Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Watford - Manchester United 1:2. Czerwone Diabły przerywają zwycięską serię Szerszeni

» 15 września 2018, 20:23 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Watford 2:1 (2:0) w 5. kolejce Premier League. Bramki na Vicarage Road zdobyli Romelu Lukaku i Chris Smalling, a dla gospodarzy trafił Andre Grey. Czerwone Diabły jako pierwsi pokonali w tym sezonie ekipę Szerszeni i nie było to łatwe zwycięstwo.
Watford - Manchester United 1:2. Czerwone Diabły przerywają zwycięską serię Szerszeni
» Manchester United pokonał Watford 2:1. Paul Pogba miał swoje okazje, ale nie wpisał się na listę strzelców
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Victor Lindelöf
Ashley Young
Marouane Fellaini
Nemanja Matić
Paul Pogba
Jesse Lingard
Alexis Sánchez
Romelu Lukaku
Scott McTominay
Anthony Martial
Eric Bailly

Oddano 59 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho w meczu z Szerszeniami dokonał tylko jednej zmiany w wyjściowym składzie Manchesteru United. Luke’a Shawa, który nie znalazł się w kadrze meczowej, zastąpił Ashley Young.

Od początku spotkania na Vicarage Road oglądaliśmy bardzo dobre zawody. Manchester United swoją szansę miał już zaraz po rozpoczęciu gry. Daleką piłkę do Romelu Lukaku dograł Alexis Sanchez. Belg nie zdołał jednak idealnie opanować futbolówki w szesnastce i w efekcie nie oddał strzału z ostrego kąta.

Jako kolejny swoją szansę miał Paul Pogba. Francuz ładnie zaciął rywala, przełożył piłkę na lewą nogę i choć mocno strzelił, to Ben Foster zanotował pewną interwencję. Po chwili mieliśmy odpowiedź Watfordu – strzelał Will Hughes, a piłkę z dużym spokojem złapał David de Gea.

Hiszpan dużo bardziej musiał się nagimnastykować w 16. minucie. Przed polem karnym mieliśmy ładną wymianę podań pomiędzy Troyem Deeneyem a Roberto Pereyrą. Potężny strzał na bramkę United oddał Anglik, a De Gea zanotował znakomitą interwencję i jedną ręką podbił piłkę nad poprzeczkę.

W 24. minucie piłkę do bramki Watfordu wpakował Alexis Sanchez. Radość Chilijczyka z gola była jednak bardzo krótka, bo zawodnik Czerwonych Diabłów przy dośrodkowaniu Nemanji Maticia był na pozycji spalonej. Sanchez szarpnął także kilka minut później. Po indywidualnej akcji zszedł na krótki słupek bramki Szerszeni, oddał mocny strzał, ale ponownie kapitalnie interweniował Foster.

Sposób na Watford udało się znaleźć w 35. minucie. Ashley Young dograł piłkę wzdłuż pola karnego z lewej strony boiska, futbolówka po drodze odbiła się od gracza Watfordu, następnie od brzucha Romelu Lukaku na szóstym metrze i wpadła do siatki. Gol był dość przypadkowy, ale prowadzenie całkowicie zasłużone.

Po zdobytej bramce Manchester United nie osiadł na laurach. Dwie bardzo dobre próby zanotował Paul Pogba. Najpierw strzał Francuza zza pola karnego efektownie obronił Foster, a przy drugiej próbie mieliśmy rykoszet od jednego z zawodników Szerszeni.

W 38. minucie Czerwone Diabły podwyższyły prowadzenie za sprawą Chrisa Smallinga. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego piłkę do Anglika przytomnie zgrał głową Marouane Fellaini. Smalling przyjął futbolówkę na klatkę na piątym metrze i uderzył z półobrotu. Foster był bez szans!

Drugi gol wyraźnie zbił z tropu nieźle grających gospodarzy. W doliczonym czasie gry Manchester United mógł i powinien trafić po raz trzeci. Z prawej strony boiska precyzyjną piłkę na szósty metr posłał Jesse Lingard. Akcję na dalszym słupku zamykał Paul Pogba, ale choć uderzył mocno z lewej nogi, to trafił prosto w Fostera.

Francuz gola szukał także po przerwie. W 50. minucie podjął szybką decyzję o strzale zza pola karnego. Uderzenie miało odpowiednią moc, ale było bardzo niecelne. Mimo kiepskiego efektu, Jose Mourinho bił brawo swojemu zawodnikowi, bo ten był aktywny w ofensywie i rozgrywał dobre zawody.

Dwubramkowe prowadzenie sprawiło, że Manchester United nieco zwolnił tempo rozgrywanych akcji. Watford nie rzucał się jednak do szaleńczych ataków i David de Gea nie miał zbyt wiele pracy. Niecelna próba Pereyry z rzutu wolnego, czy rzuty rożne nie były w stanie podnieść tętna hiszpańskiego bramkarz i zawodników Czerwonych Diabłów.

W 65. minucie sytuacja jednak się zmieniła. Gospodarze przeprowadzili składną i skuteczna akcję. Pereyra podał piłkę do Abdoulaye Doucouré, ten z lewej strony boiska idealnie wyłożył ją na jedenasty metr do niepilnowanego Andre Graya, który mocnym strzałem pod poprzeczkę nie dał szans De Gei. Trybuny Vicarage Road wyraźnie odżyły.

W 77. minucie Czerwone Diabły wyprowadziły jedną z nielicznych dobrych kontr po zmianie stron. Matić zagrał do rozpędzonego Valencii, ten nieco spóźnił podanie do Lukaku, Belg podał do Sancheza w pole karne, ale Chilijczyka uprzedził Craig Cathcart. Kilka minut później szansę miał Anthony Martial. Ale i Francuz nie zdołał oddać strzału na bramkę Fostera.

Manchester United oddał inicjatywę Szerszeniom, a kiedy Scott McTominay zastąpił Alexisa Sancheza stało się jasne, że gościom zależy już nie atakach, a na dowiezieniu korzystnego wyniku do końca.

W 90. minucie groźnie na bramkę De Gei zza pola karnego kropnął Doucouré. Hiszpan był zasłonięty, piłka leciała w światło bramkę, ale bramkarz Manchesteru United zanotował bardzo pewną interwencję.

W doliczonym czasie gry z boiska wyleciał Nemanja Matić. Serbski pomocnik Manchesteru United obejrzał drugą żółtą kartkę za faul taktyczny i zakończył przedwcześnie udział w tym spotkaniu. Gospodarze mieli rzut wolny i posłali piłkę w pole karne. Kabasele uderzył futbolówkę głową, ale kapitaną interwencją popisał się De Gea. Hiszpan wygrał spotkanie Manchesterowi United!

Watford – Manchester United 1:2 (0:2)
Bramki:
Andre Grey 65’ – Romelu Lukaku 35’, Chris Smalling 38’

Watford: Foster - Janmaat (Femenia 72'), Holebas (Masina 84'), Cathcart (Success 89'), Kabasele, Capoue, Doucouré, Hughes, Pereyra, Deeney, Gray

Manchester United: De Gea – Valencia (Bailly 90’), Smalling, Lindelöf, Young, Fellaini, Matić, Pogba, Lingard (Martial 71'), Sánchez (McTominay 84'), Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Watford vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Watford vs Manchester United 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Gallacher: "Przedstawiciele FIFA zapowiadają, że jednym z głównych założeń nowego systemu ma być opracowanie i wdrożenie specjalnego algorytmu. Jak przekonują władze federacji, miałby on w „sposób naukowy” wyliczać kwotę jaką jeden klub musiałby zapłacić drugiemu za transfer piłkarza." może jeszcze zaczną wszczepiać piłkarzom chip elektroniczny by grali czysto bez fauli :D
» 17 września 2018, 19:08 #242
matizek92: Dobre rozwiązanie. Musi coś ograniczyć te chore kwoty za transfery. Co jak nie sztuczna inteligencja :D
» 17 września 2018, 21:23 #241
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2018 21:26

Zgadzam się, ze rynek transferowy mocno się popsuł ale chyba lepiej jakby wprowadzili jakieś ograniczenia kwotowe za piłkarzy i przede wszystkim mniejsze prowizje dla ich agentów, bo to jest chyba jeszcze gorsze. Dla porównania Cantona kosztował United dokładnie 1mln funtów:)
» 17 września 2018, 21:24 #240
matizek92: Wtedy były inne pieniądze. Maksymalna kwota za transfer to też średnie rozwiązanie (według mnie). Chodzi o to, aby za 20 lataka nie zadać 100 mln. Sztuczna inteligencja plus jakies statystyki graczy, przelicznik wartości marketingowej, potencjal...Ktoś madry mógłby to ogarnąć :)
» 17 września 2018, 21:34 #239
rvn10: Oczywiście czasy czasom nierówne;) Ale moim zdaniem te kwoty już dawno przekroczyły granice rozsądku.
» 17 września 2018, 21:35 #238
AnotheReDevil7: Nie rozumiem dlaczego jesteście przekonani, że wysokie kwoty za piłkarzy to zło. To jest tylko kolejny gałęz gospodarki, a piłkarze to towar. Jeśli 18- letni towar jest warty sto milionów, to dlaczego mam tyle za niego nie zapłacić ?
» 17 września 2018, 21:38 #237
rvn10: Towar który bardzo często nie jest wart 1/5 tej kwoty. Inna sprawa że sama wartość piłkarza rzadko się zwraca i to raczej inne czynniki podwajają czy potrajają te kwotę.
» 17 września 2018, 21:40 #236
matizek92: Nie mówię tutaj o Neymarze czy Mbappe, oni są warci swojej kwoty, ale np. 100 mln za SMS to kwota przesadzona i z tym nalezy walczyć.
» 17 września 2018, 23:01 #235
Spadkobierca: Neymar jest warty tej kasy tylko ze względu na marketing. Piłkarsko? Dobre żarty.
» 18 września 2018, 05:54 #234
szubik: Nie wierze, aby na tą chwilę, nie było programów których algorytmy sprawdzają wartość danego zawodnika. Taki transfermarkt czy Football Manger muszą mieć takie programy w swojej stajni, bo nie wierze, że tak dużo danych jest przetwarzanych tylko przez człowieka.
» 18 września 2018, 08:22 #233
luxios: Ale jest prosty system jak uregulować rynek. Każdy klub ma określony budżet transferowy może być ustalony z góry powiedzmy 200 mln. Jeżeli klub chce wydać więcej to może ale do każdego miliona powyżej 200 musi dołożyc kolejny milion który jest dzielony po równo i wypłacany wszystkim innym drużynom. To ograniczy zapędy niektórych, bo przekroczenie kwoty będzie wzmacniać przeciwników. Kwota na transfery może też być jakimś % całego budżetu nie musi być sztywno ustalona, ale zasada z przekroczeniem limitu powinna obowiązywać każdego.
» 18 września 2018, 08:46 #232
RedLeicester: Pierwsza polowa bardzo dobra w wykonaniu naszych chociaz Mou ma racje, powinnismy byli dokonczyc sprawe. Stracona bramka wprowadzila nerwowa atmosfere chociaz rowniez przy stanie 2:1 powinnismy byli wykorzystac lepiej okazje nadarzajace sie z kontry.
Trudno nie zgodzic sie z Rio ktory stwierdzil ze w tym sezonie brakuje nam regularnosci i tak jak w meczu z Totkami pierwsza polowa super a w drugiej zalamanie formy.
Jesli chodzi o indywidualne oceny to na plus de Gea, Fellaini, Young (na ktorego wszyscy narzekaja a ktory raz za razem potwierdza ze jest jednym z najlepszych bocznych obroncow w lidze) i moze jeszcze Lukaku. Pogba o ile kilka podan zagral swietnych o tyle to ciagle spowalnianie gry i niepotrzebne dryblingi denerwuja chyba kazdego. U Martiala widac brak rytmu meczowego i pewnosci siebie. McTominay- kazdy widzi juz chyba dlaczego nie gra w pierwszym skladzie. Matic- wykazal sie nieskonczona glupota przy faulu w doliczonym czasie gry. Lindelof- chyba pewnego poziomu nie przeskoczy.
» 17 września 2018, 16:38 #231
RoniR10: brawo panowie!
» 17 września 2018, 15:04 #230
RuudVN: Young Boys w składzie ma prawie wszystkich pow. 180cm i kilku pow. 190cm
środek pomocy: Fellaini, Matić (nie zagra w lidze czyli z YB pełne 90min zaliczy), Pogba
obrona Smalling, Lindelof, Valencia, Shaw a w ataku Sanchez, Lukaku, Lingard (ew. Mata)
na 95% tak będzie wyglądał nasz skład
» 17 września 2018, 12:36 #229
Michux3: Mam nadzieję że United zainteresuje się ściągnięciem Floriana Thuavin'a 183 minuty rozegrane 3 bramki i asysta . Zwłaszcza że musimy wzmocnić skrzydła bo pewnie Martial i Mata odejdą.
» 16 września 2018, 23:02 #228
RuudVN: 5 goli już ma, co nie zmienia faktu, że w PL se nie poradził
był młody, może to dlatego
spróbować zawsze można, na PS nie mamy obecnie nikogo
» 17 września 2018, 11:56 #227
Michux3: Salah też sobie nie poradził mam nadzieję że tak samo będzie z Florianem
» 17 września 2018, 13:02 #226
Diabelred: O Thuavinie pisalem przez cale okienko. Mozna bylo latem kupic Francuza pewnie za max 70 mln euro i miec spokoj z PS, no ale po co, lepiej dalej grac tam wypalonym Mata i przecietnym Lingardem. :/ Jesli Francuz powtorzy taki sezon jak ten poprzedni(a jak na razie jest na dobrej drodze do tego patrzac na to, ze w 5 meczach strzelil 5 bramek i zaliczyl asyste) to patrzac na ciagle zmieniajacy sie rynek transferowy, to pewnie trzeba bedzie za rok za niego zabulic z 150 mln euro...
» 17 września 2018, 13:19 #225
RuudVN: Idąc twoim tokiem rozumowania Immobile powinien być wart 100M a jest może 30M, bo poza Seria A gra straszną padlinę i nikt z Europy go nie kupi.
Po drugie L1 to nie jest poziom PL, i tu też trzeba wziąć poprawkę, przykład Depaya.
Ale podtrzymuje zdanie, że lepszy on niż nasi "skrzydłowi" bo po prostu gorzej już nie da się grać na tej pozycji.
» 17 września 2018, 13:47 #224
Diabelred: RuudVN

,,bo poza Seria A gra straszną padlinę i nikt z Europy go nie kupi."

No i wlasnie sam sobie odpowiedziales czemu bylby malo wart hehe :). Wiele klubow po prostu balo by sie zaryzykowac i placic za niego ogromna kase. Skoro Martial nie majacy jakichs super statystyk jeszcze pare lat temu gdy ceny nie byly jeszcze az tak szalone kosztowal nas 50 mln euro, to te 70 mln euro latem i 150 mln(jesli powtorzy tak swietny sezon jak ten poprzedni, gdy staty wykrecil lepsze niz grajacy w lepszym zespole Mbappe, ktorym tak kazdy sie jara) za Thuavina nie bylyby cenami jakimis mocno oderwanymi od rzeczywistosci.
» 17 września 2018, 14:01 #223
RuudVN: wiek
wartość marketingowa
czołowy zawodnik na MŚ
dlatego Mbappe będzie zawsze 2-3x więcej wart od graczy jak Thauvin, ten może wyrobić sobie nazwisko tylko grając w zespole rozpoznawalnym (utrzymać te statystyki), LM itp. a nie gdzieś po Ligach Europy
» 17 września 2018, 14:25 #222
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2018 05:57

Immobile to Włoch, a Włosi zawsze mieli jakieś dziwne problemy z grą poza Serie A.
» 18 września 2018, 05:55 #221
Hoodys: Swoją drogą warto wspomnieć, kolejny mecz Sancheza bez gola. 4 mecze, 0 goli i tylko 1 asysta. Ja mu życze jak najlepiej ale jeśli obrażalski z fochem Martial zjada go w przedbiegach, to nie rozumiem. Albo Francuz jest tak wybitny, albo... no własnie albo
» 16 września 2018, 22:28 #220
Michux3: Sanchez grał przcietnie zeszły mecz ale okazje tworzył,Martial wszedł za niego i nie pokazał nic .Moim zdaniem częściowym problemem sancheza jest to że graliśmy 4-1-4-1 ,gdzie boki pomocy musiały zasuwać po lini . Możliwe Odpowiedzi dlaczego Martial nie gra:
1.Zero zaangażowania ,
2.Konflikt z trenerem
3.Brak formy
4.Brak szerokiego zakresu zagrań ,jego dośrodkowania są słabe, długie podania i rozegranie Kuleją a gra w obronie...
» 16 września 2018, 22:46 #219
Lokator23: Ciezko oczekiwac od Martiala ze wejdzie na 15 minuat i strzeli hattricka. Podejrzewam ze gdyby wszedl w rytm meczowy napewno dalby duzo wiecej niz Sanchez. Shawa tez kazdy skresilal chlopak wszedl zlapal rytm i teraz idzie
» 16 września 2018, 23:35 #218
Michux3: Podałem możliwe warianty,ale od zawodnika wchodzącego na podmeczonego rywala oczekuje zaangażowania i próby zawalczenia .
Dlatego bardziej cenię Rasha który jak wchodzi to rozbiegany i próbuje sie pokazać kolegom i wspomóc akcje .
» 16 września 2018, 23:46 #217
Gale: No ostatnio się z główki ładnie pokazał przeciwnikowi.
» 17 września 2018, 00:58 #216
matizek92: Nikt od Martiala nie wymaga strzelenia hattricka w 15 minut...Mógłby jednak stworzyć jakiekolwiek zagrożenie.
» 17 września 2018, 09:39 #215
zbyj: To ile mu trzeba dać czas temu martialowi zeby złapał rytm mevzowy? Dostał 25 minut i co pokazał?. Pokazała wielkie g dostał pilke czekal przy linii prawej i nawet rucha nie zrobił, przh drugiej linii to samo. Jedno prostopadle zagranie do którego pobiegł i tyle. Ktoś widział ktoś więcej słyszał. Widać to samo robi na treningach i dlatego nie gra. Dziwię się że wogole jeszcze siedzi na ławce len jeden i pan foch. Shaw też krytykowałem ale przynajmniej się starał w zeszłym sezonie to że go ogrywali to inna sprawa ale biegła a martial stoi i czeka .
» 17 września 2018, 11:59 #214
Diabelred: Po co Martial ma sie starac skoro i tak jesli Mourinho zostanie to na 99% Francuz za rok odejdzie?Zreszta przeciez juz latem chcial odejsc, ale zatrzymalismy go na sile. Po co Martial ma sie starac skoro jak dobrze by nie zagral i tak bedzie grzal lawe, bo Sanchez jest nietykalny? Co innego jest toczyc zdrowa rywalizacje o sklad(tak jak to robil na jesien Francuz z Rashfordem), a co innego byc z gory na straconej pozycji. Przyjscie Chilijczyka, ktory zajal to lewe skrzydlo bylo niestety wyrokiem dla Rasha i Martiala.

Michux3,

Rash, to Anglik, nasz wychowanek, takze tu nawet nie ma co porownywac.
» 17 września 2018, 13:41 #213
matizek92: Po co ma się starać? Ponieważ gra w United i ma ważny kontrakt? Jakoś Young to też był nietykalny, ale Shaw pokazał, że można :) Trzeba się jednak starać, no ale skoro nie ma szans to niech się dalej obija...Co za myślenie :D
» 17 września 2018, 15:11 #212
RedsFan: Fajne maja pojęcie ludzie co myślą że brak jakich kolwiek prób, gry, biegania, starania się przez Martiala to przez brak rytmu meczowego :)
» 17 września 2018, 17:13 #211
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2018 18:12

matizek92,

,,Ponieważ gra w United i ma ważny kontrakt?"

Sami na wlasna odpowiedzialnosc postanowilismy sila zatrzymac grajka, ktory chcial odejsc. Bylo latem go puscic, a w jego miejsce kupic Thuavina na PS i tak kazda strona ze stron bylaby zadowolona, a tak zotalismy z plkarzem, ktory ma focha na klub i bez grajka na prawe skrzydlo...

,,Jakoś Young to też był nietykalny, ale Shaw pokazał, że można"

Serio porownujesz Younga o Sancheza? :D Young to od kilku juz lat pelni tylko role zapchajdziury, a Sanchez przyszedl ze statusem super gwiazdy, do tego z najwyzsza tygoniowka w klubie i w lidze. Myslisz, ze Mourinho posadzi na dluzej Chilijczyka na lawie, a za niego bedzie grac Rash/Martial? Chcialbym to zobaczyc... Tak jak pisalem juz kiedys nikt(wlacznie z Martialem) nie mialby pretensji gdyby Sanchez gral na poziomie z sezonu 16/17 i wtedy po prostu gralby lepszy. Jednak Chilijczyk grajac u nas niestety w niczym nie przypomina tego topa jakim byl w Arsenalu i nie wydaje mi sie by to co do tej pory u nas pokazal bylo lepsza gra niz to co gral duet
Rash-Martial jesienia rok temu. Wracajac jednak do Shawa to zapominasz chyba, ze Young nie przeszedl okresu przygotowawczego do tego w pierwszej kolejce jeszcze nie byl gotowy do gry, z kolei w kolejnej musial zastepowac kontuzjowanego Valencie. Shaw po prostu wykorzystal niedyspozycje Younga i tyle. Czas pokaze czy gra Shawa na LO jest tylko chwilowa czy juz na stale zajmie miejsce starszego Anglika. Taki Lewy tez nie wiadomo czy bylby dzis tym samym pilkarzem gdyby nie kontuzja Barriosa. Takze wychodzi na to, ze Rash z Martialem musza po prostu czekac na niedyspozycje(kontuzje) Sancheza by pograc sobie regularnie. Niezbyt to fairplay, ale w ich przypadku to jedyna mozliwosc...

,,Trzeba się jednak starać, no ale skoro nie ma szans to niech się dalej obija"

1. Latem zatrzymalismy Martiala sila. Gdyby byl to nasz kluczowy grajek, to jeszcze taki ruch mozna by bylo zrozumiec, a tak nie chcielismy puscic rezerwowego, ktory nie ma u nas perspektyw na regularna gre, co dla Francuza musi byc podwojnienie frustrujace.
2. Francuz widzi, ze Sanchez nie gra dobrze, a mimo to wychodzi co mecz w podstawie za samo nazwisko.
3. W poprzednim sezonie Martial gral dobrze, staral sie, zostal wybrany pilkarzem miesiaca(styczen), a ogolnie to trzy razy do przyjscia Sancheza, to w nagrode co dostal ? Najpierw rzucenie na prawe skrzydlo(gdzie sobie nie radzi), a potem lawa... Na jego miejscu bylbym(chyba jak kazdy...) niezle wkurzony po czyms takim.

Takze masz odpowiedz, czemu Martial nie ma motywacji by sie starac.
» 17 września 2018, 18:01 #210
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2018 18:20

Sanchez nie gra dobrze? widzę, że to ten gracz co co mecz musi mieć 3 asysty i 3 gole. trochę jak Pogba, zobacz ile wykreowal juz sytuacji.

Jeżeli to co piszesz o Martialu to prawda, to tylko pokazuje to brak profesjonalizmy z jego strony i gdyby chciał odejść to opuściłby nasze szeregi :)

Sam sobie szkodzi swoim zachowaniem i szkodzi tylko sobie.
» 17 września 2018, 18:19 #209
Diabelred: ,,Sanchez nie gra dobrze? widzę, że to ten gracz co co mecz musi mieć 3 asysty i 3 gole. "

Mialem na mysli okres od kiedy do nas trafil. 3 asysty i 3 gole to nie, ale od takiego grajka powinnismy oczekiwac, ze on bedzie nam wygrywal(tak jak to przeciez robil w barwach Arsenalu) mecze, a nie, ze bedzie nabijal licznik strat... Sam powiedz, nie patrzac na nazwiska, ale sam wklad w gre, to kto nam dawal wiecej w ofensywie, Sanchez czy duet Martial-Rash? Najsmieszniejsze jest to, ze mozna by bylo w prosty sposob pogodzic gre Martiala i Sancheza w jednym skladzie. Na prawde nie rozumiem czemu Mourinho ma takie opory by w chociaz kilku meczach wystawic Chilijczyka na prawym skrzydle. W ostatnim sezonie w Barcelonie Chilijczyk pokazal przeciez, ze potrafi(19 bramek, 16 asyst) grac na tej pozycji. Gdyby jeszcze Sanchez gral jakos swietnie na tym LS to mozna by bylo zrozumiec, ze Portugalczyk nie chce psuc czegos co dobrze funkcjonuje. A tak majac biede na prawy skrzydle , 3 LS, z czego jeden z nich potrafi grac na PS, to jest to po prostu marnowanie potencjalu skladu by wystawiac Sancheza(ktory na razie zawodzi) na LS, a na lawce trzymac 2 LS. Inna sprawa jest to, ze jesli nie masz dobrego PS, to logika nakazywalaby kupno kogos na PS, a nie trzeciego grajka na LS, no ale to juz swoja droga...

,,Jeżeli to co piszesz o Martialu to prawda, to tylko pokazuje to brak profesjonalizmy"

Brak profesjonalizmu owszem, jednak trzeba pamietac, ze akurat w jego przypadka zadzialala akcja(klody jakie my mu rzucilismy) i reakcja(foch na klub). Zachowania Francuza nie popieram, jednak wchodzac w jego skore potrafie go zrozumiec czemu stracil motywacje i chec gry u nas. Czare goryczy przelalo w nim pewnie to, ze nie dosc, ze nie moze uczciwie rywalizowac z Sanchezem o sklad, przez co jest skazany na lawke, to jeszcze nawet latem nie chcielismy go puscic do klubu, w ktorym moglby regularnie grac. Szczerze powiedziawszy to po tej wypowiedzi agenta Martiala(w ktorej oficjalnie potwierdzil chec odejscia) bylem pewien, ze latem Francuza pozegnamy.
» 17 września 2018, 19:31 #208
zbyj: Jeśli tak oceniasz martial że po co się ma starac jak go nie chce trener albo nie ma szans to jestem załamany. Po to .... Bo za to bierze kasę złamas jeden. Okres przygotowawczy mowisz? A co pokazal pan placzek w tym okresie ? Wielkie nic poza wypadem do Francji o chyba karę za to dostał. Nie potrafi 20 minut przebiegać?. Co to jest przedszkole?, Czy zespół który ma walczyć o lm i mistrza?
» 17 września 2018, 19:34 #207
Spadkobierca: Martial zły, bo przez 15 minut, w którym byliśmy zamknięci we własnym polu karnym nie pokazał nic w ofensywie.
» 18 września 2018, 05:57 #206
kuba25: Witam, jak wyglada sytuacja z oglądaniem ligi mistrzów w tym sezonie? Mógłby mi ktos podpowiedzieć gdzie mozna wykupić kanały na oglądanie tych meczów i jakiej ceny mam sie spodziewać? Pozdro diabły
» 16 września 2018, 22:11 #205
SiYamabushi: 6 kanałów polsat, w nc+ dostępne za darmo do końca roku, później ok 30zł za miesiąc, w upc darmowo chyba do końca września, pakiet cyfrowego polsatu najtanszy ok 60zł.
» 16 września 2018, 22:37 #204
Gary1920: Pytanie z innej beczki, dlaczego Anglia w tym sezonie może wystawić tylko 5 drużyn w pucharach, mniej niż Niemcy i Włosi?
» 16 września 2018, 18:30 #203
Gary1920: Przepraszam, chodziło mi o przyszły sezon
» 16 września 2018, 18:37 #202
Michux3: Powinno być 5 drużyn z angli do lm i 3 do le .Top 6 w angli to potegi i wnoszą większą wartość sportową, więc to powinno się zwiększyć a miejsca od ,6-8 powinny dostać lige europy bez kwalifikacji.liga angielska jest mega mocna a dla takiego np watford nie ma szans na le mimo iż gdyby tam grali to by byli jednymi z lepszych .A co do pytania to nie wiem :)
» 16 września 2018, 19:01 #201
Spadkobierca: Najlepsza? Nie wiem. Na pewno najciekawsza ze względu na właśnie dość wyrównany poziom. Jest minimum sześć ekip bijących się zaciekle od LM, więc jest ciekawie.
» 16 września 2018, 19:30 #200
rubin: Z tego co widzę to naszego najbliższego spotkania w LM nie zobaczymy w TV.
» 16 września 2018, 16:47 #199
MaruanFetraini: To słabo widzisz, kolego. Mecz z Young Boys będzie transmitowany w Polsat Sport Premium PPV 5.
» 16 września 2018, 20:15 #198
kamtor: Zauważyłem że bardzo dużo drużyn gra na 2 napastników
» 16 września 2018, 15:12 #197
pbskarpy: Mou cały czas "puszcza oko" w stronę kibiców. Najpierw runda po przegranym meczu wzdłuż naszej trybuny i docenianie postawy kibiców, potem kurtka dla kibiców, teraz na Watford także oklaski dla naszej trybuny...

A pamietacie jak mowił, że po wygranym meczu schodzi do szatni jako pierwszy...?

Transfery generalnie słabe, dwie wtopy na poczatku sezonu, trzeci sezon JM w klubie, odlegla pozycja w lidze... Jesli go zwolnia, to przynajmniej chce miec kibiców za sobą.
» 16 września 2018, 13:41 #196
kckMU: On zaczął puszczać oczko w stronę kibiców od meczu z Tottenhamem, kiedy Old Trafford nagrodziło go brawami i szalikiem. Nie doceniłbyś tego? To kibice rozpoczęli ten romantyczniejszy okres :) Pomijając już to, że więź tylko na tym zyskała i pielęgnowanie jej zwycięstwami to najlepsze co może być.
» 16 września 2018, 13:58 #195
rvn10: Spokojnie jeszcze ponad 30 kolejek do końca sezonu.
» 16 września 2018, 14:04 #194
Gale: Widzę, że już kibice pozapominali wypowiedzi "United przyzwyczajone do porażki" i o jechaniu piłkarzy bezpośrednio bo trzy mecze się do nich uśmiechnął.
» 16 września 2018, 17:04 #193
Romek1981: Dlaczego kłamiesz? Nigdzie nie powiedział bufonie że United jest przyzwyczajone do przegrywania.
» 16 września 2018, 17:47 #192
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 17:55

W sumie masz racje, tylko to insynuował. Dokładniej powiedział, że odpadanie w 1/16 UCL to nic nowego dla United więc nie widzi tragedii w przegranej.
» 16 września 2018, 17:55 #191
Romek1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 18:27

I co kłamał? Miał powiedzieć, że w każdym sezonie jesteśmy w finale? Ludzie to mają nasrane w tych głowach. W tych czasach najgorzej być szczerym...
» 16 września 2018, 18:26 #190
Gale: Ty naprawdę nie widzisz niczego złego w tej wypowiedzi? Według Ciebie w tej sytuacji ma się dwie opcje?
1. Opluć klub
2. Kłamać że jesteśmy w finale
Oczywiście Jose nie będzie sobą jak nie przytoczy swoich sukcesów w innych klubach, o swojej wygranej z United w Realu i Porto. No czy ty to rozumiesz? Facet zamiast wziąć odpowiedzialność za przegraną gada o tym jak wyeliminował nas z rozgrywek.
Od stycznia niektóre wypowiedzi Mourinho są gorsze od tych Moyesa i LvG, ale z nich oczywiście trzeba drwić a Jose wszystko się wybacza bo oddał kurtkę kibicowi.
» 16 września 2018, 19:10 #189
DevoMartinez: Chcesz mieć wrogów, mów prawdę. Nie chodzi o to, ze mu sie wszystko wybacza ale chyba znaczna czesc ludzi przejrzała juz na oczy i widzi, ze nasze wyniki to składowa wielu czynników a nie tylko Mourinho. Mozna go lubic albo nie ale gosc jest inteligentny i potrafi to wykorzystywac chociazby na konferencjach prasowych a o tym, ze odpadniecie z LM to nic nowego dla Utd to przeciez prawda. W finale co roku sie nie meldowalismy i za Safa przecież.
» 16 września 2018, 19:19 #188
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 19:27

Na konferencjach prasowych to on się właśnie kompromituje. (Niedawna wypowiedź "Przegraliśmy trzema bramkami, tyle samo mam tytułów Premier League na koncie. Więcej niż inni trenerzy w tej lidze") Ta wypowiedź też jest prawdą ale takie gadanie to kompromitacja.
Inteligencją i swoim wbijaniem szpilek to on się wykazywał w Chelsea czy Interze kiedy swoją arogancję popierał wynikami.
» 16 września 2018, 19:27 #187
SimplyJack: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 19:45

Gale
Może warto też spojrzeć na tę sytuację z punktu widzenia Jose. Załóżmy, że jesteś bardzo utytułowanym menadżerem, sukcesy wszędzie gdzie byłeś, teraz jesteś w klubie, który jest źle prowadzony przez kilka ostatnich lat, wsparcie od zarządu nie za bardzo, bo klub kupuje takie nazwiska, by popularność wzrastała itd. Zespół odnosi jakieś tam sukcesy, mniejsze lub większe, ale są, jest progres w grze, wygląda to coraz lepiej, solidniej, mimo falstartu, który zdarzył się z powodu wielu innych czynników. Mimo tego wszystkiego, media cały czas umniejszają Ci, twierdzą, że już się wypaliłeś, krytykują cokolwiek byś zrobił, doszukują się drugiego dna w tym co robisz i ogólnie, wypisują inne tego typu brednie. Każdy z nas jest tylko człowiekiem i każdy by się w końcu zdenerwował, gdyby znalazł się w takiej sytuacji. Moim zdaniem, Mourinho przez te wszystkie "tragiczne", "plujące na United" wypowiedzi chcę mediom powiedzieć po prostu, żeby dali mu pracować i robić swoje. Niech się odczepią, bo są argumenty za tym, żeby ufać Jose. Każdy ma swoje granice, Mourinho jest do tego szczery i później, nie OGLĄDAJĄC konferencji i nie próbując zrozumieć stanowiska Jose, są one źle interpretowane.
» 16 września 2018, 19:43 #186
Romek1981: Gale. To co miał kłamać? Przecież wyrzucił nas z LM. Nikt mu tego nie odbierze. 3 tytułów tez mu nikt nie odbierze.. ja wiem, że ty pewnie byś sobie umniejszal zasługi. Nie wiem w czym widzisz problem. W jaki sposób oplul klub?

To dziennikarze pytają go O takie rzeczy. Przecież Jose nie wszedł na konferencję i nie powiedział. Ej słuchajcie, przecież to nic nowego dla United, że odpadli. Dziennikarze pytają on odpowiada. Ja wiem, lepiej głosić kłamstwa jak dziennikarzyny. Szacunek mu się należy za osiągnięcia i tego nie zmienisz ani ty ani nikt inny.
» 16 września 2018, 20:45 #185
DevoMartinez: Gale no dla mnie on sie nie kompromituje a często ośmiesza te medialne hieny (do których sam nie mam za wiele szacunku). Obiektywnie chyba nie potrafisz na to spojrzeć bo przez bycie kibicem troche idealizujesz nasz klub i jego wyniki. Na arenie miedzynarodowej nigdy największym tuzem nie bylismy. To, ze zabolały jego słowa to tak bywa z prawdą w oczy. ;)
» 16 września 2018, 21:17 #184
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 22:11

@Romek1981 Widać że nie masz pojęcia o temacie bo nikt go nie pytał o żadne zwycięstwa, sam odpalił monolog. Oglądałem konferencje nie raz. Przynajmniej niektórzy tutaj fani Mourinho potrafią obronić go w jakiś sensowny sposób.

@SimplyJack Nie zgadzam się, że wygląda to co raz lepiej solidniej. Od stycznia stoimy w miejscu. A co do wyrywania z kontekstu to te wypowiedzi które przytaczam oglądam sam, ewentualnie czytam oryginalny cytat żeby nie było nieporozumień. Ale muszę też powiedzieć, że nie dziwię się że media tak atakują Jose. Kiedy miał sukcesy to zamykał im usta i się z nich śmiał, teraz oni mają okazje do tego.

@DevoMartinez Tak samo mogę powiedzieć, że idealizujesz Mourinho i nie umiesz obiektywnie popatrzeć na niego ale to nieważne bo nie uczepiłem się czy to co on mówi to prawda czy nie tylko na co komu ta prawda. Co do Europy to jak spojrzysz wstecz na wyniki to rzeczywiście nie osiągnęliśmy aż tyle ale zawsze byliśmy fawortem do co najmniej półfinału. Nawet w tym przytoczonym przez Mourinho zwycięstwie Realu ON SAM mówił, że Manchester United był lepszą drużyną a przegrał.

Rozmowa trochę przeszła na inne tory, więc zakończę tym że jeszcze nie raz będziemy się kłócić na temat Józka, a obiektywnie będzie go można ocenić po jego kadencji, ale podtrzymuje swoje oryginalne zdanie że w przeciwieństwie do Moyesa i LvG są mu zapominane złe wypowiedzi.
» 16 września 2018, 22:10 #183
kckMU: Wiesz Gale, van Gaal potrafił wypalić, że nie ma w swoim składzie mistrzów Anglii. No, ok, koniec końców łaskawie zauważył, że Carrick czy Rooney mieli po jednym. Sposób w jaki on walczył z mediami, a ten w jakim robi to Mourinho, niech każdy oceni sobie sam. Dla mnie przepaść.

Dziennikarze atakują go w każdy możliwy sposób, gloryfikując przy tym Kloppa czy Pochettino, czyli gości, którzy mogą się pochwalić totalnym niczym. Najgorsze jest jednak to, że on walcząc z tymi pieprzonymi pismakami, którzy cieszą ryje przy każdym potknięciu Man United, zbiera jeszcze tęgi od niezbyt lotnych kibiców, którzy 1) nie rozumieją przekazu jego słów i 2) nie są zdecydowani, czy wolą kontrowersyjnego, ale charakternego menago, czy jednak ciepłego, dyplomatycznego klucha. Zresztą, koniec końców i taki i taki są dla nich do niczego :) Ferguson, mimo rządzenia tą ligą, często wyjeżdżał z takimi stwierdzeniami, że głowa była mała. To trzeba jednak pamiętać.

Kończąc dodam, że Jose przesadził po meczu z Sevillą. To była zbyt ciężka prawda. Ten dwumecz i pomeczowa wypowiedź to najgorsze co przydarzyło mu się w tym klubie. Mamy jednak nowy sezon i od środy możemy się poprawić względem zeszłorocznych rozgrywek. Ma drużynę, przy pomocy której może się zrehabilitować. Wszystko przez fakt, że totalny blamaż z Sevillą w 1/8 nie jest wysoko zawieszoną poprzeczką.
» 16 września 2018, 23:28 #182
Me89v2: Co do wypowiedzi managera: Jose mówi że odpadnie z lm dla nas to nic nowego - prawda i jest spoko. Moyes mówił że musimy aspirowac do gry City co też było prawda ale to już były słowa hańby :D trochę konsekwencji
» 17 września 2018, 09:29 #181
SimplyJack: @Gale
Ty jesteś mocno przekonany o swoim stanowisku, ja o moim. Każdy z nas inaczej odbiera słowa Jose. Ja uważam, że ma już dość tych angielskich badziewnych pismaków, którzy robią skandal, bo Pogba miał jakiś taki niesmaczny wyraz twarzy po meczu i pewnie chce odejść z klubu, nienawidząc przy tym Jose, a tu się później okazuje, że relacje są w pełni profesjonalne, a Pogbe pewnie bolał po prostu ząb, stąd taka a nie inna mina. Natomiast Ty odbierasz jego niektóre słowa jako atak w kierunku United i ogólnie to Jose specjalnie dogadał się z Chelsea, że ostatni sezon zagra kiepsko, będzie argument aby go wyrzucić, przejdzie do United, podwyższy ciśnienie kibicom, rozwali klub od środka i jeden rywal mniej dla klubu z Londynu, bo w sumie jaki inny sens miałyby takie wypowiedzi z takim przekazem jakim Ty je odbierasz?
Ostatni raz powiem jak ja to widzę. Pracujesz, starasz się, cokolwiek byś nie robił (wygranie LE (zaraz powiesz, że Puchar Myszki Miki, ale w pierwszym sezonie, po 3 TRAGICZNYCH latach, miejsce w PL odpowiednio 7,4,5, czyli bliżej do średniaka niż mistrza, to według mnie co najmniej spore osiągnięcie) -> krytyka, bo słabi przeciwnicy, słaby styl. Następny sezon, lepszy styl, bo więcej bramek strzelonych, mniej straconych, zdecydowanie gra wyglądała lepiej niż w poprzednim sezonie -> krytyka, bo brak pucharów, wicemistrzostwo przy rekordowym City, przegrany finał pucharu kraju, do którego trzeba było jakoś dojść) cały czas zewsząd krytyka. No kurde ile można to znosić. Tak więc słowa do których się wszyscy odnoszą, po przegranym meczu z Sevilla, owszem były dość mocne, ale pokazywały tylko prawdę plus były nagromadzeniem wielu emocji (przegrany mecz, na którym zapewne zależało Jose aby wygrać (co jest dobrym symptomem + myśl o tym, że zaraz musisz się spotkać z chorągiewkami, które już się cieszą z Twojej klęski), więc zdecydowanie można coś takiego wybaczyć. Mówisz, że United był zespołem, który był pewniakiem do minimum półfinału. Fajnie, tylko, że może tak było do 2011 roku. A przypominam, że Jose został menadżerem United w 2017 roku, a wszyscy wiemy co się działo w przeciągu tych kilku lat pomiędzy. Śmieszy mnie to, że uważasz, że kibice wybaczają Jose, bo poklaskał kibicom czy tam oddał kurtkę i wszystko poszło w niepamięć. Ja myślę, że Ci, którzy teraz bronią Mourinho niczego nie musieli mu wybaczać, a gesty, które Jose pokazuje ostatnio w stronę kibiców są świetne i moim zdaniem nie są aktem desperacji, tylko szczerymi uczuciami, bo gdzie znajdziesz takich kibiców, wielkiego klubu, klubu, który jest najbardziej utytułowany w kraju, powiedzmy, że przyzwyczajony do pucharów, którzy po przegranym meczu 3 - 0, skandują Twoje imię, doceniając tym samym styl? Myślę, że raczej była to sytuacja wyjątkowa, którą docenił Jose i do teraz to robi. W Realu czy innym Chelsea wystarczy kilka gorszych meczy i już zapominają o wszystkim, to jest dopiero brak konsekwencji.
Długi mój wywód i prawdopodobnie i tak nie przekonam Cię do mojego zdania, dlatego pozostaje nam po prostu kibicować i wierzyć, że nie będzie w przyszłości powodów do wymiany poglądów na temat konferencji po przegranym meczu. Pozdro :)
» 17 września 2018, 11:38 #180
Romek1981: No to teraz panowie powiedzcie mi kiedy mówiłem O wypowiedziach LVG czy Moysa?
» 17 września 2018, 13:32 #179
Mariusz199012: Cieszą 3 pkt ! Dobra pierwsza połowa .w drugiej Moglismy ich dobic a tak to były problemy do końca Nerwy ale wazne ze wygralismy .teraz czas na Lige Mistrzów i Najlepiej od wygranej z yaung boys berno . Mysle ze z juventusem będziemy walczyc o pierwsze miejsce w grupie .Valenci wgl sie nie obawiam
» 16 września 2018, 13:23 #178
emenems: Jezu skończ już z ta Sevilla, przypomnij sobie, nie wiem, sezon 2005/2006, gdzie nie wyszliśmy z grupy za Fergusona, dostaliśmy lanie od Villarealu, Lille i Benfiki chyba. Albo 11/12, nie wyszliśmy z grupy grając z FC Basel i zaś Benfika xd i to tylko pierwsze lepsze co do głowy wpada
» 16 września 2018, 15:30 #177
Gallacher: Przychodzi sobie takie Sarri z Serie A i już w pierwszym sezonie notuję niezły wynik w postaci 5 zwycięstw i nie wiadomo czy to nie będzie zespół mistrzowski po nowym roku ?!
» 16 września 2018, 13:22 #176
ManUtdFan94: A z kim ta Chelsea grała poza Arsenalem, który jest jeszcze w większej budowie ?
» 16 września 2018, 14:25 #175
dlabigt23: Fakt Chelsea jest mocna ale nie ma co porownywac ich z nami . Oni maja sklad kompletny . U nas brakuje Prawego skrzydła i porządnego środkowego obroncy . Boki obrony maja dobre . Skrzydlowych maja tez świetnych tylko tak naprawde brakuje im Napastnika porzadnego cos ala Lukaku albo Lewandowski ? Mysle ze jesli mieliby Lukaku to rozniesliby Lige z Hazardem na czele . Do tego sprowadzili sobie Kovacicia i Jorginho a pozbyli sie slabego Bakayoko i David Luiz świetny obronca bo chyba nikt niezaprzeczy ze takowym JEST wrócił do łask . Mysle ze kazdy kibic chcialby miec takiego obronce u nas w zespole
» 16 września 2018, 14:43 #174
Spadkobierca: Z tym kompletnym składem Chelsea bym polemizował.
» 16 września 2018, 17:16 #173
Gale: Ma kompletny skład bo go sobie poukładał.
» 16 września 2018, 18:02 #172
dlabigt23: A co on musial tam ukladac ? Wszystkich zawodnikow co posiada graja na swojej optymalnej pozycji . U nas wiadomo jak to wyglada . Kombinowanie z Mata czy Lingardem na prawym skrzydle albo Youngiem raz na prawej raz na lewej . Pogba raz gra ofensywnego a raz defensywnego to samo z Fellainim . Zreszta Valencia i Young kiedys skrzydlowi a teraz na bokach obrony i do tego emeryci
» 16 września 2018, 18:15 #171
Gale: "Wszyscy zawodnicy grają na swojej optymalnej pozycji" sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Grają na optymalnej pozycji bo tam ich wystawia Sarri. Kombinowanie po dwóch sezonach to efekt braku pomysłu Jose na skład. Od sezonu 2016/17 wydaliśmy tyle co Liverpool, a składu jak nie było tak nie ma więc na transfery też nie zrzucaj.
» 16 września 2018, 19:19 #170
Spadkobierca: Marcos Alonso i Moses wydawali się lepiej grać w roli wahadłowych przy ustawieniu z trójką obrońców.
» 16 września 2018, 19:32 #169
dlabigt23: To w takim razie powinnismy zmienic ustawienie bez skrzydlowych .
» 16 września 2018, 19:54 #168
Saberem47: Mam dowód ostateczny, że większość ludzi na tej stronie to dzieciaki lub młodzi nastolatkowie. Był news niedawno o długu w jaki wciągnęli nas Glazerowie i tam komentarze : aha to teraz wszystko jasne czemu nie ma transferów/ale mamy beznadziejnych właścicieli/a ja myślałem że jesteśmy bogaci.
Przecież każdy kibic o tym wiedział, bo to głośna sprawa była no i nie było to jakoś dawno temu. Oni nie wiedzieli - wniosek jest prosty. Dlatego (między innymi) jest taki hejt na drużynę. Te komentarze piszą dzieci
» 16 września 2018, 11:23 #167
Foster: A powiedz tylko żeby sprecyzować, czy według ciebie drużyna gra dobrze?
Jakie masz wymagania wobec klubu? Pytam z ciekawości nie po to żeby podłapać wątek i hejtować jak robi tutaj większość ... chce czystej dyskusji
» 16 września 2018, 12:55 #166
Saberem47: No jasne bardzo chętnie 😃

Oczekuję woli walki. Nawet jeśli przegrywamy i rywal jest mocniejszy, to chcę widzieć że nasi robią co mogą i starają się wygrać. Jeśli ten warunek jest spełniony, to okey. Przykład mecz z totkami. Nie mam im tego za złe.
» 16 września 2018, 14:30 #165
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 14:46

No to się zgadza myślę w ten sam sposób. Ale czy wczoraj grali przynajmniej w zbliżony sposób jak z totenhamem? Bo dla mnie nie...

Mecz mógł ułożyć się całkowicie inaczej bo pierwsze 20 minut grali słabo był nawet moment w którym zaczęło to wyglądać bardzo słabo, później strzelili nagle 2 bramki (to już pozostawie bez dyskusji ale nie było to jakoś super z akcji) i nagle po tych 2 bramkach co ma logiczne wytłumaczenie zagrali bardzo dobre 20min. I to by było wszystko ... druga połowa do zapomnienia, a Watford narobił nam kupę strachu ... Ktoś tu nawet pisał, że cały nas mecz pod kontrolą :) Chyba troszkę żarcik, byliśmy pod mocnym napięciem ale całę szczęście jakoś to przetrzymali.

Grając jednak w ten sposób trochę lepsza europejska drużyna nas ośmieszy :) dlatego mnie to zupełnie nie zadowala. 3pkt i tylko tyle... mecz do zapomnienia, wiele do poprawy.
» 16 września 2018, 14:43 #164
Foster: A jak oceniacie występy Pogby ? Chyba trochę krystalizuję się jego pozycja i wymagania wobec niego
mam wrażenie, że powoli każdy zaakceptuję to jakie ma atuty, a jakie wady których też nie brakuje i same wymagania wobec niego troszkę spadną.

Moja opinia jest taka, że jak będzie chciał grać dla MU to jest na pewno dla niego miejsce ale szczerze przyznam, że wcześniej nie interesowałem się zbyt mocno jego grą w JUVE, więc wyrobiłem swoją opinie na podstawie pobytu u nas :) To jest dobrej jakości zawodnik ale do klasy światowej to jeszcze mu sporo brakuje...

Tak naprawdę najlepsze ma podania ale dynamicznie jest cieniutko, odbiory i walka w powietrzu też raczej słabo. Wczoraj Doucoure nie wyglądał od niego gorzej.

Pogba dużo robi zamieszania własną osobą i tak naprawdę swoim wizerunkiem doszedł do TOPU zawodników ale piłkarsko to on ma ciągle dużo do nauki i dużo do udowodnienia.
» 16 września 2018, 11:18 #163
Ziyo23: Cieszy wygrana ale lidera w naszej drużynie dalej brak. Sanchez i Pogba grają piach. Sanchez niestety miał ogień dwa lata temu a teraz to nie jest gracz. który zasługuje na taką tygodniówkę. Pogba niech już idzie do tej Barcelony i może tam się odnajdzie. Dla mnie to nie liga dla niego i Ferguson też to widział.
» 16 września 2018, 10:55 #162
Biniek: Jakim trzeba być tłukiem, zeby nie rozumieć, ze bez Pogby taki np. wczorajszy mecz byśmy przegrali?
» 16 września 2018, 10:59 #161
Gary1920: Ok niech będzie, jestem tłukiem
» 16 września 2018, 11:30 #160
DevoMartinez: Bo kibicie wcale nie muszą sie przeciez znac na piłce i rozumieć tą grę. Niektorzy pewnie nawet nie rozumieją co ogladają. Bo o tym, że w zyciu nie grali nie ma co nawet wspominać. Ot takie hobby popatrzec na mecz. ;)
» 16 września 2018, 11:48 #159
dlabigt23: Tak narzekaliscie na Smallinga ze trzeba go sprzedac a jak sie okazuje jest to nasz najlepszy obrońca i utrzymuje stabilną forme . Wiadomo ze to nie jakis World Class i przydałby sie ktos lepszy ale miec takiego na ławce rezerwowych do rotacji zawodnika to skarb . Jak narazie to jest nasz lider defensywy i przedewszystkim zna ten klub , posiada odpowiednie doświadczenie przy nim Lindelof wyglada lepiej tak samo jak Bailly . :)
» 16 września 2018, 10:32 #158
Biniek: To nie pierwszy raz kiedy Smoła ratuje nam tyłki. Szkoda tylko, ze zgodnie z historia jego dokonań, teraz będzie grał padake w pięciu następnych spotkaniach;)
» 16 września 2018, 12:37 #157
Sideswipe: Ale Ibra znowu bramę strzelił.
» 16 września 2018, 10:28 #156
Gallacher: W MLS to nawet Rasiak by strzelał piękne gole w tym wieku co teraz jest.
» 16 września 2018, 13:03 #155
Spadkobierca: Gallacher, zdziwiłbyś się. Już nie jeden myślał, że MLS to wakacje, na czym się zwyczajnie przejechał.
» 16 września 2018, 17:19 #154
betrust: Nigdy taktycznie nie byliśmy jakoś wybitni, ale mam wrażenie że odkąd odszedł Rui Faria słabiej to wygląda. Facet robił czarną robotę u boku Jose. Zakładam, że wiele wody upłynie zanim uzupełnią tą stratę.
» 16 września 2018, 09:32 #153
Biniek: Pogba wczoraj bardzo mądrze rozgrywał, nie tracił piłek, gral do przodu, stwarzał sytuacje kolegom, sam mógł mieć dwa trafienia, gdyby nie świetny Foster, mial kilka podań, w tym prostopadle do Lukaku, genialnych. Niestety wody w wino nie zamienił i nie wynalazł lekarstwa na raka, wiec mocne piec od chłopców z DP:D
» 16 września 2018, 09:23 #152
ruffnecky: Okraszone tekstami, ze to przecietny pomocnik w PL
» 16 września 2018, 10:05 #151
wilek84: Zgadzam się z kolegą. Żaden z piłkarzy na murawie nawet nie otarł się o ten poziom podań
» 16 września 2018, 10:18 #150
Biniek: Niestety, United to zawsze był klub z masa sezonowcow i „ekspertów” w roki kibiców. Na tej stronie to widać aż za bardzo. Wróciłem tu po długim czasie i jestem w szoku, jak czytam te bzdury.
» 16 września 2018, 11:03 #149
bestija: Pogba wczoraj zagrał bardzo dobre jak na siebie zawody ale dalej tracił dużo piłek. Nieprawdopodobnie utalentowany zawodnik ale strasznie niestaranny. On ma w sobie coś takiego, że im trudniejsze podanie tym robi to lepiej. Widać jakiś problem z koncetracja jest przez 90 minut.
» 16 września 2018, 14:15 #148
zbyj: Co w tym zespole robi jeszcze martial. Gość wchodził 70 minucie na podmeczonego przeciwnikam stoi przy linii dostaje piłkę i co robi l?? Stoi stoi i czeka, ,aby za chwilę podać. Z drugiej strony boiska to samo. Dopiero jak na silne pole mu zagrał po lewej to ruszyl ten ...... Tyłek i pobiegł i oddał strzał z kąta prawie zerowego zamiast wystawic. I tyle było jego gry pozniej chyba zszedł do szatni. Ktoś widział więcej z jego strony??. To lukaku jako praey obrońca biegnie w 90 minucie.a martial gdzie był ?
» 16 września 2018, 09:19 #147
Magicole: Pogba zagral piach i co w nastepnym meczu zagra w podstawowym
Największym bledem JM jest to ze zmienia w skladzie Postawic na Martiala dac mubgrac kilka meczy w podstawowym składzie bo ten Lingard jest slaby
» 16 września 2018, 09:15 #146
Biniek: Pogba zagrał bardzo dobry mecz wczoraj, a Martial wszedł na boisko w 70 minucie i nie pokazał niczego. Proponuje oglądać mecze i wtedy nie wypowiadać.
» 16 września 2018, 09:24 #145
RedsFan: Pogba zagral dobrze jedynie pod koniec braklo mu mocy i duzo samowywrotek zaliczyl co mnie irytuje osobiscie.
» 16 września 2018, 09:51 #144
RedsFan: Ps radzę okulary założyć. "Pogba piach trzeba stawiac na Martiala" nie mam wiecej pytan...
» 16 września 2018, 10:06 #143
Me89v2: Teraz wilki West ham i Newcastle. Musi być 9 pkt.
» 16 września 2018, 09:06 #142
Ceetee: Widziałem wczoraj mecz Totki-Liverpool to był mój kolejny mecz Totków w tym sezonie i szczerze wam powiem że zaczynam zmieniać zdanie co do Pochettino. Dużo ludzi mówiło o jakiś wypracowanych schematach, pomyśle na grze itp. Nie było tego mówiąc krótko. W Totkach grają tylko indywidualności na dzień dzisiejszy. Taki Eriksen, grał ogólnie przeciętnie ale miał takie momenty że mógł strzelić gola. Kane chyba potrzebuje odpoczynku bo wyglądał tragicznie i to już kolejny raz. I naszło mnie takie zwątpienie czy aby na pewno Mauricio potrafi odpowiednio zarządzać składem.

Dużo ludzi się tutaj bulwersuje że United gra tylko jedną połowę ale tak jest w dużej ilości meczów na trudnym terenie. Mieliśmy okazje do strzelenia 3 i 4 bramki ale one nie siadły gdyby był wynik 4:0 to by było po meczu. Nie udało się nam strzelić tych 2 bramek bo Foster zaliczył przepiękne interwencje to mecz zrobił się nerwowy. Większość drużyn ruszyłaby całym zespołem do ataku bo i tak by nie było nic do stracenia. Kwestia tylko jest tego jak ta drużyna taki atak wykonuje bo Watford taktycznie na mecze PL jest przygotowany w 100%. W szoku jestem ile ten trener wyciąga z tych zawodników.

Ogólnie zaczyna podobać mi się gra naszego zespołu. Co tydzień robimy jakiś kroczek do przodu. Lukaku zaczyna wpychać piłki do bramki. Valencia potrafi rozprowadzić akcje ! Do tego ja zawsze broniłem Felle i proszę Mou znalazł mu idealne zadanie. Wchodzi między dwóch stoperów i dodatkowo czyści, a jak trzeba to pójdzie za akcją. To ile ten gość daje z siebie na meczu to jest coś pięknego. Bardzo podobał mi się Pogba, który zaczyna grać tą swoją niekonwencjonalną piłkę. Każdy zaczyna odnajdować się w nowym stylu gry Mourinho.

Trochę zawiodłem się grze Lingarda. Ogólnie podoba mi się to jak ten chłopak bardzo chce grac dla naszego klubu i wydaje mi się że musi strzelić gola na przełamanie. Ogólnie widzę dużo plusów w naszej grze i postępy jakie zrobiliśmy od tego meczu z Brighton, który dla oka był tragiczny. Chociaż nadal mamy możliwości poprawy i z jednej strony może to martwić ale z drugiej to nawet dobrze o nas świadczy że nadal możemy być co raz lepsi !
Glory Man United
» 16 września 2018, 09:00 #141
brazylianwisnia: Pogba do 60minuty grał dobrze. Jego zagrania rekompensowaly straty. Później jednak co chwilę się obalal i głupio tracił piłkę.
» 16 września 2018, 09:24 #140
zbyj: Problemem totkow jest brak transferow. Nie da się w dzisiejszej piłce nie kupować kogoś nowego nawet żeby rozbić pewne układy które powstały. Rywalizacja i alternatywa.po city kupiło marheza, mało mają zawodników ? Przecież wygrali lige z przewagą kilkunastu punktow? Mają 2 11 ale i tak kupili. A Liverpool a Chelseam. A tu od lat nie ma pp choc był za marne 15 melonów sahikri. No ale Edek mówi że za stary i może martial odpali
» 16 września 2018, 09:29 #139
RedsFan: Problemem totkow jest skąpy wlasciciel :D mnie też sie podoba gra naszych bardziej niż rok temu. Widac że próbują cos nowego, grać bardziej ofensywnie, a to napewno nie przyjdzie w jednej chwili. Jak caly team gra kilka sezonow defensywie to ciężko się przerzucić na ofensywem. Widać że Mourinho po naciskach zmienia sie i liczę że bedzie tylko lepiej. Pamietacie jak Mou wygladal w meczach w tamtym sezonie na lawie? Zero radosciz życia jak by mial depresje, teraz widac że na nowo pokochał to co robi.
» 16 września 2018, 09:56 #138
QsQs: Jakoś sarri od pierwszego meczu zaszczpił ofensywną grę. A miał przed sobą defensywnych mourinho i Conte więc przestań głupoty pisać.
» 16 września 2018, 11:26 #137
jackking: Glory Glory Man United!! Najważniejsze 3 pkt. :)
» 16 września 2018, 08:39 #136
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 02:34

Cieszą trzy punkty ale jak się spojrzy na grę to niestety nie widać perspektyw na przyszłość. Nie jesteśmy w stanie zdominować przeciętnego przeciwnika. Watford podobnie jak Leicester cisnął nas do ostatnich sekund i znów mieliśmy furę szczęścia bo mogło się to spotkanie skończyć remisem. Liverpool, City i Chelsea gniotą każdy klub w tej lidze więc ciężko nam będzie nawiązać z nimi walkę. Moim zdaniem przegraliśmy sezon w momencie w którym Glazerowie przykręcili kurek z hajsem na transfery. Przykład Tottenhamu pokazuje że bez wzmocnień drużyna daleko nie zajedzie.
» 16 września 2018, 02:32 #135
trakol: Ty w ogole ogladales mecz? Watford bylo zdominowane i tylko pare akcji mialo z jakiejs kontry i po indywidualnych bledach no i w koncowce przycisneli bo czerwona+nic nie mieli do stracenia, a szczescie to tez oni mieli nie my bo gdyby nie swietne interwencje fostera to lukaku mialby 1 bramke wiecej i pogba tez mogl 1-2 strzelic
» 16 września 2018, 10:35 #134
QsQs: Trakol toś się popisał obiektywizmem :-D
» 16 września 2018, 11:27 #133
DiMaryja: Ludzie, wy tak na serio z tym, że Pogba dobrze zagrał?
» 16 września 2018, 01:02 #132
dawid27154: Zagrał napewno najlepiej z naszej trójki pomocników. Jako jedyny tak naprawdę na poważnie angażował się w rozegranie, rozciagal grę, jako jedyny był w stanie zagrać długa dokładną piłkę, jako jedyny z trójki grał do przodu, nie na alibi, ładne uderzenia z dystansu, minus za setkę ale plus, że się wogole tam znalazł. Często osamotniony, np w kontrze gdy było widać, że jego koledzy z pomocy nawet za nią nie poszli. 81% skuteczności podań w tym chyba około 15 długich, zazwyczaj do przodu, dla porównania Fellaini taka sama skuteczność a wszystko do najbliższego, straty chyba takie same jak Fellaini. Nie zawalił przy golu w takim stopniu jak jego koledzy z pomocy. Tak na tle Fellainigo i Matica zagrał dobry mecz.
» 16 września 2018, 03:11 #131
DjTED: To jeszcze nic. Ludzie tu maja za boga De Gea bo obronił 2 strzały w koncówce. Sam nie wiem czy bym tego nie obronił. Najlepszy lot piłki i wysokosc dla bramkarza... To co miał na rece to wpuscił... On ogólnie wszystko wpuszcza. Bedzie masakra bo bez jego dobrej dyspozycji co mecz bedzie brama w plecy
» 16 września 2018, 04:47 #130
Spadkobierca: Ty tak serio dawid? Graliśmy dwoma defensywnymi pomocnikami i dziwisz się, że to Pogba wyglądał "najlepiej" w rozegraniu?
» 16 września 2018, 08:13 #129
DiMaryja: Dawid, z trójki naszych pomocników Pogba wyglądał najgorzej. Co Ty oglądałeś człowieku?
» 16 września 2018, 09:03 #128
Sideswipe: 81% celności podań, kilka strat - zwłaszcza pod koniec narażając zespół na kontry, zmarnowane okazje na podwyższenie wyniku. Dobry mecz? Jak na przeciętnego piłkarza może i dobry, ale od Pogby wypadałoby wymagać trochę więcej niż od Cleverleya, co nie?
» 16 września 2018, 10:32 #127
Foster: Gdzie tam, pewnie gimbusy krzyczą jakieś cuda:)
Zagrał dość dobrze w pierwszej połowie - powiedzmy poziom do zaakceptowania.
W drugiej połowie był słabiutki, Abdoulaye DoucourĂŠ dynamicznie i wydolnościowo go schował do kieszeni :)
» 16 września 2018, 11:20 #126
dawid27154: Tak więc panowie skoro uważacie że zagrał najsłabiej to strach pomyśleć jak wyglądałaby nasza gra gdyby wstawić tam za niego drugiego Fellainigo czy Matica, np Fellaini 1 długie podanie przy np 15 Pogby. Oczekujecie od Pogby, że sam Sobie poda a potem strzeli czy co. Był jedynym kreatywnym zawodnikiem w tym meczu.
Spadkobierca dwóch defensywnych i dwóch zawalilo gola, ta sytuacja to abc defensywnego pomocnika, podstawowy obowiązek którego uczą dzieci, ale nie ważne, ważne, że Fellaini straciłeś lage...
» 16 września 2018, 11:36 #125
DiMaryja: Oczekujemy wykorzystania 100 % sytuacji, zaangażowania i nie tracenia piłki. To nie tak wiele.
» 16 września 2018, 12:47 #124
DiMaryja: Przynajmniej jeden trzeźwo myślący Sideswipe przyznaje rację. Reszta się na piłce nie zna.
» 16 września 2018, 12:48 #123
czesiu2018: szerszenie wygrały 4 mecze, ale oczywiscie, są żale do Mou, że nie wygrał 8:0...licza sie tylko 3 pkt, nic wiecej...gdzie są hejterzy? czy za Fergusona wygrywalismy w pieknym stylu? NIE!!...mam wrażenie, że tylko czekacie na potknieie Mou, aby go krytykować...3 pkt w ciezkim terenie, moga nawet walnać jeden strzał na bramke, ale licza sie 3 pkt...wstyd za użytkownikow tej strony...
» 15 września 2018, 23:53 #122
Bylak: 13x mistrzów SAF'a w dobrym czy złym stylem mówi samo za siebie.
» 16 września 2018, 00:37 #121
Hoodys: Nie liczą się tylko 3 punkty, każdy kto tak pisze, oznacza że ogląda futbol od kadencji Mourinho
» 16 września 2018, 08:41 #120
dawid27154: 3 pkt zwycięstwo i to by było na tyle, ciężki teren, szalenie ważna wygrana. Ogólnie moim zdaniem mecz słaby w naszym wykonaniu, nie rozumiem dlaczego następny sezon i są te same problemy jak np dobra gra przez 15 min po czym znowu piach... 1 połowa z Totkami super, po czym następny mecz i fragmenty mocno słabe, za tydzień znowu zagramy pewnie z pół godziny super a reszte piach. Nie rozumiem dlaczego nikt ze sztabu nie może tego ogarnąć. Gol na konta Matića i Fellainiego moim zdaniem, mało kreatywny środek, ciężko to samemu Pogbie ciągnąć, nikt oprócz niego nawet nie odważy się na jakiś przerzut czy trudne podanie albo przyśpieszenie gry, często osamotniony. Aż strach pomyśleć gdybyśmy mieli na bramce kogoś takiego jak Live w poprzednim sezonie, robi się coraz większy problem na bokach, Mata odstawiony, Sanchez słabo ale to już norma, Martial wiadomo, Lingard niby na prawej a w praktyce tam nie gra, jak wcześniej graliśmy tylko lewą i Martial czy Rash na zmiane dawali tam jakość teraz nawet tego nie ma. Najlepszy z tego meczu jest wynik, jeśli tak będziemy grać do końca i zdobędziemy mistrza to bedzie to wyczyn bo w grze jako takiej poprawy nie widać. Podziękujmy dzisiaj De Gei i czekamy na LM.
» 15 września 2018, 23:01 #119
Spawn23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 22:51

Większość goli jak narazie tracimy przez niezdarność stoperów. To co graliśmy od pierwszej bramki do końca połowy naprawdę mi się podobało, było więcej ruchu niż zwykle i nawet trochę finezji. Nie podobało mi się to, że po stracie gola nasi zaczęli panikować i nerwowo kopać piłkę, co dodało przeciwnikom pewności siebie. Matic i potem David uratowali nam ten wynik. Ja wierzę w to, że z meczu na mecz będzie tylko lepiej, w końcu dzisiaj wygraliśmy z drużyną z top4 :)
» 15 września 2018, 22:49 #118
DelPiero: I co powiecie antyfani i hejterzy Fellainiego? Mam nadzieje ze przynajmniej przez tydzien posiedzicie cichutko w swoich norach. Mou postawil na Belga i chwała mu za to. Od początku powtarzam ze to pan piłkarz do zadań specjalnych. W dodatku Mou ukierunkowal go na granie prostą acz efektywną piłką, co bylo widac w tym meczu jak na dłoni.
Ave Mourinho! Ave Fellaini!
GLORY MAN UNITED!
» 15 września 2018, 22:47 #117
dawid27154: Dokładnie, zgranie do Smallinga jak najbardziej na plus, ale bez przesady, gol na jego i Matića konto, 81% podań grając do najbliższego wszerz i do tyłu. Po prostu zwykły mecz. Jak dla mnie nigdy Pan piłkarz to On nie był i już raczej nie będzie.
» 15 września 2018, 23:16 #116
lellu: A mówi ci coś nazwisko Phil Neville, albo John O'Shea? Piłkarze od zadań specjalnych. Fellaini jest właśnie takim piłkarzem
» 16 września 2018, 00:43 #115
DevoMartinez: bez niego by nas zmasakrowali w polu karnym, często schodził do srodka i grał jako 3 SO. Na takie zespoły które graja fizycznie i dużo górnych piłek wrzucają jak znalazł bo my mase bramek z wrzutek tracimy, Tu wychodzi ułomnośc De Gea, słabiutko na przedpolu gdy trzeba wyjsc do gornych piłek, w tym meczu było to widać w 1-2 sytuacjach. W meczach z innym rywalem pewnie lepiej sie sprawdzi Fred, tu potrzbea było warunków fizycznych, Watford miał 20 dosrodkowań, my 6.
» 16 września 2018, 00:43 #114
lellu: Właśnie takimi piłkarzami wygrywa się Ligę Mistrzów. Walecznymi oddanymi. Nie docenianymi, ja wyżej sobie cenię Fellę niż Pogbę. Może i ma lepszą technikę ale brakuje mu czegoś z diabła.
» 16 września 2018, 00:49 #113
Gale: @lellu Nasza taktyka nie opierała się na Neville'u ani O'Shea. U Mourinho Fellaini nie jest piłkarzem do zadań specjalnych, on jest centrum naszej taktyki.

Do samego Fellainiego nic nie mam, zwłaszcza po ostatnich dobrze rozegranych meczach, ale klub aspirujący do Premier League i Champions League nie dojedzie do finału na graniu wokół Fellainiego.
» 16 września 2018, 01:26 #112
dawid27154: Gale, Wyjaśnione
DevoMartinez, fakt De Gea na przedpolu nigdy mistrzem nie był ale reszta o czym piszesz to naciągane teorie... Piszesz o tym jak to by nas dzisiaj nie zniszczyli w tym powietrzu gdyby nie Fellaini. Przykładowo na podstawie dzisiejszych meczów i składów, oprócz obrońców sama pomoc i atak. Chelsea tylko Giroud, City- Fernandinho, Liverpool- Milner, Keita? Wijnaldum? Arsenal- Xaka, Aubameyang, Guendouzi? Totki Kane, Dembele, Dier. Podani zawodnicy którzy sa w stanie wrócić w pole karne i walczyć o górne piłki przy stałym fragmencie, jak widzimy jest to średnio powiedzmy 2 graczy ze wzrostem i umiejętnościami w każdej drużynie. U nas Lukaku, Pogba, Matić i do tego Fellaini, już bez niego jest centymetrów wystarczająco. Już od dawna chciałem zapytać o to osoby które piszą takie rzeczy jak to jest że np Chelsea i City z takimi środkami jak dzisiaj pewnie gdzie podejrzewam ze średnia ich wzrostu w pomocy to jakieś 175-177 cm i dają rade grać z jakąkolwiek drużyna w Angli a my mając 2 zawodników ponad 190 cm wzrostu musimy dorzucać jeszcze jednego prawie dwumetrowca, bo inaczej by nas Watford w powietrzu zniszczył... Pytam serio, z dystansem, ale ciekaw jestem i to bardzo...
» 16 września 2018, 02:21 #111
DevoMartinez: No ale o co pytasz? Chyba widziałes mecz i ile piłek wybijał Fellaini w naszym polu karnym? Pogba i walka w powietrzu? Dobre sobie. My mamy straszne problemy przy dosrodkowaniach w nasze pole karne przy stałych fragmentach, wiąże się to z tym na pewno, że De Gea do gornych piłek nie wychodzi prawie wcale i wiekszosc roboty spada na piłkarzy z pola zeby takkie akcje wybronic. A tuzów gry w powietrzu nie mamy, Lukaku tez z kryciem ma problemy i pare bramek nam wpadło dzieki niemu o ile pamietam? Takze cm to nie wszystko.
» 16 września 2018, 11:11 #110
dawid27154: No nie powiesz mi chyba, że walka w środku pola o wybite piłki to też wina De Gei, jeśli nasi obrońcy czy podstawowi zawodnicy nie potrafią walczyć przy stałym fragmencie to należy to poprawić w tej formacji, jeśli Fellaini będzie przy każdej piłce wchodził pomiędzy stoperow wybijac to będziemy tracić takie gole jak wczoraj bo nie ma go w strefie która jest dla niego świętościa jako defensywnego pomocnika. Masz rację cm to nie wszystko ale nie chcesz mi chyba powiedzieć że Silva x2 czy Kante, Jorginho będą lepiej grali w powietrzu niż zawodnicy ponad 190 cm. A co w sytuacji gdybysmy nie mieli Fellainiego jak każdy inny zespół z topu? Tak więc moje pytanie brzmi jak to jest możliwe, że inne drużyny z topu kręcą nieporównywalnie lepsze wyniki od nas mimo, że np City w przypadku gdyby dziś zagrał Mahrez za Sane nie ma ani jednego zawodnika powyżej 180 cm ba ma większość po 172/173 cm i nie są niszczeni w powietrzu? To samo tyczy się zresztą np Chelsea. A my mimo, że posiadamy naprawdę bardzo wysoka jedenastkę musimy przedłużać ja jeszcze Fellainim bo w przeciwnym razie jestesmy zniszczeni. Naprawdę chciałbym uzyskać odpowiedź na to pytanie.
» 16 września 2018, 12:05 #109
DevoMartinez: Nie wkładaj mi w usta słow ktorych nei powiedziałem. Pisalem o grze De Gea na przedpolu, Ty cos o walce w srodku pola.. a akurat tam nieźle sobie radzimy. Gra w powietrzu to tez przewiidywanie i przyspieszenie, wyskok, spryt, siła i tak powiem, ze nizszy zawodnik moze grac lepiej w powietrzu niz wysoki. Zadna niespodzianka. Wystarczy, ze duzy zgubi krycie co u nas czesto sie zdażalo i po ptakach. Odpowiedz po cześci udzieliłem, dodaj sobie słaba gre DDG na przedpolu przy gornych piłkach + to co wyżej. Fellaini w tej chwili to najlepiej grajacy głowa zawodnik MU i taki są fakty, Dzięki sile fizycznej zajmuje pozycje tam gdzie trzeba i czysci co sie da. Co ja na to poradze, ze Lindelof, Pogba, Young czy Valencia słabo sobie radza przy gornych piłkach i musimy sie wspierać Fellainim? Te problemy nie pojawiły sie za Mourinho bo tak samo było za LvG i jak nie było belga w naszym polu karnym przy roznych to się drżało o wynik.
» 16 września 2018, 12:29 #108
dawid27154: "No nie powiesz mi chyba, że walka w środku pola o wybite piłki to też wina De Gei"? Nic ci nie włożyłem do ust... Ja rozumiem o co Ci chodzi i się z Tb zgadzam, bardzo dobrze, wiesz, że przewidywanie i inne elementy gry też mają znaczenie. Jednak czysto teoretycznie w meczu z Chelsea czy City graliśmy noejednokrotnie ich karły w takiej ilości skazane są na to, że w końcu 170 cm będzie kryć 193cm co w sumie powoduje, że wyższy nawet nie bardzo musi wyskakiwac do tej piłki a ile takich goli widzieliśmy w naszym wykonaniu? Sam napisałeś że cm to nie wszystko ale dużo pomagają jeśli od kilku sezonów nie potrafimy ogarnąć obrony to coś jest nie tak, nie indywidualnie to strefa nie tak to tak. To jest element który naprawdę da się wytrenowac, my tego nie robimy tylko w pewien sposób maskujemy nie naprawiamy problemu tylko staramy się go wyeliminować poprzez dodatkowego zawodnika czyt. Fellaini a Lindelof dalej zachowuje się jak we mgle... Dlatego też irytuje mnie takie gadanie, bo Belg traktowany jako nasze centrum taktyki jakby ofensywa i defensywa bez niego nie istniała a jedyne czym może się pochwalić to wzrostem i gra głowa. Równie dobrze mogliśmy kupić Croucha do wybijania. Jako ciekawostke podam że odkąd Fellaini do nas trafił strzelił 6 goli w lidze głowa w 5 sezonów jeśli dobrze pamiętam. Fakt takich stracen jak ostatnio nie liczyłem, ale podejrzewam że Silva czy Ozil mogą mieć podobne liczby. Każdy przeciętny obrońca w Angli ma takie statystyki który w ofensywie uczestniczy jedynie przy stałym fragmencie gdzie nie oszukujmy się jest zdecydowanie trudniej glowkowac niż w akcji. Tym bardziej ile my strzelilismy bezpośrednio po roznych w ostatnim czasie? Podejrzewam, że bardzo mało a panuje tu przekonanie jakby Fellaini ladowal co parę kolejek. Fakt w obronie potrafi wybić duża liczbę piłek ale to jest naturalne, gdybyśmy tam dali np Glika też wybilby dużo. Śmieszy mnie tylko to, że zamiast poprawić krycie, zacząć bronić innym systemem, my wprowadzamy Fellainiego i jeśli piłka spadnie na jego głowę to spoko ale jak spadnie na Lindelofa to dalej będzie cyrk, sami Sb szkodzimy...
» 16 września 2018, 13:17 #107
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 14:42

To własciwie sam sobie udzieliels odpowiedzi. Skoro nie strzelamy bramek głowa po stałych fragmentach gry to tez swiadczy to o tym, ze nasi zawodnicy sa słabi w powietrzu. Skoro mamy problemy pod swoją bramką przy stalych fragmentach to znaczy to samo - słabo grajacy w powietrzu zawodnicy. Cudow nie ma, widocznie nie tak łatwo to wytrenowac jak sie wydaje. Zreszta przeciez my tak naprawde mamy 2 obroncow w składzie, boczni to skrzydłowi ktorzy z piłka na ziemi sobie radza ale w powietrzu przez cale zycie rzadko grali i te braki wychodza kiedy graja teraz w obronie. Valencia do tego lubi zgubic krycie. A akurat na Watford Fellaini sie przydał bo ich taktyka to były wrzutki - 20 crossów i zespoł gra fizyczna bezposrednia piłke. Dla mnie to w MU 2 zawodnikow gra dobrze głową - Fella + Smalling. Reszta przeciętnie, no moze jeszcze Bailly ale mu sie zdaza gubic krycie przy stalych fragmentach. Lukaku w ataku ok ale w obronie tez tak swietnie juz sie nie ustawia. Pogbe pomijam, Matic w obronie w walce o gorne piłki tez tuzem nie jest, raczej to jemu po głowie skacza niz on im. A Fellaini ma ten plus, ze gra głowa w obu polach karnych i na taki fizyczny futbol jak watfordu jest przydatny. I on czesciej zgrywa piłke niz strzela. I to chyba dobrze, bo jakie by było larum jakbysmy grali taktyka miliona wrzutek na belga. Dla mnie to gosc na specjalnie mecze - kiedy trzeba wspomoc obronce albo wykorzystac warunki fizyczne w ataku. Ja tam go lubie bo zawsze daje z siebie 100% jak ma okazje grac.
» 16 września 2018, 14:38 #106
dawid27154: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 15:20

Temat zdobywania goli w ofensywie po stałym fragmencie to jest inny temat... ale jak już przy tym jesteśmy tam liczą sie znowu inne aspekty jak wyblokowanie czy współpraca np 2/3 zawodników by mógł dojść do dośrodkowania ten 4. Zresztą tam też nie ma planu i ładu, dośrodkowania Maty i kilku innych zawodników co chwile inny, plus do tego takie zawiesiny Younga gdzie gość potrafi naprawdę silnie i mocno dorzucić. Nie rozumiem jak za Fergusona Smalling i Jones potrafili zagrać w powietrzu we własnym polu karnym a teraz problem jest, że trzeba im dorzucać 3 graczy podejrzewam wyższych od nich... Jeśli nie ma taktyki i dyscypliny przy bronieniu to ile by tam ich nie było będzie problem. Valencia u Fergusona też grał... blok obrony i bramka to pozostałość po Szkocie zostało to zepsute koncertowo, do tego stopnia, że kiedyś nie przeszkadzało jak w środku grał Park i Rafael teraz potrzebujemy 3 wieżowców w środku pola do pomocy i złożone ręce ku górze by nic nie wpadło. Dla mnie to jest po prostu słabe, że naszą bronią w ataku i obronie czyt. zawodnikiem kluczowym jest Fellaini. Fakt cel uświęca środki jednak jak narazie przez te 5 lat panowania Belga w United nie zdobyliśmy niczego znaczącego, niech On Sb gra jeśli taka jest koncepcja Mourinho. Pamiętam jak Korona czy Atletico grali stałe fragmenty ale zostało to dopracowane i wytrenowane a nie gdzie spadnie laga z rożnego. To co strzelił Smalling całkiem możliwe że sie nie powtórzy już nigdy, co wtedy? Nie potrafię Sobie nawet wyobrazić jak Fellaini wchodzi do jakiegokolwiek zespołu z topu do pomocy np za Dembele, Fernandinho, Kante, czy jakikolwiek zespół z innych lig z łatką najważniejszego zawodnika w drużynie na którym oparta jest taktyka zarówno defensywna jak i pomysł na grę z przodu...Nawet w Evertonie grał dość wysoko, strzelał sporo, był to raczej ofensywny zawodnik, u nas zrobiono z niego wybawiciela zarówno ofensywy jak i defensywy, każdy inny zawodnik ze środka nie może grać bo co? nie można zagrać na niego lagi bo jest mały? Piłkarze są coraz mniejsi, u nas sami wieżowcy, bez szybkości, podania, dryblingu, ale za to z umiejetnościa zagrania na nich lagi... Uważasz że np malutki Kante byłby gorszy na Watford i usiadł na ławce Chelsea a zagrałby Fellaini? Absurd, nonsens.
» 16 września 2018, 15:19 #105
DevoMartinez: A dla czego Kante miałby zagrać za Fellainiego? Ja bym go wystawił za Matica akurat w tym meczu :) Pozatym skoro jest ważnym zawodnikiem u kolejnego z rzędu trenera to jestem skłonny uznac, ze oni się lepiej znają i wiedzą gdzie mamy braki i w jakim celu go wystawiają. Pozatym przeciez on nie gra we wszystkich meczach. Na szybszy zespoł pewnie wyjdzie Fred i tyle, ten zespoł jest ustawiony pod Pogbe i Lukaku nie pod Fellainiego. Mamy braki i poki one beda to czasem tylki bedzie ratował nam belg i chyba tyle.
» 16 września 2018, 16:06 #104
dawid27154: No Kante i Fellaini to czysto teoretyczne porównanie gdyby obaj byli w Chelsea i Belg zagrał kosztem Francuza obaj ustawiani jako defensywni dlatego postawiłem na niego, raczej sytuacja nie do pomyślenia, chociaż teraz to się zmieniło, Kante wiecznie defensywny przychodzi nowy trener miesiąc i widzimy kompletnie inaczej grajacego zawodnika, w inny sposób, inaczej sie porusza ma inne zadania, to pokazuje jaki wpływ na gre i na poszczególnego zawodnika ma trener. Masz racje, mamy braki, z tym, że to nie One są problemem problem leży w tym, że nie wyciągamy żadnych wniosków z tych błedów. Np jak problem był z PP rok czy dwa temu tak jest dalej jak, i tak dalej i tak dalej
» 16 września 2018, 16:31 #103
QsQs: Cieszy zwycięstwo ale styl niestety pozostawia wiele do życzenia. Dobre 20 min tym razem wystarczyło. Mourinho niestety sprawił, że niektórych tu zadowala bylejakość. Ja chce widzieć United które dominuje przeciwnika a nie te autobusy nawet z ogórkami. Przyjdzie liga mistrzów i drużyny bardziej ogarnięte to może być ciężko.
» 15 września 2018, 22:44 #102
ManUtdFan94: Jakbyś oglądał ostatnie dwa mecze i dzisiejszą pierwszą połowę to byś widział takie United :) Ale jednak naczelny hejter musi do wszystkiego się doczepić. Boli, że wygrywamy i nie można jadem pluć na Mou ?
» 15 września 2018, 22:45 #101
DelPiero: Jak zaczniesz oglądac premier league oczami a nie tym 'gdzie swiatlo nie dociera', to moze zaczniesz dostrzegac United ktore dominuje. Wtedy bedziesz rowniez wiedzial, że dziś z ogorkami nie gralismy, wielki fanie pilki nożnej...
» 15 września 2018, 22:51 #100
QsQs: No i po co się dowalasz wyraziłem swoją opinię. A ty zamiast coś napisać od siebie krytykujesz pod każdym komentarzem w którym ktoś ma inne zdanie. Nie podoba mi się ogólnie to co robi mourinho i mam prawo o tym napisać.
» 15 września 2018, 22:52 #99
MK991: Bylejakość?

Skąd się to wzięło, że każdy oczekuje że będziemy grać każdy kolejny mecz genialnie? Najważniejsze na tym etapie sezonu są wygrane. Wygraliśmy z Watfordem? Wygraliśmy. Tylko to się liczy.

Styl na koniec sezonu nie ma żadnego znaczenia. Najważniejszy jest wynik.
» 16 września 2018, 01:04 #98
Gale: Z dobrym stylem i pomysłem na drużynę łatwiej o wyniki. Racja, wygrana 1:0 z posiadaniem 90%, 20 strzałami równa się 1:0 z posiadaniem 30% i 2 strzałami, oba to 3 punkty. Nie chodzi też o granie idealne, bo np. ostatnie dwie wygrane Liverpoolu wcale nie były idealne, ale rozumiem krytykę kiedy taktyka Manchesteru United to wrzutka/laga do Fellainiego, a poźniej modlitwa żeby przeciwnik nie wyrównał.
» 16 września 2018, 01:19 #97
Spadkobierca: Watford to średniak, który jest lub był w gazie i tyle. Nie róbcie z nich drużyny na poziomie top six.
» 16 września 2018, 08:19 #96
telo1: Jako dinozaur, prawdopodobnie jestem najstarszym kibicem MU z pośród Was zachowuję optymizm... Widziałem piękne mecze naszego zespołu na żywo... Mam nadzieję, że do tego wrócimy. Piłka się zmieniła od 30 lat, ale emocje nie... To dobrze.... Jak to mówicie GGMU!
» 15 września 2018, 22:30 #95
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 22:11

Ta strona to zaraza, większość ludzi piszących komentarze to muszą być dzieci ...

Nikt nie będzie się spuszczał po takim zwycięstwie to po prostu musi być norma i to w troszkę lepszym stylu ... graliśmy bardzo średni mecz z bardzo słabą drugą połową.
Cieszą 3pkt martwi styl.
» 15 września 2018, 22:10 #94
ManUtdFan94: Ale Cię człowieku coś boli że pod każdym postem wylewasz swoje żale i niezadowolenie.
» 15 września 2018, 22:11 #93
ruffnecky: dlaczego musi? bo co? bo gablota pełna jest pucharów? nie musi i nic za friko. lepiej chwalić po byle jakim zwycięstwie niż być wiecznie zmartwionym megalomanem
» 15 września 2018, 22:18 #92
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 22:49

@ruffnecky każdy ma inne podejście... wiesz dlaczego kibicuje United? bo ten zespół utożsamiałem zawsze z silnym dążeniem do bycia najlepszym nie 3 czy 4 tylko najlepszym - numer 1.

Wybacz więc, ale oprócz tego, że cieszą mnie 3pkt nie będe skakał z radości bo grają dla mnie bardzo przeciętnie, a interesowało by mnie mistrzostwo i nie zejdę z oczekiwań bo gdybym z nich zszedł niszczyłbym do końca mentalność i otoczkę tego klubu.
Nadal będę oglądał, nadal kibicował ale oczekuje czegoś więcej... Każdy prawdziwy kibic tego klubu wie, że oni muszą grać lepiej i być na miejscu nr.1.

I po raz setny powtarzam to nie jest żaden hejt, a po prostu realna ocena kolejnego meczu. Nie każdy musi skakać się i cieszyć po 3pkt ja przyjmuje je na chłodno to powinien być standard.
» 15 września 2018, 22:48 #91
RedsFan: Fela dobry mecz w koncowce pare razy nas wybronil od niebezpieczenstwa. Chlopak druga młodość przeżywa chyba :)
» 15 września 2018, 22:09 #90
rreddevilss: Niech ktoś mi logicznie wytłumaczy czemu w 2 połowie gramy taka padake? Dlaczego brakuje konsekwencji i nie gramy dalej tego co między 30-45 minuta? To jest przecież niepojęte jakieś... De Gea na linii to potwór i my to wiemy najlepiej i nie zmaze tego ostatnie pół roku, ale jego gra na przed polu to jest trochę kabaret, drżenie i modlenie się o cud... 3 punkty oczywiście cieszą, bo zdobyte na trudnym terenie, ja to doceniam ale kurde gramy swoje większość meczu a nie 15 minut...
» 15 września 2018, 22:02 #89
Scarface80: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 21:47

38 lat, 28 kibicowania United,tolerancji mi nie brakuje,to jest mój trzeci komentarz i ostatni na tej stronie.Powinna ona się nazywać lameriemo+frustrat.pl....No może jeszcze dwa.
» 15 września 2018, 21:41 #88
PrzemoIgor: Zgadzam się, ja już tu zaglądam bardzo sporadycznie. Przegramy źle, wygramy źle. Szkoda gadać. Pozdrawiam kibiców
» 15 września 2018, 21:57 #87
RedsFan: Również pozdrawiam tych prawdziwych :)
» 15 września 2018, 22:02 #86
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2018 01:10

Wy macie jakąś potrzebę podkreślania że jesteście "prawdziwymi kibicami" czy co? Prawda jest taka, że 95% osób na tej stronie kibicuje United tak samo jak wy tylko różnimy się wszyscy opiniami. To że komuś nie pasuje taki styl i narzeka nie czyni go gorszym kibicem, skoro narzeka to chce żeby klub grał jak najlepiej więc nie rozumiem gadania że "prawdziwym kibicom" wszystko pasuje, a "hejterzy" hejtują. Jednym pasuje praca Mourinho, jednym nie... nie robi to z nikogo lepszego kibica. (Oczywiście pomijając jakichś trolli ale ostatnio zaczynacie nazywać trollami ludzi z innymi poglądami)
» 16 września 2018, 01:10 #85
ManUtdFan94: Dzisiejsze zwycięstwo najbardziej zasmuciło hejterów. Liczyli oni, że przegramy dzisiaj spotkanie i będą mogli zaczynać wylewać swoje żale i urozmaicać swoje nudne życie, a nie czekajcie dalej wylewają. Widać, że tacy ludzie szukają tylko i wyłącznie dziury w całym, czepiając się najmniejszych szczegółów. Najlepiej takich ludzi zignorować i nie przejmować się nimi:) Co do dzisiejszego meczu to zdecydowanie zasłużyliśmy na zwycięstwo. Fajna pierwsza połowa, kontrola całego spotkania, Watford nie istniało. W drugiej niestety dopuściliśmy rywali zbyt blisko swojej bramki i ostatnie 15-20 minut to nerwówka. Jednakże należy pamiętać, że graliśmy z drużyną która jest w gazie, na dodatek grała u siebie. Cieszy zwycięstwo, widać że drużyna powraca na zwycięskie tory, Mourinho i jego sztab znakomicie zneutralizowali rywala :) Można z większym optymizmem patrzeć w przyszłość. GG Man Utd !!
» 15 września 2018, 21:37 #84
gafciu7: Smalling bramka ala Ferdinand😁 druga połowa b-klasa - WYJAZD!!
» 15 września 2018, 21:18 #83
maticr7: Mimo czerwonej dla mnie Matić to motm.Ostatni kwadrans to profesja w jego wykonaniu.Felle też trzeba wyróżnić.Chce częściej widzieć taki środek.Szkoda że Pogba nic nie zmieścił,bo zasłużył moim zdaniem na bramke.
» 15 września 2018, 21:15 #82
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 21:16

Jak dla mnie to był słaby mecz w naszym wykonaniu, graliśmy dobrze przez 20minut w pierwszej połowie i to wszystko.

Z taką grą nie mamy żadnych szans na mistrzostwo. Trzeba się zdecydowanie poprawić bo momentami wyglądało to znów kominicznie. Każdy się musi poprawić łącznie z De Gea bo przy każdym różnym mam nerwicę gdy on wychodzi do piłki...

Coraz bardziej Pogba przekonuje że nie jest zawodnikiem światowej klasy to zwyczajnie staje się przeciętny pomocnik w Premier L
» 15 września 2018, 21:14 #81
ruffnecky: to może weź jakiś nerwosolek zażyj albo melissę ;)
» 15 września 2018, 22:24 #80
Foster: zanim to przeczytałem odpisałem ci wyżej ale chyba jednak nie powinienem ...
» 15 września 2018, 22:51 #79
grzeho16: Na + dzisiaj myślę przede wszystkim Smalling i De Gea. Young dobrze w obronie ale gorzej z przodu. Pogba dobra pierwsza połowa za to druga bardzo słaba. Dużo strat. Nie wiem kto zawalił przy golu ale chyba Fellaini bo to srodkowi pomocnicy powinni być w tamtej strefie.
Lingard zdecydowanie na minus. Jakby ktoś nie widział składów to by pomyślał że dziś go nie było na boisku.
Drugi minus to współpraca Lukaku z Sanchezem. Wyglądało jakby pierwszy raz grali że sobą, mimo że indywidualne dość dobrze zagrali.
» 15 września 2018, 20:58 #78
QsQs: De gea na plus tylko na linii. To co wyprawia przy dośrodkowaniach zostawię bez komentarza
» 15 września 2018, 21:06 #77
ManUtdFan94: To, że Ty jesteś jeszcze na tej stronie to ja zostawię bez komentarza
» 15 września 2018, 21:38 #76
marcinbblack: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 20:56

Na początku jako tako, później ładnie United przycisnęli co zakończyło się dwoma golami - super. Ten wolej Smallinga jak u wytrawnego napastnika, widocznie nowa fryzura dodała trochę słoneczności do jego futbolu... momentami.

3 punkty są, niestety wymęczone, ale jednak są. W drugiej połowie momentami straszny chaos, szczególnie w obronie i powrót kiepskiego stylu United. De Gea uratował tyłek i zwycięstwo. Nie pierwszy raz zresztą.

Na plus (nie będe wymienial wszystkich) : Sanchez, Young, Fellaini (chociaż tutaj minus za glupie straty, które dawaly szanse na groźne kontry), Pogba - świetne podania, nieźle też przećwiczył bramkarza Watford. Dobry mecz Smallinga, Lindelof w parze z nim nie najgorzej wygląda, chociaż dzisiaj dał się kilka razy konkretnie przycisnąć Szerszeniom. Mimo wszystko Matić też na plus, szkoda tego czerwa, ale jednak dzięki jego poświeceniu nie doszło do groźnego kontrataku.

Neutralnie : Lingard - W sumie dałbym mu plusa, bo miał udział w akcjach ofensywnych i ładnie rozgrywał krótkie podania. Muszę go jednak zganić na nadmierne angażowanie się grę w środku pola. Często przez to Valencia zostawał w środku, a częstym skrzydłowym z przymusu stawał się... Lukaku.

Diabły powinny przećwiczyć szybsze rozgrywanie piłki, jakieś schematy, bo po raz kolejny jest tak, że idzie fajny atak, który jest hamowany bo piłkarz, nie wie co dalej zrobić z futbolówką.
» 15 września 2018, 20:55 #75
RedsFan: Jak przeciwnik nas cisnie to sie totalnie gubimy i obrona nie wie co ma ze aoba zrobic. Tak wlasnie bylo przy straconym golu.
» 15 września 2018, 22:16 #74
Hoodys: Nie oglądałem meczu ( drużyna w ręczną ważniejsza jednak ), ale 2-0 po pierwszje połowie i 1-0 w plecy po drugiej nasuwa mi jeden wniosek. 3 punkty cieszą, ale coś czuje że w tym sezonie o top4 zaważy różnica bramek, bo wszystkie 6 drużyn piekielnie mocne, jedne bardziej drugie mniej
» 15 września 2018, 20:53 #73
Romek1981: Plebania zdobyta, jedziemy dalej!
» 15 września 2018, 20:46 #72
ruffnecky: dobry mecz, niezły przeciwnik ale oczywiście dyżurni narzekacze muszą napisać, ze ktoś zagrał padakę. Dzisiaj padło na:
- Sanchez
- Martial
- Fella
- Matić

zwolnić zaorać!
Za to zwalnianemu ostatnio Smallingowi chwilowo odpuszczono ;)
żenada nie kibice
» 15 września 2018, 20:43 #71
DjTED: Gdzie był ten dobry mecz bo ja nie widziałem. 1 połowa była dobra. Ten mecz to kryminał. Drżenie o wynik do ostatniej sekundy
» 15 września 2018, 20:50 #70
pazur: Dobry mecz? Dobre 20 min. To tak, ale reszta dramat, trzy kontry 100 % zepsute. Trzech, sorry, czterech facetów nic nie gra, a Ty że dobry... Rozumiem zaślepienie, ale trochę zimnej głowy i obiektywizmu. To Wattford przegrał.
» 15 września 2018, 20:56 #69
kckMU: United nie wygrał z Watfordem tak samo jak Tottenham nie wygrał z United.
» 15 września 2018, 21:12 #68
QsQs: DjTED popieram. Niektórych zadowala bylejakość. Zwycięstwo cieszy ale taka gra będzie się mścić w przyszłości
» 15 września 2018, 21:13 #67
RedsFan: Ciebie QS niezadowala nic :)
» 15 września 2018, 22:19 #66
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 22:28

dobry mecz tzn emocjonujący mecz z dobrym przeciwnikiem. Nasi dużo lepiej rozgrywali krókie i długie podania co oglądało się całkiem dobrze, zaś jeśli wg kogoś Watford nie jest dobrym klubem to niech strzeli baranka w ścianę i obejrzy ekstraklapę ;)
» 15 września 2018, 22:27 #65
Blau: Mecz pokazał, że przede wszystkim potrzebujemy stabilizacji formy, a dopiero później można mówić o ewentualnych zwolnieniach i wzmocnieniach. Taki Lukaku w jednym meczu nie trafia na pustą bramkę, a w drugim strzela dublet, Pogba w jednym meczu podaje po autach, a w drugim rozrzuca piłki co do milimetra przez połowę boiska, Smalling w jednym meczu sabotuje obronę, a w następnym czyści wszystko i strzela piękną bramkę - tak można wymieniać i wymieniać. Ciężko jest walczyć o najwyższe cele, jeśli nie wiesz, jak zagrają dziś zawodnicy.

Co do samego meczu - dużo niedokładnych podań, masa fatalnych przyjęć - praktycznie oddawaliśmy im sami piłkę. Pod koniec pierwszej połowy coś się rozruszało i nawet całkiem nieźle to wyglądało, ale po zmianie stron zaczęła się murarka i dalej już mieliśmy typowy mecz z zeszłego sezonu.

P.S Hot Pepperoni na grubym cieście z sosem czosnkowym (połowę musiałem zjeść za nią, bo była dla niej trochę za ostra :D
» 15 września 2018, 20:41 #64
MK991: Bardzo ciężki teren. Naprawdę fajnie gra to Watford.

Pierwsza połowa dobra, szczególnie ostatnie 20 minut.
Druga połowa, dziwna w sumie, były momenty dobre i te bardzo złe.

Ten mecz fajnie obrazuje to, dlaczego United ma takie kłopoty w obronie. Jakość środkowych obrońców jest jaka jest, ale duży wpływ na słabszą grę w obronie ma też Pogba. Jego gra w defensywie jest nikła, to po jego błędzie padł pierwszy gol. Powinien być przy zawodniku, który oddał strzał, tymczasem on sobie stał przy rogu pola karnego i nie krył nikogo, ani nie asekurował. Był żeby być.

Czemu nie gra Martial, to chyba mamy odpowiedź. Dla mnie to jest niesamowite, gość wszedł na boisko w 70 minucie, a w 74 z jego strony szła kontra, i jeden Valencia wrócił 50 metrów za graczem Watford, a ten klaun sobie dreptał z tyłu. Nie ma miejsca dla takich zawodników w United. Sprzedać jak najszybciej. Pomijam fakt co wyprawiał w ataku i jak zmarnował 2 znakomite okazje, żeby wyprowadzić genialną kontrę.

Reszta zespołu grała nieźle. Słabszy występ Lingarda, Fellaini dobrze w defensywie, dużo strat przy wyjściu z piłką z własnego pola karnego. Pogba przeciętny jak zwykle.

De Gea - mam z nim problem. Wiadomo ta ostatnia interwencja genialna, i w pierwszej również, ale to co on wyprawia przy dośrodkowaniach to jest katastrofa. Dzisiaj były 3-4 piłki, które leciały w okolicach 4-5 metra i on ich nie przecina, ostatnia akcja meczu przecież, wybronił fenomenalnie przed rzutem rożnym, ale potem znowu piłka leciała na 4-5 metrze, a on stoi i mało go do bramki nie wrzucili. Niestety ale David przestał się rozwijać, jest piekielnie niepewny przy stałych fragmentach, i myślę że on jest jednym z większych powodów dla których gramy tak niepewnie w takich sytuacjach. Bramkarz o jego zasięgu musi takie piłki przecinać. Nie ma innej możliwości, musi coś z tym zrobić, bo bez tego będziemy tracić sporo bramek ze wolnych/rogów.

Najlepszy zawodnik, Lukaku i Sanchez. Fajnie dzisiaj grali, jedyne co martwi to totalny brak chemii między nimi, nie rozumieją się na boisku w ogóle.

Ważne 3 punkty na bardzo trudnym terenie.
» 15 września 2018, 20:41 #63
is200second: Ciekawe co ma w glowie Mou. Odstawil zas Pereire jakby specjalnie wsadzil go na konia zeby miec pretekst do gry Fellainim i Maticiem. Martial go chyba olal, Pogba jest chyba w polowie myslami gdzies pewnie w Barsie albo Juve. A gra sredniowiecze. Sanchez sie nie nadaje na skrzydlo
» 15 września 2018, 20:40 #62
RedRevolta: Dostaliśmy odp dlaczego Martial jest gdzie jest na dzień dzisiejszy masakra, nawet za nim nie zapłacze jeśli odejdzie w zimie, na jego miejsce jest wielu którzy zostawią chociaż serce na boisku.
» 15 września 2018, 20:36 #61
ruffnecky: Martial się przybyczył to stracił na szybkości, za to się wraca do obrony.
to nie gra komputerowa tylko żywy człowiek
» 15 września 2018, 20:40 #60
maklo9: no to mnie w jego grze zdziwilo jak zobaczylem jak stracil pilke i pobiegl za zawodnikiem ktory mu ta pilke odebral, kiedys to by rozlozyl rece i sie zatrzymal a tu jednak in plus zakoczyl
» 15 września 2018, 20:44 #59
MK991: W jednej sytuacji wrócił, kiedy był zaraz obok gościa z piłką, 3 minuty po wejściu odpuścił zupełnie powrót i zostawił Valencię 2 na 1 po prawej stronie. Gość który był 3 minuty na boisko nie ma w sobie na tyle dużo energii żeby wrócić te 50-60 metrów, to jest skandal i tyle.
» 15 września 2018, 20:49 #58
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 20:53

Widać, że na prawej stronie nie czuje się za dobrze, ale na lewej już nieźle pykał.

edit tak mk991, zwolnić zaorać, zatrudnić kogoś fantastycznego, kto będzie miał genialny stosunek minut na boisku do bramek. oh wait...
» 15 września 2018, 20:52 #57
MK991: Dokładnie, sprzedać jak najszybciej. Obrażonych dzieciaków z sianem w głowie, nie potrzeba nam w United. Zobacz różnicę - McTominay, chłopak wszedł i mimo że ma znacznie mniejszy talent to i tak daje 2x więcej drużynie, biega i walczy, nie odpuszcza piłek, wraca kiedy trzeba. Wiesz jak to się nazywa? Charakter. Martial go nie ma.
» 15 września 2018, 21:04 #56
mleko: DDG !!
» 15 września 2018, 20:35 #55
emil1986x: Martial poniżej krytyki a Sanchez katastrofa... Zero dryblingu szybkości strzałów...NIC
» 15 września 2018, 20:33 #54
AFC07: Congratulations ;)
» 15 września 2018, 20:32 #53
Mazi1989: Co się dzieje z tym Martialem? Jak do nas przychodził to czarował dryblingiem, szybkością, pomysłem na zakończenie akcji a teraz? Boi się podjąć ryzyka, wejść w pojedynek. Spory regres
» 15 września 2018, 20:31 #52
Michux3: On ma umiejętności ale nie chce mu się grać
» 15 września 2018, 20:32 #51
emil1986x: Sprzedać jak najszybciej
» 15 września 2018, 20:34 #50
RedsFan: Jak by mu nie szlo ale by sie staral stał bym za nim murem, ale to co pokazuje to poprostu nie nadaje sie do Manchesteru Utd :(
» 15 września 2018, 20:34 #49
Mazi1989: Widać że brakuje mu pewności siebie. Van Gaal odważnie na niego postawił i były efekty a teraz Tony wie że nie jest pierwszym wyborem, był w przeszłości krytykowany przez Jose i nie chce znowu czegoś zepsuć. Tak to wygląda według mnie
» 15 września 2018, 20:38 #48
grzeho16: Mi się wydaje że po prostu Mourinho nakazał mu grać bardziej odpowiedzialnie. Tzn bez jakichś ryzykownych dryblingow. Czytam teraz ta książkę nową o taktykę tego dziennikarza z angli i napisał tam że często jest tak że kreatywni gracze którzy zostają ograniczani przez jakieś założenia taktyczne ( a u Mourinho skrzydłowi podobno muszą grać bardzo defenswynie jak na ich pozycje) tracą że swojej jakości. Może to przez to być choć nie wiem.
» 15 września 2018, 20:45 #47
ruffnecky: brak gry, brak pewności siebie + chyba nabrał masy.
No ale spece od Fify i Fantsy League nie zrozumiejo. Przecież ma wyjść i grać jak gdyby nigdy nic. słowo rytm meczowy to jakiś średniowieczny wymysł, którego "pokolenie XD" nie akceptuje
» 15 września 2018, 20:48 #46
MK991: Ruffnecky - o czym ty mówisz w ogóle? Brak gry i brak pewności siebie nie ma nic wspólnego z agresją i walecznością. Taki Alexis też jest bez formy, ale biega za piłką, wraca do obrony, szarpie i się stara. Kibic wszystko wybaczy piłkarzowi który biega i walczy. Martial wrócił dzisiaj tylko raz, kiedy był zaraz obok gościa, który odebrał nam piłkę. W innych sytuacjach sobie stał i nic nie robił.
» 15 września 2018, 20:52 #45
RedsFan: Druga polowa slaba i pelna nerwów, ale trzeba przyznac że Watwford jest w gazie i ciezko sie z nimi gra jak sa u siebie.
» 15 września 2018, 20:31 #44
kckMU: Perfekcji nie było, ale rewelacja ligi zatrzymana. Teraz czas na środę - 6 punktów w dwumeczu z YB wydaje się być przymusem w takiej grupie. Wygrana na wyjeździe już to zapewni.
» 15 września 2018, 20:31 #43
Me89v2: Do gola srednio, od gola do końca połowy super, druga połowa dramat. Tak można podsumować. Ważne 3 i to mega cieszy
» 15 września 2018, 20:31 #42
nicklastrange: Do utraty bramki kontaktowej United wzorowo, wszystko do tego czasu szło zgodnie z planem Jose, ogólnie bardzo dobry występ, dyscyplina taktyczna, obrona dzisiaj zagrała bardzo dobry futbol, szczególnie Smalling, De Gea to Bóg nie człowiek!
» 15 września 2018, 20:29 #41
telo1: Gra Felainiego - SKNDAL!!
» 15 września 2018, 20:29 #40
ReDevil07: Pacnij się w głowę człowieku
» 15 września 2018, 20:33 #39
bucior907: Chyba pomyliłeś go z Martialem, Fella zagrał bardzo dobrze.
» 15 września 2018, 20:34 #38
pazur: Telo1. Nareszcie ktoś znający się na piłce!! Mało tu takich. To katastrofa ta felaina!!
» 15 września 2018, 20:39 #37
ruffnecky: telo zapomniałeś zmienić copy-pastę... żenada
» 15 września 2018, 20:41 #36
Seszele: Gdzie ta laska QsQs, która twierdziła, że przegramy, zaś Mourinho po tym meczu zostanie zwolniony?
» 15 września 2018, 20:29 #35
RedsFan: Dla niego Mou co mecz do zwolnienia.
» 15 września 2018, 20:33 #34
QsQs: Zahaczyłeś mnie w komentarzu więc jestem. Szczęśliwe zwycięstwo, było gorąco do ostatnich minut. Przeciwnik całkowicie niestety zdominował 2 połowę. Kiedyś taka gra się zemści i będzie gubienie pkt.
» 15 września 2018, 21:04 #33
Seszele: QsQs - co mnie to, przepraszam bardzo, obchodzi? Co mnie interesują jakieś spekulacje jak to kiedyś będzie? Skąd Ty, dziecko, możesz to wiedzieć? Jasnowidz? Wcześniej mówiłeś, że czeka nas porażka z Watfordem, i co? Niestety, ale już nie jesteś wiarygodny. Szczęście jest potrzebne zawsze. A Ty jesteś tak przesiąknięty krytyką, że nie potrafisz dostrzec, że gdyby Sanchez i Pogba w pierwszej połowie wykorzystali setki, to byłoby po meczu... Więc równie dobrze Watford mieli szczęście, że mogli jeszcze powalczyć w tej drugiej połowie.
» 15 września 2018, 22:17 #32
mat90: Young solidnie a Martial nawet nie bede komentowal. jak wszedł ManUtd gralo w 10.
» 15 września 2018, 20:28 #31
lesiu1515: Żałosny ten komentarz, pewnie byś tak napisał nawet nie oglądając meczu. Martial dał dobrą zmianę.
» 15 września 2018, 20:32 #30
Fenek: Dawid piłkarzem meczu. Pogba na plus (do 70 min) Lingard najgorszy na boisku. Cenne 3 pkt nic więcej.
» 15 września 2018, 20:28 #29
QsQs: De gea musi poprawić grę przy dośrodkowaniach bo dużo jest do poprawy na tym polu
» 15 września 2018, 21:10 #28
DiMaryja: Cenne zwycięstwo na trudnym terenie. Napiszę wam jedno. Dla mnie Pogba mógłby się już dziś spakować. To co robi na boisku to jakaś kpina. Kompletnie nie walczy w defensywie, w ofensywie zresztą też nic nie pokazuje, człapie po boisku jak stary dziad. Mam już dość tego pajaca i tego spasionego agenciny. Wyjazd.
» 15 września 2018, 20:28 #27
Me89v2: Chyba słabo oglądałeś mecz. Gdyby nie Pogba nie byłoby większości akcji. Jego podania szczególnie przerzuty były dziś git. Od walki to był matic i fella.
» 15 września 2018, 20:29 #26
Biniek: Pogba jeden z lepszych zawodników na boisku.
» 15 września 2018, 20:30 #25
DiMaryja: A co on dzisiaj pokazał poza kilkoma dobrymi przerzutami?
» 15 września 2018, 20:51 #24
Seszele: A co jeszcze miał pokazać? Jaka jest jego funkcja na boisku? Ty w ogóle oglądasz mecze?
» 15 września 2018, 20:54 #23
DiMaryja: Żałośni jesteście, eksperci od siedmiu boleści. Po ocenach widać, że zaliczył przeciętny występ ale oczywiście wy mądrzejsi jesteście. LOL
» 16 września 2018, 01:01 #22
mat90: Juz wiem czemu Martial nie gra.... ten koles to jest dramat zero zangazowania...
» 15 września 2018, 20:27 #21
Drops71: Panowie Pytanie mam , jak się zaprezentował Young i Martial?
» 15 września 2018, 20:27 #20
Michux3: Young bardzo Dobrze i było go dużo a Martial ...no cóż nie chciał grać
» 15 września 2018, 20:28 #19
Fenek: Young średnio, martial bardzo kiepsko.
» 15 września 2018, 20:29 #18
Seszele: Young bardzo dobrze.
Martial bez zaangażowania.
» 15 września 2018, 20:30 #17
pawell91: Martial próbował, ale nie wychodziło. Mimo wszystko powinien dostać więcej minut, bo tyle co wchodzi z ławki na paręnaście minut to nic i brakuje mu odpowiedniego rytmu.
» 15 września 2018, 20:33 #16
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 20:42

Tu nie chodzi o to. Wszedł na ostatnie 20 minut, był w pełni sił. Nie mówimy tutaj o paru akcjach ofensywnych, bo zdarza się, nie wyszło. Mówimy tutaj o tym, że nie zapierdzielał na całej długości boiska, nie atakował agresywnie rywali. Jego zmęczeni koledzy gryźli trawę i to zaangażowanie u nich było widać. Lukaku, Young, Matić, Fellaini biegali jak wariaci przez 90 minut. A Martial w 20 nie mógł... Nie chciał? No proszę.
P.S: Zapomniałem wspomnieć o Valenci. Kolejny wybiegany.
» 15 września 2018, 20:38 #15
Spadkobierca: Śmiesznie jest krytykować Martiala za brak akcji ofensywnych, gdy cały zespół daje się zamknąć we własnym polu karnym.
» 16 września 2018, 08:00 #14
Michux3: Dla mnie Lukaku motm
» 15 września 2018, 20:26 #13
Mazi1989: Dla mnie również
» 15 września 2018, 20:29 #12
matizek92: Walić wszytakich!! Brawo United!!
» 15 września 2018, 20:26 #11
MarcinMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2018 20:26

Najważniejsze, że dopisujemy +3 pkt
» 15 września 2018, 20:26 #10
ManchesterUtd: Jezus Maria Dejwid coś ty odje.. zrobił :o
» 15 września 2018, 20:26 #9
Salach: Fellaini MOTM.
» 15 września 2018, 20:26 #8
miocinho2: zagrali dobre 20 min pod koniec 1 polowy.reszta to byla parodia.
» 15 września 2018, 20:25 #7
maklo9: Matic pokazal ze nie ma mozgu
» 15 września 2018, 20:24 #6
limak0007: Matic byc moze uratowal zespol, przerwal dobra akcje, z ktorej mogl pasc gol, poswiecil sie dla druzyny. WIedzial ze zejdzie, ale nie doposcil do niebezpieczenstwa., dal czas na ustawienie
» 15 września 2018, 20:26 #5
Mazi1989: maklo9 pokazał że nie ma mózgu. Stary grałeś kiedyś w piłkę?
» 15 września 2018, 20:27 #4
Seszele: Matić nie ma mózgu?
Chyba siebie masz na myśli, koleś.
» 15 września 2018, 20:28 #3
dabro90: Dajcie spokoj, kolega, jak nick wskazuje ma dopiero 9 lat, troche wyrozumiałości.
» 15 września 2018, 20:32 #2
maklo9: Dobra ten komentarz pisany moze pod wplywem emocji troche mnie ponioslo
» 15 września 2018, 20:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.