Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Żaden z kontuzjowanych graczy nie wróci na mecz Brighton

» 14 sierpnia 2018, 18:19 - Autor: Rio5fan - źródło: manutd.com
José Mourinho poinformował, że sytuacja kadrowa Manchesteru United w spotkaniu z Brighton będzie przedstawiała się identycznie do meczu z Leicester City w pierwszej kolejce nowego sezonu Premier League.
Żaden z kontuzjowanych graczy nie wróci na mecz Brighton
» Nemanja Matić był zmuszony poddać się operacji po mistrzostwach świata w Rosji
Niezdolni do gry w ekipie Czerwonych Diabłów wciąż pozostają: Sergio Romero, Antonio Valencia, Diogo Dalot, Marcos Rojo, Ander Herrera oraz Nemanja Matić.

- Myślę, że będziemy mieli do dyspozycji tych samych zawodników, których mieliśmy w spotkaniu z Leicester. Nie sądzę, by któryś z kontuzjowanych piłkarzy wrócił na starcie z Brighton - powiedział Portugalczyk.

- Paul Pogba trenuje od dziewięciu dni, Marcus Rashford od jedenastu, a Marouane Fellaini również od dziewięciu. Wszyscy oni będą oczywiście w lepszej kondycji na drugą kolejkę.

- Dlatego ci zawodnicy będą w stanie dać nam nieco więcej, niż miało to miejsce w konfrontacji przeciwko Leicester City. Będzie więcej Lukaku, Rashforda, Fellainiego oraz prawdopodobnie wróci Lingard - dodał Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Wright: Mourinho nie wygra walki z Pogbą
Następny news »
Paul Mitchell dyrektorem sportowym Manchesteru United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (174)


Me89v2: Ciekawe czy po dobrym meczu wyjdzie Shaw.

Liczę na

Ddg
Young bailly lindelof Shaw
Fred adreas Pogba
Rashford lukaku Sanchez
» 17 sierpnia 2018, 10:08 #171
Ekspertinio: Ja bym chciał Rashforda na LP, a Mate na PP, jednak to mało prawdopodobne.
» 17 sierpnia 2018, 10:39 #170
ArktoS: Pewnie za Rashforda wyjdzie Lingard, a co do reszty to tez się zgadzam.
» 17 sierpnia 2018, 10:39 #169
kociak153: Oglądałem własnie wywiad z Alexisem, jak można być 4 lata w Anglii i dalej nie potrafić się wysłowić żeby udzielić głupiego wywiadu? XD Tak samo Valencia...
» 17 sierpnia 2018, 01:06 #168
Michux3: Gdzie ten wywiad ?
» 17 sierpnia 2018, 02:29 #167
mikon70: Nie wiem czy zauważyłeś ale ci wszyscy południowcy to pod tym względem niezbyt zdolni. Aguero pobąkiwa tylko czasami po angielsku, valencia tak jak piszesz no i ten Alexis. Mysle ze jest ich więcej jeszcze ale nie jestem w stanie wymienić teraz. Co do wywiadu, można go zobaczyć na fb Manchesteru
» 17 sierpnia 2018, 08:33 #166
primasort: U Latynosów to normalne,chociaż zdążają się wyjątki.
» 17 sierpnia 2018, 08:34 #165
Luke88: No Latynosi ogólnie mają problemy z angielskim. Ale też nie chce im się uczyć, i tak wszystko załatwią po hiszpańsku.
» 17 sierpnia 2018, 08:49 #164
welllone: To są leniwe narody pod względem umysłowym.
Potrafią być pracowici ale tylko fizycznie :D
» 17 sierpnia 2018, 09:17 #163
Luke88: Napisał polak xD
» 17 sierpnia 2018, 09:21 #162
mikon70: Z dwojga złego Polak lepszy. Te ich państwa powstały na gruzach zniszczonych plemion przez hiszpańskich kolonialistów, którzy powybijali w pień ich.
» 17 sierpnia 2018, 09:38 #161
Ziyo23: rok 2018, rok upadku polskiej piłki
» 16 sierpnia 2018, 23:45 #160
NoLogo: A to klubowa może jeszcze niżej upaść? Z dna na którym jest od dawna?
» 17 sierpnia 2018, 01:56 #159
Luke88: Dno to było z Tiraspolem, teraz zanurkowali pod muł.
» 17 sierpnia 2018, 09:28 #158
mikon70: W Legii proces upadku w Europie zaczal się w zimie na przełomie 2016/17 roku. Wtedy odszedł nikolic i prijovic a poprzychodzil szrot, który do dzisiaj meczy ten klub. Mam nadzieje, ze Sa Pinto (charakterem przypomina mi Conte) poukłada ten skład i te patałachy zaczną w końcu grać w piłkę
» 16 sierpnia 2018, 23:43 #157
rvn10: Nie da rady bo go Mioduski za miesiąc zwolni:)
» 17 sierpnia 2018, 00:53 #156
Me89v2: Tak to jest zamiast szukać mlodych lewych i blaszczow w Polsce to się gra jakimis emerytami Bog wie skąd
» 17 sierpnia 2018, 08:40 #155
mikon70: Problem polskiej ligi. Grać szrotem w w pierwszej lidze na która nikt nie patrzy grają młodzi. To jest smutne, ze ekstraklasa to jest albo trampolina dla piłkarzy, co chcą się odbudować, albo dla szrotu który w lepszych ligach jest nikim
» 17 sierpnia 2018, 09:39 #154
rvn10: Polska piłka to dno a ja pamiętam boje Wisły Kraków z Parmą i Lazio w pucharze uefa...Stare dzieje ale przynajmniej wstydu nie było.
» 16 sierpnia 2018, 22:22 #153
Gallacher: Piłkarze Dudelange po dzisiejszym meczu idą szybciutko spać a jutro na rano do pracy na 8 godzin.
» 16 sierpnia 2018, 23:14 #152
kckMU: W czwartek sobie wypoczęli grając na orliku z amatorami, to w piątek do pracy.
» 16 sierpnia 2018, 23:23 #151
Michux3: Co myślicie o kupnie Thauvin'a i sprzedaży Martiala zimą?
» 16 sierpnia 2018, 21:42 #150
belinea89: Mi szczerze imponuje gra Thauvina
» 16 sierpnia 2018, 22:15 #149
whyalwaysme01: Thauvin już raz grał w Premier League, w barwach Newcastle United. Nie miał zbyt powalających statystyk, więc poszedł do Marsylii, gdzie radzi sobie bardzo dobrze. Podobnym przypadkiem jest we Włoszech Ciro Immobile który kilka lat temu nie poradził sobie w Borussii Dortmund, a teraz w Lazio (a wcześniej Torino) strzela gole aż miło. Na prawej stronie chętnie bym zobaczył Quincy Promesa ze Spartaka lub Comana z Bayernu
» 16 sierpnia 2018, 23:29 #148
Michux3: No tak ale różnie może być salah też sie odbił od Chelsea i się odbudował gdzie indziej
» 17 sierpnia 2018, 07:41 #147
Matys13R: Niebawem możemy być świadkami prawdziwej rewolucji i oglądać mecze Primera División nie tylko na hiszpańskich boiskach. La Liga i firma Relevent doszli do porozumienia i podpisali 15-letni kontrakt, którego celem ma być promowanie hiszpańskiego futbolu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W oficjalnym komunikacie możemy przeczytać, że w ramach umowy La Liga planuje, by spotkania były rozgrywane również w Ameryce Północnej.
Widzę że w zarządzie la ligi już całkiem im się poprzewracało w głowie
» 16 sierpnia 2018, 18:07 #146
Gallacher: Za nie długo będziemy oglądali w Arabii,Chinach a potem w kosmosie.
» 16 sierpnia 2018, 18:31 #145
kckMU: Cieszmy się, że nasza liga jest okrutnie bogata i FA nie musi mieć chorych ambicji względem innych.
» 16 sierpnia 2018, 20:30 #144
rubin: Tak, tak, tylko ciekawe dlaczego PL leci o godzinie 12:30 a losowanie pucharu ligi jest w środku nocy czasu lolalnego? Wszystko pod Azję.
» 16 sierpnia 2018, 21:02 #143
kckMU: 12:30 czasu lokalnego* U nas mecz raz na jakis czas o 13:30 nikomu krzywdy raczej nie robi.

A to losowanie pucharu ligi chyba nie jest żadną tragedią? Skoro cisną dobrą kasę na tak malo istotnej rzeczy to tylko plus.

W Niemczech bieda, w Hiszpanii wieczna pogoń za Anglią, we Włoszech puchary grane u Arabów... Nie mamy co narzekać.
» 16 sierpnia 2018, 21:38 #142
Blau: Mecze i tak gramy głównie w weekendy, gdzie większość ma wolne, więc wczesna (jak na mecz) godzina nie ma większego znaczenia.
» 16 sierpnia 2018, 21:58 #141
Gallacher: Mam nadzieje że doczekam się jeszcze wielkich chwil gdy United będzie podnosił puchar mistrza Anglii a całe szyderstwo które z nas szydziło będzie dostawać sraczki na myśl że znowu wrócimy na tron jak za czasów Fergiego.Real miał swoje "5minut" i one się powoli kończy,nawet Casemiro powiedział wczoraj że jest duży brak CR w składzie,bo nikt nie dawał takiej siły jak Portugalczyk,jak widzę młode dzieci w koszulce Barcelony czy Realu to mi się rzygać chce,bo wiem że oni utożsamiają się z tymi klubami bo są na topie i to nie ma nic wspólnego z kibicowaniem.Pamiętam gdy grywałem jako bramkarza bardzo lubiłem oglądać Francję i ówczesnego bramkarza jakim był Barthez,od tamtego momentu właśnie dzięki Barthezowi pokochałem United bo w nim grał i wtedy zaczęła się cała przyjemność kibicowania Diabłom.Dzisiaj wszyscy kibicują Realowi bo kolega kibicuję to on też musi.Znam wielu starszych ludzi co są kibicami Barcy czy Realu,ale oni zupełnie inaczej patrzą na to niż dzisiejsi młodzi fani,gdzie idziesz ulicą to jeden fan Realu śmieje się z innych klubów gdzie nawet nie wie kto grał w latach 2000 w Realu.
» 16 sierpnia 2018, 17:10 #140
querk: Tak a ty zacząłeś kibicować united bo nie byli na topie i barthez nie był typowym bramkarzem. "Urodziłeś się" na stadionie united i stąd ta sympatia.
» 16 sierpnia 2018, 21:29 #139
AnotheReDevil7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 21:35

To jest logiczne i normalnie. Lepsze to niż kibicowanie kiboli z ekstraklasy, którzy piłka się nie interesują. Gdy ktoś gra ładnie i dobrze to bardziej go lubię, a jak bardziej go lubię, to mu kibicuje- proste.
Ty zacząłeś kibicować z powodu ulubionego piłkarza,jak ja .
Co za różnica ? Wbrew pozorom nawet najmłodsi raczej nie zmieniają drastycznie klubowych sympatii.
W wieku nastoletnim już w ogóle pojedyncze wyjątki .
» 16 sierpnia 2018, 21:34 #138
RuudVN: De Bruyne wypada na 2-4 miesiące, naderwane więzadła
» 16 sierpnia 2018, 15:38 #137
welllone: Rok temu też chyba ze 2 mu wypadły, a i tak City grało swoje. Mniej błysku, ale mają kim grać. Tam nawet 3 grajków może wypaść z podstawy i uszczerbku znacznego na jakości, a tym bardziej wyniku nie będzie.
Oczywiście tak było w poprzednim, ponadprzeciętnym sezonie. W tym może być zupełnie inaczej, ale nie ma się co cieszyć na zapas.
Podziękujemy za takie zrządzenie losu gdy ukończą rozgrywki za nami.
» 16 sierpnia 2018, 15:55 #136
RememberMe: Sytuacja bliźniaczo podobna jak uNas z Pogbą rok temu
» 16 sierpnia 2018, 15:57 #135
tomekwietniu: welllone - rok temu Kevin grał wszystko jak leci. Pierwszy mecz który nie zagrał był w 37 kolejce! ;)
» 16 sierpnia 2018, 22:05 #134
RememberMe: Lukaku zapowiedział, że po Euro 2020 zakończy swoją reprezentacyjną karierę aby zostawić miejsce w składzie dla młodszych zawodników. Będzie miał wtedy 27 lat.
» 16 sierpnia 2018, 15:25 #133
embraer170: Mourinho może się nie skończył ale na pewno przestał się rozwijać jako trener. Czy to w Porto czy to w Chelsea czy to w Interze czy w Realu styl gry jest ten sam. Ferguson mimo wieku ciągle rozwijał swoją taktykę. Grał przewaznie 4-4-2 ciągle ja ewoluował.Mourinho stał się przewidywalny a co najgorsze jego styl gry jest toporny. Można przegrać mecz, nie wygrać ligi itd. tak jak to bywało też za Fergusona tyle tylko że wiedziałem że wtedy z drużyną dała z siebie wszystko na co było ja stać. Dziś Mourinho mam wrażenie że nie wyciska z drużyny całego potencjału, wręcz hamuje ten potencjał.
» 16 sierpnia 2018, 14:28 #132
RememberMe: ale farmazony
» 16 sierpnia 2018, 14:31 #131
ArktoS: Koleś nakręcony mediami jak katarynka. Jeden mecz wygrany, bez połowy podstawowego składu, a tu już jakaś teza, że przegramy.
» 16 sierpnia 2018, 14:48 #130
Mistrz1908: United Fergusona grało ładnie ? Chyba od 2006 do 2008 .
» 16 sierpnia 2018, 15:28 #129
kckMU: Do 2009 :)

Później był jeszcze sezon 2011/2012, w którym zaczęliśmy grać na początku przepiękną piłkę al'a Barcelona i to bardzo młodym składem (3-0 z Tottenhamem, 3-1 z Chelsea, 8-2 z Arsenalem), ale 1-6 od City i odpadnięcie z grupy LM szybko nas później wyjaśniło.

Niekiedy gra za Fergusona potrafiła zęby skruszyć, ale to typowe dorabianie ideologii, jeśli nie pamięta się tamtych czasów.
» 16 sierpnia 2018, 17:04 #128
Gallacher: Problemem jest tylko i wyłącznie ten buc Raiola.Widzi że jest okazja znakomita zarobić na jego transferze to Barcelony to dostaję chcicy i tyle i miesza.
» 16 sierpnia 2018, 14:09 #127
Walnuts: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 12:14

Nikt dobry nie chce u niego grać. Czas się obudzić, Mourinho już dawno się skończył.

Pogba jest za dobry na to co prezentuje Manchester i lepiej dla niego, żeby odszedł. Mourinho z Woodwardem ciągną Manchester na dno i lepiej oswójcie się z tym faktem. Ten klub to już dawno poziom Arsenalu, gdzie liczy się tylko udział w LM i pieniądze. Nie ma tutaj miejsca dla ludzi z ambicjami.
» 16 sierpnia 2018, 12:13 #126
SiYamabushi: Skąd facet bierzesz te idiotyczne tezy, że nikt nie chce grać dla Mourinho, twoje wnioski opierają się tylko na nienawiści do obecnego menadżera.
» 16 sierpnia 2018, 13:19 #125
Bylak: Tak ale z ambicja, i że liczy się tylko gra w LM i hajs to prawda. Od kilku lat z roku na rok spadaja oczekiwania, a niektórzy kibice ślepo zapatrzeni to akceptują. Kiedyś to wygraną w lidze i gra w półfinale LM to był standard, dzisiaj niektórzy się cieszą z awansu do LM.. ten klub upada do poziomu 4senalu lub Looserpoolu.
» 16 sierpnia 2018, 14:41 #124
ArktoS: To troll jest. Przecież normalny kibic, nie poniża tak klubu.
» 16 sierpnia 2018, 14:46 #123
Ekspertinio: Chociażby Kovacic i Jorginho odmówili, bo stwierdzili, że ten styl do nich nie pasuje.
» 16 sierpnia 2018, 15:08 #122
SiYamabushi: Bo przeczytałeś tak w prasie, skąd masz w ogóle pewność, że United chciało Jorginho czy Kovacicia, w skysports napisali np. że United nie chcieli pozyskać Alderweirelda, tylko Varana w ostateczności Godina.
» 16 sierpnia 2018, 15:23 #121
primasort: Daily Mail pisze że Pogba żąda transferu,3 sezon Mou już się zaczął
» 16 sierpnia 2018, 11:54 #120
QsQs: trzeba czekać na rozwój wydarzeń i tyle.
» 16 sierpnia 2018, 11:56 #119
matizek92: No i niech odchodzi jak chce. Do końca kariery i tak by tutaj nie grał.
» 16 sierpnia 2018, 12:07 #118
RememberMe: Wiecie kiedy uwierzę? Jak zobacze oficjalne potwierdzenie na stronie klubu.
» 16 sierpnia 2018, 12:07 #117
welllone: W kuluarach mówi się, że Raiola uzgodnił indywidualne warunki kontraktu Pogby w Barcelonie. Teraz wszystko po stronie United. Czy się zgodzą i za ile.
Do City też go przymierzał najwidoczniej taka jego rola. Działa z lub bez błogosławieństwa Pogby.
Możliwe, że ma w kontrakcie zapisane dawanie dobrych propozycji raz czy dwa do roku, a czy sam zawodnik skorzysta to już inna bajka.
» 16 sierpnia 2018, 13:34 #116
mycka86: Ale z Ciebie jest troll, masakra. To o czym piszesz jest nie legalne i Raiola za takie akcje stracił by licencję agenta i klub by mógł mu wytoczyć duży proces który by wygrał. Nie uwierzę, że koleś robiący duże interesy jest tak głupi żeby robić coś takiego. O ile się nie mylę to Barcelonie też by groziły konsekwencje, takie jak zakaz transferowy za negocjowanie kontraktu bez zgody macierzystego klubu.
» 16 sierpnia 2018, 15:56 #115
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 19:17

86 rocznik? Sam jesteś troll co o świecie wie tyle co nic.
Cytat z przeglądusportowego, żebyś po anglikańskiemu nie musiał się męczyć:
"Agenci są też narzędziem, dzięki któremu kluby kontaktują się z piłkarzami, kiedy oficjalną drogą nie mogą tego robić. Według przepisów w trakcie obowiązywania kontraktu zawodnika z klubem X klub Y, który chciałby go kupić, oficjalnie nie może z nim rozmawiać bez zgody władz klubu X (może to zrobić dopiero pół roku przed wygaśnięciem umowy). Zazwyczaj jednak wykorzystuje do tego agentów. Ci sondują, czy dany gracz jest w ogóle zainteresowany ofertą. Dopiero po wstępnym uzgodnieniu, na jakich warunkach transfer miałby się odbyć, idzie oficjalne pismo do klubu. Negocjacje między klubami co do ceny są więc jednym z ostatnich etapów procesu transferowego."
» 16 sierpnia 2018, 19:16 #114
RememberMe: Drogi Matheo byłbym bardzo wdzięczny gdybyś nie wrzucał tutaj gówna z the sun.
» 16 sierpnia 2018, 11:19 #113
QsQs: nawet the sun czasami napisze coś co później się sprawdza, rzadko bo rzadko ale jednak tak jest
» 16 sierpnia 2018, 11:57 #112
DevoMartinez: Nawet zepsuty zegarek dwa razy na dobe pokazuje dobrą godzinę...
» 16 sierpnia 2018, 13:17 #111
Devilfanforever: Okej... Rozumiem, że mamy 2018 rok i każdy ma dostęp do internetu a wyrażanie jakiejkolwiek opini jest kwestią stuknięcia kilku klawiszy na klawiaturę.
Ale sporo się naczytalem o tym, że już po sezonie, że u nas jest najgorzej w historii, że trzeci sezon Mourinho, że defensywa nic się nie wygrywa już, że to nie rok 2006.
Owszem nasz styl nie jest najpiękniejszy często nudnawy wręcz usypiający, ale jest bardzo skuteczny i taki zostanie. Mówicie, że defensywą się nic nie wygra w dzisiejszej piłce, jest to prawda, i powiedzenie "Ofensywą wygrywa się mecze z Defensywą tytuły" jest błędne ale jeszcze bardziej błędnym pojęciem jest, że ofensywa piłka jest jedyną słuszną. Proszę mi wymienić zespół który osiągnął sukces stosując taktykę "strzelaj więcej niż przeciwnik".
Skoro przytaczacie syndrom trzeciego sezonu Mourinho to przytoczcie też syndrom drugiego sezonu.
Reasumując nie możemy cały czas narzekać, idealnie nie jest, ale i w City i w Liverpoolu też nie jest. Po prostu poczekajmy i cieszmy się z każdego zwycięstwa.
Dumni po zwycięstwie wierni po porażce!
GGMU!
» 16 sierpnia 2018, 10:46 #110
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 11:29

"taktyka" strzelaj więcej niż przeciwnik działa mniej więcej w 100% przypadków, na pewno nie mniej. W końcu żeby wygrać z dowolnym przeciwnikiem musisz strzelić od niego więcej goli. Jak Leicster strzeliło bramke, to my musimy mieć o jedną strzeloną więcej, no nie ma cudów na świecie.
Może powinienem siedzieć cicho po wczorajszym meczu zwłaszcza, ale nomen omen jest to pierwsze liczące się trofeum zdobyte przez defensywną drużynę od paru ładnych lat. Ligi mistrzów wygrywał real lub barca, superpuchary wygrywał real, ligi europy wygrywało atletico, my i 3x sevilla której daleko od murowania bramki. premier league, la lige, bundeslige wygrywa ofensywa. Podsumowując, ciesze sie ze zwycięstwa atletico, zwłaszcza nad prześcieradłami, ale rozbierają na czynniki pierwsze ostatnie lata ( dla ułatwienia weźmy 5 ) to defensywą nic sie nie wygrywało
EDIT: od razu, bo zapomniałem wspomieć. Defensywne drużyny w lidze mistrzów zazwyczaj przegrywały. Juventus znowu przegrał finał, Atletico przegrało finał
» 16 sierpnia 2018, 11:27 #109
DevoMartinez: Atletico przegrało finał w karnych więc to żaden rpzykłąd wyższosci ofensywy nad defensywą. MS wygrała Francja która też grała futbol zachowawczy i bardziej defensywny niz ofensywny. Nasza gra jest efektywna, gdybysmy mieli jeszcze drugie skrzydło z zawodnikiem pokroju Bale, Salah to może byłoby i efektywnei i efektownie. Poki co rzeźbimy z tego co mamy.
» 16 sierpnia 2018, 11:44 #108
matizek92: Real uważasz za drużynę grającą ofensywnie? Oni grają super z kontry, ale w trakcie meczu wiele razy oddają inicjatywę przeciwnikowi - to jeden z powodów dla którego wczoraj przegrali. Wystarczy pooglądać ich mecze, poczytać opinie fanów (normalnych) a sam zobaczysz, że Real wcale nie gra super piłki. Grają oni natomiast do bólu skutecznie. Co do reszty to się nie wypowiem, bo manipulując faktami w odpowiedni sposób to można wszystko przedstawić - dla przykładu, w ciągu ostatnich 5 lat PL wygrał 2 x MC, 2 x Chelsea i raz Leicester...więc 3:2 dla defensywy.
» 16 sierpnia 2018, 11:48 #107
Devilfanforever: @Hoodys
Sugerując, że Real to wielce ofensywa drużyna pokazujesz swoja ignoracje na temat piłki nożnej.
W Pl jak zauważyli 3:2 dla defensywy
W Niemczech Bayern też nie jest drużyna opierająca się na ofensywie, widać to po grze w Europie. W swoim kraju jak się jest jedyną godna uwagi drużyna to ciężko nie dominować i grać piłkę ofensywa.
» 16 sierpnia 2018, 12:15 #106
mikon70: Liverpool lubi zagrać na chama do przodu i nastukac bramek nie patrząc czy rywal odpowie. Liczę ze w tym sezonie dalej tak będą grać i często będą musieli się rozczarować przegranym meczem
» 16 sierpnia 2018, 12:39 #105
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 13:49

Przykro mi, ale nie zgadzam się z wami. 3:2 w premier league jest dla ofensywy. Leicester grało ofensywną piłkę, to że nie strzelili 80 goli wynika z tego że nie da się przeskoczyć bariery zawodników. Możesz strzelić 90 bramek mając Lukaku, Mate, Martiala, Rashforda, Pogbe, Jessego. Ale ciężko o to samo mając Vardiego, Mahreza, Ulloe, Okazakuego czy Albrightona.
Inna sprawa jest taka, że MŚ to nieco inna sprawa, po prostu tam większość drużyn gra zachowawczo, nikt nie chce zaryzykować, bo jeden błąd i po meczu, po turnieju. Tutaj jest to po części zrozumiałe. Piłka klubowa to zupełnie różnych biegun
» 16 sierpnia 2018, 13:49 #104
matizek92: Tak jak pisałem - dyskusja nie ma sensu, bo fakty przedstawisz po swojemu i tyle. :)
» 16 sierpnia 2018, 13:59 #103
Hoodys: No tak jak myślałem, przeinaczanie faktów na swoją korzyść, typowe żeby bronić antyfutbolu
» 16 sierpnia 2018, 14:22 #102
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 10:28

Z innej beczki - czemu czasem u siebie nie zagramy w 433 z mata w pomocy. Gosc na skrzydle wraca i walczy to i w środku by dał radę. A chociaż na PP nie zajnowalby miejsca. W końcu i tak na boku jest tylko gdy bronimy a w ataku schodzi na 4 śp. Pogba matic Fred A za freda w drugiej połowie mógłby czasem mata wchodzić.
» 16 sierpnia 2018, 10:27 #101
QsQs: W tej chwili tylko gra na dwójkę napastników ma sens.

DDG
Darmian Bailly Lindelof Shaw
Fred Matic Pereira
Pogba
Lukaku Sanhez
» 16 sierpnia 2018, 11:59 #100
Gix: Mata schodzi do środka bo boczny obrońca nie angażuje się zbytnio w ataki.
Najzwyczajniej szuka gry, a potem trzaska kilometry żeby odbudować ustawienie.
Jak na kogoś kto tak kurczowo trzyma się linii środkowej Darmian zaskakująco często daje się przyłapać na złej pozycji.
Tak z dobrego piłkarza jakim bez wątpienia jest Mata robi się przeciętniak.
» 16 sierpnia 2018, 15:00 #99
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 06:51

Kibice Realu to chyba jedyni w swoim rodzaju ;d Tylko przegraja jakis mecz albo pucharek to zaraz narzekania na wszystko i wszystkich ;) . Gadaja ze juz kryzys i w ogole polowa skladu beznadziejna .Oni chyba musieliby co tydzien cos wygrywac zeby im dogodzic. Ale fakt faktem to jestem ciekawy jak Real w tym sezonie bedzie gral...
» 16 sierpnia 2018, 06:50 #98
ValenciaMOTM: Zmień Real na Manchester United i dostajesz obraz Devilpage
» 16 sierpnia 2018, 07:09 #97
ArktoS: Oh wait..
» 16 sierpnia 2018, 07:27 #96
mycka86: Widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz.
» 16 sierpnia 2018, 08:57 #95
Ekspertinio: Bo tam są ambicje. Tutaj niektórym nie przeszkadza jak trener ciśnie beke z własnego klubu i kompromituje go na arenie międzynarodowej.
» 16 sierpnia 2018, 09:23 #94
DevoMartinez: Tia...starczy zobaczyć jaka gówno burza tu była po przegranym towarzyskim z Bayernem. 600 komentów czy więcej...
» 16 sierpnia 2018, 11:48 #93
wedel242: Widziałem kilka komentarzy kibiców Realu którzy chcą żeby Mourinho do nich wrócił :D
» 16 sierpnia 2018, 00:31 #92
kckMU: Sporo takich komentarzy padało nawet za kadencji Zizou. Co prawda nie 'na teraz' ale jako ewentualny zastępca. Ludzie go tam pamiętają i doceniają. Dostał ekipę, którą była dymana w kraju i przez Lyon w LM, a zostawił kawał prawdziwego zespołu. Odbudowania Realu Madryt i Manchesteru United nie podejmuje się byle kto. Zrobić to może najlepszy z najlepszych.
» 16 sierpnia 2018, 00:44 #91
Kalina: Dokladnie ale wez to wytlumacz tutejszym nadpobudliwym matolkom ktorzy wszystko by chcieli od razu
» 16 sierpnia 2018, 08:20 #90
Carlitozz: ,kilka komentarzy'' odpowiada za dziesiatki milionow ludzi na swiecie, a to ciekawe.
» 16 sierpnia 2018, 10:11 #89
snatch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2018 11:09

"Dostał ekipę, którą była dymana w kraju i przez Lyon w LM, a zostawił kawał prawdziwego zespołu."

Ha Ha HA. Czyli JM sprowadził zawodników pod swoją taktykę/filozofie aby wygrywać, zdobywać trofea, jednak zbytnio mu to nie wyszło tylko 1 mistrzostwo, wiec okazuje się, że sprowadzał i odbudowywał zespół dla innych szkoleniowców, którzy zmieniali styl gry aby to oni zdobywali trofea, zapisywali się w historii - AHA taki Jose Altruista Mourinho. Już takie farmazony słyszałem o Wan Dalu.
Pytanie jeśli sprowadzał zawodników pod swoją taktykę czemu tego nie wykorzystał? Tylko dopiero musiał przyjść inny trener, który zmieniał styl gry zespołu....

Po drugie JM sprowadził Khedire / Carvalho / Ozila / Di Marie/ Adebayora / Sahina / Essiena - widzisz gdzieś tych zawodników w RM? Jedynie Modrić wypalił, wiec nieźle odbudował zespół....
» 16 sierpnia 2018, 11:08 #88
Kilerek7: Ja serio też nie wiem co wszyscy widzą w Bale, to Lemar bardziej imponował, brał na siebie grę.
» 16 sierpnia 2018, 00:02 #87
mikon70: Jak ktoś chce się pośmiać zapraszam na Facebooka i strona realmadryt.pl
» 15 sierpnia 2018, 23:56 #86
mikon70: Większy wysyp idiotów niż na dp
» 16 sierpnia 2018, 00:01 #85
Gallacher: Nie ma CR to Real już oznaki padaki,Zidane wiedział kiedy się ulotnić.
» 15 sierpnia 2018, 23:56 #84
Gallacher: W tamtym czasie to nawet zrobił nas jak chciał Brighton czy spadkowicz WBA
» 15 sierpnia 2018, 23:58 #83
kociak153: Chodzi Ci o ten moment sezonu kiedy po przegranym meczu w Realem byliśmy liderem ? XD
» 16 sierpnia 2018, 01:56 #82
Kilerek7: Może to przesada mówić z góry, że Real się kończy, ale prawda jest taka, że nic nie trwa wiecznie, każda hegemonia się kończy. Była era MU, potem Barcy, potem Realu, ale wszystko ma swój początek i kres. Tylko naiwni kibice chyba wierzyli, że Real będzie wiecznie wygrywał. Mają ogromne szczęście, że Ronaldo u nich grał, w sumie u nas też. MU nie było już takie same po jego odejściu, Real też nie będzie. Ronaldo i Messi to inna galaktyka i charakter, ani Bale ani Benzema tego nie udźwigną. Real też się starzeje. Ramos, Modrić czy Marcelo swoje lata mają. Perezowi też nie łatwo będzie kupować mega gwiazdy, bo raz, że ceny będą ogromne to inne drużyny nie muszą sprzedawać. Teraz nastaje czas City, ale zobaczymy.
» 15 sierpnia 2018, 23:52 #81
Hoodys: i bardzo dobrze że kończy sie era realu. koniec z sdziowaniem pod nich, wysypem dzieciaków plująca na wszystko i wszystkich, a najbardziej jak 12-13 letnie dzieciaki pluły na nasz klub po superpucharze europy, bo nie pamiętają teog jak real przez parę lat nie wychodził z grupy albo ponad 1/8.
» 16 sierpnia 2018, 00:24 #80
kckMU: Jak dobrze przyjacielu @Hoodys że wykańczasz się sam :D
» 15 sierpnia 2018, 23:40 #79
Hoodys: Zabrakło mi 20 minut no :/
» 16 sierpnia 2018, 00:21 #78
ess: Tylko, że w regulaminowym czasie Real nie stracił 4 bramek, więc to trochę nie fair oceniać z dogrywką
» 16 sierpnia 2018, 04:13 #77
Ekspertinio: Chciałbym scenariusz w którym Real zalicza słaby sezon i zdesperowany Perez rzuca grube siano za Pogbe, a nasi się zgadzają i Paul wędruje do Madrytu, a trener Manchesteru za hajs z tej transakcji uzupełnia skład.
» 15 sierpnia 2018, 23:35 #76
Wirus: A ja bym wolał, żeby Pogba grał tak w całym sezonie 2018/2019 jak na mistrzostwach świata i w 1-szym meczu z lisami. Żeby był naszym Xavim i ciągnął grę naszego Manchesteru
» 15 sierpnia 2018, 23:43 #75
AnotheReDevil7: Ciężkie czasy dla Hoodysa:)
» 15 sierpnia 2018, 23:18 #74
Hoodys: ajajaj, ale przypał z tym komentarzem :D
ale wielkie gratki dla Atletico, walka do końca, pressing i przegrana prześcieradeł. Coś cudownego
» 15 sierpnia 2018, 23:25 #73
matizek92: Jednego jednak nie rozumiem. Podoba mu sie ofensywna piłka - ok, ale jak można w 70 minucie pisać, ze wygrywa się mecz ofensywą. Tylko się ośmieszył...Mógł zwyczajnie poczekać do końca.
» 15 sierpnia 2018, 23:25 #72
Wirus: Saul i Koke to mega środek pomocy. Dwaj genialni piłkarze do ataku jak i obrony. Obydwaj się genialnie uzupełniają
» 15 sierpnia 2018, 23:11 #71
Bylak: Costa to jest kozak, takiego walczaka nam brakuje
» 15 sierpnia 2018, 23:10 #70
matizek92: Mamy przecież Lukaku.
» 15 sierpnia 2018, 23:11 #69
Bylak: Lukaku nie jest takim zadziorem, niestety.
» 15 sierpnia 2018, 23:12 #68
ArktoS: Jest jeszcze większym. Nosi na plecach obrońców a na dodatek się nie pluje jak ten Costa.
» 15 sierpnia 2018, 23:23 #67
Spadkobierca: Trzeba było przebić ofertę Chelsea wtedy. Ma ten swój charakter, ale umiejętności niestety mu nikt nie odmówi.
» 15 sierpnia 2018, 23:35 #66
JestemNumerem9: Lukaku z takimi gabarytami to powinien przestawiać wszystkich obrońców za jednym razem. Niestety nasz czołg nie potrafi wykorzystać warunków i często daje się przepychać mniejszym.
Costą akurat je wykorzystuje idealnie.
» 16 sierpnia 2018, 00:14 #65
Brontozaur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2018 23:08

Saul :O Panie Matias, tam z dolu :D defensywą przygrywa się trofea? Nie przesądzaj meczu przed jego zakończeniem!
» 15 sierpnia 2018, 23:08 #64
Mattias: Czasy się zmieniły. Teraz defensywą przegrywa się trofea.
» 15 sierpnia 2018, 23:04 #63
matizek92: To prawda. Taką defensywą przegrywa się trofea :)
» 15 sierpnia 2018, 23:05 #62
Michux3: Lemar dobry kot
» 15 sierpnia 2018, 22:42 #61
Spadkobierca: Zdecydowanie, imponował mi ten piłkarz.

Marciniak to parodysta, a nie sędzia. Ktoś wie czemu on jest jeszcze brany pod uwagę do takich spotkań?
» 15 sierpnia 2018, 22:55 #60
Hoodys: Co tam było ? Defensywą wygrywa się trofea? Aa, chwila, patrzę i mamy rok 2018. Nie rok 2006
» 15 sierpnia 2018, 22:23 #59
matizek92: Mam nadzieję, że Ci ułożyło, bo aż do 70 minuty musiałeś czekać.
» 15 sierpnia 2018, 22:33 #58
matizek92: No i co z tym atakiem?
» 15 sierpnia 2018, 23:10 #57
Gallacher: Zobaczymy jak będzie wyglądał Real w nowym sezonie bez CR.
» 15 sierpnia 2018, 21:10 #56
Egonek: Nie ma Krystyny, Real sie skończył....
Wreszcie
» 15 sierpnia 2018, 21:09 #55
Egonek: A przy porównaniu Messiego do Ronaldo to CR jest sterszy o 3 lata i dalej tyra zeby trzymac poziom a Messiemu kończy sie druzyna a za 3 lata jak bedzie w wieku CR to bedzie wciągał kreski jak Marsdona.

PS. Nie jestem fanem CR
» 15 sierpnia 2018, 21:23 #54
mycka86: Idź być trolem gdzie indziej.
» 15 sierpnia 2018, 21:32 #53
ArktoS: O ile mi wiadomo to Messi jest o 2 lata młodszy od Ronaldo.
» 15 sierpnia 2018, 22:38 #52
Klimaa: Nawet pomimo osłabień mamy nadal lepszy jakościowo zespół i liczę na to że drużyna zagra jak w inauguracyjnym meczu i wywiezie 3 punkty.
» 15 sierpnia 2018, 19:01 #51
Gallacher: Zidane szybciej zastąpi Guardiolę niż do nas przyjdzie.
» 15 sierpnia 2018, 17:53 #50
vanantygaal: Miejmy nadzieję...
» 15 sierpnia 2018, 19:59 #49
Gallacher: Czemu Zidane tak szybko się zwinął ? Na pewno doszedł do wniosku że lepiej odejść w momencie gdzie ten zespół wygrał CL niż potem być upokarzany bez CR bo nie sądzę by w tym sezonie wygrali CL.
» 15 sierpnia 2018, 20:06 #48
snatch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2018 22:48

A może dlatego, że osiągnął już wszystko co mógł z Realem? Nikomu na świecie się to nie udało i wątpię aby ktoś mógłby to przeskoczyć, aby wygrać 3 razy LM z rzędu.
Czym mógłby niby zaskoczyć w kolejnych sezonach? Aby to pobić musiałby wygrać 4 razy LM z rzędu i dołożyć do tego jeszcze 4 razy wygranie mistrzostwa. Realne? Nie sądzę, wiec oszczędził sobie zwolnienia. Przykład Ranieriego pokazał jak nie podejmiesz czasem trudnej decyzji o odejściu, możesz zostać potraktowany jak śmieć. A wiadomo, ze jak nie ma wyników, a taki jakie wykrecił przez 2,5 rok będą ciężki do pobicia, to Pereaz się nie p... tylko zwalnia.
» 15 sierpnia 2018, 22:47 #47
czesiu2018: skończie już ten najazd na Mou, bo, to się żałosne robi...a jak chcecie Zidana, to gratuluje...odszedł, bo wiedział, że trzeba, zrobić przebudowe Realu i uciekł...tutaj zostanie stłamszony i spadniemy z nim, za top 4...zobaczycie, że jak ogarnie taki klub jak, ala Milan,Napoli,BVB,Inter, to zostanie rozwalony...za łysego, to Ronaldo zrobił ligi mistrzow i świetna ekipa, wiedział, że Barca będzie go dalej jechać i uciekł.
» 15 sierpnia 2018, 17:45 #46
whyalwaysme01: Kontuzja De Bruyne na treningu, może pauzować nawet 10 tygodni
» 15 sierpnia 2018, 17:43 #45
Brontozaur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2018 23:13

Mimo ze rywal, to szanuję jego talent, oby się wykurowal jak najszybciej.
» 15 sierpnia 2018, 23:13 #44
RememberMe: Najlepsze jest to, że wszyscy zachowują się jakby ten śmieszny Liverpool już został Mistrzem Anglii.
» 15 sierpnia 2018, 17:30 #43
PapaTreneiro: Takich ludzi tutaj potrzeba: gotowych walczyć, którzy chcieli przyjść do United.
Doczeka się medalu mistrza Anglii!
» 15 sierpnia 2018, 17:28 #42
ArktoS: Może to i głupie, że się ciesze, ale bez Rudego to nie to samo City. Widać to było w zeszłym sezonie i widać to było też po meczu z Arsenalem. Otwiera się szansa dla nas. Liverpool jest za bardzo uzależniony od poszczególnych zawodników, więc jak im jakiś wypadnie to wiecie co będzie..
» 15 sierpnia 2018, 17:22 #41
Lokator23: pierd.... a My to co nie jestesmy uzaleznieni od zawodnikow ?? Nie ma Pogby i gramy tak nidnie ze zrzygac sie idzie, Nie ma Lukaku i nie ma komu strzelac i nie chodzi ze Rash sie nie nadaje tylko kiedy on ostatbio pogral troche w ataku?? Chlopakowi brakuje ogrania na tej pozycji
» 16 sierpnia 2018, 01:56 #40
Sancho: Tak, dalej płaczcie fani city na tej stronie za de bruyne. Już widzę jakbyście się na swoich stronach cieszyli z kontuzji (tfu!) de Gea albo Pogby
» 15 sierpnia 2018, 17:13 #39
RememberMe: De Bruyne kontuzja!! Szkoda piłkarza, City nie
» 15 sierpnia 2018, 17:07 #38
PapaTreneiro: Dr bruyne kontuzja wg Twittera. Żal człowieka, ale otwiera się szansa w lidze. Liverpool, jak to oni- swoje punkty zgubią po drodze.
» 15 sierpnia 2018, 17:05 #37
Carlitozz: uhuhu wiezadla.
» 15 sierpnia 2018, 17:07 #36
Czerwony123: No to ladnie w city. De bruine kontuzje zlapal na pare miechow. Podczas treningu cos sie stalo!
» 15 sierpnia 2018, 16:54 #35
zarekdiabel: Witam słyszeliście może plotki na temat Zinedine Zidane ze chciałby przejąć Man Utd
» 15 sierpnia 2018, 16:15 #34
GoForWin: https:// devilpage(.)pl/index/news/komentarze/56281/l-equipe-zidane-zainteresowany-prowadzeniem-manchesteru-united/
» 15 sierpnia 2018, 16:24 #33
kckMU: Pany, co Wy macie z tymi linkami?

Kopiujemy, wycinamy tylko https:// z samego początku i styka.

devilpage.pl/index/news/komentarze/56281/l-equipe-zidane-zainteresowany-prowadzeniem-manchesteru-united/
» 15 sierpnia 2018, 16:39 #32
RememberMe: Nie wiem czemu to akurat teraz piszę, ale zostaniemy Mistrzami Anglii.
» 15 sierpnia 2018, 15:17 #31
Ekspertinio: Jak maszyna łysego się nie zatrzyma to niestety możemy pomarzyć o mistrzostwie (nawet Fergie by nie dał rady). Jak dorwie ich kryzys to mamy szanse, bo Liverpool zaraz zacznie gubić punkty ze średniakami i tyle z nich będzie.
» 15 sierpnia 2018, 15:26 #30
Sancho: Nie ma co się oglądać na city i liv, samemu trzeba zgarniać po 3 pkty w spotkaniach
» 15 sierpnia 2018, 15:32 #29
miocinho2: popatrz na jego osiagniecia i dopiero pozniej odpowiedz czy jego styl nie przynosi trofeow.
Trener waszego Liverpoolu jest tylko 4 lata mlodszy od Mou,a zdobyl jakies 20 x mniej trofeow.
» 15 sierpnia 2018, 15:52 #28
Sancho: Ale ten sam styl dał nam po 3 pkty z liv, a city ze swoim się przejechało. Nie ma złotego lekarstwa
» 15 sierpnia 2018, 16:03 #27
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2018 16:44

Pucharek Anglii? Jak mnie tacy ludzie denerwuja, od dziecka dla mnie FA Cup to zaden pucharek nie byl.
» 15 sierpnia 2018, 16:43 #26
Romek1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2018 10:58

Teoretycznie dobry terminarz mamy na początku. Jedynie ta Chelsea na SB... A tak nie jest najgorzej. Mecz z kurczakami u siebie. Za to Liverpool juz tak kolorowo nie ma :) 4 mecze pod rząd z czego 3 z top 6 z zeszłego sezonu. Zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądać po tej 10 kolejce.

W okresie świąt tez nie mamy meczy z top6 z zeszłego sezonu. Liverpool zagra z Arsenalem i Man City to może być ciekawe.
» 15 sierpnia 2018, 10:55 #25
RememberMe: Co jak co ale nasza linia pomocy wygląda baardzo mocno i jest jedną z najlepszych na świecie, Matić to zawsze klasa i gwarancja poziomu, Pogba w formie to gość nie do zastąpienia, a Fred wydaje się być idealnym uzupełnieniem potrafiącym grać do tyłu i do przodu, może to jeszcze nie jest mocne nazwisko, ale myślę, że może się takim wkrótce stać.
» 15 sierpnia 2018, 10:00 #24
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2018 10:09

jedną z najlepszych na świecie do czego? bo na pewno nie do kreowania gry (dwoch bardzo srednich zeby nie powiedziec slabych kreatorow, jeden niewiadoma). natomiast do autobusu moze tak (matic i pogba cale zycie w autobusach, Juve, Chelsea, Francja, teraz Utd), chociaz Fred raczej nie jest sprawdzony w takich bojach bo do tej pory gral w klubach bazujacych na ofensywie.
» 15 sierpnia 2018, 10:08 #23
Szym1: Też jestem tego zdania , jedyne co kulalo w ostatnim meczu to zła pozycja rashforda , niewidoczny kompletnie mata i Sanchez w formie życia.. plus oczywiście darmian który chyba nie wiedział że gra w piłkę na wysokim poziomie
» 15 sierpnia 2018, 10:32 #22
awe: to nie fifa gdzie najleszpa formacja druzyna to ta gdzie jest najwiecej dobrych nazwisk, pomoc United jeszcze ma wiel do udowdnienia, a twoja wyminiona trojka jeszcze nie zgrala se soba nawet 5 min razem ba boisku ....
» 15 sierpnia 2018, 12:24 #21
BrodaUTD: O czym Ty mówisz? Fela na Brighton? przecież tu wyjdą jacyś kreatywni pomocnicy☺ Jjak byś powiedział że na live City itp.. to bym się zgodził. może wejść ale tylko wtedy żeby bronić wyniki lub go gonić tak zwana świecą na fele
» 15 sierpnia 2018, 01:55 #20
RememberMe: Fele to jest trzymany na jakieś najważniejsze mecze LM albo Derby.
» 15 sierpnia 2018, 10:01 #19
ruffnecky: Szkoda, że nie wspomniał o Martialu.
» 14 sierpnia 2018, 21:30 #18
karolmanu3: Martial nie był kontuzjowany, siedział nawet na ławce w ostatnim meczu, wiec po co miał o nim mówić? Nie siej fermentu ziomek ;)
» 14 sierpnia 2018, 22:18 #17
1996kutno: Zresztą Jose powiedział, że Martial nie jest w kondycji meczowej
» 15 sierpnia 2018, 12:23 #16
Pogba6mutd: w 1 meczu było widać brak maticia. wracaj prędko!
» 14 sierpnia 2018, 20:29 #15
Ekspertinio: Zgadzam się było widać brak Matica. Parę razy środek pola fajnie wyprowadził piłkę, pojawiły się małe zalążki kontry, z Serbem w składzie gra byłaby wolniejsza.
» 15 sierpnia 2018, 11:14 #14
Szym1: Liczę na powrót lingarda, koniecznie musi wejść za mate w kolejnym meczu.
» 14 sierpnia 2018, 19:29 #13
Pady: Brzmi ciekawie Lingard za Mate, a z ławki zamiast Felle Martia lub Mata.
» 14 sierpnia 2018, 20:02 #12
rizx: Więcej Fellainiego? Oby nie
» 14 sierpnia 2018, 18:36 #11
dawid27154: Pogba, Fred i Pereira moim zdaniem spisali się dobrze jak na debiut Freda, krótki odpoczynek Pogby i bądz co bądz Pereira to też bardziej jak transfer z tym, że juz zaaklimatyzowany w jakiś sposób. Ta trójka do spółki z Matićem i Herrerą gdy wrócą powinna tworzyć nasz środek. Ale Fellaini w podstawie wcale mnie nie zdziwi znając Jose...
» 14 sierpnia 2018, 19:26 #10
Szym1: Fellaini to zadaniowiec bardzo pożyteczny w trudnych momentach , niedoceniajac tego zawodnika widać ,że znasz się na piłce..
» 14 sierpnia 2018, 19:31 #9
ruffnecky: no bo przecież te wszystkie minuty w reprezentacji Belgii na mundialu to dostał po znajomości ;)
» 14 sierpnia 2018, 21:29 #8
vanantygaal: Mikrofon to wspaniały zadaniowiec, rzeczywiście bez niego nie damy rady. Kapitalna technika, szybkość i zwinność!
» 14 sierpnia 2018, 23:46 #7
Jong: Kim chcesz grać? Mikrofon na wyjeździe przy taktyce dino to idealne wyjście. Kim chcesz bronić? Mata? Daj pan spokoj. Na prawym skrzydle dużo więcej daje wyśmiewany przez wszystkich lingard który potrafi czasem pociągnąć piłkę.
» 15 sierpnia 2018, 00:08 #6
dawid27154: Szym1 Co rozumiesz pod słowem zadaniowiec?
ruffnecky Nie sądziłem... To, że grał na mundialu nie uprawnia go do tego, że jest przez kogoś rozpatrywany jako dobry zawodnik w kontekście Manchesteru United. Naingolan nie był nawet powołany do kadry, idąc twoim tokiem rozumowania nie dorasta mu do pięt. Przykładów gdzie ktoś zawodzi w klubie a dobrze gra w kadrze i w drugą stronę można podać mnóstwo. Można podać też brak formy tu i tu a można podać przykłady graczy świetnie grających i w kadrze i w klubie. I czego to dowodzi?
» 15 sierpnia 2018, 00:11 #5
welllone: Zadaniowiec... w tak rozwiniętym sporcie jak piłka nożna istnieje coś takiego jak profil zawodnika. Pomocnik, potem był centralny, ofensywny, defensywny. W tych czasach możesz mieć dwóch defensywnych pomocników o zupełnie innym usposobieniu.
Fella ma wygrywać górne piłki, rozpychać się, przeszkadzać przeciwnikowi i odbierać piłki. Jego warunki sprawiają, że nadaje się do zgrywania górnych piłek lub oddawania bezpośrednich strzałów.
Ma więc konkretne zadania na boisku, niby jak każdy piłkarz ale jego warunki sprawiają, że pewne rzeczy bardziej widać niż u innych. Stąd zadaniowiec ;)
» 15 sierpnia 2018, 08:09 #4
dawid27154: Pamiętam jak jakiś czas temu jeden z bardziej ogarniętych użytkowników tej strony napisał mądrą rzecz, która spotkała się dużą ilością osób będących tego samego zdania. Mianowicie, zadania De Gei to za wszelką cenę nie dopuścić do utraty gola, spełnia swoje zadania najlepiej na świecie więc jest zadaniowcem, Aguero jego zadania to strzelanie goli z lewej, prawej czy z główki wywiązuje się z tego świetnie od wielu lat więc w tym co robi jest zadaniowcem jednym z lepszych na świecie, Modrić jego zadanie to rozgrywanie, regulowanie tempa gry i bycie mózgiem swojego zespołu, wykonuje swoje zadania świetnie, jest zadaniowcem na swojej pozycji nie mających Sb równych. Ale spoko rozumiem, że często ten "zadaniowiec" pojawia się w kontekście ok 60/70 min meczu gdzie nam nie idzie i trzeba gonić wynik albo wręcz odwrotnie gdy trzeba murować bo wynik jest dobry. Ktoś kiedyś rzucił ile to Fella nie daje w powietrzu i ten mit jest ciągle powielany, przez 5 lat gry w naszym klubie zdobył w lidze 2,4 gola na sezon, wynik stosunkowo słaby jak na gościa który często był wysoko ustawiony nawet i na 10 gdzie przy każdej wrzutce teoretycznie powinien być w polu karnym (a ma przecież ten fantastyczny dar zdobywania goli głową) i tym oto sposobem zdobył ich 6 przez całą swoją kariere w lidze co daje plus minus 1 gola w sezonie z głowy Belga w rozgrywkach Premmier League w barwach United. Nie chce tu porównywać do innych zawodników ale śmiem twierdzić że Mata, Silva czy przez ostatnie 5 lat gry w lidze może mieć wynik zbliżony lub lepszy. Nie chce mi sie już analizować jego asyst czy otwierajacych podań. Tak więc moim zdaniem jego zasługi przy gonieniu wyników są znikome, jeśli chcemy grać lage od 60 minuty w pole karne nada się bardziej ogarnięty stoper w polu karnym jak Glik czy Terry który zdobywa więcej goli jedynie ze stałych fragmentów. Jeśli chcemy coś strzelić z gry ale również ze stałego fragmentu gry to wpuszczam na boisko Hernandeza czy Solskiaera dodać im łatkę zadaniowca? czemu nie. Ich zadanie to strzelanie goli z ławki robią to świetnie są zadaniowcami. Jego przydatność przy bronieniu wyniku również mnie nie przekonuje, głupie karti, chamstwo, ryzyko osłabienia swojego zespołu, brak myślenia, prokurowanie groźnych sytuacji a nawet karnych to standard. Powiem to samo co w przypadku ofensywy gdy się bronimy to potrzebny jest gość ogarnięty taktycznie, umiejący wyprowadzić piłkę, zagrać długie podanie, dobrze rozgrywający i regulujący tempo gry, czytajacy gre np ktoś taki jak Carrick. Jeśli broniąc się nie wychodzimy z pola karnego to analogiczna sytuacja po co nam Fellaini skoro możemy tam dać np wspomnianego już Glika gdzie dobrze gra w powietrzu i bedzię gryzł trawe i blokował strzały w taki sposób, że dla niektórych to gimnastyka akrobatyczna. Pozostaje walka w środku tam rzeczywiście mógłby się przydać ale to samo, potrzebuje walki? Od tego jest defensywny pomocnik z krwi i kości nawet taki przeciętniak jak Cattermole zrobi tam dym. Reasumując jak dla mnie Fellaini to poprostu przeciętny pomocnik który nigdy nie powinien trafić do tego klubu ( byłem przeciwny jego transferu) zawodnik od wszystkiego a tak naprawdę od niczego. Jeszcze jakiś czas temu akceptowałbym go jednak po tych zawirowaniach z jego osobą podczas okienka miarka się przebrała, jak dla mnie jest skreślony.
» 15 sierpnia 2018, 13:29 #3
welllone: @dawid27154
Opisałeś zadania podstawowych graczy w swoich zespołach. Topowych zawodników.
Fella nie jest naszym podstawowym graczem, jest uzupełnieniem składu, które daje kilka opcji.
Mając 2-3 miejsca na boisku, nie ma szans trzymać na te pozycje 4-5 graczy klasy światowej, bo tacy nie godzą się na bycie rezerwowymi.
Za Fellainiego musiałby przyjść piłkarz o większych umiejętnościach, godzić się na drugi plan lub ciągłą walkę o skład i próbę przebicia.

Statystyki statami, one nie grają. Fellaini na boisku zmusza wiele drużyn do zmiany taktyki, poruszania się, krycia itd. Co dezorientuje i tworzy szanse nam.
Nie twierdzę, że jest to super zawodnik. Najwidoczniej nic lepszego nie wymyśliliśmy.
Też bym wolał, żeby w 70 minucie zamiast Freda/Matica/Pogby wchodził Luka Modric ;)
» 15 sierpnia 2018, 14:16 #2
dawid27154: Nie jest naszym podstawowym zawodnikiem a jednak często jest za takiego uważany choćby przez trenera, jak już mówiłem wielokrotnie, jako rezerwowy ok ale nic więcej. Tymczasem podczas gonienia czy bronienia wyniku jest traktowany jako ktoś kto ma odwrócić losy meczu i to jest słabe... Z tym wchodzeniem Modrića to też nie jest tak, że ja tego żądam bo przy niekorzystnym wyniku widzimy zmianę np Paco za Suareza czy Hernandez za RVP teoretycznie ten z ławki jest dużo słabszy ale ma zdolność, umiejętności czy możliwości do odwrócenia wyniku, umiejętność znalezienia się w polu karnym czy niekonwencjonalnego rozwiązania akcji, o to w tym chodzi. Masz racje statystyki to jedno a gra drugie ale wspomniałem o tym, dlatego że jedną wielką bzdurą jest super umiejętność Fellainiego do zdobywania goli głową. 6 goli w lidze przez 5, tym bardziej że wiele osób tą bzdure powiela. Sytuacja z tego okienka spięła klamrą moją niechęć zarówno do gry jak i do osoby Fellainiego, mam nadzieję, że będę go oglądał na boisku jak najmniej w tym sezonie. Temat możemy w sumie uznac za wyczerpany, pozdrawiam :)
» 15 sierpnia 2018, 16:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.