Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MŚ 2018: Koniec marzeń Belgii, Pogba i spółka w finale!

» 10 lipca 2018, 21:54 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Rozegrany na Zenit Arena pierwszy półfinałowy mecz mistrzostw świata w Rosji pomiędzy Francją i Belgią zakończył się zwycięstwem Trójkolorowych 1:0. Jako jedyny na listę strzelców wpisał się Samuel Umtiti.
MŚ 2018: Koniec marzeń Belgii, Pogba i spółka w finale!
» Trójkolorowi mogą spokojnie oczekiwać na wyłonienie finałowego rywala
Od pierwszego gwizdka Andrésa Cunhy w grze brało udział trzech zawodników Manchesteru United. W ekipie Didiera Deschampsa znalazł się Paul Pogba, który na murawie rywalizował z Marouane'em Fellainim i Romelu Lukaku.

W pierwszych dziesięciu minutach oba zespoły starały się zdominować środek pola i dłużej od rywala utrzymać się przy piłce. Jedynym godnym odnotowania incydentem w tym okresie był rzut rożny dla Belgii, gdzie nie przyniósł jednak żadnego zagrożenia pod bramką Llorisa.

Jeszcze przed upływem pierwszego kwadransa Paul Pogba błysnął znakomitym prostopadłym podaniem do Kyliana Mbappé. Zanim napastnik Paris Saint-Germain zdołał przejąć futbolówkę, zagrożenie zażegnał Thibaut Courtois.

Punktualnie w 15. minucie meczu nieporadność Trójkolorowych w wyprowadzeniu piłki spod własnej bramki doprowadziła do groźnego strzału Edena Hazarda.

Trzy minuty później pierwszy celny strzał w tym spotkaniu padł łupem Blaise'a Matuidiego.

W odpowiedzi, niezwykle bliski wpisania się na listę strzelców był Eden Hazard. Gwiazdor Chelsea zszedł z piłką do środka boiska i posłał mocny strzał na bramkę Francuzów. W ostatniej chwili głowę nadstawił Raphaël Varane i piłka przeleciała nad poprzeczką.

Swój zespół przed utratą gola uratował również Hugo Lloris, który genialną interwencją odbił strzał Toby'ego Alderweirelda po rzucie rożnym z 22. minuty.

Osiem minut później do dośrodkowania Benjamina Pavarda odszedł Olivier Giroud, ale trudna pozycja uniemożliwiła napastnikowi Chelsea oddanie celnego strzału.

Najlepszą szansę do strzelenia gola w pierwszej połowie miał Pavard. Prawy obrońca reprezentacji Francji otrzymał bardzo dobre podanie od Mbappé, ale przegrał pojedynek z Courtois.

Na dwie minuty przed przerwą Paul Pogba został sfaulowany w odległości około dwudziestu metrów od bramki Belgów. Do rzutu wolnego podszedł Antoine Griezmann, lecz jego strzał ugrzązł w murze ustawionym przez belgijskich graczy.

Pierwszy strzał po zmianie stron oddał Romelu Lukaku, który starał się wykorzystać wrzutkę Axela Witsela.

Chwilę potem po drugiej stronie boiska Vincent Kompany musiał wykazać się umiejętnościami defensywnymi blokując strzał Oliviera Giroud. Belgijska obrona nie poradziła sobie jednak z dośrodkowaniem z rzutu rożnego, które na gola zamienił Samuel Umtiti. Pojedynek główkowy z graczem Barcelony przegrał Marouane Fellaini.

Minęło zaledwie kilka minut, a Trójkolorowi mogli podwyższyć swoje prowadzenie dzięki fenomenalnemu zagraniu Kyliana Mbappé, dzięki któremu Matuidi znalazł się w doskonałej sytuacji do zdobycia bramki. W ostatnim momencie ze skutecznym blokiem pospieszył Moussa Dembélé.

Po godzinie gry Roberto Martínez zdecydował się na przeprowadzenie pierwszej zmiany w swoim zespole. Miejsce Dembélé na boisku zajął Dries Mertens.

Jako pierwszy do notesu sędziego ze względów dyscyplinarnych trafił Eden Hazard. Kapitan Belgów musiał posunąć się do faulu, aby zatrzymać groźną kontrę Francuzów.

W 65. minucie niezwykle bliski odkupienia swojej winy przy straconym golu był Fellaini. Pomocnikowi Manchesteru United zabrakło jednak precyzji przy strzale głową, który poprzedziło dośrodkowanie Mertensa.

Kolejna kontra podopiecznych Didiera Deschampsa przyniosła faul i żółtą kartkę, którą obejrzał Alderweireld.

W ramach drugiej korekty personalnej na placu gry zameldował się Yannick Ferreira Carrasco. Swój udział w meczu zakończył za to Fellaini. Chwilę wcześniej niecelny strzał na bramkę Courtois oddał Paul Pogba.

80. minuta przyniosła niezłe uderzenie Witsela z dystansu. Piłkę lecącą w światło bramki bez większych problemów odbił Lloris.

Pierwszym francuskim rezerwowym, który wszedł do gry, był Steven N'Zonzi, który zastąpił Oliviera Giroud. Kilkadziesiąt sekund później kontuzjowanego Matuidiego zmienił Corentin Tolisso.

W ostatniej minucie wyśmienitą szansę na zakończenie spotkania miał właśnie Tolisso. Swoją drużynę znakomitą interwencją ponownie uratował Courtois.

Francuzi w końcowych minutach rywalizacji zdołali skutecznie zneutralizować zagrożenie płynące ze strony rywali. Skromne zwycięstwo zapewniło Trójkolorowym przepustkę do wielkiego finału mundialu, gdzie ich rywalem będzie zwycięzca pojedynku Chorwacji z Anglią.

Francja - Belgia 1:0 (0:0)
Bramki: Umtiti 51'


Francja: Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernández - Kanté, Pogba, Matuidi (Tolisso 86') - Mbappé, Griezmann, Giroud (N'Zonzi 85')

Belgia: Courtois - Alderweireld, Kompany, Vertonghen - Chadli (Batshuayi 90'+1'), Dembélé (Mertens 60'), Witsel, Fellaini (Carrasco 80'), De Bruyne - Hazard, Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Zrobię wszystko, by wrócić do reprezentacji
Następny news »
Przegląd transferowych doniesień prasy - 11 lipca

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (339)


Majek: Powiem Wam tak. Z tego naszego Rashforda to wielkiego piłkarza nie będzie. Wprowadzenie go na boisko miało ożywić grę Anglików, a okazało się hamulcem ręcznym na lewym skrzydle. Chłopak jest szybki i przebojowy, ale brakuje mu inteligencji. Na długi i trudny sezon w Anglii może być ważnym ogniwem w naszej kadrze, ale na pierwszą jedenastkę talentu mu niestety zabraknie.
» 11 lipca 2018, 23:15 #315
Dziupla: Szacun dla Southgate, z taką kadrą ugrał wiele, a sama reprezentacja Anglii wyglądała na najlepszą od lat.
» 11 lipca 2018, 22:41 #314
rvn10: Francja mistrzem świata.
» 11 lipca 2018, 22:40 #313
rvn10: Z taką gra Modrić może pomarzyć o złotej piłce.
» 11 lipca 2018, 22:38 #312
Dziupla: Dobra, przegrywie, przestań już pisać te bzdury. Modrić wielki piłkarz.
» 11 lipca 2018, 22:40 #311
rvn10: Dobry i tyle.Złota piłka nie dla niego.
» 11 lipca 2018, 22:42 #310
Dziupla: ITS COMING HOME
» 11 lipca 2018, 22:38 #309
vanantygaal: Kane dzisiaj gra jak typowe drewno ale niepojęte jest to co stało się w ostatnich miesiącach z Rashfordem. On jest tak daremny, że głowa mała
» 11 lipca 2018, 22:36 #308
Dziupla: Kraj 2 razy mniejszy niż sam Londyn :D ITS COMING HOME !!
» 11 lipca 2018, 22:33 #307
eragon30971: Co miałeś z geografii?
» 11 lipca 2018, 22:44 #306
Gallacher: Mam nadzieje że 4 milionowy kraj jakim jest Chorwacja wygra w finale z Francją.
» 11 lipca 2018, 22:32 #305
karpiu87: Będzie ciężko. Mecz może być podobny do tego z Belgią.
» 11 lipca 2018, 22:40 #304
rvn10: Modrić slabiutki mecz
» 11 lipca 2018, 22:31 #303
Dziupla: XDDDDDDDDDDDDDDDd Dobry troll
» 11 lipca 2018, 22:32 #302
rvn10: Sędzia powinien doliczyc z 7 minut.
» 11 lipca 2018, 22:27 #301
Dziupla: Wyj tam w poduszke
» 11 lipca 2018, 22:30 #300
rvn10: Do dziupli znafco.
» 11 lipca 2018, 22:43 #299
DjTED: No to może wreszcie zobaczymy normalny mecz Belgia i Anglia:)
» 11 lipca 2018, 22:24 #298
Dziupla: Ale Lingard 90 % skuteczności podań, a Perisić to drewno
» 11 lipca 2018, 22:24 #297
Jasnowidz: Buahaha !
» 11 lipca 2018, 22:23 #296
tobby: Anglia 4 miejsce. Pozdrawiam.
» 11 lipca 2018, 22:23 #295
rvn10: Anglicy do boju!
» 11 lipca 2018, 22:22 #294
DjTED: Patrzcie na dole co pisałem. Kto strzeli
» 11 lipca 2018, 22:22 #293
Gallacher: A co pisałeś że będę odszczekiwać jak Anglia zdobędzie mistrza :D
» 11 lipca 2018, 22:24 #292
DjTED: 10 min. Czyżbyś już zaczął?
» 11 lipca 2018, 22:25 #291
Gallacher: Nic mi nie wiadomo by Anglia wygrywała i była w finale mimo że zostało jeszcze trochę czasu do końca ;)
» 11 lipca 2018, 22:27 #290
Dziupla: ITS COMING HOME
» 11 lipca 2018, 22:21 #289
chojnas95: Polamalem kciuki!! Teraz trzymam palce od nog. Anglia rozpracuje chorwacje.. Wierze jakby to był finał
» 11 lipca 2018, 22:17 #288
DjTED: Ten młody na bramce to na prawdę talent na skalę swiatowa
» 11 lipca 2018, 22:15 #287
RedsFan: Ale Rashford kopie sie po czole w tym meczu.
» 11 lipca 2018, 22:14 #286
vanantygaal: niestety nie tylko w tym
» 11 lipca 2018, 22:15 #285
wrobel1992: Samolubny sie zrobił strasznie...aż nie chce się na to patrzeć.
» 11 lipca 2018, 22:31 #284
DjTED: Genau
» 11 lipca 2018, 22:13 #283
RememberMe: i od Fornalika kreatywność w ataku
» 11 lipca 2018, 22:16 #282
wedel242: Mam nadzieję że Chorwacji nie uda się 3 raz z rzędu przecisnąć dalej psim swędem
» 11 lipca 2018, 22:06 #281
rvn10: Oby nie. Chorwacja niech juz odpada.
» 11 lipca 2018, 22:15 #280
rvn10: Trzymamy kciuki za Anglie.
» 11 lipca 2018, 21:56 #279
Dziupla: Mów za siebie, są tutaj ludzie, którzy kibicują Chorwatom.
» 11 lipca 2018, 22:03 #278
RedsFan: Też pisz za siebie i siedz w dziupli spokojnie. Kolejne multikonto nabijajace posty.
» 11 lipca 2018, 22:19 #277
DjTED: Jak oni zagrają 3 dogrywke to na prawdę wielki respekt
» 11 lipca 2018, 21:46 #276
Seszele: A co dopiero jak wygrają... Angole staną się pośmiewiskiem.
» 11 lipca 2018, 21:53 #275
RememberMe: z śmieszmym Southgatem na czele
» 11 lipca 2018, 21:54 #274
DiMaryja: Nie wydaje mi się żeby to, że ktoś pobiegał 4 dni wcześniej pół godziny dłużej miało wielkie znaczenie.
» 11 lipca 2018, 21:55 #273
DjTED: Przy takim natężeniu (mecz co parę dni) i to po sezonie to ma olbrzymie znaczenie. Pełen podziw
» 11 lipca 2018, 21:57 #272
Seszele: Te DiMaryja, a grałeś kiedyś w profesjonalną piłkę??
» 11 lipca 2018, 22:01 #271
DiMaryja: Nie ale fakty mówią same za siebie. To Chorwaci wyglądają lepiej kondycyjnie.
» 11 lipca 2018, 22:15 #270
pbskarpy: Bez przesady. To jest 30 minut biegania. Oni codziennie, pomiedzy meczami biegaja wiecej. Kilka treningow dziennie. Poza tym sa trenowani do tego, aby grac na pelnych obrotach przez 90 i wiecej minut. A tu mowimy o 30 minutach (z przerwami) co 4 dni.
» 11 lipca 2018, 22:18 #269
RobvanKlu5i: Rashford zaliczył taki regres formy, że szkoda słów...
Chłopak zero szybkości i pewności siebie, którą niegdyś imponował.
» 11 lipca 2018, 21:44 #268
RememberMe: grał 20 minut
» 11 lipca 2018, 21:53 #267
Seszele: Chorwacja po finał.
» 11 lipca 2018, 21:37 #266
DjTED: No to chorwatom starczyło sił na 3 min zrywu
» 11 lipca 2018, 21:35 #265
Dziupla: Strzały 12-8, celne 3-1. Dla Chorwacji. O czym ty piszesz? Anglicy mają tylko więcej posiadania. Robią dużo szumu.
» 11 lipca 2018, 21:37 #264
DjTED: Po bramce się rzucili i stoją znowu
» 11 lipca 2018, 21:38 #263
Dziupla: Oglądasz ten sam mecz, co ja ?
» 11 lipca 2018, 21:40 #262
piter100000: Panowie powiem tak. mecz jest bardzo wyrównany, żadna z drużyn nie ma konkretnej przewagi jeśli chodzi o sytuacje bramkowe. jest dużo walki, zaangażowania i pojedynczych zrywów. ja tak to widzę
» 11 lipca 2018, 21:42 #261
Dziupla: Statystyki mowia co innego. Anglicy oddali 1 celny strzał na bramkę i to był gol. Poza tym 3 niecelne, które raczej nie niosły za sobą zagrożenia.

PS - Sytuacja Kane'a to spalony.
» 11 lipca 2018, 21:44 #260
DjTED: Teraz Angole walą tylko lagi do przodu
» 11 lipca 2018, 21:44 #259
Blau: Oni cały mecz walą lagi do przodu
» 11 lipca 2018, 21:46 #258
primasort: Ładnie cisną angoli
» 11 lipca 2018, 21:34 #257
piter100000: po Chorwatach widać, że mają dwie dogrywki w nogach, ale serducho jakie mają do walki to jest coś pięknego
» 11 lipca 2018, 21:33 #256
RememberMe: Macie Perisicia eksperci od siedmiu boleści
» 11 lipca 2018, 21:29 #255
Dziupla: Ci Anglicy są tacy szybcy, że szok. Gdyby jeszcze opanowania im nie brakowało i skuteczności, to by ładnie klepali.
» 11 lipca 2018, 21:27 #254
DjTED: Z buta w leb
» 11 lipca 2018, 21:26 #253
Dziupla: Aż wyskoczyłem przy tym golu :D
» 11 lipca 2018, 21:25 #252
DjTED: Tak to jest. Angielskie młodzieżówki wygrywają wszystko co jest do wygrania i z czasem przynosi to efekty. Za parę lat zdominuja piłkę na swiecie
» 11 lipca 2018, 21:23 #251
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 21:18

Kane cienki jak siki pająka. Całe szczęście nie trafił do MU.
» 11 lipca 2018, 21:18 #250
Mariusz199012: Jeszcze 45 i Anglia będzie wielka ! Tyle Lat czekałem zeby Reprezentacja Angli cos osiągneła w turnieju i chyba sie doczekam co najmniej wicemistrza Świata .
» 11 lipca 2018, 20:58 #249
Magik1990MU: po tym, co Anglicy odwalili w meczu z Belgią ich winy jedynie zmazać może pokonanie Francuzów w finale. Brytole jeszcze chyba nigdy nie mieli takiej autostrady do finału. Szwedzi czy Kolumbia bez Jamesa to nie przeciwnicy, a Chorwaci są zajechani po ostatnich dwóch meczach.
» 11 lipca 2018, 21:02 #248
DjTED: Belgia też grała bo grała w tym meczu. Anglicy z meczu na mecz grają coraz lepiej, A Belgia miała równą pochyla. Cud z Japonią ich uratowal
» 11 lipca 2018, 21:08 #247
Dziupla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 21:09

A ja tyle lat czekam na Polskę, moją zawodników reprezentujący moją ojczyznę, a nie obcy kraj. Widocznie twoją ojczyzną jest Anglia, z powodu Manchesteru United.
» 11 lipca 2018, 21:08 #246
eragon30971: Czemu przed znakiem interpunkcyjnym stawiasz spację?
» 11 lipca 2018, 21:20 #245
wojtinho: Moim zdaniem mamy dobrych piłkarzy. Obecny mundial też to pokazuje. Trzeba znaleźć tylko najlepsze ustawienie dla tych piłkarzy, których mamy. Skoro nie mamy skrzydłowych bo ani Martial ani Rashford nimi nie są to spróbować ustawienia bez skrzydłowych.
» 11 lipca 2018, 20:55 #244
Magik1990MU: W Anglii to nie przejdzie
» 11 lipca 2018, 20:56 #243
Dziupla: Martial nim nie jest? Martial to taki typ gościa, który lubi grac z przodu, na lewej stronie. Lewy napastnik, do ustawienia 4-3-3 jak znalazł. Odnalazłby się w takiej Barcelonie, według mnie. Tam by była formacja i taktyka dla niego idealna.
» 11 lipca 2018, 21:00 #242
DjTED: Chorwaci się rzuca i dostana jeszcze 2 z kontry. Mandzukic coś strzeli. Lećcie do buka
» 11 lipca 2018, 20:55 #241
Magik1990MU: Póki co Chorwaci nie istnieją. Wydaje się, że te dwa ostatnie mecze z dogrywkami dali im w kość i teraz fizycznie już nie wyrabiają. Tak czy inaczej w finale Francja raczej nie będzie miała wymagającego rywala. Czy to Chorwacja, czy Anglia, ale poziom nie ten, co żabojadów.
» 11 lipca 2018, 20:54 #240
DjTED: No to kariera zatoczyła koło. Ogólnie to wspaniała kariera
» 11 lipca 2018, 20:42 #239
Dziupla: To był kocur. Chyba ostatni nasz bardzo dobry skrzydłowy. Ówczesny Nani dziś by zamiatał boiska Premier League. Szkoda, że koło trzydziestki już zupełnie stracił formę.
» 11 lipca 2018, 20:44 #238
Magik1990MU: Tylko, że Willian haruje na boisku, a Naniemu bliżej do obecnego Martiala.
» 11 lipca 2018, 20:55 #237
Masta: Cały dżesi xD
» 11 lipca 2018, 20:37 #236
tobby: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 20:36

Lingard xDDDD
» 11 lipca 2018, 20:36 #235
kvadrat: Cały dzesi
» 11 lipca 2018, 20:36 #234
DjTED: Lingarda nie widać, ale ta pile do keana dawał on. Mogła być asysta
» 11 lipca 2018, 20:32 #233
Blau: Young dziś cieniutko.
» 11 lipca 2018, 20:31 #232
tobby: Że co? ;)
» 11 lipca 2018, 20:34 #231
DjTED: Genialnie piłeczkę wyluskal akurat Rebiciovi
» 11 lipca 2018, 20:36 #230
Blau: To co widzisz, dużo słabszy występ niż poprzednie.
» 11 lipca 2018, 20:36 #229
skay21: Lepiej oglądaj mecz to będziesz wiedział czy dziś jest cienki. Masakra..
» 11 lipca 2018, 20:38 #228
Dziupla: To niezły ten Kejn
» 11 lipca 2018, 20:30 #227
jassaj: A jak kiedyś pisałem, że go szanuje ale bardziej szanuje 4 gole Lukaku niż 5 Kane'a bo Lukaku to jednak strzelał w tamtym momencie mundialu z gry itd a Kane karne z Panamą czy inną Tunezją + fartowny gol po odbiciu, gdzie nawet nie wiedział, że strzela to usłyszałem, że karnego też trzeba umieć strzelać. Sory, szaunje jego dokonania w lidze, ale na tym mundialu jego 6 bramek nijak nie przekłada się na to co pokazuje. No sory, idzie na króla strzelców ale od króla wymaga się więcej, przynajmniej dla mnie
» 11 lipca 2018, 20:34 #226
Dziupla: A Lukaku strzelał z Panamą i Tunezją, tak samo jak Kane. No i karniak z Kolumbia.
» 11 lipca 2018, 20:36 #225
Romek1981: Lukaku nie strzelał z karnych. A Kane w meczu w którym miał hat-trcik 2 karne plus właśnie to odbicie się od niego piłki O którym wspomniał Jassaj.
» 11 lipca 2018, 20:53 #224
DjTED: Szterling chyba dzisiaj dobrze ustawiony. 2 poziomy nad wszystkimi. Z taką grą Anglii Francja nie ma szans
» 11 lipca 2018, 20:28 #223
snatch: Taktyka pod tytułem " Długa Dzida na Sterlinga"
» 11 lipca 2018, 20:28 #222
Dziupla: Ten Sterling to jest ze dwa razy lepszy od Lingarda i Rashforda. Nie bez powodu gra w City w wyjściowym składzie. Szybki, dobry drybling, niezłe podanie. Jego największa wada, to koncertowe marnowanie setek.
» 11 lipca 2018, 20:24 #221
dlabigt23: W sumie to tak jak u Lingarda ... Tez lubi marnowac ale napewno Lingard ma lepszy strzał z dystansu
» 11 lipca 2018, 20:33 #220
ponczok: błagam sterling psuj wszystko dalej jak leci
» 11 lipca 2018, 20:18 #219
dlabigt23: Ja cos czuje ze zaczniemy znow ze Smallingiem w skladzie i tego najbardziej sie obawiam :D Lindelof i Bailly to w tym momencie nasi najlepsi obroncy . Rojo w sumie tez troche pograł na mistrzostwach i az tak zle nie wypadl ale sezon wczesniej pokazal ze jest dosc dobrym obronca i napewno lepszym od Smallinga :)
» 11 lipca 2018, 20:15 #218
Dziupla: 3-5-2

Grant-Rojo,Smalling,Jones-Dalot,Blind,Herrera,Lingard,Young-Arnautović,Lukaku


Super skladzik sie szykuje na nastepny sezon. Mur nie do zburzenia.
» 11 lipca 2018, 20:14 #217
Dziupla: Arnautović,Akinfenwa,Ireland to właśnie transfery, których potrzebujemy.
» 11 lipca 2018, 20:10 #216
RyannMistrz: Arsenal zrobił dobre, rozsądne transfery czy po prostu coś mi się śni? :O
» 11 lipca 2018, 19:52 #215
FergusonHistory: Inni kupują Ronaldo od tak,Mahreza a my Dalota i Freda,Granta i właśnie to jest świetne okienko dla nas,a będzie wspaniałe gdy od tak z niczego zainteresujemy się i kupimy Agbonlahora,skoro łączeni byliśmy z Arnautovićem to czemu nie Gabriel
» 11 lipca 2018, 19:44 #214
Kalina: Juz sie wyplakales mieczaku?
» 11 lipca 2018, 19:52 #213
rizx: Co wam tak ten Dalot i Grant szkodzą. Portugalczyk to melodia przyszłości, a Lee to 3 bramkarz, który ma umożliwiać pójście na wypożyczenie Perreirze. Okienko się jeszcze nie zamknęło, oceniaj po, nie w trakcie
» 11 lipca 2018, 20:08 #212
Dziupla: A co ci Agbonlahor zrobił? Super transfer by był, na pewno dobrze broni wyniku.
» 11 lipca 2018, 20:11 #211
FergusonHistory: tak,wypłakałem się,razem z twoim ojcem,gdy płakał nad butelką wódki kogo spłodził.
» 11 lipca 2018, 20:40 #210
Kalina: Haha :D
» 11 lipca 2018, 20:59 #209
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 18:15

Ja to sie czasami zastanawiam po co niektore elementy z tej strony kibicuja jeszcze United. Wszystko zle, trener zly, taktyka zla, transfery zle. Po co sie meczycie i nas tymi glupimy wpisami? Idzcie sobie kibicowac z hala dziecmi Realowi czy tam Barcelonie i wszyscy beda szczesliwsi.
» 11 lipca 2018, 18:14 #208
lukiton0589: Może piszą, bo pamietają dobre czasy i jacy ludzie tutaj grali. Kiedyś tyle szrotu i celebrytów nie ściągało się do United tylko walczaków i ludzi umierających za ten klub. Ci, którzy pamietają takie czasy mają dość ściągania kolejnego szrotu i pogrążania tego klubu. Ale te czasy to jeszcze trzeba pamiętać... wtedy się zrozumie...
» 11 lipca 2018, 18:19 #207
vanantygaal: Wave
Myślisz że taki fellaini za czasów Fergusona grałby dalej u nas? Myślisz, że wychodzilibysmy na mecze żeby zagrać tak aby dostać najmniejszy wymiar kary?
Właśnie dlatego dużo osób frustruje obecny stan. Nie można robić z siebie pośmiewiska. Nigdy skrajności nie są dobre ale trochę dumy trzeba zachować
» 11 lipca 2018, 18:26 #206
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 18:29

bo ludzie mają we krwi narzekanie. Kupujesz znanego zawodnika za grubą kasę który słabo wchodzi w zespół : sprzedać go, jest nic nie wart, nie umie grać itp.
kupujesz młodego No Name na ,, drobne" - po co nam taki cienias, młody i bez doświadczenia
» 11 lipca 2018, 18:28 #205
Spadkobierca: Sprawa jest prosta Wave, chcemy widzieć Czerwone Diabły, a nie pudelki zasikane na widok byle Sevilli.
» 11 lipca 2018, 18:28 #204
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 18:43

Czasy sie zmienily, mnie tez irytuja dzieciaki w szatni z telefonami, dziewczecymi torebeczkami i rurkami zamiast charyzmy, ale z tym sie nie da nic zrobic

W United nie wszystko jest zle, mielismy swoje 5 minut w duzej mierze dzieki genialnemu pokoleniu i wspanialemu trenerowi, ale i takie kluby jak Wolverhampton, Liverpool, Arsenal tez mialy swoje swietne pokolenia i mistrzostwa

Moze chociaz troche optymizmu..bo widac pomalu, bo pomalu, ale dzwigamy sie z tego moyesowego i vangaalovego marazmu.
» 11 lipca 2018, 18:40 #203
DevoMartinez: Niekotrzy pamietają nawet czasy Lee Sharpa, Ince'a itp i wcale nie przekłada się to na lanie jadu na wszystkich i wszystko bo kiedys to była dominacja a teraz juz nie tak łatwo. Po prostu jęczydupy sa wszedzie a narzekanie to tez troche taka nasza polska tradycja.
» 11 lipca 2018, 18:58 #202
lukiton0589: Dobrze, że nie bierzemy Shaqiriego. Wystarczy, że na prawej stronie w United biega już jeden angielski parodysta. Drugiego szwajcarskiego tu nie potrzeba.
» 11 lipca 2018, 18:04 #201
vanantygaal: Ktokolwiek na prawe skrzydło byłby wzmocnieniem. Chociaż z drugiej strony skoro na bokach obrony grają pomocnicy to na prawe skrzydło też można kogoś przerobić, mamy na przykład kilku młodych bramkarzy, którzy nie mają szans na miejsce w składzie na swojej podstawowej pozycji
» 11 lipca 2018, 18:11 #200
lukiton0589: Bale, Mbappe za takich piłkarzy powinniśmy się zabrać. Ale co tam jak coś to jest Messi angielskiej piłki Jessi L. i nie ważne, że z takim prawym skrzydłem w lidze nic nie zdziałamy. Ważne, że dużo biega i się stara.
» 11 lipca 2018, 18:15 #199
vanantygaal: mbappe fajnie byłoby zdobyć ale on do nas nigdy nie przyjdzie bo po co? Z kim i jak miałby grać? Przecież w defensywie dawałby za mało
» 11 lipca 2018, 18:28 #198
Michux3: Kto pomyślałby na początku zeszłego sezonu że Ashley Young i Jesse Lingard zagrają w półfinale mś? Wielki szacun dla nich za ciężką pracę i mimo że Young jest przez wielu krytykowany to rzucony na lewą obronę dobrze sobie poradził.
» 11 lipca 2018, 17:54 #197
Kilerek7: Lenglet już w Barcelonie, tylko ja mam wrażenie, że wszyscy kupują a my śpimy?
» 11 lipca 2018, 17:49 #196
RuudVN: kupiliśmy dwóch graczy
Barca 1
Real 0
Bayern 1
Chelsea 0
City 1
mam wymieniać dalej?
» 11 lipca 2018, 18:01 #195
lukiton0589: Jeśli uważasz, że Fred i Dolot to wzmocnienia to podziwiam twoją wyobraźnię
» 11 lipca 2018, 18:05 #194
vanantygaal: Faktycznie kupno Dolota to topowy transfer, który odmieni oblicze MU w nadchodzącym sezonie. Dotąd kupiliśmy faceta z ligii ukraińskiej, który nie mieści się w składzie Brazylii. Ale nie ma co narzekać i się denerwować. Mamy Blinda, Darmiana, Mate, Shawa który w tym sezonie odpali. I oczywiście ponownie zakontraktowaliśmy superzadaniowca, o którego walczyły największe potęgi w Europie
» 11 lipca 2018, 18:05 #193
RuudVN: podniecacie się Lengletami i Shaqirim to ja wam odpowiadam
jedynie Juventus zrobił transfer przez wielki T, reszta to właśnie Daloty czy Fredy
» 11 lipca 2018, 18:12 #192
lukiton0589: Dokładnie nie wiem po co marnować gotówkę na jakiegoś Freda i Dolota. Szkoda siana. Przecież oni reprezentują poziom właśnie Blindów, Fellainich, Darmianów. A no chyba, że plan jest taki, że kupujemy szrot, który szybko dostosuje się do poziomu obecnej kadry.
» 11 lipca 2018, 18:17 #191
RuudVN: a mamy 400M co okienko na 3 topowych graczy?
jeżeli nie to droga którą obraliśmy jest dobra
» 11 lipca 2018, 18:18 #190
vanantygaal: Faktycznie droga którą obraliśmy i od kilku sezonów kontynuujemy jest świetna.
» 11 lipca 2018, 18:21 #189
lukiton0589: Lepiej kupić 1 gwiazdę co okienko za 150 mln niż 4 ludzi, którzy nie mają umiejętności na taki klub jak United
» 11 lipca 2018, 18:21 #188
Spadkobierca: No jasne, a potem płakać, że nie ma ławki. Przed CR7 góra ze dwa sezony w Europie, a transferem przez wielkie T to można nazwać ściągnięcie za friko Cana do siebie. Wciąż uważam, że ten chłopak ma wielkie umiejętności.

Budowanie klubu z samych gwiazd mija się z celem, bo większość z nich może się po prostu nie dogadywać na boisku.
» 11 lipca 2018, 18:33 #187
Gary1920: Fred będzie wzmocnieniem, wspomnicie moje słowa, od pierwszego jego sezonu, w miarę możliwości obserwuję jego grę na Ukrainie i zawsze go chciałem w United, jak się mylę to odszczekam
» 11 lipca 2018, 19:42 #186
Carlitozz: Chelsea można chyba edytować , Jorginho. Do czego to doszło żeby nie ktorzy kibice Manchesteru United rozpaczali ze Shaqiri przejdzie Nam koło nosa .
» 11 lipca 2018, 19:44 #185
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 17:05

Dziwi mnie tylko jedno , dlaczego nie staramy sie o Shaqiriego ? przeciez to zawodnik typowo pod Mourinho z odpowiednim charakterem , walecznością , szybkoscia i dryblingiem . Przeciez taki zawodnik za 13 mln to prawie jak za darmo . Dalbym nawet za niego 20 mln albo 30 a odrazu zrobilby roznice na naszej prawej stroonie . Zapewne czekamy na Bale'a i do usranej smierci bedziemy czekac . Z Liverpoolem moglisbysmy spokojnie powalczyc o tego zawodnika z rezultatem pozytywnym .
» 11 lipca 2018, 17:03 #184
vanantygaal: Może nas po prostu olewają potencjalni zawodnicy? Patrząc na nasze dotychczasowe tegoroczne zakupy to coś jest nie tak
» 11 lipca 2018, 17:10 #183
Sideswipe: Nie kupimy Shaqiriego bo jest słaby i tyle. Potrzebujemy świetnego skrzydłowego na prawą stronę a nie kolejnego zmiennika. Okienko jeszcze trwa.
» 11 lipca 2018, 17:45 #182
Spadkobierca: Sideswipe, jakie znowu zmiennika? Mamy dalej grać Lingardem lub Matą na prawym skrzydle?
» 11 lipca 2018, 18:35 #181
Sideswipe: Nie mam zamiaru dyskutować i się powtarzać, skoro nie zrozumiałeś tego co napisałem, a chyba prościej się tego napisać nie dało.
» 11 lipca 2018, 18:46 #180
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 19:10

Sideswipe Oczywiscie Shaquiri moglby byc zmiennikiem . Kupilibysmy jeszcze np Williana to on by był podstawowym zawodnikiem na PS . Biorąc pod uwage ze w ogole nie mamy takiego piłkarza na prawe skrzydlo tylko ciułamy tam Lingardem i Matą na siłe to taki Shaquiri z miejsca by wszedl do podstawowego skladu . Nie rozumiem twojego rozumowania bo według mnie lepiej miec Shaquiriego niz grac tam Lingardem czy Matą . Wiadomo ze to nie jest jakis światowy wirtuoz jak Bale , Griezzmann czy Mbappe ale napewno lepiej byloby grac tam nim niz tą dwójką . Tymbardziej ze cena jest niska i nie trzeba duzo wykladać kasy .
» 11 lipca 2018, 19:08 #179
dawidlp92: Ehh gdzie te czasy gdy każdy był pełen podziwu dla Manchesteru United ... transfery i zarządzanie klubem upadło ... teraz kupujemy samych afrykańczyków z paszportami UE z którymi młodzi nie bd się identyfikować ... klub zmierza od dłuższego czasu w złym kierunku, gdzie ważne są tylko cyferki na kontach ... taki Mahrez powinien już dawno grać po czerwonej części, a teraz zakłada niebieski trykot, a my jako kibice możemy tylko patrzeć z zazdrością ... mam nadzieje że zarząd otrzeźwieje i koszulkę z diabłem na piersi przywdzieją piłkarze godni jej noszenia ... potrzeba piłkarzy takich jak Ronaldo z nieustępliwą wolą zwycięstwa ... widok Lindelofa załamanego po porażce z Anglią sprawił że chciałbym tego chłopaka widzieć w pierwszej 11 ... takich ludzi trzeba dla których porażka to jest coś fatalnego co nie powinno się zdarzyć ...
» 11 lipca 2018, 15:52 #178
BartoszP: Taki mahrez chciał grać dla City.
» 11 lipca 2018, 16:12 #177
dlabigt23: Ja jestem ciekawy naszych dalszych transferow . Mysle ze wszystko okaze sie po Mistrzostwach Świata . Potrzebny nam prawoskrzydlowy i chyba ta pozycja aktualnie potrzebuje wzmocnienia od zaraz . Widzialbym tutaj Williana albo Bale'a ale raczej nie do wyjęcia wiec jesli ich nie zdołamy wyciągnąc to pewnie nikt inny nie przyjdzie bo znajac zycie jak sie uprzemy tylko jednego zawodnika to bedziie musial byc koniecznie ten a ostatnio strasznie mozolnie wychodzą nam transfery bo niechcemy dawac 5-10 mln wiecej i żydziimy hajsem . Druga sprawa to transfery z klubu ... dlaczego Blind i Darmian nadal tutaj sa? oni powinni juz dawno nas opuscic a zapewne pojadą jeszcze na tourne w USA . Cienko to wszystko wyglada .
» 11 lipca 2018, 16:55 #176
Spadkobierca: dlabigt, my kasę rozdajemy aż za bardzo, przepłacając i przy kwotach odstępnego, i przy pensjach piłkarzy.
» 11 lipca 2018, 18:38 #175
lopekk: A tak z innej beczki całkiem - AC Milan właśnie zmienił właściciela, teraz pakiet kontrolny trzyma Elliott Management, hedge fund z USA.
Chińczyk zdefaultował pożyczkę, więc zabrali mu zabawki. I podobno nie będą sprzedawać, tylko dokapitalizują EUR 50m i zobaczą, jak im pójdzie. To zapowiada ciekawe ruchy z Płw. Apenińskiego...
» 11 lipca 2018, 14:51 #174
Dziupla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 15:22

Martinez,Nainggolan,de Vrij do Interu (+Wykup Rafinhi) to bardzo ciekawe transfery z ich strony. Może nie takie, jak robia Barcelona czy PSG, ale biorac pod uwage przeciętność Interu w ostatnich latach i ich średnia kadre, to teraz przy sukcesie, jakim niewatpliwie było zakwalifikowanie się do LM, sa to super ruchy, a już w zeszłym sezonie Inter wygladal fajnie.

Juve pozyskało Ronaldo,Emre Cana,Cancelo. Napoli też się pewnie zacznie zbroić.

Liga włoska wielkimi krokami wraca do gry o trofea w Europie.
» 11 lipca 2018, 15:22 #173
RuudVN: Chińczyk był tylko słupem
a te całe FFP to największa zaraza piłki, to jest jak zakaz kupna alkoholu po 22 lub zakaz handlu w niedzielę, trzeba się najeździć, żeby kupić swoje ulubione piwko

nie robię zapasów bo to głupota i nikt mnie żadnym argumentem nie przekona
» 11 lipca 2018, 15:45 #172
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 15:58

FFP jest fikcją. Można zakładać konsorcja a w nich spółki spółek. Nikt nie zabroni nowego kontraktu sponsorskiego na zawrotną kwotę od producenta "żyletek".
Dojście do tego kto włada firmą "matką" jest prawie niemożliwe bez sądownego nakazu prześwietlenia, a i z tym jest to trudne.
Tak więc właściciel może być jednocześnie sponsorem i będzie to bardzo mocno naciągać dochody klubu.
» 11 lipca 2018, 15:52 #171
RuudVN: to dlaczego PSG musi sprzedawać graczy?
» 11 lipca 2018, 18:19 #170
Romek1981: A kogo sprzedali ? ;)
» 11 lipca 2018, 19:29 #169
welllone: A odróżniasz słowo naciągnąć od zastąpić?
PSG mogło słabo przygotować grunt lub nie zdążyć po prostu.
Na zachowanie FFP mają bodaj dwa lata. Więc teraz wystarczy, że podpiszą jeden czy dwa dobre kontrakt i nikogo nie będą sprzedawać.
» 12 lipca 2018, 09:25 #168
Dziupla: Nie wiem po co te hejty na JanuszWojcik. Gość ma racje. Przyjdzie sezon i kilku wychwalanych tu pod niebiosa, zostanie zweryfikowanych. Na stronie pojawi się z 50 nowych kont, które beda ich hejtować, a wy będziecie bezradnie patrzeć.


Zreszta, tu nie chodzi tylko o krytyczne wpisy. Po prostu nie przyjmujecie do siebie innego punktu widzenia, sprzecznego z waszym. Dajcie się innym wypowiedzieć, przecież nikt was nie obraża, krytyka to nie hejt. Stwierdzenie, że Lingard nabił se staty na Panamie i Tunezji, to nie kłamstwo. Lukaku też strzelał tylko im. Druga sprawa, że grał na prawdę przyzwoicie z Brazylia. Chociaż w drugiej połowie Miranda sobie z nim radził, ale Belgowie wtedy byli w odwrocie.
» 11 lipca 2018, 14:35 #167
Alfonzo: JanuszWojcik to ogarniety koleś, z ogromną wiedzą ale prawda jego słów w oczy kole napinaczy z tej strony
» 11 lipca 2018, 14:40 #166
nautiri: No tak bo stwierdzenie że Lloris i Thibo są lepsi od Davida jest stwierdzeniem zdrowego na umyśle człowieka
» 11 lipca 2018, 14:41 #165
Alfonzo: Skoro tak powiedział, musiał mieć ku temu jakies podstawy. ten gosc nie bierze swoich wniosków znikąt
» 11 lipca 2018, 14:46 #164
ArktoS: Przecież bronisz w tym momencie swojego drugiego konta. Piszesz takim samym stylem, wyznajesz dokładnie takie same poglądy, nie wiem co Ty próbujesz tym wskórać, bo nawet nie ma już Walentosa, który próbował z Tobą prowadzić dyskusję, ale wg mnie to jest BAN za multikonto.
» 11 lipca 2018, 15:20 #163
kckMU: "Przecież bronisz w tym momencie swojego drugiego konta."

Problem w tym, że niekiedy swoim osiemnastym broni dziewiętnastego. To typowa hydra, bany nie pomogą.
» 11 lipca 2018, 15:29 #162
gaucho2015: Shaqiri bardzo blisko transferu do LFC. Wstyd, przegrali nawet jego w bitwie przeciwko LFC. Co ten nasz zarząd robi tego lata?? a tak rok temu śmialiśmy się ze złości kibiców Chelsea w sprawie transferów a dziś kończymy tak samo.
» 11 lipca 2018, 13:35 #161
Quahadron: Człowieku weź wyskocz z okna i to będzie Twój największy wyczyn bo widzę że mózgiem ciężko ruszyć. Gdzie miałeś oficjalnie napisane, ze interesujemy się Shaqirim? No pokaz mi to. Tylko nie wklejaj tych wymysłów prasy, bo komputer Ci się spali z tej głupoty. To były tylko wymysły prasy, a Ty już bierzesz to jako oficjalne zainteresowanie ze strony klubu. Mourinho chce kogoś lepszego na prawe skrzydło, np. Takiego Bale’a. I choć oficjalnych informacji na ten temat nie ma, to możesz na przestrzeni ostatnich dwóch lat znaleźć wiele newsow ze się nim interesowalismy.. od wymysłów prasy, po wypowiedzi.
Dlatego nie płacz i nie pisz tutaj, że przegraliśmy wyścig o kogoś kogo prasa ustaliła naszym celem. PRASA.
» 11 lipca 2018, 13:50 #160
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 14:12

devilpage KROPKA pl/index/news/komentarze/55688/shaqiri-wkrotce-poznacie-moj-nowy-klub/
» 11 lipca 2018, 14:12 #159
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 14:29

@BartoszP

A faktycznie, nie zauważyłem ze powiedział tam, ze Manchester United go chce. (Sarkazm)

Edit. Jeszcze mi powiedzcie, ze wierzycie ze Devilpage to oficjalna strona Manchesteru United xDDD
» 11 lipca 2018, 14:28 #158
Dziupla: Shaqiri to będzie głęboki rezerwowy, bo na jego pozycji jest Salah. Zreszta, nic wielkiego. Biora goscia, ktory spadł z ligi i gra dobrze w kadrze, a sa jednym z faworytów do mistrzostwa, więc nie będzie to gracz pierwszoplanowy. Jak chcesz walczyć, nawet nie o tytuł, ale o ten ścisły TOP, to na ławce też musisz mieć dobrych piłkarzy, bo w zeszłym sezonie Salaha i Firmino zmieniał Solanke, czyli nie bardzo do przodu z takimi zmiennikami, z całym szacunkiem dla niego, ale to inny poziom, przynajmniej na ten moment.
» 11 lipca 2018, 14:38 #157
RememberMe: Czy był mecz, w którym jednocześnie zagrali Bailly i Lindelof? To dziwne, a wydaje mi się że chyba nie było takiego
» 11 lipca 2018, 13:18 #156
Dziupla: U mnie w managerze grali, jak nie wierzysz, to dam screeny
» 11 lipca 2018, 13:27 #155
GGMU1991: Szkoda czasu na takich gości jak Ferdas i JanuszWojcik.

Jeden ma kompleks zwany "Ronaldo" przy czym nie ma pojęcia o czym pisze (Ferdas)
Drugi to prowokator i zwykły troll (Wojcik).

Jaki wynik dziś obstawiacie w meczu Anglia vs Chorwacja??
» 11 lipca 2018, 13:18 #154
RememberMe: No i pomoc Chelsea zaczyna jakoś wyglądać. Sarri gra 4-3-3, czyli pewnie Kante, Jorginho, Fabregas i rezerwowi Bakayoko, Drinkwater, Loftus-Cheek. TOP 4 w zasięgu, na ten moment chyba faworytem do zajęcia miejsca poza Ligą Mistrzów jest Arsenal, ale z nimi to już całkiem nic nie wiadomo
» 11 lipca 2018, 13:07 #153
dev13: My mamy Lingardinio,Fellainio,Darmianinio, Blindinio,Younginho ,Smaillinghinio,Jonesinio malo :P
» 11 lipca 2018, 13:04 #152
JanuszWojcik: No i Jorginho w chelsea pakiecie z Sarrim.Niby nic nie robili,ale jak przyszło co do czego od odpalili z grubej rury.Oni się nie bawią w kupowanie gości z ligi ukraińskiej czy dzieciaków z Porto.
» 11 lipca 2018, 13:02 #151
ponczok: jorginho w chelsea, śmiesznie trochę ze go sprzątnęli City
» 11 lipca 2018, 12:47 #150
RememberMe: Strasznie mnie to cieszy
» 11 lipca 2018, 13:03 #149
Me89v2: Troche paradoks City ma 3 klasowych skrzydłowych i kupuje 4 A u nas .... :)
» 11 lipca 2018, 12:17 #148
Michux3: 2 świetnych lewo skrzydłowych, 2 świetnych napastników i mata obniżył loty ale lingard poczynił super postępy. Kupowania kogoś do ataku będzie miało sens jak martial odejdzie
» 11 lipca 2018, 12:26 #147
Dziupla: 2 świetnych lewoskrzydłowych i 2 świetnych napastników? To kto to taki? Sanchez od roku średniawy i w dodatk robi się wiekowy. Martial przesiedział 4 miesiace na ławce i rzadko się z niej podnosił. Kto to ten drugi napadzior? Rashford? Jest utalentowany i wciaz perspektywiczny, ale czym sobie zasłużył na miano "świetnego napastnika" ? I po co chcesz kupować ŚN jak odejdzie skrzydłowy ?


Postępy Lingarda? Mówisz o tych 90 % celnych podań na podstawie meczu z Panama i Tunezja, gdzie wiekszosc byla do tylu, lub do najblizej ustawionego partnera ?

Kupa śmiechu z was. I te porównania Lingarda do Iniesty...Wy chyba utraciliście kontakt z rzeczywistościa
» 11 lipca 2018, 12:46 #146
JanuszWojcik: Lingard nawet nie jest skrzydłowym.W meczach z w topowymi drużynami na tej pozycji wyglądał daremnie.W meczu z City z Totkami to był najgorszym graczem na boisku.Gośc się nadaje do klepania ogórków ale niczego więcej.Naklepał statystyki z jakimiś cieniasami a Janusze się tym podniecja i krzyczą o wielkich postępach.
» 11 lipca 2018, 13:00 #145
Sideswipe: "Kupa śmiechu z was. I te porównania Lingarda do Iniesty...Wy chyba utraciliście kontakt z rzeczywistościa" - jeśli ty myślisz że ktoś pisząc "Liniesta" serio go porównuje do Iniesty to sam kontakt z rzeczywistością utraciłeś. Skoncz wszystkich brać za idiotów i spojrz na siebie, bo nie jestes i nie będziesz nieomylny.
» 11 lipca 2018, 17:54 #144
Alfonzo: akurat ci dwaj to dwaj najlepsi uzytkownicy tej strony
» 11 lipca 2018, 12:36 #143
pawelisto2: Nautiri, takim wpisem okazujesz im tylko zainteresowanie, nie męcz się.
» 11 lipca 2018, 12:59 #142
ferdas: ronaldo ucieka przed fiskusem do Serie A. Cały ten śmieszny transfer wykorzystał oczywiście by rozdmuchać aferke i stworzyć zamieszanie wokół swojej osoby. Całą szopkę zaczął zaraz po ostatnim gwizdku w wygranym przez nich ostatnio finale LM. Wcale mi nie żal kibiców realu, ale to świadczy po raz kolejny jaki ma paskudny charakter i jest zwykłą hieną, szukającą atencji i poklasku, dla niego liczy się tylko jego wybujałe ego.
» 11 lipca 2018, 10:45 #141
Carlitozz: Z pewnoscia , bedzie gral pod przykrywka w Juve nikt nie wie ze to on, nikt nie wie ze jest we Wloszech , fiskus go nie znajdzie, nie ma takiej mozliwosci .
» 11 lipca 2018, 12:04 #140
ferdas: Kretyńska odpowiedź. Ronaldo został już skazany za machloje podatkowe w Hiszpanii, dostał wyrok w zawieszeniu i karę pieniężną, teraz ucieka do Włoch, gdzie prawo jest mniej restrykcyjne, widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.
» 11 lipca 2018, 12:27 #139
Carlitozz: Na prawde? ,,teraz ucieka do Wloch, gdzie prawo jest mniej restrykcyjne ,widac ze nie masz pojecia o czym piszesz'' Panie ekspercie od prawa podatkowego poprosze o przyklad tego mniej restrykcyjnego prawa Wlochow .
» 11 lipca 2018, 12:44 #138
ferdas: "Rok temu włoski rząd wprowadził reformę: każda osoba z wpływami ze sponsoringu (sprzedaż praw do wizerunku) poza Italią będzie odprowadzała podatek dochodowych tylko do kwoty 100.000€."

"Roczne dochody Ronaldo z tytułu umów sponsorskich to 45-50 mln euro. Hiszpańskie prawo stanowił, że osoby, których wpływy przekraczają 600 tysięcy euro, oddają państwu 43 procent swoich pensji. Podobnie opodatkowane są płace w Anglii - tam Ronaldo musiałby oddawać fiskusowi 40 procent zarobków."
» 11 lipca 2018, 12:47 #137
Carlitozz: To nie jest zaden przyklad bo Ty dales ile trzeba oddac w podatkach , zdecyduj sie czy piszesz o tym ile trzeba oddac do rzadu czy tak jak mowisz o restrykcyjnosci prawa i wyciaganiu konsekwencji.
» 11 lipca 2018, 12:51 #136
ferdas: Wiem co pisałem, to ty niezbyt ogarniasz widzę temat i próbowałeś zabłysnąć negując sens mojej wypowiedzi.
» 11 lipca 2018, 12:53 #135
Carlitozz: Jeszcze raz.

Co ma % przychodow oddawany w podatkach do restrykcyjnosci prawa?

W jednym i drugim kraju nie pojdziesz siedziec jesli zostales skazany na mniej jak 2 lata(jesli oszustwo podatkowe nie zostalo dokonane przy uzyciu sily/przemocy), a laczna kara na jaka moga Cie skazac to ok 5 lat w obu przypadkach.
» 11 lipca 2018, 12:58 #134
ReedSnakee: Akurat ferdas nie powinieneś się z nim spierać bo w tym przypadku to Carlitozz ma rację :)
» 11 lipca 2018, 13:01 #133
DevoMartinez: Carlitozz: no przeciez ci podal swietny przyklad mniej restrykcyjnego prawa podatkowego w italii? Czego nie rozumiesz?
» 11 lipca 2018, 13:03 #132
Carlitozz: Devo

% PRZYCHODOW JAKI ODDAJESZ W PODATKACH NIE MA NIC DO RESTRYKCYJNOSCI PRAWA -RESTRYKCYJNOSC ODNOSI SIE DO PRZEPISOW i WYCIAGANIA KONSEWKENCJI .
Wiec skoro tutaj i tutaj kary sa praktycznie takie same , to gdzie ta roznica w restrykcyjnosci ?
» 11 lipca 2018, 13:06 #131
DevoMartinez: Restrykcyjnosc prawa podatkowego to nie tylko sankcje ale i to ile ci panstwo zabiera i ile zostawia w kieszeni przynajmniej potocznym rozueminiu słowa. Luzniejsze prawo podatkowe vs restrykcyjne.
» 11 lipca 2018, 13:10 #130
Xchrisx7: Shaqiri blisko Liverpoolu za 13M funtów. Nawet takich średniaków nam już sprzątają sprzed nosa
» 11 lipca 2018, 10:35 #129
DevoMartinez: No Fabinho, Maura, nie moglismy sie do nich dopchać. :( A nie czekaj, w ogole ich nie chcielismy?
» 11 lipca 2018, 12:53 #128
Dziupla: Maura? a kto to?
» 11 lipca 2018, 12:59 #127
DevoMartinez: Moura*
» 11 lipca 2018, 13:11 #126
welllone: Fellaini akurat błędu nie popełnił. Czasu na reakcję miał bardzo mało, ewentualnie przy odrobinie szczęścia mógł zachować się lepiej, ale to nie on zgubił krycie.
Inna sprawa, że granie nim od początku jest karygodne. Ten gracz w podstawie nie daje praktycznie nic.
Fella nadaje się na ostatnie minuty zwłaszcza jak ma się Lukaku. Powinny iść wrzutki gdzie jeden i drugi zamykają akcje na wysokości słupków. Dziwi mnie, że tylko raz czy dwa Belgowie tego próbowali. To daje sporo możliwości od strzałów głową, po zbijanie piłki dla wbiegających w pole karne czy pod nogi tego na drugim słupku.
KdB przeszedł obok meczu, a właściwie Belgię trapi ta sama przypadłość co niegdyś Anglików. Zazdrość, niechęć klubowa nie wiem nawet jak to nazwać. 3 akcje KdB zapadły mi w pamięć niesamowicie. Fella idealnie mu sie pojawiał, gracz City zrobił wszystko byle mu nie podać. Pobiegł z piłką do środka, pokręcił się sam ze sobą, żeby oddać do obrońców. Czyli zamiast na ok 30-25 metrze podać do przodu wolał zawrócić. To samo Hazard - Lukaku. Hazard robił wszystko, żeby akcje kończyć samemu lub podać do kogoś innego niż Lukaku. Rzuciło mi się to w oczy i nie tylko w tym meczu. Nigdy nie chciałbym widzieć Hazarda w United. Wielka gwiazda od siedmiu boleści.
» 11 lipca 2018, 10:13 #125
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 08:54

Tak sobie czytam niektóre komentarze odnośnie Lukaku i aż się wierzyć nie chce, że jeden gorszy mecz może wszystko zmienić według niektórych. Nagle każdy zapomniał o 4 bramkach w fazie grupowej, o robocie jaką wykonał w meczu z Japonią chociażby przy 3 trafieniu Belgów, kiedy to skupił na sobie obrońców przeciwnika, albo o świetnej asyście w meczu z Brazylią po której to padł gol, który przesądził o wygranej z Brazylijczykami.
Panowie nie bądźmy chorągiewkami. Takiemu Messiemu nie wyszedł prawie cały turniej i nikt nie kwestionuje tego, czy jest świetnym piłkarzem.
Lukaku to topowy napastnik i będziemy mieli z niego jeszcze wiele pożytku
» 11 lipca 2018, 08:53 #124
Seszele: Panowie, czekam z niecierpliwością na ogłoszenie 2 transferów. Jestem pewien, że nadchodzący sezon będzie nasz i wrócimy na tron :)
» 11 lipca 2018, 08:30 #123
skay21: Chyba w WC
» 11 lipca 2018, 11:45 #122
Seszele: Jak masz potrzebę udać się do WC, z powodu stresu, to proszę bardzo, droga wolna. United w nadchodzącym sezonie będą walczyli o majstra. Wiem co mówię. Czekają nas jeszcze 2 transfery, cierpliwości. Mam pewne źródło.
» 11 lipca 2018, 12:48 #121
Seszele: Nie, drogi Panie, szatniarz :)
» 11 lipca 2018, 20:53 #120
RuudVN: Belgia przegrała przez 3 rzeczy:
1) Matuidi - czyścił wszystko, było na nim z 10 fauli, z czego ze 3 zakończyły się żółtymi kartkami
2) Dembele - każdy kontakt z piłką to strata po której odbierał ją faulem, jak trener wytrzymał ze zmianą do 60min to tajemnica mundialu
3) Gol padł po rożnym, równie dobrze to Belgia mogła tak strzelić i zamurować bramkę jak z Brazylią

zdecydowanie najlepsi w ofensywie Mbappe i Hazard, z obrony Varane i Courtois
» 11 lipca 2018, 07:14 #119
Romek1981: Rudy tez same złe decyzje. Głupie dryblingi straty pi których jego koledzy dostawali żółte. Strzały w trybuny i wisienką na torcie były jego podania do przeciwnika.
» 11 lipca 2018, 08:33 #118
dev13: Wczoraj slaby mecz Belgii zawiedli liderzy i pozostaje tylko mecz o 3 miejsce ;) Co do bramki zawiodla defensywa trudno zwalac wine na Felle czy Alderweida stalo sie i po herbaci wygral lepszy tyle ;)
» 11 lipca 2018, 05:22 #117
dagoberto: Kazdy kto broni fellainiego niech sie stuknie w leb, tak strzelil na 2-2 japoni jako rezerwowy ale tym rezerwowym powinien zostac, martinez wystawiajac felle oslabil swoj zespol, do jego obroncow pytam sie was co pokazal ? Nie upilnowal umtitiego i dostali bramke. Nie lubie pisac o pilkarzach ze sa drewnem ale do fellainiego nie ma innego opisu to jest drewno czystej postaci ktore nie powinno nigdy grac w MU. Na hejty nie bede odpowiadal bo szkoda mi czasu, kazdy kto troche oglada pilke i ma jakies pojecie o niej wie ze fellaini to zwyczajnie beznadziejny pilkarz. I nie pisac ze z brazylia wygrali bo po tym co pokazali w 2 polowie tego meczu to nie powinno ich byc w polfinale, dziekuje dobranoc.
» 11 lipca 2018, 01:00 #116
JanuszWojcik: To,że Fellaini wyszedł dzisiaj w pierwszym sładzie było jedną w przyczyn przegrania tego meczu.Gol padł z jego winny.Kompletnie nie upilnował Umttitiego,co zresztą po raz kolejny obala mit jak to świetnie gra głową,a ataku to już w ogóle nie uczstniczył.Plątał się po boisku jak żyd po pustym sklepie.
» 11 lipca 2018, 01:05 #115
JkaPumbaTkiShab: akurat Umtitiego nie upilnował Alderweireld który zgubił krycie potem zarówno Fella jak i Courtois mogli zachować się lepiej
» 11 lipca 2018, 02:20 #114
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 02:47

Aż raził brak w kadrze Belgów Nanggollana.
» 11 lipca 2018, 02:47 #113
JanuszWojcik: JkaPumbaTkiShab

Masz racje,oglądnąłem teraz portówke całej sytuacji.Fellaini krył w strefie,a Alderweireld zgubił Umtitiego,którego miał pilnować
» 11 lipca 2018, 02:51 #112
DevoMartinez: dagoberto: sam sie puknij w łeb. Skoro nie wiesz kto nie upilnował Umtitiego to znaczy, że sam niewiele tej piłki ogladasz i nie powinninec otwierac buzi. Do twojej wiadomosci belgia przegrała przez wyłączenie ich ataku przez defensywnie cofnięta Francje. Co tez pokazuje, ze JM wie co robi ustawiajac w podobny sposob MU gdy gra przeciwko niektorym rywalom. Belgia ma potezny atak, Hazard, De Bruyne, Lukaku a wystarczyło cofnac cały zespol na swoją polowe i madrze bronic by zniwelować wszystkie ich atuty i wlasciwie zminimailzowac zagrozenie do 0. Fellaini to nie jest zawodnik ktory ma ciągnać belgie za uszy, od tego mają swoje gwiazdy ktore nic nie pokazały w tym meczu i jesli kogos obwiniac to je a nie Mikrofona ktory głownie uprzykszal zycie Pogbie i czasem wbijal w pole karne jak belgom pozostalo jedynie dosrodkowania w pole karne.
» 11 lipca 2018, 03:32 #111
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 00:24

I jeszcze jedno'

Loris, courtois> DDG
Na tym mundialu pokazali Hiszpanowi,jak się broni.DDG ma szczęście,że gra przed świetny duet obrońców w postaci Smaillinga i Jonsa.W przeciwnym razie notowałby takie sam wpadki jak na mundialu.
» 11 lipca 2018, 00:22 #110
LTMek: Widze, ze towar wszedl grubo dzis...
» 11 lipca 2018, 00:28 #109
LearningtoFly: Nie nie warto tracić czasu, w końcu Belg i Francuz przez cały sezon ratowali tyłek swoim zespołom, mając często lepsze duety przed sobą, a ten słaby DDG miał przed sobą ostoje w postaci Smallinga i Jonesa. Plus porównywanie 3 meczy do ponad 50 xD
» 11 lipca 2018, 00:59 #108
JanuszWojcik: Akurat DDG ma przed sobą zdecydowanie najszlepszy duet w lidze SO.I to właśnie ten duet wykreował DDG.Jak przyszło grać z Picque i Ramose to puszczał wszytsko jak leciało.To właśnie Smailling i Jones wykreowali DDG.Bez nich co zresztą było widać na mundialu grał na poziomie kariusa
» 11 lipca 2018, 01:02 #107
Spadkobierca: Na mundialu tak, w Premier League stawiałbym ich na równi tak szczerze mówiąc. Wszyscy są świetnymi bramkarzami.
» 11 lipca 2018, 05:52 #106
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 00:06

Jeśli Chelsea rzeczywiście zatrudni Sarriego to będziemy jedyną drużyną z TOP6 nastawioną na murowanie bramki. :(
» 11 lipca 2018, 00:05 #105
LearningtoFly: Sarri raczej przyjdzie, lecz wątpię, że pozamiata ligę w 1 sezonie, zobaczymy czy utrzyma swoich najlepszych piłkarz plus ew.kogo ściągnie. Raczej będzie musiał wybadać nieco ligę, więc majstra w tym sezonie nie zdobędzie. Plus Emery i nowi grajkowie Arsenalu, mamy nową krew zobaczymy co panowie zaprezentują.
» 11 lipca 2018, 00:11 #104
JanuszWojcik: Conte też pozamiatał lige w 1 sezonie.Serri ma super wygodną sytuacje.Nie ma LM,,puchary tez odpuści jak to ma w zwyczaju i skupi się tylko na lidze.Majstra może nie wygra ale nas zapewne przeskoczy bez większych problemów
» 11 lipca 2018, 00:13 #103
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 00:16

Sarri może na nowo wskrzesić Fabregasa bo to piłkarz który idealnie pasuje do jego filozofii gry a jak jeszcze ściągną Jorginho i utrzymają Kante to będą mieli kosmiczną linię pomocy. Pytanie tylko jak szybko Ci piłkarze przystosują się do nowego sposobu gry bo przez ostatnie lata Chelsea parkowała autobusy i potrzeba czasu żeby się przestawić na odmienny styl.
» 11 lipca 2018, 00:14 #102
LTMek: Po 1wsze, Jorginho idzie do city.
Po drugie, chelsea nie uwalila sezonu glownie przez pomoc, a przez brak ataku i dziury w obronie. Nie maja takiego gracza jakim swego czasu byl Costa
» 11 lipca 2018, 00:29 #101
Gallacher: Anglia mistrzem świata ? Nie sądzę,a jeśli nawet uda im się ograć Chorwację to jednak Francja z ich siła rażenia pokona Anglików i zostanie mistrzem świata.Anglii trafił się łatwy szczebelek i jadą na tym farcie.
» 10 lipca 2018, 23:57 #100
DjTED: Ha ha ha. jak zdobedą to bedziesz odszczekiwać
» 11 lipca 2018, 00:54 #99
Gallacher: Nic nie będę odszczekiwać bo nie jestem tutejszym dewilpejdzowym psem by co najwyżej przyznam się że nic nie wiem.
» 11 lipca 2018, 12:26 #98
Klimaa: Szkoda Belgii - mam nadzieję że wywalczą chociaż brązowy medal. Przynajmniej mamy Pogbę w finale. Jutro zobaczymy na ile mocna jest Anglia.
» 10 lipca 2018, 23:51 #97
RememberMe: Bardzo trafny komentarz, +1
» 10 lipca 2018, 23:37 #96
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2018 23:44

Zaraz po nim,wyjeżdzamy USA,a Ed jedzie z drużyną.Tak więc do począrku sierpnia nie dowiesz się nieczego.Potem został raptem tydzień i może jakimś cudem kupimy jednego grajka,ale na tym się skończy.
» 10 lipca 2018, 23:41 #95
LearningtoFly: Tu się zgodze w większości, jednak zastanawia mnie jedna rzecz, że tak naprawdę dogadani przed Mundialem byliśmy tylko z Fredem, Dalot raczej był rezerwową opcją. Ciekawi mnie czy faktycznie pójdziemy w jakieś konkretniejsze ruchy po Mundialu, bo na Tournee powinien być zgrany już trzon składu, a nie zapominajmy, że pewnie pierwsze mecze zagramy bez naszych półfinalistów/ćwierćfinalistów. A wzmocnienia tej kadrze przydadzą się i to znacznie.
» 11 lipca 2018, 00:08 #94
kckMU: Mahrez oficjalnie w City (twitter.com/ManCity/status/1016774060913487872)

Jestem neutralny przy transferach rywali, ale nam brakuje prawego skrzydłowego jak tlenu. Jeśli kolejny sezon będziemy tam grać Matą, to to się w pale nie zmieści.
» 10 lipca 2018, 23:21 #93
Hoodys: Więc można oficjalnie rzec że sie w pale nie mieści. Mahrez, Shaqiri (choć szansę są niewielkie, bo tylko the sun pisało o transferze do nas). Ja powiem szczerze, że naprawdę jak znowu zobaczę Matę który zagrał 1 dobry mecz w całym sezonie to chyba będę musiał brać tabletki przeciwbólowe
» 11 lipca 2018, 12:20 #92
Luke88: Dlaczego Lukaku nie strzelił hat-tricka? Widocznie mu dziś nie pykło, przecież jest wspaniałym lisem pola karnego. Przypomnijcie mi przeciwko komu strzelał na tych MŚ bo tyle tego było, że nie pamiętam.
» 10 lipca 2018, 23:14 #91
Blau: Z Tunezją i Panamą, a co w związku z tym?
» 10 lipca 2018, 23:18 #90
Dziupla: To z niezłymi drużynami się nastrzelał. Tak jak Lingard sobie te swoje super staty nabił na Panamie i Tunezji. A wszyscy się jarają :D
» 10 lipca 2018, 23:20 #89
DjTED: Lingard jest pomocnikiem i ma staty podan lepsze niż wszyscy :D
» 11 lipca 2018, 00:06 #88
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2018 00:09

Szkoda tylko,że te staty podań są naklepane do najbliższych graczy,bo wielu otwierających podań to on w ogóle nie ma.Klepie z najbliższymi.Tak więc te statystyki są g... warte
» 11 lipca 2018, 00:08 #87
DjTED: A Iniesta jak walił rekordy to na pewno wszystko na wychodzących i górnymi ? Własnie wszystko do nogi do najblizszego...
» 11 lipca 2018, 00:55 #86
JanuszWojcik: Tylko,że jeden ma 90% w podaniach i pare kluczowych podań,a drugi ma 90%... i tyle.Krytykowany przez wszytskich w Polsce Zieliński celność podań też miał na podobnym poziomie,szkoda tylko,że Wwszytskie do tyłu.Taki statystyki to może zrobią wrażenie na Januszach,co wiedzą tyle co zjedzą,a nie na wytrwanych kibicach.
» 11 lipca 2018, 01:00 #85
DjTED: No niby tak , ale Anglia gra w półfinale MŚ z szansą na finał a reszta siedzi juz w domu. To nie jest tak ze on nic nie wniósł do gry Anglii bo przy np. Sterlingu wyglada jak profesor
» 11 lipca 2018, 01:12 #84
Diabelred: Kazdy tylko skupia sie na Lukaku badz Fellainim, a pomijany jest Pogba, ktory dla mnie zagral swietny mecz i gdyby koledzy byli bardziej skuteczni, to Paul konczylby ten mecz z dwoma asystami. Jezeli chodzi o Lukaku, to jest to ten sam typ napastnika co Lewy, Costa i bez dobrych podan po prostu staje sie niewidoczny. W tym meczu dodajmy do tego, ze mierzyl sie z nie byle kim, bo z Varanem, czyli scislym swiatowym topem. Zawiodl mnie u Belgow De Bruyne, gdzie od najlepszego grajka City oczekiwalem znacznie lepszej gry i ze to on razem z Hazardem beda ciagnac Belgow w tym meczu. Szacun dla Francji final ME 2016, a teraz final MS 2018. Mocno sie zdziwie jesli nie siegna po zloto.
» 10 lipca 2018, 22:52 #83
Spadkobierca: Tak, Pogba gra świetny turniej ogólnie. Dużo pracuje na boisku, co się fajnie ogląda. Mam wielką nadzieję, że to się przełoży też na klub. Sam już nie wiem teraz czy to Pogba dawał u nas ciała, czy Jose nie miał na niego pomysłu.
» 11 lipca 2018, 05:54 #82
is200second: Francja ma mimo wszystko wiecej lepszych pilkarzy. 3/4 skladu to jest top 3,5 na swoich pozycjach. Ma najwiekszy potencjal kadrowy czyli ludzki ze wszystkich reprezentacji na swiecie. I to jest prawdopodobnie nowy mistzr swiata.


Benzema, Ribery, Martial, Dembele( celtic), Kurzawa, Nkunku, Kondogbia, Coman, Payet, Digne, Evra, Koscielny, Rabiot, Kimpembe, aouar, Tousart, Lenglet, Upamecano, Lafont
» 10 lipca 2018, 22:44 #81
Dziupla: Przecież WIĘKSZOŚĆ (patrz: nie wszyscy) graczy których tu wyżej wymieniłeś, nie pojechała, bo jest albo przeciętna i tylko ma rozpoznawalne nazwiska, albo jest już dość wiekowa i musiała oddać miejsce młodszym.
» 10 lipca 2018, 22:52 #80
thelead: Dziupla tak tylko to pokazuje potencjał Francji. Np. Benzeme w tej 11 zamiast Giroud możnaby spokojnie zmieścić. Kilku rzeczywiscie jest starszych, kilku wciąż nie potwierdziło jakości a kilku byc może rzeczywiście nie jest jakimiś herosami, ale z drugiej strony, gdyby zestawić z tych gości skład to o ćwiercinał mundialu mogliby się pokusić.
» 11 lipca 2018, 12:12 #79
thelead: Takie mam spostrzeżenia po tym meczu/turnieju:
- Lukaku potwierdził swoje bolączki. 4 gole to dobry wynik. Tyle tylko że w fazie pucharowej, w meczach o stawkę i z przeciwnikami z wyższej półki nie istnieje.
-Fellaini - jak dla mnie bardzo dobry turniej. Gość w ofensywnie grającej drużynie w której zabezpiecza tyły i cokolwiek rozgrywa funkcjonuje o wiele lepiej niż u nas. Jak dla mnie żaden z dotychczasowych managerów United nie potrafił go wykorzystać.
- Pogba - nie jest tak kiepski jak wielu się wydaje, ale też nie jest tak dobry. Nie wiem dlaczego zapłacilismy za niego tyle hajsu. W drużynie napełnionej gwiazdami jest trzecio-czwartoplanowa postacią. Griezeman i Mbappe bija go w ofensywie, Kante w odbiorze. Ogólnie jest nijaki. Jak dla mnie daje bardzo mało zarówno United jak Francji
» 10 lipca 2018, 22:43 #78
rvn10: Nie masz racji akurat Pogba jest cichym reżyserem gry i daje dużo Francji. Jest takim pracusiem w środku pola.
» 10 lipca 2018, 23:45 #77
LearningtoFly: Zgadzam się w akapitach co do Pogby i Lukaku w 100%
» 11 lipca 2018, 00:03 #76
NoLogo: pogba jest marketingowym fenomenem, tak jak piszesz, inni biją go na głowę w ataku i obronie, a on i tak będzie wychwalany. Typ pasożytujący na drużynie, nigdy nie będzie liderem, który będzie systematycznie pchał zespół. Przeciętniak z przebłyskami i legendarnym potencjałem. W reprezentacji jest uzupełnieniem składu, który tyra za niego.
» 11 lipca 2018, 02:05 #75
Dziupla: 34 letni Lichsteiner, Sokratis, Torreira,Mawropanos...No, no. Nowy trener, a transfery jak za papcia XD
» 10 lipca 2018, 22:42 #74
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2018 23:10

Przez brak gry w LM 2 sezony z rzedu Arsenal ma budzet tylko 50 mln euro, badz troche ponad, takze jak na taka kase to i tak niezle transfery. Oprocz tych co wymieniles jeszcze Leno kupili. Poza tym przeciez i tak sie juz mocno wykosztowali kupujac Aube zima, ktory w przyszlym sezonie z pewnoscia bedzie sie liczyl w walce o krola strzelcow. Arsenal ma calkiem niezly atak, jednak kulala u nich mocno obrona i transfery Torreiry(jesli bedzie gral na podobnym poziomie co na MS, to beda mieli z niego sporo pociechy), Sokratisa, Lichsteinera, Leno jak dla mnie powinny im pomoc by tych straconych bramek bylo znacznie mniej.
» 10 lipca 2018, 23:06 #73
JanuszWojcik: Akurat za te pieniądze jakie mają robią dobre transfery.Torreira to jest bardzo ciekay gracz i to za bardzo dobre pieniądze.
» 10 lipca 2018, 23:42 #72
LearningtoFly: O Leno to już zapomniano? Sokratis bardzo solidny obrońca, zdecydowanie uporządkuje obronę The Gunners, Mawropanos jest w tym klubie od roku jest bardzo młody, na naszym tle wypadł solidnie. Lichsteiner jest po to aby odciążyć Bellerina i wymusić na nim rywalizację i przyszedł za darmo. A Torreiry to chyba Pan nie oglądał Urugwaju/lub Mundialu bo to świetny piłkarz agresywny w odbiorze i dobrze podający, ma solidne podwaliny aby stać się Topem na swej pozycji :) Troszkę obiektywizmu. Idąc tą drogą kibic The Gunners mógłby napisać Fred-przeciętniak z ukraińskiej i Dalot gosć co rozegrał 3 mecze zawodowe, podsumowując nasze transfery.
» 11 lipca 2018, 00:06 #71
AFC07: jako kibic AFC po raz pierwszy tak cieszę się ze wzmocnień i to niedrogim kosztem.
» 11 lipca 2018, 18:15 #70
Domelo: Celebryta Pogba gra dalej, szkoda bo kibicowałem Lukaku ;(
» 10 lipca 2018, 22:40 #69
M1LKA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2018 22:40

jak tak myślę, że w kadrze która może wygrać mistrza nie ma zawodników city to jakoś mi tak cieplej na sercu.
» 10 lipca 2018, 22:40 #68
ferdas: ale niestety są zawodnicy realu :-/
» 10 lipca 2018, 22:42 #67
M1LKA: bardziej mnie dwóch z Chelsea boli :)
» 10 lipca 2018, 22:50 #66
vieeeri: Tylko w Chorwacji nie ma chyba gracza City
» 10 lipca 2018, 22:59 #65
RememberMe: Czemu nikt nie pisze o Pogbie? Spokojnie mógł mieć hat tricka asyst a tu oczywiście tylko o tych, którzy akurat zagrali gorzej. Co za absurd, społeczność DP to stan umysłu
» 10 lipca 2018, 22:36 #64
Alfonzo: wyobrazcie sobie co musi czuc teraz Martial... mourarz zniszczył mu sezon sadzając na ławce i ściągając Sancheza, w rezultacie czego nie pojechał on na MŚ i nie jest częścią tej drużyny która powalczy i być może zdobędzie złoty medal....
» 10 lipca 2018, 22:33 #63
DjTED: Nie murarz zniszczył tylko trzeba brac dupe w ruch i przystosowac sie do taktyki
» 10 lipca 2018, 22:35 #62
SiYamabushi: Alfonzo idź w chate
» 10 lipca 2018, 22:36 #61
vanantygaal: To nie murarz mu zniszczył sezon tylko Martial nie był na tyle dobry żeby na niego stawiać
» 10 lipca 2018, 22:36 #60
Sifek: i tak i nie, z jednej strony grał fajnie do przodu, ale jak przychodziło pomóc gdy zespół nie był przy piłce to wszyscy wiemy jak to wyglądało (najbardziej wkurzało mnie to jak wchodził z ławki na 15min i nie chciało mu się powalczyć o piłkę), takie rzeczy liczą się u dzisiejszych trenerów możliwe że dla Deschamps'a jest to równie ważne.
» 10 lipca 2018, 22:38 #59
sisinho: A co ma sobie wyobrazić? I tak by nie pojechał, nie potrafi się dostosować do taktyki nawet u Deschampsa.
» 10 lipca 2018, 22:38 #58
Domelo: Sanchez grał słabo, a jednak miał pierwszy skład...
» 10 lipca 2018, 22:41 #57
Kamcio01: Bo Sanchez charował na boisku za 3 Martiali
» 10 lipca 2018, 22:58 #56
Domelo: Te charowanie nic nie dało, bo wyników nie było, lepiej mądrze stać niż głupio biegać.
» 10 lipca 2018, 23:00 #55
DjTED: Nie w PL. W PL musisz nachrzaniac na kazdym centymetrze boiska. Ja nie rozumiem jak mozna wejsc na 10 min i stac na boisku gdy taki Lingard biega przez cały mecz. To jest jak naplucie reszcie piłkarzy w pysk
» 10 lipca 2018, 23:16 #54
Domelo: Martial do przyjścia Sancheza wyglądał przyzwoicie.
» 10 lipca 2018, 23:40 #53
DjTED: Mandzukic do przyjscia Lewego tez wygladał przyzwoicie :)
» 11 lipca 2018, 00:57 #52
Domelo: Jeżeli uważasz, że Sanchez zrobił różnicę po przyjściu do nas to nie znasz się na piłce, nasza gra wyglądała jeszcze gorzej.
» 11 lipca 2018, 12:05 #51
RedsFan: Szkoda Belgi brawo dla Francji. Trójkolorowi zagrali świetnie taktycznie, za to malo w ataku (przynajmniej w 2 polowie, pierwsza nie widziałem). Sprawdza sie powiedzenie że puchary czy finały wygrywa się defensywą, a nie ofensywą :) Mbappe jak go PSGnie wykupi to raczej Real go łyknie. Szkoda bo ma swietne warunki do bycia najlepszym a już od Neymara przejmuje glupie udawanie a w Realu mu sie to nie zmieni, tam kursy aktorstwa to podstawa.
» 10 lipca 2018, 22:28 #50
BajtiMU: Motorycznie Pogba mi się w dzisiejszym meczu bardzo podobał.Lukaku przyćmiony przez wspaniałych obrońców jak Varane.Środek Belgów zagrał za słabo aby pokonać Francje.Trojkolorowi wygrali zasłużenie,pokazali znacznie więcej jakości.
» 10 lipca 2018, 22:24 #49
awe: Szkoda, że Martial nie pojechal tak bym go widział zamiast tego smiesznego Matudiego na lewej flance
» 10 lipca 2018, 22:22 #48
MlodyWierny: Nie wiem czy oglądaliśmy ten sam mecz ale Matudi zagrał bardzo dobre spotkanie
» 11 lipca 2018, 11:34 #47
awe: w ataku byl smieszny, ale z tego co wiem to nie jego pozycja skrzydlo, walczak ale w drugij polowie jak troche belgia przycisla to tylko wywlaczyl kilkanascie fauli swoim wykaldaniem sie co chwile
» 11 lipca 2018, 22:29 #46
Macheda94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2018 22:10

Brac Mbappe ! Skoro Juve stać na Cr7 to nie wierzę ze największy klub na świecie nie jest wstanie wyłożyć +/- 150/180mln za Gracza który już powoli wkracza w miano najlepszego gracza na świecie! Nawet przeżyłbym oddanie Martiala za Niego , gość po prostu jest genialny , a teraz wracając do reali mecz niezły ale bez fajerwerków pozdro :)
» 10 lipca 2018, 22:10 #45
Kilerek7: PSG go nigdzie nie puści.
» 10 lipca 2018, 22:11 #44
Macheda94: On nie jest pełym graczem PSG ;) jest nadal Monaco i póki PSG nie spełni wymogów nie mogą go kupić , dlatego sprzedają graczy na potęgę a o ile dobrze pamietam czas maja do końca Lipca na wykupienie potem wraca do AS Monaco :)
» 10 lipca 2018, 22:13 #43
MarChester: Być może właśnie ten Ronaldo zrobił mu miejsce w Realu
» 10 lipca 2018, 22:15 #42
is200second: Mbappe pojdzie do Realu jako naturalny nastepca Ronaldo. Jestem tego pewien. W tym albo przyszlym sezonie. United nie ma na niego szans.
» 10 lipca 2018, 22:15 #41
Macheda94: Jak dla mnie obecnie jest to jedyny gracz na którego nie żałował bym ani jednego funta czy to 150 czy nawet 200mln miało iść na niego bo to jest piłkarz który będzie zdobywał seryjnie złote piłki w przyszłości :) , przypomina mi Cr7 te 11/12/13 lat temu :)
» 10 lipca 2018, 22:16 #40
Macheda94: Wydaje mi się ze Hazard albo Neymar na którego Perez jest napalony szybciej wypełnią lukę po Cr7 ;D
» 10 lipca 2018, 22:17 #39
Michux3: I pomyśleć że 2 lata temu nikt o nim nie słyszał
» 10 lipca 2018, 22:18 #38
Macheda94: Tak jak o Cr7 na początku gdyby nie mecz Sporting vs United zgaduje ze on by u nas nigdy nie zawitał :D
» 10 lipca 2018, 22:19 #37
Domelo: W United nikt ze światowego TOPU nie chce grać, transfer marzenie.
» 10 lipca 2018, 23:44 #36
ferdas: Nie zaprzeczam tego że Lukaku to wartościowy zawodnik, ale ten mecz po raz kolejny udowodnił że brak mu trochę takiego instynktu killera. Miał bodajże dwie sytuacje, gdyby wykazał się nieziemskim refleksem i przytomnością mógł spokojnie zamienić je na bramki
» 10 lipca 2018, 22:08 #35
Kilerek7: A co pokazał na tym Mundialu Lewy, Messi czy Ronaldo? Lukaku doszedł do półfinału i nie z zerowym kontem.
» 10 lipca 2018, 22:11 #34
ferdas: A czy ja porównuje go do kogoś? Czy powiedziałem że zagrał gorszy mundial od Lewego czy ronaldo? Mówię tylko że brakuje mu instynktu killera
» 10 lipca 2018, 22:11 #33
Michux3: No szkoda ale innemu diabłu trzeba oddać co diabelskie Pogba w defensywie i w rozegraniu grał świetnie. Nie wierzę co piszę Pogba grajacy świetnie w defensywie
» 10 lipca 2018, 22:15 #32
mordynator: jeśli chodzi ci o sytuacje z Umtitim to Romek miał bardzo ciężko by coś zdzialać tam czas na reakcje wynosił może 0,3 sekundy.
» 10 lipca 2018, 22:18 #31
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2018 22:19

No między innymi o tą. Solskjaer by to pewnie strzelił :)
» 10 lipca 2018, 22:19 #30
awe: Lukaku nie mial ani jedej klarownej sytuacji, Varane i Umtiti wylaczylki go bez dwoch zdan tylko koledzy z zespolu nie mogli tego wykorzystac
» 10 lipca 2018, 22:21 #29
Spadkobierca: No nie, Fellainiego oceniamy pod względem całokształtu jego pobytu w Manchesterze United.
» 11 lipca 2018, 18:27 #28
Bylak: Ogólnie kiepski mecz. Gdyby to był zwykły mecz ligowy - do zapomnienia
» 10 lipca 2018, 22:06 #27
Sebekpro: drewnie wyszly 2 mecze zycia i od razu mowienie ze dobrze ze podpisal kontrakt . ja pozostaje przy swoim nie powinien grac w united
» 10 lipca 2018, 22:05 #26
Kilerek7: Też nie jestem fanem Felli, szkoda bo za niego pewnie wbiłby Savić.
» 10 lipca 2018, 22:09 #25
soldier: Zdjęcie Fellainiego to było pogrzebanie szans Belgii na grę w finale.
» 10 lipca 2018, 22:02 #24
vanantygaal: Widać nie każdy trener wierzy w taktykę'laga na Felliniego'
» 10 lipca 2018, 22:04 #23
soldier: Już przyniosła na tym mś rezultaty. Zresztą nie o to chodzi. Bez Fellainiego Belgowie mieli problemy z utrzymaniem się przy piłce na połowie rywale. Zmiany były dziś u belgów zupełnie nietrafione.
» 10 lipca 2018, 22:05 #22
vanantygaal: Osobiście byłem zdziwiony zmianą Mikrofona bo uważam tak samo jak Ty.
To był generalnie słaby mecz Belgów. Rudy zagrał fatalnie, reszta raczej słabo na tle bardzo dobrze grającej Francji. Belgom brakło pomysłu, zagrali trochę jak MU, zupełnie bez jakiegokolwiek zaskoczenia przeciwnika.
» 10 lipca 2018, 22:29 #21
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2018 22:02

Szkoda Belgii, ale zagrali słabo, Lukaku De Bruyne o dziwo bardzo kiepskie mecze. A z Francjii Giroud...bez komentarza
» 10 lipca 2018, 22:02 #20
Fenek: Mecz taki sobie. Belgia cieniutko, De Bruyne fatalnie, Lukaku nie widoczny, Fella na swoim poziomie tyle w temacie.
» 10 lipca 2018, 22:00 #19
Kilerek7: A co Lukaku ma zrobić jak nie dostawał podań. De Bruyne słabo, Hazard coś szarpał, ale Francja też nic nie pokazała, Mbappe czy Griezmann też średnio, to był mecz obrońców.
» 10 lipca 2018, 21:59 #18
Matys13R: I gdzie ten wasz wielki Lukaku, nie pokazał dzisiaj nic, nawet strzału nie oddał na bramkę i my z takim zawodnikiem chcemy walczyć o mistrza?? Buhahaha
» 10 lipca 2018, 21:57 #17
Seszele: Kolega zna się na piłce widzę...
» 10 lipca 2018, 21:59 #16
RedRevolta: Ta znawca piłki, wystarczy wejśc na jego profil i poczytać jaka z niego jest "chorągiewka"...
» 10 lipca 2018, 22:01 #15
Wirus: Varane (wg mnie najlepszy obrońca na świecie) pokrył Lukaku cały mecz świetnie, no i KDB tragicznie dzisiaj, jak nie on, dlatego Lukaku bardzo cienko dzisiaj zagrał
» 10 lipca 2018, 22:03 #14
Spadkobierca: Rozumiem, że Lukaku miał się wracać do pomocy, podawać do przodu i biec na powrót na swoją nominalną pozycję? Tam jedynie Hazard próbował coś zrobić wbijając piłkę z boku pola karnego, reszta zupełnie nie istniała.
» 11 lipca 2018, 18:25 #13
JanuszWojcik: Tragiczny mecz Lukaku z Fellianim.Lukaku po dobrych meczach wrócił do grania na poziomie wozu z węgelem.Obrońcy zrobili z niego co chcieli.
» 10 lipca 2018, 21:56 #12
rvn10: Generalne cały atak Belgii zawiódł na całej linii z rudym i Hazardem na czele.
» 10 lipca 2018, 21:58 #11
soldier: Fellaini wprawdzie zapieprzył przy bramce, ale gdyby pominąć tę sytuację, to mówilibyśmy teraz o kolejnym świetnym występie naszego zawodnika na tych MŚ.
» 10 lipca 2018, 22:03 #10
mordynator: co ty gadasz? jak wogóle piłek nie dostawał i pomoc Belgii nie istniała?. nawet jednej dobrej okazji nie wypracowali Romkowi w tym meczu.
» 10 lipca 2018, 22:04 #9
Sheep: Mogli nie wygrywać z Anglia.
» 10 lipca 2018, 21:55 #8
Matys13R: Mogli też dzisiaj zagrać lepiej
» 10 lipca 2018, 21:59 #7
rvn10: Coś w tym jest, że Lukaku strzela głównie kelnerom. Dochodzi mocniejszy przeciwnik i już ma problem z bramkami.
» 10 lipca 2018, 21:55 #6
vanantygaal: Co miał strzelić jak przez cały mecz miał może dwie okazje? Francuzi wyłączyli zupełnie go z gry, rudy grał słabo, fellaini grał bardziej jak w MU a nie jak w poprzednich meczach. Belgia dzisiaj klasę niżej niż Francuzi
» 10 lipca 2018, 21:58 #5
Pomiasik911: Lukaku w dzisiejszym meczu nie miał za dużo podań, został od nich odcięty i myślę że każda inna 9 też by za dużo nie dała
» 10 lipca 2018, 21:59 #4
soldier: lukaku przede wszystkim nie wychodził dobrze na pozycję.
» 10 lipca 2018, 22:04 #3
rvn10: Nie mówię tylko o tym meczu.
» 10 lipca 2018, 22:04 #2
mordynator: Skoro pomoc Belgii nie istniała praktycznie wogóle, nie dostawał podań i nie miał ani jednej klarownej sytuacji.A nie że ma problem z bramkami.
» 10 lipca 2018, 22:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.