Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Konferencja prasowa José Mourinho przed meczem z Brighton

» 16 marca 2018, 16:29 - Autor: Rio5fan - źródło: MUTV
Już w najbliższą sobotę Manchester United zmierzy się na Old Trafford z Brighton w ramach ćwierćfinału Pucharu Anglii. Dla Czerwonych Diabłów będzie to okazja na poprawienie nastrojów kibiców po niedawnym odpadnięciu z Ligi Mistrzów.
Konferencja prasowa José Mourinho przed meczem z Brighton
» Czerwone Diabły postarają się zrehabilitować za odpadnięcie z Ligi Mistrzów
W piątkowe popołudnie José Mourinho spotkał się z dziennikarzami na konferencji prasowej.

– Witam wszystkich, jestem tutaj, żyję. Wracam do pracy, ponieważ nie mamy zbyt wiele czasu na smutek. Cieszę się, że zawodnicy wracają tak samo jak ja.

Czy widział pan reakcję swoich zawodników na boisku treningowym? To może być dla pana największy mecz sezonu.

– Trenowaliśmy bardzo dobrze, jak zawsze. Nie potrzebujemy reakcji w postaci lepszego treningu. Profesjonalizm, entuzjazm i organizacja pozostają na najwyższym poziomie od pierwszego dnia mojej pracy w klubie.

Mówił pan o znaczeniu spotkania z Sevillą. Jak ważne jest zatem starcie z Brighton w kontekście tego, co stało się we wtorek?

– Każdy mecz jest ważny. Nie byłem obiektywny, kiedy powiedziałem, że mecz z Sevillą jest ważniejszy od tego z Liverpoolem. Jestem przekonany, że wielu kibiców United nie zamieniłoby zwycięstwa z Liverpoolem na zwycięstwo z Sevillą. Dla mnie każdy mecz jest dziwny i każdy mecz jest ważny.

Po meczu z Sevillą wielu kibiców wyrażało swoje niezadowolenie z postawy niektórych piłkarzy. Co by pan odpowiedział tym kibicom?

– Mówię kibicom, że mają prawo do reagowania i wyrażania swoich opinii. Jest jednak coś, co zwykłem nazywać futbolowym dziedzictwem. Próbuję to przetłumaczyć ze swojego portugalskiego, który jest niemal idealny, na angielski, któremu do ideału daleko. Dosłowne tłumaczenie to "futbolowe dziedzictwo". W kwestii dziedzictwa: Manchester United po raz ostatni był w finale Ligi Mistrzów w 2011 roku. Od 2011 roku: w 2012 United odpali w fazie grupowej. Grupa była bardzo podobna do tego, co mieliśmy w tym sezonie. Benfica, Basel i Oțelul z Rumunii. Odpadnięcie w fazie grupowej. W 2013 odpadnięcie na Old Trafford w 1/8 finału. Byłem na przeciwnej ławce. W 2014 odpadnięcie w ćwierćfinale. W 2015 bez europejskiego futbolu. W 2016 powrót do europejskiego futbolu i odpadnięcie w fazie grupowej. Później odpadnięcie w fazie play-off Ligi Europy. W 2017 zwycięstwo w Lidze Europy ze mną oraz powrót do Ligi Mistrzów. W 2018 wygranie fazy grupowej z 15 punktami na 18 możliwych. Później porażka u siebie w 1/8 finału. Więc na przestrzeni siedmiu lat, z czterema menadżerami Manchester United raz nie zakwalifikował się do europejskich pucharów, dwa razy odpadł w fazie grupowej, a najlepszy był ćwierćfinał. Takie jest futbolowe dziedzictwo. Jeśli chcemy przejść do Premier League, to ostatnie zwycięstwo to rok 2013 rok. Później przez cztery sezony z rzędu United kończyli rozgrywki na miejscach: czwartym, piątym, szóstym i siódmym. Albo siódme, czwarte, piąte i szóste. W ostatnich czterech latach, najlepsze miejsce to czwarte. To jest futbolowe dziedzictwo. Oznacza to, że kiedy rozpoczynasz proces, jesteś w różnym miejscu. To jest dziedzictwo. Zawsze, ale to zawsze będę szanował kibiców. Z niektórymi wy macie okazję porozmawiać, z innymi rozmawiam ja. Nie wiem, być może ja mam szczęście, a wy go nie macie. Może akurat ci, z którymi rozmawiacie, są bardzo niezadowoleni. Ci, z którymi rozmawiam ja, wiedzą, co oznacza futbolowe dziedzictwo. Wiedzą, czym jest proces i kiedy przybyłem do klubu. Po przyjściu do Realu Madryt, wiecie, ile zawodników grało w ćwierćfinale Ligi Mistrzów? Xabi Alonso w Liverpoolu, Iker Casillas z Realem i Cristiano Ronaldo w Manchesterze United. Wszyscy pozostali nie dotarli nawet do ćwierćfinału. To jest futbolowe dziedzictwo.

Te statystyki...

– One są prawdziwe. Czy chcecie usłyszeć pozostałe? Dam wam jeszcze kilka. W ostatnich siedmiu latach, najgorsza pozycja Manchesteru City to czwarte miejsce. W ostatnich siedmiu latach Manchester City dwukrotnie był mistrzem kraju. Można powiedzieć, że trzy razy, bo za tydzień czy dwa to stanie się faktem. City byli na drugim miejscu dwa razy. To dziedzictwo. Wiecie, co jeszcze jest dziedzictwem? Otamendi, De Bryune, Fernandinho, Silva, Sterling, Agüero... To są inwestycje z przeszłości, nie jest ostatnich dwóch lat. Wiecie, gdzie jest wielu zawodników United, którzy odeszli w zeszłym sezonie? Zobaczcie, gdzie oni grają i czy w ogóle grają. To jest futbolowe dziedzictwo. Kiedy ja odejdę, kolejny menadżer Manchesteru United znajdzie tu Lukaku, Maticia... Oczywiście, De Geę z poprzednich lat. Znajdzie piłkarzy z inną mentalnością, umiejętnościami, statusem oraz wiedzą. Z jakiś powodów, wracacie do ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Są tam cztery kluby, które zawsze tam grają. Barcelona, Real Madryt, Juventus, Bayern Monachium. Są jeszcze oczywiście inny kluby, jak mój Inter czy inne kluby. Niektóre kluby zawsze są w tej fazie z jakiegoś powodu. Dla mnie niesamowitym uczuciem jest to, że mam dokładnie taki sam pogląd jak zarząd, pan Woodward czy pan Arnold. Zgadzamy się we wszystkim. Wiemy, że przed nami jest proces. Zgadzamy się co do inwestycji. Inwestycje, które poczynimy, będą nadchodziły sezon po sezonie. Życie jest dobre. Mam wspaniałą pracę do wykonania. Wczoraj poznałem nową osobę w klubie, która przyszła z innego klubu. Zapytałem, dlaczego ta osoba zdecydowała się na zmianę. Odpowiedzią było to, że ta osoba dokonała wspaniałych rzeczy w poprzednim klubie i cieszy się, że ma tutaj wiele pracy do wykonania. Chodzi o wyzwanie. Moja decyzja była oparta na tych samych powodach. Mógłbym być w innym klubie z mistrzostwem kraju w kieszeni. W lidze, którą wygrywasz, zanim się w ogóle zacznie. Jestem tutaj i będę tutaj. Nie ma możliwości, żebym zmienił swoją mentalność. Nie ucieknę, nie zniknę i nie będę płakał, ponieważ słyszę buczenie. W następnym meczu wyjdę z tunelu jako pierwszy. Szanuję kibiców, ale niczego się nie boje. Nie obawiam się odpowiedzialności. Kiedy miałem 20 lat, byłem nikim w świecie futbolu. Byłem czyimś synem. Teraz mam 55 lat dokonałem tego, czego dokonałem, z powodu swojego talentu, mentalności i pracy. Mogę zrozumieć, że niektórym ludziom trudno było mnie polubić, ponieważ ciągle wygrywałem. Przez dziesięć miesięcy nie zdobyłem nic. Pokonałem Liverpool, pokonałem Chelsea i odpadłem z Sevillą. Ci ludzie mogą być teraz szczęśliwy. Ja staram się cieszyć szczęściem innych, nawet jeśli inni są wrogo nastawieni. Staram się być szczęśliwy z tego, kim jestem.


TAGI


« Poprzedni news
Bez zmian w kadrze meczowej Manchesteru United
Następny news »
Zapowiedź 1/4 finału Pucharu Anglii: Manchester United vs Brighton & Hove Albion

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


panlemon: Dla porównania. Wypowiedź dorosłego faceta, a nie chłopca (który nigdy nie przyzna się do błędów) po przegranym prestiżowym meczu:

"Dla jasności: przegrana była bardzo rozczarowująca i jak zawsze ponoszę za to pełną odpowiedzialność.

- Niemniej jednak to, co zobaczyłem na boisku, w szatni i na trybunach, udowadnia nam kategorycznie, że łączy nas silna więź. Ponadto brak akceptacji porażki, a także jedność pomiędzy graczami i kibicami, która sprawiła, że ​​jestem jeszcze bardziej dumny z bycia menedżerem tego klubu.

- Niestety nie mogliśmy odwrócić losów spotkania - pozwoliliśmy im na zbyt wiele w pierwszej połowie i powtarzam ponownie, za to biorę pełną odpowiedzialność - ale pokazaliśmy nasz charakter i naszą wspólną więź. Byliśmy rozczarowani, ponieważ polegliśmy w tak ważnym meczu, lecz możemy czerpać siłę i inspirację z drugiej połowy tego spotkania.”
J.Klopp po porażce z nami w ubiegłą sobotę
» 17 marca 2018, 10:32 #102
EmilCioran: Nie chcę się wypowiadać za innych ale podejrzewam, że większości kibicom właśnie o takie słowa chodzi. Ale to nie u tego pana.
» 17 marca 2018, 11:38 #101
ziemo: Jak lubiłem mou i byłem pełen szacunku dla niego to teraz coraz bardziej się przekonuje że zaczyna się wypalać...
» 17 marca 2018, 09:50 #100
Me89v2: Czy on kiedykolwiek w karierze przyznał że d ciała?:D tylko słyszę od niego że ciągle wygrał to i to :D jak United go wykopie w końcu to będzie lamentowal bardziej od lvg :)
» 17 marca 2018, 09:28 #99
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 09:30

Ludzie, którzy bronią Mou, wy chyba nie rozumiecie jednej rzeczy. Tutaj już nawet nie chodzi o odpadniecie z Sevilla w słabym stylu. Tutaj chodzi o przyznanie się do błędu dorosłego, dojrzałego mężczyzny. Nie dziecka tylko starego chłopa. A nie wyjeżdżanie z tekstami że porażka to nic nowego dla United i jeszcze chwalenie się że i on kilka lat temu się do tego przyczynił. Jakim to trzeba być bezczelnym gościem? Przecież on powtórzył to samo co na konferencji po meczu z Sevilla tylko jeszcze to rozbudował. Ludzie, którzy nie są emocjonalnie związani z United byli w szoku po tym co powiedział. To co ma czuć kibic, który kocha ten klub od 10, 20, 30 lat? On teraz napluł nam kibicom w mordy po raz drugi a niektórzy nadal twierdzą że deszcz pada. Nie byłem nigdy zwolennikiem Mou ale nie pozostawało nic innego jak zaakceptować go na stanowisku trenera United. Ale teraz to już tego pana nie trawie.
» 17 marca 2018, 09:27 #98
Najkmanus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 09:28

Nie mogę wyjść z podziwu nad tymi negatywnymi ocenami pracy Jose. Oczywistym wydaje mi się, że po tym sezonie jego pozycja w klubie bardzo się umocniła. Zespol znacznie poprawił się w porównaniu z poprzednim sezonem. Wróciliśmy na poziom, który jest stanem wyjściowym i mozna zacząć nakreslac konkretne cele: półfinał LM a moze mistrzostwo.
Nie mozna bylo tego planowac zajmując 6 miejsce w lidze i wygrywając po sporych męczarniach LE.
Zespół zrobił duzy postęp i wróciliśmy na poziom wyników z czasów Sir Alexa. Jestem bardzo zadowolony z tego co udalo się osiągnąć Jose, a teraz czekam na kolejny krok. Regres bylby nie do zaakceptowania, ale obecny stan w kontekscie naszej sytucji (czyli dziedzictwa o którym mówi Jose) jest naprawdę bardzo dobry!
Więcej dystansu i chłodnej oceny Panowie.
Pozdrawiam!
» 17 marca 2018, 09:25 #97
wrobel1992: Wymień jakiś sukces czy pozytyw poza tym 2 miejscem w lidze to bardzo chętnie złapie ten dystans....
» 17 marca 2018, 09:36 #96
mycka86: #wrobel1992 Przypomnij sobie jakie były plany minimum stawiane przed sezonem. Było to wskoczenie do top4 i awans z grupy w LM, puchary krajowe były na dalszym planie. Nikt nit mówi, że jest to szczyt możliwości dla tego klubu, ale krok na przód, na bazie którego można planować lepsze czasy.
» 17 marca 2018, 09:52 #95
Me89v2: A gdzie cokolwiek o dobrej grze. Czy wam. A prawdę nie zakexy żeby od sierpnia do maja oglądać dobrą piłkę i wchlaniac pozytywne emocje przez sezon ? Ja chcę czerpac z ogladania United jak najwięcej. Takie podejście ukierunkowane tylko na wymeczenie 3 pkt w kolejnych meczach jest nie dla mnie. Równie dobrze możnaby sledzic flashscore. Cieszyć się z punktów i nie tracic czasu na te flaki z olejem.
» 17 marca 2018, 10:21 #94
mycka86: Wolisz oglądać 'ładnie' grający Liverpool i mieć na koniec sezonu 4 miejsce i 70 ptk czy grające wyrachowany football MU i mieć 2 miejsce i 80ptk ? Też bym chciał mieć i jedno i drugie, ale gdyby to było takie proste...
» 17 marca 2018, 10:41 #93
Hoodys: mycka86 - mylisz wyrachowany football z murarstwem i atakiem pozycyjnym na poziomie Moyesa
» 17 marca 2018, 11:22 #92
wrobel1992: Wiadomo, że punkty są najważniejsze. Jednak mamy zawodników, którzy powinni zapewnić coś więcej niż 3 pkt, a brak zaangażowania, który często widać jest bardziej frustrujący chyba niż styl. Jak dla mnie katastrofy z wynikami nie ma w tym sezonie, ale otoczka wokół drużyny czy perspektywy na przyszłość nie napawają optymizmem.
» 17 marca 2018, 11:28 #91
Me89v2: A to kto powiedzial ze nie można grac ładnie i zajac 2 miejsca. Z reszta nie ma o czym gadac. Nie ma tu obiektywizmu. Liverpool ma znacznie słabsza kadrę gra o wiele ładniej i jest niedaleko za nami. Fakty są takie że gdyby nie ddg to ten wózek Mourinho jezdzilby teraz za plecami tego Liverpoolu. Poza tym wystarczy że pool wzmocni skład do poziomu naszego A my zostaniemy z mou to zobaczycie gdzie wyladujeny za rok.
» 17 marca 2018, 12:20 #90
Ratatuj04: Najkmanus jestes jedynym typem ktury tu cos ogarnia bo sens jego wypowiedzi nie byl bezposrednio napisany w tekscie tylko trzeba miec ciut inteligencji I trzeba znac choc troche zachowanie mou które pokazuje od lat.
Ja lubie Mou I jestem fanem jego talentu I geniuszu I ta wypowiec tego nie zmienia to jest po prostu gosciu który lubi grzac glowy kibicom I dziennikarzom.
Wiec tak jak to najkmanus powiedzial
TROCHE CHŁODNEJ GŁOWY
» 17 marca 2018, 17:49 #89
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 07:31

Ten jak zwykle,nie potrafi powiedzieć „przepraszam zawiodłem, postaram się bardziej”. Tylko iść na noże. I dziwne wymówki. Powinno go interesować co się dzieje tu i teraz. Porównuje się do najgorszego okresu wyników United w XXIw. Jakoś naszych finałów w Lidze Mistrzów nie widzi. Co raz bardziej pachnie tu smutnym końcem Mou i zgliszczach jakie zostawi w szatni. Nie widać chemii na linii trener- drużyna, a często to początek końca:/
» 17 marca 2018, 07:30 #88
kanah: On uważa kibiców MU za idiotów. Jego wypowiedź to tylko słowa bez naprawdę głębszego sensu. Ci co piszą że dobrze mówi to ludzie bez inteligencji i wiedzy i własnego zdania którzy łykną i powtórzą każdą bzdurę. Tacy to wierzyli Hitlerowi i szli za nim. No cóż gratuluję takim kibicom MU.
» 17 marca 2018, 02:06 #87
Kalina: Przeciez to samo mozna powiedziec w druga strone. Co by nie powiedzial to taki nedzny hejter jak ty i tak bedzie wiedzial swoje.
» 17 marca 2018, 07:06 #86
kckMU: "On uważa kibiców MU za idiotów"

To, że nie zrozumiałeś przekazu tych słów - a to jest pewne, widać po reakcji - nie czyni automatycznie z całej reszty kibiców United idiotów.
» 17 marca 2018, 07:12 #85
kanah: Hitler też miał przekazy które rozumieli ci co ślepo i bezkrytycznie w niego wierzyli. Więc przestań się zachowywać i pisać jakbyś czytał słowa nowego Mesjasza. Skoro doszukałeś się sensu w tym bełkocie to niezłe klapki masz na oczach. Przegrywa bo taka spuścizna. To nie powinien być trenerem MU skoro uważa że i tak nic nie ugra. Robi wam, śmiesznym ludziom którzy łykną te jego wypociny wodę z mózgu. Jak można być tak zaślepionym? Jakby powiedział wam że słońce wschodzi bo on tak chce to też byście uwierzyli? To że jest progres minimalny zgadzam się ale za tyle milionów to raczej niewykonalne jest by progresu nie było. Gracze potrafią grać co pokazali w pierwszej połowie meczu z Live. Nikt mnie nie przekona że gra wygląda tak bez udziału trenera.
» 17 marca 2018, 12:29 #84
Red86: Tylko United!! Kto by naszych Diabłów nie prowadził mamy ich wspierać i Managera też choćby nie wiem kto to był!! Jak komuś nie pasuje to jest milion innych klubów którym można kibicować!! Sir Alex też przegrywał miał też swoje wymówki i był z nami przez te wszystkie lata każdy go szanował i nazywa najlepszym managerem na świecie dajmy komuś poprowadzić ten klub więcej niż 3 lata bo już dawno takiego trenera nie było!!
» 17 marca 2018, 00:16 #83
mrm86: Acha i jeszcze jedno mamy 2 miejsce w lidze nie dla tego że dobrze gramy tylko dlatego że reszta gra w tym sezonie klapę, tylko City gra równo
» 16 marca 2018, 23:37 #82
vinnie123: To, że City ma świetny sezon wiadomo, ale uzasadnij proszę, dlaczego reszta Twoim zdaniem gra słabo. Może jakieś statystyki?
» 17 marca 2018, 00:13 #81
tracer11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 08:35

do czego ci statystyki? weź L-pool np. wygrana z City, a za tydzień wtopa z outsiderem, Totki podobnie , że o Chelsea czyli jeszcze mistrzu nawet nie wspomnę.
Staty hahahah
» 17 marca 2018, 08:33 #80
BajtiMU: Yyy.. ja właśnie dlatego m.in pokochałem Premier League,ze tutaj grając z beniaminkiem nie oznacza pewną wygraną a takie wtopy drużyn z topu z dołem tabeli to powiedzmy,ze normalne w Premier League i każdy je miewał,miewa i bedzie miewał
» 17 marca 2018, 09:30 #79
mrm86: Chciałbym żebyśmy jutro przegrali i jak najszybciej tego pana pożegnali, przykro jest tak mi pisać ale jest to prawda frustracja sięgnęła zenitu jego aroganckie wypowiedzi i styl jest beznadziejny kibicuje United od 96 roku więc nie jestem kibicem którzy wyrosli po pamiętnym finale, zawsze jestem z tym klubem i chce tego dla dobra klubu ponieważ talenty które mamy w zespole się nie rozwijają a piłkarze zaliczają regres, wygląda to tak jakby taktyka trenera wysysala z piłkarzy chęci do gry i umiejetnosci
» 16 marca 2018, 23:34 #78
kckMU: "zawsze jestem z tym klubem i chce tego dla dobra klubu "

I jednocześnie życzysz mu porażki w 1/4 FA Cup i braku występu na Wembley w tak prestiżowym turnieju? Często tak bredzisz?
» 16 marca 2018, 23:36 #77
mycka86: Ktoś fajnie napisał pod innym tematem.

Oficjalnie: sezon na "jestem tak zagorzałym kibicem, że życzę nam porażki, żeby zwolnić Jose" rozpoczęty.

Komuś takiemu mam ochotę tylko napisać: z takim podejściem wypier***** jak najdalej od tego klubu i nie waż się nazwać jego kibicem lub nawet sympatykiem.
» 16 marca 2018, 23:42 #76
mrm86: Czasem lepiej jest coś poświęcić na początku żeby później było lepiej, bo ten trener nigdy nie przyzna się do błędu i na wszystko ma wymowę, nie wyciąga wniosków a jeżeli nie wyciąga to będzie robił tak samo jak jest a jak jest to każdy widzi, taki to już charakter tego Pana
» 16 marca 2018, 23:43 #75
Hoodys: w przypadku każdego innego trenera poza Jose byłoby dla mnie to niedopuszczalne. Ale jeśli kibic chelsea kieruje tym wielkim okrętem zwanym United i widać że prowadzi nas na skały to co można robić
» 16 marca 2018, 23:47 #74
mrm86: Mourinio mieszka w jakimś hotelu nie ma nawet tu mieszkania więc wiadomo że nie wiąże na dłużej przyszłości z klubem a potrzebny jest tu ktoś taki jak ojciec na lata w razie czego spakuje walizki i w 1 dzień wyjedzie, Jest to taki typek narobic szumu jakieś tajne karteczki z napisami, hasła, gesty typowy południowy temperament żeby tylko o nim było gadanie i szum w mediach
» 17 marca 2018, 00:03 #73
WiemWszystko: Ludzie, ale wy jesteście głupi.

Mourinho ma 100% racji. Mourinho nie przejmował Manchesteru United po Fergusonie, nie odziedziczył tego składu, tych zawodników. Mourinho odziedziczył zespół w kryzysie, bez dobrych transferów, z masą starych zawodników, którzy swoje najlepsze lata mają za sobą. Najlepszymi zawodnikami w zespole byli młodzi, talenty, które dopiero będą się rozwijać, i nie można na nich opierać drużyny.

W końcu Mourinho się wkurzył i powiedział gorzką prawdę o United. Mourinho przejął średniaka ligi, który ma ogromną historię. Beznadziejne transfery w przeciągu ostatnich 10 lat zbierają żniwo. Mourinho ten syf musi poskładać, a kibice są na tyle głupi że żyją przeświadczeniem że United jest takie za czasów Fergusona. Nie jest i jeszcze trochę potrwa za nim będzie, Mourinho musi mieć czas, a kibice powinni zamknąć mordy, bo nie znają się na piłce i nic o niej nie wiedzą, jak i eksperci z Polski i nie tylko.
» 16 marca 2018, 22:56 #72
Hoodys: kibice powinni zamknąć mordy? Stary wiesz co napisałbym coś, ale już mam 3 ostrzeżenia i szkoda mi dostać kolejnego, ale powiem ci tylko tyle że sam sobie w tym momencie pocisnąłeś
Mało mnie obchodzi co tam mourinho sobie pluje na konferencjach. Dobrze tu napisali co niektórzy. To są tylko wymówki, obrane w piękne słowa. Bo jakby znowu powiedział to co po meczu z Sewillą to zapewniam cie że w Macnhesterze paru kolesi za winklem mogłoby go złapać i pokazać mu co o nim myślą
Gdy Mourinho obejmował skład mieliśmy chyba najmłodszy atak w lidze a i w pomocy nie było najgorzej. Herrera wtedy 25/26 lat, Schneiderlin to samo. Kupił Pogbe który miał 23 lata., to że woli grać główkami na fellainiego całe 2 lata to trudno.
Nawet mililtra goryczy nie czuje wobec słów które wypowiedziałem o nim na innych grupach.
Kto sieje wiatr ten zbiera burze i mourinho jest tego przykładem. wszyscy są przeciwko niemu i tak powinno być
» 16 marca 2018, 23:12 #71
mycka86: @WiemWszystko już wielu próbowało, ale nie wytłumaczysz. Tu ludzie nie rozumieją, że sport to oprócz pięknych chwil, również porażki. A sukcesu i potęgi nie zbuduje się w kilka miesięcy. Wygrywamy z Chelsea, CP i Liverpoolem, to wszyscy pieją z zachwytu, że Mou wielki strateg utarł nosa Conte i Kloppowi, a piłkarze walczą do końca jak za czasów Fergiego. Pare dni później przegrywamy z Sevillą i Mouout, co on wie o piłce, stary dinozaur, cały skład trzeba pogonić, a stadion zaorać. Przykro się robi, że tacy 'kibice' utożsamiają się z tym klubem.
» 16 marca 2018, 23:34 #70
vinnie123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 00:21

Miałem napisać coś podobnego, ale nie ma sensu spamować. Jedyne co bym poprawił to, że nie tylko w Polsce są tacy 'eksperci'.
Mecz z Sevillą był beznadziejny, ale to nie wina Mourinho. Nawet gdybym ja był terem takich piłkarzy, to powinni wygrać. Niestety tylko kilku się starało.
» 17 marca 2018, 00:20 #69
NoLogo: kibice powinni zamknąć mordy, bo nie znają się na piłce i nic o niej nie wiedzą, jak i eksperci z Polski i nie tylko.
Czyli w sumie też powinieneś 'zamknąć mordę' (cytuje) i mam nadzieję, że to był ostatni wpis 'ekspercie'.
» 17 marca 2018, 01:08 #68
Hoodys: Ja nie powinienem zamknąć mordy bo drugiemu tego nie każę robić, więc i sam tego nie robię
» 17 marca 2018, 11:20 #67
shovit12: Ciekawe ile miesiecy przetrwa w sezonie 18/19.
» 16 marca 2018, 22:01 #66
Daro1336: Coś w tym jest. :)
Choć o wszystkich piłkarzach z tego pokolenia tego powiedzieć nie można :)
» 16 marca 2018, 22:05 #65
Foster: Ten gość nie wie nic na temat dziedzictwa tego klubu - problem jest taki, że ten klub sam zatracił swoje dziedzictwo, a stał się medialno-marketingowym potworem.
» 16 marca 2018, 21:26 #64
vanantygaal: Dokładnie. Dziedzictwo tego klubu nie skupia się na ostatnich 7 latach a tym co działo przez ostatnie 60 lat. Najwyraźniej Mou niewiele o tym wie...
» 16 marca 2018, 21:35 #63
adi0220: Gada farmazony by się wybilić, dziedzictwo Manchesteru United to miłość do klubu, walka do ostatniej sekundy, to oddawanie serca na boisku, to ofensywny futbol. Niestety to co biega teraz po naszym boisku nie ma nic wspólnego z naszym dziedzictwem.
» 16 marca 2018, 21:05 #62
Dawidlademann: Piękne słowa
» 16 marca 2018, 21:36 #61
Widmo: Szkoda, ze obecnie mało kto potrafi pracować z zawodnikami :/ 3okienka to unas wymiana 90% składu i wydanie fortuny na nazwiska.Poza tym Mou i tak ustawia zawsze zawodników do swojej wizji zamiast stworzyć wizję do składu który ma, dlatego ,,Trwa Proces"(i dlatego musi kupować)... szkoda tylko że jeśli on wypali będziemy grali typowy anty-football z wynikami, a jeśli nie to jesteśmy 3lata w plecy(i mogliśmy dac dokończyć juz poprzedni "proces"). A następny menago znów będzie musiał przebudować skład po Jose by coś z niego wykrzesać bo zostaną pewnie emeryci i osiłki
» 16 marca 2018, 20:52 #60
Czarny901: Ja to Panie Mou rozumiem, Ale niech Ci zawodnicy wychodzą z chęcią walki Lukaku. Nie wszystko da się wygrać, nie zawsze się układa tak jak chcemy, Ale jedno dla mnie jest ważne: jak przegrywamy spotkanie to tylko wtedy kiedy każdy zostawił serducho na boisku.
» 16 marca 2018, 20:35 #59
Arojaro12: "Wiemy, że przed nami jest proces." - ciekawie gdzie to już słyszałem xD. Ale odpowiedź na ostatnie pytanie dała sporo do myślenia, jestem ciekaw jak jutro nasi piłkarze się zaprezentują. Mam nadzieję, że obejrzymy jutro ciekawy mecz, na zero z tyłu i kilkoma bramkami na naszym koncie :)
» 16 marca 2018, 19:24 #58
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 19:25

Czyli w jednym w zdaniu mozna podsumowac to tak, ze Mourinho sugeruje, ze odpalismy z Sevilla, a do City mamy ogromna strate w lidze, bo Portugalczyk odziedziczyl niezbyt silny sklad, znacznie slabszy niz ten, ktory dostal Guardiola. No coz ok, Mourinho mowil, ze potrzebuje 3 letnich okienek, by walczyc o najwyzsze cele, takze kolejny sezon bedzie sezonem prawdy, weryfikacji. Za rok nie bedzie juz usprawiedliwiania sie, ze ma sklad slabszy niz Guardiola(bo Hiszpan latem watpie, zeby mial jakos szalec na rynku i nie zdziwie sie jesli City kupi tylko Freda jako nastepce Fernandinho), ani, ze odziedziczyl sklad po 3 roznych trenerach i zawodnikow, ktorych by nie kupil, bo 3 lata to juz wytarczajacy dlugi okres by kupic zawodnikow pod jego wizje gry i pozbyc sie pilkarzy, ktorzy mu nie pasuja. Do tego nikogo juz nie zadowoli miejsce w top4 (bo to osiagniemy juz w tym sezonie, a nie jestesmy Arsenalem, by traktowac top4 jak puchar i podniecac sie tym, ze zagramy w LM...), ani samo wygranie grupy LM. Celem podstawowym na przyszly sezon powinna byc realna walka o majstra do konca sezonu, oraz awans przynajmniej do 1/4 LM. W przypadku znowu ogladania tylko mocno plecow City i potkniecia sie w 1/8 z kims na poziomie Sevilli, licze ze przyszly sezon bedzie ostatnim sezonem Portugalczyka u nas, a za niego przyjdzie Pochettino, gdzie moze z nim tez nic powaznego(liga, LM) nie wygramy, ale chociaz bedzie mozna popatrzyc na ladna, skladna gre.
» 16 marca 2018, 19:23 #57
dawid262262: Niedawno ktoś go zapytał o statystyki a on odpowiedział: "to tylko statystyki" a teraz taka pajacerka....
» 16 marca 2018, 19:22 #56
VelDan: To nie są statystyki tylko opis dzialania klubu przez 5 lat zanim tu przyszedł. To roznica
» 16 marca 2018, 19:39 #55
sirtomas: Niestety ale takie są fakty..
» 16 marca 2018, 18:47 #54
BartkoGGMU: Van Der Sar- Fabio- Vidic -Ferdinand- Evra- Giggs- Carrick- Park-Chicharito-Rooney- Valencia. Taki Skład mieliśmy gdy ostatni raz graliśmy w Finale LM. Teraz nasz skład jest dużo silniejszy i nie potrafimy przejść Sewilli. Tyle mam do powiedzenia.
» 16 marca 2018, 18:38 #53
tyber28: No tak, bo inne zespoły stanęły w miejscu...
» 16 marca 2018, 18:44 #52
sirtomas: Po czym to stwierdziłeś,Ronney był zabójcą, Ferdynand i vidic to nie muszę mówić i groszek też w życiowej formie poza tym reszta zapiepszala a nie na stojaco
» 16 marca 2018, 18:50 #51
BartkoGGMU: Vidic i Ferdinand byli wtedy u schyłku. Rooney był kotem. I właśnie o to mi chodzi, ze pomimo tego, ze byli gorsi od obecnych piłkarzy, taki Park czy Fabio zapier.. jak szaleni.
» 16 marca 2018, 18:54 #50
sirtomas: Ale doświadczeni no nie wiem czy gorsi ciężko takie porównania robić Martial i Rasford to młodziczki tylko Pogba ma nazwisko ale nie wiem czy carik grał gorzej,Van der Sar też był kozak Evra tez dużo by można było gadać
» 16 marca 2018, 19:11 #49
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 23:21

A z ławki wszedł Nani i Scholes. Nie uważam żeby kadra z 2011 była gorsza od obecnej. Szczególnie defensywa Evra, Rio i Vidic, mieli wówczas swoje najlepsze lata i większość drużyn odbijała się od nich jak od ściany. Taki Pogba, Rash czy Martial, również wyglądają blado przy Giggsie, Carricku czy Valencii, może miewają przebłyski, ale brakuje im regularności, której brak jeszcze nie pozwala im wejść na najwyższy poziom.
» 16 marca 2018, 23:20 #48
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 18:34

Trudno sie z tym dziedziczeniem nie zgodzic ale nie zapominaj ze kupiles juz 8 graczy z czego 6 zostanie na nastepny sezon. Jesli zrobisz 4 transfery to bedzie 10 + De Gea wiec to bedzie juz twoja druzyna panie Mourinho i za rok nie bedzie juz wymowek
» 16 marca 2018, 18:33 #47
marekw: Ale bredzi, już chyba nikt go nie słucha nawet piłkarze
» 16 marca 2018, 18:31 #46
ManchesterUtd: Powiedział ze w 3 sezony wywalczy mistrzostwo z tego będę go rozliczał
» 16 marca 2018, 18:03 #45
Fenek: Nie da się ukryć, że jest jakiś postęp. Nie wiem tylko czy adekwatny do wydawanej kasy i czy w odpowiednim stylu. Wydaje mi się, że Mou ma swoje racje a kibice swoje (pomijam hejterów). Mou patrzy na statystyki, na miejsca i wyniki w ostatnich latach. Kibice na MU patrzą bardziej przez pryzmat stylu gry, raczej nie ma wielkiej różnicy w tym, czy zajmujesz 2 miejsce w lidze czy 4 jeśli grasz totalną padakę i antyfootball. Ja osobiście boję się konfrontacji MU z braca, realem czy BM bo oni by nas pewnie sromotnie upokorzyli. I przyznam się szczerze wcale mnie wyniki Mou nie pocieszają bo sam styl gry jest bardzo daleki od tego jaki chciałbym oglądać. Wiem, że nikt już panował w PL przez kilka lat nie będzie, ale nam nawet do TOPu daleko z taką marną kopaniną jak chociażby ten mecz z hiszpanami. Nie ufam Mou i nie lubię jego stylu, ale z drugiej strony kto miałby go zastąpić? Nie wypaliło ryzyko z DM, nie wypalił pewniak vG a i Mou porusza się dość ślamazarnie, więc kto miałby go zastąpić?
» 16 marca 2018, 17:59 #44
Kundziu: Tak, tak. Wszyscy nas upokorzą. Nie zrobił tego Real na początku sezonu, nie zrobiło tego City, Liverpool, Chelsea, Arsenal, Tottenham. Czasami przegrywamy po słabiutkiej grze, a i tak nie ma wielkich porażek. Dla mnie to pewna stabilność. Liczę na to, że kolejny rok będzie lepszy. Wolę spokojne kroczenie w powrocie do wielkości niż wielki zryw jednosezonowy i spadek jak u Chelsea. Stabilność i wyniki, a ładniejsza gra też przyjdzie. Jeszcze trochę szrotu ze składu jest do usunięcia.
» 16 marca 2018, 18:06 #43
jablon1986: Dobre pytanie kto moglby go zastapic... oby nie kolejny dinozaur bo JM i pozostala 2 to juz stare kino.
» 16 marca 2018, 18:07 #42
vanantygaal: Kundziu
Akurat w meczu z City to sami się upokorzylismy więc rywal nie musiał. Za takie mecze jak z City czy te z Sevilla nie ma usprawiedliwienia.
» 16 marca 2018, 18:39 #41
jablon1986: Pamietam jak jakies 10 lat temu postanowilem pokopac sobie w b klasie w kilkuset osobowej wsi. Prezes postawil nam wydawaloby sie nierealny cel V liga. Trwalo to 4 sezony bez wybitnego trenera i swietnych grajkow ale bylo zaangazowanie ambicja i zapierdala... gralo sie za przyslowiowa krate piwa po meczu. A tu przychodzi Mou wybitny trener jeden z najlepszych na swiecie ma wszystko co tylko chce do dyspozycji wydaje grube miliony na transfery i nie wymaga sie od niego awansu o 2 ligi a grania w top 4 ( poprawy raptem o 3-4 pozycje) walki w LM co wydaje sie naturalne w takim klubie i dysponujac taka kadra. Az tu nagle zapukala Sevilla... mam wrazenie ze to jednak jest pewien pulap ktorego JM juz nie przeskoczy, ze zyje on przeszloscia i postep ktory w ostatnich latach nastapil niestety tego pana pominal.
» 16 marca 2018, 17:59 #40
Saberem47: Haha hahaha ty porównujesz jakąś śmieszną polską kopanine do topowej ligi świata? Hahaha ludzie trzymajcie mnie xddd
» 16 marca 2018, 18:49 #39
jablon1986: Przede wszystkim porownuje chec do zapierdal... czego grube miliny nie daja
» 16 marca 2018, 19:22 #38
DiMaryja: Przed meczem z Sevillą gada, że mecz z Sevillą ważniejszy od meczu z Liverpool'em a po porażce z Sevillą gada, że w sumie to mecz z Liverpool'em był ważniejszy... co un klepie? Z kuniem się na rozumy pozamieniałeś panie Mourinho?
» 16 marca 2018, 17:57 #37
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 17:43

Sevilla która od 50 lat nie była w tej fazie rozgrywek z najgorszym składem od lat i z trenerem który wyleciał z Milanu za koszmarne wyniki przyjeżdzą na OT i tłucze nas po tyłku i patrzy jak równo puchnie.Mou zamiast przyznać się do błędu to wygaduje jakieś bzdety.Choć raz mogłby zachować się z honorem i przeprosić
» 16 marca 2018, 17:42 #36
DiMaryja: IngoFisher gwiazdą internetów :D Zespół pokroju Burnley zniszczył :)
» 16 marca 2018, 17:58 #35
Kundziu: Nie tłucze nas. Wygrali zaledwie 2-1 po dwumeczu. Byli lepsi i wygrali. Koniec histerii.
» 16 marca 2018, 18:01 #34
SiYamabushi: Rurka z kremem, donosiciel.
» 16 marca 2018, 18:59 #33
Hoodys: Ingo dobrze prawi
Sevilla nas zgwałciła bez mydła. Grali co chcieli, robili co chcieli, biegali od 1 do 2 pola karnego. Aż przykro/miło na to patrzeć.
A u nas stojan a potem przyjdzie sobie taki mourinho j jeszcze bezczelnie napluje ci w twarz po meczu
» 16 marca 2018, 19:18 #32
Pawlo: Nawet za Moyesa mieliśmy ćwierćfinał i to z silnym Bayernem z dużo gorszym składem, gdzie minimalnie odpadliśmy. Dla mnie to połowa bzdur, ubrana w ładne słowa. Gdzie jest dziedzictwo Sevilli, która ćwierćfinał ma pierwszy raz od wielu lat? Gdzie jest ofensywny Manchester,który strzela 1 bramkę w dwumeczu przeciwko drużynie, która traciła 5 bramek z Eibarem czy Betisem? Zawalił nam LM na całej linii, zamiast przeprosić kibiców i przyznać się do błędów to jak zwykle musi naokoło wymyślać piękne słowa, bo tym razem sędzia rywalom nie pomógł.
» 16 marca 2018, 17:38 #31
RedDevils4life: Postawa w meczu z Sevillą była tragiczna. Jednak gdzie obecny sezon do tego co było za Moyesa. Wtedy mieliśmy kompromitację za kompromitacją na krajowym podworku. Puchary Ligi i Anglii oraz Premier League. To było jedyne co wyszło szkotowi w Manchesterze. Wyszedł z grupy chociażby po drodze zaliczając 5:0 z Leverkusen na wyjeździe, odrobił mecz z Olympiakosem a w zasadzie to RvP strzelając hat-tricka. W 13/14 potrafiliśmy zagrać jak dobry i ofensywny zespół, ale to była bardzo zagubiona drużyna a szczególnie w defensywie.
» 16 marca 2018, 17:46 #30
IngoFisher: Jak na każdej konferencji Mou.Gadanie o bzdurach,żadnych konktetów zwalanie winny na innych.
» 16 marca 2018, 17:32 #29
karol100: Mou madrze gada. Popieram go w 200 %.
» 16 marca 2018, 17:30 #28
RedDevils4life: Obecnie moje odczucia odnośnie naszego menadżera są raczej neutralne. Emocje po LM zdążyły nieco opaść, chociaż jest to wielkie rozczarowanie dla nas. Z Mourinho było tak, że nie lubiłem go za czasów Chelsea. Gdy przychodził do nas zaakceptowałem to i mu zaufałem. Tak jak z każdym piłkarzem, który do nas przychodzi. Kibicując temu klubowi od lat zawsze daję kredyt zaufania każdej nowej osobie w Manchesterze. Każdy doskonale wiedział jakim człowiekiem jest Jose i jaki preferuje styl gry. Kosztem stylu mamy lepsze efekty w lidze. Zmierzamy na podium, na którym nie było nas od czasu odejścia SAF-a. Bardzo możliwe, że bedziemy na drugim miejscu. To spory prostęp, o którym trzeba pamiętać.

Prawda jest taka, że mimo wszystko robimy postęp z roku na rok małymi krokami. Za rok zagramy ponownie w Lidze Mistrzów. Wątpię, że wypadniemy poza TOP4. Nie byliśmy w tych elitarnych rozgrywkach dwa lata z rzędu od... wiadomo kiedy.

Wiem, że wszyscy chcieliby od razu pięknego ofensywnego stylu i mistrzostwa kraju. No cóż, niestety na to musimy jeszcze poczekać. Nasz klub wymaga budowania swojej pozycji na nowo. Mamy silną przeszłość, z której powinniśmy być dumni. Niektóre sprawy nie są najlepiej zarządzane. Nie wiem co jest przyczyną tego, ze wielu piłkarzy traci na jakości przychodząc do naszego klubu. Duże tygodniówki, nieumiejętność wykorzystywania potencjału pilkarzy przez menadżera a może czas na odnalezienie się w Manchesterze.

Rozwijamy się, to pewne, ale robimy to kosztem czegoś. Stawiamy jeden krok do przodu w danym kierunku tracąc na drugim. Rok temu odpuściliśmy w końcówce ligę na rzecz LE żeby zagrać w Champions League. W tym sezonie trzymamy się zaraz za plecami City, do których nikt nie ma podjazdu w obecnej kampanii. W końcu są lepsze wyniki z TOP6 więc progress ligowy względem ostatnich lat jest naprawdę znaczny. Jednak jest też druga strona medalu. Odpadnięcie z Bristol City w COC, fatalna postawa w derbach z City na Old Trafford i najświeższy dwumecz z Sevillą, za który powinniśmy się wstydzić.

Nawiązując do tego co mówiłem na początku o zaufaniu, którym obdarowuję każdą nową osobę w Manchesterze. Mourinho po raz pierwszy je zawiódł we wtorek. Wszystko da się przebaczyć, ale brak woli zwycięstwa i podejście do meczu w taki sposób na Old Trafford było po prostu nie do przełknięcia.

Odnoszę wrażenie, że mocno tracimy na stylu. W poprzednim sezonie potrafiliśmy ładniej dla oka grać w piłkę. Oczywiście nasz styl za Mourinho jest daleko za City czy Tottenhamem pod względem widowiska. Podchodzimy do ważnych meczów w inny sposób i to się raczej nie zmieni.

Jaki jest plan Mourinho na przyszłość? Póki co nie widzę powodów do tego zeby zarząd miał go zwolnić. Rozgrywki ligowe są jego mocnym alibi w tym sezonie. Jednak styl, głównie ten preferowany w najważniejszych meczach sezonu jest tragiczny. Jeżeli mamy grać tak jak z Chelsea czy Liverpoolem i wygrywać to nie mam z tym najmniejszego problemu. Bo żaden z kibiców nie powie, że gardzi jakimś trofeum ze względu na to w jaki sposób go zdobyliśmy. Ale jeżeli mamy podchodzić do spotkań w taki sposób jak z Sevillą to jest to niewybaczalne i może to skutkować obniżeniem jego osoby w oczach zarządu.

Najgorszy jest brak elastyczności. Nie spodziewajmy się tego, że Mourinho wyjdzie na jakiś ważny mecz i zagra tak jak Liverpool z Manchesterem City. Brak podjęcia ryzyka, który strasznie nas ogranicza jest po prostu koszmarny. Mourinho jest wielkim minimalistą. Często ma plan, który sie powiedzie, ale nie zawsze da zamierzony efekt a Jose stylu o 180 stopni nie zmieni choćby upłynęły dwa sezony.

Odnośnie przyszłości. Czy Mou może stracić szatnię? Niby wszystko wygląda w porządku, ale zobaczymy jak to będzie wyglądało po kompromitacji w LM. Jednak zaczynam sie zastanawiać odnośnie niektórych piłkarzy. Wielu z nich jak Pogba czy Sanchez może po prostu dobijać styl gry rodem z Turf Moor. Mamy świetnych graczy, ale kompletnie nie pasujących do tego co mamy grać. Żal mi patrzeć na to, że marnujemy taki potencjał. W lato kupimy kolejnych piłkarzy ofensywnych i co to przyniesie? W tym momencie nachodzi mnie refleksja odnośnie sensu pozostania Mourinho na Old Trafford. Kupując takich piłkarzy do ofensywnej gry a preferujac taki football mija się to po prostu z celem.
» 16 marca 2018, 17:23 #27
DEPE: Jestem przekonany, że wielu kibiców United nie zamieniłoby zwycięstwa z Liverpoolem na zwycięstwo z Sevillą.

:)
» 16 marca 2018, 17:02 #26
NoGiveUpUnited: ja jedyne co bym zamienił to trenera
» 16 marca 2018, 17:09 #25
karolmanu3: Dobrze gada;)
Ale co tam, 90% na DP: murarz ałt
» 16 marca 2018, 16:59 #24
Hoodys: Gadać sobie może, a wyniki i styl mówią ci innego. Katastrofa z Sewilla , LFC i cfc mało mnie w tym momencie obchodzą. Pośmiewisko na całą Europę. Przyjeżdża atletico, betis , Eibar i klepią im 5 bramek. A tu murarstwo i blamaż.
I oczywiście naplucie w twarz słowami o eliminacji. Ale są ludzie co powiedzą że to deszcz ;)
» 16 marca 2018, 19:23 #23
CoachMark: To może porównajmy sobie tak na szybko z grubsza składy jakie otrzymali Pep i Jose. Te przynajmniej największe tuzy. W city poza Aguero Silvą i KDB były same osoby pokroju; wiecznie kontuzjowany, średni, dobrze rokujący, stary. Ewentualnie dodajmy tutaj jeszcze Sagnie. Teraz popatrzmy na United w tamtym czasie jak Jose przejmował; Bardzo cienki już Rooney, ale był już np. Mata, DDG, Herrera, Depay, Shaw, Martial, Carrick, Rashford, Valencia. Nie wiem... czy to jest tyle gorzej...? No bez jaj. Teraz druga sprawa. Jaki postęp zrobiło city za Pepa, a jaki united za Jose?. Oszczędnie ale jakoś tam wygrało bardzo łatwą grupę bo na szczęście Benfica się ośmieszyła w tym sezonie, grają nieco lepiej, przy czym gra wygląda okropnie, ale powiedzmy tam osiągi się jakieś tam pojawiły. Tymczasem Pep w tym samym czasie z drużyny, z której się w europie śmiali i powtarzalnie dostawała bęcki w LM, zrobił kandydata bardzo poważnego do końcowego tryumfu, w cuglach zdemolował ligę, a gra wygląda tak, że nie można tego nie podziwiać.... ? Ktoś dostrzega różnicę w poziomie warsztatu trenerskiego?
» 16 marca 2018, 16:58 #22
IngoFisher: Silva też wcale już w City super nie grał .Silva odżył po przyjściu Guardioli i teraz go wszyscy oceniają przez ten pryzmat.Coś mi się wydaje,że jakby Guardiola miał Mate to tak samo jak Silva też by odżył
» 16 marca 2018, 17:03 #21
tyber28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 17:35

"Tymczasem Pep w tym samym czasie z drużyny, z której się w europie śmiali i powtarzalnie dostawała bęcki w LM" - no takie bęcki dostawali, że w 2016 byli w półfinale. Vincent Kompany, Nicolas Otamendi, Fernandinho, Kevin De Bruyne, David Silva, Sergio Aguero masz 6 zawodników którzy wówczas grali w City i teraz też grają, a Ty porównujesz obrońców Valencia i Shaw. Młodego Rashforda starego Carricka i wisienka na torcie Depay :)
» 16 marca 2018, 17:33 #20
tyber28: Faktycznie Silva przed przyjściem Guardiola był fatalny... Sezon 13/14 - 8 bramek 16 asyst. Sezon 14/15 - 12 bramek i 14 asyst. Sezon 15/16 - 4 bramki i 12 asyst - to są liczby tragiczne...
» 16 marca 2018, 18:19 #19
CoachMark: Nie wiem co wrzuca Fernandinho na jakieś wysokie notwania. Miewa dobre mecze, nie jest to wielka postać. Natomiast proszę cię, w jakich okolicznościach odpadali w tym lm? Depay to był koleś który był wielkim talentem z odpowiednimi liczbami z innej ligi, Shaw grał podobnie jako mega talent więc nie wiem co ty chcesz. Potencjałem były to wręcz tożsame składy a już z całą pewnością City nie było tak zaawansowane technicznie jak obecnie jest. Wniosek z tego jest taki, że United zostało nieco poprawione, za to City zostało poprawione ogromnie. W tym gdzie byli w 1/2, ślizgnęli się z dużo słabszym niż obecnie PSG w 1/4 i 1:3 i 0:0 z Dynamem K. Co było natomiast wcześniej? Byli odprawiani przewidywalnie. Tak czy siak totalnie nie widzę by Jose miał jakąś wiele trudniejszą robotę do zrobienia, a o to mi się rozchodzi, bo to też tego ziomeczka linią obrony jest.
» 16 marca 2018, 19:53 #18
tyber28: Shaw po kontuzji był cieniem zawodnika przed kontuzji. Depay liczby z innej ligi no właśnie innej. Fernandinho piszesz przeplata dobre mecze ze słabymi to tak jak tuzy z United Mata, Herrera. Jak odpadalo City, a United jak odpadalo? Gościu wymienisz w swoim zestawieniu 3 zawodników City, a w United 9 z czego tylko De gea grał i gra dobrze w większości spotkań, ochlon proszę po przegranej z Sevilla życie toczy się dalej, raz się wygrywa, a raz przegrywa, zachowujesz się tak jakby Mourinho zakazał strzelać bramki... City ma sezon, co wszystko im wychodzi, tak jak w poprzednich latach Barcelonie, Bayernowi czy w zeszłym sezonie Realowi.
» 16 marca 2018, 22:58 #17
VelDan: No i ma rację. Odkąd odszedl Ferguson jako jedyny trener notuje lepsze wyniki i ściąga klasowych graczy
» 16 marca 2018, 16:55 #16
Bossicky: zapowiada się kolejny trudny mecz...
» 16 marca 2018, 16:48 #15
Domelo: Dla nas ten sezon już się zakończył, kolejny zmarnowany sezon.
» 16 marca 2018, 16:44 #14
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 16:44

" Otamendi, DE BRYUNE, Fernandinho, Silva, Sterling, AgĂźero.." Oczywiście że mają KDB skoro go postanowiłeś sprzdedać.

Jose ma 5 lat jako trener United-" Przeciwna drużyna ma Martiala,Pogbe Shawa.Nasze gwiazdy już odeszły na emeryture i proces ich wymianny będzie troche trwał.
» 16 marca 2018, 16:42 #13
NoGiveUpUnited: proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces proces

To słowo to oznaka, że koniec jest bliski. Mourinho przegrywając zaczyna glindzić że trwa przebudowa zespołu "proces", na który potrzebuje 10 lat i 10 miliardów funtów.

A niech mi jakiś śmieszny moder spróbuje dać ostrzeżenie za spam.
» 16 marca 2018, 16:41 #12
vanantygaal: lvg też miał proces i filozofię...
» 16 marca 2018, 18:16 #11
SiYamabushi: Boli mam boleć.
» 16 marca 2018, 19:00 #10
mikon70: Jose mógłby być dobrym prawnikiem bo ma zawsze jakąś wymówkę. To ja się pytam, skoro jest to jego futbolowe dziedzictwo i nie jest tak złe w porównaniu do ostatnich lat, to co z monaco? Ten klub, bez gwiazd, bez dawanych im szans w Tamtym roku doszedł do półfinału LM. To same monaco w 2013 roku kiedy United odpadało z realem po posmarowaniu Turkowi przez pereza, grało w drugiej lidze francuskiej. Można? Mozna
» 16 marca 2018, 16:34 #9
PrzemoIgor: Jest jakiś film jak Perez smarował? Jakiś konkret?
» 16 marca 2018, 16:46 #8
Romek1981: A gdzie jest teraz Monaco? Lester też oststnio wygrało ligę.
» 16 marca 2018, 16:49 #7
dlabigt23: Romek no zajmuja 2 miejsce w lidze to i tak dobrze jak tylu zawodnikow im powykupywali :D w miare trzymaja poziiom . W LM troche im gorzej poszlo ale grupe mieli taka dosyc trudna jak dla nich i rywalizacja byla ciezka . Gdyby mieli wszystkich zawodnikow z zeszlego sezonu napewno by wyszli z grupy
» 16 marca 2018, 16:55 #6
Siklen: 1. Nie używaj słów, których znaczenia nie znasz takich jak "wymówka"
2. Sam udowadniasz, że dziedzictwo o którym mówi Jose to fakt. Przykład Monaco, które od 2013 roku ciężką pracą doszło w 2017 roku do półfinału LM jest tutaj idealny.
3. As Monaco w sezonie 2016/17 miało bardzo mocny skład, a mistrzostwo Francji tylko to potwierdza. Już nie powiem jacy to znawcy nie dawali im "żadnych szans".
» 16 marca 2018, 17:01 #5
mikon70: Mieli mocny skład? A przed sezonem byś powiedział coś więcej o mbappe albo bakayoko? Ci piłkarze zabłysnęli w ciągu sezonu. United co roku ma teoretycznie mocny skład i co z tego? Nawet durnego 3 miejsca nie potrafią zdobyć. Boli mnie to bo nie tak to wszystko miało wyglądać
» 16 marca 2018, 17:53 #4
Siklen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 18:38

Póki co United są na drugim miejscu i tego się trzymajmy ;) Też nie jestem zachwycony tym, że od 2013 roku nie jesteśmy w stanie walczyć o topowe puchary ale widzę sens w słowach Mourinho i dostrzegam kierunek w którym United idzie pod jego wodzą ;)
» 16 marca 2018, 18:38 #3
mikon70: Mam nadzieje ze to co mówi potem się spełni. Bo holenderski filozof już nam przed dwa lata mydlił oczy
» 16 marca 2018, 19:31 #2
Bydgoszczanin: Szacunek za wypowiedź.
» 16 marca 2018, 16:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.