Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

López: Teraz wszystko po stronie Realu Madryt

» 12 czerwca 2017, 17:54 - Autor: Rio5fan - źródło: calciomercato.com
Agent Álvaro Moraty, Juanma López, po raz kolejny wypowiedział się na temat ewentualnej przeprowadzki reprezentanta Hiszpanii do Manchesteru United.
López: Teraz wszystko po stronie Realu Madryt
» Agent Álvaro Moraty, Juanma López, po raz kolejny wypowiedział się na temat ewentualnej przeprowadzki reprezentanta Hiszpanii do Manchesteru United. Jego zdaniem, tempo sfinalizowania umowy zależy teraz głównie od działań Realu Madryt. – Mogę powiedzieć, że jest to bardzo ważna propozycja – mówi agent zawodnika, pytany o ofertę United.
Jego zdaniem, tempo sfinalizowania umowy zależy teraz głównie od działań Realu Madryt.

Czy Milan rzeczywiście interesował się Moratą?

Tak, często się kontaktowaliśmy na przestrzeni kilku ostatnich dni, tyle mogę potwierdzić.

Co poszło nie tak?

Po prostu Real Madryt uznał ofertę Milanu za niewystarczającą.

Teraz wydaje się, że przyszłość zawodnika to Manchester United.

To klub posiadający wielki urok. Z pewnością jest to bardzo interesująca opcja.

Czy przystaliście na ich propozycję?

Mogę powiedzieć, że jest to bardzo ważna propozycja. Teraz wszystko jest po stronie Realu.

Czy całą sprawę da się załatwić szybko?

Tego nie mogę powiedzieć, zobaczymy.


TAGI


« Poprzedni news
Giulianelli: Transfer Fabinho do United załatwiony
Następny news »
MEN: Lindelof w środę sfinalizuje swój transfer

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (143)


sprite1080: My tu gadu gadu a jest juz nowy terminarz na sezon 17/18
» 14 czerwca 2017, 11:17 #137
trezegram: Podasz link?
» 14 czerwca 2017, 11:27 #136
trikos: my tu pitu pitu a Lindelof jest już w szewroleciku, jedzie na mediku ;)
» 14 czerwca 2017, 11:27 #135
Kalina: manutd.com/en/Fixtures-And-Results/United-Fixtures-And-Results.aspx

Na moje oko dobry ten terminarz dla nas
» 14 czerwca 2017, 11:31 #134
bambi1234: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 10:38

Do Kaliny. Zapomniałem! Będę pisał jak mi się podoba. Złamałem regulamin? Nie. Więc zajmij się swoim życiem. Jak masz coś do powiedzenia, to używaj "ś", "ć", "ż", bo oczy bolą. Tylko nie zasłaniaj się klawiaturą.
» 14 czerwca 2017, 10:37 #133
Kalina: Jakbym zaslanial sie klawiatura to napisalbym ze sraczka w spreju ma racje... po prostu nie chce mi sie wciskac alta
» 14 czerwca 2017, 10:42 #132
Wave: potwierdzam, mi tez nie
» 14 czerwca 2017, 10:43 #131
bambi1234: Kalina jak wymagasz ode mnie poprawnego pisania, to sam zacznij. Co za idiotyczna moda nie używać alta.
» 14 czerwca 2017, 17:06 #130
Devil78: Teoretycznie to powinno być szybkie i łatwe okienko transferowe:

DDG

Valenia Bailly Lindelof Shaw

Herrera Matic (lub Fabinho) Pogba

D.Costa Morata Miki

Ławka: Romero, Jones, Darmian, Carrick, Martial, Rashford, Mata

Każdy piłkarz w/w składzie (z nowych) jest dostępny i można szybko działać.

Do rotacji zostaje: Blind, Young, Fellaini, Perreira, Lingard, Rojo (który wskoczy za Jonesa po dojściu do formy), Tuanzebe, Fosu, Rooney (chociaż nie sądzę by został).

Chociaż dziwię się, że taki klub jak nasz nie rywalizuje o Takie Aube z BVB, Verattiego z PSG, Sancheza z Aresenalu itp.
» 14 czerwca 2017, 10:06 #129
BajtiMU: Ja po prostu wierze w to,ze Morata jak i Perisic (o ile dokonamy ostatecznie tego transferu) wypalą u Nas.Mou nie jest idiotą i wie,ze Ci zawodnicy mogą u Nas grać bardzo dobrze i,ze zespół zyska bardzo duzo ale on sam nie jest w stanie zagwarantować,ze na pewno tak bedzie.Mam takie przeczucie,ze wszyscy jeszcze bedą ich wychwalać a nie tak jak teraz,gdzie większości te transfery sie nie podobaja,poczekajmy a zobaczymy.
» 14 czerwca 2017, 08:51 #128
rizx: Wszystko wskazuje na to, że Douglas Costa wyląduje w Turynie. Szkoda
» 14 czerwca 2017, 02:07 #127
dawidlp92: Ależ to rasistowskie gdy na trybunach sami biali Francuzi oglądający harujacych na boisku czarnych... "No to rasism"
» 13 czerwca 2017, 22:44 #126
dawidlp92: Ile za tego Stonesa dali ? Worek ziemniaków ?
» 13 czerwca 2017, 22:37 #125
bambi1234: Co Pogba założył siatę Cahilowi ;d
» 13 czerwca 2017, 22:29 #124
Kalina: Mowic/pisac poprawnie juz zapomniales? Co za idiotyczna moda
» 13 czerwca 2017, 23:08 #123
rizx: Mówić* pisać* już* zapomniałeś*
» 13 czerwca 2017, 23:21 #122
rizx: Skoro sama nie pisze poprawnie, to niech nie poprawia innych
» 14 czerwca 2017, 02:09 #121
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 09:23

Składniowe, a po co klniesz ?
» 14 czerwca 2017, 09:22 #120
Kalina: kura to zwierze hodowlane
» 14 czerwca 2017, 09:49 #119
grzeho16: Kalina - 56 dni na stronie i już się do ludzi sadzi. W komentarzach każdy może se napisać co chce byle nie łamał regulaminu. Jak ci się nie podoba taka składnia jak powyżej to po prostu ignoruj takie komentarze.
» 14 czerwca 2017, 10:09 #118
Kalina: Jakby napisal tak z niewiedzy nie byloby zadnego problemu :) Domysl sie o co chodzi
» 14 czerwca 2017, 10:21 #117
grzeho16: Co XD. Teraz nie wiem czy troll czy ty tak na serio.
» 14 czerwca 2017, 16:39 #116
zylkos1988: Mowcie co chcecie ale moim zdaniem u nas koleje rozegranie przez co Rash schodzi do pomocy i stamtad zaczyna rajdy. Moim zdaniem bardziej potrzebujemy Jamesa niz Moraty. James ma dobry strzal z dystansu i swietny przeglad pola co pokazuje rowniez dzisiaj z Kamerunem. moze nie jest to zespol z gornej polki ale w Realu jak tylko wchodzil rowniez co mecz zaliczal bramke lub asyste. Tansza opcja z Realu niz Morata i wtedy na szpicy dalej hula Rashford dzieki czemu bedzie jeszcze lepszy w przyszlosci. nie zabierajmy mlodemu miejsca na rzecz tak niepewnego zawodnika jak Morata
» 13 czerwca 2017, 22:02 #115
EmilCioran: Mam pytanie: da się na DP zmienić nick? Znudziło mi się bycie filozofem Emilem Cioranem.
» 13 czerwca 2017, 21:58 #114
wmatpl: nie da rady
» 14 czerwca 2017, 01:24 #113
Wave: I co slaby jest Mbape?, robi angoli jak dzieciaki
» 13 czerwca 2017, 21:37 #112
champione2013: Ograć Jonesa czy Stonesa to nie wielki wyczyn :)
» 13 czerwca 2017, 21:49 #111
Kilerek7: Nie dziwie się, że chcą go najlepsi za gruby hajs, ma chłopak potencjał.
» 13 czerwca 2017, 22:52 #110
EmilCioran: Relacja z meczu Francja Anglia: Pogba nie ma żadnych udziwnień na głowie. Klasyczne murzyńskie kędziorki.
» 13 czerwca 2017, 21:07 #109
vanderToki: Ten mecz już jest w takim razie sensacją.
» 13 czerwca 2017, 21:23 #108
EmilCioran: W meczu Francja Anglia mamy dwóch Diabłów w wyjściowych jedenastkach: Pogba i Jones. Na rezerwie Rash, Lingard i Smaling.
» 13 czerwca 2017, 21:05 #107
karpiu87: Nasi grają, trza oglądać :-D
» 13 czerwca 2017, 21:03 #106
is200second: Nie wie ktos czy oprocz Polsat Sport jest jeszcze gdzies transmisja Francja-Anglia?
» 13 czerwca 2017, 20:21 #105
RedDevils4life: No właśnie sam szukam po różnych zagranicznych kanałach w nc+ i chciałem ostatecznie tu zapytać. Kiedyś miałem Polsat Sport to nic tam nie leciało. Odkąd mam od kilku lat wszystkie ligi co tydzień to nie mam na złość Polsat Sportu i akurat taki ciekawy mecz towarzyski mnie ominie.
» 13 czerwca 2017, 20:29 #104
is200second: A na tym zdf gdziekolwiek nawet bez dzwieku albo muslim koment?
» 13 czerwca 2017, 20:34 #103
RedDevils4life: Na ZDF właśnie nie ma. Szukałem po francuskich kanałach, ale same informacyjne są.
» 13 czerwca 2017, 20:38 #102
EmilCioran: Na zdf nie ma. Ja tam oglądam na Polsat Sport. Poszukaj w necie, napewno coś znajdziesz.
» 13 czerwca 2017, 20:40 #101
RedDevils4life: No właśnie jak mam oglądać w necie to mi się nie chce fatygować ze względu na to, że jest to tylko towarzyski mecz. Trudno tam, nic się nie stanie.
» 13 czerwca 2017, 20:42 #100
is200second: Emil bo masz polsat sport my nie a ja do tego mam internet co mi starcza do novwlasnie lagi nie bede ogladac
» 13 czerwca 2017, 20:50 #99
Kilerek7: Bardzo dużo jest komentarzy zarówno za jak i przeciw naszym celom transferowym. W zasadzie jakby się przyjrzeć to można rożnie na nie spojrzeć. Z jednej strony chcemy sprowadzić młodych graczy po za Perisiciem którzy przy Jose mogą wskoczyć na wyższy poziom, w piłkę grać potrafią napewno, ale czy na miarę naszego klubu? to się okaże. Napewno nie są to jacyś anonimowi gracze, odegrali ważne role w swoich obecnych drużynach i napewno się wyróżniali. A teraz druga strona medalu: MU awansowało do LM, oczywiście zapowiadano, że nastąpi duży skok jakościowy, że uzupełnimy skład tak aby walczyć na wszystkich frontach.

Co do uzupełnienia to napewno łatamy wszelkie dziury w naszym składzie, jednak czy o takie coś chodziło? Wielu z was, nawet tych co są zadowoleni pewnie myślało o innych zawodnikach, a to jakiś szybki skrzydłowy typu Costa czy Lucas, a to jakiś obrońca z najwyższej półki jak Bonucci, a to świetny napastnik jak Lukaku. Przypuszczam, że gdyby transfer Griezmanna doszedł do skutku to reszta naszych celów byłaby tylko tłem dla tego transferu i nawet z Grosickiego byśmy się cieszyli ,a tym czasem najważniejszy transfer i prawdziwy World Class pechowo do nas nie przejdzie, może w zimowym kto wie. Jego zastępcą ma być kto? Morata, no właśnie i co tu powiedzieć. Z jednej strony zdolny piłkarz, mimo grzania ławy strzelił sporo goli, zna się z Jose i nie można odmówić mu umiejętności, ale, no właśnie teraz ale: chłop ma już 25 lat, nie jest talentem jak Rashford czy Martial którzy mogą odpalić, Morata jest już w wieku gdzie teoretycznie powinien być snajperem z absolutnego topu, a tymczasem jest gdzieś w tyle za tymi najlepszymi, nie ważne, czy przez to, że nie dostawał szansy, mówię ogólnie.

Zapewne wszyscy by chcieli by był to nasz nowy Torres, ale czy tak będzie? Nawet jeśli by tak się stało, to gdy Real się po niego zgłosi to poleci zapewne odrazu to raz, dwa to cena, 70 baniek to ogromna kwota za bądź co bądź wielką niewiadomą, przypuszczam, że gdy Ibra przychodził, mało kto był sceptyczny, że Szwed nie będzie błyszczał, z jego podejściem i charakterem oraz klasą piłkarską było pewne, że trochę nam nastrzela, co do Moraty nie mam takiego przekonania, a już napewno nie sądzę, że jest on godnym następcą Ibry, niestety daleko MU do Szweda i innych. MU zawsze słynęło ze świetnych snajperów: Yorke, Cole, RvN, RvP, Tevez, Berbatov i sory ale Morata wygląda blado na tle naszych ex snajperów, jeśli oprócz niego przyszedłby ktoś jeszcze np. Belotti i np. gra 2 snajperów, wtedy wyglądało by to napewno lepiej, ale Morata jako nasz czołowy snajper, niestety jestem na nie. Idźmy dalej Fabinho, tutaj w zasadzie jestem na tak i na nie, osobiście chyba wolałbym Matica bądź Diera, ale patrząc na uniwersalność gracza Monaco, nie mam jakiś obiekcji, co innego kolejny gracz czyli Perisić, ciągle się zastanawiam na co nam gracz pod 30 stkę który wszystko ma dobre ale nic wybitnego, a lepszy raczej nie będzie, napewno warunki fizyczne. Jose chcę chyba gracza o charakterystyce Valencii, o dobrych warunkach i szybkości niczym pociąg, uważam, że Chorwat to nie poziom MU, mamy już dosyć taki graczy jak Lingard, Mata czy Martial, którzy grają dobrze ale nie wybitnie. Skrzydła zawsze były mega siłą MU, od czasów Beckhama, Ronaldo, Naniego czy Giggsa nie było czarodzieja na skrzydle, sądziłem, że taki będzie Mkhitaryan ale on to raczej na 10 tkę, tutaj widziałbym Alexisa, to jest to czego potrzebujemy, ewentualnie jakiś inny dobry drybler, także też nie dla Perisicia. No i na koniec Lindelof, nie wiele wiem o tym graczu, więc się nie wypowiem, ale mamy dużo obrońców grających dobrze, ale nie na poziomie takiego Ramosa czy Pique, przydałby się nam ktoś doświadczony, ograny, ktoś przy kim Bailly mógłby się rozwijać i brać przykład, jak Rashford z Ibry. Sory ale para Lindelof - Bailly, mimo, że ekscytująco się zapowiada, to tak naprawdę para szalonych młokosów, chyba lepiej pozostać z Rojo i Baillym, Argentyńczyk chociaż jest ograny i złapał formę, oczywiście jak wróci i będzie zdrowy.

Reasumując, nie takich transferów oczekiwałem, napewno ci zawodnicy wkomponują się do składu i dadzą dużo do rotacji i możliwości, ale zastanawiam się czy dadzą duży skok jakości, obstawiam, że raczej nie wyróżnią się z tłumu a wolałbym by nowi gracze byli doświadczeni i bardzo dobrej formie, żeby byli naprawdę wzmocnieniem z marszu i ogromnym skokiem w przód, jeśli mamy gonić najlepszych, taki miał być Griezmann, taki mógłby być Sanchez ale czy Morata lub Perisić to jest to? Śmiem wątpić, ale kciuki trzymam.
» 13 czerwca 2017, 16:59 #98
RedRevolta: eee... nie.
» 13 czerwca 2017, 17:18 #97
vanderToki: "Reasumując, nie takich transferów oczekiwałem" - bo Ty oczekiwałeś dwudziestu nazwisk w rodzaju Neymar, Bale, Griezmann, Ramos, MĂźller, Bonucci czy jakie tam jeszcze bzdurne zakupy sobie wymyśliłeś, ale to jest tylko i wyłącznie Twój problem, wynikający z Twojej naiwności i oderwania od rzeczywistości. :) Swoją drogą, zapomniałeś dodać, jakie to świetne zakupy Citizens zrobili. M. in. zapłacili za Moraesa tyle, ile ma kosztować LindelĂśf. ;)
» 13 czerwca 2017, 18:26 #96
Fugas: Najgorsze jest to że Griezman miał kosztować 100 baniek a Morata pewnie pojdzie za 80. To jest jakaś kpina. Ale jest jeszcze szansa, chłop się żeni w ten weekend to może żona mu z głowy Anglie wybije.
» 13 czerwca 2017, 19:46 #95
MatiasXD: Zobacz sobie jakie transfery robi Guardiola. Kupił dzieciaków: Jesusa, Sane teraz jeszcze Bernardo, Ederson. To są wielkie nazwiska? Nie. Gracze z potencjałem których trzeba odpowiednio pokierować. Tutaj musi wykazać się trener. Tak samo skoro Mourinho widzi w Moracie napastnika który da nam wiele goli i będzie pasował do jego systemu to trzeba mu zaufacie a nie marudzić. Ten facet wygrał wszystko w swojej karierze trenerskiej więc zna się na tej robocie.
» 13 czerwca 2017, 20:46 #94
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 20:54

vanderToki schowaj swoje uprzedzenia do kieszeni, nie znasz mnie więc się wypowiadaj, gdzie napisałem, że oczekiwałem 20 stu? Umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie skrytykowałem tych transferów, nie uważam, że są totalnie do niczego, ale spodziewałem się przynajmniej 1 transferu na poziomie tym bardziej, że odejdzie Ibra i jakoś ciężko mi uwierzyć, że Morata szybko wskoczy w jego buty i nastuka ponad 20 goli, oby! Griezmann był priorytetem od dawna i nie jeden tutaj ubolewa, że się nie udało, bo takiego gracza nam potrzeba. Odczep się od mojej rzeczywistości bo jest ona bardziej realna niż twoja, ja przynajmniej nie boje się napisać coś wbrew komuś, bo mi to lotto kto ma jaką opinię o mnie, a ty z neymarem to załóżcie lepiej jakiś fanklub antykilerkowy, tylko nie przesadźcie z waszym mądrym gadaniem by wam czaszka nie eksplodowała. Nie ma to jak wyrwać zdanie z kontekstu, dać cudzysłów i pohejtować, całe wasze umiejętności. I to wy macie jakiś problem bo nie ja. Jak chcecie zrobić zawody z wiedzy o piłce to zaproponujcie to adminom i wtedy się pokażecie, a póki co wasze zdanie znaczy tyle co nic, tak jak moje, więc nie bawcie się w profesorów moralności, bo sami lepsi wcale nie jesteście. Ci do City to mam gdzieś ich transfery, jak zakontraktują Sancheza to i tak będą zwycięzcami tego okienka.

do RedRevolta : aaa... tak.

Matias: Graczy z potencjałem to my już mamy aż nadto, odchodzi Ibra i przynajmniej za niego powinien przyjść snajper tej samej klasy. Gdybym jako fan, chciał kupić koszulkę MU jakiegoś piłkarza teraz, to chyba tylko Pogba przychodzi mi do głowy z tych największych, dla porównania w Realu czy Barcelonie jest w czym wybierać. Z resztą w rankingu na najwartościowszych graczy tylko Pogba jest od nas w 10 tce, następny Martial po za 30 stką. 35 letni Ibra był liderem całej drużyny, a teraz kto? Nazwiska nie grają to prawda, ale wypadało by mieć chociaż w ataku najlepszych, patrz Real, Barca.
» 13 czerwca 2017, 20:48 #93
vanderToki: "Griezmann był priorytetem od dawna" - no ciekaw jestem bardzo, gdzie? Może w bezpodstawnych ploteczkach i rojeniach Tobie podobnych fantastów. Nie przypominam sobie ani jednej wypowiedzi władz klubu czy członków sztabu szkoleniowego, sugerującej, że priorytetem United jest Griezmann. To, że jakiś dziennikarzyna jeden z drugim sobie napisał jakąś bzdurę wyssaną z palca, nie świadczy absolutnie o niczym. Jakim trzeba być frajerem, żeby w coś takiego ślepo wierzyć. Jeśli nie dysponując żadnym godnym zaufania źródłem uważałeś, że Griezmann był dla klubu priorytetem, no to cóż - potwierdza to jedynie Twoją naiwność i oderwanie od rzeczywistości, ewentualnie myślenie życzeniowe. Ja też bym chciał, żeby przyszli dajmy na to Walker, Dier, Modrić, Kroos i Eriksen, a w ataku w przyszłym sezonie 50+ bramek załadował Lewandowski. Tylko co z tego, skoro to się nie stanie - tak samo mogę sobie życzyć, żeby United za rok mieli na koncie wszystkich pięć trofeów, o które zagrają. Trochę realizmu i dystansu do byle pogłosek, a będziesz mniej rozczarowany. Myślałby kto, że dają do myślenia listy w rodzaju tej:
devilpage.pl/index/news/komentarze/50786/lista-pilkarzy-laczonych-z-manchesterem-united/
» 13 czerwca 2017, 21:22 #92
Sideswipe: Znowu ten bełkot kilerka...
» 13 czerwca 2017, 21:58 #91
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 22:18

Faktycznie same bzdury, jak od kilku miesięcy była mowa tylko o Griezmannie, sam Jose nie zaprzeczał plotkom, piłkarze też się wypowiadali. A powiedz mi dlaczego uważasz, że taki Dier, Walker, Eriksen są nie do wyjęcia? Uważam, że każdego można kupić, kwestia kasy. Pogba też był nie do wyjęcia ale się udało i to wtedy gdy nie mieliśmy LM, teraz wracamy na salony a wzmacniamy się Moratą, Perisiciem i Lindelofem, naprawdę trzeba wg was być jakimś bujającym w obłokach by nie zauważyć, że to nie są wybitni gracze? Patrzę realnie i realnie odpowiadam, że klub takiego kalibru jak MU stać na lepszych graczy, a ci wyżej wymienieni mogą być co najwyżej uzupełnieniem, ale wy byście bronili nawet transfer Sneijdera jakby przyszedł. Real, Barca czy Bayern mogą sobie kupować najlepszych, a dla nas to marzenia. Cieszycie się ochłapami, zapominając chyba jakim jesteśmy klubem o jakich aspiracjach.
» 13 czerwca 2017, 22:16 #90
piter100000: zawodnik dobry, ale nie wybitny. jednak ma 24 lata. pytanie, czy to co do tej pory pokazał to szczyt jego umiejętności, czy jednak jest jeszcze w stanie się rozwinąć? to się dopiero okaże. może po prostu potrzebuje zaufania i drużyny, w której będzie centralną postacią. w niektórych meczach Realu było widać, że chłopak nie czuje się komfortowo zwłaszcza jak grali 4-4-2 i był razem z Ronaldo na ataku. Lewy w jego wieku był rezerwowym w Dortmundzie, ale nie ma to większego znaczenia. osobiście nie jestem przekonany co do Moraty, ale ufam Jose i tak szczerze mówiąc to kogo mielibyśmy kupić? żaden klasowy napastnik w chwili obecnej nie jest dostępny
» 13 czerwca 2017, 16:12 #89
RuudVN: Andre Silva poszedł za 38M Euro do Milanu
z jednej strony szkoda, ale Milan niech wraca na salony
» 13 czerwca 2017, 16:20 #88
piter100000: zgadza się tylko, że to jest młody zdolny, a nie gwiazda. gwiazdą dopiero może zostać. swoją drogą jak na dzisiejsze realia to Milan wziął go prawie za darmo
» 13 czerwca 2017, 16:23 #87
joker20: Real moze sie z nami bawic jak my 2 lata temu z Davidem! jesli transfer nie wypali w ciagu 2 tygodni trzeba bedzie szukac kogos innego
» 13 czerwca 2017, 13:49 #86
RuudVN: tu została do ustalenia tylko kwota, co ma Real zrobić jak damy ile oni chcą?
jeżeli miałeś kiedykolwiek kontakt z transakcjami biznesowymi to powinieneś wiedzieć, że co innego opóźnić transakcję a co innego nie dotrzymać słowa, mamy czerwiec więc faks do września popsuty nie będzie.
» 13 czerwca 2017, 15:26 #85
jassaj: Real nie będzie się bawił bo to są 2 zupełnie inne sytuacje- DDG był i jest nadal kluczowym zawodnikiem, którego nie chcieliśmy pozbywać się za żadne pieniądze i robiliśmy co tylko się dało, żeby jakoś go zatrzymać. Morata jest tylko zmiennikiem u Zidana, który chce nowego napastnika i na ten cel zbiera jak najwięcej hajsu, żeby się bilans zgadzał, więc jeżeli United da najwięcej to z pocałowaniem ręki go do nas wyślą bo im na Moracie aż tak bardzo nie zależy a jeżeli już przytaczamy historie transakcji pomiędzy klubami żeby szukać analogii to fajnie by było przypomnieć nazwiska chociażby Ronaldo, Di Marii, Chicharito (mimo że tylko wypoż) a dalej w historie Hainze, Beckham, RVN. United żyje na dobrej stopie biznesowej z Realem
Zresztą, ludzie to nie ten poziom, żeby się fochami obrzucać- jeżeli United da najwięcej to nikt nie będzie się honorem unosił tylko poprostu weżmie hajs- mimo, że oba kluby to "pierdzielone bogacze" jakby to Janusz Polak rodak powiedział to chcą mieć więcej i więcej- taki biznes, honorem skarbca klubowego nie zapełnisz
» 14 czerwca 2017, 00:14 #84
MarChester: a ja ogladalem wszystkie mecze kwalifikacyjne wloch z ost czasu plus ten towarzyski z urugwajem i Darmian dawal rade
» 13 czerwca 2017, 13:20 #83
tomekwietniu: Reprezentacja to zupełnie inna para kaloszy.
A ponadto przeciwko komu silnemu oni wtedy zagrali? Z Hiszpanią nie grał, dwa towarzyskie z Urugwajem(bez najlepszych zawodników w ataku) i z Holandią(która jest najsłabsza od kilkunastu lat), reszta ogórki.
» 13 czerwca 2017, 15:03 #82
kunczi: De Gea
Valencia Bailly Lindelof Darmian
Matic(Fabinho) Herrera
Perisic(Mata) Pogba Mkhitarjan(Martial)
Morata(Rashford)

Tak to widze. Bardzo mocna i młoda kadra. Możemy grać bez problemów o wiele trofeów. Będzie dobrze
» 13 czerwca 2017, 12:49 #81
dlabigt23: ja widze za Darmiana kogos na LO i Darmian jako rezerwa/ zmiennik
» 13 czerwca 2017, 12:56 #80
bambi1234: Darmian to taka cicha woda. W tym sezonie będzie brzegi rwał.
» 13 czerwca 2017, 13:37 #79
janpal1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 14:16

A może tak grać Darmianem i wprowadzać do składu Mitchella? Może jest to większy talent niż ktoś kogo mielibyśmy kupić? Bo raczej klasowego lewego obrońcę będzie trudno sprowadzić. A Pogba na 10 to zły pomysł.
» 13 czerwca 2017, 14:15 #78
tomekwietniu: bambi Darmian to taka cicha woda w tym sezonie będzie ławkę grzał ;)

Swoją drogą co sądzicie o takim ustawieniu?
DDG
Lindelof Bailly Rojo
Valencia Fabinho Hererra Perisic
Pogba
Rashford Morata

oczywiście jeszcze żaden piłkarz do nas nie przyszedł, ale jeśli byliby to Ci piłkarze.
» 13 czerwca 2017, 14:58 #77
Devil78: Żadnego Darmiana na LO.

Co wy nie chcecie ani jednej ofensywnej akcji na lewej stronie w nowym sezonie ?
» 14 czerwca 2017, 10:09 #76
mrk: Tak samo można zarzucać Lukaku, że nastrzelał bramek ogórkom.
Zagrał 37 meczów w PL i trafił 25 bramek w 17 meczach, grając prawie zawsze po 90 minut. Strzela średnio co 131 minut. 7 bramek strzelił w 2 spotkaniach z z Bournemouth i Sunderlandem. Zespołom z top6 strzelił 4 bramki, w tym 2 City, po 1 Arsenalowi i Tottenhamowi.
Liczby solidne, ale niepowalające. Czy jest wart 100 mln, które krzyczy Everton jest mocno dyskusyjne.
Dla porównania Morata zagrał w 26 meczach i trafił 15 bramek w 12 meczach. Większość meczy z ławki albo zmieniony, więc dało mu to średnią 1 bramka na 89 minut. Ciężko jednak ocenić jego grę przeciwko lepszym zespołom, bo będąc rezerwowym grał częściej z dołem tabeli.
» 13 czerwca 2017, 12:32 #75
GunneRO: Ciekawostka:
Paul Pogba w tym sezonie w lidze stworzył 57 sytuacji bramkowych. Dimitri Payet ma ich na koncie 74.

Payet opuścił Premier League w styczniu.
» 13 czerwca 2017, 12:12 #74
tomekwietniu: Pogba jest zawodnikiem B2B, a Payet miał totalną swobodę na LP. Porównanie totalnie z tyłka.
» 13 czerwca 2017, 13:07 #73
GUESSWHOISBACK: W West Hamie grał na różnych pozycjach
» 13 czerwca 2017, 17:59 #72
Vanik: Cadena ser podaje , że skończy się na 80 mln euro .. bosh co za pieniądze
» 13 czerwca 2017, 12:10 #71
enigmatyk: Fugas#
:))

Morata strzela , jak to ich nazwałeś "ogórom"? To czemu nasi napastnicy nie strzelają jeszcze większym "ogórom" w PL? Gdzie bylibyśmy bez bramek Zlatana w zeszłym sezonie? Celta Vigo też rozumiem "ogóry" a mało nie wyrzucili nas z LE...poza tym z tego co pamiętam 3 punkty z Sunderlandem są tak samo cenne jak 3 punkty z Chelsea w drodze po tytuł, czyż nie?
Kolejny bezsens to porównanie Rooneya do Moraty pod względem goli w stosunku do minut? Czy ja o tym pisałem? What the f**k are you talking about??

Ty byś pewnie chciał, żeby w lecie dołączył do nas Messi i Dybala? Wiesz co..ja też bym tego chciał , ale nikt ich do nas nie sprzeda , dlatego musimy kupić najlepszych możliwych zawodników dostępnych na rynku , którzy będą pasować do taktyki Mourinho . W końcu to Jose decyduje kogo chce w zespole.
» 13 czerwca 2017, 11:54 #70
walentos: W PL nie ma większych ogórów, zespoły z dolu tabeli dostaja wiecej kasy niz najlepsze z la liga i co sezon sie wzmacniaja a la liga oprocz realu i barcy stoi w miejscu. Czasami ktos ma lepszy sezon w la liga i zajdzie wyzej ale i tak nic wiecej nie osiagaja. Celta akurat potrafiłą wykopać real z pucharu króla za to w lidze dostali od nich ostry łomot.

Musimy kupic najlepszych możliwych zawodników dostępnych na rynku. A kto jest dostępny na rynku? Nikt! Chyba tylko Diego Costa przychodzi mi do glowy a tak to sami zawodnicy ktorzy nie sa w stanie nas wzmocnić. Nawet jak zawodnik chce odejsc to klub nie chce mu na to pozwolic i odstrasza zainteresowanych podwyzszajac cene, tak samo jest z Sanchezem , Morata , Jamesem, Lukaku i kilkoma innymi grajkami.

Musimy zmienic nasz sposob myslenia i nie kupowac tych co sa dostepni tylko tych ktorych potrzebujemy , niezaleznie od ceny. Stać nas na to, a jest to jedyny sposób żeby stać się potęgą. Udowodnilismy to w zeszłym sezonie kupujac Pogbe i Mikiego ktorzy byli najlepszymi zawodnikami w swoich ligach, oprocz tego przyszedl Ibra najlepszy w swojej lidze i od razu wszyscy zauwazyli skok jakosci ktory przelozyl sie na koniec sezonu na 3 trofea.

Myśle ze jeśli uda nam sie w przyszłym sezonie wygrać premier league to kolejne okienka będą dla nas coraz bardziej owocne.
» 13 czerwca 2017, 15:45 #69
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 11:17

Myślę że oprócz czterech nazwisk wymienianych najczęściej w ciągu ostatnich tygodni możemy spodziewać się jeszcze jednej niespodzianki w sprawie której klub działa cichaczem. Czuję w kościach że będzie to Douglas Costa lub Sanchez, na tej pozycji mamy problemy w dodatku obaj chcą odejść i są do wyjęcia za niewielkie pieniądze. Przeczuwam że Edek targuje ile może żeby któregoś z nich wziąć za 25-30 milionów.

Z drugiej strony mam też dziwne przeczucie że Mou zechce wykorzystać sytuacje Diego Costy i sprowadzi go do nas na pół roku za niewielkie pieniądze. Po czym zimą wykorzysta go do sprowadzenia Griezmanna.

Dla mnie to okienko niezależnie od tego kogo sprowadzimy będzie ogromnym krokiem w przód. Ostatniego lata Mou nie wietrzył szatni, postanowił zostawić kadrę i dać każdemu szansę. Wzmocnił trochę skład ale nadal opieraliśmy się na tym co zostawił Van Gaal i niektóre problemy z którymi zmagał się Holender pozostały. Tego lata wie na których pozycjach potrzebne są wzmocnienia i sprowadzi tam zawodników którzy idealnie uzupełnią braki. Ja tam mu ufam.
» 13 czerwca 2017, 11:10 #68
Wave: Ja tez mam takiego czuja, ale mysle ze bedzie to James, albo Bale
» 13 czerwca 2017, 11:13 #67
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 11:27

Z Bale będzie ciężko, sam powiedział że podoba mu się Madryt i nie interesuje go powrót do Premier League, dodatkowo Perez mu ufa i niechętnie go odda.

James jest prawdopodobny, póki co Real śpiewa za niego 70 milionów, ale nie potrzebujemy aż takich wzmocnień na 10 żeby tyle za niego zapłacić. Nie zdziwię się jednak jeśli do końca okienka nikt go nie kupi i my go zgarniemy pod koniec za 40-50 milionów.
» 13 czerwca 2017, 11:24 #66
RedRevolta: Jeśli chodzi o skrzydlowego to nie ma co sie spodziewac jakis mega transferow w tym okienku typu Sanchez czy Costa, jestemy w trakcie rozmow z perisiciem :/ pewnie on trafi do United, byc moze James jeszcze znajdzie sie u nas, chociaz Real chce duzej kasy za niego zreszta tak samo za Morate, tak czy inaczej wydoją nas jak tylko będą mogli.
» 13 czerwca 2017, 11:28 #65
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 11:38

Walentos wiadomo, ale tez Morata namawial Bela do nas, tez maja Isco, tez ostatni sezon ogrom kontuzji u niego i na final nie wyszedl w podstawie, no i my zawsze go chcielismy walac 100kami, malo realne, ale nasi by pewnie spora sumke walneli za niego, kto wie tez co tam Real planuje z Mbape. Gdybania, no ale od tego jest sezon ogorkowy.

Lindelofa, Morate, Fabinho, Perisica to mysle ze juz mamy u siebie, ci z listy Mou + wlasnie jakas niespodzianka, raczej jednak James
» 13 czerwca 2017, 11:37 #64
walentos: @RedRevolta zwróć tylko uwagę że skrzydła mamy dwa i na obu brakuje jakości. Lingard jest za słaby na ten klub, Martial nie przekonuje formą zaś Rash jest za młody żeby być jednym z filarów naszego ataku na kilku frontach. Miki może nam dać sporo na skrzydle ale w przypadku kontuzji znów będziemy ratować się jakimiś półśrodkami. Sam Perisic to za mało. Ciekawe tylko czy Mou też to widzi.
» 13 czerwca 2017, 11:40 #63
RedRevolta: Miki, Martial, Mata, Lingard i byc moze Perisic + Rashford ktory moze tez grac jako skrzydłowy, po 2 zawodnikow na kazda pozycje, myśle, że to wystarczy na caly sezon, zgadzam sie, ze tak czy inaczej brakuje nam tu jakości, ale trzeba brac to co jest.
» 13 czerwca 2017, 11:48 #62
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 12:19

chyba oszalales ze Jose sciagnie do nas Diego Coste . To zawodnik ktory stwarza problemy i jest bardzo arogancki . Moze nam wprowadzac do druzyny zla atmosfere. Z reszta tego co pamietam Diego Costa byl tym jednym ktory sie przyczynil do zwolnienia JM z Chelsea. Pamietam jak rzucil w niego koszulka jak go sciagnal z boiska i watpie ze on trafi do nas . A tak w ogole to marzy mi sie Sanchez ale ucieszylbym sie tez z Jamesa chociaz pewnie moze byc nawet drozszy niz Sanchez wiec Arsenal bedzie chcial jeszcze na nim zarobic bo ostatni rok kontraktu mu zostal :)
» 13 czerwca 2017, 12:12 #61
Devil78: RedRevolta wymieniłeś 6 piłkarzy na skrzydła, ale tam nie ma żadnego klasowego skyrzdłowego :)

Jasnę, że Ci mogą tam grać, których wskazałeś. Ale półśrodkami gramy od kilku lat i widać z jakim skutkiem (stylem).

Rash niech siedzi na ławie i gra rotacyjnie w ataku.

Lewe skrzydło powinno być do rywalizacji dla Martiala i Mikiego.
Prawe skrzydło to powinien być ewidentnie nowy transfer.

Lingard niech nie wstaje z ławki, a Mata i skrzydło to jak Krychowiak i kreatywność.
Mata w ustawieniu 4 3 3 nie ma racji bytu w żadnym zespole o takiej formacji. On musi grac tam, gdzie grają z typową 10. Jeśli tak będzie u nas, to niech tam walczy o miejsce. Daleko od skrzydła.
» 14 czerwca 2017, 10:52 #60
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 10:37

To byłby kapitalny ruch z naszej strony ! Młody napastnik, wciąż jeszcze ma wiele przed sobą na dodatek stylem i posturą przypomina Lewandowskiego. Wielkie Tak dla tego zawodnika ;)
» 13 czerwca 2017, 10:36 #59
Rwkk8: A czy Mourinho będzie mógł zagrać tymi zawodnikami 8 sierpnia??
» 13 czerwca 2017, 10:34 #58
ManUtdFan94: a co stoi na przeszkodzie ? ;p
» 13 czerwca 2017, 10:35 #57
Rwkk8: Tak pytam myślę że zobaczymy zarys jedenastki na przyszły sezon
» 13 czerwca 2017, 10:42 #56
PDF: Mimo wielu narzekań na Edka i JM wydaje mi się, że kilka ruchów transferowych jest na ostatniej prostej i szczerze mówiąc każdy mi pasuje: 1. Londelof; 2. Fabinho; 3. Morata; 4. Perisic. Całkiem ciekawy zestaw. 1-3 to chłopaki poniżej 25 roku życia. Perisic natomiast to koleżka w stylu JM tj. warunki fizyczne, niezła szybkość i super wydolność ... biegacz. JM musi takiego mieć i już, to kwestia defensywnej taktyki. Gdyby te 4 transfery doszły do skutku, a wszystko na to wskazuje, będę uważał letnie okienko za bardzo udane. No oby jeszcze DDG został z nami.
» 13 czerwca 2017, 09:49 #55
enigmatyk: Po komentarzach tutaj widać , że niektórzy mają takie pojęcie o piłce jak d**a o słońcu .

Morata to znakomity napastnik . Grajac 30% mniej czasu niż Benzema wykręcił świetne liczby . Na 14 meczów w których grał od początku strzelił 12 bramek i miał 4 asysty . W sumie: 20 bramek i 5 asyst . Będąc rezerwowym . Czemu zatem Real go sprzedaje? Po prostu - Zidane preferuje piłkę bardziej kombinacyjną z Benzemą w ataku . To przynosi efekty , wiec po co zmieniać zwycięski skład?

Niektórzy tutaj obsesyjnie wręcz kreują Rashforda na jakąś megagwiazdę . Pod innymi newsami czyta się ciągle że Rashford i Martial są świetni a Morata to przeciętniak . Tymczasem Morata jest najlepiej grającym głową napastnikiem La Liga (8 bramek) , ma znakomitą technikę użytkową i zmysł strzelecki . Niektórym się wydaje , że napastnik powinien kręcić rulety ala Zidane i machać nogami bez sensu nad piłką jak Martial . W piłce liczą się gole i trofea . Tyle .
Powtórzę - Alvaro Morato to świetny napastnik i trzeba wierzyć , ze przyjdzie do Manchesteru United , bo jak na razie nic jeszcze nie jest przesądzone .
» 13 czerwca 2017, 08:26 #54
Fugas: Znawca się znalazł, czyli uważasz pewnie że Rooney miał udany sezon bo stsunek goli/asyst na minute miał najlepszy albo był na 2 miejscu po Zlatanie. Gosciu grał z ogórami i takim strzelał bramki, a grał tak mało bo pewnie gwiazdorzył i kłucił się z trenerem że czemu Benz gra a nie on.
» 13 czerwca 2017, 08:59 #53
bedajaja: i to właśnie ta hipokryzja na tej stronie, odwiedzam różne strony ale tu u nas jest największa, większej nie ma chyba nigdzie, jak Messi czy Ronaldo strzela któryś sezon z rzędu po 40 bramek to temu że grają w lidze gdzie mają słabych przeciwników i temu tak to wychodzi, a jak Morata większość z tych bramek strzelił "słabym zespołom" tego nikt nie widzi i robi się nie wiadomo jakiego napastnika z niego. Jest dobrym napastnikiem nic więcej.
» 13 czerwca 2017, 09:02 #52
PDF: Raczej ... jest dobrym napastnikiem. Pogra i zobaczymy. Pozostanie tylko dobrym napastnikiem jak np. Girou, albo rozwinie się i wskoczy na kolejny poziom. W regres raczej nie wierzę. Chłopak ma warunki do gry w PL. Potrzebny nam gracz tego typu do zapełnienia luki po Zlatanie. Lukaku się nie udał, więc Morata jest naturalnym #2 lub 3 (HK nie do ruszenia).
» 13 czerwca 2017, 09:53 #51
Loco1987: Tak czy inaczej Morata jest wysoki dobrze gra głową do tego jak na ten wzrost szybki i strzela bramki. Napastnik który jest stworzony dla Jose :P. Powinien do nas przyjść myślę że strzeli więcej bramek niż zlatan.
» 13 czerwca 2017, 10:07 #50
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 13:46

enigmatyk,

Znakomity napastnik? Po czym to stwierdzasz, po meczach z takimi potegami jak Leganes, Sporting Gijon czy Granada? Przypominam, ze mowimy o pilkarzu, ktory majac rocznikowo 25 lat w ubieglym sezonie po raz pierwszy w powaznej pilce przekroczyl granice 10 strzelonych bramek w lidze... Znakomitym napastnikiem to byl RVP, czy Ibra gdy nas przychodzili, ale na pewno nie Hiszpan, ktory jest dobry, a robienie z niego nie wiadomo kogo bo wyzył sie na hiszpanskich ogorkach jest smieszne. Przy takich klasowych pomocnikach w Realu jest latwo strzelac bramki. Zobaczymy jak Morata poradzi sobie w ciezszej lidze z gorszymi partnerami. Zadania nie bedzie mial prostego bo bedzie musial zastapic Ibre, ktory gdyby nie kontuzja strzelilby pewnie przynajmniej 20 bramek w samej lidze.

,,Niektórzy tutaj obsesyjnie wręcz kreują Rashforda na jakąś megagwiazdę"

Rownie dobrze mozna to samo zarzucic tobie w przypadku Moraty... Sami kibice Realu oczywiscie zaluja odejscia Moraty, ale glownie dlatego, ze traca swietnego zmiennika. Cos jak u nas swego czasu bylo z Chicharito. Choc w przypadku Rashforda to akurat racja, bo zachwyty sa nad nim jakby byl drugim mlodym Rooneyem, a na razie blizej mu do drugiego welbecka.
» 13 czerwca 2017, 13:44 #49
dawidlp92: dawać tego Morate już
» 13 czerwca 2017, 07:15 #48
Jasnowidz: Chciałbym spowrotem Chicharito.
» 13 czerwca 2017, 01:41 #47
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 08:53

Też bym wolał Chicarito. Ten sam poziom a poszedł by za 1/3 tego co morata.
» 13 czerwca 2017, 08:52 #46
JuveUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 01:02

Miałem przyjemność oglądać tego zawodnika przez dwa lata w barwach Juve i generalnie co mozna powiedzieć o nim to na pewno ze jest to piłkarz szybki , umiejący sie znalezc i grac kombinacyjnie. Nie jest na pewno jednak ani wybitnym technikiem ani nie ma dryblingu specjalnego. Charakteryzuje go właściwie jeden drybling , puszczenie pilki obok i sprint. Jego firmowa akcja ktora chyba najlepiej wyszla mu w meczu w Monachium gdzie przebiegł z piłką pol boiska , minal kilku graczy bawarczykow i zaliczyl asyste przy golu Cuadrado.
Obserwujac poczynania Moraty jednak mysle ze nie ma on predyspozycji na topowego napastnika z samego topu. Zbyt bardzo uzależniony jest od partnerów. Moze byc z niego jednak naprawdę dobry snajper gdy dostanie wiecej zaufania i wtedy strzeli spokojnie te 15-20 goli w lidze
Oczywiście nie jest wart takiej sumy. Maksymalnie 40 mln euro ale wiadomo jak kogos mozna na rynku transferowym wydymac to jest to Manchester czy to United czy City bo w tym aspekcie nie ma różnicy akurat
» 13 czerwca 2017, 00:59 #45
Kalina: Posty tego boldupca to ogolnie powinnismy sobie odpuscic :)
» 13 czerwca 2017, 07:43 #44
JuveUnited: Komentarz pisany na szybko stad ten śmieszny błąd. Najlepiej zwalic na małą wpadke językową jak sie nie ma argumentow
» 13 czerwca 2017, 09:48 #43
Ciechanek: SRACZKAwSPRAYU ja Twój też przestałem czytać po "dalej już juz". Gratuluje, kogoś łatwo zjechać.
» 13 czerwca 2017, 11:58 #42
TheRipper: Nie rozumiem skąd to oburzenie. JuveUnited dobrze napisał, Morata to dobry gracz ale czy stanie się topowym napastnikiem? Wątpię. To byłby całkiem niezły transfer gdybyśmy mieli już dostępnego, ogranego napastnika, a Hiszpan pełniłby funkcję jokera. Tak czy inaczej i tak ciekawszych opcji nie mamy no bo kto? Belotti po jednym dobrym sezonie w Serie A? Szkoda że przespaliśmy Lukaku i pewnie srogo tego pożałujemy w przyszłym sezonie ale myślę że z obecnych na rynku opcji osobiście postawiłbym na Lacazette'a.
» 13 czerwca 2017, 15:08 #41
wmatpl: byle nie uciekł potem do PSG
» 13 czerwca 2017, 00:58 #40
Davide: Jeżeli za parę sezonów Rashford i Martial się przy nim rozwiną albo przyjdzie jakiś nowy napastnik, to niech idzie. Ma dopiero 24 lata, więc będzie można jeszcze go sprzedać za niezłą sumkę do takiego PSG.
» 13 czerwca 2017, 17:02 #39
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 00:11

To Mourinho pozwolił temu zawodnikowi zadebiutować w Realu. On się zna na piłkarzach a Morata zrobił wielkie postępy szczególnie w ostatnim sezonie w którym strzelił 20 goli. On jest już gotowy by wejść i z miejsca stać się wiodącą postacią tego klubu. Czeka tu na niego piłkarz z którym już występował - Pogba. Ma tu rodaków którzy świetnie sobie radzą - Herrera, Mata, De Gea. Ja się jaram tym transferem bo to strasznie niedoceniany piłkarz który będzie miał wreszcie okazję udowodnić że jest zawodnikiem światowej klasy.
» 13 czerwca 2017, 00:09 #38
jassaj: A ja mam taki diabelski plan, może zbyt śmiały, ale uważam, że nawet jak przyjdzie Morata to przydałby się jeszcze 1 napastnik- bo w teorii Morata za Ibre a jak odejdzie Rooney ewentualnie to co? Może Mou dałby szanse Martialowi ale jeżeli ten ma zostać na skrzydle to mówiąc krótko- Defoe- wiem wiem, pewnie niektórzy pomyślą- toś teraz chłopie wymyślił ale spójrzcie ile on naładował bramek w fatalnym Sunderlandzie- bodajże 15, facet chyba na kontrakcie jest, ma już swoje lata więc spina o reguralną gre i rozwój to już raczej nie ta bajka, jako zawodnik nr 3? Bo uważam, że 3 napastników to minimum, Rashford wypadnie, Morata się połamie i jest problem. Z Martialem tak jak pisze, jeżeli ma być atak to niech to będzie atak, jak skrzydło- to już skrzydło, bo szkoda chłopaka trzymać w takim zawieszeniu. Luzny pomysł, bardzo naciągany ale moim zdaniem jakiś sens ma
» 12 czerwca 2017, 22:40 #37
motos8: To nie jest żaden głupi plan bo już raz kogoś takiego mieliśmy a był nim Michael Owen. Może ktoś sobie bredzić o nim co chce ale gość zasłużył sobie na swój kontrakt bramka na 4-3 z City. Wspaniały mecz, nigdy go nie zapomnę.
» 12 czerwca 2017, 23:38 #36
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2017 00:08

Chciałem troche dyplomatycznie przedstawić swój pomysł, bo wiem, jak tutaj większość reaguje, kiedy nie poda się nazwiska człowieka a)z topowego klubu b) z pierwszego składu c)najlepiej under 18
Ale faktycznie, przeszło mi to przez myśl, bo tak się zastanawiałem, dlaczego o tym gościu nigdzie się nie pisze, nie jest medialny, nie jest super star, ale Angol, zjadł zęby na tej lidze, ma doświadczenie które z ławki mogłoby procentować, zapewniałby równowage dla młodego Rashforda a mimo wszystko to nie byłaby sytuacja jak z Ibrą, gdzie Marcus miał być mówiąc taki m porównaniem muzycznym "chórkiem" dla Zlatana, tylko on byłby tym main eventem wspieranym przez starszego kolege, dodatkowo na mnie ogromne wrażenie robi jego dorobek strzelecki- no sory 15 bramek z ogólnie strzelonych (uwaga drastyczna scena) 29 przez cały Sunderland w całym sezonie, to pokazuje dramat tego klubu ale też kunszt zawodnika
I podkreślam, ja bym tego Defoe nie chciał gdzieś nawet jako rezerwowego który w co 2 meczu wchodzi na boisko, on by pełnił u mnie role takiego wentylu bezpieczeństwa, gdzie jak będzie awaria, jak nastąpi taki krytyczny moment, że będziemy musieli przerabiać Felka na ST to wtedy pojawia się gość, który przynajmniej będzie tym nominalnym napastnikiem
Pomysł jest moim zdaniem z tym sensowny, że każda drużyna musi mieć jakąś taką "ekipe sprzątającą", ludzi którzy mają świadomość swojego położenia ale mimo wszystko godzą się na to bo wiedzą że to ich jedyna i być może ostatnia opcja pojawić się w dobrym klubie, fajnie by było, żeby tymi obwodowymi zawodnikami byli młodzi, którzy będą powoli wchodzić poprzez takie epizody w zespół, ale myśle, że my mamy wielu fajnych młodych zawodników już grających i trzeba odwrócić schemat i dla równowagi wbić takiego starszego kolesia co by zachował proporcje
» 13 czerwca 2017, 00:05 #35
mario93: Tylko, że Defoe w Sunderlandzie grał i grał, dzięki temu był w rytmie meczowym... A Ty chcesz go na 3 zmiennika... trzeba by nim dobrze zarządzać i moze wtedy to by wypaliło
» 13 czerwca 2017, 00:24 #34
jassaj: No tak, ale tu są 2 kwesie- wiek, czyli ograniczenia organizmu, musi być świadom tego, że kolejny sezon na 100 % to może już nie wypalić, druga kwestia United będzie grało- PL,LM,COC Cup,FA Cup więc tych spotkań co najmniej 2 razy tyle co w Sunderlandzie co oznacza 2 razy większą (w teorii) możliwość rotacji. Myśle, że coś by załapał dl siebie, chociażby w grudniu, chociażby w pucharach krajowych, jakiś pomniejszych meczach czy kontuzjach
Jest taki problem, bo poprzednie posty to wizja korzyści dla klubu ale problem jest taki, czy on chciałby tak dać się zdegradować w hierarchii ale myśle, że rozsądny człowiek, pomny swoich ograniczeń byłby w stanie zgodzić się na coś takiego, żeby odejść jako zawodnik topowego klubu a nie bohater największej porażki w ligi ostatniego 10 lecia jak nie więcej
Ten transfer i tak nie ma pewnie prawa bytu ale podyskutować warto
» 13 czerwca 2017, 00:35 #33
TheRipper: "A ja mam taki diabelski plan, może zbyt śmiały, ale uważam, że nawet jak przyjdzie Morata to przydałby się jeszcze 1 napastnik- bo w teorii Morata za Ibre a jak odejdzie Rooney ewentualnie to co?"

To nie tyle sensowny plan co oczywistość i w pełni się w tej kwestii zgadzam. Klasowego napastnika dalej nam potrzeba a Morata jest w najlepszym wypadku dobry i takim już chyba pozostanie.
» 13 czerwca 2017, 15:11 #32
Ave88: Teraz płacze a w trakcie sezonu " od początku mówilem ze do nas pasuje, caly czas bylem na tak za tym transferem" :)
» 12 czerwca 2017, 22:20 #31
GUESSWHOISBACK: Lepszy transfer niż Pogba
» 12 czerwca 2017, 22:23 #30
Ave88: Ja jak najbardziej jestem na tak:) jesli przejdzie oczywiscie to pod okiem Mou na pewno odpali :)
» 12 czerwca 2017, 22:38 #29
JebikMUTD95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2017 22:05

Media podają ze Griezmann uzgodnił warunki przedłużenia kontraktu z Atletico do 2022r.
» 12 czerwca 2017, 22:05 #28
joker20: ale klauzula sie nie zmienia;]
» 12 czerwca 2017, 22:13 #27
JebikMUTD95: Nie bądź taki pewny bo jak narazie wiadomo tylko ze będzie obowiązywal Griezmanna do 2022r. Resztę poznamy jak Griezmanna go podpisze :)
» 13 czerwca 2017, 01:49 #26
RedDevils4life: Daliście jako główny news i już myślałem, że oficjalka...
» 12 czerwca 2017, 21:09 #25
Lechovskyy: Oby nie , Morata to nie jest zawodnik topowy a chyba wlasnie do ścisłego topu chcemy wrocic !
» 12 czerwca 2017, 21:03 #24
DevoMartinez: A jaki? Mistrz hiszpanii i zdobywca LM, drugi strzelec swojego zespołu.
» 12 czerwca 2017, 21:24 #23
welllone: Podaj nazwisko topowego napastnika który jest REALNIE do wyciągnięcia i jest lepszy niż Morata!
» 12 czerwca 2017, 21:38 #22
kamilpe: Proste, Lacazette :-)
» 12 czerwca 2017, 21:42 #21
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2017 22:14

Ta, Lacazette co wali ogorkom we francuskiej z warunkami fizycznymi panienki.
100x wole Morate, ktory ma jeszcze cholernie duzy potencjal rozwoju, ma dobre warunki fizyczne, dobrze gra glowa i ktory jest tez bardzo dobry technicznie
» 12 czerwca 2017, 22:12 #20
Lechovskyy: Jestem zdania ze posiadamy dwojke zawodnikow ktorzy gdy bd sie na nich stawiac to z kazdym sezonem beda coraz lepszymi jak nie najlepszymi napastnikami na świecie mówie tu o Martialu i Rashfordzie , postawmy na naszych tak jak robilismy to kiedys te chłopaki to naprawde diamenty ! Powinnismy sie skupic na lewym obrońcy , typowym środkowym pomocniku żeby Pogba był troche bardziej z przodu i skrzydłowy i naprawde bedzie dobrze ! :D
» 12 czerwca 2017, 22:25 #19
Kobeman25: Zgadzam się z Tobą w 100 % powinniśmy postawić na Martiala i Rashforda to są diamenty i wierzę że to będzie jak kiedyś Yorke i Cole 😉
» 12 czerwca 2017, 22:45 #18
uzil25: Lukaku.
» 12 czerwca 2017, 23:44 #17
Principeazzurro: 100% racja!
» 13 czerwca 2017, 00:29 #16
Vamper: Nie ma zadnego lepszego napastnika do wyciagniecia. Aubameyang moim zdaniem slabszy niz Morata.
» 13 czerwca 2017, 01:34 #15
marjo: Milan kupił już Andre Silve, szkoda że Mourinho się nim nie interesował bo zapowiada się dobrze
» 12 czerwca 2017, 20:33 #14
janpal1: Rashford zapowiada się jeszcze lepiej!
» 12 czerwca 2017, 21:25 #13
Fenek: Poczekają do ostatniego dnia okna transferowego ;D
» 12 czerwca 2017, 19:15 #12
Spadkobierca: Milan się nie dał wydoić na taką kasę, to znaleźli inną krowę - Manchester United. Smutno na to patrzeć. Nawet jeśli to dobry piłkarz wchodzący z ławki, to jaka jest pewność, że tak samo będzie sprawdzał się w pierwszym składzie? Niektórzy to po prostu wieczni rezerwowi.
» 12 czerwca 2017, 18:27 #11
S4MICHAEL: Nie płacz już qr..a! Ciesz sie, że taki zawodnik chce do nas przyjść, bo inny opcji nie ma. Lukaku raczej na pewno wybrał Chelsea, Griezmann zablokowany to kogo ty byś chciał? Belotti zostaje w Torino.
» 12 czerwca 2017, 18:37 #10
DevoMartinez: W lidze częściej grał w pierwszym składzie niż wchodził z ławki. 14/12 więc trudno go nazwać wiecznym rezerwowym. Zwłaszcza, że ma dopiero 24 lata.
Gość ma coś do udowodnienia i na pewno nie będzie się oszczędzał gdziekolwiek nie pójdzie.
» 12 czerwca 2017, 18:50 #9
sisinho: @Spadkobierca

To kto na atak? Lukaku woli CFC, Kane nie do ruszenia z Tottenhamu, Auba woli PSG czy inne cieplutkie klimaty, Griezmann nie odejdzie z Atleti wiec zostaje wolny Belotti i Morata. Nie przepadam za Hiszpanem ale nie mozemy zostac z młodym Rashfordem na ataku.
» 12 czerwca 2017, 18:55 #8
Diabelred: Spadkobierca,

,,Niektórzy to po prostu wieczni rezerwowi."

Daleko nie trzeba szukac, chocby Chicharito u nas czy w Realu swietny rezerwowy, a Bayerze o ile jeszcze pierwszy sezon mial dobry, o tyle w tym kompletnie zawiodl strzelajac zaledwie 11 bramek w lidze(z czego tylko w 7 meczach, przez caly ligowy sezon...) i 1 w LM.

Mourinho ryzykuje, bo Morata moze odpalic, ale tez nie musi. Po cichu licze, ze jesli Morata nie wypali to naszym planem B bedzie powrot Ibry w zimowym okienku.

sisinho,

Jest jeszcze Lacazette, Icardi. W tym okieku na prawde jest w czym wybierac jezeli chodzi o napastnikow.

Ciekawe tez co bedzie z Costa. Brazylijczyk wykluczyl transfer do chinskiej ligi ze wzgledu na przyszloroczne MS, a Conte go nie chce. Moze jednak Costa zostanie do zimy w Chelsea, a druga czesc sezonu spedzi w Atletico, z kolei do nas przyszedlby Griezmann, pomarzyc mozna heh :D.
» 12 czerwca 2017, 19:40 #7
welllone: Poza Lukaku nie było nikogo lepszego do wyciągnięcia.
Pieniądze spore ale takie teraz są dla Anglii, a tym bardziej United.
» 12 czerwca 2017, 20:33 #6
Fugas: Wellone nie ośmieszaj się. Sanchez, Mbappe, Auba. Nie zdziwie się jak jeszcze ktoś wyskoczy. Już wolał bym nawet Andre Silve. Może u nas odpali ale mam złe przeczucia.
» 12 czerwca 2017, 20:54 #5
welllone: Fugas to Ty się nie ośmieszaj. Ja piszę o napastnikach nie o skrzydłowych.
Takiego też nam brakuje i liczę, że kogoś zakupimy.
» 12 czerwca 2017, 21:40 #4
Lokator23: Co Wy macie z ta kasa. Ludzie czy to idzie z Waszych pieniedzy. Placzecie jakbyscie mieli na ten transfer rozbic wlasna skarbonke
» 12 czerwca 2017, 22:25 #3
motos8: Nie wiem dlaczego ale Morata bardzo przypomina mi Morientesa. Bardzo dobry zawodnik który bodajże przez Pereza się nie nagrał i był również zakochany w Realu. Niech wpada do nas bo Hiszpanie raczej się w Anglii sprawdzają. Życzę mu powodzenia.
» 12 czerwca 2017, 18:10 #2
S4MICHAEL: Dokładnie mam tak samo...również Morata przypomina mi stylem gry i ogólnie sylwetką Morientesa (nawet jest do niego podobny z twarzy hehe...wygląda jak jego brat dosłownie).
» 12 czerwca 2017, 18:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.