Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LE: Brak pomysłu, brak wyniku. Porażka z Liverpoolem

» 10 marca 2016, 22:56 - Autor: aruna12 - źródło: DevilPage.pl
Po porażce w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy, Manchester United znalazł się jedną nogą za burtą tych rozgrywek. Liverpool dominował przez całe spotkanie i zasłużenie wygrał 2:0. Czerwone Diabły wyglądały na zespół zagubiony i nie dały podstaw by wierzyć, że w rewanżu na Old Trafford odrobią straty z pierwszego spotkania.
LE: Brak pomysłu, brak wyniku. Porażka z Liverpoolem
» Po porażce w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy, Manchester United znalazł się jedną nogą za burtą tych rozgrywek. Liverpool dominował przez całe spotkanie i zasłużenie wygrał 2:0. Czerwone Diabły wyglądały na zespół zagubiony i nie dały podstaw by wierzyć, że w rewanżu na Old Trafford odrobią straty z pierwszego spotkania.
Oceń zawodników:
David de Gea
Guillermo Varela
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Morgan Schneiderlin
Marouane Fellaini
Memphis Depay
Juan Mata
Anthony Martial
Marcus Rashford
Bastian Schweinsteiger
Ander Herrera
Michael Carrick

Oddano 155 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
United zaczęli mecz od mocnego uderzenia. W 14. sekundzie dośrodkowanie z prawego skrzydła posłał Depay, ale Rashford w dogodnej sytuacji strzelił obok bramki Simona Mignoleta. Kilka chwil później sędzia Carballo pokazał pierwszą żółtą kartkę w meczu - obejrzał ją Henderson za faul na Schneiderlinie.

Na początku drugiego kwadransa, pod bramkę De Gei coraz śmielej próbowali przedostać się gospodarze. W 19. minucie Depay sfaulował Clyne’a i sędzia podyktował rzut karny. David de Gea dobrze wyczuł intencje egzekwującego „jedenastkę” Daniela Sturridge’a, ale piłka po palcach Hiszpana i tak wpadła do siatki.

W 23. minucie De Gea pokazał swój kunszt. Piłkę wzdłuż bramki uderzył Sturridge, a pokonać bramkarza United próbował Coutinho, ale „jedynka” Czerwonych Diabłów wybiła piłkę do boku i zapobiegła utracie kolejnego gola.

Po 30. minutach gry małe zamieszanie zrobiło się w „szesnastce” Liverpoolu. Po walce z Fellainim piłkę nieudolnie próbował wybić Sakho i z jego błędu mógł skorzystać Mata. Hiszpan nie dał jednak rady minąć obrońcy, a już minutę później United znów musiał ratować jego rodak. Strzał Sturridge’a, który doszedł do piłki po błędzie Smallinga, świetnie wybronił De Gea, który był jedynym jasnym punktem w zespole Van Gaala. Kilka chwil później z rzutu wolnego uderzał Depay, ale jego uderzenie było mocno niecelne.

W 42. minucie po raz kolejny sytuację ratował De Gea. Hiszpan zatrzymał strzał Lallany z kilku metrów. United odpowiedzieli strzałem rozpaczy Marcosa Rojo, który poszybował wysoko nad bramką Mignoleta. Po kilku minutach, które upłynęły pod dyktando Liverpoolu, sędzia zakończył pierwszą połowę.

Na drugą połowę United wyszli z Michaelem Carrickiem, ale bez Marcusa Rashforda. W 50. minucie Morgan Schneiderlin oddał pierwszy celny strzał na bramkę Mignoleta. Dużo lepszym uderzeniem popisał się Coutinho, ale De Gea wybił je na rzut rożny. W 56. minucie w pole karne Liverpoolu dośrodkowywał Varela, ale Martial nie zdołał dojść do jego podania.

W 67. minucie liverpoolczycy znowu sprawdzili formę De Gei. Z dystansu uderzył Clyne, ale Hiszpan nie miał problemu z obroną strzału w środek swojej bramki. Po dwóch minutach idealną okazję do podwyższenia wyniku miał Henderson, ale jego strzał okazał się za mało precyzyjny i piłka przeleciała nad poprzeczką.

W 73. minucie katastrofalnie w polu karnym zachował się Carrick. Jego beznadziejne wybicie piłki przechwycił Lallana, który podał do Firmino. Ten z bliska umieścił piłkę w bramce bezradnego De Gei.

Manchester United nie miał pomysłu na zdobycie kontaktowego gola. Podopieczni Van Gaala przepychali piłkę do przodu, ale bez żadnego konkretnego celu. W 84. minucie obok bramki Mignoleta główkował Fellaini i była to jedna z lepszych okazji United w całym spotkaniu.

Spotkanie zostało zakończone po dwóch minutach doliczonego czasu gry. Manchester United zaprezentował się wyjątkowo mizernie: oddał jeden celny strzał i przez cały mecz nie wywalczył ani jednego rzutu rożnego. Po takim meczu trudno być optymistą, ale trzeba wierzyć, że za tydzień na Old Trafford będzie dużo lepiej.

Liverpool FC 2:0 (1:0) Manchester United


Bramki: 20’ Sturridge, 73' Firmino

Żółte kartki: 3' Henderson, 43' Lovren, 49' Coutinho - 19' Depay, 45' Rashford, 59' Fellaini

Liverpool FC: Mignolet - Clyne, Lovren, Sakho, Moreno, Henderson, Lallana, Can, Coutinho, Firmino (84' Origi), Sturridge (64' Allen)

Manchester United: De Gea - Varela, Smalling, Blind, Rojo, Schneiderlin (79' Schweinsteiger), Fellaini, Depay, Mata (79' Herrera), Martial, Rashford (46' Carrick)


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho wróci na trenerską ławkę w lipcu
Następny news »
Statystyki: Liverpool FC vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (340)


zbyszek7: Jesli awansuje Chelsea i Arsenal oraz jakims cusem My to trzeba bedzie sie modlic zeby wylosowac Crystal Palace
» 12 marca 2016, 03:18 #217
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2016 03:38

na Wembley w jednym meczu to można mieć psi fart, także mi obojętne kogo wylosujemy

najsampierw, to tak jak piszesz - jakimś cudem, przy pomocy wszystkich niebios trzeba przejść West Ham
» 12 marca 2016, 03:37 #216
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 22:18

Arsenal stuknie w niedzielę Watford, w półfinale FA Cup trafi na zwycięzcę dzisiejszego ćwierćfinału, awansuje i koniec końców wygra trzeci raz pod rząd. United skończą znowu bez niczego. A mnie trafi jasny szlag. : (
» 11 marca 2016, 22:15 #215
zbyszek7: Rashford dostaje szanse gry wobec kontuzji Martiala wychodzi dwa razy na szpicy strzela 4 gole wszyscy sie ciesza. Po 2 tyg gramy na jednym z najciezszych terenow w anglii z Liverpoolem gdzie Marcus ma zaszczyt zagrac 45 minut po czym wchodzi za niego Carrick!! Moze mi ktos powiedziec co ten van Gaal ćpa??
» 11 marca 2016, 22:09 #214
zbyszek7: Na prawym skrzydle zapomnialem dodac
» 11 marca 2016, 22:39 #213
Soczysty82: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2016 01:14

jakbys dobrze obserwowal to bys widzial ze ta zmiana spowodowala tez kilka innych zmian na boisku....wiec zobacz dokladnie to znajdziesz odp o co tam chodzilo.
» 12 marca 2016, 01:13 #212
Wave: tam byl straszny galimatias z kryciem indywidualnym i sporo graczy na nie swoich pozycjach gralo varela biegal po calym boisku kryjac coutinio, rashford mial niby prawa obrone wspierac, carrick na srodku obrony, blind gdzies z przodu po lewej, potem nawet w polu karnym czesto

strasznie to wygladalo taktycznie
» 12 marca 2016, 11:36 #211
Diabelred: No prosze juz nawet u Srok w koncu doszlo do zmian. Szkoda, ze my na taka zmiane musimy poczekac do konca sezonu. Swoja droga to kto by pomyslal, ze van Gaal przetrwa zwolnienia tyle menagerow. W koncu media oraz buki to jego typowali jako jednego z pierwszych do zwolnienia. W przyszlym sezonie bedzie ladna plejada nazwisk menagerow w PL. Juz to wyglada niezle: Guardiola, Wenger, Klopp, Benitez. A prawdopodobnie dojdzie jeszcze Mou (u nas), Conte (Chelsea).
» 11 marca 2016, 22:03 #210
Dubek: Ale powiedz mi kogo byś chciał teraz za Van Gaala? Kogo?
» 12 marca 2016, 03:22 #209
jamaj05: Jak przyjdzie Simone na nowy sezon, to ze zwolnieniem LvG spokojnie mogę czekać do końca tych rozgrywek
» 12 marca 2016, 14:00 #208
Dubek: Nie przyjdzie.
» 12 marca 2016, 14:46 #207
piotrz23: Za co pokochałem MU? Właściwie to nie wiem. Zawsze lubiłem historię i tradycję. I patrz, trafił się SAF i jego drużyna. Nie oszukujmy się, drużyna złożona z walczaków i lojalistów. Zakochałem się w Giggsie, Scholsie, Keanie i EvdS. To byli piłkarze, a nie jacyś podrabianice. Walka, przywiązanie i jeszcze raz walka. Błagam SAF wróć!!
» 11 marca 2016, 21:49 #206
Xeres: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 21:47

A ja sobie tu kulturnie pozwolę normalnie na przypomnienie starych czasów. W gruncie rzeczy pokazanie klubu przed kastracja zawodników przez naszego holenderskiego Sokratesa. Manchester City vs Manchester United 2 3 Highlights & All Goals FA Community Shield 07 08 201 - proszę o wpisanie tej pozycji na yt i obejrzenie klasowego skrótu.
» 11 marca 2016, 21:46 #205
tara1982: Przez lata pośmiewiskiem Premiership był Liverpool na zmianę z Arsenalem, teraz nadszedł czas na Manchester, którym rządzą ludzie dla których najważniejszy jest hajs, a nie gra zespołu i wyniki, ludzie nie mający bladego pojęcia o prowadzeniu klubu piłkarskiego, tacy ludzie wybierają nadętego buca na trenera i w zestawie w mizernymi piłkarzami trfonią lata ciężkiej pracy Sir Alexa, żałosne, ale prawdziwe. Największym błędem United była sprzedaż klubu ikony.
» 11 marca 2016, 19:10 #204
Sandor: jak widze holendra obojetnie którego w barwach MU to robi mi się nie dobrze, dodam do tego Mate wywalił bym ich na zbitą morde! nie tesknie za Rooneyem jemu bym podziekował. I tak naprawde nie będę szczęśliwy jesli chodzi o kibicowanie puki trenerem nie zostanie Roy Keane uwazam że to jest jedyna osoba która może odmienić los , NAJWAŻNIEJSZE TO DOBRAĆ PIŁKARZY KTÓRZY BĘDĄ UMIERAĆ NA BOISKU ZA UNITED a jedyna osoba która możne natchnac piłkarzy duchem walki według mnie to własnie Roy . Inny trener to najemnik nie ma w sobie serca United , wiadomo każdy chce wygrać i się stara ale to za mało.
» 11 marca 2016, 17:48 #203
karreem: Mecz bez niespodzianki Liverpool zasłużenie wygrał a jego grę oglądało się z przyjemnością, 2-0 to najniższy wymiar kary jaki otrzymaliśmy mogliśmy spokojnie przegrać dużo wyżej. CO do naszej postawy szkoda strzępić języka bo to co jest wałkowane od kilku miesięcy jest wciąż aktualne.
» 11 marca 2016, 17:33 #202
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 16:54

Pieprzenie z ta cala filozofia i to rzekome posiadanie pilki.... Przeciez gramy jak jakies ogory, przychodzi starcie z lepsza druzyna to sie cofamy jak piz*y!! Posiadanie posiadanie kur*wa przychodzi mecz z lepsza druzyna i GOW**!! Ba, nawet jakis potencjalny "sredniak" troszke przycisnie to juz sie czajnik gotuje i wybicia jak to cos co zrobil Carrick.... Co on chcial kur,a zrobic? Juz lepiej bylo wypier*olic bezladnie pilke jak to Rojo wywalal w pierwszej polowie np. (co rowniez mnie irytowalo ale lepsze to niz to co Carrick odpieprzyl)
» 11 marca 2016, 16:53 #201
zbyszek7: De Gea i 10 koszulek tak to wygladalo. Dobrze ze nie mielismy cornerow bo Blind by musial wrzucac. Zgroza...
» 11 marca 2016, 16:49 #200
nowakman85: Witam może to złe porównanie ale jednak wróce do sezonu 07/08 w którym to wygraliśmy LM :) po karnych ale jednak z Chelsea która w Premier League była na 2 miejscu My na pierwszym. I teraz zadajcie sobie kochani pytanie gdzie my Jesteśmy ?? skoro przegrywamy z Liverpoolem 2-0 który jest o oczko niżej . Pomijając już nawet złe decyje menadzera jaki My mamy skład czy jakiś kibic w europie(bardzo dobrego klubu) mówi sobie pod nosem ale ten Fellaini czy Mata by nam sie przydał ? jak można tych zawodników porównywac do Teveza,Naniego,Giggsa,Scholesa lub innych o wtedy grali :) nie ma odpowiednich zawodników na konkretne pozycje może cały problem nie leży w umiejętności grania lecz też i w psychice bo braki techniczne można nadrobić siłą i poświęceniem którego nie ma i nie będzię i nie można pisać ze SAF by teraz wygral z tym składem bo może oni nie maja predyspozycji i tyle pozdrawiam miłego weekendu!!
» 11 marca 2016, 16:43 #199
Slawek7: Ja sie ludze od meczu z Wikami.
» 11 marca 2016, 14:51 #198
84cantona7: Jak to jest, że im wyższe tygodniowki tym mniejsze zaangażowanie i mniej serca do walki.Kiedyś piłkarze United zarabiali 1/4 tego co dziś a boiska były dosłownie przegrane od walki.
» 11 marca 2016, 14:44 #197
Diabelred: Inne pokolenie, inna mentalnosc. Kiedys dla pilkarzy pilka nozna to nie byla tylko praca, ale rowniez i pasja. Dla dzisiejszych pilkarzy pilka nozna to tylko praca. Dla wiekszosci dzisiejszych pilkarzy malo wazne jest to, czy jest porazka, remis czy zwyciestwo, wazne zeby tylko zera na koncie sie zgadzaly.
» 11 marca 2016, 15:49 #196
thelead: kuźwa weźcie zejdźcie z piłkarzy, weźcie skończcie z wypominaniem im kasy, weźcie skończcie biadolić o jakimś dawnym sorcie piłkarzy grających dla idei bo chyba musielibyście wrócić do lat 60.

Piłkarze są bez formy, bo filozof nie potrafi z nimi pracować (przykład Rooneya - wieszaliście na nim psy, że nie walczy, zaczął strzelać lepiej grać - od razu więcej walczy). Piłkarze nie walczą bo czują że nie mają za kogo walczyć. Piłkarze nie walczą bo narzucony im został styl z którym się nie zgadzają.
» 11 marca 2016, 18:15 #195
Domelo: Takiego kryzysu nawet za Moyesa nie mieliśmy. Masakra.
» 11 marca 2016, 13:53 #194
Dubek: No jak nie, było dokładnie tak samo.
» 11 marca 2016, 14:37 #193
Slawek7: Mojs nie wydal cwierc miliarda!
» 11 marca 2016, 14:39 #192
DolphZiggler: Moyes DEF Luj
» 11 marca 2016, 15:06 #191
Diabelred: No i sam poziom ligi w sezonie 13/14 byl znacznie wyzszy. To, ze takie Leicester lideruje i to juz z niezla przewaga nad 2 miejscem, pokazuje tylko jak slabe w tym sezonie sa City, Arsenal, Chelsea czy my. Newcastle w sezonie 11/12 tez mialo taki sezon konia jak teraz Leicester, wtedy Srokom starczylo to jednak tylko na zajecie 5 miejsca. W tym sezonie tam ta druzyna Srok spokojnie bilaby sie o top 3.
» 11 marca 2016, 15:13 #190
Domelo: Moyes miał tego pecha, że akurat czołówka ligi była wtedy w gazie jak chociażby LFC z Suarezem, a teraz wszystkie kluby tracą punkty i poziom ligi jest słaby....
» 11 marca 2016, 17:06 #189
AUDIoooo: Dobre!Prawda!plusik
» 11 marca 2016, 14:44 #188
Rotx: Pierwszy poważny test Van Gaal oblał w grudniu gdzie mając kolejno
8.12 Wolfsburg
12.12 Bournemouth
19.12.Norwich
26.12 Stoke

Wszystko przegrane czyli test oblany

Zbliżający się tydzień będzie znacznie trudniejszy
13.03 (H) West Ham - szansa na trofeum
17.03 (H) Liverpool - szansa na trofeum (rzekomo)
20.03 (A) Man City - szansa na Top 4

Jeżeli ten tydzień zakończy się trzema porażkami to nic nie uratuje Louisa a może się zakończyć porażkami.
» 11 marca 2016, 13:25 #187
RyanScholes1878: Komentatorzy kanalu eurosport powinni zostac zawieszeni za wymowe nazwisk oraz powtarzanie w kolko MEN JU.....
» 11 marca 2016, 13:19 #186
AUDIoooo: Racja,albo jak mowia Reszford :)
» 11 marca 2016, 14:46 #185
Guarnere: Przed meczem z WBA wyglądało to wszystko na sytuację całkiem komfortową. Miałem nawet cichą nadzieję, że nasi piłkarze powalczą o pierwszą lokatę w lidze, zwycięstwo w le, ewentualnie pucharze fa. Po meczu z West Hamem i Manchesterem City, jeżeli nie poprawimy gry, może się okazać, że nie tylko nie wygramy w tym sezonie żadnego pucharu, ale też pierwsza piątka w lidze może być poza naszym zasięgiem.
» 11 marca 2016, 12:35 #184
lukstar: jak ja nie trawie tego capa gala ale jeszce bardziej kibicow looserpolu, masakra jest, wystarczyl jeden mecz i juz obrosli w piorka, alez sa mocni, chyba to koniec United, teraz czeka nas ciagle ogladanie plecow lfc ;/ ahh ile ja bym dal by miec w skladzie takich lovrenow,milnerow :(
» 11 marca 2016, 12:01 #183
gromek119: Panie Fiozof gdzie jest teraz Manchester United? Staje się sredniakiem do bicia przez każdego .Razem z Tobą powinien poleciec Ed . Piłkarze bez ambicji ważne żeby tygodniowka się zgadzala na koncie.
» 11 marca 2016, 11:50 #182
Sideswipe: youtube.com/watch?v=yCbubZBi2gw
Hehehe, ten krótki filmik dostarczył mi więcej radości niż ostatnie dwa mecze United...
» 11 marca 2016, 11:48 #181
RobvanKlu5i: Dobrze, że człowiek poszedł spać po 20 minutach meczu i wyspał się do pracy i nie musiał oglądać tej błazenady w wykonaniu Manchesteru United.

Dobrze, że MU wypada z Ligi Mistrzów na kolejny sezon, bo wstyd z takim szrotem i dziadostwem pokazywać się na europejskich boiskach.
» 11 marca 2016, 11:36 #180
Enorel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 11:23

Ja najbardziej zapamiętałem z tego meczu jedną scenę - kiedy realizator (jeszcze przy stanie 1-0) pokazał sir Alexa Fergusona siedzącego na trybunach i jego mina mówiła wszystko - wyrażała wszystkie uczucia mnie jako kibica tego klubu, oglądającego te bezpłciowe mecze mojego ukochanego zespołu. Potem jeszcze Fergi zaczął kręcić głową na boki wyrażając swoją dezaprobatę i zrobiło mi się po prostu przykro, że On musi to oglądać.
Nie chodzi o to, żeby United ciągle wygrywało - za Fergiego też przegrywali i odpadali z rozgrywek, ale wtedy była ta walka, to coś, czego teraz brakuje. Wtedy każdy kibic wiedział, że bez względu na to jaki jest wynik i ile Czerwone Diabły przegrywają, to w każdej chwili może się to zmienić, bo piłkarze walczą do końca. Nikt nie miał pretensji, że jednak przegrali, bo każdy widział ile serca i zdrowia zostawiali na boisku. Teraz tego brakuje, bardzo brakuje.
» 11 marca 2016, 11:21 #179
Slawek7: Enorel:Fajnie napisane:-)Dziwic sie staruszkowi,budowal klub i jego wielkosc przez prawie 27 lat .Przyszedl jeden niszczyciel,potem drugi destruktor i w 3 lata Mu jest zdewastowany.
» 11 marca 2016, 11:24 #178
Enorel: Nie dziwie mu się, tylko jest mi przykro, że On to widzi, bo odczuwa pewnie to tak samo jak my - kibice, tylko jeszcze mocniej. A tak jak napisałem - nie chodzi o to, że United przegrywa mecze, tylko o styl, za czasów SaF-a mieli tego pazura, którego teraz ewidentnie brak.
» 11 marca 2016, 11:41 #177
thelead: "Wtedy każdy kibic wiedział, że bez względu na to jaki jest wynik i ile Czerwone Diabły przegrywają, to w każdej chwili może się to zmienić, bo piłkarze walczą do końca"


i tu by była zasadnicza różnica, bo w czwartek nasi piłkarze nie walczyli ani do końca ani od środka, ani nawet od początku.
» 11 marca 2016, 12:12 #176
Slawek7: MU Circus club upadl i zhanbil sie na naszych oczach i oczach SAF.Kiedys grali tu mezczyzni, pilkarze,przez duze P.Pilkarze z charyzma,wola walki gardzacy porazka:Giggs,Schooles,BeckhamRVN,Evra,Rolando,Vidic,F5,Gary,Peter nie wspominajac o Keane czy Ericu,zostawiali serce na boisku a nie stolec jak dzisiejsi pseudo-kopacze.Dziaiaj biegaja :twiterowy wojownik Mata ,czlowiek porazka Blind,Rojo slit focia,czlowiek drzewo i wielu kopaczy nie godnych zakladac ta koszulke reprezentujacych poziom Stoke czy innego Southampton.

Na lawce byl SAF a teraz czlowiek majacy zycie trenerskie za soba,bez pomyslu,zenujacy,arogancki,majacy kibicow za tepakow,wmawiajacy im,ze nie jest tak zle ,ze to prozec filozoficzny napedzany prawem Murphyego i inne bzdety.Stworzyl atmosfere w ktorej porazka to cos normalnego i przegrywanie jest na porzadku dziennym.Louis G stworzyl bezjajeczny ,nijaki twor,bez ambicj,przerobil giganta pilkarskiego w trupe cyrkowa z ktorej kazdy sie smieje a zarzad sabotuje klub patrzac bez reakcji.
To jak ma byc normalnie? Bylbym zapomnial LVg iED nowotwory niszczace i hanbiace klub WWWWOOONNNNNNNNNNN!!
» 11 marca 2016, 11:10 #175
lukstar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 11:50

ten kolek rozprawil sie konecertowo z wami w lidze az 4x pod rzad.Przyszla pierwsza porazka i to na wyjezdzie i odrazu kibicie looserpolu obrosli w piorka jacy to nie sa mocni, prawda jest taka ze to United przegralo ten mecz a nie wy go wygraliscie, zreszta wystawiliscie najmoncniejsza 11. kazdy gracz u was jest zdrowy nie to co u nas, ciagle plaga kontuzij,Nie bronie tego pseudo trenera bo dla mnie tez jest skonczony ale nie moge czytac takich marnych wypocin kibicow ktorych wrecz nie trawie.United jest w kryzysie juz 3 sezon a lfc? Prawda jest taka ze jeszcze musi sporo latek minac zanim staniemy sie zespolem pokroju lfc ktory stal sie sredniakiem, United wroci to jest pewne a wy pewnie znow zaczniecie zwalniac trenera bo jestem pewien ze z taka kadra jaka macie nic was dobrego nie czeka,a klop jest przereklamowany i czuje ze nic sie osiagnie na wyspach.

A i co do top 4 to w tym sezonie nie jestesmy konkurentami? heeh a w ubieglym prosze cie przypominij mi kto byl w top 4?
» 11 marca 2016, 11:47 #174
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 12:30

lukstar nie ma się co napinać. Abemadlo napisał to co wszyscy wiedzą. każdy klub z czołówki liczy na to, że ta niedojda trenerska zostanie na kolejny sezon i pogrąży nas jeszcze bardziej. ja za to chciałbym pogratulować Liverpoolowi (robie to z ciężkim sercem) walki i zaangażowania, doboru trenera, który nie wydał nic, a w kilka miesięcy widać znaczną poprawę w grze ich zespołu. wystarczy spojrzeć na pressing jaki stosowali wczoraj. na 30 metrze przed naszą bramką zabierali nam piłkę jak juniorom, a nasi pseudopiłkarze biegali obsrani po kolana
» 11 marca 2016, 12:30 #173
Keravnos: Abemadlo, tak jak cała liga życzyła wam, żeby Błędan Rogers był jak najdłużej waszym trenerem. Takiego piachu jak za jego kadencji to nawet my nie graliśmy pod wodzą naszego "maestro"
» 11 marca 2016, 14:29 #172
TinyScouser: "Takiego piachu jak za jego kadencji to nawet my nie graliśmy pod wodzą naszego "maestro".

Jak to zmierzyć i porównać ? :D
» 11 marca 2016, 18:18 #171
thelead: może mi ktoś wyjaśniec bo to jest poza moim umiejętnościami poznawczymi...jak to się stało, że w meczu w którym przegrywaliśmy 1-0 w pewnej chwili mieliśmy Fellainiego, Carricka, Schwiensteigera, Hererę - czyli czterech środkowych pomocników z czego może jeden Herrea umie coś wykreować i to raczej rzadko, a drugi Fellaini może i by chciał ale nie potrafi? Czterech graczy, wszyscy raczej usposobieni defensywnie, jak to mogło dobrze wyglądać? Co z Januzajem albo Lingardem?

pod drugie ja odnoszę wrażenie że szwankuje strasznie taka rzemieślinicza trenerska robota. Fajerwerki taktyczne to jedno ale drugie, wszyscy nasi piłkarze są byli wczoraj o jedną chwilę wolniejsi od przeciwników. Zobaczcie że Depay ciągle jest podbijany, to samo Blind i Varela. W zasadzie tylko gracze spoza drużyny (Martial który przyszedł późno i Rashford trenujacy z młodzikamii) w tym sezonie potrafili mijać przeciwników Nie wiem nie jestem fachowcem, ale na podwórku zawsze gra wyglądała w ten sposób kiedy przeciwnik był lepszy fizycznie, albo my byliśmy zmęczeni. I mam takie wrażenie że nasi są słabo przygotowani motorycznie - albo trenują za dużo, albo za mało.
» 11 marca 2016, 10:45 #170
Slawek7: W 3 lata zniszczyc klub,historie,tradycje,k wszystko,nieprawdopodobne.Najpierw jeden matol na lawce ,potem drugi.
» 11 marca 2016, 10:33 #169
ReedSnakee: Kto sie smial z Kloppa ze cieszy sie na mecz z United bo po raz kolejny po tylku dostanie? ;)
» 11 marca 2016, 10:07 #168
wisla2108: TYLKO 2:0 to najlepszy komentarz do meczu.. z drugiej strony karnego nie musiał gwizdać , karny trochę po hiszpańsku a przy drugiej bramce spalony i błąd carricka.. po drugie widać co dała zmiana trenera w KFC ..a po trzecie nie zdziwię sie jak nas w tabeli wyprzedzi kfc i chelsea
» 11 marca 2016, 10:05 #167
miloszek5555: KFC juz jest przed nami i to na drugim miejscu jakbys jeszcze nie wiedzial
» 11 marca 2016, 11:17 #166
Slawek7: Manchester United Circus Club bawi kolejne miasta,tlum wiwatuje na widok pokazuw trupy cyrkowej z czerwonej czesci Manchesteru.Kazdy jest zachwycony iloscia smiechu dostarczona przec cyrkowcow procz samego miejsca powstania trupy.Clown na lawce,w zarzadzie i kilkunastu na boisku-musi bys smiesznie.Bylbym zapomnial LVg iED nowotwory niszczace i hanbiace klub WWWWOOONNNNNNNNNNN!!
» 11 marca 2016, 09:56 #165
Keravnos: Trzeba było jednak odpaść z FC Midtjylland... Dawno mnie tak mnie nie bolała porażka. Nawet niedzielna wtopa z WBA była jakoś do przełknięcia. Ale Liverpool... Bitwa o Anglię, najważniejszy mecz na wyspach od zawsze. Mecz w którym od niepamiętnych czasów iskrzyło na każdym centymetrze boiska a obie drużyny gryzły murawę żeby wygrać. A wczoraj nasze gwiazdeczki dały się stłamsić, zepchnąć, sponiewierać, zeżreć i wypluć. Zagrali trampkarze. Już dzieciaki na podwórku grają z większym zaangażowaniem. To co zrobił carrick przy bramce woła o pomstę do nieba. Na ławce trenerskiej potrzebny jest ktoś, kto weźmie to towarzystwo za mordę i poustawia do pionu. Ktoś z wizją, pomysłem i zaangażowaniem. Bo jak patrzę na to począwszy od trenera, poprzez piłkarzy a na zarządzie kończąc wszyscy mają wyłożone na to co się dzieje. Byle by się hajs zgadzał
» 11 marca 2016, 09:42 #164
satan23: jak zobaczyłem skład to wszystko stało się jasne #Fellasoaphy
» 11 marca 2016, 09:31 #163
romario11: wez chlopie wyluzuj gdybysmy strzelili gola chocby to moglbym cos na edziego powiedziec ale my w ogole nie istnielismy. W sumie mogl zagwizdac karnego i zagwizdal. Takie sytuacje byly i beda dopoki powtorek video nie bedzie takze wyluzuj.
Gralismy jak druzyna z nizszej ligi w ogole nie istnielismy w zadnym elemencie jechalismy tam na mecz a wyszlo ze czekamy na kolejne ciosy. To liverpool moze zalowac ze wygral tylko 2-0.
» 11 marca 2016, 09:25 #162
romario11: Bez woli walki, bez jakielkolwiek mozliwości stawienia czoła rywalowi, bez szybkości pomysłu, umiejętnosci rozegrania choćby 3 podań... gra w ataku nie istniała w pomocy też a obrona funkcjonowała tylko na papierze.. oj gdyby nie DDG...

Myślę że do końca sezonu można będzie jescze odpaśc łatwo z WHU w PA przesunąc się w lidze na miejsce poza pucharami UEFA ...
» 11 marca 2016, 08:50 #161
MajkelRoy: Chce dziś zobaczyć jakąś burde w Manczesterze, chce widziećże cośtam sie dzieje a nie klepanie po plecach jak zobaczyłem w TV sir Fergusona to mi sie przykro zrobiłi i wstyd. MI!! a ja nic nie mam do powiedzenia w kwestii zarzadzania tym klubem. Czy nasz managment i zawodnicy nie mają wstydu ani jakiejkolwiek samokrytyki, jak oni mogą SAFowi patrzeć w oczy.
» 11 marca 2016, 08:01 #160
MajkelRoy: wogule zmiana napasnika na Carricka podczas przegrywania 0:1?? co ten LVG wyniku bronił? co to miało być.
» 11 marca 2016, 08:03 #159
DolphZiggler: hmm w ogóle?
» 11 marca 2016, 15:08 #158
Keravnos: Chelsea początek sezonu miała tragiczny. Liverpool przegrywał wszystko co można. Obie drużyny zmieniły trenerów i proszę - ich styl się poprawił, grają mile dla oka i odnoszą sukcesy. My dalej brniemy z ślepą uliczkę z van gaalem mimo, że przegrywamy wszystko jak leci ale zarząd nie widzi problemu. Szkoda tylko kibiców, którzy muszą znosić te wszystkie upokorzenia...
» 11 marca 2016, 06:23 #157
HarryBrown: Pierwszy raz zdarzyło mi sie zasnąć w trakcie meczu z udziałem naszej ukochanej ekipy.
» 11 marca 2016, 04:04 #156
Gallacher: Pierwszy ? Mi to się zdarza kilkakrotnie i nawet więcej w tym sezonie ;)
» 11 marca 2016, 07:56 #155
VaultBoy96: Jak wiedzę takie mecze to mnie krew zalewa.
» 11 marca 2016, 02:15 #154
Domelo: Wyobrażacie sobie na którym miejscu bylibyśmy w lidze jakby De Gea przeszedł do realu? Strach pomyśleć.
» 11 marca 2016, 01:59 #153
Chestnut: Pytanie ile on jeszcze z nami posiedzi...
» 11 marca 2016, 07:28 #152
pequ89: Jak United nie zakwalifikuje się do LM to bankowo odejdzie gdzieś, gdzie będzie mógł w niej grać. I nikt nie będzie mu mógł niczego zarzucić.
» 11 marca 2016, 07:48 #151
romario11: dokladnie patrzac na gre obrony i wyniki to zal mi davida ze musi to wszystko przechodzic. zasluguje na to by bronic w druzynie ktora siega po trofea.
» 11 marca 2016, 09:29 #150
Wave: Tez wszyscy beda jechac naszych graczy po tym meczyku i sporo bedzie w tym racji, ale jak my wyszlismy zmotywowani na ten mecz to nie mam pytan, 1sza polowa nagle wszyscy zapomnieli jak sie w pilke gra, nie sadze.
Tez popatrzcie sobie na jakich pozycjach grali Fellaini Carrick czy Blind, to ja nic nie znajacy sie kibic wiem ze to nie moglo wypalic.
Co ten vg wyprawia to ja nie mam pojecia, calkowicie sie pogubil
» 11 marca 2016, 01:13 #149
Daka: Hmmm a może po prostu Van Gaal się pomylił i analizował grę Liverpoolu z czasów Rodgersa i myślał, że taka gra na nich wystarczy? Niestety, ale oni zatrudnili świetnego szkoleniowca, z którym będą już tylko mocniejsi, a my gramy ciągle tak samo (czyt. fatalnie) z małymi przebłyskami.
» 11 marca 2016, 01:09 #148
Diabelred: Widac juz w Liverpoolu reke Kloppa. Pilkarze LFC nie sa juz tacy bezpłciowi jak za Rodgresa. Coz kiedys musiala sie skonczyc dobra seria z nimi. Liverpool mial dodatkowa motywacje, w koncu ostatnio ciagle z nami przegrywali i to dodatkowo takze u siebie. To byla ich ostatnia(nie wierze, zeby zarzad byl az tak uposledzony, zeby w kolejnym sezonie trzymac van Gaala nawet jesli jakims cudem bysmy LM poprzez lige ) szansa zeby w koncu pokonac van Gaala u siebie. Przed meczem bralem w ciemno bramkowy remis, no ale niestety, nie dosc ze jest porazka, to jeszcze na dodatek do zera. Wystarczy, ze nam strzela na OT i juz nas nie ma w LE.

Jedyne czego sie boje to tego, ze jesli nie bedzie LM, to Mou moze do nas nie przyjsc przez co zostaniemy z van Gaalem badz Giggsem(jako menago, nie asystent) gdziez calym szacunkiem do niego ale zielony w trenerce Walijczyk to raczej nie jest odpowiednia osoba to wyciaganania z klubu z glebokiego kryzysu.
» 11 marca 2016, 01:03 #147
Ronal: Spokojnie, Mou ma już pewnie wszystko umówione. Dla niego to wyzwanie. On raczej nie lubi prowadzić 'gotowców' tylko lubi właśnie budować coś od zera. No i do tego United - posada trenera w tym klubie jest chyba najbardziej obok Barcelony prestiżowa dla trenera.
» 11 marca 2016, 01:06 #146
Wave: to jest jedyna osoba ktora jest w stanie ogarnac ten 3letni syf i nie dac sie zmarionetkowac Woodwardowi, taka prawda
» 11 marca 2016, 01:08 #145
Wave: Szkoda tylko ze musimy przemeczyc sie z ta vg totalna rozwalka naszego klubu do konca sezonu, a konsekwencje beda takie, ze w nastepnym prawdopodobnie bedziemy bez pucharow. Zarzad nic z tym nie robi. To jest najsmutniejsze, nie tam ta do przewidzenia porazka :(
» 11 marca 2016, 01:01 #144
Maveric: Taki żałosny mecz nigdy, przenigdy nie powinien mieć miejsca w wykonaniu piłkarzy United. Kiedy po ostatnim meczu ligowym pisałem że gorszego meczu manchesteru nigdy nie oglądałem dzisiaj już musiałbym napisać sprostowanie. Żenujące. Wstyd. Brak słów a ręce opadają do podłogi. Za to co zrobił z tą drużyną holender powinien stanąć przed sądem i usłyszeć zarzuty kryminalne. Anty-football totalny! Nie znajduje tez odpowiedzi dlaczego zarząd czeka, dlaczego czeka sam Alex Ferguson. Ten który rządził i dzielił tyle lat żelazną ręką teraz pozwala na to, aby całą jego pracę ktoś spuszczał do kibla a dobrym imieniem drużyny wycierano sobie tyłek. Najwyraźniej nikt nie chce teraz tego zepsutego jajka... bo gracze pokroju Fellainiego i Shneiderlena to są gwiazdy Evertonu a nie Manchesteru United.
» 11 marca 2016, 00:52 #143
romario11: w koncu ktos potwierdza to o czym ciagle nadawalem.
Sznederlin Fellaini anawet bastian (kontuzogenny i megawolny) to nie sa zawodnicy na miare United w obecnej swojej formie badzna obecnym etapie kariery
» 11 marca 2016, 09:38 #142
Ronal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2016 00:51

--------------------------Martial - Cavani
----------------------Reus - Pastore - Depay
-------------------------------Matuidi
---------------Shaw - Smalling - Varane - Hummels
-------------------------------De Gea

Tak widzę osobiście drużynę pod starą - dobrą i niezawodną filozofię gry Fergusona. Pomyślcie teraz jaki mamy obecnie skład i porównajcie sobie do tego a później pomyślcie również ile wydaliśmy pieniędzy do tej pory i jakie błędy transferowe zrobił obecny i przeszły trener... Moim zdaniem tragiczne w skutkach, bo mamy obecnie zespół złożony w 70% z zawodników którzy powinni siedzieć co najwyżej na ławce i się uczyć.
» 11 marca 2016, 00:48 #141
Sideswipe: I tam pewnie przez cały turniej będzie miał mniej roboty niż przez jeden klasyczny mecz w United...
» 11 marca 2016, 01:00 #140
Wave: bardzo trudno bedzie go zatrzymac jesli nie awansujemy do europejskich
zas beda bluzgi gdy bedzie odchodzil, echhhh
» 11 marca 2016, 01:04 #139
DevoMartinez: Zeby druzyna miała jakis kręgosłup to w każdej formacji powinniej grać zawodnik klasy swiatowej, my takiego mamy tylko na bramce w tej chwili. Do tego mamy "elektyrczną" obrone która zupełnie nie daje spokoju pozostałym piłkarzom. Na koniec sezonu niestety pisane nam 5 miejsce bo gramy koszmarnie nieregularnie głownie chyba przez brak pewnosci siebie. Na ambicji czasem cos wygramy i tyle. To, że JM przyjdzie to raczej 99% pewne, ciekawe cholernie jak on sobie poradzi z tym zespołem :)
» 11 marca 2016, 01:14 #138
Shpongle: Nie można tak obwiniać Carrica za jego błąd, to jest zawodnik nastawiony na rozgrywanie piłki i ma inne odruchy niż typowy obrońca. Problem w tym, że drużynia wyszła na ten mecz z taktyką "oddajmy inicjatywę, może popełnią błąd". To mogło się nawet udać, ale nie wyszło.
Racjonalnie patrząc jesteśmy zdziesiątkowani przez kontuzje, a zawodnicy nie mają możliwości się zgrać, więc jakość meczowej 11 jako całości jest niska. W obec kontuzji uwidacznia się też problem, że tacy młodzi zawodnicy jak Martial, Rashford, Depay powinni być wprowadzani jako uzupełnienie ustabilizowanego składu, a teraz jest tak, że oni są wprowadzani w tych chaotycznych realiach - nie da się wyszkolić młodego talentu w tych okolicznościach. Ronaldo/Rooney mieli za plecami stabilny skład, teraz nie da się tego powtórzyć.
» 11 marca 2016, 00:16 #137
orion: David Moyes czy LvG styl jest ten sam. Piłkarze są ospali, brak im błysku, i ciągu na bramke. Poza Martialem nikt nie grał do przodu. Obrona jest słabiutka. Brakuje też wirtuoza, architekta do kreowania gry. Szkoda ale ten sezon jest stracony. Oby udało się zatrzymać piłkarzy w lato........
» 11 marca 2016, 00:03 #136
Sideswipe: 100% racji i dzieki że mnie wyreczyles bo napisałbym bardzo podobnie, mi już sie dzisiaj po tym wszystkim nie chciało dlatego podziwiam.
» 11 marca 2016, 00:10 #135
romario11: podpisuje sie pod tym wszystkim. Dobrze to ująłeś. Myślimy podobnie.
» 11 marca 2016, 09:53 #134
RockLee: Pozostaje wierzyć że może uda się załapać na tą LE w następnym sezonie. Obecnie myślę że nie stać nas na wyżej, a nawet może być to nasze maksimum. Jedyną nadzieją na to że w przyszłym sezonie dojdzie do sprowadzenia graczy na poziomie którzy będą walczyć o każdy cm boiska. Jedynym argumentem dla którego mogą do nas przyjść , będzie chęć odbudowania potęgi tej drużyny. Glory Glory !
» 11 marca 2016, 00:00 #133
Szilk: To był najgorszy występ Manchesteru United, jaki w życiu widziałem. Całe dziedzictwo tego klubu jest niszczone. Klub nie potrzebował nowej filozofii. Poprzednia działała przez dwadzieścia lat. - słowa Scholesa po dzisiejszym meczu - nic dodać, nic ująć. No może jeszcze tylko to, że przepraszam gościa, któremu jadąc po meczu po syna, rozwaliłem BMW najeżdżając moim kochanym Land Cruiserem na jego tył, ale jak kurna po czymś takim nie być nerwowym :( .
» 10 marca 2016, 23:59 #132
Klimaa: Zasłużona wygrana Liverpoolu. Mieli plan na mecz - my natomiast przyjechaliśmy licząc chyba na cud w postaci remisu.
» 10 marca 2016, 23:58 #131
Ronal: Ja to powtarzam, że moim zdaniem Mou już ma z United wszystko dogadane, ale być może już spisali ten sezon na straty i mają tego świadomość, a Mou chciałby zacząć od nowego sezonu z czystym kontem. Teraz i tak by już nic z tej drużyny nie wyciągnął. Myślę, że to o to chodzi. Trzeba się przemęczyć jeszcze.
» 11 marca 2016, 00:05 #130
w124amg: wystarczy nie oglądać meczów, samemu sie nie pije
» 10 marca 2016, 23:55 #129
Radomirus: Oglądając mecze United nigdy nie pije się samemu. Zawsze trzeba mieć świadomość, że w tym samym czasie od Norwegii po RPA, od Japonii poprzez Azję, Europę po cieśninę Magellana są miliony kibiców, którzy piją w tym samym momencie. Dziś pewnie piją z rozpaczy ale trzeba mieć nadzieję, że za tydzień wszyscy upijemy się ze szczęścia :)
» 11 marca 2016, 00:26 #128
Piotrek92: Louis van Gaal: Marouane Fellaini był jednym z najlepszych piłkarzy na boisku... ile ten dziad jeszcze będzie ośmieszał nasz klub. Jego już nie powinno być u nas od meczu z Wolfsburgiem ...
» 10 marca 2016, 23:47 #127
RedDevils4life: Tam potrafiliśmy strzelać gole. Główka Vidy i to trafienie Evry. Ahh... to były jeszcze pozostałości po Fergusonie.
» 10 marca 2016, 23:57 #126
romario11: a potem wywalili wszystkich za pol darmo i taeraz sie martwia ze plaga kontuzji i nie ma kim grac
» 11 marca 2016, 09:59 #125
wander11: no wiesz ostatnio nie był kapitanem i dostał w 30 min czerwo :D
» 10 marca 2016, 23:47 #124
Ronal: Rojo ewentualnie na ławkę - tragedii nie ma. Ale zgadzam się z resztą. Do tego dorzuciłbym Rooneya, Schweinsteigera, Blinda (ewentualnie na ławkę go), Valencia, Young, Varela - wszystkich po taniości byleby sprzedać i zapomnieć. x.X
» 10 marca 2016, 23:45 #123
RedDevils4life: Tak naprawdę na pierwszy skład zasługuje tylko De Gea - Smalling - Martial. Takie trio na obecną chwilę. Sprzedaż Rooneya to głupota. Blinda również, bo menadżer o zdrowych zmysłach nie będzie z niego korzystał na środku obrony a to bardzo solidny i przydatny grajek. Valencia też walczak (szczególnie teraz na prawej obronie bardzo odżył). Takich ludzi trzeba zostawić. Nie można czyścić jak popadnie, bo to nie jest gra i nie mamy tam wirtualnego świata.
» 10 marca 2016, 23:56 #122
romario11: smalling to tez zadna gwiazda nie jest ... co wczoraj odwalil to nie mam pytanw ogole juz by mogl troche ustabilizowac forme
» 11 marca 2016, 10:02 #121
kckMU: Wprowadźcie oceny mniejsze niż 1, bo niby co dać Carrickowi jak nie 0?
» 10 marca 2016, 23:37 #120
wander11: a jednak ktos mu dał wiecej niz 1 :D
» 10 marca 2016, 23:38 #119
TinyScouser: DeGea to kozak.

zippy.gfycat.com/HopefulAdolescentAmericanmarten.webm
» 10 marca 2016, 23:36 #118
Domelo: Szkoda, że tylko on gra na poziomie godnym reprezentowania Manchesteru United. Reszta do odstrzału.
» 11 marca 2016, 01:49 #117
kocur224: Ja bym polecał na następnego Menagera Giggsa ma w swojej głowie trochę mądrości. I polityki Fergusonam...
» 10 marca 2016, 23:34 #116
Ronal: Jak dla mnie to zły pomysł. Giggs jest legendą United jako piłkarz, ale jako trener ma minimalne doświadczenie i istnieje wielkie ryzyko, że by sobie po prostu nie poradził. Drużyna jest naprawdę na dnie i tutaj trzeba specjalisty jakim jest np. Mou, bo inaczej tego osobiście nie widzę. Nie chciałbym, żeby krytyka za grę zespołu spadała na Giggsa.
» 10 marca 2016, 23:41 #115
Ronal: Mi się wydaje że nie straci pracy do końca sezonu. Pewnie też dlatego, żeby nowy trener zaczął zupełnie od 'zera', a nie wchodził w końcówkę sezonu gdzie byłoby ciężko o jakiekolwiek pozytywy. Już myślę że to jest wszystko tak naprawdę ugadane, pewnie Mou wie dokładnie jakich piłkarzy będzie chciał ściągnąć, jak będzie chciał grać i co chciałby zmienić.
» 10 marca 2016, 23:39 #114
wander11: a moze własnie wtedy nowy trener by zobaczył którzy zawodnicy mu sie przydadza a których trzeba wywalic
» 10 marca 2016, 23:40 #113
Ronal: Na pewno jakiekolwiek zmiany będą tutaj wskazane i na plus. :D
» 10 marca 2016, 23:43 #112
Ronal: Cieszę się, że już jest coraz mniej tych ślepo patrzących w Van Gaala kibiców, którzy widzą w jego działaniach jakiś sens i nadzieję. To jedyny pocieszający aspekt z tego dzisiejszego wieczoru. Czas zapomnieć o tym meczu i nie myśleć o następnym... x.X
» 10 marca 2016, 23:31 #111
Kilerek7: Ciężko być kibicem MU w tym sezonie, ale na dobre i na złe GLORY GLORY MAN UTEDE:D
» 10 marca 2016, 23:30 #110
kazak8: Ta porażka potwierdza tylko przypadkowość poprzednich 4 zwycięstw. Van Gaal nie wie co robi. Jak nie miał wyjścia przez plagę kontuzji to zagrał młodzieżą i wygrywał. Jak tylko starsi się wykurowali - wrócili do składu i wróciła razem z nimi patologia. Gościu jest niereformowalny! Było światełko w tunelu - ale nie - musiał znowu eksperymentować i mieszać w składzie! No, ale po co my tutaj się deerwujemy i zarywamy noce wylewając żal płynący z naszych diabelskich serc. Oni i tak mają nas w nosie i go nie wywalą. Dlatego idźmy już spać i dajmy sobie na luz, bo i tak głosu kibiców nikt już nie słucha na Old Trafford. Miłej nocy!
» 10 marca 2016, 23:30 #109
kocur224: Widzieliście odbiór piłki Liverpoolu....nam tego brakuje od dwóch lat....jest obrona to obrona...stracimy piłkę obrona statyczna zero prasingu nic... Kontratak dwóch moze trzech ludzi co to ma być ?? Wyglada na to ze nasi więcej grają fire niż w gale!!
» 10 marca 2016, 23:29 #108
brylaantowy: Plalac sie chcialo jak sie to ogladalo..
Karny? Z d upy jak nic, faul przed polem ale Clyne elgenacko wplynal w pole karne.. druga bramka to brak slow na to co Carrick zrobil.. :(
Szkoda ze Liverpool nie strzelil jeszcze 1 czy 2 bramek bylo by na 100% po ptokach, tak to jakis malutki cien szansy jest..

GGMU!
» 10 marca 2016, 23:28 #107
memphis7: Hehe, nie wiem co bierzesz ale bierz pół ;)
» 10 marca 2016, 23:31 #106
memphis7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2016 23:30

Najsmutniejsze jest to, że na prawdę byliśmy gorsi w każdym elemencie gry - ciśnie mi się na usta: KATASTROFA, a może to tylko prawo murphy'ego ;)
» 10 marca 2016, 23:27 #105
mateo13: Przykro w takim stylu przegrać z LFC, brak pomysłu, bezradność.....
» 10 marca 2016, 23:26 #104
lukiton0589: Oh Louis van Gaal! Oh Louis van Gaal! Oh Louis van Gaal!
» 10 marca 2016, 23:26 #103
Gallacher: Ja mam nadzieje że United nigdy nie podzieli losu Leeds ,Deportivo czy choćby Parma bo tam też były sukcesy a potem równi pochyła w dół.
» 10 marca 2016, 23:25 #102
Ronal: Moim zdaniem błędem było to, że zarówno Moyes jak i Van Gaal, nie skorzystali z tego co już mieli gotowe przez lata, czyli filozofia gry stworzona przez Fergusona. Szybka gra z kontry, nastawienie ofensywne, krótka gra piłką. Teraz co mamy? Posiadanie piłki i gra do tyłu. Nie rozumiem, czemu nie próbowali kontynuować dzieła Fergusona tylko zachciało im się bawić w wizjonerów i próbowali zrobić z United coś nowego 'swojego' a jak wyszło to sami widzimy... No i obydwoje nie mają kompletnie nosa do dobierania sobie piłkarzy co widać również.
» 10 marca 2016, 23:28 #101
Rooney1o: I Love Manchester United.. !
Yesterday..
Today..
Forever!

One love - One United!
» 10 marca 2016, 23:25 #100
kazak8: Ryan - odejdź przynajmniej Ty i oszczędź sobie wstydu. Nie podpisuj się pod tą filozofią!
» 10 marca 2016, 23:23 #99
Irwin2: Co się dzieje z Carrasem?
» 10 marca 2016, 23:23 #98
Gallacher: Przebywa w ZUS by załatwić papiery na emeryturę.
» 10 marca 2016, 23:26 #97
RedRevolta: Jedyny klub chyba który pomimo odpadnięcia z LM, słabej gry, braku wyników trzyma na stanowisku tak długo trenera, jaki wniosek?! kasa się zgadza więc poco to zmieniać, ludzie nie oszukujmy się banda Glazerów i innych materialistów rozniesie ten klub w pył, jeśli coś się nie zmieni, nie wiem ale beczeć mi się chce co stało sie z moim United, chyba za dobrze nam było przez parę poprzednich lat, teraz jest jak jest niestety...
» 10 marca 2016, 23:23 #96
Rion: Ja nwm jak mozna wyebac tyle kasy w transfery i jeszcze zrobic regres...
» 10 marca 2016, 23:20 #95
Kilerek7: Da się? Da się! a jak:D Tak to jest jak się 99% okna chce Baleów i Mullerów a potem kupuje się co jest. Holender musiał walnąć swoich rodaczków jak to zwykł robić. Blind który jako SPD byłby o wiele pożyteczniejszy gra na SO, Depay który kozaczy nie mniej niż Balotelli zderzył się z inną rzeczywistością i wcale mu nie śpieszno do poprawy. Rojo jeździec bez głowy, Falcao samo nazwisko już tylko, Di Maria który miał być motorem takim jak teraz w PSG ale niestety filozofia, Herrera nowy Scholes miał być a jak jest widzimy, Panowie SCH, jeden stary i wiecznie na L4 a drugi cień gracza z Soton. Jedyny udany transfer to Martial który kosztował i tak za dużo, ale nie od dziś nas wszyscy o tylca rypią i żądają 3 razy wartości piłkarzy i to się nie zmieni. Tonący brzytwy się chwyta a my za swoją głupotę, nadal będziemy musieli przepłacać, tylko co to da jak u sterów siedzi ta mazepa LvG, która z Messiego zrobiłaby bramkarza.
» 10 marca 2016, 23:27 #94
Gallacher: Gdzie są Ci, co tak się fascynowali meczami ze Stoke i Arsenalem i twierdzili że może już by tylko lepiej.
» 10 marca 2016, 23:19 #93
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2016 23:17

Cavani/Kane/Lukaku
Martial Griezmann F.Anderson
Renato S. Kroos
Shaw - Laporte/Stones - Smalling - Varela
DDG

Musiałem sobie ulżyć, ach jak to przyjemnie wygląda:D szkoda, że to tylko fikcja i marzenie:P
» 10 marca 2016, 23:17 #92
RedDevils4life: U LvG to by i tak nic nie zmieniło. :)
» 10 marca 2016, 23:18 #91
Kilerek7: W tym składzie są już takie indywidualności, że i tak lepiej grałyby niż nasza super zgrana drużyna, która od dawna nie potrafi się zgrać.
» 10 marca 2016, 23:20 #90
szabo1878: @champione2013 aha czyli nasz obecny sklad wyglada ci na zgrany?
» 10 marca 2016, 23:21 #89
Kilerek7: To co pisałem to była ironia!
» 10 marca 2016, 23:22 #88
Ronal: Tutaj trzeba odświeżyć 70% składu. Generalnie, to zobaczcie jakie pieniądze zostały do tej pory wydane i jakich mamy piłkarzy. Za takie pieniądze, to moglibyśmy mieć naprawdę świetnie rokujących młodych piłkarzy, do tego kilku światowej klasy będących nadal w doskonałej formie (Schweinsteiger już nic nie gra). Mamy jednak zespół złożony z kilku indywidualności, a reszta to typowe przeciętniaki i taka jest szczera prawda. W ogóle to zawodnicy źle dobrani do tego zespołu. Cała filozofia jest skopana. Kiedyś gra United opierała się na kontrach, mieliśmy świetnych szybkościowo i technicznie skrzydłowych. Teraz nie mamy nic. Tutaj nowy trener musi mieć zupełnie wolną rękę do transferów i zrobić zespół całkiem na nowo po swojemu, pod własną filozofię gry. Wielu naszych zawodników powinno grać co najwyżej w Hull City i taka jest prawda. To nie są piłkarze do takiego zespołu.
» 10 marca 2016, 23:25 #87
AFC07: Bez LM raczej nie ściągnięcie wielkich nazwisk
» 10 marca 2016, 23:42 #86
RedDevils4life: Wy z Wengerem też nie.
» 11 marca 2016, 00:01 #85
Domelo: Tylko u nas można trzymać trenera po tylu porażkach i tak fatalnej grze.
» 10 marca 2016, 23:16 #84
wander11: z całym szcunkiem ale sam chyba nie wiesz co piszesz :) To ze fauluje to nie znaczy ze walczy.A to ze jak to powiedziałes drewniaki graja to jest wina LVG przeciez sam sobie ich wybierał. Nikt mu nie kazał ich kupowac
» 10 marca 2016, 23:19 #83
DevilJames: Jakie drewniaki? Jak sir Alex gral cleverlim albo andersonem i wygrywal to tez byli drewniaki, tuyaj jak najbardziej chodzi o trenera.
» 10 marca 2016, 23:21 #82
Sideswipe: 1-0-0-0. Tylko De Gea był na boisku.
» 10 marca 2016, 23:18 #81
Krzysiek88: Widać...dobrze, że w czasie trwania meczu byłem w pracy.
Po komentarzach wnioskuje, że nic a nic nie straciłem...jedynie zyskałem.
Bo naprawdę potym co czytam to można było dostać jakiegoś urazu psychiczno-wzrokowego.

Pozdrawiam wszystkich pijących po porażce i przed porażką :)
» 10 marca 2016, 23:15 #80
szabo1878: Na dobre ci wyszlo ze nie ogladales.Ja po obejrzeniu tego gonwa dostalem raka oczu.
» 10 marca 2016, 23:23 #79
kocur224: Witam. Mało sie udzielam ale przeżywam strasznie te katusze co van halek robi z Naszym UNITED!
Nasza gra polega więcej na granie szybkiej piłki na skrzydłowych typu Nani, Valencja (w swojej dobrej dyspozycji) Giggs, Ronaldo, Becham...wrzutka na Nisterlooya albo Berbatowa i brama!!
Scholes podawał piłki do nogi z 95 % skutecznością (kto w UNITED teraz potrafi to robić ? ) teraz mamy zdolnych Depaya i Martiala ale co z tego, kto ma im zagrać Blind z obrony bo tylko On ma tyle umiejętności żeby podawać dolkladnie długie piłki. Nie mamy w zespole Walczaka jakim był kiedyś Keano....
Wybaczcie moje wspomnienia ale tego mi brakuje... FERGI time jak muz nie było nadzieji a w 3 minuty odwracalismy losy meczu....
Van galek out proszę...
» 10 marca 2016, 23:15 #78
Soczysty82: trudno sie to ogladalo...Nasi wygladali jakby kazdy mial conajmniej 10kg ziemniakow na plecach....chyba nic juz do konca sezonu sie nie zmieni i musimy byc tego swiadomi
» 10 marca 2016, 23:13 #77
DevilJames: To jest jakas tragedia okrutna. To co sie dzieje znowu, pisze znowu bo ostatnio, przyznaje sie, dalem sie oszukac, myslalem ze mecz z arsenalem cos zmieni, ale niestety, van gaal pozostaje marnym trenerem i nic tego nie zmieni, to co sie dzialo e tym meczu to jest straszne, jak widze te podania do tylu to raz zalewa mnie krew, raz plakac mi sie chce, to jest antyfutbol, fellaini, ktos mi powie co ten gosc robi w naszym klubie, te jego bezsensowne faule to jest zenada, jego obecnosc na boisku zwieksza szanse na czerwien o 100 %. Carrick, szkoda gadac, dziwie sie czemu vg eystawia go na obronie, chociaz nir, nie dziwie sie, on po prostu jest slabym trenerem, martwi to ze smalling obnizyl loty, nawet nie chce mi sie komentowac reszty druzyny. Jedynie de gea trzyma poziom, bez niego niewiem co by sie dzialo, nie dziwie sie ze chce odejsc. Jedyne co moze sie stac dobrego dla nas w najblizszym czasie to zwolnienie trenera, ale niestety ns to sie nie zanosi, sam nie zrezygnuje bo nie ma honoru, a co siedzi w glowie eda to wie tylko on sam, przykro mi tylko patrzec jak sir Alex jest na kazdym meczu i patrzy jak marny holender niszczy to co tyle lat tworzyl... nigdy nie przestane kochac tego klubu, mam nadzieje ze nasi wlodarze tez go kochaja i wiedza co zrobic z trenerem bo takim blamazu. No nic, zycze milego wieczoru...
» 10 marca 2016, 23:12 #76
Mordox: Serce boli, oczy krwawią...
» 10 marca 2016, 23:12 #75
Pete1S: Karny trochę dyskusyjny, dla mnie Clyne zaczął się wywracać jeszcze przed wejściem w pole karne no ale sędzia (jakkolwiek dziwny on nie był) był bliżej (choć to nie zawsze coś daje). Natomiast to co odwalił Carrick to jest jakaś parodia, nawet dzieci na orlikach wiedzą, że w takich sytuacjach trzeba wybijać piłkę a nie stać i palić głupa. Carrick już nie pierwszego gola partoli w tym sezonie, ma farta, że są kontuzje, bo w innym przypadku już dawno przytulił by swój tyłek do ławki. Mam nadzieję, że w rewanżu jego miejsce zajmie Riley.
» 10 marca 2016, 23:11 #74
Ronal: Karny był dyskusyjny ale sędzia miał prawo tutaj zagwizdać i jakiś pretensji nie można mieć. Wywrócił się już w polu karnym, a Depay nadal go trzymał. Carrick jak już wspomniałem wcześniej w komentarzu, to cień siebie samego. Coraz więcej głupich błędów rokujących na wynik meczu. Szanuję tego piłkarza, bo naprawdę sporo osiągnął i włożył serca w United, ale już jednak czas zawiesić buty na kołek. Niestety, ale to widać już gołym okiem.
» 10 marca 2016, 23:13 #73
Pete1S: Nie mam pretensji żadnych, miał prawo gwizdnąć i gwizdnął, dla mnie jak napisałem wcześniej, zaczął wywracać się przed polem a padł już w polu no ale właśnie dlatego karny jest dyskusyjny. Co do Carricka to się zgodzę, wiele zrobił dla United w przeciągu całej swojej kariery tutaj, ale w tym sezonie już więcej przeszkadza niż pomaga.
» 10 marca 2016, 23:42 #72
Krycha98591: Szkoda czasu na te mecze żałosne taka jest prawda. Kolejny mecz kiedy nic nie pokazaliśmy albo inaczej pokazaliśmy jakimi jesteśmy patałachami. I znowu filozofia sie nie sprawdziła.
» 10 marca 2016, 23:11 #71
miloszek5555: KERIK to ze byl na obronie nie usprawiedliwia go to ze popelnil takiego babola
» 10 marca 2016, 23:14 #70
Kilerek7: Ja się pytam ile jeszcze tych kompromitacji ma być? Czemu nie dadzą chociaż szansy Giggsowi? Przecież gorzej być już chyba nie może?
» 10 marca 2016, 23:10 #69
jaratkow: Jeśli na boisko wybiega się aby "nisko przegrać" to... raczej trudno wygrać albo nawet osiągnąć dobry wynik. Liga Europy to kolejne rozgrywki którym mówimy goodbye. Kiedy pożegnamy się z trenerem, który nie potrafi od blisko dwóch lat nic z nami osiągnąć?
» 10 marca 2016, 23:09 #68
wegiel13: Mozna przegrac mecz po walce ale tu nic nie bylo. Ani proby gry w pilke, ani walki.WIELKIE NIC!!
» 10 marca 2016, 23:09 #67
Domelo: Żaden trener na świecie nie będzie chciał przejąć takiego syfu...
» 10 marca 2016, 23:09 #66
wander11: juz jeden chetny jest Gatusso :D
» 10 marca 2016, 23:10 #65
Kilerek7: To jest gorsze niż syf, to jest bagno. Tutaj trzeba wypier*dolić 90% składu, kupić porządnych, solidnych i głodnych gry graczy i od nowa to poukładać w całość. Tylko nie piszcie, że wielu graczy jest ok. Mata, Fellaini, Rojo, Morgan, Carrick, Rooney, Depay, Darmian, Blind to są jak narazie pomyłki, nam potrzeba graczy szybkich, zwinnych jak Coutinho, Sterling itp.
» 10 marca 2016, 23:13 #64
Ronal: Wiesz, myślę że obecnie faktycznie drużyna jest w rozsypce. Wielu zawodników trzeba sprzedać bez zastanowienia (Praktycznie pół składu trzeba wymienić). Ale to wyzwanie dla nowego trenera, generalnie klub ma pieniądze, ma bogatą historię itd. Myślę, że Mourinho będzie miał pole do popisu. Grunt żeby dali mu wolną rękę co do transferów, bo facet potrafi kupować z głową a nie jak obecny trener... Tutaj trzeba zbudować drużynę od zera, kupić utalentowanych piłkarzy i kilku światowej klasy. Wysprzedać tych przeciętniaków i zrobić mocny klub z dobrą filozofią na grę a wrócimy na szczyt.
» 10 marca 2016, 23:17 #63
Rion: Nie no,Mata i Rojo aż tak źle nie grają.
» 10 marca 2016, 23:17 #62
Kilerek7: Bez LM ciężko będzie kupić graczy światowej klasy, ale postać Mourinho mam nadzieję przyciągnie kilku najlepszych.
» 10 marca 2016, 23:19 #61
AgEnT: De Gea dla własnego dobra niech odejdzie, bo jak ma się użerać z tymi patałachami zaczynając od tych w zarządzie, poprzez tych na ławce, a kończąc na tych na boisku to się aż szkoda robi chłopa.
» 10 marca 2016, 23:09 #60
RedDevils4life: Wstyd... Żałosna gra, żałosny wynik, żałosny menadżer. Dlaczego my dożyliśmy takiego syfu i kutasówy. Tu nie ma słów. 1:0 było do zniesienia, liczyłem na 1:1. Ale to 2:0 zabiło mi humor na wieczór. Po prostu gramy jak jakaś Aston Villa. Zostawcie jeszcze Luiska na trzy sezony. Niech zhańbi do reszty ten piękny i pełen tradycji klub. No cholera jasna tak denny to nawet Liverpool nie był z Brendanem. Nawet Chelsea potrafiła strzelić te dwa gole w dwumeczu z PSG. Co z tego, że mamy tyle kontuzji? To może dopaść każdy klub. Stajemy się pośmiewiskiem. Na trofea bym nie liczył nawet w przyszłym sezonie jeśli ten buc ma tu zostać. A w pierwszej kolejności to powinien cały zarząd pójść do odstrzału. Nawet jakbyśmy kupili Neymara, Ramosa i Ibre to by nic nie dało. Proces w stawaniu się średniakiem jest w normie i owocuje bardzo solidnie. Powtórzę raz jeszcze. Nadeszły chude lata. Premier League jeszcze spadnie po tym sezonie w rankingu i w ogóle możemy pomarzyć nawet o LE. Co jest obecnie dla nas miarą radości? Pojedyncze mecze jak ten z Evertonem czy ze Stoke. To jest naprawdę przykre, bo cieszę się po każdej bramce i wygranej. No, ale chyba tylko w tych dwóch przypadkach cieszyłem się tak bardzo i prawdziwie.
» 10 marca 2016, 23:08 #59
gromek119: .Wydajac 250 ml nie gramy o nic .liczy się klepka tici taca na połowie i Filozofia chce się płakać to co Pan Zrobił z Naszym MANCHESTERM UNITED.
» 10 marca 2016, 23:08 #58
RedMops: Brak słów.

Glory Glory United, może kiedyś nadejdzie...
» 10 marca 2016, 23:08 #57
szabo1878: Ja rozumiem, ze Carrick jest powolny, brakuje mu dynamiki i kondycji, kwestia wieku, nie jego wina.

Ale za to co zrobil przy drugiej bramce liverpoolu to po prostu jaja mu ukrecic! Taki doswiadczony zawodnik, a nie potrafi kurrrrrrr pilki wybic!!

Generalnie gralismy w 9 bo to co Fellaini i Mata dzisiaj robili (a raczej czego nie robili) to wola o pomste do nieba.

Jedenym zawodnikiem zaslugujacym na pochwale (jak zwykle) jest De Gea. Nie mzna sie tez przyczepic do gry Vareli, wykonywal swoja robote. Blind w drugiej polowie troche ozywil lewa strone. Reszta to po prostu padaka
» 10 marca 2016, 23:07 #56
Mazi1989: Paradoksalnie im więcej starszych graczy wraca po kontuzji, tym gramy gorzej. Już wolę, żeby młodzi grali więcej....
» 10 marca 2016, 23:07 #55
Rion: Dwa aspekty mnie bolały bardzo mocno: Morgan Schneiderlin i nasza tyczka drewniana Fellaini ktora gra 90 min (co kur?). Brak polaczenia defensywy z ofensywa,brak angazowania sie w ofensywe,murowanie bramki jak jakis beniaminek...
» 10 marca 2016, 23:06 #54
bohaterkosci: powiem że lepiej już od Morgana i Fellainiego zagrali by jacyś młodzi wychowankowie przynajmniej gryźli by trawę
» 10 marca 2016, 23:10 #53
Rion: Ja bym wszedl za ktoregos z nich i nie byłoby roznicy... To jest skandal,ze oni nie widza,ze tacy pilkarze nie daja nic..
» 10 marca 2016, 23:11 #52
wegiel13: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 10 marca 2016, 23:06 #51
ircio1878: tragedia!!
» 10 marca 2016, 23:06 #50
mycka86: Z WBA był dramat, a dzisiaj była masakra. Gdyby nie DDG, to byłaby co najmniej 5 z tyłu. Musimy się pomęczyć z LvG, aż stracimy matematyczne szanse na top4. Aż ciężko wyczekiwać do następnego meczu.
» 10 marca 2016, 23:06 #49
kazak8: Mina Fergiego i kręcenie głową mówią wszystko - to jest KONIEC VAN GAALA!!
» 10 marca 2016, 23:06 #48
Ronal: Panowie, to teraz na spokojnie. Zasłużona wygrana Liverpoolu. Wyglądali lepiej kondycyjnie, szybkościowo i technicznie oraz grali z pomysłem i byli nastawieni ofensywnie. United nie grało kompletnie nic. Oddaliśmy jeden celny strzał przez całe spotkanie. W pewnym momencie posiadanie piłki przez Liverpool wynosiło blisko 80%. Jedynym plusem naszego zespołu był jak zwykle David. Faktycznie, jest to jedyny światowej klasy zawodnik w United. Druga bramka to ewidentny głupi błąd Carricka, który po raz kolejny przyczynił się do przegranej i niestety (mimo że naprawdę szanuję i lubię tego zawodnika za wszystko co osiągnął), to jednak ciężko już patrzeć na jego grę i powinien pomyśleć o zakończeniu kariery, lub przeprowadzce do Stanów.

Bardzo ciężko będzie odrobić tą przewagę. Liverpool ma 3 wygrane w lidze z rzędu i teraz wygrana z nami. Jesteśmy zespołem nierównym, nie mamy generalnie pomysłu na grę i również wielu zawodników jest w bardzo słabej formie. United było kiedyś zespołem nastawionym na grę ofensywną - na szybkie kontrataki (najlepsze w europie zdecydowanie). Teraz to w sumie nie wiadomo co... No i tyle czekamy na rewanż, ale radzę się nie nastawiać na nie wiadomo co. Liverpool to drużyna grająca dobrze w rozgrywkach europejskich i również równo. Zadanie praktycznie niewykonalne przy naszej grze...
» 10 marca 2016, 23:05 #47
redjerzy: Skoro nie ma innego wyjścia to niech już przyjdzie ten Mourinho, niech zrobi swoje transfery i niech przywróci United na swoje miejsce, bo to co w tym momencie prezentuje nasz klub to naprawdę ciężko się ogląda. Mina SAFa oglądającego mecz mówi wszystko i naprawdę smuci taki widok. Czekamy na zmiany GGMU
» 10 marca 2016, 23:05 #46
Kilerek7: Brawo, widzimy piękny upadek wspaniałej drużyny. Przez durny i uparty zarząd nadal trwa ta parodia i bądźmy szczerzy nie ma co liczyć na cuda. Mecz z Lfc jest już stracony, praktycznie zero akcji i zagrożenia, w rewanżu nie zapowiada się lepiej, z taką gra to zapomnijmy o Top 4. Brak LM sprawi, że możemy zapomnieć o piłkarzach takich jak Aubameyang, Ibra, Kane czy Griezmann, a nawet i Renato Sanches, tacy piłkarze nie będą chcieli grać bez LM i nawet osoba Mourinho ich nie przekona, w dodatku nasz najlepszy gracz czyli DDG pewnie odejdzie bo z nami nic nie ugra. Po za DDG i ewentualnie Martialem cały zespół jest do wyrąbania z LvG na czele. Sory ale gracze tacy jak Carrick, Fellaini, Rojo to jest poziom naszej ekstraklasy. Depay to jest niczym Balotelli, na 20 meczy zagra jeden z ogórkami wybitny by pokazać, że potrafi a potem z wyrąbaniem na twarzy jak zawsze. Nasz środek emerycko defensywny to kpina a obrona? Już nawet Smalling gaśnie powoli. Tylko DDG zasługuje na grę w tym klubie, on jedyny pokazuje poziom światowy, reszta grzałaby ławę w najlepszych klubach. Niestety przyszły sezon wymaga rewolucji tylko, że znowu będzie próbowanie ściągania najlepszych którzy nas oleją przez brak LM i zostaną półśrodki. Czarno to widzę, a byłoby napewno lepiej jakby zarząd zwolnił tego frajera. A tak to wszystko wygląda jak obraz nędzy i rozpaczy, nawet ciężko jakis pozytyw znaleść:/
» 10 marca 2016, 23:05 #45
rizx: Twoje "xd" na końcu zdania mówi wszystko o Twojej osobie. Lepiej wróć na stronę Barcelony wykłócać się z kibicami Realu czy Messi jest lepszy od Ronaldo.
» 10 marca 2016, 23:11 #44
UrbannLegend: 2-0 to i tak łagodna kara za tą padakę Diabłów. Jakby nie De Gea to skończyłoby się blamażem. Zaważyły błędy indywidualne, ale jako kolektyw to tez była tragedia. posiadanie 27%? Kpina. Oby nei było tak samo na OT. Boli strasznie.
» 10 marca 2016, 23:05 #43
ptasior: znowu mecz De Gea przeciw 11 liverpoolu
» 10 marca 2016, 23:04 #42
StevieG: Witam w ten piekny, pogodny wieczór. Nie wiedziałem, że kiedykolwiek zobaczę Liverpool grający sobie w dziadka z Manchesterem United. Ojciec, który kibicował LFC w latach 80tych mówił, że to możliwe. Nie wierzyłem mu aż do dziś. Posiadanie piłki 70-30, z Suarezem w składzie wynik zakręciłby się koło piątki. Pozdrawiam, w końcu odnajdziecie życie po SAF-ie.
» 10 marca 2016, 23:04 #41
Domelo: A Ty Gerrard nie ślizgaj się tak :)
» 10 marca 2016, 23:06 #40
zaluda: ej nie no wy tego życia szukacie od 26 lat
» 10 marca 2016, 23:08 #39
wegiel13: W tym momencie tylko DDG zasluguje na to zeby nosic koszulke MU!
» 10 marca 2016, 23:04 #38
pawell91: Van Gaal i sędzia przegrali nam ten mecz. Od początku wiedziałem, że powinien wejść Bastian, a nie Carrick i nie za Rashforda, ale za francuza. Do tego decyzja o karnym i gol po spalonym to jakaś kpina...
» 10 marca 2016, 23:04 #37
wander11: a według m nie Bastian nie był gotowy na ten mecz i nie potrzebnie w ogóle go wpuszczał ten cep
» 10 marca 2016, 23:05 #36
pawell91: Poszło mu lepiej niż Carrickowi w "dobrej formie"
» 10 marca 2016, 23:07 #35
wander11: ale on nie jest gotowy do gry. Mógł Herrere wpsucic i zobaczyc co to bedzie ale on ma swoja wizje której nikt nie rozumie
» 10 marca 2016, 23:10 #34
pawell91: To, że LVG ma swój świat to swoją drogą...
» 10 marca 2016, 23:14 #33
wander11: Panowie LVG sie gubi nie wie co ma robic i podejmuje złe decyzje za które płaca kibice
» 10 marca 2016, 23:03 #32
Sideswipe: Koszmar...
Jeden celny strzał.
De Gea to klasa światowa.
Myślę, że najgorsze już za nami.
GGMU
» 10 marca 2016, 23:03 #31
DiMaryja: Takiego United nie oglądałem dawno, nawet za Moyesa wyglądało to ciut lepiej. W którym klubie w ciągu meczu środkowy obrońca gra później jako lewy pomocnik a skrzydłowy? Co to są w ogóle za rotacje? Przecież to jest jakiś skandal, padaka nie z tej ziemi. Na treningach wszyscy uśmiechnięci a potem grają jak szmaciarze, oobcinałbym im pensje, w tyłkach się poprzewracało. Nie myślałem, że doczekam czasów kiedy United spadnie tak nisko. No i drewno Carrick... Matko bosko co ten człowiek wyprawia i jak mi działa na nerwy kiedy widzę te jego wykrzywione oblicze. Lata po boisku jakby kij połknął, pora na emerytyure, jak on ma czelność nawet myśleć o nowym kontrakcie. No i widać co dobry trener potrafi zdziałać, Liverpool wygrał zasłużenie
» 10 marca 2016, 23:02 #30
Ronal: Moyes był lepszym trenerem. Lepiej rozumiał ligę angielską. To co osiągnął z Evertonem również było świetnym wynikiem. Może sobie nie poradził w United, ale to dopiero Van Gaal zrobił z tej drużyny parodię United.
» 10 marca 2016, 23:08 #29
pawell91: Tego na trzeźwo nie da się przetrawić... Też piję, może choć na chwilę zapomnę..
» 10 marca 2016, 23:06 #28
Mazi1989: Carrick beznadziejna zmiana, on się już nie nadaje na ten poziom
» 10 marca 2016, 23:02 #27
Szilk: Carrick nie jest obrońcą i nie mam do niego , żadnych pretensji - gdyby grał od początku na swojej pozycji z Matą i Herrerą to byłby opanowany środek pola, a tak środek nie istniał- podobnie zresztą jak cała reszta. Tak grającego M.U. nie widziałem od 25 lat- dramat pod każdym względem.
» 11 marca 2016, 00:03 #26
pawbuk6: Odnoszę wrażenie, że wylecieć powinien nie tylko LvG, ale i kilka innych osób odpowiedzialnych za działalność tego klubu, przede wszystkim Woodward, który chyba nie za bardzo zna sie na piłce.

Niestety, staram się oglądać praktycznie każdy mecz United, ale ostatnio coraz częściej w polowie meczu odchodzę od telewizora. Jest tyle ciekawszych rzeczy do roboty niż oglądanie tak fatalnej gry.

Władze klubu mają gdzieś kibiców, to niedługo kibice zaczną mieć gdzieś klub...i tak się to skończy niestety.
» 10 marca 2016, 23:02 #25
kazak8: Co? Chcesz żebyśmy zajęli 10 miejsce w BPL i dostali w niedzielę od Młotów? Simeone nie nadaje się do PL! Tylko MOU!
» 10 marca 2016, 23:04 #24
kazak8: "szlachetnego klubu jakim jest Real" WTF?? Chłopie - zmień stronę i kibicuj tym młynarzom skoro tak się nimi zachwycasz...
» 10 marca 2016, 23:20 #23
kazak8: Bóg powiadasz?? A jest taki klub w BPL, co rok temu ledwo utrzymał się w lidze, a teraz będzie Mistrzem Anglii. Boga tam nie widziałem... Tylko jednego takiego Włocha...
» 10 marca 2016, 23:22 #22
kazak8: Patologia, zatrważający brak jakości i niechlujstwo do potęgi n-tej!! To musi być koniec tego niedorozwoja i całego jego sztabu. Następny w kolejce jest Woodward. Miejcie krztę honoru i odejdźcie sami!
» 10 marca 2016, 23:01 #21
kckMU: Jedyne co trzymało tego nieudacznika przy życiu (zwycięstwa z Poolem) dzisiaj zostało rozwalone :)
» 10 marca 2016, 23:01 #20
Maziarzu: Pragne pogratulowac strzelcom bramek dla liverpoolu , czyli Depayowi i Carrickowi , chlopaki jestescie genialni . Kocham was
» 10 marca 2016, 23:01 #19
Domelo: Depay pomału się spłaca...
» 10 marca 2016, 23:03 #18
Domelo: I jak tu nie być hejterem widząc takie coś?? Takiej masakry dawno nie widziałem... Koniec Manchesteru United póki co :(
» 10 marca 2016, 23:00 #17
giero: (Słabi piłkarze + słaby trener = słaby zespół) + słaby sztab medyczny -> słaba gra -> słabe wyniki
» 10 marca 2016, 23:00 #16
Diablica91: Jest mi po prostu smutno. Przykro się to oglądało. Nie mam nic więcej do powiedzenia...
» 10 marca 2016, 23:00 #15
Sebekpro: Lepiej juz odpuscic sobie ogladanie i sie nie stresowac
» 10 marca 2016, 23:00 #14
wegiel13: Pilkarzyki kur.. Wstyd! 6 strzalow 1 w swiatlo bramki!!
» 10 marca 2016, 23:00 #13
Mazi1989: Ciekawe co tym razem po meczu usłyszymy z ust Van Gaala.....
» 10 marca 2016, 23:00 #12
Rion: "Spokojnie,ten wynik jest korzystny. U siebie na pewno zagramy lepiej"
» 10 marca 2016, 23:01 #11
soldier: Takie są efekty tego, że nie zrobiliśmy tego co Liverpool. Tzn. nie wywaliliśmy pseudotrenera mimo licznych okazji.
» 10 marca 2016, 22:59 #10
memphis7: Luis Brawo Ty - Brawo JA !! :(
» 10 marca 2016, 22:59 #9
arielloMU: Jeden celny strzał na bramkę...hahaha co tu więcej pisać
» 10 marca 2016, 22:59 #8
soldier: I twój ulubiony trener też.
» 10 marca 2016, 23:05 #7
Rion: Nie kur nie. Tak wyglada druzyna prowadzona przez rok,z tranferami i młodzieza? Kur,to jest gorzej niż dno
» 10 marca 2016, 22:58 #6
wander11: Tutaj pomysłu na gre nie ma od dłuzszego czasu.
» 10 marca 2016, 22:58 #5
rreddevilss: sezon uwazam za zakonczony ,z taka gra to 10 miejsce max ,jestem realista
» 10 marca 2016, 22:58 #4
soldier: Ja bym się nie zdziwił jakby nas Chelsea wyprzedziła.
» 10 marca 2016, 23:00 #3
kiechu: Bravo FCL.
» 10 marca 2016, 22:57 #2
wielkifanMU: Gardzę Woodwardem, że nie zwolnił Holendra na przełomie grudnia, ewentualnie w styczniu kiedy jeszcze było co ratować.
» 10 marca 2016, 22:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.