Manchester United wybrał tymczasowego trenera

» 13 stycznia 2026, 10:28 - Autor: matheo - źródło: The Athletic, BBC Sport
Manchester United zakończył poszukiwania tymczasowego trenera, który poprowadzi zespół do końca sezonu 2025/2026. Wybór Czerwonych Diabłów padł na Michaela Carricka, byłego pomocnika klubu z Old Trafford.
Manchester United wybrał tymczasowego trenera
» Michael Carrick będzie prowadził Manchester United do końca sezonu 2025/2026 | Fot. Press Focus
Czy wybór Michaela Carricka na stanowisko tymczasowego trenera Manchesteru United to dobra decyzja pionu sportowego Czerwonych Diabłów?
Carrick o tymczasową posadę w Manchesterze United rywalizował z Ole Gunnarem Solskjaerem. Pod uwagę brani byli również Darren Fletcher oraz Ruud van Nistelrooy, ale pion sportowy uznał, że najlepszym wyborem będzie 44-letni Anglik.

Portal The Athletic informuje, że Manchester United osiągnął porozumienie z Carrickiem w sprawie roli tymczasowego trenera. Do uzgodnienia pozostały detale. Anglik ma poprowadzić Czerwone Diabły w sobotnim meczu z Manchesterem City na Old Trafford.

BBC Sport dodaje, że sztab szkoleniowy Michaela Carricka w Manchesterze United utworzą Steve Holland, były asystent selekcjonera reprezentacji Anglii oraz Jonathan Woodgate, Jonny Evans i Travis Binnion.

Carrick do końca sezonu 2025/2026 zasiądzie na ławce trenerskiej Manchesteru United 17 razy. Tyle ligowych kolejek pozostało do końca rozgrywek w Premier League. Czerwone Diabły w ostatni weekend przegrały z Brighton & Hove Albion (1:2) i pożegnały się z rozgrywkami o Puchar Anglii.

Angaż Carricka w roli tymczasowego trenera ma dać czas Manchesterowi United na znalezienie docelowego następcy Rubena Amorima. Nowy szkoleniowiec ma pojawić się na Old Trafford latem tego roku.

Carrick w swojej trenerskiej karierze już raz pełnił obowiązki tymczasowego trenera Manchesteru United. W listopadzie 2021 roku poprowadził zespół w trzech meczach po zwolnieniu Ole Gunnara Solskjaer. Później pracował samodzielnie przez niemal trzy sezony jako trener Middlesbrough.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zainteresowany angażem Xabiego Alonso
Następny news »
Doświadczony trener będzie pomagał Carrickowi w Manchesterze United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (152)


radlu: Moim zdaniem sama koncepcja tymczasowego trenera jest kompletnie bez sensu. Przychodzi Carrick, ma 17 meczów do końca sezonu. Ani zawodnicy, ani on nie wiedzą co będzie po sezonie. I teraz co? Budować nowe schematy, tworzyć podwaliny pod nową drużynę, walczyć do upadłego o jak najlepszą pozycję? A jak będą w TOP6 to zostawiamy Carricka, czy zatrudniamy nowego trenera? Tak dużo pytań i tak mało odpowiedzi...
Dodatkowo na koniec sezonu mamy wyjątkowo męczące mistrzostwa świata, więc można zakładać, że część zawodników będzie się chciała oszczędzać.
» 13 stycznia 2026, 20:42 #152
NexaT: Po to jest ten cały dyrektor sportowy, żeby ten czas nie był zmarnowany, więc odpowiadając na twoje pytanie: tak, powinni budować schematy, jakieś podstawy w końcu pod to co chcemy grac długoterminowo, zaszczepić jakiś charakter.
» 13 stycznia 2026, 20:57 #151
kamilpe: Carrier oficjalnie już
» 13 stycznia 2026, 20:28 #150
Pady: Powiem tak, mieliśmy zawirowania brak atmosfery, nie czułem też tej atmosfery za Amorima, chłop był blady schowana ciągle twarz w dłoniach ,wcześniej za dużo piłkarzy celebrytów, potem zaczęliśmy sprowadzać młode talenty, które tutaj nie czuły żadnego wsparcia ani żadnego autorytetu, mamy inne czasy nie jesteśmy już potęga musimy sobie znaleźć nowego Ronaldo,Rio,Vidic czy Rooneya, i wyprodukować nowego Beckhama,Giggsa,Scholes czy George Best. I jak będziemy tak mocni to możemy zacząć wymagać, bo teraz to jesteśmy 6 druzyna w Anglii i ciezko rywalizować nawet z Villa czy Newcastle.
» 13 stycznia 2026, 20:25 #149
dziobko: Widziałem informacje od paru dziennikarzy że Carrick moze dostac siano na wzmocnienia (te prawidlowe) zimą, jestem ciekaw dlaczego jak Ruben prosił o pomocnika to siana nie było a teraz nagle jest.

Walone ściery z zarządu
» 13 stycznia 2026, 20:18 #148
Spadkobierca: Słabe wyniki, brak LM - nie zasłużył. Proste. Albo ktoś ściemniał chcąc jak najszybciej wyjechać z zimnego Manchesteru.
» 13 stycznia 2026, 20:19 #147
M4S73R: Pep już zaciera ręce na sobotę.
» 13 stycznia 2026, 20:05 #146
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 20:02

Ja tam wierzę w Carrasa. Może nie przebił się do Premier League, ale nie można powiedzieć, że sobie nie radził w Boro. Fletcher totalnie bez charyzmy, ale w Ole bądź teraz Carricka wierzę.

To tylko moja osobista opinia, ale Amorim to był jedyny trener, który totalnie nie wzbudził we mnie żadnych emocji. Po prostu był. I pragnę przypomnieć jego własne słowa o tym, że on musi wygrywać, aby kupić sobie czas. Niestety chyba sam o tych słowach zapomniał, bo zwycięstwa to była miła odskocznia od dostawania wpierdzielu.
» 13 stycznia 2026, 20:02 #145
tom93: Haha już to widzę, jak Liverpoolczyk Alonso przyjdzie ratować United.
» 13 stycznia 2026, 19:55 #144
Spadkobierca: Nie poradził sobie z celebrytami w Madrycie, dlaczego miałby poradzić sobie u nas...
» 13 stycznia 2026, 20:18 #143
Jong: Bez przesady, w realu to jest małpi gaj i to ze do nich nie potrafił dotrzeć o niczym nie świadczy. U nas już celebrytów nie ma i nikt nie pajacuje. Ruben to pierwszy trener którego nie zwolnili piłkarze
» 13 stycznia 2026, 20:36 #142
rreddevilss: Jak myślicie kto będzie największym wygranym a kto największym przegranym kadencji Carricka ?
» 13 stycznia 2026, 19:33 #141
Biniek: Największymi przegranymi będą kibice. Nie wiem, czy ktokolwiek na tym wygra.
» 13 stycznia 2026, 19:42 #140
sierzant: Myślę że Maino może być wygranym ale czas pokaże
» 13 stycznia 2026, 19:50 #139
dominikMU: Przegranymi kibice. Wygranym Wilcox i reszta klaunów co będą się chować za twarzą byłego piłkarza któremu kibice dużo wybaczą:)
» 13 stycznia 2026, 20:00 #138
Spadkobierca: @rredddevilss Onana i Onana.
» 13 stycznia 2026, 20:17 #137
Dawidlademann: No to teraz efekt nowej miotły i wygrane debry czerwonej części Manchesteru!!
United! Man United!
» 13 stycznia 2026, 17:52 #136
dlabigt23: Nie zdziwię się jeśli wygrają. Takie mecze zwykle potrafimy się spiąć by później dostać oklep np od Evertonu lub Burnley.
» 13 stycznia 2026, 17:58 #135
Michu02: Potrafiliśmy, ale też taktyka Rubena sprzyjała w takich meczach, gdzie byliśmy underdogiem. W przypadkach gdy mieliśmy mniejsze posiadanie piłki niż przeciwnik nasz winrate był dużo większy niż w tych, gdzie to my prowadziliśmy grę, już nie pamiętam dokładnych liczb, ale to była przepaść.
» 13 stycznia 2026, 20:22 #134
Pipes: Kibicowałem każdemu trenerowi, jaki nam się przydarzył po wspaniałej erze SAFa. Powodzenia Michael. Oby po miejsce w europejskich pucharach.
Carrick z Boro nie miał złych wyników, biorąc pod uwagę że co roku zarząd sprzedawał jego graczy (na samym Rodgersie zarobili 8m na czysto, dziś wart kocur 70m). Nie przekreślajmy go przed pierwszym meczem chociaż :)
» 13 stycznia 2026, 17:40 #133
Sesko: I pewnie po Rogersa wystartują latem na lewe skrzydło Carrss pomoże.
» 13 stycznia 2026, 17:48 #132
dawilq: oby tylko chłopaki Berrada z wilcoxem za 4 kolejki nie szukali nowego tymczasowego trenera za tymczasowego trenera tymczasowego trenera...ten klub to jednak jest profesjonalny cyrk...i tyle. Gorzej jak zainteresowanie cyrkiem spadnie. to oprócz kasy z pucharów dojdzie brak kasy z merczów tldopiero będzie kaplica ..
» 13 stycznia 2026, 17:28 #131
Kasztaniak: Tylko Bóg może ochronić ten klub..
Jak rano napisałem, teraz aby liczyć że nie spadniemy z ligi i będzie to jakiś sukces który Carrick wpisze sobie w CV...
Zarząd tego klubu powinien prowadzić cyrk, a nie klub sportowy
» 13 stycznia 2026, 17:23 #130
Leh: Oni prowadzą cyrk. Nam się wydaje, że to klub sportowy ;-)
» 13 stycznia 2026, 18:32 #129
Stanior: Szkoda mi tego klubu, tak patrzę na to wszystko i mam wrażenie, że od odejścia Mourinho nie zrobiliśmy ani jednego kroku do przodu. Może tylko tyle, że nie ma w klubie spacerowiczów, tancerzy i jajcarzy. Pozbycie się zgniłych jabłek nijak nie przelozylo się ani na wyniki, ani na miły dla oka futbol.
» 13 stycznia 2026, 17:10 #128
brazylianwisnia: Pozbycie się zgniłych jabłek to pierwszy krok. Teraz trzeba wprowadzić nowych chętnych do pracy i walki.
» 13 stycznia 2026, 18:11 #127
dlabigt23: Jestem ciekaw naszej obrony. Ogólne grając teraz dwójką środkowych obrońców to mamy Yoro, De Ligta, Heavena, Martineza i Maguire. Nie zapominajmy że jest jeszcze Shaw i Mazra którzy mogą grać na środku ale pewnie wykorzystamy ich na bokach ze względu na brak rywalizacji bo tam jest tylko Dalot i Dorgu więc trzeba kogoś tam z nich wrzucać. Gramy tak na prawdę już tylko w Lidze więc sporo mamy tych obrońców. Do gry z trójką rotację mogły być częste a tak teraz podejrzewam że będziemy grać raczej jednym, najlepszym duetem i pytanie kto tutaj wygra tą rywalizacje o środek obrony. Ciekawe, ciekawe.
» 13 stycznia 2026, 17:07 #126
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 18:04

Już zapomniałeś jakie wylewy ma dwójka Yoro Heaven?
Minęło ze 3 tyg jak po ich cyrkach traciła drużyna gole i pkt.
Yoro nawet ostatnio jak zwykle nie zdążyl·l zablokować strzału.
Każdy go przestawia i każdy go wyprzedza czy to na paru metrach czg dłużym biegu.
Yoro to ława na długo, a Heaven możd obok Harryego da radę choć też z nim jest ryzyk fizyk w każdej minucie.
» 13 stycznia 2026, 18:01 #125
PauloKuhan: yoro to chyba jest wolniejszy od maguaiera
» 13 stycznia 2026, 18:21 #124
Gargamel: Z tą rotacją to trzeba teraz by było wziąć trochę na wstrzymanie. Bo za Amorina to praktycznie co mecz wystawialiśmy inny blok defensywny a tu trochę stabilizacji by nie zaszkodziło. A wygra niech ten, który ma najlepszą formę.
» 13 stycznia 2026, 19:41 #123
Dar0717: Ja bym chciał zobaczyć tu Edina Terzic'a. Z Borussia doszedł do finału LM w 2024 pokonując po drodze atletico czy PSG.
» 13 stycznia 2026, 16:56 #122
Amycus: Manchester United have identified Luis Enrique as a leading target in their search for a permanent manager.

The Spaniard will enter the final year of his PSG contract in June and has yet to agree a new deal.

(Daily Star)
» 13 stycznia 2026, 16:52 #121
Radek555: Enrique ma kontrakt do 2027 i Campos stwierdził publicznie, że to była plota z tą chęcią odejścia i poszukania nowego wyzwania. Zobaczymy po tym sezonie.
» 13 stycznia 2026, 20:44 #120
siona: Może po sezoznie postarają sie o jakiegoś Alonso - tutaj mógłby rzeźbić. Tak czy inaczej powinniśmy zatrudnić trenera tak szybko jak to możliwe i wybrać najlepszą dostępna opcje niż tracić czas z Carasem którego nikt nie planuje zostawić na dłużej.
» 13 stycznia 2026, 16:14 #119
wrobel1992: Właśnie trener rzeźbiący został wyrzucony. Wiem, że wyniki nie powalały, ale moim zdaniem powoli kroczyliśmy w dobrą stronę. Pozbyliśmy się grqczy nie chcących pracować (niekoniecznie słabych czy bez talentu). Jednak jakiś porządek był wprowadzany.
Wydaje mi się, że w podobnym stylu Alonso poleciał od prześcieradeł...w takim wypadku nie ma sensu gościa sprowadzać....ogólnie mówiąc jeśli chociaż część plotek o angażowaniu się pionu dyrektorów do spraw drużyny jest prawdą zostańmy przy Carricku. Bez sensu marnować siano na wykup trenera czy jego "widzimisie" :/
» 13 stycznia 2026, 16:50 #118
dlabigt23: Boże co wy macie z tym Alonso... Totalnie on mi tutaj nie pasuje. To kolejny ryzykowny eksperyment. Tym bardziej że grał w przeszłości na Anfield. To już wolałbym Glasnera lub Iraole którzy docierają się już w Premier League lub Enzo Maresce.
» 13 stycznia 2026, 17:00 #117
AUDIoooo: Wróbel

W punkt, dosłownie, to samo mi chodzi po głowie każdego dnia i pewnie, nie tylko mi. Zaczęło się czyszczenie kibla, a oni wyrzucają domestos i jeszcze robią tam kupe, używając szczoteczki do zębów, żeby to wyczyścić.
» 13 stycznia 2026, 17:33 #116
brazylianwisnia: Tylko czyszczenie to nie robota Amorima a zarządu. Amorim był tylko trenerem. Miał wpływ, ale nie az taki. Myślę, że niezgoda między obozami polega na tym, że Ci ściśle broniący Amorima widzieli jakiś postęp w grze i wynikach, którego druga grupa nie widziała. Ja niestety nie widziałem, żadnego postępu, żadnego rozwoju.
» 13 stycznia 2026, 18:14 #115
PaToManU: Pieniądze nie grają, ja tam jestem spokojny o sobotę jakoś, nawet jak przegramy czuje ze to bedzie dobry mecz, a my mamy kilka braków, ale ta druzyna ma potencjał.
Bruno,Mbeumo,Sesko,Cunha,Amad czy nawet Mount my mamy czym straszyć, pora zeby ktoś ogarnął obrone, myślałem ze z tym miał problem Amorim i Fletcher sobie lepiej poradzi, teraz uważam ze Carrick to lepsza opcja niz OGS czy RVN, bo tutaj trzeba tyły ogarnąć, a Carrick do tego sie nadaje najlepiej z naszych byłych piłkarzy.
Teraz pora kibicować Carrick i liczyć ze ugramy 6 miejsce, mamy tak mało meczy ze powinniśmy sobie poradzić, a jeśli ugramy coś więcej to może warto Carrick dac roczny kontrakt.
» 13 stycznia 2026, 15:27 #114
dlabigt23: U nas problem to nie tylko obrona a bardziej środek pola. Potrzebny nam defensywny pomocnik. Miejmy nadzieję że zima ktoś jednak przyjdzie. Może Ruben Neves? Oby.
» 13 stycznia 2026, 15:42 #113
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:54

Kolejny nawiedzony fantasta chce Carricka na stałego.
Mistrzu nawet były piłkarz MU nie zgodzi się na rok kontraktu to raz.
A dwa gdyby nawet to w jakim celu taki ruch miałby być wykonany?
No chyba tylko po to żeby destrukcja klubu przyspieszyła do prędkości światła.
Wtedy tak niech dają Carrickowi który dostał kopa z Championship kontrakt.

Koniecznie niech w zapasie mają kontakt do OGS który dostał kopa nawet w Turcji.
Może dalej Neville?
Czy Butt lepszy jednak.
Zapamiętaj, że żaden z byłych piłkarzy MU nie nadaje się nawet na trenera w Championship.
» 13 stycznia 2026, 15:51 #112
lukJakubowski: Axel52, szybciej Carrick ułoży ten zespół, niż wcześniejszy, fantastyczny wybór równie fantastycznego zarządu.

Jesteśmy przede wszystkim kibicami United i trzeba wspierać każdego trenera, który jest.
Ja Amorima, jak tu był nigdy nie krytykowałem, chociaż ewidentnie sobie nie radził z tym składem i w tym klubie.

Carras do boju!
» 13 stycznia 2026, 16:25 #111
Szaman: Akselek jeszcze nie pogodził się z tym, ze mu wywalili trenejro. Poza tym dalej uwaza ze to był najlepszy trenejro tylko nie wiadomo w czym. Tamten mógł udawać trenerkę i opowiadać, ze bedzie lepiej. Teraz każdemu bedzie wmawiał, ze każdy inny jest zły.
» 13 stycznia 2026, 16:45 #110
Pete1S: Axel52, kontrakt dostanie na trzy sezony, zwolnią go po jednym (albo nawet i w trakcie) a odprawa wielomilionowa wleci. Zarobi a się nie narobi. Kto by ma to nie poszedł?
» 13 stycznia 2026, 16:47 #109
Leh: Ja też uważam, że obronę trzeba ułożyć. Przede wszystkim - trzeba tam lidera. Mamy dużo stoperów, ale wśród nich trzech wiecznych pacjentów i dwóch dzieciaków.
Widać, że tam jest chaos, nie ma komunikacji. W ostatnim meczu Brighton bez problemu znajdowało luki w obronie. Problem trwa od dwóch lat i trzeba go zaadresować.
O pomocy nie ma co pisac, bo ona wymaga przebudowy gdzieś od 2008 :-)
» 13 stycznia 2026, 17:04 #108
Leh: dlabigt - ten Neves powinien być naszym celem. Dobry grajek, w dobrym wieku, na pozycję, na której mamy braki. Będzie tani, pytanie jak z tygodniówką?
Nie zdziwię się, jak Ineos dla podreperowania wizerunku jednak kogoś kupi zimą. Najlepiej pod koniec stycznia, tuż przed protestami ;-)
» 13 stycznia 2026, 17:13 #107
Kometa92: Carrickowi roczny kontrakt XDD Tak tak, który zostanie zerwany w grudniu tego roku. Litości.
» 13 stycznia 2026, 17:17 #106
axel52: No wiadomo że w takich przypadkach chodzi o siano lub ratowanie kariet niespełnionych trenerskich marzeń Solskjaerów, Carricków, Van Nistelroyów itp.
» 13 stycznia 2026, 17:57 #105
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:27

Zmarnowaliśmy 2 sezony z Ten Hagiem, przede wszystkim Amorimem i teraz z Carrickiem
Jestem tylko ciekaw czy Carrick odstawi Dalota, Shawa, Martineza i Ugarte czy bedzie nimi gral do konca sezonu
» 13 stycznia 2026, 15:26 #104
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:44

Tak? A kto za Dalota ma grać niby ? Mamy tylko Dorgu i może ewentualnie Shawa wykorzystać ale to na lewej. Chociaż wolałbym nie bo się zaraz połamie.
» 13 stycznia 2026, 15:43 #103
zbyszek7: Mazra jak wróci
» 13 stycznia 2026, 15:50 #102
pbskarpy: Tak, odstawi ich bo tak sobie życzysz. Skoro są najlepsi na swoich pozycjach to ich wystawia.
» 13 stycznia 2026, 16:05 #101
NikS000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:14

A co jeśli pójdzie mu niesamowicie skończy w top3 nasza gra będzie serio dobra to co wtedy? Bo podobno co by sie nie działo ma byc tylko tymczasowym i tyle. Szczerze nie zdziwie sie jak zarząd po świetnych wynikach i tak mu podziękuje
» 13 stycznia 2026, 15:14 #100
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:18

Top3? Tu nie ma szans na top4. Ja wiem ,że punktowo to są ale nie z taką grą.
» 13 stycznia 2026, 15:15 #99
HarryBrown: Zapomniałeś dodać 1 przed 3. Na dziś to taki top jest bardziej prawdopodobny.
» 13 stycznia 2026, 15:35 #98
ajal: Jakby skończył w top8, to niech mu dają kontrakt na stałe. Na wychowaniu zawodników się znamy (znaliśmy), to powinniśmy wychować sobie trenera, zamiast szukać kwadratowych jajec w stylu Ancelotti czy innego "trenerskiego wonderkida".
» 13 stycznia 2026, 15:07 #97
brazylianwisnia: Oby tak się nie stało. Eksperymenty z żółtodziobem to nie jest poszukiwana stabilizacja.
» 13 stycznia 2026, 15:13 #96
ajal: Ale Carrick miał dłuższy epizod w Boro. Jak on jest żółtodziób to nie wiem kim jest flegmatyczny Fletcher, albo ciśnięty tutaj Ole za którego graliśmy super piłkę.
» 13 stycznia 2026, 16:25 #95
brazylianwisnia: Żaden z tej trójki to nic wiecej jak opcja tymczasowa. Potter jest 2 poziomy wyżej. Nie mówiąc o innych managerach.
» 13 stycznia 2026, 18:16 #94
brazylianwisnia: Polecam materiał Cwiakały. Fajnie wszystko podsumował. Powtarza się trochę z tym co Rudzki powiedział. Gość oparł się o liczby, fakty i wiarygodne źródła. Zgadzam się z nim w 95% choć nie specjalnie za nim przepadam.
» 13 stycznia 2026, 15:02 #93
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:34

Mega wybrakowany materiał. United w trakcie tych 42. minut to temat poboczny, marginalny wręcz, a Ćwiąkała skupia się jedynie na szkoleniowcu. Brak analizy działań zarządu, brak analizy chaotycznych ruchów grupy INEOS, brak analizy negatywnych skutków posiadania takiego, a nie innego właściciela - ogólnie zero wzmianki na temat toksycznych praktyk i warunków pracy w klubie. Jeśli ktoś chce sobie wyrobić opinię, to nie będzie miał pożytku z tego materiału, bo brakuje w nim oceny pracodawcy, czyli tego, co najbardziej rzutuje na obecną sytuację w klubie. 4/10, nie polecam.
» 13 stycznia 2026, 15:33 #92
grzesiek696: Skończyłem oglądać tego typa jak twierdził że puchar Anglii nie jest najważniejszym pucharem (było to po naszym zwycięstwie) bo wszyscy go olewają i tylko MU grało w pierwszym garniturze.. no baran jak nic! Jak zwróciłem mu uwagę to stwierdził że najstarszy nie znaczy najważniejszy..
» 13 stycznia 2026, 15:43 #91
Kundziu: Ineos w tej stajni Augiasza to zrobił i tak dobrą robotę. Decyzje może nieprzyjemne dla wielu, ale potrzebne. Zawodników trenerowi też na papierze podsyłali dobrych. Zarząd zarządem, ale Amorim sam sobie komplikował życie, a na koniec sam się odstrzelił.
» 13 stycznia 2026, 15:55 #90
Szerszenix: Znacznie lepszą analizę da się znaleźć tutaj:

youtu.be/qflaP4ar5B0
» 13 stycznia 2026, 16:06 #89
radlu: Ćwiąkała to psychofan Barcelony, więc trudno u niego szukać racjonalności.
» 13 stycznia 2026, 16:13 #88
bialamamba: To nie jest podsumowanie tylko roast po trenerze. Dalej powielanie danych całej pracy Amorima, porównywanie nie do poprzednika tylko do Fergusona, czyli klasyczka życie w dawnych czasach. W porównaniu do materiale o Xabim to on o tam wybiela i mówi, że dalej ma pozycję w piłkarskim świetle jako znakomity trener, a co Amorim nie ma? Osiągnięcie 6 miejsca z tym składem przed zwolnieniem, nie było ani słabym ani spektakularnym wynikiem, po prostu już nie powieli tego błędu, zostanie managerem a nie head coachem. Przed dogadał się na coś innego a dostał coś innego. Słaby film i dodatkowo jeszcze słabszy w porównaniu do Xabiego. Dwie podobne sytauacje, a jeden trener jest wybielany a drugi nie.
» 13 stycznia 2026, 16:27 #87
brazylianwisnia: Przecież porównał do poprzedników i jak blado wypadają jego wyniki. Tak jak powiedział - Amorim był uparty, wyklucal się, ale nie miał wyników na poparcie swojego autorytetu. No ale jakich działań zarządu? Ze zarzad ściągnął świetnych graczy sprawdzonych w lidze, wyczyścił mu szatnie z Rashforda, Sancho, Garnacho?
» 13 stycznia 2026, 18:20 #86
bialamamba: Do poprzednika czyli Ten Haga a nie do poprzedników czyli Fergusona, Mourinho etc. Ferguson odszedł będąc 1, Giggs po nim był 7. Wszyscy bujali się w miejscu 7-2 przed przyjściem ten haga. A po ten hagu było 3, 8, 14 i 15. No to jaki sens jest porównywać do tamtych lat kiedy oni się bujali w tych okolicach. A amorim przejął drużyne z 14 miejsca. No to nie ma co ich porównywać to były inne składy, ludzie, otoczenie. To Amorim ich odciął od Tourne a nie zarząd i dlatego odeszli bo nie chcieli tu być. I nie nie ściągnął świetnych piłkarzy ściągnął kogo uważali za słuszne, wgl nie pasujących do ekosystetmu trenera i jego wizji klubu.
» 13 stycznia 2026, 19:10 #85
admma412: Co tu wiele mówić kogokolwiek by wybrali to bez większego znaczenia bo wiadomo że jako tymczasowy trener nic tu nie zbuduje oby po prostu jako tako forma była u piłkarzy to może jakieś top6 na koniec się uda ale bez większych nadziei :)
» 13 stycznia 2026, 15:01 #84
Celt15: Kurs na City prawie 2.0 - ktoś wjeżdża? Bo wygląda na pewniaczka
» 13 stycznia 2026, 14:37 #83
swees: 5 ostatnich meczów:
City: 2 zwycięstwa 3 remisy
Newcastle: 4 zwycięstwa 1 przegrana (nie przegrali jeszcze w tym roku, 4 zwycięstwa z rzędu od 30.12.2025)

Do tego to puchar ligi, może i półfinał, ale mimo wszystko nie wiadomo jakich składów można się spodziewać.
Jak dla mnie żaden pewniaczek, ale może puszczę coś jak będą już składy obu drużyn :)
» 13 stycznia 2026, 14:46 #82
RedGRBW: Dla mnie to pewniaczkiem w tym meczu jest bardziej Newcastle. Są w lepszej formie i dla nich ten puchar to byłoby coś znaczącego a dla City? niekoniecznie. Newcastle pewnie wyjdzie całkiem mocnym składem a City rezerwami.
» 13 stycznia 2026, 15:21 #81
Celt15: Haha Panowie, ale ja mówię o sobotnich derbach! :)
» 13 stycznia 2026, 16:33 #80
swees: Aaaaa, to też żaden pewniaczek :P United lubi wygrywać kiedy są spisywani na straty, wraca amad, mbuemo, wiec kto wie.
» 13 stycznia 2026, 16:47 #79
bialamamba: Oglądaliście Ćwiąkałe o United, klasycznie totalny roast po Amorimie, a Xabiego to on sobie wybielił i że on mógł sobie osiągać takie wyniki jakie miał w Realu bo to nie była jego wina, tylko pół na pół (piłkarzy/zarządu i jego) XD To jest rzetelne dziennikarstwo.
» 13 stycznia 2026, 14:28 #78
Piwal: Dla mnie to nie jest żaden dziennikarz sportowy, to jest chłopaczek który ogląda mecze i udaje eksperta i bardzo często to co mowi źle się starzeje.
» 13 stycznia 2026, 14:49 #77
bialamamba: No ja mu tak odpowiedziałem:

To nie jest dziennikarstwo tylko roast Amorima. Wilcox w City przy długofalowym procesie a co on robił XD Trener, Szef działu młodzieżowego, Pierwszy trener młodzieżówki. No w City mega rola długofalowa. W Southampton 1 rok jako Kierownik sportowy mega doświadczenie. Berrada? Kierownik organizacji w city, Kierownik działu handlowego. Zero doświadczenia jako CEO. Mówisz o transferach i ile wydali? Nie dość, że nie na zawodników których chciał to w dodatku bezsensowna statystyka. Może przedstawimy ile warte są kluby ogólnie? Arsenal, City 1,3 mld a United 700 mln. To co te 200-250 mln zmienia? No raczej nic skoro brakuje Ci 5 zawodników wartych 100 mln. United już dawno powinno odciąć się od tych gwiazd, a się okazuje, że wszystkie wracają na stołek i doją dalej z tego klubu. Carrick może jeszcze Rooney, Fletcher etc. Nie będę wszystkiego pisał bo to nie ma sensu. Odniosę się jeszcze do elastyczności XD Arteta elatyczny? Cały czas grane 4-3-3 Emery elastyczny? 4-2-3-1 Glasner gra to samo co Amorim. Guardiola cały czas praktycznie 4-3-3 (czasami zmieni taktyke) Iraloa cały czas praktycznie 4-2-3-1 Co zrobi teraz jak Carrick przyjdzie będzie grał cały czas 4-2-3-1 to co jest za elastyczność wielkich trenerów jak każdy gra swoim systemem. Jak united ma rywalizwować z Liverpoolem, Chelsea, City, Arsenalem? Skoro strata finansowa piłkarska do tych klubów wynosi od 300 do 600 mln? Tutaj wygrało ego zarządu, każdy z nich chciał coś dodać do klubu i swojego zawodnika nie patrząc na realne potrzeby klubu czyli dokładnie kupno obrońcy i pomocnika. Kupno Cunhy Mbuemo i Sesko wywaliło Bruno Ferdnandesa z jego optymalnej pozycji. Moim zdaniem zdecydowanie bardziej pasowałby Atak Cunha Fernandes Sesko bez Mbuemo. United w pewnym momencie grało bez właśnie Mbuemo, Mounta, Diallo, Fernandesa, Maguire, De Lighta, Mazry itp. Czyli odpadlo nam jakieś kolejne 200 mln ze składu. To jak to rywalizować z Arsenalem, City czy Liverpoolem. Gra United nie wyglądała, źle w ataku ale zdecydowanie zabrakło balansu między obroną pomocą i atakiem. Strzelalibyśmy może mniej bramek, ale zdecydowanie byśmy mniej tracili, a tak to mamy wolnych obrońców (De Light, Maguire) i niedoświadczonych (Yoro, Heaven) + pomocników biegających jednym tempem (Casemiro, Ugarte, Mainoo). Mainoo nic nie pokazał, żeby go wrzucać do pierwszego składu. Wczoraj było przedstawiane, ze Alonso nic nie straci, a tutaj jest roast Amorima, że on stracił wszystko. Jedynym rozwiązaniem dla tego klubu to jest odcięcie pępowiny dla byłych piłkarzy klubu (Neville, Scholes, Rooney, Keane,Carrick itp itd Fletcher), odsunięcię się zarządu od działań piłkarskich (kupowanie piłkarzy, podważanie pracy trenera) i zatrudnienie managera, który będzie miał pełną kontrole nad wszystkim (dla przykładu Enrique, Ateta, Guardiola). Roastowanie Amorima tutaj nie ma sensu. Przedstawianie i porównywanie go do innych trenerów też jest mocne. Gościu przed Ferguseonem notował wyniki na poziomie 4-5 miejsca, a po przyjści Fergusona w 3 z 6 sezonów byli daleko poza pierwszą dziesiątką. Porównać się powinno do osiągnięć poprzedniego trenera, Ten Hag notował regres z 3, 8. 14 miejsce gdzie go zwolniono, Amorim miał 15 i 6 przy zwolnieniu. Nie zagrał nawet pełnego sezonu premier league. Kolejna sprawa wydatki w oknie, a miejsce w lidze (United miało 6 wydatki i takie też miejsce mieli. Skład United był 6 pod względem wartości i takie też miejsce mieli. Więc z finansów wynika to na idealną pozycje. Najlepszą robote robi asto villa i emeri, bo notuje aż +6 pozycji względem wartości klubu. Każdy ma mieć swoje zdanie i nie podważam kompetencji Tomka, ale nie zgadzam się z tym, że postawił Rubena w tak negatywnym świetle, a szczególnie po tym, że postawił Alonso w dobrym po zwolnieniu, który miał podobne problemy patrząc na to, że Rea Madryt ma najlepszych piłkarzy patrząc po wartości klubu i przewagę nad Atletico o 750 mln i nad Barceloną 200 mln. Patrzymy wszyscy na statystki Amorima względem całości, a nie patrzymy na to, że chłop mimo braku pomocy zarządu, podważaniu autoreytetu, kupowanie sobie piłkarzy, których oni marzyli robił progres z tą drużyną i moim zdaniem udowodnił w swojej drugiej połowie przygody.z United, że warto było by mu zaufać, bo ta kadra, która jest teraz po prostu się nie nadaje do walki nawet o awans do Ligi Mistrzów.
» 13 stycznia 2026, 14:55 #76
szmexy: bialamamba - pewnie ci nie odpowie. ten gość się na niczym nie zna, jedynie chwali ulubionych zawodników kibiców danego klubu. Robi to tylko pod wyświetlenia

@Piwal Ćwiąkała to zakompleksiony gościu, który za wyświetlenia wziąłby do ust.
» 13 stycznia 2026, 15:01 #75
Spadkobierca: Mamba, przestań sprowadzać elastyczność do formacji wyjściowej. Nie wiem jak Ćwiąkale, ale większości z nas chodzi o decyzje w trakcie meczu. Każdy z tych trenerów potrafi wprowadzić piłkarzy o innych zadaniach, zmieniając ustawienie na boisku zależnie od sytuacji.

Jeśli Wilcox odpowiadał za dział młodzieżowy w City to znaczy, że odwalał tam kawał dobrej roboty. Nie trzeba być znawcą, żeby widzieć ile młodych talentów ich młodzieżówka wypluła. Szkoda tylko, że jest beznadziejnym dyrektorem sportowym u nas.

Ćwiąkała, Ćwiąkała. Nie słucham, bo przeważnie papla o hiszpańskiej lidze, a ona mnie interesuje mniej niż liga holenderska.
» 13 stycznia 2026, 15:05 #74
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 15:07

1. United nie ma dziś rywalizować z City, Arsenalem i Liverpoolem. Nie takie są oczekiwana. Ten brak wartości szybko się zmniejszy jak drużyna będzie grać dobrze więc to nie jest świetny wyznacznik.
2. Bardziej chodzi o to, że Amorim sie odpalał i, że nie mógł liczyć na wiechę niż head coach skoro wyników nie robił. Sugerowano mu inne próby żeby go ratowac, ale widział lepiej bijajc negatywne rekordy. To wszystko są przecież fakty, a nie wyssane z palca opinie. United chciało dać czas Rubenowi, ale ten nie dowoził i w czasie gdy nie dowodził jeszcze się odpalał i szantażował odejściem.
» 13 stycznia 2026, 15:06 #73
bialamamba: @Spadkobierca już to kiedyś wyjaśniałem, my nie mieliśmy kogo wprowadzać o to chodzi. W dużej mierze też tu chodzi o kadre. W większości meczów zostawał Lacey, który ma 168 i waży pewnie z 60 kg, nie jest drugim messim. To po co nam taki zawodnik jak np. Everton muruje dostęp do do bramki. No tutaj innej taktyki niż wrzutki, nie ma dlatego wprowadza się wysokich środkowych obrońców. No dobra ale co było to było już trzeba w końcu zostawić ten temat i zobaczyć jakim pomysł ma na drużyne Carrick. Bo przy nowej formacji ułożenie piłkarzy ten będzie wyzwaniem!
» 13 stycznia 2026, 16:09 #72
Szerszenix: Pisać o materiale Ćwiąkały, że to dobre podsumowanie, to jak napisać o McDonaldzie, że robią świetne burgery.

Znacznie lepszą analizę zrobił Świat Futbolu:

youtu.be/qflaP4ar5B0
» 13 stycznia 2026, 16:10 #71
Spadkobierca: No i git, wprowadź dodatkowe wieżowce, ale niech trzymają się pola karnego przeciwnika, zamiast pomagać murować własną bramkę. O takiej elastyczności mówię. Lacey to akurat ostatnio daje ciekawe zmiane, głównie przez to, że jako chyba jedyny ma odwagę kropnąć z dystansu. Warto przypomnieć, że taki Pickford jest niskim bramkarzem i bardzo często brakuje mu centymetrów przy dobrych strzałach.
» 13 stycznia 2026, 18:12 #70
Leh: Ashworth, który proponował ściągnięcie angielskiego trenera dopasowanego do składu, musi mieć niezłą bekę. Wydarzyło się wszystko to, co przewidział. A klub stracił kolejne półtorej roku.

Każda jedna decyzja od przejścia klubu przez Ineos okazała się błędem. Trzymam kciuki za Michaela, bo zadanie ma trudne. Mam nadzieję, że będzie godnie reprezentował klub i wciąż wierzę, że powalczy o puchary.
» 13 stycznia 2026, 14:28 #69
Spadkobierca: Można powiedzieć, że zwolnili nie tego fachowca co trzeba było.
» 13 stycznia 2026, 14:50 #68
PabLo: Spadkobierca
Nie no fachowca na 30% zwycięstw. To jest United na miarę naszych marzeń.
Alonso wyleciał przy 70% (głupota Realu, ale też miara ich ambicji).
Odkąd przyszło Ineos jest gorzej niż było za Glazerów w co trudno było uwierzyć, ale widzimy to
Przepalają kasę na odprawy trenerów, których nie powinno być (ETH po tamtym sezonie, Amorima jak pokazał czas w ogóle) na szrot, ale za to zwolnili ludzi, obcięli gwiazdkę, bilety i ulgi dla niepełnosprawnych
GGMU
» 13 stycznia 2026, 16:28 #67
Spadkobierca: Wybacz, mogłem "fachowca" ująć w cudzysłów.
» 13 stycznia 2026, 18:09 #66
PabLo: Sory nie wyczułem ironii.
Inna sprawa, że od przyjścia Ineos w tym klubie sami fachowcy
» 13 stycznia 2026, 19:06 #65
Red83: Informacja żadna, bez emocji. Coś mi się zdaje że guzik to zmieni i dalej bedzie padaka ale bardzo chciałbym sie mylić i niech nas zaskoczą. Tylko pozytywnie
» 13 stycznia 2026, 14:26 #64
Biniek: Inne kluby PL ogłaszają już pierwsze zimowe transfery.
Rywale wzmacniają składy, budują ławki... My dostaliśmy Carricka.
» 13 stycznia 2026, 14:24 #63
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 14:38

Racja, a u nas proces, czekanko, sranko, adaptacja. Ciekawe czy Wilcox dopisał Caricka do składu, żeby załatać ten lej po bombie w środku pola.
» 13 stycznia 2026, 14:36 #62
Biniek: Niestety, ale piękna historia klubu to też jego przekleństwo. Oblazły ją pijawki i będą wysysać, aż wszystko faktycznie się rozpadnie.
» 13 stycznia 2026, 15:42 #61
FanikMU: No cóż, gorszego współczynnika wygranych od Amorima chyba nie będzie miał, bo ciężko mieć. Ostatnim razem jak był tymczasowym też miał taki trudny początkowy kalendarz a wyszedł z tego dobrze. Trzymam kciuki, żeby się udało dowieźć jakiś sensowny wynik do końca sezonu.
» 13 stycznia 2026, 14:22 #60
kckMU: Carrick blisko 10 lat temu miał problemy z sercem. Oby się za bardzo tym burdelem nie przejmował.

Ciekaw jestem kto kolejny nowy wdepnie w ten syf. Ktoś wdepnie na pewno, bo mamy grube odprawy, bez nich to nie wiem kogo by skusili.
» 13 stycznia 2026, 14:17 #59
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 13:36

Jedyny pozytyw że jest chociaż ktoś doświadczony w sztabie nie związany z klubem. Chodzi oczywiście o Steve Hollanda. Wydaje mi się że on powinien tam mieć największy wpływ bo ma za sobą dość ciekawe CV w Anglii. Bałem się że tam zasiądą sami byli gracze United typu Rooney, Evansy i inne wynalazki.
» 13 stycznia 2026, 13:35 #58
pablogzw: Alonso jest wolny hahah :D
» 13 stycznia 2026, 13:25 #57
pablogzw: To ma nie grać to ma zarabiac :D Kocham Ten klub, ale składam o separacje na jakiś czas. Szkoda zdrowia
» 13 stycznia 2026, 13:23 #56
Kapitan1230: Składasz o separacje na dewpejdżu? :D
» 13 stycznia 2026, 13:48 #55
pablogzw: Hahahah tak bratku
» 13 stycznia 2026, 14:07 #54
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 13:18

Myślałem że to fejk że niektórzy ze sztabu Amorima nie mieli licencji do trenowania ale jeden z asystentów Amorima nawet nie miał podstawowych licencji trenerskich a dokładnie Adelio Candido , dosłownie chłop wziął kumpla xD reszta miała uefa pro itd
» 13 stycznia 2026, 13:18 #53
Tristan9: Też to czytałem. Ciekawe czy to prawda.
» 13 stycznia 2026, 13:19 #52
Frosty: na Transfermarkt członkowie jego sztabu mają licencje A, B a ten Pan nie ma nic wpisane ale jak jest faktycznie to nie wiem. Dałem jako ciekawostkę czy ktoś wie coś więcej
» 13 stycznia 2026, 13:23 #51
GS8GS: A jakby to się miało do ubiegania o pozwolenie na prace na wyspach?
» 13 stycznia 2026, 14:24 #50
HarryBrown: Prowadź tymczasowy trenerze nas do majstra!
» 13 stycznia 2026, 13:00 #49
loczek1986: Po akcji z Rubenem to już chyba każdemu z nas to lata, cudu nie będzie raczej a tu city i arsenal za rogiem. Mimo wszystko życzę powodzenia
» 13 stycznia 2026, 12:35 #48
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 12:20

Ciekawe co musial im nagadac Ole ze nagle z faworyta i czlowieka którego wszyscy juz witali na kole poszedl w niebyt? Przeciez on juz wyplate i bonusy ustalil...

Nic to. Carrick niby tez zasluguje na szanse, choc w jego wypadku to jak dla mnie to jest to samo jakby zostawic Fletchera do konca sezonu.
U Ole mialem malenka szanse na jakikolwiek efekt nowej miotly -chocby kilka spotkan.
» 13 stycznia 2026, 12:19 #47
FanikMU: No gdzie, Carrick prowadził Midelsborogh ma jakieś doświadczenie a Fletcher tylko młodzieżowe drużyny United.
» 13 stycznia 2026, 12:20 #46
Rashy10: Pewnie duży wpływ na to miał wizerunek medialny takiej decyzji. Zwolnić kogoś, żeby później do ponownie zatrudnić. Byłoby to poniekąd kompromitujące dla ludzi z zewnątrz.
» 13 stycznia 2026, 12:52 #45
brazylianwisnia: Przecież Berrada nie zwolnił Ole tylko Ed
» 13 stycznia 2026, 13:21 #44
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 14:23

Kibice byli podzieleni jeśli chodzi o Ole, po prostu marketingowo i PRowo lepszy jest Carrick. Wyobraź sobie co by się działo gdyby przyszedł Ole i przegrał 2-3 pierwsze mecze. Pożar po zwolnieniu Amorima jeszcze się pali, a zatrudnienie Ole to było zbyt duże ryzyko. Carricka nikt nie będzie obwiniał, a od kibiców też dostanie swoją szansę i będzie miał większy margines błędu niż Ole. Wydaje mi się to bardzo logiczne
» 13 stycznia 2026, 14:21 #43
Wafelek100: Sweet czyli sugerujesz że jeśli Carrick przegra 3 pierwsze mecze to nic się nie stanie ale jeśli Ole przegra 3 pierwsze mecze to pożar? Wiem o co Ci chodzi i jest to dla mnie śmieszne i jednocześnie żałosne jak marketingowym klubem memen jesteśmy.
» 13 stycznia 2026, 14:28 #42
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 14:34

Poza tym Carrick przejmował Boro w trudnym momencie (strefa spadkowa) i wyciągnął ich aż do baraży o Premier League, później już nie szło aż tak dobrze, ale różne czynniki miały na to tam wpływ i mimo to poniżej pewnego poziomu Boro za Carricka już nigdy nie zeszło. Po prostu to wszystko z zewnątrz wygląda na sensowną opcję i jest najkorzystniejsze PRowo, bo przecież nie o piłkę tu chodzi, nie oszukujmy się...

@Wafelek
Dokładnie to sugeruję, znajdzie się wiele obrońców i adwokatów Carricka, a do Ole dużo szybciej skończy się cierpliwość, poza tym ciężko jest protestować "Ineos Glazers Out", a jednocześnie przyjść na mecz i dopingować Carricka
» 13 stycznia 2026, 14:30 #41
Leh: Oczywiście, że chodzi o wizerunek i o nic innego. Ratcliffe nieustannie gada, że musi podejmować niepopularne decyzje, ale one dotyczą jedynie podnoszenia cen biletów, zwalniania ludzi i zabierania środków na fundacje. Jak trzeba podjąć decyzje sportowe, to wszyscy mają pełne portki.
Jestem pewien, że nie wzięli Ole tylko dlatego, żeby się nie ośmieszyć. To nie znaczy, że Carrick nie jest lepszym kandydatem. Po prostu jakość kandydata to ostatnie istotne kryterium.
» 13 stycznia 2026, 14:33 #40
luxios: A ja się zastanawiam czy nie pisać do Ineosu o odszkodowane, żeby mi oddali kasę za abonament canal plus, i jeszcze uszczerbek na zdrowiu za to, że oglądałem taką żenadę w naszym wykonaniu.
Szkoda, że do sztabu nie wzięli Keana, Nevilla wtedy nie miałby kto krytykować.
» 13 stycznia 2026, 12:13 #39
Mateusz131213: Dlatego lepiej na strimsach/strumykach oglądać xd
» 13 stycznia 2026, 12:30 #38
SyD: @Mateusz131213: nie każdy chce być złodziejem.
» 13 stycznia 2026, 13:15 #37
Mateusz131213: Lepiej być okradanym, nie?
» 13 stycznia 2026, 13:25 #36
SyD: W jakim sensie okradanym? Wyjaśniesz?
» 13 stycznia 2026, 13:28 #35
Kapitan1230: Syd

Płać i płacz :D
» 13 stycznia 2026, 13:37 #34
Mateusz131213: Jakbym chciał zobaczyć jakieś mecze z wielu mocnych lig piłkarskich + jakieś inne dyscypliny pooglądać (przykładowo F1) to ile tych abonamentów musiałbym wykupić? Na PL inny abonament, na F1 inny abonament, mecze Ligi Europy/Konferencji też chyba trzeba mieć kolejny. Można jeszcze dodać wydarzenia z PPV. Ile tego?
» 13 stycznia 2026, 13:40 #33
SyD: @Mateusz131213: Aaaaa, to na tej samej zasadzie dealer Lamborghini też mnie okrada, bo nie stać mnie na kupno samochodu od niego. XD
» 13 stycznia 2026, 14:59 #32
Frosty: Hayden Hackney do środka pola w Zimę, tania opcja, będzie dużo lepszy niż drewniany Ugarte (który odrobinę się poprawił ale to nic nie zmienia). Ma równą formę, dobre długie podanie, niezłe wykończenie i potrafi przytrzymać piłkę. Jedyna trudność to Middlesbrough walczy o Premier League i nie będą chcieli puszczać zawodników
» 13 stycznia 2026, 12:13 #31
skylark11: I z tego co pamiętam kontrakt tylko do 2027
» 13 stycznia 2026, 12:19 #30
Sebastian86: Nie wieże w to nie ma opcji aby to się udało skończymy sezon znowu bez europejskich pucharów ale nawet to nic nie zmieni w zarządzie to tylko biznes nie liczą się wyniki dla nich
» 13 stycznia 2026, 12:13 #29
brazylianwisnia: Ale to już było wiadomo w grudniu, że skończymy słabo. W takim kierunku to zmierzało.
» 13 stycznia 2026, 13:22 #28
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 12:09

Carrickowi maja pomagac Steve Holland (byly asystent trenera reprezentacji Anglii, asystent wielu trenerów Chelsea - Mourinho, Hiddink, Ancelotti, Villas-Boas, Di Matteo, Benitez i Conte) , Jonathan Woodgate, Johny Evans i Travis Binnion (druzyna United U-21)
» 13 stycznia 2026, 12:06 #27
Dh97: U nas w klubie rządzi przypadek może przypadkiem z Carrickiem wypali
» 13 stycznia 2026, 11:59 #26
Number10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2026 11:37

O sytuacji zwolnienia Amorima napisano już wiele. Mam inną propozycję dla naszego zarządu. Zamiast stałego trenera, zatrudniajmy managerów na umowę zlecenie na każdy mecz. Dzięki temu unikniemy opłat związanych z kosztami zerwania kontraktu. Jednocześnie przy tak rozwiązaniu, pod względem strategii nic się nie zmieni. A jak w końcu trafi nam się manager, który przez 5 meczów nie przegra i zgoli włosy tamtemu gościowi, to będzie można mu zaproponować umowę o pracę na okres próbny.

P.S.
zbieram środki na swoją operację. Jeżeli masz czas i chęci, będę wdzięczny za wpłatę. Dziękuję

sie pom aga.pl/patryk-jedyk
» 13 stycznia 2026, 11:36 #25
Spadkobierca: Tam chyba powinna być jeszcze jedna opcja w ankiecie - "obojętne mi to".

Przyjście Carricka uznam za dobrą decyzję, jeśli nie dostanie stałego kontraktu jak Ole i przede wszystkim wyczarują tu jakieś doświadczone nazwisko na lato.
» 13 stycznia 2026, 11:32 #24
snopek: Panowie. Widzę obojętność w komentarzach. Miałem bardzo podobnie. Byłem trochę zmieszany, obojętny, nie wiedziałem o co mi chodzi. Pomyślałem, że trzeba olać ten sport, nie mam zamiaru kibicować innemu klubowi. Może kiedyś przyjdą lepsze czasy... Jednakże dałem dojść głosowi, który dusiłem - poczułem rozczarowanie, smutek, ból, żal. Te zduszone emocje zostały uwolnione i wraca nadzieja oraz wiara.

Oczywiście nie popieram decyzji zarówno Glazerowów, jak i INEOS, ale nie pozostaje nam nic więcej jak odnalezienie wiary w lepsze jutro. Zaraz wrócą nasi najbardziej kreatywni gracze z Afryki. Może wypali ten transfer z Nevesem i jakoś dociągniemy ten sezon do końca. Mam nadzieję na jakiś pozytyw. Przede wszystkim liczę na jedność w szatni, powrót pewności siebie zawodników i wiary w swoje umiejętności. Jak to wróci, to i będziemy mieć wyniki, a może i nawet uda się zakwalifikować chociażby do tej Ligi Europy (gadanie o LM traktuję jako marzenie).

Szkoda tylko, że Carrick będzie miał tak ciężki początek w postacji MC i Arsenalu. Z drugiej strony tu już na prawdę nie ma nic do stracenia...
» 13 stycznia 2026, 11:27 #23
Gapsinho: Przecież to bez sensu. Nie rozumiem. Kocham ten klub ale teraz jestem jakiś obojętny
» 13 stycznia 2026, 11:10 #22
klusek0128: Ale co jest bez sensu ?
» 13 stycznia 2026, 11:16 #21
Gapsinho: To co zrobil zarząd mogli zostawić RA do końca sezonu
» 13 stycznia 2026, 11:17 #20
DevoMartinez: No jak widać nie mogli. Czasem pracownik robi coś czego szef nie może tolerować. To wielki biznes, raczej pewne, ze nie zwolnili go pod wpływem emocji.
» 13 stycznia 2026, 11:29 #19
seth: Wlasnie wychodzi na to, ze zrobili to pod wplywem urazonej dumy Jasona Wilcoxa, beztalencia pilkarskiego i biznesowego. Jakby przemysleli decyzje, to nalezaloby najpierw znalezc nastepce, ktory nie odpadlby jak frajer z FA Cup i wygral z Burnley. Bo dwa kolejne mecze to i tak beda na 0pkt.
» 13 stycznia 2026, 12:13 #18
brazylianwisnia: Nie było takiej opcji by Ruben zostal bo on już był nastawiony na zwolnienie. Co tydzień by gadał coraz większe głupoty żeby tylko dali mu wypowiedzenie. Z niewolnika nie ma pracownika.
» 13 stycznia 2026, 13:24 #17
DevoMartinez: seth: tak na bank urażona duma PRACOWNIKA Wilcoxa skłoniła WŁAŚCICIELI do zwolnienia trenera. Wcześniej nie mieli problemów zwolnić Amswortha który się nie zgadzał ze współwłaścicielem klubu Ratcliffem. Ergo decyzja o zwolnieniu Rubena zapadła na poziomie właścicieli klubu. A skoro tak to urażona duma pracownika nie miała tu wiele do rzeczy. Raczej coś czego klub nie mógł tolerować.
» 13 stycznia 2026, 16:36 #16
vanantgaal: Ole miał wymagania jakieś? Teraz po zwycięstwie z City i remisie z Arsenalem Carrik dostanie umowę na stałe
» 13 stycznia 2026, 10:57 #15
Biniek: Za Ole i tak to Carrick I McKenna byli odpowiedzialni za treningi, więc klub po prostu ominął pośrednika.
» 13 stycznia 2026, 11:01 #14
IwillBeBack: Po czym? Zwycięstwo z City i remis z Arsenalem?
Dobry Dobry Wariacik!
Z tymi dwoma ekipami po tych meczach będzie bilans tak na miękko 8-0 w bramkach może 8-1 dla tych ekip. Nie ma opcji że jakieś pkt wywieziemy z tych dwóch meczy! Bądźmy realistami s nie ciągle różowe OKULARY
» 13 stycznia 2026, 11:27 #13
RedGRBW: Wywołało to u mnie emocje niemal takie jak porażka z Brighton czyli żadne. Powodzenia Michael baw się dobrze.
» 13 stycznia 2026, 10:53 #12
Mateusz131213: Wie ktoś jak sprawa z zarzutami na City? Poważnie pytam. Jakby im odjęli punkty to może byśmy wyżej byli o 1 pozycje.
» 13 stycznia 2026, 10:53 #11
Kasztaniak: Byle nie spasc z ligi
Olka nir wzieli bk lewnie stawiaj jakies swoje warunki, a taki ktos im nje pasuje.
» 13 stycznia 2026, 10:46 #10
wrobel1992: Co to "liga Olka??
» 13 stycznia 2026, 10:48 #9
FanikMU: Co by nie było trzeba trzymać za niego kciuki.
» 13 stycznia 2026, 10:39 #8
Kometa92: Wybrana pacynka, której skład i taktykę będzie wybierać Wilcox z Berradą. Ale to będzie chodzić, mówię wam. W końcu zobaczymy DNA United, nie to co ten Amorim co nie chciał grać takim Mainoo. Ale to odpali, nie mogę się doczekać. Po LIGĘ MISTRZÓW panowie!
» 13 stycznia 2026, 10:39 #7
smutny87: No Amorim odpalił za to.
» 13 stycznia 2026, 13:15 #6
KurziPany: W całym dramacie tej sytuacji, który wywołał zarząd, czyli skreśleniu tego sezonu i prawdopodobnie następnego przez brak pucharów cieszę się że zdecydowano się z dostępnych kandydatów na Carricka.
» 13 stycznia 2026, 10:32 #5
Pyra: Powodzenia.
» 13 stycznia 2026, 10:31 #4
sztejner: Tak się zastanawiam czy czegoś oczekiwać jeszcze w tym sezonie,czy olać jak poprzedni i po prostu niech się utrzymają
» 13 stycznia 2026, 10:31 #3
Pochmurny: Patrząc na decyzję zarządu to raczej olać. Wszystko co się wydarzy to będzie przypadek, a nie coś planowanego i systematycznego. Jak pokazały ostanie dwa spotkania, nic się nie zmienia od tak za dotykiem zaczarowanej różdżki.
» 13 stycznia 2026, 11:00 #2
Smertullos: Ale jak to się nie zmienia? To Carrick nie zacznie z miejsca dominować ligi tylko będzie potrzebował czasu, żeby wdrożyć swój pomysł? Tak jak SAF?
» 13 stycznia 2026, 12:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.