Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FCSB - Manchester United 0:2. Czerwone Diabły meldują się w 1/8 finału Ligi Europy

» 30 stycznia 2025, 22:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w dobrym stylu zakończył rywalizację w fazie ligowej Ligi Europy. Czerwone Diabły pokonały na wyjeździe FCSB (2:0) i uzyskały bezpośredni awans do 1/8 finału europejskich rozgrywek. Na listę strzelców w czwartkowy wieczór wpisali się Diogo Dalot i Kobbie Mainoo.
FCSB - Manchester United 0:2. Czerwone Diabły meldują się w 1/8 finału Ligi Europy
» Diogo Dalot wpisał się na listę strzelców w meczu z FCSB | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Altay Bayindir
Noussair Mazraoui
Matthijs de Ligt
Lisandro Martinez
Diogo Dalot
Toby Collyer
Kobbie Mainoo
Tyrell Malacia
Christian Eriksen
Bruno Fernandes
Rasmus Hojlund
Alejandro Garnacho
Amad Diallo
Leny Yoro
Casemiro
Joshua Zirkzee

Oddano 41 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Czerwone Diabły fazę ligową Ligi Europy ukończyły na trzecim miejscu w tabeli, nie doznając ani jednej porażki na tym etapie rozgrywek. Potencjalni rywale Manchesteru United w 1/8 finału Ligi Europy to Real Sociedad, AZ Alkmaar, Galatasaray lub FC Midtjylland.

Ruben Amorim przed meczem na Arenie Narodowej w Bukareszcie zapowiadał zmiany w składzie Manchesteru United i słowa dotrzymał. Portugalski szkoleniowiec dokonał pięciu roszad w wyjściowej jedenastce w porównaniu do meczu z Fulham. Szansę od pierwszej minuty dostali m.in. Altay Bayindir, Tyrell Malacia i Christian Eriksen.

Początek spotkania w wykonaniu Manchesteru United był spokojny, a Czerwone Diabły szybko wypracowały sobie niezłą sytuację. W 5. minucie piłkę w pole karne z rzutu wolnego posłał Christian Eriksen. Do futbolówki dopadł Matthijs de Ligt, ale uderzył niecelnie.

FCSB odgryzło się pięć minut później. Gospodarze mieli stały fragment gry. Po dobrym dośrodkowaniu Risto Radunovicia przed szansą stanął Octavian Popescu. Trącił piłkę końcówką buta, ale skierował ją obok bramki Czerwonych Diabłów.

W kolejnych minutach piłkarze Manchesteru United podkręcili tempo. Dobre piłki zagrywał Lisandro Martinez. W 15. minucie Argentyńczyk sprytnym podaniem nad linią obrońców uruchomił Kobbie’ego Mainoo. Anglik umiejętnie opanował piłkę w polu karnym, ale w oddaniu skutecznego strzału przeszkodził mu Popescu.

Manchester United najlepszą okazję na objęcie prowadzenia miał w 18. minucie. Martinez zagrał długą piłkę do Rasmusa Hojlunda, ten wycofał spod linii końcowej na jedenasty metr do Mainoo, który z dogodnej pozycji strzelił mocno nad poprzeczką.

W 30. minucie celny strzał na swoim koncie zapisał Rasmus Hojlund. Duńczyk dopadł do kolejnej dobrej piłki adresowanej przez Martineza. Bez zarzutu w bramce FCSB spisał się Stefan Tarnovanu. W końcówce pierwszej połowy Czerwone Diabły nieco odpuściły i na przerwę udały się przy stanie 0:0.

Ruben Amorim nie był usatysfakcjonowany z postawy swojej drużyny i w przerwie zdecydował się na dwie zmiany. Na placu gry pojawili się Amad Diallo oraz Alejandro Garnacho. Argentyńczyk miał szansę zanotować znakomite wejście, bo już w pierwszej akcji był bliski wpisania się na listę strzelców. Błąd popełnił Baba Alhassan, który źle wycofał piłkę, tę przejął Garnacho, wpadł w pole karne, strzelił z lewej nogi, ale trafił tylko w słupek.

Przewaga Manchester United po zmianie stron była wyraźna. W 60. minucie bliski szczęścia był Bruno Fernandes, który popisał się mocnym strzałem zza pola karnego, ale trafił w poprzeczkę. Czerwone Diabły zamknęły rywala pod bramką i po chwili Kobbie Mainoo zagrał dobrą piłkę na dalszy słupek spod linii końcowej. Tam świetnie znalazł się Diogo Dalot i z bliskiej odległości wpakował piłkę do siatki.

FCSB było bliskie wyrównania stanu rywalizacji cztery minuty później. Na potężne uderzenie zza szesnastki zdecydował się Daniel Birligea, ale trafił w poprzeczkę. Z natychmiastową dobitką pospieszył Florin Tanase, lecz z kilku metrów posłał piłkę głową obok bramki. Tempo meczu na Arenie Narodowej wreszcie zrobiło się takie, jakiego oczekiwali kibice.


W 69. minucie dobry przechwyt przed polem karnym FCSB zanotował Diogo Dalot. Portugalczyk zagrał na skrzydło do Alejandro Garnacho, ten wyłożył na jedenasty metr do Kobbie’ego Mainoo, który wyciągnął wnioski z pierwszej połowy i strzałem po ziemi podwyższył na 2:0! Czerwone Diabły mogły z większym spokojem kontrolować przebieg boiskowych wydarzeń.

W 83. minucie FCSB było bliskie zdobycia gola kontaktowego. Jeden z nielicznych ataków gospodarzy celnym strzałem zakończył Alexandru Baluta. Uderzenie rumuńskiego skrzydłowego dobrze obronił jednak Altay Bayindir.

Manchester United w końcówce mógł podwyższyć prowadzenie, ale doskonałe okazje pod bramką FCSB zmarnowali Casemiro oraz Bruno Fernandes.

FCSB – Manchester United 0:2 (0:0)
Bramki: Diogo Dalot 60’, Kobbie Mainoo 69’

FCSB: Tarnovanu – Popescu, Ngezana, Dawa – Cretu (Baluta 67'), Edjouma (Alhassan 46'), Sut, Radunović – Tanase (Stefanescu 77'), Birligea, Miculescu (Musi 77')

Manchester United: Bayindir – Mazraoui, De Ligt, Martinez (Yoro 71') – Dalot, Collyer (Amad 46'), Mainoo, Malacia (Garnacho 46') – Eriksen (Casemiro 71'), Fernandes – Hojlund (Zirkzee 80')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: FCSB vs Manchester United. 8. kolejka Ligi Europy
Następny news »
Z kim może zagrać Manchester United w 1/8 finału Ligi Europy?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (188)


Cwr91: Ciekawy meczyk dziś się zapowiada bou-live. Jak obstawiacie? Moim zdaniem live wygra i autostrada do mistrzostwa niestety
» 1 lutego 2025, 11:06 #188
kondzik: Wydaje mi się,że będzie remis lub niespodzianka w postaci zwycięstwa Bournemouth
» 1 lutego 2025, 11:39 #187
kamilpe: Unai Emery has given the green light to Aston Villa board to try advance on Marcus Rashford loan deal. Expensive and difficult one but Villa have already approached Marcus’ camp, strong interest… …and negotiations ongoing. [Romano Fabrizio]
» 1 lutego 2025, 10:11 #186
kondzik: Mathys Tel chce, aby Manchester United złożył za niego ofertę, inaczej zostanie on w Bayernie Monachium.


@pokeefe1
» 1 lutego 2025, 09:51 #185
spartan1: Tak uwazam ze ETH byl najgorszym trenerem od czasu odejscia SAFA, zrobil najwiecej złego
» 1 lutego 2025, 09:10 #184
lipeklukas: Dziewczyna Marcusa Rashforda, Grace Jackson właśnie rzuciła go, bo wraca do programu LOVE ISLAND, bo to da jej lepszą przyszłość
Ponoć określiła go parodią mężczyzny i od jego braku zaradności, woli zarabiać z telewizyjnych show i OF bo to mniej będzie szkodzić jej pijarowi niż Marcus... Daily Mail
Może w końcu zacznie grać, a nie będzie bujać się po social mediach. Odkąd wróciła do niego zaczął uprawiać boiskową patologię.
» 1 lutego 2025, 08:46 #183
MrCygan: Widać, że inteligencją chłop nie grzeszy, skoro umawia się z takim bazylem i pustakiem. Poza tym, chłop co raz ma jakiś zawód miłosny, który przeżywa jakby świat miał się skończyć, więc nic dziwnego że od dłuższego czasu gra totalny piach i nawet nie udaje, że mu się chce.
» 1 lutego 2025, 09:33 #182
Litosci: A on nie był cały czas z jedną dziewczyną i po tym jak się rozeszli to się zaczął ten zjazd i problemy poza boiskiem
» 1 lutego 2025, 09:45 #181
DevoMartinez: I może to jest problem! Rooney miał wiele i zobacz jak grał ;)
» 1 lutego 2025, 11:01 #180
Kobeman49: Czy ktoś może wie gdzie można dziś obejrzeć derby Manchesteru u18 o 12 ?
» 1 lutego 2025, 08:30 #179
axel52: Apka MU najpewniej, po vpn byc moze.
» 1 lutego 2025, 08:57 #178
Martin: Przepraszam, że nie w temacie, ale naszła mnie nocna rozkmina. Pomijając FA Cup i Carabao, Wy też uważacie, że mimo wszystko w erze po Fergusonie Erik był najgorszym menago? Nie biorę pod uwagę tymczasowych Giggsa, Ruuda czy nawet Ralfa. Moyes, Van Gaal, Mou, Ole i Erik? Bo mnie osobiście za tego ostatniego United się najgorzej oglądało. To samo tyczy się transferów, gdyby podsumować.. tak szczerze przez ostatnie 12 lat najlepiej chyba grali przedostatni sezon Ole, gdy Bruno miał Prime i Greenwood ładnie grał.. wtedy gdy przyszli Varane, Sancho i Ronaldo czułem, że coś w końcu pyknie.. niestety wyszło jak wyszło.
» 1 lutego 2025, 02:52 #177
wrobel1992: Mnie się wydaje, że każdy kolejny trener padał ofiarą sukcesu za sir Alexa. Klub w ogóle nie przygotował się do tego wstrząsu jakim było odejście. Nikt nie pomyślał o zmianie struktury kluby i zarządzania nim. Myśleli, że mają perpetum mobile. Później zatrudnienie managera, który był 3-4 wyborem. Pozbycie się w moment starej gwardii, która mogłaby przekazać nowym pewne rzeczy nie tylko sportowe. Dalej…typowe zarządzanie z pozycji „nie znam się, ale mam pieniądze”. Kupowanie kolejnych zawodników bez ładu i zwalnianie kolejnych menadżerów. Każdy kolejny trener mierzył się z jeszcze większym bałaganem. Cały czas nikt nie zrestrukturyzował pionu sportowego w klubie. I ETH wpadł w to jako ostatni…Jest na tapecie, bo jest najświeższym przypadkiem. Przypomnij sobie dobrze grę za Van Gaala czy końcówkę Mourinho…to była katastrofa. Po za tym wiadomo, że babole Onany ciągle podgrzewają temat Holendra. Pozbywając się Davida gość zagrał praktycznie all in i nie „wpadło”. Wiadomo jest jeszcze zarzut o Antonego i 100mln (dla mnie niedorzeczny), bo to Jakby TenHag siedział przy stole negocjacyjnym, a nie przedstawiciele klubu, którzy dali absurdalną kwotę. Także moim zdaniem nie był najgorszy. Wg mnie postanowił, że weźmie się za bałagan w klubie całościowo widząc co zastał, znając etykę i działanie holenderskich klubów. Niestety ostatecznie poległ spadając z wysokiego konia:)
Pozostaje wierzyć, że SJR to jakoś uporządkuje, chociaż też trafił na ciężki moment. Nasi amerykańscy wyzyskiwacze klubu wyssali całą dywidendę z sukcesu ery sir Alexa. Teraz wisi nad nami FFP, nie mamy swojego człowieka w FA czy UEFA jak dawniej więc musimy budować siłę klubu w wielu obszarach.
Także potrzeba cierpliwości i spokoju. Tym bardziej ciężko się czyta komentarze jak to wystarczy kupić tego czy tamtego, zagrać tak czy owak i będzie super. Cóż taki jest internet i z tym to ja muszę się pogodzić:D
» 1 lutego 2025, 07:50 #176
Herek: Oczywiście że ETH był najgorszy. Biorąc pod uwagę czynniki takie jak transfery do oraz z klubu, cierpliwość zarządu czyli jednym słowem po prostu wsparcie jakie miał każdy z managerów to Holender, ten łysy, to jedna wielka porażka.

Wróbel

To napisz kto był wg ciebie najgorszy bo takie pytanie zadał Martin, a nie w bardzo naciągany sposób próbujesz bronic tego szkodnika.
"Pozbył się Davida i nie wpadło"
Ops i nie wpadło, zdarza się, nic się nie stało. Mamy tylko w jego miejsce gamonia za grube miliony który w pojedynkę wywalił nas z ligi mistrzów a "interwencja" z Nottingham Forest w tamtym sezonie stała się jego znakiem rozpoznawczym. No po prostu NIE WPADLO, he he, nic wielkiego.
100 miliionow wywalone w błoto za dawnego koleżkę to jest jak najbardziej wina tego typa, owszem, nie odpowiada za negocjacje ale miał 100% kontroli nad transferami (jak żaden inny poprzedni manager (ahhh jakby tak mógł Mourinho)) i naprawdę myślisz że nie napierał na tych negocjujących żeby za wszelką cenę sprowadzili mu ta pokrake? Sir Alex miał opory i ostatecznie nie chciał płacić 40mln za TEVEZA, nie za jakiegoś marnego ogora tylko porządnego atakującego który był już sprawdzony. Można? Można. Tymczasem łysy nie zważając na nic, bez zawahania skompromitował nasz klub na długie lata tym wybitnym transferem zamiast spróbować kogoś innego, jak np Kudus, szybki i dynamiczny grajek za ponad 2x mniej ale nie, po co nam coś lepszego.

Czyli reasumując, ETH nie był najgorszy bo nie on negocjował transfer największego transferowej wtopy 21 wieku i wywalenie klubowej legendy a zastąpienie go patałachem po prostu "nie wpadło".
Świetne argumenty
» 1 lutego 2025, 08:27 #175
lukaszzasko: Eth był najgorszy i tu nawet nie ma o czym dyskutować
» 1 lutego 2025, 08:55 #174
Biniek: Nikt tak nie osłabił tej drużyny, jak ETH I jego nabytki.
» 1 lutego 2025, 10:03 #173
Spadkobierca: Jak dla mnie to Ole był jeszcze gorszy od Ten Haga. Odróżnia go od Erika tylko to, że nie dostał kasy do przepalenia w piecu.
» 1 lutego 2025, 10:49 #172
Herek: "tylko" :D

2 miejsce gorsze od 3, szybkie skuteczne i miłe dla oka kontry gorsze od padliny aka stojanowa, no fajny masz tej ranking
» 1 lutego 2025, 11:30 #171
wrobel1992: Herek, mój post nie ma na celu obrony ETH to jest pierwsza sprawa. Druga jest taka, że twierdzisz, że ja piszę w naciągany sposób, a Ty argumentów nie używasz. Za to piszesz jako zarzut „cierpliwość zarządu”- bardzo logiczny zarzut względem byłego trenera, podziwiam.
Tekstu o winie za przepłacenie Antonego nie będę komentował drugi raz.
Onana wiadomo, że jest błędem i jeśli ktoś nie drze szat z tego powodu to nie znaczy, iż tego nie rozumie (chociaż na tej stronie tylko obrażanie i powielanie tych samych komentarzy jest dowodem rozumienia sytuacji; wpisujesz się w to bardzo dobrze).
O transferze Kudusa czy kogokolwiek innego nie będę się wypowiadał, bo to zwykłe gdybanie, które pokazuje, że nie widzisz nic więcej poza transferami. Pogba miał odmienić United, Sanchez, Cavani, Ibra…
Jeśli po takim czasie nie rozumiesz, że kłopoty są głębsze to ja Tobie tego nie wyjaśnię.
Wracając do najgorszego managera…Moyes i Van Gaal. Szkot wyleciał z hukiem po 9 miesiącach to komentuje się samo.
Gry za van Galla nie dało się oglądać. Denerwuje nas teraz podawanie w poprzek obrońców?? Proponuję obejrzeć mecz za kadencji tamtego Holendra…szło umrzeć z nudy.
» 1 lutego 2025, 12:44 #170
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2025 13:39

Proponuję najpierw nauczyć się czytać ze zrozumieniem a później łapać się za komentowanie.

Cierpliwość czy wsparcie zarządu to nie był żaden przytyk tylko jedyny miarodajny czynnik wspólny każdego managera dzieki któremu można wysunąć opinie. Chyba jesteś w stanie jasno stwierdzić na tej podstawie który miał największe wsparcie i odpowiedzieć sobie na pytanie czy wyniki były adekwatne? Bo wręcz przeciwnie, wsparcie miał największe a wyniki najgorsze. Pisze drugi raz to samo ale jak widać trzeba było, dodatkowo rozszerzyć myśl bo ciężko z myśleniem.

Antonego nie komentuj bo nie masz racji. Koleś miał 100 % kontroli nad transferami i to jest fakt. Jak wiedział ile ten cienias będzie kosztować mógł chyba zrezygnować, czy nie? Negocjatorzy tacy be że nie pozwalali być nieco bardziej wszechstronni i próbować innych rozwiązań?

Kudus to był tylko przykład, i chodziło mi tylko i wyłącznie aspekt fizyczny - dynamika i szybkość,chyba nietrudno jest w tym przebić Antonego.

No i w końcu, co to za "głębsze" problemy których ja nie rozumiem? Możesz oświecić czy będziesz pisał takie ogolne usprawiedliwiające dyrdymaly? Glazer mu kazał być upartym osłem, ściągać ogóry z Holandii i stawiać na pupili? Czy może to ten przeciekający dach i płytki na basenie były przeszkodą w drodze do sukcesu? Czekam na konkrety
» 1 lutego 2025, 13:33 #169
wrobel1992: Aż mi się śmiać chce…czynnik to wsparcie zarządu:D Rozumiem, że jak spada poparcie to i wyniki się pogarszają?? No piękne to jest…
Zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem. Ja opisuję sytuacje, że trener zaryzykował ze
zmianą bramkarza i stwierdzam suchy fakt, że mu nie wyszło, a Ty czytasz to jako argument:D
Co do ostatniej zaczepki o oświeceniu. Albo masz zanik pamięci, albo interesujesz się United zbyt krótko, albo jesteś zbyt zaślepiony niechęcią to ten Haga, że nie zauważyłeś, że staczanie klubu trwa od ponad dekady…i jeśli nie rozumiesz, że cała obecna sytuacja to nawarstwienie z tych wszystkich lat to nic złego. Nie wyjdzie Amorimowi to jego będziesz mieszka z błotem spokojnie, zawsze znajdziesz ofiarę:D
BTW. Po za tym, nadal nie rozumiesz, że w moim poście nie chodzi o wybielanie ETH. Odpisałem Martinowi, jak ja widzę sytuację. Tyle.
» 1 lutego 2025, 23:04 #168
Ghostpl: Wydaje mi się że dobry pomysł byłby taki żeby. Kupić tego Dorgu. A sprzedać itp. Antony już jest w Hiszpanii ale Marcusa i Casemiro i dobierać z akademii
» 1 lutego 2025, 01:26 #167
PiesekLeszek: Matys Tel czyli Rashford/Pogba vol.2?
Oby nie.
» 1 lutego 2025, 01:04 #166
Queue13: Jestem naprawdę ciekaw skąd to porównanie. Bo staram się znaleźć cechy wspólne (oprócz tego, że wszyscy są czarni), ale nie potrafię.
» 1 lutego 2025, 01:18 #165
PiesekLeszek: Widząc go w akcji, dostrzegłem mowę ciała przypominającą Rashforda lub Pogbę. Czyżby, kolejny truchtacz?
Mogę mieć błędne odczucia bo nie grał zbyt często i ciężko jednoznacznie stwierdzić.
» 1 lutego 2025, 01:27 #164
JohnLocke: Coś czuję że Amorim to jest w końcu ten trener.
» 31 stycznia 2025, 22:57 #163
Batigol222: A co pisałeś na początku kadencji Mourinho, Solskjaera i Ten Haga? Pytam z ciekawości.
» 31 stycznia 2025, 23:13 #162
JohnLocke: Za mou i ogs nie wypowiadałem się. Ten haga wywalalem zanim u nas zaczął robote
» 31 stycznia 2025, 23:24 #161
Queue13: Mathys Tel told Tottenham he plans to stay at Bayern Munich & reassess in summer.

[@David_Ornstein]

Chyba zamknięty temat. Ewentualnie robi w konia Tottenham ;)
» 31 stycznia 2025, 21:56 #160
grzesiek696: Mathys Tel will either stay at Bayern or join either #mufc or Arsenal. Chelsea and Aston Villa are out of the race. [@FabriceHawkins]

To jedziemy dalej z tematem
» 31 stycznia 2025, 22:23 #159
grzesiek696: Mathys Tel wants to join Manchester United or he’ll stay at Bayern. [@pokeefe1] #MUFC

I jeszcze jeden, ale mają używanie, szybko idzie, za 5 min będzie her we go!
» 31 stycznia 2025, 22:27 #158
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 23:34

Opcja wypożyczenie + wykup byłaby piękna, tym bardziej, że z Bayernem raczej mamy dobre relacje.
» 31 stycznia 2025, 23:33 #157
lukaszzasko: Ten Tel to gdzie miałby grać? Przecież to jest 1=1 profil jak Rashford, lewoskrzydłowy napastnik schodzący do środka, u nas nie ma takich w taktyce.
» 31 stycznia 2025, 21:46 #156
Kapitan1230: Czasem w Bayernie nie grał jako środkowy napastnik? Tam właśnie by grał u nas.
» 31 stycznia 2025, 23:46 #155
Dodge: Głównie na skrzydle grał. Chyba, ze były jakieś mecze, że wchodził za Kanę 1 do 1.
» 1 lutego 2025, 09:18 #154
Kralik077: Dorgu na ławce, ciekawe że wgl się znalazł w protokole meczowym
» 31 stycznia 2025, 21:45 #153
kondzik: Jeżeli jest na ławce,to i musi być w protokole
» 1 lutego 2025, 07:17 #152
MUFI: Prezydent Napoli mówiący publicznie, że nie kupi Garnacho bo nie jest pewniakiem aby strzelić 20goli..
Tymczasem Napoli kupiujące Saint-Maximina zamiast Argentyńczyka xdd
Logiczne
» 31 stycznia 2025, 20:54 #151
Queue13: On ostatecznie tego o 20 bramkach podobno nie powiedział
» 31 stycznia 2025, 21:20 #150
GS8GS: Ciekawe czy to pomysł de Laurentisa czy Conte.
» 31 stycznia 2025, 22:05 #149
eMaTe: Obejrzyjcie sobie na jutub
"The perfect heist: Stealing the world's biggest club"
Dokument o tym jak nas nasi właściciele "urządzili"
» 31 stycznia 2025, 20:37 #148
Freddie: Anglia i Włochy na 99% beda miec 5 zespolow w LM 25/26
» 31 stycznia 2025, 19:32 #147
szmexy: nam to niestety nic nie daje ;p le to jedyna droga do LM
» 31 stycznia 2025, 19:51 #146
b4u2h0: No to United będzie szóstą, mam nadzieję
» 31 stycznia 2025, 21:15 #145
Ragnar90: Już rok temu na 99% Hiszpania i Anglia miała mieć 5 zespołów
» 31 stycznia 2025, 21:51 #144
Leh: Chciałem pochwalić naszych wychowanków i trenera. Dobrze ich Ruben prowadzi.

Mówił wczoraj, że Garnacho zmienił się zupełnie, inaczej go słucha, inaczej reaguje, inaczej pracuje. Dobrze, że Ruben w nim ducha obudził. Dobrze też odczytał pozycję Mainoo - Kobbie ma 19 lat i w tym wieku jest ultra ciężko bić się w środku pola w Premier League, to się praktycznie nie zdarza, a też my gramy dwójką pomocników, co jeszcze sprawę utrudnia. Natomiast chłopak o takim talencie musi grać i wykorzystanie jego atutów, czyli techniki, prowadzenia piłki, a i strzału + pchnięcie go w stronę ofensywy bardzo dobrze mu zrobi.

Dla mnie zawsze kluczowym czynnikiem w ocenie trenera United będzie to, jak prowadzi młodzież. Super, że Ruben ich rozwija. Mam nadzieję, że Collyer też będzie szedł do przodu.
» 31 stycznia 2025, 18:58 #143
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 19:26

zgadzam się, to samo tyczy się potencjalnego transferu Tela - jak Ruben ma na niego pomysł to trzymam kciuki za zarząd, aby udało się go klepnąć
» 31 stycznia 2025, 19:25 #142
marcino186: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 20:06

Pamietaj ze są osoby które chcą sprzedać mainoo i Garnacho. Ale takich kibiców nie nazywamy prawdziwymi
» 31 stycznia 2025, 20:05 #141
zuk: Marcino, przynudzasz juz tymi swoimi zenujacymi zaczepkami pod wieloma komentarzami o sprzedazy Mainoo i Garnacho. Probujesz rozpetac burze, ale nawet to ci slabo wychodzi. Zmien plyte i podyskutuj o czyms z sensem.
» 31 stycznia 2025, 21:17 #140
GS8GS: Lehu zgoda pełma, Amorim potrafi dotrzeć do głowy zawodnika. Ale też ma jaja aby próbować nowych pozycji, w ostatnim meczu Yoro na lewej stronie aż przecierałem oczy ze zdumienia.

Odnośnie Tela:
Trzeba by potrzać na akademie.
Dopinamy transfer Dorgu,
w akademi wybija się Scanlon, na prawym skrzydle od zeszłego roku świetnie się pokazuje Lacey.
Na wahadle jest Amass i ten nowy Diego Leon. Wiec można mówić że mamy 4 zawodników którzy mogliby być sprawdzeni do gry na lewym wahadle czy skrzydle.

Tak na prawde nie wiemy jaki Amorim ma pomysł na Dorgu.

Wiadomo że idealnie byłoby mieć 3 skrzydłowych. Amad, Garnacho i brakuje nam realnej opcji do rotacji, a chłopaki będą mieli wahania formy i potrzeby odpoczynku.

Dostrzegam sens transferu dodatkowego skrzydłowego. Ale czy to akurat Tel wpisuje się w ten profil tego nie wiem. Na chwile obecną bardziej zastanawiałbym się nad Cuhnią ale nie będzie nas stać raczej na Cuhnie i Gyokeress latem.
Najbliższe okna to czyste wróżenie z fusów odnośnie transferów do klubu.
» 31 stycznia 2025, 22:23 #139
BekaaZPL: "Kobbie ma 19 lat i w tym wieku jest ultra ciężko bić się w środku pola w Premier League"
Aż sprawdziłem i zgadza się, w Premier League żadna drużyna nie gra regularnie nastolatkiem na pozycji 6 / 8.
Najbliżej chyba Totkom i granie 18-letnimi Bergvallem i Grayem (ale i tak rzadko grają jako 6 / 8)
» 31 stycznia 2025, 23:55 #138
Leh: Bekaa - no pewnie, że nie. I ja się tu staram tłumaczyć to od dawna, że jest różnica w grze np. na skrzydle, a grze w środku pola. Skrzydłowy potrafi wystrzelić mając 17 lat, ale środkowy pomocnik, który mając 17 wchodzi z buta w dorosłą piłkę, to jest absolutny unikat. I on miał cięższy okres, ale kurde, chłop grał na Euro do finału, po debiutanckim sezonie. Coś tam stanęło na chwilę, ale w tym wieku to jest totalnie normalne.
Jeżeli Ruben mu znajdzie pozycję i dojdzie do głowy, to chłop tu będzie podporą zespołu. Za 3-4 lata.
» 1 lutego 2025, 01:00 #137
Frosty: Nie oglądam Bundesligi za dużo, czy Tel to spoko grajek ? bo podobno jesteśmy nim zainteresowani i chłopak podejmuje właśnie decyzję. Co o nim możecie powiedzieć ( Ci co czasami oglądają Bayern)
» 31 stycznia 2025, 18:58 #136
HillsHaveEyes: pewnie tyle mozna o nim powiedziec co o Hojlundzie i zygzaku zanim do nas przychodzili, jest bardzo mlody, jak ktos go oszlifuje i wypali, to bedzie mozna oceniac, jak bedzie niewypal, to tez sie dowiemy.
» 31 stycznia 2025, 19:07 #135
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 19:19

w tym sezonie zagral w 3 meczach Bayernu, ile minut, nie wiem, troche kot w worku lecz takze w niedalekiej przyszlosci moze wymiatac. Cena spora wedlug mnie.
» 31 stycznia 2025, 19:17 #134
smiechy: FC Barcelona jest blisko zrezygnowania z Marcusa Rashforda. Transfer utknął w martwym punkcie. Aston Villa wchodzi do gry. [ @MatteMoretto ]
» 31 stycznia 2025, 18:51 #133
sisinho: No wiadomo że utknął. Barca by chciała wypożyczyć za darmo i nie opłacać, ewentualnie transfer za całe 0 lub rozłożony na 35 lat.
» 31 stycznia 2025, 19:38 #132
smiechy: Chodzi o fakt, że Fati nigdzie nie ma zamiaru się ruszać i ma nadzieję, że odbuduje się siedząc na ławce. Ale co się dziwić? Gość praktycznie przestał istnień w poważnym footballu, gdzie nie pójdzie to o nim definitywnie się zapomni, a kasuje te 270k euro tygodniowo. ;)
» 31 stycznia 2025, 21:40 #131
GS8GS: Jeszcze nam Laporta wciśnie i Fatiego i FDJ za Marcusa.
» 31 stycznia 2025, 22:26 #130
Jimo12: Aston Villa considering move to sign Marcus Rashford on loan from Man Utd. 27yo preference Barcelona or #MUFC stay so would need convincing but #AVFC in talks on personal request of Unai Emery.
@TheAthleticFC
» 31 stycznia 2025, 18:45 #129
Martelink: Nie wiem czy to wzmocnienie dla nich czy dla nas... niech idzie strzeli parę bramek a później niech się ktoś na niego nabierze i go wykupi z United.
» 31 stycznia 2025, 18:47 #128
Leh: Emery zrobi z niego grajka. Dla Marcusa super ruch. Emery go poprowadzi, będzie grał w mocnej drużynie i walczył w Lidze Mistrzów. Moim zdaniem on tam będzie latał.
» 31 stycznia 2025, 18:51 #127
zbyszek7: Moim zdanie on będzie latał na imprezy do Dubaju
» 31 stycznia 2025, 18:58 #126
HillsHaveEyes: Zeby czasem nie latal, ale do mediow, ze musi biegac i szuka nowych wyzwan...

Prawdopodobienstwo, ze Drakula zrobi z niego grajka jest jak loteria, ale niech go kupuja i daja nam jak najwiecej $ :D
» 31 stycznia 2025, 19:04 #125
Martelink: Widząc skład AV to Rashford ma szansę tam grać bo większego wyboru to oni nie mają na jego pozycji.
» 31 stycznia 2025, 19:36 #124
Leh: Świetny trener, który jest tam mega szanowany, przez drużynę, przez klub, przez kibiców. Dobra, mocna ekipa, grająca fajną piłkę. Mniejsza presja, mniej mediów, większa stawka.
Ciężko o warunki bardziej odmienne od tych, które panują w United. No i spójrzcie, jak Emery pracuje z napastnikami.
Lepszego ruchu w sytuacji Marcusa nie umiem sobie wyobrazić. Jak nie tam, to już nie odpali. Ale sądzę że odpali.
» 31 stycznia 2025, 19:39 #123
Martelink: Leh, ja nie mówię że on tam nie odpali... ale u Emerego nie trzeba presowac?
Ostatnio wpadł mi filmik jak Rashford drepta a gość go prostym kółeczkiem odjeżdża, on się nie zmieni... z taką grą on nie zagrzeje miejsca w żadnej ekipie PL.
» 31 stycznia 2025, 21:17 #122
Leh: Martelink - ale on tam będzie presował :-) Tzn jak nie będzie to nie będzie grał. Ale myślę że u Emery'ego będzie po prostu pracował, jak u Ten Haga w pierwszym sezonie
» 1 lutego 2025, 01:01 #121
Panoramix: Zauważyłem, że drużyny z odpowiednim mentalem i liderzy w drużynie biją się o trofea. Zespoły w których składzie jest dużo kapitanów swoich drużyn narodowych i ogólnie liderów. Pamiętacie kiedyś Chelsea?
Drogba kapitan WKS
Cech kapitan Czech
Terry często kapitan Anglii
Ivanovic kapitan Serbii
Azpiliqueta też lider z krwi i kości.
Wygrali LM, parę lat później mistrzostwo.

Teraz widzę to w Liverpoolu, który ma duże szanse na tytuł.
Salah kapitan Egiptu
Van Dijk kapitan Oranje
Robertson kapitan Szkocji
Szoboszlai kapitan Węgrów
Endo kapitan Japonii

U nas jest ile takich kapitanów drużyn narodowych albo ogólnie liderów, kto mi policzy?
» 31 stycznia 2025, 18:21 #120
gorzky: Dokładnie tak SAF budował swoje drużyny, tam było tylu zawodników z mentalem i cechami przywódczymi, że każdy z nich mógłbyć kapitanem. Obecnie ciężko u nas znaleść choć jednego co się nadaje na kapitana.
» 31 stycznia 2025, 20:32 #119
Batigol222: W City nie ma chyba żadnego kapitana kadry narodowej poza De Bruyne. Z kolei w Tottenhamie mieli Kane'a, Sona, Vertonghena oraz Llorisa i, zdaje się, że niczego nie wygrali, więc...
» 31 stycznia 2025, 22:17 #118
Jimo12: Mathys Tel and his agent are in Munich together to assess all options after rejecting Spurs proposal.

Tottenham will explore other targets while Tel will consider other bids for loan/permanent move.

Manchester United, Chelsea, Arsenal and Aston Villa all in contact.
» 31 stycznia 2025, 18:14 #117
Queue13: Mathys Tel has REJECTED a move to Spurs.

[@FabrizioRomano]
» 31 stycznia 2025, 18:23 #116
Martelink: Rashford do AV, Tel do United i mamy sukces.
» 31 stycznia 2025, 18:48 #115
Bananas: LE nie wygrają, tam jest zbyt wiele dobrych wyrównanych zespołów aby United mógł je wszystkie przejść.
» 31 stycznia 2025, 16:46 #114
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 17:15

Wystarczyłaby Sevilla, dobrze że nie grają, ale już jakiś hiszpański team i będą problemy, jak (prawie) zawsze
» 31 stycznia 2025, 17:15 #113
Freddie: Real Sociedad czeka...
» 31 stycznia 2025, 17:34 #112
Komaros85: Serio czeka?? Czy my czekamy? Ludzie obudzcie się.
» 31 stycznia 2025, 17:43 #111
Freddie: Od kiedy kibicujesz MU? Nigdy nam nie szło zbyt dobrze z hiszpanskimi druzynami nawet bedac faworytem. Real Sociedad moze byc potencjalnym rywalem w 1/8
» 31 stycznia 2025, 18:00 #110
Komaros85: Czyli to my czekamy kolego...
» 31 stycznia 2025, 18:44 #109
Martelink: Sezon będzie można uznać za w miarę udany jeśli wygrają LE co da awans do LM w przyszłym sezonie i zwiększy budżet transferowy.
Biorąc pod uwagę naszą pozycję w lidze tam nie ma szans na awans...
» 31 stycznia 2025, 18:45 #108
Freddie: Eh... Real czeka by nas wywalic bo patrz wyzej. Doslownie zrozumiales czeka.
» 31 stycznia 2025, 19:32 #107
sztejner: Rúben Amorim: Garnacho zmienił się od razu po tym, jak odsunąłem go od meczu derbowego z Man City. Zmienił swoje nastawienie, bo rozumie, że chcę tylko pomóc jemu i wygrywać mecze.
» 31 stycznia 2025, 15:42 #106
Mateusz131213: Na Rashforda to nie podziałało niestety
» 31 stycznia 2025, 16:09 #105
grzesiek696: Brawo dla trenera i brawo dla samego Garnacho. Amorim pewnie sprawdzał jak zareagują piłkarze na takie drastyczne posunięcia. Widać że Rashford ma totalnie wywalone, ale tym razem trafiła kosa na kamień. Pozbyć się z klubu mimo wszystko bez żalu. Takim zachowaniem nie zasłużył na to żeby dawać mu jeszcze szansę, bo ile on ich już zmarnował?
» 31 stycznia 2025, 16:10 #104
Queue13: Man Utd exploring summer deal for Geovany Quenda of Sporting Lisbon. No formal offer but #MUFC looking into move for Portugal youth int’l; turns 18 in April & expected to cost ~€40m. Work on next window to step up after this market shuts

[David Ornstein]

A to wzięło z zaskoczenia
» 31 stycznia 2025, 14:15 #103
JackDav: €40m to uczciwa cena.
» 31 stycznia 2025, 15:58 #102
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 13:51

Wygrywamy LE i sezon lepszy od Arsenalu :>
» 31 stycznia 2025, 13:50 #101
Kicek999: I znowu się zaczyna pompowanie … i finalnie miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze XD
» 31 stycznia 2025, 15:04 #100
sztejner: póki co to Arteta już 6 rok pompuje
» 31 stycznia 2025, 15:05 #99
Kicek999: Ale po co się zniżać do ich poziomu ? Podstawówka mi się przypomina
» 31 stycznia 2025, 15:08 #98
sztejner: nie no szanujmy się,żeby zjechać do ich poziomu to by nam musieli 7 mistrzostw odjąć
» 31 stycznia 2025, 15:10 #97
Biniek: I 2 LM
» 31 stycznia 2025, 15:22 #96
SickRabbit: Puchar Europy/LM - 3 razy MU
Więcej razy przegraliśmy finał LM niż Arsenal do niego dotarł :p
» 31 stycznia 2025, 18:34 #95
mycka86: Nas tylko i wyłącznie powinno zastanawiać czy LE + 6-8 miejsce w lidze, to byłby dobry sezon. Każdy miałby mieszane uczucia.
» 31 stycznia 2025, 19:35 #94
sturmik: City vs Real - czyzby game over w LM dla Pepa?
Widzialem jego wywiad po meczu gdzie powiedzial ze nie widzi za bardzo szans zeby zdobyli LM w tym roku.
Mam nadzieje ze wrócimy kiedys do Ligii Mistrzów bo przechodza nam kolo nosa wszystkie pieniadze na transfery.
» 31 stycznia 2025, 13:21 #93
sztejner: Manchester United zatrudnił kilku agentów, aby spróbować sprzedać Casemiro przed końcem okresu transferowego.
Manchester Evening News
» 31 stycznia 2025, 13:02 #92
sturmik: Po wczorajszym meczu smiem twierdzic ze bardziej przydalby mu sie porzadny dietetyk.
Mamy gracza któremu placimy 350k funtów co tydzien za trenowanie (bo grac raczej malo gra) i który mimo to ma sadlo jak 50 letni kierowca busa.
» 31 stycznia 2025, 13:14 #91
mycka86: Brazylijczycy po 30tce przestają taktować piłkę na poważnie. Nie wiem jak u nas mogli o tym nie wiedzieć.
» 31 stycznia 2025, 15:12 #90
GS8GS: Thiago Silva musiałbyć jakimś podrabianym brazyliczykiem.
» 31 stycznia 2025, 22:30 #89
skylark11: Sverre Nypan now expected to stay at Rosenborg for rest of season as he didn’t reach agreement with any of the club’s interested in him. #MUFC [@David_Ornstein]

Rumors from Norway are circulating that he wants United and is willing to wait till summer for the move.
» 31 stycznia 2025, 13:01 #88
dlabigt23: Podobają mi się takie ruchy.
» 31 stycznia 2025, 13:04 #87
skylark11: Geovany Quenda will join Manchester United in the summer for around £50m. The transfer is certain. [@abolapt]
» 31 stycznia 2025, 13:04 #86
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 13:09

@ skylark11 Tak -widzialem te plotki. Tu bym byl uwazny bo byl tutaj juz jeden holenderski pistolet ,który sprowadzil swojego ulubionego bramkarza i ulubionego skrzydlowego do nas. Ten Geovany wyglada super jak na mlodego gracza -ale 50 mln funtow to jest prawie 2x overkill. Cena jak za Dorgu i moze przyjsc.
» 31 stycznia 2025, 13:08 #85
skylark11: Prawe wahadło potrzebne jednak i tak muszą kogoś ściągnąć
» 31 stycznia 2025, 13:10 #84
sztejner: Tyrell Malacia set to LEAVE Man United on loan in the next days… Benfica could go for him.
F.Romano

no oby,ile można gościa trzymać...
» 31 stycznia 2025, 12:57 #83
sturmik: Za kazdym razem Malacia wybiega na boisko czy widze go na treningu to przecieram oczy ze zdumienia bo wyglada totalnie egzotycznie i nie na miejscu w naszej druzynie.
» 31 stycznia 2025, 13:17 #82
tomekwietniu: Dziś losują tylko play-offy czy od razu też drużyny które z miejsc 1-8 będę grać z zwycięzcami play-off?
» 31 stycznia 2025, 12:32 #81
Queue13: Tylko play-offy
Kolejne losowanie 21 lutego
» 31 stycznia 2025, 12:37 #80
Queue13: Manchester United have contacted Bayern Munich for Mathys Tel! United are interested in a loan deal and hope to buy some time as departures are needed (Garnacho/Rashford). United and Bayern feel Tel is leaning towards a loan move.

[@Plettigoal]

Trochę dziwi mnie, że ten ruch zależny jest od tego czy pozbędziemy się Garnacho lub Rashforda jak to ma być wypożyczenie.
» 31 stycznia 2025, 12:18 #79
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 12:54

Podobno Tottki dają 60 mln. A my rozważamy tylko wypożyczenie. Swoją drogą podobno gość chce grać u nas a nie w Londynie. Także decyzja zależy tylko od niego. Mam tylko nadzieje że Garnacho nie odejdzie i prędzej przyjdzie za Rashforda.
» 31 stycznia 2025, 12:53 #78
sturmik: Totki za Tela daja 50 mln funtów.
Jak niby mamy to przebic?
Glupota sprzedawac w zimie Garnacho zeby kupic Tela.
» 31 stycznia 2025, 12:53 #77
Adrian0007: My nie mamy tego przebijać, Tel podobno nie chce iść do Totkow i woli iść do nas na wypożyczenie.
» 31 stycznia 2025, 12:55 #76
Ravenwood: ?? Dziewczyna Marcusa Rashforda, Grace Jackson właśnie rzuciła go, bo wraca do programu LOVE ISLAND, bo to da jej lepszą przyszłość ??

Ponoć określiła go parodią mężczyzny i od jego braku zaradności, woli zarabiać z telewizyjnych show i OF ?? bo to mniej będzie szkodzić jej pijarowi niż Marcus...

Co za czasy... ??‍♂️☕️

ℹ️ Daily Mail
Pytanie czy to prawda czy kolejny wymyśl pismakow
» 31 stycznia 2025, 11:36 #75
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 11:54

Myślę, że nie zastanawianie się nad relacją dwójki osób, których nigdy nie poznaliśmy osobiście, nie ma najmniejszego sensu.
» 31 stycznia 2025, 11:50 #74
piter100000: Ja to w ogóle nie rozumiem idei takich programów. Wszystko sztuczne i puste tak samo jak ich uczestnicy, ale skoro ludzie to chcą oglądać... To świadczy o tym jakie społeczeństwo mamy nie tylko w Polsce, ale też na świecie
» 31 stycznia 2025, 12:51 #73
sturmik: Podobno draznilo ja ze jak szla z nim na randki to oblegalo ich ''tysiace pie... fanów United''. Plus postowali pod jej zdjeciami zeby go naprawila bo nie strzelil juz bramki dawno.
To bylo za duzo jak na prosta wulgarna brytyjska wydmuszke blondyneczke wiec wrócila do Love Island i juz zdazyla sie zakochac w jednym czy dwóch gosciach z programu.
Samo bycie z taka tepa dzida swiadczy o poziomie intelektualnym naszego Marcusa i miejscu w którym sie obecnie psychicznie znajduje.
» 31 stycznia 2025, 13:02 #72
DevoMartinez: Co w też w głowie facet biorący sobie za partnerkę laske z takiego programu? No chyba, że traktuje ją jako przelotną zabawę to ok.
» 31 stycznia 2025, 13:09 #71
sturmik: Pilkarz United to osoba publiczna.
Twoje akcje w przestrzeni publicznej sa oceniane 24h na dobe - równiez twoje przelotne romanse.
Mason G jak sie bawil w BDSM to go tak wyautowalo ze dotad gra we Francji. ;)
» 31 stycznia 2025, 13:25 #70
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2025 13:48

No ale jeśli lambadziara rzuca typa co ma tygodniówkę rzędu kilkaset tys. funtów to wiedz, że coś się dzieje.
» 31 stycznia 2025, 13:48 #69
saezuri: Tak się kończy wybieranie kobiety jedynie na podstawie kryterium wielkości cycków
» 31 stycznia 2025, 19:00 #68
mycka86: Wyniki za styczeń napawają optymizmem. 4W-2D-1L. Z czego remisy to Liverpool na Anfield i Arsenal wyrzucony z pucharu po karnych. Gdyby nie ta nieszczęsna porażka z Brighton, to byłby bardzo dobry miesiąc.

Zauważyłem też nasi piłkarze zaczynają wyglądać dużo lepiej fizycznie i motorycznie. Może to tylko kwestia ostatnich przeciwników, ale mam nadzieję że to zmiana reżimu treningowego. Oby to drugie.

Można bardzo pozytywnie patrzeć na luty, gdzie widząc kalendarz aż się prosi o serię zwycięstw. Aczkolwiek już przechodziliśmy przez takie pozytywne predykcje i równie dobrze możemy dostać lanie w niedzielę od CP 0-3.
» 31 stycznia 2025, 11:30 #67
Pyra: 4-2-1 na papierze wygląda dobrze ale Rangers, Soton, Fulham i FCSB już słabiej jeżeli popatrzymy z kim wygrywaliśmy.
Mecz z Fulham był trochę przełomowy bo nie straciliśmy bramki z kimś ze środka tabeli a wcześniej wszyscy wciskali nam trójkę, najbliższe dwa spotkania mogą być kluczowe bo zwycięstwa zrobią nam serię 5 z rzędu i na 100% doda to naszym skrzydeł.
» 31 stycznia 2025, 13:02 #66
Herek: Wszyscy czyli Bournemouth i Nottingham? Jak żyjesz dalej w 2015 roku to może i faktycznie "średniacy" pakowali nam trójkę
» 31 stycznia 2025, 16:08 #65
Yokowal89: Widać też po wczorajszym meczu, że Mainno bliżej do 10 niż 8, gdzie trzeba cisnac mocno w defensywie. Zobaczyłbym go tam w kolejnych meczach. Amad na 10 znika, ale tak jak wczoraj na wahadle klasa. Dobrze ze Amorim zmienia i szuka rozwiązań.
» 31 stycznia 2025, 11:30 #64
Garnacho: O meczu można powiedzieć że jest po staremu czyli 1 połowa do bani a druga focus na całego i odwrócenie obrazu gry. Oby im się tak chciało grać od początku to wyglądało by to całkiem inaczej i oczywiście Amorim miał by mniej siwych włosów :).
Najważniejsze zwyciestwo i spokojne treningi do wiosny. GG Manchester United.
» 31 stycznia 2025, 11:12 #63
Yokowal89: Komentatorzy wczoraj na Polsacie to był Hit. Wg nich grę odmieniło po przerwie przesunięcie mainoo wyżej choć gral tak od 1 minuty. Wg nich Hojlund jest wolny a Mainoo szybki xd dużo takich hitów wczoraj padło xd
» 31 stycznia 2025, 11:04 #62
Caspa: Nie bardzo wiem o co chodzi z tym Hojlundem?
Faulowany był niemal za każdym razem gdy miał kontakt z piłką i gdyby nie dramatyczne wykończenie kolegów miał by 3 asysty
Nie był taki zły
Czy ja go widziałem przez różowe okulary ?
» 31 stycznia 2025, 10:31 #61
Queue13: Wg mnie nie wyglądał wczoraj tragicznie. Może nie był to jakiś świetny mecz, bardziej przeciętny, ale na pewno lepszy niż te ostatnie. Jedną asystę na pewno powinien mieć, przy 2 bramce miał swój wkład, wystawił się w jednej sytuacji Garnacho tak, że gdyby drugi podał wzdłuż bramki to miałby na pustą, nie tracił aż tak bardzo piłek. Jednak ludzie oczekiwaliby czegoś więcej.
» 31 stycznia 2025, 11:08 #60
Bartek44: Naprawdę podniecacie się zwycięstwem nad jakimś govnianym zespołem?
» 31 stycznia 2025, 09:46 #59
Pyra: Nie a co? Wygrali i tyle.
» 31 stycznia 2025, 09:50 #58
Lecter: Nie. Na niby.
» 31 stycznia 2025, 13:44 #57
kamilpe: Ruben Amorim:
"Umieściłem Kobbiego na pozycji nr 10. potrzebujemy czasu, aby zrozumieć zawodników, miał problemy z bronieniem jako pomocnik".

„Jako 10 był swobodny, grając piłkę w pobliżu pola karnego ”.

„Myślę, że Kobbie na tej pozycji zagrał bardzo dobrze. Z większą swobodą i mniejszą odpowiedzialnością za defensywe”.

„Zobaczymy, Kobbie może grać na różnych pozycjach, ale myślę, że ta pozycja jest dobra”. / znalezione na grupie fb
» 31 stycznia 2025, 08:28 #56
Pochmurny: No ewidentnie lepiej to wygląda niż on z tyłu, a Bruno z przodu. Mainoo i tak słabo rozgrywa i nie nadąża aby biegać w jedną i drugą, a Portugalczyk cofa się aby rozprowadzać. Wyglądało to lepiej w tej formie. Nie zmienia to faktu, iż jego priorytetem przed nowym sezonem musi być doprowadzenie siebie do świetnej formy fizyczno-motorycznej.
» 31 stycznia 2025, 08:38 #55
Kamil1343: Już nie raz pisałem, że Mainoo jest za słaby w defensywie i nie rozumiałem, czemu niektórzy traktowali go jako 6 xD.
» 31 stycznia 2025, 09:20 #54
Pyra: Czyli kolejny zawodnik do kolekcji z obecnej kadry niepasujący do taktyki.
Nie ma co się łudzić, że będzie grał na stałe na 10, nie da nie grać tam dwoma wolnymi zawodnikami a Bruno nikt na ławce nie posadzi.
Będzie zapchajdziurą lub z czasem wejdzie na wyższy poziom w defensywie i przerobią go na 6.
» 31 stycznia 2025, 09:49 #53
Pochmurny: Dlatego musi pracować nad aspektami fizycznymi. Może nie być nigdy sprinterem, ale biegać na pewnej intensywności już tak. Technicznie jest dobry i może właśnie gra wyżej gdzie może wchodzić w pojedynki na małej przestrzeni to będzie coś lepszego. Jeśli wahadła będą ofensywne to wszystko może zacząć inaczej wyglądać. Dorgu jest właśnie typem silnego motorycznego grajka który może szarpać. Z drugiej strony nie zawszę chodzi o to jak ktoś jest szybki, a czy potrafi się ustawić i ma dobry timing. Wczoraj parę razy Anglik potrafił się urwać. Cóż, okaże się w przyszłości co z tego będzie.
» 31 stycznia 2025, 09:58 #52
KarbOn: Fajnie że nasza młodzież wraca z formą (Garnacho i Mainoo), może jest jeszcze dla nas nadzieja w tym sezonie aby sezon nie był tak tragiczny jak dotychczas się zapowiadało.
» 31 stycznia 2025, 08:07 #51
marcino186: Zawsze wierzyłem w Garnacho i nie rozumiem ludzi którzy chcą go sprzedać
» 31 stycznia 2025, 10:14 #50
sztejner: Pierwszy raz w tym sezonie mamy 3 zwycięstwa z rzędu.
W końcu....
» 31 stycznia 2025, 07:42 #49
Pyra: Jeszcze dwa zwycięstwa i pewien chłop z instagrama będzie mógł się ostrzyc.
Jeżeli nie teraz to nie prędko, mamy CP i Lester u siebie.
» 31 stycznia 2025, 08:31 #48
kacpersky: W pierwszej połowie znów graliśmy 5 z tyłu jakbyśmy bali się grać swoje od pierwszego gwizdka. Rozumiem tę ostrożność, bo traciliśmy ostatnio za dużo bramek (choć i tutaj mogliśmy już w bodaj 3 minucie wyciągać piłkę z siatki). W tym ustawieniu widać było, że jak tlenu potrzeba nam dobrych bocznych obrońców, którzy śmielej grają na połowie rywala. Nie tworzyliśmy nic, wymienialiśmy jałowo piłkę po kole, a gracze ofensywni mieli trudności z wymianą podań.

Natomiast po zmianach, kiedy Amorim przeanalizował grę rywala, zaczęło to wyglądać. Ktoś powie, że graliśmy z mistrzem Rumunii - fair, ale na czymś musimy zacząć budować i przełamywać się. Mecz nie był też o kalesony także rezultat cieszy.

Co mi się podobało to asymetryczne ustawienie obrony w fazie ataku. Kiedy Dalot podchodził wyżej, natychmiast Mazraoui cofał się na wysokość połowy asekurując drugą stronę boiska i w razie W wracając tworząc 3 osobowy blok defensywny. Cieszy, że Amorim troszkę kombinuje, a przede wszystkim, że zawodnicy zaczynają kumać powierzone im role i zależności taktyczne w różnych fazach gry. Znakiem tego sztab potrafi odpowiednio graczom przekazać instrukcje. Duży plus.

Co jeszcze cieszy:
1. To jak wyglądaliśmy w ataku w drugiej połowie. Działo się dużo, nareszcie wymienialiśmy szybkie podania na jeden kontakt, byliśmy aktywni w pressingu jako zespół a nie indywidualności.
2. Garnacho chyba faktycznie jest jedną nogą w innym klubie po próbował wczoraj pokazać swój team spirit i nie szukał głupio dryblingów, tylko kolegów z zespołu. Będzie bardzo głupim pomysłem żegnanie go i szukanie zastępstwa. Jak mu się odpowiednio wyperswaduje, że gramy 11 zawodników, to daje to ekstra coś na połowie rywala. Dużo pracował też w obronie, chociaż tutaj jego warunki raczej nie ułatwiały zabawy.
3. Mainoo wyżej to gamechanger. Bardzo dobrze się go oglądało.
4. Ericksen kolejny dobry mecz.
5. Bruno powinien skończyć z golem, ale i tak dobrze wyglądał. Dużo pomagał kolegom instruując gdzie dysponować piłki i pojawiał się w wolnych przestrzeniach szukając gry.

Na minus:
1. Obecność na boisku Casemiro. Ten człowiek jest skompromitowany w tym klubie. Po co on jest wystawiany? Do tego ślamazarny powrót za rywalem w okolicy 75 minuty który powinien zakończyć się golem. Fatalny jest ten gość.
2. Dalot, Dalot, Dalot. Może strzelił gola, ale znów słabe decyzje na wysokości pola karnego. Potrzeba nam tego Dorgu, a i pewnie jeszcze jednego LO i PO.
» 31 stycznia 2025, 07:33 #47
sztejner: Na sprzedaż Garnacho w zimę,myślę że jest już za późno,może temat wróci w lato,ale ten sezon już powinien dograć u nas do końca
» 31 stycznia 2025, 07:43 #46
Lecter: Nie zgadzam się tylko co do Dalota. Pierwsza połowa, jak zaznaczyłeś była słaba w wykonaniu całej drużyny, chociaż Diogo wyróżniał się, zaangażowaniem. Natomiast w drugiej, uważam że Diogo był jednym z najlepszych na boisku.
» 31 stycznia 2025, 08:47 #45
marcino186: Skończ z tym garnacho. Gość wchodzi zalicza asystę i widać ze chce co wy macie do niego?
» 31 stycznia 2025, 10:15 #44
Karmoviron: Spokojny awans to zawsze spoko sprawa, nie wiem po co szukać dziury w całym akurat po tym meczu, jak niektórzy tutaj. Wynik pewnie mógł być dużo wyższy, ale chyba nie jest źle.
» 31 stycznia 2025, 07:11 #43
Pyra: Prawda jest taka, że w LE 80% zespołów jest na zbliżonym poziomie co pokazało np. FCSB czy Bodo, jeżeli takie zespoły zdobyły po 14pkt a Sociedad czy Galata mniej to znaczy, że z formą są daleko w lesie.
Jedynymi realnymi zagrożeniami w teorii powinny być Lazio, Tottenham i Bilbao, na pierwszego z nich możemy trafić dopiero w 1/2.

Także dojście do półfinału powinno być obowiązkiem bez żadnych tłumaczeń, pozostałe zespoły są po prostu od nas dużo słabsze i nie będę pisał, że forma może zmienić się na wiosnę bo już jutro luty i zaraz zaczynamy fazę pucharową.
» 31 stycznia 2025, 06:29 #42
Pady: Łatwiej będzie lige europy wygrać niż zająć 7 miejsce w lidze.
» 31 stycznia 2025, 05:28 #41
marcino186: Sprawdzałem wynik Totkow i ktoś Mi wytłumaczy dlaczego Son ma ocenę 9.1 ? Skoro zagrał tylko 45 min i nie miał żadnej bramki ani asysty ? Przecież u nas Amad za hattricka tyle dostał
» 31 stycznia 2025, 04:16 #40
Pyra: To teraz już wiesz dlaczego bez względu na formę i wyniki Messi miał zawsze najlepsze noty, oni liczą dosłownie wszystko, ilość kontaktów z piłką, podania, dryblingi i jak jesteś w zespole kimś, przez kogo musi przejść każda akcja to nabijasz se statystyki.
» 31 stycznia 2025, 06:22 #39
zbyszek7: Nie moge tego pokazać jak mozna wyjść obroncami na wahadlach na S Bukareszt??!! Przeciez to jest proszenie sie o klopoty! Na takich bolkow wychodzi sie ofensywnymi pilkarzami, ładuje 2,3 do przerwy i myslimy o nastepnym meczu. Amorim zmien cos bo nie da sie tego ogladac!
» 31 stycznia 2025, 00:39 #38
braku: Mordo w tym samym czasie założyliśmy konta.
» 31 stycznia 2025, 00:44 #37
Queue13: A kogo miał wystawić? Jak my na razie nie mamy ofensywnych zawodników, którzy mogą grać na wahadle oprócz Amada. A Amada akurat posadził na ławce dla rotacji, bo trochę się nagrał w ostatnim czasie.
» 31 stycznia 2025, 00:57 #36
zbyszek7: Hah braku ale jaja w ten sam dzien ;) piona
» 31 stycznia 2025, 01:31 #35
LukasMUFC: Braku Zbyszek ja 5 dni przed wami :D
» 31 stycznia 2025, 06:26 #34
Ulquiorra: Mnie zabrakło jakieś 120 dni :(
» 31 stycznia 2025, 07:14 #33
braku: Zdrówka dla was i do zobaczenia za kolejne 15 lat
» 31 stycznia 2025, 11:21 #32
braku: Wszyscy nasi przeciwnicy przeszli dalej.
» 31 stycznia 2025, 00:38 #31
Buuuumber: Ktoś pisał w poprzednim poście i piał z zachwytu że do żeńskiej kadry idzie Chloe Kelly. Przecież ona jest wychowanka Arsenalu i właśnie przed paroma minutami do nich wróciła na wypożyczenie z City. Ale co się dziwić jak u Nas dziewczyny muszą w kontenerach się przebierać...
» 31 stycznia 2025, 00:33 #30
zuk: Ale to ty dzwonisz
» 31 stycznia 2025, 10:51 #29
SickRabbit: Nie oglądałem tej żenady bo wolałem odpalić Tifę i Aerith, ale stestowałem obszerny skrót i muszę pochwalić Garnacho, choć przy sytuacji 1v1 mógł się lepiej zachować - bo taki Vini mordziaty by lobikiem go wyjaśnił.
Fajnie, że MU jako jedyna drużyna bez porażki w tym pucharze, który może nam dać LM.
Tyle z mojej strony, odpalam ponownie Tifę.
Autografy przez telefon.
» 31 stycznia 2025, 00:31 #28
Batigol222: Oglądałem dzisiaj Galatasaray i o wiele bardziej wolałbym Sociedad. Oshimen jest niesamowicie niebezpieczny: prawie każda prostopadła piłka czy dośrodkowanie do niego kończy się groźnym strzałem, dodatkowo jest naprawdę silny i świetnie pressuje. Obrona u nich szwankuje, ale w ofensywie radzą sobie bez problemów (z Ajaxem oddali prawie 30 strzałów).
» 30 stycznia 2025, 23:48 #27
Queue13: I wgl jak coś to jutro jeszcze nie poznamy rywala, jest jedynie losowanie baraży.
My poznamy 21 lutego.
» 30 stycznia 2025, 23:26 #26
MORWA: Real Sociedad chyba jedyny powazny rywal z tej dostepnej czworki.
» 30 stycznia 2025, 23:23 #25
Manmanchester: Dla nas w chwili obecnej to wszyscy są poważnymi rywalami jak widać.
» 30 stycznia 2025, 23:35 #24
lukaszzasko: Ale ten hojlund to drewno
» 30 stycznia 2025, 23:22 #23
Manmanchester: Oho widzę, że mała euforia już się wkrada na dewilpejdz. Przypomnę wam tylko, że FCSB to nie jest skrót od FC Barcelony i nie graliśmy z Barceloną.
» 30 stycznia 2025, 23:14 #22
Luck: Zawsze się taki znajdzie. Wygrali mecz. Mimo kiepskiej formy awansowali do 1/8. Nie przegrali meczu w LE. Nie. Nie można się cieszyć bo przyjdzie taki manmanchester i zacznie smecic że nie grali z barcelona. Nie ma tutaj euforii i nikt o tym nie zapomnial. Ale ludzie się cieszą bo chłopaki awansowali. Tyle.
» 30 stycznia 2025, 23:18 #21
Piwal: Nie no powinnismy płakać ze wygraliśmy albo zawodnicy najlepiej żeby przegrali żeby taki niedopieszczony wacek jak Ty mógł sobie na nich ponarzekać.

Leć lepiej z skylark11 zbij pione w norze trollu.
» 30 stycznia 2025, 23:26 #20
skylark11: Napisz mi co widzisz w Dalocie ? Bo nie zasnę
» 31 stycznia 2025, 00:26 #19
Piwal: To była odpowiedź na to ze "nastrzelaliśmy cyganom" o czym pisal skylark. Ty serio walczysz o to żeby przydomek zawodników West Hamu stał się Twoim :)

Skylark pisalem CI juz wielokrotnie, solidny w defensywie, nie wylewa, nie popelnia bledow ktore kosztuja nas strate goli i punktow, wsrod obecnego w klubie nierobstwa i lenistwa on zasuwa co mecz od linii do linii, nie odpuszcza rywalom, nie odstawia nogi, nie lapie urazow wiec mozna na nim polegac a dodatkowo moze grac na przeciwleglym wahadle i ma dopiero 25 lat. Mimo faktu ze czasem w ofensywie brakuje mu pomyslu albo zle poda to potrafi tam blysnac i zrobic roznice. Nie bez powodu byl naszym najlepszym obronca ostatnich 2 lat, nie bez powodu byl brany pod uwage do druzyny poprzedniego sezonu PL, nie bez powodu stawiaja na niego kolejni menadzerowie wraz z selekcjonerem portugalii. W swietle tego wszystkiego ze swoimi argumentami wygladasz na goscia ktory chodzi i probuje wszystkim wmowic ze ziemia jest plaska.
» 31 stycznia 2025, 01:19 #18
Michu02: Dobrze myślałem (z tego co widziałem również wiele innych osób chociażby na naszej stronce), że Mainoo dobrze by wyglądał wyżej, fajnie, że Ruben tego spróbował. Dobrze to wyglądało, tworzył więcej opcji w ataku. Ciekawe jakby się to sprawdziło w PL.
» 30 stycznia 2025, 23:09 #17
Luck: Jako jedyni w tej edycji LE nie przegrali meczu. Zawsze to powod do dumy :)
» 30 stycznia 2025, 23:07 #16
Leh: Druga połowa sztos. Mainoo i Garnacho powinni grać na 10.

Na szpicy gramy albo bez napastnika (gdy jest Josh) albo bez zawodnika (gdy jest Rasmus). Nie wiem jak źle musi trenować Rashford, skoro Hojlund jest w składzie. Chłop ma zaległości treningowe, rumuński zespół zmiażdżył go fizycznie - podczas gdy pozostała 9 zmiażdżyła Rumunów.

Dobrze było przez te 45 minut, oby to się przełożyło na ligę.
» 30 stycznia 2025, 23:06 #15
zielu2001: Bayindir > Onana
» 30 stycznia 2025, 23:02 #14
rreddevilss: Dawać ta Galate w 1/8 mamy rachunki do wyrównania
» 30 stycznia 2025, 23:02 #13
Manmanchester: Yhym, tylko że jak do tej pory to praktycznie każdy z nami wyrównuje rachunki, także tego.
» 30 stycznia 2025, 23:06 #12
Piwal: Oby tylko nadal bez Onany w bramce :)
» 30 stycznia 2025, 23:06 #11
wojacki: Mainoo dziś na 10 dobrze wyglądał. Mam nadzieję, że pokaże się tam częściej w przyszłości
» 30 stycznia 2025, 23:01 #10
Stink3r: Druga połowa elegancka
» 30 stycznia 2025, 22:59 #9
Kilerek7: Jakie wnioski dziś? Mainoo powinien grać na 10 tce oraz nie sprzedawać Garnacho!
» 30 stycznia 2025, 22:59 #8
DevoMartinez: A także Dialo musi grać. Fajnie się z Mainoo rozumieją, potrafią pograć na jeden kontakt co u nas jest rzadkością.
» 30 stycznia 2025, 23:01 #7
Leh: I dać 10 minut w Pucharze Anglii Chido Obiemu. Musi szukać Ruben rozwiązania w ataku, nie możemy grać Rasmusem.
» 30 stycznia 2025, 23:07 #6
Buuuumber: xD Po takim meczu nie powinno się snuć żadnych wniosków.. Grali z plackami z Rumunii. W lidze niech taka zagrają wtedy będzie można myśleć
» 31 stycznia 2025, 00:39 #5
Queue13: Czyli już wiadomo przed losowaniem, że:

- w 1/8 zagramy z kimś z 4 (Real Sociedad, Galatasaray, Midtjylland, AZ)
- na pewno nie zagramy do finału z Tottenhamem
» 30 stycznia 2025, 22:58 #4
Spadkobierca: Fajnie byłoby zagrać z Galatą. Tego czereśniaka Osihmena to nawet Evans by schował do kieszeni, więc pełen luz o awans.
» 30 stycznia 2025, 22:59 #3
Anhel: Wydaje mi się chyba że AZ, Sociedad, Olympiacos, i Union SG
» 30 stycznia 2025, 23:05 #2
BlacklashPL: Nie ma co, dobry mecz zagrali, szczególnie drugą połowę, bardzo mało oddawali piłki, Rumuni bez argumentów żadnych. Na jedyny minus dziś Hojlund i ew. Casemiro za cycki piwne.
» 30 stycznia 2025, 22:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.