Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Brentford – Manchester United 1:1. Szalona końcówka i podział punktów w zachodnim Londynie

» 30 marca 2024, 23:04 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United nie poszedł za ciosem po dobrym meczu z Liverpoolem i w spotkaniu z Brentfordem w 30. kolejce Premier League pokazał się z rozczarowującej strony. Czerwone Diabły zremisowały z The Bees 1:1, choć taki wynik to głównie zasługa rozregulowanych celowników graczy Thomasa Franka. Obie bramki w zachodnim Londynie padły w szalonej końcówce.
Brentford – Manchester United 1:1. Szalona końcówka i podział punktów w zachodnim Londynie
» Manchester United zremisował z Brentfordem 1:1 w 30. kolejce Premier League | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Victor Lindelöf
Diogo Dalot
Scott McTominay
Kobbie Mainoo
Alejandro Garnacho
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Rasmus Hojlund
Harry Maguire
Antony
Lisandro Martinez
Casemiro
Mason Mount

Oddano 71 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag w meczu z The Bees posłał w bój tę samą wyjściową jedenastkę, co w spotkaniu z Liverpoolem. Początek w wykonaniu Czerwonych Diabłów był obiecujący, bo już w 3. minucie udało się zawiązać groźną akcję. Bruno Fernandes długim podaniem uruchomił Marcusa Rashforda, ten wpadł w pole karne, ale zdecydował się na wycofanie przed szesnastkę do nabiegającego Portugalczyka. Uderzenie kapitana United było niecelne.

Manchester United w kolejnych minutach dochodził pod bramkę Brentfordu, lecz nie przekładało się to na klarowne sytuacje. I dłużej trwało spotkanie, tym coraz pewniej na boisku prezentowali się gracze Thomasa Franka.

Pierwszy sygnał ostrzegawczy Czerwone Diabły dostały w 19. minucie. Mocny strzał z ostrego kąta, po stracie Fernandesa, oddał Mathias Jensen. Ze skuteczną interwencją pospieszył jednak Andre Onana.

W 24. minucie Brentford skonstruował prostą i skuteczną akcję. Yoane Wissa zagrał w uliczkę do Ivana Toneya, angielski napastnik urwał się Victorowi Lindelofowi, strzelił w długi róg, ale na szczęście dla Manchesteru United piłka tylko odbiła się od słupka.

Czerwone Diabły oddały inicjatywę Brentfordowi, a gospodarze zaciekle atakowali. W 32. minucie The Bees krótko rozegrali rzut rożny. Dobre dośrodkowanie na dalszy słupek posłał Jensen, a tam akcję strzałem głową zamknął Zanka. Piłka po uderzeniu Duńczyka prześlizgnęła się po poprzeczce.

Kolejne minuty to całkowita dominacja Brentfordu. Szansę na zdobycie bramki mieli Toney oraz Wissa, ale razili nieskutecznością. Manchester United pierwszego celnego strzału doczekał się w 42. minucie. Próbę z dystansu zapisał na swoim koncie Marcus Rashford.

W 44. minucie bliski gola otwierającego spotkanie był Keane Lewis-Potter. Angielski pomocnik uderzał głową, a dobrą interwencję na krótkim słupku zapisał Andre Onana. Drużyny zeszły do szatni przy stanie 0:0, a więcej uwag do gry swoich zawodników miał Erik ten Hag.

Holenderski menadżer w przerwie dokonał jednej zmiany w składzie Manchesteru United. Harry Maguire zastąpił Raphaela Varane’a, który doznał urazu w końcówce pierwszej połowy, powstrzymując strzał Ivana Toneya.

Piłkarze Manchesteru United drugą połowę rozpoczęli od dwóch strzałów zza pola karnego. Najpierw celną próbę na swoim koncie zapisał Bruno Fernandes, ale piłkę pewnie złapał golkiper Brentfordu. Chwilę później mocne uderzenie zza szesnastki oddał Diogo Dalot, lecz była to próba niecelna.

W 54. minucie świetną okazję miał Rasmus Hojlund. Duńczyk dostał dobre podanie na jedenasty metr od Fernandesa, oddał instynktowny strzał, a świetną interwencją popisał się Flekken. Po chwili akcja błyskawicznie przeniosła się pod pole karne Manchesteru United, gdzie kapitalną paradę zanotował Andre Onana. Kameruńczyk najpierw powstrzymał kąśliwe uderzenie Jehora Jarmoluka, a później obronił dobitkę Lewisa-Pottera.

Ataki Brentfordu nie ustawały. W 65. minucie gospodarze przeprowadzili kolejny skuteczny atak, stawiając na proste środki. Jensen zagrał długą piłkę do Toneya, ten strzelił z woleja i pomylił się nieznacznie, bo piłka przeleciała tuż nad poprzeczką bramki Onany.

W 69. minucie Erik ten Hag został zmuszony dokonać kolejnej zmiany z powodu kontuzji. Urazu mięśniowego ścięgna udowego nabawił się Victor Lindelof. Szwedzkiego defensora zastąpił Lisandro Martinez, dla którego był to pierwszy występ po długiej przerwie spowodowanej urazem kolana.

W 74. minucie kibice Brentfordu na moment poderwali się z krzesełek. Ich radość była jednak krótka po tym jak piłkę do bramki Andre Onany wpakował Ivan Toney. Angielski napastnik w momencie podania od Bryana Mbeumo był na nieznacznym spalonym, co wychwycił sędzia liniowy, a potwierdził VAR.

Kilka minut później szczęście znów uśmiechnęło się do Manchesteru United. Flekken zagrał długą piłkę w pole karne Czerwonych Diabłów, natychmiastowy strzał z woleja oddał Mbuemo, ale trafił w poprzeczkę. Był to 25 strzał graczy Thomasa Franka.

Brentford robił co mógł, aby przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść, ale w szóstej minucie doliczonego czasu gry, to Manchester United przeprowadził skuteczny atak! W finalnym etapie akcji Casemiro zagrał do Masona Mounta, a ten sprytnym strzałem z lewej nogi dał prowadzenie Czerwonym Diabłom!

Manchester United za szybko uwierzył w wygrane spotkanie, bo chwilę później Brentford doprowadził do remisu. Ivan Toney zgrał piłkę spod linii końcowej na dziesiąty metr, a tam Kristoffer Ajer pokonał Andre Onanę i ustalił wynik spotkania na 1:1.

Brentford – Manchester United 1:1 (0:0)
Bramki: Kristoffer Ajer 90’+9 – Mason Mount 90’+6’

Brentford: Flekken – Zanka, Ajer, Collins – Jarmoluk (Damsgaard 70'), Jensen, Janelt, Roerslev (Maupay 86'), Lewis-Potter (Ghoddos 86') – Toney, Wissa (Mbeumo 70')

Manchester United: Onana – Wan-Bissaka, Varane (Maguire 46'), Lindelof (Martinez 69'), Dalot – McTominay, Mainoo (Casemiro 80') – Garnacho (Antony 59'), Fernandes, Rashford (Mount 80') – Hojlund


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Brentford vs Manchester United. 30. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Brentford – Manchester United 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (363)


Panoramix: Czepiacie się Dalota ale zobaczcie, że gość cały czas jest sam do bronienia tej lewej strony. Zero asekuracji ze strony gwiazdeczek takich jak Garnacho i Rashford. Młody może fajnie gra do przodu ale za dużo gwiazdorzy i gdy przeciwnicy są przy piłce to człapie. Popatrzcie na Bernardo czy Salaha, uznane gwiazdy a zapieprzają w pressingu.

Kolejny słaby występ Kobiego Mainoo.

Żeby Ci młodzi, którzy zaczęli błyszczeć z czasem nie wtopili się w tą przeciętność bo już będzie po nich.
» 5 kwietnia 2024, 11:38 #351
Syndicate: Mycka

Każdy, ale dosłownie KAŻDY... Czyli kto?

Ferguson? Ancelotti? Lewandowski? Kim jest ten KAŻDY? Guardiola? Jurgen? Marian Janoszka czy Mariusz Śrutwa? Każdy...

Ktoś niżej napisał "Bernardo, Foden etc. należą do bardzo pracowitych zawodników".

Z tym, że jak tą sławetną "pracowitość" rozumieć? Bardziej Ji-sungowo czy Rooneyowo? W sensie biegasz dla samego biegania czy biegasz bo "tak masz"?

Czy owa "pracowitość" musi zawierać się w liczbie przebiegniętych kilometrów? Serio?

Czy w liczbie odbiorów? Wślizgów? A może wykreowanych sytuacji, strzałów, bramek... Nie. To po prostu element pracy każdego piłkarza sama w sobie.

Myślę, że fajnie jest mieć "pracowitych" zawodników w środku pola i na skrzydłach. Albo po prostu lubiących być pod grą i takich którzy po prostu są zaprzyjaźnieni z piłką. Samym bieganiem za wiele nie wygrasz. To dobre może na Brighton, ale United nawet tego nie potrafi. I jest to niestety wina trenera
» 2 kwietnia 2024, 22:51 #350
Panoramix: Pracowitych czyli biorących udział w grze obronnej zespołu cokolwiek by to miało znaczyć. Jak odpowiednio doskoczysz kiedy robią to koledzy to przeciwnik najzwyczajniej pozbywa się wtedy piłki.
Tą pracowitością może być próba pressingu, może być to asekuracja kolegi, w pressingu kiedy jeden zawodnik olewa temat to praca reszty kolegów zakładająch pressing czasem idzie na marne.

Zobacz Syndicate jak się gra nowoczesny futbol..
» 5 kwietnia 2024, 11:43 #349
Seba0619: Lindelof i Lisandro Martinez wypadają na co najmniej miesiąc z powodu kontuzji mięśniowych. Oczekuje się, że obaj wrócą do gry w tym sezonie.

To co się dzieje w tym sezonie z Martinezem to jakiś nieśmieszny żart
» 2 kwietnia 2024, 21:16 #348
Panoramix: Martinez w tym sezonie albo się leczy albo wali babole jak gra.

Przereklamowany gracz IMO
» 2 kwietnia 2024, 21:23 #347
tygrys26: Może to otworzy oczy, że to nie problem w zawodnikach ze się lamia tylko może sztab medyczny nie daje rady?
A zaraz i tak będzie, że to wina zawodnika, a nie trenera i jego bandy
» 2 kwietnia 2024, 21:24 #346
ALLADYN: Newcastle prowadzi i już 2 pkt za nami. Nie no 7 miejsce i Liga Konferencji to najgorszy możliwy scenariusz jaki może być.
Albo LE, albo już 8 miejsce i żadnych pucharów.
» 2 kwietnia 2024, 21:03 #345
tygrys26: Jak sztab szuka zawodników "co biegają" to nic dziwnego ze gra wygląda jak wygląda.
Technika i umiejętności gry w oilke się nie liczą?
Jak liczy się tylko bieganie to niech wystawia 11 maratonczykow, a nie piłkarzy. Tamci to veda biegać całe 90 minut vez przerwy.
Az łzy śmiechu się cisną jak czyta się te komentarze typu, że najważniejsze że zawodnika biega xD
» 2 kwietnia 2024, 17:52 #344
PoProstuMariusz: Normalnie aż się zalogowałem. Jest też te Twoje sławne "xD"
A jeśli chodzi o bieganie to można biegać cały mecz ,1/3 meczu. Ale kiedyś mnie ś.p. trener uczył, ze najważniejsze, aby mądrze biegac
» 2 kwietnia 2024, 18:52 #343
tygrys26: Lepiej mądrze stać niż głupio biegać.
A nasi ani głupio nie biegają, ani mądrze stoja.
Tak więc w czym jest problem?
» 2 kwietnia 2024, 19:34 #342
Batigol222: Jedno nie wyklucza drugiego. Taki Bernardo chyba w każdym sezonie Premier League jest w czołówce zawodników, którzy przebiegają najwięcej kilometrów na jedno spotkanie, i co niby miałoby z tego wynikać: że jest marny technicznie? Salah, Foden, De Bruyne, Diaz, Mitoma- oni też należą do bardzo pracowitych zawodników.

Samą techniką i umiejętnościami to można było wygrywać 10 lat temu. Nie wiem, jak wyglądałoby to teraz, gdyby jakiś zespół miał w składzie np. topowego Messiego lub Ronaldinho, ale piłkarzy o takiej skali umiejętności już nie ma.
» 2 kwietnia 2024, 19:50 #341
OkuratnyCzlek: Za to Ty tygrysku głupio piszesz. Nie wiem co gorsze :)
» 2 kwietnia 2024, 20:22 #340
tygrys26: Jednak baza kibiców United jest gordza od kibiców Arsenalu jednak, a ostatnio myslalem ze jednak nie xD
Wy się nie możecie pogodzić, że inny kibiców United pisze jak jest? No to dalej żyjcie w różowych okularach
» 2 kwietnia 2024, 20:28 #339
JackDav: Mamy taki mocny skład, że śmiało możemy sobie rzucić 3/4 budżetu na jedną pozycję.
» 2 kwietnia 2024, 18:13 #338
Syndicate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 15:24

Mycka

Ty serio z tym Maticiem itd? Czy to są choćby pół-argumenty? "Matic twierdzi"... Kogo to obchodzi? Co to ma do rzeczy? Co to wnosi do dyskusji?

"Mieli problem by go rozweselić" no padłem... To już o taką formę absurdu tutaj zaczepiamy? Źródło? Jakże by inaczej... Powiązane z klubem.

Po co takie pierdoły nic nie wnoszące do dyskusji? Co kogo obchodzi co myśli Matic argumentując... co było w Chelsea?

Sancho wie jak się kopie piłkę, umie z nią zrobić naprawdę wiele. Z jakiegoś powodu nie pokazuje tego w United.

Czy jest leniem? Berbatov był, Zidane był, Ronaldo brazylijski, Ronaldo portugalski, Benzema, Ronaldinho... W zasadzie można zaryzykować stwierdzenie, że każdy ofensywny zawodnik jest tym słynnym "leniem". Tylko czasem pracują na takich koledzy z drużyny.

Sancho nie przez przypadek miał moim zdaniem takie liczby w Bundeslidze. W Champions League też fajnie grał.

Ktoś napisze - to tylko Bundesliga... No tak. Haaland przyszedł z Bundesligi do potężnej Premier League i zgwałcił ligę.

Kane zamienił Tottenham w którym robił fajnie liczby niemal w pojedynkę i w potężnym Bayernie kręci podobne liczby. A klub zdecydowanie lepszy...

United próbowało odbudować potęgę ściągając 36-latka past prime... Ustawiając pod niego taktykę. Wcześniej ściągnęli innego emeryta z Urugwaju, a jeszcze wcześniej emeryta ze Szwecji... Może niech jakiś trener ułoży wreszcie i ten zespół i jego kadrę.
» 2 kwietnia 2024, 15:22 #337
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 17:45

W skrócie: jak trenujesz, tak grasz. Sancho ma wielki, naturalny talent i do pewnego momentu to wystarczało. Do pewnego momentu.

Wymieniłeś wielu piłkarzy i mieli różne style gry, ale z tego co wiem to każdy dawał z siebie 100% na boisku i na treningu.

Każdy, ale to dosłownie KAŻDY w piłkarskim świecie stanął po stronie ETH, a Ty dalej chcesz się wykłócać, że powinniśmy stanąć po stronie Sancho ? Tu nie ma nawet ułamka miejsca na dyskusje i nie będę takiej podejmował.
» 2 kwietnia 2024, 17:45 #336
tygrys26: Ja osobiście nie przypominam sobie tych wymienionych zawodników pracujących mocno w pressingu.
A wiecie czemu Ci piłkarze byli wielcy? Bo grali w poważnych drużynach, gdzie od obrony byli pomocnicy j obrońcy, a nie napastnicy.
Tam ofensywni gracze byli od strzelania goli...
Sancho gdyby grał w drużynie w której może sobie pozwolić na poczekanie na piłkę to by dobrze wyglądał.
Szkoda, że nikt nie widzi problemu Rashofrda który chodzi po boisku i jest takim samym leniem jak Sancho. Pigba był leniem ale on przynajmniej cos dawał na boisku.
» 2 kwietnia 2024, 17:50 #335
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 13:49

A ja pamiętam słowa Ratcliffa. Powiedział coś w stylu że żaden z ostatnich trenerów ManUtd nie miał odpowiednich warunków do prowadzenia drużyny jeżeli chodzi o struktury i organizację. I ja bardziej tutaj upatruje problemu. Bo może jak ETH będzie miał wszystko ładnie ułożone, to maszyna ruszy. Ale wydaje mi się i tak że jego głowa prędzej czy później poleci, i dopiero trener po ETH, jak już wszystko się w pionie sportowym wyklaruje, ułoży i zacznie funkcjonować, zacznie osiągać dobre rezultaty. Oczywiście pod warunkiem że to będzie trener z jakimś pomysłem, świeży. A nie Potter albo Conte :D
» 2 kwietnia 2024, 13:48 #334
tygrys26: Co? Co ma taktyka na dany mecz I styl do tego co się dzieje w zarządzie? Żaden inny trener nie dostał tylko transferów Co chciał jak Ten Hag. Holender dostal tych co chcial i wygląda to wszystko jak zza czasów Moyesa.
Tak więc jeszcze raz pytam, co ma zarząd do stylu? XD
» 2 kwietnia 2024, 14:02 #333
Pyra: Nie żebym bronił bo styl mamy w tym sezonie fatalny ale trzeba brać poprawkę na kontuzje.
W samej PL nasi zawodnicy opuścili 182 spotkania a zagraliśmy dopiero 29 spotkań.

Moyes w 38 kolejkach miał tylko 81 opuszczonych spotkań przez swoich zawodników.
» 2 kwietnia 2024, 14:35 #332
Piwal: skysports.com/football/news/11661/13083470/premier-league-injuries-newcastle-brentford-brighton-chelsea-sheffield-united-and-man-utd-suffered-most
» 2 kwietnia 2024, 14:47 #331
Pochmurny: A dlaczego Potter jest nieświeży? Utworzyła się jakaś dziwna narracja w której jeśli komuś gdzieś nie wyjdzie to już nic nie warty. Jak widzimy w Chelsea jest dość podobnie jak u Nas tylko, że tam jest problem wymiany wszystkiego na raz. Trudno jest coś skleić gdy masz prawie dwie nowe jedenastki graczy w drużynie na raz. Każdy przychodzi z innych środowisk, każdy ma oczekiwania, każdy jest zwyczajnie inny i trudno powiedzieć czy będzie pasował trenerowi.

Jedynie ludzie którzy nic nie wiedzą o danym trenerze i jego projektach, oceniają go po jednej wpadce w którą został rzucony przez właściciela. Tak potężny projekt wymaga czasu. Tym bardziej gdy masz tak wielu młodych zawodników przychodzących na kontakty trwające wiele lat dłużej niż standardowe. To nie jest normalna sytuacja i każdy trener może polec. U Nas masz problem złego zarządzania i przepłaconych średniaków, a tam próbę przebudowy w chwilę. Tak to wszystko łatwo nie zatrybi.
» 2 kwietnia 2024, 17:21 #330
Tidus4568: Zostawić Ten Haga na kolejny sezon ale pod warunkiem pozbycia się najemników i przeciętniaków czyli Martiala, Varana, Lindelofa, Eriksena, Casemiro, Maguira, Rashforda itd. Jeśli w trzecim sezonie będzie kiepsko, to jego zwolnienie w trakcie sezonu też nie będzie problemem. W MU trzeba oczyścić kadre z tych pseudopiłkarzyków bez mentalu.
» 2 kwietnia 2024, 12:40 #329
StewieGriffin: Przecież w przypadku roszad, o których piszesz, trzeba by było kupić około 10 nowych zawodników. Skąd na to czas i pieniądze?
» 2 kwietnia 2024, 13:00 #328
Tidus4568: Wolę wychowanków niż najemników.
» 2 kwietnia 2024, 13:06 #327
GS8GS: Tutaj nie chodzi o 10 nowych zawodników ale o 5 którzy będą wpasowywać się w długofalową politykę klubu. A u nas takiej nie było.
» 2 kwietnia 2024, 14:25 #326
mycka86: U nas polityka kadrowa jest taka, że co 2 lata trzeba wymienić 3/4 składu.
» 2 kwietnia 2024, 15:15 #325
sztejner: Duos with most chances created for one another :

Saka & Martinelli : 34
Salah & Nunez : 30
Bruno & Garnacho : 28
Watkins % Diaby : 27
Haaland & Alvarez : 26
» 2 kwietnia 2024, 12:21 #324
sztejner: Breaking : Anthony Taylor has been appointed the referee for Liverpool vs Man United.

Będzie ciekawie :D
» 2 kwietnia 2024, 11:49 #323
MrCygan: Ja nadal żałuję, że Rangnicka zwolnili i nie dali mu funkcji dyrektora sportowego - na dobrą sprawę nadal widzimy, że są tutaj piłkarze, którzy olewają grę i nie powinno ich tutaj być. Gość ewidentnie zna się na swoim fachu - Austria, która była w dość dużym kryzysie nagle zaczęła grać bardzo dobrą, intensywną piłkę. Dokonał kilku dość radykalnych zmian w powołaniach, otoczył się zaufanymi ludźmi i dało to efekty. U nas nic się nie zmieniło pomimo kilku menadżerów i jesteśmy w ciągłym kryzysie.
» 2 kwietnia 2024, 11:04 #322
StewieGriffin: Też nie rozumiem, dlaczego Erik zrezygnował z zostawienia Rangnicka w roli doradcy, dyrektora sportowego czy kogokolwiek. Przychodzisz do kompletnie nowej dla Ciebie ligi i rezygnujesz z gościa, który był już w klubie ( raptem kilka miesięcy, ale zawsze coś) zdążył poznać środowisko i zdiagnozować problemy. Rady Ralfa mogłyby być bardzo cenne, szkoda że ETH chciał mieć władzę autorytarną bo nawet gdyby Niemiec okazałby mu się zbędny to przecież na jego pensję by nie wykładał.
» 2 kwietnia 2024, 11:09 #321
awe: Rangnick nie pozwoliłby tutaj ściągnąć tyle niewypalow jescze kazdy przeplacony z Antonym na czele, dlatego nie pasował EtH.
» 2 kwietnia 2024, 11:12 #320
tygrys26: Dokładnie tak jak awe pisze.
Zobaczcie kogo chciał ściągnąć i kogo proponował Rangnick, a kogo sporwadzil Ten Hag.
Rangnick chciał ściągnąć zawodników mniej medialnych ale za to xiezko pracujących na boisku i większość z tych zawodników weszła na bardzo wysoki.poziom w tym momencie.
A zobaczcie kogo ściągnął ten Hag. Ani to dobre, ani ciężko pracujące. Ale za to jakie piekne bajki opowiadają ze ciężko pracują.
Slucha się ich tak samo jak pewne osoby pod sklepem które wszędzie były i wszystko robiły ale teraz muszą pic.
Takie same piekne bajki.
Zarząd popełnił kolejny błąd pozwalając Ten Hagowi decydować o transferach...
» 2 kwietnia 2024, 11:48 #319
Pyra: Tygrys
Antony, Hojlund, Mount, Casemiro, Malacia, Martinez - mi się wydaje, że wszyscy z tego grona biegają więcej niż ci zawodnicy, którzy od nas odchodzą z CRem czy Sancho na czele

Jedynie Eriksen i Evans z zakupionego grona są "spokojniejsi" ale to darmowe transfery i raczej sytuacja na rynku je wymusiła.
» 2 kwietnia 2024, 12:06 #318
tygrys26: Doczytaj bo było ich jeszcze kilku. Diaz czy Vlahovic to tacy medialni zawodnicy? CY nawet morata?
» 2 kwietnia 2024, 12:14 #317
Pyra: michal
i oczywiści każdy przyszedłby tu za 20M :)
prawda jest taka, że z grona które wymieniłem Ralf sam by z chęcią sięgnął po wszystkich oprócz Eriksena i Evansa i sprzedałby CRa, Martiala, Sancho itd.
» 2 kwietnia 2024, 12:14 #316
mycka86: Ciężko powiedzieć czy była możliwość żeby został, bo pod koniec kwietnia 2022 został oficjalnie ogłoszony nowym selekcjonerem reprezentacji Austrii. A do rozegrania było jeszcze kilka kolejek. Tą decyzją w zasadzie sam zrezygnował z dalszej współpracy z MU.
» 2 kwietnia 2024, 12:37 #315
jayjay2: Tego Sancho, który był u niego podstawowym zawodnikiem (17 razy podst. skład, na 21 spotkań.) i o którym w wywiadach mówił, że nie miał z nich żadnych problemów, podczas jego pobytu w klubie?

"According to Ralf Rangnick, Jadon Sancho did not contribute to any disciplinary issues or troubles during his time at Manchester United."
» 2 kwietnia 2024, 12:38 #314
Pyra: Ralf dostał skład jaki dostał i tym musiał grać, CR też biegał w podstawie a w pressingu był do bani, tak samo jak Pogba.

Gdyby potrenował nas dłużej na 100% Sancho i jemu podobni polecieliby ze składu, chyba żaden trener nie zostawiłby tego parodysty po tym co wygadywał ostatnio.
» 2 kwietnia 2024, 13:34 #313
tygrys26: A czy ktoś oprócz Ten Haga miał problem z Sancho? Bo jakoś nie przypominam sobie zeby inni trenerzy na niego narzekali. Może nie spełnił oczekiwań ale nikt nie wyciągał takich brudów.
A Ten Hag musiał się pozbyć Samcho zeby jego Antony mógł grać I po czasie się okazał ze Antony jest jeszcE słabszy
» 2 kwietnia 2024, 13:39 #312
mycka86: #tygrys26 trollujesz prawda ?

"Były zawodnik Manchesteru United Nemanja Matic twierdzi, że problemem Jadona Sancho może być jego nastawienie do obowiązków.

Według byłego kolegi z drużyny skrzydłowego, Nemanji Maticia, jego problem z Erikiem Ten Hagiem może wynikać z jego nastawienia i zaangażowania.

W Chelsea zawodnicy zachowywali się profesjonalnie. Byli punktualni, nigdy spóźnieni na trening. W United było jednak inaczej. Zdarzało się to praktycznie każdego dnia. Do zawodników, którzy zawsze się spóźniali zaliczali się Paul Pogba czy Jadon Sancho. Byli także inni.

Spóźnienia miały miejsce do tego stopnia, że Matic i spółka postanowili ustanowić system kar."

-"Źródło ESPN związane z klubem z Old Trafford opisało Jadona Sancho jako bardzo trudny charakter. Zawodnik często pokazywać ma dwie twarze, gdyż raz jest bardzo pobudzony i ekstrawertyczny, a innego dnia potrafi być bardzo skryty oraz izolować się od innych. Podczas prezentacji strojów klubowych na panelu Adidasa w Melbourne w 2022 roku miał poprosić dziennikarzy, aby nie zadawali mu pytań.

Natomiast niektórzy pracownicy klubu wspominają jeszcze, że Sancho czasami potrafi być bardzo wycofany i niemiły dla innych ludzi. Problemy zawodnika dały znać o sobie podczas kręcenia krótkich materiałów wideo na potrzeby transmisji w TV i mediów społecznościowych. Podczas, gdy inni gracze bezproblemowo nagrali swoje wstawki, to Sancho miewał problemy, a pracownicy klubu nie potrafili go rozweselić."

To tylko pierwsze z brzegu przykłady, jest ich cała masa.
» 2 kwietnia 2024, 14:15 #311
Sideswipe: Tych pierdół o pogonieniu Ralfa przez ten Haga czytać się nie da, serio myślicie, że to była jego decyzja? Masakra
» 2 kwietnia 2024, 14:28 #310
Pyra: ale co my tu porównujemy, Erik ściągnął tu napastnika, który pressuje jak kiedyś Rooney, biega praktycznie cały czas, Antony gra z piłką beznadziejnie ale też biega ile trzeba, Mount to samo

transfery w teorii były dobre, z różnych przyczyn w tym sezonie nikt nie odpalił z formą + masa kontuzji i mamy co mamy, z tych zawodników można jeszcze coś wyciągnąć w przyszłości
» 2 kwietnia 2024, 14:45 #309
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 15:29

Weghorst też biegał i pressował jak Rooney, tylko skutecznością bliżej mu było do Van Der Sara. Powinniśmy odpowiedzieć sobie na pytanie czy priorytetem w ocenie zawodnika ofensywnego jest ilość pressingów czy ilość zdobytych goli. Moim skromnym zdaniem:

Gole>Asysty>>>Dryblingi>>>>>Pressingi

Widzę jednak że Pyra ma inny system wartości i wymienił Ronaldo obok Pogby mimo zdobycia przez Cristiano 27 goli w 54 meczach a wyżej postawił Antonego Hojlunda i Mounta którzy nawet we 3 nie zbobyli jeszcze dla nas takiej ilości bramek. Nie mówię że Cristiano był idealny ale pamiętajmy że miał 37lat wiec nie oczekujmy że będzie ładował tyle goli i jednocześnie biegał za rywalami pressując podczas gdy Rashford i Martial sobie spacerują.

Gdybyście mieli jakieś pytania do Ralfa to priv do Pyry, on ma info z pierwszej ręki, wie po kogo sięgnałby Ralf i kto mu wadził w składzie.
» 2 kwietnia 2024, 15:16 #308
Pyra: Od następnego spotkania Casemiro wraca do podstawy i to bezdyskusyjnie.
Można chwalić Mainoo czy postawić czasami na Tominaya, ale jak grają razem to rywale oddają po 20-30 strzałów na naszą bramkę.
Erik musi wrócić do tego co działało w poprzednim roku lub zmienić taktykę poświęcając jednego skrzydłowego na rzecz Mounta, który wspomoże środek pola.

Casemiro - Mainoo, Bruno - Mount, Hojlund - Garnacho/Rashford
» 2 kwietnia 2024, 10:49 #307
StewieGriffin: Problem w tym, że z Casemiro to wcale nie musi wyglądać lepiej. Brazylijczyk w tym sezonie wygląda tragicznie, jest bez większego problemu objeżdżany w każdym meczu.

Serio, ja mam nadzieję, że któryś z naszych ex piłkarzy kiedyś książkę napisze i poświęci obszerny rozdział temu czemu po transferze do United zaliczył taki regres. Ja rozumiem, że Case jest już po 30, że miał urazy, ale dla mnie to jest wręcz nierealne żeby z jedno z najlepszych śpd stać się jednym z najgorszych i to w ciągu niecałego roku.
» 2 kwietnia 2024, 11:06 #306
Pyra: Mi z prostej matematyki wychodzi, że z Case w składzie zdobywamy w tym sezonie 1,8 pkt a bez niego 1,5pkt, także niech wraca i gra.
» 2 kwietnia 2024, 11:14 #305
tygrys26: Porównując sobie środek pola z Case a bez Case to mimo braku formy Brazylijczyka to środek pola wygląda o niebo lepiej z nim.
Ostatnio McTominay to zapomniałem, że był wgl w wyjściowej jedenastce. Jak Mainoo przy takim zawodniku ma się rozwijać i pokazywać swoje umiejętności? Skoro on musi stać w defensywie bo wesoły szkot biega sobie niewiadomo gdzie.
» 2 kwietnia 2024, 11:50 #304
Piwal: Pyra to może jeszcze powrót De Gei? Z nim w składzie prawie 2 pkt na mecz, z Onana 1,65 pkt na mecz. Szkoda ze Ty tej prostej matematyki używasz tylko wtedy gdy Ci wygodnie.
» 2 kwietnia 2024, 17:24 #303
Pyra: Na początku sezonu każdy psioczył na Onanę, po nowym roku Andre niestety stał się naszym najlepszym zawodnikiem. Piszę niestety bo w ostatnich 10 latach jak nasz bramkarz był najlepszy to nasza gra w polu była tragiczna.

Brentford oddało 31 strzałów, praktycznie jeden na 3 minuty, co my gramy w obronie to jest tragikomedia.
» 2 kwietnia 2024, 08:28 #302
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 10:54

Brentford miało 5 strzałów celnych tyle strzałów widzimy średnio w każdym meczu wiec nie róbmy z niego jakiegoś bohatera. To że walili dookoła bramki nie oznacza że Onana się w tym meczu wykazał. 3x obili mu obramowanie bramki gdy tylko patrzył i to też zaliczane jest do strzałów niecelnych.
» 2 kwietnia 2024, 10:49 #301
Pyra: No np. Arsenalowi strzelają celnie w meczu 2 razy, DDG w zeszłym sezonie 3,7 celnego strzału na mecz, więc te 5 celnych to bardzo bardzo dużo.
» 2 kwietnia 2024, 11:47 #300
zuk: Ligika Piwala:
Bramkarz zachowal czyste konto, ale nie nazywa sie Ronaldo - drewno, dramat, nie umie bronic, sprzedac i wstawic tam Ronaldo!
» 2 kwietnia 2024, 12:30 #299
Piwal: Logika zuka, napisze byle co aby tylko dowalić Piwalowi nawet jeśli to nie ma sensu. Żałosny jesteś.Gdybyś Ty jeszcze mecze oglądał to byś wiedział że my nie zachowaliśmy z Brentford czystego konta także wypad trollu.
» 2 kwietnia 2024, 13:26 #298
zuk: Z czystym kontem nie odnosze sie do ostatniego meczu, tylko do ogolnego twojego podejscia do Onany. Chocby czyste konto zachowal, 5 wspanialych parad mial i 5 zwyklych, plus dobre rozgrywanie, to i tak sie do niego przyczepisz. Zero obiektywizmu. Ale czego sie spodziewac po trollu, ktory swoja retoryke uwil wokol jednej osoby (w tym przypadku Ronaldo)
» 2 kwietnia 2024, 13:42 #297
Piwal: Pyra ale wymienianie jako przykład bramkarzy Arsenalu City czy Liverpoolu jako przykładów ilości strzałów mija sie z celem. Nie bez powodu są oni na czele tabeli. Ja pisząc o średnio 5 celnych strzałach mam na mysli całą ligę. Dla przykładu Areola ma średnio 5,7 strzału na mecz, Jose Sa podobnie, Dean Henderson nieco ponad 6, Vicario koło 4,5, Leno 5, Robert Sanchez 4,9 , Martinez 4,1 , Neto 5,2, Kamiński 5,7, Trafford 5,9 a Foderinghma 6,6. Jeśli zestawisz sobie wszystkich bramkarzy to wyjdzie Ci że te 5 strzałów celnych na mecz to jest raczej standard.
» 2 kwietnia 2024, 13:43 #296
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 13:50

Piwal, odniesiesz się do mojego komentarza? Nie róbmy bohatera z bramkarza z 5 strzałami na mecz a tego z 3,7 już można?
Czy strzały na bramkę Onany były bardziej łaskawe?

W sezonie 2021-22 gdzie średnio strzelali nam 4,74 na mecz DDG puścił 57 goli.
Także jak widać statystyki strzałów mają znaczenie jeżeli chodzi co później wpada i trzeba docenić Onanę bo w tym sezonie PL broni ma poziomie Allisona zostawiając Edersonów i innych pokemonów pokroju Raya daleko za sobą.

PS. Piszesz o standardach i wymieniasz ekipy z drugiej części tabeli, słaba prowokacja.

DDG 2022-23 - 3,7 strzału
2021-22 - 4,74 (puścił 57 goli)
2020-21 - 3,7
2019-20 - 3,45
2018-19 - 3,68
2017-18 - 3,76
2016-17 - 3,05
2015-16 - 3,15

Także widzisz, że te 5,03 z tego sezonu to jest ogromy wzrost w porównaniu z poprzednimi sezonami a w jednym sezonie w którym DDG musiał się zmierzyć z podobną ilością strzałów puścił rekordową ilość goli.
» 2 kwietnia 2024, 13:44 #295
Piwal: zuk zero to Ty sekund poświęciłeś przed napisaniem swojego głupiego komentarza. Również zero to Onana póki co miał takich pięknych meczów więc skąd mozesz wiedziec czy sie do niego przyczepie ? Wez sie skup na faktach a nie budujesz jakies teorie w oparciu o swoje wymysły. Gdy Onana grał fatalnie to go słusznie krytykowalem, gdy notował pierwsze dobre występy to studziłem emocje bo jeden dobry występ nie zmaże fatalnego początku sezonu, ostatnio nie popełnia błędów i nie czuje potrzeby żeby komentować jego grę uważam jednak że na pianie z zachwytu jest jeszcze za wcześnie a w tej dyskusji zwróciłem tylko uwagę że z 31 strzałów wiekszość była w trybuny a 5 strzalów celnym które odnotowało Brentford to nic specjalnego w meczach tej ligi co z resztą udowodniłem.

Masz w ogóle coś na temat do napisania czy będziesz dalej próbował sprowadzać dyskusje do nazwiska Ronaldo ?
» 2 kwietnia 2024, 13:54 #294
zuk: Jesli wedlug ciebie Onana mial zero swietnych meczow, to nie ma o czym z toba rozmawiac. Zmykam cieszyc sie fajnym zyciem i tobie tez tego zycze, bo sledzac twoje komentarze wiem, ze mocno tego potrzebujesz. Milego dnia :)
» 2 kwietnia 2024, 14:03 #293
Piwal: Pyra wymieniłem Ci bramkarzy ekip z różnych miejsc tabeli od 4 do ostatniego w przeciwieństwie do Ciebie gdy podałeś tylko Arsenal.

De Gea miał u nas status bohatera nie przez wybrany przez Ciebie jeden sezon tylko przez całą swoją kariere u nas. Tyle ile on nam meczów wyratował to Onana nigdy nie dobije i fakty są takie że David był bramkarzem który mimo wpadek potrafił nam ratować punkty, Onana póki co więcej punktów nam zawalił swoimi babolami niż wybronił + ośmieszył nas w LM w jednej z najłatwiejszych grup mimo ze mieliśmy najwiecej goli strzelonych w grupie.

Między nimi jest przepaść i nie wiem czemu Ty w kółko wracasz do tego tematu w momencie gdy dyskusja toczy się o czymś z zupełnie innym. 5 strzałów celnych zatrzymanych na mecz to nie jest jakiś wielki wyczyn, chociaż muszę przyznać że zanotował świetne interwencje broniac strzał i dobitkę.
» 2 kwietnia 2024, 14:11 #292
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2024 14:16

zuk Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni czy o co z Tobą chodzi? Napisałeś "Chocby czyste konto zachowal, 5 wspanialych parad mial i 5 zwyklych, plus dobre rozgrywanie" to Ci odpowiedziałem że Onana nie miał jeszcze ani jednego takiego meczu. Chyba że sobie jakiś wymyśliłes. Fakty są jednak takie że nawet dobre występy były okraszone stratą bramek, błędami w rozegraniu lub takimi które mogły kosztować nas utratę goli.

Bierzesz sie chopie za pisanie i docinki a tylko sam się przy tym ośmieszasz bo nie wiesz co napisałeś komentarz wcześniej i w rozmowie o meczu z Brentford wylatujesz z czystym kontem a później palisz głupa ze chodziło Ci o inne mecze.
» 2 kwietnia 2024, 14:15 #291
Pyra: tak, wszystkie ekipy PL, oprócz top3 bo nie pasują do twojej wydumanej teorii
jak my mamy zaliczać się do topu to max 3 strzały na bramkę powinniśmy przyjmować a nie 5, zobacz w poprzednich latach przy 3 z groszami nie liczyliśmy się ani razu w walce o mistrza
» 2 kwietnia 2024, 14:41 #290
Piwal: Pyra ale ja o top3 nie musze pisać bo wiadomo że oni pozwalają na niewielką ilośc strzałów. Wyciągnij sobie jednak średnią z całej ligi łącznie z top 3 to wyjdzie Ci pewnie coś koło 4,5-5 strzału na mecz (nie liczyłem, strzelam na oko).

W poprzednich latach problemem nigdy nie był bramkarz, z De Gea nie mieliśmy problemu znaleźć się w czołówce drużyn tracących najmniej goli. Problemem była mala ilosc zdobywanych bramek. Nawet w ostatnim sezonie Davida mieliśmy tyle samo straconych goli co drugi w tabeli Arsenal z tą różnicą że oni strzelili 30 goli więcej od nas a w takiej sytuacji to nawet złota rękawica Davida nie pomoże.
» 2 kwietnia 2024, 15:00 #289
Leh: Ciekawe. Zaproponowaliśmy Southampton deal za ich dyrektora sportowego, Wilcoxa. Southampton się nie zgodziło, więc Wilcox złożył wypowiedzenie. I ponoć ma rok zakazu konkurencji w kontrakcie. I będzie czekał żeby przyjść do nas.

Ciekawe są te ruchy Ineos. Za Ashwortha też nie chcieli płacić. I pokazują tymi ruchami, że raczej będą czekać, niż przepłacać.

To się bardzo spina z tym, co pisano już wcześniej, że celem mają być zawodnicy mający rok w kontrakcie. Czyli deal na zasadzie: puszczacie teraz tanio albo za rok bierzemy za darmo. Bardzo ciekawa wydaje mi się ta strategia, zobaczymy co przyniesie.
» 1 kwietnia 2024, 21:48 #288
Pyra: Jak tak dalej pójdzie to połowa Anglii zostanie bez dyrektorów a my jak nie mieliśmy nowego tak dalej nie mamy.
» 2 kwietnia 2024, 07:02 #287
lukJakubowski: Rangnicka mi szkoda także.

To był gość, ale w United nie mógł sobie w tamtym okresie poradzić, bo to były czasy, gdzie każdy, by poległ.

Do nas nikt poważny po Mourinho się nie rwał. Ten klub łamał trenerskie kręgosłupy przez nieudolną górę, która miała gdzieś rozwój sportowy.

Erik jeszcze nie utonął. Jeżeli zdobędzie Puchar Anglii to będzie trenerem, któremu uda się sztuka zdobywania trofeum w każdym sezonie, kiedy prowadził zespół.

Dla mnie, jako kibica United FAC jest więcej warte, niż 4 miejsce w lidze bez pucharu.
Rozumiem jednak ciśnienie na LM, bo to daje kasę klubowi.

Ja w ocenie Erika wstrzymuje się do ostatniego meczu sezonu. Jeżeli wyszarpie Puchar Anglii to należy dać mu wypełnić kontrakt.
» 1 kwietnia 2024, 20:51 #286
klusek0128: Opowiedz nam czego nie dała ta gora? Kasy na transfery ? Czy trawa była zła? Stare trybuny pewnie utrudniają grę...
Taktycznie ten zespół jest tragicznie porawdzony.
Od dwoch lat nie ma 1% progresu. To jest DRAMAT !
Bayern widząc co robi Tuchel natychmiast się wycofuje z błednego ruchu, tutaj brnie się dalej w bloto.
Real czy Chelsea ruska tak samo. Nie ma wynikow nie ma trenera.
» 1 kwietnia 2024, 21:04 #285
lukJakubowski: Klusek, czego góra nie dała?

Projektu sportowego. Tu wszystko było robione na zasadzie "Kasa może wszystko".

Właśnie, że nie może. Od czasów Moyesa są powielane ciągle te same błędy, jeśli tego nie widzisz to Twój problem.

Tu nikt z topu trenerskiego nie przyjdzie, bo ta stajnia Augiasza zatopi każdego. Tu jest potrzebne powolne pozbywanie się pewnych piłkarzy. Krok po kroku, choćby za cenę sezonów bez LM.

Należy sprzątać zespół z zawodników leniwych i nie przystosowanych do współczesnej piłki. Jako, że Erik poległ w sprawie transferów to niech zajmuje się tym góra, ale nie na zasadzie ściągania Ronaldo, Sancho i innych gorących, marketingowych kąsków.

W United jest wiele do poprawy, trener to najmniejszy problem w tym syfie.
» 1 kwietnia 2024, 21:16 #284
JackDav: Trener to najmniejszy problem? Zdrowy jesteś? Żebyśmy zagrali przyzwoicie to się muszą wszystkie planety w linii ustawić, nawet w b klasie jest więcej taktycznej gry niż u tego czeladnika...
» 2 kwietnia 2024, 08:50 #283
Panoramix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2024 20:46

Apropo Rangnicka to nie zapomnę pierwszych 30 minut jego pierwszego meczu z Crystal Palace. Ten doskok, pressing i odbiór. Przecierałem oczy ze zdziwienia, że nasi tak potrafią. Zespół wygląda wtedy jak City Guardioli czy Liverpool Kloppa. Nigdy czegoś takiego nie widziałem, ani za Moyesa, ani za Van Gaala, ani za Mourinho ani za Solskjeara.
Wiadomo Mourinho miał swój dobry drugi sezon, Ole miał świetne swoje pierwsze miesiące, tam było wiele zwycięstw. Ale takiego nowoczesnego futbolu jak te 30 minut z Palace za Rangnicka to nie widziałem.
» 1 kwietnia 2024, 20:44 #282
wider: nie bez powodu np Klop i inne uznane osoby ze swiata piłki z niemiec mówią że Ralf to "ojciec gegepresingu"
» 1 kwietnia 2024, 20:47 #281
KubaUtd: Pamiętam jak dziś to było coś pięknego ale szybko leniom się odechciało biegać
» 1 kwietnia 2024, 20:47 #280
brazylianwisnia: Tak samo wyglądały mecze z Tottenhamem i Chelsea w zeszłym sezonie ale takie przebłyski o niczym nie świadczą.
» 1 kwietnia 2024, 21:14 #279
sauerlandevent7: Rangnick , mi tez go szkoda ale z drugiej strony kadra a klub to trochę inna para kaloszy . Zobaczmy na Roberto Martineza - Belgia - Portugalia , to są na tamten czas samograje . A z kim sie mierzą - luksemburg,Słowacja itp.
w kazdym razie nie potentaci piłki noznej.
» 1 kwietnia 2024, 18:45 #278
Mariusz199028: Zaczynam żałować ze Ragnick nie dostał pełnego sezonu następnego. Coś czuję że Austria zrobi dobry wynik na Euro
» 1 kwietnia 2024, 18:05 #277
Cwr91: Nigdy nie miał dostać pełnego sezonu
» 1 kwietnia 2024, 18:14 #276
Batigol222: Nawet gdyby dostał pełen sezon, to co z tego? Jeśli dobrze pamiętam, to tę filozofię gry Ragnicka było widać chyba tylko w pierwszych 2-3 spotkaniach. Zakładam, że potem piłkarze po prostu przestali go słuchać, i może podobnie jest teraz z Ten Hagiem. Jak dla mnie ten klub nie zacznie funkcjonować dopóki nie przejdzie prawdziwej, dogłębnej rewolucji kadrowej. Jeżeli gwiazdą i symbolem obecnego United jest Rashford, czyli grajek, któremu w większości spotkań nawet nie chce się udawać, że ma zamiar pracować w pressingu, to czego można się spodziewać po takim zespole? Nie bronię Ten Haga i nie należę do jego fanklubu, ale sama zmiana trenera niewiele tutaj pomoże (no chyba, że nowym trenejro zostałby Klopp albo Guardiola).
» 1 kwietnia 2024, 18:18 #275
karuzel91: Ten Hag zaraz kończy drugi sezon gry i jego filozofii nie było widać nawet w 2-3 spotkaniach. Chyba że jego filozofia jest autostrada do bramki i oddanie możliwości drużynom przeciwnym na milion kontaktów we własnym polu karnym i 20+ strzałów na własna bramkę co mecz. Nailed it łysy.
» 1 kwietnia 2024, 18:35 #274
wider: "to tę filozofię gry Ragnicka było widać chyba tylko w pierwszych 2-3 spotkaniach. Zakładam, że potem piłkarze po prostu przestali go słuchać"
przecież sam Ralf mówił że z tak słabo przygotowanymi fizycznie zawodnikami nie da rady grać swojego presingu dlatego porzucił ten pomysł
» 1 kwietnia 2024, 19:23 #273
sisinho: @batigol222

Czyli uważasz że nawet jego "zołnierze" nie chcą wypełniać jego zadań? Ja rozumiem Rasha, McTomka czy Lindelofa bo to nie jego transfery, ale Amrabat, Antony, Martinez, Malacia nie wyglądali na piłkarzy wiedzących co mają grać. Jedynie Onana wie co ma grać tylko nie ma z kim.
» 1 kwietnia 2024, 20:47 #272
NexaT: karuzel91, jak jesteś typowym kibicem z pamięcią sięgającą maksymalnie do poprzedniego obiadu to tak, możesz tych dobrych meczów nie pamiętać.
» 2 kwietnia 2024, 09:45 #271
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2024 18:00

Erik do końca sezonu zostanie na 100%
Co by się nie działo,pewnie pozwolą mu rozegrać prawdopodobny finał FA Cup.
A nóż widelec pożegna się z nami w stylu Van Gaala.
Wiem że brzmi to co najmniej śmiesznie,no ale co mi pozostało innego ?? Wiara w finał FA to jedyne co mi zostało w tym sezonie. Ligę kończymy na 6 miejscu,z innych pucharów poodpadalismy.
Ciężko być dziś kibicem United,a jeszcze bardziej ciężko wierzyć w końcowy sukces w jakimś pucharze,ale po to kibicuje żeby wierzyć
Trzymajcie się Diabły
» 1 kwietnia 2024, 17:58 #270
Clsco: Pytanie czy ktoś w zarządzie wierzy w awans do LM w tym sezonie.
» 1 kwietnia 2024, 18:02 #269
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2024 18:07

Raczej nie,podejrzewam że z Ligą pogodzony jest zarówno zarząd jak i trener piłkarze i kibice. Pozamiatane. Było wyjść z szatni przeciwko Brentford - a jedyne co wyszło to wstyd i kompromitacja. Z resztą nie pierwsza i nie ostatnia,dlatego ja pokładam wiarę tylko w Puchar Anglii,a przynajmniej w trzeci finał w ciągu dwóch lat...
» 1 kwietnia 2024, 18:07 #268
DevoMartinez: Z ciekawostek nie wiem czy było ale w meczu przebiegliśmy 5 km mniej od naszego rywala. Jak my mamy grać skuteczny wysoki presing z takimi statami? Tu trzeba sadzać na ławę za brak zaangażowania poszczególnych graczy i tyle. Nie angażujesz się w mecz? Nie grasz. Niestety w tej chwili mamy tak szczupłą kadrę, że nie ma kogo wpuścić a co gorsza nie ma na pozycjach rywalizacji. Ale to się zmieni i oby zmieniło się latem paru zawodników bo czasem 1-2 takich co zafituje potrafi zmienić oblicze całej drużyny.
» 1 kwietnia 2024, 17:32 #267
axel52: Posadzisz 8 cz9 na ławie? Kto będzie grał?
» 1 kwietnia 2024, 18:02 #266
DevoMartinez: No o tym napisałem przecież. Nie ma zmienników.
» 1 kwietnia 2024, 18:36 #265
Krzyk: Tak szczerze to 5km to nie jest wcale dużo. To daje 0,5 km na pilkarza. W sytuacji gdzie nasi zawodnicy powinni znacznie przewyższać technicznie przeciwnika, to nie powinno być szczególnie widoczne. Widać raz że mniej biegają to dwa biegają bez ładu i składu. Bo na oko to wyglądało jak 20km mniej
» 2 kwietnia 2024, 01:03 #264
Aln555: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2024 17:18

BREAKING NEWS
Anthony Martial zamierza przedłużyć kontrakt z Manchesterem United do 2027 roku! Klub ma obniżyć piłkarzowi tygodniówkę do 150 tysięcy funtów + dodatki za dobre wyniki.

Erik ten Hag nadal wierzy we Francuza, mimo wielu kontuzji. Ludzie ze środowiska piłkarza przekonali INEOS że Anthony Martial będzie "lekarstwem" na bardzo niską skuteczność w ofensywie drużyny Erika Ten Haga.- Sky Sports
» 1 kwietnia 2024, 17:15 #263
DevoMartinez: Oby nie dali się na niego nabrać. Raz można, ale drugi raz to już będziemy frajerami którzy zasłużyli na swój los.
» 1 kwietnia 2024, 17:33 #262
Jimo12: Dobrze, że dziś Prima aprilis xD
» 1 kwietnia 2024, 17:35 #261
MANmanyUTD: Czy Anglia może w końcu wygrać Euro? Mają chyba wszystko prócz obrony. Jakby mieli na SO do dyspozycji takiego Rio i Terryego to byłby komplet. Ale siła ataku jest niesamowita. Foden, Saka, Kane, Bellingham, Rice, Maddison, Grealish... miazga. Mi osobiście na papierze brzmi to lepiej niż we Francji...
» 1 kwietnia 2024, 16:41 #260
Rabona: obronę mają i to bardzo dobrą, większy problem jest na bramce i moim zdaniem w osobie samego selekcjonera
» 1 kwietnia 2024, 16:52 #259
brazylianwisnia: Nie z tym selekcjonerem
» 1 kwietnia 2024, 17:14 #258
sauerlandevent7: Juve nam sprząta Motte według plotek a naprawdę szkoda , jest to trener w wielkim potencjałem.
» 1 kwietnia 2024, 16:32 #257
Freddie: Dałbym mu jeszcze sezon. Arteta dostał czas.
» 1 kwietnia 2024, 15:29 #256
Freddie: Chyba ze ktos pokroju Nagelsmanna, duze nazwisko. Ale nie ma takich.
» 1 kwietnia 2024, 15:52 #255
jayjay2: Dobrze, że istnieje ktoś taki jak Arteta, bo EtH nie miałby już żadnych "argumentów", żeby zostać na stanowisku. W sumie to śmieszne, bo podobno jeden z najlepszych managerów na świecie, porównywany do Pepa i Kloppa, który miał wprowadzić ofensywny futbol i z miejsca robić lepsze wyniki niż poprzednicy, szczególnie OGS, musi dostać czas tylko dlatego, że Arteta dostał czas, dla którego Arsenal był pierwszą samodzielną pracą jako manager, wcześniej był tylko asystentem, a nie np. dlatego, że wprowadził nowy styl, albo robi dobre wyniki.
» 1 kwietnia 2024, 16:12 #254
tygrys26: Jayjay pozamiatał
» 1 kwietnia 2024, 16:31 #253
DoktorFootballu: No właśnie jedyny argument za ETH jest taki na, który wpływu nie ma ETH.
» 2 kwietnia 2024, 09:38 #252
Dexxter: Ja mam wrażenie, że od wielu lat, my ciągle powtarzamy, że tu potrzeba rewolucji. Przychodzi nowy trener kupuje szroty, dostaje 2 lata i znowu trzeba rewolucji i tak w kółko. Teraz znowu to samo .... A Jak nie będziemy mieli LM, to ciężko będzie o fajne transfery latem i ściągniemy znowu drogo najemników a nie piłkarzy z ambicja.
» 1 kwietnia 2024, 13:47 #251
Cwr91: Typowe dla tego sezonu, zagramy dobry mecz po którym kibice zaczynają mieć nadzieję, po czym następuje taki występ jak w sobotę i tak w kółko, jak się wydaje że jesteśmy na dnie to nagle ogrywamy Liverpool żeby mecz później zagrać totalna kaszanę i tak od początku sezonu. Według mnie sezon jest spisany na straty, w 5 miejsce nie wierzę, wolę się pozytywnie zawieść niż się przeliczyć. Jest szansa na puchar Anglii i to by było miłe zdobyć trofeum ale też się nie nastawiam, choć tutaj większe szanse niż na awans do LM. Mam tylko nadzieję że zawodnicy powracają do zdrowia i następny sezon zaczniemy w pełnym wzmocnionym składzie bez wymówek.
» 1 kwietnia 2024, 13:38 #250
PogBooom: Zastanawiam się czy to faktycznie my gramy czasami dobry mecz czy może przeciwnik ma słabszy dzień i na więcej nam pozwala...
» 1 kwietnia 2024, 13:44 #249
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2024 10:59

Najgorsze jest to, ze jak przyjdzie nowy trener to tym primadonnom przez rok sie zachce biegac, a potem to samo, kasa spora i olewanie. I oczywiscie dawanie szansy wszystkim od nowa z Martialem wlacznie i skupywanie kolejnych pod nastepna taktyke. Ile to juz razy bylo.
» 1 kwietnia 2024, 10:58 #248
jayjay2: Wraz z nowymi rządami ma się to zmienić. Trener już nie będzie odpowiadał za politykę transferową. Więc jeśli jakiś zawodnik nie będzie odpowiadał osobie decyzyjnej i odpowiadającej za politykę transferową, to odleci. Nie będzie też spełniania wyłącznie zachcianek trenera, jak ma to miejsce za EtH.
» 1 kwietnia 2024, 11:05 #247
KubaUtd: Tu trzeba trenera który odstawi gwiazdeczki od składu a nawet ich sprzeda.Eth umiał zrezygnować z Ronaldo o De gei a teraz katuje mecze zawodnikami bez formy
» 1 kwietnia 2024, 11:05 #246
Pochmurny: W ciągu roku części tych grajków może tu już nie być. Akurat o to bym się nie martwił. Jeśli nowi ludzie będą trzymali standardy jakie są zapowiadane to ci co spróbują powielać schematy z ostatnich lat będą jako pierwsi do odstrzału. Nie ma co patrzeć przez pryzmat chwilowego wzrostu zapału. Nikt dokładnie nie wie co się wydarzy. Jednak jeśli zmiana trenera da jakikolwiek bodziec pozytywny to nie widzę nic przeciwko temu. Tu piłkarze mają grać o swoją przyszłość i klubu, a jak widzimy w tym sezonie to za ETH nie bardzo im idzie, więc po co on ma siedzieć dalej? Trener nie potrafi wpłynąć pozytywnie na to co ma? To jaki sens jest dalej to ciągnąć? Równie dobrze ktoś inny będzie miał nową szansę. I jak już napisałem, piłkarze też dostaną za swoje, raczej nikt nie będzie tak krótkowzroczny aby za krótki okres czasu ich nagradzać kolejnymi kontraktami. Wierzę, że to się skończy.
» 1 kwietnia 2024, 11:13 #245
Paps: Jeśli ten mecz nie wstrząsnął kibicami wierzącymi w projekt Erika to już nic więcej nie można zrobić.
» 1 kwietnia 2024, 10:46 #244
skowron32: Moim zdaniem City już się może koronować, Arsenal mocny ale jak to Arsenal zrobią kupsko metr przed kiblem. Klopy, hmm Liverpool chciałby ukoronować mistrzostwem odejście i piękna historie Jurgenowi
» 1 kwietnia 2024, 08:09 #243
zbyszek7: Jak myslicie: jesli stracimy teorytyczne szanse na LM np 5 kolejek przed koncem sezonu to Erik poleci czy jednak beda go trzymać do konca sezonu? Bo to ze poleci to jest raczej pewne
» 1 kwietnia 2024, 03:17 #242
waingro: Zostanie do końca sezonu. Moyesa zwolnili na kilka kolejek przed końcem, ale wtedy tak słaby sezon to była nowość.
» 1 kwietnia 2024, 04:41 #241
przemosx: Damy radę, wytrzymamy z nim do końca sezonu. O jeden sezon za długo.
» 1 kwietnia 2024, 08:52 #240
JackDav: Dla mnie osobiście to już nie ma znaczenia kiedy on poleci, najważniejsze, żeby zarząd już to wiedział i prowadził z kimś rozmowy.
» 1 kwietnia 2024, 12:17 #239
Mariusz199028: Szkoda słów na to wszystko ... w meczu z Liverpoolem była walka pasja i Łudziłem się że będzie dobrze w następnych meczach a tu mecz z brentford i znów się zawiodłem. Niech ten sezon się już skończy i ten Hag odejdzie . Potrzeba Rewolucji w united ale nie wydawać też dużych pieniędzy. Może stawiać na wychowanków plus transfery mlodych głodnych gry
» 1 kwietnia 2024, 03:06 #238
pbskarpy: Mijają kolejne lata... Dzisiaj dotarło do mnie, że jesteśmy przeciętniakami z historią. Gdy czytam wypowiedzi piłkarzy to tylko utwierdzam się w przekonaniu, że tak właśnie jest. O jakich standardach oni mówią?
» 31 marca 2024, 23:39 #237
pbskarpy: O takich, których nigdy nie zaznali.
» 1 kwietnia 2024, 00:15 #236
waingro: Najlepszych piłkarzy nie są w stanie skusić nawet pieniędzmi, których zresztą nie ma tak dużo, a zalegają jeszcze z płatnościami za szrot Ten Haga. Sportowo są gdzieś w okolicach 10 miejsca w hierarchii. W samej Anglii na pewno za MC, Liverpoolem i Arsenalem, a Tottenham i Chelsea mają przewagę miasta do wygodnego życia.
» 1 kwietnia 2024, 02:53 #235
Mateusz131213: " a Tottenham i Chelsea mają przewagę miasta do wygodnego życia." waingro, mógłbyś rozwinąć?
» 1 kwietnia 2024, 11:22 #234
GS8GS: London is the capital city of the United Kingdom. A jak wiadomo w stolicy żyje sie najlepiej w opini wszystkich z zewnątrz.
» 1 kwietnia 2024, 15:58 #233
brazylianwisnia: To kilka lat za późno zdałeś sobie sprawe, że to United nie ma żadnych argumentów by uważać się za top.
» 1 kwietnia 2024, 17:19 #232
adriano69: Po meczu z Liverpoolem pozostało znowu tylko wspomnienie...
» 31 marca 2024, 23:13 #231
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 22:22

City miało 72% posiadania piłki a nie przekroczyli xG 1.00 to pokazuje że możesz bronić całym zespołem i kontrolować mecz ,szkoda że jak ktoś nam zabierze piłkę to wyglądamy w obronie jakbyśmy grali w 8 bo rywal nas z każdej strony bombarduje a byle wrzutka powoduje bicie serca ,oby kiedyś było lepiej
» 31 marca 2024, 22:21 #230
Batigol222: do czegoś takiego przede wszystkim trzeba mieć zawodników, którzy będą przez całe spotkanie bronić ze 100% zaangażowaniem. Dzisiaj Jesus to przez sporą część spotkania był drugi LO, a Saka drugi PO. Garnacho i Rashford to tak nie za bardzo lubią pracować w defensywie, zwłaszcza ten drugi.
» 31 marca 2024, 22:48 #229
Leh: Saka też nie lubi. Ale pracuje. Nie wiem czy to kwestia mentalu zawodnika czy motywacji ze strony trenera. Ale Arsenal gra od nas z zupełnie innym zaangażowaniem i poświęceniem.
» 1 kwietnia 2024, 00:18 #228
flt32705: Ja do tej pory nie mogę w to uwierzyć jak taka drużyna jak my wiadomo w przebudowie itd ale tak dać sie stłamsić drużynie z doła tabeli... No comment tu szkoda słów a o tym że mając 0-1 w tej 96 minucie i mają we łbie że utrzymujemy te max 3 minuty i mamy 3 pkt to nie, no to jest nie pojęte, a tak naprawdę to jakieś 4 może 5 do 1 powinno się skończyć
» 31 marca 2024, 20:50 #227
PogBooom: A ja nie moge uwierzyć że od odejścia Fergusona ,wydając miliardy euro do tej pory jesteśmy w przebudowie ....
» 31 marca 2024, 21:23 #226
zbyszek7: I jeszcze będziemy przez 3 lata po zmianie trenera i zarzadu
» 31 marca 2024, 23:39 #225
tyber28: I nie opowie o tym uczuciu? :(
» 31 marca 2024, 20:31 #224
SickRabbit: Jak mecz city z mistrzami marca, bo nie oglądałem?
Sądząc po posiadaniu piłki i niebezpiecznych atakach to siedzieli na nich jak szpak na czereśni, mimo to 0-0 wtf
Zaparowali autobus czy co?
» 31 marca 2024, 20:29 #223
Jimo12: Siedzili, ale sytuację groźniejsze miał chyba arsenal, i ogólnie zamurowali, że city jeden celny strzał oddało u sb.
» 31 marca 2024, 20:36 #222
top4fun: Na pewno nie siedzieli tak jak wczoraj brenford walczące o utrzymanie
» 31 marca 2024, 21:51 #221
wezuwiusz: Mecz był słaby.Arsenal obsral zbroje i się zamurował.Oddanie pierwszego miejsca na tym etapie sezonu takiej drużynie jak Liverpool może się zakończyć ich majstrem.
» 1 kwietnia 2024, 09:20 #220
NexaT: Tragiczny mecz, nie dało się tego oglądać. Brakowało wszystkiego, co było w meczu z Liverpoolem, czyli szybki doskok, agresja, wybieganie, chęć do gry i napierania na bramkę. Myślałem, że może po pierwszej połowie się poprawimy, ale no graliśmy totalne dno.

Sama bramka wywalczona, dużo się tam działo, ale wywalczyli tego gola, ale wytrzymać minutę i stracić na 1:1? Ile to już razy w tym sezonie, jak tak można. Nie wiem co więcej napisać, rzygowiny totalne.
» 31 marca 2024, 20:11 #219
Syndicate: Cóż... Można się było spodziewać, że na Etihad Arsenal stać max na remis. Prawdopodobnie przegrali mistrzostwo tym meczem. Ale paradoks jest taki, że The Gunners nie umieją odjechać rywalom.

Ciekaw jestem potyczek na Old Trafford z Arsenalem i z The Reds. United może paradoksalnie przesadzić o tytule. City ma teoretycznie najłatwiej. Chociaż coś mi mówi, że Klopp "tego nie wypuści". Pozostało 9 kolejek. Sporo. Szkoda, że bez United w grze o mistrza...
» 31 marca 2024, 19:53 #218
Jimo12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 20:01

Można się z nich śmiać, ale nie przegrali w tym sezonie z nikim z big6, Live ma autostradę do mistrzostwa, ale ja tam jeszcze afc bym nie skreślał, pewnie odpadną z Bayern i live-i shity będą się męczyć jeszcze w LM i LE
» 31 marca 2024, 20:01 #217
Syndicate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 20:19

Jimo

Ja akurat się z nich nie śmieję. Chodzi mj bardziej o to, że jeśli w takim ścisku w czubie chcesz wygrać mistrzostwo to musisz wygrywać mecze w nazwijmy to "małej tabeli" (bezpośredni rywale).

Remis na Etihad złym wynikiem może i nie jest ALE Liverpool jednak odjechał na 2pkt, a City nadal tuż za plecami. Wciąż o mistrzostwie decyduje zaledwie przypadkowe rozdanie w obrębie JEDNEJ kolejki!

Ja z tej trójki mistrzostwa ŻYCZĘ... Najlepszemu.

Arsenal oczywiście wygląda na tym etapie rozgrywek solidniej niż w zeszłym sezonie, ale należy zaznaczyć jednocześnie, że City już nie wygląda na takiego potwora.

Z kolei Liverpool wydaje się być najbardziej zdeterminowany. Obawiam się, że w ligowym starciu z The Reds na Old Trafford przebieg meczu będzie zupełnie inny.

Szkoda tej przerwy... Naprawdę. Bo drużyna po prostu NIE miała szansy zatrybić na fali tamtego ważnego zwycięstwa.
» 31 marca 2024, 20:17 #216
Jimo12: Patrząc jak gramy nie równo, to nie wiadomo jak maszyna losująca wylosuje następny mecz, albo będzie im się chciało, albo nie, jestem anty hag, ale widać, że te panienki grają jak im się chce, i bez dużej przebudowy niema szans rzucić wyzwania topce.
» 31 marca 2024, 20:42 #215
MORWA: O arsnenalu kiedys spiewal Krzysiu Ankowiak:
"Zakazany owoc znowu szansa przeszła obok"
Ten "zakazany owoc" to dla arsenalu wielkie trofea. Na koniec sezonu znowu beda to spiewac.
Klub-przegryw od zawsze i na zawsze.
» 31 marca 2024, 19:29 #214
Alksonix: Tak jak United od 2013. Przykre jest to, że głupszy fanbase MU musi się "zadowalać" takimi wydarzeniami. Nas nie powinno obchodzić, to co robi klub od przegrywania, jak sami mamy wiele u siebie do ogarnięcia. Nie schodźmy do poziomu przedszkola.
» 31 marca 2024, 23:14 #213
wider: póki co jest to kolejny wazniejszy mecz w którym haland nic nie gra
» 31 marca 2024, 19:16 #212
Freddie: Arsenal nie istnieje dzisiaj.
» 31 marca 2024, 18:59 #211
axel52: Że co? 0-0 widzę i żadnej jakiejś super okazji City.
Faktycznie nie istnieje.
Nie istnial to MU wczoraj z laczkami z Brentford.
» 31 marca 2024, 19:04 #210
Syndicate: A tak nieco odbijając od głównego tematu. Leverkusen przypomina mi w tym sezonie (bardzo) pamiętne United 1998/99. Charakter, determinacja i dużo szczęścia. No i te come backi... Piękna historia
» 31 marca 2024, 17:05 #209
skowron32: Podobno UEFA nie ugiętą i jeśli MU załapię się do pucharów to nie zostaniemy dopuszczeni...
Biednemu zawsze wiatr w oczy. I chyba chłopaki wiedzę, że nie ma sensu się starać jak i tak nie pograją
» 31 marca 2024, 17:03 #208
Braks: Ja słyszałem co innego
» 31 marca 2024, 18:27 #207
uzio: Odkąd ogłoszono, że Ratcliff składa ofertę za United, info od UEFy było takie, że nie widzą potencjalnego problemu. Sam prezydent UEFA, Ceferin tak twierdził.

Red bulle dopuścili, jak wiadomo UEFie zależy na kasie, więc szczerze wątpię żeby ich nie dopuścili.

Większy problem to się zakwalifikować z taką grą.
» 31 marca 2024, 18:31 #206
blanco1987: No a City 100000 zarzutów i robią co chcą niestety takie życie.
» 31 marca 2024, 18:36 #205
skowron32: Zaraz Panowie, to są wiadomo tylko pogłoski choć uważam, że jeśli dotyczy to UNITED to może być prawda. City to jest inna liga, oni mogą więcej niż my i inni.
» 31 marca 2024, 19:14 #204
zbyszek7: Dobra LFC dowiezli teraz licze na Arsenal bo jedyny pozytyw tego sezonu to brak 4 z rzedu mistrza dla $ity
» 31 marca 2024, 17:00 #203
tygrys26: Do czego to doszło, że kibic United chce obejrzeć dobry mecz to włącza takie Brighton i lepiej piłka chodzi niż w United xD
A do City czy Live to lata świetlne nam brakuje
» 31 marca 2024, 16:48 #202
zbyszek7: Nie trzeba wlaczac Brighton wystarczy uwaznie ogladac Brentford czyli nonejmy ktore obnazaja wielkie gwiazdy Man Utd
» 31 marca 2024, 17:01 #201
Batigol222: Kapitalnie wygląda ta gra pozycyjna Brighton, a przecież tam nie ma takich piłkarzy, którzy są w stanie dać coś ekstra, jak np. De Bruyne czy Maddison, albo są tak świetnie wyszkoleni technicznie, że nie będą tracić piłek nawet na bardzo małej przestrzeni, jak Bernardo lub Foden.
» 31 marca 2024, 15:48 #200
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 16:57

Że nie ma dużych nazwisk to nie znaczy, że nie są w stanie dać coś ekstra. Co to w ogóle za gadka, w każdej solidnej drużynie jest piłkarz co może dać coś ekstra...
» 31 marca 2024, 16:55 #199
Batigol222: Czytanie ze zrozumieniem sprawia ci jakieś problemy? Są piłkarze, którzy potrafią wyłamywać się poza schematy i oferować swojej drużynie mniejszy lub większy naddatek jakości. Najbardziej ikoniczne przykłady to Messi i Ronaldinho. W kadrze Brighton jest tylko jeden zawodnik, który regularnie był w stanie dawać zespołowi coś ekstra dzięki skali swojego talentu i poziomowi nieszablonowości: Mitoma. Reszta tych zawodników to rzemieślnicy z niezłym przygotowaniem technicznym, ale będący jedynie wykonawcami schematów, a nie kreatorami.
» 31 marca 2024, 17:12 #198
trezegram: Ja to mam z Ciebie bekę, robisz z tej piłki nożnej nie wiadomo jaką filozofię, a to bardzo prosty sport.
» 31 marca 2024, 17:17 #197
Batigol222: Tak, bardzo prosty i zawsze tak było haha.

youtube.com/watch?v=DWjmbTp5jq8
» 31 marca 2024, 17:27 #196
rreddevilss: Zobaczcie sobie jak Liverpool intensywnie gra a jak my gramy stojanowa XD
» 31 marca 2024, 15:33 #195
GS8GS: Patrząc na wczorajszą grę na skrzydłach coraz bardziej pragnę transferu Nico Williamsa do nas.
Z Garnacho mogliby tworzyć świetna parę skrzydłowych z wymiennością pozycji. Pojedynki jeden na jeden.
Bardzo mi się podoba ten młody Hiszpan.
» 31 marca 2024, 15:32 #194
Batigol222: Problem z tym młodym Hiszpanem polega na tym, że ma zadatki na prawdziwego kocura: szybki, silny, pracowity, kapitalnie dryblujący, obunożny. Nie wierzę w to, że po takiego grajka zgłosi się tylko United.
» 31 marca 2024, 15:50 #193
GS8GS: Dlatego powinniśmy próbować powalczyć o niego a nie przepłacać za Olisie.

W mojej opinie jeśli udałoby się nam kupić Williamsa i przywrócić Greenwooda, mielibyśmy atak i skrzydła na lata.

Mimo iż jesteśmy molochem pod względem przychodów od strony FFP jesteśmy biedni. A jak to się mówi biednych nie stać na tanie rzeczy, tutaj akurat zawodnika.

Nie chodzi o to aby przepłacać za każdego zawodnika, Ale w przypadku hiszpana mówimy o zawodniku na dekadę.

Już mówi się że chce go Barcelona, pewnie będą pytały kluby z PL. Więc może warto ubiec Barcelonę. A chyba sam Athletic byłby bardziej słynny wytransferowac Nico poza Hiszpanie.
» 31 marca 2024, 18:00 #192
jayjay2: Mac Allister dwie świetne prostopadłe piłki do Salaha. U nas Mainoo czy McTommy wszystko do najbliższego i do tyłu.
» 31 marca 2024, 15:21 #191
tygrys26: Juz tak nie lrzesadzaj z tym Mainoo. Miał kilka dobrych podan do przodu ale cóż z tego skoro reszta drewniaków od razu odgrywała do tyłu.
Zeby taki Mainoo mógł dobrze wyglądać musi mieć obok siebie zawodników z wyższej półki, a u nas? Sorki ale McTominay to już dawno powinien być po za klubem bo roni się kolejna święta krowa jak Lingard
» 31 marca 2024, 15:24 #190
GS8GS: Mainoo w ostatnim meczu miał dwa świetne podania do przodu. To nie wina chlopaka ze Hojlund musiał walczyć z 3 rywalami, Garnacho był dobrze kryty a Rasford gra jak junior. Trzymając zbyt długo piłkę i oddając ją rywalom.

My nie radzimy sobie z wybieganymi zespołami, one nas zajeżdżają. Wczoraj nie było pomysłu co zrobić z piłką jak już znajdowaliśmy się przed polem karnym rywali.

I obiektywnie ten jeden punkt dla nas to i tak wielka wygrana w tym meczu.
» 31 marca 2024, 15:30 #189
GS8GS: Zgadzam się z tobą że Mainoo, wykorzystał swoją szanse a media i kibice angielscy zaczeli pokładać w nim duże nadzieje.
Chłopak ma 18 lat, i bardzo dobrze wszedł w zespół jak i kadre narodową.

Ok możemy go porównywać no topowych zawodników w ich prime'ie ale czy to ma sens porównywać 18latka z zawodnikiem który ma 7 lat doświadczenia więcej? Można powiedzieć że teraz ten jest lepszy w tym, a tamten w tym.

Jeśli chłopak będzie grał regularnie za 2-3 lata może być liderem naszego zespołu.
U nas ustawiany jest jako ta "6" która podłącza się czasem do akcji ofensywnych.


Southgate w pierwszym meczu też dał mu takie zadanie, gdzie Rice go asekurował z tyłu.
W drugim meczu już dostał możliwość gry bardziej do przodu z zadaniami "8" i zaprezentował się jeszcze lepiej. Pokazał zmysł do gry na małej przestrzeni, przed polem karnym przeciwnika, i często ich nękał. Czasem wydawało się to to będzie playmaker przed polem karnym Belgów.

Chłopak jest bardzo młody, jeśli wytrenuje umiejętność crossów na linie obrony i przerzucanie piłki nad środkową linią rywali będzie to na prawde zawodnik kompletny do gry box to box, jak Jude Bellingam.

Dla mnie to niesamowite żę w ostatnich dwóch sezonach okazało się ze perełki o potencjale 100mln były w naszej akademi. Mam tutaj na myśli Garnacho i Mainoo. Ale też Kambwala pokazał się z dobrej strony.

Tak na prawde teraz wszystko zależy od naszego pionu sportowego. W jakim kierunku będziemy rozwijać Mainoo, a będzie też to wymuszone tym jakiego partnera sprowadzimy mu do gry.
» 1 kwietnia 2024, 11:06 #188
KubaUtd: Już bramka dla Brighton może być dobry mecz
» 31 marca 2024, 15:03 #187
HillsHaveEyes: Pisałem o tym że stracimy pkt z Brentford, to frosty i jego banda w różowych okularach atakowali mnie, bo United przecież jest lepsze :D i jaki zemnie kibic skoro stawiam na inną drużynę. hehe wczoraj postawiłem na remis, tak jak zapowiadałem kiedyś i hajs się zgadza, duuuzy hajs :D

Oczywiście z Chelsea nie liczyłbym na fajerwerki, bo z naszą obroną to będą wchodzili jak w masło więc 1 pkt to max co możemy tam ugrać. Nasza obrona pokazała kunszt przy bramce na 1-1 we wczorajszym meczu, gdy wszyscy za przeproszeniem polecieli do piłki jak mucha do G a zostawili osamotnionego strzelca gola.

Tak jak pisałem mecze z Brentford, Chelsea i Live to będzie max 4 pkt ale raczej mniej w moim odczuciu. Pamiętajcie, totki puchną an Erik potrzebuje czasu. Wesołych świąt!
» 31 marca 2024, 14:02 #186
Syndicate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 14:04

I znowu...

Wygrana w Pucharze z The Reds - świetna taktyka Ten Haga, top4 w zasięgu, mamy świetnych piłkarzy...

Remis po przerwie reprezentacyjnej - beznadziejny Ten Hag, słabi kopacze w drużynie...

No fakt, Brentford ma przecież lepszych. W ogóle ten skład biednego United jest najslabszy w lidze. Na poziomie spadkowicza...

Tymczasem żadne z powyższych zdań nie jest prawdą.
Osobiście śmiem twierdzić, że gdyby (tak GDYBY) mecz z Brentford był choćby chwilę po zwycięstwie nad Liverpoolem to United wygrałby go nawet trzecim garniturem. Zdania nie zmienię.

Paradoksalnie przerwa ostudziła ten zespół. Szkoda, bo naprawdę bjla szansa wejść na właściwe dla tego klubu obroty. Myślę, że WTEDY piłkarze to poczuli.

No i niestety jest to też kolejny psztyczek dla Ten Haga. Nie umie nakręcić zespołu, utrzymać tego flow. Naprawdę szkoda.

Liczę jednak na udany finisz sezonu, który da jakiś pozytywny impuls na przyszłą kampanię. Oby z nowym człowiekiem na ławce...
» 31 marca 2024, 13:58 #185
DevoMartinez: Za ten mecz to jednak bym obwiniał Ten Haga. I nie za to, że nie zmotywował zawodników bo oni sami powinni być odpowiednio zmotywowani. Ale za to, że nie zmienił sposobu broneinia. Presingi wysokie nie działały i narażaliśmy się co rusza na kontry, należało cofnąć się i bronić na własnej połowie i tyle.
» 31 marca 2024, 14:02 #184
blanco1987: A ja mam szczerze mówiąc dość słuchania wymówek o kontuzjach i to tym, że mają wpływ na naszą grę. Skork tak jest,to gramy tylko 11 "wartościowymi" graczami bez opcji zamienników. Więc trener kupuje kupe g. Skoro i tak gra 2wychowankami na skrzydłach a nie ma kogo wstawić za zmianę by nie stracić na jakości. Ale to już jest tak od dawna kiedy kupuje się Daniela Jamesa, Antonego, Sancheza, Diallo, Pellistri, Mkhytarian, Depay, Martial, Zaha.

A jakich SAF kupował tylko zawodników na ofensywnych?
Kupil Ronaldo, Naniego, Rooney, Younga, Teveza, Parka, Giggsa (wiadomo akademia), Chicharito, Berbatov, Ruud, RVP. Ile oni trzymali poziom - LATAMI.

Teraz z wyjątkiem Bruno, Ibry, Cavaniego, Lukaki, Di Marii no i bądź co bądź Pogby to Żaden transfer nie daje nam nic przez dłuższy czas.

Pamiętajcie mówię tylko ofensywie.

My bazujemy na wychowankach, i one sezon players.

Wybieramy złych zawodników. A czemu tak jest? Czy przez skauting czy marketing czy życzenie szefów. Tego nie wiemy ale wiem jedno, że jak już mówiłem kiedyś- skillem wygrasz mecz ale. Ie zdobędziesz mistrzostwa.

Tu potrzeba charakteru i oddania w meczu.

Trochę się rozpisałem ale musiałem po tym co mówię ETH na konferencji, że to wina kontuzji.
» 31 marca 2024, 13:58 #183
tygrys26: Ej ej ale Zahe to szanuj.
Chlop praktycznie nie dostał szansy na rozwój w United. Tutaj nawet więcej czasu dostal wiecznie drewniany Lingrad czy teraz McTominay
Martial swego czasu tez ciągnął drużynę za uszy w tabeli razem z Bruno.
Może to nie wina niektórych piłkarzy, że nie chcą się rozwijać?
Skoro Martial czy nawet Rashford potrafią rozegrać dobry sezon, a później graja kupę to bym szukal raczej winy w trenerze/personelu którzy nie umieją zdiagnozować problemu
» 31 marca 2024, 15:21 #182
NoLogo: Jeszcze jakiś czas temu po takim występie i do tego długi weekend dochodzi, to tu by było luźno 500 wpisów, pomyje wymieszane z całą masą śmieszno-żenujących wymówek broniących myśl taktyczną, a dzięki holenderskiemu rekordziście ludzie już przywykli do tego paździerza.
» 31 marca 2024, 13:54 #181
Widmo: A może po prostu okres świąteczny zrobił swoje?
» 31 marca 2024, 13:57 #180
blanco1987: Niestety nie zgodzę się- rekord breaker był Moyes. W każdym meczu coś potrafił przełamać. United nie przegrało z dana drużyna od 120 lat - bach Moyes to zmienić.
Drużyna nie oddał więcej niż 4 strzały na bramkę- Bach moyes to zmieni.
» 31 marca 2024, 14:12 #179
NoLogo: Jak zebrać wszystkie do kupy to aktualny 'boss' jest bezkonkurencyjny.
» 31 marca 2024, 14:25 #178
ALLADYN: Z Ten Hagiem nawet nie chodzi do końca o wyniki. Tylko o brak progresu i frajerski styl gry odzierający taki klub z godności.
Pierwszy lepszy zespół oddaje po 20-30 strzałów na naszą bramkę. Odbiór piłki i doskok do rywala to dla nich jakaś czarna magia. Bilans bramkowy 40:40.
Nie działa ofensywa, nie działa defensywa.

Ile Radcliff będzie taką fuszerke tolerował?
» 31 marca 2024, 13:40 #177
DevoMartinez: Jest pewna zależność między intensywnością i jej brakiem a naszymi wynikami. Jeśli wkładamy siły w mecz/presing/poruszanie się bez piłki to wyglądamy dobrze. Kiedy gramy statycznie, bez podejmowania walki fizycznejj to wyglądamy jak zespół o klase gorszy. Same umiejętności techniczne, strzeleckie mamy. Za to mental , podejście do meczy i to czy zespół zapierdzeila czy nie to czysta loteria. Dla tego przed meczem pisałem, że ten mecz to niewiadoma. Trudno przewidzieć jak zagramy ale to już któryś raz kiedy po meczu gdzie wkładamy siły kolejny gramy jak niepełnosprawni.
» 31 marca 2024, 13:27 #176
tygrys26: Tak szczerze to kto ma te umiejętności? Mainoo, Onana, może Hojlund, Fernandes i chyba tyle.
Reszta to kopie się po czole i nic więcej. McTominay wczoraj to duch na boisku, Rashforda szkoda komentować bo trzeba by było napisać n-ty raz to samo.
Przecież technicznie to Martial ich wszystkich zjada nawet...
» 31 marca 2024, 13:43 #175
Piwal: A kto odpowiada za brak motywacji i podtrzymania zaangażowania? 11 zawodników każdy z osobna? Czy może zamiast spuszczać się nad meczem z Liverpoolem należało im przez kolejne tygodnie mówić ze było dobrze ale mogło być lepiej i zmusić do cięższej pracy na treningach ?
» 31 marca 2024, 13:43 #174
DevoMartinez: No generalnie za mental odpowiada sam sportowiec. Albo masz motywacje i chęć rywalizacji udowodneinia, że jesteś lepszy od rywala albo tego nie masz. A, że niektórzy u nas go nie mają to trochę pokłosie tego, że czują się pewnie. Dostali ogromne kontrakty, nic nie muszą bo w Utd się zawodników nie zwalnai albo ciężko to idzie i zostaja do końca dojąc ile wlezie.
» 31 marca 2024, 13:58 #173
Piwal: Ok, dzięki za wyjaśnienie.
» 31 marca 2024, 15:28 #172
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 15:38

Powiem więcej, jak ktoś się obija to powinnien dostać bure od kolegów na boisku. Tak to w zdrowym zespole wygląda. Trener ma narzędzie jakim jest zmiana. Grasz słabo ława. Ale u nas te narzędzie też średnio działa bo niektórzy zawodnicy mają ambicje zarobić a się nie narobić. A i sama ławka dość wąska więc z musu niektórzy będą grali mimo słabszej postawy.
» 31 marca 2024, 15:37 #171
Pochmurny: Zastanawiam się jak to jest z naszymi rezerwami i młodzieżowcami. Ktoś ich ogląda, przygotowuje, wdraża? Przecież nasi w co drugim meczu rozkładają nogi i mają wywalone. Młodzi nie mogą dostać sygnału, że mają poprawić swoje przygotowanie fizyczne aby wejść do pierwszego składu? Skoro nasz pierwszy nie biega, gra nie wiadomo co, to młodzi nie powinni mieć problemu aby zaistnieć. Tam coś się dzieje czy sztaby liczą, że magiczna różdżka i bezczynność uratują wszystko? Dlaczego tu niema żadnej konkurencyjności? Jak to jest, że w takiej np Barcy wyciągają co chwilę jakichś młodziaków i grają przyzwoicie, a u Nas ciągle ci sami niezależnie jak mają wywalone . Jak ten sztab chce coś poprawić, no jak?

To nie są wszystko wypadki przy pracy, a schemat większości spotkań. Środek pola jak przegrywał wszystko tak przegrywa dalej. Skrzydła jak nie umieją wygrywać pojedynków tak dalej pupa. Według mnie obrona jest najmniej winna całej sytuacji bo jak oni mają sobie radzić gdy często nie mają wsparcia. W tym meczu Bissaka robił mnóstwo rajdów między obrońców przeciwnika, ale nic z tego nie wynikało bo reszta na stojąco. Potem strata i trzech graczy przeciwnika na trzech naszych. Jak to możliwe, że środek pola i ofensywa nic nie robią z przodu, a z tyłu również ich niema? Dlaczego ci gracze są dalej wybierani do pierwszego składu? Tu już dawno powinien być jakiś standard dla każdego, że w meczu mają przebiec minimum tyle i tyle na pewnej intensywności. Nie? To automatycznie ławka. Oficjalnie powiedzieć o tym w mediach i patrzeć czy chcą zarabiać pieniążki, może wolą olać temat. Nikt ich nie zmusza do gry w tym klubie i to powinno być sygnalizowane od sztabu, a nie wygląda aby było. Było niby o standardach i rygorach, a gdzie one są teraz. Nie spóźniają się na treningi? To wystarczy? Może niech jeszcze się nie kompromitują na boisku. Boże jedyny, tu jest tyle sprzeczności i braku logiki. Świat nie jest taki skomplikowany, a tym bardziej świat piłki. Chcesz grać to się starasz i nie schodzisz poniżej pewnego poziomu, tyle. Cała reszta niech zasuwa do Ekstraklasy. Na ich miejsce za 1/4 pensji znajdzie się mnóstwo zawodników którzy jakością nie będą odstawali. Mamy bliżej końca sezonu niż początku więc nie ma co się łudzić, że trener coś zmieni po takim czasie. Jedyne co się zmieniło to to, że chyba ETH już nawet biją na treningach bo miał chyba oko podbite...
» 31 marca 2024, 13:22 #170
NoLogo: Widocznie zabetonowana głowa osoby wystawiającej skład, zamiast szukać alternatyw i sadzać albo nawet nie brać do składu meczowego leniwców bez formy - czym dawać motywację drugiemu / trzeciemu garniturowi, to jest dla niego za dużo i zwyczajnie jeszcze nie dorósł do roli managera w takim klubie.
» 31 marca 2024, 13:58 #169
Rabona: Brak tym ludziom motywacji (nie wszystkim) ale z Live wyszedł ten sam skład a grali jak inni piłkarze bo to był mecz o być albo nie być z największym rywalem w pucharze. W szatni panuje przekonanie że w tym sezonie w lidze nie ma już o co grać i nikt (najbardziej odpowiedzialny jest trener) nie umie ich odpowiednio zmotywować. Żeby było śmieszniej, na potwierdzenie mojej teorii nie zdziwię się jeżeli wygrają puchar w finale z City.
» 31 marca 2024, 12:49 #168
sztejner: Też odnoszę takie wrażenie...
Wyżej niż 6 miejsce nie będziemy,niżej raczej też nie,a może spróbują spiąć się na Coventry i Man City...
» 31 marca 2024, 13:20 #167
vanantgaal: Ten projekt powinien się zakończyć po finale FA bez względu na wynik tego meczu. Jedyne co ewentualnie powinno przedłużyć agonię tego zespołu to awans do LM choć chyba niewielu już jest optymistów, którzy wierzą że jest na to nadzieja. Zespół może mieć gorszą formę, może mieć problemy, może tracić punkty, nic nie wygrać. Natomiast musi być jakiś zalążek projektu zmierzającego do jakiegoś celu. Tu nie ma nic. Grupa ludzi pozbieranych na "chybił trafił ", którzy nie tworzą żadnego kolektywu. Poszczególne mecze, w których nasza forma wygląda jak zupełny przypadek. Raz dobrze, raz fatalnie, potem kilka razy przeciętnie, potem fatalnie. Ten projekt zmierza do niczego. Oczywiście winę ponosi zarząd, poszczególni zawodnicy ale też sztab na czele z ETH. Struktury powstają na nowo, zawodnicy też będą wymienieni. Do wymiany jest też trener, niestety. Jakie by nie były okoliczności to aktualny stan tego zespołu jest nie do zaakceptowania. Dwa lata budowy zespołu a jest najgorzej w erze pofergusonowskiej. Mnie się potencjalni kandydaci na nowego trenera zupełnie nie podobają natomiast tkwienie w tym chorym układzie, który jest teraz nie doprowadzi do niczego dobrego.
» 31 marca 2024, 12:48 #166
Hoodys: No i też jedna rzecz - niektórzy piszą że nie ma nikogo ciekawego na rynku. Ale jak to - jest/będzie De Zerbi którego sam City chce namaścić na następcę Pepa. Nagelsmann który robił mega robotę w Bayernie. Jest ten trener Sportingu czy tam Benfiki. Ten Hag to po prostu kolejny Holender który nie poradził sobie z tempem i intensywnością Premier League
» 31 marca 2024, 12:59 #165
wider: ludzie mówią że nikogo ciekawego na rynku trenerskim nie ma.
Np. taki Ange Postecoglou jestem wręcz pewny że sporo osób nigdy nie słyszało tego nazwiska przed jego przyjściem do totków, a taki "no name" robi dobrą robotę w zespole który pozbył się właśnie najlepszego napastnika ligi. Chłop nie potrzebował nie wiadomo ile czasu by było widać co chce grać i mimo że czasem wyniki totków nie powalają to jednak zawsze grają swoje
» 31 marca 2024, 13:09 #164
sztejner: Nie chce umniejszać Postecoglu,ale my w pierwszych sezonach Jose Erika czy Ole też wyglądaliśmy dobrze
» 31 marca 2024, 13:40 #163
GS8GS: Najpierw trzeba określić strategie, plan rozwoju i budowy sezonu na najbliższy lata.
A dopiero potem szukać trenera.
Za poprzedników kupowano znanych zawodników, którzy u nas obniżali loty. W sumie to za ETH jest podobnie. Naszą grę w ostatnich miesiącach ratują młodzi.

Jeśli chcemy ich rozwijać to musimy dać im czas i trenera który będzie na nich stawiał.

Przyjście nowego trenera zawsze niesie ze sobą efek nowej miotły. Ale gdy grunt zacznie się osuwać będzie stawianie na doświadczonych wyjadaczy którym u nas już motorycznie odjechała liga.

Uważam że powinniśmy postarać się o transfery zawodników jak Todibo, Hernandez, Williams. Którzy mogą już teraz zwiększyć dynamikę i jakość naszej gry. Ale też mają jeszcze duży potencjał do rozwoju.

Osobiście przeprowadziłbym właśnie tego typu transfery, plus ktoś na 6-8 z przeglądem boiska i umiejętnością posyłania crosow i prostopadłych. ( wczoraj trwałe nas tak zamęczyli) i dał jeszcze jeden sezon Erikowi ale już bez żadnej taryfy ulgowej.

Cel na przyszły sezon
Miejsce w top4
Realna walka o tytuł do końca sezonu.
Rozwój młodych zawodników.
» 31 marca 2024, 15:45 #162
DevoMartinez: Pokłosie tego, że nie bronimy średnio nisko na własnej połowie. A z niedziałającym presingiem z tyłu robi się u nas masa wolnej przestrzeni której nie ma komu łatać.
» 31 marca 2024, 13:37 #161
rreddevilss: Phillips w City grał słabo to Pep go zwyczajnie skreślił i odstrzelił ,kazdy robi pomyłki transferowe ,ale u nas One dostają nieskończenie wiele szans i tak jak powtarzam od dawna nie kupować gwiazdeczek tylko zawodników ambitnych i zadziornych jak Ci z Brentford np zobaczcie ile samym wybieganiem,ambicja i wola walki można ugrać
» 31 marca 2024, 12:41 #160
spartan1: Jeszcze ktoś jest za pozostawieniem ten haga? Jakiś Brentford nad miażdży i oddaje 30 strzałów na naszą bramkę, co to ma być, ta drużyna nie broni progresu i pod wodzą ten haga nie zrobi ten hag out
» 31 marca 2024, 12:40 #159
skowron32: Mi się podoba polityka MC, przychodzi grajek nie sprawdza się w 1 sezonie to zawija walizki i dziękujemy następny. Tyle, że jak MY już kogoś kupimy to dajemy mu szans milion dwieście a on i tak ma wywalone a co gorsza ciężko mamy sprzedać kogoś, bo piłkarz traci u Nas zdolność gry w piłkę. I robi się ciężko sprzedawalny.
» 31 marca 2024, 12:26 #158
wider: u nas problem jest taki że jak ktoś potrafi prosto kopnąć piłkę na 5m to od razu dostaje kontrakt +200k
» 31 marca 2024, 12:49 #157
rreddevilss: My wgl nie wyglądamy jak drużyna a jak zlepek jakiś gości wziętych z łapanki a nie takich co dzień w dzień ze sobą trenują cała ofensywa wgl ze sobą nie współpracuje a każdy gra pod siebie tam ,nie widać żadnej chemii i zrozumienia ,zagrają jeden dobry mecz a potem przez 2 miesiące mają wywalone ,w tym klubie to z 5-6 zawodników zasługuje by nadal grać a my oczekujemy cudów w postaci top 4 gdy mamy większość kadry do wymiany na czele z trenerem ,jesteśmy w dupie i trzeba się z tym pogodzić pytanie czy już od lata zaczniemy z niej wychodzić ,mam nadzieje że Ci nowi ludzie jednak widzą to co się dzieje i będą reagować bo jak czytam co wygaduje nasz trener po meczach to zwyczajnie jest mi wstyd jak nisko upadlismy
» 31 marca 2024, 12:08 #156
skowron32: O ile byłem w stanie zrozumieć niezgranie zespołu w 1 sezonie ten haga, tak nie rozumiem jak po 2 latach nie można wyćwiczyć jakis schematów trenując dzień w dzień tych samych ludzi. To jest nie pojęte serio? Śmiem twierdzic, że w normalnym klubie nie wykonalne, a jednak.
Przed Nami kolejny kabaret ze smerfami będzie
» 31 marca 2024, 12:30 #155
MiSt: Drużynie brakuje mentalu + młodzi zawodnicy mają zazwyczaj nierówną formę. Wczoraj Brentford rozjechało nas mentalnie. Zawsze byli o krok przed nami i wykorzystywali nasz totalny brak zaangażowania.

Muszę jednak pochwalić Mounta. Chłopak dobrze się ustawia i naprawdę nieźle nadaje się do gry kombinacyjnej. Chciałbym zobaczyć jak ta drużyna wygląda bez Bruno i wprowadzić w jego miejsce Mounta. Moim zdaniem jesteśmy zbyt uzależnieni od formy Portugalczyka i potrzebujemy w pomocy czegoś świeżego. Podejrzewam jednak, że do końca sezonu Mason będzie grał ogony (o ile pozostanie zdrowy).
» 31 marca 2024, 11:53 #154
Pochmurny: Żeby odstawiać zawodnika który jest głównym motorem napędowym w każdym aspekcie to trzeba mieć pewność iż inni gracze potrafią robić podobne rzeczy. Mount nie jest nawet w ułamku zbliżony umiejętnościami do Bruno. Żaden inny zawodnik w naszym składzie nie jest. To tak nie działa, że usuniesz najlepszego gracza ostatnich lat i nagle z pupy wszystko zacznie wyglądać lepiej. Będzie ze dwóch graczy jak Portugalczyk to będzie można robić takie rotacje. Z drugiej strony każda świetna drużyna ma kliku tego typu zawodników i to w pierwszym składzie. Potrzebujemy odważny graczy którzy chcą grać w piłkę, a nie jak np Scott być człowiekiem od wepchnięcia sytuacyjnie piłki do siatki. Już samo to pokazuje w jakim miejscu jest ta drużyna skoro zamiast jakiegoś grajka który robi różnicę biega osoba mogąca nic nie robić większość spotkania. Żeby nie było to tylko przykład i w tym sezonie cenię wyżej Szkota niż Marcusa czy Casemiro. Tylko, że to żadne usprawiedliwienie dla bezużytecznych graczy.

My potrzebujemy ludzi grających w piłkę i biegających i to wystarczy. Bruno jest ostatnim zawodnikiem którego trzeba odstawić od składu. Zacznijmy od reszty bezużytecznych, a potem okaże się czy i Portugalczyk potrzebuje zmiany.
» 31 marca 2024, 12:13 #153
MiSt: Zgodzę się, że Bruno jest ostatni do odstawienia - nawet jeśli jest w kiepskiej formie. Chciałbym jednak zobaczyć United, które nie polega na magii jednego zawodnika.

W sumie możesz mieć rację. Brakuje obok Bruno zawodników na odpowiednim poziomie. Ja już jestem zmęczony tym, że nasi zawodnicy są tak mało inteligentni na boisku. Zawsze oddają piłkę Bruno i liczą na cudowne podanie (często nawet nie wychodzą na odpowiednie pozycje). To już trwa latami i nie dotyczy tylko drużyny Erika.
» 31 marca 2024, 13:04 #152
Piotrek1991d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 11:49

Niestety ale kiedy gramy tak fatalnie przez 90 minut a potem jakims cudem udaje nam sie w doliczonym czasie gry strzelic gola to powinnismy zrobic wszystko aby nie wypuscic zwyciestwa z rak.A co robia nasi?W kolejnej akcji daja sobie wbic bramke i zamiast wymeczonych 3 punktow mamy 1
» 31 marca 2024, 11:48 #151
KubaUtd: Manchester United w ostatnim ośmiu meczach dopuścił rywali do oddania 184 strzałów!

31 vs Brentford
25 vs Liverpool
23 vs Everton
27 vs Man City
16 vs Nottingham Forest
17 vs Fulham
22 vs Luton
23 vs Aston Villa

Grubo się dzieje
» 31 marca 2024, 11:43 #150
wider: chłop pewnie będzie przebierał o ofertach więc raczej nikłe szanse że wybierze akurat nas
» 31 marca 2024, 12:03 #149
jayjay2: Środek pola United vs Brentford:

Mainoo: 37 celnych podań, 3 progresywne podania, 0 kluczowych podań
McT: 23 celne podania, 2 progresywne, 0 kluczowych podań
Janelt: 41 celnych podań, 10 progresywnych, 3 kluczowe podania
Jensen: 39 celnych podań, 9 progresywnych, 6 kluczowych podań

Nawet Brentford ma kreatywniejszy środek pola od nas... może nadrabiamy chociaż zaangażowaniem?

Mainoo: 2 próby odbioru, 1 udany odbiór, 1 przechwyt, 1 zablokowane podanie
McT: 1 próba odbioru, 1 udany odbiór, 0 przechwytów, 1 zablokowane podanie
Janelt: 6 prób odbioru, 4 udane, 2 przechwyty, 3 zablokowane podania
Jensen: 2 próby odbioru, 2 udane, 2 przechwyty, 1 zablokowane podanie


E, jednak też nie, ciekawe skąd Brentford miało te 85 kontaktów z piłką w naszym polu karnym.
» 31 marca 2024, 11:27 #148
awe: Mianoo wczoraj tragiczny, tak jak zostal przechwalony na wszystkie sposoby tak zawiodl na calej linii na pewno zaszkodził mu McT u boku, ale nie pamietam zeby nawet duet McFred mial tak beznadziejny wystep, ta para to byl glowny winowajaca tego beznadziejnego spotkania.
» 31 marca 2024, 11:36 #147
Kilerek7: Dlatego ja spokojnie obserwuje Mainoo, bo duży hype na niego jest, a ja nie widzę póki co w nim gracza co robi różnice jakąś, jest poprawny i tyle. Przywykłem, że MU winduje swoich wychowanków ponad skale.
» 31 marca 2024, 11:42 #146
awe: Mocno wierze w tego chlopaka, ale pompowanie balonika wskoczylo juz na bardzo wysoki poziom, nie wiem czy nie jest tak, ze chlopak sie za dobrze poczul po przygodzie w reprezetnacji.
» 31 marca 2024, 14:35 #145
jaratkow: Pomijam katastrofalny przebieg meczu, w którym prezentowaliśmy się raczej żałośnie. Ale mimo wszystko nasi piłkarze dokonali czegoś szczególnego. Zdobyć prowadzenie w doliczonym czasie gry i nie wygrać... Nie każdy to potrafi
» 31 marca 2024, 11:24 #144
Pochmurny: Ciekawe co by się stało gdyby strzelili naszym szybko gola. Pewnie byłby pogrom.

Trudno jest być konkurencyjnym jeśli twoja drużyna nawet nie biega. Jak to jest, że nasi nie potrafią grać na jakiejkolwiek intensywności? Jak to jest, że nasi nie widzą potrzeby dania z siebie więcej? Jak to jest, że ci gracze dalej wychodzą w pierwszym składzie? Nie mamy lepszych? Od tego dziadostwa nie mamy lepszych?! Takich którzy chociaż będą zasuwać do przodu i do tyłu? Niema takich zawodników? Żadnego? Nawet jednego? To po jakiego jest ten trener? Co to za selekcja? O co tu chodzi? Mecze reprezentacyjne nagle są zmorą? Zwykle mecze co tydzień są fizyczna zmorą naszych? Kto jest za to odpowiedzialny? Kontuzje? Martial? Pogba? Zarząd? No kto zezwala im nawet nie biegać? Nie zawszę wychodzi, ale wysiłek włożony w spotkanie to podstawa. Gdyby nasi byli City, Arsenalem, Liverpoolem to jeszcze ujdzie bo tamci zawyczaj grają bardzo dobrze, ale nasi? Tu jest jeden mecz tragiczny, potem znośny, fatalny, ujdzie, całkiem, całkiem, tragiczny, fatalny, znośny i tak w kółko. Mam dość oglądania ludzi którym nawet się niceche dać minimum od siebie. Bo tak, oni nie dali w tym meczu nic, zupełnie nic. Czekam na kolejne spusty nad każdym z nich, że zagrali jeden mecz na 5 przyzwoicie, że Mainoo to kot, że Rash wraca do formy, że ETH po jednym spotkaniu zasługuje na pochwały. Tu wszystko jest żałosne i uzależnione od przypadku.

Standardy są strasznie niskie i pierwszy raz napiszę, że chcę zdecydowanie zmiany nie tylko większości grajków, ale również trenera. Po coś on jest, a nie widać po co. Nie sądzę, że ten człowiek będzie w stanie w przyszłym sezonie zmotywować tych którzy zostaną i tych którzy przyjadą. Trzeba sobię zdawać sprawę, że nie będzie Armagedonu i wymiany 90% składu. Będą to systematyczne zmiany i będzie potrzebny ktoś kto odpowiednio złoży to w całość. Po takich spotkaniach gdzie grają o być albo nie być w tym sezonie, widać że to niema przyszłości. Oni nie walczą nawet za siebie, a co dopiero za trenera. Chcę nowego projektu od zera który pierwszy raz będzie miał ręce i nogi, a nie porażenie mózgowe. Nie wierzę w tych piłkarzy i nie wierzę trenerowi. Nie zasługują na to.
» 31 marca 2024, 11:07 #143
Leh: Prawda. Ciężko się to ogląda i ciężko w ogóle to zrozumieć. Wczoraj zwyczajnie nie było walki na tym boisku. Co więcej, każdy, kto wchodził, dostosowywał się. Cofanie nogi, przegrywanie stykowych pojedynków. Nigdy nie widziałem drużyny która wygrywałaby mecze nie wygrywając stykowych pojedynków. To jest podstawa, a u nas nie ma zdecydowania i walki.
Nie wiem czyja to wina, ale strasznie się to oglądało
» 31 marca 2024, 11:14 #142
EvdS: "Brentford we wczorajszym starciu z Manchesterem United otarło się o rekord Premier League. Pszczoły zanotowały aż 85 kontaktów z piłką w polu karnym Czerwonych Diabłów. Do rekordu tej statystyki The Bees zabrakło tylko dwóch kontaktów z futbolówką w szesnastce Andre Onany.

Podopieczni Thomasa Franka stali się jednak dopiero trzecią drużyną w dziejach Premier League, która osiągnęła wynik powyżej 80 kontaktów z piłką w obrębie pola karnego oponentów.

Trener Erik ten Hag ma nadal wiiele rzeczy do poprawy w swoim zespole..."
» 31 marca 2024, 11:03 #141
vanantgaal: Dwa lata budowy zespołu i czuć zapach top6
» 31 marca 2024, 11:06 #140
OMG: United nigdy sie nie poprawi, póki ten Łysy bedzie trenował tych piłkarzy. Przez taki czas nie zantować zadnego progresu, to naprawde trzeba sie postarac xD
» 31 marca 2024, 11:07 #139
Braks: Tak grający Brentford mógł wczoraj ograć każdego. Żarli trawę aż milo
» 31 marca 2024, 11:01 #138
Domin31: Gra się na tyle na ile rywal pozwala a my pozwoliliśmy na bardzo dużo.
» 31 marca 2024, 11:36 #137
Braks: Co z varanem i linda
» 31 marca 2024, 11:00 #136
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 10:53

Tylko kto ogarnie ten bałagan ? ETH ma przebłyski ale w tym sezonie to już widać jak na dłoni, że nie ma drużyny i planu. Pojedyncze przebłyski indywidulane w kilku meczach.
Można zwalać na kontuzje ale ofensywa jakoś nie kulała a totalny bezład...

Brentford pomimo, że dziś wchodzili jak w masło otwierali takie przestrzenie gdzie nie było jeszcze tak u żadnej drużyny.
Jak można tak marnować pół wolnego boiska. Podjazd na 20-30 m i bezsensowne klepanie gdzie Brenford 2 podania i są pod polem karnym...
Cała ofensywa do luftu. Defensywa tylko dzięki szczęściu nie dała wbić z 3 pewnych bramek. Gdyby nie Dalot, Varane i Onana to w pierwszej połowie byłoby po meczu...

Tak na marginesie. Toney to obecnie najlepszy napastnik w PL. Gość ma taki ciąg na bramkę i warunki. Gdyby wpasował się w jakościowych pomocników to miałby kapitalne liczby. Bije od niego jakoś i determinacja czego brakuje całej ofensywie United...
» 31 marca 2024, 10:51 #135
gregorvts: Po dobrym meczu z Liverpoolem było wiadome że zagramy padake w następnym. To chyba klątwa obecnego United. Zagrać dobry mecz żeby potem zanotować zjazd. Niech się ten sezon skończy bo przykro się patrzy na nasz zespół. Na lm już nie ma szans przy tak punktujacych Villi i totkach. Awans do finału pucharu Anglii w zasięgu tych kopaczy ale nic więcej bo znowu pewnie City nas wyjaśni...
» 31 marca 2024, 10:43 #134
wider: remisy czy porażki oczywiście mogą się przytrafić, ale żeby wyglądać piłkarsko na najgorszą drużynę w PL to już za wiele
» 31 marca 2024, 10:19 #133
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 10:17

Wybrałem sen po 40 minutach oglądania... Czuję się zwycięzcą tego spotkania bo nie straciłem dalszych blisko 70 min życia na marne.
Jak dla mnie ten zespół funkcjonuje tak jak chce trener. On tam widzi dobre "rzeczy" i ok.
To samo Tuchel gada tylko tam już go odcieli bo widzą dokąd to zmierzało.
Zresztą tam idealnie widać co znaczy trener. Był mlodzian. Był liderem BL grał w LM i PN.
Zwolnili, przyszedł Tuchel i w 5 ? Meczy załatwił LM i PN a BL wygrał dzieki ekstremalnemu frakerstwu bvb ale i to już spalił tylko potrzebował wiecej czasu... ;)
Pozdrawiam fanow ETH, facet jest doprawdy niesamowity, lepszt niź PIS bo nie tylko "wygasza oczekiwania swoich kibiców" ale wygasił je też u szefostwa : D.
Chapeau bas !
» 31 marca 2024, 10:16 #132
robertbham: Musze ci przyznać rację
» 31 marca 2024, 12:40 #131
Gig5: Zwykle miernoty na czele z Endhagiem .Widze że piłka przy nodze bardziej przeszkadza jak naszej reprezentacji.Czysty spartański antyfutbol.
» 31 marca 2024, 10:14 #130
Witcheraard: Niezrozumiałe jest dla mnie jak można na przestrzeni 2 tygodni zagrać 2 tak różne mecze.

31 strzałów ekipy Brentford, tego się nie da obronić.
» 31 marca 2024, 09:56 #129
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 09:54

Gdzoe są Ci wiecznie żyjący w różowych okularach? XD
Dalej szukacie pozytywów i liczycie na LM w następnym sezonie? Oni niech lepiej odpuszcza puchary bo znowu będzie wstyd jak w tym sezonie
I jak ktoś niżej napisał, gramy taka piłeczkę której nawet Guardiola by się nie powstydził. Następny sezon to pewny majster dla United.
A tak poważnie to gdzie ten proaktywny football Ten Haga?
» 31 marca 2024, 09:51 #128
trezegram: A najlepszy jest ten co podczas meczu z Liverpoolem jak się napisało nie po jego myśli to wyzywał od łbów, a koniec końców największym łbem jest on.
» 31 marca 2024, 10:15 #127
84cantona7: Tygrys może są tam gdzie Ty po meczu z Live? Sorry ale wieje od ciebie hipokryzją na kilometr.
» 31 marca 2024, 10:21 #126
tygrys26: Ja napisałem wtedy z tego co pamiętam, że warto ich pochwalić po tamtym meczu i tyle xD
Akurat zagrali dobre spotkanie.
No ale tak tak widzę jeden dobry mecz na pół sezonu to już trzeba ich chwalić po każdym innym, np po takim jak wczoraj
» 31 marca 2024, 11:22 #125
DoktorFootballu: ETH na mecz z Liverpoolem świetnie przygotował zespół taktycznie oraz bardzo dobrze ich zmotywował. W meczu z Brentford oczywiście zawiedli leniwi piłkarze.
» 31 marca 2024, 09:43 #124
skowron32: A nie spojrzałem, że teraz
Smerfy
Klopsy i Wisienki, ciezkie jest życie kibica MU;-)
» 31 marca 2024, 09:14 #123
skowron32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 09:13

Może zbyt optymistycznie ale powinniśmy się cieszyć z 1pkt bo po tym meczu to powinni nam z 10 odjąć!
Grali zawodowcy z trampkarzami i osiągnęli remis, cud normalnie cud. Obawiam się, że z Coventry zagramy podobnie jak z Brentfordem.
A w tyg jeszcze mecz ze smerfami i znając życie Mudryki i inne typy zagrają na Topie i mecz zycia
» 31 marca 2024, 09:08 #122
blanco1987: Nie wiem czy pamiętacie ale 2 lata temu Ten Hag przebieg 13KM z druzyna bo biegała mniej w meczu z drużyna.... Brendford. Po takim nastawieniu człowiek myślał że trener chce i sprobuje coś zmienić. Ale widać że jest źle. Ja nigdy nie wypowiadam się na temat zmiany trenera bo po prostu się nie znam. Jednak teraz jest po prostu ciezko powiedzieć dać szansę czy wywalic. Żaden trener nie był pełnych 3 sezonow z nami. Moze to problem. Nie wiem, to już nie moja decyzja. Ale trzeba zacząć coś zmieniać czy w zawodnikach, czy w mentalności. Ale trzeba kibicować i wierzyć. Ps wesołych świąt.
» 31 marca 2024, 09:01 #121
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2024 09:00

A jakie zachwyty tu były po męczarniach z Liverpoolem, bez Joty, Trenta, Robertsona i pewnie jeszcze kogoś ważnego... Z Brentford to leciutko, tak? Tu trzeba jakiegoś psychiatry, nie psychologa.
» 31 marca 2024, 08:59 #120