Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United odsunął Cristiano Ronaldo od składu

» 20 października 2022, 19:00 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w czwartkowy wieczór wydał krótkie oświadczenie, w którym poinformował, że Cristiano Ronaldo nie będzie częścią drużyny, która zagra w sobotę z Chelsea na Stamford Bridge.
Oficjalnie: Manchester United odsunął Cristiano Ronaldo od składu
» Cristiano Ronaldo został odsunięty od składu Manchesteru United na spotkanie z Chelsea
– Cristiano Ronaldo nie będzie częścią składu Manchesteru United na sobotnie spotkanie z Chelsea w Premier League. Pozostała część zespołu jest w pełni skupiona na przygotowaniu się do tego meczu – czytamy na stronie Czerwonych Diabłów.

Decyzja Manchesteru United to efekt zachowania Cristiano Ronaldo w środowym meczu z Tottenhamem Hotspur (2:0). Portugalczyk przeciwko Kogutom nie wybiegł na boisko, a w 90. minucie spotkania postanowił przedwcześnie opuścić Old Trafford.

Angielskie media informują, że Ronaldo nie świętował razem z zawodnikami zwycięstwa z Tottenhamem Hotspur.

Erik ten Hag po środowym meczu z Tottenhamem Hotspur szybko uciął spekulacje mediów na temat Portugalczyka i zapowiedział, że zajmie się tym tematem w czwartek. Holenderski menadżer postanowił odsunąć piłkarza na najbliższe spotkanie z Chelsea na Stamford Bridge. 37-letni Portugalczyk w tym tygodniu będzie trenował indywidualnie w Carrington.

Początek meczu Manchester United vs Chelsea w sobotę 22 października o 18:30.


TAGI


« Poprzedni news
Henry ocenił występ Rashforda: Marcus nawet nie patrzył na bramkarza
Następny news »
Jest reakcja Cristiano Ronaldo na odsunięcie od składu. „Czasami emocje biorą górę”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (129)


4uKrychu: Jezu jak ja szanuje Ten Haga...
» 21 października 2022, 13:03 #127
JahKowalski: Brawo Ten Hag
» 21 października 2022, 09:46 #126
Bukaku: Ronaldo to mój ulubiony piłkarz od zawsze, moje początki kibicowania to czas kiedy Ronaldo szalał w United.
Szkoda mi go bardzo, po części go trochę rozumiem, myślę, że on już powoli wie, że jego czas dochodzi końca w wielkiej piłce i nie może się z tym pogodzić, wyobraźcie sobie być na topie 20 lat. Odnośnie Ten Haga to myślę, że zachował się tak jak powinien trener, który chcę by szatnia się słuchała.
» 21 października 2022, 07:56 #125
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2022 07:10

Karma wraca. Dostajesz to co sam dajesz :)
Śmiech z tych co to bronia primadonne i jada po ETH. Nie ma pilkarze wiekszego od klubu, szacunek jest czyms co działa w obie strony. Dobra decyzja.
» 21 października 2022, 07:09 #124
SzymonCriSS: troche szacunku do najlepszego pilkarza w historii, ktory biegal w czerwonym diabelskim trykocie. Ten hag jest nikim przy CR
» 21 października 2022, 11:13 #123
Dankomen: Nawet jeśli, to i tak nie ma prawa uważać się za większego od klubu i urządzać takie sceny. Jeżeli jest takim wielkim piłkarzem, jak się o nim mówi, to powinien być w gotowości aby wejść nawet na ostatnie dwie minuty meczu, a nie wychodzić wielce obrażony 5 min przed planowym końcem gry, a 10 przed rzeczywistym końcem. Trochę szacunku do klubu i swoich kolegów.
» 21 października 2022, 15:47 #122
CarbonInC: Moglby nauczyc się dobrze starzec od Ibrahimovica
» 21 października 2022, 01:16 #121
Mikez: Domyślałem się, że Ten Hag nie zostawi tego bez reakcji, ale mimo wszystko myślałem, że wymyślą Ronaldo naprędce jakąś kontuzję. Miłe zaskoczenie.
» 20 października 2022, 22:41 #120
seju: Zawsze lubiłem Ronaldo, ale teraz miarka się przebrała. Po drugim w tym sezonie wyjściu z meczu przed końcem SAF wywalił by go z klubu. Stam i Becks za mniejsze rzeczy zostali wyrzuceni. Wygraliśmy mecz a Ronaldo zachowuje się jak dziecko. Jeszcze zrozumiałbym to jakoś gdyby zasługiwał na pierwszy skład, ale on z Omonią w obu meczach zagrał taką padakę, że szkoda gadać. Pokazał absolutny brak szacunku do kibiców, kolegów z drużyny i sztabu. Szkoda, że nasza legenda zostanie zapamiętana w ten sposób.
» 20 października 2022, 22:26 #119
Widmo: Tak czysto "prawniczo" ;)
,, zrozumiałbym to jakoś gdyby zasługiwał na pierwszy skład "
" Pogrążyłeś"tym zdaniem swoją wypowiedź, bo jest tutaj część" kibiców" United według, której Ronaldo,, zasługuje "kosztem Rasha na 11. Więc skoro ich zdaniem,, zasługuje" to musisz,, zrozumieć " jego zachowanie.
No offens xD
» 20 października 2022, 22:33 #118
seju: Jeśli ktoś uważa, że Ronaldo jest w lepszej formie, niż Rash to prawdopodobnie nie oglądał meczów MU w tym sezonie. Tak czy siak każdy ma swoją opinię.
» 20 października 2022, 22:36 #117
Widmo: Wystarczy przełączyć się na następny artykuł i odrazu masz przykład.
» 20 października 2022, 22:39 #116
NoLogo: Obiegając od tej całej szopki, że niby odmówił itd.. Po jakiego wafla ETH chciał na końcówkę wpuszczać Ronaldo? Pokazać miejsce w szeregu?
We wcześniejszych meczach Garnacho przyspawany i pojawiało się tłumaczenie, że nie chce spalić młodego w meczu gdzie trzeba walczyć do końca, wynik na styku itd. ale z totkami, wymarzone warunki do wpuszczenia młodziana, wynik pod kontrolą, drużyna śmiga, mental wywalony w kosmos...
» 20 października 2022, 22:19 #115
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 22:29

Stary, niżej ludzie komentują,, dlaczego nie dał mu tych minut " a ty tutaj w drugą stronę...
Więc skoro kończymy szopkę, to przestań marudzić o Ronaldo i miejsce w szeregu a uszanuj decyzję ETH(czy chciał go wprwadzicz, czy nie. W 60-70 czy 88) jesteś zawodnikiem masz grać
» 20 października 2022, 22:24 #114
NoLogo: W którym miejscu marudzę o Ronaldo?
Jeśli już to o Garnacho, że decyzja z tyłka by była wpuszczać emeryta na wygrany mecz, zamiast dać młodemu wczuć się w atmosferę.
» 20 października 2022, 22:30 #113
Widmo: Fakt (to już chyba alergia).
Sorki i faktycznie minuty dla młodych w takim meczu jak najbardziej wskazane(zwlaszcza w tej końcówce)
» 20 października 2022, 22:36 #112
NoLogo: No jest wysyp na ten temat już do przesady.
Wszyscy roztrząsają Ronaldo to, tamto itd. a dla mnie ciekawsze jest zachowanie ETH.
» 20 października 2022, 22:45 #111
Alex45: Trener rządzi nie zawodnik ciekawe czy równy będzie bój jak będzie chciał środkowego napastnika kupić a klub powie Nie kupujemy nikogo mamy Rasforda Martiala wystarczy
» 20 października 2022, 22:19 #110
CboolGGMU: Fajne zdjęcie dołączone do artykułu :) Co do Ronaldo, podoba mi się decyzja EtH. Gdyby po takim zachowaniu wpuścił by Ronaldo od pierwszej minuty na mecz z Niebieskimi w drużynie mogło by zawrzeć. Takim podejściem Eric pokazuje kto tu rządzi.
Krótko z takimi fochami.
Nikt nie jest ważniejszy od drużyny.
Pozdroff
» 20 października 2022, 22:13 #109
M4S73R: Opublikowane na koncie CR7

Jak zawsze robiłem to przez całą swoją karierę, staram się żyć i grać z szacunkiem wobec moich kolegów, przeciwników i trenerów. To się nie zmieniło. Nie zmieniłem się. Jestem tą samą osobą i tym samym profesjonalistą, którym byłem przez ostatnie 20 lat, grając w elitarną piłkę, a szacunek zawsze odgrywał bardzo ważną rolę w moim procesie decyzyjnym.

Zaczynałem bardzo młodo, przykłady starszych i najbardziej doświadczonych zawodników zawsze były dla mnie bardzo ważne. Dlatego później zawsze starałem się dawać przykład dla młodzieży, która rośnie we wszystkich reprezentowanych przeze mnie drużynach. Niestety nie zawsze jest to możliwe i czasami gorąca chwila daje nam radę.

W tej chwili czuję, że muszę ciężko pracować w Carrington, wspierać kolegów z drużyny i być gotowy na wszystko w każdej grze. Poddanie się presji nie wchodzi w grę. Nigdy nie było. To jest Manchester United i musimy się zjednoczyć. Wkrótce znów będziemy razem.
» 20 października 2022, 22:06 #108
sztejner: A w czorty z nim. Czy w zimę czy w lato,byleby nie przedłużać
» 20 października 2022, 22:26 #107
DevoMartinez: Brawo. ETH nie miał wyjścia. Może by mógł dać mu grać w podstawie, może i Ronaldo strzelał by bramki co jakiś czas ale czy zespół by dominował i wygrywał w to wątpie. Niestety wiek zrobił swoje do tego fizycznie wygląda słabiutko w tym sezonie, już pomijam czy przez opuszczenie przygotowań do sezonu czy po prostu starość. Także gdyby grał cr7 to duża szansa, że to ETH by poleciał po sezonie. Do tego cały ten rumor z szukaniem klubu, odchodzeniem, opuszczeniem przygotowań przez co nawet nie poznał nowych kolegów a przypominam, że w składzie była rewolucja w te lato, potem zapowiedzi o ujawnaniu jakiś rewelacji, teraz akcje z wychodzeniem przed końcem meczu. Niestety ego wygrało a ETH sobie nie może pozwolić na utrate władzy i autorytetu jeśli ma robić wyniki i tu zostać.
» 20 października 2022, 21:57 #106
Martin81: Szok! Niszczy swoja reputacje. Ten Hag ma wszystkie karty. Druzyna staje sie lepsza kibice wspieraja trenera. Brawo dla Ten Hag. Ferguson zrobil by to samo albo by juz byl na lisicie transferowej. Liczy sie zespol a nie on.
» 20 października 2022, 21:47 #105
Gallacher: Jak widać CR niczym się nie różni Mbappe
» 20 października 2022, 21:21 #104
Lokator23: Rozni ich bardzo wiele. CR jest zywa legenda pilki noznej, jego rekordow dlugo nikt nie pobije , a Mbbape to gosc co od paru lat jest tylko talentem
» 20 października 2022, 23:10 #103
Widmo: ,, Zgodne informacje w sprawie “CR7” ujawnili Laurie Whitwell z The Athletic oraz Chris Wheeler z “Daily Mail”. Cristiano Ronaldo w meczu z Tottenhamem miał odmówić wejścia na boisko z ławki rezerwowych."

Serio? ale żeby nie chciał wejsc?
» 20 października 2022, 21:14 #102
atotrikos: Jak najbardziej w jego stylu
» 20 października 2022, 21:16 #101
jesse: I choć tracą na tym wszyscy, to innej decyzji być nie mogło. Wina natomiast jest w całości po stronie Ronaldo. Brawo ETH za szybką i stanowczą reakcję. Nawet Ronaldo nie jest ważniejszy niż klub. Sorry. I żadne słowa o dawaniu szansy nie mają sensu. Wszyscy wiemy, że to Cristiano i co potrafi. Wszyscy też widzimy, że z formą ostatnio było cieniutko. Do tej osławionej ciężkiej pracy czas dołożyć pokorę.
» 20 października 2022, 21:14 #100
atotrikos: Mówiłem brać łysego ! Nie straci włosów przez takie akcje. Brawo panie Erik !! Jestem spokojny po przyszłość :)
» 20 października 2022, 21:13 #99
barni74: Tak ma funkcjonować klub. Trener odpowiada głową za wyniki zespołu, a nie samopoczucie poszczególnych piłkarzy. Każdy widział grę zespołu z Totkami, pressing przez prawie 90 minut taki, że Koguty nawet nie zapiały. To była drużyna, którą chce się oglądać co tydzień. Po drugiej stronie prawie 40 letni piłkarz, nie pokazujący zbyt wiele w ostatnich spotkaniach, niezadowolony i strzelający publicznie fochy, bo nie wszedł na boisko. Po czyjej stronie się postawić, hmmmm?
» 20 października 2022, 21:05 #98
Kimirionum: Gdyby on nie wrócił do nas, to każdy by go zapamiętał jako legendę, a teraz? Dla mnie zwykły najemnik który siedzi tu za kasą. Czekam dalej na jego wywiad gdzie powie prawdę o świecie xd
» 20 października 2022, 20:58 #97
wojacki: Może nie najemnik tylko chyba w jego głowie z wybujałym ego najważniejszy jest on, on nie jest piłkarzem MU, to MU jest klubem w którym Pan On gra.
» 20 października 2022, 21:13 #96
Dawidlademann: Oficjalnie: Ronaldo chciał siku i musiał szybko iść do wc..

Koniec sensacji.
» 20 października 2022, 20:57 #95
Widmo: Wyszedł że stadionu. To już chyba stadium 2 tylko u siebie na kiblu xD
» 20 października 2022, 20:58 #94
Pumson12: Niech on juz odejdzie bo tylko przez te jego zagrania i fochy wszystko się psuje niech idzie do Arabii zarobi troche i niech juz tam zostanie i tam niech te swoje dziecięce zagrania pokazuje to duży dzieciak jest
» 20 października 2022, 20:56 #93
BNK: Zawsze gościa uwielbiałem i szanowałem. Do wczoraj.
» 20 października 2022, 20:55 #92
Gawel1987: Wszystko ustawione żeby podnieść szacunek do ETH przez młodych i reszty składu , że niby taki ostry i wogole, Ronaldo już nie zależy a pomoże psychicznie podnieść się united
» 20 października 2022, 20:54 #91
BNK: O panie, co za piękna teoria spiskowa. To się nadaje na serial szpiegowski.
» 20 października 2022, 20:54 #90
Kimirionum: Zobacz co jego siora wypisuje w necie teraz
» 20 października 2022, 20:57 #89
Widmo: Na innych stronkach piszą, że CR odmówił wejścia
» 20 października 2022, 21:16 #88
PLGero: Madara, aż jestem zdziwiony, że się odważasz wypowiedzieć swoje zdanie wśród tych wszystkich hien widzących tylko jednego winnego, Ronaldo. Uważaj, bo kolejnym razem nie zostaniesz potraktowany tak łagodnie przez anty-fanów Crisa.
Tu nie chodzi nawet o Ronaldo, ale o brak odwagi Ten Haga, dlaczego nie powie wprost np. na konferencji, że nie widzi od początku w drużynie CR7, a jedynie mydli jemu oczy ? No tak, nie może przecież wyjść na tego, który go całkowicie skreślił, lepiej bawić się w gierki, które podchwycają media.
» 21 października 2022, 02:24 #87
arusm: "Wszyscy poznają prawdę, gdy udzielę wywiadu za kilka tygodni. Media opowiadają kłamstwa. Mam notatnik i w ostatnich miesiącach ze 100 newsów na mój temat tylko 5 było prawdziwych."
Minely 2 miesiace a PRowcy wciaz nie potrafia wymyslec nic wiarygodnego.
» 20 października 2022, 20:44 #86
niewiempoco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 20:49

Nikt nie musi nic wymyślać, właśnie ETH zabronił mu mówić bo to sianie fermentu wg niego. I tak się Ronaldo słuchał, tak słuchał, a Eth i tak go oszukał i nie gra, nawet jak mu obiecuje że wejdzie z ławki.
» 20 października 2022, 20:48 #85
majk: niewiempoco ETH i Rashford, nie zapominaj o złym Rashfordzie, który rządzi zakulisowy w tym klubie ;)
» 20 października 2022, 20:50 #84
niewiempoco: Nikt nic o Rashfordzie nie mówi. Nie ma on żadego wpływu na to. To tylko relacje Ronaldo - Eth i Ronaldo - Glazerowie, którzy blokują odejście dla koszulek.
» 20 października 2022, 20:54 #83
Widmo: Jakie dla koszulek? Jak united nie ma 9 i potrzebuje zmienika. I to mu obiecał ETH mówiąc "jest w planach". Pozatym nikt go nie chciał.
» 20 października 2022, 20:58 #82
arusm: Blokuja odejscie dla koszulek? Biorac pod uwage wszystko co sie wokol niego dzieje od poczatku sezonu, to on stanowi jedynie kule u nogi a nie wartosc marketingowa.
» 20 października 2022, 21:39 #81
Freddie: ETH +10 do herosa.
» 20 października 2022, 20:35 #80
vanantgaal: No grubo się zrobiło...brawa dla trenera, sztabu ale pewnie i zarządu bo jeszcze rok, dwa lata temu nikt by trenerowi na coś takiego nie pozwolił. Jest nadzieja, że w MU zaczynają się właściwe ruchy.
» 20 października 2022, 20:28 #79
AgentBartezz: I na to warto było poczekać. Wcześniej wiele tematów z nim w roli głównej można i trzeba było traktować jako półprawdy bo nic nie wychodziło bezpośrednio z Klubu. Ale to - to jest jednoznaczna wiadomość dla wszystkich obecnych i przyszłych zawodników tego Klubu. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Pięknie to wygląda.
I nie ma co żałować, że chodzi o Ronaldo, czy ktokolwiek inny by to był, jeśli myślałby że jest większy niż klub.
Ciekawe gdzie są teraz fanboje w stylu Rooney253Wazza
» 20 października 2022, 20:27 #78
Rooney253Wazza: Jestem mam się dobrze. Dalej trzymam stronę CR7 w tej sprawie. Mimo, że bardziej favem jestem Rooneya, Becksa i Carricka. Jeśli tak bardzo Cię to boli to CR7 wróci do składu szybciej niż większość myśli. I mi to pasuje.
» 20 października 2022, 20:47 #77
AgentBartezz: Cieszę się, że jesteś XD
I tak strasznie mnie to boli :D Sto razy powtarzałem, że mi rybka kto gra - ważny jest klub, a nie pojedynczy zawodnicy.
» 20 października 2022, 21:09 #76
Rooney253Wazza: Ty naprawdę masz problemy na poziomie czytania ze zrozumieniem. To już nie jedna osoba Ci to mówi. Nie próbuj po prustu nie rokujesz :)
» 20 października 2022, 21:42 #75
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2022 07:35

Ahaa, ciekawe kto mi to mówił :D
Nie wiem w ogóle do czego się odnosisz, a problemy ze zrozumieniem masz chyba sam. Jest wyraźnie w newsie napisane, że nie będzie w kadrze na mecz z Chelsea, a nie że został odsunęty od składu na nieokreślony czas. Jaki sens ma Twoje zdanie "wróci szybciej niż większość myśli" skoro wg. tego co opublikował Klub wróci w... poniedziałek?
» 21 października 2022, 07:35 #74
niewiempoco: Kłamał Erik od lipca i kłamie dalej. Tak nie może działać współpraca. Trzeba było dać mu odejść, a nie bredzić, że będzie grał.
» 20 października 2022, 20:26 #73
vanantgaal: Jakby miał gdzie iść to by poszedł. Jego nikt nie chce. Dlatego tu jest
» 20 października 2022, 20:28 #72
AgentBartezz: Ale kto mu broni gryźć trawę i pokazać na co go stać? Gdyby to robił to by grał więcej. To Ronaldo się nie dostosował do wytycznych. Za piękne oczy najwyraźniej u Erika się nie gra.
» 20 października 2022, 20:30 #71
niewiempoco: Bzdury. Coś by sobie znalazł, ale nie po tej cenie. Nie można mówić, że absolutnie nikt nie chce piłkarza który i tak przerasta 99% zawodników. Co z tego że nie jest już w top 5 czy 10, ale nadal czołówka.
» 20 października 2022, 20:30 #70
ermac: Fajnie się tak szasta kogoś milionami nie?
Zapłacili 20mln? Zapłacili.
Dostaje 400-500k/ week? Dostaje.

I teraz przychodzi, że On chce odejść bo mu się nie podoba jednak to co powinien zrobić klub?
Za darmo go puścić i jeszcze odprawę dać?
To nie jest jakiś staż w kiosku tylko poważne biznesy kontraktowe na wielu szczeblach, a obowiązkiem kogoś kto świadomie podpisuje taki kontrakt i inkasuje za to takie pieniądz jest profesjonalizm i wykonywanie swojej pracy. A jak się nie podoba to niech zerwie kontrakt zapłaci kare i może być wolnym graczem, ale oczywiście szkoda hajsów więc lepiej wymuszać, żeby klub się ugiął co postawi United znowu w świetnym świetle w piłkarskim świecie.
» 20 października 2022, 20:46 #69
niewiempoco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 20:50

Nikt nie szasta nikogo pieniędzmi. Jak zapłacili tyle to co, ma siedzieć na ławie albo w rezerwach? W jakim celu? To też strata kasy bo płacisz trybunowiczowi. MŚ ma przed sobą. Akurat jemu szacunek też się należy i jeśli nie może grać to czas w tym zespole to znaleźć rozwiązanie na odejście.
» 20 października 2022, 20:50 #68
Dawidlademann: Stary co ty odpowiadasz za brednie.... Przecież nikt na siłę go tu nie trzymał, jego Manager szukał dla niego klubu ale nikt go nie chciał.....
» 20 października 2022, 20:56 #67
4lkor: niewiempoco
Nikt nie chciał kupić Ronaldo latem, poza jakimś klubem bodajże z Arabii Saudyjskiej. Ale CR chciał do ligi mistrzów. Z klubów z LM tylko Chelsea była zainteresowana, ale ich trener Tuchel postawił twarde veto. To tyle w tej kwestii, pozycja CR została zweryfikowana przez rynek. Wiek, ogromne wymagania i przerost ego sprawiają, że nikt go już raczej nie będzie chciał kupić.
» 20 października 2022, 20:57 #66
DevoMartinez: niewiempoco: twój tok rozumowania jest kulawy bo to nie menager zablokował jego transfer z klubu tylko z jego tygodniówką nie było chętnych a do mls czy arabii on nie chce iść. A to, że będzie grał nikt mu nie obiecał. Powiedział, że jest ważną częścię ZESPOŁU. Na granie trzeba zasłużyć. Vs Newcastle Ronaldo wyglądał tragicznie. 50% celnośc podań, 1 strzał w całym meczu, niecelny, najniższa nota w zespole. A teraz portugalczyk sam się wypisał z tego ZESPOŁU.
» 20 października 2022, 22:08 #65
Manch: I bardzo dobrze
» 20 października 2022, 20:26 #64
essaEdek: ERIK UFAM TOBIE
» 20 października 2022, 20:24 #63
AUDIoooo: Należało mu się. Fochy nie w United!
» 20 października 2022, 20:22 #62
Michau38: Bardzo widoczne było, że cała drużyna grała na CR7 aby coś strzelił. Często podejmowano gorsze decyzje tylko po to aby Ronaldo miał okazję. Cristiano jest mocno pod formą i zespół tracił wiele z nim w składzie. Nie potrafił tego docenić, jego ego przesłania mu dobro drużyny. Pod koniec kariery popada w śmieszność na własne życznie
» 20 października 2022, 20:18 #61
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 20:10

Pięknie Erik wyjaśnił typka, nie będzie mu fikał.
Brawo trener, brawo klub. W końcu idzie ku dobremu
» 20 października 2022, 20:10 #60
PogromcaTroli: Bardzo dobra decyzja, nikt nie jest większy od klubu.
» 20 października 2022, 20:15 #59
niewiempoco: Wy ten klub traktujecie jak patrioci państwo. Dla Polaków by wyrżnęli kogo się da, w tym Ukrainki sprzedające w żabce xD typowa prawica.
» 20 października 2022, 20:51 #58
Arturrodeldziko: to ty jesteś prawicą! :D nawet o tym nie wiesz :D RONALDO RONALDO PONAD WSZYSTKO! RONALDO UBER ALLES! :D mały fanboj fanatyk XD
» 20 października 2022, 21:24 #57
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 20:08

Niestety zapracowal sobie. Najpierw olewka sezonu przygotowawczego a teraz fochy. Mimo że bardzo go lubię, jestem jego mega fanem i zawsze będzie w pamięci z tymi pięknymi momentami to nie może być miejsca na takie akcje w klubie który walczy o odbudowę renomy...

Od początku sezonu pokazał gdzie ma klub. Nie załatwił po męsku tylko chciał uciec jak szczur z podziurawionej łodzi.
» 20 października 2022, 20:06 #56
SzpakUtd: No to oficjalnie mamy w Manchesterze nowego szeryfa. Mianowicie zwie się Erik ten Hag. Nie pozdrawiam krytykantów tejże osoby.
» 20 października 2022, 20:01 #55
Balo45: Gość nieświadomie zbudował Ten Hagowi opinie nieugiętego trenera, któremu lepiej się nie stawiać. Piękna historia
» 20 października 2022, 19:57 #54
Number10: Moim zdaniem dobra decyzja:
- Ferguson udowodnił dlaczego nikt nie jest ważniejszy od klubu
- Aktualnie nasz skład wygląda lepiej, gdy nie ma Portugalczyka w wyjściowej 11
- Ronaldo teraz chce grać za nazwisko, a nie za umiejętności
- United puściłby Ronaldo w okienku transferowym, ale żaden klub nie chciał CR7 na jego zasadach
- Takie fochy są dziecinne. Nikt go tu na siłę nie trzymał.

Jest legendą klubu, cieszę się z jego powrotu, ale celowo podburza media, co wpływa na dobro całej drużyny. To nie wina United, że nie ma klubu, do którego można by wytransferować CR7 na wymyślonych przez Portugalczyka warunkach.
» 20 października 2022, 19:50 #53
niewiempoco: "Nikt go tu na siłę nie trzymał. "

Oczywiście trzymał. Nie dali mu odejść (np. za darmo, rozwiązanie kontraktu, lub bez zaporowej ceny itd), a wiedział, że nie będzie grał bo TH o tym powiedział mu na wstępie.
» 20 października 2022, 20:17 #52
kujawa: Klub pewnie by rozwiązał z nim kontrakt ale ten pewnie by chciał swoje 25 baniek wiec o czym ty piszesz
» 20 października 2022, 20:28 #51
Number10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 20:42

@niewiempoco proszę o artykuł od rzetelnego dziennikarza potwierdzający, że do United wpłynęła oferta za Ronaldo, która by go satysfakcjonowała pod kątem sportowym (możliwość gry w lidze mistrzów, a sam Portugalczyk jest czołową postacią). Proszę Cię, także o link do wypowiedzi ETH, w którym Holender mówi, iż Cristiano nie będzie grał. Rozwiązanie umowy nie jest w interesie klubu, bo niby czemu ma to robić? CR7 sam złożył podpis, a ponadto wydane pieniądze na (m.in.) pensję powinny się zwrócić. Uważam, że gdyby przyszła oferta rzędu 20 mln, to klub by się nie wahał . 20 mln to dużo pieniędzy dla sprzedającego, a mało dla kupującego, ponieważ wartość marketingowa CR7 w momencie samego transferu wygeneruje podobne kwoty.
» 20 października 2022, 20:40 #50
niewiempoco: "proszę o artykuł od rzetelnego dziennikarza"

Dobre. Ciekawe gdzie masz tych rzetelnych dziennikarzy ktorzy informowali że nie ma ofert albo inne bzdety, a potem okazywało się, że nawet nie było oferty z Arabii za 300mln. Wszystko wymyślone, a wy dalej wierzycie, ale w to co się wam podoba pod narrację, a nie że ogólnie dzienikkarze łżą dla klików.

" a mało dla kupującego"

Nieprawda. Kupujący nie mają kasy na 37 latka tyle i już nic się nei musi zwrócić ,bo Ronaldo już nie jest taką gwiazdą.
» 20 października 2022, 20:53 #49
Number10: Przykład: co innego artykuł z The Sun mówiący o astronomicznej ofercie z PSG z anonimowym źródłem z otoczenia klubu, a co innego tweet Fabrizio Romano, w którym jasno stwierdził, że Mendes przedstawił swojego zawodnika kilku klubom. Dodatkowo dochodzą cytaty dyrektorów sportowych (np. odnośnie Bayernu). Pewni dziennikarze mają swoją renomę budowaną latami. Z kolei wypowiedzi dyrektorów sportowych traktuje jako oficjalne stanowiska danych klubów. „Kupujący nie mają kasy na 37 latka tyle” - podaj nazwy klubów. Ronaldo chce grać w LM i wciąż jest głodny sukcesów na krajowym podwórku, wiec w grę wchodzą największe kluby. Kto nie ma pieniędzy ? City ? PSG? Real? Podaj konkretne nazwy klubów. „Nic się nie musi zwrócić” - dobrze zarządzane kluby działają tak, żeby nie wyrzucać kilku milionów w błoto, lecz kalkulują swoje decyzje oraz ryzyko. Na takie wyrzucanie pieniędzy mogą sobie pozwolić kluby mające za właścicieli szejków. Zgadzam się, że Ronaldo nie jest taką gwiazda jak choćby 5 lat temu, ale to nadal jest marka. Poważnie myślisz ze przychód rzędu 20 mln w związku z Ronaldo to dużo? Jeden jego post na INsta generuje mu ponad milion zysku, ma najwiecej followersow na świecie, spójrz ile koszulek i akcesoriów kupią ludzie ze słynna 7, ile kibiców przyjdzie żeby zobaczyć na żywo takiego zawodnika. Ekonomia sportu jest bardziej złożona, niż „bo nie jest gwiazda” . Napisałeś wcześniej, że TH powiedział Ronaldo na wstępie ze ten nie będzie grał. Ponawiam prośbę o źródło, bo bez tego jest to czcze gadanie.
» 20 października 2022, 21:49 #48
Szym1: Brawo ! Brawo ! Brawo ! Może w końcu zacznie szanować swoich kolegów, kibiców, trenera i klub ! Egoista..
» 20 października 2022, 19:48 #47
Widmo: Płacz fan clubu Ronadlo za 3...2...1...
Nigdy nie zrozumieją, że United >zawodnik
» 20 października 2022, 19:45 #46
MiSt: Baza kibiców United została zaktualizowana.
» 20 października 2022, 19:51 #45
PauloKuhan: ETH out!!
» 20 października 2022, 20:31 #44
Arturrodeldziko: czytam płacz tego niewiempoco i bzdury jakie opowiada to aż żal tyłek ściska XD
» 20 października 2022, 21:22 #43
jaratkow: Najlepsza, a jednocześnie najłagodniejsza decyzja Klubu. Może to najlepsza pora by usiąść z agentem i uzgodnić warunki rozwiązania kontraktu. Przeciąganie obecnego stanu rzeczy nie ma sensu z punktu widzenia żadnej ze stron.
» 20 października 2022, 19:45 #42
Widmo: Dla nas niestety ma :/ dopóki nie mamy nowej 9 Ronaldo jest nam potrzebny. Szkoda, że on nie potrafi wejść w rolę złotego rezrowego i spróbować rekordy w stylu,, najwięcej bramek z ławki "
» 20 października 2022, 19:46 #41
jaratkow: @Widmo:
Kończy się październik, niebawem mundial, a krótko potem styczeń i okienko transferowe. Może wreszcie klubowi sternicy przestaną się z nim "pieścić" i zakontraktują jakiegos napastnika.
» 20 października 2022, 20:25 #40
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 19:44

Nic dziwnego że żaden poważny klub go nie chce. Manchester też pomału staje się poważnym klubem podejmując taką decyzje. Wkońcu rządzi tutaj trener a nie piłkarze. Odstawienie Ronaldo ma na celu tez ostrzec piłkarzy że tutaj nie ma zmiłuj i jeśli bedzie taka potrzeba to każdy może tak skończyć. Typowa zagrywka psychologiczna która dobrze może podziałać na piłkarzy. Przed sezonem byłem pewien ze jednak Ronaldo bedzie znów upychany na siłę do składu niezależnie od formy. Pewnie sam też tak myślał a tutaj miłe zaskoczenie.
» 20 października 2022, 19:44 #39
sturmik: Wow. Liz Truss poleciała dziś z premiera i to było spodziewane , ale że ktoś odważy dać się Christano po łapach to się nie śniło nawet najstarszym góralom.
» 20 października 2022, 19:43 #38
CRtheSaviour: W końcu jakaś pozytywna zmiana w tym klubie. Brawo Ten Hag.
» 20 października 2022, 19:43 #37
MaciasDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 19:41

Wydaje mi się że wczorajsze zachowanie CR7 (oj bardzo dziecinne, a mówimy tu o mężczyźnie który ma 37 lat, wstyd) spadło Ten Hagowi z nieba. Widać ewidentnie że Holender ma problem z Ronaldo, a wczoraj Cris dał mu okazję żeby ten mógł pokazać jaja i zrobić z nim porządek. Cała ta sytuacja tak naprawdę da Ten Hagowi bardzo duzo. Od teraz każdy inny zawodnik w klubie będzie wiedział że skoro Erik usadził Ronaldo to i oni zostaną usadzeni za niesubordynację bez mrugnięcia okiem.

Wielka szkoda, bo jestem fanem Ronaldo i uważam go za jednego z najlepszych piłkarzy w historii, ale to było bardzo nieprofesjonalne. To wszystko prawdopodobnie jest kropką nad "i" jeżeli chodzi o jego przyszłość w klubie.
» 20 października 2022, 19:41 #36
Number10: Zgadzam się z Tobą. Mam również wrażenie, że ta wręcz absurdalna ambicja bycia najlepszym, która kiedyś zaprowadziła go na sam szczyt, teraz ciągnie go w dół. Ronaldo być może nadal uważa się za najlepszego gracza, czy zawodnika wokół, którego należy budować skład, a tymczasem realia są inne. Jest prawie 40 letnim graczem, który nie pasuje do koncepcji nowoczesnego pressingu całego zespołu. Dodatkowo jego obecność zabiera w składzie perspektywicznym zawodnikom.
» 20 października 2022, 20:46 #35
Oficer: Trener pokazał jaja. CR zamiast wspierać zespół ciągle w nim miesza i wprowadza złą atmosfere. Wszyscy wiedzą od dawna, że jest zapatrzony w siebie ale takimi zachowaniami traci to na co przez lata ciężko pracował. Myślę, że w zime sie pożegnamy.
» 20 października 2022, 19:39 #34
SmokuUtd: To pokazuje, że klub stoi za trenerem. I to jest cudna zmiana.
» 20 października 2022, 19:52 #33
V3x: Oby już w tym sezonie nie zagrał. Z top piłkarza do poziomu rynsztoku. Ten Hag szef.
» 20 października 2022, 19:37 #32
PatDevil83: Kto wie. Może ta decyzja zmieni losy też mentalności w naszych diabełkach w szatni i na boisku, i w końcu będą grali football tak jak wczoraj?! Już teraz chłopaki wiedzą że nie ma świętych krów i ulubieńców trenerów lub klubu! Bardzo szanuje i gratuluje CR7 za wszystkie jego osiągnięcia i to co dla nas robił 13, 15 lat temu! Ale takie zachowanie jak wczoraj to pokazuje jak jest jednak zadufanym w sobie typem i że chce być ważniejszy niż cała drużyna! Ale niestety.. Panie R. Czasy gwiazdorów się skończyły! Tu chodzi o Manchester United, jego historie i cele które chcemy osiągnąć! I żaden piłkarz na świecie nie jest ważniejszy niż klub! Pozdrawiam
» 20 października 2022, 19:34 #31
Domestos: Też właśnie liczę, że zawodnicy dostaną lekkiego stracha przed Ten Hagiem.
» 20 października 2022, 19:37 #30
rreddevilss: Nareszcie trener z jajami :) jedyna sluszna decyzja i nastepni sie zastanowia 5x nim odwala podobna szopke :)
» 20 października 2022, 19:33 #29
dlabigt23: Mieliśmy już trenerów z jajami. Nie ważne jaki preferowali styl. Jednak zarząd nie pozwalał im na zbyt wiele i stawiał piłkarzy ponad trenerem. Dlatego chyba w końcu poszli po rozum do głowy i widać ze tutaj rządzi trener. Myślałem ze w tej kwestii nic sie nie zmieni a jednak się zmieniło. :)
» 20 października 2022, 19:38 #28
uzio: smutne, na naszych oczach równia pochyła prawdopodobnie najlepszego piłkarza na świecie, który zachowuje się jak rozpieszczony bachor, ehh trochę szkoda bo mimo wszystko zbyt dużego wyboru w ofensywie nie ma, teraz bez CR7 jeszcze mniej opcji, to jest też kolejny przykład jak dyrektor sportowy daje ciała
» 20 października 2022, 19:32 #27
niewiempoco: "zachowuje się jak rozpieszczony bachor,"

Jak ktoś kto mało kto go szanował a dużo hejtował. I tu też nie okazano mu szacunku. Ani nie gra, ani nikt nie jest słowny wobec niego, ani nie dano mu odejść. Co to ma być że rozgrzewka 45 minut i nie wchodzi ani na chwilę?
» 20 października 2022, 20:29 #26
cnk: Sie obrazil gosciu ;)
» 20 października 2022, 19:28 #25
slawo86: TEN HAG KING!!
» 20 października 2022, 19:28 #24
kante774: Jedyna właściwa decyzja. To definitywny koniec Ronaldo w MU, a może i w wielki futbolu. Zostanie może jakieś MLS, albo jakaś Turcja. Jeśli uszłoby mu to płazem rozwaliłoby to szatnie. Ci, któzy teraz ciągną grę poczuliby się jakby ktoś im w twarz napluł, bo w klubie jest jakaś gwiazda, która może stać ponad klubem. Tu nie będzie żadnego PSG z Mbappe trzesącym całym klubem.
Ronaldo zgubiło jego ego. Ja wiem, że jest wybitny, że zawsze strzelał jak leciało gdziekowleik grał, ale teraz wychodzi z niego gwiazdorstwo w najgorszej możliwej formie.
Już samo to, że teraz będzie pisało się bardziej o tym niż o świetnym meczu z Tottenhamem jest nieporozumieniem. Dlatego z Ronaldo trzeba się rozstać najszybciej jak to możliwe. Powrót do stanu rzeczy sprzed tego sezonu nie jest już możliwy. No playeg bigger than the club.
» 20 października 2022, 19:20 #23
MiSt: W końcu postępujemy jak poważny klub. No i nareszcie menedżer dostał pełnię władzy. Chyba najlepsza doba w tym klubie po odejściu SAFa - taka reakcja daje nadzieję, że coś się w tym klubie zmienia.
» 20 października 2022, 19:18 #22
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 19:17

Świetna decyzja! brawo ETH za posiadanie jaj, ja bym go odsunał od składu do momentu pozbycia się z tego klubu.
» 20 października 2022, 19:17 #21
Karil5144: ETH robi to czego nie robił w lecie czyli pozbywa się Cr7 z drużyny a sama drużyna niezbyt przejmuje się Portugalczykiem i nie stoi za nim murem.
» 20 października 2022, 19:16 #20
waletpl: Akurat w lecie CR sam się wukluczył z drużyny.
» 20 października 2022, 19:52 #19
bakielit: Zawsze kibicowałem Ronaldo i zawsze będę ale jego zachowanie było karygodne I kara słusznie mu się należy.Wydaje mi się jednak,że jego problem tkwi głębiej,że ta cała fala nienawiści którą kierują w niego fani United(i nie tylko) nie pozostaje bez echa i frustracja bierze górę.Liczę,że otrząśnie się z tego i jeszcze pokaże fajny futbol w swoim najlepszym wydaniu.Tymczasem gramy dalej!!
» 20 października 2022, 19:15 #18
mycka86: Na CR7 nie wylała się nawet 1/10 takie hejtu jak w zeszłym sezonie na Maguire'a i Rasha. Na obecną chwilę ciężko powiedzieć czy kiedykolwiek jeszcze zagra w koszulce MU.
» 20 października 2022, 19:17 #17
bakielit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2022 06:52

co to za bzdury?Co to ma być?Przeczytałeś w ogóle to co napisałem?Gdzieś mam twoje wróżby i nie licytuj mi się tu na skalę hejtu,bo nie o to w tym komentarzu chodziło.Nie wierzę...
» 21 października 2022, 06:47 #16
SkilledHydra16: Bardzo dobra decyzja. Drużyna gra po to żeby wygrywać a nie po to żeby Ronaldo se nabijał statystyki. Jeżeli drużyna lepiej wygląda bez ciebie panie Cristiano to trzeba sie pogodzić i pracować na szansę a nie fochy strzelać.
» 20 października 2022, 19:14 #15
KuuBi: ten Hag? Top.
» 20 października 2022, 19:13 #14
HarryBrown: To chyba coś w końcu i w klubie jak i drużynie się zmieniło w kwestii mentalnej i przywództwa. Teraz też już wiemy co się stało rok temu i dlaczego Ole poleciał (a wcześniej Jose czy LvG). Koniec rządów szatni.
» 20 października 2022, 19:12 #13
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 19:12

O tym to dopiero będzie głośno w piłkarskim świecie :) Z jednej strony pokazanie jaj przez trenera a z drugiej kładzie głowe pod topór bo przy ewentualnej porażce z City i nieskuteczności Rashforda świat piłkarski bedzie mu to wytykał. Obyśmy poradzili sobie z smerfami.
» 20 października 2022, 19:09 #12
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 19:50

A co ma ewentualna porażka z City, z którymi gramy dopiero w styczniu przyszłego roku, do odsunięcia Ronaldo od meczu z CFC który gramy za dwa dni?
» 20 października 2022, 19:49 #11
Piwal: Chodziło mi oczywiście o Chelsea :)
» 20 października 2022, 21:48 #10
roche: Brawo, świetna decyzja
» 20 października 2022, 19:08 #9
Cichyyy: Don Erik pokazał że ma jaja XD
» 20 października 2022, 19:07 #8
DiegoMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2022 19:07

Dla mnie to zawsze będzie legenda futbolu i jeden z lepszych zawodników w historii United, ale Erik nie może mu pozwolić wejść sobie na głowę. Ferguson puścił Becksa, Stama czy RvN po różnych konfliktach mimo że uważał ich za świetnych zawodników więc pewnie to samo zrobiłby z CR. Mimo wszystko chciałbym żeby Cris posypał głowę popiołem i zawalczył o miejsce w składzie dobrą grą, ale jednak nie wierzę, że to się stanie.
» 20 października 2022, 19:07 #7
M4S73R: Kiedyś jak strzelał fochy myślałem że był jeszcze młody, brakowało dojrzałości i z czasem mu to minie. Jak widzimy to jednak charakter/osobowość. Takie zachowanie do niczego dobrego nie prowadzi tym bardziej że jego gra od dłuższego czasu nie zachwyca.

Dobra decyzja trenera. Dyscyplina musi być.
» 20 października 2022, 19:04 #6
ReDevil07: Brawa dla trenera i zarządu za decyzję, brak gwiazdorzenia i wybujałego ego. Nikt nie jest wazniejszy niż klub nawet on, wybitny piłkarz ale jego głód indywidualnej chęci bycia najlepszym przekształcił się w coś strasznie toksycznego i nie potrzebnego dla naszej drużyny.
» 20 października 2022, 19:04 #5
awe: Każdej akcji towarzyszy reakcja.
» 20 października 2022, 19:02 #4
Pochettino: To niezłe dymy.
» 20 października 2022, 19:02 #3
tomciocr7: No i elegancko
» 20 października 2022, 19:01 #2
pictor: Eric ma jaja nie ma co.
» 20 października 2022, 19:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.