Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Felieton: Tu nie ma co trenować, tu trzeba dzwonić

» 6 listopada 2021, 21:09 - Autor: aruna12 - źródło: DevilPage.pl
Kolejna derbowa kompromitacja, kolejna koszmarna porażka po Leicester i Liverpoolu i kolejny dowód na to, że projekt pod hasłem Ole Gunnar Solskjaer nieuchronnie zmierza do końca. Pytanie brzmi, czy zarząd Manchesteru United też to dostrzega.
Felieton: Tu nie ma co trenować, tu trzeba dzwonić
» Coraz mniej kibiców wierzy w to, że Solskjaer osiągnie sukces jako trener United
Trudno ogląda się ostatnio mecze Czerwonych Diabłów. Złapałem się na tym, że przed meczami nie czuję już ekscytacji, ani nie czekam na te spotkania cały dzień. Jeżeli coś czuję, to przeważnie jest to niepokój.

Początek sezonu mocno zaciemnił obraz. Efektowne zwycięstwo z Leeds, a później wygrane z Wolverhampton i Newcastle sprawiły, że uwierzyliśmy, że Ole wreszcie zbudował ekipę, która będzie w stanie wygrać jakieś trofeum. Zignorowaliśmy to, że przydarzył się też remis ze średnim Southampton. Dopiero porażka z Young Boys i odpadnięcie z Pucharu Ligi otworzyło wielu z nas oczy.

Odkąd przegraliśmy w Lidze Mistrzów ze Szwajcarami (za moment miną dwa miesiące od tego wydarzenia), nie udało nam się już ani razu wygrać dwóch meczów z rzędu. Słabe mecze przeplatamy beznadziejnymi. Zdarzają się indywidualne zrywy zawodników, które potrafią uratować punkty (było to szczególnie widoczne w LM), ale nie ma drużyny. Tyle mówi się o atmosferze w zespole Solskjaera, ale na boisku piłkarze już od dawna nie stanowią monolitu.

Spójrzmy prawdzie w oczy: dobry początek sezonu, to zasługa terminarza. Leeds i Newcastle są blisko dna Premier League, z Southampton wygrać się nie udało, a mecz z Wolverhampton to zwycięstwo z gatunku wymęczonych. Pewnie, takie triumfy też są potrzebne, ale nie wyłącznie takie.

Odkąd ponieśliśmy porażkę z Young Boys, tylko w jednym meczu byliśmy wyraźnie lepsi od rywali i wygraliśmy przekonująco – w spotkaniu z Tottenhamem. Spurs było jednak wówczas drużyną kompletnie rozbitą, a zaraz po tej porażce pracę stracił Nuno Espirito Santo, dlatego zwycięstwo to nie mówiło, niestety, prawdy o stanie drużyny Solskjaera.

Jedyną absolutnie stałą cechą Ole, odkąd rozpoczął pracę w Manchesterze United, jest niestabilność jego zespołu. Forma drużyny to nieustanna sinusoida, całą jego kadencję można podzielić na fale wznoszące i opadające. Zarząd klubu cierpliwie to znosił, bo pojawiały się pewne jaskółki świadczące o postępach drużyny: kilka półfinałów, wicemistrzostwo, finał LE. Nie można jednak wciąż robić tego samego i oczekiwać innych samych rezultatów – to zwyczajna głupota. Dlatego od początku nie rozumiałem przedłużenia kontraktu z Solskjaerem przed rozpoczęciem bieżącego sezonu. To mógł być sezon-sprawdzian, ostateczny test dla Ole. Norweg dostał trio wspaniałych piłkarzy, nie stracił nikogo, a więc można było oczekiwać, że trwająca kampania będzie najlepszą ze wszystkich pod jego wodzą. Gdyby tak się nie stało, można było bezboleśnie rozstać się w czerwcu albo pożegnać się teraz za niewielkim odszkodowaniem.

Solskjaer dostał jednak kredyt zaufania i teraz klubowi przyjdzie za to zapłacić, dosłownie albo w przenośni. Nie wierzę już bowiem w to, że ta historia zakończy się happy endem. Tu nie ma co trenować, tu trzeba dzwonić – po fachowca, który uwolni wreszcie ogromny potencjał kadry United. Mówi się o Rangnicku, niektórzy wierzą w przyjście Zidane’a, ale tak naprawdę jest wielu trenerów, którzy prawdopodobnie spisywaliby się lepiej niż Norweg. Pamiętajmy, że Ole nie dostał tej pracy ze względu na swoje imponujące trenerskie CV, ani za to, że zrobił wynik ponad stan z mniejszym klubem. Dostał ją, bo był klubową legendą jako piłkarz i miał pomóc przeczekać okres bezkrólewia jako trener tymczasowy. Na fali pozytywnych emocji i odwrócenia losów dwumeczu z PSG został na stałe, ale nigdy nie słyszałem zachwytów nad jego warsztatem, pomysłami czy taktyczną finezją - mimo, że bardzo chciałem, żeby Norweg odniósł sukces. Atmosfera, DNA United, kultura klubu, itd., to wszystko jest ważne, ale koniec końców nie wygrywa trofeów. Albo inaczej – czasami nawet pozwala coś wygrać (casus Di Matteo w Chelsea), ale dzieje się to rzadko. Solskjaerowi się nie zdarzyło.

– Musimy wyjść na mecz z Watfordem jak porządne, poranione zwierzę, wrócić do tego, co znamy – oświadczył Ole Gunnar Solskjaer na konferencji po porażce z Manchesterem City. Obawiam się, że tak naprawdę na kolejny mecz musimy wyjść już z nowym szkoleniowcem. Takim, który poukłada zespół i nada mu wreszcie kształt. Zwierzę, nawet najsilniejsze i najbardziej ambitne, nie zdoła pokonać zorganizowanych armii, a tych, pod wodzami generałów takich jak Guardiola, Klopp czy Tuchel, w Premier League nie brakuje.





TAGI


« Poprzedni news
TOP 6 książek dla kibica Manchesteru United
Następny news »
Neville: Solskjaer jest pod presją, ale Manchester United go nie zwolni

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


olestay: Projekt ,,Ole" skonczyl sie kiedy ronaldo przyszedl do klubu. W wywiadzie przed przyjsciem wypowiadal sie ze chce zbudowac najsilniejszy atak w anglii na 10 lat (jakos tak) watpie ,ze 36 latek bedzie gral 10 lat. Marzyl mi sie atak Rashford Haaland Sancho/greenwood dlatego sie nie cieszylem do konca z jego przyjcia bo tak byla jeszcze szansa zeby za rok przyszedl i wydaje mi sie ze przed calym zamieszaniem z Ronaldo tez taki plan mial.
» 8 listopada 2021, 21:11 #51
Klimaa: Jeśli Ole ma odejść to musi przyjść odpowiedni kandydat dlatego nie zdziwi mnie jeśli Norweg zostanie z nami do końca sezonu bo obecnie brak takiego (Zidane nie przekonuje bo nigdy drużyny nie budował a Ragnick to obecnie chyba po prostu tylko nazwisko a nie mocny trener klubowy). Da to nam ostateczną odpowiedź czy Solskjaer jednak się czegoś nauczył podczas kryzysów i pozmienia zespół taktycznie i personalnie czy jednak wszystko co wie już nam pokazał i potrzebne są zmiany.
» 7 listopada 2021, 20:14 #50
axel52: Trenerzy po SAF to jedno, ale całe zło to ludzie decyzyjni + polecanie kolejnych postaci przez Fergusona.
Dopóki był SAF to Glazery i Edek nie musieli podejmowac decyzji personalnych w sferze sportowej.
Odszedł sir Alex i się zaczęło.
Dyletanci sportowi weszli do akcji i taki mamy efekt po latach.
Do tego co sie dzieje teraz SAF też dołożył swoje.
» 7 listopada 2021, 10:55 #49
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 10:34

Aruna 200% racji, ale nie pisz takich felietonów bo cię pogonią.
» 7 listopada 2021, 10:26 #48
StrawFoot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 10:24

A co myślicie o tym całym Sergio Conceicao? Ja tam nie wiem czym on tych swoich piłkarzy w Porto karmi, ale gar na takim gazie, z takim zaangażowaniem i na takiej intensywności przez pełne 90 minut jak u nich to nie widziałem od bardzo dawna w żadnym klubie.
» 7 listopada 2021, 10:24 #47
levy181: Przykre ale prawdziwe, nie ma nawet nic do dodania moi przedmówcy wypunktowali braki OGS.
» 7 listopada 2021, 09:15 #46
kamtor: Blanc Leonardo jardim lew valverte rangnick któryś z tych
» 7 listopada 2021, 09:12 #45
marmur6: Ja bym zostawił Olę ale bym dołączył do sztabu Ralf Rangnick bo to b.dobry taktyk.Wywalił jego sztab.Denerwuje mnie kiedy widzę jak Olę uzgadnia zmiany na boisku z Carrickiem.Jeden ani drugi mimo, że to chłopy z MU nie maja dostatecznej wiedzy trenerskiej.
» 7 listopada 2021, 08:07 #44
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 07:57

"Nie można jednak wciąż robić tego samego i oczekiwać innych rezultatów" od dawna to powtarzam, że tylko glupiec ma takie oczekiwania. To jest najwieksza bolaczka Ole robi ciagle to samo przy jego brakach w taktyce, nie próbuje nauczyc sie czegos innego. Jego wiedza stanęła w miejscu i sie juz nie rozwija jako menager, to zbyy mało by tu zostać. Wciąż jednak twierdze, ze Norweg byl nam potrzebny i zrobil duzo dobrego niestety zbyt dlugo siedzi u steru i teraz, tylko niszczy to co zdołał zbudowac. To kolejna porażka nie kogo innego jak zarządu, tam nie ma kto podejmowac dobrych decyzji, oby po odejściu Eda sie to zmieniło. Potrzebuję bujemy odpowiedniego prezesa, kluby takie jak Bayern, Real, czy Barcelona pokazuja jak dobry, lub niewłaściwy prezes potrafii odmienic oblicze klubu.
» 7 listopada 2021, 07:54 #43
shybqi: Nie bardzo rozumiem sens bronienia Ole i trwania w tym związku bez przyszłości. Nie odbierajcie mnie jako osoby anty Ole, bo uważam , że zrobił kawał dobrej roboty. Niestety nie jako trener , bo w praktyce wyszło, że niestety nie jest to trener na poziomie United. Popierając to faktami (oczywiście z mojego punktu widzenia ) to:
-nieumiejetne dobranie sztabu trenerskiego, poza Phelanem (który , notabene po poprzedniej przygodzie w Manchesterze wylądował troszkę daleko od prawdziwego futbolu) jest totalnie bez doświadczenia.
-uporczywe stawianie na piłkarzy bez formy i piłkarzy świeżo po kontuzji
-brak umiejętności wykorzystywania potencjału piłkarzy w ofensywie
-archaiczna taktyka
-brak schematów jeśli chodzi o obronę, brak odpowiedniego przesuwania, pressingu i doskoku do przeciwnika, odcinania najlepszych "dróg" (tak, to się trenuje, to nie jest wina i brak umiejętności piłkarzy )
-atak pozycyjny i rozgrywanie piłki u nas nie istnieje, potrafimy zagrać tylko z kontry
-czesto zaczynamy spotkanie gorzej niż przeciwnik (brak przeczytania taktyki przeciwnika przed spotkaniem)
-brak elastyczności taktycznej
-nie widziałem jeszcze żeby jakoś piłkarz pod sterami Ole zrobił progres, większość niestety to regres.
-nieumiejetne traktowanie piłkarzy rezerwowych , brak odpowiedniej rywalizacji i rotacji (ile razy było tak że skład został zajechany , bo w krótkim odstępie czasu grali Ci sami zawodnicy)
Pomijam już średnia ilość punktów na mecz itd bo to są już fakty i statystyki a nie subiektywna opinia.
Z plusów to fakt że potrafił przewietrzyć szatnie i zażegnać kryzys po Mou, ale po tym powinno się mu podziękować i zaproponować posadę jednego z dyrektorów a nie dawać kontrakt.
Ciekawi mnie, czy jakiś klub w PL jak już dojdzie do zwolnienia Ole (a wydaje mi się że dojdzie , najpóźniej po sezonie ) zdecyduje się na zatrudnienie go.
» 7 listopada 2021, 07:45 #42
DaredevilUtd: Bardzo trafne wnioski, sądzę podobnie i popieram w 100%. Byłem fanem tego co zrobil Ole i było to potrzebne, ale wszystko ma gdzies swój kres i jego nadszedl juz dawno temu.
» 7 listopada 2021, 08:00 #41
sturmik: Dobry post. Też mam dosyć że zawsze musimy dostać ze 2:0 żeby zacząć grać w meczu.
» 7 listopada 2021, 09:05 #40
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 13:21

No właśnie można zniwelować podatnośc na kontry kontpresingiem czyli szybkim doskokiem do zawodnika z piłką i najbliższych rywali, zmuszenia go do odwrócenia tyłem by chronić piłkę a tym samym ograniczenia opcji podania do przodu, ew zmuszenia do podania do tyłu. Spowalnia to kontre. U nas było to stosowane przez jednego z poprzedników Ole. Teraz niestety jest chaos po stracie.
» 7 listopada 2021, 13:21 #39
olestay: W polowie sie zgodze ale;
-Ole ma doswiadczenie (wiadomo ze nie na najwyzszym poziomie) bardziej mi chodzi o ludzi co porownywaja go do lamparda ktory mlodziezowke chealsy trenowal(gdzie nic z nia nie osiagnal i derby rok). Ole prowadzac (mlodziezowke) przynajmniej wygral cos potem z druzyny w norwegi ktora nic nie wygrala zdobyl w ciagu 3 lat 2 razy mistrzostwo i puchar i jest teraz topka w norwegii.
- a propo progresu to Shaw , greenwood , mctominay.Moglbym jeszcze wymienic paru ale z tym mozna debatowac. Przyczynil sie do kariery Haalanda (nawet w jakims wywiadzie sie wypowiedzial ze zawdziecza Ole taki rozwoj bo nauczyl go wiele)
-rywalizacja a shaw-telles,henderson-de gea ogolnie ciezko w united o rywalizacje bo albo nie mamy zawodnikow dobrych i graja slabo (fred,mct,matic) albo gosc przewyzsza poziomem patrz bruno
-z tym nieumiejetnym sztabem sie zgadzam ale bronisz phelana a moim zdaniem powinien byc jakis lepszy taktycznie asystent
-taktyke ole ma jaka ma ale potrafil wygrac z city 2:0 w zeszlym sezonie i to bez Ronaldo bez de geai bez sancho i varane ogolnie wiekszosc straconych bramek (chyba kazda) tak naprawde to bledy inwidualne albo z stalych fragmentow (w ostatnich meczach).
-mam wrazenie ze nie rotuje skladem przez presje jakim na nim jest bo kazdy mecz ma wygrywac to woli nie ryzykowac nie pewnymi zawodnikami. Na poczatku jak zaczynal nie bylo presji to mogl dac takich zawodnikow z akademi jak greenwood czy Williams.
» 8 listopada 2021, 21:57 #38
olestay: Ogolnie nie chce jakos goscia bronic bo to co teraz jest to dramat bardziej mi chodzi o szersza perspektywe i daniu mu czasu jeszcze. Uwazam ze jako kibic powinno sie wspierac go a nie presje wielka mu nakladac oczywiscie nie wiadomo jak dlugo go bronic nie bede ale 1-2 miesiace slabe i juz goscia wywalac ?
» 8 listopada 2021, 22:05 #37
41009267: Panie Ole to są derby u każdy wie jaka jest presja.czyje to słowa ? naprawdę potrafisz zmotywować drużynę w szczególności w mecz z Liverpoolem i City.Koncz Waść wstydu oszczęć.z tej mąki chleba nie będzie.
» 7 listopada 2021, 07:45 #36
Janks7: Zdecydowanie uważam, że pod wodzą Ole może być już tylko gorzej i jestem za tym, żeby powierzyć ten zespół komukolwiek, jeżeli piłkarze na 2 najważniejsze spotkania w sezonie wychodzą kompletnie bez zaangażowania, woli walki, gdzie jedynym graczem praktycznie któremu zależy jest Cristiano, może jeszcze Bruno, no i jeszcze nie zapominajmy o Davidzie w bramce, a reszta wychodzi z opuszczonymi głowami, bez zaangażowania i woli walki, to po prostu czas się rozstać.
Ja rozumiem braki w taktyce i jestem w stanie zrozumieć inne rzeczy, ale nie potrafię zrozumieć kwestii braku motywacji na spotkania z największymi rywalami, klęski zdarzały się nawet Fergusonowi jak 1-6 w derbach z City w 2011 roku, co różniło jednak ten mecz 1-6, a ten 0-2, mimo że wynik lepszy był teraz, to w tym 1-6 graliśmy całą 2 połowę w 10, a mimo to nawet przy wyniku 0-3 cały czas atakowaliśmy, staraliśmy się odwrócić losy meczu i wtedy właśnie nadzialiśmy się na kontry i w samej końcówce straciliśmy aż 3 bramki z 1-3 na 1-6, gdzie piłkarze byli już wyczerpani tą grą z maksymalnym zaangażowaniem mimo gry w osłabieniu i niekorzystnego wyniku, to właśnie różniło tamte United SAFA od tego Ole, SAF nawet jak taktycznie zawalił jakiś mecz, to nigdy nie brakowało nam zaangażowania, był wybitnym motywatorem, teraz tego nie ma, czasami piłkarze mają jakieś indywidualne przebłyski, czasami uda się comeback, ale to właśnie ze względu na indywidualności, nie ze względu na dobrą grę, z 100% zaangażowania jak było za SAFA, tutaj tego nawet brakuje w najważniejszych meczach, gdzie oczywiście moglibyśmy przymknąć jeszcze oko na te wyniki, gdyby Ole swoją robotę wykonał w innych meczach, typu z Villą, czy Evertonem, gdzie u siebie z tymi przeciwnikami zdobyliśmy 1 pkt, a Villa i Everton teraz mają serie 5 i 3 porażek z rzędu, co zdecydowanie pokazuje, że zawaliliśmy z nimi sprawę i straciliśmy aż 5 pkt, 5 pkt które sprawiłoby, że te wyniki z Liverpoolem i City nie wykreślałyby nas z walki o mistrzostwo, jak to jest praktycznie już teraz, że nie mamy o czym marzyć i marzenia o mistrzu musimy przemienić w marzenia o załapaniu się do top 4 co też nie będzie łatwe biorąc pod uwagę, że Spurs mają nowego trenera z prawdziwego zdarzenia, że Arsenal pod wodzą Artety zaczął odnosić lepsze wyniki, a nie zapominajmy jeszcze o WHU, Lester...
» 7 listopada 2021, 07:32 #35
marchewa11: Na chwilę obecną i tak nie ma wolnego trenera który by pasował do MU to musi być gość który preferuje grę ofensywną i dobry taktyk.
» 7 listopada 2021, 05:58 #34
Lyon17: Najlepszą opcją byłby Erik ten Hag ale nie wierzę że Ajaks puści go w tym momencie.
» 7 listopada 2021, 07:50 #33
Braks: Taka firma jak Mutd powinna mieć plan b,c,d ale jak wszyscy widzimy to klub jest źle zarządzany więc cholera wie co oni wymyśla. Już myślałem że takie dni nie wrócą bo drużyna robiła postępy do bieżącego sezonu.
» 7 listopada 2021, 00:54 #32
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 00:32

Wywalą Ole ? Teraz jest najlepszy moment i nie oszukujmy sie. Przerwa na reprezentacje kolejny mecz z Watford. Ciężko kogos teraz znaleźć na stałe ale chociaz tymczasowo da radę kogoś w miarę dobrego ogarnąć. Pytanie co nasz zarząd teraz zamierza.
» 7 listopada 2021, 00:32 #31
Pawlo: Myślę, że najtwardsi zwolennicy Ole już się poddali- w tym ja, tylko jest jeden, ogromny problem- kto za niego? Nie sztuką zrobić kolejną głupią zmianę i stracić kolejne lata. Myślicie, że Zidane nas wybawi? Raczej w niego wątpie, poza tym dużo się mówi, że do nas nie chce. Den Hag? Na pewno porzuci Ajax z pierwszym miejscem w grupie w trakcie sezonu. Niestety, ale klasowy trener nie ucieknie z jakiegoś zespołu w trakcie sezonu, a obecnie bezrobotnych nie ma. Jedynie pozostaje jakieś ryzykowne zatrudnienie, na które raczej United nie może sobie pozwolić, a przecież nie damy do końca sezonu Carricka, bo w takim wypadku równie dobrze Ole może zostać.

Pomimo wyników dalej wspierałbym Ole, gdyby chciał uczyć się na błędach, ale jeżeli widzimy Maguire, Shawa i Freda co mecz, którzy niemal w każdym meczu popełniają katastrofalne błędy to wydaje się, że ktoś robi z kibiców idiotów. Van de Beek chyba matkę Solskjearowi zabił, bo inaczej się nie da wytłumaczyć tego traktowania, bo może wybawcą naszym by nie był, ale patrząc na nasz dramatyczny środek to szansę powinien dostać. Nawet dziś kibice na Old Traffold pokazali Ole co sądzą o traktowaniu Holendra, którzy cały czas od wejścia go wspierali.
» 6 listopada 2021, 23:30 #30
uzio: tak Zidane nie był zbawcą Realu, nie będzie tez naszym, a to czy jakis menadzer nie bedzie chcial przyjsc w środku sezonu to sie nie dowiesz dopoki sie nie zapytasz, jakby nie patrzec jest to mozliwosc pracy w PL, absolutnie warto próbowac, tez jest kwestia czy Woodward wogole powinien podejmowac taka decyzje, w koncu nie potrafił zatrudnic dobrego menadzera od 2013 r. a jego nastepca jest juz za rogiem, aczkolwiek na tych pilkarzy to az zal patrzec, jakby nic im sie juz nie chcialo, wiec moze lepiej mimo wszystko kogos jako tymczasowego menadzera zatrudnic mimo wszystko, z ole o top6 przy takich moralach tez bedzei ciezko
» 7 listopada 2021, 00:20 #29
DevoMartinez: I chyba przy okazji diagnoza jest zawarta we wstępie. Nie ma drużyny, wyniki to zrywy pojedyńczych piłkarzy. Ja dodam, że akurat tych którym chce się w danym momencie grać. Czyli jest jakiś konflikt w zespole. Zapewne między zwolennikami norwega jak jego przeciwnikami. W końcu piłkarze to tacy sami ludzie jak my. Skoro my dywagujemy czy Ole na kole da nam trofea to robią to też piłkarze. Takie wyniki jak meczyów z lester, live czy city tylko dają argumenty grupie anty Ole i utwierdzają ich, że skoro nie potrafił poukładać takich topowych klocków które ma to trzeba zmiany budowniczego. I tak pewnie się docżólgamy do końca sezonu może na zasadzie gentelmenskiej umowy między Solsjaerem a zawodnikami, że ugramy co możemy a po sezonie sam rezygnuje z funkcji menagera. To chyba jedyne wyjście poza zwolnieniem go już teraz przez zarząd.
» 6 listopada 2021, 23:21 #28
marcB: Weźmy Keane. Przynajmniej ich zje.ie konkretnie
» 6 listopada 2021, 23:12 #27
majk: No cóż, każdy kto ma parę szarych komórek widzi jak jest. Szkoda tylko Conte. Trzeba brać tymczasowego trenera do końca sezonu, a potem przekonać jakiegoś trenera na miarę tego klubu i składu. Smutna historia.
» 6 listopada 2021, 22:39 #26
uzio: wszystko się zgadza, dodał bym jeszcze, że nie ma sensu brać pierwszego lepszego menadzera, czasem lepiej poczekać np. nawet do końca sezonu ale żeby menadzer był zaklepany już teraz typu Nagelsman, Poche czy Ten Haag, a za Ole jakiegos tymczasowego menadzera, może Giggsa niech se potrenuje
» 6 listopada 2021, 21:53 #25
mcis: a giggs nie siedzi w areszcie teraz?
» 6 listopada 2021, 23:03 #24
rvn10: Nic dodać, nic ująć. Ole to nasza Legenda ale po prostu nie może dalej trenować Manchester United, bo to nie ma sensu. To jest jego maksimum co mógł (albo raczej nie mógł) osiągnąć z klubem. Mecz z Liverpoolem myślę, że otworzył wszystkim oczy. Czas Norwega w MU już po tamtym meczu powinien dobiec końca. 25 Października powinien zostać zwolniony.
» 6 listopada 2021, 21:43 #23
szczecinianin: Dzwonić do Zidane'a, najlepsza opcja!
» 6 listopada 2021, 21:39 #22
klusek0128: Tylko nie Zidane.
» 6 listopada 2021, 21:44 #21
Reddevil777: A kogo lepszego widzisz zamiast ole
» 6 listopada 2021, 21:52 #20
flt32705: Czego wyy nie rozumiecie że Zidane czeka na reprezentacje Francji
» 7 listopada 2021, 07:54 #19
nysa94: Żeby już artykuły robić będące za zwolnieniem Ole to serio, portal sięgnął dna, że jeszcze to promuje na głównej. SAF też nie wygrywał trofeów od 1wszego sezonu, ludzie ogarnijcie się, ileż można zmieniać trenerów?!
Jak jest dobrze to zasługa piłkarzy, jak jest źle to zasługa trenera, hejt poszedł tak daleko, że zasłonił wam zdrowy rozsądek, ziarno zasiane teraz rozkwita i wylęga się z każdego - i każdy widzi tylko jedną możliwość "OleOut". Z prawdziwych fanów Manchesteru United staliście się rozpieszczonymi ludźmi, tłumem, jak niegdyś kibice City, którzy co sezon nawołują do zwalniania kolejnych szkoleniowców, bo ten się nie sprawdził po 1 czy 2 sezonach, ten się nie sprawdził... itd. takie "panienki", które muszą mieć wszystko czym za chwilę się nudzą i wyciągają rękę po kolejną rzecz. WSTYD.
» 6 listopada 2021, 21:19 #18
aruna12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2021 21:29

@nysa94 - nie można porównywać United przed Fergusonem do tego, które jest teraz. Pomiędzy sir Mattem Busbym a sir Alexem to były chude lata, pojedyncze triumfy w krajowych pucharach, posucha w Europie i w lidze. SAF przychodził do klubu w listopadzie, gdy zarząd zaczął się obawiać spadku. To są w ogóle nieporównywalne realia. Teraz masz jeden z największych i najbogatszych klubów świata, który ma niesamowicie silną kadrę i nawet jak ma słaby sezon, to znajduje się znacznie powyżej środka tabeli.

I nie zapominajmy o tym, że Ferguson, gdy przychodził do United, to był już doświadczony szkoleniowiec, który wygrał wór trofeów z Aberdeen, w związku z czym można było założyć, że jego praca zacznie przynosić efekty.
» 6 listopada 2021, 21:28 #17
radlu: Jeżeli masz rzeczowe argumenty za pozostawieniem Ole na stanowisku menadżera to napisz felieton i poproś żeby go wstawili na główną. Może wywiąże się ciekawa dyskusja. Może otworzysz oczy tym wątpiącym. Piszę zupełnie poważnie
» 6 listopada 2021, 21:37 #16
szczecinianin: Rashford, Sancho, Bruno, Ronaldo, Pogba, Martial, Greenwood, Cavani - nie, to nie są przypadkowe nazwiska ze słownika. To są piłkarze, którymi dysponuje Ole Gunnar Solskjaer. Wygrał 5 (słownie PIĘĆ) meczy na 13 spotkań. Każdy inny topowy trener z takimi nazwiskami by stworzył potwora. Zejdźmy na ziemię, zdejmijmy różowe okulary - tego człowieka nic nie broni, marnuje potencjał najlepszej naszej kadry od 2009 roku.
» 6 listopada 2021, 21:42 #15
sisinho: @nysa94

Leci 3 sezon a jest co raz gorzej, to jest hejt czy może rzeczywistość? Rozumiem że mając w składzie Mistrzów świata, europy czy triumfatorów LM mamy oczekiwać wyrównanej walki o top 4 czy może jednak coś więcej? Bo jak na razie to gramy bez pomysłu.
» 6 listopada 2021, 21:46 #14
BNK: To jest portal Manchesteru United, nie Solskjeara i większość z nas kibicuje klubowi. Z prawdziwego fana Manchesteru United, stałeś się fanem Norwega.
» 6 listopada 2021, 21:57 #13
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2021 22:49

przegramy kilka meczów pod kolejnym to znowu będzie biadolenie o nowego trenera, myślenie na poziomie ekstraklapy
» 6 listopada 2021, 22:48 #12
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2021 23:08

Tylko ja odnoszę wrażenie, że takie osoby jak @nysa24 i @ruffnecky, to by trzymali Ole i przez kolejne 20lat, które byłyby tak samo nijakie jak obecne?

Norweg jest 3 lata.
Zwalnianie po 3 latach - źle.
To po ilu jest dobrze? Po 4? Po 10? Czy trzymać go aż do śmierci, bo może coś wygra za 50lat?

Ciekawostka:
Od momentu zatrudnienia Ole, to Chelsea miała 3 trenerów, którzy wygrali 2 puchary.
Norweg wygrał 0.

Szkoda, że Chelsea nie miała takiego podejścia do życia jak Wasza dwójka, bo wtedy zamiast cieszyć się z LM i prawdopodobnie iść w tym roku po mistrzostwo ligi, to mieliby Lamparda.
» 6 listopada 2021, 23:07 #11
Kieran17: I po raz kolejny się mylisz ruffi, ale to dla Ciebie pewnie norma :) myslenie na poziomie ekstraklasy by było gdyby ole osiągnął jakiś znaczący sukces, a później po krótkim czasie niepowodzeń zostałby zwolniony. A tutaj nie ma ani sukcesu, a za to niepowodzeń jest rekordowo wiele.
» 6 listopada 2021, 23:16 #10
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 00:40

United, do końca sezonu, jeśli myślisz, że tak poważna firma będzie po raz kolejny (jak po SaFie) nagle szukać menadżera z łapanki to jesteś chyba niepoważny

a zwalnianie dzień po zdobyciu trofeum też już przerabialiśmy
» 7 listopada 2021, 00:39 #9
klusek0128: Tutaj niema czego co niektórym tłumaczyć.
Po 3 latach chu....o ale stabilnie!
Bayern gdyby trwał przy Niko Kovacu dziś byłby biedniejszy o jedną LM i dwa mistrzostwa kraju.
Chelsea zmienia trenerów kiedy tylko widzi że się nie klei to adios.
Ta taktyka dała im 2 mistrzostwa kraju i jedna LM.
Real zmienia nawet jeśli jest przyzwoicie ale pojawia się lepszy kandydat...
Facet dostał 3 lata i osiągnął NIC.
Walczy jak równy z równym z villami i yb'ami.
Można się potknąć. Każdy może mieć gorszy dzień. Ale bez przesady.
» 7 listopada 2021, 10:06 #8
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 10:30

No niezły wywód chłopie. Wylicz mi proszę jakbyś był tak uprzejmy ilu masz trenerów co są w klubie 5 lat lub więcej, który otwarcie mówi, że jego ambicją są tytuły i do tej pory jeszcze nic nie ugrali, a co więcej po tych 5 w końcu zaczynają wygrywać. Z góry dzięki.

@ruffy

Widzisz, ty wciąż nie zaakceptowałeś tego co już ponad rok temu pisałem, a z czego ty się śmiałeś. Ty widzisz "kolejnych kilka meczów" przegranych i tylko to. Pisałem już dawno STYL ROBI GRĘ. Jeśli grasz dobrze, zwyczajnie dobrze, subiektywnie oceniając, ale no po prostu grasz dobrze. Jaki by to styl nie był, ale dobrze, to się na dłuższą metę obronisz. Piłka nożna sprawiedliwym sportem nie jest, wiele razy się wygra mimo, że się nie zasłużyło, czasem się tak przegra, ale to są skrajne zmienne, od wypadkowej statystycznej, którą jest JAKOŚĆ GRY, STYL, KULTURA FOOTBALLOWA. Czasem wygrasz gola strzelając pośladem, albo wbijając wślizgiem na długim słupku w 92 minucie, albo przegrasz bo strzał życia zanotuje Tielemans. Ostatecznie chodzi o to, czy przed lustrem stając jako trener, jako zawodnik i jako kibic można powiedzieć "nie no graliśmy bardzo dobrze, było dokładnie, dynamicznie, agresywnie, z pomysłem" etc, czy nie. To jest aż tak proste. Jak ty postrzegasz ten sport w kategoriach 0,1,3 to chyba lepiej miałbyś przy jakichś innych dyscyplinach sportowych.
» 7 listopada 2021, 10:14 #7
majk: CoachMark Ruffnecky nic nie odpisze, jak tylko ktoś mu coś napisze z sensem, to on to po prostu wypiera, ot taki mechanizm obronny. On woli tylko prowokować i obrażać innych.
» 7 listopada 2021, 11:31 #6
ruffnecky: Kołczu, to Ole prowadzi United od 5u lat? dobrze widzieć :D
Miało być tak mądrze, a wyszło jak zwykle.
» 7 listopada 2021, 12:13 #5
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 12:26

Ręce mi opadają. Specjalnie Ci oddzieliłem segment wpisu, który był skierowany w Twoją mańkę...a ty chyba nawet tego nie dostrzegłeś. Nawet pominąwszy to, nadal nie odebrałeś chyba sensu tego co nawet do Ciebie nie było skierowane. Hipotetycznie zapytałem o takiego trenera, bo Ty, jak i paru jakichś mniej aktywnych użytkowników sugerujecie, że to właśnie trzeba zrobić. Poczekać dłużej, powiedzmy nie sześć lat jak w przypadku SAFA, tylko no chociaż pięć lat. Zapytałem czy zna chłop adekwatne przykłady, by potwierdzić, że to jest obecnie ta droga. Może ty wesprzyj kolegę, chociaż mam pewne obawy, czy jesteś kompetentny.
» 7 listopada 2021, 12:25 #4
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2021 12:34

a wybacz, dojrzałem capslocka dalej i mi się odechciało czytać, to tak w kontekście kompetencji do wypowiadania się na forach internetowych.
i nie wciskaj mi co sugeruję, bo do tego również brak ci kompetencji. Ole do końca sezonu, i wtedy można podsumowywać sezon. krótko i na temat.
reszta u ciebie zaś zalatuje mocnym i nie do końca popartym realiami zadufaniem, ale to pewnie sam podskórnie czujesz :D
» 7 listopada 2021, 12:31 #3
CzerwonyPan: Właśnie raz to już pisałem tak samo uważam jak Ty @nysa94 tu jest pełno kibiców rozpieszczonych panienek jak nie dostanie ktoś czego chce to napi hejt bo w tym świecie to działa wstyd że mamy takich kibiców trzeba być twardym kibicem i czekać nie odrazu Kraków zbudowano
Fake red devils out!
» 7 listopada 2021, 12:37 #2
CoachMark: @ Ruffy

Czyli chcesz mi powiedzieć, że nie ma granicy tolerancji dokonań drużyny, po której trener powinien zostać zmieniony? Jeśli powiedzmy 1.01.2022 będziemy na miejscu 8, ze stratą powiedzmy 9 pkt do 4 miejsca to rozumiem jedziemy z tematem do mety? Czy ty nadal uważasz, że to było "kilka kiepskich meczów" i zwyczajnie ta rakieta sama się odpali ? To drugie to chociaż by jeszcze stawiało twoje rozumowanie na jako takich logicznych podstawach.

@CzerwonyPan Nie wiem czy widziałeś, ale w trakcie meczu z LFC tysiące ludzi wyszły ze stadionu, im tez powiesz, że to żadni kibice? Widzisz ty jesteś jak dzisiejszy patologiczny rodzic dziecka, "co złego to nie on", "mój synek by nigdy tego nie zrobił" i leci z bluzgami na nauczyciela. Tak jakby krytyka w kierunku czegoś na czym ci zależy wykluczała dobre chęci i życzenia poprawy. Głaskaniem po głowie przy każdej okazji nie tworzy się dobrej drużyny, ani nie wychowuje się odpowiednio dzieci. System nagród i kar, krytyki i pochwał jest kluczowy by wpajać podopiecznym co się toleruje, a czego nie, tak graczom, jak i dzieciom. To jest wręcz obowiązek takiego trenera, zwierzchnika, czy opiekuna prawnego....czy kibica by pokazać co jest poniżej granicy tolerancji. Poza tym twoje stanowisko jest totalnie nieuzasadnione. United teoretycznie nie miało żadnych losowych zdarzeń, które jakoś by upośledziły ten klub. Nie spadł im samolot jak niedawno w Brazylii, nie wybuchł im stadion, nie pomarło pół składu. Słownie nie ma nic nadzwyczajnego co sprawiłoby, że ten zespół nie ma praktycznie żadnych szans na osiągnięcie swoich celów. Brakuje z grubsza sternika tego projektu, który wie jak te wszystkie klocki poukładać. Ty zaś piszesz, że trzeba tylko zacisnąć zęby i machać szalikami, tak jakby już nic więcej nie dało się zrobić jak tylko czekać.... litości.
» 7 listopada 2021, 13:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.