Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tottenham Hotspur i Borussia Dortmund pierwsze w kolejce po Hendersona

» 24 lutego 2021, 10:36 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Dean Henderson budzi spore zainteresowanie wśród innych klubów. Sky Sports informuje, że bramkarza Manchesteru United w swoich szeregach chętnie zobaczyliby szkoleniowcy Tottenhamu Hotspur i Borussii Dortmund.
Tottenham Hotspur i Borussia Dortmund pierwsze w kolejce po Hendersona
» Dean Henderson chce być numerem 1 w Manchesterze United
Angielskie media kilka dni temu informowały, że Henderson nie pogodził się z rolą rezerwowego w Manchesterze United. Jeśli Anglik nie zostanie numerem 1 w ekipie Czerwonych Diabłów przed startem sezonu 2021/2022, to prawdopodobnie opuści Teatr Marzeń.

Sytuację Hendersona na Old Trafford uważnie monitorują inne kluby i zamierzają wkroczyć do akcji, jeśli transfer angielskiego golkipera stanie się realny.

Na chwilę obecną wszystkie karty są w rękach Manchesteru United. Henderson jest związany kontraktem do czerwca 2025 roku, a klub ma też możliwość przedłużenia umowy o dodatkowy rok.

Manchester United wycenia swojego bramkarza na około 40 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Kluby z Serie A zainteresowane transferem Juana Maty
Następny news »
Alguacil: To najlepszy Manchester United od dziesięciu lat

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


Klimaa: Oczywistym jest że Hendo nie będzie wiecznie czekać na grę - to bardzo ambitny zawodnik. Osobiście uważam że należy na niego postawić. De Gea zrobił świetną robotę przez dekadę ale widać u niego że zalicza zjazd i raczej już nigdy nie odnajdzie formy sprzed lat (a na pewno nie w Premier League). Hiszpan powinien udać się do lżejszej ligi jak chociażby włoska gdzie gra się po prostu inaczej lub ewentualnie PSG które stać na takiego bramkarza. Problemem jest jego kontrakt ale będzie trzeba coś wymyślić.
» 25 lutego 2021, 11:31 #50
HarryBrown: Levemu bym wysłał info, że zatrudnienie Deana jego będzie kosztować 200 baniek w funtach. W ramach angielskiego poczucia humoru ;)
» 25 lutego 2021, 08:57 #49
Seszele: Wybrałbym Hendersona.
Bez mrugnięcia okiem.
» 25 lutego 2021, 07:18 #48
wrobel1992: Też sportowo wybrałbym Deana, ale zobaczymy co zarząd wymyśli. De Gea będzie ciężko sprzedać, a rezerwowy z taką tygodniówką...
» 25 lutego 2021, 07:43 #47
wielkifanMU: Po 1. Henderson ma milczeć i siedzieć na ławie, mimo faktu, że jest pewniejszym bramkarzem od fatalnego w tym sezonie de Gei tylko dlatego, że niektórym chłopakom z devilpage nie podoba się, że chłopak nie ma zamiaru marnować najlepszych lat swojej kariery, więc stawia klubowi ultimatum w trosce o swoją przyszłość? Ludzie, to jest normalne. Gość musi myśleć o sobie, a niektórzy wciąż chyba chcą wierzyć w idealny świat i jakiś romantyzm w futbolu.
Po 2. Kolega, który napisał, że Hendo jak gra, to nie wchodzi na wyższy poziom niż de Gea powinien dostać bana za szerzenie głupoty. Seria meczów w Pucharze Ligi - czyste konta i co najmniej po jednej fenomenalnej interwencji w każdym z tych meczów, mecz z Sociedad w którym zawstydził de Gee świetną grą nogami i parę innych - ale o tym kolega nie pamięta. Zobacz na ilość czystych kont Hendo w tym sezonie, a następnie na procent obronionych strzałów de Gei - Hiszpan pod tym względem jest jednym z najsłabszych w lidze, do niedawna, tylko jeden bramkarz grający regularnie w Premier League miał gorszą tę statystykę.
Po 3. BNK - co ma Haaland do Hendersona? Widzę jakąś próbę manipulacji z twojej strony, tak jakby pozostanie Deana w klubie oznaczało grę Martialem w ataku i brak szans na transfer Norwega. Masz informację z pierwszej ręki, że transfer Erlinga będzie możliwy tylko w razie sprzedaży Hendersona, że piszesz takie głupoty?
» 24 lutego 2021, 23:29 #46
wojacki: Ja osobiście wolałbym Hendersona. Nie lubię De Geii odkąd strzelał fochy, że jak nie dostanie podwyżki to odejdzie, dostał i zachowuję się jakby "hajs się zgadza, walić ten klub"
» 24 lutego 2021, 20:09 #45
wojacki: Dodam jeszcze, że nawet nie widać w nim złości po straconych bramkach po błędach jego czy obrońców.
» 24 lutego 2021, 20:12 #44
0listonoszpat: Można rozmawiać i może wypracować jakiś fajny układ. Być może my nie utrzymany Hendersona u siebie a oni swoich gwiazd. Trzeba mądrze zarządzać kadrą i nie bać się odważnych decyzji. Stojąc w rozkroku między dwoma bramkarzami tylko zrobimy sobie szkodę.
» 24 lutego 2021, 18:29 #43
tygrys26: Dobra panowie, nie będę bronił De Gei bo ma sporo błędów.w tym sezonie, ale policzmy ile goli padło po błędach obrońców czy innych zawodników. Jak ktoś niżej napisał piłka wybijana pod nogi przeciwnika (ostatni mecz gdzie to nasz genialny kapitan zamiastw ynic na róg to wybija do.przeciwnika),.głupie faule pod polem karnym?
Jakby tak popatrzeć to całkiem sporo takich bramek bylo. Ale przekonanie na tej stronie jest takie ze zawodnika można nllatwo zastąpić i niektórzy ludzie zapominaja o.tym jak się naśmiewali z tego jak Real.postapil z Casillasem i paroma innymi legendami.
Na Hendersona przyjdzie jeszcze czas, fajnie ze chce grać ale jak narazie to nic genialnego nie pokazał w tych meczach co.gral. a do tego DDG tez by mial lepsze statystki gdyby przed nim stali pewni obrońcy
» 24 lutego 2021, 15:08 #42
Chestnut: Pisałeś to po pijaku? (:
» 24 lutego 2021, 15:47 #41
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2021 14:46

Trzeba pamiętać, że mamy w tym sezonie tragiczną obronę. Jeśli obrońcy ci nie pomagają, to nie powinna dziwić ilość puszczonych goli przez DDG. Błędy jego przy niektórych bramach to pokłosie, błędów obrońców np. wybicie piłki pod nogi atakującemu, faulowanie przy polu karnym, domena Freda, błędy w kryciu przy stałych fragmentach, nie blokowanie strzałów takich jak choćby gol z Leicester itd. Jeśli obrona ogarnie d**pę to i bramkarz będzie się czuł pewniej. Dean niech nabierze pokory, bo zachowaniem
swoim na zasadzie szantażu, dużo nie ugra, a obecnie nic nie osiągnął, porównując go do DDG, prócz tego, że zagrał sezonu w Sheffield. Płakać po nim nie będę, nie widzę w nim tego by mógł być następca DDG.
» 24 lutego 2021, 14:45 #40
wrobel1992: Boże... Następny o niby błędzie Harrego... Jak nie sięgnął piłki to miał zostawić czystą pozycję dla napadziora czy co? Policz sobie ile sytuacji powinno być zażegnanych przy normalnej grze bramkarza w swojej strefie.
» 25 lutego 2021, 07:22 #39
SickRabbit: 40mln to sporo. DDG nie odejdzie więc jedyny plus to pohandlować z bvb.
» 24 lutego 2021, 14:10 #38
DaredevilUtd: Serio tak słabo go wyceniają? To jakieś jaja są :D mam nadzieję, że to plotki tylko, ale jak ten chlopak odejdzie, to będę bardziej niż zły. Nie mogę patrzeć, na Davida kiedy jest na bramce.
» 24 lutego 2021, 13:57 #37
ruffnecky: to nie patrz :D
» 24 lutego 2021, 17:22 #36
vanantgaal: DDG nie jest taki zły jak się o nim tu pisze. Przede wszystkim to doświadczony bramkarz, który zagrał w wielkich meczach i wie co to presja. Henderson nie ma doświadczenia, w tym sezonie jak gra to też nie wybija się wiele poza poziom DDG. Powinien uspokoić emocje jeśli te doniesienia są prawdziwe, jego czas w MU nadejdzie ale na to trzeba zapracować. Zachowanie w stylu Pogby. Albo gram albo strzelam focha
» 24 lutego 2021, 13:42 #35
atotrikos: Polecam STANOWISKO#46 "BARCELONA I KOMITET OSZALAŁYCH RODZICÓW" ;)
» 24 lutego 2021, 13:43 #34
BNK: Pogba, jak go Solskjear posadził na ławę, nie strzelał fochów. Chłop wykorzystał pierwsza okazję i pokazał, że jednak warto na niego stawiać.
» 24 lutego 2021, 14:37 #33
ernixxx: Manchester wycenia Hendersona na 40 milionów funtów ale jak dla Borussi 2 razy tyle 🙂
» 24 lutego 2021, 13:40 #32
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2021 13:03

Na chwilę obecną wszystkie karty są w rękach Manchesteru United. Henderson jest związany kontraktem do czerwca 2025 roku, a klub ma też możliwość przedłużenia umowy o dodatkowy rok.


Proste.
Rozumiem, że chłopak ma talent, ma ambicje ale wait - po co podpisywał kontrakt ? Ktoś go zapewnił ? Wątpie. Fakt to jest taki, że to raczej przez niego Romero który niczym sobie nie zasłużył na takie traktowanie może mieć pretensje a nie on.

Powinien lekko usiąść na p****e. De Gea nie zagra wszystkiego, on sam też nie a Hiszpana będzie ciężko wytransferować ale można. Cierpliwości panie Anglik.
» 24 lutego 2021, 13:02 #31
BNK: Dokładnie kolego. Z drugiej strony, jeśli Henderson naprawdę grozi odejściem, jeśli nie będzie nr 1, to niech sobie idzie. Lepsi od niego odchodzili. Jeśli jednak wierzy w swoje umiejętności, ma ambicje i wolę walki i przede wszystkim jest tak dobry, jak cześć tu uważa, to prędzej czy później tym nr 1 będzie.
» 24 lutego 2021, 13:18 #30
acidfuji: Ciekaw jestem zatem kto zrecydowal tak naprawde o tym zeby Dean nie szedl za wypozyczenie. Nie mialoby to sensu go sciagac i nie dac realnej szansy.

Nie mam nic do Dawida ale jak gra Dean to jestem duzo bardziej spokojny przy jakimkolwiek zagrozeniu pod bramka, o wrzutkach nie wspominajac. Licze ze to on zostanie naszym glownym bramkarzem.
» 24 lutego 2021, 12:52 #29
arecik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2021 12:26

Ostatnio jak był mecz z Sociedad nie wiem czy zwróciliście uwagę przy jednej akcji (totalnie niegroźnej) jak piłka leciała do Hendersona a z przodu był Wan-Bissaka. Dean tak głośno krzyknął, że piłka jest jego że Aaron aż podskoczył. Tego brakuje i będzie brakowało Davidowi. Często jest miażdżony przez zawodników przeciwnej drużyny, dlatego boi się wychodzić. Bronił spektakularnie kilka sezonów, miał refleks mojego kota jak otwieram lodówkę, ale powoli potrzeba nam kogoś, kto będzie dyrygował obroną głośno i wyraźnie, będzie pewnym punktem. Wydaje mi się, że Dean jest skrojony pod United i każda inna decyzja może w przyszłości mieć fatalne w skutkach bilanse bramkowe.
» 24 lutego 2021, 12:25 #28
Ducker44: Lepszy uczący się Dean niż gasnący David
» 24 lutego 2021, 12:28 #27
mycka86: W klubie na pewno mają burzę mózgów, bo DDG nie uda się obecnie sprzedać, chyba że za darmo. Wysoka tygodniówka, kiepska forma, wiek, słaba gra nogami (przez co wiele klubów nawet go nie rozważa). Hendo przyszłość i wychowanek.

A żaden z nich nie zgodzi się na rolę rezerwowego w następnym sezonie.
» 24 lutego 2021, 11:53 #26
Greenlife: Nie zgodzę się. Uważam, że DDG nadal jest wartościowym zawodnikiem i dałby radę podnieść poziom nie jednej topowej drużyny.
» 24 lutego 2021, 12:07 #25
Ducker44: Schalke 04 już czeka!
» 24 lutego 2021, 12:29 #24
marjo: Hahaha... Mogą sobie stać w kolejce, ale po Degea..
» 24 lutego 2021, 11:45 #23
Ducker44: Popieram na 100% - już widzę kolejkę: Schalke, Brescia, Malaga, Wieczysta...
» 24 lutego 2021, 12:33 #22
marjo: Albo kts weszło...
» 24 lutego 2021, 12:42 #21
123456798: Abstrahując od tego czy zostanie jedynką, czy go trzeba będzie sprzedać, 40 mln to byłby żart. Powinniśmy krzyczeć sobie jak każdy inny klub od razu100mln.
» 24 lutego 2021, 11:43 #20
Puszek2100PL: Transfer ani wypożyczenie nie wchodzi w grę. Po prostu henderson musi grać więcej. Na to zasługuje i koniec kropka.
» 24 lutego 2021, 11:38 #19
BonoVox: hmmm... Czyli Henderson + Pogba za Sancho i Hallada? no ok.
» 24 lutego 2021, 11:18 #18
Mariano88: I zostaniemy z De Gea? Można wypożyczyć Hendersona i Williamsa ale nie sprzedawalbym ich.
» 24 lutego 2021, 11:28 #17
Ducker44: De Gea + Martial + 50 mln i jest OK
» 24 lutego 2021, 12:37 #16
waletpl: Ducker, z czysto matematycznego punktu widzenia, z Twojego wzoru wynika, że mamy komuś zapłacić 50 baniek, żeby tylko wziął od nad Davida i Martiala?
» 24 lutego 2021, 15:50 #15
emil1986x: Niech wezmą De Gee
» 24 lutego 2021, 11:16 #14
Shoiden: Trzeba Deanowi pokazać ze ma przyszłość na Old Trafford a De Gei ze nie jest świętą krowa, jeżeli mamy bic sie o trofea to nikt nie moze grać za zasługi
» 24 lutego 2021, 11:09 #13
Wave: Jak zostawimy Hiszpana kosztem wychowanka to sie chyba potne.
» 24 lutego 2021, 11:03 #12
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2021 13:01

Tnij się jak chcesz, ale nie namawiam do tego. De Gei zdarzają się błędy, ale wymień mi bramkarza, który ich nie popełnia.
Alisson dopiero co został okrzyknięty najlepszym bramkarzem, a ostatnio popełnił takie babole, że głowa mała. I co, już go mają sprzedawać? Myślę, że forma bramkarzy zależy też od tego, jacy obrońcy przed nimi stoją. Liverpool stracił van Dijka, Gomesa i Matipa, to i Alisson zaczął bronić mniej pewnie. Nasz środek obrony też pozostawia do życzenia. Z całą sympatią do Lindelofa uważam, że brakuje mu trochę charakteru, jaki mi miał np. Vidić, siły fizycznej i zwrotności. Uważam, że takie cechy powinien mieć partner Maguire'a, żeby obrona funkcjonowała jak trzeba.
Wracając do De Gei, to w tym sezonie nie popełnił wcale wielu błędów, a już na nim psy wieszają. Za to wyciągnął kilka piłek, z którymi Henderson mógłby mieć problem. Pamiętajmy, ile razy nam d..ę ratował na przestrzeni wielu lat. Myślę, że nie zapomniał jak się broni. Niczego broń Boże nie ujmuję Anglikowi, bo niewątpliwie ma spory potencjał, jednak bramkarze zdobywają doświadczenie latami, a David jednak ma za sobą wiele występów w Premier League i LM. Największym problemem jest ta jego
cholerna tygodniówka. Ok. 400 tys. funtów na tydzień to absurdalnie duża kasa nawet dla piłkarza z pola, a co dopiero dla bramkarza, ale przecież teraz mu jej nie obniżą.
Na miejscu Ole zachowałbym chłodną głowę i poczekał do końca sezonu z decyzjami.
Niech Henderson dalej broni w Pucharze Anglii i LE, a De Gea w Premier League i będziemy monitorować ich formę, a na ocenę przyjdzie czas.
» 24 lutego 2021, 13:00 #11
vieeeri: Ja Wam powiem jak będzie :D Manchester zdecyduje się puścić De Gee za free albo za jakieś drobne tak, aby nowy klub podtrzymał jego tygodniówkę kosztem kwoty odstępnego. Wiem, że to się wydaje szalone, ale będąc Man Utd zastanawiałbym się, czy zwolnienie go z wielomilionowego kontraktu nie byłoby czymś podobnym jak sprzedaż go za 40-50mln, a to jest nierealne przy jego zarobkach. De Gea w kontekście całej swojej kariery już się dawno spłacił. Teraz trzeba podejść zdroworozsądkowo do tematu jego odejścia i najzwyczajniej w świecie puścić go za free.
» 24 lutego 2021, 10:57 #10
Fenek: Haha co za bzdury xD
Tottki które mają problemy z kasą i spłatę pustego stadionu na głowie na pewno wydadzą kasę na bramkarza. Prędzej będą oglądać każdy grosz byle tylko nie sprzedawać gwiazd.
To samo tyczy się Borussi która lamentuje, że jak tak dalej pójdzie to będą musieli kogoś sprzedać.
» 24 lutego 2021, 10:50 #9
BNK: Haaland in, Hendo out I pasuje.
» 24 lutego 2021, 10:48 #8
Wave: nie pasuje
» 24 lutego 2021, 11:02 #7
BNK: Haaland warty tyle, ile sobie Borussia zawoła. Choćby 150 baniek. Henderson? Nikt nie da 40. Haaland in, Hendo out i pasuje.
» 24 lutego 2021, 12:31 #6
waletpl: Nie, dalej nie pasuje ;). A dlaczego? Pomyśl.
» 24 lutego 2021, 15:42 #5
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2021 15:49

Wolę sklad z DeGea na bramce i Haalandem na szpicy, niż Hendo na bramce i Martialem na szpicy. Pomyślałem i dalej mi pasuje.
» 24 lutego 2021, 15:49 #4
ruffnecky: Haaland bez odpowiedniej ilości sensownych podań otwierających też nie poszaleje
» 24 lutego 2021, 21:50 #3
BNK: Z Brunem i Pogbą poszaleje;)
» 25 lutego 2021, 08:10 #2
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2021 10:46

A my zostaniemy z De Gea xDD a kupimy jeszcze jakiegos ogóra co przyjdzie grzać ławkę a jak juz wejdzie to posypia sie bramki xD . I tym razem De Gea bedzie juz pewny miejsca w składzie do konca swojej kariery . Całkiem realny scenariusz :D
» 24 lutego 2021, 10:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.