Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Manchester United vs Watford. III runda Pucharu Anglii

» 9 stycznia 2021, 20:02 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United w III rundzie Pucharu Anglii zmierzy się z Watfordem. Poznaliśmy wyjściowy skład Czerwonych Diabłów na to spotkanie.
Składy: Manchester United vs Watford. III runda Pucharu Anglii
» Manchester United w III rundzie Pucharu Anglii zmierzy się z Watfordem
Ole Gunnar Solskjaer dokonał dziewięciu zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do spotkania z Manchesterem City. Miejsce w składzie zachowali jedynie Dean Henderson i Scott McTominay.

Man Utd vs Watford: Relacja na Żywo



Mecz będzie wyjątkowy dla McTominaya, który po raz pierwszy w karierze poprowadzi Manchester United jako kapitan.

Początek meczu Manchester United vs Watford o 21:00.

Manchester United: Henderson – Williams, Tuanzebe, Bailly, Telles – McTominay, Van de Beek – Mata, Lingard, James – Greenwood

Rezerwa: De Gea, Wan-Bissaka, Maguire, Matić, Fred, Fernandes, Martial, Rashford, Ighalo

Watford: Bachmann – Navarro, Sierralta, Troost-Ekong, Masina – Sarr, Chalobah, Hughes, Zinckernagel, Joao Pedro – Gray

Rezerwa: Foster, Ngakia, Wilmot, Sema, Dalby, Barrett, Hungbo, Crichlow, Phillips


TAGI


« Poprzedni news
Przyszłość Lingarda wyjaśni się w ciągu 2 tygodni
Następny news »
Puchar Anglii: Manchester United – Watford 1:0. „Drugi garnitur” wykonał plan minimum

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (420)


viliar: No i ok. Wygrana, mecz do zapomnienia.
Dzięki za wieczór, do usłyszenia!
GGMU
» 9 stycznia 2021, 22:56 #406
Reico100: Ale marne widowisko dzisiaj. Grają jak za kare.
» 9 stycznia 2021, 22:54 #405
pmax122: VdB póki co nie sprawdza się w roli kreatywnego rozgrywającego, nic dziwnego że na co dzień ława
» 9 stycznia 2021, 22:53 #404
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:54

Nuuuuuuuuudaaa

Za kowalem, ze przegapilem 1 połowę. Już nie...
» 9 stycznia 2021, 22:53 #403
viliar: Obyśmy nie musieli jeszcze pół godziny oglądać lub dłużej...bo coraz gorzej to wygląda
» 9 stycznia 2021, 22:54 #402
viliar: Dobrze, że można popisać, bo bym dziś się całkiem na tym meczu wynudzil. Słaby mecz, oby to nie był zwiastun słabszej formy.
» 9 stycznia 2021, 22:52 #401
rreddevilss: Typowy mecz, zeby odbebnic, ale martwi mnie postawa zawodnikow, którym podobno blisko do składu ( Gteenwood i Donny) sklad byl eksperymentalny, ale nie pokazali za wiele chyba tylko to jedno podanie Donnego do Maty , za 3 dni z Burnley bedzie bardzo wymagajacy mecz, jak szybko ich nie zlamiemy to bedzie lipa..
» 9 stycznia 2021, 22:52 #400
wander11: Przy całym szacunku dla Watfordu ale nie może być tak że Utd ma kupe w majatach i wybijają pilke gdzie popadnie.
» 9 stycznia 2021, 22:51 #399
kptWiaderko: A ci komentatorzy z eleven to są tacy głupi że aż szok
....
» 9 stycznia 2021, 22:50 #398
BartoszP: Zaraz wejdzie farfocel
» 9 stycznia 2021, 22:49 #397
miminka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:52

Nie krakaj..
» 9 stycznia 2021, 22:51 #396
wander11: To jest tragedia ,jakim się grać nie chce to po co wychodzili na ten mecz
» 9 stycznia 2021, 22:49 #395
HarryBrown: Ależ nasi dziś pańszczyznę odrabiają. Jedynie Scott i Tuanzebe grają z właściwym nastawieniem.
» 9 stycznia 2021, 22:48 #394
pmax122: I Henderson i trochę Mata
» 9 stycznia 2021, 22:51 #393
Nicky2905: Jesse zagrał dzisiaj przyzwoicie, miał kilka kluczowych podań, nie bał sie brać gry na siebie (to bardziej w pierwszej połowie), ale “Wy” I tak oczekujecie od Jessiego czegoś niemożliwego, mimo, że brak mu rytmu meczowego.
» 9 stycznia 2021, 22:47 #392
Lester: Ole aut nie będziesz sir aleksem
» 9 stycznia 2021, 22:47 #391
emenems: Oj tak tak, rozwiązać klub
» 9 stycznia 2021, 22:49 #390
Xchrisx7: Harry złap żółtko żebyś nie pauzował na Liverpool...
» 9 stycznia 2021, 22:46 #389
Anhel: Jeśli Baily konta to wątpię ze się będzie kartkować
» 9 stycznia 2021, 22:48 #388
Xchrisx7: Wydaje mi się, że Bailly będzie gotowy już na następny mecz.
» 9 stycznia 2021, 22:50 #387
Anhel: Jeśli tal Brdzie to kryminał ze strony Ole
» 9 stycznia 2021, 22:53 #386
damian182838: Jak tam grają chłopaki, ktoś się wyróżnia z rezerw ?
» 9 stycznia 2021, 22:46 #385
viliar: Chyba chłopiec od podawania piłek, szkolony przez Mourinho chyba. Choć to może nie rezerwowy hymm
» 9 stycznia 2021, 22:48 #384
kptWiaderko: Szkoda ze Mata nie ma jakieś 10 lat mniej.... Jeden z lepszych techników w naszej ekipie.
» 9 stycznia 2021, 22:46 #383
Anhel: Martial taka 9 ze go Tuanzebe podaniem złamał
» 9 stycznia 2021, 22:45 #382
viliar: Martiala prawie piłka zabiła :o
» 9 stycznia 2021, 22:45 #381
Matys13R: Rashford z tej mąki chleba nie będzie, powinni rozważyć sprzedaż go w lecie
» 9 stycznia 2021, 22:44 #380
NoName222: XDDDDDD
» 9 stycznia 2021, 22:44 #379
emenems: I kto za niego? :D
» 9 stycznia 2021, 22:46 #378
BNK: Różne tu głupoty czytałem, ale Ty Matys to jesteś zupełnie inna liga.
» 9 stycznia 2021, 22:47 #377
viliar: Rash mi zaczyna Ronaldo przypominać trochę z początków w United.
» 9 stycznia 2021, 22:43 #376
Anhel: Irytuje mnie strasznie taka gra
» 9 stycznia 2021, 22:43 #375
DaredevilUtd: Rashford w swoim stylu przebiegnie pół boiska i nie strzela.
» 9 stycznia 2021, 22:42 #374
BartoszP: Za dużo kombinuje
» 9 stycznia 2021, 22:43 #373
DaredevilUtd: Kolejna akcja I wbija się z piłką w obrońców. Za wolno i zbyt przewidująco.
» 9 stycznia 2021, 22:44 #372
mcscotyy: Rashford pięknie przyjmuje te piłki górne zza pleców
» 9 stycznia 2021, 22:41 #371
kielbasior: Po tylu meczach za Mourinho przyzwyczaił się do lagi od obrońców
» 9 stycznia 2021, 22:42 #370
mcscotyy: Ahahah
» 9 stycznia 2021, 22:44 #369
viliar: Mcgiver po swojemu xD
» 9 stycznia 2021, 22:40 #368
BartoszP: I schodzi on, cały na biało
» 9 stycznia 2021, 22:40 #367
DaredevilUtd: Martial jak Kłoda i cyk wolny.
» 9 stycznia 2021, 22:39 #366
NexaT: McTominay rośnie na wielkiego piłkarza według mnie. Będą z niego ludzie.
» 9 stycznia 2021, 22:38 #365
miminka: Będą - jako psychofanka Scottiego protestuję - z niego już są ludzie..
» 9 stycznia 2021, 22:41 #364
saezuri: Zgadzam się. Już obecnie jest mega niedoceniany według mnie
» 9 stycznia 2021, 22:49 #363
miminka: Uwielbiam ziomeczka od początku i nie rozumiem czemu ludzie dopiero teraz widza jaki z niego kocur jest ...
» 9 stycznia 2021, 22:51 #362
H2O1994: Też jestem ogromnym fanem jego talentu.
» 9 stycznia 2021, 22:53 #361
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:39

Emocje jak przy oglądaniu archiwalnych odcinków agrobiznesu.
» 9 stycznia 2021, 22:37 #360
kptWiaderko: Jedyny taki duży plus tego meczu to widok Fletchera :)
» 9 stycznia 2021, 22:37 #359
DaredevilUtd: Nie mogę jaki Rashford jest leniwy w obronie. Co się stało z tym chłopakiem.
» 9 stycznia 2021, 22:36 #358
Lester: Lingard to poziom Ligii
» 9 stycznia 2021, 22:32 #357
Pogba6: I tak duzo lepiej niz James
» 9 stycznia 2021, 22:33 #356
BartoszP: James to tragedia. Nawet na tle Watfordu nic nie pokazuje
» 9 stycznia 2021, 22:34 #355
Pogba6: I tak dostanie ocene od MEN 5/10 bo sie staral a zasluguje na 1/10
» 9 stycznia 2021, 22:35 #354
BartoszP: Jesse Lingard - Robert Mateja piłki nożnej
» 9 stycznia 2021, 22:31 #353
mcscotyy: Dziś lepiej niż James i Greenwood
» 9 stycznia 2021, 22:32 #352
viliar: Kurde, starzy jesteśmy skoro wiemy o co chodzi:p
» 9 stycznia 2021, 22:33 #351
pmax122: I bardziej widoczny niż VdB
» 9 stycznia 2021, 22:33 #350
BartoszP: Miał na myśli - "Bardzo chciałem ale nie wyszlo... "
» 9 stycznia 2021, 22:33 #349
mcscotyy: Ja tam 22 wiosny dopiero ;)
» 9 stycznia 2021, 22:34 #348
viliar: Ja 32 zimy;p
» 9 stycznia 2021, 22:35 #347
BartoszP: Ech... Te czasy, gdy druzynowka to był dzień bez skoków :D
» 9 stycznia 2021, 22:35 #346
mcscotyy: Ahahah to prawda, zawsze 6-7 miejsce na 8 zespołów
» 9 stycznia 2021, 22:36 #345
viliar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:37

I dsj na zawsze zbyt krótkim blacie;p
» 9 stycznia 2021, 22:37 #344
BartoszP: Mycie kulki w myszce
» 9 stycznia 2021, 22:38 #343
Anhel: Zaraz wpadnie jakis farfocel , Potem się cofną i zamuruja do 120 min a potem karne loteria
» 9 stycznia 2021, 22:31 #342
mcscotyy: Telles dziś przyzwoicie i Scott, chociaż od miał kilka złych decyzji, reszta bardzo słabo
» 9 stycznia 2021, 22:30 #341
joyrider: a co Telles pokazał? oprócz tego rożnego to nie za wiele
» 9 stycznia 2021, 22:38 #340
BartoszP: A GDZIE ODION?!
OLE JESTEM ZAWIEDZIONY.
» 9 stycznia 2021, 22:29 #339
MixEx: Tam gdzie był Romero w poprzednim sezonie.
» 9 stycznia 2021, 22:31 #338
saezuri: No cóż, próbował ale nie wyszło
» 9 stycznia 2021, 22:29 #337
viliar: I nie dali mu hattricka strzelić:( a tak nie wiele brakowało xD
» 9 stycznia 2021, 22:29 #336
Pogba6: James to najgorszy pilkarz w tym klubie od czasu Bebe
» 9 stycznia 2021, 22:28 #335
miminka: Duet M + A
» 9 stycznia 2021, 22:27 #334
tomek999: Co z Baillym?
» 9 stycznia 2021, 22:27 #333
kielbasior: Dostał kolanem w głowę od Hendersona
» 9 stycznia 2021, 22:28 #332
pmax122: Nie sluchał co się do niego mówi więc Dostał kopa w łeb od Deana
» 9 stycznia 2021, 22:29 #331
tomek999: aha ok
» 9 stycznia 2021, 22:30 #330
colazeroo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:27

Dobrze, że Ole chociaż ma jaja i sadza nich na ławie w meczach o stawkę. Ceni się
» 9 stycznia 2021, 22:26 #329
rreddevilss: No i przynajmniej wiemy czemu Williams nie gra, bardzo slaby wystep
» 9 stycznia 2021, 22:22 #328
pmax122: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:25

Generalnie ten występ pokazuje że pierwsza 11 to nie widzi mi się OGSa poza Lindelofem ofc
» 9 stycznia 2021, 22:25 #327
rreddevilss: 15-14 w sytuacjach, no trochę kompromitacja...
» 9 stycznia 2021, 22:21 #326
colazeroo: VDB dopasował poziom do kolegów dzisiaj :)
» 9 stycznia 2021, 22:21 #325
BNK: Zawsze ma taki, jak wychodzi na boisko.
» 9 stycznia 2021, 22:22 #324
mcscotyy: Kurdeee Martial i Rash przy Jamesie Greenwoodzie i Lingardzie to inna liga XD
» 9 stycznia 2021, 22:19 #323
BartoszP: Masonowi sodowa trochę uderzyła.
» 9 stycznia 2021, 22:20 #322
mcscotyy: Tez mi sie tak wydaje, na dodatek jego życie prywatne to karuzela niezła
» 9 stycznia 2021, 22:21 #321
Freeze22: Jak dla mnie wręcz przeciwnie. Chłopak wydaje się być bardzo przytłoczony meczem i gra za bardzo spięty
» 9 stycznia 2021, 22:22 #320
miminka: Ja bym nie zrzucała na sodowe A właśnie szukała przyczyny w jego życiu prywatnym... Chyba tam jest problem :(
» 9 stycznia 2021, 22:23 #319
BartoszP: IMO w drużynie na prawdę przydal by się CR7 ze swoim profesjonalizmem. Dla mnie to transfer lepszy od Jadona.
» 9 stycznia 2021, 22:23 #318
mcscotyy: Cristiano by poukładał wszystkich razem z Bruno, marzenie
» 9 stycznia 2021, 22:25 #317
miminka: Ale czy to nie byłoby znowu tworzenie kominów płacowych? Czy CR7 przyjąłby rolę mentora bardziej niż grającego?
» 9 stycznia 2021, 22:25 #316
BartoszP: Nie wydaje mi się. Nikt by nie podskoczyl CR jeśli chodzi o pensję.
Za latał by dziurę na PS. A byłby to transfer na 1-2 lat.
» 9 stycznia 2021, 22:28 #315
miminka: Mimo że bardzo lubię CR7 to jeśli chodzi o jego powrót mam mieszane uczucia.. Zobaczymy co się stanie- jak przyjdzie to super, jak nie to też dobrze;)
» 9 stycznia 2021, 22:32 #314
nysa94: Lingard jakąś henne czy pernamentny brwi zrobił? Co on ma tak mocne te brwi teraz jakby pomalował ;0
» 9 stycznia 2021, 22:19 #313
colazeroo: Dobra zdejm już tego Linieste
» 9 stycznia 2021, 22:18 #312
BartoszP: Najpierw DJ. Mam nadzieję, ze OLE nie będzie czekał do 80min
» 9 stycznia 2021, 22:19 #311
BartoszP: Za wolno to wszystko, bez fantazji. Zdjąć Daniela, inghalo na boisko
» 9 stycznia 2021, 22:18 #310
Anhel: Poznecajmy się trochę na Greenwoodzie bo często po jego słabych występach czytam tutaj ze jest młody i nie gra na swojej pozycji. Dzisiaj gra i chłopa nie ma, a samolubny z pilka jest tak bardzo jakby zdobył już złotego buta z 3 razy
» 9 stycznia 2021, 22:16 #309
DaredevilUtd: Przydały by się zmiany, bo nic nie gramy I kiepsko to wygląda. Obyśmy nie stracili bramki.
» 9 stycznia 2021, 22:15 #308
JaCiebieTez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:19

Zejdźcie z tego VB . Chłop się musi przyzwyczaić ,inne tempo gry,ostrość i gra w słabej drużynie nie pomagają mu. Nie wiem czy się sprawdzi. Widziałbym go na 8 ale musiałby poprawić grę w defensywie. Na 10 taki mało zwinny mi się wydaje. Evra pierwszy sezon miał beznadziejny. Fakt ,miał łatwiej. Postawiono na niego mocniej. Jamesowi musimy podziękować. Chłopak powinien pójść do drużyny której styl gry drużyny nie zmusza jamesa do robienia rzeczy których nigdy nie zrobi. Charakterek jednak ma. Umiejętności jednak zbyt słabe . Ponadto moim zdaniem jest to jeden z zawodników któremu brak regularnej gry bardzo szkodzi. Taki trochę Krychowiak,musi grać żeby jako tako wyglądało.
» 9 stycznia 2021, 22:14 #307
emenems: Problemem Donnego jest sposób naszej gry i umiejętności techniczne piłkarzy z którymi przyszło mu grać. Głównie gramy szybko do przodu, podania prostopadle. W tym meczu jesteśmy zmuszeni grać piłka gdzie Donny powinien się spisywać, ale jest jedno ale. Jak zobaczysz pozycjonowanie się naszych to zrozumiesz. Donny lubi zagrać na jeden kontakt, kombinacyjnie. U nas każdy musi przyjść piłkę, rozejrzeć się. Rzadko komu zdarzy się gra z klepki. Jedna sytuacja była w pierwszej połowie Maty, i to wszystko. Stoimy, zero ruchu, to i brak pomysłu ze strony Holendra.
» 9 stycznia 2021, 22:20 #306
JaCiebieTez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:34

Oczywiście. Dostrzegam to,napisałem wyżej słabej drużyny. Mało u nas takiego wyjścia, takiego pazura. I tak jak piszesz, dużo gry z przyjęciem piłki ,spowalnianie. Jednak dałbym mu trochę czasu na oswojenie się z szybkością i ostrością jednak gry. Patrice Evra wspominał że to było najtrudniejsze. Wszystko musisz robić 3 razy szybciej. To wymaga jednak trochę czasu.
» 9 stycznia 2021, 22:30 #305
rreddevilss: Wypozyczcie gdzies tego Jamesa blagam...
» 9 stycznia 2021, 22:13 #304
karolmanu3: Williams to jednak jeszcze dzieciak. Objeżdżają go jak chcą
» 9 stycznia 2021, 22:11 #303
reggieynot: Szkoda Erica, ale nie można winić Hendersona. Przede wszystkim chciał złapać w piłkę, a Bailly się trochę pochylił i wyszło jak wyszło.
» 9 stycznia 2021, 22:10 #302
reggieynot: United musi napierać! Grają zbyt zachowawczo..
» 9 stycznia 2021, 22:08 #301
robertbham: James to jest dno. Jeszcze mu do lingarda daleko.
» 9 stycznia 2021, 22:05 #300
maticr7: Chłop się przynajmniej stara.Bywało z nim gorzej.
» 9 stycznia 2021, 22:08 #299
mcscotyy: Wole kogos kto się nie stara ale mu wychodzi, tez bym się starał jakbym grał w MU...
» 9 stycznia 2021, 22:09 #298
REDARMY10: Po przerwie przydał by się Igalo niestety ale półki co Greenwood z taką posturą nie ma szans grać na środku ataku każdy obrońca go będzie przedstawiał oby wziął przykład z Rasha który jak wchodził do zespołu też był podobnej postury a teraz ma warunki do rywalizacji z obroncami
» 9 stycznia 2021, 21:59 #297
DevoMartinez: Greenwood niestety nawet nie ustawia się jak 9tka.
» 9 stycznia 2021, 22:08 #296
kckMU: De Gea by nie wyszedł tak daleko i mielibyśmy zdrowego Erica :D
» 9 stycznia 2021, 21:58 #295
miminka: I pewnie straconą bramkę..
» 9 stycznia 2021, 21:59 #294
BNK: Bez przesady, De Gea miał słabe wejście w sezon ale teraz chłop jest w formie. Dean póki co może się tylko przyglądać i uczyć.
» 9 stycznia 2021, 22:03 #293
NexaT: Nie wiem czy to jakieś śmieszki czy może zbyt mała ilość obejrzanych meczów, ale De Gea też do takich piłek wychodzi więc już nie przesadzajcie.
» 9 stycznia 2021, 22:03 #292
miminka: Ale nikt nie przeczy że David jest pod formą..
Tylko taka interwencja nie jest w stylu Davida :)
» 9 stycznia 2021, 22:04 #291
kckMU: Henderson wpłynął na De Geę, podobnie jak Telles na Shawa. I taka konkurencja bardzo mi się podoba, pewnie jak każdemu kibicowi.
» 9 stycznia 2021, 22:06 #290
miminka: Nie no David w takich sytuacjach inaczej interweniuje .. Aż tak nie ryzykuje
» 9 stycznia 2021, 22:06 #289
DevoMartinez: De Gea by się ruszył... ale na linie bramkową.
» 9 stycznia 2021, 22:07 #288
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:09

Dokladnie miminka! Tak to właśnie wyglądało. Chyba zapominacie akcje baillego gdzie sam masakrował naszych na boisku po czym palzowal bo miał wszczas mózgu. To była dobra interwencja, a to, że chłopak coś sobie zrobi buło do przewidzenia. Swoją drogą jakim cudem na miłość boska Bailly przy tej akcji miał tak nisko głowę, on nawet do tej pilki nie zdołał wyskoczyć.
» 9 stycznia 2021, 22:07 #287
NexaT: Pod formą? Chyba w formie, to pierwsze określenie raczej wskazuje, że ktoś nie ma formy.
» 9 stycznia 2021, 22:08 #286
miminka: "Nie" zjadłam :D
Wybacz miało być podwójne zaprzeczenie :)
» 9 stycznia 2021, 22:10 #285
BNK: Przecież David ma dopiero 30 lat. Spokojnie pogra jeszcze przynajmniej z 5, nim mu forma zjedzie jak Casillasowi.
» 9 stycznia 2021, 22:16 #284
miminka: Ale pojawienie się Deana to już lepsza forma Davida niż np w zeszłym sezonie.. ale do jego najlepszej formy jeszcze daleko
» 9 stycznia 2021, 22:18 #283
Xchrisx7: Oby Harry nie zapomniał się dzisiaj wykartkować.
» 9 stycznia 2021, 21:58 #282
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:00

Nie panikujcie,jak jest uraz głowy to po prostu nie ma sensu ryzykować dalej w takim meczu.Mysle że na Burnley już będzie gotowy.
» 9 stycznia 2021, 21:58 #281
colazeroo: Scott to będzie drugi Ramos
» 9 stycznia 2021, 21:57 #280
mycka86: Właśnie sprawdziłem i Bailly ostatni okres (dłużej niż 1 miesiąc) gdzie grał regularnie miał w sierpniu 2017. Oprócz tego kontuzje, rehabilitacje i powroty do formy.
» 9 stycznia 2021, 21:56 #279
TheSpecialOne: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:58

O, i takie informacje się ceni. Dzięki kolego.

Czyli jeśli do końca sezonu nic się nie zmieni to raczej nie można opierać obrony w takim klubie jak United na takim "pechowcu".
» 9 stycznia 2021, 21:57 #278
Arturrodeldziko: Tak zgadzam się z wami. Może to lekko, hm "bezduszne" podejście, ale trzeba przede wszystkim patrzeć praktycznie na dobro zespołu.
» 9 stycznia 2021, 22:03 #277
Kilerek7: Ten mecz póki co pokazuje czemu nikt z rezerw nie zasługuje na podstawę. Najlepszy jest McTominay czyli podstawowy niemal zawodnik. VDB zaczyna coś grać gdy gra wysoko, a to, że mamy Bruno i jest dużo lepszych na 10 tkę to druga rzecz. Mata jak to Mata, czasami jakiś magic touch i to tyle. Greenwood w ataku nie gra nic, lepiej już szarpie na skrzydle, James na wypożyczenie, nie można odmówić mu chęci, ale jest chaotyczny. Obrona póki co ok, Telles gra świetnie, ale moim zdaniem Shaw jest krok do przodu.
» 9 stycznia 2021, 21:56 #276
flt32705: Harry naprawdę dobrze w tej pierwszej polowie
» 9 stycznia 2021, 21:55 #275
Klimaa: Myślę że Eric będzie gotowy na kolejny mecz - Ole wolał po prostu nie ryzykować.
Trzeba przejąć inicjatywę bo w drugiej części pierwszej połowy to Watford dyktował warunki.
» 9 stycznia 2021, 21:55 #274
DevoMartinez: Ależ Bailly ma szklane zdrowie :/ Mocniejsze uderzenie i się sypie jak domino. Widać, że gra drugi sort w na większości pozycji, akcje przypadkowe, brak zrozumienia plus braki techniczne i ciężko coś stworzyć z akcji. Williams widać, że to nie PO ale może z czasem ogarnie ta pozycję.
» 9 stycznia 2021, 21:55 #273
MrCygan: Nie no, kolego, nie oszukujmy się. Takie latające kolano prosto w głowę niejednego powaliłoby na glebę. Po prostu jest oszołomiony i musiał zejść.
» 9 stycznia 2021, 21:57 #272
DevoMartinez: On dostał bardziej w szyję niż w głowę. No oby nie uszkodzone kręgi trzymajmy kciuki.
» 9 stycznia 2021, 22:05 #271
Sancho: Brawo Bailly ! Cykl sie zamyka, już w kwietniu Ole daj mu szanse ! Przecież to nasz najlepszy obrońca ! 3 mecze potem kontuzja i znowu sie obudza na początek sezonu przygotowawczego
» 9 stycznia 2021, 21:54 #270
Sancho: Dla mnie to śmiech przez łzy, dość nam jednego Jonesa
» 9 stycznia 2021, 22:05 #269
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:55

Zara zostaniemy z Harrym i Lindelofem na SO z czego Harry ma 4 kartki i jak dostanie z Burnley kartkę i nie zagra na Anfield to pozostaje sie przezegnac....


Sprzedaz Rojo, Jonesa, Lingarda, wypożyczenie Jamesa


Kupno SO to absolutny piorytet na lato..
» 9 stycznia 2021, 21:54 #268
Domin31: Tak trzymać Harry! Na razie bezbłędnie
» 9 stycznia 2021, 21:54 #267
BNK: No i znowu Eric... 3 mecze w sezonie, resztą szpital. Gość powinien być na liście do odstrzału razem z Rojo i Jonsem.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #266
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:56

Coś czuję, że będzie dobrze :)
Na Burnley będzie gotowy
» 9 stycznia 2021, 21:54 #265
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:55

Haha typie, Dean wjechał w niego jak Mamed, rzeczywiście jego wina
» 9 stycznia 2021, 21:54 #264
BNK: Typie w niego zawsze ktoś wjeżdża jak Mamed. Gdyby nie to, nie byłoby w ogóle tej rozmowy, nie? Chyba, że mi się coś pomyliło i Bailly wcale nie spędza większości sezonu na leczeniu kontuzji? Co? Typie?
» 9 stycznia 2021, 21:57 #263
maticr7: A ty już znasz wyrok jak długo będzię pauzował?Skończ ten lament.To jest bardzo dorby obrońca i nie można go sprzedawać.Nieważne ile siedzi w szpitalu.Ciężko znaleść drugiego takiego obrońce.
» 9 stycznia 2021, 22:06 #262
BNK: Kolega wyżej podał ciekawostkę. Bailly ostatnio grał bez kontuzji dłużej niż miesiąc w 2017 roku. No faktycznie, nie można go sprzedać bo nam się obrona posypie...
» 9 stycznia 2021, 22:08 #261
devilek777: W tym przypadku zwalasz winę na Erica, za to, że go Henderson znokautował.
» 9 stycznia 2021, 22:19 #260
BNK: Ja go o nic nie obwiniam. Co to z resztą za różnica, czy gość jest od 3 lat kontuzjowany z własnej winy, czy z winy kogoś innego? Liczy się to, że nie można na niego liczyć, bo te kilka meczów w sezonie to za mało.
» 9 stycznia 2021, 22:24 #259
mcscotyy: Bailly wróci na Burlney, lepiej nie ryzykować teraz skoro może mieć wstrząs mózgu i przez to popełniać błędy w obronie.
Odpocznie i wróci
» 9 stycznia 2021, 21:53 #258
lipeklukas: Henderson kiedy musi wyjść do piłki, to nie wychodzi, kiedy nie musi, to wychodzi.
Myślę, że w pomeczowej ocenie powinien dwa oczka mniej dostać za uszkodzenie Eric’a.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #257
DaredevilUtd: Jakby nie wyszedł to by bramka wpadła. Jakbyś miał oczy to byś zauważył, że Bailly był na wysokości pasa i nie było opcji by to wybił, a Hendo uratował sytuację.
» 9 stycznia 2021, 21:57 #256
mordynator: Nie no ja ogólnie myślę że Ericowi nic poważnego się nie stało,po prostu lekko oszołomiony jest ale myślę że na następny mecz już będzie w kadrze.
» 9 stycznia 2021, 21:52 #255
lukaszzasko: wlaczylem ostatnie 15min i ten henderson to strasznie elektryczny jest, no i zalatwil swojego...
» 9 stycznia 2021, 21:52 #254
devilek777: Elektryczny bo co?
» 9 stycznia 2021, 21:53 #253
viliar: To włącz sobie od początku i dopiero komentuj.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #252
miminka: Ja bym powiedziała że się nie pierdzieli w tańcu
» 9 stycznia 2021, 21:53 #251
DaredevilUtd: Twój komentarz dzień temu "jak ten pseudo trener będzie miał jaja to posadzi na ławce od następnego meczu de ręcznik." teraz ci się dobre interwencję Hendo nie podobają, to kto ci się widzi na bramce milordzie?
» 9 stycznia 2021, 21:55 #250
TheSpecialOne: Monika, pada śnieg u Ciebie na południu?
» 9 stycznia 2021, 21:56 #249
GraanManU: Co ty chłopie gadasz XDD
» 9 stycznia 2021, 21:57 #248
miminka: Raczej na północnym wschodzie :D
» 9 stycznia 2021, 21:58 #247
TheSpecialOne: Dzięki Monia. Wiem o Tobie już coraz więcej.
» 9 stycznia 2021, 22:02 #246
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:02

Nie spuśćcie się, nie napisalem ze broni zle czy coś tylko, że elektrycznie. Wyjscie do linii do sara + zabicie erica wyglądały troche przypałowo.
» 9 stycznia 2021, 22:02 #245
miminka: Tak zauważyłam że się bawisz w stalkera xD
» 9 stycznia 2021, 22:03 #244
miminka: Jakby nie wyszedł to byśmy mieli bramęw pupke :D
» 9 stycznia 2021, 22:03 #243
Kilerek7: Jak myślisz, że masz w życiu pecha, to spójrz na Baillego:/
» 9 stycznia 2021, 21:52 #242
cropps: Spokojnie. Przy urazach głowy wolą nie ryzykować. Jutro już będzie wszystko ok.
» 9 stycznia 2021, 21:51 #241
mordynator: Dokładnie mam podobne zdanie, Ericowi raczej nic poważnego się nie stało a po prostu w pucharze nie ma sensu ryzykować.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #240
Robert3344: Ehhh ten to ma pecha.. oby skończyło się tylko na guzie i siniaku
» 9 stycznia 2021, 21:51 #239
Michux3: Bailly :(
» 9 stycznia 2021, 21:51 #238
TheSpecialOne: I tu wychodzi pewien plus DeGea. To kurczątko nie byłoby w stanie zmasakrować Bailyego.
» 9 stycznia 2021, 21:51 #237
viliar: Dziwna decyzja Ole. Mógł poczekać że zmianą do przerwy i zobaczyć co i jak. Kamyczek do ogródka jak dla mnie.
» 9 stycznia 2021, 21:51 #236
TheSpecialOne: Takich kamyczków trochę jest, ale myślę, że tu akurat nie musi ryzykować zdrowia Erica.
» 9 stycznia 2021, 21:52 #235
devilek777: Jakby z tego różnego wpadła bramka, gadał byś co innego
» 9 stycznia 2021, 21:54 #234
viliar: No niby nie, ale po co tak z gorącą głową. I tak przerwa. W 15 min można spokojnie ogarnąć czy coś jest nie tak. A potem na spokojnie przy najmniejszym podejrzeniu że coś jest nie tak zrobić zmianę.
» 9 stycznia 2021, 21:55 #233
viliar: Harry wszedł po różnym przecież. Scott wybijał z pozycji Erica
» 9 stycznia 2021, 21:56 #232
lipeklukas: Przecież widziałeś, że Ole konsultował się z lekarzem. Ten mu pewnie powiedział, że nie będzie zdolny do gry. Jakby w trakcie meczu Eric zaczął by mieć problemy, to byś pisał dlaczego Ole go nie zdjął. Byle ponarzekać na Norwega.
» 9 stycznia 2021, 21:57 #231
viliar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 22:01

Może i racja. Z resztą nie tacy jak ja tam siedzą i podejmują decyzję.
Najważniejsze, żeby szybko doszedł do siebie, bo naprawdę lubię tego gościa.
A na Ole to ja akurat nie narzekam, bo gościa lubię od czasu jak strzelał bramy dla nas. A teraz robi robotę lepszą niż takie tuzy jak van gaal i mou.
» 9 stycznia 2021, 21:59 #230
Anhel: Dobra czyli po mistrzostwie haha
» 9 stycznia 2021, 21:51 #229
miminka: I już Scotty bez opaski
» 9 stycznia 2021, 21:51 #228
DaredevilUtd: Szkoda, bo ewidentnie chlopak jest najlepszy dzisiaj na boisku rządzi i dzieli jak mało kto potrafi. Gość ma charakter I zadatki na kapitana.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #227
miminka: Uwielbiam go coraz bardziej :)
» 9 stycznia 2021, 21:54 #226
Arturrodeldziko: Eric...nie wierze...Oby nic poważniejszego tym razem. Jones mi się przypomina.
» 9 stycznia 2021, 21:51 #225
levy181: Oby to nie było nic poważnego. Chłopak dobrze się pokazywał ostatnio.
» 9 stycznia 2021, 21:51 #224
Fido: Mc Tominay nadaje się na stopera jak nic.
» 9 stycznia 2021, 21:50 #223
Reico100: Ja bym chciał zobaczyć go na szpicy :D Ma uderzenie, jest silny i potrafi grać głową. Trochę fantazja mnie ponosi, ale ciekawie mógłby tam wyglądać.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #222
miminka: Ogólnie- gdzie go postawisz tam zagra - taki żołnierz..
» 9 stycznia 2021, 22:19 #221
DaredevilUtd: McTominay, opaska kapitana dodaje mu skrzydeł... Szkoda Bailly'ego :/
» 9 stycznia 2021, 21:50 #220
mcscotyy: Deano się nawet nie przejmuje chłopem XD
» 9 stycznia 2021, 21:49 #219
miminka: I bardzo dobrze.. On jest skupiony na grze
» 9 stycznia 2021, 21:50 #218
pmax122: Jak krzyknął "moja" a pustak i tak się wcinał to co ma się przejmować
» 9 stycznia 2021, 21:52 #217
sisinho: Szkoda ze z Sheffield nie był.
» 9 stycznia 2021, 21:52 #216
United12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:55

pmax122 Pustak to Ty jesteś, i to pokazałeś pisząc to
» 9 stycznia 2021, 21:54 #215
miminka: Ale z każdym meczem jest coraz lepszy ;)
» 9 stycznia 2021, 21:55 #214
flt32705: Ale ten chłop ma pecha nóż ja pierdziu
» 9 stycznia 2021, 21:49 #213
Iro95: I tak długo pograł.
» 9 stycznia 2021, 21:48 #212
mordynator: Bailly uraz głowy, może długo pauzować nie będzie.
» 9 stycznia 2021, 21:48 #211
Reico100: Greenwood niczym nie przypomina Greenwooda z poprzedniego sezonu. Straszną zniżkę formy ma, w dodatku bardzo samolubnie gra.
» 9 stycznia 2021, 21:47 #210
devilek777: Obecnie Martial > Greenwood, niestety
» 9 stycznia 2021, 21:52 #209
Dexxter: Niestety, ale człowiek szklanka...
» 9 stycznia 2021, 21:47 #208
Kilerek7: Henderson załatwił nam Baillego, drugi Barthez się robi.
» 9 stycznia 2021, 21:47 #207
Advm: Takich okoliczności kontuzji Bailly'ego się nie spodziewałem
» 9 stycznia 2021, 21:47 #206
SkilledHydra16: To już nie wiadomo jak to komentować.
» 9 stycznia 2021, 21:47 #205
viliar: Ku.... Baily... A już było fajnie, już w formę wszedł i jak zwykle...
» 9 stycznia 2021, 21:47 #204
rreddevilss: Bailly juz polamany? Nowe nie znalem
» 9 stycznia 2021, 21:47 #203
mcscotyy: Donny fajnie wyglada na małej powierzchni i szybkich podaniach
» 9 stycznia 2021, 21:47 #202
maticr7: To nie jest nic nowego.Ten zawodnik musi być poprostu dopasowany do resztym.Mata nie gra,a on najlepiej się z nim rozumie.Z Lingardem też fajnie to wygląda.Niestey na chwile obecną takiego Bekka możemy oglądać tylko w krajowych pucharach.
» 9 stycznia 2021, 22:01 #201
Bylak: szklanka juz pękła
» 9 stycznia 2021, 21:46 #200
DaredevilUtd: Hendo jakie kolano w Erica.
» 9 stycznia 2021, 21:46 #199
Bylak: Ale ten lingard jest kiepski
» 9 stycznia 2021, 21:46 #198
pmax122: De Gea w życiu by nie wszyszedl z piesciami do piły jak Henderson teraz ... chociaż Bailiego prawie zabił xD
» 9 stycznia 2021, 21:46 #197
loczek1986: Szkoda, byłaby super asysta
» 9 stycznia 2021, 21:45 #196
Anhel: No i pograne zaś na pare miesięcy
» 9 stycznia 2021, 21:45 #195
flt32705: Ale mata spitolil Ole out!!
» 9 stycznia 2021, 21:45 #194
miminka: Ałcia
» 9 stycznia 2021, 21:45 #193
Blau: VDB piękna piłka
» 9 stycznia 2021, 21:45 #192
Lingardiho9: Donny musi grać bliżej bramki przeciwnika.
Dean jest kotem, na prawdę kotem. Dawidek stałby przyspawany do linii bramkowej i byłoby groźnie
» 9 stycznia 2021, 21:45 #191
cris342: Dokładnie, koleś na małej przestrzeni jest w stanie zagrać piłkę w punkt, dlatego nie widzę sensu wystawiania go na pozycjach 6 i 8.
» 9 stycznia 2021, 21:48 #190
Litosci: Chłop by w city ładnie śmigał.
» 9 stycznia 2021, 21:53 #189
maticr7: Dzisiaj gra na środku.Tam gra najlepiej.Dobry w odbiorach i przechwytach.Jak dostanie więcej swobody to będzie się tam znajdywał.U nas to nie jest typowa 10.My nie mamy na niego pomysłu.Ole nie ma.
» 9 stycznia 2021, 21:58 #188
Litosci: Dean tez szybszy niż harry
» 9 stycznia 2021, 21:44 #187
rreddevilss: Dean Neuer
» 9 stycznia 2021, 21:43 #186
mordynator: VDB jak Dybala z Milanem super piła.
» 9 stycznia 2021, 21:43 #185
pmax122: Ale Mata spaprał
» 9 stycznia 2021, 21:43 #184
cropps: Nie wiem czego oczekiwaliście po VdB. Gra bardzo mało, jego pewność siebie na pewno nie jest zbyt wysoka, teraz gra z zawodnikami spoza pierwszego składu. Nie każdy ma taki mental jak Bruno, a poza tym to inny typ piłkarza.
» 9 stycznia 2021, 21:42 #183
Kilerek7: VDB gra kiepsko, więc chyba każdy widzi, że ta krytyka, że nie gra jest uzasadniona. Telles wywiera presje na Shawie. Cavani to chyba najlepszy transfer. Mnie bardziej martwi Greenwood, mega regres.
» 9 stycznia 2021, 21:41 #182
Litosci: Jaki ten Sarr jest wielki.
» 9 stycznia 2021, 21:40 #181
DaredevilUtd: I oprócz szybkości i fizycznych warunków, to tak słabo u niego.
» 9 stycznia 2021, 21:48 #180
Arturrodeldziko: Eric już 3 czy 4 bardzo złe podanie.
» 9 stycznia 2021, 21:38 #179
Anhel: Beek asekuracyjnie gra, Greenwood nie istnieje na szpicy wiec już wiem czemu w lidze tam nie występuje
» 9 stycznia 2021, 21:36 #178
maticr7: Tak często słysze że to przecież napastnik.
» 9 stycznia 2021, 22:02 #177
HarryBrown: A DvB to dziś gra czy znowu na ławce?
» 9 stycznia 2021, 21:36 #176
miminka: Tyyy chyba a gra :D
» 9 stycznia 2021, 21:37 #175
DaredevilUtd: Tuanzebe już 2 raz nas ratuje.
» 9 stycznia 2021, 21:32 #174
miminka: Mając w głowie Harrego zaskakuje mnie szybkością:)
» 9 stycznia 2021, 21:33 #173
pmax122: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:38

Tuanzebe jest akurat bardzo szybki na tle każdego, doganiał Mbape w LM
» 9 stycznia 2021, 21:38 #172
miminka: To prawda ;) jest w tej kwestii niezły:)
» 9 stycznia 2021, 21:40 #171
DaredevilUtd: Osobiście uważam go za dobrego ŚO, ma chłop potencjał, nie to co Fosu :)
» 9 stycznia 2021, 21:49 #170
Michal12371: Donny musi się jeszcze sporo nauczyć jeśli chce grać w pierwszym składzie..
» 9 stycznia 2021, 21:30 #169
karolmanu3: VDB na alibi, do najbliższego, na dodatek te straty i człapanie. Kompletnie niczym mnie Holender nie przekonuje.
» 9 stycznia 2021, 21:29 #168
MixEx: Jessie jak Ronaldinho
» 9 stycznia 2021, 21:29 #167
TheSpecialOne: Lingard zjada tego VdB, nie wiem o co tyle szumu z tym holendrem.
» 9 stycznia 2021, 21:29 #166
pawel1991ksg: Ismailla "machające ręce" Sarr...
» 9 stycznia 2021, 21:27 #165
viliar: Donny jest na tą chwilę słaby nawet jak na ławkę, a nie jako konkurencja Bruno...
» 9 stycznia 2021, 21:27 #164
Litosci: Ale ighalo by się tam przydał teraz.
» 9 stycznia 2021, 21:25 #163
rreddevilss: Donny niewidoczny poki co..
» 9 stycznia 2021, 21:25 #162
colazeroo: Liniesta i spokój w środku pola
» 9 stycznia 2021, 21:23 #161
Fido: Wracając do meczu z City, wydaje mi się że ten mecz poprostu nam nie wyszedł od samego początku chłopaki nie byli sobą szczególnie Bruno. Nie twierdzę że City nie było lepsze że nie zasłużyli na wygraną, poprostu nam się nie kleiło. Mamy dobrą szeroką kadrę i jesteśmy w stanie rywalizować na równi z najlepszymi zespołami. Coś jeszcze w tym sezonie wygramy.
» 9 stycznia 2021, 21:22 #160
xarsfanx: Moim zdaniem( bez prowokacji) Po prostu Ole jest za słaby taktycznie by ograć trenerów z top.
» 9 stycznia 2021, 21:26 #159
viliar: To sobie przypomnij wyniki z drużynami z top.
No te były całkiem dobre, gorzej było że "słabymi" drużynami, a to na tych drugich się buduje mistrza.
» 9 stycznia 2021, 21:28 #158
miminka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:29

Serio? Ole za słaby na trenerów z TOPu < facepalm >
A widział Ty kiedy statystyki z takich meczów?
» 9 stycznia 2021, 21:29 #157
Fido: Ale przypomnij sobie poprzedni sezon to właśnie taktycznie Ole ograł City czy (nie pamiętam dobrze ale chyba tak) zremisował z Liverpool em. Wydaje mi się że wtedy byli dużo dużo lepsi od nas niż teraz. Natomiast zgodzę się że Ole ma na pewno braki taktyczne ... Wszak dopiero uczy się fachu na takim poziomie. Było to widać np. w meczu w PSG gdzie powinien dawno zmienić elektrycznego Freda. Btw każdy popełnia błędy. Progres jest.
» 9 stycznia 2021, 21:32 #156
xarsfanx: Kogo mocnego ograł OGS w tym sezonie z topu ? Remis to max co wyciagnal
» 9 stycznia 2021, 21:33 #155
Kaio: Kolega chyba ma na myśli mecze z większą wagą niz jeden z wielu meczy ligowych. W takich meczach jak półfinały czy też decydujące mecze w LM (np z Lipsk), można troche racji przyznać, że nasz trener te mecze przegrywa taktycznie. Głęboko wierze w to, ze to wynika z braku co badz doswiadczenia w prowadzeniu takich meczy, ale nasz trener zdobędzie doswiadczenie i przelamie to
» 9 stycznia 2021, 21:35 #154
miminka: Wystarczający mocny jest by zajmować 2 miejsce w lidze..

P.S. nie graliśmy jeszcze ze wszystkimi
» 9 stycznia 2021, 21:36 #153
KalinaRIP: xarsfanx
To dopisz w pierwszym komentarzu W TYM SEZONIE", a nie pozniej dodajesz jak cie wyjasnili. Twoja teza - "za slaby na trenerow z topu", obalenie tezy: ogral kilka razy Guardiole, ten chyba jest "trenerem z topu"? Czy nie? Jesli tak to masz odpowiedz i wypad do siebie kapiszonie podziwiac 10 miejsce zbawcy artety
» 9 stycznia 2021, 21:37 #152
xarsfanx: Fido
Chodzi o ten sezon. Faktycznie progres jest.... Ukryty w Bruno. Dostaje dobre transfery, jedynie brak PS, ale na każda pozycję dostał,ma zawodników wysokiej klasy( przynajmniej przed przybyciem do Utd)
» 9 stycznia 2021, 21:39 #151
viliar: SAF też nie wszystko wygrywał z topka. On za to zawsze (prawie) wygrywał z resztą. Tam się zdobywa punkty i tam ich nie można tracić. W tym sezonie to się na razie udaje, to przepis na sukces.
» 9 stycznia 2021, 21:40 #150
miminka: Końcówka komentarza była zbędna xarsfanx

Bo to normalne że nie wszyscy się sprawdza w Anglii..

Grunt że nadal jesteśmy wysoko w Lidze :) będzie coraz lepiej ;)
» 9 stycznia 2021, 21:44 #149
xarsfanx: Ok rozumiem. To tylko moja opinia, nie musicie i napewno się z nią nie zgodzicie. Nie chcę wzbudzać nerwów itp. Fakt, że jest 2 msce nawet atak na 1 Podziwiam, tylko brakuje czegos. Nie czuć tego że Utd jest mocne i stabilne.
Kalina
Co to znaczy wyjaśnił ? Czy ty sądzisz, że każda nie przychylna opinia jest atakiem czy zarzutem ? Ogarnij się z deka
» 9 stycznia 2021, 21:49 #148
motos8: Trzymam kciuki dzisiaj za Młodego Wilczka, żeby strzelił coś i asystował (bez ironii) co w konsekwencji dałoby mu lepszą pozycję w negocjacjach z przyszłym pracodawcą.
» 9 stycznia 2021, 21:20 #147
Michux3: Niech mu idzie ale nie ma on przyszłości w Utd
» 9 stycznia 2021, 21:22 #146
DaredevilUtd: Wkoncu widać, że coś robią na treningu, ładne różne wykonujemy!
» 9 stycznia 2021, 21:20 #145
jaro7291: Może lingard to dobry człowiek ale jego poziom to co najmniej 2 liga polska
» 9 stycznia 2021, 21:19 #144
Anhel: Samymi podaniami do tylu i do najbliższego Beek sobie podstawy nie wywalczy
» 9 stycznia 2021, 21:19 #143
Kaio: Podania do boku i tyłu świadczą o braku pewności siebie a to wynika z braku minut w meczach. Na treningu tego sie nie wyrobi ;)
» 9 stycznia 2021, 21:31 #142
Dexxter: James chlopie zloty...
Niech szybko szukają mu klubu...
Może Watford go wezmie od razu po meczu? xD
» 9 stycznia 2021, 21:18 #141
mcscotyy: Ten Lingard nie taki zły na tle Jamesa
» 9 stycznia 2021, 21:18 #140
viliar: To wbrew pozorom nie zły grajek, nie ma United, ale do jakiegoś średniaka ligi mógł by iść i robić naprawdę dużą różnicę.
» 9 stycznia 2021, 21:21 #139
viliar: To jest jedyne czego brakuje haremu gość się potrafi ustawić, czyta grę, potrafi rozegrać, nie kombinuje w obronie. Ogólnie super. Tylko jest cholernie wolny i nie zwrotny.
» 9 stycznia 2021, 21:19 #138
Fido: Bawi mnie gdy mówią że może to być ostatni mecz Jamesa...
» 9 stycznia 2021, 21:17 #137
viliar: James dziś hattrick walnie :p
» 9 stycznia 2021, 21:16 #136
mcscotyy: Willian odkąd dołączył do Arsenału oddał 2 celne strzały ;)
» 9 stycznia 2021, 21:15 #135
viliar: Mata magik, co przyjął piłkę :o
» 9 stycznia 2021, 21:14 #134
Litosci: Jessie jak stary dobry jessie. Chciałbym żeby chłopa sprzedali i się odbudował.
» 9 stycznia 2021, 21:14 #133
viliar: Był sezon co strzelał jak wściekły, się wydawało że się koks z niego zrobił i c...członek.
» 9 stycznia 2021, 21:15 #132
Wave: Nie, nie bylo
» 9 stycznia 2021, 21:36 #131
mordynator: Wave
Akurat sezon 17/18 serio miał dobry.
» 9 stycznia 2021, 21:40 #130
Bukajowaty: "Ciekawy kejs" jezu......
» 9 stycznia 2021, 21:09 #129
Fido: Też nienawidzę tej korpo gadki
» 9 stycznia 2021, 21:13 #128
Fido: Na szpicy Ighalio brakuje. Wydaje mi się że to pod skrzydłami Jose Mourinho rozkwitł nasz dzisiejszy kapitan.
» 9 stycznia 2021, 21:09 #127
mcscotyy: xarsfanx

McTominay> cała pomoc Arsenału ;)
» 9 stycznia 2021, 21:08 #126
rizx: Nie oszukujmy się, takiego Parteya każdy by tu chciał
» 9 stycznia 2021, 21:09 #125
pmax122: Nie ładnie kopać leżącego xD
» 9 stycznia 2021, 21:10 #124
mcscotyy: Cicho cicho panowie ;)
» 9 stycznia 2021, 21:11 #123
Klimaa: Opaska dana McTominayowi wiele mówi - widać że chłopak przebył drugą drogę i obecnie ma wysokie notowania u trenera. Fajnie widzieć Williamsa i vdB w wyjściowym składzie. Być może to ostatni występ Lingarda w naszej koszulce; szkoda jedynie że Ighalo nie gra od początku. Mecz zaczął się dobrze - dzisiaj chcemy wysokiej wygranej.
» 9 stycznia 2021, 21:08 #122
d3v: Panowie kiedy losowanie następnej rundy?
» 9 stycznia 2021, 21:08 #121
Xchrisx7: Uważaj bo Cie zaraz na Google odeślą ;)

W poniedziałek wieczorem kolego.
» 9 stycznia 2021, 21:09 #120
d3v: Dzięki bardzo :)
» 9 stycznia 2021, 21:19 #119
Kilerek7: Gol piękny, no ale żeby Batman tego nie obronił? :)
» 9 stycznia 2021, 21:07 #118
Litosci: Nie ma harrego to nie grają na niego każdego rożnego.
» 9 stycznia 2021, 21:07 #117
viliar: A twardogłowy zachowuje się pod bramką rywali lepiej niż przed swoją. Wybija do około bramki jak najlepszy obrońca.
» 9 stycznia 2021, 21:10 #116
Litosci: Z naszego pola tez wszystko wybija tylko chodzi o to ze co rożny to grany na hRrego dlatego nic nie wpada.
» 9 stycznia 2021, 21:12 #115
karolmanu3: Kapitan
» 9 stycznia 2021, 21:06 #114
DaredevilUtd: Brawo szkoła Cavaniego. Nawet James w5 min zrobił więcej niż Martial w ostatnim meczu.
» 9 stycznia 2021, 21:06 #113
tygrys26: Dobrze ze Rashford narobil...
» 9 stycznia 2021, 21:07 #112
jaro7291: To li gard jeszcze istnieje
» 9 stycznia 2021, 21:06 #111
viliar: Podbijają cenę sprzedaży mam nadzieję...
» 9 stycznia 2021, 21:08 #110
Bukajowaty: Teraz dopiero zauważyłem, że Scott jest kapitanem. Ale co jak co, należy mu się. Prawdziwy diabeł.
» 9 stycznia 2021, 21:06 #109
HarryBrown: Scott McTominay - znaczy kapitan! Ładna bramka. W końcu zaczęli wykorzystywać stałe fragmenty.
» 9 stycznia 2021, 21:06 #108
pmax122: No proszę gol z rożnego coś nowego
» 9 stycznia 2021, 21:05 #107
Michux3: Mctominay brawo :D
» 9 stycznia 2021, 21:05 #106
saezuri: Pan Piłkarz Scott McTominay
» 9 stycznia 2021, 21:05 #105
kckMU: O panie, panie kapitanie!
» 9 stycznia 2021, 21:05 #104
Arturrodeldziko: Scotty!!
» 9 stycznia 2021, 21:05 #103
miminka: Kapitaaaan!
» 9 stycznia 2021, 21:05 #102
viliar: Scott! Brawo
» 9 stycznia 2021, 21:05 #101
mcscotyy: Oby Deeney nie połamał naszych chłopaków
» 9 stycznia 2021, 21:05 #100
Budewajn: Czy tylko mi się wydaje że Bailly ma taki kolor twardówek jakby mu wątroba wysiadała?
» 9 stycznia 2021, 21:02 #99
Advm: James, podnieś ty czasami głowę..
» 9 stycznia 2021, 21:01 #98
Zdzichu1: Czy w takim meczu nie można było posadzić na ławce Shortiere albo Puigmala ? Przecież zawse można założyć , że wygrywaliby 2-3 do 0 i zawsze można wprowadzić ich. Bezsensowna decyzja o ławce
» 9 stycznia 2021, 21:01 #97
FreddyKruger: Składaj papiery na trenera szybko.
» 9 stycznia 2021, 21:04 #96
viliar: Fajny skład, z przyjemnością obejrzę. Powodzenia diabełki!
» 9 stycznia 2021, 21:00 #95
Arturrodeldziko: Do boju drugi skład!
» 9 stycznia 2021, 20:58 #94
viliar: Też jebłem xD znawcy jak widać
» 9 stycznia 2021, 20:59 #93
miminka: Uwielbiam komentatorów w Polsce :(
» 9 stycznia 2021, 21:00 #92
pmax122: Oj tam bedzie można się pośmiać z naszego duetu JJ
» 9 stycznia 2021, 21:02 #91
xarsfanx: Tierney>Shaw
» 9 stycznia 2021, 20:58 #90
FreddyKruger: Ole>Arteta
» 9 stycznia 2021, 21:01 #89
Xchrisx7: Tottenham > arsenal
» 9 stycznia 2021, 21:04 #88
rreddevilss: United >> Arsenal
» 9 stycznia 2021, 21:06 #87
xarsfanx: City>Utd
» 9 stycznia 2021, 21:17 #86
mordynator: Jezu jakie ludzie muszą mieć nudne życie żeby wjeżdżać z takimi komami na stronie rywala naprawdę :D
» 9 stycznia 2021, 21:18 #85
xarsfanx: Weź wyluzuj ziomek. Zluzuj pewna część ciała. Boli Cię pisanie od biedy przy nudnych meczach ?
» 9 stycznia 2021, 21:22 #84
FreddyKruger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:23

City oraz Arsenal nigdy nie będą większe od United :)
» 9 stycznia 2021, 21:22 #83
JohnyKukurydza: arsfan

Jak się tobie nudzi to idz zaśmiecać swoją stronę.
» 9 stycznia 2021, 21:26 #82
mordynator: Haha gościu ja mam zluzować? Jak ja się nawet nie zdenerwowałem :D
Po prostu nie wyobrażam sobie siebie że wchodzę na kanonierów i piszę np:Rash>Auba.
» 9 stycznia 2021, 21:26 #81
pmax122: Też uważam że to rozsądna decyzja
» 9 stycznia 2021, 20:58 #80
H2O1994: Bardzo podoba mi się skład, myślałem że Mata będzie na prawym skrzydle wystawiony ale na szczęście jest na dziesiątce, tam lepiej sobie radzi.
» 9 stycznia 2021, 20:53 #79
tygrys26: Znowu kochany jezdziec bez glowy James, ale dobrze bedzie mial kto nadrabiać przebyte KM w meczu xD
» 9 stycznia 2021, 20:50 #78
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:54

nie lepiej Bruno wystawmy. Ale zaraz wtedy taka jeczydupa bedzie plakac ze zajezdza najlepszego gracza. Ależ irytujace sa takie błazny
» 9 stycznia 2021, 20:54 #77
tygrys26: Nie mowie ze Bruno, ale rownie dobrze mógłby wyjsc jakis z juniorów... ale co tam lepiej ogrywamy następny niewypał transferowy...
Brak słów
» 9 stycznia 2021, 20:55 #76
KalinaRIP: pobozne zyczenie imo. Chong nie dawal rady a jest ktos teraz bardziej "obiecujacy"? Bo nie kojarze. Nawet jesli to troche realizmu, Olek robi zmiany w 80 minucie a ma wystawic juniora od poczatku?
» 9 stycznia 2021, 20:57 #75
jerzy6661: W końcu młodzi dostali szansę , w sumie jeden młody tak nie końca już młody ale perspektywiczny chociaż też już nie bardzo ale jednak to wciąż wilk , tak tak oto jest nasz Dżesi
» 9 stycznia 2021, 20:49 #74
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:48

Witam

,,Czy Wilk dziś ukąsi? Dowiemy się już niebawem gdy bestia zostanie spuszczona ze smyczy"

Tak tak mowa tu o uniwersalnym niezawodnym z diabelską krwią Jessem Lingardzie

Jeżeli Pan Lingard ,bierze sobie na poważnie zainteresowania jego osoba ze strony Barcelony czy Juventusu, to dziś dynamit zostanie odpalony a na skrzydle pozostaną zgliszcza po atomowych atakach flankami tego wojownika.

Pamietajmy ze to nadal młodziutki wilczek który potrafi zrobić na murawie niesamowite rzeczy. Bramka strzelona kryształowemu pałacowi w finale FA Cup kilka lat temu, robi z niego Legendę z miejsca. Nie przez przypadek SAF zostawił jego i Jonesa w klubie. Ten drugi przy odrobinie szczęścia i rehabilitacji, dalej będzie wsadzał głowę tam gdzie nie jeden nie włożyłby nogi. Bowiem Jones oaz Lingard to stara gwardia która nigdy nie zawodzi.

Koniec sentymentów! Czas zabrać Arsenalowi co ukradł nam! Czas zacząć marsz po FA puchar a w międzyczasie równać z ziemia liverpoole i inne wynala$ki oraz zgarniać PL do gabloty.

Idziemy po swoje idziemy po puchar!


Pozdrawiam was
» 9 stycznia 2021, 20:44 #73
flt32705: Po mistrzowsku byku
» 9 stycznia 2021, 20:55 #72
obiektywny91: To jak to jest. Jak Arsenal wygrywal puchar FA to byl to puchar myszki miki a teraz sie okazuje, ze jednak jest to godne trofeum? Wtf zmieniacie zdanie gorzej niz ten pajac graanmanu
» 9 stycznia 2021, 21:10 #71
KalinaRIP: tak z innej beczki - Aston Villa tyle sie mowi o kowidzie w druzynie, zdziesiatkowani i w niczym to nie przeszkadza zeby grac mecz bo przeciez maja jakich zdrowych + juniorzy, ale jak troche wczesniej kilku obesrancow z city wypadlo to juz mecz odwolany, bo co kurde? Niech smiecie graja jak kazdy na rownych warunkach, nie masz graczy to wystawiaj akademie. Nie zdziwie sie ze zaraz mi ktos wyskoczy z jakims przepisem specjalny dla PL ktory w pucharze juz nie obowiazuje. No bo przeciez w lidze wirus grozniejszy.
» 9 stycznia 2021, 20:42 #70
miminka: Wydaje mi się że tu kwestia PL a tu Puchar
» 9 stycznia 2021, 20:45 #69
Batigol222: Przecież ostatnio grali bez kilku podstawowych piłkarzy, więc czego jęczysz? Guardiola chciał grać mecz w mecz lidze, to była decyzja FA a nie klubu.
» 9 stycznia 2021, 20:46 #68
kckMU: "No bo przeciez w lidze wirus grozniejszy."

W nosie mają tego wirusa. Raczej chodzi o to, że z pucharu można sobie odpaść i tyle, a w lidze każdy punkt może być na wagę złota (i na górze i na dole tabeli). Dlatego przekładają.
» 9 stycznia 2021, 20:46 #67
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:52

miminka
no własnie o tym mowie, gdzie tu logika? Widocznie w pucharze wirus nie taki straszny, moze jakas mniejsza odmiana tam atakuje.

Batigol
jak sie pofajdales. Gdzies napisałem ze to zachcianka City? Czytaj najpierw dokladnie a nie plujesz jadem bo cos ci sie kiedys nie spodobalo w mojej wypowiedzi. No i o te decyzje FA mi chodzi, czemu te padalce maja odwolany mecz z powodu kilku zakazonych a taka Villa zdziesiatkowana gra normalnie mecz? Czekam na odpowiedz, oczywiscie z pluciem jadem bo niczego innego od ciebie zawistniku nie oczekuje

kckMU
No to czekam z niecierpliwoscia na mecz totkow z AV. Ciekawi mnie co ci idioci zrobia
» 9 stycznia 2021, 20:50 #66
TheSpecialOne: @Kalina: ale już pisałem wcześniej, nie mieszaj dwóch systemów walutowych. Te młodziki z AV nawet nie są w całości pozgłaszane do Premier League. Mecz z Tottenhamem będzie przełożony.
» 9 stycznia 2021, 20:54 #65
KalinaRIP: No poki co nie jest, wiec nie wiem skad ta pewnosc. Pozyjemy zobaczymy
» 9 stycznia 2021, 20:55 #64
TheSpecialOne: Cała pierwsza drużyna jest na kwarantannie. Ośrodek treningowy jest zamknięty.
» 9 stycznia 2021, 20:56 #63
Batigol222: Ale on tego nie rozumie. Gdzieś tutaj jest SPISEQ na rzecz City, chociaż w obecnej formie raczej rozjechaliby Everton.
» 9 stycznia 2021, 20:57 #62
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 21:05

Aston Villa to skrajny przypadek, ale dalej nie jest potwierdzone ze jest mecz odwolany.

Nie zaden spisek bajkopisarzu tylko mnie to zastanawia. Gdzie tu logika? Wracajac do tej AV - no i w takim przypadku rozumiem, mozna odwolywac, ale gdzie wypada 5 gosci? Przeciez i bez wirusa zdarza sie ze wypada z powodu kontuzji tylu ludzi. Czemu nie przekladaja meczow LFC skoro graja od poczatku sezonu niemalze bez 3-5 graczy głównej druzyny? Jak nie chodzi o wirusa to nie rozumiem, skoro tak sie boja to zawiesic lige i po sprawie.
» 9 stycznia 2021, 21:04 #61
mordynator: O kurde ziomek z piłkarzyków w studiu :D
» 9 stycznia 2021, 20:42 #60
NoName222: Fajnie tam widzieć Adama, zasłużył sobie. Ma naprawdę sporą wiedzę na temat PL i innych lig a do tego świetnie się wypowiada, ma dobrą dykcję itp. Tylko żeby go Eleven nie pożyczył na stałe, bo to by oznaczało koniec Piłkarzyków.
» 9 stycznia 2021, 20:49 #59
mordynator: W sumie mogli Krzywego wziąć bo kibic MU :D
ale fakt wiedza Adama jest ogromna i chyba nie zna granic.
» 9 stycznia 2021, 20:52 #58
NoName222: Krzywy ma mniejszą wiedzę, a do tego ma problem z wymawianiem -r- więc to by się nie udało :/
» 9 stycznia 2021, 21:26 #57
smutny87: Gdybym mógł dokonać jednej zmiany to wybieram Odiona na szpice.
» 9 stycznia 2021, 20:41 #56
hbt00: Miałem dzisiaj nie pić, ale zobaczyłem skład. Żono... Muszę, wybacz!
» 9 stycznia 2021, 20:40 #55
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:55

2-3 piwka to nie picie😉
» 9 stycznia 2021, 20:55 #54
DaredevilUtd: Lingard ma coś do udowodnienia hehe. Ciekawe co chłop pokarze, może się zmobilizuje jak Pogba, chociaż na jeden mecz :)
» 9 stycznia 2021, 20:34 #53
Budewajn: mocna ławka
» 9 stycznia 2021, 20:29 #52
Michux3: Na jakim kanele leci ten mecz ?
» 9 stycznia 2021, 20:28 #51
jacko: Eleven
» 9 stycznia 2021, 20:31 #50
robertbham: No myślę że lindelof będzie grał w lidze a nie powinien
» 9 stycznia 2021, 20:27 #49
Xchrisx7: Leci na którymś Eleven?
» 9 stycznia 2021, 20:27 #48
matheo: Eleven Sports 1
» 9 stycznia 2021, 20:32 #47
flt32705: Na jedynce chyba
» 9 stycznia 2021, 20:32 #46
Xchrisx7: Dzięki panowie :)
» 9 stycznia 2021, 20:32 #45
TheSpecialOne: Jak radzi sobie w życiu człowiek, który nie potrafi ogarnąć nawet programu tv? Pytam poważnie.
» 9 stycznia 2021, 20:35 #44
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:43

Ach, czekałem na taki komentarz :) Za to tacy ludzie jak ty radzą sobie świetnie, gdy mają okazje wbić gdzieś w coś/kogoś szpilę.
Rocket fuel dla takich jak ty.
» 9 stycznia 2021, 20:43 #43
TheSpecialOne: A mógłbyś odpowiedzieć na moje pytanie? Ciekawi mnie to.
» 9 stycznia 2021, 20:45 #42
KalinaRIP: Może chce zapytac w sprawdzonym zrodle gdzie zawsze dostanie odpowiedz? A moze potrzeba mu interakcji z innym osobnikiem tego samego gatunku i pyta o takie male rzeczy? Nie wiem bo jestem jebutnym introwertykiem ale domniemam ze niektorzy ludzie moga miec takie potrzeby.
» 9 stycznia 2021, 20:46 #41
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:59

Ależ z przyjemnością ci odpowiem skoro tak bardzo cie to nurtuje.
Jestem w trakcie sprzątania po rodzinnej kolacji i w międzyczasie, przeglądając komentarze na DP postanowiłem zadać to krótkie (nikogo nie krzywdzące ) pytanie, tak by nie musieć później szukać. Dodam, że w artykule nie znalazłem tej informacji.
Mam nadzieje, że zaspokoiło to twoją ciekawość.

Niesamowite jakie trzeba mieć smutne życie, by we wszystkim widzieć jakiś problem :D
» 9 stycznia 2021, 20:59 #40
amerykanos: Potencjalni kupcy muszą sprawdzić czy po takim czasie potrafi kopać piłkę Lingard. Na miłe zakończenie pobytu w ManUtd życzę Oghalo strzelenia gola - będzie miał co wnukom opowiadać.
» 9 stycznia 2021, 20:26 #39
Freddie: dovrze ze rezerwy.

macie VDB - jak znowu nie pokaze na cos go stac to co? ;)
» 9 stycznia 2021, 20:25 #38
Advm: Ole out
» 9 stycznia 2021, 20:26 #37
DevoMartinez: Drugi garnitur, niezgrany i na tej podstawie ludzie znowu będą oceniać takiego de Beeka. :) On tam jedynie z Matą będzie mógł coś pograć.
» 9 stycznia 2021, 20:38 #36
Domestos: Wreszcie skład dostosowany do rangi meczu.
» 9 stycznia 2021, 20:21 #35
Robert3344: Ufff, dobrze Ole na wystawił rezerwy, już się bałem, że znowu Bruno w pierwszej 11. Mam nadzieję, że obecność Bailly nie jest spowodowana tym, że Szwed będzie grać 100 % czasu w lidze.....
» 9 stycznia 2021, 20:18 #34
SuperRedDevil: Ten mecz to pewnie jest o być albo nie być dla Lingarda w Manchesterze United
» 9 stycznia 2021, 20:17 #33
Michux3: Lingard i tak musi odejsc ,oby sie dobrze pokazał to bedzie łatwiej go sprzedać
» 9 stycznia 2021, 20:18 #32
Diabelski97: Scott po raz pierwszy kapitanem, zasłużył.
» 9 stycznia 2021, 20:16 #31
miminka: Czekałam na to.. Zobaczymy czy się nadaje :)
» 9 stycznia 2021, 20:25 #30
mordynator: W Watfordzie Sarr gra swego czasu byliśmy nim zainteresowani.
» 9 stycznia 2021, 20:15 #29
rreddevilss: Arsenal dogryweczke sobie zagra chyba
» 9 stycznia 2021, 20:15 #28
TheSpecialOne: I co ta niesamowita informacja wnosi do tematu?
» 9 stycznia 2021, 20:17 #27
Advm: Kolega nowy na Devilpage?
» 9 stycznia 2021, 20:20 #26
Wave: Ighalo zamiast Lingarda i moze byc
» 9 stycznia 2021, 20:14 #25
NoName: Az dziwnie Lingarda w podstawowym skladzie widziec.
» 9 stycznia 2021, 20:13 #24
BNK: Lingz dziś będzie bohaterem spotkania, czuję to.
» 9 stycznia 2021, 20:12 #23
miminka: Jaki skład :o
» 9 stycznia 2021, 20:12 #22
rreddevilss: Szkoda, ze Ighalo nie w pierwszym
» 9 stycznia 2021, 20:11 #21
Strzelec: Szkoda, że Pellistri ma koronawirusa, bo prawdopodobnie dostałby dzisiaj szanse.
» 9 stycznia 2021, 20:09 #20
Zdzichu1: nie wydaje mi się żeby dostał szansę. Nawet gdy prowadziliśmy bodaj 3:0 z Turkami to nie dostał to z jakiej racji tutaj miałby dostać. Raczej w planach było żeby posiedział trochę na ławce. A teraz nim minie mu Korona to potrwa 2-3 miesiące potem dojście do rytmu i będzie akurat koniec sezonu
» 9 stycznia 2021, 20:26 #19
Michux3: Czyli Bailly nie zagra z Burnley i Lfc ,Ole wraca do Lindelofa .....
» 9 stycznia 2021, 20:08 #18
vanantgaal: Ja tego nie rozumiem ale widać tak ma być
» 9 stycznia 2021, 20:14 #17
klusek0128: Jest tyle czasu że nic nie jest pewne a tutaj insynuacje jak 120...
» 9 stycznia 2021, 20:28 #16
LisyUnited: Fajnie zobaczyć naszych rezerwowych w akcji :D ... Licze na Van de Beeka i Greenwooda.
» 9 stycznia 2021, 20:07 #15
GraanManU: Fajny składzik :)
Po wygrana United!!
GGMU!!
» 9 stycznia 2021, 20:07 #14
Blau: Aż jestem ciekawy jak zagra Lingard.
» 9 stycznia 2021, 20:05 #13
mordynator: Szkoda Ighalo, oby chociaż 45min dostał.Zobaczymy jak Mason na 9 se poradzi.
» 9 stycznia 2021, 20:04 #12
vanantgaal: Szkoda, że Ighalo nie wyjdzie w podstawie. Taki prezent na pożegnanie byłby fajny
» 9 stycznia 2021, 20:04 #11
hraboNX: Fajnie, że jest Brandon i Donny. Rozsądnie skrojony skład, tak po prostu :)
» 9 stycznia 2021, 20:04 #10
flt32705: Jest Greenwood a w 60minucie Ighalo
» 9 stycznia 2021, 20:04 #9
Skora96: Chyba w 88 minucie.
» 9 stycznia 2021, 20:45 #8
Pops918: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2021 20:04

Scott kapitanem, ciekawe jak sobie poradzi.
» 9 stycznia 2021, 20:04 #7
miminka: Oj to może być ciekawe :)
» 9 stycznia 2021, 20:13 #6
Anhel: Potrzebujemy 3 zawodników z Bundesligi - Upamecano, Sancho, Halland. Ewentualnie zamiast Norwega to zbliżony warunkami fizycznymi i równie szybki Urugwajczyk Darwin Nunez
» 9 stycznia 2021, 20:03 #5
Bylak: Jak juz to Haaland.
» 9 stycznia 2021, 20:04 #4
DavvidUnited88: Po co oni?
» 9 stycznia 2021, 20:05 #3
Anhel: Bo nie mamy SO na wypadek kontuzji Erika która prędzej czy później nadejdzie ani potrzeba zmiennika dla Harrego, bo nie mamy PP na już tylko produkty na przyszłość , bo nie mamy napastnika kiedy Cavani odejdzie
» 9 stycznia 2021, 20:10 #2
DavvidUnited88: Moim zdaniem potrzebujemy jednego super środkowego obrońcę. W zimie nie kupimy klasowego piłkarza bo wiadomo, że cena będzie wysoka. Trzeba skupić się latem i zrobić dobry zakup.
» 9 stycznia 2021, 20:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.