Manchester United vs Paris Saint-Germain. Zapowiedź 5. kolejki Ligi Mistrzów

» 1 grudnia 2020, 15:48 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 5. kolejce Ligi Mistrzów zmierzy się w środę na własnym stadionie z Paris Saint-Germain. Czerwone Diabły potrzebują przynajmniej 1 punktu, aby zapewnić sobie miejsce w fazie pucharowej Champions League.
Manchester United vs Paris Saint-Germain. Zapowiedź 5. kolejki Ligi Mistrzów
» Manchester United w 5. kolejce Ligi Mistrzów zmierzy się z Paris Saint-Germain
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Paris Saint-Germain?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera mogliby grać z PSG rezerwowym składem, gdyby nie zlekceważyli Basaksehiru i ze Stambułu wywieźli komplet punktów. Choć sytuacja Manchesteru United na dwie kolejki przed końcem fazy grupowej Champions League jest bardzo dobra, to biorąc pod uwagę napięty grudniowy terminarz w środę wypadałoby osiągnąć cel minimum, aby w wyjazdowym starciu z RB Lipsk nie drżeć o ligomistrzowy byt.

Kto? Manchester United vs Paris Saint-Germain
Kiedy? 02.12.2020, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Daniele Orsato (Włochy)
Transmisja? TVP 1, Polsat Sport Premium 1


Manchester United do meczu z Paris Saint-Germain przystąpi podbudowany efektownym comebackiem w ligowym spotkaniu z Southampton (3:2). Czerwone Diabły wywiozły komplet punktów z St Mary’s Stadium, choć do przerwy przegrywały 0:2. Kapitalną zmianę dał Edinson Cavani – Urugwajczyk dwukrotnie wpisał się na listę strzelców i zanotował asystę przy trafieniu Bruno Fernandesa.

To właśnie na Cavaniego będą zwrócone oczy kibiców w środowy wieczór. 33-latek nie mógł wystąpić w pierwszym meczu z Paris Saint-Germain, bo do Manchesteru United trafił w ostatnim dniu letniego okienka transferowego i musiał poddać się obowiązkowej kwarantannie. W efekcie zbyt późno wznowił treningi z zespołem, aby polecieć do Paryża. Cavani na spotkanie na Old Trafford jest jednak gotowy i jak na prawdziwego profesjonalistę przystało z pewnością nie będzie miał taryfy ulgowej dla byłych klubowych kolegów.

Sytuacja kadrowa:
Do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera będą niemal wszyscy piłkarze Manchesteru United. Norweski menadżer zapewnia, że zawodnicy palą się do gry. Jedyny znak zapytania można postawić przy nazwisku Luke’a Shawa. Anglik dopiero niedawno wznowił treningi po kontuzji ścięgna udowego.

Po meczu z Southampton do siebie doszedł David de Gea. Hiszpan nabawił się urazu kolana, ale wygląda na to, że stanie w bramce w meczu z PSG. Z chorobą uporał się także Anthony Martial.

Większe problemy kadrowe ma Thomas Tuchel. Niemiecki szkoleniowiec nie będzie mógł skorzystać z sześciu zawodników. Do Manchesteru nie przylecieli: Mauro Icardi, Pablo Sarabia, Julian Draxler, Juan Bernat, Kays Ruiz oraz Jesé Rodríguez.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Van de Beek, McTominay, Fred – Fernandes – Rashford, Cavani

Paris Saint-Germain: Navas – Bakker, Kimpembe, Pereira, Florenzi – Herrera, Marquinhos, Verratti – Neymar, Mbappe, Di Maria

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Im szybciej wywalczysz awans, tym lepiej. Jeśli wygramy, to zajmiemy pierwsze miejsce w grupie. To jest oczywiście nasz zamiar. Chcemy pokazać efektowną grę w ofensywie i skutecznie się bronić w starciu z topowym rywalem. Nasze nastawienie jest takie, że wygrana daje nam pierwsze miejsce w grupie.


Donny van de Beek – Posiadanie w składzie takich napastników jak Cavani jest bardzo ważne, ponieważ zapewnia pomocnikom więcej przestrzeni. Obrońcy zawsze chcą być blisko napastnika, co daje nam więcej miejsca. Od pierwszego dnia widać profesjonalizm Edinsona. Czasem trudno jest się komunikować, lecz to bardzo ważna postać w drużynie


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United do tej pory mierzył się trzy razy w Lidze Mistrzów z Paris Saint-Germain. Czerwone Diabły mają miłe wspomnienia z sezonu 2018/2019, kiedy to wyeliminowały paryżan w 1/8 finału Ligi Mistrzów.

– Paris Saint-Germain do tej pory raz gościło na Old Trafford w Lidze Mistrzów, w lutym 2019 roku. Czerwone Diabły tamto spotkanie przegrały 0:2, a bramki dla francuskiego zespołu zdobyli Presnel Kimpembe i Kylian Mbappe.

– Manchester United pierwszy mecz z Paris Saint-Germain w obecnej edycji Champions League wygrał w Paryżu 2:1. Jest to ważne z tego względu, że w przypadku takiego samego dorobku punktowego o miejscu w tabeli decydują punkty zdobyte w bezpośrednich starciach. Wszystkie gole w tamtym spotkaniu zdobyli zawodnicy Ole Gunnara Solskjaera. Dla United trafili Bruno Fernandes i Marcus Rashford, a samobójcze trafienie zanotował Anthony Martial.

– Manchester United w tym sezonie nie radzi sobie dobrze na Old Trafford, ale nie dotyczy to meczów w Lidze Mistrzów. Czerwone Diabły pewnie wygrały dwa spotkania w Teatrze Marzeń. Najpierw efektownie rozbiły RB Lipsk 5:0, a ostatnio pokonały Basaksehir 4:1.

– Manchester United wygrał ostatnich 7 meczów na Old Trafford w europejskich rozgrywkach, strzelając przy tym 24 gole i tracąc zaledwie 2. Dłuższą serię Czerwone Diabły miały w okresie wrzesień 2006 – kwiecień 2008, gdy wygrały 12 meczów Ligi Mistrzów z rzędu.

– Manchester United w fazie pucharowej Ligi Mistrzów grał do tej pory 18 razy, co jest rekordem, jeśli chodzi o angielskie zespoły.

– Manchester United stoi przed szansą wygrania grupy w Lidze Mistrzów po raz drugi od sezonu 2013/2014.

– Czerwone Diabły mają bardzo dobry bilans spotkań z zespołami z Ligue 1 w europejskich pucharach. Manchester United na 11 takich meczów przegrał tylko raz (8 zwycięstw, 2 remisy). Porażka miała miejsce w 2019 roku właśnie z Paris Saint-Germain.

– Paris Saint-Germain przegrało 1 z ostatnich 7 wyjazdowych meczów w fazie grupowej Ligi Mistrzów (4 zwycięstwa, 2 remisy). Ostatnia porażka paryżan miała miejsce w tej edycji (1:2 z RB Lipsk).

– Jeśli Paul Pogba zagra w środowym meczu, to będzie to jego 50. występ w Lidze Mistrzów. Szansę na 50. występ w rozgrywkach klubowych UEFA ma Donny van de Beek.

– Edinson Cavani może w wyjątkowy sposób uczcić mecz z Paris Saint-Germain. Jeśli Urugwajczyk trafi do siatki, to będzie to jego 50. gol w rozgrywkach klubowych UEFA.

– Ole Gunnar Solskjaer może zostać drugim menadżerem w historii, który wygrał trzy spotkania z rzędu z PSG w Lidze Mistrzów. Pierwszym, który tego dokonał był Luis Enrique z Barceloną (2014/2015).

Spotkanie Manchester United vs Paris Saint-Germain rozpocznie się w środę 2 grudnia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanałach TVP 1 i Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Van de Beek: Koledzy zdążyli zrozumieć mój styl gry
Następny news »
Ince: Manchester United potrzebował takiego napastnika jak Cavani

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (270)


NoName222: Fred ty chu** Martial ty chu** Solskjaer ty chu**
» 2 grudnia 2020, 22:29 #249
Celt15: No to jest mecz na jaki czekaliśmy. Dla takich meczów chcieliśmy wrócić do LM. Oby dali z siebie wszystko!
» 2 grudnia 2020, 20:59 #248
krzysiek1239: Do tej pory myślałem że możemy nawet przegrać ostatnie 2 mecze w LM aby i tak awansować. Jak to jest że musimy zdobyć ten 1pkt?
Przypuśćmy że przegramy z PSG i Lipskiem, mamy wtedy 9pkt wszyscy (oprócz Turków), w pojedynkach bezpośrednich 1 wygraną i 1 porażkę z obydwoma zespołami, do tego lepszy najprawdopodobniej bilans bramek.

Wytłumaczcie proszę bo pewnie nie wziąłem pod uwagę czegoś ważnego.
» 2 grudnia 2020, 19:55 #247
zbyszek7: To co dzisiaj wygrywamy za tydzien remis i PSG w LE xDDD
» 2 grudnia 2020, 19:42 #246
SkilledHydra16: Wie ktoś jak grają Turki? Mogą coś ugrać dzisiaj?
» 2 grudnia 2020, 19:32 #245
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 19:38

Obudzili się jeśli chodzi o ofensywę, mieli swoje szanse. Stracili gola po przypadkowym rykoszecie a RB, popełnia trochę błędów.

Edit. RB strzeliło drugiego gola, po meczu.
» 2 grudnia 2020, 19:35 #244
RedStreamer: Właśnie łupneli gola. Jeszcze będzie wesoło w tym meczu.
» 2 grudnia 2020, 19:44 #243
Diabelski97: Rykoszet i RB prowadzi 1-0.
» 2 grudnia 2020, 19:21 #242
cymGiggs11: Znacie jakąś polską książkę o naszym kochanym klubie; nie wliczając " diabelskiej biografii " ?
» 2 grudnia 2020, 18:49 #241
RedRevolta: Nie wiadomo jeszcze co z Cavanim i tym niby banem? nie podali nic oficjalnie tak?
» 2 grudnia 2020, 18:41 #240
FreddyKruger: Jak podadzą to będzie na DP News :)
» 2 grudnia 2020, 19:19 #239
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 18:00

"Nie zdziwię się gdy Cavani strzeli bramkę i zobaczy prezesa PSG na trybunach i podbiegnie do niego i wtedy mu powie "gracias negrito"

Wichniarek w studio Polsatu. (:
» 2 grudnia 2020, 18:00 #238
janpal1: Pana Szpakowskiego to ty szanuj!
» 2 grudnia 2020, 18:20 #237
mikon70: Tak. To jest powód dla którego nie można mówić ze od kilku lat nie powinien już komentować meczów w TVP
» 2 grudnia 2020, 18:31 #236
SickRabbit: Dziś zagrać z kontry z dwoma wahadłowymi broniąc 5-3-2 i w ataku 3-5-2. Gdyby nie ten klops w Turcji to już byśmy byli pewni swego ale za to będą emocje.
» 2 grudnia 2020, 17:49 #235
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 17:27

Thomas Tuchel o Edinsonie Cavani: "Jest niezawodny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zadzwoń do niego w nocy, a będzie tam, aby strzelać, bronić, zdobywać punkty i atakować. Nie musi nam dzisiaj pokazywać
swojej jakości, więc może sobie zrobić krótką przerwę." [@footballdaily]
» 2 grudnia 2020, 17:26 #234
mikiartur: Ciekawe czy kiedyś Tuchel do liga Angielskiej zawita.
» 2 grudnia 2020, 17:45 #233
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 17:20

Ciekawostka:
Największe listopadowe skoki wartości według CIES:
Haaland z 120.3mil euro na 155,6mil
Fernandes 120.3mil euro na 140,4mil

No no coraz bardziej kosztowna jest nasza perła w druzynie I to na przestrzeni miesiąca taki wzrost. Haalanda też bym u nas widział :)
» 2 grudnia 2020, 17:19 #232
mikiartur: U Haalanda jest jeden spory problem. Problem nazywa się Raiola.
» 2 grudnia 2020, 17:42 #231
DaredevilUtd: Jest to problem wagi ciężkiej ;)
» 2 grudnia 2020, 18:30 #230
piter100000: Diabelski97 mam pytanko do Ciebie. Czy gość Alex Ryan na FB to Ty? Albo jakieś Twoje alter ego :) kilka postów już widziałem na grupie o United i później widziałem je tutaj jak Ty je pisałeś. Pytam tak z czystej ludzkiej ciekawości :)
» 2 grudnia 2020, 16:23 #229
Diabelski97: Tak, to ja.
» 2 grudnia 2020, 17:06 #228
awe: I wszystko jasne ;)
» 2 grudnia 2020, 17:32 #227
Diabelski97: Hehe ;)
» 2 grudnia 2020, 18:06 #226
Pezet: A na angielskie espresso cos działasz ? Bo widziałem tam sporo ciekawostek które później tu się pojawiały
» 2 grudnia 2020, 19:33 #225
Lingardiho9: Ojjjj już mnie leciutki stresik bierze :) lubię to

Czuję to głęboko w kościach , że wygramy w tym meczu i że bramki zdobędzie Rash i Greenwood :)

Z tego miejsca , chciałbym bardzo podziękować Panu Ole Gunnarowi Solskjaerowi za to, że wprowadził nasz zespół do Ligi Mistrzów, po to, abyśmy mogli przeżywać właśnie takie emocje, jak dziś.
Dzięki Ole
» 2 grudnia 2020, 16:11 #224
celny: Nie ma sie co cieszyć. Gdyby nie Bruno to gralibyśmy już w Championship. Z takim Lampardem czy Arteta za sterami to by już wpadły z 3 puchary LM z rzędu
» 2 grudnia 2020, 16:25 #223
Lingardiho9: a z potężnym Pepem mielibyśmy puchar LM , zresztą z Zidanem też
» 2 grudnia 2020, 16:30 #222
Magik1990MU: Trzeba było brać di Mateo jak był wolny.
» 2 grudnia 2020, 16:53 #221
cymGiggs11: Skromne dwa jeden dla czerwonej części Manchesteru
» 2 grudnia 2020, 16:05 #220
celny: Ale sie jaram, ciaryyyyy
» 2 grudnia 2020, 16:04 #219
RedStreamer: Wiadomo już co z Cavanim?
» 2 grudnia 2020, 15:55 #218
Bylak: Szkoda ze Lipsk gra o 19. Będziemy znac wynik przed naszym meczem.
» 2 grudnia 2020, 15:22 #217
kckMU: Wątpię żeby to jakoś przeszkadzało przy takim układzie w grupie.
» 2 grudnia 2020, 15:51 #216
Pyra: Jak Lipsk przegra to będą musieli nam strzelić 6 bramek w rewanżu albo odpadną.
Także dziś możemy świętować awans już o 20.50
» 2 grudnia 2020, 16:16 #215
Diabelski97: Kadra:

David De Gea , Dean Henderson, Wan-Bissaka, Fosu-Mensah, Bailly, Lindelof, Maguire, Williams, Telles, Fred, McTominay, Matic, Pogba, van de Beek, Fernandes, Mata, Lingard, James,Cavani, Rashford, Martial, Greenwood
» 2 grudnia 2020, 15:12 #214
kamilpe: Czy Amad, po transferze w styczniu, będzie mógł grać z nami w LM?
» 2 grudnia 2020, 14:49 #213
Vip15: Raczej tak. Zobacz na Bruna grał w sportingu w le i u nas też grał. Był to ten sam sezon.
Uefa zmieniła ten przepis i zawodnik może chyba dwa kluby mieć w jednej edycji lm, żeby móc grać w nowej drużynie.
Także amad napewno będzie mógł. On chyba nie grał w lm a w serie a, ale nie jestem pewien
Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości.
» 2 grudnia 2020, 14:53 #212
Pezet: Wczoraj grał w lm ale masz racje uefa zmieniła przepisy i będzie mógł grać w lm dla nas
» 2 grudnia 2020, 14:54 #211
kamilpe: Dzięki za info, wczoraj brak 22 minuty w LM, garść statystyk z tego meczu:

Amad Diallo's Champions League debut by numbers [22 minutes played]:

100% aerials won
80% pass accuracy
3 shots (2 on target)
1 chance created
1 foul won
» 2 grudnia 2020, 14:56 #210
Vip15: Kamilpe
O kurde gość jest naprawdę niezły. W końcu będzie lewonożny piłkarz na prawym skrzydle.
Osobiście nie mam dużych oczekiwań względem jego, ale napewno myślę że jest jednym z największych obecnie talentów U 18.
Trzeba trzymać za niego kciuki.
» 2 grudnia 2020, 15:00 #209
SzarimMusty: "Kluby, które wywalczą awans do fazy pucharowej rozgrywek będą mogły dokonać maksimum trzech zmian w liście zgłoszonych zawodników w terminie do 1 lutego 2021 roku. Co najwyżej jeden z tych trzech piłkarzy mógł jesienią brać udział w fazie grupowej Ligi Europy UEFA. "

Z tego wynika, że nie będzie mógł z nami grać w LM.
» 2 grudnia 2020, 15:01 #208
Batigol222: Z tego przecież właśnie wynika, że będzie mógł grać dla United w LM
» 2 grudnia 2020, 15:11 #207
DaroMistrz5: Z tego wynika że nie będzie mógł. Czytanie ze zrozumieniem. Mowa jest o zawodniku grającym w razie grupowej ligi Europy A nie Ligi Mistrzów
» 2 grudnia 2020, 16:21 #206
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 14:02

Nie wiem dlaczego ale jakos nie podzielam huraoptymizmu przedmówcow. Chyba te zwycięstwa z Sou oraz Istanbulem Baszekszpirem cos tam, trochę przyslonily nasze problemy. Srednia gra w obronie i forma DDG. Poza tym PSG zagra z nożem na gardle i checia rewanzu za pierwszy mecz. Bedzie ciezko. Ale obym sie mylił
» 2 grudnia 2020, 14:02 #205
Batigol222: Tutaj dużo będzie zależeć od taktyki. Pod względem mocy ofensywnej tercet Neymar-Mbappe-Di Maria przewyższa nawet duet Kane-Son i tercet Liverpoolu. W pierwszym meczu udało się ich zneutralizować dzięki 3-5-2. Jeżeli Ole wyjdzie 4 obrońców to też tego za bardzo nie widzę, przynajmniej w obronie bo defensywa PSG po odejściu Thiago Silvy też nie jest specjalnie mocna. Może się skończyć 3:3, kto wie.
» 2 grudnia 2020, 14:14 #204
Strzelec: Rok temu potrafiliśmy zremisować z Aston Villą, żeby w następnym meczu pokonać Tottenham, a w kolejnym City. Jeśli Lipsk wygra to PSG będzie musiało rzucić się na nas, a to da nam możliwość do gry z kontry.
» 2 grudnia 2020, 14:17 #203
Diabelski97: Maguire i Fernandes w jedenastce miesiąca Premier League według WhoScored.
» 2 grudnia 2020, 14:01 #202
Bylak: Henderson
AWB Lindelof Maguire Telles
Fred VDB
Greenwood Bruno Rashford
Cavani
Tak to widzę.
» 2 grudnia 2020, 13:56 #201
DaredevilUtd: Ten Amad to niezły będzie kozak.
» 2 grudnia 2020, 13:22 #200
Vip15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 14:56

Dokładnie. Do tego ta lewa noga. W końcu będzie lewonożny piłkarz na prawym skrzydle.
Ogólnie on może grać jeszcze na lewej, na środku ataku i oczywiście na prawej.
Uniwersalny jest i szybki, zobaczymy jak się odnajdzie miejmy nadzieje że dobrze mu pójdzie
» 2 grudnia 2020, 14:56 #199
Diabelski97: Bruno wybrany zawodnikiem miesiąca w Manchesterze United.
» 2 grudnia 2020, 13:12 #198
Kamil01GGMU: Ty jesteś wszędzie :D
Właśnie chciałem o tym napisać.
» 2 grudnia 2020, 13:20 #197
pictor: on w premier leuge też ma szanse chyba wygrać
» 2 grudnia 2020, 13:28 #196
rvn10: Liczę na dziś na dwie rzeczy..Cavani w pierwszym składzie i oby bez Pogby.
» 2 grudnia 2020, 12:55 #195
DaredevilUtd: Ja też na dwie. Cavani w pierwszej 11 I nasza wygrana z PSG.
» 2 grudnia 2020, 13:23 #194
GraanManU: Pogba niech wejdzie w 70 minucie i wtedy gwiazdeczki z PSG będą w szoku, bo wejdzie ich przyjaciel :D
» 2 grudnia 2020, 14:06 #193
Pyra: W ostatnich 2 meczach musimy zdobyć 1 pkt i mamy awans.
Oby tego nie sknocili.
» 2 grudnia 2020, 12:49 #192
Diabelski97: Ole w szatni przed meczem:

m.youtube.com/watch?v=KaM2Nmczm_g
» 2 grudnia 2020, 12:54 #191
ReDevil07: Nie koniecznie. Jeżeli dzisiaj RB zgubi punkty to nawet nasza przegrana nie PSG tego nie popsuje
» 2 grudnia 2020, 13:48 #190
Diabelski97: Orientuje się ktoś, kto będzie komentował nasz mecz na Polsat sport premium?
» 2 grudnia 2020, 12:31 #189
devilek777: Podbijam
» 2 grudnia 2020, 12:47 #188
miminka: jak będzie tak emocjonujący komentarz jak ostatnio to chyba przełączę na TVP..

Ale chyba tylko do końca sezonu ma Polsat prawa do LM co nie?
» 2 grudnia 2020, 13:35 #187
devilek777: Liczę na dobry mecz, niech obie drużyny nas nie zawiodą.
» 2 grudnia 2020, 11:14 #186
Lingardiho9: Fajny awatar...
» 2 grudnia 2020, 16:05 #185
devilek777: Fajny nick...
» 2 grudnia 2020, 17:08 #184
Derp: pep ma racje a zespoły pokroju porto są nieatrakcyjne pod każdym względem, szczególnie jeżeli mówimy o lidze mistrzów. takie zespoły przechodzą dalej, potem taki bayern ma autostradę do finału.
» 2 grudnia 2020, 10:24 #183
piter100000: Pięknie mu pocisnął. A co ma takie Porto zrobić? Iść na wymiane ciosów i dostać 5-0? Gra się tak, żeby osiągnąć korzystny wynik
» 2 grudnia 2020, 10:29 #182
Diabelski97: Wśród takich zespołów często trafia się czarny koń rozgrywek.
» 2 grudnia 2020, 10:31 #181
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 10:40

Pamietam że było kiedyś coś takiego że Pep miał pretensje do Redmonda o to że Southampton grało defensywnie ostatnie 10 minut na Etihad z City bo chcieli utrzymać remis :)
No tak mając remis wtedy na najtrudniejszym terenie w lidze, średniak PL na ostatnie 10min powinnien sie otworzyć i grać ofensywnie brawo Pep!
» 2 grudnia 2020, 10:37 #180
Derp: to chyba jasne, że spotkanie bayern vs city przyciągnie zdecydowanie więcej widzów niż bayern vs porto - skończcie filozofować. porto to nie drużyna na miarę ligi mistrzów, wszyscy o tym wiemy i nie udawajmy, że jest inaczej.
» 2 grudnia 2020, 11:02 #179
piter100000: Derp my tu mówimy o bezsensownym bełkocie tego "wielkiego" filozofa, a nie jaki mecz będzie ciekawszy w 1/8
» 2 grudnia 2020, 11:19 #178
DevoMartinez: Przecież to LM tylko z nazwy. Nie grają tylko mistrzowie danych lig a kupa niżej notowanych ekip do tego co jakiś czas formuła się powiększała więc o zespołach na miare LM nie ma mowy. Pomijając to przecież fajnie czasem obejrzeć jakiegoś underdoga klepiącego taki real czy kebaba lejącego nas :p
» 2 grudnia 2020, 11:24 #177
mikiartur: Derp piłkarze nie grają po to by przyciagać publikę ale po to by zdobywać trofea. Oczywiście mówimy o graczach grających na najwyższym poziomie. Gdyby nie defensywny styl gry który ma tak samo bogatą historię jak ofensywny to Porto nigdy nie wygrałoby lm, Inter nigdy nie zdobyłby potrójnej korony. Chelsea nie miałoby 3 tytułów PL. Liverpool także pewnie by nie wygrał lm, akie Atletico nie wygrałoby la ligi i nie doszłoby do 2 finałów lm. Piłka nożna to nie tylko ofensywa i piękne składne akcje i efektowne bramki.
» 2 grudnia 2020, 11:27 #176
Derp: nie musisz mi wyjaśniać, że piłka nożna to złożony sport - niemniej jednak ofensywa wiedzie prym i w tym temacie nie ma dyskusji. gdyby było inaczej to złotą piłkę wygrywaliby bramkarze, obrońcy a twarzami drużyn nie byli ofensywni gracze. wszyscy oglądamy ten sport by oglądać bramki, nie popisy w obronie.
» 2 grudnia 2020, 11:49 #175
mikiartur: my dlatego oglądamy ale jak już mówiłem, dla piłkarzy liczą się przede wszystkim wygrane i trofea. Mniej na ogół ich obchodzi w jakim stylu
» 2 grudnia 2020, 12:12 #174
DaredevilUtd: Drużyny maja być skuteczne i wygrywać, a nie być atrakcyjne :D To nie rewia mody... Każdy menager I zespół ma inny styl gry i to jest piękne w footballu! Należy dobrać tak taktykę by wygrać, a nie wychodzić ofensywnie na klub pokroju City. Gość dobrze wiedział co robi i to Pep się źle przygotował.
» 2 grudnia 2020, 12:42 #173
Lingardiho9: Nigdy go nie lubiłem.
Pojęcie o piłce nożnej ma przeogromne, to fakt, ale takim mengo jak Pepik czy Jurgen brakuje zwyczajnie klasy i nie potrafią przegrywać jak mężczyźni
» 2 grudnia 2020, 16:07 #172
Lingardiho9: Derp: Może nie pamiętasz, ale złotą piłkę zdobywali obrońcy.
Ostatni to Cannavaro , a gdyby nie fakt, że obecnie Złota piłka to fake niczym " Rzetelna firma "
To w 2019 roku tą nagrodę otrzymałby VanDijk , który jest ?
» 2 grudnia 2020, 16:17 #171
pawelisto2: Mnie to tam gila czy strzelimy 100+ bramek w sezonie i czy zagramy na 4:3 w derbach Manchesteru w finale Ligi Mistrzów. Jak będzie 1:0 w finale ligi mistrzów przeciwko Ossasunie Pampelunie to biorę w ciemno.
» 2 grudnia 2020, 17:34 #170
is200second: Będzie miał Solskjaer ból głowy z ustawieniem na dzisiaj. Wraca Pogba i prawdopodobnie Martial. I mam nadzieję że nie spanikuje i wystawi skład jak na Turków.
» 2 grudnia 2020, 09:54 #169
Derp: nie od dziś mam odczucia, że powrót pogby to nasze osłabienie.
» 2 grudnia 2020, 10:05 #168
Pakol: Pogba na bank nie wejdzie w 1 składzie, więc o to nie ma co się martwić. On miał chyba tylko jedną sesję treningową przed tym meczem, co do Martiala, no myślę że Ole nie będzie na tyle naiwny i wystawi Cavaniego od 1 minuty bo obecnie to nasz pewny punkt na środku ataku. Z resztą myślę, że nie bez powodu z Soton był na ławce rezerwowych, a po prostu Ole chciał dać mu odpocząć właśnie przed PSG.
» 2 grudnia 2020, 14:23 #167
Diabelski97: "Bardzo cenimy Marcusa, gdy gra w Anglii, a nie na Parc des Princes. Szczerze mówiąc, to te jego bramki w meczach z nami trochę nas irytują" - Tak na konferencji żartował Thomas Tuchel (Menadżer PSG)

(Manchester United Polska na fb)
» 2 grudnia 2020, 09:54 #166
kckMU: Panowie, trzymamy się wcześniej ustalonego planu. Wygrywamy z PSG, Lipsk wygrywa w Turcji, a potem Julek i Ole ugadują się na remis i niemieckie piwo po meczu.

PSG w 1/16 Ligi Europy. Ku chwale futbolu.
» 2 grudnia 2020, 09:50 #165
mikiartur: Nie ma ugadywania. Jeśli Lipsk chce awansować to musi grać na maksa i tyle.
» 2 grudnia 2020, 10:26 #164
devilek777: W czym Ci przeszkadza PSG?
» 2 grudnia 2020, 10:27 #163
kckMU: Jestem romantykiem futbolowym. Wpisywanie w kontrakt płatnego zapisu, żeby bić brawo kibicom po meczu, to już szczyt.
» 2 grudnia 2020, 11:12 #162
devilek777: Co w tym dziwnego, że pracownik dostaje premię za pracę, wykraczającą poza jego obowiązki? Nie musieliby tego robić, a jak widać doceniają ich za to.
» 2 grudnia 2020, 11:25 #161
mikiartur: Może jakbym miał wybierać z dwojga złego to wolałbym RB Lipsk niż PSG. Ale myśl o tym żeby ugadać remis i żeby nie grać z motywacją wygrania w meczu mnie po prostu przeraża. W ostatnim miesiącach raz mocno się wkurzyłem na Ole kiedy powiedział coś mniej więcej takiego że przy 1-4 dla Tottenhamu po pierwszej połowie mecz był już rozstrzygnięty więc ściągnąłem Bruno. Może i zejście Bruno było dobrym posunięciem w tamtym momencie ale moim zdaniem bardzo źle dobrał słowa.
» 2 grudnia 2020, 11:31 #160
devilek777: Było 4-1 i graliśmy w 10, nie każdy by tak powiedział, ale pewnie większość by miała taka same myśli.
» 2 grudnia 2020, 12:04 #159
mikiartur: Jest różnica co się mówi a co się ma na myśli. Jestem pewny że Ole w większości rzeczach nie mówił to co chciał ale co mówił dla dobra drużyny.
» 2 grudnia 2020, 12:13 #158
Klimaa: Zasadniczo wystarczy nam dzisiaj remis aby awansować o ile w grupie nie dojdzie do sytuacji gdzie razem z Red Bullem i PSG mamy tyle samo punktów chociaż wysoka wygrana w Niemcami w 1 rundzie raczej daje nam zielone światło na fazę pucharową.
» 2 grudnia 2020, 09:38 #157
Diabelski97: Nie zdziwię się jak Turki wygrają/zremisują z RB, mecz jest w Turcji dodatkowo.
» 2 grudnia 2020, 09:41 #156
mordynator: Remis tam bedzie najgorszy wolałbym żeby ktoś wygrał.
» 2 grudnia 2020, 09:55 #155
Diabelski97: Edinson Cavani prawdopodobnie zacznie mecz w podstawowym składzie.

[MEN]


I to jest wiadomość z rana.
» 2 grudnia 2020, 09:38 #154
Diabelski97: DDG zdeklarował się, że jest gotowy na dzisiejszy mecz.
» 2 grudnia 2020, 09:02 #153
piter100000: Ciężki orzech do zgryzienia. David takich meczy na ciśnieniu grał mnóstwo, Dean praktycznie wcale. Jednak David ma dalej takie niepewne momenty, a Henderson jak narazie swoimi występami nie dał.żadnego argumentu przeciwko swojej osobie
» 2 grudnia 2020, 09:13 #152
DaredevilUtd: Oby nie :) Dean powinnien dostać szanse. To bez sensu, jak numerem 2 był Romero to się wymieniali na puchary itp, a teraz Hiszpan gra od dechy do dechy? Szczególnie po takim wmontowanie się w słupek powinien odpocząć.
» 2 grudnia 2020, 09:34 #151
tygrys26: DDG w ostatnim czasie tez nie dal znaku ze ma spadek formy, a nawet stwierdziłbym ze ma jej wzrost.
Henderson jak narazie powinien dostawać puchary krajowe i powinno mu to wystarczyć na ten czas
» 2 grudnia 2020, 10:25 #150
Pakol: Forma formą, ale osobiście wolę żeby w tym meczu na bramce stanął David, a jeśli zgłosił swoją gotowość to nie mam żadnych wątpliwości, że jest inaczej. Jednak doświadczenie Hiszpana moze akurat w tym meczu być bardziej pomocne od tego co oferuje Henderson.
» 2 grudnia 2020, 14:18 #149
Reico100: Jak tam emocje przed dzisiejszym meczem Panowie? Ja osobiście się go obawiam. PSG może nie jest w najlepszej formie, ale to dalej mocna drużyna. Neymar i Mbappe to tacy zawodnicy, którzy mogą w pojedynke przeważyć mecz na swą korzyść. Mały stresik jest przed meczem.
» 2 grudnia 2020, 02:08 #148
mikiartur: Ja tam narazie spokojny. Plus tego dnia jest taki że mam dużo spraw na głowie i nie mam głowy zbytnio do martwienia się i myśleniu o meczu.
» 2 grudnia 2020, 07:58 #147
CobyD: Pewnie im bliżej spotkania, tym większe. Teraz jeszcze bardziej szkoda, że pierwszy mecz w Turcji nam nie wyszedł. Dzisiaj grałoby się na dużym luzie, ale mam nadzieję, że i tak Diabły zrobią swoje ;)
GGMU!
» 2 grudnia 2020, 08:25 #146
miminka: Mi w pracy laicy żyć nie dadzą jak przegramy..
Minus transmisji na TVP :D
» 2 grudnia 2020, 09:03 #145
mordynator: Reico100 U nas też są zawodnicy którzy mogą w pojedynkę przeważyć na naszą korzyść jak Bruno czy Rashford jak ma dzień,pamietaj też o tym że to PSG musi atakować a my spokojnie możemy ustawić sie niżej i czekać na kontry.A jak dobrze wiemy kontry to jedna z naszych największych broni.Oczywiście jeśli ich zlekceważymy tak jak Turków w 1 meczu bo nie są ostatnio w dobrej formie to przegramy,Jednak chłopaki nie powinni drugi raz popełnić tego samego błędu.Do tego Cavani zna ich obronców na wylot patrząc na to jakim jest profesjonalistom.
» 2 grudnia 2020, 09:07 #144
piter100000: Jak pomyślę o meczu to ciśnienie troche skacze, ale apogeum będzie wieczorem. Też mam kilka spraw dzisiaj do ogarnięcia plus przypilnowanie syna z naszą wspaniałą zdalną nauką więc czas do obiadu poleci mi szybko
» 2 grudnia 2020, 09:11 #143
H2O1994: Też mam obawy, ostatnio jak z nimi graliśmy to też miałem ale skończyło się pozytywnym wynikiem, oby to się powtórzyło.
» 2 grudnia 2020, 09:24 #142
Pakol: Ja się trochę stresuje, ale jestem w pracy do 20, aż poprosiłem o wyjście wcześniej specjalnie żeby obejrzeć cały meczyk, tak to pracowałbym do 22 także jest ok. Oczywiście zakładam różne scenariusze, remis brałbym w ciemno, najlepiej żeby wygrali to byłoby już wszystko wiadome, aczkolwiek jeśli Man United przegra to nie będę zły, bo wiem że w takim meczu jak ten mogą zadecydować detale. Oby dobrze grali w obronie, a wiem, że reszta się ułoży bo potencjał ofensywny mamy naprawdę bardzo dobry. GGMU!
» 2 grudnia 2020, 14:15 #141
huxx2: Wszystkie bramki Interu zdobyte dziś przez naszych byłych graczy. Oby Conte został na stanowisku i zachęcony tym sukcesem pomógł nam w zimowym okienku jeszcze bardziej odciążyć listę płac :D na pewno przydałby mu się taki Liniesta czy Jones
» 2 grudnia 2020, 01:15 #140
Tomek19950307: Uffff. Całe szczęście bo już się bałem , że w przypadku kontuzji kogoś z pierwszego składu będziemy grali na tej pozycji Pellistrim. Teraz byle do stycznia i jedziemy pełnym ogniem
» 2 grudnia 2020, 00:34 #139
huxx2: Mam przeczucie, że wejdzie z buta jak Cristiano swego czasu. Oby!
» 2 grudnia 2020, 04:08 #138
91nc99: Jak Valencia przypakowal to stracił cała szybkość i dynamikę
» 2 grudnia 2020, 10:52 #137
NoName: Ole po wygranej z WBA, badz innej w tym stylu: Ten mecz jest do zapomnienia.
Zidane po porazce z Szachtarem, badz innej tego typu: Zagralismy wielka pierwsza polowe.

Serio nie sadzilem, ze Zidane to taka miekka klucha. O ile Ole nie skrytykuje zadnego zawodnika indywidualnie, to przynajmniej po slabych meczach mowi otwarcie, ze slabo gralismy, ze wygralismy fartem itd.
» 1 grudnia 2020, 23:56 #136
MaciejusManUtd1: Oby Real i PSG trafiło do LE. Co za sezon.
» 1 grudnia 2020, 22:55 #135
DjTED: Nie ma opcji... Real zawsze sie slizga
» 1 grudnia 2020, 23:00 #134
huxx2: Tym razem nie przejdą i Zizou poleci. Wierzę.
» 2 grudnia 2020, 00:59 #133
devilek777: A co Wam przeszkadzają Real i PSG?
» 2 grudnia 2020, 01:02 #132
huxx2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2020 01:11

PSG to średni klubik z gwiazdeczkami o wątpliwym charakterze, ciągle jakieś aferki i tylko kasa, kasa, ale w nich mam w sumie wbite, ani mnie ziębią ani grzeją.
Realem zwyczajnie gardzę. Zachowania prezesów, traktowanie swoich legend pod koniec kariery, kibice wygwizdujący swoich piłkarzy. Historie z kupnem naszych zawodników, oraz ich nastawienie do negocjacji z nami gdy my chcieliśmy kogoś od nich ściągnąć też nie przysparza ją im tutaj sympatii. Ogólnie syf, hatfu
» 2 grudnia 2020, 01:07 #131
devilek777: Fakt z Realem to prawda, nawet była akcja jak Ronaldo odszedł. Co do PSG, to sami wydajemy więcej pieniędzy. Jak z Realem można się zgodzić, to tego wszechobecnego hejtu na PSG nie rozumiem.
» 2 grudnia 2020, 10:45 #130
91nc99: To nowo bogaccy którzy gromią ogórki i stali się potęgą, która jednak przegrywa z drużynami zahartowanymi w regularnych bojach
» 2 grudnia 2020, 10:58 #129
MaciejusManUtd1: Jeżeli to prawda to znajdą inny sposób pozyskiwania takich graczy. Zawsze i wszędzie są luki prawne.
» 1 grudnia 2020, 22:56 #128
mikiartur: Pewnie wymyślą coś na zasadzie współpracy z innymi mniejszymi klubami. Np będą miały jakieś małe kluby grające np na drugim poziomie rozgrywek we Włoszech, Niemczech, Hiszpanii itd gdzie będą swoich młodych przechowywać ogrywać itd a potem koło 19/20 roku życia przejdą do nas. W sumie takie rzeczy już się dzieją w większym lub mniejszym stopniu. Chelsea miała kiedys mocną współpracę z Ado den Haag z Holandii, Leicester w 2 lidze blegijskiej miało jakiś zespół gdzie mieli wielu graczy na wypożyczneiu itd
» 1 grudnia 2020, 23:03 #127
zagor21: To się tyczy wszystkich piłkarzy. Nie tylko młodzieżowych. Nie wiem dokładnie jak to rozwiaza ale to głupota systemu. Tu chodzi o pozwolenia na prace w systemie punktowym gdzie trochę to omija sportowców. Dobra rozumie ze dla takiego doktora, pielęgniarki lub innego inżyniera papierek z uczelni coś zmienia to o tyle dla sportowca Nie ma w tym systemie za dużo do dorzucenia pkt. Zmienia to przy najbliższej okazji jak okaże się to problemem.
» 2 grudnia 2020, 00:37 #126
huxx2: Kluby filialne lub partnerskie jak wspominacie wyżej powinny być rozwiązaniem tego problemu. Pamiętam ze starych FM-ów, że my też mieliśmy takie deale z Royal Antwerp i kimś tam jeszcze, i właśnie tak to działało (oprócz innych obustronnych profitów jak mecze towarzyskie, opcję pierwokupu etc), że wypożyczało się grajków dopóki nie dostali pozwolenia na pracę.
» 2 grudnia 2020, 00:57 #125
mikon70: Eh szkoda, ze Borussia sama sobie utrudnia sytuację w tym momencie. Mogli już przyklepać awans, a tak będzie walka w ostatniej kolejce 4 zespołów o dalsza grę w lm.
» 1 grudnia 2020, 22:48 #124
huxx2: No właśnie, że nie szkoda. Teraz muszą się spiąć żeby awansować i dzięki temu nie odpuszczą z Realem. "Królewscy" za burtą to będzie piękny widok.
» 2 grudnia 2020, 01:02 #123
mikon70: huxx2
Z jednoręki strony masz rację. Z drugiej istnieje ryzyko, ze Real się zepnie i wygra.
» 2 grudnia 2020, 07:18 #122
mikon70: Z jednej strony* miało być... nie rozumiem słownika na iPhonie
» 2 grudnia 2020, 08:01 #121
Tomek19950307: ale Atletico to denna ekipa. Oni nawet z 3 składem innej drużyny wygrać nie potrafią.
» 1 grudnia 2020, 22:47 #120
mikiartur: Bayern to jednak Bayern. W najmocneijszym składzie są obecnie raczej poza zasięgiem każdego. A w tym składzie myślę że walczyli by na równi z równym z większością ekip z lm
» 1 grudnia 2020, 22:48 #119
mikon70: Ja jestem ciekaw ile jeszcze Simeone tam będzie trenerem. Nie cierpię Atletico właśnie głównie przez tego człowieka i ten ich styl gry.
» 1 grudnia 2020, 22:49 #118
Tomek19950307: ale jakim składem Bayern wyszedł, a zresztą nic nie grał cały mecz. Wystarczylo ich lekko przycisnąć i Atleti mogło to wygrać bez problemów. Ale Simeone to jednak minimalista i całe szczęście , że go tu nie ma bo on nie ma zmysłu taktycznego żadnego. 1:0 i murarka cały czas
» 1 grudnia 2020, 22:50 #117
mikiartur: W lidze mistrzów ich meczów nie oglądałem. Ale mikon do końca sie z tobą nie zgodzę. W tym sezonie Atletico prezentuje bardziej ofensywny styl gry niż przez lata u Simeone. Nawet fajny o tym artykuł na weszło.com albo na newonce sport był o tym. 19 strzelonych goli i 2 stracone w lidze coś znaczy. Dla mnie zawsze to był ulubiony zespół po MU. Styl brzydki ale zadziorność w ich meczach itd to mi się bardzo podobało. W lm idzie im średnio ale wyjść raczej wyjdą. W lidze obok Realu Sociedad to teraz głowny kandydat do tytułu.
» 1 grudnia 2020, 22:59 #116
devilek777: Mam nadzieję, że trafimy na Bayern i w końcu ktoś ich wyjaśni
» 1 grudnia 2020, 23:06 #115
FreddyKruger: devilek777

Kibicujesz PSG? Czy tylko dałeś avatara z okazji zbliżającego się meczu? :)
» 1 grudnia 2020, 23:12 #114
devilek777: Oczywiście, że nie. Kibicuję tylko i wyłącznie UNITED!
» 1 grudnia 2020, 23:24 #113
FreddyKruger: To ci się herby pomyliły :)
» 2 grudnia 2020, 00:33 #112
devilek777: Kurde faktycznie :/
» 2 grudnia 2020, 01:03 #111
MaciejusManUtd1: Ajax, tak w Nich wierzyłem i 200zl poszło...... A kurs był zacny. Myślałem, że wyjdą na nich z całą werwą, no ale cóż tsk to jest z młodymi czasami. Oddali mecz przed wyjściem na murawę. Kurs ponad 4zl. Ehh
» 1 grudnia 2020, 22:45 #110
mikiartur: Amad tam robi większe zamieszanie niż Zapata.
» 1 grudnia 2020, 22:35 #109
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2020 22:44

Świetny jest, dla mnie najlepszy z ofensywnych zawodników. Drybling, podania, coś pięknego.
» 1 grudnia 2020, 22:44 #108
mikiartur: Noi dobry strzał oddał. Może być z niego uciecha. A ostatnie okienka pokazują że jak są nowe twarze w klubie to ogólnie klub zaczyna grać lepiej. Harryego debiut w naszych barwach w PL i 4-0 z Chelsea. James debiut w tym samym meczu i gol. AWB także w tamtym meczu zadebiutował. O wpływie Bruno nie mówię. Ighalo także swoje trafił na początku wypożyczenia. Cavaniego wpływ widać zwłaszcza teraz. Telles także ma dobre wejście do drużyny
» 1 grudnia 2020, 22:47 #107
DjTED: Ten typ z interu z pol metra nie strzelil
» 1 grudnia 2020, 22:34 #106
mikiartur: Real w obecnej sytuacji nie jest nawet pewny czy zagrają w le. Bo Inter ma mecz z Schatarem a oni z Borussia Moenchengladbach - liderem grupy będą grać xd
» 1 grudnia 2020, 22:30 #105
mikiartur: Amad ratuj mi ten mecz bo mi inaczej Atalanta kupon wtopi xd
W ogóle doznałem olśnienia jaki jest jeszcze z powodów dlaczego Amad tak mało gra. Bo to skrzydłowy a Atalanta nie gra zbytnio skrzydłowymi. 3-4-1-2 często u nich grane.
» 1 grudnia 2020, 22:28 #104
MaciejusManUtd1: Pisałem o formacji Bergamo już na samym początku płaczu na tej stronie dla czego Diallo nie gra. Nie złe olśnienie.
» 1 grudnia 2020, 22:36 #103
mikiartur: Przecież nie twierdzę że wielu z was o tym zapomniało xd Mówiłem o sobie. Ale może się Amad podobać przez te 20 minut. Dał niezłą zmiane
» 1 grudnia 2020, 22:44 #102
kamilpe: Ogląda ktoś Atalantę? Traore wszedł,:)
» 1 grudnia 2020, 22:24 #101
rreddevilss: Panowie Amad Diallo Traore nasz nowy nabytek wchodzi
» 1 grudnia 2020, 22:24 #100
Freddie: Lukaku dzik.
» 1 grudnia 2020, 22:21 #99
AllUnited88: Ogląda ktoś Ajax? Co sądzicie o Gravenberch?
» 1 grudnia 2020, 22:19 #98
Tomek19950307: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2020 22:23

nic ma 18 lat. Być może coś z niego będzie a być może nie. Już wiele takich talentów w tym wieku było. Talentu mu odmówić nie można ale trzeba to jeszcze poprzeć dobrą grą na przestrzeni lat
» 1 grudnia 2020, 22:21 #97
Anhel: Kiedy wyjaśni się sprawa z Cavanim ? Niestety historia pokazuje ze najprawdopodobniej zakończy się to zawieszeniem a cholernie szkoda bo mógł wywalczyć sobie pierwszy skład.
» 1 grudnia 2020, 22:11 #96
maticr7: Jak dla mnie to nie może się zakończyć zawieszeniem.
» 2 grudnia 2020, 01:33 #95
Tomczo: Poprawcie literówkę w nazwisku Wan-Bissaki :)
» 1 grudnia 2020, 21:59 #94
levy181: Ciekawe jakim składem wyjdzie MU
» 1 grudnia 2020, 21:51 #93
Tomek19950307: Grant -Fosu Mensah-Tuanzebe-Bailly-Shaw - Pellistri-Fred-Pogba-Mata- ighalo-Martial. Nie dziękuj nie ma za co ;)
» 1 grudnia 2020, 22:05 #92
rubin: Mbape dostanie w papę, Kimpembe dostanie w gębę, a di Maria dostanie w... zgadnijcie w co :)
» 1 grudnia 2020, 21:24 #91
MixEx: Hehe dobre wraz z rodziną śmiejemy się do rozpuku
» 1 grudnia 2020, 21:31 #90
Magik1990MU: aż u mnie w Krakowie to słychać, bądźcie ciszej, ludzie chcą spać.
» 1 grudnia 2020, 21:40 #89
mikon70: Magik, Wisła czy Cracovia?
» 1 grudnia 2020, 21:41 #88
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2020 21:44

@mikon70

Manchester United
» 1 grudnia 2020, 21:43 #87
mikon70: To to wiem. Zastanawiałem się kto w twoim mieście.
» 1 grudnia 2020, 21:45 #86
RedRevolta: mikon70 Wisła!
» 1 grudnia 2020, 21:50 #85
mikon70: RedRevolta prawidłowo!
» 1 grudnia 2020, 21:52 #84
Magik1990MU: @mikon70

nie śledzę polskiej piłki, nawet nie wiem na którym miejscu są obecnie oba zespoły.
» 1 grudnia 2020, 22:05 #83
RedStreamer: Co ten Inter by zrobił bez naszych byłych zawodników.
» 1 grudnia 2020, 21:23 #82
vanantgaal: Wyszedłby z grupy
» 1 grudnia 2020, 21:58 #81
mikiartur: trudno wyjść z grupy jakby się nie strzelało bramek
» 1 grudnia 2020, 22:03 #80
mikon70: Wspaniałe ze już Younga tu nie ma. Wan Bissaka nie jest jakimś asem w ofensywie (chociaż się znacznie poprawił) to i tak więcej w tej strefie robi od Younga.
» 1 grudnia 2020, 22:46 #79
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2020 23:49

Young jest jakby nieco starszy od AWB prawda? ;)
jak AWB strzeli dwie bramki w meczu z Arsenalem to może się z tobą zgodzę ;)
» 1 grudnia 2020, 23:48 #78
Gallacher: Fenomen Zidane i Guardioli polegał na tym,że mieli geniuszów którzy sami im mecze wygrywali.Zidane bez CR z tamtego czasu nie wygrałby niczego.Ferguson,Mourinho czy Ancelotti nigdy nie wygrali nawet 2 edycji CL pod rząd a co dopiero 3 a to są na pewni fachowcy lepsi od Zidane czy Guardioli.Nie jeden trener mając Licencję UEFA C czy B wygrałby CL z Realem mając CR czy Messiego z tamtych czasów.
» 1 grudnia 2020, 21:21 #77
kujawa: Nie mając gigsa, scholesa United nie wygrałoby tyle razy ligi, nie mając CR nie wygrałoby ostatniej LM itd. gdyby, gdyby, gdyby
» 1 grudnia 2020, 21:43 #76
kujawa: Zapomniałem jeszcze, że teraz gdyby nie Bruno to OGS by stracił pracę a United spadło z ligi
» 1 grudnia 2020, 21:47 #75
Gallacher: Ale Ferguson sam sobie wyhodował tych graczy i ich ukształtował poza tym gdzie był Mourinho zawsze zdobywał trofea - Porto ,Inter ,a Guardiola odchodzą z Barcelony wygrał coś w Europie ? czy Zidane wygrał coś po odejściu CR ?
» 1 grudnia 2020, 22:19 #74
mikiartur: Byliśmy na 8 miejscu w lidze jak Bruno przyszedł ale ok.
Wiadomo że takie gwiazdy mega pomagają ale ktoś musi im dać szansę , ktoś musi im czasem doradzić, dać wskazówki. Główna rola trenerów jest poza boiskiem. Tego Giggsa, Scholesa ktoś musiał przekonać by byl w naszej akademii i ktoś musiał ich odpowiednio wprowadzać. Gdyby nie to że SAF bardzo naciskał i ubiegał się o Giggsa to gościu by został w tej szkółce Man City. Gdyby SAF nie wykurzył z klubu grajków którzy regularnie pili itd (co w tamtym czasie było dosyć częste) i nie ściągnąłby takich graczy jak Cantona to tacy młodzi grajkowie jak Beckham Scholes, bracia Neville i Butt mieliby za przykład regularnie pijących o których słabo było z profesjonalizmem a nie perfekcjoniste jak Cantona. Ferguson może nie był wybitnym taktykiem itd ale utrzymać się 27 lat jako trener w jakimś klubie i regularnie coś z nim wygrywać to nie jest przypadek. Zobacz Mou, Guardiola, i jeszce paru trenerów mają głównie projekt na 3-4 lata. Cżesto dobierają sobie tych grajków. A Ferguson nie zszedł z podium Premier league odkąd zdobył wicemistrzostwo rok przed powstaniem premier league. I chyba tylko 2-3 razy później był na 3 miejscu. A mówienie że wtedy dostał 7 lat zanim coś wygrał. Ale jak on przejmował klub to MU pod względem sportowym i finansowym było w gorszym stanie niż Liverpool za czasów gdy Klopp tam przyszedł. Noi Ferguson także jako trener bardzo się rozwijał. Tego do końca o Guardioli Mourinho powiedzieć nie można. Ich drużyny zawsze grają tak samo albo bardzo podobnie. Więc dla mnie żaden trener nie dorasta do pięt Bossowi. Kto wie jak potoczyłaby się kariera Ronaldo, Forlana, wychowanków z MU, Cantony, Naniego, Ferdinanda i wielu innych. Ba nie wiemy jak wyglądałaby Premier league gdyby nie SAF. W latach 90tych, a zwłaszcza pod koniec byliśmy 1/2 drużyn z Anglii z którymi liczyła się reszta Europy. I jeszcze długo mógłbym tak mówic
» 1 grudnia 2020, 22:21 #73
Gallacher: Gdyby Ferguson miał takie gwiazdy jak CR czy Messi to miałby nie 3 wygrane w CL a 10.CR będąc w Realu za czasów Zidane był w najlepszej swojej formie życiowej i był już ukształtowanym piłkarzem.Guardiola czy Zidane mieli już w kadrze graczy którzy mu sami puchary do kieszeni wrzucali.Jak to możliwe że Zidane czy Guardiola mając Messiego czy CR potrafili po kilka razy zdobywać CL a taki Ferguson czy Ancelotti czy Mourinho tego nie potrafili ? Przecież nikt mi nie powie że Guardiola czy Zidane są od nich lepsi,bo nie są ,no bo już słyszałem opinie że Zidane jest lepszy od Mourino bo zdobył 3 CL pod rząd.Zidane będąc asystentem Ancelottiego i po jego odejściu osiągnął ten wyczyn,a więc naukę pobierał od kogoś doświadczonego a Real już miał podwaliny zespołu.Guardiola to kolejny przykład trenera który miał swoje "5 minut" gdy miał Messiego.Niech dzisiaj przyjdzie do Barcelony i zdobędzie z obecną Barceloną i przestarzałym Messim CL.
» 1 grudnia 2020, 22:35 #72
UnitedFan07: @ Gallacher
SAF wygrał 2 LM (tylko) a nie 3 szkoda bo bylo kilka sezonow gdzie mozna bylo wygrać chociazby sezon 09/10 albo 01/02.
» 1 grudnia 2020, 23:47 #71
Tomek19950307: Darmian bramka .
» 1 grudnia 2020, 21:18 #70
Puchaty: Zidane nie jest żadnym trenerem, wszystko co osiągnał Real w ostatnim czasie zawdzięcza tylko jednej osobie - Cristiano Ronaldo.
» 1 grudnia 2020, 21:17 #69
Wirus: Jeszcze tylko porażka Liverpoolu i ta zdziwiona mina Kloppa i wieczór kompletny :D
» 1 grudnia 2020, 21:11 #68
Freddie: Darmian fajnie hasa w tym Interze na prawej...
» 1 grudnia 2020, 21:07 #67
Martial2003: Ktoś wie co oficjalnie w sprawie Cavaniego?
» 1 grudnia 2020, 21:03 #66
Alibaba: Przecież zizu to najlepszy trener na świecie :D To co osiągnął zawdziecza tylko mourinho i Ronaldo tak naprawdę bo jeden grał jak z nut a drugi stworzył mu potwora.
» 1 grudnia 2020, 20:51 #65
DavvidUnited88: Dokładnie. 13 plus Ci dałem.
» 1 grudnia 2020, 20:56 #64
NexaT: Już bez przesady. Messi też grał swego czasu kosmos, 90 bramek na sezon i mieli Guardiole, ale jednak LM dwa razy z rzędu już nie wygrali.
» 1 grudnia 2020, 21:01 #63
Magik1990MU: @DavvidUnited88

a pewnie pozostałe dwa ruffnecky z obu kont :)
» 1 grudnia 2020, 21:03 #62
KalinaRIP: używajcie chociaż innego słownictwa oraz innych poglądów jak już się bawicie w te multikonta, litości, jakieś pozory chociaż zachowajcie. Panie magiczny stoperdo.
» 1 grudnia 2020, 21:06 #61
PastaDoCiasta: Jak czytam komentarz Alibaby to oczami wyobraźni widzę Devilpage, które po zdobyciu przez Ole poczwórnej korony i wygraniu każdego spotkania w sezonie 10:0, a następnie przegraniu sparingu przedsezonowego z jakimś Burnley pisze ze wuefista to jednak do zwolnienia bo wszystko zawdzięczamy Bruno, szczęściu, efektowi nowej miotły, efektowi starej miotły, efektowi latającej miotły z Harrego Pottera, plamom na słońcu i słabemu zbiorowi bananów w Ameryce Południowej ;)
» 1 grudnia 2020, 21:07 #60
JohnyKukurydza: Śmiechłem że fest :D
» 1 grudnia 2020, 23:09 #59
Devil88: Mnie i to bardzo
» 1 grudnia 2020, 20:50 #58
zbyszek7: Kogo jeszcze cieszy wynik realu xDD hehe
» 1 grudnia 2020, 20:46 #57
Magik1990MU: Mnie :D
» 1 grudnia 2020, 20:47 #56
Wirus: Mnie!! :D
» 1 grudnia 2020, 20:49 #55
Killgor: najgorzej,ze te balwany i tak maja szanse wyjsc :/
» 1 grudnia 2020, 20:52 #54
Diabelski97: Szachtar- Real 2-0
» 1 grudnia 2020, 20:37 #53
Magik1990MU: Piękny wynik. Szkoda tylko, że Real ma takie paproki w grupie, które nie potrafią wykorzystywać potknięć Prześcieradeł.
» 1 grudnia 2020, 20:44 #52
izbinho: Chyba Zidane będzie za niedługo wolnym trenerem.
» 1 grudnia 2020, 20:36 #51
91nc99: Gra z kontry? Duże przestrzenie? Rashford lubi to. Tuchel wie, że zagramy z kontry. Jak temu będzie chciał przeciwdziałać? Rzuci się na nas ostrym pressingiem, postara zmiażdżyć w pierwszym kwadransie a potem samemu przejść do defensywy? A może ustawi się spokojniej?
» 1 grudnia 2020, 20:35 #50
karolmanu3: Wie ze zagramy z kontry, ale wie tez ze musi wygrać ten mecz. Nam wystarczy remis w ostateczności ;)
» 1 grudnia 2020, 20:44 #49
Diabelski97: Według ogólnokrajowej ankiety, Old Trafford został uznany za najbardziej lubiany stadion piłkarski w Wielkiej Brytanii.

Old Trafford, to największy stadion w Premier League, pomieści 76 tysięcy widzów.
» 1 grudnia 2020, 20:32 #48
UnitedFan07: Wkońcu to Teatr Marzeń więc nie może być inaczej
» 1 grudnia 2020, 21:47 #47
trakol: Dopiero teraz zobaczylem grupe realu madryt hahaha co ten real, a inter to juz w ogole :D podobno lukaku uciekl bo chcial grac w lm, to sobie chlop pogral
» 1 grudnia 2020, 20:28 #46
kujawa: Jak szachtar dowiezie a Inter wygra to chyba nawet maja szanse na wyjście z grupy, ale grupa
» 1 grudnia 2020, 20:34 #45
FreddyKruger: Brawo Szachtar! Prać prześcieradła!
» 1 grudnia 2020, 20:27 #44
maticr7: Ja bym je wyrzucił od razu do śmietnika,a nie prał tam. :)
» 2 grudnia 2020, 01:38 #43
HarryBrown: Ależ jutro będzie bitwa w środku pola. Obie ekipy wystawiają wszystko co mają najlepsze. Liczę, że duet McTominay-Fred powstrzyma szturm PSG a duet Bruno-DvB będą napędzać nasze ataki.
» 1 grudnia 2020, 20:27 #42
Pakol: Może wielu to wyśmieje, ale oglądając mecz Szachtar - Real stwierdzam, że Maguire jest obecnie w lepszej formie niż Varane, naprawdę docenicie naszych obrońców, wiem że najlepsi na świecie nie są, ale na ten moment to i tak dla nas dobra opcja. Pamiętam lament, że nasza obrona wiecznie była kontuzjowana i nie ma kogoś co zagra praktycznie wszystko od deski do deski. Mamy Maguire, Lindelofa który grał z kontuzją. Man United musi kupić obrońcę w letnim okienku, ale na miłość boską mamy to co mamy i naprawdę doceńmy to bo wcale to tak źle nie wygląda jak nie którzy tutaj piszą.
» 1 grudnia 2020, 20:21 #41
Wirus: Ja to tu tylko zostawię

Cavani to nasza najlepsza 9 - killer od czasów RVN (tylko, żeby OGS dawał mu więcej czasu, a nie Martialowi)

Glory Man United!!
» 1 grudnia 2020, 20:11 #40
Seny0: Według ciebie Cavani>Zlatan? Nie jestem tego pewien
» 1 grudnia 2020, 20:17 #39
Wirus: Zlatan to ikona, wielka postać, szanuje go bardzo, ale on ostatnio to taki lis pola karnego. Cavani to bestia. Pamiętam co robił w Napoli i jak go PSG kupił, to żałowałem, że nie my go nie kupiliśmy. On jest napastnikiem kompletnym.
» 1 grudnia 2020, 20:34 #38
karolmanu3: Uważam ze to co robi Ole z Cavanim to majstersztyk. Przychodząc tutaj, urugwajczyk liczył się z tym ze może być rezerwowym. Jeżeli Martial złapie formę z końcówki ostatniego sezonu to Cavani będzie pewnie siedział. Ale to jest profesjonalista, focha za to nie strzeli, widział na co się pisał.

Najlepsze jest to ze mamy w końcu mocna ławkę, mamy wiele opcji i to jest najważniejsze.
» 1 grudnia 2020, 20:51 #37
Zaku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2020 19:16

Nie wiem czy było i trochę spóźnione, ale w sezonie 16/17 United w grupie Ligi Europy grało z Fenerbache i w pierwszym meczu wygrali 4-1, a w drugim przegrali 1-2. W tym sezonie United grało z Instanbulem BB i w pierwszym meczu przegrali 1-2, a w drugim wygrali 4-1. Jak widać lubią takie z tureckimi zespołami. Taka mała ciekawostka na wieczór :)
» 1 grudnia 2020, 19:16 #36
izbinho: Czy ktoś z Was ma dzisiaj problemy z zasięgiem Orange albo T-Mobile?
» 1 grudnia 2020, 18:54 #35
trakol: Mi lte z tmobile dziala bez zarzutu
» 1 grudnia 2020, 19:33 #34
izbinho: Mam telefon w Orange i brak zasięgu oraz internet z LTE i również brak... Ale to taka mała miejscowość Krzeszowice... Jakaś awaria chyba przekaźnika
» 1 grudnia 2020, 19:40 #33
Strzelec: Manchester United predicted lineup to face PSG: Henderson; Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Telles; Fred, McTominay, Van de Beek, Fernandes; Cavani, Rashford. [MEN]
» 1 grudnia 2020, 18:50 #32
FreddyKruger: devilek777

Pytam z ciekawości, kibicujesz PSG? Bo widzę avatar dodałeś...
» 1 grudnia 2020, 18:42 #31
Pakol: Tak off top, mam pytanie bo mam apke Man United i chciałbym zagłosować na gracza miesiąca i mam pytanie gdzie w tej aplikacji to znajdę? Pierwszy raz z niej korzystam i nie mogę kompletnie znaleźć tego głosowania
» 1 grudnia 2020, 18:33 #30
matheo: W sekcji United Now, na górze masz takie prostokąty, coś jak stories na Instagramie. Musisz przesunąć w lewo i tam masz Player of the Month Vote. Na razie Bruno 70% i raczej się dużo nie zmieni.
» 1 grudnia 2020, 18:37 #29
zagor21: Na pierwszej stronie musisz zjechać trochę w dół
» 1 grudnia 2020, 18:39 #28
Pakol: Dobrze dzięki, tak założyłem bo w sumie fajnie rzeczy tam są, a przy okazji chciałem zagłosować i fakt faktem wiele się nie zmieni, ale dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam!
» 1 grudnia 2020, 20:23 #27
Jakusa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2020 18:17

United muszą zrobić wszystko, żeby pozyskać napastnika klasy Cavaniego, ale sporo młodszego. Rashford i Martial nigdy nie będą w pełni wykorzystywać swojego potencjału na tej pozycji, a Greenwood potrzebuje jeszcze kilku lat by wejść na poziom klasy światowej. Haaland raczej nie będzie chciał tutaj przyjść, chyba, że United w tym sezonie zajdzie jakimś cudem do półfinału LM i skończy ligę w TOP4.
» 1 grudnia 2020, 18:16 #26
Batigol222: Tylko czy na rynku jest jakiś młodszy napastnik kasy Cavaniego? Generalnie tzw. łowcy bramek to gatunek na wymarciu. Dopiero ostatnio podczas transmisji na canal plus dowiedziałem się, że idolem Cavaniego był Gabriel Batistuta, co sporo mówi o Cavanim. Obecnie tego rodzaju napastników jest coraz mniej a ci wciąż aktywni są już raczej wiekowi. Raczej daje się obserwować taka tendencja, że ŚN ma kooperować ze skrzydłowymi i to tak naprawdę oni są odpowiedzialni za zdobywanie bramek.

Icardi miał papiery na snajpera, ale coś się pogubił w tym PSG. Poza tym nie widzę nikogo w wieku poniżej 30 lat.
» 1 grudnia 2020, 18:21 #25
Diabelski97: Takich napastników jak Cavani, Zlatan już niestety nie ma, Haland to prawdziwa perełka.
» 1 grudnia 2020, 18:28 #24
Zaku: Przecież United wygrało grupę Ligi Mistrzów w sezonie 17/18
» 1 grudnia 2020, 18:14 #23
matheo: Racja, tam miało być po raz drugi. Poprawione, dzięki!
» 1 grudnia 2020, 18:40 #22
Zaku: Luzik
» 1 grudnia 2020, 19:08 #21
CobyD: Jedziemy z tymi parodystami z Paryża ;)
GGMU!
» 1 grudnia 2020, 18:09 #20
Batigol222: Ja jednak spodziewam się 3-5-2. Gra parą Lindelof-Maguire na tercet Mbappe-Neymar-Di Maria to jednak bardzo duże ryzyko. Możliwe, że Ole w ostatnim meczu testował jednak ustawienie na PSG a więc zagęszczenie środka pola, ale jeżeli zagra Veratii to może być z tym problem. Tak czy inaczej, za atakowanie będą odpowiadać przede wszystkim Bruno- Rash-Cavani(chyba, że znowu zacznie mecz na ławce), więc 3-5-2 wydaje się bardziej bezpieczną opcją, ale kto wie.
» 1 grudnia 2020, 18:05 #19
Diabelski97: Ja bym grał wahadłami, to oni muszą wygrać a my możemy zagrać zachowawczo i ukąsić w odpowiednim momencie.
» 1 grudnia 2020, 18:07 #18
HarryBrown: Paryskie trio będzie znowu forsować grę skrzydłami. Czyli kluczem będzie wspieranie naszych bocznych przez duet Fred-McTominay. Jeżeli powstrzymamy Neymara i Mbappe to będzie dobrze, bo di Maria dostanie raz i drugi po kostkach i znowu odechce mu się grać.
» 1 grudnia 2020, 20:34 #17
Diabelski97: Mecz w którym może wydarzyć się wszystko, zadecydować może dyspozycja dnia. Natomiast jestem dobrej myśli.
» 1 grudnia 2020, 18:04 #16
smutny87: Czyli tak jak w każdym meczu.
» 1 grudnia 2020, 18:28 #15
Strzelec: Tak się złożyło, że RB Lipsk gra jutro mecz o 19, a my z PSG o 21. Paryżanie wychodząc na mecz będą znać wynik tamtego meczu. Jeśli Lipsk wygrałby mecz z Turkami, a powinni go wygrać z łatwością to PSG będzie musiał wygrać mecz z United, jeśli chcą wyjść z grupy. Im dłużej będzie utrzymywał się niekorzystny dla nich wynik meczu tym będą grać coraz bardziej nerwowo.

Tuchel lubi ostatnio podejmować niezrozumiałe decyzje taktyczne. Chociażby w przegranym meczu z Lipskiem. Wpuścił obrońce za zawodnika ofensywnego przy niekorzystnym wyniku.
» 1 grudnia 2020, 17:29 #14
GraanManU: Ale meczycho się zapowiada. Tylko wygrana i 3 pkt!!
» 1 grudnia 2020, 17:07 #13
Cieniu: Robert Lewandowski został nominowany do drużyny roku UEFA.

Jestem za Lewym als szanujmy się Krystyna ma więcej followersów na INSTAGRAMIE.

Jutro tylko 3 ptk i spokojny awans.
» 1 grudnia 2020, 16:59 #12
Batigol222: Krystyna wygrała LM 5 razy z dwoma klubami plus Mistrzostwo Europy
» 1 grudnia 2020, 18:06 #11
Saftmi: CR7 wygrał w tym roku 5x LM? Bo nie wiem czy zauważyłes, ale pisze że drużyny ROKU.
» 1 grudnia 2020, 20:20 #10
Martial2003: Cel minimum to remis ale bardzo liczę na 3 punkty bo wtedy w meczu z Lipskiem odpoczęli by kluczowi zawodnicy a terminarz napięty. Miejmy nadzieje ze jutro będziemy świętować awans. Do boju diabły jesteśmy z wami!
» 1 grudnia 2020, 16:43 #9
celny: To kto nokautuje szczurka?
» 1 grudnia 2020, 16:33 #8
rreddevilss: Wan Bissaka
» 1 grudnia 2020, 16:48 #7
Fido: McTominay myślę
» 1 grudnia 2020, 16:48 #6
vanantgaal: Na szczurka przydałby się Rojo i jego sanki
» 1 grudnia 2020, 17:48 #5
Tomek19950307: a wedlug mnie Bol Bogba poskłada go na łopatki ;>
» 1 grudnia 2020, 19:08 #4
nieeeeeeee: Dobrze się czujemy w grze z kontrataków a PSG musi wygrać przez co będą atakować myśle że możemy zapunktować w tym spotkaniu co było bardzo potrzebne bo moglibyśmy w spotkaniu z Lipskiem dać kilku rezerwowych boć rotacyjnych zawodników
» 1 grudnia 2020, 16:19 #3
devilek777: Naprzód Diabły!!
» 1 grudnia 2020, 16:09 #2
devilek777: Dobrze, że jednak również na Polsacie. Nie trzeba włączać TVP.
» 1 grudnia 2020, 16:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.