Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Z Newcastle United bez Anthony’ego Martiala i Edinsona Cavaniego

» 13 października 2020, 13:45 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w najbliższej ligowej kolejce zmierzy się na wyjeździe z Newcastle United. W sobotnim spotkaniu na St James’ Park nie będą mogli zagrać Anthony Martial i Edinson Cavani.
Z Newcastle United bez Anthony’ego Martiala i Edinsona Cavaniego
» Ole Gunnar Solskjaer w sobotnim meczu z Newcastle United nie będzie mógł skorzystać z Anthony'ego Martiala i Edinsona Cavaniego
Kto powinien wystąpić w roli środkowego napastnika Manchesteru United w meczu z Newcastle United?
O tym, że Martial nie będzie do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera wiadomo było już od spotkania z Tottenhamem Hotspur (1:6). Francuz obejrzał czerwoną kartkę za uderzenie Erika Lameli, co z automatu oznacza trzy mecze przerwy. Martiala zabraknie więc w ligowych starciach z Newcastle United, Chelsea i Arsenalem.

Manchester United we wtorek potwierdził również, że z Newcastle United nie będzie mógł zagrać Edinson Cavani. Urugwajczyk przechodzi obecnie kwarantannę po tym jak w ostatni dzień letniego okienka podpisał kontrakt z Czerwonymi Diabłami. 33-letni napastnik przyleciał do Anglii z Francji, co oznaczało konieczność poddania się samoizolacji.

Cavani będzie natomiast do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera na kolejne spotkanie Manchesteru United. Czerwone Diabły trzy dni po meczu z Newcastle United zmierzą się na wyjeździe z Paris Saint-Germain w Lidze Mistrzów.

Więcej na temat sytuacji kadrowej United przed starciem ze Srokami dowiemy się w piątek na przedmeczowej konferencji prasowej Ole Gunnara Solskjaera.

Początek spotkania Newcastle United vs Manchester United w sobotę o godzinie 21:00 czasu polskiego.


TAGI


« Poprzedni news
„Anthony Martial niemal oszukał nas, że jest dziewiątką”
Następny news »
Craig Pawson arbitrem spotkania Newcastle z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (252)


mikiartur: Więc podsumowanie z wczoraj - podam też oceny z who scored
Anglia - Dania 0-1 (O Maguire'rze(5.0) mówić nie musze, Rashford(6.6) zszedł w 72 minucie)

Chorwacja - Francja 1-2 (Martial(6.5) zszedł w 63 a Pogba(6.2) wszedł w 74 minucie i Paul zaliczył asystę drugiego stopnia przy golu na 2-1 po fenomenalnym 50 metrowym crossie do Luca Digne który bez przyjęcia zagrał do Mbappe i padła bramka. Warte zobaczenia zagranie bo właśnie takich piłek od niego oczekujemy regularnie, może to jakieś światełko w tunelu)

Portugalia - Szwecja 3-0 (Bruno(8.1) zszedł w 86 minucie i miał chyba asystę drugiego stopnia przy pierwszej bramce, Lindelof(6.2) grał cały mecz)

Włochy - Holandia 1-1 (Donny(7.6) grał cały mecz i strzelił gola)

Bułgaria - Walia 0-1 (James(6.3) zszedł w 55', Levitt(6.4) wszedł w 72')

Szkocja - Czechy 1-0(Scott(7.1) grał cały mecz i faktycznie grał na pozycji śo ale w momentach jak mecz ten oglądałem to on był takim bardziej defensywnym pomocnikiem - łącznikiem między obroną a pomocą. Bo jak Czechy próbowały atakować pozycyjnie to automatycznie zaczynali się bronić w jednej linii piątką to Scott był tym śo bliżej prawej strony raczej. I solidnie się sprawdził.)

W ogóle mocno kibicuje Szkotom i liczę że zagrają na mistrzostwach europy bo mają fajny skład. Poza tym fajnie jakby jak najwięcej naszych graczy zagrało na takiej imprezie bo to na pewno może ich podbudować i doświadczenie zwiększyć. A poza tym Szkocja ma wielu piłkarzy PL.
W ogóle Scott to ostatni z naszych który walczy o awans do Euro. A nasi którzy zagrają na Euro albo mają szansę to poza Anglikami z których raczej Rashford i Maguire są pewniakami, Dean raczej też jako zmiennik, a Mason będzie musiał walczyć. Bruno VDB to pewniaki. Pogba z Martialem raczej też. Nie wierzę by Martiala nie powołał skoro dość dużo gra w ostatnich meczach reprezentacji i jest widziany jako pierwszy zmiennik w ataku albo do duetu z Mbappe. DDG też pewniak. James także pewniak raczej w kadrze Walii nawet duże szanse na 1 skład a Levitt a raczej będzie musiał walczyć ale jeśli dobrze i dużo będzie grał na wypożyczeniu też powinien się załapać. Raczej załapać się trudno będzieShaw'owi bo już kolejny raz jak go nie powołuje choć jak będzie miał wysoką formę to raczej wyprzedzi w hierarchi Maitlanda Nilesa i Sake. Lindelof też pewniak w Szwecji. Aaronowi trudno się przebić bo pozycja prawego obrońcy w Anglii jest chyba najlepiej obstawiona na świecie i podobno jednak zdecyduje się na gre dla DRK więc raczej nie zagra. Czyli jak tak liczę to 11-13 piłkarzy będziemy mieć na Euro.
» 15 października 2020, 10:21 #237
ruffnecky: Też trzymam kciuki za Szkotów,bardzo lubię ich hymn i fajnie znowu będzie go usłyszeć w wykonaniu Tartan Army :)
youtu.be /yr-XawubMPQ
» 16 października 2020, 14:37 #236
wrobel1992: Maguire równia pochyła... Strach pomyśleć o najbliższych meczach PL i LM.
» 15 października 2020, 07:32 #235
karolmanu3: Scott grał jako obrońca? FlashScore tak pokazuje..
» 15 października 2020, 01:29 #234
Diabelski97: I to nie pierwszy raz. Ja chciałbym zobaczyć Scotta jako stopera u nas. Charakter Vidica, 193 cm wzrostu, najlepsze wyniki biegowe w klubie, waleczność na najwyższym poziomie.
Gdyby popracował nad kilkoma mankamentami, to mógłby być stoperem na lata.
» 15 października 2020, 01:54 #233
Wiciubope: Bardzo ciekawa koncepcja z tym Scottem na ŚO.
Trzeba dać mu 3 mecze z rzędu i policzyć czy wyjdzie więcej błędów jak Lindelof, Maguaire ALBO Bailly.
Solskjaer ostatnio podejmuje dziwne decyzje jeśli chodzi o dobór składu.
Mówi o Mengim, a daje grać Baillemu nie wstawia Rojo i Jonsa bo pewnie chęci pozbycia się ich były ogromne. Więc dlaczego nie Scott albo Mengi, kiedy odpowiedzieć na to pytanie?
Myślę że męczy będzie bardzo dużo a Harry zagra w większości, pytanie kto najwięcej szans dostanie u jego boku.
No chyba że, zagramy 343 albo coś w tym stylu jak 531
» 15 października 2020, 07:04 #232
DaredevilUtd: Niestety, ale szkoda by było niszczyć ofensywny potencjał Scotta. Chlopak się dobrze, sprawdza jako b2b i ma parcie do przodu, już nam kilka ważnych bramek strzelil, gdzie nikt nie potrafił. Nie jest to typowy ofensywny gracz, ale wciąż niezła opcja. Z drugiej strony jako ŚO mogło by to być ciekawe.
» 15 października 2020, 10:05 #231
mordynator: Co sądzicie o kupnie Alexa Tellesa do FPL? Bo wygląda na świetną inwestycje.
» 15 października 2020, 00:08 #230
Magik1990MU: ja to zrobiłem wczoraj. Moim zdaniem świetny wybór. Cena 5.5 jest znośna, a profilowo Alex jest jak TAA i coś czuję, że dużo raz mi zapunktuje :)
» 15 października 2020, 00:15 #229
Magik1990MU: Takie pytanie do obecnych tutaj: kto jutro i pojutrze będzie kozłem ofiarnym nr 1? Dzisiaj jest nasz kapitan, a kto będzie następny? Bo chciałbym się przygotować do tego, które komentarze lepiej omijać.
» 15 października 2020, 00:08 #228
pictor: stawiam na de gea zobaczymy
» 15 października 2020, 00:11 #227
Magik1990MU: Możliwe. Ja stawiam na AWB.
» 15 października 2020, 00:16 #226
Diabelred: Ja stawiam, że jak zwykle Pogba, jeśli wyjdzie w podstawie.
» 15 października 2020, 00:35 #225
Iro95: Jeszcze dwa - trzy mecze bez bramki i eksperci z DP się nawet za greenwooda wezmą pewnie.
» 15 października 2020, 07:06 #224
Chestnut: Jesteśmy już w takim dołku, że już nikt nie obwinia Lingarda. :D
» 15 października 2020, 08:34 #223
QsQs: Ale piękna akcja Bruno Fernandesa, Diogo Joty i Bernardo Silvy przy golu dla Portugalii. Rywale z Premier League ładnie ze sobą współpracują w reprezentacji.
» 14 października 2020, 22:16 #222
OldFasion: Jota zagrał genialny mecz. Dwie bramki i asysta, bezapelacyjny MOTM. Klopp znów wiedział co robi. Idealny zmiennik dla Mane.
» 15 października 2020, 13:11 #221
JohnyKukurydza: Ok! Ale idźcie się chwalić na stronę waszego klubu lfc pl

Nikogo tu nie obchodzą piłkarze Liverpoolu
» 15 października 2020, 13:17 #220
Wirus: Apropos reprezentacji Polski, to wiadomo Lewandowski klasa sama w sobie, najlepsza 9 na świecie. Wiem, miał 100-tke, ale później 2 gole i piękna asysta. Mega piłkarz, dłuuugo nie będziemy takiego mieć.

Chciałem jednak zwrócić uwagę na 2 piłkarzy, których może przez duże M fajnie byłoby zobaczyć w Manchesterze United.
Bednarek i Jóźwiak.

Bednarek w Southampton zbiera dobre recenzje, umie się ustawić, dobrze czyta grę, myślę, że gorszy od Jonesa, Rojo by nie był.

Jóźwiak, bardzo mi się podoba jego gra. Przebojowy, szybki, dobre podania. W Derby po transferze gra w podstawie, myślę, że gorszy od Jamesa by nie był.

To takie moje przemyślenia. Fajnie byłoby zobaczyć Polaka w Manchesterze United.
» 14 października 2020, 22:15 #219
flt32705: Popieram
» 15 października 2020, 00:11 #218
Mariano88: Ja poczekalbym na Walukiewicza, czuję, że bedzie jeszcze lepszy niż Bednarek.
» 15 października 2020, 00:22 #217
sturmik: Nie wiedzialem ze Grosik do nas chcial przejsc.
» 15 października 2020, 04:23 #216
AllUnited88: DONNY VAN DE BEEK brama dla Holandii
» 14 października 2020, 22:13 #215
rvn10: Jakim cudem Brzęczek trenuje reprezentacje, on wygrywa tylko gdy rywale grają w osłabieniu.
» 14 października 2020, 22:06 #214
GoForWin: Widzę na DP wybrali sobie kolejnego osła ofiarnego. Tym razem jest to Maguire. Debi... DevilPage nigdy się nie zmieni.
» 14 października 2020, 22:04 #213
PogbaKingOfMANU: Ale nie czepiajcie się Makgajwera za kwotę transferu. On sobie tych pieniędzy nie schował do sejfu, ani nie on wymyślił stawki za ile go kupili/sprzedali. Czerwona kartka... no trudno, stało się, faul był więc słusznie ale to nie znaczy ze skończyła mu się kariera i zawsze będzie mieć babole.
» 14 października 2020, 21:57 #212
Glory1878: Brzęczyszczykiewicz po raz kolejny wyjaśnia hejterów. Z takimi trzeba króciutko
» 14 października 2020, 21:56 #211
rvn10: Nie bardzo bo na Euro będą trzy mecze i do domu.
» 14 października 2020, 21:58 #210
BNK: rvn10 filozof/jasnowidz/kabareciarz z ciebie.
» 14 października 2020, 22:05 #209
rvn10: Raczej realista.
» 14 października 2020, 22:07 #208
rvn10: Kartki od sędziów to najgłupszy i najbardziej niesprawiedliwy system karania piłkarzy. Ten system wali się od wielu lat, a istnieje pewnie od czasów drugiej wojny światowej..Mam nadzieję, że w przyszłości kartek w futbolu nie będzie...żadnych a dadzą kary minutowe.
» 14 października 2020, 21:51 #207
Ta3k: To po prostu specyfika dyscypliny. Zresztą jak niby to miałoby wyglądać? Pewnie chwilami to by grało po 8 zawodników. Faktycznie genialny pomysł. może jeszcze frytki do tego?
» 15 października 2020, 00:13 #206
Antol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 21:49

Widzę, że pocisk na Harry'ego tu się robi. Każdy może mieć gorszy okres,. Gościu, który rozegrał jakieś 95% minut zeszłego sezonu tym bardziej. Tak dla przypomnienia, bo dużo ludzi ma tutaj krótką pamięć:

youtube.com/watch?v=ab22eySkVvM

pozdrówki
» 14 października 2020, 21:49 #205
Diabelski97: Jak spojrzymy na statystyki, to VVD bodajże od sezonu 18/19, popełnił najwięcej błędów w lidze, na równi z Luizem bodajże. Straciliśmy 6 goli z Tottenhamem, grając w 10. Liverpool dostał 7 od drużyny której nie powinno być już w Premier League, a grali w 11 ;)

Myślę, że kwestia czasu i forma wróci i się ustabilizuje.
» 14 października 2020, 22:03 #204
Antol: Błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi. Zobacz ostatniego odbiorcę złotej piłki VVD - tutaj 11 goli straconych w 4 meczach i pewnie w sobotę kilka dojdzie w derbach. Trzeba spojrzeć trochę szerzej jaką stabilizację dał Anglik naszej defensywie i rozegranie od tyłu. Zobaczysz, że pod koniec miesiąca Harry już się ustabilizuje.
» 14 października 2020, 22:06 #203
Dexxter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 22:18

@Diabelski
Co to za argument ? To jak dziecko przychodzi ze szkoly do domu i mówi mamie, że dostał 1 z matematyki, ale mamo nie gniewaj się, bo Krzysiu też dostał 1.
No sorry, ale nie interesuje mnie, ile dostała bramek inna drużyna. Tylko ile dostał Manchester United.
A gadanie , że dostaliśmy 6 bo graliśmy w 10, no i co z tego?
Czerwona kartkę dostał napastnik, A nie najważniejsze ogniwo w obronie czy w pomocy.
» 14 października 2020, 22:17 #202
Diabelski97: Zgadzam się, jednak napisałem to, w kontekście obecnej sytuacji i przygotowaniom do sezonu, a raczej ich braku.
» 14 października 2020, 22:25 #201
Magik1990MU: @Antol

pełna zgoda, chorągiewki nie rozumieją.

@ManUnited

za dużo meczyków, ta strona jest jak trucizna.
» 15 października 2020, 00:05 #200
Antol: "A jakby Liverpool i VVD grali super od początku sezonu to nie byłoby głupich porównań... A że też kilka goli stracili to już się zaczyna."
W takim razie my też straciliśmy tylko kilka goli. A jakbyśmy my i Harry grali super od początku to byłyby same pochwały i walka o mistrza :D

@Magik1990MU
no nie przegadasz :D
» 15 października 2020, 00:36 #199
Litosci: Ale ćwiczyli w domu. Dostawali wytyczne od trenerów i cisnęli. A teraz po zakończonym sezonie dostali urlop to myślisz ze tak ktokolwiek ćwiczył?? To są tez ludzie i kiedyś trzeba odpocząć.
» 15 października 2020, 09:55 #198
mikiartur: Czerwona a raczej obie żółte raczej słuszne. No jest pod formą jest. Nie ma co się kłócić. Ale mówić od razu że kasa poszła w błoto to śmiech na sali. Bo np z Belgią zagrał naprawdę dobre zawody
» 14 października 2020, 21:46 #197
BNK: Fajny ten Maguire, taki nie za szybki, nie za mądry...
» 14 października 2020, 21:46 #196
rvn10: Jest niezły.
» 14 października 2020, 22:11 #195
GGMUN6: Najlepiej już wyrzucić Harrego bo dostał czerwo w reprezentacji......
» 14 października 2020, 21:44 #194
kckMU: Becks nie taką akcje robił. Raz czerwo, raz gol z Grecją, taki już jest ten futbol :D
» 14 października 2020, 21:45 #193
rvn10: Po co ta nagonka na Maguire, bo czerwoną dostał? Ludzie litości, czerwone kartki nie mają żadnego znaczenia w futbolu. W nowoczesnym futbolu kartki za faule powinny odejść do lamusa.
» 14 października 2020, 21:40 #192
Przemek807: Nagonka na Harrego jest dlatego bo jest KAPITANEM MANCHESTERU UNITED, i w klubie i w reprezentacji powinno się wymagać od niego więcej niż od innych, a na razie to gra gówno.
» 14 października 2020, 21:46 #191
rvn10: Bez przesady nie tylko on gra (to na cztery litery) w United na chwile obecną.
» 14 października 2020, 21:48 #190
Przemek807: Ale on jest kapitanem
» 14 października 2020, 22:03 #189
rvn10: To nie ma znaczenia.
» 14 października 2020, 22:07 #188
Przemek807: Jak kapitan może wymagać od innych żeby dobrze grali jeśli przez niego zespół przegrywa mecz? Kapitan musi nie tylko trzymać za ryj cały zespół ale i dawać przykład dobrej gry.
» 14 października 2020, 22:13 #187
rvn10: To nie ma znaczenia.
» 14 października 2020, 22:13 #186
Przemek807: Czyli co lingard mógłby być kapitanem? Ponoć jest lubiany w szatni, to nic ze gra w piłkę mu nie idzie. Zna angielski więc może rozmawiać z sędzia. Ale jak sam mówisz: To nie ma znaczenia.
» 14 października 2020, 22:20 #185
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 21:35

Dla mnie w futbolu powinni zrezygnować z czerwonych kartek. Po co komu te kartki, tylko niszczą widowisko.
» 14 października 2020, 21:35 #184
SzarimMusty: Lepiej niech łamią nogi i biją się jak bokserzy...
» 14 października 2020, 21:39 #183
Jameson92: dawno tak kretynskiego komenta nie widziałem, naprawde jestes kotem w sferze głupoty
» 14 października 2020, 21:40 #182
Kilerek7: Powinny być, ale czasowe np. 20 min w 10 tke.
» 14 października 2020, 21:40 #181
Magik1990MU: Na pewno powinny być rzadziej dawane. Momentami się robi z piłki jakiś damski teatrzyk. Futbol to sport dla prawdziwych chłopów.
» 14 października 2020, 21:42 #180
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 21:46

Jameson92 - Nowoczesny futbol nie potrzebuje ani żółtych ani czerwonych kartek. Powinny być kary minutowe. Podobnie jak w hokeju.
» 14 października 2020, 21:42 #179
Ta3k: no świetny pomysł, czasowe kary. Jeden drugiemu łamię nogę i dostaje 20 min kary zamiast zawieszenia na 10 meczy. Z kolei jakby się kary ponakładały to graliby sobie chłopaki chwilami jak na podwórku po 7 w drużynie, a taktyka to długa piłka do przodu na aferę.
» 15 października 2020, 00:17 #178
Kilerek7: 80 baniek wywalone w błoto, największa klapa transferowa w historii:/
» 14 października 2020, 21:34 #177
QsQs: Niestety.
» 14 października 2020, 21:38 #176
Diabelski97: VVD i Maguire grają ostatnio padake, powiedziałbym, że to przez brak przygotowania i przemęczenie, jednak Holender już w poprzednim sezonie włączył tryb Luiza.
» 14 października 2020, 21:45 #175
DevoMartinez: Jest coś takiego jak forma. Czasem spada. Jakby tak rozpatrywać to można o każdym powiedzieć, że to klapa transferowa. Martial nie strzela, DDG nie broni, Bruno przygasł tak jakby...
» 14 października 2020, 21:50 #174
wazzowski: holender w poprzednim sezonie włączył tryb luiza, a rozumiem, że maguire cały poprzedni sezon był bezbłędny?XD jest taka drobna różnica między nimi, jak liverpool traci bramkę, czy po błędzie vvd czy innego obrońcy, chociaż popełniają oni ich dużo mniej niż nasze ancymony z obrony, to van dijk potrafi wziąć wszystkich za fraki i poprowadzić zespół do zwycięstwa a nie siedzi obsrany jak mysz pod miotłą jak maguire, van dijk jest kilka klas wyżej niż nasz kloc i taka jest prawda, nie brońmy go za wszelką cenę bo to do niczego nie prowadzi, ale jak chcecie to żyjcie dalej sobie w tej waszej bańce gdzie nasi obrońcy wcale nie są tragiczni, bo przecież LIVERPOOLOWI TEŻ SIĘ ZDARZAJĄ BŁĘDY, teraz można zaryzykować stwierdzenie, że David Luiz jest dużo lepszym obroncą niż Maguire i wcale nie będzie to przesadyzm
» 15 października 2020, 00:14 #173
Atlantic: Przesadyzm XD
» 15 października 2020, 10:23 #172
Diabelred: Maguire 2 zoltka w odstepie 27 min, jak jakis mlodzik...
» 14 października 2020, 21:31 #171
koyotus: Brawo Harry!
dostaje proste podanie od kolegi, piłka mu odskakuje na 10m, no to trzeba się ratować kosą w nogi (majać już żółtko na koncie)
» 14 października 2020, 21:25 #170
Wirus: Maguire to najbardziej przepłacony obrońca w historii piłki nożnej.
Jak idzie atak w jego stronę, to mam palpitacje serca, że zaraz coś spartoli
» 14 października 2020, 21:23 #169
flt32705: VdB gol,captain Red,
» 14 października 2020, 21:22 #168
rreddevilss: Maguire dalej w formie, na ławkę obowiazkowo
» 14 października 2020, 21:19 #167
Dexxter: Szkoda,że kara nie przechodzi na klub, bo mu by się przydały trybuny A nie ławka.
» 14 października 2020, 21:23 #166
Magik1990MU: Dexxter znowu w formie. No pewnie, że powinno to czerwo przejść na klub, wszak u nas pod dostatkiem obrońców i wredny Harry blokuje im tylko miejsce. Najlepiej jakby ktoś mu złamał od razu nogę, co? Eh, kibicu za dyche.
» 14 października 2020, 21:25 #165
PogbaKingOfMANU: a co narobił ze czerwo? słusznie chociaz?
» 14 października 2020, 21:26 #164
Magik1990MU: Z tego, co ludzie piszą to tak.
» 14 października 2020, 21:35 #163
PogbaKingOfMANU: Dzięki!
No widać faul jak byk, słuszna decyzja sędziego.
» 14 października 2020, 21:49 #162
marc: A Maguire czerwona....
» 14 października 2020, 21:16 #161
artix206: Chociaż trochę odpocznie, bo reprezentacja i klub wszystko po 90min :D
» 14 października 2020, 21:19 #160
JohnyKukurydza: Beek Brama!
» 14 października 2020, 21:10 #159
Magik1990MU: No i elegancko! van de Beek in, Pogba out.
» 14 października 2020, 21:14 #158
RedStreamer: Harry czerwo. nasi dzisiaj nie próżnują.
» 14 października 2020, 21:16 #157
mikiartur: Ja nie komentując tych śmiesznych plotek nt Bruno i OGS napisze kto dziś z naszych gra dla tych co nie mogą sprawdzić
Anglia - Dania (Rashford i Maguire w 11stce,Dean ławka)
Chorwacja - Francja (Martial gra, Pogba ławka)
Portugalia - Szwecja(Bruno gra, Victor gra)
Włochy - Holandia (Donny gra)
Bułgaria - Walia(James gra, Levitt ławka)
Szkocja - Czechy(Scott gra)

Mogę jeszcze dodać że w nocy grali w el. mś 2022 w Ameryce płd i Telles grał (wszedł z ławki)
A wczoraj prócz DDG grali jeszcze:
Stevanovic(Serbia u21 - Estoniau21 - btw. on jest klepnięty czy jeszcze nie?)
Anglia u21 - Turcja u21 (Brandon ławka)
I to wszystko bo u19 i u17 nie grało.
W ogóle pytanie mam. Myslicie że Bejger z zespołu u23/u18 ma szanse się przebić do naszej kadry u21. Czy jednak by musiał iść gdzieś na wypożyczenie i się w grze z seniorami pokazać. W ogóle myślę że może w ciągu 2 sezonów więcej o nim usłyszymy. Bo skoro mają go w planach i zaczyna łapać minutyw u23 to za jakiś czas może na wypożyczenie pójdzie a w przyszłości może kto wie 1 skład hahaha :D
» 14 października 2020, 20:28 #156
prochuuu: Nie wiadomo jak z tym Stevanoviciem. Dziennikarze w większości pisali o tym, że deal done, i zawodnik automatycznie zostaje rok na wypożyczeniu, ale nie było żadnego potwierdzenia ze strony klubu. Młodziak jedynie dodał zdjęcie z miejscem pobytu "Old Trafford" kiedy dużo pisano na jego temat ;-)
» 14 października 2020, 20:42 #155
wider: teraz nie bardzo wiem jak to jest
sporo mediów pisze że Bruno przez kwarantanne nie zagra w najbliższych ligowych spotkaniach ale w reprze gra ?
» 14 października 2020, 21:15 #154
prochuuu: Goncalo Lopes, człowiek który 27 lipca 2015 roku napisał "The deal between Benfica and MUFC will be announced next week #Gaitan" Nagle wykorzystuje sytuacje żeby zebrać trochę atencji i pisze o braku zaufania ze strony Bruno, a wszyscy którzy tego chcą, łykają jak pelikany
Iks kurde de
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
» 14 października 2020, 20:24 #153
Diabelski97: A source close to Bruno Fernandes says rumours of a disagreement with Solskjaer after the Tottenham defeat are "absolutely not true, absolutely false". There is no problem between Bruno and Ole. Do not consider any negative rumours #mulive [@FabrizioRomano, @podcastherewego]


Można się rozejść.
» 14 października 2020, 19:28 #152
OkuratnyCzlek: No. Ale taki Kuskus i tak będzie jątrzył bo to nie może być inaczej dla jego!
» 14 października 2020, 19:41 #151
Magik1990MU: Kuskus to kibic Liverpoolu. I co ciekawe jakiejkolwiek krytyki pod adresem Kloppa nie przyjmuje, ale Ole czepiać się nie ma oporów... gdzieś to już widziałem.
» 14 października 2020, 19:44 #150
DaredevilUtd: Dokladnie, kibic Liverpool kiedyś sam się przyznał i tylko troluje na tej stronie.
» 14 października 2020, 20:23 #149
QsQs: Przepraszam bardzo. Kiedy się przyznałem? Napisałem tylko co napisał pewien dziennikarz, Romano to zdementował i ok. Jak będzie dalej zweryfikuje czas.
» 14 października 2020, 20:49 #148
QsQs: Portugalski dziennikarz Goncalo Lopes napisał na Twitterze, że Bruno Fernandes stracił wiarę w metody szkoleniowe Solskjeara.
» 14 października 2020, 18:11 #147
getryscholesa: Ciężko wierzyć w coś, co nie istnieje.
» 14 października 2020, 18:15 #146
IntruZ9: To tak samo jakbyś ty to napsial,w jednym i drugim przypadku nikt tego nie bierze na poważnie
» 14 października 2020, 18:32 #145
JohnyKukurydza: Dużo szpeców z tv oraz z DP nie dawało nam ostatnio szans na top 4 a wyszło z tego top 3 więc proponuje zluzować majty i czekać co pokażą nadchodzące mecze.
» 14 października 2020, 18:32 #144
mycka86: Z pewnością ten dziennikarz z nim rozmawiał i Bruno mu tak powiedział. Jakoś trzeba się wypromować na początku kariery dziennikarskiej.
» 14 października 2020, 18:36 #143
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 18:39

portugalski dziennikarz może być chyba lepiej zorientowany w sprawie Bruno niż jakiś randomowy user z devilpage, to raz. A dwa, jak już piłkarze zaczynają się wypowiadać, że stoją za Solskjearem murem to wiemy co się zazwyczaj dzieje w takich sytuacjach.

Johny Kukurydza
Prawda jest taka, że bez Bruno to by był guzik a nie top4 na koniec sezonu.

mycka86
W każdej informacji jest ziarnko prawdy. Z czegoś się to musiało wziąć.
» 14 października 2020, 18:37 #142
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 18:56

Pytanie czy chodzi o stricte umiejętności szkoleniowe, czy o zarządzanie drużyną? Odbiegając od tego, czy ten pismak mówi o faktach - wg mnie, gdyby się poskarżył, to raczej na to drugie. Nasz mental znowu leży i kwiczy. Więcej ognia pokazywał ten skład van Gaala w grudniu 2015 przy 15 kontuzjach i takiej presji na trenerze, o której Ole jeszcze nawet nie słyszał.

Tak czy inaczej, tu potrzeba cudotwórcy a nie bardzo dobrego trenera. Bardzo dobry trener to za mało na pracę przy tym zarządzie i tej kadrze, która jest totalną pomyłką, z totalnego przypadku i u większości z graczy bez odpowiedniego charakteru.
» 14 października 2020, 18:55 #141
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 18:59

Ktoś podsumował jego wpis komentarzem "I lose faith in this source" so true IntruZ9 :D
» 14 października 2020, 18:59 #140
Magik1990MU: QsQs

zdementowane. Rozejdź się i nie rób syfu.
» 14 października 2020, 19:42 #139
Celt15: Eh a taka fajna przerwa była można było nawet na chwilę zapomnieć jaki jest u nas dramat. Aż strach do tych kolejnych meczów zasiadać, naprawdę.
» 14 października 2020, 17:32 #138
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 17:13

A o to co ma do powiedzenia jeden z najbardziej poważanych dziennikarzy sportowych na wyspach, na temat śmiesznego planu przejęcia Angielskiej pilki w łapy Glazera i właściciela Liverpool. Był tu o tym post i pisałem, że to haniebne posunięcie, taka typowa polityczna zagrywka. Ps fajnie w tej wypowiedzi widać jaki nasz właściciel jest naprawdę, a tu dalej będą za błędy Menagerow winić, gdzie oni są tylko kozłami ofiarnymi...

manutd.pl/2020/10/14/henry-winter-dla-the-times-angielska-pilka-potrzebuje-liderow-ale-nie-takich-oportunistow-jak-joel-glazer-czy-john-w-henry/?fbclid=IwAR3zZDBPm23yVx2HDvYrR2EcBSVnbdsqCOha9-fAtYY9muG7tM_ioXvQOdk
» 14 października 2020, 17:12 #137
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 15:20

Pisze sie do tego wszystkiego mozliwa jeszcze kwarantanna Fernandesa to byloby juz dopelnienie czary goryczy ;)
» 14 października 2020, 15:18 #136
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 16:11

Oj cienko widzę ten mecz z Newcastle . Rash bez formy , Pogba u nas pewnie tez wyjdzie tak jak zwykle czyli bez charakteru i zaangazowania , Maguire bez formy tak samo jak AWB , do tego Ighalo albo James ktorzy tez nic nie dają . Ewentualnie Greenwood czy Van de Beek moga cos postraszyć . O bramke tez sie boje bo to jednak de Gea ...
» 14 października 2020, 16:10 #135
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 15:03

Merino, Rodri, Canales - tak obecnie wygląda pomoc Hiszpanów, wyniki osiągają odpowiednie do zasobów...

2012 - Javi Martinez, Iniesta, Xavi, Fabregas, Alonso, Cazorla, David Silva, Juan Mata, Busquets

I żeby nie było, wszyscy byli w swoim prime, straszny zjazd zalicza ta reprezentacja, wiadomo na "nazwisko" pracuje się latami ale tu nie widać liderów na miarę mistrzostwa świata czy europy.

Busquets 2012 nie równa się Busquets 2020 i powie to każdy kibic Barcy.
» 14 października 2020, 15:03 #134
is200second: Co? Enrique daje szansę każdemu. Nikogo nie skreśla.
» 14 października 2020, 16:05 #133
MaciejusManUtd1: Zwróciłeś uwagę na pomoc, ale zauważcie, że Hiszpania nie ma żadnego napastnika.

Koło się zatoczy za jakiś czas i znów będzie wysyp zacnych piłkarzy na Półwyspie Iberyjskim.
Dzisiejsza kadra nie ma szans coś ugrać.
Teraz czas na Francuzów, może Anglików, Belgów noi nie można zapomnieć o Portugalczykach.
» 14 października 2020, 16:11 #132
Pyra: ale Hiszpania nigdy nie słynęła napastników, nawet jak patrzeć na to historycznie to w top 10 strzelców są:
David Silva, Hierro i Ramos

Raul ma ratio na poziomie 0.43 - 44gole/102mecze
Torres 0.35 - 38/110

wyróżniają się tylko Morientes 27/47 i Villa 59/98

A Portugalia jest mocno niedoceniana, od kiedy pamiętam byli silni i zawsze z nimi wygrać to był horror. Dla mnie od 2002r kiedy śledzę piłkę to top5 reprezentacji.
Brazylia, Portugalia, Francja, Niemcy, Hiszpania - kolejność dowolna
» 14 października 2020, 16:56 #131
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 12:41

Cavani nie zagrał dla nas jeszcze ani minuty, a już opowiada w mediach w jakim to innym klubie "miło byłoby grać" w przyszłości XDD i o dziwo nie jest to Atletico, tylko (jak powiedział Cavani, cytat: "światowy gigant. Każdy piłkarz chciałby kiedyś tam zagrać"), a mianowicie Boca Juniors. No nie powiem, uwielbiam z nim wywiady, zawsze to człowiek dowie się czegoś ciekawego :D
» 14 października 2020, 12:33 #130
AUDIoooo: Jak nie zagrał? Przecież grał na gitarze :D
» 14 października 2020, 12:42 #129
PogbaKingOfMANU: Haha, doceniam talenty muzyczno-taneczne naszych zawodników :D
» 14 października 2020, 12:46 #128
Miki1980: Ten klub zarząd, kontrakty Jones itp, teraz sytuacja z Romero i te transfery typu Cavani to jest komedia w stylu Głupi i Glupszy z Edem i Ogsem w roli głównej.
» 14 października 2020, 14:14 #127
KanjoUnited: Czasem nie kumam społeczności na dp, jak sprowadzamy kogoś młodego to że nie mamy doświadczonych zawodników, jak sprowadziliśmy Cavaniego to teraz jest jęk że emerytów sciągamy, no xD
» 14 października 2020, 18:05 #126
MiSt: Niestety wygląda na to, że Ole zostanie zwolniony. Kiepskie okienko transferowe w połączeniu z doniesieniami prasowymi o Poche jasno pokazuje, że Ole jest na wylocie. Wygląda to wręcz na zaplanowany ruch ze strony klubu by odciążyć Glazerów - o ironio, jedyny plan jaki działa.

Kibice łykną zatrudnienie Poche tak jak łyknęli paniczny transfer Cavaniego. W taki sposób United nigdy do niczego nie dojdzie.

Mam jednak nikłą nadzieję, że Ole pokaże środkowy palec zarządowi i zacznie wygrywać ponad stan.
» 14 października 2020, 12:12 #125
RedDan: Kto łyknie, ten łyknie. Jak odwalą taki cyrk, to znowu dam sobie spokój z oglądaniem united.
» 14 października 2020, 12:18 #124
MiSt: Ja nadal będę oglądać, choć brzydzi mnie to co robią z tym klubem właściciele i zarząd. Niestety coraz częściej "wyłączam się" emocjonalnie podczas meczu(choć i tak jest lepiej niż za czasów Mou).

Poche da nam chwilę radości, a potem zostanie kolejną ofiarą tego klubu.
» 14 października 2020, 12:40 #123
Dexxter: To jak z tym Bruno? Zagra z Newcastle czy nie?
Bo już sam nie wiem
» 14 października 2020, 11:28 #122
mordynator: Powinnien zagrać,chyba że Brytyjski rząd nie pozwoli.
» 14 października 2020, 14:29 #121
daszek22: Pytanie trochę z innej beczki. Poleci ktoś jakąś stronkę, może być anglojęzyczna, na której znajdę jakieś ciekawe koszulki United? Retro i inne tego typu smaczki. Pozdrawiam
» 14 października 2020, 10:37 #120
UnitedFan07: classicfootballshirts.co.uk
» 14 października 2020, 12:44 #119
mordynator: Kurde na prawde nie rozumiem tej Kwary dla Cavaniego,Brzęczek miał potwierdzonego wirusa jakoś pod końcem Wrzesnia(chyba 27 albo 28) a 6 Października już był z kadrą bo zrobił drugi raz test i wyszedł negatywny
To jakim problem zrobić test Cavaniemu?! nawet można by dwa razy zeby być pewnym na 100% że nie ma.
» 14 października 2020, 10:22 #118
Pyra: Tu chyba chodzi o to, że zgłaszasz zdrowych zawodników do meczu nie dzień przed tylko np. tydzień czy tam 10 dni wcześniej. Podobnie jest z CR7, ma pozytywny i ominie 2 kolejki LM nawet jak w następny weekend będzie już zdrowy.
Każde rozgrywki mają swoje zasady i nie przeskoczysz.
» 14 października 2020, 11:39 #117
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 10:29

Zgadzam sie z tobą że jednym z największych winowajcó tego gdzie obecnie jest klub jest zarząd. Ale z trochę innych powodó niż ty tak uważam. Masz rację co do tego że zatrudniając po kolei trenerów o zupełnie innym propagowanym stylu gry sami sobie zaszkodziliśmy. Tylko robienie transferów to jedno, ale drugie to za jaką cenę. Moim zdaniem większym naszym problemem było ściąganie większości tych zawodników za zbyt duże pieniądze. Przepłaceni zostali na pewno: Lukaku, Felaini, o Schweinsteingerze nie wspomne mimo że to nie był duże pieniądze. Pogba także kosztował za dużo niż powinien. Wiele osób nie przywiązuje wagi że zapłacona kwota wpływa psychicznie na piłkarzy. Dodaje większą presje. Wielu może powiedzieć że Maguire też był przepłacony, i pewnie mają trochę racji. Tyle ze zobaczcie na statystyki. Nasza obrona w zeszłym sezonie była o pare poziomów lepsza niż rok wcześniej. Maguire miał na to spory wpływ. Widzę także u Glazerów większą winę niż ty. Głownie dlatego że jesteśmy jedynym klubem w PL gdzie właściciel więcej kasy wyciągnął z klubu niż w niego wpompował. Jakby było inaczej na pewno wizerunkowo to by lepiej wyglądało. I nie o to chodzi ze mielibyśmy więcej kasy na transfery ale na pewno dodałoby nam to pewnych możliwości. Choćby stadion już mógłby być po remoncie o którym się mówi jakiś czas. Co do niepowodzenia odnośnie Sancho. Ja bardziej żałuje że nie ściągnęliśmy żadnego PS który by w tej chwili solidną jakoś by prezentował niż tego że akurat Sancho nie ma. Pellistri albo Traore mogą wypalić ale nie muszą. Ale z Sancho też nie jest powiedziane że wypaliłby na 100%. DLaczego? Bo gościu ma dopiero 20 lat i wielu było już takich piłkarzy którzy fenomenalnie grali w tym wieku a potem gaśli. Z tego co ktoś kiedyś mówił, to Mckhitaryan miał jeszcze lepsze liczby w tej samej lidze a u nas zdecydowanie nie wypalił. A z 120 mln za Sancho z jakieś 40mln jest za to że on jest Anglikiem. A że transfery o takich kwotach średnio się u nas sprawdzają to przykładem jest Pogba. Bo gościu ma przebłyski ale nie spłaca tej kasy jaką za niego zapłaciliśmy.
Co do ostatnich ruchów naszego klubu. Z żadnego z nich nie jestem zadowlony w 100%. No może poza transferem Donny'ego. Nieznaczy to jednak że uważam te transfery za błędne. Telles jest solidnym lo i może wprowadzić większą jakość w ofensywie na naszej lewej stronie. Może spowodować że Shaw podniesie swoją formę. Ale z drugiej strony może ucierpieć na tym Williams. Bo będzie już raczej zmiennikiem. I przez dłuższy czas się to nie zmieni. A widać po nim cechy które powinien mieć gracz MU. Transfer Cavaniego to jest opcja na 2-3 sezony i na tą chwilę można powiedzieć że jest nam potrzebny. Dlaczego? Bo poza Martialem w ataku mamy Ighalo którego lubię ale do gry kombinacyjnej jest po prostu niezbyt pasujący + w styczniu raczej odejdzie. Greenwood jeszcze zbytnio na 9tce nie gra więć potrzeba nam napastnika do rotacji bo w tym sezonie nie będzie jak z le gdzie mogliśmy sobie 2 skład wystawić. Tu najsilniejszymi graczami trzeba grać co 3 dni. Dlatego potrzebny nam Cavani. Plus on wprowadza doświadczenie którego nam chyba bardziej brak niż bramek. Poza tym u niego etyka pracy jest na tym poziomie, że wielu może się od niego uczyć. A transfery młodych Pellistriego i Amada Traore zawsze będą mile widziane. Bo jak wystrzelą to zyskujemy dużą jakość za nie dużą cenę. A jak nie wypalą to będzie ich mniej żal niż Sancho jakby nie wypalił za 120 mln. Czeka nas dość ciężki czas ale wierzę że będzie już o wiele lepiej niż było z Totkami.
GGMU
» 14 października 2020, 10:27 #116
ax1d: Problem jest zasadniczo bardzo prosty. Brak dyrektora sportowego oraz powiązanych struktur. Do tego sprowadzić można większość z punktów, które wymieniasz. Fergie był jednoosobową instytucją. Podobno tylko raz kupiliśmy zawodnika, którego nie widział na oczy, i był to Bebe. Oprócz tego niemal wszystko robił sam, zarządzał wszystkim sam i sam też kierował klub sportowo tam, gdzie uważał. A później przyszli Glazerowie z Edem.

Czy Woodward może zapewnić nam ciągłość zarządzania pod kątem sportowym? Nie. Czy jest w stanie stworzyć wizję na lata, która nawet przy zmianie menedżera będzie kontynuowana, a sam nowy menedżer będzie z nią zgodny i będzie musiał ją zaakceptować przed angażem? Nie. Czy Ed jest w stanie choćby w podstawowy sposób ocenić jeden czy drugi potencjalny transfer, żeby wiedzieć, kiedy faktycznie trzeba rzucić worek z kasą, a kiedy nie ma sensu przepłacać? Nie.

Momentami mam nawet wątpliwości, czy to jest zła wola, czy po prostu skrajna niekompetencja. Bo nie możemy powiedzieć, że nie robimy transferów. A jednak od odejścia Fergiego w zasadzie o żadnym nie możemy powiedzieć, że był to doskonały transfer. Ed daje pieniądze, tylko nie wie, gdzie powinny trafić. Podejrzewam, że on autentycznie nie rozumie, dlaczego wydane 80 baniek np. na Lukaku trzeba za chwilę spieniężyć ze stratą, bo zmieniliśmy Mourinho na Ole. Nie rozumie, że przychodzi menedżer i podnoszą się głosy, że potrzebujemy 5-6 transferów, skoro przed chwilą zrobił 3, wcześniej 4 itd.

Neville, jakkolwiek czasem bredzi w mediach, przy okazji akcji z Mourinho wygłosił spory rant bodajże w BT Sport i tam mówił, że cała struktura poniżej zarządu jest do przebudowy. I tak właśnie jest. Do tego dochodzą inne czasy - kiedyś nikt realnie nie oczekiwał od nowego trenera top4 lub trofeów w pierwszym czy nawet drugim roku. Gdyby tak było, to nie byłoby ery Fergiego. Liverpool nie byłby obecnie mistrzem, gdyby Klopp nie dostał czasu. Co innego, że fenomenalnie trafił z transferami, ale jednak w pierwszych sezonach też nic realnie nie znaczyli.

To wszystko składa się do kupy. Potrzebna jest ciągłość - przede wszystkim ciągłość wizji. I według tej wizji trzeba później budować wszystko, począwszy od menedżera i transferów. U nas nie ma wizji i nie ma warunków do jej stworzenia. I dopóki to się nie zmieni, to nic się długofalowo nie zmieni.

Mnie zastanawia i smuci tylko jedno. Ferguson jest nadal wśród dyrektorów United (tak jak Charlton i Gill). Nie wiem, jakie są tam realne możliwości, ale patrząc na to, co się dzieje w tym klubie, musi na pewno cierpieć. Nie wierzę, że po odejściu zupełnie przestał dbać o - bądź co bądź - swoją spuściznę i dzieło życia. Niemniej z ciekawości zajrzałem teraz w skład zarządu. Oprócz klanu Glazerów i Woodwarda są tam 4 osoby i żadna z nich nie ma najmniejszego nawet związku z piłką. W skrócie: jeden to kolejny bankier, drugi to jakiś typ od fashion industry, trzeci od MUTV i generalnie spraw wizerunkowych, i ostatni od rynków azjatyckich. Commercial club. Smutne, ale taka jest prawda i nic nie wskazuje na to, żeby się to miało rychło zmienić.
» 14 października 2020, 14:56 #115
AUDIoooo: Pięknie napisane...sama prawda.
» 14 października 2020, 15:06 #114
kckMU: Glazerowie nie są problemem jako tacy i dobrze, że kolejna osoba to pisze. My wydaliśmy ponad miliard od odejścia Fergusona - to jest brak wsparcia? Glazerowie biorą na swoje długi, ale klub jest kolosem pod względem finansowym. Te tygodniówki, te przestrzelenia na rynku, te wieczne zawirowania w kadrze i pomysłach... Ed i jego przydupas zniszczyli ten klub do reszty. Marnując przy tym statek towarowy funtów.
» 14 października 2020, 19:11 #113
PelleMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 02:17

Prawda jest taka, że Pogba ma wszystko oprócz "charakteru". Patrząc na środek pola Liverpoolu, nie są i nie byli to pomocnicy pod względem umiejętności na top poziomie. Henderson, Wijnaldum, Keitha i Fabinho to dobrzy zawodnicy pod względem umiejętności, ale Pogbie nie dorównują. Jednak oni mają ten charakter, zaciętość. Wyobrażam sobie taki nasz środek Manchesteru za Bossa. Właśnie takich zawodników miał w swojej armii Ferguson i tak samo robi to Klopp. Dlatego żołnierze Jurgena idą za nim w ogień. W Manchesterze United powoli do tego wracamy, jest Scott, Bruno i mam nadzieję, że Beek też będzie kimś takim, ale nie Pogba, on nigdy kimś takim nie będzie.
» 14 października 2020, 02:17 #112
Lukkey24: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 00:33

Br-De Gea
Śo- Wan-Bissaka
Śo- Maguire
Śo- Bailly
Po(wahadłowy) - Williams
Lo(wahadłowy) - Alex Telles
Śp- VDB
Śp- Matić
Śpo- Bruno
N- Greenwood
N- Rashford
?
» 14 października 2020, 00:31 #111
Wirus: Lada moment pewnie zawieszą rozgrywki, a coś czuję, że sezon 2020/2021 może być całkowicie anulowany
» 14 października 2020, 00:25 #110
huxx2: Pogba6 mordeczko tak patrząc na Twój nick, to Ty też propagujesz wirusa :D
» 14 października 2020, 02:40 #109
mikiartur: Wątpie by znów zawiesili rozgrywki choć tego nie wykluczam. Ale jakby jeszcze raz zatrzymali to po prostu małe kluby i te średnie by szybciej upadły. Będą robić wszystko by je nie anulować.
» 14 października 2020, 08:03 #108
Puchaty: Wydaje mi się, że to nie rządzący ale kluby będą naciskać aby zawiesić Ligę Narodów. Popatrzcie na przykład Ronaldo. Wypada ze składu Juve, a jest również opcja, że i Fernandes może mieć kłopoty.
» 14 października 2020, 08:56 #107
mikiartur: No to Ci co narzekali że Donny gra mało to wykrakali. Chyba nie chcieliście by grał kosztem Bruno czyli tak jak pewnie będzie. Ale glowa do góry. W zeszłym sezonie też mieliśmy wiele nieobecności a jakoś przetrwaliśmy. I było 3 miejsce na koniec. Nie traćmy wiary. GGMU
» 14 października 2020, 00:01 #106
Mistrz1908: Przecież ma test negative
» 14 października 2020, 08:49 #105
flt32705: Gdyby nasi wszyscy zawodnicy byli w swojej najlepszej formie to moglibyśmy walczyć o mistrza ,co nie znaczył że nie potrzebujemy transferów ,bo potrzebujemy i to sporo,na te chwile to najtrudniejsze jeśli chodzi o transfery to nie kupno Sancho a znalezienie frajera na Pawła sory tyle razy już pokazał że mu nie zależy że trzeba być osłem by brać go do składu,a tygodniówka...Sancho i tak jest nasz
» 13 października 2020, 23:51 #104
rreddevilss: Jeśli to prawda z Bruno to leżymy a pomijając już to to jaki sens ma rozgrywanie takie właśnie sezonu? Masakra jakaś zaraz znowu będziemy bez połowy składu znając nasze szczęście
» 13 października 2020, 22:44 #103
Glory1878: Wiadomo, że to nie ma sensu ale liczy się kasa. Transmisje prawie w cenie biletów, musi się wszyt zgadzać
» 13 października 2020, 22:58 #102
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 23:17

Pogba wskakuje na 10, a z tyłu to juz bez różnicy, ale mam nadzieję, że nie bedzie takiej potrzeby i Bruno normalnie zagra. Tak w ogóle to czekać , aż znowu odwołają rozgrywki ;/////
» 13 października 2020, 23:16 #101
OldFasion: COVID trzeba zacząć traktowac jak każdą inną kontuzję. Liverpool stracił Thiago, Keitę oraz Mane i trzeba grać dalej. Jakie jest wyjście? Odwołujemy sezon?
» 13 października 2020, 23:31 #100
RedRevolta: n line with United Kingdom COVID-19 regulations, Bruno Fernandes may miss games against Newcastle, PSG, Chelsea and RB Leipzig after Cristiano Ronaldo's positive coronavirus test, wspaniale xD bez niego jeszcze większa padaka będzie.
» 13 października 2020, 22:32 #99
Rebxie: Ciekawe co w tej sytuacji zrobią wilki xD
» 13 października 2020, 22:47 #98
Michux3: Ale meczycho niemców z szwajcarami :D
» 13 października 2020, 22:03 #97
Vamp: A w drugim błąd De Gei i 0:1 Hiszpanów
» 13 października 2020, 22:59 #96
Kiharitony: widziałbym to mniej więcej tak:
DDG
Williams Maguire Lindelof Bailly(Shaw)Telles
VDB Matic Bruno
Mason Rashford
» 13 października 2020, 21:28 #95
Glory1878: To My z jakąś potęgą gramy, że na 5 obrońców?
» 13 października 2020, 21:40 #94
H2O1994: Nie ma Martiala ani Cavaniego więc na 9 zagra Greenwood lub Rashford a ktoś musi być na skrzydłach, można spróbować z wahadłowymi.
» 13 października 2020, 21:54 #93
Kiharitony: Przy tym co ostatnio wyprawiamy w obronie to nigdy za wielu obrońców :)

Ostatnie 5 meczów z Newcastle to 3 wygrane i dwie porażki, potęga może nie ale solidna drużyna.
A tak poważniej to bardziej 3-5-2 dlatego na wahadlach Telles i Williams.
A jak chcielibyśmy bardziej ofensywnie to zawsze można dać Maticia za któregoś z SO i w środku zagrać Pogba VdB Bruno
» 13 października 2020, 21:55 #92
Glory1878: Solidna drużyna, dajcie ludzie spokój. Ekipa jak każda inna w tej lidze, nic szczególnego. Mecz mamy wygrać i tyle w temacie
» 13 października 2020, 22:57 #91
flt32705: Wahadła mówi ci to coś?
» 13 października 2020, 23:59 #90
MaciejusManUtd1: Zagłosowałem na Ighalo, z tego powodu ponieważ Mason musi wyjść, ale na prawą stronę. Tam dalej nikogo niema i nie wiem skąd tyle głosów na Masona na 9 tke.
» 13 października 2020, 20:52 #89
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 20:39

manutd.pl/2020/10/10/analiza-redaktora-manutd-pl-alex-telles-trzeci-element-defensywnej-ukladanki-solskjaera/?fbclid=IwAR2-aUhrNSfyUKxTnikJu4tDtWcRDbCV5c7U-DkKWxqZnkksE6ugzXsjg3A

Obczajcie. Po tej analizie mam nieodparte wrażenie, że ściągnęliśmy kopię Trenta... i sam nie wiem co o tym myśleć. TAA bronić nie umie, ale ma dobrych partnerów zwłaszcza w pomocy, którzy łatają jego braki (i oczywiście van Dijka). U nas pomoc składa się z lenia Pogby i wiekowego Matica, a jeden jedyny Bruno wszędzie nie będzie. Ponadto Harry jest od kilku spotkań totalnie bez formy, a nad przydatnością Baillego i Lindelofa w drużynie należy się zastanowić.

Wobec tego wydaje mi się, że Ole z Alexem w składzie przejdzie na 3-5-2. W sumie ta formacja dla Brazylijczyka jest idealna. Wówczas Shawa można by ustawić jako trzeciego stopera (z przodu i tak nic daje) i razem z Harry oraz Lindelofem/Baillym powinni w końcu przywrócić spokój de Gei oraz kibicom. Wówczas możnaby też postawić w końcu na vDB, ale.. obawiam się, że Edek nie pozwoli Solszarowi odsunąć wirusa od składu.
» 13 października 2020, 20:38 #88
wrobel1992: Zauważ, że Lindelof często naprawia błędy i złe ustawienia Maguire'a, a później bramki idą na jego konto...
» 13 października 2020, 21:05 #87
MaciejusManUtd1: Przeczytalem i jak na tamtą stronę przystało można poczytać ciekawe artykuły, felietony. To czego tutaj nie ma. Tu click bait rządzi.

Telles moim zdaniem zadomowi się w pierwszym składzie bez większych problemów.
» 13 października 2020, 21:18 #86
sisinho: Zeby grać 3-5-2 to trzeba mieć 2 dobrych napastników. Na Newcastle nie mamy nawet jednego.
» 13 października 2020, 21:22 #85
DaredevilUtd: Zgadzam się z Maciejem co do opinii o tamtej stronie :) co do Tellesa to musimy jeszcze poczekać, by zobaczyć jak się odnajdzie w PL.
» 13 października 2020, 21:23 #84
Magik1990MU: @sisinho

ekhm... że co? Ja rozumiem, że teraz w modzie jest jechanie po naszych, bo formy nie ma w sumie nikt, ale bez przesady. Martiala ciągle się krytykuje, a mimo to w zeszłym sezonie wykręcił bardzo dobre liczby, Rash ciągnął całą drużynę aż do momentu kontuzji, Greenwood to piłkarz o profilu 9 i trzeba go w końcu tam umieszczać, a Cavani... jeden z najlepszych napastników ostatniej dekady (pytanie tylko jak się odnajdzie w United).

@wrobel

Tak, zauważyłem to. Niemniej Victor
również popełnia masę błędów, a piłkarsko ma dużo więcej wad od Harrego. Szanuje chłopaka, ale coraz częściej mam wrażenie, że powinien być solidnym rezerwowym.
» 14 października 2020, 01:17 #83
sisinho: @Magik1990MU

Umiesz czytać? "My na NEWCASTLE nie mamy ani jednego"

Cavani nie może zagrać z Newcastle, Martiala nie uważam za świetnego napastnika więc dalej mamy tylko 1, a Greenwood niestety musi grać na skrzydle bo nie ma kto tam grać.
» 14 października 2020, 09:32 #82
Magik1990MU: @sisinho

Sorry, ale to raczej ty nie umiesz czytać. Przecież przy 3-5-2 nie ma skrzydłowych! Rash i Greenwood może na Zamek wystarczą. Obaj to bardziej 9 niż skrzydłowi. To samo Martial mimo wszystko.
» 14 października 2020, 09:58 #81
sisinho: Taki napastnik z Rashforda czy Martiala że żaden nie potrafi siedzieć na tyłku w polu karnym, wielokrotnie za Mourinho czy Norwega była niezła klepa i nagle okazywało sie ze nie ma kto skonczyć akcji bo zadnego nie było pod bramką. Żaden nie jest 9tką i nigdy nie będzie.
» 15 października 2020, 21:19 #80
Diabelski97: Bailly dziś rozegrał pełne 90 minut przeciwko Japonii.
» 13 października 2020, 20:18 #79
artix206: Przeżył?
» 13 października 2020, 20:28 #78
Fido: Dobre:)
» 13 października 2020, 20:35 #77
Diabelski97: Na szczęście tak.
» 13 października 2020, 20:49 #76
AUDIoooo: Dziś Liechtenstein vs San Marino

Zapowiada się wielka bitwa.

Czekam :D
» 13 października 2020, 19:39 #75
H2O1994: San Marino strzeliło Polsce gola kiedyś, chyba w 2014 roku to było
» 13 października 2020, 19:46 #74
AUDIoooo: Tak 5-1 było

Tylko nie pamietam kto strzelił dla San Marino, piekarz czy listonosz :D
» 13 października 2020, 19:51 #73
H2O1994: Ja kojarzę 8:1, to była głośna sprawa, z tego co pamiętam to bankowiec dośrodkował a piekarz strzelił :)
» 13 października 2020, 19:53 #72
H2O1994: Było 5:1, to był 2013 rok. Może pomyliło mi się z meczem z Azerbejdżanem w eliminacjach do euro 2008 xd
» 13 października 2020, 19:56 #71
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 19:58

Tak tak 2013 mecz wyjazdowy

W San Marino był też na obronie szewc ale taka tam była dziura że sam nie dał rady jej załatać :D
» 13 października 2020, 19:57 #70
Vervvis: Kwarantanna Cavaniego to jakaś bzdura. Jaki problem zrobić badania na koronawirusa!? Albo się ma albo się nie ma
» 13 października 2020, 18:33 #69
DaredevilUtd: Wszystko związane z korona to bzdura. Obostrzenia w UK są tak sprzeczne z sobą, że to jedno wielkie nieporozumienie :)
» 13 października 2020, 19:07 #68
Chestnut: Naprawdę istnieją jeszcze ludzie, którzy twierdzą, że to bzdura...
» 13 października 2020, 19:29 #67
crycha66: Chestnut naprawde istnieją jeszcze ludzie, którzy twierdzą, że to prawda ? Haha chłopie zejdź na ziemię.
» 13 października 2020, 19:38 #66
H2O1994: Też mnie to śmieszy, jak można zdrowych ludzi trzymać na kwarantannie...
Nie tylko w Anglii takie cyrki
» 13 października 2020, 19:48 #65
DaredevilUtd: Tak spr sobie co podało WHO oficjalnie. Corona 19 ma śmiertelność na poziomie grypy. Miłego czytania.
» 13 października 2020, 20:20 #64
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 20:32

Dla przykladu, w 2019r, w Niemczech na zwyklą grypę zmarlo 30 000 osob, na "Covid" w 2020 na chwilę obecną 9 600.

Ps, nie wiem jak wyglada sytuacja zwykla grypa+covid, może okazać się ze mniej niz 30 000 z 2019 :D
» 13 października 2020, 20:31 #63
OkuratnyCzlek: Was wszystkich to trzeba zamknąć do pierdelka! Byście nie roznosili zarazy. Albo od razu do Choroszczy!
» 13 października 2020, 20:31 #62
rizx: No tak, ma śmiertelność na poziomie grypy.. po wszystkich lockdownach, obowiązkach noszenia maseczek, kwarantannach i social distancingu. Bardzo bym chciał zobaczyć (a może lepiej i nie) jak te statystyki wyglądałyby bez tych wszystkich działań:)
» 13 października 2020, 20:56 #61
Chestnut: Ludzie mając grypę chodzą z nią bardzo często do pracy, w przypadku Covidu no jednak tego nie robimy, ludzie chodzą w maseczkach, nie wszyscy ale chodzą, kwarantanny, to wszystko zmniejsza wynik, więc to, że więcej umiera na grypę, to tylko i wyłącznie Z GŁUPOTY LUDZI, którzy zamiast siedzieć w domu i wyzdrowieć, to wychodzą na dwór i roznoszą. To że masz silny organizm i sobie poradzisz, nie znaczy, że druga osoba da sobie radę.
» 13 października 2020, 21:08 #60
franek95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 21:13

W 2019 roku w Polsce z powodi grypy zmarło 65 osób ;) Czyli tyle co niedługo będzie umierać ludzi z powodu covid tyle że dziennie. W dodatku zarażalność sarscov2 jest dużo dużo większa niż wirusem grypy. Jak sie nie znacie to nie gadajcie głupot że to jak grypa albo że wymyślona sprawa ;)
» 13 października 2020, 21:11 #59
NoLogo: Nie wiem skąd przekonanie, że grypa ma śmiertelność na tym samym poziomie co covid, chyba głowę komuś aluminiowa czapka przegrzewa, skoro każde rzetelne źródło podaje (nawet wspominane WHO) że dla grypy jest to procentowo od 0,003 do 0,1, a dla covid 3,2 nawet pojawia się 3,4. Zależy od kraju, jego stanu służby zdrowia, wprowadzonych ograniczeń itd..
Jeśli dla kogoś są to takie same wartości to chyba jeszcze nie doszedł w szkole do poziomu, który by to objaśniał.
» 13 października 2020, 21:46 #58
91nc99: Trochę ostrych słów ciśnie się na usta czytając Wasze wypowiedzi. Po prostu się douczcie.

Covid19, jak każda choroba wziewna, jest wysoce zakażalna i ma bardzo niska śmiertelność. Skoro nie da się wszystkich zbadać, diagnozować, to ilość faktycznie chorych pozostaje w sferze domysłów. Ilość zgonów to równie słaby wyznacznik, bo to lekarz decyduje co jest przyczyną zgonu. Jedyna rozsądną sytuacja jest ta, w której patrzy się na sumaryczna ilość zgonów. A ta nie drgnęła i odpowiada wartościom dla poprzednich lat.

Z drugiej strony zarzuciwszy diagnostykę fundujemy sobie gigantyczny wzrost zgonów za parę lat, gdyż nie wykrywamy obecnie w ogóle nowotworów czy chorób układu krążenia (700-800 zgonów DZIENNIE!!).

To nie tak że covid19 nie stanowi zagrożenia. Ale aby walczyć z choroba, jakiekolwiek, są trzy wyjścia: szczepionka, leki lub odporność stadna. Szwedzi poszli ta drogą i tam już praktycznie nie ma zakażeń. Włosi także przechorowali i już nikt nie ekscytuje się ilością zgonów w Lombardii. A u nas nasze akcje powodują po prostu rozłożenie ilości zachorowan w czasie i niemożność wykształcenia odporności.
» 13 października 2020, 21:55 #57
H2O1994: Co ma noszenie maseczek do rozprzestrzeniania się koronawirusa? Według specjalistów maseczki nic nie dają.
» 13 października 2020, 21:57 #56
Chestnut: Których specjalistów, tych z TVP, czy tych z YT z żółtymi napisami.
» 13 października 2020, 22:19 #55
H2O1994: Tvp ani tvn nie oglądam
» 13 października 2020, 22:22 #54
Chestnut: A więc somsiad Janusz Nosacz jest tym twoim specjalista?
» 14 października 2020, 14:08 #53
awe: Tyle, że na grype jest sie CHORYM, a na covid19 jest sie "zarazonym" tzn test tak wg testów, czyli zyjesz normalnie tylko ci wyniki pokazali pzoytywny, chociaz nawet tych ludzi z tymi wyniakami nie trzeba szukac, a tych co naprawde im wirus zaszkodzil chyba nie zna nikt ...
» 14 października 2020, 16:56 #52
kubostan86: Ja mam nadzieję, że się nie będą wygłupiać i dadzą czas Ole. A jakby co to już bądźmy poważni nie Pochetino a prędzej taki Alegri.
» 13 października 2020, 17:51 #51
BajtiMU: A właśnie,że Pochettino.
» 13 października 2020, 18:12 #50
Magik1990MU: Ta, chyba w Fifie
» 13 października 2020, 18:16 #49
klusek0128: Ile "takich" porażek zaakceptujesz ? Można przegrać ale brak stylu, walki i pomysłu jest na rękach Ole. Jak oglądam Atalante to jestem pełen podziwu i jestem też przekonany że nie potrzeba wielkich nazwisk tylko solidnych zawodników co grają z sercem ale i porządnego menago. Pochettino jako trener jest odpowiednim kandydatem. Ole moim zdaniem ma zmysł do zawodników i być może byłby odpowiedni na stanowisko dyrektora sportowego.
» 13 października 2020, 18:55 #48
artix206: @Klusek

A, ktory z naszych trenerow po erze Sir Alexa, nie był odpowiednim kandydatem?
Wszystkich weryfikuje czas.
» 13 października 2020, 19:05 #47
Magik1990MU: @klusek

ty dalej swoje. Obudź się z tego świata iluzji
» 13 października 2020, 19:22 #46
H2O1994: Co w tym Pochetino takiego niezwykłego? Raz mu sezon wyszedł z Tottenhamem.
» 13 października 2020, 19:49 #45
Diabelred: kubostan86,

To juz lepszy bylby nawet Bielsa niz drugi Mourinho... Jak dla mnie to wczesniej czy pozniej i tak Pochettino u nas wyladuje. Mysle, ze nie bez powodu Argentynczyk nie bral latem pierwszego lepszego klubu.
» 13 października 2020, 20:09 #44
Mistrz1908: Soumphamton też ładnie poukładał. FINAŁ LM to nie byle co. Jestem ciekaw co by zrobił Maurico z pełnym wsparciem zarządu, którego tutaj i tak mieć nie będzie.

Miko wszystko uważam, że Ole to idealny trener na tym stanowisku.
» 13 października 2020, 20:39 #43
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 20:44

Haha, dobre :D

"Ciekawe co by zrobił z pełnym wsparciem zarzadu, ktorego tu i tak mieć nie bedzie"

Zloto!
» 13 października 2020, 20:42 #42
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 20:48

@Mistrz

ja codziennie się zastanawiam co bym zrobił, gdybym trafił szóstkę z totka, w którego nigdy nie zagram. Jestem już niczym ekonomista, jakiś Gates albo inny Szumowski!
» 13 października 2020, 20:48 #41
kckMU: Ciekawe czemu Romero został potraktowany jak szmata? Przecież aż się nie chce wierzyć, że nie ma konkretnego powodu.
» 13 października 2020, 17:40 #40
Replikant: Jak Pogba utrzyma miejsce w pierwszym składzie na Newcas to naprawdę zacznę wątpić w Ole. Nie ma formy a za puszczanie oczka do Realu powinien przemyśleć swoje zachowanie na ławie. Mamy kim grać i mamy zawodników, którzy są głodni gry. Długo go broniłem i uważałem, że to top class zawodnik jeśli chodzi o umiejętności, ale już szczerze mam nadzieję, że to nasz ostatni sezon z nim w składzie.
» 13 października 2020, 16:59 #39
H2O1994: Zgadzam się ale może właśnie liczą, że czasem błyśnie i ktoś będzie chciał go kupić xd chociaż na to że błyśnie to ja bym nie liczył.
» 13 października 2020, 17:03 #38
Abstrahujacy: Z tym puszczaniem oka, to raczej robota 'dziennikarzy' szukających sensacji w każdym słowie. Nie jest to piłkarz podnoszący poziom klubu, nie jest tu potrzebny a już na pewno nie jest na tyle inteligentny aby wypowiedzieć się dyplomatycznie i nie dać brukowcom możliwości kolejnej hucpy, ale nie róbmy z niego agenta obcego wywiadu. Po prostu mówi co mu zwoje podsuną a to jest świetna pożywka dla dzisiejszego dziennikarstwa.
» 13 października 2020, 17:31 #37
BajtiMU: Umiejętności bez wątpienia ale czy odpowiednia mentalność to już kwestia dyskusji.Zawodnik bez odpowiedniej ambicji,mentalności,bawiący się dookoła.Lubiący sławę,pieniądze a już mniej aspekty czysto sportowe.Mimo,że bardzo za tym zawodnikiem przepadałem i w niego wierzyłem tak teraz bez zastanowienia chciałbym oglądać w jego miejsce Van De Beeka.
» 13 października 2020, 17:52 #36
vanantgaal: Problem z pogba jest taki, że on jest wart połowę tego co chcemy. Gdyby nie medialna otoczka to o nim by nikt nie słyszał. Cztery lata słabej gry w MU a niektórzy dalej wierzą, że ten sezon będzie tym wyczekiwanym. Szkoda tylko, że u OGS ma status świętej krowy
» 13 października 2020, 19:18 #35
mcscotyy: co wy widzicie w tym Ighalo gość mega słaby trzeba.
chciałbym zobaczyć Greenwooda i Rasha na szpicy, i zagrać na wahadłowych obrońców.
» 13 października 2020, 16:11 #34
RedDan: Bo to "prawdziwy" napastnik co powalczy i się zastawi, a na tych drwali innego nie widzę. Innych obiją i się zamurują i taki będzie finał.
» 13 października 2020, 16:13 #33
dlabigt23: Lepszy Ighalo niż James a wiekszego pola manewru nie mamy . Ewentualnie jeszcze Lingard .
» 13 października 2020, 16:18 #32
Michux3: Ighalo w ostatniej formie < Lingard
Już wolałbym zobaczyć Lingarda na skrzydle z Masonem na ataku niż Ighalo.Lingard ostatnio prezentował się nieźle(wiadomo słaby rywal)
» 13 października 2020, 16:37 #31
H2O1994: Aż się przypomniała asysta z finału LM w 2008 roku:)
» 13 października 2020, 17:05 #30
braku: W ataku nie ma tragedii bardziej się martwię kto zagra w obronie
» 13 października 2020, 15:50 #29
pawelisto2: W kwestii meczu. Ighalo na środku ściągający piłki w środku pola, grający tyłem do bramki wyciąga środkowych obrońców, a na bokach ścinający do środka szybcy Rash i Greenwood.

Ewentualnie James na lewym skrzydle Rash szpica i prawy bok Greenwood. Jednakże wtedy obowiązkowo Shaw na obronie, bo ofensywny Telles i nieobliczalny James na jednej stronie to będzie samobójstwo dokładając do tego fakt fatalnej obrony ostatnimi czasy.
» 13 października 2020, 15:30 #28
pawelisto2: Oho, dopiero teraz dowiedziałem się, że Romero nie został zgłoszony do LM. W jego miejsce zgłoszony został Lee Grant.

Fajna sprawa...
» 13 października 2020, 15:24 #27
Magik1990MU: mega chamsko go traktują
» 13 października 2020, 15:57 #26
RedDan: Noo, tutaj to karny członek się należy ole i za to że grał dawid w pucharach.
Dean powinien jeszcze sezon posiedzieć w sheffield a po roku puścić sergio.
» 13 października 2020, 16:15 #25
91nc99: Ale Dean nie chciał być na wypożyczeniu.
» 13 października 2020, 21:58 #24
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2020 15:20

Greenwood na szpice na Nowyzamek Zjednoczony
» 13 października 2020, 15:20 #23
Diabelski97: Ojciec Thomasa Partey'a dla My Joy Online:

- Tak właściwie to nie byliśmy poddenerwowani, gdyż mieliśmy nadzieję, że większy klub zgłosi się po Thomasa. Wiedzieliśmy o zainteresowaniu Juventusu czy Chelsea. Chciałem, żeby mój syn trafił do klubu, który gra w Lidze Mistrzów, ale bycie w zespole, który w niej nie jest, ale chce być, również jest wielkim wyzwaniem."
» 13 października 2020, 15:05 #22
Po6BOOM: Jego syn zarabia 200 tysięcy tygodniowo i chyba zapomina, kto mu te pieniądze płaci.
Wypowiedzi tego typu jak wyżej, czy te brata Pogby są bezczelne.
» 13 października 2020, 15:30 #21
Pyra: W dzisiejszych czasach mówienie prawdy niestety jest często nieopłacalne. Ale na szczęście są jeszcze wyjątki jak ojciec Parteya czy Mourinho.
» 13 października 2020, 15:36 #20
Magik1990MU: W sumie my mogliśmy się po niego zgłosić. Co prawda klauzula wysoka, ale mielibyśmy pewne zastępstwo za Matica.
» 13 października 2020, 15:59 #19
kamilpe: James - Rashford - Greenwood
Zmiany: Ighalo za Jamesa i zmiana na szpicę, Rashford na lewe skrzydło, Pellistri za Greenwoda na ogranie przy wyniku 4:0
» 13 października 2020, 15:01 #18
BajtiMU: Chętnie bym zobaczył 3:5:2

DDG
Bailly Harry Lindelof
AWB Bruno VDB Pogba Telles
Greenwood Rashford


Aczkolwiek najbardziej prawdopodobny skład to James na lewej,Marcus na środku oraz Mason na prawej.Choć dobrze już będzie jak przede wszystkim wyjdzie w podstawie VDB.
» 13 października 2020, 14:58 #17
Pyra: transfermarkt.pl/youssoufa-moukoko/detaillierteleistungsdaten/spieler/467720
jeżeli gościu nie ma przekręconego licznika i gdzieś go po drodze nie zmarnują to chyba pozamiata
» 13 października 2020, 14:57 #16
Tomczo: Jakiekolwiek celowe uderzenie w twarz piłkarza drużyny przeciwnej to z automatu czerwona kartka. Martial celowo uderzył, to że Lamela przyaktorzył konkretnie co wpłynęło na wyciągnięcie czerwonej kartki to już inna sprawa. Gdyby tak nie symulował pewnie nikt by nawet tej sytuacji nie rozpatrywał pod kątem faulu. Jednak podstawy do czerwieni były i są zasadne.
» 13 października 2020, 14:57 #15
Zapo: Tak w dzisiejszym damskim footballu.... to samo lamela powinien dostac tylko ze Matrial nie jest cikpa
» 13 października 2020, 15:31 #14
Tomczo: Zgadzam się, ale co zrobisz..
» 13 października 2020, 21:25 #13
dlabigt23: Jesli zagramy 4-3-3 to nie widze innej opcji jak Rashford - Ighalo - Greenwood . Niechce znow widziec tam bezproduktywnego Jamesa . Jeszcze mozemy zagrac 4;4;2 w diamencie i to tez byloby ddobre ustawienie .
» 13 października 2020, 14:41 #12
pilchu: Debiut Cavaniego wypadnie zatem w meczu z PSG. Los lubi pisać takie historie :)
» 13 października 2020, 14:41 #11
devilek777: Tak jak myślałem, bardzo fajnie
» 13 października 2020, 14:48 #10
Diabelski97: Most key passes in the UEFA Nations League - League:

âEUR˘ Group 1 - Lorenzo Insigne (8)
âEUR˘ Group 2 - Kieran Trippier (8)
âEUR˘ Group 3 - Bruno Fernandes (11)
âEUR˘ Group 4 - Toni Kroos (8)
» 13 października 2020, 14:32 #9
Diabelski97: Rashford-Ighalo-Greenwood lub Rashford-Greenwood--James. Albo wyjść diamentem, to byłoby dobre rozwiązanie.
» 13 października 2020, 14:17 #8
DevoMartinez: Fajnie, w końcu pogra Ighalo może.
» 13 października 2020, 14:13 #7
marc: Może nam się uda wymęczyć zwycięstwo
» 13 października 2020, 14:12 #6
zieluGRANIE: Nooo nie ma to jak czekać do ostatniej chwili z Cavanim... jakby wcześniej był transfer przeprowadzony, to w sam raz by wskoczył do składu...
» 13 października 2020, 13:57 #5
MiSt: AlE tO bYł plAn bE! - niektórzy tak to tłumaczą ;)
» 13 października 2020, 14:07 #4
mikiartur: Więc albo dajemy szansę Odionowi albo wsadzamy Masona na 9tke a na drugie skrzydło albo Jamesa albo młodego Pellistriego. Nie wykluczone że zagra lingard albo Mata. Nad Mata to w sumie można nawet się poważniej zastanowić. Bo będzie nam potrzeba pomysłów by pokonać Newcastle a to my będziemy pewnie grę prowadzić. Odion jest takim plusem że w grze fizycznej może być dość przydatny. Z drugiej strony w grze kombinacyjnej będzie trochę gorzej. No nic zobaczymy jak bedzie
» 13 października 2020, 13:56 #3
dlabigt23: Tak , tak juz to widze jak Pellistri wybiegnie na 1 mecz z Newcastle . Troche by sie odbił od ściany myśle ...
» 13 października 2020, 14:42 #2
Fenek: Greenwood na szpilce. Facundo na prawą flankę. Jeśli Urugwajczyk nie jest w formie to greenwood prawą a szpica ighalo.
» 13 października 2020, 13:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.