Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

The Mirror: Manchester United kontaktował się z Pochettino

» 6 października 2020, 09:54 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Słaby początek sezonu 2020/2021 w wykonaniu Manchesteru United sprawił, że angielskie media już rozpoczęły spekulacje na temat przyszłości Ole Gunnara Solskjaera na Old Trafford. The Mirror twierdzi, że Czerwone Diabły w ostatnim czasie kontaktowały się z Mauricio Pochettino.
The Mirror: Manchester United kontaktował się z Pochettino
» Ole Gunnar Solskjaer i jego piłkarze nie zanotowali udanego początku sezonu 2020/2021
Manchester United w ostatniej kolejce Premier League został upokorzony przez Tottenham Hotspur. Koguty wygrały 6:1 i była to najdotkliwsza porażka Czerwonych Diabłów na własnym stadionie od 9 lat. W pierwszych trzech ligowych kolejkach zespół Ole Gunnara Solskjaera stracił aż 11 bramek.

Według informacji The Mirror, Ed Woodward przygotowuje się na ewentualność zwolnienia Norwega. Wiceprezes wykonawczy Czerwonych Diabłów nie zrobi tego w trakcie obecnej przerwy na mecze reprezentacji. Solskjaer w najbliższych tygodniach znajdzie się natomiast pod dużą presją.

Manchester United kolejne spotkanie rozegra 17 października. Rywalem Czerwonych Diabłów będzie Newcastle United. Później drużynę czekają trudne spotkania z PSG i RB Lipsk w Lidze Mistrzów, a także ligowe pojedynki z Chelsea i Arsenalem.

Mauricio Pochettino pozostaje bez pracy, odkąd został zwolniony z Tottenhamu Hotspur w listopadzie ubiegłego roku. Argentyńczyk miał m.in. ofertę z Benfiki Lizbona, ale postanowił ją odrzucić i czekać na klub większego kalibru.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Facundo Pellistri piłkarzem Manchesteru United
Następny news »
Podsumowanie transferów Manchesteru United w letnim okienku 2020

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2020 15:56

Do usunięcia.
» 8 października 2020, 15:56 #87
kamtor: Bielsa był by lepszym wyborem niż pochettino a ole a dyrektora
» 7 października 2020, 06:28 #86
awe: Dopiero 3 ligowy mecz za nami dajcie spokoj ...
» 6 października 2020, 17:43 #85
Joker77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 18:39

awe

Przecież sam go zwalnialeś Ole rok temu kilka razy :D
» 6 października 2020, 18:33 #84
awe: NIgdy go nie zwalnialem jak zadnego trenera i albo prowokujesz, albo zyjesz sciema jaka tutaj tworzy taki jeden albo po prostu nie rozrozniasz krytyki od zwalniania, ale raczej wszystko na raz, jeszcze patrzac, ze napisales anwet "kilka razy"
» 6 października 2020, 19:29 #83
Joker77: Krytykowałeś! Już październiku i byłeś pewien ze w Grudniu poleci...

A teraz dajesz dobre rady innym :D Kto jak kto ale ty naczelny hejter Ole?

:D Daj se spokoj bo każdy cie zna już :D
» 6 października 2020, 19:55 #82
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 20:42

no ja znam takie konta jak te zarejestrowałeś sie w marcu 2020 a piszez o październiku 2019 jakie to zalosne :) pozdrow kolegi z jednego kompa
» 6 października 2020, 20:40 #81
Gallacher: Było wiadome że wróci temat Argentyńczyka.Norweg niestety nie jest na tyle wybitnym menedżerem by prowadzić United.
» 6 października 2020, 17:36 #80
dlabigt23: Jak juz zwolnic OGSa to ja wolałbym zeby przyszedl jakis Conte czy Allegri . To są odpowiednie nazwiska na ławce trenerskiej i stare taktyczne fachury ktore znaja sie na rzeczy . Jest jeszcze Negelsmann ktory tez by mi sie widział z tych takich młodszych . Nie rozumiem fascynacji tym trenerem a widać ze nasz zarząd ostro sobie ostrzy na nim zęby . Mnie osobiscie jakos Pochettino nie przekonuje . To nie Klopp , Guardiola , Allegri, Mourinho czy Conte . Wydaje mi sie ze troche brakuje mu do tych nazwisk . Teraz patrze tak na te spekulacje to widać ze nasi u góry coś juz kombinują i presja bedzie coraz wieksza na Norwegu i to moze sie zle skonczyć .
» 6 października 2020, 17:05 #79
MamRacje: O ile od początku nie byłem fanem OGS w United, o tyle zastępowanie go Pochettino to kolejny strzał w stopę.

Niech zarząd wreszcie zrozumie - Manchester United potrzebuje ludzi z mentalem zwycięzcy. Tego nie ma w tym klubie od odejścia Fergusona. Rok w rok tracimy po kolei każdą osobę z takim podejściem do rywalizacji.

Dlaczego najbardziej owocne sezony po odejściu SAFa mieliśmy z Mourinho? Abstrahując od tego że to wybitny menedżer, to główną przyczyną była zmiana mentalności. Do klubu przyszedł człowiek-trofeum, facet który nie myśli o drugim miejscu, tylko o zwycięstwie. Zdobyliśmy Ligę Europy bo sprowadził Zlatana, który wprowadził odpowiednie podejście, odpowiedni mental na boisko. Dzięki temu inni piłkarze chcieli podążać za nim, Pogba grał jak z nut - bo Ibra go nakręcał, a teraz nikt tego zespołu nie nakręca, na ławce siedzi gość o twarzy dziecka, który nic nie osiągnął jako trener, na boisku biegają zagubieni chłopcy, pozbawieni liderów.

Każdy zespół potrzebuje swojego "Hendersona", który może i nie jest najlepszym piłkarzem świata, ale ma odpowiedni mental, odpowiednie podejście do futbolu. Hendersona który czego nie dokona umiejętnościami, to nadrobi charakterem. My takich piłkarzy nie mamy, z całym szacunkiem do Scotta, ale to jeszcze chłopiec, to nie jest prawdziwy mężczyzna, który podleci do Pogby i zacznie się na niego drzeć.

Zobaczcie na Tottenham, tam Mourinho dostał zgodę na to, aby posadzić ich "Pogbę". Dele Alli siedzi i raczej nie ma już dla niego nadziei, nikt tam nie jęczy że on nie gra, a zespół bez niego zaczyna wyglądać świetnie, czemu? Bo Jose kupił Hojbjerga, walecznego twardziela, bo postawił na Diera, kolejnego twardziela. Jose ma tam facetów, którzy są gotowi połamać swoje nogi, byle tylko wygrać mecz. Kane jest prawdziwym liderem, Son to lider na boisku i fantastyczny facet dbający o atmosferę w szatni. Tak się buduje zespół.

Liverpool ma zespół prawdziwych twardzieli, sercem jest Henderson, jest Van Dijk, Mane, Robertson czy Milner, goście którzy idą do końca, którzy mają w głowie tylko futbol, tylko cel. To nie jest tak że Klopp cudownie wychowuje zawodników, nie. Klopp działa podobnie jak Mourinho, otacza się twardzielami. W BVB postawił na Błaszczykowskiego, mimo że było wielu znacznie lepszych zawodników na jego pozycji na świecie, Kuba grał - bo Klopp wiedział że Błaszczu ma odpowiedni mental, odpowiednie podejście.

To jest powód dlaczego każdy transfer United obecnie nie działa, czemu Ci piłkarze nagle tracą 50% swojej jakości. Nie ma struktury, nie ma liderów - piłkarze którzy są w odpowiednim wieku nie są liderami, nie mają takich cech, tj. Pogba, Maguire czy Matić. Każdy z nich to świetny piłkarz. To nie jest tak że oni są słabi, oni są zawodnikami, którzy potrzebują liderów, a my ich nie dostarczamy. Skupiamy się na sprowadzaniu młodych zawodników, którzy są nam zbędni.
» 6 października 2020, 16:13 #78
erplus: Tak tylko chciałbym dodać w ramach uwag, że ostatnio nasza polityka transferowa się poprawiła. Taki Maguire czy Fernandes to jednak byli kapitanowie w swoich drużynach. Z obecnych transferów też coś mi się kojarzy, że ktoś był kapitanem (ale może tylko mi się przewidziało).

Zmierzam do tego, że zaczynamy sprowadzać ludzi z jakimś charakterem. Natomiast zgadzam się co do obserwacji, szczególnie, że u nas zawodnicy nie rzadko tracą na wartości i to jest dla mnie niepokojące.
» 6 października 2020, 19:28 #77
Gig5: Prawda jest taka ze Pogba powinien juz grac w innym klubie a z Martiala to taka kobieta przed okresem. Slaba psychika naszych pilkarzy to tez wina trenera. Postepu w tej druzynie brak, bo chyba czas przestac sie podniecac ze od czasu do czasu wygramy z City grajac z kontry i broniac sie jak spadkowic z PL. Gdzie Nasz styl jak trzeba atakowac?? w du......niestety
» 6 października 2020, 15:57 #76
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 15:14

Znów się zaczyna zwalnianie Olka. Pod koniec sezonu każdy piał z zachwytu że z Olkiem wyciągnęliśmy 3cie miejsce. Teraz zjazd formy zawodników i wszystko wina Solszy. I co wam da ten Pochetino? Za dwa lata tak samo go będziecie zwalniać. Dzieciaki opanujcie się, nie plujcie jadem na wszystko bo wedle takiego myślenia trzeba zaorać cały ten klub bo nic w nim nie gra zbyt dobrze.
» 6 października 2020, 15:12 #75
nysa94: No a jak, było Moyes Out, LVG Out, Mourinho Out to i Ole musi być Out, taka wiesz "pseudofanowska" tradycja.
» 6 października 2020, 15:26 #74
LTMek: Zwalnianie OGS to czynność długa, więc nie będzie tutaj natychmiastowej zmiany menago. OGS broni zarządu, nie narzeka na transfery i wręcz usprawiedliwia rządzących, gdy jakiś deal nie dojdzie do skutku. Następstwem tego są coraz głośniejsze pomruki niezadowolonych fanów, którzy słuchają o pięknie ofensywnego futbolu, a potem oglądają kopaninę z Kopenhagą czy męczarnie z Leicester, by na koniec byś świadkiem kompromitacji z Sevillą. Ci sami fani słuchają o "DNA United", po czym widzą transfery na ostatnią chwilę...
Ten Cavani to naprawdę głęboko musiał mieć to "DNA United" ukryte, skoro szukano go aż do ostatnich godzin okienka, gdzie Urugwajczyk był wolnym zawodnikiem...
Gdy w końcu nadejdzie ten moment, w którym będziemy regularnie grać piach, a mina sympatycznego Norwega i truizmy w stylu "Musimy się poprawić", "To nie jest prawdziwe oblicze naszego zespołu" itp itd będą powodować u kibiców jedynie frustracje, wtedy wspaniały Ed podejmie decyzję o rozwiązaniu umowy z OGS i powtórzy stary schemat, w którym miast pójść za ciosem i wzmocnić skład, my czekamy na kolejne porażki i zmianę trenera...

Nie zmienia to jednak faktu, że taktycznie Norweg jest bardzo przeciętnym trenerem i ciężko o nim powiedzieć, że reaguje na wydarzenia na boisku. Pytanie też czy bycie trenerem-kumplem faktycznie działa, bo po przerwach nie widać, by zawodnicy wychodzili na boisko "z pazurem"...
Część kibiców zapomina również o tym, że goście typu Martial to nie są już nastolatkowie i idiotyczne zachowania jak w niedzielnym meczu z Totkami nie mogą być już zwalanie na ich młodość i brak doświadczenia...
» 6 października 2020, 15:26 #73
bartogl1985: Wlasnie zeby zostal. Trudno ze taki wynik padl ale czy Liverpool musi wywalic Kloppa bo przegrał tak wysoko?? To zarzad nie zrobil swojej roboty jak powinien. Najlepiej zwalniac po 2 latach trenera i zatrudniac nowego. Jak Leicester zdobyli mistrza to kazdy byl podjarany a w następnym sezonie zwolnili ich trenera mimo ze to z nim wygrali majstra. No tak bo myslenie ze jak wygral raz nie znaczy ze juz bedzie wygrywal.
» 6 października 2020, 14:31 #72
Dexxter: Oby Ole polecial jak najszybciej.
Poche czekamy :)
» 6 października 2020, 14:20 #71
wyspiarski: Pochettino jest OK.
» 6 października 2020, 14:11 #70
Kryptospiderman: Teraz Ole powinien dostać sezon bo w końcu ma z kim pracowac. W poprzednim sezonie mając polowe ludzi w szpitalu utrzymał nas do stycznia na takim poziomie by moc powalczyć o top4 kiedy wrócą wszyscy do sprawności. Jak dla mnie powinien mimo wszystko zostać do końca sezonu choćby ze względu na młodzież
» 6 października 2020, 13:34 #69
LTMek: chłopie o czym ty piszesz xD
Gość miał w zimie większą stratę do rywali niż ten siwy jegomość, co nas zlał w weekend a mimo to utrzymał posadę :D
Gdyby nie Fernandes i katastrofalna forma Leicester, to dziś pasjonowalibyśmy się wyjazdami do Azerbejdżanu czy Polski na mecze w LE...
I jaka połowa ludzi w szpitalu? Ty jesteś pewny, że mówisz o sezonie 19/20? :D
» 6 października 2020, 14:20 #68
MamRacje: Jaki niby szpital?

OGS to niech się cieszy że Leicester po restarcie zapomniało jak się gra w piłkę, a Tottenham w trakcie sezonu stracił Kane'a i Sona. Po restarcie United miał 4 trudne mecze, tj. Tottenham 1:1, Leicester 2:0, Chelsea 1:3 i Sevilla 1:2, jak widać grając na lepsze zespoły od razu wyniki przestały się zgadzać. Dobrze że to Leicester grało tak beznadziejnie i wygrali tylko 2 z 10 meczów po restarcie, bo byśmy dzisiaj LM oglądali w telewizji.
» 6 października 2020, 14:52 #67
Joker77: Przecież i tak oglądamy w telewizji :D
» 6 października 2020, 21:45 #66
PogbaKingOfMANU: Ole jest zły bo nie krzyczy przy linii boiska i nie macha łapkami w trakcie meczu! Ole to amator bo tuzy z devil page lepiej widzą co jest na treningu, kto jaką ma dyspozycję i w co chce grać. Ole jest zły bo nie robi zmian w 30 minucie, albo od razu gdy stracimy pierwszą bramkę. I w ogóle Ole nic tu nie zrobił, tylko blokuje rozwój młodych perspektywicznych graczy. Ole out i news bardzo wiarygodny :D
» 6 października 2020, 13:01 #65
PogbaKingOfMANU: Do pozycji "super" to nam brakuje, nie mówię że nie. W zeszłym sezonie a jeszcze poprzednim mieliśmy też identyczną ilość punktów, a finalnie jednak dało to różne miejsca w lidze. Dziwne rzeczy się dzieją, ale nie jestem za ciągłym zmienianiem trenerów i trzymam stronę Ole.
» 6 października 2020, 13:20 #64
marekiaro17: Ja osobiscie Wprowadzilbym obowiazkowe rejestracje z nazwiskiem i wiekiem. Bo nie wierze ze te komenty ekspertow to od doroslych osob😀 no ale zyjemy w swiecie jnternetu gdzie hejtuje sie ludzi ktorzy cos robia i potrafia
» 6 października 2020, 13:24 #63
DevoMartinez: Jak również nadużywa się słowa hejt za każdym razem kiedy ktoś ma inne zdanie od rozmówcy..
» 6 października 2020, 13:31 #62
marekiaro17: smiech na sali jesli ktos mysli ze Solskjaer nie nadaje sie do prowadzenia klubu a Pochetino juz tak 😀 Wszyscy na pewno regularnie bierzecie udzial w sesjach treningowych i stad tez wiecie ze Soskjaer to trener taktycznie na poziomie z przedszkola 😀

Dla wyprostowania (tutejszej inteligencji) fakty.
Solskjaer to -pilkarz i menedzer z ogromnym doswiadczeniem z pilka na najwyzszym poziomie i - z odpowiednim charakterem i umiejetnosciami (i taktycznymi) zeby poprowadzic ten klub co juz udowodnil wielokrotnie w poprzednim sezonie, wygrywajac wielkie mecze. Przympominam ze MU skonczyl na 3 miejscu w PL w zeszlym sezonie bo chyba juz wszyscy zapomnieli. Jest szanowany przez swoich zawodnikow, zarzad i bylych pikarzy/ekspertow wypowiadajacuch sie publicznie.

Polecam wyluzowac tutejszym ekspertom 😀
» 6 października 2020, 12:21 #61
JohnPieklo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 12:33

Słuchaj, kurde, Marek.

Aż się zalogowałem tutaj pierwszy raz od 1999 (bo mnie na wykopie zbanowali, a przecież kocopoły trzeba gdzieś od czasu do czasu popisać).

A zalogowałem się, bo zobaczyłem Twój komentarz.

I popieram, kuurrrłaaaa, w stu procentach.

A malkontenci zawsze będą pierdzielić te same bzdury. Mam 33 lata i to naprawdę jest jakieś paskudne uzależnienie od internetu, że ja wciąż przewijam do sekcji komentarzy.

Czytanie tego to jak wyciągnięcie swojego kału po wydaleniu, rozerwanie na kawałki, a następnie intensywne wciąganie woni nosem i przyglądanie się.

A nawet nie swojego, tylko cudzego.

I zapewne właśnie dokładam do tego cegiełkę, ale akurat Twój komentarz jest jak najbardziej na miejscu. Elo.
» 6 października 2020, 12:32 #60
MamRacje: Dla wyprostowania kilka faktów:

Piłkarz to pracownik, który wykonuje zadania powierzone mu przez wybitne jednostki intelektualne. To że ktoś grał w piłkę, nie oznacza że się na niej zna. OGS wielkim piłkarzem nie był, to SAF wykorzystywał w inteligentny sposób jego atuty, aby mógł wnieść "coś" więcej do drużyny. OGS był jak Chicharito. Akceptował rolę rezerwowego i potrafił zdobyć ważną bramkę. Pytanie brzmi, czy wykazując absolutny brak ambicji (godząc się z rolą rezerwowego), nie pokazał że ma słaby charakter? I że mentalnie nie jest zwycięzcą tylko przegranym? Jak można całą karierę siedzieć na ławce? To trzeba nie mieć za grosz ambicji, chęć by coś udowodnić - jak taki ktoś ma natchnąć piłkarzy? Jak wieczny rezerwowy może wymagać od innych piłkarzy, skoro sam jako piłkarz nie wymagał od siebie niczego więcej?

Manchester United zajął 3 miejsce tylko dlatego że:
- Leicester po restarcie zapomniało jak się gra w piłkę, wygrywając tylko 2 z 10 meczów
- Tottenham i Arsenal fatalnie zaczęli sezon

Z resztą Tottenham odrobił 12 punktów straty, ale w momencie kiedy tego dokonali kontuzji doznali Kane i Son, co poskutkowało tym że znowu zaczęli głupio tracić punkty.

Jest szanowany przez zawodników, zarząd i byłych piłkarzy - skąd to wiesz?

Nie wydaje mi się, żeby piłkarze byli zachwyceni możliwością pracy z gościem, który zachowując proporcje, jest jak Jerzy Brzęczek w repce - niezły i użyteczny były piłkarz, który jako trener nigdy nic nie ugrał. To jest dokładnie ta sama sytuacja. OGS oczywiście wygrał sporo jako piłkarz, ale trzeba pamiętać, że był tylko rezerwowym, człowiekiem od zadań specjalnych. Szacunek u piłkarzy może mieć Zidane lub Lampard, którzy byli piłkarzami absolutnego topu.

Zarząd szanuje OGS, tylko dlatego że ten jest takim milutkim misiem, który się nie skarży, który pięknie mówi, dzięki temu oni mogą robić to co chcą, a jak się postawi to go zwolnią tak jak Jose.

Byli piłkarze, to jego koledzy z zespołu, więc trudno oczekiwać żeby na niego wjechali z buta.
» 6 października 2020, 15:17 #59
marekiaro17: MAMAMIALARACJE:

1. To ze ktos gral w pilke nie oznacza ze sie na niej zna ?? - Ktos kto gral w pilke na najwyższym poziomie i jest menedżerem w największym klub na wyspach sie na pilce owszem zna i To nie ulega żadnym watpliwosciam, jedynie tak w twojej głowie.

Widze ze nie masz pojęcia o funkcjonowaniu żadnej firmy, ale zapewniam cie ze nikt nie zatrudnia na nawyzszym stanowisku kogos kto nie posiada wymaganych kompetencji trenerskich/menedzerskich.

2. Wielcy piłkarze decydują o wielkich meczach a OGS naturalnie takim piłkarze byl. Ale rozumiem ze możesz nie pamiętac tamtych czasów. Mbappe, Hazard i Neymar to nie jedyni wielcy piłkarze. Wylacz Instagrama.


„Pytanie brzmi, czy wykazując absolutny brak ambicji (godząc się z rolą rezerwowego), nie pokazał że ma słaby charakter?” - ten dowcip Ci sie akurat nie powiódł.

3. Porównywanie Brzeczka z OGS to jak porównywanie roweru z BMW. Patrz punkt1.

„Nie wydaje mi się, żeby piłkarze byli zachwyceni możliwością pracy z gościem, który zachowując proporcje” - to ze tobie sie nie wydaje juz zrozumieliśmy. Tyle.
» 6 października 2020, 16:25 #58
prochuuu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 16:26

Tak, tak. Leicester zapomniało jak się gra w piłkę, Arsenal stracił na początku, a nam dopisywano 3 punkty bez rozegrania meczu bo każdemu było żal jak gramy lub Bruno grał sam przeciwko wszystkim zespołom od stycznia (1vs11). Wybierz sobie wersję, która Ci lepiej odpowiada.
» 6 października 2020, 16:26 #57
GrayMid: Ja skomentuję tylko wiarygodność tych doniesień - bzdury i tyle. Konkretne ruchy klubu jasno wskazują, że nie ma na razie poważnego zamiaru pożegnania Ole.
» 6 października 2020, 12:03 #56
Lokator23: Dawac Pochetino w koncu gosc przez cala kariere nic nie wygral wiec mozna wywnioskowac ze z nim zdobedziemy wszystko
» 6 października 2020, 11:37 #55
Hames: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 11:47

A co takiego wygrał Ole? To już nawet ten wyśmiewany tutaj Arteta zdobył chociaż Puchar Anglii i Tarczę Wspólnoty.
» 6 października 2020, 11:45 #54
Lokator23: Wygral wiecej niz Pochetino
» 6 października 2020, 11:59 #53
QsQs: Lokator23
to może Heninga Berga zatrudnić bo wygrał Mistrzostwo z Legią. Zastanów się czasem zanim coś napiszesz
» 6 października 2020, 12:01 #52
Hames: Lokator

No faktycznie, wygrał 2 razy mistrzostwo POTĘŻNEJ ligi norweskiej i Puchar Norwegii prowadząc w dodatku topowy zespół z ogórkowej ligi. Rzeczywiście, Poche nie ma do niego podjazdu. Szkoda tylko że lidze angielskiej mu już tak dobrze nie szło i doprowadził Cardiff do spadku ;) A co do Poche to faktycznie, w lidze angielskiej nic nie wygrał, ale jednak fajnie poukładał Soton a później Tottenham. Przed jego przyjściem Totki to był taki mocniejszy średniak ligowy coś jak Everton i nikt nie mówił o nich w kontekście walki o Top 6. To on zbudował potęgę obecnego Tottenhamu i jednak zrobił tam bardzo dobrą robotę dochodząc do finału LM. Z Kloppa też przez długi czas były śmieszki że wszystko przegrywa a jednak udało mu się zdobyć pierwsze poważne trofeum dopiero po 4 latach pobytu w Liverpoolu.
» 6 października 2020, 12:12 #51
Magik1990MU: Hames

a komu ty kibicujesz? Komentarze QsQsa rozumiem, bo to fan LFC. Za kim ty jesteś? Tak pytam z ciekawości?
» 6 października 2020, 12:14 #50
prochuuu: @Hames " Z Kloppa też przez długi czas były śmieszki że wszystko przegrywa a jednak udało mu się zdobyć pierwsze poważne trofeum dopiero po 4 latach pobytu w Liverpoolu."
No widzisz, a Ole chcesz wyrzucać po drugim sezonie. Cudzych broni, swoich wyszydza ;-) Tylko przypomnij sobie gdzie Live pałętało się w tabeli od tego czasu. Kiedy nazywano ich Robin Hoodem premier leauge
» 6 października 2020, 12:26 #49
QsQs: prochu

ale podczas pierwszych lat pracy Kloppa było widać, że zespół permanentnie szedł do przodu oraz osiągął po drodze 3 finały, odcisnął też swoje piętno na zespole.

I TERAZ BARDZO WAŻNE SŁOWA:
Za Solskjeara tylko dwa razy były pozytywne okresy, ale trwały tylko po 2-3 miesiące. Pierwszy gdy został "nową miotłą" mając mega prosty kalendarz w lidze i mega farta z PSG, i drugi gdy po kopaniu się po czole i zajmowaniu miejsca blisko środka tabeli dostał Bruno, który przez swoją grę odmienił końcówkę sezonu.

Teraz zespół niestety znów wrócił na ścieżkę średniactwa. Solskjear nie potrafi rozwijać zespołu i pchać do przodu przez długie okresy, odciskając swoje piętno na drużynie. Ma jedynie pozytywne, krótkie okresy które są zbiegiem kilku korzystnych okoliczności.
» 6 października 2020, 12:42 #48
Lokator23: Pytanie bylo co wygral Ole ale nie w jakiej lidze, a fakty sa takie ze to Ole wygral wiecej pucharow i nie wazne w jakiej lidze. Nie dostal tam gotowca tylko sam cos zbudowal. Nie mowie ze Poche to zly trener ale wielu z Was chyba zapomnialo jego ostatni sezon. Gdyby go nie zwolnili to Tottenham moze by spadl :) skoro tak lubicie gdybac to kto wie co by bylo
» 6 października 2020, 17:19 #47
Hames: Zmiana jak najbardziej na tak. Nie oszukujmy się, gdyby Olek nie był klubową legendą tylko jakimś człowiekiem z zewnątrz to klubowe legendy, media i 90% kibiców już dawno rozszarpałoby go na strzępy. Ale że coś tam pograł w naszych barwach to musi mieć immunitet i nie wolno go krytykować, śmieszne. Piłkarzem był dobrym i za to go szanuję ale trenerem jest po prostu miernym i nie potrafi reagować na to co się dzieje na boisku. Miejsce w top 3 to bardzo duża zasługa Bruno, który ciągnął ten zespół i dzięki któremu mamy szansę grać w europejskich pucharach. Oczywiście, to że zarząd jest beznadziejny to jedno, ale nikt mi nie powie że tym składem który mamy nie da się ograć CP czy innego Brighton. Porażki się owszem zdarzają, ale u Norwega nie widzę żadnego pomysłu na grę. Taki Everton nie ma jakoś gwiazd w zespole a jednak potrafią grać dobrą piłkę bo tam po prostu widać rękę profesjonalisty Ancelottiego. Poche ma doświadczenie w tej lidze i zrobił dobrą robotę zarówno w Soton jak i Totkach więc jestem jak najbardziej na tak. Ewentualnie Nagelsmann też jest niegłupim pomysłem o ile chciałby odejść z Lipska. Z całym szacunkiem do Olka, ale nie sądzę aby był odpowiednim trenerem dla tego klubu.
» 6 października 2020, 11:13 #46
Lokator23: Aha czyli United wygrywalo to zasluga Bruna bo sam ciagnal zespol ale juz jak przegrywaja to wszystko jest wina Ole. Skad tacy ludzie sie biora. Od czasow 500+ poziom tej strony schodzi na psy
» 6 października 2020, 11:36 #45
Diabel76: Coś tam pograł..... Aha.
» 6 października 2020, 11:37 #44
RaVUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 11:44

Ole ma słaby początek sezonu i nie jest wirtuozem taktykiem ale jakby nie patrzeć.. Przyszedł do Utd przejmując stery po Mou który sam powiedział że top 4 będzie cudemi ole prawie ten cud osiągnął, potem w LM wyeliminował psg, następny sezon 3 miejsce w lidze i półfinał LE, czy aby napewno te wyniki są takie słabe? Wygrać z Live i City to raczej aktualnie nie realne, Ole póki co wynikami ugrał to co się aktualnie dało, czy warto zmieniać trenera co dwa lata? Ja tam wolałem Pochettino odrazu po Mou ale mamy Ole i trzeba u szanować nasza legendę, to nie byle Mietek z ulicy, serca dla tego klubu mu napewno nie brakuje.
» 6 października 2020, 11:39 #43
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 11:42

Lokator23
zanim Bruno przyszedł to United się kręciło w okolicach środka tabeli z kilkunastu punktową stratą do top4 przyszedł Bruno i wszystko się odmieniło. Przypadek? Nie sądzę
» 6 października 2020, 11:42 #42
Hames: No i komentarze pod moim postem tylko potwierdzają to co napisałem :) Zamieńmy imię i nazwisko Ole Gunnara Solskjaera na Davida Moyesa i jestem ciekaw czy tak samo co poniektórzy będą go bronić? Nie wiem, ale się domyślam :)
» 6 października 2020, 11:45 #41
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 12:37

Magik1990

ale dochodził do finałów LE, Pucharu Ligi i Ligi Mistrzów (bez Alissona). Widać było rękę Kloppa co chce grać i zespół szedł cały czas do przodu.

Za Solskjeara tylko dwa razy były pozytywne okresy, ale trwały tylko po 2-3 miesiące. Pierwszy gdy został "nową miotłą" mając mega prosty kalendarz w lidze i mega farta z PSG, i drugi gdy po kopaniu się po czole i zajmowaniu miejsca blisko środka tabeli dostał Bruno, który przez swoją grę odmienił końcówkę sezonu.

Teraz zespół niestety znów wrócił na ścieżkę średniactwa. Solskjear nie potrafi rozwijać zespołu i pchać do przodu przez długie okresy, odciskając swoje piętno na drużynie. Ma jedynie pozytywne, krótkie okresy które są zbiegiem kilku korzystnych okoliczności.
» 6 października 2020, 12:37 #40
Magik1990MU: QsQs

heh, dochodził do finałów... które potem przegrywał. Tottki również doszły raz do finału LM.. i co? Są określane jako topowy zespół? Klopp wcześniej nie miał czym się bronić, wasz Liverpool również się pałętał po różnych miejscach w górnej części tabeli, a tej ręki Jurgena nikt nie widział poza kibicami LFC - i to nie wszystkimi.
» 6 października 2020, 12:52 #39
adi0220: A przy okazji nie może Edek też poszukać zastępstwa dla siebie ?
» 6 października 2020, 11:12 #38
UnitedFan07: Czyli wracamy do punktu wyjścia jak w grudniu 2018 było z Mourinho....
Woodward OUT
» 6 października 2020, 11:07 #37
Fenek: Co oni mają z tym poche? To już bardziej wolałbym Nagelsmanna. Tryb pracy poche sprawi, że będzie jak za vG albo Mou. Bunt w szatni itp. Natomiast osobiście nie spodziewam się zwolnienia Ole.
» 6 października 2020, 10:56 #36
Bylak: Ole będzie miał ciężko z tą kadra I tym terminarzem. Oby dał radę.
» 6 października 2020, 10:53 #35
RedsFan: Ciekawe, że taki Lampard to nawet jak przegrywa jest królem świata, a każdy następny Menager United po każdej porażce wysłuchuje milion spekulacji na temat zwolnienia.
» 6 października 2020, 10:34 #34
mikon70: To jest pokłosie sukcesów do 2013 roku i ery sir Alexa, kiedy United dominowało w Anglii i było w czołówce LM.
» 6 października 2020, 10:35 #33
DjTED: Dokładnie. W punkt. Trzeba jeszcze dodać, że Lampard ma 200 % wsparcie od właściciela w postaci hajsu
» 6 października 2020, 10:39 #32
klb9k: W Chelsea też tak było swojego czasu jak Roman zwalniał kolejnych trenerów. Wydaje mi się, że u nich po prostu zarząd otoczył się ludźmi znającymi się na futbolu i biznesie, który wspiera zespół i na dodatek mają trenera, który jest anglikiem, jest klubową legendą i sporo kolegów pracujących w stacjach telewizyjnych po nim nie jedzie jak coś nie wyjdzie. U nas z kolei jest negatywna aura lansowana przez media w związku z niechęcia kibiców do zarządu i polityki klubu niżeli do samego menadżera. W Chelsea nie będą latały samoloty nad stadionem z Abramowicz i Granovska out.
» 6 października 2020, 10:47 #31
dildayo: Mam wrażenie, że to nie jest tak. Wobec Chelsea i Lamparda w tamtym sezonie, ze względu na brak możliwości robienia transferów i wprowadzanie młodzieży, nikt nie miał żadnych oczekiwań. Awans do LM był pewnie brany przez nich w ciemno przed rozpoczęciem sezonu 2019/2020. W tym momencie z tego co czytałem już nie ma tak świetnej prasy chociaż i tak, słusznie czy nie słusznie, przerzuca się to na brak porządnego okresu przygotowawczego i brak możliwości zgrania nowych nabytków. U nas po odejściu SAF-a, po paśmie wielu sukcesów, jest ciągła presja na wygrywanie i trofea (co jest bardzo słuszne). Ze względu na posuchę w tym temacie presja jest coraz większa
» 6 października 2020, 10:53 #30
DevoMartinez: Niestety Ole zupełnie nie adoptuje założeń taktycznych pod obecną formę i zawodników których ma na boisku więc i pod możliwości zespołu. Nie wiem czemu tak się dzieje. Gramy ciągle tym samym ustawieniem, co gorsza mając taki wybór w srodku pola na szybkich rywali wytaczamy dwa wozy z węglem Matica i Pogbe. Skoro nasi boczni obrońcy wychodzą tak wysoko to równie dobrze możnaby zagrać 3-5-2 czasami z niektorymi rywalami. Serio nie rozumiem tego bo to przecież nie sam Ole tylko cały sztab doświadczonych ludzi. Jasne można rywalom narzucać własny styl iniech on się martwi ale wtedy kiedy zespół jest w formie a nie kiedy niczym tonący ledwo utrzymuje się na powierchni, wtedy trzeba się chwytać wszystkiego by wygrać. :/
» 6 października 2020, 10:33 #29
SmokuUtd: To było tak, przyszedł Bruno, zagrali z Pogba, zadziałało, super, i już do końca polecieli z takim składem. Nie chcę się wymądrzac, bo to nie o to chodzi, ale tak to pewno każdy z nas by umiał.
» 6 października 2020, 11:01 #28
DevoMartinez: A to nie było tak, że jak przyszedł Bruno to Pogba nie grał bo miał operacje i nie grał prawie do końca marca? ;)
» 6 października 2020, 11:12 #27
SmokuUtd: Mogło i tak być z początku. Kluczowy był jednak Bruno, i to na tym koniu pojechaliśmy :)
» 6 października 2020, 11:26 #26
Oficer: Zaczyna się. Ole bedzie mial teraz presje jak cholera. Poche fajny trener ale narazie dajmy spokoj.
» 6 października 2020, 10:29 #25
pbskarpy: Będzie jak z Mou. Czyli będą obwiniać trenera za słabe okno.
» 6 października 2020, 10:28 #24
dildayo: Prawda jest taka, że czeka nas ciężki terminarz. Na tapecie mamy Newcastle, Chelsea, Everton, Arsenal. Patrząc na formę trzech ostatnich ekip to Chelsea i Everton strzelają dużo bramek i potrafią kontrolować mecze. Nie wyobrażam sobie, żebyśmy mieli zdobyć tylko jakieś ochłapy punktowe w tych meczach ale jeżeli tak będzie a Ole rzeczywiście jest na cenzurowanym to może być różnie
» 6 października 2020, 10:24 #23
OldMUTrafford: Teraz go nie zwolnia bo przed MU masakrycznie ciężkie kilka meczów ktore mogłyby zepsuć początek Poche w MU.
A tak to Ole przyjmie baty i za 2-3 tyg wypad ( słuszny zresztą) a Poche wejdzie na słabsze mecze.
» 6 października 2020, 10:23 #22
QsQs: z tego co pamiętam to Solskjear też wchodził na słabsze mecze w lidze po Mourinho.
» 6 października 2020, 10:29 #21
mycka86: Takie newsy dobrze się klikają. Za każdym razem, gdy OGS podwinie się noga, będzie ich wysyp.
» 6 października 2020, 10:21 #20
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.10.2020 10:24

wreszcie coś się ruszyło,
przecież zarząd widzi, że w tamtym sezonie grę to odmienił Bruno a nie Solskjear. Do czasu przyjścia Portugalczyka zespół pelętał się w okolicach środka tabeli. Widać, że ma średnie pojęcie o taktyce, a jak w jego sztabie zajmuje się tym gość z poprzedniej epoki (Phelan) to na prawdę coś tu nie gra. Gość miał tylko dwa dobre okresy, pierwszy jak został nową miotłą i drugi kiedy uratował go Bruno, który odmienił grę na jakiś czas. Reszta meczów to kopanie się po czole, porażki, remisy i zwycięstwa na przemian. Z początkiem sezonu dominują United takie drużyny jak Brighton (która pechowo przegrała) i Crystal Palace.
» 6 października 2020, 10:18 #19
Drzejkob: Najgorzej... Znów ruszy błędne koło..
» 6 października 2020, 10:20 #18
SmokuUtd: Co racja to racja.
» 6 października 2020, 10:30 #17
DevoMartinez: No taktycznie w tym sezonie te same błędy co mecz. Obrońcy boczni wysoko i brak zabezpieczenia. Do tego Pogba na DM nie dający pewności lini obrony i marnujący swój ofenstywny potencjał. No to jeszcze do tego dokupujemy van Beeka. Sorry ale nie rozumiem tego.
» 6 października 2020, 10:36 #16
DailySmoker: Jak news leży to nawet mirror widzę wiarygodne źródło
» 6 października 2020, 11:01 #15
DjTED: Taa jasne. Przyjdzie Poche i Maglajer, Lindeloff czy DDG jak za dotknięciem magicznej różdżki przestaną popełniać błędy w obronie.. Szanujmy sie
» 6 października 2020, 10:15 #14
Me89v2: No ale może team zacznie jako kolektyw się poruszać i nie tworzyć takich dziur na boisku. Wiele moze się zmienić przy lepszym taktyku. To co nie może się zmienić to indywidualne babole. To prawda
» 6 października 2020, 10:28 #13
DjTED: Przecież bardzo dobrze się ruszali w zeszłym sezonie. Był kolektyw. 2 część sezonu (do wypompowania) graliśmy świetnie. Nawet Pogba jeździł na tyłku. Dużo bramek i fajnych akcji. Obrona grała świetnie. Nie wiem co się stało z tymi zawodnikami.
» 6 października 2020, 10:36 #12
HXDC: Spokojnie TED, zaraz się rozkręci
» 6 października 2020, 10:54 #11
Maniek2728: Ha ha zaczyna sie.
» 6 października 2020, 10:13 #10
united30: Coś mi sie wydaje ze jeszcze jedna wpadka i sie Ole pożegna :(
» 6 października 2020, 10:12 #9
Mariushek1993: Tak się zastanawiam niby Ole jest trenerem, którego kiedyś prowadził SAF, jego asystentem jest asystent który współpracował z SAF + Carrik więc jakieś pojęcie o prowadzeniu powinni mieć. Nie wiem czy to dobry pomysł, żeby zmienić trenera, skoro podejście zawodników się nie zmieni to nadal będą grali to co do tej pory.. Jakoś końcówkę sezonu mieli niezłą, więc może po przerwie wrócą na odpowiedni poziom.
» 6 października 2020, 10:10 #8
Puszek2100PL: Nie popadajmy znowu w paranoje. Ole musi dokończyć sezon. Dostał teraz fajnych piłkarzy. Konkurencja jest spora. W styczniu przyjdzje mega talent. Naprawde niech zarząd bedzie cierpliwy. Zwolnienie ole jest najgorsza rzeczą jaką można zrobić teraz
» 6 października 2020, 10:06 #7
levy181: Źródło słabe ale powinno cos się dziać w tej kwestii
» 6 października 2020, 10:05 #6
SmokuUtd: Teraz będzie to co zawsze: menadżer ma pełne poparcie, wierzymy w jego projekt itd. A potem ciach, i do widzenia. Patrząc na terminarz, obawiam się że to bardzo prawdopodobne
» 6 października 2020, 10:05 #5
Greenlife: artykuł pod gównoburze.
» 6 października 2020, 10:04 #4
Me89v2: Kocham Ole jako bylolego gracza. Ale nie oszukujmy się, niestety obecny sztab nie doprowadzi do tego, że zbliżymy się do topu. Lezy taktyka u nas, widać to w każdym meczu gdy ludzie stoją, formacje względem siebie bez ładu i składu, i nikt nie wie co ma robić. Liczymy jedynie na przebłyski.
» 6 października 2020, 10:02 #3
Magik1990MU: Lustereczko... i wszystko jasne. Po co wrzucacie newsy tego szmatlawca?
» 6 października 2020, 10:00 #2
SleepyHollow: W obecnej formie, przy takim terminarzu, to taka roszada nie jest nie możliwa.
» 6 października 2020, 09:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.