Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United podjął decyzję w sprawie Odiona Ighalo

» 24 marca 2020, 09:33 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Wypożyczenie Odiona Ighalo do Manchesteru United kończy się 31 maja. Jak informuje Daily Mail, Czerwone Diabły podjęły decyzję w sprawie przyszłości nigeryjskiego napastnika.
Manchester United podjął decyzję w sprawie Odiona Ighalo
» Manchester United chce zatrzymać Odiona Ighalo na kolejne lata
Czy Manchester United powinien wykupić Odiona Ighalo?
Manchester United jest zdecydowany wykupić Ighalo z Shanghai Shenhua. Chiński klub domaga się 15 milionów funtów za swojego zawodnika.

Według informacji Daily Mail, wypożyczenie Ighalo do Manchesteru United wygasa 31 maja, a zatem miesiąc wcześniej, niż większość umów. Czerwone Diabły musiałyby renegocjować warunki kontraktu z Shanghai Shenhua, jeśli sezon Premier League będzie rozgrywany w czerwcu.

Włodarze Czerwonych Diabłów są natomiast zdecydowani, aby zatrzymać Ighalo na Old Trafford na dłużej. Nigeryjczyk pokazał się ze znakomitej strony w dotychczasowych występach – w 8 spotkaniach zdobył 4 bramki.

Shanghai Shenhua za swojego zawodnika domaga się 15 milionów funtów. Manchester United nie musiał jednak płacić kwoty odstępnego chińskiemu klubowi za wypożyczenie, bo zgodził się pokrywać 130 tysięcy funtów z 300 tysięcy funtów, które Ighalo otrzymuje jako tygodniowe wynagrodzenie.


TAGI


« Poprzedni news
UEFA przesunęła termin finału Ligi Mistrzów i Ligi Europy
Następny news »
Ferdinand: Słyszałem same pozytywy na temat Greenwooda

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (106)


NoName222: Powtórka meczu Portugalia Hiszpania z Mundialu 2018 na TVP Sport. Jakby ktoś stęsknił za babolami Davida lub w ogóle za piłką nożną to zapraszam na seans :)
» 26 marca 2020, 19:45 #94
kamtor: Ed powinien dzialac poniewaz za darmo beda do wziecia japhet tanganga matthew longstaff ryan fraser do rotacji wsam raz
» 26 marca 2020, 13:14 #93
jassaj: Oj ja bym nie był taki pewien niczego, kto i za ile będzie. Po pierwsze- najbardziej oczywiste, każdy z nich może jeszcze przedłużyć kontrakt, po drugie może to za nich w obecnej sytuacji zrobić FIFA wydłużając kontrakty np do grudnia, po trzecie wgl. to okienko to może być kosmos, bo dokładnie teraz czytałem, że planują zrobić okienko transferowe trwające pół roku aż do stycznia, żeby mniejsze kluby mogły na bieżąco robić transfery i ratować budżety więc zgadzam się, że Ed powinien trzymać rękę na pulsie bo napewno przy takim zamieszaniu dobre rozeznania może sprawić, że ktoś bardzo skorzysta a ktoś bardzo straci (ceny powinny pójść w dół, ale to już trzeba mieć trochę wiedzy, żeby porównać jak to rzeczywiście będzie wyglądać, bo co z tego, że nominalnie ceny spadną jak kluby będą tak dostawać w pupe finansowo, że np. 10 mln będzie dla nich cenniejsze niż 100 mln rok temu)
W każdym razie w tym roku bardziej niż kiedykolwiek będę bronił Eda bo tak naprawdę jeszcze nikt nie wie co to będzie i rozumiem, że Ty napisałeś tylko swoje propozycje ale jeszcze miesiąc-dwa i zacznie się tradycyjne ciśnięcie po "bankierze", że nic nie potrafi, kiedy sytuacja jest taka, że na dobrą sprawę nie wiadomo co się będzie działo jutro i czy OT nie zaorają żeby zrobić tam szpital polowy (to taka hiperbola, uprzedzam, nikt nie musi się silić i mi tłumaczyć, że to absurd) a co dopiero przewidzieć transfery na ten sezon :/
» 26 marca 2020, 13:29 #92
RedsFan: Problem w tym, że my mamy zawodników do rotacji, brakuje nam podstawowych graczy. Już wolę widzieć na boisku piłkarzy z Akademi, niż jakichs longstaffow. Moim zdaniem nawet James na ten moment, to tylko ławka.
» 26 marca 2020, 14:10 #91
Kamil01GGMU: Shanghai Shenhua have offered Odion Ighalo a two year extension worth more than ÂŁ400,000 a week #mulive [sky]
» 26 marca 2020, 11:48 #90
MiSt: Jeśli wybierze United i czterokrotnie mniejszą tygodniówkę to pokaże prawdziwe przywiązanie do United. Swoje już w Chinach zarobił i możliwe, że będzie wolał spełniać marzenia w United. Mam nadzieję, że zostanie :)
» 26 marca 2020, 11:59 #89
rizx: Z drugiej strony jeśli wybierze Chiny nie można mu tego mieć za złe, że chce zabezpieczyć resztę swojego życia i życia swoich dzieci :)
» 26 marca 2020, 12:18 #88
Joker77: Nawet z niższymi zarobkami w United,spokojnie zabezpieczy siebie i rodzine.
» 26 marca 2020, 12:22 #87
jassaj: Myślę, że bardziej chodzi o to, że nie można nikogo winić, że wybiera korzystniejszą dla siebie opcję przedkładając ją przed "Abstrakcyjne ideały". Jasne, że zawodowy piłkarz, grający nawet za 10 tys. funtów tygodniowo przy odpowiednim zarządzaniu forsą jest w stanie zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę, bo umówmy się, nawet takie pieniądze to już "luksus" dla większości ludzi na świecie. Jednak z drugiej strony, jeżeli ktoś zaproponuje 100 tysięcy, 300 tysięcy, 500 tysięcy to czemu nie skorzystać ? Wtedy można jeszcze bardziej zabezpieczyć swoją rodzinę, bliższą i dalszą. Chłopaki z Afryki często mają takie założenie, że np. finansują całe wioski z których pochodzą itd itd. Pozatym, to jest tylko i wyłącznie ludzki wybór. Jeżeli będzie mu zależało na grze konkretnie w United i zgodzi się na obniżkę płacy- chwała mu za to, polubię gościa jeszcze bardziej, ale jak wybierze Chiny- no cóż, jego prawo, ślubu nie braliśmy, żeby było "na dobre i na złe". Niektórym tak łatwo przychodzi dyspozycja cudzym zarobkiem, rzeczywistym i potencjalnym, ale już widzę, jak Ci sami ludzie odrzucają propozycję pracy za 10 tysięcy dla pracy za 5 tysięcy, przy założeniu, że robią to samo, tylko dlatego, że bardziej lubią firmę A od firmy B. To kwestia ludzkiego systemu wartości, jeden będzie żył w wyobrażeniu, że klub piłkarski to świętość a miłość do abstrakcyjnego tworu jest równie silna jak miłość do tej jedynej kobiety itd itd a drugi powie- aleś Ty głupi- przecież to tylko przedsiębiorstwa pod danymi logotypami, jaka wspólnota ? Co roku inny zestaw ludzi, inni piłkarze i prezesi i rzesze "fanów", których łączy jedynie to, że kupili takie same koszulki. Jest szansa zarobić to zarabiam. Powiem szczerze im jestem starszy tym bardziej rozumiem nie tylko to pierwsze ale też drugie podejście... Nie każdy musi być "tym prawilnym ziomkiem, umierającym za ideały" ale to nie znaczy, że jest zły i wgl :/
» 26 marca 2020, 13:40 #86
Diabelred: rmf24.pl/sport/news-rewolucja-w-lidze-chinskiej-to-koniec-gigantycznych-zarobkow,nId,4230111
sport.pl/pilka/7,64946,25546891,rewolucja-w-chinskiej-pilce-noznej-koniec-ogromnych-wynagrodzen.html

Takze jakos nie chce mi sie wierzyc w te 400 tys/tydz.
» 26 marca 2020, 14:13 #85
zagor21: 9gag.com/gag/aj5eAG0

:D
» 26 marca 2020, 04:05 #84
Magik1990MU: hahahaha. dobre!
» 26 marca 2020, 06:58 #83
BrodaUTD: Ja dalej twierdzę że sa cele które nie traktujesz jako zdobycz na (sezon) a jako punkt kocowy, docelowy. Ale może to głupie myślenie małolata który, że dużo sobie wyobraża i brnie w to dalej. Ale nie każdy musi być jak inni. Aby zdobyć puchar a już za chwile jest inne trofeum do zdobycia. Za które odda więcej niż za te zdobyte. Sztuka jest wejść na szczyt i się tam utrzymać a nie żeby tylko zdobyć bo w tym wszystkim aa ambicje i spory żeby udowodnić i się wywyzszac kto to czego nie zdobył.a co do czego to majonez😁😁
» 26 marca 2020, 03:12 #82
Ciechanek: Na tvp sport od 20min leci film o George'u Beście.
Właśnie jest finał z 1968 w tym momencie
» 25 marca 2020, 22:10 #81
DailySmoker: Roxyx tu zobaczyć mozesz:)
footballia.net/matches/manchester-united-ac-milan-european-cup
» 26 marca 2020, 06:37 #80
kckMU: Zobaczcie co Cesc wyznał po latach:

"- Byłem kapitanem, zawsze czułem na sobie presję. Musiałem prowadzić tę drużynę, abyśmy mogli coś wygrać. Dawałem z siebie wszystko. Czasami wracałem do domu po porażce i płakałem. Nie spałem po nocach, cierpiąc. A potem siedziałem w autobusie i słyszałem śmiech niektórych piłkarzy, myślących już o tym, co będą robić później - wspomina Fabregas.

- Trwało to kilka lat. Graliśmy piękny futbol i podobało mi się to. Naciskałem jednak na samego siebie, robiłem, co tylko mogłem i w pewnym momencie poczułem się trochę samotny. Szczególnie w ciągu ostatnich dwóch-trzech lat czułem, że Samir Nasri i Robin van Persie byli jedynymi graczami, którzy są na moim poziomie mentalnym i technicznym. To nie arogancja, po prostu tak czułem w tamtym czasie - dodał.

- Wiele rzeczy przychodziło mi do głowy, a jednocześnie czułem się pusty. Byłem wyczerpany fizycznie i psychicznie, wiedząc, że daję z siebie wszystko. Wiedząc o kilku transferach, które klub mógł zrobić, a które nie doszły do skutku. Widząc zachowanie niektórych graczy, poczułem, że chcę spróbować czegoś innego. Gdyby nie to, nie opuściłbym wtedy Arsenalu - zakończył."

I to ze w Arsenalu od dłuuugich lat grają miękkie osobowości to wiemy. Bardziej mi chodzi o to, jak ważnym jest posiadanie w składzie tych słynnych i upragnionych liderów. Tak na boisku jak i - przede wszystkim - w szatni. Nie mam wątpliwości, że mając na ten moment Ole, Carricka, Maguire'a, takich piłkarzy jak McT i Rashford, a od niedawna też Bruno, będziemy szli w dobrą stronę. To jest zupełnie inny zespół pod względem charakteru i determinacji niż za vG czy Jose.
» 25 marca 2020, 18:41 #79
tom93: Cesc dobry chopok wiadomo. Facet próbuje się trochę wybielić przed fanami, którzy do dziś mu nie zapomnieli zdrady. A faktem jest, że sam sobie nawarzył piwa m.in. tekstami, że mogą go zabić jeśli kiedykolwiek zobaczą go w koszulce Chelsea czy coś w tym stylu...No i wykrakał :D A potem się dziwią. Możliwe, że jako kapitana zżerała go ta beznadzieja kadrowa wokół, jednakże jak przyszła Barca to lekko zbłaźnił się tym dopłacaniem do transferu byle tylko się czasem nikt nie rozmyślił. Tak trochę średnio jak na kapitana...A transferem do niebieskich to zaorał całą swoja karierę.
» 25 marca 2020, 21:13 #78
piter100000: Jakby tak wyciąć nazwiska z tego tekstu to wyłania się obraz mentalny okręgówki w Polsce
» 25 marca 2020, 21:57 #77
jassaj: Z tym, że kwestia tego zabijania za założenie koszulki Chelsea to z tego co kojarzę to bujda i efekty wybujałej fantazji kibiców Arsenalu. A to, że chciał dopłacić do transferu do Barcelony ? no kurde, niby średnio, ale chciał wrócić do miejsca w którym się wychował, "do domu", do klubu, który liczył się na arenie międzynarodowej w przeciwieństwie do jego ówczesnej drużyn. Nie zrobił cyrku żaląc się, żę jest niewolnikiem, bojkotując treningi, udając kontuzje itp. Wziął sprawy we własne ręce i odszedł, jak zresztą każdy lepszy zawodnik w tamtym okresie (Henry,Fabregas,Van Persie, Nasri a nawet taki Clichy, Adebayor czy inne Songi). Może powrót do Chelsea niezbyt fortunny bo to tak jak odejść z United do Realu i wrócić do City,niefortunne są teżnapewno teksty, że dziękuje Bogu za szansę gry w Chelsea. A napewno totalny brak szacunku za "aferę" gdzie kopał sobie piłkę w parku, w miejscu gdzie był zakaz, trafił nią w głowę małego chłopczyka, uszkadzając mu mózg po czym uciekł i jeszcze udawał, że to nie on. Za to można się go czepiać
» 25 marca 2020, 22:32 #76
BrodaUTD: Nic dodać nic ujac☺ przyznanie się do bledu(mezczyny) to rzecz prawie ze nie realna za to ogromny+ ludzką rzeczą błądzić, lub udawać Grekówm
» 26 marca 2020, 02:54 #75
Devil156PL: "Gdy Liverpool wygra ligę, nastąpi wtedy koniec świata"

~ Mario Balotelli w 2012 roku
» 25 marca 2020, 16:56 #74
jassaj: Jest w tym coś "magicznego" kiedy dodatkowo uświadomisz sobie, że mówi to Włoch, grający w Brescii, która jako część Lombardii faktycznie przeżywa "koniec świata" :o
» 25 marca 2020, 22:33 #73
kamtor: Zamiast koulibali to upamecano
» 25 marca 2020, 16:40 #72
Joker77: Kto to ?
» 25 marca 2020, 16:48 #71
Bylak: Joker77 chyba kiepsko sie interesujesz, ze nie wiesz kto to Upamecano.
» 26 marca 2020, 09:04 #70
Joker77: Nie mam ostatnio zbytnio czasu,po ponad 20 letnim kibicowaniu United przyszedł czas ze spędzam go z dziećmi i rodzina a nie śledzę wszystkich lig i piłkarzy na bierząco.
» 26 marca 2020, 11:03 #69
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 15:01

Ale debata z tym Liverpoolem czy im sie należy czy nie. Od strony fair play i sportowej jak najbardziej, bo swoją grą na to zasłużyli, ale jako fan MU, gdzie to nasz smiertelny wróg, który tym mistrzostwem zblizylby sie do nas jestem na NIE, kij im w oko, anulowałbym. Dogranie? To tez opcja i raczej bylo by pewne, ze wygrali by tytuł. Więc reasumując gdybym był tylko fanem piłki to byłbym za daniem tytułu lub dograniem, ale jako fan MU ja się mega cieszę, ze ten tytuł jest szansa anulować, trudno mają pecha i dobrze haha.
» 25 marca 2020, 15:00 #68
kamilpe: Osobiście wolałbym jako fan United dać im tytuł i żyć w spokoju niż anulować przez to co się teraz dzieje na świecie. To nie jest pech Liverpolu tylko kryzys całego świata.
» 25 marca 2020, 15:20 #67
Magik1990MU: a co z resztą stawki? Bo ciągle tylko Liverpool i Liverpool. Tymczasem na PL się składa jeszcze 19 drużyn.
» 25 marca 2020, 15:26 #66
Kilerek7: A jak my przegraliśmy punktami tytuł to mniej bolało? Anulowac i koniec.
» 25 marca 2020, 15:44 #65
awe: Kilerek7, chyba chodzi ci o sezon 2011/2012 wtedy przegralismy roznica bramek a nie punktami bo prawie zawsze to walsnie roznica pkt zawaza o tytule :P
» 25 marca 2020, 16:44 #64
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 16:52

Możliwe, nie pamiętam już, w każdym razie to dopiero było bolesne, a nie anulowanie tytułu.
» 25 marca 2020, 16:52 #63
piter100000: Należy czy nie należy. Co to w ogóle za biadolenie. Zgadzam się w 100% z tym co pisali wcześniej jassaj i Magik i dodam tylko od siebie, bo nie wiem czy ktoś o tym wspominał. Gdyby to nie był Liverpool, ten biedny bez tytułu od 30 lat to w ogóle nie byłoby dyskusji na ten temat. City, Chelsea czy United w takiej sytuacji nikt by się nie przejmował. A teraz najlepiej mieć wszystkich w czterech literach i to oficjalnie i tytuł dajmy Liverpoolowi, a reszcie anulujmy sezon. No cyrk na kółkach
» 25 marca 2020, 21:51 #62
DaredevilUtd: Zestawienie najlepszych sprintow we wszystkich naszych meczach, nie ukrywam, że najszybszy nasz zawodnik w tym sezonie jest dla mnie zaskoczeniem :)
Chelsea = James (33,52 km/h)
Wolverhampton Wanderers = Rashford (33,33)
Crystal Palace = Rashford (36,32)
Southampton = James (34,24)
Leicester City = James (35,04)
West Ham United = James (33,81)
Arsenal = Rashford (35,53)
Newcastle United = James (34,09)
Liverpool = Rashford (33,39)
Norwich City = Rashford (33,70)
Bournemouth = Rashford (33,67)
Brighton & Hove Albion = Rashford (36,15)
Sheffield United = James (35,70)
Aston Villa = James (35,08)
Tottenham Hotspur = Rashford (34,39)
Manchester City = Lingard (34,43)
Everton = Fred (37,29)
Watford = Rashford (34,39)
Newcastle United = Andreas (34,68)
Burnley = James (36,90)
Arsenal = James (34,41)
Norwich City = Williams (34,04)
Liverpool = James (36,50)
Burnley = Jones (34,44)
Wolverhampton Wanders = Lindelof (35,17)
Chelsea = James (34,09)
Watford = Chong (35,47)
Everton = Greenwood (37,60)
Manchester City = James (35,21)
» 25 marca 2020, 13:02 #61
Noowak: Szybkość jest ważna ale bez przesady. Jeżeli ktoś jest szybszy pół sekundy w biegu na 100 m to zrobi to rożnicę jakoś ale nie dużą. Messi jest bardzo wolnym piłkarzem przy piłce i poza nią a wkręca każdego i wszystko kończy
» 25 marca 2020, 13:43 #60
Dejfmi: Messi jest bardzo wolny z piłką przy nodze? Chłepie ochłoń
» 25 marca 2020, 14:40 #59
GandiGanda: Dzień 1453, populacja devilpage nadal nie widzi że Nowak to troll i odpisuje mu na komentarze.
» 25 marca 2020, 15:16 #58
Dejfmi: Gandi nie siedzę tu 24/h, teraz zaglądam bardzo sporadycznie :) nie mam pojęcia czy chłop jest na tyle niepoważny żeby nie zwracać na niego uwagi
» 25 marca 2020, 15:45 #57
GandiGanda: Spoko post ten byl bardziej humorystyczny, tak, co nie zmienia faktu że gość jest niepoważny
» 25 marca 2020, 17:04 #56
RedsFan: Panowie nie potraficie już komentować bez spiny?
» 25 marca 2020, 19:41 #55
karol100: Nikomu nic się nie należy. Nie zdobyli wystarczającej liczby punktów więc mistrzami nie są. Proste.

Jak pójdziesz do sklepu po piwo, a przed samym sklepem zawrocisz i pójdziesz do domu, to masz piwo czy nie?
» 25 marca 2020, 09:19 #54
toporminator: Twoje alegoria z piwem i sklepem niestety nie ma logicznego uzasadnienia.
To tak jakby w formacie ligowym chodziło nie o pokonaniu przeciwników, zdobyciu większej ilości punktów niż reszta, a o sam cel punktowy, jakby mistrzostwo miało dać 90 pkt (kupienie piwa).
W rzeczywistości chodzi o to żeby być najbliżej kupienia piwa z całej stawki tych co po to piwo się wybrali. To sanowi o mistrzostwie. Był już sezon w PL gdzie do mistrzostwa wystarczyły 82 pkt, był też taki gdzie LFC zbliżyło się do 100 i musieli zadowolić się drugim miejscem za City.
W formacie ligowym po piwo nie idziesz sam, to nie wyzwanie jak Mount Everest gdzie albo się jest na szczycie albo nie i nie ma znaczenia czy utknąłeś w połowie czy przy samym szczycie.
Format ligowy to wyścig, po jedno piwo idzie 20 facetów (kluby). Umawiacie się przed startem że wyścig trwa 38 dni (kolejki ligowe) w którym przepychacie się wzajemnie łokciami (mecze). Każde przepchnięcie przesuwa Cię bliżej sklepu, jak przepchną ciebie stoisz w miejscu.
Wg Ciebie wygrywa ten który pierwszy dojdzie do piwa? Nie, wygrywa ten który po 38 dniach będzie tego piwa najbliżej.
W tym sezonie układ się rozpadł. Po 29 dniach wyścig został przerwany, żadnych przepychanek nie będzie. Jednak nadal jedna drużyna przepychała się prawie nie do powstrzymania i wyprzedza resztę o mile.
Zarówno lider jak i ostatni w tabeli nie mają szans na kolejną przepychankę by odmienić losy wyścigu.
Moim zdaniem skoro wyścig skończył się przedwcześnie dla wszystkich i wina za to jest odgórna, nikt nie jest nią obarczony, NAJUCZCIWIEJ jest dać piwo temu, który na etapie przerwania wyścigu był tego piwa najbliżej, szczególnie że wszyscy o zdrowych zmysłach wiedzą, że reszta wyścigu byłaby tylko formalnością.

9 kolejek nie zostało rozegranych, ale weźmy pod uwagę że 29 tak. To ogromna nadwyżka powyżej 50%. W każdych wyborach, decyzjach itp, decyduje większość. tutaj mamy rozegrane 3/4 sezonu. Dla mnie to wystarcza żeby dać mistrza LFC, mimo iż jako fan United ubolewam na tym. Jednak uczciwość i zdrowy rozsądek są cechami dla mnie ważniejszymi niż sympatyzowanie bądź nie z danym podmiotem.
» 25 marca 2020, 12:31 #53
Petrus147: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 13:40

No i co z tego że jest najbliżej jak i tak jest za daleko.

Oczywiście może jakiś sprzedawca wyjść kawałek i podać ale wtedy to piwo będzie podarowane a nie zdobyte.
» 25 marca 2020, 13:37 #52
Magik1990MU: wszystko fajnie, ale samo piwo nie jest celem każdego uczestnika. Niektórzy za cel sobie postawili dostanie się do samego sklepu, tak by móc powalczyć w kolejnym wyścigu również i o inny gatunek piwa. Końcówka stawki walczy natomiast o to, by nie dorwała ich straż miejska i nie umieściła w wytrzeźwiałce na minimum rok. Tu nie ma tak, że jeden wygrywa, a reszta może mu pogratulować i powdychać przy tym opary złotego trunku. Przy uznaniu obecnego stanu wyścigu wielu uczestników będzie poszkodowanych na różne sposoby.
» 25 marca 2020, 13:42 #51
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 13:49

No to żeście popłynęli z filozofią.... Dla mnie sprawa w gruncie rzeczy jest o wiele prostsza. Nawet jakby Liverpool punktowo zapewnił sobie tytuł- sezon nie zostanie dograny. Nie ma go. Nie ma sezonu- nie ma mistrza. Już kilka razy to pisałem, już oberwałem, że jestem zakompleksiony na punkcie Liverpoolu, już pisałem, że świat nie kręci się wokół Liverpoolu, ale to powtórze. Oprócz Liverpoolu w lidze jest 19 innych drużyn i każda, nie zależnie o co walczy powinna być traktowana w miarę równo. Oczywiście obecnie jeżeli sezon nie zostanie dograny, to nie ma szans, na równe wyjście dla wszystkich, więc powinno być ono najkorzystniejsze dla większości, Jeżeli ktoś mówi, że nie można anulować sezonu, bo Liverpoolowi brakuje 6 punktów do mistrzostwa to mi ręce opadają. Bo co powiedzieć o Bournemouth, któremu na dzień dzisiejszy brakuje 1 punktu do utrzymania, a raczej, gdyby mieli jeden punkt więcej to byliby bezpieczni
Nie ma to nie ma. Koniec kropka, nie ma spotkań, nie ma tytułów, inną kwestią jest potrzeba ewentualnych odszkodowań dla klubów, które nie awansują i ustalenia kolejki do LM,LE ale to głębszy temat i na inną rozmowę
» 25 marca 2020, 13:49 #50
Joker77: @jassaj

Powiem krótko

RACJA
» 25 marca 2020, 16:46 #49
toporminator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2020 12:32

@jassaj
Kij ma dwa końce. W tej sytuacji ZAWSZE ktoś będzie mógł się czuć poszkodowany.
Wg Ciebie Bournemouth jest poszkodowane bo brakuje im 1 pkt do utrzymania? To co ma powiedzieć LFC który ma 20+ punktów przewagi? Czy nie czyni ich to 20x bardziej poszkodowanym? ;)
Każdy jest kowalem własnego losu, to nie wina 19 innych drużyn że Bournemouth brakuje jeden punkt. Mieli tyle samo czasu na zdobycie większej ilości co reszta. Oczywiście mogli odmienić losy i awansować w końcówce sezonu ale takie gdybanie nie ma sensu, każda drużyna mogłaby w takim razie oczekiwać 9 zwycięstw i domagać się gry w LM, bo przecież to możliwe!
Trzeba się trzymać tego co jest pewne - po 29 kolejkach Bournemout było jedną z trzech najsłabszych drużyn w lidze.
Anulowanie sezonu stwarza bowiem znacznie więcej niedorzecznych sytuacji i w moim odczuciu lista pokrzywdzonych będzie znaczenie dłuższa.
1. LFC bez mistrzostwa
2. drużyny bijące się o awans do PL? Co z nimi? anulujesz sezon i pozbawisz je szansy na awans mimo rozegrania 3/4 sezonu?
3. Awans do LM - anulowanie sezonu sprawia że drugi sezon z rzędu do LM awansowałby Tottenham, który jest dopiero 8 w tabeli i kompletnie na to nie zasługuje. Pozbawiasz tym samym awansu i kilkudziesięciu milionów funtów za udział w tych elitarnych rozgrywkach takie Leicester, które jest 3 i ma 12 pkt więcej od Kogutów.
4. Anulowanie sezonu sprawa, że wszelkie rekordy bramkowe, asysty, czyste konta itp odchodzą do lamusa? Co z piłkarzami którzy osiągnęli życiowe rezultaty? Chcesz im to wymazać?


Dla mnie to jest proste - jeśli sezonu nie da się dokończyć w żaden sensowny sposób i mielibyśmy wybrać między anulowaniem go a przyjęciem wyników na tym etapie na którym stanęło, dla mnie sprawa jest klarowna:
1. sezon został przerwany odgórnie, nikt nie ponosi za to odpowiedzialności, a sytuacja jest tak samo ciężka dla każdej z drużyn, zarówno czy dotyczy to sukcesu (LFC mistrzem, Leiceser w LM, utrzymanie w PL, awans do PL) czy też porażki (brak LM, brak utrzymania, brak awansu).
2. sezon został rozegrany w 3/4. Każdy miał tyle samo czasu na zdobycie punktów. Uczciwiej dla mnie jest przyjąć że jak drużyna taka jak Bournemout przez 3/4 sezonu okazała się jedną z 3 najsłabszych ekip, to należy ją wymienić na drużynę z Championship, która przez 3/4 sezonu okazała się jedną z 3 najlepszych.
» 26 marca 2020, 12:29 #48
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 09:09

Rooney: "Liverpool był fantastyczny. Włożyli w to mnóstwo pracy i w pełni zasłużyli na ten sukces. Pomyślcie sobie, że czekacie na tytuł przed 30 lat, a potem zostaje on wam odebrany w takich okolicznościach.Mam w sercu Everton, grałem w Manchesterze United i jest taka cząstka mnie, która myśli, że anulowanie sezonu byłoby dobre. Ale jednak nie"
Ferdinand: "Widzieliście, co działo się przed stadionem w Paryżu, gdy PSG grało z Borussią Dortmund w Lidze Mistrzów. I co, uważacie, że po 30 latach oczekiwania na mistrzostwo, kibice Liverpoolu zostaną w domach, gdy przyzna im się tytuł? Po prostu unieważnijmy sezon"

Nie wiem z kim się bardziej zgadzacie ale moim zdaniem widać tutaj różnicę klas pomiędzy Rooneyem a Ferdinandem. Przegrać a zachować się jak wygrany wobec zwycięzcy to rzecz trudna dla wielu.
» 25 marca 2020, 09:08 #47
jochasio: Tylko że Liverpool jeszcze niczego nie wygrał. A wypowiedź Rooneya jest ucięta, dalej mówi coś w stylu że jedyna sprawiedliwa opcja to dogranie sezonu, bo przyznanie mistrzostwa którego co by nie było nie wygrali jest tak samo niesprawiedliwe jak anulowanie sezonu.

A klasy Rio to raczej nie brakuje i nie brakowało nigdy z tego co pamiętam :)
» 25 marca 2020, 09:16 #46
Noowak: Mówi że sezon trzeba dograć ale że nie wyobraża sobie anulowania całego sezonu dotychczasowego.
» 25 marca 2020, 09:27 #45
jochasio: A jak się nie uda dograć to trzeba anulować. Proste jak budowa cepa. Mistrza nie wygrali jeszcze więc za darmo go dostać nie powinni.
» 25 marca 2020, 11:07 #44
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 02:14

Mnie zastanawia sprawa Bellinghama, ponoć Borussia daje za niego więcej, a on sam jest bardziej przekonany ku Borussi, jeśli przegramy walkę o tego gracza tak jak Haalanda, to naprawdę coś z nami jest nie tak. Z całym szacunkiem dla BvB, gdzie oni a gdzie my i nie chodzi tylko sportowo, praktycznie globalnie z MU może równać sie tylko Real. Barca i Bayern, nawet w naszej lidze, mimo iż dominuje Liverpool i jest też wielki to MU jest wrecz na ustach wszystkich, az mam wrażenie czasami, ze gdyby MU nie istniało, to PL straciłaby sens. Ok z Haalandem nie pykło bo Raiola, z resztą mamy Greenwooda, Ighalo gra świetnie, a dojdzie latem może jeszcze jakiś snajper, w dodatku Sancho jest mozliwy, nasz skład jest młody i mocny, nie wiem jak ten młodzian może się zastanawiać, to jak wybrać między żółtym camaro a czerwonym Ferrari. Jedyne za co wybralbym Camaro to gdyby zamieniał się w transformersa Bumblebee haha, a tak na serio, skoro sam SAF go namawiał, to powinien wziąść to sobie do serca, dla nie jednego piłkarza bylby to zaszczyt. Pogba zostanie pewnie, Grealish nie przyjdzie przez to prewnie a szkoda, więc mógłby być następcą Francuza, a jakby posadzil go na lawce to cos pieknego! No coz zobaczymy co będzie.
» 25 marca 2020, 02:12 #43
Glory1878: Walki o hochlanda nie przegraliśmy, tylko odpuściliśmy. Wszystko przez grubasa, który w kontrakcie chciał klauzule, żeby Norweg za 2/3 sezony mógł odejść a świniak dostać prowizję. Bardzo dobrze, że go nie sprowadziliśmy. Ole wie co robi 5/5 transferów udanych.
» 25 marca 2020, 03:22 #42
Zannah: Walkę o Haalanda przegraliśmy, ponieważ jego ojciec powiedział, że nie idzie się do konkretnego klubu dla trenera, tylko dla wizji klubu, szczególnie jeśli chodzi i młodych, rozwijających się graczy. Trener może zostać w każdej chwili zwolniony, a wizja pozostaje. Nasza w tej chwili tragicznie kuleje i Ole ją odbudowuje, ale zajmie to przynajmniej kilka lat. Nie wspominając już o masie plotek o zwolnieniu niebieskookiego w trakcie epizodu transferowego. Dopóki nie odbudujemy odpowiedniej renomy, młodzi i bardzo perspektywiczi gracze w większości wypadków będą nas omijać i wybierać kluby które są gwarancją rozwoju, a nam pozostanie kupowanie ich kilka lat później za 100 mln/szt.
» 25 marca 2020, 07:44 #41
piter100000: Kiedyś też orzegrywaliśmy walki o niejednego piłkarza i nie robiło się z tego dymu na całą planete. W ostatnich latach zrobiło się modne jechanie na United i wyszukiwanie zawodników, którzy nam odmówili. Nie przesadzajmy. Jeśli ten młokos z Bimingham ma lepszą oferte z BVB to nie licytujmy się na kontrakty. Próbujemy opanować to szaleństwo płacowe jakie rozpętali Luj i Jose i nagle mamy płacić krocie jakiemuś gówniarzowi? Bez przesady. Poza tym dla takiego młodego grajka kierunek Dortmund to kierunek na pewno spokojniejszy, z mniejszą presją. W Dortmundzie nikt nie będzie wypominał mu ceny, oczekiwał cudów. Inny świat niż United, gdzie każdy by rozkładał na czynniki pierwsze każde jego zagranie. Piłkarze do nas przychodzili, odchodzili, inni nam odmawiali inni nie, ale klub się nie zawalił i nke zawali jak jakiś 16-latek do nas nie przyjdzie. Ile to ja już przez ponad 20 lat interesowania się piłką widziałem takich talentów. 90% nazwisk nawet nie pamiętam taką kariere zrobili
» 25 marca 2020, 07:49 #40
DaredevilUtd: Ojciec Haalanda już myśli z Raiola o przenosinach do Madrytu, co by nie było to według mnie oni szybko zniszczą jego karierę złymi wyborami. Jak pójdzie coś nie tak w Hiszpani to go tam zjedzą.
» 25 marca 2020, 09:54 #39
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 01:56

The Premier League top 10 sides apart from Man City and Sheffield United have submitted a joint application to CAS regarding City's punishment from UEFA for breaching FFP, requesting that their punishment stays #mulive [mail]

Szkoda, że to tylko Daily Mail...
» 25 marca 2020, 01:53 #38
SzarimMusty: Właśnie trafiłem na taką samą informację.
» 25 marca 2020, 20:10 #37
Klimaa: Chyba wszyscy go chcemy. Wiemy że zawsze będzie dawać z siebie 100% aby nadal spełniać swoje marzenie. Na pewno dojdziemy do porozumienia z Chińczykami. To dobry dodatek do naszego składu i napastnik jakiego nam brakowało (dobra gra tyłem do bramki).
» 25 marca 2020, 00:16 #36
UrbannLegend: Bardzo sensowne uzupełnienie składu za racjonalną cenę, nie ma co się w ogóle zastanawiać.
» 24 marca 2020, 23:55 #35
DaredevilUtd: Haha Rash to gra ostatnio na lewej i Chwała mu za to, bo on nie jest typowa 9.poleci na ławkę to Antek jak już :)
» 25 marca 2020, 07:06 #34
kamilpe: Źródło Koneserzy Ligi Angielskiej:

Victor Osimhen z Lille jest obecnie jednym z głównych celów Manchesteru United w nadchodzącym okienku transferowym. Informację podaje le10sport.

Nigeryjczyk w ostatnich instastory odpowiadał na pytania kibiców, oczywiście nie zabrakło w nich pytań o Manchesteru United. Jeden z kibiców zapytał się, czy jest szansa, aby zagrał kiedyś z Ighalo w jednym klubie – „mam nadzieję“ – odpowiedział Victor. Twój ulubiony piłkarz Manchesteru United? – „Ighalo, ale lubię też Bruno“.
» 24 marca 2020, 22:30 #33
BrodaUTD: Jak dla mnie na ten moment odion> martial
» 24 marca 2020, 22:15 #32
Advm: instagram.com/p/B-FXYhFAcwO/?igshid=xn4ykzvzd1fw
» 24 marca 2020, 20:38 #31
levy181: No i uważam że za taką kasę na bank się przyda do uzupełnienia składu.
» 24 marca 2020, 19:08 #30
rreddevilss: Chciałbym zobaczyć jak niebieskim pękają dupki z okazji dołączenia do nas Sancho XD tacy pewni są ze pójdzie do nich a przy okazji cały czas nas wysmiewaja jakby byli jakas potęga
» 24 marca 2020, 17:25 #29
Diabelski97: No ale tak patrząc obiektywnie, nie widzę za bardzo argumentów dla których miałby wybrać Chelsea, Manchester United to największy i najbardziej utytułowany klub w Anglii, owszem mieliśmy słabsze lata ale nie da się być wiecznie na szczycie, teraz naprawdę zrobiła się ciekawa paka i swietny projekt, dodatkowo mamy najmłodszą drużynę w lidze.
Lejemy ich regularnie w lidze, mamy ponad dwa razy więcej trofeów niż oni, największy stadion klubowy w Anglii (Old Trafford - 76 000 pojemności, Stamford Bridge - 41 837), większe pieniądze, historia klubu, większy prestiż, no nie widzę w Chelsea jakiegoś rywala.

Rozumiem gdyby chodziło o Liverpool który również jest wielką marką i obecnie sportowo są naprawdę mocni, ale Chelsea?..
» 24 marca 2020, 18:13 #28
Magik1990MU: nie chwalcie dnia przed zachodem słońca. Wystarczy, że Chelsea rzuci z 300 tys. tygodniówki i już Sancho może inaczej patrzeć na Londyn. Poza tym Romano też nie raz się mylił.
» 24 marca 2020, 19:44 #27
maticr7: Kibice Chelsea twierdzą,że jest fanem ich klubu,a to spora różnica.Ja troche tego nie widzę,że miałby dołączyć do nas.Niedość że wychowanek City,to jeszcze ewentualnie fan The Blues.Jak już miałby do nas przejść to tylko dla kasy.Także ja wolę się na niego nie napalać za bardzo.
» 25 marca 2020, 02:07 #26
smutny87: Diabelski97 trochę to przykre ale na tę chwile to chyba liverpool ma więcej zdobytych pucharów co czyni ich najbardziej utytułowanym angielskim klubem.
» 25 marca 2020, 07:41 #25
Diabelski97: Nie ma.
» 25 marca 2020, 12:01 #24
smutny87: sprawdź
» 25 marca 2020, 16:31 #23
Amycus: Znalezione na jednym z fanpageu

"Fabrizio Romano informuje, że Manchester United od dwóch miesięcy jest w kontakcie z agentem Jadona Sancho i pracuje nad jego kontraktem. Ze względu na panującą pandemię koronawirusa kontakt z Borussią Dortmund jest obecnie utrudniony, jednak United jest bardzo pewny pozyskania Anglika.“
» 24 marca 2020, 16:57 #22
MiSt: Jeśli Sancho ma odpowiedni charakter do zostania piłkarzem United to jestem za. Z pewnością ma wystarczające umiejętności. Zobaczymy jak to będzie.
Jeżeli Romano o tym informuje to faktycznie jest coś na rzeczy :)
» 24 marca 2020, 17:11 #21
Glory1878: Na samą myśl, że grałby z Lingardem, Sancho ma morko
» 24 marca 2020, 18:18 #20
Diabelski97: Dni Lingarda na OT są na szczęście policzone.
» 24 marca 2020, 18:20 #19
RedsFan: Fajnie jak zostanie, należy mu się, ale czy udzwignie miano pierwszego wyboru napastnika? Tego się dopiero dowiemy, napewno mega opcja jako rezerwowy, a Martial to wciąż dla mnie nie jest 9, tak samo jak Rashford.
» 24 marca 2020, 16:33 #18
dev13: Innej opcji byc nie mogło :)
» 24 marca 2020, 15:31 #17
AstonMartin: Kibice lubią tego piłkarza. To jest jego plus. To za charakter. Bardzo dobre uzupełnienie składu. Piłka mu nie odskakuje. Jest dobrze. Jeszcze tylko Sanczo, Gerlish i ten z Chievo
» 24 marca 2020, 13:42 #16
vanantgaal: Każdy go lubi za skromność oraz za to, że właśnie spełnia swoje marzenia. Akceptuje swoją rolę w zespole. Wg mnie to idealny rezerwowy a do tego ma całkiem przyzwoite umiejętności a ewentualne braki nadrabia sercem.
» 24 marca 2020, 14:59 #15
OldTrafford1988: AstonMartin kto to jest ten z Chievo, bo nie potrafię skojarzyć?
» 24 marca 2020, 15:39 #14
RedsFan: Dokladnie już po raz kolejny widzę jak piszesz o kimś z chievo, to może się ochwalisz o kogo chodzi?
» 24 marca 2020, 16:35 #13
AstonMartin: Samuel Vigtano, taki młody schodzący napastnik. Nigdy nie umiem zapamiętać jak się nazywa, ale gra z numerem 25. Obejrzycie sobie. Dobry jest, trochę gra pod publikę, ale może w przyszłości namieszać.
» 24 marca 2020, 18:51 #12
Premislaus: Bardzo dobra wiadomość, taki zawodnik zawsze sie przyda
» 24 marca 2020, 11:24 #11
pawbuk6: Pamiętam Ighalo jeszcze z gry dla Watfordu - to był naprawdę bardzo solidny zawodnik i w sumie jako klasyczny odgrywający może nam się bardzo przydać. Gość jest silny, potrafi grać tyłem do bramki, ma naprawdę przyzwoitą technikę użytkową, potrafi strzelać gole i robić miejsce dla innych w polu karnym. Kogoś takiego nam potrzeba kiedy gramy z drużynami teoretycznie słabszymi.
» 24 marca 2020, 10:35 #10
Manutdkevin7: A gdzie teraz są ci, którzy mówili że ściągnięcie Ighalo to naplucie faną w twarz?
» 24 marca 2020, 10:20 #9
trakol: Co to jest fana i jak sie nią pluje??
» 24 marca 2020, 10:30 #8
MikeMU: grammanazi FU
» 24 marca 2020, 10:48 #7
smutny87: Pomijając to ''faną'' od kevina,trakol nie wiesz co to jest fana?
» 24 marca 2020, 10:53 #6
szubik: Można nie wiedzieć. Ja nie wiedziałem, ale już wiem. Mamy dużo takim fanamów na tej stronie ;-)
» 24 marca 2020, 11:55 #5
jaratkow: Pozostanie Ighalo na Old Trafford jest bezdyskusyjne
» 24 marca 2020, 10:13 #4
MiSt: Nie widzę innej opcji. Wynegocjować te 10 mln i wszyscy będą zadowoleni.

Ciekawostka: w obecnym sezonie mogliśmy zobaczyć 17(!) naszych wychowanków :)
» 24 marca 2020, 09:46 #3
waletpl: Z czego połowe tylko w meczu z Astaną :)
Co nie zmienia faktu, że kilku gra regularnie.
» 24 marca 2020, 10:19 #2
Joker77: Chciałbyś mieć takie ,,tylko,,na dorobku bramkowym w United.
» 24 marca 2020, 10:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.