Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: LASK - Manchester United 0:5. Czerwone Diabły bezlitosne dla Austriaków!

» 12 marca 2020, 20:49 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United rozgromił LASK Linz 5:0 (1:0) w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy. Spotkanie na Linzer Stadion odbyło się za zamkniętymi drzwiami ze względu na rozwijającą się epidemię koronawirusa. Rewanżowe spotkanie zaplanowane jest na 19 marca na Old Trafford.
Liga Europy: LASK - Manchester United 0:5. Czerwone Diabły bezlitosne dla Austriaków!
» Manchester United pokonał LASK Linz 5:0 (1:0) w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Brandon Williams
Eric Bailly
Harry Maguire
Luke Shaw
Fred
Scott McTominay
Juan Mata
Bruno Fernandes
Daniel James
Odion Ighalo
Andreas Pereira
Tahith Chong
Mason Greenwood

Oddano 68 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United do meczu przystąpił jako zdecydowany faworyt i ze swojej roli wywiązywał się od pierwszej minuty. Szybko dobrą okazję miał Fred, który dostał dobre podanie od Bruno Fernandesa, ale strzelił bardzo niecelnie zza pola karnego.

W 13. minucie szybką akcję Czerwonych Diabłów niecelnym uderzeniem zakończył Scott McTominay. Szkot próbował pokonać bramkarza gospodarzy strzałem zza pola karnego.

Pięć minut później znów było gorąco w polu karnym LASK Linz. Z lewej strony boiska w pole karne dośrodkował Luke Shaw, bramkarz Alexander Schlager strącił futbolówkę prosto pod nogi Juana Maty, ten zdołał oddać strzał na bramkę, ale tor lotu piłki przecięli defensorzy gospodarzy.

W 24. minucie Czerwone Diabły przeprowadziły kapitalną i szybką akcję. Piłka ładnie krążyła pomiędzy Brandonem Williamsem, Juanem Matą i Danielem Jamesem. Walijczyk dobrze przyjął futbolówkę przed szesnastką, oddał mocny strzał, a dobrą interwencję zanotował bramkarz LASK.

W 28. minucie zdecydowane ataki Manchesteru United przyniosły efekt w postaci bramki. Bruno Fernandes zagrał zewnętrzną częścią stopy do Odiona Ighalo. Nigeryjczyk popisał się efektowną żonglerką przed szesnastką ekipy LASK, a następnie huknął z lewej nogi. Piłka odbiła się od poprzeczki i zatrzepotała w siatce Austriaków!

Manchester United miał mecz pod pełną kontrolą. Gospodarze jedyny groźny atak w pierwszej połowie przeprowadzili w 40. minucie. Harry Maguire nie zdołał przeciąć dośrodkowania z prawego skrzydła, piłka spadła pod nogi Dominika Friesera, ten uderzył kąśliwie w krótki róg z bliskiej odległości, ale zablokować zdołał go Eric Bailly.

Przed przerwą swoje szanse mieli jeszcze Bruno Fernandes i Harry Maguire. Portugalczyk uderzył za lekko zza pola karnego, a Anglik strzelił niecelnie głową po tym jak wygrał pojedynek w szesnastce po dośrodkowaniu z rzutu rożnego.

Druga połowa rozpoczęła się od zdecydowanych ataków Austriaków na bramkę Sergio Romero. Argentyński bramkarz nie musiał jednak interweniować, bo gospodarze nie oddawali celnych strzałów – w mur trafił Peter Michorl, a z dystansu spudłował René Renner.

Manchester United celny strzał oddał w 57. minucie. Odion Ighalo przytomnie zwolnił akcję w polu karnym gospodarzy, podał na szesnasty metr do Scotta McTominaya, ten uderzył za lekko, by zaskoczyć Schlagera.

Minutę później było już 2:0 dla Czerwonych Diabłów! Ighalo podał piłkę na środku boiska do Jamesa, Walijczyk z łatwością podprowadził sobie futbolówkę pod pole karne, ograł jednego z defensorów i mocnym strzałem w krótki róg podwyższył prowadzenie Manchesteru United przy biernej postawie obrońców LASK-u. Dla Jamesa było to pierwsze trafienie w barwach United od sierpnia.

W 62. minucie bliski zdobycia swojej drugiej bramki był Odion Ighalo. Nigeryjczyk ładnie się zastawił przed polem karnym LASK Linz, po technicznym zagraniu Fernandesa, wygrał pojedynek z zawodnikiem gospodarzy, uderzył obok Schlagera, ale trafił tylko w słupek.

W 69. minucie gospodarze postraszyli defensywę Manchesteru United. Michorl efektownie ograł Erica Bailly’ego, wjechał w pole karne Czerwonych Diabłów, lecz uderzył bardzo niecelnie. Chwilę później Ole Gunnar Solskjaer dokonał pierwszej zmiany – Tahith Chong zmienił Daniela Jamesa.

Swojego trafienia w czwartkowy wieczór szukał także Bruno Fernandes. Portugalczyk w 76. minucie mocno uderzył zza pola karnego, ale posłał piłkę nad poprzeczką. Następnie Fernandes został zmieniony przez Andreasa Pereirę.

W 82. minucie Manchester United definitywnie rozstrzygnął spotkanie w Linzu i prawdopodobnie w całym dwumeczu. Fred zagrał kapitalną prostopadłą piłkę do Juana Maty, ten urwał się obrońcom gospodarzy, znalazł się w sytuacji sam na sam ze Schlagerem i z dużym spokojem wykończył akcję.

Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera do końcowego gwizdka kontrolowali przebieg boiskowych wydarzeń i nie pozostawili gospodarzom złudzeń, kto był lepszym zespołem w tym spotkaniu. W doliczonym czasie gry na 4:0 podwyższył Mason Greenwood. Anglik dostał dobre podanie od Tahitha Chonga, wbiegł w szesnastkę gospodarzy, uderzył mocno po krótkim rogu, piłka odbiła się od słupka i wpadła do bramki!

Chwilę później na listę strzelców wpisał się Andreas Pereira! Brazylijczyk szybko rozegrał rzut wolny z Fredem, zdecydował się na strzał z około 25 metrów, piłka skozłowała przed Schlagerem i wpadła do siatki. Manchester United z Linzu wywiózł więc pięciobramkową zaliczkę!

Czerwone Diabły, zanim zaczną myśleć o rewanżowym pojedynku na Old Trafford, muszą uważnie nasłuchiwać komunikatów ze strony UEFA odnośnie dalszych losów europejskich rozgrywek w tym sezonie.

LASK Linz – Manchester United 0:5 (0:1)
Bramki: Odion Ighalo 28’, Daniel James 58’, Juan Mata 83’, Mason Greenwood 90’+1’, Andreas Pereira 90’+3’

LASK Linz: Schlager – Ranftl, Trauner, Ramsebner – Renner, Michorl, Holland (Haudum 76'), Reiter – Frieser (Balić 71'), Klauss, Tetteh (Raguz 61')

Manchester United: Romero – Williams, Bailly, Maguire, Shaw – Fred, McTominay – Mata, Fernandes (Pereira 78'), James (Chong 71') – Ighalo (Greenwood 85')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: LASK Linz vs Manchester United. I mecz 1/8 finału Ligi Europy
Następny news »
Statystyki: LASK Linz - Manchester United 0:5

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (231)


Lookasinho: Widze, że panika wdziera się również w użytkowników DP. A ja wam powiem jedno, śmiać mi się chce z tego jak ludzie panikują. Co do zawieszenia Ligi owszem zawiesić mogą i pewnie tak zrobią, ale jej nie anulują i tak czy tak ja dogramy. Z LE i LM będzie tak samo. Pozdrawiam.
» 13 marca 2020, 11:31 #216
jean6: Ignorancja jest o wiele gorsza od tego, co nazywasz paniką.
» 13 marca 2020, 11:33 #215
Wirus: Lookasinho Panika jest zła, wiadomo, ale żeby sie śmiać ? Włochy zlekceważyły sobie totalnie wszystko i teraz jest wielki strach. To przez nich głównie sie ten koronawirus rozsiał po Europie. Ludzie, włączcie myślenie. Rząd dał 2 tygodnie wolnego na to, żeby siedzieć w domu i to przeczekać w zdrowiu, a co widze w moim mieście i pewnie wszędzie tak jest, że dzieci i młodzież szaleją po mieście i galeriach. Szok, przecież tak sie we Włoszech właśnie zaczęło.

A co do rozgrywek, to jedynym sposobem jest przełożenie Euro na rok 2021, a LM, LE i rozgrywki ligowe przełożyć na okres maj - sierpień jak mam nadzieje ten wirus przestanie siać takie spustoszenie.
» 13 marca 2020, 11:37 #214
Lookasinho: Niczego nie ignoruje, ale chyba nie powiesz, że jest to normalne, że w sklepie regały stoją puste dzięki czemu ceny idą w górę, bo sieci chcą ten fakt wykorzystać. Druga sprawa w kolejce w sklepie stać pół godziny? Jest to normalne? Przejedź sie do sklepu a zobaczysz.
» 13 marca 2020, 11:38 #213
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2020 11:45

Jakoś ludziom trzeba wytłumaczyć globalny reset finansowy jaki znali do tej pory. Wirus idealnie się do tego nadaje. Szkoda, że przy okazji ludzie z ulicy tak mocno obrywają.
» 13 marca 2020, 11:44 #212
GGMUN6: Nienawidzę takiego cwaniactwa, ludzie co się śmieją, że inni panikują itd. a ignoranci i dzieci klawiatury mówią jacy to oni nie są odwani i mają to w d....
Może i inni myślą, że im nic nie będzie, ale trzeba zdać sobie sprawę z tego, że zarazisz rodziców, dziadków i to jest najgorsze. Produkty znikają z sklepów i nic w tym dziwnego, bo sytuacja nie jest najlepsza, nie ja nie rzuciłem się na sklepy. W takich krajach jak np. Norwegia chleba już nie kupisz, jedyne co zostało to margaryna, ryż i woda mineralna.
Więc, proszę nie zgrywajcie się i trochę powagi do sytuacji.
» 13 marca 2020, 11:46 #211
Lookasinho: A ja nienawidzę stać w sklepie przed kasa pół godziny i płacić za zakupy dwa razy tyle przez takich jak Ty
» 13 marca 2020, 11:50 #210
Lookasinho: I nigdzie nie napisałem, że smieje sie z CHOROBY bo zbiera ona żniwo jak każda inna, tylko z ludzi którzy wykupują sklepy jakby miał przyjść jakiś kataklizm.
» 13 marca 2020, 11:52 #209
Wirus: Ja mam 32 lata i 1,5 roczną córeczke o którą sie boje najbardziej. Byłem w sklepie, ale kupiłem normalne zakupy, a jak widziałem ile ludzi jest i ile biorą towaru, to szok. Wjechała paleta mąki, w 2 minuty już jej nie było. Ludzie jak piranie !! Paranoja !! I to zamiast z rodziny iść np ojciec lub matka, to idą całą chmarą do sklepów, galerii. Ludzie, to nie jest zwykłe przeziębienie, to jest śmiercionośny wirus. Włączcie myślenie i zostańcie w domu przez ten tydzień / 2 tygodnie. Nic sie nie nikomu nie stanie, bo w dobie internetu każdy może ze sobą sie porozumieć.
Nie sieje paniki, daleko mi od tego, tylko prosze o normalne myślenie, bo sytuacja jest jaka jest i musimy sobie z nią poradzić, lepiej niż we Włoszech. Bądźmy bardziej odpowiedzialni.
» 13 marca 2020, 11:52 #208
GGMUN6: Widzę, że nie dociera do Ciebie co napisałem.
» 13 marca 2020, 11:52 #207
Lookasinho: I vice versa. Bez odbioru
» 13 marca 2020, 12:06 #206
SiYamabushi: Tak panie i panowie, w niedzielę orędzie prezydenta, wprowadzają stan wyjątkowy, zamykają miasta i województwa, będą trzy strefy czerwona pomarańczowa i zielona.
» 13 marca 2020, 11:09 #205
GGMUN6: Liga mistrzów i Europy już oficjalnie zawieszone.
» 13 marca 2020, 11:08 #204
Pops918: Podobno mają wstępnie zawiesić ligę na 2 tygodnie.
» 13 marca 2020, 11:08 #203
bani: Everton kolejny klub poddany kwarantannie
» 13 marca 2020, 11:03 #202
Klimaa: Całkowita dominacja i już pewny awans do kolejnej rundy która zapewne się w ogóle nie odbędzie.
» 13 marca 2020, 09:58 #201
atotrikos: TA ale przekorny los bo według mnie wyrośliśmy na absolutnego faworyta tych rozgrywek, żadne Intery, Romy czy inne Seville - wiem, że piszę bez respektu ale obecna forma i nastawienie w zespole mi na to pozwala :) Miejmy nadzieje, że szybko poradzimy sobie z wirusem i resztą konkurencji w tym turnieju. Glory
» 13 marca 2020, 10:02 #200
atotrikos: Biologia mocne 3
Geografia mocne 4
WOS mocne 3
Matematyka mocne 2

więc wiem dużo o stosunkach geopolityczych na świecie, finansach i samym wirusie, mogę śmiało powiedzieć - BĘDZIE DOPRZE

#crysis
#finance
#cov19
» 13 marca 2020, 09:38 #199
kamilpe: Język polski - 1
» 13 marca 2020, 10:12 #198
atotrikos: te embepe zapomniałeś dopisać - "będzie dobrze jak weźmiesz słownik", czy coś na tym lvlu
» 13 marca 2020, 11:12 #197
Anhel: I tylko United szkoda bo jest szansa na FA Cup, jest szansa wygrać LE, jest szansa dostać się do top 4 w lidze. Jesteście śmieszni pisząc że fajnie jak Liverpool nie zdobędzie mistrza. Oni nie przestaną z dnia na dzień grać super a jeśli United nie będzie miało LM to prędzej znowu w przyszłym sezonie my będziemy krążyć między miejscami 5-8 niż nagle Liverpool przestanie być kandydatem do wygrania Premier League.
» 13 marca 2020, 09:37 #196
lukiton0589: Daj na wstrzymanie. Wzmocnimy się latem i to my wygramy tytuł, a LFC tak się zdołuje, że w przyszłym sezonie popłynie.
» 13 marca 2020, 09:40 #195
Janek: Przecież już przestali grać super :)
» 13 marca 2020, 10:45 #194
smutny87: O koronawirusie macie tam pod spodem,tutaj są komentarze odnośnie meczu jak coś.
» 13 marca 2020, 09:36 #193
mielan92: A ja podziele sie z Wami info z tego poranka. Wszystkie mecze i treningi odwolane ze skutkiem natychmiastowym w WSL. Wiec kwesia czasu na PL.
» 13 marca 2020, 09:34 #192
mordynator: No i na placu boju została tylko Bundesliga ale to raczej też tylko kwestia czasu za nim ją odwołają.
» 13 marca 2020, 09:33 #191
lukiton0589: No i wszystko wskazuje na to, że Liverpool nie zostanie mistrzem Anglii.
» 13 marca 2020, 09:17 #190
mordynator: A my kolejny rok bez LM.
» 13 marca 2020, 09:22 #189
Devil88: Callum hodson odoi rowniez uzyskal pozytywny test na wirusa..... normalnie szkoda gadac co to za syf ten covid
» 13 marca 2020, 09:04 #188
ax1d: In light of Arsenal’s announcement tonight confirming that their first-team coach Mikel Arteta has tested positive for COVID-19, the Premier League will convene an emergency club meeting tomorrow morning regarding future fixtures.
The Premier League will make no further comment until after that meeting.

"W świetle potwierdzenia przez Arsenal, że trener pierwszego zespołu Mikel Arteta uzyskał pozytywny wynik badania na obecność wirusa COVID-19, Premier League organizuje pilne spotkanie z klubami jutro (dziś) rano w związku z nadchodzącymi spotkaniami.
Premier League nie będzie publikować dalszych komentarzy do momentu zakończenia tego spotkania".
» 13 marca 2020, 08:21 #187
mycka86: Na 99% zawieszą rozgrywki. Zobaczymy czy uda się je dokończyć. To na pewno oznacza też przesunięcie lub odwołanie EURO.
» 13 marca 2020, 09:26 #186
Kundziu: To już mamy Leicester, Arsenal i Chelsea w kwarantannie.
» 13 marca 2020, 07:25 #185
NoName222: Nie ma co robić paniki, ale nie można też lekceważyć koronawirusa. Przypominam, że aktualnie w Chinach jest mniej zarażonych niż w połowie lutego. Według mnie trzeba zawiesić Premier League, poczekać na ustabilizowanie się sytuacji (tak jak w Chinach) i dokończyć sezon w maju, czerwcu i lipcu (bez kibiców jeśli będzie taka potrzeba). Myślę, że zachowanie FA jest skrajnie nieodpowiedzialne. Powinni zamknąć stadiony dla fanów i postawić jakieś wojsko czy żandarmerię, żeby nie było zbiorowisk przed stadionami.
» 13 marca 2020, 07:01 #184
izbinho: Zgadzam się z zawieszeniem rozgrywek. Trzeba unikać zbiorowisk masowych aby wirus się nie rozprzestrzeniał. Uważam jednak tak jak niżej napisałem, panika szkodzi bardziej niż wirus. Wiele osób o tej porze roku przeszło by zwykła grypę.
» 13 marca 2020, 07:09 #183
ax1d: W Chinach jest mniej zarażeń WŁAŚNIE DLATEGO, że po okresie lekceważenia w końcu się ogarnęli i zaczęli wprowadzać zakazy zbiorowisk, zamykać ruch międzymiastowy itp. To jedyna droga do czasu wynalezienia i potwierdzenia szczepionki.
» 13 marca 2020, 07:58 #182
izbinho: Panika robi więcej szkody niż ten wirus. 80% ludzi przechodzi koronawirusa jak zwykła grypę. Większość zachowuje się tak, że jak zostaną zareżeni to koniec, jak w przypadku dżumy.
» 13 marca 2020, 06:37 #181
ax1d: Dziękujemy za opinie, panie epidemiologu.
» 13 marca 2020, 08:02 #180
izbinho: Czyste statystyki. Schowaj się pod kołderkę jak się boisz. Nie zapomnij przed tym iść do sklepu zrobić zakupy na pół roku do przodu.
» 13 marca 2020, 08:12 #179
ax1d: To mam taką propozycję - idź do domu, spotkaj się z mamą, tatą, babcią i dziadkiem i powiedz im "Idę w miasto, bo media sieją panikę. Z czystej statystyki wynika, że w związku z tym ktoś z nas umrze i nie będę to pewnie ja, bo jestem młodym i zdrowym mężczyzną. Ale nie panikujcie". OK?
» 13 marca 2020, 08:23 #178
jassaj: Właśnie za takie myślenie podszedłbym i strzelił w twarz. Moja mama jest po poważnej chorobie i właściwie nie ma odporności. Drże na samą myśl, że ma wyjść z domu bo nawet bez tego wirusa byle przeziębienie łapało ją przy drobnym wiaterku. No ale przecież kowboj z DP wie, że niczłego się nie dzieje i nie ma co panikować. Te 80% (statystyka zapewne z dvpy) przeżyje chorobę jak grypę. Jednocześnie jest inna statystyka która mówi, że jeden zarażony zarazi trzy inne osoby. Wśród nich będzie ktoś stary i chory, co nie będzie miał tyle "werwy" walczyć
Nikt nie mówi o tym, żeby panikować, ale wolę ludzi, którzy panikują i są przy tym nadwyraz ostrożni niż kozaków ze stwierdzeniami "luźna guma, będzie dobrze"
We Włoszech też tak mówili, a teraz nie wiedzą co ze sobą robić. Pozamykali szkoły, żeby ograniczyć kontakt międzyludzki to gówniarze spotykali się tylko, że poza szkołą. Hehehe koronaferie, ale zabawne.
Ja uważam, że ten wirus sam w sobie krzywdy nam nie zrobi, ale w połączeniu z ludzką głupotą już nie jestem taki pewny
» 13 marca 2020, 08:38 #177
mikon70: Większość tak właśnie myslala jeszcze miesiąc temu, w tym ja. Ale jak się okazuje koronawirus jest na tyle wyjątkowy, zo możesz być zarażony, a przez dwa tygodnie nawet bez objawów. W tym czasie wszędzie chodzisz i zarażasz ludzi na około. Żeby było jeszcze ciekawiej koronawirus niszczy pecherzyki płucne nieodwracalnie. Także jest to poważny problem, a nie jakaś tam sobie grypa.
» 13 marca 2020, 09:04 #176
CeTe: Nie wiem czy kontynuowanie rozgrywek nie tylko w Anglii ale w całej Europie ma jakikolwiek sens. W samej Anglii w Arsenalu zawodnicy mają kwarantanne, a jeszcze okazało się że Arteta ma potwierdzonego wirusa. Lisy również mają kwarantanne. Niestety ludzie są na tyle głupi że nie rozumieją że kiedy zamykają stadion to nie znaczy że teraz trzeba przyjść pod stadion i w tłumie dopingować zawodników. Szkoda gadać dla mnie te rozgrywki nie mają sensu
» 13 marca 2020, 05:45 #175
levy181: Zgadzam się zdrowie i życie zawodników i ludzi jest ważniejsze. Do jakich to czasów doszło. Teraz nie jest potrzebna broń
» 13 marca 2020, 06:19 #174
izbinho: Tak, bo wirus nas zabije wszystkich. Wyobraź sobie, ze w tym czasie większość tych ludzi była by chora na grypę a śmiertelność była by nie wiele mniejsza. MEDIA NAKRĘCAJĄ PANIKĘ ! Teraz mamy tylko obraz jak szybko rozprzestrzeniają się wirusy po świecie.
» 13 marca 2020, 07:44 #173
ax1d: WHO nakręca panikę, rządy nakręcają panikę, szpitale i lekarze nakręcają panikę, giełdy lecą na łeb, na szyję, ale oświecony izbinho powie wam, żebyście wyluzowali.
To właśnie przez takich idiotów jak ty Włosi są tam, gdzie są, bo jak wprowadzono rekomendację przeciw zgromadzeniom, to poszli "w miasto" się pobawić. I w kilka dni rozłożyło cały kraj. Idź sobie poczytaj, co to jest przyrost wykładniczy. Sprawdź sobie, jak zmienia się rozprzestrzenianie wirusów przy ograniczeniach działań społecznych. Zresztą, co oni wszyscy wiedzą. Ty ze swoim wieloletnim doświadczeniem epidemiologicznym, zakaźnym i statystycznym wiesz lepiej. Idź powiedz jeszcze swoim rodzicom, że nie ma się czym przejmować, bo narażone są głównie osoby starsze i chore. Przywlecz im wirusa i powiedz, żeby nie panikowali.
» 13 marca 2020, 08:07 #172
izbinho: Dobrze poczytaj moje komentarze zanim się wypowiesz. Nie zaczynam z Tobą konwersacji ponieważ zniżylbym się do Twojego poziomu i pokonał byś mnie doświadczeniem.
» 13 marca 2020, 08:15 #171
1993greg: Cały czas znajdują się osoby, które wypisują bzdury, że to tak samo groźne jak grypa... Może by tak było gdyby nie tempo rozprzestrzeniania się oraz fakt, że nie mamy na to jeszcze szczepionki. Może jak inne fakty i opinie kogoś nie przekonują, to przemówi do takiej osoby fakt, że w ciągu doby na COVID-19 zmarło we Włoszech więcej osób, niż na grypę w ciągu roku. Tu nie chodzi o sianie paniki, ale próbę przebicia się do świadomości osób, które bagatelizują problem i nie stosują się do żadnych poleceń. Niestety większość osób zaczyna brać problem na poważnie w momencie gdy ktoś bliski zachoruje, ale niestety wtedy może być za późno(szczególnie jeśli to jest osoba starsza/schorowana). Ja życzę wszystkim zdrowia i rozsądku, bo lepiej być mądrym przed szkodą. Zdrówka :)
» 13 marca 2020, 08:19 #170
izbinho: 1993greg zgadzam się z Tobą, że rozprzestrzenia się bardzo szybko. Tak jak napisałem wyżej uważam, że trzeba unikać zbiorowisk i trzymać się zaleceń. Ale panika wśród ludzi jeśli chodzi o konwersacje czyli to co mówią oraz np zakupy w sklepach, jest nie adekwatna.
» 13 marca 2020, 08:25 #169
ax1d: izbinho, tu nie chodzi o panikę, tylko o to, żeby uważnie dobierać słowa. Pisząc MEDIA NAKRĘCAJĄ PANIKĘ oraz dodając w tej samej wypowiedzi grypę, sugerujesz innym osobom, że to nic innego jak grypa i tylko media się tym karmią. Co z kolei powoduje, że ileś osób to oleje, ale znajdzie się jedna czy dwie, które stwierdzą "olać te wszystkie zakazy, to tylko zwykła grypa nakręcana przez media". A później mamy np. taki Paryż, gdzie mecz miał odbywać się bez publiczności, więc setki, jeśli nie tysiące osób "kibicowały" na ulicach... I te osoby z takim nastawieniem automatycznie obniżają odporność populacji, jeśli dopuszczają się ryzykownych zachowań. W takich momentach trzeba bardziej uważać na słowa i brać odpowiedzialność nie tylko za siebie, ale też za ludzi wokół.
» 13 marca 2020, 08:37 #168
CeTe: Izbinho mówisz że 80% ludzi przechodzi ta chorobę bez konsekwencji, a co z pozostałymi 20%? Jak tak lubisz statystyki to proszę bardzo. Jeśli będziesz zarażony i przejedziesz bez szwanku to w tym czasie jeśli zarazisz 100os to rzeczywiście 80 z nich może też wyjdzie bez problemu ale co z pozostałymi 20? Nie tylko oni dalej będą zarażać innych to jeszcze mogą tego nie przeżyć albo zafundujesz im pobyt w szpitalu. Tu nie chodzi o sianie paniki, a odpowiedzialność społeczną. Nie patrz tylko na siebie ale na kolegę obok czy na dziadka kolo którego stoisz w kolejce w sklepie. Te 80% które przytaczasz to pocieszenie że nie jesteś spisany na starty, a nie informacja, która pozwala żyć bez myślenia o innych
» 13 marca 2020, 09:47 #167
izbinho: A umiesz czytac że zrozumieniem co napisałem ?
» 13 marca 2020, 09:55 #166
CeTe: Tak ale wyżej piszesz inne głupoty
» 13 marca 2020, 09:58 #165
Pawcio10110: To ja dodam jeszcze swoje 2 grosze.
Jak się ograniczymy do suchej statystyki to mamy prawie 130tys. chorych i ponad 4tys. zgonów co daje nam prawie 4% umieralności.
Dla porównania grypa w Polsce w samym lutym tego roku to 800tys. zachorowań i 23 zgony, czyli około 0,003%. Jest różnica?
Ale żeby nie siać paniki dodam, że rzeczywiście 80% zarażonych coroną nie daje objawów, a to właśnie ludzie z objawami mają zwiększone ryzyko zgonu. Osoby ze zwiększonej grupy ryzyka, czyli seniorzy, z chorobami przewlekłymi i z osłabiona odpornością powinni zachować szczególną ostrożność i obowiązkowo pozostać w domach, a pozostali stosować się do wytycznych kwarantanny, unikać skupisk ludzi i zachować higienę osobistą. Wtedy utnie mu się drogę rozprzestrzeniania i po prostu nie będzie się panoszył. Sam obecnie nie spotykam się z rodziną, o którą mógłbym się obawiać w przypadku zachorowania, bo nie mam pewności czy nie jestem nosicielem bez objawów, ale poza tym funkcjonuje jak wcześniej. Panika niczemu nie służy.
» 13 marca 2020, 10:38 #164
AgEnT: Hudson-Odoi też zarażony...
» 13 marca 2020, 04:39 #163
DjTED: Bedny Arteta. Oby szybko doszedł do siebie. Ludzie tu stawiaja grype na równi z Korono , a tymczasem w Polsce zmarła 57 letnia Pani ! To jest szok. 57 lat to nie jest dobry wiek na zadna smierc. Oby jak najszybciej trener Arsenalu uporał sie z chorobą. Mozna sobie źle zyczyć , albo wbijac szpile , ale to jest ten moment by zadziałał rozsadek!! Całym sercem z Hiszpanem !!
» 13 marca 2020, 04:05 #162
FriendlyHand: Warto jednak dodać, że ta Pani miała bardzo słaby stan zdrowia już od jakiegoś czasu (potwierdza się, że wirus jest groźny przede wszystkim dla ludzi starszych albo wyjątkowo osłabionych).
» 13 marca 2020, 05:28 #161
CeTe: Przyjmowała leki, które osłabiały układ odpornościowy.
» 13 marca 2020, 05:39 #160
levy181: Tak osoby starsze są bardziej podatne a w szegolnosci osoby u których też zdiagnozowano inne choroby jak choroba wieńcowa czy problemy z nadciśnieniem itd.
» 13 marca 2020, 06:21 #159
Bylak: 56 lat*
» 13 marca 2020, 07:54 #158
ax1d: Akurat ta pani była po przeszczepie, więc przyjmowała leki na obniżenie odporności, żeby organizm nie odrzucił przeszczepionego narządu. Więc to nie jest sytuacja standardowa. Co nie zmienia faktu, że najgorsze, co można teraz robić, to śmieszkować i lekceważyć całą sytuację.
» 13 marca 2020, 08:10 #157
braku: Już tak dobrze się układa a tu trzeba przerwać sezon. Wielka szkoda. Mam nadzieję że nie zapomną jak się gra i nie wrócą koszmary. Dawac ta karę dla City i wchodzimy z 5. Należy nam się gra LM bo widać co się cudownego dzieje
» 13 marca 2020, 00:33 #156
tyber28: Należy się, wygrana w kilku spotkaniach i już się wszystko należy heheh
» 13 marca 2020, 01:53 #155
rorsh: o ile sytuacja gdzie zakoncza sezon teraz jest malo realna to juz to ze Sheffield mialoby miec 1 spotkanie mniej jest juz w ogole nierealna

wiec obys nie wykrakał bo wtedy spadamy na 6 miejsce bo Sheffield by takiej okazji nie przepuscilo i by wygralo zalegle spotkanie
» 13 marca 2020, 02:17 #154
Gallacher: To co się dzieje obecnie na świecie to istny Matrix.
» 13 marca 2020, 00:29 #153
Szymekas: To po prostu NWO który realizuje się na naszych oczach :) specustawa która w Polsce ostatnio zatwierdzono to może być naprawdę przekichane dla nas
» 13 marca 2020, 05:07 #152
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2020 00:28

Zdrowia Mikel! Wyjdziesz z tego!
» 13 marca 2020, 00:27 #151
Gallacher: Wszyscy zarażenie,przypadki umieralności,wszystko wycofane lub zatrzymane,a najdziwniejsze jest to,że politycy jakoś nie są zarażenie,nie słyszy się o przypadkach by ktoś był poddany kwarantannie.Coś mi tutaj nie pasuje.
» 13 marca 2020, 00:24 #150
Blau: Dzisiaj dwóch senatorów już ma kwarantannę
» 13 marca 2020, 00:29 #149
Gallacher: Słyszałem coś o Unijnych Dyplomatach,ale nie wiem na ile to prawdziwe.
» 13 marca 2020, 00:30 #148
Blau: Z tymi senatorami raczej 100%. Znam osobę, która pracuje w Sejmie i o tym było dzisiaj całkiem głośno tam.
» 13 marca 2020, 00:34 #147
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2020 00:38

Minister kultury Francji, minister zdrowia w UK, generał w Polsce, liderzy partii we Wloszech i Hiszpanii - to takie najgłośniejsze przypadki
» 13 marca 2020, 00:38 #146
rizx: Do listy można dopisać Prezydenta Brazylii
» 13 marca 2020, 16:10 #145
MiSt: Nie wiem na co czeka ta nieszczęsna angielska federacja. Arteta z koronawirusem - trzeba przerwać rozgrywki. Jeszcze do tego Dybala... Oby wszyscy szybko wyzdrowieli.
» 12 marca 2020, 23:57 #144
Lukkey0: Podobno wyciekł jakiś Fake news w sprawie Dybali wiec jeszcze nic nie wiadomo.
» 13 marca 2020, 00:04 #143
kolokolo98: Dybala to podobno Fake news.
» 12 marca 2020, 23:57 #142
kckMU: Oby tak było, ale z nim czy bez niego - problem już urósł do gigantycznej skali.
» 12 marca 2020, 23:59 #141
hraboNX: No cóż, powoli traci to sens. W sytuacji z Arsenalem, Leicester itd... Oby dało się to opanować i nikt nie stracił cennego życia. Eh, ciekawe co teraz tęgie głowy wymyślą z tytułem dla Liv.
» 12 marca 2020, 23:43 #140
rizx: Pewnie obecna sytuacja w tabeli będzie uznana jako ostateczna
» 12 marca 2020, 23:47 #139
DjTED: Raczej nie. Liga anulowana i Live dalej czeka
» 12 marca 2020, 23:57 #138
Lukkey0: Chyba ostatni mecz oglądałem w tym sezonie Manchesteru United szkoda bo mieli fajną passę :(
Zdrowia Arteta!!
» 12 marca 2020, 23:42 #137
GGMUN6: Nie ma już szans, koniec sezonu. Jutro spotkanie PL I zapewne ogłoszenie.
» 12 marca 2020, 23:45 #136
Lukkey0: Czyli nie będzie LM w następnym sezonie?
» 12 marca 2020, 23:50 #135
GGMUN6: Tego na razie nie wiemy. Trzeba czekać na wiadomości.
» 12 marca 2020, 23:53 #134
rizx: Gratulacje dla UEFA, które nakazało Wilkom grać dzisiaj z Olympiacosem, ciekawe kiedy będą kolejne oświadczenia od klubów o pozytywnych wynikach.

Mikelowi (i wszystkim innym) zdrowia, oby wrócił silniejszy i za rok walczył w lidze!
» 12 marca 2020, 23:37 #133
Kruszon: UEFA ukrywa się pod pięknymi hasłami, m.in. walki z rasizmem i nierównościami. To jest biznes i nic więcej, wzniosłe hasła są tylko zasłoną, bo w praktyce nie liczą się ze zdrowiem i życiem ludzi.
» 13 marca 2020, 08:03 #132
GGMUN6: Zdrowie, zdrowia i jeszcze raz zdrowia dla Artety! I nie tylko.
» 12 marca 2020, 23:34 #131
Veracruz: Nieciekawie z tym wirusem. Najgorszemu wrogowi bym go nie życzył. Nie zdawałem sobie sprawy nawet, że glupi wirus moze spowodować, aż takie zamieszanie.
» 12 marca 2020, 23:33 #130
Luke88: Arteta złapał to po sezonie, może dograją te weekendowe i sezon zawieszony/zakończony.
» 12 marca 2020, 23:32 #129
rizx: Jeśli Arteta ma, to połowa składu i sztabu pewnie też
» 12 marca 2020, 23:27 #128
Pops918: Arteta z koronawirusem
» 12 marca 2020, 23:22 #127
AFC07: Dybala też
» 12 marca 2020, 23:24 #126
Martialowsky: Nie ma informacji o trybunach, puste?
» 12 marca 2020, 22:53 #125
hraboNX: Na LASK? Ponoć było 500 kibiców, bo na tyle pozwoliły austriackie władze.
» 12 marca 2020, 22:57 #124
Martialowsky: Chodzi mi o weekendową kolejkę Premier League.
» 12 marca 2020, 22:59 #123
maticr7: Nic nie słyszałem,żeby mieli grać przy pustych,ale wiadomo że sytuacja zmienia się z dnia na dzień,także wszystkiego można spodziewać.
» 12 marca 2020, 23:22 #122
maticr7: Właśnie potwierdzili,że z publicznością.
» 12 marca 2020, 23:25 #121
Janek: Biorąc pod uwagę, że prawdopodobnie wirus zawitał do Arsenalu, to jeszcze sporo się może zmienić :(
» 12 marca 2020, 23:29 #120
FriendlyHand: Mnie gdzieś przemknął news, że PL do odwołania przy pustych trybunach.
» 13 marca 2020, 05:30 #119
hraboNX: Leverkusen byłoby groźne... W temacie analizy potencjalnych rywali w ćwierćfinale.
» 12 marca 2020, 22:50 #118
GGMUN6: Oficjalnie: wszystkie mecze w weekend odbędą się zgodnie z planem!
» 12 marca 2020, 22:37 #117
Martialowsky: Czyli kurczaki wrzucamy na rożen i gonimy Chelsea ;)
» 12 marca 2020, 22:45 #116
maticr7: Ighalo zdecydowanie MOTM.Zasłużył za te wszystkie mecze,które do tej pory grał.Mimo że wierzyłem w niego i widziałem ładne bramki w Chinach,to nie spodziewałem u niego takiej techniki i kontroli piłki,jak i samego wykończenia.Do tego ta siła fizyczna z której potrafi korzystać w porównaniu z pewnym wcześniejszym napastnikiem... Ocena Chonga jest mocno zaniżona,to mi się najbardziej rzuca w oczy.Chłop zaliczył niezłą asystę i ogólnie robił wiatr na tyle na ile mógł.Mi tam gościu coraz bardziej się podoba.Po prostu trzeba trochę dać mu zaufania i mu pomóc.Przecież jeszcze nie tak dawno był sprowadzany z Holandii do juniorów z niebywałym talentem... I widać że powoli to pokazuje.Z resztą mało mamy takich skrzydłowych.
» 12 marca 2020, 22:30 #115
Magik1990MU: Tak sobie teraz myślę, że szkoda, że piłka została tak zepsuta przez pieniądze. 30-40 lat temu oddali byśmy Pogbę za kilka piłek i wszyscy byliby zadowoleni. Ale teraz chcąc go sprzedać, musimy znaleźć frajera, co da fortunę za idola internetowej młodzieży. I niestety takiego idioty raczej szybko nie znajdziemy :/
» 12 marca 2020, 22:24 #114
Magik1990MU: To też prawda. Mega wtopę zaliczyliśmy kupując wirusa. Jeśli go opchniemy gdziekolwiek, to będzie można świętować.
» 12 marca 2020, 22:45 #113
MiSt: Manchester City's Benjamin Mendy has placed himself in self-isolation after a family member was tested for coronavirus. He was at Old Trafford on Sunday #mulive [mail]

Oby to był tylko kolejny durny news Daily Maila...
» 12 marca 2020, 22:24 #112
Magik1990MU: cholera, zaczyna się :/
» 12 marca 2020, 22:25 #111
Bukajowaty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 22:23

Tak trzymać Olympiacos! Jakby im się udało wyeliminować Wilki, to byłbym wdzięczny. Czyba właśnie na nich nie chciałbym trafić najbardziej, obok Interu i Szachtara.
» 12 marca 2020, 22:22 #110
maticr7: Tak,najlepiej wszystkie angielskie zespoły niech odpadną i znowu będą na tym samym poziomie co parę sezonów wcześniej...
» 12 marca 2020, 22:34 #109
SzarimMusty: A ja kibicuje w tym meczu Wilkom. Ogólnie to abstrakcja... prezes Olimpiakosu ma koronowirusa, miał kontakt z piłkarzami, a potem Ci piłkarze grają w LE. Po co anulować puchar skoro pojedyncze mecze, które powinny być anulowane są spokojnie rozgrywane. Absurd.
» 12 marca 2020, 22:35 #108
hraboNX: Ciekawe czy w kolejnej fazie trafiliby na United ;)
» 12 marca 2020, 22:21 #107
Diabelski97: Grecy jeszcze grają w dziesiątkę.
Zdecydowanie wolałbym żebyśmy zagrali z Grekami niż Wilkami.
» 12 marca 2020, 22:22 #106
Magik1990MU: Już 1-1
» 12 marca 2020, 22:25 #105
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 22:20

To był dobry, miły dla oka mecz. Przed pierwszym gwizdkiem były może lekkie obawy, bo LASK ogórkami nie jest (lider austriackiej Bundesligi; w grupie LE ugrali tyle samo punktów, co United), aczkolwiek zagraliśmy jak faworyt i w rewanżu można zaprezentować szerszej publiczności naszą zdolną młodzież (z Garnerem, Mejbrim, Lairdem, Ramazanim na czele). Oby jakoś dało się dokończyć ten sezon, bo MU łapie rytm i pewność siebie. Ole i spółka robi robotę. Już dawno nie było tylu powodów do optymizmu. Może rzeczywiście dobrym pomysłem byłyby takie szybkie play-offy o jedno miejsce w LM i te miejsca w ramach LE.
» 12 marca 2020, 22:13 #104
Saberem47: Times pisze, że w Anglii jest duża presja na dogranie premier league do końca. W zależności od rozwoju sytuacji prawdopodobnie mecze będą przy pustych trybunach, ale jest naprawdę silna wola na ukończenie rozgrywek.
I oby tak było, bo żal przerywać
» 12 marca 2020, 22:02 #103
MiSt: Jeśli ma to spowodować zagrożenie rozprzestrzeniania się wirusa to lepiej niech sobie odpuszczą. Ja wiem, że kupa kasy tam siedzi, ale zdrowie jest najważniejsze.
» 12 marca 2020, 22:06 #102
RedRevolta: Nie ma szans na dogranie tego do końca w tej chwili, może za jakiś czas jak to wszystko się uspokoi , już się pisze o Mendym z City który zresztą był ostatnio na Old Trafford, jak wykruszy się jedna drużyna tak wszystko upadnie, tymczasowe zamknięcie ligi jest niestety nieuchronne.
» 12 marca 2020, 22:16 #101
heniu944: Zdaje się, że już mają plan. Puste trybuny i zakaz transmisji meczy w pubach i restauracjach, to brzmi rozsądnie.
» 12 marca 2020, 22:18 #100
Diabelski97: Skoro każdy człowiek musi codziennie rano iść do pracy to również piłkarze powinni normalnie grać.
Jeśli piłkarze są zdrowi to sezon powinien być dokończony przy pustych trybunach.
» 12 marca 2020, 21:40 #99
MiSt: Tylko pójście do pracy szarego Kowalskiego nie powoduje tego, że ludzie przebywają w pubach lub przed stadionem...
» 12 marca 2020, 22:08 #98
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 22:13

Ale do ciebie pod prace raczej nie podchodzą tłumy żeby ci kibicować no nie?No chyba że jest inaczej,to zwracam honor. :D Poza tym lada moment ,jakiś piłkarz z PL też się zarazi i wtedy na pewno zawieszą rozgrywki.Już się mówi o piłkarzach Leichester.
» 12 marca 2020, 22:12 #97
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 22:14

W sumie Diabelski dobrze napisał, można zakazać puszczania meczów w publicznych miejscach. No i kary za przechodzenie pod stadion. Jak jeden z drugim dostanie 500Euro mandatu to się skończy.
» 12 marca 2020, 22:13 #96
SirCantona: Mecze przy pustych trybunach nawet w tv się słabo ogląda.
» 12 marca 2020, 22:19 #95
Diabelski97: U mnie w mieście jest firma która zatrudnia 2500 osób, pracują różnymi systemami i jest ciągły kontakt większości tych osób, chyba jest to bardziej ryzykowne niż rozgrywanie spotkań przy pustych trybunach?
Przecież nikt nie będzie przychodził pod stadion, wręcz przeciwnie, ludzie zostaną w domu przed telewizorami.
» 12 marca 2020, 22:19 #94
tyber28: Nikt nie przyjdzie pod stadion, tak jak w Paryżu nikt nie przyszedł pod stadion.
» 13 marca 2020, 01:42 #93
Diabelski97: W Anglii nie ma ruchu kibicowskiego.
» 13 marca 2020, 06:23 #92
Anhel: Mamy szansę wygrać LE i dostać się do LM - chcą zawiesic
Mamy szansę na Top4 w lidze - chcą zawiesić
Mamy szansę na FA Cup - chcą zawiesić
Jesteśmy w gazie i możemy sobie stworzyć jakaś serię meczów bez porażki - zakończą sezon.
Wydaje mi się że w tym całym zamieszaniu po za tym że nie wiadomo jak potoczy się sprawa Mistrzostwa to United traci najwięcej.
» 12 marca 2020, 21:37 #91
SirCantona: Liverpool będzie świętował mistrza po 30 latach przy pustych trybunach. Nie wiem kto ma gorzej. Taki tytuł nie smakuje tak samo. Powinni zawiesić rozgrywki klubowe kosztem Euro. Dokończyć ligi w czerwcu i lipcu. A mistrzów kraju dekorować na koniec sezonu a nie bez kibiców bo równie dobrze można by im medale poczta wyslac.
» 12 marca 2020, 22:22 #90
tyber28: Nie ma to najmniejszego znaczenia.
» 13 marca 2020, 01:50 #89
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 21:18

Ile to się naczytałem jakie to Lask nie jest groźne.Ludzie to jest Manchester United.My nie powinniśmy się nikogo bać.A szanować i nie lekceważyć to już inna sprawa.
» 12 marca 2020, 21:18 #88
Magik1990MU: Bo Lask to nie są jakieś totalne ogórasy rodem z naszej rodzimej paraligi. Po prostu mieli pecha, że trafili na zły zespół z PL. No ale Arsenalu już nie ma :D
» 12 marca 2020, 21:36 #87
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 22:17

Ja to rozumiem,ale tu się sporo mówiło w kontekście do nas,że są w stanie nas ograć i jakby sporo osób wyczuwało jakąś sensację.W sensie experci i postronni kibice.To trochę taka przesada,jakby w ogóle nie wierzyli w naszą formę.
» 12 marca 2020, 22:15 #86
GGMUN6: SolskjĂŚr: "Paul's [Pogba] our player. He has two years left on his contract, a year plus the option of another. You can expect Paul to be here [next season], yeah."
» 12 marca 2020, 21:17 #85
Magik1990MU: nie pozbędziemy się wirusa :/
» 12 marca 2020, 21:32 #84
GGMUN6: Chyba zmiękła rura Pawelkowi. Widzi, że zaczęliśmy grać, poza tym nikt nie wyłoży za niego takiej sumy jakiej oczekujemy, i wiadomo nikt mu pewnie nie da takiej tygodniowki. Ale myślę właśnie, że samo przyjście Bruna mogło to trochę skłonić do zmiany decyzji.
To wszystko nie zmienia faktu, że jestem dalej za jego odejściem.
» 12 marca 2020, 21:40 #83
crycha66: Ale jak dla mnie Bruno > Pogba. Patrząc na wpływ na grę zespołu. I nie mówię o samych umiejętnościach ale też o woli walki i zaangażowania.
» 12 marca 2020, 21:57 #82
Magik1990MU: Nie

Bruno >>>>>>>>>>>>>>>>>>> (i tak ze sto razy jeszcze) Pogba

Tak to powinno wyglądać. To tak jak porównywać Luiza do Harrego, bo obaj grają w piłkę.
» 12 marca 2020, 22:02 #81
crycha66: Pamiętacie jak grał Pogba ? Dawał nie raz takie podania że palce lizać - ale dawał je raz czy dwa na mecz. Natomiast Bruno daje je 10-15 razy na mecz
» 12 marca 2020, 22:03 #80
Diabelred: Magik1990MU,

Juz sie pozbylismy, obecnie infekuje Tottenham :).
» 12 marca 2020, 22:05 #79
JebikMUTD95: Diabelred
W tym przypadku sie nie zgodzę bo Mourinho został zwolniony za konflikt z Pogba, którego krytykował prawie po każdym meczu. Na 5 rozegranych spotkań Mourinho nie krytykował występu Pogby tylko po jednym meczu, w którym Pogba pokazał swoje "ueniejtnosci" natomiast po 4 kolejnych spotkaniach krytyką sypala sie z ust Mourinho na Pogbe, w którego grze nie było widać nawet "checi" nie mówiąc o zaangażowaniu i walki o niej najlepszy rezultat dla drużyny. Konflikt spowodował, że zarzad musiał wybrać, który z nich opuści Old Trafford by zakończyć konflikt, który negatywnie wpływałby na naszą szatnie. Zarzad podjął decyzję, że na Old Trafford zostanie ten bardziej medialny i przynoszący zyski do kasy klubu przez swoja ogromna popularność, a klub opuści Mourinho który częstą krytyką Pogby chciał zmotywować, żeby prawdziwe umiejętności pokazywał za kazdym razem, gdy zakłada koszulke United i wychodzi na murawę, a nie w jednym na kilka meczy.

Zarzad stanął po stronie Pogby, a to może odbić się czkawką zarządu jesli Pogba wróci do gry i zdecyduje się, że w letnim okienku nie zmieni klubu. Pogba jest typem gwiazdeczki, która w dodatku ma świadomość, że w konflikcie z Mourinho zarzad mógł równie dobrze zdecydować, że Mourinho zostanie i w najbliższym okienku transferowym będzie chciał sprzedać Pogbe, który został i mógł odebrać zwolnienie Mourinho, że dla zarządu jest ważniejszy od trenera w klubie. Jesli "wirus" wróci i zostanie na kolejny sezon to może zainfekowac szatnie, w który będzie negatywnie wpływał na atmosferę. Zapewne będzie chciał być pierwszym wyborem Ole przy wyborze skladu, a przy obecnej dyspozycji Freda, McTominaya i Bruno i tym jak nasz srodek funkcjonuje raczej żaden z nich nie bedzie chciał oddać swojego miejsca Pogbie, który będzie musiał walczyć o miejsce. Pytanie tylko czy Pogba będzie chciał walczyć o miejsce w składzie czy będzie uważał, że należy mu się miejsce w składzie bo klub wydał na jego tranafer prawie 2x większą kwotę jaką płacono za Freda czy Bruno i nie są "Mistrzami Świata" którym jest Paul Pogba i w dodatku żaden z trójki McTomiay, Fred i Bruno nie ma z nim podjazdu do ilości "folołersów" na Instagramie i Twitterze.
Pozostanie tego wirusa może być dla naszej szatni gorszym wirusem niz korona.
» 12 marca 2020, 22:54 #78
Diabelred: JebikMUTD95,

Do prawdy nie wiem skad bierzecie ten tekst, ze niby zarzad stal przed wyborem Pogba albo Mourinho. Jedyni pilkarze, ktorzy faktycznie moga miec taka wladze by miec swoj glos przy doborze trenera to Messi w Barsie i Ronaldo w czasach gry w Realu. Mourinho polecial za slabe wyniki i za atmosfere w szatni. Nie wiem nad czym sie tu specjalnie rozwodzic i po co tworzycie jakies teorie spiskowe. Pisalem wielokrotnie powtorze po raz kolejny. To nie przypadek, ze w Chelsea i w Realu pilkarze tych zespolow rowniez grali na zwolnienie Portugalczyka w tym trzecim sezonie. Cos musi byc nie tak z Mourinho, ze po jakims czasie pilkarze maja go zwyczajnie dosyc. Portugalczyk podobno(bo trzeba pamietac, ze zrodlem byl jakis portugalski Daily Record, czyli dosc lipne zrodlo) mial nazwac Francuza wirusem. Po odejsciu Mourinho i przyjsciu Ole widac kto juz predzej byl tym wirusem. W koncu grajkom wrocila chec i radosc z gry i widac, ze chca walczyc na boisku za Ole.

Co do psucia atmosfery przez Francuza, to polecam czytac mniej The Sunow czy innych Daily Mailow, a wiecej wywiadow pilkarzy(ktorzy pochlebnie sie o nim do tej pory wypowiadali) na temat Francuza. Jakies nolnejmy z tych gazetek nie znaja Francuza, ani nie wiedza co sie dzieje w szatni w przeciwienstwie do pilkarzy, ktorzy maja z nim bezposredni kontakt. Trzeba pamietac, ze tak wlasnie dzialaja gazety, czyli im bardziej chwytliwy tytul i sam news tym wiecej klikniec i kasy z reklam.
Slabe newsy typu Perreira chwali Pogbe nie sprzedadza sie tak dobrze jak news, ze Pogba psuje atmosfere w szatni.
» 12 marca 2020, 23:39 #77
Piotr1983: Wynik cieszy, sama gra już nie tak bardzo. Dziwnie się ten mecz oglądało przy prawie pustych trybunach.
» 12 marca 2020, 21:15 #76
bartoszjan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 21:53

Serio? Żyjesz w gdzieś odcięciu od mediów i wszystkiego, że nie wiesz co się dzieje? Masakra
» 12 marca 2020, 21:53 #75
Piotr1983: Chłopie weź na luz. Chyba każdy wie czemu stadion był zamknięty dla kibiców. Napisałem, że dziwnie było przy pustych trybunach. Następnym razem czytaj ze zrozumieniem.
» 12 marca 2020, 22:24 #74
Celt15: Co ciekawe w naszym pięknym kraju ogłoszono, że w przypadku zawieszenia rozgrywek i braku możliwości ich dokończenia będzie brana pod uwagę tabela po ostatniej rozegranej kolejce. Oby, z dwojga złego, takie rozwiązanie wybrali również w Anglii, jeśli tego sezonu nie uda się dokończyć.

Liczę jednak na przesunięcie EURO i dograniu wszystkich rozgrywek.
» 12 marca 2020, 21:11 #73
mrm86: To w takim razie gdy będziemy mieli 5 miejsce to nie zagramy w lidze mistrzów a to się może przełożyć na to że mogą być problemy z transferami piłkarzy którzy będą chcieli grać w następnym sezonie w lidze mistrzow
» 12 marca 2020, 21:16 #72
Advm: Tak czy siak jesteśmy poniżej 4 miejsca. Jedyna szansa to wygrać z Totkami, porażka Chelsea i liczyć na zakończenie rozgrywek po 30 kolejce.
» 12 marca 2020, 21:27 #71
heniu944: Chyba, że kara dla City będzie podtrzymana to z 5 miejsca też się dostaniemy.
» 12 marca 2020, 22:04 #70
mrm86: Wszystko idzie w dobrym kierunku i to w bardzo szybkim tempie, wracamy na właściwe tory, właśnie takie mecze trzeba wygrywać strzelac dużo bramek żeby wzrastała pewność pilkarzy
» 12 marca 2020, 21:07 #69
Tom535: Bardzo cieszę się ze zwycięstwa i wybaczcie mi, że z innej beczki. Ale może mnie ktoś oświecić, bo nie mogę jednego zrozumieć? A właściwie chodzi mi o wypowiedź Kloppa po meczu z Athletico Madryt. Dlaczego Klopp tak zjechał grę Athletico? Przecież drużyna kibla nie oddała ani jednego strzału w pierwszym meczu i nastawiła sie na wywiezienie jak najlepszego rezultatu z Madrytu. Czy to nie był antyfutbol? Czy Jurgen jest hipokrytą? A może kibel ma krótką pamięć?
» 12 marca 2020, 21:07 #68
mikon70: Kibel ma krótka pamięć, jest hipokryta i jest łagodniejsza wersja Jose, na którego prawie każdy pod tym względem narzeka. Nie lubie go już nie dlatego, ze trenuje najbardziej znienawidzony przeze mnie klub, ale dlatego jakie on bzdury wygaduje, jak jego potężny Liverpool da ciała.
» 12 marca 2020, 21:10 #67
mikon70: Dżuma 21 wieku... Byle nie wpłynęło to bardzo na premier League, bo United gra obecnie najlepiej od początku sezonu.
» 12 marca 2020, 21:06 #66
kolokolo98: Gruba przesada, na dżumę zmarło około 30-60 procent całej populacji Europy. Zresztą ludzie jakoś nie pamiętają o pandemii grypy z 2009-2010, wówczas zmarły setki tysięcy ludzi i miliony zostały zarażone. Wiem, że koronawirus tez jest dużym zagrożeniem dla zdrowia i życia, ale nie przesadzajmy z takimi porównaniami.
» 12 marca 2020, 21:14 #65
giermeq: chemik - 250.000 - 575.000 zmarłych

Przy okazji śmiertelność pandemii H1N1 wynosiła 0.01-0.08%, teraz szacuje się na 2-4%. Pociesznie.

źródło:
cdc.gov/flu/spotlights/pandemic-global-estimates.htm
» 12 marca 2020, 21:38 #64
mikon70: Wiem ile zginęło, ale to problem na skale światowa, a dzisiejsza globalizacja świata sprawia, ze to jeszcze bardziej terroryzuje świat.
» 12 marca 2020, 21:44 #63
rreddevilss: Taka forma złapaliśmy...i teraz czeka nas pewnie chwilowy albo i dłuższy rozbrat z futbolem..wielka szkoda ,jeśli mogę mieć ostatnie życzenie to dajcie mi w niedzielę Mourinho na obstrzał i w poniedziałek możecie sobie zawieszać rozgrywki..
» 12 marca 2020, 21:05 #62
zbyszek7: A teraz zawiesic LE i dac puchar tym co dzisiaj najwyzej wygrali
» 12 marca 2020, 21:03 #61
SzarimMusty: Suche niczym pięty Cejrowskiego.
» 12 marca 2020, 21:10 #60
zbyszek7: Suche ale dobre :D
» 12 marca 2020, 21:19 #59
Oficer: Dzis ode mnie wszyscy 10! Gra nie byla idealna ale jak sie wygrywa 5:0 to znaczy ze robota wykonana w 1000%. Brawo United!!
» 12 marca 2020, 21:02 #58
dawidlp92: z De Gea by były z dwie wpuszczone
» 12 marca 2020, 21:02 #57
Magik1990MU: Najpierw Lask musiałby oddać celny strzał na bramkę :)
» 12 marca 2020, 21:04 #56
kolokolo98: Przecież według ekspertów z tej strony de Gea jest tak słaby, że strzeliłby dwa samobóje, nie to co bohater Romero.
» 12 marca 2020, 21:09 #55
Janek: No tak, bo przecież ostatnio tyle goli tracimy, że ho ho.
» 12 marca 2020, 21:11 #54
DaredevilUtd: Sam ostatnio narzekał em na Davida, bo ma za dużo głupich błędów, ale trzeba mu przyznać, że ostatnio broni całkiem dobrze.
» 12 marca 2020, 21:20 #53
trakol: Co wy tak nisko tego Chonga oceniacie, kolejny kozioł ofiarny, bo Lindelof, Lingard i De Gea wolne mają? Mamy wynik 3-0 gdzie można juz zagrac na luzie a ten dokłada kolejna asyste i caly czas probuje gry do przodu, ale oczywiscie spece z dp jakby weszli na boisko to by w te kilka minut zdazyli 2 bramki przewrotka strzelic
» 12 marca 2020, 21:02 #52
maticr7: Każdy ma swoich gorszych i lepszy piłkarzy.Na tym opierają swoją opinie...
» 12 marca 2020, 21:13 #51
desmoRR: Fajnie, że United się rozkręciło. Dobrze to wygląda teraz i mamy perspektywy na przyszłość.

Na 99% wszystkie rozgrywki zostaną wstrzymane nawet do 3 miesięcy. Stawiam, że Euro przełożą na następny rok, a w okresie wakacyjnym dokończymy rozgrywki jeżeli sytuacja poprawi się na świecie.

Jeszcze rewanż i możemy się pożegnać z emocjami sportowymi na dłuższy czas.
» 12 marca 2020, 21:01 #50
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 21:00

Pieknie . Mozna na rewanz dać odpocząć przedewszystkim Maguire , Fredowi i Bruno . Niech pograja Tuanzebe , Pereiry i Chongi . Na rewanż widziałbym taki skład : Romero - Dalot - Bailly - Tuanzebe - Williams - Matic - Scott - Andreas - Greenwood - Ighalo - Chong . Oczywiscie jesli wszyscy bedą dostępni bo niewiadomo co z Dalotem w sumie .
» 12 marca 2020, 21:00 #49
Dejfmi: Na co by tu ponarzekać hmmmmm
» 12 marca 2020, 21:00 #48
maticr7: Że Fred za mało asyst zaliczył.
» 12 marca 2020, 21:14 #47
cnk: Najsik przyda się taki wynik.
» 12 marca 2020, 21:00 #46
PozdiRed: Szkoda, że wirus uderza w najgorszym dla nas momencie. Drużyna jest na wysokim poziomie, każdy pokazuje zaangażowanie. Jeżeli wszystkie rozgrywki zostaną przerwane to będziemy czuć wielki niedosyt!
» 12 marca 2020, 21:00 #45
NoName: Wlasnie wirus przestaje dzialac, skoro nasze wyniki tak sie popr... a Tobie chodzi o korona... dobra, niewazne.
» 13 marca 2020, 04:16 #44
MRG: Ale maja chlopy forme 😊
» 12 marca 2020, 20:59 #43
Krzyk: Ighalo piękna brameczka. No i pierwszy mecz Chonga w tym sezonie gdzie podobała mi się jego gra. Poza tym co tu dużo mówić
» 12 marca 2020, 20:58 #42
Diabelski97: 11 meczów
29 strzelonych goli
2 stracone
9 czystych kont.

Dwa razy Manchester City, Wolves, Chelsea w tym czasie.
» 12 marca 2020, 20:57 #41
mrm86: Wszystko idzie w dobrym kierunku i to w szybkim tempie, wracamy na właściwe tory....
» 12 marca 2020, 21:04 #40
DailySmoker: Wyobrażacie sobie OT bez kibiców?:(
» 12 marca 2020, 20:57 #39
maticr7: Nieee.
» 12 marca 2020, 20:58 #38
maticr7: Nie chce nic mówić Stoperdo,ale Fred dzisiaj dwie asysty.Pomijając już to w jaki sposób.
» 12 marca 2020, 20:57 #37
SzarimMusty: Nie będę atakował Freda bo dla mnie ciągle jego atuty są te same i jego wady te same. Moim zdaniem to przeciętniak.

PS. Dzisiaj kosmiczne 2 asysty ale... w Premier League ma ich 0, tak samo goli. W czym jest gorszy niż Andreas Pereira. :P
» 12 marca 2020, 21:08 #36
maticr7: Policz sobie ile Fred wykreował i ile jego podań sam na sam zmarnował taki James czy Martial.I to niejednokrotnie.Poza tym to jest taki typ piłkarza.On jest bardziej od czarnej roboty i dokłada do tego dobrą technikę.Tak dobrą,nie wiem czy to wszyscy zrozumieli.Poza tym jego współpraca z Fernandesem jest nieoceniona.
» 12 marca 2020, 21:11 #35
RedsFan: Fred jest zawodnikiem box 2 box I świetnie gra w destrukcji, dzisiaj miał świetne asysty I często w PL mamy bramki po jego podaniach otwierających akcje. Nie musi mieć asyst, czy też bramek, są od tego inni zawodnicy.
» 12 marca 2020, 21:17 #34
Ronaldomanutd: Czy ty możesz zostawić Freda w spokoju
» 12 marca 2020, 21:32 #33
Ronaldomanutd: Fred jest od czarnej roboty w środku pola a nie do strzelania goli
» 12 marca 2020, 21:33 #32
maticr7: Stoperdo Już nie wiadomo jak z tobą rozmawiać.Zaliczy 2 asysty, to ty powiesz że nie ma żadnego odbioru.A jak zaliczy 10 odbiorów, to ty powiesz że nie ma asysty i tak to jest konwersacja z tobą.Jak z dzieckiem..
» 12 marca 2020, 22:48 #31
NoName: Nie wiesz jak z trollem gadac? - W ogole.
» 13 marca 2020, 04:21 #30
Zelas12: Super w tej sytuacji awans już mamy. W niedzielę ważne 3 pkt. GGMU
» 12 marca 2020, 20:55 #29
mycka86: Pięknie się rozkręciliśmy. Szkoda, że to koniec sezonu.
» 12 marca 2020, 20:55 #28
sprite1080: Wreszcie zaczyna to wszystko fajnie wyglądać i nawet miło znów się te mecze ogląda a tu ryzko wcześniejszego zakończenia sezonu... no ale jak może pomóc to wiadomo
» 12 marca 2020, 20:55 #27
LukaszSmm: Najbardziej irytujący w tym meczu był komentarz pseudo znawców" sho. Magłagen lub teks typu zamkną oczy i uderzył z całej siły przy bramce Greenwooda. Gdzie chłopak specjalnie tak strzelił gdyż ma dwie nogi wiodące i nie ważne z której uderzy załamka nie dało się tego słuchać!! Polsat zszedł na py po odejściu Borka i Smoły
» 12 marca 2020, 20:54 #26
Magik1990MU: Polsat już dawno zszedł na psy
» 12 marca 2020, 20:56 #25
trakol: Serio tak powiedzieli z Greenwoodem? Jak dobrze, ze ogladam tylko angielskie transmisje, masakra
» 12 marca 2020, 20:57 #24
LukaszSmm: Było dużo więcej kwiatków tam tego typu nie dało się oglądać.
» 12 marca 2020, 21:14 #23
SirCantona: Wczoraj mówili że Trippier to kolega z reprezentacji Robertsona :)
» 12 marca 2020, 22:34 #22
Magik1990MU: Teraz patrzymy co Wilki zrobią z pogromcami Arsenalu.
» 12 marca 2020, 20:54 #21
cantona007: WE ARE BACK
» 12 marca 2020, 20:54 #20
heniu944: I gitara :D Za tydzień można dać odpocząć wielu zawodnikom i taki Chong może pykać od początku. A propos Chonga, no to jest jeździec bez głowy ale coś czuję, że będzie z niego pociecha. Jest szybkość, technikę dopracuje i z czasem nabierze doświadczenia.
» 12 marca 2020, 20:53 #19
trakol: Jedna noga w cwiercfinale? Panie nam tylko jedna stópka wystaje - do ucałowania na Old Trafford
» 12 marca 2020, 20:53 #18
RedStreamer: Szkoda, że nie mogłem obejrzeć tej "Manity" :(
» 12 marca 2020, 20:53 #17
Magik1990MU: Takiej końcówki się nie spodziewałem. Progres ogromny zaliczyliśmy. Szkoda, że to cholerstwo szaleje na świecie, bo w takiej formie, to coś czuję, że ogórki z PL już nic nie zdziałają udawaniem Atletico.
» 12 marca 2020, 20:52 #16
RedsFan: Ladna, spokojna gra, wynik też niczego sobie. Nice one Lads! Oby tak dalej.
» 12 marca 2020, 20:51 #15
UnitedFan07: Brawo drużyna !!
» 12 marca 2020, 20:51 #14
Kilerek7: Spacerek!
» 12 marca 2020, 20:51 #13
AyaseSaiyajiN: W sumie jakby za tydzień oddali mecz walkowerem to byłoby 0-3, czyli nadal przechodzimy. Chcę obejrzyć meczycho za tydzień ale z drugiej strony lepiej oszczędzać siły. :P
» 12 marca 2020, 20:50 #12
trakol: Takie coś jest raczej wbrew zasadom xd równie dobrze Barca mogla z live dać walkower po 1szym meczu 4-0
» 12 marca 2020, 20:55 #11
Janek: Choćbyśmy wygrali 10:0 i tak odpadamy w przypadku walkoweru.
» 12 marca 2020, 20:56 #10
AstonMartin: Bardzo fajnie. Kolejny mecz, który pokazuje, że Pogba jest niepotrzebny w tym projekcie.

Zawiodłem się na Ighalo. Chłop miał strzelać brzydkie gole, a strzelił ładnego.
» 12 marca 2020, 20:50 #9
maticr7: Stoperdo W takim razie zapraszam do Realu i ciebie i jego.Idealnie byście tam razem pasowali.Szacunek jeszcze ok,ale pięt nikt mu lizać nie będzie.W sumie co kto woli.
» 12 marca 2020, 21:24 #8
maticr7: Opowiedziałem mu na ten komentarz z argumentami w należyty sposób.Do każdego trzeba podchodzić inwidualnie. ;) Co to za różnica ile lat kibicujesz?Kibicowałeś drużynie która miała swoje lata chwały,a kiedy już jest gorzej to tylko cisnąć po piłkarzach potrafisz,którzy na dodatek najmniej na to zasługują.Słaby z ciebie trochę kibic...
» 12 marca 2020, 21:58 #7
donmielon: Stoperdo. Prawda o Fredzie jest taka, że z meczu na mecz jest coraz lepszy, a prawda o Tobie jest taka, że jesteś ślepo zapatrzony/zakochany w pogbie, który nic nie wnosi do drużyny (nic pozytywnego) i krytykujesz każdego kto powie o nim prawdę.
» 12 marca 2020, 22:03 #6
donmielon: Stoperdo taka jest z Tobą dyskusja, Twoje argumenty są prawdziwe i słuszne, a innych fałszywe. Przypomina to trochę obecną scenę polityczną, ale to taka dygresja;)
» 13 marca 2020, 07:10 #5
kamil2257: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 20:51

No greenwood wchodzi i strzela
» 12 marca 2020, 20:50 #4
rizx: Akurat Chong mu super piłkę puścił
» 12 marca 2020, 20:50 #3
iMarMU: Tylko asystę zrobił przy golu :)
» 12 marca 2020, 20:52 #2
Fido: No i zajebi****:)
» 12 marca 2020, 20:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.