Manchester United vs Aston Villa. Zapowiedź 14. kolejki Premier League
» 30 listopada 2019, 04:32 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United po dalekiej podróży do Kazachstanu wraca do walki o ligowe punkty. Czerwone Diabły w 14. kolejce Premier League zmierzą się u siebie z Aston Villą.
» Manchester United w 14. kolejce Premier League zmierzy się z Aston Villą
Ole Gunnar Solskjaer w ostatnim meczu z Astaną (1:2) wystawił do gry mocno odmłodzony skład. W niedzielę na boisku zobaczymy znów graczy pierwszego zespołu.
Kto? Manchester United vs Aston Villa Kiedy? 01.12.2019, 17:30 Gdzie? Old Trafford Sędzia? Craig Pawson Transmisja? brak transmisji w TV
Manchester United w spotkaniu z Aston Villą postara się zatrzeć złe wrażenia z meczu z Sheffield United (3:3). Czerwone Diabły na Bramall Lane pokazały jedynie kilkanaście minut dobrego futbolu. Aby wywalczyć komplet punktów w starciu z The Villans trzeba będzie zaprezentować się dobrze na przestrzeni całego spotkania.
Manchester United meczem z Aston Villą rozpoczyna grudniowy maraton meczowy, w którym zespół czeka aż 9 spotkań. Piłkarze Solskjaera zmierzą się m.in. z Tottenhamem i Manchesterem City. Komplet punktów w starciu z The Villans jest więc obowiązkiem.
Przewidywane składy :
Manchesteru United: De Gea – Williams, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, Matić – Rashford, Mata, James – Martial
Przedmeczowe ciekawostki: – Jedyna porażka Manchesteru United w 24 domowych meczach z Aston Villą w Premier League miała miejsce 10 lat temu.
– Wygrana 1:0 jest jedynym triumfem The Villans w ostatnich 41 ligowych spotkaniach, zarówno u siebie jak i na wyjeździe (10 remisów, 30 porażek).
– Manchester United wygrał sześć ostatnich meczów z Aston Villą na Old Trafford. Bilans bramek: 18 – 3.
– Manchester United po 13 kolejkach ma na swoim koncie 17 punktów. To najniższy dorobek na tym etapie sezonu o sezonu 1988/1989.
– Czerwone Diabły zanotowały czyste konto tylko raz w ostatnich 12 meczach Premier League w tym sezonie.
– Żaden z piłkarzy Manchesteru United nie zdobył hat-tricka dla klubu od czasu trzech bramek strzelonych przez Robina van Persiego w meczu z Aston Villą w kwietniu 2013 roku.
– 25 lat i 80 dni, tyle wynosi średnia wyjściowego składu Manchesteru United w tym sezonie. To najmłodsza jedenastka w całej lidze.
– Ole Gunnar Solskjaer był niepokonany w 12 meczach Premier League przeciwko Aston Villą (8 zwycięstw, 4 remisy).
– Aston Villa przegrała 16 z 17 meczów Premier League z rywalami z TOP 6. Jedynym wyjątkiem jest remis 0:0, z Manchesterem City w listopadzie 2015 roku.
– Cztery ostatnie gole Aston Villi w Premier League to zasługa stałych fragmentów gry.
Spotkanie Manchester United vs Aston Villa rozpocznie się w niedzielę 1 grudnia o godzinie 17:30. Mecz nie będzie transmitowany na żywo na żadnym polskim kanale. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
dlabigt23: Jednak ten Conte to dobry trener . Jeszcze w zeszlym sezonie Inter ledwo co top4 a teraz walcza z Juve o Mistrza i maja lidera i lepsza roznice bramek .
Veron: Conte to jest dzik, z rozbitego od 2010 roku Interu w 2 miesiące stworzył potwora
najbardziej mnie dobija jak widzę, jak zasuwają w każdym meczu, u nas raz na 2 miesiące z kimś mocniejszym widać zaangażowanie, a to powinna być norma
dlatego Mou nie mogło się tu udać, za miękkie faje grają w tych barwach
ciekawe kiedy u nas będą czystki na miarę tego klubu, musi przyjść dyrektor sportowy, trener z silnym charakterem i pomysłem i wywalić na ryj 1/2 składu
cantona007:Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 16:20
Stworzył zespół, który jest liderem Serie A, idzie łeb w łeb z Juve i jak na razie ma spore szansę wyjść mega trudnej grupy w CL, także jak na razie pokazuje klase
Pops918: Swoją drogą zauważyłem, że jak Lewandowski wykonuje karne to przez to jego "zatrzymanie" prawie zawsze kilku zawodników wbiega w pole karne przed strzałem i chyba nigdy nie było powtórki karnego.
sandbead: Za szybko wbiegli w pole karne zawodnicy Norwich, a mialo to znaczenie bo wybili pilkę z pola karnego więc technicznie rzecz biorąc jest to poprawna decyzja sędziego
dlabigt23: Naszrocili ? Bernardeschi , Pjanic , Bentancur , Emre Can , Matuidi , Rabiot , Ramsey , Dybala , Khedira . Zaloze sie ze kazdy z tych zawodnikow bylby dla nas wzmocnieniem w tej chwili i mialby 1 skład . Ja to bym chetnie przygarnął do nas Emre Cana bo kogos pozbyc sie bedą musieli i szczerze tam moznaby bylo kogos zakontraktować do nas i to bylaby chyba najlepsza opcja bo jeszcze jest w miare młody i grał juz w PL .
Veron: pewnie chodziło mu o to, że mają wielu zawodników ale żaden z nich nie ma podjazdu do np. Modrić - Casemiro - Kroos
lepiej mieć najlepszych 3 pomocników i słabszą ławkę niż wielu bardzo dobrych graczy, którzy takiej różnicy nie zrobią
Veron: ale w środę tu szambo wybije
wygramy będzie jazda w komentarzach po Mou
przegramy będzie jazda po wszystkich (w tym Mou)
remis będzie trochę mniejsza jazda
dlatego ja jako pierwszy powiem, że nie udzielę się ani razu od 20.30 do rana, radzę wszystkim tak zrobić dla spokoju swego i innych
Veron: Ziyech, Tadić, Promes
oni chyba bardziej podchodzą pod napastników
w tym Ajaxie często nie można połapać się kto gdzie gra taka wymienność pozycji
dlabigt23:Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 13:44
Niby Juventus zmienił Allegriego na Sarriego bo twierdzili ze juz maja dosyć granie ekonomicznie na 1;0 czy 2;1 i chcieliby styl bardziej ofensywny a jednak ja widzę ze nie strzelaja jakos duzo bramek i traca czesto punkty . Nie widzę tej gry co grala za Sarriego Chelsea czy Napoli .
CzerwonyIgor: A kogo to wina że pozbył się Pana Czupryny i Baska? moja twoja czy jego? to że oddał jednego za darmo a drugiego do Azji to jego wina! teraz to jego wina że ma tak słabe wyniki i nie obchodzi mnie że ten ma kontuzję a ten coś tam wszyscy grają i mają urazy nie ma wyników to narka
daj spokój i nie trać na niego czasu. Skoro ktoś uważa, że to wina trenera, że jakiś piłkarz odszedł z klubu, bo skończył mu się kontrakt, to niech dalej żyje w świecie fify, gdzie menadżerowie przedłużają kontrakty z grajkami.
Rockefeller91: Może zrobimy jakas akcje z wysyłaniem ostrzegających maili do canal+ w treści było by jakies ostrzeżenie że jak tak dalej będą Nas traktować zerwiemy umowy ?
RedRevolta:Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 11:30
Musimy dzisiaj wygrać, nie ma innej opcji 6pkt straty do 4 chelsea to jeszcze nie będzie tragedii, no ale wiadomo jak my w ostatnich latach wykorzystujemy potknięcia innych, raczej słabo.
Me89v2: Wiele razy wiele wyborów Ole irytowalo. Sam już pisałem w pewnym momencie ze chyba to nie robota dla niego. Z drugiej strony gramy cały sezon bez środka pomocy a i tak 5 miejsce na wyciągnięcie ręki. Pytanie tylko czy on ta pomoc przebuduje czy dalej będzie grał Perreira czy lingard. Cieszy to że Youngi maty matice gdy zdrowi to i tak na bocznym torze.
Trzeba nam jednak 2x sp, 10 (jeśli ile chce grać 4231) i skrzydlowego oraz 9 do rywalizacji z martialem. 5 transferów a potem wzmacnianie ławki kimś młodym utalentowanym i starszym doświadczonym
Puszek2100PL: Zgodzę się co do Pereiry. Ale Lingard jest godny zostać w tym klubie. Nie raz to pokazał i trzeba dawać mu dalej szansę. Pereira natomiast w żadnym klubie nie pokazał że jest czegoś wart. Jego poziom nadaje się bardziej do Championship
Vaxiu: 13 kolejek za nami, a Jesse rozpoczal mecz od 1 minuty tylko 4 razy z czego 3 razy to 3 pierwsze mecze ligowe no ale Ole gra Lingardami i trzyma w klubie takich slabiakow...
marcinbblack: @Wave : Mylisz się. O ile Lingard teraz gra słabo to nieraz potrafił zrobić różnicę . Jego problemem jest tendencja do znikania w meczu, niemniej jako joker potrafi okazać się cennym wsparciem.
is200second: Dajecie czas Solskjearowi dajcie Pereirze. Nie jest Bóg wie ile przeplaconym Fredem i nie gorszym od przechwalanego nie wiem za co szkota. Młody chłopak i potrzebuje gry. Będą z niego ludzie niech porostu gra.
Strzelec: Ty poważnie nie wiesz za co jest tutaj chwalony Mctominay? Mctominay ogarnia całą pomoc w tym sezonie. Pereira raz na jakiś czas strzeli albo asystuje i wcale nie jest lepszy od Lingarda. Fred raz na jakiś czas zagra porządnie ostatnio grał całkiem dobrze u boku Mctomka.
dev13:Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 08:40
Jestem pelen obaw bo gramy slabo nie mamy wykonawcow ktorzy zagwarantuja nam zwyciestwo.
Moze sie uda wyrwac zwycistwo ale to wszystko w kategorii moze....
Celt15: Proszę się dziś mocno modlić Panowie aby obok Freda wyszedł Graner lub Levitt bo jak ujrzymy tam znów orła Pereire to... Brakuje kulturalnych słów by to opisać.
RedsFan:Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2019 09:03
Matic ma kontuzje, a jak juz wyleczyl to i tak w podstawie napewno nie wyjdzie. Mata bylby chyba lepszy od Pereiry czy Lingarda. Lepiej grac bez numeru 10 to może żaden z nich nie zagra. Ja osobiscie wolałbym Garnera z tyłu i do przodu Fred z Mata np.
NoName: Garner jako jedyny defensywny pomocnik to trochę ryzykowna opcja. Jeśli młody wyjdzie w podstawowym składzie, to pewnie będzie to 4-2-3-1 i zagra obok Freda. Przynajmniej tam mi się wydaje.
GGMUN6: Kadra na Aston Villa: De Gea, Grant Wan-Bissaka, Lindelof, Tuanzebe, Maguire, Young, Williams, Shaw Pereira, Fred, Levitt, Garner, Lingard, Mata James, Greenwood, Rashford, Martial
mikon70: Widzę ze już na sile jest się doszukiwanie w tottenhamie i Chelsea efektu nowej miotły. Bardzo niektórzy by chcieli, żeby te kluby spotkał ten sam sabotaż, który się w United rozgrywa od marca po meczu z PSG i długoterminowego kontraktu dla Solskjaera. Radziłbym skupić się na tym co się na OT dzieje i jak ogromny problem leży w sercu klubu. No chyba, ze już jest tak żałośnie, nieciekawie i beznadziejnie, ze warto bardziej uwagę zwracać na kluby z Londynu.
Magik1990MU: Termin nowej miotły nie został wymyślony przeze mnie bądź kogoś stąd. To funkcjonuje od dawna i odnosi się przeważnie do trenerów, którzy po objęciu danej drużyny kręcili/kręcą wyniki ponad możliwości kadrowe. Tak było z Emerym, tak było z Ole i tak też jest bądź będzie z Frankiem. Po prostu piłka to złożony proces i wbrew temu, co wam się wydaje, to zależnie od burdelu, ale klocków nie da się ułożyć w kilka miesięcy. Czasami potrzeba na to długich lat.
mikon70: Franka broni narazie to, ze nie dostał transferów z powodu zakazu. Zgodzę się z tym, ze ma mocniejszy skład jeśli chodzi o pomoc. Ale warto zwrócić uwagę na to, ze stracili samograja, który umiał im wygrywać sam mecze. Szacunek za to, ze potrafił tak rozłożyć siły, ze Chelsea mimo wielu problemów daje sobie radę. Ja już wcześniej wspomniałem, ze po wzmocnieniu obrony, w meczach tego zbytnio nie widać w United. Być może jest minimalna poprawa, bo stracili mniej bramek na przestrzeni tego okresu, co rok temu, ale mimo wszystko to nadal za dużo i to na dodatek przez głupie błędy. Atak został wzmocniony tylko Jamesem, który sam nie będzie zawsze dryblować i strzelać, bo potrzeba tu egzekutora. Pomoc przemilczę bo tam jest niestety słabo i poza pozytywami jak Scott, czy ostatnimi czasy Fred, niczego dobrego nie mogę powiedzieć.
Magik1990MU: Franki w 3 ostatnich meczach 2 porażki i 1 remis (i tylko dzięki nieskuteczności Valencii). Czyżby efekt nowej miotły przestał działać? O miejsce LFC i City w top 4 można być spokojnym. Co do Lisów, to jeśli utrzymają tempo to stać ich, aby dołączyć na koniec sezonu do tego zacnego grona, ale sprawa pucharu Wengera może być otwarta do ostatnich kolejek. Ciężko powiedzieć, czy United stać, aby powalczyć, ale i tak cieszy to, że Smerfy się wyłamują. Mnie zwłaszcza, bo jak pisałem, że Frankie jedzie na efekcie nowej miotły, to oczywiście eksperci twierdzili, że to bzdura, bo to nie wuefista, jak nasz Ole.
mikon70: Gościu i kogo to obchodzi, ze byliby pierwsi. Sezon nie trwa dwa sezony. Możesz sobie gdybać ale realia są inne. Jeden punkt i co z tego? Minęło tyle kolejek, a dalej nie są w stanie przeskoczyć klubu, który grał na zwolnienie trenera.
NoName: Nikogo, tak samo nie ma znaczenia, którzy są Niebiescy teraz. Gdyby spuchli i skończyli sezon na 8 miejscu, to nikogo nie będzie obchodziło którzy byli po 13 kolejkach. Także nie ma się co podniecać, bo rozliczani będą za cały sezon.
mikon70: To prawda, ze na koniec, ale chciałbym, żeby to Manchester obecnie był na miejscu Chelsea. Być może Chelsea spuchnie i będzie gubić punkty, ale jak widzę, ze United nie potrafi złapać regularności i są wpadki niemal co dwa mecze, a czasami co mecz, to czarno to widzę, żeby ich zdołali mimo wszystko dogonić i tam wskoczyć.
sirtomas: Chelse baty okazja na zbliżenie się na 6pkt, Totki tracą bramki to może jednak uda się ich pyknąć,..Jak jutro nie wygramy to wyjdę z siebie...
KUBA06: Jutro gdyby Arsenal przegrał lub zremisował z Norwitch a Sheffield by zremisowało z Wolverhampton.Oraz nasze Diabły by wygrały co najmniej 3 bramkami to wskakujemy na 5 miejsce.
Plan bardzo mało realny ale zawsze jest nadzieja.
zbyszek7: Zremisujemy z Tottenhamem, przegramy z city i bedziemy na 11 nie ma sie co podniecac ze jutro wskoczymy na 5 bo ten sezon jest juz przegrany na starcie i nie ma sie co ludzic no chyba ze chcesz
Veron: murarka średnio 3,33 gola na mecz
teraz widać jak na dłoni, że u nas są panienki a nie piłkarze, ciężko cokolwiek zrobić jak nie ma się oddanych graczy
dlabigt23:Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2019 17:58
Dokładnie . Wiadomo ze to dopiero poczatek ale wydaje mi sie ze w tym sezonie Tottki załapią sie jeszcze do top4 . Mysle ze w przyszlym sezonie jak Jose przepracuje z zespolem okres przygotowawczy moze włączą sie do walki o majstra . Tak naprawde ekipe tam na niezłą jak z nami zdołał wygrać LE i zająć 2 miejsce w lidze to tymbardziej w Tottenhamie moze uda mu sie walczyć realnie o mistrza i nawet go wygrać . W LM również moze zaszaleć . Tam ewentualnie 2-3 transfery i za wiele nie trzeba zmieniać . Zawodnicy tacy jak Son , Kane , Moura , Sissoko , Dier , Lloris , Sanchez , Aurier , Verthongen , Alderwiereld czy Rose to walczaki do tego doświadczeni . Teraz porownajmy sobie zawodnikow Son ? u nas Martial , Kane ? u nas Lukaku , Moura ? Lingard/ Mata , Sissoko ? Pogba xD , Alderwiereld , Verthongen , Aurier , Sanchez ? Smalling , Lindelof , Young , Shaw xD . A jeszcze maja Eriksena , Lo Celso , Diera , Delle Alliego , Lamele . A u nas Pereira i Fred .
dlabigt23: Strzelec oczywiscie ze zawsze jest w tym to coś jak przychodzi nowy trener . Niemiej jednak Mourinho to nadal dobry a nawet topowy trener . Tak naprawde teraz sie okaże w Tottenhamie czy rzeczywiscie nadal jest topowy . Dla mnie nie musi on wygrać LM zeby to udowodnić albo Mistrzostwa . Jesli da rade zdobyć 2 miejsce i walczyc o Mistrzostwo z City czy Liverpoolem to i tak jest duzy sukces jak na PL .
dlabigt23: kolokolo98 na papierze jest lepszy Pogba ale tutaj bardziej chodzi o mentalność i pracowitość . Pogba u Mourinho stroił fochy a tamten raczej tak nie bedzie robił . Chodzi mi ogolnie o calokształt bo u Mourinho Pogba zaczął grać olewająco i do teraz tak sie dzieje . Zamiast Pogby chcialbym tutaj chociazby takiego Sissoko .
Me89v2: Jose nie miał u nas takiej kadry jaka chciał i nie istniał. Z totkami poczekajmy. Może zrobi tam progres choć i tak uważam że z kogutami nic nie wygra.
Chestnut: Na PC nie mogę napisać komentarzy, a po wylogowaniu nie mogę się zalogować. Jak odświeżę Devilpage to nie znajduje strony. Ktoś ma podobny problem?
DjTED: Tak. Dzisiaj cuda robi w bramce. Przy naszych statycznych środkowych potrzebujemy bramkarza o takim profilu. DDG niestety bardzo mało daje od siebie
sprite1080: Czyli wystarczy zminiać managera co 2 miesiące i mistrzostwo gwarantowane ;) pytanie czy musi być ciągle ktoś inny czy można dwoma na zmianę mieszać ;)
dlabigt23: No coś czuje ze po tym sezonie Guardiola odejdzie z City jak nic nie wygra . Widac ze złapali lekka zadyszke i duzo bramek traca . Zawsze odchodzi jak coś nie dzieje sie po jego myśli i zespół zaczyna grać gorzej .
NoName: Nie chodzi o to czy on nam coś dał. Chodzi o to, że za każdym razem jak mamy grać z kimś mocnym to grono ekspertów-czarnowidzów zawsze pisze te same oklepane teksty 'rozjadą nas', '5:0 minimum', '*nazwisko dowolnego trenera mocnej drużyny w lidze* zniszczy wułefiste z Norwegji taktycznie', a to jest nudne. Nie zrozumiałeś ironii, na pocieszenie dodam, że pewnie nie jesteś jedyny.
Himself: Czyżby Liverpool zakończył dziś walkę o mistrza wygrana z Brighton? Wiem,że to dopiero 1/3 sezonu ale przy wygranej zrobi się już 11 pkt przewagi nad City A to już sporo
DailySmoker: Taa a perreira z Fredem to zamiata środek pola, a matic to w ogóle ostoja defensywy... Wolę widzieć młodych coś próbujących, niż taki środek jaki obecnie mamy
pilchu: Ole być może nie jest wybitnym trenerem, ale pamiętajcie że za wyniki odpowiadały sztab szkoleniowy i to w głównej mierze oni prowadzą zajęcia i pracują nad poprawą wyników. Manager jest po prostu twarzą sztabu szkoleniowego i na niego spada krytyka czy pochwały. Oczywiście ma najwięcej do powiedzenia, ale to nie Ole pracuje nad poprawą motoryki czy techniki. Zwolnienie Ole w tym momencie byłoby bez sensu o tyle, że nowy trener nie sprawi, że nasi zawodnicy poprawia technikę o 100% i nauczą się strzelać do pustaka. Jose grał zachowawczo z tyłu i liczył na kontry, wynik ? Dostawaliśmy w Łeb i go zwolnili. Ole chce grać radosny i ofensywny football, wynik ? Też dostajemy w łeb. Jakieś wnioski ? Piłkarze są za SŁABI na bardzo dobre wyniki w tej lidze. Wystarczy postawić naszych piłkarzy obok tych grających w top 4 i zastanówcie się, kto byłby w stanie wywalczyć na ta chwilę miejsce w pierwszej jedenastce ? O ile Dea Gea, AvB i Harry mogli by coś pograć, o tyle pomocnicy i atak już nie.
MixEx: Za Mourinho taki Lingard był nawet użytecznym zawodnikiem, za Ole nie nadaje się do niczego. Samo to pokazuje warsztat trenerski Ole i jego sztabu.
bulka1986:Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2019 12:23
tak czytam Wasze komentarze i dochodzę do wniosku, że Wy wszyscy macie tu rację. A prawdy są dwie. Po pierwsze z takim składem, jakim mamy nic nie wygramy i druga - z OGSem też nic nie wygramy. Pozdro
is200second: Dla mnie sprawa prosta. Za ten sabotaż z czwartku w przypadku rezultatu innego niż wygrana w spotkaniu z Aston Villa ole powinien podzielić los Drakula. Tyle w temacie.
Kkacper102: I co po Ole? OG ma plan na nasz klub, Klopp z Liverpoolem też miał wyniki na początku? Dotarł do finału Ligi Europy. Solskjaer może to samo zrobić. Przewijają się od początku sezonu u nas kontuzje i nie mamy pełnego składu. Kontuzje Pogby, Martiala, McTominaya to były wielkie straty. Kontuzje Shawa wyszła na plus bo objawił nam się Brandon. Dajcie czas Ole, zobaczymy początek następnego sezonu, wtedy zacznijcie oceniać.
Olo13: Z tego co wiem Klopp w pierwszym sezonie miał top4. Naprawdę myślisz ze Ole to osiągnie? Patrz na styl gry. A raczej jego brak. Zamiast DNA jest DNO
dlabigt23: Jak mnie irytują teksty typu ze Klopp z Liverpoolem na poczatku też fatalnie zaczynał . Wręcz przeciwnie bo kiedy przejmował zespół w połowie sezonu juz widzielismy ze to moze wypalić . Dojście do finału LE i pokonaniu nasz klub po drodze o ile kto pamieta całkiem dobrze mu szło i w finale również sie nie zbłaźnili no ale wtedy Sevilla była na fali a przejscie Borrussi w półfinale to juz w ogole majsterszyk bo przegrywali 2;0 i wygrali 4;3 bodajze ( niewiem niepamietam ale przeszli dalej ) . W lidze w sumie nie miał juz szans nic ugrać ale tez zaliczał duzo fajnych meczy i coś tam grali . Noi kolejny sezon czyli zrobił to co miał zrobić uzyskał top4 nie majac jeszcze w wiekszości swojego składu . Tam podobno był taki szrot ze wszystkich takze sprzedawali tak jak u nas teraz, a graja co niektorzy do dziś a jednak nie bylo tak źle jak u nas . W drugim jego sezonie nie musze przypominać co było bo dojscie do finału LM i wywalczenie 2 miejsca w lidze . A juz w trzecim wygranie LM i znowu 2 miejsce w lidze i teraz w tym zapewne wygraja Lige . A u nas ? u nas niewiadomo czy zagramy w LE i narazie sie na to nie zanosi .
Spadkobierca: Mówcie co chcecie, ale ja nie widzę różnicy między końcówką Jose, a tym co się dzieje teraz. Miałkość i brak jakiegoś wypracowanego stylu. Słabo to wygląda.
dlabigt23: Dejfmi chyba jestes niedoinformowany bo Klopp do Liverpoolu przychodzil w 2015 roku w listopadzie bodajże czyli prawie w połowie sezonu i zastąpił Rodgersa tego co jest w Leicester teraz . Pozycja Liverpoolu była kiepska i mieli 10 czy 12 miejsce w lidze . Ogolnie rzecz biorąc było juz bez szans na top4 dlatego skupił sie bardziej na LE i tak notował fajne wyniki . W lidze też nie było najgorzej bo pamietam ze juz było widać jakiś zarys taktyczny i to co chce grać Klopp .
dlabigt23: rizx ale to nadal w trakcie sezonu . Trenera rozlicza sie po okresie przygotowawczym . Klopp jego nie mial a i tak niezle sobie poczyniał jak na taki skład ktory tam posiadał . W LE dawał radę .
Vamp:Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2019 10:21
Oby jutro tez udało się jakim cudem zremisować... bo tylko 7 punktów nad strefą spadowa ^_^
Btw jak to jest ze 76% glosujących obstawia na zwycięstwo United wiedząc ze w tym sezonie mamy taka sama ilość porażek co zwycięstw? Rozumiem że wiara w swój klub musi być no ale... bez przesady.
dlabigt23: Przed takimi meczami jak z Aston Villa czy np Brighton u siebie duzo ludzi jest pozytywnie nastawiona . Przychodzi mecz i pozniej zdziwko . Dla mnie tez mecz mozemy przegrac/zremisować ale tez wygrać i szanse są 50 na 50 . A wiekszość tutaj naprawde liczy na spokojną wygraną . No zobaczymy jak to bedzie .
Nubeq: @dlabigt23
Szanse zawsze masz 50 na 50 - albo będzie, albo nie.
Rozumiem, że wg Was "kibiców" mam tylko płakać przed meczem. Akurat Brighton dostało w czapę od nas.
Ehh ta mentalność części ludzi tutaj... Wyjmijcie kija z d**y
"A wiekszość tutaj naprawde liczy na spokojną wygraną"
Gdzie tutaj ktoś napisał, że liczy na spokojną wygraną? To, że przewiduje zwycięstwo MU i klikam w ankiecie to nie znaczy, że wygramy 9:0.. Ludzie.
kckMU: "Btw jak to jest ze 76% glosujących obstawia na zwycięstwo United wiedząc ze w tym sezonie mamy taka sama ilość porażek co zwycięstw? Rozumiem że wiara w swój klub musi być no ale... bez przesady."
Qcu91: Trafi mnie za chwilę coś. Specjalnie kupiłem C+ by móc oglądać MU. I jak na złość - jest transmisja jestem w pracy, nie ma transmisji mam wolne.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.