Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Terminarz Manchesteru United na sezon 2019/2020

» 13 czerwca 2019, 10:04 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United poznał wstępny terminarz meczów Premier League na sezon 2019/2020. Czerwone Diabły w pierwszej kolejce zmierzą się z Chelsea na Old Trafford.
Premier League: Terminarz Manchesteru United na sezon 2019/2020
» Manchester United w 1. kolejce sezonu 2019/2020 Premier League zagra z Chelsea
Czy jesteś zadowolony z terminarza Manchesteru United na sezon 2019/2020?
Spotkanie z The Blues zaplanowano na 11 sierpnia na godzinę 17:30 czasu polskiego. Manchester United po raz pierwszy zagra z Chelsea w Teatrze Marzeń na otwarcie nowego sezonu od rozgrywek 2004/2005.

Tydzień po meczu z Chelsea piłkarzy Ole Gunnara Solskjaera czeka wyjazdowy pojedynek z Wolverhampton Wanderers. W sierpniu drużyna zagra jeszcze z Crystal Palace (dom) i Southampton (wyjazd).

Pierwsze derby Manchesteru w sezonie 2019/2020 odbędą się 7 grudnia na Etihad Stadium. Na Old Trafford drużyny zmierzą się ze sobą 7 marca.

Starcie z Liverpoolem zaplanowano na 19 października. 18 stycznia drużynę czeka natomiast wyjazd na Anfield.

Kalendarz gier ma charakter prowizoryczny, a dokładne godziny i daty będą potwierdzane na kilka tygodni przed daną kolejką.

KLUCZOWE DATY
– Sezon 2019/2020 Premier League rozpocznie się 9 sierpnia 2019 roku i zakończy 17 maja 2020 roku.

– Po raz pierwszy w historii w lutym w Premier League będzie miała miejsce zimowa przerwa. Kalendarz został tak ułożony, aby każda z drużyn miała tydzień przerwy.

– Sezon 2019/2020 zainauguruje mecz o Tarczę Wspólnoty, w którym Manchester City zagra z Liverpoolem. Spotkanie zaplanowano na 4 sierpnia.

– Menadżerowie Premier League mają czas do czwartku 8 sierpnia do godziny 18:00 czasu polskiego, aby dokonać wzmocnień swoich zespołów.

TERMINARZ MANCHESTERU UNITED NA SEZON 2019/2020 PREMIER LEAGUE:

Sierpień
11/08/2019 - Chelsea (dom)
17/08/2019 - Wolverhampton (wyjazd)
24/08/2019 - Crystal Palace (dom)
31/08/2019 - Southampton (wyjazd)

Wrzesień
14/09/2019 - Leicester City (dom)
21/09/2019 - West Ham United (wyjazd)
28/09/2019 - Arsenal (dom)

Październik
05/10/2019 - Newcastle United (wyjazd)
19/10/2019 - Liverpool (dom)
26/10/2019 - Norwich City (wyjazd)

Listopad
02/11/2019 - A.F.C. Bournemouth (wyjazd)
09/11/2019 - Brighton (dom)
23/11/2019 - Sheffield United (wyjazd)
30/11/2019 - Aston Villa (dom)

Grudzień
03/12/2019 - Tottenham Hotspur (dom)
07/12/2019 - Manchester City (wyjazd)
14/12/2019 - Everton (dom)
21/12/2019 - Watford (wyjazd)
26/12/2019 - Newcastle United (dom)
28/12/2019 - Burnley (wyjazd)

Styczeń
01/01/2020 - Arsenal (wyjazd)
11/01/2020 - Norwich City (dom)
18/01/2020 - Liverpool (wyjazd)
21/01/2020 - Burnley (dom)

Luty
01/02/2020 - Wolverhampton (dom)
08/02/2020 - Chelsea (wyjazd)
22/02/2020 - Watford (dom)
29/02/2020 - Everton (wyjazd)

Marzec
07/03/2020 - Manchester City (dom)
14/03/2020 - Tottenham Hotspur (wyjazd)
21/03/2020 - Sheffield United (dom)

Kwiecień
04/04/2020 - Brighton (wyjazd)
11/04/2020 - A.F.C. Bournemouth (dom)
18/04/2020 - Aston Villa (wyjazd)
25/04/2020 - Southampton (dom)

Maj
02/05/2020 - Crystal Palace (wyjazd)
09/05/2020 - West Ham United (dom)
17/05/2020 - Leicester City (wyjazd)

PIERWSZE TRZY MECZE ZESPOŁÓW Z TOP 6:

Manchester City: West Ham (wyjazd), Tottenham (dom), Bournemouth (wyjazd)
Liverpool: Norwich (dom), Southampton (wyjazd), Arsenal (dom)
Chelsea: Man Utd (wyjazd), Leicester (dom), Norwich (wyjazd)
Tottenham: Aston Villa (dom), Man City (wyjazd), Newcastle (dom)
Arsenal: Newcastle (wyjazd), Burnley (dom), Liverpool (wyjazd)
Manchester United: Chelsea (dom), Wolves (wyjazd), Crystal Palace (dom)


TAGI


« Poprzedni news
Lukaku: Conte to najlepszy menadżer na świecie
Następny news »
Kiedy Manchester United będzie miał przerwę zimową?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (248)


spartan1: popieram zmianę moderatora strony, ten metheo nie ma zielonego pojęcia o tej robocie, daje ostrzeżenia za byle co, każdy bedzie lepsz od niego, jak by miał resztki honoru to by sam zrezygnował ale nie sądze żeby to zrobił
» 14 czerwca 2019, 21:16 #242
Romek1981: Jakoś nie widziałem żeby wszyscy mieli ostrzeżenia. To, że ktoś nie potrafi powstrzymać emocji czy jest osobą wulgarną niech się nie dziwi, że dostaje ostrzeżenia...
» 14 czerwca 2019, 21:20 #241
Strzelec: @spartan1(Diablo2018) to, że ciagle piszesz o tym samym to nie powód do ostrzeżenia? To jest spam.
» 14 czerwca 2019, 21:54 #240
kckMU: Jeśli nie zrobimy porządnych transferów, to przed 1 kolejka proponuje zatrudnić nowego moderatora komentarzy.

ax1d to już Rooney za van Gaala. Wyczerpanie. Trzeba reagować szybciej niż Ed.
» 14 czerwca 2019, 19:18 #239
GGMUN6: I ten Matheo też dobry jest.
Za byle co daje ostrzeżenia albo banuje.
» 14 czerwca 2019, 19:23 #238
kckMU: Zglosilbym się pod demokratyczne wybory.
» 14 czerwca 2019, 19:28 #237
GGMUN6: Dobra kto za tym bym ja GGMUN6 oraz kckMu zostali nowymi moderatorani tej strony daje like :p
» 14 czerwca 2019, 19:30 #236
kckMU: 47 dni w serwisie. Tylko się multikontami nie chwal.
» 14 czerwca 2019, 19:31 #235
rizx: Fetraini na moderatora!
» 14 czerwca 2019, 19:34 #234
kckMU: Latwo się konkurenta można pozbyć :D
» 14 czerwca 2019, 19:35 #233
DjTED: moderatorem powinien zostać gunnerfan :D najbardziej obiektywny koles na tej stronie
» 14 czerwca 2019, 19:55 #232
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 20:42

Jakby co to ja mogę kandydować na moderatora komentarzy. Doświadczenie, znajomość regulaminu i bardzo dobre public relations powinny wystarczyć.

Choć ogólnie uważam, że moderatorzy wywiązują się dobrze ze swoich działań prócz jednej sytuacji gdzie nazwałem Mourinho "czereśniakiem" i dostałem ostrzeżenie od matheo, a pisałem to w trakcie przegrywanego meczu z jakąś drużyną gdzie każdy był zdenerwowany a inni pisali gorsze rzeczy nie dostając za to upomnień. Tego jednego ostrzeżenia nie mogę przeboleć :-(

Suma summarum jednak moderatorzy wywiązują się dobrze, ze swojej roli zważając jeszcze na to, że poświęcają swój wolny czas.
» 14 czerwca 2019, 20:39 #231
FetraiNarrator: Hehe :>
» 14 czerwca 2019, 20:53 #230
CeTe: Ja tam nie widzę problemu. Mam prawie 700 komentarzy przez blisko 2000dni od rejestracji. Szczerze mówiąc nawet nie wiem kto jest moderatorem bo nigdy nawet ostrzeżenia nie dostałem. Może to wasze komentarze nie są odpowiednie albo dostajacie za powtarzanie 10 razy tego samego do zrzygania.
» 14 czerwca 2019, 21:06 #229
kckMU: Ja tam ax1da lubię, o ile do mnie kierowałes komentarz CeTe.
» 14 czerwca 2019, 21:14 #228
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 21:26

Fakt dodatkowy mod by sie przydal, bo jednak jeden moderator(jeszcze pare lat temu bylo ich trzech: Bovver, Don Litek, spontan, a moze i nawet czterech, bo nie pamietam czy juz wtedy ax1d mial moda) na tak aktywna strone, w tak ciezkich dla klubu czasach( przez co duzo latwiej o klotnie, wyzwiska czy prowokujacych trolli z innych klubow niz za ery SAFa), to troche malo.
» 14 czerwca 2019, 21:24 #227
Bylak: Pamiętacie 1 okienko LVG? Wtedy to była rewolucja, teraz jest lipa.
» 14 czerwca 2019, 17:12 #226
Dejfmi: I co to pomogło? W Milanie też była :)
» 14 czerwca 2019, 17:56 #225
mycka86: W Milanie to co okienko jest rewolucja. Jeszcze się nie nauczyli, że tylko stabilizacja przynosi sukcesy.
» 14 czerwca 2019, 19:30 #224
CeTe: Gazety twierdzą że jeśli Lukaku odejdzie to sprowadzimy Ben Yeddera. Według mnie bardzo dobry transfer. Już dwa czy trzy lata temu jak ściągalismy Belga trochę nie rozumiałem czemu nikt się nie interesuje Francuzem. Szybki, skuteczny i fajnie wyszkolony technicznie. Jak dla mnie jak najbardziej odpowiedni krok. Tym bardziej że cena nie jest z kosmosu bo mówi się że to będzie koszt od 30 do 50mln.
» 14 czerwca 2019, 16:30 #223
RedsFan: Nie znam za bardzo tego zawodnika, ale o filmikach na YouTube (wiem, że to nie jest żaden wyznacznika, ale cienko w nich wypadł) to typ zawodnika który strzela z bardzo bliska, wręcz wpada przy tym na bramkarza. Nie widze w nim żadnego potencjału jezeli chodzi o nasz aktualny skład. Jemu również będzie trzeba podawać bardzo precyzyjnie w pole karne, a na tą chwilę nikt mu tego nie zapewni. To nie jest osoba jakiej potrzebujemy i Lukaku na ten moment wydaje się lepszy.
» 14 czerwca 2019, 18:17 #222
JestemNumerem9: To chyba nie te filmiki oglądasz.
» 14 czerwca 2019, 18:21 #221
CeTe: Zdecydowanie złe filmiki oglądasz. Gość często występuje nawet jako taki cofniety napastnik. Potrafi rozprowadzić akcję na skrzydła. Zdecydowanie nie jest typowym lisem pola karnego
» 14 czerwca 2019, 21:02 #220
JestemNumerem9: Kolejny na liście zainteresowań diabłów, to ben yeder.
Ci jak co, ale to byłby fantastyczny transfer.
» 14 czerwca 2019, 15:38 #219
JestemNumerem9: Czy jak to tam się pisze 😅
» 14 czerwca 2019, 15:42 #218
dlabigt23: Klauzula wynosi 40 mln wiec to bardzo niska kwota wtych czasach a mysle ze bylby dobrym wzmocnieniem . Ale to tylko spekulacje i jeszcze dużo nas czeka takich newsów . Możemy sobie tylko pomarzyć
» 14 czerwca 2019, 16:04 #217
spartan1: podobno OGS jest bardzo zaniepokojony dotychczasową aktywnością united na rynku transferowym
» 14 czerwca 2019, 14:57 #216
Kamil01GGMU: Ja też
» 14 czerwca 2019, 15:18 #215
RememberMe: a kto nie jest?
» 14 czerwca 2019, 15:26 #214
Olo13: ale jestem ciekawy jakim składem wyjdziemy na Chelsea xD
» 14 czerwca 2019, 15:42 #213
Bylak: W obronie jang dżons Smoła szoł
» 14 czerwca 2019, 16:17 #212
FetraiNarrator: Jest jeszcze Darmian do rotacji :)
» 14 czerwca 2019, 16:46 #211
Veron: jeżeli uda się sprowadzić Rabiota za darmo to wystarczy jeszcze jedno wzmocnienie do środka
Rabiot z Maticiem na DMF
Pogba, Fred i np. Fernandes na 2 pozycje box to box
Tominay - wychowanek, zapchajdziura na każdą pozycję
ew. Lingard jako ten najbardziej wysunięty w razie potrzeby
» 14 czerwca 2019, 14:30 #210
Blau: Moim zdaniem Bruno nie nadaje się na b2b, bo on ma za duży ciąg na bramkę - tak samo jak Pogba. Dlatego ta dwójka nie może grać razem na boisku (co w konsekwencji oznacza, że nie mogą być w jednym klubie), bo za duża autostrada będzie w środku pola.

Co do Rabiota to raczej bym go tu nie chciał. Fajny zawodnik, do tego za darmo, ale w głowie ma takie siano, że szkoda gadać. Już nam chyba wystarczy takich osób w szatni.
» 14 czerwca 2019, 14:43 #209
Veron: Fernandinho - Bruyne - Bernardo
to za ofensywne, to nie wypali

a po drugie my się przyzwyczailiśmy do skrzydeł Martial, Mata gdzie w obronie oni tylko są, nic innego nie dają, James zasuwa za swoim zawodnikiem do końca, dokupić drugiego takiego skrzydłowego i środek nie będzie tak obciążony
» 14 czerwca 2019, 14:57 #208
Michux3: Bruno ma ciąg na bramke ale jak trzeba to się wróci odbierze i napedzi kolejna akcje
» 14 czerwca 2019, 14:59 #207
ponczok: Veron, zgadzam sie, że można tak grać ale ostatnimi czasy City wyglada tak ze daje bernardo na prawa strone a nie do srodka, i ten gosc ma najwiecej przebiegnieych km co mecz wiec bez problemu wypelnilby role b2b gdyby mu pep powierzyl takie zadanie, jak gra kdb i david silva to wlasnie bernardo swoja zadziornoscia i bieganiem nadrabia troszke defensywnie to ustawienie.
» 14 czerwca 2019, 15:04 #206
sisinho: @Veron

Z tą róznicą ze City dominuje w 95% spotkań i mogą sobie na to pozwolić mają Fernandinho na DP i dobrych obrońców, my natomiast mamy taktykę taką że bronimy się z spadkowiczem lub Watfordem.
» 14 czerwca 2019, 16:40 #205
Himself: Witam,,,większość kibiców United żyje wciąż era Fergusona,,,walka o mistrza, przyjście De Ligta,Griezmnna,Skriniara itd,,,jestem realista i już dawno przewidziałem stoczenie się MU na dno po odejściu Safa,za co mnie tu bluzgano,,,przed Safem Utd było sredniakiem teraz też nim się stało,,,jakościowi gracze(LUKAKU, POGBA,DDG) chcą opuścić klub i wcale im się nie dziwię bo z kim oni mają tu grać na wysokim poziomie ,,,a przychodzą co raz gorsi gracze A topowi nawet nie spoglądają w naszym kierunku,,,także radzę się przyzwyczajac A nie żyć w sferze marzeń
» 14 czerwca 2019, 14:07 #204
bambuczan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 14:25

zaraz bedziesz pojechany za kilka slow prawdy
» 14 czerwca 2019, 14:24 #203
Himself: Bambuczan@ przyzwyczaiłem się,,,ale realnie oceniam to co się dzieje od k8lku już lat i śmiem twierdzić, że niestety będzie co raz gorzej,,,ale niektórzy tego nie pojmuja
» 14 czerwca 2019, 15:05 #202
BukajGGMU: to fajnie jak 7 mistrzostw 1 liga mistrzow itp przed safem to sredniak wciaz wiecej niz chelsea czy city teraz ktorzy sa uwazani za topke co ty pi gadasz XD? ggmu
» 14 czerwca 2019, 17:53 #201
Veron: Ja już bym wolał jeden transfer mniej i brak wyjazdów do USA czy tam do Australii.
» 14 czerwca 2019, 13:33 #200
sisinho: Kasa misiu, kasa. Skoro oni wolą wyjazdy niż top 4 to co się dziwić...
» 14 czerwca 2019, 16:42 #199
wider: powiem tak
niby obecnie nie ma transferów - ok
mam tylko nadzieję ze Ole będzie miał wszystkich nowych dostępnych przed turne żeby potem nie okazało sie że znów będzie gadka że piłkarze potrzebują cały sezon aby się zgrać bo nie byli razem na turne
» 14 czerwca 2019, 11:50 #198
dlabigt23: No własnie to bardzo możliwy scenariusz . Strasznie to mozolnie idzie wiec nie zdziwie sie jesli tak bedzie i Ole nie bedzie miał swojego skladu ktory wybiegnie na 1 kolejke Premier League na Tournee .
» 14 czerwca 2019, 12:13 #197
RedsFan: Mnie sie wydaję, że transfery ciagle są omawiane. Mamy juz wybranych graczy jedynie co zostaje to dogadanie szczegółów. Wszystkie kluby chcą na nas zarobić krocie wiec próbujemy zbic z ceny. Real którym tak sie tu niektórzy podniecaja ma o tyle łatwiej, że sami gracze wala tam drzwiami i oknami, zawsze tak bylo. Jestem przkonany, że gdyby nie to że nasi gracze odpuscili końcówkę sezonu (nie wiem może to zmeczenie, albo poprostu duża ich ilosc chciała odejsc z zeapolu i wiedzieli, że tak bedzie latwiej) było by nam znacznie latwiej i szybciej zdobyć zamierzonych zawodników. Spokojnie jak nie będzie odpowiednich ruchów transferowych to w tym roku kibice wyniosą Eda na butach i nikt nie powinien miec pretensji do Ole, że został ze szrotem i każą mu wygrywac top 4.
» 14 czerwca 2019, 12:26 #196
sisinho: "i nikt nie powinien miec pretensji do Ole, że został ze szrotem i każą mu wygrywac top 4."

Czyli do Mourinho można juz było mieć pretensje ze został ze szrotem ale do OLE nie? Ciekawy tok myślenia...
» 14 czerwca 2019, 16:51 #195
cymGiggs11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 11:44

niżej napisze jak wejść na te koszulki
» 14 czerwca 2019, 11:43 #194
cymGiggs11: Dziś przyszła mi koszulka z Chin United na sezon 2019/20, którą zamawiałem na allegro. Dla przypomnienia dałem za nią 90 zł + 30 zł za wysyłkę. Szła 10 dni roboczych. Piszę bo któryś z Diabłów prosił abym dał znać jak przyjdzie. Rozmiar XL - idealnie na mnie pasuje. Znaczek adidasa wyszywany, na prawym rękawie znaczek Premier League. Oprócz tego na obu rękawach ( "90+1" i "90+3" ) - upamiętniające zdobycie Ligi Mistrzów z 1999, zresztą na dole na boku koszulki jest data finału i tu mam pytanie do tych co mają koszulkę z oryginalnego sklepu na najnowszy sezon. Czy też macie niewyszywany herb Manchesteru na tkanym tym czarnym wokoło herbu? Nie jest to prasowanka ale też nie jest to herb wyszywany. Ogółem dobrej jakości podróbeczka - nie żałuję, zgadza się wyglądem z koszulkami tymi na oryginalnych stronach. Tylko ten herb, jak ktoś ma oryginalną, proszę dajcie znać jak u Was on wygląda. :)
» 14 czerwca 2019, 10:41 #193
RememberMe: ten sprzedawca to "footballshirt9" ?
» 14 czerwca 2019, 11:08 #192
Muzyk07: dałbyś linka do tych koszulek ?
» 14 czerwca 2019, 11:37 #191
cymGiggs11: Football coś, ale nie pamiętam dokładnie bo usunąłem emaile. Teraz na allegro jest nowa aukcja tych samych koszulek tylko inny sprzedawca. Albo ten sam tylko pod innym nikiem
» 14 czerwca 2019, 11:40 #190
cymGiggs11: wchodzisz na stronę allegro i wpisujesz w wyszukiwarce " koszulka manchester united 19/20"
» 14 czerwca 2019, 11:45 #189
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 11:50

Tak to ja pisałem spoko, że jakość jest dobra i jestes zadowolony :) jak chcesz mogę podejść do sklepu i zobaczyć bo widzialem koszulki w JD sport, oni maja za 60f koszulki i tez wygladaja jakby herb byl prasowany. https:// m.jdsports.co.uk/product/red-adidas-manchester-united-fc-1920-home-shirt/1294343/ ps faktora koszulki podobna? Tam na zblizeniu na jednym zdjeciu rekawa fajnie ja widac.
» 14 czerwca 2019, 11:47 #188
cymGiggs11: Podobna, widocznie w tym sezonie taki herb poprostu. Dzięki za odzew, jakbyś mógł sprawdź jakby co w sklepie. Dodatkowo jest jeszcze znaczek Premier League na prawym rękawku. Naprawdę spoko.
» 14 czerwca 2019, 11:55 #187
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 12:14

Jeżeli chodzi o znaczek Premier league to w orginale trzeba zaplacic za to ekstra, albo kiedys tak bylo. W sklepie manutd też sa repliki nie orginaly w jakich graja i kosztuja w granicach 125f. Ja bym wolał jednak koszulke z zeszlego sezonu jakos bardziej mi podchodz.
» 14 czerwca 2019, 12:09 #186
Kamil01GGMU: Oby to była prawda. ‪Manchester United are determined to sign Aaron Wan-Bissaka this summer and will make an increased offer of around ÂŁ50m in the coming days, which should be accepted by Crystal Palace Football Club. Player wants the move. (Source: Sam Pilger, Bleacher Report Football)‬
» 14 czerwca 2019, 09:53 #185
Bylak: Nadal nikogo nie kupiliśmy, bo James to ewentualnie melodia przyszłości, oraz nikogo nie sprzedalismy, szrot nadal wala się w naszym składzie. Odeszli za frajer Herrera i Valencia. To jest żenada co się dzieje w tym klubie.
» 14 czerwca 2019, 09:52 #184
dzilu96: Chciałbym aby w końcu te transfery wypaliły i wprowadziły jakość do drużyny, a nie okazały się crapami
» 14 czerwca 2019, 08:57 #183
Bylak: Gdzie ten Bruno i AWB już byli blisko, a tu nadal cisza.
» 14 czerwca 2019, 08:00 #182
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 08:28

Jeden w Crystal,drugi w Sportingu
» 14 czerwca 2019, 08:28 #181
Ciechanek: "Po raz pierwszy w historii w lutym w Premier League będzie miała miejsce zimowa przerwa. Kalendarz został tak ułożony, aby każda z drużyn miała tydzień przerwy"

Niee no potężna przerwa... Nie ma co. Między 1. a 2. i między 2. a 3. kolejką też będzie tydzień przerwy. Zazwyczaj jeśli nie ma pucharów to mecze się gra co tydzień więc ten tydzień "przerwy" to jakaś kpina :) Ośmieszają się tylko
» 14 czerwca 2019, 07:13 #180
mycka86: Ktoś się musiał pomylić. Z tego co czytałem, to kolejki będą rozgrywane 'normalnie' ale 4-5 meczów w weekend, a kalendarz zostanie ułożony tak, żeby każda drużyna miała ok 2 tygodnie przerwy.
» 14 czerwca 2019, 19:40 #179
Me89v2: Oddać Pogbę, dostać Cancelo i za hajs z Pogby brać Bruno. Mamy wtedy 2 piłkarzy kosztem jednego. Zostanie ŚO, PP i może DP/ŚP.

Ja bym chciał skład:

DDG
Cancelo/Bissaka - Dias/Maguire - Lindelof - Shaw

Beek-Matic/Fred-Bruno

Pepe/Bergwijn - Rashfrod - Martial/James

Gdyby odszedł Lukaku, to można ściągnąć tego Dembele z Lyonu
» 14 czerwca 2019, 06:12 #178
Olo13: Sarri jutro oficjalnie w juve, źródło: BBC, Sky sports.
» 14 czerwca 2019, 03:13 #177
kckMU: Ole v Lamps na inaugurację?
» 14 czerwca 2019, 05:28 #176
Lokator23: Zastanawiam sie jak czesc z Was moze nazywac sie kibicami United wyzywajac trenera od wiefistow , Davida od recznikow bo chlopak popelnil 5 bledow a przez ostatnie 6 lat byl naszym najlepszym zawodnikiem. Czasem mysle ze zaangazowanie pilkarzy daleko nie odstaje od Waszego kibicowania. Chyba zabardzo Mourinho wam wszedl przez ostatnie 2,5 roku bo wszystko i wszystkich krytykujecie. OGS nalezy sie szacunek za to co zrobil a na jego ocene przyjdzie czas w prz7szlym sezonie zadnemu trenerowi na swiecie nie bedzie zalezec tak jak OGS. On napewno chce dobrze slychac po wywiadach ze ma plan i wie co chce zrobic. Wiecej wiary a jak nie to idzie to tego super City, Liverpoolu albo Realu ktory juz zrobil 5 transferow
» 14 czerwca 2019, 01:45 #175
DjTED: Szacunek na pewno. To bedzie zawsze. Ja jestem za Olim. Za DDG nie bede za te szopki i za to co odwalał w tym sezonie. Problemem jest zarzad
» 14 czerwca 2019, 02:11 #174
BartkoGGMU: a jak mamy go nazywać, skoro jest wuefista, a swoja kadencja menadżera zepsul wszystko co wypracowal tu jako piłkarz?
» 14 czerwca 2019, 12:12 #173
Lokator23: To powiedz mi co takiego zepsul OLE?? Jestem bardzo ciekawy czy masz sensowne argumenty czy poprostu lubisz narzekac
» 14 czerwca 2019, 15:55 #172
golinek3: Poleci ktoś jakis sposób kupienia biletu na mecz? Lepiej oficjalna strona czy jakiś konik? W tym sezonie planuje spełnić swoje Marzenie ale nie wiem jak się za to zabrać. Dzięki!
» 14 czerwca 2019, 00:24 #171
PeterUnited1986: przez oficjalna strone (sprzedaz rusza 1 lipca) musisz miec wykupionego tzw membershipa koszt 35 funa to pozwala tobie na zakup jednego biletu na mecz ligowy. Mozesz rowniez sprobowac odkupic na dany mecz od kogos jego karnet sa grupy na fejsie ludzie sprzedaja.
» 14 czerwca 2019, 00:35 #170
PeterUnited1986: Ja mam znajomego co ma 2 karnety i czasami sprzedaje karnety na dany mecz.
» 14 czerwca 2019, 00:36 #169
RedsFan: Membership masz za 25f na caly sezon plus bilet na mecz który cie interesuje bodajże max do 60f najtańszy chyba 35f. Co do konikow to nie wiem
» 14 czerwca 2019, 00:38 #168
Gallacher: Jeśli ktoś myśli o jakimkolwiek mistrzostwie dla United w przeciągu kilku sezonów to jest głupcem.Liverpool oraz City to ekipy które nam odleciały o lata świetlne i dogonienie ich będzie bardzo ciężkie,ale możliwe.Trzeba się przyzwyczaić że najbliższy sezon,lub dwa,nasz zespół będzie zespołem który będzie skupiał się na awansie do CL a także budowanie solidnych fundamentów na przyszłość a to nie przyjdzie w rok czy dwa,a możemy czekać znacznie więcej lat.Manchester United to świetna finansowa marka ze świetnymi kibicami,ale po NAS został opadnięty kurz i nikt się na już nie boi a jeśli chodzi o Norwega to OGS ma piekielnie ciężkie zadanie wyprowadzić klub na ścieżkę zwycięstw a jeśli mu się to uda ,to trzeba MU postawić pomnik bo patrząc na to w jakim stanie jest zespół i wyprowadzenie go a raczej wprowadzenie do epki dawnych lat Fergusona to zadanie niemalże science fiction.
» 13 czerwca 2019, 23:10 #167
GrayMid: Prawda. Dlatego teraz trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo powrót na zwycięską ścieżkę, stały progres, to będzie zadanie na lata. Jak już tu pisałem kilkakrotnie, ja oceniam, że powrót na sam szczyt może United zająć nawet dekadę albo dłużej. Niestety. Bo czuję, że City i Live będą dominować w lidze długo. Najważniejsze to teraz podjąć dobre decyzje i mieć długofalowy, poważny plan. Wyjdzie teraz w lecie i w trakcie sezonu, czy obecne władze i sztab trenerski takowy mają czy chociaż jakieś podwaliny takiego planu.
» 13 czerwca 2019, 23:29 #166
Lokator23: Nikt przy zdrowych zmyslach nie oczekuje ze w przyszlym sezonie wygramy lige. Ja oczekuje lepszej gry i top 4. No oczywiscie licze ze z kazdym okienkiem bedzie uzepelniac luki w skladzie.
» 14 czerwca 2019, 01:41 #165
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2019 16:58

@Gallacher

Jak dla mnie to moze w tym sezonie zakonczyc nawet na 10 miejscu jeśli zacznie robić rewolucję. W słowie rewolucja mam na myśli wyprzedaż jangów czy smallingów i zastąpienie ich przyszłościowymi zawodnikami. Jak do tej pory nie zrobił nic z tych rzeczy, nikt nie odszedł kto powinien, wzmocnień też próżno szukac. Jest stagnacja.

Rozumiem że nie da się wszystkiego zrobić w jedno okno ale pasowałoby jakieś fundamenty postawić (czytaj kupić SO i PO na lata, ogarnać kwestie bramkarza) a tu cicho sza.
» 14 czerwca 2019, 16:57 #164
mikon70: A tak swoją droga na co ten nasz wspaniały ekonomista czeka? Ja wiem, Liverpool nie robił jeszcze transferów ani City a my AŻ JEDEN. Tylko ze oni potrzebują co najwyżej do uzupełniania skladu zespół a nie do gruntownej przebudowy. To wyglada jak wielka galeria handlowa która ma być wspaniała stojąca od 6 lat w budowie po zostawieniu jej fundamentów (nie mylić z fundamentami drużyny). Fajnie ze James przyszedł bo lubie takie transfery ale co z reszta. Niecały miesiąc do powrotu do treningów a szrotu jak się nie pozbyli tak się nie pozbywają. Kolejna sprawa ze dalej jest cisza z konkretami transferowymi bo plotek do tego nie zaliczam. Nie wyobrażam sobie następnego sezonu bez przebudowy bo tu nawet nie będzie szans na top 4 nie mówiąc o lidze czy nawet lidze Europy. Zarząd jest jakiś tępy bo nie rozumieją ze te zyski prędzej czy później się skończą przez to ze ten klub sportowo pikuje na dno. Nie chce doświadczać sytuacji gdzie z tego klubu pozostanie jedynie nazwa i piękny stadion.
» 13 czerwca 2019, 22:53 #163
lukaszek9000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:46

Mamy słabą ekipę, piłkarze nie są drużyną. OGS dostanie szansę taką jak Klopp. Oby mu wyszło. Nie liczę w tym sezonie na nic więcej nić 5,6 miejsce ale po ciuchu liczę na LE.

pozdro diabły

ps. nie wiecie jak rządzi się klubem, więc nie obwiniajcie o wszytko Eda, gdyby byłby bardzo słaby nie miałby tego stanowiska.
» 13 czerwca 2019, 22:45 #162
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:52

Taką jak Klopp ? hahah to bylo dobre . Tyle ze Klopp dostał wsparcie od zarządu i oni robili to co on chce a myślisz ze Ed nagle bedzie kupywał pilkarzy takich jakich chce OGS ? Nie robił tego za LvG i Mourinho i napewno jemu pomoże ogarnąć ten bajzel . Gdyby tak bylo to juz dawno bysmy mieli Maguire i AWB . Podejrzewam ze nawet on decyduje o tym kto ma zostać a kto ma być sprzedany .
» 13 czerwca 2019, 22:51 #161
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:47

I jak tam pany ? Okienko transferowe juz otwarte od kiedy ? niech sobie przypomne .... :D jak to bylo ? poczekajmy do czerwca bo jeszcze nie wszystkie Ligii zakończyły swoje sezony . No dobra spoko . Poczatek czerwca : i gdzie te trasnfery ? no jest Liga narodów i eliminacje czyli zgrupowania reprezentacyjne i raczej do 11 czerwca nic sie nie bedzie działo . Pany pokonczyły sie zgrupowania i co ? ja słysze ze wszyscy odchodzą a kto w ogole do nas przychodzi ? ?:d o to jest pytanie ... Co robił Edzio wczesniej ? i niech nikt mi nie mowi ze nie jest tak łatwo robić transfery bo jak sie chce to mozna to szybko ogarnąć . Nawet mozna bylo juz planować to w Maju i zrealizować jakiś plan kto ma zostac a kto odejść . Jest jeden wielki burdel i nikt niechce u nas grać . Niestety ci co powinni u nas zostać czyli Lukaku , Herrera , Fellaini , Mata sobie odejda w tym trzech praktycznie za frytki . No nic tylko sie szczycić . Pewnie i Lukaku puścimy za 60 mln mimo tego ze każdy nas dyma jak chce i nikogo niechce sprzedać xD . Jedno wielkie pośmiewisko z tym czubkiem na górze . Przewiduje ten przyszly sezon jeszcze gorszy niż wczesniej :) Bo moze byc ciezko nawet o LE .
» 13 czerwca 2019, 22:45 #160
LearningtoFly: Druga oferta za AWB odrzucona, CP chce więcej niż 50 mln. To co zaniechujemy i idziemy po Aaronsa?
» 13 czerwca 2019, 22:33 #159
GGMUN6: Ale chyba żadnej drugiej oficjalnej oferty nie było, miało się odbyć spotkanie na temat kwoty jaką Crystal Palace oczekuje od Manchesteru United.
» 13 czerwca 2019, 22:39 #158
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:25

Nie na temat United, ale taka mała refleksja przyszła mi teraz do głowy, gdy oglądałem prezentację Hazarda - to Bernabeu jest jak Koloseum. Podczas prezentacji na murawie trybuny skandowały imię Mbappe‌ Tak samo, z trybun, kiedyś też domagali się Bale'a. A jak Francuz przyjdzie do nich, tylko będzie miał gorszy okres, noga mu się potknie, będą gwizdać... Raz kciuk w górę, raz w dół, zupełnie jak w Starożytnym Rzymie, w Koloseum. Trochę głupio ze względu na Hazarda, jego dzień, a tu skandują imię innego piłkarza. Ci rozpieszczeni kibice z Madrytu to czasem mają humory jednak.

Pamiętam prezentację Cristiano dekadę temu. Ta prezentacja Hazarda nie była jednak taka jak tamta, nie tak spektakularna. Ronaldo musiał spierniczać z murawy przed kibicami...A lata później, po tym wszystkim co CR zrobił dla nich, ci sami ludzie z trybun gwizdali. Jest jednak coś okrutnego w sporcie czasami, szczególnie jeśli masz tak kapryśną publiczność jak kibice Realu.
» 13 czerwca 2019, 22:24 #157
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:40

Kibice Realu potrafili nawet wygwizdać Ikera Casillasa. W tym sezonie przecież nie raz zawodnicy Realu zostali wygwizdani.
Na Old Trafford ani raz w tym sezonie żaden piłkarz nie usłyszał gwizdów pod swoim adresem, a są tacy co naprawdę powinni je usłyszeć.
Odnośnie Hazarda i jego prezentacji, stasznie musiało to być niekomfortowe dla Belga jak na jego wyjątkowym dniu ci kibice skandowali nazwisko Mbappe.
Ale GGMU!!
» 13 czerwca 2019, 22:36 #156
primasort: Przynajmniej trybuny żyją.Może trochę gwizdów by naszym wjechało na ambicje,a nie co dwa tygodnie piknik na OT
» 13 czerwca 2019, 22:38 #155
RedsFan: Bo to są kibice sukcesu. Najgorszy sort "kibica", a raczej człowieka. Nie rozumiem jak można być takim dwulicowym jak oni :) tak, tak to wlasnie ten sam typ jak "prima-sort"
» 14 czerwca 2019, 00:33 #154
Diabelred: Nie za fajnie wyglada sytuacja u nas, jezeli chodzi o naszych najlepszych grajkow:

Lukaku - chce odejsc, bo wie, ze Ole preferuje inny typ napastnika. Podobna sytuacja byla z Benteke w LFC, gdy przyszedl Klopp.
De Gea i Pogba - chyba zdali sobie sprawe, ze z Jonesami, Youngami, McTomineyami, czy Lingardami ciezko o bedzie o jakis wiekszy sukces niz awans do LM, takze prawdopodobnie tez beda naciskac na odejscie, jesli tylko pojawia sie konkretne oferty od PSG I Realu.

Nie zdziwie sie specjalnie jesli w ciagu dwoch lat odejdzie od nas cala trojka... :/
» 13 czerwca 2019, 21:35 #153
GandiGanda: De Gea prawie odszedl w 2015, kiedys wkoncu musi nastapic ten dzien, tym bardziej ze dalismy odejsc jego kumplowi Herrerze (dlaczego?) Nie wiem czemu mialby zostac ale ta dziure w bramie da sie zalatac. Za to watpie ze Matic I Mac ogarnom srodek pola, naprawde watpie.
» 13 czerwca 2019, 22:00 #152
Blau: Lukaku - w pełni się z tobą zgadzam. Rashford kopał się po czole przez ponad 10 ostatnich meczów, a mimo to Ole ciągle na niego stawiał. Jeśli rzeczywiście odejdzie to będzie wielka strata, bo Lukaku umie strzelać bramki i potwierdza to co zgrupowanie reprezentacji.

De Gea - też się z tobą zgadzam. Wielka szkoda jeśli odejdzie, bo to ostatni symbol dawnej potęgi United i przede wszystkim jedyny gracz, który robił różnice na przestrzeni ostatnich lat.

Pogba - nie zgadzam się. Umiejętności ma ogromne, ale jego umysł jest chyba mniej rozwinięty niż u mojego psa. Pogba zdał sobie sprawę, że nic tutaj nie wygra? Może jakby biegał trochę więcej i nie tracił piłki przez głupie zabawy pod polem karnym to byśmy więcej wygrywali.
» 13 czerwca 2019, 22:18 #151
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:29

Najgorsze jest w tym wszystkim to, że poprzez odejście kluczowych zawodników, Manchester United buduje obraz nieatrakcyjnego klubu, w którym dla dobrego zawodnika nie ma sensownych perspektyw rozwoju. Jaki sensowny piłkarz będzie chciał tu przyjść, widząc że największe gwiazdy klubu odchodzą? Jeszcze nie tak dawno, mimo sportowego upadku, United wciąż jawił się piłkarzom jako ambitny projekt a do klubu przyciągały takie nazwiska jak Ibra, Pogba, De Gea czy osoby van Gaala i Mourinho oraz obietnice rychłego powrotu na szczyt. Wielu kibiców jak i piłkarzy uwierzyło w ten projekt, stąd mimo braku większych piłkarskich sukcesów, Manchester United wciąż miał dużą markę, która mogła przyciągnąć wielu ciekawych piłkarzy. Niestety, Ed zamiast pójść za ciosem, przespał ostatnie okienko co przełożyło się na słabe wyniki, kwasy w szatni, zawirowania wokół trenera i obecnie skutkuje exodusem bardziej wartościowych zawodników. Na chwilę obecną, United jawi się piłkarzom jako tonący okręt, z którego wartościowi i ambitni piłkarze odchodzą a zostają sami przeciętniacy bez piłkarskiego talentu. Z kim ma niby w tym klubie poklepać dobrą piłkę Fernandes? Z Lingardem? Już nawet wysoką tygodniówką nie jesteśmy w stanie przyciągnąć do siebie młodych i utalentowanych piłkarzy. Perspektywa przejścia do naszego klubu nie jest obecnie zachwycająca, stąd wielu potencjalnych piłkarzy albo zwleka z transferem i czeka na ofertę od lepszego klubu, albo wykorzystują nas do wynegocjowania lepszego kontraktu z innym klubem. Nie wierzę że tacy piłkarze jak np. Griezmann czy Meunier nie przeszliby do nas, gdyby klub grał ładną i efektowną piłkę oraz miał sportowe wyniki. Obecnie widmo upadku Manchesteru United jest bardzo realne i znajdujemy się chyba w najgorszym położeniu od czasów odejścia Fergusona. A najgorsze jest w tym wszystkim to, że nic nie wskazuje na to aby miało być lepiej. Chyba serio ten klub mogłoby jedynie uratować przejęcie przez Szejków czy innych Chińczyków, którym zależy na wyniku sportowym, bo na chwilę obecną to wszystko wygląda po prostu żenująco.
» 13 czerwca 2019, 22:25 #150
GandiGanda: Trzeba tez wspomniec o tym ze to 2/3 wina zarzadu ze mamy takie karaoke w zespole I to prawda. Tutaj ladnie pasuje przyklad Pogby, zawodnicy maja wiecej info na temat co sie dzieje w klubie a po transferach ubieglego lata to sie musialo tak skonczyc. Jezeli owy zawodnik widzi taki 'perfidny sabotaz' ze strony klubu to czemu on ma sie starac bardziej? No I przeszlo to na zwolnienie Mourinho tylko ze... powinnismy miec chyba wieksze ambicje...
» 13 czerwca 2019, 22:41 #149
TuhajBej: @Gandzior

Pełna zgoda. Też uważam że to głównie zarząd jest odpowiedzialny za to co się dzieje w tym klubie. Najbardziej w tym wszystkim szkoda mi Solskjaera, bo widać że chłop się stara i mu zależy ale obawiam się że niestety, nie da sobie z tym wszystkim rady.
» 13 czerwca 2019, 22:43 #148
GandiGanda: No tak to moze wygladac zobaczymy kogo sciagnie nam Ed I ostatecznie co Ole bedzie z tego wstanie ulepic. Mysle jednak ze taki Fernandes, dobry obronca I jakis skrzydlowy bardzo ulatwil by sprawe. Tylko kto na te skrzydlo? Oprucz Pepe ( w co watpie ) jest o tym cicho.
» 13 czerwca 2019, 23:01 #147
Diabelred: Blau,

Pisalem juz kiedys, ze problem z Francuzem jest taki, ze jest to takie mentalne dziecko, ktore potrzebuje jakichs wzorcow, autorytetow. W Juve mial ich sporo w postaci Vidala, Buffona, Chielliniego, Pirlo, ktorzy potrafili ustawic go do pionu. U nas dopoki byl Ibra czy Rooney to tez bylo w miare ok. Teraz tych liderow, autorytetow zwyczajnie brakuje no i jest jak jest. Pomijajac jednak jego zachowanie i lenistwo w obronie, to fakt jest taki, ze to nasz najlepszy pomocnik i jak pisalem juz nizej wiecej stracimy na jego odejsciu niz zyskamy.
» 13 czerwca 2019, 23:19 #146
lastalexever: Jeśli faktycznie odejdzie Pogba, Lukaku, do tego już Orawie nie ma maty, nie ma herrery, valencii i prawdopodobnie De Gea idzie No to mamy lekko pod górkę.

Rozwiązanie?
Za Lukaku albo Felix albo griezman.
Za pogbe wyciągnąć coste plus 90mln
Kupić wan bisske
Ndomble
Fernandesa
I nawet maguire (czy jak się to tam pisze)
Romero może być nr 1 jak nie to Hendersonowi dałbym szanse. Plus grac młodymi.
Okienko pasywne, alw zmienia kompletnie nie ruszających się zawodników i w końcu daje nam atak i lewa i prawa flanka

Co myślicie?
» 13 czerwca 2019, 21:26 #145
primasort: Ja myśle żebyś wyłączył FIFE
» 13 czerwca 2019, 21:55 #144
Strzelec: Za Lukaku Felix (kwota do 80 mln) albo ten Dembele z Lyonu za 40 mln. Griezmann odpada. Pogbe sprzedać za hajs. Na prawe skrzydło Pepe lub Lozano. Co do reszty to ok.
» 13 czerwca 2019, 22:06 #143
primasort: Felix ma w kontrakcie 120 milionów wykupu i za mniej nie pójdzie
» 13 czerwca 2019, 22:12 #142
Robert3344: Może własnie o to chodzi żeby pozbywać się takich gwiazdorów Pogby i Lukaku? Może trzeba wrócić do podstaw i ściągać piłkarzy z odpowiednią mentalnością, charakterem i umiejętnościami pasującymi do taktyki i wizji zespołu. LvG sam powiedział, że nikt nie starał się nakreślać wizji zespołu. Ściągnięcie Mourinho zaraz po LvG także pokazuje to, że zarząd raczej leciał na medialność i nazwiska zamiast na budowanie zespołu w jakimś kierunku. Szkoda trochę Roma, ale jeżeli OGS ma plan na to jak go zastąpić i określoną wizję zespołu, jestem spokojny, że za rok ten zespół będzie mieć nowy fundament i określony kierunek rozwoju(ten rok raczej będzie również bardzo rozczarowujący, ale liczę, że przynajmniej będzie widać jakiś progres w grze).
» 13 czerwca 2019, 21:21 #141
pOLEw: Czy OGS wygląda CI na gościa który ma plan na cokolwiek? On dostaje 2 bramki od Evertonu w pierwszej połowie i nawet nie wie co ma zawodnikom w szatni powiedziec by odwrócić losy meczu a w drugiej połowie wychodzą pogodzeni z porażką i dostają jeszcze dwie bramki... to się powtarza zawsze gdy rywal stawia opór na boisku.
» 13 czerwca 2019, 21:27 #140
LearningtoFly: No tak pozbądźmy się w jedno okienko wszystkich gwiazd - zastąpmy ich gośćmi po kroju Jamesa. Gwarantowana walka o utrzymanie. Nie chodzi o to, żeby gwiazdy sprzedać, a dopasować do nich jakościowych zawodników, z którymi tacy piłkarze jak Pogba, Rash, Lukaku, czy Martial będą pokazywali swoją jakość i pełnię możliwości. No sorry ale takimi zawodnikami nie są goście po kroju: Lingarda, Smallinga, Jonesa, Darmiana, Rojo, Younga, Pereiry, czy z całym szacunkiem ale McTomineya(fajny walczak, ale technika razi w oczy - jest pewien fajny Anglik technicznie grający na podobnej pozycji nazywa się Rice) lub wcześniej wynalazków pokroju Blinda czy Scheniderlina. Problem tej kadry to szrot w ilości gości wymienionych wyżej, sabotujący ten klub w mniejszym lub większym stopniu. Sorry ale jak bym wiedział, że przed sobą mam Jonesa czy Smallinga, to chyba odechciało by mi się po pewnym czasie ratować skóre - kazus De Gei.
» 13 czerwca 2019, 21:28 #139
Romek1981: Od kiedy Lukaku to gwiazdor?
» 13 czerwca 2019, 21:30 #138
Strzelec: W trakcie sezonu pisaliście, że Lukaku to wóz z węglem od którego piłka odbija się na 10 metrów i każdy chciał jego odejścia, a teraz wszyscy chcą, żeby został, bo to jest nasz najlepszy piłkarz. Podobnie jest z Pogbą, Matą i DDG.
» 13 czerwca 2019, 21:19 #137
LearningtoFly: Mata?, a kiedy on zagrał dobry sezon w naszym klubie? z 4 lata temu....
Odejścia DDG i Lukaku chyba chcieli jacyś masochiści. Pogba jest chimeryczny, wg mnie jeśli znajdzie się klub, który da za Pawełka 150 mln funtów plus to czemu nie? - można za te pieniądze kupić dwóch klasowych pomocników :-), plus pozbyć się toksycznego gościa z szatni.
» 13 czerwca 2019, 21:22 #136
wedel242: Trochę mylisz fakty, ludzie chcą żeby odszedł, ale nie za marne 70 mln. Albo niech srogo płacą albo wymiana 1 do 1 za icardiego
» 13 czerwca 2019, 21:29 #135
GandiGanda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 22:08

Przeciez Rom dalej ma problemy z czystym przyjeciem pilki od kolegi z zespolu, co nie zmienia faktu ze to bardzo dobry napastnik. Tylko ze my chcemy grac dynamicznom pilke (np Suarez, Aguero, Rash) I tu jest problem jak kolega wspomnial w przykladzie z Benteke kilka kom. Wyzej.
» 13 czerwca 2019, 22:07 #134
DevoMartinez: Nie pisz, ze wszyscy. Jedni chcieli zeby odszedł, inni zeby został. Teraz jest to samo. Ja chce zeby został bo to jedyny klasowy napastnik obecnie w MU.
» 14 czerwca 2019, 14:32 #133
atos1987: Tak jak pisałem milion razy tak napiszę kolejny raz. United z każdym sezonem idzie coraz niżej. Zobaczycie że teraz naszą ambicją będzie walka o top 4 i nic więcej. Tu nie przyjdzie żaden piłkarz który ma ambicje bo Ci wolą grac dla city,liverpoolu czy realu a nawet psg. My możemy żyć tylko historią i szczycić się tym że nasz klub nie został wytworzony przez petrodolary. Tylko teraz te petrodolary mają sukcesy (wyjątek liverpool) a my mamy tonący okręt.
Inne kluby robią klasowe wzmocnienia po gorszych sezonach a United kupuje gościa który tak naprawdę jest jako uzupełnienie składu a nie wzmocnienie na puchary. Z takimi piłkarzami nie ugramy nic w Europie ani Anglii.
Można było przeklinac Pogbę ale ciekawe kto będzie grał jak on odejdzie. To samo Lukaku, owszem ostatni sezon nie był jego ale ciekaw jestem kto lepszy przyjdzie do tego klubu.
» 13 czerwca 2019, 21:11 #132
N17: Przez ostatnie kilka lat czułem niepokój przed startem sezonu. Teraz, to ja sie autentycznie boję.
» 13 czerwca 2019, 20:43 #131
LearningtoFly: Średnia wręcz przeciętna kadra, chimeryczne oraz przepłacone gwiazdki, wątpliwy trener, odgórny bajzel w osobie Woodwarda i całego zarządu, brak wizji oraz perspektyw długofalowych w budowaniu i zarządzaniu klubem, brak dyrektora ds. Transferów (HIT), świetny personel medyczny trzymany w tym klubie od x lat (jakimś dziwnym trafem co rok masa kontuzji, etc. - faktycznie kuszącym miejscem się staliśmy. Nie dziwię się, że nikt tu nie chce przyjść, ba uważam, że obecnie gra w West Hamie za nieco mniejsze pieniądze jest ciekawszym wyborem. Za to jesteśmy idealnym miejscem dorobku dla piłkarzy, aż dziwie się, że zamiast nas wciąż ludzie wybierają Chiny!
» 13 czerwca 2019, 21:20 #130
RedsFan: Polecam fajny filmik na temat jak nasz nowy nabytek potrafi graci i jak zagral z City. https:// youtu.be/9apByRDAQUg
» 13 czerwca 2019, 20:40 #129
LearningtoFly: Smiechne jak odejdzie Pogba i Lukaku w tym okienku. Jeszcze sie okaze ze wszyscy nasi bardziej jakościowi pilkarze, uciekną z tego tonącego okrętu. A ich następców nie bedzie widac. Przyszlosc kreuje sie w świetlanych barwach xD
» 13 czerwca 2019, 20:39 #128
RedsFan: Teraz nagle Jakościowi piłkarze, a podczas sezonu wszyscy wylewali na Lukaku czy Pogbe pomyje. Sam osobiscie jestem za odejściem Francuza, ale najprawdopodobniej to Belg szybciej opuści nasz klub :/
» 13 czerwca 2019, 20:42 #127
LearningtoFly: Znajdz w moim komentarzu jeden krzywy na Belga :), wierz lub nie duzo bardziej cenie sobie Romelu niz Rasha czy Martiala. To ze polowa ludzi nie widzi jak on zasuwa i ile sytuacji stwarza to juz trudno. Fakt wykończenie szwankuje, ale to jeden z tych pilkarzy ktorych zdecydowanie powinno sie zostawić.
» 13 czerwca 2019, 21:05 #126
RedsFan: Nie przepraszam ogolnie nie mialo byc to w dormie ataku, ale teraz widzę że tak wygląda. Zgadzam sie w 100% z twoimi wypowiedziami.
» 13 czerwca 2019, 22:07 #125
WloskiDynamit: De Gea i Rashford nie garną się do przedłużenia kontraktów. Pogba jest myślami w Madrycie. Herrera z Valencią uciekli za darmo. Niby przyszedł James ale kolejnych wzmocnień na horyzoncie nie widać. Większość piłkarzy nas publicznie olewa. Gdy jest temat transferu do United to okazuje się że wolą zostać w dotychczasowym klubie. Raiola wodzi nas za nos a my tylko tracimy czas.
» 13 czerwca 2019, 19:44 #124
TuhajBej: Nie zapominajmy także o Lukaku, który najprawdopodobniej odejdzie, no i są też plotki że ponoć Mata też chce odejść. Póki co, bardzo słabo to wygląda bo pozbywamy się tych piłkarzy którzy mogliby nam się przydać w nadchodzącym sezonie.
» 13 czerwca 2019, 20:57 #123
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 21:12

Przecież Rashford to Welbeck 2.0, De Gea to ręcznik zwany też drugim Kariusem , Pogba to zakochany w sobie tancerz, który szkodzi szatni. Lukaku to wóz z węglem, któremu piłka odskakuje na 10 metrów, a Mata to szrot taki jak Lingard, którego nie powinno być w klubie.
» 13 czerwca 2019, 21:10 #122
WloskiDynamit: Odejście Lukaku traktuję jako wzmocnienie.
» 13 czerwca 2019, 21:11 #121
TuhajBej: Można lubić Belga lub nie, ale co by nie mówić to jednak solidny i doświadczony napastnik. Zgodzę się że nie jest jakiś wybitny, ale jednak w kadrze Belgii grać potrafi. W dodatku nie widzę u niego pajacowania tak jak u Pogby i widać że jest pracowity na boisku. Tak czy inaczej jego odejście w tym momencie jest nam nie na rękę, bo mamy coraz więcej pozycji do wzmocnienia a w ciągu jednego okienka nie będziemy w stanie sprowadzić zawodników na każdą pozycję. Z całym szacunkiem, ale opieranie naszego ataku na Rashfordzie brzmi jak plan na walkę o utrzymanie. United musi się postarać zatrzymać Lukaku chociaż na przyszły sezon, bo z samiutkim Rashfordem w ataku i z lukami na pozostałych pozycjach, skończymy jeszcze gorzej niż w ubiegłym sezonie.
» 13 czerwca 2019, 22:01 #120
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 19:38

Nie chcę nic mówić ale za chwilę będzie lipiec i zostanie nam miesiąc na transfery a tu na razie żadnych konkretnych ruchów. Same spekulacje. Real już 3 transfery zrobił.
» 13 czerwca 2019, 19:37 #119
LuckyReaver: Nasz wspaniały zespół nie potrzebuje transferów! Murem za Edkiem! Kappa
» 13 czerwca 2019, 21:58 #118
primasort: Tak obiektywnie i bez spiny to połowa składu,posunę się dalej i napisze trzon składu ma wywalone na klub,wszyscy uzgadniają kontraktu z innymi klubami
» 13 czerwca 2019, 19:25 #117
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 19:42

Przecież ty nawet poprawnie nie potrafisz skonstruować zdania. Te twoje wywody nie mają sensu. Ta swoją czarodziejska kulę schowaj do szafy bo ci bzdury wychodzą.
» 13 czerwca 2019, 19:41 #116
koko93: Real potrafił zrobić transfery, dobre, mocne. My jak zawsze, będzie jak w zeszłym sezonie tego się nie da oglądać.
» 13 czerwca 2019, 18:35 #115
welllone: A dlaczego nie między 13 a 7 lub 14 a 8?
» 13 czerwca 2019, 18:40 #114
Quahadron: Bo tak mu wyszło ze wzoru doktora matematyki, pana Tomasza Hajto.
» 13 czerwca 2019, 18:50 #113
koko93: tego co jest u Nas nie da się już bronić, zero poprawy, zero szans na lepsze jutro. Kogo mamy zdominować naszym środkiem pola? Chyba tylko Pogba oraz de Gea, to zawodnicy, których chcieli by inne zespoły. Tutaj, każdy uważa, że Pogba powinien odejść, to byłaby najgorsza wiadomość. Nie ma co polemizować, ten piłkarz powinien więcej biegać, wracać - grać lepiej, ale to jedyny zawodnik, który ma to coś, to podanie, strzał. Obok niego musi być ktoś kto, zabezpieczy tyły - Partey klasa światowa. Z kim Paul ma wymieniać podania z klepki? Był Zlatan, to 80% podań z klepki grali ze sobą, teraz nie ma nikogo, no może z Martial trochę z nim momentami klepie. Drużyna potrzebuje minimum 6 transferów, w tym 3 topowe np. de light, Partey, i X.
» 13 czerwca 2019, 19:12 #112
welllone: A jak magia to spoko, już myślałem, że wiesz coś więcej.
» 13 czerwca 2019, 19:42 #111
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 21:08

koko93,

Nie kazdy, sa tez osoby, ktore potrafia dostrzec, ze Pogba, to jedyny pomocnik u nas, ktory ma cos wspolnego z kreatywna gra. Juz po meczu bodaj pucharowym z Wilkami pisalem, ze jezeli pilkarze z ofensywy nie robia ruchu z przodu, tylko stoja/drepcza to i nawet zamiana Francuza na De Bruyne nic tu nie da, bo Belg nie bedzie mial z kim grac. Tez uwazam, ze Pogba powinien zostac, bo wiecej na jego odejsciu stracimy niz zyskamy.
» 13 czerwca 2019, 21:06 #110
DjTED: Tam niebiescy jak niebiescy, ale z Wilkami na wyjezdzie .... to bedzie przeprawa
» 13 czerwca 2019, 18:31 #109
Domelo: Ciężko będzie, walka o utrzymanie może trwać do ostatniej kolejki.
» 13 czerwca 2019, 18:19 #108
GandiGanda: Sierpien, Grudzien, Luty I Marzec - w te miesiace zapowiada sie niezla masakra tylko jeszcze nie wiem w ktora strone, zaleznie od transferow I formy danych ekip.
W ogole na wjazd majac Chelsea I Wolves nie napawa optymizmem chociaz kto Wie moze wjedziemy w nich jak w maslo.
PS wiadomo cos o Fernandes'ie? Czy 30 goli I 15 asyst w sezonie nie robi wrazenia na naszym prezesie Edku?
» 13 czerwca 2019, 17:26 #107
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 18:19

Pewnie obejrzał jego ostatnie mecze w reprezentacji i z niego zrezygnował.

A tak na poważnie to albo wiele klubów się o niego bije i dalej trwają negocjacje, albo Edek zrezygnował z niego na rzecz zatrzymania Pogby.
» 13 czerwca 2019, 18:18 #106
GandiGanda: Heh. Mam nadzieje ze United sypnie te 70 baniek Sportingowi I wkoncu Bruno u Nas zawita. Ole potrzebuje wiecej kreatywnych graczy w pomocy Bo bez tego nawet Suarez by skruszyl swoje zeby.
Co do Pogby... On juz chyba marzy o grze w Realu a szkoda, najlepszy technicznie pilkarz w naszym squadzie.
» 13 czerwca 2019, 20:36 #105
smutny87: Mam nadzieję,że Ole ogarnie temat,jeśli nie to trudno przyznam niektórym racje ale jeśli będzie lepiej to coś czuje,że te miękkie,narzekające na wszystko faje które zaraz się odezwą będą zmieniać nicki i go wychwalać.
» 13 czerwca 2019, 17:14 #104
MiSt: Jakoś nie wierzę w Eda, ale będę oceniał dopiero po zamknięciu okienka transferowego.
Niecierpliwym zalecam to samo. Skład na papierze mamy na top4, ale wzmocnienia nadal są konieczne.
» 13 czerwca 2019, 16:36 #103
kckMU: Srogi ten terminarz.
» 13 czerwca 2019, 16:33 #102
pelzebiusz: Kwiecień i Maj to nasze poziomy z obecnym skladem i transferami
» 13 czerwca 2019, 16:12 #101
is200second: United podobno daje Griezmannowi 26 milionów rocznie Barca 17.
» 13 czerwca 2019, 15:53 #100
LearningtoFly: oho będzie saga na całe okienko coś czuję. Skończył się temat de Ligta, zacznie się temat Gryzaka
» 13 czerwca 2019, 16:00 #99
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 16:28

Znowu Griezmann? Który to już raz, 100?
» 13 czerwca 2019, 16:28 #98
bani: Wątpie, że OGS z Phelanem będa chcieli transferu takiego zawodnika. Jedyna opcja to #AgentP
» 13 czerwca 2019, 16:31 #97
RedsFan: Przecież nawet dyrektor Atletico potwierdził, że Griezmanna idzie do Barcelony i wiedzieli to juz w maju. Skonczcie czytac te bzdury.
» 13 czerwca 2019, 16:32 #96
is200second: Psg podobno oferuje de Ligtowi 20 milionów rocznie. To jest chore. On ma 19 lat.
» 13 czerwca 2019, 15:46 #95
CeTe: Ludzie mówiący że Ole jest "wuefista" i nie ma pomysłu na grę i rozgrywanie akcji są ignorantami. Po pierwsze widać jaki kształt drużyny nabierze United pod jego wodzą. Mają to być szybcy zawodnicy. Będziemy grać kontrami przy dodatkowym wykorzystaniu bocznych obrońców jako drugich skrzydłowych. Nie wiem jakim trzeba być ślepym żeby tego nie dostrzec. Co do miana wuefisty. Pragnę przypomniec że kiedy odchodził Mou to nikt już nie wierzył w top4. Jaką swoją role miał odegrać Ole gdy w meczu z Cardiff skład ustalal Carrick. Jedynie mógł im pozwolić na pewną swobodę i przekazać w trakcie meczu co robią zle. Z czasem rzeczywiście mogły pojawić się schematy rozegrania ale w pewnym momencie liczba kontuzjowanych graczy była prawie równa graczy wybieranych do 18 meczowej. Jak można wprowadzić w takim czymś jakiś schemat jak co chwile znikał jakiś zawodnik? Nie mówiąc że byli pobierani gracze z akademii żeby przeprowadzić treningi. W kadrze na PSG nasza ławka rezerwowych to była akademia. Zła końcówka? Większość drużyn miała problemy. Mou wspominał przed sezonem że sklad nie jest gotowy przez mistrzostwa świata. Przygotowanie fizyczne było podobno beznadziejne co potwierdzał sam Ole i było to widać że zawodnicy padali po całym sezonie.

Po transferze Daniela widzę że coś się zmieniło. To nie jest transfer Eda tylko Ole i sztabu bo wcześniej żadne gazety nie łączyły nas z takimi transferami. Proszę zejść na ziemie bo niektórzy uważają się tu za takich speców że jestem w szoku że nie wysłaliscie CV do Eda
» 13 czerwca 2019, 15:41 #94
RysiozWilkowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 16:07

grać szybkimi kontrami powiadasz? i dlatego optuje za pozostaniem Younga tak? czy może wywnioskowałeś to z jedynego gotowego transferu skrzydłowego no name?
Bo to jest no name i nie sugeruj się pochwałami Giggsa co do jego osoby.
Na razie skład MU nawet nie stoi obok takiego co by chciał grać szybkimi kontrami i nic nie wskazuje na to aby następne zakupy poprawiły tą sytuację.
» 13 czerwca 2019, 16:06 #93
Strzelec: Young jest doświadczony, a jak przyjdzie niedoświadczony AWB to co wtedy? Przyda się doświadczony gracz.
» 13 czerwca 2019, 16:18 #92
mikon70: Ale co te doświadczenie daje w przypadku Younga? Przecież on gra jakby dopiero zaczynał kopać na wysokim poziomie
» 13 czerwca 2019, 16:20 #91
Strzelec: Jest bez formy. Jeśli będzie w formie nadda się na drużyny z dolnej części tabeli.
» 13 czerwca 2019, 16:23 #90
Dejfmi: Daj spokój CeTe. Szkoda strzępić ryja, tutaj zawsze będzie źle :)
» 13 czerwca 2019, 16:30 #89
CeTe: A kim miał grać jak nie Youngiem? Dalot grał jako alternatywa na PS, Valencia i Darmian kontuzja. Spójrzcie trochę szerzej, a nie na czubek własnego nosa. Odeszło 15 zawodników to chyba głupota jest sprzedawać kolejnych 5? Lepiej chyba najpierw sprowadzić zawodnika, a potem sprzedać. Wy serio myślicie tak płytko?
» 13 czerwca 2019, 16:49 #88
is200second: Real podobno wystawił Asensio na listę transferowa.
» 13 czerwca 2019, 15:36 #87
Strzelec: Raiola dementuje plotke o negocjowaniu kontraktu De Ligta do PSG
» 13 czerwca 2019, 15:30 #86
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 15:36

Grubas był widziany w Paryżu i nie przebywał tam bynajmniej w celach turystycznych. Kręci i czeka kto da najwięcej.
» 13 czerwca 2019, 15:35 #85
ManU903: A co miał powiedzieć? Jemu ten rozgłos jest na rękę, czeka do jakiego momentu będą się licytować, niczego teraz nie potwierdzi.
» 13 czerwca 2019, 16:16 #84
is200second: No jak to gazety piszą że Griezmann w toku.
» 13 czerwca 2019, 15:26 #83
LearningtoFly: Jakieś postępy w sprawie transferów, czy napalamy się Jamesem kolejne 2 tygodnie ?
» 13 czerwca 2019, 15:15 #82
Dejfmi: Napalamy się Dżejmsem :)
» 13 czerwca 2019, 15:18 #81
sisinho: Na coś liczyłeś? Szrot nie wyprzedany więc nie ma jak kogoś kupić ;)
» 13 czerwca 2019, 15:28 #80
LearningtoFly: Już zauważyłem Dejfmi, że przywykłeś do nędzy i rozpaczy jaka w tym klubie panuje ;-) Ciekawe, bo jak przez cały rok, nie widziałem, żebyś się udzielał - to teraz nagle tutaj próbujesz zgrywać dobrego wujka i wszystkich tu uspokajać i tonować atmosferę. Wybacz, niektórzy po prostu pamiętają lepsze lata Manchesteru i nie przywykli do bycia ligowym średniakiem. Ah i nie trzeba być narzekaczem, po prostu każdy bardziej ogarnięty człowiek widzi do czego zmierza to okienko i sytuacja w klubie. W zeszłym roku(możesz zerknąć na moje posty) już w lipcu wiedziałem, że tamten sezon będzie katastrofa zwg na ruchy transferowe, jakich wówczas dokonaliśmy. Także pozdrawiam promieniejącego optymizmu :)
» 13 czerwca 2019, 15:30 #79
LearningtoFly: sisinhio - cały kwiecień i maj, czytałem o wielkiej rewolucji, ale wygląda na to, że dostaniemy okienko takie jak rok temu, które zaowocuje jeszcze słabszym miejscem w lidze.
» 13 czerwca 2019, 15:32 #78
sisinho: Bez wydania konkretnej kasy nie da się zrobić rewolucji, a jakbyś czytał między wierszami to z tygodnia na tydzien OGS wypowiadał się co raz mniej na temat rewolucji, więc zakładam że góra stwierdziła że takowej ma nie być i tyle. Teraz OGS to się nawet w ogóle nie wypowiada :)
» 13 czerwca 2019, 15:34 #77
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 15:59

No niestety panowie ale macie rację. Z tej rewolucji kadrowej nic nie będzie. To tylko kolejna plotka która miała niby uspokoić kibiców że w tym klubie zarząd widzi problem i zamierza coś z tym zrobić. Kolejne mydlenie oczu kibicom. Spójrzmy na Real, zajęli 3 miejsce w lidze a Perez jak szalony sprowadza kolejnych zawodników bo dla nich to był słaby sezon. A u nas? Mamy prawie połowę czerwca a jedynym piłkarzem który do nas przyszedł jest James, który może być co najwyżej zmiennikiem. Jeśli ktoś serio sądzi że do końca czerwca uda nam się sprowadzić jeszcze z 4 zawodników to musi być mega naiwny. Nie zdziwiłbym się w sumie, jakby ten James był jedynym który pojedzie na tournee. Najgorsze jest to że coraz więcej zawodników odchodzi i to w dodatku tych którzy są w miarę wartościowi a zostawiamy szrot w składzie i nie sprowadzamy nikogo nowego w ich miejsce. Jak tak dalej pójdzie to będzie naprawdę ciężko utrzymać się w pierwszej 10 i nie ma w tym ani grama przesady, bo takie Leicester, Wolves, Watford czy Everton to bardzo solidne zespoły który mogą nam narobić sporo problemów. O takich drużynach jak Liverpool czy City nie ma nawet sensu pisać, bo tak jak powiedział Ferdinand to jest przepaść. No ale tak to jest, jak klubem rządzą bankierzy a za transfery odpowiada osoba która nie ma zielonego pojęcia o piłce. Poprzedni sezon był najgorszy od lat, a nadchodzący zapowiada się póki co jeszcze gorzej.
» 13 czerwca 2019, 15:57 #76
LearningtoFly: Mądrze napisane Tuhaj Beju :)
» 13 czerwca 2019, 16:00 #75
bani: chciałbym zaznaczyć, że ManUtd jako jedyny klub z PL zrobił jakiś transfer zawodnika z zewnątrz :)

najbardziej bawią mnie Wasze sugestie odnośnie transferów :D

Cierpliwości, a jak któryś z Panów/Pań jest chętny chętnie założe się o dobre whisky odnośnie transferów/nadchodzącego sezonu :)
» 13 czerwca 2019, 16:17 #74
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 16:35

W przypadku poprzedniego letniego okienka też ludzie mówili - "cierpliwości". A co wyszło z tej naszej cierpliwości? No właśnie.
» 13 czerwca 2019, 16:34 #73
Dejfmi: Szefie ja już od dawna pogodziłem się, że jesteśmy w poważnym kryzysie i wiem, że szybko z niego nie wyjdziemy. Wyobraź sobie, że też pamiętam lepsze czasy w United. Zgrywam dobrego wujka bo co mi to da, że będę się tutaj wyżalał i wykłucał z małymi dziećmi? Ten etap mam dawno za sobą. I tak na nic nie mam wpływu, Wy wszyscy również także zluzujcie majty :)
» 13 czerwca 2019, 16:34 #72
GoForWin: Spoko, wujku :D
» 13 czerwca 2019, 16:36 #71
Dejfmi: Poza tym co do tej "rewolucji kadrowej" to dziwnym trafem pisały o niej tylko szmatławce. Przecież Ole od poczatku mówił, że wymiana połowy składu e niczym nie pomoże i trzeba to robić stopniowo. Skoro nakręcacie się w kółko fake newsami a potem przeżywacie wielkie rozczarowania (co roku w kółko) to co ja mogę na to poradzić :) ciężko żyć w takim świecie wiecznych rozczarowań :)
» 13 czerwca 2019, 16:40 #70
bani: @GoForWin no nie było żadnej cierpliwości od momentu odejścia SAFa, dlatego naprawdę dobrze jakbyśmy wykazali się takową cierpliwością teraz za OGSa
Dobrym przykładem jest Tottenham, który każdy uważał za słabiutki jeszcze przed rozpoczęciem poprzedniego sezonu. Do tego brak transferów Spursów - no klub mem.
Liczyli się w walce o mistrza Anglii przez długi czas, a do tego zaszli do finału LM. Naprawde czasem warto przemęczyć się troche dłużej. Rozumiem, że męczymy się już tak od kilku ładnych lat i tak mi tez nie jest lekko, ale no to nasz ukochany klub i trzeba wspierać oraz wierzyć
» 13 czerwca 2019, 16:49 #69
lastalexever: Ja tam uważam ze do 7 grudnia będzie komplet punktów
» 13 czerwca 2019, 14:21 #68
lastalexever: I 90 pkt na koniec sezonu. Robta screany
» 13 czerwca 2019, 14:30 #67
ManU903: Zrobiłem :)
» 13 czerwca 2019, 14:51 #66
SiYamabushi: Komplet punktów hi, prędzej zmiana trenera i max 7 miejsce na koniec sezonu.
» 13 czerwca 2019, 15:03 #65
Kamil01GGMU: Aha to fajnie a jakiej drużynie kibicujesz?
» 13 czerwca 2019, 14:36 #64
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 15:06

A co ma kibicowanie do zakłamania rzeczywistości? Rzeczywistość jest taka że końcówka sezonu była fatalna, skład nam maleje (Herrera, Valencia, być moze Lukaku i Mata) a nikt konkretny nie przyszedł. Czemu mamy oczekiwać ze Chelsea po odejściu Hazarda (ale powrocie Zoumy, Bakayoko, Batshuayi, Pulisicia) będzie słabszym rywalem niz ostatnio dla nas? Czemu mamy sądzić ze po 2 porażkach z Wolves tym razem będzie lepiej bo jak DO TEJ PORY nie widać żadnych zmian na + w składzie United.

Ja kibicuje Polskiej Reprezentacji a jakoś nie wierzę by byli w stanie zdobyć mistrza europy, tak samo kibicuje United ale wątpie w dobry początek skoro nie widzę zapowiedzianych transferów i przebudowy składu.
» 13 czerwca 2019, 15:05 #63
Strzelec: @sisinho dobrze, że okienko się skończyło
» 13 czerwca 2019, 15:09 #62
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 15:21

Zakłamywanie rzeczywistości....To samo można powiedzieć o waszych przepowiedniach ze szklanej kuli! Numery lotka tez już znasz na np grudzień?
» 13 czerwca 2019, 15:18 #61
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 15:29

@Strzelec

Nie skończyło ale juz 2 tygodnie mineły, taki real ma 5 transferów a my dalej w czarnej... W dodatku sam norweg CHCE mieć pełny skład do 1 lipca na zgrupowanie, więc jak dobrze liczę to zostało 18 dni, tak?

@FetraiNarrator

Przepowiednia czy obiektywna ocena? Masz jakieś argumenty na to że zaczniemy grać świetnie?
» 13 czerwca 2019, 15:29 #60
LearningtoFly: Przecież zaraz jedziemy na tourne,a więc zostały niecałe tygodnie zabawy, aby mieć wszystkich piłkarzy z którymi będzie można przepracować przygotowawczy. Coś czuję, że tylko James pojedzie na te tournee.
» 13 czerwca 2019, 15:33 #59
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 16:09

Sisinho

A czy ja powiedziałem ze zaczniemy grać świetnie ? Wierze ze z Ole da radę,potrzebuje chłop czasu a jak napisałeś 18 dni pozostało do lipca wiec jeszcze mogą kupioć i wzmocnić skład. Twoje argumenty nic nie dają ! Płacz też nie! Patrz Daley na real I Masz oststni sezon...Ja żyje przyszloscia i czekam co przyniesie nosy sezon ! Wiara a nie wieczny jęk!
» 13 czerwca 2019, 16:07 #58
RedsFan: Sisinho widzę tutaj jedna zależność. Tym co kibicujesz przegrywaja zmien prosze klub i reprezentacje a nóż bedzie im lepiej szlo :D
» 13 czerwca 2019, 16:36 #57
sisinho: Klop czy Guardiola by nie przyszli, na pewno nie bez zapewnienia że dostaną tych co chcą. I taka jest róznica między Norwegiem a nimi - on prosi i nie dostaje a oni wymagają i dostają.
» 13 czerwca 2019, 19:50 #56
primasort: To będzie ciężki sezon,po końcówce poprzedniego nie spodziewam się fajerwerków.W grudniu Totki,City,Everton i Watford,moim zdaniem to będą decydujące mecze dla dalszej przyszłości OSG
» 13 czerwca 2019, 13:49 #55
GoForWin: Widzisz? Jak chcesz to potrafisz napisać coś normalnego.
» 13 czerwca 2019, 14:57 #54
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 13:14

en.wikipedia.org/wiki/2013–14_Cardiff_City_F.C._season dla ludzi co jak mantrę powtarzają że OGS wyrzucił Cardiff z PL. Dwóch trenerów i jeden przejściowy. Nie trzeba być geniuszem aby wiedzieć, że tam sytuacja było no dość napięta.

miedzy 2013 a 14 trzeba dać -
» 13 czerwca 2019, 13:13 #53
twr: była* (co to za faza, że tylko raz można edytować post?)
» 13 czerwca 2019, 13:14 #52
RysiozWilkowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 13:53

To nie faza tylko zacofanie tego serwisu nie rozwijanego od lat.
Na normalnych forach czy komentarzach edit jest dowolny.
A tu na dodatek masz tylko 5 min, a jak umiesz to dłużej.
» 13 czerwca 2019, 13:52 #51
twr: prosta piłka - dodać plugin z komentarzami FB i problem z głowy. Połowa trolli zniknie.
» 13 czerwca 2019, 14:47 #50
welllone: Plugin sobie możesz dać do WP czy innego systemu. To jest chyba autorski szablon stąd edycja i rozwijanie są toporne, a co za tym idzie drogie.
Tak czy owak, spełnia swoją rolę. Jest news, są komentarze, podstawowe dane.
» 13 czerwca 2019, 15:24 #49
twr: facebook dla developerów - jest krok po kroku opisane jak to wykonać. Jeżeli rozwijanie jest drogie warto przenieść stronę na coś przyszłościowego np. wordpress.
» 13 czerwca 2019, 15:59 #48
Me89v2: Wiele źródeł podaje, że Totki są bliskie kupienia Ndombele. Z drugiej strony piszą też o Le celso do nich. A nie wierzę, że obaj do nich trafią. Nam przydałby się Ndombele. Świetny byłby na DP, do tego potrafi pograć piłką i ma świetną technikę.
» 13 czerwca 2019, 13:08 #47
Dejfmi: To nie jest typowy DP
» 13 czerwca 2019, 13:13 #46
Me89v2: Bo w tych czasach generalnie mało już DP takich czystych. Każdy DP w czołowym klubie nie jest wyłącznie od destrukcji. I dlatego taki Ndombele by tam świetnie pasował.
» 13 czerwca 2019, 13:54 #45
Dejfmi: Jestem w stanie się z Tobą zgodzić kierowniku :)
» 13 czerwca 2019, 13:57 #44
Me89v2: Dziękuję :) :D
» 13 czerwca 2019, 14:54 #43
LearningtoFly: No ale ja nie wiem czy my w ogóle interesujemy się DP w tym okienku. Podejrzewam, że Ole stwierdzi, że jest Matic i MCT więc najwcześniej ŚPD kupimy gdy Matic odejdzie. Szkoda bo ten Tanguy zapowiada się na niezłe kraczycho.
» 13 czerwca 2019, 15:17 #42
ro7: Albo Solskjaer poleci w sierpniu. Albo będziemy walczyć o podium.
» 13 czerwca 2019, 12:55 #41
Bylak: Serio w sierpniu?
» 13 czerwca 2019, 13:23 #40
RysiozWilkowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 13:55

Prędzej przełom 2019/20.
A poleci łatwo i szybko bo zapewne nie ma aż takiej odprawy jak Mou cz LVG.
» 13 czerwca 2019, 13:55 #39
ro7: @Bylak
Myślę, że w najgorszym ze scenariuszy może być nawet zero punktów w 4 meczach.

Myślisz, że wtedy by został na dłużej?
» 13 czerwca 2019, 14:02 #38
LearningtoFly: Najpóźniej w grudniu po serii ciężkich meczów :), podejrzewam, że do derbowego meczu z City dostanie szanse.
» 13 czerwca 2019, 15:18 #37
bani: Panowie, w tym sezonie planuje pierwszy raz pojechać na mecz i moje pytanie brzmi: który z meczy można uznać za najciekawszy? oczywiście wyjazdowe spotkania też wchodzą w gre (tutaj fajnie poznać atmosfere na innym stadionie), możliwość spotkania się z kibicami, itd.
z góry dzięki za wskazówki
» 13 czerwca 2019, 12:44 #36
Boteq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 13:34

Wiadomo, że najciejawsze są Derby Anglii, w których zawsze atmosfera między naszymi kibicami a Liverpoolu jest bardzo napięta, a i na boisku często jest ogromna rywalizacja. Bardzo podobnie jest na derbach Manchesteru. W obu tych meczach są ogromne emocje, nie ważne na którym stadionie. Poza tym mecze z resztą top 6 też są emocjonujące, ale jak chcesz zobaczyć dobre widowisko i mnóstwo emocji to jednak mecze derbowe przyniosą ich najwięcej.
» 13 czerwca 2019, 13:32 #35
Kamil01GGMU: Ludzie to już nawet nie jest śmieszne jak wy narzekacie to się robi żałosne, współczuje waszemu otoczeniu jak tak na wszystko narzekacie, ludzie ja rozumiem ze sytuacja jest zła ale bez przesady, czepiać się wszystkiego my tu może za niedługo jakąś grupę wsparcia złożymy
» 13 czerwca 2019, 11:52 #34
Dejfmi: Rozpieszczone sukcesami dzieciaki, które nie potrafią zaakceptować obecnej sytuacji. Chcą mieć wszystko na już. Ciekawe ilu z nich już zmieniło kluby :D
» 13 czerwca 2019, 12:07 #33
smutny87: Serio niektórzy pod każdym newsem tylko narzekają,musi minąć trochę czasu zanim wszystko wróci do normy,ok czekamy kilka lat ale może trzeba poczekać jeszcze,miejmy nadzieję,że właśnie Ole to poukłada.Ja mam chyba łatwiej bo moje kibicowanie zaczęło się od przegranego półfinału z Dortmundem w sezonie 96/97,mimo przegranej wiedziałem,że to mój klub,rok później rewanż z Fc Porto nagrywany na kasete i wielkie rozczarowanie,za to następny sezon wynagrodził wszystko.Pozdro dla cierpliwych a tym mniej życze tej cierpliwości i wiary w ten klub bo to Manchester United,my się nie poddajemy.
» 13 czerwca 2019, 12:20 #32
slaff: spokojnie, najlepsze przed nami jakiś remis w sparingach przedsezonowych jakaś porażka i bedą eksperci od taktytki transferów itd
» 14 czerwca 2019, 08:17 #31
chong866: jaka to różnica jak i tak będziemy walczyć o lige europy znów maksymalnie?
» 13 czerwca 2019, 11:50 #30
iviridius: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2019 11:29

Terminarz w miarę, bo jest szansa że pożegnamy Ole po wrześniu. Ciekawe tylko czy van Gaal się zgodzi na powrót
» 13 czerwca 2019, 11:28 #29
wedel242: nie uwierze ze jest ktoś kto to łapkuje xD
» 13 czerwca 2019, 12:26 #28
marjo: pewnie sam sobie to polubił z innych kont
» 13 czerwca 2019, 13:41 #27
Klimaa: Gramy aż 4 spotkania u siebie z drużynami z topu w pierwszych 18stu kolejkach, czyli w rundzie rewanżowej będziemy mieć 4 trudne wyjazdy...
» 13 czerwca 2019, 11:19 #26
trikos: Spoko wtedy to już będziemy daleko poza wyścigiem, nasze asy będą coś mówić o większej koncentracji w następnym meczu, wrócą silniejsi a chwile po tym - NALEŻY NAM SIĘ ODPOCZYNEK


ZŁOTO
» 13 czerwca 2019, 11:25 #25
LearningtoFly: Przynajmniej szybko bedzie wiadomo o co gramy w tym sezonie xD
» 13 czerwca 2019, 11:08 #24
JackDaniels: Niebiescy dostaną wpierdziel. Nie zapominajcie, że nie mają już hazarda, a sarri nie jest jakimś mega trenerem, raczej miał farta pod koniec sezonu. Poza tym nie wiadomo czy nie odejdzie. Włoskie śmieci kuszą.
» 13 czerwca 2019, 10:42 #23
MixEx: Jeżeli Sarri nie jest jakimś mega trenerem, to jakim trenerem jest OGS?
» 13 czerwca 2019, 10:58 #22
marjo: OGS jest dobrze zapowiadającym się trenerem który dopiero zaczyna budować swoją markę na wysokim poziomie a Sarri .. facet z dużym doświadczeniem ale cudów to bym się po nim nie spodziewał już..
» 13 czerwca 2019, 11:13 #21
primasort: Jak Sarii już w Juve,a Chelsea negocjuje z Lampartem
» 13 czerwca 2019, 11:17 #20
iviridius: OGS dobrze rokujący trener? Ten co zleciał z ligi z Cardiff i zapewnił słabą końcówkę sezonu. Słabą to mało powiedziane
» 13 czerwca 2019, 11:31 #19
Blau: Z Cardiff się zgodzę, ze słabą końcówką też, ale mimo wszystko te pół roku, które spędził u nas są raczej na lekki plus. Jakby nie patrzeć poprawił zarówno bilnas bramkowy jak i zmniejszył stratę do top4.
» 13 czerwca 2019, 12:01 #18
JackDaniels: Wiecej wiary, z United nie ma cudów, ale jak będziemy ciągle płakać i myslec, ze przegramy kazdy wazny mecz w lidze to nie ma sensu kibicowac tej druzynie. Jest jak jest, woodwarda i zydow nie wykopiemy. Ale przyszedl OGS, przychodza w koncu rozsadne transfery, ktore moga wyjsc na dobre. Zobaczymy co się wydarzy.
» 13 czerwca 2019, 12:05 #17
Fenek: Sierpień, wrzesień, grudzień i luty będą ciężkie.
» 13 czerwca 2019, 10:42 #16
trikos: cały sezon będzie
» 13 czerwca 2019, 11:12 #15
GGMUN6: Smerfy nadchodzimy !
» 13 czerwca 2019, 10:29 #14
closer888: Mało wiary w narodzie jak widzę. Końcówka sezonu dobra. Liczę na pierwszą 4.
» 13 czerwca 2019, 10:25 #13
Walnuts: Bardzo dobry terminarz na miejsce poza 10-tką do końca października, Solskjaer szybko zostanie wyrzucony.
» 13 czerwca 2019, 10:23 #12
FetraiNarrator: Prędzej ty zmienisz klub
» 13 czerwca 2019, 12:57 #11
Bylak: Spoko terminarz, damy radę na top10
» 13 czerwca 2019, 10:20 #10
lukaszek9000: Moim zdaniem bardzo dobry terminarz. Ostatnie 2 miesiące bez meczów z TOP6.
» 13 czerwca 2019, 10:17 #9
dlabigt23: No pewnie . Koncowke sezonu tez mielismy łatwa ze spadkowiczami stracilismy 4 pkt z zespolami ktore graly o nic a my walczylismy o top4 :D . Kazdy mecz moze być ciezki i nawet te teoretycznie słabsze moga okazac sie najciezsze bo tamte zespoly mogą grać o utrzymanie czy coś . Zreszta nawet niewiadomo jak te zespoly bedą sie prezentowaly a ty juz mowisz ze końcówka bedzie łatwa .
» 13 czerwca 2019, 10:29 #8
Kamil01GGMU: Sory, że się wtrącam ale kolega napisał ze nie będzie już meczy z TOP6 a nie ze będzie łatwa, w tej lidze każdy mecz jest trudny to chyba wiemy wszyscy
» 13 czerwca 2019, 10:38 #7
FanPoznan29: Początek sezonu nie będzie łatwy, mocni rywale aż do meczu z Liverpoolem włącznie. Już na starcie można dużo stracić ale także dużo zyskać.
» 13 czerwca 2019, 10:13 #6
KUBA06: Świetnie! pierwszy mecz z Chelsea która straciła swojego najlepszego zawodnika, zapowiada się dobry mecz :)
» 13 czerwca 2019, 10:09 #5
Michux3: Chelsea na dzień dobry
» 13 czerwca 2019, 10:08 #4
dlabigt23: Uuu pierwszy mecz z Chelsea u siebie :D z grubej rury . Dobrze ze mają zakaz transferowy , nie maja juz Hazarda i gramy u siebie .
» 13 czerwca 2019, 10:08 #3
Cisco: Rozśmieszają mnie ludzie co mówią że Chelsea bez Hazarda będzie niczym. Pamietajcie że mogą włączyć do kadry piłkarzy z wypożyczeń + dojdzie do nich jeszcze Pulisić. Nie skreślałbym ich od razu.
» 13 czerwca 2019, 10:38 #2
dlabigt23: Nie skreslam ich oczywiscie ze nie bo nikogo nie mozna lekceważyć . Zwróciłem tylko uwage na poszczególne elementy ktore mogą nam teoretycznie pomóc i nic pozatym :)
» 13 czerwca 2019, 10:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.