Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Anthony Martial podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United

» 31 stycznia 2019, 14:33 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Anthony Martial podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United, który będzie obowiązywał do 2024 roku. Umowa może zostać przedłużona o kolejny sezon.
Oficjalnie: Anthony Martial podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United
» Anthony Martial podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United
Martial w swojej dotychczasowej karierze zanotował 162 występy w Manchesterze United i zdobył 46 bramek. Piłkarzem Czerwonych Diabłów jest od września 2015 roku.

– Uwielbiam mój czas spędzony w tym klubie. Od momentu przyjścia tutaj jestem częścią rodziny United. Jestem zaszczycony i przytłoczony ciepłem oraz miłością, którą otaczają mnie kibice. Nie przestają mnie zaskakiwać swoim wsparciem – powiedział Martial po podpisaniu umowy.

– Chciałbym podziękować Ole i jego sztabowi szkoleniowemu za wiarę we mnie i pomoc w drodze do osiągnięcia kolejnego poziomu. W tym klubie chodzi o wygrywanie trofeów i jestem przekonany, że następny puchar jest blisko – dodaje Francuz.

Zadowolony z podpisania umowy przez Martiala jest także Ole Gunnar Solskjaer: – Anthony jest jednym z tych naturalnie uzdolnionych piłkarzy, z którym chciałby pracować każdy trener. Jak ma młodego chłopaka ma bardzo dobry piłkarski umysł, co w połączeniu z jego wyjątkowym talentem czyni z niego zawodnika z ekscytującą przyszłością. To jest idealny klub, aby Anthony mógł się rozwinąć w światowej klasy napastnika. Jesteśmy zachwyceni, że podpisał długoletni kontrakt.


TAGI


« Poprzedni news
Wyciekły zdjęcia Martiala po podpisaniu nowej umowy
Następny news »
Antonio Valencia latem opuści Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (139)


Klimaa: Długa umowa pozwala na budowanie drużyny na wiele lat, Martial jest z pewnością teraźniejszością i przyszłością tego klubu. Musi jeszcze popracować nad swoją determinacją ale to już teraz jest bardzo dobry zawodnik.
» 2 lutego 2019, 11:47 #135
hedgehog: A jeszcze nie dawno połowa dp chciała o
go sprzedawac, bo "leniwy" jest. Tak samo z Herrera.
» 2 lutego 2019, 00:34 #134
MajloSSJ: Wszystko wina siwego.
» 3 lutego 2019, 02:26 #133
Michux3: Wie ktoś kiedy zapowiedz meczu?
» 1 lutego 2019, 18:03 #132
lele1986: Tielemans wypozyczony do Leicester szkoda nie sprobowalismy go .
» 1 lutego 2019, 18:01 #131
DiMaryja: Felle out czyli bardziej niż pewne, że latem na OT zawita nowy pomocnik, tym bardziej, że Fredzio cienki lojtas.
» 1 lutego 2019, 17:21 #130
pawelisto2: Felle oficjalnie w Chinach
» 1 lutego 2019, 16:59 #129
celny: Przyjscie Solskjeara jest dla mnie jak czekanie na burze.

Mourinho wiele razy wypowiadal sie o tym, ze z tym skladem ciezko bedzie o mistrza. Jose wiele razy krytykowal zarzad chocby za brak dyrektora sportowego, zreszta wiele osób z Devilpage plulo jadem w strone Eda.

Zarzad zwolnienie Mourinho mial zaplanowane doskonale. Zatrudnic legende klubu, latwiejszy terminarz i tak Ole zdobyl nasze serca. W mediach wypowiada sie milo praktycznie o wszystkim.
Wrócmy do sedna. Myslicie, ze Solskjear tym skladem osiagnie cos wiekszego na dluzsza mete? Chcialbym, zeby tak bylo, ale watpie.
W zimowym okienku znowu bez transferów, a na lawce nie mamy wielu konkretnych zawodników na miare tego klubu.

Co np z Darmianem, Rojo?
Fellaini sprzedany, bardzo dobrze - dla mnie jest to symbol upadku klubu od czasów Moyesa.
Perreira kolejny out
Smalling nowy kontrakt... porazka
Jones pewnie tez...

Sanchez, Fred dla mnie na razie niewypaly, o ile ten 2 jest przez krótki czas w klubie, tak Alexis nie pokazal kompletnie nic.

Co do skladu: Valencia prawdopodobnie odejdzie, na PO mamy grac mlodziutkim Dalotem?
Prawego skrzydla od kilku lat nie ma, a w takim klubie jak Manchester United taka sytuacja nie powinna miec miejsca, jesli chcemy walczyc o trofea.
Srodkowy obronca do pary z Lindelofem brak... Bailly, Smalling, Jones to jest przeciez tragedia
W srodku oprócz Pogby, mamy sredniego Matica ( z calym szacunkiem do niego ) i teraz dopiero Ole z Herrery wydobywa to co najlepsze.

Mourinho jaki byl, taki byl ale z jednym sie niestety zgodze, to nie jest kadra mistrzostwa, tylko na max top 4. Bardzo mnie ciekawi, co bedzie dalej, jesli trafimy na gorszy okres, znowu szatnia zwolni trenera? Nie chcialbym takiej opcji, ale nie mozna patrzec tylko przez rózowe okulary.

Nie wiem, czy sie z tym zgadzacie czy nie, ale chetnie poslucham waszych opini. Nie wezcie mnie za jakiegos placzka, który tylko jeczy, bo chce dla tego klubu jak najlepiej i tak jak Wy ciesze sie z obecnej serii.
» 1 lutego 2019, 16:23 #128
bani: Doczytalem tylko do momentu, że Jose narzekał na brak Dyrektora Sportowego
» 1 lutego 2019, 16:35 #127
Ceetee: Na pewno masz trochę racji. Szczególnie według mnie potrzebny jest ten dyrektor sportowy. Ed finansowo potrafi z nas stworzyć potwora ale dajmy popracować człowiekowi, który zajmie się tylko i wyłącznie aspektem sportowym.

Co do składu to jak dla mnie Darmian, Rojo, Jones i Valencia out może ewentualnie Sanchez jeśli w ogóle uda się go gdzieś sprzedać. Tylko że jest jeden duży mankament kontrakty zawodników. Przed przyjściem Ole można było stworzyć 11, która odejdzie lada moment . Na szczęście udało się już zatrzymać Martiala, Smailinga chyba Shaw'a jak dobrze pamiętam. Też podpisaliśmy z McTomineyem oraz najprawdopodobniej niedługo pojawi się De Gea i Herrera. Rozumiem że są w klubie potrzebne czystki i zastąpienie innymi graczami ale jednak trzeba zrobić to krok po kroku. Nie można zwolnic 5,6,7 piłkarzy bo będzie to bardzo ciężko uzupełnić chyba że wymienimy słabych na słabych co nie ma żadnego sensu. Na dzień dzisiejszy na moje najważniejsze w klubie jest zatrzymanie Herrere, De Gee, Younga, Lingarda i Rashforda. W lecie można pomyśleć o oddaniu Darmiana i jednego śo np Rojo, który podobno jest zainteresowany Besiktas. Kupienie jednego śo i prawego obrońcy w lecie wydaję się nie być trudnym zadaniem. Dodatkowo tak jak powiedziałeś potrzebny jest nam PS, którego nie mamy już od chyba 7lat. Lubię Mate ale wydaję mi się że można go oddać i ściągnąć Thouven, a zmiennikiem dla Pogby na spo może być Lingard albo Fred. Ja osobiście dokupiłbym pomocnika, taki jeden z Watfordu bardzo mnie zaskakuje i byłby fajnym wzmocnieniem. Wtedy też zmiennikiem może powoli stawać się np Chong, a przy kontuzji Rashforda, Martiala czy Lukaku wprowadzić na ławkę Greenwoda. Także z tym wyrzuceniem całego składu to nie takie hop siup wydaje mi się że jest to zadanie na min. 3 okienka tylko szkoda że to zimowe zostało stracone
» 1 lutego 2019, 16:48 #126
Michux3: tak tylko że wkopaliśmy sie w taką sytuacje że 8 piłkarzom kończy sie kontrakt w lecie
» 1 lutego 2019, 16:57 #125
NexaT: Ja doczytałem do momentu, jak zaczął mówić o młodziutkim Dalocie.
» 1 lutego 2019, 17:16 #124
DevoMartinez: Mamy troche braków, do tego wiekowych zawodników którzy nadal grają pierwsze skrzypce i trzeba będzie ich wymienić - Young, Valencia, Mata tez juz powoli raczej na wylocie. Srodek pomocy bym zostawił, z Perreiry cos jeszcze będzie, ale on musi grać bo brak doswiadczenia = błędy. Z Fredem słabo to widze, warunki fizyczne bardzo mizerne. Moze herrera na DM i Fred z Pogbą ale to tylko przy szybkim przodzie przed nimi, zeby dalo sie grac mocno presingiem. Takze 2 transfery potrzebne sa na wczoraj, zwłaszcza boki mamy slabo obsadzone.
» 1 lutego 2019, 17:21 #123
hedgehog: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2019 00:47

Póki Mourinho stawiał na Herrerę to grał jak z nut. Nie bez powodu przerwał dominacje David de Gea w Matt Busby Player of the Year. Potem przestał go wystawiać, to jak miał pokazać potencjał
» 2 lutego 2019, 00:46 #122
kckMU: W temacie naszego meczu z PSG:

twitter.com/PSG_English/status/1090732275954786304
» 1 lutego 2019, 15:22 #121
Michux3: Miałem takie przemyslenia a propo letniego okienka (Do tego czasu potrzeba zatrudnić dyrektora sportowego)
Do lipca najlepiej by było gdyby sytuacja menadzera została wyjasniona ( miejmy nadzieje że ole )
Bedzie trzeba rozwiązać wiele spraw by walczyć o mistrza
-Sprawy kontraktowe De Gei ,Jonesa,Younga ,Herrery
-"czystki w klubie "
Rojo - sprzedać do turcji ,nie pokazuje tego poziomu co wcześniej (15mln)
Smalling-w tym roku konczy 30 lat ,nie jest najgorszym obrońcą ale jego nieumiejetność gry nogami ogranicza go jako nowoczesnego stopera(20mln)
Darmian-tracimy pewnie na rzecz jakiegoś włoskiego klubu ,od dłuższego czasu odstaje umiejetnościami
Valencia-wielki szacunek dla tego pana ,ale wychodzi na to że w lecie nas opusci
Fellaini -wiadomo dał czasem punkty swoją czupryną ale nadchodzi zmiana stylu gry do której on nie pasuje(10mln)
Mctominay-wypożyczenie ,niech sie ogrywa bo ma małą szanse na gre
Mata-bardzo lubie gościa ale to już nie ten poziom ,nie nadaje sie na skrzydło ,prawdopodobnie wróci do valenci
Andreas-grał bardzo mało ,nie pokazał nic szczególnego i raczej nie bedzie chciał przedłużać konraktu by być poza 18 meczową
- I tu dwie subiektywne sprawy
Alexis-jesli nie pokaże nic do końca sezonu to trzeba bedzie go sprzedać ,ma 30 lat i lepszy nie bedzie a szkoda bo liczyłem że bedzie ważny jak przechodził rok temu (50mln)
Lukaku-Swietny gracz i lubie go ale jesli mamy zmienić styl gry to nie możemy grać z napastnikiem który jest ocieżały i ma problemy z kontrolą piłki ,a wątpie by chciał być zmiennikiem zwłaszcza że może grać tylko na 1 pozycji (95mln)
-teoretycznie zarabiamy-190mln
-Musimy wzmocnić skład
Maguire-swietny obronća ,dobrze rozgrywa,gra dobrze w powietrzu ,dobrze sie ustawia(50mln)
Wan-bissaka -młody gracz który pokazuje niesamowitą jakość ,jest szybki i dobry w odbiorze (25mln)
Neves-Pomocnik który jest generałem środka pola ekipy wilków ,imponujący gracz,do wzmocnienia pomocy ,bo Matić musi grać wszyskie mecze(50 mln)
Under-skrzydłowy z dobrym dośrodkowaniem i strzałem z dystansu ,stanowczo by zwiekszył konkurencje w ataku
Thauvin-Bardzo dobry prawoskrzydłowy z dobrym wykonczeniem ,dryblingiem ,mógłby ożywić nasze prawe skrzydło (70)
Depay-Napastnik,może grać na wielu pozycjach w ataku ,świetny drybling i mamy klauzule odkupu (40)
-Teoretycznie wydajemy 45 mln a wzmacniamy sie znacznie

Jest to moja czysta konkluzja i coś co chciałbym zobaczyć ,zapraszam do dyskusji
» 1 lutego 2019, 15:05 #120
DaroMistrz5: Ogólnie w większości się zgadzam. Z tym że
- Lukaku wstrzymał bym się jeszcze z decyzją w jego sprawie, do końca sezonu jeszcze trochę zostało, wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią że Ole zostanie ale to nic pewnego A on też dopiero układa klocki w tej układane. Jak by przyszedł dobry PS to czemu nie grać 2 napastników? Silny Lukaku do walki z obrońcami i szybki Rash który by zbierał stracane przez niego piłki
- Mata nie nadaję się na skrzydło ale mógł by być alternatywą dla Pogby i myślę że nie marudził by zbyt mocno na rolę zamiennika. Ale czy warto to zatrzymać zależy też od tego czy i kogo kupimy
- Smalling nie wiem czy akurat on jest najsłabszy z ŚO których mamy aczkolwiek lepszy już nie będzie. Jak dla mnie Rojo powinien ustąpić miejsca Tuanzebe no i jeśli przyjdzie ŚO to przegrać Smallinga albo Bailliego

A co do transferów do to opcje ciekawe. Szczególnie podoba mi się Wan-Bissaca. I zdecydowane nie dla Maguaiera. Jak dla mnie po mistrzostwach mocno przereklamowany gość i o ile się nie mylę to teraz Lester przegrywa rywalizację z wiekowym Morganem i o ironio nie widziany w składzie przez van Gala Evansem
» 1 lutego 2019, 15:22 #119
bani: Widzę kolega to urodzony ekspert!
W Twoim poście sugerujesz 'pozbycie się' 10 zawodników i zakup 5 :D
Odpal FM albo FIFE i tam się baw w kariere, bo pojęcie chłopak to masz zerowe. Ponadto, przestań snuć takie 'konkluzje', bo i tak Twoje zdanie nigdy nie będzie brane pod uwagę. Marnujesz tylko swój czas, w którym mógłbyś zrobić naprawde coś pożytecznego - nie wiem poodśnieżaj podjazd starszym sąsiadkom.
» 1 lutego 2019, 15:24 #118
Ceetee: DaroMistrz5 nie wiem skąd twoja wiedza o Maguaiera'e ale raczej nic o tym gościu nie wiesz. Rozegrał 19 meczów w PL 1605min w tym strzelił 3 bramki statystyki z transfermarkt. Nie wiem komu on niby ustąpił miejsca. Szczerze? było go brać jest liderem defensywy lisów i możliwe że w lato już go tam nie będzie. Przereklamowany po mistrzostwach? on dalej robi swoje i ostatnio był bardzo dobry w meczu z Liverpoolem. Teraz jeszcze doczytałem że przegrywa rywalizację z Evansem. Nie powielaj jakiś głupich informacji od nie wiadomo kogo.
» 1 lutego 2019, 15:47 #117
Michux3: Daro-mata faktycznie mógłby zostać ale też można wprowadzić gomesa jak "zmiennika pogby " bo nie oszukujmy sie ale on jest kluczem obecnego united i bedzie grał wiekszość meczów a zawsze jest fred.Co do Maguire ja uważam że jest dobrym obroncą ,nie przegrywa rywalizacji tylko kontuzje miał wcześniej a ostatnio tylko fa cup opuscił :)
Bani -widze kolega to urodzony ekspert od zarządzania czyimś czasem , z matematyką u ciebie też średnio .Zobacz sobie sytuacje kontraktowe tych zawodników ,ósemce zawodników kończą sie kontrakty,więc na pewno kilku z nich odejdzie .Co do zawodników przychodzących nie bierzesz pod uwage powrotów z wypożyczeń jak i graczy z rezerw pukających do 1 zespołu
Napisałem moje przemyślenia ,i pewnie masz racje że nie bedą brane pod uwage przez klub(nic nowego nie odkryłeś ) Niemniej jednak jesli chce sobie rozmyślać to czemu nie?
Zamiast być bucem może byś poodśnieżał podjazd starszym sąsiadkom .
» 1 lutego 2019, 15:50 #116
bani: @DaroMistrz5

Twoje czystki w klubie to wymienienie 8 piłkarzy + 2 nad którymi się zastanawiasz co daje 10 zawodników do odstrzału - także Twój tekst ze słabą matematyką u mnie Ci nie wyszedł :D W tym momencie mógłbym się pośmiać z tych 190 mln, które zarobiliśmy, ale już oszczędze tego ;p

Nie zarządzam Twoim czasem tylko po prostu zasugerowałem Ci alternatywe na Twoje 'wymysły'. Także, tutaj też pomyliłeś pojęcia.

Teraz chętnie usłysze, który z wypożyczonych zawodników wejdzie z miejsca do kadry meczowej pierwszego zespołu :) Gracze z rezerw mają 0 doświadczenie w seniorskiej piłce, więc łudzenie się na szybkie wejście do pierwszej drużyny to troche głupota, bo takich perełek to jest naprawde bardzo mało (oczywiście wierze i kibicuje chłopakom z akademii)

A wracając do Twoich sugestii to pozyskanie PO, SO, ŚPD i 3 ofensywnych zawodników. Szczególnie tych 3 ofensywnych zawodników, którzy zablokują droge do 1szej drużyny dla takich talentów jak Gomes, Chong i Greenwood :)
» 1 lutego 2019, 16:12 #115
DaroMistrz5: Cetee
Zdanie o ile się nie mylę mówiło o tym że mogę się mylić bo sory ale nie śledzę gry lisów i nie miałem pojęcia że para Morgan-Evans wynika z kontuzji Maguaiera. Jednakże mimo wszystko mnie jakoś dobitnie nie przekonuje. Ale faktycznie mogłem się upewnić czemu obecnie nie grą. Poprostu uważam że za 70-80 mln jakie będą sobie życzyć Lisy możemy ściągnąć kogoś lepszego.

Bani
To nie moje czystki. Ustosunkowalem się tylko do wypowiedzi innego użytkownika. Sam kilku krotnie zwracałem uwagę na to że jeżeli mamy się pozbywać jakiś zawodników to najpierw musimy mieć w ich miejsce zastępstwo bo nie można na 4 frontach grać 18 piłkarzy. Oczywiście nie masz prawa tego wiedzieć bo nie sledzisz moich komentarzy tak jak ja nie śledzę komentarzy poszczególnych osób. Czasem tylko dobitnie w pamięci zapadają jakieś "perełki". I gdzie ja ci zwróciłem uwagę na twoją matematykę??

A odnośnie wypożyczonych to myślę że Tuanzebe, Fosu-Mensah i być może Mitchel to mogły by być nazwiska które po powrocie z wypożyczeń powinny dostać szansę. A odnośnie tej młodzieży to powinni dostać szansę ale nikt przy zdrowych zmysłach chyba nie zakłada że w razie problemów kadrowych to oni wejdą do składu i pociągna grę zespołu. Jeśli będą je dostawać to myślę że to będzie głównie w meczach pucharowych o ile nie będziemy losowac takich rywali jak ostatnio
» 1 lutego 2019, 16:37 #114
Michux3: PO 1 wypisałem 6 graczy do "zakupu" więc jak widać mam racje ,co do kwoty 190 mln jest to luzno rzucona kwota ale jest realna - Smalling dla słabszych klubów w angli może być rarytasem ,za rojo jakiś turecki klub jest w stanie zapłacić 15 mln,fellaini tez 10, alexis mimo ostatniej dyspozycji jest graczem który jest rozpoznawalny i są kluby które zapłacą 50 mln ,lukaku jest 25 letnim napastnikem na deficytowej pozycji i jest w stanie tyle kosztować ,czego nie rozumiesz?

sugerujesz mi alternatywy na zagospodarowanie mojego czasu w inny sposób wyśmiewając moje "wymysły" ,narzucasz mi zaprzestanie tego ,więc chyba to nie jest propozycja ? moge sobie pisać cokolwiek a twoje argumenty "Odpal sobie fife czy fm bo pojecie masz zerowe " nie mają racji bytu ,to nie jest strona na której dyskusje prowadzą profesjonali eksperci tylko fani danego zespołu .Nie widze dlatego powodu by sobie nie porozmawiać o danych zawodnikach itp
Nie powiedziałem że zawodnicy z rezerw wejdą do 1 składy albo chociaż meczowej 18 , ale w pucharze ligi można dać im szanse lub wysłać na wypożyczenie

co do graczy wypożyczonych to np Tuanzebe-jako 5 stoper czemu nie ?

ta trójka ofensywne jest zmianą 1-1 ,w momencie gdy miałby odejść Alexis,Lukaku,Mata
trójka nowych graczy przychodzi na ich miejsce , to nie jest tak że teraz nikt nie blokuje drogi do 1 drużyny?
» 1 lutego 2019, 16:40 #113
bani: Odniose się tylko do dwóch spraw:
1) Tuanzebe jako 5 stoper - nieźle chcesz zablokować rozwój dla młodego chłopaka
2) Wymiana trójki ofensywnej 1-1 haha
» 1 lutego 2019, 17:11 #112
Michux3: widze że nie wiesz ,trening z 1 zespołem i granie w lżejszych meczach nie jest dobre dla rozwoju zawodnika ,bailly i jones są "szklani"

"Wymiana trójki ofensywnej 1-1 haha " widze że masz problemy z interpretacją takich prostych rzeczy, już tłumacze
wymiana jeden do jednego do czyli w tym kontekscie jednego zawodnika za jednego zawodnika
Nie co do umiejetności ale co do liczby zawodników . Czego nie pojmujesz?
» 1 lutego 2019, 17:37 #111
CeTe: Ale powiedziałeś że Harry zdecydowanie bo jest przereklamowany i mimo że nie widzisz meczów Leicester go skreślasz. Dlatego nie rozumiem czemu go oceniasz że nie może tu grać nie widząc go nawet w akcji. Wiadomo że 50mln to dużo ale patrząc na to że ma 25lat jest anglikiem i na to że rynek wygląda jak wygląda to wcale nie jest nie wiadomo jak wygórowana cena.
» 1 lutego 2019, 17:40 #110
DaroMistrz5: Widuję go w akcji. Nie śledzę lisów regularnie. Oglądam od czasu do czasu. I z tego co obserwuję to pieniądze które za niego sobie krzyczą w żadnym stopniu nie odzwierciedlają jego wartości. Dla mnie to solidny zawodnik a nie jakiś super fachowiec na swojej pozycji z tad "przereklamowany" i dla mnie nie jest to facet który będzie gościem który poprawi jakoś wyraźnie grę naszej defensywy. Zeby nie było niedomówień nie twierdzę że ją pogorszy. Takie mam osobiste zdanie. Ty uważasz inaczej. Ok. Każdy ma swoje spojrzenie. Następnym razem bardziej się rozpisze żeby nie było niedomówień
» 1 lutego 2019, 17:54 #109
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2019 14:52

Ogólnie to mam tylko takie jedno pytanko. Znów przewinal się Jones out. I mam takie pytanko czemu?
Cała 5 ŚO jest u nas już drugi sezon. U Jose hierarchia wyglądała jakoś tak 1.Lindelef 2.Smalling, 3.Jones, 4. Bailly, 5.Rojo.
U Ole na tą chwilę wygląda to tak: 1.Lindelef, 2.Jones, 3.Smalling, 4.Bailly, 5.Rojo
Oczywiście pozycja Smalling u Ole nie jest do końca jasna bo dopiero wraca po kontuzji a Rojo jest do sprzedania i każdy to wie.
I teraz moje pytanie czy eksperci z DP sugerują że kolejny trener nie zna się na swoim fachu i błędnie wybiera skład bo to Bailly powinien być numerem 2. Czy ci trenerzy widząc piłkarzy na treningach i rozliczając ich po meczach z powierzonych im zadań się mylą? Czy osoby postronne mają więcej racji niż ludzie pracujący w fachu trenerskim? Mógł bym prosić o jakąś racjonalną odpowiedź A nie taka w stylu "Bo Jones to Jones" był bym wdzięczny. Pozdrawiam. GGMU
» 1 lutego 2019, 14:52 #108
Sideswipe: jak dla mnie to ani nie Jones ani Bailly, już Smalling wydaje się być pewniejszy, nie mówię, że pewny ale od tej dwójki daje więcej spokoju, choć czasem też mu odcina prąd.
» 1 lutego 2019, 15:01 #107
DaroMistrz5: Dzięki za normalną odpowiedź. A w sumie to Smalling u Ole nie mógł jeszcze zagrać przez kontuzje i być może to właśnie on będzie w podstawowym wyborem do Lindelefa do końca sezonu. Czas pokaże...
» 1 lutego 2019, 15:08 #106
Sideswipe: też mi się tak wydaje.
» 1 lutego 2019, 15:23 #105
Quahadron: Nie wiem czy tak w rzeczywistości jest.. ale ciężko być podstawowym obrońcą jeśli ma się zawieszenia. Jones grał tyle bo Eric był zawieszony, a później czekały nas takie mecze.. ze lepiej mieć kogoś kto jest w rytmie meczowym. Ciężko zatem ustalić hierarchie.. a stawianie Smallinga przed Ericiem to chyba już w ogóle brak pojęcia o piłce. Ile w ostatnich meczach grał Chris by stawiać go przed Ericiem?
» 1 lutego 2019, 16:16 #104
DaroMistrz5: A w ilu mógł zagrać od kiedy przyszedł Ole? Dopiero w ostatnim bo był kontuzjowany A i tak on usiadł na ławce. A Eric mimo solidnego meczu z Arsenalem w następnym nawet do kadry się nie załapał. Może to mi zasugerowało że jest wyzej od Bailliego. Wysnowam wnioski na podstawie tego co widzę bo sory do Ole widuję się tylko raz w miesiacu:)
» 1 lutego 2019, 16:44 #103
Quahadron: Wciąż Eric zagrał więcej spotkań u Ole niż Chris. Nie bawmy się w co by było gdyby.. bo można spekulować w ten sposób na wiele tematów. Co by było gdyby Eric nie dostał zawieszenia.. co by było gdyby Chris nie miał kontuzji.
Tak wyszło i takie jest życie. Mimo wszystko na te chwile Eric jest wyżej niż Chris, taka prawda.
» 2 lutego 2019, 14:15 #102
Himself: Szkoda chłopaka, gdzie indziej by się lepiej rozwinął no i o trofea będzie mu ciezko
» 1 lutego 2019, 14:49 #101
Amycus: Mogę od razu prosić szczęśliwe numery najbliższego losowania totolotka?
» 1 lutego 2019, 14:50 #100
cymGiggs11: dzięki wielkie :D
» 1 lutego 2019, 14:53 #99
Me89v2: Piękna informacja.

Z innej beczki: dopiero teraz oglądam skrót Atalanta - Juve. Cancelo zrobił dokładnie to samo co Perreira :) Tyle, że pierwszy gra słaby mecz 1 na 10, a nasz młodzian gra mega rzadko i zazwyczaj nie daje rady presji (bo skille ma na pewno niezłe).
» 1 lutego 2019, 14:24 #98
mpowerm3: Panowie wszystko ładnie pięknie to co się dzieje teraz za Ole to jest absolutna petarda!! KOCHAM TAKI UNITED OFENSYWNY!! Ale jest jeden mały szkopuł obrona jeśli nie będzie natychmiast wzmocnień to kiepsko to widzę potrzeba śo śo lo po... kto by nie przyszedł będzie to samo obrona do wymiany. Wiem że zarząd się wku... il i ma dość pompowania kasy Nowym menadżerom którzy nakupuja a potem jest lipa rozumiem ich. Ale to jest absolutna konieczność bo ten element odstaje od reszty. Do innych lini nie mam najmniejszych zastrzezen wszędzie progres!!

UNITED UNITED UNITED !!
» 1 lutego 2019, 13:20 #97
Magicole: Kolejne okienko transferowe zamknięte z niczym
» 1 lutego 2019, 10:43 #96
Michux3: W tym okienku było nie możliwe byśmy kogoś kupili , mamy dalej "tymczasowego" menadzera , prawdziwe wzmocnienia przyjdą latem
» 1 lutego 2019, 12:51 #95
Ceetee: Fella out i żaden gracz in. Szczerze trochę mnie to martwi bo czuje że latem zawita u nas jakieś duże nazwisko żeby te słupki finansowe znowu skoczyły do góry. Jestem tym bardzo zaniepokojony bo te duże nazwiska u nas słabo grają ostatnio. Di Maria, Sanchez, Falcao zawodnicy, którzy kompletnie sobie rady nie dają można jeszcze dodać do nich Pogbe, który właściwie teraz zaczyna grać poprzednio miał lepsze i gorsze momenty chociaż tych gorszych było więcej tak mi się wydaje.

Przyszedł czas gdzie rzeczywiście cofamy się to standardów Fergusona. Bardzo podobna gra niesamowita zawziętość i nawet takie szczegóły jak zatrudnienie Phelana, wprowadzenie garniturów czy nawet kontakt menadżera z całym sztabem ze sprzątaczkami włącznie. Nie wiem czy nie powinniśmy pójść za ciosem i w oknie transferowym postawić na nazwiska, które nie są głośne, a zawodnicy wykazują się nieprawdopodobną zawziętością w trakcie gry. Po głowie chodzi mi parę nazwisk. Na PS Thauvin, który już kiedyś grał w PL w Newcastle więc wie co się w tej lidze dzieję. Gdzieś wydaje mi się że może to być powrót w stylu Salaha gdzie zawodnik przyszedł tu nie za bardzo dał radę i musiał dojrzeć w innym klubie. DoucourĂŠ kolejne nazwisko mocno wyróżniające się w PL i chyba brak zainteresowania United tym zawodnikiem mocno mnie dziwi. Tak jak myślałem o Tielemansie na wypożyczenie tak zawodnik Watfordu po prostu wali drzwiami oknami i wszystkimi innymi możliwymi wejściami do poważniejszego klubu. Myślę że jakiś klub w lecie go ściągnie, a szkoda że my nie próbujemy jeśli odchodzi Fella, Perriera jak dla mnie odpada od samego początku nie byłem jego fanem. McTominey na dzień dzisiejszy to nie to. No i obrona jak dla mnie Jones, Darmian, Rojo to są zawodnicy, których nie powinno już tu być. Nie wiadomo czy będzie Young i Valenci. To jest ogromna dziura, którą będzie trzeba załatać. Tutaj już widziałbym jakiegoś klasowego ŚO może ten Skriniar nikt inny mi nie przychodzi do głowy bo Koulibaly 100mln to zdeczka przesada żeby porywać się na to. Drugim obrońcą jak dla mnie mógłby być Bednarek. Gość grzeje ławę ale trenerzy mówią że jest niesamowicie zawzięty i trenuje na 110%. Przychodzi nowy trener, a ten staję się liderem defensywy. Przy ustawieniu trójką czy dwójką obrońców spisuje się świetnie (3 ostatnie mecze 3 razy wybrany najlepszym zawodnikiem). Gorzej z bokami bo nie widzę zawodników, którzy by mogli podnieść poziom ale jeden zawodnik, na pewno jest mega warty uwagi. Wan-Bissaka gość 21lat i aż jestem w szoku jak dojrzale sobie radzi na tej obronie w Crystal Palace. Żadne z tych nazwisk nie jest głośne może oprócz Skriniara ale każdy z tych zawodników jest mega zawzięty i chcą grać w piłkę. Takie transfery wydaje mi się że robiłby Fergie to są zawodnicy, którzy pasują do naszego profilu.
» 1 lutego 2019, 09:37 #94
pilchu: Moim zdaniem Young zostanie z nami. Gość jest tak uniwersalny, że błędem byłoby się go pozbyć. Ma swoje lata, ale spisuje się dobrze. Dobrze się prowadzi, moim zdaniem jeśli klub ugiął się i dał Fellainiemu kontrakt na dwa lata, łamiąc zasadę o max rocznych umowach dla zawodników powyżej 30 roku życia to tutaj powinni dać mu umowę na rok z opcją automatycznego przedłużenia pod warunkami określonymi między zawodnikiem a klubem.
Powinniśmy robić to co za czasów SAFa. Wyróżnia się ktoś z ligi to ściągnąć go. Jeśli ktoś ma serducho do gry i prezentuje wysoki poziom bądź potencjał.
Z Bednarkiem to bym jeszcze poczekał, chłopa ostatnio zbiera super recenzję za swoją grę, ale to raptem kilka spotkań w pierwszym składzie. United musi znowu mieć markę w Anglii potwierdzona poziomem piłkarskim. Piłkarze muszą chcieć tu trafiać nie tylko ze względu na tygodniówkę. Moim zdaniem przy Ole i ofensywnym stylu gry angaż w MU będzie znowu atrakcyjny.
» 1 lutego 2019, 12:41 #93
Ceetee: Young osobiście mnie trochę denerwuje bo z jednej strony jest zawzięty i nie popełnia jakiś rażących błędów ale jego wrzutki i to wsparcie ataku aż mnie razi w oczy. Pogba tak fajnie potrafi rozprowadzić grę na boki dając naszym graczom dużo wolnej przestrzeni, a Young wie jak to zawalić. Chociaż chce żeby został nie da się wymienić 5 zawodników od tak i na pewno nie jest pierwszy w kolejce.

Jeśli chodzi o tygodniówki to obojętnie czy Sanchez zacznie grać czy nie to należy go sprzedać. Alexis powiedzmy zarabia 450tyś, a Rashford 60tyś. To jest tak ogromna przepaść że aż boli. W drużynie musi być jakaś hierarchia płacowa. Nie mówię że nikt teraz nie ma prawa zarabiać bardzo wysoko ale żeby to zaczynało się od jakiś rozsądnych podstaw. Czym my go zmotywujemy ? podniesiemy mu zarobki do 600tyś? Przecież to jakiś obłęd. Mam nadzieje że ten problem też będzie rozwiązany bo to po prostu nie wygląda za dobrze.
» 1 lutego 2019, 13:32 #92
DaroMistrz5: Ogólnie to mam tylko takie jedno pytanko. Znów przewinal się Jones out. I mam takie pytanko czemu?
Cała 5 ŚO jest u nas już sezon. U Jose hierarchia wyglądała jakoś tak 1.Lindelef 2.Smalling, 3.Jones, 4. Bailly, 5.Rojo.
U Ole na tą chwilę wygląda to tak: 1.Lindelef, 2.Jones, 3.Smalling, 4.Bailly, 5.Rojo
Oczywiście pozycja Smalling u Ole nie jest do końca jasna bo dopiero wraca po kontuzji a Rojo jest do sprzedania i każdy to wie.
I teraz moje pytanie czy eksperci z DP sugerują że kolejny trener nie zna się na swoim fachu i błędnie wybiera skład bo to Bailly powinien być numerem 2. Czy ci trenerzy widząc piłkarzy na treningach i rozliczając ich po meczach z powierzonych im zadań się mylą? Czy osoby postronne mają więcej racji niż ludzie pracujący w fachu trenerskim? Mógł bym prosić o jakąś racjonalną odpowiedź A nie taka w stylu "Bo Jones to Jones" był bym wdzięczny. Pozdrawiam. GGMU
» 1 lutego 2019, 14:47 #91
Ceetee: Wydaje mi się że mam parę argumentów czemu akurat Jones. Po pierwsze to wieczny szpital. Gość non stop ma kontuzję dlatego pewnie nie stał się jednym z najlepszych śo w lidze bo potencjał ma/miał bardzo bardzo duży. Przez jego kontuzję ciężko jest o to żeby był jakiś rytm graczy w bloku defensywnym. Jego atuty w trakcie meczu do mnie nie przemawiają bardzo często gubi krycie szczególnie przy stałych fragmentach gry. Z wyprowadzeniem piłki też u niego średnio jak gramy na nieszczególnie silną drużynę to potrafi przy pojawieniu się bardziej wymagającej drużyny właściwie jest albo granie do najbliższego albo długa pała w siną dal. Jak porównam go z Baillym to ten chociaż ma warunki fizyczne jest szybki, zwrotny i silny jedynie stoi przed nim praca w kontekście chłodnej głowy i wyrafinowania. W porównaniu do Smaillinga ten potrafi naprawdę dobrze grać. Jeden sezon u LvG właściwie był jednym z najlepszych stoperów w lidze. Dodatkowo jest wysoki co dużo daje przy stałych fragmentach w naszym polu jak i polu przeciwnik bo jednak parę bramek strzelił. Dlatego mój wybór dwóch do sprzedania z 5 naszych zawodników stawiam na Jonesa i Rojo. Chociaż nie powiem że z dużym żalem bo gość miał papiery na topowego śo ale jak słyszę o jego kolejnej kontuzji to nawet nie potrafię się zdziwić bo to jest jak chleb powszedni.
» 1 lutego 2019, 15:33 #90
DaroMistrz5: Nie wypada się nie zgodzić z twoimi argumentami. Tylko coś bym dorzucił. Ten problem zdrowia to jest ogólnie coś przerazajacego u naszych stoperow. Rojo nawet nie będę wspominał. Ale od początku ubiegłego sezonu Jones opuścił 25 spotkań z powodu kontuzji. I tu ciekawostka bo Bailly jeszcze więcej 27. Zastanawiam się czy mamy takiego pecha czy jest jakiś problem z przygotowaniem fizycznym pilkarzy;(
» 1 lutego 2019, 17:22 #89
pilchu: Jones często gubi krycie i ogólnie jest zamotany. Czasem mam wrażenie, że piłka mu przeszkadza. Jest silny i dość szybki, ale to taka tykająca bomba trochę jak Rojo. Żeby zrobić krok naprzód to niestety wypada sprzedać obydwu i kupić obrońcę z topu. Pamiętajmy o akademii i zawodnikach wypożyczonych. Być może ktoś pokaże się na tyle żeby dostać szansę choćby na rotacje. W sumie z Rojo i Jonesa i tak pożytku nie ma przez połowę bądź większość sezonu.
» 1 lutego 2019, 17:39 #88
CeTe: Szczerze to z naszych śo zostawilbym tylko Lindelofa ale tak się nie da. Smailing chociaż może grać, a Eric chociaż ma warunki chociaż wcale to nie jest powiedziane że za rok też nie powinniśmy sie go pozbyć. Dla mnie na dzień dzisiejszy Jones i Rojo out. Argumenty Ci przedstawiłem możesz się zgadzać albo nie to tylko moje zdanie
» 1 lutego 2019, 17:43 #87
DaroMistrz5: I przyjmuje te argumenty do wiadomości bo były sensowne i z większością nie wypada się nie zgodzić. Ja bym wytypowal do opuszczenia Rojo i Bailliego ale tak jak mówisz to jest akurat moje zdanie ale również szanuję twoje
» 1 lutego 2019, 22:01 #86
Bylak: Latem kupić ŚO np Skriniar, PO Wan-Bissaka, a na PS Thauvin lub Nicolas Pepe.
» 1 lutego 2019, 09:15 #85
tomekwietniu: Nasza ofensywa daje radę póki co, teraz za Ole to widać.
Jak dla mnie 3 transfery w lato:
Maguire, Wan-Bissaka, Ruben Neves - przy szkoleniowcu typu Ole albo Mauricio byliby świetnie wprowadzeni. Pozbyć się Rojo, Darmiana i Pereiry, pożegnać Valencie i naprawdę będzie git ;)
» 1 lutego 2019, 14:30 #84
zbyszek7: Mam nadzieje ze wkoncu trafi do nas prawdziwy prawy obronca bo nie bylo takiego od czasu odejscia Neville'a
» 1 lutego 2019, 03:38 #83
kckMU: Niech przypomnę klasyk:

i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/19/15/2AABEA6E00000578-3167153-image-a-127_1437316119292.jpg
» 1 lutego 2019, 04:04 #82
Me89v2: PO z Leicester lub PO z Newcastle nie byliby złymi wyborami.
» 1 lutego 2019, 09:37 #81
Veron: nie wiem jak było przed 2002r, ale od tej daty kiedy oglądam United to często on był najsłabszy z czwórki obrońców
wiem, że po czasie zostają przeważnie dobre wspomnienia ale bez przesady
» 1 lutego 2019, 11:16 #80
rreddevilss: Jeszcze jedna kwestia co do odejścia Antonio Valencji, wczoraj uważnie obserwowałem poczynania Ricardo Pereiry z Leicester i on mi strasznie przypomina Valencje z przed 8-9 lat, mega przyspieszenie, twardo stoi na nogach i mega gra do przodu, kogoś takiego nam trzeba, myślę że 30-40 baniek i mógłby tu trafić, oby nasi mieli go na radarze bo widzę w nim mega grajka
» 1 lutego 2019, 00:46 #79
tomekwietniu: Ja chciałbym Wan-Bissakę
» 1 lutego 2019, 07:26 #78
rreddevilss: To lepszy news niż jakikolwiek transfer, jaram się mega bo Martial to mój ulubiony zawodnik obok Rashforda, wierzę że złapie od Rasha ta mega ambicje, oby obaj zostali tutaj na lata i będzie pięknie, dokupić prawe skrzydło ( Douglas Costa mi się marzy)

Przód byłby fajny

Martial Rashford Costa
Pogba


To przecież byłby ogień
» 1 lutego 2019, 00:32 #77
M1LKA: największe obawy zostały zażegnane... bo w sumie o niego najbardziej się martwiłem.

Costa to jest lewy, a nie prawy... na prawej bo CR7 przyszedł, ale nominalnie to nie jego pozycja. Jednak kolejnego Sancheza bym nie chciał... zresztą sam Sanchez niech się bierze za robotę, bo to najlepsza pora na jakiś wybuch formy.

Jak Sanchez się pokaże, bo jeszcze ze dwa nawet sezony nie licząc tego przed nim na super poziomie, ale jak teraz się nie pokaże to latem niech leci nawet na księżyc.
» 1 lutego 2019, 01:32 #76
REDBOSS: @M1LKA
Z tego co pamiętam to na mundialu też grał na prawej, więc raczej lewa strona to jego druga pozycja...
» 1 lutego 2019, 07:32 #75
LeeGrant: Jedno pytanie do reszty kibicow ..czy żeby kupić bilet na mecz Manchesteru potrzebuje kartę członkowską? Chodzi mi o to czy jak zamówię bilet na viagogo to czy potrzebuje coś więcej poza wydrukowanym biletem.. z góry dzięki za odpowiedź
» 1 lutego 2019, 00:10 #74
cinek26: Bilet z viagogo wystarczy do wejścia na mecz, karta członkowska jest potrzebna tylko jeśli chcesz kupić bilet przez oficjalną stronę MU.
» 1 lutego 2019, 00:21 #73
Czarny82r: Ciekawe jaką tygodniówkę wynegocjował mu jego agent? Ściśle tajne przez poufne. Ale to cudowna nowina że Martial zostanie z nami na lata. Nigdy by się tak nie stało gdyby menadżerem był dalej Mourinho.
» 31 stycznia 2019, 23:47 #72
Dejfmi: Sky chyba podawało że 250 na tydzirń
» 1 lutego 2019, 06:34 #71
DjTED: ma ktos jakąś transmisje z okienka?
» 31 stycznia 2019, 22:37 #70
cymGiggs11: Zamówiłem sobie przed chwilą koszulke adidasa Manchesteru United, taką prostą ale dobrze się będzie nosić bo bawełniana. Mam oryginalną meczową z 2014 roku ale strasznie się w niej człowiek poci. Zalukajcie i dajcie znać czy spoko. Pozdro Diabły GGMU !!

adidas.pl/koszulka-manchester-united-dna-graphic/DP2332.html
» 31 stycznia 2019, 22:15 #69
DjTED: Zajebioza. Ja mam oryginalną meczową z zeszłego sezonu i wyglądam w niej jak inwalida. 2 razy rozmiar dobierałem i nadal lipa. W kazdej nike jest ok , a Adidasa mi nie lezy
» 31 stycznia 2019, 22:39 #68
Romek1981: Ja mam meczowe i zawsze wszystko jest ok :)
» 1 lutego 2019, 06:36 #67
izbinho: Jak najbliższe dwa mecze obie drużyny z Manchesteru wygrają, wskakujemy na czwarte miejsce
» 31 stycznia 2019, 21:32 #66
WiciAA28: I bardzo dobrze. Jest przyszłością i teraźniejszością klubu.
» 31 stycznia 2019, 21:29 #65
uzil25: Jestem zachwycony. Ten transfer będzie jednym z czynników, które sprawią, że będziemy w najbliższych latach walczyć o top. W kieszeni zostaje 120-160 milionów.

Zawodnik rewelacyjny, ma wszystko, absolutnie wszystko. Po van Gaalu brakowało kogoś kto mu zaufa. Potrzeba było trenera, który mu zaufa i poprowadzi go, no i na szczęście ma go.

Cieszę się, że mój ulubieniec zostaje na długie lata i pokazuje jak wybornym jest piłkarzem a jestem równie mocno przekonany, że będzie stawał się tylko i wyłącznie lepszy. Będzie to spokojnie jeden z 5 najlepszych piłkarzy na świecie. To samo z Rashfordem. Mamy dwie perełki. A i Jessie swoje robi.

Anthony gra tak jak ten klub powinien grać - szybko, dynamicznie, z głową, z wizją, z poświęceniem i z pasją. O to nam w tym klubie chodzi. Jaram się jak dziecko tym, że zostaje.

Wspaniała wiadomość. Ole poprowadź Francuza do wielkich rzeczy co będzie oznaczać, że nasz klub będzie osiągał wielkie rzeczy.

GGMU!
» 31 stycznia 2019, 21:06 #64
Diabelred: Na takie info czekalem ! Czekamy teraz na DDG. :)
» 31 stycznia 2019, 21:01 #63
adisman17: Czekałem na tą wiadomość. Potrzebujemy takich graczy. Taką lekkość gry do przodu i drybling ma mało graczy. Tym bardziej, że jest młody i może wejść na wyższy poziom. Come on Anthony !
» 31 stycznia 2019, 20:58 #62
RedRevolta: "What a waste of money" hmm
» 31 stycznia 2019, 20:27 #61
Magik1990MU: A tak poza tematem: co sądzicie o Abdoulayu Doucoure? Ostatnio jakiś były piłkarz Arsenalu (nie pamiętam nazwiska) wychwalał Senegalczyka pod niebiosa, a teraz podobno interesuje nim się Chelsea. Gość robi świetną robotę w Watford i pewnie majątku by nie kosztował, a w obliczu odejścia Fellainiego nie mamy zmiennika dla Matica. Nie wiem jak gra, nie znam jego profilu, ale podobno ma papiery na DM-a światowej klasy.
» 31 stycznia 2019, 18:53 #60
kckMU: Nie wiem czy on jest zawodnikiem pod nasz profil, który się zmienia. Zaczęło być o nim głośno na początku sezonu, kiedy Watford szedł jak burza. Pozniej chciało go PSG. Jeżeli mógłbym wybierać to Ruben Neves jest lepszym zawodnikiem, ale z tej kolonii portugalskiej w Wolves, łatwo nie będzie wyciągnąć któregokolwiek z nich.
» 31 stycznia 2019, 20:25 #59
MR09KARO: Poprzedni sezon również miał świetny. Mi jego gra strasznie imponuje, wygląda dla mnie lepiej niż Neves. Ciekawe tylko jak grałby w większym klubie(ale to dylemat przy każdym zawodniku - z wyłączeniem tych topowych).
» 1 lutego 2019, 09:01 #58
Grzechu123: Szczerze to nawet nie wiem czemu jest moim ulubieńcem :)
» 31 stycznia 2019, 18:53 #57
It5M4nk0oT: Niesamowicie cieszy jego zmiana nastawienia. Chciał odejść, a teraz parafuje nową umowę.

No, i to tyle z przesadnej radości. W mojej opinii druga część sezonu powinna być ostatnim dzwonkiem dla Anthony'ego. Nie możemy czekać na jego "wystrzał" w nieskończoność. Jest tu już czwarty rok, więc nie może się zasłaniać żadną aklimatyzacją itp. Wreszcie w United jest trener, który chce grać ofensywnie, co i Martialowi pasuje. Dotychczas dobre mecze przeplatał słabymi. Jeśli w rundzie wiosennej pod wodzą Ole nie ustabilizuje formy na wysokim poziomie, należy zastanowić się nad jego sprzedażą.
» 31 stycznia 2019, 18:51 #56
Magik1990MU: Oglądałem najnowszy odcinek English Breakfast i Jarek Koliński odejście Fellainiego określił mianem końca pewnej epoki w MU. Z grubsza chodziło mu o to, że Kudłacz był niejako symbolem tej topornej, staroangielskiej piłki, jaką prezentowało United w ostatnich latach. Nie sposób się z nim nie zgodzić, aczkolwiek Fella ratował nam nie raz tyłki z opresji i należy mu się za to szacunek.

Natomiast ja pomyślałem jeszcze o jednej rzeczy: może odejście Fellainiego to jest jeden z pierwszych wyrazistych dowodów, że Ole zostanie na dłużej w MU? Jakby nie patrzeć, to Solsza wprowadza do United fergusonową wizję ofensywnej piłki opartej na szybkich podaniach i masie prostopadłych piłek w pole karne rywala, które mają zapewnić ładne, efektowne zwycięstwa. I w takiej piłce jednym z najbardziej poszkodowanych jest właśnie Fella. Może Edek już zdecydował i nie dokona zmian na ławce trenerskiej latem.
» 31 stycznia 2019, 18:07 #55
DjTED: Ten felle by nam sie przydał w ostatnim meczu. Tyle genialnych dosrodkowan Younga i nikt nie zamykał. Felle by stał i by mu cos na bank spadło
» 31 stycznia 2019, 18:52 #54
Magik1990MU: o tym samym pomyślałem. Z drugiej strony: i tak udało się zdobyć 2 bramki, co przy tak zmasowanej murarce można uznać za dobry wynik.
» 31 stycznia 2019, 18:55 #53
ruffnecky: też mi to przeszło przez myśl.
» 31 stycznia 2019, 20:34 #52
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 21:02

DjTED,

,,Ten felle by nam sie przydał w ostatnim meczu. Tyle genialnych dosrodkowan Younga i nikt nie zamykał. Felle by stał i by mu cos na bank spadło"

Taka role planu B powinien przejac po Fellainim Lukaku. OGS popelnil blad, ze zmienil Belga, a nie Mate.

Magik1990MU,

,,Natomiast ja pomyślałem jeszcze o jednej rzeczy: może odejście Fellainiego to jest jeden z pierwszych wyrazistych dowodów, że Ole zostanie na dłużej w MU? "

Niekoniecznie, bo z trenerow, z ktorymi jestesmy mocno laczeni(Blanc, Pochetttino), tez nie bardzo pasuje do ich wizji gry. To nie przypadek, ze chwile po zwolnieniu Mourinho, Belg tez chce sie ulotnic(pomimo, ze przeciez pare miesiecy temu podpisal 2 letni kontrakt) bo raczej zdaje sprawe, ze tylko u Portugalczyka mogl miec tak wysokie notowania.
» 31 stycznia 2019, 20:57 #51
primasort: Teraz De Gea.Fella już w Chinach,w lato Sanchez,Jones,Valencia i Lukaku,a za tego ostatniego Piątka
» 31 stycznia 2019, 17:25 #50
Magik1990MU: tak, bo Milan po kupieniu Piątka w lecie zechce go sprzedać. Tak czytam twoje komentarze i zastanawiam się czasami co ty masz w głowie.
» 31 stycznia 2019, 17:58 #49
RedsFan: Sprzedajmy 5, kupmy jednego! Piątek bedzie gral na kazdej z tych 5 pozycji, bo każdy przez ciebie wymieniony gra gdzie indziej. Brawo Pus... Głowo!
» 31 stycznia 2019, 21:09 #48
ruffnecky: Piątek za pięciu - może dla primasorta to się trzyma kupy ;)
» 31 stycznia 2019, 22:10 #47
pilchu: PSG ponoć szuka piłkarza w obliczu kontuzji Neymara. Rozmawiają z Willianem, w grze 40mln euro. Mogliby tak zadzwonić do Eda i zapytać o Sancheza....
» 31 stycznia 2019, 17:11 #46
eMGieKa: Do przedluzenia zostali Herrera i DDG. Do sprzedania nadal Fellaini,Valencia,Darmian,Rojo,Perreira
Do zakupu ŚO,PO,PP,2xŚP (jeśli Pereira odejdzie )
» 31 stycznia 2019, 17:05 #45
pilchu: Niestety to nie FIFA i może okazać się nie do zrobienia.
» 31 stycznia 2019, 17:14 #44
ruffnecky: niektórzy pamiętają jakie były gorzkie żale po zakupie De Gei, że 17 baniek za bramkarza to masa kasy a pierwszy sezon kiepski ;)
» 31 stycznia 2019, 20:35 #43
Klierek7: i cyk 150 baniek zaoszczędzone :D
» 31 stycznia 2019, 16:47 #42
dzilu96: Ile sary?
» 31 stycznia 2019, 16:46 #41
NicPozytywnego: Pięknie, jeszcze tylko pożegnać Valencie, Pereire, Sancheza, McTominaya :)
» 31 stycznia 2019, 16:21 #40
kckMU: Mamy jeszcze w kadrze takiego 'piłkarza' jak Darmian. W jego przypadku nie trzeba jednak negocjować. Oddać za darmo i wysłać karton najlepszej whisky od Chivas w ramach podziękowania.
» 31 stycznia 2019, 16:57 #39
NicPozytywnego: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 17:32

Nie wymieniłem go, bo to oczywistość tak samo jak Rojo :)
» 31 stycznia 2019, 17:32 #38
Seszele: Kłamiesz, po prostu zapomniałeś ich wymienić.
» 31 stycznia 2019, 17:38 #37
kckMU: Też mi się tak właśnie wydaje.
» 31 stycznia 2019, 17:43 #36
Spawn23: Wiadomo czy wyleczył już ten uraz?
» 31 stycznia 2019, 16:18 #35
brylantowy: I na taką wiadomość czekałem! Coś wspaniałego! Teraz jeszcze tylko David i Ander. To kluczowy zawodnik nasza przyszłość! I wielki talent.
» 31 stycznia 2019, 16:04 #34
age: jeszcze Rashford
» 31 stycznia 2019, 16:33 #33
brylantowy: O to to Panie kolego! :)
» 31 stycznia 2019, 20:06 #32
belman: Jestem zaszczycony i przytłoczony ciepłem oraz miłością, którą otaczają mnie kibice. ZASZCZYCONY I PRZYTLOCZONY. NO NO. O co chodzi?
GGMU
» 31 stycznia 2019, 16:01 #31
Xchrisx7: Po prostu z angielskiego przetłumaczone - overwhelmed
Nie koniecznie musi być to negatywne.
» 31 stycznia 2019, 16:47 #30
Ghostpl: Prawda jest taka gdyby byl JM to by nie podpisal ciekawe Co MA za pisane
Hm jeszcze DDG
» 31 stycznia 2019, 15:52 #29
pbskarpy: Jakieś szczegóły dotyczące kontraktu?
» 31 stycznia 2019, 15:47 #28
matheo: Według Sky Sports - 250 tysięcy funtów tygodniowo.
» 31 stycznia 2019, 16:48 #27
MaciasDevil: Świetna wiadomość! Czekamy na więcej.
I pozostało nam życzyć Felkowi powodzenia w Chinach. Walczak z niego, ale nie wart takiej tygodniowki. Oby w jego miejsce wskoczył ktoś bardziej kreatywny.
» 31 stycznia 2019, 15:01 #26
nani3210: po pierwszej bramce przeciwko liverpoolwi stał się ulubieńcem
» 31 stycznia 2019, 14:50 #25
trader7: Świetnie!! Może po następnych dwóch kolejkach będziemy na czwartym miejscu! W niedzielę Arsenal dostanie od city A za tydzień chelsea!
» 31 stycznia 2019, 14:50 #24
cymGiggs11: GGMU! Chwała United, chwała Martial! Bardzo dobra wiadomość! Ole!
» 31 stycznia 2019, 14:49 #23
limak0007: dobrze ze nastapila zmiana menadzera, bo stracilibysmy go.
» 31 stycznia 2019, 14:44 #22
GoForWin: Tak, bo Ty wiesz.
» 31 stycznia 2019, 14:57 #21
limak0007: bylo pelno informacj i otym ze De Gea, Martial i Pogba beda chcieli odejsc jezeli trenerem zostanie mourozaurus. Na tyle duzo ze mozna smialo stwierdzic ze to prawda. Zreszta wypowiedzi agentow pilkarzy wiele sugerowaky. Nikt nie chcial grac u dinozaura
» 31 stycznia 2019, 15:31 #20
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 15:41

On wie, a razem z nim wiekszosc kibicow. Martial juz od dluzszego czasu nie chcial przedluzyc kontraktu, a sytuacja sie zmienila jak tylko odszedl siwy;)
» 31 stycznia 2019, 15:40 #19
limak0007: niestety sekta nie umie sie pogodzic z tym jaka reputacja wsrod pilkarzy cieszy sie dinus
» 31 stycznia 2019, 16:18 #18
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 16:25

Sekta? Co Ty biadolisz, schizofreniku? Ogarnijcie się - w czterech literkach mam Mourinho.
» 31 stycznia 2019, 16:25 #17
GoForWin: Poza tym, media dużo rzeczy biadolą, tak jak agenci - byleby był szum. Ja biorę wszystko na logikę - nikt nie wie, kto by odszedł i został, gdyby Mourinho dalej prowadził ten zespół(dziękuję zarządowi, że już tego nie robi).
» 31 stycznia 2019, 16:27 #16
limak0007: widze ze swietny analityczny umysl plus niesamowiat wiedza z zakresu psychiatri, do tego telepatia
» 31 stycznia 2019, 16:36 #15
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 16:41

Mimo walącej po oczach ironii, nie zaprzeczę.
» 31 stycznia 2019, 16:41 #14
Magik1990MU: podasz te serwisy z łaski swojej?
» 31 stycznia 2019, 17:55 #13
Sideswipe: limak ironicznie nazywa kogos telepata a sam jest święcie przekonany co by bylo w alternatywnej rzeczywistości, dobre
» 31 stycznia 2019, 18:06 #12
Quahadron: Z tego co pamietam to agent piłkarza coś wspominał o tym, ze negocjacje idą źle i nic nie zapowiada się by było lepiej. Wiec jeśli przychodzi Ole i miesiąc później Martial podpisuje umowę no to cóż.. możliwe, że właśnie Francuz nie chciał zostawać w klubie ze względu na Mourinho.

Druga sprawa jest taka, ze pozbywamy się akurat Fellainiego, który jak się dowiedzieliśmy pobiera naprawdę sporo pieniędzy z konta Czerwonych Diabłów.. wiec możliwe ze dzięki sprzedaży odblokowały się właśnie fundusze na kontrakt dla Anthonego. Co również można zarzucić Mourinho.. bo to on uparcie chciał Belga zostawić. No nic, tyle ode mnie.. i ochłońcie panowie, za dużo już nienawiści na tej stronie.
» 31 stycznia 2019, 19:06 #11
ruffnecky: Dostał podwyżkę to przedłużył kontrakt. Zamiast na transfery w zimie i pewnie w lecie kasa idzie w podwyżki - ławka nam się od tego nie wzmacnia...

No ale limak vel Skonsternowany vel Kinodinand na kolejnym koncie - wciąż ta sama oklepana mantra i doszukiwanie się jakichś sekciarzy. :)
» 31 stycznia 2019, 20:40 #10
BNK: Nie bedzie transferow, bo Martial dostal podwyzke? Skad ty sie utwales?
» 1 lutego 2019, 07:30 #9
GoForWin: @ruffnecky
Faktycznie - to on. No cóż, głupek zawsze pozostanie głupkiem.
» 1 lutego 2019, 17:00 #8
jackking: cudowna informacja !! ;) trzeba budować zespół wokół Martiala i Rashforda
» 31 stycznia 2019, 14:41 #7
Pawlo: Coś czuję, że Ole już jest uzgodniony na następny sezon. Coraz więcej na to wskazuje i ten kontrakt pokazuje, że raczej Martial w ciemno by nie podpisał kontraktu, bo co będzie jak z nowym trenerem nie dogadałby sie?
» 31 stycznia 2019, 14:38 #6
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 14:45

Przestań gadać głupoty . Napewno nie zatrudnimy kogos takiego jak Mourinho . Dlatego niechce tutaj Allegriego bo jest bardzo podobny do Prtugalczyka . Zreszta sam nie jest zainteresowany . Miejmy nadzieje ze to bedzie Lourent Blanc albo Pochettino jeslli ma juz być zmiana .
» 31 stycznia 2019, 14:43 #5
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2019 14:55

@dlabigt23 Uwielbiam jak ktoś zaczyna od - "Przestań gadać głupoty" samemu pisząc nie lepsze ;)

OGS musi zostać w takim wypadku i @Pawlo ma rację. Po co kolejne kombinacje ? Nowi managerowie ? Blanc byłby w porządku ale miał szansę się sprawdzić jako tymczasowy ale odpuścił /odmówił więc nie i tyle. Pochettino ? Heh, mamy dobrze dogadującego się z zawodnikami Norwega. Solskjaer musi tutaj zostać i próbować ale konieczne są również dalsze wzmocnienia i sprzedaż szrotu, by zrobić miejsce dla zacnej młodzieży z akademii.
» 31 stycznia 2019, 14:53 #4
dlabigt23: Trikos tylko chcialbym cie uprzedzić ze jeszcze sezon sie nie skończył . Narazie fajnie to wyglada ale wlasnie wkraczamy w bardzo napiety terminarz i tutaj moze być różnie . Jeszcze jest duzo czasu i napewno tak szybko decyzja nie zostala jeszcze podjeta . Fajnie gdyby mu sie udało przejść PSG i być w top4 no ale to zweryfikujemy na koniec sezonu .
» 31 stycznia 2019, 17:05 #3
trikos: Masz rację oczywiście i musimy poczekać na rozwój wypadków. Myślę jednak ze musi mieć bodziec, i trener, i zawodnik podpisując kontrakt. Trener musi miec zapewnienie, że gdy wyniki będą, będzie i stały kontrakt. Zawodnicy zaufali Norwegowi, fajnie to wygląda i tego sie trzeba trzymać. Martialowi nie dawno przedłużyli kontrakt automatycznie więc coś musi być w tym, że akcje OGSa znacząco rosną. Muszą wszyscy walczyć o miejsce w najwspanialszym klubie świata.
» 31 stycznia 2019, 17:55 #2
dlabigt23: Natomiast uwazam ze jesli mialaby nastąpić zmiana trenera to widzialbym tutaj Lourenta Blanca albo ewentualnie Pochettino . Blanca podobno chcieli tymczasowo ale no nie chcial tej posady tymczasowo i chcial tutaj pracować dłużej i dlatego to nie pykło . Nie chodzilo o to ze on poprostu nas olał tylko chcial tutaj być jako dlugoetatowy menager . Nawet jesli dobrze by mu poszlo to nie miałby ppewnosci czy tutaj zostanie bo wkońcu Edek jest nieobliczalny w swoich poczynaniach .
» 31 stycznia 2019, 18:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.