Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - San Jose Earthquakes 0:0. Bez bramek i emocji w drugim sparingu w USA

» 23 lipca 2018, 00:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Drugi mecz Manchesteru United na przedsezonowym tournée po USA zakończył się drugim remisem. Tym razem Czerwone Diabły nie potrafiły znaleźć sposobu na San Jose Earthquakes, który szoruje po dnie tabeli Konferencji Zachodniej w amerykańskiej MLS.
Manchester United - San Jose Earthquakes 0:0. Bez bramek i emocji w drugim sparingu w USA
» Manchester United tylko zremisował z San Jose Eartquakes
Jose Mourinho dokonał kilku korekt w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do starcia z Club America (1:1). Szansę od pierwszych minut dostał 17-letni James Garner, a po dobrej zmianie w poprzednim spotkaniu na murawie od początku zameldował się też młody Tahith Chong.

– Nie chodzi o to, aby młodzi mi zaimponowali. Chodzi o to, aby się rozwinęli. Te mecze to dobra okazja dla nich. Gdybyśmy oczywiście grali tylko młodzieżą, to mieliby kłopoty. Musimy więc grać kilkoma młodzieżowcami tu, kilkoma młodzieżowcami tam. Chodzi o to, aby byli w zespole, w określonej strukturze i poziomie doświadczenia – tłumaczył przed meczem Jose Mourinho, kiedy dziennikarz MUTV zapytał go o młodych graczy.

Pierwszą szansę na tournée dostał również Alexis Sanchez, który opuścił mecz z Club America z powodów kłopotów z wizą. Chilijczyk od początku przejawiał wielką ochotę do gry. Manchester United mógł i powinien objąć prowadzenie w 4. minucie. Z lewego skrzydła, z rzutu wolnego, mocną piłkę w pole karne posłał właśnie Sanchez. Na szóstym metrze znalazł się Eric Bailly, lecz nie złożył się dobrze do strzału i trafił futbolówką w poprzeczkę.

Chwilę później Jose Mourinho został zmuszony przeprowadzić pierwszą zmianę – Matteo Darmian zastąpił Antonio Valencię. Ekwadorczyk nabawił się kontuzji łydki i przedwcześnie opuścił pac gry, wcześniej przekazując kapitańską opaskę Chrisowi Smallingowi.

W kolejnych minutach Manchester United nie poszedł za ciosem, choć trzeba zaznaczyć, że mogła podobać się gra Sancheza i Andreasa Pereiry.

W 24. minucie dobrą akcję na prawym skrzydle przeprowadził Chong. Młody zawodnik wymienił piłkę z Herrerą, po chwili piłka trafiła w szesnastce do Shawa. Anglik uderzył z woleja mocno, futbolówka odbiła się jeszcze od ziemi i przeleciała nad poprzeczką.

W pierwszej części meczu bliski wpisania się na listę strzelców po stronie Manchesteru United był jeszcze Sanchez. Chilijczyk w 30. minucie egzekwował rzut wolny, uderzył piłkę mocno, lecz ta nieznacznie minęła bramkę San Jose Earthquakes.

Piłkarze z Major League Soccer też mieli swoje okazje, ale Joel Pereira nie musiał specjalnie gimnastykować się między słupkami. Strzały Joela Qwiberga i Danny’ego Hoesena zza pola karnego łapał pewnie. Trzeba też przyznać, że amerykański zespół grał odmłodzonym składem, bo priorytetem dla trenera Mikaela Stahre’a są trwające rozgrywki ligowe. W przerwie meczu szkoleniowiec Earthquakes wymienił natomiast całą jedenastkę. Jose Mourinho dokonał pięciu zmian.

Wysoka temperatura w Santa Clara nie zachęcała piłkarzy Manchesteru United do szybkich i zdecydowanych ataków. Na początku drugiej części lepiej prezentowali się Amerykanie, którzy przejawiali też większą ochotę do gry. W 57. minucie bliski szczęścia był Waleri Kazaiszwili – Lee Grant do spółki z Timothy Fosu-Mensahem wybili jednak piłkę tuż sprzed linii bramkowej.

W 65. minucie swój premierowy występ na tournée zakończył Sanchez. W miejsce Chilijczyka pojawił się 16-letni Mason Greenwood. Zmiana była warta odnotowania z tego faktu, że… nic ciekawszego na boisku się nie działo.

Pięć minut później Tommy Thompson rozgrzał nieco senną i lekko znudzoną publikę. Gracz San Jose Earthquakes posłał potężną bombę zza pola karnego na bramkę Granta, a ten popisał się efektowną interwencją i wybił piłkę poza swoją bramkę.

Manchester United swoją okazję miał dopiero w 78. minucie. Z prawego skrzydła dobre dogranie w pole karne zanotował Greenwood. McTominay doszedł do podania na siódmym metrze, uderzył natomiast piłkę głową za lekko, aby zaskoczyć golkipera San Jose Earthquakes. Chwilę później z ulgą odetchnął Grant. Amerykanie egzekwowali rzut rożny, a po precyzyjnym dośrodkowaniu bliski zdobycia bramki głową był Chris Wondolowski. Piłka, ku rozczarowaniu lokalnych fanów, odbiła się od poprzeczki.

Do końca spotkania Czerwone Diabły nie dążyły już do strzelenia bramki i mecz w Santa Clara zakończył się bezbramkowym remisem.

Manchester United – San Jose Earthquakes 0:0

Manchester United: J. Pereira (Grant 46’) – Valencia (Darmian 7’), Bailly (Fosu-Mensah 46’), Smalling (Tuanzebe 46’), Shaw (Mitchell 76’) – Herrera, Garner (McTominay 46’), A. Pereira (Gomes 83’) – Chong (Mata 46’), Martial, Sanchez (Greenwood 65’)

San Jose Earthquakes: Marcinkowski (Bersano 46’) – Qwiberg (Salinas 46’), Cummings (Quintana 46’), Kashia (Affolter 46’ [Ockford 79’]), Lima (Marie 46’) – Hyka (Thompson 46’ [Akanyirige 90’]), Felipe (Godoy 46’), Jungwirth (Wondolowski 46’), Wehan (Yueill 46’ [Calvillo 79’]) – Amarikwa (Kazaiszwili 46’), Hoesen (Eriksson 46’ [Fuentes 86’])


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs San Jose Earthquakes
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs San Jose Earthquakes 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (182)


cinek26: Czy tylko ja mam takie wrażenie, że Shaw jest opasły? Wcześniej wyciekły 2 zdjęcia Luka, pierwsze z Ibizy gdzie wyglądał na oblanego tluszczem, potem w małym odstępie drugie z sylwetka gladiatora. Teraz oglądam fotki z turnee i znów względem innych wypada na grubaska. Czyżby efekt jojo. Wcześniej tylko Rooney miał podona sylwetkę i wiadomo jak to się dla niego skończyło.
» 24 lipca 2018, 20:01 #173
vanantygaal: Wg mnie wygląda dość pulchnie... czy gruby czy chudy nie gra nic od trzech lat, najwyższy czas się go pozbyć
» 24 lipca 2018, 20:21 #172
Romek1981: Wszyscy wiemy :) pobił rekord strzelecki klubu. Oby więcej takich Rooneyow z "oponką". Gdyby większość osób z klubu miało tylko jego mentalność... (chodzi mi tu O zapierniczanie wzdłuż boiska, chęć gry i tą zadziornosc)
» 24 lipca 2018, 20:35 #171
cinek26: Rooney z oponka od 2 sezonów u nas nic nie grał, wcześniej miał trochę lepszą sylwetkę. O tym, że jest legendą każdy wie, był moim ulubionym graczem, prawdziwym walczakiem. Porównanie Shaw do Rooneya tylko w kwestii poziomu tłuszczu nic więcej.
» 24 lipca 2018, 21:14 #170
Romek1981: Ronaldo z wydolnością jak u 20-latka. Niesamowite do czego można dojść poprzez ciężką pracę i zdrowy tryb życia.
» 24 lipca 2018, 19:29 #169
Hoodys: No tak, tylko nie zapominaj że mając treningi codziennie + wpakowane setki tysięcy w specjalistów dietetycznych, specjalistów siłowych, kondycyjnych itd
» 24 lipca 2018, 19:58 #168
Romek1981: Wiem O tym. Ale rok temu miał wydolność słabszą. Jak u 23-latka.
» 24 lipca 2018, 20:32 #167
DEPE: w dniu rozpoczecia sezonu bedzie niemowlakiem.
» 24 lipca 2018, 22:24 #166
Blau: Wiem, że to tylko mecz towarzyski, który pełnił rolę treningu, aniżeli prawdziwego meczu, ale jednoczesna obecność Martiala, Sancheza i Maty na boisku i brak jakiejkolwiek groźniej akcji (o golu nawet nie wspomnę) budzi lekki niepokój .. (szczególnie, że to najgorsza drużyna MLS) Na razie słabiutko to wygląda. Biorąc pod uwagę nasze transfery, transfery przeciwników i ogólny obraz gry na przestrzeni dwóch ostatnich sezonów, to miejsce w top4 brałbym w ciemno. Pozostaje tylko wierzyć, że Pogba i Lukaku utrzymają formę z mistrzostw świata , a Liverpool nie zdobędzie majstra.
» 24 lipca 2018, 19:15 #165
vanantygaal: Albo mistrzostwo w tym sezonie albo nowy trener za rok. Nie ma się co martwić na zapas, coś ważnego na pewno w przeciągu roku się zdarzy:)
» 24 lipca 2018, 20:23 #164
Stringer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2018 19:11

Mourinho: "When I look to Leicester, only Maguire and Vardy were in the World Cup final phase, I think a team that is working for six weeks minimum, that is clear a much better situation for them." #mufc

Serio? :/ Czuję się jakbyśmy kibicowali jakiemuś Burnley, a nie Manchesterowi United.
» 24 lipca 2018, 19:10 #163
KINGofDP: A potem sie dziwimy ze nikt normalny tutaj nie przychodzi
» 24 lipca 2018, 19:42 #162
ArktoS: Mourinho mówi dwa transfery, Zlatan mówi, że coś się wyjątkowego wydarzy. Zaczyna mnie łapać ekscytacja na myśl, o przegrywie w jakim znajdą się hejterzy, którzy wypowiadają się niżej :D
» 24 lipca 2018, 17:36 #161
Kilerek7: Taa juz idzie do nas Messi i Varane. Zlatan pewnie miał na myśli coś innego, być może z nim związane, on zawsze gdy mówi o czymś wielkim to ma na myśli siebie, może dołączy do sztabu szkoleniowego?
» 24 lipca 2018, 18:00 #160
Ekspertinio: A w jakim przegrywie znaleźli się hejterzy jak Jose kupił jednego z najlepszych ofensywnych zawodników ligi Alexisa Sancheza xD uciszył krytyków nie ma co xD
» 24 lipca 2018, 18:37 #159
ArktoS: No to teraz rozmawiamy o czasie przed, czy po transferze? Każdy tutaj miał taką samą radość, ze zmiany Mikiego na Sancheza.
» 24 lipca 2018, 19:35 #158
NoLogo: Nie każdy.
Każdy trzeźwo patrzący oceni danego zawodnika dopiero po pewnym okresie, nie wszyscy mają mokro w dzień przyjścia nowego zawodnika do klubu, bo nie raz sytuacja pokazała, że głośne nazwisko może zostać niewypałem.
» 24 lipca 2018, 21:06 #157
Kilerek7: Allan Maximin, Ismaila Saar co to za wynalazki?
» 24 lipca 2018, 16:53 #156
RememberMe: Ja nic nie mówie, ale skoro w Barcelonie będzie Malcom to co z drugim prawym pomocnikiem Dembele?
» 24 lipca 2018, 15:09 #155
Vanik: To się nazywa mocna kadra. Szerokość składu. Bez tego nie da się zrobić wyniku w Europie.
» 24 lipca 2018, 15:35 #154
ArktoS: No nie wiem, czy taka szerokość, skoro Dembele najpierw stracił pół sezonu przez kontuzje, a następne pół nie łapał się do podstawowego składu. Wydaje mi się, że szukają jakiegoś zamiennika.
» 24 lipca 2018, 17:03 #153
Vanik: Kupili Arthura, Lenglet teraz Malcoma. Duże talenty za śmieszne ceny jakie się płaci w Premier League za Sigurdssony czy Richarlisony. Kogoś jeszcze wezmą do środka pola. Jeżeli dla Ciebie to nie będzie szeroka kadra z tym co doszło i co już mieli to brawo.
» 24 lipca 2018, 17:45 #152
ArktoS: Nie nie, oczywiście, że jest ona szeroka. Miałem na myśli, że po prostu Dembele nie spełnił oczekiwań.
» 24 lipca 2018, 17:52 #151
Stringer: Nie mamy PP, a Shaqiri z Malcomem zmienili kluby za śmieszne jak na te czasy pieniądze. Jose śpi...
» 24 lipca 2018, 19:09 #150
RedsFan: Myślę że Barcelona szukała zastępstwa w miejsce nie udanego zakupu Francuskiego :) Dembele jak się nie sprawdzi pójdzie w odstawke.
» 25 lipca 2018, 10:40 #149
marchewa11: Nic nowego bez emocji.
» 24 lipca 2018, 13:48 #148
Gallacher: Janusze futbolu widzę,już chcą dymisji Mourinho bo nie wygrał sparingów.Po sezonie 18/19 będziemy mogli ocenić jego pracę w 3 sezonie i to zarząd wyda decyzję o jego bycie czy nie,a nie tutejsze ziemskie ludziki.Nie rozpoczął się nawet okres przygotowawczy na pełnych obrotach a już tutejsi mają decyzję o zwolnieniu Portugalczyka.na tym portalu powinno być coś na wskroś uwierzytelnienia ssh,by tylko normalni kibice mogli się wypowiadać,a grono syfu i różnego typu robactwa było poza zasięgiem portalu,ale wiadomo,każdy może się zarejestrować,nawet po banicie ci co zostali zbanowani.
» 24 lipca 2018, 13:39 #147
Hoodys: o ile Mourinho dotrwa do końca sezonu. Bo nie dość że braki na pozycjach PP i LO są duże, to jeszcze na PO poza Valencią jest tylko młodzik a na śo gra parodysta Smalling żeby udowodnić Southgatowi jaki on nie jest super wybitny. A dodaj do tego to że początek sezonu zagramy pewnie bez Lukaku czy Pogby
» 24 lipca 2018, 14:35 #146
Ekspertinio: No wiesz po to są komentarze, żeby podzielić się z innymi swoją opinią. To, że nie zwolnimy Jose to wszyscy wiemy. A wynik sparingów mnie nie interesuje, ja po meczu z Sevillą zauważyłem, że z tego nic nie będzie, a jak patrzę na jego ruchy transferowe i to jak domaga się większej gotówki (to co ma powiedzieć wyśmiewany tutaj przez niektórych Pochettino?) to tylko utwierdzam się w przekonaniu, że to nie jest odpowiedni człowiek dla Manchesteru United.
» 24 lipca 2018, 18:42 #145
DiMaryja: Bonucci do wyjęcia. Sprzedać miernoty smallinga i jonesa i kupić tego gościa.
» 24 lipca 2018, 13:07 #144
BartoszP: Bonucci prędzej pójdzie do PSG
» 24 lipca 2018, 13:58 #143
DiMaryja: United to kusząca propozycja dla każdego piłkarza, wierzę w to.
» 24 lipca 2018, 14:28 #142
Bastekkkk: DiMaryja za kadencji Mou, każdego zawodnika kuszą tylko i wyłącznie pieniądze. Każdy ambitniejszy zawodnik omija nasz zespół. Żaden dobry zawodnik chcę swobody trochę w ofensywie, ofensywny styl gry, a nie tzw. lage na Lukaku i tyle. Już chyba nikt nie wierzy w projekt Mourarza. Od jego przyjscia go bronilem, ale nie mam już zamiaru tego robić. Gościu żyje futbolem sprzed 10lat. Myśli, że jego formacja 4-5-1 i defensywy styl jest najlepszy. Te czasy dawno minęły.
» 24 lipca 2018, 15:58 #141
DiMaryja: Może jestem naiwny ale ja wierzę w Mourinho.
» 24 lipca 2018, 16:01 #140
pelzebiusz: A kto ich kupi
» 24 lipca 2018, 21:42 #139
zrarum: Ale o czym mu tu w ogóle mówimy, jak ta drużyna nie potrafi nawet ograć ostatniej (!!) drużyny w konfederacji Zachodniej MLS? Wiem że to sparing, wiem że grają rezerwy, wiem że to mecz promujący nasz klub, ale mimo wszystko United powinno taki mecz spokojnie wygrać, niewielkim nakładem sił. Rok temu wyglądało to o wiele lepiej, teraz wygląda to tak jak będzie prawdopodobnie wyglądał cały przyszły sezon w naszym wykonaniu.
» 24 lipca 2018, 11:10 #138
Ekspertinio: Ja tam nastawiam się na katastrofę i polecam innym zrobić to samo. Jak Mourinho zrobi swój typowy 3 sezon to będzie mniejsze rozczarowanie.
» 24 lipca 2018, 11:36 #137
ArktoS: @Ekspertinio No nie wierze, komentarz roku. Ale mimo wszystko, to jest strona dla KIBICÓW Manchesteru United, więc proszę tutaj nie spamować i uciekać na stronę swojego klubu.
» 24 lipca 2018, 11:52 #136
Ekspertinio: Przepraszam, że nie widzę nadziei na przyszłość. Oglądam 99% meczów MU w sezonie (czasem niestety coś wypadnie) i widzę co się dzieje.
» 24 lipca 2018, 11:59 #135
ArktoS: Być może jesteś sympatykiem naszego klubu, ale kibicem się nie nazywaj. Zdejmij klapki z oczu i zobacz progres na przestrzeni lat oraz to, że jesteśmy wicemistrzami Anglii. Być może podzielałbym twoje zdanie, jeżeli tendencja byłaby spadkowa, ale każdy widzi jak jest. Pozdrawiam ;)
» 24 lipca 2018, 12:45 #134
kckMU: Ten wiecznie przytaczany argument z trzecim sezonem jest denny.

3 sezon w Porto - potrójna korona
3 sezon w Interze - potrójna korona
3 sezon w Chelsea za pierwszym razem - FA Cup, wicemistrzostwo ligi (6 punktów za nami)
3 sezon w Realu - SP Hiszpanii, 2 miejsce w lidze, 1/2 LM

Dopiero za drugim podejściem w Chelsea, ten trzeci sezon okazał się tragedią, chociaż i tak nikt nie wie, jak on by się skończył. Z ligi przecież by nie spadł, nikt nie jest na tyle głupi. Grupę LM zaś wygrał i gdzie by w niej finalnie doszedł, tak samo jak i w dwóch krajowych pucharach, nie dowie się już nikt.

Jeśli jestem oderwanym od rzeczywistości baranem, to nie będę mieć z tym problemu, ale ja tu żadnego syndromu 3 sezonu nie widzę. Kto normalny ocenia trenerów przez pryzmat długości pracy w Chelsea Abramowicza? Pod tym względem to niepoważny klub.
» 24 lipca 2018, 12:47 #133
RedsFan: Widzę kolejny maruder do kolekcji :D
» 24 lipca 2018, 13:06 #132
Ekspertinio: W Porto i Interze trenował 2 lata, więc 3 sezonu nie było. Czasem coś tam w swoim 3 sezonie wygrywał, ale każdy jego 3 sezon był poniżej oczekiwań. Jak się weźmie pod uwagę takie czynniki jak:
- nasz styl gry (laga na Lukaku),
- brak pomysłu na zespół (transfer Sancheza, czyli kolejny LP do kolekcji, chęć sprowadzenia Maguire'a, czyli szóstego (xD) ŚO),
- brak progresu w Europie,
- brak wzmocnienia pozycji, na których mamy największe braki (LO, PP),
- większość nietrafionych transferów,
- Pogbe i Martiala, którym agenci szukają nowych klubów, więc ich odejście jest kwestią czasu (czyli niechęć gry dla Mourinho),
- brak rozwoju u młodych zawodników
no to kolorowo nie wygląda.
» 24 lipca 2018, 13:19 #131
ArktoS: Większość z twoich podpunktów jest kompletnie z kapelusza. Uargumentuj je chociaż.
» 24 lipca 2018, 13:24 #130
kckMU: "W Porto i Interze trenował 2 lata, więc 3 sezonu nie było."

Jednak kontaktujesz. Ciesze się :)
» 24 lipca 2018, 13:26 #129
Ekspertinio: To tak na szybko, bo trochę roboty mam:
- brak stylu gry: gra jest wolna, przewidywalna, brak schematów, piłkarze wyglądają jakby spotkali się pierwszy raz i zobaczyli, że w ataku stoi byk to graja na niego długie piły,
- brak pomysłu na zespół: napisałem, że przyszedł Sanchez, czyli trzeci LP, a priorytetem jest kolejny ŚO, mimo że w klubie jest ich dużo. Guardiola w pierwszym sezonie zobaczył gdzie ma braki, wykorzystał budżet i kupił zawodników, którzy pasują mu do koncepcji, Jose tego zrobić nie potrafi.
- brak progresu w Europie: LE wygrana (i szacun, bo zadanie wykonał) jednak patrząc na poziom naszych rywali (najsilniejsi, czyli Anderlecht czy Celta nie pamietam kiedy grali w 1/8 LM) i to jak wymęczyliśmy te zwycięstwa no to imponujące nie jest. A trafiliśmy w 1/8 LM na w miarę ogarniętą Sevillę i ona w dwumeczu była po prostu lepszym zespołem,
- brak wzmocnienia pozycji na których mamy największe braki (LO, PP): LO - Shaw z nadwagą, który dostanie kolejne "szanse" i 33-letni skrzydłowy, który gra tam tylko dlatego, bo nie ma nikogo lepszego. Na PP nie ma praktycznie nikogo klasowego,
- większość transferów nietrafionych: jedyny kozacki transfer to Lukaku, reszta poniżej oczekiwań,
- Pogba i Martial: Raiola zimą potwierdził, że kontaktował się z City w sprawie transferu, agent Martiala też ostatnio powiedział, że Tony chce odejść. Pogby bym nie żałował, bo Mourinho nie potrafi go wykorzystać,
- brak rozwoju u młodych zawodników: Martial i Rashford najlepsze przykłady. Zdolne chłopaki, ale stoją w miejscu (albo grają nawet gorzej). Ogólnie to wszyscy zawodnicy u Mourinho grają słabiej niż w poprzednich klubach.
» 24 lipca 2018, 13:43 #128
BartoszP: Bonucci prędzej pójdzie do PSG
» 24 lipca 2018, 13:57 #127
adeksms: Ekspertinio, zawsze mozesz isc kibicowac Realowi tam masz wszystko poukladane i nie bedziesz musial pisac idiotycznych komentarzy ;)
» 24 lipca 2018, 14:29 #126
Ekspertinio: No tak, wyjaśniłem co mi się w Mourinho nie podoba i to jest idiotyczny komentarz xD idiotyczny komentarz to ten dodany przez kckMU, w którym kłamie na temat trzecich sezonów Jose.
» 24 lipca 2018, 18:44 #125
kckMU: Skłamałem, bo chciałem sprawdzić, jakie masz zamiary - plucie jadem czy jeszcze kontaktowanie z rzeczywistością. Na szczęście trochę tej drugiej opcji.

Mourinho, licząc Man United, ma za sobą 5 klubów (Benfy i Uniao Leiria nie liczę). W dwóch z nich trzeciego sezonu nawet nie rozpoczął. W United dopiero go on czeka. W realu poszło nieźle, w Chelsea za pierwszej kadencji również (biorąc pod uwagę, że poprzednie dwa sezony zmiażdżył) i dopiero sezon 2015/2016 był w jego wykonaniu - co by go już nie bronić - beznadziejny. No, rzeczywiście, to jest już reguła.

Ale spokojnie, ma jeszcze dobre 10 lat, żeby potwierdzić te głupią tezę. Wszak trenerką zajmuje się dopiero niespełna 20 lat, więc jeszcze nie czas na poważniejsze wnioski.
» 24 lipca 2018, 18:59 #124
Rochanv: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2018 10:57

Pulisic by Wam sie przydal
» 24 lipca 2018, 10:53 #123
twr: Znów można przeczytać, że Mou chcę więcej na transfery. Swoją drogą zastanawiam się po co? Sprzedać tych, dla których diabełek to ciężar i kupić kogoś innego. Martial zachowuje się tak jakby nawet na zespół sprzątający Old Trafford był obrażony. Nie chce grać dla MU niech idzie to samo tyczy się Pogby. Odzyskać zainwestowane pieniądze i zainwestować w coś nowego. A tak cały sezon to samo, Pogba obrażony, Martial obrażony bla bla bla. Oczyścić atmosferę w szatni to podstawa.
» 24 lipca 2018, 09:23 #122
RuudVN: Lokator legenda serwisu
ostatnie 10 komentarzy
8 o Mourinho jaki to dinozaur i zwolnić go!
1 o Lewym jaki to napastnik jest!
1 o Zaha jaki to skrzydłowy jest!

jak zdarta płyta codziennie to samo, już każdy 15 razy zna twoje zdanie to po pierwsze a po drugie mamy przerwę w rozgrywkach a ten dalej to samo, poczekaj chociaż do pierwszego meczu

dasz radę?

nie sądzę
» 24 lipca 2018, 07:07 #121
RuudVN: czytanie ze zrozumieniem się kłania, nie napisałem, że ma zmienić przekonania tylko przy każdym newsie pisze to samo bez względu na treść newsa
ja szanuję każdą opinię ale bez przesady
» 24 lipca 2018, 09:10 #120
twr: Jeżeli chodzi o Mou to jak najbardziej. Francja defensywną taktyką opartą na szybkich kontrach wygrywa mundial i wszyscy zachwyceni. Mou, który preferuje taki futbol to dinozaur i nie zna aktualnych trendów. Przecież to jakiś żart.
» 24 lipca 2018, 09:26 #119
Quahadron: Jezu.. co wy w ogóle bierzecie? Odstawcie to natychmiast. Porównujecie mundial do ligi. Po pierwsze na mundialu remis liczy się tylko w grupie.. później każdy mecz trzeba grać o zwycięstwo. Na mundialu w fazie pucharowej nie zadowoli nikogo remis.. ba! nawet są minusy, bo więcej gry i większe zmęczenie. Natomiast w lidze, gdzie spotyka się pierwsza czy druga drużyna ze spadkowiczem.. to remis jest jak zwycięstwo. Dlatego na mundialu taka taktyka robi swoje. Bo taka Aston Villa zrobi wszystko by wywieźć jeden punkt.. nawet zaparkuje 11 graczy w polu karnym.
» 24 lipca 2018, 10:21 #118
Kilerek7: Ale zobaczcie jaki się zrobił deficyt dostępnych graczy na rynku. Barcelona czy Real mają też problem kupić dobrego grajka. 200 mln już nie jest nawet zachętą, bo każdy klub z Topu ma hajsu dosyć. Zostaje Willian, Malcom i Pulisić, wielkiego wyboru nie ma i Barca też łapie się czego może.
» 24 lipca 2018, 00:06 #117
MajkelRoy: A to, to już wina wyłącznie sponsorów, mediów i dyrektorów sportowych. Media zaczeły pompować balonik i spuszczać sie nad zawodnikami którzy mało co zorbili i osiagneli, albo robili to w ligach gruzińskich i zostali okrzykiwani gwiazdami/nastepcami maradony/nieoszlifowanymi diamentami/nowymi cr7 itp. sponsor wyrzuci hajs bo chce mieć CR7 bo zarobi na koszulkach kubkach czekoladkach a dyrektor jak ma hajs nie swój to rzuci na stoł. Przyzwyczaili pokolenie tańczących i wrzucajacych każde "G" na instagram pseudo-gwiazdek, że poszła za nich duża kasa, to teraz każdy zbliżony poziomem chce takiej samej kasy tylko okazało sie że skarbce nie są tak pojemne żeby płacić co pół sezonu po 300 mln na transfery. To jest chore.. ale pękła już bańka jest popty a nie ma podaży. Chcesz kupić zawadnika ale wiesz ze ktoś zawoła za niego 100mln
Jak ja się zakochałem w angielskiej piłce to wtedy nie było by problemu żeby sprzedać tego czy tamtego bo mu się nie chce grać. Grali tylko ci co chcieli i byli zaangażowani lub mieli talent.
Nie lubię to co się teraz dzieje. Mało gry, a duzo trash talk'u i robienia cieszynek dance'ów
» 24 lipca 2018, 07:40 #116
MajkelRoy: I teraz nawet jak komuś sie nie chce grać, bo jest obrażony, czy cos mu nie pasuje tak jak piszą tu niektórzy o Martial'u. No to nie da sie go sprzedać za mniej niż 70-80 bo nie jest słabszy od innych skrzydłowych, ale nikt go nie kupi za taki hajs bo nie pokazuje na co go stać i kółko sie zamyka. Nawet jakby Manchester chciał zrobić czystki w szatni to nie da sie kupić 5 graczy po 100 mln a inych spirzedać po 12mln, bo to sie nie trzyma kupy. :)
» 24 lipca 2018, 07:45 #115
DjTED: transfery.info/116697,malcom-nie-przylecial-do-rzymu-sensacyjny-przechwyt-po-oficjalnym-ogloszeniu-transferu a ktos tu pisał cos o Malcomie.....
» 23 lipca 2018, 23:28 #114
Wirus: Ja pisałem. Czytam artykuł i szok, bo Barcelona sie włączyła w ostatniej chwili, no ciekawe. A to myślałeś, że Edek sie obudził ? On sie obudzi do działania tak jak włącza nowa strona w Explorerze
» 23 lipca 2018, 23:54 #113
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 23:55

Spokojnie, nie chodzi o MU a Barcelone, jeśli to prawda to pewnie odpuścili Williana bo 3 ofertę odrzuciła Chelsea.
» 23 lipca 2018, 23:55 #112
DjTED: Ja tam nie chce nie sprawdzonych grajków. Musi byc koles który robi róznice w PL. Nie ma zbyt wielu.
» 24 lipca 2018, 00:06 #111
Kilerek7: Nam jest potrzebny czarodziej na prawej stronie. Czemu CR7 osiągnął sukces, Messi, Ibra, Neymar. Co ich cechuje, że są najlepsi? Pewność siebie, potrafią wziąść ciężar gry na siebie, można powiedzieć cechuje ich boiskowa zarozumiałość. A u nas kto taki jest? Same szaraczki, żadnego gracza pokroju Keana czy Ibry z taką werwą do gry. Potrzebny jest nam piłkarz co będzie potrafił i nie bał się ogrywać rywali i dorzucać dobre piłki na Lukaku.
» 24 lipca 2018, 00:15 #110
DjTED: Moze Hazard? Mam takie przeczucie, ze cos nas z nim powiaze....
» 24 lipca 2018, 00:59 #109
Rochanv: niby z jakiej racji Hazard by mial przejsc do United i do Mourinho? United mu zaproponuje TYLKO wieksze pieniadze i to wszystko choc teraz i tak watpie bo Chelsea oferuje mu nowy kontrakt. Myslisz ze Hazard bedzie znow chcial grac defensywnie po staroswiecku czy ofensywnie dla Sarriego?
» 24 lipca 2018, 10:57 #108
mateo444: Rochanv lepiej grać defensywnie w LM niż ofensywnie w LE :D
» 24 lipca 2018, 12:32 #107
querk: Obyśmy tylko nie płakali jak ta defensywa nawet na le nie starczy xd #3sezon
» 24 lipca 2018, 12:55 #106
Rochanv: lepiej grac w LM i sie upokarzac ta taktyka w LM ze slabiutka Sevilla? przeciez technicznie to Was zjadla. W tym sezonie bedzie podobnie, wylosujecie jakis Hiszpanski zespol i jest po Was.. Mou trenowal Chelsea wiec cos o tym wiem. Na mecze z PSG nie dalo sie patrzec, grali lepiej w kazdym aspekcie gry. Macie bardzo dobrych zawodnikow ale ta taktyka jest skrojona do jakiegos Evertonu a nie najbardziej utytulowanego klubu w Anglii.
» 24 lipca 2018, 14:11 #105
Wirus: Zastanawia mnie cały czas, czy u nas w zarządzie pracują tacy impotenci umysłowi bez doświadczenia negocjacyjnego i badania rynku, czy jak dzwoni do jakiegoś klubu Manchester United, to cena każdego piłkarza automatycznie rośnie o 50 mln. Taki Pep przychodzi do City, daje liste, że chce Walkera, Sane, Stonesa itp i co ? I wszystkich dostaje, bo u nich sie nie pierniczą z paroma mln, bo wiedzą, że sie im to wróci. Chodzi mi głównie o naszą najgorszą pozycje, czyli prawe skrzydło, gdzie na tą chwile hasa sobie Mata tak wolno jak dziewica po łące.

Była mowa o:
Griezmann - podpisał umowe z Atletico
Bale - po sprzedaży CR7 zostanie na 100% w Realu
Willian - po sprzedaży do nas Matica Chelsea nie popełni drugi raz tego samego błędu
Mahrez - kupiony przez City
Shaqiri - kupiony przez Liverpool i tu uwaga za jedyne ok 13 mln, aż mnie krew zalewa !!
Malcom - Roma go zwinęła za 32 mln
Douglas Costa - wykupiony z Bayernu przez Juve

I tu pytanie kto zostaje na rynku ?
Thauvin - nie bardzo udała się mu przygoda w Anglii, chociaż teraz to inny piłkarz
Zaha - po powrocie do CP gra w końcu z głową i można by go ściągnąć znowu
Pulisic - gwiazda BVB, młody ale bardzo ogarnięty piłkarz

Tyle przeszło okazji koło nosa, a nasz zarząd myśli, że Bale lub Willian do nas trafią, co gdyby sie jakimś jednak cudem udało, to nie byłoby do końca dobrze, bo Bale wiecznie kontuzje, a Willian to gra w kratke i już ma swoje lata. Najbardziej bym był za opcją Pulisic co zostaje w miare do wyjęcia, ale pewnie sie nie doczekam ...
» 23 lipca 2018, 21:51 #104
DjTED: Żadnego typa z BVB. Nigdy więcej....
» 23 lipca 2018, 22:05 #103
Bastekkkk: Nic dodać, nic ująć.
» 23 lipca 2018, 22:45 #102
ro7: Mogę się założyć, że ktokolwiek do nas nie przyjdzie będzie grał piach.

To nie jest wina zawodników. Mamy prostu beznadziejnego trenera, który stanął w rozwoju w 2010 roku. Dinozaura, który kocha grę na 1:0. Nikt tak już dzisiaj nie gra. I żaden piłkarz tak nawet nie chce grać.

Macie przykład:
Pogba we Francji - mistrz świata.
Pogba w United - odpada w 1/8 LM.

Połączmy kropki. Wyciągnijmy wnioski...
Problemem jest... trener. Jose Dino Mourinho.
» 23 lipca 2018, 23:24 #101
Sideswipe: no tak, zapomnijmy, że na boisku poza Pogbą jest dziesięciu zawodników. Świetny przykład. Fakt też jest taki, że styl Francji na tych mistrzostwach dużo od stylu United z zeszłego sezonu się nie różnił. Postaraj się następnym razem użyć bardziej logicznych argumentów niż łączenie kropek.
» 24 lipca 2018, 08:17 #100
tomekwietniu: Głośno się mówi o transferze Thiago z Bayernu co sądzicie o czymś takim? Może warto się o niego postarać i grać tzw. diamentem.
Matić
Thiago Fred
Pogba
Lukaku Sanchez
» 23 lipca 2018, 21:20 #99
RememberMe: Są różne określenia, jednak nie można przyporządkować taktyki pod jedną kategorie. Każda ma swoje zalety i wady, jedna więcej, jedna mniej. Klucz w tym, by wybrać tę, która ma najwięcej zalet, przy obecnym składzie jakim dysponujemy. Każdy patrzy inaczej i wyobraża sobie inaczej dany zespół. Nasz menedżer stwierdził, że "Laga na Lukaku" to optymalne wyjście i należy to uszanować oraz delektować się meczami.
» 23 lipca 2018, 21:43 #98
Bylak: #Olderbend wygrałeś tym komentarzem "obecnie gramy tzw. lagą"
» 23 lipca 2018, 21:56 #97
DjTED: Jest jeszcze plan B. Laga na Felle, ale to jak nie idzie tzn gramy najwazniejszy mecz o zwyciestwo a jest np w dupe z beniaminkiem....
» 23 lipca 2018, 22:12 #96
vanantygaal: w taktyce, którą stosujemy tzw. "laga na Lukaku" wymaga od nas dwóch czynników: po pierwsze musi być Lukaku a po drugie musi być ktoś, kto kopnie piłkę do przodu, zazwyczaj któryś z obrońców. W związku z tym wyżej wymieniony Thiago wielkiego wpływu mógłby nie mieć na nasza grę ale z drugiej strony pewnie by w niej nie przeszkadzał
» 23 lipca 2018, 22:35 #95
primasort: Już nie kupimy nikogo,Bale zostaje w Realu,William raczej pójdzie do Barcy
» 23 lipca 2018, 21:18 #94
Wave: Juz niech wymienia tego sfochowanego Martiala na Willana, przynajmniej szatnia odzyje
» 23 lipca 2018, 19:14 #93
RedRevolta: To okienko nie będzie "spektakularne" jeśli chodzi o nasz klub, kupimy może jeszcze przy dobrych wiatrach Alderweirelda i tyle, Dalot będzie na zastępstwo dla Luka i Valencii w razie czego i koniec, Willian zostanie w Chelsea albo pójdzie do barki a o Balea'u to już nawet nie chce mi się pisać stara gatka jak co sezon, szkoda, że kolejny sezon się zapowiada bez prawego skrzydła.
» 23 lipca 2018, 18:18 #92
Kilerek7: A tymczasem Malcom w Romie za 32 mln Euro a my byśmy musieli zapłacić ze 100.
» 23 lipca 2018, 18:05 #91
Wirus: Min 100 + mega wielkie bonusy tak na dodatkowe 40 mln
» 23 lipca 2018, 21:22 #90
Kalina: Na Darmiana narzekania ale ptaka upolowal chociaz wczoraj
» 23 lipca 2018, 15:28 #89
DevoMartinez: Te całe tourne to wyjazd marketingowy. Nie sa to zadne przygotowania do sezonu jak nie ma połowy pierwszego składu, Ani zadnych nowych wariantow taktycznych nie moga pocwiczyc ani zgrania. Ot pare treningow, złapanie kondycji i szansa obejrzenia paru mlodzikow. Wspolczuje menago bo startujemy w ten sezon po MS własciwie z marszu bez okresu przygotowawczego.
» 23 lipca 2018, 15:27 #88
vanantygaal: tak samo startują inne zespoły z czołówki, nie tylko MU ma część piłkarzy na wakacjach. Wiedział o tym, że nie będzie połowy pierwszego składu na początku przygotowań więc to nie będzie żadna wymówka jeśli będziemy grać źle.
» 23 lipca 2018, 15:56 #87
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 16:20

Tak sa to przygotowania do sezonu, ze polaczone z marketingiem, ze bez polowy skladu bo byl mundial to nic nie zmienia.

Trenerzy na to strasznie narzekaja, to inna sprawa. Milionowe wplywy na milionowe zarobki trzeba skads brac i w duzych klubach takie wyjazdy to norma
» 23 lipca 2018, 16:19 #86
DevoMartinez: Na logike to dla kogo to sa przygotownaia do sezonu skoro połowy składu nie ma? Dla zespołu u21 i rezerwowych typu Darmian, Pereira, Shaw. Z pierwzego sładu to grało 3 zawodnikow - Sanchesz, Valencia, Baily. Chyba jedynie city ma gorsza sytuacje niż my biorac pod uwage repry ktoe dluzej pograly czyli anglia, belgia, francja, brazylia.
» 23 lipca 2018, 16:34 #85
Blau: Pamiętam, że w okolicach ćwierćfinału/półfinału Totki miały najwięcej przedstawicieli, a my byliśmy ex aequo z Chelsea i City (poprawcie mnie, jeśli się mylę), więc to będzie żadna wymówka.
» 23 lipca 2018, 18:48 #84
SiYamabushi: Miało byc teoretycznie ok 250mln na transfery, skoro wydaliśmy 70mln, i sprzedalismy Blinda za 18, to teoretycznie jest ok 200mln, kupił bym Boatenga, Mandzukicia, Alexa Sandra powinno wystarczyc, a Martiala wymienił za Pulisicia i marketingowo klub też by zyskał bo USA, oczywiście do sprzedania Darmian i któryś ze srodkowych obrońców.
» 23 lipca 2018, 14:21 #83
RuudVN: rynek się za przeproszeniem zesrał
kilka lat temu wyciągnęlibyśmy bez problemu Sandro, Perisicia czy Alderweirelda i nie mówię tu o kwotach jakie by na nich poszły tylko o sam fakt zakupu
teraz każdy zespół 3 x się zastanawia czy sprzedać zawodnika bo w jego miejsce można nie kupić nikogo (nikt nie chce sprzedawać)

koło się zamyka i nawet Real czy Barca nie szaleją z głośnymi nazwiskami tylko stawiają na młode talenty
» 23 lipca 2018, 14:50 #82
kckMU: Na co Barca stawia?
» 23 lipca 2018, 15:25 #81
rizx: Młode talenty jak np Dembele za 140milionów
» 23 lipca 2018, 15:40 #80
RuudVN: Lenglet, Arthur, Mina
a Dembele i Coutinho by nie przyszli, gdyby nie sprzedaż Neymara
» 23 lipca 2018, 16:28 #79
kckMU: Jest bardzo daleka droga od zakupu takich zawodników do konkretnego postawienia na nich. My też mamy Lindelofa (od roku, jak oni Minę) i teraz Dalota.

"a Dembele i Coutinho by nie przyszli, gdyby nie sprzedaż Neymara"

Bardzo dobrze dla nich, że przyszli. Trzeba reagować. Do nas po odejściu Ronaldo i Teveza przyszedł Valencia czy Obertan i czas pokazał, jak straciliśmy na sile. Byłoby dużo gorzej, gdyby nie osoba Fergusona.
» 23 lipca 2018, 17:02 #78
Gallacher: "Andrzej Woźniak znalazł się w sztabie reprezentacji Polski, której selekcjonerem jest Jerzy Brzęczek. Będzie trenerem bramkarzy. Na przeszkodzie nie stanęło nawet to, że 52-latek był w przeszłości skazany prawomocnym wyrokiem za korupcję w polskiej piłce. " i jak ma być normalność w naszym kraju ?
» 23 lipca 2018, 13:55 #77
DevoMartinez: Kolesiostwo i nepotyzm, przyykład idzie z góry więc co się dziwić.
» 23 lipca 2018, 15:28 #76
KINGofDP: Piszczek tez sie zrzucał i gra ludzie odpokutował i tyle . Wiadomo że Jurek Dudek czekał na fuche , ale niech sobie siedzi z banda gamoni w studiu tvp .
» 23 lipca 2018, 16:39 #75
gaucho2015: United are working on two more transfers before the window closes - a centre-back and attacker. #mufc [MEN]

Moim zdaniem na ŚO przyjdzie Maguire lub Alderweireld natomiast w roli zmiennika Lukaku przyjdzie Mandzukic
» 23 lipca 2018, 13:24 #74
Ekspertinio: Mandzukic na zmiennika Lukaku byłby fajnym wyborem. Jak Romelu pod koniec sezonu złapał kontuzję to grał Rashford, ale granie na niego długich piłek nie przynosiło efektu (a lagi do przody to taktyka MU), a taki Mandzukic wpasowałby się do planu Jose.
» 23 lipca 2018, 13:32 #73
gaucho2015: Długo nie byłem jego zwolennikiem, ale gdy przeanalizowałem dokładnie jego grę w klubach + bardzo dobry mundial to dochodzę do wniosku, że kogoś takiego potrzebujemy. Jeżeli Juve chce Darmiana i klub serio już nie chce Alexa Sandro to brać Mario.
» 23 lipca 2018, 13:33 #72
RememberMe: Alderweireld i Mandżukić.
A Martial, Rojo i Jones no i Darmian out
» 23 lipca 2018, 13:58 #71
BartkoGGMU: Jak można ściągać zmienników, kiedy podstawowe pozycje nie są obsadzone?
» 23 lipca 2018, 14:09 #70
Quahadron: BartkoGGMU

Amen.
» 23 lipca 2018, 14:33 #69
RuudVN: Valencia kontuzja i zostaje Darmian na PO
haha
» 23 lipca 2018, 12:45 #68
szubik: Jeszcze jest nowy nabytek.
» 23 lipca 2018, 13:02 #67
Ekspertinio: Nowy nabytek ma wrócić we wrześniu, ale Antek mówił, że będzie gotowy na Milan.
» 23 lipca 2018, 13:19 #66
Wirus: Podobno ma przyjść do nas ktoś z dwójki:
Harry Maguire / Toby Alderweireld

Maguire młodszy. Jak oglądałem go w Hull jeszcze, to imponował mi tymi wejściami do przodu.
Ale pytanie, czy to jest piłkarz na miare Manchesteru United ?

Alderweireld 29 lat, więc pogra jeszcze pare lat i to piłkarz na już. Belg to klasa sama w sobie, rok w rok pokazuje, że jest bardzo pewnym punktem obrony.

Chyba jednak Toby byłby lepszym rozwiązaniem, ale Levy to jest prze kozak w negocjacjach i będzie ciężko go kupić. Szkoda, że u nas nie ma takiego negocjatora, bo jak sie już patrzy na Eda, to przypomina Jasia Fasole
» 23 lipca 2018, 12:28 #65
Ekspertinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 13:23

Jak brać środkowego obrońcę to takiego, który z miejsca będzie liderem defensywy. Prędzej w tej roli widzę Alderweirelda. Moim zdaniem Maguire byłby kolejnym zawodnikiem, który poziomem przypominałby obrońców, których już mamy w klubie.
» 23 lipca 2018, 13:22 #64
Wirus: Duet Bailly - Alderweireld wyglądałby bardzo solidnie. Mocni, agresywni obrońcy, tego nam trzeba
» 23 lipca 2018, 13:42 #63
LearningtoFly: Nie ma co płakać póki co to tylko sparingi, wynik w nich jest sprawą drugorzędną. Bardziej martwi pasywność na okienku transferowym, bo wzmocnienia są potrzebne na już i mniej więcej wszyscy wiemy, że tą kadrą to ugranie top4 będzie należy uznać za sukces.
» 23 lipca 2018, 12:15 #62
mikon70: Dla mnie to mogą nawet wszystkie sparingi przegrać. Ważne żeby na sezon byli przygotowani
» 23 lipca 2018, 11:01 #61
KINGofDP: Jak nas klepie ostatni zespół amatorskiej ligi MLS to z czym do ludzi . Martial biega wszędzie tylko nie na szpicy skrzydeł nie ma wchodzą boczni obroncy ktorzy nie maja z kim grac . Jak wielu twierdzi nic nie znaczace sparingi to moge zostanmy w Anglii i grajmy między soba ? Tutaj nawet rezerwy powinny ich pyknac a ten smieszny zespół MLS piłki nie powinien powąchac , ale gdzie przy dinozaurze takie rzeczy jak my w lidze oddajemy piłke przeciwnikowi i liczymy na kontry .
» 23 lipca 2018, 10:49 #60
NoLogo: Póki co to Pereira kolejny raz pokazuje, że zasługuje na porządną szanse. Tylko sparing ale nie wyglądał gorzej od pogby na środku w ubiegłym sezonie. Pcha piłkę do przodu górą i dołem, bez zbędnych dryblingów i przetrzymywania piłki, w obronie też się nieźle ustawia, czego o celebrycie powiedzieć się nie dało. Ciekawe czy przełoży to na mocniejszych rywali.
» 23 lipca 2018, 09:45 #59
mycka86: Bo rokuje coraz mniejsze nadzieje na bycie topowym piłkarzem. A nie stać nas (sensie sportowych) na to żeby kolejny sezon liczyć na piłkarza, który zagra dobre 10 meczów, a w 40 przejdzie obok.
» 23 lipca 2018, 11:36 #58
pawbuk6: To dopiero drugi sparing, nie ma co wyciągać jak na razie żadnych wniosków. W dodatku jeszcze przez Mundial części zawodników nie ma, a część dopiero co wróciła z urlopu. Muszą wejść w taki rytm codzienny, nadrobić stracone kilka tygodni treningów.

Więcej będzie wiadomo po meczach z Realem czy Bayernem, bo te z Milanem czy liverpoolem to nadal za wcześnie. A tak w ogóle to często forma sparingowa nijak ma się do formy w sezonie.
» 23 lipca 2018, 09:26 #57
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 09:22

Jakie macie spostrzeżenia po sparingach ?? Bo jednak jakieś można na pewno wyciągać. Zauważam dwa, które mnie nieco martwią.

1. Martial zmierza ku końcowi i mam wrażenie, że nie starczy mu sił żeby to wszystko wyprostować.
2. To marudzenie Mourinho źle mnie nastraja ... już to kiedyś gdzieś słyszałem. Odnoszę wrażenie, że on przeczuwa, że raczej będzie ciężko o sukces i stara się delikatnie dawać znać na ten temat.

Ps. Prawdą jest, że mając przygotowania bez praktycznie całego składu może to wyglądać co najmniej średnio.
» 23 lipca 2018, 09:21 #56
RuudVN: A wiesz, że Mou miał oferty z PSG i Bayernu ale z nich nie skorzystał, bo nie chciał iść na łatwiznę?
Popatrz tylko co robiła Francja jak kontrowała przeciwnika, Mbappe jest do tego stworzony, na drugą stronę daj Neymara i Mou co roku by miał spokojnie 1/2 LM.
» 23 lipca 2018, 09:47 #55
mycka86: Z Martialem się zgodzę. Z taką grą i zaangażowaniem może nie doczekać nawet do początku sezonu i przy pierwszej konkretnej ofercie po prostu go sprzedamy. Bo nie rokuje już prawie żadnych nadziei.

Nie wiem czy tak jest. Mou po prostu od zawsze realnie oceniał sytuację i mówił prosto z mostu co uważa. A fakty są takie, że jesteśmy obecnie bez 14(!!) zawodników pierwszej kadry. Licząc tych, którzy odpoczywają po mundialu i kontuzjowanych Dalota i Romero.

Gramy też z drużynami, które są w środku sezonu i widać, że przy stykowych piłkach nasi byli zawsze spóźnieni o ten 1 krok. Większe wnioski będzie można wyciągnąć przy kolejnych sparingach z zespołami, które też dopiero wchodzą w sezon i mają podobne problemy jak my.
» 23 lipca 2018, 11:32 #54
Foster: Liczę na to kolego, że zrobimy progres chociaż mam prawo mieć jakieś obawy szczególnie, że przygotowania nie da się przeskoczyć i to aktualne przedsezonowe można uznać za jedno z najbardziej niekorzystnych od lat przez MŚ w Rosji.

Co do Martiala to smuci mnie ta sprawa ale chłop utknął w martwym punkcie i gra bardzo średnio... dla mnie widać, że on nie ma jakby sprzyjających mu kolegów obok siebie - chyba jedynie z Pogbą dobrze mu się grywało, a tak wiecznie każdy mu ciśnie... Idzie zauważyć, że on tak naprawdę jest taki trochę nieśmiały...
» 23 lipca 2018, 15:26 #53
RuudVN: graliśmy 3 podstawowymi zawodnikami w pierwszej połowie
z rezerwowych najlepiej wyglądał Pereira i coś czuję, że będzie pierwszą zmianą w drugiej linii

Chong gdyby przy tej szybkości i technice miał 20kg więcej to by był podstawowy PP ale nie ma i nie będzie
» 23 lipca 2018, 09:05 #52
Carlitozz: Haha 20kilo więcej chyba z choinki spadłeś, chłopak ma 18 lat, wazy 75kg a Ty chcesz żeby z 20kg więcej miał. Wagę ma dobra, może 2-3kg więcej bo ma 185cm wzrostu i będzie silna atletyczna sylwetka przy dobrej pracy.
» 23 lipca 2018, 13:29 #51
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 21:52

Nie wiem jak ty to obliczyłes, ale przy 185 to jego optymalna waga 85kg teraz jest sucharem :D
» 23 lipca 2018, 21:42 #50
IntruZ9: Uwielbiam to.nie ma nic lepszego z rana niż wejść i poczycztac ten wszechobecny płacz,lament :D bo przecież manchester nie wygrał kolejnego finału w postaci nic nie znaczącego sparingu.i w ogóle ten Liverpool ( oni tacy mocni są!zazdro) pewnie kloppa zwolnią bo swój sparing wczoraj przegrali z kretesem
» 23 lipca 2018, 08:46 #49
Hoodys: Jasne że te sparingi mają mizerne znaczenie. Ale z nich też można wyciągać wnioski, choć nie warte większego rozpamiętywania. Między innymi to że gra z miesiąca na miesiąc wygląda coraz gorzej. Mimo że skład naprawdę okrojony to grali i Sanchez i Martial, potem Mata, Herrera czy Pereira który grał dobrze. I oddaliśmy 1 celny strzał w meczu. Jest niepokój bo żeby się nie okazało że forma i styl z tournee przeniesie się na ligę a wcale nie jest to jakiś abstrakcyjny scenariusz.
» 23 lipca 2018, 08:51 #48
ManUtdFan94: Za van Gaala było tak, że wszystkie sparingi wygraliśmy, ba wygraliśmy nawet cały ten turniej,a mimo to mieliśmy chyba 4 czy 5 miejsce w tabeli później xd
» 23 lipca 2018, 08:56 #47
Foster: Sparingi dodatkowo zlepkiem drużyny nic nie znaczą ale i tak nie wiem czemu mam jakiś dziwny niepokój przed tym sezonem. Oby było odwrotnie.
» 23 lipca 2018, 07:53 #46
Wave: Znowu wiekszosc narzekan... echhh.

Ludki, tu zaczynamy dopiero robic forme pod sezon i polaczone jest to z marketingowym graniem. Wyniki tych meczykow nie maja zadnego znaczenia!! Spotkanie bylo jeszcze grane w upale, a Wy tu polowe znowu wywalacie juz, nawet po glupim sparingu na poczatku okresu przygotowawczego.
» 23 lipca 2018, 07:23 #45
pazur: Patrząc na to nieszczęście, widać że nadal nie mamy żadnego, ale to żadnego pomysłu na grę. Obrona to dramat, a dwa wynalazki: Chong i Sanchez, to nadają się do odśnieżania, a nie do bycia piłkarzem. To jest zgroza !! I niech nikt mi nie wciska, że to tylko sparing. Tak wiem, ale nawet na tle kelnerów z baru mlecznego, amatorów i nieudaczników, można coś pokazać. Tych dwóch to klęska. Przypomnę, ten drugi pobiera KOSMICZNĄ!, wypłatę. A nie jest wart ( pokazał to w przeszłym sezonie i pokaże w tym ) nawet 10.000 miesięcznie. Zaś tego pierwszego, mniejszą kopię felaini, oddałbym, już teraz, nawet za dopłatą. Będzie kolejnym nieszczęściem naszego Klubu. Nie mamy my szczęścia do ludzi. Oj nie mamy.
» 23 lipca 2018, 06:44 #44
Shoei: Żygać mi się chce jak czytam takie komentarze.
Alexis zagrał swój pierwszy mecz i to na pozycji na której nie grał od dawna. Mimo to był najlepszym zawodnikiem na boisku.
Chong ma dopiero 18 lat, ma drybling, fantazje boiskowa i charakter. Daj mu trochę czasu bo widzę, ze teraz każdy 17-18-sto latek musi grać jak MbappĂŠ.
Ogarnij mordę i po prostu trzymaj kciuki
» 23 lipca 2018, 08:39 #43
KINGofDP: Dopiero ? A to Polska liga ze beda czekac do 25lat az sie rozwinie ? Chyba juz 18lat
» 23 lipca 2018, 11:30 #42
Shoei: Tak, dopiero. Jak na swój wiek to i tak pokazuje to co może, czyli drybling, szybkość i inteligencje boiskowa. Nie wiem czego jeszcze od niego oczekujesz bo więcej aktualnie dać nie może. Fizycznie rozwijać dopiero się zaczyna a resztę musi tylko podszlifować.

Poza tym 25 lat to akurat idealny wiek na piłkarza. Harry Kane zaczął błyszczeć dopiero w wieku 21 lat. Wcześniej świat o nim nie słyszał i skreślał go podobnie hak ty wszystkich, którzy nie są jak Messi i Ronaldo w podobnym wieku.
» 23 lipca 2018, 12:56 #41
Romek1981: Ronaldo tez nie był jakiś wybitny w wieku 18 lat to samo Messi.
» 23 lipca 2018, 21:21 #40
ro7: Wszyscy nasi dzisiaj grali przedsezonowy piach i można to zrozumieć. Bawi mnie jednak to, jak tutaj wszyscy specjaliści koniecznie chcą po meczu sprzedać Martiala. Macie na jego punkcie jakąś obsesję? Każdy mecz niewygrany to zawsze wina Martiala. To nie jest sport indywidualny, a drużynowy. Na to 0:0 zapracowało dzisiaj tych 18? 20? zawodników, którzy grali, a nie tylko Martial.

Swoją drogą Martial grał dzisiaj na ataku, a widać, że zastępowanie Lukaku mu nie idzie... Wyglądał jakby nie wiedział gdzie ma się ustawiać. Nie mamy w klubie drugiego napastnika i to jest ogromny problem, z którym trzeba się zmierzyć. Ani Martial, ani Rashford nie są napastnikami - to jednak skrzydłowi/dryblerzy.
» 23 lipca 2018, 01:49 #39
Mariusz199012: Wgl co sądzicie o Lewym ? Nie wydaje sie wam ze uwaza sie za boga? Podobno ma pretensje do Bayernu ze go nie wspierali gdy Niemieckie gazety go hejtowały za Mundial ..
» 23 lipca 2018, 01:39 #38
Lokator23: Bardzo bym chcial Roberta w United. Uwazam ze jest bardzo dobrym napastnikiem. Potrafi wiele ma dobra technike, potrafi zagrac z klepki, nie jest samolubem bo czesto podaje, dobrze gra tylem do bramki i potrafi strzelic z kazdej pozycji czy to glowa czy noga. Inna sprawa czy Mou potrafilby ustawic Lukaku i Lewandowskiego razem. A nie wiem jak Robert sie zachowuje czy mysli ze jest bogiem czy nie. Nie znam go a to co prasa wypisuje to sam wiesz.
» 23 lipca 2018, 02:04 #37
Gary1920: Lokator, a ja bym się załamał gdyby Lewandowski trafił do United. Nie, nie i jeszcze raz nie
» 23 lipca 2018, 06:47 #36
maticr7: Miałem problemy z oglądaniem,dlatego chciałbym się zapytać,jak wypadł Chong?I ile zagrał,i jak zagrał Gomes?
» 23 lipca 2018, 01:35 #35
ponczok: szczerze ja oglądałem cały mecz i średnio można wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, chong stara się pokazać kilka ładnych klepek wymienił a gomes dostał 7 minut, chyba mou go skreślił za wzrost czy coś bo mało szans mu daje.
» 23 lipca 2018, 01:55 #34
Mariusz199012: Real go chyba chciał nie będzie ...
» 23 lipca 2018, 01:32 #33
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 01:31

Po pierwsze Lewy jest zbędny, za Lukaku nie wejdzie, a wątpie byśmy grali na 2 snajperów albo Lukaku stałby się skrzydłowym. Po drugie za 130 baniek to jestnie kretynizm za 30 letniego gracza, a po trzecie ponoć odrzucił w wywiadzie MU i że w gretym wchodzi tylko Real i PSG.
» 23 lipca 2018, 01:31 #32
Mariusz199012: Podobno jest dokument wystawiony dla Lewego ze jesli Bayern sie zgodzi to automatycznie oferta wpływa od united
» 23 lipca 2018, 01:25 #31
Mariusz199012: Podobno oferujemy 130 mln za Lewusa ..
» 23 lipca 2018, 01:20 #30
kckMU: Nie podejrzewałem, że nawet mecze takie jak ten mogą wywołać tyle kretyńskich stwierdzeń.

Sobie przypomnijcie wygrany ICC 2015 z van Gaalem (po super grze w turnieju i finale z Liverpoolem) i co było później grane już w oficjalnym sezonie.
» 23 lipca 2018, 01:09 #29
Wirus: Co do meczu, to tylko sparing, sam początek, bez połowy składu.

Wg mnie powinniśmy jednak jak najszybciej zrobić tak:
- Sprzedać Shawa póki coś jest wart i oddać Darmiana + kasa za Alexa Sandro bo lewa obrona leży już od dawna.
- Kupić Alderweirelda do pary z Baillym. Wtedy sprzedać kogoś z 2-jki Jones / Smalling.
- Sprzedać Martiala póki jest wart jeszcze jakąś dobrą kase i kupić Pulisica na prawe skrzydło na którym mamy alarm. Ewentualnie Martiala + jakaś kasa za Pulisica jakby sie BVB zgodziło.
- Joel Pereira i Tuanzebe na wypożyczenia.


Wtedy by wyglądało to tak:

BR: de Gea, Romero, Grant
PO: Valencia, Fosu-Mensah, Dalot
ŚO: Alderweireld, Bailly, Lindelof, Rojo, Jones lub Smalling
LO: Alex Sandro, Young
ŚP: Pogba, Matic, Fred, Herrera, Fellaini, Lingard, McTominay
LS: Alexis Sanchez, A. Pereira
PS: Pulisic, Mata
N: Lukaku, Rashford


Ustawienie 1-4-3-3

Alexis --- Lukaku --- Pulisic

--- Pogba ---------- Fred ---
---------- Matic ------------

Sandro ------------- Valencia
--- Bailly - Alderweireld ---

---------- de Gea -----------
» 23 lipca 2018, 01:08 #28
DelPiero: Zgadzam sie z kazdym powyzszym slowem. Martialowi po prostu nie chce się już grać w tej drużynie. Myślami jest już raczej w slonecznej hiszpanii czy włoszech. Trza go opylić i tyle, z niewolnika nie ma pracownika, a nadal możemy na nim zarobić pokaźną kwote
» 23 lipca 2018, 01:19 #27
RememberMe: kompletnie nierealny i bezsensowny skład
» 23 lipca 2018, 07:20 #26
Wave: Ten Pulisic troche z pietruszki..
» 23 lipca 2018, 07:25 #25
Wirus: RememberMe Czy to taki nierealny transfer ? BVB nie mają napastnika, a jakbyśmy oddali Martiala i dodali ok 20-30 mln to by mieli napastnika i jeszcze troche kasy. Czemu uważasz, że bezsensowny skład ? Masz kogoś lepszego i bardziej realnego na nasze PS ?

Wave Co to znaczy, że z pietruszki ? Widziałeś go jak on gra ? Bo jak oglądałem pare meczy BVB w tamtym sezonie i ostatni mecz z City i Liverpoolem. Ten chłopak to już jest gwiazdą w Niemczech, a co będzie jak będzie za pare lat ...
» 23 lipca 2018, 08:10 #24
Wave: Na mundialu nic nie pokazal, a z pietruszki, bo ani jedne media nie pisaly o naszym zainteresowaniu tym graczem
» 23 lipca 2018, 08:54 #23
Wirus: Pulisic na mundialu ? przecież to Amerykanin a USA nie było na mundialu ...

nie było zainteresowania ?
tu masz np news o nim
devilpage. pl /index/news/komentarze/52933/christian-pulisic-na-celowniku-manchesteru-united/
» 23 lipca 2018, 09:08 #22
KINGofDP: Tak to jest jak janusze typu wave chca błysnac wiedza
» 23 lipca 2018, 11:33 #21
szabo1878: Wiadomo, że takie mecze nie są zbyt miarodajne, ale na jedna rzecz chciałbym zwrócić uwage:
Doskonały występ Andreasa Pereiry. Jeśli utrzyma ta forme do końca tournee, to w sezon wejdzie jako członek meczowej 18-stki. I co ciekawe, druga połowę grał jako defensywny pomocnik.

I czy tylko mi sie rzuciło w oczy, jak beznadziejni są amerykańscy operatorzy kamer? :D
» 23 lipca 2018, 01:07 #20
litomasz: Z tymi operatorami kamer masz rację też jakoś dziwnie mi się oglądało :D
» 23 lipca 2018, 06:25 #19
8ball: Powiem wam szczerze, że jestem załamany... myśleniem tutejszych komentujących.
» 23 lipca 2018, 01:03 #18
RedsFan: Ano jacy eksperci takie komentarze. Chlopaki na pilce poznali sie grajac w kolejne części Fify :D
» 23 lipca 2018, 01:04 #17
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 01:03

Można powiedzieć grały głębokie rezerwy, ale spinaitak musi być. Sam Sanchez, Mata i Herrera nie wygraja meczu. Martial znowu pokazal z Shawem że nie zasługują na pierwszą 11. Za to kto mial sie wykazać ten to zrobil. Mam nadzieje że Pereira oraz Fosu dostana swoje szanse ci dwaj bardzo dobrze zagrali co pokazuje że wiecej transferow na ŚO ani OśP nam nie potrzebny, a no i Grant pokazał że jest dobrym transferem. Niestety Chong i Gomez na ktorych tak liczylwm zawiedli obaj wygladali jak by nie wiedzieli co maja z piłką zrobic no i McTominaya sporo błędów miał.
» 23 lipca 2018, 00:59 #16
Spadkobierca: No przecież to tylko mecz towarzyski, nic ważnego, a Ty chcesz wyrzucać Martiala po słabych meczach żadnego znaczenia?
» 23 lipca 2018, 05:31 #15
RedsFan: Nie rozumiesz co jest tu napisane więc się skup nastepnym razem. To był mecz towarzyski i tu wynik nie jest tak istotny jak to jak chlopaki się pokażą przed sezonem. Grali w większość chlopaki z rezerw i paru z nich się dobrze pokazało w meczu, a jak Martial ktorego chcesz widzieć w podstawowym skladzie nie potrafi zaistniec z pośród 16 latków na boisku to chyba jednak jest coś nie tak.
» 23 lipca 2018, 13:29 #14
gaucho2015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2018 00:59

Brak transferów, zero ambicji, zero zaangażowania, beznadziejna gra, obrona nadal fatalna i nie wzmocniona, zero optymizmu przed sezonem. San Jose jest OSTATNIĄ drużyną MLS.

Wstyd. Z tą kadrą nie skończymy wyżej niz 6 miejsce. Brawo Ed!! Tak się kończy jak przespało się okno gdy rywale się wzmacniają. Za chwile zaczną się desperackie transfery (półśrodki) i welcome six position.
» 23 lipca 2018, 00:59 #13
szabo1878: Chłopie, to byl tylko sparing. W dodatku taki, w którym grały praktycznie dzieciaki.

Jakie ty chcesz wyciągać tu wnioski, jak my konczylismy ten mecz z 16-latkiem na szpicy?
» 23 lipca 2018, 01:02 #12
Kilerek7: Ja tak patrze a w San Jose grał piłkarz o nazwisku Wondolowski, przez moment myślałem, że nazywa się Wołodyjowski:-) co do meczu to ciężko się to oglądało. San Jose lepiej się prezentowało, u nas na plus Pereira i Alexis, reszta słabo, co do Martiala to ja płakać nie będę jeśli odejdzie, on nawet rywala minąć nie potrafi, daleko mu taką grą choćby do Rashforda.
» 23 lipca 2018, 00:57 #11
rizx: Co do Wondolowskiego, PZPN chciał "ściągnąć" jego i Aquafresce, ale "ciut nie wyszło"
» 23 lipca 2018, 01:05 #10
Michux3: Serio po meczu TOWARZYSKIM o nic płacz że "o nie tak to można się w top 4 nie utrzymać" Ludzie uspokójcie sie
» 23 lipca 2018, 00:57 #9
primasort: Ewidentnie grają na zwolnienie Murarza
» 23 lipca 2018, 00:56 #8
SiYamabushi: Tobie to już nikt nie pomoże.....
» 23 lipca 2018, 01:30 #7
DjTED: Bramkarz na +. Niepotrzebny mecz
» 23 lipca 2018, 00:56 #6
Sideswipe: powiedz to Greenwoodowi, Gomesowi, Garnerowi i kilku innym, którzy prawdopodobnie z seniorską piłką już się nie zobaczą w tym sezonie, że niepotrzebny.
» 23 lipca 2018, 01:00 #5
JkaPumbaTkiShab: chaos i nuda Mou OUT
» 23 lipca 2018, 00:55 #4
Sideswipe: hahahaha dzięki, teraz mogę iść spać szczęśliwy
» 23 lipca 2018, 00:56 #3
gaucho2015: To będzie katastrofalny sezon....
» 23 lipca 2018, 00:55 #2
Domelo: Żenada ta gra. Jeżeli nasz trener nie dokona konkretnych transferów to szykuje się walka o utrzymanie w lidze.
» 23 lipca 2018, 00:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.