Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Manchester United poznał terminarz na sezon 2018/2019

» 14 czerwca 2018, 10:04 - Autor: matheo - źródło: premierleague.com
Premier League opublikowała wstępny terminarz meczów na sezon 2018/2019. Manchester United zacznie zmagania od meczu z Leicester City na Old Trafford.
Premier League: Manchester United poznał terminarz na sezon 2018/2019
» Manchester United zacznie sezon od meczu z Leicester City
Czy jesteś zadowolony z terminarza Manchesteru United w sezonie 2018/2019?
Władze ligi opublikowały terminarz wszystkich 380 spotkań, które zostaną rozegrane w przyszłym sezonie. Trzeba jednak pamiętać, że kalendarz gier będzie ulegał zmianom w związku z transmisjami telewizyjnymi oraz udziałem klubów w rozgrywkach pucharowych.

Czerwone Diabły rozpoczną sezon 2018/2019 meczem z Leicester City na Old Trafford. Ostatni raz taka sytuacja miała miejsce w sezonie 1998/1999 roku. Wówczas w Teatrze Marzeń padł remis 2:2. Tamten sezon był historyczny dla United i zakończył się zdobyciem Potrójnej Korony.

Pierwszy poważny sprawdzian czeka Manchester United już w 3. kolejce. Czerwone Diabły podejmą u siebie Tottenham Hotspur.

Na 10 listopada zaplanowano wstępnie pierwsze derby Manchesteru. Piłkarze Jose Mourinho zagrają na wyjeździe. Na Old Trafford podejmą lokalnego rywala 16 marca.

Mecze z Liverpoolem planowane są na 15 grudnia (wyjazd) i 23 lutego (dom).

Manchester United po raz czwarty z rzędu sezon zakończy na Old Trafford. W ostatniej kolejce Czerwone Diabły zagrają z Cardiff City.

TERMINARZ PREMIER LEAGUE 2018/2019

Sobota, 11 sierpnia 2018
Arsenal vs Manchester City
AFC Bournemouth vs Cardiff City
Fulham vs Crystal Palace
Huddersfield Town vs Chelsea
Liverpool vs West Ham
Manchester United vs Leicester City
Newcastle United vs Tottenham Hotspur
Southampton vs Burnley
Watford vs Brighton
Wolverhampton vs Everton

Sobota, 18 sierpnia 2018
Brighton vs Manchester United
Burnley vs Watford
Cardiff City vs Newcastle United
Chelsea vs Arsenal
Crystal Palace vs Liverpool
Everton vs Southampton
Leicester City vs Wolverhampton
Manchester City vs Huddersfield Town
Tottenham Hotspur vs Fulham
West Ham vs AFC Bournemouth

Sobota, 25 sierpnia 2018
Arsenal vs West Ham
AFC Bournemouth vs Everton
Fulham vs Burnley
Huddersfield Town vs Cardiff City
Liverpool vs Brighton
Manchester United vs Tottenham Hotspur
Newcastle United vs Chelsea
Southampton vs Leicester City
Watford vs Crystal Palace
Wolverhampton vs Manchester City

Sobota, 1 września 2018
Brighton vs Fulham
Burnley vs Manchester United
Cardiff City vs Arsenal
Chelsea vs AFC Bournemouth
Crystal Palace vs Southampton
Everton vs Huddersfield Town
Leicester City vs Liverpool
Manchester City vs Newcastle United
Watford vs Tottenham Hotspur
West Ham vs Wolverhampton

Sobota, 15 września 2018
AFC Bournemouth vs Leicester City
Chelsea vs Cardiff City
Everton vs West Ham
Huddersfield Town vs Crystal Palace
Manchester City vs Fulham
Newcastle United vs Arsenal
Southampton vs Brighton
Tottenham Hotspur vs Liverpool
Watford vs Manchester United
Wolverhampton vs Burnley

Sobota, 22 września 2018
Arsenal vs Everton
Brighton vs Tottenham Hotspur
Burnley vs AFC Bournemouth
Cardiff City vs Manchester City
Crystal Palace vs Newcastle United
Fulham vs Watford
Leicester City vs Huddersfield Town
Liverpool vs Southampton
Manchester United vs Wolverhampton
West Ham vs Chelsea

Sobota, 29 września 2018
Arsenal vs Watford
AFC Bournemouth vs Crystal Palace
Cardiff City vs Burnley
Chelsea vs Liverpool
Everton vs Fulham
Huddersfield Town vs Tottenham Hotspur
Manchester City vs Brighton
Newcastle United vs Leicester City
West Ham vs Manchester United
Wolverhampton vs Southampton

Sobota, 6 października 2018
Brighton vs West Ham
Burnley vs Huddersfield Town
Crystal Palace vs Wolverhampton
Fulham vs Arsenal
Leicester City vs Everton
Liverpool vs Manchester City
Manchester United vs Newcastle United
Southampton vs Chelsea
Tottenham Hotspur vs Cardiff City
Watford vs AFC Bournemouth

Sobota, 20 października 2018
Arsenal vs Leicester City
AFC Bournemouth vs Southampton
Cardiff City vs Fulham
Chelsea vs Manchester United
Everton vs Crystal Palace
Huddersfield Town vs Liverpool
Manchester City vs Burnley
Newcastle United vs Brighton
West Ham vs Tottenham Hotspur
Wolverhampton vs Watford

Sobota, 27 października 2018
Brighton vs Wolverhampton
Burnley vs Chelsea
Crystal Palace vs Arsenal
Fulham vs AFC Bournemouth
Leicester City vs West Ham
Liverpool vs Cardiff City
Manchester United vs Everton
Southampton vs Newcastle United
Tottenham Hotspur vs Manchester City
Watford vs Huddersfield Town

Sobota, 3 listopada 2018
Arsenal vs Liverpool
AFC Bournemouth vs Manchester United
Cardiff City vs Leicester City
Chelsea vs Crystal Palace
Everton vs Brighton
Huddersfield Town vs Fulham
Manchester City vs Southampton
Newcastle United vs Watford
West Ham vs Burnley
Wolverhampton vs Tottenham Hotspur

Sobota, 10 listopada 2018
Arsenal vs Wolverhampton
Cardiff City vs Brighton
Chelsea vs Everton
Crystal Palace vs Tottenham Hotspur
Huddersfield Town vs West Ham
Leicester City vs Burnley
Liverpool vs Fulham
Manchester City vs Manchester United
Newcastle United vs AFC Bournemouth
Southampton vs Watford

Sobota, 24 listopada 2018
AFC Bournemouth vs Arsenal
Brighton vs Leicester City
Burnley vs Newcastle United
Everton vs Cardiff City
Fulham vs Southampton
Manchester United vs Crystal Palace
Tottenham Hotspur vs Chelsea
Watford vs Liverpool
West Ham vs Manchester City
Wolverhampton vs Huddersfield Town

Sobota, 1 grudnia 2018
Arsenal vs Tottenham Hotspur
Cardiff City vs Wolverhampton
Chelsea vs Fulham
Crystal Palace vs Burnley
Huddersfield Town vs Brighton
Leicester City vs Watford
Liverpool vs Everton
Manchester City vs AFC Bournemouth
Newcastle United vs West Ham
Southampton vs Manchester United

Tuesday, 4 grudnia 2018
20:45 AFC Bournemouth vs Huddersfield Town
20:45 Brighton vs Crystal Palace
20:45 Burnley vs Liverpool
20:45 Fulham vs Leicester City
20:45 Watford vs Manchester City
20:45 West Ham vs Cardiff City
20:45 Wolverhampton vs Chelsea
21:00 Manchester United vs Arsenal

Wednesday, 5 grudnia 2018
20:45 Everton vs Newcastle United
21:00 Tottenham Hotspur vs Southampton

Sobota, 8 grudnia 2018
Arsenal vs Huddersfield Town
AFC Bournemouth vs Liverpool
Burnley vs Brighton
Cardiff City vs Southampton
Chelsea vs Manchester City
Everton vs Watford
Leicester City vs Tottenham Hotspur
Manchester United vs Fulham
Newcastle United vs Wolverhampton
West Ham vs Crystal Palace

Sobota, 15 grudnia 2018
Brighton vs Chelsea
Crystal Palace vs Leicester City
Fulham vs West Ham
Huddersfield Town vs Newcastle United
Liverpool vs Manchester United
Manchester City vs Everton
Southampton vs Arsenal
Tottenham Hotspur vs Burnley
Watford vs Cardiff City
Wolverhampton vs AFC Bournemouth

Sobota, 22 grudnia 2018
Arsenal vs Burnley
AFC Bournemouth vs Brighton
Cardiff City vs Manchester United
Chelsea vs Leicester City
Everton vs Tottenham Hotspur
Huddersfield Town vs Southampton
Manchester City vs Crystal Palace
Newcastle United vs Fulham
West Ham vs Watford
Wolverhampton vs Liverpool

Sobota, 26 grudnia 2018
Brighton vs Arsenal
Burnley vs Everton
Crystal Palace vs Cardiff City
Fulham vs Wolverhampton
Leicester City vs Manchester City
Liverpool vs Newcastle United
Manchester United vs Huddersfield Town
Southampton vs West Ham
Tottenham Hotspur vs AFC Bournemouth
Watford vs Chelsea

Sobota, 29 grudnia 2018
Brighton vs Everton
Burnley vs West Ham
Crystal Palace vs Chelsea
Fulham vs Huddersfield Town
Leicester City vs Cardiff City
Liverpool vs Arsenal
Manchester United vs AFC Bournemouth
Southampton vs Manchester City
Tottenham Hotspur vs Wolverhampton
Watford vs Newcastle United

Wtorek, 1 stycznia 2019
Arsenal vs Fulham
AFC Bournemouth vs Watford
Cardiff City vs Tottenham Hotspur
Chelsea vs Southampton
Everton vs Leicester City
Huddersfield Town vs Burnley
Manchester City vs Liverpool
Newcastle United vs Manchester United
West Ham vs Brighton
Wolverhampton vs Crystal Palace

Sobota, 12 stycznia 2019
Brighton vs Liverpool
Burnley vs Fulham
Cardiff City vs Huddersfield Town
Chelsea vs Newcastle United
Crystal Palace vs Watford
Everton vs AFC Bournemouth
Leicester City vs Southampton
Manchester City vs Wolverhampton
Tottenham Hotspur vs Manchester United
West Ham vs Arsenal

Sobota, 19 stycznia 2019
Arsenal vs Chelsea
AFC Bournemouth vs West Ham
Fulham vs Tottenham Hotspur
Huddersfield Town vs Manchester City
Liverpool vs Crystal Palace
Manchester United vs Brighton
Newcastle United vs Cardiff City
Southampton vs Everton
Watford vs Burnley
Wolverhampton vs Leicester City

Wtorek, 29 stycznia 2019
20:45 Arsenal vs Cardiff City
20:45 AFC Bournemouth vs Chelsea
20:45 Fulham vs Brighton
20:45 Huddersfield Town vs Everton
20:45 Wolverhampton vs West Ham
21:00 Manchester United vs Burnley

Środa, 30 stycznia 2019
20:45 Newcastle United vs Manchester City
20:45 Southampton vs Crystal Palace
21:00 Liverpool vs Leicester City
21:00 Tottenham Hotspur vs Watford

Sobota, 2 lutego 2019
Brighton vs Watford
Burnley vs Southampton
Cardiff City vs AFC Bournemouth
Chelsea vs Huddersfield Town
Crystal Palace vs Fulham
Everton vs Wolverhampton
Leicester City vs Manchester United
Manchester City vs Arsenal
Tottenham Hotspur vs Newcastle United
West Ham vs Liverpool

Sobota, 9 lutego 2019
Brighton vs Burnley
Crystal Palace vs West Ham
Fulham vs Manchester United
Huddersfield Town vs Arsenal
Liverpool vs AFC Bournemouth
Manchester City vs Chelsea
Southampton vs Cardiff City
Tottenham Hotspur vs Leicester City
Watford vs Everton
Wolverhampton vs Newcastle United

Sobota, 23 lutego 2019
Arsenal vs Southampton
AFC Bournemouth vs Wolverhampton
Burnley vs Tottenham Hotspur
Cardiff City vs Watford
Chelsea vs Brighton
Everton vs Manchester City
Leicester City vs Crystal Palace
Manchester United vs Liverpool
Newcastle United vs Huddersfield Town
West Ham vs Fulham

Wtorek, 26 lutego 2019
19:45 Arsenal vs AFC Bournemouth
19:45 Cardiff City vs Everton
19:45 Huddersfield Town vs Wolverhampton
19:45 Leicester City vs Brighton
20:00 Crystal Palace vs Manchester United

Środa, 27 lutego 2019
20:45 Chelsea vs Tottenham Hotspur
20:45 Newcastle United vs Burnley
20:45 Southampton vs Fulham
21:00 Liverpool vs Watford
21:00 Manchester City vs West Ham

Sobota, 2 marca 2019
AFC Bournemouth vs Manchester City
Brighton vs Huddersfield Town
Burnley vs Crystal Palace
Everton vs Liverpool
Fulham vs Chelsea
Manchester United vs Southampton
Tottenham Hotspur vs Arsenal
Watford vs Leicester City
West Ham vs Newcastle United
Wolverhampton vs Cardiff City

Sobota, 9 marca 2019
Arsenal vs Manchester United
Cardiff City vs West Ham
Chelsea vs Wolverhampton
Crystal Palace vs Brighton
Huddersfield Town vs AFC Bournemouth
Leicester City vs Fulham
Liverpool vs Burnley
Manchester City vs Watford
Newcastle United vs Everton
Southampton vs Tottenham Hotspur

Sobota, 16 marca 2019
AFC Bournemouth vs Newcastle United
Brighton vs Cardiff City
Burnley vs Leicester City
Everton vs Chelsea
Fulham vs Liverpool
Manchester United vs Manchester City
Tottenham Hotspur vs Crystal Palace
Watford vs Southampton
West Ham vs Huddersfield Town
Wolverhampton vs Arsenal

Sobota, 30 marca 2019
Arsenal vs Newcastle United
Brighton vs Southampton
Burnley vs Wolverhampton
Cardiff City vs Chelsea
Crystal Palace vs Huddersfield Town
Fulham vs Manchester City
Leicester City vs AFC Bournemouth
Liverpool vs Tottenham Hotspur
Manchester United vs Watford
West Ham vs Everton

Sobota, 6 kwietnia 2019
AFC Bournemouth vs Burnley
Chelsea vs West Ham
Everton vs Arsenal
Huddersfield Town vs Leicester City
Manchester City vs Cardiff City
Newcastle United vs Crystal Palace
Southampton vs Liverpool
Tottenham Hotspur vs Brighton
Watford vs Fulham
Wolverhampton vs Manchester United

Sobota, 13 kwietnia 2019
Brighton vs AFC Bournemouth
Burnley vs Cardiff City
Crystal Palace vs Manchester City
Fulham vs Everton
Leicester City vs Newcastle United
Liverpool vs Chelsea
Manchester United vs West Ham
Southampton vs Wolverhampton
Tottenham Hotspur vs Huddersfield Town
Watford vs Arsenal

Sobota, 20 kwietnia 2019
Arsenal vs Crystal Palace
AFC Bournemouth vs Fulham
Cardiff City vs Liverpool
Chelsea vs Burnley
Everton vs Manchester United
Huddersfield Town vs Watford
Manchester City vs Tottenham Hotspur
Newcastle United vs Southampton
West Ham vs Leicester City
Wolverhampton vs Brighton

Sobota, 27 kwietnia 2019
Brighton vs Newcastle United
Burnley vs Manchester City
Crystal Palace vs Everton
Fulham vs Cardiff City
Leicester City vs Arsenal
Liverpool vs Huddersfield Town
Manchester United vs Chelsea
Southampton vs AFC Bournemouth
Tottenham Hotspur vs West Ham
Watford vs Wolverhampton

Sobota, 4 maja 2019
Arsenal vs Brighton
AFC Bournemouth vs Tottenham Hotspur
Cardiff City vs Crystal Palace
Chelsea vs Watford
Everton vs Burnley
Huddersfield Town vs Manchester United
Manchester City vs Leicester City
Newcastle United vs Liverpool
West Ham vs Southampton
Wolverhampton vs Fulham

Niedziela, 12 maja 2019
Brighton vs Manchester City
Burnley vs Arsenal
Crystal Palace vs AFC Bournemouth
Fulham vs Newcastle United
Leicester City vs Chelsea
Liverpool vs Wolverhampton
Manchester United vs Cardiff City
Southampton vs Huddersfield Town
Tottenham Hotspur vs Everton
Watford vs West Ham


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Anglicy mogą wygrać MŚ 2018
Następny news »
Bilety na mecze Manchesteru United już w sprzedaży

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (191)


VaultBoy96: Teraz pseudo eksperci będą mówić, że De Gea to słaby bramkarz ogólnie, bo oprócz mundialu to go ani razu w klubie nie oglądali. Fajnie sie z nich pośmiać
» 16 czerwca 2018, 09:25 #184
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2018 02:37

I macie swojego Davidka. Bliżej mu do Kariusa niż Neuera. Psychika dosyć słaba bo spala się w tych dużych meczach. Przypomnijcie sobie jak na EURO 2016 zawalił spotkanie z Włochami gdzie po uderzeniu z rzutu wolnego wypluł piłkę przed siebie na tzw. dobitkę. Czy nie uczyli go że strzały powinno się parować do boku? To są podstawy bramkarskiego rzemiosła! Jego ustawianie się przy rzutach wolnych to jest zresztą parodia. Ile raz jeszcze da się zaskoczyć lutowaniem na krótszy słupek? A potem zamiast się rzucić stoi jak kamienny posąg obserwując wpadającą do siatki piłkę. Nie ma chłop tej charyzmy którą mieli najwybitniejsi golkiperzy w dziejach. Oni dyrygowali grą całego bloku obronnego. DDG nigdy nie był i nie będzie takim liderem zespołu.
» 16 czerwca 2018, 02:33 #183
DjTED: Co wnosi ten komentarz? Prócz gównoburzy?
» 16 czerwca 2018, 03:49 #182
Saberem47: Macie swojego Davidka? Masz racje -on jest nasz a nie twój, bo ty nawet nie jestes kibicem MU jesli nie potrafisz uhonorować bramkarza, który ratuje nam dupe już pół dekady. Gdyby nie DDG to przez ostatnie 5 lat MU by upadło tak nisko, że momentami to mogłoby być aż w granicach 10 miejsca. Zawdzięczamy mu ogromną część sukcesów i to jest na 100% najlepszy bramkarz na świecie od 4 lat przynajmniej. Tobie natomiast sugeruje się wylogować na zawsze
» 16 czerwca 2018, 05:33 #181
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2018 06:51

@Mattias kolejny co mu nic nie pasuje wieczny malkontent :D trollilololo
» 16 czerwca 2018, 06:50 #180
EmilCioran: Z tym że liderem drużyny na boisku raczej nie będzie to się zgodzę bo David jest spokojnym i cichym człowiekiem. Przynajmniej tak to wygląda na placu gry bo w życiu prywatnym może być inaczej. Co do reszty to szkoda tracić czasu na komentowanie tych bzdur.
» 16 czerwca 2018, 08:04 #179
mich4725: Tylko mi się gol CR7 z wolnego z Portsmouth sprzed 10 lat przypomniał po dzisiejszym trafieniu Ronaldo? :D Mi bardzo, prawie że identyczne bramki, nostalgia ;)
» 16 czerwca 2018, 00:22 #178
karpiu87: Ja przed samym strzałem pomyślałem o tej bramce. Strzel to, jak za dawnych lat w United! I proszę :-D
» 16 czerwca 2018, 00:46 #177
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2018 00:09

Do czego to doszło, żeby na stronie poświęconej Manchesterowi United, drużyny z Premier League, tyle osób spierało się o to kto jest lepszy , Messi czy Ronaldo. Co wy mózgu nie macie ? Zachowujecie się jak 10 letni fani realu czy barcelony.
» 16 czerwca 2018, 00:09 #176
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 22:37

Wracając do karnego na krystynie - oczywiscie karny się niestety należał ale zwróciliście uwagę na ten teatralny upadek żelusia? Nic nowego, w typowym dla siebie stylu przyaktorzył. Ciekawe czy na tych mistrzostwach też sprzeda jakiegoś kolege jak kiedyś Rooneya. Zero klasy. Messi przynajmniej nie jest kojarzony z tak nieczystą, perfidną grą, typową dla piłkarzy realu madryt. Nie wiem jak można ubóstwiać kogoś tak obłudnego i fałszywego jak on.
» 15 czerwca 2018, 22:36 #175
whyalwaysme01: Błagam cię, użyj mózgu i przestań wmawiać ludziom w komentarzach, jaką "hieną" jest Cristiano. Owszem, charakter ma jaki ma, ale trzeba mu oddać to, że jest genialnym zawodnikiem, którego długo nikt nie będzie mógł godnie zastąpić (to się tyczy także Messiego).
» 15 czerwca 2018, 23:23 #174
Lokator23: Zalosny jestes. Olal Cie kiedys Ronaldo czy cos nie chcial.podposac koszulki inmasz do niego zal. Przeciez to pilkarz kompletny i genialny, mimo swojego wieku gra jakby mial 20 lat
» 16 czerwca 2018, 01:36 #173
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 22:22

Nie wiem czy ktos ma watpliwosci jeszcze kto jest najlepszym pilkarzem swiata ale niewazne.

Hattrick Hiszpanom!! na mundialu. Nie mam pytan
» 15 czerwca 2018, 22:21 #172
cieslak123: Nic dziwnego, że o Messim już nikt nie mówi i nie dostaje złotych piłek, przecież facet zatrzymał się na super meczach z Deportivo La Coruna i jakichś innych Amigos Putos czy kij wie co.
» 15 czerwca 2018, 22:19 #171
Hoodys: Też to zauważyłem. Od 2 lat nie mówi się o Messim tak jak o CR. Ronaldo strzela gole z najważniejszymi zespołami, ciągnie drużynę, gra efektownie tak jak nie grał od dawna. A Messi tak jak powiedziałeś, gra genialne mecze z miernymi zespołami. Z lepszymi też sobie radzi, jak z Realem, ale to frajerskie odpadnięcie z Romą na pewno nie dodaje mu punktów do konkurencji. Ogólnie będę zawiedziony jak znowu Messi zostanie nominowany do ZP
» 16 czerwca 2018, 00:01 #170
Tymczasowo: Ronaldo po raz kolejny pokazuje, ze Messi po 14/15 osiadl na laurach gdy on ciezko pracowal. Sory, ale najlepszy pilkarz swiata z taka ekipa nie moze notorycznie odpadac w cwiercfinale nie zaliczajac tam asyst ani bramek.

Najlepszy pilkarz swiata nie moze zawodzic kadry i z niej rezygnowac. Nie moze nie trafiac najwazniejszych karnych w swojej karierze. Ronaldo przejal paleczke po Messim (dziwne bo jest dwa lata starszy) i od sezonu 14/15 zamiata go. Zmienil styl gdy i z efektownego dryblera zostal killerem.

Chcecie lub nie, ale jesli znajdzie sie w United to United to glowny faworyt do wygrania wszystkiego. Gosc przekazuje swoja ambicje i mentalnosc innym co widac.
» 15 czerwca 2018, 22:11 #169
AnotheReDevil7: Mam wrażenie, że osoby piszące takie komentarze jak Ty patrzą tylko przez pryzmat Champions league . Zobacz komu i ile strzelił Messi , a później napisz komentarz jeszcze raz . Ilu rozgrywek wygrał , jak grał i pomyśl czy osiadł na laurach. Ja na jego miejscu bym do kasy już nie wrócił , to byłby protest przeciwko głupocie kibiców. Ty niestety myślisz tak samo jak oni- Argentyna nie wygrała - zawiodła i zawidol Leo. Gdyby nie on nawet i finału by nie było. Nie pomyślałes że rezygnacja chciał pokazać ile warta jest repra bez niego ? To że wrócił , to jego głupota , bo znowu musi znosić takie uwagi .
Ps. Jest w komentarzach złośliwy ?
» 15 czerwca 2018, 22:57 #168
Diabelred: Tymczasowo,

Co do braku asyst to masz przyklad meczu z Juve:

youtube.com/watch?v=sjggY9kLBFs&t=207s

3:22
07:56
08:13

Przynajmniej dwie z tych wykreowanych przez niego sytuacji powinny sie zakonczyc asystami.

,,Najlepszy pilkarz swiata nie moze zawodzic kadry i z niej rezygnowac. Nie moze nie trafiac najwazniejszych karnych w swojej karierze."

Z tym sie zgadzam rezygnacja z kadry nawet po tych porazkach w finalach Copa America i MS, to nie powod by od razu konczyc kariere w repce. Co do karnych to jak dla mnie on ich nie powinien wykonywac, bo to akurat nie jest jego mocna strona.

,,Zmienil styl gdy i z efektownego dryblera zostal killerem."

Ale to samo mozna powiedziec o Messim, ktory cofnal sie do tylu(niejako poswiecajac sie dla zespolu) i obecnie to jest bardziej rozgrywajacy, takze ciezko wymagac, ze bedzie tak duzo strzelal bramek jak dawniej gdy gral jako falszywa 9. Teraz ma po prostu inna role w druzynie i tyle. To Suarez jako napastnik powinien byc w pierwszej kolejnosci odpowiedzialny za bramki, a jesli Urugwajczyk w ostatnich dwoch edycjach LM strzela zaledwie 4 bramki w 19 meczach, to z czym do ludzi...

Wiadomo, ze Argentynczyka stac na duzo wiecej i powinno sie od niego sporo wymagac, jednak nie trudno przy tym nie zauwazyc, ze jezeli chodzi o LM w ostatnich latach, to Real byl na fali(na czym korzystal tez Ronaldo), a Barcelona przeciwnie.
» 15 czerwca 2018, 23:18 #167
Spadkobierca: AnotherReDevil7, oczywiście, że nie tylko Messi tam zawodzi. Problem jednak w tym, że gdy Portugalia dawała ciała to Ronaldo nie rezygnował z reprezentacji, a wręcz sam ciągnął ją za uszy. Cristiano Ronaldo przez ten cały czas chce być jeszcze lepszy niż jest obecnie, on ma rządzę wygrywania kosztem wszystkiego, którą podziwiałem w piłkarzach Manchesteru United.
» 16 czerwca 2018, 06:47 #166
ferdas: Portugalia nic wielkiego nie pokazała, więc jestem spokojny, MŚ raczej nie zdobędą, chociaż fajnie jakby przegrali z kretesem w finale, fajnie byłoby znów zobaczyć zapłakaną Krystyne.
» 15 czerwca 2018, 22:05 #165
cieslak123: Możesz mu buty czyścić :D Nie ma lepszego na świecie od niego. Messi nie potrafi udowodnić. Strzela ogórom w La Liga po 3 gole i na tym opierają się jego staty. W Lidze Mistrzów nic nie grał, w kadrze przeciętnie, bo ta cała kadra jest przeciętna.

To prawda, że Portugalia nie jest mega paką, ale Ronaldo robi kolosalną różnicę i dlatego jest lepszy niż Messi. W dodatku bije go na głowe w ważnych meczach. W LM już dawno zostawił go w tyle.
» 15 czerwca 2018, 22:09 #164
EricKing: Ale wiesz, ze prawie sam zremisował z hiszpanią? Sam wywalczył karnego, którego strzelił, sam wywalczył rzut wolny z którego strzelił... No, tylko w 2 bramce z pomocą przyszedł mu ddg. Można go nie lubić, sam nie należę do jego fanów, ale jest fenomenalnym zawodnikiem i tego nie zmienisz. Messi reprezentacji daje o wiele mniej niż Ronaldo - widać to na każdym kroku. Ciekawe czy na tych mistrzostwach to się zmieni.
» 15 czerwca 2018, 22:11 #163
Tymczasowo: Patrz. Ambicja Ronaldo dziala nawet na Ciebie i widzisz Portugalie w gronie faworytow chociaz nikt inny tego nie robi. Mysle, ze zdecydowana wiekszosc devilpage wolalaby zobaczyc Ciebie placzacego po kolejnych golach Ronaldo niz wygranie PL przez United.
» 15 czerwca 2018, 22:14 #162
ferdas: No to chyba sie mylisz :) Bo nawet tutaj ronaldo ma wielu hejterów :)
» 15 czerwca 2018, 22:20 #161
sisinho: @ferdas

Jeśli po takim spotkaniu nie potrafisz stwierdzić że jest świetny to po prostu jesteś .... a nie hejterem :)
» 15 czerwca 2018, 23:02 #160
cieslak123: Spoko, Messi strzeli jedną bramkę do pustej Nigerii i bananowe dzieci XXI wieku znowu będą pisać, że to Bóg futbolu, a Ronaldo farciarz
» 15 czerwca 2018, 21:50 #159
RememberMe: Dlaczego tu jeszcze jesteś?
» 15 czerwca 2018, 22:10 #158
cieslak123: Dlaczego nie ?
» 15 czerwca 2018, 22:18 #157
Walnuts: Przy bogu De Gea jest tylko człowiekiem.
» 15 czerwca 2018, 21:48 #156
Spadkobierca: Bóg jest tylko jeden, a jego imię to Zlatan.
» 15 czerwca 2018, 21:59 #155
MaciasDevil: I pozamykał jadaczki Ronaldo :) swoja droga, rzucił pilke Albie calkiem normalnie, a ten dal się trafił i zaczal marudzić jak „ciotka”. Nie róbmy sobie jaj.
» 15 czerwca 2018, 21:46 #154
vanantygaal: I tak alba się nieźle zachował, bo jak przystało na typowego pedałka z Barcelony miał prawo przez 5 minut zwijać się z bólu na murawie
» 15 czerwca 2018, 21:56 #153
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 21:46

CR7 to jest crack,De Gea wyjeśniony niestety dzisiaj przez najlepszego piłkarza świata.
» 15 czerwca 2018, 21:45 #152
Vectra: Najlepszy jest Messi a nie Ronaldo.
» 15 czerwca 2018, 21:48 #151
cieslak123: W jakim elemencie? Chyba w strzelaniu ogórkom. Ronaldo go zamiata w meczach o stawke, bezapelacyjnie. Messi w ostatnich 4 latach wygrał złotą piłkę raz i to są w pełni sprawiedliwe wybory.
» 15 czerwca 2018, 21:51 #150
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 21:52

Zgadzam się z Vectra. Ronaldo może buty czyścić Messiemu.
@cieslak123 - no w finale LM Ronaldo pokazał właśnie jak super gra w meczach o wysoka stawke.
» 15 czerwca 2018, 21:51 #149
Diabelred: Jak dla mnie:

jako napastnik Ronaldo > Messi
jako pilkarz(patrzac na same umiejetnosci pilkarskie) Messi > Ronaldo

Messi to nie tylko bramki, ale tez podania Xaviego i drybling Iniesty i to wlasnie mu daje przewage nad Ronaldo.
» 15 czerwca 2018, 21:57 #148
Tymczasowo: Messi 3 razy z rzedu pokazal jak odpadac w cwiercfinalach i nie zaliczac w nich ani jednego gola lub asysty XDD
» 15 czerwca 2018, 22:07 #147
sisinho: @ferdas

Ile strzelił messi w tym sezonie w ćwierćfinale, półfinale albo finale LM bo nie pamiętam?
» 15 czerwca 2018, 23:01 #146
AnotheReDevil7: Nie zrozumcie mnie źle , ale David ostatnimi czasy nie gra dobrze , i nie mówię to po jego dzisiejszym błędzie. Najbardziej zapadły mi w pamięć bramki Ben Yedera- bramki raczej do obrony,a komentarze że tylko Dr Gea zagrał na swoim poziomie. Nie chcę zgrywać mędrca , ale w drugiej części sezonu cudownych interwencji też nie miał ( w głowie zapadła mi obrona z Brighton) .
» 15 czerwca 2018, 21:42 #145
DjTED: Dawid fifa przepraszam Silva...
» 15 czerwca 2018, 21:33 #144
DjTED: żordi Alba
» 15 czerwca 2018, 21:31 #143
cinek26: "Niecka stadionu strasznie tam duszno" ulubiony tekst Szpakowskiego dziś, chyba 4 razy już to powtarzał.
» 15 czerwca 2018, 21:26 #142
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 21:28

Iniesta Iniesta Iniesta!! A przy piłce D.Silva Haha
» 15 czerwca 2018, 21:26 #141
cropps: Jeszcze MŚ się dobrz nie zaczęły, a ci kretyni z tvp już mnie denerwują.
» 15 czerwca 2018, 21:22 #140
jassaj: To co, Portugalia przegrywa więc możemy obstawiać
Za ile Ronaldo zacznie płakać ?
Kiedy zacznie machać rękami, że rywal śmiał mu zabrać piłkę ?
Za ile nakrzyczy na sędziego ?
» 15 czerwca 2018, 21:19 #139
Red4ever: Albo strzeli bramkę, idź się schowaj teraz
» 15 czerwca 2018, 22:01 #138
tomekwietniu: Co sądzicie o Williamie Carvalho ze Sportingi za free?;)
» 15 czerwca 2018, 21:16 #137
MaciasDevil: Mourinho teraz ma okazje, bo w Sportingu „wyprzedażâ€ haha. Swoją drogą bardzo nieciekawa sytuacja w klubie. Wcale sie nie dziwie ze odchodzą.
» 15 czerwca 2018, 21:20 #136
VaultBoy96: Jak komentatorzy po błędzie Davida powiedzieli, że Casillas błędów nie popełniał to parsknąłem śmiechem. Fachowcy
» 15 czerwca 2018, 21:15 #135
AgEnT: Czego oczekiwać od osób co uznają tylko dwie drużyny w piłce nożnej - Barce i Real.
» 15 czerwca 2018, 21:23 #134
cinek26: Casillas był dobry swego czasu, ale też przereklamowany z racji, że grał w Realu, a baboli popełniał mnóstwo. Kolejnym bramkarzem sztucznie wychwalanym był Valdes za czasów Barcelony.
» 15 czerwca 2018, 21:24 #133
cinek26: Nie rozumiem co takiego ci pseudo komentatorzy widzą w Iniescie, wystarczy że poda celnie do tyłu to się nad nim rozpływają.
» 15 czerwca 2018, 21:15 #132
ponczok: David od nas nie odejdzie bo on nie ma głowy. Ma mocna pozycje u nas i czuje się dobrze, w kadrze nie jest taki pewny to mecz w mecz psuje coś, przechodząc do Realu budowałby swoją pozycje od nowa i może mu to nie pasować.
» 15 czerwca 2018, 21:06 #131
OneLoveOneUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 21:02

Jak najeść się wstydu i wyjść na "znafce"?- przed meczem mówiłem ojcu że Hiszpania ma najlepszego bramkarza na świecie, który gra w naszym Utd.- jego miny po golu Ronaldo długo nie zapomnę
» 15 czerwca 2018, 21:02 #130
SiYamabushi: znawcę :)
» 15 czerwca 2018, 21:09 #129
OneLoveOneUtd: W cudzysłowie, napisane celowo znawco
» 15 czerwca 2018, 21:11 #128
Damian1180: *Znafco ;)
» 15 czerwca 2018, 22:16 #127
AgEnT: Ale mi szkoda Davida, masakra. Mam nadzieję, że teraz wyłapie kilka setek i pokaże tym "ekspertom" komentatorom co zaczęli płakać za Casillasem kto jest najlepszy.
» 15 czerwca 2018, 20:59 #126
DjTED: W du*** z Hiszpanami, najwazniejsze ze gra swietnie u nas. Na moje on tam nie musi w ogóle grac
» 15 czerwca 2018, 20:58 #125
rvn10: De Gea puścił babola ale to może go jedynie wzmocnić. W tej sytuacji powinien raczej położyć się do tej piłki a on próbował ją łapać w rozkroku. Błędna decyzja ale to pokazuje, że nawet najlepszemu bramkarzowi przydarzają się błędy.
» 15 czerwca 2018, 20:58 #124
Michux3: De gea puszcza strzał ronaldo by przekonać go do transferu teorie on
» 15 czerwca 2018, 20:53 #123
Walnuts: Najlepszy Karius świata. Ronnie wyjaśnia.
» 15 czerwca 2018, 20:51 #122
Bylak: Ahh ale babol De gei, każdemu może się zdarzyć. Najgorsze jest to że "znafcy" przypną mu łatkę za tą bramke. Szkoda bo myślałem że De gei takie coś się nie przytrafi
» 15 czerwca 2018, 20:50 #121
RememberMe: De Gea paszoł do Madrytu!! Bierzemy Kariusa i jazda na mistrza
» 15 czerwca 2018, 20:48 #120
Lokator23: to nawet nie jest smieszne a wrecz zalosne
» 16 czerwca 2018, 01:46 #119
vanantygaal: Oby więcej takich baboli to może Perez zrezygnuje z niego:)
» 15 czerwca 2018, 20:48 #118
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 20:48

Na szczęście u nas taka szmata nie zdarzyła mu się od dawna ;) wiec kilkuletni limit na szmaty ma już wykorzystany. :P
» 15 czerwca 2018, 20:47 #117
Sheep: Sprzedać DDG i brać Fabiańskiego.
» 15 czerwca 2018, 20:47 #116
Judas: Kurczę, ale wielbłąd De Gei.
» 15 czerwca 2018, 20:46 #115
sk8bob: Czy david stoi na bramce bo jakiegoś amatora widze ...
» 15 czerwca 2018, 20:46 #114
rvn10: Oj De Gea się niepopisał...
» 15 czerwca 2018, 20:46 #113
jassaj: To co - "De Gea się skończył, oddać do MAdrytu, puki frajeży chom płacić" ?
» 15 czerwca 2018, 20:45 #112
Judas: De Gea się skończył, oddać do Madrytu puki frajeży chcom płacić
» 15 czerwca 2018, 20:48 #111
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 18:36

Mourinho ponoć chciałby sprowadzić Romana Zobnina. Pomocnika grającego na co dzień w Spartaku Moskwa.
» 15 czerwca 2018, 18:34 #110
Blau: Puściliśmy chłopaka do Hiszpanii, a tam go źli ludzie zdemoralizowali i stał się kryminalistą :(
» 15 czerwca 2018, 18:07 #109
Kortney: to przez jego zachłanność. Sam sobie winny. Co jak co ale doradców finansowych też sobie wybierał.
» 15 czerwca 2018, 18:21 #108
jassaj: A moim zdaniem prawda jest po środku. Bo pomijając już tego Ronaldo, bo mam go w nosie, ale tam jest cała lawina tych przekrętów, w którą zamieszana jest już chyba każda licząca się postać. I dlatego tak się zastanawiam. Jak to jest że oszuści żyją tylko w Hiszpanii ? A w Anglii, Niemczech,Francji (gdzie swego czasu blisko było naprawdę srogiego prawa podatkowego, bodajże 3/4 dla najbogatszych), Włoszech, tam o niczym takim się nie słyszy. Tylko Hiszpania. 2 Kiedyś Mou chyba coś mówił o tym, że przecież on już ma ugodę z fiskusem a oni się czepiają. No to ktoś kłamie albo papiery magicznie wyparowują... 3. Piłkarze to idioci, może nie wszyscy, ale dla uproszczenia już generalizujmy. Ludzie którzy ledwo skończyli podstawówkę a połowa z nich nawet i tego nie dała rady. Sam Ronaldo mówił chyba o tym że ma 4 czy tam 6 klas. Myślicie, że taki człowiek z wiekiem i tylko dlatego że jest bogaty, zrozumiał jak działa system podatkowy, jak się wypełnia oświadczenia, deklaracje ? Że jakoś tak spłynęła na niego wiedza, gdzie się załatwia jedno a gdzie drugie, co trzeba odliczyć, kiedy i dlaczego ? Nie, on pewnie nawet nie wie, że tak trzeba, dlatego zatrudnia doradców. Wybiera ich sam ? No ok, ale skoro on nawet nie wie, o co chodzi to na jakiej podstawie ma mieć orientacje co do pośredników podczas wyboru ? Może pomagają agenci ? Ale to już kolejny pośrednik który wybiera pośrednika w kontaktach piłkarz-"urzędy". Może oni i wiedzą, że dzieją się takie rzeczy i się na to godzą a może i nie wiedzą, ale oni są w całym tego typu układzie nic nie znaczącymi maszynkami to nabijania forsy. Jeden mógł nie wiedzieć, drugi zostać zmanipulowany,trzeci jest zbyt ufny a 4 z premedytacją robił wałki. Więc myślę, że krzywdzące jest osądzanie kogoś gdzie my tak naprawdę nic nie wiemy.Moim zdaniem sprawa jest bardziej skomplikowana a gadanie "sam jest sobie winien" to nadinterpretacja i śmiała teza, być może bardzo krzywdząca
» 15 czerwca 2018, 19:14 #107
RememberMe: Griezmann zostaje, Bale ma podpisać nowy kontrakt. Willian 30 lat i to nie sądzę by CFC go puściła po Maticiu. Niezaprzeczalne jest, że musimy kupić prawego pomocnika w tym okienku. Może na Mundialu ktoś ciekawy się ujawni. Jakie są Wasze propozycje?
» 15 czerwca 2018, 15:41 #106
sprinter07: Riyad Mahrez z Leicester City o niego powinismy sie starac
» 15 czerwca 2018, 16:00 #105
jassaj: Raczej Riyad Mahrez z Manchesteru City
» 15 czerwca 2018, 17:01 #104
RememberMe: ale zobaczmy na skład City - gdzie tam jest miejsce dla Mahreza? Sterling, Sane to 1. skład, Silva prawa strona, a Mahrez to też prawa. Wniosek z tego taki, że Mahrez byłby trzecim piłkarzem w kolejce na tę pozycję?
» 15 czerwca 2018, 17:14 #103
Blau: Suarez w takiej formie to chyba nawet w top10 napastników nie jest :P
» 15 czerwca 2018, 15:33 #102
cinek26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 17:30

Suarez jest skończony.
» 15 czerwca 2018, 17:29 #101
Masarnia: Jak na mecz mistrzostw świata to chyba tych paraolimpijskich:P
» 15 czerwca 2018, 15:26 #100
demektczew: Dawac Salaha
» 15 czerwca 2018, 15:15 #99
is200second: Poczytajcie wywiad z Perezem na RM.pl i nie liczcie na Bejlow i Ronaldow. Zadnego z nich nie pusci za mniej niz 200 mln a i tak mysle ze byloby to malo. Poprostu nie rozbije BBC a ze wygrali LM 4x w ostatnich pieciu latach to zrobi delikatne zakupy i skupi sie teraz na lidze albo inaczej zrotuje wypalencow zobaczy kto mu po sezonie nie pasuje i dopiero wtedy bedzie wyprzedaz w Realu bo prawda jest taka ze nikt sam nie odejdzie z Madrytu a i Prezes nikogo nievwyrzuci skoro sa sukcesy.

To jedno. Drugie. Dybala odpada zostaje jeszcze rok w Juve. Tęczowy chlopiec zostaje w Atletico. Na Neymara za ktorego w razie ewentualnej checi sprzedazy PSG krzyknie ponad 300 mln nie jest w tej chwili stac chyba zadnego klubu bez pomocy bankow.

Ja bym zrobil tak. Wylozyc oferte za Golovina a jako glowny cel wziac tego Leona Baileya z Leverkusen.
» 15 czerwca 2018, 12:39 #98
walentos: Twój komentarz wygląda mniej więcej tak:
McLaren drogi, Ferrari drogie ale za rok będzie można kupić taniej bo wyjdą nowe modele i ich wartość spadnie. Na Mustanga musimy poczekać rok bo nowy model jeszcze nie trafił do Polski. Tesla nie bo to elektryk a u nas nie ma ładowarek a na RollsRoyce nigdy nie będzie nas stać.
Złóżmy ofertę na VW Passata może uda się go trafić w dobrej cenie a jeśli nie to cel numer jeden to Skoda Rapid .
A później będziemy się dziwić że odpadamy w tym wyścigu :)
» 15 czerwca 2018, 12:48 #97
is200second: Ja sie zgadzam z Perezem odnosnie jednej rzeczy. Pilkarze nie chca grac w PL ale z topu. Z absolutnego topu graczy powiedzmy trojki piatki kiedy ostatnio ktos gral w PL. To oczywiscie tez zalezy od interpretacji bo ktos powie no jest Hazard DDG de Bruyne teraz Salah. Ale skoro klub taki jak United nie potrafi wyciagnac z marki niewyobrazalnie mniejszej jaka jest Atletico pana Griezmanna to o czyms to swiadczy. Bo co bo klimat? Taktyka?
» 15 czerwca 2018, 13:18 #96
raceman08: A skąd wiesz, że w ogóle United się starało o Griezmanna?
» 15 czerwca 2018, 15:03 #95
CoJaOgladam: Gareth Bale is happy at Real Madrid and keen to work under new head coach Julen Lopetegui [ESPN].
Czyli zostaje Willian bo kto inny na prawe skrzydło.
» 15 czerwca 2018, 12:01 #94
DelPiero: Przebić oferte City za Mahreza i mamy PS z prawdziwego zdarzenia
» 15 czerwca 2018, 14:51 #93
szubik: Ludzie czy Wy piłkę nożna oglądacie od wczoraj? To jest złożony proces jeżeli chodzi o wygrywanie i nie działa jak Football Manager, gdzie można zrobić wszystko. Mou próbuje odbudować potęgę United z pierwszej dekady aktualnego milenium, ale ludzie, których dostał po poprzednikach, nie mieli genu zwycięzcy. Jose sprawdzając i sprzedając takich, a nie innych graczy, chce zbudować odpowiednio mentalnie zespół. Ponieważ indywidualne umiejętności, posiadanych graczy, są na niezłym poziomie. Pomysł na drużynę wygląda gorzej, ale Jose wie co robi, wie że potrzebujemy liderów z sukcesami w swojej historii, z odpowiednią mentalnością, i z odpowiednimi ludźmi to wszystko zadziała.
» 15 czerwca 2018, 12:00 #92
TruskawaUTD: Ale czy to usprawiedliwia blamaż z sevillą i wiele innych kompromitacji? Nie sądze.
» 15 czerwca 2018, 12:31 #91
walentos: a ja sądzę :)
» 15 czerwca 2018, 12:40 #90
szubik: Nic nie usprawiedliwi blamażu jaki miał miejsce, ale nie należy traktować ich bez szacunku i jakby byli najgorsi na świecie, przez to że im się noga powinęła. Wielu ludzi po prostu widzi to co chce widzieć, nie zwracając uwagi na to że każdy medal ma dwie strony.
» 15 czerwca 2018, 13:08 #89
szubik: Chodzi o to, że my jesteśmy bardzo medialnym zespołem na świecie i świat czeka na nasze potknięcia dużo bardziej niż na nasze sukcesy. Zawsze było tak, że dramat lepiej się sprzedawał niż cukierkowe historia, dlatego tak mocno się akcentuje potknięcia Czerwonych Diabłów.
» 15 czerwca 2018, 13:36 #88
Aata: Florek dzisiaj – Neymar do City? Nikt nie chce grać w City. Ani w żadnej innej ekipie z Premier League. Piłkarze nie lubią tej ligi. XD
» 15 czerwca 2018, 10:01 #87
TruskawaUTD: moim zdaniem jedyny prawidlowy wybor na kapitana to Valencia. Jesli ma nie grac i byc raczej rezerwowym to ciezki wybor i chyba De Gea. wybory takie jak Pogba czy Matic to chyba ktos dla zartu glosowal, jeszcze Matic od biedy moze byc ale napewno wicekapitanem a nie glownym
» 15 czerwca 2018, 09:11 #86
Michux3: De gea za zasługi ale wolałbym Lukaku żeby bardziej oddziaływał na szatnie. On ma to czego pogba nie ma, czyli silny charakter
» 15 czerwca 2018, 10:57 #85
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2018 08:41

Gelson Martin prawoskrzydlowy do pozyskania za darmo . Tymbardziej z Portugalii i rodak Jose , wiec mozna tam bez problemu wygrac o niego walke bo napewno chetnych bedzie duzo . Mysle ze bylaby to fajna opcja bo napewno wiecej by nam dal mozliwosci niz Mata czy Lingard . Griezzmann zostaje w Atletico , Bale zostaje w Realu a nawet jesli chcieliby go sprzedac to za ogromne pieniadze wiec nie ma sensu wchodzic z nimi w interesy ... Willian juz troszke stary i tez bez sensu go kupywac a druga sprawa ze Chelsea go nie odda bo sami potrzebuja sie wzmacniac aniżeli jeszcze osłabiac swoja kadre i to do rywala ligowego . Takze mam taka nadzieje ze Mourinho cos zamierza z tym zrobic bo z tych najlepszych juz nie ma opcji wiec trzeba szukac takiej opcji a tymbardziej ze mozna go pozyskac za FREE .
» 15 czerwca 2018, 08:40 #84
RuudVN: To co, teraz po każdym meczu będziemy kupować jakiegoś zawodnika?
Jest wielu co potrafi zrobić wiatr lub w pojedynczych meczach zabłysnąć a w przeciągu całego sezonu zagra słabo.
Fred był obserwowany w 2018 w każdym domowym meczu i dzięki dobrej grze do nas trafił, nie ma co się napalać na "mundialowe gwiazdy".
» 15 czerwca 2018, 08:12 #83
tomekwietniu: Dokładnie apeluje o spokój i chłodne głowy.
Oceniajmy po kilku meczach albo przynajmniej dwóch, a tym bardziej nie oceniajmy po meczu przeciwko Arabii Saudyjskiej.
» 15 czerwca 2018, 08:44 #82
Michux3: Kogo bardziej chcielibyście w MU :
1.Savicia
2.Veratti
» 14 czerwca 2018, 23:59 #81
Me89v2: Veratti to top a savic aspiruje do tego. Także jakby ktokolwiek z nich przyszedl byloby git
» 15 czerwca 2018, 06:45 #80
Hoodys: 5 goli w jednym meczu. Za Mourinho to nie do pomyślenia żeby jego drużyna strzeliła 5 bramek, natomiast doskonale pamiętam poddanie meczu na Stamford Bridge
» 14 czerwca 2018, 23:29 #79
EricKing: :D

5 nie mieliśmy, ale 4 bywały nie raz. Inna sprawa, ze to był mecz z ogórkami na otwarcie mistrzostw świata w ich kraju, wiec determinacja chyba nikogo nie dziwi?
» 14 czerwca 2018, 23:40 #78
BartkoGGMU: Ludzie wy serio z tym Golovinem? Do cholery, on grał przeciwko ARABII SAUDYJSKIEJ!
» 14 czerwca 2018, 23:25 #77
EricKing: To z nikim innym w tym sezonie nie grał? Z arsenalem, z nami czy z lyonem był jednym z najbardziej wyróżniających się zawodników na boisku. W przypadku reprezentacji ciągnie ich grę, do przodu - jak dla mnie był by dobrym transferem, co pisałem przy pierwszym newsie który go z nami łączył. Tyle, ze wtedy była mowa o drobnych - 15mln. Po mistrzostwach pewnie będzie sporo więcej.
» 14 czerwca 2018, 23:38 #76
BartkoGGMU: Z nami nic nie grał.
» 15 czerwca 2018, 00:51 #75
Kilerek7: Spokojnie z tym Golovinem, przypomina mi się transfer Zorana Tosica, nie wiem czemu, też miał być wielki szał. Arshavin kariery też w PL nie zrobił. Bale coś czuje zostanie w Realu. Najbardziej jednak chciałbym u nas Savicia jeśli chodzi o transfery.
» 14 czerwca 2018, 23:19 #74
dawidlp92: Mam nadzieję że Mourinho zgarnie Golovina Bale'a i Lengleta
» 14 czerwca 2018, 22:58 #73
cieslak123: Bale grałby na wahadle, Golovin jako ofensywny obronca, Lenglet środkowy w murze.

Ogladales w ogole regularnie tego Lengleta, ze go tak chcesz ?
» 14 czerwca 2018, 23:26 #72
Carlitozz: Nie jest mozliwe zeby ogladac wiekszosc pilkarzy o ktorych nie ktorzy wypisuja , a na pewno nie w liczbach meczy po ktorych mozna powiedziec, tak to mogloby byc wzmocnienie, ja obstawiam ze wiekszosc ludzi po prostu oglada danych pilkarzy na youtube w kilku minutowych filmikach jesli sa plotki o zainteresowaniu danym zawodnikiem .
» 15 czerwca 2018, 08:28 #71
RememberMe: Griezmann w Atletico, Malcom w Napoli, Williana CFC nie sprzeda po Maticiu czyli zostaje Bale. Nie mam nic przeciwko.
» 14 czerwca 2018, 22:53 #70
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 21:55

Griezmann zostaje w Atletico.Niech tam gnije na dobra bez tytułów.Wyjątkowo z niego odpychający typ.
» 14 czerwca 2018, 21:54 #69
CondradoMoreno: Griezmann zostaje w Atletico! Czyli za rok (a może pół) znowu zacznie się łączenie go z United... :D
» 14 czerwca 2018, 21:50 #68
Diabelred: Czyli jednak cala ta szopka, byla po to by ugrac jak najwyzszy kontrakt, podobno ma dostac 25 mln za sezon. :)
» 14 czerwca 2018, 21:56 #67
Diabelred: Ten Griezmann to ma chyba jeszcze wieksze parcie na szklo niz Pogba :D. Mial oglosic co postanowil, a tu jakis film dokumentalny o nim leci haha
» 14 czerwca 2018, 21:44 #66
CondradoMoreno: Też oglądam. Te zmiany dat wyglądają jak w programie ''Tuż przed tragedią'' XD
» 14 czerwca 2018, 21:46 #65
cieslak123: Po co ten Golovin, Mourinho zrobi z niego murarza
» 14 czerwca 2018, 20:31 #64
KoneserFutbolu: Golovin.
Niesamowita postać, choć uprzedzam fakty.
Na razie postać która dopiero pojawia się na światowych boiskach, jednak on ma przed sobą karierę.
Czy jest gotowy na Manchester United?
Czy stać go na to?
Widzę go tutaj.
Widzę go tutaj strzelającego piękne gole, dośrodkowującego na głowę Romelu Lukaku w Derbach na Etihad w ostatnich minutach czy wyprzedzającego Marcelo w Półfinałach Ligi Mistrzów.
To jednak marzenia, on wiele musi się nauczyć.
Jednak gdybym był Jose, gdybym choć przez jeden dzień mógł zostać tym genialnym taktykiem, zrobiłbym wszystko by go kupić do swojej drużyny.
» 14 czerwca 2018, 20:26 #63
EricKing: Przecież Golovin już w meczu z nami pokazał, ze jest świetnym graczem i ten występ na mundialu nie jest żadnym wyskokiem. Jak dalej tak będzie grał, to cska zawoła za niego nie 15milionow a z 4x więcej.
» 14 czerwca 2018, 19:37 #62
ponczok: podobno o 21.15 Griezmann ogłosi swoją przyszłość.
» 14 czerwca 2018, 19:29 #61
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 19:56

Ogłosi, że odchodzi do Barcelony proste ;D albo powie coś w stylu odchodze ale gdzie to dopiero po mistrzostwach powie a jak wiadomo w lipcu chyba spada klauzula jego wykupu i wtedy dogada się z barcą, on już od dawna jest z nimi dogadany także nie ma co gdybać.
» 14 czerwca 2018, 19:56 #60
ponczok: no nie sprecyzuje gdzie pójdzie, ale liczę, ze Pogba w pokoju użyje swojej charyzmy
» 14 czerwca 2018, 20:07 #59
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 20:22

No do klubu nie przychodzi się bo grają tam "koledzy" Griezmann to osoba która nielubi zbyt często zmieniać środowiska, zamiana słonecznej Hiiszpanii na deszczową Anglię nie sądze, Francuz jest zbyt wygodny jak na moje i do tego nie dojdzie raczej, a szkoda bo bardzo bym go chciał u nas.
» 14 czerwca 2018, 20:21 #58
is200second: Gosc jest o klase lepszym pilkarzem od kazdego gracza w zespole. Widac jak byk ze ma to cos. Co z tego ze to tylko ASaudyjska. To sa mistrzostwa swiata a druzyna przeciwna nie byla brazylia czy inne Niemcy tylko ekipa Rosji czyli zwykly sredniak.

Golym okiem widac ze chlopak ma nieprzecietny talent byc moze najwiekszy w swoim roczniku. Pojdzie gdzies za ogromne pieniadze mam nadzieje ze do klubu grajacego ofensywna pilke jak to zauwazyl Laskowski.

Ogladalem chlopaka juz wczesniej i naprawde to jest pilkarz na miare dziesiatki w United.
» 14 czerwca 2018, 19:07 #57
kckMU: Też oglądałem dzieciaka wcześniej i boli mnie to, że nikt nie widział jego szalonych występów w LM czy w hitach ligi rosyjskiej, a zauważył to dopiero po meczu z denną Arabią Saudyjską. Forma przekazu rządzi dzisiaj piłką.

Tak czy inaczej to kawał talentu.
» 14 czerwca 2018, 19:17 #56
Saberem47: Hahaha miesiąc temu kibice na DP: Golovin to sredniak. Mourinho ty wypalony dinozaurze niszczysz nasz klub obserwując takich piłkarzy.
To co tam janusze? Teraz już bierzemy Golovina? Haha uwielbiam to ❤
» 14 czerwca 2018, 19:00 #55
BajtiMU: Devilpage.pl
» 14 czerwca 2018, 22:01 #54
Blau: Dwa tygodnie temu mówiło się o 15 milionach, jutro już ile będzie? 70-80 milionów czy może więcej? :D
» 14 czerwca 2018, 18:58 #53
cieslak123: To niezłe te araby
» 14 czerwca 2018, 18:55 #52
Ekspertinio: Jeden mecz i już powinniśmy mieć Golovina, teraz czekamy na dobry mecz Savica i teksty, że jego też musimy kupić xD
» 14 czerwca 2018, 18:41 #51
RememberMe: Golovin był łączony z nami, gość jest kozak i ma nerwy ze stali, wszyscy Rosjanie bali się wziąć piłkę i pójść do przodu, a dopiero młody Golovin coś rozruszał.
» 14 czerwca 2018, 18:38 #50
dlabigt23: Powiem tak Golovina musimy sie postarac do nas sprowadzic . Jednak chlopak ma w sobie to cos i potrafi swietnie dograc pilke, swietna technika i dobry przegląd pola . Nie dziwie sie ze duzo klubow o niego walczy. Teraz po tych mistrzostwach napewno cena bedzie nie mała ale chyba jednak warto byloby sie ppostarac go pozyskac .
» 14 czerwca 2018, 18:34 #49
Blau: Gdzieś na początku czerwca było tutaj na stronie o tym, że nim się interesujemy i coś i 15 milionów wykładamy :P Ja bym poczekał z takim werdyktem na jakieś silniejsze zespoły niż Arabia Saudyjska.
» 14 czerwca 2018, 18:38 #48
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 18:47

Własnie tez to pamietam a niektorzy tutaj wypisywali ze to jakis ogorek z ligi rosyjskiej i ze sciagamy sam szrot bo oczywiscie nie ma nazwiska i nikt go niezna ... Jednak teraz jak widac ma w sobie to cos i moze byc jeszcze lepszy :) I przedewszystkim najwiecej biegał w tym meczu czyli ma serce do gry co widac ze nie bez powodu sie nim interesowalismy :)
» 14 czerwca 2018, 18:46 #47
EricKing: Blau - po co czekać? Już w LM pokazał ze jest bardzo dobrym graczem.
» 14 czerwca 2018, 19:39 #46
Advm: Na jakim numerze macie w nc+ TVP 4K?
W necie milion artykułów a w żadnym nie napiszą najważniejszej informacji :D
» 14 czerwca 2018, 16:39 #45
M19aTTTeUs94Z: Może nie masz tego wykupionego.
» 14 czerwca 2018, 16:51 #44
gaacek00: Na 108
» 14 czerwca 2018, 17:29 #43
TruskawaUTD: Panowie przestancie sie klocic, zaraz rozpoczyna sie moondial :)
» 14 czerwca 2018, 16:29 #42
is200second: Dobra ludziska kogo obstawiacie na MS. Tak ogladam studio na tvp sport. Wiekszosc chyba za brazylia.

Powiem tak. Brazylia jeden z trzech faworytow oprocz Francji i Niemcow dla mnie.

No ale jest jeszcze Cristiano i jest Messi
» 14 czerwca 2018, 15:30 #41
TruskawaUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 15:34

Serce za Anglią, ale wydaje mi sie ze wygra ktos z Brazylia/Niemcy
» 14 czerwca 2018, 15:33 #40
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 15:35

Ja tam mam nadzieję, że Nasza Reprezentacja wszystkich zaskoczy i wygramy :D
» 14 czerwca 2018, 15:34 #39
EmilCioran: A ja myślę że Brazylia, ćwierćfinał i do domu. Tam prawdopodobnie trafią na Belgie. Czuje że to może być turniej Czerwonych Diabłów. Obstawiam finał Niemcy Belgia. Tam Belgowie rady nie dadzą i Niemcy ze złotem.
» 14 czerwca 2018, 15:37 #38
Hoodys: Również stawiam Belgię tyle że zwycięstwo
» 14 czerwca 2018, 15:44 #37
EmilCioran: Mam tylko nadzieje że sędziowie nie będą ciągnęli gospodarzy za uszy. Pewnie jest posmarowane ale może tylko w meczach grupowych. Rosja ma grupe łatwa ale to jest tak przeciętna drużyna że sportowo mogłaby rady nie dać więc sędziowie pewnie trochę pomogą. Trudno ale nie chcę oglądać tego co było w 2002 roku gdzie Korea była pchana na wszystkie możliwe sposoby. Te mecze z Włochami czy Hiszpanią to niesamowite obrzydlistwo.
» 14 czerwca 2018, 15:50 #36
Lokator23: przeciez uzywaja VAR wiec nie sadze ze az takie przepychanki jak w Korei by przeszly. Stawiam na Polske a jak naszym nie wyjdzie to Belgia normalnie kibicowalbym Anglikom ale Southgate jakos mnie drazni jako Manager Angli
» 15 czerwca 2018, 01:50 #35
NexaT: Może jakiś news zbiorczy o MŚ 2018, żeby można było sobie komentować? Bo ludzie i tak będą tutaj pisać, a można na bieżąco jeden news aktualizować. :D
» 14 czerwca 2018, 14:31 #34
is200second: Jak najbardziej. Jeden news do aktualizowania zeby pogadac o MS.

Btw. Dzisiaj sie chyba Griezmann mial oglosic co robi dalej
» 14 czerwca 2018, 15:01 #33
EmilCioran: Można ale co to da? I tak będzie syf pod takim newsem jak prawie pod kazdym ostatnio. Zapewne pewien osobnik, który pragnie pozostać anonimowym (nie ten z The Sun) już od rana zgłosił pół DP do administracji. Mateo wróci z roboty to się tym zajmie. Szkoda tylko że nie zajmie się jeszcze tym wspomnianym osobnikiem bo i on robi tutaj też niezły syf. I tak toczą sobie wojenki jeden z drugim i trzecim. Szkoda tylko że to już dawno przestało być śmieszne. W kółko to samo, aż do porzygu.
» 14 czerwca 2018, 15:09 #32
EmilCioran: A Griezmann zapewne zostanie w Atletico. Ja tak obstawiam.
» 14 czerwca 2018, 15:13 #31
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 15:19

Widzę że do mnie pijesz.
Nie, nie zgłosiłem nikogo do administracji bo od tygodni to nic nie daje. Jeśli uważasz że ja tu robię syf to się grubo mylisz. Gdy miałem tygodniowego bana i się nie udzielałem było tu tak samo albo jeszcze gorzej i był to jeden z powodów mojego odbanowania. Problem znika za każdym razem gdy w końcu uda się zbanować wszystkich prowokatorów. Rzecz w tym że oni po kilku dniach wracają bo tyle czeka się na to by mozna było pisać z nowego konta.

Może warto pobanować kogo trzeba i zamknąć rejestracje np na tydzień żeby zobaczyć jak łatwo jest oczyścić atmosfere na DP i gwarantuje Ci że to nie ja tu jestem problemem.
» 14 czerwca 2018, 15:19 #30
celny: Walentos
Mysle, ze to chodzi bardziej o JanuszaWojcika
» 14 czerwca 2018, 15:40 #29
TruskawaUTD: Ale JanuszaWójcika to szanujcie
» 14 czerwca 2018, 15:51 #28
kckMU: Wojcik, Kozanostra i tego typu konta. Konta, nie osoby, bo wszystkim tym steruje pewnie maksymalnie dwóch cymbałów. Jeśli DP nie zacznie tępić tego syfu teraz, to w połowie sezonu klubowego oni dojdą do liczby 500 multikont i przed wejściem w jakikolwiek news trzeba się będzie przeżegnać.
» 14 czerwca 2018, 15:52 #27
NexaT: EmilCioran, wiadomo że będzie syf, ale chodzi o to, żeby redakcja mogła dalej dodawać jakieś ploty transferowe, ale żeby tam właśnie nie było syfu o MŚ, tylko żeby o mundialu pisać w jednym temacie, który powinien zostać podklejony.
» 14 czerwca 2018, 16:15 #26
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 19:00

Ale to walentos prowokuje i nakręca krytyków Mou,którzy defacto mają prawo i podstawy do krytykowania,a typ siedzi od rana i kręci afery,podając jakieś argumenty z 4 liter,już trudno rozkminić czy to wyrafinowany trolling czy fanatyzm.
Dzisiaj przez niego ze 2 godziny w pracy straciłem.
» 14 czerwca 2018, 18:59 #25
kckMU: Uogólniasz. Jeśli widzisz w postach wojcika czy kozanostry jakąkolwiek konstruktywną krytykę oprócz plucia jadem i obrzucania gó.nem JM - i to na dodatek pod każdym newsem - to nie ma o czym gadać.
» 14 czerwca 2018, 19:59 #24
walentos: kckMU komu Ty odpisujesz... zobacz sobie komentarze tego trolla. Co raz to dorzuca swoje 3 grosze i wbija szpile a pozniej sie dziwi ze ktoś mu się tym samym odwdzięcza. Jak dla mnie to ten sam segment co Kozanostra i Wójcik. Nie zdziwiłbym się gdyby to było jego kolejne konto.
» 14 czerwca 2018, 20:23 #23
welllone: Nie wiem tylko po co pod każdym newsem krytykujecie Mou i United.
Raz, że nie macie wpływu. Nikt decyzyjny tego nie czyta. Wpływ mają kibicie z GB oraz ci najbliżej związani z klubem.
Dwa jest to już nudne. Nikogo nie przekonacie, nie nawrócicie. Takie kółko wzajemnej adoracji i pisanie ciągle o tym samym. Zamiast konkretnej wymiany zdań.
» 14 czerwca 2018, 20:49 #22
RedsFan: Przeciez primasort, januszWojcik, czy zbanowana siwa glowa to jeden koles z multikontem ktory IQ ma rowny zeru. Pisze bzdury a najciekawsza pasja jego życia to denerwowac innych. Trafi wkoncu w realu na jakiegos co mu obije co nieco :D
» 16 czerwca 2018, 06:57 #21
wojtinho: Terminarz jak terminarz, jak drużyna będzie w formie to nie ma znaczenia z kim będą grali. Ważne żeby w momencie kiedy będzie LM nie grać z drużyną będąca w pierwszej 4.
» 14 czerwca 2018, 13:05 #20
kckMU: W zeszłym sezonie nasze mecze przed i po spotkaniu w LM wyglądały naprawdę dobrze. Przed i po Sevilli awansowaliśmy 2 rundy w FA Cup, a między Sevillą wygraliśmy nawet z Poolem, Chelsea czy ogarnęliśmy comeback z Crystal Palace.

Problemem może być teraz fakt, że jesteśmy losowani z 2 koszyka i co najmniej jeden konkretny dwumecz w grupie na nas czeka (w fart i trafienie na Lokomotiw nie wierzę). Ale to gdybanie.
» 14 czerwca 2018, 13:22 #19
Mastin: Terminarz FA Cup 2018/2019:

Round 3 - January 5th
Round 4 - January 26th
Round 5 - February 16th
Quarter-Finals - March 16th
Semi- Finals - April 6/7th
Final - May 18th at Wembley Stadium.

Terminarz EFL Cup 2018/2019:

26.09 - 3. runda
31.10 - 4. runda
19.12 - 1/4
9.01 i 23.01 - 1/2
24.02 - Finał
» 14 czerwca 2018, 12:33 #18
Mastin: Od zakończenia 38. kolejki do finału LM (1.06.) jest aż 3 tygodnie. Mogli by przecież zacząć ligę tydzień później (ze względu na MŚ) i tydzień później skończyć (ze względu właśnie na finał LM). Szczerze, to nie rozumiem czemu tak nie zrobili?
» 14 czerwca 2018, 11:46 #17
Ekspertinio: Ogólnie spoko, tylko okres 9 i 16 marca może być średni (Arsenal+City), bo jeżeli będziemy w LM to możliwe, że gdzieś tam trzeba będzie wcisnąć jeszcze jeden ważny mecz.
» 14 czerwca 2018, 11:16 #16
Kozanostra: koniec kalendarzowego roku dosyć łatwy, to dobrze bo nowy trener nie będzie miał od razu trudnego zadania
» 14 czerwca 2018, 10:54 #15
walentos: Podali gdzieś terminarz na 2020/2021? Z tego co wiem to kontakt Jose wygasa z końcem 2019/2020 i nic nie wskazuje na to żeby miał odejść wcześniej, chyba że tylko Twoje urojenia.
» 14 czerwca 2018, 11:04 #14
mycka86: Czyli jestem kibicem MU, ale z drugiej strony życzę klubowi tak źle, żeby w połowie sezonu był w dolnej części tabeli i odpadł z LM.
» 14 czerwca 2018, 13:37 #13
Kozanostra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 13:49

lepiej zrobić krok w tył i później duży krok milowy naprzód a tym byłoby pozbycie się Mourarza,który jest piętą achilessową tego klubu
» 14 czerwca 2018, 13:48 #12
trikos: Do 20 października każdy inny wynik jak KOMPLET PUNKTÓW będzie rozczarowaniem.


Pozdrawiam
» 14 czerwca 2018, 10:20 #11
RememberMe: Do 12 maja każdy inny wynik jak KOMPLET PUNKTÓW będzie rozczarowaniem.

Pozdrawiam
» 14 czerwca 2018, 10:25 #10
walentos: Dla niektórych nawet komplet punktów przez cały sezon będzie rozczarowaniem.
» 14 czerwca 2018, 10:47 #9
trikos: @walentos No właśnie widzę, koleszka wkomponował się idealnie w artykuł który właśnie przeczytałem --> "Ludzkość coraz mniej inteligentna" Polecam gorąco.
» 14 czerwca 2018, 10:57 #8
vanantygaal: Do 12 maja każda inna liczba punktów niż ta, ktora da mistrzostwo będzie rozczarowaniem. Innej opcji nie ma
» 14 czerwca 2018, 11:30 #7
trikos: @vanantygaal Tu już się zgodzę :)
» 14 czerwca 2018, 11:47 #6
Ekspertinio: Jeżeli przegramy mistrza np. 5 punktami, ale jeżeli będę widział zespół, który walczy i gra ładną piłkę to dla mnie tragedii nie będzie. Gorzej jak nie będzie pucharów i przez cały sezon będą grać dno i zamiast piwa podczas meczu trzeba będzie pić kawę.
» 14 czerwca 2018, 12:22 #5
welllone: Co do inteligencji sprawdza się to co przedstawił Huxley.
wykop .pl/ramka/2047086/swiat-wg-orwella-vs-swiat-wg-huxley-a-infografika-pl/
» 14 czerwca 2018, 20:40 #4
majcherr427: Okres świateczny dość spokojny...
» 14 czerwca 2018, 10:16 #3
Luke88: Spokojnie, to tylko Tottenham.
» 14 czerwca 2018, 10:15 #2
Michux3: W 3 kolejce totki ale tak tp na początek spokojnie
» 14 czerwca 2018, 10:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.