Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Dyrektor Szachtara o transferze Freda do Manchesteru United: Negocjacje były ciekawe

» 11 czerwca 2018, 12:12 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United w ubiegłym tygodniu osiągnął porozumienie z Szachtarem Donieck w sprawie transferu Freda. Włodarze ukraińskiego klubu ujawnili kulisy negocjacji z Czerwonymi Diabłami.
Dyrektor Szachtara o transferze Freda do Manchesteru United: Negocjacje były ciekawe
» Fred od nowego sezonu będzie grał w Manchesterze United
Czy Twoim zdaniem Fred odniesie sukces w Manchesterze United?
Fred wciąż nie został jeszcze przedstawiony jako zawodnik Manchesteru United, bo przebywa na zgrupowaniu reprezentacji Brazylii, która przygotowuje się do mistrzostw świata w Rosji. Piłkarz przeszedł już jednak pozytywnie testy medyczne przed transferem, który będzie kosztował Czerwone Diabły około 47 milionów funtów.

– Rozpoczęliśmy negocjacje z przedstawicielami Manchesteru United jakieś dwa miesiące temu – mówi Siergiej Pałkin, dyrektor generalny Szachtara Donieck.

– Od kwietnia ich skauci byli cały czas obecni na naszych wszystkich meczach domowych w Charkowie. Jose Mourinho chciał zobaczyć Freda w Manchesterze United.

– Negocjacje były ciekawe i tak jak powiedziałem wcześniej, jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani warunkami umowy. Fred był w Szachtarze od 2013 roku. Wyrósł na poważnego zawodnika i zasługuje, aby kontynuować swoją karierę w mocniejszej lidze.

– Jestem przekonany, że zanotuje progres i podniesie poziom swojej gry. Życzę mu sukcesów w Premier League. Miło, że nasi byli piłkarze: Willian, Fernandinho, Mychitarian i Fred grają w Anglii dla czołowych klubów i walczą o czołowe lokaty – dodaje działacz Szachtara.


TAGI


« Poprzedni news
Mecz Soccer Aid na Old Trafford zebrał 5,5 mln funtów dla UNICEF-u
Następny news »
De Gea domaga się publicznych przeprosin od premiera Hiszpanii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (183)


wojtinho: Jose Gimenez. Młody, bardzo pewny, ma klauzulę więc negocjacje odpadają bo jest wart ceny. Problem w tym czy będzie chciał przyjść i jak poważnie się nim interesuje barcelona
» 13 czerwca 2018, 22:05 #180
Kamcio01: Tylko , że Gimenez przedłużył dziś kontrakt do 2023
» 13 czerwca 2018, 22:21 #179
Michux3: Kogo byście chcieli na nasz śo?
Według mnie :
1.Koulibaly- Silny, wysoki, gra pewnie, "nie boi się piłki"
2.Alderweilerd - Sprawdzony w lidze, bardzo dobre podania, cena będzie dość wysoka
3.Lenglet - Lewonożny, młody, mała cena
» 13 czerwca 2018, 21:51 #178
is200second: Romero nie dostal powolania na MŚ?
» 13 czerwca 2018, 18:25 #177
JanuszWojcik: Jak mógł dostać jak ma kontuzje.
» 13 czerwca 2018, 18:35 #176
EmilCioran: Dostał ale później doznał kontuzji. Romero twierdził że będzie gotowy na mundial ale lekarze i sztab zdecydowali inaczej. Żona Romero coś gadala że to tylko pretekst żeby pozbyć się jej męża z reprezentacji. Taka mała aferka.
» 13 czerwca 2018, 18:44 #175
tomekwietniu: Info dla tych którzy uważają, że Lukaku to wolny wóz węgla, oto pierwsza piątka najszybszych sprintów w zeszłym sezonie w United:
5. Lingard 34,73 km/h
4. Lukaku 34,75 km/h
2. Rashford, Lukaku 34,78 km/h
1. Lukaku 34,84 km/h
Deklasacja reszty 3 na 5... czekam tylko aż odpali armaty tak jak ma to miejsce w reprezentacji, oby Mou to umożliwił.
» 13 czerwca 2018, 17:05 #174
dawid27154: Ta statystyka niezbyt odzwierciedla stan faktyczny. Dużo ważniejsze dla napastnika jest odejście na pierwszych metrach, mobilność i błyskawiczne wyjście na pozycję. Sprint też jest ważny ale powiedzmy jeśli osiąga prędkość maksymalna na 30 metrze to dużo ważniejsze jest odejście na pierwszych metrach by zgubić obrońcę. Np jest dużo stoperow którzy osiągają bardzo wysokie prędkości gdzieś było zestawienie naszych ŚO i wyglądali całkiem spoko, ale startując z lini z napastnikiem takim jak np Aguero nie mają szans. Dużo ważniejsze więc jest odejście na pierwszych metrach a nie prędkość która osiagasz np na 30 metrze. Co nie zmienia faktu, że jak się rozpedzi to rzeczywiście idzie fajnie.
» 13 czerwca 2018, 17:39 #173
Luke88: Szkoda tylko, że zanim się rozpędzi, to albo mu tą piłkę zabiorą albo wyleci poza boisko. Start ma strasznie wolny jak napisał kolega wyżej. I chyba wielokrotnie to pokazał. No ale widzicie co chcecie widzieć, wasze prawo. Martial, Rash, takich nam trzeba.

I dlatego nazywałem go wozem z węglęm, jak wóz z węglem rozpędzisz to też ciężko go zatrzymać. Tylko najpierw musisz go rozbujać. I nie jestem żadnym rasistą i nikogo nie obrażam, sam jestem czarny.
» 13 czerwca 2018, 17:59 #172
Quahadron: @Luke88

A masz tego lajka za ostatnie zdanie XD
» 13 czerwca 2018, 18:15 #171
vanantygaal: tomekwietniu
Fiat 126p też mógł jechać 130 km/h ale to nie znaczy, ze był szybkim samochodem z dobrym przyspieszeniem.
Statystyka, którą przytoczyłeś mówi nam jedynie tyle, ze Lukaku potrafi biec szybko jak się rozpędzi. Inną sprawą jest zwinność, zwrotność a tego mu trochę brakuje.
» 13 czerwca 2018, 20:29 #170
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 22:22

pewnie jeszcze nazywa się Mokebe, pochodzi z Senegalu i ma Kolegę Łukasza, który jest Żydem
» 13 czerwca 2018, 22:19 #169
tomekwietniu: dawid, luke
Jakoś w reprezentacji Belgii to wszystko funkcjonuje, w Evertonie działało, więc albo hamulec ręczny jest ze strony Mou albo kolegów z drużyny, może sam Lukaku musi wskoczyć na poziom wyżej u nas. Rashford ma niesamowity talent i chęć do pracy z niego będą ludzie, ale Martial wygląda na boisku jakby mu się nie chciało, a jedyne co może robić to kiwać. Więc potrzeba nam takich ludzi jak Marcus i Romelu którzy widać, że żyją dla klubu i walczą do ostatniej kropli krwi, a nie tylko takich którzy mają odejście dobre na pierwszych 5 metrach.
Myślicie, że jeżeli jest liczony dystans 30-40 metrów, to różnica na pierwszych metrach to sekunda/dwie? Różnica jest, ale mała a przez to że Lukaku jest wielki to wygląda to jakby ruszał wóz z węglem....
Jedyne co na prawdę się zgodzę, z czym Romelu ma problem to dobre przyjęcie piłki.
vanantygaal
Z tym maluchem to dowaliłeś równo, jeżeli dla Ciebie prędkość to 130 km/h to pozdrawiam... druga sprawa Lukaku pokazał, że jest szybki jedyne co to może ma słabe przyspieszenie...
» 13 czerwca 2018, 23:12 #168
RememberMe: Za Moyesa i Van Gaala nawet nie podjęto próby zbudowania zespołu, w którym na jedną pozycję dostępny jest więcej niż jeden piłkarz na poziomie, natomiast różnica w wydanej kwocie pieniędzy była podobna do obecnej. Kupowany był piłkarz, który wpadł danemu trenerowi w oko, a nie ten, którego potrzebujemy najbardziej. Spójrzmy na obecną kadrę (w nawiasie wiek):
- bramkarz: De Gea (28), Romero (31)
- prawy obrońca: Dalot (19), Valencia (33)
- środkowy obrońca: Lindelof (24), Bailly (24), Jones (26), Smalling (28)
- lewy obrońca - Shaw (23), Young (33)
- defensywny pomocnik: McTominay (22), Fred (25), Herrera (29), Matić (30)
- ofensywny pomocnik: Pogba (25), Lingard (26)
- prawy pomocnik: Mata (30)
- lewy pomocnik: Rashford (21), Sanchez (30)
- napastnik: Lukaku (25)

Założyłem, że Martial odejdzie, bo ma do wyboru odejść lub siedzieć na ławce. Mamy zatem skład prawie pełny i zróżnicowany wiekowo. Jedynie na prawej pomocy brakuje kogoś, raczej pozostają 2 opcje, są to Griezmann i Bale. Ja wolałbym Griezmanna, jest 2 lata młodszy i odporniejszy na kontuzje. Nie sądzę, by trafił do nas np młody Malcom, bo ktoś taki mógłby do nas dołączyć, jeśli mielibyśmy już w składzie takiego Bale lub Griezmanna i powoli wchodzić do składu, a nie z marszu. Teraz nie mamy czasu na coś takiego. Jeśli chodzi o środek obrony, bo tam nie do końca wszystko wiadomo, to zapewne w przyszłości duet utworzą Bailly i Lindelof, bo to zakupy Mou, ale nie sądzę by planował grać w tym sezonie głównie dwoma 24 - latkami. Jeśli kupimy Alderweirelda, to pewnie odejdzie Smalling lub Jones, lub obaj. Prawdopodobne jest, że będziemy grać Alderweireldem i Baillym, a jako rezerwowi Lindelof i Smalling, a Jones i Rojo sprzedani.
» 13 czerwca 2018, 15:22 #167
BartkoGGMU: Myślicie, ze nasz zarząd bierze pod uwage zatrudnienie ktoregos z piłkarzy Sportingu? Gwiazdy masowo rozwiązują tam kontrakty. Pozyskać za darmo takiego Gelsona Martinsa, czy Bruno Fernandesa byloby fajnie.
» 13 czerwca 2018, 14:37 #166
Kozanostra: znając mourarza i jego "niezawodny" nos do transferów to zapewne wezmiemy jakiegoś patałacha od nich, oczywiście płacąc mu krocie, mourarz ma zamiłowanie do szrotu z portugalii
» 13 czerwca 2018, 16:31 #165
dziobko: Powiedz mi kto jest jak to nazywasz szrotem z Portugalii który ściągnął do klubu nasz boss? btw to który z transferu Mou jest niewypałem?
» 13 czerwca 2018, 16:52 #164
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 14:19

Ciekawy komentarz na stronie kibiców Realu:

"Wymiana De Gea z Bałem plus dopłatą 50M ze strony MU .
Potem kupić Odriozola za tą kasę"

Rozumiecie? XDD Dać człowieka który się u nich nie łapie do składu, wziąć najlepszego bramkarza na świecie i jeszcze żądać dopłaty :D

Edit.
I TO JESZCZE 50 MLN XDDDDDD
» 13 czerwca 2018, 14:19 #163
JanuszWojcik: Tutaj piszą ludzie piszą podobne brednie,więc co w tym dzwinego że tam także?
» 13 czerwca 2018, 14:21 #162
Judas: A specjalistą od pisania bredni jesteś Ty.
» 13 czerwca 2018, 14:26 #161
Quahadron: Jakoś nie widziałem, żeby ktoś chciał oddać Martiala do Atletico, wziąć Griezmanna i zażądać jeszcze 50 mln dopłaty :D
» 13 czerwca 2018, 14:27 #160
JanuszWojcik: Czytałem sporo opini pod tytułem Toby+ 60mln z Martiala albo Bale +dopłata za Martiala.
» 13 czerwca 2018, 14:28 #159
Quahadron: Toby, czy Bale =/= Griezmann. Nie oszukujmy się, ale Walijczyk musiałby w końcu zagrać jeden (Cały) sezon na dobrym poziomie, żebyśmy mogli go stawiać obok Francuza.
» 13 czerwca 2018, 14:31 #158
zrarum: Przecież kibice drukarza Madryt to chyba największe mentalne ameby w internetach, tak więc nic mnie od nich chyba nie zdziwi. W ogóle ich klub jak i fanbase powinno się rozpatrywać jedynie w kwestiach komediowych.
» 13 czerwca 2018, 15:22 #157
CondradoMoreno: Komedią to są takie komentarze o rzekomym "drukowaniu" wyników. Oczywiście, 4 Ligi Mistrzów w ostatnich 5 latach to tylko dzięki sędziom, co nie? :) I ktoś taki pisze o mentalnych amebach...
» 13 czerwca 2018, 17:11 #156
DevoMartinez: Przeciez to normalne, im wiecej uzytknownikow tym wiecej idiotow posród nich.
» 13 czerwca 2018, 18:08 #155
welllone: Nie ma co płakać nad nie swoim mlekiem.
W piłkarskim świecie istnieje takie powiedzenie:
"Wielkiemu Realowi sie nie odmawia".
Możemy zaklinać rzeczywistość jak chcemy ale tak jest.
Liczba ludzi związanych z tym sportem odmawiających Realowi to zaledwie garstka.
» 13 czerwca 2018, 13:55 #154
RuudVN: no z 5 trenerów im odmówiło w tym okienku
» 13 czerwca 2018, 13:58 #153
primasort: 5?Podaj nazwiska
» 13 czerwca 2018, 14:04 #152
matizek92: Conte, Pochettino, Low, Allegri, Marcelino.
» 13 czerwca 2018, 14:09 #151
Quahadron: Prasa twierdzi, że odmówili.. ale prasa dużo twierdzi i w większości to brednie. Widzicie newsa, albo nawet sam nagłówek i już moczycie nogi, że to prawda.
» 13 czerwca 2018, 14:17 #150
kckMU: Z drugiej strony nie wzięliby Julena, gdyby ktoś z w/w im nie odmówił. Koło się zamyka.
» 13 czerwca 2018, 14:33 #149
Cavron: Nagelsmann też podobno im odmówił.
» 13 czerwca 2018, 14:34 #148
Quahadron: Jasne, że ktoś odmówić musiał. Ciężko przebić to co zrobił Zidane, dlatego każdy kto tam pójdzie raczej będzie skazany na porażkę, ale wątpię by aż tylu ludzi odmówiło Realowi. Po prostu wzięli opcje nr 3, czy 4.
» 13 czerwca 2018, 14:41 #147
DevoMartinez: I Nawałka!
» 13 czerwca 2018, 14:42 #146
RuudVN: pierwszym, który oficjalnie odmówił był Pochettino następnie Nagelsmann, Marcelino też wypowiedział się, że były kontakty i odmówił, bo Valencia jest w LM i ma fajny zespół
Low i Allegri to bardziej wymysły prasy ale znając życie to Perez też do nich dzwonił
Mou pewnie też szybko zakończył temat (u nas nie musi wygrywać co sezon, żeby go nie zwolnili (jeszcze))
» 13 czerwca 2018, 15:04 #145
Kozanostra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 15:55

"Mou pewnie też szybko zakończył temat (u nas nie musi wygrywać co sezon, żeby go nie zwolnili (jeszcze))"

no niestety i dlatego jest jak jest a murarz wykorzystuje ten fakt i konsekwentnie pogrąża klub,zaliczając blamaż za blamażem, wtope za wtopą,niszcząc i tak już swoją bardzo nadszarpniętą reputacje,przy okazji ośmieszając nasz klub
» 13 czerwca 2018, 15:54 #144
DevoMartinez: No kompromituje, kompromituje, prawie nas do championship spuscił w tym roku. :(
» 13 czerwca 2018, 18:11 #143
wojtinho: United podpisało kontrakt z van Gaalem, Chelsea z Conte gdzie w/w przygotowywali reprezentację do mistrzostw ale tym posunięciem federacja Hiszpańska strzeliła sobie w kolano a wyswiadczyla przysługę Realowi. Nie życzę im źle ale teraz mają bałagan i mogą szybko dopaść. Efekt były selekcjoner będzie miał cały okres przygotowawczy i spokojnie skupi się na transferach
» 13 czerwca 2018, 13:06 #142
RuudVN: w maju przedłużył kontrakt a wtedy to Zidane był jeszcze trenerem Realu
"truuudnee spraaawyy"
» 13 czerwca 2018, 13:29 #141
kckMU: Przecież to normalne, że tam gdzie jest Real to robi się syf i burdel.
» 13 czerwca 2018, 12:48 #140
JanuszWojcik: Prezes hiszpaskiej federacji zachował się jak rozkapryszona dziewczyna,która musiało koniecznie się na kimś zemścić.Fakt że LOPETEGUI postąpił nieprofesjnalnie,ale mleko się już rozlało i trzeba było to jakoś dociągnąć.Na tej decyzji nie ucierpi Real a nawet LOPETEGUI,tylko reprezentacja Hiszpani.Jak Hiszpania znowu nic nie wygra,odpowiedzialność za to poniesie Pan Prezes.
» 13 czerwca 2018, 12:45 #139
AnotheReDevil7: Po za tym chciałbym przypomnieć , że my zatrudniliśmy Van Gala tuż przed mistrzostwami , lecz fakt że z uwagi na hiszpańskie reali to nie to samo.
» 13 czerwca 2018, 12:37 #138
matizek92: A może my zakontraktowaliśmy go jak dorośli ludzie, wcześniej rozmawiając o tym z federacją?
» 13 czerwca 2018, 12:38 #137
AnotheReDevil7: Matizek 92
Zwróć uwagę że nie stawiam znaku równości . Tylko przypomnienie . W sumie post bez większego sensu
» 13 czerwca 2018, 12:40 #136
AnotheReDevil7: Szok. Szefowie hiszpańskiej federacji to dopiero rozpieszczone, unoszące się honorem dzieci. Real Realem, ale co oni zrobili to się głowie nie mieści . Jestem pewien że z Julenem jeszcze w miarę spokojnie by ten turniej dociagneli , a teraz będzie burdel . Nawet piłkarze Materaców oraz Barcy apelowali do Rublaesa o spokój .
» 13 czerwca 2018, 12:35 #135
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 12:37

A jak zachował się trener, który ugadywał kontrakt za plecami federacji? :D
» 13 czerwca 2018, 12:36 #134
AnotheReDevil7: Matizek 92
Średnio, lecz nie tak glupio jak prezes . Ciekawe co myślą Perez ogłaszają taka informację
» 13 czerwca 2018, 12:38 #133
matizek92: Średno? Wcześniej przedłużył umowę, a potem odwalił takie coś? Sorki, ale w życiu trzeba mieć zasady i wcale się nie dziwię prezesowi federacji.
» 13 czerwca 2018, 12:38 #132
Principeazzurro: Jeżeli ktoś tutaj dał d** to tylko ten trenerzyna bez honoru. Trzeba mieć zasady. Szkoda, że na wszystkim ucierpi reprezentacja Hiszpanii.
» 13 czerwca 2018, 18:33 #131
DEPE: brawo federacja hiszpanii. wreszcie ktos sie przeciwstawil faszystom z madrytu i pokazal ze nie moga sobie wchodzic do narodowej kadry na dwa dni przed mundialem i robic co chcą.
ten klub jest rakiem wspolczesnego futbolu. anglia jest krainą szczesliwosc ze nie musi rywalizowac z tymi oszustami.
» 13 czerwca 2018, 12:28 #130
wojtinho: Hiszpańska federacja zwalnia selekcjonera 2 dni przed pierwszym meczem. To dopiero temperament
» 13 czerwca 2018, 12:20 #129
RuudVN: Hiszpania bez trenera 2 dni przed mistrzostwami
AHAHAHA co za cyrk
» 13 czerwca 2018, 12:20 #128
Diabelred: ,,Mam nadzieję, że 30 sierpnia będę spokojny, w moim domu, bez myślenia o niczym. Czy będę bramkarzem Realu Madryt? Nie wiem, czy będę bramkarzem Realu Madryt. Wiem, że jestem w Manchesterze, jestem szczęśliwy i brakuje nam tam tytułów. Chcę tylko zdobywać trofea, jak każdy inny zawodnik.

– Telefon od Florentino PĂŠreza? Myślę, że Florentino nie ma mojego numeru. Nie wiem, czy będę bramkarzem Realu Madryt. Wiem tylko, że jestem bardzo szczęśliwy w Manchesterze. "

Jak widac w przeciwienstwie do niektorych userow na DP, Davida nie jaraja wygrane puchary drugiej kategorii... Troche sie obawiam, ze faktycznie DDG moze odejsc po sezonie jesli Real sie po niego zglosi. O nowym kontrakcie mowi sie juz od kilku miesiecy, a nadal go nie przedluzyl(liczylem, ze zrobi to najpozniej po zakonczeniu sezonu), Romero koniecznie chce zostac(gdzie wiadomo, ze przy Hiszpanie sobie nie pogra zbyt duzo w sezonie), Real objal jeszcze obecny selekcjoner Hiszpanow, ktory w przecienstwie do Zidana nie musi tak ufac Navasowi, no i sam projekt o nazwie Mourinho nie do konca pewnie spelnia oczekiwania Davida, patrzac na to, ze w LM odpadlismy juz w 1/8 ze sredniakami, a w walce o majstra w pierwszym sezonie tracimy 24 punkty do lidera, a w kolejnym niewiele mniej bo 19 punktow. Do tego sam Mourinho mowil przeciez, ze jesli ktos bedzie chcial odejsc, to nie bedzie zatrzymywal go na sile, jesli przyjdzie odpowiednio wysoka oferta, a Real spokojnie stac na wydanie 150-180 mln euro, patrzac na to, ze ostatnim ich wysokim transferem bylo kupno Jamesa w 2014, takze musza miec ogromne rezerwy.
» 13 czerwca 2018, 11:11 #127
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 11:21

Każdy kto zrobi teraz transfer do Realu może się srogo rozczarować - ta drużyna musi zacząć przegrywac w LM, a patrząc na wiek zawodników to bliżej końca tej genialnej generacji niż dalej. Jedyne czego może żałować De Gea to brak transferu przez faks :) Realowi bez Ronaldo będzie mega ciężko.
» 13 czerwca 2018, 11:20 #126
matizek92: Swoją drogą De Gea powiedział, że nie brakuje mu tytułów w Manchesterze. Nie wiem, kto na polskiej stronie Realu to tłumaczył.
» 13 czerwca 2018, 11:29 #125
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 11:59

matizek92,

,,Każdy kto zrobi teraz transfer do Realu może się srogo rozczarować"

Czy ja wiem, czy nam sie to podoba czy nie, dla pilkarzy Real czy Barsa to pilkarski szczyt kariery, a jezeli taki Real dodatkowo co roku doklada wygranie LM, to jeszcze bardziej to zacheca pilkarzy do przyjscia.

,,ta drużyna musi zacząć przegrywac w LM, a patrząc na wiek zawodników to bliżej końca tej genialnej generacji niż dalej. "

Co roku na to licze i od trzech lat ciagle te same rozczarowanie...Perez raczej slepy nie jest i te okienko moze byc ciekawe jezeli chodzi o sprowadzenie nowych gwiazd do Realu. Co do Ronaldo, to jesli zrobia wymiane z PSG(innej opcji nie biore pod uwage, zeby Perez mial od tak puscic Portugalczyka, bez korzysci dla siebie), to na transferze Neymara moga jeszcze wyjsc na plus, bo jednak Ronaldo w ostatnich 2 sezonach dopiero na wiosne gral na wysokim poziomie, a Brazylijczyk moglby przez caly sezon, dzieki czemu latwiej byloby o wygranie ligi. Osobiscie jednak mocno bym sie zdziwil, gdyby jednak faktycznie Ronaldo mial odejsc po sezonie z Realu. Mocno prawdopodobnym scenariuszem jest, ze jednak Perez sie ugnie i Portugalczyk dostanie swoja podwyzke i juz nie bedzie smutny i nagle odwidzi mu sie mozliwosc odejscia z Realu.


,,Swoją drogą De Gea powiedział, że nie brakuje mu tytułów w Manchesterze."

Z ciekawosci sprawdzilem sobie i przetlumaczylem sobie ta wypowiedz z hiszpanskiego na nasz jezyk i faktycznie nie bylo tam wzmianki, ze brakuje mu tytulow. Z drugiej strony jest jednak fragment, o tym, ze chce zdobywac tytuly, co sugerowaloby to z calego wywiadu, ze jest szczesliwy u nas, ale brak wygranych powaznych tytulow od odejscia SAFa, moze go zmusic go do przyjscia do Realu, gdzie nie ma co ukrywac szanse na wygranie ligi czy LM ma znacznie wieksze.
» 13 czerwca 2018, 11:44 #124
matizek92: Perez ślepy nie jest, ale patrząc na rynek transferowy i ceny piłkarzy, nie da się przebudować składu w jedno okienko. Kiedyś jak Perez robił rewolucję to kupił za 250 mln - Ronaldo, Kake Benzeme. Teraz za jednego z nich musiałby zapłacić ok 260 mln. Zresztą popatrz jak u nas idzie przebudowa składu - meeeega topornie.

Neymar to brazylijczyk. On jest dobry, ale nie tak dobry jak Ronaldo. To nie jest typ piłkarza, który poprowadzi drużynę do sukcesów.

Ja dalej uważam, że przejście teraz do Realu jest mega ryzykowne. Tam startuje nowy projekt, który wiąże się z dość dużą przebudową. To co zaczął Perez w 2009 roku powoli się kończy i potrzeba tam nowej wizji, nowych graczy. Ich gra w lidze i miejsce nie jest przypadkowe i nie wierzę w te gadki o odpuszczaniu ligi kosztem LM, bo powiedzmy sobie szczerze - w tej edycji to oni mieli po prostu trochę szczęścia (mecz z Bayernem i te katastrofalne błędy obrońców). Czas pokaże jak ich sytuacja się rozwinie, ale jestem mega ciekaw jak Real będzie spisywał się w kolejnym sezonie ligowym.

PS. Barca to żaden szczyt kariery, to po prostu bardzo dobry klub jak Juve, Bayern, City. Real natomiast to co innego głównie przez swoją historię i sukcesy.
» 13 czerwca 2018, 12:08 #123
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 13:05

Akurat co do szczescia, to nie bylo go troche, ale bardzo duzo, gdzie niby na papierze trafiali na bardzo silne zespoly, jednak sie spojrzy juz na same mecze to:

1. PSG, kontuzja Neymara ich najlepszego grajka, przez co nie mogl zagrac w rewanzu, do tego jeszcze Veratti glupio oslabil zespol
2. Juve - dyskusyjny karny w 90+ min, ktory ostatecznie wyrzucil Juve z LM
3. Bayern - pelno setek nie wykorzystanych przez Bayern, brak karnego po rece Marcelo, no i dwie podarowane bramki przez rezerwowych Bayernu
4. LFC - kontuzja Salaha, fatalne bledy Kariusa przy 2 bramkach

Takze farta mieli sporo, jednak faktem jest, ze po raz trzeci z rzedu wygrali LM i tego im nikt nie odbierze i za kilka lat nikt juz nie bedzie pamietal o okolicznosciach w jakich ten puchar zdobyli.

Akurat co do slabej ligi to glownym tego powodem byla tragiczna forma Ronaldo, gdzie do 20 kolejki CR7 strzelil zaledwie 4 bramki(wysmiewany przez kibicow Realu Paulinho mial nawet wiecej bramek od Portugalczyka...), a Real w tym czasie przegral 4 mecze i 3 zremisowal. Dlatego jak pisalem wczesniej ewentualny transfer Neymar moglby im wyjsc na plus, bo watpie zeby Brazylijczyk mial tez tak mocne i tak dlugie wahania formy.

U nas idzie topornie przebudowa, bo u nas podstawowy sklad budowany jest prawie od zera :D. Zreszta niewykluczone, ze w kolejnym sezonie(jesli potwierdza sie ostatecznie transfery, ktore podaja media) ze skladu van Gaala podstawe utrzymaja tylko DDG i Valecnia. W Realu do przebudowy jest praktycznie tylko atak i bramka. Obrone maja dobrze obsadzona(mlodzi Varane, Carvajal i doswiadczeni Ramos i Marcelo), pomoc tez, gdzie niby jest wiekowy Modric, ale juz maja jego nastepce w postaci Kovacicia. Wbrew pozorom az tak drogo przebudowa Realu nie musialaby kosztowac:

1. Courtois rok do konca kontraktu, chyba bez auto. przedluzenia, sam naciska na odejscie, takze max 80 mln
2. Wymiana z PSG Neymar za Ronaldo
3. Lewy na atak 150 -180 mln lub bardziej realna opcja Icardi za podobna lub mniejsza kase
4. Na miejsce Bale'a(ktorego mysle, ze sprzedadza do nas) maja Isco, ktory w reprezentacji swietnie gra czy mlodego Asensio.

Zawsze jest tez opcja, ze kupia Allisona + Hazarda(koszt za obu mysle max 250-300 mln), a Ronaldo przejdzie na stale na atak. Mozliwych scenariuszy jest sporo i sam jestem ciekaw co ostatecznie wybiora.
» 13 czerwca 2018, 13:00 #122
is200second: Lemar poszedl do Atleti. Griezmann?
» 13 czerwca 2018, 10:50 #121
primasort: Do Barcelony,przecież nie przejdzie do Mou murować
» 13 czerwca 2018, 11:08 #120
dlabigt23: Tak apropo wydawaniu ogromnych pieniedzy przez Edka i reszte bo podobno kupilismy Freda za 50 mln i zostalismy wydojeni . To na porownanie Real sciagnął jakiegos brazylijczyka 17letniego za 45 mln . Teraz widzicie ze nawet za perelke trzeba duzo placic . Jesli Dalot odpali to za okolo 20 mln co go kupilismy to jak za darmo w sumie .
» 13 czerwca 2018, 09:28 #119
RuudVN: Florek przegrał walkę o Neymara z Barceloną i teraz zabiera im największe talenty w Brazylii
2017 - Vinicius 40M Euro - 16 lat
2018 - Rodrygo 45M Euro - 17 lat
i jeden i drugi bardzo przypominają Neymara w ich wieku, nawet jak nie będą tak dobrzy jak on to zwrócą się Realowi
» 13 czerwca 2018, 10:50 #118
DEPE: Vinicius - 45mln + 16 dla agentow = 61mln
Rodrygo - 45mln + 14 dla Rodrygo + 8 dla agentow = 67mln

takie sa kwoty (Za Viniciusa juz oficjalnie za tego drugiego oferta)
» 13 czerwca 2018, 11:13 #117
RuudVN: a ile my zapłaciliśmy dla Raioli za Mikiego, Pogbę i Zlatana?
albo bawimy się w kwoty transferu albo możemy wyliczać wszystko
» 13 czerwca 2018, 11:26 #116
matizek92: Odważne stwierdzenie, że zwrócą się Realowi - patrząc na ich wiek, doświadczenie gry w Europie i na kraj pochodzenia :D
» 13 czerwca 2018, 12:15 #115
medaliku22: Witam jak ktoś gra w menedżer 2018 zapraszam do ligi 840153a2
» 13 czerwca 2018, 08:20 #114
Klimaa: Widać transfer był bardzo pilnowany i wszystko przebiegło zgodnie z planem. Oby Fred sprostał oczekiwaniom trenera i kibiców.
» 13 czerwca 2018, 00:03 #113
rizx: Lemar w Atleti - Griezmann w Barcelonie/u nas :)
» 12 czerwca 2018, 22:28 #112
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2018 07:54

Tego dowiemy się dopiero po mundialu :)
Nie sądzę żeby do nas trafił za cicho w mediach na ten moment. Ja widział bym bardziej Walijczyka u nas, ale czas pokaże.
» 13 czerwca 2018, 07:53 #111
Michux3: Są dobrymi zawodnikami
» 12 czerwca 2018, 22:03 #110
Michux3: A tak serio gdyby któryś z nich był do wyciągnięcia do 100 mln to warto.
Bale ma problemy z kontuzjami ale to ścisły top, tak samo Griezmann. Wolałbym chyba Griezmanna bo jest waleczny czym wpasowuje się w filozofię Klubu i trenera który lubi "Walczących Piłkarzy"
» 12 czerwca 2018, 22:06 #109
Brontozaur: Balu ( baloo) to taki spokojny Niedźwiedz z księgi dżungli, daleko nam do Rosji, aby mieć takiego w klubie :D
» 12 czerwca 2018, 22:24 #108
Brontozaur: A tak poważnie to zgadzam się z Michu
» 12 czerwca 2018, 22:26 #107
VaultBoy96: Pobalować zawsze fajnie. A to drugie to nie wiem
» 13 czerwca 2018, 10:33 #106
CondradoMoreno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2018 20:46

Po ogłoszeniu nowego trenera Realu w najbliższym czasie można spodziewać się coraz więcej informacji o transferze Bale'a. Tak w 2015 wypowiadał się na temat Bale'a: ''A player at Real Madrid has to give 100% all the time. If he doesn't then he might as well leave. La Liga is totally different to the Premier League. A player like that wouldn't get into my team''
» 12 czerwca 2018, 20:45 #105
SiYamabushi: Niech przyjdzie Bale, weźmie nr 11 od Martiala, Lukaku weźmie 10, a Martial odzyska 9.
» 12 czerwca 2018, 20:18 #104
Michux3: Łatwiej dać bale'owi 10
» 12 czerwca 2018, 21:16 #103
ArktoS: Mourinho wypowiedział się podczas trwania poprzedniego sezonu, że nasz klub podczas okienka transferowego ściągnie:
-Brazylijczyka - tu już takiego mamy
-Głośny transfer podczas lata

Czekajmy więc na rozwój sytuacji. Również uważam, że Griezmann może u nas zawitać.
» 12 czerwca 2018, 18:58 #102
Qcu91: Jest Brazylijczyk i jest...
Diogo Dalot z FC Porto. To ten głośny transfer, bo kto by się spodziewał po JM transferu 19 latka? :)
» 13 czerwca 2018, 07:56 #101
JanuszWojcik: Swoją drogą jak Lopetegui został trenerem Realu,to już chyba można oficjalnie witać Bale u nas.
» 12 czerwca 2018, 17:31 #100
JanuszWojcik: Lopetegui trenerem Realu.No to mogą się zacząć problemy z DDG
» 12 czerwca 2018, 17:28 #99
RememberMe: Griezmann po Mundialu trafi do Nas. Wspomnicie moje słowa.
» 12 czerwca 2018, 16:10 #98
DEPE: obawiam sie , moj przyjacielu, ze nie bedzie co wspominać.
» 12 czerwca 2018, 17:28 #97
JanuszWojcik: Oby nie,bo to jest żałosny typ.Niech gnije na wieku w Atletico
» 12 czerwca 2018, 17:30 #96
rizx: Podaj jeden argument, dlaczego niby jest żałosny? Bo nie chciał przyjść do United gdy jego klub miał zakaz transferowy?
» 12 czerwca 2018, 18:37 #95
BajtiMU: Mam podobne wrażenie RememberMe.Myślę,ze na pewno trafi ktoś do nas z głośnym nazwiskiem i mam nadzieje,ze bedzie to Griezmann,którym jest znakomitym piłkarzem.
» 12 czerwca 2018, 18:48 #94
kckMU: @rizx

Spójrz najpierw kogo Ty się pytasz i odpowiedz sobie czy w ogóle warto :)
» 12 czerwca 2018, 18:52 #93
rizx: Cóż, próbować zawsze warto, choć szczerze mówiąc, liczyłem na garść dobrego humoru i barwną odpowiedź ;)
» 12 czerwca 2018, 19:10 #92
kckMU: Z każdym dniem tęsknie za fetrainim. To był fenomen, pełna klasa, troll doskonały.
» 12 czerwca 2018, 19:20 #91
rizx: @kckMU dość aktywny na lfc.pl ostatnimi czasy
» 12 czerwca 2018, 19:26 #90
kckMU: Człowiek docenił jak stracił. Klasyka. Teraz, zamiast prawdziwego artysty, mamy zwykłych, drących się głupków.
» 12 czerwca 2018, 19:39 #89
RedRevolta: Griezmann dzisiaj na konferencji "Podjąłem już decyzję, ale nie jest to odpowiedni moment, by ją ogłosić" czyli co? odchodzi jednak, bo jakby miał zostać to raczej by to ogłosił na konferencji, jeden kierunek Barca, szkoda, że nie walczymy o niego, kompletna cisza.
» 12 czerwca 2018, 16:06 #88
Quahadron: Uspokójcie się ludzie. Ile zostało przeprowadzonych klasowych transferów w tym okienku? Każdy klub czeka na koniec mistrzostw. Pokażą się nowe nazwiska, nowe ceny, nowe kontuzje i nowe pomysły. Kluby nie chcą wyrzucać teraz 100 mln za gracza który może się połamać podczas mistrzostw i którego ominąć może połowa sezonu.

Gdybyśmy kupili SMS, Griezmanna czy jakiegoś Verattiego.. a na końcu Freda i Dolota to by nie było żadnych płaczów. City kupiło Włocha, bo on będzie oglądał mistrzostwa z kanapy, w innym wypadku też czekaliby dłużej.
Wszystko w swoim czasie.
» 12 czerwca 2018, 15:29 #87
Domelo: Serio ten Fred aż taki dobry? Nie wydaje mi się.
» 12 czerwca 2018, 13:40 #86
Kozanostra: kolejna fanaberia mou
» 12 czerwca 2018, 13:48 #85
matizek92: Jest trenerem to ma prawo ściągać sobie kogo chce. Widocznie jemu taki gracz jest potrzebny.
» 12 czerwca 2018, 13:55 #84
Kozanostra: no dobra ale potem jest płacz żę komrpomitujemy sie w 1/8 z sevilla i tracimy 20 pkt do city.... wlasnie przez takie kretynskie ruchy naszego "wielkiego" trenerzyny
» 12 czerwca 2018, 14:00 #83
walentos: Ale kto płacze? Jose czy Ty ? Bo jego Twój płacz mało interesuje.
» 12 czerwca 2018, 14:02 #82
Kozanostra: no wlasnie,nieinteresuje go płacz kibiców którzy nie mogą znieść jak niszczy on ten klub. spływa to po nim jak po kaczce, zalicza wtope za wtopą, kompromitacje za kompromitacją, z perfidnym uśmieszkiem na swojej fałszywej facjacie. my rządamy trenera którego interesuje dobro klubu a on nawet w finale FA Cup podłożył się zeby jego ukochana Chalsea wygrała
» 12 czerwca 2018, 14:06 #81
walentos: Nie nazywaj się kibicem tego klubu bo śmiać mi się chce :)
» 12 czerwca 2018, 14:07 #80
matizek92: Odkąd jest Mourinho to graliśmy tylko raz w LM, więc cóż...zdarza się odpaść i z Sevilla. Nie ma co z tego robić dramatu. A City miało zwyczajnie genialny sezon i byli lepsi od całej stawki. Może właśnie taki Fred to dobre rozwiązanie? Wielka gwiazda Pogba do sukcesów nas nie poprowadzi.
» 12 czerwca 2018, 14:12 #79
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2018 15:38

Tak czy siak Fred nie będzie lekarstwem na dogonienie City.
» 12 czerwca 2018, 15:38 #78
ReedSnakee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2018 15:55

City ściąga niewiadome typu Sane czy Jesus, odpalili- świetnie. My ściągamy Freda i jest źle. Gość gra w 1 składzie reprezentacji Brazylii która jest naszpikowana gwiazdami, to coś musi znaczyć. Poczekajcie z ocenami do momentu aż faktycznie zacznie u nas grać. Książki nie ocenia się po okładce :)
» 12 czerwca 2018, 15:55 #77
mrm86: Ciekaw jestem jakby grał Szachtar gdyby Ci piłkarze grali by tam cały czas
» 12 czerwca 2018, 09:51 #76
RuudVN: no widziałeś za Moyesa i Luja
jak chcesz powtórki to gratuluję
» 12 czerwca 2018, 14:47 #75
Cavron: Ale bałagan w Sportingu. Patricio, Dost, Martins, Carvalho i kilku innych złożyło wnioski o opuszczenie klubu. Może by przechwycić któregoś z nich?
» 11 czerwca 2018, 23:27 #74
jassaj: A z czego ten bałagan ? Nie znam akcji, ale z tych piłkarzy o których piszesz to chyba bez sensacji, jak już zapuściłbym żurawia pod Carvalho . Kiedyś ponoć się nim interesowaliśmy, to pomocnik (chyba bardziej defensywny z tego co pamiętam ? ) więc tu gdzie szukamy wzmocnień. Pytanie jaki poziom obecnie prezentuje ? Bo niestety nie oglądam portugalskiej piłki więc no nie powiem. Reszta to raczej nie ten target. Patricio ? No kolejny bramkarz ? Romero ma zostać, więc nawet ławki nie potrzebujemy, Dost to taki typowy poziom tej ligi- 29 lat, kariera niezbyt imponująca, kluby nie powalają, raczej nie. O Martinsie też za dużo nie wiem. Wiem, że 23 lata, jakiś potencjał, ale o ile nie gra na PS to gdzie go dać ?
» 11 czerwca 2018, 23:32 #73
Cavron: Właśnie gra na prawym skrzydle z tego co wiem :)
A sam też nie jestem pewien z czego dokładnie te problemy wynikają. Wiem tyle, że trener i piłkarze mają na pieńku z prezydentem klubu. Trenera już nie ma, piłkarzy? Zobaczymy.
» 11 czerwca 2018, 23:35 #72
Carlitozz: Kolejna grupa pilkarzy zlozyla wypowiedzenia o jak najszybszym odejsciu ,a powodem tego jest ze w maju ok 50 pseudo kibicow wparowalo na obiekt treningowy Sportingu i zrobili demolke, oberwalo sie paru pilkarza, poskladali juz wnioski do klubu i Portugalskiej FA , za darmo im odejda.
» 12 czerwca 2018, 07:08 #71
RuudVN: Z tego co czytałem, to właściciel klubu ich tam wpuścił, trener też już odszedł bo w takich warunkach pracować się nie da.
» 12 czerwca 2018, 07:14 #70
Kozanostra: mourinio lubi przeciętniaków z portugalii więc niezdziwie sie jak ktorys tu trafi
» 12 czerwca 2018, 09:04 #69
jassaj: Tymczasem Glik prawdopodobnie pojedzie na mundial
Ponoć "żabojadowe lekrarzyki" wyrazili zgodę, teraz jeszcze decyzja sztabu kadry
Facet odwalił takie 20 IQ, zachował się jak dzieciak, ale teraz fart, plus trochę determinacji i nie można powiedzieć, że nie jest to świetna nowina
Tylko co teraz odwali Nawałka ? 3 obrońców Glik-Pazdan-Bednarek np (przykładowy wariant, nie spinajcie się, że ten czy ten nie powinien grać), czy zachowawczo, w sensie, sprawdzony wariant z 2 ŚO. Ja bym chyba poszedł z 2. Jakoś nie wiem, ale jak gramy na 3 to mam wrażenie, że nie działa to jeszcze tak jak może a MŚ to nie pole na eksperymenty. Może jak grupa się ułoży to jeden mecz albo fragmenty, ale inaczej... sam nie wiem
#NawałkaUfamTobie
#GlikuMusisz
» 11 czerwca 2018, 23:03 #68
mateo444: Jestem ciekaw dlaczego uważasz, że zachował się jak dzieciak ?
» 11 czerwca 2018, 23:04 #67
rizx: broń Boże przed Pazdanem. Chłop miał słaby sezon w słabej lidze, w sparingach tak "elektryczny, że na stadionie by światła mógł zasilać". Bednarek, Cionek, Glik (albo Kamiński), oni powinni grać
» 11 czerwca 2018, 23:06 #66
mateo444: Trochę dziwne to twoje tłumaczenie, bo można powiedzieć, że ta siatkonoga to jest forma treningu a przewrotki są na porządku dziennym w tej grze. Ostatnio nawet było zdjęcie Messiego który też wykonywał wspomnianą przewrotkę podczas tej gry.
Gdyby Lewandowski podczas treningu kopnął mocno piłkę i coś by mu się stało też byś mówił, że przez własną głupotę nie jedzie ?
Grali to grali, nabawił się nieszczęśliwej kontuzji i nikt w tej sytuacji nie jest winny. Teraz tylko trzeba się cieszyć z tych informacji które mówią, że ma szybko wrócić do pełnej sprawności i miejmy nadzieję, że zagra na mundialu w 1 składzie ( obok Bednarka oczywiście) :D
» 11 czerwca 2018, 23:30 #65
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 23:41

Dobra, ale twój przykład z Lewym też jest troszkę głupi bo wpasowuje się idealnie w pojęcie " ryzyka dnia codziennego", wykonywał, swoje obowiązki, trenował, nieszczęśliwie ułożył stopę, nadepnął na krzywą kempkę, skręcił kostkę, boli, ale pech, Messi też wali przewrotki, no bo jest napastnikiem, ma to wyćwiczone, bardziej przystosowany do tego, co nie oznacza, że gdyby się tak wyeliminował, nie powiedziałbym, że przez swoją głupotę. Wiesz. Impreza. 1 na 4 lata, a ty zamiast odpowiednio zaopiekować się swoim organizmem, ćwiczyć tyle ile potrzeba,odżywiać się zdrowo, wysypiać się,słuchać relaksującej muzyki i jeszcze inne pierdoły czy rytuały, wygłupiasz się, robisz coś czego absolutnie nie musisz, ćwiczenie przewrotek dla ŚO podczas gry w śiatkonogę to tak przydatny element jak trenowanie wślizgów przez napastnika przy gierce wewnętrznej. Nie było mu to do niczego potrzebne, wypadek ? Rozumiem, ale sprokurowany własną "głupotą"
Suma sumarum, jednym zdaniem mógł tego nie robić i nie ucierpiała by na tym jego forma, zrobił coś niepotrzebnego, obarczonego ryzykiem, może małym jak się wydaje, ale jednak niepotrzebnym. A sam przed sobą powinien odpowiedzieć na pytanie, czy właśnie przez najdrobniejszą pierdołę nie stracił szansy na największe wyróżnienie
Ale jeszcze żeby nie było za łatwo, dlaczego stawiasz na Bednarka. W sesnie, no ok, też jakoś czuję do niego "pociąg" i kusi jego osoba w sensie sportowym oczywiście, ale bardzo obawiam się tego, czy facet który zagrał kilka meczów w poważnej piłce- no w Anglii stricte, nie spali się na mundialu, gdzie presja i oczekiwania skoczą o ile już nie skoczyły w kosmos itd
» 11 czerwca 2018, 23:38 #64
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 23:50

Przykład z Lewym bardziej tu pasuję niż twój przykład z lekarzem którzy dzień przed ważnym zabiegiem idzie się boksować :D /
Bo siatkonoga to bądź co bądź lżejsza forma treningu, a to są sportowcy i nawet na treningu chcą być najlepsi. Wszystkich naszych piłkarzy nie da się obtoczyć folią bąbelkową przed mundialem, a kontuzja Glika to po prostu czysty pech podczas treningu bo pewnie nie raz grali w tą siatkonogę i nigdy nic się nie stało. Takie coś mogło się przytrafić zarówno Messiemu jak i komuś innemu. Czysty pech i nic więcej

A jeżeli chodzi o Bednarka, to z racji tego, że jestem sympatykiem Premier League wolę go niż takiego Pazdana, druga kwestia jest taka, że Bednarek jest w wybornej formie i liczę na to, że skoro poradził sobie jak go rzucono na głeboką wodę w meczu z Chelsea, to również poradzi sobie na Mundialu
» 11 czerwca 2018, 23:45 #63
jassaj: Przyznaje, przykład z lekarzem to był bardziej pod kazus Kubicy, więc ok rozumiem, no widzę, że masz swój pogląd i cię nie przegadam :D Ale ty mnie też nie, bo moim zdaniem to nie jest kwestia otaczania się folią bąbelkową tylko rozsądku. No ale dajmy spokój, szanuje za własne zdanie i umiejętność bronienia go. Bardzo się cieszymy koniec końców, że Glika zagra
To ważne, chodźby dlatego, że w sumie zastanówmy się
Kolega tu nie chce Pazdana, zakładamy, że jego forma leży faktycznie- PAzdi nie gra
Glik kontuzja- no wiadomo
Tworzymy na najbardziej newralgicznych pozycjach coś co nie było testowane, samo to, że Cionek to nie jest jakiś Ferdinand czy Vidic i raczej na lidera obrony nie wygląda, Bednarek to nieopierzony młokos, który moim zdaniem czy zagra czy nie - będzie robił błędy- musi ich narobić jak to obrońca "uczący się". Zostajemy bez lidera formacji w eksperymentalnym zestawieniu, gdzie nawet taka pierdoła jak zgranie z bramkarzem leży. Bo taki Szczęsny czy Fabiański już wiedzą co oczekiwać od PAzdana czy Glika, oni sami między sobą czują jak się ustawić w czym sobie pomóc. Ta słynna już "głębia" Hajty, może bekowa, ale też coś w tym jest, bo to element zrozumienia wzajemnego. Tu Glik mógł naprawdę nam nabałaganić bo w jednym momencie tracimy lidera-zgranie w obronie, całą koncepcję gry. Bo tu też się nie ugnę i będę twierdził, że jednak to co mogą zagrać obrońcy wespół z bramkarzem wymaga dużego nakładu spotkań, gdzie się dotrą a kilka treningów nie da tego przetarcia co wspólne obycie "na froncie"
» 11 czerwca 2018, 23:53 #62
mateo444: Właśnie dlatego uważam, że dowodzący obroną Glik i będący w świetnej formie Bednarek to środek obrony najbardziej optymalny na ten moment :D
» 11 czerwca 2018, 23:58 #61
jassaj: Jest to plan, więc słowem zakończenia
Ja czuje, że zobaczymy taką obronę na Japonię
Senegal odpada, z Kolumbią jest dużo niewiadomych a największa taka czy Glik wróci
Ale na Japonie, jakby Bóg dał już awans, można by było to sprawdzić (ewentualnie tę trójkę z tyłu, ale ja do tego nie jestem przekonany)
» 12 czerwca 2018, 00:01 #60
wrobel1992: @JanuszWojcik. Mam pytanie jesteś malkontentem, bo nie masz znajomych czy nie masz znajomych, bo wszystko jest złe?? Aż wymiotować się chce widząc jak zaśmiecasz tymi swoimi wypowiedziami wszystkie newsy. Rozumiem mieć swoje zdanie, szanuję to, jednak Ty po prostu chyba pajacujesz i nie potrafisz okazać za grosz szacunku. Nie pozdrawiam, bo nie ma sensu.
» 11 czerwca 2018, 21:37 #59
SiYamabushi: Zwyczajny oportunista, zmieniający koszule nocne SiwaGlowa CantonaGola teraz nosi JanuszWojcik
» 11 czerwca 2018, 22:29 #58
NoLogo: Ale przynajmniej login idealnie pasuje do jego wpisów. Może to faktycznie wójt, pijaczyna i buc bez kultury z IQ orzecha, we własnej osobie.
» 12 czerwca 2018, 02:01 #57
RedsFan: Każdy może wyrażać swoją opinię, ale ta pusta głową uważa się za "znafce" i wciska brednie każdemu na siłę. Trzeba przyznać że jego styl jest rozpoznawalny z kilometra i pod żadnym nickiem się nie ukryje.
» 12 czerwca 2018, 06:47 #56
rizx: Lukaku kolejny gol :)
» 11 czerwca 2018, 21:36 #55
rizx: I jeszcze jeden
» 11 czerwca 2018, 22:03 #54
ArktoS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 21:31

Juz nie mogę się doczekać kolejnego sezonu ;)
» 11 czerwca 2018, 21:31 #53
Adrian0007: To już powoli robi się żałosne. Jak MU wygrało LE to piszecie że to był najsłabszy poziom od lat. Jak by wygrał ten tytuł Liverpool zamiast MU to pewnie nie pisalibyście nic o poziomie Ligi Europejskiej tylko coś w stylu: "widzicie? ofensywna piłka daje puchary defensywna nie"
» 11 czerwca 2018, 21:00 #52
primasort: Bo tak było,Mou miał farta bo trafił na najsłabszą LE od lat czym uratował swoją posadę,w tym roku Sevilla pokazała miejsce w szeregu dla Mou i jego przestarzałej defensywnej taktyce
» 11 czerwca 2018, 21:12 #51
kckMU: Dobrze, że Klopp potwierdza swoją piłkę na Anfield jakimkolwiek zasranym trofeum.

Finał Ligi Mistrzów? Byliśmy w nim w sezonie 2010/2011 po podobnej drodze jaką miał Liverpool. Marsylia, Chelsea, Schalke - Porto, City, Roma. W finale zderzenie z rzeczywistością. Różnica taka, że wtedy zjedliśmy ligę, a oni w ostatniej kolejce zapewnili sobie top4.
» 11 czerwca 2018, 21:18 #50
AnotheReDevil7: kckMU
Zjedliśmy ligę ? Chyba Ci się lata pomyliły . Wtedy w lidze zagraliśmy słabo , słabiej niż w tym sezonie , a mistrzostwo to raczej zasługa słabej gry rywali .
» 11 czerwca 2018, 21:56 #49
kckMU: Nie pomyliłem sezonów. 100 punktów jednej drużyny i jednocześnie 20 przewagi nad kolejną to nie jest sytuacja, która regularnie się powtarza.

W tamtym sezonie mieliśmy bilans na wyjeździe wynoszący 5 zwycięstw, 10 remisów i 4 porażki. Mimo tak średniego wyniku zakończyliśmy ligę z 10 punktami przewagi. I to była bardzo prosta konsumpcja reszty stawki.

"a mistrzostwo to raczej zasługa słabej gry rywali"

Ten argument nie powinien istnieć w futbolu, bo jest widoczny na każdym kroku. Wygrałeś to zasłużyłeś. Manchester United nie wygrał wtedy ligi dlatego, że Chelsea była słaba, tylko dlatego, że był od niej lepszy. Tak samo, jak w sezonie 2009/2010, to oni byli widocznie lepsi od nas, a nie my słabsi od nich. Ot, bez większej filozofii.
» 11 czerwca 2018, 22:02 #48
sprinter07: Podobno interesujemy sie Mbappe !!
» 11 czerwca 2018, 16:24 #47
JanuszWojcik: Neymarem i Ronaldo też.
» 11 czerwca 2018, 16:27 #46
Luke88: Sneijderem też.
» 11 czerwca 2018, 16:29 #45
Kozanostra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:33

Interesujemy sie Mbappe ale kupujemy Freda... Poza tym wątpie żeby jakiś worldclass chciał tu przyjść po tym zaprezentował Mou w ostatnim sezonie
» 11 czerwca 2018, 16:33 #44
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:37

No rzeczywiście :D Do drugiej siły w na wyspach nikt nie będzie chciał przyjść :D To jakie musieliśmy mieć poprzednie sezony dobre skoro grę u nas wybrał Lukaku ( najlepszy zawodnik Evertonu), Sanchez (najlepszy zawodnik Arsenalu), Pogba ( podstawowy zawodnik Juventusu), czy Matić ( podstawowy zawodnik Chelsea) :D
» 11 czerwca 2018, 16:36 #43
JanuszWojcik: Mbappe kiedyś mówił w wywiadzie,że nie myślał o MU,bo garją zbyt defensywnie,a on chce atakować i słusznie,bo kto z takim potencjałem chciałby murować bramke
» 11 czerwca 2018, 16:42 #42
mateo444: skoro Mbappe chce grać ofensywnie to może niech do Liverpoolu pójdzie albo Tottenhamu :D
Tylko będzie miał problem jak zobaczy, że te kluby od kilkunastu/kilkudziesięciu lat nic nie wygrały i nic nie wygrają :D
» 11 czerwca 2018, 16:46 #41
Kozanostra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:51

Za to Mourarz wygrywa wszystko jak leci, idzie jak burza i dominuje, począwszy od ligi ,przez krajowe puchary aż po prym w Europie, w LM..ohh. wait.... Mourarz zalicza wtope za wtopą a jego największym sukcesem w MU jest 2 miejsce z 20 pkt straty do mistrza i LE wygrana z ogórkami.
» 11 czerwca 2018, 16:48 #40
JanuszWojcik: Za to Mourarz to wygrywa wszytsko ja leci.Ile to ma pucharów w tym roku? A no tak okrągłe 0,przegrywając nawet finał z człowiekm,który ma już na biurku wypowiedzenie z pracy za słabe wyniki.
» 11 czerwca 2018, 16:50 #39
mateo444: Wygrał 3 trofea w United
Klopp i Pochettino razem wygrali 0
Oni nawet pucharów Myszki Miki nie potrafią zdobyć :D
Taki Coutinho już się na Liverpoolu przejechał jak zobaczył, że przez tyle lat nic nie zdobył :D Odszedł do Barcy i od razu 2 trofea :D
» 11 czerwca 2018, 16:51 #38
JanuszWojcik: I Mbape to sobie morze pójśc do każdego klubu na świecie np. do City,które wygrała z historycznie wielką przewag nad drugim Murarzem
» 11 czerwca 2018, 16:52 #37
Kozanostra: tarcza wspolnoty to zadne torfeum zacznijmy od tego
» 11 czerwca 2018, 16:52 #36
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:54

Klopp i Pochettino nawet tarczy wspólnoty nie potrafią zdobyć nie mówiąc o innych Pucharach :D
» 11 czerwca 2018, 16:53 #35
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:55

No faktycznie wygrał tarcze burmistarz,zresztą dzięki LVG
Coco Jambo Cup,gdzie wszyscy grają rezerwami
No i najsłabiej obsadzną LE od lat.Jak przyszło grać na wyższym poziomie i zabrakło szczęścia to przegrał wszytsko jak leci.Takie sukcesy na pewno zachęca Mbape do przyjścia.
» 11 czerwca 2018, 16:54 #34
mateo444: Zresztą niedługo taki Fabinho pożałuje, że wybrał Liverpool bo już z Monaco miał większe szanse na puchary :D
» 11 czerwca 2018, 16:55 #33
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:57

Sanchez też pewnie żałuje,że wybrał MU zamiast pozostania w Arsenalu,bo z nimi przynajmniej wygrał Fa Cup,pokonując w finale w zeszłym roku znacznie mocniejsze Chelsea niż w tym roku.
» 11 czerwca 2018, 16:57 #32
Kozanostra: mateo444

to że loserpool to partacze i nieudacznicy to jedno ale to że perspektywa gry u murarza nie jest zbyt ciekawa to drugie
» 11 czerwca 2018, 16:57 #31
mateo444: Sanchez w tym sezonie w Arsenalu jedyne co by wygrał to 6 miejsce w Lidze :D
» 11 czerwca 2018, 16:58 #30
mateo444: Spokojnie Panowie , Mou chciał 3 sezony i je dostanie :D Liczę na to, że w tym sezonie wygramy PL albo LM a nasz trener pokazywał nie raz, że potrafi.
Jeżeli w tym sezonie nic nie wygramy to wtedy będziecie mogli szczekać : Murarz Out :D
Bo My nie jesteśmy Liverpoolem czy Tottenhamem którzy trzymają trenerów latami a oni i tak nic nie wygrywają :D
» 11 czerwca 2018, 17:01 #29
sprinter07: Alew zamian Martial do PSG
» 11 czerwca 2018, 17:35 #28
walentos: Proponuje nie wdawać się z nimi w dyskusje. Do nich nic nie dociera, będą pluc jadem dopóki nie dostaną bana a jak już dostaną to założą nowe konto i tak w kółko
» 11 czerwca 2018, 17:50 #27
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 17:53

Ee tam walentos :D Fajnie tak dla odskoczni czasami wdać się w dyskusję z ludźmi, którzy jedyne co mają do powiedzenia to ,,Murarz Out'' :D
» 11 czerwca 2018, 17:52 #26
dawid27154: Mateo co dych nazwisk które podałeś to Lukaku nie był zbytnio rozchwytywany na rynku z tego co pamiętam to głównie mówiło się o nas i Chelsea, nie miał dużego wyboru. Pogba bił rekord transferowy a do tego to nasz wychowanek. Sanchez to my i City w chwili obecnej Alexis nie lapalby się do składu fakt mistrzostwo miał zapewnione ale grę niekoniecznie, wybrał regularna grę. Matic to ulubieniec Jose a z każdym dniem jego pozycja mocno słabla. Można te transfery potraktować i rozpatrywać na różne sposoby jednak głównie chodziło o pieniądze w przypadku conajmniej dwójki z nich, Matic z kolei przyszedł tu dla Mourinho. Szkoda, że Ci zawodnicy nie przyszli tu dla United, raczej z innych powodów, co nie zmienia faktu że transfery dobre, choć jak już mówiłem wielokrotnie np tygodniowka Sancheza moim zdaniem nie do zaakceptowania, zrobienie Lukaku jednym z najlepiej zarabiających piłkarzy ligi też trochę przesadzone.
» 11 czerwca 2018, 18:28 #25
mateo444: dawid27154 nie wchodziłem w kwestie finansową ani tego jakie kluby chciały np. Lukaku.
Powiedziałem tylko suche fakty. Lukaku był najlepszy zawodnikiem Evertonu i tak samo Sanchez najlepszym zawodnikiem Arsenalu.
» 11 czerwca 2018, 18:36 #24
dawid27154: Masz rację takie są fakty chodzi mi poprostu o to że niekoniecznie ich transfery były spowodowane tym że za wszelką cenę chcieli dołączyć do United jako United. Raczej decydowały inne czynniki.
» 11 czerwca 2018, 19:04 #23
PauloKuhan: to reprezentant brazyli ale gra w lidze ukraińskiej z takich lig powinismy wyciagac grajkow za 20 mln, jest jeszcze 2 utalentowanych brazylijczykow marlos i taison ten drugi tez jest w składzie brazyli wczoraj wszedł z ławki w meczu z austria
» 11 czerwca 2018, 15:11 #22
JanuszWojcik: Taison ma 30 lat i przez 5 lat nie potrafił się wybić w lidze Ukraińskiej,gdzie zresztą zanotował słabe statystyki w tym sezonie.Już nawet o niego Bernard był lepszy
» 11 czerwca 2018, 15:17 #21
awe: masz racje 50 mln z ligi ukrainskie to jest ogrom, zreszta jak w newsie widac włodarze Shaktaru sa bardzo zadowloeni z sumki jaka do nich wpadła, sam bym sie cieszyl sprzedajac cos za wiecej niz jest to warte :)
janusz - za to Fred mial statystyki
ps. ciesze sie ze do nas dolaczyl, ale fakty sa faktami ;)
» 11 czerwca 2018, 19:50 #20
CeTe: Według mnie ta cena nie jest aż tak wysoka patrząc na realia dzisiejszego rynku i to że United ma największe przychody na świecie. Skauci go obserwowali I myślę że wiedzą o jakim profilu zawodnika ściągają I czy się nada. Wiem takie transfery niż np ściąganie gwiazd które nie chcą już być w danym klubie jak di maria. Sanchez mam nadzieję że od nowego sezonu zmieni moje zdanie
» 11 czerwca 2018, 14:28 #19
JanuszWojcik: Krótko mówiąc wydymali nas na kase.
» 11 czerwca 2018, 13:47 #18
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 14:11

Nikt nie był na tyle wielki frajerem,żeby zapłacić tyle ze przeciętnego gracza z śmiejsznej ligi Ukraińskiej.Nawet City wyśmiało taką sume i odeszło od stołu,a za pdobną sume być może kupią Jorginho.
» 11 czerwca 2018, 14:06 #17
AnotheReDevil7: Prowokację trollowanie
» 11 czerwca 2018, 14:13 #16
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 14:19

O widze że mamy donosiciela do administracji.Następnym razem nie pomyl ikonek.I naucz się odróżniać trollowanie od stwierdzenia niewygodnych faktów.
» 11 czerwca 2018, 14:15 #15
Kozanostra: dokładnie, pan Janusz Wójcik pisze bardzo mądrze i rzeczowo w odróżnieniu od zapatrzonych w Mourinio ultrasów. Dla was to prowokacje i trolowanie? To jak nazwiecie prace waszego guru Mou na Old Trafford? To jedna wielka prowokacja i troll
» 11 czerwca 2018, 14:34 #14
mateo444: JanuszWojcik a czy to twoje pieniądze, że tak o nie ból dupisz ? :D Kupiliśmy najdroższego zawodnika z ligi ukraińskiej który kosztuje 2 razy więcej na tranfermarkcie niż 2 zawodnik Szachtara.
Zawodnika który został powołany na mundial, a w reprezentacji Brazylii nie jest wcale tak łatwo o powołanie i kilku zawodników się o tym dobitnie przekonało ( czyt. Alex Sandro czy Fabinho)
47 milionów za takiego zawodnika wydaje się nie za dużo szczególnie, że za takiego Sergieja wołają sobie grubo ponad 100 milionów.
A odnośnie Freda to bardzo się cieszę, że przychodzi do nas do środka pola zawodnik szybki,dryblujący z dobrą techniką i mam nadzieję, że rozrusza to towarzystwo u nas bo póki co mamy w środku pola za mało mobilności ( Matić, Pogba, Fellaini)
» 11 czerwca 2018, 14:34 #13
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 15:07

Po pierwsz to Fred w Brazyli gra na jednej ze słabszych obsadzonych pozycji w przeciwieństwie do Sandro czy Fabinho.Po drugie powoływanie rezerwistów rządzy się swoimy prawami,a nie tym kto jest lepszy.Na mundial nie pojechał Martial,a pojechali gracze znacznie słabsi od niego.Fred to całkowity rezerwista i jak zagra parenaście minit na mundialu to będzie już sukces.Tite nawet więcej niż 15 minut nie daje mu zagrać nawet w meczu towarzyskim.
» 11 czerwca 2018, 15:05 #12
kckMU: "Po pierwsz to Fred w Brazyli gra na jednej ze słabszych obsadzonych pozycji w przeciwieństwie do Sandro czy Fabinho."

Gdzie ten Fabinho gra, że tak daleko pada od Freda?
» 11 czerwca 2018, 15:11 #11
JanuszWojcik: Gra na najmocniej obsadzonej pozycji w Brazyli,w przeciwieństwie do Freda,którego głownym rywalem jest były gracz ŁKS Łódz,który go zresztą posadził na ławie.
» 11 czerwca 2018, 15:20 #10
kckMU: No dobrze, czyli na jakiej?
» 11 czerwca 2018, 15:20 #9
JanuszWojcik: Na defensywnym pomocniku.
» 11 czerwca 2018, 15:21 #8
kckMU: Dzięki :)
» 11 czerwca 2018, 15:29 #7
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 15:31

Proszę
» 11 czerwca 2018, 15:30 #6
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:28

Fabinho też może grać na tej samej pozycji co Fred ale to Fred został powołany a nie Fabinho :D
» 11 czerwca 2018, 16:27 #5
tyber28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2018 16:36

A czy ten były gracz ŁKS Łódź nie gra obecnie w Barcelonie? W klubie w którym oprócz Realu,City i Bayernu grają sami topowi zawodnicy? Tak czytałem na tej stronie. Jeżeli tak to chyba nie jest wstyd przegrać rywalizację z topowym zawodnikiem z topowego klubu.
» 11 czerwca 2018, 16:35 #4
walentos: JanuszWojcik
Mów za siebie. Mnie tam nikt nie dyma za kasę ale zdaje sobie sprawę ze życie Ci się inaczej potoczyło i współczuje.
» 11 czerwca 2018, 17:48 #3
wojtinho: A Cristiano Ronaldo wysmiał nowa ofertę kontraktu od Realu. Z całym szacunkiem dla gościa bo piłkarzem jest genialnym ale ma 33 lata ważny dobry kontrakt a chce więcej.
» 11 czerwca 2018, 13:22 #2
Gallacher: Mają świetny skauting to wyszukiwania graczy i to trzeba im przyznać.
» 11 czerwca 2018, 13:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.