Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Znamy stanowisko Manchesteru United w sprawie Martiala

» 28 maja 2018, 15:13 - Autor: matheo - źródło: MEN
Przyszłość Anthony’ego Martiala w Manchesterze United jest szeroko komentowana na łamach angielskich mediów. Zdaniem Manchester Evening News stanowisko klubu z Old Trafford w sprawie Francuza jest jednoznaczne.
Znamy stanowisko Manchesteru United w sprawie Martiala
» Manchester United nie ma zamiaru sprzedawać Anthony'ego Martiala
Manchester United nie ma najmniejszego zamiaru pozbywać się Martiala, który w ostatnich tygodniach był łączony z transferem do Juventusu Turyn, Bayernu Monachium, Tottenhamu i Chelsea.

Według informacji MEN, Jose Mourinho wyraził zgodę na sprzedaż tylko tych zawodników, którzy będą chcieli opuścić Old Trafford.

Martial w drugiej części sezonu 2017/2018 nie grał regularnie w Manchesterze United, co kosztowało go miejsce w reprezentacji Francji na mistrzostwa świata w Rosji. Ma to być jeden z powodów, dla których 22-latek miałby opuścić Manchester.

Brak powołania na mundial ma też dla Martiala dobre strony. Jeśli zdecyduje się zostać w ekipie Czerwonych Diabłów, to będzie mógł przepracować cały okres przygotowawczy. Manchester United już 15 lipca wyleci do USA na zgrupowanie w trakcie którego rozegra pięć meczów kontrolnych.

W niedzielę dziennik The Sun poinformował, że Manchester United rozpoczął negocjacje z Martialem w sprawie nowego kontraktu.


TAGI


« Poprzedni news
Sponsorzy popierają transfer Pogby do Juventusu
Następny news »
McTominay: Ferguson polecił mi grę dla Szkocji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


Klimaa: Jedyne słuszne rozwiązanie. Oby został - czekamy na informację na temat nowej umowy.
» 30 maja 2018, 17:33 #95
primasort: Komentarz zdjęty...,dzięki walentos
» 30 maja 2018, 11:32 #94
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2018 11:37

Czemu dzięki Walentos? Przecież widziałeś że najwięcej bałaganu narobił pod nim Ciekawostka. Jego komentarze usunęli dziś już kilkanaście razy także nie dziw się żę tak to się skończyło. Ja się odcinam od dyskusji.
» 30 maja 2018, 11:35 #93
Hoodys: Ale co poniektórzy tutaj narzekają. Młody chłopak może wypalić i na pewno nie zagra 50 meczu od razu tylko zagra pewnie z 15 może 20 a Valencia będzie stałym PO. A Fosu może zostać ŚO albo mou przesunie go na defensywnego albo LO . Wszystko może zadziałać, ja wierzę w chłopaka
» 30 maja 2018, 11:29 #92
dlabigt23: Skoro ci co wiedza i widzieli tego chlopaka i chwala go pozytywnie to cos musi byc w nim :) PO mamy z glowy mysle . Do tego mamy jeszcze Valencie i Fosu ... Wlasnie co z Fosu? czyzby kolejne wypozyczenie ? ciekawy jestem . Chyba ze mlody przyjdzie na LO grywac wiecej ... Ogolnie rzecz biorac PO mamy z glowy na ta pozycjje juz nikogo nie kupimy ( Valencia , Diogo , Fosu , Lindelof od biedy ) . Zostalo nam LO ... i czy kogos sprowadzimy ? czy Mourinho da szanse Shawowi ? jakos watpie w to . Temat Sandro raczej przepadnie wiec zostanie Rose ? Gohulam ? niewiem nie mam pojecia i nie zdziwie sie jesli Moruinho znow kims zaskoczy chociazby z Ligii Hiszpanskiej . Jesli chodzi o ten transfer to jak pisalem niektorzy widzieli i maja prawo oceniac a ci ktorzy nieznaja tego goscia to najlepiej powiedziec ze to taki cieniak i nie nadaje sie tutaj :) czyli trandycyjnie . Ja wierze w tym co go ogladali i cos wiedza na jego temat . A nóż sie wbije odrazu do 1 skladu ? Przypominam ze w Liverpoolu tez maja Robertsona czy Arnolda z wczesniejszej perspektywy wygladalo to smiesznie ale z czasem widzimy jaki oni zrobili progres :) Wiec trzymam kciuki za ten transfer i miejmy nadzieje ze to bedzie strzał w 10tke !
» 30 maja 2018, 09:49 #91
OldFasion: Trzeba powiedzieć, że Liverpool potrafi konsumować sukces marketingowy wynikający z wyników w ostatnim sezonie. Klopp bierze najlepsze kąski na rynku transferowym. Fabinho załatwiony w ciszy, za dobre pieniądze. Fekir też już jedną nogą w Liverpoolu. Do tego zaklepany Keita. Jeśli uda się Kloppowi wyciągnąć Alissona, to Live będzie dużo, dużo silniejsze niż w tym sezonie.
» 30 maja 2018, 09:23 #90
karol100: Hahahaha. Liverpool to etatowi przegrancy. Gdybysmy tylko chcieli Fabinho to bylby u nas. Naszczescie mamy wyzsze cele.
» 30 maja 2018, 09:36 #89
Ciekawostka: Racja Live może ściągnąć i Messiego i Neymara z Ronaldo a i tak jak przyjdzie co do czego to w koncertowym stylu wszystko przegrają. Gen Steviego G., największej ofiary wśród legend ma się u nich dobrze i unosi się nad ich obskurnym stadionem.
» 30 maja 2018, 09:38 #88
ZielonySmok: Odważne słowa jak na kogoś kto ostatnie mistrzostwa Anglii zdobył 5 lat temu, a ligę mistrzów 10 :D Przy obecnej konkurencji i braku wpływów fergusona United może wyśrubować podobny rekord do Live czy Arsenalu w kontekście pierwszego z wymienionych pucharów, natomiast drugi jest dla nich kompletnie nieosiągalny :)
» 30 maja 2018, 10:23 #87
Sideswipe: a przypomnij mi zielony smok kiedy ostatnio liverpool wygrał ligę i LM? Odważne słowa biorąc pod uwagę że twój ukochany klub zdobywał te puchary jak pewnie cie na świecie jeszcze nie było.
» 30 maja 2018, 11:40 #86
Spadkobierca: To iście żenujące, że naszym jedynym pocieszeniem jest brak trofeów u The Reds. Nie powinniśmy raczej patrzeć na siebie i się wzmacniać?
» 31 maja 2018, 09:42 #85
Sideswipe: żenujące jest raczej wypominanie United brak trofeów będąc kibicem liverpoolu i to na tej stronie. Nigdy nie czuję się kimś lepszym od innych ale jak widzę takiego bęcwała jak zielonysmok... serio mój komentarz Cię tak żenuje ale nie jego? Pozdro.
» 31 maja 2018, 13:27 #84
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2018 06:45

Z tym mlodym po to nie przesadzajmy. Jak do nas dołączy to może akurat trafimy perełkę. Wiem że rezerwy porto ale chłopak dryblowac potrafi i w wieku 20 lat posyła 5 razy lepsze dośrodkowanie niż Valencia. Mamy też Young który może zagrać na prawej.

Dla mnie ważne żeby kupić lo do podstawy i nowego so do podstawy. Do tego musimy mieć więcej kreatywności i ruchliwosci w środku pola. No i wisienka na torcie byłby w końcu nominalny PP bo według mnie kolejny sezon z rotujacym tam mata i lingardem to byłby gwóźdź do trumny.

Jeśli chcemy powalczyć z Liverpoolem i City to lo so ps i PP choćby miało to kosztować 300 baniek. No i do transferów Jose musi dołożyć coś od siebie żeby gra była spojna i z pomysłem a nie jak przez te dwa lata. Bo umówmy się same transfery niewiele dadzą jesli nie będzie kolektywu i pomysłu na grę
» 30 maja 2018, 06:44 #83
tomekwietniu: Komentarz w punkt, oby więcej takich wypowiedzi :)
» 30 maja 2018, 09:25 #82
walentos: Ogólnie to ma to sens z jednym małym ale... póki co to Liverpool musi się wzmocnić żeby mieć do nas start. Pokazaliśmy to w dwumeczu z którego wyrwali nam zaledwie 1 punkt.

Co do City to jeśli dokupimy 2 obrońców 1 pomocnika i nominalne prawe skrzydło to nie powinniśmy mieć z nimi problemów. Nawet teraz mając braki w kadrze byliśmy jedyną ekipą która potrafiła ich ograć na Etihad.
» 30 maja 2018, 11:02 #81
raceman08: Co masz na myśli pisząc, że ten sezon był pełen farta w wykonaniu MU?
» 30 maja 2018, 11:36 #80
walentos: Nie oczekuj zbyt rozbudowanej odpowiedzi ( o ile można się w ogóle spodziewać odpowiedzi). Generalnie trudno jest w jakikolwiek sposób udowodnić że United miało w tym sezonie farta bo zwyczajnie go nie miało, a wręcz przeciwnie.
» 30 maja 2018, 11:46 #79
Spadkobierca: Liga portugalska, akademia Porto, tego samego Porto, które zostało zmiażdżone przez Liverpool w LM. Kapustka w Ekstraklapie też fajnie się zapowiadał, był naszą narodową perełką.
» 31 maja 2018, 09:40 #78
AnotheReDevil7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 21:45

Wayne Rooney blisko przenosin do amerykańskiego MLS. Anglik miałby zagrac dla DC.United . Zainteresowanie potwierdził Ben Olsen - trener zespołu DC.United .
Źródło: As
» 29 maja 2018, 21:44 #77
BartkoGGMU: Jeśli nie kupimy w tym okienku poważnego LO i ŚO, to przyszłego sezonu nawet nie oglądam. Nawet będę kibicował, byśmy skończyli poza Top 4, żeby wywalili Murarza i zaczeli robić poważne transfery.
» 29 maja 2018, 21:41 #76
kckMU: Ale mnie to bawi, bez kitu. Myślisz, że jak się zbuntujesz w komentarzach na DP to nagle polecą 2 grube oficjalki z gwiazdami? :D

No i klasyk - lepiej żebyśmy przepieprzyli wszystko, bo wtedy jest szansa na kolejne zmiany w klubie.

U nikogo nie wywołujesz nerwów czy poirytowania. Samo współczucie i politowanie dla Twojej osoby.
» 30 maja 2018, 09:28 #75
Ciekawostka: A ja i założe się że nei tylko ja w pełni rozumiem BartkoGGMU. Mam podobnie. Z tym że ja już teraz optuję za wywaleniem siwego.
» 30 maja 2018, 09:31 #74
Ciekawostka: Brawo moderacja, posty walentosa są konsekwentnie usuwane, jeszcze tylko ban dla niego i będize spokój.
» 30 maja 2018, 09:52 #73
kckMU: Standardowo wywnioskowałeś tylko tyle, że ktoś chce wywalenia Mou. Nie bądź nudny.

Sama cisza w transferach i nagle wypalenie z jakimś dzieciakiem z Porto nikogo nie uspokaja. Tym akurat zaczynają przejmować się wszyscy, bez względu na sympatię czy jej brak dla JM.
» 30 maja 2018, 09:54 #72
walentos: O widzę że pierwszy od kilkunastu miesięcy mój komentarz został usunięty. Ciekawe z jakiego powodu bo nie byłem ani nie miły ani wulgarny. Zwyczajnie skrytykowałem postawę kolegi który swoje oddanie klubowi uzależnia od transferów.

Co ciekawe "Ciekawostka" już koczuje od rana i podłapał że moj post został usunięty więc postanowił wbić szpile. Szkoda tylko że mi zdarzyło się to ostatnio kilka miesięcy temu a Twoje komentarze usuwane są kilka razy w tygodniu zaś konta raz na 2-3 miesiące.
» 30 maja 2018, 10:13 #71
Lokator23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2018 11:01

Wszyscy niby tacy dorosli a wypominaja sobie czyj komentarz byl czesciej usuwany :)
» 30 maja 2018, 11:00 #70
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2018 11:11

Masz rację, to śmieszne. Jednak problem będzie tu nadal dopóki tego typu hipokryci będą się na tym fanpage udzielać. Jak można napisać że "posty walentosa są konsekwentnie usuwane" po jednorazowym przypadku podczas gdy jego posty są usuwane kilka/kilkanaście razy tygodniowo.

Wiadomo przecież z kim mamy tu do czynienia i widać to w każdym komentarzu. Gość nie kryje się nawet z tym że jest to jego kolejne konto tutaj a jednak nadal musimy czekać aż tego typu prowokatorzy uzbierają 5 ostrzeżeń.
» 30 maja 2018, 11:10 #69
CantonaGola: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 21:12

Zapowiada siię najgorsze okienko transferwe od lat. Niech Ed odbierze kase Mourinho.Facet wciska tu swoich kolesi z portugali.Kto następny? Mario?
» 29 maja 2018, 21:10 #68
CantonaGola: Mamy TMF który za darmo który rozegrał kilkanaćsie spotkań w PL i grał dobrze,nawet miotał sane.Tymczasem kupujemy za 20mln gościa co rozegrał 7 spotkańw seniorach.
» 29 maja 2018, 21:06 #67
BartkoGGMU: Do cholery jasnej, mamy Valencie i Fosu, to na dodatek kupujemy frajera z rezerw Porto za 20 milionów. To jest jakiś żart?
» 29 maja 2018, 21:03 #66
RedRevolta: Odnośnie Diogo Dalota "Portugalii uważają, że to najlepszy prawy obronca U-21 na swiecie spoza Anglii*, jest bardzo ceniony i mówi się, że on i niejaki Xadas z Bragi to najjaśniejsze portugalskie talenty"
» 29 maja 2018, 20:47 #65
Blau: I? Czy gość, który zagrał 6 meczów w profesjonalnej piłce będzie w stanie zatrzymać Mane, Sane, Hazarda, a w LM Neymara, albo Ronaldo?
» 29 maja 2018, 21:06 #64
CantonaGola: A kogo obchdzi to jak gra w przedszkolu.Jeseśmy pważnym klubem czy akademią piłkarską?
» 29 maja 2018, 21:08 #63
ferdas: Szczerze powiedziawszy pierwsze słyszę o takim grajku jak Diego Dalota.
» 29 maja 2018, 21:09 #62
CantonaGola: Trudno słyszeć o grajku z akademi porto
» 29 maja 2018, 21:10 #61
RedRevolta: Ale co się czepiacie ja tylko info dałem żeby przybliżyć jego osobę i tyle xD
» 29 maja 2018, 21:41 #60
CantonaGola: United will announce Diogo Dalot in the next few days. #mufc [Telegraph]
» 29 maja 2018, 20:32 #59
CantonaGola: My faktycznie kupiliśmy tego Dalota za 20mln.
» 29 maja 2018, 19:53 #58
RememberMe: Bardzo dobry gość, statystyki ma lepsze od Maty, który gra w ataku. Fajnie, że ktoś taki bardzo młody do nas dołączy, bo ostatnio tego było mało.
» 29 maja 2018, 20:02 #57
CantonaGola: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 20:08

On te statystyki nabił w drużynie B,w młodzierzowej piłce.W seniorach rozegrał 6 spotkań.Kupiliśmy gości prosto a ich akademi zamiast druzyny.
» 29 maja 2018, 20:05 #56
Blau: RememberMe

Tak jak pisal CantonaGola - ten gość zagrał 6 meczów w seniorskiej drużynie i jeśli rzeczywiście go kupiliśmy ( a w to nie wierze i dalej uważam, że to tylko wymysły) to jesteśmy głupi i chyba nie zależy nam na powrocie na szczyt.
» 29 maja 2018, 20:11 #55
RememberMe: Całe DevilPage w pigułce.
Kupujemy doświadczonego piłkarza - źle, banda emerytów
Kupujemy młodego piłkarza z potencjałem - jak mamy wrócić na szczyt z tak niedoświadczonymi piłkarzami
» 29 maja 2018, 20:32 #54
CantonaGola: Człwowieku kupiemy piłkarza za 20mln który rozegrał 400min w seniorskiej pice. Jak będziemy kupować za 10mln gracza z trampkarzy też będziesz zadowolony?
» 29 maja 2018, 20:33 #53
Blau: Dokładnie, takich graczy trzeba zostawić klubom pokroju Borussii, Ajaxowi, albo Monaco - tam tacy zawodnicy dojrzeją i później pójdą dalej w świat. My nie mamy na to czasu, potrzebujemy zawodników, którzy już teraz będą dla nas wzmocnieniem.
» 29 maja 2018, 20:47 #52
RememberMe: skąd wiesz?
» 29 maja 2018, 19:53 #51
Romek1981: Co za człowiek...
» 29 maja 2018, 20:08 #50
DjTED: Jeśli to jest prawda, to trzeba miec ostro z głową by to polubic....
» 29 maja 2018, 20:38 #49
RememberMe: W takim razie wyrazy współczucia. Rozumiem co znaczy stracić osobę, z którą dzielisz swoje życie. Jasne, że łatwo Ci nie będzie, ale po prostu trzeba dalej robić wszystko by być szcześliwym, narazie pewnie będziesz o tym myślał bez przerwy, lecz z czasem bedzie coraz lepiej, za Tobą już najgorsze. O United zawsze i wszedzie możesz pisać i dyskutować tutaj, nie zostawimy Cię bez odpowiedzi. Trzymaj się!
» 29 maja 2018, 20:41 #48
Romek1981: Jestem prawie pewien, że gość leci w kulki. Nie żeby coś ale jak by mi ktoś bliski zmarl to nie siedział bym na devilpage i nie pisał O tym na stronie internetowej.
» 29 maja 2018, 20:54 #47
Cavron: Już widziałem sytuację gdy na pewnej stronie nowy użytkownik napisał o śmierci swojego przyjaciela (swoją drogą największego trolla), na stronie zamieszanie, a ten po 2 tygodniach cudem zmartwychwstał. Więc przykro mi, ale nie wierzę.
» 30 maja 2018, 07:39 #46
cieslak123: Trzeba szukac następców Younga i Fellainiego. To legendy, jedni z najepszych na świecie, ale chyba nie będziemy w stanie ich zatrzymać, jak dostana lepsza oferte, bo oni też chca wygrac LM....
» 29 maja 2018, 16:20 #45
CantonaGola: Co ty.Jose mówił,że chce żeby Young zagrał 50 meczów w tym sezonie.Ale jak przyjdzie oferta z Realu to może być cięzko go zatrzymać.Mam nadzieje,że chociaz odają Marcello za Ashleya
» 29 maja 2018, 16:23 #44
cieslak123: To legenda, wiec powinien miec miejsce w składzie przynajmniej jeszcze 4 lata, swietny lewy obronca. Silny fizycznie, z dobrym dośrodkowaniem, solidnie gra głowa i w dodatku jest jeszcze młody, jak samo nazwisko wskazuje. Ledwie 33 lata, a jak wszyscy wiemy, nasza kadra teraz będzie się bardziej opierać na zawodnikach doświadczonych, więc szczyli przed 30stka nie ma sensu brać.
» 29 maja 2018, 16:27 #43
CantonaGola: W dodatku świetny w defensywie w końcu zatrzymał samego króla z Egiptu.Z szacunku za jego zasługi powinniśmy go puścić do Realu.
» 29 maja 2018, 16:29 #42
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 18:09

Ronaldo- 33 lata
Benzema- 30
Modrić - 32
Ramos - 32
Marcelo - 30
Navas- 31
To prawda co mówicie panowie, Young świetnie wpisałby się w młodą i perspektywiczną drużynę z Madrytu :D
» 29 maja 2018, 18:08 #41
BrodaUTD: Panowie i Panie po co te sprzeczki, przecież to i tak niczego nie zmieni. Jedni są za Jose inni nie trzeba to uszanować i tyle, jeżeli masz inne zdanie nie czytaj komentarzy osoby która myśli co innego. I tak w tym wszystkim najważniejsze jest dobro drużyny bo liczy się kolektyw a nie jednostka. pozdrawiam.
» 29 maja 2018, 15:52 #40
Ciekawostka: Powiedz to walentosowi dla niego ktoś kto nie popiera Mou to od razu troll ( ͥ° ͜ʖ ͥ°)
» 29 maja 2018, 16:08 #39
BrodaUTD: Ciekawostka po prostu nie czytaj jego komentarzy jak Cię irytują, ranią nie wiem jak to nazwać żebyś źle mnie nie zrozumiał.
» 29 maja 2018, 16:12 #38
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 16:17

Nie popierać to jedno ale być trollem piszącym po kilkanaście razy dziennie te same teksty o dinozaurach murowaniu itp to drugie. Ja jestem osobą która nazywa rzeczy po imieniu więc nie powinieneś udawać głupka i się dziwić. Jesli masz jeszcze jakieś wątpliwości to zobacz sobie swoje ostatnie komentarze i zamilcz.
» 29 maja 2018, 16:16 #37
wedel242: walentos- ty piszesz po kilkanaście razy dziennie teksty broniące murarza, nie widzisz podobieństwa?
» 29 maja 2018, 17:03 #36
walentos: O czym Ty piszesz ? Dodaje kilka komentarzy dziennie i to na różne tematy. Wejdź i zobacz zamiast wymyślać. Żenada.
» 29 maja 2018, 19:09 #35
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 15:27

Fabinho w loserpoolu zaklepany....
A co do naszej druzyny mysle ze potzrba gosci ktorzy lubia duzo biegac a nie stac wiec powinni sluchac sie trenera a nie obrazac za to im placa tyle w temacie. A nasz trener zostanie rozliczony w 3 sezonie... Mocno 3mam kciuki za dobre transfery i mocne wejscie od poczatku sezonu. Naistrzostwach mapewno sie pokaza jakies nowe gwiazdy.
» 29 maja 2018, 15:24 #34
PVN5150: Jeżeli wszystkie transfery dobrze się ułożą, to w przyszłym sezonie będzie to wyglądało tak:

4-3-3
De Gea
Valencia-Jones-Bailly-Sandro
M.Savic-Matic-Pogba
Bale/Willian-Lukaku-Sanchez

ławka:
Nowy bramkarz( Romero odejdzie), Martial, Rashford, Herrera, Young, Lindelof, Lingard

Wg mnie dokupić jeszcze jednego dobrego śo i można walczyć o mistrza i LM.
» 29 maja 2018, 15:20 #33
dlabigt23: Prawda jest taka ze dobrze by bylo jakbyssmy kupili juz jakiegos LO , ŚO , i ŚP przynajmiej do Tournee bo to trzeba wszystko zgrac . Szykuja sie zmiany w defensywie i to duze bo potrzebny PO, LO , ŚO . Obrona musi sie zgrac wiec do Tournee musza byc jakies transfery i priorytet na teraz powinien byc LO , ŚO i ŚP na zaraz ...
» 29 maja 2018, 11:33 #32
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 10:53

Fabinho w Live,Jorginho w City,a u nas Fred,już samo imię nic dobrego nie wróży.
» 29 maja 2018, 10:53 #31
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 10:57

eee Freda to jeszcze nie ma . Jak bedzie to bedzie Git bo nie mam nic przeciwko temu transferowi . W sumie City tez go chcialo i chyba podoba mi sie ten zawodnik ...
» 29 maja 2018, 10:57 #30
CantonaGola: No tylko nawet City stwierdziło że nie jest on wart 50mln
» 29 maja 2018, 11:01 #29
Jasnowidz: Fabinho w lfc.
» 29 maja 2018, 10:38 #28
Ciekawostka: Coś czuje że to będzie niewypał
» 29 maja 2018, 10:40 #27
CantonaGola: Salah to też miał być niewypał
» 29 maja 2018, 10:42 #26
walentos: a Karius podobno złapał wiatr w żagle i jest w formie :)
» 29 maja 2018, 10:50 #25
Ciekawostka: 1 transfer na 10 lat im wyszedł a podniecasz się jak mokra nastolatka. Akurat do niedawna to loserpool słynął z najgorszych nietrafionych transferów i szybko tej łatki się nie pozbędą nawet jednym salahem, który miejmy nadzieję jak najpóźniej wróci do gry i miejmy nadizeję że już nie odzyska formy sprzed wejścia Ramosa (Ramos jeszcze raz brawo za to)
» 29 maja 2018, 10:51 #24
CantonaGola: W ostatnim czasie jaki transfer im nie wyszedł to bramkarze.W przeciwieństwie do nas bo w ostatnim czasie to my przeprowadzamy transfery niewypały
» 29 maja 2018, 10:56 #23
CantonaGola: No i tu muszę przyznać ci 100 procent racji.
» 29 maja 2018, 11:00 #22
walentos: Zapomniałeś się przelogować w tym pisaniu z sobą samym :)
» 29 maja 2018, 12:47 #21
Ciekawostka: walentos nie bądź taki chop do przodu bo CantonaGola odpowiedział na mój post który został usunięty z niewiadomych względów przez administracje. pisałem tam że nasze kiepskie transfery to zasługa słabiutkiego trenera którego mamy na ławce.
» 29 maja 2018, 12:48 #20
Batigol222: Ciekawostka

Fakt, Mane i Firmino to zupełne niewypały transferowe. Van Dijk też się na takowy zapowiada. Wcześniej podobne wtopy Liverpool zaliczył z Torresem, Suarezem czy Coutinho. No i jeszcze ten Salah, co się potyka o własne nogi i strzela raz na ruski rok...
» 29 maja 2018, 14:40 #19
Spadkobierca: To w istocie rzeczy jest zabawne. Jeszcze nie tak dawno większość z Was chciała tutaj Fabinho i pisała jaki to świetny piłkarz. Teraz, gdy już podpisał kontrakt z The Reds nagle jest słaby, beznadziejny i w ogóle bee.
» 29 maja 2018, 19:47 #18
ZielonySmok: Martial to świetny grajek który w każdym innym klubie zrobiłby karierę. Czuje, że w nadchodzącym sezonie United poważnie włączy się do gry o Ligę Europy. Co myślicie?
» 29 maja 2018, 10:23 #17
Ciekawostka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 10:26

loserpool nawet LE nie umiał wygrać HAHAHA. wieczne przegrywy :) piękne było jak salah schodził zapłakany i kontuzjowany :) Uściskał bym Ramosa za to :) Fajnie jak na mundial jeszcze nie pojedzie i ogólnie to chyba koneic kariery faraona :)
» 29 maja 2018, 10:26 #16
Blau: Live się ładnie zbroi: Fabinho, Keita i na horyzoncie Fekir. Z takim składem w końcu może wygrają jakiś pucharek. (najszybciej Kakao Cup) Co myślicie?
» 29 maja 2018, 10:43 #15
Batigol222: Blau

Póki co nie zgarnęli Champions Leauge przez dwa niewyobrażalne błędy bramkarza i kontuzję najlepszego piłkarza w 30 minucie spotkania. Przez pierwsze 20 minut finału Real miał problemy z tym, żeby w ogóle wyprowadzić piłkę ze swojej połowy. Potem nawet po zejściu Salaha mecz był bardzo wyrównany. Po pierwszej połowie Liverpool miał chyba dwa razy więcej strzałów, niż Real, jeśli dobrze pamiętam. W przekroju całego spotkania byli zespołem lepszym, tyle, że wszystko zaprzepaścił im bramkarz. Bawi mnie to naśmiewanie się z pechowo przegranego finału LM przez Liverpool, podczas gdy United w tym sezonie odpadło w 1/8 z drugorzędnym zespołem, który na dodatek w obu spotkaniach wyraźnie przewyższał zespół Mourinho pod względem kultury gry, a te dwie stracone bramki w całym dwumeczu to w ogromnej mierze zasługa De Gei, który w pierwszym meczu parę razy bronił takie rzeczy, których żaden inny bramkarz by nie wyciągnął.

#Loserpool
» 29 maja 2018, 14:46 #14
SixAxsis: Bardzo dobry ruch, zawodników z takim potencjałem nie wolno sprzedawać!
» 28 maja 2018, 17:41 #13
Kundziu: No i nie znamy stanowiska klubu jak autor artykułu błędnie nas informuje. Stanowisko klubu to nie stanowisko gazety. Dałbym minusa autorowi gdyby się dało.
» 28 maja 2018, 16:36 #12
mikon70: No i bardzo dobrze. Mam nadzieje ze w końcu zbierze się w sobie i będzie grać jak w sezonie 15/16
» 28 maja 2018, 15:16 #11
ro7: Najlepszy sezon? W tym sezonie gra najlepiej w swojej karierze, albo przynajmniej grał do czasu przyjścia Alexisa (czyli gdy w ogóle grał, a nie grał ogony).

[15/16] 3418 minut - 14 goli i 4 asysty = 18 pkt w 3448 minut
[TEN S] 1927 minut - 10 goli i 7 asyst = 17 pkt w 1927 minut
Projekcja na 3448 minut w tym sezonie: 30-31 pkt czyli coś ok. 20 goli i 10-11 asyst.

Ale Wam wszystkim Mou zrobił wodę z mózgu. Martial to nas czołowy zawodnik w tym sezonie. O dwie klasy lepszy od Alexisa. To jest jego najlepszy sezon MU, mimo iż grał tyle co kot napłakał.
» 28 maja 2018, 15:39 #10
dawid27154: Ro7
Masz dużo racji, Martial strzelał w tym sezonie w lidze częściej niż gwiazda Lukaku. Aż strach pomyśleć jakie liczby mógłby kręcić gdyby nie był publicznie krytykowany, sadzany na ławie i trybunach, a byłby ulubieńcem Mourinho i grał wszystko od deski do deski bez względu na to w jakiej słabej formie by nie był...
» 28 maja 2018, 15:49 #9
RuudVN: nie porównuj młokosa do zawodnika w sile wieku (19 vs 22lata)
De Bruyne i Salah jeszcze 3-4 lata temu byli ogórami a zrobili niesamowity postęp, Martial tkwi w marazmie podobnie jak Rashford, minęły 2-3 lata a oni grają identycznie jak wtedy
nie mówię, że grają jakoś tragicznie ale co oni na treningach robią?
Rooney i Cristiano co roku wchodzili na wyższy poziom, nowe sztuczki, lepsze wolne, zmiany pozycji
» 28 maja 2018, 15:52 #8
Kundziu: Nie płaczcie już, że Martial nie dostaje szans gry, że Mou zabija jego talent itd. To nie szkółka piłkarska. Jeśli zawodnik jest utalentowany, ale nie trzyma odpowiedniego poziomu to siada na ławce, aż dojrzeje. Martial musi sobie przede wszystkim głowę uporządkować, bo piłkarsko jest na tyle dobry, żeby grać - mentalnie dalej jest dzieciakiem.
» 28 maja 2018, 16:33 #7
mikon70: ro7
Co z tego ze ma lepsze statystki. A to statystyki grają? Przenieś się do sezonu 15/16 i przypomnij sobie jaki wpływ na grę miał Martial, a jaki ma teraz.
» 28 maja 2018, 16:49 #6
mikon70: A jeszcze jedno. Jak uważasz ze Alexis jest dwie klasy od niego gorszy, to tobie zrobili wodę z mózgu
» 28 maja 2018, 16:49 #5
Foster: @mikon70 Tylko zauważ podstawową kwestie jaki skład gra dziś, a jaki był wtedy. Martial błyszczał bo w około byli sami przeciętniacy:) Czy naprawdę tak ciężko dostrzec tak proste rzeczy?
» 28 maja 2018, 17:16 #4
mikon70: No dobra, ale to nie zmienia faktu, ze grał lepiej niż teraz.
» 28 maja 2018, 17:40 #3
dawid27154: Piszecie że Martial jest mentalnie dzieckiem i to jego wina że nie gra, a to nie przypadkiem trener odpowiada za nastawienie zawodników do treningów, za publiczne krytykowanie i wyciąganie brudow, za motywację czyli jej brak, za przemotywowanie czy niedostateczne zmotywowanie zawodników, za to by czuli się ważni, za to by czuli się potrzebni, za przedstawianie swojej osoby i klubu w mediach społecznościowych. Zrozumcie że trener ma wpływ na wszystkie aspekty psychiczne i psychologiczne danego zawodnika, no może poza rodzina i tym co robi w swoim prywatnym domu, ale nawet za zachowanie piłkarza na ulicy, ma wpływ trener. Ile przypadków świat futbolu znał, że pod jednym trenerem piłkarz grał świetnie a gdy przychodził drugi lądował w rezerwach. Trener decyduje o wszystkim nawet o tym z jaką prędkością piłkarz porusza się samochodem po drodze publicznej, przykład Fergusona. Mówienie o tym, że psychicznie jest dzieckiem wtedy tym większa rola do odegrania przez trenera. Polecam zobaczyć jak cieszyl się Martial z goli w pierwszym sezonie a jak teraz, to wszystko daje do myślenia.
» 28 maja 2018, 20:34 #2
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 11:32

Ciągle nie rozumiem dlaczego uważacie, że Martial grał kiedyś lepiej. NIC TEGO NIE POTWIERDZA oprócz jakieś subiektywnej opinii hatera młodych piłkarzy - Mourinho. Martial zrobił duży progres co pokazują te liczby. Jest DWA RAZY LEPSZY niż dwa lata temu. Co to znaczy statystyki nie grają? W tym sporcie chodzi o to by strzelać gole, asystować i nie tracić bramek. Martial ma bardzo dużo goli i asyst jak na czas gry jaki otrzymał. A w defensywie? Mamy drugą najlepszą defensywę po City (!) Także nie wiem o co chodzi, chyba, że tak jak Mourinho uważacie te wszystkie nasze 28 stracone bramki to wina Martiala... Co tam obrońcy, defensywni pomocnicy czy bramkarz... To Martial miał to wybijać z linii, po tym jak strzeli Hat Tricka grając te 15 minut na końcu z ławki.

W sezonie 15/16 Martial był naszym najlepszym strzelcem, bo nie mieliśmy innego napastnika w formie stąd WRAŻENIE jakby grał lepiej. Teraz Lukaku jest odpowiedzialny za strzelanie goli, wtedy za czasów LVG był to Martial i dlatego był najlepszym strzelcem. Co nie zmienia faktu, że wszystko wskazuje na, że gdyby grał tyle samo co wtedy to strzeliłby o 7-8 goli więcej niż w tamtym "najlepszym" sezonie i dorzuciłbym jeszcze parę asyst ekstra.

Sanchez jest w tym sezonie o wiele gorszym piłkarzem niż Martial. On ma tak słabe liczby, że się w to uwierzyć nie da. Jedynie liczby jakie wykręcał to bicie rekordów przegranych pojedynków jeden na jeden i strat piłki. Nigdy nie widziałem takiego regresu u piłkarza z jednego sezonu w następny jak u niego. Gdy go kupiliśmy liczyliśmy na to, że grał słabo w Arsenalu bo po prostu nie chciało mu się już tam grać. Niestety jak przyszedł do nas okazało się, że one po prostu lepiej grać już nie potrafi...

I zgadzam się z tym, że to Mourinho jest w dużej odpowiedzialny za pewność siebie piłkarzy. Nie można dobrych występów karać trybunami (to była typowa nagroda za dobrą grę dla Martiala w tym sezonie) i szczuć piłkarzy na konferencjach prasowych jak robi nasz wspaniały trener. To on jest naszym problemem. Myślicie, że dlaczego wyrzucono go z Realu i Chelsea? Sieje ferment w szatni i poniża piłkarzy... Długo tak nie można.
» 29 maja 2018, 11:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.