Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Puchar Anglii: Man Utd - Brighton 2:0. Lukaku i Matić dają Diabłom przepustki na Wembley!

» 17 marca 2018, 22:37 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Brighton & Hove Albion 2:0 (1:0) w ćwierćfinale Pucharu Anglii. Gra Czerwonych Diabłów była daleka od ideału, ale bramki Romelu Lukaku i Nemanji Maticia dały drużynie przepustki na Wembley. W półfinale United zmierzą się z Tottenhamem Hotspur.
Puchar Anglii: Man Utd - Brighton 2:0. Lukaku i Matić dają Diabłom przepustki na Wembley!
» Manchester United pokonał Brighton i awansował do półfinału Pucharu Anglii
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Antonio Valencia
Eric Bailly
Chris Smalling
Luke Shaw
Nemanja Matić
Scott McTominay
Juan Mata
Jesse Lingard
Anthony Martial
Romelu Lukaku
Ashley Young
Marcus Rashford
Marouane Fellaini

Oddano 53 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho lekko wstrząsnął wyjściową jedenastką w porównaniu do przegranego starcia z Sevillą w Lidze Mistrzów. W podstawowym składzie miejsce zachowało sześciu zawodników. Na ławce rezerwowych zasiadł m.in. Alexis Sanchez.

Manchester United meczu z Brighton nie zaczął od szaleńczych ataków, ale kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń. Zadania gospodarzom nie ułatwiał też intensywnie padający śnieg. Pierwsze próby piłkarzy Jose Mourinho to strzały z dystansu. Uderzenia Anthony’ego Martiala czy Jessego Lingarda nie zagroziły jednak bramce Tima Krula.

Pierwsza akcja, która naprawdę poderwała kibiców z krzesełek miała miejsce w 30. minucie. Juan Mata i Anthony Martial postanowili rozklepać defensywę Brighton grą na jeden kontakt. Wymienili pięć podań, Mata oddał strzał, lecz wywalczył tylko korner. Po chwili w słupek trafił Chris Smalling. Anglik oddał strzał z bliskiej odległości po dośrodkowaniu z rzutu rożnego.

W 32. minucie odgryzło się Brighton i w bramce nieźle musiał nagimnastykować się Sergio Romero. Mewy miały rzut rożny i wrzuciły piłkę w szesnastkę. Tam spod opieki Scotta McTominaya łatwo urwał się Lewis Dunk, oddał strzał głową, a kapitalną interwencją popisał się argentyński bramkarz United.

W 37. minucie Czerwone Diabły w końcu otworzyły wynik spotkania. Fantastyczną piłkę lewą nogą na dalszy słupek posłał Nemanja Matić, a z bliskiej odległości głową wpakował ją Romelu Lukaku. Po objęciu prowadzenia piłkarze Jose Mourinho zaczęli szukać bramki, która dobiłaby przyjezdnych. Do przerwy ta sztuka się im jednak nie udała.

Drugą połowę lepiej rozpoczęli piłkarze Brighton. Groźnie na bramkę Romero uderzał dwukrotnie Pascal Gross, ale był blokowany. Argentyńczyka w 57. minucie postraszył Jürgen Locadia. Holender kropnął ile miał tylko sił tuż zza pola karnego, a Romero popisał się fantastyczną interwencją.

Kolejne minuty w wykonaniu Manchesteru United to totalny brak inicjatywy i oddanie kontroli nad meczem Brighton. Piłkarze Jose Mourinho aż prosili się o bramkę i raz po raz dopuszczali do zagrożenia pod własnym polem karnym. Aktywni w drużynie Mew byli zwłaszcza Lecodia i rezerwowy Izquierdo.

Manchesterowi United gra w drugiej części wybitnie nie szła. W 84. minucie Czerwone Diabły postawiły jednak kropkę nad „i” po dobrym rozegraniu rzutu wolnego. Ze stałego fragmentu na dalszy słupek dośrodkował Young, na szóstym metrze dobrze znalazł się Nemanja Matić i kontrującym strzałem pokonał Krula.

Brighton w doliczonym czasie gry próbowało szarpać i szukało honorowego trafienia. Groźnie dwukrotnie uderzał Pascal Gross, ale Sergio Romero do samego końca zachował czyste konto. Argentyńczyk w obecnej edycji FA Cup nie wpuścił jeszcze bramki.

Manchester United – Brighton & Hove Albion 2:0 (1:0)
Bramki: Romelu Lukaku 37’, Nemanja Matić 84’

Manchester United: Romero – Valencia, Bailly, Smalling, Shaw (Young 46') – Matić, McTominay – Mata (Rashford 75'), Lingard (Fellaini 89'), Martial – Lukaku

Brighton & Hove Albion: Krul – Schelotto, Dunk, Duffy, Suttner – Kayal, Propper, Gorss, Locadia – Ulloa (Murray 76'), March (Izquierdo 68')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Brighton & Hove Albion
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Brighton & Hove Albion 2:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (368)


Alek70: Jeśli kupie bilety z 2 ręki na mecz Polska Nigeria, z danymi innej osoby,to jest możliwe że po sprawdzeniu dokumentów nie wpuszczą mnie?
» 20 marca 2018, 00:06 #278
mateo444: Raz tak miałem na meczu towarzyskim w Krakowie i nie sprawdzali dowodu ani nic i wszedłem bez żadnego problemu, także nie powinno być kłopotów
» 20 marca 2018, 00:21 #277
emotikeke: nie sprawdzaja
» 20 marca 2018, 10:07 #276
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 23:39

Wydaje mi się że zarówno w przypadku moyesa i lvg myśl o ich zwolnieniu i plotki pojawiały się w momencie gdy obaj zaczynali mieć bardzo zła prasę. Podobnie teraz dzieje się z siwym. Nie kojarzę żeby ktokolwiek przychylnie się o nim wypowiadal a wręcz przeciwnie. Każdy dziennikarz i każdy "ekspert" raczej to krytykuja , słusznie z resztą. Także kto wie co się latem wydarzy. Mou zenade prezentuje na boisku i taka sama w mediach. Nie da się tego nie zauważyć i zarząd również to widzi.

A hasło już tu przytaczane - mou wygrywa, przegrywa football i odwrotnie jest po prostu piękne :) już pomijam kwestie hejtu mou, ale bez kitu, tekst trafny i bardzo inteligentnie wymyślony
» 19 marca 2018, 23:35 #275
RedDevils4life: W końcu Twaro. ;)
» 20 marca 2018, 00:34 #274
mycka86: Moyes i LvG zostali zwolnieni gdy straciliśmy matematyczne szanse na TOP4, bo to były minimalne cele jakie przed nimi stawiano. Reszta (Artykuły prasowe, hejt użytkowników DP itp.) nie miała żadnego znaczenia.

MU, to obecnie coś na wzór dużej korporacji. Jej dyrektor generalny (Mourinho) przedstawia satysfakcjonujące dla zarządu wyniki, więc nikt nie będzie go zwalniał. I proponuje skończyć takie dywagacje, bo Mou zostaje na 101% na następny sezon. Nie mówię czy dobrze czy źle, po prostu zostanie.
» 20 marca 2018, 08:39 #273
Me89v2: Mycka86 - częściowo jak najbardziej się zgodzę. Ale United to też marka medialna i to olbrzymia. A zarząd nie pozwoli sobie na nieprzychylny PR. Zarząd bankowo chce poszerzać wpływy, zdobywać nowe rzesze kibiców etc. Bardzo brzydka gra United i co raz to więcej nieprzychylnych mediów względów Mou raczej nie idą w parze z ekspansją marketingową i medialną. Z resztą po to zatrudnili Mou - żeby na zatrudnienie Pepa odpowiedzieć głośnym nazwiskiem, a mamy skutek odwrotny.
» 20 marca 2018, 09:38 #272
SiYamabushi: NoGiveUpUnited IngoFisher typowe rurki z kremem hi a jeszcze widze nowego ptysia SiwaGlowa jak w cukierni.
» 19 marca 2018, 21:47 #271
RuudVN: dla mnie to kryptofani Guardioli, którzy kiedyś lubili United ale, że Pepa lubią bardziej a on trenuje City to powstał poważny error w ich głowach i widzimy wylew kloaczny w komentarzach od dobrych kilku tygodni

tak to bym określił
» 19 marca 2018, 21:55 #270
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 21:56

Bo mają inne zdanie?
Śmieszy mnie takie gadanie, że jak ktoś krytykuje Jose to od razu fan Guardioli... Ktoś nie cierpi realu to zaraz fan Barcelony... Ktoś nie lubi Ronaldo zaraz fan Messiego.... Ludzie obudźcie się.,tak nie ma.
» 19 marca 2018, 21:55 #269
RuudVN: moje zdanie a czy komuś się to podoba czy nie to mi dynda
» 19 marca 2018, 22:05 #268
ferdas: wszystko co ludzie mówią o Mou sprowadzasz do tego że ktoś niby woli Pepa a potem mówisz że ci to dynda... to już wyższy poziom abstrakcji. Musicie zaakceptować pewne fakty a dopiero potem próbować stawać na swoim, inaczej taka dyskusja nie ma sensu.
» 19 marca 2018, 22:14 #267
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 22:36

To niech te barany zaczna powaznie traktowac ten klub a nie sie dziwia ze sa tak postrzegani. Plujesz na moj klub nie bede sie biernie przygladal. Piszac klub mam na mysli wszystkich ktorzy go tworza i zdziwicie sie jest to rowniez menadzer (Mourinho)
» 19 marca 2018, 22:36 #266
ferdas: Sory Kalina ale niestety Mourinho opluł publicznie nasz klub w wypowiedzi po meczu z Sevillą, bo inaczej nie można tego nazwać. Nie popieram czegoś takiego, choć nie należy się tym samym dziwić że kibice robią to samo w stosunku do niego.
» 19 marca 2018, 22:42 #265
Kalina: Na prawde tak sadzisz? Oplul swoje stanowisko pracy? Byliscie zdenerwowani na zespol czy moze ta wypowiedz Mou ukierunkowala wasza zlosc wlasnie na niego?
» 19 marca 2018, 22:45 #264
ferdas: Mnie złość nakierował ten dwumecz z Sevillą, ten mecz był podsumowaniem i kwintesencją filozofii i taktyki Mourinho. A po fakcie wyglądało na to że on nie jest nawet wcale zdziwiony i sugeruje to w mediach, ale już mniejsza o tę wypowiedź. Moim zdaniem tak jak pisałem kiedyś Portugalczyk pokonał się własną bronią.
» 19 marca 2018, 22:51 #263
Kalina: No i ok szanuje twoje zdanie ale nie ogarniam jak mozna byc takim idiota jak wyzej wymienieni i pisac ciagle to samo tak jakby to mialo wplyw na cokolwiek
» 19 marca 2018, 23:01 #262
Wave: No tak bo 11 zawodnikow mialo malo do powiedzenia jesli chodzi o ten dwumecz, a moze wystarczyloby zeby Pogbus zapierniczal czesciej w obronie, zamiast do fryzjera, a Sanchez zaczal grac pod druzyne
» 19 marca 2018, 23:05 #261
ferdas: Za taktyke w pierwszym meczu oraz za feralne zestawienie składu w rewanżu odpowiadał Mourinho. A fatalna postawa zawodników to druga kwestia, a może wynikała ona właśnie z tego co wymieniłem wyżej?
» 19 marca 2018, 23:09 #260
vanantygaal: Wg mnie Mou opluł prosto w twarz każdego kibica MU taktyką jaką zaproponował na dwumecz z Sevilla. Miały to być mecze z w których pokażemy Europie, że wracamy do gry a tymczasem pokazaliśmy żenujący brak zaangażowania i brak jaj. Podobnie czułem się opluty pierwszy raz w meczu MC, gdzie na własnym stadionie wyszliśmy tylko po najmniejszy wymiar kary, nie próbowaliśmy nawet walczyć. Komentarzu po meczu z Sevilla ciężko nazwać opluciem bo to było coś gorszego. I to są rzeczy których mu wybaczyć nie można. Niemniej jednak za naszą obecną sytuację odpowiada przede wszystkim on ale też nasze gwiazdeczki, którym się kilka słów krytyki przyda
» 19 marca 2018, 23:12 #259
Brontozaur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 00:50

Ferdas, no wiesz co?? Z twojego komentarzu wynika, że stajesz w ich obronie, w moich oczach straciłeś wszelaki szacunek, odpowiada Ci to, jak te k....lapy od kibla szanują nasz klub, menadżera i tą stronę.. Dobranoc
» 20 marca 2018, 00:49 #258
kckMU: ferdas co jest z Tobą? Dlaczego popierasz takich ludzi? Serio myślisz, że ktokolwiek czepia się drugiego człowieka tylko dlatego bo ma inne zdanie? Nie zauważyłeś, że to zwykłe mendy które rujnują świat komentarzy?
» 20 marca 2018, 02:21 #257
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 09:42

Nie wiem czym tak zaleźli wam za skóre wyżej wymienieni to znaczy co do IngoFisher to się domyślam ale chyba każdy zdążył się już do tego kolegi przyzwaczić. Ostatnio nieśledzę dużo komentarzy, więc może coś mnie ominęło. Natomiast wiem że SiYamabushi zawsze broni Mourinho niezależnie od tego co się dzieje i nawiązałem do tego, podając później przykład, dlaczego ja już nie ufam w takim stopniu Mou i dlaczego również mam złość do jego osoby (dwumecz z Sevillą i wypowiedzi).
» 20 marca 2018, 09:42 #256
DjTED: Wygrali już ligę to mogą się bawić.
» 19 marca 2018, 20:47 #255
mikifiki: Widzę, że sezon na zachwycanie się City w wymiarze pozaboiskowym można uznać za oficjalnie rozpoczęty. Jutro przeczytamy, że Ederson uratował przywiązanego do drzewa małego pieska w lesie, a Aguero podwiózł niepełnosprawne dziecko do szkoły swoim Lamborghini. W tym czasie natomiast w United po staremu - Pogba zmienił kolor włosów, Lingard zatańczył w szatni po przegranym meczu, a De Gea wyniósł cichaczem kolejnego pączka z Tesco. Wstyd United, wstyd!
» 19 marca 2018, 21:28 #254
RedDevils4life: Ja doceniam to co zrobil Guardiola, bo wielu (w tym ja) liczylo na to, ze tutaj mu sie nie uda. Jeszcze powiedział, ze nie bedzie nikogo meczyl jak jego metody nie zadzialaja a tu pyk, mistrzostwo bez podjazdu reszty ligi. To pokazuje, ze jest po prostu wielkim trenerem. Jednak na okazaniu szacunku sie konczy.

Co z tego, ze Guardiola pojedzie na jakis turniej? Sprawi radosc dzieciakom, ale nikt mu za to pomnika przed Etihad nie postawi. Wyolbrzymianie takich rzeczy i stawianie tym bardziej Jose w zlym świetle przez jakies drobnostki? Bez przesady.
» 19 marca 2018, 22:22 #253
Brontozaur: Miki świetny komentarz hehe
» 20 marca 2018, 00:52 #252
DjTED: Nie pisałem nic po tym wtorkowym blamażu, ale naszła mnie taka refleksja.Widzicie, że Mou robi wszystko nie tak? Kupiliśmy Sancheza na 10 albo PP a on gra na LP kosztem Rasha i Martiala. Wprowadza McT do składu. Gra nim 4 mecze pod rząd, a później w najważniejszym meczu sezonu gra Felle po kontuzji i bez zgrania. W obronie stawia na najgorszego ŚO w zespole. Wykańcza psychicznie Shawa, Pogbe, Martiala, Rasha głupimi zagrywkami i komentarzami... To cholera jest większy destruktor niż Moyes. Czekam, aż drużyna zacznie grać na jego zwolnienie (tak jak smerfy grały)
» 19 marca 2018, 20:32 #251
DjTED: PS. Dlaczego wolne/ rożne bije Rash? On bije strasznie na pałę, nie pomyśli, nie spojrzy. Nr 1 w wszystkich stałych fragmentach to powinien być Mata. Dlaczego np nie bije wolnych Lingard? Przecież strzelił najwięcej bramek z dystansu dla nas w tym sezonie (a może potrafi z stojącej przylutować...) My jesteśmy kibicami. Stoimy z boku. Wszyscy widzimy to co się dzieje tylko cholera Mou nic nie widzi a jest najbliżej. Na przekór całemu światu. Po co grać prosto jak trzeba udziwniać i komplikować wszystko...
» 19 marca 2018, 20:53 #250
mycka86: Sanchez od 2 lat w Arsenalu gra jako LP lub ŚP i to są jego nominalne pozycje. Dodatkowo może grać na 10 lub PP.

McT to młody chłopak i może granie co 3 dni go przerosło psychicznie i fizycznie?

Gdyby wolne i rożne bił Mata, to pewnie byś pytał czemu nie bije ich Rashford. Wszyscy ćwiczą stałe fragmenty na treningach i serio myślisz, że gdyby ktoś bił je lepiej, to trenerzy by się upierali, że mimo wszystko ma bić je ktoś komu gorzej to wychodzi na treningach?
» 19 marca 2018, 22:39 #249
Wave: Cale szczescie ze Mou jest trenerem, a nie ludki z tej stronki
I tak odpowiem na te Wasze pseudomadrosci, ze po fakcie to kazdy glupi umie komentowac, trudniej jest odbudowac potege sportowa tego klubu, tym bardziej ze poziom druzyn z sezonu na sezon coraz bardziej wyrownany.

Wiecej jeszcze plujcie jadem
» 19 marca 2018, 22:51 #248
KnabrnyGad: Właśnie to jest problem Mou, który stosuje moyesowa filozofię gry pod przeciwnika. Tak samo jak nie podobało się to szatni za Moyesa, tak nie podoba się teraz. Poważne kluby grają swoją piłkę, a MU nawet nie ma stylu, bo tego stylem nie można nazwać.
» 19 marca 2018, 23:18 #247
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 00:24

"mycka86: Sanchez od 2 lat w Arsenalu gra jako LP lub ŚP i to są jego nominalne pozycje. Dodatkowo może grać na 10 lub PP. " masz rację. To po cholerę go kupowaliśmy skoro blokuje nam 2 największe talenty na lewej flance. Właśnie do tego dąże. Ustawianie go na LP jest całkowicie niezrozumiałe. Wszyscy myśleliśmy, że będzie grał na PP. Cholera tak grał w Barcelonie. Niedawno wklejałem statystykę skuteczności wolnych w Europie na przestrzeni paru lat i Mata był najlepszy w Europie!!. Jak do wolnego podchodzi Hiszpan to wiadomo, że "coś" może z tego być. Jak podchodzi Rash to wiadomo, że na pałę nad bramką (a rożne na pałę na krótki słupek, albo próba wkrętki)
tomek2010k odnośnie przykładu Aliego (kijowy przykład). Anglik ma mniej wymagającą pozycję. Nie rozumiem jak można pozwolić wyjsć w 1 składzie na Liverpool, Chelsea ,a później wpuścić kudłatego bez ogrania na najważniejszy mecz. (a no tak, przecież dla nas kibiców/klubu to nic nowego odpadać z LM)
» 20 marca 2018, 00:12 #246
mycka86: Ale McTominay dopiero od niedawna (2 msc) gra regularnie na takim poziomie. Wcześnie grał 1 na miesiąc w meczu pucharowym lub wchodził na końcówki. Nie wiemy jak jego organizm zareagował na taką intensywność. Zresztą szkoda czasu na rozmowę z trolami.
» 20 marca 2018, 08:31 #245
jamaj05: Ludzie, ale nie porównujcie McTominaya do Dele tylko ze względu na wiek... Alli przed transferem do Tottenhamu miał już rozegranych ze 100 meczów w profesjonalnym footballu, gdzie Scott gra dopiero w tym sezonie i jak najbardziej ma prawo na tym etapie sezonu być zmęczony. Po drugie przegrana to nie jest wina Fellainiego, wiec dlaczego sie czepiacie, ze zagrał? Głupie jest pisanie, ze Scott, to profesjonalny piłkarz i może grać co 2 dni. Skąd niby o tym wiecie?

Po drugie, kto wam powiedział, ze kupilismy Sancheza na PP? Bez przygotowania dają go na pozycję, na której czuje się najlepiej, czyli lewa strona. Po okresie przygotowawczym w nowym sezonie być może bedzie grał na PP/10

Wolne i rożne bije Rash, ponieważ podobno ma bardzo dobrze ułożoną nogę i to zaprocentuje w przyszłości. Sorry, ale rożne Maty zazwyczaj zatrzymują się na pierwszym obrońcy, Lingard ma dobry strzał z dystansu, więc czeka na wybijaną piłkę w okolicach pola karnego. Właśnie Mourinho widzi wszystko z boku na treningach, dlatego to on decyduje, kto ma wykonywać stałe fragmenty (Mata strzeliłby z wolnego taką bramkę jak Rashford z Benficą? naaapeewno)
» 20 marca 2018, 08:48 #244
jamaj05: A wracając do statystyk, gdzie Mata ma najlepszą skuteczność rzutów wolnych
Hmm, mając w składzie Matę, Neymara, Messiego i Pjanica i stały fragment na wysokści 5metrów od pola karnego...
czy DjTED, wyznaczyłbyś Matę do strzału? no właśnie...
nawet jeśli w tym sezonie Rashford nie spisuje się tak świetnie w stałych fragmentach, to jest bardzo duża szansa, że to zaowocuje w przyszłości, więc warto na to stawiać
nie wiem czego tu nie rozumieć
» 20 marca 2018, 08:58 #243
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 20:08

Alexis Sanchez w tym sezonie:

9 goli i 6 asyst.

Memphis Depay w tym sezonie:

12 goli i 10 asysty.

Fakt nie opinia.
» 19 marca 2018, 20:08 #242
Amilslin: Czyli według ciebie Premier League = Ligue 1? Rozumiem....
» 19 marca 2018, 20:12 #241
tom93: Hahaha rozwalają mnie takie statystyki Mattias. Ty tak serio?
» 19 marca 2018, 20:16 #240
jassaj: Carlitos Lopez
20 goli i 6 asyst (2,485 minut w PL)
Romelu Lukaku
14 goli 7 asyst (2,521 minut PL)
Wniosek: Carlitos jest lepszy od Lukaku a jak dobrze zbajerujesz skróty to nawet wiarygodnie wygląda :D
» 19 marca 2018, 20:17 #239
Kalina: Alez naiwne te odpowiedzi :) Kto nie przyjdzie przy jakimkolwiek potknieciu bedziesz tak samo ujadac. Dno
» 19 marca 2018, 19:29 #238
PanEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 20:14

Uroczyście informuję iż Jose po zakończeniu obecnego sezonu nigdzie się nie ruszy! Ufamy mu w 100% i mamy pewność że to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Sanchez, Pogba, Martial, Shaw powinni się nad swoją postawą zastanowić bowiem żaden piłkarz nie jest ważniejszy niż klub! Jesteśmy silną instytucją i nie pozwolimy sobą manipulować!
» 19 marca 2018, 20:13 #237
KnabrnyGad: Mou zostanie. Natomiast nowy trener nie powinien się bawić, tylko zrobić mocne czystki, wywalić tych, których nie widzi u siebie i postawić na młodych, utalentowanych zawodników. MU zdecydowanie za mało działa na rynku niemieckim, a to wręcz kopalnia talentów o charakterystyce, która sprawdziłaby się w MU. Wiadomo, że to się jednak nie stanie póki Woodward tutaj rządzi, bo liczy się tylko kasa i co roku trzeba sprowadzić jakiegoś nowego Pogbę, Sancheza itp.
» 19 marca 2018, 21:38 #236
Batigol222: Ciekawe, czy coś wyjdzie w tym sezonie chociaż z Pucharem Anglii. Moim zdaniem Tottenham to jednak mocniejszy zespół, niż Liverpool i na pewno o wiele trudniejszy do zneutralizowania. W Liverpoolu tak naprawdę wszystko zależy od trójki ofensywnych zawodników(a zwłaszcza od Salaha), pod tym względem trochę przypominają obecne PSG. Real w LM raczej z łatwością zablokował PSG, po prostu zagęszczając grę tam, gdzie operowało ofensywne trio PSG(było to widać zwłaszcza w pierwszym spotkaniu). W ostatnim meczu z Liverpoolem Mourinho w bardzo podobny sposób zgasił Liverpool. Z Tottenhamem to raczej nie przejdzie, bo tam są naprawdę dobrzy zawodnicy operujący w środku pola. Fakt, Juventus ich wypunktował, ale obawiam się, że z perspektywy obecnego MU to niewiele znaczy. To może być spotkanie podobne do meczów z Sevillą, tj. wyraźna dominacja rywala w środku pola, różnica w poziomie rozgrywania piłki, i tak dalej. Chyba, że Mourinho wymyśli coś ekstra specjalnie na to spotkanie.
» 19 marca 2018, 13:42 #235
RuudVN: Chelsea i Liverpool też nas miały zrobić, a my mieliśmy spokojnie przejść Sevillę, życie nie jest zero-jedynkowe
to będzie jeden mecz i podobnie jak Juve możemy w 2 minuty strzelić 2 gole i pozamiatane
» 19 marca 2018, 13:57 #234
Batigol222: RuudVN

Tylko, że Juve ma duet Higuain-Dybala. Poza tym to zespół z innej półki, niż United: niby mogą dawać się cisnąć przez większość meczu, ale w odpowiednim momencie do głosu dochodzi jakość ich ofensywnych zawodników.

SiwaGłowa

Sevilla to nie jest słaby zespół(nie mówię tego na usprawiedliwienie Mourinho). Faktycznie, w lidze grają tak sobie i często łapią jakieś zastoje, ale pod względem jakości piłkarskiej ta drużyna naprawdę ma kim straszyć, zwłaszcza jeśli chodzi o środek pola oraz trójkę ofensywnych pomocników. Bayern prawdopodobnie się po nich przejedzie, no ale to Bayern. Obecne United to zespół z tej półki, co Sevilla, Liverpool, Napoli, Roma itd. Pora się z tym pogodzić, zamiast pisać jakieś śmieszne komentarze w rodzaju "wracamy do europejskiego topu". Nie wracamy i dwumecz z Sevillą dobitnie to pokazał.
» 19 marca 2018, 14:14 #233
Batigol222: I kto pisał o tym spokojnym przejściu Sevilli? Już po pierwszym spotkaniu było jasne, że to nie jest słabszy zespół, niż MU. Ja się spodziewałem albo dogrywki albo wymęczonego 1:0 po dominacji Sevilii. W jakieś "pykniemy ich 2:0 do przerwy a potem będziemy spokojnie grać z kontry" to wierzyli chyba tylko eksperci z Devil Page.
» 19 marca 2018, 14:18 #232
RuudVN: teraz jak odpadliśmy z Sevillą to robicie z nich bogów piłki
oni za Montelli więcej meczy przegrali niż wygrali, nic nie usprawiedliwia naszej kupy
a my przez 2 lata przegrywaliśmy u siebie tylko z City to chyba nikt się nie spodziewał 1-2 z Sevillą, chyba że Janusze piłki
» 19 marca 2018, 14:44 #231
Batigol222: No to jestem do pewnego stopni "Januszem piłki", bo chociaż stawiałem raczej na awans po męczarniach, to scenariusza, w którym awansuje Sevilla też nie wykluczałem. Liga a Liga Mistrzów to trochę co innego: zespół może mieć jakościowych zawodników a jednocześnie prezentować bardzo nierówną formę. Potem przychodzi jakieś ważne spotkanie, np. właśnie w LM, i ta jakość składu daje o sobie znać. Przecież to nie był jakiś przypadkowy awans typu "sędzia nam nie uznał dwóch bramek, pięć razy strzeliliśmy w poprzeczkę i przegraliśmy po bramce strzelonej z 2 metrowego spalonego". Sevilla w obu spotkaniach była lepsza, przede wszystkim pod względem operowania piłką. A że nie robili takich błędów jak w wielu spotkaniach ligowych i ogólnie byli cały czas i skoncentrowani i dobrze zorganizowani? To jest właśnie specyfika LM.
» 19 marca 2018, 15:21 #230
Batigol222: Umiejętność wyprowadzania kontr w przypadku Juventusu to właśnie w dużej mierze efekt obecności duetu Higuain-Dybala. Higuain już w pierwszym spotkaniu z Tottenhamem grał bardzo dobrze: cofał się do pomocy, ładnie rozgrywał piłkę. W drugim spotkaniu strzelił bramkę i obsłużył Dybalę takim podaniem, że pozostało tylko strzelić. Juventus pomimo odejścia Bonucciego ma konkretną linię obrony. W pierwszym meczu to nie było tak widoczne, ale w drugim spotkaniu z Tottenhamem już jak najbardziej: mimo ciągłego naporu cały czas trzymali szyk(bramka padła po błędzie Buffona). Kane właściwie był wyłączony z gry przez Chelliniego. Zespół ze słabszą linię defensywną przy takiej dominacji Tottenhamu i praktycznie ciągłej obecności na połowie Juve dostałby tam ze 3 bramki, a Juve przetrwało i wyprowadziło dwa ciosy, gdy nadarzyła się okazja.
» 19 marca 2018, 15:27 #229
KnabrnyGad: Sevilla to dramat w tym sezonie, ale było jasne, że MU łatwo sobie z nimi nie poradzi, bo mimo wszystko grają w piłkę, natomiast Mou tego nie ogarnia i niewiele dał mu czas spędzony w Hiszpanii. Patrząc na jakość zespołów, piłkarzy itp. faworytem był MU, ale jeśli chodzi o styl gry, zaangażowanie i przygotowanie zespołu to Sevilla była faworytem i nie było wątpliwości. Wystarczy sobie przypomnieć dwumecz z Celtą, aby stwierdzić, że taka śmieszna gra jaką proponuje Murarz nie nadaje się na Ligę Mistrzów. Montella wiedział, że jedyne co MU ma do zaoferowania to długie lagi na Fellka i Lukaku, a po wymianie 3 podań MU gubi się w defensywie.
» 19 marca 2018, 16:22 #228
RuudVN: w tym sezonie jest naszym drugim pomocnikiem za Maticiem, także nie przesadzaj
» 19 marca 2018, 13:30 #227
jassaj: A ja nie widzę związku między zmianą fryzury a słabą grą. Pobyt w salonie fryzjerskim to już ze sporym przegięciem góra 2 godziny. Ma potem dosyć czasu żeby trenować, przecież nie olewa treningów żeby sobie loczki zrobić
Serio ludzie... Do wszystkiego można się dowalić ale czasem jest to wręcz komiczne jak według niektórych piłkarz powinien być zakonnikiem mieszkającym w 20 metrowej kawalerce najlepiej w Carrington tak, żeby wychodził tylko na trening i spać. Oczywiście bez prądu i tv bo to zbędny luksus. Po cichu i ciemku zawodnik będzie mógł lepiej przeanalizować swoją grę
Nie wiem czy to jest ból bo zawodnik faktycznie gra słabo czy już zawiść bo ma wszystko o czym my razem wzięci możemy tylko marzyć
Krytykować może każdy ale fajnie żeby robić to z sensem. Inaczej wychodzi się na klauna
» 19 marca 2018, 15:14 #226
mycka86: Zgadza się, ale można odnieść wrażenie, że jego aktywność na inst i promowanie siebie staje się dla niego ważniejsza niż obowiązki klubowe. Z pewnością jest to błędne wrażenie, ale mógłby się opanować i nie wrzucać tak jak np. po meczu z Sevillą filmików z tańcem.
» 19 marca 2018, 16:41 #225
jassaj: No tańce po porażce to rozumiem złość, to tak jakby śpiewać disco polo na pogrzebie i tu się zgadzam, ale jak widać sygnały nie są jednoznaczne a krytyka Pogby już dawno przestała dotyczyć jego fatalnej formy tylko opiera się (przynajmniej tutaj) na zrobieniu z niego złego murzyńskiego szamana który samym faktem że oddycha sprowadza na wszystkich dookoła nieszczęścia :o
» 19 marca 2018, 17:48 #224
PauloKuhan: nie jest najlepsza ale jest naciekawsze mój kolega kibic realu często oglada mecze z PL zawsze cos ciekawego lecia a co ma ogladac w la liga leganes vs eibar ? getafe vs alaves tylko czeka się na el clasico
» 19 marca 2018, 12:20 #223
DjTED: Real - cośtam znowu 9 bramek w meczu. Nie, nie jest to liga ogórków....
» 19 marca 2018, 06:30 #222
mycka86: Akurat Girona to bardzo ciekawy zespół i grają miłą dla oka ofensywną piłkę. Jako beniaminek, celują w europejskie puchary. W EPL spokojnie by sobie poradzili.
» 19 marca 2018, 07:57 #221
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 09:45

liverpool liczba zdobytych goli: 73
man city - 85

barcelona - 75
real madryt - 73

pytanie: gdzie graja wieksze ogorki ktore łatwo przyjmuja gole?

mało?
pierwsza 4 w UK: 85,58,73,59 - lacznie 275 goli
pierwsza 4 w ESP: 74,49,73,57 = lacznie 253 gole

oznacza to nie mniej ni wiecej ze czolowka z UK laduje wiecej goli ogorom niz ich odpowiedniki w ESP. a to moze oznaczac dokladnie to ze ogory w UK sa wiekszymi ogorami niz ci w ESP
» 19 marca 2018, 09:41 #220
EmilCioran: Niestety ale wielu już dożywotnio będzie uważało, że PL to najlepsza liga we wszechświecie i okolicach a w Hiszpanii są dwie mocne drużyny a reszta to ogóry. Sevilla jest na poziomie średniaka z Championship a WBA walczyłoby o mistrza w La Liga. Ja nie wiem skąd niektórzy mają takie zdanie. Chyba chodzi o gwiazdki w fifie.
» 19 marca 2018, 10:03 #219
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 11:06

EmilCioran: mnie sie wydaje ze powod jest taki: przecietny wacek naslucha sie powiedzmy Rudzkiego i mysli ze przykladowy Brytol John Adams musi byc lepszy niz Hiszpan Alejandro Rodriguez - dlatego ze John w Boltonie zarabia wiecej niz Alejandro w Granadzie. Tylko ze no wlasnie, w ogorach z Uk graja takie Johny ktore w ogromnej wiekszosci sa 2x slabsze od ich hiszpanskich odpowiednikow Alejandrow. Bo dlaczego ManUnited Liverpool czy inna chelsea latem nie patrzy w kierunku tych Johnow z wysp tylko wlasnie w kierunku ligi hiszpanskiej (francuskiej czy niemieckiej). Przeciez zgodnie z rozumowaniem ze w Anglii graja sami najlepsi to jakim cudem nawet tutaj wszyscy chca zakupow SPOZA UK?? umowmy sie, pilkarsko Przecietny Hiszpan jest prawie zawsze lepszy niz przecietny Anglik. A juz nie wspominajac o czolowce. To samo tyczy gdybysmy porownanli Brytyjsczykow do Brazylijczykow czy Francuzow. I wlasnie dlatego klub-ogor z ESP zawsze bedzie lepszy od klubu-ogora z UK.
» 19 marca 2018, 11:05 #218
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2018 11:37

DEPE
Każdy rozsądny kibic zgodzi się z tym, że zespoły pokroju Realu, Barcy są daleko przed Anglią.
Ale nie masz racji co do średniaków. Podałeś statystykę z tego sezon, zwróciłeś uwagę na poprzednie? Nie sądzę. Jeden sezon o niczym nie świadczy.
Ostatnie 5 lat(dalej nie chciało mi się sprawdzać) Barca i Real zawsze ponad 100 goli. W tym czasie i ile ekip z Anglii przekroczyło tę barierę 100? Całe dwie i to w jednym sezonie(13/14 City 102, Liverpool 101).
Statystka z 5 lat stwarza jakiś obraz, jeden sezon może co najwyżej mydlić oczy.
I nie muszę słuchać Rudzkiego, Nahornego, Twarowskiego, Kolińskiego czy Gutki żeby domyśleć się jak to wyglądało do tej pory.
Druga sprawa wystarczy spojrzeć na to jakich piłkarzy mają ekipy w Anglii, a jakie w Hiszpanii. W Anglii jest 19 drużyn których skład jest wart przynajmniej 100 mln euro i tu nie chodzi o przysłowiowego Johna Adamsa, tylko o cały skład. Natomiast w Hiszpanii jest takich drużyn całe 7(wedle tm). Biorąc pod uwagę, że to i tak może być małe zakłamanie to jednak różnica 19 do 7 jest zbyt duża.
Drużyny Hiszpańskie często wygrywają z racji tego, że technika, gra kombinacyjna zazwyczaj wygra z fizyczynością, siłą.
» 19 marca 2018, 11:36 #217
tomekwietniu: Nie wiem w ogóle czy Ty moją wypowiedź do końca zrozumiałeś...
A hiszpańskie ogórki grają z angielskimi ogórkami? Jak chcesz porównać drużyny które ze sobą nie grają? Możemy mówić tylko o jakości, którą się określa wartością. A wielu tych którzy się wypromują w Hiszpanii, Francji, Włoszech trafiają do do różnych średniaków w Anglii. A to jaką grają taktyką i jak grają w piłce to napisałem ogólnie, przede wszystkim o drużynach które grają w pucharach.
Co do ogórków.
Powiedzmy takie Stoke ma Shaqiriego, Newcastle ma Slimaniego, Swansea braci Ayewu, Watford Deulofeu, WBA ma Krychowiaka, a Crystal Palace choćby Benteke. Kogo ma Eibar, Espanyol, Alves, czy drugie Deportivo? Zawodników pokroju Munira czy Lucasa Pereza... jeden odbija się od klubów jak od ścian, a drugi nie wiem czy nawet na ławie siadał w Arsenalu.
» 19 marca 2018, 18:11 #216
romekk23: Slaby mecz united dla jose liczy sie tylko defensywa
» 18 marca 2018, 20:53 #215
Wave: Meczyk szykuje sie przedni, szanse wyrownane

Przy podsumowaniu sezonu bedzie mialo ogromne znaczenie czy sie uda zdobyc to trofeum, bedzie cholernie ciezko
» 18 marca 2018, 20:46 #214
Luke88: Jak to piszą na fb - No to jeszcze wpier*ol od Tottenhamu i wakacje xD
» 18 marca 2018, 20:38 #213
karol100: Fajnie ze tottenham. Bedzie dobry meczyk. Co jest z Kanem?
» 18 marca 2018, 20:12 #212
RedRevolta: Kontuzja kostki, ale możliwe, że na mecz z nami tj. koniec kwietnia, się wykuruje.
» 18 marca 2018, 20:20 #211
LearningtoFly: No to tottki, myślę, że damy radę, jakoś dziwnie jestem spokojny, że FA Cup jest w tym roku nasze.
» 18 marca 2018, 20:12 #210
RedDevils4life: Gdzie to losowanie niby na Eleven bylo? :D
» 18 marca 2018, 20:12 #209
creo21: Lipka troche, ze totenham... To sa 2 mecze czy 1?
» 18 marca 2018, 20:09 #208
creo21: dzieki za info. To jeszcze gorzej, bo beda grali u siebie...;/
» 18 marca 2018, 20:12 #207
PogromcaTroli: Najgorzej? Żeby wygrac puchar trzeba ich pokonać czy to w polfinale czy w finale.
» 18 marca 2018, 20:11 #206
PogromcaTroli: No ale to tylko marzenia twoje... Pólfinal z Świetymi a final z Chelsea...Nie jest powiedziane ze Chelsea by wygrala z Totkami w 1/2. Tak czy inaczej zeby wygrac puchar trzeba przejsc tych co wylosowalismy. Nawet Totki w 1/2 czy w finale ...
» 18 marca 2018, 20:31 #205
Fido: Kibice podpowiedzcie na którym elevenie i o której to losowanie?
» 18 marca 2018, 20:06 #204
rreddevilss: O której losowanie?
» 18 marca 2018, 20:01 #203
krzysiek1239: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 19:42

Schmeichel się popisał ;)
» 18 marca 2018, 19:41 #202
Luke88: Kolonia dominuje Bayern i po kuponie. Co tam się dzieje
» 18 marca 2018, 19:21 #201
BartkoGGMU: Jeśli obstawiałeś ten kupon i myślałeś, ze Bayern gra z Kolonia to się nie dziwie.
» 18 marca 2018, 19:25 #200
Luke88: Z Lipskiem znaczy się, walnąłem się. Kolonia mi weszła xD
» 18 marca 2018, 19:27 #199
primasort: The Times pisze,że Neymar zgodzi się dalej grać we Francji i odłoży plany transferowe do Realu jak dostanie 1,3 miliona na tydzień,niezłe jaja jeśli to prawda.
» 18 marca 2018, 19:20 #198
Luke88: Też czytałem, jeszcze płakusiał, że źli obrońcy faulują i zasługuje na specjalną ochronę xD
» 18 marca 2018, 19:25 #197
eMGieKa: Tych pilkarzy to już kontrakty nie obejmują? Skoro zgodzil się podpisac kontrakt na te 5 lat,to czemu nagle placze o podwyzke ? nie czaje tego xd
» 18 marca 2018, 19:30 #196
jassaj: Bo ich kluby rozpieściły. Ja tego nie czaje są takie mentalne bachory jak Dembele czy Coutinho. Podpisują kontrakt i klub oczywiście jest zobowiązany wypełnić go co do joty no bo "pacta sunt servanda", ale jak oni mają się dostosować to oczywiście zmieniamy zasady z pięknej rzymskiej paremii na patologiczną z afrykańskich stepów "Jak Kali ukraść komuś krowa to być dobrze, a jeśli Kalemu ktoś ukraść krowa to być źle"
Jakby chociaż 1 klub zrobił popisówe i posadził takiego geniusza na rok na trybunach to nawet tracąc kasę może nauczyłby czegoś takie osobniki. Bo piłkarz nagle stał się tak dominującą stroną, że wystarczy, że na konferencji w kąciku jego oczka pojawi się łezka i już mu trzeba nieba przychylić. Naymarka kopną w kostkę i chcę prywatną ochronę, najlepiej jakiś SWAT, Dembele przychodzi do Dortmundu i klub rzuca mu świat do kolan, mija sezon a on ich traktuje jak bezwartościowe śmieci bo troszkę szybciej zaczął biegać i zwinniej kopać piłkę. To samo Aubameyang i inni. Nie mają realnego przykładu, że "za szczekanie można trafić do klatki", może zdają sobie tylko sprawę, że istnieje hipotetyczne ryzyko ale co to za ryzyko jak zaś pójdą popłakać, że są niewolnikami i świat zacznie im współczuć a tym złym będzie klub
Swoją drogą ostatnim słowem: też chciałbym być niewolnikiem za taką kasę :/
» 18 marca 2018, 23:01 #195
SiYamabushi: Moderator się zdenerwował, wykasował nie przychylne komentarze na temat devilpage i trolii he kabaret, alternatywy 4 wymiekaja.
» 18 marca 2018, 19:07 #194
matheo: Jeśli ktoś nazywa kogoś "ścierwem" w komentarzu, to na pewno taki komentarz nie będzie tutaj tolerowany.
» 18 marca 2018, 19:13 #193
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 19:15

Taa też to zauważyłem, i gość który zaczął temat chyba dostał kolejne ostrzeżenie nawet xd to zapewne też zostanie usunięte i dostane jakiś prezent z tej okazjii ale może to i lepiej, za prawde tutaj się obrywa nawet porządnym użytkownikom, matheo ale mało tutaj jest takich typowych troli którzy też wyzwają w kom a do dzisiaj w archiwum ich komentarze widnieją?
» 18 marca 2018, 19:14 #192
matheo: Jest opcja zgłaszania komentarzy innych użytkowników, które naruszają regulamin. Można zgłaszać takie komentarze, wszystkie są uważnie przeglądane. Moderacja nie zawsze jest w stanie przeczytać 200-300 komentarzy po spotkaniu i wszystko wyłapać.
» 18 marca 2018, 19:19 #191
RedRevolta: Ja nie kwestionuje waszej pracy, po prostu jest coraz więcej troli i gości którzy nie mają nic wspólnego z Manchesterem United a "normalnym" użytkownikom puszczają nerwy jak widzą durne wpisy, nie wiem może warto wprowadzić coś nowego, typu, że osoby z nowym kontem przez pare dni mają blokade na dodawanie wpisów tutaj może im się odechce zakładania kilku kont i pisania głupot.
» 18 marca 2018, 19:27 #190
Brontozaur: Jakbym już miał się czepiać, to widzę jakieś newsy na innych stronach, a tutaj pojawiają się po kilku godzina dopiero, a tak poważnie, moderacja serio mogłaby zaostrzyc swoje przeczesywanie tej strony. Szanuję mimo pewnych niedogodności wasz wkład i starania w ulepszanie tej strony, Pozdrawiam
» 18 marca 2018, 20:05 #189
SiYamabushi: Vardy i 1:1 he
» 18 marca 2018, 19:03 #188
BartkoGGMU: Mam nadzieje, ze nie skończy się tak, ze Mourinho zostanie, a kilku kluczowych piłkarzy odejdzie (Martial, Pogba). Marzę o tym, ze wejdę tu kiedyś i zobaczę Thomas Tuchel zastąpi zwolnionego Mourinho to byłoby piękne.
» 18 marca 2018, 18:43 #187
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 19:06

Tuchel? Cudów w Borussii nie zdziałał
» 18 marca 2018, 19:06 #186
Saberem47: I tak byś go zwolnił po pierwszej przegranej
» 18 marca 2018, 19:06 #185
Romek1981: Ludzie co chcą jakiegoś trenera, będą pierwszymi, którzy będą pisać przykładowo TuchelOUT.
» 18 marca 2018, 19:10 #184
BartkoGGMU: Potrzeba nam młodego trenera z nowoczesnym spojrzeniem na futbol. Po latach murarki, vangaalizmu i 40 wrzutek na mecz czas na Nowoczesny futbol, opierający się na pressingu i dominacji. Gdy Tuchel dostanie taki materiał jaki jest w United, o wynik jestem spokojny.
» 18 marca 2018, 19:15 #183
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 19:57

Taa, dostał młodą Borussię, nakupował średnich graczy i zaczął dostawać bęcki z każdym. Taki to wielki wirtuoz z niego.
» 18 marca 2018, 19:56 #182
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 21:12

sisinho,

,,zaczął dostawać bęcki z każdym"

Chyba mylisz Tuchela z Boszem... Za Tuchela BVB bylo 2(78 pkt, czyli tylko 3 pkt mniej niz ich ostatni zdobyty mistrz za Kloppa) i 3 w lidze, z czego poprzedni sezon slabszy, bo sprzedali mu trzy filary: Mikiego, Hummelsa i Gundogana, a zamiast nich sciagajac mu wypalonych grajkow badz sredniakow i z tam tego zaciagu wypalil tylko Dembele. U nas nikt by mu nie sprzedal w jednym oknie DDG, Lukaku, Martiala...
» 18 marca 2018, 21:08 #181
mycka86: A w międzyczasie był tak konfliktowy, że zraził do siebie całe otoczenie klubu i bez wahania mu podziękowali.
» 18 marca 2018, 21:52 #180
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 22:28

mycka86,

Pytanie co bylo powodem konfliktu, bo jesli polityka transferowa, to trudno mu sie dziwic, ze mocno musial wyrazac swoje niezadowolenie. Patrzac z jego perspektywy, to zamiast wzmocnien skladu tracisz Gundogana, Hummelsa, Mikiego, trzy filary, a w ich miejsce zarzad sprowadza ci takie tuzy jak przecietniakow Bartra, Rode, czy wypalonych grajkow: Goetze, Schurrle, do tego potem dowiadujesz sie, ze po zaledwie 1 sezonie ma odejsc swietny Dembele. Kto by sie nie wkurzyl na jego miejscu? BVB to dla ambitnych trenerow, ktorzy chca cos osiagnac bardzo nieprzyjazne srodowisko pracy. Wystarczy, ze jakis pilkarz jakos bardziej sie wyrozni, to praktycznie od razu zostaje sprzedany, bez pytanie trenera o zdanie. Jedynie Reus tam sie ostal, jednak gdyby nie szklane cialo to pewnie juz dawno gralby w Barcelonie czy w Realu, bo umiejetnosci ma spokojnie na top 6 najlepszych skrzydlowych swiata.
» 18 marca 2018, 22:25 #179
Mattias: Jeżeli dojdzie do rewolucji to nie zdziwię się jeśli będzie za tym stał Pogba. Francuzi mają to we krwi.
» 18 marca 2018, 18:34 #178
Gallacher: Zależy jakich "Francuzów" masz na myśli.
» 18 marca 2018, 18:39 #177
Luke88: No Pogba to typowy Francuz przecież
» 18 marca 2018, 18:42 #176
sirtomas: Wystarczy sobie przypomnieć reprezentacje:)
» 18 marca 2018, 20:05 #175
mikifiki: Kaken,
akurat przykład Napoleona nie jest najlepszy, ponieważ Cesarz Francuzów urodził się na Korsyce, która pod względem mentalności przypominała bardziej włoskie republiki. Co więcej, jego macierzystym językiem był język włoski, a francuskiego zaczął się uczyć dopiero w wieku kilku lat. Śmiem twierdzić, że Pogba ma więcej z Francuza niż miał Napoleon.
» 19 marca 2018, 21:21 #174
sirtomas: Nogiveupunited-tu nie chodzi o to czy ma zostać czy odejść tylko o podejście niektórych piłkarzy
» 18 marca 2018, 18:07 #173
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 20:04

To nie dobrze jak się zniżają do czyjegoś poziomu w takim razie
» 18 marca 2018, 20:03 #172
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 17:54

Do Red devils4 Głośno myślimy bo tutaj wypisują coś o podziale szatni ,a to polega na celowo słabej grze bo czym innym jest podział?
» 18 marca 2018, 17:50 #171
RedDevils4life: No nawet jak cos jest na rzeczy to bez przesady zeby sobie wmawiac, ze dany pilkarz zaciagnie tego a tamten jeszcze innego. Bajkopisarze co niekotrzy. Za duzo gdybania w takich sprawach, o ktorych nigdy nawet zaden kibic nie mialby pojecia.
» 18 marca 2018, 17:57 #170
sirtomas: Obyś miał racje ,ale samemu to można zaobserwować jak gościu chodzi po boisku to ciężko powiedzie ,że idzie za trenerem w ogień. A te ploty to z prasy nie przez nas wymyslone
» 18 marca 2018, 18:02 #169
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 18:05

Jasne. Ja nie mówię, że sie nie można dopatrzeć grania przecieko trenerowi. Mimo wszystko chyba za szybko na takie wnioski.
» 18 marca 2018, 18:04 #168
sirtomas: No to się zrozumieliśmy :) No tak tylko mnie to zaniepokoiło to pociągnołem temat
» 18 marca 2018, 18:12 #167
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 17:23

Rozumiem ,że można nie lubić trenera, ale trzeba być profesjonalistą i inaczej rozwiązywać swoje problemy i bez szkody dla klubu nigdy nie będę cenił takiego piłkarza który gra na zwolnienie trenera nawet tego którego nie lubię bo piłkarz jest od grania jak D..od s...A zarząd decyduje kogo zwolnić a kogo nie
» 18 marca 2018, 17:22 #166
Brontozaur: Kogo masz na myśli?
» 18 marca 2018, 17:32 #165
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 17:39

Mówię bo ktoś napisał ,że w Chelsea piłkarze zwolnili trenera i tu też mogą, mam nadzieję że tak się u nas nie stanie ale podejrzewam ,że Pogbuś paru by przekonał do tego bo nie widzę aby 'gryzł trawę' jak gra
» 18 marca 2018, 17:37 #164
Brontozaur: Co wy palicie? Poważnie, dajcie mi na to jakieś namiary.
» 18 marca 2018, 17:42 #163
sirtomas: O Lukaku,Markusa i Lindgarda byłbym spokojny ale Martiala może urobic
» 18 marca 2018, 17:43 #162
sirtomas: Markus to rodowity diabeł wątpię by grał słabo celowo -lubie gościa ,Lukaku ora jak dzik dla niego a Lindgard błysnął dzięki Mourinho
» 18 marca 2018, 17:46 #161
RedDevils4life: Co wy za teorie snujecie?
» 18 marca 2018, 17:48 #160
sirtomas: Shaw nie wyjdzie na murawę już to nic nie grozi z jego strony heh
» 18 marca 2018, 17:48 #159
Luke88: Akurat Lukaku to super ziomek Pogby. Jakby Pogba miał kogoś urabiać to Martiala na pewno. Lingard niby też ziomal Pogby, ale wierzę, że klub ma w sercu i United w którym jest od zawsze przyćmi mu dabowanie. A Rashford to ogarnięty i chyba mądry na swój wiek chłopak, tu raczej nie ma problemów.

Pytanie, skąd w ogóle pisanie o takich rzeczach - Mou miał jednak 2 bunty w szatni. A i całkiem niedawno w United nie było za ciekawie. Van Gaal nie był tak beznadziejnym trenerem za jakiego go uważaliście, jak dla mnie ewidentnie kilka meczów to oni zagrali przeciw Louisowi. Pamiętam że nawet na devilpage to pisałem i parę osób się zgodziło.
» 18 marca 2018, 17:53 #158
sisinho: NoGiveUpUnited

Nie no lepiej zwolnić, dać jakiegoś Giggsa czy partacza typu Hodgson i niech kibice się cieszą z 7 miejsca.
» 18 marca 2018, 19:58 #157
sirtomas: Piłkarze którzy na złość trenerowi się obijają to najgorsze co może być bo działają nie na jego szkodę tylko klubu defakto kibiców czyli nas!Trenerowi nic nie będzie chętnych na jego zatrudnienie nigdy nie brakowało ...
» 18 marca 2018, 17:18 #156
RedDevils4life: Milan w lidze jest ogarniety jak United za Fergusona. Ewidentnie taki typ trenera im sprzyja. Wywalcza swoje mimo wszystko, bo ktos w szatni potrafi ich ustawic i przemowic do nich.
» 18 marca 2018, 16:56 #155
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 17:24

Ostatnio jest moda na zatrudnianie byłych piłkarzy jako trenerów. Zapoczątkował ją chyba Guardiola w Barcelonie a teraz kontynuuje Zidane w Realu. Projekt z Gattuso też może wypalić bo Milan ma teraz siano na transfery więc dostanie piłkarzy jakich będzie chciał. Na pewno piłkarze inaczej podchodzą do swoich obowiązków kiedy ich trenerem jest legenda klubu. My też moglibyśmy pójść tą drogą ale na razie nie widzę wśród byłych graczy odpowiedniego kandydata. Giggs raczej odpada bo brakuje mu charyzmy i splamił swój wizerunek tą słynna aferą.
» 18 marca 2018, 17:24 #154
RedDevils4life: Właśnie naszym Gattuso z charakteru byłby Keane. Tylko jemu kariera trenerska nie wyszła. Ogólnie cofnąłem się do artykułów o Giggsie jak był naszym tymczasowym menadżerem i jak Rooney mówił, że zainspirował ich wtedy do gry. A wiadomo w jakim okresie i sytuacji byliśmy. Myślę, że za jego ewentualnej kadencji gralibyśmy fajny football.
» 18 marca 2018, 17:33 #153
DevoMartinez: Ale czemu pilkarze miliby inaczej podchodzic do obowiazkow skoro trenerem jest legenda? Moze wychowankowie tego klubu tak ale ci po przyszli potem? Dla nich trener jak kazdy inny. Nie grali z nim, nie grali w tym klubie wiec nie maja jakiegos podejscia emocjonalnego.
» 18 marca 2018, 17:34 #152
RedDevils4life: Ogólnie to ja nawiązałem do Gattuso przez jego silny charakter. Jest wybuchowy, ostry i na pewno nie owija w bawełnę jak ma przemówić do piłkarzy. Akurat to, że jest legendą Milanu jest sprawą drugorzędną.

Czy piłkarze lepiej na kogoś takiego patrzą? Na pewno zyskuje w ich oczach wtedy, kiedy przychodząc chcesz grać dla tego klubu. Wiesz jakim był zawodnikiem, w jakim czasie i chcesz aspirować z nim do takich samych tytułów.
» 18 marca 2018, 17:40 #151
WloskiDynamit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 16:45

Z Manchesteru docierają do nas niepokojące sygnały. Ed Woodward stoi murem za Murinho. W styczniu Jose podpisał nowy kontrakt co pokazuje jak mocną ma pozycję w oczach zarządu. W szatni widoczne zaczynają być podziały. Duma Pogby została urażona po tym jak Alexis otrzymał najwyższą tygodniówkę w drużynie oraz status największej gwiazdy. Francuz i jego "klan" ponoć nie zaakceptowali obecności Chilijczyka w zespole. Sanchez nie znalazł w klubie przyjaciół i jest traktowany jak intruz. Niektórzy piłkarze mają już dość nierównego traktowania i faworyzowania ulubieńców przez Portugalczyka. Valencia, Matic, Alexis oraz Lukaku grają zawsze niezależnie od formy co niepodoba się reszcie która musi między sobą rywalizować o cenne minuty. Zawodnikom nie odpowiada także taktyka nakreślona przez "The Special One" przez co nie przykładają się do swoich boiskowych obowiązków. Często odpuszczają krycie oraz nie pokazują się do gry bo wiedzą że wina za porażkę i tak spadnie na trenera. Chodzą też na "skargę" do Prezesa i nie wykazują pełnego zaangażowania na treningach. Trzeci sezon Mourinho na Old Trafford zbliża się wielkimi krokami a Portugalski menedżer czuje się zdradzony przez swoich piłkarzy. Co się wydarzy za kilka miesięcy? Tego nie wie nikt. Historia pokazuje że jednak mamy powody do zmartwień.
» 18 marca 2018, 16:43 #150
RedsFan: Haha dobre wloch pisze bzdury a ten co sie nie poddaje lyka jak pelikan hahah
» 18 marca 2018, 16:56 #149
DevoMartinez: Coz, piłkarze zwolnili juz van Gaala, kolejny trener ktory m nie pasuje to i jego moga probowac zwolnic. Pytanie kto tu jest dla kogo. Pilkarze to pracownicy szeregowi, ich przelozony to trener. Jelsi im nie pasuje to niech zmienia firme a nie sabotuja gre. Mam nadzieje, ze zarzad i JM da jasny sygnal kto tu rzadzi. A jesli problemem Pogby jest faktycznie tygodniowka Sancheza to serio z nim cos jest nie tak. Rozumiem, zeby on nam wygrywal seryjnie mecz i trzymal forme drugi sezon ale gra chimerycznie, to ze jest produktem marketingowym nie znaczy, ze jest nr 1 w zespole. Przerosniete ego i dziecicinne zachowanie pokazuje, ze on liderem raczej nie bedzie.
» 18 marca 2018, 17:08 #148
Me89v2: Jak przełożony nie ogarnia podwładnych to leci proste. Tak jak w korpo tak w piłce wymienia się osoby zarządzające A nie całe zespoły. Więc te gadki nie mają sensu. Praxownikow akurat United ma dobrych tylko przełożony nieudolny.
» 18 marca 2018, 17:55 #147
DevoMartinez: No akurat najpierw to wywala sie tych pracownikow szeregowych ktorzy sobie nie radza w danej organizacji. I to dzieje sie non stop u nas. Masa nietrafionych transferow van Gaala, wiekszosci z nich juz tu nie ma.
» 18 marca 2018, 18:01 #146
Me89v2: Ci słabi jak darmian blind itp w ogole nie grają. Jose ma mocny skład tylko nie potrafi go wykorzystać. To nie są zawodnicy do kopaniny lagami i murowania ale Jose tylko to im wciska. Ja się nie dziwię że połowa piłkarzy jest zniechecona i notuje regres. Jakbym miał takiego szefa który mi wdraża w nowoczesnej firmie antyczne rozwiązania a inne firmy idą w ta nowoczesność to sam sobie odpowiedz jakie byś miał morale, motywacje i czy twoja praca jako jednostki nie cierpiała by na tym
» 18 marca 2018, 19:06 #145
DevoMartinez: Wszystko zalezy od tego czy metody sa skuteczne czy nie. To, ze teraz gramy lagami to czyja to wina? To Pogba odwala jak male dziecko fochy i nie mamy kreatywnych zawodnikow w srodku pola. Herrera kontuzjowany, zostal matic i mactomminay. Pozatym mowisz o archaicznych metodadach a tak naprawde masz an mysli zapewne malo widowiskowa gre. Trudno grac fajnie i widowiskowo kiedy my ktorys sezon z rzedu nie mamy jednego skrzydla. Dziwne, ze Valencia obnizyl loty w koncu jak on kolejny rok gra praktycznbie jak wahadlowy. Pozatym to niektorym zawodnikom sie nie chce grac wysokim presingiem. Na poczatku jak ladowalismy po 4 bramy co mecz jakos nikt nie narzekal na archaiczny styl. Do tego juz za JM gralismy wysokim presingiem, teraz tego nie ma. Przyjdzie kolejny trener i myslisz, ze ich zmusi do biegania? My mamy ostatnie miejsce w lidze w ilosci przebbiegnietych km tak btw.
» 18 marca 2018, 20:48 #144
RedDevils4life: Ciekawe czy jakby Chelsea odpadlo dzisiaj to koniec Conte czy dadzą mu jeszcze dograc sezon do konca.
» 18 marca 2018, 16:36 #143
dlabigt23: Lukaku , Matic , Bailly , Rojo , Lindelof , Lingard , Rashford , Sanchez , Valencia , Scott McTominay , Herrera , De Gea , Romero ci zawodnicy powinni zostac bo napewno zostawiaja serce i zaangazowanie na boisku
» 18 marca 2018, 15:23 #142
RedDevils4life: Martial? Nie uchodzi za zadnego obiboka i nie jest problematyczny. Do jego gry nie mozna miec zastrzezen chociaż moglby w koncu utrzymac forme i zostac na stale w podstawowej 11. Tylko, ze Mourinho czesto nim rotowal nawet przy dobrej formie a po przyjściu Sancheza to juz w ogole.
» 18 marca 2018, 15:31 #141
dlabigt23: Dla mnie martial to swietny zawodnik ale w obronie malo daje i malo co sie wraca po pilke jak ja straci i pressing słaby z jego strony
» 18 marca 2018, 15:45 #140
Mattias: Martial w grze defensywnej to jeden z największych obiboków tej ligi. Drugi Ozil.
» 18 marca 2018, 16:12 #139
RedsFan: Jak ktos spelnia w 100 % swoje zadania ofensywne to można przymknac oko na defensywne gorzej jak ktos ma problem tu i tu.
» 18 marca 2018, 17:05 #138
dlabigt23: NoGiveUpUnited a moze nie mam racji ? zobacz sobie na pilkarzy City jak cisna na rywala jak oni maja pilke . Tak przyciskaja ich zawodnicy z przodu ze oni musza zrobic wykop w aut albo gdzies do przodu bo nie maja czasu na jakies skladne podanie . Chodzi tutaj bardziej o pressing i reakcje po stracie pilki . Martial sobie stoi i to dlatego nie jest dla mnie walczakiem takim jak Lukaku czy Sannchez .
» 18 marca 2018, 17:13 #137
DevoMartinez: Messi to mial takie polecenia kiedys od trenera zeby oszczedzal sily i nie angazowal sie mocno w bronienie zeby mial swiezosc na to co robi najlepiej. Martial a Messi to jednak dwa swiaty poki co zeby go zwalniac z zadan defensywnych.
» 18 marca 2018, 17:13 #136
sisinho: Martial to może uczyć sie gry od Sane, Salaha, Sona czy innych skrzydłowych, który potrafią coś więcej niż dwa dryblingi i 10 strat na mecz.
» 18 marca 2018, 20:01 #135
RedRevolta: Czy ktoś się orientuje kiedy będą rozgrywane zaległe mecze ligowe z tego tygodnia? czyli w naszym wypadku mecz na wyjezdzie z West hamem... czy może nie została jeszcze określona data rozegrania zaległych kolejek?
» 18 marca 2018, 15:08 #134
RedDevils4life: Daty z Bournemouth i West Hamem jeszcze nie ma, ale jezeli dojdziemy do finalu F.A. to moga byc w maju.
» 18 marca 2018, 15:21 #133
dzilu96: Jedynym wyjściem z naszej nieciekawej sytuacji jest że tak powiem wypie****enie na zbity ryj gwiazdeczek typu Pogba i tych którym brakuje chęci oraz tych, których poziom jest za niski. Wprowadzać TMF, Pereirę, próbować Chonga i Gomesa, sprowadzać zawodników niekoniecznie topowych, ale walczących, oferować pensję 60% + 40% w bonusach. I przede wszystkim - jakiś plastuś nie daje z siebie 100% - ląduje w rezerwach ew. na ławie. Menadżer nie może się pie**lić z piłkarzykami, niech ta żenada się w końcu zakończy
» 18 marca 2018, 15:04 #132
CoachMark: Doceniam trzeźwy pogląd
» 19 marca 2018, 00:50 #131
cinek26: Nie oszukujmy się ale Matic nie jest kreatorem gry, gdy Pogba miał formę gra zespolu wyglądała lepiej.
» 18 marca 2018, 15:01 #130
braku: Kiedy losowanie FA
» 18 marca 2018, 14:43 #129
SiYamabushi: Leganes wygrał także z Realem Madryt, więc mecz meczowi nie równy, przestań bić nadal konika pod Seville, naczelny hejterze od 20 dni robisz marną karierę swoimi ponad 350 wpisami.
» 18 marca 2018, 15:13 #128
RedDevils4life: Niby miała być transmisja Wigan Southamptom na Eleven 4, ale leci cos innego. Wiadomo co z tym meczem?
» 18 marca 2018, 14:38 #127
LearningtoFly: No styl był żenujący, ale udało się awansować. Widze, że wielu z was psioczy na to trofeum, a jednak jak wygramy ewentualny finał to będzie tu euforia jak po LM. Wczoraj wygrana była najwazniejsza i tak sie stało, więc nie trzeba rozdmuchiwać tego. Widac okiem, że potrzebujemy jeszcze wzmocnień na 5-6 pozycjach aby wrócić do gry o trofea. Na początek wypadałoby kupić bocznych obrońców i partnera dla Erica oraz kogoś kto z Maticiem stworzy żelazny duet w środku. Skrzydłowi też mile widziani. Liczę bardzo na te transfery bo bez nich Mou odnotowując podobny sezon wyleci. Ja mu daje jeszcze przyszły sezon potem, wyciągne wnioski. Tak naprawde za nami 1.5 roku przebudowy więc dajmy trenerowi chwilę czasu na ułożenie tego bajzlu. Licze ze w koncu sciagnie prawdziwych fajterow a nie gwiazdki w stylu Pogby czy Alexisa.
Swoją drogą czy też ktoś z was uważa, że Martial po za tym, że robi szum na skrzydle jest nieefektywny?, taki irytujacy jezdziec bez głowy, z jeo strat często rodzą się groźne kontry
» 18 marca 2018, 14:35 #126
CoachMark: Bronią go tylko i wyłącznie liczby. Dla przykładu Zaha jest poziom wyżej i jest bez dwóch zdań najlepszym skrzydłem ligi w tym sezonie, zaraz za Salahem.
» 19 marca 2018, 00:48 #125
Gallacher: Media trąbią że Mou nie był zadowolony z gry swoich piłkarzy,z wyniku owszem.
» 18 marca 2018, 14:27 #124
Brontozaur: Jest news na głównej jak mówi o tym, o czym napisałeś :p też bym nie był zadowolony z takiej gry
» 18 marca 2018, 14:30 #123
Brontozaur: Ciekawe jak będzie wyglądała klasyfikacja złotej piłki, jeżeli Salah utrzyma formę, dla mnie oczywiste miejsce dla niego to top 3 przed Ronaldo, ale wiadomo jak to będzie wyglądać :) pewnie benzyna też go wyprzedzi hehe
» 18 marca 2018, 14:16 #122
BartkoGGMU: To pewnie zależy od tak jak daleko Liverpool zajdzie w LM
» 18 marca 2018, 14:52 #121
EmilCioran: Serio, was interesuję to kto wygra ZP? Dla mnie może i Kamil Stoch. Mnie to interesuję tak samo jak to kto wygra taniec z gwiazdami. Ale co kto lubi.
» 18 marca 2018, 15:36 #120
Brontozaur: Popek wygra taniec xD
» 18 marca 2018, 18:27 #119
Romek1981: A miałem się zapytać, widzieliście wczoraj? U nas na prawej stronie nie ma nikogo prócz Antka. Patrzę na lewo a tam Mata, Martial, Shaw, Matic i do tego Lingard a cała prawa strona była pusta. Trochę mnie to dziwi i smieszy :) a później jeszcze teksty typu "Antek słabo w ataku". A co on ma zrobić sam. Co ma zrobić w sytuacji jak stracił by piłkę, a przeciwnik by atakował? Lipa z tą prawą stroną straszna. Trzeba kogoś tam kupić albo zmienić ustawienie. Nawet na 4-4-2
Bramkarz: DDG(Romero)
Obrona:TFM(Antek)-Bailly-Phil(Lindelof,Rojo, Smoła bądź ktoś nowy) Shaw(ktoś nowy)
Pomoc: Martial(Rash), Matić, Pogba, Mata(plus do tej dwójki ktoś nowy i Ci co będą dostępni) prawa ktoś nowy( plus Lingard jako zmiennik, chyba, że Andreas wróci z Hiszpanii to może on tam?)
Napad: Sanchez, Lukaku (Martial, Rash)
» 18 marca 2018, 14:06 #118
Saberem47: Man nadzieję, że Mourinho zostanie jak najdłużej, a kiedyś po nim przyjdzie Joachim Loew .
» 18 marca 2018, 13:54 #117
Brontozaur: 'Po pierwsze 2 czy 4 zespół z miejsca mają awans do LM' A czy aby 4 miejsce nie daje upoważnienia do startu w 4 rundzie eliminacji do LM? Popraw mnie, jeżeli to się zmieniło.
» 18 marca 2018, 14:51 #116
Brontozaur: O proszę, nie wiedziałem nawet, dzięki wielkie za info.
» 18 marca 2018, 15:05 #115
AnotheReDevil7: Sirtomas
To znaczy ilu ?
» 18 marca 2018, 13:41 #114
Luke88: Sevilla do przerwy przegrywa z Leganes, które było na 15 miejscu xD W sumie mecz się jeszcze nie skończył ale mimo wszystko.
» 18 marca 2018, 12:47 #113
RedDevils4life: Gdyby pokonala nas Sevilla Sampaoliego z poprzedniego sezonu to byłoby to jeszcze jakies wytlumaczenie. Ale nasza postawa przeciwko tak nierownej ekipie z tego sezonu byla porazka.
» 18 marca 2018, 12:51 #112
Luke88: Byłby wstyd tak czy siak
» 18 marca 2018, 12:58 #111
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 13:08

Tak, ale tamta ekipa potrafila ograc Real w gazie i przerwac bardzo długa passe bez porażki. A ta traci bramki na poziomie spadkowicza.
» 18 marca 2018, 13:06 #110
BajtiMU: Nie porównujcie La Liga to Ligi Mistrzów.W LM występuje zupełnie inna mentalność,której Nam niestety zabrakło.Real po wynikach w lidze wg wiekoszosc osób miał byc zjedzony przez PSG co nie zmienia faktu,ze daliśmy ciała na maksa.Wystarczyło zrobic niewiele na taką seville a My żeśmy nawet tego nie zrobili.
» 18 marca 2018, 13:29 #109
BartkoGGMU: Tuchel to marzenie.
» 18 marca 2018, 12:41 #108
Brontozaur: A co takiego ten Tuchel zrobił w piłce że stawiacie go tak wysoko,??
» 18 marca 2018, 12:45 #107
RedDevils4life: Sam nie wiem, ale wydaje mi sie, ze Tuchel to zapewnienie gry do przodu i to wielu ludziom odpowiada. Sam bylbym sklonny do takiej opcji, ale poki co Mourinho jest naszym menadzerem i nie mamy zbytnio o czym dyskutować.
» 18 marca 2018, 12:49 #106
dlabigt23: Piszecie tak jakby Mourinho zostal juz wyrzucony . Pogódźcie sie z tym ze on zostanie jeszcze na przyszly sezon.
» 18 marca 2018, 13:08 #105
mycka86: Dokładnie, nie wiem po co wam takie rozważania, skoro Mou zostaje na 110% na następny sezon.
» 18 marca 2018, 13:25 #104
TuhajBej: Żadne Giggsy i Tuchele. Giggs niech nabierze trochę doświadczenia, bo póki co nic jeszcze nie pokazał. Gdyby się sprawdził z Walią to można gdybać ale póki co to prędzej już można sprowadzić Moyesa i różnicy by nie było. Tuchel prezentuje fajną piłkę ale jest konfliktowym człowiekiem, w BVB pokłócił się chyba ze wszystkimi więc jak ma robić dymy w szatni to ja dziękuję za takiego trenera. Z obecnych trenerów to moim zdaniem Pochettino, potem długo nic i potem Jardim, Enrique i Sari, dokładnie w takiej kolejności.
» 18 marca 2018, 13:37 #103
xxwv: Zobaczycie, że Mourinho w przyszłym sezonie zdobędzie z nami PL albo LM. To świetny taktyk, mimo tego, że gra naszej drużyny często jest dramatyczna. Po wystraszonym Moyesie i buraku van Gaalu, Mourinho już poprawił nasze wyniki, a w przyszłym sezonie będzie lepiej. Gdyby nie ten mecz z Sevillą, wszyscy inaczej by oceniali jego pracę.
» 18 marca 2018, 13:39 #102
Brontozaur: Więc nie masz zielonego pojęcia czy Tuchel da radę w PL i czy wgl sprosta naszym oczekiwaniom, ale byś zaryzykowal? Już wolę naszego Mou kolego a twoja agresja działa na mnie jak poranny papieros, którego nie pale :D
» 18 marca 2018, 14:14 #101
Batigol222: Moim zdaniem przydałby się temu zespołowi taki pomocnik, jak Banega. Zawsze ceniłem tego piłkarza za umiejętności, tyle że zawsze miał też problemas con su cabeza. To jednak nie zmienia faktu, że pod względem samych umiejętności gość jest kapitalny: w obu spotkaniach z MU całkowicie rządził w środku pola, rozgrywał piłkę dokładnie tak, jak było trzeba, albo przyspieszając tempo gry, albo rozciągając grę do boku. Do tego świetna technika i umiejętność wychodzenia spod pressingu. Pierwsza bramka dla Sevilli na OT to właśnie kapitalne prostopadłe podanie Banegii do Sarabii, potem Sarabia do Ben Yeddera(czy jak mu tam), potem Ben Yedder jednym zwodem nawija Bailego i jest gol. Srsly, Banega to mógłby być ten brakujący element układanki w zespole Mourinho: cofnięty rozgrywający z umiejętnością nie tylko prowadzenia gry, ale też kreowania sytuacji podbramkowych. Do tego jakiś porządny LO, najlepiej z dryblingiem i dośrodkowaniem(mój typ to Gaya z Valencii, chociaż on ostatnio trochę słabuje) i można by uznać, że MU ma w miarę kompletny skład.
» 18 marca 2018, 12:29 #100
DiMaryja: Zdecydowanie, środkowy pomocnik, który potrafi rozgrywać piłkę. Banega to taki typ zawodnika właśnie.
» 18 marca 2018, 12:35 #99
DiMaryja: Według mnie potrzebujemy minimum 6 transferów żeby liczyć się w walce o trofea.
1) Środkowy obrońca do pary z Bailly'm.
2) Prawy obrońca (Antek niestety gaśnie w oczach)
3) Lewy obrońca (Young wiecznie grać nie będzie, co prezentuje Shaw każdy wczoraj widział)
4) Środkowy pomocnik (za Carricka)
5) Środkowy pomocnik (jeśli odejdzie Fella)
6) Prawoskrzydłowy (nadal brak nam takiego w drużynie)

Wątpię żeby te gangrenę dało się uleczyć w jedno okienko transferowe. Kilka transferów będzie trafionych ale pewnie będą i nietrafione. Myślę, że potrzebujemy Mourinho i kolejnych 2 okienek. Niestety ale trzeba powiedzieć, że póki co wiele transferów Mou to flopy - Pogba, Miki, Lindelof, Sanchez - nie grali/ grają na poziomie gwarantującym sukcesy. Mimo wszystko, United na dobre i na złę. GGMU!
» 18 marca 2018, 12:00 #98
Batigol222: Skoro przewidujesz jeden trafiony transfer Mourinho na dwa nieudane, to podejrzewam, że nawet 3 sezony to będzie za mało, żeby liczyć się w walce o trofea, lol. Wbrew pozorom, Mourinho wcale nie miał jakiegoś noża na gardle. Że chciało mu się sprowadzać Sancheza mając już dwóch zawodników, którzy mogą grać na lewym skrzydle, wydawać hajs na tego Lindeloffa, i generalnie wzmacniać nie te pozycje, co trzeba? Klopp nie jęczy, że ma braki w obronie, na bramce, w środku pomocy a na dodatek sprzedali mu Coutinho: ma ćwierćfinał LM i dalej realne szanse na drugie miejsce w lidze. W poprzednim sezonie 3 miejsce w PL przy 6 miejscu Mourinho. Niby można wywodzić, że przecież Mourinho wygrał Ligę Europy i Puchar Ligii tylko kogo obchodzą te trofea? Zwłaszcza, że w porównaniu do obecnego sezonu poprzednia edycja LE to była jakaś patologia: same ogóry po drodze do finału a w finale następne ogóry, które w tym sezonie nawet nie zakwalifikowały się do LM. Pamiętam, jak Mourinho szydził z Beniteza, gdy ten wygrywał LE z Chelsea, no ale teraz to jest jakiś istotny sukces.
» 18 marca 2018, 12:35 #97
MRG: McTominay za bardzo napompowali młodego a prezentuje się dość przeciętnie od początku
» 18 marca 2018, 12:00 #96
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 12:20

Chłopie to mlody chlopak którego wcisneli do 1 druzyny za naszą gwiazdę Pogbusia i tak sobie za dobrze radzi to nie jest takie proste jek oglądanie z fotela w domu
» 18 marca 2018, 12:19 #95
Stink3r: Czy tylko mnie irytowała postawa niektórych zawodników którzy w ogóle nie naciskali na przeciwnika tylko patrzyli co ten zrobi z piłką? Przykład to McTominay, jest jeszcze młody to prawda, ale w niektórych sytuacjach po prostu stał.
» 18 marca 2018, 11:55 #94
MRG: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 11:54

widać jaką ogromną jakość jaką mają piłkarze Manchesteru po zwycięstwie z Brighton jednak nie widać stylu drużyny wszystko opiera się na indywidualnych umiejętnościach zawodników
» 18 marca 2018, 11:54 #93
sirtomas: Jak uważacie że Mu niszczy dobrych piłkarzy to przypomnijcie sobie ilu dobrych piłkarzy np. w realu nie odpaliło(Żeby nie powiedzieć zmarnowali się)
» 18 marca 2018, 11:38 #92
RedDevils4life: Różnica polega na tym, że pilkarz w Realu sobie po prostu nie poradzi. U nas tak naprawdę czasem tego nie wiemy przez preferowany styl gry. Tak było również za LvG, że wszyscy mówili o tym, że piłkarz z automatu po przyjściu pod skrzydła holendra traci na jakości. Wydaje mi sie, że kupujemy piłkarzy, których niestety nasi menadżerowie nie potrafią wykorzystać. Sami doskonale wiecie co mogłoby być z takiej ofensywy jak Sanchez, Martial, Rashford, Mata czy Lukaku a co obecnie prezentujemy z przodu.
» 18 marca 2018, 11:53 #91
Kalina: No oczywiscie w Realu sobie "po prostu nie poradzi" a u siebie szukanie winnych. Chcialbym zauwazyc ze tutaj presja rowniez jest ogromna kto wie czy nie wieksza
» 18 marca 2018, 12:02 #90
RedDevils4life: Nie zrozumiałeś co miałem na myśli. Tu i tu jest presja. Tylko tam grają w piłkę i lepiej wykorzystają piłkarza a u nas niestety nie potrafią tego zrobić.
» 18 marca 2018, 12:08 #89
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 12:15

Widać słabe głowy maja i brak ambicji w poprzednich klubach mogli człapać a tu trzeba w każdym meczu zapiepszac
» 18 marca 2018, 12:14 #88
Klimaa: Za wyjątkiem zdobytych goli to ciężko powiedzieć coś dobrego o naszym występie. Często oddawaliśmy pole, sporo niecelności - jakiś taki dziwny to był mecz. Drużyna zrobiła absolutne minimum - wygrała mecz bez rozegrania dobrych zawodów.
» 18 marca 2018, 11:11 #87
RedDevils4life: Chciałbym abyśmy trafili w półfinale na Tottenham albo na kogoś z pary Leicester - Chelsea. Postawmy sprawę jasno albo zasługujemy na grę w finale albo nie. Oczywiście zdobycie F.A. Cup przez LvG oraz LE przez Mourinho bardzo mnie cieszyło. Jednak nie oszukujmy się, po drodze nie mieliśmy żadnych mocniejszych rywali. Najgorzej, że prezentując taki styl jak we wczorajszym meczu a raczej jego brak może być problem z graniem np. z Tottenhamem. Mourinho jednak wie jak wygrywać trofea, ponieważ ma doświadczenie i sposób na to. Niby nie w pięknym stylu, ale wciąż bez straconej bramki w tej edycji F.A. Cup. To samo było w finale LE, po prostu wyszła mądrość i doświadczenie trenera.
» 18 marca 2018, 10:43 #86
nicklastrange: W meczu z Sevillą też wyszła mądrość i doświadczenie trenera :)
» 18 marca 2018, 11:35 #85
RedDevils4life: Mecz w LM to zupełnie inny przykład, na który nie ma usprawiedliwienia.
» 18 marca 2018, 11:40 #84
vieeeri: Ameryki nie odkryje, ale dopóki my nie kupimy kogoś na prawe skrzydło i środka pomocy to będziemy dalej tak przewidywalni. Jak ja patrze na tych zawodników oglądając mee to w 9/10 przypadków wiem do kogo zaraz pójdzie piłka, zero elementów zaskoczenia. Mata jak ma grać to rotacja z Lingardem na 10 a nie na skrzydle. Pamięta ktoś mecz, w którym tak jak dubluje Shaw czy Young na lewym skrzydle tak kogokolwiek mógłby dublować Valencia? Przewidywalność przerażająca. Potencjał ogromny, kadrowo moim zdaniem jesteśmy TOP2 w Anglii, ale puzzle do siebie po prostu nie pasują
» 18 marca 2018, 09:37 #83
Romek1981: Prawdopodobnie tak
» 18 marca 2018, 08:57 #82
kondzik: Tak po meczu
» 18 marca 2018, 10:07 #81
RedDevils4life: Dokładnie tak. Po meczu Leicester - Chelsea i z tego co mówili wczoraj komentatorzy chyba będzie można zobaczyć na Eleven.
» 18 marca 2018, 10:37 #80
nani264: Musimy wspierać United, niezależnie od ich wyników. Jeżeli kochasz Manchester United, to nigdy nie powinieneś go krytykować. Powinieneś wspierać swoją drużynę.
» 18 marca 2018, 08:48 #79
Brontozaur: Trollem to jesteś ty prześmieszny człowieku. Nani trzymaj tak dalej, nie zwracaj uwagi na te wybryki natury, zaraz jeszcze dwóch podobnych zacznie ci tu pisać, że Mou to dinozaur :p.
» 18 marca 2018, 09:00 #78
Me89v2: Nie da się ukryć że stwierdzenie bezsensowne :)
» 18 marca 2018, 09:16 #77
RedDevils4life: Nie najeżdżajcie tak na niego. Kolega miał dobre intencje tylko źle to ubrał w słowa bądź nie odróżnił jednego istotnego szczegółu. Jeżeli kochasz United to powinieneś po prostu być z klubem na dobre i na złe oraz wspierać w najtrudniejszych momentach. Krytyka natomiast jest słuszna, ponieważ eliminując złe rzeczy wpływasz tylko i wyłącznie na dobro klubu.
» 18 marca 2018, 10:36 #76
Batigol222: Tak, Matic "gniecie" Ferandinho ze strony rozgrywania piłki, techniki i umiejętności gry na małej przestrzenii. Martial? Nawet skrzydłowi Sevilli pod względem panowania nad piłka i dryblingu wyglądali lepiej od niego. Gość nic specjalnego nie potrafi, po prostu Van Gaal zapłacił za niego te 90 milionów, więc z miejsca dostał łatkę jakiegoś niesamowitego talentu. W wielu zespołach znajdziesz skrzydłowych z lepszym lub podobnym dryblingiem i lepszą lub podobną techniką, niż Martial. Lukaku to na razie wygrał dwie główki z Liverpoolem i zagrał dobry mecz z Chelsea. To nie dowodzi niczego ponadto, co było wiadomo o nim już wcześniej, tj. że to solidny napastnik na poziomie ligowym. Jedyny spośród wymienionych, którzy faktycznie mają topowe umiejętności(nie mylić z wysoką formą), to Pogba, Sanchez oraz Mata(w Chelsea gość był najlepszym pomocnikiem PL). Lukaku czy Martial to europejskie średniactwo, Rashford póki co też, chociaż on akurat ma raczej spory potencjał.
» 18 marca 2018, 12:22 #75
CoachMark: Grubo przesadziłeś ale faktycznie to nie z jakością składu jest główny problem.
» 18 marca 2018, 21:05 #74
dev13: Sądnym dniem będą nadchodzące derby Manchesteru na Etihad ;)
» 18 marca 2018, 08:37 #73
sirtomas: Już to widzę jak Mourinho nie może ich zmotywować, to będą nasze Pogbusie takiego Tuchela słuchać na pewno...
» 18 marca 2018, 08:15 #72
RedDevils4life: Pieniądze są bardzo dużym problemem, niestety. Do niedawna to było coś w stylu "stać nas, dlaczego dany piłkarz nie może tyle zarabiać skoro ma takie umiejętności?". No właśnie dlatego.

Nie tyczy się to samego Pogby, ale nasz klub rozdając ogromne kontrakty idzie w bardzo złym kierunku. Ta pensja Sancheza to po prostu tak go zmotywowała do gry u nas, że nie ma co zbierać z rywali. Gdzie mają być ambicje skoro dostajesz dwa miliony za miesiąc grania? Pogba również mając 25 lat i bardzo dużo pieniędzy zarobionych w tym wieku spoczywa na laurach. Ogólnie mógłby być przekotem, rządzić i bawić się w pięknym stylu. Dzięki warunkom fizycznym rzadko traci piłkę potrafiąc się zastawić a i zagranie do partnerów ma na najwyższym poziomie. Ale po przejściu do nas wyraźnie jest mu tutaj za wygodnie. Wszystko zależy od charakteru zawodnika. Dlaczego Lukaku potrafi się tak starać skoro sam zarabia niemałe pieniądze?

Tak łatwo się rozdaje wysokie kontrakty, ale powoli zaczyna się to robić wielkim bałaganem. Zgadzam się, że powinniśmy iść w kierunku zawodników pokroju ambitnych i głodnych pokazania światu swojego talentu. Właśnie tu leży problem. Pogba za bardzo się poczuł i uwierzył, że jest gwiazdą światowego formatu. Jednak różnica jest taka, że on ma te umiejętności i mógłby nią być, ale najzwyczajniej w świecie nie zrobi kroku do przodu.

Herrera, Bailly, Lukaku - to są zawodnicy, których powinniśmy sprowadzać. Trzy zupełnie różne osobowości a wszyscy chcą tu grać z pasją. Pierwszy z nich dziękuje samemu sobie, że ciężką pracą doszedł tu gdzie jest i kocha nasz klub. Drugi stara się żeby wejść na wyższy poziom i być topowym obrońcą. Trzeci natomiast daje z siebie 100% w każdym spotkaniu i nie odpuszcza oraz nie zniechęca się nawet na chwile.

Gdzie ambicje mogą być u takiego Paula? Akurat nie czepiam się już samego Pogby. Podałem go jako najlepszy tego przykład. Gdzie może być ambicja w dążeniu do osiągnięcia doskonałości u kogoś kto ma poczucie, że jest najlepszy i nawet jak mu tu nie wyjdzie to zabiegać o niego będą takie klub jak np. Real?
» 18 marca 2018, 11:02 #71
dareknt: Nasza gra to dramat a przyszły sezon to wielka odpowiedzialność na zarządzie.......Wiadomo że mou kupi jeszcze jakiś grajków a znając mou będą to gracze w sile wieku na 2-3 sezony......wyda na nich kapuche i jeśli nie będzie poprawy stylu i wyników to będzie dramat........nie mówcie że styl się nie liczy,ludzie kibicują drużyna które grają atrakcyjny futbol ,więcej kibiców lepsza kasa od sponsorów i tak koło się zamyka.........jeśli mou ma zostać to zarząd powinien nakazać kupno zawodników do max 25-26 lat lub młodszych z potencjałem,wtedy to przy ewentualnej zmianie trenera (każdy trener ma swoją wizję i swoje transfery przeprowadzi) będzie ewentualnie co sprzedać i pozyskać fundusze na nowych grajków......s
» 18 marca 2018, 08:14 #70
EmilCioran: Znowu zagraliśmy słabo. Taki styl wystarczył na Brighton i półfinał Pucharu Anglii. Wystarczy zapewne też na top 4. Tylko co dalej?
» 18 marca 2018, 07:18 #69
Mati0074: obstawiałem wymęczone 1:0, o wiele się nie pomyliłem, słabe te united slaby ten mourinho i slaba ta jego taktyka
» 18 marca 2018, 04:38 #68
Freddie: pytanie na serio... 2 tyg przerwy? serio?
» 18 marca 2018, 02:42 #67
Brontozaur: Też nie mogę się z tym pogodzić :/
» 18 marca 2018, 09:03 #66
RedDevils4life: A daj spokój. Przynajmniej dobre mecze reprezentacji do obejrzenia. Natomiast jak to przetrwamy to w kwietniu czeka nas kilka ciekawych spotkań. ;)
» 18 marca 2018, 10:45 #65
united30: fajnie super ze wygrali ale i tak dalej jestem mega wkur... ze nie wygrali z sevilla
» 18 marca 2018, 00:53 #64
zbyszek7: Ale sie usmialem jak fachowcy przed meczem pisali ze Martial powinien odejsc do Barcy i nabijac staty a tymczasem Schelotto go nakryl czapka ehh fachwocy z dp zycie to nie fifa
» 18 marca 2018, 00:15 #63
cinek26: Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Pomimo obecności Schelotto nie unikneli straty 2 bramek. .
» 18 marca 2018, 00:18 #62
DevoMartinez: Martial sie do nich nie przyczynił..
» 18 marca 2018, 01:28 #61
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 07:57

sprzedac go do jakiegos 2 ligowca po co on? co nie, Pogbe ttez sprzedac, wkoncu 3 mecze juz mu nie wyszly. Rashforda tez sprzedac, bo nie strzelil gola, a lukaku powinien takim ogorom 5 wladowac, sprzedac go
» 18 marca 2018, 07:55 #60
uzil25: Jak wyglądała nasza gra dzisiaj i jaki mecz rozegraliśmy?

Powiem wam szczerzę kocham ten klub jak mało co, zawsze jestem, oglądam, kibicuje, piszę, czytam i liczę, że będziemy osiągać wielkie rzeczy. Kwestia tego, że na tą padakę, którą gramy obecnie nie mogę patrzeć... po prostu nie mogę.

Lepiej mi się chyba oglądało dramat Moyesa i filozofię van Gaala.

Nie mówcie mi, że prawdziwy kibic jest ze swoim klubem na dobre i na złe i nie narzeka tylko kibicuje bo kibicuje, oglądam a narzekam dlatego, że się interesuje i zależy mi na tym by było tu jak najlepiej. Po prostu teraz nie mogę się na to patrzeć.

Nie ma tu ambicji, radości z gry i walki za klub i jego herb. Brak umiejętności można przeżyć i wybaczyć. No ale brak zaangażowania już nie.

Już dość mam kolejnych meczy gdzie nasi zawodnicy męczą się, grają na ręcznym, nie cieszą się futbolem a grają w rutynie byleby po kolejny pozytywny wynik, nie ważne jakimi środkami. Nie ważne jak, nie ważne z kim ale ważne, że będą 3 pkt. Tego muru i autobusu oglądać nie mogę.

Jak przegrać to nie ma problemu tylko po takiej grze i walce jaką Tottenham z Juve pokazał. Walczyli i starali się jak lwy. To był spektakl. Ból i niedosyt pozostają ale kompletnie inny jest odbiór tego gdy zawodnicy są tak ambitni, zaangażowani i grają pięknie bo cieszą się piłką. Nie wyszło ale za tok znowu spróbują.

Do tej pory raczej stawałem w obronie Mou ale ostatnio murarz mnie okropnie zawodzi. Nie mówię żeby go już zwalniać no ale albo się poprawi i pokaże wyraźnie dokąd zmierzamy i co chcemy osiągać oraz jak chcemy grać i jaki styl prezentować albo najlepiej byłoby się pożegnać po sezonie jeśli dalej mamy tkwi w tym w czym tkwimy onecnie czyli maraźmie a dwumecz z Sevillą był tego tylko zwieńczeniem.

Na początku sezonu piękna piłka i piękne wyniki. Potem zamiast to poprawiać to zaciągamy ręczny i na najważniejsze mecze sezonu i na decydujący okres gramy tak jak gramy obecnie. To samo było w zeszłym sezonie. Różnica? Na LE to wystarczy na LM. Przeciętna Sevilla nas zlała. Beznadziejny Liverpool zamiast dobić na 3 czy 4 - 0 to lepiej ciągnąć to na 2-1 i modlić się żeby drugi przypadkowy samobójstwo, rykoszet albo jakiś strzał z dystansu nie wpadł.

Beznadzieja... ręce opadają. Tak nie można.

Nie mogę tego pojąć dlatego coraz bardziej idę w stronę Giggsiego. On powinien rozumieć ten klub, tą pasję i wiedzieć o co chodzi w Manchesterze United tak jak Guardiola rozumiał o co chodzi w Barsie, Zidane w Realu a Heynckes w Bayernie.
» 18 marca 2018, 00:15 #59
CoachMark: O ile warsztatu trenerskiego Ryana ja pewien nie jestem, o tyle dokładnie tak, ma on co innego w głowie. Mourinho to kunktator. Ja tylko przypomnę, że SPORT TO ROZRYWKA!! Bez kibiców ŻADEN SPORT by się nie utrzymał, bo to stopień zainteresowania danym sportem determinuje poziom płac graczy i to czy ten sport jest lub go nie ma. Poziom rozrywki jaki serwuje Jose jest żenujacy. Piłka nożna nie polega tylko na zdobywaniu punktów i tytułów, ale dawania czegoś co rozgrzewa emocje i sprawia, że ktoś ci przyjedzie obejrzeć mecz. Nie da się grać dobrego footballu, jak głównie aktorzy się meczą "w tym spektaklu". Każdy trener musi pamiętać, że kryteria zwykle zawsze są dwa: punktowe i osiągowe które zakłada zarząd, a to z kolei rzutuje na naprzykład wartość marketingową reklam na koszulkach, ceny akcji na giełdzie, poziom dywidend, etc. Natomiast pewien jeste absolutnie, że gdyby był masowy bojkot kibiców przy obecnych wynikach typu - nie przychodzimy na 3 mecze, albo przychodzi powiedzmy < 30 k widzów to zarząd już by tego trenera żegnał. Zachęcam was do pisania listów sprzeciwu wobec Jose, na oficjalnej stronie jest adres, zalakować to w koperte, zaadresować do nie wiem... na przykład Bobbiego Charltona, wyjaśnić. Kropla drąży skałe. GO TO WORK !
» 18 marca 2018, 15:06 #58
celik25: United gra najlepszy sezon od 5 lat jakby ktoś był slepy .
» 18 marca 2018, 00:10 #57
shovit12: Ma najlepsze wyniki w PL od 5 lat jak bys nie byl slepy.
» 18 marca 2018, 00:15 #56
sirtomas: Nie wróżę mu kariery u nas ,ale mogę się mylić zobaczymy jak to się potoczy
» 17 marca 2018, 23:52 #55
sirtomas: Usprawiedliwiajac sancheza, jak zmieniasz pracę po paru latach na nową nie jesteś od razu prymusem tylko zapoznajesz się z nowymi obowiązkami (no może są wyjatki),ale Pogba okres próbny ma już za sobą on po prostu zachowuje się jakby miał umowę na czas nieokreślony i kładzie lage na wszystko
» 17 marca 2018, 23:50 #54
gafciu7: jezeli zmiana Shawa nie była spowodowana kontuzją to nie wiem czego manager od niego oczekuje...i w czym Young jest lepszy
» 17 marca 2018, 23:21 #53
RedDevils4life: Przykro się na to patrzy. Prawdopodobnie odejdzie po sezonie. Tylko kwestia czy pozwolą mu na dokończenie kontraktu i puszczą wolnego czy raczej przedłużą o rok i postarają się coś zarobić. Chociaż znając nasze transfery z klubu to dużo nie potrafiliśmy wyciągać i oddawaliśmy często piłkarzy za grosze.
» 17 marca 2018, 23:25 #52
gafciu7: moze jestem subiektywny, ale wydaje mi się że Shaw w tym sezonie niezle sie prezentuje(o Ile gra). Younga szanuje ale on powoli bedzie myslec o emeryturze..i co znowu 50 baniek na transfer? czy Martial na LO?
» 17 marca 2018, 23:30 #51
RedDevils4life: Akurat przy transferach bocznych obrońców City takie 50 baniek wyłożone na solidnego lewego obrońce znaczyłoby, że zamierzamy aspirować do najwyższych celów a nie przebrnąć kolejny sezon z niepewnymi bokami obrony licząc, że może to wystarczy. Najgorsze tylko, że taka inwestycja została wykonana 4 lata temu i był nim Shaw za ponad 30 baniek. Szkoda, że jego kariera tak się potoczyła w naszym klubie.
» 17 marca 2018, 23:35 #50
gafciu7: transfery są po to by wzmacniać...Shaw jest nadal młody i mimo ciężkich kontuzji to uważam (opinia SuBIEKTYWNA), że zasługuje przynajmniej na kilka spotkań pod rząd by zaprezentować swoje umiejętności
» 17 marca 2018, 23:54 #49
RedDevils4life: Mówisz, że transfery są po to by wzmacniać a komentarz wcześniej narzekasz, że wydamy na kolejnego piłkarza?
» 17 marca 2018, 23:56 #48
gafciu7: narzekanie? niby w którym komentarzu? chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi
» 18 marca 2018, 00:03 #47
RedDevils4life: Sugerujesz, że Young zbliża się do emerytury i wydamy pieniądze na kolejnego obrońcę. Tylko, że u nas jest to konieczne. Granice wiary w Shawa w tym klubie dawno chyba się skończyły. O ile kibice mogą mieć sympatię o tyle sam Mourinho raczej nie chce tego piłkarza. Więc pieniądze na kogoś pokroju Alexa Sandro muszą być i tak wyłożone. Rozumiem, że ty byś chciał żebyśmy uwierzyli w Shawa, ale nie z tym trenerem, niestety. Ja miałem wobec niego wielkie nadzieje, ale cóż.
» 18 marca 2018, 00:07 #46
cinek26: Na plus Sanchez na ławce, przy jego obecnej formie Martial wnosi dużo więcej.
» 17 marca 2018, 23:17 #45
gafciu7: no gra Sancheza mi sie dzisiaj podobala jak we wtorek. Pogba tez na plus
» 17 marca 2018, 23:32 #44
cinek26: Chociaż na City obstawiam w podstawie wybiegnie Sanchez i Pogba.
» 17 marca 2018, 23:40 #43
cinek26: Podsumowując nie był to idealny mecz dla żadnego z naszych, poza golami pozytywów wiele nie było a błędów owszem w ostatnim czasie popełniamy dużo. Co do Sancheza nie przypominam sobie żeby coś ważnego wniósł oprócz strzelonego karnego z dobitki, jak narazie prezentuje się slabo dostosowal się poziomem do reszty drużyny, musimy przyspieszyć grę wtedy będzie większe zagrożenie.
» 18 marca 2018, 00:06 #42
primasort: Trzeba dograć ten sezon do końca i po ostatnim meczu sezonu rozstać się z Mou
» 17 marca 2018, 23:12 #41
pazur: Polemizował bym. Lepiej już teraz wywalić go z hukiem!
» 17 marca 2018, 23:42 #40
gafciu7: za co wywalic?mimo wszystko w Anglii jest (na dzis) progres.(wyniki). osiagnij sukces u siebie, myśl o podbojach..(ale styl gry jest fatalny)
» 17 marca 2018, 23:49 #39
Noctate: Ogólnie to mam nadzieję że Shaw odejdzie latem. Może być z niego topowy LO, ale raczej nie z Mourinho jako menadżerem, który widać że nie przepada za nim. Może wymiana Shaw za Rose'a z Tottenhamem?
» 17 marca 2018, 23:08 #38
RedDevils4life: Ryan Sessegnon! Tylko nie wiadomo ile by sobie zażyczyli.
» 17 marca 2018, 23:11 #37
andrev1331: Był pierwszym do zdjęcia po 45 min. i został zmieniony , z Sevillą tak samo powinien zostać zmieniony Sanchez.
» 17 marca 2018, 23:15 #36
cinek26: Styl gry taki jak w meczu z Sevilla tylko skuteczność lepsza.
» 17 marca 2018, 23:06 #35
robertbham: Nasi biegają jak muchy. Latają bez sensu, niewiadomo po co i gdzie. Nie mówcie tylko o prawdziwym kibicowaniu. Oglądam United od poczatku lat 90tych i to co tu i teraz się dzieje to hańba dla klubu. Prawdą jest taka że nasze oczy oglądają a reszta ciała błaga o koniec tortur. Zawsze się czekało na MU, a teraz też się czeka ale tylko do pierwszego gwizdka potem mam ochotę dzieciom bajkę puścić niech one się chociaż cieszą
» 17 marca 2018, 23:01 #34
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 23:07

Ja też od 90 Były tłuste lata teraz są chude takie życie, ale nie ma tragedi
» 17 marca 2018, 23:06 #33
sirtomas: Jeszcze Seville mają w głowie, myślę że z meczu na mecz będzie lepiej i dociągną do końca sezonu nie daleko
» 17 marca 2018, 22:58 #32
RedRevolta: Lukaku po raz kolejny udowadnia jakim solidnym zawodnikiem jest u nas, masa pracy, po każdym golu zdobytym dla nas cieszy się jak dziecko, widać gołym okiem, że kocha ten klub i będzie pracował jeszcze więcej żeby być coraz lepszym,pokazuje wielke serce do gry.
» 17 marca 2018, 22:56 #31
ForneX: Prawda on chociaż chce tu grać, angażuje się w to co robi a nie jak Pogba który ma problem bo Alexis więcej od niego zarabia...
» 17 marca 2018, 22:58 #30
RedDevils4life: Lukaku mega zaangażowanie, praca, potrafi grać zespołowo i często sam otwiera innym drogę do bramki. Świetny zawodnik, ostatnio znowu regularnie strzela. Widzę, że Ci ludzie z okresu września (gdy jeszcze tu zaglądałem) ulotniła się dość szybko. Każdy tylko krytykował tego zawodnika. Polecam każdemu kibicowi moje podejście. Każdy nowy zawodnik, który przychodzi do United dostaje kredyt zaufania i trzeba po prostu każdemu bez wyjątku ufać i mu kibicować. To samo tyczy się trenera. Chociaż przy Lukaku to było właśnie abstrakcyjne, bo przychodził sprawdzony strzelec Premier League, który potrafił regularnie zdobywać bramki co sezon a ludzie dalej mieli co do niego pretensje. To był świetny zakup i oby był Diabłem do końca kariery. Życzę mu wszelkich rekordów strzeleckich!
» 17 marca 2018, 23:02 #29
CoachMark: Ktoś kto z urzędu krytykuje zespół, to nie jest kibic, za często tu nie zaglądam, ale nie wiem czy są tu tacy.
» 17 marca 2018, 23:23 #28
shovit12: Zarzad chcial koniecznie LM i ja dostał, nast rok z murarzem zapewniony. Szkoda, że od Fergusona w tym klubie dzieja sie cyrki jak nie z ustawieniem to z zawodnikami. Asekurancja i powsciagliwosc w kreowaniu akcji tematem głównym na treningach.
» 17 marca 2018, 22:55 #27
sisinho: Mi szkoda że Ferguson pozostawił takie niewypały jak Cleverley, Welbeck, Jones czy Smalling, gdzie mógł spokojnie pokusić się o transfer Modricia, Kroosa, Hazarda czy Eriksena ale lepiej było zaoszczędzić.
» 17 marca 2018, 23:06 #26
CoachMark: Nie wiem czy widziałeś, ale Welbz póki jest zdrowy to w arsenalu gra bardzo solidnie. Jones jest kontuzjowany często, natomiast ani on ani Smalling w tyle słabi nie są, problem u nich się pojawia w grze do przodu co najwyżej. Cleverleya odpuszcze, bo to zwyczajny sredni sredniak.
» 17 marca 2018, 23:25 #25
shovit12: Takie gdybanie nie ma sesu skoro umiał z nimi wygrać PL. Najwidoczniej umiał im wmówić ze sa równie dobrzy, a nie jak Siwy spuszczac sie nad 3 piłkarzami ktorych sam kupil/wprowadził a reszta to smieci po poprzednikach.
» 17 marca 2018, 23:58 #24
RedDevils4life: Od porażki z Sevillą mam odczucia jak z końcówki sezonu 15/16. Wszystko stało się takie niepewne. Naszym jedynym trofeum do zdobycia również jest F.A. Cup. Chociaż sezon zupełnie inny, pozycja ligowa dużo mocniejsza niż wtedy. Dodatkowo inna kadra oraz menadżer. Jednak zaczęliśmy grać w bardzo podobny sposób jak w tamtym okresie. Dochodzimy do takiego momentu, w którym nie widać przyszłości. Po prostu dajemy sobie wejść w pole karne jakbyśmy zapraszali do niego naszych rywali. Cudem nie kończy się to bramką przy każdej możliwej sposobności. Tu nie chodzi o styl jaki preferuje Mourinho, bo widać dużą różnice pomiędzy jego defensywnym stylem a kompletnym brakiem stylu. Uważam, że znowu doszliśmy do momentu gdzie brakuje nam ewidentnie pomysłu na grę. Nie wiem jak to się dalej rozwinie, ale póki co nie zmierza to w dobrym kierunku.
» 17 marca 2018, 22:51 #23
Saberem47: Typowy nasz mecz. Wygrana bez przemęczenia. Z City i Arsenalem zagramy na 100% i raczej wygramy
» 17 marca 2018, 22:50 #22
uhahany009: Zazdroszczę optymizmu
» 18 marca 2018, 00:00 #21
Romek1981: Co wy piszecie... to byl dobry mecz. Może nie jakiś wybitny, ale dobry(solidny). Mieliśmy kontrolę nad tym meczem. Chłopcy pokazali, że potrafią zagrać szybko, na jeden kontakt. Lukaku jak zwykle, masa roboty. Nawet stałe fragmenty stanowiły jakieś zagrożenie (Drugi mecz z rzędu). GG MU.
» 17 marca 2018, 22:50 #20
mikulenas: Zgadzam się
» 17 marca 2018, 22:52 #19
RedDevils4life: Nie powiedziałbym, że mieliśmy kontrolę nad meczem. Pozwalaliśmy Brighton na zbyt wiele. Za mało było pressingu i potrafili stworzyć sporo sytuacji pod naszą bramką.
» 17 marca 2018, 22:53 #18
CoachMark: Ironia? Czy tak na poważnie?
» 18 marca 2018, 00:45 #17
Romek1981: Przecież te strzały było albo w Romero albo minimalnie do boku to żadne zagrożenie. A jak nie to leciały obok bramki.
» 18 marca 2018, 08:54 #16
mycka86: Jak tam? Pewnie większość jest niepocieszona wygraną, bo pozycja Mou się wzmacnia ?
» 17 marca 2018, 22:49 #15
mycka86: Troluje przecież :) Wiadomo, że celem minimum na sezon było miejsce w TOP4 i gra w LM.
» 17 marca 2018, 23:05 #14
mikulenas: Lepsza była trudno
» 17 marca 2018, 22:48 #13
rreddevilss: @sisinho

Od 19 lat kibicuje, i jeśli uważasz że za Fergiego nie mieliśmy stylu to widać jaki znawca z Ciebie, gra skrzydłami to był znak firmowy Fergiego +zabójcze kontry, wiem że Fergi miewal słabsze mecze ale zawodnicy zawsze dawali z siebie 100% i nawet w 80 min przy 0-1 ja dalej wierzyłem w zwycięstwo, a dzisiaj co mamy? Przyjeżdża Brighton i dominuje nas na OT no dramat i kompromitacja, dokąd to zmierza?
» 17 marca 2018, 22:48 #12
Gary1920: Trochę Cię poniosło z tym dominuje
» 17 marca 2018, 22:52 #11
Mistrz1908: A ja cały czas mam w głowie ostatnie sezony Fergusona , gdzie nie mogłem patrzeć na połowę zawodników ,a mimo to grali. Czasy ,gdzie ustawienie 4-4-2 straciło sens i piłka nożna się rozwinęła to czasy , gdzie Ferguson już powinien opuscic zespoł. Na szczęście odszedł w chwilach chwały , czyli sezon zycia RVP , a na ta chwale zasluzyl sobie , wiec bylo to pisane , ale po ostatnim finale LM na gre takze nie dalo sie patrzec.
» 17 marca 2018, 23:03 #10
Mistrz1908: Albo pamiętny finał 99 . Ilu z Was wie , że przez 88 minut Bayern nas gniótł jak Geslerowa cytrynę podczas robienia lemoniady? i ze wystarczylo nam zagrac dobre 4 min , zeby od 20 lat wspominać ten wspaniały moment ? Dla mnie Mourinho to odpowiedni czlowiek , ale czasami nie rozumiem jego rozkin na temat lagi do pilkarzy i tworzenia akcji dopiero po odbitej pilce przez rywala ,zamiast samemu tworzyc akcje.
» 17 marca 2018, 23:08 #9
mikulenas: No i Sevilla wspomnienia jeszcze żen
» 17 marca 2018, 22:47 #8
mikulenas: Dobty wynik spokojna gra awans na luzie
» 17 marca 2018, 22:46 #7
ferdas: Romero też dobrze zagrał
» 17 marca 2018, 22:49 #6
Deng: Im szybciej ten beton wyleci tym lepiej. Nie dało się tego oglądać podania wzdłuż i wszerz do obrońców. Zero czegokolwiek.
Gra wola o pomstę do nieba...
» 17 marca 2018, 22:45 #5
SiYamabushi: Duzio duzio pracy jeszcze przed United, nie mozna opierać pierwszego składu w przyszłym sezonie na takich pilkarzach jak Shaw Young Valencia Smalling Mata Scott Lingard Fela Darmian Blind, zaden z tych pilkarzy nie gral by w juve barcie realu bayernie city w pierwszym skladzie.
» 17 marca 2018, 22:44 #4
shovit12: W Barcie gra Paulinho, Gomes, Sergi Roberto i jakos po podaniu pilki umieja ruszyc dupeczke na pozycje, a u Nas sie nie da :V
» 17 marca 2018, 22:47 #3
DiMaryja: Najbardziej cieszy wynika. Styl nadal żałosny - cały mecz na stojąco.
» 17 marca 2018, 22:44 #2
brennt: em.... to puchar więc pewnie dlatego siedzieli na ławie...
» 18 marca 2018, 00:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.