Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Nemanja Matić w Manchesterze United!

» 31 lipca 2017, 17:17 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Nemanja Matić podpisał z Manchesterem United trzyletni kontrakt. Umowa zawiera opcję przedłużenia jej o kolejny rok – poinformował klub z Old Trafford na swojej oficjalnej stronie internetowej.
Oficjalnie: Nemanja Matić w Manchesterze United!
» Nemanja Matić podpisał z Manchesterem United trzyletni kontrakt. Umowa zawiera opcję przedłużenia jej o kolejny rok – poinformował klub z Old Trafford na swojej oficjalnej stronie internetowej. – To bardzo ekscytujący czas dla Manchesteru United i nie mogę doczekać się odegrania swojej roli w tworzeniu historii tego wspaniałego klubu – mówi Matić.
Czy jesteś zadowolony z transferu Nemanji Maticia do Manchesteru United?
– Nemanja Matić to piłkarz Manchesteru United i piłkarz Jose Mourinho. Reprezentuje sobą wszystko, czego chcemy u zawodnika: lojalność, konsekwencję, ambicję i bycie graczem zespołowym – mówi Jose Mourinho.

– Chciałbym mu podziękować za chęć dołączenia do nas, bo bez tego nie mógłby u nas być. Jestem przekonany, że nasi piłkarze i kibice go pokochają. Przywitajmy nasz nowy numer 31 – dodaje Jose.

Nemanja Matić również nie kryje zadowolenia z powodu transferu: – Jestem zachwycony, że dołączyłem do Manchesteru United. Ponowna możliwość pracy z Jose Mourinho to była szansa, której nie mogłem odrzucić.

– Mój czas spędzony w Chelsea bardzo mnie cieszył i chciałbym podziękować klubowi i kibicom za ich wsparcie. Nie mogę doczekać się, kiedy poznam moich nowych kolegów i zacznę z nimi treningi.

– To bardzo ekscytujący czas dla klubu i nie mogę doczekać się odegrania swojej roli w tworzeniu historii tego wspaniałego klubu – dodaje Matić.

Manchester United nie podał kwoty odstępnego za jaką Matić trafił do klubu z Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Fantasy Premier League: Dołącz do Ligi DevilPage.pl
Następny news »
UEFA ukarała Phila Jonesa i Daleya Blinda

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (354)


Reusik12: Lingard to przyszłość United! Żaden Sanczez zeden Persić nie da nam tyle mocy na skrzydełku. Ten młody wilczek cały czas sie rozwija i jest najmocniejszym ogniwem w taktyce Żoze.
» 2 sierpnia 2017, 02:00 #352
dawidlp92: ten James Rodriguez jest tak słaby że Bayern ciągle dostaje baty czy jak?
» 1 sierpnia 2017, 23:33 #351
is200second: Raczej bym powiedzial ze nie ma z kim grac. I to zapewne powiedzial Ancelottiemu jak schodzil. Bayern ogolnie cos slabo. Najlepszy zawodnik w druzynie stary juz Ribery to o czyms swiadczy.

Ogolnie nie rozumiem zachwytow nad Carlo. Wydaje sie jakby juz nie mial pomyslu na ta druzyne. Dalej klepia ta pile tylko jakby wolniej.

Ktos dobrze powiedzial. Ribery Robben i dochodzi do nich jeszcze ten Rafinha to juz nie jest elita na final LM.
» 2 sierpnia 2017, 00:45 #350
SUGAR311: Jak dla mnie transfer ok. Zrobiłbym formacje 3 3 2 1 .
Lukaku
Michitarian Rashford
Matić Pogba Mata
Shaw Bailly Jones
DDG
Ławka : Herrera Lindegard Martial Darmian Fellaini Itd
» 1 sierpnia 2017, 21:21 #349
champione2013: boze widzisz i nie grzmisz
» 1 sierpnia 2017, 21:23 #348
nowat0r: Nowoczesne spojrzenie :) ale ja bym dał jednak Valencie za Jones'a żeby rozruszać boki defensywy ;)
» 1 sierpnia 2017, 21:29 #347
CRX2: Rozumiem, że to skład gdy ktoś z MU dostanie czerwoną kartkę albo gdy zmienią zasady i będzie grało się po 10, a nie po 11?
» 1 sierpnia 2017, 21:53 #346
2Fast4You: Wizjoner
» 1 sierpnia 2017, 22:47 #345
celny: Tak kombinował z taktyka, aż mu się mużdżek przegrzał ;)
» 1 sierpnia 2017, 23:09 #344
JestemNumerem9: Nie wiem, jak u was, ale tu grzmi;p
» 2 sierpnia 2017, 00:08 #343
Wawrzu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2017 03:36

Chciałbym wierzyć że to troll i że tacy ludzie nie kibicują diabełkom
» 2 sierpnia 2017, 03:35 #342
RedRevolta: A tymczasem Bale opuścił dzisiaj trening, oczywiście kontuzja xD kogo my chcemy ludzie, mam nadzieje, że nie będziemy tracić czasu na tą szklanke.
» 1 sierpnia 2017, 19:03 #341
MufcGlory: Jaka jest prawdziwa przyzyna tego niikt do końca nie wie,ale fakt że transfer Bala to duże ryzyko
» 1 sierpnia 2017, 19:26 #340
mario93: On w Totkach tez miał tak często urazy? Pomyśleć ze kosztował ze 100 milionów...
» 1 sierpnia 2017, 23:03 #339
Yorke96: Nie wiem,jak ocenić ten transfer
» 1 sierpnia 2017, 18:04 #338
Chestnut: Przecinek niepotrzebny. :)
» 1 sierpnia 2017, 18:58 #337
vanderToki: Oczywiście, że potrzebny.
sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Nie-wiem-jak;12616.html
Podobne wyrażenia pod tym linkiem, zasada ma zastosowanie.
» 1 sierpnia 2017, 19:21 #336
Chestnut: Hmm, więc mój błąd. Dzięki za odpowiedź!
» 1 sierpnia 2017, 19:30 #335
cnk: Conte narzeka na kondycje Moraty, co wy na to? macie jakies ciekawe zdania na ten temat?
» 1 sierpnia 2017, 16:54 #334
Krystiano98: Conte chyba lubi mieć mocnych kondycyjnie, tak?
Morata po prostu może nie wyrabiać w Anglii, albo się opieprza
» 1 sierpnia 2017, 17:28 #333
piter100000: A skąd wiesz, że narzeka? Kondycję zawsze można poprawić
» 1 sierpnia 2017, 17:31 #332
cnk: anglia.goal. pl /352239-conte-morata-musi-bardzo-poprawic-swoja-kondycje.html
» 1 sierpnia 2017, 17:54 #331
DonaldT: A co nas obchodzi jakie uwagi ma trener Chelsea do swojego zawodnika.
Czy chcesz wywołać kolejną g...burze który lepszy Lukaku/Morata
» 1 sierpnia 2017, 18:50 #330
Chestnut: Ilu was tam jest, że piszesz w liczbie mnogiej? Towarzyszu.
Pisz za siebie proszę.
» 1 sierpnia 2017, 19:00 #329
cnk: donaldt Twoj problem jesli zamykasz sie tylko na okreslona liczbe tematow w swoim zyciu, ja pytam ludzi rozgarnietych albo przynajmniej takich, ktorzy oprocz newsow o united interesuja sie troche szerzej i czytaja co sie dzieje w calej lidze.
Nie ogladalem Moraty wiec nie wiem jak wypowiedz Conte ma sie do rzeczywistosci, ktos wie lub widzial jakies problemy z kondycja u niego? czy to tylko prowakacja do wiekszej pracy nowego grajka
» 1 sierpnia 2017, 19:30 #328
MufcGlory: cnk

"pytam ludzi rozgarnietych albo przynajmniej takich, ktorzy oprocz newsow o united interesuja sie troche szerzej i czytaja co sie dzieje w calej lidze." Tu mało takich ludzi znajdziesz.Czytając niektóre komentarze,to mam wrażenie,że większoś nie ogląda w ogóle meczy, w których nie gra United.
» 1 sierpnia 2017, 19:32 #327
DonaldT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2017 19:50

@cnk
Skoro tak szeroko się interesujesz PL,powinienieś wiedzieć że Morata zagrał ok 20 min w jednym meczu,i chyba jedną połowę w drugim,w Chelsea jest od tygodnia,poprzedni sezon na ławce do tego przerwa wakacyjna,inna liga i kraj ,więc może mieć chłopak braki
» 1 sierpnia 2017, 19:45 #326
cnk: nie wiele mi sparingi mowia bo nie jest to jednak takie tempo jak w lidze chociazby
» 1 sierpnia 2017, 19:48 #325
mario93: cnk, myślę że Conte tez tak dodatkowo motywuje Morate żeby wyciągnąć z niego jak najwiecej i żeby do początku sezonu ciężej pracował i był gotowy
» 1 sierpnia 2017, 23:05 #324
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2017 15:33

W temacie Auriera jedni pisza ze na tak inni zaprzeczaja moim zdaniem obroncow dosc chyba ze bedzie jako lewy defensor wtedy mozna sie zastanowić.
Teraz cale sily do konca okienka Ed powiniem skupic na pozyskaniu skrzydlowego jezeli ktos ogarniety bedzie dostepny i chetny grac w United;)
» 1 sierpnia 2017, 15:32 #323
kocio10: Jakby jeszcze doszedł Alex Sandro na lewą stronę i Sanchez na skrzydło...
» 1 sierpnia 2017, 14:52 #322
rizx: nom, myślę, że w 200 milionach się zmieścisz z tymi transferami, bo w 150 może być ciężko
» 1 sierpnia 2017, 15:52 #321
piter100000: I jeszcze Jamesa i Ronaldo, bo przecież Ronaldo miał do nas przyjść, bo fachowcy z DP tak pisali
» 1 sierpnia 2017, 17:33 #320
kocio10: Heh śmieszki, a jakby przyszedł przynajmniej jeden z nich to byście spuszczali się przed klawiaturą. Dwie obecnie najpotrzebniejsze pozycje a jeśli United chce bić się o mistrza na dobre to trzeba sciągać klasowych zawodników.
» 1 sierpnia 2017, 22:34 #319
Sideswipe: A kto powiedział, że ich tu nie chcemy? Po prostu marzysz i tyle.Jeden mało realny a co dopiero 2.
» 1 sierpnia 2017, 23:23 #318
kunczi: Jak trójka w pomocy
Herrera-Matic-Pogba jest według mnie najlepsza w Anglii, tak trójka w ataku
Mkhitarjan- Lukaku -Rashford jakoś mi nie odpowiada. Jest świetnie, ale na moje oko jakby zamiast Mikiego albo Rashforda grał jakiś klasyczny skrzydłowy to byłoby optymalnie.
Herrera-Matic-Pogba
Mkhitarjan-Lukaku- Sanchez
To byłoby marzenie.
» 1 sierpnia 2017, 14:40 #317
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2017 15:32

"Ponoc" City Sanchezowi 320tys f tygodniowki zaoferowalo
» 1 sierpnia 2017, 15:32 #316
mycka86: Wszystko plotki. City według przepisów nie może z nim negocjować, dopóki Arsenal nie wyrazi na to zgody.
» 1 sierpnia 2017, 16:57 #315
Wave: Zazwyczaj jest to jest obchodzone przez kolegow z reprezentacji, prywatnych telefonow gratulacji, posrednich rozmow z agentami itd
» 1 sierpnia 2017, 17:40 #314
Bossicky: Wyciekła taktyka Mou na nadchodzący sezon..
http :// lineupbuilder. com/?sk=f4w6
» 1 sierpnia 2017, 14:31 #313
lukiton0589: Cieszy, że nie ma w składzie ani Fellainiego ani co NAJWAŻNIEJSZE Jessiego ,,wiecznego talentu" Lingarda :)
» 1 sierpnia 2017, 15:15 #312
RedDevils4life: W przypadku braku jakiegokolwiek nowego skrzydłowego fajną opcją byłoby wypróbowanie kilka razy wspominanego już 4-3-1-2.

To mogłoby być np. coś w stylu:

DDG
Valencia - Bailly - Jones - Shaw
Herrera - Matić - Pogba
Miki
Lukaku - Rashford

Na 10 walka pomiędzy Matą i Mikim. W ataku Martial z Rashfordem, bo Lukaku to raczej pewna 9.
» 1 sierpnia 2017, 16:20 #311
mario93: RedDevils, dobre ustawienie. Tylko żeby Shaw grał na poziomie..
» 1 sierpnia 2017, 23:06 #310
RuudVN: Nemanja (tłumaczenie imienia) - wielki, silny chłop, nie boi się niczego, jak cię kopnie w dupę to nie wiesz gdzie jesteś
tego nam brakowało
» 1 sierpnia 2017, 14:28 #309
PanWolodyjowski: Najłatwiej by z tego było skleić 3-5-2. Bailly,Jones i Rojo w środu, wahadło Valencia i Shaw. Środek Herrera i Matić i przed nimi Pogba, bądź Poga za Herrere i Mata na 10, w atau Rashford i Lukaku.

No, ale trzeba poczekać, aż Rojo i Shaw będą w pełni zdrowi i zdolni do gry...
» 1 sierpnia 2017, 12:32 #308
Fugas: Tylko co z Mikim i Matą jak Pogba będzie grał na 10. Tak samo przy 4-3-3 też nie ma dla nich miejsca.
» 1 sierpnia 2017, 14:31 #307
fala1992: Panowie, serdecznie zapraszam do Prywatnej ligi fantasy PL :) 117671-90269 :) Jest aż(tylko) 8 miejsc ;)
» 1 sierpnia 2017, 10:57 #306
Devilfanforever: Jaram się niemiłosiernie, top3 DM w PL!
Wiek najlepszy dla piłkarza.
Dla tych co mówią, że drewno polecam obejrzeć jego mecze. Nie dość, że jest zwrotny to potrafi przyśpieszyć.
Ten transfer pokaże też wszystkim jak Pogba potrafi grać!
Czekam na sezon z niecierpliwością!
» 1 sierpnia 2017, 09:46 #305
RedSknerus: Oby jak najpredzej do 11.08 !
» 1 sierpnia 2017, 10:26 #304
Devil78: Dużo osób pisze o 10siątce.

Ja jestem jakoś dziwnie przekonany, że będziemy grać typowe 4 3 3 bez dziesiątki.

DDG

Valencia - Bailly - Jones - Darmian

-----Herrera - Matic - Pogba-----

--Miki--------Lukaku-------Rashford--

Oczywiście skład może być nieco inny.

Rashford zawsze może wskoczyć na atak.
Na skrzydłach będzie pchany Mata, do tego jest jeszcze wilczek JL i oczywiście Martial
W pomocy jest do rotacji Carras, Perreira oraz Afro
Obrona wiadomo, fosu, blind, smalling, lindelof, tuanzebe
» 1 sierpnia 2017, 08:53 #303
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2017 09:31

Też tak sądzę. Po transferze Matica mamy skład skrojony pod ten system gry.
» 1 sierpnia 2017, 09:26 #302
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2017 09:51

Spoko skladzik nawet, tylko nie bedziemy grali ta sama jedenastka non stop i ustawieniem, za duzo frontow, rozny styl gry przeciwnikow, gdzie czesto tez beda sie zamykac w 11stce. Na druzyny cofniete mozna spokojnie Lukaku i Rashforda wystawiac i jakas typowa 10ke za nimi.
Tez w niektorych spotkaniach 3ma srodkowymi bedziemy grac i wahadlowymi. Roznie to bedzie wygladac :)

Ale zgadzam sie oczywiscie, ze Matic czesto w tym systemie bedzie wystawiany
» 1 sierpnia 2017, 09:50 #301
Wave: Dlatego tez szukamy jeszcze typowego skrzydlowego. Mou czesto gral tak Chelsea i Drogba i dobrze to wygladalo.
» 1 sierpnia 2017, 09:53 #300
gaucho2015: Moim zdaniem tak wygląda najsilniejszy skład na chwile obecną

De Gea - Valencia, Bailly, Jones (Smalling,Lindelof) , Darmian (Aurier??) - Herrera, Matic - Mata/Mkhitaryan - Pogba - Rashford(Martial) - Lukaku
» 1 sierpnia 2017, 08:26 #299
pbskarpy: Kiedy kupiliśmy Auriera, bo nie skleiłem tego transferu?
» 1 sierpnia 2017, 08:47 #298
cekaj: Zresztą On chyba nawet nie ma pozwolenia na prace w Angli
» 1 sierpnia 2017, 08:55 #297
mikon70: Oby nigdy tu nie trafił. To jest klaun, który się sam kompromituje i psuje atmosferę w klubie.
» 1 sierpnia 2017, 10:35 #296
gaucho2015: Panowie.... dlatego dałem "??" spokojnie....
» 2 sierpnia 2017, 07:40 #295
Corey23: Kurde, mamy sporo dobrych dziesiątek, a praktycznie żadnego skrzydłowego... Może dałoby się tego Pereire przerobić na skrzydlowego? Gość jest jeszcze młody.
» 1 sierpnia 2017, 07:59 #294
Devil78: Hehehe dobre
» 1 sierpnia 2017, 08:54 #293
dlabigt23: ciekawe czy w tym okienku zrobimy jakas niespodzianke z jakims mega ofensywnym transferem typu Dybala,Sanchez,Dembele ? Zadowole sie nawet Perisiciem , ale ciekaw jestem czy Ed zrobi jakas niespodzianke
» 1 sierpnia 2017, 07:04 #292
kckMU: Z całym szacunkiem, ale Dybala i Dembele nie mają podjazdu do Sancheza. A jeśli by to rozwinąć, to Dembele do Dybali także. On jeszcze potrzebuje lat w BVB.
» 1 sierpnia 2017, 07:41 #291
Masarnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2017 00:38

No i git szkoda fabinho ale juz nie bede wybrzydzal za 2 lata kupia innego kosiora albo jakiegos mlodego za rok do ogrania i tyle w temacie trzeba zaczac "produkowa" wychowanków bo potem moze byc kiepsko a tak nawiasem mowiac mam nadzieje ze doczekam sie Fosu w podstawie!!
» 1 sierpnia 2017, 00:36 #290
wmatpl: Dla mnie świetny transfer. Witamy w MU!
» 1 sierpnia 2017, 00:04 #289
Mariusz199012: Na str Barcy jest News ze Mourinho obserwuje andre gomesa ..jak dla mnie to plota po co nam on
» 31 lipca 2017, 23:49 #288
N17: Plota na pewno. Fellaini bez formy daje więcej drużynie.
» 1 sierpnia 2017, 01:11 #287
lopekk: Perisic już w zasadzie klepniety , wiec paczka elegancka się szykuje
» 31 lipca 2017, 23:48 #286
Wawrzu: Jak to klepnięty? Ostatnio Spalletti mówił że Ivan zostaje w Interze.
» 31 lipca 2017, 23:58 #285
lopekk: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 31 lipca 2017, 23:47 #284
Mariusz199012: Wolałem Diera Lub Fabinho ale Matic tez jest okey .teraz tylko skrzydłowy i bedzie dobrze ,Martwi tylko Lindelof oby zaczął grac bo jones go wygryzie
» 31 lipca 2017, 23:43 #283
PanWolodyjowski: To jak wy pogodzicie Maticia z Herrerą na boisku, skoro my gramy 4-5-1. No, tak, chyba że Pogba na 10 i upychamy na skrzydła Mate i Mkhitaryana.

A ja wolę Matę od Herrery, bo jest bardziej produktywny, a Matić jak bedzie w formie, to mamy już kogoś do przerywania akcji, mamy Pogbę i mamy Matę, o którym niedawno mowilo sie, że bez niego United nie wygrywa.

Mata w formie > Herrera w formie.
» 31 lipca 2017, 23:42 #282
Quahadron: Tylko ze Mata w prawdziwej formie to był w Chelsea. Bask poprzedni sezon miał idealny. Wiec jeśli chodzi o przydatność w drużynie i role jaka pełni Herrera to niestety (dla mnie akurat naszczescie bo uwielbiam Andera)

Herrera > Mata

Dodatkowo chciałbym powiedzieć ze drugiego takiego jak Ander nie mamy, a za Matę który i tak nie jest w najwyżej formie jest Miki, a teraz nawet Pereira się świetnie poczyna.
» 1 sierpnia 2017, 06:32 #281
trikos: Ale rozkmina, dwa typy piłkarzy:
Herrera B2B, Mata 10ka
Po przyjściu Maticia czyli bilans z Pogbą i wreszcie z ogarniętą obroną, Mata czy Miki będą mogli grać tak jak najbardziej lubią czyli tzw wolny elektron.
» 1 sierpnia 2017, 09:33 #280
braku: Na weszło dobrze jest napisane. W skrócie powiem że pogba będzie mógł grać na 10. Brzmi to bardzo milo
» 31 lipca 2017, 23:29 #279
PanWolodyjowski: To Mata i Mkhitaryan beda upychani na skrzydła. Mamy 2 dobrych pikarzy na pozycji nr 10, to kupujemy kogos do srodka, zeby Pogbe tam przesunac, na skrzydła wpychamy dziesiatki, a skrzydlowych nie kupujemy.

Logika, gdzie?
» 31 lipca 2017, 23:39 #278
ponczok: @PanWolodyjowski no pomysl logicznie, sezon jest długi wiec nie jest powiedziane ze tak będzie przez 50 spotkań. Mamy dwóch dobrych piłkarzy na pozycji 10, tak dobrzy sa ale czy na tyle żeby coś ugrać? Pogba da tam więcej niż oni a takie kosy jak Nemanja i Ander zapewnia mu swobodę w kreowaniu gry z przodu bo na razie gra zachowawczo, bo gra na 8. No i nawiasem mówiąc mamy Marcusa który na skrzydle radzi sobie świetnie, jest Martial, który w końcu odpali i da nam naprawdę dużo. Lord Jesse, któremu ambicji i zaangażowania nie odmówisz. Sumując przy graniu w takiej dużej ilości rozgrywkach układanie wyjściowego składu i tak nie ma sensu bo chociażby przez pauzy piłkarzy nigdy nie będzie żelaznej jedenastki
» 1 sierpnia 2017, 03:27 #277
Klimaa: Długo wyczekiwane wzmocnienie środka pola nadeszło. Pozostaje już tylko skrzydłowy i Mourinho dostanie kogo chce.
» 31 lipca 2017, 23:15 #276
dawidlp92: mocny skrzydłowy i można zaczynać sezon
» 31 lipca 2017, 22:49 #275
Corey23: Tylko skąd go wziąć?
» 31 lipca 2017, 23:07 #274
jamaj05: Z Arsenalu!
» 31 lipca 2017, 23:09 #273
Chapman: Przegapiony D.Costa który już grubo pogrywa w Juve,więc walczyć o Alexisa!
» 31 lipca 2017, 23:24 #272
karol100: Konczy mu sie umowa po sezonie, naprawde nie trzeba setek milionow zeby go sciagnac. Jestjeden warunek, on musi chciec do nas przyjsc I oznajmic Wengerowi ze nie podpisze nowego kontraktu. Dlatego Arsenal bedzie mial ostatnia szanse zeby na nim zarobic. Obstawiam ze 60 mln dalo by bardzo duzo do myslenia szefa Arsenalu. Zaproponowac mu tyle co Pogbie plus jakies premie od zajebistosci I juz. Fakty sa takie ze poziom miedzy nami Chelsea I City jest zblizony. Transfer Sancheza wysunie jeden z tych klubow na miejsce faworyta PL.
» 31 lipca 2017, 23:24 #271
MufcGlory: Nie wiem po co zawracaie sobie główki skrzydłowym,skoro praktycznie już wiadomo że przyjdzie Perisic.Nie żaden Sanchez(Niestety!!)
» 31 lipca 2017, 23:30 #270
karol100: Byc moze Perisic, ale szefuncio Interu ostatnio stwierdzil ze negocjacje zakonczone, akluby sie niedogadaly.
» 31 lipca 2017, 23:34 #269
MufcGlory: Spokiojnie kluby już się prawie dogadały i transfer powinniem się odbędzie w przyszłym tygodniu.Cena 50 melonów.
» 31 lipca 2017, 23:39 #268
PanWolodyjowski: Alexis w tym roku konczy 29 lat, po trzydziestce łatwo o kontuzje i szybkość się zmniejsza z roku na rok, niestety. Lepiej byłoby kupic kogos mlodszego, ale brak celow
» 31 lipca 2017, 23:40 #267
Chapman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 22:45

Brakuje nam tylko Sanchez w chwili obecnej do kompletnego składu,który by był bardzo silny po jego przyjściu + powroty Zlatana i Rojo,można by było ugrać bardzo dużo,spuszczony ze smyczy Pogba z Sanchezem zrobili by piekło obrońcom każdej drużyny,dać ofertę nawet 100 i zrobić genialny skład! Natomiast gdy pójdzie do City,mogą być problemy,Sanchez,Aguero,Jesus,Sterling,Walker ciężka siła.
» 31 lipca 2017, 22:43 #266
janpal1: Dokładnie. Teraz tylko Sanchez.
» 31 lipca 2017, 22:50 #265
PanWolodyjowski: Jakie Herrera-Matic-Pogba, jak Herrera nie powącha boiska, jak Matić i Pogba będą zdrowi
» 31 lipca 2017, 22:42 #264
janpal1: Co ty bredzisz, najlepszy gracz MU ostatniego sezonu, do tego ceniony zawodnik przez Mourinho.
» 31 lipca 2017, 22:51 #263
Reusik12: Wolodyjowski

Buhahaha nie ośmieszaj sie.
» 31 lipca 2017, 23:18 #262
dawidlp92: Jeszcze jeden !
» 31 lipca 2017, 22:34 #261
reggieynot: ht tps://y outu.be/ihGq--2SxC8 (dwie spacje)

Piękny gol Nemanji Maticia, który był nominowany przez FIFA do najładniejszej bramki w 2013.
Wtedy jeszcze był zawodnikiem Benfiki Lizbona.
» 31 lipca 2017, 22:33 #260
RedDevils4life: Dodatkowo rakieta w meczu z Tottkami w F.A. cup w poprzednim sezonie.
» 31 lipca 2017, 22:41 #259
reggieynot: Zaiste ;-)
» 31 lipca 2017, 22:50 #258
is200second: Wg Marki i the Sun Mou chce Andre Gomesa
» 31 lipca 2017, 22:26 #257
RedDevils4life: Nie uważasz, że przez to jak wielu mamy piłkarzy w środku pola jest to plotka bardzo odległa?
» 31 lipca 2017, 22:27 #256
is200second: Pewnie . Tylko troche mi go szkoda bo nie spotkalem sie w tym sezonie z pilkarzem ktory bylby bardziej krytykowany od niego. Oczywiscie w wiekszosci to opinie Putkowych sympatykow ale nazywanie etatowego reprezentanta kraju i to nie jakichs wysp salomona czy innych madagaskarow tylko Portugali mistrza europy drewnem to chyba lekka przesada.

Badz co badz w druzynie ktora sama zawodzila.
» 31 lipca 2017, 22:34 #255
wider: Witamy w MU

Teraz środek pola Fella i Matic i jedziemy po majstra 😃
Sprzydaly by się jeszcze 2 transfery LO i skrzydlowy
» 31 lipca 2017, 22:06 #254
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 22:09

Fella i Matic razem to nie jest raczej optymalny wyjściowy środek mając Pogbe i Herrere.
» 31 lipca 2017, 22:09 #253
is200second: Fajny solidny transfer.

Skoro United nie jest na dzien dzisiejszy w stanie kupic nikogo z topu to dla mnie nr jeden to Adama Traore. Gisc chyba z najwiekszym ciagiem na bramke i najlepszym dryblingiem w PL. Gosc jest jak Tur i do tego swietny technicznie.
» 31 lipca 2017, 22:03 #252
RedDevils4life: Nie ma chyba nic poza szybkością. 1 asysta w poprzednim sezonie. Wielki jeździec bez głowy. Nie ośmieszajmy się z takimi nazwiskami, proszę was.
» 31 lipca 2017, 22:08 #251
Michal12371: Gość zagrał w ubiegłym sezonie 32 mecze, i nie strzelił żadnej bramki.. Jak na napastnika to raczej słabo, ale widocznie drybling jest ważniejszy xd
» 31 lipca 2017, 22:11 #250
is200second: Poza szybkoscia? To jest ferrari wsrod szybkich pilkarzy. Jemu trEba lepszego klubu i pilkarzy. Dla mnie kandydat w niedalekim czasie na top wsrod skrzydlowych.
» 31 lipca 2017, 22:11 #249
RedDevils4life: To niech zmieni dyscyplinę na bieganie. :D
» 31 lipca 2017, 22:13 #248
arczibald: Witamy w piekle !
» 31 lipca 2017, 21:57 #247
LorenzoCFC: Powinien wam pasować idealnie, Jose ma nosa do defensywnych, więc myślę że się odbuduje.
» 31 lipca 2017, 21:52 #246
swietybarabasz: Bardzo solidny zawodnik moim zdaniem, wniesie dużo stablinosci w grze . Potrzebujemy takich fachowców bo to będzie bardzo ciężki sezon i myślę ,że znów będzie to tylko walk o o ligę mistrzów. Niemniej widzę pomysł na tą drużynę ,a nic nie dzieje się od zaraz i fachowiec w sile wieku z doświadczeniem w PL na duży plus.
» 31 lipca 2017, 23:05 #245
janpal1: Teraz czas zapolować na Sancheza. Czy nikt w klubie nie widzi, że on ma te cechy, których potrzebujemy? Szybkość, drybling, skuteczność, waleczność, świetna technika, dobre wrzutki, ciąg na bramkę rywala, ogranie w Premier League. Do tego zaraz mu się kończy kontrakt i można byłoby zaszantażować 4senal, żeby spuścili z ceny. Perisic też dobry, ale to powinna być ostateczność, a priorytet Sanchez.
» 31 lipca 2017, 21:43 #244
MufcGlory: Sanchez to absolutnie jeden z najlepszych piłkarzy na swojej pozycji.Szkoda tylko że prawdopoodbnie będzie niebieski
» 31 lipca 2017, 21:51 #243
ziomboy777: zrozum - Sanchez jest nie na sprzedaż dla nas
» 31 lipca 2017, 21:52 #242
karol100: Wszystko jest na sprzedaz. Matic tez podobno nie byl, ale jak zawodnik stawia sprawe jasno to klub wlasciwie nie mawyjscia. Pilkarzew tych czasach sa bardzoooooo drodzy I kazdemu szkoda oddac goscia za darmo jak mozna zgarnac mysle 60-70 baniek
» 31 lipca 2017, 23:32 #241
N17: Wg. Manchester Evening Standard klub z plugawej części Manchesteru daje 50mln za Alexisa. Nam jest dużo bardziej potrzebny. Edek działaj! Tylko pytanie, znacie to źródło? Wiarygodne, czy brukowiec?
» 31 lipca 2017, 21:40 #240
Fenek: Bardzo dobre wzmocnienie. Prawdę mówiąc to jeszcze kilka tygodni temu bardziej ucieszył bym się z Matica niż z Lukaku. Ale obecnie jestem bardzo zadowolony, że mamy ich obu.
» 31 lipca 2017, 21:39 #239
Walnuts: Zobaczymy jak sobie poradzą, a wymagania są ogromne. Obaj już znają ligę, więc nie ma tutaj tłumaczenia, że potrzebują czasu, bo Manchester go nie ma.

Dotyczy to przede wszystkim Lukaku, który przyszedł za zaporową cenę i musi brać na siebie gole.
» 31 lipca 2017, 21:52 #238
ArktoS: Chciałbym, żebyśmy wygrali ten Superpuchar z Realem, ALE dla devilpage najlepiej by było jednak, żebyśmy przegrali. W 5 min wszystkie trolle i chorągiewki przeniosły by się na stronę Realu i tam sobie spamowały.
» 31 lipca 2017, 21:34 #237
N17: Przykro mi, to niemożliwe. Sezonowców (z przyczyn oczywistych) u nas nie ma. To po prostu głupota i/lub chęć zabłyśnięcia, wyróżnienia się z tłumu. No i narzekanie to stereotypowo typowo polska cecha ;)
» 31 lipca 2017, 21:42 #236
ArktoS: Mniemam jednak, że są tutaj i sezonowcy którzy pojawiają się po naszych wielkich transferach. Dało się zauważyć ich wysyp po transferze Lukaku, a wcześniej Pogby.
» 31 lipca 2017, 22:03 #235
cynamonancymon: Kiedyś przyszedł do Nas już jeden Nemanja.Dobrze wspominam te czasy. Witamy w Teatrze Marzeń!
» 31 lipca 2017, 21:31 #234
Niko99: Witamy w domu i powdzenia. :)
» 31 lipca 2017, 21:27 #233
MufcGlory: Uwaga szykuje się prawdziwa BOMBA:Złoożyliśmy oferte 84miliony untów dla Juventusu za Dybale.
Nie ma bata że za tyle go sprzedają
» 31 lipca 2017, 21:17 #232
tygrys26: taa i jeszcze do tego 80mln za Asensio i Rakiticia
» 31 lipca 2017, 21:20 #231
mielan92: Brawo Ed !
» 31 lipca 2017, 21:16 #230
Reusik12: Uwaga Bomba atrapa! Fifa wyłączona na dziś u Mufc.
» 1 sierpnia 2017, 06:45 #229
PanWolodyjowski: A z Rashforda taki skrzydłowy, jak z Żyda esesman. To, że ktoś potrafi dryblować i jest szybki, to odrazu ma grać na skrzydle? Rashford piłki w pole karne nie potrafi dośrodkować, a gramy systemem 4-5-1. Do tego gra 1 na 1 przy końcowej linii nie najlepsza, z klepy mało, do środka ze strzałem z dystansu w ogóle nie schodzi.

Tak, zaraz mi mędrzec napisze, że skrzydłowy nie musi centrować, ani schodzić do środka ze strzałem, ani grać z klepki.
» 31 lipca 2017, 21:09 #228
Gary1920: Wyjdź
» 31 lipca 2017, 21:12 #227
janpal1: Najlepiej jak ktoś hejtuje fakty xd.
» 31 lipca 2017, 21:15 #226
PanWolodyjowski: Gary1920 a może jakiś kontrargument zamiast żałosnego hejtu?
» 31 lipca 2017, 21:30 #225
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 21:35

On jako jedyny właśnie umie dosrotkowac. Wyjdź jak już ktoś powiedział. Ale tu można sobie humor poprawić.
» 31 lipca 2017, 21:34 #224
MufcGlory: Rashford to taki trochę niezpełniony spinterUda mu się nawet kogoś kiwnąć,ale potem nie z bardzo wiem co z tym zrobić
» 31 lipca 2017, 22:17 #223
PanWolodyjowski: Czytajcie słowo mędrca o nicku sisinho, on ma zawsze rację. Jeśli myślicie, że macie rację, sisinho wam przypomni, że jej nie macie.

Transfer skrzydłowego już pewnie nie wchodzi w grę, a ściągnięcie minimum jednego skrzydłowego to powinien być priorytet w tym okienku. No cóż...
» 31 lipca 2017, 21:07 #222
Paps: Iez sie tego obawiam,ze to nasz ostatni transfer i skrzydla wciaz beda wspomnieniem ;/
» 31 lipca 2017, 21:10 #221
MufcGlory: Ewentualnie kupimy Perisica,który też będzie służył do murowania bramki
» 31 lipca 2017, 21:20 #220
PDF: Dla mnie to wygląda tak ... nie będąc chamem ale po kilku piwkach:

Hejterzy, trole, zakupcie stoperan. Będzie srane w majty.

Matic-Herrera-Pogba ... wrrrr :-)
» 31 lipca 2017, 21:06 #219
welllone: Dawać jakieś sensowne skrzydło.
Tak jak był okres bez dostępnych napastników tak teraz nikt nie sprzedaje i nie chce sprzedawać skrzydeł. Jak i sami zawodnicy nie nalegają na przyjście do nas tak jak zrobił to Matić.
Skrzydło i kolejne udane okno, bez tego nie wiem jak mamy kreować więcej akcji i bramek.
» 31 lipca 2017, 20:39 #218
Paps: Nie bedzie ich zwyczajnie zbyt duzo.Co z tego,ze Lukaku bedzie z przodu?Bedzie sie miotal tam sam i nikt mu nie dogra pily :P
» 31 lipca 2017, 20:44 #217
sisinho: @Paps

Rok temu Ibra zapakował 27 bramek i raczej nie po swoich solowych akcjach a po dobrych podaniach. Miałby ich więcej gdyby nie fatalna skuteczność ale przecież Ty tego nie widziałeś bo dla Ciebie liczył sie tylko wynik.
» 31 lipca 2017, 20:48 #216
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 20:55

Nawet jak poprawimy naszą skuteczność to przy tych liczbach nie bilibyśmy się o zwycięstwo, bo do 100% nie dociągnie żodyn XD
Tak więc albo pracowite skrzydełko albo ultra ofensywne i skuteczne.
Inna opcja Matić z Herrerą odciążą Pogbę który wykreuje jeszcze więcej decydujących podań, a nasi jeszcze większy ich % zamienią na bramki, jak i same słupki i poprzeczki Pogby też wpadną :D
» 31 lipca 2017, 20:51 #215
Paps: W lidze strzelil 17 bramek,oczywiscie,ze fatalna skutecznosc byla,dlatego trzeba sprowadzic takich gosci do gry co ta skutecznosc poprawia :) Poza tym Lukaku to nie Ibra.Szwed to geniusz,jeden z najlepszych napadziorow na swiecie,a Lukaku co najwyzej moze do tego aspirowac ;).Czy dla mnie sie liczy wynik?No jasne,a po co sie gra?Nasze 54 bramki w lidze oraz 15 remisow to zart i trzeba cos z tym zrobic :P
» 31 lipca 2017, 20:54 #214
braku: Po co skrzydła. Mamy: Matrial,rashford,mata, miki, lingard,pereira, Young,
» 31 lipca 2017, 20:59 #213
Paps: Jesli chcialbys zawojowac Lige i LM majac do dyspozycji tych co wymieniles,szczegolnie tych 3 ostatnich to zycze szczescia,bo sie przyda :P
» 31 lipca 2017, 21:02 #212
janpal1: Martial i Rashford najlepsi są na napadzie, Mata i Mkhitaryan na 10, Pereira też najlepiej gra w pomocy, Lingard to nie ten poziom, a Young to rzadko kiedy gra. Także tak, super skrzydłowi porównując do kilku lat wstecz Giggsa i Ronaldo.
» 31 lipca 2017, 21:14 #211
EricKing: Widzę, że u niektórych troche za dużo fify. I najlepiej żebyśmy w środku grali 3 kreatywnym 10, a na skrzydłach najlepiej dwóch magików.
» 31 lipca 2017, 20:33 #210
sisinho: No, na bokach obrony 2 ofensywnych jak Alba czy Walker + 2 dobrych SO co wyprowadzić piłkę potrafią. Co tam ze nikt by nie bronił, w koncu nie na tym polega futbol :o
» 31 lipca 2017, 20:48 #209
EricKing: Jak nie zbliżą się do naszego pola karnego i nie przejmą piłki, to nie ma ryzyka :D wystarczy że będziemy mieć 95% posiadania piłki.
» 31 lipca 2017, 21:31 #208
dlabigt23: Widze ze niektorzy sa niezadowoleni z tego transferu . I chcieliby tutaj grajkow typu Kross,Modric,Verratti,Fabinho za grube miliony :) Ja sie ciesze z tego transferu moze Matic to nie najwyzsza polka ale przedewszystkim solidny ogarny w PL wiec to nam pomoze w walce o mistrza . I przedewszystkim nie jest zbytnio przeplacony transfer bo patrzac teraz na rynek to 40-45 mln to malo za takiego zawodnika ktory pogra spokojnie 4 lata na najwyzszym poziomie a pozniej juz moze byc tylko najwyzej zmiennikiem i przyjdzie swieza mloda krew :)
» 31 lipca 2017, 20:22 #207
janpal1: No porównując do Kroosa czy Verattiego to kto nie chciałby tej dwójki, chyba tylko ignorant. Ale ogólnie transfer bardzo dobry.
» 31 lipca 2017, 21:19 #206
karol100: Ciekawe co by bylo gdybysmy sprowadzili Morate I Bakayoko hehe wtedy dopiero bylby lament :-)
» 31 lipca 2017, 20:00 #205
nautiri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 20:21

wtedy dla tych wszystkich krytyków najlepsi byliby Lukaku i Matic
» 31 lipca 2017, 20:20 #204
braku: Wszystko spoko ale potrzeba nam jeszcze napastnika i lewego obronce
» 31 lipca 2017, 20:00 #203
karol100: Najlepiej takiego srzydlowego napastnika, czytaj Sanchez. Jezeli teraz wypadnie nam Lukaku z powodu np kontuzji to bedzie tragedia, trzeba bedzie grac Rashfordem co 3 dni...to sie nie uda. Musimy miec kolejnego napastnika, najlepiej takiego ktory pog odzi sie z rola rezerwowego. Moze Vardy chociaz? Drogi by nie byl ,lawka raczej mu nie przeszkadzala by, a zawsze jakas opcja rezerwowa jest, w pucharze ligi I Anglii moglby grac, a Lukaku zbieralby sily na PL I LM
» 31 lipca 2017, 20:06 #202
Paps: karol100
No i tutaj pelna zgoda :)
» 31 lipca 2017, 20:11 #201
braku: Wszystko powiedziales
» 31 lipca 2017, 20:15 #200
tomekwietniu: Nie do końca.. potrzebujemy skrzydłowego atakującego nie dlatego, że jak Lukaku wypadnie to będzie tragedia tylko dlatego, że na dzień dzisiejszy nawet jak Belg będzie grał to nie mamy pewnych skrzydeł.
Jeżeli przytrafiłaby się jakaś kontuzja któregokolwiek to w napadzie na środku może zagrać Lukaku, Rashford, Martial - nie jest źle..
Skrzydła kto tam może zagrać?
Miki i Mata to 10, Lingard to nadaje się na zespoły pokroju Sunderland, Newcastle czy Boro, Martial może odpalić a nie musi, Rashford szalej na skrzydle, ale najlepszy jest na ataku.
Podsumowując super byłoby kupić skrzydłowego pokroju Sancheza, Dembele... ale może być to Perisić który podejrzewam że sprawdziłby się też w alternatywnej taktyce 3-4-1-2.
Jeżeli nie kupimy nikogo na skrzydła to najlepiej byłoby grać ustawieniem jakim Mou zrobił LM w Interze, czyli 4-3-1-2 z ŚPO Matą lub Mikim, a w ataku Rashford i Lukaku. A w przyszłym sezonie jakby przyszedł Gierzmann to by się znalazło dla niego miejsce.
» 31 lipca 2017, 20:28 #199
sisinho: No wlasnie Rashford to najlepszy jest na skrzydle. Grając w ataku wygląda jak dziecko we mgle. Ile było spotkan ze grał klepki, kiwał, biegał a nikogo w polu karnym nie było?
» 31 lipca 2017, 20:50 #198
janpal1: Ceny na rynku są kosmiczne dlatego za takiego Dembele, który byłby najlepszym wzmocnieniem trzeba było by dać ze 150 mln. Trzeba starać się o tego Perisica, który nie jest zły i z nim można byłoby grać wieloma ustawieniami.
» 31 lipca 2017, 21:25 #197
tomekwietniu: Końcówka sezonu pokazała prawdziwe oblicze Marcusa i jego miejsce na boisku. W obliczu kontuzji Zlatana grał na ataku i się sprawdził. Na skrzydle szarpał, walczył, wracał ale tam właśnie wyglądał jakby miał wykorzystać swoje walory, a później nie wiedział co dalej, dla mnie to było mało efektywne, choć czasem efektowne.
Przypomnij sobie ile to razy było pisane, że Marcus okey na skrzydle, ale jego miejsce to atak. A na ataku nie grał regularnie z jednego powodu - Ibra. Po pierwsze tam musi dostać szansę, po drugie ma jeszcze czas się tam ograć. To cały czas młodzik :)
» 31 lipca 2017, 23:08 #196
karreem: Oceniając wzmocnienia jak na razie mamy tylko jednego świeżaka (Lindelof), i dwóch ogranych doświadczonych graczy z Premier League, których aklimatyzacja w naszym zespole powinna przebiegać błyskawicznie ,bo liga nie ma przed nimi żadnych tajemnic. Matić to kolejny świetny transfer który da nam wiele opcji w środku pola i wzmocni rywalizację.
» 31 lipca 2017, 19:58 #195
Qwerty: Genialne wzmocnienie na lata.Na taki transfer czekałem 😀 Przecinak naj 😀
» 31 lipca 2017, 19:54 #194
Bydgoszczanin: Czasem mam wrażenie, że wystarczyłoby, aby Matić odszedł do City. Wtedy wszyscy byliby zachwyceni ruchem Guardioli... Ale to jest nasz ruch, więc trzeba go skrytykować i nawijać o innych, rzekomo dostępnych piłkarzach, którzy mogliby przyjść... Tylko skąd, wy, psia mać, wiecie kto był do wyjęcia, a kto nie... Skąd możecie to wiedzieć? Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że połowa stąd to kibice innych drużyn, którzy udają kibiców United??
» 31 lipca 2017, 19:54 #193
dzilu96: Nie, to po prostu Polacy.
» 31 lipca 2017, 20:45 #192
Krystiano98: Piszecie, że zawsze atak wygrywa z obroną, a półfinału Barcy z Juventusem to już się nie pamięta xd
» 31 lipca 2017, 19:43 #191
Walnuts: To przypomnij sobie finał. Ostatnim zespołem, który wygrał lm murując bramkę była chelsea 5 lat temu.
» 31 lipca 2017, 19:47 #190
MufcGlory: A pólfinał PSG z Barcelona to też się już nie pamięta,kiedy to PSG też postanowiło się całkowicie skupić na obronie i zaliczyło największa kmpromitacje w histoi LM.Inna sprawa,że pomogli im sędziowie i to całkiem sporo,no ale mimo wszytsko.
» 31 lipca 2017, 19:48 #189
Paps: Masz racje,przy druzynach grajacych swietnie w ofensywie i szybko pilka do nogi,ta taktyka upada.PSG z barca,nasze finaly z barca.Takie cos moze sie udac raz na jakis czas.ale na 10 meczy jest 8 porazek jak nic nie robisz z przodu.
Kiedys United gralo mega ofensywnie,mocne skrzydla z Giggsem i Beckhamem,z przodu skocznie napastnicy Cole,Yorke,RvN,RvP,jedyny gosc taki typowo od brudnej roboty to Keane,ale i on potrafil huknac brame.Teraz to straszna bieda,siermiezna pilka i gra na 1-0 :P
» 31 lipca 2017, 20:01 #188
Kalina: Bronic to psg sie moglo ale trzeba miec jeszcze do tego zawodnikow i umiec to robic.
» 31 lipca 2017, 20:40 #187
Wave: I sedziow miec po swojej stronie :d
» 31 lipca 2017, 21:06 #186
nautiri: Dobra, nie udzielam sie tu za czesto ale czytając komenty niektórych to mam wrazenie że piszą tu niektórzy o wieku 12-13 lat, a MufcGlory to już przebija wszystkich, stary czy tobie sie da dogodzić?? Czy wy wszyscy jak ktoś to fajnie ujął "jęczydupy" chcielibyscie tu samych Neymarów, Messich i Ronaldo?? Chociaż czytając te wasze bzdurne wypociny to i tak pewnie było by jakies ale. Normalnie w pale sie nie mieści oceniać piłkarza po pary sparingach. Zrobiłem sobie screeny wypowiedzi paru perełek i autorytetów trenerskich na tej stronie i aż miło bedzie to przypomniec po sezonie, mam nadzieje że sie nie schowacie.
» 31 lipca 2017, 19:40 #185
Krystiano98: Daj spokój, MufcGlory to po prostu troll, odejdzie niedługo, jak każdy inny.
» 31 lipca 2017, 19:42 #184
karol100: Gdyby przyszlata trojka o ktorej mowisz, po przegranym meczu jeczydupy pewnie by pisali ze Messi I Ronaldo brakuje jaj, ze sa po 30 stce I juz sie koncza, a jak ktorys by nie podal drugiemu tylko konczyl akcje sam to ,ze jest zla atmosfera w szatni a umieszczanie Ronaldo i Messiego w jednej druzynie to byl chory pomysl. No I oczywiscie pisali by jeszcze ze kiedys za Safa byla szkolka a teraz tylko transfery za miliony przez ktore klub stracil tozsamosc. No ale takie juz sa jeczydupy.....
» 31 lipca 2017, 19:45 #183
Cavron: Tak się obawiam, że Matic na tej stronie może stać się jednym z najbardziej znienawidzonych, razem z Jessem i Felkiem. Panowie, spokojnie, pożyjemy, zobaczymy, już jeden Nemanja tu był i dawał radę, czemu nie miałoby się to powtórzyć? Ja osobiście jestem zadowolony.
» 31 lipca 2017, 19:31 #182
Krystiano98: Drewno i koniec dyskusji. Przecież to już jest drugi Fellaini, kozioł ofiarny wszystkich jedynek pod koniec roku w gimnazjum
» 31 lipca 2017, 19:39 #181
Paps: Tak bedzie,jesli United wciaz bedzie grala toporna pilke i nic nie strzelalo majac na wzgledzie to,ze nie zostal kupiony z wyjatkiem Lukaku,zaden napastnik czy ofensywny,szybki skrzydlowy :P
» 31 lipca 2017, 19:40 #180
karol100: Nic takiego sie nie stanie....zerknij na sonde obok. Te ma r udy to tylko 10%. Zreszta wielu to podszywy kibicow chelsea
» 31 lipca 2017, 19:41 #179
Paps: Nie zawsze wiekszosc ma racje.Ja jestem sceptykiem,ale tak jak mowie,mam nadzieje,ze bede musial bic sie w piers i faktycznie Matic bedzie swietna opcja ;)
» 31 lipca 2017, 19:56 #178
karol100: Dlaczego jestes sceptykiem? Czego brakuje Maticowi jako defensywnemu pomocnikowi,?
» 31 lipca 2017, 20:01 #177
Paps: Nic,chodzi o to,ze ten transfer jest moim zdaniem zbedny,mamy na ta pozycje kogo dac.Skrzydla az prosza sie o wzmocnienie,a my znowu wzmacniamy tyl jakbysmy tracili 60 bramek w lidze a strzelali 130.
» 31 lipca 2017, 20:04 #176
sisinho: Drogi Papsie. Czym wygrało ligę Chelsea? A no tyłami. Tym ze Matic i Kante niszczyli większośc ataków. Ale Ty bys zaczynał skład od ataku nie układając obrony.
» 31 lipca 2017, 20:52 #175
Paps: United na 6 miejscu stracilo mniej bramek niz Chelsea,ktora wygrala lige :),za to strzelilismy 31 bramek mniej :) i to by bylo na tyle :)Chelsea wygrala lige dosc szczelna obrona,ale bez przesady w polaczeniu z kapitalna ofensywa stworzona przez Hazarda,Coste i Pedro.
» 31 lipca 2017, 21:00 #174
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 21:56

Straciliśmy mniej, bo u nas broniła prawie cała drużyna, a w Chelsea był Kante i Matić
Strzelili więcej, bo gracze w ataku nie musieli się aż tak cofać, no i po prostu mieli lepszych graczy.
» 31 lipca 2017, 21:55 #173
Sideswipe: I super, mam nadzieję tylko, że w końcu przewagę we wzroście wykorzystamy w stałych fragmentach gry.
» 31 lipca 2017, 19:28 #172
Paps: Hmm moze sprobujmy sciagnac Pite Croucha,to juz w ogole gra sie bedzie toczyc 2 m nad ziemia przez 80 min ;)
» 31 lipca 2017, 19:31 #171
Krystiano98: Przy panującej modzie na filigranowych graczy, to byłoby jakieś wyjście
» 31 lipca 2017, 19:43 #170
N17: jeszcze solidny lewy obrońca, oraz skrzydłowy w stylu "szybciej biega niż mysli" i chyba ekipa jest gotowa.
» 31 lipca 2017, 19:14 #169
MufcGlory: LO to Mou nawet nie miał na swojej przedsezonowej liście transferowej.Postanowił zaufać Blindowi i Darmianowi,co akurat o nim najlepiej nie świadczy
» 31 lipca 2017, 19:33 #168
N17: A może gra specjalnie dwoma kalekami, bo czeka aż Shaw wróci i rozniesie tę ligę w drobny mak?
» 31 lipca 2017, 20:40 #167
shijeee: Bardzo solidny piłkarz, nic tylko sie cieszyć z tego transferu. W zeszłym sezonie mówiło sie o tym ,ze Kante zdobył dwa mistrzostwa z rzędu z dwoma różnymi drużynami. Obyśmy w maju mogli powiedzieć to samo o Maticiu.
» 31 lipca 2017, 19:11 #166
RedDevils4life: 2 gole i 9 asyst w calym poorzednim sezonie, z czego 8 w Premier League. Jak na goscia stricte od zadan defensywnych to bardzo ladne liczby.
» 31 lipca 2017, 19:06 #165
Paps: Tylko,ze my mamy dobra defensywe:)
W tamtym sezonie,mimo kontuzji obroncow 29 bramek straconych - 2 miejsce w lidze za Totkami(26)

Za to ofensywa?cale 54 bramki,nawet,uwaga,Bournemouth strzelilo wiecej,no i 15 remisow.
Tu trzeba graczy kreatywnych,szybkich na pomoc i atak,a nie kolejnego kloca co strzeli gora 2 bramki w lidze.
» 31 lipca 2017, 19:14 #164
RedDevils4life: Wiem. Pisałem o tym w temacie o transferach. Chodzi o to, że od defensywnego pomocnika nie wymagam nawet jednej asysty a skoro coś dokłada to jest super sprawa.
» 31 lipca 2017, 19:21 #163
Sideswipe: No jak Ty wymagasz od defensywnego pomocnika 20 goli to pozdrawiam.
» 31 lipca 2017, 19:25 #162
Paps: Nie napisalem,ze wymagam od niego 20 bramek,bo to niemozliwe w jego wykonaniu.Napisalem,ze ten zawodnik jest niepotrzebny,bo defensywa radzi sobie przyzwoicie.Potrzeba gracza ofensywnego.Naucz sie czytac ze zrozumieniem zanim zaczniesz stukac w klawiature :)
» 31 lipca 2017, 19:30 #161
Sideswipe: To jak to jest, że niepotrzebny a wszyscy łącznie z Mou starali się o defensywnego pomocnika od początku okienka? Potrzebowaliśmy DP, jak nie Matic to ktoś inny by przyszedł i wątpię by w statystykach goli i asyst byłby lepszy, więc nie narzekaj na ten transfer podając argumenty o kreatywności. Jak potrzeba gracza ofensywnego to go kupimy, proste.
» 31 lipca 2017, 19:34 #160
Paps: Bo Mou to wspanialy murarz,tylko nie wiem czy to dobrze,patrzac na nasz dorobek bramkowy i miejsce w lidze to srednio wyszlo.Zwyczajnie chcialbym zebysmy grali pilke do przodu,a nie grali ciagla defensywe i strzelali max 2 bramki.Myslalem,ze skoro tak mizernie szlo z przodu to kupimy kogos kto zapewni nam jeszcze troche bramek(procz Lukaku) i bedzie umial dograc,wrzucic i zrobic kilkanascie asyst i dorzucic kolo 10 bramek,taki Nani z dawniejszych lat.No coz,okienko jeszcze otwarte,moze uda sie kogos takiego sprowadzic.
» 31 lipca 2017, 19:38 #159
MufcGlory: Paps

Pełna zgoda.Mou znowu zamierza całkowicie zamurować bramke,dlatego kupiła kogoś tak ograniczonego jak Matic. Nawet Chelase zdała się z tego sprawe i kupiła bardziej wzechstronnego pomocnika( Oczywiście francus to też kiepski transfer,ale widać w nim pewnien zamysł). Skończy się to tak,że staniemy pod własnym polem karnym i będzie patrzeć jak przeciwnicy wymieniają podania między sobą ,a atak pozycyjny to już w ogóle może być niezła padaka.
» 31 lipca 2017, 19:45 #158
Sideswipe: No dobra, miejsce w lidze fakt nienajlepsze, ale czemu pomijasz pozytywy? Chyba nie powiesz mi, że wygrana LE Cię nie cieszyła? Puchar może drugiej kategorii ale w mojej ocenie Mou wyciągnął prawie wszystko co się dało z tej drużyny, mówię prawie bo nie było na pewno idealnie. No i dokładnie, okienko otwarte, jestem pewny, że przyjdzie jakiś skrzydłowy. Wiesz dobrze jak gra Mou, wiesz, że było o Nemanji głośno, że Carrick się starzeje a mimo to jakoś wydajesz się zdzwiony tym transferem. Naprawdę nasze jęczenie nic nie zmieni, lepiej zaakceptować rzeczywistość i być dobrej myśli, tym bardziej że na to co się w klubie dzieje nie mamy wpływu
» 31 lipca 2017, 19:47 #157
Paps: No i trzymam kciuki bysmy mieli w zanadrzu jeszcze jakas opcje ofensywna,bo brakuje tu graczy takich co by potrafili zrobic z przodu cos z niczego,albo popedzili na pelnej(ale nie tak jak Lingard bez glowy).
Co do meczu z Ajaxem,to wlasnie byla typowa zagrywka Mou,malo gry,murarka brzydka dla oka i 2 dosc przypadkowe bramki.Nie mowie,ze sezon byl mega zly,ale od United wymagam duzo wiecej,przed wszystkim walki w LM i walke o mistrzostwo Anglii.
» 31 lipca 2017, 19:55 #156
MufcGlory: " Chyba nie powiesz mi, że wygrana LE Cię nie cieszyła?" Z całym szacunkiem,ale własnie przez taktykę zamurowywania bramki to o mały włos,ale nawt tego byśmy tego nie wygrali. Taką Celte Vigo to w dwumeczu powinniśmy rozwalić z przewagą co najmnien dwóch bramek.Gdyby tylko mielibyśmy trochę mniej szczescia to jeszczez tymi hiszpańskimi "ogórkami" odpadlibyśmy.,bo nie potrafliśmy ich dojechać .
» 31 lipca 2017, 19:55 #155
Paps: A przypomij sobie męki z Anderlechtem,na wlasnym boisku z takimi tuzami awans po dogrywce :D
» 31 lipca 2017, 20:05 #154
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 20:11

Murarka czy nie - puchar zdobyty, ale oczywiście trzeba pojęczeć na styl w jakim go zdobyliśmy. Też bym chciał by taki Ajax został zmieciony 5:0 i to w finale LE ale cóż, to nie będzie mieć nigdy miejsca, nie te czasy, nie ten trener, nie ci piłkarze. Bez sensu się w sumie produkuję, taki naród maruderów.
A panu mufcglory radzę nie tracić czasu na odpisywanie mi i odnoszenie się do moich postów bo i tak tych pana wypocin nie przeczytam.
» 31 lipca 2017, 20:10 #153
MufcGlory: Sideswipe

Nie pisze do Ciebie tylko do Paps,z takim typem jak ty nawet nie zamierzam dyskutować.
Zresztą nie spodziewam się,żebyś miał ochote mi odpisywać skoro zostałeś całkowicie zaorany w dyskusji.
» 31 lipca 2017, 20:15 #152
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 20:16

Dlaczego zakladasz,ze to z gory nie bedzie miec miejsca?Od tego sa okienka transferowe i fura pieniedzy jaka mamy by ten styl zmienic i sprowadzic odpowiednich ludzi do wykonania tego.Ja sie nie pogodzilem,ze United jest 6 w lidze i gra jakies flaki co rok ;)W tamtym sezonie bylismy sredniakiem i udalo sie ta slabsza zdecydowanie od LM Lige europesjka wygrac,po mega ciezkich bojach z Celta czy Anderlechtem.
Wracamy do LM chyba to nic zlego,ze oczekuje solidnych wzmocnien i dolaczenia United do najlepszych druzyn globu?
» 31 lipca 2017, 20:15 #151
MufcGlory: W tegorocznej LE mieliśmy kupe szczęścia.Wygraliśmy szczęśliwie niektóre mecze,a obsada była słaba.W zeszłym roku w finale grała Sevila z Liverpoolem.Jakbyśmy grali z Sevilą w tym roku,to prawdopodobnie byśmy ten mecz wtopili i z LM byłyby nici.Jak MU jedzie na szczęści z takimi druzynami jak Celta czy fiołki to najlepiej i naszej drużynie nie świadczy
» 31 lipca 2017, 20:18 #150
Sideswipe: Ja też tego oczekuję i Matic to właśnie jest solidne wzmocnienie. Dziwne, że nie dostrzegałeś tego, że ta pozycja jak nie teraz to w dalszej części sezonu wymagałaby wzmocnienia, do tego rozliczasz w pierwszych postach MU jakby okienko było zamknięte i nie było szans na żadnego skrzydłowego. Zakładam tak, bo po prostu Mou ma taki styl i łudzenie się, że to się zmieni nie ma sensu. Może nie nigdy, przesadziłem ale na pewno nie w tym nadchodzącym sezonie, w kolejnym być może, ale na to będzie miało wpływ sporo czynników włącznie z osiągnięciami MU.
I widzisz, transfer Maticia i innych piłkarzy do klubu uzgodnili ludzie znacznie mądrzejsi ode mnie i od Ciebie, goście się znają na rzeczy i raczej warto im zaufać, ale wiadomo, nikt nie jest nieomylny. W każdym razie nie ma co z góry zakładać kolejnego bezbarwnego sezonu, ocenimy po nim a nie przed.
» 31 lipca 2017, 20:33 #149
Paps: Dokladnie,ocenimy jak bedzie przynajmniej 15-20 kolejka czy ten klub idzie w dobra strone i czy transfery byly dobre.Oby tak bylo :)
» 31 lipca 2017, 20:38 #148
Kalina: mufcglory

Zdecyduj sie w koncu. Najpierw krytykujesz bakajoko piszac ze Matic jest nieco lepszy a teraz na odwrot. Byle napluc
» 31 lipca 2017, 20:48 #147
MufcGlory: Kalina

Naucz się czytać ze zrozumieniem.Nie napisałem,że Bakayoka jest lepszy napisałem,że jest wszechtronniejszy ,a to jest różnica.Ale ciężka wymagać od ciebie,żebyś ją dostrzegł
» 31 lipca 2017, 21:24 #146
Manuel11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:51

Swietnie! Witamy w klubie i powodzenia!
» 31 lipca 2017, 18:51 #145
Wave: Bale/Perisic/Forsberg, jeszcze ktorys z tych panow i okienko mozemy uznac za bardzo udane
» 31 lipca 2017, 18:36 #144
sisinho: Bale? A to Jones nie za długo siedział w szpitalu? W dodatku cena i sama niechęc Walijczyka do powrotu na wyspy.
» 31 lipca 2017, 18:39 #143
RedDevils4life: A daj spokoj z tym Balem. Juz bym chyba wolal kupic jakiegos dobrze rokujacego mlodzika, a nuz by sie rozkrecil. Niz wydawac tyle kasy na szklo.
» 31 lipca 2017, 18:44 #142
Kalina: To bedzie sezon Jonsa mowie wam, w koncu sie doczekam
» 31 lipca 2017, 18:52 #141
Wave: Od tego jest sztab medyczny zeby zdecydowac czy jestzdrowy, umiejetnosci pilkarskie Bale ma. Jones ostatnio tez wyglada duzo lepiej. Kontuzje zawsze beda, te miesniowe moga byc wina przetrenowania, ale nie zlamania, a Bale mial cos z kostka o ile pamietam.

W kontekscie kontuzji tez przypomnial mi sie transfer Stama do Lazio i potem wypowiedzi Fergiego, jak tego zalowal ze go nie zatrzymalismy.

Tak ze ostroznie z tymi szklankami
» 1 sierpnia 2017, 07:18 #140
jamaj05: Ładnie to się zapowiada
Matic typowy dp, Herrera od zadań specjalnych plus łącznik defensywy z atakiem i Pogba jako 10. Do tego na skrzydłach Mkhitaryan, Martial, Mata i Lingard,a w ataku Rash i Lukaku. Przydałby się jeszcze jakiś napędzający akcje skrzydłowy, moglibyśmy rzucić się na Sancheza, chyba najlepsza opcja
Rezerwowi środka pola jak Pereira, Fellaini i Carrick też mają argumenty na grę.
Dojdzie solidny skrzydłowy i mnie skład bardzo cieszy
Oby tylko jeszcze Shaw wypalił i grał jak za najlepszych czasów
» 31 lipca 2017, 18:33 #139
karol100: Zebys wiedzial ze Sanchez to najlepsza opcja, wedlug mnie lepsza od Bale i Griezmana.
» 31 lipca 2017, 18:47 #138
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:31

Uwaga teraz czas dla "znawców" futbolu i ich teorii, że jest na niepotrzebny :) Teraz macie swoje 5 minut :)

Witamy jednego z najlepszych ŚDP ! Jose wie co robi!
» 31 lipca 2017, 18:30 #137
karol100: Wedlug transfermarktu trzeci najdrozszy defensywny pomocnik swiata. Moze to ich
troche przekona
» 31 lipca 2017, 18:32 #136
Paps: No rzeczywiscie,to ,ze jest drogi to solidny argument :)Do najlepszych ŚDP to mu daleko ;)Chelsea na pewno chciala nas solidnie wzmocnic i jest tak biedna,ze nam sprzedali taka perełke,a wszyscy sie o niego bili.
» 31 lipca 2017, 18:36 #135
RedDevils4life: @Paps

Wszyscy, lacznie z komentatorami zachwycali sie powrotem Maticia do Chelsea gdy na koniec sezonu swietowali mistrzostwo.
» 31 lipca 2017, 18:39 #134
karol100: Jak mi sie bedzie nudzilo to wieczorem pozapisuje sobie niki tych wszystkich szydercow. Po sezonie fajnie sie bedzie was i wasze wypociny gasilo
» 31 lipca 2017, 18:49 #133
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:54

karol100

Tylko ze takich choragiewek jak Paps wtedy tu juz nie bedzie
» 31 lipca 2017, 18:53 #132
Paps: to czemu go sprzedaja i to w sumie patrzac na realia rynku,niedrogo?
» 31 lipca 2017, 18:53 #131
Kalina: Moze dlatego ze Matic wyrazil chec odejscia? 40 mln to widze czasem jest duzo a czasem malo. Zalezy w ktora strone chce sie pluc
» 31 lipca 2017, 19:01 #130
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 19:08

Po pierwsze przy dzisiejszych cenach 40 mln to promocja

Po drugie sprawdzony gość w lidze tak jak i Lukaku

Po trzecie, zrobił się jakiś dziwny boom na Bakayoko, który notabene popełnia masę błędów i to w ważnych meczach z silnym rywalem.

Po czwarte - jest tradycją - KTOKOLWIEK NIE PRZYJDZIE DO UNITED TO ZNAJDĄ SIĘ EKSPERCI, KTÓRZY POTĘPIĄ KAŻDY TRANSFER :)

Po piąte - 9 asyst i 2 gole jako defensywny pomocnik? Znajdź mi tańszego i z podobnymi statami.
» 31 lipca 2017, 19:07 #129
champione2013: Do rotacji za tyle kasy ...
» 31 lipca 2017, 18:28 #128
karol100: Haha, do rotacji... dobre
» 31 lipca 2017, 18:29 #127
tobi89: RobvanKlu5i
Dobrze gadasz Mou wie co robi, to będzie jeden z kluczowych piłkarzy. Cene trochę wygórowana ale powiedzmy sobie szczerze Chealse wzmacnia skład rywala to przynajmniej na pieniążkach sobie odbiją
» 31 lipca 2017, 18:39 #126
karol100: Marudy.... Jest was tylko 10%.
» 31 lipca 2017, 18:26 #125
nowekonto: Super, jeszcze jakiś wirtuoz na skrzydło i bedzie ok.
» 31 lipca 2017, 18:22 #124
RedDevils4life: Witamy! Oficjalnie zapowiada sie najlepszy srodek w Premier League. ;)
» 31 lipca 2017, 18:20 #123
RedSknerus: Uwielbiam czytac jak motloch pisze o tym ze United zatracil swoje DNA, ze to nie to samo jak za Fergusona, ze nikt do nas nie chce przychodzic, ze znowu 6 miejsce w lidze... Najlepsze jest to ze w ich nickach widnieje "UNITED" "GLORY" "MUFC" i takie tam. Jaki transfer by wam pasowal, domorosli scouci?
» 31 lipca 2017, 18:19 #122
Paps: Transfer porzadnego skrzydlowego lub 2 napastnika w razie kontuzji Rasha lub Lukaku.
» 31 lipca 2017, 18:30 #121
sisinho: @Paps

Jaki to obecnie porządny, niedrogi i dostępny skrzydłowy jest na rynku? Albo napastnik? Propozycje?
» 31 lipca 2017, 18:38 #120
Paps: Chociazby Bernardo Silva z Monaco byl do wyjecia :),Perisic tez bylby lepsza opcja,moze nie tani,ale stac nas na niego.Sprobowac powalczyc o Naingolana czy Carrasco.Jest wielu dobrych skrzydlowych i mlodych.Napastnik?Np Bakambu z Villareal,Inaki Wiliams z bilbao.
» 31 lipca 2017, 18:49 #119
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 19:04

No byl byl do wyjecia. Trzeba go bylo brac w fifie. W futbolu jest tez cos takiego jak gra defensywna a patrzac na warunki fizyczne Silvy to nie wydaje mi sie aby byl lepszy od przykladowo Perisicia mimo ze nie ogladalem go w akcji za czesto. Jesli byloby inaczej MU by sie o niego postaral
» 31 lipca 2017, 19:03 #118
Paps: Jaki koles :D .Co mi tu z fifa wyjezdzasz?Pytal o propozycje to podalem propozycje,nie mowie,ze na bank by przeszli.Na defensywe juz mamy zawodnikow w kadrze odpowiednich,spojrz na poparzedni sezon,duzo bramek straconych nie bylo,za to strzelonych?Tyle co kot naplakal i 15 remisow :)
» 31 lipca 2017, 19:08 #117
sisinho: Propozycje DOSTEPNYCH DOBRYCH I NIEDROGICH. Czytanie ze zrozumieniem. Naingolan? Gdzie go wstawisz mając Pogbę,Carricka,Maticia,Herrere, Mikiego, Mate? Belg to SP, często gra jako SPO. Mamy takich paru już. Carrasco? Opcja wykupu koło 100 baniek + teraz nikt nie chce odchodzić od Atleti. Mówisz o Bakambu czy Williamsie. Przepraszam bardzo ale w tamtym sezonie nie pokazali nic ciekawego (11 bramek w sezonie jak na "swietnego" napastnika to szaaał)
» 31 lipca 2017, 21:00 #116
Paps: Pokazali,Bakambu to swietny napastnik,mial problem z kontuzja dlatego strzelil tych bramek troche mniej,ale drzemie w nim ogromny potencjal,podbnie Inaki Wiliams.Zreszta czemu maja byc koniecznie nie drodzy?Mamy fure szmalu i nas stac :)Mozna powalczyc o kazdego jak sie ma kase,a nie kupowac bo niedrogi i chce przyjsc jakiegos kloca z CFC,takie moje zdanie ;)
» 31 lipca 2017, 21:09 #115
sisinho: Nie no lepiej wydać 80 mln na przeciętniaka co zgaśnie po pół sezonu i okaże się niewypałem jak swego czasu Veron.
» 3 sierpnia 2017, 17:13 #114
karpiu87: Obyś mnie przekonał do siebie. Witamy. A tak poza tym to wysoki skład nam się zrobił.
» 31 lipca 2017, 18:17 #113
Devil88: Kto by nie przyszedl do nas to i tak czesc wielkich znawcow footbolu bedzie narzekac.... moge tylko powiedziec ze zal takich kibicow i znajac zycie po jednym zlym meczu bedzie fala hejtu na United.
» 31 lipca 2017, 18:09 #112
M4GIK1990MU: Klasyka.
» 31 lipca 2017, 18:15 #111
Paps: Rozumiem,ze z kazdego transferu trzeba sie cieszyc?Odrzut z Chelsea,wiekowy i topornie grajacy,w dodatku na pozycje,ktora mozemy obsadzic zawodnikami,ktorzy juz sa w kadrze.Skrzydlowych jak nie bylo tak nie ma,pozniej bedzie narzekanie,ze autobus,ze remis i malo bramek.Nic dziwnego jak robimy takie transfery.Sprowadzmy zawodnikow wolnych i malo kreatywnych,a skrzydla kuleja latami,tu nikt pilki wrzucic nie umie.
» 31 lipca 2017, 18:20 #110
sisinho: @Paps

Jakich graczy? Wiekowego Carricka? Czy moze zawodników takich jak Pogba i Herrera, którzy więcej dają w ataku niz obronie?
» 31 lipca 2017, 18:22 #109
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:28

Paps w końcu ktoś powiedział wprost jak to wygląda, bo wielu tutaj ślepo wierzy w poprawę naszej gry a tymczasem Lindelof to narazie klapa, Lukaku coś tam strzeli ale do kunsztu Ibry mu daleko, Matić wiekowy i toporny to jest racja i sądzę, że lepiej byłoby dać szansę młodym, bo pokazali chęć do gry. Pogba jak narazie gwiazdorzy, truchta sobie i daleko mu do genialnej gry, Mkhitaryan miał być naszą super 10 tką a gra w kratkę. Blindy i Darmiany na bokach których ograją dzieci, można by wymieniać. To wygląda wszystko jak jedno wielkie masło maślane, nawet nie wykrystalizowała się jedna dobra 11 stka. Mówiłem to nie raz, że w naszym zespole tak naprawdę stały i równy poziom światowy prezentuje tylko De Gea, Romero też jest super rezerwowym, w zasadzie z GK można być mega zadowolonym, że takich mamy. Rywale nam uciekają, a my nadal będziemy grać ślamazarny futbol, bazujący na wrzutkach i szczęściu, a jak nas rywal przyciśnie tak jak Barca, to sami sobie bramkę strzelimy. U nas szybka gra nie istnieje, każdy piłkarz się godzine zastanawia co zrobić, zero pomysłu, bo nie mamy takich graczy, tylko większość od odbierania. Może taki styl czasami będzie skuteczny, ale ligi i LM tym się nie zwojuje. Mur Juve też uległ Realowi i to powinien być przykład dla drużyn jak grać i jak budować zespół, nie tylko obrona.
» 31 lipca 2017, 18:25 #108
Paps: No wiec za kogo bedzie gral Matic?Za Herrere czy Pogbe,czy we 3 z nimi bez skrzydel?Tam gdzie on moglby spokojnie grac Fellaini,czy Blind.W kadrze jest jeszcze Miki,Mata,Lingard,Perreira,Martial i inni mlodzi.Jeszcze bedziecie narzekac,no chyba,ze on jest kupiony na lawke albo carling cup to ok,chociaz wolalbym tam mlodych ogrywac a nie wystawiac 29 kloca z Chelsea.
» 31 lipca 2017, 18:27 #107
champione2013: Znów bedzie bezsensowne ustawienie mikiego / mate na skrzydle i narzekanie ze tak mało daje zespołowi
» 31 lipca 2017, 18:29 #106
RedDevils4life: @champione2013
Bezsensowne ustawienie Mikiego na skrzydle - patrz gdzie gral ostatni sezon w BVB.

@Paps
4-3-3 to system grania ze skrzydlowymi.
» 31 lipca 2017, 18:42 #105
trikos: @paps @champione2013 @kilerek7

A żebyście zdechli, nie pozdrawiam.
» 31 lipca 2017, 18:54 #104
champione2013: To jest zawodnik na pozycje nr 10 a nie na skrzydło w BVB mógł nawet na bramce grać w wiekszosci meczów co gra na skrzydle wypada słabo
» 31 lipca 2017, 18:56 #103
Kalina: Kilerek7

Czyli wg ciebie liczy sie tylko atak? Niech wszyscy biora przyklad z meczu finalowego i atakuja jak Real. Wtedy w 99% meczach bedzie decydowac szczescie.
» 31 lipca 2017, 18:57 #102
RedDevils4life: @champione2013

Dobra. Nie mam wiecej pytan skoro nie rozumiesz, haha.
» 31 lipca 2017, 19:07 #101
MufcGlory: W Londynie musiały wystrzelić korki od szampana.Pocisneli nam ławkowicza za 40mln.Niezły biznes zrobili
» 31 lipca 2017, 18:07 #100
Chestnut: Mata też był ławkowiczem u Mou. Skoncz pisać brednie.
» 31 lipca 2017, 18:10 #99
M4GIK1990MU: Pan ekspert wrócił. A jaki DM wg pana powinien zasilić MU zamiast Matica?
» 31 lipca 2017, 18:11 #98
EricKing: ławkowicz :D zagral w 35/38 meczy, jedna bramka i 8 asyst jako defensywny pomocnik. Na ławce siedział w 1 meczu w lidze. No ale niech Ci będzie - ławkowicz pierwsza klasa.
» 31 lipca 2017, 18:21 #97
sisinho: Zamienić Drewnoyoko za Maticia i jeszcze dopłacić to dopiero biznes. Nie mówiac juz o wymianie Morata > Costa.
» 31 lipca 2017, 18:22 #96
dami95: Chcielibyście w drużynie zobaczyć Verattiego? Tiago Alcantare? Kroosa? Bóg wie jakiego jeszcze piłkarza z najwyższej półki. Tylko zapomnieliście o jednym. Manchester United od 4 lat to cień drużyny prowadzonej przez Fergusona. Tak "ad hoc" piłkarze tutaj nie będą przychodzili. Ruszcie trochę głowami, to nie FIFA, to realna gra.
» 31 lipca 2017, 18:06 #95
M4GIK1990MU: Verattiego to i Barca może zobaczyć u siebie, ale jedynie w Fifie. To samo już widzę jak Perez oddaje komuś podstawowego zawodnika. Innymi słowy: pomyśl, zanim coś napiszesz.
» 31 lipca 2017, 18:13 #94
MufcGlory: Zmarnowaliśmy to okienko,bo własnie teraz trzeba było szastać forsą.Udało się w końcu dostać do ligi mistrzów i co stanowiłoby magnes dla pozyskania światowych piłkarzy właśnie dzięki temu udało się chociaż pozyskać Lukaku. W tym sezoni możemy z ligi mistrzów wypaś z hukiem i w przyszłym roku będziemy mogli pomażyć o zawodnikach typu Grizman.Patrząc na nasz skałd, to że z niej wylecimy jest całkiem prawdopodbne
» 31 lipca 2017, 18:15 #93
M4GIK1990MU: przestań już płakać. Czepiasz się składu, a chwilę wcześniej przyznajesz, że Lukaku to piłkarz światowej klasy. Zdecyduj się jak już narzekasz.
» 31 lipca 2017, 18:17 #92
dami95: Pomyślałbyś, że Barca latem odda Neymara? Widzę właśnie, że byś nie pomyślał. Dlaczego w takim razie Real czy PSG miałoby nie oddać swoich zawodników. Jedyną barierą jest kasa nic więcej. Można było się łudzić jeszcze, że ambicje zawodników, ale tutaj można się mocno pomylić.

A co do LM, myślałbym w drugą stronę. Jeśli uda się daleko zajść w LM (1/4) i zająć dobre miejsce w PL ( co najmniej 3), to to będzie dobrym prognostykiem i zachętą dla zawodników do dołączenia do Manchesteru United.
» 31 lipca 2017, 18:22 #91
MufcGlory: Lukaku to zdecydowanie piłkarz świetny,ale sam nic nie zrobi.Czasami biedy sam stoi z przodu i nie ma żadnego wsparcia od kolegó,a Janusze się go czepiają.Nawet Maradona z takim wsparciem jakie ma Lukaku wiele więcej by nie zrobił
» 31 lipca 2017, 18:37 #90
MufcGlory: Ale Naymear odchodzi do PSG czyli klubu,który co roku jest w LM.Który zawodnik światowego formatu może przyjśc do klubu,który dopiero o lige będzie walczył.Nikt nie będzie chciał tracić czasu
» 31 lipca 2017, 18:39 #89
dami95: Zamieniłbyś Barcelone na PSG czy Manchester United? Bo Neymar wizerunkowo i sportowo straci niesamowicie dużo. Prędzej Manchester czy Milan zdobędzie LM niż PSG.
» 31 lipca 2017, 22:17 #88
qn29: Wszyscy, nawet Mourinho, wspominają o skrzydłowym.
Czemu nie słychać nic o zainteresowaniu Sanchezem??
Pewnie łatwo byłoby przekonać zawodnika a wzmocnienie składu byłoby niesamowite.
» 31 lipca 2017, 18:06 #87
M4GIK1990MU: podobno Sanchez chce 400k tygodniowo.
» 31 lipca 2017, 18:09 #86
karol100: Ten transfer wnosi nas na wyzszy poziom, a w szczegolnosci bardzo bardzo uwolni Pogbe od zadan defensywnych. Idealna taktyka dla wedlug mnie to 433 na defensywnym Matic przed nim Herrera z Pogba ktorzy beda wspierac ataki wbiegajac na pozycje 10. No i trojka z przodu np Rasch Lukaku Mkhita. Bajka
» 31 lipca 2017, 18:06 #85
Bydgoszczanin: Wreszcie oficjalka. Czekamy na kolejne wzmocnienie. Do przodu :)
» 31 lipca 2017, 18:03 #84
Paps: Nie jestem zwolennikiem tego transferu.
Gosc byl zapchajdziura w Chelsea,w ostatnim sezonie zmiennikiem,jego gra niczym mnie nie urzekla,na jego pozycje akurat mamy zawodnikow,lepszy byl by jakis porzadny skrzydlowy co potrafilby dograc dobra wrzutke do Lukaku.Obawiam sie,ze byl juz tutaj taki "Matic",nazywal sie Schneiderlin.Czas pokaze,mam nadzieje,ze sie myle i Matic rozegra dobry sezon.
» 31 lipca 2017, 18:00 #83
M4GIK1990MU: Szenedlę nie miał w ogóle ogrania w dużym klubie, słabe porównanie
» 31 lipca 2017, 18:03 #82
Krystiano98: Lukaku też nie ma ogrania w dużym klubie
» 31 lipca 2017, 18:04 #81
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:09

Też racja. Cóż, oby Belga nie zjadła presja, bo papiery na topowego napastnika ma.
» 31 lipca 2017, 18:08 #80
UnitedWeStand: @Paps
Aha..

30 spotkań od pierwszych minut w Premier League i 5 wejść z ławki na 38 możliwych spotkań. Faktycznie, zmiennik i zapchajdziura..

Tabletki się skończyły czy alkohol dał się we znaki podczas pisania komentarza?
» 31 lipca 2017, 18:16 #79
Kilerek7: Witamy drewno w tartaku:)
» 31 lipca 2017, 17:57 #78
Krystiano98: Taki chcesz transparent powitalny po urlopie czy co? xD
» 31 lipca 2017, 17:59 #77
tygrys26: możesz mi powiedzieć czemu uważasz go za drewno ?? Żaden defensywny pomocnik grający już przez tyle w PL nie ma takiej techniki jak defensywny pomocnik w Hiszpanii bo tam każdy może rozgrywać akcje ,a nie jak w PL... No chyba że o kimś zapomniałem kto ma bajeczną technikę grając na ŚPD.
» 31 lipca 2017, 18:00 #76
MufcGlory: Dokładnie Kilerek,ale z drugiej strony nie będzie odróżniał się wiele od pozostałych drwali z naszego tartaku
» 31 lipca 2017, 18:05 #75
QsQs: Kilerek czyli kwiat tutejszej ynteligencji ! Ten sam co pisał, że przyszedł Limbelof i Romelu Tarkaku.
» 31 lipca 2017, 18:05 #74
MufcGlory: QsQs

Odwal się od Kilerka jako jeden z nielicznych jest tutaj bardziej ogarnięty
» 31 lipca 2017, 18:07 #73
Kalina: MufcGlory swoj swojego zawsze broni jak widac. Chociaz akurat Kilerek przy tobie to ogarniety osobnik i do dna na jakim sie znajdujesz mu jeszcze daleko
» 31 lipca 2017, 18:17 #72
Kilerek7: Wiedziałem, że obrońcy zabiorą głos. Matić ma już 30 lat, wirutozem nie jest i nie będzie, można powiedzieć, jest taką mieszanką Fellainiego z Carrickiem. Cały czas się zastanawiam dlaczego Jose nie kupił Fabinho! ba czemu Chelsea wolała Bakayoko od Fabinho to też dziwne. Sami widzieliście po meczu z Valerengą, że wciąż mamy problem w ofensywie i zamiast jak to tygrys26 zauważyłeś kupić technicznych szybkich graczy, kreujących grę, to wciąż u nas takiego brak, rośnie nam tylko las drzew i nasza gra będzie jedną wielką długą piłą na dryblasów. Mecz z Barcą wyglądał jak ta kuleczka w pinballu co omija wszystkie stojące przeszkody. PSG wyciągnie pewnie Neymara, Alexis w City, które rozbija rywali wysoko i nie jaracie się naszą wygraną na tournee, a my pewnie jeszcze walniemy drewnianego Perisicia i na podbój Europy takim składem który ledwo człapie, nie tędy miała iść poprawa. Miał być skok jakościowy od poprzedniego sezonu a są narazie tylko uzupełnione luki. Wcale nie dziwię się, że Jose jest wściekły na to wszystko.
» 31 lipca 2017, 18:19 #71
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:28

To City to sie jeszcze zes*ac moze za przeproszeniem. To co dzieje sie w naszym klubie jakos do mnie przemawia, widac te konstrukcje, juz prawie wszystko gra a za rok powinno byc ok. A blekitni? Wg mnie az za duzo maja tych zawodnikow z przodu. Jesli lysy to pouklada to wtedy mozna wpasc w podziw ale zobaczymy jak to bedzie
» 31 lipca 2017, 18:28 #70
Kilerek7: Właśnie oni mają przód a my tyły. Jak pokazuje życie przód wygrywa: Patrz Barca - Real.
» 31 lipca 2017, 18:30 #69
MufcGlory: Dokładnie Kilerek.Niektórzy kibice doszedli już do takiego stanu,że nieważna kto przyjdzie oni i tak będa się cieszyc.Nawet jakby przychodził taki Vadis z Legi to też by byli w świetnym nastroju.

Na wszytsko mają jedną odpowiedź " Mou wie co robi" Ciekawe czy Mou też wiedział co robi,kiedy dwa lata temu wylatywał z Chealse,kiedy zamiast o majstra bił się o spadek
» 31 lipca 2017, 18:46 #68
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:53

Kilerek7,

,,Matić ma już 30 lat"

Obecnie ma 28 lat, a jutro ma 29 urodziny, no chyba, ze pomyliles go z rok starszym Fellainim, to spoko, bo ten faktycznie za pare miesiecy bedzie miec te 30...

Co do Fabinho, to pewnie go Mourinho nie chcial:

1. Bo to PO, ktory jak na razie rozegral jeden sezon jako SP, takze doswiadczeniem na tej pozycji nawet nie ma podjazdu do Serba.
2. Bo Matic juz gra od paru sezonow w Anglii i jest sprawdzony.
3. Bo potrzeny byl nam def pomocnik, ktory odciazylby Herrere i Pogbe z zadan defensyvnych
4. Najwazniejszy punkt, bo to czolowiek Mourinho, do ktorego Portugalczyk ma pelne zaufanie i bedzie wiedzial jak go najlepiej wykorzystac.

Osobiscie sam chcialem Nainggolana, no ale ten sie nie chcial w ogole ruszac z Romy i pewnie nawet nasza oferta nic by nie dala, bo juz rok temu Chelsea o niego zabiegala i Belg ich olal.
» 31 lipca 2017, 18:51 #67
Paps: Dokladnie tak jak napisales,bedzie czesto autobus stawiany,a przyjdzie trudniejszy mecz z druzyna pokroju chociazby Sevilli i beda baty,bo tamci nas wyklepia bez problemu :)
» 31 lipca 2017, 18:52 #66
Bena1878: Moyes ściągnął piłkarza że swojego poprzedniego klubu czyli Shnederlina
JM Matica zobaczymy który okaże się lepszy
😂😂😂
» 31 lipca 2017, 17:55 #65
Chestnut: Skąd Ty się urwałeś. Moyes ściągnął Felka...
» 31 lipca 2017, 17:58 #64
Bena1878: LVG go ściągnął?
» 31 lipca 2017, 17:59 #63
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:03

LvG ściągnął Schnederlina, ale on z nim nie pracował. Moyes pracował z Fellainim i go ściągnął do Manchesteru United.

LvG jedynie pracował z Blindem i Depayem w reprezentacji Holandii.
» 31 lipca 2017, 18:02 #62
Bena1878: To sorry na szczęście o tym zapomniałem i mi się pomyliło
» 31 lipca 2017, 18:15 #61
Vectra: Nie ma to jak do drewna Fellainiego dołączyć kłodę Maticia. Ucieka z Chelsea bo boi sie rywalizacji z Bakayoko i Kante :D Zawodnik bez ambicji, sportowe zero.
» 31 lipca 2017, 17:55 #60
tygrys26: hmm to zależy od trenera w dużym stopniu. Z tego co kojarzę to Conte rzadko a nawet bardzo rzadko miał w pierwszym składzie starych zawodników. Zawsze starał się grać kimś młodym i energicznym. Mou nie widzi różnicy większej a nawet on gra starszymi zawodnikami bo młodych on dusi w drużynie i nie grają tak jak zawsze przykład Depay Martial czy Hazard
» 31 lipca 2017, 17:58 #59
Chestnut: Martial nie grał, bo był w tragicznej formie. Depay też grał tragicznie. Za słodkie oczka się nie gra.
» 31 lipca 2017, 18:00 #58
tygrys26: hmmm jak by pomyśleć trochę to żeby mieć tą dobrą formę to trzeba grać w meczach dosyć często no chyba że się ma już 26-27 lat i jest się genialnym zawodnikiem (Neymar, Messi, Ronaldo) i cały czas ma się formę. Jeszcze do tego dodając to Depay od początku było widać nie był ulubieńcem Mou przy każdej straconej piłce i najazd kamery na Mou pokazywało jak go to denerwowało i robił swoją minę srającego kota na pustyni, często to samo było z Martialem...
» 31 lipca 2017, 18:04 #57
Chestnut: Ja bym się tylko cieszył gdyby moi zawodnicy tracili piłkę. Zacznijmy od tego, że Depay grał słabo u Mou i LVG. Martial u Mou praktycznie jak "bot" każdą akcję zaczynał i kończył tak samo. Jedna kiwka. Teraz widać na tourne coś ruszyło i już nie jest "zardzewiały".
» 31 lipca 2017, 18:09 #56
AlterEgo: Osobiście liczyłem na nieco inny transfer na tą pozycję, ale Matić jest już ograny w PL i grał już pod wodzą Jose, zobaczymy w trakcie sezonu jak się spisze
» 31 lipca 2017, 17:50 #55
pwc1337: "Reprezentuje sobą wszystko, czego chcemy u zawodnika: lojalność (...)"

To niezła lojalność jak przechodzi z Chelsea :)
» 31 lipca 2017, 17:49 #54
kckMU: Chelsea to nie City czy Liverpool.

Dla Maty do dzisiaj biją brawo na SB. Lojalność nie sprowadza się tylko do siedzenia w jednym klubie całe życie.
» 31 lipca 2017, 17:52 #53
RedArmy: Witamy na pokładzie mamy tak mocny środek pola że każdy mecz w tym sektorze gry powinniśmy dominować nie ma co ukrywać że przydał by nam się jakiś skrzydłowy do dopełnienia tych że transferów.
» 31 lipca 2017, 17:48 #52
lukiton0589: Będzie Perisic
» 31 lipca 2017, 17:50 #51
MufcGlory: Już widzę oczyma wyobraźnie jak nasz środek zdominuje środek Realu w najbliższym meczu o superpuchar.
» 31 lipca 2017, 17:51 #50
tygrys26: oby nie, i tak wgl to po co nam następny skrzydłowy?? i jeszcze na tak niskim poziomie, na każdą pozycję kupiliśmy bardzo dobrych zawodników i oni są wzmocnieniami. Natomiast jak kupimy Perisicia to nie będzie raczej wzmocnieniem tylko zabierze miejsce w składzie dla zawodników którzy mogą się rozwijać... Perisic nigdy nie był dobry na poziom Manchesteru powinien grać w max. Evertonie lub Liverpoolu ;)
» 31 lipca 2017, 17:55 #49
kckMU: Pogba-Matic-Herrera

Ja się jaram.
» 31 lipca 2017, 17:48 #48
champione2013: Autobus
» 31 lipca 2017, 17:56 #47
janpal1: Jak tym autobusem dojedziemy do mistrzostwa Premier League to będziesz inaczej mówił!
» 31 lipca 2017, 18:01 #46
Bena1878: Pogba Ander? I autobus? Oglądasz mecze?
» 31 lipca 2017, 18:01 #45
champione2013: Błagam ludzie kto z nich jest kreatywny ? Pogba co jest efektowny a nie efektywny ? Bedzie ich wspomagac z boku wielki lingardinho ? błagam
Owszem herrera potrafi podac do przodu itp ale nie jest to typowy playmaker jak mata czy miki
» 31 lipca 2017, 18:57 #44
sisinho: @champione2013

Uwazaj bo Scholsy był kreatywnym graczem. Mało asyst, mało bramek, mimo to robił róznice. Jak to dobrze ze dawniej nie było tylu yntelingentów w internecie bo Paul czy Keane byłby wyśmiewany jako drewno.
» 31 lipca 2017, 21:03 #43
champione2013: Gdzie ty porownujesz pogbe do scholsa błagam
» 31 lipca 2017, 23:02 #42
DiMaryja: Właśnie takiego typu piłkarza potrzeba w United. Brawo Edek!
» 31 lipca 2017, 17:45 #41
nitiX: Piszcie co chcecie, ale to jeden z najgorszych transferów MU w historii. W defensywie średni, w ofensywie słaby, zero szybkości, dynamiki. 50 mln, 29 lat. Schweisteiger nie był gorszy. RVP w jego wieku kosztował 24, pograł 3 sezony i odszedł za bezcen. Serio... za taka kasę mogliśmy mieć kogoś młodszego
» 31 lipca 2017, 17:44 #40
M4GIK1990MU: ......
» 31 lipca 2017, 17:45 #39
ArktoS: Spokojnie, patrząc na jego komentarze to taki typ człowieka co narzeka.
» 31 lipca 2017, 17:47 #38
lukiton0589: Nie to człowiek, który odrywa się na chwile od FM-a żeby wpaść na Devilpage i napisać komentarz. Dlatego tak ocenia. Na FM szuka się młodych zawodników pewnie.
» 31 lipca 2017, 17:48 #37
MufcGlory: Dokładnie Matic to kiespki transfer.Rozegranie akcji jak tak wolnym i słabo zwotnym zawodnikiem będzie wołało o pomste do nieba.Z drugiej strony w dekowaniu bramki i garnie na remisy będzie bezcenny.Coś czuje,że w przyszłym roku będziemy starać go się sprzedać,ale odzyskamy może z 30%.
» 31 lipca 2017, 17:50 #36
Goro2001: Tak a Diemba-Diemba , Anderson, Bebe i jeszcze kilka perełek by sie znalazło 😜
» 31 lipca 2017, 18:07 #35
lukiton0589: Zapłaciliśmy za niego 35 mln funtów + 5 mln funtów w bonusach czyli co najważniejsze nie daliśmy się zdoić. Jeszcze załatwmy Perisica i zobaczymy co to nam da.
» 31 lipca 2017, 17:43 #34
M4GIK1990MU: No i Mou skompletował środek pomocy, elegancko. Teraz widzę dwa warianty gry:

4-3-3:

Rash/Martial-Lukaku-?/Ligard
Pogba-Herera
Matic
Darmian/Shaw-Bailly-Jones-Antek

Lub 3-5-2:

Rash-Lukaku
?-Pogba-Matic-Herrera-Antek
Bailly-Lindelof-Jones

Ciekawie to wygląda. Jeszcze w miejsce pytajnika ściągnąć jakiegoś pracowitego skrzydłowego, co może grać po obu stronach (Persic?) i możemy walczyć o majstra.
» 31 lipca 2017, 17:41 #33
janpal1: Chciałbym zobaczyć ustawienie, którym Mou grał w Interze tj. 4-3-1-2.



-----------------------------De Gea---------------------------
Valencia-Bailly-Jones/Rojo-Darmian/Shaw
------------------------------Matic-----------------------------
---------------Herrera----------------Pogba--------------
---------------------------Mkhitaryan----------------------
--------------Lukaku-------------------Rashford--------

Do tego wysoki presing i jedziemy po majstra.
» 31 lipca 2017, 17:59 #32
M4GIK1990MU: w PL bez skrzydeł? Hmm...
» 31 lipca 2017, 18:03 #31
waletpl: Przeważnie taktyka inna od typowej ligowej w wykonaniu dobrej drużyny (a wierzę, że taką jesteśmy) daje dobre rezultaty, zanim rywale sie dostosują... czytałem kiedyś o tym ciekawą rozprawke popartą wieloma przykładami...
» 31 lipca 2017, 21:20 #30
Davide: Pomijanie Mychitariana i Maty to nie najlepszy pomysł. Właśnie też się zastanawiałem nad 4-3-1-2, ale tu z kolei jest problem z dynamicznym, włączającym się do akcji w ofensywie lewym obrońcą.
» 1 sierpnia 2017, 09:51 #29
tygrys26: miejmy nadzieję że teraz Fellaini będzie grał z takimi drużynami jak burnley i słabszymi :)
» 31 lipca 2017, 17:39 #28
masnyy: Jak Burnley mówisz ;d
» 25 stycznia 2018, 11:12 #27
dlabigt23: Co jak co ale przydalby sie jeszcze taki zawodnik bardzo kreatywny w srodku pola cos ala Mordric :) oczywiscie Modric nie do wyjecia wiec hmm moze Verratti? ale i tak jest dobrze potrzebny jeszcze skrzydlowy i do tego sciagnijmy sobie tego Auriera i paka szeroka i mozna sie bic wszedzie :)
» 31 lipca 2017, 17:37 #26
janpal1: Po co nam ten Aurier, gość ma coś z mózgiem, do tego mamy na PO Valencie, który pociągnie jeszcze co najmniej sezon. Klub powinien bardziej skupić się na LO, bo tam leżymy. Blind czy Darmian to śmiech na sali przy takim Marcelo. A w lidze mistrzów to trzeba prezentować poziom na każdej pozycji jak chce się o coś liczyć. Matic jak najbardziej na +. Teraz trzeba skupić się na skrzydłowym, lewym obrońcu i raczej już nie w tym okienku kreatywnym pomocniku, takim Maestro.
» 31 lipca 2017, 17:53 #25
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2017 18:07

z tego co mi wiadomo i moze zagrac nawet na LO, moze czasami bysmy go zobaczyli rowniez w srodku obrony?
» 31 lipca 2017, 18:06 #24
tygrys26: na LO mamy jeszcze Shawa nie zapominaj o nim. A na PO to rzeczywiście by się już ktoś przydał no chyba że Mou będzie dawał szansę Fosu.
» 31 lipca 2017, 18:07 #23
RedRevolta: A jutro Matić ma 29 urodziny, szybku mu ten rok przeleciał w United hahahha.
» 31 lipca 2017, 17:28 #22
Chestnut: Suche
» 31 lipca 2017, 17:50 #21
RedRevolta: Troche tak..
» 31 lipca 2017, 17:52 #20
karol100: YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
» 31 lipca 2017, 17:28 #19
grzeho16: Spoko ale i tak myślę że będzie u nas grał tak w co drugim spotkaniu, albo po prostu będzie rezerwowym.
» 31 lipca 2017, 17:26 #18
M4GIK1990MU: a kto będzie grał w podstawie na DM?
» 31 lipca 2017, 17:41 #17
grzeho16: Herrera
» 31 lipca 2017, 18:43 #16
GoForWin: Chcesz cofnąć na pozycję defensywną człowieka, który w zeszłym sezonie był jednym z najlepszych naszych graczy ofensywnych?
» 31 lipca 2017, 20:06 #15
grzeho16: W ofensywie był przeciętny żeby nie powiedzieć słaby. Za to w defensywie bardzo dobrze sobie radził, walczył i miał dużo przechwytów.
» 31 lipca 2017, 20:18 #14
brylantowy: Będzie rywalizował o miejsce w składzie z Lingardem. Nie będzie łatwo...
» 31 lipca 2017, 17:25 #13
ArktoS: Bardzo się cieszę ;)
» 31 lipca 2017, 17:25 #12
Fenek: Warto by powalczyć jeszcze o kilku zawodników w tym oknie.
» 31 lipca 2017, 17:24 #11
sinedd91: a ja myślę, że jeżeli zawodnicy, którzy rok temu byli nie w formie w tym sezonie będą to mamy zespół kompletny ....
bramka obsadzona najlepiej w całej PL
środek obrony Jones (niech go ominą kontuzje) Baily Rojo, Lindelof, Smalling jeszcze z nami jest ...
prawa Valencia Darmian lewa SHaw (oby się w końcu ogarnął) osobiscie licze że blind będzie w końcu grał przyzwoicie

środek pomocy herrera Pogba Matic Carrick... może by się przydał ktoś jeszcze na ławkę, a może mctominay będzie pełnił rolę zmiennika..

Skrzydła. Martial (oby się ocknął po zeszłym sezonie), Rashford, mata, Miki (też zawodnik bez formy rok temu
i na szpicy Lukaku i w razie czego Rashfrod...

ewentualnie by się jakiś może skrzydłowy przydał, żeby pobudzić Martiala czy Mikiego troche :P
» 31 lipca 2017, 17:36 #10
janpal1: Zapomniałeś jeszcze o pomocniku, który świetnie się spisywał na tournee czyli Andreas Pereira. Może powalczyć o skład.
» 31 lipca 2017, 18:04 #9
rreddevilss: No i super :)
» 31 lipca 2017, 17:23 #8
RedRevolta: Ale mamy teraz kolosów w składzie, bailly, smalling, matić, fellaini, pogba, lukaku wszyscy po te 1m90cm wzrostu xD
» 31 lipca 2017, 17:23 #7
dexteo: Jeszcze może Ibra dołączy w zimie, tylko najgorsze jest to, że nie mamy w składzie gracza umiejącego precyzyjnie dośrodkować z stałego fragmentu. W USA wydaje mi się, że jedynie Andreasowi Pereira to nawet wychodziło.
» 31 lipca 2017, 17:26 #6
Sancho: Kolosy w składzie... kojarzy się trochę ze Stoke, żeby nasz gra też tak nie wyglądała
» 31 lipca 2017, 17:29 #5
M4GIK1990MU: @Sancho. Spokojnie, te kolosy przynajmniej coś potrafią w przeciwieństwie do kopaczy ze Stoke.
» 31 lipca 2017, 17:34 #4
flt32705: i gitara
» 31 lipca 2017, 17:21 #3
Wojtas54: No i elegancko ;]
» 31 lipca 2017, 17:19 #2
dusik600: Bardzo dobra wiadomość, teraz tylko skrzydłowy z prawdziwego zdarzenia i może jakiś lewy obrońca.
» 31 lipca 2017, 17:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.