Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Szerszenie pokonane! Pewne zwycięstwo 2:0

» 11 lutego 2017, 17:53 - Autor: aruna12 - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Watford 2:0 (1:0) w meczu 25. kolejki Premier League. Podopieczni Jose Mourinho, dzięki trafieniom Juana Maty i Anthony'ego Martiala, odnieśli drugie ligowe zwycięstwo z rzędu. Czerwone Diabły dominowały przez całe spotkanie i w pełni zasłużyły na trzy punkty.
Szerszenie pokonane! Pewne zwycięstwo 2:0
» Manchester United pokonał Watford 2:0 (1:0) w meczu 25. kolejki Premier League. Podopieczni Jose Mourinho, dzięki trafieniom Juana Maty i Anthony'ego Martiala, odnieśli drugie ligowe zwycięstwo z rzędu. Czerwone Diabły dominowały przez całe spotkanie i w pełni zasłużyły na trzy punkty.
Oceń zawodników:
David de Gea
Daley Blind
Eric Bailly
Chris Smalling
Antonio Valencia
Paul Pogba
Ander Herrera
Anthony Martial
Henrich Mychitarian
Juan Mata
Zlatan Ibrahimović
Jesse Lingard
Marcus Rashford
Marouane Fellaini

Oddano 81 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Po zeszłotygodniowym zwycięstwie nad Leicester City, zawodnicy United byli wyraźnie podbudowani. Od początku pokazywali, że wyciągnęli wnioski z wyjazdu na King Power Stadium i tym razem od razu ruszyli do ofensywy, nie dając rywalom szans na rozwinięcie skrzydeł. W pierwszym kwadransie gry dobre okazje do zdobycia gola mieli Zlatan Ibrahimović, Juan Mata, Henrich Mychitarian i Anthony Martial.

W kolejnym kwadransie sprawy w swoje ręce postanowił wziąć Paul Pogba. Francuz uderzeniem z dystansu próbował zaskoczyć brazylijskiego golkipera Watfordu, ale Gomes dwukrotnie był górą. W 24. minucie Diabły, po szybko rozegranym rzucie wolnym, w końcu umieściły piłkę w siatce, ale gol ten nie został uznany przez Roberta Madleya, który wcześniej nie dał piłkarzom sygnału do rozpoczęcia gry. Kilka chwil później po ładnej akcji Blinda na bramkę uderzał Herrera, ale Bask przerzucił piłkę nad poprzeczką.

Gospodarze mieli ogromną przewagę i jasne było, że wkrótce obejmą prowadzenie. Stało się to w 32. minucie za sprawą Juana Maty. Hiszpan wykorzystał dogranie Anthony'ego Martiala i celnym strzałem umieścił piłkę w bramce Gomesa!

Pomimo tego, że United próbowali podwyższyć wynik, to do przerwy rezultat nie uległ zmianie. Jose Mourinho mógł jednak zejść do szatni bardzo zadowolony, bo jego zespół miał ogromną przewagę nad przeciwnikiem i powinien prowadzić wyżej. Niestety dobra dyspozycja Gomesa oraz brak skuteczności sprawiły, że na tablicy wyników widniało 1-0.

Początek drugiej części spotkania pokazał, że Manchester United nie ma zamiaru zwalniać tempa. Wkrótce po wznowieniu gry rajd na skrzydle przeprowadził Martial, ale zabrakło mu udanego wykończenia. Szczęścia próbował również Ibrahimović, jednak Szwed miał problemy z oddaniem groźnego strzału.

Na szczęście Zlatan pokazał, że przydaje się nie tylko pod bramką rywali. Po godzinie gry podaniem z pierwszej piłki obsłużył Anthony'ego Martiala. Po krótkim biegu Francuz oddał strzał na krótki słupek bramki Gomesa i podwyższył wynik na 2-0!

Po drugim golu nieco śmielej zaczęli poczynać sobie goście. Z ich akcji jednak niewiele wynikało, a od czasu do czasu nadziewali się na kontry zawodników United. Niestety gospodarze nie potrafili ich wykorzystać. Taki stan rzeczy utrzymywał się przez kilka minut, ale w końcu podopieczni Mourinho zdołali znowu zaczęli dominować. Najlepszą szansę do zdobycia bramki miał Mychitarian, ale jego uderzenie zatrzymał dobrze dysponowany Gomes. Na drugim biegunie był Ibrahimović, który wciąż nie mógł się odnaleźć i marnował kolejne sytuacje.

Do końca spotkania United próbowali podwyższyć rezultat, ale bezskutecznie. Zwycięstwo pozostaje jednak zwycięstwem, a ponadto pozwala, przynajmniej na kilka godzin, awansować na piąte miejsce w tabeli! Pozostaje mieć nadzieję, że Czerwone Diabły w dalszym ciągu będą piąć się w górę i wkrótce znajdą się w TOP4.

Manchester United - Watford 2-0 (1-0)

Bramki: 32' Mata, 60' Martial

Manchester United: De Gea - Blind, Bailly, Smalling, Valencia - Pogba, Herrera - Martial (Rashford 80'), Mkhitaryan (Lingard 89'), Mata (Fellaini 72') - Ibrahimović.

Watford: Gomes - Britos Cabrera (Janmaat 46'), Kaboul, Prodl, Cathcart (Success 83'), Holebas - Zarate (Okaka 74'), Capoue, Cleverley, Niang - Deeney


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini: Zlatan zawsze chce wygrywać
Następny news »
Mourinho po meczu z Watfordem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (268)


Kilerek7: PSG oczywiście, Barca i Real dosyć wygrały! Jeden z naszych obiektów zainteresowań czyli Fabinho woli ponoć grę w City niż MU. Jakich ja czasów doczekałem. Kiedyś liczył się tylko Real Madryt w Hiszpanii, Milan we Włoszech, Bayern w Niemczech i MU w Anglii, a teraz takie Szity, Chelsea czy Arsenal potrafią nam piłkarzy podbierać swobodnie. Nawet Chińczycy są już konkurencyjni, oczywiście dobrze to dla tego sportu, ale dla nas kiepsko, nie grywamy w LM i po odejściu SAFa jest stagnacja.
» 14 lutego 2017, 03:10 #166
mekeme321: Podobno Gabriel Jesus z kontuzją stawu skokowego
» 13 lutego 2017, 21:51 #165
belinea89: Ale bredzisz jak potłuczony
» 13 lutego 2017, 23:13 #164
kamilpe: Lepiej się wyloguj, to będzie najlepsze dla wszystkich
» 13 lutego 2017, 23:36 #163
pawelisto2: No Panie Boruc trzeba zatrzymać City.
» 13 lutego 2017, 20:59 #162
AFC07: już 0-1 dla City :P
» 13 lutego 2017, 21:34 #161
chali2na: chyba w play-station
» 13 lutego 2017, 19:52 #160
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2017 21:02

To jestem idiotą ale wydaje mi się że zaledwie dwa punkty przewagi nad ostatnim miejscem w tabeli na tym etapie sezonu i brak wyraźnego progresu w lidze może być już uznane za pewien problem. Wydaje mi się że w wypadku gdy spadek jest coraz realniejszy, LM ma znaczenie minimalne, nawet dla takiego klubu. Jeśli klub spadnie to straci wiele z tego co tytuł mógł mu zapewnić.
» 13 lutego 2017, 21:00 #159
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2017 21:23

Futbol to biznes, bądźmy szczerzy. A groźba spadku to groźba straty pieniążków. Sam sobie odpowiedz co w ostatecznym rozrachunku okaże się ważniejsze. Ja szanuje Ranieriego za to co zrobił ale, do licha, mówimy tu o spadku a nie o miejscu w środku tabeli. Skoro nie potrafi zmotywować tych graczy to może zwolnienie jest jedynym wyjściem? Chyba że macie wątpliwości że tych graczy stać na coś więcej. Zeszły sezon to już historia
» 13 lutego 2017, 21:22 #158
Neymar12: Szybka zmiana trenera nie pomoże, a tylko pogorszy sytuację. Ranieri zna swój zespół najlepiej- nie wygrał PL z Lester przypadkiem i myślę, że niebawem wyjdą z kryzysu.

Zmiana trenera bardzo często pomaga. Zobacz przykładowo na Swansea czy Hull, skoro mówimy jedynie o utrzymaniu. Czy lepszy czy gorszy, Ranieri nie potrafi ich zmotywować. Nowy trener to nowe otwarcie, inne relacje i może sygnał że coś w tym klubie się skończyło. Bo obawiam się że im wciąż wydaje się że po zeszłym sezonie coś takiego jak spadek w gre nie wchodzi.
» 13 lutego 2017, 22:08 #157
Krystiano98: Czyli lubi nas, ale kasa też ważna :D
» 13 lutego 2017, 17:33 #156
Krystiano98: Dlaczego więcej? Jeśli będą go bardzo chcieli, to przebiją każdą naszą ofertę.
» 13 lutego 2017, 18:42 #155
2Fast4You: Stawiam milion złotych dolarów że jakby Strootman przyszedł do nas to by było coś w stylu Hargreaves historia współczesna
» 14 lutego 2017, 00:30 #154
dawidlp92: Mam nadzieje na zakup w lecie ŚPD, PS, CN w postaci Fabinho/Bakayoko, Sanchez/Costa, Griezman....coś czuje że pożegnamy się z Schweinsteigrem, Rooneyem i Youngiem
» 13 lutego 2017, 11:38 #153
micsie03339: Nie potrzeba nam nowego PS, chociaż utarcie nosa Arsenalowi zawsze jest spoko, a sytuacja Sancheza w lecie będzie dokładnie taka sama jak RvP, więc wielce prawdopodobne że gdzieś odejdzie, a Mou spróbuje wykorzystać szanse.
» 13 lutego 2017, 18:31 #152
JacekB: Zawracanie sobie głowy Sanchezem jest w/g mnie stratą czasu. Wenger nigdy do nas go nie puści.
» 13 lutego 2017, 19:24 #151
BajtiMU: A jeszcze niedawno nie wyobrażaliśmy sobie gry bez Carricka w pierwszym składzie.Jak to wszystko sie zmienia,cały czas na lepsze.Brawo Mou.
» 13 lutego 2017, 08:29 #150
kckMU: Ja sobie dalej nie wyobrażam. W meczach na szczycie Carrick będzie potrzebny, a na nowy sezon Mou musi mocno sprężyć swój niesamowity rozum.
» 13 lutego 2017, 11:32 #149
vieeeri: Mi tam od kilku lat już po głowie Strootman chodzi, bardzo go chciałem przed kontuzją i nadal czuję, że by się sprawdził, choć zawsze jest ryzyko zakupu piłkarza po zerwaniu więzadeł
» 13 lutego 2017, 12:17 #148
is200second: Cwaniak nie cham
» 13 lutego 2017, 11:55 #147
Krystiano98: Cham, cwaniak, idiota i zwykły burak. Zwłaszcza, że wygrywali 2-0.
» 13 lutego 2017, 17:35 #146
vanderToki: Śmieszne to jest to, że Leicester był w sezonie 2015/2016 dwudziestym czwartym najbogatszym klubem na świecie (a ściślej mówiąc - na liście klubów o największych przychodach), a i tak nie potrafi obronić tytułu. Śmieszne jest również to, że 23. była Aston Villa, 17. Newcastle, a takie Napoli było za Crystal Palace, WBA, Stoke, Swansea... czyli w sumie w pewnym sensie pieniądze nie grają. ;p
» 13 lutego 2017, 09:49 #145
Neymar12: Leicester chyba musi zwolnić Ranieriego póki jest o co walczyć. Choć nie płakałbym gdyby spadli
» 12 lutego 2017, 22:39 #144
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2017 23:28

Problem z Ranierim polega na tym, że on w ciągu tylko 1 sezonu stał sie klubową legendą , bez względu na to co było wcześniej i co jest teraz. Tym jednym mistrzostwem wszedł do historii klubu i teraz ciężko rzetelnie oceniać jego prace. Z 1 strony Lisy notują nawet straszny wręcz żenujący spadek formy (patrząc na sezon poprzedni). Z 2 strony no kurcze ta drużyna taka jest, bal sie skończył- kopciuszek wrócił do codzienności. 1 sezon był anormalny wręcz kosmiczny ale teraz wrócili do poziomu na którym byli "przed balem". I teraz ten biedny Ranieri- patrząc na Leicester jako klub w szerszym wymiarze, może nie zachwyca ale robi swoje, może pozycja w tabeli jest fatalna ale jeszcze może ich spokojnie utrzymać i klub wróci do swojej codzienności. Z 2 strony to jednak kurcze mistrz Anglii- to nie w kij dmuchał- żaden mistrz, nawet z przypadku czy kosmosu nie może zadowalać sie z utrzymania, larwa zmieniła sie w motyla i jako motyla trzeba ją postrzegać. Do tego też reakcja fanów i atmosfera w zespole- zwolnienie ich generała, dowódcy może nie odbić sie najlepiej na atmosferze w klubi i wokół niego. Ja myśle, że radykalne kroki to dopiero jak Leicester poczuje takie srogie ciśnienie, radosny napis Championship u bram i realne widmo degradacji albo po sezonie, jeżeli gra nie ulegnie poprawie i nie będzie światełka w tunelu a klub prześlizgnie sie do nast sezonu "na farcie" to strony rozejdą sie z zgodzie i ktoś nowy od podstaw spróbuje coś tam jeszcze wykrzesać
» 12 lutego 2017, 23:26 #143
lukaszek9000: ale zobaczcie co lisy robią w LM, nie mieli trudnej grupy ale tam jednak procentuje doświadczenie Ranieriego
» 12 lutego 2017, 23:36 #142
pawelisto2: Jassaj, wydaje mi się, że nudne by było jakby sen wiecznie był taki sam :)
Oni dalej śnią tylko teraz o lidze mistrzów, dla takiego Vardyego, Albrightona za słabego na Aston Ville to musi być niesamowite przeżycie! To pewnie nawet nie jest spełnienie marzeń, ciężko marzyć o lidze mistrzów jeśli kilka lat wcześniej się pracowało w fabryce tak jak Vardy, to jest coś więcej.
Dlatego życzę im jak najlepiej, piękna historia.
» 13 lutego 2017, 00:15 #141
Diabelred: Swoja droga zabawnie by bylo gdyby druzyna z Championship zagrala w LM w przyszlym sezonie :D. Wiadomo malo realne, by Lisy mialy wygrac LM, ale patrzac na turniejowie sukcesy Grecji na Euro 2004, Chelsea w LM czy Portugalii na ostatnim Euro(gdzie przy starej formule nawet nie wyszliby z grupy...) to juz nic mnie nie zdziwi.
» 13 lutego 2017, 00:43 #140
Krystiano98: Patrząc nawet na samo Leicester, nie ma co ich skreślać przed pojedynkiem.
» 13 lutego 2017, 17:37 #139
lukaszek9000: Na dole napisałem że Chelsea dziś X a Swensea wygra, jeśli chcesz porozmawiać o bukmacherce napisz na pw ;)
» 12 lutego 2017, 21:55 #138
2Fast4You: Jasny pierzyn, nostradamus. Ciężko było przewidzieć że Burnley powalczy u siebie jak kręcą takie wyniki a Swansea bierze się solidnie za walkę o utrzymanie, szczególnie odkąd prowadzi ich Clement, nagroda menadżera miesiąca za styczeń chyba nie przypadkowa xD napisze ktoś Ci na pw i odrazu będzie "ej mordeczko super typy pacz tu wygrałem 80 zł za dychę ;] wyślij mi przelewem 5 dyszek to Ci dam typy na weekend pzdr
» 12 lutego 2017, 22:58 #137
lukaszek9000: nostradamus vol 2 przewidział wszystko xd
» 12 lutego 2017, 23:27 #136
kuba25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2017 21:55

Dobry mecz, nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Jedyne co może pozostawiać do życzenia to dalej ta nasza skuteczność, co prawda zdobyliśmy dwie bramki, ale każdy z nas oglądających dobrze wie, że powinny wpaść jeszcze co najmniej dwie. Ibrahimowic, hm co o nim można napisać? Jestem za tym żeby grał w 1 składzie, bo daje to coś drużynie, jest ważną postacią i to trzeba mu oddać, potrafi dobrze podać czy wziąć na siebie ciężar gry, ale jednak jest jedna sprawa która mnie lekko denerwuje w jego osobie, a mianowicie te straty piłki przy dobrym już co prawda wyniku. Często jest taka sytuacja, że atakujemy w przewadze bądź taką sama liczbą zawodników, a Zlatan zamiast podać koledze O WIELE lepiej ustawionemu, oddaje po prostu strzały które są bezsensu. Rozumiem, że to napastnik i ma ciąg na bramkę, jednak fajniej jakby częściej podawał i nie zmienia w tej kwestii nic, że mimo wszystko zanotował asystę. Jak widać potrafimy grać bez Carricka, a to też ciekawe. Mam nadzieję, że w czwartek wyjdziemy takim samym składem, ewentualnie znajdzie się jakoś Rojo w podstawowej 11, lecz wątpię, bo obrona spisała się bardzo poprawnie. Super mecz Martiala, na to chyba wszyscy liczyliśmy! Do przodu GGMU
» 12 lutego 2017, 21:53 #135
luqmajster: Oczywiscie, ze wszsytko jest mozliwe, wystarczy spojrzec jakie hity sa jeszcze przed nami: city-utd, liv-ars, tot-eve, city-liv, ars-city, liv-eve, utd-eve, che-city, utd-che, eve-che, tot-ars, ars-utd, tot-utd, ars-eve a do tego mecze z druzynami, ktore walcza o pozstanie w lidze. Takze jeszcze wiele moze sie zdarzyc.
» 12 lutego 2017, 21:31 #134
is200second: Dwumecz z Saint Etienne powinni rozstrzygnac juz na OT. Nawet sobie nie wyobrazam ze moga sie meczyc z nimi. Potem final EFL ktory obowiazkowo trzeba wygrac, Blackburn w FA i systematyczne punktowanie w lidze gdzie United ma teoretycznie slabsze druzyny z dolu tabeli. Mecz z City przelozony.

City ma duzo ciezszy terminarz. Nie zdziwie jak dostana oklep od tak ofensywnie grajacego Monako( 75 goli w lidze) dla mnie kosmos w druzynie bez Messiego i Ronaldo. Potem maja Chelsea Arsenal i Liverpool pod rzad.
» 12 lutego 2017, 19:52 #133
is200second: No wlasnie tak czytam. Lokeren?
» 12 lutego 2017, 20:54 #132
manutdfan92: Też liczę na taki scenariusz, ale każdemu powtarzam, żeby nie lekceważyć Saint-Etienne, które potrafi boleśnie ukłuć z kontry. Wystarczy obejrzeć jeden ich mecz i to widać. Przydałoby się poprawić w końcu skuteczność, bo im dłużej będziemy walić głową w mur tym bardziej będziemy musieli się otworzyć, a im łatwiej będzie nas skontrować.
Na Blackburn oczywiście i tak wyjdzie zestawienie graczy podobne do tego z Reading, ale przy dobrym pierwszym meczu w LE, moglibyśmy też kogoś oszczędzić w rewanżu ze względu na finał EFL.
» 12 lutego 2017, 20:55 #131
is200second: Byc moze sie myle, ale nie sadze ze francuska druzyna zagra z United otwarta pilke zwlaszcza na OT.

Generalnie fajnie byloby zobaczyc taki sklad jak ze soboty z drobnymi korektami typu: Rojo za Smallinga i np. Young na lewa obrone.
» 12 lutego 2017, 21:02 #130
84cantona7: Dobrze, że Lester gra z Live bo ta czarna seria nie może trwać wiecznie. Jest szansa, że ekipa Jurgena padnie ofiarą przełamania się Mistrza PL.
» 12 lutego 2017, 19:42 #129
kuba25: Nie wierzę w to, raz im się udało zatrzymać City, ale to był chyba wypadek przy pracy. Przegrają i to mocno.
» 12 lutego 2017, 21:59 #128
is200second: Jak sie nie biega to sie nie wygrywa. A gadanie ze graja taka kupe bo odszedl im Kante to troche niepowazne. Zaden pilkarz na swiecie oprocz Messiego nie ma tak wielkiego wplywu na gre druzyny. Zwlaszcza defensywny pomocnik.

Utrzymac sie utrzymaja. Byc moze Ranieri postawil wszystko tym razem na LM. Gdyby udalo im sie dotrzec do polfinalu jak City w zeszlym roku to bedzie dla nich ogromny sukces nie mowiac juz o kasie jaka dostana. A w lecie musza mocno doinwestowac obrone. Pieniadze maja.
» 12 lutego 2017, 19:35 #127
piter100000: wychodzi im bokiem granie na kilku frontach. zresztą to było do przewidzenia, chociaż nie spodziewałem się, że będzie u nich aż tak źle. drużyny, które nie są przyzwyczajone do grania co roku z taką intensywnością prawie zawsze tak kończą. wystarczy spojrzeć na Bundesligę i drużyny grające w LM (poza Bayernem). jeden sezon udany, a w następnym dochodzi LM i środek tabeli. jak Leicester nie poprawi swojej gry to ja ich nie widzę dobrze w dwumeczu z Sevillą.
» 12 lutego 2017, 19:47 #126
is200second: Zgadzam sie. Ale zauwaz jaki oni maja flak w obronie. Jesli sie uratuja to w kecie musza tam mocno doinwestowac
» 12 lutego 2017, 19:54 #125
Gallacher: Ranieri chyba wkrótce pożegna się z zespołem LC.Nie wierzę że ten zespół w zeszłym sezonie grał cudownie i konsekwentnie, a dzisiaj chyli się ku czoła spadku.
» 12 lutego 2017, 19:21 #124
RuudVN: Citroeny nie mogą dziś wygrać, tyle z mojej strony
» 12 lutego 2017, 18:10 #123
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2017 18:14

Jutro raczej :)

Jeśli chodziło Ci o City oczywiście :P
» 12 lutego 2017, 18:14 #122
RuudVN: jutro
» 12 lutego 2017, 18:15 #121
dlabigt23: Mamy jeszcze mecz z Burnley na wyjezdzie i bedzie nam bardzo ciezko tam wygrac ...
» 12 lutego 2017, 16:11 #120
jassaj: mocne drugie miejsce z całymi szalonymi 2 pkt nad Tottenhamem i Arsenalem.... To 2 miejsce może dobrze wyglądać kosmetycznie tak samo jak nasze 6 wygląda słabo a tak naprawde jesteśmy właściwie na równi (mówie o miejscach 2-6). 2 mecze niemocy i ta mini tabela odwróci sie do góry nogami.
» 12 lutego 2017, 16:26 #119
arczibald: Ależ bramka Brady'ego :)
» 12 lutego 2017, 14:56 #118
qbsonUTD: Bramka piękna, ale na nic się ona zda jak będą marnować takie setki co mieli.
» 12 lutego 2017, 15:40 #117
arczibald: Tylko (albo aż) remis. Szkoda bo Burnley miało szanse wygrać.
» 12 lutego 2017, 16:28 #116
cnk: aleex91 bardzo płytko myślisz, trenerem byłbys slabym
» 12 lutego 2017, 14:12 #115
Gallacher: Po co być trenerem jak można być ekspertem.
» 12 lutego 2017, 14:30 #114
vieeeri: Każdy z Was ma trochę racji. Zlatan zawodnikiem jest świetnym, to nie ulega wątpliwości, ale to ile marnuje sytuacji jest niepojęte. Ok, ma 20 bramek chwała mu za to, ładnie to wygląda w statystykach, ale na tyle sytuacji ile mu się stwarza to nie jest żaden wyczyn. Moim zdaniem często gra zbyt egoistycznie, wczorajsza ta sytuacja gdy dostał piłkę ze skrzydła bodajże od Valencii i strzelił takiego kapcia z półobrotu, gdzie mógł przyjąć ją na klatkę i uderzyć gdy piłka opadałaby. Miałby większą kontrolę nad tą piłką, gol pewnie byłby gorszej urody niż gdyby wpadł z tego półobrotu, ale nie oszukujmy się - jaka była szansa na to, że to wejdzie 2/10 ? Cenię Ibre bardzo za to co zrobił podczas swojej kariery, ale zaczynam się zastanawiać, czy nie byłoby lepiej, gdyby ze 2-3 mecze przesiedział na ławce, za niego zagrał Martial na szpicy (tylko pod warunkiem, że Tony jest w dobrej formie wg Mou). Może obudziałby się w Szwedzie taka sportowa złość i po przesunięciu Martiala na skrzydło i powrocie Ibry na 9 te mecze zaczelibyśmy wygrywać po 6-0, a nie 2:0 przy 25 strzałach na bramkę...
» 12 lutego 2017, 14:34 #113
Krystiano98: Panie za 10 tyś to ja taśme stawiam jak drobne sie po portfelu błąkają :D :D
» 12 lutego 2017, 17:18 #112
cnk: dobrze,ze chłopak sam sie wyjasnil
» 12 lutego 2017, 19:01 #111
is200second: Fragmentami gra wygladala jak czolowka LaLiga. Pogba sie nie wpieprza do gry na dwudziestym metrze i widac roznice w rozegraniu bo jest tam Mata zamiast niego. Dla mnie w roli box to box jest najlepszy na swiecie na tej pozycji i tam powinien grac.

Mou kazal grac blisko siebie formacjami i pilka chodzila po ziemi i o to chodzi. Do tego wkoncu widac ruchliwosc, wychodzenie do gry.

Jesli ma przyjsc Griezmann to tylko za Ibrahimovicia. Martial po lewej . Heniek po prawej i pod nimi Mata.
» 12 lutego 2017, 13:06 #110
pawelisto2: I dobrze, że tylko fragmentami :P

Nie zniósł bym widoku klepaniny rodem z La Liga w Premier League przez 90 minut. Fajne żywiołowe kilka minut, prowadzenie 1:0 to trzeba jak najszybciej zabić spotkanie.

Wiem, że to dziadowe i płytkie myślenie, ale można powiedzieć, że "wychowałem" się na siermiężnej Premier League i za to kocham tę ligę i przez to właśnie nie potrafię oglądać La Ligi, Ligue 1.
» 12 lutego 2017, 14:59 #109
is200second: Ja nie lubie gry gora i nic na to nie poradz
» 12 lutego 2017, 15:27 #108
Leeviutki: Najlepszy B2B na świecie? Kante go wciąga dupą w tej roli
» 12 lutego 2017, 18:05 #107
Krystiano98: Może byście łaskawie zrobili coś z typerem?
» 12 lutego 2017, 12:56 #106
lukaszek9000: chelsea dziś remis a swensea wygra
» 12 lutego 2017, 12:51 #105
Krystiano98: W takim razie remisy 0-0.
» 12 lutego 2017, 13:06 #104
lukaszek9000: ja mam takie mecze obstawione i nie kupony tylko solo ;)
» 12 lutego 2017, 15:54 #103
romario11: Powinnismy napisac petycje do FA do wydzialu arbitrazowego ;P Ze nie chcemy ogladac SPASLAKOW prowadzacych mecze Premier League ;)
» 12 lutego 2017, 12:30 #102
Saberem47: Jeśli ten Griezmann przyjdzie, to serio boję się o Mate :/ Juan nie powinien być skrzydłowym, nie pokaże tam 100% możliwości (w dodatku musiałby walczyć o miejsce z Mikim), a za plecami Ibry pewnie właśnie Griezmann będzie grał.
» 12 lutego 2017, 12:30 #101
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2017 12:29

Nie ma co się przejmować tym Liverpoolem. Nawet najgorsze drużyny w tej lidze raz na jakiś czas wygrywają. A kto wie czy LFC wygrałby z Tottkami gdyby nie grał pod nich Davies. Za dwa tygodnie pojadą na Lester i tam popłyną. Spokojnie. Ligę skończą za nami ze sporą stratą.
Dziś jeśli Chelsea wygra to na 99% ma tytuł w kieszeni.
» 12 lutego 2017, 12:26 #100
welllone: Oby Martial grał w następnych spotkaniach. Po ostatnim sezonie jestem przekonany, że ten piłkarz musi grać bo kogoś takiego nie było u nas od naprawdę bardzo, bardzo dawna. Patrząc na wiek, to wciąż młody gracz i na pewno trafia się mecze w których będzie mniej widoczny czy wręcz nieporadny.
Mimo to uważam, że ławka za nieudane spotkanie to zbyt surowa kara.
» 12 lutego 2017, 10:03 #99
is200second: Mata ma taka lekkosc w grze technicznej ze spokojnie gralby w pierwszym skladzie Barcelony.

Zastanawia mnie kosztem kogo Griezmann mialby grac. Chyba jedynie Mkhitaryana
» 12 lutego 2017, 09:48 #98
10wazzar10: Dlatego nie chcę Francuza. Nam jest bardziej potrzebny ktoś na skrzydło, pomoc i lewą obronę
» 12 lutego 2017, 12:28 #97
Krystiano98: Na skrzydło Willian, ale pewnie nic z tego. Może Mahrez, ogląda ktoś ich? Bo nie mam pojęcia, jak sobie radzi.
Alexis Sanchez powinien być naszym głównym celem, jeśli chce odejść. Tylko Wenger raczej nie puści go do nas. Szkoda, że z Di Marią wyszło, jak wyszło.
Jeśli już, no to Griezmann też ok, sprzedać Younga, Rooney praktycznie nic nie daje drużynie, więc nie wiem, czy jest sens trzymać go, bo to legenda, nie dosyć, że do pierwszego składu za słaby, to jeszcze na ławke lepsi się znajdą. Lingarda też raczej pożegnać, chociaż jako rezerwowy może być. No i nie zapominajmy o Andreasie na wypożyczeniu. Możliwe, że z niego Jose zrobi kozaka.
» 12 lutego 2017, 12:54 #96
is200second: Jesli mialby grac kosztem Maty, a jestem pewien ze tak bedzie bo z dwojki Mkhitaryan Mata, Jose napewno odstawi Hiszpana. To ja Griezmanna nie widze bo zwyczajnie szkoda samego Juana bo moim zdaniem jest pilkarzem lepszym od Armenca.

Mata w formie jest pilkarzem klasy swiatowej. Henrik jest klasowym wyrobnikiem. Tyle.
» 12 lutego 2017, 12:55 #95
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2017 12:59

Dla mnie za to Miki daje więcej od Maty, potrafi przedrzeć się przez kilku rywali. Umie wziąć grę na siebie, natomiast Mata to moim zdaniem troche niższa półka, zaczeliśmy grać dobrze, kiedy Armeńczyk wszedł na stałe do składu.
» 12 lutego 2017, 12:59 #94
is200second: No i szanuje Twoje zdanie. Heniek jest napewno pilkarzem bardziej dynamicznym co pasowaloby do kontr, natomiast Juan jest stworzony do gry kombinacyjnej na malej przestrzeni, wiec to co United probuje grac w wiekszosci spotkan.
» 12 lutego 2017, 13:10 #93
Krystiano98: Tylko trzeba zadać sobie pytanie, jak gramy w następnym sezonie.
» 12 lutego 2017, 14:39 #92
dawidlp92: Griezmann + Costa
» 12 lutego 2017, 04:30 #91
jamaj05: Costa jak najbardziej, do byłby taki nasz Mane

Ale Griezmann? Zabierze tylko miejsce na 10 Mikiemu, Pogbie i Macie
Na szpicy w nast sezonie bedzie i Ibra i Rashford

Moim zdaniem priorytetem powinien być skrzydłowy na prawą stronę, ewentualnie defensywny pomocnik no i w zależności jak poradzi sobie Shaw LO

Na dzien dzisiejszy tylko Darmian i Young out
Nie wiadomo jeszcze jak z Rooneyem, pewnie po sezonie Wayne sam podejmie decyzje
» 12 lutego 2017, 06:49 #90
Krystiano98: Diego Costa :D
» 12 lutego 2017, 12:24 #89
10wazzar10: Jamaj - tak samo myślę
» 12 lutego 2017, 12:31 #88
Gallacher: Wczorajszy mecz Liv vs Tott to jakaś parodia ze strony obrońców Tott.Mane robił tam co chciał a Ci obrońcy jak dzieci i to dosłownie :D
» 12 lutego 2017, 01:59 #87
Domelo: Ja nie rozumiem dlaczego Jose przez połowę sezonu nie stawiał na Martiala....
» 12 lutego 2017, 01:14 #86
piter100000: może dlatego, że Martial był w słabej formie? w pierwszych miesiącach tego sezonu nawet jak grał to jego dryblingi kończyły się stratą piłki. Mou chciał go zmotywować do ciężkiej pracy i mam nadzieję, że mu się to udało
» 12 lutego 2017, 07:43 #85
Domelo: Martial w słabej formie jest i tak lepszy od Lingarda w życiowej formie.
» 12 lutego 2017, 12:39 #84
DjTED: Nawet powiedziałbym, że sędzia gwizdał lekko pod nas...
» 12 lutego 2017, 01:00 #83
jamaj05: Ja tak samo osłupiałem, jak z takim przekonaniem pokazywał Zlatanowi, ze był minimalnie na spalonym, a na powtórkach z metra mu do spalonego brakowało
A wychodził na czystą pozycję

Inaczej byśmy patrzyli na te sędziowanie gdyby nie 3pkt

Jak dla mnie taki poziom arbitrów jest poniżej krytyki, boczni nie potrafią się ustawić, główny odwala maniane, a tu nie widzi faulu, a tu ręki, a tu rożnego

A jak ich pracę skomentujesz, to wypad na trybuny

Praktycznie niczym nie ryzykują, najwyżej poprowadzą ze 2 spotkania w niższej lidze i znowu jazda
Niby pomyłki sędziowskie praktycznie każdej drużynie suma sumarum na koniec sezonu się wyrównują na korzyść/niekorzyść, ale jednak to i tak kpina
» 12 lutego 2017, 06:27 #82
Soczysty82: Jeden z lepszych jak nie najlepszy wystep za czasow Jose....tylko tak trzymac!!
» 12 lutego 2017, 00:20 #81
Domelo: Maszyna Kloppa znowu ruszyła ;P
» 12 lutego 2017, 00:16 #80
gaucho2015: Piękna gra, piękny styl. O to chodzi. Uważam, że taki skład powinien grać co tydzień. Rooney i Rashford i Carrick do rotacji.

Jak uda się sprowadzić Griezmanna to tak najlepiej bedzie wyglądał nasz skład:

DDG
Valencia, nowy, Bailly, Shaw
Herrera(Carrick), Pogba
Mata(Miki), Griezmann(Rooney), Martial(Rash)
Ibra

skład idealny na mistrza 17/18
» 11 lutego 2017, 23:28 #79
VaultBoy96: Po tym jak Martial celebrował gola nie mam wątpliwości, że on chce grać w tym klubie. Mou wie co robi i z gry Francuza będzie jeszcze wiele radości.
» 11 lutego 2017, 22:56 #78
atos1987: To samo pomyślałem...
» 12 lutego 2017, 09:37 #77
Klimaa: Taki mecz ogląda się z przyjemnością. Od początku narzuciliśmy rywalom swoje warunki i przez większość spotkania byliśmy przy piłce.
Cieszy mnie dobry występ ofensywy (za wyjątkiem Ibry który nie miał dzisiaj dnia). Do tego Pogba zagrał fajnie - widać że lepiej aby grał bardziej z tyłu gdzie ma więcej miejsca.
» 11 lutego 2017, 21:31 #76
Dyk11: przedewszystkim Barcelona i w ostatnim czasie City ;p
» 11 lutego 2017, 21:05 #75
karolmanu3: Halo Diabełki, nie miałem okazji obejrzeć meczu. Wiedzę po komentarzach ze martial i valencia kozaki jak zawsze.Mógłby ktoś w dwóch zdaniach napisać jak zagrał pogba herrera i bailly? ;)
» 11 lutego 2017, 20:57 #74
N17: Pogba dobrze, odbiory przechwyty, mało pogbowskich strat. Herrera przyczajony troszkę lepiej mógł zagrać jeśli chodzi o ofensywę. Bailly wymiata po prostu.
» 11 lutego 2017, 21:31 #73
Matejko: Pogba bardzo dobrze, 2 okazje na zdobycie bramki, ale gomez/s bronil. Tak jak on sie zastawia to chyba zaden inny pilkarz na swiecie nie potrafi. Kazdy pojedynek konczyl sie minieciem rywala, badz faulem rywala na nim. Herrera 10/10, naprawde. Oprocz dobrej gry defensywnej poslal dzisiaj kilka rewelacyjnych pilek do przodu. Zagrak jak Carrick w najlepszych wydaniu tylko duzo wiecej i szybciej biegal.
Bailly tez dobrze, fajnie wychodzil z pilka ale mial male probkemy z deneyem.
» 11 lutego 2017, 21:31 #72
Qlisz: Nie wiem za co Mychitarian ma taką wysoką ocenę za poprzedni mecz?! Dziś starał się i był widoczny ale nic mu nie wychodziło i zmarnował ze 2 setki kilka razy głupio stracił piłkę jak dla mnie 6 nie więcej...Nic wielkiego dziś nie pokazał
» 11 lutego 2017, 20:52 #71
Dyk11: nawiazujac do tego co napisal Cantona778 to wlasnie my z takimi zespolami nie umielismy grac nawet za czasow sir alexa
» 11 lutego 2017, 20:22 #70
Cantona778: to znaczy z jakimi?
» 11 lutego 2017, 20:32 #69
Cantona778: Jak ja nie lubie liversoolu! Tylko biagaja i biagają. Cały świat wie że graja mega wysokim pressingiem i wychodzi wydaje sie bardzo dobry Totenham i kompletnie nie potrafia sobie poradzic z tym pressingiem.
» 11 lutego 2017, 20:03 #68
Krystiano98: Z pressingiem rzadko kto potrafi sobie poradzić.
» 11 lutego 2017, 20:14 #67
Cantona778: taaa, ale on tez ma slabe strony bo sie mecza bardziej i jak sie dobrze rozegra partie to im sie odechce biegania kolo 60 minuty...
» 11 lutego 2017, 20:35 #66
Gallacher: Wierz mi że nawet Barcelona czy Real miałyby z tym problem.
» 11 lutego 2017, 20:44 #65
RuudVN: wolę 6 miejsce i 2-3 pkt straty do drugiego miejsca niż 6 miejsce i strata 7 pkt do 4 jak to było jeszcze niedawno
» 11 lutego 2017, 20:03 #64
mateusz09874: Ludzie się przyzwyczajają i szybko zapominają. Jak za dwie, trzy kolejki będziemy na 3 miejscu z małą stratą do 2 to będą piszczeć z zachwytu
» 11 lutego 2017, 22:45 #63
JasnaLiryka: TO musialy byc po prostu 3 punkty :) Najblizsze ligowe spotkania jakie czekaja United to tez uwazam musza byc zwyciestwa. Z poczatkiem Marca bedziemy wchodzic w ostatnia faze Premier League tak naprawde i te pierwsze 5 meczy jak spojrzycie sa w Naszym zasiegu.
Tymczasem wracamy na boiska Europy i mam nadzieje,ze nastepny korzystny wynik osiagniemy 16.02.

Glory United !
» 11 lutego 2017, 19:41 #62
mateusz09874: Top 3-6 rozstrzygnie się prawdopodobnie w kilku ostatnich kolejkach sezonu
» 11 lutego 2017, 22:46 #61
JasnaLiryka: Prawdopodobnie :)
Bardziej chodzilo mi o to ta 5tke , ktora na Nas czeka od Marca. Bedziemy znow faworytami zapewne w tych spotkaniach i mam nadzieje,ze zgarniemy spory zasob punktow. Nie chodzi mi tez o same zwyciestwa :D ale uwazam,ze maja szanse zaatakowac wykorzystujac wlasnie te spotkania.
» 12 lutego 2017, 13:24 #60
Cantona778: Piłkarze hul powinni protestowac bardziej stanowczo. Sędzia laski nie robi ze przeprosił i sie przyznał bo sa powtorki video i cała Anglia widziała ze ten gol nie powinien być uznany. Jest liniowy i nie wiem po coś jak nie widzi piłki siatkowej.
» 11 lutego 2017, 19:41 #59
romario11: super ze wygralismu a tutaj news ze stronki transfery.info

Mark Clattenburg przeprosił piłkarzy Hull City za bramkę Alexisa Sancheza, której nie powinien uznać w sobotnim meczu Tygrysów z Arsenalem.

Chilijczyk dał prowadzenie Kanonierom w 34. minucie spotkania. 28-latek dobijał uderzenie Kierana Gibbsa i po interwencji Eldina Jakupovicia, wpakował piłkę do siatki ręką. Mimo licznych protestów zawodników gości, Clattenburg uznał trafienie i pomógł Arsenalowi w zdobyciu trzech punktów. Co prawda w doliczonym czasie gry Sanchez dorzucił drugie trafienie z rzutu karnego, ale gdyby nie gol numer jeden, mecz mógł potoczyć się zupełnie inaczej.


O zachowaniu Clattenburga jeszcze przed rozpoczęciem drugiej połowy jako pierwszy poinformował obrońca Tygrysów, Andy Robertson.


- Sędzia nas przeprosił. Przyznał, że nie był w stu procentach przekonany o golu. Możemy oczywiście twierdzić, że nie powinien więc uznać trafienia, ale on może przekonywać, że powinien to zrobić. Niewielu arbitrów przyznaje się do błędów, ale to przecież niczego nie naprawia - przyznał Robertson, dodając:

- Gdy gramy na tych wielkich stadionach, decyzje nie idą po naszej myśli i to nas zabija. Gdybyśmy remisowali do przerwy 0:0, moglibyśmy wrócić do domów z jakimś dorobkiem punktowym.

Przeprosiny Clattenburga potwierdził również menedżer Hull, Marco Silva.
» 11 lutego 2017, 19:30 #58
romario11: dokladnie samara mu wylatywala spod koszulki i jak pokazywal z wielka powaga ten spalony (KTOREGO OCZYWISCIE NIE BYLO)

Powinni go zawiesic za to... ja bym sie nie pierdzielil z takim co przed meczem dopiero co od stolu wstawal
» 12 lutego 2017, 12:27 #57
Cantona778: Moje nerwy puściły po meczu ze Stoke ( 1:1) . Od tamtej pory przestałem jakoś liczyć na TOP 4. Niepojęte żebyśmy remisowali ze Stoke i liczyli na pierwszą czwórkę, każdy awans o lokate wyżej w lidze uważam od tej pory za bonus. Od dawna widać że walka o pierwszą 4 będzie się odbywać w meczach miedzy czołowymi drużynami. O ile uważam że Chelsea mamy wielkie szanse u siebie ograć to Totków i Arsenalu chyba nie....i tak nie awansujemy do top 4 za co mozemy winić tylko siebie.
» 11 lutego 2017, 19:25 #56
Matejko: W zyciu nie widzialem nic glupszego, a czytam devilpage od kilku dobrych lat. Gratulacje!
» 11 lutego 2017, 19:30 #55
mgs: Top 4 przegraliśmy już na początku sezonu.
» 11 lutego 2017, 20:26 #54
RedRevolta: Szkoda, że nasz bilnas bramkowy jest jaki jest w stosunku do innych drużyn z góry tabeli, to może być decydujące w kwestii dostania się do top4.
» 11 lutego 2017, 19:09 #53
Pady: Wszyscy w domu zdrowi ? Tracimy 2 pkt do 2 miejsca i jest 13 kolejek.
» 11 lutego 2017, 19:35 #52
skay21: A Ty zdrowy:Pady....większość kibiców tłumaczy się tym że w lidze angielskiej wszystko jest możliwe...i co z tego że zostało 13 kolejek...a co powiesz jak wszystkie 13 przegramy....które wtedy będziemy zajmować miejsce?
» 11 lutego 2017, 20:13 #51
Hoodys: Tracimy 2 pkt do 2 miejsca masz rację. Ale przed nami wyjazdy na Emirates, Emptyhad czy WHL. I jeszcze Chelsea czy Everton u siebie
» 11 lutego 2017, 20:47 #50
PaToManU: Więcej wiary w ukochany klub!
» 12 lutego 2017, 16:22 #49
dlabigt23: a wiadomo kiedy on sie odbedzie? bo narazie niewiadomo chyba
» 11 lutego 2017, 19:17 #48
10wazzar10: jeszcze z Chelsea (D), Arsenalem(W) i Tottkami(W) gramy...ciężko będzie, liczę na to, że Chelsea już mistrza będzie mieć w kieszeni i zagra z nami nie na 100 procent...
» 11 lutego 2017, 19:43 #47
piter100000: Krystiano98 wykrakałeś ten Liverpool :)
» 11 lutego 2017, 19:04 #46
Krystiano98: Mane wrócił syf posprzątać ;p niestety :(
» 11 lutego 2017, 19:48 #45
Sheep: Spokojnie to jest Liverpool tu jeszcze może być nawet 4:4
» 11 lutego 2017, 19:00 #44
vanderToki: Nie będzie. Wiedziałem, że się właśnie z Tottenhamem przełamią, na moje nieszczęście. ;]
» 11 lutego 2017, 19:03 #43
Gary1920: Idealny wynik dla nas , popatrzcie na tabelę
» 11 lutego 2017, 19:16 #42
Kicek999: ejjjjj ludzie martial grał a juz go skreslaliscie:D
» 11 lutego 2017, 18:57 #41
iMarMU: Te 6 miejsce to chyba nam jest pisane ??
» 11 lutego 2017, 18:50 #40
mateusz09874: Małymi krokami coraz bliżej. Dziś zejdziemy na 2 punkty do top3 jak się nie mylę
» 11 lutego 2017, 19:09 #39
Kilerek7: Chyba dziś nie odrobimy do Liverpoolu:/
» 11 lutego 2017, 18:49 #38
Veggie: O kurde, Mane x2
» 11 lutego 2017, 18:49 #37
piter100000: wyłączam mecz Liverpoolu. nie lubię patrzeć jak się cieszą
» 11 lutego 2017, 18:49 #36
dlabigt23: i z tego 6 miejsca to sie wbic nie mozemy -.- jak na zlosc ciagle to 66666666
» 11 lutego 2017, 18:49 #35
piter100000: ponad pół godziny byliśmy na 5 :)
» 11 lutego 2017, 18:50 #34
dlabigt23: fanastycznie piter :D
» 11 lutego 2017, 18:53 #33
miloszek5555: ale jak wszyscy z czolowki przegraja w nastepnej kolejce to po jednym meczu mozemy wejsc na 2 miejsce :D
» 11 lutego 2017, 18:57 #32
Siklen: Nie zgodzę się. Blind grał dzisiaj bardzo przyzwoicie, aktywny i skuteczny w ofensywie oraz pewny punkt w obranie, a przynajmniej tak do 70 minuty gdy zaczął mieć problemy z upilnowaniem Nianga ale poza tym bardzo dobry występ holendra.
» 11 lutego 2017, 19:10 #31
vanderToki: Bardzo cieszy, że Martial wrócił do gry w taki sposób. Oby to była zapowiedź dalszej mocnej formy.

Ogląda ktoś może Walia - Anglia w Pucharze Sześciu Narodów? Świetny mecz póki co, dużo walki pod bramkami.
» 11 lutego 2017, 18:36 #30
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2017 18:32

Tony Martial came from france, english press said he had no chance, 50 million down the drain, as Tony martial scores again!

Wygraliśmy mecz w dobrym stylu, Wisełka prowadzi po pięknym golu Małeckiego, dziewczyna nie przyjechała i cały dzień mecze oglądam, jeszcze tylko remis LFC i dzień po prostu idealny!
» 11 lutego 2017, 18:30 #29
piter100000: na koniec tego pięknego dnia ta dziewczyna byłaby wisienką na torcie :)
» 11 lutego 2017, 18:35 #28
N17: Jeszcze nie taki piękny. Jest dobry. Do bycia pięknym trzeba remisu.
» 11 lutego 2017, 18:39 #27
Krystiano98: To ładnie, jak dziewczyna nie przyjezdza i dzień idealny. Ale każdy ma swoje priorytety ;d
» 11 lutego 2017, 18:41 #26
piter100000: też liczę na remis, bo odrabiamy wtedy 2pkt do dwóch klubów. jednak porażki Liverpoolu są takie przyjemne, że nie będę miał nic przeciwko
» 11 lutego 2017, 18:44 #25
N17: BIGGESTCOSTAM

Nie ale mogę w spokoju oglądać mecze. Czytanie że zrozumieniem gagatku.
» 11 lutego 2017, 19:18 #24
MarekOdbyt: Dzisiaj chyba ze trzech Mikich biegało po boisku.
» 11 lutego 2017, 18:18 #23
Chestnut: Tyle co dzisiaj Martial sytuacji zrobił, to Chicharito samym dostawianiem nogi miałby hattricka. :)
» 11 lutego 2017, 18:15 #22
vanderToki: Zależy, który Chicharito. Chicharito z jesieni prędzej by sam sobie krzywdę zrobił. ;p Ale dzisiaj trafił dwa razy, widać forma wreszcie wraca!
» 11 lutego 2017, 19:10 #21
Sideswipe: Ale odkryliście Amerykę z tym Blindem, przecież wiadome było, że przy korzystnym rezultacie dla nas (przeciwnicy podejmują większe ryzyko), mając w nogach godzinę gry i na przeciwko takiego szybkiego tura jak Niang samemu będąc ślimakiem więcej po prostu nie mógł zrobić. Każdy tylko skrzeczy jak go robił a że w pierwszej połowie miał kapitalne zagrania to już nieistotne
» 11 lutego 2017, 18:14 #20
Krystiano98: Czekam na transformacje naszego lewego obrońcy. Oby Mourinho postawił go do pionu, bo zna się chłop na rzeczy.
» 11 lutego 2017, 18:20 #19
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2017 18:24

1) Nikt Martiala nie skreślał, każdy tylko się martwił czemu nie dostawał szans tak samo jak Miki. Gdyby chodziło o Lingarda czy Younga to nikt nic by nie mówił. Anthony kosztował kawał hajsu i w porównaniu z Depayem byłoby ogromną stratą wypuścić takiego grajka. Widać piłkarze tacy jak Miki, Martial czy Shaw potrzebują czasu by się ogarnąć. Z resztą Francuz miał problemy rodzinne, na szczęście nie ucieka jak Di Maria

2) Z tą skutecznością to się zastanawiam czemu to wykończenie jest takie słabe, momentami rozpędzamy się, gramy genialnie z pierwszej piłki ale albo ktoś się minie, albo przestrzeli, brakuje jeszcze takiego zgrania i intuicji poszczególnych graczy, w końcu dla takiego Pogby, Zlatana czy Mikiego to pierwszy sezon w MU, więc nie oczekujmy, że będą klepać jak Barca. Czasami rozgrywają za wolno a czasami za szybko i trochę się gubią, ważne, że tych akcji jest sporo i oby tak dalej!

3) Herrera dzisiaj niczym Kante w Chelsea, w sumie ciekawe jakby taki duet sobie radził razem heh. Sądzę jednak, że Anderowi lepiej grałoby się z Carrickiem niż Pogbą. Francuz dziś dobrze grał, ale nie był widoczny w ofensywie i widać po nim, że gra z tyłu nie sprawia mu przyjemności, on woli chyba raczej być wyżej bramki.

4) Kto nie chciałby w naszym zespole Top3 gracza świata? Dla takiego grajka zawsze znajdzie się miejsce, nie ważne czyim kosztem, Griezmann zjada na chwilę obecną Martiala czy Matę. Jednak jest to typ podobny do Pogby, lubi grać jako wolny elektron wyżej bramki. Zlatana ze szpicy raczej nie wygryzie. Jeśli Pogba grałby z Herrerą to Griezmann ma 10 tkę pewną, jeśli jednak Paul grałby wyżej to Griezmann zapewne kosztem Martiala, bo Miki gra po drugiej stronie i nie sądzę by był do ruszenia. Ewentualnie zmiana taktyki na 442 bądź 433, wszystko w głowie Jose. Ale Griezmanna jeszcze z numerem 7 przywitałbym z radością!

5) To się okaże:P
» 11 lutego 2017, 18:24 #18
Shpongle: Wszystko dobrze napisałeś, nie ma co komentować. :)
Martial rośnie mi na nowego Ronaldo, niesamowity talent.
Świetny mecz. Jedyne co bym dzisiaj zmienił, to wpuścić Carricka zamiast Fellainiego!
» 11 lutego 2017, 18:31 #17
Vaxiu: Nie ma co sie czepiac dzis do Fellainiego, kilka przechwytow, jak nie on-zagran do przodu, bez strat i fauli. Na pewno nie raz jeszcze sie przyda z przodu przy swoim wzroscie wiec kilka minut w nogach mu sie przyda.

Pierwszy post jest wrecz wyjety z ust wielu kibicow wiec nie ma co wiecej dodawac ;)
» 11 lutego 2017, 19:01 #16
Kilerek7: Zlatan swoje robi, nadrabia dobrymi zagraniami z pierwszej piłki, nie miał też szczęścia dzisiaj. Inteligentnie puścił piłkę przy golu Maty i miał asystę przy golu Martiala. Zlatan to inny typ napastnika taki wykończeniowiec, to nie Tevez który latał jak błyskawica, zupełnie inny typ. Blind na LO jest koszmarny to fakt, nie wiem czemu nie gra tam Darmian jeśli nie Shaw. To, że Mata nie jest ulubieńcem Jose to wiadome nie od dziś, ważne, że został w klubie i dostaje szanse. Pogba i Zlatan są nie do ruszenia, chociaż ten pierwszy grając z tyłu był chyba nieszczęśliwy. Jestem ciekawy jak to wszystko będzie wyglądać w nowym sezonie z Griezmannem jeśli przyjdzie!
» 11 lutego 2017, 18:11 #15
Chestnut: Zlatan przy bramce Martiala prawie sprokurował faul na bramkarzu...
» 11 lutego 2017, 18:13 #14
Diabelred: ,,Sytuacja w, której próbował i mu się nie udało sfaulować Nianga a sam się wywrócił dramt"

przy tej sytuacji az mi sie to skojarzylo z pamietnym pojedynkiem Bale'a z Bartra heh
» 11 lutego 2017, 18:13 #13
Krystiano98: Z większością sie zgadzam, tylko nie z tym, że Evra byłby lepszy. Już pod koniec gry tutaj ojeżdżali go i byłoby to samo co z Blindem. Albo Shaw się ogarnie, albo trzeba kupić kogoś.
» 11 lutego 2017, 18:16 #12
Idealis: Wszystko fajnie, ale to tak razi w oczy, że nie sposób przemilczeć: "naszym piłkarzą"?, "nie pomaga kolegą"? Polska to być trudna język.
» 11 lutego 2017, 18:35 #11
piter100000: bardzo przyjemnie się to oglądało. duży luz i świetna gra w naszym wykonaniu (oczywiście wykończenie mogłoby być lepsze). Bailly świetne zawody, Smalling dziś też bardzo pewnie. David stanął na wysokości zadania i popisał się fantastyczną interwencją w bardzo ważnym momencie, bo jakby zrobiło się 1:1 to byłby niezły smród. niestety Blind w drugiej połowie słabo. kilka razy Niang objechał go jak dziecko. nasza lewa obrona w tej chwili to poziom Championship, a nie PL. Pogba kilka niedokładnych krosów, ale bardzo podobała mi się jego gra w destrukcji. Herrera wreszcie dobry mecz, bo ostatnie spotkania miał słabe. nasze trio MMM bardzo dobrze (szkoda tylko, że Miki gołębie straszył na dachu). ogólnie bardzo fajny występ. nie wiem kiedy zleciało te 90 minut. brawo
» 11 lutego 2017, 18:03 #10
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2017 18:07

Wszytko git majonez, tylko lepsza skuteczność! Pogba grając z Herrerą chyba nie jest szczęśliwy, mało go w ofensywie, chyba woli grać wyżej.
» 11 lutego 2017, 18:03 #9
Matejko: Skad takie wnioski? Pogba dzisiaj zagral swietnie i nie widzialem, aby chodzil naburmuszony po boisku. Mimo tego, ze byl ustawiony blizej srodka pola, dal rade oddac jeden swietny i jeden dobry strzal. Do tego powinien miec przynajmniej jedna asyste, ale Zlatan koncertowo przestrzelil.
» 11 lutego 2017, 18:18 #8
Kilerek7: Zagrał świetnie ale za każdym razem gdy go pokazywał realizator widać było niezadowolenie, nie jestem psychologiem czy chodziło o pozycję, ale grając z tyłu ma inne zadania, mało jest ofensywny wtedy, mało strzela. Z Carrickiem miał więcej swobody.
» 11 lutego 2017, 18:27 #7
welllone: Teraz jeszcze remis na Anfield od biedy wygrana Totków i w końcu powędrujemy w górę tabeli :P
» 11 lutego 2017, 18:00 #6
Chestnut: Valencia nigdy nie był dobry w pojedynkach główkowych, jednak dzisiaj często jego podania w pole karne dochodziły do celu.
» 11 lutego 2017, 18:08 #5
soldier: Dobry mecz. Trzeba jeszcze liczyć na potknięcie loserpoolu lub ich remis z tottenhamem.
» 11 lutego 2017, 17:58 #4
Krystiano98: No i tak to jest, że nikt im nie wrózy wygranej, to wygrają.
» 11 lutego 2017, 18:09 #3
piter100000: Krystiano wypluj to
» 11 lutego 2017, 18:11 #2
Krystiano98: No ale taki jest Liverpool, zawsze na przekór :D Obym jednak sie mylił, to będzie gicio :D
» 11 lutego 2017, 18:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.