Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Leicester - Man Utd 0:3. Diabły wypunktowały mistrza Anglii

» 5 lutego 2017, 18:49 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United pokonał Leicester City 3:0 (2:0) w 24. kolejce Premier League. Czerwone Diabły odrobiły lekcję z ostatniego starcia z Hull City i na King Power Stadium zaprezentowały dużo lepszą skuteczność. Bramki dla ekipy Jose Mourinho zdobyli: Henrich Mychitarian, Zlatan Ibrahimović i Juan Mata.
Leicester - Man Utd 0:3. Diabły wypunktowały mistrza Anglii
» Manchester United pokonał Leicester City 3:0 (2:0) w 24. kolejce Premier League. Czerwone Diabły odrobiły lekcję z ostatniego starcia z Hull City i na King Power Stadium zaprezentowały dużo lepszą skuteczność. Bramki dla ekipy Jose Mourinho zdobyli: Henrich Mychitarian, Zlatan Ibrahimović i Juan Mata. United odrobili 3 punkty do Liverpoolu i Arsenalu.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Eric Bailly
Chris Smalling
Marcos Rojo
Ander Herrera
Paul Pogba
Henrich Mychitarian
Juan Mata
Marcus Rashford
Zlatan Ibrahimović
Daley Blind
Marouane Fellaini
Ashley Young

Oddano 144 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz w Leicester rozkręcał się bardzo wolno. Przez pierwsze 20 minut oglądaliśmy typową kopaninę, charakterystyczną raczej dla boisk niższych klas rozgrywkowych, a nie Premier League. Pierwszą naprawdę składną akcję Manchester United przeprowadził dopiero w 23. minucie. Atak Czerwonych Diabłów rozpoczął Henrich Mychitarian. Ormianin rozegrał piłkę z Juanem Matą, dograł piłkę ma 12. metr, a tam z pierwszej piłki strzelił Marcus Rashford. Futbolówka powędrowała jednak wysoko nad poprzeczką.

Rashford był w niedzielę aktywny na skrzydle i w 35. minucie znów znalazł się w dogodnej sytuacji. Tym razem Anglik dostał podanie od Paula Pogby, uderzył bardzo mocno w krótki róg, ale znakomitym refleksem popisał się Kasper Schmeichel.

Pierwsza połowa leniwie zmierzała do końca, kiedy na King Power Stadium nastąpiło trzęsienie ziemi – Czerwone Diabły w odstępie dwóch minut zdobyły aż dwie bramki! W 42. minucie z fantastycznym atakiem z połowy boiska ruszył Henrich Mychitarian. Ormianin minął Roberta Hutha, nie dał się złapać Wesowi Morganowi, wbiegł w szesnastkę i strzałem z 11. metrów w długi róg nie dał szans Schmeichelowi.

W 44. minucie było już 2:0 dla Manchesteru United. Antonio Valencia zagrał piłkę z prawego skrzydła w pole karne. `Do podania Ekwadorczyka doszedł Zlatan Ibrahimović i mocnym strzałem z pierwszej piłki po ziemi posłał futbolówkę do bramki.

Leicester City w pierwszej połowie miało jedną dobrą sytuację. Już w doliczonym czasie gry na bramkę Davida de Gei mocno uderzył Wilfred Ndidi. Hiszpan nie miał jednak większych kłopotów ze złapaniem piłki.

Druga połowa zaczęła się znakomicie dla Manchesteru United. W 49. minucie trzecią bramkę zdobył Juan Mata. Hiszpan świetnie rozegrał piłkę w polu karnym z Mychitarianem, uniknął spalonego i z sześciu metrów nie miał problemów z pokonaniem Schmeichela.

W kolejnych minutach Czerwone Diabły pozwoliły Lisom przejąć inicjatywę i nastawiły się na grę z kontry. W kierunku bramki De Gei groźnie uderzali Riyad Mahrez i Danny Drinkwater, ale były to próby niecelne. W 62. minucie United mogli podwyższyć prowadzenie. Kapitalną piłkę do Maty zagrał z własnej połowy Daley Blind. Hiszpan znalazł się w sytuacji sam na sam ze Schmeichelem, próbował go przelobować, lecz w efekcie podał piłkę prosto do rąk duńskiego bramkarza.

Na King Power Stadium niewiele się działo, więc na dziesięć minut przed końcem regulaminowego czasu gry kibice Leicester zaczęli rozchodzić się do domu. W 83. minucie Manchester United mógł podwyższyć prowadzenie. Dogodną sytuację zmarnował jednak Mychitarian.

Czerwone Diabły dzięki wygranej zbliżyły się na odległość 1 punktu do 5. w tabeli Liverpoolu. W kolejnej kolejce ekipa Mourinho zmierzy się u siebie z Watford (11 lutego).

Leicester City – Manchester United 0:3 (0:2)
Bramki:
Henrich Mychitarian 42', Zlatan Ibrahimović 44', Juan Mata 49'

Leicester City: Schmeichel - Simpson, Morgan, Huth, Fuchs, Drinkwater, Ndidi, Musa (King 46'), Okazaki (Gray 46'), Mahrez, Vardy

Manchester United: De Gea - Valencia, Bailly, Smalling, Rojo (Blind 46'), Herrera, Pogba, Mychitarian, Mata (Fellaini 78'), Rashford (Young 84'), Ibrahimović


TAGI


« Poprzedni news
Rooney nie zagra z Leicester z powodu choroby
Następny news »
Statystyki: Leicester City - Manchester United 0:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (250)


kckMU: Kibicujesz Atletico w Hiszpanii i LM odkąd sięgasz pamięcią i przychodzi dzień, w którym ich śmieszny prezesina nazywa Twój klub "małym". I priorytety już się zmieniają.

Co by nie mówić, to ten kozioł Perez czy Bartomeu nigdy by czegoś takiego nie powiedzieli. Też bywali w kryzysie, a szczególnie real.
» 8 lutego 2017, 17:20 #146
tom93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2017 19:39

Na twoim miejscu nie przejmowałbym się słowami tego dziada. To, że ktoś jest najwidoczniej chamem i pomimo garnituru oraz wysokiej ciepłej posadki słoma mu z butów wystaje, to raczej jego problem i krzywdę to on sobie sam zrobił. wszyscy się dowiedzieli jak słabym i bezwartościowym człowiekiem jest. Sympatyzując z danym klubem nie ma co sobie brać do serca słów jednostki.
» 8 lutego 2017, 19:38 #145
panlemon: Dowcip, który dziś usłyszałem :)
- Tato, tato, a czy Liverpool FC to serial??
- Skądże synu, skąd taki pomysł??
- Bo jego kibice zawsze czekają na nowy sezon :D
» 8 lutego 2017, 16:07 #144
Soczysty82: W United moze i tak ale od 3 sezonow a w Liverpoolu od 20 lat
» 8 lutego 2017, 18:00 #143
AUDIoooo: Co ma avatar do świeżego konta?!Ja mam tutaj konto ponad 3 lata I uwaga...!!bez avatara :d
» 8 lutego 2017, 07:40 #142
EmilCioran: Oczywiście panie Bovver że ktoś musi tutaj pilnować porządku. Tylko wielka szkoda że jesteście w tym mało konsekwentni, robicie to wybiórczo. Z tego co zauważyłem są tutaj równi i równiejsi. A i co niektórzy z administracji są nie słowni. Nie mam zamiaru rozwijać tego tematu bo i po co? To i tak nic nie zmieni. Konsekwencji w działaniu-tego wam życze panowie.


"Chciałbym roztopić się w jednej łzie, w której uwięzłyby promienie słońca, a ja mógłbym zapłakać u kresu światłości."
» 8 lutego 2017, 12:28 #141
pawelisto2: Oj tam, zawsze są równi i równiejsi co wynika chyba z natury ludzkiej, że kogo lepiej znasz wiesz, że wystarczy mu ostrzeżenie poprzez rozmowę i dana osoba zaprzestanie dalszych takich zachowań.
Nawet w pracy z czymś takim można się spotkać i nie bardzo mogę mieć o to pretensje.
» 8 lutego 2017, 14:10 #140
10wazzar10: Już 6 :)
» 7 lutego 2017, 21:54 #139
piter100000: jeśli się nie mylę to u nas przez ostatnie 3,5 roku wszyscy środkowi obrońcy razem wzięci nie strzelili tylu goli co Glik w tym sezonie. stałe fragmenty strasznie kuleją w naszej ekipie
» 8 lutego 2017, 08:26 #138
Matejko: @piter1000000
Sam Smalling, w samej PL strzelil te 6 goli w ostatnie 3.5 sezonu, wiec mylisz sie :)
» 8 lutego 2017, 13:38 #137
jarko82: Moja 11 na Watford to De Gea, Valencia, Eric, Jones, Luke, Ander, Pogba, Miki, Anthony, Mata,Ibra.
» 7 lutego 2017, 21:26 #136
Soczysty82: Raczej watpie by dal zagrac Lukowi w tak waznym meczu....tym bardzie ze ost bardzo malo gra co do reszty uwazam ze jest spora szansa ze tak moze wygladac sklad.Osobiscie spodziewam sie w srodku Caricka w wyjsciowym składzie.Czas pokaze.
» 7 lutego 2017, 21:37 #135
jarko82: Ewentualnie Rojo na LO.
» 7 lutego 2017, 21:50 #134
vieeeri: Tak patrzę sobie na terminarz najbliższej kolejki i wcale bym się nie zdziwił gdyby tabela drużyn 2-6 wyglądała następująco:

2. Tottenham 50pkt.
3. Arsenal 50pkt.
4. Man City 50pkt.
5. Liverpool 49pkt.
6. Man Utd 48pkt.

:D
» 7 lutego 2017, 12:34 #133
vieeeri: Wydaje mi się, że Klopp zaryzykuje z ofensywnym ustawieniem bo już totalnie nie ma nic do stracenia i albo uda im się te Totki pokonać albo przyniesie to odwrotny skutek i będzie porządny oklep. Remisuje raczej nie przewiduje, choć wydaje się to być najprawdopodobniejszy scenariusz
» 7 lutego 2017, 13:11 #132
vieeeri: czego tu nie rozumieć? Ja nie przewiduje remisu, mimo że patrząc na formę Liverpoolu i to ze grają u siebie to wydaje się być to najbardziej możliwy scenariusz ze Spurs, jednak JA swoją skromna osobą uważam, że podziału pkt nie będzie.
» 7 lutego 2017, 18:22 #131
Kilerek7: Znowu piłkarze odchodzą do Chin, cały czas ktoś nowy, masakra jakaś.
» 7 lutego 2017, 02:28 #130
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2017 08:24

Kiler Ty nie mozesz spac czy robisz na nocki?

Zawsze koment pozno w nocy :)
» 7 lutego 2017, 08:23 #129
Sideswipe: nie martw się kilerek, przynajmniej widać kto tu gra w futbol dla kasy, a kto naprawdę chce tą piłkę kopać. Tamtych pachołków Europa nie potrzebuje.
» 7 lutego 2017, 10:23 #128
Krystiano98: Przecież już sie okno zamknęło, nie?
» 7 lutego 2017, 11:50 #127
arczibald: Ale w Chinach jest dłużej, do końca lutego bodajże.
» 7 lutego 2017, 12:09 #126
Krystiano98: I jak to okno u nich działa? Skąd kupują piłkarzy w lutym?
» 7 lutego 2017, 13:59 #125
Kilerek7: Is200second, mam swoją działalność i często zarywam nocki:P
» 7 lutego 2017, 18:41 #124
10wazzar10: Wierny fan komentuje nawet i nocami :)
» 7 lutego 2017, 21:56 #123
sauerlandevent7: więc najlepiej go teraz sprzedać bo i tak lepszy od Griezmanna nie będzie. Smutne ale prawdziwe
» 6 lutego 2017, 21:55 #122
jassaj: no moim zdaniem na pewnym etapie to może być wada- wiadomo ten sport nie toleruje hurtowo aniołków ale trzeba umieć sie powstrzymać czasem, głupie kartki to też zmora, raz sie zdarzy, drugi a potem ban za przekroczenie limitu na jakimś ważnym meczu, albo głupie czerwo. To nie jest wada pokroju "mam dwie kulawe nogi od Gepetta" ale takie szczegóły też trzeba zauważać bo to one głównie potem ważą nad świetnością zawodnika
I może na wyrost ale aż przypomniała mi sie historyjka Mou o Balotellim, gdzie ten 1 prosił, błagał go w przerwie o spokój i rozsadek a ten w 46 minucie dostał czerwo, osłabił zespół i w obliczu innych zdarzen pozbawił drużyne jedynego napastnika
» 7 lutego 2017, 01:19 #121
Krystiano98: Pereira nie wygląda na takiego idiote jak Balotelli, ale kto tam wie.
» 7 lutego 2017, 14:11 #120
EmilCioran: A z czego bierze się to łapanie kartek? Z niedoświadczenia. Pereira to młody i jeszcze nieukształtowany piłkarz. Popełni błąd w ustawieniu, nie zdąży za akcją, piłką, przeciwnikiem i rywal na "deskach" a Pereira z kartonikiem na koncie. Do tego młodemy się zagotuje czasem w głowie i takie są efekty. Ale to jest do wyeliminowania. Nabierze chłopak boiskowego doświadczenia i pozbędzie się tych mankamentów.


"Nie ma nic, co kiedykolwiek brałbym na serio. Jedyne co biorę na serio, to mój konflikt ze światem."
» 7 lutego 2017, 16:28 #119
Sideswipe: Znaliście tą serię? Ja przy niektórych już nie mogę ze śmiechu, bardzo polecam ten kanał youtube.com/watch?v=RIrKPE_hxiI
» 6 lutego 2017, 21:17 #118
qwas333: Rzeczywiście świetne hahah, dzięki
» 6 lutego 2017, 22:41 #117
Krystiano98: Aguerooooooo
» 7 lutego 2017, 16:06 #116
is200second: Piekna bramka Andreasa Pereiry
» 6 lutego 2017, 21:05 #115
RuudVN: LvG zrobił robotę, bo umiemy dostać się pod pole karne przeciwnika bez 50 metrowych krosów jak to miał w zwyczaju Moyes, Mourinho poprawił nieco grę w ataku (jeszcze długa droga przed nim) i potrafił kupić kogoś kto strzela gole bez względu na przeciwnika i stadion
» 6 lutego 2017, 20:58 #114
Ave88: tez mnie to dziwi... ale nie wazne czy jest na głównej czy nie najwazniejsze jak kazdy to przezywa na swoj sposób.
» 6 lutego 2017, 19:33 #113
Ave88: " Na koszulkach macie nowe godło. To feniks podnoszący się z popiołów" i to trwa do dziś....
» 6 lutego 2017, 19:03 #112
kuba25: Mata na szpicy? jest za wolny, za niski, za słaby fizycznie.
» 6 lutego 2017, 18:52 #111
mateusz09874: Tottenham czy Liverpool w przyszłej kolejce? A może remis?
» 6 lutego 2017, 18:25 #110
sisinho: Tak w ogóle to oglądałem naszego byłego New CR7. 4 spotkanie, 2 z ławki, 2 w podstawie i jako jeden z pierwszych jest zmieniany. Nic się nie zmieniło, markotny po stratach, srednio wraca do obrony, niepotrzebne dryblingi i podania z piętki, wczoraj zmarnowana setka przy 1:0 dla SE. Jeśli szybko się nie ogarnie to zmarnuje swój talent,.
» 6 lutego 2017, 14:34 #109
1wolf1: A nieudany pobyt w MU to juz nie jest zmarnowany talent? Jak dobrze bedzie musial teraz grac by znowu dostal szanse od tych najwiekszych? Takie szanse zwykle masz raz w zyciu...
» 6 lutego 2017, 14:37 #108
sisinho: Jest młody, Coutinho tez w Interze jakoś wielkiej kariery nie zrobił choć miał przebłyski. Przeszedł do LFC i od razu inny poziom. Może Depay potrzebuje jakiegos wstrząsu, albo po prostu to nie ten poziom.
» 6 lutego 2017, 16:26 #107
1wolf1: Naprawde sadzisz, ze Inter i Liverpol stoja na rowni z MU, Realem, Barcelona i Bayernem? Dla mnie tylko te 4 zespoly sa najwiekszymi. I nie mowie tu o ostatnich sukcesach, ale caloksztalcie(nie tylko kwestie sportowe).
» 6 lutego 2017, 20:46 #106
jassaj: trzeba czekać Miki tez był już skazywany na pożarcie i miano porażki w wykonaniu Mou. Tak naprawde nikt nie wie jak to wygląda w klubie a pismakowe hieny zachowują sie jak babcie z osiedla, które snująć z nudów całymi dniami historie potem sobie wzajemnie je opowiadają i próbują wcisnąć wszystkim dookoła. Jeżeli Martial zaufa Mou wszystko sie ułozy, jak uzna że to nie jego droga to dobry Boże nie pomoże
» 6 lutego 2017, 14:01 #105
kamilpe: Oby, tylko Matriala brakuje w tej układance :-)
» 6 lutego 2017, 14:10 #104
1wolf1: A ja bym powiedzial/napisal, ze w tej ukladance brakuje klasowego LO. Martial jest bardzo ofensywnie nastawionym pilkarzem. Grajac nim musisz miec obronce, ktory w wiekszosci czasu da sobie sam rade w obronie, bez wracania skrzydlowego. Czy Mu takiego kogos obecnie posiada? Chyba nie...
» 6 lutego 2017, 14:40 #103
kamilpe: Tak, to swoją drogą, ja mówię o obecnym składzie Manchesteru, w którym według mnie brakuje właśnie Matriala
» 6 lutego 2017, 14:53 #102
BajtiMU: Jak kiedyś Zlatan powiedział kiedy grał jeszcze w PSG.Media GO potrzebuja,nie on ich.
» 6 lutego 2017, 15:53 #101
kamilpe: Nie widzę sensu w transferze Asensio, szkoda tylko kasy na takie transfery.
» 6 lutego 2017, 13:54 #100
Krystiano98: Za wszelką cene za 40mln funtow ;d
» 6 lutego 2017, 15:10 #99
tom93: Nie macie też wrażenia, że ustawienie 4231 nie do końca nam służy? Szczerze, to nie potrafię zrozumieć fenomenu i zachwytu bez mała całego piłkarskiego świata nad tą formacją. wolałbym klasyczne 442, badź ofensywn 433, a nawet vangaalowskie 352.
» 6 lutego 2017, 12:37 #98
mikifiki: Ja też się wychowałem na United grającym tą formacją (ach, te skrzydła Giggs - Beckham).
Formacja ta ma jednak bardzo znaczącą wadę - przy drużynach grających innym ustawieniem, z zagęszczonym środkiem pola i dużą wymianą podań, przeciwnik całkowicie dominuje rozgrywanie piłki. O ile czasami gra z kontry i dużą ilością szybkich dośrodkowań przynosi satysfakcjonujące efekty, to jednak najczęściej oznacza bicie głową w mur. Mam nadzieję, że Mou znajdzie jakiś złoty środek.
» 6 lutego 2017, 13:38 #97
arczibald: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2017 14:59

Ale przecież nikt nie broni grać Mou w obronie 4-2-3-1. Taka Chelsea ostatni mecz w obronie grała 5-4-1 a w ataku 3-4-3.

W dzisiejszych czasach jedna taktyka się nie sprawdza. Potrzeba elastyczności, każdy mecz jest inny i wymaga innej taktyki i w obronie i w ataku. O to chodzi żeby dobrać odpowiednio a nie trzymać się kurczowo jednej i tej samej.
» 6 lutego 2017, 14:56 #96
jaratkow: Zważywszy na aktualną formę Leicester - wynik lepszy niż gra. Ale czyż nie lepsze 3 punkty i bramki przy nieco słabszej grze od doskonałej gry i... kolejnego remisu lub "nieszczęśliwej" przegranej? Zbilżyliśmy się do dwóch rywali i teraz rozgrywki będą jeszcze bardziej emocjonujące. Cieszę się, że wreszcie zaczynamy przypominać dawny United. Jedyne, czego mi wczoraj zabrakło to... szansy pokazania się dla Martiala. Od mniej więcej 60 minuty aż się prosiło o jego wystawienie. Z drugiej jednak strony... W lutym okazji nie zabraknie.
» 6 lutego 2017, 11:01 #95
Sideswipe: Shawa nie było, Martial na ławce cały mecz.
» 6 lutego 2017, 10:44 #94
BajtiMU: Wygramy pewnie mecz,który kontrolujemy pewnie od 40 min a jest tak mało komentarzy.Gdybysmy przegrali to było by ich minimum 300.Ach Ci prawdziwi kibice.Kocham Was tak jak Wy klub.
» 6 lutego 2017, 10:20 #93
Soczysty82: Tez mam takie wrazenie,ze jest tych placzkow tutaj zdecydownie wiecej niz normalnych kibicow no ale coz
» 6 lutego 2017, 10:32 #92
ManUtdFan94: Raczej hejterów, którzy wylewają swoje niepowodzenia życiowe tutaj i udają mądrych
» 6 lutego 2017, 11:15 #91
piter100000: nareszcie się przełamaliśmy. mam nadzieję, że spokojna i pewna wygrana podbuduje naszych chłopaków i będzie początkiem kolejnej serii wygranych z rzędu. miałem obawy przed tym meczem, ale na szczęście się nie sprawdziły. cieszę się podwójnie, bo nasi piłkarze dobrym wynikiem i grą uczcili wyjątkową rocznicę jaką dziś mamy
» 6 lutego 2017, 09:53 #90
bedajaja: wszyscy się jarają teraz wygraną na Leicester, ale nie oszukujmy się Leicester z tą grą jest kandydatem do spadku i nic więcej, a mimo to przez pierwsze 30 min grali z nami jak równy z równym i byli nawet lepsi w tej części gry, wiadomo dwa szybkie gole zmieniły wszystko, ale jakby byli bardziej skuteczni na początku to kto wie, a to tylko słaba ekipa. Wiadomo 3 pkt cieszą ale jedna jaskółka wiosny nie czyni, gramy słabo i albo ogarniemy się i naprawdę walczymy o top 4 albo 5-6 miejsce nam odpowiada i zapominamy o Gierizmanie.
» 6 lutego 2017, 08:20 #89
tyber28: Nie jęcz...
» 6 lutego 2017, 09:17 #88
piter100000: ostatnio z kandydatami do spadku remisowaliśmy, więc nie ma co narzekać. nie ma znaczenia z kim się wygrywa. 3pkt to 3pkt. tylko to się liczy
» 6 lutego 2017, 09:55 #87
BajtiMU: A Hull to niby co? A co zrobiło z Live?
» 6 lutego 2017, 10:05 #86
fworyt: Mecz nie był porywający ale trzy pkt i bramki.Prawda jest taka,że jak poprawią nasi skuteczność to bę dobrze.Ba będzie zajebiście,bo akcje kombinacyjne,klepki wykonaniu naszych zwiastóją ciekawą przysłość i obecny sezon.Nie można wątpic!
» 6 lutego 2017, 01:19 #85
rreddevilss: DDG 6
Antek 7
Eric 7
Smal 6
Rojo 6
Pogba 3
Herrera 4
Mata 7
Miki 8
Ibra 8
Rash 3


kurde trzeba teraz wygrywac ze sredniakami bo pozniej wyjazdy na Etihad,Emirates i White Hart Lane a tam latwo nie bedzie...lepiej tam jechac z marginesem bledu ,z Watfordem tylko 3 pkt! bo nastepny mecz rozegramy po 21 dniach!
» 6 lutego 2017, 00:29 #84
jassaj: To moim zdaniem nie używasz mózgu, pozdrawiam ;)
» 6 lutego 2017, 00:17 #83
arkusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 23:55

Witam wszystkich serdecznie.

Panie i Panowie, po wypiciu kilku drinkow z Tullamore Dew + cola oraz kilku Kasztelanow niepasteryzowanych naszla mnie pewna refleksja dotyczaca Antoniego Marsiala. Otoz, niejaki James Ducker, dziennikarz "The Telegraph", odkryl w szatni Manchesteru United, dokladnie to pod prysznicem, ze Antek Marsial dysponuje niezwykle dobrze zbudowana, czarna armata. Nie od dzisiaj wiadomo, ze corka Jose Mourinho w zyciu prywatnym sympatyzuje z Arsenalem, potocznie zwanym "Kanonierami". Wspomniany James Ducker ustalil, ze corka Mourinho od zawsze lubila duze i dorodne armaty. Prawdopodobnie niechec obu panow wynika z faktu, ze Antek Marsial dopuscil sie postrzelenia ze swojej armaty corki Jose Mourinho. Ponoc Martial, po zdradzie swojej kochanej zony to niemzierny Armando Machuj Posampas. Mysle, ze zaistniale fakty moga miec wplyw na pomijanie naszego bambuska w wysciowej jedenastce.

Pozdrawiam wszystkich i na odstresowanie proponuje obejrzenie relacji live z Super Bowl!
» 5 lutego 2017, 23:54 #82
arkusz: A rozumiesz chociaz zasady tego sportu?
» 6 lutego 2017, 00:12 #81
AUDIoooo: Super Bowl nuda!!Mieszkam w USA kilkanaście lat nigdy nie ogladalem nie ogladam I nie bede ogladal tego gniotu!Tak znam bardzo dobrze zasady!
» 6 lutego 2017, 01:28 #80
jassaj: ja tam nigdy nie oglądałem super bowl- nie moja bajka ale proponuje wejść w skóre takiego amerykańca- dla niego super bowl, mecz gwiazd NBA i Wrestlemania to dobro narodowe- taka kultura, co do nudy to też można wszystko w 2 strone wywróić- do niedawna, albo i nadal spora grupa Amerykanów uznawała piłke nożną za nudną padake bo przez 90 minut 22 chłopa biega i biega a często nawet 1 bramki nie ma a dla "nas" to jest styl życia- kibice sie jarają, Janusze jak Polska wygra czy przegra kontemplują jakby byli Fergusonami nagle wszyscy, po Euro u mnie pół miasta sie darło, spiewało, płakało itd. Takie życie :D
Zresztą to jeszcze nic bywają ludzie zajarani szachami, bilardem czy dartem- tez widzą urok tam gdzie połowa osób widzi tylko godziny czekania na 1 szybki ruch ręką i dalsze czekanie :P
» 6 lutego 2017, 02:15 #79
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 23:32

Widać że Mourinho musiał porozmawiać na serio z piłkarzami bo dzisiaj zagrała zupełnie inna drużyna. Dodatkowy plus dla kibiców którzy byli niesamowici!
» 5 lutego 2017, 23:32 #78
kuba25: Nie zgadzam sie, zagraliśmy jak większość meczów ostatnio, ale skuteczność była lepsza - i to jest wlasnie klucz do zwycięstwa. :>
» 6 lutego 2017, 07:20 #77
Erazm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 23:12

ManUtd kolejny raz pokazał, że jest najlepszym klubem na świecie. Znakomita zmiana w postaci Czapy/Pędzla (Fellaini), zwiększyła poziom stabilności w grze i przypieczętowała pewne zwycięstwo. Ibra to totalny dominator, Lukaku z pewnością ma już gęsto w porach, może zapomnieć o tytule króla strzelców. Rajd po Chelsea rozpoczęty, w maju bedemy w raju.
» 5 lutego 2017, 23:11 #76
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2017 12:48

Do usuniecia
» 6 lutego 2017, 12:47 #75
ArktoS: Bardzo podobała mi się postawa Baillyego, po tym jak wylądowali z Vardim na ziemi - mimo prowokacji, pełen spokój.Wątpię, czy wielu by się takich znalazło. :D
» 5 lutego 2017, 22:37 #74
BajtiMU: Mi rownież.Chlopak zarazem z charakterem a tego potrzeba aby zostać prawdziwym diabłem.
» 6 lutego 2017, 10:15 #73
Sideswipe: A jak tam Depay? Już jest jak z Pogbą czy dopiero będzie?
» 5 lutego 2017, 22:32 #72
karpiu87: Hehe... Dopiero będzie :P Słaby mecz całego Lyonu.
» 5 lutego 2017, 22:37 #71
Sideswipe: Dzięki za info. Widziałem jego pierwszy mecz z Marsylią, wtedy wszedł z ławki i pokazał się z dobrej strony, ale to by było na tyle nie tylko jego dobrej gry ale Lyonu ogólnie skoro tak.
» 5 lutego 2017, 22:44 #70
mateusz09874: TOP3 w zasięgu ręki
» 5 lutego 2017, 23:23 #69
10wazzar10: Co tomahawka odpalił Cuadrado to masakra!
» 5 lutego 2017, 21:35 #68
Paps: malo siatki nie rozerwal :D
» 5 lutego 2017, 21:45 #67
tomekwietniu: Zgadzam się ze wszystkim... tylko nie z tym jak ostatnio drużyny punktują... My mieliśmy jeden cięższy mecz u siebie, a później 'ogórki', reszta miała przynajmniej po dwa trudne mecze w przeciągu ostatnich 5 kolejek, powinniśmy mieć co najmniej o 2 punkty więcej i dziś bylibyśmy na 5 miejscu, z tyloma punktami co Arsenal, który jest na 4...
» 6 lutego 2017, 08:16 #66
RobvanKlu5i: Martial to analogiczna sytuacja jak z Matą w Chelsea - sory ale nie pograsz u mnie.

Nie wiemy jak jest na prawdę. Być może smarkacz stawia fochy i uważa, że jego pozycja jest nie podważalna w klubie. Być może wszystko jest ok, chłopak pracuje na swoją pozycję ale zwyczajnie nie ma formy. Zauważcie, że Lingard - dotychczas ulubieniec trenerów - nie dostaje szans.
» 5 lutego 2017, 20:46 #65
matizek92: Martial bardzo słabo przykłada się do defensywy, dlatego nie gra. Z tego samego powodu Mata nie grał w Chelsea.
» 5 lutego 2017, 21:03 #64
Qlisz: Niby wszystko fajnie tylko po bramce Maty mecz umarł nic się nie działo z przodu poza starzałem Pogby powinni strzelić coś jeszcze a nie odpuścić sobie końcówkę bo znów sziti nas wyprzedzi i po LM... na + kolejny raz Valencia w tym sezonie zamiata wszystkich pod dywan :D co do Martiala ... szkoda chłopaka mam nadzieje ze Jose zacznie go wystawiać bo stracimy wielkiego zawodnika ;/
» 5 lutego 2017, 20:43 #63
Misiek87: Martiala - ale za kogo?? Mata, Mikhi czy Rash grają dobrze.
» 5 lutego 2017, 21:04 #62
mateusz09874: Miśku, do rotacji. Cały czas jednym składem grać nie będziemy
» 5 lutego 2017, 21:17 #61
uzil25: Rash ostatnio gra bardzo przeciętnie, choćby i dziś, kompletnie nic nie pokazał. W tym sezonie to raczej ma przebłyski geniuszu a niżeli to co w zeszłym sezonie.

Podobnie jak i Martial i Shaw ale oni mają taki potencjał, że jeszcze się odbudują bo oboje pokazali na co ich stać. Rash musi podnieść poziom swojej grydo tego co robił przez drugą część zeszłego sezonu.
Mou nie raz świadomie pokazuje danym graczom gdzie jest ich miejsce. Anthony, Luke, Bastion czy Juan. Wiemy, że potrafi to robić perfidnie. Oby tak nie było w przypadku Francuza bo to geniusz tylko jeszcze musi wejść na odpowiedni poziom. Byleby Jose nie zabił go tymi swoimi gierkami.
» 5 lutego 2017, 21:18 #60
mateusz09874: Mikiemu wyszło to na dobre :P Ale Martialowi już kuleje psychika wystarczająco przez pozaboiskowe problemy
» 6 lutego 2017, 13:20 #59
is200second: Juve-Inter
» 5 lutego 2017, 20:43 #58
chali2na: Wlasnie ogladam, dobry mecz od poczatku. Pewnie bym obejrzał Real ale odwołali
» 5 lutego 2017, 21:03 #57
karpiu87: Ja oglądam Saint-Etienne - Lyon. Depay w podstawie.
» 5 lutego 2017, 21:06 #56
is200second: Mata powiedzial po meczu ze obaj z Mkhitaryanem byli skoncentrowani na strzeleniu gola w spotkaniu z Leicester. Nawet pomimo ze mogl podawac do Ibrahimovicia.

Z tego wynika ze Mou i zapowiedzial. Strzelasz grasz.
» 5 lutego 2017, 20:32 #55
Wave: moze tak byc, bo z ta skutecznoscia bylo dramat
» 5 lutego 2017, 20:42 #54
mateusz09874: I wcale mnie to nie dziwi, chyba jedyne rozwiązanie na szybkiego :D
» 5 lutego 2017, 21:17 #53
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 20:27

Mam nadzieję,że Zlatan a także Mourinho zaszczepią resztę drużyny swoją mentalnością i chęcią wygrywania tak jak to zrobił Zlatan w PSG i wtedy wrócimy tam gdzie Nasze miejsce :)
» 5 lutego 2017, 20:26 #52
Extratime: Ach ten nasz Rashford. Niby biega, niby walczy, niby jest go wszędzie pełno, ale koniec końców nic z tego nie ma... zaczynam sie o niego szczerze martwić. Mam nadzieję, że niebawem to się zmieni. Na chwilę obecną na miejsce w podstawowym składzie zasłużył bardziej Martial. W moich oczach Rashford ostatnio bardziej Lingarduje niż gra.
» 5 lutego 2017, 20:12 #51
is200second: Zgadzam sie. Marzy mi sie taki sklad w przyszlym sezonie.


Martial (Mkhi) Ibra. Griezmann
Mata

Verratti. Pogba
» 5 lutego 2017, 20:14 #50
Hoodys: Martiala już w przyszłym sezonie tutaj nie będzie
» 5 lutego 2017, 20:41 #49
BajtiMU: Pamiętajmy,że gramy na czterech frontach i taki wypoczęty Martial oj przyda Nam się.Po co go dzisiaj wstawiać kiedy mamy pewną wygraną ? nie wiemy tak naprawdę co siedzi w głowie Naszemu trenerowi.
» 5 lutego 2017, 20:05 #48
BajtiMU: Prawdziwy kibic.
» 5 lutego 2017, 19:59 #47
Extratime: Zwyczajnie wstyd mi za takich ,,kibiców". Mam nadzieję, że jesteś zwyklym trollem.
» 5 lutego 2017, 20:03 #46
10wazzar10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 19:53

Do 40 minuty ciężko się to wszystko oglądało, pomoc przeciętnie. Później dwie akcje i byłem już niemal pewny trzech punktów. W naszym składzie panuje chaos jeśli chodzi o ustawienie niektórych piłkarzy na murawie, Mourinho powinien to jeszcze przed końcem sezonu opanować. Ciekawe kiedy Martial wróci do łask Jose, ale to już zależy od tego co ma w głowie Martial, oby jak najszybciej uporządkował swoje problemy. Punkty odrobiliśmy, jednak trzeba wziąć pod uwagę dość ciężkie spotkania po meczu z Watford - gramy jeszcze z City, później mamy też Tottki i Arsenal na wyjeździe, no i mecz z Chelsea na Old Trafford, z którymi od dłuższego czasu idzie nam jak po grudzie. Dużo punktów do zdobycia, ale jak widać trudne mecze dadzą nam w kość i stracimy zapewne punktów jeszcze sporo. Trzeba wierzyć oczywiście. GGMU!
» 5 lutego 2017, 19:51 #45
karpiu87: Z Chelsea wygramy. Będzie rewanż!
» 5 lutego 2017, 19:55 #44
is200second: Zdecydowanie szybciej graja pilka niz za Van Gaala. Teoszke moze wiecej gora i wrzutek, ale ogolnie jedna z fajniej grajacych pilka druzyn w lidze.

Poprawic skutecznosc i czekac na letnie okienko. Griezmann(Dybala), Semedo, Verratti, Inaki Williams, Raphael Guerreiro, James. Kogos z tych chetnie zobacze w United.
» 5 lutego 2017, 20:00 #43
mikifiki: is200second, ja bym nie uzależniał dobrych wyników naszej drużyny od dokonania kolejnych transferów. Skład mamy naprawdę mocny, w moim mniemaniu mocniejszym niż Chelsea, która jest przecież liderem. Wydawanie kolejnych wielkich pieniędzy na kolejnych gwiazdorów mija się z celem. Moim zdaniem, Mou powinien przede wszystkim skupić się na ułożeniu drużyny z zawodników, którymi dysponuje.
» 6 lutego 2017, 10:42 #42
Krystiano98: Kiedyś w ogóle bardziej czekało się na mecze.
» 5 lutego 2017, 19:49 #41
4lkor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 20:00

Kiedyś nawet murawa byłą bardziej zielona...

Zapomnieliście już jak za SAFa zespół grał na jałowym biegu, byle tylko dowieźć 1:0 do końca? Pamięta się tylko te wspaniałe mecze, a większość tych meczów - potworków się zapomina, zwłaszcza jak na koniec sezonu wygrywało się ligę.
Edit.
Nie ma zespołu, który zawsze wygrywa pięknie i z polotem. Man Utd za SAFa najlepiej w lidze gospodarowało siłami (czyt. wygrywało bez zbędnego wysiłku).
» 5 lutego 2017, 19:58 #40
4lkor: @M4GIK
Bo kiedyś nie było fejsów, instagramów itd. Teraz to każdy może być mini celebrytą w swoim mini światku.
Piłkarze to młodzi ludzie, robią to, co wszyscy (większość) w ich wieku, tyle że to co oni zrobią, jest szeroko komentowane, bo są znani (znaczy lansują się). Sam tego nie robię, nie korzystam z żadnych mediów społecznościowych, ale nie będę narzekał na piłkarzy, że to robią, skoro lubią. Takie są wymogi szołbiznesu, a piłka, czy tego chcemy, czy nie, jest tego częścią.
» 5 lutego 2017, 21:28 #39
Krystiano98: Kiedyś nie miałem neta, tylko tv i to podstawowe kanały, to mecz był wydarzeniem.
» 5 lutego 2017, 21:45 #38
ptasior: Martial się jeszcze odbije czkawką Mourinho tak jak De Bruyne, Lukaku i wielu innych. Przy prowadzeniu 3-0 tym bardziej powinien dać Mu szanse.
» 5 lutego 2017, 19:43 #37
karpiu87: Ważna wygrana. Gonimy czołówkę. Mam nadzieję że Chelsea ktoś jeszcze urwie punkty i w końcówce sezonu zrobi się ciekawie. Nie podoba mi się gadanie że została walka o pozycję od 2 do 4. Niebiescy jeszcze nie zdobyli mistrzostwa!
» 5 lutego 2017, 19:38 #36
is200second: Zabral Pogbe z rozgrywania. Wstawil ruchliwego Mate do pomocy z Mkhitaryanem i nagle zaczelo wpadac. Przypadek?

Rashford slabiutko. Jose nie ma zadnych argumentow do pomijania Martiala. Albo jest sprawiedliwy i daje szanse wszystkim. W co mocno wierze. Albo chce sprzedac francuza w lecie.

BTW. Brawo United. Atak atak atak.
» 5 lutego 2017, 19:37 #35
is200second: No i wpadlo? Przypomnij!
» 5 lutego 2017, 19:50 #34
Wave: co wy sie do tego rashforda i pogby przypierniczacie
Pogba nie gra na te 100 mln ale i tak jest jednym z wyrozniajacych sie
a Rashford, dostal dzisiaj spoznione podanie a i tak grozny strzal, jak na mlodego wychowanka szarpie az milo
» 5 lutego 2017, 20:01 #33
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 20:09

dokladnie to sa mlodzi gracze jeszcze, poczekajmy z 2 sezony, a pociagna nam druzyne

mlodzi to chimeryczni na ta chwile
» 5 lutego 2017, 20:08 #32
is200second: Oczywiscie. Co nie zmienia pewnych faktow ktore napisalem wyzej
» 5 lutego 2017, 20:16 #31
Wave: To nie sa fakty tylko Twoje zdanie, pomija Martiala widac powody sa, tez Rashford tak slabiutko nie zagral

Fakty to sa ze wyygralismy 0-3
» 5 lutego 2017, 20:41 #30
Soczysty82: no jezeli wykreowal tzn ze sam nie strzelal....zrobil co mogl a ze kolega zmarnowal jego podanai to jaka tu jest jego wina??
» 5 lutego 2017, 23:01 #29
jmgenious: Nie gadaj na Hull bo z każdym meczem z nami pod wodzą Silvy grają coraz lepiej, odważnie i ofensywnie mimo plagi kontuzji i dla mnie nic dziwnego, że ograli Liverpool bo oni mocni wcale nie są ale po tej kolejce nawet ja zaczynam myśleć, że jednak Chelsea nie złapie zadyszki :( co do Martiala to myślę, że JM wie co robi
» 5 lutego 2017, 19:27 #28
Wave: hull pyknelo 2-0 live, a leicester na luzach wyszedl z grupy chl

spokojnie i troche pokory, dzisiaj dobry mecz i dobry wynik, leicester to strasznie niewygodna druzyna
» 5 lutego 2017, 19:33 #27
Wave: true no i nas sedziowie troche porabiaja w wiekszosci, ale to nic
cel na ten sezon 1sza 4ka

cel na nastepny wzmocnic sie 3ma dobrymi i wtedy powalczyc o majstra
» 5 lutego 2017, 19:58 #26
jmgenious: W środku mamy mało graczy, Carrick już złapał zadyszkę a teraz może być pora na Andera ale mam nadzieję, że obaj się mylimy, też jestem fanem Herrery i wierzę w niego :) to taki prawdziwy baskijski Diabeł :)
» 5 lutego 2017, 19:21 #25
RuudVN: DDG, Romero - Valencia, Bailly, Smalling, Jones, Rojo, Shaw, Blind, Fosu - Fellaini, Pogba, Herrera, Carrick, Mata, Miki - Ibra, Martial, Rashford, Rooney
20 zawodników powinno z nami zostać na kolejny sezon, reszta albo do odstrzału albo na głęboką rotację
kupić 3 zawodników, do każdej formacji po jednym i powinno być dobrze
wprowadzać powoli do kadry Angela Gomesa, niech chłopak złapie jakieś minuty przed 18stką
» 5 lutego 2017, 19:20 #24
Wave: Mou troche poznaje sklad w tym sezonie
» 5 lutego 2017, 19:37 #23
qbsonUTD: Jasne, że stać go na to i gdyby musiał to robić to pewnie by to robił. Może po prostu robi to, czego oczekuje od niego trener?
» 5 lutego 2017, 19:23 #22
jmgenious: Mecz na plus mimo, że dobrze nam się gra przeciwko Lisom. Pogba jednak lepiej trochę z tyłu a nie tam gdzie dziś grał Juan bo ostatnio narzekałem na to że nie gra jak 100mln. Nawet Rojo drugi mecz na lewej i już lepiej bo ostatnio też miałem pretensje do jego gry. Widzę, że co niektórzy tutaj oczekują od Marcusa przenoszenia gór i punktowania kolejnych przeciwników ale to najmłodsza spośród naszych armat i nie zapominajcie o tym :)
» 5 lutego 2017, 19:15 #21
tom93: no i w pytkę Zbyszka. 45 pointów i gonimy tych leszczy. Szanse na wicelidera wciąż aktualne, tylko trza grać!
» 5 lutego 2017, 19:10 #20
Wave: beckham tez nie byl wazniejszy od fergiego, hierarchia jest prosta, trener potem zawodnicy
» 5 lutego 2017, 19:10 #19
Wave: jak za moyesa i vg :p

co za gosc :p
» 5 lutego 2017, 19:12 #18
Sideswipe: Dzisiaj tylko jeden post o gierkach wewnętrznych? Słabo coś
» 5 lutego 2017, 19:12 #17
ruud102: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2017 19:05

Martial martialem ale Shaw też coś nie łapie się nawet w kadrę meczowa po tej kontuzji
» 5 lutego 2017, 19:05 #16
Kuntakinte: szkoda Martiala ...
» 5 lutego 2017, 19:04 #15
RonLo: Dobra dawać już te Saint Etienne.
» 5 lutego 2017, 19:01 #14
Kicek999: co wy sie ziomki martialem przejmujecie.. basti miał odejsc fella miał odejsc ilu juz takich było? ma gorszy okres to niech posiedzi na ławce po co ma kaleczyć na boisku.... czyli jak mournio stwierdził po meczu z hull skuteczność trzeba poprawic:) wazne Panowie ze liverpool w kryzysie i arsenal bez szału :)
» 5 lutego 2017, 19:01 #13
mikol61: W końcu zwycięstwo po tych remisach :) Ale to tylko Leicester, bez formy w tym sezonie ;/
» 5 lutego 2017, 18:58 #12
NoLogo: Nie przeszkadza pogba w rozegraniu na dziesiątce i jakaś gra z przodu jest.
Na defensywnym też daje popis "umiejętności" i na takich ofensywnych przeciętniaków dzisiaj sam Herrera wystarczył ale na mocniejszą ekipę będzie bida w takim samym ustawieniu.
» 5 lutego 2017, 18:57 #11
RuudVN: na + skuteczność i kontrola w drugiej połowie
na - niepotrzebne kartki przy wyniku 0-3
» 5 lutego 2017, 18:54 #10
Daka: W pomeczowym wywiadzie Miki powiedział, że pierwszą połowę grali formacją z dwoma napastnikami, ale to się nie sprawdzało ,więc Mourinho w drugiej połowie przeszedł na grę z jednym.
» 5 lutego 2017, 19:32 #9
xxManUtdxx: Gdzie Ty widziałeś 4-4-2?
» 5 lutego 2017, 19:32 #8
Hoodys: Dobra gra, ale Martial już jest chyba całkowicie skreślony, jeżeli nawet Young jest hierarchi przed nim. Rashford słaby mecz, 1 połowa na stojąco, w drugiej nieco lepiej ale wciąż średniawa. Ale i tak Francuz na ławie
» 5 lutego 2017, 18:53 #7
Sideswipe: A ten dalej o Martialu... Miałeś nie oglądać podobno, więc co Cię ta dobra gra obchodzi?
» 5 lutego 2017, 18:54 #6
Hoodys: DzonyMax - trenerów też nie ma niezastąpionych.
Sideswipe - oglądałem, bo nie mogłem się oprzeć. Takie życie kibica, a my nie gramy źle w porównaniu do ostatnich 3 lat. Ale nie zgadzam się na takie traktowanie Martiala. Jak po prostu najgorszego piłkarza na świecie
» 5 lutego 2017, 19:07 #5
jmgenious: bo dziś wszedł na 8 minut i wg Ciebie to już świadczy o ustalonej hierarchii?
» 5 lutego 2017, 19:08 #4
Sideswipe: Ty chyba nie rozumiesz, że przebywanie w tak wielkim klubie jak Manchester United to nie tylko kopanie piłki. Ciągle gadasz jaki to Mourinho zły a czy zastanowiłeś się kiedyś czym takie a nie inne działanie trenera wobec jego osoby jest spowodowane? Pomyśl czasem z innej perspektywy, bo jak na razie to wychodzisz tylko na frustrata.
» 5 lutego 2017, 19:11 #3
pawelisto2: Strasznie żal mi Leicester. Piękna przygoda z zeszłego sezonu teraz stała się koszmarem. Aż przykro się patrzy na tych samych ludzi którzy niedawno jeszcze podnosili puchar.

Życzę im jak najlepiej od przyszłej kolejki i żeby odbili się od dna, ale dzisiaj wygrać nie mogli, dzisiaj obowiązkiem były 3 punkty dla Manchesteru.
» 5 lutego 2017, 18:51 #2
pilchu: Moim zdaniem to takie wyniki chce sie ogladac, ale napewno nie taka gre. Dalej nie widac dobrej kombinacyjnej gry. Nie widac wycwiczonych elementow. Do tego jesli popatrzymy na ilosc okazji, ktore nasi zawodnicy marnuja to zal patrzec. Do poprawy skutecznosc. Bodajze w ostatnim sezonie SAFa mielismy najlepszy % wykorzystywania sytuacji bramkowych. Strzelalismy praktycznie wszystko. W tej chwili praktycznie wszystko marnujemy. Nie bedzie TOP4, jesli bedziemy strzelac w gorne rzedy trybun.
» 5 lutego 2017, 19:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.