Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Feyenoord - Man Utd: Falstart Diabłów w Lidze Europy

» 15 września 2016, 20:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Feyenoordem Rotterdam 0:1 (0:0) na inaugurację sezonu 2016/2017 w Lidze Europy. Czerwone Diabły na De Kuip zaprezentowały się bardzo słabo i zanotowały drugą porażkę z rzędu pod wodzą Jose Mourinho.
Feyenoord - Man Utd: Falstart Diabłów w Lidze Europy
» Manchester United przegrał z Feyenoordem Rotterdam 0:1 (0:0) na inaugurację sezonu 2016/2017 w Lidze Europy. Czerwone Diabły na De Kuip zaprezentowały się bardzo słabo i zanotowały drugą porażkę z rzędu pod wodzą Jose Mourinho. Gola na wagę trzech punktów zdobył dla gospodarzy Tonny Vilhena.
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Eric Bailly
Chris Smalling
Marcos Rojo
Morgan Schneiderlin
Ander Herrera
Juan Mata
Ashley Young
Paul Pogba
Anthony Martial
Memphis Depay
Marcus Rashford
Zlatan Ibrahimović

Oddano 109 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho już kilka tygodni temu zapowiadał, że we wrześniu szansę gry otrzyma wielu zawodników Manchesteru United, którzy nie mieli okazji wybiec na murawę we wcześniejszych spotkaniach Czerwonych Diabłów. Portugalczyk w porównaniu do ostatniego starcia z Manchesterem City dokonał aż ośmiu zmian. Miejsce w składzie zachowali jedynie David de Gea, Eric Bailly i Paul Pogba.

Spotkanie na De Kuip lepiej zaczęli gospodarze, którzy długo utrzymywali się przy piłce, choć nie stwarzali dużego zagrożenia pod bramką Davida de Gei. Hiszpan pewnie radził sobie z niegroźnymi strzałami Feyenoordu z dystansu.

Manchester United najlepszą okazję w pierwszej połowie stworzył w 24. minucie. Ładną akcję na skrzydle zawiązał Marcus Rashford i Matteo Darmian. Włoch zbiegł pod linię końcową boiska, wyłożył piłkę na szesnasty metr, z którego strzał z półwoleja oddał Anthony Martial. Francuz chciał zmieścić futbolówkę w dolnym rogu bramki Bradleya Jonesa, ale nieznacznie się pomylił i nie trafił.

W kolejnych minutach obraz gry nie uległ zmianie – stroną przeważającą nadal był Feyenoord. Gospodarze mogli objąć prowadzenie w 40. minucie. Po składnej zespołowej akcji fatalnie spudłował jednak Jens Toornstra, który huknął z bliskiej odległości nad poprzeczką.

Po przerwie obraz gry nie uległ zmianie. Jose Mourinho nie widząc poprawy u swoich podopiecznych w 63. minucie zdecydował się na potrójną zmianę. Na boisku zameldowali się Zlatan Ibrahimović, Memphis Depay i Ashley Young.

Wejście nowych zawodników nie sprawiło, że spotkanie błyskawicznie się ożywiło. Manchester United nadal atakował bardzo powoli i bez większego pomysłu. Z kronikarskiego obowiązku odnotować trzeba próby Depaya i Zlatana, ale nie było to poważne zagrożenie bramki gospodarzy.

Bierność Czerwonych Diabłów zemściła się w 78. minucie. Po szybkiej akcji z prawego skrzydła piłkę w pole karne dograł Nicolai Jørgensen. Na futbolówkę nabiegł niepilnowany Tonny Vilhena i strzałem po ziemi nie dał szans De Gei. Warto jednak odnotować, że sędzia liniowy w tej akcji przegapił pozycję spaloną Jørgensena.

Po straconym golu zawodnikom Manchesteru United zaczęło się wyraźnie spieszyć. Przebudzenie przyszło jednak za późno, a dodatkowo defensywa gospodarzy była bardzo dobrze zorganizowana. W doliczonym czasie gry mocny strzał na bramkę Feyenoordu z rzutu wolnego oddał Ibrahimović, ale nie zdołał zaskoczyć Jonesa.

Feyenoord Rotterdam - Manchester United 1:0 (0:0)
Bramka: Tonny Vilhena 78'

Feyenoord: Jones - Karsdorp (Nieuwkoop 90'), Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Kuyt, Vilhena, Berghuis (Basacikoglu 67'), Jorgensen, Toornstra

Manchester United: De Gea - Darmian, Bailly, Smalling, Rojo, Schneiderlin, Herrera, Mata (Young 63'), Pogba, Martial (Depay 63'), Rashford (Ibrahimović 63')


TAGI


« Poprzedni news
Antoine Griezmann krok bliżej United?
Następny news »
Statystyki: Feyenoord - Manchester United 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (294)


Maadz99: Niektórzy ludzie tutaj to jakaś porażka.Wcześniej drużynie nie szło to jako kozł ofiarne upatrzyli sobie Fellainiego i Lingarda.Teraz przy porażce z Feyenoordem największy hejt jest na Depaya i jako uzasadnienie biorą dwie sytuacje,które co prawda powinien rozwiązać lepiej no ale nikt nie zauważył,że tylko on próbował przyspieszyć grę do przodu grając z pierwszej piłki.Nie zrobił tego zbyt dużo razy no ale zagrał lepiej niż Mata,który jak dla mnie powinien grać raczej w środku,bo kiedy ustawiony jest na skrzydle to drepta sobie po boisku a jako skrzydłowy robi boczny obrońca ale nie obwiniam Maty za porażkę.Cały zespół zagrał mocno przeciętnie.Jednak moim zdaniem wybieranie jednego zawodnika jako winowajcy wszystkiego jest nie fair.I mam takie jedno pytanie Memphis odejdzie albo złapie formę na kogo się rzucicie wtedy?Ibra?Rooney?De Gea?
» 17 września 2016, 10:14 #284
tom93: ciekawi mnie to Watford... w poprzednim sezonie tracili mało bramek, natomiast teraz jak na start już 8, dość słabo.
PS:Dajcie sobie ludzie już siana z tym porównywaniem. Co to da? Podburzacie się wzajemnie nie wiadomo po co. Cała strona jest zaspamowana w stylu:"a LFC/MC to... Łysy/Klopp to to..., a Sterling/Mane to to...itd. Sezon jest długi. Nie raz nie dwa już było, że ktoś cisnął z początku, by wykoleić się po drodze (Soton, City, Arsenal... to tylko najnowsze przykłady...Tym bardziej, że patrząc na tabelę nie mamy w sumie na co narzekać?? Mamy raptem 3 pkt straty do lidera, dodatkowo dwa zespoły przed nami zrobiły nam prezent wczoraj :) Narzekać to mogą kibice Lester czy Soton, bo tam rzeczywiscie coś się nie fajnie dzieje.
» 17 września 2016, 08:34 #283
piter100000: Liverpool po porażce z Burnley - nie mają szans na tytuł, Liverpool po wczorajszej wygranej - główny kandydat do tytułu
United po 3 kolejkach - jedziemy po mistrza, porażka z City - nie mamy szans na tytuł
Chelsea po 3 kolejkach - kandydat na mistrza, Chelsea po wczorajszej porażce - nie mają szans na tytuł

ciekawa logika obowiązuje u niektórych osób tutaj
» 17 września 2016, 08:20 #282
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2016 07:06

@Człowiek napisal trafnie dokladnie polowa skladu do odstrzalu bo im sie pofacilo podpisali dobre kontrakty a Rooney coz lata leca formy brak sama ambicja nie wystarcza na sukcesy w PL ;)
» 17 września 2016, 07:05 #281
Sideswipe: No tak, bo kontrakty przyznawane są poprzez losowanie, przecież nikt sobie na niego nie zasłużył :)
A po 4 zwycięstwach z rzędu United też tak myślałeś?
» 17 września 2016, 07:30 #280
Sideswipe: Gdyby Moyes dostał więcej czasu zdobylibysmy dwa mistrzostwa i LM.
Gdybanie zawsze spoko.
Swoją drogą już nie pamiętam kiedy ostatnio miałem taki ubaw z komentarzy na dp.
» 17 września 2016, 05:11 #279
chanab: Glupota ludzka nie zna granic
» 17 września 2016, 06:31 #278
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2016 08:22

gdybym ja był trenerem United... to byśmy z ligi spadli :)
» 17 września 2016, 08:22 #277
vanderToki: Chyba jest błąd w dacie spotkania z Watfordem, kiedy klikam "Następny mecz" po prawej stronie, pojawia się "15 września"...
» 17 września 2016, 02:26 #276
NeverGiveUpGGMU: W sumie dobrze się stało, że Liverpool wygrał z Chelsea. Wygrywając z Watford wyprzedzimy niebieskich w tabeli ;)
» 16 września 2016, 23:17 #275
simsonson: Ja już to pisałem kilka miesięcy temu co zrobił Kloop w pół roku w Liverpoolu, a co zrobił Van Gall 1,5 roku, widziałem i pisałem, że widze przepaść w poprawie gry. Pisałem również, Liverpool w nowym sezonie będzie walczył o mistrza po kilku transferach Kloopa są jeszcze mocniejsi niż rok temu i bardziej zgrani. W tym sezonie obstawiałem o mistrza United kontra Liverpool, a City z pepem na 3 miejscu, teraz ciężko mi oceniac pracę JM. Niby poprawa jest, ale dalej coś nie gra, mimo ostatnich meczy nadal uważam, że Rooney jest hamulcem United, a przez Rooneya inni muszą biegać nie na swoich pozycjach. Jest, jak jest, ale żałuję, że United Kloopa nie zatrudniło wcześniej, Jurgen był moim marzeniem po Fergusonie, ale stało się inaczej i nic na to nie poradzimy. Ale, jak na razie Liverpool ograł już na początku sezonu 2 silnych rywali (Arsenal, dziś Chelsea), zobaczymy, jak dalej, ale Manchester musi szybciej się obudzić ze snu Van Galla, czekamy do niedzieli :) Do boju Diabły !! :)
» 16 września 2016, 22:59 #274
Kuba1878MU: Oczywiście każdy ma swojego faworyta jako następnego trenera, moim również zaraz po Fergim był Klopp, tak nie było trudno, moje, jakby to powiedzieć pomysły, odchodzą na drugi plan i KAŻDY kto zostanie zatrudniony będzie miał moje wsparcie, nie potrafie napisać dlaczego tak jest po prostu kocham ten klub i kto będzie w jego barwach zawsze będzie miał moje wsparcie i mam nadzieje, że tak czują Kibice United.
Jeśli chodzi o ogranie przez Liverpool dwóch silnych rywali, to pamiętajmy, że mistrzostwo się wygrywa w meczach z dołem tabeli, czy środkiem. Który klub tam mniej straci punktów czy też więcej bramek strzeli to będzie mistrzem( Patrz przedostatni sezon Alexa)
» 16 września 2016, 23:19 #273
chanab: Haha bylo widac w ostatnim meczu jak to "przez Rooneya" sie meczyli :) Sami znawcy jprdzle zygac sie chce
» 17 września 2016, 06:32 #272
Barbaryan: United daleko nie zajdzie za taka gra o LM mozemy pomarzyc
» 16 września 2016, 22:57 #271
JanuszTracz: Mam nadzieję,że MU będzie kiedyś tak dobre jak obecnie LFC
» 16 września 2016, 22:38 #270
UniteDKanzaS: Uważaj, jak Moyes powiedział, że United aspiruje do poziomu City, to niedługo później wyleciał z klubu :P
» 16 września 2016, 23:20 #269
NeverGiveUpGGMU: Nie chcemy zniżać się od ich poziomu, panie Tracz.
» 16 września 2016, 23:35 #268
NeverGiveUpGGMU: literówka! do*
» 16 września 2016, 23:45 #267
Obsliniak: Niestety, muszę poprzeć zdanie kolegów poniżej. Napływ ujadających na wszystko dzieciaków jest przerażający. I to taki typ, któremu nigdy nie dogodzisz. Jedynie jakby United klepało wszystkich po kolei po 5-0 to może by byli zadowoleni. Ale takie rzeczy to tylko w Fifie i tym podobnych rzeczach. I obawiam się, że trzeba będzie z tym jakoś żyć, bo tym ludziom nie przemówisz do rozsądku. To jak z kibolami Legii, klapki na oczach i zawężony światopogląd. Tu tylko pała można by przemówić do rozsądku, ale wirtualna anonimowość na to nie pozwala.
» 16 września 2016, 22:34 #266
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 22:28

Ta strona robi sie naprawde śmieszna... Mourinho dopiero rozegrał jeden miesiąc w lidze z nami a ludzie już go chcą zwalniać. Liverpool po jednym dobrym meczu z Chelsea będzie mistrzem a City z Guardiolą po ostatnich derbach napewno wygrają LM... Mój boże jak jesteście tego tacy pewni po5-6 meczach to weżcie mi podajcie numery w totka, rzuce studia i będe żył z odsetek w Bieszczadach
» 16 września 2016, 22:24 #265
Barbaryan: Predzej City zdobedzie mistrza niz United
» 16 września 2016, 22:59 #264
PogromcaTroli: Widze że na stronie plaga troli I kibicow MC oraz Live podszywajacych sie pod fanow United hehe
» 16 września 2016, 22:24 #263
Kuba1878MU: Ludzie dajcie spokój, z tym Liverpoolem oczywiście grają super piłkę brawo dla nich, ale jak można pisać w tej chwili o United, czy porównywać te drużyny, Mou przejął drużyne po LvG, który miał zupełnie inny pomysł na grę, przede wszystkim na utrzymanie piłki i granie ją co widać ciągle i będzie to widać jeszcze przez jakiś czas u zawodników. We wczorajszym meczu w 100% tylko Pogba był nastawiony na grę do przodu, przyjęcia piłki kierunkowe do przodu, granie ryzykownych podań czy drybling, w jakimś stopniu mu próbowali dorównać Rashford i Martial, zwłaszcza ten pierwszy. Reszta gra przede wszystkim PEWNE podania z czego 70% w tył i wszerz. Zwłaszcza Ander, którego uwielbiam i wiem że stać go na wielkie granie ale widać, że jest mega przesiąknięty filozofią gry Louisa. Każdy kto wczoraj oglądał mecz widział irytację Pogby w 2 połowie, który ograł jednego czy dwóch, chciał zagrać po trójkącie do przodu, jednak nie dostał podania powrotnego a było zagranie asekuracyjne do tyłu. Dajmy czas trenerowi, sztabowi, piłkarzom a zaczną grać szybką ciekawą piłkę bo taki jak ta drużyna ma potencjał to jest batalia co roku o wygranie w LM i Premier League. Mou wie, że jak w United mu nie wyjdzie to już jego koniec, więc będzie lepiej. NIE LEEPIEJ SIĘ CZUJECIE GDY MACIE WIARĘ W ZESPÓŁ I IM DOPINGUJECIE A NIE SIADANIE PRZED MECZEM I NARZEKANIE TEN NIE GRA TAMTEN GRA. SAMO OGLĄDANIE UNITED I KAŻDEGO W BARWACH TEGO KLUBU JEST POWODEM DO DUMY I WSPIERANIA. LUDZIE WIERZCIE W LUDZI A NIE HEJTUJCIE !!
» 16 września 2016, 22:02 #262
TheRipper: Daj spokój, gimby i tak nie zrozumieją. W Fifie sobie można sprowadzić Ibre i wali 3 bramki co mecz. W dodatku Depay się fajnie rozwija więc transferów nie potrzeba. Niestety, wraz z głośnymi transferami, przyszła tutaj banda dzieci którzy kibicują United od dziecka. Mam nadzieję że znikną stąd tak szybko, jak się pojawili :)
» 16 września 2016, 22:06 #261
JanuszTracz: "W dodatku Depay się fajnie rozwija" xDDD
» 16 września 2016, 22:15 #260
Kuba1878MU: Niestety tak jest, że po tych transferach przychodzą nowi "fani". Sam gram w FMa i widzę, że Depay czy Januzaj nabijają takie liczby aż strach patrzeć, ale jak można myśleć w taki sposób?? "Gość ma w FMie 4 gwiazdki umiejętności, 5 gwiazdek potencjału a tutaj gra padake, no nie chce mu się, kasa mu uderzyła do łba..." to są ludzie mają uczucia, odczuwają emocje, jeden potrafi wejść bez większego ogrania i zrobić różnice, a drugi potrzebuje czasu, ogrania, spokoju, zaufania.
A tak poza tym dzisiaj premiera "Trzecich rzeczy: KęKiego i mimo ostatnich wyników i smutku z tego powodu, ale pełnej wiary w końcowy sukces, słucham sobie najlepszej muzyki i wielkiego człowieka :) Hhurwaaaaaaa !
» 16 września 2016, 22:26 #259
TheRipper: Kęki na propsie :) Trzecie rzeczy bardzo spoko (y)
» 16 września 2016, 22:30 #258
Kilerek7: Zastanawiałem się dzisiaj, czy jednak nie byłoby warte ryzyka pod odejściu LvG dać zespół Giggsowi. Chłop niczym Guardiola, był naszym piłkarzem całą karierę i to świetnym, nikt lepiej nie zna historii, tradycjii i oczekiwań fanów niż Ryan. On wie jak powinno grać prawdziwe United, bo grał w tym pokoleniu i jestem pewien, że swoją osobowością i statusem byłby bardzo szanowany, jak Zidane w Realu. Napewno dążyłby do tego, byśmy grali tak jak za jego czasów. Może nie ma doświadczenia, ale fajnie byłoby zobaczyć wierną legendę naszego klubu, która nas trenuje. Pewnie dałby szanse więcej wychowankom kto wie, ciekawe jakby to wyglądało.
» 16 września 2016, 22:02 #257
TheRipper: Tak sobie przeglądam komentarze i naszła mnie taka refleksja, bo widzę że sporo tu nowych głów przybyło i tu pojawia się pytanie: Czy w związku z transferem Pogby czy Ibry, przybyła tutaj banda gimbusów ze średnią wieku 12 lat którzy nie rozumieją podstawowych pojęć takich jak "zgranie zespołu", "skład rezerwowy" czy fakt że liga Angielska ma 38 kolejek? Chyba nie, bo w Fifie można od razu sprowadzić sobie Ronaldo z Realu i wymiatać każdym zawodnikiem i strzelać hat-tricka. Myślę że to trochę smutne, bo i poziom strony idzie wraz z takimi wypowiedziami gwałtownie w dół i fakt że tacy ludzie krytykują Mourinho po zaledwie 4 kolejkach, podczas gdy przed derbami jeden z drugim szczał po nogawkach jaki ten Jose nie jest świetny. Taka rada, walnijcie z barana o ścianę, może będzie jednego kretyna mniej.
» 16 września 2016, 22:01 #256
Munai: Ciśnie Live Chelsea jak nas MC heheh, słabo mi się robi jak patrze na grę LFC.... Czemu nie my?
» 16 września 2016, 22:00 #255
mun72: Live robi na razie z CFC to co City z nami.
Jest duże ryzyko,ze banda Klopoa zrobi nam wkrótce z d... jesień średniowiecza, strach sie bać co z ich pressingiem i wybieganiem zrobią z nasza niemobilna na ten moment pomocą, no chyba ze Jose zaparkuje megaautobus...
A Guardiola bedzie miał w tym sezonie prędzej deja vu z Niemiec i rywalizacji z Kloppem o mistrza, niż z Hiszpanii i walki z Mou...
» 16 września 2016, 21:54 #254
karolj: Ci co wychwalają Liverpool - poczekajcie jeszcze pare kolejek, znowu zaczną robić to co zawsze, ślizgać się
» 16 września 2016, 21:52 #253
kamilxdd: Mówisz o meczu z Burnley? zobacz statystyki - to był mecz jeden na tysiąc, Liverpool ich po prostu zgniatał a Burnley 2 strzały = 2 gole.
» 16 września 2016, 22:02 #252
karolj: nie, mówię o całokształcie i o tym co jest od 26 lat z tym klubem
» 16 września 2016, 22:08 #251
kamilxdd: To możesz się mylić bo mają wszystko żeby osiągnąć sukces, wkońcu... z Kloppem na czele.
» 16 września 2016, 22:11 #250
Kilerek7: Można grać piękną piłkę i nie drogimi graczami.
» 16 września 2016, 21:51 #249
SpirolS: No dobra ku... każdy zrozumiał...
» 16 września 2016, 21:54 #248
Kilerek7: O coś ci chodzi?
» 16 września 2016, 21:57 #247
SpirolS: 30 min - 3 posty o Lfc i bezsensowne porównania do United.
Jak masz tak za przeproszeniem pieprzyć to lepiej nic nie pisz.
» 16 września 2016, 22:02 #246
wons: Patrzcie i podziwiajcie jak gra Liverpool a nie nasza banda najemników kupiona za grubą kasę. Mourinho potrzebny byłby roczny rozbrat z piłką bo widać że jest wypalony.
» 16 września 2016, 21:48 #245
PogromcaTroli: Nasza banda....? Komu kibicujesz?Bo raczej nie United?

Dobry jestes trolololo :D
» 16 września 2016, 22:22 #244
kamilxdd: I mówicie że Liverpool nie robi postępów bo zajął 8 miejsce w poprzednim sezonie?
» 16 września 2016, 21:47 #243
Barbaryan: Liverpool ma styl nie to co nasz Murinho murarka i jazda
» 16 września 2016, 21:41 #242
TheRipper: Zamknij morde
» 16 września 2016, 22:14 #241
Barbaryan: Chyba za to nalezy sie ban:)
» 16 września 2016, 22:56 #240
Micci: Ale buda :O
» 16 września 2016, 21:39 #239
RedSknerus: gol kolejki
» 16 września 2016, 21:41 #238
RedSknerus: wiecie co odroznia chlopakow z united od chlopakow z liverpoolu? juz wam mowie, mianowicie GRA PRESSINGIEM i determinacja, rwanie do przodu, chec i zaangazowanie :) u nas tego brak
» 16 września 2016, 21:29 #237
Kilerek7: Komentatorzy powiedzieli, że Mane jest najdroższym piłkarzem Liverpoolu w historii, czyli 34 mln. A u nas? 80 baniek za Martiala, 120 za Pogbe itd.
» 16 września 2016, 21:36 #236
trance: U nas Fellaini jest ponoć najlepszy na boisku, koleś, który raz na milion poda do przodu i przegrywa główki z niższymi od siebie, parodia, w Liverpoolu nie zmieściłby się ze swoimi umiejętnościami nawet na trybunach. Ja nie mam jedynie nic do Ibry, Bailly'ego i Davida. Pogba póki co to jest jakiś żart chyba.
» 16 września 2016, 21:55 #235
vanderToki: Dwa kolejne najdroższe transfery LFC to Carroll i Benteke. Rzeczywiście, wzór do naśladowania, warto iść tą drogą.
» 16 września 2016, 23:53 #234
trance: Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi, Veron, Barhez, wymieniać Ci dalej?
» 17 września 2016, 20:17 #233
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 21:28

Popatrzcie na tempo gry meczu Chelsea-Liverpool. Piłka chodzi jak błyskawica, nie ma przestojów, nie ma zastanawiania, tylko szybkie akcje. Nawet słabo grająca Chelsea gra o wiele ładniej niż my.
» 16 września 2016, 21:27 #232
special1: Miały być porządne wzmocnienia a nie jakiś zagubiony murzyn. Jeśli naprawdę wydali za niego 100 milionów to to jest typowa dla dzisiejszego zachodu głupota.
» 16 września 2016, 20:11 #231
Damins30: Pierwszy mecz dopiero, nic wielkiego się nie stało z grupy awansują na pewno, nie zdziwie się jak na Old Trafford zaaplikują im 3-4 bramki
» 16 września 2016, 19:47 #230
is200: A ja mysle ze Uefa powinna zrobic eksperyment przez jeden rok i pozwolic na transfery przez 360 dni
» 16 września 2016, 18:48 #229
DjTED: Zapisujcie chłopaki te mądrości is200. Kiedyś to będzie warte fortune...
» 16 września 2016, 19:11 #228
JanuszTracz: widze RonaldoNaniBack ma konkurencje
» 16 września 2016, 20:21 #227
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 17:01

Wczorajaszy mecz United nijaki ewidentnie jest problem z pomyslem na akcje w ataku pozycyjnym. Ani Herrea ani Pogba a tym bardzie Mata pare razy rzucony na murawe przez obroncow Feyenoordu nie zagrali pilek otwierajacych droge do bramki. Z cala sympatia dla Mou narazie nie jestem gra United usatysfakcjonowany wiem ze to poczatek sezonu ale ile mozna czekac derby z City slabo porazka przecietny Feyenoord LE slaby mecz porazka w sobote Watford a lzej niz w Roterdamie nie bedzie na pewno.
Mam takie wrazenie ze po transferach do United zawodnicy tgraja gorzej niz są ich mozliwosci Pogba,Miki, Mata, Schnerderlin,Depay ,Darmian ,Young ;)
trzeba spiac tylki panowie i o ile LM mozna grac rezerwami i co bedzie to bedzie chociaz nawet rezerwy powinny gryzc glebe az do upadlego to w PL nie ma pomiluj bo jak sezon nie wyjdzie to na bank Mou leci z psady bez dwu zdan ;)
» 16 września 2016, 16:59 #226
Xchrisx7: Z innej półki: James znów z nami łączony. W sumie wszystko ładnie i pięknie bo graczem jest świetnym ale nie widzę dla niego tu miejsca. Musielibyśmy pozbyć się Rooneya.
» 16 września 2016, 16:41 #225
Michal12371: Skoro nie widzisz tu dla niego miejsca to po co wgl to piszesz?, po za tym okienko już prawie miesiąc zamknięte ;D
» 16 września 2016, 18:29 #224
PanWolodyjowski: Real by chciał za Jamesa pewnie 50-60 milionów, o, takiego wała. Pewnie po następnych 2 latach siedzenia na ławie odejdzie do Milanu za 25 milionów.
» 16 września 2016, 18:39 #223
NeverGiveUpGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 19:27

Roo nigdzie się nie wybiera i zostaje z nami do końca kariery. GGMU!!
» 16 września 2016, 19:26 #222
Xchrisx7: @Michal12371

1. Pisze bo ma to związek z klubem któremu kibicuję
2. Plotka dotyczy zimowego okienka transferowego
3. To że nie widzę dla niego u nas miejsca nie znaczy że nie moge skomentować sytuacji.
» 17 września 2016, 12:43 #221
is200: Wystarczy tylko agresywny pressing i Manchesteru nie ma. Tak bylo i jest. Najprostsza taktyka na swiecie.
» 16 września 2016, 15:52 #220
DjTED: Każda drużyna na świecie gubi się przy agresywnym pressingu. Każda
» 16 września 2016, 19:13 #219
trance: Barca też się zgubiła z nami w finale LM, ale później pokazali nam miejsce w szeregu i skończyło się na runners up.
» 16 września 2016, 21:58 #218
DjTED: Dokładnie. Po przerwie to City gubiło się w naszym presingu...
» 17 września 2016, 01:24 #217
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 15:06

Mój wymarzony skład United:




------------------- Ibrahimovic ------------------
Depay --------------------------------- Rashford
----------------------- Mata ----------------------
------------ Pogba -------- Schneiderlin --------
----------------------------------------------------
Shaw ----------------------------------- Darmian
-------------- Smalling ----- Bailly --------------
----------------------------------------------------
--------------------- De Gea ---------------------
--------------------======--------------------
» 16 września 2016, 15:05 #216
Matejko: Darmian, Depay... szkoda nawet komentowac.
» 16 września 2016, 15:25 #215
NeverGiveUpGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 15:36

Krzywo ustawiłeś Davida przed bramką... Do składu dodałbym Roo, Martiala, Valencia i Fellainiego ;)
» 16 września 2016, 15:34 #214
vanantygaal: depay co najwyżej może na treningach piłkę podawać. To nie jest poziom MU (tzn, to jest poziom MU z zeszłego sezonu)
» 16 września 2016, 20:42 #213
Matias: Szkoda że Guardiola został trenerem Manchesteru City a nie Manchesteru United.
» 16 września 2016, 14:59 #212
Matejko: Szkoda, ze za takie komentarze jak twoj nie dostaje sie bana.
» 16 września 2016, 15:17 #211
Assh3L: Guardiola nic by u nas nie zdziałał, gdyż City zawsze grali ofensywny futbol. My z kolei kilka lat gramy padake(więcej niż 3 sezony, jesli ktoś pamięta). Jeżeli ktoś ma sprawić byśmy i my grali bardzo dobrze to tylko Jose sie nadaje tak na prawdę.
Ogólnie mentalność tu taka, ze guardiola będąc trenerem United i wygrywając 1:0 wypominane by to mu było i większości zawodnikom...
» 16 września 2016, 15:40 #210
bacalinho: a ja mam dość gimbazy i chyba moderatorzy muszą jakieś ograniczenie wiekowe zrobić, co człowiek wejdzie na strone to tylko jak to źle gramy, jak to Pogba jest słąby itp itd. szczerze nie chce mi się tego czytac bo jesteście żałośni.
Poczytajcie sobie komentarze po 3 meczach co pisaliście że UNited jest już na tej drodzę jacy my nie jesteśmy wspaniali, spokojnie ludzie to początek sezonu. Będzie tylko lepiej, zawodnicy wiedża co mają robić, a na temat wczorajszego emczu podbałą mi się gra defensywna Morgana na DM jest kozakiem i się odbuduje. reszta wejdzie w sezon i się dogra:p co ja Wam będe tlumaczył to że Barca przegrałą z benaminkiem prawdziwy kibice wieszają na niej psy? zastanowicie się prawdziwi kibice wiedza o co chodzi Gloryy United!!
» 16 września 2016, 14:26 #209
TB303: Zgadzam się w 100%
Ale to trzeba mieć IQ na poziomie trzech cyfr, by obiektywnie i trzeźwo patrzeć na fakty. Niestety, większości tego brakuje.
» 16 września 2016, 16:40 #208
Kilerek7: Rashford - Zlatan - Martial
Mkhitaryan/Rooney
Pogba - Fellaini
Shaw - Smalling - Bailly - Valencia
DDG

Na daną chwile to najrozsądniejszy skład, ewentualnie Herrera jeszcze. Carrick w sumie też może troche ogarnąć Pogbę. Nasze transfery mam takie wrażenie nie zostały dobrze przemyślane. Zastrzyk marketingowy i medialny napewno jest, ale czy aby to nie było załatanie dziur? Trzeba było napastnika, obrońcy i pomocnika, to przyszli ale czy takie wciskanie dobrych graczy w bajzel po LvG było dobrym rozwiązaniem? To jak przyklejenie plastra na rany, a jednak ta wciąż krwawi. Musimy grać i liczyć, że coś się poprawi, bo co nam pozostaje. Mam nadzieję, że Smalling zostanie z Baillym w parze, bo mimo wyprowadzania piłki przez Blinda, to zawalił mecz z City na całej linii i SO nigdy nie będzie, lepiej w pomoc go dać, może byłby idealnym lekarstwem dla Pogby.
» 16 września 2016, 14:20 #207
Matejko: Czyli co trzeba bylo zrobic? Aaa, wiem, kupic jeszcze 10 innych graczy i byloby ok... Transfery zostaly przeprowadzone wzorowo, a to, ze taki Pogba gra na poziomie pilkarzy z polskiej ekstraklasy to juz nie wina Mourinho. Na ten moment i Fellaini i Herrera i Morgan prezentuja sie lepiej od francuza i najsprawiedliwsze byloby posadzenie go na lawe.

Odnosnie Blinda to nawet nie wiem juz co napisac. Bailly zawalil oba gole w takim samym stopniu. Obejrzyj sobie powtorke, skoro tego nie widziales. Najpierw przegral pojedynek w powietrzu z o glowe nizszym rywalem, a pozniej to on zgubil Ikeanacho w polu karnym i ten strzelil gola.
» 16 września 2016, 15:24 #206
czesty1: Matejko:
Pogba na chwile obecną dostosowuje się do poziomu MU, a powinno być odwrotnie, ale sam niestety nic tam nie zdziała, oby odzyskał formę z Juve, ale żeby nasza gra wyglądała lepiej potrzebni są jeszcze tacy zawodnicy na środku pomocy jacy byli w Juve, czyli Vidal (DM z prawdziwego zdarzenia, który dodatkowo potrafi się podłączyć pod akcję ofensywną, NIE MA U NAS TAKIEGO ZAWODNIKA) oraz Pirlo ( rozgrywający z prawdziwego zdarzenia, który bierze grę na siebie i dyktuje tempo naszych akcji, NIE MA U NAS TAKIEGO ZAWODNIKA). Na chwilę obecną Pogba nie ma z kim grać w środku pomocy.
Od kiedy to Ikeanacho jest o głowę niższy od Baillygo? Mają ten sam wzrost. Pierwszą bramę zawalił Blind, jako ostatni obrońca powinien się lepiej ustawić, przeczytać grę, zastawić, zagrać odważnie, tym bardziej, że było widoczne, że Bailly nie będzie skakał do główki. TAKA JEST ROLA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ OSTATNIEGO OBROŃCY! Blind miał 1 na 1 i dał się ograć jak dziecko i na dodatek dalej sobie truchtał. Takie bramy to padają w B-klasie. Przy drugiej bramce to Blindowi po raz kolejny zabrakło koncentracji, odwagi oraz agresji, nie przejął zawodnika od Lingarda, nie wypchnął go ciałem po za pole karne, tylko dał się zrobić jak dziecko na zamach i już go nie było, nie wiedział co się dzieje na boisku i sobie w dalszym ciągu truchtał, nie kontrolując pozycji ostatniego zawodnika drużyny przeciwnej. Nigdy z niego nie będzie środkowy obrońca.
» 16 września 2016, 21:28 #205
JackDaniels: A święci bez problemu wygrali 3:0 xD.
» 16 września 2016, 13:23 #204
bedajaja: to co pisałem wcześniej, po wygranej 3 meczów z przeciętniakami euforia jakbyśmy LM wygrali, a po dwóch porażkach z lepszymi zespołami zwalnianie trenera i obwinianie każdego po za DDG. A prawda jest taka ze mamy na papierze tylko dużo mocniejszy skład niż rok temu, na prawdę mamy tylko trochę mocniejszy skład na ten moment. Ibra jak to Ibra, jest gwarancją z 20 bramek w sezonie ale obawiam się że tylko ze słabymi i przeciętnymi, z mocnymi klubami jest jakoś mniej widoczny i nie chodzi mi tu o Premier League a o całą jego karierę. Bailly, był piłkarzem miesiąca jak graliśmy tylko ze słabymi drużynami, musi się pokazać co potrafi na tle czołówki, Pogba, jest dobry, ale musi mieć odpowiednich zawodników koło siebie, kogoś kto będzie potrafił piłkę odebrać i mu podać, i kogoś kto będzie potrafił piłkę rozegrać zamiast niego, bo w takim Manchesterze jak widziałem wczoraj jest nieefektywny, Morunho jeśli chce grę całego Manchesteru oprzeć na Francuzie musi popatrzeć jak w Juve był ustawiony i kogo miał przy sobie, bo skoro z Juve potrafił dojść do finału LM, grał dobre mecz przeciw Realowi, Barcelonie, Napoli, Bayernowi itd, znaczy że chłop umie dobrze grać, tylko może potrzeba odpowiedniego systemu i taktyki do tego.
» 16 września 2016, 12:28 #203
zarekdiabel: To jest tragedia jestem wielkim kibicem diabełków ale prawda niestety jest taka ze np.Man City w takim meczu spokojnie ze 3-0 by wygrał i to jest niestety przykre ale prawdziwe naprawde nie wiem co stało sie z dawnym Man Utd ale to juz nie ten zespół i mysle ze długo nie bedzie
» 16 września 2016, 12:08 #202
zarekdiabel: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 16 września 2016, 12:06 #201
mun72: Nie da się być do połowy w ciąży, albo nam zależy na tych rozgrywkach, albo nie.
A my ten mecz tak zagraliśmy jakbysmy do końca nie byli pewni, która wersja jest prawdziwa.
Jeśli nam nie zależy i wstydliwe odpadnięcie po fazie grupowej (na które się na razie zanosi) nie będzie wcale dramatem, a wręcz błogosławieństwem, to po jaką cholerę:
- kolejny cały mecz zagrał Bailly, który po drodze miał jeszcze mecze w Afryce, a w 1 połowie złapał kontuzję i widać było, że do przerwy gra z bólem
- w jego wieku leciał w ogóle na mecz i tracił przez pół godziny siły Ibra, który póki co też gra w każdym meczu po 90 minut
- znów pełne 90 minut grał Pogba, który wyraźnie po EURO i długich wakacjach nie jest jeszcze w formie fizycznej i z każdym meczem wydaję się tym faktem coraz bardziej sfrustrowany i gra coraz gorzej, jemu odpoczynek przydałby się chyba najbardziej
- nie dostali szansy gry Carras, Fosu czy Romero, o innych młodzikach nie wspominając
Jeśli nam jednak zależy, to dlaczego cały mecz gramy bez pressingu, w chodzonego i dajemy sie fizycznie zdominować drużynie opartej na wychowankach, z którą bez problemu powinny wygrywać, a przynajmniej dominować nawet nasze dalekie rezerwy, bo taka jest różnica poziomów (juz pomijając fakt, że ci nasi rezerwowi mieli jedną z niewielu szans by wrócić do walki o pierwszy skład i poza Morganem w 1 połowie wszyscy te szanse dokumentnie zmarnowali, a co gorsza patrząc na niektórych jak Darmian czy Mata jakby z góry olali).
Na papierze mamy 2 równorzędne składy i po 2 klasowych zawodników na pozycję, a w realu nie mamy alternatyw na bokach obrony, w zasadzie żadnych sensownych skrzydeł i żadnego póki co pomysłu na grę w środku pola (Pogba się miota, a reszta do rozegrania się nie nadaje).
Jedyna nadzieja, że Mou wyciagnie wnioski i szybko odstrzeli takich gości jak Rojo, Darmian czy Memphis (niestety nic już z niego nie będzie), do tego znajdzie w końcu sposób na wykorzystanie potencjału PP120m(moze Carras obok?) i innych graczy ofensywnych, bo jak na razie słabo to wygląda i już najblizszy w/endowy wyjazd do Wattford zaczyna budzić poważne obawy.
Atmosfera nadziei po przyjściu Mou, transferach i dobrym wynikowo początku sezonu, powoli zaczyna ustępować coraz większym znakom zapytania i Jose musi to szybko ogarnąć i wrócić na zwycięską ścieżkę, bo takie duże zasoby ego w szatni+brak wyników szybko skończą się frustracją (już widoczną u Ibry czy Pogby), a stąd może nas czekać szybka równia pochyła jak za 2 poprzednich trenerów.
Cały czas zakładam że Mou to jest odpowiedni gość do tego klubu, ale na ten moment mówienie o mistrzostwie to mrzonki i TOP4 na koniec wziąłbym w ciemno...
» 16 września 2016, 11:23 #200
NeverGiveUpGGMU: Dzisiaj LFC z Chelsea. Wyjątkowo w tym meczu chciałbym, aby Liverpool wygrał ;)
» 16 września 2016, 11:08 #199
Xchrisx7: Ja zawsze w takich meczach trzymam kciuki za remis. No chyba że któraś z drużyn nam bezpośrednio zagraża wtedy wiadomo.
» 16 września 2016, 16:26 #198
adamecki7: Ciężki mecz do oglądania, siedzieliśmy ze znajomymi z drinkami i wszyscy mówili to samo NIE DA SIE TEGO OGLĄDAĆ!! i ciągle chcieli przełączyć i zobaczyć TeodorZCyka :p mówiłem im spokojnie strzelimy haha. Memphis co ten gość gra... jego strzały i dośrodkowania to jakiś żart, chyba sie nie ogarnie i nic z niego nie będzie, było widać brak Antka i Shawa. Tylko humor zepsuli na piątek. GGMU!!
» 16 września 2016, 10:52 #197
Gall88: Wynik mógłbym przeboleć biorąc pod uwagę, że skład wyszedł na odpuszczenie. Ale mogli chłopaki chociaż udawać, że im zależy. Nie było walki i zaangażowania. Nie da się z nikim wygrać na stojąco. Ok odpuszczamy ten puchar ale niech się te rezerwy chociaż pokażą :/
» 16 września 2016, 09:59 #196
mik99: My tu gadu gadu a zobaczcie na stronie głównej kontuzje Phil Jones doznał urazu kolana 15.09.2016 i co lepsze chłopak wróci do gry 17 stycznia 2016 roku !! nawet tutaj mają z niego pompe :)
» 16 września 2016, 09:49 #195
utdpunx: Pompa pompą, ale on specjalnie tych kontuzji nie doznaje, a dla niego to jest osobista tragedia, chlopak ma juz po karierze
» 16 września 2016, 10:04 #194
Maveric: Wczoraj z ciekawości popatrzylem jakie inne zespoły jeszcze grają w tej lidze europy. Przy feyenordzie to prawdziwe... "potentaty". Takze uważam ze w tych meczach powinien grać drugi skład. Nie ma co się męczyć. Niech się wykażą.
» 16 września 2016, 09:24 #193
champione2013: Boże ludzie to puchar pocieszenia do tego grały drewna typu Rojo czego się spodziewacie ? Jak w takim meczu wychodzi Depay czy Young to widać że głębokie rezerwy grają . Najważniejsza tak jest liga a w Europie niech grają rezerwowi
» 16 września 2016, 09:20 #192
Maveric: Teraz widac różnice między darmianem i valecia miedzy rojo a shawem. Może nie tyle w obronie co w ataku. Wczorajsi zmiennicy pokazali ze nie potrafia odpowiednio wspierac na martiala czy maty czy nawet pomóc pogbie wybiec do przodu. Szkoda rashforda i herrery.
» 16 września 2016, 09:19 #191
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 08:33

zaraz, zaraz bo czegoś tu nie kumam i bynajmniej nie chcę tu nikogo od gimbów wyzywać, ale czego wy się spodziewaliście po grze United w tym sezonie?
United nie będzie grało nawet 30% tego co np. City bo dalej nie ma piłkarzy w srodku pola do ładnej szybkiej i kombinacyjnej gry.
Kupiło się Pogbę i co z tego? czy kupiło się innych środkowych pomocników od w.w gry?
Nie, zostali ci co byli i ci o których można rzec wiele, ale nie to że ich gra co mecz będzie nam dostarczała wrażeń wizualnych.
Nie wiem jak się zespół sprawi na koniec sezonu, ale bez dalszej wymiany środka pola nie liczyłbym na szczególnie fajne widowiska tym bardziej ze trener też chyba nie tęskni za tym.

I gadanie, że grało tylko 3 z meczu z City nic tu nie zmieni bo ci co grali w w.w meczu i w poprzednich sezonach jakoś nie pokazali nic z tego co napisałem.
No może w kilku meczach z ogórkami przez 3 lata.
» 16 września 2016, 08:29 #190
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2016 17:11

Weź może lepiej sprecyzuj co uznajesz za środek pola. Bo mam wrażenie że mówisz o dwójce przed obrońcami, ale jeśli spojrzysz na najlepsze ekipy to każda ma jakiegoś kasownika: Kante, Xhaka, Can, Henderson, Coquelin, Fernando, Fernandinho, z resztą w innych ligach też. Po prostu w tej chwili prawie żadna szanująca się drużyna nie gra imo przestarzałym i bojaźliwo/ostrożnym 4:2:3:1, w którym w sumie dwóch graczy jest odpowiedzialnych w środku wyłącznie za destrukcję, a przy tym nasza trójka zanapastnikowych graczy na której leży niby kreowanie akcji [ bo niestety ale boki obrony są znacznie mniej aktywne niż za LVG] jest słaba właśnie w kreowaniu. Jeśli natomiast za środek boiska uważasz faktyczny powiedzmy centralny plac to tam się też mieści właścwie 2 DCM i środkowy z trójki ofensywnej. No to na te pozycje zostali kupieni Miki i Pogba. To co, że nagle jak będzie 3/3 nowych graczy na tych pozycjach to wtedy to zacznie grać?......Moim zdaniem problem jest w personaliach i taktyce. Jak już grać 4:2:3:1 to po pierwsze Blind i Fellaini by się należeli przed obrońcami, a ponadto w trójce za napastnikiem Rashford-Pogba-Miki. W takim układzie to aż powinno kipieć od kręcenia wiatraków obrońcami , błyskotliwych zagrań i okazji do gola. Ewentualnie przy takim przodzie który raczej słabo broni, można by Blinda okazyjnie zamieniać na Morgana lub Andera. Klucz w tym wszystkim to POSADZIĆ WAZZE.... dla dobra drużyny.
» 16 września 2016, 17:09 #189
zaluda: Czy wy naprawdę nie widzicie że wczoraj w podstawowej jedenastce wybiegło tylko trzech piłkarzy z podstawowej jedenastki z meczu z City? I szczerze powiem że mam nadzieję że mou będzie właśnie wystawiał na te mecze "drugi" skład bo granie na trzech frontach a w styczniu na czterech znów skończy się 5 miejscem. Naszym najważniejszym aktualnie celem jest walka na krajowym podwórku i wejście do Ligii Mistrzów a Liga Europy powinna być dla "drugiego garnituru" żeby nie skostnieli i byli gotowi na to żeby wskoczyć w każdej chwili do pierwszego składu.
» 16 września 2016, 08:26 #188
NeverGiveUpGGMU: Zwycięzca LE ma zapewniony udział w LM.
» 16 września 2016, 09:09 #187
zaluda: Jasne że tak, ale o trofeum walczy łącznie 56 zespołów a w fazie pucharowej wystarczy jedna wpadka i wypadasz z gry za to w lidze cztery zespoły wchodzą na 20 i możesz sobie pozwolić na wpadkę. Nawet kiedy wyjdziemy z grupy LE to nie liczyłbym na to że wygramy rozgrywki. Najgorsza sytuacja byłaby wtedy kiedy doszlibyśmy do finału LE, kosztem Premier League, i w nim przegrali. Dlatego uważam że powinniśmy się skupić na lidze.
» 16 września 2016, 09:29 #186
NeverGiveUpGGMU: Chciałbym abyśmy powalczyli o oba trofea. Ale mimo wszystko mistrzostwo Anglii cel nr 1.
» 16 września 2016, 10:21 #185
chiny84: Przegrać jak sporting po walce nie jest wstydem... choć niezasłużenie. ale oni chcieli wygrać nic nie grając? oglądaliście to widzieliście i to musiało razić w oczy jak Rashford sam zakladał wysoki presing i machał rękami ze do przodu że podejdźmy. Jedyny zawodnik który grał i kasował to Bailly
a cała reszta myślała ze przyjada i wygrają... nie było zadnego presingu, zadnej szybkości zadnego pomysłu. boczni obrońcy się nie włączali a skrzydłowych nie było... to tylko moja opinia ale chyba trener i reszta to widziała. jedynie szkoda szansu Martiala.
» 16 września 2016, 08:19 #184
Ekspertinio: Niektórych komentarzy na tej stronie nie da się czytać. Po okienku transferowym hurraoptymizm i walka o mistrzostwo, po 3 meczach ligowych ciągle walka o mistrzostwo, a teraz nagle porażka z City i z Feyenoordem w ogórkowym pucharze, gdzie kilku naszych zawodników grało pierwszy mecz w sezonie i nagle jesteśmy słabi. Oczywiście Pogba też już jest klapą transferową, mimo że gra u nas miesiąc. Ehh komentarze pod tym newsem wyglądają, jakby Crystal Palace oklepał nas 5:0 w lidze.
» 16 września 2016, 08:15 #183
pogson: Jak tam super pogbuś za 100 ileś tam baniek ? Czy nawet LE to dla niego za wysokie progi ?
» 16 września 2016, 07:52 #182
piter100000: nie wiem o co są pretensje do sędziego. spalony był minimalny, a sytuacje stykowe puszcza się na korzyść drużyny atakującej. takie są przepisy. jest on rzadko stosowany, ale jest
» 16 września 2016, 07:15 #181
chiny84: gdyby u nas była odwrotna sytuacja to kazdy ze nie było spalonego a takie sytuacje sie puszcza...
» 16 września 2016, 08:21 #180
dtomasik7: przeciez on nie byl wcale tak malo na tym spalonym, on byl widoczny patrzac na linie trawy, caly kulos byl na spalonym
» 16 września 2016, 08:25 #179
Martwica: Fakt faktem że spalony był a sędzia boczny stał 2 metry od sytuacji!
» 16 września 2016, 08:28 #178
piter100000: zawodnik Feyenordu nie był całym ciałem na spalonym. część tułowia wystawała poza linię spalonego. ciężko mieć pretensje do sędziego, bo przy tak szybkim tempie sędzia ma ułamek sekundy na podjęcie decyzji. tak jak pisze chiny84, gdyby taka sytuacja była w drugą stronę nikt by nie mówił o spalonym
» 16 września 2016, 10:29 #177
NeverGiveUpGGMU: Nasi stoperzy przygotowali pułapkę ofsajdową. Rywal się na nią złapał, a sędzia puścił grę... Tak być nie powinno.
» 16 września 2016, 12:03 #176
jaratkow: Dość szybko zaczyna się rozjeżdżać w United teoria z praktyką. Dopóki sir Alex trzymał towarzystwo za mordę żelazną ręką jakoś to się jeszcze kulało. Bezjajeczny Moyes nie miał argumentów by przekonać do siebie szatnię i został wypluty po 9 miesiącach. Urzęas LvG starał się przywrócić żelazny uchwyt i... też skończył przed czasem. Wielki Mourinho zaś zaczął od próby zdobycia serc podwładnych dając im wolne po każdym meczu, honorując jak się da i gdzie się da. I co? I d..a! Dorosłe i doskonale opłacane "dzieci" robią sobie krzywdę. Ręce opadają: nie wiadomo jak postępować: za dużo dyscypliny - żle; za dużo swobody - jeszcze gorzej...
Kocham United i kochać będę. Ale czy to musi byćaż tak bolesne??
» 16 września 2016, 06:36 #175
kckMU: Najważniejsza jest teraz niedziela. Zwycięstwo z Watfordem uspokoi sytuacje. Oby nikt z Was nie zwątpił, że jesteśmy najlepsi i będziemy mistrzami Anglii.
» 16 września 2016, 02:49 #174
Krystiano98: Nie jesteśmy najlepsi i dobrze o tym wiesz. Ale nie można wątpić w zespol, rozkręcimy sie.
» 16 września 2016, 05:35 #173
GGMUU18: Jak nie daj Boże stracimy punkty z Watfordem to wtedy już będą jakieś powody do zmartwień. Na razie to okej, zawalilismy 1 polowe derbow, ale 2 wygladala juz znacznie lepiej, bylismy nieco lepszym zespolem od city i zotalismy znacznie bardziej skrzywdzeni przez sedziego, bo powininien byc karny i czerwona dla bravo, co potwierdzil fachowiec, byly sedzia, Poll.

Dzisiaj porazka po fatalnej grze, ale to tylko LE i w wiekszosci rezerwowy sklad. Ponadto gol, ktory stracilismy nie powinien zostac uznany, bo byl spalony. Ja mysle, ze Mou probowal dzis jakis eksperymentow i w niedziele wszystko wroci do normy.

Po pierwszych 3 ligowych meczach wszyscy zapowiadali majstra i byli zachwyceni, a teraz na wszelki wypadek juz rzucaja teksty jak za Moyesa i LvG :)

A sezon, panie Krystiano trwa 38 kolejek i wtedy zobaczymy kto bedzie najlepszy. Mysle, ze mamy na to spore szanse.
» 16 września 2016, 06:48 #172
toja: Pogba ndal celownika nie nastawil. Nie dosyc ze nie strzela lata po boisku i nie wie za czym a jak dostanie pilke to ja szybo straci w glupi sposob albo strzeli Panu Bogu w okno . Ze on na lawce nie siedzi.
» 16 września 2016, 02:37 #171
pilchu: Gramy bez skrzydel, bez srodka pola. Nikt z naszych srodkowych nie potrafi przyspieszyc gry jednym dlugim zagraniem. Wszystkie zagrania na alibi. Nikt nie chce badz tez po prostu nie potrafi wziac ciezaru gry na siebie i ruszyc do przodu. Wstyd, bo wydalismy tyle hajsu i dalej nic.

Naszym najlepszym transferem bedzie ponowne przywrocenie Scholes'a do gry. Nawet w tym wieku w jakim jest Paul wciaz bedzie gral lepiej od naszego srodka.
» 15 września 2016, 23:51 #170
b90: Jeszcze w Stambule możemy stracić punkty, pozostałe mecze muszą wygrać. Liga i tak jest najważniejsza ale nie wypada odpaść z LE.
» 15 września 2016, 23:50 #169
wons: Wstyd i tyle. Wydaliśmy kupę kasy na transfery i dostajemy oklep od ogórów z Holandii, i nie tłumaczcie się że Manchester traktuje te rozgrywki jako druga kategoria. W tym sezonie każde rozgrywki traktujemy jako druga kategoria.
» 15 września 2016, 23:31 #168
Sideswipe: De Gea według naszych ocen MOTM, a miał chyba dwie interwencje :P
» 15 września 2016, 23:31 #167
vanderToki: Standard. Choć dziś trzeba przyznać, że w sumie mało kto dzisiaj się wyróżnił. ;p No Rashford może, i Martial miał dobre chęci, ale mało z tego wynikało.
» 16 września 2016, 00:13 #166
misio16245: vanderToki, myślę że wyróżnić pasowałoby jeszcze Schneiderlina, zagrał na prawde dobrze, przecinał większość piłek, dobrze wyprzedzał, myśle że on akurat ze swoich zadań wywiązał się bardzo dobrze, do przodu mieli grac pogba i herrera, on miał zabezpieczać tyły. Smalling też jak na jego pierwszy mecz w tym sezonie zagrał na poziomie
» 16 września 2016, 00:31 #165
piter100000: De Gea i Zlatan oceny za nazwisko dostali. Rojo zresztą też. nie rozumiem w czym Rojo był gorszy od Darmiana. zagrali podobnie. średnio w obronie, słabo w ataku
» 16 września 2016, 07:22 #164
Szilk: Jak słyszę , że kolejne transfery mają rozwiązać problemy, to śmiać mi się chce. Pokupujemy najemników za rok lub dwa odejdzie Mourinho i znowu będziemy w tym samym miejscu co po odejściu SAF- a. Wszystkich młodych , którzy rokowali nadzieję na przyszłość posprzedawali lub sami odeszli widząc , że przy najemnikach nie pograją, a drużyna nadal mimo wydania ogromnych pieniędzy jest cienka. Gra na Ibrę zakończy się klęską , bo Ibra jest coraz słabszy - to widać gołym okiem , a drużyna wyraźnie boi się mu nie podać. Nie chcę być złym prorokiem, ale nie widzę tego w różowych kolorach.
» 15 września 2016, 23:30 #163
Sideswipe: "którzy rokowali nadzieję na przyszłość posprzedawali lub sami odeszli"
A którzy to rokowali nadzieję na przyszłość? Bo moim zdaniem ci, którzy naprawdę mogą coś wnieść do zespołu w przyszłości są na wypożyczeniu (BJ, Pereira) bądź zostali w klubie (TFM). Reszta według mnie to zawodnicy, jakich wielu.
» 15 września 2016, 23:37 #162
Szilk: A Carrick nadal nie wpuszczony, czyżby Mourinho nie widział, że w środku pola nie ma kto uporządkować gry i rozdzielać zaskakujących podań - niezrozumiałe.
» 15 września 2016, 23:20 #161
Kilerek7: Ibra wants to end his career in Napoli. Goal.com

Zlatan Ibrahimovic asked agent Mino Raiola if there was any prospect of going to Napoli in the summer, but the move to Manchester United was already completed.
» 15 września 2016, 23:15 #160
kralo11: Nie ma tragedii, Na bokach grali Darmian i Rojo, a to nie to samo co Valencia i Shaw, Smalling potrzebuje minut, Pogba musi przestać świrować mniej kiwać więcej podawać i co najważniejsze szybko to robić bo jak na razie to często traci piłkę przez to że albo za długo ją holuje albo za daleko ją sobie wypuszcza, Morgan słabo, Herrera zagrał dobrze, w ostatnim meczu z City też dał dobrą zmianę, jest w formie i dobrze by było gdyby wbił się to pierwszego składu, Mata to gość który raz gra bardzo dobrze myślisz jest w formie, a w następnym meczu gra na poziomie Radovicia, Martial słabo, Rash szarpał ale nic z tego. chciałbym kiedyś zobaczyć ustawianie z dwoma napastnikami Martial Ibra na ataku na lewej Rash na prawej Valencia i na PO Darmian, to by była szybkość i na kontry.
» 15 września 2016, 23:13 #159
misio16245: to że Morgan słabo to się nie zgodzę, 1 połowe miał perfekcyjną, wiele wyprzedzeń i czystych odbiorów, w drugiej może troszke słabiej ale ogólnie myśle że ze swoich zadań wywiązał się dobrze, przy herrerze i pogbie raczej nie powinnismy jeszcze oczekiwac od niego ze to on bedzie kreował i przyspieszał gre do przodu
» 16 września 2016, 00:33 #158
Wave: Skonczcie biadolic. Wcale nie gramy dobrze, ale to nie oznacza tez ze w kazdym meczu maja nas sedziowie porabiac i to w oczywistych sytuacjach. Z City bramkarz powinien wyleciec, dzisiaj uciekl remis po metrowym spalonym.

Mou tez poznaje jeszcze sklad i tyle i nie da sie tej klepaniny szybko wykorzenic.
» 15 września 2016, 23:08 #157
Kilerek7: Nie ma co zwalać na sędziów, jeśli chcemy przywrócić blask naszej marce, to taki Feyenord powinien dostać tęgie lanie na lajcie. Niestety jest zlepek nazwisk a brak zespołu jako całości.
» 15 września 2016, 23:12 #156
kralo11: Błąd sędziego ewidentny tylko pytanie, czy nasi zrobili coś z tym aby bramkę dla Holendrów strzelić ? średnio im to wychodziło, w tym sezonie nie będziemy mieli mistrza ale wierzę w Mou i za rok będziemy realnie myśleć o mistrzostwie.
» 15 września 2016, 23:16 #155
NexaT: Już nie przesadzaj z tym metrowym spalonym, lol. Piłkarz Feynoordu był tylko wychylony.
» 15 września 2016, 23:19 #154
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 23:21

Ewidentnie nasi pokpili sprawę, jak z Watfordem zobaczę to co dziś to znaczy, że jest źle. Tylko my tej cierpliwości mamy już od czasów Moyesa a rywale już grają dobrze.
» 15 września 2016, 23:19 #153
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 23:20

Wszyscy chcielibysmy pieknej gry i wysokich zwyciestw, ale nie tak latwo z tym, spokojnie troche cierpliwosci
» 15 września 2016, 23:19 #152
Veggie: Właśnie wszystkim chyba chodzi o tą cierpliwość, bo ile można czekać. Kibice United są sfrustrowani, że to tak długo trwa. To już trzeci trener od odejścia SAF'a, a nasza gra nadal nie wygląda tak, jakby tego wszyscy oczekiwali. Oczywiście nie skreślam Mourinho na starcie, bo to byłoby zwyczajnie głupie, ale przykro jest patrzeć, że Guardiola wbija sobie do City i w ciągu krótkiego czasu jego drużyna zaczyna grać bardzo efektownie (jak na razie przynajmniej).
» 15 września 2016, 23:33 #151
Clem2211: ehh....Trzeba szybko sie otrząsnąć i stanąć z powrotem na nogi i walczyć w PL!
» 15 września 2016, 23:06 #150
NeverGiveUpGGMU: To było małe potknięcie. Zaraz wszystko wróci do normy ;)
» 15 września 2016, 23:14 #149
PanWolodyjowski: Jaką fryzurę na następny mecz będzie mieć Pogba?
» 15 września 2016, 23:00 #148
NeverGiveUpGGMU: Śledź jego instagram jeśli tak bardzo Cię to interesuje. Na pewno Ci się spodoba ;)
Z resztą nie przejmuj się jego fryzurą, ważne jak spisuje się na boisku.
» 15 września 2016, 23:11 #147
szturm: Na Pazdana
» 16 września 2016, 00:27 #146
PanWolodyjowski: Pierwszy z komentujących oczywiśćie nie zrozumiał co napisałem. Trudno.
» 16 września 2016, 01:37 #145
b90: z taką grą to my nawet Interu byśmy nie ograli!!
» 15 września 2016, 22:57 #144
Devil4Life: Już to widzę że opuszczają ligę Europy..!! Byłem na derbach na Old Trafford i dzisiejszy mecz potwierdził że Diabły nie potrafią grać przy wysokim pressingu że strony przeciwnej. Dzisiaj grała ławka rezerwowych i nie sądzę by nawet oni odpuszczali mecz. Każdy z nich chce przecież grać w podstawowej 11. Pomimo potrojnej zmiany nasza gra nie zyskała na szybkości. United nie odpuszcza Ligi Europy lecz brakuje im pomysłu i przegrali zasłużenie. Rashford i Ibra nie będą im wygrywać każdego meczu!! Oby w weekend dopisaly nam humory ludziska😆 GGMU✌
» 15 września 2016, 22:40 #143
rownykrzys: rojo i pogba-beznadzieja
» 15 września 2016, 22:33 #142
NeverGiveUpGGMU: Depay również. Ciężki z niego kloc. Mam nadzieje że jeszcze coś z niego będzie
» 15 września 2016, 23:17 #141
DjTED: 15 miesiecy nie może się obudzić. Nie nic z niego już nie będzie
» 15 września 2016, 23:36 #140
welllone: Właśnie pokazaliśmy jak traktujemy te rozgrywki. Z rezerwą ;)
Pokazuje to jednak siłę naszej ławki, a właściwie jej brak przy takich kwotach które na niej siedzą.
Dipej do spółki z Roho to spore pomyłki i znów gra w 10.
» 15 września 2016, 22:31 #139
Zorro100: To tylko sprawdzenie "różnych" opcji przez Jose. Bez spiny... GGMU!!
» 15 września 2016, 22:30 #138
Veggie: Sporo osób pisze tu o sprowadzeniu Griezmanna, ale po co nam on skoro w tym zespole nadal będzie Rooney? Francuz gra najlepiej za plecami napastnika, ew. na szpicy, ale wystawianie go na skrzydle to marnowanie jego potencjału. Póki co to ja widzę brak klasowego rozgrywającego typu Modrić.
» 15 września 2016, 22:22 #137
czesty1: Zgadzam się, gdyby udało nam się sprowadzić takiego zawodnika jakim kiedyś był Scholes dla MU to nasza gra wyglądałaby zupełnie inaczej. To już było widoczne, za czasów Fergusona, kiedy Scholes zakończył/kończył karierę, a Ferguson go ściągał ponownie, bo widział, że bez jego geniuszu nie będzie wstanie nic ugrać.
» 15 września 2016, 22:35 #136
Veggie: Najgorsze jest to, że od 3 lat, czyli od momentu odejścia SAF'a nie sprowadziliśmy takiego zawodnika. Pogba nie jest tego typu piłkarzem, Fellaini tym bardziej, Schneiderlin to typowy defensywny pomocnik. W momencie kiedy przychodził do nas Herrera liczyłem, że to on może zastąpić Scholesa, lecz tak się nie stało.
» 15 września 2016, 23:26 #135
czesty1: No niestety, Pogbie brakuje rozgrywającego i mobilnego defensywnego pomocnika, który odciąża ich od zadań defensywnych, Ktoś taki jak kiedyś Makalele dla Realu/Chelsea. Ja w tej roli widział bym bez kitu Fosu-Mensaha. Gdybyśmy grali poniższym środkiem pomocy, uważam, że byśmy wszystko czyścili.
Fosu-Mensah
Pogba - Modrić

Z resztą wystarczy spojrzeć na środek pomocy Juve z sezonu 2014/2015, gdzie doszli do finału LM. Vidal/Pogba/Pirlo.
Najgorsze jest też to, że wydaliśmy tyle kasy na pomocników a w dalszym ciągu nie ma solidnych fundamentów. Też liczyłem na Herrera ale nie wiem czemu zapomniał jak się gra w piłę, to jest cień gracza z Bilbao. Gdzie pamiętam jak graliśmy z Bilbao, które nas niszczyło w środku pomocy z Herrerą na czele.
» 16 września 2016, 00:30 #134
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 22:17

Daleko było mi (i nadal jest) do zwolennika transferu Pogby, ale skoro juz jest po fakcie, to nie pozostaje mi nic innego jak tylko go wspierac, co lezy w interesie nas - kibicow oraz klubu. Dlaczego nie potraficie zrozumiec, ze francuz nie bedzie ani czesto strzelal, ani nawet asystowal. To typowy b2b, dzis gral bardzo slabo trudno - zdarza sie. Dajcie mu czas i tyle, to dopiero 5 mecz Francuza, z czego 2 ostatnie byly tragiczne, reszta natomiast bardzo przyzwoita. O porazce sie nie wypowiem, bo jeszcze nie zdazylem ochlonac, a nie chcialbym dostac ostrzezenia. GGMU!
» 15 września 2016, 22:15 #133
czesty1: Masz rację, ale czemu w MU od czasu odejścia Fergusona jest tak, że każdy nowo zakupiony zawodnik za grube miliony, który w poprzedniej drużynie był postacią wyróżniająca się, potrzebuje nie wiadomo ile czasu aby zaaklimatyzować się, a w innych drużynach następuje to znacznie szybciej? Gdzie od razu są wstanie wnieść coś do drużyny a u nas zapominają jak się gra w piłkę.
Przykłady:
Mychitarian, Reus, Aubameyang, Gundogan do BVB, Costa, Ribery, Vidal, Alonso, Robben, Lewandowski do Bayernu, Suarez, Neymar, Rakitic, Pique, Mascherano, Alba do Barcelony, Aguero, Yaya, Silva, De Brune, Nolito, Otamendi do City, Pogba, Evra, Dybala, Tevez do Juve, Higuani do Napoli/Juve, Di Maria, Zlatan do PSG, CR7, Modrić, Kroos, James, Benzema do Realu, Suarez, Mane, Sturridge, Coutinho do Liverpoolu i można tak wymieniać cały dzień...
» 16 września 2016, 00:08 #132
vanderToki: Modrić przeszedł do Realu wtedy, kiedy van Persie do United, i to Holender chyba jednak odpalił wcześniej. Wydaje mi się też, że Ibrahimović w United zaczął działać szybko. Ale generalnie dużo racji masz.
» 16 września 2016, 00:27 #131
Kopec91: Rojo to powinni spakować i odwieźć na pierwszy lepszy samolot do Argentyny.Ten człowiek to kompletne drewno, a jego poziom to co najwyżej rozgrywki B klasy w polskiej lidze...
» 15 września 2016, 22:13 #130
Kilerek7: "Tu można usiiać skład messimi neymarami ronaldami a i tak będzie kicha, tu trzeba jakiegoś psychologa czy innego kaszpirowskiego aby potrząsnął nimi"
» 15 września 2016, 22:10 #129
Domelo: Nie wiem ile jeszcze musimy wydać milionów (bądź nie), żeby to w końcu zaczęło funkcjonować. Na razie jest jedna wielka klapa.
» 15 września 2016, 22:03 #128
Barbaryan: United nie wroci do czolówki nie maja stylu murinho tylko muruje
» 15 września 2016, 22:02 #127
Kilerek7: Scholes says #mufc need a 'controlling midfielder' alongside Pogba. Said last season he'd love to see Modric at United.
» 15 września 2016, 22:01 #126
kolor: No to znów nadchodzi czas De Gei :)
» 15 września 2016, 21:57 #125
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:55

Liga Europy dobra dla zawodników którzy szukają siebie w tym sezonie, jak Depay,Smalling, Darmian etc...
Nie sądzie aby Mourinho zależało specjalnie na tym pucharze, Chodzi o dobry wynik w Preamier League w tym sezonie, I stworzenie drużyny topowej na sezon 17-18.
» 15 września 2016, 21:55 #124
RonaldoNaniBack: Najlepsi: De gea, Rashford, Ibra, Martial, Pogba i Depay któremu widać że najbardziej zależało żeby się pokazać. Najgorsi oczywiście nasz Bale z Manchesteru (Bayily) i Rojo i Young reszta przeciętnie... Ja wiem że nie bierzemy ligi europy na poważnie ale takie mecze trzeba wygrywać powinno być 5:0 spokojnie bo Rotterdam jest słaby i nic nie grał i ma słabych zawodników ale naszym się poprostu niechciało i ot całą historia po prostu wiedzieli że są lepsi i nie muszą tego udowadać jakimś holendrom któzi nawet na euro nie pojechali haha beka z niszowego klubu. Pozdro GG MU tylko wpadka przy pracy dla Mourinho ;)
» 15 września 2016, 21:51 #123
karolj: On wrócił!
» 15 września 2016, 21:55 #122
vanderToki: Yes, yes, yes!
youtube.com/watch?v=WcS5wzPfl0c
» 15 września 2016, 21:56 #121
zaluda: Zawsze gdy czytam twój komentarz to czytam go glosem Klocucha kruci
» 15 września 2016, 23:34 #120
is200: Manchester United nie ma klasowego rozgrywajacego. I tu sie zaczyna i konczy temat.
» 15 września 2016, 21:49 #119
NeverGiveUpGGMU: Myślę, że Mata dobrze się sprawdza w tej roli ;)
» 15 września 2016, 22:03 #118
RedSknerus: wlasnie widac jak dobrze sie mata spisuje
» 15 września 2016, 22:23 #117
kralo11: Wydaje mi się że Pogba ma największy potencjał z naszych zawodników na to aby stać się rozgrywającym to na pewno jest problem lecz ja cały czas się trzymam tego że my nie mamy skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. Martial to napastnik do tego teraz jest bez formy Rash gra dobrze ale to jest też napastnik, Mata to bardziej 10 Miki to samo, Young po kontuzji nie gra zbyt dobrze, Valencia jest teraz obrońcą. przydał by się nam jeden prawy pomocnik bądź prawy skrzydłowy/napastnik coś ala Dybala, szybki, z dobrą lewą nogą, Di Maria miał być tym piłkarzem no ale nie wyszło.
» 15 września 2016, 23:21 #116
Kilerek7: Tak się zastanawiam czy piłkarze rozumieją wogóle metody szkoleniowe Jose? Czy poprostu nadal trawi ich choroba LvG. Być może Mourinho dał się nabrać, początek sezonu i kilku piłkarzy dobrze rokowało, potem było już ciężej i jest coraz słabiej. Piłkarze którzy błyszczeli znikają, a ci którzy byli niewidoczni błyszczą jak np. Fellaini. Nie wiem co mam o tym myśleć, gdzie leży problem? Czy brak zgrania, czy ustawienia? Czy może ten mecz z City siedzi, a może zwalenie winy na piłkarzy podziałało negatywnie? Nie ma co gadać, że jest wcześnie i piłkarze się ogrywają, bo taki Gundogan, Nolito czy Stones grają z lotu dobrze a u nas coś pękło, zrobił się jakiś chaos. Już SAF po meczu z City kiwał głową, to nie wygląda dobrze, a piłkarze którzy ciągneliby zespół się wyłamują powoli. Żeby to dobrze rokowało, to nasza gra powinna być w miarę chociaż płynna, a my nawet piłki dobrze nie przyjmujemy, z przodu nie wiemy jak zagrać, tylko te wrzutki na wysokich. Ciężko być kibicem MU w tych czasach.
» 15 września 2016, 21:43 #115
TheRipper: Hahahaha no to co? Po 6 meczach Mourinho out?
» 15 września 2016, 21:39 #114
Ronal: Oglądając ten mecz pomyślałem sobie, że w sumie piłkarze - ile by nie kosztowali, to są tylko ludzie i faktycznie nie było widać różnicy w poziomie - klasie piłkarskiej dziś przynajmniej w tym meczu, no może technicznie momentami zabłyszczał Rashford czy szybkościowo Martial, ale gdyby sugerować się tylko kwotami transferowymi, to Nasi powinni górować nad nimi pod każdym względem, bawić się i pokazywać klasę, sztuczki itd. A to tak nie jest i teraz kwestia tego, czy serio piłkarze są warci tych szalonych pieniędzy, skoro to w gruncie rzeczy tylko ludzie a nie roboty. :P
» 15 września 2016, 21:36 #113
LadyDevil: Szkoda, że Manchesterowi się nie chce grać w tym Pucharze. Szkoda, że i Mou olewa te rozgrywki. Może niech się wycofają i odstąpią komuś komu się chce? Nie będzie problemu z wiecznym terminarzem, który zawsze jest przeciwko drużynie Mou układany.
» 15 września 2016, 21:35 #112
Matias: Nie mama szans na wyjście z grupy z taką grą.
Fenerbache nas rozwali.
» 15 września 2016, 21:35 #111
vanderToki: Akurat Fenerbahce dzisiaj ledwo wyrwało remis ze znacznie gorszą drużyną. ; )
Po mojemu United wygrają u siebie z Feyenoordem, zgarną komplet punktów z Zorią i może punkt, może trzy, może cztery albo cześć z Fenerbahce i wyjdą z grupy. Te rozgrywki są dosyć nieprzewidywalne, bo ci, którzy traktują je priorytetowo, są stosunkowo słabi. Rok temu świetnie poradziły sobie w fazie grupowej Krasnodar, Rapid, Molde, Augsburg. Liverpool wygrał raptem dwa mecze, Borussia przegrała u siebie z PAOK, Fiorentina z Lechem... to jest Liga Europy, takie rzeczy się zdarzają, nie traktujmy tego zbyt poważnie. ;) Ten puchar jest tak bezużyteczny, że ratownicy wodni na basenie podczas pływania olimpijskiego czują się dowartościowani. A niektórzy tu płaczą, jak by znowu Liga Mistrzów odjechała co najmniej. ;)
» 15 września 2016, 21:47 #110
Matias: Bezużyteczny HAHAHahahahah
» 15 września 2016, 22:05 #109
uzil25: @vanderToki
Zasadniczo wszystko się zgadza tylko chodzi o fakt, że nasi powinni wykazywać się dominacją nad rywalem w motoryce, szybkości, technice, sile i indywidualnych starciach bo wiadomo, że chłopaki taktyki nie realizują coś dziś było aż za nad to widoczne czy zgrania nie mają... a u nawet i tego brakło...

Klasa naszych chłopaków naprawdę powinna być widoczna a tu nic. Choć fakt przegraliśmy po błędzie sędziego.
» 15 września 2016, 22:32 #108
jajko22: Nie tragizował bym.Mecz jak mecz,na remis.Decyzje sędziego jak zwykle robia swoje.
» 15 września 2016, 21:34 #107
pawelisto2: Ojej, Soton już 1:0? Życzę im jak najlepiej w tym LE, zwłaszcza, że mecze w tym sezonie BPL wyglądają w ich wykonaniu bardzo dobrze, ale wyników brak.

No, ale...gorzej niż WHU się nie zaprezentują :)
» 15 września 2016, 21:31 #106
vanderToki: 2:0. ;) Wolałbym West Ham, no ale... nie mam zaufania do Bilicia, nie lubię go. ;]
» 15 września 2016, 21:37 #105
pawelisto2: Ja właśnie jakoś zaufałem Biliciowi, ale to może dlatego, że lubię takie kopciuszki co wyciskają wiele więcej z zespołu niż ktokolwiek by się spodziewał. Bilic, Ranieri, Koeman - nie wspominając już o Moyesie, którego tutaj wiele osób szanowało i kochało za czasów Evertonu :)
» 15 września 2016, 21:43 #104
vanderToki: Rozumiem, też lubię takich trenerów. No i mam słabość do Allardyce'a, choćby za ten jego śmiech. :D Ale do Bilicia mam akurat uraz jako do osoby. Straszliwy buc, burak, stuprocentowy seljacina, jak to oni mówią. Jeszcze jako zawodnik takim się wydawał, a im więcej o nim wiedziałem, tym mniej go lubiłem.
» 15 września 2016, 21:49 #103
SkowronUNITED: Dzięki Bilicowi West Ham gra tam gdzie gra.. Bez niego byłby dalej jakimś ligowym średniakiem typu Liverpool :v
» 15 września 2016, 22:03 #102
NeverGiveUpGGMU: Szkoda, że przegraliśmy :( Drużyna nie zagrała tak jakbyśmy sobie tego życzyli.
Myślę, że wszyscy z nas chcieliby, aby nasz zespół wygrał to trofeum i bez sensu jest mówienie, że to tylko LE. Po prostu drużyna zagrała słabo i przegrała mecz, co prawda po błędzie sędziego, ale jednak... Mimo wszystko nie martwmy się, bo zagraliśmy pół-rezerwowym składem, a to dopiero pierwszy mecz w grupie z najmocniejszym rywalem. Meczy zostało jeszcze 5 i w każdym jesteśmy stawiani w roli faworyta, więc spokojna głowa. GGMU!!
» 15 września 2016, 21:30 #101
dlabigt23: Ja sie wcale nie dziwie ze przegralismy... Gralismy skladem ktory wyszedl chyba pierwszy raz w tym sezonie , w ogole nie bylo zgrania ... 1 polowa to masakra po calosci . Mam nadzieje ze teraz Mourinho wie kogo chce wywalic ze skladu bo widac to juz golym okiem . Teraz tylko czekac na Lige i trzeba wygrac z Watfordem na wyjezdzie zeby nam wszystkim przeszlo . Widac ze dla Mourinho walka sie bedzie toczyc tylko w Premier League na 100% .
» 15 września 2016, 21:30 #100
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:25

Fakty:

4:2:3:1 w dzisiejszym meczu było w stanie w dzisiejszym meczu wyprodukować jedną dobrą okazję.

ManU nie zależało na tym meczu i trenerowi zdaje się też.

Rashford nie miał wyprodukowanej ani jednej klarownej sytuacji. Jednocześnie widać, że ten gość jest zwyczajnie za słaby fizycznie na ten moment by grać z tak niekreatywnymi kolegami. Sam nie jest w stanie sobie odpowiednio dobrze radzić z rywalem na plecach. Ibra póki co musi być numero uno.

Zero błyskotliwości ze strony kogokolwiek, zero nieprzewidywalności, wszystko sztampowe i mierne w wykonaniu. Zobaczcie sobie jaką techniką dysponuje choćby taki wczorajszy strzelec z Ludogortza, albo jak można zaskakiwać rywali jak wczoraj przy bramce Porto.

Póki co drużyna do meczu z sąsiadami grała a sercem, a przewagą fizyczną bo formę fizyczną zrobili dosłownie w punkt. Jednak sama jakość gry się nie podniosła. Nawet zauważyć można pewne obniżenie morale po ostatniej wtopie, a do tego ta rzekoma kłótnia chłopaków w przerwie w minionym spotkaniu.

P.S.
Moim zdaniem Miki zdrowy i w formie będzie kluczową postacią by odkręcić grę, oraz to co pewnie nigdy nie nastąpi czyli Blind z Fellainim przed obrońcami.

Na plus dzisiaj Herrera i Schneiderlin, bardzo ładne przechwyty i pierwsze podania.
» 15 września 2016, 21:25 #99
czesty1: Ja bym ten meczyk przyjął na spokojnie, widać było, że Mou chce dać szansę/sprawdzić pozostałych zawodników. Był to pierwszy mecz w grupie, więc jeszcze mamy 5 do zdobycia kilku punktów i wyjścia z grupy. Martwi poziom na jakim gra obecnie Pogba, nie widać aby był liderem środka pola i decydował o czymkolwiek na boisku. Mam nadzieję, że szybko wróci do formy za czasów Juventusu. Widać, że Herrera czy Schneiderlin to nie są zawodnicy, którzy mogą dać cokolwiek z przodu. Jedyny plus meczu to taki, że Smalling wrócił na boisko, rozegrał 90 min i powoli wraca do rytmu meczowego.
» 15 września 2016, 21:21 #98
redzgred: No panowie spokojnie bo widze za duza podnieta. Przegrali bo maja w dupie te rozgrywki to po 1 po 2 za Fergiego raz trafilismy rowniez do LE i yak samo szybko sie z nia pożegnaliśmy. Jezeli w weekend damy dupki w lidze wtedy mozna sie martwic.
» 15 września 2016, 21:20 #97
vegeto65: W sumie możesz mnieć racje :D ale muszę Ci powiedzieć że trochę robią tak zwaną gańbę. Bo liczyłem na zwycięstwo, że trochę się odbiją sie po tych derbach. Nie taki ManU pamiętam jest mi przykro nie powiem ale taka jest piłka. Trudno ale dalej będę w nich wierzyć i czekać na lepszą passę. GG ManU
» 15 września 2016, 21:25 #96
winers: Jeżeli tak olewamy rozgrywki LE, to może warto zakupić całe np. Zagłębie Sosnowiec, za dwie tygodniówki Rooneya i ich wystawiać na takie spotkania. Założę się, że będą lepiej grali. O niebo lepiej. A jak przegrają, to przegrają.
» 15 września 2016, 21:19 #95
Kilerek7: W tym zespole nadal brakuje stopera z jajami jak np. Godin. Skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. Marzą się nam Bale lub Griezmanny, ale do czego oni mają przyjść? Taką grą magia Mourinho blednie, o ile już nie zbladła, rywale progresują, a u nas to zlepek indywidualności, żeby nie powiedzieć najemników, dzięki którym chwalimy się obrotami, ale jakości w grze nie widać, jak kopali do tyłu tak kopią, nakupili wieżowce i na wrzutki. Jeśli najlepszym graczem, jest obrońca, a Fellaini rządzi w środku to wybaczcie ale coś tu nie gra. Wiem, że to początki, ale dzisiejszy mecz powinien być odpowiedzią na porażkę City a nie olanie. Porażka z Feyenordem, z City, męczarnie z Hull. Ogólnie wygląda to bidnie. Trzeba nadal budować skład, tylko czy Mourinho wie co robi? On nigdy nie był jakimś geniuszem transferowym, mam wrażenie, że kupuje głośne nazwiska a nie przemyślane jak to robi Pep. Eh ile jeszcze upokorzeń, ile męczarni, ilu trenerów po SAFie muszę przeżyć, aby MU stało się znów potęgą, przed którą rywale mają pełne portki.
» 15 września 2016, 21:18 #94
czesty1: Co Ty chcesz do stopera w tym meczu? Brama padła po stracie z lewej strony, ze spalonego a bramę strzelił nieupilnowany zawodnik ze środka pola, gdzie nie wrócił jeden z naszych defensywnych pomocników, a mieliśmy ich 2. Po drugie akcja Feyenordu rozegrana perfekcyjnie na szybkości.
» 15 września 2016, 21:27 #93
Kilerek7: A czy ja napisałem, że mam coś do obrony? Uważam, że trzeba nam klasowego obrońcy poprostu dodatkowo. Dziś Bailly mógł złapać kontuzje i kto by nam został? Blind, Smalling i Fosu.
» 15 września 2016, 21:29 #92
czesty1: Piszesz, że brakuje stopera z jajami, przez 95% poprzedniego sezonu takim zawodnikiem był Smalling, wiec czemu nagle brakuje nam takiego stopera? Smalling miał przerwę, powoli wraca do gry i zagrał całkiem przyzwoite spotkanie jak na taką przerwę. Jeśli chodzi o rezerwowych to w dzisiejszym meczu było widać, że ich po prostu nie mamy i to na każdej pozycji nie tylko na stoperze.
» 15 września 2016, 21:37 #91
Kilerek7: Czytałeś co napisałem? Że potrzebny nam jest stoper do rotacji. Smalling jest dobry ale Ramosem czy Boatengiem nie będzie, a w razie kontuzji na ławie zostaje Blind co nie jest SO, Fosu i Jones na L4. Chyba nie sądzisz, że to obrona wow? No jest jeszcze Rojo, ale wolałbym już chyba Carricka tam.
» 15 września 2016, 21:45 #90
czesty1: "W tym zespole nadal brakuje stopera z jajami jak np. Godin." To zdanie świadczy o tym, że masz coś do obrony, ale ok zamknijmy już ten temat:), bo później się wyjaśniło, że chodziło o rotację, z czym się zgadzam, Blind nigdy nie będzie klasowym obrońcą. Wolałbym już tam Carricka.
Zamiast obroną martwił bym się bardziej pomocą, gdzie wydaliśmy na tą linię mnóstwo pieniędzy a w dalszym ciągu nie mamy tam zawodników, którzy dają nam gwarancję na zdominowanie środka pola jak i zagranie coś kreatywnego z mocniejszymi rywalami. Nie wiem czy lepszym rozwiązaniem, nie byłoby zakupić za te 120 mln Payeta i Matuidiego, i jeszcze na kogoś by zostało, ale pewnie zarówno wiek jak i możliwości marketingowe odegrały tutaj kluczową rolę. Pogba ma 23 lata i w dalszym ciągu się rozwija, jak wróci do formy z Juve powinno się to ustabilizować, pewnie w okół niego będzie budowana drużyna Trzeba w dalszym ciągu pamiętać, że MU jest w przebudowanie, dlatego musimy się uzbroić w cierpliwość.
» 15 września 2016, 22:11 #89
Kilerek7: Co do Payeta to jestem na tak, ale on bardziej na 10 tkę lub skrzydło ale na na pierwszym jest nietykalny Rooney a na drugie kupiliśmy Mikiego a jest też Mata i Lingard. Nam przydałby się taki Modrić, kreator, bo Pogba to taki b2b. Spróbowałbym dać obok Pogby Herrerę i Blinda w pomocy. Bo już nie mam pomysłów.
» 15 września 2016, 22:21 #88
czesty1: To fakt brakuje nam kogoś takiego jak Modrić/Scholes/Pirlo aby wszystko zaczęło funkcjonować na zadowalającym poziomie. Z resztą wyżej o tym napisałem, że już za czasów Ferusona było to widoczne, jak Scholes odchodził na emeryturę, a Ferguson go ponownie ściągał, bo wiedział, że bez niego nie będzie wstanie już nic ugrać. To był sygnał, że już wtedy trzeba było się rozglądać, za tego typu zawodnikiem bo jest to klucz do sukcesów. Bez zawodnika, który potrafi rozegrać, wziąć grę na siebie, widzi wszystko na boisku, dyktuje tempo akcji nie będziemy wstanie nic ugrać, nawet jak wydamy kolejne miliony na wzmacnianie innych pozycji.
» 15 września 2016, 22:50 #87
kocio10: No cóż, czas zrobić sobie popcorn i zacząć czytać wypociny Devil-Ekspertów, którzy wygrali 12 razy z rzędu sezon w FMie i nie wiedzą co to porażka.
» 15 września 2016, 21:15 #86
pawelisto2: A no i zaraz jeszcze Soton gra w LE :)
» 15 września 2016, 21:16 #85
Cwienkol: Mam już dość, nie dość, że gra fatalna, to jeszcze kolejny mecz, w którym o wyniku decydują sędziowie. Zagadka: ile razy należy faulować piłkarza Man Utd by dostać kartkę (El Ahmadi) ? Zagadka druga: ile razy należy faulować piłkarza Man Utd by dostać drugą kartkę (van der Heijden ) ? Zagadka trzecia: jaka jest różnica między van Gaalem a Mourinho? Zagadka cztery: ilu skrzydłowych należy wystawić w meczu, by gra nie była "pchana" środkiem? Zagadka pięć: ilu pomocników wystawić w środku pola, by któryś odważył się rozgrywać piłkę, lub chociaż zagrać ją do przodu? Po co zawodnik wychodzi z przodu na pozycję, jeśli natychmiast odgrywa piłkę dwadzieścia metrów do tyłu? Zagadka ostatnia: czy możliwe jest wolniejsze prowadzenie gry niż dziś?

O ile Maty nie lubię od zawsze i mówię na niego Juan Strata, to teraz ma doskonałego kolegę - Pogbę. Mam wrażenie, że Pogba to taki inny Nani. Ktoś kiedyś słyszał, że jest świetny i za chwilę na pewno odpali, ale jakoś tego nie widać. Nie lubię Pogby też od zawsze, ale teraz to doprowadza mnie swoimi decyzjami boiskowymi do wściekłości. Zaczynam rozumieć, dlaczego ktoś nazywa Herrerę mianem "Cleverly z Bilbao".

Poziom frustracji grą United osiągnął u mnie szczytowy poziom. Chyba znowu zacznę oglądać mecze z odtworzenia. Można przegrywać mecze, lecz nie w takim stylu i nie wtedy, gdy o porażce nie decydują jedynie umiejętności, lecz również okropna postawa sędziów.
» 15 września 2016, 21:14 #84
karpiu87: Ewidentnie nie idzie nam na holenderskiej ziemi. Depay proszę, obudź się człowieku... Za mało Mou rotuje składem dlatego widać brak zgrania u poniektórych.
» 15 września 2016, 21:12 #83
Alaan: Jedna rzecz - Rashford z rozczarowaniem patrzący w stronę kolegów, gry tylko on biegał mocno do pressingu, sytuacja z 30'. Obudzili się po stracie bramki, szkoda. Ostatnie pięć minut pokazało, jak powinno wyglądać całe spotkanie.
» 15 września 2016, 21:12 #82
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:14

Czy tylko 30? W drugiej połowie było to samo, z tym że to już nie było "patrzenie z rozczarowaniem" a frustracja i ... no, żebym bana nie dostał.
» 15 września 2016, 21:14 #81
Alaan: Zdenerwowanie :) Rashfordowi zależało.
» 15 września 2016, 21:15 #80
N17: chciałeś napisać frustracja i słowo zaczynające się na "wku" i kończące na "nie", czy to z "ch" na początku i "j" na końcu?
» 15 września 2016, 21:17 #79
pawelisto2: No, ale nie powiecie mi, że Martial przeszedł obojętnie obok meczu, robił szum, powoli wyglądało to jak w zeszłym sezonie, zejścia do środka, kilka strzałów, dryblingi udane, nieudane, gdyby był ktoś taki na PP to bym wcale się nie obraził.
» 15 września 2016, 21:17 #78
Sideswipe: wku-nie, chociaż zdenerwowanie jest spoko, nie wpadłem na to.
» 15 września 2016, 21:18 #77
Alaan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:21

Hmm... Ten myślnik można chyba podciągnąć pod cenzurę... Pomyślimy ^^
Dla mnie tylko Rashford, De Gea, Herrera i Ibrahimović na plus dzisiaj.
» 15 września 2016, 21:20 #76
vanderToki: Przecież ten myślnik to ewidentne "rze", jaka cenzura.
» 15 września 2016, 21:25 #75
Alaan: A mnie on trochę "rwie" :/
» 15 września 2016, 21:34 #74
vanderToki: Wątpliwości należy interpretować na korzyść oskarżonego, względnie pozwanego, a ciężar dowodu leży po stronie oskarżyciela / powoda. ;)
» 15 września 2016, 21:51 #73
Sideswipe: Dobra daj to ostrzeżenie i może w końcu zacznę pisać z sensem, mając 4/5 (nóż na gardle).
» 15 września 2016, 22:59 #72
N17: Vander crossfit też ćwiczysz?
» 15 września 2016, 23:01 #71
Alaan: N17, szkoda, że mogę dać tylko jedno "lubię to!"
» 15 września 2016, 23:25 #70
pequ89: Nie ma co płakać nad Ligą Europy. Muszą skupić się na lidze bo jak nie będzie top 4 to potem wszyscy będą jęczeć że zaś nie będzie Ligi Mistrzów i Mourinho out... To nie jest jeszcze zespół, który może walczyć o zwycięstwo na wszystkich frontach. Najważniejsze są wyniki w lidze. Dopiero potem reszta.
» 15 września 2016, 21:11 #69
PapajMonster: Padlina, bród, syf i kamieni kupa tak można ocenić grę United dzisiaj
» 15 września 2016, 21:10 #68
Domelo: Kolejna porażka, zaczyna sie. Nic sie nie zmieniło, dalej gramy źle.
» 15 września 2016, 21:09 #67
N17: 3 czy 4 lata byłem względnie cicho. Ale teraz to jest przegięcie. Nie ma nadziei.
» 15 września 2016, 21:08 #66
Sideswipe: Przerwana cisza radiowa by trochę ponarzekać :D
» 15 września 2016, 21:10 #65
Fenek: przyznaj się, że ci bana zdjęli
;D
» 15 września 2016, 21:51 #64
N17: Ano zdjęli ale że 2 lata temu. Przy okazji pozdro antybanowy bohaterze.
» 15 września 2016, 23:56 #63
Barbaryan: Barbaryan kolejny raz wygrywa z ludzikami ktorzy jaraja sie produktem marketingowym za 120 mln i Murinho ktory juz dawno zatracil sie w swoim trenerskim fachu. United bedzie gral tak bo nie ma stylu swojego
» 15 września 2016, 21:08 #62
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:08

Żenada i wstyd. Piłkarze jak i trener przeszli obok tego meczu jakby to była błachostka. Jesteśmy Manchester United i nie godzi nam się olewać mecze, chociaż ciężko powiedzieć czy to było olanie czy poprostu słaba gra. Ja wiem, że LE nie jest wow, ale warto ją wygrać, gdyż top4 nie jest niczym pewnym w naszym wydaniu. Nie wiem czy w głowach piłkarzy nadal siedzi mecz z City, ale tak grające United to jest kpina. Wszyscy chwalili nasze transfery a tym czasem najdroższy piłkarz świata po za 1 meczem więcej gwiazdorzy i wali orły niż to warte, Zlatan jest jak sam na bezludnej wyspie, nikt go nie wesprze, Mkhitaryan czekał czekał, jak się doczekał nie pokazał wiele i Kagawa vol 2. Bailly to chyba najlepszy transfer, ale też nieomylny i jak to komentatorzy powiedzieli, MU niema klasowego obrońcy. Moim zdaniem Smalling lepiej pasuje do Iworyjczyka niż Blind, Herrera i Morgan solidnie, Darmian bardzo dobrze, Rojo też w sumie ok,jak na Rojo jazdy. Martial jest kompletnie bez formy, Depay to jakaś parodia, niech nie beszcześci tej 7 mki, fajnie byłoby zobaczyć w niej Griezmanna. Rashford słabo, ale nie ma co na niego zwalać cieżaru. Mata zero kreatywności, Young coś tam grał co nie co, ale ogólnie cały zespół masakra. DDG też dawno nie miał jakiejś interwencji, to zasługa obrony, co cieszy, ale ostatnio jakby gorszy refleks. Reasumując nie dziwcie się, że gada się o City, bo oni zrobiliby sobie z Feyenordu mecz treningowy jak BvB z Legią, to samo Barca czy Real. Najlepsze kluby nie pozwoliłby sobie na porażkę. Ewentualnie mogłyby wystawić rezerwę, ale my nie graliśmy rezerwą. Nie sądziłem, że to powiem, ale brakowało mi w tym meczu Rooneya, to wyglądało jak zgraja dzieciaków bez opiekuna. Sory ale dopóki nie wygramy jakiegoś prestiżowego meczu w lidze po dobrej grze, albo nie pokonamy jakiegoś średniaka z 5:0 to ja nie widzę przyszłości jak narazie. Nadal chyba trzeba wielu zmian oby tylko transfery które miały być genialne nie stały się totalną klapą. Po minie Zlatana też już widać, że chłop chyba traci cierpliwość.
» 15 września 2016, 21:07 #61
vanderToki: Braki w poprawności językowej - check
"nie godzi nam się olewać mecze" - check
słabe transfery - check
"Kagawa vol 2" po kilku meczach - check
"niema klasowego [wymień pozycję]" - check
kupić [wymień głośne nazwisko] - check
[wymień inny zespół] by to wygrali - check
"brakowało mi w tym meczu [wymień piłkarza, po którym jechałeś jak po burej suce]" - check
Arcybóstwo Zlatan traci cierpliwość - check

Nonono, postarałeś się, mocne 8/10. ;D
» 15 września 2016, 21:15 #60
Sideswipe: hahahaahahahahahahah vander, jesteś mistrzem
» 15 września 2016, 21:17 #59
TwojPan: Dobrze gadasz, tak jak mówisz topowa dróżyna by sobie zrobiła strzelanke jak Barca cz Bayern a my nic nie gramy. Przegrana z City tak nie boli bo widać, że narazie poza zasięgiem są ale takich ogórków to bylejakim składem trzeba ogrywać. Man Utd mi troche Legie z wczoraj przypominał, tak biegali i w sumie nie wiedziali co zrobić. My z własnej połowy nie moglismy luźno z piłką wyjśc nawet. A jak Feye wychodził z akcją to my cofnięci do środka boiska, zero presingu. Narazie jest bieda
» 15 września 2016, 21:23 #58
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:33

Braki w poprawności językowej - nie jestem polonistą by sprawdzać pisownie, ważne jest przesłanie
Nie godzi nam się olewać mecze - Sory my nie olaliśmy, my poprostu byliśmy słabsi
słabe transfery - Gdzie widzisz takie zdanie? Pisanie, że transfery które miały być genialne, a mogą być klapą to przypuszczenie a nie ocena.
Kagawa vol.2 - tutaj może za wcześnie, ale reszta nowych graczy gra od początku a Miki nie dostawał szansy bo Mata, teraz zagrał piach to znowu pewnie nie pogra, a Pogba gra jeszcze gorzej a gra. Wierzę w Ormianina, ale nie będzie to dla mnie zaskoczenie jak sprzedamy go i będziemy tego żałować. To samo Jose zrobił z De Bruyne a jak na tym wyszedł, to widzimy teraz.
nie ma klasowego - obrońcy, to nie moje słowa a komentatorów.
Kupić - Griezmann
brakowało mi w tym meczu - jak doczytasz dokładnie napisałem: Nie sądziłem, że to powiem. I to nie jest uznanie dla Rooneya, bo wciąż uważam, że gra słabo, tylko patrząc na dzisiejszą grę, to w sumie tylko on mi został, co może by pobudził coś w naszej grze, chociaż wątpie.
Arcybóstwo Zlatan traci cierpliwość - to moja ocena, patrzę na niego i widzę, że nie jest zadowolony, to naprawdę nie jest ciężko wydedukować, a jakbyś przeczytał jego biografie to byś zrozumiał, że to człowiek mega ambitny i nie znosi porażek. Jeśli tak to będzie wyglądać, ja się nie zdziwię jak trzaśnie drzwiami.

I nie kpij sobie tylko czytaj ze zrozumieniem.
» 15 września 2016, 21:27 #57
vanderToki: Rozumiem, że trzeba być polonistą, żeby posługiwać się poprawnie własnym językiem? To co, z tabliczką mnożenia też jesteś na bakier, bo matematykiem nie jesteś? ; )

Ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi nie miałem problemów. Po prostu bawią mnie sążniste lamenty po meczu o pietruchę. ;) I to niekoniecznie w Twoim wykonaniu. Po poprzednim sezonie i po meczu z Borussią trzeba było wywalić prawie cały skład i wykupić pół Europy, potem był mecz z Galatasaray i zachwyty; pierwsze mecze ligowe i zapowiedzi rozniesienia City wbrew wszelkiemu rozsądkowi; przegrane derby, przegrany mecz, o którym wiadomo było, że nie jest do niczego trenerowi potrzebny, chyba tylko do sprawdzenia paru drugoplanowych zawodników... a jeśli teraz jakimś trafem będzie wysokie zwycięstwo nad Watfordem (w co niespecjalnie wierzę, jakiegoś 2:0 czy 2:1 się spodziewam raczej) - znowu będą peany...
Aż chyba sprawdzę z ciekawości, czy kiedy Ferguson przegrał u siebie z Ajaxem w LE też było tu takie biadolenie, bo nie pamiętam. ;]
» 15 września 2016, 22:34 #56
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 22:49

Piszę szybko to i błędy się zdarzają, problem z niczego. Wątpie, że ten mecz odpuściliśmy, poprostu zagraliśmy słabo. Ten zespół nie ma jak narazie własnego stylu. O pietruchę to my sobie możemy grać, jak będziemy mieć 1 miejsce w lidze z przewagą wielu punktów. 4 miechy Mourinho u nas i jak narazie gra na pół gwizdka, początek dobry, potem męczarnie z Hull, teraz porażki, a Conte czy Guardiola nie znający wcale ligi już gromią i szybko wprowadzili swój styl.
» 15 września 2016, 22:47 #55
Piter17: Krótko się wypowiem bo nie ma tu o czym za dużo gadać. Kilku zawodników pokazało dziś nam i Mourinho że nie zasługują nawet na to żeby się na ławce znaleźć np. Rojo (zakręcony w obronie jak słoik, a o ofensywie w ogóle nie ma co pisać), Schneiderlin (pełna kupa jak dostanie piłkę o ile w ogóle się pokaże do gry, zupełnie nie widoczny i zero walki w środku pola... Żenujący występ), Depay (niech lepiej zmieni dyscyplinę na rugby i tam podchodzi do rzutów wolnych bo te jego stałe fragmenty gry to tragedia)
» 15 września 2016, 21:06 #54
jancziii: Nie wiem czy chodzi o to że odpuszczamy ligę Europy, czy po prostu gramy słabo. Nam brakuje głównie tempa gry. Narzekamy na Rooneya ale on pracuje, Pogba co jest z gościem? Guardiola ściąga szklanego gundogana i okazuje się lepszy wtf? Herrera najlepszy na boisku. Moim zdaniem Rashford może grać na szpicy, ale jedynie wtedy gdy skrzydła bd grać tak jak powinny szybko z dobrym tempem. Środek musi dawać mu piłki to musi grać ZEBY TEN CHLOPAK STRASZYŁ. na skrzydle byłby się bardziej sprawdził. Dla mnie to źle ustawienie i źle wybory trenera.
» 15 września 2016, 21:06 #53
pawelisto2: Mecz jak mecz, mimo wszystko nie mam powodów do narzekania, jeden mecz i możemy trafić na pozycję wicelidera/lidera BPL, sezon się rozkręca, więc czekamy na kolejny mecz :)
» 15 września 2016, 21:03 #52
LvG: Jose nie ma już pomysłu na grę w piłkę,udowodnił to w Chelsea,mistrza mu wygrał Fabs i Costa,a później wiemy co było.Taktycznie jest ograniczony i tyle w temacie
» 15 września 2016, 21:02 #51
piter100000: pewnie niech wróci Moyes albo Luj. to byli dopiero wymiatacze wśród trenerów
» 15 września 2016, 21:04 #50
pikarejski: chyba o Hazardzie zapomniałeś.


Murino jes do zwolnienia, inne kluby pozatrudniały

Conte

Pepe Guardiola

a my rzenada
» 15 września 2016, 21:06 #49
LvG: Fakt no i Hazard którego Jose zajechał
» 15 września 2016, 21:18 #48
atos1987: Szkoda że skopali mi kupon i 80 zł :D
» 15 września 2016, 21:01 #47
tom93: dlatego ja jeśli już stawiam, to nigdy na United. Zrobili mi to nie raz
» 15 września 2016, 21:09 #46
MrMojoRisin: 40 piw jeśli masz butelki. Współczuję.
» 15 września 2016, 21:11 #45
AgEnT: 40 czego?
» 15 września 2016, 23:57 #44
MrMojoRisin: Piw! Piwo, taki napój chmielowy. Teoretycznie chmielowy. 80 zł. 2 zł za butelkę. Wychodzi 40 browarów. No chyba że masz podniebienie delikatne i pijasz droższe piwka to wtedy wyjdzie trochę mniej sztuk.
» 16 września 2016, 18:47 #43
Osqar: Byle w niedzielę pokazali zupełnie inne oblicze i odprawili Watford, który ładnie objechał ostatnio Młoty, szczerze mówiąc, ten mecz śmierdzi remisem
» 15 września 2016, 21:01 #42
uzil25: Chyba już nic nam nie pomoże.

Coś trzeba zmienić... niezależnie kto jest menadżerem po prostu coś się złego dzieje. Oby to był tylko przypadek przy pracy choć kolejny czwarty rok... sam w to nie wierzę... z drugiej strony trzeba wierzyć w Mou i tych chłopaków bo co nam innego pozostało...
» 15 września 2016, 21:00 #41
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:03

Oddajemy głos do studia, gdzie mecz skomentuje grono ekspertów z RonaldoNaniBack (a.k.a. "z Depayem w składzie będzie 4:0") na czele. : )

PS To może ja zacznę: Blind, Fellaini, Lingard, Rooney i Mchitarjan OUT!! Kompletnie nic dzisiaj nie zagrali, dosłownie niewidoczni na boisku!
» 15 września 2016, 21:00 #40
diament: Ale Depay za to zagral swoj najlepszy mecz w sezonie :)
» 15 września 2016, 21:04 #39
Sideswipe: No, wysoko poprzeczkę sobie zawiesił ;D
» 15 września 2016, 21:05 #38
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:06

Ciężko polemizować.
PS Sideswipe, może Depayowi nie mówić dzisiaj nic o wysoko zawieszonych poprzeczkach. :)
» 15 września 2016, 21:06 #37
Sideswipe: właśnie też o tym pomyślałem po napisaniu tego komenta :D
» 15 września 2016, 21:07 #36
piter100000: bo jakby Depay grał od początku to byśmy 6-0 wygrali. mówię wam. jeszcze tego Ramosa, żeby się udało kupić. no i Bale'a. marzę o Ronaldo, ale raczej niemożliwe. może Naniego się uda za rok z Valencii wyrwać?
» 15 września 2016, 21:07 #35
pawelisto2: Ciekawe czy ten strzał Depaya niczym zawodowy rugbysta rozbawił Rooneya i jego syna podobnie jak przewrotka w benefisie z Evertonem :)
» 15 września 2016, 21:08 #34
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2016 21:09

Gdzie za rok, już zimą się trzeba starać. Bez niego to walka o utrzymanie jak nic.
» 15 września 2016, 21:08 #33
trikos: Sneijder ma byc pierwszym transferem w zimie.
» 15 września 2016, 21:20 #32
zaluda: Sneijdera chyba można już po tylu latach traktować jako zawodnika United :D
» 15 września 2016, 21:30 #31
vanderToki: A nawet żywą legendę.
» 15 września 2016, 21:38 #30
mordynator: to było widac ze odpuszczją LE
» 15 września 2016, 20:59 #29
MrHubasz: Do przewidzenia niestety GGMU
» 15 września 2016, 20:59 #28
blekitnyorzel: Wierzę w ten zespół lecz nie rozumiem dlaczego gdy dostaniemy bramkę gramy tylko wykop i łubu dubuu do przodu... Dlaczego nie gramy piłką składnych akcji?? Dlaczego nie ma gry kombinacyjnej, utrzymania piłki strzałów zza pola karnego?
» 15 września 2016, 20:59 #27
Andrew07: nie umieją widocznie
» 15 września 2016, 21:00 #26
vanantygaal: nie gramy składnych akcji bo mamy takich bezmózgowców w składzie jak depay, young itd. Kto ma te składne akcje zrobić? Pogba grał dzisiaj nie wiadomo na jakiej pozycji, piłki nie rozgrywał nikt, herrera pieknie podawał tylko w kierunku własnej bramki. Przede wszytskim przez 70 minut zero zaangażowania. Nasi piłkarze założyli, że mecz wygra się sam.
» 15 września 2016, 21:04 #25
blekitnyorzel: wielka szkoda bo to podstawa dzisiaj, taki bayern badź sąsiedni city grają wpierw kombinacyjną piłkę do skrzydła i wrzuta, a u nas od obrony bądź w pomocy piła bummm na Ibre i ciszaaa
» 15 września 2016, 21:04 #24
bartek99: To nie był minimalny spalony
» 15 września 2016, 21:06 #23
Davidoza: Generalnie spalony to jest albo nie ma - pełno przykładów z życia codziennego można by przytoczyć, gdzie "minimalnie" całkowicie zmienia obraz rzeczy. Bywają odgwizdywane spalone gdzie zawodnik przekracza linię spalonego niecałą stopą. A tu spalony był znacznie większy. Nie ma co usprawiedliwiać fatalnej gry, ale - tak samo jak w meczu z City, gdzie przynajmniej jeden karny nam się należał - ostateczne wyniki wyglądałyby inaczej, a jednak to nie są mecze towarzyskie i gramy o punkty.
» 15 września 2016, 21:07 #22
Bianconeri: "My nie przegrywamy, my się uczymy".
» 15 września 2016, 20:59 #21
TheRipper: Mecz słabiutki w naszym wykonaniu i nie ma co tu więcej dodawać. Warto jednak wspomnieć że wyszliśmy na to spotkanie rezerwami i skład był mocno eksperymentalny. Niestety, chyba potwierdza się to że Mou odpuszcza LE na rzecz PL a szkoda, bo bardzo chciałbym zobaczyć to trofeum które przecież też jest bardzo ważne.
» 15 września 2016, 20:58 #20
andrev1331: Blinda nie było a gol jednak padł.
» 15 września 2016, 20:58 #19
czesty1: A gdzie tutaj wina środkowych obrońców? Rojo zagrał na raz i dał zrobić przewagę po lewej stronie. Czym innym jest błąd indywidualny a czym innym dobrze rozegrana akcja drużyny przeciwnej. Tym bardziej, że gol padł ze spalonego...
» 15 września 2016, 21:03 #18
andrev1331: To taki trochę sarkazm , ale to nie Rojo a Smoła poszedł na raz a Baily nawet ręki nie podniósł ,że był spalony i tak bez zaangażowania jakoś przy tym zagraniu. A z tym błędem indywidualnym się nie zgodzę bo przy obu bramkach była wina przynajmniej jeszcze jednego zawodnika oprócz Blinda.
» 15 września 2016, 21:17 #17
czesty1: Ja wiem, ale na siłę szukanie problemu:) Smoła nie poszedł na raz bo jak dobiegł do zawodnika to ten już podał piłę do wybiegającego zawodnika na pozycję, który był na spalonym i miał przewagę nad Baillym. Strata Rojo pozwoliła zrobić przewagę drużynie przeciwnej przez co reszta nie zdążyła wrócić, akcja Feyenoordu rozegrana perfekcyjnie na szybkości.
» 15 września 2016, 21:32 #16
Sheep: Szkoda ślimacze tepo gry United, z takiej gry nie da sie strzelic gola.
» 15 września 2016, 20:58 #15
DjTED: Herrera na +, Rojo na + (najlepsze dośrodkowania w drużynie) i Sznederlę na + chociaż nie był na swojej pozycji w spalonymgolu
» 15 września 2016, 20:58 #14
piter100000: nasuwa mi się takie podsumowanie: jakie rozgrywki taki poziom
» 15 września 2016, 20:58 #13
cropps: Człowiek tyle czeka, żeby zobaczyć takie coś. Lepiej niech odpuszczą sobie tą LE, bo widać, że nie traktują tego poważnie.
» 15 września 2016, 20:57 #12
vanderToki: No właśnie może odpuścili. ;)
» 15 września 2016, 20:58 #11
cropps: Boję się, że nie do końca odpuścili....
» 15 września 2016, 21:32 #10
Xchrisx7: Ciężko kogokolwiek pochwalić czy znaleźć jakiś pozytyw tego meczu. Załóżmy że to wypadek przy pracy. Szkoda że szansy na grę nie dostał Fosu. GGMU
» 15 września 2016, 20:57 #9
Cavron: Chciałem sobie humor po meczu Legii poprawić:(
» 15 września 2016, 20:57 #8
RedDevils4life: Jak mają tak wbite w te LE to w ogóle najlepiej wystawcie U-18, bo szkoda żeby ktoś się połamał. ;)
» 15 września 2016, 20:57 #7
Wezyk: Niezależnie od naszej gry, koszmarna praca sędziego dzisiaj...
» 15 września 2016, 20:57 #6
RobvanKlu5i: Znowu cały świat nas wyśmieje - wydali 500 mln na transfery i grają taką padakę, że słów brakuje...
» 15 września 2016, 20:57 #5
pawelisto2: A no tak, 500 mln - zgadza się. Chociaż zaryzykowałbym stwierdzenie, że 600.
» 15 września 2016, 20:58 #4
Sideswipe: Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że Mou jest trenerskim dinozaurem.
» 15 września 2016, 21:03 #3
Gallacher: Nie oglądam United w czwartki.
» 15 września 2016, 20:56 #2
Bylak: Wstyd
» 15 września 2016, 20:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.