Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FA Cup: Pewna wygrana z Shrewsbury Town

» 22 lutego 2016, 22:36 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Ekipa Manchesteru United bez problemów pokonała drużynę z League One - Shrewsbury Town - w V rundzie FA Cup. Spotkanie zakończyło się wynikiem 3:0, po golach Chrisa Smallinga, Juana Maty oraz Jessego Lingarda. Czerwone Diabły w 1/4 finału Pucharu Anglii zmierzą się z zespołem West Ham United.
FA Cup: Pewna wygrana z Shrewsbury Town
» Ekipa Manchesteru United bez problemów pokonała drużynę z League One - Shrewsbury Town - w V rundzie FA Cup. Spotkanie zakończyło się wynikiem 3:0, po golach Chrisa Smallinga, Juana Maty oraz Jessego Lingarda. Czerwone Diabły w 1/4 finału Pucharu Anglii zmierzą się z zespołem West Ham United.
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Guillermo Varela
Chris Smalling
Daley Blind
Cameron Borthwick-Jackson
Morgan Schneiderlin
Ander Herrera
Memphis Depay
Juan Mata
Jesse Lingard
Anthony Martial
Joe Riley
Andreas Pereira
Will Keane

Oddano 117 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Od początku strzałów na bramkę próbował Memphis Depay. Holender o pierwszych dwóch uderzeniach pewnie szybko chciałby zapomnieć, jednak trzeci strzał w 10. minucie zmusił już goalkeepera Shrewsbury do efektownej interwencji. Depay uderzał lewą nogą po ziemi, w kierunku długiego słupka.

W 26. minucie Czerwone Diabły miały bardzo dobrą okazję do wyjścia na prowadzenie. Depay został sfaulowany tuż przed polem karnym Shrewsbury. Holender samodzielnie wykonał rzut wolny, dobrze uderzył piłkę, wydawało się, że ta zmierza w światło bramki, jednak na jej drodze znalazł się Martial, który niefortunnie zablokował strzał kolegi.

Chwilę później po ziemi uderzył Martial. Piłka odbiła się od nogi jednego z obrońców, zmierzała ku bramce jednak nogą zdołał ją jeszcze wybić bramkarz - Leuwiler.

Zdecydowana przewaga Manchesteru United w końcu przyniosła żniwa. W 38. minucie po podanie Morgana Schneiderlina, na pozycji napastnika znalazł się Chris Smalling. Anglik będąc bokiem do bramki, uderzył wolejem. Piłka zmieniła jeszcze tor lotu po częściowym bloku defensora gospodarzy utrudniając zadanie Leuwilerowi.

Tuż przed końcem pierwszej połowy, Anthony Martial w pełnym biegu został sfaulowany tuż na linii pola karnego. Whitbread otrzymał żółtą kartkę, a United miało kolejną okazję na bezpośredni strzał z rzutu wolnego. Przy piłce ustawił się Mata i Depay. Ostatecznie uderzenie oddał Juan Mata i technicznym strzałem nad murem znalazł drogę do bramki Leuwilera.

W 48. minucie po podaniu Maty z lewej flanki, piłkę mocno uderzył Jesse Lingard. Strzał Anglika został jednak zablokowany, a futbolówka powędrowała na rzut rożny. Warto podkreślić, że w przerwie meczu na murawie pojawił się debiutujący w seniorskim składzie Joe Riley. Zmienił on Borthwicka-Jacksona.

W 54. minucie ponownie dał o sobie znać Memphis Depay. Holender zszedł w swoim stylu bo środku pola karnego i uderzył prawą nogą. Niestety piłka przeleciała tuż obok słupka. Chwilę potem, po szybki rozegraniu rzutu rożnego Martial znalazł się na 5. metrze, niepilnowany, i oddał strzał głową. Nie wiadomo jednak czego, Francuz nie trafił w światło bramki.

Manchester United zwęszył słabość rywala i poszedł za ciosem. Akcję w 62. minucie na skrzydle rozpoczął Juan Mata. Wycofał przed pole karne do Andera Herrery, Hiszpan miękko dośrodkował za plecy obrońców, gdzie znalazł się Lingard. Jesse dostawił tylko nogę i uderzeniem po ziemi podwyższył prowadzenie Diabłów do trzech bramek.

74. minuta to koronkowa akcja Manchesteru United, w której Memphis Depay podał podeszwą buta piłkę do wybiegającego Willa Keane’a. Napastnik strzelił bez zastanowienia, ale na drodze do bramki stanął słupek, od którego odbiła się futbolówka.

Pod koniec meczu gospodarze zaczęli nieco śmielej atakować, gdyż Diabły kończyły spotkanie w 10 zawodników. Kontuzji kilka minut po wejściu na murawę doznał Will Keane, a Van Gaal wykorzystał już wszystkie zmiany. Groźny strzał w 87. minucie głową oddał Ogogo. Futbolówka niespodziewanie jednak przeleciała obok słupka bramki Romero. Była to jednak najlepsza okazja strzelecka Shrewsbury w tym meczu.

Shrewsbury Town 0:3 (0:2) Manchester United

Bramki: Smalling 38', Mata 45', Lingard 62'

Shrewsbury Town: Leuwiler - Whitbread, Grandison, Black, Whalley - Brown, Grimmer, Ogogo, Mangan, Knight-Percival (Cole 46') - Akpa-Akpro (Clark 81')

Manchester United: Romero - Varela, Smalling, Blind, Borthwick-Jackson (Riley 46') - Schneiderlin, Herrera - Memphis, Mata (Pereira 65'), Lingard - Martial (Keane 71')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Shrewsbury Town - Manchester United
Następny news »
Statystyki: Shrewsbury Town vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (287)


PatrykSNK: Wygraliśmy! Jest ćwierćfinał teraz czas na zespół młotów o awnas do półfinału z nimi nie bedzie łatwo! GLORY MAN UNITED!
» 24 lutego 2016, 23:34 #272
bulwerss: Jaki meczyk ogladacie dzisiaj?
» 24 lutego 2016, 20:37 #271
kckMU: w Eindhoven. tutaj jednak przyjechał zespół który może wygrać LM. tego samego nie można powiedzieć o gościach w Kijowie
» 24 lutego 2016, 21:00 #270
bulwerss: Zaraz wielki fan city Banita sie zdenerwuje ;d
» 24 lutego 2016, 21:06 #269
Vipol94: Brawo Diabły!
» 24 lutego 2016, 19:34 #268
Banita85: Hej panowie jestem kibicem City :) i nie żaden ogórek tylko prawdziwy kibic który kocha piłkę nożna i się nią interesuję kocham ligę PL I Kocham nasze Derby bo ostatnio są ciekawe nie licząc liverpo. Mam nadzieje że nie bedziecie mnie jechać że jestem z innej strony MANCHESTERU :) chyba każdy albo się mylę co niektórzy wchodzą na inne strony innych drużyn w końcu to piłka nożna :) i chcą wiedzieć co u innych drużyn. Tabela wyniki mecze. Kocham CITY i bardzoooooo szanuje Diabły czyli was jako rywala za miedzy i czekam na zmiane waszego trenara np Mou :) żeby wyszedł z dołka jakim jesteście bo wam śie to należy !!
» 24 lutego 2016, 19:13 #267
plmokn: aha ...
i co nas to interesuje ?
» 24 lutego 2016, 19:24 #266
Danieldanek: A ja jestem za Arsenalem i co z tego. Żeby coś takiego wysmarować to musisz mieć max 13 lat.
» 24 lutego 2016, 19:47 #265
Banita85: Człowieku nic złego nie napisałem nie obraziłem tylko wyraziłem swoje zdanie i życzę wam jak najlepiej w końcu United :) marka Historia itd :)
» 24 lutego 2016, 19:52 #264
sagnol32: No dobrze rozumiemy ,dziękujemy , pozdrawiamy ale kogo to obchodzi i co to wnosi do tematu lub dyskusji ?
» 24 lutego 2016, 20:24 #263
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2016 20:26

Ten caly Banita to zwykly troll pamietam jak kiedys zachowywal sie 20x gorzej niz taki wyspiarski czy winers, z jego "wypowiedzi" mozna bylo wywnioskowac ze to malo inteligentny kibic The Citizens
» 24 lutego 2016, 20:25 #262
Skowron288: Juve? Nas By Napoli zlało i to porządnie! Milan czy Inter także Wolfsburg pokazał Nam miejsce i PSV a Wy o Bayernie mówicie i Barcelonie? heh z nimi to bysmy po 4-0 mieli w każdej połowie
» 24 lutego 2016, 18:10 #261
mariusz25922: Witajcie, diabełki. Z góry mówię, że nie jestem waszym kibicem - kibicuje Chelsea. Możecie mnie nawet za to znienawidzić, a co tam! Nie mam nic do waszego klubu, szanuje go jak większość. Mam do was pytanie. Myślicie że uda wam się wygrać z Arsenalem u siebie? Van Gaal da radę pokonać Wengera czy niekoniecznie? Potrzebne mi to do typowania, kurs jest wysoki, a nie chciałbym przegrać, więc chce usłyszec opinie kogoś ogarniętego.
» 24 lutego 2016, 11:56 #260
UniteDKanzaS: Ja ten mecz bym omijał szerokim łukiem. Wszystko się może wydarzyć. Na logikę Arsenal powinien wygrać ten mecz, ale może jakimś cudem chęć rewanżu za wynik w poprzedniej rundzie pozwoli United na uzyskanie jakiś punktów. A może zakład, że obie drużyny strzelą gola? Tak sobie głośno myślę
» 24 lutego 2016, 12:32 #259
JohnnyCross: Jeżeli nie wystąpi Prawo Murphy'ego to wygramy z Arsenalem.
» 24 lutego 2016, 13:19 #258
SimonMU: W czwartek przydalo by sie pol rezerowwym skladem grac, a na arsenal pelna pizzzda!:)
» 24 lutego 2016, 01:38 #257
blackout: Mamy tyle kontuzji, że pół-rezerwowy skład to byłaby drużyna U-18 z Varelą na prawej obronie, Romero na bramce i Depayem na lewym skrzydle. :D Chyba nikt nie chce, żebyśmy odpadli tak szybko w Lidze Europy.
» 24 lutego 2016, 11:17 #256
Kilerek7: Ale miałem mentlik z meczami dziś, obejrzałem pierwszą połowę Juve - Bayern, potem trochę drugiej Arsenal - Barca ale jak strzelili gola to wróciłem do Juve i był to moim zdaniem ciekawszy mecz. Barca już mnie strasznie nudzi, a Messi i Neymar już mi wychodzą czubkiem głowy.
» 24 lutego 2016, 01:17 #255
Domelo: Zawodnicy z innego świata, co poradzisz. Prawdziwi zawodowcy.
» 24 lutego 2016, 11:09 #254
kckMU: Naprawdę myślicie, że Barca czy Bayern by nas zlali po 4:0?

Ludzie... nas nawet Juventus by z połowy nie wypuścił.
» 23 lutego 2016, 23:42 #253
RuudVN: to czemu Chelsea przez 70min z nami nie istniała a mało co nie było remisu z PSG?
Liverpool dostaje zawsze i wszędzie
City też z nami poradzić se nie może
Lester też nas nie ograło
zejdź na ziemię mecz meczowi nierówny a my w tym sezonie z lepszych zespołów to tylko od Arsenalu dostaliśmy, czym to spowodowane jest? tego nie wie nikt
» 23 lutego 2016, 23:47 #252
Domelo: Szkoda, że nie umiemy grać też ze słabiakami.
» 23 lutego 2016, 23:56 #251
bulwerss: Dobra, wchodzac w ta zalosna dyskusje: Barca czy Bayern mogliby nas zlac po 4:0 mimo ze Juventus nie wypuscilby nas z polowy..... co ma jedno do drugiego?
» 24 lutego 2016, 08:01 #250
kckMU: Witam bulwers przyjacielu :)

Miłego, pełnego sukcesów dnia!
» 24 lutego 2016, 09:55 #249
bulwerss: elo melo 3 2 0
» 24 lutego 2016, 12:14 #248
b90: Ciekawe kiedy United osiągnie taki poziom gry jak dzisiaj Arsenal i Barca :D Gdyby Suarez nie spartolił 4 sytuacji, Neymar dał na pustaka Messiemu, a Arsenal wykorzystał swoje 3 sety to by był kosmiczny wynik :D Takie mecze to miód dla moich oczu. Barca po 1,85 pięknie weszła i Messi po 2,05 również ^^
» 23 lutego 2016, 22:49 #247
2Fast4You: Ja dałem na +2,5 i wygraną Barcy po 2,35 i tak pieprzyli te setki że aż żal
» 23 lutego 2016, 23:23 #246
b90: No ja tez mialem +3,5 pograne.
» 23 lutego 2016, 23:55 #245
plmokn: poco ta LM jak i tak wiadomo że Barca to wygra
» 23 lutego 2016, 22:47 #244
Joker7: musze przyznac z zalem ze pewnie tak bedzie bo Bayern pokazal koljeny raz ze z Guardiola nie wygraja LM przez jego niszczenie zespolu i te jego taktyki 3 3 3 1czy jakie tam. z Lahmem na srodkach pomocy itp za Heynckesa byli potega
» 23 lutego 2016, 22:50 #243
Unitedman: Ale pamiętajcie że rok temu też mówili: kto zatrzyma Real, szli jak burza aż w końcu odpadli z (skazanym na pożarcie) Juventusem
Myślę że tak może być w tym roku ale w roli tamtego Juventusu wystąpi PSG,CFC bądź City
» 23 lutego 2016, 22:59 #242
b90: Nie wiem kto mówił, Real nie był rozpędzony bo miał słabszą drugą połowę sezonu ... Barca grała najlepiej. Dawno nie było tak mocnego faworyta do obrony tytułu LM.
» 23 lutego 2016, 23:04 #241
DjTED: Nikt nie obronił tytułu LM. Nikt. Zapamiętaj
» 23 lutego 2016, 23:05 #240
b90: Serio? a ja napisałem że ktoś obronił? hahaha
» 23 lutego 2016, 23:07 #239
DjTED: do "plmokn" nie do Ciebie. Pozdrawiam
» 23 lutego 2016, 23:11 #238
b90: chyba że tak :)
» 23 lutego 2016, 23:18 #237
2Fast4You: No ta a Barcelona nigdy nie wygrała na Emirates ,aż do dzisiaj, i tak samo nikt nie obronił tego trofeum a może w tym sezonie się uda ? ( zawsze liczyłem że my tego dokonamy, ale wiem że to niemożliwe :)
» 23 lutego 2016, 23:22 #236
Unitedman: Szczerze to my byliśmy właśnie najbliżej tego :D
» 23 lutego 2016, 23:23 #235
plmokn: Unitedman hahahahah
City zatrzyma Barcelone hahaahah ty tak serio ?? :D
» 23 lutego 2016, 23:34 #234
Insanity: Najbliżej obrony LM był LvG z Ajaxem. Przegrali w karnych:)
» 24 lutego 2016, 00:58 #233
simsonson: Nie rozumiem niektórych na tej stronie... Rozumiem, że Arsenal to rywal Manchesteru w lidze angielskiej, ale chociaż Arsenal gra w 1/8 LM, gra nawet dobrze, walczą o mistrza ligi angielskiej + puchar Angliii, a my gdzie jesteśmy? Daleko w dupie :( ... Lecz tu chodzi o lige mistrzów, jeszcze trochę i liga angielska będzie składała się z 3 drużyn klasyfikujących do ligi mistrzów.. Wtedy w ogóle będziemy mogli pomarzyć przy obecnej grze Manchesteru.. Dlatego kibicuję Arsenalowi i każdej angielksiej drużynie w europejskich pucharach.. a my módlmy się i wierzmy w czwartkowe spotkanie i weekend z Arsenalem bo przy obecnej naszej grze, aż strach pomyśleć co to będzie.
» 23 lutego 2016, 22:41 #232
sagnol32: Bez sensu , musimu grać swoje i nie oglądać sie na innych , a 4 miejsce w tabeli i tak masz zarezerwowane dla Arsenalu. Zreztą włącz sobie dawne mecze z takimi grajkami jak Kewon , Adams czy Vieira to odechce ci sie kibicować Arsenalowi. Do dziś mnie ch strzela jak Kewon cieszył morde jak RVN zmarnował karnego.
» 23 lutego 2016, 22:47 #231
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2016 13:18

Jakbyś oglądał te pojedynki to byś wiedział o co mi chodzi , no ale pewnie wtedy w pieluchy robiłeś to się nie wypowiadaj. Ps. jak nastroje dzisiaj ? W sumie to 50% założeń przedsezonowych Wengera zrealizowane , 1/8 lm jeszcze awans z 3 na 4 miejsce i będziecie mogli kończyć sezon.
» 24 lutego 2016, 13:15 #230
Joker7: dzieki lewy i bayern za wtopienie kuponu...
» 23 lutego 2016, 22:38 #229
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 23:07

Lewy grał bardzo dobrze. Wystawił sete Millerowi i dał asyste Robbenowi
» 23 lutego 2016, 23:07 #228
RuudVN: Wenger ma taki fetysz, tam gdzie trzeba grać z kontry wystawia Girouda i Ozila
To jest po prostu beznadziejny trener i utwierdza mnie od 2001r, tylko wtedy dupę mu ratował Henry, teraz niema kto
» 23 lutego 2016, 22:37 #227
Unitedman: Ja mam wrażenie że gdy odejdzie Wenger to Arsenal będzie w gorszym położeniu niż my
» 23 lutego 2016, 22:40 #226
RuudVN: przy takich dochodach od 2008r. nie kupić pół napastnika to śmiech nie zespół/trener, nawet źle nie grali ale jak piłka idzie do Girouda/Welbecka to chyba każdy ma wrażenie, że po akcji
» 23 lutego 2016, 22:43 #225
dawidlp92: Nie no tak ... Oezila na lawe ... Najlepszy zawodnik Arsenalu w tym sezonie na lawe ... Bravo za pomyslowosc
» 23 lutego 2016, 22:47 #224
RuudVN: co Ozil dał w tym meczu?
NIC (nawet stałe fragmenty żałosne)
dlatego taki Wenger buty może czyścić Mourinho, Ancelottiemu itp.
Grać autobus a w 70min otworzyć się jak ostatni frajerzy, nawet Di Matteo przy 0-2 na Barcelonie w 10 wiedział, że musi bronić i liczyć na kontrę
Wenger to frajer czy ci się to podoba czy nie
» 23 lutego 2016, 22:55 #223
dawidlp92: Masz racje ... zwolnić ... zwalniajmy wszystkich ... Fergusona też chciałeś zwolnić?
» 24 lutego 2016, 11:56 #222
RuudVN: Ferguson w ostatnim sezonie w dwumeczu z Realem zagrał tak jak od niego oczekiwałem, jak wiadomo Real Mourinho to zabójcze kontry i oddał im piłkę, po prostu tu nie trzeba cuda-wianków w pierwszym meczu 1-1 w drugim prowadzenie 1-0 i wiadomo Nani czerwo (moim zdaniem niesłuszne), De Gea na lilii jest najlepszy na Świecie i Real do czerwonej kartki nie grał nic, strzały z dystansu nic nam nie robiły

to taki przykład trenera z prawdziwego zdarzenia do których Guardiola z pewnością jeszcze się nie zalicza, wiadomo wymyślił swój własny styl ale jak ktoś ten styl powstrzyma to po nim (0-5 Real, 3-5 Barca)

Wenger to frajer
» 24 lutego 2016, 12:30 #221
RuudVN: różnica między Mou a Wengerem jest taka, że jak Mou w ciągu 2 lat nie wygra Ligi/LM to jest tragedia i leci z klubu a Wenger raz na 5 coś wygra reszta 4 miejsca i jest git, widać taki klub bez ambicji
pozdrawiam
» 24 lutego 2016, 18:50 #220
Gallacher: Barcelona to z nas zrobiłaby przecier.
» 23 lutego 2016, 22:35 #219
dawidlp92: Co Ty opowiadasz ... Widziales mecz z Shrewbury ? Jak ich przejdziemy to moze wylosujemy Barce to zobaczysz
» 23 lutego 2016, 22:49 #218
Krystiano98: Arsenal widze z tradycja.
» 23 lutego 2016, 22:30 #217
Lopak5: Ale Welbz jest zajebisty.
» 23 lutego 2016, 22:28 #216
przemcio94: Piekna kontra. Po prostu piekno i perfekcja. Tak sie powinno grac.
» 23 lutego 2016, 22:15 #215
Rekin: Messi gool, arsenal zaś prawie wyszedł z 1/8 :D
» 23 lutego 2016, 22:14 #214
Danieldanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2016 18:16

a manu prawie wyszło z grupy i prawie wygrało w 1/16 arcymocnej Ligi Europy z zespołem, który został przez Legię ograny. Nie ośmieszaj się ziomuś, bo kto jak kto, ale kibice MU powinni zamknąć japy w tym sezonie, bo to z nich ciśnie się bekę największą. Trochę respektu dla lepszych.
» 24 lutego 2016, 18:16 #213
kasztanowykoza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 22:14

och ten arenal , nawet dają rade z tą barcą
» 23 lutego 2016, 22:13 #212
sagnol32: Nsport :) a jak nie masz nic to odpal telewizjade i znajdź kanał, czasami w robocie tak ogladam i jest ok.
» 23 lutego 2016, 22:15 #211
Rekin: Robben w stylu Robbena, pięknie!
» 23 lutego 2016, 22:00 #210
damian2987: Patrząc na dzisiejsze mecze LM...tak sobie mysle: Gdzie my są z tym naszym składem i trenerem burasem...ehh
» 23 lutego 2016, 21:40 #209
Xtreme: z takim Bayernem jaki widzę w pierwszej połowie to my do przerwy byśmy już przegrywali ze 4:0 i mówię całkiem serio
» 23 lutego 2016, 21:41 #208
damian2987: i całkiem serio sie z toba zgodzę... ;(
» 23 lutego 2016, 21:42 #207
przemcio94: No i oczywiscie znowu turek smiec, Marszcz mogl polamac Chamberlaina, a ten nic. Ten trener powinien byc stale zawieszony i sedziowac co najwyzej w jakiejs b-klasie, a nie w lidze mistrzow.
» 23 lutego 2016, 21:40 #206
damian2987: Ochłoń i obczaj powtórkę.
» 23 lutego 2016, 21:41 #205
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:51

Juz nawet nie chodzi o tę sytuacje, a ogolem caly mecz. Po prostu nienawidze typa.
» 23 lutego 2016, 21:51 #204
wojakadik: Nadal pamietam ten smutek Naniego...
» 23 lutego 2016, 22:56 #203
Sheep: 4senal całkiem dobrze gra nie liczac końcówki, ale żeby myślec o awansie musza wygrać ,najlepiej 2:0.
» 23 lutego 2016, 21:37 #202
Kornel: 9:2 od razu XD
» 23 lutego 2016, 22:15 #201
krzysiek1239: Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
» 23 lutego 2016, 21:30 #200
Unitedman: Znowu ten Muller XD
» 23 lutego 2016, 21:30 #199
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:29

Ale Barca dzisiaj marnie, Kanoniery dzisiaj taktycznie bardzo dobrze, Tylko Oxlade im zepsuł troche
» 23 lutego 2016, 21:27 #198
przemcio94: Troche? :D
» 23 lutego 2016, 21:37 #197
mekeme321: Pogba nawet ładnie gra. Cuadrado strasznie dużo piłek marnuje, niecelnie podaje jak na tę klasę.
» 23 lutego 2016, 21:25 #196
TheRipper: Cuadrado to pieprzony łak
» 23 lutego 2016, 22:04 #195
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:23

Jest wtorek, a ja musze jakies 4senale ogladac zamiast MU w lm. Dzieki Van Gaal. :)
» 23 lutego 2016, 21:22 #194
AFC07: przyzwyczajaj się
» 23 lutego 2016, 21:27 #193
Rekin: ty już się przyzwyczaiłeś do tego że arsenal nie zdobędzie mistrzostwa?
» 23 lutego 2016, 21:30 #192
przemcio94: Wyjdzcie z 1/8 w koncu. ;)
» 23 lutego 2016, 21:30 #191
AFC07: słabe prowo koledzy
» 23 lutego 2016, 21:32 #190
Rekin: ile razy arsenal wygrał ligę mistrzów, przypomnij mi?
» 23 lutego 2016, 21:33 #189
bulwerss: Dobra niech wyeliminuja barce pozniej niech sie wala na cyce
» 23 lutego 2016, 21:34 #188
AFC07: a co to ma do rzeczy ?;)
» 23 lutego 2016, 21:34 #187
sagnol32: Ty AFC zamiast cwaniakować to weź mi lepeij przypomnij kiedy ostatnio lm wygraliście bo jakoś qrw@ mam dziure w pamięci.
» 23 lutego 2016, 21:34 #186
Rekin: to że arsenal nigdy nie dorówna United i to was z tego co widzę bardzo boli :)
» 23 lutego 2016, 21:35 #185
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:38

Rekin: Nie, to nas nie boli a przynajmniej nie mnie. Nie mam żadnych kompleksów, to że nigdy nie wygralismy LM nie znaczy że musimy mieć jakieś kompleksy, proszę Cie .. ;)
» 23 lutego 2016, 21:37 #184
Rekin: Wcale nie macie kompleksów ustawiając przed każdym meczem z nami przewidywany wynik 9:2 :) Nie boli cię bo jesteś tego świadom, że United zawsze będzie nad arsenalem i nie możesz tego zmienić.
» 23 lutego 2016, 21:40 #183
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:42

To ja Ciebie prosze. Wystarczy poczytac kanonierow (osobiscie moja ulubiona strone zaraz obok lfc.pl), by wiedziec, ze z glowami wiekszosci kibicow Arsenalu jest cos nie tak.
» 23 lutego 2016, 21:41 #182
bulwerss: Wole tych mniejszych (bez urazy) dlatego w tym meczu nie jestem za barcelona
» 23 lutego 2016, 21:42 #181
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:47

Rekin - dokladnie. Chocbysmy byli przez 5 lat za czolowka, Arsenal nie dosiegnie was. Ars rowniez potrzebuje zmiany trenera, ale no coz. Top 4 jak mistrzostwo, a szkoda, bo pamietam jaka piekna pilke grali invincibles. Wtedy chociaz mielismy jakiegos godnego rywala, a teraz szkoda gadac. Arsenal cytujac kanonierow gra "najlepsza pilke w calej Europie zaraz obok Bayernu i Barcelony", a tutaj beniaminek z zeszlego sezonu powoli, ale skutecznie pozbawia ich tych zludzen. Biedne kanonierki.
» 23 lutego 2016, 21:46 #180
AFC07: przemek

ostatnio to u Was sa jakies problemy, pozdro!
» 23 lutego 2016, 21:47 #179
AFC07: Rekin- faktycznie, od 3 sezonów jesteście…no własnie gdzie ? ;) pozdro i wyluzuj trochę, nie hejtowałem Ciebie tylko użytkownika powyżej, standardowo piszący o słynnym ,,4" ;)
» 23 lutego 2016, 21:48 #178
Rekin: Od 3 sezonów gramy najgorzej w historii, a i tak jesteśmy blisko was w tabeli, o czymś to świadczy :)
» 23 lutego 2016, 21:58 #177
Xchrisx7: @AFC07

Jak bardzo smutne i nudne jest twoje życie że śledzisz tutaj niemal wszystkie komentarze? Nie mówiąc już o komentowaniu gdy tylko ktoś coś wspomni o tym marnym klubiku któremu kibicujesz.
» 23 lutego 2016, 22:01 #176
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 22:06

Sprowokuj, zarzucaj innym prowokację na ich własnej stronie. tomek przechodzisz sam siebie
PS jak United gra, to wejście na stronę jakiegokolwiek klubu mi przez myśl nie przejdzie. #prawdziwykibic #zbanujciegowkoncu
» 23 lutego 2016, 22:05 #175
AFC07: Xchrist nie powiem już kto kompromituje Anglie swoimi wystepami w Lidze Europy ;-)
» 24 lutego 2016, 19:18 #174
AFC07: Korneliuszu orzeczytaj lepiej wszystko od poczatku to zobaczysz kto tu kogo prowokuje, pozdro!
» 24 lutego 2016, 19:19 #173
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 21:15

Ten Neymar utwierdza mnie w przekonaniu że fizycznie nie nada się na tą lige , każdy kontakt i leży na ziemi , a sędziowie w PL pozwalają na więcej. Qrfa dobry mecz Arsenalu , a my się męczymy z jakimś Mid ch* wie co , i podniecamy wygraną z 4 ligowcem :/.
» 23 lutego 2016, 21:12 #172
tomas0808: Za kim jesteście? Barca czy Arsenal?
» 23 lutego 2016, 20:45 #171
b90: Barca ale licze na dobre widowisko i gole!
» 23 lutego 2016, 20:46 #170
tomas0808: Mi serce mówi Arsenal, bo dobrze żeby angielskie coś osiągnęły w LM, ale rozum jednak Barca :)
» 23 lutego 2016, 20:47 #169
sagnol32: Oglądam ten mecz ale w sumie jest mi to objętne kto wygra , licze na dobry mecz , tylko sędzia już dwa faule z du py dla barcy gwizdną.
» 23 lutego 2016, 20:53 #168
TheRipper: Barca :)
» 23 lutego 2016, 20:57 #167
Rekin: Prędzej bym wsadził palce do kontaktu niż był za którymś z wyżej wymienionych klubów
» 23 lutego 2016, 21:08 #166
b90: Mówi się że nie ma takiej nazwy jak Arsenal Londyn, a kibice na trybunach napis: Arsenal London.
» 23 lutego 2016, 20:42 #165
Sheep: Dali dzis takie 2 mecze o tej samej godzinie ,a jutro taka lipa :(
» 23 lutego 2016, 20:37 #164
Xtreme: coś mi się wydaję że dziś Bayern nieźle dostanie łomot
» 23 lutego 2016, 20:04 #163
bulwerss: Obys mial dobre przeczucia
» 23 lutego 2016, 20:08 #162
2Fast4You: Obronę mają bogatą
» 23 lutego 2016, 20:30 #161
krzysiek1239: No i bardzo dobrze! tylko United i Juve!
» 23 lutego 2016, 20:36 #160
b90: Stawiałem na awans Juve jak jeszcze kursy byly po 4,95. Teraz marne 3,2. Widze szanse na wyeliminowanie Bayernu. Juventusowi nic nie brakuje. Na Barce też grubo poszło.
» 23 lutego 2016, 20:41 #159
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 18:16

Pozostal wspomnien czar moze za pare lat Manchester bedzie sie liczyl w walce o tytuly o ile w United nastapią powazne systemowe zmiany poczawszy od wlascicieli a na pilkarzach skonczywszy bo bez tego sukcesow nie wroze.
» 23 lutego 2016, 18:15 #158
bla27itico: pewna wygrana z kim??..... Żal!
» 23 lutego 2016, 17:54 #157
2Fast4You: A co lepiej kolejny blamaż "z kim ??" kibice :D
» 23 lutego 2016, 19:11 #156
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 17:45

Dziś Liga Mistrzów ...Legenda głosi że Manchester United kiedyś się w niej liczył
» 23 lutego 2016, 17:44 #155
is200: Juz wiecie czemu gra lingard. Nie prezentuje kompletnie nic ale gola dolozy.
» 23 lutego 2016, 17:29 #154
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 16:28

@Klilerek heh oba zapowiadaja sie ciekawie i zapewne bede wedrowal tu i tu :D
» 23 lutego 2016, 16:27 #153
Kilerek7: DYLEMAT DNIA: JUVE VS BAYERN CZY ARSENAL VS BARCELONA? :/
» 23 lutego 2016, 16:02 #152
kckMU: ja robię tak - odłączam się od internetu i na pierwszy ogień oglądam Bayern o 20:45, a potem o 22:45 powtórkę Barcy na Canal+ obejrzę tak jakby "na żywo"
» 23 lutego 2016, 16:25 #151
RedDevils4life: Ja tak robiłem przy ćwierćfinałach w 2013. Nie pamiętam kto grał pierwsze spotkanie, ale zaraz po nim też oglądałem powtórkę meczu, który leciał w tym samym czasie. Fajnie, że natknąłem się na wynik w studio... Ale mecz i tak był przedni, bo to było BvB - Malaga. :)
» 23 lutego 2016, 18:03 #150
kckMU: dlatego tutaj nie można popełnić najmniejszego błędu :D

po ostatnim gwizdku w Turynie przełączam na jakiś shit na kilkanaście minut i o 22:44 wracam już na murawę w Londynie, akurat na podanie składów
» 23 lutego 2016, 18:12 #149
2Fast4You: Fajnie jak by Ci ktoś sms'a napisał z wynikiem Barcy :D
» 23 lutego 2016, 19:04 #148
dev13: @Cassey zrodlo?
» 23 lutego 2016, 15:48 #147
RedRevolta: podaje to jakaś portugalska gazeta Correio de Manha.
» 23 lutego 2016, 16:01 #146
Cassey: UWAGA!UWAGA!
MOURINHO KUPIŁ DOM W MANCHESTERZE!
» 23 lutego 2016, 15:31 #145
RedRevolta: Gościu, ale tutaj plotkami nie zarobisz, musisz udać się do Anglii i tam zatrudnić się w gazecie Mirror, patrząc na twoje ostatnie komentarze to pasujesz tam idealnie.
» 23 lutego 2016, 15:34 #144
Diabelred: Ten mecz, to miala byc tylko formalnosc(patrzac na to, w ktorej lidze graja my, a gdzie oni) i na szczescie tak bylo. Dawno nie widzialem az tak zalosnie slabo grajacej druzyny jak Shrewsbury, juz chyba nawet zespol z naszej krajowej polskiej pierwszej ligi zagralby by lepiej :). W pelni zasluzenie te Shrewsbury zajmuje bodaj 21 miejsce w 3 lidze. Coz rywal slabiutki, takze nie ma co sie zbytnio podniecac. Prawdziwe testy dopiero przed nami. Swoja droga to ktos pamieta czy mielismy kiedys wiecej niz 13 kontuzji w jednym czasie?
» 23 lutego 2016, 13:55 #143
Paulina: szkoda że dzisiaj 2 takie mecze, jeden z nich mógłby jutro lecieć bo aż nie wiadomo co dziś sobie oglądnąć ;)
» 23 lutego 2016, 13:54 #142
Xtreme: to mi się podoba, dziewczyna zamiast oglądać wieczorem serial wybiera mecz ;P ( szkoda że moja dziewczyna tak nie robi hah )
Ja Ci proponuje Juve - Bayern, myślę że będzie ciekawszy
» 23 lutego 2016, 13:59 #141
Paulina: no chyba wybiorę Bayern ze względu na Polaka
no ja zawsze lubiłam oglądać piłkę, może nie znam się tak jak większość z Was ale często oglądam mecze jak tylko mam czas ;p
» 23 lutego 2016, 14:07 #140
Xtreme: to fajnie ;x
Ja niestety wszystkie dziewczyny które znam to o piłce nie mają w ogóle pojęcia więc nie wiem jak to jest rozmawiać z dziewczyną o piłce czy oglądać z nią mecz :) dlatego mecze to niestety muszę sam oglądać
» 23 lutego 2016, 14:18 #139
Paulina: nie martw się ;d mecze to ja też zazwyczaj sama oglądam :/
» 23 lutego 2016, 14:21 #138
Diabelred: Fakt, troche slabo zrobili ten terminarz(no chyba, ze te terminy byly juz odgornie ustalone przed losowaniem, takze zbytnio nie mieli wyboru). Dzis 2 mecze, ktore moglyby sie odbyc nawet w 1/2(wiadomo, Arsenal nawet 1/8 nie potrafi przejsc, ale nikt mi nie powie, ze nie maja potencjalu na 1/2), a jutro 2 mecze raczej do jednej bramki...

Ja tam osobiscie z perspektywy kibica pilkarskiego chyba jednak wybiore Arsenal - Barse. Kanonierzy graja u siebie takze nie sadze, zeby grali mocno defensywnie, tym bardziej, ze nawet w DNA Arsenalu jest ofensywna, szybka gra. Takze w tym meczu moze byc ladna gra i pare bramek. Z kolei w parze Juve - Bayern, spodziewam sie, ze Juve sie zabunkruje, a Bayern bedzie sobie klepal, nabijajac tylko % posiadania, tak jak to bylo w niedawnym meczu Bayern - Bayer Lev. Jednak jak to wyjdzie w praniu, zobaczymy. W kazdym badz razie ja tradycyjnie w takich sytuacjach(gdzie sa 2 ciekawe mecze w jednym czasie) jeden meczyk ogladam, drugi sledze na flashscore.
» 23 lutego 2016, 14:39 #137
Domelo: Powinni wymienić i Arsenal jutro, a City dzisiaj. Dziwna logika.
» 23 lutego 2016, 14:40 #136
PawelMily: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 18:16

to wpadnij do mnie bejbb
» 23 lutego 2016, 18:16 #135
2Fast4You: Wyjdź za mnie ( na dewilpejdżu nie można robić serduszka więc nie wstawię :( )
» 23 lutego 2016, 19:06 #134
dawidlp92: Jeśli chodzi o transfery Van Gaala to akurat tego nie mogę krytykować ( no chyba że z klubu Hernandez, Nani, Van Persie)
Romero - idealny zmiennik, wydaje się że najlepszy w PL
Darmian - najlepszy prawy obrońca Serie A
Schneiderlin - w momencie transferu każdy uważał go za osobę której nam brakuje w środku pola
Rojo - w momencie transferu wicemistrz świata podstawowy skład
Schweinsteiger - marka światowa kupiona za grosze
Depay - mega talent uważany za największy w Europie (każdy kibic chciał go w United)
Blind - inteligentny wszechstronny solidny piłkarz (potwierdza to w każdym meczu)
Martial - jedynie tutaj większość wraz ze mną przecierała oczy a tu takie zaskoczenie

Jak ktoś krytykuje tego trenerzyne za transfery to niech się troche zastanowi no chyba że mysli że bycie trenerem to odbywa się podobnie jak w Fifie ... Wydaje mi się że Van Gaal wziął najlepszych graczy jacy byli do wyciągnięcia, kto by przypuszczał że taki Depay zajmie się gwiazdorstwem
» 23 lutego 2016, 13:50 #133
Ave88: Zaraz zaraz transfery to jedno ale ktoś chyba musi być za tych graczy odpowiedzialny prawda?:) Depayowi gwiazdorstwo strzeliło to racja ale kto jak nie trener ma go wspierać, rozmawiać z nim itp? Zreszta sam sobie teraz odpowiedziałeś, bo wychwaliłeś każdy z tych transferów, i poza Romero i Martialem, każdy zaliczył regres formy:)
» 23 lutego 2016, 13:55 #132
Ave88: Są trenerzy którzy potrafią rozmawiać z zawodnikami i ich wspierac i im pomagać nie rozumiem co w tym dziwnego:) zawodnikowi, który ma takie wsparcie jest łatwiej radzić sobie z problemami boiskowymi i tymi poza boiskiem:) Ferguson potrafił przychodzić do domu zawodników by z nimi rozmawiać wiec nie rozumiem tego zaskoczenia z Twojej strony:)
» 23 lutego 2016, 14:31 #131
Chestnut: Nie zawsze mu to wychodziło. Beckham.
» 23 lutego 2016, 14:35 #130
Krystiano98: Wiem, ze sa, ale nie z tego rozlicza sie trenerow :)
» 23 lutego 2016, 15:08 #129
BartekMU10: Już sam nie wiem czy bardziej żenuje mnie gra United, czy postawa niektórych tutaj 'kibiców'. Przegrywają - źle. Wygrywają - źle. Fakt, wygraliśmy TYLKO z Shrewsbury no ale w końcu od czegoś trzeba zacząć prawda? Tym bardziej że mamy ciężki tydzień. Teraz Midtjylland (nigdy nie wiem czy dobrze piszę tą nazwe) a później Arsenal więc mimo kiepskiej gry nadal walczymy o dwa puchary + TOP4
» 23 lutego 2016, 13:15 #128
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 13:35

Jak bedziesz wiedzial to sie wypowiedz.Przegrywaja zle ,tu chyba nie ma co wyjasniac,jezeli po prawie 2 latach i cwierc miliarda wydanych spelnieniem ambicji ma byc radosc z ogrania ogorka to bez komentarza...W poniedzialek Mata napisze ze 4344345 felietony jak to jest super.
» 23 lutego 2016, 13:33 #127
Chestnut: Ile można zaczynać...
» 23 lutego 2016, 13:37 #126
dev13: Tez Arsenal-Barcelona ale wracajac do United to o ile dunczykow powinnismy pokonac i awansowac to bedzie bardzo ciezko tym skladem ograc Arsenal ;)
» 23 lutego 2016, 13:07 #125
RedDevils4life: Panowie, co dzisiaj oglądacie? Ja wybieram Arsenal - Barcelona. Lubię ostatnio patrzeć na Barce. Są definicją zespołu. Cieszą się, bawią wspólną grą i kładą wszystkich na łopatki. Neymar, Messi i Suarez na boisku wyglądają jak najlepsi kumple z podwórka.
» 23 lutego 2016, 13:01 #124
brylaantowy: Tych komentatorow z eleven nie da sie sluchac. Jak pieprzyli ze Shrewsbury zawiodlo, rozczarowalo, powinni grac ofensywnie jak rowny z rownym.. no brak slow
» 23 lutego 2016, 12:42 #123
Chestnut: Nie no zagrali świetny mecz... Chyba ich najlepszy mecz w życiu. Twojej wypowiedzi się bardziej nie chce czytać.
» 23 lutego 2016, 13:40 #122
dev13: Mecz wygrany ale do euforii daleko sklad przetrzebiony kontuzjami jak wygramy dwa najblizsze mecze LE i ligowy z Arsenalem wtedy mozna bedzie miec nadzieje ze idzie ku lepszemu oby powodzenia United :D
» 23 lutego 2016, 12:14 #121
tom93: xevy- wydaje mi się, że będąc Polakiem to wręcz wypada dziś trzymać kciuki za Roberta i jego Bayern. No chyba, że jesteś jakimś fanatykiem Juve, ale i tak trochę tego nie rozumiem.
» 23 lutego 2016, 11:34 #120
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 11:42

Bedac Polakiem mozna miec wlasne poglady i nie byc niewolnikiem ,ze gdzies gra Polak to trzeba na sile mu kibicowac.
» 23 lutego 2016, 11:40 #119
tom93: Napisałem "wypada". Nic na siłę. Ja po prostu uważam, że obecnie mamy napastnika, nad którym rozpływają się media i trenerzy na całym świecie i raczej przez następne 50 lat takiego mieć już nie będziemy; chłopak ma szansę bić rekordy i zapisać się w historii.
» 23 lutego 2016, 11:52 #118
Slawek7: Lewandowski to najlepszy zawodnik od kilkudziesieciu lat,zgadzam sie.Kibicujac Robertowi kibicujesz jednak Bayernowi bo na jego chwale gra pomijajac indywidualne rekordy Polaka.Zycze mu wszystkiego najlepszego,ale nie Bayernowi.Ten mecz jest mi obojetny.
» 23 lutego 2016, 11:57 #117
tom93: Niestety z dobrze znanych nam przyczyn nie oglądamy United w LM. Dlatego wybór dla mnie jest prosty. Za Bayernem nie przepadam, ale Robert to Polak i niech nabije jak najwięcej bramek w LM, by Polska potem z kimś się ludziom kojarzyła na całym świecie, a nie, że to jakiś tam kraj koło Rosji. Tak to przynajmniej ludzie go zapamiętają.
» 23 lutego 2016, 12:06 #116
vanderToki: Lubię Bayern, lubię Juventus, bardzo mi wszystko jedno, kto wygra. ;p Jeśli Lewandowski strzeli, to fajnie. Zwykle cieszę się, kiedy polscy piłkarze sobie radzą, oglądałem kiedyś Championship i Rasialdo z Saganem w Southampton albo Rasialdo w Watfordzie, i fajnie. Ale nie mam w zwyczaju wspierania drużyny dlatego, że gra tam Polak. Jeśli Lewandowski przejdzie do Realu albo City, nie będę tych klubów z tego powodu wspierał. ;p Tak samo nie kibicowałem Arsenalowi, kiedy grał tam Szczęsny. Zagrał fajnie - OK, puścił szmatę - może nawet lepiej. ;D
» 23 lutego 2016, 12:32 #115
TheRipper: Nie rozumiem. Czyli jeżeli jestem fanem Juve mam trzmać kciuki za Bayern bo Levy tam gra? O.o Cóż za pokrętna logika.
» 23 lutego 2016, 13:02 #114
JohnnyCross: Ja kibicuje Bayernowi, bo lepiej dla nas jak kluby z Serie A zawiodą w pucharach. Z tej dwójki bardziej lubię Juventus, ale jak Włosi odbiorą nam miejsce w LM to będzie dla nas tragedia. A kibicowanie Bayernowi ze względu na Lewandowskiego jest dla mnie śmieszne.
» 23 lutego 2016, 13:04 #113
TheRipper: Tom, takie pytanie do Ciebie. Bez żadnych szyderstw i sarkazmów. Jeżeli taki Levy przeszedłby na przykład do (odpukać) City, to czy wtedy pomimo naszej niechęci do City miałbym wspierać City bo gra tam Polak?
» 23 lutego 2016, 13:11 #112
tom93: chyba nie czytałeś dokładnie tego o co tu poszło. Przede wszystkim jesteśmy fanami United, i jesteśmy na stronie United i rozpatrywałem sprawę z punktu widzenia fana United, który mając dziś do obejrzenia mecz Bayern i Juve- drużyn które są (a przynajmniej powinny być obojętne, bo przecież kibicujemy United) to chyba lepiej, żeby być za Bayernem (z konieczności co prawda, ale trudno, niż za Juve. Z tego Juve to my tyle mamy co i nic, a tak to można być dumnym, że Polak ładuje bramy na zawołanie i sądzę, że należy mu kibicować i go wspierać. Skoro i tak nie ma United w LM, to wydaje mi się to całkiem naturalne i nie widzę tu żadnej pokrętnej logiki. Natomiast dywagacje czy gdyby przeszedł do City albo tak jak Wojtek bronił w Arsenalu to zupełnie inny temat i na inną okazję i nie można tego wrzucać do jednego wora. Tyle w temacie. Amen.
» 23 lutego 2016, 13:36 #111
Diabelred: Juz pomijajac fakt, ze Lewy jako Polak gra w Bayernie, to nam kibicom United, raczej nie powinien byc obojetny mecz Juve - Bayern. Przypominam, ze toczymy boj(a konretnie Premier League) z Serie A o 4 miejsce dajace el. do LM, a kazdy punkt sie liczy. Patrzac na to, ze obecnie szczytem naszych mozliwosci jest wlasnie to 4 miejsce, to tym bardziej powinnismy liczyc na to, ze 4 miejsce jednak zostanie przy Anglii. Takze wobor powinien byc prosty komu kibicowac w tym dwumeczu. No chyba, ze ktos jest wiekszym kibicem Juve niz United..., to wiadomo, ze bedzie kibicowac Juve.
» 23 lutego 2016, 13:41 #110
Chestnut: Tak jak w tamtym roku, tak i w tym jestem za Juventusem.
» 23 lutego 2016, 13:42 #109
TheRipper: Ale sam napisałeś w pierwszym poście; cytuję:

"wydaje mi się, że będąc Polakiem to wręcz wypada dziś trzymać kciuki za Roberta i jego Bayern. No chyba, że jesteś jakimś fanatykiem Juve, ale i tak trochę tego nie rozumiem."

Z tego co napisałeś zrozumiałem, że należy kibicować tym zespołom, w których grają Polacy.

Ja wiem o co Ci chodzi, fajnie że Polak strzela i jest sławny, ale nie rozumiem dlaczego mam mieć z tego powodu obowiązek (a z twojego opisu tak to odebrałem, jeżeli jest inaczej to sorry) kibicować drużynie w której gra?

Poza tym napisałeś: " Z tego Juve to my tyle mamy co i nic". A jaki mamy pożytek z Bayernu? Wiem że tam gra Levy i dzięki występom w Bayernie ma szansę strzelać bramki ale bądź co bądź to wciąż niemiecki klub więc z dwojga złego wolę być za Włochami IMO.
» 23 lutego 2016, 13:48 #108
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2016 13:58

@Diabelred

Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Kto bronił United wyjść z (łatwej) grupy? To że nie wyszli to tylko i wyłącznie ich wina. Skoro angielskie kluby są zbyt słabe w LM to niech stracą to miejsce na rzecz włoskich klubów. Najwyżej będą mieli większą motywacje by powalczyć i w przyszłości spisać się lepiej. Kibicuje zarówno United jak i Juve i nie widzę powodu dlaczego miałbym im nie kibicować skoro United totalnie zawiodło. Wiem że lepszym wyjściem dla nas byłoby żeby włoskie kluby odpadły ale może zamiast liczyć na czyjąś porażkę, zacznijmy w końcu grać bo kluby Angielskie już od jakiegoś czasu się w rozgrywkach Europejskich zbyt poważnie nie liczą.
» 23 lutego 2016, 13:56 #107
tom93: Nie no ok. Tylko gdy widzę, że niektórzy wypowiadają się, że są za Juve, to mi to trochę śmierdzi cebularstwem! Nie chcę nikogo obrazić, lecz odnoszę takie wrażenie. Dziwi mnie, że nagle tyle tu fanów Juve. Tak wielkich fanów, że nagle zapomnieli, że to chyba trochę dziwne w takim tonie wypowiadać się na stronie United. Dla mnie określenie mnie cytuję: "kibicowanie Bayernowi ze względu na Lewandowskiego jest dla mnie śmieszne" jest tak samo śmieszne jak to, że któs tu gdzieś powiedział, że Jest fanem Juve. FANEM. Jak jest takim fanem to chyba znalazł się na niewłaściwej stronie. Przyznaję Ci sporo racji, ale prawda jest gdzieś pośrodku. Zapewne zostałem przez niektórych źle zrozumiany (mam taką nadzieję).
» 23 lutego 2016, 14:06 #106
Diabelred: THeRipper,

,,Kibicuje zarówno United jak i Juve"

Ano widzisz dlatego tobie jest obojetne ktora liga bedzie miala to 4 miejsce, bo zawsze wyjdziesz na plus :D

Jednak dla wiekszosci(ktorym totalnie obojetny jest Juve oraz Bayern) powinno zalezec wlasnie, zeby wloskie kluby zbieraly jak najmniej punktow do rankingu. Sam osobiscie lubie Napoli, jednak wlasnie przez walke o 4 miejsce(gdzie jak pisalem wczesniej to obecnie szczyt naszych mozliwosci) chce, zeby jak najszybciej odpadli z LE. No bo jednak United, ktoremu kibuje > wszystkie inne kluby, ktore lubie badz sympatyzuje.
» 23 lutego 2016, 14:12 #105
sagnol32: Ja wybieram Arsenal z Barceloną , co do waszej dyskusji to nie lubie Bayernu i nie obchodzi mnie to ile gra tam Polaków jeden czy pięciu, a zdwojga tych drużyn większa sympatie mam do Juve. Tylko u nas media robią z tego szum i hasła typu Polski Bayern albo Polska Borussia , qrfa normalnie śmiać mi sie chce jak takie coś czytam. Jakoś Kicker nie pisze Niemiecki Real bo gra tam kross, tak samo gazety w uk i włoszech.
» 23 lutego 2016, 14:41 #104
TheRipper: @tom93

Jak jest z innymi to nie wiem, osobiście kibicuje Juve oraz United od 2004 roku a konkretniej od Euro 2004 na których grał Pavel Nedved i van Nistelrooy. Zakochałem się wtedy w ich grze, sprawdziłem gdzie grają, no i tak to już mi do dzisiaj zostało ;) Oba kluby kocham prawie jednakowo z lekkim wskazaniem na United. Wspierałem je zawsze i wspierał będę niezależnie od okoliczności a finał LM United - Juve byłby chyba moim wymarzonym :D Dlatego trzymam kciuki za Juve ale mam nadzieję że Levy też coś dzisiaj ukłuje ;)

@Diabelred

Szczerze mówiąc za ligą włoską raczej nie przepadam, oglądam głównie mecze Juve i śledzę wyniki i to by było chyba na tyle. Liga Angielska jest moim zdaniem (pod względem nieprzewidywalności) najlepsza i sam chciałbym powtórkę z 2008 gdzie w 1/2 LM grały aż 3 angielskie drużyny :D Niestety prawda jest taka że Angielskie kluby od kilku lat zawodzą i jeżeli mają dalej zawodzić to lepiej dla wszystkich żeby straciły jedno miejsce. Może to zmusi je do bardziej zażartej walki w lidze (oraz w LM) bo to co prezentuje czołówka BPL w tym sezonie to jakaś parodia.
» 23 lutego 2016, 14:43 #103
bulwerss: @tom93
To w takim razie komu kibicowalbys gdyby doszlo do starcia Bayern vs Man Utd? Poniekad rozumiem o co ci chodzi tylko nie pasuja tu slowa: "No chyba, że jesteś jakimś fanatykiem Juve, ale i tak trochę tego nie rozumiem"
» 23 lutego 2016, 17:39 #102
tom93: Proste, że United
» 23 lutego 2016, 17:46 #101
tom93: aczkolwiek gdyby Robert trafił nie rozpaczałbym zbytnio
» 23 lutego 2016, 17:49 #100
bulwerss: No to jakbys byl kibicem Juve tez bys Juve kibicowal a nie Bayernowi i o to pewnie chodzi wiekszosci ale tak poza tym to rozumiem o co chodzi
» 23 lutego 2016, 17:51 #99
throgal11: BTW Co dziś oglądacie ? Arsenal vs Barcelona czy Bayern vs Juventus ?
» 23 lutego 2016, 11:09 #98
xevy: Wydaje mi się, ze Bayern vs Juventus będzie ciekawszy. Dziś kibicuje Juve i mimo wszystko Arsenalowi!
» 23 lutego 2016, 11:24 #97
Slawek7: Ja wczorajszy mecz z Shrewsbury Town,podobno Liniesta raz fajnie szarpnal, jeden przez 90 minut 2razy fajnie podal,inny z koleji mial przez caly mecz 2 udane dryblingi,no i ten wynik 3-0 taki bialy kurk LVG.
» 23 lutego 2016, 11:24 #96
throgal11: Pytałem o mecze LM ;)
» 23 lutego 2016, 12:42 #95
Slawek7: Wiem:-)Obydwa po trochu.
» 23 lutego 2016, 12:44 #94
throgal11: Jakaś ogarnieta multitransmisja by się przydała czy coś ;d bo nie moge się zdecydować.
» 23 lutego 2016, 12:46 #93
TheRipper: Oczywiście że Juve :) Liczę na powtórkę finału z ubiegłego roku. Tym razem z innym zakończeniem ;)
» 23 lutego 2016, 13:01 #92
Fexo: Arsenal z Barsa bo wydaje mi sie, ze bedzie duzo ciekawszy mecz niz defensywne Juve z Bayernem Guardioli
» 23 lutego 2016, 13:18 #91
bulwerss: Juventus i Arsenal - trzeba wkoncu na ziemie sprowadzic coniektorych
» 23 lutego 2016, 17:40 #90
talir: League 1 (trzecia liga), 24 zespoły, SHREWSBURY TOWN - 21 lokata, bilans po 31 kolejkach 9-6-16.
Światło w tunelu? Niestety nie. Strzeliliśmy trzy bramki, ale nasza gra była słaba, gramy wolno, nasze akcje są przewidywalne. Przeciwnik nie stawił najmniejszego oporu, wrócimy do Premier League i nastąpi twarde zderzenie z rzeczywistością.
» 23 lutego 2016, 10:45 #89
dragonxxl: Mnie to zastanawia już od odejścia SAF'a, mianowicie może tak ma być? Może kryzys jest nieunikniony? Jeśli chodzi o Moyes'a to chyba klub go przerósł, ale co się stało z LVG? Przecież na na MŚ miał słabą kadrę, a zagrali świetnie, a przede wszystkim taktycznie niewiele brakowało by byli w finale, a tu nagle LVG przychodzi do United i zapomina jak się trenuje klub w głupi sposób traci punkty, nawet ogromne kwoty na transfery nic nie dają. W czym jest problem? Może po odejściu Sir Alexa siedzi on po prostu w głowach sztabu, zawodników i zarządu? Bo to co się aktualnie dzieje jest bardzo lekko mówiąc dziwne.
» 23 lutego 2016, 10:34 #88
xevy: Piłka reprezentacyjna różni się dużo od Klubowej. W klubie masz zawodników przez cały rok, a w reprezentacyjnej, tylko okresowo, tak samo jak twoi przeciwnicy, dlatego są to dwa inne światy.
» 23 lutego 2016, 11:26 #87
vanderToki: Van Gaal radził sobie lepiej niż teraz również w klubach, wyjąwszy może część okresu w Barcelonie. Na pewno nie jest bez winy, ale kryzys trwa nie tylko od odejścia Fergusona, ale moim zdaniem jeszcze dłużej. Co prawda w ostatnich trzech sezonach były dwa mistrzostwa i finał LM, ale ten finał to był raczej wyjątek, tak jak wygrana Chelsea w następnym sezonie. Grupa była łatwiutka, a potem kogo United wyeliminowali? OM, Chelsea w dołku i Schalke. W lidze to lutego bez porażki, ale co się remisów naoglądaliśmy, początek sezonu MU spędzał na 2-3 miejscu. Te ostatnie trzy lata Fergusona miałem wrażenie, że grali takimi szarpnięciami - raz dobrze, raz średnio (jeśli nie słabo). Wygrać 7:1, przerżnąć 0:4. No ale to może tylko moje wrażenie...
» 23 lutego 2016, 12:39 #86
Slawek7: Teraz moze prezyc piorka bo wygral z leszczami,moze pokona Mittyjlalaald i powie,ze mamy progres,bylbym zapomnial Ed i LVG WONNNN!!
» 23 lutego 2016, 10:26 #85
Ave88: Tak jak już pisalem to efekt zbyt cięzkich treningów naszego treneiro, a dodając do tego sztab medyczny MU to teraz musimy grac zawodnikami z u21:)
» 23 lutego 2016, 09:52 #84
Moodzel: Szpital w united:

David de Gea, Luke Shaw, Marcos Rojo, Phil Jones, Antonio Valencia, Ashley Young, Bastian Schweinsteiger, Wayne Rooney, Marouane Fellaini, Matteo Darmian oraz Adnan Januzaj.
» 23 lutego 2016, 09:43 #83
Ave88: Depay najgorzej? Haha zagral lepiej niz Lingard, który strzelił gola;)
» 23 lutego 2016, 09:42 #82
mycka86: Super wygrana, wracamy na szczyt. Ohh wait...
» 23 lutego 2016, 08:49 #81
Bydgoszczanin: Brawo United!
Meczu nie widziałem, dopiero teraz sprawdzam wynik w pracy i od razu uśmiech na twarzy.
Jedziemy po pucharek!

La la la la, na na na na...
Wszystko przed nami!
» 23 lutego 2016, 07:18 #80
kckMU: Może te kontuzje nie są przypadkiem? van Gaal niedługo nie będzie miał ani jednego zdrowego piłkarza i będzie musiał wystawić cały skład U-21. Będziemy mieli Class of 2016, a Holender będzie zbawcą, geniuszem i największym rewolucjonistą XX wieku!

Yes! We go for it!
» 23 lutego 2016, 05:25 #79
ptasior: Wnioski wyciągnięte tak że teraz będzie tylko lepiej...
» 23 lutego 2016, 03:18 #78
Sandor: WOW!!
» 23 lutego 2016, 01:50 #77
kralo11: Nie był to dobry mecz w naszym wykonaniu to trzeba powiedzieć mimo iż wynik dobry to trzeba brać pod uwagę to z jakim zawodnikiem. Po tym meczu napiszę jedno Martial nie może grać na szpicy, mimo że pisałem wielokrotnie że ten zawodnik to napastnik muszę to stwierdzić że on musi grać na skrzydle ponieważ nie ma zawodników którzy mogą mu dograć dobrą piłkę i on nic nie robi a tak na skrzydle chociaż zagrozi jakąś akcją. Druga sprawa to to że on nie walczy o piłkę górną tak jakby się bał a napastnik żyje własnie z takich podań musi nad tym popracować i trzecia sprawa on mało biega bez piłki o ile to w napadzie jest dobre to na skrzydle nie do za akceptowania nie raz widać gdy jest rzut z autu to inni piłkarze walczą o dobrą pozycje aby podać im piłkę a on stoi albo idzie w jakimś kierunku to mnie trochę denerwuje ale bądź co bądź jest to nasz najlepszy zawodnik jeśli chodzi o ofensywę i to nie podlega wątpliwości.
» 23 lutego 2016, 01:11 #76
reddev7: Niezła sieka, wychwyciłem jeden przecinek.
» 23 lutego 2016, 08:30 #75
marchewa11: Żenada
» 23 lutego 2016, 00:26 #74
RadsonRadson: Wedlug Waszych ocen Depay najgorzej. Widze hejtowanie jego weszlo wam w krew i nie zaleznie od meczu jest dla was najgorszy na boisku...
» 23 lutego 2016, 00:17 #73
RadsonRadson: Lepiej zeby nie oddal zadnego strzalu? Niech probuje wiem, ze czasem jest to irytujace.
» 23 lutego 2016, 00:58 #72
Domelo: Nie ma się co podniecać, ta drużyna walczy o utrzymanie w league one....
» 22 lutego 2016, 23:54 #71
marcieszyn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2016 23:53

ejjj ejjj ejjjj CMON... Oglądałem ten mecz i wnoszę o powstrzymanie pozytywnych emocji. Jedyne co może cieszyć to wygrana w sumie to po to się gra ale dzisiejszą wygraną porównałbym do zapicia smutków w barze... Dobre ale na chwile.

Patrząc na bramki z Szewsbury nie napawam się radością. 1:0 Smalling - fajnie że zdobył bramkę no ale nie oprzemy na nim naszej ofensywy więc potraktujmy to jako taki miły akcent z jego strony. (pomijam to że strzelił nogą dzięki czmu cały urok jego bramki sprawia wrażenie jeszcze bardziej sympatycznego.), 2:0 - mata z rzutu wolnego (bramki z rzutów wolnych są zazwyczaj piękne i nadają smaczku wielu spotkaniom, ale poraz kolejny nie możemy oprzeć naszej ofensywy na (tym razem) rzutach wolnych) 3:0 - bamka po akcji zespołowej (tak to powinno wyglądać).

Podsumowując, jeżeli po zespołowej grze zdobywamy 1 (jedną) bramkę z "trzecioligowcem" to uważam, że na ten etap sezonu jest to o wiele za mało...

Co nie zmienia faktu, że jestem uradowany ze zwycięstwa!
» 22 lutego 2016, 23:52 #70
bambo2: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 22 lutego 2016, 23:50 #69
bambo2: no cóż! wreszcie jest to na co wszyscy czekali! cóż za mecz!! dramaturgia niesamowite tempo i zwroty akcji wspaniałe strzały, parady bramkarzy ! momentami miałem wrażenie że oglądam mecz porównywalny do pamiętnego finału LM z 2005 Milan-Liverpool lecz niestety........ wódka się skończyła a Culagier gdzieś przepadł z moimi 30 zł! i znowu pozostała bolesna rzeczywistość ale przecież mamy 0-3 czyżby światełko w tunelu?
» 22 lutego 2016, 23:49 #68
Krystiano98: Wodka sie skonczyla ale widze ze niezly procent miala ;)
» 23 lutego 2016, 09:38 #67
niunio92: Pereira to jest kocur niech się ogrywa bo widać po jego balansie ciałem, poruszaniu po boisku że będzie z niego bardzo dobry gracz
» 22 lutego 2016, 23:45 #66
robred2: tak jak wygramy z west ham to pokażemy klasę
drużyna w sam raz na naszym poziomie
» 22 lutego 2016, 23:44 #65
robred2: tak trzeba wygrać z Arsenalem, o ile tak grając to w ogóle możliwe,
a później zaliczyć serię porażek z drużynami ze środka tabeli albo
strefy spadkowej, dopóki Van Drvall nie odejdzie nic
się nie zmieni to pewne
możemy tylko dziękować Bogu że reszta drużyn nie gra na swoim poziomie
bo tak to już dawno o Lm mogli byśmy zapomnieć
a Van Żall był by Historią
» 22 lutego 2016, 23:36 #64
RyanGigs11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2016 23:30

Ludzie dajcie spokój Depayowi oczywiscie pewnie nikt z nas nie
oczekiwał ze bedzie tak grał po ubiegłym sezonie ale to była Holandia a to Anglia. tam był gwiazdą i możliwe że się nią poczuł za bardzo w United ale to młody chłopak jeszcze dużo przed nim jeden sezon go nie skreśla. Shaw pierwszy sezon miał słaby chociaż grał w tej lidze a gdy doznał kontuzji w tym była rozpacz może i Memphis odpali w przyszłym. Poza tym pierwszy i najważniejszy problem to trener i jego toporna taktyka w której nie sprawdza sie praktycznie kazdy piłkarz
» 22 lutego 2016, 23:28 #63
dlabigt23: Jezeli awansujemy z West Hamem to dopiero bedzie cos . Ten mecz pokaze czy tylko potrafilismy wygrywac z ogorkami nie z naszej ligi tylko z nizszej . Mam nadzieje ze nei sprowadza nas na ziemie
» 22 lutego 2016, 23:27 #62
Klimaa: Zrobili to co mieli zrobić. Przed nami ważne spotkania które musimy koniecznie wygrać.
» 22 lutego 2016, 23:26 #61
robred2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2016 23:23

wolę porażkę z Arsenalem i koniec Van Balla, niż oglądanie takiego Man Utd w przyszłym sezonie
nigdy im tego nie życzył ale wydaje mi się że to jedyny sposób aby pan Van Żall odszedł
jak by miało tak być , to chciał bym by
przegrali i nazywajcie sobie to jak chcecie
w sercu zawsze będę miał Man Utd
ale po porażce z Asenalem możemy spaść nawet na 8 miejsce i o LM prawie będziemy mogli zapomnieć
» 22 lutego 2016, 23:20 #60
wander11: Zwyciestwo cieszy ale bez zbednego podniecania sie to była 3 liga :)
» 22 lutego 2016, 23:15 #59
TheRipper: Fajnie że wygraliśmy, ale nie ma się czym podniecać. To był 3 ligowiec i remis byłby totalną kompromitacją nie mówiąc o porażce. Czekam na mecz z Arsenalem który rozstrzygnie czy potrafimy wygrywać z kimś mocniejszym niż jakieś łaki z 3 ligi.
» 22 lutego 2016, 23:14 #58
dlabigt23: ta rzeczywiscie bedzie fajnie przy tak "szerokiej kadrze " , Arsenal nas zmiecie rozsadnie . Chyba ze im barca da wkosc ostro ale to i tak maja wiecej dni na odpoczynek niz my bo my gramy w czwartek.
» 22 lutego 2016, 23:24 #57
Rekin: Tak czytam te komentarze i odnoszę wrażenie, że tylko ja się cieszę z tej wygranej i awansu do ćwierćfinału. Wyobraźcie sobie że United w najgorszym swoim sezonie od lat zdobywa Puchar Anglii, to by było coś.
» 22 lutego 2016, 23:13 #56
Szilk: Widać, że zespołowi zależy na tym Pucharze - ale w lidze znowu będzie padaka i myślę, że pożegnamy Van Geniusza - chociaż ja zwolniłbym go dzisiaj, po zwycięstwie - niech ma miłe wspomnienia.
» 22 lutego 2016, 23:07 #55
Skowron288: w tym artykule na dole co podałem jest napisane że nie zwolnią go narazie bo po 1. jest teoretyczna szansa na triumf w LE, 2. teoretyczna szansa na puchary w przyszłym sezonie, i po 3. jeśli te cele są realne jeszcze to przy zwolnieniu go MU straci 10 milionów funtów! i to moze być powód że go trzymają jeszcze gdy te cele będą nie osiagalne to dopiero może coś się dziać
» 22 lutego 2016, 23:07 #54
Wave: niestety mozesz miec racje, on juz w tym sezonie byl do wyrzucenia z 10 razy i nalezalo to zrobic, z jakichs przyczyn to sie nie dzieje
» 22 lutego 2016, 23:14 #53
dlabigt23: Ja troche przemyslalem cala sytuacje i wydaje mi sie ze gdybysmy nie mieli tylu kontuzjowanych zawodnikow by bylo o wiele lepiej . Aczkolwiek nie usprawiedliwiam tym Van Gaala bo to on jest temu winny i jego sztab i nie ma co do tego watpliwosci bo w zeszlym sezonie bylo tak samo . Poprostu wydaje mi sie ze zyczac manchesterowi porazki z Arsenalem nie jest wporzadku bo i tak go nie wywala i tak bo nastepny mecz rowniez wygraja a po 2 nikt narazie nie obejmie manchesteru w trakcie sezonu a nawet jesli to nikt by juz tutaj nic za wiele nie wskural .
» 22 lutego 2016, 23:06 #52
maxior1993: Depay najlepszy na boisku miałby bramkę gdyby Martial nie zablokował strzału i dwie asysty do Lingarda i Keana
» 22 lutego 2016, 23:04 #51
Sideswipe: hahaha gdyby babcia miała wąsy...
» 22 lutego 2016, 23:37 #50
Gallacher: West Ham w kolejnej fazie to już nie będzie 3-ligowiec.
» 22 lutego 2016, 23:03 #49
robred2: Van Żall nigdy nie odejdzie
przegra 5 wygra jeden i już wszystko gra
oby przegrali z Arsenalem, nigdy wcześniej
im tego nie życzyłem
Ale chyba to jedyny sposób aly odszedł
jak wygrają, to do końca sezonu już na bank zostanie
a jak by się jeszcze gdzieś przypadkiem zakwalifikował do top 4
to zostaje na bank na kolejny sezon
a my nadal będziemy średniakiem i to się nie zmieni dopóki
pan Van Żall z nami będzie
» 22 lutego 2016, 22:59 #48
Domelo: Z Arsenalem przegramy, to jest zupełnie inny poziom obecnie.
» 22 lutego 2016, 23:00 #47
jajecko: I co, wywalą go teraz i co? Uważasz, że w przeciagu 10 minut nastąpi święte odnowienie drużyny i wygramy wszystkie mecze do końca? Mou nie obejmnie nas w tym momencie a Giggs ponoć nie chce obejmować tymczasowo. Myślisz, że porażka z Arsenalem wiele zmieni? Szlag mnie trafia jak ktoś kto uważa się za kibica drużyny życzy jej porażki
» 22 lutego 2016, 23:03 #46
Skowron288: http //panieturek pl/dlaczego-louis-va-gaal-jest-jeszcze-trenerem-united/
» 22 lutego 2016, 22:57 #45
przemcio94: A z tego czegos, co mialo przypominac byc tiki-taka 5min przed koncem, to normalnie smialem sie do monitora jak glupi. xD
» 22 lutego 2016, 22:56 #44
ess: Kurka... byłem świadomy tych wszystkich kontuzji ale dopiero teraz ogarnąłem ich skalę. oni prawdopodobnie ograliby dzisiejszy skład. DDG-Darmian,Jones,Rojo,Shaw-Fellaini, Bastian-Valencia-Januzaj-Young-Rooney. wow
» 22 lutego 2016, 22:54 #43
iMaras: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2016 22:55

Gratulacje panowie!!

Mamy naprawdę bardzo dużo kontuzji i nie dziwie sie LVG
Ze tez mu cieżko ustawić skład i wybrać zawodników. Bo tak naprawdę noe ma juz kogo :)

Martwi mnie mecz z Arsenałem bo o P UEFA jestem spokojny :)
» 22 lutego 2016, 22:53 #42
walentos: Wywalilismy kase na Depaya podczas gdy mielismy możliwość ściągnięcia z wypożyczenia Naniego który rozegrał świetny sezon w Sportingu i potrafi grać dwóch skrzydłach. Teraz Depay gra padake a po drugiej strony biega Lingard o którym za czasów Naniego w United nawet nikt nie słyszał bo woleli Portugalczyka bez formy niż młodego anglika który coś tam kopał w juniorskiej ekipie.
» 22 lutego 2016, 22:52 #41
jajecko: No cóż, nic nie zapowiadało, że Depay będzie grał padakę :( Sam strasznie się podekscytowałem wieścią o tym transferze, chłop mi się bardzo podobał na mundialu. Poza tym, król strzelców to król strzelców! No ale mu odwaliło i po ptokach
» 22 lutego 2016, 23:09 #40
Ronal: Wygrali, ale to był 3 ligowy zespół który był przestraszony i chłopaki naprawdę nie wiedzieli co robić, mimo wszystko zagrozili nam dosyć poważnie chyba ze 3 razy z tego co pamiętam, co jest swego rodzaju także jakąś porażką. No i w sumie to spoko no... Zobaczymy co dalej. Depay wypadł najgorzej moim zdaniem. Niby się starał itd. Ale walnął kilka takich kiksów, że to szkoda słów. No, ale kilka razy był też blisko. Kopanina taka trochę. :P
» 22 lutego 2016, 22:52 #39
jajecko: Zagrozili chyba jak już było po meczu a my graliśmy w 10, nie?
» 22 lutego 2016, 22:59 #38
przemcio94: Wygralismy, co bylo naszym psim obowiazkiem. Szkoda, ze stanelo na 3 bramkach. Mata swietny gol, Smaldini nieomylny dzisiaj, czyscil wszystko co sie da (choc wiekszosc meczu byl bezrobotny) Slabo zagrali Martial z Depayem, wystep Lingarda ratuje bramka, tak to zagral to co zwykle, czyli w sumie nic ciekawego i dobrego. Pereira dal swietna zmiane, chlopak musi grac czesciej, bo jeszcze nie daj Boze gdzies odejdzie i bedzie jak z Pogba. Wieksze nadzieje pokladam w nim anizeli w Depayu.
» 22 lutego 2016, 22:52 #37
dawidlp92: Stones
Pogba
Mahrez
Ibrahamović
» 22 lutego 2016, 22:51 #36
Sancho: Mourinho
» 22 lutego 2016, 23:01 #35
Szilk: Zimny okład
bańki
lewatywa
pijawki
:) to powinno zwalczyć marzenia
» 22 lutego 2016, 23:03 #34
Wave: Strasznie mnie ten Lingard irytuje, ani szybki ani dryblowac nie umie, na 3 sytuacje 1dna wykorzysta i czesto niewidoczny przez polowe spotkania.
Depay jak zawsze ociezaly i jak najdzie tak wali, rozbieznosc duza :p
Na plus Pereira, Mata, Smalling, Blind(ten to sie marnuje na tej obronie, najlepiej podajacy i najwiecej widzacy u nas zawodnik)

Ogolnie wiadomo ogorki, nie ma sie co zachwycac, czekam z niecierpliwoscia na Dunczykow i Arsenal, ciekawi mnie jak nam pojdzie, szczegolnie z Arsenalem
» 22 lutego 2016, 22:51 #33
dawidlp92: przynajmniej ma tą sytuacje a taki Young jest bezproduktywny bo ani asysty ani sytuacji ani bramki więc Lingard >>>>Young
» 22 lutego 2016, 22:52 #32
Wave: Young to lewoskrzydlowy schodzacy czesto na strzal z prawej, cos ala Depay i jesli gral na tej pozycji sporo dawal druzynie w ofensywie.
Nie gral na swojej nominalnej tylko na bokach obrony i gral dobrze.
» 22 lutego 2016, 22:57 #31
JackHarper: za lingardem przemawia fakt, że jest pracowity. Może i czasami mu coś nie wypali ale u vG każdy gra słabiej. Po za tym Lingard często wraca, zmienia pozycje, potrafi też dobrze dograć. Może ideałem nie jest i też chciałbym rasowego skrzydłowego albo żeby chociaż pereira grał czasami na zmianę z Lingardem ale nie ma co się czepiać anglika. Wybitny nie jest ale nie jest też najgorszy.
» 22 lutego 2016, 22:57 #30
jajecko: Ten Blind to tak mnie boli. Kiedy oni w końcu kupią stopera? Blinda się przesunie wtedy do pomocy permanentnie. Zapasowym srodkowym obrońcą mógłby chyba być Rojo, na lewej Shaw i BoJack (i Young?).
» 22 lutego 2016, 22:57 #29
Wave: Dokladnie Jack, ale troche mi to malo jak na granie na skrzydle w Manchesterze United, sredniakow to mozna miec na lawke i na takie mecze jak dzisiaj, nie na podstawe w 3/4 sezonu

Nani, Di Maria, nawet Young to duzo lepsi skrzydlowi
» 22 lutego 2016, 23:01 #28
JackHarper: a ja właśnie blinda w pomocy nie lubię. Gra jak Morgan zachowawczo, ostrożnie na ogół do najbliższego i głównie skupia się na odbiorach. Od czasu do czasu posyłając długa piłę, ale to o wiele za mało jak dla mnie.
» 22 lutego 2016, 23:02 #27
jajecko: Doświadczenie ze stopera może się przyda. Skoro gra jak Morgan ale ma lepszą wizję, to czy nie warto postawić na niego?
» 22 lutego 2016, 23:06 #26
Wave: nie no, blind czesto gra do przodu wlasnie i czesto sa to kluczowe pilki, nawet bedac ustawianym na obronie, na premiership musialby jednak na silce sezon przygotowawczy przepracowac i urlop najlepiej tez :p


jako stoper to tylko na ogorki, ale i tak jest strach przy stalych fragmentach
» 22 lutego 2016, 23:11 #25
JackHarper: keanowi dałem 10 za chęci
» 22 lutego 2016, 22:47 #24
jajecko: Nasze szczęście, zapowiadał się naprawdę dobrze w tej końcówce
» 22 lutego 2016, 22:50 #23
Qulpix: No to tak: Van Persie, Di Maria, Fletcher, Nani, Cleverley, Evans, Zaha, Hernandez... Czy tylko ja widzę tutaj zawodników, którzy teraz mogliby uzupełnić miejsce po kontuzjowanym pilkarzu?
» 22 lutego 2016, 22:47 #22
Domelo: Zawodnicy tutaj wymienieni zjadają naszych obecnych na śniadanie. Niestety smutna prawda.
» 22 lutego 2016, 22:49 #21
RedDevils4life: RvP, Nani i Hernandez. Jedyni, których niesłusznie sprzedał. Reszta do odstrzału jak dla mnie. Jedynie może szacunek do Fletchera. Bo tak to Zaha na poziomie CP i tam gra dobrze a szczur to szkoda słów.
» 22 lutego 2016, 22:49 #20
Qulpix: @RedDevils4Life tutaj bym się z tobą kłócil, bo jestem wręcz pewien, że przesunięty Evans gralby lepiej niż taki Love czy Varela, a Zaha połyka Depaya w całości porównując tych dwóch panów, a Fletcher przydałby się nawet na ławkę.
» 22 lutego 2016, 23:03 #19
ReedSnakee: No i LvG uratowany...
» 22 lutego 2016, 22:47 #18
jajecko: Głupcze.
» 22 lutego 2016, 22:51 #17
RobvanKlu5i: Jest się czym jarać, wygrana z ogórkami jeszcze po słabym meczu. Aspiracje to mamy ogromne. Jedna wielka porażka...
» 22 lutego 2016, 22:46 #16
Stumy7: To Kean się pokazał. Wszedł strzelił w słupek, przewrócił się i zszedł. Mam wrażenie, że ta wygrana wynikała bardziej ze słabej gry Shrewsbury niż z dobrej Manchesteru, no ale może zaczną w końcu grać jak należy i przejdą dalej w LE oby. Memphis się dalej nie może rozegrać :( Podsumowaniem jego gry jest strzał z wolnego w głowę Martiala. :( Może od następnego sezonu coś pokaże
» 22 lutego 2016, 22:45 #15
Stumy7: Zapomniałem wspomnieć o dwukrotnym sprezentowaniu piłek przypadkowym przechodniom pod stadionem
» 22 lutego 2016, 22:46 #14
Domelo: Brzydki mecz... :/
» 22 lutego 2016, 22:45 #13
Pershing: Mimo wszystko za mały wynik jak na tyle sytuacji.
» 22 lutego 2016, 22:45 #12
Sideswipe: Proszę redakcję DP aby zmienili fotkę na głównej do tego newsa, proszę!!
» 22 lutego 2016, 22:44 #11
Mateusz131213: haha racja! Wkurza mnie uśmiech LvG, tak samo w dzisiejszym meczu po bramkach.
» 22 lutego 2016, 22:47 #10
Iwo: Jestem kustoszem
» 22 lutego 2016, 22:44 #9
dawidlp92: Jest gość który chce grać do przodu i jest nim Pereira ... Sądze że powinien dostać szanse od pierwszych minut
» 22 lutego 2016, 22:43 #8
RedDevils4life: On się dobrze czuł w końcówce. Widać, że jemu w przeciwieństwie do niektórych się chce.
» 22 lutego 2016, 22:44 #7
Daka: i to go właśnie przekreśla w oczach Van Gaala:)
» 22 lutego 2016, 22:45 #6
szymon2943: Wydaje się że Ander dziś trochę za mało do przodu, zbyt asekuracyjnie, może to jakieś wyjście
» 22 lutego 2016, 22:47 #5
jajecko: Jak dla mnie to Pereira oprócz chęci mało co zaprezentował. Taki Lingard sprzed paru meczów.
» 22 lutego 2016, 22:54 #4
miki3999: Ja na twoim miejscu wyspalbym sie przed Barcelona bo jutro po 23 ciezko bedzie zasnac ;)
» 22 lutego 2016, 22:44 #3
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2016 22:47

Oj jutro będzie dobry trening Dumy Katalonii.
» 22 lutego 2016, 22:45 #2
RedDevils4life: Póki jesteśmy w grze to mam nadzieję, że damy z siebie wszystko. I oby Hull wyeliminowało Arsenal. ;)
» 22 lutego 2016, 22:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.