Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Stoke – Man Utd 2:0. Świątecznego cudu nie było

» 26 grudnia 2015, 15:38 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał ze Stoke City 0:2 (0:2) w 18. kolejce Premier League. Czerwone Diabły doznały trzeciej porażki ligowej z rzędu, a we wszystkich rozgrywkach nie potrafią wygrać już od siedmiu spotkań. W poniedziałek United czeka starcie z Chelsea, być może już pod wodzą nowego menadżera.
Stoke – Man Utd 2:0. Świątecznego cudu nie było
» Manchester United przegrał ze Stoke City 0:2 (0:2) w 18. kolejce Premier League. Czerwone Diabły doznały swojej trzeciej porażki ligowej z rzędu, a we wszystkich rozgrywkach nie potrafią wygrać już od siedmiu spotkań. W poniedziałek United czeka starcie z Chelsea, być może już pod wodzą nowego menadżera.
Oceń zawodników:
David de Gea
Ashley Young
Chris Smalling
Phil Jones
Daley Blind
Michael Carrick
Ander Herrera
Juan Mata
Marouane Fellaini
Memphis Depay
Anthony Martial
Wayne Rooney
Andreas Pereira

Oddano 170 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Czerwone Diabły do spotkania z The Potters przystąpiły bez większej wiary. Zespół Louisa van Gaala od początku nie ruszył do zdecydowanych ataków, nie miał też większego pomysłu na rozgrywanie akcji.

Piłkarze Stoke, widząc apatyczną postawę graczy United, z każdą minutą poczynali sobie coraz śmielej i w 19. minucie otworzyli wynik spotkania. Błąd pod własnym polem karnym popełnił Memphis Depay. Holender próbował podać piłkę głową do De Gei, ale nie wziął poprawki na wiatr wiejący mu w twarz. W efekcie futbolówkę przejął Glen Johnson, wyłożył ją do Bojana Krkicia, który nie miał problemów z wpakowaniem jej do bramki z pięciu metrów.

W 26. minucie było już 2:0 dla Stoke City. Rzut wolny przed polem karnym egzekwował Bojan, piłka odbiła się od muru ustawionego przez graczy United i spadła pod nogi Marko Arnautovicia na szesnastym metrze. Austriak nie namyślając się długo huknął, ile miał tylko sił i swoim strzałem niemal rozerwał siatkę w bramce De Gei.

W 35. minucie Arnautović był bliski zdobycia trzeciej bramki dla Stoke. Austriak oddał mocny strzał zza pola karnego, tym razem piłka minęła bramkę De Gei. Manchester United w pierwszej połowie nie potrafił poważnie zagrozić bramce The Potters.

Tuż po przerwie Manchester United prezentował się nieco lepiej. Pomogło w tym wprowadzenie Wayne'a Rooneya za Memphisa Depaya.

W 64. minucie kapitan United świetnie wziął na siebie dwóch obrońców Stoke przy linii końcowej boiska, zagrał na piąty metr do niepilnowanego Fellainiego, Belg uderzył natychmiastowo, ale znakomitą interwencją popisał się Jack Butland. To powinien być kontaktowy gol dla Czerwonych Diabłów.

Dobra sytuacja nie zmotywowała graczy Van Gaala do jeszcze większego wysiłku. Im bliżej było końca spotkania, tym United coraz rzadziej meldowali się pod polem karnym Stoke City.

W 85. minucie z dobrej strony pokazał się mało widoczny Martial. Francuz oddał zza pola karnego techniczny strzał na bramkę Butlanda, ten z najwyższym trudem zdołał odbić piłkę poza linię końcową boiska. W doliczonym czasie gry niezłą okazję miał Juan Mata, lecz jego strzał obronił golkiper Stoke.

Stoke City - Manchester United 2:0 (2:0)
Bramki:
Bojan Krkić 19' Marko Arnautović 26'

Stoke City: Butland - Pieters, Wollscheid, Shawcross, Johnson, Whelan (Van Ginkel 46'), Cameron (Adam 75'), Afellay, Arnautović, Shaqiri (Diouf 65'), Bojan

Manchester United: De Gea - Young, Smalling, Jones, Blind, Carrick, Herrera (Pereira 82'), Mata, Fellaini, Depay (Rooney 46'), Martial


TAGI


« Poprzedni news
Daily Star: Guardiola może trafić do Manchesteru United
Następny news »
Statystyki: Stoke City vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (484)


dawidlp92: Co byście powiedzieli na takie zmiany
Rooney >>> Griezmann
Mata >>> Pogba
Fellaini >>>Mahrez
» 27 grudnia 2015, 18:26 #267
kckMU: Blind > Alaba
Jones > Hummels
Depay > Neymar
Darmian > Carvajal

van Gaal > Ferguson

i jazda po 10 pucharów w jeden sezon.
» 27 grudnia 2015, 18:48 #266
Domelo: W przyszłym roku dopiero.
» 27 grudnia 2015, 16:44 #265
Domelo: Niech on lepiej za grę się weźmie.
» 27 grudnia 2015, 16:39 #264
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 16:59

Niech też zacznie lepiej grać, bo na razie to jest jedna wielka pomyłka.
» 27 grudnia 2015, 16:59 #263
Domelo: Tylko dobrej gry nie ma.
» 27 grudnia 2015, 17:08 #262
Domelo: Szkoda, że za te pieniądze, które zarabia nie widać u niego zaangażowania i serca do gry, ale najważniejsze, że kasa się zgadza.
» 27 grudnia 2015, 17:11 #261
RedRevolta: hahah śmieszy mnie to trochę, xD to co zawalił gola i miał polonezem przyjechać na trening czy co?! lol to się w głowie nie mieści, już afera wielka, co po niektórzy tam to powinni się zająć czymś ważniejszym a nie tym czym Depay na trening przyjechał!
» 27 grudnia 2015, 17:25 #260
Domelo: JohnnyCross@ Pełna racja, podpisuję się pod tym.
» 27 grudnia 2015, 17:38 #259
Gallacher: Nie wiem czy piszę prawdę,ale za czasów Fergusona to piłkarze rowerami jechali na trening a nie lansowali się nowymi brykami.Nikt mu nie zabrania kupowania furki i komórki bo to jego kasa,ale nie uważacie że same pokazywanie się na treningu takim samochodem czy choćby kobietą pokazuję że to jeszcze szczyl ? to jest jak z pójściem na wesele czy pogrzeb - strój musi być do sytuacji np. garnitur na weselu a ten szczyl jedzie sobie na trening bryczką !? on się po prostu lansuję i tyle a jego kasa tutaj nie ma znaczenia,ale sam fakt jego wizerunku osoby.
» 27 grudnia 2015, 18:00 #258
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 18:09

Depay nie raz nie 2 pokazal ze w glowie ma balagan i przy takiej slabej grze absolutnie powinien koncentrowac sie na treningach, nie na wywiadach, nie na samochodach czy ubraniach, ale nie, musi zwracac na siebie uwage

Piszecie brednie z tym ze to nie ma znaczenia, ma znaczenie bo swiadczy o tym ze jest kompletnie nieulozonym mlodym czlowiekiem.
» 27 grudnia 2015, 18:09 #257
Arkin: Reusik, nie oduczysz co poniektórych polaczkowości
» 27 grudnia 2015, 19:09 #256
Wave: arkin bys mi polaczkowal w twarz to bys w zeby dostal, wtedy bys sie oduczyl polaczkowac w internecie
» 27 grudnia 2015, 19:24 #255
NexaT: "Nie wiem czy piszę prawdę"

To dobrze, że jesteś chociaż tego świadomy.
» 27 grudnia 2015, 19:44 #254
xevy: W dodatku, Mourinho jest stworzony do naszej ligi, wystarczy spojrzeć na jego statystyki.
» 27 grudnia 2015, 16:04 #253
Krystiano98: Jakie doświadczenie ma Moyes w Premier League, a jakie Mourinho ;)
» 27 grudnia 2015, 17:39 #252
Gallacher: Jeśli ktoś twierdzi że Giggs jest dobrym wyborem i wybawi United z kryzysu to chyba ma poważne problemy umysłowe lub nadal żyję tym że Giggs gra na boisku.Każdy szanuję Ryana za to co zrobił jako piłkarz,ale na dzień dzisiejszy na asystent jest kompletnym zerem jeśli chodzi o trenerkę.On tam siedzi jako asystent bo myśli chyba że zostanie następca kogoś w prowadzeniu United a działacze go nie zatrudnią bo po prostu ie ma doświadczenia a w zarządzie United nie pracuje byle kto.
» 27 grudnia 2015, 15:53 #251
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 15:30

Zgadzam się z kolegą w 100% ja już o tym pisałem kiedyś, Giggs nie nadaje się na tą chwilę na zmiennika LVG nawet jeśli miało by to być tylko do końca tego sezonu, na to stanowisko potrzebujemy kogoś doświadczonego i tyle w temacie!
» 27 grudnia 2015, 15:29 #250
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 15:18

Powiem szczerze, że nigdy nie spotkałem się z czymś takim aż do teraz, żeby kibice United życzyli im przegranej, i pisanie też typu, że najgorsze co może się teraz stać to wygrana United, do czego to doszło :( smutno się człowiekowi robi jak widzi co się dzieje z jego ukochanym klubem...
» 27 grudnia 2015, 15:17 #249
Joker7: Nasi pilkarze nie chca dla LvG grac!
NIby sie staraja niby walcza ale robia ostatnio wszystko by przegrac mecz.
Smutne jest to ze jak sie nie podoba trener to grajki robia takie numery jak np w Chelsea czy teraz u nas robia wszystko by przegrac mecz.
» 27 grudnia 2015, 15:14 #248
tom93: najgorsze co nas może czekać, to zwycięstwo z Chelsea. Bo wtedy dadzą mu znów czas. Ugra potem jaki remis fartem i się zacznie gadka, że drużyna wraca na właściwe tory i pozwolą mu dograć sezon.
» 27 grudnia 2015, 15:05 #247
talir: Dokładnie kolego. Trzeba skończyć ten cyrk.
» 27 grudnia 2015, 15:09 #246
Joker7: b90
jak nie zwolnili go wczoraj to watpie ze dzisiaj to zrobia np o 20;00 jak do spotkania mniej niz 24h.
Bylem pewny ze wczoraj tak kilka godzin po meczu bedzie oficjalka a tutaj nici tracimy teraz tylko bez sensu punkty bo oni dla LvG nie chca grac.
» 27 grudnia 2015, 15:17 #245
Wave: vg byl juz do zwolnienia po meczu z Wolfsburgiem
Te straty punktowe w lidze sa niepotrzebne
Z Chelsea tez przegramy jezeli Holender dalej bedzie nas prowadzil
» 27 grudnia 2015, 14:36 #244
utdpunx: ,,,,,,,,, oto kilka przecinków, oddasz przy okazji.
» 27 grudnia 2015, 14:46 #243
braku: Już tu dawno nie widzialem GLORY GLORY MU! One Love one united
» 27 grudnia 2015, 13:34 #242
Wave: To ze dzisiaj beda rozmowy zarzadu z vg to bylo wiadome. Poczekajmy na jakies rezultaty. Oby byly.
» 27 grudnia 2015, 13:17 #241
romario11: wchodze codziennie przewidujac kolejne porazki a on ciagle tu jest... zenada
» 27 grudnia 2015, 13:15 #240
Szilk: Były nasz zawodnik Chicharito, który od momentu, gdy przeniósł się do Bundesligi, odzyskał radość z gry i przede wszystkim skuteczność. w tym sezonie wystąpił już w 25 meczach, w których strzelił 19 goli i zaliczył dwie asysty. W klasyfikacji najskuteczniejszych strzelców niemieckiej ekstraklasy Chicharito plasuje się na czwartym miejscu.Fakty te sprawiają, że natychmiast wzbudziło to zainteresowanie czołowych ekip na Starym Kontynencie w tym Arsenalu. Przy Van Gaalu grał piach, czuł się niepotrzebny i ubezwłasnowolniony jego pogiętą filozofią futbolu i taktyką.
Cały M.U. w 18 meczach strzelił 22 bramki - już za to Van Gaal powinien wypaść !
» 27 grudnia 2015, 13:01 #239
diabelek1: BREJKING: Ryan Giggs prowadził dzisiejszy trening. Na treningu nie było LVG
» 27 grudnia 2015, 12:57 #238
Szilk: W pokoju klubowym próbował odczytać zapiski z wczorajszego meczu, na którym tak był roztrzęsiony, że nie może teraz odczytać co nabazgrał .
» 27 grudnia 2015, 13:04 #237
RedRevolta: Hahah ludzie spokojnie, plotki ploteczki, Luj jest na jakiejś rozmowie u Eda i polecił Giggsowi trening dlatego go nie było :P ehhhh te Brytyjskie szmatławce, z igły widły robią!
» 27 grudnia 2015, 13:11 #236
mikifiki: Wyobrażacie sobie taki scenariusz, że jutro wygrywamy z Chelsea i LVG zostaje na stanowisku, po czym rozpoczynamy serię wygranych w lidze i szybki awans ku górze tabeli. Mało prawdopodobne ale to by było coś :)
» 27 grudnia 2015, 12:17 #235
damian2987: Za dużo świątecznej wódeczki? ;)
» 27 grudnia 2015, 12:36 #234
mikifiki: Świątecznego bimberku jak już :)
» 27 grudnia 2015, 12:42 #233
damian2987: heh dokładnie, nie ma jak dobry bimberek;) pozdrawiam.
» 27 grudnia 2015, 13:05 #232
RedDevils4life: Tak jak już pisałem. Łatwo i wygodnie powiedzieć jest, że zwolnienie już dzisiaj da nam komfort. Ale zwolnienie go DZIEŃ przed meczem zrobi gorszy bałagan niż to co gramy obecnie. Niestety zapowiada się jutro pożarcie nas, bo nieważne z jakiego dołka Chelsea wychodzi to my jesteśmy w takim, że dobrej gry nie widać.
» 27 grudnia 2015, 11:46 #231
RedRevolta: Chodzą plotki, że Luj się sam zwolni jeśli przegra najbliższy mecz z Chelsea, hahah przecież to jest kpina! a jeśli wygrają albo zremisują to co? zostanie na cały sezon? a wygrać z nimi możemy bo Costa nie zagra a Hazard ma jaką kontuzje jak tak się stanie to Mourinho pewnie do Realu a my zostajemy z niczym, ehhh żal.
» 27 grudnia 2015, 11:44 #230
Kuntakinte: miał warunek LVG żeby się utrzymać musi nie przegrać jednego z dwóch spotkań w Święta i co ?
» 27 grudnia 2015, 11:30 #229
NexaT: Nie miał żadnego warunku.
» 27 grudnia 2015, 11:46 #228
vanderToki: Kiedyś na Święta kibice United musieli najeść się jeszcze większego wstydu. :D
fangol. pl/view/137376/legendarny-boxing-day
Swoją drogą, dwa dni później na Old Trafford było 5:1, a swoją pierwszą bramkę zdobył niejaki George Best. O tym meczu wiem zresztą z jego biografii, ale nie tej najnowszej, tylko "Bestie", wydanej jakoś pod koniec lat 90.
» 27 grudnia 2015, 11:01 #227
dawid595: Problemem United jest to, że co roku wydawane są grube miliony, a mimo to do klubu nie trafiają klasowi zawodnicy. W tym momencie skład wygląda jak typowy europejski średniak, więc nie ma co się dziwić, że winiki są też średnie. Brak ławki rezerwowych. To skandal, że przez ostatnie lata wydano tyle pieniędzy, a nie kupiono tak naprawdę żadnego topowego gracza. Do wymiany jest praktycznie cała drużyna. Z obecnego składu powinni zostać tylko De Gea, Shaw, Herrera, Depay, Rooney?, Martial, z czego w pierwszym składzie widzę miejsce tylko dla 3 z wyżej wymienionych graczy. Potrzebne są ogromne pieniądze i czas. Co do trenera... Guardiola potrafił zrobić w Barcelonie rewolucję. Wymienił połowę składu (tak, tak dobrze słyszycie, nie przyszedł na gotowe, objął klub z problemami) a co potem się stało wszyscy wiedzą. Być może to jest trener którego United potrzebuje. Nie Mourinho, który w każdym klubie ma problemy z szatnią, mediami, sędziami itd.
» 27 grudnia 2015, 10:50 #226
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 12:34

Widzę, że kolega ostatni raz komentował trzy lata temu, jeszcze za Fergusona... i już wtedy bardzo słusznie zauważył, że poziom gry nie był taki, jak dawniej. To, co się obecnie dzieje, to nie jest tylko wina van Gaala, Moyesa czy nawet błędów starzejącego się Fergusona. Klub stopniowo schodził w dół od paru lat, a ostatnio drastycznie przyspieszył. A dla zarządu i tak liczy się kasa - Sky Sports, reklamy, tournee po Azji czy Ameryce, kontrakty z Adidasem, Chevroletem itd. Póki hajs się zgadza, paniki nie będzie.
» 27 grudnia 2015, 12:34 #225
vanderToki: Właściwie racja, w innych klubach problem jest ten sam, a nie wszystkie mają takie problemy. Ze zmianami w piłce nie poradziły sobie Liverpool i Milan - kto dziesięć czy nawet pięć lat temu by powiedział, że będą tam, gdzie są obecnie? Myślę, że Ferguson pod koniec też już nie wiedział do końca, co się dzieje. Jeszcze siłą rozpędu i charyzmą czy doświadczeniem dotarł do tego finału w 2011 i wygrał te dwa ostatnie mistrzostwa, ale to był ostatni akord. Wydaje mi się, że podobny problem ma van Gaal, a być może i Wenger w Arsenalu. Na to, że ten ostatni jeszcze się trzyma, wygrał FA Cup dwa razy pod rząd i może zdobyć wreszcie mistrzostwo - i to właściwie dokonując jednego zakupu przed sezonem - oznacza, że albo wraca na właściwe tory... albo złożyła się na to masa innych czynników, jak np. ogólne osłabienie angielskiej piłki czy olewanie FA Cup przez inne kluby.
Mam nadzieję, że Manchester United się przebudzi i odrodzi prędzej czy później. Wychwalana dziś Barcelona też miewała w historii gorsze okresy i chciałbym, żeby nasz klub poszedł raczej w jej ślady, niż w ślady potężnych przed laty Evertonu, Benfiki czy Ajaxu. Jak by nie było, zawsze będę kibicował MU.
» 27 grudnia 2015, 19:15 #224
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 09:12

Wstaje rano. Z jęzorem na wierzchu biegnę do kompa licząc że zobaczę newsa a tu lipa. Nie ma! Czy władze klubu nie widziały wczorajszego meczu? Bo trochę tego nie rozumiem.
» 27 grudnia 2015, 09:11 #223
braku: To trzeba mieć komputer by mieć Internet. Kom wystarczy
» 27 grudnia 2015, 13:27 #222
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 09:09

Niech odejdzie ten pan filozof, tracimy punkty w beznadziejnych pogrywankach, żebysmy nie skończyli na 7 miejscu w tabeli w maju.
Jedyne co widać u Van Gaala do chęć do rysowania, gość przez 80 minut każdego spotkania coś rysuje w tym swoim tajnym zeszycie i tyle.:/
» 27 grudnia 2015, 09:03 #221
kckMU: ta ostatnia niedziela... :)
» 27 grudnia 2015, 06:43 #220
adi343: DEPAY: CHCĘ ZOSTAĆ NAJLEPSZYM PIŁKARZEM NA ŚWIECIE

Hahahhahahahahhahaha dałeś dzisiaj czadu stary ... I Ty chcesz nosić 7 na koszulce
» 27 grudnia 2015, 01:31 #219
Domelo: Żarty go się trzymają.
» 27 grudnia 2015, 01:42 #218
adi343: boki zrywać :D
» 27 grudnia 2015, 11:39 #217
ejrikoo: czekam z niecierpliwoscia na jakas oficjalke... out z tym filozofem. Koncz wasc, wstydu oszczedz...
» 27 grudnia 2015, 01:18 #216
Gallacher: Panowie, trzeba skończyć z Van Gaalem bo on skończy z nami.Chcecie po nowym roku znowu patrzeć na upokarzające porażki z beniaminkiem i całą serię z Norwich czy Stoke !? chyba każdy powinien sobie na to proste pytanie odpowiedzieć z racji że powoli idziemy w dół tabeli i znowu będzie czekanie na CL rok lub dwa.Przez ostatni okres ten zespół nie ma ani stylu ani wyników a wcześniejsze mecze choćby z MK Dons czy Cambridge najwidoczniej były sygnałem że Holender nie sprosta jako menedżer w lidze angielskiej.
» 27 grudnia 2015, 00:38 #215
talir: Lepiej bym tego nie ujął. Jeszcze słowa "jakość" i "proces", które jak słyszę to mnie skręca, były powtarzane przez pana filozofa jak mantra.
» 27 grudnia 2015, 00:44 #214
Klimaa: Pobijamy chyba wszelkie rekordy na mało efektowną i efektywną grę. Czyżby zawodnicy grali przeciwko trenerowi..
» 26 grudnia 2015, 23:43 #213
2Fast4You: W historii PL nie mieliśmy mniej punktów po 18 kolejkach jak teraz
» 27 grudnia 2015, 00:07 #212
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 13:27

Ostatnio już mówiłem, że czeka nas najprawdopodobniej najgorszy sezon w Premier League.
» 27 grudnia 2015, 13:27 #211
Gallacher: Chyba nie sądzicie że powinien nadal być menedżerem United po porażce ze Stoke !? Przegrana grupa w CL i na dodatek ostatnie mecze z porażkami i to nie z byle kim, bo z Norwich,Bournemouth oraz Stoke i remis z WHU.To jest wstyd co się teraz dzieje w klubie z Old Trafford i te mecze pod wodzą Holendra.Z takim United jaki gra teraz piach to przy odrobinie zaangażowania to i nawet Lech Poznań czy Piast by wygrał zresztą sami ostatnio zawodnicy narzekali na treningi i piłkarze rozmawiali z Holendrem na temat tej kwestii i jak widać nie poskutkowało.
» 26 grudnia 2015, 23:29 #210
vanderToki: 1. Miej szansę na objęcie prowadzenia w tabeli
2. przerżnij, i to najlepiej CZTERY do zera.
Już poliderowane, już im się Arsenal włączył.
» 26 grudnia 2015, 23:17 #209
2Fast4You: Temat o Arsenalu i od razu cztery lajki
» 26 grudnia 2015, 23:50 #208
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 23:17

Powiedz jak być dobrej myśli po 3 porażkach z rzędu w lidze i tak fatalnej grze?
» 26 grudnia 2015, 23:15 #207
Gallacher: Southampton 4 - 0 Arsenal , i jak tutaj nie kochać angielskiej ligi :D
» 26 grudnia 2015, 23:00 #206
Wave: ale dlatego miedzy innymi ciezko nam idzie w europejskich, mamy 2 puchary, sporo druzyn z duzymi budzetami

w premiership kazdy meczyk to bitwa na smierc i zycie
nie te lalusiowate ligi
» 26 grudnia 2015, 23:04 #205
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 23:22

A po czym lepiej oceniać? Po bezpośrednich starciach? To też hiszpańskie kluby biją angielskie. Po nieprzewidywalności? To polska liga by była mocna.
Owszem, w Hiszpanii jest tylko jeden puchar, ale za to w każdej rundzie mecz i rewanż. W Anglii drużyny grające w Europie włączają się do FA Cup dopiero w styczniu, a z Pucharu Ligi wiele z nich do tej pory zdąży odpaść. Tak że nie zwalałbym tego na puchary krajowe. Raczej na wyrównany poziom w Premier League. Tylko że, jak już gdzie indziej pisałem, obawiam się, że kluby w Anglii równają w dół.
I żeby nie było - nie znoszę hiszpańskiej piłki. ;] Niestety zmuszony jestem przyznać, że najmocniejsze kluby są właśnie tam i liga również jest naprawdę mocna.
» 26 grudnia 2015, 23:20 #204
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 23:33

@ Alley
Otóż to. Poza tym, w sezonach 2006/2007 i 2007/2008 były trzy angielskie kluby w półfinałach LM. W lidze przewaga MU nad ósmym Reading i Portsmouth wynosiła na koniec sezonu odpowiednio 34 i 31 pkt. Półtora roku temu Citizens mieli nad ósmym Southampton 30 pkt. przewagi. W tym roku Chelsea 31 pkt. przewagi nad Swansea. Czyli różnica podobna. Poziom rywalizacji, zdawałoby się, zbliżony. A jednak - wyniki w Europie dużo gorsze. Pięć lat temu Fulham pałętał się w dolnej połowie tabeli, ale do finału LE dotrzeć dał radę. I to w sezonie, w którym mistrz miał nad ósmym miejscem jeszcze mniejszą przewagę, niż obecnie, czyli rywalizacja była ostrzejsza.
@ Demo 2797 a to Real grał z Rayo rezerwowym składem? Barcelona też przegrała z Sevillą, zremisowała z Valencią, dostała na początek sezonu oklep od Athleticu.
» 26 grudnia 2015, 23:30 #203
Kuntakinte: każdy zna regulamin nie musicie tego pisać po każdej porażce naszego klubu ...
» 26 grudnia 2015, 23:21 #202
Wave: co w tym dobrego
wole zeby arsenal mial mistrza niz city, a na ta chwile 1dyna druzyna ktora moze im zagrozic
» 26 grudnia 2015, 22:52 #201
Wave: jak jak kibicowalem United to jeszcze w pieluchach biegales ale ok ok kazdy ma swoje zdanie :p
» 26 grudnia 2015, 23:05 #200
Kordrian10: Sztuczny twór, ale gadasz pierdoły. City pokazuje mądrze zainwestowaną kase, a my. Ostatni wydajemy wcale nie mniej a gramy jak stoke 3 lata temu.
» 27 grudnia 2015, 00:17 #199
VaultBoy96: Tak szczerze to chciałem żeby Arsenal przegrał czterema bramkami, tylko po to, żeby pośmiać się z nowych memów 4rsenal.
» 26 grudnia 2015, 22:41 #198
Wave: smiac to oni sie moga z nas
» 26 grudnia 2015, 22:55 #197
Domelo: Martwmy się o nas, a nie o nich.
» 26 grudnia 2015, 23:17 #196
lukiton0589: Późny wieczór, a van Gaal dalej jest trenerem. Brawa dla zarządu. Widać komuś podoba się ta seria porażek, a z tym trenerem przegramy nawet z Chelsea.
» 26 grudnia 2015, 22:41 #195
Wave: dzisiaj nie wypadalo, zobaczymy jutro
» 26 grudnia 2015, 22:57 #194
RedRevolta: od 54 lat, pisałem to już wcześniej ;)
» 26 grudnia 2015, 22:39 #193
drymoN: Mam nadzieje że ten hejt na LVG się skończy. Wasze narzekanie nic nie zmieni a taki cały huk w internecie żeby go wywalić nie wpłwa dobrze na drużynę. Facet o futbolu wie 10x więcej niż całe DP razem wzięte i trzeba mieć do tego człowieka szacunek. Na dodatek jest starszy od 99% użytkowników wiec z tego tytułu też mu się należy szacunek. Prowadzi nasz ukochany klub (a z pewnością mój) i dalej kibicuje LVG bo on prowadzi MANCHESTER UNITED i dlatego zasługuje na nasze wsparcie. Kurde pomyślcie że jednak słysząc codziennie że drużyna gra beznadziejnie i wywalić menadżera nie jest najlepsze dla naszych diabełków.
Będe kibicował LVG i każdemu kto zasiądzie na fotelu Chevrolet na Old Trafford po stronie HOME.
GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!
Czekam na mecz z Chelsea i liczę na powrót do gry United.

Pozdrawiam
» 26 grudnia 2015, 22:32 #192
drymoN: Denerwuje mnie że po meczu nie da się przeczytać nic na temat gry co inni sądzą tylko wszędzie oklepane "LVG OUT" ...
» 26 grudnia 2015, 22:38 #191
cieciur: LVG naważył sobie piwa i teraz musi je wypić :P.
» 27 grudnia 2015, 12:08 #190
chali2na: Tymczasem South teraz u siebie gromi Arsenal który 3 dni temu ograł City. #NigdyNieZrozumiemBPL
» 26 grudnia 2015, 22:14 #189
Domelo: Szkoda, że ostatnio ta liga jest za trudna na Manchester United i wszystko przegrywamy.
» 26 grudnia 2015, 23:05 #188
Domelo: Arsenal tez wymiata
» 26 grudnia 2015, 22:13 #187
Gallacher: Gdzie są ci, co pisali że Depay może być na równo z CR czy nawet lepszym od niego :D
» 26 grudnia 2015, 22:05 #186
Domelo: W jego głowie może dużo zmienić.
» 26 grudnia 2015, 22:25 #185
Wave: reusik sam jestes frajer, tak piszac
caly czas sa przed nami
» 26 grudnia 2015, 23:02 #184
Domelo: Reusik więcej szacunku do rywala, który obecnie nas przewyższa o klasę.
» 26 grudnia 2015, 23:21 #183
Domelo: Teraz my będziemy czekać na mistrzostwo z 20 lat o ile je kiedykolwiek zdobędziemy, taki urok piłki.
» 27 grudnia 2015, 00:55 #182
kckMU: jak to możliwe, że on tu jeszcze jest?

a Depay bardzo ładnie zaczął proces zostania najlepszym piłkarzem świata. nic tylko brawa bić.
» 26 grudnia 2015, 21:53 #181
Domelo: Depay słabiutki.
» 26 grudnia 2015, 21:57 #180
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 21:43

Tak jest! polityka w United jest żałosna i śmiać mi się chce z tego okropnie! pierwszy przykład z rzędu po mimo wydania ponad 200 milionów na transfery w tym roku my nadal gramy Fellainim i Youngiem...
» 26 grudnia 2015, 21:43 #179
Wave: true ale nie tylko polityka transferowa jest zla
po odejsciu Fergusona strasznie zarzad pogubiony

niestety tez, Glazerowie to nie pasjonaci pilki noznej, tylko biznesmeni nastawieni tylko i wylacznie na swoj zysk

Ferguson byl trzymal to jakos w ryzach wszystko
» 26 grudnia 2015, 23:10 #178
RedRevolta: Ja wam powiem szczerze, że zastanawiam sie czy zarząd przypadkiem nie przespał sprawy z decyzją o zwolnieniu LVg zaraz po odpadnięciu z LM czyli po meczu z Wolfsburgiem, trzeba było to dawno zrobić, gorzej być nie może, czołówka nam ucieka a my dalej tkwimy w szambie po szyje, tak jak Luj sie wypowiedział z każdym meczem presja będzie coraz większa, możliwe, że zawodnicy stracili zaufanie do swoich umiejętności i też do samego trenera, teraz już nas nikt się nie boi niestety i każdy gra z nami na pełnym luzie a my się spinamy, mam nadzieję, że zarząd coś z tym zrobi bo trzeba coś zmienić to widać gołym okiem.
» 26 grudnia 2015, 21:25 #177
dawidlp92: Fergi wroc i poukladaj to na nowo
» 26 grudnia 2015, 20:46 #176
Gallacher: To cofnij czas o 27 lat do tyłu :D
» 26 grudnia 2015, 21:09 #175
Ronal: Szczere wyrazy współczucia dla wszystkich, którzy oglądali ten mecz. :D
» 26 grudnia 2015, 20:44 #174
RedRevolta: Piłkarze których sprzedaje Luj w nowych klubach się odradzają na nowo, wnioski nasuwają się same, nie trafione transfery sprzedaż piłkarzy, teraz na ławce mamy takiego Borthwick-Jacksona czy Varele, wydane miliony a wyników nie ma, dni Louisa są policzone, wydaje mi się, że po meczu z Chelsea zostanie podjęta decyzja.
» 26 grudnia 2015, 20:31 #173
Wave: true, zgadzam sie
ale co ludzie pisza to jest dramat ile tepoty w narodzie :p
niektorzy caly sklad chca wymieniac z van gaalem, a jak
» 26 grudnia 2015, 20:56 #172
1wolf1: NIe trzeba wymieniac calego, bo sa ludzie ktorym trzeba dac jeszcze troche czasu. Niestety sa tez tacy, ktorym dano go az nadto. Mysle tez, ze trzeba dzialac szybko, bo oni sciagaja tych nowych do swojego poziomu i w krotkim czasie trzeba bedzie odstrzelic tych wartych uwagi...
» 26 grudnia 2015, 21:05 #171
Domelo: Reusik obrońco van gaala, co powiesz o dzisiejszym pogromie?
» 26 grudnia 2015, 21:08 #170
RedRevolta: "Tylko" dla ciebie może to i tylko ale może teraz tych "TYLKO" dwóch by sie nam przydało i gra inaczej by wyglądała, reusik śmiać mi się z ciebie chce, żałosny jesteś z tymi komentarzami z tym bronieniem Luja a czego ty byś chciał, żeby zamiast niego cały skład wywalić?! dzisiaj sie urodziłeś czy co, zawsz tak było i będzie, że całą odpowiedzialność za wyniki ponosi trener i nikt inny.
» 26 grudnia 2015, 21:12 #169
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 21:15

Lepiej późno niż wcale, z tego nic nie będzie.
» 26 grudnia 2015, 21:14 #168
RedRevolta: Ale na koniec sezonu zarząd nie roztrząsa czy tylko on czy nie tylko jest winny! leci jeden trener poleci i drugi, poleci ich kilku jeśli będzie trzeba a dany zawodnik będzie grał lepiej u tego a gorzej u tego np. każdy może mieć różne sezony i być w różnej formie.
» 26 grudnia 2015, 21:18 #167
wider: SAF powinien każdemu z osobna ( wszystkim piłkarzom i VG ) zrobić porządną suszarkę jak za starych dobrych lat
» 26 grudnia 2015, 20:31 #166
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 20:48

Juz widze Fergusona jak schodzi do szatni przy 2-0 dla Stoke i takiej grze ha ha
» 26 grudnia 2015, 20:48 #165
zbyszek7: Nawet Tom ma udane swieta hehe
» 26 grudnia 2015, 20:24 #164
chali2na: Clev strzela za 3 punkty z Newcastle :v
» 26 grudnia 2015, 20:22 #163
Chestnut: Nieźle musiał podkręcić podając do tyłu. :D
» 26 grudnia 2015, 20:30 #162
Cantona778: Tu najwiekszym problemem jest to, ze praca pilkarza nie wiaze sie z rzadna odpowiedzialnością. Gra taki Depay, sra nie gra...a 100 tys wpada co tydzien...zagra nic w sobote, e tam 100 tys w niedziele na koncie bedzie, nie przyloze sie do meczu i pojde na impreze? to jest gdfdwno bo w niedziele 100 tys mi wpadnie....



I to jest niestety problem! ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI!! ja jak zjennnbie w pracy coś to sie na mnie kierownik drze pol dnia a ja sie boje stracic prace...pilkarzowi nie grozi nic....gwiazdorzy jak Depay maja cieple posadki i nic ich nie motywuje.
» 26 grudnia 2015, 20:16 #161
Szilk: Trochę racji masz, ale nie we wszystkim. Analizując grę naszych kupionych zawodników w tym Depaya trudno nie zauważyć, że każdy gra o dwie klasy gorzej niż w poprzednim Klubie. Gdyby to dotyczyło jednego zawodnika można byłoby go za to winić, ale tu wszyscy grają piach. Odwrotnie patrząc niemal wszyscy zawodnicy sprzedani przez Van Gaala jako słabeusze i nierozwojowi - są podstawowymi zawodnikami nowych zespołów :Di Maria, Evra, Groszek, Evans więc jak tu nie winić Van Gaala ? Nie wspomnę już o kasie jaką wydał - inne drużyny w tym Leicester City całe tyle nie kosztują .
» 26 grudnia 2015, 20:28 #160
Cantona778: no fakt, rzeczywiście dziwnym trafem ci co odeszli graja lepiej a ci co przyszli grają piach...ale czyż nie lepiej by było dla Roo 5 mln podstawy i nawet kolejne 10mln ale za sukcesy, za Lm, za lige, za bramki, za wystepy...


to by bylo uczciwe, i jesli np. bylby to zakazodgorny przez wladze ligi( a to sie da zrobic) limit 7 mln podstawy a reszta w bonusach to moim zdaniem mielibysmy lepszy poziom ligi..
» 26 grudnia 2015, 20:34 #159
Szilk: System wynagrodzeń w PL jest ustalony nie od dziś i w najbogatszych Klubach zarobki najlepszych piłkarzy wyglądają podobnie i są oparte na tygodniówkach. Wszystkie dodatkowe pieniądze oprócz indywidualnych kontraktów reklamowych, są wypłacane na całą drużynę - nie ma indywidualnych wypłat, za lepszą grę lub strzelenie dużej ilości bramek. Dłuższa wybitna gra jakiegoś zawodnika może skutkować nowym kontraktem- nawet wtedy gdy poprzedni jest jeszcze ważny. Tak samo nie obniża się tygodniówki w trakcie trwania kontraktu - nawet wtedy gdy zawodnik gra słabiej. Jedynie gdy zawodnik postępuje niezgodnie z obowiązkami zawartymi w kontrakcie, może on zostać obniżony lub nawet zerwany. Rooney będzie musiał zacząć lepiej grać ,żeby przedłużono z nim kontrakt do końca kariery i to na godziwych warunkach inaczej odejdzie - pewnie do ligi amerykańskiej lub chińskiej gdzie dostanie kasę za nazwisko.
» 26 grudnia 2015, 22:59 #158
FergusonGuy: Widać że nasi piłkarze nie chcą grac pod styl Van Gaala i dlatego nie dają z sb wszystko.Oni tak samo jak my oczekują czegoś nowego.Jeżeli to ma pomóc zwolnieniu Van Gaala to niech chłopaki dalej tak grzeją XD
» 26 grudnia 2015, 20:03 #157
Wave: reusik sio do budy bart nie trolowac tez sio :d
» 26 grudnia 2015, 20:33 #156
Domelo: To jest wina trenera, że posprzedawał wszystkich napastników i potem nie ma kto stzelać. 22 gole to jest hańba.
» 26 grudnia 2015, 21:23 #155
Domelo: Jak widać w naszym przypadku brakuje typowej 9, bo zespół tych goli po prostu nie potrafi strzelać.
» 26 grudnia 2015, 21:41 #154
Wave: Jose ratuj!!
» 26 grudnia 2015, 20:00 #153
Szilk: Jezu ratuj !! :)
» 26 grudnia 2015, 20:13 #152
Wave: I to szybko niach niach
bo nie bedzie po nas co zbierac :p
» 26 grudnia 2015, 20:43 #151
pawelisto2: Mam...
» 26 grudnia 2015, 19:48 #150
seto: Mowcie co chcecie na temat pilkarzy ale ja nie wierze w to ze oni sa az tak slabi. Moim zdaniem oni nie chca grac dla tego czlowieka i niestety wyniki sa jakie sa. Nowy trener zmieni wszystko. Moze w slepo w to wierze. Ale jak przyjdzie nowy trener i czy to bedzie mou, pep czy giggsy gra sie zmieni o 180%. GGMU
» 26 grudnia 2015, 19:42 #149
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 20:45

no tak maja placone najwiecej powinni wszystko wygrywac
moysowskie, tfu van gaalowskie najemniki jedne :p
» 26 grudnia 2015, 20:45 #148
Cantona778: To nie jest w 100% wina Van Gala, nasi piłkarze to też jest śmiech przez łzy. Na początku to na prawdę obiecująco wyglądało, aż do kontuzji Showa:/ póxniej ta porażka 0:3 z Arsenalem i co raz gorzej...to że my nie mamy piłkarzy na mistrza czy jakies wojaże w Champions League to jest oczywiste. Pomimo wydania tych ok 150mln ( po odjeciu tych ktorych sprzedalismy) to nie jest to skład na mistrza. I ja tu nie winie trenera, a dlaczego? a dlatego, że żeby mieć mega super skład trzeba co sezon 100 mln wydawac i tak przez 5 lat i mamy sklad...popatrzcie na Man City, jakieeee oni pieniadze wydali zeby miec taki sklad? PSG daje 50 mln za Luiza!! i co sezon jakies mega wzmocnienie, Real? oni chyba z 500 mln w 3 lata wydaja...taka prawda zemy z topu to mamy Martiala...i może de gea...moze...tylko oni mogliby sie liczyc w braniu pod uwage przy ustalaniu skladu Bayernu, Barcy, Realu,PSG, City...a nawet Chelsea..

Van Gal tez popelnil bledy, ale kto ! kto przewidzialby ze Depay się posika przez swoja tygodniówke i nawet champions league 1 to za duzo dla niego? a Luke się połamie? Falcao tez nie byl do przewidzenia co udowodnił Mourinho bo tez sie nabral ze z niego jeszcze moze cos byc....Perez tez mial nie wypaly jak Kaka, Danilo, Bale?
» 26 grudnia 2015, 19:42 #147
DevilFan: nikt mu nie kazał sprzedawać Groszka, Evansa który no widząc obecnie Jonesa to chyba wolałbym Johnego obok Smallinga, wypożyczenie Blacketta- jaki był taki był ale na pewno szybszy i silniejsy niż Blind, Nani który nie dostał w ogóle szansy. Można wymieniać i wymieniać, kupił przód zapomniał o obronie a i Rafael! Prawdziwy diabełek również poleciał i gramy teraz tym aktorem z Birmingham, wszystkie znaki na niebie i ziemi aż proszą o to aby filozof poleciał
» 26 grudnia 2015, 19:46 #146
Cantona778: ty wez skoncz! przecietnosc goni przecietnosc! Nani to ile mial jeszcze szans dostac? mial jeden dobry sezon na 5-6? jaja Groszek nastepny, jak taki dobry super strzelec byl to czemu go Real nie wylkupil? bo to jest leszcz ktory umie dobic na pusta tyle...jest 30 napastnikow na swiecie ktorzy go bija na glowe!! Rafael byl oslem bez glowy, wieczny talent, jedyne co umial robi cto biegac, popatrz na Luka w formie i na Rafaela..jeden z nich tylko umie biegac...a drugi jest jednym z 3-4 lewych obroncow swiata. Taki byl plan, wymiesc te drewna, te pokraki, Evans mistrz co drzysz jak tylko akcja idzie..problemem jest to ze Van gal sprowadzil za nich przeplaconych przecietniaków, Blind, Darmian, Schnaiderlein pffff Carick kosztowal 25mln i popatrz sobie jak on gral w Manu kiedys. To był jeden z 2-3 naj ligi!!
» 26 grudnia 2015, 20:12 #145
Wave: na pusta to Van Nisterloy dobijal czesto :p
» 26 grudnia 2015, 20:51 #144
Wave: znowu wymieniamy sklad? :p
» 26 grudnia 2015, 20:52 #143
Arkin: Ma może ktoś filmik, jak Luj po meczu "żegna" się z kibicami?
» 26 grudnia 2015, 19:39 #142
Domelo: Nadal nie ma zwolnienia, ja nie wytrzymam.
» 26 grudnia 2015, 19:38 #141
rc7: Ten człowiek zniszczył całkowicie ten klub !
» 26 grudnia 2015, 19:34 #140
DevilFan: Ile jeszcze wody upłynie zanim zaczniemy grać dwoma napastnikami, sprzedamy to drewno z Evertonu i pana który na numer 18 nie zasługuje już od dłuższego czasu
» 26 grudnia 2015, 19:34 #139
Domelo: Jak mamy grać napastnikami jak ich obecnie w klubie nie ma.
» 26 grudnia 2015, 21:38 #138
dawidlp92: To co Depay wyrabia na boisku to jest tragedia ... Wedlug mnie to jest najgorszy transfer ever ... Sam pokladalem w nim nadzieje a okazuje sie ze on w championship bylby przecietniakiem ... Jeszcze jak bardzo denerwujace jest jego zachowanie poza boiskiem to nie wspomne ... Lansuje sie na gwiazde a nie jest jej cieniem nawet ... Na boisku to samo przewraca sie co rusz ... Cos nie wychodzi to zero walki ... Tragedia co on robi
» 26 grudnia 2015, 19:12 #137
Derp: johnnycross popieram cię w 100% i dodam, że ciężko o ludzi, którzy myślą a w szczególności w taki sposób. głownie przez pieniądze piłka już nigdy nie będzie taka sama, rozpieszczone bachory bez ambicji.

van gaal może i nie jest moim faworytem na tym stanowisku, ale często odnoszę wrażenie, że to on jest tutaj ofiarą. piłkarze nie mają czasu na fryzjera, jak żyć?!
» 26 grudnia 2015, 19:55 #136
Derp: nie mówię o celowym przegrywaniu spotkań ... mówię o celowym braku chęci do walki o zwycięstwo. mamy rozpuszczoną młodzież - wiecznie podejmują złe decyzje na murawie i to nie jest wina szkoleniowca bo mam wrażenie, że to siedzi im w głowach i oni wcale nie chcą nad tym pracować.
» 26 grudnia 2015, 21:27 #135
dawidlp92: Dajcie juz spokoj z tymi wyzwiskami w strone trenera ... Chcial bardzo wygrac .. Robil wszystko co mogl nawet zmienil swoje surowe podejscie a tu takie cos ... Powiedzial ze porozmawia z zarzadem i sam odejdzie ... Bede go bardzo szanowal gdy sam poda sie do dymisji i nawet ze wzgledu na Swieta powstrzymajcie sie z wyzwiskami ... Chcial dobrze a nie wyszlo ... Tak to jest w zyciu ... Obawiam sie ze zajmie to dlugo czasu zanim wrocimy na szczyt ... Tu najlepsi menadzerowie moga nie pomoc ...
» 26 grudnia 2015, 18:56 #134
1wolf1: Wystarczy jeden, ktory zobaczy w koncu co jest problemem - pilkarze. NIe wszyscy, ale czesc, ktorej nie chce sie juz wysilac. Zwolnili MOyes'a, teraz zwalniaja V.G. Jesli nowy trener nie zadziala w odpowiednim czasie, zwolnia i jego. Ciekawe tylko bedzie co tym razem wymysla jako powod. - Moyes wylecial, bo nie pasowala im taktyka. V.G za ciezkie treningi robi i tez taktyki im nie potrafi dac jak trzeba - bo oni chyba oczekuja taktyke : wystawiamy lezaki i czekamy na slonce w Angli... NO to obstawiam , ze nastepnym razem bedzie zly krawat nosil i tym samym rozpraszal ich na boisku...
» 26 grudnia 2015, 19:03 #133
dawidlp92: A tych frajerskich dziennikarzy to powinni karac ... Zero szacunku ... Banda chamow ze wsi
» 26 grudnia 2015, 19:04 #132
dawidlp92: Troche szacunku okaz ... Chcial dobrze ... Przyjdzie nastepny i bedzie to samo tu jest duzo wiekszy problem ... Ci pilkarze w ktorych sam pokladalem wielkie nadzieje okazali sie sredniakami ... Schneiderlin Mata Depay ...Tak sie cieszylem gdy przychodzili a teraz to mam mieszane uczucia
» 26 grudnia 2015, 19:08 #131
czapens: wydaje mi się że jego pozycja jest już przekreślona. Głupotą byłoby zwalniać Luisa w święta, 2 dni przed kolejnym ważnym meczem. Po meczu z Chelsea ogłoszą jego wyjazd z klubu.
» 26 grudnia 2015, 18:54 #130
Wave: no tak a kolejne punkty uciekna, a tu glupota zwalniac :p
» 26 grudnia 2015, 20:37 #129
lukstar: a kto ten zespol stworzyl? mial dwa pelne okienka, mial wolna reke do transferow i zrobil bagno z tego klubu
» 26 grudnia 2015, 18:55 #128
inek10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 19:02

To jest głupota, bo nasi zawodnicy wcale nie są przeciętni, większość z nich to solidni a nawet bardzo dobrzy piłkarze, reprezentanci swoich krajów więc nie mów, że to wina zawodników.
Przeanalizujmy dzisiejszy skład.
DDG-Jeden z lepszych bramkarzy na świecie.
Smalling-chyba najlepszy ŚO ligi.
Jones-Świetny ŚO, strach pomyśleć jak dobry by był gdyby nie był aż tak podatny na kontuzje.
Blind-Bardzo inteligentny i moim zdaniem niedoceniany piłkarz.
Young-rzemieślnik ale świetny z Niego rezerwowy.
Carrick-W tym sezonei bez formy ale przez kilka ostatnich sezonów topowy ŚP
Herrera-Co tu dużo mówić, statystyki jeszcze z czasów Bilbao, pokazywały że bił na głowe Fabsa i innych.
Depay-najlepszy strzelec zeszłego sezonu w Eredivisie i jeden z lepszych młodych talentów na świecie, po przyjściu do Utd stracił forme, dziwne, chociaż był już taki przypadek pewnego Argentyńczyka.
Martial-Golden Boy
Fella- tutaj faktycznie cieniak, drewniak ale to nie jest Jego wina, że trener trzyma go w składzie.
Mata-Swego czasu najlepsza 10 ligi, po przyjściu do Nas przeplata słabe mecze z tymi dobrymi.
» 26 grudnia 2015, 18:56 #127
dawidlp92: Popieram ... Osobowosciowo to mamy fatalny sklad ... Brakuje charakterow ... Niektorzy je utracili >Rooney
» 26 grudnia 2015, 18:59 #126
1wolf1: inek10 - twoja ocena jest bardzo, ale to bardzo subiektywna. Poziom jaki obecnie reprezentuja wystawia im wlasciwa dla nich recenzje. I pamietaj, ze pilka nie stoi w miejscu, to ze ktos kiedys byl kims(celowo to napisalem) nie znaczy, ze stan faktyczny na dzien 26/12/15 jest taki sam. Ty poprostu chcesz w to wierzyc, ze to wszystko wina managera. Tyle, ze managerow w ostatnim czasie bylo juz 2, a wyniki niczym sie nie roznia. Przypadek? Moze czas poszukac winnych tam, gdzie od poczatku powinno sie zaczac... Brak ambicji, czy tez spelnione ambicje(jak w przypadku roney'a, czy carika) zabijaj checi. Czlowiekowi przestawiaja sie priorytety. Smutna prawda - mamy taki sklad , jaka obecnie gre prezentuja... Smiechu warty, a nie klasa swiatowa...
» 26 grudnia 2015, 19:14 #125
sagnol32: Oby Arsenal przegrał/ zremisował , 9pkt do lidera to jeszcze nie jest jakaś wielka strata, ale mam nadzieje że lvg poleci, bo z nim już nic nie zwojujemy.
» 26 grudnia 2015, 18:48 #124
RozbawionyPepit: Ty na lidera patrzysz? Tu się trzeba na LFC i Tottenhamie skupić, bo Manchester w takiej rozsypce jest na wylocie z Ligi Mistrzów.
» 26 grudnia 2015, 19:00 #123
lukstar: To juz jest chore co sie wyprawia z tym klubem.Ile jeszcze MU musi sie skompromitowac by tego capa wywalic na zbity ryj.Brawo zarzadzie, mam nadzieje ze po tym sezonie uszczupli sie portfel, bo najwieksza winna obarczam zarzad ktory chyba zapadl w zimowy sen i obudzi sie pewnie jak juz MU zostanie tylko walka o LE. Ten pajac powinien byl juz wyleciec po meczu z wilkami. Kazdy kibic United czekal prawie 2 lata na powrot LM i doczekal sie jedynie kompromitacij, caly swiat sie z nas smieje, Mecz z PSV u siebie dobitnie pokozal jakim to wspalanialym jest nasz filozf trenerem, po tym meczu zdalem sobie sprawe ze nie ma sensu pchac sie do tej LM skoro z takimi ogorami nie dajemy rady. Takie PSV zostanie zmiecione w nastepenej rundzie obojetnie na kogo by nie trafili, Nie wiem czy jest sens pchac sie do tej top 4 , jesli nic sie nie zmieni, po co nam kolejna kompromitacja,Zarzad najwidoczniej ma to gdzies, wazne ze adidas zaplaci za sam udzial, a czy wyjdziemy z grupy czy nie, nie ma zadnego znaczenia. wazne ze w portfelu wszystko sie zgadza.
» 26 grudnia 2015, 18:38 #122
HarryBrown: Krótkie podsumowanie: żenująca kompromitacja. Ciekawe czy do 10 bez wygranej dociągną pod wodzą tej miernoty z Holandii.
» 26 grudnia 2015, 18:36 #121
RobvanKlu5i: Co tam? Jeszcze nie wyleciał? Dalej siedzi na stanowisku managera?
» 26 grudnia 2015, 18:29 #120
trance: Cały zarząd, który zgodził się na tę szopkę powinien polecieć, przez lata budowania autorytetu i marki tak wielkiego klubu została zniszczona, do tego poszło na to 300 milionów, to się w głowie nie mieści, mam nadzieję, że lokalni fani zrobią odpowiednią burdę i zmuszą do ruchów kadrowych, bo na to patrzeć nie idzie. Pierwszy raz w życiu przełączyłem kanał, włączyłem sobie Familiadę, bo nie da się tego oglądać za żadne skarby! Buta tego pajaca na ławce przekracza wszystkie normy. Czekam na oficjalne wieści i to jeszcze w tym roku, tak nakazuje logika!
» 26 grudnia 2015, 18:29 #119
DevoMartinez: Hahaha wy to byście najchętniej zaorali całe OT widzę. Rooney przy szybszej grze grałby o niebo lepiej, bo serducho nadal do gry ma. Ale dio tiki taki sięnie nadaje. Herrera też gośc który bardzo dużo da temu klubowi w przyszłości, ten mecz mu nie wyszedł ale to jeden z tych co nie odpuszcza. Wiadomo bask. Mata, nie wiem, napewno przyda się ale nuie na skrzydle. Blind na bank nie na obronie ale warunki fizyczne są przeciwko niemu w bpl.
» 26 grudnia 2015, 18:35 #118
1wolf1: DevoMartinez - Mata sie przyda, ale nie na skrzydle? To gdzie w takim razie chcesz go ustawiac? Bo zarowno Moyes i V.G ustawiali go juz na kilku pozycjach i nigdzie jego gra nie wygladala znosnie... Nie przez przypadek wylecial z Chelse'a i mam nadzieje, ze jesli to Murinho przejmie M.U sprzeda mu kopa po raz 2... Gosc, ktory kosztowal klub nie male pieniadze i pobiera jeszcze wieksze z kasy co tydzien nie jest w stanie w ciagu spotkania rozegrac 1 dobrej akcji. I to juz nie 1 taki mecz w jego wykonaniu. JAk ktos tu napisal przy okazji innej potyczki - Mata powinnien miec pseudonim magik, bo nikt tak nie znika na 90 min jak on...
» 26 grudnia 2015, 18:57 #117
DevoMartinez: Patrząc na statystyki z tamtego i tego sezonu to coś jednak on umie. Jego miejsce to i tak 10tka, czy gra na skrzydle czy nie to i tak tam schodzi i więkoszśc jego zagrań z okolic środka jednak idzie ew wrzutki dochdzące ze skrzydła. A przyda się bo trzeba mieć zmmienników. Ale przy takiej grze, że mało piłek idzie do przodu to ani Mata ani zaden inny magik nie będzie błyszczał bo głównie będa przerzucać piłkę ze skrzydła na skrzydło. ;)
» 26 grudnia 2015, 19:17 #116
1wolf1: WIelokronie byl wystawiany na 10 w Mu i jeszcze w Chelse'a. Na tej pozycji prezentuje dokladnie taki sam poziom jak i na skrzydle. A jego statystyki z zeszlego roku na kolana nie powalaja. Zreszta trudno o kogokolwiek w MU , ktory wybijalby sie na tle ligi, a nie tylko swojej druzyny. Przypomne ci, ze w zeszlym sezonie bylismy na 4 miejscu. WIec prawdziwym wykladnikiem sa te 3 druzyny nad nami. Bo bez pilkarzy na ich poziomie zawsze bedziemy tylko 4...
» 26 grudnia 2015, 19:22 #115
DevoMartinez: Tak byliśmy na 4 ale skoro mamy patrzeć na te 3 zepoły nad nami to i na piłkarzy Czelsi też? A gdzie sa dzisiaj? Ci sami zawodnicy przecież. Sytuacja jak u nas. Piłkarzy mamy przyzowitych tak jak i oni, kilku jak nie większość dobrych i ze 2-3 b. dobrych u nas widzę. Tyle, że stracili wiare w trenera i jego styl na to wygląda i grają bo muszą. Już pomijam Mate bo sam jego fanem nie jestem ale jego bym też nie skreślał.
» 26 grudnia 2015, 19:51 #114
1wolf1: Przeczytaj prosze jeszcze raz o czym pisalismy. Napisales o statystykach maty z zeszlego sezonu i ze nie sa takie zle. Ja poprosile ciebie bys porownal je wlasnie z top 3 zeszlego sezonu. Bo na ich tle wypadl juz dosc slabo. A w tym sezonie jesli chcesz porownywac, to mozesz wziac za przyklad Mahrez'a z Laicaster. Jest dosc spora roznica w statystykach prawda ? I tu masz odpowiedz dlaczego jestesmy tam gdzie jestesmy. Winni oczywiscie nie sa tylko pilkarze, ale ocenilbym ich na conajmniej 50/50 z managerem...
» 26 grudnia 2015, 20:07 #113
chali2na: co ten dziennikarzyna mu na koncu powiedzial? See You soon ?
» 26 grudnia 2015, 18:27 #112
zbyszek7: Awansowalismy na 6 ;)
» 26 grudnia 2015, 18:12 #111
pawelisto2: Czyli jeśli następna kolejka będzie przeciwko nam, a my do tego przegramy to możemy spaść nawet na 10 miejsce?

Oczywiście to jest tylko gdybanie i mam nadzieję, że tak nie będzie, ale powoli mnie to przeraża.
» 26 grudnia 2015, 18:18 #110
zbyszek7: Myslisz ze wygramy z Chelsea?
» 26 grudnia 2015, 18:22 #109
pawelisto2: Wierzę w to. Jak najbardziej.

Jeśli bym nie wierzył myślisz, że miałbym godność nazywania się kibicem Manchesteru?
» 26 grudnia 2015, 18:23 #108
trance: Kiedy nie ma bramkarza, to linię spalonego wyznacza piłka i przy tym, nazwijmy to podaniu Benteke spalony już był, moim zdaniem.
» 26 grudnia 2015, 18:30 #107
Daka: Nie grał, bo w zeszłym sezonie najpierw złapał kontuzję na mecz z nami, a w drugim pauzował za kartki.
» 26 grudnia 2015, 18:23 #106
Wave: Fajnie sie Liverpool ogladalo z Leicesterem. Szybkie akcje, duzo sie dzialo. Koncowka niesamowita i przestrzal Benteke.
» 26 grudnia 2015, 18:01 #105
pawelisto2: Wasilewskiego mógł dać już po przerwie.

Strasznie nieszczelna obrona dzisiaj u Lisów była, więc świeża krew by się przydała.
» 26 grudnia 2015, 18:03 #104
pawelisto2: Dwóch?

A Kante? Kante jest niedoceniany, a robi chyba jeszcze większą robotę niż Vardy.

Mam nadzieję, że nie zaczną iść w dół, bo należy im się, fajna atmosfera, dobra zgrana ekipa, bez wielkich pieniędzy i mam nadzieję to pokaże naszemu zarządowi, że nie potrzeba wyimaginowanych filozofii i ogromnych pieniędzy, żeby osiągać sukcesy.

Zresztą. To samo mówiliście po przegranej Leicester z Arsenalem, że to już koniec ich dobrej gry, a jest coraz lepiej.
Jeśli nie MU w tym sezonie na mistrza to trzymam kciuki za Leicester, bo o mistrzu to niestety chyba możemy już powolutku zapominać.
» 26 grudnia 2015, 18:09 #103
pawelisto2: A idź Pan...
MU przegrało...
Leicester przegrało...
Arsenal może być liderem...
Jakieś mniejsze kluby z piętnastokrotnie mniejszym budżetem nas wyprzedzają w tabeli...

Najgorsze święta odkąd pamiętam.
» 26 grudnia 2015, 17:59 #102
Bossicky: A Norwich które nas rozmontowało z dziecinną łatwością na Old Trafford, dziś dostało słuszny oklep 3-0 od Tottków. To pokazuje dobitnie w jakim miejscu jest zespół Van Gaala.
» 26 grudnia 2015, 17:56 #101
Wave: nic dodac nic ujac
» 26 grudnia 2015, 18:02 #100
karreem: Czekam na informację od zarządzających klubem informującą o zwolnieniu LVG.
» 26 grudnia 2015, 17:32 #99
Hektor2001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 17:27

Nigdy nie skrytykowałem Louisa aż do dziś. Nic nie gramy, niech spada i Giggs poprowadzi zespół z Chelsea... na pewno będzie lepiej, bo gorzej już nie może być. Skończy się na tym, że odejdzie De Gea, bo nie będzie grał dla średniaka, młodzi też będą woleli odejść pełni żądzy triumfu i po jakiejkolwiek dobrej drużynie... Pierwszy raz to napiszę i mam nadzieję, że już jutro będzie oficjalka Van Gaal Out.
» 26 grudnia 2015, 17:26 #98
zbyszek7: Juz jestesmy na 7 ;)
» 26 grudnia 2015, 17:23 #97
Sideswipe: ale za miesiąc możemy być znowu na 1! Spokojnie!
» 26 grudnia 2015, 17:28 #96
Wave: thx za info
» 26 grudnia 2015, 17:12 #95
RedRevolta: Heh na to jego zwolnienie to by nie czekał raczej, wszyscy wiemy jaki LVG jest z charakteru, przed wszystkim uparty! nie pójdzie na łatwiznę... niestety, takie jest moje zdanie.
» 26 grudnia 2015, 17:16 #94
thelead: ej a to nie jest czasem tak, że jak sam by sie zwolnił to nie dostanie kasy za resztę kontraktu?
» 26 grudnia 2015, 17:46 #93
cieciur: Chciałbym już to zobaczyć :D
» 26 grudnia 2015, 17:08 #92
damian2987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 17:15

Zapomnij, o wszystkim zdecyduje mecz z Chelsea w poniedziałek.. To nie Real, ze sie zwalnia trenera godzine po meczu...chyba, ze sam z honorem poda sie do dymisji..
» 26 grudnia 2015, 17:13 #91
cieciur: A czy ja piszę, że już teraz, w tym momencie chciałbym już to zobaczyć? Nie. Też uważam, że prędzej zwolnią go po meczu z Chelsea.
» 26 grudnia 2015, 17:16 #90
damian2987: cieciur# bardziej pisałem do "kowala" ;)..
» 26 grudnia 2015, 17:25 #89
Krystiano98: cieciur
Wcale w poprzednim komentarzu nie napisales nic, ze chcesz to teraz zobaczyć.
» 26 grudnia 2015, 17:37 #88
cieciur: Ważne jest też by mou teraz zaklepać by przed końcem roku był już naszym trenerem.
» 26 grudnia 2015, 17:00 #87
cieciur: Jak na razie still waiting.
» 26 grudnia 2015, 16:55 #86
NexaT: Jaka umowa? Bo to rzekome ultimatum to wymysł... nawet nie wiem czy mediów, bo nigdzie newsa nie widziałem.
» 26 grudnia 2015, 17:08 #85
MtN: Rozbraja mnie to ze ludzie zawsze zwalaja wine na trenerow jak to nie on gra na boisku on im tylko gada co maja robi a ze oni tego nie potrafia realizowac to jest wina tylko pilkarzy.
» 26 grudnia 2015, 16:53 #84
RonaldoNaniBack: Ty chyba jesteś fanem loserpoolu bo nie wierzę że fan Manu może być aż tak tępy... Przecież to Luj gra stylem. "na czas" i byle na remis zawodnicy mu się stawiają na boisku bo bojom się skończyć jak Valdes albo Nani albo Januzaj... Van luj out!!
» 26 grudnia 2015, 16:58 #83
Wave: Jesli nie widzisz roznicy naszej gry za czasow fergiego, moyesa i van gaala to nie mam pytan, juz nie moge takich bredni czytac echhh
» 26 grudnia 2015, 17:01 #82
limak0007: to samo jest w realu? tam slab pilkarze, trener dobry... co za logika
» 26 grudnia 2015, 17:09 #81
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 17:11

tak jego wina tez ze dobrych graczy sie pozbyl a nam 250ml zwinal
a nie to wina pilkarzy bo slabo grali w United a dobrze gdzie indziej

skad Wy sie bierzecie z tymi komentarzami :d
» 26 grudnia 2015, 17:10 #80
Wave: jeszcze polubienia ma :d
» 26 grudnia 2015, 17:20 #79
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 17:30

jeszcze di maria sredniak :d

Live gra duzo lepiej, baz zadnego transferu.
Zawodnicy strasznie komplementuja trenera.
Ale co ja sie tam znam.
» 26 grudnia 2015, 17:28 #78
thelead: zacznijmy od tego że połowa, jeśli nie lepiej drużyny to ludzie sprowadzeni przez Van Gaala. Jeśli nawet chcemy przerzucić odpowiedzialność na piłkarzy to trzeba powiedzieć że to Van Gaal sobie takich wybrał.

Po drugie jeśli już przerzucać odpowiedzialność na piłkarzy to w składzie nie ma żadnego balansu. W lecie potrzebowaliśmy przynajmniej jednego solidnego ŚO, tymczasem wyczyściliśmy się z napastników bo został nam jedynie 19-letni Martial, mamy 7-8 środkowych/defensywnych pomocników (w tym Rooneya, bo napastnikiem to on od dawna nie jest), jednego skrzydłowego ( bo Mata nim nie jest), dwóch wypalonych skrzydłowych przerobionych na bocznych obrońców, wreszcie Blinda który obskoczył już 3 pozycje i w porównaniu z jego początkowym okresem w klubie jest cieniem samego siebie, jeśli do tego dodać szpital i stawianie na młokosów to mamy obraz MU. I teraz pytanie piłkarze sami się kupili w takim idiotycznym zestawie? I dalej, to piłkarze rzucają się po wszystkich pozycjach na boisku? Fella napastnikiem, Mata ni to skrzydłowym ni to środkowym, Rooney nie wiadomo kim, Blind DP, ŚO, i LO? To wszystko kwestia piłkarzy?

wreszcie po trzecie nie wiem chłopaku czy pracujesz czy się uczysz, ale każdy lider grupy, nawet uzdolnionej, może ją zarżnąć. Przez rok z okładem posłusznie grali to co im kazał LVG i teraz nie mogę oprzeć się wrażeniu że grają przeciwko niemu. I może nie jest to zbyt pozytywne ale myślę że potrzebne. To tak jak byś pracował w spożywczaku i twój szef kazał ci sprzedawać tylko wczorajsze bułki, pomimo tego że codziennie przywożą nowe świeże. Klienci tego nie kupują, ty musisz ciągle im tłumaczyć, że stare bułki są fajne, a twój szef nie przyjmuje tego do wiadomości i albo cie łaja albo uczy ciągle nowych technik sprzedaży starych bułek. Tak samo jest z piłkarzami MU. Zauważ że my praktycznie nie mamy rozkapryszonych gwiazdeczek, a solidnych wyrobników. Przez cały czas pracy LVG opowiadał im jakieś farmazony i oni naprawdę długo próbowali je realizować. Ale też nie są idiotami i widzą, że to co im LVG każe grać się nie sprawdza, że tylko marnują czas i trudno się dziwić że brak im woli walki i zaangażowania.
» 26 grudnia 2015, 18:13 #77
Wave: Nareszcie sensowny komentarz, jeszcze troche inteligencji w narodzie jest, bo juz tracilem wiare :)

thelead 100% popieram, mnie juz sie dzieciakom odechcialo tlumaczyc rzeczy oczywistych 10ty raz, aby ubaw mam z pisanych durnot, pozdrawiam serdecznie.
» 26 grudnia 2015, 19:39 #76
Janks7: Szkoda, że Louis nie poleciał po meczu z Norwich, ale nie zamierzam go krytykować, ponieważ widać było w ostatnich meczach, że to piłkarze grają przeciwko trenerowi, nie podoba mi się ta praktyka która dotyczyła ostatnich dwóch managerów klubu, Moyes poleciał przez bunt szatni, LvG poleciał przez bunt szatni, piłkarze na czele z naszym kapitanem zarabiają tyle pieniędzy, a zamiast mieć myśl przewodnią gram dla wielkiej marki, kibiców, do tego zarabiam duże pieniądze więc moim pierd*l*nym obowiązkiem jest grać w każdym meczu na te 100% niezależnie od tego kto jest trenerem ! to mają myśl, o tutaj trener już mi nie pasuje, to zagram tak, żeby go zwolnić. Mourinho po objęciu klubu powinien odbyć rozmowę ze swoim przyjacielem, nauczycielem - LvG i wypytać go o tych którzy się buntowali, i o tych którzy dawali z siebie wszystko na treningach mimo kryzysu i buntownicy powinni polecieć, a buntownikiem na pewno jest kapitan Rooney który cały sezon jest beznadziejnym kopaczem, a zarabia jak najlepszy piłkarz świata i to on powinien na pierwszy ogień polecieć z klubu...
» 26 grudnia 2015, 16:49 #75
Wave: nie do konca czlowiek to psychika
mowisz co ma jesc kiedy ma jesc, ograniczasz czas wolny do minimum, wprowadzasz za ciezkie treningi, niepotrzebne wieczorne spotkania

od dawna nasi graja jak roboty, wogole nie cieszac sie gra
jest takie przyslowie ze z niewolnika nie ma pracownika
i nic na sile

ewidentnie widac ze projekt van gaala jest tak samo nieudany jak moyesa
szkoda ze nam popsuli ten klub
» 26 grudnia 2015, 16:56 #74
testosteron: Ale by były jaja gdyby w meczu z Chelsea prowadziłby nas Mourinho hehehe
» 26 grudnia 2015, 16:41 #73
RonaldoNaniBack: Heheheheherbata Ci stygnie... Żałosne...
» 26 grudnia 2015, 16:46 #72
dominikMU: i tak pewnie zobaczymy Luja na ławce..
» 26 grudnia 2015, 16:53 #71
Diabelred: heh widze, ze dobrze zrobiłem, ze po raz pierwszy od kiedy oglądam regularnie nasze mecze, odpuscilem sobie mecz(pomimo, ze moglem obejrzeć), bo spodziewałem się 0-0 bądź porażki. Pytanie do tych co oglądali, była standardowa zenada, Stoke zagralo tak dobrze, czy widać było, ze nasi piłkarze celowo graja na zwolnienie LVG?

Swoja droga to ciekawe czy na ta chwile sa jeszcze obroncy van Gaala. No i gdzie jest Matejko? Tyle się naprodukowal komentarzy broniących van Gaala, a ostatnio nie widze jego komentarzy. Ciekawe czy nadal jest zapatrzony w Holendra.
» 26 grudnia 2015, 16:37 #70
bartekac: Dziś zagraliśmy tak, że Izolator Boguchwała rezerwowym składem by nas klepnął. Oto moja recenzja meczu.
» 26 grudnia 2015, 16:41 #69
Wave: kazdy gral dla siebie u nas, morale fatalne, duzo fauli, zlosci, myslami nasi byli gdzie indziej, stoke duzo lepsze, grozniejsze
» 26 grudnia 2015, 16:41 #68
Diabelred: przemcio94,

Ale Fellaini marnowal na potege z glowek, czy normalnie z nog? Bo jeśli z nog, to specjalnie mnie to nie dziwi, bo pod tym względem ma chyba najgorsze wykończenie w druzynie.
» 26 grudnia 2015, 16:52 #67
DevoMartinez: W pierwszym rzędzie to bym oceniał i winił piłkarzy potem trenera. Jak grają jakby im się nie chciało to jednak lipa bo biora za to kolosalną kasę i to ich peirdzielony obowiązek w pracy. A oceniając Blind zagrał wielka kupe, Carrik małą kupe, Depay też dość pokaźną. Ci którym się chciało to Herrera, Felek, Rooney jak wszedł i Young, reszta tak jakby koło meczu przeszła imo.
» 26 grudnia 2015, 16:55 #66
RobvanKlu5i: Z utęsknieniem czekam na ten radosny nagłówek "Louis van Gaal wywalony z Manchesteru United" :)
» 26 grudnia 2015, 16:35 #65
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 16:35

Ja to sie denerwowalem do meczyku z Norwich, te nasze 2 ostatnie to pelen luz i usmiech na twarzy.
Tez wydaje mi sie ze tych 2ch meczykow nie ma co komentowac za bardzo.
To nie byl poziom naszej gry, wydaje sie tez ze w graczach po odpadnieciu z CHL cos peklo.

Czekam za Mourinho. Czym szybciej tym lepiej.
» 26 grudnia 2015, 16:34 #64
Wave: a czy cos to zmienia?
» 26 grudnia 2015, 16:42 #63
RedRevolta: Z Chelsea gramy w poniedziałek, wątpię, że już teraz Luj poleci, tak szybko chyba tego nie można załatwić niestety :/
» 26 grudnia 2015, 16:30 #62
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 16:36

Wiesz ja nawet bardziej bym się obawiał tego, że to my wygramy z Chelsea jakimś fartem i dzięki temu Luj zachowa posadę, to bardziej wydaje się przerażające.
» 26 grudnia 2015, 16:36 #61
84cantona7: Powinien zostać zwolniony dyscyplinarnie w trybie natychmiastowym, bo działa na szkodę United
» 26 grudnia 2015, 16:40 #60
Wave: chodzi o odprawe teraz i rozwiazanie kontraktu, najlepiej za porozumieniem stron
» 26 grudnia 2015, 16:49 #59
braku: WYJE..Ć DEPAYA,FELAINIEGO,YOUNGA,BLINDA,MATE I OCZYWISCIE LUJA
» 26 grudnia 2015, 16:27 #58
braku: WYJE..Ć DEPAJA, FELAINIEGO, YOUNGA, BLINDA,MATE I OCZYWISCIE LUJA
» 26 grudnia 2015, 16:26 #57
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 16:36

sam sie w..
kolejny co wszystkich wyrzuca :p
» 26 grudnia 2015, 16:36 #56
braku: Youngiem i blindem kręcą jak marionetka.matę przestawiaja jak pusty karton , felaini przegrywa główki z najniższymi w meczu a po stratach depaya przegrywamy tylko mecze .
» 26 grudnia 2015, 16:59 #55
RedRevolta: Zdajecie sobie sprawę, że po raz pierwszy od 54 lat przegraliśmy 4 mecze pod rząd! żenada, time to say goodbye LVG!
» 26 grudnia 2015, 16:25 #54
mantup89: Zgadam się, że to nie ta klasa zawodników co kiedyś. Blind do odstrzału jak dlamnie, Depay, Fellaini.
» 26 grudnia 2015, 16:33 #53
DevoMartinez: Tylko dziwnym trafem ci sami słabi grajkowie potrafili ogrywać lepsze ekipy choćby sezon temu. Raczej grają na zwolenieni trenera i idą śladem Czelsi, tak to wygląda niestety. Piłkarzy mamy średnich/dobrych ale na pewno nie są to słabiaki, przynajmniej ci grający dziś.
» 26 grudnia 2015, 16:42 #52
mrm86: Taczki wypelnione klockiem :)
» 26 grudnia 2015, 16:18 #51
mrm86: Dobry wynik zwlaszcza ze gralismy na wyjezdzie, van gal twoja miarka juz sie przebrala
» 26 grudnia 2015, 16:11 #50
84cantona7: a co cię tak dziwi skoro przegrywamy z drużynami walczącymi o utrzymanie to chyba nie jest sensacją że dostajemy od zespołu środka tabeli.
» 26 grudnia 2015, 16:10 #49
Domelo: Na chwilę obecną z taką grą to można powiedzieć, że o te utrzymanie my też walczymy.
» 26 grudnia 2015, 16:11 #48
Gtomek: Nie ma się co zbytnio denerwować:)
Najważniejsze że jak powtarzają piłkarze w szatni panuje świetna atmosfera:)
4 mecz z rzędu przegrany a w szatni świetna atmosfera:)
Do tego zapewne lvg ma pełne poparcie zarządu i Eda:)
» 26 grudnia 2015, 16:02 #47
dexteo: Czas zmienić Filozofa!
» 26 grudnia 2015, 15:57 #46
ptasior: smutna oficjalna wiadomość jest taka że LVG ma pełne poparcie Eda i całego zarządu.
» 26 grudnia 2015, 15:56 #45
uzarczyq: skad takie info?
moze zarzad chce sobie ulatwic zadanie i prowadzic drugoligowca
» 26 grudnia 2015, 16:12 #44
radek87urban: Van Dziad OUT.
» 26 grudnia 2015, 15:55 #43
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2015 15:56

Jeżeli to będzie "mało" dla tego wielkiego zarządu, to w przypadku niezakwalifikowania sie do LM poniosa za to jeszcze wieksza odpowiedzialnosc niz LVG i mam nadzieje, że zostaną wypierdzieleni tak samo jak filozof
» 26 grudnia 2015, 15:55 #42
RedDevils4life: Ciekawe czy poleci. Ja myślę, że po meczu z Chelsea, bo jest za mało czasu między spotkaniami.
» 26 grudnia 2015, 15:53 #41
RedDevils4life: No wiesz też bym tak chciał. Ale w tak poważnych sprawach to czasem inaczej działa niestety.
» 26 grudnia 2015, 15:57 #40
84cantona7: To będziemy kolejne 3 pkt w plecy
» 26 grudnia 2015, 16:02 #39
Holy123: Dziękiujemy! Dziękiujemy! Dziękiujemy!
» 26 grudnia 2015, 15:53 #38
fan2105: Poki co najwiekszy zawod z transferow to Depay choc pokladalem w nim najwieksze nadzieje ma talent ale arogancja doprowadzi go tam gdzie Ballotelliego ktory mial byc topowy jest co najwyzej dobry
» 26 grudnia 2015, 15:53 #37
Crespo: Hahaha nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Przygoda holendra z United skończyć powinna się dziś, nie sprawdził się w naszym klubie, najgorsze jest to że nie wiadomo kim go zastąpić.
» 26 grudnia 2015, 15:53 #36
Domelo: Dlaczego jeszcze go nie zwolnili?
» 26 grudnia 2015, 15:52 #35
Holy123: Bo ma okres wypowiedzenia tygodniowy :P
» 26 grudnia 2015, 15:55 #34
piter100000: tu już nie ma na co czekać. dość wstydu się już najedliśmy. zero ambicji i zaangażowania. banda patałachów
» 26 grudnia 2015, 15:52 #33
Michau38: Jeśli LVG ma odejść, to tylko z Fellainim i Rooneyem
» 26 grudnia 2015, 15:52 #32
pawelisto2: A co dzisiaj Rooney zagrał tak źle?

Albo Fellaini? Jedyni zawodnicy, którzy stworzyli jakiekolwiek zagrożenie pod bramką przeciwnika.

A zawodnicy, którzy przez 90 minut zrobili więcej szkody niż pożytku? Herrera?

Albo zawodnicy przez których padła bramka? Depay.

Nie, bo Fella i Roo to nasze kochane kozły ofiarne.
» 26 grudnia 2015, 15:53 #31
DevoMartinez: Ja tam mikrofona lubię. Jeden z niewielu który ma diabła za skórą, nie pozostaje czasem dłużny i zagra chamsko żeby pokazać miejsce w szyku kolesiowi. Ci co oglądali Utd za Keana Cantony wiedzą o czym mówię.
» 26 grudnia 2015, 16:01 #30
84cantona7: to co nazywasz diablem za skórą nazywa sie inaczej - Głupota
» 26 grudnia 2015, 16:03 #29
DevoMartinez: No jak ktoś woli grzecznych chłopców typu Mata Blind to może tak uważać luz. Pomijając to zawodnik bardzo pożyteczny ale nie każdy to widzi.
» 26 grudnia 2015, 16:14 #28
pawelisto2: To chyba działa tak.

Jeśli ktoś jest legendą to...super, fajnie, że robił rzeź na boisku.

Jeśli ktoś jest zwykłym zawodnikiem Manchesteru z krótkim stażem u nas to... ale on jest głupi, że robi rzeź na boisku.

Po prostu nie rozumiem tego. Wychwalają Kean-a za faulowanie, a Fellainiego cisną za to.
» 26 grudnia 2015, 16:56 #27
pawelisto2: Roo się delikatnie obudził i to jest fajne.

Jak w pierwszej połowie widziałem Depaya, Herrere, Mate to mnie krew zalewała. Od początku nie widziałem nic specjalnego w Herrerze i dalej podtrzymuje to zdanie, chłopak ma przebłyski od czasu do czasu, mam nadzieję, że to się zmieni tak jak i moje zdanie o nim.

A jak widzę Carricka przy piłce to też mi się odechciewa. Chłop ma piłkę, chce rozrzucić do boku, ale musi wycofać ją do tyłu, bo nasi skrzydłowi to taka masakra, że większej na świecie nie ma.
Stoke wygrało z nami tak samo jak Wolfsburg, szybka długa piłka na skrzydło. Dlaczego u nas tego nie może być? Nasi skrzydłowi to jakaś paranoja, tak jakby coś nie do końca działało w Matrixie. Tutaj Scholes byłby ledwo rezerwowym, bo głównie słynął z długich piłek do przodu, ale u nas z przodu nie ma ani trochę ruchu.
» 26 grudnia 2015, 15:51 #26
haleczka7: Jeszcze nikt nie zepsuł mi świąt tak jak ta świnka morska, myśle że dzisiejszy wynik jest już wystarczającym argumentem do zwolnienia van żala :)
» 26 grudnia 2015, 15:50 #25
Kilerek7: LvG out!! Mourinho welcome!!
» 26 grudnia 2015, 15:50 #24
ptasior: Brawo panowie Brawo :)
» 26 grudnia 2015, 15:49 #23
DamianRedDevil: Przykro oglądać taka grę naszej drużyny. Stoke zdecydowanie zagrali lepiej i ciekawej.
» 26 grudnia 2015, 15:48 #22
mantup89: Szczególnie jak się wydaje tyle na transfery.
» 26 grudnia 2015, 15:51 #21
DamianRedDevil: Przykro oglądać taka grę naszej drużyny. Stoke zdecydowanie zagrali lepiej i ciekawej.
» 26 grudnia 2015, 15:48 #20
MtN: wsttyd z takim stoke
» 26 grudnia 2015, 15:48 #19
devil0001: Przez cały mecz myślałem że grali na kostce mydła a nie na murawie potknięcia zdarzały się chyba co minute....
» 26 grudnia 2015, 15:47 #18
siona: Bardzo dobra gra choć nieco pechowa , błędem by było zwolnic LVG widać że mamy teraz swój charakter. Oglądając ten mecz można było zauważyć z jaka determinacja i poświeceniem graliśmy. Druga połowa to pełna kontrole wydarzeń boiskowych szkoda że nie zagraliśmy tak w pierwszej wówczas spokojnie mogło być 0-0. LVG ma charakter i pomysł na te drużynę, oby pozostał z nami na długo , czuje że pod jego wodza będziemy mieli jeszcze powody do dumy ! A jeśłi miałbym być szczery to zarząd powinien go wyjeba*ć jak najszybciej
» 26 grudnia 2015, 15:47 #17
RedMops: Tego się nie da oglądać. Drużyna pozbawiona ducha walki, w sumie to oni są wszystkiego pozbawieni.
Potrzebne są zmiany, nie ma na co czekać, bo jak tak dalej pójdzie to będziemy oglądać Leceister z dołu tabeli jak oni nas rok temu...
» 26 grudnia 2015, 15:46 #16
w124amg: tytuł jest mylący.
» 26 grudnia 2015, 15:46 #15
GMU: To chyba będzie koniec definitywny .
I taka sobie przeróbka piosenki :

To ostatni taki mecz
dzisiaj się rozstaniemy,
dzisiaj się rozejdziemy
na wieczny czas.
To ostatni taki mecz,
więc to już jest koniec,
spojrzyj z politowaniem dziś na mnie
ostatni raz.
» 26 grudnia 2015, 15:46 #14
soldier: Czas zmienić filozofię.
» 26 grudnia 2015, 15:46 #13
UrbannLegend: To naprawdę świąteczny cud. Chociaż przegraliśmy, to i tak trochę wygraliśmy.
» 26 grudnia 2015, 15:45 #12
szabo1878: JAK DLUGO JESZCZE?? Van gaal w tej chwili powinien w szatni slyszec "dziekujemy za wspolprace milo bylo poznac. Do widzenia"
» 26 grudnia 2015, 15:44 #11
Domelo: Spadek z ligi.
» 26 grudnia 2015, 15:44 #10
zbyszek7: De Gea po meczu: w szatni panuje swietna atmosfera :)
» 26 grudnia 2015, 15:43 #9
mantup89: Czekam na wiadomość o zwolnieniu Van Gaala. Mourinho na Chelsea chyba się wnie ryrobi a to by było ciekawe.
» 26 grudnia 2015, 15:43 #8
DevoMartinez: Miał gotowca.
» 26 grudnia 2015, 15:49 #7
padre: dla mnie to zawsze był wyraz profesjonalnego podejścia redakcji DP, że potrafią tak wszystko skoordynować, ale jak widać hejt może dotyczyć już nawet dobrze zrobionej pracy, klawo
» 26 grudnia 2015, 15:51 #6
Wave: obejrzec zapomniec, wynik calkiem dobry
» 26 grudnia 2015, 15:41 #5
bobernoob: (*)....
» 26 grudnia 2015, 15:40 #4
Kempes: Też nie jestem zwolennikiem Mourinho, ale w chwili obecnej każdy będzie lepszy. Nawet Franek Smuda.
» 26 grudnia 2015, 15:46 #3
Nubeq: Rozumiem, że podoba ci się to co robimy teraz z LVG na czele? Mou jest ograny w Anglii. Gdzie nie przychodzi to odnosi sukcesy. To nasz najlepszy wybór w tej chwili.
» 26 grudnia 2015, 15:49 #2
urza: BRAWO !!
» 26 grudnia 2015, 15:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.