Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Francuska Federacja: Martial podpisze kontrakt z United

» 31 sierpnia 2015, 13:00 - Autor: Rio5fan - źródło: fff.fr
Francuska Federacja Piłkarska (Fédération Française de Football) oficjalnie potwierdziła, że Anthony Martial został zwolniony ze zgrupowania reprezentacji, by podpisać kontrakt z Manchesterem United.
Francuska Federacja: Martial podpisze kontrakt z United
» Francuz o krok od United
19-letni napastnik AS Monaco znalazł się w orbicie zainteresowań Louisa van Gaala, o czym media poinformowały po spotkaniu United ze Swansea City.

Francuz sam zażądał od Didiera Deschampsa zgody na podróż do Manchesteru. Zawodnik ma wrócić na zgrupowanie już we wtorek.


TAGI


« Poprzedni news
Telegraph: Lindegaard dołączy do WBA
Następny news »
Chicharito jest już w Leverkusen

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (447)


Diablord: Dajmy się wykazać nowym piłkarzom. Rooney i Ronaldo też kiedyś mieli po 19 lat i udało im się przebić do podstawowej 11, a potem zostali piłkarzami światowego formatu. LVG pokazał w swojej karierze, że potrafi pracować z młodzieża.
» 1 września 2015, 13:39 #421
JasnaLiryka: Czego oczywiscie mu zycze :) bo bedzie na to pracowal w Naszym klubie.
» 1 września 2015, 15:10 #420
JasnaLiryka: W ogole zero presji bedzie na chlopaczynie :D bedzie strzelal ze wszystkiego i poruszal sie na boisku jakby zawsze gral w takim wielkim klubie Premier League oraz nie mial pojecia ile mamony na niego poszlo ... Mistrzostwo ! hahaahahah
» 1 września 2015, 08:09 #419
PawelMily: mówcie co chcecie ale lepiej go mieć niż nie mieć, z samym Rooneyem daleko nie zajedziemy! ciekawie, to może wyglądać z Rooneyem na 10 i Martialem na żądle... Wayne wtedy nie będzie grał pod presją, a jak wiemy, przy jego słabej psychice, to dobrze! bo będzie często wchodził w pole karne i łupał bramy!
» 1 września 2015, 00:32 #418
Mexicanos1990: ale nie za taką kwotę...
» 1 września 2015, 01:12 #417
JackDaniels: przynajmniej bedzie komu bawelne zbierac i smietniki oprozniac po meczach
» 1 września 2015, 08:04 #416
Nani27: Martial to bardziej skrzydłowy czy napastnik ?
» 31 sierpnia 2015, 23:17 #415
PawelMily: napastnik, bardzo szybki
» 1 września 2015, 00:33 #414
Klimaa: Zawodnik o dużym potencjale który może wnieść świeżość do ofensywy jednak mam nadzieję że kwota odstępnego będzie rozsądna - bo rozbijanie banku ostatnio nam nie wychodzi (Di Maria).
» 31 sierpnia 2015, 22:53 #413
Freddie: te 80 mln euro to jakis zart?
» 31 sierpnia 2015, 22:51 #412
jajecko: Absolutnie nie podoba mi się to co widzę, boję się o ten sezon
» 31 sierpnia 2015, 22:44 #411
rag7: Jakaś masakra. ... ty;e kasy za niewiadomo kogo
» 31 sierpnia 2015, 21:52 #410
RuudVN: z jakiej jaskini wypełzłeś? on ma podobną renomę do Januzaja, chyba że nie oglądasz piłki...
» 31 sierpnia 2015, 22:08 #409
night76: 80 mln bedzie kosztowal ten wynalazke united. ..LEZE. buhahahaha co sie dzieje w tym klubie? zarzdzaja nim jakies mongoły? za 80 mln to bylby zlatan z cavanim razem wzieci.
wczorja zlatan zagarl kosmos a di maria osmiesyzl van glaba swoja gra.
» 31 sierpnia 2015, 21:01 #408
Requesta: Kto to (k)urwa jest ?....
» 31 sierpnia 2015, 20:24 #407
KojotSensei: Nie wiem jak zawodnik a na dodatek napastnik co ma średnią 0,21 gola na mecz w lidze francuskiej ma być wzmocnieniem klubu po "utracie" Januzaja i Hernandeza. A na dodatek mówi się o kwocie ponad 30 mln funtów. Przecież lepsze statystyki to niektórzy pomocnicy mają. Bez drugiego napastnika klasy światowej w składzie nie ma szans na sukcesy w tym sezonie.
» 31 sierpnia 2015, 20:06 #406
ro7: Okienko w Anglii otwarte do jutra do 19:00, więc kupować jeszcze możemy jutro. Jutro kolejny dzień "deadline-day panic buys", wstajemy rano a tu jakiś zawodnik o którym nikt nie słyszał za 80 milionów euro.
No ale Martial podobno w FIFIE ma potencjał 90, to pewnie dlatego LVG go kupił.
» 31 sierpnia 2015, 19:34 #405
Martin: Do kiedy dokładnie trwa okienko?
» 31 sierpnia 2015, 19:07 #404
Demo2797: Do jutra 19:00
» 31 sierpnia 2015, 19:09 #403
Martin: Dzięki.
» 31 sierpnia 2015, 19:11 #402
Reusik: U nas do jutra.W niemczech już zamknięte
» 31 sierpnia 2015, 19:18 #401
Demo2797: 31.08, 18:00 - Niemcy
31.08, 24:00 - Francja, Holandia, Włochy, Rosja, Portugalia, Polska
01.09, 01:00 - Hiszpania
01.09, 19:00 - Anglia, Walia, Szkocja
» 31 sierpnia 2015, 19:19 #400
Dryblas: Ale jest opcja wydłużenia na prośbę klubów, tak jak było u nas w zeszłym sezonie.
» 31 sierpnia 2015, 19:20 #399
Timmy: Ktoś w tym widzi jakiś plan? W sensie - że masowo pozbywamy się graczy na '5 minut' przed zamknięciem okienka? Za chwilę będzie strach wejść na tę stronę.

Wygląda to tak, jakby rozwścieczony po wczorajszym meczu LVG strzelał z obrzyna do każdego, kto się nawinie pod rękę. Szkoda tylko, że na linię strzału nie wchodzą mu ci, którzy wczoraj faktycznie zawalili mecz. LVG zachowuje się jak nieudolny kierownik sklepu, który sprząta magazyn, podczas gdy śmierdzi zdechłym szczurem na sali sprzedaży.

No nic, zobaczymy, jaki obraz wyłoni się, jak kurz po bitwie opadnie.
» 31 sierpnia 2015, 19:06 #398
Grzes010182: Manchester United kompletnie stracil swoj charakter. To juz nie jest ten klub. Coraz gorzej tutaj sie dzieje. Czy tylko mi sie wydaje ze ten klub nie zmierza w dobra strone?? Daja tyle siana za nastolatka a swoich wypozyczaja. Gdzie Willson sie pytam? Tesknie za Sir Alexem Fergusonem....van Gaal to nie Ferguson. To nie ta dusza. Jego ego jest zbyt wysokie. Nie ma tego czegos co mial szkot. Manchester United powoli umiera i staje sie klubem jakich pelno..
» 31 sierpnia 2015, 19:05 #397
Reusik: jakie to piękne.Mamy stawiać na kogś tylko dlatego że jest wychowankiem
» 31 sierpnia 2015, 19:08 #396
Grzes010182: Tu nie chodzi o to zeby stawiac na kogos bo jest wychowankiem. Wielu pilkarzy, ktorzy stali sie gwiazdami nie byli wychowankami. Za SAFA mowilo sie o Manchesterze ze to wielki klub bez wielkich pilkarzy. Ludzie ktorzy tu grali przechodzili przez poszczegolne szczeble, teraz kupujemy nie wychowujemy...To smutne i tyle
» 31 sierpnia 2015, 19:19 #395
romario11: i co starcilismy najbardziej... walecznosc agresywnosc i charakter do wygrywania !!
» 31 sierpnia 2015, 20:14 #394
pequ89: Zgadzam się w 100%. To już nie jest ten Manchester co kiedyś. Mam nadzieję, że LvG nie dostanie propozycji przedłużenia kontraktu. Póki co pokazał jedynie, że potrafi wydawać grube miliony i rozpiepszył cały skład. Jak na razie nie przekłada się to na wyniki, a klub traci swoją tożsamość. Wiedziałem, że będę tęsknił za Fergusonem, ale nie sądziłem, że aż tak. LvG traktuje MU zadaniowo. Chce za wszelką cenę zdobyć trofeum i iść na emeryturę. MU potrzebuje człowieka z wewnątrz, który przywróci mu dawny charakter.
» 31 sierpnia 2015, 21:41 #393
Freddie: Chicharito w Bayerze Leverkusen!
» 31 sierpnia 2015, 19:04 #392
0ptimus: Martial - najdroższy nastolatek wszech czasów.
» 31 sierpnia 2015, 19:02 #391
Yon: Martial, Navas/Lloris jak najbardziej, ale do tego Mane jakoś nie jestem przekonany...
» 31 sierpnia 2015, 18:52 #390
Bossicky: MU transfer strategy since Sir Alex left is like when you leave x-mas shopping till last min & end up buying garbage in petrol station xD
EXACTLY!
» 31 sierpnia 2015, 18:51 #389
gracjanzet: Wypadnie jak evra czyli legenda którą kupiliśmy od monaco
» 31 sierpnia 2015, 18:47 #388
gracjanzet: 50/50 :)
» 31 sierpnia 2015, 18:54 #387
Trolololo: Ale mam polewkę jak widzę panikę, którą tu gimbusy odwalają :D
» 31 sierpnia 2015, 18:43 #386
Ariacchi: A mi się wydaje, że panika jest w pełni uzasadniona.
» 31 sierpnia 2015, 18:46 #385
Trolololo: No tak, racja. Bo za sterami w United siedzą sami amatorzy, którzy nie wiedzą co robią i się obudzą z ręką w nocniku a cała zacna gimbaza z Dewilpejdż wie lepiej od nich co się kroi :D
» 31 sierpnia 2015, 18:48 #384
Joker7: trolololo
tak jak widzieli przy zatrudnieniu Davida Moyesa jako nastepce SAF?
» 31 sierpnia 2015, 18:50 #383
0ptimus: no spoko, tylko nawet na wyspach śmieją się z tego, co wyczynia van Gaal z transferami.
» 31 sierpnia 2015, 18:51 #382
Trolololo: Joker7 Szczerze to już wolę tak jak przy zatrudnieniu DM na stołku Bossa niż jak radzi paniczna niedorozwinięta gimbaza z Dewilpedż, która mam wrażenie ma już naprawdę pełno w gaciach po dzisiejszym dniu.
» 31 sierpnia 2015, 18:53 #381
Arkin: o widze naczelny troll wylazł z piwnicy. Nie karmcie go.
» 31 sierpnia 2015, 18:59 #380
Domelo: Gdzie tu logika, kupować jakiegoś żółtodzioba za wielkie pieniądze niż ogranego w Premier League Lukaku czy Austina.... Tracę nadzieję na udany sezon.
» 31 sierpnia 2015, 18:37 #379
Joker7: Nie logika tylko Filozofia!
» 31 sierpnia 2015, 18:41 #378
Trolololo: Joker7 skończ się ośmieszać...
» 31 sierpnia 2015, 18:47 #377
Joker7: ty skoncz nawet nie jestes kibicem MU!
» 31 sierpnia 2015, 18:51 #376
Trolololo: Gówno wiesz a dalej piszesz... Głowna idea dzisiejszej niedorozwiniętej gimbazy
» 31 sierpnia 2015, 18:54 #375
iMaras: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 18:31

De Gea 100% w Realu i Navas zostaje chyba ze zejdą do Ceny 30 mil wtedy bedą chcieli Navasa.
Wiem bo jestem z Manchesteru i ślęczę na żywo wszystko co sie dzieje zaraz przy stadionie :)
» 31 sierpnia 2015, 18:25 #374
Reusik: Bez sensu.To co oni zrobią z Kiko?
» 31 sierpnia 2015, 18:27 #373
0ptimus: Jeśli chodzi o Kiko, to proces.
» 31 sierpnia 2015, 18:54 #372
piotr777: Przy wypożyczeniu januzaja i sprzedaży hernandeza może w końcu zagramy z 2 napastnikami. Jak dla mnie young powinien być pierwszym wyborem na skrzydło, z Swansea szarpał a depay przeszedł obok meczu. Chłopak ma talent, ale nie może być tak, że gra bo w meczu może mu wyjść jedna akcja.
» 31 sierpnia 2015, 18:21 #371
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 18:23

nooo, rzeczywiście jest "Deal not done yet but DDG is going to RM. â‚Ź40m + Keylor Navas" :D sorry to była odp do iMaras, komentarz niżej :P
» 31 sierpnia 2015, 18:22 #370
iMaras: ​France national team coach Didier Deschamps has ​confirmed that Tottenham goalkeeper Hugo Lloris could leave the national team setup to agree a deal with Manchester United, as Louis van Gaal's side get closer to selling David de Gea.


I jest nowy bramkarz !!
» 31 sierpnia 2015, 18:20 #369
RedRevolta: nooo, rzeczywiście jest "Deal not done yet but DDG is going to RM. â‚Ź40m + Keylor Navas"
» 31 sierpnia 2015, 18:23 #368
Ariacchi: Źródło?
» 31 sierpnia 2015, 18:24 #367
Reusik: Dobre
» 31 sierpnia 2015, 18:28 #366
Ariacchi: Przestań być takim chamem, Reusik. ;)
» 31 sierpnia 2015, 18:37 #365
RedRevolta: Panowie spokojnie, na chwile obecną lecą tak na prawde ploty, nawet transferu Martiala nie ma co być pewnym ale powiem szczerze Keylorem i ta kasa bym nie pogardził :D
» 31 sierpnia 2015, 18:42 #364
0ptimus: Lloris to proces.
» 31 sierpnia 2015, 18:54 #363
RedRevolta: "James Wilson could be loaned out tomorrow. West Brom are interested" hahahaah :D nie wierze, widze, że piłkarze United schodzą jak świeże bułeczki xD
» 31 sierpnia 2015, 18:17 #362
Joker7: A nie widac zastepstwa ten francuz to za malo

trzeba 2 ogarow do skladu za wieksze $$$ parodia
» 31 sierpnia 2015, 18:19 #361
Madridista1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 18:08

Popis nowej gwiazdy United :D Cieszył się chociaż nie trafił... vine.co/v/eHUUuXziKBb
» 31 sierpnia 2015, 18:08 #360
Stringer: youtube.com/watch?v=d5ZePItpHvs
» 31 sierpnia 2015, 18:19 #359
Joker7: Nani ,RvP, Falcao ,ADM, GROSZEK, Januzaj (wyp) taka ofensywa odchodzi a przylazl Memphis i pewnie Martial...
Nam teraz potrzeba 2 ofensywnych pilkarzy tylko nie takich jak Mane czy jakich tam!
Jeszcze trzeba miec nadzieje ze przyjdzie ktos ogarniety bo przy takiej stracie takich pilkarzy nie kupic nikogo dobrego...
» 31 sierpnia 2015, 18:06 #358
plmokn: Januzaj poszedł do BvB by przekonywać Reusa do transferu do United, teraz ma na to cały rok, przekona go jak tu dobrze i razem przyjdą do nas w lipcu, sprytny ten plan LvG
» 31 sierpnia 2015, 18:02 #357
iMaras: Zapomniałeś o rooneyu a valencja juz dawno nie gra u nas
» 31 sierpnia 2015, 18:00 #356
Mexicanos1990: Co ty palisz.. jak valencja nie gra? chyba, że chodziło o to że gnije na łąwce
» 31 sierpnia 2015, 18:09 #355
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:57

Czy teraz nasz lawka tak bedzie wygladala: bramka Jonstone narazie i dalej Fellaini,Young, McNair,Blind,Valencia i co dalej??cos sie mowi o Sadio Mane lub Charlie Austin .
» 31 sierpnia 2015, 17:55 #354
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:53

Może w końcu LVG przejrzał na oczy i Rooney będzie grał na 10 a ten Martial na 9, zobaczymy.
» 31 sierpnia 2015, 17:53 #353
iMaras: 17:44 BORUSSIA DORTMUND OFICJALNIE Mamy już też potwierdzenie w sprawie Adnana Januzaja! Belg będzie zawodnikiem BVB do końca sezonu. Mówi się, że klub z Signal Iduna Park w umowie zagwarantował sobie prawo wykupu piłkarza po wygaśnięciu wypożyczenia.
» 31 sierpnia 2015, 17:50 #352
Arkin: Januzaj numer 9 po Lewandowskim (i Immobile, wiem).

Jeśli mają opcję wykupu to Luj zwariował całkiem.
» 31 sierpnia 2015, 17:46 #351
Niemanek: ta jesli maja opcje wykupu to jestesmy najwiekszymi frajerami na swiecie
» 31 sierpnia 2015, 17:47 #350
damian2987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:51

niestety jesteśmy...
» 31 sierpnia 2015, 17:48 #349
Rotx: ma klauzulę wykupu.
Nie wiadomo jaka ale pewnie w zasięgu BVB.
» 31 sierpnia 2015, 17:54 #348
RedRevolta: "Adnan Januzaj został wypożyczony do Borussii Dortmund na sezon 2015/16 - poinformował sam zainteresowany za pośrednictwem Twittera. Nie jest jeszcze jasne czy niemiecki klub będzie miał prawo pierwokupu. "
» 31 sierpnia 2015, 17:54 #347
Kilerek7: To, że mają opcję wykupu nie znaczy, że MU się zgodzi na sprzedaż. Ten rok pokaże co Januzaj potrafi o ile będzie też dostawał szanse w BvB
» 31 sierpnia 2015, 17:55 #346
Reusik: Jeśli mają opcje wykupu to nie mamy nic do gadania.Gdyby mieli opcje pierwokupu to tak
» 31 sierpnia 2015, 17:57 #345
Insanity: Kwestia kontraktu. Jeśli Adnan traktuje to jako wypożyczenie i będzie miał do czego wrócić to krótko mówiąc odmówi kontraktu i wróci spokojnie do Manchesteru.
» 31 sierpnia 2015, 17:59 #344
Joker7: nie ma opcji wykupu!
» 31 sierpnia 2015, 18:00 #343
Rotx: Van Gaal myśli o przyszłości i to jest ważne.
- Rooney lata temu przychodził za 26 mln funtów i w perspektywie czasu ten transfer się spłacił kilkukrotnie.
-36 mln za Martiala można zrozumieć z racji tego że my potrzebujemy napastnika a Monaco potrzebuje pieniędzy więc deal done.
Większość osób patrzy na nasze transfery przez pryzmat obecnego sezonu ale założenie przed zatrudnieniem Louisa było takie że ma on zbudować fundament pod nowe United gdzie w okolicach roku 2017 pewnie doczekamy zatrudnienia jakiegoś młodego trenera z pasją i chęcią gry do przodu a akurat wtedy tacy zawodnicy jak Depay,Januzaj,Shaw,Pereira czy Martial oraz o kilka lat od nich starsi Ander, Mata,Smalling,Blind czy Schneiderlin będą stanowić ten fundament który ma zostać zbudowany na przestrzeni 4 lat pod dowództwem Holendra.
» 31 sierpnia 2015, 17:46 #342
Dryblas: "zbudowany na przestrzeni 4 lat pod dowództwem Holendra."
Broń Boże.
» 31 sierpnia 2015, 17:52 #341
damian2987: a Jednak nowa 9 https:// twitter.com/adnanjanuzaj/status/638375601389314048/photo/1
» 31 sierpnia 2015, 17:45 #340
damian2987: Jeszcze 24 godziny do zamkniecia biedronki, Ed! dalej wyprzedawaj!
» 31 sierpnia 2015, 17:43 #339
RedRevolta: Zapraszamy! świeże dorsze z tesco tylko w United !
» 31 sierpnia 2015, 17:46 #338
b90: Zaraz się okaże że za darmo przyjdzie Claudio Pizarro xD
» 31 sierpnia 2015, 17:41 #337
Arkin: Januzaj w BVB, no to teraz pora na skrzydłowego.
» 31 sierpnia 2015, 17:37 #336
damian2987: Jeszcze nie jest, sky dementuje
» 31 sierpnia 2015, 17:41 #335
Niemanek: juz oficjalnie zobacz zdjecia :)
» 31 sierpnia 2015, 17:45 #334
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:37

Ciekawe czy Martial bedzie ostatnim wzmocnieniem United czy jeszcze ktoś dojdzie... kase mamy więc zaszalejmy Ed! :D jak byśmy dołożyli jeszcze takiego Austina za 15 mln to bym nie płakał :)
» 31 sierpnia 2015, 17:36 #333
b90: I po co nam kolejny napastnik? Kogoś na dyche niech ściągną, ewentualnie na prawą stronę, a Mate do środka przesunąć.
» 31 sierpnia 2015, 17:38 #332
Kilerek7: Wolfsburg jak się zbroi: Draxler i Dante, z naszą obecnie grą to ciężko będzie z nimi.
» 31 sierpnia 2015, 17:36 #331
plmokn: Dante to osłabienie nie wzmocnienie
» 31 sierpnia 2015, 17:37 #330
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:39

Draxler jest słaby.Napoli cieniowało w lidze,przyjechali do wolfsburga i wygrali z nimi 4:1
» 31 sierpnia 2015, 17:38 #329
damian2987: Jest moc Ed, miała być bomba i jest! kapiszon..
» 31 sierpnia 2015, 17:34 #328
RedRevolta: Ale jaja! Januzaj w Borrusii!! zaakceptował oferte z Niemiec, idzie tam na zasadzie rocznego wyporzyczenia, ale sie dzieje teraz, masakra! :O
» 31 sierpnia 2015, 17:22 #327
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:26

Januzaj grywał u nas na 10 tce, a jest tam duża kolejka, bo Fellaini, Herrera, a teraz pewnie Martial, to byłby czwarty. Mógłby grać na skrzydle, ale pewnie LvG ma w planach zakup skrzydłowego, zapewne Mane i byłby 3 wyborem.

BTW: Wie ktoś czy Pereira poszedł na wypożyczenie do PSV czy jest w klubie?
» 31 sierpnia 2015, 17:25 #326
RedRevolta: Jest w klubie, nie poszedł na wypożyczenie.
» 31 sierpnia 2015, 17:28 #325
Snakus: jeśli ta kwota się potwierdzi to nie wiem jak musiałby być dobry Martial żeby nie były to wyrzucone w błoto pieniądze, znowu. 37 milionów funtów, toż Rondon był do wyjęcia za 12!
» 31 sierpnia 2015, 17:21 #324
Wyv: Kto to kurcze jest :<
» 31 sierpnia 2015, 17:21 #323
99iw: MARTIAL W CARRINGTON!
» 31 sierpnia 2015, 17:21 #322
Kilerek7: ValdĂŠs stałby się częścią wielkiej rotacji z udziałem bramkarzy. David de Gea jest bowiem blisko przenosin do Realu Madryt, a w Manchesterze United ma go zastąpić Hugo Lloris. Wówczas do Tottenhamu mógłby trafić Steve Mandanda, którego miejsce w Marsylii zająłby Hiszpan.

Czyli po odejściu DDG jedno jest pewne albo Navas albo LLoris.
» 31 sierpnia 2015, 17:19 #321
Demo2797: Obydwie opcje dobre chociaż wolałbym Llorisa
» 31 sierpnia 2015, 17:21 #320
Dryblas: Im więcej zamieszanych osób tym większa szansa, że któryś powie "nie", zwłaszcza na końcu sierpnia. Trochę to nieprawdopodobne, ale i tak wolałbym Llorisa od Navasa.
» 31 sierpnia 2015, 17:33 #319
lukstar: sick! jesli ta kwota sie potwierdzi to nie mam pytan, NIby fajny gracz ale watpie by cos zmienil w przeciagu kilku miesiecy
» 31 sierpnia 2015, 17:16 #318
andrev1331: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:16

Nie ma się co podniecać kwotą bo Chelsea oferowała za niego bodaj 40 mln i ofertę odrzucili więc jak MU by go chciał teraz kupić za 30 baniek to mieliby go sprzedać - niech mi ktoś wyjaśni dlaczego.
» 31 sierpnia 2015, 17:13 #317
Kilerek7: Nadal nie ma oficjalki z DDG bo Real chce oddzielnie kupić DDG i sprzedać Navasa, a my chcemy Navasa jako cześć transakcji. Jaki Real jest cwany, dadzą za DDG 30 baniek, za Navasa będą chcieli z 20 i wyjdzie, że zakupią DDG za 10 hah.
» 31 sierpnia 2015, 17:12 #316
mrk: pomijając tę astronomiczną kwotę to nam jest potrzebny napastnik na już. Nie wiem czy 19 letni młodzik od razu będzie w stanie się wpasować w drużynę i zostac tym napastnikiem jakiego potrzebujemy
» 31 sierpnia 2015, 17:10 #315
adamecki7: hahaha co to za transfer 37mln funtów za niewiadomo kogo ?
» 31 sierpnia 2015, 17:09 #314
Kilerek7: Miał być Surprise i jest heh.
» 31 sierpnia 2015, 17:10 #313
DeanCFC: jak jestes osłem to Martiala nie znasz... Gosc jest naprawde dobry.
» 31 sierpnia 2015, 17:11 #312
Snakus: tak dobry żeby płacić za niego 37 milionów funtów? wątpię :)
» 31 sierpnia 2015, 17:16 #311
DeanCFC: Chlopak ma 19 lat i jak na swoj wiek gra naprawde bardzo dobrze. Aktualnie Rooney przy nim jest nikim.
» 31 sierpnia 2015, 17:26 #310
Dryblas: 11 lat temu za Rooneya daliśmy 27 milionów funtów, a kwoty transferowe od tamtego czasu znacząco skoczyły w górę. Jeżeli damy za niego 'tylko' 37 milionów, to będzie dobrze, bo część mediów mówi nawet o 50 milionach (wliczając bonusy).
» 31 sierpnia 2015, 17:28 #309
Kilerek7: Wie ktoś kiedy będzie a może już jest Deadline Day w Sky Sports na żywo do oglądania?
» 31 sierpnia 2015, 17:04 #308
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 17:01

O ile kupno Navasa i sprzedaż DDG jest w miarę rozsądne, o tyle ten Martial to faktycznie Surprise, ale nie tyle on co cena za niego. Shaw też był przepłacony ale tutaj jest już naprawdę szok, mam nadzieję, że LvG wyjaśni nam i światu który pewnie z nas teraz się śmieje, czemu dał aż tyle i co widzi w tym człowieku. Mimo wszytko ubolewam, że mając tyle hajsu i całe okno, nie kupiliśmy nikogo ze światowego formatu.
» 31 sierpnia 2015, 17:00 #307
Insanity: Pociesza fakt, że wielu dawnych młodzików LvG wyrosło na światową klasę :)
» 31 sierpnia 2015, 17:02 #306
RedRevolta: Martial jest już w Carrington na testach medycznych, no to mamy młodego napastnika w United, nic tylko się cieszyć.
» 31 sierpnia 2015, 16:58 #305
Arkin: Mnie dziś już nic nie ucieszy. Smutny dzień.
» 31 sierpnia 2015, 17:31 #304
pikarejski: w koncu sensownie to wygonda

tylko szkoda wciąz że nie kupujemy Zlatana albo Neymara.
» 31 sierpnia 2015, 16:58 #303
b90: Neymara XDD
» 31 sierpnia 2015, 17:34 #302
Kilerek7: Niezłe jaja są, tyle czasu było a na ostatnią chwile nagle szybkie done deal:D
» 31 sierpnia 2015, 16:51 #301
Ariacchi: Mam nadzieje, ze jesli vG w tym sezonie NICZEGO nie wygra, wyrzucą go na zbity pysk. Cierpliwosc sie skonczyla.
» 31 sierpnia 2015, 16:52 #300
Stringer: LvG podpisał 3 letni kontrakt, więc jest mało prawdopodobne, że go wywalą po tym sezonie.
» 31 sierpnia 2015, 17:04 #299
Veon: A Moyes podpisał 6 letni kontrakt. Gdzie jest teraz?
» 31 sierpnia 2015, 17:10 #298
Stringer: Mogę się założyć, że jak Van Gaal nic nie wygra to i tak zostanie na jeszcze jeden sezon.
» 31 sierpnia 2015, 17:20 #297
Dryblas: Doczołgamy się w tym sezonie do 4 miejsca w lidze, 1/8 LM, odpadniemy szybko z pucharów (bo zmęczenie, a rotacja nie istnieje).
W następnym sezonie doczołgamy się do 4 miejsca w lidze, 1/8LM, odpadniemy z FA i po heroicznych bojach wygramy Puchar Ligi pokonując w finale niezwyciężony Wolverhampton.
Lvg powie, że na początku mówił, że zdobędzie trofeum w te trzy lata i że wywiązał się z kontraktu. Kopniemy go w dupę i zatrudnimy trenera, który ma pojęcie, a zdziwiony Holender, przekonany o swojej boskości, dalej będzie wyczekiwał pochwalnych peanów i pomnika przed OT.
» 31 sierpnia 2015, 17:31 #296
Reusik: (bo zmęczenie, a rotacja nie istnieje) -piszesz serio?
» 31 sierpnia 2015, 17:40 #295
Dryblas: Pytasz serio?
» 31 sierpnia 2015, 18:04 #294
Reusik: Tak, bo z tego co pamiętam to nasza jedenastka zmieniała się dość często
» 31 sierpnia 2015, 18:26 #293
Dryblas: W tym sezonie zmiany były tylko kosmetyczne. W tamtym spowodowane były głównie kontuzjami. Jak będzie dalej - zobaczymy.
» 31 sierpnia 2015, 19:18 #292
Ariacchi: Ciekawa plotka: Mendes ponoć "pomógł" MU w transferze Martiala za 50+30M€ i teraz żąda, aby MU pozwoliło De Gei odejść do Realu :')

Super, nie wiem no już (k)urwa nic. Co za tydzień, masakra. :(
» 31 sierpnia 2015, 16:48 #291
Bossicky: Chelsea dawała 40mln i Monaco Martiala nie sprzedało, a poszedł za 36mln do nas... myśle, że faktycznie Mendes mógł maczać swe palce w tym transferze.
» 31 sierpnia 2015, 17:00 #290
b90: Tylko że Chelsea dawała za niego kasę kiedy jeszcze Monaco nie odpadło w kwalifikacjach do LM. Wątpię by Monaco go sprzedało gdyby miało zagwarantowany udział w LM.
» 31 sierpnia 2015, 17:36 #289
aldehyd: Offtopic: według Agenta Edwarda De Gea jest oficjalnie zawodnikiem Realu

https: // twitter. com/Agent_Edward/status/638359836023988225
» 31 sierpnia 2015, 16:42 #288
Damianos500: Nie wiem kto to jest nawet..
» 31 sierpnia 2015, 16:34 #287
b90: to się zacznij interesować piłką nożną
» 31 sierpnia 2015, 17:37 #286
is200: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 16:33

Osobiście zlozylbym jeszcze oferte za Javiera Pastore ale sadze ze nie do wyciągnięcia. Mega grajek na skrzydlo do klepania
» 31 sierpnia 2015, 16:32 #285
Shaki886: Valdes do Olympique Marsylia

https:// twitter.com/KMnotCM/status/638333735637790720/photo/1
» 31 sierpnia 2015, 16:31 #284
joyrider: Nie było jakiś bezdomnych do wzięcia ??
» 31 sierpnia 2015, 16:27 #283
Arkin: De Gea przechodzi do Realu za 30mln euro.

Adios
» 31 sierpnia 2015, 16:24 #282
Mexicanos1990: Skąd takie info ?
» 31 sierpnia 2015, 16:27 #281
b90: Marca podała
» 31 sierpnia 2015, 16:29 #280
Arkin: A do nas niby Navas. Ehh. Dymają nas jak zwykle.
» 31 sierpnia 2015, 16:30 #279
b90: To świetny ruch z naszej strony przecież. Dostajemy Navasa świetnego bramkarza + 30mln a De Gea i tak za rok by odszedł za darmo. To tylko bramkarz. Byle by ktoś lepszy był niż Romero. Navas jest dobrą opcją.
» 31 sierpnia 2015, 16:32 #278
Veon: Tylko, że ponoć Navas nie jest wliczony w transfer...
» 31 sierpnia 2015, 16:33 #277
Mexicanos1990: Navas nie ma być jednak włączony w operację De Gei, ale zasilić klub z Old Trafford na zasadzie osobnego transferu.
Śmiech na sali
» 31 sierpnia 2015, 16:34 #276
Arkin: Mimo wszystko jest wyraźnie słabszy od De Gei.

Osłabiamy się na GK
Brak nowego stopera
Napastnik wielka niewiadoma

Świetne okienko transferowe
» 31 sierpnia 2015, 16:44 #275
RedDevils4life: Jak mamy dołożyć Rojo na wypożyczenie to na prawdę powodzenia w graniu całego sezonu przy naszym szpitalu na czterech frontach. Miło będzie patrzeć na Rooneya w obronie.
» 31 sierpnia 2015, 16:23 #274
Rybak997: z tę kasę do wyciągnięcia był Martinez z Porto, który dla mnie osobiście jest bardziej kompletnym gościem i na pewno zdeka większe doświadczenie.
» 31 sierpnia 2015, 16:22 #273
Mexicanos1990: Martinez za 35mln EURO poszedł do Atl. a United ładuje 2x tyle za kota w worku
» 31 sierpnia 2015, 16:24 #272
Arkin: Mexicanos1990 coś słabo u ciebie z matmą.
» 31 sierpnia 2015, 16:25 #271
b90: Gość ma 19 lat i może być lepszy niż Martinez i Bacca. Czas pokaże że będziecie się spuszczać nad nim jak nad Pogbą kiedy zaczął grac w Juve
» 31 sierpnia 2015, 16:30 #270
fuss1985: Powoli zaczyna mnie denerwowac tun kaaskop ( serowa głowa ) swoja polityka, rozwalił zespół który potrzebował dobrego trenera i zmiany mentalności po Moysie, a nie wpakował tyle kasy i nic. Jestem kibicem UNITED ponad 20 lat ale tak grających diabłów w zyciu nie widziałem!! Ludzie co dają z siebie wszystko siedzą na ławie lub zostają sprzedani a zakupy vg stoją na boisku i sie po głowie drapią!! Jak widzę te wszystkie spekulacje to mi az wargi pękają tak sie szeroko śmieje!! SAF Nigdy by nie pozwolił na taka grę!! A kaaskop siedzi na ławie od 15 m-cy i sie procesuje, zamiast potrząsnąć chłopakami!! GIGGS pewnie nie raz ma ochotę walnąc vg z łokcia i powiedzieć ze to jest UNITED walczymy sercem!!
Gościu zmarnował potencjał wielu dobrych piłkarzy!!
» 31 sierpnia 2015, 16:19 #269
Mexicanos1990: Coś czuje, że się zadławimy tym transferem jak Szczurem... i odejdzie za rok-dwa za grosze
» 31 sierpnia 2015, 16:17 #268
is200: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 16:18

Di Maria w swoim zywiole. Kosmiczne pilki zagrywal wczoraj. Widać ze cieszy go gra. Liga slabsza od angielskiej ale przynajmniej gra w lepszym zespole i nie marnuje potrncjalu ehh.

Jak to jest możliwe ze takie PSG ma taka pake a do United przychodzą przeplacone odrzutki.

Prawda jest taka ze transfery w tym klubie byly i SA nadal pieta achillesowa
» 31 sierpnia 2015, 16:16 #267
Mexicanos1990: co oznacza "Taką Pake"? ibra emeryt, cavani przeciętny i kilku innych średniaków
» 31 sierpnia 2015, 16:19 #266
is200: Co ty za glupoty gadasz praktycznie sami pilkarze klasy światowej z wizja technika. PSG gra piękna pilke szybko na jeden kontakt podaniami. Sadze ze żaden pilkarz United poza Mata i de Gea nie zalapalby się do pierwszego skladu
» 31 sierpnia 2015, 16:24 #265
RedDevils4life: Jak przyjdzie to kozak, bo to może być wielka inwestycja na przyszłość. Cena trochę duża, ale jeśli ma odpłacić nam minimum 20 bramkami to możemy tyle płacić.
» 31 sierpnia 2015, 16:16 #264
brennt: toć on nawet jak welbeck grać nieumie
» 31 sierpnia 2015, 16:13 #263
tomekkow: Sprowadzamy Martiala za 36 milionów, a Welbecka sprzedaliśmy za grosze. Mam tylko nadzieję, że chłopak odpali na dobre i nie będziemy musieli go sprzedać po sezonie za połowę tej ceny.
» 31 sierpnia 2015, 16:01 #262
Dubek: Tylko że Martial ma 19 lat i ma wielki talent a Welbeck był wiecznym talentem który nigdy nie osiągnął wymaganego poziomu, nawet w Arsenalu gra bardzo słabo.
» 31 sierpnia 2015, 16:05 #261
tomekkow: Wielki talent po jednym udanym sezonie... Obyś miał rację :)
» 31 sierpnia 2015, 16:14 #260
Mistrz1908: 16 mln funtów za WELBECKA to grosze? a co gra ten chłopak? U nas zostawiał serce. W Arsenalu zostało coś po nim? 2 sezony i nic, więc nie jest zła cena.
» 31 sierpnia 2015, 20:04 #259
Barbaryan: Za kolesia, który nie zablysnał niczym szczegolnym tyle pieniedzy, co sie dzieje z tym chorym swiatem.
» 31 sierpnia 2015, 16:01 #258
ejrikoo: dobrze ze to okno sie juz konczy i rok szkolny sie zaczyna...
» 31 sierpnia 2015, 16:01 #257
Timmy: Jeśli został zwolniony ze zgrupowania, to znaczy, że sprawa jest świeżutka - kiedy na to zgrupowanie jechał, nic pewnie jeszcze nie wiedział. Bo gdyby wiedział, to albo by od razu nie jechał, albo transfer zostałby dopięty wcześniej.

Niezłe tempo jak na długofalowy, filozoficzny proces...
» 31 sierpnia 2015, 15:59 #256
Reusik: Grali w EL LM a na kadre musiał pojechać jeśli nic nie było pewne
» 31 sierpnia 2015, 16:06 #255
is200: Grajek za tyle kasy nie siadzie na lawce wiec może teraz spróbować 4-3-3. Depay Rooney Martial
» 31 sierpnia 2015, 15:56 #254
sprite1080: taka ciekawostka :)
https : // twitter.com/KMnotCM/status/638333735637790720/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
» 31 sierpnia 2015, 15:56 #253
JuveUnited: Chora cena choc gosc ma niewatpliwie talent . Jednak jak za takich pikarzy placi sie takie pieniadze to taki Pogba czy Isco sa warci z 200 mln a niektorzy bezcenni .
Angielskie kluby psuja rynek chyba jeszcze bardziej niz hiszpanscy giganci . Tylko ze tamci osiagaja wyniki a Anglicy sie osmieszaja.
Jak tak dalej pojdzie to, przynajmiej mam taka wizje, BPL udusi sie tymi pieniedzmi a najwieksze europejskie kluby stworza konkurencyjna lige ktora pozwoli generowac lepsze dochody tak by mogli pod tym jaki i medialnym wzgledem rywalizowac z liga angielska. Oczywiscie to taka wizja przyszlosci
» 31 sierpnia 2015, 15:53 #252
Kilerek7: Emmanuel Adebayor zaoferowany Manchesterowi United. Odpowiedź wydaje się raczej oczywista...
» 31 sierpnia 2015, 15:49 #251
Banita85: No dokładnie a czy to np city wina lub kibiców że tak im poszło że ktoś ich kupił kibice i piłkarze nie mieli nic do gadki przecież niech inny szejk kupi United to co zrobicie będziecie płakać że macie tyle kasy i że inne kluby będą źle pisać o nas
» 31 sierpnia 2015, 15:48 #250
Skowron: już oficjalnie - 36 milionów funtów za Martiala
» 31 sierpnia 2015, 15:45 #249
qwe123qwe: Matrial w United za 60 mln € + 20mln € zmiennych.

PS: Mendes znowu fajne lody kręci. Załatwił transfer Martiala do MU, teraz naciska na to by Czerwone Diabły puściły De Geę do Realu, a w zamian ma przyjść Keylor Navas. Karuzela hula, a koleś trzepie kasiorę.
» 31 sierpnia 2015, 15:45 #248
Reusik: On z Valencii i Monaco robi sobie przechowalnie dla swoich piłkarzy.Trenerzy tych klubów to też goście od Mendesa
» 31 sierpnia 2015, 15:50 #247
Ariacchi: Bo to jest (j)ebany szmaciarz, który chce sobie tylko kieszenie napchać. Szkoda, że ten cały Martial przechodzi, odszedłby De Gea, to chociaż bysmy sie od niego raz na zawsze uwolnili.
» 31 sierpnia 2015, 17:28 #246
b90: 25mln funtów za Mane. Ciekawie się robi ;)
» 31 sierpnia 2015, 15:43 #245
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 15:45

Zupełnie o nim zapomniałem heh. LvG stawia widać na szybkich murzynów;D
» 31 sierpnia 2015, 15:44 #244
Reusik: Nie sądze, Welbecka sprzedał :D
» 31 sierpnia 2015, 15:48 #243
Kilerek7: Ale pozyskał nowego hah.
» 31 sierpnia 2015, 15:50 #242
b90: United wydaje swoje pieniądze, a nie Arabów jak City. Stąd różnica.
» 31 sierpnia 2015, 15:46 #241
b90: Wyjdzie w praniu. Jakoś w Chelsea się nie potrafił przebić.
» 31 sierpnia 2015, 16:33 #240
Ariacchi: (w)ypierdalaj z tej strony. :) przekierować cię?
» 31 sierpnia 2015, 17:30 #239
Kilerek7: Jak myślicie Martial i ewentualnie Navas w razie odejścia DDG to wszystkie transfery? Czy jednak liczycie na obrońce i skrzydłowego?
» 31 sierpnia 2015, 15:40 #238
Reusik: Nie będzie obrońcy
» 31 sierpnia 2015, 15:42 #237
Kilerek7: A w skrzydłowego wierzycie jeszcze?
» 31 sierpnia 2015, 15:43 #236
Reusik: Jak Januzaj odejdzie na loan to może
» 31 sierpnia 2015, 15:44 #235
oldgame: To wygladalo mniej wiecej tak
- LVG : chce Martiala !
- Ed : no to go ku wa bedziesz miał !
- Monaco: chcemy za niego 20 mln
- Ed: podbijam 70 mln a co !
- Monaco: słucham ile ?
- Ed: plus Rojo oczywiscie
» 31 sierpnia 2015, 15:37 #234
Kilerek7: Szkoda, że tak ED z Balem nie zrobił albo Neymarem heh.
» 31 sierpnia 2015, 15:38 #233
is200: Ludzie co wy gadacie to jest mega talent a ma 19 lat dopiero. Ja bym jeszcze poszedl dalej i kupil Kingsleya Comana na skrzydlo. Szkoda ze Kondogbia w Interze.
» 31 sierpnia 2015, 15:36 #232
Veggie: Coman już w Bayernie.
» 31 sierpnia 2015, 15:37 #231
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 15:34

Rozmowy w sprawie DDG trwają, ponoć chcemy Keylora Navasa + kasę a myślałem, że może mamy w zanadrzu jakiegoś Cilessena albo Llorisa ugadanego a tutaj Navas? W sumie lepszy on niż ten Romero.
» 31 sierpnia 2015, 15:34 #230
Reusik: Navas jest bardzo dobry
» 31 sierpnia 2015, 15:43 #229
Kilerek7: Za Cilessena nie było i tak oferty ponoć, ale wolałbym Llorisa, ale jak pisałem, wszystko dobre byle nie ten Romero.
» 31 sierpnia 2015, 15:46 #228
Reusik: Navas w Levante był niesamowity,najlepszy bramkarz ligi.Teraz w Realu też świetnie grał ale nie ma nazwiska i dlatego musi odejść
» 31 sierpnia 2015, 15:51 #227
AndyCole: Pompa z niektórych użytkowników na tej stronce :D Wielcy dyrektorzy ,negocjatorzy od przeprowadzania transferów:D Wy tak serio czy pochodzicie z Cebulandii?:D Wasze siano? dokładacie się do budżetu Man Utd czy jaki **uj bo nie czaje :D co niektórzy to się poczuwają zbyt mocno w rolę Edzia:D Powiem krótko ,kogo van Gaal będzie chciał to i tak do siebie ściągnie nawet za 500 mln i co niektórzy mają za przeproszeniem g*wno wielkie do gadania:) Rozumiem, gdyby każdy z nas tutaj zasilał konto Man Utd poprzez kupienie klubowej koszulki ,jakiegoś szalika czy choćby kubka z logiem lub wspierał klubową kasę płacąc za bilety co 1-2 tygodnie....ale no sorry 3/4 ludzi tutaj zapewne nigdy nie wydało choćby funta więc po cholere się odzywacie ,że za drogi ,że za młody ,że za biały albo za czarny?!! Martwcie się swoją sytuacją finansową a nie budżetem najbogatszego klubu na świecie!!:))
» 31 sierpnia 2015, 15:34 #226
Pete1S: Nie kumasz tego, że przez takie transfery niszczy się rynek? Jak teraz takiego typka kupimy za 70mln to potem za byle kopacza będą żądać wygórowane kwoty bo zobaczą, że United da i tak. 70mln to był wart Zidane a to była klasa dla samego siebie a ten tutaj Zidane'owi nawet butów nie mógłby nosić.
» 31 sierpnia 2015, 15:46 #225
keef: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 16:22

Po pierwsze to Ty masz jakiś problem chyba, że ktoś ma swój punkt widzenia na wywalenie grubej kasy za nastolatka. Logiczne, że nikt z kibiców i obserwatorów nie ma to wpływu, ale czy to powód, żeby nie komentować? Tak samo działa to w polityce i innych dziedzinach. Argument, że "to nie wasza kasa" jest płytki, bo piłka już i tak jest chora przez kasę, i będzie tylko gorzej.
Jeszcze ta oryginalna cebulandia. Aż boli taki sposób myślenia, ale jaki napisałem każdy ma swój punkt widzenia :)
» 31 sierpnia 2015, 16:19 #224
Banita85: Kuwa tak wam źle i tak!! Przecież my kiedyś mieliśmy same gwiazdy i braliśmy innym z drużyn najlepszych taka prawda tylko ze kasa była inna za piłkarzy niż teraz co z tego że city kupuje za tyle i tyle mają kasę to ich sprawa piłkarze z nazwiskami chcą tam grać ich sprawa jeżeli my mamy kasę i chodzą plotki że stać nas na piłkarzy typu Roben co podobno 70 parę baniek to już my nie jesteśmy ci źli co płacą dużo haha takie teraz czas panowie chcecie majster i inne puchary to trzeba mieć dobrych zawodników proste!!
» 31 sierpnia 2015, 15:32 #223
Bossicky: wyjazd mi z tym Robbenem
» 31 sierpnia 2015, 15:33 #222
Kundziu: Popieram! Polać mu!
Ps. Dzieciaki zaraz do szkoły wrócą i będzie spokój ;)
» 31 sierpnia 2015, 15:34 #221
Veon: I dlatego płacimy tyle kasy za gościa bez nazwiska...
» 31 sierpnia 2015, 15:35 #220
Kilerek7: LvG ponoć oglądał go od roku, więc widzi w nim coś szczególnego, innaczej nie waliłby takiej oferty, gdzie za Pedro szkoda mu było 3 mln więcej.
» 31 sierpnia 2015, 15:29 #219
wojedo: Transfer kozak. No ale co oglądałem go z Valencia w LM + liga do tego to zawsze, prawie zawsze był wyróżniającym się piłkarzem.
Do meritum.. jaram się Martialem ale potrzebujemy doświadczonego zawodnika, który wie jak się strzela bramki, coś jak Lewy w FCB lub Benzema w RM.
» 31 sierpnia 2015, 15:27 #218
Kris91: Ehh no lepszy taki niż żaden w takiej sytuacji. Choć zastanawiam się dlaczego nie spróbowaliśmy Lacazetta ściągnąć...
» 31 sierpnia 2015, 15:25 #217
b90: a gdzie jest Lacazette w tym sezonie?
» 31 sierpnia 2015, 15:29 #216
Kundziu: Lacazette nie za bardzo chciał odejść, no i Lyon nie chciał go sprzedać. A tu się okazuje, że Fakir godnie by go tam zastąpił.
» 31 sierpnia 2015, 15:33 #215
b90: Lacazette jest cieniem piłkarza z tamtego sezonu. Jest kontuzjogenny. Kontuzje leczył w tamtym sezonie, leczy i w tym. Nawet pełnych spotkań nie gra bo nie ma na tyle kondycji. Fekir byłby lepszy, to przyszłość reprezentacji Francji.
» 31 sierpnia 2015, 15:36 #214
Kris91: W sumie racja z tymi kontuzjami. Masakra to już naprawdę patrząc po ligach nie widzę nikogo sensownego. No chyba że szalejemy i stawiamy na takich jak Martial.
Z możliwych transferów został chyba tylko Austin. Reszta albo nie do ruszenia albo nie te progi
» 31 sierpnia 2015, 15:58 #213
shovit12: Kundziu Fekir a nie fakir xDDDD
» 31 sierpnia 2015, 16:01 #212
YatoYamDeClev: Mielismy juz jednego takiego czarnoskorego napastnika ale z akademii...
» 31 sierpnia 2015, 15:21 #211
b90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 15:32

Tyle że Welbeck nawet w swojej szczytowej formie o ile taką miał nie był lepszy niż obecnie Martial, a ma dopiero 19 lat. Gorszy od Rooneya nie będzie.
» 31 sierpnia 2015, 15:32 #210
Bossicky: taki dobry ten Martial? jego dobytek bramkowy na to nie wskazuje.
» 31 sierpnia 2015, 15:34 #209
b90: Najlepszy strzelec Monaco w ubiegłym sezonie, mało?
» 31 sierpnia 2015, 15:37 #208
Reusik: Był najskuteczniejzym nastolatkiem w Europie
» 31 sierpnia 2015, 15:38 #207
Paps: Zastanawiam się,dlaczego United nie zaintersuje sie np naszym Arkiem Milikiem,Młody,silny,dobra gra glowa,dobrze sie zastawia,ma potezny strzal z lewej nogi i do tego rozwija sie znakomicie,co widac po wystepach w Ajaxie i reprezentacji.Podejrzewam,ze bylby do wziecia za jakies 15 baniek,a warunki na premier league posiada.
» 31 sierpnia 2015, 15:21 #206
YatoYamDeClev: I niech lepiej gra w Ajaxie bo bysmy go zmarnowali
Rooney (c)
» 31 sierpnia 2015, 15:35 #205
Kornel: Wg mnie dobry transfer (nie cena). Potrzebujemy przebojowego zawodnika, a nie przymulającego Roo.
» 31 sierpnia 2015, 15:20 #204
mikon70: Chlopak ma duży potencjał. Myślę, że może być dobrym transferem jeśli oczywiście wejdzie w dobrym stylu do składu
» 31 sierpnia 2015, 15:18 #203
brylaantowy: powie mi ktoś coś o tym NO NAME?
» 31 sierpnia 2015, 15:16 #202
emil1986x: no name
» 31 sierpnia 2015, 15:21 #201
b90: No name taki sam jak Ronaldo i Pogba tylko z większym doświadczeniem podczas transferu
» 31 sierpnia 2015, 15:26 #200
brylaantowy: oby talent miał taki sam i potrafił go wykorzystać
» 31 sierpnia 2015, 15:52 #199
Bossicky: Chelsea oferowała za niego dwa miesiace temu 40mln funtów, ale Monaco odrzuciło, więc wzieli Falcao... :) #zemstazapedro
» 31 sierpnia 2015, 15:13 #198
Kilerek7: W końcu ilość Welbecków w klubie musi się zgadzać:D
» 31 sierpnia 2015, 15:12 #197
Reusik: Co w tym śmiesznego?
» 31 sierpnia 2015, 15:14 #196
Kornel: Podobni są.
» 31 sierpnia 2015, 15:17 #195
Reusik: Każdy murzyn wygląda jak welbeck?
» 31 sierpnia 2015, 15:22 #194
Kornel: Szczególnie Gomis.
» 31 sierpnia 2015, 15:25 #193
oldgame: Ja bym za tego grajka dał max 30 mln, albo 50 mln + LVG
» 31 sierpnia 2015, 15:12 #192
andrev1331: daj te 30 mln a drugie 30 baniek dorzuci klub i gitara
» 31 sierpnia 2015, 16:49 #191
RobvanKlu5i: Jeżeli odchodzi Januzaj i Chicharito to oprócz Martiala może być przyszykowana jakaś jeszcze jedna niespodzianka, czekamy do 00:00 może się wydarzyć coś nieoczekiwanego.
» 31 sierpnia 2015, 15:08 #190
Reusik: Okienko zamyka się jutro o 19 00 w Premier League
» 31 sierpnia 2015, 15:10 #189
lastiel: Okno transferowa w Anglii do jutra do godziny 19:00 (Bank Holiday dziś)
» 31 sierpnia 2015, 15:10 #188
99iw: Po prostu trzeba ściągnąć jakiegoś napastnika!Rooney jest cieniem samego siebie,Javier prawdopodobnie odejdzie,Wilson nie jest gwarantem nawet 5 bramek w Lidze.
» 31 sierpnia 2015, 15:01 #187
b90: No właśnie ściągnęli :)
» 31 sierpnia 2015, 15:06 #186
Gallacher: Teraz to już chyba akt desperacji z racji braku konkretnych graczy na rynku i końcówki okienka,ale jedno jest pewne - United musi zacząć wydawać kasę na nowych graczy jeśli ma kiedykolwiek zacząć walczyć o trofea bo jak każdy ma szacunek do Rooneya lecz po tym co widziałem wczoraj w jego grze to on musi mieć konkurencje zresztą musi być kilku dobrych napastników bo Rooney sam bez formy w PL a Groszek już ponoć ma odejść więc jak tak teraz się patrzy na atak United to wygląda to żenująco.
» 31 sierpnia 2015, 14:59 #185
kralo11: Wydaje mi się że to ostatni transfer do klubu ale trzeba poczekać różnie może być :)
» 31 sierpnia 2015, 14:59 #184
kralo11: Dobry transfer !! Martial będzie wymiatał w następnym sezonie !!
» 31 sierpnia 2015, 14:57 #183
xevy: Shaw, Depay, Martial - Może powtórzymy znane wszystkim "z chłopcami nic nie wygrasz" marzy mi się :)
» 31 sierpnia 2015, 14:57 #182
Fenek: Ogólnie transfer może być po za jednym. Cena odstępnego. Jeśli się okaże, że MU daje za średniaka z młodzieżówki na dodatek ze średniej/słabej ligi 60 mln to stracę resztki szacunku do Edda i LvG.
» 31 sierpnia 2015, 14:57 #181
b90: średnia/słaba liga? średniak z młodzieżówki? Ty wiesz co piszesz? oglądałeś chociaż jakiś jego mecz?
» 31 sierpnia 2015, 15:05 #180
jari13: Nie znam tego napastnika, ale jako panic transfer wolałbym takiego Milika za 10 mln, który ma przynajmniej dobrą dyspozycję.
» 31 sierpnia 2015, 14:56 #179
b90: A kto ci Milika za 10mln sprzeda bo na pewno nie Ajax.
» 31 sierpnia 2015, 15:04 #178
Reusik: A on ma złą?
» 31 sierpnia 2015, 15:10 #177
b90: Kur... w końcu! ile można czekać.
» 31 sierpnia 2015, 14:54 #176
Puchaczeue: Tutaj trzeba człowieka pokroju Simeone, Kloppa albo Ancelottiego, a nie nowych piłkarzy.
» 31 sierpnia 2015, 14:54 #175
LouiVanGaal: nie ma to jak porownywac simeone a ancelottim
widac jak sie znasz :)
» 31 sierpnia 2015, 15:23 #174
nyls: Jak przeczytałem niedawno nagłówek "60 mln euro za napastnika z Ligue 1" myślałem "Hmm, całkiem rozsądna kwota za Cavaniego", nie dochodzi to do mnie że Manchester United płaci taką kasę za takiego młokosa bez większych osiągnięć oraz medialnego nazwiska, ciężko mi to przyznać ale nawet Manchester City tak nie szalał, nie wiem co się dzieje z tym klubem.
» 31 sierpnia 2015, 14:48 #173
Dryblas: Już wolę Martiala, niż Cavaniego za tę kasę.
» 31 sierpnia 2015, 15:43 #172
PDF: Założę się, że dostanie #9 :-)))
» 31 sierpnia 2015, 14:48 #171
Cassey: https:// twitter.com/jamiespencer155 /status/638310688541306880/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
» 31 sierpnia 2015, 14:54 #170
Cassey: https:// twitter.com/ jamiespencer155/status/638310688541306880/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
60mln Euro :)
» 31 sierpnia 2015, 14:44 #169
Reusik: BBC podaje 50 a to pewniejsze źródło
» 31 sierpnia 2015, 14:47 #168
NexaT: Podobno 36 milionów funtów. Po obecnym kursie funta i euro wychodzi, że 49 milionów euro.
» 31 sierpnia 2015, 14:48 #167
kralo11: Macie racje 50mln euro lub jak kto woli 36 mln funtów
» 31 sierpnia 2015, 15:01 #166
Bossicky: Transfer zatwierdzony 36mln funtów...
» 31 sierpnia 2015, 14:31 #165
LouiVanGaal: a wdg mnie nie
» 31 sierpnia 2015, 14:51 #164
Reusik: Skąd to wziąłeś.Przeglądam twittera i nie widze
» 31 sierpnia 2015, 14:52 #163
Puchaczeue: To troll, patrzcie na nick.
» 31 sierpnia 2015, 14:59 #162
kralo11: Gdzie są moderatorzy
» 31 sierpnia 2015, 15:03 #161
Reusik: Nie ma sprawy,każdy się może pomylić
» 31 sierpnia 2015, 15:11 #160
NexaT: Jak się bawić to się bawić, za 2 miliony sprzedać, za 60 wstawić.
» 31 sierpnia 2015, 14:20 #159
xevy: Dobry jest? W ogóle go nie znam, pierwsze słyszę. Stąd moje obawy, że na ratunek bierzemy 19 letniego napastnika?
» 31 sierpnia 2015, 14:17 #158
nikolajw: Czy wy wydajecie te pieniądze ,że wam szkoda?? Jak mają to niech wydają. Niestety Real, City i PSG wprowadziło takie standardy, a nie inne, trzeba się dostosować. Kluby które w ostatnim czasie wygrywają czyli Barca, Real i Bayern też wydają duże pieniądze. Jeśli chcesz się liczyć musisz płacić.
» 31 sierpnia 2015, 14:17 #157
Joker7: oni placa za klasowych pilkarzy mniej niz my za tego NO NAME!
» 31 sierpnia 2015, 14:20 #156
keef: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 14:44

Akurat Real i Barca(wiem, że zakaz) ostatnio tyle nie wydają. PSG wyłożyło też więcej chyba tylko na ADM. Za to City 150 baniek za same trio sterling-otamendi-bruyne. I Ci ostatni może mają ekipe, ale za to zero szacunku, a United wywala taką samą kase za jakościowo gorszych.
Poza tym mało jest klubów, które osiągają sukcesy za proporcjonalnie mały wkład? Przykłady chyba zna każdy.
Od Moyesa United obrało bardzo dziwny kierunek.
» 31 sierpnia 2015, 14:43 #155
Fenek: Raczej od Eda. Jak tylko SAF przestał trzymać kontrolę nad tym całym tałatajstwem to Edd pokazał swoje beztalencie. Sprzedać za worek piłek kupić kopacza za grube mln.
» 31 sierpnia 2015, 15:00 #154
GandiGanda: zgodze sie ze przez odejscie SAFa i straconom renome na ławce trenerskiej nie kazdy piłkarz przejdzie, ale tez przez rynek ceny sa zawyzone, a Ed poprostu jesli LvG kogos chce to go sciaga. Moze inaczej było z Pedro, nei wiem
» 31 sierpnia 2015, 16:10 #153
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 14:21

Swoją drogą czemu oskarżacie LVG o przepłacanie.Przecież to nie on jest tym który się tym zajmuje.Transfery negocjuje Ed
» 31 sierpnia 2015, 14:16 #152
Janek23: Reusik im więcej czytam twoich wpisów tym bardziej myślę, że ci te upały zaszkodziły. Ciągle usprawiedliwiasz tego nieudacznika. Tylko nie wiem po co. A już wiem przecież chcesz zostać na tej stronie redaktorkiem więc liżesz tyłek jak możesz. Tylko Van Filozof nie zagląda na tą stronę więc nie licz na jego protekcję.
» 31 sierpnia 2015, 14:22 #151
Arkin: Ale to luj daje ostateczną decyzję czy brać, czy nie. Widocznie upadł na łeb.
» 31 sierpnia 2015, 14:22 #150
Reusik: Ale to Ed negocjuje kwoty odstępnego.Przecież my zawsze przepłacamy odkąd tu jest.Negocjatorem jest kiepskim.Ja nie usprawiedliwiam LVG tylko stwierdzam że finanse to nie jego bajka.To czy przepłacamy czy nie to go nie obchodzi i nie powinno.Myślisz że Ancelottiego interesowało za ile Bale przyszedł.Trenerów interesuje tylko wzmocnienie kadry.Monchi potrafił wyciągnąć Llorente za darmo.
» 31 sierpnia 2015, 14:27 #149
Bossicky: Ed to własnie wybitny specjalista jeśli chodzi o finanse TO JEST JEGO BAJKA... a że przepłacamy za piłkarzy, wynika z kulawej polityki transferowej. Jak my kupujemy to mamy ostrze noża na gardle...
» 31 sierpnia 2015, 14:34 #148
Janek23: Wiesz co za zawodników przepłacamy od dawna to fakt. Tylko trzeba zadać sobie pytanie dlaczego? Czy tylko dlatego, że jesteśmy w pierwszej trójce najbogatszych klubów piłkarskich na świecie, czy mamy nieudacznika na ławce u którego nikt oprócz jego znajomych nie chce grać. Za transfery odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie Van Gaal a nie zarząd. Tak było za Fergusona i tak jest teraz. To wybiera zawodnika jakiego chce a nie ludzie z jego otoczenia. Wystarczy poczytać jego wywiady i stwierdzić że on nie wie co to kompromis i tyle. Beznadziejny strateg, negocjator, człowiek i trener. Zresztą jakoś to dziwne, że nikt po nim nie płacze.
» 31 sierpnia 2015, 14:37 #147
Reusik: To też prawda ale winna raczej nie jest tylko jednej osoby.Monaco kupiło go od Lyonu na fatalnych warunkach.20 procent z transferu musi im oddać dlatego też chcą czegoś dla siebie
» 31 sierpnia 2015, 14:38 #146
Janek23: do Bossicky: Tylko zadaj sobie pytanie dlaczego te ostrze mamy na gardle. Będę strzelał Van Gaal
» 31 sierpnia 2015, 14:40 #145
Reusik: Janek ogarni się trochę
» 31 sierpnia 2015, 14:41 #144
Janek23: Raczej ty się ogarnij bo głupoty piszesz. Ja po prostu mam inny pogląd na to co się dzieje w tym Cyrku. 20 parę lat kibicuje temu klubowi i takiej szopki nie widziałem. Zaraz ktoś może napisać, że przyzwyczaiłem się do sukcesów. Dla mnie możemy być nawet w środku tabeli i nic to nie zmieni że będę z ukochanym klubem ale ostatnio to zaczyna się robić Real Madryt. Nie chce mi się teraz rozpisywać ale podam jeden przykład. Young, który oprócz De Gei i Carricka był najlepszym piłkarzem zeszłego sezonu siedzi na ławce bo Van Filozof musi promować swojego rodaka. Owszem jest to duży talent ale żeby tak nie szanować zawodnika, który walnie przyczynił się do czwartego miejsca w lidze świadczy tylko o braku szacunku. A świat nas obserwuje i widzi co się dzieje
» 31 sierpnia 2015, 14:49 #143
NexaT: "Za transfery odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie Van Gaal a nie zarząd."

Łyknij jakieś prochy, bo bredzisz.
» 31 sierpnia 2015, 14:50 #142
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 14:54

A skąd ty możesz jakim on jest człowiekiem?Masz swoje zdanie o nim,szanuje to.Ale k*rwa każdy komentarz o tym jakiego mamy słabego trenera?To już przesada
» 31 sierpnia 2015, 14:54 #141
LouiVanGaal: sztab szkoleniowy wysyla skautow
oni zdaja im raport
jezeli jakis zawodnik im sie spodoba wtedy do gry wchodzi LvG i ocenia sytuacje
jezeli chce transferu wtedy do gry wchodzi Edd
» 31 sierpnia 2015, 14:54 #140
Janek23: No bo mamy. Wiem, że trochę przesadzam i wiem, że każdy człowiek ma prawo na błędy ale jeśli zarabiasz i wydajesz tyle kasy na transfery i przez cały czas robisz te same błędy to każda cierpliwość się kiedyś kończy. A jak mam pomyśleć, że jeszcze przez jeden rok mam oglądąć jego ciągłe numery to cieszę się, że jeszcze jest NBA.
» 31 sierpnia 2015, 15:03 #139
GandiGanda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 16:14

Ceny sa zawyzone przez rynek, ot cała filozofia. Plus to ze brakuje renomy na ławce trenerskiej po odejsciu SAFa, wiec nie kazdy przyjdzie aby pograc w posiadanie z Van Gaalem :D Moze Ed sie czasami słabo licytuje, ale jest koniec okienka, tu nie ma czasu na negocjacje.
» 31 sierpnia 2015, 16:14 #138
Czolg97: Jeśli go kupujemy to znaczy to tyle że żaden napastnik z TOPu nie był dostępny. Ani Lewy ani Benzema nie do wyciągnięcia.
Mam nadzieję że kwota transferu będzie niższa niż to 60 mln ale warto przypomnieć że w tym okienku mniej wydaliśmy niż zarobiliśmy .
» 31 sierpnia 2015, 14:11 #137
Ronal: Nom, to by znaczyło że trener ma świadomość tego, że potrzebujemy na gwałt napastnika (tylko ja się pytam co robiliśmy wcześniej na rynku transferowym) skoro obudzili się na ostatnią chwilę i teraz w desperacji mamy wydawać taką kasę za gracza wartego może 8mln. Funtów. x.X
» 31 sierpnia 2015, 14:13 #136
micsie03339: BBC twierdzi, że 36m funtów, więc nie najgorzej.
» 31 sierpnia 2015, 14:17 #135
Ronal: To i tak sporo za wiele. Chyba... No chyba że to by się okazała maszynka do zdobywania goli jak Gomis dla przykładu. To spoko. ^^
» 31 sierpnia 2015, 14:20 #134
b90: Gomis nie jest żadną maszynką do zdobywania goli, a Martial to fenomen jak na swój wiek.
» 31 sierpnia 2015, 14:56 #133
Pete1S: 20mln za gościa to maks ile jest wart. Komuś tu chyba sufit na łeb spadł z tą kwotą.
» 31 sierpnia 2015, 14:08 #132
Olo: I klasa. Wczoraj klub pokazał jaką ma siłę ognia. Jeszcze jakiś obrońca (Stones?) i powinno to grać.
» 31 sierpnia 2015, 14:07 #131
Joker7: to stones pewnie 100 mln funtow bedzie kosztowal...
» 31 sierpnia 2015, 14:14 #130
Ronal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 14:09

60 milionów? Hahahaha. Tyle to by można dać za Ronaldo. To jakieś żarty są chyba. :D

Ps. Swansea tak w roli przypomnienia wydała w tym okienku za wszystkie transfery 9mln. i nas pozamiatali oraz świetnie sobie radzą. To chyba wiele tłumaczy. :>
» 31 sierpnia 2015, 14:07 #129
Reusik: Taa a Crystal Palace pozamiatało Chelsea.Rozumiem że są klubem który walczy o mistrza?
» 31 sierpnia 2015, 14:15 #128
artix206: Biorąc pod uwagę naszą dyspozycję to podobnie jak i CP, my również nie walczymy o mistrza.
» 31 sierpnia 2015, 14:22 #127
Ronal: Czyli jak widać nie zawsze pieniądze grają w futbolu i to jest piękne w piłce. Zawsze za to lubiłem United że mieliśmy piłkarzy w większości niedrogo kupionych - nie jakieś gwiazdy itd. A dawaliśmy radę i wygrywaliśmy ligę. Teraz to się zmienia wszystko. ;x
» 31 sierpnia 2015, 14:24 #126
Kundziu: Nie mamy gwiazd na szczęście :) kiepskie transfery Di Marii i Falcao szybko wybiły nam to z głowy. Tak więc nic się nie zmienia - dajemy duże kwoty za młodych zawodników - Shaw, Depay, Martial. Sir Alex też wydawał grube pieniądze na tamte czasy. Nic się nie zmieniło poza kwotami :)
» 31 sierpnia 2015, 14:36 #125
Joker7: Swansea wyjsciowa 11 warta byla 20 mln
nasz 200 ...
» 31 sierpnia 2015, 14:43 #124
fjoord: Nie wiem skad wy bierzecie ta kwote.
Sky sports i inne serwisy podaja 36mln funtow czyli ok 50mln euro. I w ta kwote nie wierzylbym za bardzo dopoki nie.zostanie potwierdzona , bo Bastiana ponoc kupilismy za 20mln potem.niby za 14 a na koniec sie okazalo ze zaplacilismy za niego marne 6.3mln funtow. Nie wierzcie w to co prasa pisze dopoki klub tego oficjalnie nie potwierdzi.
» 31 sierpnia 2015, 14:05 #123
fjoord: Nie wiem skad wy bierzecie ta kwote.
Sky sports i inne serwisy podaja 36mln funtow czyli ok 50mln euro. I w ta kwote nie wierzylbym za bardzo dopoki nie.zostanie potwierdzona , bo Bastiana ponoc kupilismy za 20mln potem.niby za 14 a na koniec sie okazalo ze zaplacilismy za niego marne 6.3mln funtow. Nie wierzcie w to co prasa pisze dopoki klub tego oficjalnie nie potwierdzi.
» 31 sierpnia 2015, 14:05 #122
N17: Za taką flotę to lepiej Lacazette niż jakiegoś no name który sławny jest od kilku dni i nie strzelił nawet 10 bramek :(
» 31 sierpnia 2015, 14:02 #121
AndyCole: A ja mam gdzieś ile za niego dadzą ,może być nawet 60 milionów funtów,nie martwię się tym bo to nie mój hajs,a co niektórzy się sapią jakby to im ubywało z konta. Cieszę się ,że w końcu będziemy mieli jakiegoś mudżinka z przodu ,na pewno da powiew świeżości i szybkości z przodu czego nie można powiedzieć o Rooneyu ,Dużo ludzi porównuje go Do T.Henry, być może będzie to taki nasz francuski Dwight Yorke lub Andy Cole:) Tylko pytanie czy będzie mógł grać w LM skoro grał w eliminacjach przeciwko Valencii? I dodam ,że wypadł w tych dwóch meczach zajebiście ! ;)
» 31 sierpnia 2015, 14:01 #120
mcis: zmiana przepisow UEFA, teraz zawodnik z el. LM, moze zostac zgloszony w innym klubie do fazy grupowej
» 31 sierpnia 2015, 14:14 #119
AndyCole: ooo To elegancko,dzięki wielkie za info :)
» 31 sierpnia 2015, 14:23 #118
Madridista1989: 80 mln za gościa, który nic nie osiągnął? Serio? On ma 19 lat i w zeszłym sezonie strzelił 9(!) bramek w lidze francuskiej. To ciekawe ile kosztowałby Lacazette. Angielskie kluby są ostro dymane na kasę, a potem przyjdzie w LM zagrać z Sevilla, która na transfery wydała mniej niż kosztował jakiś no-name z Francji i będzie porażka. Wiadomo, że w Anglii kasy jest kupa i dlatego reszta Europy na tym korzysta. Rozumiem, że United potrzebuje napastnika, bo Rooney to na razie pozorant na tej pozycji, ale za 80 baniek to można by wyjąć jakiegoś klasowego napastnika, który coś przynajmniej osiągnął.
» 31 sierpnia 2015, 13:59 #117
kralo11: 80 ta....
» 31 sierpnia 2015, 15:06 #116
smakosz: Widziałem go tylko w dwóch meczach (z Valencią). W pierwszym zagrał super, w drugim średnio.
Gościu młody i zdolny, super transfer. Tylko ta kwota.....
» 31 sierpnia 2015, 13:58 #115
Kundziu: Jeżeli za tego młodzika tyle od nas się żąda to już widzę ile by żądano za jakiegoś "dobrego" (nie wiem co to znaczy - statystyki lepsze?, bardziej znany?). A tu jeszcze dwóch takich :) Powinieneś Eda zastąpić :) dawaj no CV na maila do Man Utd :)
» 31 sierpnia 2015, 14:07 #114
Qulpix: Kieruję to wszystko do "Fanów" Manchesteru United, którzy krytykują każdy ruch LVG i spisują na straty każdego kupionego zawodnika. Przecież Ferguson też po dwóch sezonach też nie był ulubieńcem United, a władze rozważały zwolnienie Alexa, bo po dwóch sezonach, nasza świetna drużyna utrzymywała się na 11 miejscu. Wystarczy tylko poczekać, nie uda się LVG to przyjdzie ktoś inny. Ile można już sluchać, że kolejny zły transfer, że trener zły, że murawa zła dlatego nasi zawodnicy grają słabo?! To robi się dziecinne.
» 31 sierpnia 2015, 13:57 #113
Lince: Nie wieże, że MU da za niego 60 mln. To by było mega frajerstwo
» 31 sierpnia 2015, 13:56 #112
Joker7: 60 nie tylko 80 bo trzeba bonusy liczyc ;p
» 31 sierpnia 2015, 13:57 #111
Bossicky: Ponoć Januzaj roczne wypożyczenie do Borussi Dortmund, a do nas Sadio Mane...
» 31 sierpnia 2015, 13:56 #110
mario2: martial ogarnia jako nieliczy w monaco, bedzie dobry
» 31 sierpnia 2015, 13:52 #109
Matejko: Nie mam pojecia jak gra ten pilkarz, ale wiem jedno. 50 czy 60 milinow za niego to conajmniej 2x wiecej niz powinno sie dac. Kurde, za Depaya dalismy 31 milionow, a osiagnieciami miazdzy Martiala, zreszta potencjal ma na pewno tez nie mniejszy.
» 31 sierpnia 2015, 13:52 #108
piter100000: jeśli my naprawdę zapłacimy te 60 baniek za niego... to ja nie mam pytań. w sumie będzie wydane ponad 400mln i grając taką kaszane będziemy kandydatami to pośmiewiska dekady
» 31 sierpnia 2015, 13:51 #107
Joker7: jak sie za taka miernote placi 60 mln to co sie dziwisz?
tylko kilku pilkarzy bylo wat swoich pieniedzy reszta przeplacona!
» 31 sierpnia 2015, 14:15 #106
Kilerek7: So Tottenham bid €10m for Martial at the start of the summer and Monaco asked for €20m. Spurs declined. Man Utd have bid €50m. Madness.

RMC Sport reporting that Martial to #MUFC is €60m + €20m in bonuses.

Komuś zdrowo odwala w tym klubie, a potem powiedzą, że chcieliście transfer za miliony to macie hah
» 31 sierpnia 2015, 13:49 #105
0ptimus: haha to tak jak z Robbenem podobno rok temu oferowaliśmy 20 mln, a teraz 73 :D
» 31 sierpnia 2015, 13:50 #104
Kilerek7: Sory ja zapomniałem, że my jesteśmy MU i nas każdy klub musi wydoić po 3 krotność wartości zawodnika heh.
» 31 sierpnia 2015, 13:51 #103
Matejko: Panowie, poczekajmy z takimi opiniami do jakiejs oficjalnej informacji, bo na razie te wszystkie kwoty to wymysl mediow. Slyszalem juz o 50 milionach, pozniej o 60, teraz 50 i 20 w bonusach,ma widze, ze ty dokopales sie do 60 + 20 w bonusach. W takim tempie to jutro bedzie juz 200 milionow + 50 w bonusach:D
» 31 sierpnia 2015, 13:56 #102
trikos: @Kilerek7 Ceny popsuły kluby prowadzone przez szejków my musimy się dostosować do realiów by nie zostać dłużej w dupie :)
» 31 sierpnia 2015, 13:57 #101
Reusik: Ceny popsuł Real a nie szejki.Przecież City i PSG nigdy na jeden transfer nie wydały tyle co oni
» 31 sierpnia 2015, 14:01 #100
Veon: A mi się wydaje, że nawet szejkowie się śmieją z wydanej przez nas kwoty.
» 31 sierpnia 2015, 14:01 #99
Joker7: Real niszczyl rynek pozniej Chelsea City PSG
ALe teraz to my jestesmy KROLAMI!
Oni w zyciu nie dali takiego siana za takiego NO NAME!!

Transfer Typu BEBE powaznie niby BEBE tez taki kozak tylko on kosztowal 8 mln funtow jakies 12 mln euro a nie 80... czy nawet 60
» 31 sierpnia 2015, 14:06 #98
0ptimus: kto bogatemu zabroni.
» 31 sierpnia 2015, 14:06 #97
Arkin: Tak tak, na pewno Monaco puściłoby Martiala do Kur z 20 baniek. W co wy wierzycie?
» 31 sierpnia 2015, 14:14 #96
UniteDKanzaS: Załatwcie mu od razu psychologa żeby nie stracił sezonu jak Shaw. Jeśli będzie grał mając cały czas z tyłu głowy 60 mln euro to może być słabo. Kompletnie się zatraciliśmy. Wiedziałem, że Van Gaal zrobi rewolucję kadrową, ale nie na taką skalę. Ilość transferów i ich kwoty to jest jakiś koszmar. Pozbył się ludzi, którzy mieli United w DNA, nie dając im na dobrą sprawę szansy się wykazać. Po drużynie Fergusona niedługo nie pozostanie kamień na kamieniu. Jestem zdruzgotany. Pozostaje wierzyć, że ten gość to drugi Henry i za parę lat okaże się, że 60 mln to była cena promocyjna.
» 31 sierpnia 2015, 13:48 #95
Joker7: nie mozna dawac obecnie ponad 60 mln za grajka ktory za pare lat moze byc dobry!
To szalenstwo rozpacz panika !
On jest wart 10 mln euro a kupimy go za 80 bo bonusy trzeba liczyc!
Inni kupuja za takie wielkie pieniadze nawet o polowe mniej prawdziwe gwiazdy!
CR7 kosztowal real 94 mln euro to byla smieszna cena Ferguson sie osmieszyl !
Jeszcze teraz Wypozyczamy Januzaja ! ktory pewnie jest lepszy niz ten Martial cos tam ... parodia!
» 31 sierpnia 2015, 13:53 #94
Chicharito2000: Bedzie z niego swiety napastnik, mam nadzeje że nie wywalimy na niego 60 baniek.
» 31 sierpnia 2015, 13:46 #93
Joker7: +20 mln bonusow!

Okienko do jutra do godziny 18 ;00 w Anglii wiec jeszcze jest troche czasu na natepny transfer
z tym Martial to taka kwota to parodia ...
» 31 sierpnia 2015, 13:44 #92
piter100000: zgadzam się w 100%. już dawno mówiłem, że Rooney to obecnie ćwierć piłkarza
» 31 sierpnia 2015, 13:48 #91
0ptimus: W ogóle van Gaal mówi, że nie warto się spieszyć przy dokonywaniu transferów, a jak przyszło co do czego, to Schneiderlina i Schweinsteigera załatwiono w ciągu jednego dnia. Darmian też został ściągnięty w pośpiechu. Poza tym do van Gaala nie powinno się mieć zaufania. Najpierw sygnalizuje, że potrzebny jest obrońca, po czym odwraca się do tego stwierdzenia plecami. Do tego przyznał, że potrzebny jest kreatywny ofensywny zawodnik i nagle okazuje się, że to nieprawda. Powiedział, że napastnik jest niepotrzebny, w ciągu paru dni zmienił zdanie. Te jego wypowiedzi lepiej brać z przymrużeniem oka.
» 31 sierpnia 2015, 13:41 #90
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 13:48

hahahhaha serio czy tylko udajesz?
to ze informacja nie pojawila sie w mediach to nie znaczy ze transfer byl juz dogadywany od dluzszego czasu!!
poza ty Loui nie zajmusie sie transferami zacznijmy wgl od tego :)
» 31 sierpnia 2015, 13:46 #89
Joker7: Basti MOrgan czy Darmian byli zaklepani juz wczesniej to nie tak ze w 10 minut podpisali z nimi kontrakty!
Po Prostu nic nie wyciekalo wczesniej i tylko pozniej oficjalne informacje byly ze podpisali kontrakty!.
Z tym Martial to oby to nie byl paniczny zakup !
» 31 sierpnia 2015, 13:47 #88
0ptimus: Co to ma do rzeczy. Powiedział, że niepotrzebny jest napastnik. To są jego słowa. Schneiderlin i Schweinsteiger zostali dogadani w bardzo krótkim czasie, dosłownie przed wylotem na turnee.
» 31 sierpnia 2015, 13:48 #87
Kundziu: "Nie warto się spieszyć" oznacza mniej więcej tyle co nie warto kupować zawodnika po jednym meczu albo jednym sezonie, na łapu capu. A to, że sam transfer finalizuje się w 1-2 dni to całkiem inna sprawa. Brak logicznego myślenia domniemuje.
» 31 sierpnia 2015, 13:51 #86
0ptimus: ty chyba nie widziałeś oryginalnej wypowiedzi.
» 31 sierpnia 2015, 13:54 #85
fjoord: Nie pisz glupot jak nie wiesz. Ostatnio byly obszerne artykuly w zagranicznych serwisach na ten temat. Obydwaj zawodnicy byli dogrywani od dluzszego czasu. Bastian od zeszlego roku a Morgan od stycznia
» 31 sierpnia 2015, 13:57 #84
0ptimus: Jego wypowiedzi, to czyste lawirowanie. Oznajmia jedno, a robi drugie. Skoro rzekomo nie potrzebuje napastnika, a następnie zamierza sprowadzić go do klubu, to zdecydowanie jest to przejaw niekonsekwencji i potrzeby chwili. Fjoord nie żartuj sobie, Morgan do końca negocjował z Arsenalem. Van Gaal jest nieszczery, albo rzeczywiście działa pod wpływem impulsu. Takie są jego działania. PS. van Gaal zażądał finalizacji transferów przed wylotem na turnee, jest to fakt. Dyskutujecie z faktami, to bez sensu :)
» 31 sierpnia 2015, 14:00 #83
fjoord: Finalizacja a prowadzenie rozmow z zawodnikiem, jego klubem i przedstawicielami to dwie rozne rzeczy i naucz sie je rozrozniac.
» 31 sierpnia 2015, 15:22 #82
0ptimus: O czym ty w ogóle mówisz. Wyszło, że nie masz racji i nagle wymyślasz czego się przyczepić. Jestem świadomy tego co piszę, w przeciwieństwie do ciebie, a ponadto argumentuje swoją wypowiedź, a ty zachowujesz się jak typowy cebulak.
» 31 sierpnia 2015, 18:03 #81
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 13:45

szybki
dobrze prowadzi pilke
nie boi sie wdawac w pojedynki
mocny strzal
a przede wszystkim kreatywny
i bardzo mlody a przez to moze byc tylko lepszy
» 31 sierpnia 2015, 13:40 #80
piter100000: to jak Depay. tylko narazie jest z tego kupa
» 31 sierpnia 2015, 13:53 #79
Arkin: Ta, tyle, że Runej nie usiądzie na ławie.
» 31 sierpnia 2015, 14:26 #78
HDMIMOD: No to mamy napadziora. Chyba widzieliscie ze rooneyowi nawet nie chce sie podbiec do pilki. On czeka na dobre podanie ze srodka pola, a Herrera tego mu nie zapewni. Nie jest klasycznym srodkowym pomocnikiem. Musimy miec szkielet. Rooney dochodzi do 30, jesli nikogo nie bedziemy miec to kto zagra na ataku? Januzaj? Nie dzieki.
» 31 sierpnia 2015, 13:40 #77
Joker7: taki rynek?
my go wlasnie jeszcze bardziej niszczymy!
nie mozna za takiego mlokosa ktory nic nie pokazal dawac tyle $$$
» 31 sierpnia 2015, 13:40 #76
Nani27: Mam nadzieje , że bedzie pociecha, bo z Roo, mimo całej sympati do niego ,narazie nie ma. W końcu jakiś normalny kibic Realu na devilpage, a nie jakiś olomadrista :)
» 31 sierpnia 2015, 13:41 #75
0ptimus: oby nie skończył jak Falcao.
» 31 sierpnia 2015, 13:43 #74
Veon: Taki rynek? Gość który rozegrał zaledwie 1830 minut w lidze francuskiej jest wart 80 mln euro? Przecież to jakiś żart. W takim wypadku De Gea powinien być wart 200 mln euro.
» 31 sierpnia 2015, 13:48 #73
wojtas29: Nie porównuj do City, zwodnicy których ściągnęli to zupełnie inny poziom.
» 31 sierpnia 2015, 14:09 #72
wider: za 50mln można było kupić Lewego , ale po co nie potrzebny nam napastnik
za 15 mln można by kupić Austina , ale po co on nam przecież Roo jest w formie i mamy juz wysokiego "napastnika" w postaci Fellainiego
Lepiej wydać 60mln ( o ile na prawdę taka będzie cena ) na mlodzika który musi się nauczyć nowej ligi , języka , nowego klimatu
» 31 sierpnia 2015, 13:37 #71
Joker7: 20 mln bonusow razem 80 mln ale co to dla nas!
Za pare lat bedziemy dawac za 10 latkow 50 mln...
» 31 sierpnia 2015, 13:38 #70
Demo2797: jakby Lewego można było kupić za 50 mln to uwierz mi już dawno by u nas grał
» 31 sierpnia 2015, 13:40 #69
LouiVanGaal: wider ty fifowcu!
pierwsze co to zawodnik musi byc na sprzedaz aby mzna go byl kupic!
Lewy jak na razie jest nie do ruszenia !!
» 31 sierpnia 2015, 13:43 #68
Nani27: Poza tym myśleliśmy że Roo da rade , a teraz obudziliśmy się z ręką w nocniku. Nie ma co narzekać na cene, będzie strzelał bramki , nie będzie mi przeszkadzała cena. Roo też został kupiony za dużą kase jak na tamte czasy , też w młodym wieku i chyba się opłaciło co nie ? :)
» 31 sierpnia 2015, 13:43 #67
Hatice: Miałam nadzieję, że jednak pokusimy się o Austina...
» 31 sierpnia 2015, 13:36 #66
nysa94: Fanka! :) miło widzieć płeć żeńską dopingującą United ^^ pzdr.
» 31 sierpnia 2015, 13:54 #65
0ptimus: Fajnie. Jeszcze bramkarz, obrońca, skrzydłowy i możemy walczyć o europejskie puchary.
» 31 sierpnia 2015, 13:36 #64
LouiVanGaal: po co skrzydlowy? mamy 5/6 zawodnikow na ta pozycje
» 31 sierpnia 2015, 13:43 #63
Nani27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2015 13:44

Jakich 5/6 skrzydłowych ? Ja widze Younga , Depaya i Mate .
» 31 sierpnia 2015, 13:44 #62
Nani27: A mata nominalnym skrzydłowym nie jest.
» 31 sierpnia 2015, 13:45 #61
0ptimus: van Gaal powiedział, że MU potrzebuje z przodu kreatywnego zawodnika i można się z tym zgodzić. Z resztą cały czas podkreśla to w wywiadach.
» 31 sierpnia 2015, 13:46 #60
Janek23: Najlepiej Optimus to jedź z Van Filozofem do Holandii tulipany prostować
» 31 sierpnia 2015, 14:18 #59
artix206: Co raz bardziej irytuje mnie polityka naszego klubu.. marnotrawienie pieniędzy, nietrafione transfery, brak odpowiedniej osoby na ławce, liczne niepowodzenia na rynku oraz brak progresu..
» 31 sierpnia 2015, 13:32 #58
ro7: Bez jaj, potrzebujemy sprawdzonego zawodnika, który gwarantuje bramki od zaraz, a nie jakieś kolejne 19-letnie "złote dziecko" piłki, które będzie się uczyć... Wpierw mieszkać samodzielnie z dala od rodziców w nowym kraju, później języka, później aklimatyzacji w nowym kraju, później ligi angielskiej... Więc już za 3-4 lata zacznie grać :)
» 31 sierpnia 2015, 13:31 #57
Veon: Mam nadzieje, że cena była mniejsza od tej co podają media.
» 31 sierpnia 2015, 13:29 #56
Joker7: podaja ze 60 mln + 20 bonusow ...
max za niego 20 mlni monaco powinno nas w du pocalowac !
» 31 sierpnia 2015, 13:37 #55
brennt: skad to wziales?
37mln funtow
» 31 sierpnia 2015, 14:35 #54
dlabigt23: narazie d.... nie urywa ten transfer bo to musi byc ktos kto nas podciagnie a nie rezerwowy ktory bedzie sie ogrywal.
» 31 sierpnia 2015, 13:27 #53
mikon70: Kolego, on już drugi sezon nie jest rezerwowym
» 31 sierpnia 2015, 15:19 #52
Arakos42: Emmm jeśli cena jest prawdą, to światowego napastnika można by kupić za 30 mln euro wiecej, a byłby pewny transfer a nie 19 latek z kilkoma bramkami we Francji. Jak dla mnei to nie jest lekarstwo dla Manchesteru
» 31 sierpnia 2015, 13:27 #51
januzaj7: dawać Gomisa :P
» 31 sierpnia 2015, 13:25 #50
wider: 31meczy 8 bramek w słabiutkiej ligue1
i to ma być nasze lekarstwo na skutecznośc ?
» 31 sierpnia 2015, 13:24 #49
becks7777: Kamień do oszlifowania.
» 31 sierpnia 2015, 13:28 #48
mikon70: Źle? Gość jest bardzo młody i ma duży talent. Jakby miał 24 lata i takie statystyki Ale on chyba nie ma 20 nawet
» 31 sierpnia 2015, 15:20 #47
brennt: oby to byl kolejny ronaldo, bo za te pieniadze porownujac go do depaya to...
» 31 sierpnia 2015, 13:23 #46
wojtas29: Niewiarygodne, co Van Gaal ma w głowie...jeśli ten transfer naprawdę się wydarzy to mam dość Van Gaala i jego pseudofilozofii. Chicharito wcale nie gorszy wyrzucony, Wilson pewnie jakby zagrał parę meczy też wiele słabszy by nie był, a zamiast tego dzieciak za taką kasę. Tylu lepszych napastników można było załatwić za dużo mniejsze pieniądze, przecież to nawet Lacazette jest o połowę tańszy i jakieś 20 razy lepszy. Śmiem twierdzić że byle West Brom ściągnął lepszego napastnika w osobie Rondona niż Martial...
» 31 sierpnia 2015, 13:20 #45
szabo1878: nigdy nie widzialem jego gry. czy ktos potrafilby porownac jego umiejetnosci z umiejetnosciami Wilsona?
» 31 sierpnia 2015, 13:20 #44
Piotrek92: mam nadzieję że to nie pierwszy ruch transferowy i ktoś jeszcze dojdzie
» 31 sierpnia 2015, 13:18 #43
Kilerek7: Manchester United are set to sign 19-year-old Monaco striker Anthony Martial. BBC

Widzicie idziemy jak burza. ED returns:D
» 31 sierpnia 2015, 13:17 #42
Marti24: Ktoś, coś o tym napastniku?
Kompletnie nie znam gościa.
» 31 sierpnia 2015, 13:17 #41
Qulpix: Napastnik, 19 lat, główny zawodnik AS Monaco. Osobiście uważam, że będzie to najlepszy transfer LVG w Manchesterze United i że przy jego umiejętnościach w tym wieku to Hernandez mu może najwyżej buty polerować.
» 31 sierpnia 2015, 13:24 #40
Marti24: Ale my nie potrzebujemy kolejnego, młodego, utalentowanego gracza, ale KILLERa!
Statystyki nie wskazują na to, że to killer.
» 31 sierpnia 2015, 14:00 #39
Joker7: Haha i za ile on przyjdzie za 50-60 mln? dziecko 19 letnie....
Statystyki ma slabe w slabej lidze francuskiej!
Jeszcze pewnie mu dadza 100tys tyg to nie bedzie mu sie chcialo grac
Max za tego zawodnika 20 mln euro bym dal (bo jego wartosc 10 mln)
Trzeba bylo jeb za Antoine Griezmanna 70 mln miesiac temu ...
» 31 sierpnia 2015, 13:16 #38
Insanity: Statystyki nie grają to pierwsza sprawa.
Druga sprawa Shaw też był 19 letnim dzieckiem jak go kontraktowaliśmy (jak nie młodszym).

Widzsz aby wypowiadać się z sensem, potrzebna jest jedna taka rzecz MÓZG. On przed wypowiedzią powinien Ci rozkazać dowiedzieć się czegoś o tym zawodniku, obejrzeć jego grę chociażby, porównać czy pasuje w ogóle do MU czy nie. Mając Ocamposa i Carrasco za skrzydłowych spisywał się bardzo dobrze jako F9, u nas podobna rola może mu zostać przypisana. W tym jest sprawdzony i sprawdzi się na pewno lepiej niż Roo vs Swansea
» 31 sierpnia 2015, 13:18 #37
Kilerek7: LvG coś zapewne w nim widzi, pewnie jakąś dobrą ma nogę heh. 50-60 mln euro to dużo ale to też nie funty.
» 31 sierpnia 2015, 13:20 #36
gracjanzet: Insanity skad wiesz ze wogole bedzie gral?
» 31 sierpnia 2015, 13:21 #35
Insanity: Zapomniałem, masz rację.

Najmądrzejsze posunięcie, zatrudnijmy piłkarza za 50-60 mln euro i niech nie gra wcale.

Gratuluje Twojej filozofii, zostań trenerem :)
» 31 sierpnia 2015, 13:25 #34
Kundziu: A Ty dałbyś za zawodnika tyle kasy i sadzał go na ławce? Van Gaal wiele razy powtarzał, że kupi kogoś gdy zobaczy że może wnieść coś więcej do składu niż obecnie grający zawodnicy. Chociaż tyle kasy za zawodnika tak młodego i to z ligi francuskiej bym nie dał osobiście, ale nie moje pieniądze.
» 31 sierpnia 2015, 13:26 #33
gracjanzet: Rooneya z skladu nikt nie wygryzie
» 31 sierpnia 2015, 13:29 #32
Insanity: Dziwne. o RvP też tak wszyscy mówili, a teraz siedzi w Turcji. Pupilek przecież! :)

Nadejdzie pora i na kapitana, LvG już pokazał kilka razy, że NIKT nie ma stałej ciepłej posady w United za nic nie robienie. Lecz każdy za swoje osiągnięcia dla drużyny zasługuje na odpowiedni wymiar czasu na dojście do formy. Uda się bądź nie, we'll see.
» 31 sierpnia 2015, 13:31 #31
Joker7: Insanity
znafco shaw byl w pierwszej 11 PL ! a ten Anthony Martial nawet w rep francji nie gral tylko gra w uXX
statystyki nie graja ? typ nie strzela we Francji a ma przyjsc do nas za taki ku kwit i co ? ma 2 bramki strzelic? osmieszamy sie i taka prawda nie mozna dac za no name takiego siana
» 31 sierpnia 2015, 13:36 #30
Insanity: Gra w reprezentacji tam gdzie jego miejsce - U21. Niestety Francja różni się tym, że oni mają zdolnych piłkarzy do pierwszego składu, nie tak jak Angole, że muszą szukać po kątach.
Poza tym pozycja lewy bok obrony ma STRASZNY DEFICYT na dobrych zawodników. Napastnicy natomiast NIE. Porównanie o jedenastke roku z d*py tak samo jak i reprezentacje, gz.
» 31 sierpnia 2015, 13:47 #29
Joker7: Insanity
widzisz sam sobie zaprzeczasz
"Gra w reprezentacji tam gdzie jego miejsce - U21"
I on ma nas kosztowac takie siano i byc nasza nowa gwiazda ktora da nam w tym sezonie trofea... ogarnij sie dziciaku jutro do szkoly idziesz!
» 31 sierpnia 2015, 14:02 #28
BuchoPorzeracz: Tak tak tak. Wreszcie coś. To może wypalić jakby Rooney grał na 10 a Martial na 9. Doświadczenie i młodość to może wypalić. i na zmianie chicharito.
» 31 sierpnia 2015, 13:15 #27
Joker7: Groszek to juz w BL!...
» 31 sierpnia 2015, 13:17 #26
Demo2797: Niestety Chicharito zmienia ławkę, już dzisiaj będzie na testach wygodności krzesełek w Bayerze
» 31 sierpnia 2015, 13:18 #25
Arkin: No nie wiem czy ławka.
» 31 sierpnia 2015, 17:38 #24
Bossicky: Przyzynam, że nie widziałem ŻADNEGO meczu w jego wykonaniu, ale moim zdaniem nam jest potrzebny już ułożony, gotowy napastnik, a nie kolejny diament do oszlifowania, czy jak kto woli młokos na dorobku...
» 31 sierpnia 2015, 13:15 #23
Kilerek7: Już zaczynam kumać nasze poczynania. Musieliśmy od dawna być rozeznani z transferami, bo tak szybko by się to nie odbywało. Odeszło 3 snajperów RvP, Falcao i Hernandez. Martial i zapewne Austin mają być uzupełnieniem, bo i tak Rooney będzie grał, więc tacy spokojnie ławkę zagrzeją. Jeśli Rojo zostanie włączony w transfer, to potrzeba nam obrońcy, bo po wypożyczeniu Blacketta i odejściu Evansa, byłoby dziwne aby jeszcze Rojo poszedł do Monaco. Co do GK to wydaje mi się, że Lloris jest już dogadany, chciał grać w LM i czeka pewnie na to co się stanie z DDG, bo o Cilessenie Overmars powiedział, że nie było kontaktu. Zostaje jeszcze skrzydłowy, bo wypożyczenie Januzaja wskazuje na to, że też będzie nam potrzebny i albo jest klepnięty już Anderson, albo czekamy na odp. Realu z Balem czyli jakaś gruba ryba. No nic czekamy na nowiny co będzie:)
» 31 sierpnia 2015, 13:15 #22
iMaras: Dobrze gada :) podoba mi sie
» 31 sierpnia 2015, 18:02 #21
lukaszutd: Ech... My potrzebujemy napastnika ogranego, doświadczonego na już, na teraz. Martial to zawodnik na za 5 lat...
» 31 sierpnia 2015, 13:13 #20
Kundziu: Czyli Martial na wysuniętego napastnika, Roo na "10" - Herrera na ławkę.
» 31 sierpnia 2015, 13:13 #19
Bossicky: Depay na ławke i zmiana taktyki
» 31 sierpnia 2015, 13:16 #18
Kundziu: Depay to już tam będzie grał na skrzydle :) Pytanie czy jeszcze coś wydarzy się na prawym skrzydle, czy Mata z Youngiem będą walczyć o to miejsce.
» 31 sierpnia 2015, 13:20 #17
Janek23: Depay na ławke i zmiana trenera
» 31 sierpnia 2015, 14:16 #16
dara7: bardzo dobry napastnik,oby go kupili.
» 31 sierpnia 2015, 13:12 #15
gracjanzet: 31 meczy 8 bramek w ligue1
» 31 sierpnia 2015, 13:17 #14
adamecki7: dobry napastnik ? lepszy od hernandeza ? kompletnie go nie znam
» 31 sierpnia 2015, 13:10 #13
TevezC: Według niektórych doniesień ma kosztować 50 mln euro!! Dodatkowo w rozliczeniu może powędrować Rojo...
» 31 sierpnia 2015, 13:10 #12
Demo2797: Taa kolejny środkowy obrońca ma odejść?
» 31 sierpnia 2015, 13:15 #11
becks7777: Nie pójdzie.
» 31 sierpnia 2015, 13:27 #10
gracjanzet: Van gaal jakis miesiac temu mowil ze napastnika nie kupimy
» 31 sierpnia 2015, 13:09 #9
Joker7: MOurinho mowil ze tez nikogo nie kupi a kupil 2 czy 3 zawodnikow
Kevin De Bruyne mowil ze zostaje w wilkach!
ADM mowil ze zostanie u nas ....
» 31 sierpnia 2015, 13:10 #8
Insanity: Wskaż mi gdzie LvG tak powiedział? Wspominał, że nie potrzebujemy i, że nic na ten temat nie powie.
» 31 sierpnia 2015, 13:11 #7
qwe123qwe: Życzę mu jak najlepiej, choć im mniej Francuzów w drużynie tym lepiej. Szczególnie jesli chodzi o napastnikow. Od czasu Henrego nie maja nikogo konkretnego.
» 31 sierpnia 2015, 13:06 #6
Demo2797: Benzema?
» 31 sierpnia 2015, 13:16 #5
qwe123qwe: Benzema nie jest typem zawodnika którego potrzeba nam. Nie bylo profilu pasującego do United od czasów Henryego. Potrzeba nam egzekutora.
» 31 sierpnia 2015, 13:33 #4
Shadiiist: Kontakt podpisze? Poprawcie tytuł :D
» 31 sierpnia 2015, 13:02 #3
MU1212: ciekawe czy to coś Van Gaalowi da
» 31 sierpnia 2015, 13:01 #2
Janek23: Właśnie może zawodnik dobry ale trener tragedia
» 31 sierpnia 2015, 13:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.