Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Radamel Falcao wypożyczony do United!

» 2 września 2014, 02:41 - Autor: misza - źródło: twitter
Manchester United ma zaszczyt ogłosić, że Radamel Falcao został na rok wypożyczony z AS Monaco do naszej drużyny. Klub posiada prawo pierwokupu kolumbijskiego zawodnika - czytamy na oficjalnym koncie Twitterowym 20-krotnych mistrzów Anglii.
Oficjalnie: Radamel Falcao wypożyczony do United!
» Manchester United ma zaszczyt ogłosić, że Radamel Falcao został na rok wypożyczony z AS Monaco do naszej drużyny. Klub posiada prawo pierwokupu kolumbijskiego zawodnika - czytamy na oficjalnym koncie twitterowym 20-krotnych mistrzów Anglii.
28-letni zawodnik do AS Monaco trafił z Atletico Madryt w 2013 roku. W hiszpańskiej drużynie Kolombijczyk imponował świetną formą, o czym świadczą jego statystyki strzeleckie - w 91 występach strzelił 70 goli. Równie dobrze szło mu podczas wcześniejszej przygody z FC Porto, dla którego strzelił 72 bramki w 87 spotkaniach.

- Jestem zachwycony, że w tym sezonie będę występował w Manchesterze United. Czerwone Diabły są największym klubem na świecie i wszyscy tutaj dążą do powrotu na szczyt. Nie mogę się doczekać pracy z Luisem van Gaalem i mam nadzieję, że przyczynię się do sukcesów zespołu - powiedział Kolumbijczyk chwilę po ogłoszeniu transferu.

Wypożyczenie zawodnika AS Monaco skomentował również Louis Van Gaal. - To świetnie, że Radamel Falcao dołączył do nas na zasadzie jednosezonowego wypożyczenia. On jest zawodnikiem, który jest niezwykle głodny goli. Jego statystyki mówią same za siebie. Możliwość jego wypożyczenia była okazją, której nie mogliśmy odpuścić - powiedział krótko.


TAGI


« Poprzedni news
Tom Lawrence opuszcza Manchester United
Następny news »
Młodzi zawodnicy udają się na wypożyczenia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (312)


SirCantona: 350 TYS TYGODNIOWO !! to jakiś absurd, kpina i żenada !! czy UTD będzie rdugim Madrytem, CIty, PSG ?? czy nasza polityka musi wyglądać jak arabska ?
» 3 września 2014, 11:05 #136
Holy123: Panie kolego
265*
» 3 września 2014, 11:13 #135
DevoMartinez: MU płaci chyba tylko cześć jego tygodniówki? Ale i tak te pieniądze w piłce są już nieprzyzwoite. Właściwie przegoniły kontrakty koszykarskie NBA. Półtora miliona funtów na miesiąc, za zabawę z piłką...
» 3 września 2014, 11:51 #134
rc7: Ja teraz tylko czekam na kolejny mecz i występ wszystkich nowych nabytków klubu,mam nadzieję że wszyscy będą zdrowi i pokażą co potrafią i gdzie jest miejsce naszego klubu w ligowej tabeli !
» 3 września 2014, 07:43 #133
Rotx: Jak dla mnie 3-5-2 powinno zostac do czasu aż spróbujemy wszystkich zawodników którzy są w zespole.
Uważam że na najbliższy mecz / Wymarzony skład na obecne rozgrywki
/
De Gea / De Gea
Rojo Jones Blackett /
/ Smalling Jones Rojo
Herrera Blind /
Di Maria Shaw/Januzaj/ Di Maria Carrick/Herrera Blind Shaw/Januzaj
/
Rooney / Mata
/
Falcao Van Persie / Rooney Falcao

Ja widzę to tak
- Smalling ustawiony jako pół prawy z racji doświadczenia na boku
- Blind jako defesywny ,ustawiony jako lewo srodkowy pomocnik mógłby zabezpieczać
Shawa lub Januzaja na skrzydle
- Carrick lub Herrera grający jako stateczny cofnięty pomocnik mający zadania głównie defesywne
Dodatkowo mógłby wspierać defensorów
- Shaw jako lewy skrzydłowy , w przypadku potrzeby większej ofensywy na zmianę Januzaj
Z tego co przejrzałem ostatni sezon Januzaj najlepiej radzi sobie na lewym skrzydle gdyż nie ma
tyle okazji do strzału, a dośrodowanie i dogranie ma bardzo dokładne.
- na 10 widziałbym możliwości Mata/Rooney/Di Maria choć w pierwszej kolejności Mata.
- atak obsadzony potężnie, ale para Rooney-Falcao jak dla mnie podstawa z racji wieku Van Persiego
który nie jest w formie w obencym czasie
-Di Maria ustawiony jako prawy skrzydłowy napędzał by ataki , może zostać zmieniony na Rafaela oraz
Valencie , zagrać na 10 , na lewym skrzydle więc możliwości dla niego jest sporo
- Na zmiane w środku pomocy Anderson,Fletcher,Fellaini

2 transfery w zimie, odejscie Valencii .
Wczoraj przeszło mi przez myśl zeby spróbować skusić Aggera w zimie [gdyby udało się wyjść na
właściwy tor ] .
» 3 września 2014, 07:11 #132
sinedd91: Rozumiem ze RvP odszedl od nas ?
» 3 września 2014, 01:46 #131
DevoMartinez: Jak tak popatrzyłem na ten cały skład i wymiennośc pozycji to LvG będzie miał niezła zagwozdkę gdzie optymalnei kogo wystawić. Pewnie będzie testował różnych zawodnikoów na różnych pozycjach. Fajnie by było zobaczyć Januzaja i Di Marie latajacych po skrzydłach. Mogliby się wymieniać pozycjami w trakcie meczu a z ich dynamiką i szybkością to współczuje bocznym obrońcom. I myślę, że nadal będzie gra 3 obrońcami. Mamy 3 środkowych napastników i skoro RvP nie idzie pod nóż to raczej nie posadzi dwóch z nich na ławę = będziemy grali na dwóch napastników. No chyba, że Roo zgodzi się cofnąć do pomocy ew RvP na lewym skrzydle, Angel na prawym a Januzaj ława.
» 3 września 2014, 02:16 #130
JohnnyP: Nie, no kurde prawie popuściłem w pory .... !!
» 2 września 2014, 23:50 #129
oldHero: ::::::::::::::::DDG:::::::::::::
Rafael-Jones-Rojo-Shaw
::::::::::::::Blind:::::::::::::
Januzaj-Herrera-Di Maria
::::::::::::::Mata::::::::::::::
::::::::::::Falcao:::::::::::::
» 2 września 2014, 23:42 #128
Arkin: Bez Rooneya?
» 2 września 2014, 23:46 #127
sinedd91: bredzisz. a gdzie Roo i RvP na wakacjach ?
» 3 września 2014, 01:46 #126
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 23:32

4-3-3 chyba bedzie najrozsadniejsze
jak tu ich teraz pomiescic wszytskich?? a no tak, sa kontuzje to i sie pomieszcza :D a tak powaznie to zeby nie te je bane kontuzje to to po co nam taki fletcher young valencia anderson clev? na nastepny mecz licze na rojo, rafaela i blinda, koniecznie! bo shaw jeszcze chyba odpada...


--------------de gea--------------
rafael----jones----rojo----shaw
----herrera---carrick---blind----
--------------di maria------------
--------rooney-----falcao-------

no i zmiany: januzaj, mata, rvp (po kontuzji)

ps. choc tak naprawde opcji jest wiele. wszytsko w rekach bossa LVG :)
» 2 września 2014, 23:30 #125
karolmanu3: wszytsko jedno, oby tylko zakonczyc etap z trojka obroncow.
442 jak najbardziej za. di maria i januzaj na szkrzydlach :)
» 2 września 2014, 23:49 #124
sinedd91: optimus....

wedlug Twojego zestawienia gramy 9 zawodnikami :D jak dla mnie spoko ale w pilke gra sie po 11 :)
» 3 września 2014, 01:48 #123
Bossicky: Dobre okno Shaw, Herrera, Rojo, Di Maria, Blind, Falcao + odejście Cleverlanda ;D
» 2 września 2014, 22:27 #122
Rooni126: Nie ma co sie specjalnie ekscytować bo to tylko wypozyczenie ;p
» 2 września 2014, 22:16 #121
kckMU: z opcja pierwokupu za +50 baniek
» 2 września 2014, 22:24 #120
fat1xd: W sumie ja widzę to tak w tym momencie:

Falcao(Robin) - Rooney(Wilson)
Mata(Januzaj)
Di Maria(Cleverley, Anderson) - Blind(Fellaini) - Herrera(Carrick)
Shaw(Blind, Rojo) - Rojo(Evans) - Jones(Blackett) - Rafael(Smalling)
De Gea(Lindegaard)

Plus w obwodzie są jeszcze Valencia, Young i Lingaard. Na papierze nie wygląda to źle, ale van Gaal będzie miał teraz pełno roboty, żeby to wszystko dobrze ustawić.
» 2 września 2014, 21:43 #119
Rotx: Napiszę o obronie pod tym tematem z racji tego że przed chwilą przeanalizowałem obrony czołówki PL
United [Rafael],[Jones ,Smalling,Rojo,Evans,Blackett],[Shaw,Blind]
Chelsea [Azpilicueta,Ivanović],[Cahill,Terry,Zouma,Ake],[Filipe]
Arsenal [Debuchy],[Koscielny,Mertesacker],[Gibbs,Chambers,Monreal]
City [Sagna,Zabaleta],[Kompany,Mangala,Boyata,Nastasic,Demichelis],[Kolarov,Clichy]

Z czołowych zespołów jedynie Liverpool ma w miarę uporządkowaną obronę z perspektywicznymi
i ogrywanymi zawodnikami.
City jak i Chelsea w ciągu 2-3 lat straci częsć swoich obrońców natomiast my mając 5 młodych stoperów
możemy liczyc że co najmniej trzech z nich wypali na następne 5-6 lat.
» 2 września 2014, 21:31 #118
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 21:41

Póki chelsea ma Mourinho to on z 4 mioteł zrobi mocny blok defensywny. to specjalista od tego. Zresztą u niego broni cały zespół, poza tym ma mocny środek pola a to bardzo dużo ułatwia...

Jak o United chodzi jestem bardzo spokojny, jak cały zespół pierw załapie styl van Gaala i będzie sukcesywnie nabierał wiary w siebie, to wrócimy na swoje miejsce.
» 2 września 2014, 21:40 #117
Sandor: nie no ja w niego wierze daje mu nawet dwa lata na aklimatyzacje bo wątpię żeby był gotowy i dobry tak jak roo czy rvp na 90 min
» 2 września 2014, 21:12 #116
koyotus: Wydaję mi się, że Rooney będzie grał w tym sezonie częściej w środku pola niż w ataku.
A jako, że to Roo to Roo, to będzie go wszędzie pełno. Będzie pomagał w rozgrywaniu, odbiorze, trochę w atakowaniu, trochę jako fałszywy skrzydłowy
Widzę to tak:
...........De Gea..........
Rafael...Rojo....Jones....Shaw
..........Blind.........
...Rooney...Herrera...Di Maria
......RVP......Falcao

Lub 1 napastnik i Mata za plecami.
» 2 września 2014, 20:28 #115
Arkin: Carrick, Fellaini, Herrera, Blind, Fletcher do obstawienia 2 miejsc. Wcale nie jest tak źle.
» 2 września 2014, 20:03 #114
Diabelred: Arkin,
Zapominasz jeszcze o naszym cracku Andersonie. ;)
» 2 września 2014, 21:12 #113
damian2987: Jeszcze dzsiaj z przyzwyczajenia jak wchodze na nasza stronke to szukam newsa o Vidalu ;) heh jego transferu chyba najbardziej mi szkoda...ale co moze zima?
» 2 września 2014, 19:35 #112
DevilDiMaria: Stats:

Lata / M. / B. / Śr.

Suarez - 27 age: 05-14` : 354/211 - 1,67.

Falcao - 28 age : 05-14` : 279/158 - 1,76.
» 2 września 2014, 19:13 #111
dlabigt23: ktos mi powie co z Rafaelem bo nie ma kontki ani nic nie jest zaznaczone ?
» 2 września 2014, 18:27 #110
MU1212: to się nastrzela u nas
» 2 września 2014, 18:20 #109
Klimaa: Oby zrobił z przodu różnicę, dzięki jego obecności Rooney czy Robin nie muszą być pewni wyjściowego składu, tak więc rywalizacja jest jak najbardziej na plus.
» 2 września 2014, 18:14 #108
checix69: witamy w piekle!
» 2 września 2014, 18:13 #107
Sandor: no strzelał jak miał 26 lat w fc porto, strzelał a Atletico jak miał 27 w Monaco jak miał 28 ile bramek strzelił?? następny najemnik wiekowy no perspektywa nie ma co. Ale żeby nie było że się nabijam życzę mu żeby strzelił wiele bramek dla MU, bo jak nie to będę wieszał na nim psy jak choj.
» 2 września 2014, 18:03 #106
Sandor: Maaatttt nie wiedziałem że to trzeba się znać żeby wyrazić swoje zdanie, hehe smieszny jesteś gość należysz do ludzi takich którzy maja "garbate" dziecko a mówią że jest najładniejsze na świecie. słuchaj real madryt był nim zainteresowany ale zrezygnowali ze względu na jego wiek, bo jak by go chcieli to by grał tam a nie u nas, a dla monaco to była transferowa porażka tyle kasy poszło w błoto.
» 2 września 2014, 18:46 #105
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 20:56

nawet nie rozumiecie moich wypowiedzi i kontekstu wiec o czym tu dyskutować. Poza tym MLOTKI ;) gdzie ja powiedziałem że on jest stary? . Rade mam dla was sprawdźcie ranking setkę najlepiej sprzedających się książek i zacznijcie po kolei czytać ze zrozumieniem, potem tu na stronie DevilPage przeczytajcie moje komentarze jeszcze raz.
» 2 września 2014, 20:41 #104
Adas2530: No mam nadzieje, że kiedy nasi chłopcy poczują w końcu powiew kolumbijskiej świeżości, to będą zap........!!
» 2 września 2014, 17:47 #103
Sandor: kolumbijska świeżość wiek 28 lat ;)
» 2 września 2014, 18:06 #102
Adas2530: No nie wiem, może będzie w liściach?
» 2 września 2014, 18:30 #101
Macheda94: Wyczuwam przyrost sezonowców:D
» 2 września 2014, 16:54 #100
DevilDiMaria: http:// pl.tinypic .com/view.php?pic=10erf4l&s=8#.VAXSHBFN0dM

http:// pl.tinypic .com/view.php?pic=b46lb8&s=8#.VAXTFRFN0dM

-macie mordki :)
» 2 września 2014, 16:25 #99
Tobiasz: @Waze

Kozaku wiec popraw je po swojemu tak zeby byly eleganckie i nie mialbym sie do czego przyczepic;]
» 2 września 2014, 19:17 #98
Arkin: Podoba mi się :)
» 2 września 2014, 16:23 #97
Szaman0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 16:05

-----------------DDG-----------------------
Rafael ---- Jones - ------ Blind--- Show
-------- Herrera------Fellaini-----------------
---------------Falco-------------------------
--Mata --------------------Di Maria
-------------Rooney-----------------

Chyba najsilniejszy skład . choć zwolennikiem afto nie jestem..
» 2 września 2014, 16:04 #96
Szaman0: Roo w pomocy dał rade to i Falcao też powinien
» 2 września 2014, 16:08 #95
Szaman0: Albo


-----------------DDG-----------------------
Rafael ---- Jones - ------ Blind--- Show
-------- Herrera------Fellaini-----------------
--Mata --------Rooney-----------Di Maria
---------------Falco-----------
» 2 września 2014, 16:11 #94
Szaman0: cinek06 - nie do mnie takie pytania :)
» 2 września 2014, 16:12 #93
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 17:38

Najsilniejszy skład z Blindem na środku obrony? Nieźle. Falcao to egzekutor nie 10tka. Już prędzej Roo tam. Fella, ten pracuś ma trzymać środek pola. Też fajnie.

Blind na DM, obrona pewnie Evans. Tak by tył mógł wyglądać z 4 obrońcami.
» 2 września 2014, 17:37 #92
DolphZiggler: Jeżeli będzie w takiej formie jak w Porto czy Atletico to Costa nawet nie będzie miał prawa pomarzyć o koronie króla strzelców.
» 2 września 2014, 16:04 #91
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 16:01

Mnie denerwuje jak co niektorzy placza ze sprzedalismy Welbecka a kupilismy Falcao . Ja to rozumiem ale nie rozumiecie ze palil nam sie grunt i musielismy tak zrobic ? chyba ze znowu chcielibyscie zebysmy skonczyli na 6-7 miejscu jak w zeszlym sezonie i znowu by bylo gadanie ze potrzebujemy swiatowej klasy zawodnika . Stalo sie i mamy klasowej swiaty zawodnika . Malo tego watpie zeby Welbeck pociagnal nasz zespol bez RvP ktory bedzie przechodzil operacje . Stracilismy juz 7 pkt nie bylo co sie łudzic ze Rooney nam z Welbeckiem beda strzelali po 20 bramek w sezonie. Nasz atak takze sie nam zepsol i widac to bylo po ostatnich czterech meczach wiec zarzad musial tak zareagowac i byla juz mowa o tym w zeszlym sezonie ze trzeba wywalic polowe graczy juz nie pamietacie jak pisaliscie ze tutaj polowa skladu jest do wywalenia i potrzebujemy klasowego zawodnika na kazda pozycje ? :) a Welbeck teraz przynajmiej bedzie mial przyjemnosc grac czesciej w arsenalu i zaloze sie ze bedzie podstawowym pilkarzem arsenalu i zycze mu jak najlepiej mysle ze nasz zarzad tez mu poszedl na reke i musial go sprzedac.
» 2 września 2014, 15:59 #90
dlabigt23: No szkoda ze to wychowanek macie racje ale z drugiej strony po co go meczyc siedzeniem na lawce? szkoda ze jakis klub z zzagranicy sie po niego niezglosil to by bylo inaczej i mysle ze polowa by tutaj nie plakala za nim. Tak jak powiedzialem dla mnie Welbeck nie bylby dla nas ratunkiem po utracie RvP i ciezko by nam bylo walczyc o top 4
» 2 września 2014, 17:50 #89
grandes: Jeszcze nie widziałem dobrego meczu Januzaja grającego na ŚPO.
» 2 września 2014, 15:50 #88
Keravnos: Do wszystkich przeciwników tego transferu - spójrzcie na rubrykę "bramki" po prawej stronie. Zagraliśmy 4 mecze ze średnimi albo słabymi drużynami, a na listę strzelców wpisało się dwóch zawodników... Jeżeli ktoś uważa, że mamy mocny atak to gratuluje
» 2 września 2014, 15:37 #87
kujawa: teraz wszystko zależy od LvG jakim system będzie grać. Moim zdaniem ostatnie dwa transfery same w sobie wymuszą zmianę formacji. ;)
» 2 września 2014, 15:13 #86
kujawa: jak wstawiasz link to wstawiaj bez http i wtedy nie potrzeba spacji ;)
» 2 września 2014, 15:42 #85
checix69: bende
» 2 września 2014, 16:18 #84
Arvanis: A na stronie fanów Realu wszyscy zaklinają się, że nie chcieli Falcao i dobrze, że ściągnęli Hernandeza, bo jest lepszy od Kolumbijczyka. A w ogóle to Falcao jest przereklamowany, nic nie umie, sęp na kasę, bez formy i za drogi.

Szkoda tylko, że trochę niżej jest ankieta pt. "Kogo Real powinien sprowadzić w tym okienku?" i odpowiedzi w stylu: Hernandeza, Falcao, Mattię Destro itd. Ile % głosów ma nasz nowy nabytek, tak bardzo niechciany w Realu? 61.2%. Dziękuję za uwagę.
» 2 września 2014, 14:50 #83
Mariappppa: Tylko się nie podniecajcie zbytnio, Falcao jest po kontuzji, nie rozegrał jeszcze od powrotu(okres przygotowawczy) żadnego pełnego meczu. Do tego od razu ląduje w Premier League. Ja jakoś specjalnie tego nie widzę, no ale mam nadzieję, że pomoże MU w awansie do LM bo jednak w ostatnich latach nie wyobrazam sobie tych rozgrywek bez dwóch drużyn z Anglii: Chelsea(której kibicuje) i MU właśnie ;p. Powodzenia
» 2 września 2014, 14:49 #82
Gallacher: Kiedyś grając w Football Manager kupiłem se go do United i nie powiem kilkanaście bramek strzelił ale mistrza niestety mi nie dał ale mam nadzieje że świat realny okaże się lepszy :)
» 2 września 2014, 14:09 #81
brennt: smutne, ze kiedys rooney tez tak gral ;(
» 2 września 2014, 14:30 #80
DevoMartinez: Oby dostawał takie podania jak na filmiku ;)
» 2 września 2014, 14:31 #79
dev13: The Telegraph
View this content on The Telegraph's website
Aston Villa and Manchester United agree loan deal for Tom Cleverley -...

Paul Lambert hopeful Tom Cleverley's loan move, until January, will be ratified by the League board to complete a remarkable 24 hours
» 2 września 2014, 13:49 #78
DevoMartinez: Teraz podstawowa kwestia czy LvG dalej będzie ciągnał gre 3 obrońcami czy przejdzie na 4. Mieszanie w lini obrony jest dośc ryzykowne bo oni muszą być zgrani imo najlepiej ze wszystckih formacji. Asekuracja, spalone, na to trzeba czasu żeby ta formacja funkjonnowała jako całość, a jej błędy są kosztowne. Napastnicy jak spierdzielą to najwyżej stracą piłkę, obrona jak spierdzieli to może być brama. Przód wygląda ładnie, największa niewiadoma dla mnie to środek pomocy. Herrera i Blind jak będą grali.
» 2 września 2014, 13:08 #77
Sancho: "No zaaaal po prostu ! Jaki van Gaal to cwaniak, niby nigdy nic a tu cap go ! :( No niestety" :D
» 2 września 2014, 13:40 #76
Arkin: Co to za herb?
» 2 września 2014, 13:48 #75
Sancho: Chyba w paincie zrobiony ot tak sobie jakieś coś
» 2 września 2014, 14:23 #74
ziomboy777: "fan city"... a co to te "city"? :/... ;]
» 2 września 2014, 15:02 #73
checix69: to oni maja kibicow?
» 2 września 2014, 16:19 #72
Cinz: Napad jest bombowy ale kto będzie dogrywal piłki ?
» 2 września 2014, 12:22 #71
Szprot00: Dawać tu te QPR !! Już się nie mogę doczekać meczu :D :D
» 2 września 2014, 12:17 #70
CeTe: Jak widzicie takie ustawienie?


-------------De Gea-------------
Jones---Smailing-----Rojo-----Shaw
-------------Blind-----------------
-----Herrera--------Di Maria-----
-------------Mata----------------
-------Roo--------Falcao

Tylko Smailing kontuzja to wprowadzic w jego meijsce poki co Jonesa a na prawa Rafaela
» 2 września 2014, 11:52 #69
piotrz23: W obliczu braku RVP sytuacja z napastnikami wcale nie jest taka kolorowa jak zawsze. Zostaje Falcao z niewiadomą formą oraz Rooney bez formy strzeleckiej. Mam nadzieje, że Falcao pociągnie gre, zastawi się kiedy będzie trzeba i odegra piłkę od czasu do czasu. Pozwolę sobie na swoją wizję składu United w okolicach października:
DDG-Rafael Jones Rojo Shaw- Blind Herrera- Di Maria Roo Januzaj- Falcao
Ustawienie 442. Wiem, że Di Maria bardziej na lewej stronie powinien grać, ale wole go na prawej niz Valencie.
» 2 września 2014, 11:45 #68
Arvanis: Okno transferowe jak najbardziej na plus. W gruncie rzeczy każda formacja, która miała luki, została wzmocniona. Wiem, że wszyscy będą płakać, że nie ściągnęliśmy klasowego defensywnego pomocnika i mamy 3 obrońców. Stuknijcie się w głowę i wyłączcie Football Managera. Ściągnęliśmy jednego nominalnego lewego obrońcę. Blind wzmocnił środek pola i według mnie to jest długo wyczekiwany defensywny pomocnik, który będzie próbował łata dziurę po Keanie (bo Fletcher grał grał na tej pozycji z konieczności, a Hargo - jakkolwiek uwielbiałem gościa - długo nie pograł), a Rojo to środkowy obrońca i jestem pewien, że razem z Jonesem będą równie solidni, co Ferdinand i Vidic u szczytu formy - zwłaszcza, że to jeszcze młodziaki.

Co do naszego szastania gotówką: Falcao, Di Maria i Herrera musieli nas tyle kosztować (pisałem już w innym temacie, że tak właśnie zmieniają się realia rynku), ale uważam, że pierwsze dwa transfery są jak najbardziej słuszne, a i w Herrerę wierzę. Zeszły sezon wybitnie pokazał, że nie mamy potencjału ofensywnego:
- Rooney i RvP grają losowo (genialne występy przeplatają festiwalem zmarnowanych set), a alternatywy dla nich nie ma (Welbeck i Hernandez byli cholernie szybcy, ale brakowało im czegoś, co czyniłoby ich szalenie niebezpiecznymi pod bramką przeciwnika. Pewnie nie pamiętacie Solskjaera i Sheringhama, a część z Was już ledwo kojarzy Van Nistelrooy'a, ale gdy dostawali piłkę w okolicy pola karnego przeciwnika, człowiek już zaczynał się ekscytować i czuć, że w powietrzu wisi bramka. Gdy Danny albo Javier dostawali piłkę na piąty metr, nawet nie nachylałem się do telewizora, bo wiedziałem, że prawdopodobnie nic z tego nie będzie).
- rozgrywający/skrzydłowi? Kagawa nie umiał się odnaleźć, choć niewątpliwie mógłby nam wiele dać, gdyby ktoś dokładnie przemyślał, jak go ustawić. Mata nie za bardzo ma z kim grać, bo z tyłu go nikt nie asekuruje, a z przodu i po bokach od razu tracą piłkę, nie potrafią odegrać, przyśpieszyć i ogólnie grają padakę. Januzaj jeszcze się wg mnie ogrywa i nie można opierać na nim swojej gry, bo nie uniesie. Valencia i Young to jakiś żart w czerwonym trykocie - poziom środka tabeli i szkoda, że zostali.

Niemniej zmierzam do tego, że potrzebowaliśmy i Herrery, który w teorii powinien wzmocnić środek pola, i Di Marii, który będzie popierdzielał po całym boisku, na obu skrzydłach, szarżował, tyrał, asystował, i Falcao, który potrafi uderzyć technicznie, potężnie, podryblować, podać, strzelić z pozycji niemożliwej.

Dodatkowo: nie potrzebujemy Vidala. Mam wrażenie, że to zawodnik o podobnej charakterystyce do Rooney'a, a kilkadziesiąt wydanych baniek na niego byłoby już jednak nieporozumieniem. Niech gra w Juve, zespole z nadmuchaną w latach 90. marką, który raz po raz zderza się z brutalną boiskową rzeczywistością i straszy tylko na papierze. Z włoskich klubów liczyły się ostatnio tylko te z Mediolanu, a i one, odkąd Mou wygrał LM z Interem, zaczęły ustępować pola reszcie.

Tu mój apel do LvG: Stary, jeśli to czytasz, cofnij Rooney'a - niech gra jako b2b i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Trzeba tylko przekonać chłopa, że do nie jest degradacja, a rozwój.
» 2 września 2014, 11:38 #67
DevilDiMaria: Chelsea - Costa
Liverpool - Balotelli
Arsenal - Welbeck
City - Aguero
Real - Hernandez
Barcelona - Suarez!
United - Falcao -skromnie :)
» 2 września 2014, 11:38 #66
remass666: szoking-wciaz nie moge uwierzyc ze pozyskalismy takiego kozaka.
» 2 września 2014, 10:53 #65
elsho: to uwierz, bo będzie kolejnym przepłaconym grajkiem.
» 2 września 2014, 11:03 #64
Derp: przepłaconym grajkiem to jest fletcher, cleverley, evans, young, fellaini. jeżeli falcao nam nie pomoże w zdobywaniu goli to nikt nas nie uratuje.
» 2 września 2014, 11:14 #63
ziomboy777: obrona jest... Evans, Jones, Smalling, Rafael, Shaw, Rojo, Blind... da się z tego skomponować obronę. Spokojnie... VG wie co robi (mam nadzieję) a i jeszcze w zimowym okienku pewnie zaszalejemy ;]
» 2 września 2014, 10:56 #62
Derp: kim jest chelsea by mówić manchesterowi united jak budowac druzyne? skisłem xD
» 2 września 2014, 11:15 #61
Synus: @oldgame - gimbaza poziom expert, zero zrozumienia dla innego poglądu przychodzi na myśl cytat z dnia świra - moja racja jest mojsza niż twojsza sic! w dodatku przeczytaj jeszcze raz wypowiedz i znajdź w niej pouczanie! Oraz tak od 2/3 sezonów MU może się uczyć w kwestii transferów przecież Luiz w PSG czy Mata w MU za te pieniądze to mistrzostwo świata. W dodatku braki składu zostały uzupełnione natychmiast, a nie po 3 kolejkach ...
» 2 września 2014, 11:20 #60
DevilDiMaria: Już wam Falcao niedługo przypomni te 4-1 co było z Atletico!
» 2 września 2014, 11:33 #59
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 10:44

footballuser.com/1091920/Manchester_United

wszyscy są zgodni co do obecnej jakości naszej obrony, dlatego też postawiłbym na takie rozwiązanie. sam blind wypowiadał się, że dla nas zagra gdziekolwiek chcemy i jestem przekonany, że taki pracuś da sobie świetnie rade w obronie i będzie wzorem dla naszej defensywy.

dlaczego herrera w takim ustawieniu? już pokazał w kilku meczach, że pracuje najciężej w odbiorze ze wszystkich środkowych jakimi dysponujemy. przy falcao aż się prosi aby połaczyć siły ofensywne wraz z mata i di maria.
» 2 września 2014, 10:42 #58
Synus: Czyli taki Real bis, z przodu gwiazdy z tyłu szrot. Historia podobno lubi się powtarzać ...
» 2 września 2014, 10:29 #57
ziomboy777: ja tylko nie rozumiem dlaczego Monaco... grające w LM oddało swojego najlepszego napastnika :/.. coś mi tutaj śmierdzi. Obyśmy nie kupili kota w worku (czytaj kontuzjowanego, bez formy fizycznej El Tigre)
» 2 września 2014, 10:18 #56
ManUtdFan94: Bo może sam ten napastnik chciał odejść? Przecież my nie kupiliśmy Falcao tylko go wypożyczyliśmy. Jeśli się nie sprawdzi to go nie odkupimy i po problemie, ale się przejmujesz.
» 2 września 2014, 10:22 #55
ziomboy777: przejmuje się bo kocham ten klub a ta tranzakcja najzwyczajniej w świecie "śmierdzi"... nie ma w niej logicznego podłoża. Rozumiem jak by nam go sprzedali... dostali by wtedy dużo $$ na konto... ale przy wypożyczeniu co zyskują? tym bardziej, że pokrywają część tygodniówki! także tutaj nawet wytłumaczenie oldgame nie pasuje...
» 2 września 2014, 10:26 #54
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 10:29

Właściciel Monaco ma przed sobą rozwód i prawdopodobnie straci 2,6 mld - 4,5 mld dolarów jakoś tak.
» 2 września 2014, 10:28 #53
ziomboy777: ehhh;... no ok, ok... przyjmijmy, że macie rację. Wtedy wszystko będzie ok...

przyjmijmy jednak, że ja mam rację... sprzedaliśmy Welbecka, oddaliśmy Chicharito. RVP ma kontuzje kolana a El Tigre będzie bez formy, Rooney obecnie czlapie a nie biega po boisku... wtedy będzie słabo :/... szkoda zatem, że oddaliśmy Welbecka...
» 2 września 2014, 10:33 #52
Adamczik: De Gea- Shaw, Rojo, Jones, Rafael- Blind, Herrera- Rooney, Mata, Di Maria- Falcao. Z takim składem powinniśmy rozbić ligę i zdominować krajowe podwórko.
» 2 września 2014, 10:13 #51
sprite1080: Tylko czy to nadal jest ten MU ktoremu kibicowalismy ? Tak czytam ten sklad i nie moge sie oprzec wrazeniu jakbysmy zostali zmuszeni do kibicowania zupelnie innej druzynie i to chyba pod kazdym wzgledem personalnym i mentalnym. Troche imo szkoda
» 2 września 2014, 10:21 #50
ManUtdFan94: @sprite1080 jakbyśmy dalej podążali stroną dawnego United to byśmy się stali średniakiem w lidze. Jeżeli chcemy wrócić na TOPA to niestety w takich czasach trzeba sięgnąć do kieszeni i kupować piłkarzy. Mi też się to nie do końca podoba bo zawsze się oglądało jeden transfer czasem dwa i dalej się było na topie, ale nie ma teraz wyjścia. Wszystko się kiedyś kończy i musi się zacząć coś nowego.
» 2 września 2014, 10:25 #49
Yaankes: To się nazywa efektowna końcówka.

Van Gaal właśnie skompletował idealnych piłkarzy pod 3-5-2, mając trójkę wysokich i silnych obrońców, Rojo, Jones i Evans nie trzeba się specjalnie martwić o bezpieczeństwo naszej bramki, a do tego w bramce jest De Gea. W środku pola mamy aż nadto dużo piłkarzy dobrej jakości, Herrera i Anderson, jako Ci bardziej od rozgrywania piłki, do tego Carrick, Fletcher i Blind jako Ci piłkarze defensywnie usposobieni idealnie komponujący się w to ustawienie. Dodajmy do tego szybkich i zwinnych wahadłowych, czyli Shaw, Rafael, Valencia, Di Maria i Young. Odejście Kagawy oznacza tylko jedno, obecnie w składzie United Januzaj zostanie przeniesiony na pozycje ofensywnego pomocnika, co jest dobrym ruchem, Mata i Januzaj, świetny zestaw, no a to co mamy w ataku jest po prostu... trudno mi uwierzyć że w jednym zespole grają Rooney, Van Persie i Falcao.

Manchester United wrócił oficjalnie do gry o tytuł. Teraz tylko pozałatwiać wszystko ze sprawą Rojo, niech Ci którzy mają kontuzje wrócą do gry, zgranie formacji, praca nad formą i United gdzieś w okolicy listopada, a może nawet października powinno zaczynać wygrywać i to w pięknym stylu.

Glory Man United!
» 2 września 2014, 10:06 #48
ziomboy777: chciałbym podzielać Twoj hurraoptymizm ;) moim zdaniem środek pola dalej jest niepełnosprawny, jedno skrzydło także będzie zawsze dużo, dużo słabsze od drugiego... w ataku wszyscy 3 ww. przez Cb panowie grać nie będą...

ciekaw jestm jak VG to poukłada...
» 2 września 2014, 10:30 #47
RobvanKlu5i: U nas jest taka hipokryzja, że nigdy nie dogodzisz więc nie przejmuj się, szkoda czytać tego co niektórzy piszą, bo MU to nie jest złota rybka spełniająca każdą zachciankę.
» 2 września 2014, 09:39 #46
Slowian: Dobrze powiedziane, chodź z Di Marią się lekko nie zgodzę ponieważ facet potrafi zrobić różnicę. A np. o Fletcherze też pisałem już że to tragedia :)
» 2 września 2014, 09:32 #45
padre: teraz pozostaje tylko jedno pytanie - ilu mamy klasowych srodkowych obroncow w mlodzikach
» 2 września 2014, 08:52 #44
Mazi1989: Wielkie wzmocnienie, szczególnie, że ze zdrowiem RVP krucho. Falcao to gwarancja kilkudziesięciu bramek w sezonie. Oby van Gaal szybko i składnie poukłądał wszystkie klocki. Musimy zacząć wygrywać w lidze, jeśli myślimy o top 4
» 2 września 2014, 08:32 #43
wyspiarski: No nie wiem czy jesteśmy w stanie rywalizować z innymi zespołami, które mają majętnych właścicieli na wysokość kwot transferowych a właściwie po co?
» 2 września 2014, 08:27 #42
MartinMU: De Gea - Jones ,Roco, Shaw ( Evans, Rafael, Blackett) - Di Maria , Mata, Valencia , Herrera ( Januzaj , Fletcher ,Young , Carrick ) - Falcao , Roooney ( Rvp ) , przeciez taki sklad spokojnie moze walczyc o LM , a za rok jeszcze pare nazwisk i wracamy do gry :D
» 2 września 2014, 08:13 #41
Szewc: Nazwiska nie grają. Serio chcesz żeby United zamieniali się w klub, który co roku wyrzuca 200 mln funtów na transfery? Gdzie grają sami obcokrajowcy, których się wymienia po 2 sezonach? To nie jest United, w którym ja się zakochałem.
» 2 września 2014, 08:30 #40
MartinMU: U nas narazie nic nie gra, a ze teraz wydali tyle kasy to dlatego , ze w innych latach wszyscy robili transfery tylko nie United . Sami obcokrajowcy? Jones , Shaw , Carrick, Smalling, Rooney ,Young, Blacket ,Cleverley do tego Lingard i Wilson . To jest topowy klub , tu maja grac najlepsi a nie anglicy.
» 2 września 2014, 08:43 #39
MartinMU: Dlatego pisze , ze mamy w skladzie tyle samo anglikow co za czasow Beckhama , wiecej nam nie potrzeba:) a Giggs to nie anglik.
» 2 września 2014, 09:33 #38
Yaankes: Ludzie przestańcie z tym lamentem "nie w takim klubie się zakochałem", to jest ten czas na zmiany, United musi zmienić politykę. Jedni po meczach łkają, że nie ma gry, że gramy syf, a teraz lament bo robimy transfery, macie jakieś problemy z umysłem czy jak?

Anglików w United jest sporo, z resztą obecna ekipa Anglików nie gwarantuje takiej jakości jak Becks, Scholes czy Neville.
» 2 września 2014, 09:57 #37
MartinMU: Yaankes , dokladnie tak:)
» 2 września 2014, 10:10 #36
MartinMU: Jakie limity? nacpany jestes czy co? Napisalem , ze mamy dobry sklad , co z tego ,ze wydalismy tyle kasy na transfery ktore byly potrzebne , ze United to klub ktory potrzebuje najlepszych zawodnikow i nie przeszkadza mi to ze na boisku wiekszosc to obcokrajowcy , a Ty sobie wymyslasz , ze nie chce anglikow w United:)
» 2 września 2014, 11:18 #35
dev13: 6 markowych transferow brawo Glazerowie nie poskapili kasy widac ze im zalezy podziekowania Ed pomimo krytyki wczesniejszej zrobil super robote ale fani jak to fani chca wszystkiegi juz a media tylko to podsycaly.
Zastanawiam się czy w obecnym skladzie personalnym 2 linii zdolamy wykorzystać potencjal naszych ofensywnych zawodnikow ale wierze że LvG ma koncepcje i sukcesywnie ja realizuje a jak bedzie taka potrzeba napewno zimą dokona stosownych korekt i pozbędzie się z klubu zbędnego balastu ktory tylko obciaża budzet. Bedę z niecierpliwością czekal meczu z QPR mam nadzieję ze wyjdziemy na niego w optymalnym zestawieniu z Rojo ktory wreszcie otrzyma pozwolenie na prace.Pozdo all.
» 2 września 2014, 07:57 #34
emil1986x: szkoda że nie ściągnął doświadczonego stopera np shawcrosa wuchowanka MU za grosze...ale atak wzocnniony na top 1 na świecie :D
» 2 września 2014, 08:30 #33
Szewc: Ed najlepszy? A co to za sztuka płacić tyle ile dany klub chce za piłkarza?
- Ile za Di Marie?
- 60 mln funtów
- No weźcie coś obniżcie...
- Nie.
- No dobra.
I płacić za wypożyczenie zawodnika więcej niż niejeden gracz by kosztował? (według jednych źródeł 6 mln funtów, wg. innch 12). Dla mnie to jest szopka. Podniecacie się nazwiskami, a macie gdzieś co reprezentuje sobą klub. Dla mnie United zawsze było pod tym względem lepsze od Realu, Barcelony i City. Nie musieliśmy wydawać astronomicznych kwot, żeby wygrywać. Ważni byli wychowankowie, a mniej znani piłkarze, którzy przychodzili okazywali się jednymi z najlepszych zawodników na świecie na swoich pozycjach - Evra, Vidic, CR.
» 2 września 2014, 08:36 #32
ziomboy777: szewc --> kiedyś już to pisałem... ale tutaj chyba wszyscy mają dosyć zawodników "no name" z potencjałem, wolą konkretnych - ukształtowanych zawodników. Nazwiska nie grają... 100% racji... oby zatem VG umiał teraz to wszystko poskładać do kupy.

Mamy kilka luk w składzie... brakuje doświadczonego stopera (do dzisiaj nie rozumiem jak mogliśmy puścić Vidę do serie A), brakuje topowego defensywnego pomocnika (miał być De Jong :/... oby Blind ogarnął tę pozycję), brakuje typowego box-to-box (oby Herrera ogarnął tę pozycję) i brakuje kozackiego skrzydłowego na prawą flankę (lewa - Di Maria).

zobaczymy... najgorsze, że na występ United trzeba czekać aż do 14.09 :/..
» 2 września 2014, 08:56 #31
Yaankes: Szewc - "Nie musieliśmy wydawać astronomicznych kwot"

Po tym zdaniu upadłem ze śmiechu, United bardzo zwinnie ukrywało fakt, że wydaje gigantyczne pieniądze na transfery piłkarzy. To Manchester United wydał 30 mln na 18 letniego piłkarza!! 30 baniek za 18 latka i to 10 lat temu, gdzie wtedy Zizou kosztował 64 mln, także faktycznie United budowało zespół na wychowankach, ee jakich? Jedyni wychowankowie w United to był rocznik 92 i nikt więcej.

Ferdinand, Vidić, Evra, Van der Sar, Rafael, Carrick, Ronaldo, Tevez, Rooney, Nani to oni byli siłą United w ostatnich 10 latach, żaden z nich nie był wychowankiem United, wszyscy przyszli do United za duże pieniądze. Za mniejsze niż wydawał Real czy Barcelona, ale nie zmienia to faktu że United od lat budowane jest na gigantycznych pieniądzach, a fakt posiadania takiego trenera jak Ferguson pozwalał na kupowanie genialnych młodzianów za mniejsze pieniądze i na tym polega cała różnica, Manchester United od lat budował zespół na młodych piłkarzach do których dokupywał wielkie gwiazdy światowego futbolu.

Van Gaal kupił zdolnego Blinda, Rojo i Herrerę, identyczna filozofia do SAFa. Do tego dokupił dwie gwiazdy Di Marię i Falcao. SAF robił dokładnie to samo, miał szczęście bo w środku pola miał Scholesa, który był geniuszem i tyle, ale nie zmienia to faktu że kupował wielkich piłkarzy, takich jak Van Nisterlooy, Veron, Berbatov i Van Persie.

Najbardziej rozbawił mnie tekst o "mniej znanych piłkarzach", sory ale Evra kiedy przychodził do United był uznawany z najlepszego lewego obrońcę świata, do tego z Monaco grał w finale CL, on już był uznanym piłkarzem w świecie, a obrońcy nigdy nie są wielkimi gwiazdami.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale Ferguson wydał łącznie na Ronaldo i Rooneya ponad 50 mln euro, oczywiście obaj okazali się strzałem w 10, ale obaj mieli wtedy po 18 lat i wydanie takiej kwoty było po prostu chore, więc faktycznie Manchester United nie wydawał wielkich pieniędzy... większej bzdury nie słyszałem.

Dodam do tego też Rio, który kosztował ponad 30 mln w 2002 roku i był obrońca, wydanie takiej kwoty odbiło się szerokim echem w całym świecie piłkarskim. Ferguson wydawał gigantyczne pieniądze w momencie kiedy United przechodziło kryzys w latach 2000-2004, dopiero kiedy cała ta ekipa się ukształtowała, a United w ciągu 4 lat wydał blisko 200 mln euro, dopiero wtedy wrócili znowu na szczyt, także kolego, ściągnij te różowe okulary, bo SAF budował ten zespół na młodych, ale wydawał tak samo ogromne pieniądze, jak i reszta świata.
» 2 września 2014, 10:26 #30
luqmajster: brawa za ściągnięcie dwóch gwiazd światowego formatu, ale mam pretensje o brak klasowego ŚO i ŚP/ŚPD
» 2 września 2014, 07:39 #29
ziomboy777: heh.. dobre, dobre ;-)
» 2 września 2014, 08:51 #28
Kilerek7: Niestety nie było mi dane ujrzeć końcówki okna transferowego, lecz znajomy poinformował mnie, że nikogo po za Falcao już nie pozyskaliśmy, byłem nie mile zdziwiony, gdyż liczyłem na conajmniej 1 pomocnika. Ale zacznę, może od tych którzy odeszli. Zszokowało mnie, że pozbyliśmy się Welbecka i to jeszcze do Arsenalu a tej miernoty Cleverleya i Andersona nie, aż mnie h*j strzelił ze złości. Szczerze uważam, że jest to średnie okienko. Patrząc z jednej strony optymistycznie a z drugiej pesymistycznie wygląda to mniej więcej tak:
Luke Shaw - OPT: Jeden z najlepszych obecnie LO w PL, który wyróżniał się w So'ton, który już w młodym wieku stał się czołowym zawodnikiem ligi. PES: Młody dzieciak, który złapał szybko kontuzję i miał za duże braki kondycyjne, przez co musiał zostać oddelegowany na trening indywidualny.
Ander Herrera - OPT: Wyróżniający się zawodnik Atletic Bilbao, jego statystki były tak dobre jak np. Fabregasa, w pierwszym meczu pokazał wachlarz swoich umiejętności rozgrywania. PES: nie doświadczony młodzian, który również jest kontuzjowany i po pierwszym meczu zaczął grać coraz gorzej.
Marcos Rojo - OPT: Wicemistrz świata, który pokazał się z bardzo dobrej strony na Mundialu. PES: piłkarz w sumie nieznany który po za mundialem nie pokazał nic wielkiego.
Angel Di Maria - OPT: Jeden z najlepszych skrzydłowych świata, klasa sama w sobie, nic dodać nic ująć PES: brak
Radamel Falcao - OPT: Jeden z najlepszych napastników świata, Klasa sama w sobie, nic dodać nic ująć
PES: brak
Daley Blind - OPT: Zawodnik trzeciego zespołu na mundialu, znający świetnie trenera LvG, wybrany graczem Eredivise ubiegłego sezonu. PES: Zawodnik przeciętny, mogący grać na kilku pozycjach, lecz nie jest on typowym SPD, więc nie wiadomo czy poradzi sobie w odbiorze.

Reasumując: kupiliśmy 2 obrońców, 2 pomocników, 1 skrzydłowego i napastnika. Tylko 2 z 6 tych graczy to gracze z najwyżej półki, dzięki czemu nasza ofensywa jest mega, lecz czy reszta piłkarzy dołączy do grona tej dwójki? czy będą raczej statystami? Mimo wszystko MU przydaliby się jeszcze 1 obrońca np. Vlaar/Shawcross, skrzydłowy np. Ayew/Turan ale najbardziej czego chyba każdy oczekiwał pomocnika Box to Box np. Strootman/Vidal/Carvalho.
Czemu nie przyszli? Wydaję się, iż wiadomości na temat obrońców oraz skrzydłowych były plotkami. Vidal był długo łączony, ale raczej przez kontuzje i stanowisko Juve nic by z tego nie wyszło, Strootman który sądzę dołączy do nas w zimie teraz był nierealny z powodu wiadomo kontuzji. Carvalho natomiast nie był zapewne w planach, a i cena za niego była chora, Schniederlin byłby ciekawym transferem, lecz po pozyskaniu Shawa, So'ton wyciągnęło wnioski i jedynego wartościowego gracza tak łatwo by nie oddali, więc walka zbędna. No i De Jong, chyba najrozsądniejsza z kandydatur, niestety Milan też wiedział jakiego gracza posiada i jak jest on ważny tworząc duet z Montolivo. Była również plotka o Moutinho ale jego raczej też nie braliśmy na serio.
Tak więc na zakończenie: cieszmy się z transferów bo mało ich nie było, czy wypalą nie wiem, oceńcie sami, Czy Daley Blind i Ander Herrera będą tworzyć solidny środek? Czy Shaw i Rojo dadzą spokój w defensywie? na te pytania musimy poczekać a wtedy będziemy wyciągać wnioski, czy aby to okienko nie było kolejną klapą, a może wręcz sukcesem. Pożyjemy zobaczymy:)
» 2 września 2014, 07:08 #27
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 07:19

To co było podczas okienka, to było i się skończyło, co podawali to się podawało i tyle
» 2 września 2014, 07:19 #26
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 06:50

Jaracie się tym Falcao jakby był nie wiadomo kim. Dla mnie jest tylko lepszą wersją Chicarito, czyli typowego napastnika żyjącego z podań. A dalej zostajemy z dziurą w obronie i pomocy. Wolałbym już żeby Wilson z Januzajem i Powellem zaczęli grać więcej. Zamiast sprowadzać kolesia po ciężkiej kontuzji i płacić mu absurdalną tygodniówkę.

Jeszcze ta sprzedaż Welbza, fuuu. Zaczynam się lekko brzydzić swoim ukochanym klubem. Ciekawe co na to wszystko SAF. Myślę, że nie o takie MU walczył przez ostatnie 25 lat.

Ale też z drugiej strony możlwie, że powrót do top 4 tego wymaga. Czas pokaże, oby LVG potrafił to wszystko ogarnąć.
» 2 września 2014, 06:44 #25
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 07:05

Brzydzić to się kolego można naszą grą a nie klubem. Uczciwie zarobione - można wydawać. Natomiast drugą sprawą jest to, że kto by teraz na naszej ławce nie usiadł potrzebowałby sporo transferów. Tym co zostawił Fergie a potem doprawił Moyes już nikt by nic nie ugrał.

Ferguson specjalnie pewnie nie histeryzuje, bo nie zostawił dream teamu tylko emerytów w obronie, brak jakości w środku, brak magii na skrzydłach. To, że on wyciskał z nich 110% nie znaczy, że wszyscy by potrafili. Zresztą to Fergie wybrał Moyesa, mógł zdecydować lepiej, bo do tamtego United które zmiażdżyło ligę łatwiej byłoby przyjść jak teraz.

Falcao lepszą wersja Hernandeza... daj na luz.

van Gaal to wybitny trener. Ja w niego wierzę i to mocno, a teraz, gdy ma tak sporą jakość (na razie) na papierze wiara się tylko umacnia. Wolę mieć ciężkie i przykre początki z tak wielkim mistrzem jak Holender, niż jakimś łosiem. Być może Louis nie kocha i nie będzie kochał United tak jak Fergie, ale można być spokojnym o to, że nie da sobie i swojemu zespołowi w kaszę dmuchać.
» 2 września 2014, 07:04 #24
atos1987: Miałbyć transfer wielki oprócz Falcao ogłoszony ..
» 2 września 2014, 06:10 #23
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 05:11

i co z tego ze "wiekowy"? Welbeck to byl jednym slowem sredni grajek grajacy piach i nic wiecej. Zarowno w United jak i w Anglii. Nie potrafil nawet do pustej bramki trafic a przy innych okazjach brakowalo mu cojones by samemu wykonczyc akcje. Zamiast tego dogrywal bezsensownie pilke w polu karnym a jego kumple z ataku czynili dotad to samo. Licze ze Falcao pokaze im egoizm napastnika i instynkt strzelecki zamiast zabawy w 1000 podan. Falcao jesli sie sprawdzi zostanie wykupiony przez wladze United. Forsa na niego zawsze sie znajdzie o ile wyciagnie on klub z tarapatow sportowych jak i finansowych. Nie oszukujmy sie. Caly sklad powinien byc wymieniony a nie zostawiac Cleverleya czy Fletchera, ktorzy nadaja sie co najwyzej do rezerw. Tak wiec Falcao z Di Maria jako swieza krew licze ze szybko znajdzie wspolny jezyk i obeda sie bez tej zgrai pseujdo-grajkow ktorzy umieja jedynie zepsuc nawet najprostsze zagranie, szczegolnie Fletcher. Niech wraca Herrera i zastapi wreszcie tego calego Szkota, ktorego gry nie da sie w ogole ogladac a kazde jego pseudo zagranie zakonczyc sie moze zabojcza kontra rywala. Oby Falcao zrobil to co do niego nalezy. Jesli zdola wyciagnac ekipe z OT z dolka w jakim aktualnie sa, ludzie inwestujacy w ten klub wykupia tego gracza. Jestem o tym przekonany w 100 % a kibic nawet przeciwny temu ruchowi bedzie musial przyklasnac tej decyzji czy mu sie to podoba czy nie. Nigdy w druzynie nie bedzie samych mlodziakow bo z nimi absolutnie nic wielkiego sie nie ugra. Falcao ma swietne CV i do tego doswiadczenie na arenie miedzynarodowej dzieki reprezentacji. Ruch Van Gaala byl wiec doskonaly...
» 2 września 2014, 05:09 #22
kckMU: oj uwierz, że z tych wrzutek Younga czy Valencii nie jest łatwo cokolwiek strzelić. Te flaki pierwszego to się zatrzymują na z reguły pierwszym obrońcy, a bite na siłę wrzutki na wysokość kolan Antka przechodzą same siebie...

Di Maria o północy po pijaku z rabony wrzucałby dużo lepiej.
» 2 września 2014, 04:02 #21
kckMU: Potem to już niech gra jak chce, nawet 4-0-1-2-0-2-1, byle się przestawił na tą 4 obrońców...

Zobaczymy, Rojo już niby z pozwoleniem na pracę, wróci Shaw i może coś ten tego ;-)
» 2 września 2014, 06:20 #20
69eyes: Wszystko fajnie i pięknie , tylko ja się pytam gdzie jest środkowy obrońca ? Bo nasz jedyny wmiare ogarniający CB to Jones. Scholes mówił ostatnio , że naszym problemem jest tracenie bramek i mial rację , a my sprowadzamy gwiazdorów jak AdM czy własnie Falcao. Widocznie klub chce przykryć kulawą defensywę ofensywą. Jeśli kupujemy piłkarzy z topy do ataku to powinniśmy kopic przynajmniej 1 klasowego ś.obrońcę , przy , którym Jones Shaw czy Rojo mogliby zbierać szlify.
» 2 września 2014, 03:48 #19
wmatpl: Świetna wiadomość. Witaj w piekle! :D
» 2 września 2014, 03:48 #18
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 03:35

Oplacalo sie czekac na ta oficjalke hehe :D

Jakby ktos mi na poczatku okienka powiedzial, ze przyjdzie do nas w jednym okienku Falcao i Di Maria, to od razu odeslalbym go do FIFY czy FM hehe :D

Swoja droga, to jednak dobrze, ze Berba trafil do tego Monaco. Mysle, ze Bulgar dolozyl swoja cegielke(poprzez namawianie go na transfer) do przyjscia Kolumbijczyka. Ostatni mecz(nie wiem czy nie jedyny) przeciwko ang. druzynie mam w pamieci ten z Super Pucharu Europy, kiedy strzelil 4 brameczki Chelsea. Falcao to jest prawdziwy przekot, pamietam jak jaralem sie jego gra kiedy jeszcze gral w Porto. Juz wtedy o nim marzylem, nie sadzilem ze po transferze van Persiego, bedzie kiedykolwiek dane mi zobaczyc go w naszych barwach, a jednak marzenie stalo sie rzeczywistoscia... :) W Atletico byl spokojnie w top 3-4 napastnikow na swiecie, ciekaw jestem jak teraz u niego z forma, bo Monaco nie sledzilem jego meczow. Mam nadzieje, ze jesli sie sprawdzi w PL, to jego wypozyczenie zmieni sie w transfer definitywny. Witamy Radamel, powodzenia i wielu strzelonych bramek.

Fajnie, ze tak mocno wzmonilismy sie w przodzie(Di Maria, Falcao), szkoda, jednak, ze van Gaal zapomnial o wzmocnieniu tylow :/. O ile pomoc jeszcze jako tako wyglada(liczac powrot Herrery i Carricka), o tyle iczylem, ze ostatnich godzinach przyjdzie do nas jeszcze jakos obronca chocby Vlaar/Shawcross. Obysmy za 2-3 miesiace nie obudzili sie z reka w nocniku, kiedy jako SO bedzie musial grac Fellaini/Carrick/Fletcher...

Na wzmocnienia do srodka pola(oby Strootmanem) pewnie przyjdzie nam poczekac do zimowego okienka. Swoja droga ciekawe jaka teraz formacja bedziemy grali, czy dalej tym 3-5-2, a moze 4-3-3, 4-2-3-1, juz nie moge sie doczekac nastepnego ligowego meczu.
» 2 września 2014, 03:31 #17
Ghostpl: A nabliszy mecz wyjdzie Wilson W podstawowym skladzie hehe :D nom mam nadzieje ze bedzie mecz lecial w TV np Canal + ? cieszy fakt ze taki gracz do nas dolancze teraz RVP niech idzie sie leczyc
» 2 września 2014, 03:02 #16
kckMU: 14 to niedziela więc będzie w TV ;]
» 2 września 2014, 03:04 #15
Ghostpl: No tak ALe nie zawsze leci w TV a po za tym to godz 16 moze leciec wiecej spotkan w tv a wtedy jest chyba tez mecz MAncity vs arsenal
» 2 września 2014, 03:13 #14
kckMU: arsenal z city zainaugurują 4 kolejkę w sobotę o 13:45

United - QPR to jedyny mecz w niedziele.
» 2 września 2014, 05:27 #13
designer: no wreszcie dobra wiadomosc na ktora wielu czekalo! Witaj Falcao w United. Obys sie sprawdzil i z Di Maria oraz Rooneyem wprowadzil postrach wsrod ekip, ktore stracily wiele szacunku dla klubu z OT szczegolnie za ostatni sezon. Wtedy ludzie ktorzy zainwestowali w ten klub niemala kase chetnie wyloza by wykupic cie z AS Monaco za rok.
» 2 września 2014, 02:54 #12
dagoberto: Witamy Radamel !! Atak mamy teraz naprawde bardzo mocny, moim zdaniem najlepiej bedzie jak Roo i Radamel beda grac w jednej lini, cofanie Roo do pomocy to nie zbyt dobry pomysl ale kazdy ma swoje zdanie na ten temat. Teraz trzeba zaczac wygrywac i za rok gramy znowu w LM.
» 2 września 2014, 02:50 #11
Ghostpl: Nom ciekawe teraz mamy 3 Genialnych W napadzie i jedngo Wilsona gdzie ma sie od kogo uczyc :"D :d
» 2 września 2014, 02:49 #10
Janks7: Najlepsze okienko transferowe w historii Manchesteru United stało się faktem i wyparło rok 2007, po którym zdobyliśmy mistrzostwo Anglii oraz Ligę Mistrzów, ale jednak w ostatecznym rozrachunku te wzmocnienia z 2007 roku nie były tak dobre i nie spełniły długofalowych oczekiwań: Hargreaves to był człowiek ze szkła, Anderson nigdy nie zagrał na miarę oczekiwań i talentu jakim był określany przed przyjściem do nas, Carlos Tevez wylądował po dwóch sezonach w United u sąsiedniego rywala, a Nani? on można powiedzieć spisał się najlepiej z tych wzmocnień z tamtego roku, miał najdłuższy okres gdy spełniał oczekiwania, ale ostatecznie każdy wie, że i tak oczekiwania były większe i miał śmigać do tej pory na skrzydle i robić u nas różnice...
Także życzę nam wszystkim, by te wzmocnienia sprawdziły się o wiele lepiej niż z poprzedniego naszego szalonego okna transferowego, z roku 2007, oby Angel robił różnice jak najwięcej i jak najdłużej, oby Herrera okazał się nowym Scholesem, oby Shaw śmigał na lewej obronie minimum przez dekadę, oby Blind solidnie wykonywał swoją pracę niczym Hargo, tylko by oczywiście nie spędzał tyle czasu w szpitalu co Anglik, oby Rojo okazał się prawdziwym następcą Ferdinanda i Vidicia, no i oby Falcao stał się postrachem wszystkich bramkarzy w Premier League! :).
» 2 września 2014, 02:49 #9
UrbannLegend: Elegancko! :D Wzmocnienie mocno wow uszanowanko!
» 2 września 2014, 02:47 #8
checix69: Witamy w PIEKLE!:D wreszcie mozna isc spac:)
» 2 września 2014, 02:44 #7
SimonMU: Brawo:) Jeden z moich ulubionych napastników. :)
» 2 września 2014, 02:44 #6
devious: W końcu!

Mamy teraz kosmiczny atak i ciekawą pomoc, brakuje jednak jakiegoś kozaka do środka pola i lidera defensywy...

Ale i tak to udane okienko!
» 2 września 2014, 02:43 #5
qbsonUTD: Muszę przyznać, że pasuje mu ta czerwona koszulka :)
» 2 września 2014, 02:43 #4
Amycus: opłacało się czekać!
» 2 września 2014, 02:42 #3
Radomirus: nie tylko ;)
» 2 września 2014, 02:43 #2
zbyszek7: Witamy w piekle !!
» 2 września 2014, 02:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.