Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Andre Onana straci cały okres przygotowawczy w Manchesterze United?

» 12 lipca 2025, 18:18 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Andre Onana może opuścić początek sezonu 2025/2026. Kameruński golkiper nabawił się kontuzji ścięgna udowego na jednym z pierwszych przedsezonowych treningów.
Andre Onana straci cały okres przygotowawczy w Manchesterze United?
» Andre Onana doznał kontuzji ścięgna udowego na jednym z pierwszych przedsezonowych treningów | Fot. Press Focus
Dziennik The Telegraph informuje, że kontuzja Onany stawia pod znakiem zapytania jego udział w przedsezonowych przygotowaniach. 29-latek ma według wstępnych prognoz pauzować od sześciu do ośmiu tygodni.

Jeśli potwierdzi się najgorszy scenariusz dla Onany, to Kameruńczyk może nie zdążyć się wykurować na ligową inaugurację z Arsenalem, która zaplanowana jest na niedzielę 17 sierpnia.

W najbliższych dniach Onana ma przejść szereg szczegółowych badań i poznać dokładną diagnozę. Manchester United ma nadzieję, że Kameruńczyk wykuruje się na start sezonu. Rolę drugiego bramkarza Czerwonych Diabłów pełni obecnie Altay Bayindir a trzecim wyborem jest Tom Heaton.

Szansę w okresie przygotowawczym może dostać też 21-letni bramkarz Radek Vitek, który ma za sobą udane wypożyczenie do FC Blau Weiss Linz.

Manchester United na razie nie wydał żadnego oficjalnego komunikatu w sprawie Onany. Czerwone Diabły w przyszłym tygodniu zmierzą się towarzysko z Leeds United w pierwszym przedsezonowym sparingu, więc więcej informacji na temat stanu zdrowia Kameruńczyka powinien przedstawić Ruben Amorim, który spotka się z dziennikarzami na konferencji prasowej.


TAGI


« Poprzedni news
Jest klub chętny na transfer Tyrella Malacii
Następny news »
Manchester United gotowy złożyć ofertę za bramkarza Botafogo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (320)


ro7: Dlaczego mam przeczucie, że on doznał specjalnie kontuzji, by nie można go było sprzedać. Takiej pensji jak tutaj pewnie już nigdy nigdzie, nie dostanie.
» 15 lipca 2025, 19:26 #320
PiesekLeszek: Okienko transferowe i te wszystkie spekulacje to chyba najgorszy okres dla kibica.
Czekam na rozpoczęcie sezonu, obym równie szybko nie czekał na zakończenie, jak to miało miejsce w ubiegłym sezonie.
» 15 lipca 2025, 11:30 #319
smiechy: Problem z napastnikiem rozwiązany, deal done.

Inter Mediolan nie jest już zainteresowany pozyskaniem Rasmusa Hojlunda. [ @lauriewhitwell ]
» 15 lipca 2025, 10:22 #318
Pyra: Znając życie zaproponowali wypożyczenie z możliwością wykupu za 20M.
Ja tam się cieszę, że przestajemy robić z siebie frajerów na rynku.
» 15 lipca 2025, 10:56 #317
smiechy: Z jednej strony tak, z drugiej mamy nadal tych ananasów w klubie. Aczkolwiek wydaje mi się, że Rasmus jest gdzieś na końcu listy graczy których chcą się pozbyć.
» 15 lipca 2025, 10:57 #316
RedRevolta: Według Ornsteina w ostatnich tygodniach klub nie poczynił żadnych postępów jeśli chodzi o transfer Mbeumo dla mnie najdziwniejsze jest to, że my nie staramy się o wzmocnienie innych pozycji w tym czasie... ja swego czasu pisałem, że INEOS pogrąży ten klub i być może właśnie jesteśmy tego świadkami bo jeszcze niedawno byliśmy blisko strefy spadkowej z ligi przypominam tylko.
» 15 lipca 2025, 10:18 #315
Pyra: A ja patrzę na to inaczej, przecież letnie transfery nie są oceniane tylko negatywnie, wiadomo Zirkzee mógłby strzelać więcej itd. ale przed tymi transferami w sezonie 2023-24 (gdzie mieliliśmy chyba 60 kontuzji) ci sami zawodnicy zdobyli 8 miejsce a rok wcześniej 3.

Te 15 miejsce jest tak samo nienormalne jak przez pewien czas 3 miejsce Nottingham, jedni grali zdecydowanie poniżej swojego poziomu a drudzy powyżej. Przyjmujemy zatem, że nasza kadra nie jest na 15ste miejsce tylko realnie na takie 6-8.

Wiadomo, że największą bolączkę mamy w ataku tu Cunha / Mbeumo + jakiś lepszy od Hojlunda napastnik da nam niesamowitego kopa w porównaniu z tym co oglądaliśmy w zaszłym roku.

Najważniejsze to przekazanie pomysłu przez trenera i wdrożenie tego w życie, ciągle narzekał, że bez okresy przygotowawczego nic nie ruszy, teraz ma idealne warunki, nie było żadnego letniego turnieju w którym grali zawodnicy United, mamy samą ligę bez europejskich pucharów itd.

W porównaniu do poprzedniego sezonu po prostu nierealne jest aby ci sami zawodnicy nie grali lepiej, więc myślenie, że jak nie będzie 10 transferów to leżymy i kwiczymy jest na ten moment głupie.

Trzeba wzmocnić kluczowe pozycje co robimy, wiem, że to się ciągnie ale transfery nadejdą.
» 15 lipca 2025, 10:44 #314
bambi1234: Ornstein nie pisał 3-4 dni temu, że w sprawie Gyokerresa jest impas? A nagle następnego dnia praktycznie "here we go"?
» 15 lipca 2025, 10:57 #313
mycka86: Ale zmienił się manager i cały system gry, do którego nie ma odpowiednich wykonawców.

O tym, że potrzebujemy napastnika wie każdy.

Potrzebujemy też mobilnego ŚP. Chyba, że Amorim liczy na Mounta i Casemiro.

Na LW mamy tylko Dorgu, który nie jest jeszcze gotowy do gry w pierwszym składzie i Shawa, na którego nikt o zdrowych zmysłach już nie liczy, bo w każdej chwili może złapać 'drobny' uraz i nie będzie go przez 2-3 miesiące. Na RW mamy tylko Dalota, którego uważam za solidnego ligowca i sumie nikogo więcej, bo Diallo nigdy nie był prawdziwym wahadłowym, a Mazroui kompletnie się nie odnajdywał na tej pozycji.
» 15 lipca 2025, 11:06 #312
Pyra: Nie wiem, po co robić po 5 transferów 17-19 latków? Żeby sobie grali w U19?
Kone, Heaven i Obi jeżeli serio mają talent to już powinni z futryną wchodzić do składu.
» 15 lipca 2025, 11:09 #311
sztejner: Oczekuje się, że Juventus złoży dziś formalną ofertę o wartości 21,7 mln funtów za skrzydłowego Porto Francisco Conceicao
Jadon Sancho z Manchesteru United pozostaje alternatywnym celem

SkySports

Czyli Conceicao do Juventusu a Sancho do końca kontraktu w United
» 15 lipca 2025, 10:14 #310
NoName: City kupiło Halland, po czym ny kupiliśmy Hojlunda, a teraz ponoć obserwujemy niejakiego Hellanda. To wygląda, jakby sąsiad kupił sobie markowe słuchawki w MediaMarkcie, a nas nie bylóby na nie stać i szukali sobie podobnych na temu.
I różnica w jakości, między Hallandem, a Hojlundem, jest właśnie jak między słuchawkami beats, a słuchawkami z temu, z tym że zapłaciliśmy prawie tyle samo.
Wniosek? Jeśli jest dostępna wysoka jakość, to lepiej zapłacić cenę i się nie martwić, niż próbować oszczędzać na siłę. Tak więc - mimo iż rozumiem naszą niełatwą sytuację finansową - uważam, że lepiej dać Brendford te kilka milionów więcej, niż ryzykować, że tranzakcja nie dojdzie do skutku i ryzykować, że zostaniemy z jakimś tanim zamiennikiem z temu, licząc że nie okaże się tak kijowy.
» 15 lipca 2025, 09:48 #309
Kometa92: A nie nie, my musimy dawać po 70-80 mln za Hojlunda bo przecież też zaczyna się na H jak Halland więc musi być dobry! Antony to samo. Za to potem się pośmiejmy jak to Pep sobie wymienia całą obronę i płaci grube siano za topowego obrońcę. Albo z Chelsea ile to oni nie wydają, rekord 120 za Caicedo, sporo za Cucurelle tylko potem mają zajebisty środek na lata i typa który zjada każdego w premier league i jest jeszcze lepszy niż Kante, do tego lewego obrońcę który daje im awans do LM i jest swietnym lewym obrońcą, mistrzem świata z Hiszpanią.
United wydawało dużo i idiotycznie i są tego skutki, a teraz ponad 40 dni negocjują z Mbeumo i końca nie widać.
» 15 lipca 2025, 10:10 #308
ALLADYN: Caicedo to zjada najwyżej Enzo Fernandeza.
Do panów piłkarzy jak Rice czy Rodri. To mu sporo brakuje. Tamci oferują jeszcze warunki fizyczne i kapitalne liczby w ofensywie. Kurdupel Caicedo jest od czarnej roboty, bo na robienie po 9 goli i 10 asyst jest zbyt ograniczony piłkarsko
» 15 lipca 2025, 10:32 #307
skylark11: ??: United sent a scout to watch defender Eivind Helland (20) play for Brann against Viking on Sunday. He has 37 senior appearances for the club, can play CB and RB and would cost around €7M to €8M. He played well as Brann won the game 3-1. #MUFC [@lauriewhitwell]
» 15 lipca 2025, 09:23 #306
Pyra: 196cm, kawał chłopa
» 15 lipca 2025, 09:46 #305
skylark11: ?? JUST IN: The gap between Manchester United and Brentford on their valuation of Bryan Mbeumo remains considerable. The two sides are several million pounds apart.

There have been no significant developments over the past couple of weeks, and a deal is still not imminent, but talks continue as United work to complete a move for the Cameroon forward.

#MUFC [@David_Ornstein]
» 15 lipca 2025, 09:21 #304
skylark11: Man Utd patiently awaiting Brentford to ease £70m valuation demand for Mbeumo, whose mood at training could impact negotiations.

[@lauriewhitwell]
» 15 lipca 2025, 09:24 #303
Pyra: Mosquera to może być drugi Saliba, i to jeszcze za 15+5M Euro, grosze płacą za bardzo perspektywicznego ŚO.
» 15 lipca 2025, 08:54 #302
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2025 09:37

Ma rok do końca kontraktu. Więc biedna Valencia ma tutaj związane ręce.
W innym wypadku na pewno by żądali z 35 mln.

Ale zły kierunek na ten etap kariery, bo dużo nie pogra. Na jego miejscu nie odrzucałbym Milanu/Interu. Tylko posiedział we Włoszech do 23-24 roku życia i później skok do PL
» 15 lipca 2025, 09:37 #301
Pyra: Sądząc po pogłoskach Saliba jest bardzo poważnie przymierzany do Realu, tam niedługo pożegnają Rudigera i Alabę, Xabi lubi też grać na 3 ŚO więc Arsenal może w tym sezonie powoli wprowadzać Mosquerę, żeby za rok nie poszedł na głęboką wodę.
» 15 lipca 2025, 09:43 #300
sztejner: Ale kadrę będzie miał Amorim na sobotni mecz z Leeds
» 15 lipca 2025, 08:32 #299
skylark11: ??Manchester United recently scouted Eivind Helland, a 20-year-old central defender from Brann. [@tv2sport] #MUFC
» 15 lipca 2025, 06:53 #298
blanco1987: Czy ktoś może wrzucić wreszcie here we go?
» 14 lipca 2025, 23:49 #297
IntruZ9: HERE WE GO!! Skowron32 będzie od dziś optymistą


[Fbrizio Romano]
» 15 lipca 2025, 05:24 #296
Kometa92: Zacięło się :/ Romano no napisz no!
» 15 lipca 2025, 10:12 #295
skowron32: Ja caly czas jestem optymistą, raz gorzej raz lepiej nie da się całe życie chodzić uśmiechniętym. Ale jest wporzadku ogólnie.
» 15 lipca 2025, 11:13 #294
ajal: Kolejny dzień nic nie robienia na rynku za nami, tak trzymać!
» 14 lipca 2025, 22:18 #293
boro: Heh, Sancho chce 4,3 mln odprawy za to ze klub przeciągał temat z jego sprzedażą
» 14 lipca 2025, 22:05 #292
blanco1987: Żeby mu ktoś nóżki poprzestawiał, ale dopiero po transferze.
» 14 lipca 2025, 22:10 #291
adis3421: Wogole nie powinni go sprzedawać, zakazać wjazdu do ośrodka i stadion, 12 mln w plecy ale pustak będzie wiedział gdzie jego miejsce
» 14 lipca 2025, 22:31 #290
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2025 08:36

@blanco zastanów się czasem co mówisz. Prawie 40 lat (chyba) a takie gadanie. A potem dziwne, że taki poziom na stronie.
» 15 lipca 2025, 08:36 #289
Kometa92: Brawo, doić ten żałosny klub do końca. Garnacho tak samo się okaże że jeszcze zostanie bo pies z kulawą nogą tego nie kupi.
» 15 lipca 2025, 10:13 #288
skylark11: Moise Kean ponoć odrzucił Arabię nie zdziwię się jak United się po niego zgłosi
» 14 lipca 2025, 21:41 #287
ALLADYN: @David Ornstein
Newcastle United pracuje nad transferem Hugo Ekitike z Eintrachtu Frankfurt. Nie osiągnięto jeszcze porozumienia ani nie jest ono bliskie finalizacji, ale trwają rozmowy na temat umowy w wysokości około 75 milionów euro. Newcastle chce, aby napastnik wspierał Alexandra Isaka.
» 14 lipca 2025, 20:31 #286
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 20:39

Za mało meczów z nim obejrzałem żeby się wypowiedzieć ale drogo się wydaje. Ogólnie z Bundesligi moim ulubionym napastnikiem jest Openda
» 14 lipca 2025, 20:36 #285
Batigol222: Widziałem go tylko w dwóch meczach przeciwko Spurs, więc to niezbyt dużą próbka, ale zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Wcześniej znałem go tylko z przebitek na YT: oglądając mecz widać, jak bardzo jest szybki, jak szuka sobie przestrzeni i jak kapitalnie potrafi dryblować na bardzo niewielkiej przestrzeni. Jeżeli połączą go z Isakiem, to będą żadna defensywa tego nie zatrzyma.
» 14 lipca 2025, 23:24 #284
skylark11: Ogólnie jest wideo jak zawodnicy idą na trening i jest Onana idzie normalnie z małą torbą czy tam kosmetyczką może jednak to nie była poważna kontuzja
» 14 lipca 2025, 20:19 #283
Leh: Jak idzie z kosmetyczka to musi być w porządku. Przypudruje sobie kolano i jedziemy
» 14 lipca 2025, 21:02 #282
Eryw: Proszę o informacje, czy z kosmetyczki wystawiał, antyperspirant i żel pod prysznic. Jeśli tak to by oznaczało, że zamierza się spocić trenując
» 14 lipca 2025, 21:52 #281
GS8GS: Nie wiem które wideo oglądałeś, ale na kanale YT klubu wstawili skompilowane wideo z 2 różnych dni w jednym materiale z treningów i przybycia zawodników do ośrodka.

Wiadomo lepiej aby nikt nie łapał kontuzji
» 15 lipca 2025, 05:58 #280
spartan1: Oficjalnie:Alvaro Carreras w realu
» 14 lipca 2025, 19:42 #279
sztejner: Niech mu się wiedzie i wkłada do gabloty jak najwięcej!!
» 14 lipca 2025, 19:45 #278
Leh: W Realu to se może grać. W United były za wysokie progi - musiałby wygryźć połamanego Shawa, Malacie który na dwa lata gdzieś się zgubił, a do tego rasowych wahadlowych - Amrabata i Lindelofa.
Nasza akademia, jak wiadomo, kuleje. Dobrze że chociaż w cienkim Realu chlop coś pogra.
» 14 lipca 2025, 21:05 #277
Eryw: Drugie podjeśće Carrerasa do Realu może też, kiedyś będzie miał jeszcze jedną szanse do united.
» 14 lipca 2025, 21:06 #276
RedRevolta: Mbeumo dzisiaj wstawił się na treningu Brentford coś mi się wydaje, że jak go nie ogłoszą do jutra to transakcja przepadła.
» 14 lipca 2025, 19:42 #275
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 19:50

Dobrze że się stawił na treningu nadal jest piłkarzem Brentford a nie pajacuje jak Oshimen czy Gyokeres
» 14 lipca 2025, 19:49 #274
Lecter: Przykra sprawa z tym transferem. Zbyt długo to trwa. Ja również mam takie przeczucie, że nici z tego trasnferu. Szkoda.
» 14 lipca 2025, 21:50 #273
klb9k: EXCL: Newcastle submitted an official bid today to Eintracht Frankfurt for Hugo Ekitike!

Proposal higher than €70m previously offered by another club this summer with Newcastle pushing to get the deal done. - trochę martwi fakt, że kończą się dostępne opcje w ataku a my jesteśmy w jakimś stanie zawieszonym od jakiegoś czasu
» 14 lipca 2025, 19:34 #272
Frosty: Isak pójdzie do Liverpoolu pewnie za 100 baniek
» 14 lipca 2025, 19:37 #271
ALLADYN: W tym okienku nigdzie nie pójdzie. Isak to dużo wyższy koszt niż 100 baniek. Bliżej 130.

Newcastle sobie po prosto kupuje drugiego napastnika, bo odszedł Wilson. Został im jakiś Osula młody. Mają Ligę Mistrzów, co mają dymać z jednym Isakiem 50 meczów w sezonie?
» 14 lipca 2025, 19:52 #270
Pawlak: Opcji jest pełno tylko mamy manię wielkości, porównujemy się do top 4 Liverpool, Manchester City i Arsenal a tak naprawdę to powinniśmy się porównywać do dolnych rejonów takiego klubu jak np. West Ham United. Napastników jest cała masa z różnych lig a najlepiej z angielskiej (premier league i championship) szukać tanich ciekawych
» 14 lipca 2025, 20:16 #269
Inferi: Niby taki jest plan. LFC nie składa jeszcze oferty za Isaka, by Frankfurt nie doił Newcastle. Newcastle musi uważać na ffp i ma braki na prawym skrzydle i środku obrony, a gość za prawie €100mln nie będzie siedział na ławce. Także liczymy na Isaka, ale co będzie to się okaże
» 14 lipca 2025, 22:26 #268
skylark11: Manchester United have made contact with the entourage of Lyon midfielder Corentin Tolisso.

The player is attracted by United’s project.

[@lequipe/@mufcMPB2_]
» 14 lipca 2025, 19:19 #267
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 19:27

Wklejanie postów L'equipe powinno być zabronione,francuskie The Sun,no ewentualnie poziom polskiego Pudelka
Czytacie te bzdety a potem zdziwieni że kupiliśmy jedno nazwisko z 480 wymienionych
» 14 lipca 2025, 19:26 #266
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 19:34

Dużo rzeczy powinno być zabronione na tej stronie. A poza tym Hugo Guillemet to bardzo dobre źródło jeśli chodzi o Lyon
» 14 lipca 2025, 19:28 #265
GreenGOD: Tolisso ten to byl dopiero przehajp i szklanka. Przez 5 lat w Bayernie zagral w lidze tylko 3.700 minut (72 mecze). Bruno w poprzednim sezonie 3.023 minut w lidze
» 14 lipca 2025, 19:45 #264
MikiManUtd2004: Podobno chcemy złożyć ofertę za Riosa 26 mln, średnie źródło o tym mówi. Romano natomiast cały czas mówi, że priorytet to Mbeumo i nie negocjujemy nikogo innego
» 14 lipca 2025, 17:51 #263
Kilerek7: Mnie wcale nie dziwi to jak to okno obecnie wygląda, gdyż każdy już wcześniej widział jak nam to idzie, nie spodziewałem się cudów. Wiadomo, że ciężko będzie sprzedać leni co mają tygodniówki jak najlepsi, każdy też wie, że MU musi sprzedać, w dodatku daliśmy jasny sygnał kogo nie chcemy, a więc trochę jesteśmy skazani na kupujących, co daje nam słabe pole w negocjacji, w drugą stronę to samo, bo każdy wie, że skoro chcemy czystki zrobić, to też musimy kupić lepszych graczy, a jak wiadomo zgłasza się United więc cena dużo większa i nikogo nie interesuje, że obecnie nie mamy hajsu, nikt nam raczej na rękę nie pójdzie, dlatego nie dziwi mnie powolny ten proces, bo sprzedać tonę szrotu za solidną kasę i kupić za to diamenty w promocji, to jest nie lada wyczyn. A nasza pozycja w lidze i ogólnie sytuacja drużyny też nie zachęca do gry u nas, nie zdziwię się, jak będziemy musieli zbudować zespół na wielu niechcianych graczach i liczyć na cud, że to zatrybi, dopiero gdy drużyna w jakimś stopniu się ogarnie i będzie progres, wtedy będzie łatwiej w następnym oknach, bo tylko puzzle się dołoży a nie będzie trzeba wymieniać całego pudełka.
» 14 lipca 2025, 17:29 #262
Kometa92: Ja coraz bardziej myślę że nawet jakbyśmy LE wygrali i trochę więcej kasy wpadło to żaden Gyiokeres czy inny fajny zawodnik by do nas nie przyszedł. To komercyjny klub a nie klub sportowy, a "cudne" transfery Ten Haga jeszcze 3-4 lata będą nam się odbijały czkawką. Polityka płacowa i brak jakiegoś planu na transfery to kolejne kamyczki do ogródka. Nakupowaliśmy albo emerytów albo młodych ale na pewno nie zdolnych jak Hojlund i to za kosmiczne pieniądze 75 mln. Tygodniówki też z czapy, Chelsea wolała karę zapłacić niż zatrzymać Sancho xD A tego jest więcej. Wychowankowie też nie zachwycają, mimo że przebijają się do składu. Zobaczymy co Amorim z tego zmontuje finalnie, ale chyba gorzej być nie może? :)
» 14 lipca 2025, 17:57 #261
Leh: Amorim nic nie zmontuje. Ale ktoś w końcu zmontuje.
P.S. Co do wychowanków - pokaż mi inny klub, który w kilka lat wychodował atak Garnacho-Rashford-Greenwood-Elanga... mamy najlepszą szkółkę na wyspach, tyle, że nie potrafimy tych chłopaków prowadzić ani sprzedawać. Zresztą, niczego za bardzo nie potrafimy - ale akurat szkolenie młodzieży wciąż wychodzi nam najlepiej.
P.S. 2. Pewnie i to się skończy po odejściu Adama Lawrence'a.
» 14 lipca 2025, 19:17 #260
skylark11: JUST IN: According to Palmeiras Online, Manchester United are preparing a £26M bid for Colombian midfielder Richard Rios.

That is the number Palmeiras want, and United seem ready to pay.

[via @DeadlineDayLive]
» 14 lipca 2025, 17:24 #259
Skalniak1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 17:32

Wolałbym tego Hjulmanda ze Sportingu, na tym Riosie możemy tylko zarobić ale zanim odpali minie kilka lat. Dodatkowo wydaje mi się, że będzie za wolny na Premier League
» 14 lipca 2025, 17:30 #258
Kilerek7: Hjumland 60 baniek albo lepiej, a my nie mamy kasy! ponadto nie jest powiedziane, że tylko Rios by przyszedł, bo to raczej zastępstwo z Eriksena, a gdyby odszedł Casemiro, być może kupią porządnego SPD, cały czas się Edersona nazwisko przewija.
» 14 lipca 2025, 17:31 #257
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 17:40

Hjulmand fajny pomocnik ale wolny jak cholera.
» 14 lipca 2025, 17:39 #256
Martelink: Skalniak Rios w porównaniu Hjulmanda to demon biegania i prędkości.
Dodatkowo cena 60+m€ a Sporting nie musi sprzedawać bo zarobią na Szwedzie.

W tej cenie to można kupić Riosa i wahadłowego jak Dumfries albo pomocnika jak Andre z Wilków.

Oby zarząd zakumal, że dłużej nie mogą czekać i trzeba dogadać jeszcze kilku graczy z/przed transferem Mbeumo.
» 14 lipca 2025, 18:35 #255
GS8GS: Przedewszystkim w meczach które ja oglądałem Hjulmand grał na prawej 6tce. My mamy tam Ugarte.
BArdziej potrzebnym wydaje się ktoś na lewą 6tkę, chyba że temat ogarnie Mainoo lub Collyer.

Rios ma 25 lat więc to raczej transfer piłkarza do klubu docelowego niż trampolina czy flip dla klubu. Rozumie że może być nas nie stać na lepsze opcje, ale też nie ma zbyt wielu opcji na rynku.

Dla mnie transferem który rozpala moją wyobraźnie to Ederson w miejsce Casemiro. DP w stylu box to box, z dobrym rozprowadzaniem gry. Z 2-3 lata temu tak jarałem sie na myśl o Ndidim. Ale i ani nam się udało się go kupić, a i zawodnik też nie utrzymał tamtego poziomu,.
» 14 lipca 2025, 18:36 #254
MikiManUtd2004: BREAKING: Manchester United have reached an agreement with Brentford to sign Bryan Mbeumo.

The player is permitted to travel to Manchester imminently.

[via @Transfersdotcom | @stevek9KS1TV]


Wiem, że słabe źródło ale oby to już był koniec tej sagi
» 14 lipca 2025, 17:16 #253
Skalniak1989: To będzie bardzo znaczący transfer, nie pamiętam kiedy wzieliśmy piłkarza który faktycznie jest sprawdzony w lidze i jest wart swoich pieniędzy. Sam fakt, że strzelił 20 goli w Premier League pokazuje, że jest poziom wyżej
» 14 lipca 2025, 17:27 #252
Kilerek7: Super sprawa, ale dla mnie jeśli oni pozbędą się tego szrotu co mamy, to będzie większy wyczyn.
» 14 lipca 2025, 17:32 #251
EvdS: Mount
» 14 lipca 2025, 18:11 #250
skylark11: Dušan Vlahović has been offered to Manchester United.

No negotiations with Juventus so far as United are currently focused on Bryan Mbeumo.

[@FabrizioRomano/@mufcMPB2_]
» 14 lipca 2025, 16:51 #249
Veyron86: A idz w cholere z nim :D albo ktoś na poziomie "Watkinsa" albo dać na środek ataku tego naszego holendra ... a kasę przeznaczyć na wzmocnienie środka ... bo w teorii nowe skrzydła powinny dostarczyć znacznie wiecej goli ... a nie następny "Sancho-Pancho" ... jak chłop Sobie delikatnie mówiąc średnio radził we Włoszech to gdzie do Anglii .. jeszcze gdyby za pół darmo z niska tygodniówką jako uzupełnienie ...
» 14 lipca 2025, 17:10 #248
skylark11: BREAKING: Manchester United have reached an agreement with Brentford to sign Bryan Mbeumo.

The player is permitted to travel to Manchester imminently.

[via @Transfersdotcom | @stevek9KS1TV
» 14 lipca 2025, 16:44 #247
Veyron86: Niech już Romano albo Ornstein potwierdzą ... niech się ta telenowela skończy w końcu ...
» 14 lipca 2025, 17:11 #246
Amycus: Transfer Mbeumo zostanie ogłoszony w tym tygodniu.

▪️Ross Harwood
» 14 lipca 2025, 15:30 #245
vieeeri: I tak już od miesiąca
» 14 lipca 2025, 16:43 #244
Queue13: Ten sam koleś 6 czerwca XD

"AGREEMENT REACHED

Man Utd have now offered £50m + just over £10m add ons and it has been accepted. Brentford wanted £50m before add ons which club has now agreed to meet"
» 14 lipca 2025, 17:12 #243
skylark11: NEW: Fenerbahce are set to meet Man Utd this week to try to secure a €40M move for Marcus Rashford,

[@beINSPORTS_TR]
» 14 lipca 2025, 15:28 #242
vieeeri: Ciężko w to uwierzyć
» 14 lipca 2025, 16:44 #241
skylark11: Brentford are showing initial interest in Omari Hutchinson as a possible replacement for Bryan Mbeumo. ??

ℹ️ @FabrizioRomano


Ogólnie to według tych średnich źródeł poszła 3 oferta za Mbeumo
» 14 lipca 2025, 15:11 #240
Braks: Za miesiąc pierwszy gwizdek. Kazek z ugarte to chyba będzie najgorszy środek w PL
» 14 lipca 2025, 15:00 #239
Braks: Sprzedać garnka i kupić Vardiego. Super pomysł żeby wydoić mufc
» 14 lipca 2025, 14:28 #238
dominikMU: Tymczasem Tuanzebe pozywa klub w skrócie za nasz sztab medyczny, aż strach pomyśleć jak Shaw i Mount zrobią pozwy :P ciekawe co tu się jeszcze może wydarzyć xd
» 14 lipca 2025, 13:56 #237
sturmik: Cos w tym jest - poszedl od nas do Ipswich i tam zagral 40+ spotkan i pomógl im awansowac do PL.
» 14 lipca 2025, 14:28 #236
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 14:42

Ten klub w każdej strukturze jest beznadziejny i wcale nie zanosi się na to żeby było lepiej. Wieczne kontuzje i problemy z piłkarzami. Każdy kto przychodzi to cofa się w rozwoju i to nie ten sam zawodnik co grał w poprzednim klubie.
» 14 lipca 2025, 14:41 #235
pablomu: Szanowna redakcja kiedy zamierza zabrać Andrzeja z pierwszej strony? Śnić mi się zaczyna po nocach.
» 14 lipca 2025, 13:21 #234
sztejner: Jak uda nam się Mbeumo do września podpisać,czyli jeszcze troszkę koszmarów Cię czeka :P
» 14 lipca 2025, 13:22 #233
vieeeri: dokładnie, dajcie Bruno zdjęcie albo, że Amad miał urodziny i już nie dołujcie ludzi
» 14 lipca 2025, 13:45 #232
sztejner: Mosquera i Gyokeres w tym tygodniu w Arsenalu a my już 44 dzień negocjujemy Mbeumo XD
nie narzekam,ale mi się strasznie wesoło robi jak na to patrzę XD
» 14 lipca 2025, 12:00 #231
RedRevolta: No wesoło to tu akurat nie jest i pewnie zaraz ktoś sie znajdzie z tekstem nie płacz itp, jest jeszcze czas na transfery ... ale tu serio nie dzieje się dobrze i to pod każdym względem niestety.
» 14 lipca 2025, 12:05 #230
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 12:18

Jeszcze Zubimendi przede wszystkim. Gdzie dla nas rozgrywający o tej charakterystyce byłby na wagę złota. Rębacz Ugarte niech biega i odbiera piłki. A Zubimendi jako łącznik uruchamiający Bruno z głębi bola czy Cunhe. Rytm gry i płynność od razu wskakuje na inny poziom.

Najlepszy sezon w ostatnich latach, to zagraliśmy właśnie z Eriksenem głębiej obok Kazika. Duńczyk jeszcze dawał radę fizycznie i też to dobre wyprowadzenie piłki robiło robotę
» 14 lipca 2025, 12:15 #229
Jimo12: Jeszcze Madueke i Norgarad mają rozmach skur****
» 14 lipca 2025, 12:24 #228
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 12:28

Najlepsze jest to że nie mamy żadnych Europejskich pucharów, zajęliśmy 15 miejsce , więcej meczów przegrywaliśmy niż wygrywaliśmy. Najwidoczniej zarząd i trener nie widzą problemu. Z drugiej strony i Betis i inne kluby nie będą się spieszyć wiedząc w jakiej sytuacji jesteśmy, będą zbijać ceny do samego końca a bez sprzedaży przebudowy nie zrobimy. Rashford gdyby poszedł za 40 to byłaby bajka ale Barce interesuje wypożyczenie. Sytuacja jest skomplikowana, ciężko się pozbyć zawodników z wysokimi tygodniówkami po słabych sezonach.
» 14 lipca 2025, 12:25 #227
skowron32: No powiem Ci że ja mam tak samo.
Każdy się zbroi transfery robi mniejsze większe a u Nas świerszcze słychać. Ale akurat dobrze, że mamy pierwsze Kapiszony, pierwsze upokorzenie nastąpi na OT odrazu z wejścia potem od Fulham w tube. I będzie płacz, że transferów nie ma. Kocham ten klub ale to co się dzieje to jest gorzej jak dramat. A jeszcze zaczną się kontuzje zaraz i wyleci pół skladu.
» 14 lipca 2025, 12:45 #226
RoninVanPiersi: no i jeszcze ten młody obrońca z Valencii... mają rozmach...
» 14 lipca 2025, 14:09 #225
EvdS: Po spadku Soton, Aaron Ramsdale jest do wyciągnięcia za grosze. Powinniśmy się nim zainteresować
» 14 lipca 2025, 11:39 #224
Rashy10: Cienias, było trochę kompromitacji jak grał w arsenalu
» 14 lipca 2025, 13:05 #223
PoProstuMariusz: Nie popełnia błędów ten co nic nie robi. Każdemu bramkarzowi zdarzy się klops. Większy bądź mniejszy, ale zdarzy.
» 14 lipca 2025, 15:13 #222
Frosty: Chelsea ostro zarobiła, znowu może kupować po 20 zawodników może skuszą się na Garnacho xD wiem kupili skrzydłowego ale w ich przypadku jeden czy dwóch to chyba nie ma różnicy xD ( żarty )
» 14 lipca 2025, 11:10 #221
EvdS: Oni biorą tylko talenty
» 14 lipca 2025, 11:37 #220
Eryw: Kupili 2 w tym (Geovany Quenda) przyjdzie za rok
» 14 lipca 2025, 13:05 #219
Rochanv: Chelsea kupila Gittesa i Estevao
» 14 lipca 2025, 19:15 #218
PiesekLeszek: Oby z Mbueno nie było jak z Gaitanem i Snajderem, zdążyli zakończyć karierę i do nas nie trafili.
Był jeszcze SM Savic, Neves z Wilków.

Uzupełniając kadrę 4-5 nowymi graczami zamkną jadaczki chociaż na chwilę.
2 transfery już są Cuna i Leon :)
» 14 lipca 2025, 10:51 #217
sturmik: Czyli Onana nam zrobil przysluge? bo tak to nigdy bysmy za tego kasztana nie chcieli kupic bramkarza w to okienko.
» 14 lipca 2025, 10:21 #216
GreenGOD: nie. przysluge by nam zrobil gdyby znalazl nowy klub. nie kupimy 1 bramkarza bo Onana wypadl na kilka tygodni. Moze gdyby wypadl na caly sezon ale to oznaczaloby brak wzmocnien na innej pozycji
» 14 lipca 2025, 10:24 #215
Pyra: Zarobiliśmy 20M a nikt jeszcze nie odszedł, fajne te % od kolejnej sprzedaży.
» 14 lipca 2025, 09:17 #214
Frosty: Płatności niektórych transferów mogą być w ratach, nie wiem czy prowizje też w ratach nie idą
» 14 lipca 2025, 09:18 #213
Pyra: Co nie zmienia rzeczy, że wpada nieprzewidziane siano.
Tak samo jak teraz negocjujemy z Betisem transfer Antonego i może łatwiej będzie się dogadać na jakieś 30M + 30% od kolejnego transferu niż się upierać na te 40M.
Antony też chce zejść z pensji aby ułatwić ten transfer.
» 14 lipca 2025, 09:31 #212
ALLADYN: Liverpool, Arsenal, City - wszyscy już mają swoje kluczowe transfery zaklepane przed tournee. Zanim wyjdą na pierwszą kolejkę, to już zagrają z 4-5 meczów towarzyskich razem i miesiąc wspólnie potrenują...

A my co mamy? Poniedziałek
» 14 lipca 2025, 09:11 #211
trezegram: Dobra, każdy już tutaj to wie. Ile razy można to pisać i marudzić, nic to nie zmieni...
» 14 lipca 2025, 09:17 #210
Gargamel: Taka już natura marud. Będzie codziennie marudził o oczywistościach. A nawet jak coś się zmieni to zaraz sobie znajdzie nową oczywistość, którą trzeba będzie komentować. I tak to się kręci u Alladynka i jemu podobnych.
» 14 lipca 2025, 09:23 #209
Lecter: To może zamknijmy dyskusję w ogóle, całe centrum komentowania i będziemy mieli już tylko artykuły do poczytania, a własne myśli, refleksje czy zdanie na konkretny temat, zachowajmy dla siebie.
» 14 lipca 2025, 09:26 #208
IntruZ9: Zdecydowanie zamknął bym tą gunwoburze... niektórzy powinni mieć bana na Internet
» 14 lipca 2025, 09:32 #207
sturmik: @Alladyn A co ty nas porównujesz do Liverpoolu, Arsenalu i City - przeciez to jest inna galaktyka.
Popatrz sie lepiej czy Everton i West Ham juz skompletowali sklady bo oni nas beda cisnac o miejsca.
» 14 lipca 2025, 10:18 #206
sztejner: Ciekawe,jakiego dzika w tym tygodniu podpiszemy
» 14 lipca 2025, 08:57 #205
RedGRBW: Pewnie żadnego ale intensywnie będzie przygotowywana kolejna ofert za Mbeumo tak żeby w kolejnym tygodniu ją przedstawić Brentfordowi. Mnie to oprócz braku naszych transferów martwi to co się dzieje u rywali. To co robią na rynku pozostałe kluby sprawia że nadzieja na zbliżenie się do jakiegoś top6 jest mocno nierealna.
» 14 lipca 2025, 09:21 #204
rafax17: Ładna pogoda ciepło od rana świeci słoneczko aż miło wstało się do roboty później obiadek a koło 16-18 he we go z wariatem z pszczółek
» 14 lipca 2025, 07:45 #203
Klierek7: Ja jestem z Pszczółek i nie jestem wariatem wypraszam sobie.
» 14 lipca 2025, 08:58 #202
rafax17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 09:30

Przecież ty jesteś z Radziszowa nie wiem po co kręcisz
» 14 lipca 2025, 09:30 #201
zbyszek7: Jak to tutaj było przez ostatni miesiąc? Nie ma lepszej druzyny od PSG od jakiegos czasu wogole to niektórzy pisali ze to PSG jest lepsze od Barcy Pepa i wogole najlepszy zespol wszechczasow xD
No to wyszla Chelsea i ich oklepala ;) dobranoc
» 14 lipca 2025, 06:22 #200
PoProstuMariusz: Fascynujące!
» 14 lipca 2025, 07:03 #199
JestemNumerem9: Serio ? Po co robić. Siebie de bi la od rana? No po co xd ?
» 14 lipca 2025, 07:20 #198
Pyra: Oczywiście, że PSG to obecnie najlepsza ekipa na świecie.
Wygrali w 2025 z City, Liverpoolem, AV, Arsenalem, Interem, Atletico, Bayernem i Realem.
Jedna porażka w finale przy 4 tytułach w tym najważniejszym czyli LM bezsprzecznie stawia ich na pierwszym miejscu bo niby kto jest teraz lepszy? Chelsea?
» 14 lipca 2025, 07:26 #197
boro: No musisz wyciągnąć wnioski sam. Ja natomiast wiem co napiszę Zbyszek jak Chelsea przegra ;)
» 14 lipca 2025, 08:22 #196
Dudi: No i jak tam te bajeczne PSG? "Najlepsza drużyna w historii", "Lepsi niż Barca Guardioli i Bayern Flicka":D huehuehue...
» 14 lipca 2025, 02:43 #195
Braks: Tu Ralf Rangnick miał być bogiem a Garnacho jest kasztanem tak więc trzeba na odwrót to rozumieć
» 14 lipca 2025, 03:12 #194
Rejek89: Rangnick akurat to dobry fachowiec nie ma co mowic a o Garnacho? Też jestem zdania że nie jest to jakiś mega grajek. Robi wiatr ale glowa nie dojeżdża
» 14 lipca 2025, 07:08 #193
boro: Oho kolejny dudi polaczek. Wszyscy uważali psg za kozaka tylko nie on;) on czuł że nadchodzi porażka. Jesteś typową amebą która musi takie coś wykorzystać na dowartościowanie siebie ;) pozdro
» 14 lipca 2025, 07:38 #192
RedDan: Ale ekipę Enrique zmontował!
» 14 lipca 2025, 07:39 #191
Ciechanek: Nie uważam, że PSG jest lepsze od wymienionych przez Ciebie drużyn, ale czy Braca Guardioli lub Bayern Flicka nie przegrał nigdy żadnego meczu? Czy Wy jesteście serio tacy płytcy? Bez jaj, to jest aż niewiarygodne, że ktoś to może pisać na serio. Rozumiem, że teraz Chelsea jest najlepszą drużyną na świecie, a po pierwszym jej przegranym meczu od teraz już nie będzie?
» 14 lipca 2025, 08:33 #190
dlabigt23: Rejek dokładnie. Ralf był tutaj zdecydowanie za dobry na ten klub. On musi mieć porządnie poukładany klub w którym miałby coś działać. A w takim syfie co jest u nas nie ma prawa to się udać. Komercja, komercja i jeszcze raz komercja. Dobrze wszyscy wiemy jak to wszystko u nas wygląda.
» 14 lipca 2025, 08:58 #189
Braks: Mbuemo się nie cierpliwi a Gyokeres nie skreśla mufc. Super okno transferowe!!
» 14 lipca 2025, 01:34 #188
Braks: A tu dalej stagnacja!!
» 14 lipca 2025, 01:32 #187
skylark11: Na X już wyliczają jakie Yamal ma szansę na ZP
» 13 lipca 2025, 23:04 #186
ElBicho: Żadnych nie powinien mieć - fanboje FC Negreiry jak zawsze żyją w ułudzie. Dembele ma lepsze indywidualne wyniki za miniony sezon, i wygrał z PSG Ligę Mistrzów w świetnym stylu, w dodatku dużo od siebie dał w LM. To, że PSG przegrało jakiś skorumpowany letni sparing FIFY, to nie oznacza, że nagle Dembele spadnie z pierwszego miejsca jako kandydat do wygrania ZP. Prawda jest taka, że w tym roku autentycznie ta nagroda należy się piłkarzom z PSG, nie tylko zresztą Dembele można podać, ale on ma największe szanse z drużyny Paryżan. Moim zdaniem jest jasne, że Dembele dostanie, tym bardziej, że ZP wciąż w większości rządzi France Football, mają tam dużą władzę i narzędzia wpływania na głosujących, a już od lat nie trafiła im się taka okazja do lobbowania za swoim, francuskim kandydatem, bo niby Mbappe był z Francuzów najbliżej ZP w ostatnich latach, ale nigdy tak blisko jak dziś Dembele.
» 13 lipca 2025, 23:27 #185
Luck: Odezwał sie największy fanboy z devilpage :)
» 14 lipca 2025, 01:04 #184
ElBicho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2025 01:37

Luk ?? Tak, jestem fanem United i naszych legend. Chyba normalne. Odpowiadałem koledze, bo sam zaczął temat Yamala i ZP. Fanboje Barcelony mają absolutnie zryte mózgi, jeśli myślą, że tylko za wygranie La Ligi, i z takimi marnymi statami jakie ma Yamal, to on powinien wygrać ZP. Dembele był lepszy pod każdym względem, i podobnie inni piłkarze PSG w tym sezonie - to jest fakt, więc nie wiem o co płaczesz tu. Yamal ma jeszcze czas, jest bardzo młody. A jeśli też myślisz, że Yamal powinien wygrać to... xD
» 14 lipca 2025, 01:34 #183
Batigol222: Tylko Vitinha.
» 14 lipca 2025, 02:54 #182
brazylianwisnia: Przecież Yamal nie powinien nawet być faworytem w Barcelonie bo Raphinia miał większy udział w wynikach Barcelony.
» 14 lipca 2025, 07:49 #181
Gerwant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 22:35

CZelsi to z takim Peesże może sobie pykać, ciekawe czy będą tacy cwani jak trafią na maszynę Rubensa. Dobrze, że w Europie nie gramy bo wszyscy trzęśli by już portkami
» 13 lipca 2025, 22:35 #180
gorzky: ze śmiechu, nawet ryzyko żeby trochę popuścili
» 13 lipca 2025, 23:16 #179
Pierun: Obejrzałem pierwszą połowę Chelsea vs PSG i jestem w szoku. Oglądał ktoś wcześniej na bieżąco mecze tych obu drużyn? Chelsea taka mocna czy PSG ma słabszy dzień?
» 13 lipca 2025, 22:02 #178
Paps: Jedno i drugie.
» 13 lipca 2025, 22:09 #177
Kometa92: Po prostu z Realem PSG dostało dwa pierwsze gole stąd te 4-0 było przesadzone. Dziś narazie Chelsea ma swój dzień a PSG trochę bez pomysłu i dynamiczności.
» 13 lipca 2025, 22:19 #176
Paps: Dobra, bramki były po błędach, ale psg mogło strzelić jeszcze kolejne kilka bramek. Zgnietli Real i tyle. Dzisiaj jednak the blues zagrali agresywnie i PSG nie może grać swojej gry. Do tego gubią się w obronie, słabszy mecz Mendesa.
» 13 lipca 2025, 22:23 #175
Batigol222: Nie, po prostu Real jest cienki: nie potrafią pressować, kontrpressować, organizować się w środku pola i grać w ataku pozycyjnym. Bardziej reprezentatywny byłby przykład z meczu z Bayernem. Co do dzisiaj: Chelsea ma mobilny, wybiegany i dobry technicznie środek pola, co bardzo utrudniało zadanie PSG. Maresca zastosował fajny manewr z Neto, który wracał za Hakimim (obaj są w kut szybcy), no i mieli Palmera. To zaważyło.
» 13 lipca 2025, 23:30 #174
ElBicho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 23:38

PSG jest bardzo mocne, nie ma co się oszukiwać, ale to jest piłka, i wiadomo, że każdy może mieć gorszy dzień plus jest tysiąc innych drobnostek, które na wynik wpływają w futbolu. Na przykład dla mnie Portugalczycy z PSG, którzy są kluczowi dla tego zespołu, jak taki Vitinha, mają prawo być już mega zmęczeni, bo prosto po sezonie, który grali do samego końca w finale LM, pojechali na Ligę Narodów, gdzie też grali do końca w finale, a następnie z LN na ten Klubowy Mundial. Było jak dla mnie widać zmęczenie Paryżan w tym meczu, a Chelsea miała energię.

Tak jak Real - przegrał z PSG, bo też przechodzi rewolucję i przebudowę, plus karygodne błędy obrońców w pierwszych minutach zabiły ten mecz, tak naprawdę. A jak na 2-3 tygodnie pracy, to Xabi dużo u nich zmienił już, ale wiadomo, że potrzebują czasu żeby się zgrać i zmienić swój styl, tym bardziej, że Xabi widać chce nauczyć ich, i zmusić do kolektywnego pressowania, jak wymaga tego coraz bardziej fizyczna, współczesna piłka, i przyswojenie tego przez piłkarzy Realu, będzie wymagało czasu, tak jak to było w PSG. W dodatku doszli do nich nowi piłkarze. A projekt PSG z Enrique już działa lata.

Także u każdego to jest multum różnych czynników, i zresztą, nie wszystkie z tych czynników są racjonalne, na tym polega piękno i nieprzewidywalność tego sportu.
» 13 lipca 2025, 23:34 #173
is200second: Ludzie pisali ze tam ogórki w tej chelsea grają.
» 13 lipca 2025, 21:52 #172
Paps: Ano, śmiano się z Joao Pedro. Tymczasem gość wygląda świetnie i strzela gola za golem. Wiadomo, że może być jeszcze różnie, ale póki co wygląda to na dobry deal.
» 13 lipca 2025, 21:54 #171
Carlitozz: Od dłuższego czasu widać, że Chelsea składa drużynę i piłkarze rosną na boisku, jak i cała drużyna. W sezon lub dwa mogą być potężna siła.
» 13 lipca 2025, 21:59 #170
Paps: Dokładnie, trochę im to zajęło i kilka nieudanych transferów, ale widać było gołym okiem już w 2023, że idzie ku dobremu tylko czegoś brakuje. Idą do przodu i będą groźni w przyszłym sezonie dla city i Liverpoolu. Fajnie, liga będzie ciekawsza.
» 13 lipca 2025, 22:08 #169
Kometa92: Tak, pisali też że Joao Pedro słaby XD Albo że Chelsea ma dużo nieudanych i przepłaconych transferów xD Tak jakbyśmy my nie mieli dwa razy więcej takich przynajmniej.
» 13 lipca 2025, 22:20 #168
wayne10th: Ogórki może nie, ale wciąż nie mają kompletnego składu mimo tylu transferów. Nikogo dobrego na lewym skrzydle i w przypadku kontuzji cucurelli zostają z dziurą na lewej obronie.
» 13 lipca 2025, 23:16 #167
Carlitozz: No i myślisz, że pozostawia te pozycje tak bez żadnych transferów? Oni już dobrze wiedzą, co chcą zrobić.
» 13 lipca 2025, 23:29 #166
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 21:54

Nie o Pedro nic nie pisałem. Bo lubię tego zawodnika
» 13 lipca 2025, 21:50 #165
skylark11: Jak tam któryś z Chelsea czerwa nie wyłapie to nie wiem czy PSG się podniesie
» 13 lipca 2025, 21:52 #164
PogBooom: Ty czasem nie pisałeś że Pedro jest słaby?
» 13 lipca 2025, 21:53 #163
skylark11: Nie o Joao Pedro nic nie pisałem bo lubię tego zawodnika.
» 13 lipca 2025, 21:56 #162
PogBooom: Sorry, musiałem z kimś pomylić ;-)
» 13 lipca 2025, 21:58 #161
skylark11: Ktoś tam pisał że on tylko z karnych strzela i kartki dostaje.
» 13 lipca 2025, 21:59 #160
boro: Palmer drożeje hehe
» 13 lipca 2025, 21:42 #159
Paps: Ale ta Chelsea chodzi, ciekawe czy wytrzymają z taką grą do końca. Na razie PSG na deskach.
» 13 lipca 2025, 21:39 #158
ALLADYN: @David Ornstein
Sporting Lizbona potwierdza wstępne porozumienie w sprawie transferu Viktora Gyokeresa do Arsenalu. Umowa o wartości gwarantowanej 63,5 mln euro + 10 mln euro dodatków, a reprezentant 27-letniego napastnika Szwecji rezygnuje z opłaty, aby ułatwić transfer z #SportingCP do #AFC

Nie no to jest ku*wa bezczelność. Gyokeres podstawy 63,5 a Hojlund 72!!

HELENA! MAM ZAWAŁ
» 13 lipca 2025, 21:26 #157
miki0072: Dodatkowo dopłacił 2 mln euro ze swojej pensji oraz jego agent zrezygnował z 10%. To jest dopiero determinacja
» 13 lipca 2025, 21:37 #156
Pawlak: Zobaczymy jak to z nim będzie w premier league, może się okazać że taki sam poziom i nie podoła i jeszcze w 15 kolejce go połamią, wypadnie do końca sezonu i tyle z niego będzie, to nie jest tak że będzie omijał obrońców jak pachołki, tu to wyprostowana kosa w nogę pójdzie i tyle
» 13 lipca 2025, 21:38 #155
Inferi: Moim zdaniem nic wielkiego nie pokaże. Tu nie będzie Santa Clary i innych drużyn jak z ligi polskiej.
» 13 lipca 2025, 21:43 #154
Pawlak: Inferi: tak samo myślę od dawna, on pracuje a wiadomo że im więcej będzie próbował pracować, biegać i dryblować to się za niego wezmą, chcesz triki na wersalce robić to zapraszam do La Liga i tam kółeczka kręcić jak Antony, tu w premier league to go położą jak będzie szarżował
» 13 lipca 2025, 21:49 #153
Kometa92: Hojlund to perełka i kwintesencja tego klubu. Zarząd Atalanty codziennie chodzi pijany i się śmieje że wcisnąli nam to coś za 75 mln XDDD
» 13 lipca 2025, 22:22 #152
brazylianwisnia: W moim odczuciu Hojlund jeszcze uratuje kariere. Salah czy Bruno też początkowo zawodzili. Gość jest mlody, pójdzie do innego klubu i się rozkręci.
» 13 lipca 2025, 22:28 #151
waletpl: Atalanta właśnie Arabom oddała króla strzelców Serie A za mniej kasy niż od nas za Hojlunda wzieli.
» 13 lipca 2025, 22:38 #150
TevezC: Delap poszedł do Chelsea i szykuje się sezon na ławce, bo na pierwszy rzut oka wygląda na to, że przegra rywalizację z Pedro. U Nas miałby pewny plac, no ale cóz...
» 13 lipca 2025, 21:14 #149
boro: Gorzej jakby u nas przegrał rywalizację z Hojlundem. Dwie wtopy byśmy w ataku mieli
» 13 lipca 2025, 21:26 #148
skylark11: Ciekawe kogo wymyślą teraz na pozycję nr9.

Eketike
Sesko
Kean
Watkins
Mateta
Ramos
Boniface
Kalimuendo
Openda


Jest kilka ciekawych nazwisk z czego te 2 pierwsze nazwiska to 90mln albo więcej
» 13 lipca 2025, 21:33 #147
Pawlak: Skylark11: gdzie z takimi nazwiskami, do końca okienka będą rozmawiać z każdym i nic nie załatwią jak tak wolno im idzie z Mbeumo a o innych transferach ani wody ani słychu, tu bramkarz, tu wahadło i tu jeszcze pomocnik podobno bo szoł-mą to nie ufam że cały sezon wytrzymają bez kontuzji. Z napastników to paniczny zakup pod koniec okna transferowego będzie jakiś no name typu Arokodare lub ktoś tańszy i starszy podobny do typu Ighalo/Weghorst
» 13 lipca 2025, 22:01 #146
Pierun: Skoro Delapowi szykuje się sezon na ławce to Jacksonowi na trybunach :D
» 13 lipca 2025, 22:01 #145
skylark11: Nie zdziwię się jak wypożyczą Ramosa z PSG albo przyjdzie Mateta
» 13 lipca 2025, 22:03 #144
JestemNumerem9: Wszedł i zaliczył
Dobrą zmianę. Jest tyle meczów plus puchary, że spokojnie będą grać. Ten paralita Jackson raczej placu nie powącha .
» 13 lipca 2025, 23:57 #143
Eryw: Arsenal ponoć chce opylić Kwiora.
Bez beki, ale jak chcą pogonić Jakuba, to ja bym go tu widział.
Jak grał regularnie, to naprawdę wyglądał solidnie – żadnych fajerwerków, ale pewny punkt. Do tego:
* może obsłużyć kilka pozycji w obronie,
* jest lewonożny (a takich zawsze brakuje),
* ma dobre warunki fizyczne,
* pewnie nie kosztowałby fortuny, skoro Arsenal go nie widzi.
Moim zdaniem – idealny do rywalizacji i rotacji, a jak złapie rytm, to może nawet wskoczyć na stałe do składu.
» 13 lipca 2025, 20:56 #142
skylark11: Chciałbym Polaka w United ale mamy już dosyć bezjajecznych piłkarzy w zespole
» 13 lipca 2025, 21:02 #141
ALLADYN: Arsenal in process of completing move for Viktor Gyokeres after taking final steps in negotiations with Sporting Lisbon. #AFC made formal advances on deal terms over weekend in bid to secure 27yo #SportingCP striker. 5yr contract lined up
@[David Ornstein]

I dobrze, bo Amorim to chyba na cud liczył. Koniec tej sagi. Kierunek ----> Ollie Watkins please
» 13 lipca 2025, 19:38 #140
skylark11: No i gratulacje dla Arsenalu super transfer.
» 13 lipca 2025, 19:42 #139
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 20:26

Gratulacje dla Arsenalu, kupują chłopa za 80 baniek bo 70+10, który robi kwas przy transferze. Jeśli koledzy w szatni nie zgodzą się podporządkować pod Gyokeresa to może nawet im transfer zaszkodzi. Chłop ma ego top z tego co widać, albo sprytnego agenta. Wole Watkinsa za mniejszą kasę
» 13 lipca 2025, 20:26 #138
skylark11: Tam na dole ludzie bronią Rashforda i Garnacho którzy robią kwas w klubie który ich wychował. A tak takie gadanie jakby tak robił podczas transferu do United to wszyscy by byli zachwyceni
» 13 lipca 2025, 20:30 #137
Frosty: Ja tylko oceniam że chłop ma ego top
» 13 lipca 2025, 20:36 #136
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 21:12

Zależy jak na to spojrzeć. Bo jeżeli to prawda, że klub mu obiecał, że będzie mógł odejść za konkretną kwotę po sezonie, a potem, gdy przyszło okienko to kompletnie olali wcześniejsze ustalenia to trudno się dziwić, że robi kwas i naciska na transfer.
» 13 lipca 2025, 21:11 #135
Pawlak: Dobra dawajcie tego Gyokeresa do Arsenalu, my stawiamy na bramce Bayindira i ciekawe co się stanie... Strasznie ciekawe brrr
» 13 lipca 2025, 19:04 #134
Szaman: Nie wiem co tu się rozczulać nad amatorim. Sam chłop rozlał kwas z Rashfordem, a teraz udaje biedngo, niewinnego i zawsze ma pod górkę. Chłop na dzień dobry strzela brameczke pozniej z evertonem dwie, a ten głupoty w mediach wygaduje, że zle trenuje. Garancho mówi, żeby szukał se klubu - normalnie urodzony handlowiec. Jak można być tak naiwnym i nie dać sobie Rashforda i Garancho jako opcji ? Przecież z tych piłkarzy to najbardziej doświadczony piłkarz ofensywny ( poza Bruno) . Chłop wiele miał naprawdę dobrych momentów. A co reszta pokazała ? Ręce opadają wiec ja liczę, że przy pierwszej przerwie reprezentacyjnej już go nie będzie.
» 13 lipca 2025, 18:41 #133
skylark11: Rashford i Garnacho tacy super piłkarze że aż chętnych brakuje.
» 13 lipca 2025, 18:44 #132
Szaman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 18:52

Nie brakuje tylko kupią sobie za okazyjną cenę, Np Barcy się nigdzie nie spieszy bo to uzupełnienie składu. Co innego w przypadku MU
» 13 lipca 2025, 18:51 #131
PogBooom: Szaman w punkt...
» 13 lipca 2025, 18:54 #130
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 18:59

No właśnie Rashford i Garnacho to tylko uzupełnienie a nie zawodnicy od których zaczyna się budowanie składu.
» 13 lipca 2025, 18:56 #129
PogBooom: Jeśli chodzi akurat o Barcelone to na dzień dzisiejszy nawet Bruno mógłby być tylko uzupełnieniem składu...
» 13 lipca 2025, 19:01 #128
MikiManUtd2004: Nazwa użytkownika mówi wszystko
» 13 lipca 2025, 19:02 #127
Szaman: Sky pomyśl trochę, uzupełnianie składu barcelony. Widziałeś jakoś tych piłkarzy z kim będzie rywalizował Rashford ? Lewy,Jamal, czy Rafinha to "trochę" lepsi piłkarz niż np duński diament, Dialo etc.
» 13 lipca 2025, 19:07 #126
skylark11: Za to Rashford i Garnacho mają inne atuty jeden chleje dwa dni przed meczem drugi płacze w mediach społecznościowych a mają też wspólny atut wynoszenie wszystkiego do mediów.
» 13 lipca 2025, 19:21 #125
skylark11: FC Barcelona are still targeting Marcus #Rashford, as revealed. However, Barcelona are currently only considering a loan.

Understand that Rashford is very open to joining Barca and has already given an initial green light for the move.

It now depends on Barca. There is no agreement with ManUtd yet. Another option for Barcelona is Christopher Nkunku. @SkySportDE ??
» 13 lipca 2025, 17:52 #124
boro: Wypożyczymy go a oni obiecają że wykupią go po sezonie :) po czym zapłacą nam 5 mln kary i Marek wróci
» 13 lipca 2025, 17:57 #123
skylark11: Bayer Leverkusen are in talks with Manchester United to sign Antony. Besides Leverkusen, Real Betis want him back after a successful loan.

Two other major clubs, one in Italy and another in Germany, are also interested in signing Antony.

#MUFC [@trivela]
» 13 lipca 2025, 16:46 #122
donmielon: Jeżeli to prawda to Betis ma konkurencję.
» 13 lipca 2025, 17:36 #121
dlabigt23: Niestety Antony wybierze Betis. On chce grać w Hiszpanii.
» 13 lipca 2025, 18:10 #120
brazylianwisnia: Może wybrać ale muszą zapłacić porównywalny hajs do reszty ofert.
» 13 lipca 2025, 22:30 #119
rreddevilss: Kolejne dni mijają ,zaraz rozpoczynają się przygotowania a w naszym klubie nic się nie dzieje i nic się nie zmienia xd totalnie nie mam żadnych oczekiwań względem nowego sezonu i miejsce znowu po za top 10 zupełnie mnie nie zdziwi ,ktoś ma podobnie że nie czeka jakoś specjalnie na start sezonu jakoś tak jak kiedyś ?
» 13 lipca 2025, 15:38 #118
skowron32: Dla mnie sukcesem będzie załapanie się do GORNEJ POLOWY TABELI. Bo to co się dzieje w klubie to jest parodia a nie zarządzanie i rozwój. Zresztą czas pokaże 5 pierwszych kolejek i 2 pkt to będzie już Miód
» 13 lipca 2025, 15:54 #117
brazylianwisnia: Nawet jak zaraz przyjdzie Mbuemo i jeszcze jeden transfer to i tak dużo się nie zmieni. Amorim poleci bo kibice nie wytrzymają kolejnych regularnych porażek i remisów.
» 13 lipca 2025, 16:38 #116
Leh: Ja tam czekam jak zawsze - tyle że nie chce mi się śledzić plotek. I jak zawsze uważam że transfery nie będą najważniejsze, a forma zawodnikow którzy są w klubie.
Mogę sobie wyobrazić że Casemiro i Mainoo będą wymiatać w środku pola a Zirkzee będzie strzelał jak szalony. Tak samo mogę sobie wyobrazić że przyjdą Ederson, Rios czy inny Gyokeres I będą kopać się po czołach.
Nie mam pojęcia jak będzie - dlatego czekam na pierwszy mecz :)
» 13 lipca 2025, 17:02 #115
skowron32: Leh
Może tak być nie wykluczam ale prawdopodobieństwo tego sam wiesz dokładnie, że jest marne. Ale trzeba wierzyć to prawda
» 13 lipca 2025, 18:28 #114
Tajfunsrajfun: Nie uważacie że za brak transferów wychodzących z klubu w pewnej mierze odpowiedzialny jest nasz trener Amorim ? Przecież jeśli wyszło to na światło dziennie że nie widzi miejsca dla Garnacho, Rasha, i innych to kluby nie będą się zabijały o ich podpis tylko wezmą nas na przeczekanie i rzucą jakąś śmieszną ofertę w ostatni tydzień okienka… oby Amorim nie okazał się Amatorimem xD
» 13 lipca 2025, 15:35 #113
skylark11: Nie uważamy.
» 13 lipca 2025, 15:43 #112
szmexy: w pewnym sensie masz rację, ale inne kluby widzą że coś jest nie tak z naszymi zawodnikami. W szczególności jakby Ruben sadzał na ławce Rasha, Garnacho i nie korzystał z nich nawet z ławki to byśmy wołali po 5 mln za każdego
» 13 lipca 2025, 16:04 #111
vanantgaal: Czy Amorim otwarcie by powiedział że nie chce rashforda i Garnacho czy mówiłby, że są niezbędni nie ma wielkiego znaczenia. Inne kluby, agenci, sztaby szkoleniowe nie polegają tylko na tym co przeczytają w gazetach. Więc czy Amorim coś powiedział publicznie czy nie i tak zainteresowani wiedzieliby jaki jest status poszczególnych zawodników. Jedyna różnica jest taka, że kibice mniej by przeżywali i mniej klikali w internecie
» 13 lipca 2025, 16:13 #110
Leh: Nie jest odpowiedzialny za brak transferów, ale jest w dużej mierze odpowiedzialny za katastrofalny sezon, z którego skutkami będzie musiał się teraz zmierzyć. Czyszczenie szatni i wielka wymiana składu była od początku mrzonka a po przegranej w LE było jasne że żadnej rewolucji nie będzie. Ruben ma mega ciężkie zadanie ale sam się trochę w tej sytuacji ustawił. Jak to dźwignie to będzie gość. Jak nie dźwignie to poleci.
» 13 lipca 2025, 17:05 #109
zbyszek7: Połowa lipca a my kupujemy jak szaleni xD
» 13 lipca 2025, 15:12 #108
vieeeri: A jeszcze na koniec maja przylisywaliśmy sobie 100M lekką ręką za Garnacho, Sancho i Rashforda. Jak my w cashu weźmiemy połowe za nich w te okienko to będzie sukces
» 13 lipca 2025, 15:19 #107
Martelink: Cała trójka za 50m€? To po co sprzedawać?

Sam Garnacho byłby wart więcej, Chelsea dała 55m€ za pokemona z BVB.

Garnacho ma kontrakt 50k£, spokojnie go klub sprzeda, może nie teraz ale pod koniec okienka na pewno, jak będzie miał wizję siedzenia na trybunach do zimy to w końcu zaakceptuje transfer nawet na pustynię.
» 13 lipca 2025, 15:34 #106
PogBooom: Po co sprzedawać?? Ja nie wiem czy wy macie po 12 lat czy żyjecie w innej rzeczywistości? Ile razy już to było pisane...a no po to żeby nie płacić im po 300 tys tygodniowo za siedzenie na trybunach. I nie chodzi o to że oni nie akceptują przenosin ale o to że nikt ich nie chce kupić. Chyba że za grosze...
» 13 lipca 2025, 15:49 #105
jamaj05: PogBooom

Ale zdajesz sobie sprawę, że najprawdopodobniej i tak trzeba będzie im wypłacić kasę z kontraktu, jeśli to klub wyszedl pierwszy z inicjatywa transferu?

Moooze w najlepszym wypadku poszli by na to, żeby MU wypłacił im jedynie wyrównanie do obecnego stanu, w przypadku podpisania mniejszego kontraktu w nowym klubie, ale raczej wątpię.
» 13 lipca 2025, 16:09 #104
vieeeri: Jedyna nadzieja na transfer wspomnianej trojki jest wizja absencji na przyszlorocznych MŚ jezeli nie beda grac regularnie. Czas nie jest naszym atutem, bo im blizej konca okienka tym bardziej klub bedzie pod sciana jezeli chodzi o sprzedaz. Ostatnie tygodnie pokazaly, ze NIKT sie nie interesuje Garnacho, wiec jak odejdzie za 40M to bedzie sukces. Sancho pewnie byle sie go pozbyc to Man Utd zdecyduje sie na te 10M od Juve. Rashford jak widac bardziej chce do Barcy niz ona jego, wiec tu sie nie zdziwie jak skonczy kolejnym wypozyczeniem
» 13 lipca 2025, 16:12 #103
gorzky: To jak wzmocnienie. Może w końcu kupimy bramkarza i nie będzie trzeba więcej oglądać tego parodysty
» 13 lipca 2025, 15:08 #102
skylark11: Manchester United have made a move for Richard Ríos in the last few hours. Roma recently offered £22m, but Palmeiras want £26m. #MUFC [@Gazzetta_it]
» 13 lipca 2025, 14:49 #101
MikiManUtd2004: Fajnie by było kupić tego Riosa, ale najpierw klepnąć Mbeumo i potem pójść po napastnika
» 13 lipca 2025, 15:18 #100
Martelink: 26m£ to dużo i nie...
Dużo bo nie chcemy pokazywać, że mamy kasę na transfery.
Mało bo inne opcje na rynku o "podobnej" jakości mogą być 2x razy droższe Ederson, czy Jashari za którego Milan daje 30m€ ale Brugge chce więcej.
» 13 lipca 2025, 15:28 #99
BekaaZPL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 14:03

Szczerze to średnio podoba mi się Vitek, rzadko łapie i lubi wypluwać piłki przed siebie
[link usunięty]. youtube. com/watch?v=xzMUE-k4c2Y
» 13 lipca 2025, 14:03 #98
skylark11: Manchester United are expecting an approach from Barcelona for Marcus Rashford. They are working HARD behind the scenes on a deal for him.

[@skysports_sheth
» 13 lipca 2025, 13:47 #97
snopek: IMO transfery do klubu są opóźnione z powodu problemów ze sprzedażą tych niechcianych kanarków. Jeśli sprawdzimy tych nowych to jeszcze bardziej jesteśmy pod ścianą w odniesieniu do sprzedaży Sancho, Rasha i spółki.
» 13 lipca 2025, 13:43 #96
Martelink: Tak jakby w tej chwili proponowali nam "kokosy" za nasze kanarki...
Juventus niby proponuje 10+5m€ za Sancho, w sumie to kabaret, no ale i tak nie mamy wielu opcji, bo nikt go nie chce a warto wziąć "coś" za transfer i zejść z jego kontraktu.
» 13 lipca 2025, 13:53 #95
PogBooom: I inne kluby doskonale o tym wiedzą...dlatego nie jesteśmy w pozycji do stawiania warunków. Będą proponować grosze za nasze "gwiazdy" lub opcje wypożyczenia...a nie po 50 milionów jak niektórzy tutaj sie spodziewali i już wydawali zarobione pieniądze na następnych piłkarzy...
» 13 lipca 2025, 14:00 #94
dlabigt23: Problem tkwi w ich wynagrodzeniach. Cierpimy właśnie przez to bo oni z pensji schodzić nie chcą. Stąd taka niska wycena. Sami jesteśmy sobie winni bo ściągamy zawodników nie dość że za gruby hajs to jeszcze dajemy chore tygodniówki na start. Później taki gość nie wypali, chcemy się go pozbyć i jest problem. Podwyżki powinny być dopiero po 1 sezonie gry danego zawodnika a nie gdy ten nawet nie zdąży założyć koszulki Manchesteru. Reasumując dajemy mu na start 120-150 tys. Gdy ten się sprawdzi chociaż po 1 sezonie możemy podwyższyć do 150-200. Proste. A podejrzewam że taki Antony w Ajaxie nie miał nawet 100 tys.
» 13 lipca 2025, 14:04 #93
PogBooom: According to Tuttosport, English winger Sancho has agreed to sign a four-year deal with Juventus worth over €5m per season...Antony podobno też zgadza sie na obniżke w Betisie...Ps więc z pensji to oni schodzić chcą. Tylko nie jak grają u nas.
» 13 lipca 2025, 14:15 #92
PauloKuhan: i tak kiedyś odejdzie za darmo
» 13 lipca 2025, 14:31 #91
Martelink: PogBooom możliwe, że godzą się na niższe kontrakty ale chcą "premie" za odejście z United, więc klub ma zagwostke - wziąć grosze za transfer, wypłacić "wyrównanie" kontraktu ale pozbyć się kanarka - Sancho i Antonego czy Rasha.
» 13 lipca 2025, 15:24 #90
ALLADYN: [Fabrizio Romano] Richard Rios jest gotowy oddać swoje 10% w ramach umowy z Palmeiras, aby dołączyć do AS Roma.
Nie ma jeszcze porozumienia między klubami, ponieważ Palmeiras chce gwarantowanego 30 mln euro na start, ale Roma nadal prowadzi aktywne rozmowy.

Tego Riosa też niektórzy w drzewkach wstawiają. A tutaj on wcale on nie jest nawet blisko, chyba że Romy.
» 13 lipca 2025, 13:14 #89
szmexy: transfery takie jak Rios, Ederson to po prostu zabawa w karierę z fify. Mi osobiście to nie przeszkadza lepsze to niż płacz o gyo;p
» 13 lipca 2025, 13:19 #88
skylark11: Luiz według mnie ciekawa opcja na pewno będzie tańszy od Edersona i grał już w Anglii ponoć Everton ok niego idzie
» 13 lipca 2025, 13:27 #87
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 13:47

Transfer do SerieA do Romy to mimo wszystko skok jakościowy, skok finansowy, dobra pogoda, dobre jedzenie i dołączenie do naprawdę dobrej ekipy z nowym bardzo dobrym trenerem który oszlifował już sporo talentów w tym Edersona.

Dodatkowo składanie drzewek to tylko scouting w wykonaniu fanów.
Chyba każdy z nas oczekuje gry o "coś" w wykonaniu United, a jak nie to może iść na najbliższy Orlik i też będzie mógł obejrzeć mecz.

Jeśli United miałoby zaliczyć progress i wymienimy 3 zawodników: Edersona, Luiza i Riosa to ja osobiście prawie w ciemno wybrałbym Riosa, ze względu na wiek, warunki fizyczne, cenę, potencjalny kontakt.

A co będzie to będzie, jak nie ma kasy to będzie grał emeryt Casemiro, a za rok kupimy Riosa czy Jashariego czy jeszcze kogoś innego za 60/70m€, kolejny raz przepalimy kasę zamiast pomyśleć wcześniej i przewidzieć problem, bo za rok to na 100% będzie potrzebny ŚP.
» 13 lipca 2025, 13:45 #86
skylark11: Rios możliwe że fajna opcja ale też ryzykowna 25 lat i jeszcze nie grał w Europie.
» 13 lipca 2025, 13:53 #85
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 13:59

Skylark no niby tak ale Luiz nie jest ryzykiem?
27 czy 28 lat, "odpad" z SerieA w tej samej cenie, po sezonie kontuzji.
Końcówki sezonu w AV też już nie miał wybitnej.

Każdy transfer to ryzyko, Cunhy czy Mbeumo też ale kogoś warto/trzeba kupić w miejsce Eriksena chyba że mamy czekać jeszcze rok i kupić kogoś w miejsce obu (+ Casemiro), licząc że Mainoo, Collyer załatają tam tymczasowo dziurę.
» 13 lipca 2025, 13:58 #84
skylark11: Też racja. Zanim United sfinalizuje transfer Mbeumo i skupi się na innych celach to Rios będzie dawno w Romie
» 13 lipca 2025, 14:01 #83
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 13:12

Według plotek PSG może się zgodzić na wypożyczenie Ramosa

Gonçalo Ramos this season ??
⚽️ 25 G/A
⚽️ 19 goals
⏱️ 1 goal every 94 minutes
And he’s played less than 2,000 minutes.

Ciekawa opcja patrząc na brak pieniędzy United.
» 13 lipca 2025, 13:12 #82
dlabigt23: Chyba masz rację. Najlepsza możliwa opcja która za wiele nas nie kosztuje.
» 13 lipca 2025, 13:16 #81
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 13:20

najlepiej to wypożyczenie z opcją wykupu.

nie koniecznie musi być tak, że Ramos to słaby zawodnik i paryżanie go wypychają. PSG ma piekielnie mocny atak i moze nie pasować w pełni do taktyki Enrique
» 13 lipca 2025, 13:20 #80
Michu02: W naszej sytuacji świetne rozwiązanie. Jeżeli rzeczywiście jest dostępny do wypożyczenia to mam nadzieję, że po niego pójdą. @szmexy zgadzam się, z resztą przytoczone staty przez skylarka mówią same za siebie, gole/minuty ma nawet lepsze od Dembele w tym sezonie.
» 13 lipca 2025, 13:35 #79
augen: A co sądzicie o Fabiańskim? Jest chyba dalej wolny.
» 13 lipca 2025, 13:00 #78
szmexy: polak w United zawsze spoko, na 2 jak najbardziej
» 13 lipca 2025, 13:01 #77
szmexy: Ja już nie mam oczekiwań wobec okienka. Kogo chce Amorim i jest w zasięgu to niech kupią, a Ruben niech przepracuje z nimi okres przygotowawczy i znajdzie pomysł na każdego. Mamy zawodników do oszlifowania - Mainoo, Yoro, Heaven, Ugarte czy Dorgu.

Ciekawy jestem jak sytuacja z Rasmusem. Wątpię że będzie tak tragiczny w kolejnym sezonie, a zaraz bojem się że jednak mu się to uda, a nawet plotek o ofertach za niego nie słychać
» 13 lipca 2025, 12:40 #76
GreenGOD: Ugarte 24 lata do oszlifowania xd
» 13 lipca 2025, 13:10 #75
szmexy: nie no faktycznie, Ugarte to już na emeryturę/ jako atmosferowicz na lawke. Zagrał już 7 sezonów w PL, doświadczenie ma to pomoże młodym w rozwoju
» 13 lipca 2025, 13:15 #74
GreenGOD: szlifowac to mozna Yoro nawet Mainoo a nie 24 latka za 50 mln ktory podobno przychodzil do nas jako najlepszy defensywny pomocnik swiata. On powoli powinien wchodzic w swoj prime a nie go szlifowac jak jakis polski talent z ekstraklasy w wieku 24 lat
» 13 lipca 2025, 13:18 #73
szmexy: greengod nie wiem dla mnie każdego zawodnika moze trener oszlifować nawet 30 latka. Po prostu znaleźć pomysł na niego i wykorzystać w pełni jego umiejętności
» 13 lipca 2025, 13:21 #72
skylark11: Garnacho's chapter at Manchester United is closed. [Fabrizio Romano]
» 13 lipca 2025, 11:45 #71
skylark11: NEW: Manchester United have intensified their pursuit of Sporting CP centre-back Gonçalo Inácio — a DREAM defensive target for Rúben Amorim.

Sporting are prepared to sell the Portuguese international for a fee in the region of £43M.

[via @TEAMtalk]
» 13 lipca 2025, 11:44 #70
Paczek: Super gość z tego co oglądałem Sporting w lidze mistrzów rok temu, jakby się udało opchnąć komuś szrot i po ofensywnych transferach coś zostało to bym się zgłosił, bo 40 to okazja za takiego gościa.
» 13 lipca 2025, 12:11 #69
skylark11: Dokładnie i ma pojęcie o wyprowadzeniu piłki a w United to leży.
» 13 lipca 2025, 12:15 #68
GS8GS: Okey. Jestem nawet za tym transferem. Mamy fajny młody potencjał, ale wiadomo że zawsze przydalby się ktoś lepszy i gotowy na już.

Pytanie co z Martinezem i Shawem. Osobiście bardzo chętnie podziękowałbym anglikowi, nie widze sensu budowania w dłuższej perspektywnie zaspołu na Luku. Jak znam życie to złapie mega formę przed MŚ a potem ktoś ponownie przedłuży z nim kontrakt.

Dla mnie i idealnym układzie przyjście Inacio wiązałaoby się odejściem Shawa i być może Martineza.
» 13 lipca 2025, 12:38 #67
skylark11: Shaw kontrakt do 2027 i na 100% wypełni go do końca bo już nigdzie nie dostanie takiej tygodniówki.
» 13 lipca 2025, 12:44 #66
Marqin: Potrzebny dobry bramkarz jako jedynka, Onana jako rezerwowy z opcją sprzedaży w zimie. Turka sprzedać, bo gra gorzej od Onany i nie bardzo chce dalej siedzieć na ławce w Manchesterze.
» 13 lipca 2025, 11:00 #65
BekaaZPL: Garnacho i Rashford odrzucają Arabię Saudyjską. Może kiedyś do nich dotrze, że nie są super gwiazdami, za jakich się uważają. Garnacho ma niską tygodniówkę, a jakoś wielkie kluby nie zabijają się o niego.
» 13 lipca 2025, 10:59 #64
skylark11: Onana i Casemiro też ponoć odrzucili.
» 13 lipca 2025, 11:00 #63
Marqin: Rashfordem jest zainteresowana Barcelona, więc on się może czuć jak gwiazda. Inna sprawa, ze zainteresowanie barsy Rashem mocno mnie dziwi.
» 13 lipca 2025, 11:01 #62
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 11:13

Rashford zagra na skrzydłach i na 9 przyda im się. W minionym sezonie Barca miała dużo szczęścia że żaden z ofensywnych zawodników(skrzydłowi napastnik) nie wypadł na dłużej, na ławce z ofensywnych to tylko Torres i Pau Victor. I też za dużo opcji Barca nie ma Nico,Diaz odpadli Leao jest za drogi są plotki o Nusie z Lipska ale to też będzie drogi interes.
» 13 lipca 2025, 11:12 #61
NoName: Marqin
Akurat Rashford w formie wygląda jak najlepszy (a przynajmniej jeden z najlepszych) piłkarz na świecie, problemem są jego wachania formy. Flick potrafi wyciągać z piłkarzy co najlepsze. Gnabry pod Hansim wyglądal jak totalny kozak; nigdy przedtem, ani potem tak nie wyglądał, podobnie obecnie Raphinia, więc kupno Rashforda ma jak najbardziej sens.
» 13 lipca 2025, 11:24 #60
smiechy: Z tym, że ta katalońskie bankruty pewnie będą chciały wypożyczenia.
» 13 lipca 2025, 11:53 #59
awe: Dlatego sie nim interesuja, bo jest w takiej sutauacji, ze mozne udac sie go wyciagnac za grosze, 40mln na stole i juz nikt sie nim nie interesuje, taka to gwiazda.
» 13 lipca 2025, 12:32 #58
GS8GS: skylark11 czy ty oglądałeś Rasha na 9tce?
No u nas jak był zawsze próbowany to wygląda średnio, odbijał się od rywali jak Hojlund. Pamiętam taki mecz że 7 razy wbiegał w pole karne u uciekał ze światła brami.

To już było grane, i on unik fizycznego kontaku, lubi przestrzen i ściganie się. Ale to nie jest Ronaldo z pierwszego sezonu u nas, ale już facet dojrzały piłkarsko.

Mógł w końcu ogarnąć że nigdzie nie dostanie takich warunków jak ma u nas. Ale czy jest w stanie dać nam coś wiecej. Czy nagle zrobimy z niego wahadłowego grającego od bramki do bramki?
» 13 lipca 2025, 12:46 #57
skylark11: Oglądałem go na 9. Nie pisze że będzie podstawową dziewiątka tylko że może tam zagrać na pewno będzie lepszym rozwiązaniem niż Pau Victor. A poza tym jak nie było lewego i na 9 grał Ferran to tam była duża wymienność pozycji między Yamalem Ferranem a Raphinią. Rashford na 100% jak nie definitywnie to pod koniec okienka na wypożyczenie.
» 13 lipca 2025, 13:01 #56
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 08:45

Ah już nie mogę się doczekać nowego sezonu z Altayem/Onana w bramce, Hojlundem na szpicy i w środku pola z pączkiem Casemiro. Myślę że to będzie ten sezon reaktywacji. To będzie śmigałoO0o nie ma co ! Walka o górna połowę tabeli będzie zacięta bo my jak i nasi rywale ligowi Fulham czy Crystal stawiają nam na prawdę wysoko zawieszoną poprzeczkę!
» 13 lipca 2025, 08:43 #55
skylark11: Ty masz 7 lat ? Przestań płakać
» 13 lipca 2025, 09:46 #54
Panoramix: skylark11
Nie widzę żeby gość płakał, za to ty płaczesz swoim komentarzem.
» 13 lipca 2025, 09:49 #53
skylark11: Codziennie taki sam nic nie wnoszący komentarz to dla mnie płacz.
» 13 lipca 2025, 09:50 #52
smiechy: Akurat Casemiro chyba jest pierwszy raz w formie po przerwie wakacyjnej XD
» 13 lipca 2025, 09:55 #51
trezegram: No ale tyle co wnoszą te twoje odpowiedzi, to nikt tyle nie wnosi.
» 13 lipca 2025, 09:55 #50
donmielon: To sobie zobacz jak dziś wygląda Casemiro. Daleko mu do "pączka". Z drugiej strony jak płytkim człowiekiem trzeba być, zeby ubliżać innym od pączków.
» 13 lipca 2025, 10:12 #49
NoName: Łohohohoho, nie no... tym wpisem to dlabigt pozamiatałeś. Cóż za błyskotliwy komentarz, cóż za mieszanka - któż inny potrafiłby opisać rzeczywistość w tak dosadny, a zarazem humorystyczny sposób i wszystko podszyć tak inteligentnym serkazmem. Po prostu WOW! Po raz ostatni tak oryginalny komentarz widziałem tutaj... wczoraj po południu, a wcześniej jeszcze ze 2 wczoraj rano. Chyba mamy swojego polskiego Ricky'ego Gervais'a. Nie marnuj, chłopie, swojego talentu i nie ograniczaj się wyłącznie do dp, cały świat zasługuje aby Cię poznać; ludzkość czeka na promyk nadzieji, który Ty dostarczasz w tym szarym i ponurym świecie.
» 13 lipca 2025, 10:38 #48
IntruZ9: Drugi największy mazak na stronie...

Zaraz po skowronie
» 13 lipca 2025, 11:52 #47
Ferenvacros: To nie płacz to rzeczywistość która się wydarzyła
» 13 lipca 2025, 12:04 #46
Ghostpl: Ja to bym się nie czaił tylko poszedł po costę z Porto a naszego Turka sprzedać i tyle
» 13 lipca 2025, 04:46 #45
skylark11: Co wy macie z tym Costą ręcznik taki sam jak Onana a do tego za 60 mln
» 13 lipca 2025, 08:20 #44
boro: Hehe my nie mamy luźnych 10m żeby dołożyć za Mbeumo a typ napisze - ja bym się nie czaił tylko poszedł bym po costę z Porto ;d
» 13 lipca 2025, 08:25 #43
Pawlak: Nie stać nas, jak już się czaić to na Fabiańskiego bo na tyle nas stać
» 13 lipca 2025, 19:11 #42
Skalniak1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2025 01:19

Onana wypada na 6-8 tygodni i już mamy panikę, bo cały nasz „backup” to Bayindir, Heaton i może jakiś Vitek z wypożyczenia z Austrii. Przecież to jest kabaret. Klub, który ma rzekomo wracać na szczyt Premier League, nie ma bramkarza gotowego wskoczyć do gry.

A teraz wyobraźcie sobie, że Onana nie wraca na Arsenal. Kto staje w bramce? Facet, który przez rok nie złapał piłki w meczu ligowym?

Ale wiecie co jest gorsze? To, że i tak nic z tym nie zrobimy. Klub pewnie nawet nie myśli o żadnym ruchu. Zamiast wyciągać wnioski i działać, znowu czekamy, aż los sam nas kopnie. Jak z napastnikiem, jak z pomocnikiem, jak z obroną, jak zawsze.

I błagam, niech ktoś przestanie marzyć o „mądrym zarządzaniu”, bo to co się dzieje, to jest totalny chaos. Rashford ma odejść? Spoko. Ale co dostaniemy w zamian? Mbeumo i jakiegoś gościa z Eredivisie, który zniknie za rok w Southampton.

Nie ma wizji, nie ma struktury, nie ma ambicji. A potem zdziwienie, że nikt nie chce kupować naszych piłkarzy
» 13 lipca 2025, 01:19 #41
DjTED: Jeszcze na bank strzeli nam Gyo w kosmicznej formie. Oj będzie placz
» 13 lipca 2025, 04:02 #40
Martelink: Jak nie ma kasy i trzyma nas FFP to nie ma transferów.
Najpierw trzeba wzmocnić atak - Mbeumo i napastnik, później kupić kogoś w miejsce Eriksena ala Rios.

Bramkarz był mniejszym priorytetem, ale przy kontuzji Onany może się to zmienić.
Nie oglądałem nigdy Vitka, ale może on, wejdzie w "te" buty i okaże się że już mamy Bramkarza gotowego na grę w United.
» 13 lipca 2025, 07:20 #39
wrobel1992: Martelink czy gotowego to wątpię. Jednak doskonale pamiętam pierwszy sezon De Gea u nas…to była katastrofa. Może historia się powtórzy…
» 13 lipca 2025, 09:29 #38
smiechy: Wy serio wierzycie, że lata zaniedbań da się naprawić w pół roku i jedno okienko? Przecież tu trzeba przynajmniej dwóch-trzech lat. Albo się z tym pogodzicie albo będziecie ciągle stękać
» 13 lipca 2025, 09:57 #37
Martelink: Wrobel spoko, nikt nie karze mu czynić w bramce cudów, wystarczy że nie będzie wypluwał piłki przed siebie i lepiej chronił krótki róg w porównaniu do Onany.

Wiele klubów potrafi wychować sobie bramkarza: Chevalier, Garcia, Carnesecchi, naprawdę wolałbym wychowanka Vitka niż kupować kolejny wynalazek z Brazylii czy Turcji za kilka m€, bo na nikogo lepszego nas pewnie nie stać.
» 13 lipca 2025, 10:15 #36
Kasztaniak: No i elegancko
Drugie wzmocnienie zaraz po Cunhy
» 12 lipca 2025, 23:36 #35
Kasztaniak: Nie da się edytować
Edit.
TK patrząc na co wyprawia nasz zarząd to znowu zeby obejrzeć dobry mecz to trzeba będzie włączać coś innego niż United...
Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził ze coś się zmieni. Tyle obiecywali a dalej amatorszczyzna w transferach...
» 13 lipca 2025, 01:07 #34
skylark11: Manchester United and Aston villa have made an enquiry about Chelsea striker Nicolas Jackson, with the door open for a potential move. Chelsea are reportedly willing to let him go for around £60 million.

[@Nabil_djellit]
» 12 lipca 2025, 23:35 #33
Greg77: Dobre, zaczyna się! Dwa dni treningu i pierwszy już out na miesiąc?? Obstawiam że do końca okresu przedsezonowego odpadnie na dłużej minimum 4-5ciu. Żałosne, co roku to samo i zawsze tylko u nas!
» 12 lipca 2025, 23:21 #32
UnitedFan07: Jeszcze Barca zaproponuje ter Stegena za Rashforda… o ile chcą tego Rasha ponoć chcą.
Widziałbym Fabiańskiego dać mu kontrakt na rok to byłoby piękne ukoronowanie kariery Łukasza w Anglii.
» 12 lipca 2025, 22:16 #31
brazylianwisnia: Lewego niech dadzą jako część rozliczenia i przy okazji zwolnią budżet płacowy. choć przekonać jego to byłby cud.
» 12 lipca 2025, 22:55 #30
trezegram: No faktycznie piekne ukoronowanie by miał...
» 13 lipca 2025, 05:43 #29
swees: A mieliśmy Deana Hendersona...
» 12 lipca 2025, 21:25 #28
zbyszek7: Tak mielismy
Pogonil go ten Hag i sprowadzil swojego ziomka za gruba kase ;)
» 12 lipca 2025, 21:37 #27
brazylianwisnia: On chciał koniecznie od nas odejść bo został oszukany przez OGS i zarzad gdzie miał zostać numerem jeden sezon wczesniej zanim przyszedł ETH i Onana. Jak go oszukali to nie interesowała go żadna propozycja.
» 12 lipca 2025, 22:52 #26
Kasztaniak: Przecież ten Henderson to kolejny ogór zaraz po Onanie...
» 12 lipca 2025, 23:37 #25
awe: Hendo przy De Gei wygladal mocno srednio, ale o wiele lepiej bylo by go miec niz Onane, jeszcze patrzac, ze byl tutaj za darmo, a wydano 50 mln na tego szamana...
» 13 lipca 2025, 11:19 #24
Sebastian132209: Ja bym Kuszczaka próbował
» 12 lipca 2025, 21:10 #23
Sebastian132209: Bramkarze będą strzelać
» 12 lipca 2025, 21:11 #22
Arvanis: To jest niesamowite, że można być naprawdę dobrym bramkarzem, ale niedzielni kibice zapamiętają cię z jednej wtopy i już na zawsze kojarzony będziesz z gola straconego po wybiciu bramkarza przeciwnej drużyny na pałę, byle tylko oddalić grę od własnej bramki.
» 13 lipca 2025, 01:09 #21
jesse: Przepracuje okres, nie przepracuje - bez znaczenia. Gość się po prostu nie nadaje do tej roboty, nie potrafi. I nie mówię tylko o United. Nana nawet w Ekstraklasie by puszczał babole, bo po prostu jest katastrofalnie słaby.
» 12 lipca 2025, 20:59 #20
Mastori: Ktoś śledził Vitka jak sobie radził w zeszłym sezonie? Chłopak ma potencjał i być może zasługuje na szansę?
» 12 lipca 2025, 20:54 #19
mancunian: Kontuzjowanego zawodnika wytransferować się nie da, więc mnie ta kontuzja wcale, ale to wcale nie dziwi. Czekam na następne kontuzje, bo cos mi mówi, że ta nie będzie ostatnia w okresie przygotowawczym.
» 12 lipca 2025, 20:28 #18
ALLADYN: Właśnie na takie wypadki losu ważne mieć solidną dwójkę. Najlepiej jakiś doświadczony ligowiec 30-35 lat który ma 100 meczów w tej lidze.
Jakiś Jose Sa czy Areola i nikt by sie nie przejmował, że Onana wróci na 2 czy 3 kolejkę.
» 12 lipca 2025, 20:26 #17
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2025 20:40

My nie mamy nawet solidnego podstawowego ani drugiego bramkarza.
» 12 lipca 2025, 20:40 #16
zbyszek7: Solidną dwójkę to ja mam zawsze jak dobrze pojem i pozniej ogladam Onane na bramce
» 12 lipca 2025, 21:26 #15
KubusUNITED: Wymienic bramke. Za Onane tego victora z Botafogo a za Bayindira dac szanse Vitkowi.
» 12 lipca 2025, 20:17 #14
LukasReDdeviL: Jeszcze nie zaczęliśmy sezonu a tu już kontuzja kto następny Luke ? ??
» 12 lipca 2025, 20:07 #13
Frosty: Onana zarabia 120 tys to dużo jak na bramkarza ale do udźwignięcia gdyby ten sezon miał być rezerwowym a w następnym go sprzedać
» 12 lipca 2025, 20:02 #12
adisman17: Rezerwowego ciężko sprzedać :)
» 12 lipca 2025, 21:41 #11
dlabigt23: To może teraz w końcu pójdziemy po kogoś nowego na bramkę !
» 12 lipca 2025, 20:01 #10
undertaker48: To teraz już niemal na pewno nikt go nie kupi
» 12 lipca 2025, 19:41 #9
Szaman: Co to za różnica czy będzie miał czy nie efekt będzie podobny. Świetna gra nogami, wyjścia do dośrodkowań i spektakularne parady na linii :) . Poza tym sobie odpocznie i będą dłuższe wakacje po świetnym sezonie.
» 12 lipca 2025, 19:34 #8
PoProstuMariusz: Dawać Vitka!
» 12 lipca 2025, 19:18 #7
kondzik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2025 19:17

Poszedłbym po Fabiańskiego tak 40 lat wiem
» 12 lipca 2025, 19:15 #6
Dodge: Szkod, że tylko tyle…takie stracone pół sezonu dopiero by cieszyło.
» 12 lipca 2025, 18:56 #5
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2025 18:45

Onana nie potrzebuje żadnego okresu przygotowawczego. Ostatnio miał pełny i za dużo z tego nie wyszło. Teraz spróbujemy plan B, piwko i pełen relaks przed sezonem
» 12 lipca 2025, 18:44 #4
adamII: Woooow przeciez to jak nowy transfer. Dawac tego Vitka, gorszy nie powinien byc.
» 12 lipca 2025, 18:38 #3
Martelink: Bayindir też niby nie miał być gorszy a jak zagrał to co mecz wyciągał piłkę 4 razy z siatki...
» 12 lipca 2025, 18:53 #2
nowakman85: Masterlink Onana i Bayindir to bramkarze dobrzy dla beniaminka a nie dla drużyny która chce coś osiągnąć
» 12 lipca 2025, 19:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.