Manchester United nawiązał kontakt w sprawie Gyokeresa i szykuje ofertę za Mbeumo

» 10 czerwca 2025, 13:44 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports News
We wtorek 10 czerwca przypada Deadline Day pierwszego letniego okienka transferowego. Manchester United jest łączony z Viktorem Gyokeresem ze Sportingu i Bryanem Mbeumo z Brentfordu.
Manchester United nawiązał kontakt w sprawie Gyokeresa i szykuje ofertę za Mbeumo
» Viktor Gyokeres jest od wielu miesięcy łączony z transferem do Manchesteru United | Fot. Press Focus
Tegoroczne letnie okienko jest nietypowe, bo po dzisiejszym zamknięciu zostanie ponownie otwarte 16 czerwca. Kluby będą mieć następnie czas do 1 września na finalizację transakcji. Taki format okienka wymusiły Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA.

Sky Sports News informuje w Deadline Day, że Manchester United poprzez pośredników nawiązał kontakt w sprawie Viktora Gyokeresa ze Sportingu. Czerwone Diabły badają warunki potencjalnej umowy z 27-latkiem.

Wielkim fanem talentu napastnika jest Ruben Amorim, który prowadził Gyokeresa w barwach Sportingu. Szwedzki snajper w minionym sezonie zdobył 54 bramki w 52 spotkaniach.

Manchester United rozgląda się za nowym napastnikiem bez względu na to, jaką decyzję podejmie w sprawie Rasmusa Hojlunda. Media spekulują, że Duńczyk może opuścić Czerwone Diabły po nieudanym sezonie.

Doniesienia płynące z Portugalii sugerują, że Sporting zamierza domagać się za Gyokeresa około 80 milionów euro. W kontrakcie piłkarza figuruje kwota odstępnego w wysokości 100 milionów euro.

Manchester United w letnim okienku, choć nie wiadomo czy jeszcze dzisiaj, wróci z nową ofertą za Bryana Mbeumo z Brentfordu. Czerwone Diabły zaproponowały za piłkarza 45 milionów funtów opłaty gwarantowanej i 10 milionów funtów w formie bonusów, ale taka propozycja nie przekonała działaczy Brentfordu.

Mbeumo jest zdecydowany na transfer do Manchesteru United, mimo zainteresowania ze strony Tottenhamu Hotspur, który finalizuje angaż Thomasa Franka na pozycję szkoleniowca.


TAGI


« Poprzedni news
Donnarumma do Manchesteru United? Bramkarz ucina spekulacje
Następny news »
Manchester United może mieć kartę przetargową w transferze Osimhena

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (224)


Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2025 09:48

x.com/ManUtd/status/1933067999134572970

Koszulki 2025/2026 ( ja tam za dużo różnicy nie widzę xD)
» 12 czerwca 2025, 09:48 #224
szymc11: Nie chcę nic mówić.. ale przy naszym budrzecie.. to wolałbym Sane za darmo i pieniądze przeznaczyć na Gyokeresa, zwarzywszy że Mbeumo może nie być taki łatwy do wyciągnięcia.
» 12 czerwca 2025, 09:47 #223
Frosty: Wole Mbeumo Cuhne i Zirkzee niż Gyokeresa który będzie kosztował worek kasy, nie wiadomo czy nas stać i może się odbić od ligi bo w tej Anglii może trochę szybciej biegają i nie dają się łatwo przepchnąć
» 12 czerwca 2025, 09:50 #222
szmexy: Na szczęście zarząd przy tym „budrzecie” pomyślał o drużynie. Sane już nie będzie lepszy, 375k tygodniówki + pewnie solidna premia.

Na papierze za darmo, w rzeczywistości za 30/40 milionów licząc z chorym kontaktem
» 12 czerwca 2025, 09:51 #221
Pipes: Sane nie jest lepszy w niczym od Pogby, jeśli idzie o humory. Nie dziękuję
» 12 czerwca 2025, 10:05 #220
mycka86: W obecnej taktyce nie ma miejsca dla piłkarzy o takim profilu. To tego ma kosmiczne oczekiwania finansowe. Nic nie przemawia za takim ruchem.
» 12 czerwca 2025, 10:12 #219
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2025 09:47

Pogba miał 4 asysty w jednym meczu i pisali że to nic niezwykłego i powinno się wymagać od gracza za 100 baniek to czego będą wymagać od Wirtza za 150 ? pewnie będzie cichutko jak z Jackiem z City za 100 baniek który miał swego czasu gorsze staty niż nasz Antony
» 12 czerwca 2025, 09:46 #218
Pyra: Keżman kiedyś strzelił 6 goli w jednym meczu i łączy ich to, że potrafili czasami błysnąć a finalnie okazali się cieniasami.
A od Wirtza co mogą wymagać? To tak jakby u nas wymagać nie wiadomo czego od Teveza w 2007r, przecież wiadomo, że tam jest trzon ekipy Allison, VVD, Salah i to są zawodnicy, którzy stanowią o sile zespołu a reszta ma po prostu robić swoje, Florian nie jest winny, że Bayer tyle zażądał, zresztą Liverpool ma jeszcze 2 lata na zmianę liderów i postępują bardzo rozsądnie budując kadrę jak kiedyś Sir Alex, nie łatanie dziur, tylko płynna zmiana.
» 12 czerwca 2025, 09:56 #217
Frosty: Pyra bardziej mi chodziło o podejście gazet że u nas błędy są bardziej piętnowane a w takim City zakopywane i się o nich tak nie mówi. Jesteśmy chłopcem do bicia od 12 lat i tyle
» 12 czerwca 2025, 10:04 #216
Pipes: Off-top: Probierz podał się do dymisji.
A wracając do tematu: prezio Sportingu leci w kulki.
» 12 czerwca 2025, 09:25 #215
vieeeri: Myślę, że po wczorajszej informacji nt. podbijania ceny za Gyokeresa już możemy powoli przenosić swoje starania na inne opcje. Zważywszy, że zakup Cunhy i (oby!) Mbeumo skonsumuje cały budżet transferowy, to po prostu nie wierzę, że my sprzedamy kogoś w czerwcu tak, aby uzbierać szybko hajs na Szweda. Jedynie w Garnacho nadzieja, bo tygodniówki Sancho, Rashforda i Antonego sprawiają, że będziemy się z nimi kisić przynajmniej do końca okienka. Może rzeczywiście trzeba przesondować opcję Matety, bo tak naprawdę poza nim to nie wiem do końca w kogo celować. Osimhena nie biorę pod uwagę, już wystarczająco syfu mamy z bieżącymi zawodnikami.
» 12 czerwca 2025, 09:01 #214
szmexy: Mateta fajny grajek, ale oni zawołają z 50 milionów za niego (a został mu chyba rok kontraktu). Crystal gra w europejskich pucharach, ambicje pewnie nie pozwolą im się osłabiać. W końcu to dla nich historyczny sukces
» 12 czerwca 2025, 09:49 #213
RedGRBW: Mbeumo to priorytet a Gyokeres pod warunkiem że cena byłaby atrakcyjna. Co raz więcej głosów jest o tym, że dużo z tych bramek to karne, że liga słaba, bramki zdobywane w taki sposób że w PL to nie przejdzie...takie biadolenie ale pewnie jest to jakiś powód tego, że jednak póki co brak konkretnych ofert za niego bo bądź co bądź ten transfer niesie za sobą duże ryzyko bo to nie jest już młodzieniaszek którego się oszlifuje.
» 12 czerwca 2025, 09:01 #212
Leh: Swoja droga, jak Sporting chce 80 za Gyokeresa, to my w ogóle nie powinniśmy myśleć o sprzedaży Garnacho za mniej niż 60. Tak samo Rashforda za mniej niż 40. Te ceny na rynku to jest kosmos i wygląda, że najtaniej to se można kupić grajka w United.
Kurde, Elanga prawie poprowadził Forest do pucharów a kosztował ich śmieszne 15 baniek. Napoli kupiło sobie gracza sezonu serie A za 25. Benfica sprzedaje za 50 baniek grajka którego od nas wyciągnęli za ile... 7 mln?
Trudne to jest bo klub bardzo chce kilku piłkarzy wypchnąć, ale też może pora wysłać sygnał że nie jesteśmy desperatami?
» 11 czerwca 2025, 21:37 #211
Batigol222: Problem polega na tym, że pozostanie takiego np. Rashforda to dla United obciążenie jego tygodniówką. To nie jest tak, że United znajduje się w pozycji dyktującego warunki, raczej na odwrót.
» 11 czerwca 2025, 21:54 #210
PogBooom: Tutaj nie chodzi o to czy jesteśmy desperatami...problem w tym że u nas pilkarze kopią się po czole a za takiego nikt 100 milionów nie zapłaci. Gdyby ktoś teraz chciał wykupić McTomka z Napoli to myślisz że po ostatnim sezonie dalej jest warty 25mln? Niestety u nas każdy piłkarz traci na wartości...dlatego wypożyczenia jak w przypadku Antonego to nie jest zły pomysł a czasami jedyna deska ratunku...po dobrej grze w Betisie napewno jego cena trochę urosła.
» 11 czerwca 2025, 23:15 #209
MORWA: Nie dostrzegasz albo nie rozumiesz zasadniczej roznicy na czym polegają transfery: Sporting sprzedaje swojego najlepszego pilkarza. Dlatego w takim wypadku zawsze klub winduje cenę. I bedzie ona wyzsza od kogos kto jest w klubie niechciany, chocby jakosciowo byl nawet lepszy.
» 11 czerwca 2025, 23:23 #208
mycka86: Słyszeliście kiedyś o prawie popytu i podaży ?
» 11 czerwca 2025, 23:40 #207
piter100000: A może go wypożyczymy?? Z opcją wykupu... przecież my ciągle tak oddajemy zawodników, wzmacniamy innych na sezon, płacimy do tego część pensji, a później taki placek wraca do nas i dalej bujamy się ze zgniłym jajem. Geniusze biznesu
» 12 czerwca 2025, 01:12 #206
Pyra: piter
Daj jeden przykład wypożyczenia napastnika, który strzelił 50 goli w sezonie.

To oczywiste, że odejdzie ze Sportingu, pytanie gdzie i za ile.
» 12 czerwca 2025, 07:13 #205
skylark11: Może nie 50g ale Osimhen w 41 występach 37g8a a był na wypożyczeniu
» 12 czerwca 2025, 07:57 #204
Klierek7: przede wszystkim to my nie potrafimy sprzedawać zawodników. Czasem klub powinien wiedzieć, że ktoś jest dzban ale coś tam kopie i go oddać. Real chce teraz oddać np Rodrygo.
» 12 czerwca 2025, 08:58 #203
Tylerdurden5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 21:04

Czy tylko ja ma wrażenie, że większość byłych piłkarz mówi dokładnie to samo i każdy z nich uważa, że ma absolutną rację odnośnie piłki, rozgrywek etc.Z całym szacunkiem, ale jak słyszę nieraz takiego nevilla albo scholesa to czuje się jakbym słuchaj jakiegoś borka, kołtonia lub hajto. Każdy jeden najmądrzejszy, lecz gdy spojrzysz na ich życiorys okaże się, że po zakończeniu kariery pilkarskiej nie mieli bliższego kontaktu z piłką prócz oglądania meczów, a ich sukcesy to pół roku w 2 lidze skąd ich wywalili po 4 miesiącach albo innej tureckiej. W sumie można powiedzieć, że cała ich rola to zwykłe bicie piany. Czy to jest jakaś niepisana zasada, że każdy były piłkarz może z automatu pełnić rolę eksperta telewizyjnego ds. piłki?
» 11 czerwca 2025, 21:04 #202
Leh: Pomyśl, jakim geniuszem musiał być Fergie że ulepił z nich taka ekipę. Ja w czasie gdy oni byli piłkarzami, myślałem że taki Keane to będzie wybitny trener, albo Michael Carrick czy właśnie inny Neville. A żaden z nich w piłce sobie nie poradził. Ciekawe w sumie, żaden z nich chyba nie kuma na czym w sumie to trenowanie polega :)
» 11 czerwca 2025, 21:29 #201
wrobel1992: A co ma bycie dobrym piłkarzem do trenerki?? Klopp sam o osobie powiedział, że miał mózg piłkarski na wygranie Bundesligi, ale nogi co najwyżej na 3BL…
Wiadomo, że czasami mocno się mylą w swoich ocenach, ale też mają inne spojrzenie, bo oni byli w środku opisywanych przez siebie sytuacji, a my patrzymy tylko z boku i nie raz tylko zza ekranu:)
» 11 czerwca 2025, 21:36 #200
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 21:44

Pomyśl, jakim geniuszem musiał być Fergie że ulepił z nich taka ekipę.

Weź już odpocznij od tych przemyśleń taktycznych, bo bredzisz Leh :)
» 11 czerwca 2025, 21:44 #199
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 21:58

Ee, ale od pana Carricka to się proszę odwalić. Robi robotę w Middlesbrough i porównywanie jego warsztatu trenerskiego do Neville'a, Scholesa czy Keane'a to czysta obraza.
» 11 czerwca 2025, 21:57 #198
Vader: Leh poszedł na bezrobocie i plecie kocopoły całe dnie na dp ;p
» 11 czerwca 2025, 22:11 #197
Szerszenix: Carrick nie jest już trenerem Middlesbrough.
» 11 czerwca 2025, 22:14 #196
Anhel: Nie wiem czy widzieliście jak po X lata filmik z wielkim tifo na Old Trafford naszej koszulki na przyszły sezon która zostanie zaprezentowana jutro. Trochę przerost formy nad treścią moim zdaniem i niepotrzebne marnowanie funduszy.
» 11 czerwca 2025, 20:08 #195
szmexy: co jak co, ale nie możemy naszemu klubowi zarzucić niepotrzebnego marnowania funduszy na marketing. W tym akurat jesteśmy mistrzami ;p
» 11 czerwca 2025, 21:39 #194
BekaaZPL: Nie dziwię się że City wycofało się z Wirtza. Za ten hajs kupili sobie 3 kozaków i jeszcze im hajs został.
Ait Nouri 35m + Reijnders 55m + Cherki 35m = 125m
» 11 czerwca 2025, 20:00 #193
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 20:09

kup ich szalik, zwisa mi kogo kupili 115 FC, my jestesmy na dnie, hajsu malo, a tu non stop jakies porownywania $zejkow z nami i podnieta transferowa. Skup sie na swoim klubie jezeli mu kibicujesz. Jezeli, slowo klucz :D
» 11 czerwca 2025, 20:07 #192
Michal12371: Sancho w Borussi 158 M 53 G 67 A
Wirtz w Leverkusen 197 M 57 G 65 A

Wątpie czy ten ruch im się opłaci.. tyle kasy za jednego grajka i to jeszcze z bundesligi.
» 11 czerwca 2025, 20:13 #191
Kilerek7: I co z tego, wydaje mi się, że już nie wrócą do tego co kiedyś.
» 11 czerwca 2025, 20:20 #190
Batigol222: Zarzuty trzeba jeszcze udowodnić. Niewykluczone, że City spodziewa się długiego bana na transfery i stąd postanowili zrobić błyskawiczną rewolucję kadrową. Co nie zmienia faktu, że, może z wyjątkiem tego Nico, ich ostatnie transfery wydają się bardzo sensowne jeśli chodzi o relację jakości piłkarzy do ich ceny.
» 11 czerwca 2025, 20:33 #189
Litosci: Bruno za plecami cunhi i mbeumo i kupić kogoś sensownego do środka pola
» 11 czerwca 2025, 19:11 #188
skowron32: Ale te Nasze transfery są ułomne...
City ma 115 zarzutów a robią transfery aż miło a jeszcze okienka nie ma=D
A co Do Victora to jeśli nikt się na niego aż tak mocno nie rzuca to coś z nim moze być nie tak?
Obawiam się,że inne kluby czują e nim flopa i nie bardzo są chętne na jego transfer za taką kasę. Tak całkiem powaznie to pisze nie dla żartu
» 11 czerwca 2025, 19:05 #187
HillsHaveEyes: ale ulomny komentarz, to wina Manchesteru United, ze City robi sobie zakupy jak w biedronce z 115 zarzutami hehe napisz pozew do RATklifa, ze chcesz lepsze transfery od M$ity na jutro a jak nie, to wjedziesz tam z futryna :D
» 11 czerwca 2025, 19:14 #186
Batigol222: City za 3 świetnych piłkarzy zapłaciło 110-130 baniek. Nawet dodając wydatki z zimowego okienka transferowego, nie ma w tym kwotach niczego podejrzanego: transfermarkt.com/manchester-city/alletransfers/verein/281

Zwłaszcza, że za chwilę grają KMŚ, gdzie mogą zarobić, zdaje się, około 100 milionów.
» 11 czerwca 2025, 19:24 #185
szmexy: a dobre warunki fizyczne, wiadomo strzał - nie każdy napastnik to ma, np. Rasmus ;p i największa zaleta - zna system Rubena.

Gdzie ma iść szwed?
Real - Mbappe
Barca - last dance Lewandowskiego
Bayern - Kane
City - Haaland
Live- nie wiadomo czy nie chcą grać Wirtzem jako fałszywa 9
Psg - jak widać Dembele daje radę skoro sięgnęli po LM


Jeśli chce wrócić do Anglii to wybierze nas/ chelsea (tylko tam napastników już mają chyba 3) Po co ma iść do arsenalu jak tam nie znają słowa napastnik ;p
» 11 czerwca 2025, 19:26 #184
HillsHaveEyes: nie ma w tym kwotach niczego podejrzanego... teraz nie ma, ale bylo i to 115 nie ponosza zadnych konsekwencji, jakby poniesli, to by tak nie kupowali, a tu pyk - 8 pkt dla Evertonu za jeden maly bzdet w porownaniu do oszustow z Etihad, nie zapominajmy, o karze dla Legii.
» 11 czerwca 2025, 19:29 #183
skowron32: Myślałem że Jesteś normalniejszy ale dziwny człowiek z Ciebie Hills;) City to ja mam w tyłku. Mi chodziło o to że City robi te transfery jakoś plynniej zresztą nie tylko City. A My się czaimy z tymi transferami
» 11 czerwca 2025, 19:35 #182
GreenGOD: chyba nie jestes na biezaco. dzisiaj w nocy konczylo sie okno transferowe otwarte dla klubow uczestniczacych w klubowych mistrzostwach swiata dlatego City Real czy inne kluby tak szybko robia transfery zeby ci zawodnicy mogli zagrac na turnieju
» 11 czerwca 2025, 19:37 #181
skowron32: Szmexy
Mam Nadzieję, że przyjdzie do Nas bo to Marzenie każdego kibica MU żeby usłyszeć słynne
"HE WE GO!" Od Fabrizo Romano! To będzie piękny dzień jak tak się stanie
» 11 czerwca 2025, 19:38 #180
skowron32: GreenGOD
szczerze to nie wiedziałem Dzięki za Info serio bez docinek;) nie wiedziałem że tak jest :)
» 11 czerwca 2025, 19:39 #179
GreenGOD: spoko domyslilem sie
» 11 czerwca 2025, 19:40 #178
HillsHaveEyes: skowron

normalniejszy? ja stwierdzam fakty jak zawsze.

dorosnij i skoncz porownywac city z United, czas sie z tym pogodzic, tam jest szejk, a tu sknera RATklife, masz wysokie oczekiwania, pozniej zderzenie z rzeczywistascia i placz.
» 11 czerwca 2025, 19:52 #177
HillsHaveEyes: dodam jeszcze, ze my wydalismy 500mln za jajoglowego i wiekszosc to niewypaly, Raszforty i inne Sancza z tygodniowkami z kosmosu nikt nie chce, skonczylismy na16 miejscu, nie ma LM a ty cos piszesz, ze ja niby dziwny hehe. Jest taka sytuacja a nie inna i zawodnik zanim wybierze United, zerknie na propozycje z innych klubow, np grajacych w LM, albo bedacych w top 6 np, a nie United ktore jest na dnie. Albo jestes dzieckiem, albo trollujesz na bank.
» 11 czerwca 2025, 20:17 #176
skowron32: Hills
Nie jestem trolem i mam 37 lat więc nie zgadles;)
Ale co do tego,że każdy dobry piłkarz jeśli dostanie ofertę od nas i od kogoś to wybierze raczej ta druga ekipę. Z Tym się wpelni zgodzę. Jesli Cię uraziłem to Przepraszam nie miałem tego w zamiarze:)
» 11 czerwca 2025, 21:05 #175
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 18:41

Jeśli kupimy Mbeumo i mamy już Cuhne to mielibyśmy 2 gości którzy zrobili 35 bramek w Premier League, dokładamy do nich Bruno czyli najlepszego kreatora w lidze i nie wiem czy ten Gyo jest nam tak potrzebny/niezbędny . Za kasę która zostanie z ewentualnej sprzedaży zawodników zmieniłbym bramkarza i dokupił Edersona lub kogoś podobnego do środka pola, ewentualne inne wzmocnienie niżej na boisku
» 11 czerwca 2025, 18:40 #174
MANmanyUTD: Nie będzie żadnego Gyokeresa. Przyjdzie ktoś jako taki i tyle w temacie. Albo żaden napastnik. Nie, nie wracamy do wielkiej piłki w nadchodzącym sezonie. Ale karuzela ruszyła i nikt jej już nie zatrzyma :D
» 11 czerwca 2025, 18:20 #173
szmexy: Skoro Cunha już klepnięty, jeśli wierzyć mediom to Mbeumo też jest chętny dołączyć do nas to czemu ma Gyokeres nie chcieć?
» 11 czerwca 2025, 18:32 #172
RedRevolta: Viktor Gyokeres' agent is currently in a meeting with Arsenal.
Szybko to się skończy a media tylko wykorzystują ten klub żeby sobie wyświetleń nabić, norma.
» 11 czerwca 2025, 18:17 #171
HillsHaveEyes: czyli Sesko do nas tak? :D
» 11 czerwca 2025, 19:15 #170
RedRevolta: jak se go kupisz w fm to tak.
» 11 czerwca 2025, 19:35 #169
HillsHaveEyes: ok, dzieki za rzetelne info :D
» 11 czerwca 2025, 20:08 #168
AUDIoooo: Saga z Gyokeresem, może być jak Sneijder 2 :/
» 11 czerwca 2025, 16:54 #167
Anhel: Sporting’s President Frederico Varandas:

"Threats, blackmail, and insults don't work on me. I can confirm that Gyökeres will NOT leave for €60M + 10M add-ons.

“I NEVER promised them that, the game his agent is playing is only making things worse

Jeśli my go nie kupimy w tym roku to w przyszłym zgarnie go ktoś inny
» 11 czerwca 2025, 15:39 #166
StewieGriffin: Jak tak dalej pójdzie, to on nigdzie nie odejdzie. Nie było jakieś szaleńczej walki o niego w momencie gdzie podobno miałbyć dostępny za 65-70 milionów euro a co m owić teraz jak ma to być ponad 80.
» 11 czerwca 2025, 16:01 #165
Leh: Ja mam tylko nadzieje ze nie przystaniemy na te żądania i nie skończy się na tym, że znów pokornie zapłacimy 80 mln...
» 11 czerwca 2025, 16:20 #164
Martelink: Leh z czego? Z kasy za Sancho czy Rashforda? Plus zostaniemy z Casemiro w środku.

Śmieszki na DP dalej wierzą w Davida (o którym zainteresowanie wśród klubów ucichło), Vlahovicia (że ten obniży tygodniówkę do 120/150k£) albo Osimhena (za 75m€, 350k£).

Transfer Cunhy super, ewentualny transfer Mbeumo super, ale na następne transfery chyba kasy już brak, i nawet sprzedaż Garnacho za 60/70m£ może nam nie wystarczyć na "9" bo opcji brak, a inne pozycje też słabo wyglądają.
» 11 czerwca 2025, 16:39 #163
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 16:43

A to konsultowałeś Martelink wszystkie nasze fundusze jakie są z zarządem United, że tak wiesz ile my tak naprawdę możemy przeznaczyć na transfery w tym okienku? bo jeśli bierzesz te dane od mediów to one też tyle wiedzą na ten temat ile zjedzą.
» 11 czerwca 2025, 16:43 #162
Martelink: Red wczoraj ktoś tu przytaczał słowa dziennikarza blisko klubu, który mówił otwarcie, że zarząd nie skupią się na Gyokeresie po tym jak Delap wybrał Chelsea.

Zarząd po fiasku z transferem Delap ruszył po Mbeumo bo to kolejny sprawdzony, jakościowy gracz z ligi.

To bardziej Osimhen chce do nas niż my jego, zresztą możliwe że podobnie jest z Gyokeresem (i całą awanturą na linii agent, zawodnik i Sporting).
» 11 czerwca 2025, 16:59 #161
Frosty: EXCL: Man City close to agreement with Rosenborg for Sverre Nypan. #MCFC not among January suitors but now moving. Subject to finalising player terms, 18yo will be record sale for Norwegian league + go on season-long loan. W/
@TheAthleticFC

Łączony był z nami i z Arsenalem ale oczywiście państwo 115 znowu się wpierdziela i wiadomo co dla chłopaka najlepsze i wybrał City. No nic szkoda
» 11 czerwca 2025, 15:02 #160
Martelink: Jeśli nie mamy kasy na napastnika to ciekawe ile Vardy chciałby tygodniówki, dostępny za free, doświadczony.
Z serwisem od Bruno, Cunhy i (oby) Mbeumo mógłby jeszcze postrzelać.

Nie jest to szczyt marzeń ale gorszy od Davida nie będzie gdy ten bez karnych strzelił 10 bramek w Ligue1.
» 11 czerwca 2025, 14:39 #159
LeoPepsi: Jezus maria chłopie
» 11 czerwca 2025, 14:43 #158
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 14:50

ja bym brał cziczarito nigdy nie powinien być skreślony, bo to prawdziwy diabeł.
» 11 czerwca 2025, 14:50 #157
Martelink: Spoko, pójdzie do jakiegoś WHU albo podobnego klubu strzeli znowu z 10 bramek a my będziemy dalej kopać się po czole z Hojlundem i będziemy narzekać, że młodzi nie ma wzorców.

Doświadczenia mu nie brakuje, Hojlund, Zirkzee i Obi mogli by się od niego uczyć boiskowego fachu.
» 11 czerwca 2025, 16:29 #156
Kapitan1230: Oczywiście, że Vardy 100 razy lepszy od drewna z Danii i za darmo, ale tu chcą top kocurów, za 60-80 mln później jęczą, że przepłacamy haha
» 11 czerwca 2025, 16:50 #155
Stanior: Po odejściu Bońka z PZPN zrobiło się jakoś nieprzyjemnie wokół polskiej kadry.
» 11 czerwca 2025, 14:20 #154
LeoPepsi: tak to jest jak bierze się ludzi w pierwszej kolejności do picia wódki, a potem do zarządzania
» 11 czerwca 2025, 14:45 #153
skylark11: Manchester United are in advanced talks to sign Harley Emsden-James from Southampton.

United would have to pay £1m in compensation and the 16-year-old would join the youth team at first. Jason Wilcox key figure to deal.

[@SullyTalkz]
» 11 czerwca 2025, 14:19 #152
ALLADYN: Vardanas ostry zawodnik "Jedno jest pewne: Sporting nie przyjmie oferty 60 milionów plus 10 w bonusach. Na dziś dzień Sporting nie otrzymał żadnej propozycji za Gyökeresa"

Czyli zostanie w Sportingu albo pójdzie do Al Hilal po wysypce Osimhena. Oni zapłacą ile trzeba.

80-85 milionów za 27 latka sprawdzonego w lidze portugalskiej? Niee no, tyle to nie.
» 11 czerwca 2025, 14:10 #151
skylark11: Sporting CP back out of their gentlemen’s agreement with Viktor Gyökeres regarding his verbal release clause of £60m, it may work against them, as the player's public discontent + possibility of strike, may ultimately lower his valuation in the transfer market. ??
» 11 czerwca 2025, 13:17 #150
MUFI: Ale dymy z Gyokeresem, jego agentem i prezydentem Sportingu, ciekawe jak to się zakończy
» 11 czerwca 2025, 13:15 #149
skylark11: Tak właśnie wychodzą umowy dżentelmeńskie
» 11 czerwca 2025, 13:18 #148
skylark11: Frederico Varandas (Sporting president):

“Sporting will not accept €60 million plus €10m in add ons. As of today, Sporting has not received any proposal for Gyokeres.” #MUFC
» 11 czerwca 2025, 13:29 #147
vieeeri: no to będzie saga z nim do końca okienka, straszenie tym, że nie wróci na zgrupowanie itd.
» 11 czerwca 2025, 13:36 #146
MUFI: Ben Jacobs informuje, że jesteśmy zainteresowani Bułką :D już nam ten zakaz transferowy z Niceą zniknął czy nadal obowiązuje?
» 11 czerwca 2025, 12:01 #145
MUFI: Dobra teraz doczytałem, że zakaz nie obowiązuje jak nie gramy razem z nimi w Europie, a jak wiemy nam to obecnie nie grozi
» 11 czerwca 2025, 12:03 #144
skylark11: Ja czytałem że Manchester chce podpisać bułkę za darmo w przyszłym sezonie a zakaz jest do września ponoć ale to z miesiąc temu czytałem
» 11 czerwca 2025, 12:39 #143
Garnacho: Na meczykach piszą że Bułką interesuje się upadły gigany, poziom tego portalu to totalne dno a upadły to może być poziom ich dziennikarstwa. Manchester United zawsze Wielki GG
» 11 czerwca 2025, 13:02 #142
Frosty: "Dyskutowałem" z pewnym kmiotkiem z meczyków na twitterze, jak skończyły mu się argumenty wkleił moje zdjęcie z avatara jako kontrargument więc czego tu się spodziewać xD
» 11 czerwca 2025, 13:05 #141
Kapitan1230: Admini na meczykach, to w większości kibice Arsen4lu, więc czego tu oczekiwać hehe
» 11 czerwca 2025, 13:22 #140
Leh: Kurde, ja pamiętam, że tam nie chodziło o granie w jednych rozgrywkach tylko o wspólnego właściciela. Ratcliffe się o to mocno oburzał, mówiąc wprost, że chcielibyśmy kupić Todibo, ale UEFA się nie zgodziła.
Ale jeżeli ten zakaz nie obowiązuje, to super byłoby gdybyśmy po Bułkę poszli!
» 11 czerwca 2025, 13:26 #139
awe: United to juz nie upadly gigant tylko upadly sredniak, musialo chodzic o inny klub.
» 11 czerwca 2025, 21:19 #138
skylark11: Manchester United and Viktor Gyökeres are in contact. The player has signalled that he can imagine a transfer even without Champions League. [@CMoffiziell] #MUFC
» 11 czerwca 2025, 11:29 #137
Frosty: Co myślicie na temat transferu Vlahovicia do nas. Powiedzmy 30 baniek tylko problemem byłaby tygodniówka bo Vlahović zarabia bardzo dużo w Juve
» 11 czerwca 2025, 09:34 #136
skylark11: Vlahovic ponoć zarobki na poziomie 315tys£ tygodniowo musiał by zejść o połowę żeby to się w ogóle opłacało
» 11 czerwca 2025, 10:04 #135
Frosty: 180 to dla mnie max co mógłby dostać
» 11 czerwca 2025, 10:08 #134
skylark11: 180 tys to i tak dużo jak na gościa który grał tylko we Włoszech
» 11 czerwca 2025, 10:21 #133
Pyra: 3 ostatnie sezony to 10, 16 i 10 goli w lidze, to już Hojlund w tej SA w wieku 19l strzelił 9 goli.

Serio nie rozumiem ludzi którzy chcą tu napastnika wypychanego przez 4 klub SA i nie ma na niego chętnych wśród nawet średniaków.

Ten zamęt medialny z jego udziałem to pewnie sprawka jego agenta, który szykuje mu miękkie lądowanie.
» 11 czerwca 2025, 10:44 #132
Frosty: Zluzuj trochę, nigdzie nie napisałem że go chce u nas, zapytałem o zdanie co myślicie ale na devilpage jak zwykle stabilnie
» 11 czerwca 2025, 10:51 #131
Rashy10: Imo szkoda kasy na półśrodki jak Vlaho i lepiej poczekać i kupić konkretnego napadziora typu Gyokeres albo Jonathana Davida sprowadzić, któremu kończy się kontakt z końcem czerwca.
» 11 czerwca 2025, 10:57 #130
Frosty: Wolałbym Davida i dać mu 10 baniek za podpis niż Gyo za 70 z wielką tygodniówką. Tylko teraz pytanie czy zawodnik by chciał do nas xD
» 11 czerwca 2025, 11:19 #129
skylark11: David też chce kosmiczną tygodniówkę ponoć i za sam podpis 20mln dlatego chętnych nie ma za bardzo
» 11 czerwca 2025, 11:25 #128
Frosty: No to niech idzie do Arabii, w głowach się przewraca niektórym, mam nadzieje że nie będziemy takimi frajerami jak w latach poprzednich
» 11 czerwca 2025, 11:37 #127
jamaj05: 10x bardziej Jonathan David niż Vlahovic.
Może tak jak wszyscy piszą wyżej, ma mega duże wymagania finansowe, ale jeśli będzie chciał grać w konkretnym klubie, to z nich zejdzie. Nikt dla niego banku raczej nie rozbije.

Ja jeszcze liczę, że Hojlund może w tym sezonie odpali, jest szansa, Salah też się na początku odbił od ligi w Chelsea i zaczął grać dopiero jak przyszedł z Romy do Live
» 11 czerwca 2025, 12:07 #126
Kundziu: Pozbywajmy się Hojlunda, a sprowadzajmy Davida. Genialne posunięcie. Zamienił siekierkę na kijek.
» 11 czerwca 2025, 12:55 #125
Rashy10: Nie żartuj, gdzie Hojlund Siekierka, tozto najmniejszy kijek z możliwych, każdy będzie lepszy do niego
» 11 czerwca 2025, 13:51 #124
skowron32: Dusan za 180 tys tyg to moze w Naszym szpitalu polezec! Jak on miał w Juve takie zarobki to wątpię że zrobi regres płacowy aż tak wielki
» 11 czerwca 2025, 15:27 #123
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 15:49

On chyba tylko Ruski zna
» 11 czerwca 2025, 15:49 #122
skylark11: Sancho robił lepsze staty w bundeslidze od Wirtza a od PL się odbił. Ale o Sancho już w Borussii pisali że leń i duże dziecko a o Wirtzie piszą że skromny chłopak i tytan pracy.
» 11 czerwca 2025, 09:11 #121
Pyra: Myślę, że Wirtz w poukładanym Liverpoolu zrobi w kanadyjce w pierwszym sezonie 20.
Po drugie i chyba najważniejsze Sancho bazuje głównie na dryblingu gdzie w PL odbija się od obrońców jak leszcz a Wirtz jest bardziej drużynowym zawodnikiem i ogólnie lepszym jeżeli chodzi o elementy czysto piłkarskie.

Trzeba patrzeć na siebie, kupić nowe trio do ataku i niech to ruszy.
» 11 czerwca 2025, 09:27 #120
Frosty: Kevin De Bruyne i McTominay w środku pola xD co za czasy, Serie A nie jest gotowa na taki duet
» 11 czerwca 2025, 08:36 #119
vieeeri: Mi tam jeszcze Freda brakuje
» 11 czerwca 2025, 08:41 #118
mycka86: W lidze włoskiej pewnie to będzie najlepszy środek ligi. W Anglii takie Fulham czy Bournemouth by ich zajechało intensywności i nie dało dotknąć piłki.
» 11 czerwca 2025, 11:34 #117
DevoMartinez: Trochę to pokazuje jak wymagająca motorycznie i fizycznie jest premier league.
» 11 czerwca 2025, 11:51 #116
Frosty: Cuhna z asystą w meczu Brazylii, Casemiro odżywa przy nowym trenerze. Może ktoś z Arabii się połasi na naszego pomocnika
» 11 czerwca 2025, 07:05 #115
vieeeri: Skończy się tak, że zabraknie hajsu na środkowego pomocnika i Case z nami zostanie :)
» 11 czerwca 2025, 08:41 #114
skowron32: I bardzo dobrze, że Polacy nie pojadą na MŚ nie ma co się błaźnić, niech jadą drużyny które umieją grać w piłkę a nie MY!
A będzie u Nas coraz gorzej bo stara gwardia zacznie się wykruszać a nowych orłów brak.
» 11 czerwca 2025, 06:27 #113
ryudo3: PZPN to jeden wielki ściek. Nie mogę patrzeć na tych patałachów od afery premiowej. A robi się jeszcze ciekawiej. Kulesze interesuje żeby była zapojka na stole. Probierz wyczytał w internecie że mówią na niego "Polski Guardiola" i uwierzył w to. A kadrowicze to bezjajeczna masa... Cieszę się że miałem możliwość oglądania"Orłów Nawałki". Mój syn nie będzie miał tyle szczęścia
» 11 czerwca 2025, 06:53 #112
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 07:30

Za Kuleszy co chwila są jakieś dramaty medialnej i kompromitacje. To raczej nie przypadek, że ta wzmożono alergia na kadrę zaczęła się po jego objęciu stołka. Bońka można było nie lubić za jego niepotrzebne wypowiedzi, ale potrafił postawić jakieś sensowne fundamenty i wprowadzić normalność do struktur. Kulesza to zniszczył i jeszcze kopie głębiej aby Lato i spółka mieli lepszy PR. Jak w tej kadrze mogą być warunki rozwojowe gdy co chwila jest jakaś afera i każdy kibic ma tego dość. Klaun skompromitował całe struktury, pracowników i piłkarzy którzy zamiast skupiać się na grze ciągle muszą być na świeczniku patologicznych sytuacji. Szkoda, że ten człowiek postanowił zrobić swój własny prywatny folwark w PZPN i wciągnąć wszystkich. Co gorsza nikt nawet nie zamierza mu go odebrać...
» 11 czerwca 2025, 07:29 #111
skowron32: Dokładnie tak! Nawałka "Benhaker" to byli trenerzy. Teraz jest banda patałachów którym się niechce grać. A PZPN to tak jak piszecie, jedno wielkie szambo, kolesiostwo, układy. Jakby tak serio piłkarze zaczęli srac o tym wszystkim co się dzieje za kulisami PZPNu to by dopiero buła REWELACJA.
» 11 czerwca 2025, 08:00 #110
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 11:45

Piłkarzy mamy słabych to wiedzą wszyscy. Wystarczy spojrzeć w jakich klubach grają. A naszą legendą jest Grosicki, który nigdy nie grał nawet w europejskich pucharach i w poważnych reprezentacjach nie dostałby nawet jednego powołania na kadrę.

Aczkolwiek nie powiedziałbym że im się nie chce grać. Po prostu nikt nie potrafi zarządzać tą kadrą i w PZPN są ludzie, którzy nie mają pojęcia o poważnej piłce. To wszystko musi zniechęcać każdego kto przyjeżdża na kadrę.

Nawet bez Lewego i Zielińskiego drużyny pokroju Finlandii powinniśmy spokojnie ogrywać. Ale jaki jest plan na taki mecz? Grać z kontry, zaatakować od początku, wyjść pressingiem ? Mam wrażenie, że nikt nie wie.
» 11 czerwca 2025, 11:44 #109
IntruZ9: Coutinho też był drogi.....

PL przemieliła i wypluła niejednego kozaka

Presja 150 baniek będzie ciążyć
» 11 czerwca 2025, 06:18 #108
NoName: Akurat Coutinho w PL wymiatał, a stoczył się dopiero po odejściu do LaLigi, więc komentarz bez sensu.
» 11 czerwca 2025, 07:17 #107
IntruZ9: Wymiatał to KDB

Cou w najlepszym sezonie miał staty na poziomie garnacho z tego sezonu


Garnacho wymiatał?
» 11 czerwca 2025, 09:02 #106
Pyra: Intru
takim tokiem rozumowania to wszyscy bramkarze to leszcze bo nie strzelają goli.
Cou w Liverpoolu to był top10 zawodnik na świecie, w Barcelonie przepadł a niby liga łatwiejsza.
Nie każdy pasuje do PL, nie każdy pasuje do LL.
» 11 czerwca 2025, 09:29 #105
vanN: pozyjemy zobaczymy, moim zdaniem to Wirtz tez nie jest najbardziej odpornym na kontuzje pilkarzem, on juz jest po zerwaniu wiazadel
» 11 czerwca 2025, 11:02 #104
jamaj05: Intruz
już tak nie manipuluj faktami, przez 5 sezonów przynajmniej Coutinho miał lepsze statystyki niż Garnacho w minionym roku.
Najlepiej weryfikuj co piszesz.
» 11 czerwca 2025, 12:03 #103
sauerlandevent7: Problem z polskimi gwiazdkami w tej kadrze jest jeden od x lat , czy to za Nawałki , czy Fornalika , Santosa , Brzęczka , Probierza .

Łączy nas piłka i ten cały Wiśnia z jakimś drugim ancymonem chyba , już nieważne pokazuje zachowanie tych pseudokopaczy podczas przyjazdu na zgrupowania .
Ja rozumiem że oni jadą spotkać się ze znajomymi ale nie jest to znowu jakaś rocznica zdania matury czy coś w tym rodzaju.
Jedziesz reprezentować kraj , przyjedź z pokorą , posłuchaj tego trenera , zrób co masz zrobić , a tam tylko głupie rozmowy , pieprzenie bzdur bo wielcy mistrzowie świata przyjechali bo oni za granicą robią .
Zachowanie na konferencji pamiętam swego czasu to samo , wyśmiewanie dziennikarza bo jakieś pytanie bez sensu zadał , no ale to też jest człowiek , pracuje , robi jak potrafi , natomiast nasi specjaliści od futbolu zasiądą i prawią co to nie będzie , bo Panowie piłkarze.

W tej kadrze problemem jest podejście , od samego przyjazdu na zgrupowanie po mecz , bo treningów nie widzę ale możliwe że jest podobnie.
» 11 czerwca 2025, 00:38 #102
wrobel1992: Problem jest inny…właśnie taki, że przeciętni kopacze mają się za „gwiazdy”. Myślą, że jak wyjechali za granicę to już uczyniło ich kozakami więc nie muszę się rozwijać i angażować. Straszne, ale prawdziwe.
Ten cwerćinteligent Puchacz jest chyba najjaśniejszym przykładem z ostatnich lat.
» 11 czerwca 2025, 06:47 #101
is200second: I jak nie afera z lewym to walka słowna kogutow pijak Kowalczyk z tym super piłkarzem puchaczem. Że co by nie było jakby sobie liścia dali. Żenua i tyle. Wybory kwestionowane bo ktoś paru głosów nie potrafił odróżnić. Skarżenie jeden na drugiego kto nie chciał Lewandowskiego kapitana. I wkoncu foch lewego. Gdzie ta polska zmierza.
» 11 czerwca 2025, 07:32 #100
sturmik: Chido Obi z kolejną bramką - tym razem przeciwko U-20 Japonii.
» 10 czerwca 2025, 23:52 #99
Kapitan1230: Nic się nie stało …
» 10 czerwca 2025, 23:25 #98
DjTED: I cyk urlopik.
» 10 czerwca 2025, 23:24 #97
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2025 23:12

Wirtz w Liverpoolu … za 150 baniek. Rozumiem ze jest dobrym piłkarzem, wszystko super fajnie ale cena kosmiczna. Takie kwoty to rozumiałbym w Arabii xd ale wiadomo tamto okienko Liverpool mocno oszczędzał i mają worek kasy. Teraz ryzyko jak się odnajdzie czy będzie miał Chodna głowę i kwota transferu na niego nie wpłynie czy będzie walczył z presją że za taką kasę ma wciągać ligę nosem jak Hohland w pierwszym sezonie
» 10 czerwca 2025, 23:10 #96
pbskarpy: Przecież ten Wirtz to cienias straszny.
» 10 czerwca 2025, 23:44 #95
Braks: Super łysy kupi karła
» 10 czerwca 2025, 23:56 #94
GS8GS: Przekozacką ekipe tam zmontowali. Ciekawe czy Wirtz tam docelowo wskoczy w buty Salaha w kolejnym sezonie czy cofną go niżej.
» 11 czerwca 2025, 06:19 #93
pbskarpy: Bardziej mnie interesuje co mama przyniesie jutro na obiad.
» 11 czerwca 2025, 08:36 #92
Pipes: Czemu kibica nie wzięli do karetki itp
» 10 czerwca 2025, 22:44 #91
kamilpe: Po co tracić czas? Zdrowie jest najważniejsze
» 10 czerwca 2025, 22:45 #90
zuk: Bo to tylko zabawa 22 multimilionerow w uderzanie glownie konczynami dolnymi w skorzana/plastikowa szmate ku uciesze (lub zazenowaniu w przypadku kibicow z Polski) gawiedzi. Mysle, ze to mniej warte niz czyjes zycie i szkoda je zmarnowac dla zadowolenia reszty na stadionie, ktora chce obejrzec spotkanie do konca
» 10 czerwca 2025, 23:10 #89
Wirus: Cherki w City
Wirtz w Liverpoolu

Ależ się zbroją...
» 10 czerwca 2025, 22:43 #88
boro: A u nas Cunha !!
» 10 czerwca 2025, 22:56 #87
kamilpe: Wirtz here we go do Liverpoolu za 150mln, świat oszalał
» 10 czerwca 2025, 22:43 #86
Aksum: Już dawno oszalał.
Jedno jest pewne chcesz wygrywać musisz kupować najlepszych.
Chcesz kupować najlepszych musisz płacić grube pieniądze.
» 10 czerwca 2025, 22:53 #85
awe: Przeszedl po wartosci rynkowej, w United większe hity jak Maguire czy Antony juz lata temu widzieli.
» 10 czerwca 2025, 23:30 #84
gorzky: Piękna taktyka Probierza, odebranie opaski Lewemu sprawiło że ta reprezentacja odżyła i znów porywa kibiców... geniusz pokroju Mourinho normalnie
» 10 czerwca 2025, 22:26 #83
pbskarpy: Odebranie mu opaski nie miało sprawić, że ta drużyna zacznie lepiej grać.
» 10 czerwca 2025, 23:08 #82
Luck: Tylko żeby ego selekcjoner nie cierpiało. I teraz juz jest spoko.
» 10 czerwca 2025, 23:42 #81
Fafky19: Nasi grają tak dobrze, że tylko jedna zmiana do tej pory.
» 10 czerwca 2025, 22:25 #80
Kapitan1230: Czemu przerwali mecz?
» 10 czerwca 2025, 22:25 #79
Pipes: Ktoś zasłabł na trybunach.
» 10 czerwca 2025, 22:25 #78
Kapitan1230: Dzieki
» 10 czerwca 2025, 22:25 #77
kamilpe: Jakiś incydent zdrowotyny na trybunach, według komentatorów to zasłabnięcie kibica
» 10 czerwca 2025, 22:26 #76
Pipes: Padł krótki komunikat "due to medical emergency" czyli jakiś nagły przypadek medyczny.
Dobrze, że przerwali z takiego powodu
» 10 czerwca 2025, 22:33 #75
SonofSparda: Jakbym się dowiedział, że zapłaciłem za oglądanie takiego "spektaklu", to też bym zasłabł.
» 10 czerwca 2025, 22:39 #74
Totalizator: Ludzie, dlaczego oglądacie polską piłkę? Przecież to masochizm w czystej postaci, mało że Diabełki dają w kość to jeszcze trzeba się bardziej katować?
» 10 czerwca 2025, 22:20 #73
smutny87: Kibicem się jest a nie bywa.
» 10 czerwca 2025, 22:45 #72
PoProstuMariusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 05:14

"kibicem się jest, a nie bywa" takie pier...
Kibicem jestem cały czas.. co nie znaczy, że mam tracić czas a przede wszystkim tracić nerwy na oglądanie tej kopaniny.. Czy tu chodzi o piłkę reprezentacyjna czy klubowa. Jeśli lubisz się tak drażnić sam ze sobą to równie dobrze świerza ranę posypuj sobie solą.
» 11 czerwca 2025, 05:14 #71
smutny87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2025 11:11

Pewnie takim co ewentualnie włączy tv jak dobrze grają, na wyjazd pewnie nie ma co jechać bo lepiej pójść na grilla. Taki zwykły siurdak a nie kibic. Wy to w większości stadion to w telewizji widzicie.
» 11 czerwca 2025, 11:10 #70
DjTED: Gramy najbrzydsza piłkę w Europie. Bezsprzecznie. 3 podania wymienić celnie to jest cud.
» 10 czerwca 2025, 22:13 #69
Amad: Piszesz o United czy o reprezentacji? :D
» 10 czerwca 2025, 22:16 #68
DjTED: :) w końcu MU prześcignął repre
» 10 czerwca 2025, 22:23 #67
Kuro17177: Pięknie kuponik siadł :D
» 10 czerwca 2025, 22:10 #66
Pady: No jeszcze nie remis musi być
» 10 czerwca 2025, 22:17 #65
DjTED: Probierz pakuj mandzur
» 10 czerwca 2025, 22:09 #64
boro: Chyba Probierz poleci
» 10 czerwca 2025, 22:09 #63
Wirus: Haha co za dzbany haha
Probierz wy !!
Tylko Robert Lewandowski !!
» 10 czerwca 2025, 22:09 #62
kamilpe: Ale pograli :D

Probierz sacked in the morning
» 10 czerwca 2025, 22:08 #61
Litosci: Ale to jest chore, że city kupiło Rijendersa i cherkiego za tak śmieszne pieniądze
» 10 czerwca 2025, 21:37 #60
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2025 21:41

70mln za Rijendersa to śmieszne pieniądze?
» 10 czerwca 2025, 21:40 #59
axel52: No tak bo dzbany z MU za czasów Arnolda i ETH kupili by za 90+.
» 10 czerwca 2025, 21:55 #58
Martelink: Tam chyba było coś koło 58m€ podstawy i 12m€ w bonusach, pewnie 65m€ spokojnie szybko wyciągną jak City będzie szło po mistrza.

Śmieszne to jest 40m€ za Ait-Nouriego (z bonusami), gdy od nas Wilki chciały 50m£ zimą a daliśmy 30m€ za Dorgu. Nic do chłopaka nie mam, ciężko samemu zmienić oblicze United z ostatniego sezonu, ale on dużo biega i tyle...
Ait-Nouriego to bym bral w ciemno za 40m€.

Zresztą Cherki też im się trafił szczęśliwie, szkoda że ktoś u nas wcześniej (zimą) nie pomyślał o takim transferze na lato.
» 10 czerwca 2025, 22:06 #57
gorzky: W zimę kluby niechętnie sprzedają, stąd wyższe ceny
» 10 czerwca 2025, 22:16 #56
GS8GS: City obok Liverpoolu są faworytem to mistrzostwa i pewnie pucharów, więc jest im łatwiej przyciągać zawodników, tym bardziej że teraz przechodzą odmładzanie składu, więc i sami zawodnicy mają dużą szanse grania od początku. Kolejny argument to trener, kto nie chciałby grać pod wodzą Guardioli?

Zobaczymy na koniec okienka jakich zawodników uda się na sprowadzić. Na tą chwilę mam wrażenie, że kolejno negocjujemy z zawodnikami wybranymi podczas sezonu. Nie wdajemy się w jakieś przebijanie ofert innych klubów.

W końcu mam wrażenie że w klubie jest lista zawodników których chcemy sprowadzić w oparciu o ich styl gry.

Trochę martwi mnie fakt że jeszcze nie klepnelismy Mbuemo.
» 10 czerwca 2025, 22:24 #55
Martelink: Coś czuję, że Lewandowski zaraz wróci do kadry bo Probierz wyleci po tym meczu jak przegramy hehe XD
» 10 czerwca 2025, 21:34 #54
mycka86: Probierz poleci niezależnie od wyniku. Nacisku sponsorów będą zbyt silne.
» 10 czerwca 2025, 21:49 #53
kamilpe: Komentarz na TVP taki bardzo obiektywny, Finlandia mecz pod kontrolą, my parę zrywów, przegrywamy a oni, że to my jesteśmy lepsi..
» 10 czerwca 2025, 21:29 #52
DjTED: Dokładnie. Finlandia o niebo lepsza od nas. Raz się źle ustawili, ale ładnie kontrolują mecz
» 10 czerwca 2025, 21:35 #51
DjTED: Jest ten Bulka, jest ten w masce co grał z Kopenhagi to jakiegoś pazdziocha powoluje
» 10 czerwca 2025, 21:21 #50
KarbOn: Ktoś wie czemu gra ten słabiak Skorupski?
» 10 czerwca 2025, 21:18 #49
Litosci: Pupilek trenera
» 10 czerwca 2025, 21:19 #48
DjTED: Co to za mem ten skorupski? My nie mamy lepszych bramkarzy?
» 10 czerwca 2025, 21:17 #47
zuk: Przyonanil
» 10 czerwca 2025, 21:18 #46
Kometa92: A jaki był płacz że bez LM i bez pucharu Ligi Europy nikogo fajnego nie kupimy i o Gyokeresie możemy zapomnić haha.
» 10 czerwca 2025, 20:17 #45
boro: I ja się boję dalej bo jak narazie to mamy Cunhe i tyle…
» 10 czerwca 2025, 20:26 #44
Martelink: Tak jak napisał Boro: "na razie to mamy w składzie Cunhe i tyle".

Fajnie, że ruszyliśmy po Mbeumo i bardzo chce zobaczyć go w naszej koszulce, ale kolejne transfery będą zależeć od tego kogo sprzedamy i za ile.

Chelsea ruszyło po Gittensa, BVB tanio go nie odda, oby wzięli od nas Sancho jako uzupełnienie składu, ale nawet sprzedać go za 30m€, blisko połowa kasy pójdzie na spłacenie jego kontraktu.

Zobaczymy, pierwsza część okienka zaraz za nami.
» 10 czerwca 2025, 21:26 #43
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2025 21:54

Atencjisz alert! Ty Kometa, pewnie, w każdym kom pisałeś, że przyjdą Cunha, Mbeumo, Gyokeres i inne kocury, jeszcze dawno dawno zanim cokolwiek media pisały. Ty to jednak jesteś jasnowidz wow szacun.

Ps oficjalna jest jedna jak narazie btw :D
» 10 czerwca 2025, 21:53 #42
mancunian: Widzę, że coś się dzieje, działamy energiczniej niż w poprzednich latach i to jest już sam w sobie spory plus. Wiem, że w jednym okienku nie załatwimy wszystkich problemów. Mimo to, niepokoi mnie, że skupiamy się (jak dotąd) wyłącznie na pozycjach 10 i 9, podczas gdy potrzebna jest wymiana ponad połowy wyjściowego składu. Już przeczytałem, że nowy bramkarz nie jest naszym priorytetem. Czyżby? Brzmi jak żart.
Nowy stoper? Niepotrzebny. Na pewno? W sierpniu okaże się, że Shaw i de Ligt połamani, Lisandro nie wykurowany i do grania zostanie Maguire, Mazra i juniorzy. Z Onaną w bramce. No sama radość. Naszych rywali, oczywiście.
A wahadła? Przecież w systemie Amorima one są kluczowe. I wymagają graczy atakujących jak skrzydłowy i broniących jak boczny defensor. Jeśli to ma zadziałać, to my nie możemy grać Dalotem, Dorgu i kolejnymi juniorami. I zapomnijcie o Amadzie na tej pozycji. Amorim ustawił go tam z konieczności. A im bliżej końca sezonu, tym wyraźniej widać było, że chłopak nie nauczy się bronić. My dziś nie mamy ANI JEDNEGO wahadłowego na choćby średnim ligowym poziomie. Może jest jakiś plan, jak to naprawić - jeśli tak to trzymany jest w głębokiej tajemnicy.
» 10 czerwca 2025, 19:24 #41
Leh: No wiadomka, ale przecież nie naprawisz wszystkiego w jedno okno. Nie ma chętnych póki co na naszych chłopaków. Musimy posprzedawać, a to jest trudne, o czym pisze każdy dziennikarz. Zawodnicy są na wysokich kontraktach a przy niskiej kwocie sprzedaży zanotujemy na nich straty, co wpływa na zdolność zgodnie z PSR/ FFP.
Nie wierzę w transfer obrońcy. Wahadła chyba też poczekają. Pomocnik wydaje się pewny, bramkarz - oby, bo ja się jestem gotów pomodlić, żeby tu lepszy keeper zawitał :-)
» 10 czerwca 2025, 19:52 #40
Litosci: Chętni na pewno są tylko nasi nie są chętnie żeby zejść x kontraktem
» 10 czerwca 2025, 21:20 #39
GS8GS: Mancunian raczej nikt o zdrowych zmysłach nie uwzglednia Shawa w budowaniu szkieletu zespołu.

Uważam że obroną wygląda dobrze, to znaczy mamy Fredriksona/Heavena
DeLigta/Maguiera
Yoro/Mazrauriego w obwodzie jest Martinez i Kukonki więc można wysłuchać ofert za Dalota I Shawa.

Tutaj masz rację że trochę blado wypadają skrzydła, zapomniałeś o Amassie. Dorgu Nie wygląda źle tak.jak go tutaj eksperci określają. Poczekamy na nowy sezon jak będzie wyglądał mając przed sobą nowych zawodników Którzy będą wychodzili do przyjęcia piłki.

Trudno cokolwiek mówić o dym Leonie. Na tą chwilę jest Dorgu,Diallo,Amass opcjonalnie Mazrauri, ale fakt przydałby się jeszcze ktoś na wahadło.
» 10 czerwca 2025, 22:37 #38
MJT: Czy Gyokeres jest lepszym napastnikiem od Osimhena? Nie mam pojęcia. Na pewno sprawdzonym w 3 ligach jest Nigeryjczyk, a Szwed w jednej.
» 10 czerwca 2025, 18:11 #37
kamilpe: Tylko, ze Osimhen to mentalnie połączenie Pogby i Lingarda
» 10 czerwca 2025, 18:31 #36
MJT: Nie znam szczegółów. Wiem że to bardzo dobry piłkarz.
» 10 czerwca 2025, 18:35 #35
GS8GS: Dla mnie to kwestia bardziej sposobu grania i poruszania się.
Osimhen to zawodnik najczęściej wychodzący do sytuacji strzeleckiej w pierwsze tempo. Fakt że świetnie spisywał się we Francji, Włoszech czy teraz w Turcji. Ale jeśli popatrzymy na poszczegółne sezony jego ilość goli w dużej mierze zależała od formy zespołu, nawiązuje tutaj do Napoli.

Viktor dla mnie daje więcej zespołowi, kreuje więcej sytuacji bramkowych kolegom, absoruje obrońców, co przy tym jak Mbuemo wchodzi w wolne przestrzenie brzmi idealnie.

Po prostu dla mnie szwed jest w stanie dać więcej zespołowi, nie oczekuje od niego brami na mecz, ale uważam że spokojnie jest w stanie dać nam te 20 bramek w lidze i plus 10 asyst.

A pod względem finansowym mówimy tutaj o podobnych transferach, chociaż chyba Oshimhen ma większe wymagania finansowe.

Wiadomo że co kibic, to odmienne zdanie. Ja osobiście postawiłbym na Gyokeresa bo bardziej wpasowywuje się w taki model gry.
» 10 czerwca 2025, 18:36 #34
GandiGanda: Gyokeresa nie ma dzisiaj w kadrze, chyba probierz sobie porozmawiał z trenerem Szwecji.
» 10 czerwca 2025, 18:53 #33
Leh: Gyokeres ma dać 20 bramek i 10 asyst w lidze? Ja serio chłopaki polecam spojrzeć w statystyki i zobaczyć jak on te bramki zdobywa.
Prawda - jest to fantastyczny napastnik, gdy wypuści mu się piłkę i gdy w pełnym biegu mierzy się z obrońcą. Potrafi minąć i strzelić w pełnym biegu.
No tyle, że przeciw czemuś takiemu każdy trener w Premier League wie jak się przeciwstawić. To jest napastnik do gry z kontry - a ile razy my próbowaliśmy grać z kontry, przeciwnicy po prostu ustawiali się głęboko, a my głupieliśmy. To się ciągnie od czasów Ole.
I Gyokeres to nie jest lis pola karnego, który będzie wbijał bramki gdy zespół będzie w okolicach pola karnego przeciwnika. On strzelił przez 2 lata dwie bramki głową. Jak zobaczycie na wykresach skąd strzela bramki, to właściwie tam nie ma pozycji w świetle bramki - owszem, on może w nie zejść w piłką, ale nie dostaje piłek w świetle bramki. Więc nie jest to napastnik pod dośrodkowania.
Przy dłuższych piłkach i walce też ma sporo ograniczeń, tak jak w próbie przyjęcia pod presją i odwrócenia się.
Idealny piłkarz do gry z kontry, to na pewno. Ale w pozostałych wymiarach jednak mocno ograniczony. A cena to 60 baniek.
Na pewno strzeli więcej niż Hojlund, ale większe ma pole, żeby rozczarować, niż zachwycić.
» 10 czerwca 2025, 19:29 #32
Kapitan1230: Leh

Ty już pisałeś, że Drakula zrobi z Rashforda potwora więc twoje kom biorę z przymrużeniem oka. Nie mówię, że gdy przyjdzie, to będzie ładował jak z automatu, ale gdy czytam twoje przepowiednie, mam wrażenie, że mylisz się częściej jak masz rację.
» 10 czerwca 2025, 19:39 #31
GandiGanda: Gyokeres dużo strzelał z kontry, powiem szczerze nie OGLĄDAM Sportingu. Jedynie co miałem na oku wiele skrótów. Ten napastnik gra jak chce Amorim- i Amorim chce grać w ten sposób. Nie ma co się bawić w pół opcje.
» 10 czerwca 2025, 19:54 #30
Leh: kapitan - to możliwe, aczkolwiek Marcus zyskał u Draculi i grał lepiej, niż w klubie. Natomiast trochę co innego ocenianie psychy gracza (bo u Marcusa psycha leży, umiejętności tam są, nie ma chęci/ charakteru), natomiast u Viktora chodzi o statystyki, styl gry, sposób zdobywania bramek. Moimi przewidywaniami przejmować się nie musisz, za to warto spojrzeć na to co gracz prezentuje i jak to się wpisuje w zespół. Ja tego się obawiam - bo jak pisałem, gracz to świetny, ale w określonych sytuacjach, a tu takich może być dużo dużo mniej.
» 10 czerwca 2025, 19:54 #29
Queue13: " Na pewno sprawdzonym w 3 ligach jest Nigeryjczyk, a Szwed w jednej"

Szwed w 2 ligach się sprawdził jak coś. Wcześniej przecież tuż przed transferem do Portugalii strzelił 40 bramek przez 2 sezony w drużynie z Championship
» 10 czerwca 2025, 19:59 #28
Litosci: Najbardziej żałuję że odpuściliśmy Thurama jak szedł do Interu. Będąc szczerym to zwolennikiem Viktora w ogóle nie jestem moim zdaniem to nie jest profil napastnika dla nas. U nas potrzeba kogoś kto też sam
Coś ogarnie i wbrew pozorom Hojlund to też napastnik skrojony pod kontry, a piłek m dobieg w ogóle nie dostawał
» 10 czerwca 2025, 21:24 #27
Martelink: My odpuściliśmy Tielmansa, Maddisona, Ndicke, Verbruggena.
Zamiast tego kupiliśmy Mounta, Hojlunda, De Ligta i Onane.

Verbruggen poszedł do Brighton za 20m€ I prawie z miejsca stał się tam podstawowym bramkarzem.
Tielmans trafił do AV i został tam najlepszym piłkarzem sezonu, z tego co mi się wydaje.
» 10 czerwca 2025, 21:31 #26
Litosci: Juliana AlvReza też odpuściliśmy
» 10 czerwca 2025, 21:39 #25
Amad: Eee tam. Proponuję skupić się na statystyce jak sprawdzają się u nas zawodnicy kupieni ze Sportingu :D
» 10 czerwca 2025, 22:22 #24
blanco1987: Nasz młody Obi w 3 meczach 2G/1A

Rasmus na udział w 3 golach potrzebował na to 18 spotkań.
» 10 czerwca 2025, 17:26 #23
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2025 17:53

W reprezentacji Danii U20 Danii ??
» 10 czerwca 2025, 17:52 #22
sztejner: Rasmus Hojlund, duński napastnik, grający obecnie w Manchesterze United, nie był zawodnikiem reprezentacji Danii U-20.

Ale podajesz statystyki Chido z U20 Danii i porownujesz ich tak samo...
Tak trochę nie miarodajne chyba
» 10 czerwca 2025, 17:55 #21
blanco1987: Co wy tacy spięci.

Luźne porównanie tak trochę dla żartu trochę dla optymizmu że młody coś strzelił.
» 10 czerwca 2025, 19:37 #20
blanco1987: Czyli co cała trójka z przodu wymieniona. To naprawdę będzie sporą przebudowa. Ciekawe jak to się poukładam

Czyli Cuhna - Victor - Mbeumo w ataku

A środek Bruno z kimś czy to będzie Case czy Ugarte.

No zobaczymy.
» 10 czerwca 2025, 17:00 #19
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2025 17:23

To już oficjalka była, testy i zdjęcia w trykicie United?
» 10 czerwca 2025, 17:22 #18
blanco1987: Nie nie było oficjalki ani HWG. Ale ogólnie zapowiada się na taką trójkę z przodu. Fajnie jakby się udało.
» 10 czerwca 2025, 17:31 #17
Kapitan1230: Oczywiście, że tak, trzymam kciuki.
» 10 czerwca 2025, 17:42 #16
GS8GS: Raczej Casemiro pożegnamy, nie widze sensu trzymania zawodniki bez motoryki na lige i krajowe puchary gdzie to ona jest bardziej wymagana niż w LE.

Chciałbym tutaj widzieć Edersona obok Ugarte lub Bruno.
» 10 czerwca 2025, 18:38 #15
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2025 16:30

Na bet365 jest kurs 1.30 że Gyokeres dołączy do United :)
» 10 czerwca 2025, 16:30 #14
Fafky19: A jaki kurs na to, że nie dołączy? Postawiłbym prędzej na to, a i wygrana będzie większa
» 10 czerwca 2025, 16:50 #13
boro: Ciekawe co z tą „ nie ważną” umową dżentelmeńską w sportingu. Viko może odejść nie za 60 a 80…
» 10 czerwca 2025, 15:19 #12
Pady: Potrzeba dziś Mbeumo klepnąć i będę spokojny o reszte za tydzień.
» 10 czerwca 2025, 15:00 #11
GreenGOD: dla nas nie ma znaczenia czy klepniemy go dzisiaj jutro czy za 5 dni bo nie gramy w klubowych mistrzostwach swiata wiec nie musimy dzisiaj go rejestrowac
» 10 czerwca 2025, 15:02 #10
Pyra: Najważniejsze żeby tu przyszli, może to być nawet w ostatni dzień okienka.
» 10 czerwca 2025, 15:09 #9
rubin: Ostatniego dnia okienka będziemy mieć już za sobą trzy kolejki, wolałbym jednak trochę wcześniej te wzmocnienia.
» 10 czerwca 2025, 16:48 #8
szmexy: Dzisiaj się chyba zamyka okienko na KMŚ? Jak tak to liczę na klepnięcie Mbeumo i niech już będzie spokój z nim ;p

Potem Gyokeres, pomocnik i bramkarz ;p
» 10 czerwca 2025, 14:57 #7
pbskarpy: Analizuje ktoś Lig Ę? Są jakieś ruchy w sprawie Greenwooda?
» 10 czerwca 2025, 14:27 #6
skylark11: Pod koniec sezonu były jakieś plotki o tym że Milan i PSG są zainteresowane i chyba jeszcze że Liverpool ale żadne poważne źródła tego nie potwierdziły
» 10 czerwca 2025, 14:52 #5
RedGRBW: Miło by było zobaczyć dzisiaj jakieś here we go! w kontekście naszego klubu, obojętnie w którą stronę.
» 10 czerwca 2025, 13:58 #4
maksio123: Bruno Fernandes to Al-Hilal. HERE WE GO!
No nie wiem czy tak miło
» 10 czerwca 2025, 14:01 #3
sturmik: Maksio smieszek

Gdyby Bruno sobie poszedl toby nie bylo tragedii. 120mln funtów bysmy przytulili i Gyorkeres + Ederson + Mbeuno wpadliby w nastepnym tygodniu.
» 10 czerwca 2025, 14:20 #2
maksio123: Odpowiedni mental w zespole też jest potrzebny
» 10 czerwca 2025, 14:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.