Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United poznał rywali w fazie ligowej Ligi Europy 2024/2025

» 30 sierpnia 2024, 13:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W piątek w szwajcarskim Nyonie odbyło się losowanie fazy ligowej Ligi Europy. Manchester United poznał rywali, z którymi będzie mierzył się w sezonie 2024/2025 w europejskich pucharach.
Manchester United poznał rywali w fazie ligowej Ligi Europy 2024/2025
» Manchester United poznał rywali w fazie ligowej Ligi Europy | Fot. UEFA
Na który mecz Manchesteru United w Lidze Europy czekasz najbardziej?
Manchester United w Lidze Europy czeka kilka ciekawych spotkań. Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z FC Porto, Fenerbahce, Viktorią Pilzno i FCSB. U siebie zawodnicy Erika ten Haga zmierzą się z Rangers FC, PAOK, Bodo/Glimt i Twente.

Rozgrywki Ligi Europy, podobnie jak Ligi Mistrzów, od tego sezonu mają nowy format. Fazę grupową zastąpiła faza ligowa. Każdy z zespołów rozegra 8 spotkań z różnymi przeciwnikami (4 u siebie, 4 na wyjeździe), które zdecydują o końcowym układzie tabeli.

Po ośmiu kolejkach fazy ligowej osiem zespołów z najlepszym dorobkiem punktowym awansuje bezpośrednio do 1/8 finału Ligi Europy. Drużyny sklasyfikowane na miejscach 9-24 czeka faza play-off. W przeciwieństwie do poprzednich sezonów w rozgrywkach nie pojawią się „spadkowicze” z Ligi Mistrzów.

Pierwsze mecze fazy ligowej Ligi Europy odbędą się 25-26 września. Dokładny terminarz zostanie opublikowany przez UEFA w sobotę 31 sierpnia.

Finał Ligi Europy w sezonie 2024/2025 odbędzie się 21 maja 2025 roku w Bilbao.

RYWALE MANCHESTERU UNITED W LIDZE EUROPY 2024/2025:
Rangers FC (dom), FC Porto (wyjazd), PAOK (dom), Fenerbahce (wyjazd), Bodo/Glimt (dom), Viktoria Pilzno (wyjazd), Twente (dom), FCSB (wyjazd)

DRUŻYNY BIORĄCE UDZIAŁ W LIDZE EUROPY 2024/2025:
Holandia (3): Ajax, AZ, Twente
Turcja (3): Besiktaa, Fenerbahce, Galatasaray
Belgia (2): Anderlecht, Union Saint-Gilloise
Czechy (2): Slavia Praga, Viktoria Pilzno
Anglia (2): Manchester United, Tottenham Hotspur
Francja (2): Nice, Lyon
Niemcy (2): Eintracht Frankfurt, Hoffenheim
Grecja (2): Olympiacos, PAOK
Włochy (2): Lazio, Roma
Portugalia (2): Braga, Porto
Hiszpania (2): Athletic Club, Real Sociedad
Szwecja (2): Elfsborg, Malmo
Azerbejdżan: (1): Karabach Agdam
Bułgaria (1): Łudogorec Razgrad
Dania (1): Midtjylland
Węgry (1): Ferencvaros
Izrael (1): Maccabi Tel Awiw
Łotwa (1): RFS
Norwegia (1): Bodo/Glimt
Rumunia (1): FCSB
Szkocja (1): Rangers
Ukraina (1): Dynamo Kijów


TAGI


« Poprzedni news
Neville ocenił transfery Manchesteru United. „To duże wyzwanie dla Ten Haga”
Następny news »
Ten Hag skomentował transfer McTominaya. „Niestety takie są przepisy”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (159)


piter100000: A ja mam takie pytanie. Była oficjalka z Ugarte czy coś pominąłem?? Ogólnie wali mnie okienko transferowe bo liczą się tylko mecze, ale wszyscy się tym transferem podniecają a ja jakoś oficjalki nie kojarzę
» 30 sierpnia 2024, 21:26 #159
tygrys26: Oficjalki nie było
» 30 sierpnia 2024, 21:42 #158
Batigol222: Oficjalka może być nawet jutro. Liczy się sam fakt rejestracji transferu, a nie wiadomość prasowa.
» 30 sierpnia 2024, 22:13 #157
Bananas: Kto by tu nie był to obowiązkiem jest przejście dalej. Swoją drogą nie podoba mi się ta zmiana. Grupy miały swój klimat a tutaj kwestie awansów często będą się rozstrzygać na zasadzie kto wylosował łatwiejszych rywali.
» 30 sierpnia 2024, 21:14 #156
frznjr: A grupy losowano na jakiej zasadzie? Każdy miał równą grupę? Przestań pisać bzdury.
» 30 sierpnia 2024, 21:22 #155
spartan1: Podejrzewam że United specjalnie przeciąga ogłoszenie Ugarte żeby ogłosić go pod koniec okienka i mieć wymówkę dla kibiców że kogoś ogłosili w ostatni dzień transferowy
» 30 sierpnia 2024, 21:09 #154
swees: Mogą po prostu też tym generować ruch na swoich stronach, niby błacha myśl, ale jak to ogłoszą to już nikt na nic nie będzie czekał i ruch w sieci się skończy, a tak to cały czas się klika ;P
» 30 sierpnia 2024, 21:13 #153
MrMu: Jest już oficjalka McTominaya
» 30 sierpnia 2024, 21:08 #152
MikiManUtd2004: Czyli Ugarte też za niedługo powinna być
» 30 sierpnia 2024, 21:08 #151
spartan1: Sterling chyba w Arsenalu
» 30 sierpnia 2024, 20:58 #150
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 20:59

Coś tam jakieś plotki latają, że Arsenal bierze Sterlinga ;p

edit: niby się potwierdza w sky i Orstein też
» 30 sierpnia 2024, 20:57 #149
makglajer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 20:06

A jednak. Podpisaliśmy Kone wg deadline day na sky transfer

Manchester United have signed 18-year-old midfielder Sekou Kone from Malian club Guidars FC.
» 30 sierpnia 2024, 20:05 #148
brazylianwisnia: Przecież to już było kilka dni temu załatwione.
» 30 sierpnia 2024, 20:06 #147
swees: Ktoś coś o nim wie czy to faktycznie jakiś eksperyment NoName
» 30 sierpnia 2024, 20:09 #146
makglajer: No wiem. Ale najpierw pojawiło sie tylko info ze podpisali Kone i nic wiecej co mnie troche zmylilo i sie podpaliłem.
» 30 sierpnia 2024, 20:09 #145
Frosty: Podobno talent poziomu Obi Martina tylko na SPD ale teraz chcą go aklimatyzować do życia w Anglii bo jednak chłopak potrzebuje się odnaleźć w nowej sytuacji i kraj , widać że robią to z głową ale czy wypali to zobaczymy zaś rok dwa, inwestycja długoterminowa małym kosztem
» 30 sierpnia 2024, 20:15 #144
Queue13: @swees

Ogólnie ekspertów od ligi malijskiej, gdzie wcześniej grał może tu być mało :P
» 30 sierpnia 2024, 20:29 #143
RedRevolta: Jedyne co można o nim dzisiaj powiedzieć oglądając tylko filmiki z jego grą na yt, to na pewno ma bardzo dobrego długie podania.
» 30 sierpnia 2024, 20:34 #142
swees: @Queue13

Tak się domyślałem hehe, ale warto spróbować może ktoś robił jakiś research ;P
» 30 sierpnia 2024, 20:42 #141
swees: Wszystko wskazuje na to, że jeśli coś się wydarzy w kontekście United to tylko Sancho OUT niestety
» 30 sierpnia 2024, 19:54 #140
Freddie: Ugarte in przeciez.
» 30 sierpnia 2024, 19:59 #139
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 20:01

To wiadomo od kilku dni, tylko brak oficjalki podobnie jak z McTominay'em. Bardziej napisałem to w kontekście komentarzy marzycieli poniżej ;)
» 30 sierpnia 2024, 20:01 #138
Freddie: No ten 18 latek Sekou Kone teraz podpisal oficjalnie.
» 30 sierpnia 2024, 20:05 #137
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 20:08

Zaskoczenie jak całe to okienko :) Milusio, jak się mylić to w tę stronę ;D
» 30 sierpnia 2024, 20:07 #136
NikS000: Tak szczerze ja wole żeby ten Sancho jednak został. Mamy na skrzydłach Rashforda(bez formy), Antony(...), Diallo(Raczej podstawowy gracz), Garnacho(Póki co słaby początek sezonu). Patrząc na to, że Diallo jest zawodnikiem który lubi mieć kontuzje to jesli wypadnie zostajemy bez skrzydeł... Więc wydaje mi sie, że to musi byc ostatnia szansa.
» 30 sierpnia 2024, 19:40 #135
Stanior: Może kogoś jeszcze kupią choć w zamian za skrzydłowego bym kupił lewego obrońcę bo tam jest autostrada a na skrzydło zawsze spróbować kogoś wypożyczyć, nawet taki egzotyczny transfer jak na napad kiedyś Ighalo czy Weghörst, wielkiej konkurencji by ten ktoś nie miał.
» 30 sierpnia 2024, 19:46 #134
brazylianwisnia: To by była prawda gdyby Sancho cos grał. Tak to jego pozostanie nic nie wnosi.
» 30 sierpnia 2024, 19:53 #133
Garnacho: No nie wiem czy Garnacho ma taki słaby początek jak narazie wchodzi z ławki tak w 65-70 min i już ma asystę i prawie bramke gdyby nie Zirkzee i do tego widać że jednak po jego wejściu skrzydła graja lepiej.
» 30 sierpnia 2024, 19:56 #132
brazylianwisnia: Garnacho gra narazie najgorzej. Multum strat i w tym niewybaczalne straty przed polem karnym gdy niemal cała drużyna jest przed nim.. sprawdź sobie jego liczby. To, że coś tam wygląda lepiej to raczej, że w momencie gdy wchodził były duże przestrzenie. Jak tak będzie grał to będzie dla nas olbrzymi problem.
» 30 sierpnia 2024, 20:34 #131
Konyo33: Diallo wcale nie lubi mieć kontuzji. To co było rok temu byłą wypadkową przypadku gdy Casemiro na niego spadł. Każdy staw skokowy by tego nie wytrzymał.
» 30 sierpnia 2024, 21:06 #130
trojanc: Manchester United are happy for Jadon Sancho to stay unless Chelsea meet their terms. Remains a complicated deal with talks on going
» 30 sierpnia 2024, 19:26 #129
padre: Zaczynają się już nerwy, zostało tylko kilka godzin, niech ktoś sobie tego Sancho weźmie w końcu!
» 30 sierpnia 2024, 19:14 #128
PiesekLeszek: Jeszcze Sancho out, wypożyczanie LO i nareszcie zamykamy to okno.
» 30 sierpnia 2024, 19:05 #127
Queue13: Podobno Newcastle dawało 35 mln funtów za Elangę (mamy chyba 25% z transferu), ale Forest odrzuciło
» 30 sierpnia 2024, 19:03 #126
Cwr91: Szkoda wpadła by kaska
» 30 sierpnia 2024, 20:02 #125
tomekwietniu: To Lindelof zostaje chyba na ten sezon
» 30 sierpnia 2024, 18:57 #124
RedRevolta: Dziwnie wolno ogłaszamy tych zawodników, przez co Ugarte nie zagra z Live, jakoś oni szybko ogłosili tego Chiese a my jak zwykle jak muchy w smole.
» 30 sierpnia 2024, 18:23 #123
tygrys26: Myślisz, że po jednej sesji treningowej Ugarte byłby wzmocnieniem składu? Po pierwsze całkowity brak zgrania z reszta drużyny, a po drugie to Case noe wygląda na początku sezonu tak źle zeby z miejsca wygryzl go Ugatte
» 30 sierpnia 2024, 18:30 #122
tomekwietniu: Casemiro dostaje kontuzji w trakcie meczu.. kogo wpuścimy na defensywnego pomocnika? Młodzika z akademii?
Ugarte mógłby usiąść choćby na ławce.
» 30 sierpnia 2024, 18:56 #121
DevoMartinez: Tak ledwo wylądował w Manchesterze od razu na ławkę. Chłop nie zna założeń taktycznych, schematów rozgrywania i już ma grać. Dajcie mu potrenować z nowymi kolegami. Jeszcze cholera wie czy on w ogóle angielski zna i nie będzie potrzebował więcej czasu by wszystko przyswoić. Prawdopodobnie klub wie co robi.
» 30 sierpnia 2024, 19:10 #120
TheGenerat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 19:42

Spokojnie, zawodnicy którzy od kilku lat są w klubie też jeszcze schematów nie poznali, bo podobno przez kontuzje eth nie miał szans im tego przekazać, więc nowy raczej bez problemu może grać.
» 30 sierpnia 2024, 19:41 #119
RedRevolta: Haha schematy, jak patrzę na te kaleki to wydaje mi się, że jeszcze nikt z obecnego składu nie zna tych schematów, dajcie spokój jak jak TheGenerat pisze nowy zawodnik w tym zamieszaniu spokojnie mółgby wejść z ławki w innych klubach jest to na porządku dziennym tylko u nas okres przygotowawczy po transferze trwa wieki a wychodzi jak zawsze.
» 30 sierpnia 2024, 19:49 #118
DevoMartinez: RedRevolta: Tak tylko u nas nie wchodzą od razu do zespołu. U innych to norma. A choćby Yoro, Mazrauini w tym sezonie? Pewnie w city grają. O innych którzy wchodzili z marszu do zespołu w poprzednich latach nie będę wspominał. Nie twórz fikcyjnych narracji.
» 30 sierpnia 2024, 20:01 #117
REDARMY10: TheGenerat niektórzy to aż za szybko schematy poznali. Taki Mount odrazu schemat zrozumiał przyjdź->pobierz wysoką tygodniówkę->zagraj parę meczy-> idź na L4->powtarzaj proces ile tyko się da.
» 30 sierpnia 2024, 20:10 #116
NikS000: Marcos Rojo:
"W 2019 roku graliśmy mecz w Lidze Europy. Byłem wkurzony na trenera, który stawiał na Maguire'a zamiast na mnie, ale dzięki Bogu w końcu zastąpili go w pierwszym składzie Lisandro Martinezem.

Pewnego dnia poszedłem do biura Solskjaera by powiedzieć mu, że ma pozwolić mi odejść lub dać grać, ale powiedział mi, że Maguire tak czy siak musi grać ze względu na kwotę jaką za niego zapłacono. Maguire robił ogromne błędy i powiedziałem do Solskjaera "Skur**synu daj mi grać, bo ten gość co tydzień robi ogromne błędy."
» 30 sierpnia 2024, 18:23 #115
cyprian: Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi z tym cytatem... że niby Rojo był lepszym zawodnikiem niż Maguire? Ja rozumiem, że dużo ludzi nie lubi Anglika, ale serio?
» 30 sierpnia 2024, 18:58 #114
sturmik: Pewnie Rojo myslal ze jest lepszym zawodnikiem niz Maguire...
Do bystrzaków nigdy on nie nalezal. Dodatkowo nie byl nigdy zdrowy za dlugo by zlapac jakakolwiek forme. Plus odcinalo mu czesto mózg i wjezdzal z sankami.
Boca Juniors i granie w karty przy wódzie z kolezkami w Argentynie to zycie które bardziej mu odpowiadalo niz pobyt w United.
» 30 sierpnia 2024, 19:03 #113
NikS000: Po prostu wstawiłem ten cytat jako ciekawostke
» 30 sierpnia 2024, 19:09 #112
SzarimMusty: Rojo bardzo często grał na pograniczu kartki i nie zmieniało się to nawet jak dostawał już upomnienie. Nie wiem jakim cudem ani razu nie wyleciał z boiska w Premier League. Oprócz tego zawsze był nierówny. Potrafił tak jak Bailly wręcz wymiatać by tydzień później grać wręcz tragicznie. Do tego bardzo często na l4.

PS. Nie zapominajmy, że po powrocie do argentyny coś też nawywijał bo był zawieszony przez Sąd Sportowy. W sumie nie mam pojęcia co odwalił. Ktoś podpowie?
» 30 sierpnia 2024, 19:43 #111
Gwiazda: Ten Ugarte zostaję w PSG?
» 30 sierpnia 2024, 18:18 #110
GS8GS: Patrząc na ich wyrali w LM to pewnie by się im przydał jak Krychowiak gdy Barcelona odrobiła 4-0.
» 30 sierpnia 2024, 19:05 #109
Frosty: Rozumiem że musisz zmienić przeglądarkę z Internet Explorer na coś szybszego
» 30 sierpnia 2024, 19:06 #108
M4S73R: Fajnie że będzie spotkanie w wujkiem Jose.
» 30 sierpnia 2024, 18:04 #107
Dexter: Sprzedać diallo, zostawić sancho!
» 30 sierpnia 2024, 17:47 #106
uzio: Prosimy odstawić narkotyki...
» 30 sierpnia 2024, 17:57 #105
boro: Za taki komentarz powinno być ostrzeżenie
» 30 sierpnia 2024, 17:59 #104
Leh: Sprzedać Bruno, zostawić Lidelofa!
» 30 sierpnia 2024, 18:02 #103
tygrys26: Sprzedać Maglajera I zostawić Lindelofa!
Chociaz obaj to ten sam poziom
» 30 sierpnia 2024, 18:31 #102
MikiManUtd2004: Lille will not let Edon Zhegrova leave today, position clear despite links with Manchester United.

Fabrizio Romano

Coś czuję, że może dzisiaj wpaść jakiś nieoczywisty transfer
» 30 sierpnia 2024, 17:44 #101
RedRevolta: No ja bym się już raczej nie łudził w tej kwestii.
» 30 sierpnia 2024, 17:57 #100
spartan1: Moim zdaniem to błąd że sprzedajemy czy wypożyczamy Sancho, sezon jest długi, znając nasze szczęście będą kontuzje i uważam że Sancho może się przydać, przecież nasza ofensywa wygląda bardzo marnie jeśli nie tragicznie
» 30 sierpnia 2024, 17:42 #99
IntruZ9: mózgu....z sancho wygląda zupełnie podobnie, choć skłaniam się ku stwierdzeniu ze nawet gorzej
» 30 sierpnia 2024, 17:44 #98
aida32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 17:49

Intruz A jak się przytrafia kontuzje albo jakieś zawieszenie i z tych 4 skrzydłowych zrobi się 1 to co wstawisz na skrzydło? W 10 będziemy grać? I to będzie lepsze niż Sancho? No chyba wątpię.
» 30 sierpnia 2024, 17:49 #97
RedDan: Zostawisz Sancho a ten w trakcie sezonu znowu walnie focha i tyle będzie z niego korzyści. Niech idzie.
» 30 sierpnia 2024, 17:57 #96
uzio: Zakładacie, że do tego czasu Sancho Pancho nie strzeli po raz kolejny focha...
» 30 sierpnia 2024, 17:58 #95
cyprian: aida32 w poprzednim sezonie jakoś sobie radziliśmy bez Sancho i to bez Amada w 1 zespole. Nie dramatyzowałbym, ale zgadzam się z tym, żeby nie wypychać go na siłę, tylko za rozsądne pieniądze.
» 30 sierpnia 2024, 18:01 #94
aida32: Ja wiem że nikt już tu nie chce Sancho ale jak on odejdzie to na skrzydła zostaje nam 4 zawodników. 2 permanentnie bez formy i dwóch bardzo młodych więc szansa na stabilną formę jest raczej mała. Taki Sancho jakby mu się chciało miałby szansę się jeszcze pokazać.
» 30 sierpnia 2024, 17:26 #93
Kundziu: On jest jednym z trzech permanentnie bez formy, więc jakby tamtym 2 się chciało to też coś by pokazali. Sancho da się pchnąć, a tamtych nie, więc trzeba korzystać z okazji i przynajmniej coś zarobimy.
» 30 sierpnia 2024, 17:29 #92
TomTom1981: Dla nas nie ma łatwych drużyn. Coventry, Fulham Bormouthe Kopenhaga Crystal Nottingham. Ale dalej uważam że jesteśmy faworytem w każdym meczu bynajmniej na papierze.
» 30 sierpnia 2024, 17:13 #91
Batigol222: Z Porto mogą być problemy. W poprzednim sezonie u siebie byli lepsi niż Arsenal i dalej mają fajny skład (zwłaszcza ten Galeno na LS). Jutro z ciekawości obejrzę ich ze Sportingiem.
» 30 sierpnia 2024, 17:27 #90
skowron32: Minimum połowa ekip jest wstsnie Nas pojechać, Twente i Paok są bardzo nie wygodne. Więc niewiem czemu uważacie ze to łatwa grupa
» 30 sierpnia 2024, 17:07 #89
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 17:20

Transferów brak - buuuu nie ma transferów
Transfery są - buuuu,nie takie
Pucharów Europejskich brak - buuu nigdzie nie zagramy w Europie
Puchary Europejskie są - buuuu,ale to nie LM
Losowanie całkiem spoko - buuuu, nie mamy szans,każdy nas pojedzie.
Transfery starych - buuuu,powinniśmy inwestować w młodszych
Inwestujemy w młodszych - buuu przydaliby nam się doświadczeni

Wam naprawdę ciężko jest kibicować,za to z łatwością przychodzi narzekanie.
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)
» 30 sierpnia 2024, 17:19 #88
skowron32: No chyba po przejściach z Kopenhaga i Galata nie sądzisz ze tu będzie spacerek
Porto, fener, Twente, Paok to nie są serio jakieś ogórki, ale badzimy dobrej Nadziei, Również Pozdrawiam i Miłego weekendu Ci Życzę ;-)
» 30 sierpnia 2024, 17:36 #87
Frosty: Wiem wiem nikt go tutaj nie lubi ale ja mam takie marzenie żeby Antony wskoczył na jakiś akceptowalny poziom, mam nadzieję że RVN mu pomoże bo szkoda mi tego chłopa trochę.
» 30 sierpnia 2024, 16:57 #86
Michal10: Też mam taką nadzieję, będzie to z korzyścią dla wszystkich.
» 30 sierpnia 2024, 16:58 #85
Cwr91: On potrafi grać, brak mu szybkości i prawej nogi ale zawodnicy bez tych atrybutów osiągali dużo. Moim zdaniem zjadła go presja u nas i problemy pozaboiskowe i jest w stanie grać na dużo wyższym poziomie niż obecnie. Nie twierdzę że zostanie gwiazdą ligi ale może być jakościowym zmiennikiem
» 30 sierpnia 2024, 17:03 #84
awe: Wiesz o tym, ze wzbudza do siebie niechec wlasnie tym, ze jego poziom jest nieakceptowalny ? ;)
» 30 sierpnia 2024, 17:08 #83
cyprian: Frosty każdy normalny kibic i nie zaślepiony nienawiścią do Ten Haga tego by chciał. Jednak nie oszukujmy się, jest marna szansa na to niestety.
Ja sam go broniłem jeszcze w zeszłym roku, bo nie lubię skreślania nowych zawodników po pierwszym sezonie, ale wygląda na to, że przerosła go gra dla United...
» 30 sierpnia 2024, 17:08 #82
cyprian: awe właśnie o to chodzi, że dla części osób wzbudza niechęć, bo jest transferem Ten Haga. Albo ze względu na kwotę transferu, która bez wątpienia była bardzo zawyżona, co przecież nie jest winą samego zawodnika...
» 30 sierpnia 2024, 17:12 #81
Herek: Co ma Ruud do tego? Co ma Ruud do Rashforda i innych? Jakby to było tak naiwnie proste to kluby zabijałyby się żeby zatrudniać byłych wybitnych piłkarzy aby ci przekazywali wraz z mlekiem grę w piłkę nowym pokoleniom. Ruud może mówić, pokazywać ale co z tego jak ci ludzie nie mają umiejętności?
» 30 sierpnia 2024, 17:15 #80
Michal10: To co ma do tego Ten Hag?
» 30 sierpnia 2024, 17:17 #79
cyprian: Michal10 a nie zauważyłeś, że ci najwięksi przeciwnicy (nie nazwę ich kibicami) Ten Haga, którzy tylko czekają na jego potknięcia, głównie pastwią się nad piłkarzami których Holender sprowadzał?
» 30 sierpnia 2024, 17:22 #78
Michal10: Jednocześnie chcą, żeby Ruud zastąpił ETH, kiedy on teraz jest współodpowiedzialny za drużynę.
» 30 sierpnia 2024, 17:31 #77
cyprian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 17:50

Michal10 nie chodzi mi o ocenianie samego trenera, bo każdy ma do tego prawo. Ja sam byłem za zwolnieniem Holendra, ale został, więc trzymam za niego kciuki i mam nadzieję że poprowadzi United do sukcesów.

Chodzi o samo podejście do zawodników i wyliczanie ilu to już holendrów mamy w składzie i kto znał się wcześniej z Ten Hagiem, kto będzie jego pupilem itp. Ja zawsze, od 25 lat z uśmiechem na twarzy witam nowych zawodników w klubie (może z małymi wyjątkami) i zawsze, często bardzo naiwnie, wierzę że będą to nowe "gwiazdy" tego klubu. Po raz kolejny, to nie jest wina zawodników, że ktoś ich tutaj kupił, albo mocno przepłacił ich transfer.

Tylko czekać, kiedy De Ligt popełni jakiś rażący błąd w obronie i zobaczysz jaka lawina hejtu na niego spłynie na tej stronie...
» 30 sierpnia 2024, 17:47 #76
Queue13: [Ornstein]!

Chelsea spodziewa się zawarcia umowy z Manchesterem United w celu podpisania kontraktu z Jadonem Sancho przed zamknięciem okna transferowego. Nie ma jeszcze formalnych porozumień, ale sytuacja zmierza w tym kierunku + skrzydłowy chce przejść do Chelsea
» 30 sierpnia 2024, 16:53 #75
Blau: Niech dają pitos i sajonara. Żadnych wymian.
» 30 sierpnia 2024, 16:55 #74
BekaaZPL: Patrząc na współczynnik UEFA trafiło nam się dość łatwe losowanie (23/36 miejsce). Totkom wylosowali się trudni przeciwnicy (3/36 miejsce w skali trudności meczów).
» 30 sierpnia 2024, 16:42 #73
cyprian: Patrząc na potencjalnych rywali, to każde losowanie byłoby dla nas łatwe, jeżeli mamy coś ugrać w tych rozgrywkach.
» 30 sierpnia 2024, 16:58 #72
TomTom1981: Albo kasa albo niech nam głowy nie zawracają. Żadnych odpadów 20 lub 30 letnich. Zrobiliśmy się w bambuko kupując tego pseudo grajka Mesonika z jednorocznym kontraktem. Teraz my im sprzedajemy zgniłe jajko za 40 lub więcej
» 30 sierpnia 2024, 16:22 #71
cyprian: Bez kitu, rozwalają kasę na prawo i lewo, przepłacają za każdy transfer, ale Sancho to najlepiej za darmo by chcieli. Nie wspominając już o tym, że bezpośrednie transfery między klubami Premier League są zawsze zawyżone, a zwłaszcza Anglików. Strasznie mnie to irytuje i mam nadzieję, że nie zrobimy z siebie frajerów.
» 30 sierpnia 2024, 16:52 #70
TomTom1981: Oshimen im odpadł bo woli kasę i kozę za najlepszego strzelca. My też wolimy kasę zamiast półproduktów z Chelsea.
» 30 sierpnia 2024, 17:00 #69
cyprian: TomTom1981 zgadzam się z Tobą w 100%. Nie róbmy z siebie dziadów i nie bierzmy jakichś odpadów z drużyny, która jest gorsza od naszej. Albo kasa, albo wypad.
» 30 sierpnia 2024, 17:30 #68
TomTom1981: Chcą nam wcisnąć 20 lata Carney Chukwameke z Chelsea nie dajemy. Tylko kasa niech spadają
» 30 sierpnia 2024, 16:13 #67
Kilerek7: Sancho wciąż jest młody ma wartość rynkową, niech dawają Palmera xD
» 30 sierpnia 2024, 16:16 #66
Kamil1343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 15:53

We wszystkich topowych ligach zaczął już się sezon, a Rabiot dalej bez klubu. Pomyśleć że niektórzy chcieli go w United :D
» 30 sierpnia 2024, 15:53 #65
UnitedWeStand: Co w związku z tym, że jest bez klubu? Czyni to z niego słabego piłkarza czy o co Ci chodzi?

Przecież zainteresowanie jego osobą jest ogromne i głównym powodem, dla którego z nikim jeszcze nie podpisał kontraktu, to oczekiwania finansowe, bo nie ma zamiaru zarabiać mniej niż w Juve i chce pokaźną premię za podpis.

Jeżeli skończy w Milanie albo Barcelonie, to będziesz wtedy żałował, że nie przyszedł do United? W końcu oba zespoły, to półka wyżej od United.
» 30 sierpnia 2024, 16:05 #64
Dodge: Szczególnie Barcelona, która traktuje piłkarzy jak śmieci…aż dziw bierze, że tylu chłopaków się na ten klub nabiera. No, ale miasto do życia rewelacyjne.
» 30 sierpnia 2024, 16:12 #63
Widmo: Myślisz że nie miał żadnej oferty? Za mało kasy albo nie ciekawy projekt. A on sobie może czekać aż ktoś się połamie
» 30 sierpnia 2024, 16:26 #62
Kamil1343: Właśnie o to chodzi, że albo nie ma ofert, albo mamusia kombinuje tak bardzo, że zostanie z ręką w nocniku.
A co do Milanu, to jak patrze na ich ostatnie ruchy, to niedługo nie załapią się do top5 w Serie A :D
» 30 sierpnia 2024, 18:41 #61
Abstrahujacy: Wypożyczenie Antony'ego z Manchesteru United do Betisu nie dojdzie do skutku - informuje Fabrizio Romano.
» 30 sierpnia 2024, 15:50 #60
cyprian: Tak patrzę na te wszystkie zespoły, które w tym roku grają w LE i muszę przyznać, że nie ma kogo się bać. Porto, Roma i Totki wydają się być najpoważniejszymi rywalami, przynajmniej na papierze, a są to zespoły w ostatnim czasie raczej przeciętne. Chociaż znając życie dla nas potencjalnie najtrudniejszymi rywalami pewnie będzie Athletic i Sociedad, bo uwielbiamy zbierać bęcki od hiszpańskich klubów... Tak czy inaczej, patrząc na nasz skład, powinniśmy mieć autostradę do finału, przynajmniej w teorii oczywiście.


Mam nadzieję, że United nie zlekceważy rywali i samych rozgrywek, bo to jest świetna droga do zagwarantowania sobie miejsca w LM na przyszły sezon, wydaje się, że zdecydowanie łatwiejsza niż top 4 w lidze. Poza tym samo zdobycie trofeum będzie dużym sukcesem dla nas i może pomóc w ewentualnych negocjacjach transferowych za rok. Jak dla mnie te rozgrywki powinny być naszym priorytetem w tym sezonie.
» 30 sierpnia 2024, 15:44 #59
PR1OR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 16:15

niestety tylko na papierze to wygląda kolorowo i życie przeszłością gdy Manchester United byl topowym klubem teraz została marka bez dawnej jakości... teraz niestety prezentujemy styl typowego średniaka, który potrafi przegrać z każdą drużyną (przykro się na to patrzy gdy co okienko wydawana jest góra pieniędzy na zawodników, którzy i tak nie potrafią stworzyć wspólnego kolektywu)
» 30 sierpnia 2024, 16:14 #58
cyprian: PR1OR oczywiście masz rację, że tylko na papierze tak wyglądają moje przewidywania. Równie dobrze, może jakiś Eintracht wyskoczyć z formą, jak Bayer w zeszłym sezonie i stać się faworytem do zwycięstwa w tych rozgrywkach.

Z drugiej strony, tak jak napisałeś, jesteśmy typowym średniakiem i ja nie zaprzeczam, a tym bardziej nie żyję przeszłością topowego United. Tyle, że nie gramy w LM i nie będziemy mierzyć się z topowymi klubami, a właśnie ze średniakami w mocno przeciętnej w tym roku LE. Patrząc na potencjał naszego składu i transfery jakie dokonujemy, a przede wszystkim ambicje United, to chyba powinniśmy oczekiwać, że jednak jesteśmy w stanie pokonać każdą z drużyn tegorocznej edycji LE i jesteśmy jednym z głównych faworytów. A co zrobi z tym nasz klub, to się okaże...
» 30 sierpnia 2024, 16:34 #57
Damianinho1989: abrizio Romano
@FabrizioRomano
·

?? EXCL: Chelsea submit official bid to Manchester Utd for Jadon Sancho.

Understand it’s initial loan proposal, similar to terms offered by Juventus but total package higher.

Sancho, OPEN and keen to joining Chelsea so up to the clubs/Man Utd to decide.
» 30 sierpnia 2024, 15:37 #56
PogBooom: Naprawdę widzę że niektórzy ciągle żyją tutaj przeszłością i myślą że ciagle jesteśmy potężnym United. Przypominam że w tamtym sezonie skończyliśmy na ostatnim miejscu w grupie LM za Kopenhagą i Galatasaray a przecież też miało być lekko i przyjemnie.
» 30 sierpnia 2024, 15:33 #55
DjTED: Ta grupa LE jest mocniejsza niz LM w zeszlym sezonie. Tam tylko Bayern.
» 30 sierpnia 2024, 15:46 #54
Queue13: Manchester United badał możliwość ruchu pomocnika Chelsea, Carneya Chukwuemeki!
[@skysports_sheth]
» 30 sierpnia 2024, 15:29 #53
MikiManUtd2004: "Mieliśmy w składzie trzy dziesiątki, a nie mieliśmy dodatkowego defensywnego pomocnika. Był w składzie jeden. To dlatego sprowadzamy go do naszego zespołu." Ten Hag o transferze Ugarte, czyli tylko czekamy na potwierdzenie w mediach
» 30 sierpnia 2024, 15:08 #52
Cwr91: Romano napisał co prawda bez swojego słynnego tekstu ze Ugarte już podpisany
» 30 sierpnia 2024, 15:35 #51
damian2987: ..." ten Hag przyznał, że jego zdaniem Jadon Sancho zostanie w Manchesterze United."
» 30 sierpnia 2024, 15:00 #50
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 15:07

obstawiam że to w ramach konferencji przedmeczowej przeciwko Liverpoolowi,więc można to odebrać też tak że powiedział to co musiał powiedzieć,nadal licze na to że nie będę oglądać Sancho w czerwonej koszulce w tym sezonie
» 30 sierpnia 2024, 15:07 #49
szmexy: Tak się śmiali z Yoro, a Merino nawet meczu nie zagrał haha
» 30 sierpnia 2024, 14:59 #48
Frosty: Merino kontuzjowany ciekawe czy będą tak na niego najeżdżać jak nasi „kibice” na transfer Yoro
» 30 sierpnia 2024, 14:52 #47
axel52: Patologiczne zasady, już poprzednio było z tymi grupami do kitu, no ale teraz to już poszli na całego.
Ciekawe co wymyślą dalej.
» 30 sierpnia 2024, 14:49 #46
cyprian: Dlaczego patologiczne? Wiadomo, że to przede wszystkim skok na kasę, ale z drugiej strony czasy się zmieniają i młodzi ludzie inaczej patrzą na rozrywkę, jaką jest piłka nożna. Dla mnie od zawsze patologiczne było wrzucanie klubów z 3 miejsc LM do fazy pucharowej LE.

Ja tam pozytywnie do tego podchodzę, tak jak ktoś tutaj wcześniej napisał, ciekawsze będzie oglądanie meczów w fazie grupowej, czy raczej teraz "ligowej" z różnymi drużynami, a system mecz i rewanż tylko w fazie pucharowej. Oczywiście wszystko "wyjdzie w praniu", ale nie rozumiem o co tyle płaczu. Na pewno lepsze to, niż jakaś "superliga" do której tak się chętnie pchaliśmy...
» 30 sierpnia 2024, 15:57 #45
axel52: To juz od dawna żadna LM. Jest za dużo zespołów i ciągle kombinują żeby ten i owy nie spotkał się broń boże z tamtym i siamtym za wcześnie.
Te zasady nic nie zmieniają.
Za dużo tego.
» 30 sierpnia 2024, 16:52 #44
TenHag4ever: Dawać już ten Liverpool. Nie mogę się doczekać, aż Ten Hag zniszczy taktycznie Slota.
» 30 sierpnia 2024, 14:45 #43
Amycus: [TRANSFERY]

Dan Ashworth dla Mike Keegana: ,,Miałem kilka nieodebranych telefonów podczas losowania Ligi Europy. Sir Dave Brailsford ciągle mnie szturchał! Zobaczymy co się stanie. Okno transferowe jest ciągle otwarte, prowadzimy kilka rozmów." ??
» 30 sierpnia 2024, 14:43 #42
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 15:12

Oby coś z tego wyszło. Jakiś jeden transfer albo wypożyczenie na LO czy skrzydło i pięknie. Choć i tak to najlepsze okienko od lat
» 30 sierpnia 2024, 15:11 #41
MikiManUtd2004: Podejrzewam, że jak nie potwierdzą Ugarte dzisiaj to zrobią mu prezentację przed meczem
» 30 sierpnia 2024, 14:34 #40
Fafky19: Może będzie jeszcze ktoś o chcą ogłosić razem
» 30 sierpnia 2024, 15:26 #39
TomTom1981: Ugarte podobno nie zostanie zarejestrowany do niedzieli. Także na jego występ poczekamy. Znając naszego trenera to pewnie na mecze po reprezentacji kraju . Szkoda liczyłem go zobaczyć jak przecina i odbiera pliki Liverpoolowi.
» 30 sierpnia 2024, 14:32 #38
Pyra: Casemiro nie jest w złej formie więc wrzucanie gościa po jednym treningu do podstawy w tak ważnym meczu byłoby nieporozumieniem.
Mount wypadł więc ETH już nie będzie kombinował i wyjdziemy normalnie 4-2-3-1
» 30 sierpnia 2024, 14:56 #37
TomTom1981: Zobaczymy czy Mc Tomek zadebiutuje po jedynym treningu u Conte
» 30 sierpnia 2024, 15:09 #36
PozdiRed: Nie tylko my mamy pecha z kontuzjami. Nowy nabytek kanonierów Mikel Merino wypada na kilka tygodni.
"Bad news for Arsenal as Mikel Merino is injured.

“He has a shoulder injury and it looks like he will be out for a few weeks”.

“He landed on the floor and Gabi landed on top of him, it's a fracture probably”
» 30 sierpnia 2024, 14:30 #35
sztejner: Arsenal rok temu : Timber (nowy nabytek) wylatuje na cały sezon
United rok temu : Hojlund (nowy nabytek ) opuszcza start sezonu
Arsenal w tym roku : Merino (nowy nabytek ) opuszcza start sezonu
United w tym roku : Yoro (nowy nabytek) wylatuje do listopada
» 30 sierpnia 2024, 14:39 #34
Leh: A pisałem ostatnio, żeby nie kupować zawodników na M, bo najczęściej łapią kontuzje. Arsenal nie posłuchał i ma za swoje.
» 30 sierpnia 2024, 14:43 #33
Gintoki: wedlug ankiety ludzie tutaj najbardziej czekaja na porazki, ciekawe :D
» 30 sierpnia 2024, 14:22 #32
TomTom1981: Fajnie by było dostać bilety na Rangers. Pewnie dużo kibiców że Szkocji przyjedzie. Trzeba próbować. Szkoda że nie Ajax tylko Twente. A jeszcz pare tygodni temu ktoś marzył o wyjeździe do Białegostoku na Manchester. Nie dla psa kiełbasa. Nasza liga to dno jak sportowcy w Paryżu.
» 30 sierpnia 2024, 14:16 #31
Leh: Podoba mi się ta nowa formuła. Dużo fajnych meczów.
Co do losowania - przyjemne, nie ma samych ogórków. Porto, Rangers, Fenerbahce to w sumie fajne pojedynki.
Liczę na spokojną przeprawę przez te pierwszą fazę. W praktyce pewnie będziemy drżeć przed meczem z Bodo :)
» 30 sierpnia 2024, 14:01 #30
IntruZ9: Jadon musisz.....!
» 30 sierpnia 2024, 14:01 #29
wefme: czyli Raheem Sterling knedel u nas :)
» 30 sierpnia 2024, 13:46 #28
Queue13: No chyba nie bardzo. Prędzej do Arsenalu.
» 30 sierpnia 2024, 13:51 #27
sztejner: Jadon Sancho gives his green light to joining Chelsea, open to the move!
Chelsea and Manchester United are in active talks to reach an agreement, negotiations continue again now.
Juventus are in total stand-by for Sancho as reported last night, as conditions of the loan are too expensive.
» 30 sierpnia 2024, 13:40 #26
StewieGriffin: Niech dają Colwilla i wszyscy zadowoleni XD
» 30 sierpnia 2024, 13:43 #25
Carlitozz: Trzeba brać stratę i się go pozbyć, bo nic z tego nie będzie. Podobno 25 milionów.
» 30 sierpnia 2024, 14:59 #24
RedGRBW: Wygląda to trochę jak sparingi w początkowej fazie okresu przygotowawczego. Oby tylko nasi piłkarze podeszli do tych rywali na poważnie.
» 30 sierpnia 2024, 13:40 #23
kondzik: Co z Ugarte?
» 30 sierpnia 2024, 13:39 #22
StewieGriffin: Według Romano już podpisał kontrakt a samo ogłoszenie transferu to kwestia czasu
» 30 sierpnia 2024, 13:43 #21
kondzik: Dzięki!
» 30 sierpnia 2024, 13:44 #20
StewieGriffin: No to jedziemy na spotkanie z Jose, który już miał jakieś potyczki słowne z Ten Hagiem. Będzie gorąco w Turcji, spodziewam się trudnego meczu
» 30 sierpnia 2024, 13:37 #19
Queue13: Jakie niby potyczki słowne mieli?
» 30 sierpnia 2024, 13:48 #18
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 14:02

Mourinho kiedyś skrytykował Ten Haga za konflikt Sancho
Rzucił też kiedyś takie zdanie, że Ten Hag dostaje zawodników jakich chce a on nie mógł liczyć na takie wsparcie
Ten Hag potem się odgryzł coś w stylu, że to właśnie Mou dostawał od zarządu zawodników jakich chciał XD

Generalnie jakieś wielkie potyczki to nie były, ale chyba panowie za sobą nie przepadają.


P.S
Wrzucam do poczytania/posłuchania

Jose o wsparciu zarządu jakie dostaje ETH - goal.pl/premier-league/mourinho-o-kadencji-ten-haga/

ETH, że to jednak Jose miał lepiej XD - devilpage.pl/index/news/komentarze/78794/ten-hag-odpowiada-na-slowa-mourinho-dotyczace-transferow/

No i o Sancho - [link usunięty]
» 30 sierpnia 2024, 13:57 #17
Masarnia: Jak wygląda sytuacja z biletami...jest szansa do Pilzna się przejechać? Czy jakieś losowanie jest?
» 30 sierpnia 2024, 13:36 #16
wefme: tez bylbym chetny sie dowiedziec
» 30 sierpnia 2024, 13:38 #15
SmokuUtd: Dobre pytanie, nie była by to głupia opcja...
» 30 sierpnia 2024, 13:40 #14
StewieGriffin: Kurde to jest przykre, Czechy kraj 3-4 razy mniejszy od Polski jeżeli chodzi o liczbę mieszkańców a mają swoje reprezentanta w LE i czescy kibice mają super okazje zobaczyć United u siebie w kraju a u nas jak zwykle bida z nyndzą
» 30 sierpnia 2024, 13:47 #13
NoName: Polskim kibicom na otarcie łez zostaje obejrzenie Chelsea w LKE.
» 30 sierpnia 2024, 13:53 #12
blanco1987: A mi się tak naprawdę nowy pomysł podoba. Każdy mecz z innym. Każdy mecz jest ważny. No a jak wyjdzie to zobaczymy ważne że nikt z CL nie spadnie tu nagle.
» 30 sierpnia 2024, 13:36 #11
LeoPepsi: łaskawe losowanie, bez dalekich wyjazdow, Fenerbace najgroźniejsze, czekam na wywiad przedmeczowy Mou moze wyciągnie z szafy jakies tajemnice
» 30 sierpnia 2024, 13:33 #10
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2024 13:36

Porto najgroźniejsze. Imo nie mogliśmy trafił gorzej z drużyn z pierwszego koszyka.
» 30 sierpnia 2024, 13:35 #9
mycka86: Dla Fenerbahce z Mou i Fredem ten mecz będzie jak finał LM :)
» 30 sierpnia 2024, 13:29 #8
karolj: Do tego jeszcze Amrabat :)
» 30 sierpnia 2024, 13:30 #7
mycka86: Sztos ekipa
» 30 sierpnia 2024, 13:34 #6
sturmik: Zobaczymy czy Mou z Turkami pognebi naszego holenderskiego wizjonera trenerki.
» 30 sierpnia 2024, 15:11 #5
Pyra: Dobrze, że Bodo u siebie bo oni chyba grają na sztucznej.
» 30 sierpnia 2024, 13:28 #4
Wirus: Tylko z Fenerbahce będzie pewnie oklep, a tak to u siebie na lajcie powinny być same zwycięstwa i bez porażki wyjazdy oprócz w/w zespołu Mourinho.
» 30 sierpnia 2024, 13:28 #3
Dodge: Wysłać tam rezerwy i tyle. Wystarczy 5 meczy wygrać żeby być w 1/8
» 30 sierpnia 2024, 13:35 #2
szmexy: Z groźnych to dla mnie Porto i Fenerbahce przez Mourinho. Resztę powinniśmy oklepac po 2-3-4 do 0. Jak wyjdzie w praktyce? Dowiemy się niedługo
» 30 sierpnia 2024, 13:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.