Manchester United vs Reading. Zapowiedź meczu IV rundy Pucharu Anglii

» 27 stycznia 2023, 10:39 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United kontynuuje pucharowy tydzień. Czerwone Diabły w sobotę zmierzą się na Old Trafford z Reading w ramach IV rundy Pucharu Anglii.
Manchester United vs Reading. Zapowiedź meczu IV rundy Pucharu Anglii
» Manchester United w sobotni wieczór podejmie Reading na Old Trafford w ramach IV rundy Pucharu Anglii
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Reading?
Piłkarze Erika ten Haga są w dobrych humorach, bo w środę odprawili Nottingham Forest (3:0) z kwitkiem w pierwszym meczu półfinałowym Pucharu Ligi. Czerwone Diabły przed rewanżem w Teatrze Marzeń są w bardzo korzystnej sytuacji, ale teraz muszą skupić się na Reading.

Kto? Manchester United vs Reading
Kiedy? 28.01.2023, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Darren England
Transmisja? Eleven Sports 1


Manchester United do IV rundy Pucharu Anglii awansował dzięki wygranej z Evertonem (3:1). Reading, które na co dzień występuje w Championship, w ostatniej rundzie FA Cup pokonało Watford (2:0).

Zespół Paula Ince’a w ligowej tabeli zajmuje dopiero 14. miejsce, a w poprzednim tygodniu The Royals doznali dotkliwej porażki ze Stoke City (0:4). Manchester United jest zdecydowanym faworytem starcia z Reading i każdy inny wynik, niż awans Czerwonych Diabłów do V rundy Pucharu Anglii, zostanie odebrany jako duża niespodzianka.

Sytuacja kadrowa
Erik ten Hag w starciu z Reading prawdopodobnie wystawi mocną jedenastkę, biorąc pod uwagę fakt, że dwumecz z Nottingham Forest jest praktycznie rozstrzygnięty. Znak zapytania stoi przy nazwisku Luke’a Shawa, który z powodu przeziębienia opuścił ostatni mecz Manchesteru United.

Do dyspozycji Ten Haga będzie ponownie Harry Maguire, który z powodu żółtych kartek musiał pauzować w starciu z Nottingham Forest. Nie wiadomo, czy na mecz z Reading wykurują się Anthony Martial i Diogo Dalot, którzy opuścili ostatnie spotkania Czerwonych Diabłów.

W zespole Reading kontuzje leczą Sam Hutchinson, Liam Moore, Naby Sarr i Dejan Tetek. Pod znakiem zapytania stoi występ Andy’ego Carrolla, który ostatnio leczył uraz kostki.

Przewidywane składy

Manchester United: De Gea – Malacia, Martinez, Maguire, Wan-Bissaka – Fred, Casemiro – Rashford, Fernandes, Garnacho – Weghorst

Reading: Bouzanis – Mbengue, Dann, Holmes – Baba, Loum, McIntyre, Abrefa – Azeez – Joao, Long

Przedmeczowe wypowiedzi:

Erik ten Hag– Jesteśmy faworytami, ale na papierze. W piłkę nie gra się na papierze. Musimy być gotowi na każde spotkanie, każdy rywal jest trudny, zwłaszcza w rozgrywkach pucharowych. Dla nich to idealna okazja i musimy mieć tego świadomość. Trzeba grać z inicjatywą, koncentracją i odpowiednią energią.


Paul Ince– Mam nadzieję, że Marcus nie zagra! Byłem trochę rozczarowany, że wygrali 3:0 z Nottingham Forest, bo w takim wypadku może zagrać przeciwko nam. Dwumecz z Forest wydaje się już rozstrzygnięty.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Reading po raz ostatni grały ze sobą w styczniu 2019 roku. Mecz odbywał się wówczas w ramach III rundy Pucharu Anglii, a Czerwone Diabły wygrały 2:0 po bramkach Juana Maty i Romelu Lukaku.

– W Pucharze Anglii drużyny mierzyły się ze sobą 15 razy. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 9 zwycięstw, 5 remisów i 1 porażkę.

– Manchester United podejmował Reading 8 razy na własnym stadionie w rozgrywkach o Puchar Anglii. Czerwone Diabły wygrały 6 spotkań, a 2 razy mecze zakończyły się remisem.

– Historia meczów Manchesteru United z Reading w Pucharze Anglii sięga 1912 roku. Drużyny spotkały się na Elm Park, aby zmierzyć się w ramach III rundy. Spotkanie zakończyło się remisem 1:1 i konieczna była powtórka. Czerwone Diabły wygrały później na Old Trafford 3:0.

– Łączny bilans Manchesteru United w starciach z Reading we wszystkich rozgrywkach to 13 zwycięstw, 7 remisów i 1 porażka.

– Manchester United ma dobrą serię w Pucharze Anglii na Old Trafford. Czerwone Diabły są niepokonane w Teatrze Marzeń w tych rozgrywkach od 14 spotkań (12 zwycięstw, 2 remisy). Po raz ostatni United przegrali u siebie pucharowe starcie z Arsenalem (1:2) w 2015 roku.

– Menadżerem Reading jest Paul Ince, który występował w Manchesterze United w latach 1989-1995. Anglik rozegrał w ekipie Czerwonych Diabłów 260 spotkań, zdobył 27 bramek i miał 16 asyst.

– Marcus Rashford w ostatnich 5 meczach w Pucharze Anglii był zaangażowany w 5 bramek dla Manchesteru United (2 gole, 3 asysty). Anglik jedyny dublet w FA Cup ustrzelił w spotkaniu przeciwko Reading (4:0) w styczniu 2017 roku.

– W sezonie 2022/2023 wracają powtórzone mecze w Pucharze Anglii. Jeśli sobotnie spotkanie zakończy się remisem, to konieczne będzie rozegranie powtórki na stadionie Reading.

Spotkanie Manchester United vs Reading rozpocznie się w sobotę 28 stycznia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale Eleven Sports 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Ince: Mam nadzieję, że Marcus Rashford nie zagra!
Następny news »
Widmo zawieszenia wisi nad Bruno Fernandesem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (202)


IntruZ9: Koło muani,ale on jest grozny! Jeszcze trochę i ktoś się zgłosi po chłopa

Oglądam,dobrze wygląda vs Bayern
» 28 stycznia 2023, 20:00 #184
Advm: Dobry Kolo z niego
» 28 stycznia 2023, 20:02 #183
pawelisto2: Boro wraca na zwycięska ścieżkę po arcyważnym meczu z Watfordem i zespół Michaela Carricka aktualnie na 3 miejscu w tabeli! Brawo Carras!
» 28 stycznia 2023, 19:07 #182
Michal1999: Szkoda, że go wyrzucili z Manchesteru po tym jak odszedł Solskjaer. Wygralismy wtedy 2 mecze i remis z mocną Chelsea. Powinien wtedy dostać szanse. No, ale potem był Ragnick, którego nasi kochani glazerzy nie wspierali
» 28 stycznia 2023, 19:10 #181
Halbrand: Brawo!
» 28 stycznia 2023, 19:10 #180
essaEdek: Ale on sam odszedł, nikt go nie wyrzucił.
» 28 stycznia 2023, 19:12 #179
Michal1999: Ale powinni mu zaproponować więcej kasy i dać możliwość rozwoju. I tak póki walczyliśmy i póki co będziemy walczyc o top 4. Na mistrzostwo jeszcze za wcześnie
» 28 stycznia 2023, 19:13 #178
roche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 19:15

Nikt go nie wyrzucał, sam odszedł. Kto wie może kiedyś wróci
» 28 stycznia 2023, 19:14 #177
essaEdek: Ale rozumiesz, że tu nie poszło o żadną kasę? Gość po prostu chce iść drogą którą sam sobie wyznaczył, na spokojnie czerpać doświadczenie w mniejszym klubie, bez takiej presji jak w United, a potem dopiero wskoczyć na lvl wyżej. Żadna kasa czy warunki by tego nie zmieniły.
» 28 stycznia 2023, 19:16 #176
Abstrahujacy: Myślę, że dla Carricka to dobrze, że nie musiał być w miejscu w jakim zostawiono Rangnicka.
» 28 stycznia 2023, 19:22 #175
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 19:58

Co go zrobili?? Przeciez wywalili Ole a Cara's sam odszedl XD Po wyrzuceniu OSG Carrick powiedzial, że nie chce zostawac i chce isc własną ścieżką. Po co pisac takie brednie.
» 28 stycznia 2023, 19:56 #174
Seba0619: Sancho nie przybył z drużyną na stadion
» 28 stycznia 2023, 18:56 #173
Michal1999: Za długo już przebywa poza składem, a wynagrodzenie pobiera. Ciekawe kiedy zacznie grać na miarę kwoty transferu bo jak na razie to niewypał
» 28 stycznia 2023, 18:58 #172
roche: Szkoda, może to byłby dobry moment dla niego żeby wrócić. Chyba, że jeszcze nie wszytko u niego w porządku w sensie psychicznym
» 28 stycznia 2023, 18:59 #171
Manmanchesrer: Tak to jest jak dzieci zarabiają miliony, jeszcze więcej im płacić, jeszcze więcej...
» 28 stycznia 2023, 20:00 #170
Michal1999: Mam nadzieję, że dzisiaj eth i spółka nie odpuszczą meczu tak jak to było z Arsenalem i Crystal Palace. Muszą wygrać bo inaczej sytuacja będzie kiepska. GG ManU
» 28 stycznia 2023, 18:48 #169
CobyD: Nie można odpuszczać, to wiadomo. Jakkolwiek dzisiaj gramy puchar, więc wynik nie ma nic do tabeli, jeśli to masz na myśli :D
» 28 stycznia 2023, 18:58 #168
Michal1999: Chodzi bardziej o wygranie "ważnego" pucharu, carling cup nie ma co brać pod uwage patrząc jakie drużyny grały w półfinale. Lepsze drużyny takie jak Mancity, Arsenal, Chealsea, LFC szybko odpadły bo testowały młodzików
» 28 stycznia 2023, 19:00 #167
roche: Oglądał ktoś Farsę? Ja ich nienawidzę to nie oglądam, ale jak grają? Mają nasi szansę?
» 28 stycznia 2023, 18:29 #166
SmutnyGrabarz: Szanse sa zawsze, bez znaczenia z kim gramy.
» 28 stycznia 2023, 19:09 #165
CobyD: roche dlaczego Twoje pytanie zawiera tezę, że Barca to o kilka klas lepsza drużyna? Na chwilę obecną nie sądzę, aby rozpatrywać to w kategoriach wielka Barcelona i United - chłopcy do bicia. Jeśli zagramy na miarę możliwości itd., to oczywiście, że możemy ich odprawić z kwitkiem.
» 28 stycznia 2023, 20:00 #164
boro: Ile prawdy z tym przejęciem klubu przez Ratcliffe. Coraz więcej info widać. Kwota niby 4 mld
» 28 stycznia 2023, 18:18 #163
Abstrahujacy: Tyle prawdy ile ufasz The Times. To oni pytali rzecznika prasowego Ineos, spółki należącej do sir Jima Rafcliffe'a. Wspomniany rzecznik miał oznajmić, że "Formalnie włączyliśmy się do procesu"
» 28 stycznia 2023, 19:27 #162
Gwiazda: Lewandowski odstawia kolejna szopke najpierw wyblagal powtorke karnego potem wyrzucil trenera .Teraz niechce grac w kadrze bo mu sie nowy trener nie podoba.Al-Nassr moze go wezmie bo w Europie tak jak Ronaldo jest skonczony
» 28 stycznia 2023, 17:45 #161
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 17:53

To zalezy gdzie sobie Ania dotknie palcem na mapie i tupnie noga, ze tam chce robic zakupy :D Pinokio sie konczy juz, jedzie na oparach i next stop, to kraj arabow albo UsA, ewentualnie jakas Sevilla albo Roma.
» 28 stycznia 2023, 17:51 #160
mycka86: Nie ośmieszajcie się.
» 28 stycznia 2023, 17:52 #159
Amycus: Podziwiam ludzi którzy dalej łykają takie newsy jak pelikany. Każdy uznany trener w piłce wypowiadał się o nim jako profesjonaliście, słynie z tego a wystarczy ze jakiś szmatławiec napisze coś dla lajków i polaczki to biorą.
» 28 stycznia 2023, 18:16 #158
roche: Frankowski w Lens karne, wolne, rożne. Może u Szantosza w reprezentacji też będzie odgrywał większą rolę. Ważne żeby karne przejął od Robercika
» 28 stycznia 2023, 17:27 #157
wilek84: Amad to będzie Pan Piłkarz, az serducho rośnie jsk chłopak gra. Oby sie udało
» 28 stycznia 2023, 17:18 #156
krysbe: Zgadzam sie. W Sunderlandzie gra na pozycji Bruno, także ciekawie może być po powrocie z wypożyczenia.
» 28 stycznia 2023, 17:19 #155
roche: Taa, posadzi Brunona na ławkę. A macha łapami też w tym Sunderlandzie?
» 28 stycznia 2023, 17:24 #154
mycka86: Amad może grać prawie na każdej ofensywnej pozycji. Bruna nie posadzi, ale może wywrzeć u niego pozytywną presję na lepszą grę.
» 28 stycznia 2023, 17:51 #153
wilek84: Dziś mnie zaskoczył. To nie tylko tak że daje dużo z przodu ale pracuje dla zespołu, myśli, presuje, umie odebrać. Podania zwody miniecia strzał no cud miód. Jak głowa i zdrowie nie siądzie będzie z niego piłkarz
» 28 stycznia 2023, 18:17 #152
Masarnia: Na meczykach jest gość Mu4ever.... Nie wiem który to z was ale szacun.... Przede wszystkim za cierpliwość jaka się wykazuje gdyż 90 procent komentatorów na tamtej stronie to ameby.
» 28 stycznia 2023, 17:05 #151
Sancho: Przecież jego poziom to rynsztok jak ten portal.. Rozumiem że to twoje konto i się promujesz
» 28 stycznia 2023, 17:36 #150
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 17:42

to byl manutdfan7 czy cos takiego...

dastal bana tutaj i uciekl tam, najlepsze jest to, ze widzialem tam pod ktoryms skrotem meczu, jak sie wyzywal z ruufneckim i rzucal blotem na devilpage i matheo. widac uraz po banie pozostal :D
» 28 stycznia 2023, 17:41 #149
Masarnia: @Sancho
Przeczytaj jeszcze raz ... O cierpliwości pisałem.... I zastanawiałem który to na devil tyle.
» 28 stycznia 2023, 17:58 #148
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 18:14

Również polecam. Piotr Fronczewski
» 28 stycznia 2023, 18:13 #147
Gwiazda: Mckennie w Leeds
» 28 stycznia 2023, 16:45 #146
Apocalypse: Na tle juve wyglądał dobrze, ale w samej serie A można znaleźć co najmniej 10 lepszych od niego...
» 28 stycznia 2023, 16:52 #145
roche: Baba w Reading
» 28 stycznia 2023, 16:56 #144
Mateo: Ogląda ktoś Sunderland z Fulham?
Jak tam amad wygląda?
» 28 stycznia 2023, 16:28 #143
krysbe: Świetnie radzi sobie z piłką przy nodze. Sporo widzi, prowadzeniem piły przypomina Messiego.
» 28 stycznia 2023, 17:18 #142
M4S73R: Amad wybrany zawodnikiem miesiąca w Sunderlandzie
» 28 stycznia 2023, 16:13 #141
RedFox: Czy mogę się dowiedzieć czemu mój komentarz w sprawie słabo działającej moderacji został usunięty?
» 28 stycznia 2023, 15:11 #140
Apocalypse: Udowodnili Ci ze sprawnie działają, nie wiem w czym problem:)))
» 28 stycznia 2023, 15:14 #139
Ariell: mi kiedyś usunęli za komentarz 'United > City' - sam już nie wiem, jak to działa - i to tylko dlatego, że poniżej była kłótnia o spalonego, w której nie uczestniczyłem
» 28 stycznia 2023, 15:16 #138
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 15:18

Haha Apocalypse dobrze powiedziane, szanuję za humor :)
Niemniej mam wrażenie, że mój komentarz nie miał w sobie nic obraźliwego, a tylko konstruktywną krytykę ;)
» 28 stycznia 2023, 15:18 #137
RedFox: Ariell myślę że oni mogą usuwać całe wątki (włącznie z komentarzami do nich) jeśli pojawia się w nich coś obraźliwego. Pod moim jednak z tego co kojarzę nic takiego się nie pojawiło, a jeśli nawet to można usunąć pojedyncze komentarze, a nie cały wątek.
» 28 stycznia 2023, 15:20 #136
PastaDoCiasta: Jak saga z Sancho ciągnęła się w nieskończoność to dostałem warna za komentarz czaskoski oddawaj Sancho bo polityka xD
» 28 stycznia 2023, 16:08 #135
brazylianwisnia: Fajnie by było zobaczyć dzis Sancho na 10. Chłopak grał tam kilka spotkań, ma najlepszą technikę z wszystkich naszych graczy a przy braku dynamiki mógłby właśnie być taka opcja na 10. Po takiej przerwie łatwiej by mu się było też odnalzc pod gra niż będąc podwajanym na boku.
» 28 stycznia 2023, 14:12 #134
vieeeri: Zgadzam się, po cichu liczę, że chociaż z ławki wejdzie. On w formie to jak dla nas nowy zimowy transfer, bo już każdy przywykł do jego nieobecności
» 28 stycznia 2023, 14:26 #133
SickRabbit: Ktoś ma jakieś info o Sancho czy znajdzie się w kadrze na dziś czy to wie tylko Erik?
» 28 stycznia 2023, 14:05 #132
Masta: Erik i ponoć woźny tez coś wie
» 28 stycznia 2023, 14:11 #131
kamtor: Ciekawe na jakim etapie jest sprzedaż United i czy można się spodziewać jakiś ruchów transferowych
» 28 stycznia 2023, 13:20 #130
AUDIoooo: Etap zaawansowany, transfery w lato.
» 28 stycznia 2023, 13:22 #129
Kuntakinte: Dzięki audi jesteś mocno blisko klubu
» 28 stycznia 2023, 13:52 #128
brazylianwisnia: Nie laczylbym jednego z drugim. Klub będzie miał latem kase ze swoich przychodów jak zwykle. Nowy właściciel musi raczej pompować swoje srodki w infrastrukture.
» 28 stycznia 2023, 14:04 #127
RedFox: Kamtor myślę, że dopóki Ty nie zaproponujesz jakiś transferów to nic z tego nie będzie ;)
» 28 stycznia 2023, 15:07 #126
AUDIoooo: Kuntakinte

Dzięki, staram się, jak kamtor się pyta, to nie ma żartów i trzeba działać.
» 28 stycznia 2023, 15:12 #125
Sorata: Kurczę, zobaczyłem nick kamtor i myślałem, że dostanę jakieś insiderowe informacje :(
kamtor, wyrzucili Cię z Old Trafford czy co? Wracaj tam, bo DP potrzebuje dobrego człowieka od transferów!
» 28 stycznia 2023, 16:39 #124
SzarimMusty: Juve z kolejnymi problemami... Oni się nigdy nie nauczą. Raz zostali już zdegradowani a oni ciągle kombinują. Wtedy sprzedawali mecze, a dzisiaj kombinują przy transferach. Co zabawne CR7 wywęszył 20mln od Juve i poleciał współpracować z prokuraturą. Serio w MU większość kibiców go nie cierpi, a teraz podpadnie włoskim kibicom. W Realu coś odwalił? Czy wszystko przed nim?
» 28 stycznia 2023, 13:09 #123
waletpl: Nie kłam. Kupowali, nie sprzedawali ;)
» 28 stycznia 2023, 13:18 #122
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 13:50

Serio każdy normalny człowiek odmówił by współpracy z prokuraturą żeby nie podpisać kibicom. Kij z reputacją, która może ucierpieć z uwagi na zatajenie jakiś nielegalnych umów z których kasa leciała od mafii czego Ronaldo mógł nie wiedzieć. Ważny szacun u kibioli bo się nie rozpruł na psach swój ziom może wpadać do Turynu na fawele.
» 28 stycznia 2023, 13:49 #121
SzarimMusty: @Kilerek7 znasz genezę? Bo chyba nie. Tu się rozchodzi o to, że Ronaldo miał zostać zawieszony za udział w machinacjach finansowych Juve. Wystraszył się i poleciał sprzedać wszystkich kolegów, którzy tak jak i on wzięli pieniądze pod stołem. Najpewniej koledzy wzięli mniej skoro na nich prokuratura nie trafiła.

Gdyby nie był umoczony to nie miałby szans cokolwiek wiedzieć...

PS. Najzabawniejsze jest to, że kara zawieszenia na tych kilku piłkarzy miała być tylko na miesiąc... Więc tam nie ma mowy o mafii tylko o kombinowaniu jak ominąć ligowe wymogi podobne do dawnego FFP.
» 28 stycznia 2023, 15:22 #120
axel52: Podrobili jego podpis czego nie kumasz?
» 28 stycznia 2023, 15:32 #119
SzarimMusty: Czyli nic nie wiedział o przelewach poza oficjalnymi kontami? Przez kilka lat myślał, że to Bóg mu przelewa te środki?
» 28 stycznia 2023, 15:36 #118
Szyna91: Ronaldo może i był wielkim piłkarzem, ale człowiek z niego parszywy
» 28 stycznia 2023, 16:45 #117
dominikMU: Ciekawe czy Erik będzie chciał jeszcze w lato iść po FdJ, może Erik przekona go rozwijającym projektem i powrotem do Ligi Mistrzów (jeśli taki nastąpi) z Casemiro ładnie ten środek mógłby chodzić :)
» 28 stycznia 2023, 09:27 #116
vanantgaal: Będzie lepiej dla tego klubu jeśli będziemy ściągać zawodników, którzy choć trochę chcą tu grać.
» 28 stycznia 2023, 09:38 #115
atotrikos: ETH chce tego gracza ale wydaje mi się że temat może być zamknięty, dlaczego?
Coraz częściej mówi się o powrocie Pepa do Barcelony.
Coraz częściej pisze się o powrocie Messiego tam.
Bernardo Silva już był łączony w tym sezonie z Barceloną i jedynie brakło kasy - jak zawsze.
Wyobrażam sobie powrót Pepa z jakimiś dwoma graczami z City wchodzącego do szatni Barcelony gdzie stary znajomy Lewy, FdJ ale przede wszystkim hiszpańskie perełki - Pedri/Gavi.
» 28 stycznia 2023, 09:44 #114
brazylianwisnia: Barcy nie stać na takie powroty. Z pewnością nie bez sprzedaży zawodników..
Z pewnością ETH bedzie chciał FDJ albo podobnego gracza.
» 28 stycznia 2023, 10:15 #113
is200second: No ja bym się np cieszył z tego transferu,ale tylko pod warunkiem, że Frenk tu będzie chciał grać.

Mamy zbyt wąską kadrę moim zdaniem na wygranie czegokolwiek w Europie. Podkreślam wygranie. Co nie znaczy, że nie będziemy wysoko. Ale tako jak cieszyłem się na myśl rewanżu z Barcelona, tak teraz już taki pewien nie jestem. Xavi robi dobra robotę. I choć Real ewidentnie ma dołek, a Atleti poprostu już się nie rozwija pod Diego Simeone. Przynajmniej tak mi się wydaje, tak to wygląda. To Katalończycy ewidentnie łapią stabilna formę. I to mnie trochę martwi.

A wracając do tej naszej niby wąskiej kadry. Może nie warto by robić takich chaotycznych ruchów jak Chelsea, oczywiście w cudzysłowie. Bo wydaje mi się, że tam się kroi zmiana na stanowisku trenera. I te ruchy na rynku transferowym są czymś podyktowane. I nie chodzi tu chyba wcale o miejsce w tabeli. A mianowicie śmierdzi mi to Zidanem.
» 28 stycznia 2023, 10:18 #112
brazylianwisnia: Tylko nie Tielemans. My potrzebujemy trzeciego podstawowego środkowego pomocnika a nie awaryjnego jak Fred. Kogoś lepszego niż Eriksen aby nasza gra się ulepszala a nie degradowała. Dziś żeby grać na każdym froncie przez lata trzeba mieć kadrę jak City - 3 podstawowych SO, 3 podstawowych SP, 5 podstawowych graczy do ofensywy, 4 bocznych obrońców. Trzeba mieć 16 podstawowych graczy w sensie jakości i jeszcze kilku takich Fredow, Lindelofow by grać na każdym froncie przez lata. Ktoś ma kontuzje, ktoś depresję, ktoś bez formy ale w takim układzie poziom gry jest utrzymany.
» 28 stycznia 2023, 14:10 #111
Freddie: Rok temu FDJ nie mogl wiedziec i nikt nie wiedzial nawet sam ETH czy MU pod wodza ETH wypali. Dzis wiemy co ten projekt ma przyszlosc a po sprawie z CR& kazdy pilkarz na swiecie wie ze u ETH licza sie nie uklady a to co pokazesz na treningu takze taki FDJ sam bedzie chcial isc do MU. Tzn bardziej niz rok temu jesli sie wahal.
» 28 stycznia 2023, 14:16 #110
GS8GS: Dlatego po wielu latach w końcu jesteśmy klubem atrakcyjnym dla zawodników chcących iść do przodu. Ten sezon pokazał że liczy się jakość a nie wartość transferu.
Taki Malacia, Garchano są świetnymi sygnałamu dla młodych, że jeśli mają jakość i chęć do pracy będą mieli też minuty. Dlatego warto płaśnie kupić kogoś jak Caicedo czy Zakaria który już teraz będzie świetną opcją do gry w środku pola a za sezon czy dwa będzie ostoją środka jak Kazek.

W lecie kupiliśmy szkielet zespołu teraz pora popracować nad jego przyszłością i rozwojem.
» 28 stycznia 2023, 14:21 #109
Diabelred: brazylianwisnia,

Priorytetem na lato będzie kupno napastnika. Nie sądzę, żeby nas stać nas było dwa transfery x 100 mln. Także opcja Kane/ten z Napoli + Tielemans to jak dla mnie bardzo fajna opcja i idealny zastepca i być może następca Eriksena. Belg że swoją technika znacznie bardziej pasowałby do tego co chce grać Ten Hag niż Fred oraz McTominay.

Swoją droga mógłbyś wymienić tych piłkarzy lepszych od Eriksena, dostępnych dla nas oraz nie kosztujących 100 mln i wiecej ? :)
» 28 stycznia 2023, 18:00 #108
KalinkaRIP: Szkoda tego Caicedo, bardzo dobry grajek i charakter chyba odpowiedni
» 28 stycznia 2023, 09:03 #107
IntruZ9: Szkoda czy nie to ocenimy później,co innego grać w średniaku a co innego grac w klubie z aspiracjami,presją wyniku,presja kwoty odstępnego...takich już było wielu


...Bissouma (też było go szkoda) a chłop utonął gdzieś w tott
» 28 stycznia 2023, 09:09 #106
dominikMU: Charakterem bym uważał, mi nigdy się nie podobało zawodnicy którzy wymuszali transfery zwłaszcza robiąc to publicznie na instagramie :)
» 28 stycznia 2023, 09:23 #105
awe: To w United juz dwoch takich wymuszaczy sciagnal EtH ;)
» 28 stycznia 2023, 14:28 #104
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2023 03:12

Ronaldo byo źle w klubie gdy kibice stali za nim do końca to teraz będzie miał piekiełko w arabii. A co do Arsenalu ja już żadnej szpilki im nie wbije w tym sezonie. Nawet jak przegrają mistrzostwo. Dali nam ostatnio jeden z najlepszych meczów w PL. Zasluzyli na zwycięstwo.
» 28 stycznia 2023, 03:07 #103
KalinkaRIP: Co za piekiełko? Napiszesz coś więcej?
» 28 stycznia 2023, 07:00 #102
NoName: Pewnie chodzi o to, że tam gorąco jest.
» 28 stycznia 2023, 07:09 #101
Milo: Co myślicie o takim piłkarzu jak Szoboszlai?
Chłopak bardzo dobry technicznie i do tego super warunki fizyczne, na SPO i LP jak znalazł by wpasował
» 28 stycznia 2023, 02:46 #100
Radomirus: Jeżeli chodzi o lewe skrzydło to mamy aż przesyt.
Rash, Garnacho, Sancho (jeżeli upora się ze swoimi demonami) i ewentualnie Elanga
Ofensywny pomocnik to na razie Bruno i ewentualnie Eriksen.

Jeżeli mielibyśmy kogoś szukać to napastnika i prawe skrzydło (albo do rotacji za Antonego albo wręcz znaleźć kogoś, kto by z nim walczył o pierwszy skład).

Ogólnie jest wielu niezłych piłkarzy na świecie a RB Lipsk ma duży talent do ich znajdowania i wprowadzania do dorosłej piłki... ale skupmy się może na pozycjach, które wymagają bezwzględnego wzmocnienia zamiast interesować się piłkarzami na pozycje, które i tak mamy obstawione w miarę jakościowymi piłkarzami ;)
» 28 stycznia 2023, 03:04 #99
Seba0619: Jadon może się znaleźć w kadrze na dzisiejszy mecz.
» 28 stycznia 2023, 01:50 #98
Braks: No to mamy prawe skrzydlo załatwione. A. Dialo z nagroda miesiąca dla najlepszego młodego gracza
» 28 stycznia 2023, 00:44 #97
kamilpe: Internet Explorer?
» 28 stycznia 2023, 01:22 #96
Advm: Ole Gunnar Solskjaer został managerem miesiąca stycznia 2019. W końcu mamy trenera, który powtórzy osiągniecia SAFa!
» 28 stycznia 2023, 01:30 #95
Pyra: Chelsea wywaliła w rok pół miliarda na transfery. Szkoda, że nas nie przejął, Erik już by mógł wymienić cały szrot w kadrze hahaha
» 27 stycznia 2023, 23:52 #94
Seba0619: Caicedo na Instagramie pożegnał się z Brighton i kibicami. O podpis walczyły Chelsea i Arsenal ale ostatnio Arsenal wydawał się faworytem i to raczej do armatek dołączy Ekwadorczyk. Fajny zawodnik, trochę szkoda.
» 27 stycznia 2023, 23:50 #93
Seba0619: Poprawka, ten post to raczej apel, żeby go wypuścili xd
» 27 stycznia 2023, 23:53 #92
Litosci: Ale ladnie na nich arsenal siedzi
» 27 stycznia 2023, 22:48 #91
EvdS: Dziwny mecz na pół gwizdka obie drużyny. Zmiany jak w meczu towarzyskim.
» 27 stycznia 2023, 22:50 #90
kmsJ: No i fajnie, młodzież piąty mecz z rzędu wygrali. Oby tak dalej.
2-1 z Blackburn.
» 27 stycznia 2023, 21:54 #89
V3x: Tych panelarzy z Chelsea to ffp nie obowiązuje? Malo Gusto przechodzi do nich za 30 baniek.
» 27 stycznia 2023, 21:37 #88
brazylianwisnia: Najwidoczniej nie interesuje ich gra w LM a FFP dotyczy tylko rozgrywek UEFA.
» 27 stycznia 2023, 21:42 #87
Anhel: Ffp dotyczy rozgrywek europejskich, oni w przyszłym sezonie raczej w LM nie zagrają a w dodatku dają piłkarzom takie długie kontrakty właśnie dlatego żeby te ffp pominąć.
» 27 stycznia 2023, 21:43 #86
CzarliCFC: Nie ma mowy o obchodzeniu jakichś reguł, skoro wszystko rozgrywa się w zgodzie z nimi. Jest jasno powiedziane, że kontrakty mogą być maksymalnie pięcioletnie, o ile władze rodzimych lig nie stanowią inaczej, a w Anglii ani FA, ani Premier League nie ustanowiły żadnych ograniczeń, więc kluby mogą dowolnie definiować długość zawieranych umów. Jeżeli do kogoś może mieć UEFA problem, to do federacji angielskiej, a nie określonych klubów.

Długie kontrakty to nic nowego, znane już są w świecie piłki od dawna, ale tak jak z jednej strony ułatwiają życie, z drugiej rodzą pewne problemy, dlatego nie są zbyt częstą praktyką. Głównym powodem dla którego tak wiele ich ostatnio zawieramy, jest to, że potrzebujemy wielu zawodników na już i tylko w ten sposób możemy sobie poradzić z FFP, jako że rocznie kosztuje nas to mniej, ale to nie są jakieś kosmiczne różnice. Średnio 5 milionów w skali roku za danego piłkarza to nie jest jakiś rozbijanie banku. Nie wiem jak można mieć do kogoś problem o dobre zarządzanie własnym majątkiem i zdrowe prowadzenie rachunkowości.

Jestem przekonany, że klubami, które wyszły z inicjatywą do UEFY są pewnie głównie te, którym po prostu sprzątnęliśmy zawodników sprzed nosa. Równie dobrze też mogliśmy się rok temu spłakać, że Barcelona podebrała nam większość piłkarzy, bo mogli się zadłużać, a nam przeciągał się proces przejmowania klubu przez nowych właścicieli, lecz zamiast tego opracowaliśmy nową strategię, wymieniliśmy ludzi i ruszyliśmy z kopyta w następnym okienku. Jak na razie Todd robi robotę i inni swoją złością to potwierdzają. Oby jeszcze tylko boisko pokazało, że gra była warta świeczki.
» 27 stycznia 2023, 21:52 #85
Rochanv: spokojnie, Malo Gusto przejdzie latem, jak Nkunku.. ale Chelsea zrobi czystki i sprzeda wielu zawodnikow, wielu sie koncza kontrakty. Stad takie wzmocnienia
» 27 stycznia 2023, 21:54 #84
SzarimMusty: FFP chyba przestało obowiązywać. Obecnie są stosowane 3 zasady wypłacalności, stabilności i kontroli wydatków. Obecnie drużyny piłkarskie mogą wydawać ok. 90% swoich przychodów - na zawodników, agentów i transfery. Także Chelsea w skali roku może sobie na ogół wydatków przeznaczyć ok. 500mln euro.
» 27 stycznia 2023, 22:06 #83
radlu: Sędzia mocno pracuje na zwycięstwo Arsenalu. Dwa ewidentne faule na Norwegiu a ten kompletnie nie reaguje.
» 27 stycznia 2023, 21:31 #82
Braks: Nie od dziś wiadomo że lepsi są w ekstraklasie sędziowie
» 27 stycznia 2023, 21:32 #81
Ciechanek: Tak, oczywiście sędzia pracuje na zwycięstwo Arsenalu, bo pewnie w kontrakcie z FA ma wpisane, że jak Arsenal wygra, to sędzia dostanie premię. Dobrze mówisz.
» 27 stycznia 2023, 21:33 #80
radlu: No właśnie. Wzięliby takiego pierwszego lepszego z brzegu Marciniaka i spokój.
» 27 stycznia 2023, 21:34 #79
radlu: Ciechanek, jeśli sedzie nie widzi dwóch ewidentnych fauli na żółtą kartkę to albo powinien zmienić zawód albo pracuje na zwycięstwo jednej z drużyn. Ja nie mówię że robi to za kasę.
» 27 stycznia 2023, 21:36 #78
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 21:38

A czy Ty w pracy ZAWSZE robisz wszystko idealnie? Czy NIGDY nie popełniasz drobnych błędów? Podejrzewam, że nie. A weź pod uwagę, że sędzia ma zazwyczaj mniej niż sekundę na podjęcie takiej decyzji. Krytykować zawsze najłatwiej
» 27 stycznia 2023, 21:37 #77
radlu: A co ma do tego moja skromna osoba? Ja krytykuję ewidentne błędy sędziego. Wiadomo że to nie saper i może się pomylić, ale strasznie to irytuje i potencjalnie wypacza wynik spotkania.
» 27 stycznia 2023, 21:45 #76
Skora96: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 21:30

Holding już czerwo powinien mieć
» 27 stycznia 2023, 21:29 #75
wider: ale kibice arsenalu i tak powiedzą że sędziowie gwiżdżą tylko dla MU
» 27 stycznia 2023, 21:32 #74
Ciechanek: A kibice MU przypadkiem nie mówią, że sędziowie gwiżdżą tylko dla rywali? :D
» 27 stycznia 2023, 21:34 #73
Skora96: Nie wiem, pewnje wielu sie takich znajdzie, ale jestem obiektywny, a w tym meczu ewidentnie żaden faul na city nie został zagwizdany
» 27 stycznia 2023, 21:39 #72
AFC07: A tak nie jest?
» 27 stycznia 2023, 22:25 #71
cris342: Żeby mnie ktoś źle nie zrozumiał, broń Boże nie liczyłem na jakiegoś Harrego Kane, czy Osimhena w zimowym okienku transferowym, ale patrząc na takiego Trossarda w AFC czy próby pozyskania Caicedo myślę sobie, że jakiś jeden bardziej wpływowy transfer niż zamiana CR7 na Weghorsta mógłby się nam przysłużyć. Nie mówię, że odrazu byśmy wygrali ligę, ale być może ten jeden transfer zadecyduje o tym czy wygramy np LE, czy FA Cup. Tu natomiast wygląda to tak, a Top4 wydaje się pewne to nikogo nie kupujemy, po co wydawać hajs. Zamiast stwierdzić, że ETH robi świetną robotę może warto wesprzeć go już teraz żeby miał łatwiejszą walkę o trofea i może wygrał już coś w tym sezonie.
» 27 stycznia 2023, 21:28 #70
marcino186: Arsenal zbierał pieniądze już dobre lata. I mogą sobie na to pozwolić. Tym bardziej ze idą na mistrza i zawodnicy do nich dołączają bo chcą mieć majstra premier league
» 27 stycznia 2023, 21:32 #69
marcino186: Ja wszystko rozumiem. Arsenal może zdobyć PL i bedzie najlepiej jeśli to oni zdobędą a nie City czy Live. Ale patrząc na politykę transferowa Chelsea to to już jest śmiech na sali. Mogę się założyć ze trener nie doczeka końca sezonu
» 27 stycznia 2023, 21:22 #68
wider: teraz można się śmiać z Cfc. Jednak jak przyjdzie tam trener który poukłada tą zbieraninę piłkarzy to mogą być znów mocni z silną 11 i mocną ławką
» 27 stycznia 2023, 21:24 #67
marcino186: Ale kiedy oni byli mocni ? Bo dla mnie to mieli tylko jakieś sezonowe przebłyski. Chelsea nigdy nie lubiłem i lubić nie bede to samo z City i Live . Chelsea zawsze miała hajs i to ich wyróżniało nic więcej
» 27 stycznia 2023, 21:27 #66
Genek: Ten trossard to jak dla mnie jest lepszy niż ten martinelli.
» 27 stycznia 2023, 21:07 #65
is200second: Świetny interes zrobili kupując Trossarda. A już pewnie lepszy, nie przepłacając za mudryka jak Chelsea. Choć obym się mylił bo uważam, że ma ogromny potencjał.
» 27 stycznia 2023, 21:21 #64
Genek: Niewiem ja nigdy nie byłem fanem martinelliego, w meczu z nami go nie było, dostawał piłkę chwilę podprowadził i odawał bo się bał wchodzić w drybling z AWB, a widzieliśmy co robił rashy, areta aż musiał white zdjać bo żółtą miał, ale tomiyasu też objeżdżał.
» 27 stycznia 2023, 21:28 #63
Majek: Głowa w dół i biegnie wzdłuż linii
» 27 stycznia 2023, 22:19 #62
Seba0619: Iqbal gra dzisiaj w U21 więc jutro nie będzie go nawet na ławce.
» 27 stycznia 2023, 20:27 #61
dawid27154: Szkoda, bo moim zdaniem z tych młodzików to On chyba gra najbardziej dojrzałe bez kompleksów i ma poprostu umiejętności by dostać szansę, ale być może nie jest jeszcze gotowy skoro Eric nie daje mu szansy, nawet na ławce w takim meczu.
» 27 stycznia 2023, 20:45 #60
KubaUtd: Strzelił brameczke
» 27 stycznia 2023, 20:47 #59
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 20:09

Ja też dodam coś od siebie. Nie jestem znawcą taktyki ani ekspertemem w kwestii tranferów. Nie sledze też innych druzyn jedynie coś tam poczytam i wyniki. Ale odkąd odkryłem stream przegapiłem od dobrych kilkunastu lat kilka spotkań. I nareszcie mogę powiedzieć że miło się ogląda każde spotkanie. Jak to było kiedys ok 10 lat temu.
» 27 stycznia 2023, 20:08 #58
Chudiniowy: A może gdyby dostał wsparcie to ETH by tu nie było? A może Alvarez by u nas nie grał dobrze?
A może ...
» 27 stycznia 2023, 20:32 #57
brazylianwisnia: Bo Ralf nie miał żadnego pomysłu na usprawnianie tej drużyny.
Bo wydanie kasy wtedy oznaczałoby mniej kasy na projekt ETH.
» 27 stycznia 2023, 20:32 #56
Anhel: Jak możesz oczekiwać wsparcia zarządu skoro jesteś tylko tymczasowym trenerem. Musieliby już wtedy wiedzieć ze Erik będzie naszym kolejnym szkoleniowcem żeby ewentualnie Ralf robił transfery pod niego ale jak widać raczej nie wiedzieli dlatego bez sensu było wydawać kasę na transfery trenera tymczasowego
» 27 stycznia 2023, 20:52 #55
KalinkaRIP: Zastanawiam się ile razy można napisać dokładnie to samo? Wypralbys w końcu te kalesony albo najlepiej kupił nowe
» 27 stycznia 2023, 21:13 #54
Majek: KalinkaRIP, chciałem to samo napisać.

Kaleson naprzemiennie pisze jakie to cudowne wsparcie ma Potter od zarządu albo wymienia piłkarzy którzy nie nadają się do United i trzeba ich się koniecznie pozbyć.
» 27 stycznia 2023, 21:17 #53
KalinkaRIP: Pewnie szczecinianin albo lisan
» 27 stycznia 2023, 21:24 #52
Majek: Wygląda też na to, że skrycie kocha Smerfy.
» 27 stycznia 2023, 21:29 #51
Majek: Ja kibicuję drużynie, a nie wylewam ciągle te same żale w komentarzach. Daj już na luz i ciesz się oglądając jak projekt ten Haga się pięknie rozwija.
» 27 stycznia 2023, 22:26 #50
KalinkaRIP: Taaa tak mnie wyjaśniliscie, ameby co czytać nie umia i wkładają mi na klawiature słowa których nie napisałem :D
» 27 stycznia 2023, 22:32 #49
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 22:48

Spoko spoko, po prostu chyba trzeci raz twój wpis tego samego charakteru, niemalże kopiuj wklej, a tu na stronie chyba większość jeśli nie wszyscy jest świadoma że główne problemy wynikają z "góry" klubu
» 27 stycznia 2023, 22:47 #48
skowron32: Man Utd w trakcie letniego okna transferowego może dać się na łowy w Serie A. Jednym z zawodników, który budzi zainteresowanie władz Czerwonych Diabłów, jest Victor Osimhen. Dziennikarz Gianluca Di Marzio wyraził kilka słów na ten temat.

Man Utd może latem sfinalizować kolejny duży transfer
Dziennikarz Gianluca Di Marzio przekonuje, że klub z Old Trafford może pozyskać Victora Osimhena
-Suma transakcji z udziałem zawodnika SSC Napoli może wynieść co najmniej 120 milionów euro.

Ciekawe ile w tym prawdy?
» 27 stycznia 2023, 19:45 #47
atotrikos: Sir Harry Kane 30 lat i młodszy kolega z kadry, 26 letni Marcus Rashford.

Czy muszą się poznawać, wyczuwać? Sam Anglik zmieniać cokolwiek prócz trykotu?

Żadnych wynalazków. 4 lata spokój i to chyba dużo czasu na rozwinięcie się kogoś tam gdzieś lub pojawienie się kogoś zupełnie nowego.
» 27 stycznia 2023, 19:59 #46
olestay: Przede wszystkim uwazam ,ze potrzebujemy 2-3 napastnikow. Najlepszym scenariuszem byloby pozyskanie pewniaka do bramek plus jakiegos mlodego ,zeby juz podpatrywal i jak kontuzja dobrze zastapic. Najlepiej byloby Kane plus Sesko/Ferguson. Wlasnie Evan Ferguson to jest gracz ktorym moim zdaniem trzeba sie zainteresowac. 18 lat 5 meczy w PL 3 bramki i 2 asysty w tym jedna przeciwko Arsenalowi. Vlahovic podono jest plotka ,ze chcialby grac u Erika wiec tez moim zdaniem ciekawa opcja. Dla mnie najlepiej to Kane/Vlahovic + Sesko/Ferguson i propo 3 to jak Weghorst sie sprawdzi jego tez mozna wykupic. Tylko obawiam sie ,ze tak jak pisza mozemy nikogo nie kupic jak Glazery nie sprzedadza klubu. Dlaczego nie Osimhen gdzies czytalem ,ze z dyscyplina u niego slabo.
» 27 stycznia 2023, 20:08 #45
brazylianwisnia: Kaleson przecież te kwoty co podajesz są kompletnie nieadekwatne. Prędzej Kane 85mln, Vlahovic 100mln lub Osimhen 150mln.
» 27 stycznia 2023, 20:34 #44
Majek: Jeśli będzie to realne to ja brałbym Kane.
» 27 stycznia 2023, 21:21 #43
siwy32: Skoro w mediach pojawiają się informacje, że Ten Hag jednak pozwoli odejść Elandze na wypożyczenie to oznacza, że Sancho będzie za chwile grać. Nawet jak będzie powoli wchodził w meczach to i tak będzie jak nowy transfer na drugą część sezonu :)
» 27 stycznia 2023, 19:30 #42
Freddie: CR7 2x90 w Arabii i 0 goli i wpływu na gre. Co sie z nim stalo w ciagu roku gdzie rok temu jednak te gole strzelal? Moze smierc dziecka faktycznie zmienila go o 180 stopni?
» 27 stycznia 2023, 19:07 #41
Genek: Poprostu wiek już go dopadł, plus moim zdaniem najważniejszą rzeczą było to, że ominął preseason, w tym wieku nie można sobie na takie coś pozwolić bo już potem nie wrócisz z tego.
» 27 stycznia 2023, 19:12 #40
essaEdek: Dodatkowo najgorszy na boisku, odpadli z pucharu po tym jak 2x z rzędu go wygrali w poprzednich latach i kibice na stadionie krzyczący "MESSI, MESSI". Zaraz będzie wywiad, że został zdradzony. ;)
» 27 stycznia 2023, 19:16 #39
Freddie: @Genek chyba to preaseason bardziej bo bo nie da sie ot tak nawet w wieku 37 lat stracic "wszystko"
» 27 stycznia 2023, 19:19 #38
atotrikos: Otóż stało się to, że nadal próbuje jakiś przekładanek które są śmiesznie żenujące, strzela w mur pchając się do wolnych, chce być na świeczniku a to już nie jest on.

Gdyby być może nie chciał być w każdej akcji, skupił się na tym co robi sam a nie ktoś inny może nadal miałby to czego się nigdy nie gubi - technikę użytkowa i instynkt. Prędkość, zwinność, ogień wewnętrzny mija ale to wyżej nie.
Uważam, że gdyby grał prosta piłkę nieco usuwając się w cień, usypiając rywali i dając się wykazać innym nadal byłby groźny, coś jak Giggs czy pokorny Solsza.
» 27 stycznia 2023, 19:49 #37
is200second: Belingham też był do wyciągnięcia za dobre pieniądze.
» 27 stycznia 2023, 14:24 #36
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 14:31

Nie był. Wybrał BvB dla dobra swojej kariery. My oferowaliśmy mu większą kasę.
» 27 stycznia 2023, 14:28 #35
Aksum: Skończy się tak, że Caicedo pójdzie do Arsenalu, Enzo Fernandez do Chelsea, Bellingham do Realu a Rice do City.
Wszyscy młodzi z ogromną jakością, bardzo rozwojowi. Trzeba pamiętać, że Casemiro lada dzień kończy 31 lat i lepszy już nie będzie. Zresztą Eriksen podobnie.
» 27 stycznia 2023, 14:31 #34
SmokuUtd: Piszą że Brighton odrzuciło ofertę. Pilkarz nie na sprzedaż w tym okienku. Pewno liczą, że po sezonie dostaną więcej :)
» 27 stycznia 2023, 14:37 #33
SickRabbit: No to Caicedo trafi do chelsea skoro ars go chce :F
» 27 stycznia 2023, 14:59 #32
SzarimMusty: Chłopak jest fanem MU, może warto zagadać i powalczyć o niego?
» 27 stycznia 2023, 16:08 #31
IntruZ9: Napisz,zadzwoń...numeru nie mam,ale może na Messengerze go przekonasz
» 27 stycznia 2023, 16:21 #30
ReddeviL1987: A niech wyciągają kogo chcą, za ile chcą i ile chcą. Przypomnijmy gdzie jest w tabeli te wielkie FC Ciensi? Kupuli już tyle i za tyle, że powinni conajmniej być liderem. Dla mnie najważniejsze jest, aby u nas działało tak jak to działa. A myślę, że będzie jeszcze lepiej.
» 27 stycznia 2023, 17:36 #29
SzarimMusty: @Intruz9 dzwoniłem ale chłopak stwierdził, że woli zostać w Brighton niż grać w drużynie, której ty kibicujesz. Także zrób coś dobrego dla MU i zacznij kibicować City.
» 27 stycznia 2023, 18:59 #28
IntruZ9: Pół dnia nad tym myślałeś...


7:0
» 27 stycznia 2023, 20:28 #27
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 21:30

2h i 10 minut to pół dnia, a lajki to wyznacznik racji... Podziwiam takie podejście. 7/100
» 27 stycznia 2023, 21:30 #26
artix206: Myslisz, że w tamtym czasie mieli by możliwość rozwinąć sie u nas w takim stopniu??
» 27 stycznia 2023, 14:22 #25
Braks: Jakieś plotki opowiadsz. Po za tym takich przykładów jest mnóstwo np. Chelsea sprzedała musiale za 200tys euro
» 27 stycznia 2023, 14:42 #24
brazylianwisnia: Ludzie to tak nie działa. Po pierwsze kupno takiego gracza zmieniłoby jego przyszłość bo raczej by nie grał tyle co grał. Dwa że na każdego co się uda jest pełno takich jak Elanga, Kleberson, James, Martial..
» 27 stycznia 2023, 18:23 #23
GS8GS: Wychodzimy pierwszym składem, ustalamy wyniki i wtedy można rotować. Nie możemy pozwolić sobie na tracenie punktów w głupi sposób.

Jednak ja osobiście w tym meczu zastosowałbym zmiane Bruno aby sobie odpoczął, o ile nie ma plany wyczyszczenia mu kartek. Dałby mu mecz odpoczynku aby popatrzył sobie na mecz z boku.
W jego miejce wystawiłbym Eriksena, a przy wyniku 2-3 zero zamienił na Iqbala.
» 27 stycznia 2023, 13:18 #22
bani: jakich punktów?
» 27 stycznia 2023, 13:46 #21
Litosci: Jak Eth mówił w wywiadzie ze ma pomysł na Pellistriego w meczu z reading bo dobrze wchodził w przestrzenie między obrońcami to nie zdziwiłbym się jakby go na 10 dał
» 27 stycznia 2023, 15:15 #20
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 15:20

bani... W Fantasy FA Cup :D
» 27 stycznia 2023, 15:19 #19
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 12:33

Mam ogromną prośbę do wszystkich zwolenników "rotacji", jeżeli już chcecie wypisywać te swoje głupoty to choć sprawdźcie kto i ile ostatnio grał. Np. Casemiro nie wystąpił z City, teraz zagrał z Nottingham i mamy nim rotować? Po jednym meczu? Zawodnikiem kluczowym?

Przecież to jest żałosne co niektórzy wymyślają. Rozumiem jak ktoś gra 5-6 spotkań pod rząd po 90min, ale jak toś gra po 45-60min lub pauzował 1-2-3 spotkania temu gdzie jest sens rotacji? To jest niepotrzebne ryzyko.

W poprzednich 4 spotkaniach powyżej 270min (czyli ponad 3 pełne spotkania rozegrali)
DDG - 360min
Bissaka - 360min
Fernandes - 360min
Rashford - 326min
Eriksen - 315min

I to jest koniec, dodatkowo dwóch pierwszych nie ma obecnie rywala o skład.
Minuty Eriksena i Bruno są spowodowane tym, że VDB wypadł a Fred czy Tominay na ich pozycjach nie dają nawet 50% tego co oni. Rash jest w formie strzeleckiej i musi grać. Pozostali odpoczywają jak widać tak jak trzeba, gdybyśmy mieli jeszcze jednego ogarniętego pomocnika..., niestety trzeba grać tym co mamy do końca sezonu.

I żeby nie było, w rewanżu z NF Erik może wystawiać kogo chce, eksperymentować, bo ma ogromną zaliczkę.
» 27 stycznia 2023, 12:29 #18
ReddeviL1987: Dokładnie. Dlatego zastanówmy się, kto z tej piątki mógłby odpocząć, bądź wejść np. w drugiej połowie ;).
1. De Gea - powinien szlifować grę nogami, a mecz z Reading jest ku temu najlepszy. Gra.
2. Wan Bissaka- pisałeś, że nie ma dla Niego zmiennika na tę chwilę i to jest prawda. Gra.
3. Fernandes- uważam, że jemu chyba najbardziej przydałby się odpoczynek. Ewentual wejść na ogony, bądź zejść dosyć wcześnie w meczu już rozstrzygniętym. Kto w takim razie za Niego? Mainoo? Fred wyżej? A może Eriksen (patrz niżej)?
4. Rashford- nie ma o czym rozpisywać. Marcus musi grać, bo jest w gazie, cieszy go gra. Dajmy mu się bawić piłką, tyle czekał na swoją formę. Gra.
5. Eriksen- zawodnik na którego powinniśmy najbardziej chuchać, dmuchać. I uważam, że Erik tak właśnie podchodzi. Często rotuje w trakcie meczu i daje Jemu czas na odpoczynek, chociażby wcześniej ściągając go z boiska. Jednak jeśli miałbym kogokolwiek tutaj rotowac/zmieniać, to od początku zagrałbym Eriksenem na ŚPO, a w jego miejsce dał Freda. W drugiej połowie w zależności jak mecz oczywiście potoczy się, wystawiłbym Bruno, a dał odpocząć Eriksenowi. I to byłoby na tyle :)
DeGea- AWB Lindelof Martinez Malacia-
Casemiro Fred Eriksen- Antony Rashford- Weghorst
» 27 stycznia 2023, 12:59 #17
Pyra: Jeżeli Erik będzie konsekwentny to Case, Eriksen, Bruno i Rash od początku. Zastanawia mnie tylko prawe skrzydło bo tam może zagrać aż 4 zawodników.
» 27 stycznia 2023, 13:25 #16
lele1986: Dokładnie nie ma co rotować trzeba wygrać pewnie , potem można robić zmiany . Nie można dopuścić to powtarzania meczu .
» 27 stycznia 2023, 13:27 #15
KalinkaRIP: Jak tam pewne 3 punkty z cp i duszenie Case cały mecz?
» 27 stycznia 2023, 13:48 #14
Pyra: Gdyby nie podstawowy skład to z CP byłoby 0 pkt a co?
» 27 stycznia 2023, 14:00 #13
KalinkaRIP: Tego nie wiesz :) może byłoby 3 a rezerwowi dostali by boosta na dalszą część sezonu i kolejne szanse w razie potrzeby odciążenia kolegów? Z resztą ile można mówić że nie chodzi o wymianę 11 za 11 tyoko masz taki newralgiczny moment jak z Case i zawieszeniem że to jest naprawdę aż takie ryzyko wystawić McT? 1-3 zawodników, tyle i aż tyle. Po co nam rezerwowi, po co nam 3 bramkarzy skoro nie są w ogóle wykorzystywani? Nie chodzi już nawet o punkty a o motywację i wzajemne napędzanie się, jestem mocno rozczarowany że tak bezpiecznie jest to wszystko rozgrywane, nie ma zaufania, nie ma nawet próby budowania innych graczy
» 27 stycznia 2023, 15:52 #12
Pyra: Rezerwowymi mogę nazwać kogoś, kogo trener widzi w swoim zespole. Obecnie mogę powiedzieć, że ludźmi Erika są nowe transfery i może kilku zawodników z poprzedniego składu. Tominay, Maguire, Bissaka itd. - oni nigdy by tu nie trafili gdyby to zależało od trenera, bo są po prostu "drewniani" i nie nadają się do taktyki. Zresztą wszyscy zostali odsunięci od pierwszej 11-stki przy najbliższej okazji.
Dlatego też od bardzo dawna Tominay i Fred nie grali razem, jak 4 lata nic z tego nie wyszło to nagle zaczną grać jak Zidane?
» 27 stycznia 2023, 16:59 #11
KalinkaRIP: Nie ale na pewno są w stanie zapewnić walkę o korzystny wynik z klubem pokroju Crystal Palace. Póki co sklad jest jaki jest i moim zdaniem warto byłoby w takich momentach skorzystać ze zmienników, to tak jakby kiedyś van Gaal zamiast skorzystać z Rashforda, jakiegoś nieoczywistego zawodnika, poszedłby do szpitala i magicznie uzdrowil Martiala czy kogoś tam nie dając szansy Anglikowi tak i tutaj męczony był wszelkim możliwym kosztem Casemiro
» 27 stycznia 2023, 17:39 #10
RedFox: Czy wiadomo już może na kogo trafimy w rundzie następnej w przypadku zwycięstwa z Reading?
» 27 stycznia 2023, 11:57 #9
bani: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2023 12:10

Jeszcze nie - losowanie 30 stycznia
» 27 stycznia 2023, 12:09 #8
atotrikos: Odpoczywać i odpoczywać... Ile jest zmian w FA? Też 5?

Rashford zacznie na ławce ale Casemiro, Bruno pierwszy plac.
» 27 stycznia 2023, 11:26 #7
bani: Nie ufasz Elandze, a wystawiasz Pellistriego? Oglądałeś ostatni mecz?
Shaw odpoczywał w środę, do tego w rewanżu z Nottingham pewnie tez nie będzie grał. Rashford, AWB, Martinez, Fernandes powinni odpocząć
» 27 stycznia 2023, 11:19 #6
smutny87: Rash jest w gazie to niech gra bo bez niego to męczarnie mogą być, zamknąć szybko mecz, porobić zmiany i odpoczynek dać im w rewanżu z Nottingham.
» 27 stycznia 2023, 11:25 #5
Pochmurny: Przesadzić? Powiem tak, jeśli masz odpowiednią mentalność i chęć do gry to nie można przesadzić z wyborem składu. Jeśli Ten Hag uzna, że rezerwowi mają odpowiednie podejście to da im szansę. Niestety widzimy często, iż coś musi być jednak nadal nie tak z niektórymi grajkami skoro wystawia ciągle ten sam garnitur.

W ostatnim meczu widzieliśmy, że chłopaki strasznie się męczyli grając ze sobą, więc może nadszedł czas na pewne zmiany, ale właśnie pytaniem jest czy ktoś zasłużył na szansę. My tego nie widzimy. Ważne aby każdy zmiennik wychodził z chęcią zniszczenia przeciwnika, a nie jak dotychczas tylko będąc kibicem na boisku. Przegrać można zawszę, ale jeśli to nie ten jeden słabszy dzień to United niezależnie nie składu musi wywierać presję na przeciwniku. Za Fergusona też bywały wpadki, ale zazwyczaj gdy wychodziły nawet rezerwy to przeciwnik czuł respekt. Do tego trzeba dążyć i tak budować drużynę. Selekcja musi być ostra aby dało się coś takiego zbudować. Każdy ma czas aby się dostosować i tylko od niego zależy czy dostanie swoją szansę jak np Garnacho.
» 27 stycznia 2023, 11:26 #4
mycka86: Shaw nie odpoczywał, tylko był chory. Nie wiadomo czy jest już dostępny.
» 27 stycznia 2023, 11:58 #3
bani: @SuperKaleson A co powiesz o powołaniach Elangi do pierwszej drużyny Szwecji ;)?
@mycka86 dzięki za sprostowanie
» 27 stycznia 2023, 12:05 #2
flt32705: Tylko LKS Stróża!!
» 27 stycznia 2023, 11:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.