Manchester United vs Chelsea. Zapowiedź 37. kolejki Premier League

» 27 kwietnia 2022, 10:03 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w czwartek rozegra awansem spotkanie 37. kolejki Premier League z Chelsea. Czerwone Diabły po porażkach z Liverpoolem (0:4) i Arsenalem, (1:3) praktycznie straciły szansę na ukończenie sezonu w TOP 4.
Manchester United vs Chelsea. Zapowiedź 37. kolejki Premier League
» Manchester United w czwartek zmierzy się z Chelsea na Old Trafford
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Chelsea?
Choć matematycznie finisz w czołowej czwórce jest jeszcze możliwy, to na Old Trafford nikt nie łudzi się, że w przyszłym sezonie zagra w Lidze Mistrzów. Czerwone Diabły powinny raczej oglądać się na czający się za plecami West Ham United, bo w przeciwnym wypadku drużynę może czekać rywalizacja w Lidze Konferencji.

Kto? Manchester United vs Chelsea
Kiedy? 28.04.2022, 20:45
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Mike Dean
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


Spotkanie Manchesteru United z Chelsea początkowo miało odbyć się 15 maja, ale ze względu na udział londyńczyków w finale Pucharu Anglii musiało zostać przesunięte na kwiecień. Czerwone Diabły czeka więc trzecie spotkanie pod rząd z rywalem z najwyższej półki. Jeśli piłkarze Ralfa Rangnicka nie poprawią swojej gry w starciu z The Blues, to po sześciu kwietniowych meczach mogą mieć na swoim koncie zawstydzającą liczbę 4 punktów – United wygrali z Norwich City (3:2) i zremisowali z Leicester City (1:1).

Zazwyczaj mecze z Chelsea są jednymi z bardziej wyczekiwanych starć w kalendarzu gier Manchesteru United. Kiepskie wyniki, słaba forma drużyny i fatalna atmosfera sprawiły, że dużo bardziej niż ligowego klasyku kibice wyczekują zakończenia sezonu. Jeśli piłkarze Czerwonych Diabłów chcą choć trochę uratować twarz, to powinni zakończyć rozgrywki z przytupem.

Sytuacja kadrowa:
Ralf Rangnick w meczu z Chelsea nie będzie mógł skorzystać z sześciu zawodników. Kontuzje w dalszym ciągu leczą Luke Shaw, Fred, Edinson Cavani i Paul Pogba. Tę listę powiększyli Harry Maguire i Jadon Sancho. Kapitan Czerwonych Diabłów ma drobny uraz kolana, a Sancho zmaga się z zapaleniem migdałków.

Spore problemy w końcówce sezonu ma Chelsea. Do dyspozycji Thomasa Tuchela na starcie na Old Trafford nie będą Callum Hudson-Odoi i Ben Chilwell. W ostatnim czasie urazy leczyli Mateo Kovacić i Antonio Rudiger, choć niemiecki defensor powinien zdążyć wykurować się na starcie w Teatrze Marzeń.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Telles, Lindelof, Varane, Wan-Bissaka – Matić, McTominay – Rashford, Fernandes, Elanga – Ronaldo

Chelsea: Mendy – Rudiger, Silva, James – Alonso, Jorginho, Kante, Loftus-Cheek – Mount – Werner, Havertz

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ralf Rangnick– Jeśli wyniki nie są dobre, a przegraliśmy trzy z czterech ostatnich spotkań, to morale nie jest takie jakie powinno być. Nadal trzeba prezentować odpowiedni poziom, bo za to nam płacą. To ważne, aby piłkarze wiedząc, że będzie nowy menadżer, pokazali, że są w stanie pokonać takie drużyny jak Chelsea. Takie jest nasze zadanie. Wszyscy muszą to zrobić i właśnie w tym kierunku pracujemy.


Victor Lindelof– Wiemy, że ten sezon jest frustrujący dla kibiców, więc w pozostałych meczach chcemy uszczęśliwić fanów i zagrać tak dobrze, jak tylko potrafimy. Dziękujemy im za wsparcie. Od nowego sezonu przychodzi nowy menadżer, a my będziemy spisywać się lepiej i rywalizować o trofea.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Chelsea:
DataSpotkanieWynik
17.02.2020Premier League: Chelsea - Machester United0:2
19.07.2020FA Cup: Manchester United – Chelsea1:3
24.10.2020Premier League: Manchester United - Chelsea0:0
28.02.2021Premier League: Chelsea - Manchester United0:0
28.11.2021Premier League: Chelsea - Manchester United1:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Chelsea w czwartek zmierzą się ze sobą po raz 60. w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 17 zwycięstw, 24 remisy i 18 porażek.

– Bilans Manchesteru United w meczach z Chelsea w Premier League na Old Trafford to 11 zwycięstw, 12 remisów i 6 porażek.

– Ostatnie trzy spotkania pomiędzy Manchesterem United a Chelsea w angielskiej ekstraklasie kończyły się remisami.

– Chelsea nie wygrała z Manchesterem United od ośmiu spotkań w Premier League (5 remisów, 3 porażki). The Blues gorsze serie mieli w lidze tylko z Arsenalem (19 meczów w latach 1995 – 2005) i Blackburn Rovers (12 meczów w latach 1992 – 1998).

– Manchester United jest niepokonany w ostatnich ośmiu spotkaniach z Chelsea w Premier League, które miały miejsce na Old Trafford. Czerwone Diabły w pięciu spotkaniach zachowywały czyste konto.

– Po raz pierwszy w historii mecz pomiędzy Manchesterem United a Chelsea odbędzie się w czwartek. Tym samym będzie to trzynasta rywalizacja w historii rozgrywek, która odbywała się w każdy dzień tygodnia.

– Gdy drużyny spotkały się po raz ostatni w Premier League (28 listopada 2021), to na ławce trenerskiej Manchesteru United zasiadał jeszcze Michael Carrick, który na krótko przejął obowiązki menadżerskie po zwolnieniu Ole Gunnara Solskjaera.

– Sędzią czwartkowego meczu będzie Mike Dean. Na liniach pomagać będą mu Ian Hussin i Darren Cann, a rolę arbitra VAR będzie pełnił John Brroks.

Spotkanie Manchester United vs Chelsea rozpocznie się w czwartek 28 kwietnia o godzinie 20:45. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
„Każdy wybór na stanowisko menadżera Manchesteru United jest ryzykowny”
Następny news »
Manchester United planuje rozmowy kontraktowe z De Geą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (364)


Chestnut: Prywatna wiadomość:

Temat: Glory Glory Man united
Nadawca: Dario88
Wysłano: 28.04.2022, 16:55
Co tam draniu jeden
» 28 kwietnia 2022, 19:37 #357
Lisan: Ryszard Ty draniu oddawaj mój rower
» 28 kwietnia 2022, 19:44 #356
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 19:48

No to Dario88 zaszalał :D

Chestnut zasłaniaj okna zasłonkami ;)
» 28 kwietnia 2022, 19:47 #355
JudgeOUT: Rangnick zostanie selekcjonerem reprezentacji Austrii oraz jednocześnie pozostanie w United w roli konsultanta. Już się bałem, że Ralf ucieka stąd, to by oznaczało, że Glazerowie zrobili go w konia i klub nadal zostanie w ciemnej d*** stawiając dalej na marketing, lajki, followersy a nie na piłkę.
» 28 kwietnia 2022, 19:35 #354
ProviCFC: To co znów nudny remis?
» 28 kwietnia 2022, 19:33 #353
majk: Jak dobrze zawieje, można się łudzić.
» 28 kwietnia 2022, 19:35 #352
nieeeeeeee: Ralf Rangnick jest gotów wycofać się z roli konsultanta w Man United i zostać nowym menedżerem Austrii. Rangnick rozważa ofertę z austriackiego FA, a ogłoszenie może nastąpić już w piątek.

[Chris Wheeler, Adrian Kajumba]
» 28 kwietnia 2022, 19:30 #351
Kundziu: Nie zdziwiłbym się gdyby to była prawda. W tym klubie to najpierw trzeba zrobić porządek w kadrach zarządzających, bo ludzi i stanowisk pełno, a nikt chyba za bardzo nie wie czym ma się zajmować. Poźniej można zabierać się za odrestaurowanie tego zespołu. Inaczej nic się tu nie zmieni.
» 28 kwietnia 2022, 19:35 #350
Lisan: GuteFrage jak nastroje przed meczem u Smerfów?
» 28 kwietnia 2022, 19:22 #349
majk: Pewnie pozytywne.
» 28 kwietnia 2022, 19:29 #348
Zdzichu1: Wyobrażacie sobie co by się działo gdyby tak jak się mówiło Sancho dostał tą "7" przed sezonem i nie wrócił Ronaldo?
» 28 kwietnia 2022, 19:03 #347
CRtheSaviour: Co by się działo?
» 28 kwietnia 2022, 19:05 #346
KalinaRIP: Hyhyhy menczester by spadł z ligi hyhyhy
» 28 kwietnia 2022, 19:12 #345
JudgeOUT: Miałby 10pkt przewagi nad strefą spadkową, był o tym artykuł lub też na Twitterze pisali :)
» 28 kwietnia 2022, 19:28 #344
Zdzichu1: bardziej mam na myśli co mówiliby kibice, dziennikarze itd. Słowa typu "Klątwa nr7 dopada kolejną młodą gwiazdę itp."
» 28 kwietnia 2022, 19:29 #343
SimplyJack: @JudgeOUT: Oczywiście, że tak, bo przecież wiadomym jest, że jedno miejsce na stałe jest zaklepane w pierwszej jedenastce United tylko i wyłącznie dla Ronaldo i jeśli on nie może grać (kontuzja albo kontrakt w innym klubie) to nikt inny w to miejsce nie może wejść i strzelić za niego bramek.
Zaraz, zaraz... Wychodzi na to, że Ci wszyscy managerowie to nie byli tacy źli, skoro w 10. potrafili się w lidze utrzymać, a nawet się załapać czasami do top 4!
» 28 kwietnia 2022, 19:45 #342
Stanior: Skąd w ogóle ta logika, że gdyby nie było Ronaldo i tych jego goli to kto inny by ich nie strzelił lub nie strzelił nawet więcej?
» 28 kwietnia 2022, 19:47 #341
PogbaKingOfMANU: Bo wyszło ogólnokrajowe rozporządzenie, że tylko Ronaldo może strzelać gole. Innym nie dali licencji, więc każda strzelona bramka, czy podział gdyby zamiast 1 Ronaldo strzelało 3 innych, byłoby to nielegalne. Znaleźlibyśmy się nad strefą spadkową.
» 28 kwietnia 2022, 20:10 #340
pawelisto2: Benzema jest w tym sezonie świetny, ale jak eksperci mówią, że nikt tak nigdy nie ciągnął w pojedynkę zespołu co Benzema i jest Mr play off, to trochę się za głowę łapię. Zapomnieli chyba jak Ronaldo hattrickami wpychał ten Real do finału.
Kompaktowy zespół, który rozumie się bez słów, ale to jednak Ronaldo wzniósł ten klub na wyżyny w ostatnich latach, podczas gdy kibice wyrzucali Benzemę z klubu.
» 28 kwietnia 2022, 18:46 #339
Pyra: Oglądam piłkę 21 lat i nigdy nie widziałem takiego meczu jak Real - Barca 0-4, tam zabrakło Benzemy i Real dosłownie w ataku nie wiedział co robić i został rozbity.
Sam nie wierzę, że to piszę ale oni mają rację. Obecnie Real bez Benzemy nie ma szans na żadne trofeum. Może jak Mbappe przyjdzie to nie będzie u nich tak strasznie pod jego nieobecność jak teraz.
» 28 kwietnia 2022, 19:31 #338
ermac: Panowie trochę zmienię temat, ale wczoraj obejrzałem dokument o Fergusonie. Wiem, że niektórzy już tutaj też wspominali.
Anyway...utkwiły mi w głowie dwie wypowiedzi SAFa w tym dokumencie.

Mówi On, że wie z doświadczenia, że ludzie na ogół idą przez życie jak najmniejszą linią oporu i że jeśli pozwolisz popełnić zawodnikowi błąd czy to taktyczny czy techniczny i mu tego dobitnie nie wytłumaczysz albo się wręcz nie przyp... do niego o to, to będzie to powtarzał.

Patrząc teraz na Harrego, Pogbe i resztę składu mam wrażenie, że albo są głupi albo nikt im nie tłumaczy co robią źle bo to jest wręcz niemożliwe.

Druga to to, że zawsze budował swoje drużyny na ludziach twardych psychicznie, często po przejściach(Evra), takich u których miał pewność, że nie zawiodą drużyny i nie zostawią w trudnych chwilach.

I teraz jak patrzę na skład United na tych szmaciarzy instagramowych z jaką łatwością przyjmują porażki to płakać się chce. O jakie dno w tym momencie ociera się ta pozostałość po Fergusonie.

Zaimponowało mi to jakim był perfekcjonistą i jak żył piłką. Ta pasja jest również w Kloppie i Guardioli co przekłada się na ich drużyny i gdzieś mam nadzieję, że ETH jest tak samo opętany futbolem i w United również zacznie się dziać, a United wróci na właściwe tory. Chociaż ta wiara już 10lat nic nie daje.
» 28 kwietnia 2022, 18:37 #337
majk: Też wczoraj oglądałem.
Fajnie by było takiego wariata znowu znaleźć jak Cantona.
Może Bellingham?
» 28 kwietnia 2022, 18:38 #336
tygrys26: Raczej zą glupi xD
Waypie ze taki Mourinho czy RR nie tlacza zawodników jego błędu.
» 28 kwietnia 2022, 18:45 #335
majk: A co takiego głupiego Bellingham odwalił?
» 28 kwietnia 2022, 19:30 #334
Lisan: Czasem zastanawiam się czy Harry Maguire istnieje naprawdę
» 28 kwietnia 2022, 18:23 #333
Anhel: Większe poruszenie tutaj wywołuje zmartwychwstanie Mino niż spekulacje ze chcemy wyłożyć 100 na Osimeha
» 28 kwietnia 2022, 16:51 #332
Blau: Kogo normalnego mogą poruszyć takie głupoty jak wyłożenie 100 milionów za Osimhena?
» 28 kwietnia 2022, 17:34 #331
mycka86: Z tym Osimehem to jakiś nie śmieszny żart. Szkoda czasu na takie wymyślone historie.
» 28 kwietnia 2022, 17:54 #330
Chestnut: "Martin Atkinson, Jonathan Moss oraz Mike Dean odejdą na emeryturę na koniec obecnego sezonu.

Co ciekawe, Atkinson oraz Moss według informacji Telegraph mogą liczyć na posadę w PGMOL, natomiast Dean nie otrzymał póki co żadnej propozycji."
Premier League Polska
» 28 kwietnia 2022, 16:50 #329
AUDIoooo: Gdzieś wyczytałem, że Dean będzie dorabiał w tv, ale dokładnie co i jak to nie wiem.
» 28 kwietnia 2022, 18:05 #328
vanantgaal: Generalnie każdy z nich mógłby znaleźć dobrą posadę w cyrku, zwłaszcza ten gruby
» 28 kwietnia 2022, 19:04 #327
wider: napisał bym coś o sytuacji Raioli, ale pewnie za czarny humor dostał bym bana
» 28 kwietnia 2022, 16:45 #326
Chestnut: Zależy, który z moderatorów, to zobaczy. :)
» 28 kwietnia 2022, 16:47 #325
mikiartur: Liverpool w lidze - w meczach u siebie ma serię 21 meczów bez porażki: 17 zwycięstw, 4 remisy - 55/63pkt zdobytych.
Robi wrażenie
Budzi szacunek
» 28 kwietnia 2022, 16:23 #324
KubaUtd: Wrażenie też robi ze trzech ich zawodników w lidze strzeliło 51 goli gdzie nasze Asy całym składem 53 :)
» 28 kwietnia 2022, 16:28 #323
Kortney: Jeżeli liczyć mecze te w których kibice byli na stadionie to Liverpool w lidze jest niepokonany u siebie od kwietnia 2017.
Co by nie mówić Anfield to bardzo trudny teren dla przeciwników. Aż szkoda, że Old Trafford nie może taką się stać.
» 28 kwietnia 2022, 17:05 #322
mikiartur: mecze u siebie to mecze u siebie - niezależnie czy są kibice czy nie, Czy jakiś to wpływ na drużynę ma - pewnie tak. Ale nie może być decydującym czynnikiem odnosnie tego czy twojej drużynie idzie lub nie idzie.
» 28 kwietnia 2022, 17:20 #321
Gallacher: Mino wstawiaj i nie umieraj, jest gruba prowizja dla Ciebie.
» 28 kwietnia 2022, 15:59 #320
Chestnut: A na Ciebie czeka maść na ból tyłka. :)
» 28 kwietnia 2022, 16:00 #319
Ron777: Chestnut: Ból tyłka ciągle akurat ty masz na tej stronie a nie Gallacher.
» 28 kwietnia 2022, 18:15 #318
Chestnut: Ślepy fanboj Gallachera widzę, szkoda że nie widzisz jego ciągłego narzekania jakie to życie jest podłe i jacy to ludzie są źli, jak to politycy kradną i kłamią, tak to ja ciągle narzekam. :)
» 28 kwietnia 2022, 18:46 #317
Ron777: Chestnut:
"jest podłe" Bo jest podłe.
"jak to politycy kradną i kłamią" No bo kradną i kłamią, to prawda. Urodziłeś się wczoraj?
» 28 kwietnia 2022, 20:38 #316
mikiartur: Klopp podobno przedłużył kontrakt z Liverpoolem do 2026 roku - podaje the athletic
» 28 kwietnia 2022, 15:51 #315
Pezet: Słabo z naszej perspektywy
» 28 kwietnia 2022, 15:59 #314
mikiartur: Shanklyy, Paisley, Dalglish - teraz Klopp. Tamtych przetrwalismy, tego też przetrwamy :D
» 28 kwietnia 2022, 16:03 #313
vanantgaal: To dobrze, będzie większa satysfakcja jak pokonany Liverpool
» 28 kwietnia 2022, 16:08 #312
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 16:15

Jeszcze nie przedłużył.
Trwają rozmowy i są ponoć na ostatniej prostej.
Dzisiejszy news polega na tym, że Klopp jakiś czas temu otwarcie przyznał, że odchodzi latem 2024 roku a dziś wypłynęła informacja, że jednak chce zostać dłużej.
Nie muszę mówić, że dla kibiców The Reds taka wiadomość to jak trofeum.

Edit.
Ok. Teraz czytam, że ponoć już podpisał :).
» 28 kwietnia 2022, 16:13 #311
Chestnut: Dobrze dla ligi angielskiej.
» 28 kwietnia 2022, 16:14 #310
UnitedFan07: To w takim razie Pep niech tez podpisze jedyny który przeciwstawi się live i skutecznie ich zatrzyma zdobywając z City mistrzostwa smutne to ale niestety co zrobić . Jakoś tytuły dla City nie bolą aż tak jak te dla liverpulu.
» 28 kwietnia 2022, 16:27 #309
kckMU: Ciekawe jaki ruch zrobi Pep. On jest jakby trochę bardziej zmęczony, takie przynajmniej są pozory. Zobaczymy.
» 28 kwietnia 2022, 16:44 #308
mikiartur: kckMU zakładam że też zostanie
Bo z drugiej strony obaj mają tu wszystko. Zwłaszcza Guardiola. Wyrobił sobie w City taką pozycję - że ściągną mu każdego kogo chce. Ma posłuch w całym klubie i nigdzie indziej nie będzie miał takiej władzy i takich możliwości, bo City stać prawie na każdego.

Liverpool natomiast to klub który charakterem do Kloppa pasuje. W dodatku Klopp też miałby problem z lepszym miejscem. Może tu mu każdego nie kupią kogo by sobie wymarzył, ale i tak ma bardzo teraz wygodne miejsce + niewiele klubów na świecie mu więcej zaoferują. Chyba jedynie kiedyś Real albo Barca mogłyby go przekonać aby zmienił miejsce pracy. Ew. jakiś włoski klub z topu ale to raczej mniej prawdopodobne.

Guardiola za to nigdy w innym klubie nie będzie miał równocześnie tyle władzy, takich możliwości na rynku transferowym i takiego wyzwania sportowego - jednocześnie. We Włoszech nie ma tyle peniędzy, PSG aspektem sportowym kompletnie nie jest ekscytującym projektem w porównaniu do City. W Bayernie już był. Więc w przyszłości ma dwie opcje. Albo pogodzi się z trudniejszą sytuacją i przejdzie do Interu lub Juve albo Milanu. Albo wróci do Barcelony jak już ogarną się finansowo. Ostatnią opcją jest reprezentacja ale na to jeszcze długo pewnie będzie trzeba czekać.
Klopp mógłby mieć więcej trochę opcji ale także niewiele klubów zaoferuje mu lepsze warunki finansowe i pod względem projektu sportowego - jak Liverpool
» 28 kwietnia 2022, 18:17 #307
Amad: Po długiej analizie VAR zminł decyzję arbitra głównego. Raiola jednak żyje.
» 28 kwietnia 2022, 15:47 #306
kamilpe: To Cię bawi?
» 28 kwietnia 2022, 15:49 #305
essaEdek: Tak, a co?
» 28 kwietnia 2022, 15:49 #304
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 15:54

Nic, współczuję. Ciekawe jakby ktoś z Twoich bliskich/otoczenia był w takiej sytuacji i też by Cię bawiło, że po analizie Var babcia żyje?
» 28 kwietnia 2022, 15:53 #303
Chestnut: Jeżeli babcia by rozumiała czym jest VAR, to by się zaśmiała. Każdy z nas umrze, a każdy kto jest ciężko chory, nie lubi przypominania o tym i przygnębiającej atmosfery wokół tego. Żart ani trochę nie jest obraźliwy.
» 28 kwietnia 2022, 15:58 #302
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 16:00

Raczej tak, bo informacje o stanie zdrowia mojej babci czerpie od moje babci, a nie od pismaka z jakiejś podrzędnej gazety. Może to w końcu nauczy niektórych weryfikować źródła, a nie płakać pod newsami suna czy innego mirrrora.
» 28 kwietnia 2022, 15:59 #301
kamilpe: Raczej tak? Czyli już tak śmiesznie by nie było. Nie wchodzę w dyskusję, zakończymy to.
» 28 kwietnia 2022, 16:16 #300
essaEdek: Chłop co se dopowiada swoje to szok. XD usuń konto.
» 28 kwietnia 2022, 16:38 #299
kamilpe: Nic nie dopowiadam, jakbyś zauważył to sam napisałeś słowo raczej a słowo raczej wg słownika to partykuła wyrażająca wahanie mówiącego co do wyboru odpowiedniego sądu.

Tak, usuń konto najlepiej tylko tyle powiedzieć jak się nie wie co powiedzieć, szkoda, że nie dodałeś jeszcze "chyba Ty". Tak jak powiedziałem kończę tą dyskusję bo ta młodzież dzisiejsza jest coraz gorsza.
» 28 kwietnia 2022, 16:47 #298
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 18:58

Chyba ty... Dorosły się odezwał bo mu dwa włosy na jajach urosły. Mało stanowczy coś jesteś skoro zakończyłeś dyskusje i nadal się udzielasz. Ahhh te stare pokolenie, ciągle musi mieć ostatnie słowo i coś tam zawsze burkną na koniec, pod nosem.
» 28 kwietnia 2022, 18:57 #297
is200second: Odbiegając od tematu. Widzieliście jak się spasł Sneijder? Wygląda gorzej niż Luis Nazario de Lima.
» 28 kwietnia 2022, 15:41 #296
majk: Szlifuje forme przed transferem do nas.
» 28 kwietnia 2022, 15:43 #295
Chestnut: #bodyshaming
» 28 kwietnia 2022, 15:43 #294
Klimaa: To samo można powiedzieć o naszym byłym kadrowiczu Mariuszu Lewandowskim
» 28 kwietnia 2022, 15:57 #293
Kortney: Można powiedzieć, iż taki z niego kozak, że zjadł cała Ligę turecką
» 28 kwietnia 2022, 17:07 #292
majk: Można wyczuć w nim głód sukcesów.
» 28 kwietnia 2022, 17:13 #291
Gallacher: Może to nie jest zabawne, ale taka na myśl mi przyszła zabawna jak Mino powstaje za życia by skasować wysoką prowizję za Pogbe :D
» 28 kwietnia 2022, 15:31 #290
Ron777: Gallacher: To jest zabawne :)
» 28 kwietnia 2022, 15:36 #289
mikiartur: Manchester United are interested in signing Wesley Fofana from Leicester.
(Source:
@DiMarzio
)
Nie wiem na ile rzetelny to news - ale to taki typ newsu w który chętnie bym uwierzył mimo że prawonożny xd
» 28 kwietnia 2022, 15:30 #288
Blau: No ja nie wiem czy to dobry pomysł. Już raz sprowadziliśmy środkowego obrońcę z Lester (też prawonożny) i mam mieszane uczucia .. :D
» 28 kwietnia 2022, 15:42 #287
mikiartur: Fofana gdy jest zdrów to kozak
Jedynie pytanie co z jego zdrowiem itd
» 28 kwietnia 2022, 15:50 #286
Gallacher: To ten Mino nie żyję czy walczy o życie ?
» 28 kwietnia 2022, 15:27 #285
United45: Pierwotnie nie żył, później walczył o życie w stanie krytycznym a później wstawił tweeta że jest wkurzony.

Rabini są niezdecydowani
» 28 kwietnia 2022, 15:28 #284
mikiartur: Żyje, jego stan był ciężki z tego co mówią na tt - ale żyje
» 28 kwietnia 2022, 15:28 #283
Gallacher: Ten kto pisze takie bzdury o śmierci to powinien walczyć o swoje życie, ale w psychiatryku.Kretyni sobie z ludzi jaja robią.
» 28 kwietnia 2022, 15:29 #282
mikiartur: Confirmed #mufc squad to face Chelsea:

De Gea, Heaton, Henderson;

Bailly, Dalot, Fernandez, Jones, Lindelof, Telles, Varane;

Fernandes, Hannibal, Matic, Mata, McTominay;

Elanga, Garnacho, Lingard, Rashford, Ronaldo, Shoretire. [MEN]
» 28 kwietnia 2022, 15:18 #281
hraboNX: Shola wraca do pierwszej drużyny. :)
» 28 kwietnia 2022, 15:43 #280
Blau: De Gea, Dalot, Varane, Lindelof, Telles, Matic, McTomek, Bruno, Elanga, Rashford, Ronaldo.

Ewentualnie za Rasha może być Lings.
» 28 kwietnia 2022, 15:44 #279
zylkos1988: Po co grać lingardem jak odchodzi , lepiej dać szansę Garnacho
» 28 kwietnia 2022, 16:52 #278
AndreAndre: Pseudo dziennikarze którzy wymyślili tego fejka powinni za to srogo beknąć
» 28 kwietnia 2022, 15:04 #277
Xchrisx7: Hahaha 100 baniek za Oshimena. Jeśli jakimś cudem dojdzie do takiej transakcji to przestaje oglądać piłke nożną.
» 28 kwietnia 2022, 15:02 #276
Lisan: Już chłopa pochowali a chłop żyje.
» 28 kwietnia 2022, 14:46 #275
lipeklukas: Z marchwi wstał! Cud!
» 28 kwietnia 2022, 14:46 #274
DaredevilUtd: Z kapusty!
» 28 kwietnia 2022, 14:56 #273
M4S73R: Dementują plotki Raiola jest w złej sytuacji ale nie umarł
» 28 kwietnia 2022, 14:26 #272
swees: Już znikają tweety i artykuły o tym ;p
» 28 kwietnia 2022, 14:34 #271
keribz: Czekamy na spaghetti western pod tytułem Gruby, Chciwy i Zmartwychwstały.
» 28 kwietnia 2022, 14:42 #270
JudgeOUT: "włoskie media" :) nie pierwszy raz :) to tak jak z tym Milinkoviciem u nas co rok :D
» 28 kwietnia 2022, 14:54 #269
Reagan: Nikt nie musi zmieniać agentów. Mino Raiola to przedsiębiorstwo. Tam każdy wie co ma robić. Teraz jego rolę przejąć ma jego kuzyn. Przygotowywany do tego wiele lat. Myślicie, że Raiola przy tym trybie życia nie zabezpieczył sobie wszystkiego? Teraz cieszy się Fifa i prezesi wielkich klubów.
» 28 kwietnia 2022, 14:25 #268
Anhel: Nie zdążył biedny przytulić prowizji za Hallanda
» 28 kwietnia 2022, 14:21 #267
United45: Kogoś okradał że taki jad tutaj? Miał głowę do biznesu to zarabiał, to że Ty nie masz to nie jest jego wina.
» 28 kwietnia 2022, 14:27 #266
vanantgaal: Akurat nie ma się co dziwić, że tyle osób jest do niego negatywnie nastawionych. W ostatnich latach siał zamęt razem z Pogbą i nie grał do jednej bramki z MU. Może i taka jest/była jego praca ale pewne kwestie mógł rozgrywać inaczej.
» 28 kwietnia 2022, 14:31 #265
majk: Sporo kwasu zrobił i namieszał u nas nie raz, stąd taki jad zapewne.
Nie wiem jakim jest człowiekiem Raiola, ale za wszystkie jego wypowiedzi dt United nie trawię typa, a to że tak zarabia na życie mnie nie obchodzi.
» 28 kwietnia 2022, 14:35 #264
mycka86: #United45

Np. celowo storpedował nam przygotowania do ostatniego meczu fazy grupowej LM z RB Lipsk i w konsekwencji odpadliśmy. Sprawiał również wrażenie bardzo chciwego gościa. Oczywiście też chciał jak najlepiej dla swoich klientów. Osobiście nic do niego nie mam, tylko tłumaczę dlaczego wiele osób go nie lubiło.
» 28 kwietnia 2022, 14:38 #263
majk: Czy chciał jak najlepiej dla swoich klient, to nie wiem. Chciał jak najwięcej hajsu dla swoich klientów, bo i on wtedy ładnie zarabiał z prowizji, ale czy dla Pogby tyle zamieszania w mediach przez ostatnie kilka lat było dobre? Szczerze wątpię. Z takim mącicielem za plecami ciężko się skupić na grze w piłkę.
Gdyby Pogba w przeszłości zmienił agenta, kto wie, może potrafiłby się przyłożyć i skupić na piłce, a ostatecznie nie byłby aż takim niewypałem.
» 28 kwietnia 2022, 14:45 #262
PogbaKingOfMANU: Niektórzy to są tutaj naiwni jak dzieci. A myślicie, że Radiola robił sam takie zamieszanie, wbrew swojemu pracodawcy? Gdyby Pogbie to szkodziło, to by go sam, albo inni ludzie z jego otoczenia, sponsorzy, taki piłkarz to nie jest przecież jednoosobowe przedsiębiorstwo, by go uspokoili. Agent i piłkarz grają do jednej bramki, klub widać do drugiej. Konflikt interesów, jedni chcieli odejść, drudzy go zatrzymać. Raiola nie miałby pod skrzydłami wielu topowych graczy, gdyby szkody przewyższały zyski. Kibice i media poszczekają, a karawana jedzie dalej.
» 28 kwietnia 2022, 15:34 #261
zbyszek7: Zaczynam sie bac za PP jednak zostanie, przeciez ten polmozg nic sobie sam nie wynegocjuje w innym klubie
» 28 kwietnia 2022, 14:19 #260
Giggsy: Braciszka za agenta sobie weźmie xd
» 28 kwietnia 2022, 14:26 #259
skowron32: Nie mówi się źle o zmarłych ale może chore sumy za piłkarzy zniknom i gaze dla agentów
» 28 kwietnia 2022, 14:18 #258
Wirus: Można go było nie lubić, ale trzeba mu oddać, że był mistrzem w swoim fachu.
Stawiał twarde warunki i w większości przypadkach wygrywał. Dla swoich piłkarzy - klientów był podobno jak ojciec, zawsze ich wspierał.
Tak po ludzku mi szkoda, bo w takim wieku umrzeć to tragedia.
Spoczywaj w pokoju.
» 28 kwietnia 2022, 14:16 #257
Ron777: Wirus: W końcu grubas się przekręcił. Ja nie wyznaje tej głupiej zasady że jak ktoś umarł to choćby nie wiem jakim był...(wstaw sobie co chcesz) to należy się jakiś szacunek i współczucie.
» 28 kwietnia 2022, 15:02 #256
RedDan: Grubo. Ciekawe czy miał komu zostawić te miliony.
» 28 kwietnia 2022, 14:13 #255
KalinaRIP: No tak miliony najważniejsze
» 28 kwietnia 2022, 14:22 #254
United45: Szukaj numeru i dzwoń, może się załapiesz na jakiś grosz.

Wiadomo jak Mino dostawał za prowadzenie najlepszych piłkarzy świata to be ale jak Ty byś dostał za darmo to milusio by było
» 28 kwietnia 2022, 14:28 #253
RedDan: Hahaha jakie januszexy. Tak, zapytałem o miliony i już na pewno bym chciał je wszystkie i to oczywiście najważniejsze.
United, nie mierz swoją miarą, że dostajesz z socjala za darmo, to nie znaczy że wszyscy tak chcą.
» 28 kwietnia 2022, 14:33 #252
Ron777: United45: Uuu ale rycerzyk od siedmiu boleści się znalazł. Grubas kopnął w kalendarz i tyle.
» 28 kwietnia 2022, 15:05 #251
United45: a widzisz jednak nie kopnął.

@RedDan no jednak pierwsze nad czym się zastanawiasz to miliony :)
» 28 kwietnia 2022, 15:24 #250
JudgeOUT: Kibice United niezbyt za nim przepadali za to, co mówił na temat naszego klubu, ale nie czas i miejsce na to. Dla swoich klientów był jak ojciec, robił dla nich wszystko, uwielbiały go takie osobowości jak Pogba, Ibra czy Balotelli. Ich dobro stawiał ponad swoim. O prowizjach już nic nie wspominam, każdy ma swoje za uszami, a piłka to dziś biznes. Spoczywaj w pokoju Mino!
» 28 kwietnia 2022, 14:05 #249
IntruZ9: Pogba musi szukać NOWEGO agenta
» 28 kwietnia 2022, 13:58 #248
Ziyo23: Jaki biedny ten Pogbuś. Won z klubu
» 28 kwietnia 2022, 14:03 #247
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 13:57

Ciekawe czy mu sie ta kasa przyda tam gdzie trafil. Każdego szkoda, ale nasz klub tylko na tym zyska.
» 28 kwietnia 2022, 13:56 #246
Stanior: To pewnie dlatego Paul jeszcze nie ma klubu, nikt tak nie umiał oczu mydlic jak Mino.
» 28 kwietnia 2022, 13:53 #245
rreddevilss: My kibice United nie przepadalismy za nim, ale mimo wszystko szkoda człowieka
» 28 kwietnia 2022, 13:50 #244
MiSt: Nikt tak dobrze nie korzystał z głupoty naszego zarządu i Glazerów.
» 28 kwietnia 2022, 13:52 #243
robertbham: No też to czytałem ciekawe co pogba teraz wymysli
» 28 kwietnia 2022, 13:49 #242
Stanior: Pogba będzie musiał afery sam kręcić, ewentualnie jego brat
» 28 kwietnia 2022, 13:52 #241
waletpl: Najlepszy agent piłkarski w historii...
» 28 kwietnia 2022, 13:49 #240
AndreAndre: Jak podał Tancredi Palmieri - Mino Raiola nie żyje
» 28 kwietnia 2022, 13:44 #239
JudgeOUT: MINO RAIOLA [*]
» 28 kwietnia 2022, 13:41 #238
Stanior: Tak czytając ile to TH nie dostanie pieniędzy, zaufania i wsparcia na przebudowę klubu to zastanawiam się dlaczego to Ralf nie dostał choć cienia takiej opcji. Już skoro nie chcieli dawać mu kasy na transfery to mogli chociaż pozbyć się zgniłych jabłek, przez które siadł mental. Chyba zgodzimy się, że szanse na Top 4 to straciliśmy również przez słabe głowy i kwas w szatni. Takiego Pogbe i Lingarda to bym puścił ostatniego dnia, ostaniej godziny okna transferowego. Skoro byłaby 100% pewność, że i tak odejdą latem to jaki sens ich było trzymać skoro więcej mogliby narobić szkód niż dobrego. No i narobili! Nie tylko oni z resztą, ale zmierzam do tego, że chyba łatwiej byłoby TH objąć taki zespół gdzie chociaż nie ma ludzi, który szerzą defetyzm.
» 28 kwietnia 2022, 12:43 #237
essaEdek: Może dlatego, że każdy wiedział, że Ralf po sezonie nie będzie trenerem i nie chcieli przepalać kasy na transfery które przyszłemu trenerowi nie będą pasowały? Pozbyć się tez pewnie próbowali ale nie było chętnych. To nie jest tak, że mówisz: SPRZEDAJMY POGBĘ i on odchodzi... Musi też znaleźć się kupiec. Kto kupi Ligza i Pogbę jak za pół roku mogą go mieć "za friko"? Udało się wypchać Martiala. Donny pewnie miał się trochę odbudować przed nowym sezonem. Miejmy nadzieję, że ETH weźmie pod uwagę opinię Ralfa na temat piłkarzy, wtedy praca RR będzie spełniona w 100%.
» 28 kwietnia 2022, 13:17 #236
Stanior: Chyba źle się wyraziłem. Mi chodziło o to żeby ich puścić wolno skoro było wiadome, że przez całe okienko nikt ich nie kupił więc i tak by odeszli. Więc rozwiązać kontrakty i nie trzymać na siłę, pozbyć się w styczniu w ostatni dzień skoro i tak by odeszli. A co do kupna to jasno napisałem, że skoro nie dali mu nikogo kupić to mogli mu pozwalac zwalniać
» 28 kwietnia 2022, 13:31 #235
essaEdek: To tak nie działa, że skoro mają pół roku to można sobie ich tak o się pozbyć rozwiązując kontrakt.
» 28 kwietnia 2022, 15:51 #234
kamilpe: Victor Osimhen's brother Andrew: "It is very true that #mufc wanted Victor but he told me something like he had too much respect for Odion Ighalo to be competing for shirts with his senior colleague." #mulive [@CompleteSports]
» 28 kwietnia 2022, 12:40 #233
milsco: Nunez > Osimhen
» 28 kwietnia 2022, 13:04 #232
JudgeOUT: 50mln na Davida czy chociaż 35mln na Mousse Dembele...ale nie 80/100mln za Osimhena :(
» 28 kwietnia 2022, 13:22 #231
Seba0619: Spokojnie dzisiaj na pewno nie przegramy. Skąd ta pewność? Postawiłem 200 na Chelsea. ;-)
» 28 kwietnia 2022, 12:08 #230
Blau: To ja na remis postawię i wtedy wygrana United murowana.
» 28 kwietnia 2022, 13:44 #229
mikiartur: Crystal Palace are considering a move to bring Aaron Wan-Bissaka back from #mufc. [
@MattWoosie
,
@TheAthleticUK
]
» 28 kwietnia 2022, 12:07 #228
milsco: 40 baniek i może wracać :D
» 28 kwietnia 2022, 12:10 #227
zbyszek7: A tam od razu 40 najpierw go wypozycza a pozniej odkupia za 8mln jak mu zostanie rok kontraktu albo poczekaja az sie skonczy i wtedy cyk za free :D
» 28 kwietnia 2022, 13:50 #226
mikiartur: Nie wiem czy się zgodzicie ale dla mnie najważniejszy mecz dla Manchesteru United (nie uwzględniając żeńskich rozgrywek) to finał FA youth cup gdzie nasi u18 zagrają z Wolverhampton - 11 maja.
W super league dziewczyny walczą z Man City o 3 miejsce w lidze dające nam grę w kwalifikacjach kobiecej lm.
Mamy 1pkt przewagi nad City póki co, ale City ma 1 mecz rozegrany mniej.

W krajowych pucharach już dziewczyny nie grają, więc trzeba liczyć że Man City K się potknie w którymś z meczów w końcówce sezonu.

Ale i tak mają o wiele większe szanse na awans do lm niż nasz 1 skład
» 28 kwietnia 2022, 11:53 #225
United45: o czym Ty mówisz? Ja jestem fanem męskiej ekipy Manchesteru United. Z kobiecej kadry nawet nazwiska Ci nie wymienię a w młodzieżowych ekipach to akurat wyniki są najmniej ważne
» 28 kwietnia 2022, 12:11 #224
United45: abstrahując od tego że nazwanie pierwszej drużyny "męską" może wydawać się kontrowersyjne
» 28 kwietnia 2022, 12:12 #223
mikiartur: Ja tam kibicuję klubowi - niezależnie od rozgrywek. Jakbym miał dostęp do super league to pewnie od czasu do czasu nawet kobiecą ekipę naszą bym oglądał.

A co do juniorskich się zgodzę - ale nawet tutaj czasem jakieś sukcesy są ważne aby zawodnicy budowali swoją pewność siebie i zwycięską mentalnośc. To nie przypadek że za Busbyego regularnie wygrywaliśmy wiele trofeów wychowankami jednocześnie wygrywając co roku fa youth cup
» 28 kwietnia 2022, 12:37 #222
Smola0015: Dobra bo już to jest nudne,jedziecie po Raflie jakby niewiadomo jaki ogromny potencjał zespołu nie był w stanie wykorzystać a tym czasem:
Gangen presing? U nas to jest gałgan pressing 2,3,4 gałganow biega przez 20 sek żeby odebrać pilke,dokładnie przez 20sek..

Nasz zespół nie jest przystosowany do grania na takich obrotach,zauważycie jedna rzecz my na stery Ole graliśmy ładnie przez jeden okres i wtedy prasowaliśmy i graliśmy naprawdę ładnie,okres po covid gdzie każdy zasuwał i udało nam wywalczyć miejsce w lm po ostatnim meczu z lisami gdzie właśnie wtedy już każdy z naszych był zmęczony,nie oczekujmy od kogoś ze zrobi z grupki biegaczy zasuwająca maszyne.Na tych tourne to oni jadą coś tam pokopia piłkę i wsio jakieś jedzonko basenik
» 28 kwietnia 2022, 11:52 #221
milsco: no racja, kim Ralf może zrobić ten gagenpressing? Rashfordem który kopie się od dwóch lat po czole, dziadkiem Maticiem, wiecznie spóźnionym McTominayem czy zwinnym Maguirem :D
» 28 kwietnia 2022, 11:54 #220
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 12:04

Zaraz sie zleci jakis Lolhunter i was wysmieje, bo sam podstaw nie potrafi zrozumiec, a najlatwiej winic Menagera. Ta zbieranina zawodnikow od czasów Mourinho nie wie co to bieganie. Ole po przyjsciu mowil o poprawie fizyczność troche sie zmienilo, ale nie wiele i Ralf w pare Miechów nie jest w stanie ich zmusic do t go, gdzie od dobrych 5 lat oni nie sa nauczeni biegania i tego nie robia. Sam Niemiec mowil też, że trzeba ich kondycje poprawic znacznie, bo nie daja rady.
» 28 kwietnia 2022, 12:02 #219
Stanior: Daredevilutd, dokładnie o tym samym pomyślałem. Gdyby Ralf był jakimś miłośnikiem dośrodkowań i rzeczywiście próbowalibysmy dużo wrzucać niczym wtedy za Moyesa z Fulham (82) to wtedy moglibyśmy mówić, że trenera wizję ale chyba jest pomylona. A teraz? Jedyne czego w zasadzie Ralf wymaga to zaangażowania. Bo czymże jest ten słynny gegenpressing? To wiedzieć kiedy przycisnąć a kiedy nie, tyle. A nasi co? Zagrali chociaż kilka pełnych meczów tym systemem, żeby się obrażać na trenera? Co ja mówię "pełnych"? Nawet połowy nie zagrali! Jak przychodzi ktoś i wymaga poświęceń a nie gry na stojaka to się pojawia problem, coś tu śmierdzi.
» 28 kwietnia 2022, 12:11 #218
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 10:44

Po dawce futbolu z najwyższego poziomu czas obniżyć swoje oczekiwania i przestawić się na filozofie Rangnicka.
Kilka rzeczy szumnie zapowiadanych a których nigdy tu nie ujarzałem:
1) Słynny już gegenpressing; agresywny atak na połowie przeciwnika i próba odbioru piłki
2) Każda akcja powinna zakończyć się strzałem na bramke
3) Zasada 10 sekund po odbiorze piłki i finalizacji akcji gdyż wtedy pada najwięcej bramek od momentu odbioru piłki.

O młodych talentach nie wspominam bo pół roku to za mało. Kto wie, może dziś będzie ten dzień gdzie cos zaskoczy i zobaczymy chociaż jedno z tych zalozen?
» 28 kwietnia 2022, 10:43 #217
devilek777: "bo pół roku to za mało" ;)

Nie wina Rangnicka, że nie chcą panienki współpracować
» 28 kwietnia 2022, 10:53 #216
JudgeOUT: Dajcie spokój temu Ralfowi, znokautował nasze panienki i obnażył przed całym światem. Teraz każdy wie z jakimi przepłaconymi nieudacznikami mamy do czynienia. Nie wierzę, że w Lipsku młode chłopaczki po 17-20 lat potrafią to robić a naszym gwiazdorom to nie wychodzi. Po prostu leniwe pośladyy ;)
» 28 kwietnia 2022, 11:00 #215
MixEx: Skoro wy już po Ralfie jedziecie gdzie on jest tutaj trenerem tymczasowym to ciekawe co będzie z Ten Hagiem.
» 28 kwietnia 2022, 11:06 #214
mikiartur: to samo co z każdym menago MixEx
» 28 kwietnia 2022, 11:47 #213
vanantgaal: Kim miał grać gagenpressing? Zawodnikami, którzy nie mają siły biegać lub nie chcą? Zawodnikami, którzy boją się dostawić nogę żeby przypadkiem nie zostać kopnietym? Zawodnikami, którzy nie potrafią dośrodkować i celnie kopnąć piłki? Ostatnie pół roku to totalne rozczarowanie ale w MU nie ma materiału ludzkiego żeby wprowadzić ww. założenia. A co do talentów to z całym szacunkiem do naszej akademii za wiele to nie mamy tych talentów. Wystarczy spojrzeć jak akademia wypada na tle innych akademii.
» 28 kwietnia 2022, 11:49 #212
milsco: dopóki w klubie będą gracze jak Pogba, Lingard, Mata z całym szacunkiem do niego ale to już nie ten poziom, Rash, Maguire, Dalot i AWB to nic tu nie da nowy trener, nawet Pep z Kloppem razem nie wbiliby im do głów jak się gra
» 28 kwietnia 2022, 11:50 #211
mikiartur: co do akademii to się nie do końca zgodzę.

Zgadzam się że nie ma szału w porównaniu z Chelsea, Liverpoolem, Man City itd

Ale tak dramatycznie też nie jest. jak wyżej wspomniałem - nasi grają w finale FA Youth cup - a w przeszłości to często w tym pucharze wyłaniały się przyśli zawodnicy którzy umieli zaistnieć w seniorskiej drużynie. Np. z ostatniego zwycięstwa MU w tym pucharze - mamy obecnie w składzie 2 graczy (Pogba, Lingard) a jeśli mnie pamięć nie myli to i Johnstone i Keane także byli w tym składzie a obecnie grają regularnie w premier league albo championship w drużynach walczących o awans (Johnstone)

Możliwe że z zespołu który teraz jest w finale także kilka ciekawych graczy wyjdzie.
» 28 kwietnia 2022, 11:58 #210
vanantgaal: Pogba i Lingard...no właśnie dlatego jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Takich talentów to lepiej więcej nie produkujmy jeśli chcemy jeszcze wrócić na właściwe tory.
U23 które w teorii powinno być bezpośrednim zapleczem dla pierwszej drużyny nie tak dawno temu spadło w lidze...
» 28 kwietnia 2022, 12:10 #209
mikiartur: vanantgaal - czyli rozumiem w 2012 skreśliłeś już i Pogbę i Lingarda? Wiedziałeś że o ile sportowo mają talent to głowę mają daleko z tyłu? O ile fakt, że Pogba jako młody pokazał że mógł mieć różnie z głową - bo SAF bez większego żalu nie zdecydował sie go zatrzymać. To jednak Lingard długo zapowiadał się na naprawdę świetnego grajka. Dopiero to osoby w klubie wmówiły mu że jest niewyobrażalnym talentem itd. i dali mu kasę na którą nie zasługiwał a potem samo się wszystko potoczyło, że jest w miejscu gdzie jest.
» 28 kwietnia 2022, 12:41 #208
vanantgaal: W 2012 roku nie al kilka lat później było wiadomo, że to żadni wybitni zawodnicy. Pogba skreślił się sam, raz w 2012, drugi raz po powrocie w drugim sezonie Mourinho. Lingard przez lata był tym młodym talentem, który zdążył się zestarzeć a talentem został ale na miarę jakiegoś średniaka a nie MU.
Od paru lat na siłę szukamy talentów w akademii wierząc w romantyczną wizję, że wychowankowie odmienią MU i powtórzymy to co się udało 30 lat temu. Akademia może nie jest tragiczna ale skoro myślimy o powrocie na szczyt to nie możemy mieć akademii, która jest poziom niżej niż akademie topowych drużyn. Nie liczmy na wielkie talenty bo takich nie produkujemy od wielu lat
» 28 kwietnia 2022, 13:35 #207
Wirus: Chodzą coraz śmielsze słuchy, że chcemy kogoś z dwójki Victor Osimhen / Darwin Nunez. Kogo byście bardziej widzieli na naszą "9" ? Ja osobiście wolałbym Darwina Nunez'a.
» 28 kwietnia 2022, 10:14 #206
KubaUtd: Pewnie że Darwina tylko nie za takie pieniądze 70 baniek to max.
» 28 kwietnia 2022, 10:24 #205
JudgeOUT: Kolejność nieprzypadkowa ;) zrobiłem mały przegląd młodych napastników (poza Hallerem)

1. Darwin Nunez
2. Christopher Nkunku
3. Jonathan David
4. Sebastian Haller
5. Victor Osimhen
6. Moussa Dembele
7. Sekou Koita
8. Benjamin Sesko
9. Hugo Ekitike
10. Ivan Toney
» 28 kwietnia 2022, 10:25 #204
Rashy10: JudgeOUT spoko tylko, że Nkunku to pomocnik i to niezbyt rosły żeby nawet na siłę przestawić go na 9.
» 28 kwietnia 2022, 10:33 #203
KubaUtd: Toney też ciekawa opcja.
» 28 kwietnia 2022, 10:35 #202
JudgeOUT: Rashy10 - to prawda aczkolwiek zobacz że w tym sezonie Nkunku takze gra w ataku. Wczoraj na Anfleld LFC grał 4-3-3 a w ataku był Mane, więc to nic nie swiadczy
» 28 kwietnia 2022, 11:01 #201
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2022 11:22

Fenomen trójek ofensywnych Liverpoolu i City to jest w ogóle dziwny paradoks.
Obydwie drużyny szukają typowych "9" (Firmino / Jota w Liverpoolu i Gabriel Jesus / niedoszły transfer Kane'a w City) a wychodzą najlepiej jak grają Diaz - Mane - Salah i Sterling/Foden - Jesus/Grealish - Mahrez. Wymienność w/w ofensywnych zawodników powoduje totalny chaos w szykach obronnych rywali.
» 28 kwietnia 2022, 11:21 #200
kamilpe: @JudgeOUT do listy obowiązkowo trzeba dodać Mitrovica
» 28 kwietnia 2022, 11:33 #199
kamtor: Jonathan david
» 28 kwietnia 2022, 11:36 #198
RobvanKlu5i: Dziś do kolekcji jeszcze szybkie 0:3 z Chelsea i można gasić światło w tym sezonie.
» 28 kwietnia 2022, 10:13 #197
vanantgaal: Dzisiaj będzie remis, Chelsea nie ma szczególnie po co się starać
» 28 kwietnia 2022, 11:51 #196
Cieniu: Oglądając wtorkowy i wczorajszy mecz LM, z bólem serca muszę przyznać, że jesteśmy daleko za Manchesterem City i Liverpoolem, i to w każdym aspekcie gry. Zarówno defensywnym jak i ofensywnym.

Mam nadzieję, że w przyszłości zbliżymy się do ich poziomów, a nawet ich przeskoczymy.

Miłego dnia.
» 28 kwietnia 2022, 10:06 #195
Wirus: Jesteśmy za nimi pod względem defensywnym, ofensywnym, pressingu, mentalności, walki, kibicowskim, zarządu.
Kiedyś my byliśmy królami, a Liverpool i City były silnymi lub średnimi, tak sie teraz role odwróciły i to my jesteśmy tymi średnimi.
» 28 kwietnia 2022, 10:11 #194
RedDan: Dlatego paradoksalnie City to najlepsze co się nam mogło teraz przytrafić: przynajmniej jest jeden zespół który może nawiązać walkę z poolem, inaczej wyobraźmy sobie tę autostradę dla poolu we wszystkich rozgrywkach, a tak, już wolę city niż klopów.
» 28 kwietnia 2022, 10:29 #193
KubaUtd: Jorge Mendes zaoferował Manchesterowi United Rubena Nevesa. Portugalski agent reprezentuje interesy pomocnika Wolves.

- Manchester Evening News
» 28 kwietnia 2022, 09:12 #192
JudgeOUT: Glazer odpowiedział "Dzięki, ale mamy Freda i McTomka" :D
» 28 kwietnia 2022, 09:25 #191
flt32705: Obyśmy gobzakkontraktowali
» 28 kwietnia 2022, 09:37 #190
sturmik: Neves nie rozwinal sie w wilkach tak jak powinien - od 2-3 lat stanal w miejscu.
Jest dobrym pomocnikiem ,ale szalu nie ma. Jest jakis powód czemu siedzi wciaz w wilkach ,które juz z rok przebakuja ze moze sobie isc za 30-40 mln.
» 28 kwietnia 2022, 09:48 #189
Blau: Na ten moment z BIG6 w lidze:

- 3 zwycięstwa (Totki x2, Arsenal)
- 1 remis (Chelsea)
- 5 porażek (2x City i Live, Arsenal)

Bilans bramkowy:
- strzelonych 12 (aż 9 z nich tylko w meczach z Arsenalem i Tottenhamem)
- straconych 23 ( aż 15 z nich tylko w meczach z Live i City)
- bilans bramkowy (12 bramek na minusie)

No słabo to wygląda, słabo.
» 28 kwietnia 2022, 08:17 #188
JudgeOUT: To po dzisiejszym meczu klasyczny hattrick (LFC, Arsenal, Chelsea) ?? :)
» 28 kwietnia 2022, 07:37 #187
Blau: Bardzo prawdopodobne
» 28 kwietnia 2022, 08:00 #186
Sancho: Pamiętam to oburzenie przed liverpoolem jak w ankiecie w ogóle można zaznaczyć że Man Utd nie zdobędzie żadnego punktu !?? :D
» 28 kwietnia 2022, 08:06 #185
Blau: Ja dałem 4 punkty, liczyłem na wygraną z Arsenałem i remis z Chelsea.
» 28 kwietnia 2022, 08:21 #184
Wirus: Ja 1, liczyłem na remis z Arsenalem.
» 28 kwietnia 2022, 08:23 #183
skowron32: Oglądając mecze Live MC czy np. Bayernu Herty czy jakis drużyn innych topowych lig i doping na stadionie to u Nas jest jak na STYPIE!! U Nas nie dzieje się nic zupełnie NIC na trybunach. Co się stało z Naszym klubem?? Piłkarze dno kibice dno zarząd dno!
» 28 kwietnia 2022, 06:49 #182
VasperCFC: Jeśli chodzi i City to według mnie tam też jest lipa na trybunach. Z drużyn z topki tylko Liverpool ma dość fajna atmosferę na Anfield. Poza tym Newcastle, Leeds, Crystal Palace i z niższej ligi Middlesbrough gdzie miałem okazję być na ich meczu to tam atmosfera też jest bardzo dobra. W Anglii ogólnie jest lipa pod względem dopingu, te kluby które wymieniłem to wyjątki.
» 28 kwietnia 2022, 07:23 #181
DailySmoker: Nie ma się co dziwić. Tych meczów nie chce się w tv oglądać, a liczysz na to, że będą ludzie dopingować tak jak zawsze na stadionie? Ja sam anulowałem bilety na 6 meczów w tym sezonie, bo tego aż się nie chce oglądać
» 28 kwietnia 2022, 08:10 #180
Wirus: A co sie skowron32 dziwisz, jak masz zbliżenia na trybuny a tam araby, chińczyki z aparatami i ludzie przy kości z kanapkami. Zarząd powinien zrobić całą jedną trybunę dla najzagorzalszych kibiców, żeby były flagi, śpiewy, doping non stop. Jak widze żółtą ściane BVB, kibiców Boca Juniors, czy nawet w Polsce Legie / Lecha, to aż żal patrzeć na naszych "kibiców".
» 28 kwietnia 2022, 08:23 #179
Blau: Taki urok komercyjnych klubów. Doping może i by był, ale jest wiele chętnych żeby obejrzeć mecz, a biletów jest ograniczona pula. Słabsze kluby mają lepiej, bo mniejsza część kibiców postronnych chce obejrzeć taki mecz, dlatego na trybunach są w większości zagorzali kibice. Obecna sytuacja klubu też nie pomaga, bo komu na trybunach będzie się chciało dopingować jak widzą w plecy 4-0 z Live.

Taki Liverpool jest wyjątkiem, ale ich doping jest ich wizytówką. Hymn Live jest chyba najsłynniejszym hymnem piłkarskim na całym świecie.
» 28 kwietnia 2022, 08:35 #178
Shoiden: Przynajmniej nie było takiej sytuacji jak na meczu Eintracht Barca
» 28 kwietnia 2022, 08:57 #177
gtelicki: Pamiętam jak ze 22 lata temu Roy w pomeczowym wywiadzie narzekał na atmosferę na trybunach, że kibicie przyjdą na mecz wypiją napój i zjedzą parę kanapek. Widac z atmosferą na stadionie nie od dziś jest problem.
» 28 kwietnia 2022, 09:47 #176
Reagan: Przypominam co poniektórym, że Ralf Rangnick jest w tym momencie dyrektorem sportowym, a nie managerem.
» 28 kwietnia 2022, 06:37 #175
Rashy10: What? Dyrektorem sportowym jest John Murtough
» 28 kwietnia 2022, 09:15 #174
Reagan: Chodzi mi o to, że zatrudniliśmy dyrektora sportowego na posadzie managera realizując dłuższy plan. On tu przez te pół roku był z zespołem by ocenić stan posiadania. Teraz już wie co się dzieje i może zacząć działać.
» 28 kwietnia 2022, 09:36 #173
Rashy10: Też nie do końca, bo w przeszłości Rangnick 10 krotnie był już managerem/trenerem.
» 28 kwietnia 2022, 10:58 #172
waletpl: Manchester United stał się trochę jak reprezentacja Polski. Barwy podobne. Najpierw mecze, które powinniśmy wygrać, potem ostatniej szansy, a na końcu o honor.
» 28 kwietnia 2022, 05:20 #171
mikiartur: Zawsze mi się podobaja udostępniane koło północy wywiady z pierwszmy trenerem na twitterze
Tutaj Rangnick o wyborze kapitana na przyszły sezon itd. fajnie to opisuje:

Rangnick suggests a re-election of the captaincy: I can only tell you what I have done in the past when I was head coach or manager because in Germany it's called 'Mannschaftskapitan' - the captain of the team. #MUFC

Rangnick: I strongly believe the captain should be elected by the team because he's called the team manager and we always did that.
We always had a board of four or five players - we called it the Spielerrat [players' council] - elected by the players. #MUFC

Rangnick: The player with the highest amount of votes was the team captain at the end. That was how I did it. #MUFC
» 27 kwietnia 2022, 23:42 #170
Wirus: Co mi się bardzo rzuciło w oczy to ten mega szacunek piłkarzy do Kloppa i Guardioli i to jakimi są Ci trenerzy czlowiekami a zarazem psychologami.
Wczoraj się tak bardzo nie przyglądałem, ale dzisiaj było to wspaniale widoczne jak zszedł Mane. Sadio był wkurzony jak schodził, chciał iść prosto do ławki, ale zakręcił, najpierw przybił "piątke" z Jotą, a później Klopp objął Mane jak syna.
U nas nie widziałem takich scen, takiego szacunku. Ten szacunek trzeba umieć sobie zbudować. Umiał go SAF, a teraz umie to Guardiola i Klopp, bo piłkarze wiedzą, że to trener w klubie jest ważniejszy, a nie oni, ale z drugiej strony mają poczucie, że trener pójdzie za nimi w ogień.
» 27 kwietnia 2022, 23:28 #169
bakielit: ...chyba ludźmi
» 27 kwietnia 2022, 23:54 #168
Batigol222: "człowiekami" to chyba z jakiejś kreskówki czy filmu animowanego, ale nie mogę sobie przypomnieć tytułu;)
» 28 kwietnia 2022, 00:45 #167
sztejner: Batigol

Madagaskar
Król Julian "Człowieki nadchodzą "
» 28 kwietnia 2022, 06:12 #166
Wirus: Tak oczywiście że "ludźmi" źle mi się napisało. No ale najlepiej dowalić się do słowa a nie do kontekstu wypowiedzi.
» 28 kwietnia 2022, 06:46 #165
pawelisto2: U nas takim szacunkiem cieszył się Mourinho, gdzie wojownicy jak Zlatan, Fellaini, Matic, Rojo darzyli go olbrzymim szacunkiem, zarząd postawił jednak na tych, którzy szacunku nie mieli jak Pogba, Shaw i tak to się kręci.

Niesamowite, że gościu zdobył nam kilka pucharów, które wówczas uważaliśmy za nagrodę pocieszenia, a dzisiaj Carabao Cup byłoby dla nas gargantuicznym sukcesem.
» 28 kwietnia 2022, 09:31 #164
bakielit: aaaa.Źle Ci się napisało.Kontekstu też brak więc...tak mi się napisało
» 28 kwietnia 2022, 15:11 #163
hraboNX: Przykro się ogląda Liv i City, to fakt. U nas wieczna budowa i gra tutaj zespół przypominający Frankensteina - zlepek graczy kupowanych pod koncepcje 3 lub nawet 4 trenerów, gdzie jest moc i chęci na jakieś 20 minut znośnego pressingu. Niestety czeka nas praca u podstaw. Jeśli za 2 lata wpadnie nam jakiś FA Cup do klubowej gabloty, to będzie duży pozytyw. Plus jest taki, że nowy trener dostanie więcej kontroli nad wieloma aspektami, a nowy prezes nie zgrywa wszechwiedzącego i jednak szuka porady u ludzi pokroju Rangnicka. Ralf nie jest trenerem z topu, ale niezaprzeczalnie zna się na dyrektorskiej robocie. Dobrze, że zostaje, co zakomunikował na ostatnich konferencjach. Potrzeba nam więcej mądrych ludzi i tutaj jest szansa na angaż Paula Mitchella, który mógłby zastąpić Matta Judge'a. Mniej bankierów, a więcej ludzi z miłością do futbolu. Tylko tak jest szansa powrotu do elity.
» 27 kwietnia 2022, 23:16 #162
mikiartur: 5 treneów (wychowanków dopisuje pod którym trenerem zadebiutowali)
od SAFa: De Gea, Jones
od Moyesa: Mata,
od LVG: Lingard, Rashford,Martial, Shaw, Pereira
od Mou:Lindelof, Bailly, Dalot, Pogba, Matić, Fred, McTominay, Tuanzebe,
od Ole: Dean, AWB, Maguire, Telles, Williams, Garner, Donny, Fernandes, Elanga, Diallo, Ronaldo,Cavani, Sancho, Chong, Mejbri, Shoretire, Elanga,

pewnie jeszcze ktoś mi umknął.
» 27 kwietnia 2022, 23:33 #161
Wirus: Po tym wczorajszym i dzisiejszym meczu nie wiem czy oglądać nasze panienki jutro. Przecież to co gra Manchester City i Liverpool to jest bajka, to aż się chce oglądać i człowiek tylko po końcowym gwizdku myśli "to już, tak szybko?" i czeka na następny ich mecz. A gdy gra nasz Manchester United, to po końcowym gwizdku "uff, dobrze, że ta tragikomedia się skończyła" i się człowiek zastanawia czy jest sens oglądać następny mecz.
» 27 kwietnia 2022, 23:01 #160
essaEdek: Przy United to po 10 minutach człowiek jest zmęczony. ;D
» 27 kwietnia 2022, 23:02 #159
mikiartur: piłkarze także wtedy już na zdyszanych wyglądają.
» 27 kwietnia 2022, 23:17 #158
Batigol222: Ciekawy kontrast w porównaniu z wczorajszym finałem (tj. "nieciekawy", lol). Villareal to chyba tam nawet nie oddał strzału na bramkę. Btw, pisałem, żeby brać tego Thiago, jak łosie z Bayernu postanowiły się typa pozbyć za 25 baniek.
» 27 kwietnia 2022, 23:00 #157
majk: Trochę mu chyba zajęło ogarnięcie stylu w jakim gra Liverpool, no ale w ostatnich miesiącach to już generał środka pola chyba się z niego zrobił.
Fabinho destruktor, Henderson koń pociągowy, Thiago generał i zaorane w środku pola.
» 27 kwietnia 2022, 23:35 #156
Batigol222: nawet gdyby miał kosztować 40 czy 50, to za taką "8" to byłaby dobra cena. Też miałem moment, gdy sądziłem, że jednak nie wpasuje się do Liverpoolu, bo za często zwalnia grę i za dużo prowadzi piłkę, ale jednak się wpasował, a że gość ma laser w nodze to było wiadomo, no i powalczyć w kontakcie też potrafi
» 27 kwietnia 2022, 23:45 #155
kckMU: Te ostatnie 15 minut meczu to akurat chciałbym 'odzobaczyć'.
» 27 kwietnia 2022, 22:51 #154
Reagan: Gracze Liverpoolu są w fazie obrony jak komary w lecie na grillu. Jak meszki. Obłażą przeciwnika i kąsają. Niesamowity zespół.
» 27 kwietnia 2022, 22:36 #153
CRtheSaviour: Liverpool jest przerażający, nie dziwię się że nasi od razu opuścili przed nimi majty.
» 27 kwietnia 2022, 22:27 #152
84cantona7: Jest pomysł, jest pasja, jest mental, jest jakość, jest zaangażowanie. Jest wszystko to czego nie ma w United. Jak ja tego Liverpoolu nienawidzę ale jak ja w tej chwili im zazdroszczę.
» 27 kwietnia 2022, 22:22 #151
euro8686: Liverpool gra tak jak my kiedyś...
» 27 kwietnia 2022, 22:25 #150
mufc17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 22:33

Liverpool jest teraz taką drużyną jaką my byliśmy w 2008r. Karta się odwróciła. Mnie jako wieloletniego kibica boli fakt, że Liverpool gra najładniejszą piłkę na świecie w momencie gdy United gra kompletne guano. Wolałbym by to Barca czy inny Real czarował świat... Ciężko jest patrzeć jak twój największy rywal odnosi sukcesy w momencie gdy ty znajdujesz się na samym dnie.
» 27 kwietnia 2022, 22:26 #149
wider: to chyba Villareal ma już po finale. Wątpię że dadzą radę odrobić ten wynik
» 27 kwietnia 2022, 22:17 #148
euro8686: Przykre jest to że naszym stadionie nie będzie nigdy takiego dopingu jak na Anfield dziś... :(
» 27 kwietnia 2022, 22:16 #147
KubaUtd: Przykre też jest to że gramy kupę zero zaangażowania a i tak przyjdzie 75 tys ludzi.
» 27 kwietnia 2022, 22:18 #146
mufc17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 22:21

I to mnie właśnie zadziwia, Liverpool jest teraz klubem na topie więc powinno być tam sporo pikników i przypadkowych kibiców, a jednak w większości na trybunach są miejscowi którzy wspierają drużynę głośnym dopingiem. U nas za to pełno arabów i azjatów z aparatami lub kanapkami...
» 27 kwietnia 2022, 22:20 #145
Pezet: Nie przesadzaj. Pamietam niejeden magiczny wieczor na Old Trafford.Gwarantuje Ci ze gdybyśmy grali półfinał LM atmosfera byłaby odpowiednio gorąca
» 27 kwietnia 2022, 22:32 #144
mufc17: Pezet ostatni pamiętny wieczór na Old Trafford z atmosferą porównywalną do tej na Anfield był w sezonie 12/13 przy okazji potyczki z Realem Madryt w lidze mistrzów, więc trochę temu....
» 27 kwietnia 2022, 22:38 #143
DjTED: Się szykuje finał jak 3 lata temu
» 27 kwietnia 2022, 22:15 #142
Lisan: Szansa na poczwórną koronę dla LVP jest iluzoryczna.
» 27 kwietnia 2022, 21:42 #141
AUDIoooo: Czuje, że Drakula wykopie Jurgena z LM ;)
» 27 kwietnia 2022, 21:40 #140
vanantgaal: Villareal gra antyfutbol, drugie atletico.
» 27 kwietnia 2022, 21:44 #139
radlu: Nie zgodzę się. Villareal gra defensywnie z gracją. Atletico to głównie szarpanina, podgryzanie, kopanie po kostkach, wszystko tylko nie gra w piłkę.
» 27 kwietnia 2022, 21:47 #138
mati2009: Villareal muruje ale czasami wyprowadzi jakąś kontrę, z ich składem nie da rady zagrać inaczej z najlepszymi. Ale z Atletico to prawda oni grają antyfutbol mając o wiele lepszy skład niż Villareal
» 27 kwietnia 2022, 21:47 #137
AUDIoooo: Dla mnie mogą grać beton murarkę anty football ważne żeby wykopali live z LM

Tyle :D
» 27 kwietnia 2022, 21:55 #136
awe: Jak maja grac przeciwko LFC ? Dopiero co z nimi gralismy, 6 pilkarzy na obronie, a do przerwy 2-0 bylo najnizszym wymiarem kary ...
» 27 kwietnia 2022, 22:00 #135
Majek: Jak ktoś pisze, że Villareal gra antyfutbol to świadczy tylko o tym jak mało ma pojęcia o piłce
» 27 kwietnia 2022, 22:04 #134
vanantgaal: Macie właśnie popis finezji i piękna futbolu w wykonaniu villarealu. Może to dla koneserów piękno futbolu, dla mnie to antyfutbol, który grali tak samo z nami. Choć Liverpoolowi życzę źle to dobrze, że pokazują miejsce w szeregu Hiszpanom
» 27 kwietnia 2022, 22:17 #133
kckMU: Ale jak mieliby grać? Póki jest 0-0, ewentualnie 0-1, trzeba pilnować swoich szans. To jest półfinał LM, dla tych ludzi marzenie i szansa jedna w całym życiu. Nasze oczekiwania z poziomu kanapy nie mają nic do rzeczy.
» 27 kwietnia 2022, 22:19 #132
mufc17: Jak to jest możliwe, że Alexander-Arnold potrafi dokładnie dośrodkować z woleja w pełnym biegu, a Wan-Bissaka ma problem z celnym dośrodkowaniem ze stojącej piłki...
» 27 kwietnia 2022, 21:38 #131
brazylianwisnia: Po co porównujesz tak różnych piłkarzy? TAA to pewnie najlepszy RB na świecie.
» 27 kwietnia 2022, 21:54 #130
mufc17: brazylianwisnia bo Aaron zarabia dwa razy więcej od Trenta :)
» 27 kwietnia 2022, 22:15 #129
brazylianwisnia: I zarobki mają o czymś świadczyć?nieraz już mówiono - pieniądze nie grają.
» 27 kwietnia 2022, 23:18 #128
koko93: Czemu nasi tak nie potrafią chociaż biegać, starać się?
» 27 kwietnia 2022, 21:34 #127
radlu: Bo nie muszą
» 27 kwietnia 2022, 21:35 #126
Ciechanek: To uważasz, że ci z Liverpoolu czy Villareal muszą? Jaka to różnica?
» 27 kwietnia 2022, 21:36 #125
kckMU: No, muszą, bo klub (pracodawca) wymaga profesjonalizmu i zaangażowania.
» 27 kwietnia 2022, 21:37 #124
koko93: Ralf też miał wymagać profesjonalimu i co? Ogólnie jak człowiek ogląda dzisiejszy mecz to mu smutno się robi
» 27 kwietnia 2022, 21:39 #123
JudgeOUT: Za te tygodniówki jakie dostają to im się nie opłaca...poudają 2 lata, zarobią tyle, co w innym klubie przez 5 lat
» 27 kwietnia 2022, 21:40 #122
radlu: Skoro nasi nie biegają z takim zaangażowaniem i nikt ich nie zwalnia to widocznie nie muszą. Gdyby musieli to by biegali albo pożegnaliby się z klubem.
» 27 kwietnia 2022, 21:41 #121
JudgeOUT: @radlu - albo muszą ale mają to gdzieś...mają takie tygodniówki, długie kontrakty, kto ich weźmie? taki Jones woli tu siedzieć niż iść latem do Bordeaux, Pereira nadal nie garnie się do odejścia tylko jest wypożyczony, Lingard się nagrał w Londynie i też wolał tu zostać, bardzo trudno było pozbyć się Rojo, Blinda, Darmiana czy Smallinga. Zarabiają takie pieniądze, że im się nie chce. To wina Glazerów. Lepiej grzać ławę i mieć w CV Manchester United niż po roku lub dwóch latach stąd odejść do jakiegoś Freiburga czy Sampdorii.
» 27 kwietnia 2022, 21:48 #120
kckMU: @koko

KLUB nie TRENER. Nie wiem gdzie Ci umknęło ostatnie 10 lat zarządzania Man United.
» 27 kwietnia 2022, 21:53 #119
brazylianwisnia: Nasi to inny typ piłkarza.
» 27 kwietnia 2022, 21:55 #118
JudgeOUT: Oglądam większość spotkań Villarrealu (3 mecze z nami w 2021 roku), potem z Juve (brat kibic Juve), następnie z Bayernem (ojciec jak każdy kanapowy kibic dla Roberta kibicuje Bayernowi) no i dziś i powiem krótko - brać tego Pau Torresa. Na devilpage nie ma piłkarza, którego transfery by ktoś nie krytykował. Dawać te 60mln i go brać, nie pożałujemy. Oczywiście nie lekceważyć Timbera, on także może zagrać na PO.
» 27 kwietnia 2022, 21:29 #117
KubaUtd: Ciekawe czy z nim nie jest jak z Varanem grając z Ramosem grał zajebiście to samo może być z Torresem grając przy doświadczonym Albiolu.
» 27 kwietnia 2022, 21:36 #116
tygrys26: No właśnie niedawno czytałem że w sumie to Albiol robi tam robotę.
» 28 kwietnia 2022, 07:58 #115
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 21:07

Ja to widzę tak:
De Gea - U nowego trenera będzie musiał poprawić grę nogami ale i tak jest kotem.
Telles, Shaw - Obydwaj jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa.
Lindelof, Varane, El Kapitano - W defensywie praktycznie trzeba rewolucji ja tu nie widzę miejsca dla żadnego z tych obrońców ale wiadomo, że wszyscy naraz nie odejdą.
Wan-Bissaka - Dać mu jeszcze rok szansy i liczyć że mocno się poprawi a jak nie to wylot z klubu.
McTominay - Szkot ma w sobie ikrę i charakter MU ale dla mnie powinien pełnić rolę rezerwowego. Czyli w jego przypadku jako uzupełnienie składu jak znalazł. Plus za to że jest uniwersalny.
Fred - Nie jestem jego fanem, ale może za Ten Haga wskoczy na wyższy poziom.
v de Beek - Na 100% dostanie szanse od nowego trenera.
Rashford - Podobnie jak w przypadku Bissaki, czyli ostatnia szansa na poprawę.
Fernandes, Elanga Sancho - Grać będą tu nie mam wątpliwości.
Lingard, Pogba - Obydwaj do sprzedania w trybie natychmiastowym.
Ronaldo - Genialny Portugalczyk może mieć mały problem przy taktyce Holendra, ale to Ronaldo więc zawsze coś nastrzela.

Dla wielu z naszych to ostatni dzwonek...Czasem piłkarz potrafi wskoczyć na wyższy poziom przy nowym trenerze, może u niektórych to zatrybi...
» 27 kwietnia 2022, 21:05 #114
majk: Generalnie to widze to tak samo, z tym że może Varana da się jeszcze odrestaurować, chłop po prostu jest szklaną, ale to dobry obrońca.
» 27 kwietnia 2022, 21:15 #113
koko93: Wan-Bissaka to jest pierwsza osoba do wywalenia. Jednonożny, w ataku dno, w obronie kot ale tylko wślizgi nic więcej.
» 27 kwietnia 2022, 21:37 #112
majk: Ja wiem czy taki kot? Jak taki z niego kot, to czemu ta obrona taka słaba?
» 27 kwietnia 2022, 21:42 #111
koko93: Masz rację! W zeszłym roku w obronie kot, w tym zjazd taki, że w ekstraklasie by nie grał
» 27 kwietnia 2022, 21:45 #110
SzarimMusty: Varane da się odrestaurować. 2 lata w Madrycie próbowali i 1 rok w Manchesterze, z marnym skutkiem. Typ swój najlepszy okres ma za sobą i o tym wie, dlatego co chwilę symuluje kontuzje by nikt się na nim nie poznał. Jak dla mnie on powinien polecieć pierwszy, nawet szybciej niż Jones.
» 27 kwietnia 2022, 21:54 #109
essaEdek: Shaw jest na sprzedaż, można za niego dostać jeszcze trochę kasy. Lubię go, ale nie ten poziom. Tak samo AWB. Pogby i Lingarda nie da się sprzedać, bo od czerwca nie będą naszymi zawodnikami.
» 27 kwietnia 2022, 22:59 #108
MrCygan: Jeden z grajków, których witałbym z otwartymi ramionami. Drugi to Konrad Laimer, lub żeby zaoszczędzić budżetu Kamara.
» 27 kwietnia 2022, 20:42 #107
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 20:53

najlepiej obydwoch
» 27 kwietnia 2022, 20:53 #106
kamilpe: @MrCygan będziemy głupi jak nie weźmiemy Kamary za darmo ale czuje, że go odpuścimy.
» 27 kwietnia 2022, 20:55 #105
KubaUtd: Jeśli my chcemy kupić to cena 100 banieczek a jak Barca to pewnie za 50 pójdzie ;)
» 27 kwietnia 2022, 20:56 #104
JudgeOUT: Darmowy Kamara? My nie umiemy takich transferów robić. Gdyby kosztował 80mln i był twarzą jakiejś reklamy, to jak najbardziej! :D
» 27 kwietnia 2022, 21:27 #103
Lisan: Po tym jak PSG wycofało się z negocjacji Paul Pogba rozważy opcje pozostania w Manchesterze pod warunkiem że jego "status quo" zostanie zachowane. Zawodnik oczekuje podwyżki oraz gwarancji znaczącej roli w nowym projekcie. Przypomnijmy że po kontuzji która leczył w Dubaju zawodnik znowu jest kontuzjowany.
» 27 kwietnia 2022, 20:10 #102
KubaUtd: Weź mnie nie strasz nawet.
» 27 kwietnia 2022, 20:13 #101
zbyszek7: Wez tu nie wklejaj takich rzeczy wiecej
» 27 kwietnia 2022, 20:24 #100
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 20:27

Jakieś źródło tego newsa dotyczącego - nie bójmy się tego słowa - pasożyta? Bez odpowiedniego źródła, można to traktować jako pospolity "clickbait". Niemniej, jeżeli ten celebryta tutaj zostanie, to znaczy że absolutnie nic się w tym klubie nie zmieniło. Największy leser, bumelant, obibok i mąciwoda w całej historii klubu. A budowanie zespołu wokół tej persony, to projekt z góry skazany na porażkę. Przypomnijcie sobie jak grał wczoraj City w pomocy - biegali od bramki do bramki. Wyobrażacie sobie Mr. Pepsi grającego z takim zaangażowaniem, bo ja szczerze mówiąc nie.
» 27 kwietnia 2022, 20:26 #99
RedDan: Oby RR wystawił mu solidną laurkę.
» 27 kwietnia 2022, 20:27 #98
wider: Pogba po dostaniu nowego kontraktu w MU (oby nie) idzie do trenera z tekstem "trenerze bo taka głupia sprawa jest, że pechowo znów kontuzję mam. Jbc to przez jakiś czas w dubaju będę"
» 27 kwietnia 2022, 20:28 #97
JudgeOUT: Jeżeli Pogba po tym co robi, mówi, pluje na ten klub jeszcze dostanie nowy kontrakt z podwyżką to raz na zawsze bezpowrotnie tracę wiarę w ten klub i ten zarząd, zero nauki, zero wyciągania wniosków...mam nadzieję, że to prank jakiś.
» 27 kwietnia 2022, 20:28 #96
AndreAndre: Co byście powiedzieli na Jonathana Davida z Lille jako wzmocnienie ataku? Romano mówi ze puszcza go za 50 milionów, wiec uczciwa cena.
» 27 kwietnia 2022, 19:23 #95
mikiartur: Jakby Ten Hag go widział to tak - ciekawy młody fajny piłkarz

Ale bardzo dużo pewnie chętnych na niego będzie
» 27 kwietnia 2022, 19:32 #94
kamilpe: Jeśli Nunez byłby o trochę droższy np 60-70mlm to wolę go.
» 27 kwietnia 2022, 19:45 #93
JudgeOUT: Jak najbardziej TAK. Młody napastnik to obowiązek, ale wszystko w swojej cenie. Jeśli Nunez będzie kosztował 75-80mln to jak najbardziej. Jeśli Benfica będzie robić cyrki to mamy inne opcje.

Jonathan David, Patrick Schick, Victor Osimhen, Christopher Nkunku, Moussa Diaby, Moussa Dembele, zaryzykowałbym tylko 35mln za Hallera mimo wieku (28 lat chyba) - kolejność przypadkowa. Ale moim faworytem Nunez.
» 27 kwietnia 2022, 19:54 #92
Blau: Ja osobiście z Hallerem byłbym ostrożny. Facet co prawda sezon ma bardzo dobry, ale miałem okazję rozmawiać z kilkoma fanami Ajaxu i z tego co się od nich dowiedziałem to Haller jest jednym z najbardziej krytykowanych zawodników w ich drużynie. Facet sporo strzela, ale jeszcze więcej marnuje. Motorem napędowym jest tam Tadic, który ma 20 asyst, a gdyby Haller był skuteczniejszy to miałby ich znaczni więcej.

Nie wiem czy byłby to dobry pomysł w obecnej sytuacji. W Ajaxie to się sprawdza, bo tam tworzą sobie okazji na potęgę. Inaczej się patrzy na zawodnika jak zmarnuje 10 sytuacji, ale ostatecznie strzeli 2-3 gole. U nas w tym momencie mamy ogromny problem z kreacją, więc Haller mógłby już tak nie błyszczeć.
» 27 kwietnia 2022, 20:16 #91
JudgeOUT: Szczerze? tak postępuje mądry klub. Nie rzuca się na gwiazdy tylko bierze fajnych zawodników a Bayern nie raz to udowodnił, że robi fajne transfery "na już" i na "na jutro". Oczywiście nie wierzę, że pozyskają wszystkich, ale taki Timber i Antony to obowiązek. Będę zły, jeśli zarząd ich oleje.
» 27 kwietnia 2022, 19:59 #90
brazylianwisnia: Przecież Ci piłkarze ajaxu to mają już status małej gwiazdy. Nie jest to wyciąganie piłkarzy z ligii chorwackiej.
» 27 kwietnia 2022, 20:57 #89
GuteFrage: Pomijając pewne kwestie to i tak się zapowiada dobre meczycho.
» 27 kwietnia 2022, 18:56 #88
KubaUtd: Nie to żebym się cieszył XD Jak informuje Daily Mail, kontuzja kolana Harry'ego Maguire'a jest na tyle poważna, że Anglik może już w tym sezonie nie zagrać.
» 27 kwietnia 2022, 18:18 #87
mikiartur: Przyda się każdej stronie odpoczynek. Maguire'owi od gry, nam od oglądania go i klubowi także.
» 27 kwietnia 2022, 18:22 #86
mikiartur: David Carmo | Man United scouts keeping an eye on defender - Club demanding 40m to let player go - wie ktoś coś więcej o nim
Źródło sport witness
» 27 kwietnia 2022, 18:03 #85
mikiartur: O już mi się podoba
22 lata, wzrost 196 cm, lewonozny
Gra dla Bragi
Nigdy wcześniej o nim nie słyszałem xd to jest to hahahah
» 27 kwietnia 2022, 18:05 #84
kckMU: O piłkarzach nie trzeba słyszeć. Ich trzeba oglądać.
» 27 kwietnia 2022, 18:28 #83
mikiartur: Jak na eleven będzie leciał niedługo mecz Bragi to sie mu przyjrzę. Może dostępny będzie jeszcze ich mecz z Porto bo chyba grali nie dawno. Noo zobaczymy jak to będzie
» 27 kwietnia 2022, 19:14 #82
kckMU: Z Porto zagrał na duży plus. Ale sezon to ~50 meczów minimum.
» 27 kwietnia 2022, 20:00 #81
JudgeOUT: Nie wrzucajcie tu każdej głupoty z Twittera. Oczywiście bez obrazy, ale te Sport Witness to TIER 5, tylu piłkarzy co oni z nami połączyli lub nawet pisali "done deal" że nie jedna książka by powstała.
» 27 kwietnia 2022, 20:03 #80
mikiartur: Wrzucam teraz każda plotę bo mi bardzo tęskni do okna transferowego. Jak będzie okienko to i będzie się więcej działo - wtedy będę bardziej patrzył z jakiego źródła wysyłam xd
» 27 kwietnia 2022, 20:10 #79
Lisan: "Manchester United w czwartek rozegra awansem spotkanie 37. kolejki Premier League z Chelsea"
~ nigdzie raczej nie awansujemy
» 27 kwietnia 2022, 17:03 #78
artix206: Dobre, dobre
» 27 kwietnia 2022, 17:11 #77
Ron777: kamilpe: I 0:5 po pierwszej połowie.
» 27 kwietnia 2022, 17:37 #76
essaEdek: Dostaną baty 0:8 i psycha im siądzie. Dobry plan!
» 27 kwietnia 2022, 17:39 #75
Lisan: Psycha to może siąść robotnikowi za najniższą w januszexie a nie grajka koszącym grube siano
» 27 kwietnia 2022, 17:50 #74
sturmik: Wole dostac baty grajac nawet samymi mlodzikami na boisku niz bezjajowym Rashfordem czy Dalotem. Skoro i tak pewnie przegramy to po co ciagnac ta marnote.
Mlode chlopaki beda gryzc trawe i byc dumne jesli ktos im pozwoli zagrac w seniorach.
Jakos Garner gral z pelnym garniturem Liverpoolu niedawno i dostali tylko wymeczone 1:0 a nie manto jak nasze asy z pierwszej druzyny.
» 27 kwietnia 2022, 18:03 #73
essaEdek: Tak, tak... Robin Williams też był szczęśliwym gościem! Bo za bełkot..
» 27 kwietnia 2022, 19:11 #72
dawidlp92: Właśnie skończyłem oglądać " SIR ALEX FERGUSON NEVER GIVE IN"... ten człowiek to skarb, który przytrafił się temu klubowi... wybitny...genialny... Guardiola i Klopp z całym szacunkiem nigdy mu nie dorównają... ten człowiek startował z dwoma projektami od zera (Aberdeen i Manchester) i wzniósł na niewyobrażalny poziom który utrzymywał przez dekady.... wykreował gwiazdy światowego formatu Ronaldo Beckham... nikt z tym nie może się równać... piękna historia... pierwsze co bym zrobił na miejscu Ten Haaga to odpalił ten film tym piłkarzykom marnym
» 27 kwietnia 2022, 15:48 #71
dawidlp92: I powiedzieć takim Lingardom Pogbusiom że ich miejsce jest w poziom niżej
» 27 kwietnia 2022, 15:52 #70
Smola0015: Nie chcesz podzielić się do obejrzenia tego filmu,dołożę się do subskrypcji
» 27 kwietnia 2022, 16:09 #69
Chestnut: Myślę, że Klopp dałby radę mu dorównać.
» 27 kwietnia 2022, 16:14 #68
boro: Myśle, że i Guardiola.
» 27 kwietnia 2022, 16:17 #67
RedDan: co jeszcze byście polecili obejrzeć z hbo, żeby wziąć na miesiąc i żeby obejrzeć od razu nie tylko SAFA? CHyba nowy batman miał wejść, to już zawsze coś.
» 27 kwietnia 2022, 16:20 #66
Chestnut: Nowy Batman, Diuna, Czarnowbyl polecam jak jeszcze nie oglądałeś, Dunkierka, Pacyfik, Kompania Braci, nie wiem co tam jeszcze jest.
» 27 kwietnia 2022, 16:46 #65
mikiartur: Też dziś film o Fergusonie oglądałem.
Mega polecam
Historie Fergiego to by na trylogię jakaś starczyło. Jak nie więcej. Fajnie był pokazany okres gdy w MU na początku mu nie szło oraz bardzo fajny epizod z Cantoną
» 27 kwietnia 2022, 18:17 #64
Chestnut: Mi się najbardziej podobał fragment o Aberdeen.
» 27 kwietnia 2022, 18:42 #63
mikiartur: Z Aberdeen to ten fragment jak opowiadali o finale zdobywców pucharu i ta muzyka xd
Ogólnie cały film mega spoko był i przyjemnie się oglądało
» 27 kwietnia 2022, 20:12 #62
KubaUtd: Jutro gramy bez Sancho ciekawy mecz się zapowiada.
» 27 kwietnia 2022, 15:07 #61
hraboNX: Rangnick confirms Harry Maguire, Jadon Sancho, Paul Pogba, Fred, Edinson Cavani and Luke Shaw will all be unavailable to face Chelsea #mulive :)
» 27 kwietnia 2022, 15:13 #60
JudgeOUT: Szacun dla Ediego za poprzedni sezon, gdzie mimo hejterów z Paryża udowodnił, że potrafi zdobyć 17 goli w Anglii, ale w tym sezonie to taki dramat :( szkoda, że tak kończy się przygoda z El Matadorem. Co do Chelsea - kolejny oklep, przeprosiny, mazanie się w mediach i odbiją z Brentfordem :)
» 27 kwietnia 2022, 15:18 #59
Ron777: KubaUtd: Z nim czy bez i tak są dziadami. Tylko Ronaldo z DDG w tym sezonie coś grają a no i trochę Fred.
» 27 kwietnia 2022, 17:38 #58
mikiartur: #mufc are set to face Aston Villa at the Optus Stadium in Perth on July 23 as part of the pre-season tour #mulive [
@RichFay
] o kolejny mecz w okresie przygotowawczym o którym wiemy
12 lipiec w Bangkoku - mecz z Liverpoolem
15 lipiec w Melbourne - mecz z Melbourne Victory
19 lipiec w Melbourne - mecz z Crystal Palace
22 lipca w Perth - mecz z Aston Villa
Zakładam że jeszcze z dwa mecze będą poza tymi czterema
» 27 kwietnia 2022, 14:08 #57
hraboNX: Całkiem zacne sparingi. Też myślę, że jeszcze coś zakontraktują. Potrzebujemy intensywnego przygotowania do sezonu. Dużo ogrania w nowych schematach. Przydałby się jeszcze jakiś rywal z wyższej półki. Za Ole było chyba tylko takie jedno international tournee i wtedy graliśmy Spurs, Milanem, Imterem, drużyną z Australii i Leeds.
» 27 kwietnia 2022, 14:56 #56
mikiartur: br: Dean Henderson, DDG, Heaton
po: Laird, Dalot lub nowy po
śo: Varane, Lindelof, lewonożny śo, Maguire
lo: Shaw/Telles, Williams
pomoc: śpd, Garner, McTominay, Fred, Donny, Fernandes
skrzydłowi: Sancho, Elanga, Rashford, Diallo/Pellistri lub nowy ps
napad: Ronaldo, nowy śn, McNeil

24 graczy - od czegoś trzeba zaczać. I od takiej kadry zacząłbym na początek. więcej niż 5 transferów się nie spodziewam. Zakładam że dojdzie do czterech. To na początek. Później stopniowo dochodziłoby do większej selekcji itd. - ale taką kadrę chciałbym zobaczyć w przyszłym sezonie. A później zobaczymy co się wydarzy.
» 27 kwietnia 2022, 14:04 #55
tomekwietniu: Henderson może zostać sprzedany, może za jakąś opcją odkupu.
Dalota też bym sprzedał, a ktoś z Seria A się znajdzie.
Co do reszty to się zgadzam :)
» 27 kwietnia 2022, 14:12 #54
hraboNX: Pewnie Tellesa sprzedadzą (katalońskie media przymierzają go do Barcelonki) W jego miejsce wskoczy Alvaro Fernandez - filar młodzieżówki, który ma i bramki i asysty. Do pomocy trzeba dodać Garnacho, bo chłopak przerasta kadrę U23 i nawet był już na zgrupowaniu seniorskiej Argentyny.
» 27 kwietnia 2022, 15:04 #53
Pyra: W Realu w lato odejdą prawie nic nie grający a pobierający kosmiczne tygodniówki - Isco, Bale i Marcelo
Przyjdą w te miejsce do podstawowego składu - Rudiger, Mbappe

Perez potrafi pogodzić głośne nazwiska z przydatnością do zespołu
» 27 kwietnia 2022, 13:46 #52
Celt15: Tak sobie myślę od momentu, jak pojawiła się informacja, że Ten Hag skreślił AWB (co nie powinno dziwić przy jego grze ofensywnej i formie). Kiedy my ostatnio mieliśmy w tym klubie klasowego PO? Chyba do czasów Neville trzeba sięgnąć. Rafaela uwielbiałem, ale wydaje się, że ostatecznie nie wskoczył nigdy na ten top, top poziom. Były Browny, O'Shea, potem skrzydłowi przerabiani na PO, czyli Valencia i Young, ostatecznie Darmian, Dalot no i AWB. Nikt z nich nie załapałby się nawet na ławkę topowych drużyn. No może Valencia w gazie na PO był całkiem solidny. Reszta dramat. Doczekamy się końcu kogoś?
» 27 kwietnia 2022, 13:11 #51
Chestnut: Moim zdaniem Valencia to był top poziom, problemem było to, że nie mieliśmy nikogo na prawym skrzydle.
» 27 kwietnia 2022, 13:15 #50
mycka86: Valencia klasa. Grałby w każdym topowym klubie. Gdyby był u nas w kadrze, to od niego byśmy zaczynali wybór 11.
» 27 kwietnia 2022, 13:30 #49
Pyra: Valencia jak nie miał kontuzji był podstawowym zawodnikiem u 5 trenerów United.
To o czymś świadczy.
» 27 kwietnia 2022, 14:13 #48
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 14:26

Świadczy właśnie o tym, co napisał Celt - od Neville'a nie mieliśmy PO z prawdziwego zdarzenia. Valencia przyszedł do klubu po odejściu Ronaldo i miał być jego zastępcą :D Po pierwszym sezonie na skrzydle miał tę fatalną kontuzję, z później grał jako PO, bo nie było tam nikogo innego.
To nigdy nie był top poziom na żadnej z pozycji, na których grał. edit: żeby nie było, na PO radził sobie całkiem przyzwoicie, ale jednak rozróżnijmy "przyzwoicie" od "top".
» 27 kwietnia 2022, 14:22 #47
Pyra: Ja pamiętam Nevilla od 2001r i dla mnie zawsze był najsłabszym punktem defensywy, swego czasu nawet go Brown wygryzł.
A z drugiej strony mieliśmy po prostu najlepszą obronę na świecie i być w niej najgorszym to nie ujma.
» 27 kwietnia 2022, 14:28 #46
mycka86: Valencia Individual
PFA Team of the Year: 2009-10 Premier League
Manchester United Players' Player of the Year: 2011-12, 2016-17
Manchester United Goal of the Year: 2011-12
UEFA Europa League Squad of the Season: 2016-17
» 27 kwietnia 2022, 17:35 #45
Celt15: Valencia z wymienionych zdecydowanie był najlepszy, ale czy to był taki światowy TOP? No nie wiem, nie zgadzam się do końca Panowie. W każdym razie skoro Neville też był średni, to nie wiem kiedy mieliśmy klasowego PO. Na pewno Valencię dziś brałbym w ciemno, ale czy był lepszy od TAA, Walkera?
» 27 kwietnia 2022, 18:35 #44
tomekwietniu: Często się mówi o 2 pomocnikach środkowych... ale jestem mega ciekaw jakim zaufaniem obdarzy ETH Donnego, bo jeżeli da go na box-to-box i będzie grał na poziomie jak Ajaxie, to nie ma potrzeby dwóch transferów, przykładowo:
6, DvB, Bruno - to nasz podstawowy środek, a do tego Fred, Scott, Garner

Uważam, że taki Ruben Neves zrobiłby nam robotę jako 6 i resztę środków można przeznaczać na inne pozycje, jak PO, ŚO, napastnik/skrzydłowy. A i cena pewnie za RN nie będzie, aż tak wysoka.
» 27 kwietnia 2022, 12:55 #43
KubaUtd: Też mi się wydaje że kupią jednego pomocnika chyba że uda się pozyskać też za darmo Kamare wtedy było by spoko.
» 27 kwietnia 2022, 13:02 #42
MrCygan: Ja do roli defensywnych zawodników kupiłbym Nevesa/Laimera (zależy od budżetu, obydwaj uniwersalne 6 z ciągiem do przodu), do tego Kamarę jako uzupełnienie. I resztę budżetu można przeznaczyć na załóżmy Nuneza, Timbera oraz jakiegoś PO (Matty Cash?). Sprzedając część zawodników, przy dobrych lotach można jeszcze mieć fundusz na zakup PS (np. Antony).
» 27 kwietnia 2022, 13:08 #41
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 13:13

Mi się wydaje. że kupią tylko i wyłącznie DM, nie ma sensu sprowadzać boiskowej ósemki skoro szanse ma dostać Donny a w obwodzie jest jeszcze McTomek, który będzie hajpowany przez zarząd. Czytając wiarygodne źródła typu BBC, Romano, Law, Di Marzio, Ducker widać gołym okiem zarys zbliżającego się okna - pomocnik (def), stoper (Timber/Pau) oraz napastnik (Nunez i inni łączeni z nami)

Więcej transferów (skrzydło + prawy obrona) zależy od sprzedaży, a że naszych przepłaconych lalusiów NIKT nie weźmie z taką tygodniówką, więc to byłoby tyle z tej naszej głośno zapowiadanej "rewolucji" :)
» 27 kwietnia 2022, 13:11 #40
MrCygan: No ale co będzie jak, wypadnie jeden DM? Znów pół roku grania bez zawodnika na tej pozycji? Przecież Neves,Laimer, Kamara to wszystko zawodnicy na pozycję nr 6. Niech wypadnie jeden i znów jest męczarnia kim grać. Dlatego uważam, że powinni kupić dwóch DM. A to że żadnej rewolucji tutaj nie będzie to raczej wiadome. Wątpię, że sprzedamy kogokolwiek oprócz tych co odejdą.
» 27 kwietnia 2022, 13:21 #39
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 13:27

Jak wypadnie to będzie tam grał McTomek lub Fred...no niestety kolego. My nie szastamy kasą jak City (2017) czy Chelsea (2020). Od dawien dawna nie kupiliśmy 5-6 zawodników jednego okna. Prawie każdy "napala" się na jakieś rewolucje, ja także bym tego chciał, ale trzeba być realistą. Nie znasz podejścia Glazerów? max 3 transfery i tyle. A najlepiej gdyby jeden z tych trzech był darmowy. Oni nie mają takiej ambicji co Ci szejkowie czy Abramowicz wydając w pandemię 240mln na rynku. Smutne, ale prawdziwe.
» 27 kwietnia 2022, 13:25 #38
tomekwietniu: Zauważyłem, że wiele osób pisze o Timberze jako o potencjalnym PO, choć wydaje się, że to przede wszystkim ŚO.. Do końca nie wiemy jaki jest plan ETH na środek obrony, bo jest Varane, Maguire, który kosztowła 80mln i łatwo z niego nie zrezygnują no i Victor... To będzie ciężka robota do ułożenia...
A w kontekście PO wcale bym się nie zdziwił jakby na PO przyszedł ktoś pokroju takiego Djed Spence.
» 27 kwietnia 2022, 13:26 #37
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 13:31

Na moje to Donny wróci do łask i pod okiem nowego, starego menagera, który wie jak zrobić z niego pożytek bedzie gral dobrze. Jedyne wybiegane u nas osoby, to Bruno( ktory ostatnio jest chaotyczny), Fred, no i wlasnie Donny. Majac takich wybieganych zmiennikow w srodku pola, brakuje nam tylko ŚPD. Erik powinien wiedziec jak ich poukladac.
» 27 kwietnia 2022, 13:30 #36
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 13:31

Jak nie szastamy kasą, skoro jesteśmy klubem o bodajże jednym z największych wydatków na zawodników. Nasz problem jest taki, że wykorzystujemy je w zły sposób. U nas wolą kupić 1/2 zawodników za astronomiczne pieniądze, zamiast 4/5 za mniejsze, mimo że w finalnym rozrachunku wyszłoby na to samo.
» 27 kwietnia 2022, 13:30 #35
JudgeOUT: Wole 5-6 nowych zawodników za 200mln łącznie niż 1-2 przepłaconych nieudaczników za 180mln. Poza tym zarząd pokazał w 2013, 2018 i 2020 roku jak bardzo "zależy mu" na wspieraniu menedżera. W 2018 roku wielkie zapowiedzi a skończyło się na Dalocie, Fredzie i Grancie. A w 2020 roku aż do Deadline Day pozyskali tylko Donny'ego. Dopiero pod presją kibiców w DD rzucili się na dwóch dzieciaków, Tellesa i Ediego by zamydlić nam oczy. Glazerowie nie mają nawet startu do szejków i Romana, niestety. Staram się być realistą.
» 27 kwietnia 2022, 13:35 #34
kamtor: I dalot na lewej obronie
» 27 kwietnia 2022, 12:24 #33
Tomi71Wro: Wkradł się czeski błąd. Teraz będzie 35 kolejka, nie 37 :) Chyba każdy chciałby, żeby ten sezon się już skoczył :)
» 27 kwietnia 2022, 11:56 #32
OldFasion: Gwoli ścisłości.
Czeski błąd to przestawienie kolejności znaków. Np. 35 - 53.
» 27 kwietnia 2022, 12:18 #31
matheo: Ten mecz jest przesunięty z 15 maja i miał się odbyć w ramach 37. kolejki. W 35. kolejce gramy z Brentfordem.
» 27 kwietnia 2022, 15:29 #30
Tomi71Wro: Dzięki za poprawienie ;)
» 27 kwietnia 2022, 20:44 #29
MrCygan: Jak czytam pogłoski, że United chce ściągnąć za 50 milionów funtów Kalvina Philipsa, to mam wrażenie że Erik ten Hag, będzie następną ofiarą tego beznadziejnego zarządu.
» 27 kwietnia 2022, 11:43 #28
hraboNX: Ten ruch jest podobno wykonywany w porozumieniu z ETH. Romano potwierdzał, że Philips to jedna z najbardziej realnych opcji do środka pola. Jest jeszcze Tchouameni z Monaco.
» 27 kwietnia 2022, 11:49 #27
MrCygan: Przecież to drewniak jest. Żaden poważny klub nie jest nim zainteresowany, a cena jest wywindowana, bo gra w Premier League i jest Angolem. W tej cenie spokojnie 3/4 innych zawodników można kupić, którzy są na takim samym poziomie, a w większości przypadków na wyższym.
» 27 kwietnia 2022, 11:54 #26
Smola0015: Hmm The athletic Uk podaje ze my badamy perspektywę sprowadzenia go.Nie było żadnego kontaktu leeds i jego agentami.Myśle ze Ten Hag kupi dwóch pomocników,z czego jeden bankowo bedzie z Ligi Angielskiej aby już mógł wejść do podstawowej 11,oprócz philipsa podobno Laimer i Kamara(Maryslia) któremu kończy się kontakt,gdzies czytałem tez ze ETH bardzo chce Rubena Nevesa ale my tego się nie dowiemy.Podoba mi się to ze sprawdzamy wiele opcji,a nie idziemy do Wilków a oni z góry wiedza ze chcemy tylko Neves i krzyczą cenę z kosmosu-ja najbardziej chciałbym Rubena i Kamare.Co do reszty transferów to nie śledziłem Darwina Nuneza ale wątpię ze go kupimy,co do Timbera tez wątpię ze uda się ETH go zbabrac tak jak Antonego,tak samo ciekawe co z raphinha z leeds,ale myśle ze kwestia prawego skrzydła będzie zależna od Akcji z Greenwoodem Jezlei wróci to bardziej będziemy chcieli kupić jakosciowego po.
» 27 kwietnia 2022, 12:09 #25
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 12:21

Dla mnie ani Raphinia, ani Philips nie są zawodnikami na miarę United. Przy każdym transferze zadaję sobie pytanie - czy klub jak Liverpool lub City chciałby tego zawodnika. Wątpię żeby dwóch wyżej wymienionych było w tym kręgu zainteresowań. Według mnie na pozycję 6 powinniśmy rozpatrzyć Nevesa, Bissoumę, Laimera, Kamarę - Neves i Bissouma podobne pieniądze, Kamara darmowy, a Laimer ok. 30 milionów powinien kosztować. I każdy z nich jest lepszy według mnie niż Philips. A na PS nie ukrywam, że chętnie bym zobaczył Antonego.
» 27 kwietnia 2022, 12:15 #24
hraboNX: Podobno priorytety to środek pola i stoper. W dalszej perspektywie skrzydła i ktoś do ataku. Romano ciągle mówi, jeśli napastnik to młody i perspektywiczny. Czyli żaden Kane czy inne wynalazki.
» 27 kwietnia 2022, 12:18 #23
Smola0015: Liverpool,Chelsea tez monitoruje sytuacje Raphinhi.Tylko czy zdajesz te pytanie słusznie?Jote Liverpool wziął a nikt o niego inny nie walczył i jak jest? Każdy wie,Mane jak brali tez nikt za bardzo zainteresowany nie był.Jeżeli ja miałbym wybierać anthony Vs raphinha to bez dwóch zdań biorę Raphinhe 2 sezony ma dobrym poziomie w PL.
» 27 kwietnia 2022, 12:20 #22
vieeeri: Przy ograniczonym budżecie powinniśmy przede wszystkim zrobić min. jeden bezgotówkowy transfer. Taki Kamara czy do niedawna Rudiger bez wydawani zbędnej kasy, a przejmując część tygodniówki Pogby sprawi, że mamy wzmocnienie bez uszczerbku na budżecie. Pamiętajmy, że odejście Lingarda, Pogby, Cavaniego, Matica i Maty to prawie 1M z tygodniówek w portfelu.
» 27 kwietnia 2022, 12:22 #21
OldFasion: @MrCygan
Zarówno Raphinia jak i Phillips byli w kręgu zainteresowań Liverpoolu.
Raphinia był mocno łączony z transferem na Anfield przed sprowadzeniem Diaza. Nie jest wykluczone, że temat wróci.
Co do Philipsa to jego zaletą jest oprócz dużej jakości w grze (jest wydolny jak koń, dobrze czyta grę i ma świetny odbiór) doświadczenie z PL i gry w reprezentacji Anglii.
Oczywiście jeśli kogoś stać to lepiej zainwestować w bardziej rozwojowego Tchouameniego, ale po niego ustawia się pół Europy.
» 27 kwietnia 2022, 12:26 #20
MrCygan: Każdy się zachwyca Philipsem, a dla mnie to kolejny angielski średniak. McTominay jak był w formie to według mnie był na równi z Philipsem. A zresztą, co ja będę sobie głowę zawracał. I tak nie mam na to wpływu, ściągną kogo chcą, dadzą gigantyczne pieniądze przeciętniakom, kolejne kwasy wyjdą szatni, kolejny trener zostanie zwolniony, a pośmiewisko z naszego klubu będzie trwało w najlepsze.
» 27 kwietnia 2022, 12:35 #19
Smola0015: Tak jak OldFasion napisał było zainteresowanie,my musimy zacząć robić takie trasfery,jedyne co to Philips chyba w tym sezonie miał trochę przerw przez kontuzje,natomiast jeżeli Leeds spadnie z ligi to taki Philips i raphinia więcej niż 80mln nie powinni kosztować,kwestia natomiast tego ze raphinha zainteresowane sa Liverpool,Chelsea i Barcelona oprócz nas.
» 27 kwietnia 2022, 12:38 #18
brazylianwisnia: Panie Cygan, albo ufamy trenerowi który jest zatrudniany albo nie. Skoro chce Phillipsa to niech ma Phillipsa.
» 27 kwietnia 2022, 12:47 #17
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 13:00

Ja po prostu już nikomu nie ufam w tym klubie. Boję się, że transfer Philipsa, to transfer pokroju Kane czy Rice - cena nieadekwatna do tego co oferują, oraz skupienie się na nim we względu na pochodzenia. Gdyby nie był Angolem, to nikt nie zwróciłby na niego uwagi - ot kolejny grajek. I nie będę ukrywał, że od dawien dawna chciałem transferu Rubena Nevesa do spółki z Laimerem.
» 27 kwietnia 2022, 12:59 #16
mikiartur: A mi obojętne kogo ściągną. Chciałbym wielkich utalentowanych i walecznych piłkarzy. Ale z każdym piłkarzem będą te same wątpliwości. Najważniejsze by ściągano piłkarzy których chce ETH i tylko tego chcę. A co będzie - zobaczymy
» 27 kwietnia 2022, 13:41 #15
essaEdek: Dobrze, że sprowadziliśmy Freda którym interesowało się City. Prawie nam zabrali taką perełkę za 60mln! xD
» 27 kwietnia 2022, 17:46 #14
JudgeOUT: Mało kogo interesująca ciekawostka: W ośmiu ostatnich spotkaniach ligowych zespół strzelił 9 goli (w tym Ronaldo aż 7 goli) a pozostałe 2 bramki to Sancho i Fred.

To jest ta nasza ofensywa, którą chcieliśmy straszyć cały świat. I niech ktoś powie, że z przodu tylko napastnik jest obowiązkowy. Skrzydłowy to także obowiązek, bo nasz kanapkowiec, celebryta i polityk z nr 10 na plecach to niestety drugi Welbeck z prześwitami. Do dziś pamiętam jak startował z Mbappe i Fodenem, dziś to różnica 3-4 klas na boisku.
» 27 kwietnia 2022, 11:28 #13
HarryBrown: Ciekawe czy trylogia z ekipami z BIG 6 zakończy się kolejną klęską czy może doczekamy się happy endu.
» 27 kwietnia 2022, 11:10 #12
Wirus: Były piłkarz Manchesteru United (Patrice Evra) ma więcej wstrząsających doświadczeń z dzieciństwa. Opowiedział o nich w emitowanym w BBC One programie "Freeze the Fear".

- Sprzedawałem narkotyki, żebrałem pod sklepem. To prawda. Miałem wtedy jakieś 13 lat - wyznał emerytowany piłkarz.

- Czasami, kiedy wyrzucali zimne Big Maki, to wyciągaliśmy je ze śmieci. Kiedy odszedł mój ojciec, był chaos. Uratowała mnie piłka nożna - przyznał Evra.

- Kiedy miałem 17 lat, pojechaliśmy do Włoch. Podawano nam jedzenie, nosiłem klubowy dres. Zadzwoniłem do mamy i powiedziałem, że jest jak w niebie. To moje najlepsze wspomnienie - powiedział Francuz.


Evra przed kamerami jeszcze raz wrócił do tragedii związanej z wykorzystywaniem seksualnym.

- To w ogromnym stopniu wpłynęło na moje życie. Po prostu wstydziłem się siebie. Nie ufałem nikomu - przyznał Evra.

Źródło meczyki.


Takich głównie właśnie SAF ściągał piłkarzy, którzy mieli ciężkie życie, perturbacje od małego. Wiedział, że taki piłkarz dobrze pokierowany będzie walczył za klub, za innych piłkarzy, za menedżera, że będzie gryzł każdy centymetr murawy od 1 do ostatniej sekundy meczu.
Evra, Vidic, Chicharito, Rafael - piłkarze co nie biadolili na klub, nie płakali jak nie grali, dawali z siebie 150%.
» 27 kwietnia 2022, 11:05 #11
vieeeri: Po opisie jeszcze mi sie Bebe przypomnial, ale on to chyba w lidze bezdomnych gral czy jakos tak. Kariery wielkiej nie zrobil, ale w Hiszpanii gra do dzis, wirtuozem nie jest, ale dla porownania spojrzmy, ze w hiszpanskiej kariery z Polakow nie zrobil nikt
» 27 kwietnia 2022, 11:15 #10
Wirus: Z transferem Bebe to był jakiś mega wał, albo sam nie wiem co. Gość tak jak piszesz, grał w jakimś turnieju nawet dla bezdomnych, a jego "karte zawodniczą" miał jakiś niszowy klubik. Jakiś nasz scout był na tym turnieju i Bebe tam podobno wymiatał i dlatego został ściągnięty, ale SAF podobno zobaczył Bebe jak już przyszedł do nas. Co jak co Bebe wygrał życie, bo dalej jest piłkarzem (Rayo Vallecano) gdzie czasem walnie nawet ładne bramki, a tak to mógłby dalej żebrać na życie.
» 27 kwietnia 2022, 12:00 #9
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 11:03

Może być źle, mogą grać piach i padlinę, ale jak tylko mogę to oglądam moje United. Choćby dla Ronaldo i Davida. Im zawsze zależy. W tym sezonie tylko nie oglądałem spotkania z Evertonem.
» 27 kwietnia 2022, 11:02 #8
KubaUtd: Z nami to nawet Lukaku się odblokuje ;)
» 27 kwietnia 2022, 10:56 #7
RedFox: Zaznaczam opcję "3 lub więcej", bo co najmniej 3 bramki strzeli Chelsea ;)
» 27 kwietnia 2022, 10:48 #6
JudgeOUT: Klasyczny lose-hattrick po LFC i Arsenalu? :)
» 27 kwietnia 2022, 10:34 #5
Pyra: Ja już nawet ich nie oglądam, nie zasługują na to swoją grą na stojąco.
Real wczoraj z City miał podobne problemy co my z Liverpoolem, ale wybiegali i wyszarpali 3 bramki i mają o co grać w rewanżu.
Można grać gorzej, można przegrać ale żeby United nie gryzło trawy? Fergusona pewnie skręca.
» 27 kwietnia 2022, 10:49 #4
Lisan: Wstawić rezerwę i dać szansę młodym na ogranie się.
Piłkarze typu Lindelof,Pogba czy Lingard nie są godni by więcej zagrać w koszulce Manchesteru.
» 27 kwietnia 2022, 10:13 #3
Pyra: Młodych się ogrywa jak masz ustabilizowany skład, taktykę. Wpuść ich obecnie na Chelsea to tylko urazów psychicznych się nabawią.
» 27 kwietnia 2022, 10:25 #2
milsco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 10:50

Ostatnio Harry kapitan ładnie ogrywał Mejbriego :D
» 27 kwietnia 2022, 10:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.