Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Atletico Madryt vs Manchester United. Zapowiedź meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów

» 22 lutego 2022, 16:23 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United rozpoczyna walkę w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Czerwone Diabły w środę zmierzą się na wyjeździe z Atletico Madryt w 1/8 finału Champions League.
Atletico Madryt vs Manchester United. Zapowiedź meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów
» Manchester United w 1/8 finału Ligi Mistrzów zmierzy się z Atletico Madryt
Na jakim etapie Manchester United zakończy sezon 2021/2022 w Lidze Mistrzów?
Ligomistrzowe emocje na tym etapie rozgrywek to coś co kibice Manchesteru United brali za pewnik za kadencji sir Alexa Fergusona. Od czasu odejścia Szkota na menadżerską emeryturę spotkania w fazie pucharowej stały się dla Czerwonych Diabłów dobrem limitowanym. Klub z Old Trafford od 2013 roku tylko trzy razy meldował się w 1/8 finału Champions League.

Kto? Atletico Madryt vs Manchester United
Kiedy? 23.02.2022, 21:00
Gdzie? Wanda Metropolitano Stadium
Sędzia? Ovidiu Hategan (Rumunia)
Transmisja? TVP 1, Polsat Sport Premium 1


Po raz ostatni Manchester United rywalizował na tym poziomie w sezonie 2018/2019. Czerwone Diabły zanotowały wówczas pamiętny dwumecz z Paris Saint-Germain. Paryżan udało się pokonać, ale w walce o półfinał zespół poległ z Barceloną.

Przed dwumeczem z Atletico Madryt nikt nie wypowiada głośno celów związanych z tegoroczną Ligą Mistrzów. Manchester United ma tymczasowego menadżera, więc i cele są tymczasowe. Liczy się najbliższy mecz. Dobry występ na Wanda Metropolitano Stadium może pomóc drużynie nabrać wiatru w żagle przed kluczową częścią sezonu, czego piłkarze i kibice z pewnością sobie by życzyli.

Sytuacja kadrowa:
Ralf Rangnick zabrał do Madrytu solidny skład. Niemiecki szkoleniowiec na przedmeczowej konferencji, jak wytrawny pokerzysta, trzymał karty blisko siebie. 63-latek wyjawił jedynie, że z powodu kontuzji pachwiny do jego dyspozycji nie będzie Edinson Cavani.

Dużo większe problemy przed środowym spotkaniem ma Diego Simeone. Menadżer Atletico Madryt będzie musiał solidnie się nagłówkować, aby zestawić wyjściową jedenastkę. Lista nieobecnych w hiszpańskim zespole jest bowiem spora. Za kartki nie będzie mógł zagrać Yannick Carrasco. Z gry wypadają również Matheus Cunha i Daniel Wass, a pod znakiem zapytania stoi występ Koke i Thomasa Lemara. Atletico na mecz z Czerwonymi Diabłami ma wyjść ustawieniem 3 środkowymi obrońcami.

Przewidywane składy:

Atletico Madryt: Oblak – Reinildo, Felipe, Savić – Lodi, Kondogbia, Herrera, Llorente, Vrsaljko – Felix, Correa

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire, Varane, Dalot – Pogba, McTominay, Fernandes – Sancho, Ronaldo, Rashford

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ralf Rangnick– To Liga Mistrzów, więc musisz zagrać na możliwie najwyższym poziomie. Zrobiliśmy wszystko, aby piłkarze odzyskali siły w ostatnich dniach. Być może pojawią się jakieś świeże nogi na boisku, zobaczymy w środę. Pod względem psychicznym musimy przygotować się na bardzo emocjonalną, a nawet wrogą, atmosferę. Nie sądzę, aby mecz miał rozstrzygnąć się w środę. Kluczowy będzie rewanż na Old Trafford.


Bruno Fernandes– Przystępując do spotkania z Atletico wiedzieliśmy, że dzięki wygranym będziemy lepiej przygotowani. Jeśli będziemy trzymać się planu od pierwszej do ostatniej minuty, to możemy wygrać mecz.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w swojej historii mierzył się z Atletico Madryt zaledwie dwukrotnie w rozgrywkach europejskich. W sezonie 1991/1992 doszło do starcia w nieistniejącym już Pucharze Zdobywców Pucharów. Czerwone Diabły w drugiej rundzie przegrały z Atletico 0:3 na wyjeździe. Rewanż na Old Trafford zakończył się remisem 1:1.

– Dwumecz z Atletico Madryt w Pucharze Zdobywców Pucharów pamięta Mike Phelan, który jest członkiem sztabu szkoleniowego Ralfa Rangnicka. Anglik wystąpił wówczas w obu spotkaniach.

– Manchester United łącznie rozegrał 64 spotkania w europejskich pucharach z zespołami z Hiszpanii. Bilans spotkań jest niekorzystny dla Czerwonych Diabłów: 18 wygranych, 24 remisy i 22 porażki. Na wyjeździe United rozegrali 29 meczów (6 zwycięstw, 11 remisów, 12 porażek).

– Atletico Madryt do 1/8 finału awansował z drugiego miejsca w grupie B. Piłkarze Diego Simeone w sześciu kolejkach zanotowali tylko 2 zwycięstwa i 1 remis. To wystarczyło, aby znaleźć się w gronie szesnastu najlepszych zespołów Starego Kontynentu.

– Manchester United do fazy pucharowej Ligi Mistrzów przystępuje jako zwycięzca grupy F. Czerwone Diabły dopiero po raz drugi od sezonu 2013/2014 wygrały swoją grupę w Champions League.

– Manchester United w fazie pucharowej Ligi Mistrzów zagra już po raz 19. w swojej historii. To rekord, jeśli chodzi o zespoły z Anglii.

– Manchester United w historii startów w Lidze Mistrzów zdobył do tej pory 399 bramek (od fazy grupowej do finału). W środę Czerwone Diabły mogą więc świętować okazały jubileusz.

– Bilans Manchesteru United w 1/8 finału Ligi Mistrzów to 7 zwycięstw, 4 porażki. Po raz ostatni Czerwone Diabły awansowały do ćwierćfinału w sezonie 2018/2019, dzięki zasadzie bramek zdobytych na wyjeździe.

– W tym sezonie UEFA postanowiła zrezygnować ze wspominanej zasady, co może zaowocować bardziej otwartym podejściem drużyn do pierwszych meczów.

– Mecz z Atletico Madryt będzie sentymentalną podróżą dla Davida de Gei. Hiszpan jest wychowankiem Atletico, a od 2011 roku broni barw Manchesteru United.

– Atletico Madryt to ulubiony rywal Cristiano Ronaldo. Portugalczyk grał przeciwko Los Colchoneros 31 razy w swojej karierze i zdobył 22 bramki w tych spotkaniach (14 zwycięstw, 0 remisów, 8 porażek).

Spotkanie Atletico Madryt vs Manchester United rozpocznie się w środę 23 lutego o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na TVP 1 i Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Fernandes: Musimy trzymać się planu od pierwszej do ostatniej minuty
Następny news »
Kadra Manchesteru United na mecz z Atletico Madryt

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (219)


robertbham: Nie wiem co to za taktyka bez taktyki. Nasze gwiazdy są chyba nie kumate. Prawej strony nie ma w ogóle. Dla mnie bissaka od początku drugiej powinien wyjść. Coś tu nie gra.
» 23 lutego 2022, 21:53 #215
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 19:54

Skład na 3 środkowych obrońców:)
Edit.
W sumie to ciul wie jakie to ustawienie
» 23 lutego 2022, 19:53 #214
Reagan: Lindelof na prawej ze składu wynika, tam nie ma wahadła.
» 23 lutego 2022, 19:54 #213
mikiartur: #mufc three at the back with Varane back in.

czuzby jakiś shocker przygotowany?
» 23 lutego 2022, 19:48 #212
marcino186: Gdzie oglądacie mecz Polsat czy TVP?
» 23 lutego 2022, 18:43 #211
Chestnut: Oglądam na TVP
» 23 lutego 2022, 18:43 #210
mikiartur: polsat głownie z powodu moich ograniczeń tv - nie mam jak zbytnio w tvp obejrzeć a przez apkę tvp sportu nie chce
» 23 lutego 2022, 18:43 #209
SWAT: Tylko TVP.
» 23 lutego 2022, 18:49 #208
Lisan: TVP bo liczę na wspomnienia Szpakowskiego z finału w 99
» 23 lutego 2022, 18:59 #207
Radomirus: Polsat
TVP nie oglądam od 6 lat.
Nie to żebym wcześniej jakoś często oglądał - choć może akurat sport jeszcze mi się zdarzało, ale teraz to choćby jako jedyni puszczali na żywo lądowanie z Marsa, to też bym sobie odpuścił...
» 23 lutego 2022, 19:17 #206
roche: TVP, chyba że usłyszę Żewłakowa
» 23 lutego 2022, 19:21 #205
Schelo: Wiadomo kto skomentuje na Polsacie? Wiem, że TVP to Laskowski i Podoliński
» 23 lutego 2022, 19:24 #204
axel52: Tylko Polsat Premium bo jakość o wiele lepsza niż TVP.
» 23 lutego 2022, 19:52 #203
Braks: Mam nadzieję że jak strzelimy jedną bramkę to pójdziemy po druga bo jak zaczniemy się bronić to przegramy
» 23 lutego 2022, 18:38 #202
mikiartur: zależy jak będziemy się bronić. Jak będzie w tym konkretny plan i organziacja to nic nam się nie stanie. Atletico nie gra zbyt dobrze w ataku pozycyjnym. Natomiast my umiemy świetnie grać z kontry.
» 23 lutego 2022, 18:46 #201
MiSt: Obydwa zespoły są w niezbyt stabilnej formie, więc nie wiadomo czego się spodziewać. Mam nadzieję, że Ronaldo odpali swój 'tryb LM' - wtedy mamy co najmniej remis :)
» 23 lutego 2022, 18:38 #200
Glory1878: Wyczuwam remis 1:1. Strzelić, strzelimy ale z naszym maestro w obronie na pewno coś stracimy
» 23 lutego 2022, 18:34 #199
roche: Remisu nie może być
» 23 lutego 2022, 18:39 #198
bartogl1985: Tez wlasnie myslalem ze bedzie 1:1 I czuje ze pierwsze streling Atletico I znowu w stresie do konca meczu
» 23 lutego 2022, 19:08 #197
robertbham: LM wraca i myślę że zobaczymy innego Ronaldo niż ostatnio.
» 23 lutego 2022, 18:12 #196
Kasjusz: Mam nadzieję, że nie zostanę objechany za pseudo reklame, ale dla nowych użytkowników w Betfan kurs 50.0 na United. Nie pisałbym, gdybym nie uważał za spoko opcje.
W razie czego google pomoże, ew priv.
» 23 lutego 2022, 18:00 #195
Lisan: Podobne było na finał LE z Villareal gdzie jakiś buk mnożył stawkę i większość wtopiła także wiesz. Nadal to hazard :)
» 23 lutego 2022, 18:08 #194
Active07: Moim zdaniem to będzie zacięte spotkanie, które nie będzie obfitowało w grad goli. Przeczuwam tutaj skromne zwycięstwo poniżej 2 bramek, albo Remis 1-1 :D
» 23 lutego 2022, 18:16 #193
Kasjusz: Jasne, że hazard. Nie mówie, że pewna wygrana. Kurs fajny :)
» 23 lutego 2022, 18:18 #192
LisyUnited: Taaa i domyślam się że zasady bonusu to:
Tylko dla nowych graczy
Max stawka 30zł
Ewentualną wygraną obrócić 3 krotnie po jakimś kursie z określoną liczbą zdarzeń w miesiąc
I nie wiadomo co jeszcze. Co do dokładności to mogą być minimalne różnice bo nie sprawdzałem, ale na takich regułach działa większość tego typu bonusów. Jeżeli jesteś dobry to coś ugrasz ale zazwyczaj nie kończy to się pozytywnie.
Ale warto próbować jeżeli w grze jest MANUTD :)
» 23 lutego 2022, 19:23 #191
skowron32: Chciałbym dziś zwycięstwo ale remis biorę w ciemno. Liczę na wynik 0-2 dla Nas dużo bramek tu raczej nie zobaczymy. Dobrze, że drugi mecz gramy na OT. Do BOJU Diabły!! Pierwszy mecz MU w TVP od nie wiem kiedy wypadało by wygrać;)
» 23 lutego 2022, 17:32 #190
MaciasDevil: Tylko zwycięstwo w tym meczu i dwumeczu :) Wierzę w chłopaków, bo potrafią się spiąć na LM, a Ronaldo lubi gnębić Atletico i Simeone. Oby to był dla nas bardzo przyjemny wieczór. Tego wam i sobie życzę :) GGMU
» 23 lutego 2022, 17:21 #189
waletpl: Żeby tylko nasz Paolo Magłajerini nic nie odwalił, to nie powinno być tak źle.
» 23 lutego 2022, 17:09 #188
majk: Albo Fabio Magłanarro
» 23 lutego 2022, 17:19 #187
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 17:49

Albo strzeli gola ręką jak Magłardona ;)
» 23 lutego 2022, 17:48 #186
wider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 18:57

a może nas czymś zaskoczy nasz Magłajerinho
» 23 lutego 2022, 18:56 #185
WiecieLepiej: Połowa tego składu gra tylko dlatego że Ralf przejął drużynę a nie jest odpowiedzialny za jej budowę od zera.
Co do Maguiera temat wałkowany tyle razy że aż głowa boli , jedno jest pewne to nie jest obrońca do pary z Varanem.
Myślałem ze sie poprawi , zacznie pracować nad szybkością , stabilnością poprawi grę głową jaki i grę z głową.
Nic takiego nie ma miejsca w obecnym sezonie!
» 23 lutego 2022, 18:58 #184
KubaUtd: Rok temu o tej samej porze Chelsea też grała mecz z Atletico każdy wie jak dalej się to potoczyło czy coś może pójść nie tak nie sądzę :)
» 23 lutego 2022, 16:44 #183
CRtheSaviour: Uważam, że Manchester United to jedna z najbardziej nieprzewidywalnych drużyn na świecie. Z każdym mogą przegrać i z każdym mogą wygrać. Zgraja zapatrzonych w siebie milionerów, którzy potrafią zagrać jak natchnieni albo totalnie przejść obok meczu. Pytanie tylko czy dzisiaj będą w nastroju do ciężkiej pracy, którą bez wątpienia trzeba będzie wykonać?
» 23 lutego 2022, 16:38 #182
WiecieLepiej: Zdecydowanie jesteśmy na podium najbardziej nieprzewidywanej drużyny tego sezonu.
David, Varane , Cr7, Sancho i mam nadzieję Pogba zagrają na poziomie reszta cieżko powiedzieć.
» 23 lutego 2022, 19:13 #181
radlu: Simeone ma taki skład że w zasadzie może tylko murować i kontrować. Może być ciężko.
» 23 lutego 2022, 16:11 #180
majk: Simeone zawsze muruje.
» 23 lutego 2022, 16:15 #179
radlu: No właśnie w tym sezonie to tak nie do końca. Grają trochę wyżej, przez co obrona jest dosyć dziurawa, a w tym samym momencie atak nie jest takim wielkim zagrożeniem dla przeciwników. Ponieważ skład ma mocno przetrzepany to pewnie zagra ostrą murarką i będzie liczył na jakieś fartowne kontry. Oczywiście to też zależy od tego jak my wyjdziemy do tego meczu.
» 23 lutego 2022, 16:24 #178
DjTED: 3:1 dla Atletico. Wyjdziemy na boisko jak muly. Atletico będzie kontrolować mecz. Będzie różnica klas na początku. Strzela 3 bramki szybko. Wszyscy będą myśleli, że będzie pogrom, a my strzelamy w końcówce na 3:1. W Manchesterze wygramy. Taka mam wizje
» 23 lutego 2022, 15:52 #177
karmnik: Dorabiasz po godzinach Jackowski?
» 23 lutego 2022, 15:55 #176
DjTED: To bym minuty bramek podał;)
» 23 lutego 2022, 15:58 #175
waletpl: 5:1 dla nas. 1 bo Harry coś odwali.
» 23 lutego 2022, 15:49 #174
KubaUtd: Bawi się ktoś w bukmacherke ? Dobry kursik jest na +1.5 fauli na CR7 2.46
» 23 lutego 2022, 14:58 #173
majk: Podobno hazard jest zły.
» 23 lutego 2022, 15:31 #172
AUDIoooo: No w Realu już nie to samo co w Chelsea ;)
» 23 lutego 2022, 17:46 #171
Reagan: Atletico jest klubem, który ma większe doświadczenie w Lidze Mistrzów, lepszy charakter, lepszego trenera, lepszą obronę. Jakbym miał stawiać pieniądze to o jednego gola w dwumeczu wyżej stawiam właśnie Atletico. Obym się mylił. Bardzo bym tego chciał.
» 23 lutego 2022, 14:20 #170
karmnik: Większe doświadczenie, ale ani razu ligi mistrzów nie wygrało, bardzo ciekawe.
Dodatkowo Atletico ma również problemy kadrowe, słabą niestabilną formę gdzie w lidze jest nizej od najgorszej od lat Barcelony, Sevilli oraz Betisu. Odpadło już ze wszystkich krajowych rozgrywek, podobnie jak United zostaje tylko Liga Mistrzów. A i w fazie grupowej dostało u siebie w czapę nawet z Milanem, także to doświadczenie i charakter przy obecnych występach jest mało istotne, skoro nigdzie tego nie prezentują. Na koniec - odnośnie stawiania pieniędzy to dodam kursy na awans w dwumeczu 1.6 - United, 2.4 - Atletico, znikąd się to nie wzięło. Trawa po drugiej stronie płotu będzie zawsze bardziej zielona..
» 23 lutego 2022, 15:08 #169
Kiharitony: @Reagan ale bełkot. Wszystko to nic nie znaczy. Liczy się dwumecz i ewentualna forma. A tutaj Atletico w ostatnich 15 meczach przegrało 8x a my raz.
» 23 lutego 2022, 15:24 #168
majk: Podsumowując, to najlepszy możliwy moment na mecz z Atletico.
» 23 lutego 2022, 16:14 #167
Bylak: Glory glory, dzisiaj tylko zwycięstwo.
» 23 lutego 2022, 13:59 #166
lukJakubowski: Pomijając politykę. Obstawiam 1:2. Wygramy ten mecz, bo coś u nas w końcu zaskoczyło. Mecz z Brighton może okazać się małym przełomem, a ten mecz krokiem milowym, jeśli chodzi o ten sezon.
Póki piłka w grze wszystko może się zdarzyć. Trzymam kciuki za powodzenie w LM.
» 23 lutego 2022, 13:56 #165
sturmik: Tymczasem ,wedlug The Sun, West Ham podwyzyl swoja wycene Declana Rice i chce juz za niego min 120 mln funtów.
Taka ciekawoskta :)
» 23 lutego 2022, 13:54 #164
Pyra: Kane, Zaha, Rice
Co łączy tych zawodników?
» 23 lutego 2022, 14:12 #163
Chestnut: Grają w tej samej lidze.
» 23 lutego 2022, 14:28 #162
Abstrahujacy: Nazwiska 4-literowe, Premier League, mają dwie nogi i dwie ręce.
» 23 lutego 2022, 14:55 #161
Litosci: Więźniowie chorych cen za angoli
» 23 lutego 2022, 15:10 #160
Chestnut: Zaha nie jest Anglikiem.
» 23 lutego 2022, 15:11 #159
sturmik: To raczej niemozliwe zeby wszyscy oni spali z córka Moyesa.
» 23 lutego 2022, 15:45 #158
majk: Mata, Fred, Long
» 23 lutego 2022, 16:19 #157
Freddie: @Chestnut: Zaha nie jest Anglikiem. ale jak był u nas to jeszcze nim był ;)
» 23 lutego 2022, 17:32 #156
Chestnut: I kupiliśmy go za 12 milionów z tego co widzę, a nie za 80 milionów.
» 23 lutego 2022, 17:43 #155
Lisan: No powiało optymizmem w ankiecie ponad połowa użytkowników obstawia że osiągniemy finał bądź półfinał Ligi Mistrzów.
Moim zdaniem trzeba mierzyć siły na zamiary. Dzisiaj pierwszy Test który pokaże nam gdzie jesteśmy w Europie
» 23 lutego 2022, 13:08 #154
Chestnut: Jesteś kibicem albo nie... Kibicowanie nie polega na realistycznym spojrzeniu na sytuację, tylko o wiarę w swój zespół, nawet jak jest beznadziejnie.
» 23 lutego 2022, 13:13 #153
Reagan: kibicować
1. ÂŤprzyglądać się rozgrywkom sportowym i dopingować tych uczestników, z którymi się sympatyzujeÂť
2. ÂŤprzyglądać się pewnym wydarzeniom lub wspierać czyjeś działaniaÂť
Nie ma nic o negacji realistycznego podejścia do tematu. Nie ma nic o oderwanym od rzeczywistości tępym wsparciu. Można być kibicem i być realistą. Chciałbym żeby wygrali, aczkolwiek wiem, że mają nikłe szanse. Jestem kibicem.
» 23 lutego 2022, 13:38 #152
Batigol222: Atleti jak dla mnie jak najbardziej w zasięgu, potem wszyscy poza City, Liverpoolem i PSG też w zasięgu, więc 1/2 może być
» 23 lutego 2022, 14:06 #151
Chestnut: "1. ÂŤprzyglądać się rozgrywkom sportowym i dopingować tych uczestników, z którymi się sympatyzujeÂť"
No jak nie ma, jak jest...
» 23 lutego 2022, 14:26 #150
DailySmoker: No tylko regułki książkowej bycia poprawnym kibicem tu nie widziałem jeszcze, aż do dziś haha
» 23 lutego 2022, 14:35 #149
Abstrahujacy: Wierny fan nie musi być racjonalny i zazwyczaj wspiera swój klub/reprezentacje bez względu na wszystko ale można sobie kibicować po prostu o czym mówi drugi punkt przed "lub".
"Możesz zmienić żonę, poglądy polityczne, religię, ale nigdy, nigdy nie możesz zmienić swojej ulubionej drużyny" - Eric Cantona
» 23 lutego 2022, 16:50 #148
keribz: Szkoda, że Ronaldo za Niemca się zablokował, bo może być znowu potrzebny jak w całej fazie grupowej. Gdyby klub nadal prowadził Solskjaer, byłbym bardziej spokojny o mecze z Atletico, które jest w zasięgu MU.
» 23 lutego 2022, 11:53 #147
KalinaRIP: Marne prowo
» 23 lutego 2022, 12:29 #146
sztejner: chcąc nie chcąc jak był Ole to strzelił 12 goli,od kiedy jest Rangnick to strzelił 4 więc owszem zaciął się za Ralfa :P
» 23 lutego 2022, 15:53 #145
tygrys26: Inna taktyka, zza RR nie jest ciągle granie na Ronaldo chociaz i tak ma mnóstwo okazji. Sam sobie raczej winien ze ich nie wykorzystuje i nie potrzebnie mieszać w yo trenera. Co on ma wejść i pokazać jak kopnąć prosto piłkę?
» 23 lutego 2022, 15:55 #144
nocity94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 11:08

Szkoda w ogóle gadać co się odpierdziela w tej lidze pod względem sędziowania.

Widzieliście filmik, na którym oficjel wzdycha ze złości po bramce Kane'a?

Ostatnio nawet się nie kryją z tym, że to "liga szejków" i załamał nam się chłopina po bramce Kane'a. Nawet gdyby sprowadzić najlepszych graczy i być lepszym zespołem to jednak City gra w 12.
» 23 lutego 2022, 11:07 #143
devilek777: Po uznaniu bramki dla Middlesbrough, to mnie tutaj już nic nie zdziwi. Najgorsze sędziowanie w najlepszej lidze.
» 23 lutego 2022, 13:17 #142
vanantgaal: Jakby tylko źle sędziowali to możnaby podchodzić do tego z pewnym dystansem. Problem polega na tym, że to"złe sędziowanie" jest bardzo stronnicze, skoncentrowane tylko i wyłącznie w kierunku kilku zespołów
» 23 lutego 2022, 13:58 #141
Abstrahujacy: Trzeba pamiętać, że w latach 90-tych mówiono o nas jako wspieranych przez sędziów. Dziś niepoedukowani dalej takie banały powtarzają z zazdrości o historię.
» 23 lutego 2022, 14:59 #140
wrobel1992: Kiedyś my mieliśmy człowieka w FA teraz mają inni i oddają pięknym za nadobne.
» 23 lutego 2022, 15:07 #139
cezgal: Dzisiaj pierwszy prawdziwy test drużyny RR. Mam mieszane uczucia, Athletico podobnie jak my gra w kratkę. Zobaczymy.
» 23 lutego 2022, 10:13 #138
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 09:33

Kocham Manchester United odkąd zobaczyłem pierwszy raz ten zespół w TV 1999 roku. Kocham do dnia dzisiejszego i tak będzie pewnie po kres moich dni.

Lecz jak usłyszałem pierwszy raz "Bubbles" śpiewaną przez kibiców West Hamu na legendarnym Upton Park, to aż mnie takie ciary przeszły jak nigdy.

Tego zazdroszczę kibicom Młotów, tej przyśpiewki, która jest najlepszą na świecie wg mnie.
» 23 lutego 2022, 09:29 #137
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 09:53

Cudze chwalicie, swego nie znacie ? Oczywiście, że znamy, kwestia podejścia, gustu bo nasza też jest zaebista. Jeszcze raz, dla przypomnienia, tak pod wieczór:

youtube.com/watch?v=fG5ktdCndpU

As the reds go marching on, on, on !
» 23 lutego 2022, 09:51 #136
ax1d: To prawda, Bubbles na żywo wyrywa z butów. Też miałem okazję, też na Upton Park. Między innymi dlatego WHU to mój "drugi" zespół w EPL, któremu kibicuję, bo jak mieszkałem w Londynie, to chodziłem na West Ham z miejscowymi kumplami i tak mi zostało :)
» 23 lutego 2022, 09:54 #135
Wirus: atotrikos. Znam, oczywiście, że znam naszą przyśpiewkę, ale na żywo czy nawet w tv jak kibice śpiewają, to niestety nie umywa sie do "I'm Forever Blowing Bubbles".
» 23 lutego 2022, 10:20 #134
rizx: Kibicom West Hamu możemy też zazdrościć bijącego się Frodo Bagginsa ;)
» 23 lutego 2022, 10:41 #133
Chestnut: Nie słyszałem na żywo, ale i tak uwielbiam. Śpiewana i wszędzie bańki dookoła robi klimat jakiego nigdzie indziej nie ma.
» 23 lutego 2022, 12:34 #132
Smola0015: Mam pytanie.
Czy tylko mnie wkuriwa to ze Sancho gra w koszulce po starszym bracie?
Patrząc na jego stroje w bvb miał je bardziej przylegające do ciała i wydawał się dynamiczniejszy,wiem ze to głupota ale patrząc ma takiego neymara w Psg gość jest postury Sancho a ma przylegająca koszulke do ciała,natomiast u Anglika leży ona jakby była z 2rozmiary za duża.
» 23 lutego 2022, 09:22 #131
atotrikos: Tylko Ciebie skoro on sam nie poprosi o rozmiar mniejsze.
» 23 lutego 2022, 09:25 #130
Smola0015: Możliwe :)
» 23 lutego 2022, 09:30 #129
majk: Czy aby na pewno chodzi o dynamikę? ;)
» 23 lutego 2022, 09:38 #128
Litosci: Arsenal miał zawsze takie obcisle trykoty
» 23 lutego 2022, 10:55 #127
Smola0015: Chodzi o to ze w tej dużej koszulce śmiesznie wyglada jak próbuje grać balansem,do tego nie wydaje się mieć takiego przyspieszania-ale to moja opinia.
» 23 lutego 2022, 11:35 #126
KalinaRIP: Myślę że powinni grać w legginsach albo przynajmniej w rajstopach męskich, kolor brązowy bez dziur
» 23 lutego 2022, 12:31 #125
NoLogo: Albo w ciaśniutkich jednoczęściowych, jak kiedyś Senegal (jeśli dobrze pamiętam) próbował na MŚ zagrać. Przecież to oczywiste, że przylegające da z 5km lepszą szybkość i o kilkanaście procent lepszą zwrotność dzięki odpowiedniej aerodynamice... o.0
» 23 lutego 2022, 12:43 #124
Radomirus: Zobacz sobie mecze sprzed 20 lat... w jakich koszulkach grali. I mimo, że w porównaniu z dzisiejszymi wyglądały jak powiewające worki, z balansem problemu nie mieli
» 23 lutego 2022, 13:17 #123
awe: Tyle, ze wszysyc wtedy w takich grali, terez sprinterzy noszą upiete koszulki, rywal tez ma o wiele ciezej za taka pociagnac, to juz dawno sport w ktorym licza sie male detale, Ferguson potrafil wyrzucic Forlana z druzyny, za to ze ubral nie te buty.
» 23 lutego 2022, 13:53 #122
izbinho: Na inny temat:
Co myślicie o meczach Rosja - Polska w Moskwie i finał LM w Rosji?
Moim zdaniem nie przeniosą meczów. Dwa słowa: sponsor Gazprom.
» 23 lutego 2022, 08:53 #121
lipeklukas: Według mnie, Rosja powinna być zbanowana na każdej możliwej płaszczyźnie, od sportu, esportu, olimpiad, całej rodziny sportów, korzystania z linii lotniczych, import, eksport, etc, rosyjskie filmy, piosenki, zakaz ich puszczania w tv i radio. Wykluczenie z każdych możliwych imprez sportowych jak i kulturalnych. Całkowite odizolowanie od cywilizacji, to może wtedy usiądą na doopiiiieee. Bo obecny stan rzeczy odpowiada wszystkim w Rosji. To nie jest tak, że chcę żeby ucierpieli sportowcy, aktorzy etc. Ale może takie kroki otworzą im oczy! Pomijam fakt, że w dziedzinie sportów ten kraj powinien, nie być brany pod uwagę, przez swoje nieczyste zagrywki, jak oni już 15 letnim łyżwiarkom figurowym dają rożnej maści anaboliki i sterydy, to co dopiero w innych dyscyplinach się dzieje. Ten kraj jest mentalnie w średniowieczu. Co do naszego barażu z nimi, to według mnie Rosja powinna być wykluczona z UEFA i FIFA, a baraż powinnismy zagrać z krajem, który był następny w kolejności.
» 23 lutego 2022, 09:09 #120
Reagan: Rosja powinna dostać bana w globalnym systemie przelewowym. Nie powinno się stamtąd, ani tam przelać jakichkolwiek kwot. To załatwi sprawę.
» 23 lutego 2022, 09:17 #119
atotrikos: Czy Rosja zaatakuje Ukrainę ?
Czy to już dziś zostaną zrzucone bomby ?
Czy to dziś Polacy będą musieli bronić Ukraińców pracujących w Polsce na terenie ich ojczyzny ?
Dowiemy się dziś, już dziś a może jutro, może pojutrze.
W innych wiadomościach nie ma już covida, nie ma już szczepień.
Co następne ? Ja idę w: susza + głód.
» 23 lutego 2022, 09:18 #118
dzilu96: Reagan chyba żartujesz. Interesy. Najpierw interesy, później troska o ludzi.
» 23 lutego 2022, 09:41 #117
majk: lipeklukas fajnie by było, ale wszystkie instytucje który były by potrzebne do takich działań są zbyt skorumpowane, żeby to dało się zrobić.
Na UEFA i FIFA to nawet nie warto strzępić ryja. W ogóle wszystkie sportowe organizacje, to tak naprawdę jedna wielka mafia. Olimpiady w Rosji, Chinach, mistrzostwa świata w Katarze, a potem puste gesty, klękane, tęczowe flagi i gadka o prawach człowieka.
Superliga tylko mogłaby usunąć faktycznie tą patologie. O ile format był beznadziejny, to idea była słuszna.
» 23 lutego 2022, 09:52 #116
mycka86: Szansę, że te wydarzenia zostaną przeniesione lub odwołane oceniam na 1%. 1% dałem z przyzwoitości, tak na prawdę szanse są zerowe.

@atotrikos

"Czy Rosja zaatakuje Ukrainę ?"

Tam wojna, w większym lub mniejszym nasileniu, trwa cały czas od 2014 gdy ruscy najechali Donbas i Krym.
» 23 lutego 2022, 10:15 #115
atotrikos: @mycka86 Ja się śmieję bo takie artykuły można czytać w mediach co jest nieco zabawne dla mnie. Ukraina to idealny kraj do robienia pieniędzy na nich. My też niestety.
» 23 lutego 2022, 10:27 #114
lukJakubowski: Lipeklukas, a według mnie to powinno się zamknąć za Tony Blaira w czasie, kiedy UK wspomagało USA w Iraku rozgrywki PL i wywalić angielskie drużyny z LM. Nie mieszajmy sportu do polityki. Póki, co działań wojennych nie ma, więc o czym mowa.
» 23 lutego 2022, 12:10 #113
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 12:52

Nie ma działań wojennych? No tak, to co cywile wrzucają w neta filmiki to pokazują, że wybuchy w przygranicznej wiosce są przypadkowe, przez przypadek silny wiatr sam przeniósł pociski od ruskich, albo to pewnie sąsiadowi wywaliły zapasy petard z sylwestra.
Albo to o czym mycka wspomina... No ale przecież działań wojennych nie ma.
» 23 lutego 2022, 12:51 #112
lukJakubowski: No Logo, jak wiesz tamte obszary są zamieszkiwane w większości przez ludność rosyjskojęzyczną (Rosjan, a nie Ukraińców). Problem rozpoczął się od odsunięcia od władzy legalnie wybranego Janukowycza. Putin dostał otwarte zaproszenie do pomocy swoim ziomkom. Skorzystał z możliwości i tyle. Nie jestem rusofilem, ale rozum swój też mam. Każde mocarstwo dba o własne interesy.
Każdy władca czy polityk dba o swoje. Po prostu. Taka jest kolej rzeczy.

I, co by o Ruskich nie gadać to są mistrzami dyplomacji. Wiedzą, że albo oni, albo świat zachodni. Czysty konflikt interesów.

My bardziej powinniśmy się martwić swoim poletkiem. Mniejszość ukraińska w naszym kraju jeszcze nam się odbije czkawką.

A, jeśli nawet wojna wybuchnie to nie będzie to moja czy Twoja wojna. Osobiście nie widzę, żeby pracujący u nas Ukraińcy wracali do siebie i szli w mundur, to my się mamy tym przejmować?
No niech każdy odpowie sobie na to pytanie.

Historia nic nas nie uczy, zupełnie. Jesteśmy wściekłym psem zachodu, pierwszym ujadaczem, a oni sprzedadzą nas za garść kłakow.
» 23 lutego 2022, 13:52 #111
lipeklukas: @Reagan
Stany już zablokowały ich dwa wielkie banki WEB i PSB, a jak wiemy WEB jest właścicielem cska moskwa.
» 23 lutego 2022, 14:35 #110
NoLogo: A nie no, jak tak, że putek chce pomagać tylko swoim ziomkom to spoko, wacław w to, że terytorium innego kraju i wybory były lewe. PL powinna "mobilnymi ołtarzami" wejść na Białoruś, tam nam prześladują rodaków, (o szopkach z prezydentem nie ma nawet co wspominać) na Litwie do czasu podobnie było z represjami, kurczę tyle możliwości...

"A, jeśli nawet wojna wybuchnie to nie będzie to moja czy Twoja wojna." niestety ale będzie, może nie pod względem tego, że Polska będzie podwórkiem walk ale zdrowo to odczuje - myślisz że nie będzie imigrantów? Dzięki geniuszom z naszego rządu i zachodnich jesteśmy uzależnieni od ruskiego gazu, włodek klepnie ceny albo zakręci i ludzie się posrają, masz następny dowód że to w razie czego będzie też i Twoja wojna przez ekonomiczne skutki. A jak wschodnia zaraza rozpanoszy się na Ukrainie to nie ma bata ale będzie chciała więcej, już teraz putin mówił, że chce aby Europa wróciła do stanu sprzed 99r. czyli wstąpieniem PL do nato.
» 23 lutego 2022, 15:45 #109
lukJakubowski: No Logo, niby kto stwierdził, że były te wybory sfałszowane? Masz bardzo słabą pamięć. Niezależne komisje stwierdziły praworządność tych wyborów.

Trochę źle trafiłeś z uzasadnieniami, ale mniejsza o to. Na dobrą sprawę nic nie jest oczywiste. Nie ma dobrego czy złego Putina.
To facet, który realizuje swoją doktrynę i robi to właściwie skoro utrzymuje swoją władzę od wielu lat. I szczerze mówiąc życzę mu tego, bo silna Rosja jest gwarantem spokoju.

To nie Ruski pchają się do Meksyku, tylko NATO pod same granice Federacji Rosyjskiej. To nie Ruskie wywołały dwie wojny światowe. To nie Rosja stoi za największymi zbrodniami w dziejach ludzkości, tylko świat anglosaski. Najpierw Korona Brytyjska, a w ostatnim stuleciu i XXI wieku UK wraz z USA.

Życzę Ruskim, żeby nigdy nie klękali przed zachodem, jak w czasach Jelcyna.
» 23 lutego 2022, 16:56 #108
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 17:06

Nie ma czegoś takiego jak ''niezależna komisja''
A Putin i Rosja mają swoje interesy, a NATO i kraje do niego należące mają swoje.
Rosja stoi za największymi zbrodniami w historii tak samo jak Niemcy, Japonia, czy UK.
Bzdury niesamowite. To że te zbrodnie były w głównej mierze na ich własnych obywatelach wcale tym zbrodniom nie umniejsza znaczenia.
» 23 lutego 2022, 17:02 #107
lukJakubowski: Majk, z Ciebie to jest kot. Idąc tym tokiem myślenia to każdy naród jest zbrodniczy.

Chodzi o podwójne standardy. Rosja jest zobowiązana do walki o swoje. Jest przeciwwagą dla USA i niech walczy o swoje.
A, co do mordów Ruskich to nie zgodzę się do końca. CCCP to nie tylko Rosja.
» 23 lutego 2022, 17:18 #106
majk: CCCP to Rosja pod inną nazwą. Gułag to tylko inna nazwa obozu koncentracyjnego.
Nie, nie każdy naród jest zbrodniczy. W Rosji ludzie ginęli milionami, nie można tego porównać do każdego narodu.
» 23 lutego 2022, 17:25 #105
lukJakubowski: Majk, to skoro CCCP to Rosja, to Białoruś, Ukraina, Łotwa, Estonia itd. to też Rosja.

Wiem, że to był skrót myślowy u Ciebie. Rozumiem, co masz na myśli, o przejęcie spadku CCCP, ale mamy po prostu odmienne poglądy i raczej do swoich się nie przekonamy.

Po prostu rozumiem działania Rosji, widocznie mentalnie jestem bliżej Putina, niż Ty i stąd wynikają różnice zdań.

Pozdrawiam i życzę nam oglądania dobrego meczu.
» 23 lutego 2022, 17:50 #104
NoLogo: robi to właściwie skoro utrzymuje swoją władzę od wielu lat - jeśli wszystkie przestępstwa, zamykanie ust przeciwnikom, mordowanie dziennikarzy brać jako coś pozytywnego to w sumie można chwalić ruskich i ten styl rządzenia jak ty to robisz, fakt

No no, NATO pcha się pod ich granicę i włodek nie chce ich tak blisko mieć dlatego atakuje Ukrainę .... aby mieć NATO jeszcze bliżej, logiczne.
Ruskie mają prawo walczyć o "swoje" ale jak już te "swoje" chcą się bronić, dzięki takiemu NATO to już be, ma to sens.

Czerwoni wleźli i rozrośli się w PL jak raczysko, skutki ich "bratniej pomocy" odczuwamy do dziś, ekonomicznie i mentalnie - wybili nam prawie całą inteligencję, obsadzali wysokie stanowiska swoimi ludźmi, którzy na stołki pchali kolejne swoje pokolenia itd.. Tak działali nie tylko w PL ale taż w innych krajach, to już jest działanie zbrodnicze dzięki któremu wiele państw nie zdołało się jeszcze podnieść, nie trzeba od razu mordować całych narodów, żeby zasłużyć na taką łatkę, nie wybielaj ich historii i bandyckich zasług.
» 23 lutego 2022, 17:57 #103
majk: ''Szacuje się dzisiaj, że do momentu likwidacji systemu w latach osiemdziesiątych XX wieku śmierć w łagrach mogło ponieść nawet do 50 mln ludzi.''
Nie wiem jakie książki czytałeś, ale może warto wyrzucić PRLowskie podręczniki do historii i zainwestować w nowe, a przynajmniej nie rozsiewać propagandowych bredni.
» 23 lutego 2022, 17:57 #102
lukJakubowski: Panowie, mam 32 lata. Nie uczyłem się z PRLowskich podręczników.
Zdaje sobie sprawę z tego, że w CCCP lała się krew, ale krew się zawsze leje tam, gdzie są zmiany społeczne.

To nic wyjątkowego w dziejach historii. Tak po prostu jest z wielu powodów i sami wiecie, że jest ich zbyt dużo, by się tutaj rozpisywać.

Co do PRL i zacofania, które spowodował, to też nie należy zbyt pochopnie oceniać. Ten okres w historii naszego kraju miał swoje plusy i minusy. W jakimś stopniu zniwelował zacofanie społeczne względem krajów zachodnich, to samo tyczy się Kraju Rad.

Pamiętajmy o tym, że Polska przedwojenna była zdecydowanie bardziej zacofana względem innych. Nie istniała służba medyczna, edukacja leżała (sprawdźcie stopień analfabetyzmu), przemysł istniał tylko w wyobraźni oprócz paru okręgów, byliśmy państwem biednym i typowo rolniczym.

Okres powojenny cechował się zdecydowanym wzrostem jakości życia, mimo tego, że państwo musiało się odbudowywać z gruzów. Na pewno wiecie o tym, że Polska była drugim najbardziej zniszczonym krajem po wojnie, a jednak się podniosła i nadrobiła lata zaniedbań, a to, że nadal jesteśmy za krajami zachodnimi wcale mnie nie dziwi.

Straciliśmy doszczętnie okres transformacji. Czechy sobie z tym poradziły, NRD również, a u nas, jak to u nas. Doszczętna prywata. Sprywatyzowanie dóbr narodowych. Twoich i moich, naszych dziadków i rodziców, którzy budowali nasz kraj...

Historia jest ciągiem przyczynowo-skutkowym i zwalanie wszystkiego na PRL moim zdaniem nie jest całkowicie słuszne.
Przyczyn należy szukać w całej przeszłości naszego kraju.
» 23 lutego 2022, 18:55 #101
NoLogo: 50 lat pod butem i rządem komuchów robi swoje, później niby odeszli ale ... transformacja prowadzona przez ich ludzi, do dzisiaj na wysokich stanowiskach siedzi odpad z tamtych czasów.
Może i nie byliśmy zbytnio rozwiniętym krajem ale dzięki ich czystkom skutecznie uwstecznili i zastopowali nas jeszcze bardziej - tak jedynie obrazując: zamiast 80 analfabetów i 20 dobrze wykształconych chcących rozwijać otoczenie doprowadzili do poziomu 95 analfabetów roboli i 5 wykształconych dających się łatwo sterować.

Coś takiego mają u siebie w kraju, taka Afryka - ogromne bogactwo naturalne na którym bogaci się paru oligarchów, a większość ma tyrać i być karmiona bredniami - dla przeciętnego ruska, Stalin przyszedł z pomocą i dołączył się do II WŚ dopiero w 41r., wcześniej nic się nie działo, a 17 września '39 to kłamstwo zmyślone przez PL.
» 23 lutego 2022, 19:35 #100
lukJakubowski: NoLogo, moja rodzina akurat na PRL straciła. Przed wojną pradziad dobrze stał i miał stajnie parobków, ale lata powojenne to już upadek majątku mojej rodziny i mimo to uważam, że stało się dobrze.
Z jakiego powodu moja rodzina miała mieć służbę, z powodu nazwiska? Tego, że król nadal Jakubowskim jakieś ziemię za wojenną służbę?
Rewolucja bolszewicka to kontynuatorka rewolucji przemysłowej/komuny paryskiej itp. Musiała nadejść i u nas, ale do nas zmiany zachodnie zawsze przychodzą z opóźnieniem.

Taka była kolej rozwoju społecznego. Komunizm musiał przejść przez nasze ziemie i przeszedł. I to tyle.

Więc nie uderzaj w nuty przeszłości, bo możliwe, że gdyby nie te złe czasy to ja osobiście nadal miałbym parobków. Nie znam historii Waszych rodzin, więc nie powiem, że to byś był Ty, ale na pewno ktoś, kto jest mi równy, bo jest człowiekiem.

Dlatego panowie nie plujcie jadem, bo to po prostu machina historii, która w zasadzie zawsze ma w poważaniu prawo i poglądy jednostki.
» 23 lutego 2022, 19:53 #99
PatDevil83: Wiem że to jedynie moja wizja ale zamiast Muguaiera widział bym w końcu Lindelofa z Varanen w obronie! Po ostatnich rajdach z Leeds pokazał chłopak na co go stać i powinien w wyjściowym składzie zagrać zamiast tego drewnianego czołgu Harrego. Reszta mogła by zostać jak jest wyżej wymieniona. Szkoda tyko brak Cavaniego który by na ostatnie 20 min. Mógł nam pomóc ale za to pewnie przy rewanżu już będzie! Licze na zwycięstwo naszych choć patrząc jeszcze na niektóre aspekty które są do poprawy to i remis będzie świetnym wynikiem.. Ale to moje osobiste zdanie!Pozdrawiam fanów!:)
» 23 lutego 2022, 08:36 #98
ArktoS: Chyba każdy na tej stronie by chciał Victora za Harrego :)
» 23 lutego 2022, 08:38 #97
atotrikos: Ja np chciałbym zobaczyć Victora zamiast McTominnay'a :)
» 23 lutego 2022, 08:38 #96
flt32705: 1-3 dla nas
» 23 lutego 2022, 07:59 #95
Ciechanek: 1-3 to nie jest dla nas jakby co.
» 23 lutego 2022, 08:24 #94
ArktoS: Jak gramy na wyjeździe to jest.
» 23 lutego 2022, 08:35 #93
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 09:23

Zorientuj się w temacie bo głupoty piszesz Ciechanek
» 23 lutego 2022, 09:19 #92
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 09:57

Otóż nie, Panie i Panowie. Nieważne gdzie gramy. Skoro mówisz, że dla nas, to 3-1, a nie 1-3.
Gdybyś powiedział, że dzisiaj wynik 1-3 (nie mówiąc, że dla nas), to owszem jak najbardziej.
Ale 1-3 dla nas to jest porażka. Wyniki się podaje ze strony gospodarza, jeśli się nie mówi, "dla kogo". Czyli dzisiaj będzie 1-3.

Jeśli mówisz, że "dla nas", to pierwsza liczba odpowiada za "naszą liczbę".
Więc 1-3 dla nas, to znaczy, że przegrywamy 3-1.
» 23 lutego 2022, 09:56 #91
Blau: Pozostałe angielskie drużyny spisały się śpiewająco, więc mam nadzieję, że i my sobie poradzimy. Patrząc na formę to oba zespoły w tym sezonie zawodzą, więc szansę są raczej równe. Liczę na dobry występ, wszak to już Liga Mistrzów! - większość świata piłkarskiego będzie nas dzisiaj oglądać.
» 23 lutego 2022, 07:54 #90
flt32705: Oj ciechanek ciechanek chyba tylko wg ciebie i twojego drugiego konta z którego se plusa dałeś
» 23 lutego 2022, 10:01 #89
Ciechanek: Haha dobre. Kolego/Koleżanko, ja mam 28 lat, raczej jestem poważnym człowiekiem (tak mi sie wydaje). Myślisz, że ja mam czas i ochotę zakładania więcej niż jednego konta? :D Właśnie po takich podejrzeniach widać z kim ma się do czynienia na tej stronie i nie ma sensu w ogóle dyskutować. I zwróć uwagę na jakiego posta odpowiadasz w ogóle.
» 23 lutego 2022, 19:25 #88
V3x: Liczę bardzo na Pana Sancho, zaczął łapać naprawdę fajną formę, bierze odpowiedzialność na siebie, zdaje się być obecnie takim gościem, który prowadzi United. Mam nadzieję, że da się zapamiętać w Madrycie i będzie kręcił obrońcami Atletico aż miło :)
» 23 lutego 2022, 07:46 #87
Seszele: Atletico - Manchester United.
0-2.
Bramki: Bruno Fernandes, Cristiano Ronaldo.
Asysty: Sancho, Pogba.

Ależ meczycho się szykuje !!
» 23 lutego 2022, 07:44 #86
sztejner: Weź to postaw
Widziałem kurs 8.50 że United wygra obie połowy
Niech Ronaldo strzeli w 1 połowie
Bruno Fernandes w 2 połowie

I kaska dobra do wyciągnięcia.
» 23 lutego 2022, 07:53 #85
Lechovskyy: Ten kurs nie jest z nikąd tak wysoki nasza forma tez nie jest jakas fenomenalna a gramy na ciezkim terenie z druzyna hiszpanska ktore nam ewidentnie nie leżą , jak dla mnie nie warto grać takiego kuponiku ;)
» 23 lutego 2022, 08:12 #84
PaToManU: W tamtym roku LM wygrała Chelsea, drużyna w takim samym kryzysie opuszczał Lampart co Ole a później to wiecie, ja tam wierzę że zakończymy z pucharem i 4 miejscem, nie pozostało mi nic innego niż wierzyć.
» 23 lutego 2022, 07:20 #83
sztejner: Patrząc na dostępność piłkarzy w obu drużynach na dzisiejszy mecz to praktycznie na każdej pozycji mamy większe nazwisko na papierze. Ehhh Szkoda ze nazwiska nie grają,ale jakby kazdy zagrał na 1000% to po Atletico nie powinno być co zbierać,szkoda tylko że postawa naszych to też jedna wielka zagadka.

Oby dzisiaj zagrali tak jak sobie tego życzymy
» 23 lutego 2022, 07:29 #82
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 07:33

Tyle że w Chelsea drużyna była już kompletna a Tuchel to bardziej poukładał po Lampardzie. U nas tak nie jest. Z takim środkiem pola można marzyć żeby dojść chociażby do półfinału a wygrać Ligę mistrzów to już trochę chyba kogoś poniosło. Żeby nie było że dziś będziemy już świadkami frajerstwa naszych kopaczy i odpadniemy już w 1/8...
» 23 lutego 2022, 07:32 #81
RoyRoy: Widzę po ankiecie że MU już w finale......optymizm godny pozazdroszczenia.
» 23 lutego 2022, 06:27 #80
wrobel1992: Jak Ty sobie wyobrażasz kibicowanie?? Mamy trzymać kciuki za porażkę??
» 23 lutego 2022, 06:40 #79
Reagan: Właśnie też nie wiem na jakiej podstawie niby ten finał. Gramy słabo i bardzo możliwe, że odpadniemy już na tym etapie. Kibicować oczywiście będę, ale przy porażce nie będzie zdziwienia.
» 23 lutego 2022, 07:11 #78
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 07:21

Ligę to żeśmy przegrali w październiku,więc co nam pozostało jak nie wielki optymizm i nadzieję związane z LM.
Marzenia nie kosztują,a w ciągu ostatnich 10 lat w 1/4 byliśmy zaledwie 2 razy.
Pora to zmienić :D
Kroczek po kroczku piąć się w górę a nóż może zatrzymamy się na 1/2 bądź finale
» 23 lutego 2022, 07:20 #77
DaredevilUtd: Niektorzy zapominaja na czym polega gibicowanie :) Tylko hejt I wszystko co zle widzicie.
» 23 lutego 2022, 07:29 #76
RoyRoy: Pytanie j....na jakim etapie MU - nie jak byś chciał tylko realnie jak oceniasz. PL też bym chciał żeby wygrali....a realnie ?
» 23 lutego 2022, 08:19 #75
PatDevil83: Słabo to mi się robi jak czytam takie brednie.. My w końcu człowieku zaczynamy coś grać i trochę optymizmu, a nie ciągłe jęczenie że nie gramy tak świetnie jak Shiti albo Bayern! Przyjdzie i na to czas.. A w LM każdy z każdym może wygrać i nie raz to już historia pokazała że i ta słabsza drużyna może pokonać każdego! Idziemy po zwycięstwo i nie ma co beczeć!!
» 23 lutego 2022, 08:45 #74
RoyRoy: Jak odpadniemy z Atletico pierwsi będziecie jęczeć ,.
» 23 lutego 2022, 10:05 #73
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2022 15:34

Jeszcze nie odpadliśmy z Atleti, ba nawet meczu żadnego nie było, a ty już jęczysz RoyRoy.
Lamusie.
» 23 lutego 2022, 15:34 #72
Janik017: Jutro wygrywamy 1:2 po bramce Bruno i Sancho.
» 22 lutego 2022, 23:56 #71
reggieynot: A może Shaw i Wan Bissaka?
» 22 lutego 2022, 23:47 #70
kckMU: Ale Allegri musi być wściekły po takim golu. Juve grało idealny mecz do tamtej pory. W swoim stylu oczywiście.
» 22 lutego 2022, 23:03 #69
mateusz09874: Nie oglądałem meczu ale na flashscore Villarreal prowadzi w każdej istotnej statystyce. Faktycznie Villarreal był lepszy?
» 23 lutego 2022, 07:13 #68
Batigol222: to co, będą 4 zespoły z Premier League w 1/4 LM?
» 22 lutego 2022, 22:54 #67
WiecieLepiej: Zdecydowanie wystarczy jedna:)
» 22 lutego 2022, 23:26 #66
Batigol222: ale te 3 pierwsze to już tak na 98%, więc prędzej wszystkie cztery, niż tylko jedna
» 22 lutego 2022, 23:29 #65
rreddevilss: Since Ralf Rangnick took charge… only Man City (28) have picked up more PL points than Man United (25)
» 22 lutego 2022, 22:43 #64
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2022 23:13

Od 5 grudnia MU w lidze straciło 11 punktów.
W tym samym czasie Liverpool stracił 7pkt, Chelsea 13, Arsenal 11, Wolves 11 (na upartego można stwierdzić, że 8).

Także statystyka piękna ale tylko na pokaz, ponieważ MU zagrało w tym czasie 12 meczy, a taki Liverpool 10, czy też Arsenal 9.

edit. Nie wspomniałem, że z ekip z top 10 mieliśmy najłatwiejszy terminarz.
» 22 lutego 2022, 23:12 #63
CRtheSaviour: Ładna akcja Vilareal
» 22 lutego 2022, 22:24 #62
Radomirus: Tam nawet trudno było stwierdzić kto zawalił tą bramkę w Juve... właściwe to wszyscy zawalili :)
» 22 lutego 2022, 22:27 #61
CRtheSaviour: Zostali uśpieni i przechytrzeni, Emery nauczył się takich schematów w Anglii.
» 22 lutego 2022, 22:29 #60
KubaUtd: W juve grał tylko jeden obrońca środkowy to ich pogubiło Danilo to jest boczny obrońca.
» 22 lutego 2022, 23:23 #59
Schelo: Wiadomo kto skomentuje?
» 22 lutego 2022, 21:49 #58
Batigol222: Byle nie Feddek z Dziekanowskim, bosz
» 22 lutego 2022, 21:49 #57
Radomirus: Poczekajmy na "analizę" ;)
» 22 lutego 2022, 21:53 #56
Chestnut: U mnie skomentuje Spotify.
» 22 lutego 2022, 22:02 #55
hraboNX: Fedek mistrz, komentował raz nasz mecz i oczywiście musiał wzdychać do swojej ulubionej drużyny - Liverpoolu. Normalnie super wyczucie. Nie lubię jak w PL komentuje nam Kosowski. Gość potrafił stwierdzić że szkoda iż United wygrało z City, bo to kończy ówczesny wyścig o mistrzostwo. Wczoraj rzucił natomiast, że Bruno zaliczył kompletny zjazd formy. Aż Twarowski musiał interweniować, jak usłyszał takie głupoty.
» 22 lutego 2022, 22:13 #54
sztejner: Jeśli chodzi o jutrzejszy komentarz w TVP to :
Jacek Laskowski i Robert Podoliński ;)
» 22 lutego 2022, 22:27 #53
Witcheraard: Polecam mecz Chelsea - Lille
Jakoś mam wrażenie że Lille może ukąsić dzisiaj.
» 22 lutego 2022, 21:44 #52
Ciechanek: A ja polecam Villareal - Juventus. Jakoś mam wrażenie, że może być 8:3.
» 22 lutego 2022, 22:18 #51
Batigol222: tym komentatorom na polsacie to chyba nikt nie powiedział, że mają przede wszystkim komentować mecz i ewentualnie na marginesie coś tam pogadać, a nie na odwrót
» 22 lutego 2022, 21:25 #50
Batigol222: Na kut oni tam wsadzają tego Irka Wronę? Brakuje jeszcze kącika z Supernianią
» 22 lutego 2022, 20:22 #49
Radomirus: Ten cały kącik muzyczny wprawia mnie w takie zażenowanie, że mam ochotę przełączyć na TVPInfo...
» 22 lutego 2022, 20:25 #48
nieeeeeeee: Nic nie przybije ,,skanalizowanych'' w Canal +
» 22 lutego 2022, 20:46 #47
Batigol222: "Skanalizowani" to humor dla inteligentnych. Nie wiem, o co się czepiasz.
» 22 lutego 2022, 20:53 #46
hraboNX: Skanalizowania z C+ to takie dno, że szok. Często trafiam na to w przerwach meczów MU. "Żarty" na poziomie Rowu Mariańskiego
» 22 lutego 2022, 20:57 #45
Radomirus: Ja tam nie mam problemów, że w niemal każdej przerwie naszego meczu leci odcinek "skanalizowanych" o żużlu ;)
» 22 lutego 2022, 21:25 #44
DjTED: A to nie jest Hirek Wrona ?
» 22 lutego 2022, 21:35 #43
Radomirus: No jest...

... tylko, że przy jego propozycjach muzycznych przestaję się czuć dziadersem... ;) Nie mówiąc już o tym, że ogólnie nie mają nic wspólnego z piłką nożna, ani grającymi klubami, ani z miastami czy nawet z państwami z jakich pochodzą kluby... takie propozycje w stylu pokażmy po minucie trochę wszystkiego, najlepiej takiego co nikogo nie interesuje i nikt nie kojarzy...
Jakiś czas temu puścił T.Love z pierwszego okresu (jeszcze jako T.Love Alternative) i puścił kawałek, którego chyba nawet najwięksi fanatycy Muńka Staszczyka nie kojarzą... i który był tak nudny, że nic dziwnego, że zaginął w mrokach pamięci... a to był jeden z ciekawszych momentów jego wejścia na antenę...

Poza tym jak oglądam studio przed meczem to chcę posłuchać o grających drużynach a nie uczestniczyć we wspomnieniach Hirka Wrony o jego fascynacjach muzycznych sprzed 40 lat...
» 22 lutego 2022, 21:47 #42
Skora96: W 1/4 finału gramy ze zwycięzcą villareal vs Juventus?
» 22 lutego 2022, 20:04 #41
Rebxie: Drabinka jest losowana po 1/8, więc nie.
» 22 lutego 2022, 20:17 #40
Batigol222: skąd to wziąłeś?
» 22 lutego 2022, 20:19 #39
Skora96: Na sofa score jest drabinka
» 22 lutego 2022, 20:27 #38
Batigol222: jakiś fake, bo 1/4 LM się losuje od kiedy pamiętam
» 22 lutego 2022, 20:28 #37
Braks: To jak w końcu?
» 22 lutego 2022, 20:35 #36
Radomirus: 1/4 jest jeszcze losowana. Nie mam tylko pewności czy jest jeszcze warunek by nie grały ze sobą drużyny z tego samego kraju
» 22 lutego 2022, 20:38 #35
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2022 20:47

Rado, w 1/4 już nie ma zasady kraju. Każdy na każdego może trafić.
» 22 lutego 2022, 20:45 #34
Batigol222: ile wy macie lat? 14? LM od zawsze jest losowana jeszcze na etapie 1/4, a ograniczenia odnośnie krajów z tego samego kraju działają tylko w fazie grupowej i na etapie 1/8. Przecież nawet United grało ćwierćfinały z angielskimi zespołami
» 22 lutego 2022, 20:50 #33
Piotrek1991d: W 1/4 finalu moga ze soba grac druzyny z tego samego kraju.Wystarczy przypomniec pamietne mecze City z Tottenhamem w 2019 roku na tym etapie rozgrywek
» 22 lutego 2022, 20:50 #32
Radomirus: waletpl
Dlatego napisałem, że nie mam pewności bo zwyczajnie nie pamiętałem :)
ale dzięki wszystkim za rozjaśnienie - teraz będę pamiętał...



... przez jakiś czas ;)
» 22 lutego 2022, 21:17 #31
Radomirus: Batigol222

Bo my jesteśmy jak Iga Świątek w Australian Open - nie interesuje nas drabinka, interesujemy się dopiero jak pokonamy najbliższego rywala ;)

A jak się komuś odwidzi raz na jakiś czas i się zainteresuje, to pojawia się milion głupich pytań ;)

A co do wieku to ogólnie mówiąc, urodziłem się zanim pewien generał w dużych okularach przeciwsłonecznych, odwołał Teleranek ;)
» 22 lutego 2022, 21:22 #30
dlabigt23: Atletico bez Suareza, Griezzmanna i Koke. To poważne osłabienie. Nie widzę innej opcji jak zwyciestwo. Jesli mamy mierzyć do tych lepszych to musimy wygrywać takie mecze i awansować dalej. Atletico w tym sezonie jest słabe a szczególnie na mecz z nami osłabione. Nasi muszą wyjść na pełnej i wygrać to.
» 22 lutego 2022, 19:29 #29
kckMU: Praktycznie wszystko zależy od naszych wylewów obronnych bądź ich braku. Mamy w kreacji i ataku osoby, które mogą otworzyć tę puszkę Atletico, szczególnie że ci nie są w optymalnej formie. Pogba walczy o kasę, Ronaldo usłyszy hymn LM, jest Bruno i Sancho. Po prostu nie możemy przeszkadzać sami sobie, ale to tylko łatwo powiedzieć w tym klubie.
» 22 lutego 2022, 19:52 #28
dlabigt23: No własnie... Dlatego mnie to martwi. Zagramy jak ostatnie patałachy bez ambicji lub znow beda jakies wylewy w obronie i przegramy to. No chyba ze zagramy świetny mecz ale oczywisicie bramkarz bedzie wszystko wyciągał i skuteczność bedzie zawodzić.
» 22 lutego 2022, 19:59 #27
kckMU: Dlatego ja się nastawiam na najbardziej klasyczne 50/50. W tym dwumeczu może być wszystko. Nie widać jakiejkolwiek logiki.

Niektórzy się uczepili tej słabej formy Atletico i są pewni swego. Super jeśli tak będzie, ale przystopujcie z huraoptymizmem.
» 22 lutego 2022, 20:06 #26
CRtheSaviour: W końcu zapowiedź meczu w LM. To będzie dobra okazja dla Cristiano, żeby odegrać rolę lidera. Zawsze miał patent na Atletico, oby jutro z niego skorzystał.
» 22 lutego 2022, 19:16 #25
Chestnut: Naszym liderem jest Harry Maguire, trochę szacunku.
» 22 lutego 2022, 19:37 #24
CRtheSaviour: Chyba twoim.
» 22 lutego 2022, 21:38 #23
Chestnut: No tak, bo Ty nie kibicujesz Manchesterowi United tylko Cristiano...
» 22 lutego 2022, 21:46 #22
waletpl: Spoko, grają taką samą kupe jak my. Może coś z tego będzie :)
» 22 lutego 2022, 19:07 #21
AUDIoooo: 'I was slapping his head saying FINALLY he scored with his big head': Bruno Fernandes reveals what he told captain Harry Maguire after his goal at Leeds as he praises Man United's team spirit ahead of Champions League last-16 tie against Atletico Madrid

Hehe Bruno dobry zgrywus ;)
» 22 lutego 2022, 18:29 #20
brazylianwisnia: Pierwszy test RR. wcześniej to miał spacerek.
» 22 lutego 2022, 18:27 #19
majk: Wiadomka, w premier league same ogóry grają, najłatwiejsza liga świata.
» 22 lutego 2022, 18:30 #18
kckMU: Ty byś mógł iść na spacerek i mózg dotlenić.
» 22 lutego 2022, 18:33 #17
majk: Jeśli chodzi o mnie, to właśnie wróciłem ze spacerku z pieskiem, a kolega wyżej to nie wiem.
» 22 lutego 2022, 18:47 #16
kckMU: Popieram. Spacer z pieskiem > każdy inny.
» 22 lutego 2022, 19:29 #15
Hoodys: majk - niby nie, ale jednak ragnick bez żadnego poważnego przeciwnika nic nie pokazał. Już nie moge sie doczekać jakie lanie dostaniemy w marcu. 7-0 z City to minimum jakie dostaniemy
» 22 lutego 2022, 19:46 #14
majk: No to fajnie się masz Hoodys.
Smacznej kawusi i dużo zdrówka mordko ;)
» 22 lutego 2022, 20:00 #13
nieeeeeeee: Official: #mufc fined ÂŁ20,000 by the FA after admitting failure to ensure players conducted themselves in an orderly fashion against Brighton #mulive

Ktoś wie o co biega?
» 22 lutego 2022, 17:32 #12
MiSt: To o Hochlandzie możemy zapomnieć...
» 22 lutego 2022, 17:37 #11
awe: "W 52. minucie Lewis Dunk sfaulował rozpędzonego Anthony’ego Elangę, który wychodził na czystą pozycję. Początkowo sędzia Peter Bankes pokazał kapitanowi Brighton żółtą kartkę, co zaogniło sytuację na boisku.

Piłkarze Manchesteru United otoczyli sędziego, czego nie mogą robić, i zaczęli domagać się czerwonej kartki dla Dunka. Sytuację postanowił przeanalizować VAR, a Bankes cofnął wcześniejszą decyzję i wyrzucił zawodnika Brighton z boiska."
» 22 lutego 2022, 17:56 #10
majk: Jakby go nie otoczyli to znowu by nas wytentegowali
» 22 lutego 2022, 18:06 #9
simsonson: Mam nadzieję, że zagra wan bisaka i shaw po bokach i lindelof z varane
» 22 lutego 2022, 17:17 #8
Chestnut: Wolę Dalota.
» 22 lutego 2022, 17:19 #7
nowakman85: Najważniejsze żeby nie przegrać, a co będzie później okaże się 15 marca
» 22 lutego 2022, 17:12 #6
rvn10: Może powiem tak, mocno kibicuje żeby MU awansował dalej ale..Nie będę zdziwiony ani zbytnio zasmucony jak odpadną z Atletico. Tutaj widzę szanse 50/50.
» 22 lutego 2022, 16:50 #5
majk: Łatwe 3:0 dla nas.
» 22 lutego 2022, 16:29 #4
Jong: To będzie spacerek dla naszych asów
» 22 lutego 2022, 16:46 #3
majk: W drugim meczu bedzie można ogrywać młodzież, jak z Young Boys Berno.
» 22 lutego 2022, 16:52 #2
CobyD: Obyście mieli rację Koledzy, ale pamiętajmy, że nawet za najlepszych czasów hiszpańskie drużyny nie do końca nam leżały.
» 22 lutego 2022, 16:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.