AC Milan vs Manchester United. Zapowiedź rewanżowego meczu 1/8 finału Ligi Europy

» 17 marca 2021, 16:05 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w rewanżowym meczu 1/8 finału Ligi Europy zmierzy się w czwartek z AC Milanem. Remisowy wynik z pierwszego spotkania (1:1) oznacza, że Czerwone Diabły nie mogą kalkulować i muszą na San Siro walczyć o zwycięstwo.
AC Milan vs Manchester United. Zapowiedź rewanżowego meczu 1/8 finału Ligi Europy
» Manchester United w czwartek rozegra rewanżowe spotkanie 1/8 finału Ligi Europy
Jak Twoim zdaniem zakończy się mecz AC Milan vs Manchester United?
Dla Manchesteru United obecny tydzień jest pucharowym „być albo nie być” w tym sezonie. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera w czwartek będą rywalizować z Milanem, a w niedzielę czeka ich ćwierćfinałowe starcie z Leicester City w FA Cup.

Kto? AC Milan vs Manchester United
Kiedy? 18.03.2021, 21:00
Gdzie? San Siro
Sędzia? Felix Brych (Niemcy)
Transmisja? Polsat Sport Premium 1


Czerwone Diabły do Mediolanu udawałyby się w dużo lepszych humorach, gdyby nie końcówka spotkania z Milanem. Rossoneri zdobyli wyrównującego gola w doliczonym czasie gry. Bramkowy remis stawia więc w nieco korzystniejszej sytuacji drużynę Stefano Pioliego.

Na korzyść Manchesteru United z pewnością przemawia fakt, że piłkarze Ole Gunnara Solskjaera spisują się znakomicie w meczach wyjazdowych. Milan natomiast nie odniósł zwycięstwa na San Siro od początku lutego. W ostatnich czterech spotkaniach na własnym terenie zanotował 2 remisy i 2 porażki. Szanse obu zespołów są wyrównane, co zwiastuje duże emocje!

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer będzie dysponował mocniejszą kadrą niż miało to miejsce w spotkaniu na Old Trafford. Do Włoch udali się Paul Pogba i Donny van de Beek, którzy ostatnio leczyli urazy. Z urlopu ojcowskiego wrócił natomiast David de Gea.

Urazy wykluczyły z czwartkowego meczu Edinsona Cavaniego, Anthony’ego Martiala, Juana Matę, Erica Bailly’ego i Phila Jonesa.

W spotkaniu na San Siro wziął udział będzie mógł Zlatan Ibrahimović, który z powodu kontuzji nie był obecny na Old Trafford. Szwed wyleczył już jednak uraz i może wystąpić przeciwko swoim byłym kolegom, choć wątpliwe, aby był gotowy do gry na 90 minut.

Przewidywane składy:

AC Milan: Donnarumma – Hernandez, Kjaer, Tomori, Calabria – Kessie, Meite, Krunić, Calhanoglu, Saelemaekers – Leao

Manchester United: Henderson – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, McTominay – Rashford, Fernandes, James – Greenwood

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Wszyscy widzieli mecz w ostatnim tygodniu i jak trudne było to spotkanie. Milan to fizyczny zespół, mają mnóstwo energii i dobrą jakość w drużynie. Musimy zagrać na naszym najlepszym poziomie, aby awansować. Ani razu nie mieliśmy dużo szczęścia w losowaniach, odkąd tutaj jestem! W czwartek liczyć będzie się wiele rzeczy: jakość, doświadczenie, zarządzanie meczem i oczywiście dobry start. Zawsze cieszy mnie rewanż rozgrywany na wyjeździe. Gdy strzelisz gola, to ma to ogromne znaczenie.


Marcus Rashford – To ogromnie ważne spotkanie dla nas, ale jestem dobrej myśli. Pierwszy mecz pokazał, że możemy zaprezentować się nieźle w trudnych okolicznościach. Teraz jedziemy na San Siro. Będziemy musieli pokazać dominację w tym spotkaniu.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a AC Milanem:
DataSpotkanieWynik
24.04.2007Liga Mistrzów: Manchester United - AC Milan3:2
02.05.2007Liga Mistrzów: AC Milan - Manchester United3:0
15.02.2010Liga Mistrzów: AC Milan - Manchester United2:3
10.03.2010Liga Mistrzów: Manchester United - AC Milan4:0
11.03.2021Liga Europy: Manchester United AC Milan1:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United przed tygodniem zremisował z Milanem 1:1 na Old Trafford. Był to pierwszy remis w historii pojedynków Czerwonych Diabłów z ekipą Rossonerich. Do tej pory drużyny miały na swoim koncie po 5 zwycięstw.

– Manchester United nie ma korzystnego bilansu z włoskimi zespołami w europejskich pucharach na wyjazdach. Czerwone Diabły w Italii wygrały tylko 5 meczów, 3 zremisowały i doznały 10 porażek.

– Manchester United w 6 na ostatnich 8 przypadków odpadał z europejskich pucharów, gdy nie wygrywał pierwszego meczu u siebie. Po raz ostatni taka sytuacja miała miejsce w dwumeczu z Barceloną w sezonie 2018/2019 Ligi Mistrzów.

– Mecz z Manchesterem United będzie szczególny dla wypożyczonego Diogo Dalota. Portugalczyk w czwartek będzie świętował swoje 22. urodziny.

– Manchester United jest jednym z 5 klubów, którzy biorą udział w 1/8 finału Ligi Europy drugi sezon z rzędu. Takim samym osiągnięciem mogą pochwalić się w tym sezonie Olympiacos, Rangers, Roma i Szachtar Donieck.

– Jeśli spotkanie na San Siro po 90 minutach zakończy się remisem 1:1, to będziemy mieć dogrywkę i ewentualne rzuty karne. Czerwone Diabły w europejskich pucharach do tej pory brały udział w trzech konkursach jedenastek (1984/1985 – ćwierćfinał Pucharu UEFA [4:5 z Videotonem], 1992/1993 – I runda Pucharu UEFA [3:4 z Torpedo Moskwa], 2007/2008 – finał Ligi Mistrzów [6:5 z Chelsea]).

– AC Milan w konkursie rzutów karnych, na sześć prób, tylko raz przegrał w europejskich pucharach. Miało to miejsce w sezonie 2004/2005, gdy Włosi doznali porażki z Liverpoolem (2:3) w finale Ligi Mistrzów.

– AC Milan i Manchester United mają przydomki związane z diabłami. Choć Rossoneri jest częściej używany w przypadku mediolańczyków, to zespół określa się też mianem Il Diavolo (diabeł).

– Amad Diallo wpisując się na listę strzelców w pierwszym meczu z Milanem został najmłodszym strzelcem poza Wielkiej Brytanii, który zdobył dla Manchesteru United gola w europejskich pucharach (18 lat i 243 dni).

– Arbitrem czwartkowego spotkania będzie niemiecki sędzia Felix Brych. Sędzia ten był arbitrem głównym w półfinałowym meczu Manchesteru United z Sevillą (1:2) w Lidze Europy w ostatnim sezonie.

Spotkanie AC Milan vs Manchester United rozpocznie się w czwartek 18 marca o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Rashford: Takie jest życie piłkarza. Będziemy odpoczywać na emeryturze
Następny news »
Zmiana w składzie Manchesteru United na mecz z Milanem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (197)


Dexxter: Dzis mijałem 2 łepków na przystanku i slyszalem jak rozmawiali o kuponie na sts. I jeden nich: "awans milenu to pewniak "
Tak mi ciśnienie podnieśli, że chciałem się wtrącić...
Oby im kupony nie weszły!
» 18 marca 2021, 19:36 #194
DjTED: Ja mam troche inaczej , ale lepiej glosno tego nie napisze (bo jak wiadomo zawsze jest na odwrót)
» 18 marca 2021, 19:38 #193
DjTED: O nie klekali przed meczem Arsenalu. Mam nadzieje , ze to po tych 27 milionach sie skonczy...
» 18 marca 2021, 18:56 #192
Kiharitony: Nie jestem pewien ale to chyba jest w premier league a nie w europejskich pucharach
» 18 marca 2021, 19:02 #191
DjTED: Czyli tym bardziej powinni tego zaprzestac
» 18 marca 2021, 19:05 #190
Chestnut: Jeżeli to klękanie Cię wkurza, to przynosi zamierzone efekty i nie powinni tego przestawać. :)
» 18 marca 2021, 19:13 #189
primasort: Zaha się ostatnio zachował jak człowiek
» 18 marca 2021, 19:17 #188
RedsFan: Hmm właśnie, że wpychanie wszędzie tej poprawności politycznej przynosi zgoła odmienne efekty i ludzie bardziej są nastawieni wrogo do siebie, tak więc jak nie przestaną, to znowu będą się wszyscy żarli ze sobą :)
» 18 marca 2021, 19:21 #187
DjTED: Chestnut: wkurza mnie bardziej powod i to jak z kryminalisty zrobili sobie bożka...
» 18 marca 2021, 19:23 #186
CHAMPIONS21: "Dlaczego musiałem nosić napis Black Lives Matter? Żeby pokazać, że to coś ważnego? To upokarzające." Zaha
» 18 marca 2021, 19:39 #185
NoLogo: Niech sobie klękają ale dla ALL... a FA sobie ubzdurała, żeby klękali dla black... . Tam niejeden zawodnik rasy kaukaskiej chętnie by to klękanie pod takim szyldem zignorował ale boją się medialnej nagonki, na szczęście tacy jak Zaha widzą idiotyzm tego.
No sorry ale to jest faworyzowanie jednej grupy i zlewanie na pozostałe, czyli wpisując się w narracje tych wszystkich przewrażliwionych rurkowców i innych - to jest rasizm.
Przez takie głupawe akcje wpada się w błędne koło i napędza nienawiść.
» 18 marca 2021, 19:42 #184
Chestnut: Jeżeli chcesz coś zmienić to oczywiste będzie, że przyniesie to agresję. Tacy są ludzie. Uparci. Jednak trzeba przez to przejść jeżeli chce się osiągnąć cel. :)
» 18 marca 2021, 20:37 #183
Rzeczownik: Będziemy dzisiaj świadkami bardzo nieatrakcyjnego meczu, z małą ilością efektownych akcji i goli. Czasami tak trzeba. Jestem pewien, że awansujemy.
» 18 marca 2021, 18:11 #182
sirtomas: Jazda z makaroniarzami!
» 18 marca 2021, 16:39 #181
Kiharitony: Nie mogę się już doczekać tego meczu, możemy nie wygrać LE ale Milan dzisiaj musimy pokonać.
Oby Shaw i Pogba zagrali w pierwszym składzie.
» 18 marca 2021, 16:15 #180
kckMU: A tam, psem ogrodnika można być w stosunku do takiego Liverpoolu na przykład, ale po co do Milanu? Jeśli ich przejdziemy to lecimy po puchar.
» 18 marca 2021, 16:20 #179
Kiharitony: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 17:49

Sprawa rodzinna że tak to nazwę :D

Btw. Nie życzę im źle, po prostu chce żebyśmy wygrali
» 18 marca 2021, 17:48 #178
mikiartur: Deschamps powołał i Pogbę i Martiala

O ile Pogba aż tak mnie nie dziwi bo przed kontuzją był w mocnej formie o tyle Martial trochę tak. Noi ogólnie dla mnie trochę dziwne niektóre powołania. Brak Kounde a jest Lenglet - XD
» 18 marca 2021, 15:37 #177
mikon70: Ciekawe czy w reprezentacji nowy Henry będzie tez partolil prawie wszystkie setki. Z drugiej strony niewiadomo, czy w ogóle coś pogra, czy po prostu będzie siedział na ławce.
» 18 marca 2021, 18:32 #176
Pezet: Jesse w kadrze
» 18 marca 2021, 15:21 #175
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 15:39

Bardzo dobra wiadomość. Lingard nie tylko da Anglii mistrza Europy ale i mistrza świata. Aż strach pomyśleć co to będzie, gdy wróci on z wypożyczenia do Manchesteru. Jego głód nie zna granic. Pytanie tylko, na której pozycji będzie grał do emerytury? W jego formie spokojnie może grać dłużej od Cr7 i Ibry. 10siątka? Fałszywy napastnik? Norweg będzie miał ból głowy od opcji z Jessim w składzie.
» 18 marca 2021, 15:36 #174
Chudiniowy: To było śmieszne rok temu jak coś
» 18 marca 2021, 16:01 #173
FetraiNarrator: Rozumiem panie chudy, problem w tym ze Jessie rok temu grał jeszcze w Manchesterze. Nawiązałem do chwili w ktorej zostanie spusczony ze smyczy, czyli przyjdzie z WHU do Manchesteru. Aż strach pomyśleć co to będzie za dopalacz.
» 18 marca 2021, 16:57 #172
devilek777: Ale cringe
» 18 marca 2021, 17:04 #171
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 17:14

Nie wróci. Jak jest mądry, to zostanie w WHU. Tu już nie ma dla niego miejsca, za to w WHU dobrze mu idzie i dzięki temu będzie grał regularnie. No i tego mu życzę.
» 18 marca 2021, 17:13 #170
FetraiNarrator: Panie devilku, łatwiej jest pisać w jednym języku jak mieszać słowa polskie z angielskimi, jak pan chcę to możemy dyskutować w innych językach. Znam ich aż sześć. Wracając do Pana Lingarda to uważam, że będzie tak jak mówię, wróci silniejszy i odmieni Jeszcze losy Manchesteru.

Pozdrawiam serdecznie.
» 18 marca 2021, 17:37 #169
Chestnut: Ale krindż. :)
» 18 marca 2021, 19:15 #168
Klimaa: Ostatnimi czasy mamy problem z drużynami broniącymi się a Milan na pewno nie będzie ryzykować. Aby awansować musimy zagrać bardzo dobry mecz a dobrze wiemy że nasza obecna forma mocno się waha z meczu na mecz. Jeśli sztab dobrze przygotuje drużynę taktycznie na dzisiejsze zawody to jak najbardziej możemy dzisiaj awansować do kolejnej rundy.
» 18 marca 2021, 14:37 #167
DeKruyne: Castillejo będzie grał w Milanie na ataku, zatem gratuluję Wam przejścia do następnej rundy
» 18 marca 2021, 14:14 #166
nieeeeeeee: A dziękuje dziękuje ale poczekał bym z werdyktem do końca meczu
» 18 marca 2021, 14:18 #165
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 14:21

Nam może strzelić każdy, nawet Rasiak by dał rade. Także nie przejmuj się. Wszystko wyjaśni się po meczu. "Have fun". :)

edit: Przepraszam, nie każdy, Sterling nie da rady. :)
» 18 marca 2021, 14:19 #164
DeKruyne: Najlepsze ze Sterlingiem jest to, że w pamiętnym meczu City z Lyonem postawiłem kupon na to, że strzeli i wszyscy dobrze wiemy, co Anglik wtedy zrobił XD
» 18 marca 2021, 14:29 #163
Pyra: I ten komentarz na stronie Milanu:
- Już widze te starcia gigantów.. Castillejo vs Maguire :D
- Jeszcze żeby chociaż Samu był od niego szybszy
Ale nawet to pewnie nie
XDDD

- przecież on się przewraca od mocniejszego podmuchu wiatru, obrońcy Man Utd go połamią

- Ooo Chryste Panie co myśmy zrobili że aż tak nas karasz Castim na 9

- O Mój Boże.

- Ja pier...

- Chryste Panie...

Chyba go tam lubią jak u nas Lingardinho
» 18 marca 2021, 15:05 #162
Kiharitony: Ale przecież zlatan ma być gotowy
» 18 marca 2021, 15:46 #161
Abstrahujacy: Dobrze, że przynajmniej fani klubów spoza Premier League boją się naszych defensorów.
» 18 marca 2021, 19:58 #160
mikiartur: A w ogóle tak temat nie związany z meczem. Kto wg was jest faworytem ME? Jest sporo naprawdę mocnych ekip. Ale dla mnie faworytem jest Portugalia. Oni mają silniejszą kadrę niż na mś 2018 i me 2016. Dla mnie w każdej formacji napraaaawdę mają klasowych piłkarzy.
» 18 marca 2021, 11:27 #159
mordynator: 1-Francja
2-Portugalia
3-Anglia
Tak bym to ułożył
» 18 marca 2021, 11:37 #158
is200second: Francja.
» 18 marca 2021, 11:41 #157
vieeeri: Też stawiałbym Portugalię bardzo wysoko. Sportowo w półfinale powinny znaleźć się Portugalia, Belgia, Anglia i Francja i rozstrzygnąć to między sobą. Dla Włochów, Hiszpanów i Niemców to chyba nie ten czas jeszcze.
» 18 marca 2021, 11:58 #156
Chestnut: "Grupa F: Portugalia, Francja, Niemcy, Węgry"

Ktoś z tej grupy wygra. :)
» 18 marca 2021, 12:07 #155
mordynator: Chestnut
Zdecydowanie stawiam na Węgrów :)
» 18 marca 2021, 12:11 #154
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 12:23

Zawsze wygrywa taki turniej zespół najlepiej ułożony drużynowo - kolektyw.

Wg mnie, to zwycięstwo powalczą Francja, Portugalia i Belgia.
Francja - mają doskonale zbilansowaną drużynę.
Podobnie jest z Portugalią.
Belgia ma świetnych piłkarzy, lecz szwankuje u nich troche obrona i wszystko zależy od tego czy Hazard będzie grał. W najlepszej formie potrafi wygrywać sam mecze.
Drużyny takie jak Niemcy, Holandia i Włochy są w przebudowie, więc będzie im ciężko.
Anglia, to jak zawsze zagadka. Są gwiazdy, bardzo dobrze grają, ale na turniejach zawodzą i może tu być podobnie.
Po cichu licze oczywiście na Polske, żeby zaszli jak najdalej :) Lewandowski w życiowej formie, Zieliński wydaje sie, że sie "obudził". Szkoda Bielika, że wypadł, bo to mocny punkt pomocy.
» 18 marca 2021, 12:23 #153
Wirus: Mały edit.
Drużyny takie jak Niemcy, Holandia i Włochy - i Hiszpania miałem dopisać jeszcze
» 18 marca 2021, 12:25 #152
Kiharitony: Polska a potem długo długo nikt
» 18 marca 2021, 12:26 #151
getryscholesa: Francja i Portugalia
» 18 marca 2021, 12:29 #150
mikiartur: Ja myślę że Portugalia jeśli się zmierzy z Francją w fazie pucharowej jeszcze (bo w grupie różnie może być) to przeważy środkiem pomocy. Obie ekipy mają je świetne ale jednak większy tam wybór jednak ma Portugalia. Noi osoba trenera może przeważyć. Osobiście wyżej sobie cenie Santosa niż Deschampsa z 2 powodów. Santos raz go ograł w finale mając o wiele gorszą kadrę od tamtejszej Francji (jeszcze Ronaldo wypadł) noi gorszą od dzisiejszej Portugalii. A o Deschampsie miałem takie zdanie że z taką kadrą jaką on posiada to on powinien grać zupełnie inaczej itd. A mam często wrażenie że Francuzi wiele meczów wygrywają przez indywidualne zrywy albo dzień konia jednego z graczy. Na mś mocno to było widać. Z Australią wygrali po jednej świetnej akcji w kórej brał duży udział Pogba. Z Peru wygrali tylko 1-0 a pamiętajmy o tym jak się Peruwiańczycy otwierali megaa. Z Danią 0-0. Z Argentyną dzień konia miał Mbappe noi fenomenalny gol Pavarda też pomógł. Z Urugwajem fenomenalnie Bronił Lloris. Z Belgią to był taki mecz gdzie widziałem w końcu drużynę która gra na równym poziomie wszyscy. A w finale to wykorzystali słaby dzień obrony Chorwacji + troszkę szczęścia przy niektórych strzałach.

Ale zdecydowanie brakowało mi w nich takie kolektywu. Takiej równej formy. I z wszystkich mistrzów świata jakich mieliśmy w przeszłości (oceniam od 1998 bo resztę mś nawet na powtórkach nie oglądałem) to taką drużyną najsilniejszą z nich była Brazylia 2002 i Niemcy 2014
» 18 marca 2021, 12:39 #149
Mariano88: Ogólnie zgadzam się co do Francji i Portugalii w roli faworytów i Anglii w roli zagadki. Natomiast uważam, ze Belgia spuściła z tonu, obrońcy mają najlepsze lata za sobą a jedna z ich największych gwiazd czyli Hazard nie może się odnaleźć. Sam de Bruyne i Lukaku mogą nie wystarczyc. Myślę, że daleko zajdą ale nie widzę ich w roli faworytów. Niemcy i Holandia ok w przebudowie, ale obecna Hiszpania wygrała z Niemcami 6:0 to może i się obudzą?
» 18 marca 2021, 13:26 #148
H2O1994: Tak samo uważam, Francja, Belgia, Portugalia lub Anglia.
» 18 marca 2021, 15:32 #147
DjTED: Wszyscy grają w piłkę, a na końcu i tak wygrywają Niemcy...
» 18 marca 2021, 17:41 #146
is200second: Podobno Mendes ma zaoferować Ronaldo United i Realowi z większym naciskiem na Madryt.
» 18 marca 2021, 10:59 #145
Dejfmi: ostatnio mi się śniło, że Ronaldo u nas biegał :) osobiście bym chciał
» 18 marca 2021, 11:21 #144
mikiartur: Podobny sen miałem. Mi się śniło że oglądałem mecz MU i nagle zmiana a tam nie wiadomo skąd Ronaldo w naszej koszulce.
» 18 marca 2021, 11:24 #143
Blau: Oj chciałbym jeszcze raz zobaczyć Ronaldo w naszej koszulce. Generalnie jestem sceptyczny co do skupowania tak wiekowych piłkarzy, ale z drugiej strony to w dalszym ciągu jest dobry piłkarz. Jakby cena była niska, a Ronaldo zgodziłby się na zarobki, które nie wywrócą klubu do góry nogami (np. takie "skromne" 200-250k) to czemu nie? Od Martiala i tak będzie lepszy nawet za 10 lat, a przydałby się ktoś taki w ataki.

Dorzucić na prawe skrzydło Sancho i byśmy mieli naprawdę fajną ofensywę.
» 18 marca 2021, 12:27 #142
Mariano88: Wątpię aby Ronaldo przyszedł chyba, że Juventus będzie naciskał na wymianę z Pogba
» 18 marca 2021, 13:28 #141
Pyra: W sumie pressing na poziomie Martiala tylko strzela 10x częściej.
» 18 marca 2021, 13:46 #140
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 14:10

Dziwne sny macie za tak poza tym to wiecie, że sny podobno się spełniają odwrotnie :D
» 18 marca 2021, 14:09 #139
mycka86: CR7 wraca do MU. Jest już tuż tuż za rogiem. Odcinek 2675.
» 18 marca 2021, 15:04 #138
colazeroo: Czuje w kościach dzisiejszy mecz to gra na alibi. Jak widzę sępa Olę wpatrzonego w swoją wizję to ręce opadają. Może jakiś fart będzie z karnym i karawana jedzie dalej xd
» 18 marca 2021, 10:43 #137
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 12:12

A może zagrają dobrze? Po co już takie mocno pesymistycznie podejście na kilka godzin przez meczem?
» 18 marca 2021, 12:11 #136
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 09:40

Mówcie co chcecie o Tuchelu ale jedno mu trzeba oddać: jest niesamowicie ogarniety taktycznie i to widać. Wypunktował starego wyjadacza Simeone z zimna kriwa. To prawda my też wyrzuciliamy PSG ale powiedzmy sobie szczerze: wiecej tam było szczęścia niz taktyki OLE. Niestety ale sa takie mecze ze ja nie wiem co Ole chce grać, jaka jest taktyka oprocz zasady Bruno próbuj.
Dzisiaj na tle włochów trzeba zagrac na 100%
» 18 marca 2021, 09:39 #135
Pyra: najlepiej to widać jak wykorzystuje zawodników
jak w grze defensywnej Zouma i Rudiger nie są najlepsi na świecie to przeszedł na 3 z tyłu, zmusił Atletico do częstych wybić bramkarza (Oblak bardzo mało gra po ziemi) a Zouma wszystkie te piłki zgarniał
przenosi ciężar gry do środkowej części boiska a jak już było jakieś prostopadłe podanie lub na skrzydła to ich obrońcy grają bardzo blisko zawodników i agresywnie ich atakują
za Lamparda przeciwnicy mieli autostradę i często tracili nawet po 3 bramki w meczu, Tuchel postanowił najpierw zająć się defensywą co wychodzi mu rewelacyjnie
no i ma zawodników pod bardzo wiele taktyk, Werner na grę tak jak wczoraj, piłki za plecy wolnych obrońców Atletico, jak obrońcy są szybcy ale gorsi w powietrzu to można grać Giroud
nawet bez wzmocnień Chelsea ma obecnie jedną z lepszych kadr w europie
» 18 marca 2021, 10:10 #134
mikiartur: I mimo sympatii do Franka to ta seria Tuchela też w niego uderza mocno. Bo Tuchel zaczął znów korzystać z Rudigera, z Alonso, Chrstensena który akurat wczoraj nie zagrał. Noi chcąc nie chcąc trzeba przyznać że naprawdę grają mocno. Bo to też chyba już nie jest efekt nowej miotły. Choć może jeszcze. Jeśli się zmierzymy z nimi w pucharze Anglii trzeba jakoś rozkminić tą obronę. Choć co by nie mówić, paradoksalnie nam ich styl jest na rękę. Nam nie przeszkadza to że nie mamy przez większość czasu piłki. Ale obiektywnie patrząc, w następnym sezonie kto wie czy nie będą jednym z faworytów ligi. Pytanie czy będzie w stanie być elastyczny i umiał zmieniać taktyki i styl grania. Bo po jakimś czasie go rozgryzą.
» 18 marca 2021, 10:34 #133
Pyra: tu nie ma czego rozgryzać, podobnie jak u Guardioli, jak ich zespoły kadrowo są kompletne i forma też dopisuje to tylko w pojedynczych meczach można powalczyć
My akurat jesteśmy chyba najbardziej nieprzewidywalnym zespołem w Europie, możemy każdego roznieść jak mamy dzień konia, jak i przegrać z kompletnymi słabeuszami
gramy trochę piłkę z lat 2000 gdzie też na boisku było sporo chaosu i często indywidualne błyski decydowały o wyniku
» 18 marca 2021, 11:07 #132
karmnik: Mam złe przeczucia co do tego meczu po pierwszym spotkaniu... mam nadzieje ze nasi zagrają odważnie. Obyśmy to ugrali. Już nie mogę się doczekać
» 18 marca 2021, 09:32 #131
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 09:43

A ja podchodzę do tego z dystansem. Oczywiście chciałbym, żeby Utd awansowało i wygrało LE, ale patrząc na fakt jak zajechani byli na koniec sezonu to przykmnę oko na ewentualną wpadkę. Jak odpadać to z najlepszymi. Nie oszukujmy się, my w tym sezonie w każdych rozgrywkach dostajemy samych wymagających rywali: PSG, Lipsk, Sociedad, Milan, West Ham, Everton, Liverpool, Man City, Leicester. Znając nasze szczęście jak przejdziemy Milan to potem znów ktoś typu Tottenham/Arsenal.
» 18 marca 2021, 09:42 #130
karmnik: To ja tak właśnie z dystansem podszedłem do meczu z Man city w PL, bo wiedziałem ze Ole ma patent na Pepa, a tutaj właśnie duża niewiadoma.
» 18 marca 2021, 09:58 #129
is200second: A jak to jest z tymi mistrzostwami Europy? Jednak w kilku państwach czy tylko Anglia?
» 18 marca 2021, 08:26 #128
mordynator: Nie wiadomo jeszcze.Prezes UEFA mówił że wszystko zależy od tego jak inne kraje organizujące poradzą sobie z epidemią.
» 18 marca 2021, 08:51 #127
H2O1994: Mam nadzieję, że porzucą ten bezsensowny pomysł z organizacją Euro w 12 krajach.
» 18 marca 2021, 09:07 #126
BNK: No to organizowanie mistrzostw w kilku krajach na raz to jest straszna głupota.
» 18 marca 2021, 09:11 #125
Pyra: Szczególnie, że kibiców ani na stadionach ani w pubach nie będzie.
Zrobić w jednym mieście gdzie jest kilka dużych stadionów (Londyn np.) lub małym kraju, żeby nie było trzeba się daleko przemieszczać i luz.
Mistrzostwa też powinny być zorganizowane w jak najmniejszych ramach czasowych.
» 18 marca 2021, 09:15 #124
H2O1994: Albo jak się już uparli na kilka miast w różnych państwach to niech zrobią w Londynie, Dublinie i Glasgow, i tak mają się tam odbywać mecze, bez żadnych Budapesztów czy Rzymów, o Baku czy Sankt Petersburgu nie wspomnę.
» 18 marca 2021, 09:42 #123
BNK: Dziś nie ma możliwości organizacji mistrzostw z kibicami ale prędzej, czy później wrócimy do normalności. Ja sobie potrafię wyobrazić, sytuację, w której udaje mi się ogarnąć jakieś bilety, hotel i śmigam np. do takiej Anglii, Hiszpanii, czy gdzieś do Włoch obejrzeć coś na stadionie, coś w pubie, coś na telebimie na ulicy. Trochę pożyć atmosferą i klimatem, przejechać się te 100-200 km do innego miasta itd. Ale kto normalny będzie jeździł od lewej do prawej strony Europy, ogarniał kilka hoteli w różnych krajach, wypożyczalnie aut itd?
» 18 marca 2021, 10:10 #122
mikiartur: Racja, że w tym okresie robienie mistrzostw w tylu państwach to strzał w kolano. Ale nie wiadomo co Ceferin zdecyduje.
» 18 marca 2021, 10:36 #121
shovit12: Spokojnie, o mecz z lester jestem spokojny. Oni slaba z nami graj, a dzisiaj moga nawet przegrac byle by walczyli i dali 200%
» 18 marca 2021, 08:08 #120
Celt15: Tak z innej beczki - to z Anglią gramy bez napastnika? :D bo wychodzi, że Lewy, Milik i Piątek mają bana ze względu na WIELKĄ pandemię.
» 18 marca 2021, 06:56 #119
DaredevilUtd: Kluby robią co chcą, zamiast zawodników maja niewolników. Nikomu wyjechać nie wolno bo grypa szaleje :D
» 18 marca 2021, 07:03 #118
tygrys26: Jak dla mnie te cale reprezentacje powinny być odwołane:)
» 18 marca 2021, 07:10 #117
HarryBrown: @DaredevilUtd
Pensje zawodnikom płacą kluby. A w wyniku decyzji rządów mogą stracić na min. 2 tyg. swoich zawodników i to raczej tych czołowych. Akurat w przypadku meczu z Anglią to ciała daje PZPN, które wiedząc co się dzieje i jakie są restrykcje powinni byli dogadać się z Angolami by mecz zagrać w takim miejscu by obejść przepisy.
» 18 marca 2021, 07:25 #116
Bukajowaty: Jeszcze Świderski jest powołany.
» 18 marca 2021, 08:12 #115
RedsFan: A mnie ciekawi jak to będzie wyglądało po decyzji UEFA, która by móc grać w danym państwie nakazuje wprowadzać ludzi na stadiony. To się dopiero niektórym czkawka odbije i szybko zmienia politykę jak chcą mieć ich rozgrywki u siebie.
» 18 marca 2021, 08:23 #114
rreddevilss: Nawet nie chce myslec jaki wstyd będzie jak jako jedyny przedstawiciel z Anglii odpadniemy w dodatku grajac w LE...
» 18 marca 2021, 00:56 #113
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 03:17

Nooo... szkoda, ze np chociaz Lisy nie odpadly ze Slavia Praga czy kims tam.
» 18 marca 2021, 03:17 #112
HarryBrown: Jak odpadną to tylko im na zdrowie wyjdzie. Będą bardziej wypoczęci przed każdym meczem ligowym.
» 18 marca 2021, 07:28 #111
BajtiMU: Niee płacz,znowu
» 18 marca 2021, 07:57 #110
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 11:50

Jeszcze tego brakuje zeby MU jak Legia odpuszczał mecze w europejskich pucharach zeby wzmocnić się na lige celem awansu do... europejskich pucharów na przyszły sezon.
» 18 marca 2021, 11:50 #109
aoxc15: Przecież Arsenal już praktycznie awansował, Totenham raczej też
» 18 marca 2021, 13:14 #108
pawelisto2: Liga mistrzów mi tam rybka, ale na zapleczu Premier League Reading nie bardzo chce chyba wrócić do elity, bo po rewelacyjnym początku z każdą kolejką oddalają się powoli nawet od baraży.
Zupełnie odwrotnie do Barnsley Helika, które to po niezbyt przekonującym początku sezonu idą z każdą kolejką w górę. Fajnie byłoby zobaczyć kolejnego Polaka w Premier League. I to generał ich obrony w takim wieku!
» 17 marca 2021, 23:44 #107
Giggsy: Norwich już raczej na pewno awansuje, a co do reszty to świetnie było by zobaczyć Brentford i właśnie Barnsley. Taka świeżość w PL
» 18 marca 2021, 08:28 #106
is200second: 3 zespoły angielskie w ćwierćfinale. Dziękuję dobranoc.
» 17 marca 2021, 23:33 #105
Batigol222: Do tego bilans w dwumeczach 1/8: 4:0, 4:0, 3:0
» 17 marca 2021, 23:49 #104
H2O1994: Chelsea w dwumeczu 2:0
» 17 marca 2021, 23:51 #103
Batigol222: 1:0 na wyjeździe i 2:0 u siebie, więc chyba 3:0
» 17 marca 2021, 23:53 #102
H2O1994: Faktycznie, coś mi się ubzdurało że dziś wygrali też 1:0, moja wina.
» 17 marca 2021, 23:57 #101
Mariano88: Tym bardziej szkoda, że czwarta odpadła
» 17 marca 2021, 23:58 #100
QUEBON: Ruediger dziąślak ładnie wyrwał łokieto od potężnego Czarnogórca.
» 17 marca 2021, 23:27 #99
Mariano88: Quebon, ile można być na haju? To już chyba trzeci dzień
» 17 marca 2021, 23:59 #98
Wirus: Roman co miał nosa do zwolnienia w miarę szybko Lamparda, to jego.
Tuchel jak narazie wszedł z impetem, ogarnął drużynę i może nie gra super widowiskowo, ale wyniki osiąga doskonałe.
Po rozlosowaniu par LM byłem pewny, że Atletico awansuje. Hiszpanie prawda, obniżyli loty, ale nie aż tak, żeby nie widzieć jaką robotę zrobił Tuchel i to w jak krótkim czasie.
» 17 marca 2021, 23:04 #97
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2021 07:13

Zobaczymy jak szybko ten efekt nowej miotły się skończy. Cudze chwalicie, Ole miał lepsze wyniki, a i tak go zwalniali... Tuchel dostał skład za grube miliony z potencjałem, a my mieliśmy szrot, którego należało się pozbyć, taka o to mała różnica.
» 18 marca 2021, 07:11 #96
Batigol222: Ciekawe, czy dalej jakieś leszki będą pisać o Tuchelu, że to tylko "efekt nowej miotły"
» 17 marca 2021, 23:02 #95
H2O1994: Spokojnie, zgadzam się, że takie pisanie to przesada ale poczekajmy jeszcze kilka miesięcy z ocenami.
» 17 marca 2021, 23:07 #94
Batigol222: To akurat wiadomo. Ale Tuchel ewidentnie odmienił Chelsea(jak na razie), i to chyba przede wszystkim w wymiarze taktycznym, a nie tylko mentalnym.
» 17 marca 2021, 23:11 #93
H2O1994: Zgadzam się, fajnie to poukładał, Chelsea coraz lepiej się ogląda.
» 17 marca 2021, 23:14 #92
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 23:26

moim zdaniem Tuchel objął mocną ekipę, która za Lamparda grała poniżej swoich możliwości, jednakże w jakimś stopniu jest to pewnie także efekt nowej miotły.
Czas pokaże w jakim
» 17 marca 2021, 23:26 #91
mycka86: Nie śledzę dokładnie tego co się dzieje w Chelsea, ale żeby go ocenić należy poczekać przynajmniej do końca obecnego sezonu, a tak naprawdę przynajmniej rok czasu. Tuchel przyszedł w środku sezonu gdzie druzyna gra mecze co 3-4 dni. Może odbyli kilka normalnych treningów. Oprócz tego żyją trybem mecz, regeneracja, przygotowanie do następnego meczu, wyjazdy. Może dobrze zarządza kadrą i reaguje w czasie meczu, ale na pewno nie da nauczyć piłkarzy własnej taktyki czy schematów w tak krótkim czssie.
» 17 marca 2021, 23:39 #90
pawelisto2: Lampard jest sam w sobie winien. Już pomijając takie małe detale, że na meczach zazwyczaj miał bardziej skwaszoną minę niż Mourinho to mając tak szeroką kadrę olewał sporo z nich: Alonso, Rudiger, Kovacic(ubiegłoroczny zawodnik sezonu w Chelsea), a mówiło się także o niejednym konflikcie z Kante.
O ile w ubiegłym sezonie fajnie sobie poradził z tamtymi chłopakami, tak w tym chyba nieco wzięła go pycha nieograniczonego budżetu i bezkarności, bo legenda, bo zeszły sezon.
» 17 marca 2021, 23:48 #89
Batigol222: mycka86

Najwidoczniej w jakimś stopniu można, ponieważ grają zupełnie inaczej, niż za Lamparda i nie chodzi tylko o zmianę ustawienia. Teraz praktycznie wszystkie akcje przechodzą przez środek, plus tych dwóch skrajnych ŚO w ustawieniu z 3 stoperami, którzy cały czas podchodzą wysoko i de facto grają takich głębokich rozgrywających.
» 17 marca 2021, 23:52 #88
NoName: 'Ale Lampard to poukladal'
'Widac, co Chelsea chce grac'
Pierwsze 11 spotkan w lidze - 8z, 2r, 1p i bodaj 2 miejsce w lidze.
'Ale Tuchel to poukladal'
'Od razu widac, co Chelsea chce grac'

Fakt faktem - Tuchel jest fachowcem, a Lampard zoltodziobem, ale z takim podniecaniem sie, co to nie oni teraz sa, lepiej sie wstrzymac.
» 18 marca 2021, 01:28 #87
Giggsy: Chelsea ostatnimi czasy jak spowadzała nowego trenera to zazwyczaj miała świetny sezon okraszony mistrzostwem, a później wiadomo jak to bywało.
Najlepsze jest, że Tuchela po paru meczach już uważa się za niewiadomo jakiego maestro, a jak OGS miał bardzo dobry początek to wikszość gadała, żeby dać mu cały sezon, wtedy udowodni czy z niego taki wielki trener.
To samo w sumie było z Lampardem. Na początku ohy, ahy, Solszar może muczyścić buty itp XDD
Nie ujmuje Tuchelowi, ale nie ma sensu spuszczania się nad nim. Niech rozegra sezon/dwa wtedy będzie widać jego rękę
» 18 marca 2021, 08:26 #86
Batigol222: Nie wiem, czy Chelsea taka mocna, czy Atleti takie słabe. Skłaniam się raczej ku drugiej ewentualności, bo jak Tuchel trafi na City...
» 17 marca 2021, 22:59 #85
primasort: Taktycznie Tuchel jest na poziomie Pepa.
» 17 marca 2021, 23:01 #84
Batigol222: No nie wiem. Poza tym, Chelsea gra wysoko ustawioną linią obrony: na Atleti to działało świetnie, ale na City? Agresja i pressing: to City robi tak samo lub lepiej. Plus jednak City ma lepszych piłkarzy, zwłaszcza w ofensywie.
» 17 marca 2021, 23:04 #83
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 23:05

A Ole jak leje wciaż Guardiole to na jakim poziomie taktycznym jest ? Zapomniał bym , ze Tuchela tez wyjasniał w LM
» 17 marca 2021, 23:04 #82
Batigol222: DjTED

To są trochę dwie różne płaszczyzny. Ole faktycznie potrafi ustawić zespół pod rywala, ale trener jest też od tego, żeby stworzyć swój własny system gry i żeby ten system był jak najbliższy doskonałości. Poza tym, jednak w przypadku Ole ustawianie się pod rywala jest relatywnie łatwiejsze, niż w przypadku zespołów, które mają bardzo wyraźnie wykrystalizowany styl gry, co oczywiście nie umniejsza jego zasług, bo żeby regularnie ogrywać Guardiolę to coś trzeba umieć
» 17 marca 2021, 23:10 #81
primasort: Jak my mogliśmy nie podpisać Tuchela,typ wyjaśnia Simeone,a my z OGSem męczymy się ze średnim Milanen.
» 17 marca 2021, 22:58 #80
grzesiek696: No tak, bo Ole nie 'wyjaśnił' Tuchela. Głupie gadanie, nic więcej.
» 17 marca 2021, 23:10 #79
Amycus: OGS 2x wyjaśnił Tuchela, do tego Guaridiole itp.
» 17 marca 2021, 23:10 #78
kckMU: Chciałbym parę Bayern - Real i bardzo pewny awans Lewego. Wzięliby rewanż za te jawne bandyckie ustawki sprzed lat.
» 17 marca 2021, 22:54 #77
colazeroo: Nie ma szans Bayern w gazie nie będzie takie pary. Już Perez posmarował na innego rywala
» 17 marca 2021, 23:00 #76
RedStreamer: Real trafi na Porto albo Dortmund. City też dostanie jedną z tych dwóch.
» 18 marca 2021, 00:12 #75
DjTED: PSG z Chelsea w finale. To by było świetne :D
» 17 marca 2021, 22:45 #74
RedOskar18: Ja bym wolał taki zestaw juz w cwierfinale, raczej nie chciałbym aby smerfy lub psg wygrały lm
» 17 marca 2021, 22:48 #73
DjTED: Nie no śmieje się :) To by było fajne bo Tuchel z gwiazdkami z PSG nie dał rady a tu by miał szanse z co by nie mowić słabszym składem... Ja jestem całym sercem za Porto
» 17 marca 2021, 22:50 #72
RedOskar18: Wiem ze może dużo osób ma to w nosie ale patrząc chwilkę to dla mnie fajne ćwierćfinały to by były mecze: bayern-real, chelsea-psg, borussia-porto, liverpool-man city
» 17 marca 2021, 22:52 #71
Gordu: Mam nadzieję że ten James nie wyjdzie jutro w 1 składzie :(
» 17 marca 2021, 22:45 #70
RedOskar18: Szkoda atletico liczyłem na nich , ale awans chelsea zasłużony. To już nie to samo atleti co jeszcze kilka lat temu gdzie dochodzili do finałów lm lecz mam nadzieje ze przynajmniej dowiozą pierwsze miejsce w lidze do końca sezonu
» 17 marca 2021, 22:44 #69
Ciechanek: Nie dowiozą. Bardzo bardzo wątpię. Jak dla mnie to 90% na to że nie wygrają ligi.
» 17 marca 2021, 22:49 #68
H2O1994: Z taką grą jak ostatnio to oni na 3 miejscu skończą.
» 17 marca 2021, 23:05 #67
H2O1994: Ale słabo ostatnio gra Atletico.
» 17 marca 2021, 22:32 #66
SimonMU: CO to Atleti taka zadyszka dostalo.. Ten Dembele jak pamietam mial u nas grac? Poki co szalu nie ma...
» 17 marca 2021, 22:27 #65
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 22:08

Sergiej Milinkovic Savic. Serio za tego gościa krzyczeli od nas 100baniek? Ja rozumiem że to Bayern ale głupie straty i faule przed polem karnym to jedyne na razie co pokazal. Z przodu tez kiepsko
» 17 marca 2021, 22:08 #64
is200second: Ta Chelsea jeszcze może się okazać czarnym koniem.
» 17 marca 2021, 21:50 #63
mikiartur: Karnego nie było. Ale kurde musi być lepiej w 2 połowie, no musii
» 17 marca 2021, 21:46 #62
RedStreamer: Tak jak przewidywałem jakiś czas temu, z hiszpańskich drużyn tylko Real przejdzie, bo dostanie najsłabszą drużynę. Ale oni teraz wylosują Porto i odpadną.
» 17 marca 2021, 21:39 #61
H2O1994: Nie zdziwię się jak Real wylosuje Bayern, w ostatnich 20 latach grali między sobą w fazie pucharowej LM bardzo często, czuję że znowu na siebie trafią.
» 17 marca 2021, 22:02 #60
Ciechanek: Jak można czuć cokolwiek przed LOSOWANIEM?
Weź się zastanów. Przecież to totalna bzdura :D
» 17 marca 2021, 22:13 #59
H2O1994: Wiem, trochę na wyrost napisałem.
» 17 marca 2021, 22:17 #58
Ciechanek: Plusik :)
» 17 marca 2021, 22:18 #57
41009267: Tuchel zaraz będzie miał brodę wyżej od czoła.
» 17 marca 2021, 21:38 #56
Ciechanek: I co z tego? Ostatnio ma ku temu jak najbardziej uzasadnione powody.
» 17 marca 2021, 21:38 #55
Ciechanek: TAK JEST ! Ale kontra !!
» 17 marca 2021, 21:37 #54
SimonMU: Mega dobry sedzia:) pozwala grac ,a nie jak placzk ico chwile sie klada:) takich sedzi brakuje w UK:)
» 17 marca 2021, 21:30 #53
Ciechanek: Co ten Azpilicueta zrobił? A przede wszystkim, PO CO?
» 17 marca 2021, 21:29 #52
Ciechanek: Suarez jako najbardziej wysunięty napastnik na obronę Chelsea (szczupłą i zwrotną :) to jest dla mnie jakieś nieporozumienie. Co on tam ma niby zrobić? Jak mu nie wyłożą patelni na bramkę to nic z niego nie będzie.
» 17 marca 2021, 21:26 #51
mordynator: Werner jak zdjął Ziyechowi hah ;D
» 17 marca 2021, 21:21 #50
SimonMU: Ja za atleti jestem. Po United moj ulubiony zespol:)
» 17 marca 2021, 21:21 #49
Anhel: Do tej pory nie potrafię zrozumieć jak Felix mógł wybrać Atletico , z drugiej znowu strony jak takie Atleti mogło wydać 200 mln na zawodnika mega ofensywnego i kazać mu się tak męczyć w obronie
» 17 marca 2021, 21:18 #48
SimonMU: Pogba jak da rade niech jutro udowodni wielkosc swoja jak nie to nara i tyle w temacie:) ! United!!
» 17 marca 2021, 21:18 #47
Glazes: Nie zapomnijmy, że Pogba jest po kontuzji.
» 18 marca 2021, 14:45 #46
Ciechanek: Ależ sobie Chelsea z nimi pyka na małej przestrzeni. Pięknie
» 17 marca 2021, 21:16 #45
H2O1994: Tuchel fajnie poukładał Chelsea, kto wie, może wrócą do topu. Na razie jednak za krótko Niemiec ich trenuje żeby oceniać.
» 17 marca 2021, 21:18 #44
DevoMartinez: Ciężka przeprawa trzeba będzie wynik wybiegać i na pewno dużo sił pójdzie. Oby się nie odbiło potem na lidze. Oby szybszy skład w środku pola wystawił Olek tym razem.
» 17 marca 2021, 20:45 #43
mikiartur: Oby dziś Atleti awansowało. Chelsea bez Mounta i Jorghinho a Atletico w najsilniejszym składzie :D

A wy kogo obstawiacie że dziś w tym meczu awansuje?
» 17 marca 2021, 20:28 #42
AUDIoooo: Myśle ze Atletico
» 17 marca 2021, 20:32 #41
mikifiki: Biorąc pod uwagę rywalizację z Chelsea o drugie miejsce, to chyba jednak wolę by awansowali Londyńczycy.
» 17 marca 2021, 20:39 #40
Ciechanek: Nie wiem czemu, ale ja jakoś nawet bardzo zdecydowanie obstawiam Chelsea. Atm obniżyło loty, Chelsea w gazie, Kante z Kovacicem będą kluczowi
» 17 marca 2021, 21:04 #39
H2O1994: Ja obstawiam awans Chelsea, dziwne tylko, że Tuchel nie wystawił Girouda, pewnie wpusci go około 60 minuty.
» 17 marca 2021, 21:04 #38
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 21:15

@H201994
W sumie czemu dziwi cie brak Giroud? Wynik mają dobry więc moga oddać piłke Atletli ustawić sie nisko na swojej połowie i czyhać na kontry a na kontry to wiadomo że lepszą opcją bedzie Werner od Giroud.
Edit: Choć w sumie na razie Chelsea jakoś szczególnie jej nie oddała.
» 17 marca 2021, 21:14 #37
H2O1994: Coś w tym jest, Tuchel dobrze to przemyślał.
» 17 marca 2021, 21:16 #36
Wawrzu: Może Locatelliego niech chociaż przywiozą z tego Mediolanu.
» 17 marca 2021, 20:13 #35
Mariano88: Dobra to kogo na 9tke jutro? Rashford czy Greenwood?
» 17 marca 2021, 19:39 #34
AUDIoooo: Greenwood szpica, Rash lewa, Diallo prawa. Tak bym to widział ale pewnie wyjdzie James.
» 17 marca 2021, 20:21 #33
Glory1878: Greenwood, Rash to LP
» 17 marca 2021, 20:24 #32
DaredevilUtd: Greenwood LP looooooool. Chlopak nominalnie jest napastnikiem, ale od kad gra w seniorach to najlepiej mu idzie na prawym ataku. Kiedy ty go widziałeś na lewej stronie grającego?
» 17 marca 2021, 20:37 #31
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 20:50

A nie widzisz ze odpowiedział on na pytanie Mariano88 ? Że Greenwood na 9tce...

looool!
» 17 marca 2021, 20:49 #30
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 21:59

'od kad'? - loooooooooooooool
» 17 marca 2021, 21:58 #29
DaredevilUtd: Tak to napisał, że nie widzę. Mógł napisać pełnym zdaniem, lub... Greenwood. Rash to LP. Po przecinku to wyszło jakby obaj byli LP.
» 17 marca 2021, 21:59 #28
ruffnecky: no tak, "zabujca" ;)
» 17 marca 2021, 23:31 #27
DeKruyne: To niezłe przewidywania pierwszej 11-stki Milanu jak są w niej Leao i Calabria, którzy mają kontuzje XD
» 17 marca 2021, 17:41 #26
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2021 18:06

Akurat Calabria niby ma być gotowy jak bedzie potrzeba żeby zagrał.A tak strzelam jesteś kibicem Milanu? :D
Bo data zarejestrowania sie niedawna a nick to może nawiązanie do Krunicia?
» 17 marca 2021, 18:03 #25
DeKruyne: Trafiłeś :)
» 17 marca 2021, 19:01 #24
kckMU: W pierwszym meczu zostaliśmy zniszczeni taktycznie, Milan miał dużo więcej chęci do grania, a na domiar złego zmarnowaliśmy 2 setki na pustą bramkę. Fakt jest więc jeden - gorzej na pewno nie będzie, a to dobrze. Lecimy po awans.
» 17 marca 2021, 17:32 #23
Kiharitony: "Zostaliśmy zniszczeni" "zmarnowaliśmy 2 setki na pusta bramkę" w jednym zdaniu, śmiesznie to brzmi ale wiem o co Ci chodzi.
1-1 w 100% sprawiedliwe dla obu stron
» 17 marca 2021, 17:39 #22
MikeMU: To chyba dobrze o nas świadczy, jeśli w meczu byliśmy zniszczeni, a wynik jest 1-1.
» 17 marca 2021, 18:41 #21
kckMU: Pewnie, że dobrze. Dlatego optymistycznie podchodzę do rewanżu :)
» 17 marca 2021, 18:47 #20
HarryBrown: No to jak Cavani out to nie ma wyjścia i na środek ataku trzeba przesunąć McTerminatora. Tam też sobie poradzi. A obrońcy Milanu mogliby mieć kłopoty z okiełznaniem jego siły i nieustępliwości.
» 17 marca 2021, 17:31 #19
tygrys26: Taaa, jeszcze Jamesa ustawmy na środku napadu...
Coraz częściej na tej stronie spotyka się imbecyli... za przeproszeniem, ale widac ze uważasz że jak.ktos wszedł z akademii i ma.charakter wojownika to sobie wszędzie poradzi. Ale nie oszukujmy się w ilu topowych drużynach McTominay grałby w pierwszej IX?
» 17 marca 2021, 19:21 #18
BNK: Najczęściej ciebie się spotyka, tygrys, jeśli o tych imbecyli chodzi. Akurat McTominay nam się fajnie rozwija, ale przez te łzy, które na okrągło tu wylewasz, pewnie tego nie widzisz.
» 17 marca 2021, 20:31 #17
HarryBrown: Ty tygrys nie dość, że masz ewidentne braki intelektualne to jeszcze nie masz poczucia humoru. A co do Scotta i w ilu ekipach by grał w pierwszym składzie, to jestem pewien, że w każdej. Nawet u Pepa.
» 18 marca 2021, 00:13 #16
Kiharitony: Więc skoro Cavani wypada to
Fred
Pogba VDB
Bruno
Rash Greenwood

Czy
Pogba Fred/McT
Bruno
James/Diallo Greenwood Rashford
Jak myślicie diament czy 3 z przodu?
» 17 marca 2021, 17:16 #15
Blau: Wątpię, że Pogba wyjdzie w pierwszym składzie po takiej przerwie, tym bardziej VDB, który nawet jak był zdrowy to rzadko kiedy grał. Osobiście obstawiam na standardowe 4-2-3-1.

Fred - McTomek
Bruno
James - Greenwood - Rashford
» 17 marca 2021, 17:27 #14
Kiharitony: Niby tak ale wątpię że OGS wystawi Freda i McT skoro musimy strzelać, skoro Pogba jest w składzie to na pewno jest gotowy do gry a o formie się przekonamy jutro, myślę że większość kibiców mu wybaczy jakby podjął takie ryzyko wiec może
» 17 marca 2021, 17:35 #13
MrCygan: Cavani jednak nie leci. Kontuzja w ostatniej sesji treningowej.
» 17 marca 2021, 16:27 #12
atotrikos: Niestety, potwierdzone, git.
» 17 marca 2021, 16:36 #11
levy181: Ciekawe jak zatem Ole ustawi zespół
» 17 marca 2021, 16:58 #10
Pezet: Może jednak Rash/greenwood/amad
» 17 marca 2021, 17:01 #9
mordynator: Amad/James-Bruno-Rash
Greenwood
na 99,9% będzie tak.
» 17 marca 2021, 17:08 #8
Blau: Rash - Greenwood - James raczej pewniak
» 17 marca 2021, 17:09 #7
Lisan: Ciezki mecz. No ale jak chcemy wygrać LE trzeba wygrywc z każdym.
» 17 marca 2021, 16:25 #6
Chestnut: Teoretycznie można dojść do finału na remisach 1:1 w meczach wyjazdowych i 0:0 w domowych. Więc nie do końca trzeba z wszystkimi wygrywać. :D
» 17 marca 2021, 17:25 #5
HarryBrown: A chcemy wygrać LE? Bardziej wartościowe będzie wygranie FA Cup.
» 17 marca 2021, 17:33 #4
getryscholesa: Cavani i Pogba to konieczność jeśli mamy wywalczyć awans na San Siro. Nie wyobrażam sobie kolejnych popisów Jamesa i Freda.
» 17 marca 2021, 16:21 #3
mordynator: Cavani nie poleciał a raczej wątpliwe by Pogba od razu po kontuzji w pierwszej 11 był,chociaż chciałbym go w niej.
» 17 marca 2021, 16:53 #2
AUDIoooo: Tylko wygrana i awans. Chcę widzieć gryzienie trawy i ataki na bramkę Milanu. Strzelić szybko gola i kontrolować mecz, później tylko ich dobić.
» 17 marca 2021, 16:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.