Newcastle United vs Manchester United. Zapowiedź 5. kolejki Premier League

» 16 października 2020, 12:49 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po dwóch tygodniach przerwy wraca do ligowego grania. Czerwone Diabły w 5. kolejce Premier League zmierzą się na wyjeździe z Newcastle United.
Newcastle United vs Manchester United. Zapowiedź 5. kolejki Premier League
» Manchester United w 5. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Newcastle United
Na którego piłkarza powinien postawić Ole Gunnar Solskjaer na prawym skrzydle w meczu z Newcastle United?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera mieli sporo czasu na przemyślenia po ostatniej porażce z Tottenhamem Hotspur (1:6) na Old Trafford. Czerwone Diabły fatalnie zaczęły sezon 2020/2021 w Premier League i muszą zacząć regularnie punktować, jeśli nie chcą, aby czołówka odjechała im już na starcie rozgrywek.

Kto? Newcastle vs Manchester United
Kiedy? 17.10.2020, 21:00
Gdzie? St James’ Park
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


W październiku sezon wchodzi na wysokie obroty. Manchester United czekają nie tylko ligowe starcia z Newcastle United i Chelsea, ale także spotkania w ramach Ligi Mistrzów z Paris Saint-Germain i RB Lipsk. Kalendarz gier jest więc wymagający, a margines na błędy, jak zawsze w przypadku United niewielki.

Manchester United mecz z Newcastle United musi wygrać nie tylko ze względu na ostatnią porażkę z Tottenhamem Hotspur. Potknięcie na St James’ Park może wywołać lawinę spekulacji na temat przyszłości Ole Gunnara Solskjaera. Krytyków, przynajmniej do kolejnego meczu, może uciszyć tylko pewne zwycięstwo ze Srokami.

Sytuacja kadrowa:
Pod znakiem zapytania stoi występ Harry’ego Maguire’a. Anglik nabawił się drobnego urazu w spotkaniu z Danią w Lidze Narodów, zanim opuścił murawę Wembley za dwie żółte kartki. Kapitana Czerwonych Diabłów może więc zabraknąć na St James’ Park.

W meczu ze Srokami na pewno nie zobaczymy Anthony’ego Martiala. Francuz musi pauzować w trzech ligowych meczach w związku z czerwoną kartką, którą obejrzał w spotkaniu z Tottenhamem Hotspur. Martiala nie zastąpi Edinson Cavani, bo Urugwajczyk przechodzi kwarantannę po przyjeździe z Francji i najwcześniej będzie mógł zagrać z Paris Saint-Germain.

Kibice Czerwonych Diabłów nie powinni też spodziewać się występu Facundo Pellistriego, który trafił do United w ostatnim dniu letniego okienka. 18-letni Urugwajczyk trenuje z pierwszym zespołem dopiero od środy. W kadrze meczowej może znaleźć się Alex Telles. Brazylijczyk ma natomiast za sobą długi powrót ze zgrupowania kadry narodowej i nie wiadomo, czy od razu dostanie szansę od Solskjaera.

W ekipie Newcastle United sytuacja kadrowa jest niezła. Treningi z zespołem Steve’a Bruce’a wznowili Ciaran Clark, Paul Dummett, Jamal Lascelles i Matthew Longstaff. Urazy w dalszym ciągu leczą Dwight Gayle i Matt Ritchie, a niepewny swojego występu jest Sean Longstaff. W bramce Srok prawdopodobnie zobaczymy Karla Darlowa, bo Martinowi Dubravce odnowił się uraz kostki.

Przewidywane składy:

Newcastle United: Darlow – Lewis, Fernandez, Lascelles, Manquillo – Saint-Maximin, Hayden, Shelvey, Hendrick – Joelinton, Wilson

Manchester United: De Gea – Shaw, Lindelof, Bailly, Wan-Bissaka – Matić, Pogba – Rashford, Fernandes, Mata – Greenwood

Przedmeczowe wypowiedzi:

Steve Bruce – Zawsze obawiam się słabych rezultatów Manchesteru United, bo później wystawiają do gry najcięższe działa. Musimy być na to przygotowani. Jesteśmy pewni siebie. Czerwone Diabły mają za sobą kilka słabych występów, więc musimy się obawiać ich rehabilitacji. United mają znakomitych piłkarzy w ataku. Jednocześnie czujemy, że jesteśmy w stanie sprawić im problemy.


Ole Gunnar Solskjaer – Potrzebujemy reakcji, co jest normalne po przegranym meczu. Chcesz wygrać kolejne spotkanie, zdominować mecz. Wynik jest bardzo ważny, ale chcesz też zobaczyć pozytywną mowę ciała i nastawienie. Nie chcesz, aby cokolwiek było negatywne. Wyjdziemy więc na boisko i powalczymy o zwycięstwo. Zobaczymy zawodników, którzy walczą o punkty.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Newcastle:
DataSpotkanieWynik
11.02.2018Newcastle United - Manchester United1:0
06.10.2018Manchester United - Newcastle United3:2
02.01.2019Newcastle United - Manchester United0:2
06.10.2019Newcastle United - Manchester United1:0
26.12.2019Manchester United - Newcastle United4:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United mierzył się z Newcastle United 169 razy w swojej historii. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 87 zwycięstw, 39 remisów i 43 porażki.

– W Premier League drużyny spotykały się ze sobą 50 razy. Manchester United wygrał 29 meczów, 14 zremisował, a 7 razy doznał porażki. Bilans bramkowy w tych meczach to 101 do 51 na korzyść Czerwonych Diabłów.

– Manchester United pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera grał do tej pory trzy mecze z Newcastle United. Czerwone Diabły wygrały dwa spotkania, a jedno przegrały.

– Manchester United nie zaczął dobrze sezonu 2020/2021, ale w ostatnich 5 wyjazdowych meczach Premier League zawsze zgarniał komplet punktów. Czerwone Diabły w tych meczach strzelały rywalom przynajmniej 2 bramki.

– Steve Bruce, który prowadzi Newcastle United, ma w swojej menadżerskiej karierze tylko 1 zwycięstwo w 24 spotkaniach z Manchesterem United. Były kapitan Czerwonych Diabłów odniósł je przed rokiem na St James’ Park.

– Newcastle United wygrało 2 z ostatnich 3 meczów Premier League z Manchesterem United, które odbyły się na St James’ Park. Wcześniej Sroki potrzebowały 13 meczów z Czerwonymi Diabłami, aby osiągnąć taki wynik.

– Manchester United w sobotę będzie musiał zwrócić uwagę na Calluma Wilsona. Anglik ma szansę zostać drugim piłkarzem Srok w historii, który w pierwszych pięciu kolejkach Premier League strzelił dla Newcastle 5 bramek. Wcześniej dokonał tego Loic Remy w październiku 2013 roku.

– Ostatnia wizyta Manchesteru United na stadionie Srok zakończyła się porażką 0:1. Czerwone Diabły ostatni raz dwa mecze z rzędu przegrały na St James’ Park w 1987 roku.

Spotkanie Newcastle United vs Manchester United rozpocznie się w sobotę 17 października o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Występ Maguire’a w meczu z Newcastle United pod znakiem zapytania
Następny news »
Alex Telles może zadebiutować w meczu z Newcastle United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (436)


2OLEgend: nie orientuje sie ktos, czy bedzie powtorka tego meczu w tv?
» 18 października 2020, 12:24 #382
tygrys26: Właśnie widzialem ze Van Dijk prawdopodobnie zerwane więzadła, szkoda chlopa tak po ludzku bo to może być początek jego końca. Ale tak odchodzac od samego zawodnika to smiesza mnie komentarze ludzi którzy twierdza ze Pickford powinien zostać ukarany, ale za co? Pierw byl spalony w akcji wiec wiadomo że odgwizduje się spalonego, a nie ten faul.
» 17 października 2020, 19:54 #381
Magik1990MU: ma w ogóle ktoś link do tej akcji? Bo oglądałem tylko końcówkę derbów i nie wiem co tam się stało z Virgilem. Niemniej zgadzam się, szkoda chłopa. Świetny piłkarz (mimo, iż irytujący) i oby to nie był koniec jego kariery.
» 17 października 2020, 19:56 #380
Rebxie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 19:58

Magik
youtube.com/watch?v=7aLUCCGB7eI
» 17 października 2020, 19:57 #379
Spadkobierca: Ok, spalony, gwizdek i mogę sobie wjechać sankami w przeciwnika łamiąc mu nogę. Był spalony, nie powinienem być ukarany.
» 17 października 2020, 19:59 #378
Diabelski97: De Gea - Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw - Pogba, Matic - Mata, Bruno, Rashford - Greenwood

Prawdopodobnie tak będzie, oby jednak VdB zagrał..
» 17 października 2020, 19:46 #377
levy181: Pogba to powinien siedzieć na lawie
» 17 października 2020, 19:51 #376
Diabelski97: Wymiana Pogby za VdB i byłbym zadowolony.
» 17 października 2020, 19:52 #375
mordynator: Ole na prawde jest troche nie fair w stosunku do VDB jeśli ten zaś dzisaj na łąwie bedzie.
» 17 października 2020, 19:54 #374
jerzy6661: Myślicie że na mecz MU będzie potrzebny alkohol czy da się oglądać na trzeźwo i piwo wystarczy ?
» 17 października 2020, 19:32 #373
SWAT: Zdecydowanie piwo powinno wystarczyć, chyba.
» 17 października 2020, 19:34 #372
Pilosz: Mam butle wina
» 17 października 2020, 19:34 #371
Tomek19950307: ja bym osobiście brał 0,5
» 17 października 2020, 19:35 #370
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 19:42

u mnie Chivas XV Manchester United Edition :)
od zwykłej XV różni się tylko puszką, ale puszka ładna :)

mam nadzieję, że dziś będzie sączone na wesoło :)
» 17 października 2020, 19:42 #369
SmokuUtd: Na pewno nie zaszkodzi ;)
» 17 października 2020, 19:54 #368
Diabelski97: Według beIN SPORTS, VVD zerwał więzadła. To oznacza 7/8 miesięcy bez gry."
» 17 października 2020, 19:28 #367
Kilerek7: Kto zerwał?
» 17 października 2020, 19:30 #366
DjTED: Oj masakra. Najgorsze co może być. Szkoda chłopa. Po tym może już nie wrócić do formy
» 17 października 2020, 19:31 #365
Diabelski97: Virgil van Dijk
» 17 października 2020, 19:31 #364
rizx: Virgil Van Dijk
» 17 października 2020, 19:31 #363
Kilerek7: I taki chłop, niestety pech to pech, może to być kluczowe dla Liverpoolu osłabienie.
» 17 października 2020, 19:32 #362
jerzy6661: Pech ? Pickford się z nim raczej nie patyczkował to chyba nie pech
» 17 października 2020, 19:33 #361
Blau: Oby to jednak było coś mniej poważnego. Strata kilku miesięcy gry to jedno, ale Holender ma już 29 lat i dosyć wyeksponowany organizm. Niektórzy po takich kontuzjach już nigdy nie wracają do pełnej formy. (Choć to oczywiście nie jest regułą)
» 17 października 2020, 19:39 #360
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 19:44

szkoda chłopa, wiadomo piłkarz scousersów, ale po ludzku szkoda.
dokładnie Blau, przy jego wieku to właśnie możemy być świadkami końca blasku Van Dijka.
» 17 października 2020, 19:43 #359
Magik1990MU: tu się z tobą wyjątkowo zgodzę ruffnecky. Szkoda chłopa.
» 17 października 2020, 19:48 #358
Pilosz: Jedyny sensowny piłkarz w 11 Arsenalu to Aubameyang i ten Saka
» 17 października 2020, 19:20 #357
mikiartur: Ale co by nie mówić. Defensywa Arsenalu o wiele lepsza niż Chelsea. Oczywiście oceniam na podstawie dzisiejszych meczów. Ale co by nie mówić ten transfer Magalhaesa na tą chwile można dobrze oceniac. Bo mniej tracą goli na początku sezonu niż w zeszłym
» 17 października 2020, 19:19 #356
DjTED: I o wiele lepsza niż nasza. Na ten moment mamy najsłabszą obronę w lidze
» 17 października 2020, 19:21 #355
Oskar062: Myśle ze to nie nawet sam transfer Gabriela pomógł tylko ogólnie zaczęli biegać (statystyka mówi ze Arsenal biegał do 4 kolejki chyba najwiecej w lidze) wcześniej przed Arteta wystarczyło ze stracili jedna bramkę i już załamywali ręce
» 17 października 2020, 19:23 #354
DEPE: lepsza bo arteta to wspolczesny mourinho - interesuje go wylaxcznie obrona czestochowy. gdyby chelsea bronila sie 11 pilkarzami to tez by tak wygladali.
» 17 października 2020, 19:23 #353
Oskar062: Ja uważam ze to świetnie ze bronią cała drużyna i i tez cała atakują, a co do Chelsea to u nich nawet obrona 11 piłkarzami nic nie da jak dwie bramki to sobie sami strzelili
» 17 października 2020, 19:26 #352
DjTED: Widzieliście ten wyrzut z autu w aut? :D
» 17 października 2020, 19:14 #351
Mordox: "Nie podejrzewałem, że mogę mieć jeszcze lepszą opinię o jakimkolwiek piłkarzu, niż miałem o Irlandczyku, ale urósł jeszcze bardziej w moich oczach na Stadio Delle Alpi. Z chwilą kiedy dostał żółtą kartkę i stało się jasne, że nie zagra w finale, podwoił swoje wysiłki, by drużyna jednak tam dotarła. Walczył o każde źdźbło trawy, rywalizował, jakby raczej wolał umrzeć z wycieńczenia, niż przegrać - zainspirował wszystkich wokół siebie. Poczułem, że to zaszczyt być kojarzonym z takim graczem" Ferguson o Royu Keanie
Gdzie my mamy takich graczy teraz ;/ Liczę na Bruno. ;) Miłego wieczorku, obyśmy zasypiali w dobrych humorach ;p
» 17 października 2020, 19:12 #350
damian3chrosto: Dzis 4:1 dla nas robta skreeny
» 17 października 2020, 19:10 #349
Glory1878: To jest ogórkowa liga i kazdy piłkarz który przychodzi z lepszej ligi tam błyszczy - dla przykładu Smalling
» 17 października 2020, 19:11 #348
jerzy6661: No powinno być 2-0 dla City już , ciekawe jak nasi zagrają dzisiaj
» 17 października 2020, 19:06 #347
AUDIoooo: Myśle że Arsenal dostanie jeszcze z dwa gole w czapę.
» 17 października 2020, 18:56 #346
DjTED: Opaska kapitanska +10 do skutecznosci
» 17 października 2020, 18:55 #345
Kryptospiderman: Ej ktoś sprawdził czy będzie mecz na canal + sport 2? Bo nigdzie o tym nie piszą nawet na programie tv niema szczegółów co będzie. Sory ze wchodzę z takim dziwnym ej ale mam zdziwko a czekam na ten mecz 2 tygodnie i na przeprosiny dla kibiców za ostatnie xd
» 17 października 2020, 18:55 #344
mikiartur: Na livescorze pokazują że transmisja na cana;+sport 2 więc tego się trzymam
» 17 października 2020, 18:56 #343
mordynator: Przecież jest w programie,a przynajmniej ja mam
» 17 października 2020, 18:56 #342
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:57

Sterling na 1-0. Mecz na razie nudny.
» 17 października 2020, 18:54 #341
mikiartur: Real przegrywa z Cadizem
» 17 października 2020, 18:49 #340
mikiartur: Tymczasem Inter wbił kontaktowego, A Lazio przegrywa już 0-2 z Sampdorią . Bardzo dużo goli dzis
» 17 października 2020, 18:46 #339
mikiartur: City dziś nawet bez De Bruyne bardzo mocny skład z Sterlingiem i Aguero. Obrona też bardzo ofensywnie nastawiona. Arsenal nastawia się na kontry. Zobaczymy jak to się skończy
» 17 października 2020, 18:35 #338
Oskar062: Generalnie to myśle ze Arsenal nie jest nastawiony na kontry on chce kontrolować każdy mecz i wyprowadzać pilke od bramki i przeciwnik nie ma tu znaczenia. Na razie wychodzi to różnie ale nawet jakoś to wyglada.
» 17 października 2020, 18:38 #337
DjTED: A z pola karnego swojego wyjdą? Bo to już 2 mecz , że nie mogą wyjść...
» 17 października 2020, 18:45 #336
mikiartur: Uważam że większa efektywność by była jakby grali z kontry. Mając szybkich graczy jak Auba Pepe Willian w sumie też nie najgorzej, do tego Saka. Może pięknie by to nie wyglądało ale jak będą chcieli grać na wymiane ciosów w City to jasno tego nie widze
» 17 października 2020, 18:45 #335
Magik1990MU: @Oskar

nie chcę być złośliwy, ale tę ofensywną piłkę Artety to chyba tylko wy widzicie. Jak tylko oglądam mecz Arsenalu z dowolną drużyną z topu to widzę piłkę defensywną zahaczającą momentami wręcz o obronę Częstochowy.
» 17 października 2020, 18:47 #334
Oskar062: DjTED
Nawet nie będę podejmował dyskusji z Tobą bo to jak ze ściana rozmawiać :)
Pozdrowki
Mikiartur
Możliwe ze tak ale Arteta ma swoją wizje gry i trzyma się tego planu z każdym rywalem i jak pokazał mecz z Live to nie szło najlepiej haha
» 17 października 2020, 18:49 #333
Oskar062: Magik
Stop stop stop, ja nie twierdze ze Arsenal gra jakoś ultra ofensywnie tylko zw chcą się utrzymywać przy piłce i tak tworzyć sytuacje a jak do tej pory to słabo to idzie i nie tworzą sytuacji bo brakuje takiego np bruno
» 17 października 2020, 18:51 #332
DjTED: Oscar Ty jesteś odklejony od rzeczywistości. Nawet wasi kibice na K.com piszą że gracie syf, że nie idzie oglądać tego klepania w swoim polu karnym. Myślę, że Ty jesteś wyrzutkiem bo ostatnio jakiś Oskar dostał tam bana...
» 17 października 2020, 18:53 #331
Magik1990MU: Tu się zgodzę. Brak wam dział w pomocy. Partey to piłkarz defensywny.
» 17 października 2020, 18:53 #330
mikiartur: DjTED
Oscar nic nie mówił że graja jakoś mega dobrze tylko napisał jak chce grać Arteta
» 17 października 2020, 18:55 #329
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:57

Otóż to wiadomo ze jeszcze dużo brakuje i jest za mało kreatywności... to jest duży problem i nie wiem czy Arteta tego nie widzi czy o Co chodzi No ale tak już niestety jest i conajmniej do zimy tak trzeba grać
Ps z tym Tedem to nie ma co dyskutować gość nie umie kompletnie czytać albo czyta to chce haha
» 17 października 2020, 18:56 #328
DjTED: Specjalnie sprawdzilem;) Dostałeś bana wczoraj. Pisałeś herezje że wygracie 4:0 z City.
» 17 października 2020, 19:02 #327
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 19:04

Haha w całym internecie jest jeden Oskar zgadza się ! Co za detektyw ;)
Ale proszę powiedz mi czy jesteś jakiś chory ? Bo nie chce obrażać Cię gdy masz jakaś
Chorobę czy coś... Ale zachowujesz się jakbyś chorób miał dużo
» 17 października 2020, 19:03 #326
obiektywny91: Oskar musisz sie nauczyc, ze z tedem i magikiem sie tu nie dyskutuje. Do tego stopnia są poodklejani, ze nawet kibice utd z nich sie smieja.
» 17 października 2020, 19:12 #325
Oskar062: Znaczy z Magikiem pogadam lubimy sie kłócić haha ale ten Ted to ja nie wiem ma jakieś dziwne urojenia i w ogóle chyba czyta z zamkniętymi oczami.
» 17 października 2020, 19:14 #324
DjTED: No właśnie po to zakladacie tutaj konta. By się kłócić i głosić swoje odklejony od rzeczywistości herezje... Myślisz, że on lubi się z Tobą kłócić? Co Ty masz w głowie dzieciaku. Naprawdę trzeba nie mieć życia by zakładać konta na stronach innych klubow by się klocic... Oglądaj mecz
» 17 października 2020, 19:25 #323
pawelisto2: To się ładnie dzieje w City. Sterling kapitanem.

No to niespodziankę kolejki mamy z głowy.
» 17 października 2020, 18:31 #322
MikeMU: Jak tam chealsy rozmiotłajuz ligę? Gdzie Ci eksperci którzy mówili przed sezonem ze z tymi transferami mistrza mają w garści?
» 17 października 2020, 18:22 #321
pawelisto2: Naprawdę był ktoś taki, że wierzył w mistrzostwo Chelsea w tym sezonie?

Jeśli tak to...i tak nie chce mi się w to wierzyć, że ktoś tak mógł twierdzić.
» 17 października 2020, 18:24 #320
SmerfCFC: Dzisiejsze transfery = 3 gole, 1 asysta
» 17 października 2020, 18:26 #319
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:28

Transfery mega, ale niemożliwym było, aby jakikolwiek trener na świecie z miejsca poukładał te wszystkie transfery i walczył o mistrza z tak niewielką liczbą liderów w składzie i tak niepewną obroną.
» 17 października 2020, 18:27 #318
Magik1990MU: Swoją drogą to dopiero teraz zobaczyłem "interwencje" Kepy przy golu na 3-2. Ktoś mi wyjaśni co to było? Jak on dał się minąć? Czemu piłki nie wybił poza boisko?
» 17 października 2020, 18:29 #317
SmerfCFC: @pawelisto2: Siema ogólnie nie miałem do Ciebie żadnych tutaj zarzutów i nie chciałem żebyś to odebrał jako jakiś atak, bo ja się z Tobą zgadzam, tylko szaleniec mógł w takie coś wierzyć ale moją odpowiedź kierowałem do MikeMu który ironicznie i sarkastycznie coś tam pisze jakieś kocopoły, pozdrawiam.

Magik, Kepa to parodia tylko tyle mogę powiedzieć.
» 17 października 2020, 18:32 #316
mikiartur: Dla mnie dopóki Chelsea nie ogarnie defensywy będzie im po prostu bardzo trudno coś zdobyć. Jeśli my na naszych defensorów narzekamy to współczuje Chelsea. I dziwię się że Rudigera nie gra bo dla mnie był zawsze lepszym stoperem niż Zouma albo Christensen.
» 17 października 2020, 18:33 #315
Magik1990MU: defensywa to przede wszystkim tragiczny Kepa. Rudiger i Zouma to nie są jakieś topowe nazwiska, ale tak tragicznego bramkarza jak Kepa to ja dawno nie widziałem.
» 17 października 2020, 18:36 #314
MikeMU: No przed sezonem było dużo komentarzy które wychwalały CFC za transfery i stawiali ich w gronie faworytów. Ja się wtedy z tego śmiałem i śmieje dziś
» 17 października 2020, 18:37 #313
Magik1990MU: Bo transfery zrobili na prawdę dobre. Problem u nich w tym, że te najbardziej newralgiczne pozycje pozostały nie wzmocnione lub bardzo słabo wzmocnione. Coś jak u nas.
» 17 października 2020, 18:39 #312
mikiartur: Taki trochę odpowiednik naszego Taibiego z dawnych czasów xd Pewni starsi kibice kojarzą.
» 17 października 2020, 18:43 #311
Magik1990MU: Przecież Taibi to w ledwie kilku meczach wystąpił w United. SAF się z nim nie patyczkował jak Frankie z Kepą. Inna sprawa, że wówczas był i Schmeichel, i vdG.
» 17 października 2020, 18:50 #310
jerzy6661: Raków na mistrza tak?
» 17 października 2020, 18:22 #309
mikiartur: Polskie Leicester :D
» 17 października 2020, 18:31 #308
UnitedFan07: No i dobrze :D Mistrzem powinien zostać Lech, Raków albo Górnik Zabrze bo w tych klubach myślą i stawiają na granie piłką i szkolenie młodzieży zamiast forowanej legii warszawa
» 17 października 2020, 18:43 #307
jerzy6661: Lech faktycznie tylko czy nie za szybko pozbywają się chłopaków ?
» 17 października 2020, 18:46 #306
kckMU: Tak w ogóle, to do Basaksehiru przeszedł nasz Rafael. Będzie powrocik :)
» 17 października 2020, 18:21 #305
tygrys26: Ogaldam ten włoski hit i przypomniałem sobie dlaczego tak bardzo hylem przexiwny transferowi Perisicia
Koles ani razu nie.minal Calabrii xD
» 17 października 2020, 18:20 #304
maticr7: Prosze bardzo.Asysta do Lukaku. XD
» 17 października 2020, 18:39 #303
mikiartur: Wynik meczu Chelsea cieszy. Wszyscy na tą chwile tracą punkty. Za chwile znów któraś ekipa albo obie mocne stracą pkt. Wystarczy to wykorzystać. Oby nas to nie przerosło

A jak rzuciłem okiem na lige włoską to Dalot na ławce (Calabria faktycznie gra) A Pereiry w ogóle chyba w kadrze nie ma więc może jakaś kontuzja. Bo nawet Czyż nasz polak rodak jest na ławce Lazio,

Chong także nie wszedł. Garner grał wczoraj ale wszedł na końcówke - to raczej z powodu tego że w tygodniu był jeszcze na zgrupowaniu kadry do lat 21 Anglii. Levitt też przesiedział mecz na ławce.
Za to nasze rezerwy zremisowały 3-3 z Arsenalem.
Wyszliśmy składem:
Mastny, Ercolani, Fish, Mengi, Fernandez, Galbraith, Shoretire, Puigmal, Mejbri, Elanga, Hugill. 2 bramki zdobył Puigmal(nasz PP w tym meczu :) i jednego gola Hugill. Więc tych co chcieli Mengiego w 1 składzie informuje że nie masz szans na to bo Mengi jest w Londynie. A jak zobaczyłem skład Arsenalu to pare znajomych nazwisk: Saliba, Cedric Soares, Nelson, Smith Rowe, Willock. To taki wynik z takimi rezerwami Arsenalu mogą cieszyć. Ciekawe dlaczego Cedric gra w rezerwach. A o Salibie wiele mówili kibice Arsenalu a też gra w rezerwach.
A tak patrząc do championship zobaczyłem że w meczu Barnsley gola strzelił Michał Helik nasz młody śo. Ciekawe jak chłopak się rozwinie bo jeden z najcichszych transferów do championship z ekstraklasy a gra najwięcej.

Widze że Milan się rozkręca
» 17 października 2020, 18:19 #302
Michux3: Zlatan Show
» 17 października 2020, 18:18 #301
Diabelski97: Zlatan dwa gole z Interem
40 lat na karku.. Brawo królu!
» 17 października 2020, 18:18 #300
maticr7: ledwo 39 skończył na początku miesiąca. Nie postarzaj go już tak.
» 17 października 2020, 18:29 #299
DjTED: Zlatan Król. Szkoda , że odszedl
» 17 października 2020, 18:18 #298
Diabelski97: Zlatan skończył 39 lat a ciągle potrafi ciągnąć drużynę.

Wywalczony karny a później zmieniony na gola.
Fenomen
» 17 października 2020, 18:15 #297
jerzy6661: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:20

Kupmy go , a nie czekaj on już u nas był i powiedzieli że po kontuzji już nie wróci i kupili Lukaku którego potem sprzedali bo był za słaby a teraz ładuje gole w seria A , wiem zaraz napiszą że serie A słabe itd , itp.
» 17 października 2020, 18:19 #296
tygrys26: Po pierwsze Zlatan sam chciak odejść do MLS pod koniec kariery
A po drugie włoska liga jest inna, nie slabasa tylko inna. W PL pilka odskakiwała mu na dwa metry przy przejęciu o fatalnych dryblingach i strzałach nawet nie wspominam, jedynymi zaletami tego zawodnika to była sila i prędkość jak juz sie rozpędził i tylko tyle. Myślę że dobrze ze odszedł, nje mial techniki do szybkiej gry jaka chcial wprowadzić Ole
» 17 października 2020, 18:24 #295
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:32

pozycja Cavaniego jednak będzie inna, nie sądzę aby był to napastnik pierwszego wyboru.
Nie zmienia to faktu, że wg FourFourTwo Lukaku jest obecnie 4tym najlepszym napastnikiem świata.
» 17 października 2020, 18:30 #294
ruffnecky: to magazyn piłkarski wydawany bodajże w 10 językach. skończ bełkotać
» 17 października 2020, 19:20 #293
DjTED: Zlatan karnego z Interem zrobil
» 17 października 2020, 18:14 #292
Diabelski97: Ja również team Milan.
» 17 października 2020, 18:15 #291
Diabelred: Zapowiada sie, ze ten sezon moze byc rekordowy, jezeli chodzi o strzelone bramki. Ledwo 2 mecze tej kolejki za nami i juz padlo 10 bramek. :)
» 17 października 2020, 18:10 #290
helupa: Donny dzisiaj musi wyjść w 1 składzie.
» 17 października 2020, 18:09 #289
jerzy6661: Pewnie nie bo Pogba musi grać , Bruno musi grac Matić , fred , Scott , wszyscy a miejsca tylko 3
» 17 października 2020, 18:21 #288
MaciejusManUtd1: A że razem tam robicie to bedziesz miał co robić.
» 17 października 2020, 18:09 #287
SmerfCFC: Spotkania w lidze angielskiej to coinflip, dziś newcastle z wami strzelam że bedzie powyżej 6 bramek.
» 17 października 2020, 18:05 #286
Diabelski97: Ten sezon jest bardzo specyficzny i będzie długo wspominany.
» 17 października 2020, 18:10 #285
Magik1990MU: bez kitu, grając na overy od początku ligi można było nieźle się wzbogacić :O
» 17 października 2020, 18:10 #284
Diabelski97: Nic tak nie boli, jak strata punktów w doliczonym czasie gry, fatalne uczucie.
» 17 października 2020, 17:58 #283
Martial2003: Ale emocje w Londynie. brawo dla świętych za walkę do końca! Czekam już na nasz mecz!
» 17 października 2020, 17:58 #282
DjTED: Jeszcze remis w meczu Arsenalu , albo ich zwycięstwo i mozemy być pewni naszej wtopy z Newcastle ...
» 17 października 2020, 17:58 #281
mordynator: W następnym meczu poprosze taki sam wynik,a wieczorkiem pewne zwyciestwo MU :D
» 17 października 2020, 17:58 #280
SmerfCFC: Kocham tę ligę ale to uczucie straty bramki w 90 minucie tak strasznie boli...
» 17 października 2020, 17:56 #279
DjTED: Sadze , ze w tym sezonie nawet jak byscie do przerwy prowadzili 4:0 to bedziesz siedzial jak na szpilkach. Pozdrawiam
» 17 października 2020, 17:59 #278
maticr7: Boli?Ma boleć!Sorry nie mogłem się powstrzymać. :D
» 17 października 2020, 18:32 #277
mordynator: Ale mecz brawo South
» 17 października 2020, 17:55 #276
Paps: Kapitalnie sie oglada lige angielska w tym sezonie.Tyle bramek pada,ze czlowiek nie moze isc do kibla.
» 17 października 2020, 17:55 #275
loczek1986: Kurde mogliby chłopcy się zmobilizować i cisnąć ich od pierwszej do ostatniej minuty, ale obawiam się iż będzie jak zawsze. Obym się mylił
» 17 października 2020, 17:54 #274
jerzy6661: Chelsea haha , dobrze dla nas , oby tak się skończyło
» 17 października 2020, 17:52 #273
OldMUTrafford: Niby jak fanboj OGS ma uszanować krytykujących tegoż?
Dla niego OGS to bóg ważniejszy niż klub, tak jak Mou dla ruffnecky.
» 17 października 2020, 17:54 #272
jerzy6661: Nie żeby zaraz zwalniać , w zeszłym sezonie z tym składem i tak Ole zrobił tyle ile mógł no ale nie czarujmy się w tym sezonie póki co jesteśmy kompletnie bez formy i teraz czy to z powodu tego że najdłużej graliśmy i w trakcie sezonu będzie coraz lepiej czy jednak naszym kopaczom Ole się znudził i mają zamiar zrobić to samo co z Jose czyli mówiąc krótko zwolnić go swoją żenującą grą mam nadzieję że to pierwsze
» 17 października 2020, 17:55 #271
MiSt: Niektórzy już po prostu nie wierzą w to, że zwolnienie menedżera da cokolwiek. No, może oprócz kolejnych problemów z kadrą.

Przy ogarniętym zarządzie Ole nie powinien dostać tej roboty. Zdał jednak test w poprzednim sezonie i należy mu się więcej czasu, a przede wszystkim szacunek - to w końcu nasza legenda i wiele rzeczy poprawiło się w klubie od jego przybycia.
» 17 października 2020, 18:01 #270
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:07

Człowieku, ty na serio porównałeś Kovaca z Ole? Ty na serio porównujesz kadrę jaką dysponował Bayern z kadrą Solszara? Przede wszystkim: ty porównujesz oba kluby, gdzie Bayern uchodzi od lat za najlepiej zarządzany i praca tam to istna przyjemość do piekła (hmm.. cóż za ironia), które gotują wszystkim Woodwardy, Judge'e i inni komedianci? Interweniuję, bo rzygać mi się chce już wynaturzeniami kanapowych ekspertów o pamięci złotej rybki, którym się wydaje, że zmiana menadżera coś da. Kolejny rok mija, a wy nadal nie wiadomo po co snujecie swoje durne teorie, które potem rzeczywistość brutalnie obala. Jak nie wiesz o co mi chodzi, to posłuchaj jak Jose i van Gaal wypowiadają się o pracy w United. Obaj to renomowani i utytułowani szkoleniowcy i obaj mówią jak na prawdę wygląda praca w naszym klubie.
» 17 października 2020, 18:04 #269
Magik1990MU: Skład mamy topowy? Hahahaha. Od odejścia Naniego notoryczny brak prawego skrzydła, do połowy poprzedniego sezonu gra Lingardami i Perreirami, a jest jeszcze panicz Pogba, który musi grać, bo Edek każde. No tak, sama sielanka :D
» 17 października 2020, 18:13 #268
jerzy6661: Wszyscy widzimy że w klubie nie dzieje się najlepiej każdy ma inne poglądy na to i dobrze niech o tym pisze , chodzi o to żeby nie krytykować kogoś tylko za to że myśli inaczej niż ja ,dla jednego problemem jest trener , dla kogoś skład , dla innego zarząd a dla kogoś wszystko razem i każdy ma prawo o tym pisać i nikt nie ma prawa wyzywać takiej osoby za jego poglądy
» 17 października 2020, 18:15 #267
Magik1990MU: dobra, dobra. Te twoje "poglądy" to jest ciągły płacz i narzekanie. Już to przerabialiśmy. Jak się pojawią lepsze wyniki to tacy jak ty od razu poznikają.
» 17 października 2020, 18:19 #266
jerzy6661: Miejmy nadzieję że ty znikniesz prędzej to na pewno będzie z korzyścią dla strony
» 17 października 2020, 18:24 #265
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 18:45

Hahahaha, zmiany z Sevillą tylko wyrównały ten mecz, bo wcześniej ich gnietliśmy. Kij z tym, że ławka była żałośnie słaba i każda zmiana tylko osłabiała drużynę, ważne że były za późno, bo krzyczenie o zmianach to bardzo popularna forma krytyki.

@porfavor


I tu już się grubo pomyliłeś. Ole ma wizję budowy drużyny opartej na piłkarzach młodych, na dzieciakach z talentem oraz zawodnikach już ukształtowanych w idealnym wieku. Ole buduje kadrę na lata, to jest jego wizja.

Ps. tylko nie wyskakuj mi teraz z Cavanim, który był panic buyem Edka.
» 17 października 2020, 18:42 #264
jerzy6661: To wg cb nie powinno byc zmian tak?
» 17 października 2020, 18:45 #263
Magik1990MU: wg mnie zmiany czasami szkodzą drużynie. Z Sevillą pogrążyły tylko naszą grę i wyrównały widowsko, bo nawet zmęczeni piłkarze podstawowego składu byli bardziej produktywni niż rezerwowi.
» 17 października 2020, 18:52 #262
mordynator: 3-3 ale piękna sobota jak na razie
» 17 października 2020, 17:51 #261
Diabelski97: 3-3

Pięknie.
» 17 października 2020, 17:51 #260
GGMUN6: O, fajnie fajnie
» 17 października 2020, 17:50 #259
jerzy6661: Myślicie że Odion od pierwszej minuty ? Moim zdaniem powinien dostać szansę
» 17 października 2020, 17:50 #258
Dexxter: Za taką Premier League tęskniłem te 2 tygodnie.
Mega spotkania A jeszcze główne danie dopiero wjedzie :)
» 17 października 2020, 17:42 #257
ruffnecky: no to fakt :) żeby jeszcze Święci wyrównali i analogicznie City Arsenal na remis i będzie gitara :)
» 17 października 2020, 17:46 #256
jerzy6661: A my oczywiście wygrali
» 17 października 2020, 17:48 #255
ruffnecky: jest! Walcott :D
» 17 października 2020, 17:51 #254
cnk: Mówisz masz
» 17 października 2020, 17:52 #253
jerzy6661: Ciekawe czy zagra De Gea czy Henderson , czy Pogba zagra , czy Maguire , Wan Bissaka, Rashford , oni raczej pod formą chociaż David za mecze w reprezentacji chwalony poza meczem z Ukraina gdzie obwiniano go w Hiszpanii że za daleko wyszedł ale ja jakoś za duży błąd tego nie uważam raczej nie jego wina , ogólnie ostatnio lepiej gra w reprze niż u nas
» 17 października 2020, 17:37 #252
SmokuUtd: Ja nie jestem ciekawy, bo na bank wszyscy oni zagrają. W sensie oczywiście bez Hendersona. Zdziwię się (zaznaczam, że pozytywnie) jeśli będzie inaczej.
» 17 października 2020, 17:43 #251
ruffnecky: myślę, że wyjdzie ten skład co ostatnio, bez Martiala. Może Telles wejdzie na końcówkę, ciekaw jestem co wniesie ten zawodnik - mam nadzieję, że świetne centry, które będzie wykańczać jakby nie było wysoki Cavani :) na pewno da nam to większą liczbę wariantów w ofensywie :)
» 17 października 2020, 17:58 #250
NoName: Southampton od porazki 0:9 z Leicestet do konca sezonu byli jedna z najlepiej punktujacych druzyn w lidze. Miejmy nadzieje, ze z nami bedzie w tym sezonie podobnie.
» 17 października 2020, 17:36 #249
mordynator: Jeeeest brawo święci!! ah ta obrona Chelsea :D
» 17 października 2020, 17:17 #248
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 17:16

Haha, co tam się stało!
» 17 października 2020, 17:16 #247
jerzy6661: W sumie jakbym dzisiaj wygrali i ten mecz zaległy to nie będzie tak źle tylko czy dadzą radę wygrać o to jest pytanie
» 17 października 2020, 17:11 #246
jerzy6661: Może przerwa na repre dobrze zrobi naszym , w sumie najdłużej graliśmy ze wszystkich w Anglii
» 17 października 2020, 17:19 #245
nzbcMario: Siema wszystkim :)
» 17 października 2020, 17:03 #244
MaciejusManUtd1: Siema.
» 17 października 2020, 17:04 #243
jerzy6661: Joł ziom
» 17 października 2020, 17:06 #242
Chestnut: Serio Timo, serio, sprzedałem Cię a Ty dwie brameczki strzelasz? :(
» 17 października 2020, 16:41 #241
Magik1990MU: ja go miałem kupić przed tą kolejką :/ No ale może Ings jakoś zapunktuje
» 17 października 2020, 16:46 #240
Dexxter: Ja na szczęście Wernera zostawiłem. Dalem mu ostatnią szansę i warto było xD
» 17 października 2020, 16:51 #239
rizx: @Magik1990MU chyba posłuchał :)
» 17 października 2020, 16:55 #238
MaciejusManUtd1: Jakim to trzeba być nie myślącym człowiekiem aby zwalniać trenera po 3 kolejkach.

Wstyd mi za takich ala kibiców i nie daj Boże, że kiedyś się spotkamy na Old Trafford.
» 17 października 2020, 16:39 #237
Magik1990MU: Na Old Trafford to pewnie nigdy nie zawitają. To tzw kanapowi eksperci. Niczym Janusze z piwami z tych memów.
» 17 października 2020, 16:41 #236
jerzy6661: Magik1990MU Bo oczywiście ty to co mecz jesteś w Manchesterze ponoć nawet teraz jak kibice nie mogą być na stadionie , ty możesz bo nie jesteś kibicem ot co
» 17 października 2020, 16:46 #235
jerzy6661: On uważa się za guru kibiców a w domu pewnie noska mu dzisiaj nikt jeszcze nie wytarł
» 17 października 2020, 16:58 #234
Magik1990MU: Oj dzieci, dzieci. Nie kompromitujcie się i grzecznie wróćcie na swoje strony.
» 17 października 2020, 17:14 #233
jerzy6661: Ty wróć na swoje strony, prawdopodobnie są to strony dla dorosłych których oglądać nie powinieneś dziecko
» 17 października 2020, 17:22 #232
Titanum: Nie wiedziałem, że tylu tu kibiców Chelsea.
» 17 października 2020, 16:38 #231
Replikant: Ale mnie Święci żenują dzisiaj. Liczyłem, że stawią opór Chelsea a tu takie babole.
» 17 października 2020, 16:33 #230
Paps: Zamiast postarać się o takiego Wernera czy Thiago to mamy co mamy.
» 17 października 2020, 16:32 #229
Miki1980: Mamy duet Urugwajcow, jeden no name drugi Pan senior - między 10-12 będzie miał pierwszeństwo
» 17 października 2020, 16:54 #228
maticr7: Uwielbiam takie gdybanie... Narzekałbyś później czemu u nas gra Werner,a nie Cavani,bo ten strzelił. xd Tak by było.Nie zmyślam.
» 17 października 2020, 18:35 #227
Domelo: A my dzisiaj bez napastnika :( blado to widzę
» 17 października 2020, 16:32 #226
QUEBON: Soton do domu?
» 17 października 2020, 16:32 #225
Diabelski97: Co Werner robi dziś z Bednarkiem, to brak słów.
» 17 października 2020, 16:30 #224
jerzy6661: Bednarek faktycznie licho dzisiaj a ja go chwaliłem że tyle gra w Premier League
» 17 października 2020, 16:31 #223
olej911: Werner co gol to ładniejszy. 3 gole w 28 min, jeden ze spalonego.
» 17 października 2020, 16:29 #222
Miki1980: To jest transfer
» 17 października 2020, 16:31 #221
Diabelski97: @olej911

Brameczki fajne, doczekaliście się.
» 17 października 2020, 16:34 #220
Miki1980: Timo Werner
» 17 października 2020, 16:28 #219
Magik1990MU: Tam są drzwi >>>>>
» 17 października 2020, 16:25 #218
Miki1980: Poczekaj jest Cavani który przez ostatnie 6 miesięcy leżał i odpoczywał ale w kpl Ogs mu kuntakinte ogarną niby prawy pomocnik w lidze urugwajskiej lider na 17 spotkan 1 bramka lider i król strzelców - drugi Werner
» 17 października 2020, 16:26 #217
SmerfCFC: Miki, można po polsku.
» 17 października 2020, 16:27 #216
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 16:30

kibicem United drogi kolego

Ps. przychylam się do prośby Smerfa. Trzeci raz czytam tamten komentarz i nadal nie mogę go zrozumieć. Hmm..
» 17 października 2020, 16:29 #215
jerzy6661: Może nie potrafisz czytać ? Pewnie dopadło cię zdalne nauczanie i nie ogarnąłeś czytania ze zrozumieniem
» 17 października 2020, 16:33 #214
mikiartur: Jak tak patrzę na naszych graczy na wypożyczeniu to tak:
Chong na ławce w meczu Bremy,
Levitt na ławce w meczu Charltonu
Kovar gra w meczu Swindon
A reszta albo gra później albo jutro. Jestem w ogóle ciekawy czy dziś Dalot zagra i czy Pereira zagra.
» 17 października 2020, 16:20 #213
Miki1980: Kolego taka jakość obecnego MU Ogsa
» 17 października 2020, 16:21 #212
Magik1990MU: Przecież u nas od lat wypożyczenia to co najwyżej przepustka do transferu definitywnego. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jakieś wypożyczenie nam pomogło w kontekście wzmocnienia naszej kadry.
» 17 października 2020, 16:26 #211
rizx: To ja przypomnę, bo to było całkiem niedawno, Dean Henderson
» 17 października 2020, 16:30 #210
Magik1990MU: rizx

miałem na myśli graczy z pola
» 17 października 2020, 16:33 #209
wazzowski: Calabria pewnie w pierwszym
» 17 października 2020, 16:34 #208
rizx: No to z pewnością będzie nasz as Jesse Lingard. A tak na poważnie, to zgodzę się, że w ostatnich latach zupełnie zaniedbaliśmy wypożyczenia, dopiero ten sezon daje nadzieje, że młodzi coś pograją (Garner, Chong, Dalot - tu akurat pewnie będzie jak z Januzajem w Borussii) i nie będzie to w 6 lidze
» 17 października 2020, 16:37 #207
Replikant: Werner oczywiście zaczął strzelać jak go w FPL sprzedałem, standard.
» 17 października 2020, 16:20 #206
Miki1980: W Chelsea Lamparda transfery juz się zwracają. TIMO Werner petarda zakup. Havertz tak średnio póki co. Ale Lampard to poukłada odpowiednio. Czekam na profesora Ogsa i jego Urugwajcow
» 17 października 2020, 16:19 #205
mordynator: Ale Werner porobił piękna brama.
» 17 października 2020, 16:17 #204
RedStreamer: Ten Werner to bystry gość, dobrze wydana kasa.
» 17 października 2020, 16:17 #203
Miki1980: Ciekawi mnie jak dzisiaj Ogs poukłada to spotkanie, i jaka będzie strategia :)
» 17 października 2020, 16:12 #202
Magik1990MU: Ciekaw jestem ile media będą płakać o spalonym dla Liverpoolu. W naszym przypadku wielu "ekspertów" przemilczało brak czerwca dla Lameli (a to był akurat błąd Taylora), a komiczny powtórzony karny z CP w ogóle nie został wzięty na tapetę.
» 17 października 2020, 16:08 #201
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 16:32

Bo brak czerwa dla Lameli to słuszna decyzja. Zwykla przepychanka, żółta kartka i tyle. Blad zrobil Martial który zamiast podnieść rękę i zasygnalizować zagranie dal się wrobic i jakieś damskie liście zaczął wymierzac. Co do spalonego Live pod końcówka to sam bym uznał im gola gdybym był sędzia chociaż ich szczerze nie lubie. Powtórka karnego to tez sluszna decyzja, obejrzyj powtórkę i zobacz ze De Gea wyszedl obiema nogami z linii, pech spowodowany małym błędem technicznym.
» 17 października 2020, 16:30 #200
Magik1990MU: Clattenburg choćby
» 17 października 2020, 18:17 #199
CzerwonySayd: Ja mecze oglądam przez aplikację DAZN? Ale płacę za premier puchar ligi i Anglii coś tam jeszcze 10 euro miesięcznie
» 17 października 2020, 16:04 #198
jerzy6661: Ważne że Bednarczyk znowu w pierwszej 11 , fajnie że mamy takiego piłkarza który gra w każdym meczu jak tylko jest zdrowy , oby więcej takich w Premier League , jest też juz Klich , szkoda że Grosicki nie gra , mógłby chociaż na ostatnie minuty wchodzić może po reprezentacji dostanie szanse , chyba że Notthingam się dogadał bo tam dziwna sytuacja była jakaś , za późno podpisali coś jak z De Geą i Realem
» 17 października 2020, 16:02 #197
RedStreamer: Który to ten Bednarczyk?
» 17 października 2020, 16:10 #196
Dexxter: Kubański pisarz, eseista xD
» 17 października 2020, 16:12 #195
jerzy6661: Brat tego śpiewaka co ?
» 17 października 2020, 16:13 #194
Bylak: Jak dziś VDB nie zagra kosztem Pogby to OLE jest żałosny.
» 17 października 2020, 16:01 #193
Magik1990MU: że też nie ma żadnej weryfikacji przy korzystaniu z Internetu...
» 17 października 2020, 16:06 #192
Magik1990MU: jeszcze porfavor przyszedł. Swoją drogą co ty osiągnąłeś dzieciaku, że obrażasz legendę United?!
» 17 października 2020, 16:09 #191
prochuuu: @Magik, to jak walka z wiatrakami. Szkoda sił. Świata nie naprawimy, a nam będzie lżej jak zaczniemy ignorować ;-)
» 17 października 2020, 16:12 #190
Magik1990MU: niby racja, ale ciężko koło takich mośków przejść obojętnie
» 17 października 2020, 16:15 #189
Magik1990MU: Po twoich postach w 97 to ty się co najwyżej urodziłeś :)

Ps. jak ten klub stał się wg ciebie śmieszny, to zawsze można iść kibicować nieśmiesznym klubom... Chociaż pewnie już to dawno robisz, ale trzeba poudawać kibica United na stronie United :)
» 17 października 2020, 16:24 #188
jerzy6661: Magik1990MU a jakim prawem mówisz komuś czy jest kibicem MU czy nie jest , uważasz się za wzór kibica i każdy ma byc taki jak ty bo jak nie to nie jest fanem United , każdy ma prawo oceniać i pisać jak mu się coś nie podoba a jeżeli tobie podoba się że United jest na 16 miejscu w tabeli tobrawo dla ciebie , bo mi i wielu się to nie podoba i mamy prawo wyrażać swoje zdanie
» 17 października 2020, 16:28 #187
jerzy6661: Nie masz wiązanek puszczać tylko może przestań uważać się za guru kibiców , wszystko wiesz najlepiej i krytykujesz innych , zero konstruktywnych wypowiedzi
» 17 października 2020, 16:35 #186
Magik1990MU: @jerzy

na takie głupoty jakie ty, porfovar i kilku innych wypisujecie jakiekolwiek konstruktywne komentarze to marnotrawienie czasu. Domyśl się dlaczego.
» 17 października 2020, 16:39 #185
jerzy6661: Pewnie dlatego że ty nigdy nie masz niczego konstruktywnego do napisania tylko odpisujesz na komentarze innych krytykując to co napiszą , zostań może krytykiem
» 17 października 2020, 16:43 #184
deiks: Na canal plus 2 pokazują Chelsea... :( Nie wiecie gdzie obejrzeć naszych?!
» 17 października 2020, 15:58 #183
mikiartur: Nasi o 21 na canal +sport2
» 17 października 2020, 15:59 #182
deiks: dzięki za info
» 17 października 2020, 16:00 #181
Rebxie: Tymczasem ziomek Ole podaję nasz skład na Newcastle
De Gea - Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw - Pogba, Matic - Mata, Bruno, Rashford - Greenwood
Ciekawe. Wstawiam, bo ostatnio dobrze wytypował nasz skład.
» 17 października 2020, 15:46 #180
mikiartur: Niby taki diament w środku pola ale chyba wolałbym VDB zamiast Mate, a Juan mógłby na ostatnie 30 minut wejść
» 17 października 2020, 15:52 #179
SmokuUtd: Bez dwóch zdań VDB powinien grać. Wtedy gra jest szybsza na 1 kontakt. No zobaczymy.
» 17 października 2020, 15:55 #178
mikiartur: A odnośnie meczu to widać mega różnice pomiędzy tym meczem a tym zaraz po pandemii. A to co odwalił Richarlison to brak słów. Zasłużone czerwo. I coraz więcej mam przekonań że Ancelotti nie przeszarżował mówiąc że jego celem jest top4
» 17 października 2020, 15:43 #177
jerzy6661: Czyli Ole out Carlo in
» 17 października 2020, 15:44 #176
Ziyo23: Człowieku o czym ty prawisz. Masakra
» 17 października 2020, 15:46 #175
mikiartur: Jakie Ole Out jerzy6661. Porównałem mecz Evertonu z Liverpoolem zaraz po pandemii a tego teraz. Tam mega nudny mecz i 0-0 a teraz także remis ale 10 razy ciekawszy.
» 17 października 2020, 15:49 #174
jerzy6661: Wielu uważa że Ole powinien zostać zwolniony czyż nie ? Oczywiście ja się do nich nie zaliczam , najłatwiej zawsze zwolnić jedną osobę niż 23 prawda ?
» 17 października 2020, 15:51 #173
mikiartur: Ole to tak chcą zwalniać średnio co 2/3 kolejki więc... A jednak już pracuje tu rok i 8 miesięcy. Poza tym wątpie by go zwolnili no chyba że byśmy teraz każdy następny mecz przegrali. A drugi powód dlaczego wątpie to taki, że jakby chcieli go zwolnić to by mu nie zrobili 5 transferów w okienku. Gdy o zwolnieniu Jose się mówiło to on dostał 2 transfery
» 17 października 2020, 15:55 #172
SmokuUtd: Jeśli dziś przegramy po słabym meczu to zobaczycie co się będzie działo
» 17 października 2020, 15:57 #171
jerzy6661: Ale czy to były transfery które naprawdę Ole chciał , bo wydaje misię że z tym jest duży problem , niekoniecznie przychodzą piłkarze których chce trener , patrz np . Fred przecież Jose otwarcie mówił że go nie chciał on chciał przede wszystkim kogoś na środek obrony . Te transfery może też były robione tylko po to żeby nie gadali że United dało nie napisze co podczas tego okienka
» 17 października 2020, 15:58 #170
Magik1990MU: @jerzy6661

"Wielu uważa że Ole powinien zostać zwolniony"

Hahahaha, wielu uważa również, że Rydzyk to sługa Boży, a rząd na 500+ daje ze swoich. Argument masakra :D
» 17 października 2020, 16:05 #169
jerzy6661: Argument z tych najlepszych
» 17 października 2020, 16:14 #168
Tomwk1988: Widzę że Ciebie nasz początek sezonu przekonał ze Ole to wlasciwa osoba na właściwym miejscu. Jakbyś mógł jakiś pozytyw nam przedstawić z początku sezonu który wskazuje ze nasza gra ewoluowała od momentu zwolnienia Mou to byłbym wdzięczny. Bo póki co rok i 8 miesięcy słyszymy o gruntownej przebudowie a wyniki są gorsze niż przed tym remontem. Wlej w nasze serca jakieś pozytywy bo dość trudno je teraz w sytuacji MU znaleźć. Miejmy nadzieję że Newcastle w przerwie na kadrę się pogubiło bo choć przegrali z Brighton na inaugurację to zdołali postawić się Tottkom i wygrać z Burnley.
» 17 października 2020, 16:42 #167
jerzy6661: Ciekawe czy Newcastle też nam wtłoczy dużo goli
» 17 października 2020, 15:41 #166
Diabelski97: Nam czyli komu? Bo przecież Ty nie jesteś kibicem Manchesteru United.
» 17 października 2020, 15:42 #165
jerzy6661: Oczywiście że jestem i liczę dzisiaj na 3 pkt aczkolwiek zawsze są pewne obawy związane z formą którą obecnie prezentuje MU
» 17 października 2020, 15:43 #164
Diabelski97: Dobry jesteś.
» 17 października 2020, 15:46 #163
Ziyo23: On jest najlepszy.Gwiazda
» 17 października 2020, 15:47 #162
jerzy6661: Oczywiście , cieszę się że podzielacie koledzy moją opinię , oby United znowu było wielkie , wszyscy w to wierzymy tutaj
» 17 października 2020, 15:49 #161
mikiartur: 35 minuta w meczu Napoli Atalanta a mi brakuje jednego gola by kupon wszedł xd Ale i tak większe emocje przeżyłem w meczu Evertonu i LFC. Postawiłem na remis lub wygraną Evertonu i Henderson strzela w 93 minucie i wkurzony już wiem że mi kupn nie wejdzie, by nagle mnie VAR uratował xd
» 17 października 2020, 15:40 #160
Ziyo23: Ale kogo to obchodzi
» 17 października 2020, 15:40 #159
Diabelski97: Kolejny typek z Liverpoolu. Cóż za wysyp.
» 17 października 2020, 15:44 #158
Snakus: VAR mnie prze-ra-ża
» 17 października 2020, 15:34 #157
Ziyo23: VAR to ściema jeśli ma się tak słabych sędziów jak w Anglii
» 17 października 2020, 15:36 #156
GraanManU: Skład Napoli wygląda na prawde dobrze
» 17 października 2020, 15:38 #155
MiSt: Jeśli to był spalony to nasz kapitan jest w życiowej formie. No cóż, być może powoli kończy się szczęście Liverpoolu z poprzedniego sezonu, gdzie strzelali w końcówkach spotkań ;)
» 17 października 2020, 15:29 #154
Ziyo23: To nie szczęście to rutyna, którą mają najlepsze zespoły na świecie
» 17 października 2020, 15:30 #153
Ziyo23: var to komedia
» 17 października 2020, 15:28 #152
Clsco: Jestem ciekaw co my pokażemy w meczu z Evertonem.
» 17 października 2020, 15:27 #151
Ziyo23: komedia
» 17 października 2020, 15:26 #150
mordynator: No bez przesady,fajnie że Liverpool remis ale takie spalone to lekka przesada.
» 17 października 2020, 15:26 #149
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 15:27

Tak tak!jedni pisali ze Everton wygra a teraz ci sami piszą ze wiedzieli ze Live wygra :D

VaR i zgadujcie dalej :D
» 17 października 2020, 15:26 #148
Ziyo23: Ale szmate puścił
» 17 października 2020, 15:26 #147
Romek1981: Evarton hahaha mina kloppa bezcenna
» 17 października 2020, 15:25 #146
mcscotyy: ale ten pickford daremny xD
» 17 października 2020, 15:25 #145
RedRevolta: ahahaha ale jaja ten var
» 17 października 2020, 15:25 #144
Glory1878: hahahahhaha
» 17 października 2020, 15:25 #143
RedDan: Standardzik. Gdzie live nie może tam sędzia pomoże. Gg
» 17 października 2020, 15:24 #142
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 15:24

Spalony hah
» 17 października 2020, 15:23 #141
mcscotyy: czerwona dla Richarlisona powinna być, a ten jeszcze leży i symuluje
» 17 października 2020, 15:23 #140
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 15:18

Każdy twój komentarz ma związek Liverpoolem, cóż za przypadek :)
» 17 października 2020, 15:18 #139
mcscotyy: a co komentarz płaczesz o ten loseprool, o virgila tak samo, idź sobie na ich fanpage a nie tutaj
» 17 października 2020, 15:24 #138
IMMM: Dlaczego nie? Niektórzy się interesują cała ligą nie tylko Manchesterem United.
» 17 października 2020, 15:25 #137
Diabelski97: Roberto Firmino przeciwko Evertonowi nie oddał żadnego strzału celnego na bramkę.

To 3 taki przypadek w tym sezonie PL ze strony Brazylijczyka, a mamy dopiero 5 kolejkę."
» 17 października 2020, 15:15 #136
Magik1990MU: Ale Klopp trzyma swojego ulubieńca kosztem takiego Joty. Klopp out!
» 17 października 2020, 15:23 #135
pawelisto2: Giroud nie strzelił żadnej bramki, gdy Francja zdobyła mistrzostwo świata.

Dziwi mnie naprawdę, że ktoś dalej uważa, że to Salah, czy Mane są najważniejszymi postaciami z tego tercetu i rozlicza Firmino z bramek, strzałów. To jaką on robi robotę na boisku to jakiś kosmos, jeden zawodnik wiąże obrońców i pomocników przeciwnika. Zaraz za Henderesonem najważniejszy element Liverpoolu.
» 17 października 2020, 15:26 #134
Atlantic: @pawelisto2, może i ja sie nie znam, ale ja nie widzę tego, żeby Henderson robił jakąkolwiek roznice na boisku, a na pewno nie widze tego, zeby to mial byc ich najwazniejszy gracz. A dla mnie osobiscie zawsze bedzie mistrzem no-look pass
» 17 października 2020, 16:39 #133
IMMM: I pyk. Czuję się trochę jak wróżba Maciej. Mówiłem że w Liverpoolu wystarcza 2/3 kontuzje kluczowych graczy i będą w tarapatach. I cyk Alison i VVD kontuzje.
» 17 października 2020, 15:15 #132
Bylak: Calvert rosnie na mega kocura.
» 17 października 2020, 15:14 #131
Xchrisx7: Calvert-Lewin - niesamowity wyskok! Przyjemnie będzie go śledzić w tym sezonie.
» 17 października 2020, 15:14 #130
Magik1990MU: 2-2! Pięknie! Jeszcze jedna Tofiki.
» 17 października 2020, 15:13 #129
RedDan: Jurgen klopp. Klasa.
» 17 października 2020, 14:57 #128
mikiartur: Ale przy takim Doucoure i Allanie to boczni obrońcy i Gomes złapali mega progress. Liczę że jednak Everton coś strzeli
» 17 października 2020, 14:54 #127
RedDan: Czyżby kolejna kontuzja? O, jak mi przykro.
» 17 października 2020, 14:46 #126
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 14:28

Everton gra fajnie, szybka piłka bez rozmyślania, otwary futbol z ciężkim przeciwnikiem tak się gra z jajami a nie te nasze ślimaki, ehh szkoda gadać.
» 17 października 2020, 14:28 #125
mordynator: Chciałbym zobaczyć dzisaj Bruno z VDB w środku,w takiej konfiguracji jeszcze nie grali a ostatnia forma Pogby pozostawia wiele do życzenia.Ciekawe też kto zagra na LO chciałbym już zobaczyć Tellesa ale mam świadomość że ma za sobą tylko 2 treningi w Carrington...
» 17 października 2020, 14:26 #124
RedStreamer: Doucoure sprawdza się w Evertonie. Gość od czarnej roboty, ale wywiązuje się z niej koncertowo.
» 17 października 2020, 14:23 #123
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 14:27

Długie nogi ma :D do tego idealnie sie uzupełniają z Allanem.
» 17 października 2020, 14:26 #122
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 14:38

Dla mnie koleś już w Watfordzie się wyróżniał, po cichu liczyłem że jak odejdzie Pogba to się nim zainteresujemy.
» 17 października 2020, 14:38 #121
mcscotyy: Kepa, Adrian, Pickford bohaterowie na których nie zasługujemy
» 17 października 2020, 14:00 #120
Glory1878: i taki Pickford w Anglii ma 1 skład :l
» 17 października 2020, 14:05 #119
UnitedFan07: Dean wygra z nim spokojnie rywalizację w reprezentacji ale musi być numerem 1 w United a nie tylko zmiennikiem Davida inaczej nie ma szans na pierwszy skład w reprze
» 17 października 2020, 14:50 #118
RedDan: Dla mnie to 25 pkt mogą mieć na koniec.
» 17 października 2020, 13:58 #117
RedDan: Gdzie jest var? Żółta dla mane...
» 17 października 2020, 13:56 #116
RedDan: Pięknie. Jechać z leszczami
» 17 października 2020, 13:51 #115
ruffnecky: remis, i dobrze, niech rywale gubią punkty :)
» 17 października 2020, 13:51 #114
Spadkobierca: Akurat potknięcia Liverpoolu to mogą być na korzyść może City, ale nas nie ruszają. Nasi głowni rywale to Leicester, Arsenal i Everton.
» 17 października 2020, 14:02 #113
Magik1990MU: @Spadkobierca

ostatnio wyrastasz na konkret czarnowidza. Chociaż może i byłeś nim wcześniej, nie wiem, nie zwracałem uwagi. To jeszcze napisz kiedy spadniemy, bo to na pewno też wiesz.
» 17 października 2020, 14:19 #112
GoForWin: Żeby nie było jak zawsze - rywale gubią punkty, a my nie odstajemy i zaliczamy maksymalnie remis.
» 17 października 2020, 14:47 #111
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 17:45

niech wszyscy rywale United gubią punkty i tyle. reszta w nogach naszych piłkarzy
» 17 października 2020, 17:40 #110
Diabelski97: Pięknie Everton. Jedziecie z nimi.
» 17 października 2020, 13:51 #109
skay21: Van Dajk kontuzja.. .Przy trzech pierwszych starciach był zainteresowany tylko przeciwnikiem a nie piłką. Szybko karma do niego wróciła
» 17 października 2020, 13:48 #108
Replikant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 13:45

Pickford jak skasował Van Dijka hahaha. Ma szczęście, że był milimetrowy spalony bo czerwona by wjechała jak nic. No ale pan obrońca już na ławce, jakoś mi nie żal.
» 17 października 2020, 13:44 #107
RedDan: Virgin tak kozaczył to ma za swoje. Wcale mi go nie żal.
» 17 października 2020, 13:44 #106
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 13:42

Maguire, Shaw og Mata starter i kveld (merk: alltid med et lite forbehold fordi det kan komme sene endringer).

Uniteds lag mot Newcastle:
De Gea - Wan-Bissaka, LindelÄ,śf, Maguire, Shaw - Pogba, Matic - Mata, Bruno, Rashford - Greenwood.

Fredrik


Ostatnio się sprawdziło. Będę zły i rozczarowany jeśli Donny nie zacznie..
» 17 października 2020, 13:41 #105
tygrys26: Ja będę zpy inrozczarownay jak zobaczymy Maglajera w pierwszym
» 17 października 2020, 13:43 #104
GGMUN6: Bo masz tygrysku kompleks Magłajera :)
» 17 października 2020, 13:47 #103
pawelisto2: Rio Ferdinand pewnie też ma kompleks Magłajera, bo uważa, że powinien odpocząć. Evra to już tym bardziej.

Pogba jest pod formą to chcecie, żeby usiadł na ławce, De Gea bez formy to chcecie, żeby usiadł na ławce i zastapił go Henderson. Czym więc różni się Harry od wymienionych? Nie ma formy czysto piłkarskiej jak i widać, że jakieś problemy prywatne siedzą mu z tylu głowy, więc powinien odpocząć i tyle.
» 17 października 2020, 13:52 #102
GGMUN6: Różni się tym, że wcale żaden obrońca nie gwarantuje nic lepszego na ten moment od Harrego, teraz nagle już Lindelof ma być w pierwszej XI? Bo kosztował mniej? A ten tygrysek to już przesadza, bo można raz, dwa napisać to samo, ale nie co drugi komentarz.
» 17 października 2020, 13:57 #101
pawelisto2: Tak samo jak żaden boczny pomocnik nie gwarantuje nic lepszego niż Rashford. Podobnie jak nikt inny w zespole nie gwarantuje tego co Pogba. Mimo tego nie powinno im to dawać przyzwolenia na bycie świętą krową i człapanie po boisku przez cały sezon. Niech inni dostaną szanse, gorzej niż Pogba, De Gea, czy ostatnio od początku sezonu Harry zagrać się nie da.
» 17 października 2020, 14:01 #100
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 14:02

Nie aby coś, ale tutaj 3/4 komentarzy jest o tym samym, ale jak inni non-stop piszą Ole out, Bruno na kapitana, Pogba na ławę, Lingardinho i wiele wiele innych, to nikt o kompleksach i przesadzaniu nie wspomina ;)
» 17 października 2020, 14:01 #99
mikiartur: Szybko się zaczęło hahaah
» 17 października 2020, 13:35 #98
PogbaKingOfMANU: To Bruno nie ma jednak tej kwarantanny? Z jakiej paki to obeszli?
» 17 października 2020, 13:34 #97
mikiartur: No to zaczynamy derby Merseyside (chyba tak się to pisze xd) Oba zespoły w najmocniejszych składach (no poza Adrianem w bramce LFC) Liczę na dobre widowisko
» 17 października 2020, 13:32 #96
RedStreamer: Oby Everton wbił im kolejne 5 sztuk.
» 17 października 2020, 13:35 #95
pawelisto2: Rezerwowy bramkarz Live mimo wszystko lepszy niż podstawowy Evertonu.
Zreszta w całej Premier League(jak nie we wszystkich profesjonalnych ligach w Anglii) ciężko znaleźć gorszego niz Pickford
» 17 października 2020, 13:40 #94
pawelisto2: O nie, Michael Oliver sędziom w derbach Liverpoolu. Zapowiada się ciekawe widowisko...
» 17 października 2020, 13:29 #93
Glory1878: thiago dzisiaj rozdaje karty?
» 17 października 2020, 13:27 #92
kamtor: Dzisiejszy mecz gwoździem do trumy dla ole
» 17 października 2020, 13:15 #91
Rebxie: W ciągu roku tych gwoździ do trumny było tyle, że już znudziło mi się ich liczyć.
» 17 października 2020, 13:20 #90
GoForWin: Jeśli zagramy dobry mecz i wygramy, będziesz miał odwagę to przyznać?
» 17 października 2020, 13:30 #89
atos1987: Shlevey na bank nam dziś wpakuje coś.
» 17 października 2020, 12:37 #88
GoForWin: Z łysego, pustego łba komuś chyba.
» 17 października 2020, 12:59 #87
RedDan: Derby liverpoolu, glasgow, mediolanu a na koniec diabełki. Co za sobota! Do tego pogoda paskudna i nie ma po co wychodzić z domu. Nic tylko oglądać.
» 17 października 2020, 12:34 #86
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 10:40

Arsenal drużyna będąca od lat w top 6 nie licząc ostatniego sezonu, ostatni mecz z drużyna top 6 wygrała NA WYJEŹDZIE w styczniu 2015 roku, to chyba najbardziej przerażająca statystyka jaka widziałem a tych meczow od tego czasu rozegrali blisko 30 XD w jednym zachowali czyste konto
» 17 października 2020, 10:36 #85
Julius: A przypadkiem nie wygrali z nami w styczniu?
» 17 października 2020, 10:38 #84
Magik1990MU: chodzi pewnie o wyjazdy i o PL.
» 17 października 2020, 10:39 #83
rreddevilss: Owszem ale u siebie
» 17 października 2020, 10:39 #82
ferdas: Dobra godzina meczu.
» 17 października 2020, 09:39 #81
kamilllo777: Ja to widzę tak:
Henderson
Bailly Lindelof Shaw
Williams MC Fred Telles
Bruno
Greenwood Rash
W obwodzie z ławki Mata, VDB i ewentualnie dać debiut Pellistriemu.
Jak wyjdzie czpień środkowy Maguire, Matić i Pogba znów będziemy ślamazarni i niedokładni lepiej niech potrenują ze 3 tygodnie pozadnie bo na ten moment to dramat.
» 17 października 2020, 08:48 #80
Kryptospiderman: Oby Olę się obudził i po wyczynach MCT w kadrze zacznie go brać pod uwagę jako SO. Rosły chłopak z charakterem huligana. Trochę bardziej do niego mi ksywka generał niż do shawa pasuje. Ponad to potrafi grać głowa ma 190ponad wzrostu jest szybki co raz to lepiej zbudowany. Mam w klubie tez dużo jakości obronnej i doświadczenia z którego mógłby czerpać. Smalling, rojo, bailly. Maguaier. Gdyby objąć chłopaka treningiem typowo dla obrońców to mógłby być nasz nowy Ferdinand. Zwłaszcza ze umie krzyczeć nawet na naszego gwiazdki mimo ze jest bardzo młody. I jest odpowiedzialny patrząc na jego zachowania na i poza boiskiem.
» 17 października 2020, 07:32 #79
creative0015: Myślę, że to nie byłby głupi pomysł. Do tego również dobrze wyprowadza piłkę. Byłby ciekawą opcją na ŚO.
» 17 października 2020, 08:38 #78
MiSt: Problem ze Scottem jest taki, że zazwyczaj bardzo łatwo go minąć. Ma zbyt mało umiejętności obronnych do gry na środku obrony. Szczerze mówiąc bardziej by pasował na prawą obronę, gdzie jego prędkość, pracowitość i gra do przodu mogły by dać nam dużo radości.

Jeśli chodzi o ŚO to już wolałbym postawić na młodego Mengiego ;)
» 17 października 2020, 11:37 #77
tygrys26: Ten sam problem jest Maglajerem ze łatwo go minac...
» 17 października 2020, 11:46 #76
Kilerek7: A tymczasem Mourinho pozyskał Joe Rodona, pięknie!
» 17 października 2020, 00:47 #75
Magik1990MU: Tego samego, co nam Giggs wciskał? No i co z tego? Z Jamesa też miał być przekot.
» 17 października 2020, 00:58 #74
kckMU: Ale ktoś kogoś kupił, więc trzeba się wydzierać.
» 17 października 2020, 01:05 #73
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 02:12

KckMU pokaż mi w tym zdaniu jedno słowo wskazujące na wydzieranie? Rozumiem, że stałeś obok i widziałes jak się zachowywałem pisząc to zdanie? Mała prośba, nie świruj.
» 17 października 2020, 02:11 #72
Magik1990MU: wykrzyknik na końcu zdania.
» 17 października 2020, 02:44 #71
Kilerek7: Wykrzyknik? A skad wiesz, ze w słowie pięknie nie chodzilo mi o dobrą robotę a nie lament hmm?
» 17 października 2020, 03:02 #70
kckMU: "A skad wiesz, ze w słowie pięknie nie chodzilo mi o dobrą robotę a nie lament hmm?"

Sorry, ale w necie nie słyszysz tonu głosu, nie widzisz mimiki twarzy etc. Pierwsze podejrzenie może być tylko jedno: Tottenham (rywal), Jose to Jose, więc ich transfer wywołał poirytowanie.
» 17 października 2020, 06:54 #69
DaredevilUtd: Ps sorry źle spr tyle zagral w tym sezonie :D
» 17 października 2020, 09:14 #68
IMMM: DDG
AWB-Lindelof-Harry-Telles
Matic-Beek
Mata-Fernandes-Rashford
Greenwood
» 17 października 2020, 00:10 #67
Kilerek7: Ogólnie widziałbym takie coś:

Henderson
Williams - Bailly - Rojo - Telles
Fred - VDB
Pellistri - Fernandes - Greenwood
Cavani

Chciałbym zobaczyć raz skład bez Maguire, Pogby, Rasha i Matica.
» 17 października 2020, 00:43 #66
Kiharitony: Wątpię żeby Telles zagrał bo trenuje od czwartku.
» 17 października 2020, 00:52 #65
zielen1111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2020 08:01

Cavani kwaratanna
» 17 października 2020, 08:00 #64
BajtiMU: Ty chyba Kilerek ostatnio w ogóle nie trzezwiejesz
» 17 października 2020, 08:26 #63
IMMM: Już widzę jak Rojo który był oddzielony od zespołu wybiegnie w pierwszy składzie. :p
Po za tym Cavani jest na kwaratannie.
» 17 października 2020, 11:42 #62
IMMM: Mata jest w takiej kozak formie, że musi wyjść w podstawie.
» 17 października 2020, 00:07 #61
kamtor: Zamiast matica van de beek
» 16 października 2020, 22:46 #60
Kilerek7: Trzeba stawiać na szybkość. VDB/BRUNO/FRED/MCT powinni być pierwszym wyborem, drewno na bok, to samo w obronie: Rojo - Bailly to byłby duet twardzieli, a nie Lindelof i Maguire.
» 16 października 2020, 22:49 #59
pawelisto2: Mało, który kibic United nie chciałby pewnie zobaczyć duetu Bailly + Rojo z sezonu 2016/2017. Jedyna para stoperów od czasu Rio + Vidic, którzy naprawdę trzymali poziom. Szkoda, że trwało to tak krótko, bo dwóch dynamicznych środkowych obrońców, którzy potrafią wyprowadzić piłkę na połowę przeciwnika z czego jeden jest lewonożny dałoby nam aktualnie najlepszą parę stoperów lidze.
» 17 października 2020, 00:05 #58
IMMM: Chyba zamiast Pogby
» 17 października 2020, 00:06 #57
Kilerek7: Ole wprowadził tzw. DNA United przy sprowadzaniu piłkarzy, ale wydaje mi się, że za dużo z nich to grzeczni chłopcy. James jest zagubiony, AWB boi się podejść wyżej, Maguire wygląda na przerażonego życiem, tylko Bruno ma jaja. Nawet Henderson wygląda dużo lepiej mentalnie niż DDG, naprawdę to aż razi w oczy kto w tej drużynie jest walczakiem a kto mały dzieckiem.
» 16 października 2020, 21:43 #56
zgrzycistopa: De Gea, Pogba, Rashford - czyli święte krowy które nie wiem co musiałyby zrobić by siąść na ławce... Najgorsze że jak tak dalej pójdzie to Henderson się z nami pozegna bez otrzymania żadnej szansy na udowodnienie swoich umiejętności... Rashford chyba będzie ogromnym talentem który nie umie poukładać sobie w głowie do usranej śmierci... Pogbus już nawet nie komentuje bo wszystko na jego temat zostało opisane poniżej. Trudno, pozostaje wierzyć że kiedyś się to szambo zakończy ale najbardziej boli mnie to że już nawet nie odliczam dni do następnego meczu
» 16 października 2020, 21:28 #55
FreddyKruger: Powiedziałem tobie ze wolę kobiety ale jak tak bardzo lubisz mężczyzn to na pewno znajdziesz jakieś ogłoszenie albo klub gdzie tacy jak ty przychodzą na czopka.

Wiec życzę powodzenia i nie zapomnij się umyć :D

Bez Odbioru
» 16 października 2020, 22:13 #54
Diabelred: zgrzycistopa,

Od niedawna interesujesz sie pillka? Przeciez kazdy trener ma swoich ulubionych pilkarzy, ktorych wystawia bez wzgledu na forme. Nie inaczej bylo u van Gaala czy Mourinho.
» 17 października 2020, 01:05 #53
ruffnecky: hahaha FreddyKrueger - czyżbyś zapomniał się przelogować multikontowcu? :D co za żenua
» 20 października 2020, 17:27 #52
JohnyKukurydza: Pogba przedłużył kontrakt czyli jutro na bank w pierwszej 11 wyjdzie i będzie partaczył i człapał.

Mam nadzieje ze da z siebie więcej jak dotychczas i zamknie mi jadaczkę :D
» 16 października 2020, 21:03 #51
awe: Nie Pogba przedluzyl tylko klub skorzystal z klauzuli przedluzenia kontraktu o rok (co jest oczywiste, bo nie chca, zeby za rok byl wolnym zawodnikiem) i nie powinno to mieć żadnego wplywu na jutrzejsza jedenastke...
» 16 października 2020, 21:13 #50
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 21:37

Dokładnie o tym wiem bo jest artykuł o tym. Tak tylko napisałem bo wiadomo o co chodzi.

Oczywiście ze kontrakt nie ma wpływu na wyjściową 11 ale Pogba ma i koło się zatacza.
» 16 października 2020, 21:36 #49
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 21:45

Problem w tym, że Bruno gra dobrze wyżej, VDB też i Pogba też, każdy z nich cofnięty gra słabiej.
» 16 października 2020, 21:44 #48
RedsFan: Jak myślicie, kto jutro w środku obrony? Ja bym chciał zobaczyć zestaw Lindelof, Mengi. Trochę doswiadczenia i mloda krew. Zapewne będzie Bailly, Lindelof.
» 16 października 2020, 20:09 #47
DaredevilUtd: Chyba dawno nikt nie był tak zgodny co do braku Pogby w pierwszym składzie. Ja już dawno go nie chciałem oglądać, ale wcześniej nie było mocnego zastępstwa, teraz na brak opcji na jego pozycji nie mona narzekać. Obyśmy jutro wygrali w dobrym stylu, bo nie mam zamiaru znowu czytać przez tydzień jeczenia. Liczę również na dużą rewolucję w składzie jeżeli chodzi o pierwsza 11.
» 16 października 2020, 20:03 #46
SmokuUtd: Jęczenie może i będzie. Ale tylko do wtorku i meczu z PSG.
» 16 października 2020, 20:58 #45
artix206: Jutro na spokojnie, pierwszy raz w sezonie bede mogl obejrzec nasze Diableki, mam nadzieje, ze mnie nie zawiodą. I obym nie musial widzieć Pogby, tylko VdB, to czuje ze bedzie dobrze!
» 16 października 2020, 19:04 #44
mikiartur: Jutro wszystkie drużyny z top6 + Everton grają - tylko Totki i Leicester grają w niedziele. Ciekawy dzień się zapowiada. Do tego Real, Atletico i Barcelona mecze grają. Noi we włoszech derby Mediolanu oraz Napoli Atalanta. Jeden z lepszych dni w ostatnim czasie pod względem meczów :D
» 16 października 2020, 18:44 #43
Diabelski97: Zgadzam się, wszystkie mecze Premier League są bardzo ciekawe, do tego inne ligi. Zapowiada się ciekawa sobota.

Oczywiście jutro obowiązkowość trzy punkty!
» 16 października 2020, 19:00 #42
Diabelski97: Obowiązkowo *
» 16 października 2020, 19:07 #41
DEPE: bo LM na tygodniu. tak zawsze jest.
» 16 października 2020, 19:14 #40
MiSt: Mam nadzieję, że United nie zepsują nam nastrojów pod koniec tego "futbolowego" dnia :)
» 16 października 2020, 20:06 #39
RedsFan: Musimy postawić wisienkę na torcie jako ostatni. Nie widzę innej opcji jak wygrana, po każdym innym wyniku atmosferę będzie można nożem kroić.
» 16 października 2020, 20:10 #38
BajtiMU: Oficjalne: Pep Guardiola potwierdza, że Kevin De Bruyne nie zagra w jutrzejszym spotkaniu Premier League z Arsenalem.

Ciekawie ciekawie.Całkiem możliwe,że armatki będą mogli powalczyć z City.
» 16 października 2020, 17:55 #37
Diabelski97: City ma być mocno osłabione, do tego fakt, że nie byli w dobrej dyspozycji. Jeśli Arsenal w końcu chce wygrać na wyjeździe z top 6, to jutro jest dobra okazja.
» 16 października 2020, 18:09 #36
mikiartur: szybciej się spodziewam wygranej Evertonu niż Arsenalu. Arsenal wygrywał poki z słabszymi dość drużynami a jak mieli poważny test z Liverpoolem który nie jest w jakiejś wybitnej formie co mecz z AVL potwierdził to go nie zdali. City też w mocnej formie nie jest ale pamiętajcie że wraca Aguero (chyba, choć jak widze na livescorze to występ wątpliwy). A środek pomocy nawet bez VDB mają mocniejszy od Arsenalu, choć forma Elnenego mnie zaskakuje na plus bo nie spodziewałem się że bedzie tyle grał. Poza tym jestem ciekaw jak się zareprezentuje obrona City. Walker - Laporte - Dias - Mendy/Ake. Wygląda to obiecująco. Obstawiam wynik bliski remisu ale jednak na korzyść City. Choć fakt że jeśli Arsenal chce wygrać z kims z top6 na wyjeździe to dobra okazja.
» 16 października 2020, 18:41 #35
NoName: Chcialbym nie zobaczyc Pogby jutro w wyjsciowej 11, ale jesli zagra i 'zagra' jak ostatnio, a w nastepnym meczu znowu wyjdzie w podstawowym skladzie, to zaczne watpic czy Ole w ogole ma jaja. Rozumiem, ze moze cos komus nie wyjsc, ze ktos ma slabszy dzien itd, ale to co robi Pogba w tym sezonie to sa jakies zarty, a w meczu z Totkami przeszedl samego siebie. Nie twierdze, ze byl glowna przyczyna naszej porazki, ale nie przypominam sobie chocby jednego celnego podania Pogby w ostatnim meczu, kazdy kontakt z pilka to strata. Moze Ole tak bardzo wierzy w Francuza, ze mu sie przestawi w glowie, ale nie mozna widziec tego, co on robi na boisku i w zaden sposob nie reagowac.
» 16 października 2020, 17:31 #34
Chestnut: "w tym sezonie" ??
» 16 października 2020, 17:51 #33
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 20:15

No dobra, wczesniej tez gral lipe, ale przeplatal to dobrymi wystepami. W tym sezonie jak narazie poza wolnym z Brighton w Carabao nie pokazal niczego pozytywnego. Poza tym Pogba najczesciej dobre okresy gry mial po jakichs przerwach w grze, restartach itp, wiec chociaz w pierwszych meczach sezonu powinien cos grac, a tu nic.
» 16 października 2020, 20:13 #32
NoLogo: To teraz ja - "poza wolnym" ??

Przecież piłka po jego uderzeniu wylądowałaby w okolicach chorągiewki, tam poszedł potężny rykoszet od pleców przeciwnika.
» 16 października 2020, 20:16 #31
NoName: W chorągiewkę... a kibic na trybunach przypadkiem by nie dostał? Rykoszet czy nie, gola strzelił. Gdyby to był Bruno albo Greenwood, to nikt by nie zwracał uwagi na jakiś tam rykoszet, tylko byłaby podjarka, że ładny gol i efektownie to wyglądało.
» 17 października 2020, 07:49 #30
NoLogo: Nie, kibic nie, bo spotkanie rozgrywane bez kibiców... Faktem jest, że piłka po uderzeniu szła ostro z rotacją w lewą stronę, daleko od światła bramki, bo pogba tam zwyczajnie skiksował i przy okazji wyrwał kawał murawy.
Może i by była podjarka ale na pewno nie z mojej strony. Dla mnie nie ma znaczenia kto by taką bramkę strzelił to był swojak i tyle.
» 17 października 2020, 12:50 #29
91nc99: Chciałbym zobaczyć 4-4-1-1 (niekoniecznie z Newcastle, tak ogólnie).

DDG-AWB-Lindelof-Maguire-Shaw-Williams-McT-De Beek-Telles-Bruno-Grenwood.

Innymi słowy z bardziej ruchliwym, dynamicznym i ofensywnym środkiem, a defensywnymi bokami.
» 16 października 2020, 16:05 #28
dev13: Pogadamy jutro po meczu ;)
» 16 października 2020, 16:02 #27
kamtor: Szkoda ze ole nie stawia na van de beek
» 16 października 2020, 15:54 #26
waletpl: Cavani makwarantanne po przyjeździe z Francji, a Pogba już nie?
» 16 października 2020, 15:44 #25
Tomczo: Kwarantanna nie dotyczy sportowców, osób zawodowo uprawiających w Anglii sport. Cavani przychodzi do nas jako wolny agent. Dlatego ma kwarantanne.
» 16 października 2020, 15:47 #24
NoLogo: Tu się rozchodzi tylko o to, że chłop nie miał pracodawcy?
Bo taki Pellistri czy Telles wchodzą z marszu do drużyny, takie "ciekawe" jest stosowanie tych przepisów.
» 16 października 2020, 20:10 #23
Dexxter: Ja o ten mecz jestem spokojny. Drużyna na pewno będzie chciała zmazać plamę po Tottenhamie. Wyjdzie i zje Sroki.
Więc liczę na lajtowe 3 pkt :)
» 16 października 2020, 15:32 #22
dev13: Przegramy .. przyjdzie Allegri albo Pochetino pierd... piescia w stol i moze cos sie zacznie dziac normalnie ;)
» 16 października 2020, 15:19 #21
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 15:21

hahahaha, jasne. Przyjdzie Poche, walnie w pięścią w stół, a potem wkurzy się Edek i wyśle Maurycego do kąta.
» 16 października 2020, 15:20 #20
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 15:23

Biorąc pod uwagę fakt jak zadziałało te kilka zmian trenerów w ciągu lat, raczej przyjdą i po roku znowu będzie płacz i zwalnianie. Potem tak w kółku, aż w końcu, za te 20 lat się zarząd ogarnie, bądź zmieni i zacznie się powolna, rzeczywista zmiana na lepsze.
» 16 października 2020, 15:22 #19
Tomczo: Zakładając zdrowe środowisko w klubie (struktury), chętnie bym widział u nas Poche. Niemniej póki nic się u góry nie zmieni. To i zmiana trenera nic nie da. Ole kocha UTD dlatego też możemy być pewni, że zrobi co tylko będzie mógł, abyśmy grali lepiej. Np. Jose pod koniec swojej kadencji u nas, gdy nie miał już wsparcia Ed'a, piłkarze też się buntowali wyłożył totalną lagę na klub. Ole tego nie zrobi. Z Pochetino byłoby zapewne podobnie, dla niego byłaby to tylko kolejna posada. Dla Ole to zdecydowanie więcej niż tylko praca.
» 16 października 2020, 15:51 #18
marjo: A może niech przyjdzie jeden i drugi ?
» 16 października 2020, 17:21 #17
tyber28: Załóżmy, że Ole nie ma wsparcia od Ed'a, piłkarze się zbuntowali, Jose jak mówisz wyłożył lage na klub, a co zrobi Ole?
» 16 października 2020, 22:04 #16
kckMU: Może Beek w końcu zagra od pierwszej?
» 16 października 2020, 15:14 #15
GoForWin: Mam nadzieję, bo jeśli znowu mam oglądać tego Pogbe, to ja po prostu wymięknę.
» 16 października 2020, 15:25 #14
mikiartur: Ja widzę tak :
DDG
AWB Bailly Lindelof/Maguire(jeśli jest zdrowy to on) Telles(ale pewnie Shaw zagra bo Telles dopiero dziś chyba pierwsze treningi z drużyną ma)
VDB Matić Pogba
Bruno
Greenwood Rashford
» 16 października 2020, 14:29 #13
mikiartur: a na PSG wychodzimy tak:
DDG
AWB Bailly Maguire Lindelof/Shaw Telles
VDB Pogba/Matić
Bruno
Martial Cavani
atakiem i pomocą będzie trzeba rotować - dlatego wystawiłbym świeżych Martiala i Cavaniego niż Rasha i Greenwooda którzy będą jutro grać. Oni mogą ew. wejść koło 60 minuty. A o ile nad Cavanim bym jeszcze rozważał to Martial musi grać by być w rytmie meczowym bo wiemy że 3 meczy w lidze nie zagra. A w pomocy pewnie zagra ten który grał mniej minut w tą sobote
» 16 października 2020, 14:34 #12
getryscholesa: De Gea
AWB Bailly Lindelof Shaw Telles
VDB Fred
Bruno
Greenwood Martial

Taka XI byłaby git. Pogba i Maguire na ławę.
» 16 października 2020, 14:21 #11
tygrys26: Martial zawieszony jest, Telles pewnie nie zagra bo dopiero jest po pierwszych treningach z drużyną
» 16 października 2020, 15:06 #10
NoName: To bez roznicy, Bruno tez zagral 3 dni po podpisaniu kontraktu.
» 16 października 2020, 17:36 #9
getryscholesa: Chodziło mi o Rashforda oczywiście. Telles wciąż może zagrac, co OGS dzisiaj mówił.
» 16 października 2020, 18:00 #8
SmokuUtd: Z lewej James, środek Rash, prawa Mason. Tak bym rozpoczął. Mata i Ighalo ławka. Ale może będzie zupełnie inaczej? Przekonamy się :)
» 16 października 2020, 13:23 #7
hraboNX: Oby tylko w Newcastle nie postawili od pierwszej minuty na któregoś z Longstaffów. Szczególnie ten mały ma ostatnio patent na United i strzela sobie brameczkę w meczu z naszą ekipą.
» 16 października 2020, 13:03 #6
mikiartur: Gra ktoś może w fantasy champions league ? a jak tak czy może będzie jakaś liga jak w przydaklu FPL? - przeklejone pytanie z wcześniejszego artykułu
» 16 października 2020, 13:00 #5
matheo: Kod Ligi DevilPage.pl: p3n9b6
» 16 października 2020, 13:00 #4
mikiartur: w lidze w fantasy premier league to ja jestem ale uefa stworzyła własną wersje i mi o to chodzi czy będzie też tam jakaś liga
» 16 października 2020, 13:45 #3
matheo: Sorry, bo zobaczyłem Fantasy i z rozpędu podałem kod do FPL. W sumie jesteś chyba pierwszą osobą, która pyta o ligę Fantasy Champions League. Jeśli zainteresowanych jest więcej osób edycją CL, to można pomyśleć o założeniu ligi DP.
» 16 października 2020, 13:54 #2
mikiartur: Przecież to skład przewidywany więc nie ma pewności że go wystawi Ole. Spokojnie
» 16 października 2020, 12:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.