Club Brugge vs Manchester United. Zapowiedź I meczu 1/16 finału Ligi Europy

» 19 lutego 2020, 19:22 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po kilkumiesięcznej przerwie wraca do gry w europejskich pucharach. Czerwone Diabły w czwartek zmierzą się z Club Brugge w pierwszym meczu 1/16 finału Ligi Europy.
Club Brugge vs Manchester United. Zapowiedź I meczu 1/16 finału Ligi Europy
» Manchester United w 1/16 finału Ligi Europy zmierzy się z Club Brugge
Kto powinien zagrać w bramce Manchesteru United w meczu z Club Brugge?
Manchester United będzie rywalizował w fazie pucharowej Ligi Europy po raz pierwszy od sezonu 2016/2017. Wówczas Czerwone Diabły pokonały w finale Ajax Amsterdam. Zespół chciałby powtórzyć ten sukces, ale najpierw musi zrobić pierwszy krok w Belgii.

Kto? Club Brugge vs Manchester United
Kiedy? 20.02.2020, 18:55
Gdzie? Jan Breydel Stadion
Sędzia? Aleksei Kulbakov (Białoruś)
Transmisja? Polsat Sport Premium 1


Los skojarzył Manchester United z ekipą Club Brugge, która jesienią rywalizowała w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Belgowie zajęli trzecie miejsce w trudnej grupie z Paris Saint-Germain, Realem Madryt i Galatasaray.

Dla Manchesteru United rozgrywki Ligi Europy mają nie tylko prestiżowe znaczenie, ale również wymiar bardzo praktyczny. Poprzez ten turniej Czerwone Diabły postarają się awansować do Ligi Mistrzów. Może okazać się to droga mniej kręta od finiszu ligowych rozgrywek w TOP 4.

Sytuacja kadrowa:
Po poniedziałkowym spotkaniu z Chelsea (2:0) nastroje w drużynie Ole Gunnara Solskjaera są dobre. Norweskiemu menadżerowi nie przybyło także poważnych zmartwień, jeśli chodzi o kontuzje w zespole. Do Belgii z zespołem poleciał Victor Lindelof, który z powodu choroby opuścił mecz na Stamford Bridge.

W środę z pierwszym zespołem trenował Scott McTominay. W ostatnich miesiącach leczył on uraz kolana. Ole Gunnar Solskjaer uznał, że na występ Szkota jest jeszcze za wcześnie i ten nie poleciał z drużyną do Belgii. Na pokładzie samolotu zabrakło także Masona Greenwooda.

Przewidywane składy:

Club Brugge: Mignolet – Deli, Mechele, Mata – Ricca, Vormer, Balanta, Vanaken, Diatta – Krmencik, Dennis

Manchester United: Romero – Williams, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Fred – James, Fernandes, Mata – Martial

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Przed meczem w czwartek chciałbyś grać mecz w sobotę. Ale nie mogę narzekać. Jest jak jest. Wspomniałem to tylko dlatego, że na pewno nie jest do idealne przygotowanie. Piłkarze spisują się świetnie i sobie z tym radzą. Są młodzi, wypoczęci i szybko dochodzą do siebie.


Juan Mata – To dobry zespół z Belgii i pamiętam, kiedy grali w Lidze Mistrzów. Mają więc niezłe doświadczenie w europejskich pucharach. Na pewno nie przestraszą się gry z nami. Postaramy się awansować. Mamy w pamięci dobre wspomnienia z Ligi Europy i z finału w Sztokholmie, który wygraliśmy z Ajaxem. To naprawdę fajne rozgrywki.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w swojej historii do tej pory mierzył się dwukrotnie z Club Brugge w europejskich pucharach. Miało to miejsce w sezonie 2015/2016 w kwalifikacjach do Ligi Mistrzów.

– Bilans starć z Club Brugge jest korzystny dla Czerwonych Diabłów. Manchester United wygrał oba spotkania: 3:1 na Old Trafford i 4:0 w Brugii.

– Mecz w Brugii z obecnego składu Manchesteru United pamiętają Sergio Romero, Juan Mata i Luke Shaw. W ekipie Belgów zagrali Ruud Vormer, Hans Vanaken i Dion Cools, którzy nadal reprezentują barwy Club Brugge.

– Club Brugge nie ma dobrego bilansu z drużynami z Premier League. Belgowie na 10 takich spotkań nie wygrali ani razu, notując 8 porażek i 2 remisy.

– Łączny bilans Club Brugge w meczach z angielskimi zespołami na swoim stadionie jest natomiast korzystny (6 zwycięstw, 1 remis i 3 porażki). Po raz ostatni Belgowie rywalizowali z angielską drużyną we wrześniu 2016 roku i przegrali przed własną publicznością w Lidze Mistrzów z Leicester City (0:3).

– Manchester United w europejskich pucharach grał pięciokrotnie w Belgii. Oprócz wspominanego meczu z Club Brugge, Czerwone Diabły czterokrotnie rywalizowały z Anderlechtem (1 wygrana, 1 remis, 2 porażki).

– Manchester United ostatni raz z belgijskim zespołem w Lidze Europy grał w sezonie 2016/2017. W ćwierćfinale rozgrywek Czerwone Diabły zmierzyły się z Anderlechtem (remis 1:1 na wyjeździe, wygrana 2:1 w dogrywce na Old Trafford).

– Club Brugge do meczu z Manchesterem United przystąpi jako lider belgijskiej ekstraklasy. Zespół Philippe Clementa ma na swoim koncie 61 punktów i 9 punktów przewagi nad drugim w tabeli Gent.

– Manchester United w rozgrywkach Ligi Europy rozegrał do tej pory 14 spotkań na wyjazdach. Czerwone Diabły wygrały 5 meczów, 3 zremisowały i 6 przegrały. Serię siedmiu meczów United bez porażki na wyjazdach zakończyła w fazie grupowej Astana (1:2).

– Philippe Clement, menadżer Club Brugge, jako piłkarz grał w Premier League w Coventry City w sezonie 1998/1999. Przeciwko Manchesterowi United jednak nie wystąpił.

– W obecnej edycji Ligi Europy mamy trzech triumfatorów tych rozgrywek. Oprócz Manchesteru United są to FC Porto i Sevilla.

– Rewanżowe spotkanie z Club Brugge odbędzie się 27 lutego na Old Trafford.

Spotkanie Club Brugge vs Manchester United rozpocznie się w czwartek 20 lutego o godzinie 18:55. Mecz będzie transmitowany na kanale Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Club Brugge
Następny news »
Pereira: Rywalizacja o miejsce w składzie mi pomaga

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (148)


RedDan: W tym klubie nic nie jest pewne.
» 20 lutego 2020, 19:12 #142
Diabelski97: Oby Ighalo od pierwszej, bardzo czekam na jego pełny występ.
» 20 lutego 2020, 17:17 #141
MiSt: Oby :) Ciekawe czy zagramy mocnym składem z Bruno, podstawową linią obrony itd. Nie ma innej opcji niż wygrana :)
» 20 lutego 2020, 17:23 #140
Himself: Lekko nie będzie, pierwszy skład by się męczył A Ole ma porotowac, obstawiam 2-0,2-1
» 20 lutego 2020, 16:25 #139
heniu944: Romero- Williams, Harry, Linda, Bissaka- Fred, Matic, Bruno- Martial, Ighalo, James Taki skład dzisiaj przewiduję :D
» 20 lutego 2020, 15:23 #138
seju: Pamiętacie Obertana? Niesamowite jak koleś się stoczył.
transfermarkt.pl/ gabriel-obertan/ profil/ spieler/ 43261
» 20 lutego 2020, 14:58 #137
Kkacper102: Kiedyś był krok od Legii
» 20 lutego 2020, 15:00 #136
seju: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 15:05

Wow. Pamiętam jego debiut w MU i porównania do Henrego. Z drugiej strony dla niego to mega fart, że nie mając żadnych wielkich umiejętności grach w wielkim klubie z Ronaldo i Rooneyem.
» 20 lutego 2020, 15:05 #135
Magik1990MU: No niestety dziadkowi też się zdarzały wtopy. Pamiętam, że miał całkiem dobry drybling, ale kompletnie nie myślał na boisku. Taki typowy jeździec bez głowy
» 20 lutego 2020, 15:05 #134
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 15:43

Dlaczego uważasz ze się stoczył? On w tych Chinach zarabia więcej przez miesiąc, niż przeciętna osoba przez kilka lat.
» 20 lutego 2020, 15:38 #133
Himself: Tak się stoczył jak obecnie MU od kilku lat
» 20 lutego 2020, 16:23 #132
Diabelski97: Wygrać i byle bez kontuzji.
» 20 lutego 2020, 14:37 #131
trojanc: Greenwood niestety nie pojechał na mecz
» 20 lutego 2020, 12:33 #130
Kain: Kurde ja bym czesciej na miejscu OGS'a gral 3-4-3. Zauwazcie ze wszystkie zespoly ktore tak graja fajnie kontroluja srodek pola. Wtedy taki AWB moze sie zapuscic i nawet nie wrocic bo bedzie mial Erica do ochrony.
» 20 lutego 2020, 12:35 #129
trojanc: Dzisiaj mam urodziny, więc liczę na pewne zwycięstwo po dobrej grze :) GGMU!
» 20 lutego 2020, 12:27 #128
Lookasinho: Stówka :)
» 20 lutego 2020, 12:30 #127
Kain: 100! :)
» 20 lutego 2020, 12:33 #126
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 13:18

Najlepszego! I wygranej z club Brugge :)
» 20 lutego 2020, 13:12 #125
JebikMUTD95: Najlepszego, aby prezentem urodzinowym od naszych "Diabłów" bylo dobre dla oka spotkanie, które zakończy się pewnym zwycięstwem urodzinowym, w którym fajerwerki z dystansu mógłby odpalić Bruno, który strzelił by swoja pierwsza bramkę jako "Diabeł" !

Twoje urodziny i możesz obejrzeć meczyk United, a z kolei za tydzień ja będę mógł obejrzeć meczyk United w swoje urodziny:D
» 20 lutego 2020, 15:44 #124
JaCiebieTez: A ja jestem ciekaw kto da szansę Gasperiniemu. Robi gość z Atalanta wynik bardzo dobry ,podobnie zresztą robił to we wcześniejszych klubach : Genoa - awans do serie A,10 miejsce,5 miejsce. Przerwa na Palermo i Inter po jednym sezonie,powrót do Genoi i : 14 miejsce,6 miejsce,11 i transfer do Atalanty: 4 miejsce,7,3 miejsce, Aktualnie 4 miejsce, rozgromienie Valenci. Chłop jest trenerem drużyny seniorskich od raptem 10 lat,robi wynik ponad stan,jak Klopp w De. Łakomy kąsek
» 20 lutego 2020, 12:03 #123
Lokator23: Ogladalem wywiad Mourinho po meczu z Lipskiem i tylko sie za glowe lapac. Caly swiat jest przeciwko Mou. Tylko on ma kontujze i tylko on musi grac w pilke co 3 dni. Panie Mourinho trzeba bylo rotowac skladem jak byla okazja a nie ciagle wystawiac ta sama 11. Dobrze ze typa juz u nas nie ma bo samym patrzeniem na jego mine czlowiek ma ochote palnac sobie w lep
» 20 lutego 2020, 11:45 #122
Kain: A mi zrobilo sie go szkoda. Sklad jest mocno niedoinwestowany. Levy skapil na transfery, juz Poch sie z nim scieral. Wedlug mnie zgodnie z jego stanem zasobow ludzkich przyjal dobra taktykę na ten mecz.
A Ty co bys zrobil na jego miejscu? Zagralbys otwarty mecz?
» 20 lutego 2020, 12:06 #121
Lokator23: Aha czyli u nas OGS to mial sklad z ktorym Mou zajal wicemistrzostwo i OGS to weufista po nie potrafi tego wykorzystac a Mou ma ekipe ktora w zeszlym sezonie grala w finale ligi mistrzow. Kazdy ekipa meczy sie z kontuzjami w ten czy inny sposob ale nikt nie przedstawia tego w taki sposob jak Mou. Gosc jest poprostu slaby i tyle. Z Sonem czy Kane grali dokladnie ten sam syf. Tottenham z ekipy ktora chcialo sie ogladac bo grali na prawde fajna pilke po przyjecii Mou graja tragedie podobna ktora do nas kiedy to Mou byl managerem
» 20 lutego 2020, 12:13 #120
kckMU: - Son Kane i Eriksen z tej finałowej ekipy. Ale to tam drobnostka.
» 20 lutego 2020, 12:20 #119
Kain: OGS to dobry trener, nigdy nie nazwe go tak. Mourinho to dobry trener jeden z najbardziej utytowanych. Po prostu jego styl gry nie jest na topie tak jak dzis prawie nie gra sie 4-4-2. Jak chcesz stylu to włącz Guardiole. Syf? Po objeciu Spurs tylko Klopp zdobyl w lidze wiecej punktów. Efekt wizualny na boisku to dla Ciebie wyznacznik. Lol typowy Janusz, jakies piwko, meczyk i maja byc wyniki 6-4 wtedy dla Ciebie trener bedzie 'dobry'
» 20 lutego 2020, 12:23 #118
Lokator23: Taki wielki.trener a nie potrafil namowic Eriksena do pozostania w Tottenhamie?? Przeciez z tego co tu wyczytalem to kazdy marzy o grze dla Mou. A jak wspominalem mogl rotowac skladem jak byla okazja a nie zajezdzac ciagle ta sama 11
» 20 lutego 2020, 12:24 #117
Kain: Kim mial rotowac? Napisz jakies 3 nazwiska ktorymi choc w 50% zastapisz Son'a, Kane czy Eriksena. Z tym ostatnim to inny przypadek, gosc wybral bezpieczny kurwidolek w serie A gdzie moze cos wygrac i wiecej mu placa. A jak Lukak zrobil? Youngowi tez sie spieszylo ze szybko odszedl- Kapitan. Wedlug mnie serie A jest mniej wymagajaca, wiecej mu płacą, lepsza pogoda, miasto i Eriksen odszedl.
» 20 lutego 2020, 12:29 #116
Lokator23: Mourinho byl dobrym trenerem. Nawet bym powiedzial ze wybitnym ale swiat poszedl do przodu wszystko sie zmienilo a biedny Mou dalej gra to samo. I w tym jest jego problem. On procz kontr nic nie potrafi juz nawet taktycznie to nie ten sam gosc.
» 20 lutego 2020, 12:33 #115
Lokator23: A sorry to co Tottenham nie ma akademi?? Nie ma druzyny juniorow ?? Czy teamu under 23?? Kazdy manager potrafi siegnac po mlodzika z akadami . Nie wierze ze nie ma kogos w Totenhamie w mlodziezowce kto moglby chociaz zagrac te 45 minut i dac czasem komus odpoczac
» 20 lutego 2020, 12:38 #114
Kain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 12:43

Tak w szczegolnosci kiedy szef jak Cie przyjmowal postawil Ci cel: top4. I grasz w najbardziej wymagajacej lidze swiata i bierzesz go na dwa mecze. Wtedy mlodziak przyswoi Twoja taktyke raz dwa i bedzie biegal po boisku jak w Futbol Managerze albo w Fifce
» 20 lutego 2020, 12:43 #113
Lokator23: Zrozumiales to co napisalem czy nie bardzo?? Ja nie mowie ze on ma budowac na jich druzyne. Chyba mlodzik z akademi potrafi zagrac 45 minut na dobrym poziomie( patrz co robi OGS)
» 20 lutego 2020, 13:48 #112
Magik1990MU: Mourinho był wybitny... kiedyś. Czasy jednak się zmieniły i teraz zmasowaną defensywą się już nie wygrywa trofeów. Jose to człowiek starej daty, który nigdy się nie przestawił. Takich jest wielu w obecnej piłce. Osobiście mam duży szacunek do Portugalczyka, ale jeśli nie zmieni sposobu myślenia, to tym razem już nawet do 3 sezonu nie dotrwa.
» 20 lutego 2020, 15:13 #111
Kkacper102: Taka mocna ta Premier League, tak bardzo że żadnej nie zobaczymy w ćwierćfinale :D
» 20 lutego 2020, 11:43 #110
Lokator23: Z bolem serca stwierdzam ze na moje to City rozjedzie Real Madryt. Real ze swoja dziurawa obrona moga miec wielki problem z z Aguero
» 20 lutego 2020, 12:15 #109
jassaj: Jest 2020 rok a ludzie nadal mają frajdę z przepychania się tekstami, która liga jest lepsza na podstawie ilości drużyn w danej fazie LM....
» 20 lutego 2020, 12:23 #108
OldFasion: @Kkacper102
Skoro jesteś pewien, że Liverpool, Tottenham, City i Chelsea odpadną, to postaw u buka mieszkanie. Łatwy pieniądz.
» 20 lutego 2020, 12:31 #107
Kain: City tylko przejdzie, LiVarpool i Kloppik dostana w papke
» 20 lutego 2020, 12:49 #106
Kkacper102: Nawiązałem tym komentarzem do fanów La Ligi i Premier League, którzy uważają że są najlepsi, a Serie A i Bundesliga to amatorka..
» 20 lutego 2020, 12:54 #105
Dejfmi: @Lokator23 Real Madryt ze swoją dziurawą obroną powiadasz? W tym sezonie w LaLiga na 24 kolejki mają stracone 16 bramek. Jeżeli chodzi o dziurawą obronę to bardziej patrzyłbym w stronę City.

Generalnie wydaje mi się, że Real ich łyknie.
» 20 lutego 2020, 13:00 #104
Magik1990MU: Dejfmi

nie wydaje mi się. To może być ostatni sezon Guradioli na udowodnienie swej wartości w LM. Poza tym City ma piłkarzy na wystarczająco wysokim poziomie, aby łyknąć prześcieradła, które biją sobie liczby na kelnerach w LL.
» 20 lutego 2020, 15:16 #103
Dejfmi: Wszystko możliwe. Ja obstawiam Real
» 20 lutego 2020, 15:34 #102
Magik1990MU: zobaczymy. wyjątkowo trzymam kciuki za City
» 20 lutego 2020, 16:55 #101
mat90: Skład na Brugge:
Romero
Dalot-Lindelof-Harry-Williams
Perreira-Matic
James-Mata-Martial
Ighalo
» 20 lutego 2020, 11:38 #100
Lookasinho: Harry mógłby odpocząć a ta po za tym to wporzo
» 20 lutego 2020, 12:31 #99
Magik1990MU: Ja chcę Bruno!
» 20 lutego 2020, 15:16 #98
Pyra: na DP bez zmian
po pojedynczych meczach już mamy objawienia trenerskie, Mou, Klopp do domu bo przegrali po 1-0
tuziny zawodników do zastąpienia Lingarda

taki De Bruyne w City ma 30 asyst w sezonie a u nas miałby 10 i nigdy nie należy przekładać zawodników 1 do 1 przy zmianie klubu, taktyki, trenera, zgrania itd.
» 20 lutego 2020, 10:42 #97
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 11:16

O Kloppie to szkoda komentować. 2 finały LM z rzędu i zniszczył ligę tak jak nikt nigdy w historii tego nie zrobił. Ale Mou od przyjścia do Spurs zagrał chyba 1 lub 2 dobre mecze. W pozostałych zespół wyglądał jakby kompletnie nie wiedział co i jak ma grać.
» 20 lutego 2020, 11:15 #96
Batigol222: Klopp to w sumie przecież przegrał tylko pierwszy mecz na wyjeździe, jedną bramką, i na dodatek ma rewanż na Anfield. Ale faktem faktem: Simeone rozjechał go taktycznie. Całkowicie zablokowane skrzydła, zagęszczenie w linii obronnej, Thomas i Saul nic nie robili sobie z tego pressingu(Btw, obaj to kapitalni pomocnicy). Co ciekawe, Liverpool już 2 razy wcześniej został zablokowany w tym sezonie w bardzo podobny sposób: z Napoli na Anfield, kiedy Napoli wyszło 3-5-2 oraz z United na Old Trafford, gdy też chyba było 3-5-2 i Scott z Fredem cały czas biegający przed linią obrony, ergo może istnieje jakiś "kod" na Liverpool. Poza tym, w tych meczach było widać, że jednak Liverpoolowi brakuje jakiegoś kreatywnego pomocnika z penetrującym podaniem. Jak dla mnie Klopp jednak nie stworzył takiego potwora, jak Barca Guardioli albo Bayern Juppa.
» 20 lutego 2020, 11:23 #95
GandiGanda: Nie wiem czy już ktoś o tym wspomniał ale wow. Pierwszy raz w tym sezonie oglądałem grę Lipska i muszę stwierdzić że to jak oni grają to czysta poezja. Szybkie kontry, przemyślane ataki pozycyjne z tym pazurem który się chce oglądać a przecież nie ma tam jakiś wielkich nazwisk tylko Werner... Atalanta podobno też gra bardzo ofensywnie muszę obejrzeć rewanż z Valencia
» 20 lutego 2020, 10:39 #94
Bylak: To co latem kuoujemy Wernera, Sancho, Grealisha, Rubena Nevesa i lecimy po majstra?
» 20 lutego 2020, 10:30 #93
sztejner: Ej chłopaki. Serio nie ma nigdzie indziej transmisji ?? :/
Eleven Canal+ Nsport ?? Cokolwiek ?? :/ akurat polsatu nie mam
» 20 lutego 2020, 09:53 #92
jassaj: polsat ma wyłączność na LM I LE. TVP pokazuje jedno spotkanie bo chyba takie są przepisy, że conajmniej jeden mecz kolejki powinien być w otwartej telewizji więc mają "sublicencję". Pokazują skróty LM ale jeżeli chodzi o LE to zostaje tylko polsat raczej (kiedyś to było dużo transmisji na ojrosporcie, nsporcie, canal +, tvp sport ale to za czasów c+)
» 20 lutego 2020, 10:06 #91
karolmanu3: chciałbym żeby dalot dziś zagrał na prawej stronie razem z AVB, fajnie mogliby się uzupełniać.
» 20 lutego 2020, 09:44 #90
levy181: póki co wyniki w LM po mojej myśli. Jeszcze tylko fajnie byłoby gdyby swoje mecze wygrał Bayern, Juve, Real no i Napoli co może być trudne. A potem rewanże i gdyby udało się przejść właśnie tym drużynom byłoby ciekawie bez Barcy, Live, City i PSG.
» 20 lutego 2020, 08:18 #89
SIERPU: Pamiętajmy, że wygrana klubu z Premier League gwarantuje dodatkowe miejsce w LM.
» 20 lutego 2020, 09:26 #88
DaroMistrz5: Jeżeli ten klub był w lidze na miejscu dającym grę w lidze mistrzów to federacja nie dostaje dodatkowego miejsca. Czyli jeśli np. Tottenham wygra LM A w lidze będzie 4 to nie da to 5 zespołowi prawa gry w LM
» 20 lutego 2020, 09:34 #87
levy181: Panowie to takie moje luźne typy pierwsze połowa kolejki przebiegła po mojej myśli i chciałbym aby tak stało się dalej.
» 20 lutego 2020, 10:17 #86
Ciechanek: Oby tylko Atalanta nie trafiła w 1/4 na kogoś z pary Tottenham/Lipsk bo będzie słaby ćwierćfinał i tym samym jedna "teoretycznie słabsza" drużyna w 1/2 i autostrada do finału dla jednej z mocnych drużyn.
» 20 lutego 2020, 05:46 #85
kckMU: To futbol i nigdy nie wiadomo co się stanie. Atalanta może być w finale jak i odpaść w rewanżu z Valencia. To samo Lipsk.
» 20 lutego 2020, 08:11 #84
Pawelko17: Ja tez bym się skreślał tak w 100% Atalanty ;-)
» 20 lutego 2020, 08:22 #83
SickRabbit: Miałem kupić rtx 2060 Super do kompa ale w oko mi wpadła rx 5700 Red Devil od Power Color. Przypadek?
» 19 lutego 2020, 23:20 #82
Magik1990MU: przypadek
» 19 lutego 2020, 23:24 #81
DjTED: Nowa karta wychodzi....
» 20 lutego 2020, 01:53 #80
kckMU: Mourinho będzie 5 lat na emeryturze a tu dalej będą kłótnie o niego :D
» 19 lutego 2020, 23:10 #79
ferdas: Szkoda kogucików ale lipsk sobie w pełni zasłużył. Ale nic nie jest jeszcze przesądzone
» 19 lutego 2020, 23:03 #78
Strzelec: Myślałem, że United jest fatalne w ataku pozycyjnym. Tottenham jest znacznie gorszy. Tylko autobus potrafią zaparkować. Zagrożenie robią tylko ze stałych fragmentów.
» 19 lutego 2020, 22:46 #77
Lokator23: Od przyjscia Mou Tottenhamu nie da sie ogladac. Jedynie jak nie maja nic do stracenia to zaczynaja grac w pilke. Podobna sytuacja do naszej gdy u stwrow byl Mou.
» 19 lutego 2020, 22:57 #76
rvn10: Robota Mourinho, jeszcze zapłaczą za Poche, kwestia czasu.
» 19 lutego 2020, 22:59 #75
Fredzio118: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2020 23:05

Szczerze to ja widzę poprawę w naszej grze odkąd jest Ole. Gramy lepiej niz za Mourinho. I bawią mnie eksperci z dewilpejdża, którzy uważają, że leżymy taktycznie. Przecież na każdy mecz z top6 byliśmy dobrze przygotowani taktycznie ale co ja tam wiem...

@rvn10 - masz rację, Tottenham zatęskni za Poche o ile już nie tęskni ;)
» 19 lutego 2020, 23:04 #74
Magik1990MU: @mcscotty

Zaraz przyjdzie polew i cię "wyjaśni" :D

@rvn10

tak się właśnie kończy uleganie presji i wywalanie menadżera, bo nie ma wyników. Tutaj też niektórzy najchętniej zwolniliby Ole, ponieważ nowy menago NA PEWNO lepiej by sobie poradził. Znów wychodzę na czarnowidza, ale po zwolnieniu Poche pisałem, że to się odbije Kurczakom czkawką. I proszę: jest efekt.
» 19 lutego 2020, 23:05 #73
rvn10: Fredzio118 - Taktycznie to trzeba być przygotowany na każdą drużynę w PL, nie tylko na top6. A to trochę kuleje w wykonaniu Ole.
» 19 lutego 2020, 23:06 #72
mcscotyy: Magik właśnie czekam na jakiś komentarz, że jak ja się nie znam i co mam w ogóle do gadania bo jestem polakiem robakiem
» 19 lutego 2020, 23:48 #71
DaredevilUtd: Ja ostatnio pisałem, że mają szczęście bo mają Sona, teraz jego brak to i grać nie potrafia. W tym sezonie to trochę jak u nas stracili, Kane, Eriksena I Sona w jednym momencie.
» 20 lutego 2020, 07:10 #70
mycka86: Jednak Mou to jest klasa. Po raptem 3 miesiącach w nowym klubie wszyscy widzą efekty jego pracy i stylu w jakim będzie prowadził zespół.

Nie mogę się nadziwić, że zamienili Poche na Mou, który chyba w każdym możliwym aspekcie jest jego przeciwieństem.
» 20 lutego 2020, 08:30 #69
Fredzio118: @rvn10 - moim zdaniem tu bardziej chodzi o brak jakości niż przygotowanie taktyczne. Nawet najlepszy taktyk nic nie ugra z kopiącym się po czole Lingardzie, taka prawda.
» 20 lutego 2020, 08:41 #68
rizx: 2-3 lata temu był straszny hype tutaj na Forsberga, a teraz ledwo na 10minut wchodzi
» 19 lutego 2020, 22:42 #67
ferdas: A na kogo tu nie było hajpu? xD
» 19 lutego 2020, 23:04 #66
jassaj: Na tej stronie każdy taki ekspert a hype jest akurat na tych, których akurat prasa zaproponuje... Jak nas łączą mocniej z de Ligtem to nagle Holender jest najlepszym obrońcą, jak ze Slimanim to okazuje się, że jest on niedocenianym talentem, jak łączyli nas z Pepe to był on najlepszym skrzydłowym we Francji, jak poszedł do Arsenalu to się okazało, że jest przepłaconym frajerem. Nie ważne kogo się podrzuci to nagle wszyscy są wybitnymi znawcami ligi francuskiej, holenderskiej, portugalskiej czy chińskiej. Pamiętam, że w tamtym roku jakiś ziomeczek podrzucił dosyć nieoczywiste nazwisko obrońcy z Serie A. Uargumentował to bardzo ładnie, opisał tak, że czuło się, że oglądał go chociaż kilka razy a i tak dostał po łbie, że jakiegoś no-nama próbuje wciskać.... Taki naród, tacy ludzie :D
» 19 lutego 2020, 23:10 #65
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 02:49

Komentator mówił podczas meczu po zamknięciu okna transferowego, że United było łączone tylko w ciągu tego okienka z 246 piłkarzami i przewyższało o blisko 200 drugą w tej tabeli Barcelonę. Szmatławce wypisują jak to MU interesuje się każdym na świecie a tutejsi eksperci gdzieś się tego też uczą.
» 20 lutego 2020, 02:49 #64
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 09:48

jassaj

Pamiętam tę sytuację, chodziło o Armando Izzo z Torino.
» 20 lutego 2020, 09:46 #63
Batigol222: jassaj

Masz rację, jakkolwiek istnieją chlubne wyjątki. Ja tutaj od dawna mam swoje typy: Koulibaly, Gaya, Thiago, był jeszcze Suso ale on od dłuższego czasu wygląda na skończonego.
» 20 lutego 2020, 11:19 #62
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2020 22:39

Marzy mi się taki trener jak Negelsmann . Gość naprawdę robi dobrą robotę w Lipsku jak wcześniej w Hoffenheim . Wprowadza młodych , rozwija piłkarzy i grę drużyny więc tu też duży plus dla niego . Widziałbym go u nas
» 19 lutego 2020, 22:38 #61
Magik1990MU: my mamy trenera
» 19 lutego 2020, 23:23 #60
Lokator23: Nasz trener robi dokladnie to samo
» 20 lutego 2020, 02:51 #59
DaredevilUtd: Koledzy maja rację. Raz, że Ole robi to samo dwa, to my już mamy trenera, a wyciągnę nie dajecie mu czasu. Kto nie widzi zmiany, ten chyba ślepy jest.
» 20 lutego 2020, 07:15 #58
RedStreamer: Po co ogladać koguty, kiedy Atalanta gra najciekawszy futbol z tych 4 drużyn.
» 19 lutego 2020, 22:19 #57
kolokolo98: Może bedą Ajaxem tej edycji.
» 19 lutego 2020, 22:22 #56
Dexxter: Bo milej ogląda się jak Koguty dostają baty :)
» 19 lutego 2020, 22:23 #55
kolokolo98: Jeszcze mówią, ze niespodzianka na Tottenham Stadium. Przecież wiadomo, ze Totki są cienkie jak sik pająka, a bez Sona to już w ogóle ciężko szukać czegoś z taką ekipa jak Lipsk.
» 19 lutego 2020, 22:18 #54
rvn10: Mają ubytki kadrowe i to widać.
» 19 lutego 2020, 22:25 #53
Carlitozz: Davies jaka interwencja, nie wiedział czy lewa czy prawa noga.
» 19 lutego 2020, 22:15 #52
Ciechanek: "Lipsk jest blisko, żeby wywieźć z tego stadionu 3 punkty" - TVP.

Boże...
» 19 lutego 2020, 22:04 #51
rvn10: Ani blisko ani daleko;)
» 19 lutego 2020, 22:05 #50
Dexxter: Rvn10 widzę, tez nie kuma...
Boże...
» 19 lutego 2020, 22:07 #49
Ciechanek: Aha, czyli źle powiedzieli to, że blisko, tak?

Boże po raz drugi...
» 19 lutego 2020, 22:07 #48
rvn10: Chyba ty nie kuma;)
» 19 lutego 2020, 22:09 #47
DjTED: Nie ma punktow w fazie pucharowej
» 19 lutego 2020, 22:14 #46
karlik147: Polsat nie lepszy.. Obie drużyny grają w Tottenhamie według nich.
» 19 lutego 2020, 22:44 #45
Lopak5: @karlik147 Tottenham to dzielnica Londynu. Więc na siłę można tak powiedzieć
» 19 lutego 2020, 23:34 #44
sk8bob: Ole mówił na konferencji ze pogba nie ćwiczył jeszcze z drużyna ... dziwne ze miałby ćwiczyć jak dzisiaj na insta dodawał filmiki ze ,, ćwiczy w Dubaju ... kontuzja kostki która wcale nie była groźnau zawodnika któremu nie chce się grać i widzimy kilku miesięczne ,, ćwiczenia i dochodzenie do siebie ... cały pogba ... mogę się założyć ze taki sam uraz u zawodnika któremu zależy na grze, na drużynie i po krótkiej rehabilitacji byłby zdolny do gry
» 19 lutego 2020, 22:02 #43
mcscotyy: Na miejscu zarządu złapałbym go za mordę i powiedział żeby grał do końca sezonu albo niech spada i bym mu nie płacił tygodniówki, ciekawe wtedy czy by w Dubaju siedział
» 19 lutego 2020, 22:04 #42
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2020 22:02

Lipsk robi co chce z Totkami, do przerwy ci pierwsi mogli prowadzić 2-0. Ciekawe co Mou wymyśli na drugą połowe.
» 19 lutego 2020, 22:01 #41
Me89v2: Jakby miał fellainiego to może by coś wymyślił :D
» 20 lutego 2020, 06:53 #40
RememberMe: Mourinho klasycznie, jeden dobry mecz a potem 5 meczów mordęgi
» 19 lutego 2020, 21:58 #39
piter100000: Totki wyglądają jak my w dwumeczu z Sevillą za Jose. No, ale jedna przypadkowa akcja może wszystko zmienić
» 19 lutego 2020, 21:58 #38
SickRabbit: Fabian się nie popisał, De Bruyne mu wsadził w krótki róg ale robi punkty na kapitanie w fantasy :p
» 19 lutego 2020, 21:58 #37
NoName222: Pogba to nie miał czasem wrócić na derby Manchesteru?
» 19 lutego 2020, 21:47 #36
kckMU: On bez kitu jeszcze nie zagra nic w tym sezonie. Ole kłamie na konferencjach.
» 19 lutego 2020, 21:53 #35
piter100000: Lepiej niech w ogóle nie wraca. Nigdy nie było i chyba nie będzie zawodnika, który nosi(ł) koszulke z diabełkiem, a którego ja po prostu nie znoszę i skacze mi ciśnienie jak tylko o nim pomyślę
» 19 lutego 2020, 21:57 #34
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2020 22:04

Wrócić napewno wróci . Podejrzewam ze w marcu moze jakos juz bedzie dostępny . Pamiętajmy ze on walczy o Mistrzostwa Europy i o transfer z klubu . Najgorsze jest to ze jak wróci to bedzie trzeba niestety Freda na ławce posadzić bo "Pan" piłkarz bedzie musiał sie rozegrać zeby go wytransferować i mogł zagrać na Mistrzostwach . Jakos bedzie musiał sie przygotować . Szkoda bo wysłałbym go do rezerw u21 i tam niech sie ogrywa za to co sobie robi z klubu on , jego agent i rodzinka . No ale raczej na to nie licze i mimo wszystko zarząd jak i OGS na to nie pozwolą bo nie mają jaj do takich rzeczy .
» 19 lutego 2020, 22:01 #33
niedoniebieski: no no, poki co zachwyty nad lipskiem a nic nie stworzyli od 5 minuty
» 19 lutego 2020, 21:35 #32
mcscotyy: Chciałbym takie problemy u nas
» 19 lutego 2020, 21:37 #31
mcscotyy: Wie ktos dlaczego cześć piłkarzy Ma logo redbula kolorowe a cześć białe? :)
» 19 lutego 2020, 21:27 #30
RedStreamer: Kolorowi mają kolorowe.
» 19 lutego 2020, 21:29 #29
Anhel: Jeśli kiedykolwiek United pomyśli o zmianie trenera to nie żaden Pochetino, allegri itd a właśnie ten Niemiec z Lipska. Młody, zdolny, głodny sukcesu a przede wszystkim z taktyka jaką chciałbym widzieć kiedyś w United
» 19 lutego 2020, 21:20 #28
maticr7: Ja bym powiedział Nuno.
» 20 lutego 2020, 04:35 #27
kamilpe: Szkoda, że za kartki nie gra Upamecano, chętnie bym zobaczył jego gra, wielu mówi, że to świetny obrońca, jak Wy to oceniacie?
» 19 lutego 2020, 21:19 #26
mcscotyy: Tez słyszałem ze dobry ale nigdy nie widziałem w akcji
» 19 lutego 2020, 21:20 #25
Kkacper102: Kalidou Koulibaly za najlepszej formy
» 19 lutego 2020, 21:56 #24
mcscotyy: Tottenham wyglada jak my za Mou 7 broni 3 biega gdzies w granicach połowy
» 19 lutego 2020, 21:13 #23
SickRabbit: Bez Sona i Kane'a kurczaki to pisklęta, z chelsea pojadą po remis, co dla nas jest ok.
» 19 lutego 2020, 21:22 #22
mcscotyy: Również liczę na remisik fajnie się ułoży dla nas, tylko trzeba to wykorzystać
» 19 lutego 2020, 21:23 #21
trakol: Bez kitu oni sa tak nudni, rzut wolny przed polem karnym, a Ci sie w jakies wrzutki bawia zamiast walic na brame
» 19 lutego 2020, 22:06 #20
Kain: Nagelsmann gotuje rosoł z koguta :D
» 19 lutego 2020, 21:05 #19
mcscotyy: Minuta meczu a Lipsk masakruje totki ale graja
» 19 lutego 2020, 21:03 #18
mcscotyy: Zobaczymy co dziś Werner pokarze liczę na dobry mecz
» 19 lutego 2020, 21:00 #17
krzysiek1239: I co pokarał?
» 19 lutego 2020, 21:14 #16
mcscotyy: Autokorekta z telefonu ;)
» 19 lutego 2020, 21:18 #15
NoName222: Dzisiaj całym sercem z Totkami.
» 19 lutego 2020, 20:27 #14
RyannMistrz: Dlaczego?
» 19 lutego 2020, 20:35 #13
piter100000: Ja to całym sercem jestem za drużynami z Madrytu w 1/8. A dzisiaj licze po prostu na dobry mecz. Lipsk to mocna drużyna i Totkom łatwo nie będzie
» 19 lutego 2020, 20:36 #12
kckMU: Ja dzisiaj liczę na jakieś dobre 2:2 lub wyzej :)
» 19 lutego 2020, 20:44 #11
NoName222: Awans Totków do ćwierćfinału LM paradoksalnie oddala ich od gry w LM w przyszłym sezonie.
» 19 lutego 2020, 20:59 #10
Lokator23: Tez chcialem zeby Totki awansowaly tak musialby jeszcze pograc w tej lidze mistrzow a tak skupia sie tylko na lidze
» 20 lutego 2020, 02:56 #9
Kain: Romero-AWB-Bailly-Mag-Shaw-Fred-Matic-Dalot-Bruno-Martial-Odio
» 19 lutego 2020, 19:59 #8
Kain: Ciezki mecz będzie...oni w lidze prawie nie przegrywają, lubią kontry.
» 19 lutego 2020, 19:52 #7
Strzelec: United też lubi kontry
» 19 lutego 2020, 19:56 #6
mordynator: Czy ja dobrze zrozumiałem? Ole powiedzał że nie bedzie Rasha 2 miesace od teraz czy że 2 miesace w sumie od momentu złapania kontuzji.
» 19 lutego 2020, 19:52 #5
FetraiNarrator: Wydaje mi się ze chodziło o 2 miesiące licząc od momentu kontuzji.
» 19 lutego 2020, 20:01 #4
Daka: Kolejne 2 miesiące bez Rasha, prawdopodobnie powinien wrócić na ostatnie mecze w tym sezonie ;/
» 19 lutego 2020, 20:07 #3
Bukajowaty: Ja bym poważnie spróbował Dalota na skrzydle. Chłopak jest szybki, dobrze dośrodkowuje i drybluje. Mogłoby to wypalić a na prawym skrzydle od dłuższego czasu mamy posuchę.
» 19 lutego 2020, 19:33 #2
piter100000: Dobrze mówisz kolego. Wsrto spróbować takiego wariantu, bo James ewidentnie odczuwa zmęczenie i poza nim kończą nam się sensowne opcje na prawym skrzydle
» 19 lutego 2020, 20:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.