Manchester United vs Wolverhampton. Zapowiedź 25. kolejki Premier League

» 31 stycznia 2020, 14:04 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w 25. kolejce Premier League zmierzy się na Old Trafford z Wolverhampton Wanderers. Będzie to ostatnie spotkanie Czerwonych Diabłów przed dwutygodniową przerwą zimową.
Manchester United vs Wolverhampton. Zapowiedź 25. kolejki Premier League
» Manchester United po raz ostatni grał z Wolverhampton na Old Trafford 15 stycznia. Czerwone Diabły w powtórzonym meczu III rundy Pucharu Anglii pokonały Wilki 1:0
Czy Bruno Fernandes powinien zacząć mecz z Wolverhampton w podstawowym składzie?
Zamykające się styczniowe okienko transferowe zepchnęło nieco na dalszy plan spotkanie z Wilkami. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera do starcia z Wolverhampton muszą przystąpić jednak w pełni skoncentrowani, jeśli chcą wrócić na zwycięską ścieżkę w Premier League.

Kto? Manchester United vs Wolverhampton
Kiedy? 01.02.2020, 18:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? CANAL+ SPORT


Największa uwaga kibiców w sobotnim spotkaniu będzie skupiona na Bruno Fernandesie. Portugalczyk w czwartek sfinalizował swój transfer ze Sportingu i podpisał z Czerwonymi Diabłami 5,5-letni kontrakt. Zawodnik został już zgłoszony do rozgrywek i będzie mógł wystąpić na Old Trafford.

Czerwone Diabły do meczu z Wolverhampton przystąpią po wygranych derbach Manchesteru (1:0) w Pucharze Ligi. Choć zwycięstwo na Etihad Stadium nie dało awansu do finału rozgrywek na Wembley, to z pewnością nieco poprawiło morale drużyny. Z Wolves trzeba osiągnąć korzystny wynik, aby nie rozpamiętywać go przez dwa tygodnie i w spokoju udać się na zimową przerwę.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer potwierdził, że Bruno Fernandes znajdzie się w kadrze meczowej na spotkanie z Wolverhampton. Nie wiadomo natomiast, czy Portugalczyk od razu wskoczy do wyjściowego składu.

W meczu z Wilkami zagrać nie będzie mógł Nemanja Matić. Serb z Manchesterem City obejrzał czerwoną kartkę i teraz musi pauzować jedno spotkanie w rozgrywkach krajowych.

Na liście kontuzjowanych w dalszym ciągu pozostają Scott McTominay, Paul Pogba, Marcus Rashford i Axel Tuanzebe.

W drużynie Wolves debiut będzie mógł zanotować Daniel Podence, który za 16,6 miliona funtów został sprowadzony z Olympiakosu. Na problemy ze ścięgnem udowym narzeka Ruben Vinagre i nie będzie mógł wystąpić na Old Trafford.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Williams, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, Pereira – James, Fernandes, Greenwood – Martial

Wolverhampton Wanderers: Patricio – Boly, Coady, Dendoncker – Jonny, Neves, Moutinho, Doherty – Jota, Jimenez, Traore

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Zagramy z Wolverhampton po raz szósty od marca. Znamy się bardzo dobrze. Nie spodziewam się więc niespodzianek ze strony menadżerów. Jakieś mogą się zdarzyć, nigdy nie wiadomo. Fani nas wspierają i jestem pewny, że zrobią to ponownie. Kibice są dla nas ważni. Ważny będzie także mecz z Wolverhampton.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United po raz ostatni przegrał z Wolverhampton na własnym stadionie w najwyższej klasie rozgrywkowej w 1980 roku. Wilki wygrały wówczas 1:0 po golu Mela Evesa.

– Manchester United wygrał 9 z 11 spotkań, które nastąpiły po tamtym spotkaniu i w żadnym meczu nie musiał odrabiać strat.

– Czerwone Diabły mają w tym sezonie dobry wynik z rywalami z górnej połówki tabeli. Manchester United przegrał zaledwie 2 takie mecze z rozegranych 11.

– Jeśli Manchester United nie zdobędzie gola w sobotę, to będzie to trzecie takie spotkanie ligowe z rzędu. Czerwone Diabły taką serię miały do tej pory tylko raz w Premier League (kwiecień – maj 2015).

– Manchester United po 24 ligowych kolejkach ma na swoim koncie 34 punkty. To najgorszy dorobek Czerwonych Diabłów na tym etapie sezonu od rozgrywek 1989/1990. Wówczas United mieli 25 punktów.

– David de Gea w sobotę rozegra swój trzysetny mecz w barwach Manchesteru United w Premier League. Będzie trzecim Hiszpanem z tak imponującą liczbą spotkań. Także 300 meczów ma David Silva, a pierwszy jest Cesc Fabregas (350).

– Wolverhampton stoi przed szansą wygrania drugiego wyjazdowego meczu z rzędu w Premier League po raz pierwszy od 2011 roku.

– Jeśli Wolverhampton przegra z Manchesterem United, to będzie to setna porażka Wilków w Premier League.

– Wolverhampton w tym sezonie zdobyło 18 punktów w meczach, w których początkowo przegrywało. To najlepszy wynik z całej stawki Premier League w sezonie 2019/2020.

Spotkanie Manchester United vs Wolverhampton rozpocznie się w sobotę 1 lutego o godzinie 18:30. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+ SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United wraca z drugą ofertą za Kinga
Następny news »
Fernandes już po pierwszym treningu w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (293)


Utd75: W swojej ostatniej książce p.Rudzki która czytalem napisał tylko ze najczęściej bywa na Old Trafford jeśli chodzi o tzw transmisje na zywca,nie jest kibicem Naszego klubu.
Jezeli pytacie o Jeao Felixa na chwile obecna jest kontuzjowany,chlopak ma przebłyski dobrej gry ale nie jest jeszcze crackiem chyba zauwazyl ze w Atleti napastnicy musza grac jak pomocnicy przy taktyce gry D.Simeone
» 1 lutego 2020, 17:48 #285
Lingardiho9: Pytanie z zupełnie innej beczki.
Czy jest tu obecny jakiś kibic ligi hiszpańskiej ?
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak gra " złote dziecko " Jeao Felix ?
» 1 lutego 2020, 17:37 #284
skay21: Mam pytanie komu w końcu kibicuje Rudzki , kiedyś czytałem artykuł ale było to bardzoo dawno i było napise że kibicuje United, podobno też napisał też o tym w jakieś swojej książce, więc jak to jest naprawdę?
» 1 lutego 2020, 17:31 #283
rizx: Chelsea
» 1 lutego 2020, 17:32 #282
RyannMistrz: 100000 razy powtarzał, że im nie kibicuje
» 1 lutego 2020, 17:37 #281
stasiu669: Bruno zaczyna!
» 1 lutego 2020, 17:31 #280
rizx: Czy Ole właśnie wystawił Bruno na skrzydle?
» 1 lutego 2020, 17:31 #279
jean6: Bruno od początku,super.
» 1 lutego 2020, 17:31 #278
MiSt: Brunoooo
» 1 lutego 2020, 17:30 #277
izbinho: No dawać sklady
» 1 lutego 2020, 17:29 #276
kapidomagala: Czy Ighalo moze grav w tym meczu?
» 1 lutego 2020, 17:28 #275
FetraiNarrator: Na tel w węża
» 1 lutego 2020, 17:29 #274
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 17:32

I po co to napisałeś, masz 12 lat i liczysz na lajki?
kolo się zapytał normalnie a ty co?
» 1 lutego 2020, 17:31 #273
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 17:33

Na nic nie liczę ? To ze ty liczysz to twój problem! Żegnam! Widzę ze nick nie bez powody sick... hehe
» 1 lutego 2020, 17:32 #272
kapidomagala: Spoko dzieki za odpowiedz :)
» 1 lutego 2020, 17:35 #271
Martialowsky: Rudzki przeciez za chelsea, nie ogladaliscie derbow z arsenalem i jego podniecania sie wszystkim przy jednoczesnym negowaniu armatek?
» 1 lutego 2020, 17:26 #270
QsQs: Dokładnie. A jaki miał ból tyłka jak Hazard odchodził. Nie miał nic takiego jak odchodził z ligi Bale, Ronaldo czy Suarez.
» 1 lutego 2020, 17:30 #269
Diabelski97: Rudzki lubi bardzo Chelsea, opowiadał nawet że sympatyzuje z tą drużyną ponieważ mieszkał w Londynie i chodzili z kolegami na mecze niebieskich.
Jego ból tyłka po 4-0 był niesamowity, potrafił w każdej możliwej sytuacji podkreślać że wynik nie odzwierciedlał przebiegu meczu, ja niekiedy nie dowierzałem że na tym poziomie zawodowym można tak się zachowywać jak on.
» 1 lutego 2020, 17:31 #268
Lingardiho9: Klasyka zakłamywania rzeczywistości w wykonaniu Rudzkiego.
" zmarnowana sytuacja Dannego Ingsa"
Szczyt bezczelności
» 1 lutego 2020, 17:21 #267
Diabelski97: Rudzki ma dużą wiedzę jeśli chodzi o Angielski futbol i tego nie podważam, ale jako komentator jest tragiczny i bardzo nieprofesjonalny, ten człowiek potrafi najpiękniejszy mecz zamienić w katorgę.
» 1 lutego 2020, 17:28 #266
Utd75: Rudzki to kibic liverpoolu jego komentarzy nie da się sluchac,dalej nie oglądam tego meczu, Robertson podaje do Allisona,Ings cięty w polu karnym,VAR w Premier League to zenada
» 1 lutego 2020, 17:17 #265
Arturrodeldziko: Mam podobnie bracie.
» 1 lutego 2020, 17:24 #264
9imar9: To Liverpoolu czy Chelsea? Zdecydujcie się w końcu. :)
» 1 lutego 2020, 17:26 #263
QsQs: Bląd. Mimo tego, że zawsze tłumaczy, że nie kibucuje żadnej drużynie w Anglii to tak naprawdę czyma kciuki za Chelsea. Przed laty kiedy mieszkał w Anglii w Londynie to wychodził często na mecze Chelsea.

Abstrahując od tego, że nie uznaję Solskjeara za dobrego trenera. To kiedy w tym sezonie United miał słabszy czas to Rudzki jechał po zespole, że Solskjear się nie nadaje itp. Kiedy takie coś przydarzyło się Chelsea to ich bronił, że musial przyjść chwilowy kryzys i zwalał tu winę na inne rzeczy a nie trenera i zespół.

Czuć na kilometr, że to kibic Chelsea
» 1 lutego 2020, 17:27 #262
SimplyRed: "Wspomaganie" a raczej nie moc widzenia sędziów podczas meczów "nie cierpię tego klubu" jest już na poziomie obrzydzenia, chociażby w pierwszej połowie - podanie do bramkarza, ręka M.Salaha.
» 1 lutego 2020, 17:33 #261
Martialowsky: Pamiętacie MU Fergusona? Wtedy też każdy miał nas dość, Guardiole? To samo teraz dzieje się z nimi. Każda drużyna na topie jest chwalona przez komentatorów i łaskawiej traktowana przez sędziów przy stykowych sytuacjach. Nie pamiętacie już czasów kiedy Webb gwizdał karne? Trochę obiektywizmu się przyda. Wrócimy na szczyt to znowu wszyscy będą mieli gdzieś liverpool i będą nienawidzić nas.
» 1 lutego 2020, 17:14 #260
SikamNaPapugi: Dramat. Ten zespół klopa nie potrzebuje dodatkowej pomocy sędziów. Haloooo sędziowie nie musicie im pomagać
» 1 lutego 2020, 17:10 #259
EmilCioran: A Sancho z Haalandem znowu szaleją. Mam nadzieję, że latem rozbijemy bank za młodego Anglika bo o Haalandzie to już zapomnijmy.
» 1 lutego 2020, 17:08 #258
Lingardiho9: Haaland ma już 7 bramek w bundeslidze ?
» 1 lutego 2020, 17:10 #257
EmilCioran: Tak. W 3 meczach 7 goli
» 1 lutego 2020, 17:14 #256
Diabelred: Piatek tez mial wejscie smoka w Genoi(9 bramek w 7 pierwszych meczach) i ogolnie swietny sezon( 30 goli w 42 spotkaniach). Kolejny sezon dosc bolesnie Polaka zweryfikowal. Zobaczymy jak bedzie z Norwegiem.
» 1 lutego 2020, 17:27 #255
SickRabbit: Ewidentny karny co potwierdziła powtórka. Ffffff
» 1 lutego 2020, 17:07 #254
SickRabbit: No raczej, jeszcze to podanie Robertsona do Alissona w 1szej połowie, powinny być wolny pośredni.
» 1 lutego 2020, 17:10 #253
Lingardiho9: Za to właśnie nienawidzę Liverpoolu
» 1 lutego 2020, 17:05 #252
SickRabbit: Od słuchania komentarza na c+ można dostać wylewu. Najpierw o głowę niższy Long wygrywa głowę z VVD a później komentator podnieca sie grą w powietrzu tego 2go i mowi, że jest nie do pokonania w tym aspekcie...
» 1 lutego 2020, 16:44 #251
p41N: Typowy mecz Liverpoolu. Przecież ewidentnie widać, że to są kibice tego klubu.
» 1 lutego 2020, 16:47 #250
sagnol32: Serio ktoś ogląda live jeszcze na c+ jak leci real-atletico :D
» 1 lutego 2020, 16:49 #249
Diabelski97: Ile ja bym dał żeby była opcja w pilocie która pozwoliłaby wyciszyć Rudzkiego.
» 1 lutego 2020, 16:50 #248
p41N: Ja oglądam gdyż nie interesuje mnie waga piórkowa.
» 1 lutego 2020, 16:59 #247
SickRabbit: Oglądam bo Święci bardzo dobrze grają i liczę na niespodziankę. Szkoda, ze my nie dowieźliśmy zwycięstwa. Srallana musiał na farcie wyrównać.
» 1 lutego 2020, 17:03 #246
mat1878b: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 16:38

A co do meczu Chelsea to nie było czasem ręki Rudigera w 95' ? W jednej z powtórek wyglądało mi to na "ewident"
» 1 lutego 2020, 16:38 #245
Magik1990MU: nie było
» 1 lutego 2020, 16:45 #244
p41N: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 16:50

Oczywiście, że ręka była. Pytanie czy do odgwizdania. Moim zdaniem zdecydowanie były podstawy, bo ręka mimo, że była za plecami to jednak nie była przy ciele i tak naprawdę obrońca zatrzymał nią podanie.
» 1 lutego 2020, 16:48 #243
mat1878b: w pierwszej powtórce wyglądało mi że na 100 % nie ma ale w kolejnej to chyba widać było że uniknął dotknięcia lewą ręką ale obracając się zatrzymał piłkę prawą. I tak na świeżo to byłem pewny że chociaż VAR będzie użyty
» 1 lutego 2020, 16:50 #242
EmilCioran: Wy tak serio? Taką rękę gwizdać? Bez jaj. Ja wiem, że dla nas lepsza porażka Chelsea ale bądźmy poważni i obiektywni.
» 1 lutego 2020, 17:10 #241
mat1878b: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 17:17

No właśnie o ten obiektywizm chodzi, ale nie ma szans już zobaczyć tej powtórki chyba w skrótach. Oczywiście tą rękę co była bliżej piłki miał przy ciele ale tą drugą - dłonią to raczej ewidentnie zatrzymał piłkę. Nie uwierzę dopóki nie zobacze tego jeszcze raz ;)
» 1 lutego 2020, 17:17 #240
Diabelski97: Ale szkoda że Matic wyłapał ta czerwoną kartkę, wtedy moglibyśmy zobaczyć: Fred-Matic a wyżej Bruno.
Dobre rozwiązanie to Bruno-Fred a na dziesiątce Mata.
Zobaczymy co Solsza wymyśli.
» 1 lutego 2020, 16:37 #239
olo31: Może fred-pereira i wyżej bruno
» 1 lutego 2020, 16:48 #238
Diabelski97: Też jest to jakiś pomysł.
» 1 lutego 2020, 16:50 #237
Me89v2: Perreira to człowiek strata i im bliżej naszej bramki tym gorzej
» 1 lutego 2020, 16:59 #236
R3dSidePower: Olo czytajac twoj komentarz uswiadomilem sobie ze na transferze Bruno moze najwiecej Pereira zyskac, brakuje mu skilla ale zapiedala w kazdym meczu Bruno dołozy skilla i z takim Pereira na plecach moze byc ciekawie
» 1 lutego 2020, 17:04 #235
R3dSidePower: Olo czytajac twoj komentarz uswiadomilem sobie ze na transferze Bruno moze najwiecej Pereira zyskac, brakuje mu skilla ale zapiedala w kazdym meczu Bruno dołozy skilla i z takim Pereira na plecach moze byc ciekawie
» 1 lutego 2020, 17:05 #234
Blau: Sancho w tym sezonie już 11 bramek i 12 asyst. Statystyki bardzo dobre, gra na pozycji, która kuleje u nas od lat - innymi słowy transfer marzenie!

Szkoda, że raczej nierealny, ewentualnie baaardzo trudny. Latem rzuci się na niego pół Europy i raczej nie ma co oczekiwać, że spośród tych wszystkich możliwości wybierze akurat nas.
» 1 lutego 2020, 16:20 #233
kckMU: Właśnie dlatego tak istotna jest LM, bo już 300k na tydzień na szczęście nie dajemy.

A z LM, kto wie? Stac nas na cene, damy mu 1 skład + to jest Anglik.
» 1 lutego 2020, 16:24 #232
Quint: Z tym Haalandem to trzeba poczekać rok czy dwa. Mimo ze to jest mało miarodajne porownanie to Piątek w tamtym sezonie ten strzelał jedna za drugą;)
» 1 lutego 2020, 16:14 #231
p41N: Czy was też to denerwuje że podczas każdego meczu Liverpoolu na Anfield komentatorzy zawsze milczą podczas tego żałosnego hymnu? Zawsze też czytają skład Liverpoolu na głos, a jak pokazują skład gości to "słuchają" hymnu zamiast czytać skład. Moim zdaniem to jest brak szacunku dla drużyn przyjezdnych na Anfield.
» 1 lutego 2020, 16:03 #230
SikamNaPapugi: Popieram w 100 procentach
» 1 lutego 2020, 16:08 #229
Quint: Hymn ktory ma kilka klubow .. Co to za hymn klubu
» 1 lutego 2020, 16:11 #228
skay21: Dalatego nie da się lubić Liverpoolu, właśnie między innymi za brak szacunku do innych drużyn.Nawet czuć to podczas rozmów z ich kibicami na każdym korku drwią z innych
» 1 lutego 2020, 16:16 #227
MarioMario: A tutaj jak jest?Cwelsi,4senal,przescieradla
» 1 lutego 2020, 16:31 #226
artifex: Mario - Twoja drużyna teraz gra, nie rozpraszaj się :)
» 1 lutego 2020, 16:33 #225
Lingardiho9: 100 % zgody
A Rudzki to ma mokre sny z Liverpoolem
» 1 lutego 2020, 17:08 #224
rreddevilss: Soucek dolaczyl do WHU i juz gra w 1 skladzie, wiec na Bruno tez czas
» 1 lutego 2020, 15:57 #223
GGMUN6: I Ondrej Duda też w Norwich.
» 1 lutego 2020, 16:03 #222
kckMU: Duda grał już w 2 meczach, w tym 90' z Tottenhamem.
» 1 lutego 2020, 16:18 #221
GGMUN6: Racja, racja. Ale też grał odrazu w pierwszym.
» 1 lutego 2020, 16:23 #220
Me89v2: Rozumiem że Bruno 2 dni w klubie ale chyba nie wyjdziemy jednocześnie lingardem i Perreira ??
» 1 lutego 2020, 15:53 #219
kckMU: U nas wszystko możliwe :D
» 1 lutego 2020, 16:04 #218
mrm86: Może przyjdzie do nas za 2 sezony ale już za 150 mln
» 1 lutego 2020, 15:52 #217
RememberMe: chyba za 1500 mln
» 1 lutego 2020, 15:52 #216
Vilen: Albo za 75 które ma w klauzuli której my nie chcieliśmy podpisać jednocześnie nie godząc się na bycie szkółka piłkarska dla innego klubu
» 1 lutego 2020, 15:55 #215
mrm86: Jeśli tak będzie strzelał to sam Już nie wiem ile będzie wart
» 1 lutego 2020, 15:56 #214
levy181: Jest klauzula 75 więc ile może kosztować? Tylko że jak tak dalej będzie się rozwijał to będą się o niego biły Real Barca PSG i inne kluby więc nie wiadomo czy wybrałby ofertę MU
» 1 lutego 2020, 16:06 #213
Quint: Zobaczcie jakie bramki do tej pory strzelał ;)
» 1 lutego 2020, 16:12 #212
kamilpe: Trzeba będzie rozbić bank na Sancho, gość ma tak fenomenalny sezon
» 1 lutego 2020, 15:45 #211
GGMUN6: A co Haaland robi to jest kosmos. Pięknie się go ogląda.
» 1 lutego 2020, 15:49 #210
Rebxie: #mufc were linked to 113 different players over the course of January 2 goalkeepers, 21 defenders, 45 midfielders, 45 forwards
Skromna ilość.
» 1 lutego 2020, 15:42 #209
GandiGanda: Postawiłem 150zl na Live PSG Bayern i Borussię ciekawe czy się zwróci. Chciałem postawić na United ale różnie to bywa :/
» 1 lutego 2020, 15:42 #208
dabro90: youtu.be/QULPnDDYcbI?t=230
» 1 lutego 2020, 15:25 #207
Veracruz: No to co dzisiaj remisie z wilkami. Stawiam dom xd
» 1 lutego 2020, 15:25 #206
PogromcaTroli: Pod mostem będzie tobie zimno :D
» 1 lutego 2020, 15:27 #205
NoLogo: To się rodzice zdziwią i wku...rzą.
» 1 lutego 2020, 15:33 #204
kckMU: Wiadomo że remis dużo lepszy niż porażka lisów. Może być -4 i cóż, nic nowego - musimy wygrać.
» 1 lutego 2020, 15:24 #203
heniu944: Następny mecz z Chelsea będzie mega ważny, jest szansa na zbliżenie się na 1 pkt do topki :D
» 1 lutego 2020, 15:29 #202
Me89v2: Jeśli wróci McT i Pogba to jest szansa
» 1 lutego 2020, 15:52 #201
levy181: Dokładnie jeśli wróci McT oraz Pogba to środek pola mógłby wyglądać dobrze a potem po powrocie Rasha z przodu też mogłoby dziać się więcej. A PP w lato to priorytet powinien być.
» 1 lutego 2020, 16:08 #200
NoName222: Remis bedzie git.
» 1 lutego 2020, 15:10 #199
Veracruz: Tak jak Liverpool z nami setki, setki, setki, a trafić nie mogą
» 1 lutego 2020, 15:09 #198
Lingardiho9: Co te Leicester...
» 1 lutego 2020, 15:09 #197
Michux3: Jak on tego nie trafił ?
» 1 lutego 2020, 15:08 #196
kolokolo98: Evans...
» 1 lutego 2020, 15:07 #195
Veracruz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 15:05

Cabalero zaraz na kolanachxd kiepski bramkarz
» 1 lutego 2020, 15:04 #194
kckMU: Rudiger 2 bramy. I to nie jest pech?
» 1 lutego 2020, 15:04 #193
Veracruz: To jest świetny obrońca.
» 1 lutego 2020, 15:06 #192
Lingardiho9: Ma dzień, ale świetnym obrońca bym go nie nazwał
» 1 lutego 2020, 15:10 #191
Veracruz: Napewno lepszy niż nasz "najlepszy" Maguire
» 1 lutego 2020, 15:11 #190
GGMUN6: Haha napewno lepszy, tak jak mówisz:D
» 1 lutego 2020, 15:14 #189
Veracruz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 15:04

Ta czelsi to taka nie wiem ani ataku ani obrony. Te ataki szarpane ani w tym ładu ani składu.
Gra lisów dużo bardziej mi się podoba.
» 1 lutego 2020, 15:03 #188
Sideswipe: ten nawet lepiej, dobry mecz.
» 1 lutego 2020, 15:02 #187
mcscotyy: Gra w powietrzu u Lisków wyglada tragicznie
» 1 lutego 2020, 15:01 #186
Sideswipe: brawo Chilloutowo to wykończył
» 1 lutego 2020, 14:55 #185
mcscotyy: Chelsea to ma jednak kozaków na bramce XD
» 1 lutego 2020, 14:55 #184
Michux3: Haha Chillwell w Fantasy :)
» 1 lutego 2020, 14:54 #183
Michux3: Ale brama ,chilwell :)
» 1 lutego 2020, 14:53 #182
Diabelski97: Pięknie Leicester.
» 1 lutego 2020, 14:52 #181
dlabigt23: Chelsea to ma pecha w tym sezonie ostatnio . Ogolnie nie graja źle , dużo sytuacji partaczą a rywale im jakos strzelą zawsze . To jest ich problemem w tym sezonie . Jeszcze na poczatku sezonu mieli dobra skuteczność , teraz to strasznie zawodzi .
» 1 lutego 2020, 14:45 #180
Normalnyfan: Ciesz się, bo dzięki temu możemy być w top4
» 1 lutego 2020, 14:50 #179
dlabigt23: No własnie jakos my nie chcemy ich dogonić . Dzis stracą punkty to my pewnie tez :( Tottki jutro tez przegraja wiec jest świetna okazja znowu . Cos czuje ze bedzie jak zwykle remis albo porazka .
» 1 lutego 2020, 14:54 #178
Dejfmi: Szczerze dużo ich meczów oglądamy i nie widzę nic konkretnego w ich grze. Praktycznie to samo co za Sarriego. Dobrze utrzymują się przy piłce, robią przewagę w środku który mają mocny ale nic poza tym.
» 1 lutego 2020, 14:55 #177
Normalnyfan: O co chodzi z tą kamerą?
» 1 lutego 2020, 14:44 #176
mcscotyy: 1-1 super
» 1 lutego 2020, 14:44 #175
Magik1990MU: Ps. 1-1. Here we go
» 1 lutego 2020, 14:42 #174
rreddevilss: Brawo Liski
» 1 lutego 2020, 14:42 #173
Magik1990MU: youtube.com/watch?v=4Ejuv7MPZjE

hahaha, końcówka wymiata! :D
» 1 lutego 2020, 14:41 #172
NoName222: 2:02
:)
» 1 lutego 2020, 14:51 #171
GGMUN6: Andrzej Twarowski i Michał Gutka komentują mecz.
» 1 lutego 2020, 14:41 #170
Michux3: wolałbym Twaro z Nahornym ale i tak niezle :)
» 1 lutego 2020, 14:42 #169
Strzelec: Prędzej już dogonimy Leicester niż Chelsea.
» 1 lutego 2020, 14:40 #168
Blau: Mam jakieś dziwne wrażenie, że Wilki dziś wygrają, albo urwą chociaż punkcik. Obym się mylił.
» 1 lutego 2020, 14:39 #167
GGMUN6: Co jest z tą kamera? I co jest z Leicester?
» 1 lutego 2020, 14:35 #166
Lingardiho9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 14:32

A ighalo dziś wyjdzie ?
» 1 lutego 2020, 14:31 #165
Michux3: Nie ,nie jest nawet w kraju
» 1 lutego 2020, 14:36 #164
RyannMistrz: zbiera resztę wirusa
» 1 lutego 2020, 16:15 #163
SickRabbit: Coś kojarzę tego Ighalo ale nie zapadł mi w pamięć za bardzo. No ale skoro strzelił 40/100 w PL to jestem za. Dobry ruch ze strony klubu.
» 1 lutego 2020, 14:27 #162
Diabelski97: Myślę że będziemy mieli z niego pożytek.
» 1 lutego 2020, 14:31 #161
Lingardiho9: Ale Leicester ma zadyszkę, nic nie grają
» 1 lutego 2020, 14:15 #160
Glory1878: Ighalo zrezygnował z tygodniówki 300 tys tygodniowo i u nas będzie zarabiał 100. Zrobił na mnie wrażenie
» 1 lutego 2020, 14:14 #159
Veracruz: No to niezła bajka xd kto by mu dał te 300 tyś xd I że Ty wgl w to uwierzyłeś xd
» 1 lutego 2020, 14:15 #158
Kiharitony: Może Shanghai
» 1 lutego 2020, 14:21 #157
wider: a to nie jest tak że my placimy 100k a Shanghai reszte ?
» 1 lutego 2020, 14:26 #156
Kiharitony: Nie mam pojęcia. Nie wiem nawet czy tyle tam zarabiał. Wider w teorii chyba tak to powinno wyglądać
» 1 lutego 2020, 14:28 #155
SajminatoR: To jest wypożyczenie więc my pokrywamy tylko część jego tygodniówki czyli właśnie te 100k a resztę płacą Chińczycy. Tak dla ścisłości tak on tam zarabia 300k :O
» 1 lutego 2020, 14:36 #154
getryscholesa: Była już informacja z jakim numerem Ighalo?
» 1 lutego 2020, 14:00 #153
kamilpe: Na razie badają DNA
» 1 lutego 2020, 14:06 #152
Veracruz: Pod kątem koronavirusa? Hehexd
» 1 lutego 2020, 14:14 #151
kckMU: Lisy ze zwycięstwem i Wilki z porażką. Tak dopomóż patron zwierząt.
» 1 lutego 2020, 13:53 #150
RememberMe: no to dopomógł
» 1 lutego 2020, 14:34 #149
hraboNX: Chłopaki dziś nie ważne jak i w jakim stylu, ale musicie zainkasować 3 punkty! Oczywiście życzymy Chelsea maksymalnie jednego oczka w meczu z Lisami ;)
» 1 lutego 2020, 13:30 #148
Magicole: Skład spoko tylko zeby nie ten Pereira
» 1 lutego 2020, 13:28 #147
IntruZ9: Fred piłkarzem stycznia... Mega zasłużył!!
» 1 lutego 2020, 13:09 #146
Noowak: De Gea bardziej zasłużył nareszcie miał udany miesiąc. Widać boi się już rywalizacji
z Deanem
» 1 lutego 2020, 13:22 #145
Glory1878: Nie mogę się już doczekać meczu
» 1 lutego 2020, 13:09 #144
wrobel1992: Martial ma umiejętności o jakich Lukaku może pomarzyć. Wiem, że mógłby dać znacznie więcej, ale nad tym powinien pracować sztab szkoleniowy. Sterlinga też nie chciało się momentami oglądać, a jak teraz gra?? Nikt w klubie nie powinien z niego rezygnować, a zawalczyć o wyciągnięcie z niego tego co najlepsze!
» 1 lutego 2020, 13:02 #143
NoLogo: Lukaku nawet na rezerwowego nie pasował, z taką nieszczęsną pomocą to potrzebny był napastnik który przyjmie piłkę i się zastawi poczeka na resztę drużyny, a Belgowi nawet to nie wychodziło z tym jego legendarnym przyjęciem piłki, jemu w grze piłka wręcz przeszkadzała i się o nią potykał.
Spadł w hierarchii to i z podkulonym ogonem się stąd zawinął, a że nikogo nie potrafili kupić w jego miejsce - bywa.
A wracając do przetrzymywania piłki - pod tym względem widać u Martiala przepaść względem poprzednich sezonów gdzie jeden przeciwnik lekko atakował barkiem i Francuz tracił piłkę, w tym sezonie potrafi chronić piłkę przed 2 czy często 3 przeciwnikami, także opornie ale jednak poprawia się jego gra.
» 1 lutego 2020, 14:47 #142
Kamil01GGMU: Ulala Kepa na ławie w Chelsea
» 1 lutego 2020, 12:48 #141
Magik1990MU: czemu? co się stało?
» 1 lutego 2020, 12:57 #140
GGMUN6: Ostatnio mocno zawodzil. W sumie co strzał na bramkę=gol.
» 1 lutego 2020, 13:01 #139
Bylak: Do wszystkich którzy jarają się transferem Bruna, w tym ja. Dajmy mu czas, zapoznanie się z liga, zgranie z zespołem. Nie chciałbym, żeby nie było czegoś takiego, że po kilku pierwszych meczach nic nie strzeli albo nie zagra na miarę oczekiwań poleje się Hejt.
» 1 lutego 2020, 12:37 #138
Noowak: Nie ma czasu sory ale to nie jest początek sezonu. Spapraliśmy wcześniej sprawę to teraz trzeba cisnąć bo liga mistrzów jest w zasięgu. Wyzywać go nie będę jak będzie na początku partaczył ale chcę widzieć że się stara przynajmniej, biega i walczy na boisku
» 1 lutego 2020, 12:39 #137
Janks7: Jestem zadowolony z transferów zarówno Bruno Fernandesa, jak i Odiona Ighalo, szczerze mówiąc myślałem, że nie sprowadzimy nikogo, jednak motywacja przez naszych kiboli (atak na posiadłość Eda) podziałała bardzo skutecznie, oczywiście aż tak radykalnych działań nie popieram, ale może Edek jest personą, na którą tylko taki rodzaj motywacji działa?
Myślę, że Ighalo może być fajnym dodatkiem dla nas, pamiętam go z Watfordu i robił bardzo pozytywne wrażenie, podkreślał nawet, że za małolata kibicował nam gdy grał tu duet czarnoskórych napastników - Yorke & Cole, oby poszedł w ślady któregoś z nich, a będziemy z niego zadowoleni, nie miałbym nic przeciwko, żeby został u nas na dłużej, niż tylko te kilka miesięcy.
W końcu można być troszkę bardziej nastawionym optymistycznie, szkoda, że Edziu obudził się dopiero na koniec okna, bo być może dołączyłby do nas jeszcze jakiś środkowy pomocnik, brakuje nam takiego b2b pomocnika, który pełniłby rolę taką jaką pełnił Ander Herrera.
» 1 lutego 2020, 12:32 #136
Lingardiho9: Nie sądzę aby patologia zmobilizowała Eda do kupna piłkarzy, to nie Polska
» 1 lutego 2020, 14:24 #135
BajtiMU: Transfer Bruno,jego obecność na boisku doda dużo energii kolegom,całemu zespołowi.Da dodatkowy impuls i tzw kopa.Przynajmniej powinien.


Za Ole najbardziej co mi się podoba i chyba jedyne co jest tak bardzo zauważalne to to,ze grając przeciwko City próbujemy od bramkarza wyjść spod pressingu krótkimi podaniami.Ba.. momentami bardzo ładnie Nam to wychodziło i myślę,że głównie to miał Pep na myśli wypowiadając się na Nasz temat po ostatnim meczu,że grając tak United wróci.
» 1 lutego 2020, 12:24 #134
RedsFan: Ja mam tylko nadzieję, że sztab szkoleniowy da radę teraz wykrzesac więcej z Daniela Jamesa. Bruno może z nim świetny duet tworzyć przy kontach. Jeden potrafi wybiega za plecy obrońców, a drugi potrafi posłać piłkę na wolne pole. Jak gra DJ nie pójdzie teraz w górę to juz chyba nigdy :)
» 1 lutego 2020, 12:03 #133
Noowak: dzisiaj bruno walnie dwie bramy. Jedna będzie z rzutu wolnego, a druga po kontrze. Czuję to w kościach
» 1 lutego 2020, 12:03 #132
Diabelski97: Nie masz ambitniejszych planów na sobotę niż siedzenie na stronie nie swojego klubu i pisanie bredni?
» 1 lutego 2020, 12:08 #131
manureut: w Totolotku za 2 bramy Bruno dostalbys dokladnie x 16.81 stawki, czyli calkiem, calkiem... wlasnie przegladam oferte. mysle, ze jak strzeli jedna, to juz bedzie spory sukces.
» 1 lutego 2020, 12:08 #130
Kiharitony: Będę cieszył się jak chociaz wejdzie z ławki i przywita się z Old trafford
» 1 lutego 2020, 12:11 #129
Noowak: Diabelski sobie ubzdurał że nie jestem fanem United i jak mam żyć teraz?
» 1 lutego 2020, 12:34 #128
GGMUN6: Verona zbanowali... :ooo
» 1 lutego 2020, 12:01 #127
kamilpe: I dobrze
» 1 lutego 2020, 12:04 #126
GoForWin: Powód jakiś konkretny, czy jak to zwykle na DP bywa - kara z pupy?
» 1 lutego 2020, 12:42 #125
Magik1990MU: jak przeglądałem wcześniej komentarze, to zauważyłem, że w jednym z nich nazwał kogoś... fekaliami (oczywiście nie w ten sposób, użyłem celowo łagodnego zamiennika).
» 1 lutego 2020, 12:46 #124
RedsFan: Hehe cóż wróci silniejszy, na kolejnych dwóch kontach. Jakoś mam nieodparte wrażenie, że to nie było jego pierwsze wcielenie tutaj :P
» 1 lutego 2020, 12:57 #123
awe: a taki magik dalej na stronce mimo ze nie raz mu sie tutaj wyrwalo wyzywac i to nie od fekaliami
» 1 lutego 2020, 13:24 #122
Magik1990MU: ty się chłopcze nie odzywaj, bo następna będzie twoja kolej
» 1 lutego 2020, 13:42 #121
Devil156PL: Cześć wszystkim . W ostatnich kilku dniach dokonaliśmy dwóchwzmocnień kadrowych , co oczywiście jest zasługą kochanego Eda i po części pewnie zarządu . Kupiliśmy potrzebną 10 za tak naprawdę małą sumę ,bo dać 55 mln za kapitana drużyny z mocnej ligi , który ma rewelacyjne statystyki i jest dosyć młody i w dodatku w zimowym okienku ,to moim zdaniem duży sukces . Dodatkowo wypożyczenie napastnika ,który przyda nam się ,bo mamy bardzo mało opcji w ataku .

I teraz mam pytanie . Co sądzicie o proteście podczas meczu z Wilkami ? Zarząd w ostatnich latach zdecydowanie doprowadził do ,,upadku '' klubu , ale jednak od kiedy przyszedł OGS , widzę poprawę . Robimy przemyślane transfery z myślą o przyszłości , nie kupujemy najemników i po mału pozbywamy się szrotu z klubu . Ogólnie jestem mimo wszystko ich przeciwnikiem i nie sądzę ,że dwa dobre okienka sprawią ,że zacznę ich popierać ,ale jednak trzeba przyznać ,że starają się naprawić swoje błędy .
Uważam ,że protest powinien zostać odwołany ,a przynajmniej przełożony na jakiś czas ,bo w tym momencie jest trochę bezsensowny .

Zapraszam do dyskusji
» 1 lutego 2020, 12:00 #120
Noowak: Leicester też dogonimy. City i Liverpool poza zasięgiem narazie
» 1 lutego 2020, 11:56 #119
Noowak: 2 kolejki i jesteśmy w top4. Zapamiętajcie moje słowa
» 1 lutego 2020, 11:55 #118
OldFasion: Z boku patrząc, to United pozyskało dwóch zawodników. Jednego świetnego, który ma zadatki na gwiazdę PL a drugiego średniego, który nigdy bardzo dobry nie był i już raczej nigdy nie będzie.
Dziwi mnie radość tak wielu kibiców United po zakupie Ighalo. Jeszcze dwa lata temu po zakupie trzydziestoletniego napastnika z ligi chińskiej, którego szczytem była gra w Watfordzie pięć lat temu, kibice United byliby oburzeni. Dziś jest radość.
» 1 lutego 2020, 11:51 #117
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 11:58

Źle to interpretujesz, z pewnością cieszy fakt że Igholo przyszedł ponieważ zawsze jest to jakaś opcja w razie kontuzji i wszyscy wiemy że jest to opcja krótkoterminowa.
Co do umiejętności to jednak jakieś musi posiadać skoro pięciokrotnie był wybrany zawodnikiem Afryki i prowadzi w tej kwalifikacji, dla porównania drugi Mane i Mahrez trzy razy.

Lepszy rydz niż nic.
» 1 lutego 2020, 11:57 #116
Diabelski97: Chodziło oczywiście o złotego buta *
» 1 lutego 2020, 12:07 #115
Blau: OldFashion

W normalnych warunkach taki Ighalo nie miałby prawa grać w United, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

Sprzedaliśmy Lukaku, Rash złapał kontuzje, a Martial jest pod formą - na dobrą sprawę jesteśmy aktualnie bez napastnika.

Dodatkowo to nie jest zakup, tylko wypożyczenie i to na 6 miesięcy - klub nie stracił przez to praktycznie nic, a każda strzelona przez niego bramka będzie na wagę złota.
» 1 lutego 2020, 12:23 #114
awe: Diabelski z tym zawodnikiem afryki argument na wyrost, gosc jest starszy, kto byl wtedy nominowany oprocz niego ?
Jak chcesz ich porownywac w ten sposob to ja podam liczby - w najlepszym momencie swojej kariery byl wyceniany na 12 mln teraz na 6 mln a przeciez infalcja rosnie;) chyba nie musze pisac ile warcta jest pozostala dwojka
» 1 lutego 2020, 13:21 #113
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 10:51

Skład widziałym taki : DDG- AWB - Lindelof - Maguire - Williams - Fred - Pereira - Mata - Bruno - Martial - James/Greenwood . Szkoda ze Maticia nie ma ostatnio dobrze grywa .
» 1 lutego 2020, 10:51 #112
MiSt: Według mnie nie ma innej opcji niż:
De Gea
AWB - Lindelof - Maguire - Williams
Pereira - Fred
Bruno
Greenwood - Martial - James
» 1 lutego 2020, 11:05 #111
IntruZ9: Ooo Bowen w westhamie... Fajne liczby miał w, swojej lidze.. Ciskwe jak sobie poradzi w pl
» 1 lutego 2020, 10:48 #110
MiSt: Pogba jako cofnięty rozgrywający i odpowiedzialny za długie podania i przerzuty, Bruno jako wysunięty rozgrywający - grający głównie krótkie piłki, strzelający z każdej pozycji i wspierający Martiala w pressingu. Do tego McTominay lub jakiś nowy DP zabezpieczający tyły i mamy w końcu solidną pomoc.

Ciekawe tylko czy Pogba tu zostanie. Marzy mi się sytuacja gdzie rezygnuje z usług Raioli i w końcu zaczyna się skupiać na piłce.

No cóż, jeszcze 7h i dowiemy się czy Bruno zaczyna od pierwszej minuty. GGMU!
» 1 lutego 2020, 10:35 #109
IntruZ9: Ruben Neves zamiast pokebe
» 1 lutego 2020, 10:36 #108
MiSt: Nie mam nic przeciwko :) Za hajs z Pogby możemy też kupić dwóch naprawdę dobrych pomocników. Brakuje nam przede wszystkim dobrego DP, bo jako ŚP od biedy może grać Fred.
» 1 lutego 2020, 10:44 #107
dlabigt23: Gdyby tak zrezygnował z jego usług i do tego zacząłby grać ppowaznie dla tego klubu to byloby marzenie . Jakby udalo sie wejsc do top4 to mysle ze moglby to przemyslec i zostac z nami kolejny sezon . Jednak jesli bedzie naciskał na transfer to sprzedać i tyle i postarać sie za Saula Nigueza albo Maddisona .
» 1 lutego 2020, 10:47 #106
robertbham: Tylko żeby nie było że kupili Bruno do środka a na dyszcze dalej będą grały dwie gwiazdy lingard i pereira naprzemian.
» 1 lutego 2020, 10:09 #105
Sancho: Nie zdziwię się gdy go zobaczę na prawym skrzydle
» 1 lutego 2020, 10:20 #104
Klimaa: Musimy wygrać aby dobrze przezimować przerwę.
» 1 lutego 2020, 09:57 #103
gregorvts: Na początku tygodnia pisałem, że pewnie nikogo nie kupimy z nadzieją, że się mylę. Minęło 4 dni a my robimy jeden dobry transfer i potrzebne wypożyczenie. Pozytywne zaskoczenie wreszcie :-) oby dziś 3 pkt przed przerwą zimową i dalej próbujmy dogonić Chelsea. Mam nadzieję że wypożyczenie ighalo troszkę zmotywuje do lepszej gry martiala. GGMU !!
» 1 lutego 2020, 09:35 #102
Magik1990MU: Wyjątkowo się z tobą zgadzam Veron. Co więcej, cała Anglia od dawna się z nas śmieje, że pomimo wydania niewiele mniejszej fortuny na transfery niż City, jesteśmy daleko w tyle za lokalnym rywalem i nadal mamy potężne dziury w składzie. United już się nie boją nawet ogórki, nikt nie stawia nas w roli faworytów w walce o największe trofea, ale chwalmy Eda! Kibice w Anglii robią rozmaite protesty (nie wspominając o działaniach bojówek), ale na DP wielki podziw i gratulacje dla zarządu.

Inny słowy: za to, co ci partacze zrobili z naszmy klubem, zaufania i szacunku jednym okienkiem nie odzyskają. Pogadamy, jak United wróci tam, gdzie było przed erą Woodwarda i Glazerów.
» 1 lutego 2020, 09:30 #101
Veron: Glazerów ja nie obwiniam, kupili United w 2005, maszynka działała jak należy, przyszedł 2013r, Ferguson namaścił następcę, oni wydali ponad miliard, nie muszą znać się na sporcie, dają kasę i ma działać, nie działa przez brak ciągłości i zaufania, tylko pytanie czy Ole jest odpowiednim kandydatem na większe zaufanie niż Mou czy LvG? Dla mnie nie.
» 1 lutego 2020, 09:45 #100
Veron: nie czepiam się go
po prostu ma marny warsztat trenerski w porównaniu do LvG czy Mou i już prędzej tym dwóm panom dałbym przez rok wydać 200M
» 1 lutego 2020, 10:22 #99
MiSt: Ole może nie jest geniuszem, ale od czasów jego zatrudnienia podejmowane są w większości mądre decyzje.
Ktoś musi posprzątać ten syf, który został po "genialnych" decyzjach zarządu w ostatnich latach.
Ole zasługuje na zaufanie, bo robi dobrą robotę i szczerze mówiąc bardzo dużo wyciska z tego składu. Niektórzy wieszczyli tutaj walkę o utrzymanje, a tymczasem nadal mamy szansę na top4. Dajmy mu czas i bądźmy cierpliwi ;)
» 1 lutego 2020, 10:32 #98
QsQs: Ale Magik1990 ale ty odwalasz popelinę. Jak przychodził Falcao skakałeś z radości, jak przychodził Di Maria skakałeś z radości, jak przychodził Herrera skakałeś z radości, podobnie jak przychodził Pogba, Zlatan czy Lukaku. Teraz za te kilka lat obwiniasz tylko zarząd.
Brawo ty.

Solskjear jest odpowiedzialny za drugą połowę tamtego sezonu i ten sezon. On odpowiada za wyniki. A że piłkarze, którzy już poznali Norwega widzą jaki z niego "specjalista" i jeden po drugim uciekają z klubu
» 1 lutego 2020, 10:36 #97
Magik1990MU: "Ale Magik1990 ale ty odwalasz popelinę. Jak przychodził Falcao skakałeś z radości, jak przychodził Di Maria skakałeś z radości, jak przychodził Herrera skakałeś z radości, podobnie jak przychodził Pogba, Zlatan czy Lukaku. Teraz za te kilka lat obwiniasz tylko zarząd.
Brawo ty."

Dalej nie czytam. Masz coś więcej poza durnymi insynuacjami?
» 1 lutego 2020, 11:44 #96
RedsFan: QsQs za to kto by nie przyszedl do nas to ty płaczesz, że źle. Co Zlatana czy Herrera byli złymi zawodnikami? Piłkarze którzy odeszli, nie nadawali się, lub nie chcieli tutaj dalej grać. Lukaku rozczarował nie potrafił się odnaleźć, Zlatana odszedł po kontuzji, a Herrera chciał mega podwyżki i teraz grzeje ławkę w PSG. Pogba też idzie gdzie kasa dobra. Mnie tam cieszy, że ich Juz nie ma u nas i, że kupujemy ludzi, którzy oddadzą wszystko by grac w tym klubie!
» 1 lutego 2020, 11:59 #95
xarsfanx: Nie rozumiem dlaczego obwinia sie zarzad za nie powodzenia w klubie. Kupuja graczy z topu, a co dalej sie dzieje wiadomo. Wina lezy u trenera. Solskjear to nie trener na klub z takimi pilkarzami. Za maly warsztat. I nic tu nie ma do tego przebudowa zespolu, ktora ma trwac latami.
» 1 lutego 2020, 12:45 #94
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 12:51

@arsfan

Solsjkaer przynajmniej doświadczenie w trenerce ma. Poza tym asystuje mu Mike Phelan, który stażem zjada większość obecnych trenerów. ty lepiej popatrz do swojego obozu, bo asystent Pepa nie ma prawa póki co się równać z duetem Ole-Phelan.
» 1 lutego 2020, 12:51 #93
xarsfanx: Wiem co sie dzieje w Arsenalu i jak narazie bleden bylo by ocenic jakkolqiek Artete. Widac zniany w grze w taktyce w grze. I tak jak wydaje mi sie ze z Artety moze byc trener wysokiej klasy, tak Ole juz raczej nie rozwinie sie znacznie
» 1 lutego 2020, 13:00 #92
Magik1990MU: kibic Arsenalu stwierdza, że chłop bez doświadczenia i z miernym składem może być trenerem wysokiej klasy, natomiast trener United się już nie rozwinie. Jakież to odkrywcze :D
» 1 lutego 2020, 13:03 #91
xarsfanx: mierny sklad ? Magik.. Fakt mierne sa nie ktore pozycje, ale i tu juz widac duza zmiane po przyjsciu Artety. Uwierz w to, ze Ole nie nadaje sie na trenera ,ktory bedzie walczyc o najwyzsze cele. Zreszta obstawiam ze po sezonie bedzie bezrobotny.
» 1 lutego 2020, 13:10 #90
Puszek2100PL: Chociażby gratulacje należą się za to że Bruno będzie zarabiał 70k tygodniowo. To jest akurat duże osiągnięcie że nie ma kolejnego kominu płacowego. Dziś będą 3pkt. Bruno w wyjściowym składzie
» 1 lutego 2020, 09:25 #89
DaredevilUtd: Widać że przyszedł nie dla pieniędzy :) więc jego słowa o tym, że od dawna chciał grać u nas nie były puste.
» 1 lutego 2020, 10:40 #88
MikeMU: W tym momencie może warto wypisać wszystkich, którzy pisali że Ed to idiota i przegramy to okienko transferowe? Porównując nas do naszych rywali CFC i Totkków moim skromnym zdaniem wygraliśmy, ale i tak 90 procnet napisze że Es iditoa
» 1 lutego 2020, 08:11 #87
awe: ja jeszcze czekam na tych co powiedza, ze Ole zrobil super transfery ;D
» 1 lutego 2020, 08:35 #86
artifex: Umówmy się ale nikt nie będzie stawiał Edka jako wzór działań na rynku transferowym tylko dlatego że mu wyszło jedno okienko.
» 1 lutego 2020, 08:36 #85
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 08:46

Pomnik mu postacie za to, że na sam koniec okna ściągnął gościa który gra w zawieszone lidze, i Bruno za którego po miesiącu negocjacji i tak wywalczył taką cenę jaką chciała Lizbona :D Brawo chlopaki! Brawo Ed! PS. Bruno bylby już latem u nas, ale Edek I przyjaciele wycenili go na 31 później 35mil I stwierdzili że za drogi. Też mam mu za to gratulować, że w zime sprowadzil gościa który już od pół roku powinien być z nami?
» 1 lutego 2020, 08:43 #84
vanantgaal: Ostatnie trzy dni nie mogą zamazać obrazu pracy Edka w ciągu ostatnich trzech lat. On się świetnie sprawdza jako księgowy, nie jako ktoś kto zarządza klubem piłkarskim od strony sportowej. Kupno Fernandesa cieszy ale z drugiej strony targujemy się przez miesiąc, kupujemy w cenie podobnej do wyjściowej. Wypożyczenie napastnika w ostatnich godzinach jest raczej dowodem nieudolności zarządzania niż sukcesem. Zespół taki jak MU musi być gotowy na to że straci napastnika w każdej chwili. Musi być plan B. Tymczasem u nas momentami brakuje nawet planu A.
Fajnie, że udało się nabyć dwóch zawodników ale chwalić Edka nie trzeba bo nie ma za co.
» 1 lutego 2020, 08:45 #83
awe: DaredevilUtd dobry przyklad popadania, ze skrajności w skrajność MikeMu troche z przesada chwali teraz Edka, a ty z przesada go krytykujesz.
Bruno za którego po miesiącu negocjacji i tak wywalczył taką cenę jaką chciała Lizbona - a jakby go nie sporwadzil to bylby jeszcze gorszy przeciez nie ?
» 1 lutego 2020, 08:50 #82
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 08:56

Sorry za błędy na szybko pisane. vanantgaal zgadzam się, nam jest potrzebny Dyrektor który już 1 stycznia ma dogadany transfer, a nie gość co myśli, że zajmie się transferami od połowy okienka i może coś tam wynegocjuje. Większość pożądanych klubów tak robi I ogłaszają swoje top cele na poczatku okna, ewentualnie tylko im szczegóły zostają później. Masz rację Awe Ed zawarł posady i chwała mu za to, że wkoncu wykonał plan na to okno.
» 1 lutego 2020, 08:54 #81
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 09:14

Bruno Fernandesa chcieliśmy ściągnąć jeszcze latem. Nie udało się, ale to jeszcze można było wybaczyć, bo wówczas Sporting nie był pod ścianą i mógł rzucać sobie chorymi kwotami. Wówczas nie udało się ściągnąć jednak ŻADNEGO piłkarza do środka pomimo faktu, że z klubu odszedł m.in. Herrera. Efektem była konieczność grania przez pół sezonu bez 10.

Nadeszło zimowe okienko i wrócił temat Bruna. Przez kilka tygodni jednak zarząd nie mógł dojść do porozumienia ze Sportingiem odnośnie kwoty odstępnego pomimo faktu, że sam piłkarz był chętny na przeprowadzkę i pomimo tego, że portugalski klub tym razem już MUSIAŁ sprzedać swojego kapitana! Ostatecznie nasz zarząd zmiękł, kiedy pojawiło się zainteresowanie ze strony Barcelony, która, wg rzetelnych źródeł, spełniła warunki Sportingu. Na nasze szczęście Bruno wybrał nas, ale co jeśli stwierdziłby, że woli Katalonię? Otóż kolejny transfer by nam przeszedł koło nosa.

Odnośnie kwestii napastnika, to nie ma sensu się zbytnio rozpisywać. Generalnie po sprzedaży Kaku było wiadome, że zostajemy de facto z samym Martialem na szpicy. Zarząd mimo to nie kupił zastępstwa. Po kontuzji Rasha i jednoczesnym spadku formy Antka też się do tego nie kwapili. Ostatniego dnia dopiero przypomnieli sobie, że coś z tym fantem należy zrobić, więc łapali się każdej opcji. Ostatecznie wypożyczono zawodnika liga chińskiej, który nigdy wielkiej kariery w piłce nie zrobił.

Tak więc gratulacje dla zarządu za ciężką i przemyślaną pracę!
» 1 lutego 2020, 09:11 #80
MikeMU: Lizbona chciała 80 mln
» 1 lutego 2020, 09:17 #79
DaredevilUtd: I dostała realne 65mil z mniej realnymi 15 mil :) czyli w lato chcieli 80 w zime dostali 80mil.
» 1 lutego 2020, 09:21 #78
NoName222: Edek ty kozaku. Miła wiadomość z rana :)
Ktoś się orirntuje ile zapłacimy za wypożyczenie?
» 1 lutego 2020, 07:58 #77
EmilCioran: Podobno niecałe 5 mln.
» 1 lutego 2020, 08:01 #76
NoName222: A to luzik. Dzięki.
» 1 lutego 2020, 08:10 #75
EmilCioran: Widzieliście wczorajszą bramkę Rooneya z wolnego? Piękności.
» 1 lutego 2020, 07:32 #74
artifex: Od razu przypominają się brameczki z wolnego w meczu z Arsenalem 8-2 ;) Stary ale jary!
» 1 lutego 2020, 08:08 #73
michal1993: Bailly zamiast Viktora
» 1 lutego 2020, 06:05 #72
Klierek7: Od razu tak z buta ?
» 1 lutego 2020, 11:03 #71
Krystiano98: Wiedzieliscie, że Smuda i Best grali razem w jednej drużynie? W życiu bym nie pomyślał :D
» 1 lutego 2020, 05:36 #70
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 06:51

W jakiejś drużynie w USA. To chyba był nawet ostatni klub w karierze Besta.
» 1 lutego 2020, 06:49 #69
EmilCioran: To było San Jose Earthquakes. I jednak Best tam nie kończył jeszcze kariery.
» 1 lutego 2020, 06:55 #68
EmilCioran: Nie, to był Los Angeles Aztecs. W tym pierwszym wspomnianym przeze mnie klubie chyba się minęli ze sobą.
» 1 lutego 2020, 07:49 #67
Krystiano98: Dokładnie, w Astecs grali razem :)
» 2 lutego 2020, 09:53 #66
DjTED: Tak sobie przypomniałem o jednym piłkarzu. Prawdopodobnie najlepszy piłkarz PL z zeszłego sezonu (nawet na rowni stawiany obok Ronaldo i Messiego) Eden Hazard. Co tam u niego słychać? Jak toczy sie kariera po odejsciu z Chelsea ?
» 1 lutego 2020, 03:03 #65
helupa: kontuzje.
» 1 lutego 2020, 03:05 #64
Glory1878: Bruno + Ighalo

Koniec końców okienko na plus, chociaż był moment gdzie zwątpiłem już w przyjście do nas Bruno. Fajny projekt sie z tego zapowiada, w lecie jeszcze kilka mądrych ruchów i można po cichu liczyć na jakiś puchar ;>
» 1 lutego 2020, 02:12 #63
PiesekLeszek: Jeśli B.Fernandes się sprawdzi przez te kilka miesięcy to będzie warto zainwestować w koszulkę z nr.18.
» 1 lutego 2020, 01:56 #62
Jessica0Lingard: Kupowalem bilet na ten mecz jakies 4-5 miesiecy temu i nie spodziewalem sie ze okaze sie to tak wielkie wydarzenie:
-Mamy tyle samo punktow co Wilki i gramy z nimi chyba juz 5 raz w tym sezonie wiec nie ma watpliwosci ze bedzie walka
-Chelsea gra z Leicester na wyjezdzie wiec spora szansa ze straca punkty
-Spurs graja z City u siebie wiec latwo nie bedzie im wygrac
-Na koniec zakontraktowalismy Bruno i jest szansa ze zagra od 1 minuty

Jednym slowem M E C Z Y C H O
Come on United !
» 1 lutego 2020, 01:39 #61
DjTED: I wychodzacy kibice....
» 1 lutego 2020, 02:26 #60
kckMU: Czy wyjdą to zobaczymy. Końcówka okienka mogła ich trochę uspokoić.
» 1 lutego 2020, 03:02 #59
Lokator23: W koncu chcieli transferow i transfery sa. Jak Bruno sie poczuje jak jutro bramke strzeli a.kibice wyjda :)
» 1 lutego 2020, 03:12 #58
Michux3: Jest już potwierdzone na apce
» 1 lutego 2020, 01:06 #57
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 01:04

Transfer Ighalo to niestety pokaz niekompetencji naszego zarządu. Nie mówię o tym, że to zły zawodnik. Z pewnością się przyda. Martwi mnie jednak to, że w sytuacji gdy Rash ma kontuzję i nie udało się sprowadzić Haalanda zostawiliśmy sprowadzenie napastnika na ostatni dzień okienka. Powinniśmy już dawno zabiegać o takie wypożyczenie i być może udało by się załatwić kogoś znacznie lepszego.

Mimo wszystko jestem zadowolony z tego okienka. Nie mogę się doczekać debiutu Bruno :)
» 1 lutego 2020, 01:04 #56
Michux3: Zacznijmy od tego że powinniśmy mieć plan B przy niepowodzeniu z Haalandem , i to nie jakiegoś zmiennika tylko porządnego napastnika .Nie udaje sie z Haalandem to powinniśmy iść po Wernera
» 1 lutego 2020, 01:08 #55
zbyszek7: A co oznacza powinnismy isc po, rozwin
» 1 lutego 2020, 01:28 #54
Michux3: Powinniśmy sie postarać o jego transfer ,Nagelsmann mówił że nie bedzie mu robił przeszkód a napastnika i tak potrzebujemy .
» 1 lutego 2020, 02:25 #53
Abstrahujacy: Chłopaki dlaczego nikt z Was nie jest w zarządzie?
Przecież to oczywiste, że Werner naciskał na transfer do klubu bez LM zamiast w niej grać jak teraz...
» 1 lutego 2020, 13:01 #52
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 00:33

Podobno Bruno od 1 minuty z Wolves.
» 1 lutego 2020, 00:33 #51
Dodge: Oby tak było
» 1 lutego 2020, 00:38 #50
MiSt: Byłoby super :) Oby zaliczył jakiś gol/asystę lub chociaż kluczowe podanie. Przyznam szczerze, że nie oczekuję od niego cudów, ale dawno tak nie czekałem za tym by zobaczyć nowy nabytek w akcji.
» 1 lutego 2020, 00:39 #49
Daka: Żeby tylko za bardzo nie szalał, bo narobi tylko kibicom smaka a na kolejny mecz będzie trzeba czekać ponad 2 tygodnie;/
» 1 lutego 2020, 00:44 #48
Michux3: To jest dobra opcja ,bierzemy go na 6 msc i w lecie kupujemy napastnika na stałe .To jest tylko wypożyczenie i potem wraca do siebie ,nie pakujemy sie w 4 letni kontrakt tak jak to mogło być z Norweskim strzelcem wisienek
» 1 lutego 2020, 00:15 #47
braku: Ighalo to dobry piłkarz. Nie każdy chce grać w wielkim klubie i być w cieniu większych gwiazd więc wybiera gorszy klub ale on tam będzie ikona. Poradzi sobie u nas bo go widziałem w akcji i naprawdę świetnie grał.
» 1 lutego 2020, 00:12 #46
Viral: jeszcze godzina im została
» 1 lutego 2020, 00:08 #45
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 00:09

niezupełnie. Oficjalnie potwierdzenie może być i pojutrze
» 1 lutego 2020, 00:09 #44
rizx: Często kluby dostają dodatkowy czas na papierkową robotę
» 1 lutego 2020, 00:14 #43
Viral: a dzięki bo ja średnio w tym temacie
» 1 lutego 2020, 00:15 #42
DaroMistrz5: Rizx ściemniasz. Po terminie to sobie mogą kontrakt dogadywać czy testy medyczne przechodzić. Reszta formalności musi być na czas. Nie pamiętam nazwiska ale taki transfer bodaj że Swensea przeprowadziła (Jak ktoś lepiej pamięta niech mnie poprawi) że kupili zawodnika ale papierki jakieś kilka minut po czasie doszły i gość był piłkarzem walijczyków ale nie mógł dla nich grać do następnego okienka kiedy dopiero mogli to usprawnić do gry
» 1 lutego 2020, 00:39 #41
Magik1990MU: Ja z kolei pamiętam, że kiedyś przy okazji innnego transferu była tu wzmianka o tym, że dokumenty można do FA przesłać do godziny po terminie. Natomiast podpisane musi być wszystko do północy. Co do oficjalki, to pewnie jeszcze trochę poczekamy.
» 1 lutego 2020, 00:42 #40
Strzelec: Ighalo to spoko opcja. Dobre wykończenie, silny. Jako rezerwowy może być dobry.
» 31 stycznia 2020, 23:59 #39
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2020 23:59

Hehe trudno się nie zgodzić
twitter.com/UtdCole/status/1223375862978031616?s=19
» 31 stycznia 2020, 23:58 #38
top4fun: Jak czytam te zachwyty nad tym okienkiem i przede wszystkim nad ighalo który przez żaden klub z topu albo nawet środka tabeli nie był i nie byłby nawet brany pod uwagę to zdaje sobie definitywnie sprawę jak ten klub się stoczył...
» 31 stycznia 2020, 23:57 #37
balongg: Podobno odmówił Totkom i Interowi, także chyba był brany pod uwagę
» 1 lutego 2020, 00:04 #36
Magik1990MU: to może pora przerzucić się na inny?
» 1 lutego 2020, 00:05 #35
DjTED: Przeciez my mamy napastnika .. tylko teraz ma kontuzje.. po co kupowac kogos za gruby hajs by pozniej siedział na ławie ?
» 1 lutego 2020, 00:14 #34
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2020 23:44

Jakim cudem Ighalo zarabia 300k tygodniowo? Czy to Messi, albo chociaż Diego Costa w formie?
» 31 stycznia 2020, 23:44 #33
BartoszP: Liga chińska. Tyle w temacie
» 31 stycznia 2020, 23:45 #32
Michux3: Bedziemy mu płacic 1/3 tego
» 31 stycznia 2020, 23:46 #31
Advm: Ale to jest nie do pomyślenia, że byle ogórek(bo gwiazdą to on nie jest) zarabia takie pieniądze.
» 31 stycznia 2020, 23:51 #30
BartoszP: Nie mój cyrk nie moje małpy...
» 31 stycznia 2020, 23:54 #29
Michux3: popyt rodzi podaż
» 31 stycznia 2020, 23:54 #28
Magik1990MU: Polecam jeden z ostatnich materiałów Tomka Ćwiąkały, w którym tłumaczy ten proceder. Z tego, co też wspomina, to federacja chińska przyjeła od tego roku restrykcje, na mocy których będzie górny limit wynagrodzeń dla obcokrajowców (kilka milionów, nie pamiętam ile dokładnie). Tych, co mają ważne kontrakty to nie obejmie, ale wraz z przedłużeniem/zawieraniem nowych nie będzie już opcji, aby dać tak chore pieniądze.
» 1 lutego 2020, 00:03 #27
rizx: Oscar zarabia 400 :)
» 1 lutego 2020, 00:06 #26
Advm: Ale Oscar to chyba jednak trochę lepszy grajek od Ighalo. Jego 300k mógłbym jeszcze zrozumieć.
» 1 lutego 2020, 00:28 #25
DaroMistrz5: Ja wiem. Oscar to miał jeden może dwa sezony gdzie naprawdę pokazywał to coś nic więcej. Po prostu bardziej medialne nazwisko i no i wkoncu reprezentant Brazylii swojego czasu
» 1 lutego 2020, 00:47 #24
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2020 23:43

Przyda sie nam taki napastnik . Wysoki , silny fizycznie , przedewszystkim zna te lige wiec czego chciec wiecej w przypadku tylko wypozyczenia do konca sezonu ? a noz bedzie bardziej pozyteczny niz nam sie wydaje i mozna go bedzie odkupic za jakies marne grosze . Brakuje nam czesto planu B a taki zawodnik wlasnie bedzie sie do tego nadawał . Lepszej opcji nie bylo wiec domyslalem sie ze skorzystamy z opcji Slimani , Rondon i Ighalo . On poprostu ma robic miejsce dla innych i walczyc w polu karnym rywala i przebijac sie przez obrone rywala . To zawsze jakies zagrozenie dla rywala .
» 31 stycznia 2020, 23:43 #23
MiSt: Będzie śmiesznie jak Ighalo okaże się lepszym napastnikiem od Martiala :D
» 31 stycznia 2020, 23:41 #22
GGMUN6: Jak to się wszystko odmieniło. Jeszce 3 dni temu to okienko wydawało się fatalne, a dzisiaj ja oceniam go na bardzo dobre.
» 31 stycznia 2020, 23:40 #21
awe: widzisz ile zbędnych komentarzy :)
» 1 lutego 2020, 09:03 #20
Devid91: Super, że mamy Ighalo. Teraz Antek niech lepiej sie przyłoży bo będzie rezerwowym.
» 31 stycznia 2020, 23:34 #19
RedRevolta: Ale jaja, mamy Ighalo...
» 31 stycznia 2020, 23:31 #18
rodjaevel: Norweski dziennik VG potwierdza transfer Ighalo. Nigdy nie podawali plotek, tylko fakty jeżeli chodzi o transfery. Ciekawe czy zostanie to regułą...
» 31 stycznia 2020, 23:28 #17
Rebxie: Fabrizio również potwierdził
» 31 stycznia 2020, 23:30 #16
rodjaevel: No to czekamy na oficjalną wiadomość!
» 31 stycznia 2020, 23:32 #15
DjTED: Pojazd na Eda był, a Ed robi dla Olego cuda...
» 31 stycznia 2020, 23:28 #14
rvn10: No i jest nowy napadzior. Super, niespodziewałem się tak udanego okienka. Teraz są realne szanse na Top4. Do boju Diabły!
» 31 stycznia 2020, 23:26 #13
BartoszP: Bijcie masterczułki
» 31 stycznia 2020, 23:22 #12
Batigol222: Zapowiada się fajny piłkarski wikend. Leicester-Chelsea, Real-Atletico, United-Wolves, Juventus-Fiorentina. Mam tylko nadzieję, że Bruno zagra od początku, bo znowu oglądać Lingarda...
» 31 stycznia 2020, 15:45 #11
dev13: Bedzie dzis jakis napadzior czy juz sie wystrzelalismy w tym okienku echch cos tu kuleje w tym temacie i to mocno :(
» 31 stycznia 2020, 15:40 #10
BartoszP: Jest już. Potwierdzone
» 31 stycznia 2020, 23:23 #9
helupa: Będzie Ighalo.
» 31 stycznia 2020, 23:28 #8
Viral: poszła oficjalka?
» 1 lutego 2020, 00:09 #7
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2020 14:25

DDG
AWB Lindelof Maguire Williams
Fred Pereira
Dalot Bruno James
Martial

lub

DDG
Lindelof Maguire Shaw
AWB Fred Pereira Williams
Bruno
James Martial
» 31 stycznia 2020, 14:23 #6
FlokiMan: Tomek a nie lepiej greenwooda zamiast dalota ? Może by coś szarpnął ;)
» 31 stycznia 2020, 15:31 #5
SwanseMU: Nie liczyłbym na to że Bruno wyjdzie od pierwszej minuty, jednak bardzo bym tego chciał, nie chcę już widzieć Lingarda i Pereiry na 10...
» 31 stycznia 2020, 14:16 #4
Batigol222: Czy ja wiem, z jednej strony wystawiania nowego piłkarza w pierwszym składzie to niby ryzyko, bo nie jest zgrany z zespołem itd. Rzecz w tym, że United ma alternatywę w postaci zgranych z zespołem Lingarda i Pereiry, ergo wystawienie Bruno to w tej sytuacji żadne ryzyko, bo gorzej nie będzie,
» 31 stycznia 2020, 15:47 #3
heniu944: Nawet jak klepnie tylko 2-3 dobre piłki to i tak o 2-3 lepiej niż lingard czy pereira
» 31 stycznia 2020, 23:57 #2
heniu944: Piątek też nie zdążył się zgrać z zespołem a dzisiaj jak wszedł to od razu widać było różnicę
» 1 lutego 2020, 00:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.