Manchester United vs Astana FK. Zapowiedź 1. kolejki Ligi Europy

» 18 września 2019, 10:14 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wraca do rozgrywek Ligi Europy. Czerwone Diabły na inaugurację fazy grupowej zmierzą się na Old Trafford z Astaną.
Manchester United vs Astana FK. Zapowiedź 1. kolejki Ligi Europy
» Manchester United na inaugurację Ligi Europy zmierzy się z Astaną
Ile bramek padnie w meczu Man Utd vs Astana FK?
Manchester United ma miłe wspomnienia związane z Ligą Europy, bo w sezonie 2016/2017, kiedy po raz ostatni rywalizował w tych rozgrywkach, doszedł do finału, a następnie pokonał w nim Ajax Amsterdam (2:0). Zespół chciałby powtórzyć ten sukces i w tym sezonie.

Kto? Manchester United vs Astana FK
Kiedy? 19.09.2019, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? François Letexier (Francja)
Transmisja? Polsat Sport Premium 4


W tym sezonie los skojarzył Manchester United w grupie L z Astaną, AZ Alkmaar i Partizanem Belgrad. Spotkania z tymi rywalami będą okazją dla piłkarzy, którzy w obecnym sezonie nie mieli okazji często pojawiać się na boisku. Na swoją szansę niecierpliwie czeka młodzież, m.in. Mason Greenwood, Tahith Chong, James Garner i Angel Gomes.

Ole Gunnar Solskjaer nie zamierza traktować Ligi Europy wyłącznie jako „poligonu doświadczalnego”. Stawka w tych rozgrywkach jest bowiem bardzo konkretna – zwycięzca finału w Gdańsku zagra w przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów.

Sytuacja kadrowa:
W składzie Manchesteru United na mecz z Astaną należy spodziewać się wielu zmian w podstawowej jedenastce. Szansę na pewno dostaną Sergio Romero, Axel Tuanzebe, Fred oraz Mason Greenwood, co Ole Gunnar Solskjaer potwierdził na przedmeczowej konferencji prasowej.

Norweg nie zaryzykuje natomiast stanu zdrowia ostatnio kontuzjowanych piłkarzy tj. Paula Pogby, Anthony’ego Martiala i Luke’a Shawa. Ich występu należy raczej spodziewać się w meczu z West Hamem United (22 września). Dodatkowo w meczu z Leicester City stłuczenia doznał Daniel James i on także opuści czwartkowe starcie.

Przewidywane składy:

Manchester United: Romero – Rojo, Jones, Tuanzebe, Dalot – Fred, Matić – Chong, Lingard, Mata – Greenwood

Astana FK: Eric – Szomko, Postnikov, Simunović, Rukavina – Murtazajew, Łogwinienko, Maevski, Sigurjonsson, Tomasov – Janga

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – W Lidze Europy mierzysz się z innymi zespołami, zupełnie innymi kulturami. To też nowe doświadczenie dla zawodników. Dwa wyjazdowe spotkania zostaną rozegrane na sztucznej nawierzchni, więc mecze u siebie będą dla nas bardzo ważne.


Yevgeny Postnikov – Polecimy do Anglii w dobrych nastrojach. To jest Manchester! To numer jeden dla fanów na całym świecie. Ciekawie będzie poznać atmosferę angielskiego futbolu. Nigdy nie byliśmy w Anglii, więc bardzo liczyliśmy na taki wynik losowania. Rozegranie meczu na Old Trafford jest marzeniem dla każdego piłkarza. Taka atmosfera to spełnienie marzeń. Każdy z nas da z siebie wszystko na boisku.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Dla Manchesteru United i Astany będzie to pierwsze spotkanie w historii obu klubów. Zespół z Nur-Sułtanu jeszcze nigdy nie rywalizował z żadnym angielskim zespołem w swojej historii.

– Manchester United do fazy grupowej Ligi Europy awansował bezpośrednio, dzięki ukończeniu rozgrywek Premier League na szóstym miejscu. Astana w tym sezonie najpierw bez skutku przebijała się przez kwalifikację do Ligi Mistrzów, a następnie musiała przebrnąć przez trzy rundy eliminacji do Ligi Europy. Kazachowie pokonali FC Santa Coloma, Vallettę i BATE Borysów.

– FK Astana to bardzo młody klub, bo został założony w styczniu 2009 roku jako Lokomotiw Astana. Obecna nazwa obowiązuje od 2011 roku.

– FK Astana mimo krótkiej historii jest jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Kazachstanie. Tytuł mistrza kraju zdobywała pięciokrotnie (2014, 2015, 2016, 2017, 2018).

– FK Astana w sezonie 2015/2016 rywalizowała w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Zanotowała wówczas bezbramkowy remis z Atletico Madryt. W sezonie 2017/2018 zespół grał natomiast w 1/16 finału Ligi Europy.

– Obecny sezon w lidze kazachskiej rozpoczął się w marcu. Astana zajmuje obecnie trzecie miejsce w lidze, ale ma dwa mecze rozegrane rozegrane mniej od prowadzącego Tobołu Kustanaj (26 kolejek). Astana traci do lidera pięć punktów.

– Manchester United jest niepokonany w dziewięciu meczach Ligi Europy u siebie. Czerwone Diabły na Old Trafford wygrały wszystkie spotkania w tych rozgrywkach w fazie grupowej. Zdecydowanie gorzej prezentuje się bilans Manchesteru United w Teatrze Marzeń w Lidze Mistrzów: 4 porażki w 6 ostatnich meczach (1 wygrana, 1 remis).

– Manchester United swoją ostatnią edycję Ligi Europy (2016/2017) zaczął od wyjazdowej porażki z Feyenoordem Rotterdam (0:1). W tamtych rozgrywkach dotarł jednak aż do finału, w którym pokonał Ajax (2:0).

– Piłkarz Manchesteru United, który w ostatnim czasie miał styczność z kazachskim futbolem to Scott McTominay. Szkot wraz ze swoją kadrą przegrał w Astanie z Kazachstanem 0:3 w ramach eliminacji do EURO 2020. W tamtym meczu zagrało trzech piłkarzy FK Astana.

– Najgroźniejszym piłkarzem w ekipie Astany jest Marin Tomasov, 32-letni chorwacki napastnik. W tym sezonie zdobył dla swojej drużyny 19 bramek, wliczając w to 7 trafień w kwalifikacjach do Ligi Europy.

– Trenerem Astany od 2018 roku jest Roman Hryhorczuk, były ukraiński napastnik. W swojej zawodniczej karierze zanotował krótki epizod w Petrochemii Płock (14 występów i 3 bramki).

– Piłkarze Astany udając się do Manchesteru przelecą 4800 kilometrów. Lot samolotem trwa 7 godzin.

– Na Old Trafford w sekcji gości zasiądzie 230 kibiców Astany.

Spotkanie Manchester United vs FK Astana rozpocznie się w czwartek 19 września o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale Polsat Sport Premium 4. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Jones: Cieszymy się z tak pracowitego okresu
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Astaną

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (228)


Bylak: Hura.
» 19 września 2019, 19:49 #202
Strzelec: Gomes, Grenwood i Chong w składzie!
» 19 września 2019, 19:48 #201
Michux3: Wreszcie Gomes i to na 10 więc będzie miazga
» 19 września 2019, 19:46 #200
MiSt: Ale piękne składy :D
» 19 września 2019, 19:44 #199
tomek096: Panowie, mam pytanie z innej piłki.
W fifie 19 to bedzie jakas aktualizacja składów dla np trybu sezony ? Lub skąd można pobierać jakies patche skaldow jeśli takie występują. Pozdrawiam, dzis oczywiście zwycięstwo !
» 19 września 2019, 19:31 #198
kielbasior: Nie będzie, składy to jeden z minusów nie kupowania fify na premierę. Musisz ich ręcznie przetransferować, albo poszukać składów robionych przez fanów.
» 19 września 2019, 19:43 #197
Mati0074: Patrząc na skład to są to Piłkarze bez żadnego zgrania między sobą wiec chyba nie możemy nastawiać się na żadne fajerwerki
» 19 września 2019, 19:30 #196
mordynator: mam nadzieje że Angel dzisaj w podstawie
» 19 września 2019, 19:24 #195
Dejfmi: Tak się zastanawiam czy Arsenal to ma jakiegoś białego wychowanka? Same mużynki z afrykańskimi korzeniami.

Ps. Cieńki ten Arsenal jak PolSilver
» 19 września 2019, 19:20 #194
ruffnecky: masz papiery na dysortografię biały Polaku? ;)
» 19 września 2019, 19:41 #193
KUBA06: Jaki dziś wynik obstawiacie Panowie?
» 19 września 2019, 19:16 #192
Dejfmi: A tak ze dwa zero
» 19 września 2019, 19:21 #191
EmilCioran: Oglądając studio LE dopiero się dowiedziałem, że Andre Silva jest wypożyczony do Eintrachtu. Coś ta kariera Portugalczyka idzie nie tak jak miała iść. Sam Ronaldo swego czasu powiedział, że Andre będzie jego następcą w reprezentacji, a jak dla mnie to prędzej będzie kolejnym niespełnionym talentem. W Milanie nie wyszło, wypożyczenie do Sevilli i tam przeciętnie mu się wiodło. Teraz zawitał do Niemiec na kolejne wypożyczenie. Chłopak ma już 23 lata. Niby jeszcze w miarę młody ale jeśli faktycznie ma taki talent to w takim wieku powinien już być w jakimś czołowym klubie i tam być czołową postacią, a nie tułać się po wypożyczeniach w średniakach europejskich.
» 19 września 2019, 18:51 #190
Dejfmi: Talent to tylko mała cząstka. Może jest słaby psychicznie? Cieżko wypowiedzieć się nie znając go
» 19 września 2019, 19:18 #189
Diabelski97: Frankfurt jest bez swoich trzech najlepszych piłkarzy którzy zdobyli w zeszłym sezonie większość goli/asyst:
Jović
Rebić
Haller

Arsenal musi się postarać żeby stracić tam punkty.
» 19 września 2019, 18:37 #188
Diabelski97: Unai Emery:
challenge accepted
» 19 września 2019, 18:43 #187
lele1986: siema jak na telefonie dzis zobaczyc mecz ?
» 19 września 2019, 18:10 #186
Mattias: Wystarczy spojrzeć ilu sportowcom po latach za doping odbierano medale. Zobaczcie że odbiorą City te wszystkie puchary które zdobyli za Łysego grając w nieuczciwy sposób.
» 19 września 2019, 16:38 #185
Widziwoj: Prędzej za fabrykowanie tych bzdur to odbiorą tobie możność pisania tutaj. Ileż można pisać, że wszyscy jadą na dopingu tylko United jest uczciwy?
» 19 września 2019, 17:10 #184
mycka86: Nie przypominam sobie żeby w piłce kiedykolwiek odebrano komuś jakieś puchary. Nie licząc Legii i Juve za afery korupcyjne.
» 19 września 2019, 17:17 #183
Widziwoj: Swego czasu w 2003 r. głośno było o przypadku barażu Walia - Rosja do ME. W organizmie rosyjskiego piłkarza Jegora Titowa znaleziono bromantan i piłkarz został zawieszony. Walia domagała się zmiany wyniku pierwszego meczu z 0-0 na walkower 3-0, w efekcie czego to Smokom a nie Rosji przypadłby awans na ME 2004. UEFA nie przychyliła się jednak do tych apelacji. W tym przypadku bromantan wykryto już w trakcie kontroli po meczu. W świecie @ Mattiasa oznaczałoby to, że nikt z czołówki angielskiej nie jest kontrolowany tylko Manchester United. Jak można wypisywać takie bzdury?
» 19 września 2019, 17:30 #182
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 16:06

Polast Sport 4 se wymyslili k...m...c :P
» 19 września 2019, 16:06 #181
NoName: Od kilku lat nie używam telewizji, nie mam żadnego dekodera, nic. Szczerze polecam.
» 19 września 2019, 16:44 #180
CarbonInC: Kurcze, cała LM i LE do ogladania tylko na Polsat Premium?
» 19 września 2019, 15:50 #179
GandiGanda: Cała napeeno nie, pewnie bd na publicznych kanałach od 1/8
» 19 września 2019, 16:06 #178
veryragedude: Liczę tylko na to aby nie było w tej edycji żadnych wtop z naszej strony.
» 19 września 2019, 15:50 #177
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 15:44

Piłkarze Paris Saint-Germain przed każdym meczem żują gumę z kofeiną, która pomaga im w utrzymaniu koncentracji i zmniejsza odczucie zmęczenia czytamy w hiszpańskiej gazecie "El Mundo".

HA wiedziałem! Cały świat jedzie na dopingu i tylko my jesteśmy jesteśmy jedynym uczciwym klubem w tym sporcie. I dlatego mamy tak pod górkę.
» 19 września 2019, 15:42 #176
DaroMistrz5: Robisz się nudny. Naszym nawet kawy zabronili pić bo przecież zawiera kofeine a to zło. Nudne musisz mieć życie
» 19 września 2019, 15:54 #175
PogbaKingOfMANU: A ja widziałem na otwartym treningu PSG jak Tuchel wszczepiał marihuanen Mbappe, by ten miał lepsze przyspieszenie, a Neymar wciągał propan butan by tak się nie turlał. Potwierdzone info, pół świata jest na prochach, grzybach i dopingu!
» 19 września 2019, 17:16 #174
mycka86: Co ja czytam :)
» 19 września 2019, 17:19 #173
Advm: KOFEINA TO DOPING XD
» 19 września 2019, 18:06 #172
PogbaKingOfMANU: Kibice Madrytu od wczoraj "płaczą" jak mogli nie sprowadzić Pogby i ze są teraz tego efekty XDD

A jeśli chodzi o nasz dzsieijszy mecz, to jest we mnie jakoś optymizm. Damy radę.
» 19 września 2019, 13:55 #171
Klierek7: Pogba jest na dobre czasy nie na złe nic by nie zdziałał
» 19 września 2019, 15:33 #170
Widmo: Czy ktoś z was zna się trochę na zakupie biletów w PL.
Konkretnie chodzi mi o mecz Sheffield united vs Manchester united 23.11.19
Osobiście znalazłem tylko jedna strone gdzie bilety są za 200funtow i to na sektor gospodarzy, czy to standardowa cena czy da radę znaleźć coś tańszego (sektor już bez znaczenia) .
Będę tego dnia w miejscowości obok więc szkoda by było przegapić okazję zobaczenia czerwonych diabłów na murawie.
» 19 września 2019, 13:11 #169
PeterUnited1986: To wyjazd moze byc ciezko sa grupy na fejsie gdzie ludzie sie oferuja z biletami np: MUFC TICKETS FACE VALUE, MAN UTD FACE VALUE TICKETS ONLY, manchester united spare tickets sell and swap
» 19 września 2019, 13:48 #168
Widmo: Dzięki, przeszukam
» 19 września 2019, 17:19 #167
Lisan: Fajnie się patrzy na Mahreza jak wymiata w City. Szkoda że zdecydowaliśmy się na Alesxisa zamiast na niego.
Z drugiej strony u nas pewnie straciłby większość potencjału i byłby przeciętniakiem
» 19 września 2019, 13:07 #166
HSM: Czuje taki dziwny optymizm przed każdym meczem odkąd Ole został menadżerem United po zwycięstwie cieszę się jak dziecko a po porażce ogromny nie dosyt, właściwy człowiek na właściwym miejscu
» 19 września 2019, 11:47 #165
pOLEw: to niewiele masz ostatnio powodów do radości, ale skoro podoba Ci sie taki smutny żywot to ok :)
» 19 września 2019, 12:03 #164
HSM: No na razie faktycznie nie ma dużo powodów do radości ale mówię to w kontekście całego projektu Ole, ale sądząc po nicku nie jesteś jego fanem
» 19 września 2019, 12:21 #163
FetraiNarrator: pOLEw

Smutny żywot ? To co dopiero o twoim można powiedzieć ?! :)
» 19 września 2019, 12:23 #162
GGMUN6: pOLEw ma z wszystkiego polew.
» 19 września 2019, 12:43 #161
pOLEw: Nie muszę być jego fanem.

Nie podoba mi się to jak robi dobrą minę do złej gry oraz dobór kadry. Gdyby jeszcze były wyniki to bym to przełknął ale na tę chwilę skłaniam się ku tezie że nie jest to menadzer na miarę tego klubu. Mam jednak cichą nadzieję że się myle i jeszcze w tym sezonie zatrybimy i wrócimy na zwycięską ścieżkę. Jeśli nie wrócimy do LM to powinniśmy go zwolnić, przeprosić się z Mourinho i dać mu więcej władzy w klubie bo pomijając wszelkie kontrowersje z nim związane mogliśmy odnieść z nim sukces.
» 19 września 2019, 12:54 #160
GGMUN6: Jak ja żałuję, że nie ma na tej stronie możliwości dawania minusów przy komentarzach.
» 19 września 2019, 12:57 #159
HSM: Nikt nie powiedział że jesteśmy pewni sukcesów ale po prostu mam dobre przeczucia nawet SAF nie od razu był wielki, czas pokaże
» 19 września 2019, 12:59 #158
MiSt: Najlepiej OLEwać komentarze tego trolla.
"Przeprosić się z Mourinho" hahah :D
» 19 września 2019, 13:01 #157
DailySmoker: Polew zrob papiery i pokaz nam jaka mine ma robic trener
» 19 września 2019, 14:28 #156
vanantygaal: Może piłkarze powinni oddać jeszcze swoje żony Mourinho? Minęło 10 miesięcy a są jeszcze tu tacy, którzy nie potrafią się z tym pogodzić...
» 19 września 2019, 14:43 #155
pOLEw: Równie dobrze moge napisac ze polowe z tych 10 miesięcy kompromitujemy się z Ole a wy nadal głupio wierzycie w jego wizje :)
Dailysmoker - menadzer powinien być przede wszystkim szczery i nie oszukiwać fanów
MiSt - wiem że jestes zbyt ograniczony by to przyznać ale Jose mimo złej atmosfery i faktu ze niektóre panienki grające w tym klubie na niego narzekały robił dobrą robotę, Gdyby tu został juz dawno nie byłoby tu Pogby Martiala i Lingarda a Edek wzięty za gębę dokonałby konkretniejszych wzmocnień.
» 19 września 2019, 14:56 #154
MiSt: Jako ograniczony człowiek odpowiadam - Nic nie napisałem, że Mou był zły. Skoro nawet on sobie z tym bajzlem nie poradził to może pora obrać inny kurs? Na razie wygląda to obiecująco i nic nie da zwalnianie kolejnego trenera. Ole nie jest idiotą i ma jakąś wizję odbudowy klubu. To, że nie widać u niego umiejętności Mou to już inna sprawa. Potrzeba nam teraz kogoś, kto zbuduje chociaż fundamenty pod przyszłe sukcesy, a nie kolejną gwiazdę trenerską na 3 lata.

Nie pozdrawiam.
» 19 września 2019, 15:14 #153
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 15:33

A co smiesznego było w przeproszeniu sie z Mourinho? Pokazalibyśmy jaja. Wystarczyłoby przyznać się otwarcie do błędu i zaproponować mu ponowne objęcie posady na ustalonych z góry warunkach współpracy.
Jasne cele:
- musi byc LM co sezon
- 3-4 sezony na wygranie ligi
W zamian za pełne wsparcie przy transferach do określonej kwoty, pełna decyzyjnosc w wyborze kadry i w nagrode wysokie premie za wygrane trofea.

Obecnie trudno jest dostrzec jakąkolwiek wizje zespołu u trenera który pozwala odejść najlepszym zawodnikom ostatnich sezonów (Herrera Lukaku), zostawia w klubie i wystawia wszystkich którzy kojarzeni są z upadkiem tego klubu (Rojo, Martial, Lingard, Sanchez, Pogba) i nie potrafi upomnieć się o zawodników których potrzebuje.

Jedyna wizja która przychodzi mi do głowy to dalsze tańce, śmieszkowanie, podwyżki za bycie przeciętnym i przestraszona mina Ole powtarzającego co sezon że jesteśmy w przebudowie. Jeśli wam się wydaje ze wśród tej młodzieży znajdziemy perełki na lata to zapomnijcie a nawet jesli tak sie stanie to przyjdzie Juve/Real/Barca i nam go podkupią.
» 19 września 2019, 15:27 #152
Diabelski97: Dziwię się że odpisujecie "pOLEw" zwykły marny troll.
» 19 września 2019, 15:43 #151
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 15:53

Diabelski dziecko drogie.
Ja prowadzę rozmowę a Ty wbijasz szpilki , dla mnie Twoj komentarz nie rózni się niczym od powyższego komentarza Fetrainiego a nie od dziś wszyscy wiedzą że to troll. Reszte wniosków wyciągnij sam.

Gdyby i to Cie przerosło to podpowiedź w linku poniżej:
imgflip.com/i/swpz1
» 19 września 2019, 15:52 #150
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 16:19

Polew

Każdy wie ze trollem jesteś ty !

Piszesz ze ktoś ma nudne życie bo np czeka z niecierpliwością na mecze pod wodza Ole. Sam natomiast trolujesz wszystko i wszędzie...

Ja pisze jak jest i czekam cierpliwie co przyniesie przyszłość...
» 19 września 2019, 16:17 #149
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 16:30

,,POLEW,, Proszę cie,nie jęcz już!
» 19 września 2019, 16:29 #148
NoName: To jest taki... wiecie... 'A,B,C trolla', najpierw piszą długie wypowiedzi, każdy wątek rozpisany na kilka zdań, żeby zamaskować zawarty w nich fałsz i przekaz 'przestańcie oglądać mecze tego klubu i przerzućcie się na inny' i żeby wypowiedź zdawała się uargumentowana oraz spójna, a co za tym idzie sensowna i logiczna, a kiedy zostaje zdemaskowany to 'ja tylko trzeźwo myślę', 'bo co? bo patrzę krytycznym okiem?' bądź właśnie 'sam jesteś trollem'. Co będzie jak troll ewoluuje do następnej formy to nie wiem, ale pewnie niedługo się dowiemy...
» 19 września 2019, 16:41 #147
pOLEw: Haha , ale mózgi sie zleciały, cała śmietanka dp z fetrainim na czele :) polew z was bolki
» 19 września 2019, 23:21 #146
DailySmoker: Menadzer ma przede wszystkim wspierac druzyne i byc autorytetem, a nie cymbalem, ktory po nich publicznie jezdzi bez wzgledu na to czy ma podstawy do tego czy nie
» 20 września 2019, 10:54 #145
Pady: Romero Rojo, Jones, Tuanzebe, Dalot Fred, Matić Chong , Lingard, Mata Greenwood
Czuję że Gomes i Chong znajdą się w wyjściowym składzie jeden napewno za James a drugi za kogo obstawiacie?
» 19 września 2019, 11:31 #144
dlabigt23: Swoją drogą PSG teraz ma bardzo fajna ekipe . Nie zakupili typowo gwiazdeczek ale kadre maja naprawde mocną i stabilną . Pablo Sarabia , Icardi , Gueye , Herrera , Abdou Diallo to naprawde ciekawi zawodnicy i nie World Classy ale ta mieszanka moze być bardzo wybuchowa i wydaje mi sie ze PSG naprawde moze wkoncu idzie w dobrym kierunku bo maja bardzo szeroką kadrę . Doliczyć do tego jeszcze Mbappe czy Cavaniego ktorzy wczoraj nie zagrali . Wedlug mnie sprzedaż Neymara by im jeszcze lepiej zrobila . Mysle ze mogą namieszać w tym sezonie w LM .
» 19 września 2019, 10:10 #143
Mattias: To nie przypadek że zrobili najlepsze okienko od lat. Do klubu wrócił dyrektor sportowy z prawdziwego zdarzenia - Leonardo.
» 19 września 2019, 12:50 #142
Veron: "World Classy", mnie zawsze śmieszą takie określenia
Wczoraj miałeś gwiazdozbiór w Realu, Casemiro, Kroos, James, Hazard, Bale a zabiegali ich Gueye, Marquinhos i Veratti
Tuchel to wizjoner, do każdego rywala podchodzi indywidualnie
Zidane to beton, jak coś działa to orze tak przez lata, wiecie chłopaki, podanie, odegranie, Carvajal, wrzuteczka, oooOOooo Cristianu, brawo
» 19 września 2019, 13:18 #141
PogbaKingOfMANU: Veratti to tez klasa światowa środka pola, tylko bardzo niedoceniony. A co do Neymara i jego sprzedaży, to nie sądzę. Nie wiem czy oglądasz czasem ich mecze ligowe, ja z racji miejsca zamieszkania "jestem zmuszony" i ten gościu jest tym, który robi tam pełną robotę. Juz pomijając staty (którymi i tak się broni, a miałby je jeszcze lepsze gdyby nie musiał się tak często cofać i gra nie była pod Mbappe), ale patrząc całościowo na obraz meczu i co daje i zabiera jego obecność lub brak na dłuzszą metę. Bez niego nawet świetny wspomniany Mbappe traci swoją moc, czego zwieńczeniem były jego "popisy" i wybuch frustracji w pucharze Francji. A Ney jest przez ostatnie czasy "zniszczony" przez kontuzję i ujowych lekarzy w klubie, a i tak takiego "zniszczonego" piłkarza pod względem jego pracy, brałby każdy klub na świecie.
» 19 września 2019, 13:50 #140
CHRCH: przydałby się tu teraz angel di maria
» 19 września 2019, 09:43 #139
Dejfmi: Daj spokój, miał tu swoje 5 minut a później uciekł jak szczerek bo Young wygryzł go ze składu
» 19 września 2019, 09:49 #138
mycka86: Not sure if trolling...
» 19 września 2019, 12:37 #137
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 09:20

Co myślicie na temat transferu W. Zahy na prawe skrzydło? Aktualnie wyceniany na 55 mln a z CP kupuje nam sie dobrze :P
» 19 września 2019, 09:20 #136
Widmo: Wątpię by chciał tu wrócić
» 19 września 2019, 09:29 #135
twr: niby czemu? Inny trener on też jest innym zawodnikiem. Myślę, że to kwestia charakteru. Może chciałby udowodnić, że za wcześnie go skreślono.
» 19 września 2019, 10:49 #134
mycka86: Już raz tu był i nie wytrzymał presji. Gdy wychodził na mecz to nogi tak mu się trzęsły, że miał problem z prostym podaniem na 5m.
» 19 września 2019, 12:41 #133
twr: Nie zgadzam się. Nie wiem czego to kwestia. Zaha udowodnił, że jest solidnym piłkarzem. Depay też czaruje. Wiem, że Ligue1 jest kiepska ale w reprezentacji też coś pokazuje. To tylko czysta ciekawość jakby Ci piłkarze grali u Ole.
» 19 września 2019, 12:57 #132
Widmo: On nie musi nic udowadniać, on wie że ma rację i potraktowali go nie sprawiedliwie.
Zawsze jak czytałem jego wypowiedzi o Manchesterze nie wspominał tego za dobrze
» 19 września 2019, 13:05 #131
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 13:10

Chyba nie pamiętacie jak to było z Zahą u nas. Grał tak bardzo źle, że nikt normalny po obejrzeniu jego kilkunastu/kilkudziesięciu minut na boisku długo by go nie wystawił znowu. Był większym zagrożeniem dla własnej drużyny (ciągłymi stratami i dryblingami wszerz boiska) niż dla bramki przeciwnika.

Fajnie, że się rozwinął, ale wówczas nie był gotowy na grę u nas.
» 19 września 2019, 13:09 #130
pOLEw: No rzeczywiście jego wina że jakiś Jugon nie potrafi przyznać się do kiepskiej gry i robi dym.
» 19 września 2019, 10:27 #129
Pady: Jesteśmy jak Real Madryt niema lidera w drużynie każdy nas chce pokonać, z wszystkimi będziemy się męczyć, ich drużyna upadła po odejściu CR7 z Zizu, wrócił Francuz ale potrzebuje zrobić nową drużynę to samo by się tyczylo SAF'a, niema łatwo jestem ciekaw jak poradzi sobie Real, ale jestem prawie pewny że nie będą się tak długo męczyć jak my.
» 19 września 2019, 08:47 #128
KacperskyMu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 08:45

Real upada po odejściu CR7. Ciekawe czy to samo czeka barce za kilka lat...
» 19 września 2019, 08:44 #127
Dejfmi: A to Real po wydaniu 300mln nie miał z miejsca wracać na szczyt?
» 19 września 2019, 07:01 #126
Cisco: Przecież Real na jesień zawsze gra kupę w LM. Od fazy pucharowej zaczyna się zupełnie inna piłka.
» 19 września 2019, 07:33 #125
pawelisto2: A Nenad Bjelica za słaby na ekstraklasę pięknie punktuje Atalante. Ale co się dziwić, w końcu - najlepsza liga świata, ekstraklasa.
» 19 września 2019, 01:43 #124
MiSt: Kibicuję też Lechowi i do tej pory nie rozumiem decyzji o jego zwolnieniu. Serio, przegrał niby walkę o mistrzostwo ale jako trener przerastał tę ligę. Od tego czasu Lech ledwo trzyma się w górnej połowie tabeli.
Zarząd United mimo wszystko jest bardziej rozsądny.
» 19 września 2019, 10:29 #123
Majkelson29: Oby w końcu upadł na dobre ten mit o mocarnym Realu i ,,historycznych" 3 LM z rzędu i żeby wszyscy zobaczyli co tak naprawde było czynnikami ich sukcesów, czyli wałki sędziowskie, masa farta i zrywy Ronaldo.
» 18 września 2019, 23:42 #122
EvilRogue: Gość ładował po 50 bramek/sezon, to coś więcej niż "zryw".
» 19 września 2019, 00:22 #121
DjTED: Ale nawet jak nie miał formy i sam Real nie mial formy to Ronaldo potrafił wyjsc na silna druzynę i z niczego zapakować trójeczkę
» 19 września 2019, 01:50 #120
jassaj: < Nikt wcześniej nie wygrał nawet 2 razy z rzędu LM
< Real zrobił to 3 krotnie
Fart i zryw....No nieźle
Jak Real jest mi dosyć obojętną drużyną tak śmieszą mnie komentarze pisane z punktu widzenia kibica drużyny która nawet nie może powalczyć o 1 puchar obecnie, że 3 zdobyte z rzędu są wynikiem farta i zrywów piłkarza. A nawet jak są wynikiem grania Ronaldo ? To co ? On nie był zawodnikiem Realu ? Był międzygalaktycznym wędrowcem który dla frajdy wspierał jakiś zespół ? Gdyby Barcelona nie miała Messiego też by nie wygrywała, gdyby United kiedyś nie miało Ronaldo być może też byłoby mniej trofeów. Każdy zespół ma swojego lidera bez którego byłoby mu ciężko, ale ot tego on jest żeby pchać grę. Weźmy przed nawias każdego czołowego piłkarza każdej czołowej drużny i mówmy, że no- "teraz to oni są na poziomie Evertonu", genialna logika
Wiadomo, że Real po odejściu Ronaldo stracił na jakości, bo ciężko zastąpić najlepszego piłkarza świata a tak w sumie to nie da się go zastąpić, szczególnie jak w pierwszym sezonie nie kupujesz nikogo na jego miejsce. Wiadomo też, że każda era się kiedyś kończy. Real stracił nie tylko Ronaldo, połowa składu im się wypaliła. Bale wypalił się do końca, Modrić, taki z niego najlepszy piłkarz świata jak z Lukaku baletnica, Marcelo pod formą, Ramos kontuzje, w każdej formacji dziura, którą trzeba skleić. Pół drużyny nadaje się do przebudowy a nie można w pół roku zamienić jednego genialnego pokolenia na drugie.
Czemu Real i Barcelona muszą mieć problemy ? Bo mają (mieli) Messiego i Ronaldo. Czemu United ma problemy ? Bo mieli SAF. Po prostu tacy ludzie nie rodzą się na kamieniu i nie da się ich zastąpić. Dają gigantycznie dużo, przyzwyczajają do dobrego a potem zostawiają po sobie wielką dziurę, ale jak się przyjrzeć dokładnie, problemy w każdym klubie nigdy nie są 0-1. Tak jak u nas są też inne problemy niż utrata trenerskiego giganta, tak jak Real ma inne problemy niż utrata piłkarskiego giganta
» 19 września 2019, 09:21 #119
NoName: Ogolnie zgadzam sie z tym co piszesz, jednak dodalbym jeszcze, ze Zidane w duzej mierze sam jest winien obecnej sytuacji w Realu. Mial zrobic rewolucje i co? Pozbyl sie Reguilona i Llorente, Vinicius znowu gra ogony, bo musza grac gwiazdy. Za to juz wylacznie trener odpowiada.
» 19 września 2019, 10:05 #118
jassaj: No tak, zawsze jak drużyna spada z tronu to są winni. Zawsze można powiedzieć, że kiedyś ten człowiek miał pomysł żeby być najlepszym a teraz nie ma tego pomysłu, ale to nie jest takie proste. Masz najlepszą kadrę na świecie, skompletowaną też w jakiejś części przez poprzednika. Dajesz im pomysł to zaczyna banglać, pomysł, taktyka i ludzie dopasowani idealnie do siebie. Nagle zaczynają wykruszać się ludzie i nigdy nie masz pewności, że Ci nowi będą potrafili się dopasować. I pojawia się milion dylematów, czy kontynuować to co już jest i dopasowywać klocki do całości, czy budować od podstaw coś nowego skoro stare już się kończy. Do tego żadna inwestycja w piłkarza nie jest pewniakiem, nigdy nie wiesz czy dany piłkarz się dostosuje, czy w danych realiach będzie to tak samo efektywny zawodnik jak w poprzednich klubach. Ten miniony galaktyczny Real też był budowany latami. Przyszedł Ronaldo, Kaka czy Benzema. Brazylijczyk mimo, ,że genialny nie pasował, potem dochodzili jakiś Oezil, jakiś Xabi Alonso, Mourinho eksperymentował z Coentrao sadzając Marcelo, potem zamieszanie kto ma być pierwszym bramkarzem, kupowanie, sprzedawanie, metoda prób i błędów i w końcu to się zgrało. Ja nie chcę bronić usilnie Realu ani Zidana, tylko po prostu uważam, że zbudowanie potęgi to nie jest takie hop siup, jak niektórzy tutaj piszą, że 5 transferów i już gramy o mistrza. Ci zawodnicy muszą pasować do klubu, do siebie wzajemnie i do wartości wyznawanych przez trenera. A sam trener- ok, to cechuje najlepszych, że mają tego nosa do ludzi, też nie jest nieomylny i staje przed dylematami, gdzie po fakcie łatwo ocenić, że zawalił, ale w momencie podejmowania decyzji nikt nie wie która droga jest słuszna i wystarczyłoby trochę złośliwości żeby przegrzebać stronę z komentarzami niektórych "krzykaczy" którzy wiedzą najlepiej żeby im pokazać "perełki" jakie wypisywali, że nie wiem, np Rojo to nasze zbawienie defensywy czy Morata to idealny napastnik do PL a my sfrajerzyliśmy odpuszczając go
» 19 września 2019, 10:36 #117
NoName: A ja nie zamierzam usilnie czepiac sie Zidane'a, ale z wlasnych obserwacji widze u niego kilka podstawowych bledow.
Real gral piach w tamtym sezonie - zarowno jako druzyna jak i indywidualnie, Solari dal szanse Reguilonowi (gral o wiele lepiej niz Marcelo), Viniciusowi (byl jednym z lepszych pilkarzy Realu w srodku sezonu), Llorente czy Valverde rowniez fos tam grali i zawsze dawali mozliwosc rotacji. Reguilon blyszczy w Sevilli, jak Llorente w Atletico to nie wiem, ale Vinicius nie gra wiele, a Valverde jeszcze mniej, a ci co graja zawodza. Przyszlo 6 nowych zawodnikow i prawie nie graja, zeby dostali szanse i nie wykorzystali, ale tych szans nie dostaja.
Taktyka. Wiele sie o tym mowi i nie chcialbym zgrywac eksperta, ale golym okiem widac, ze tam nic nie fonkcjonuje i nie ma planu. Np wczoraj wiele razy w momencie straty pilki przez Real miedzy pomoca, a obrona bylo jakies 20-25m przerwy - przeciez to jawne proszenie sie o baty i skoro taka sytuacja ma miejsce co kilka minut to albo nie maja wypracowanych schematow, zadnych wytycznych kto kogo ma asekurowac itp, albo zawodncy nie spelniaja zalozen trenera, a w takim przypadku nie powinni grac.
» 19 września 2019, 11:42 #116
jassaj: No i też jest wiele racji w tym co piszesz. Myślę, że Zidane jest obecnie trochę w takim punkcie jak Ole, trochę eksperymentów, kluczowe decyzje dot. obrania drogi. Zobaczymy czy mu wyjdzie. Z "jednym" Realem mu się udało, ciekawe jak będzie z "drugim". Jak to poukłada to już chyba nikt nie będzie mógł mieć co do niego wątpliwości. Jak nie... Nikt mu już zdobytych pucharów nie zabierze. Moim zdaniem trochę niepotrzebnie się tam pchał znowu, bo wiadomo jak to jest z fanami w Madrycie. Zbudował sobie pomnik, który może teraz mieć poważną rysę. Zobaczymy po prostu co z tego będzie. NArazie ten sezon wygląda obiecująco dla Atletico. Barca bez Messiego miewa problemy (tak wiem już wraca), Real pewnie też jeszcze nie wskoczy na obroty, na jakich chciałby być. Jeszcze trochę i może Atleti wyrośnie na faworyta chociażby La Ligi, bo LM to zupełnie inna bajka. Życzę im tego bo lubię ten klub i tego wariata Simeone, pozatym zawsze fajnie się patrzy jak ktoś uciera nosa Realowi i Barcy
» 19 września 2019, 12:09 #115
NoName: Wszedłem z ciekawości na realmadrytpl i większość komentujących pisze, że Zidane musi odejść, a co niektórzy nawet, że marzą o porażkach w kilku następnych meczach, bo może wtedy Perez by go wylał...
Sam od jakiegoś czasu jestem zdania, że Zidane nie dotrwa do końca sezonu, ale jak tak teraz sobie myślę, to: Lopetegui został wywalony i potraktowany jak śmieć po 3 miesiącach pracy, przyszedł Solari jako tymczasowy, po kilku meczach dostał stały kontrakt na parę lat i też po 3 miesiącach wyleciał, Perez błagał Zidane'a o powrót, ten wrócił i gdyby po 2-3 miesiącach nowego sezonu i jego wywalił to byłby to PRowy strzał w kolano i ciężko byłoby im kogoś ogarniętego tak na już ściągnąć, Bo Perez straciłby wiarygodność. Nawet gdyby Zidane powiedział, że on sam odchodzi i to jego decyzja to i tak nie każdy by to kupił.
p.s.W sumie są tylko 3 hiszpańskie kluby, które lubię i Atletico jest jednym z nich, więc też cieszyłbym się, gdyby to oni wygrali laligę.
» 19 września 2019, 16:30 #114
piter100000: Ale zachwyty nad PSG. Jak zwykle zdobywcy LM po pierwszej kolejce, a w marcu frajerzy sezonu. Co do Realu i Ronaldo. Skoro 3 LM Realu to jego zasługa to czemu Juve rok temu nie wygrało?
» 18 września 2019, 23:38 #113
NoName: Trzeba przyznać uczciwie, że dziś bardzo dobry mecz zagrali, a mogli wygrać wyżej.
» 18 września 2019, 23:45 #112
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 23:52

Grał tam 10 sezonów i poza tym jest już stary. Co ja pisze
» 18 września 2019, 23:51 #111
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2019 00:05

Szkoda że nas nikt nie bierze za faworyta tych rozgrywek bo nawet w niech nie gramy.
» 19 września 2019, 00:02 #110
FetraiNarrator: Mattias

Jak to nie gramy ? Jutro finał z Barcelona !

A później się obudzisz
» 19 września 2019, 11:30 #109
kckMU: Pytaj Buffona i pół składu PSG który radosnie chlal wódkę dzień przed meczem :)
» 18 września 2019, 23:14 #108
Dodge: Nie zdziwię się jak zagrają gorzej z Neymarem w składzie :D
» 19 września 2019, 09:20 #107
Cisco: Atletico - Juventus 2:2
» 18 września 2019, 22:56 #106
Mefjuuu: Czekałem na ten moment kiedy można będzie spokojnie powiedzieć, że te 3 ligi mistrzów z rzędu to zasługa tylko i wyłącznie Ronaldo, bez niego Real są takimi samymi dziadami jak my XD
» 18 września 2019, 22:54 #105
Cisco: Oczywiście, gdyby nie żeluś to real nic by nie wygrał.
» 18 września 2019, 22:57 #104
Dodge: Gdbyby nie żeluś to MU nie wygrałby w 2008 :D
» 19 września 2019, 09:25 #103
CHRCH: Dodge, w punkt
» 19 września 2019, 09:59 #102
pOLEw: Co tu dużo mówić, lider na boisku, lider w szatni, wzor do naśladowania i motor napędowy. Gdyby trafił do nas zamiast do Juve byłby ogromnym wzmocnieniem zarówno sportowo jak i marketingowo. Szkoda ze nasz zarząd olał temat jego transferu.
» 19 września 2019, 10:32 #101
Braks: Którzy to chcieli zizu
» 18 września 2019, 22:50 #100
EvilRogue: Dwóch wahadłowych pod bramką, witamy w przyszłości. A jak ten nasz Young ?
» 18 września 2019, 22:50 #99
Diabelski97: Young w tym sezonie wrócił do swojej przyzwoitej formy, ale wszyscy będą oceniać każdego po ubiegłym najgorszym sezonie United od 50 lat..
» 18 września 2019, 22:58 #98
DjTED: Kapitan gra solidnie w tym sezonie i pokazuje jak się celnie wrzuca piłkę słabszą nogą ... Shaw predko nie wskoczy do podstawy
» 19 września 2019, 01:53 #97
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 22:52

Gueye dzisiaj jest po prostu potworem - gra jak Kante i to taki Kante w dobrej formie.

Czy my przypadkiem nie byliśmy łączeni z nim w tym okienku?

EDIT: Byliśmy i patrząc po komentarzach to nikt go tutaj nie chciał, bo stary i słaby.
» 18 września 2019, 22:46 #96
pawelisto2: Nie, nie byliśmy.
I to właśnie chyba dziwi najbardziej, bo każdy zespół z topu ma swojego defensywnego pomocnika, a my chyba nawet nie byliśmy łączeni z żadnym defensywnym pomocnikiem.
» 18 września 2019, 22:51 #95
Blau: Wszedłem w archiwum na devilpage i w maju byliśmy z nim łączeni, ale rzekomo odpuściliśmy temat przez zbyt wysoką cenę.
» 18 września 2019, 22:54 #94
pawelisto2: W takim razie zwracam honor, musiałem przespać ten wątek, bo od dłuższego czasu ten zawodnik był moim wewnętrznym celem transferowym numer 1.
Mam nadzieję, że postaramy się przynajmniej o Ndidiego
» 18 września 2019, 22:56 #93
BrodaUTD: Bo u nas tę rolę ma pełnić Scot MT
» 18 września 2019, 23:32 #92
EvilRogue: Oficjalnie chyba można napisać, że era realu madryt w lm właśnie przeminęła.
» 18 września 2019, 22:32 #91
EvilRogue: W sumie okradziony z bramki...
» 18 września 2019, 22:35 #90
Dodge: Okradziony? Sędzia musiał ją anulować...Okradzione to zostało PSG w 4/5min jak nie został podyktowany karny za zagranie ręką.
» 19 września 2019, 09:28 #89
Michal1997: Real w pomocy jest tak beznadziejny, że Perez w letnim okienku rzuci 250 mln za Pogbe xD
» 18 września 2019, 22:32 #88
Michux3: I wtedy my rzucimy 200 za Sancho
» 18 września 2019, 22:57 #87
DjTED: Wanda to zona pewnego piłkarza... "zona" to mocno powiedziane :D
» 19 września 2019, 01:54 #86
Cisco: Juve prowadzi 1:0. Cuadrado trafił.
» 18 września 2019, 22:16 #85
Advm: Hajto to chyba płaci Polsatowi za komentowanie. Jego się nie da słuchać. Borek też chyba za głowę się łapie co chwile.
» 18 września 2019, 21:51 #84
Diabelski97: Gościu zabił kobietę to trauma zostaje i odbija się w życiu teraźniejszym (:
» 18 września 2019, 21:57 #83
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 22:02

Najbardziej razi chyba jego ubogie słownictwo. Co chwila powtarza te same fraz w kontekście innych zawodników.
Z niego ekspert/komentator jak z koziej ... trąba. Widać, że nie interesuje się na co dzień wieloma ligami, a głównie siedzi w tej swojej bundeslidze i stamtąd czerpie całą swoją wiedzę, a sili się wypowiedziami o innych piłkarzach, ligach, aby budować sobie renomę. Ostatnio na twitterze widziałem też coś się wypowiadał w kontekście boksu - i w ciemno mógłbym postawić, że na temat tejże dyscyplin ma jeszcze mniejsze pojęcie niż piłki nożnej.

Generalnie ten Polsat to niezła szopka z ligą mistrzów. Analizy w przerwie meczów zakrawają o jakiś żart. Tablice niczym w SkySports, a cała ich analiza opiera się "Lewandowski powinien tutaj zagrać wzdłuż, a nie wycofywać". Interpretacja taktyczna całego Bayernu jak i ich przeciwnika na iście mistrzowskim poziomie, brak słów.
» 18 września 2019, 22:01 #82
Diabelski97: Uwielbiam Borka, mój ulubiony dziennikarz od około 15 lat, Smokowski też dobry i cenię też Kołtonia chociaż pieprzy od rzeczy, PAN PRAWDA FUTBOLU.
» 18 września 2019, 22:04 #81
cinek26: Na Matthijsa de Ligta Hajto mówi 'de lajt'.
» 18 września 2019, 22:43 #80
Majkelson29: Jak nie lubie Di Marii , to aż przyjemnie patrzeć kiedy jedzie z tymi prześcieradłami jak z łajnem.
» 18 września 2019, 21:51 #79
Blau: Wystarczy, że Herrera na ławce siedzi i Hazard już niewidoczny.
» 18 września 2019, 21:48 #78
Strzelec: Czego wszyscy kibice Realu chcą sprzedać Bale'a? Przecież to jest najlepszy piłkarz Realu.
» 18 września 2019, 21:47 #77
QsQs: Przeważa Atletico. Ale nie jest to jakaś miażdżąca przewaga.
» 18 września 2019, 21:44 #76
wedel242: W ktorym momencie atletico przeważało ? Zero akcji oprócz jednego rajdu Felixa, liczenie na kontry z których żadna nie wyszła oraz 2 bramki z rzutów rożnych
» 18 września 2019, 22:55 #75
mycka86: Widzieliście, że nikt z Realu nawet nie podbiegł do Balea gdy ten strzelił gola? Ostatecznie nieuznanego, ale wówczas to nie było wiadome. Ogólnie Real nie wygląda jak drużyna tylko zlepek indywidualności. Zdziwie się jeśli ZZ wytrwa do końca sezonu.
» 18 września 2019, 21:42 #74
EvilRogue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 21:45

Jest tam gdzieś ten chłopaczek z transparentem "Who needs Ronaldo?" ? xD
» 18 września 2019, 21:44 #73
Diabelski97: Parc des princes to twierdza tam do czasu nikt nie wygrał.. do czasu kiedy przyjechał Manchester United :)

PS. Bale piękna (niezaliczona) bramka i ogólnie jego dyspozycja w tym sezonie to coś niesamowitego, podobnie jak Benzema.
» 18 września 2019, 21:37 #72
Cisco: Tak samo jak Old trafford wielka twierdza gdzie do czasu nikt nie wygrał, do czasu przyjazdu Crystal Palace :-)
» 18 września 2019, 22:07 #71
Strzelec: Bale ładnie to zmieścił, szkoda, że ręka.
» 18 września 2019, 21:37 #70
Advm: Jak co roku? ;)
» 18 września 2019, 21:49 #69
NicPozytywnego: Pozwolę sobie stwierdzić, że z tak grającym Realem Madryt to i my mielibyśmy większe szanse
» 18 września 2019, 21:34 #68
KacperskyMu: Wow 2-0
» 18 września 2019, 21:33 #67
rvn10: O ile nie przepadam za Szpakowskim to współkomentujący Magiera daje radę. Polsat omijam szerokim łukiem, Jak słyszę Hajto to zmieniam kanał;)
» 18 września 2019, 21:30 #66
KacperskyMu: Oo , Krycha nawet strzelił
» 18 września 2019, 21:19 #65
Blau: Jednak przez ten jeden sezon w United czegoś się szczur nauczył.
» 18 września 2019, 21:14 #64
Ciechanek: Ciekawi mnie to kto to wymyślił, że real gra w strojach granatowych (które sa domowymi strojami psg, a grają w Paryżu) a PSG gra w strojach białych (które są podstawowymi realu). Bez sensu.
» 18 września 2019, 21:05 #63
KacperskyMu: Mi się co jakiś czas myli
» 18 września 2019, 21:18 #62
Olo13: Czy tylko dla mnie KAŻDY komentator z Polsatu jest tragiczny?
» 18 września 2019, 20:54 #61
Strzelec: Ramsey też rewelacyjny nie jest. Mctominay z meczu z Leicester zdecydowanie lepszy od Ramseya.
» 18 września 2019, 20:32 #60
Diabelski97: Panowie nazwiska nie grają co wielokrotnie się przekonaliśmy.
» 18 września 2019, 20:54 #59
awe: Spawn23 co za myslenie, to tak jak co ze zdobycia PL przez City jak przegyrwaja z Norwich haha wierzyc sie nie chce sakd sie tacy biora
» 18 września 2019, 21:01 #58
EmilCioran: PSG-Real czy Atletico-Juve? Jak myślicie, co lepiej obejrzeć?
» 18 września 2019, 20:16 #57
DjTED: Najlepiej właczyc Szachtar z City... Wiesz te hity ostatnio rozczarowuja strasznie
» 18 września 2019, 20:25 #56
Advm: Atleti-Juve. Imo więcej walki będzie. Przewracania i aktorzenia nie chcę oglądać dzisiaj.
» 18 września 2019, 20:28 #55
EvilRogue: Eriksen jak narazie słabiutko przeciwko Olympiakos.
» 18 września 2019, 20:12 #54
GandiGanda: James jednak nie zagra z Astana, powód lekka kontuzja której się nabawił grając z Leicester.
To co jednak Rashford na lewej a Greenwood na szpicy?? Ja bym Rasha oszczędził bo jak złapie kontke to jesteśmy w lesie.
» 18 września 2019, 19:09 #53
Michux3: To jest Astana u siebie, dać zagrać młodym, bo grupe I tak wygramy
» 18 września 2019, 19:12 #52
awe: nie mow hop
» 18 września 2019, 19:38 #51
DjTED: Wyrabane w ten mecz... Dzieciaków puscic
» 18 września 2019, 20:26 #50
RememberMe: jeszcze kontraktt pogby albo transfer
» 18 września 2019, 17:15 #49
Michux3: Lindelof z nowym kontraktem
» 18 września 2019, 17:11 #48
koyotus: Lindelof przedłużyl kontrakt do 2024
» 18 września 2019, 17:06 #47
koyotus: Jestem Kazachstanczykiem, ktory mieszka w Polsce.
Pilka Kazachstanczycka się ostatnio bardzo rozwinęła.
A Siergiej Chiżniczenko wedlug mnie za kilka lat będzie kandydatem do zlotej pilki!
» 18 września 2019, 16:25 #46
KUBA06: Taaaaaa......
» 18 września 2019, 17:04 #45
Strzelec: A ja jestem David Beckham
» 18 września 2019, 17:10 #44
DjTED: "Jestem Kazachstanczykiem" a nie jestem "Kazachem " ?
» 18 września 2019, 18:55 #43
GGMUN6: Napisał tak bo jest w końcu Kazachstanczykiem.
» 18 września 2019, 19:42 #42
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 16:17

Plus LE że młodzi będą grać a pierwszy skład odpocznie, w LMnie będą mogli sobie pozwolić rotować co może wyjść Nam na dobre. Przy naszej przebudowie ta LE poza brakiem kasy z LM może wyjść Nam na dobre.
» 18 września 2019, 16:15 #41
primasort: Tobie wyszłoby na dobre mniej internetu,a więcej nauki języka polskiego.
» 18 września 2019, 18:54 #40
Dawidlademann: Może Lingard dzisiaj coś trafi albo jakaś asystę zaliczy... :D
» 18 września 2019, 15:52 #39
Diabelski97: Jutro gramy ziomek.
» 18 września 2019, 15:59 #38
Diabelski97: Poza tym do Grudnia daleko (:
» 18 września 2019, 16:00 #37
bulwazi: Tak w ogóle to jaki jest powód że Astana gra w lidze EUROPY?
» 18 września 2019, 15:28 #36
Dawidlademann: Tak samo Izrael od kiedy jest w Europie że są w grupie z Polską na Euro??
» 18 września 2019, 15:53 #35
Advm: Są w UEFA
» 18 września 2019, 17:44 #34
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 17:47

Kazachstan w około swoich 10% leży w Europie. Około 15-20% Rosji leży e Europie i około 3% powierzchni Turcji. Dzięki temu, że te kraje leżą na dwóch kontynentach to miały możliwość wyboru federacji pod którą mogą grać, a że piłka europejska (ligowa i reprezentacyjna) jest dużo atrakcyjniejsza niż azjatycka to wybór był prosty.

Natomiast jeśli chodzi o Izrael to jest to wyjątek ze względu na sytuacje polityczne. Kraje arabskie, których w Azji jest około 10 nie żyją z reguły w pokojowych stosunkach z Izraelem, tak więc ciężko by było rozgrywać mecze między Izraelem a np. Libanem, Syrią czy Iranem. Dlatego UEFA zdecydowała się zaprosić Izrael do swoich rozgrywek.
» 18 września 2019, 17:45 #33
bulwazi: Dzieki za info. Kurde o Rosji wiedziałem, o Turcji tez, ale ze Kazachstan po części zachacza o europe to dla mnie nowość. Pozdrawiam
» 18 września 2019, 18:29 #32
Batigol222: A wiedziałeś, że w Afryce żyją pingwiny? Na samym południu.
» 18 września 2019, 19:27 #31
MiSt: Może to nie LM, ale czekam na ten mecz z niecierpliwością, bo chcę zobaczyć naszą młodzież grającą od pierwszej minuty. Jeśli od pierwszej minuty nie zagramy dwoma młodzikami to będę zawiedziony(Greenwood i najlepiej Gomes).
Chciałbym zobaczyć w końcu pełny mecz Angela i Chonga. Greenwood już grał od pierwszej minuty i jak na 17 lat to zagrał bardzo dobrze. Myślę, że w meczu z Astaną będzie mu potrzebny inny młodzieżowiec, z którym się lepiej rozumie :)
» 18 września 2019, 13:49 #30
DailySmoker: Gomes i Greenwood to jest dwoch mlodzikow, na ktorych czekam az wejda razem z drzwiami do pierwszego skladu:) ale Ole mysle, ze bardzo madrze wprowadza ich do pierwszego skladu, bo robi to powoli dajac im po pare minut, przez co nie trzeba sie martwic o to, ze zje ich presja gry w pierwszym skladzie. Gomesa bym chcial w szczegolnosci widziec duzo wiecej na boisku
» 18 września 2019, 14:03 #29
HXDC: "generała" dobra już dużo przeczytałem, ale wypocin na temat wychwalania zawodników barcy (nie ważne jak dobrzy byli i ile wygrali) na tej stronie nie zniose. Weź roni idź na stronę barcy, albo wez zmień tego avatara bo kaleczysz ta stronę jak ludzie muszą patrzeć na herb barcelony. I wszyscy którzy chcą napisać, że mam wyluzowac,juz odpowiadam, że nienawidze barcelony i muszę o nich czytać i patrzeć na to na stronie mojej ulubionej drużyny co mnie poprostu drażni. Tak jakby latał tu gościu z avatarem live czy city...
» 19 września 2019, 06:50 #28
Batigol222: Sancho plus Chiesa plus jakiś kreatywny środkowy pomocnik. Pogba i Martial out. Takie lato i może to jeszcze nie będzie skład do walki o tytuł(chociaż kto wie), ale na pewno baza na następne lata dla United.
» 18 września 2019, 12:23 #27
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 12:27

Myśle ze jak skonczymy sezonw top4 albo wygramy LE to Pogba zostanie z nami . Natomiast o te dwie rzeczy bedzie bardzo ciezko . Nie ukrywajmy ale w LE takie druzyny jak Lazio , Sporting , Arsenal , Porto a jeszcze dojda z LM jakies lepsze to nie ukrywajmy ze te druzyny sa na naszym poziomie ale w naszym zasiegu . Wczesniej był ten plus ze były zupełnie słabsze druzyny i dlatego udało nam się wygrać i to jeszcze w męczarniach . Teraz bedzie bardzo ciężko .
» 18 września 2019, 12:26 #26
Pogbens6: Maddison
» 18 września 2019, 12:45 #25
Advm: Nie myślcie też, że jak sprzedamy 3 zawodników to kupimy 6. Nie zapominajcie jak było w tym okienku.
» 18 września 2019, 12:52 #24
Batigol222: dlabigt23

Nie tyle chodziło mi o to, że Pogba odejdzie, ile że powinien odejść. Naprawdę cenię gościa, pod względem umiejętności to najlepszy rozgrywający na świecie po De Bruyne, tego całego De Jonga wciąga nosem, tak samo jak Eriksena czy Pjanicia. Problem w tym, że on wyraźnie nie chce grać dla United i jakoś trudno mi uwierzyć, że to się zmieni, ergo mamy teoretycznie świetnego piłkarza, z którego w praktyce jest jednak taki sobie pożytek. Niestety, to nie jest gra video: piłkarze to prawdziwi ludzie, którzy mają swoje charaktery, dyspozycje psychiczne i tak dalej i ta sfera nie pozostaje bez wpływu na ich wartość boiskową. Może kiedyś w PES zrobią coś takiego, że jak piłkarzowi spadają morale itd, to nagle zaczyna walić podania w trybuny i tym podobne albo robić rzeczy niezależnie od tego, co się wciska na padzie(w sumie, to byłoby ciekawe).

Martial to jak dla mnie też stracony temat, chociaż w jego przypadku nie powiem "niestety", bo jakoś nigdy nie dostrzegałem w nim jakiegoś specjalnego potencjału. Gość jednak chyba wciąż ma jaką renomę i będzie można go opchnąć tak, jak Lukaku Interowi(genialnie wyszli zamieniając Icardiego na Belga btw).

Chiesa oraz Sancho podobają mi się nie tylko ze względu na umiejętności, ale też mentalność. Np. ten Chiesa mógł odejść do innego klubu, ale Fiorentina nie chciała go sprzedać. Zaczął kaprysić albo coś? Nie. W meczu z Napoli w tym sezonie gość grał normalnie jak Maradona. Nie mówię, że to jest ten sam poziom, ale widać po tym piłkarzu, że ma to, czego brakuje np. Martialowi: nieszablonowość, ciągłe szukanie pozycji, pewnego rodzaju swobodę w grze. Sancho to trochę inny typ, tj. raczej typowy drybler, nie boiskowy artysta, ale też jest świetny.
» 18 września 2019, 13:15 #23
Batigol222: Natomiast jeżeli chodzi o ŚP to mam problem. Od dawna bardzo lubię oglądać Thiago, ale nie wiem, czy gość nie zasklepiał w tym Bayernie: za Guardioli grał kapitalnie, pamiętam te przeszywające niskie podanie z idealną precyzją, przegląd pola itd. Problem w tym, że od tego czasu sporo minęło.

Maddisona jakoś trudno jest mi jednoznacznie ocenić. Podobał mi się Barella, ale to raczej defensywny pomocnik z dryblingiem i kapitalną szybkością, niż rozgrywający. Nie wiem kto jeszcze zostaje na rynku, co najwyżej Kroos. Prawda jest taka, że City wygrało w lotka z tym transferem De Bruyne, bo nie dość, że sprowadzili kapitalnego piłkarza, to jeszcze na pozycji, która obecnie jest deficytowa: to już nie są te same czasy, gdy po europejskich boiskach biegało iluś tam naprawdę topowych rozgrywających- Zidane, Rui Costa, Riquelme, Veron, Scholes, Pirlo, Xavi. Tak naprawdę obok tych wymienionych postawiłbym z dzisiejszych tylko De Bruyne, Pogbę i może Thiago z okresu pracy z Guardiolą.
» 18 września 2019, 13:22 #22
RoniBarca: Batigol222 Xavi = Pogba?? Chłopie co ty bierzesz O.O Pogba nie ma podejścia do generała i nigdy mieć nie będzie! jak by to powiedział Włodek : to nie ta liga ziomek wybacz troche luzu, rapu nie kojarze jako z przerzucaniem gruzu!
» 18 września 2019, 13:51 #21
Batigol222: Nie powiedziałem, że Xavi=Pogba, tylko że obu tych zawodników uważam za kwalifikujących się do miana naprawdę topowych rozgrywających, chyba że Twoim zdaniem Xavi wymaga jakiejś odrębnej kategorii tylko dla niego albo że różnica pomiędzy nim a Pogbą to różnica klas.
» 18 września 2019, 13:54 #20
RoniBarca: Batigol222 ależ oczywiście że jest różnica klas!! co za pytanie :P w tej chwili czarna perła United nie ma podejścia do generała! być może kiedyś nadejdzie taki dzień że mu dorówna ale nie w tej chwili ! to nawet nie ma o czym gadać. Co nie zmienia faktu że Pogba potencjał ma
» 18 września 2019, 13:59 #19
RoniBarca: emiliosansolini.com/wp-content/uploads/2019/02/XAVI.jpg
jeszcze długo nie będzie takiego pazura w centrum pola
» 18 września 2019, 14:10 #18
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2019 15:38

pogba najlepszy rozgrywajacy swiata, stary co ty tam w domu zajadasz ze masz takie halucynacje. wiesz w ogole co to znaczy byc ROZGRYWAJACYM? to znaczy byc nonstop pod grą. tak jak wczoraj gral chocby Arthur. Pogba nigdy nie byl nie jest i nie bedzie rozgrywajaym bo ten facet znika na cale dlugie minuty. nigdy nie bedzie klasowym rozgrywjacym bo nie potrafi prowadzic gry druzyny. to co najwyzej po prostu ofensywny pomocnik, taki jak np. Eriksen, pojawia sie z pewnych fragmentach meczu, i tyle. a rownac go do Xaviego i Pirlo to jest smiech na sali i obraza dla tych pilkarzy (glownie Xaviego bo to byl arcymistrz w rozgrywaniu)
» 18 września 2019, 15:37 #17
Batigol222: Stary co w ty w domu zajadasz gdzie ja napisałem, że Pogba to najlepszy rozgrywający na świecie? Napisałem, że pod względem umiejętności moim zdaniem jest drugi po De Bruyne, stary. Poza tym, stary rozgrywający również może być ofensywnym pomocnikiem, jak np. Aimar. Dlatego używa się również takich określeń, jak cofnięty rozgrywający albo wysunięty rozgrywający. Stary, Arthur to żaden rozgrywający, co najwyżej rorzrzucacz podań, stary bo rozgrywający musi umieć kreować sytuacje podbramkowe stary bo samo rozrzucanie podań to jeszcze nie kreowanie gry, stary, a Pogba stary w formie jak najbardziej potrafi być pod grą i na dodatek tworzyć sytuacje partnerom z boiska stary
» 18 września 2019, 17:56 #16
9imar9: Stary, powiesz nieco Twój zasób słów. Stary.
» 18 września 2019, 20:45 #15
Batigol222: Stary, nie mów mi co ja mam powiększać bo u mnie wszystko duże, stary
» 18 września 2019, 21:25 #14
9imar9: Jeśli tak duże, jak ten zasób, to nie zazdroszczę. Może zmień miarę. Na razie stary!
» 19 września 2019, 15:29 #13
getryscholesa: Romero
Dalot Tuanzebe Jones Rojo
Fred Matic
Chong Lingard James
Greenwood

Na cos takiego liczę. Na luzie, dajmy odpocząć pierwszej jedenastce.
» 18 września 2019, 11:29 #12
KacperskyMu: Bez gomesa.... szkoda
» 18 września 2019, 11:04 #11
GGMUN6: Chyba to nie jest oficjalny skłd :P
» 18 września 2019, 11:34 #10
Advm: GGMUN przecież masz napisane, że przewidywane składy. Jackowski przewidział a on się nie myli, więc tak zagramy.
» 18 września 2019, 12:54 #9
Lisan: Tak bym to widział i łatwe 3:0

Romero
Rojo, Tuanzebe Jones,Dalot
McTominay, Matić
Gomes, Lingard, Chong
Greenwood
» 18 września 2019, 10:55 #8
Blau: Ale ten Haland ma nieziemskie statystyki w tym sezonie. W 9 meczach strzelił już 17! bramek i zdobył 5 asysyt. Może Ole zagada ze swoim rodakiem i go ściągniemy?
» 18 września 2019, 10:47 #7
DailySmoker: Widzac to nazwisko kojarzy mi sie tylko wjazd Roy Keane w haalanda:d
» 18 września 2019, 10:53 #6
dlabigt23: Warto byloby go sciagnąć . Mało o nim wiem ale jesli ma technikę dobrą do tego napastnik wysoki i przydalby sie nam bo takiego nie mamy . Zreszta gość podobno jest świetny skoro strzelił juz tyle bramek to musi miec to coś w sobie .
» 18 września 2019, 10:56 #5
Veron: RB Lipsk
chyba wiadomo czemu tam trafi
» 18 września 2019, 12:16 #4
kckMU: Fajny proponowany skład. Pasowałby jeszcze Chong za Jamesa, który w razie potrzeby zawsze może wejść.
» 18 września 2019, 10:36 #3
RoniBarca: Jedziecie panowie z koksem! jedziecie po wygraną a w przyszłym sezonie powrót do LM!
» 18 września 2019, 10:26 #2
dlabigt23: Na Astane pewnie wyjdzie Rojo na lewej coś czuję . Myślę ze Young sobie odpocznie na West Ham . Coś czuje ze wybiegnie taki skład . Dalot - Jones - Axel T - Rojo - Fred - Matic - Pereira - Lingard - Greenwood - Gomes . No chyba ze Dalot jest jeszcze niedostepny to najlepiej wyjść 3ŚO : Axel - Jones - Rojo bo w sumie nie mamy na PO nikogo kto moglby tam zagrac a AWB niech sobie odpocznie . Na lewej Rojo też cienko wygląda .
» 18 września 2019, 10:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.