Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Crystal Palace vs Manchester United. Zapowiedź 28. kolejki Premier League

» 26 lutego 2019, 15:09 - Autor: matheo - Źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w 28. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Crystal Palace. Przed środowym spotkaniem na Selhurst Park zespół z Old Trafford nawiedziła plaga kontuzji.
Crystal Palace vs Manchester United. Zapowiedź 28. kolejki Premier League
» Ole Gunnar Solskjaer przed meczem z Crystal Palace będzie miał wiele dylematów kadrowych
Ile bramek padnie w meczu Crystal Palace vs Manchester United?
Czerwone Diabły w lutym mierzyły się z Paris Saint-Germain, Chelsea, Liverpoolem, ale paradoksalnie, to mecz z Crystal Palace może okazać się najtrudniejszy w lutowym kalendarzu dla piłkarzy Ole Gunnara Solskjaera.

Kto? Crystal Palace vs Manchester United
Kiedy? 27.02.2019, 21:00
Gdzie? Selhurst Park
Sędzia? Martin Atkinson
Transmisja? brak transmisji


Manchester United nadal jest niepokonany pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera w Premier League. Norweski menadżer może pochwalić się imponującą statystyką. W pierwszych dziesięciu ligowych spotkaniach zdobył 26 punktów (8 zwycięstw, 2 remisy) i pobił rekord należący od lat od Guusa Hiddinka, który w roli menadżera Chelsea zdobył 25 punktów.

Punkt zdobyty z Liverpoolem został okupiony jednak licznymi urazami. Solskjaer stanie więc przed dużym wyzwaniem, aby zestawić mocny skład, który powalczy na Selhurst Park o komplet punktów.

Sytuacja kadrowa:
Lista kontuzjowanych w Manchesterze United dawno nie była tak długa. Do Londynu nie będzie mogło pojechać dziewięciu zawodników podstawowego składu. Szansę w meczu z Crystal Palace mógłby dostać Mason Greenwood, który błyszczy w zespołach juniorskich, ale i on nabawił się kontuzji. Solskjaer nie będzie mógł więc skorzystać z następujących zawodników: Antonio Valencia, Matteo Darmian, Ander Herrera, Juan Mata, Jesse Lingard, Marcus Rashford, Anthony Martial, Nemanja Matić, Phil Jones i Mason Greenwood.

Tak duża liczba kontuzji sprawia, że do kadry meczowej włączeni zostaną młodzieżowcy. W meczowej osiemnastce można spodziewać się Jamesa Garnera, Angela Gomesa i Tahitha Chonga.

Problemy z urazami ma także Crystal Palace. Pod znakiem zapytania stoją występy Martina Kelly’ego, Mamadou Sakho i Aarona Wan-Bissaki.

Przewidywane składy:
Crystal Palace: Guaita – Aanholt, Dann, Tomkins, Ward – Schlupp, Milivojević, McArthur – Zaha, Batshuayi, Townsend

Manchester United: De Gea – Shaw, Lindelof, Smalling, Young – Fred, McTominay, Pogba – Pereira – Lukaku, Sanchez

Przedmeczowe wypowiedzi:
Roy Hodgson – Nie mogę doczekać się tego spotkania, ale zdaję sobie sprawę, że to jest Manchester United. To jest zespół, który w ostatnich 10 ligowych spotkaniach zremisował tylko dwa razy. Będzie więc to bardzo, bardzo trudne. Przynajmniej przystąpimy do tego meczu po naszym dobrym zwycięstwie.


Ole Gunnar Solskjaer – Crystal Palace gra bardzo, bardzo dobrze. Oczywiście ich ostatnie zwycięstwo z Leicester City (4:1) było imponujące. Wiemy, jak Roy Hodgson ustawia swoje drużyny. Musimy dobrze grać piłką, przerywać ich ataki. Zdajemy sobie sprawę z kontr, które potrafią stworzyć Zaha, Townsend, Batshuayi, Benteke. Mają szybkość i są groźni w kontratakach. Trzeba zagrać najlepiej, jak potrafimy.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Crystal Palace cały czas czeka na pierwsze zwycięstwo z Manchesterem United w Premier League (4 remisy, 15 porażek). To rekordowa liczba meczów w Premier League, w których drużyna nie pokonała konkretnego przeciwnika.

– Crystal Palace w tych 19 meczach strzeliło Manchesterowi United tylko siedem bramek.

– Ostatnia wygrana Crystal Palace w lidze miała miejsce w maju 1991 roku. Wówczas Orły pokonały Czerwone Diabły 3:0.

– Orły są ostatnio w bardzo dobrej formie. Londyńczycy są niepokonani w sześciu ostatnich spotkaniach we wszystkich rozgrywkach (4 zwycięstwa, 2 remisy).

– W sezonie 2018/2019 w Premier League na żadnym innym stadionie nie padło tak mało goli jak na Selhurst Park (21).

– Manchester United jest zmorą Roya Hodgsona. Szkoleniowiec Crystal Palace przegrał 11 meczów Premier League z Czerwonymi Diabłami.

– Manchester United wygrał siedem ostatnich meczów wyjazdowych we wszystkich rozgrywkach. To najlepsza seria Czerwonych Diabłów od kwietnia 2002 roku.

– Manchester United zanotował tylko 1 porażkę w 14 meczach pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera.

– Czerwone Diabły zachowały pięć czystych kont w Premier League, odkąd stery na Old Trafford objął Ole Gunnar Solskjaer.

– Sędziowie podyktowali dla Manchesteru United 9 karnych w Premier League. Żaden inny zespół nie miał tylu jedenastek.

Spotkanie Crystal Palace vs Manchester United rozpocznie się w środę 27 lutego o godzinie 21:00. Mecz nie będzie transmitowany w żadnej polskiej telewizji. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.

« Poprzedni news
10 kontuzji w United przed meczem z Crystal Palace
Następny news »
Mata ma podpisać roczny kontrakt z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


SickRabbit: Może być ciężko dzisiaj, musimy bo 4senal nam odskoczy...
» 27 lutego 2019, 19:58 #76
karol100: Wydaje mi sie czy w od przyjscia Ole jakos wyjatkowo duzo meczow nie leci w tv.
» 27 lutego 2019, 19:48 #75
cymGiggs11: ale za to 2 marca o 16:00 jest mecz Manchester United-Southampton a nie AFC Bournemouth-Manchester City który też jest o 16:00
» 27 lutego 2019, 19:54 #74
Kkacper102: Tym wyborem meczu jestem mega, ale to mega zaskoczony.
» 27 lutego 2019, 19:59 #73
rvn10: Z Crystal dużo będzie zależeć od Lukaku, jeśli ten nie będzie zdobywał bramek to tego meczu nie wygramy.
» 27 lutego 2019, 18:52 #72
mrm86: Czuję że będzie to ciężki mecz i może paść remis 0 :0 albo 1:1 obym się mylił, chciałbym aby Sanchez dał nam zwycięstwo ma teraz szansę ale czy ja wykorzysta....
» 27 lutego 2019, 18:47 #71
Blau: On co mecz dostaje szansę i za każdym razem nic z tego nie wychodzi.
» 27 lutego 2019, 19:32 #70
vieeeri: Jak słyszę teksty o aklimatyzacji Freda to sobie przypominam, że taki Piątek biegał rok temu jeszcze w barwach Cracovii. Koleś za 50 baniek od pół roku się aklimatyzuje, grając w Europie od kilku lat. Nie zdziwię się jak dziś nawet murawy nie powącha
» 27 lutego 2019, 18:18 #69
RememberMe: Dlaczego miałby nie zagrać? To że nie dostaje szans to znaczy, że nie umie sie zaaklimatyzować? To jest Manchester United i walka o TOP4 więc grają Ci, którzy już mają ustabilizowane miejsce w zespole i dobrze znają się z kolegami. Fred dostanie szanse i nie sądzę by ją zmarnował. Zresztą, zobaczymy po meczu bo prawdopodobnie zagra
» 27 lutego 2019, 18:28 #68
vieeeri: Nie to, żebym był jego jakimś przeciwnikiem, ale jestem zdania, że jeśli jest w 100% zdrowy, a przy tym szpitalu co mamy dziś nie zagra to kiepsko z nim
» 27 lutego 2019, 18:48 #67
LearningtoFly: ogólnie, nie mogę słuchać tej gadki o aklimatyzacji, jeśli ktoś jest dobry, to po prostu wchodzi po kilku spotkaniach na swój optymalny poziom, a jeśli ktoś siedzi w klubie pół roku i dalej nic sobą nie prezentuje, pomimo zmiany trenera to niestety ale z tej mąki chleba nie będzie
» 27 lutego 2019, 19:53 #66
RememberMe: De Gea - Shaw, Lindelof, Smalling, Young - McTominay - Pogba, Fred - Pereira - Sanchez, Lukaku
» 27 lutego 2019, 17:55 #65
RememberMe: Romero - Bailly, Jones, Dalot, Garner, Gomes, Chong
Nie mamy kogo na ławke wstawić, więc muszą być młodzi
» 27 lutego 2019, 18:15 #64
Diabelski97: DDG
Dalot-Lindelof-Smalling-Shaw
Pereira-Scott-Pogba
Young/Chong-Lukaku-Sanchez

Czuję że OLE nie wystawi Freda i tak to będzie się prezentować.
» 27 lutego 2019, 15:26 #63
Michux3: Na konferencji mówił że Fred dostanie szanse i powiedział że może dziś
» 27 lutego 2019, 16:41 #62
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2019 16:51

OGS: "Fred musi grać dobrze kiedy dostaje szanse. Musi się też jeszcze zaaklimatyzować. On potrzebuje do tego jeszcze trochę czasu. Wiem, że jeśli otrzyma szansę to jej nie wypuści."

Ja to interpretuje w ten sposób że jeszcze będzie musiał poczekać, dodatkowo weźmy pod uwagę ostatnie przymusowe zmiany i pominięcie Freda oraz ile razy Fred wchodził z ławki ;)
» 27 lutego 2019, 16:48 #61
Michux3: Też nie uważam że jest Dobrze z jego formą ale ma szansę zagrać , bo jak nie teraz (10 kontuzji ) to kiedy? "Fred dostanie swoje szanse, być może w środę – dodaje Solskjaer."
» 27 lutego 2019, 16:50 #60
Diabelski97: Chciałbym go zobaczyć w akcji, Fred musi się spiąć i pokazać charakter.
» 27 lutego 2019, 16:53 #59
Michux3: Mam nadzieję że pokaże się z dobrej strony , wystarczy jeden bardzo dobry mecz i na fali pewności siebie może się pokazać,na pewno jego pewność siebie nie jest na najwyższym poziomie w tym momencie ale liczę że jeszcze mu się uda .
Szkoda by było bo w Szachtarze grał bardzo fajną, ofensywną,klepaną piłke
» 27 lutego 2019, 17:29 #58
dlabigt23: Co wy z tym Youngiem na tym PS ? powinno byc na odwrot i Dalot powinien siie tam znalezc ktory jeszcze jest nieokiełznany w obronie a Young juz w sumie bardziej doświadczony wiec zamieniłbym ich miejscami . Dalot nawet fajnie pasowałby na PS bo ma zdolnosci ofensywne wiec lepiej bedzie tamm pasował .
» 27 lutego 2019, 18:46 #57
WloskiDynamit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2019 14:58

Ja jestem ciekaw kim my wyjdziemy w pomocy na PSG? Przecież jak Paryżanie przed meczem zobaczą w tunelu Freda, Pereire i McTominaya to chyba padną ze śmiechu.
» 27 lutego 2019, 14:57 #56
Diabelski97: Weź pod uwagę że Ci zawodnicy wiedzą o presji jaką noszą i spotkanie w LM jest dla nich niesamowitą sprawą i dadzą z siebie 110 %..
» 27 lutego 2019, 15:23 #55
Diablo2018: DDG
Young - Lindelof, Smalling - Shaw
Fred - McTominay - Pogba
Pereira - Lukaku - Sanchez

Taki skład powinien wybiec na boisko. Przypominam, że Pereira w Valencii i Granadzie grał na PP. W Premier League nie ma ogórów, nie można lekceważyć nawet Crystal Palace. To nie czas na Chongów, Garnerów itd.
» 27 lutego 2019, 14:56 #54
Dejfmi: Zgadzam się. Wystarczy spojrzeć na wyniki CP z top 6
» 27 lutego 2019, 15:10 #53
Saberem47: Jak nie ma ogórków... Cała ta liga to ogórki. Trzeba po prostu dobrze grać
» 27 lutego 2019, 16:50 #52
DaroMistrz5: Co wy w większości macie z tym Fredem w pierwszym składzie kosztem Pereiry? Mało ostatnio dostaliscie argumentów że Fred jak by na to nie patrzeć jest najniżej w hierarchii. Osobiście uważam że prędzej Ole zaskoczy wszystkich i od pierwszej minuty wybiegnie Garner czy Gomes niż Fred no ale każdy ma prawo do własnego typu
» 27 lutego 2019, 14:34 #51
Veron: szkoda Greenwooda, teraz by mógł zrobić wejście smoka
» 27 lutego 2019, 14:11 #50
ax1d: Ogromny pech młodziana... No i w sumie nasz. Jak myślę o ataku Rashford+Greenwood, to aż mam ciarki... No ale nic to, jeszcze przyjdzie czas.
» 27 lutego 2019, 14:14 #49
Kilerek7: Też widziałbym taki duet, ale wątpię abyśmy kiedykolwiek grali 442, oboje mają potencjał na wielkiego snajpera, niestety jeden będzie musiał grywać na skrzydle.
» 27 lutego 2019, 16:20 #48
Michux3: Ostatnio grywamy czasem 4-4-2 , więc jak Greenwood przebije się do pierwszej drużyny to widzę że ole zagra na 2 napastników
» 27 lutego 2019, 16:48 #47
Kilerek7: Nie sądzę, bo to by znaczyło, że trzeba się pozbyć kogoś z trójki Matić - Herrera - Pogba.
» 27 lutego 2019, 18:58 #46
twr: Mam taką mała nadzieje, że na prawej stronie wyjdzie Chong i udowodni, że będą z niego ludzie. Jak nie przy Ole to przy kim :P?
» 27 lutego 2019, 13:21 #45
Advm: Wy z tego Chonga to jakiegoś Ronaldo albo Mbappe robicie :d Ostatnio jak grał w jakimś meczu to pamiętam, że go wszyscy przepychali a sam leciał z piłą na pałę. Przy dwubramkowym prowadzeniu może wchodzić i się ogrywać, ale w innych meczach w sytuacji, gdzie jest tak ciasno w tabeli nie możemy opierać na nim prawego skrzydła.
» 27 lutego 2019, 13:36 #44
twr: Myślę, że to LEKKA nadinterpretacja z Twoje strony. Nie nazywam go nowym Ronaldo czy innym Mbappe. Po prostu wierzę, że może się sprawdzić. Przy tej liczbie kontuzji i tak nie mamy wielkiego pola do manewru.
» 27 lutego 2019, 14:00 #43
ax1d: Aha, a w obecnej sytuacji na kim możemy opierać prawe skrzydło? :D
» 27 lutego 2019, 14:15 #42
Advm: Od odejścia Ronaldo na nikim ;)
» 27 lutego 2019, 14:22 #41
ax1d: No właśnie. To chyba jednak lepiej na obiecującym Chongu, nawet jeśli nie będzie następnym Ronaldo, niż na nikim z dziurą po prawej stronie i nieustannie wrzucającym na ślepo Youngiem ;)
» 27 lutego 2019, 14:23 #40
Advm: Niech Sancheza dadzą na PS to mamy Rash-Lukaku-Sanchez...oh wait, Sanchez to ma LS w umowie krwią podpisane.
» 27 lutego 2019, 15:03 #39
twr: Jeżeli ktoś ma się sprawdzić to lepiej niech to zrobi w trudnej sytuacji prawda? Myślę że gorzej niż nasza gwiazda z numerem 7 nie zagra.
» 27 lutego 2019, 15:06 #38
vanantygaal: Trzeba wyjść bez kompleksów i zmiennicy mają od pierwszej do ostatniej minuty gryźć trawę. Tu musi być zwycięstwo.
» 27 lutego 2019, 12:56 #37
Me89v2: Ddg
Dalot Smalling Lindelof Shaw
Fred McT Pogba
Young Lukaku Sanchez

Tak bym to widzial :) i wyjść jak po swoje
» 27 lutego 2019, 07:57 #36
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2019 11:35

Younga już prędzej z Dalotem bym zamienił bo młody ma braki w defensywie i lepsze wrzutki niż Anglik. Myślę jednak, że znowu wyjdą 2 napastnikami z Lukaku i Sanchezem.
» 27 lutego 2019, 11:35 #35
Me89v2: Ja bym chciał grać znów 433 to co Ole serwowal od początku. To ustawienie gdzie grał lukaku i rash napastnikow ale bardzo szeroko i w środku był mata sprawdzilo się ma Chelsea ale widać że w takim ustawieniu nie gramy ofensywnie i nie ma tego flow w ataku.

Dziś to wiadomo - zlepić 11 to już wyczyn będzie
» 27 lutego 2019, 06:53 #34
augen: De gea
Young-Smalling-Lindelof-Shaw
Dalot-Fred-McTomminay-Pogba-Sanchez
Lukaku

Mój wybór na mecz. Jest trochę niewiadomych ( czy Fred jest w ogóle gotowy ?) Może Dalot zostanie wrzucony na obronę ? Zobaczymy. Ciężki mecz z takim składem, ale wierzę, ze będą 3 punkty.
» 27 lutego 2019, 02:41 #33
gruzeppe: Jak patrze na przewidywane składy to zaczynam się bać.
» 26 lutego 2019, 23:31 #32
marcinprowp: Chlopaki dadzą rade
» 26 lutego 2019, 23:31 #31
primasort: Jutro nasz mecz,El Clasico,derby Londynu mogliby te transmisje inaczej zaplanować,a nie wszystko o 21.Dobrze,że dzisiaj Piątka na spokojnie można obejrzeć.
» 26 lutego 2019, 19:35 #30
Janek: Uff, dobrze, że El Clasico pokrywa się z naszym meczem, przynajmniej nie popełnię drugi raz tego samego błędu i nie włączę tego.
» 26 lutego 2019, 19:50 #29
Advm: Te El Clasico to chyba co 2 tygodnie leci.
» 26 lutego 2019, 20:23 #28
zbyszek7: 100lat Ole !
» 26 lutego 2019, 19:31 #27
Mariusz199012: Jest Retransmisja Meczu w tv ?
» 26 lutego 2019, 18:32 #26
Daryo86: Nie. Retransmitują Man City.
» 26 lutego 2019, 19:40 #25
izbinho: Wie ktoś na jakim zagranicznym kanale idzie mecz?
» 26 lutego 2019, 18:03 #24
Widziwoj: Pewnie w Arabii Saudyjskiej książę Mohammed Ibn Salman puszcza nasze mecze w ich telewizji
» 26 lutego 2019, 23:08 #23
CeTe: Monchi zostanie dyrektorem sportowym Arsenalu. Przyjął propozycje ale przez długoterminowy kontrakt z Roma Arsenal musi zapłacić 3mln odszkodowania.

Myślałem że on jest nie do wyjecia...
» 26 lutego 2019, 17:13 #22
BartkoGGMU: Jego zwolennicy w ogole zdają sobie sprawę, ze odkąd odszedł z Sevilli i pracował w Romie, nie zrobił żadnego udanego transferu?
» 26 lutego 2019, 17:47 #21
Veron: to teraz N'Zonzi w Arsenalu
» 26 lutego 2019, 18:03 #20
jassaj: Ja bym nie płakał. Z dyrektorami sportowymi jest tak, że ludzie znają może z 5 nazwisk i jeżeli jedno z nich gdzieś się przewinie to zaczyna się lament czemu nie do nas. Tymczasem napewno jest ich więcej i równie dobrych tylko bez nazwiska. Pierwszy przykład z brzegu z naszego kochanego DP, jak pojawił się news o dyrektorze Lokomotiwu to poszedł płacz, że taki no name, co on ma poradzić, nam potrzebny specjalista a nie jakiś eksperyment. Jakiś czas później dowiedziałem się, że Cantona bez żadnego zaplecza jest idealnym kandydatem "bo się nauczy"...
Niech sobie idzie ten Monchi do Arsenalu, nie on pierwszy nie ostatni, my się powinniśmy najpierw zastanowić czy MY kiedyś się w końcu doczekamy i czy potrzebujemy takiego dyrektora obecnie a potem ew. zazdrościć innym. Tym bardziej, że serio.... Podejrzewam, że większość- w tym ja- zna się na rynku dyrektorów sportowych jak łysy na czesaniu, więc już tak na przyszłość bo na razie jeszcze wielkiego lamentu nie ma- nie siejmy fermentu, jak Arsenal zatrudnił znaczy, że potrzebował, ale my jesteśmy Manchester United a nie Arsenal i przytaczając stare powiedzonko każdej mamy: jakby oni w ogień skoczyli to też byś skoczył ?
» 26 lutego 2019, 18:16 #19
RedsFan: Jessaj w punkt :)
» 27 lutego 2019, 00:06 #18
CeTe: Tak ja pisałem o Cantonie że bardzo bym chciał i widział go w tej roli. Tak samo jak Van der Sara czy innego zawodnika United. Monchi to tak jak mówisz jedno z wielu nazwisk ale które już odpadło i tyle. Czy potrzebujemy dyrektora? Według mnie tak. Każda duża marka takiego posiada. Dyrektor sportowy Bayernu juz poinformował że transfery są gotowe. Można więc się zastanowić jakie korzyści z tego płyną. Nie mówiąc że mieliśmy problem z kontraktami 11pilkarzy, których za chwile mogło tu nie być. I ja nie lamentuje wyraziłem tylko swoje zdanie że szkoda
» 27 lutego 2019, 06:40 #17
Veron: ja to widzę tak


Sanchez - Pogba - Lukaku
Pereira - Tominay - Fred

Pogba jako fałszywa "9" tak jak grał w kilku meczach Lingard, może pressing będzie słabszy ale Pogba jak już wchodzi w pole karne to bramki strzela
» 26 lutego 2019, 17:10 #16
ReDevil07: Hahaha przestań to brać bo widzę że z Tobą coraz gorzej...
» 26 lutego 2019, 18:06 #15
RedsFan: You've made my day!
» 27 lutego 2019, 00:10 #14
dlabigt23: Jak wszyscy sie cieszyli ze Fellaini odchodzi w styczniu tak ja caly czas powtarzalem zeby lepiej został do konca sezonu noi wykrakałem . Mamy taka sytuacje ze taki Fellaini teraz przydałby sie jak nikt . Doświadczenie jego byloby potrzebne teraz . Taki Pereira narazie słabo wyglada jesli chodzi o fizyczność a sam Scott to tez troche mało bo jest jeszcze mlody ale oby uniósł to na swoich barkach i pokazał sie z dobrej strony w meczu z Crystal jak i nastepnym . Na Southampton moze wroci juz Herrera to bedzie lżej . Z PSG trzeba zagrać Fredem i Prereira nie ma co ryzykować i męczyć Herrery , Rasha i Lingarda .
» 26 lutego 2019, 16:50 #13
Michux3: Nie zgadzam się, Jak graliśmy Herrera-Matic to tylko ten 2 jest rosły ,Pereira jest podobnych warunków fizycznych co Herrera a Mctominay jest jak Matic .
Co do doświadczenia to się zgodzę ale wątpię by przy naszym stylu Fellini był lepszy od Scotta , Cieszę się że fellaini odszedł bo dużo zarabiał a pod Ole nie dałby jakości ,Jego głównym atutem jest właśnie gra siłowa
» 26 lutego 2019, 16:58 #12
RememberMe: No i po co byłby tutaj ten Fellaini? McTominay, Fred i Pereira są od niego lepsi i młodsi, zarabiają mniej
» 26 lutego 2019, 17:01 #11
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2019 17:12

O Fredzie to narazie nic nie mozna powiedziec bo nawet na ławce go nie ma . A Scotta nie ma co porownywać z Maticiem . No z Liverpoolem zagrał dobrze ale brakuje mu jeszcze doświadczenia i to predzej czy pozniej moze wyjsc . Boi sie jeszcze napewno zaryzykować i gra bardzo zachowawczo . Zreszta mysle ze nam potrzebny jest ktoś lepszy na ŚPD niż Matić . Ktos kto jest lepszy technicznie i zwyczajnie szybszy w ataku i wyprowadzaniu piłki jesli chcemy grać bardziej dynamicznie to napewno nie z Maticiem . A Pereira to narazie słabo wyglada na tle Herrery wiec nie ma co porownywac Brazylijczka z Hiszpanem . Jednak mam nadzieje ze młodzi pokażą sie z dobrej strony również w meczu z Crystal i fajnie jakbysmy mieli takich zmienników co moznaby na nich polegać .
» 26 lutego 2019, 17:08 #10
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2019 17:33

Ja mówię o warunkach fizycznych , piłkarsko Matic jest dużo lepszy ale Fellaini nie jest lepszy od scotta ,Herrera jest dużo lepszy od Pereiry , ja mówię tylko o warunkach fizycznych ,Pereira też od Fellainiego jest lepszy piłkarsko
» 26 lutego 2019, 17:26 #9
RememberMe: Całe szczęście jeszcze Pogba sie jako tako trzyma
» 26 lutego 2019, 16:15 #8
kckMU: Dzisiaj szef ma 46. urodziny, a tak przypomniał o tym twitter UEFA CL (który ponownie nęka tym Bayern :D)

twitter.com/ChampionsLeague/status/1100315509457854465
» 26 lutego 2019, 15:39 #7
MixEx: Monchi idzie do Arsenalu jako dyrektor sportowy.
» 26 lutego 2019, 15:36 #6
luxios: Mamy super atmosferę więc rezerwowi dadzą z siebie wszystko żeby podtrzymać dobrą passę i poczuć że rzeczywiście są częścią tego składu. Od razu na początku meczu będziemy zaangażowani w grę a nie tak jak z Burnley myśleliśmy że się samo wygra.
» 26 lutego 2019, 15:36 #5
Diablo2018: Znowu brak transmisji?? Rezygnuje z nc+ , dziady..
» 26 lutego 2019, 15:20 #4
tbrady: Akurat tym razem trochę ich rozumiem. W tym samym czasie jest Chelsea - Tottenham, gra też Arsenal, gra Liverpool, gra City. Co nie zmienia faktu, że przy tylu kanałach powinni pokazać co najmniej 2 mecze na raz, może nawet 3.
» 26 lutego 2019, 15:40 #3
Kasjusz: To jest też usankcjonowane umową z PL. Mają określoną ilość meczów do wyboru danego dnia i w danej kolejce. Często nie mają na to wpływu.
» 26 lutego 2019, 18:31 #2
Veron: skład mocno eksperymentalny
ale czuję, że zepną poślady i uda się wygrać
» 26 lutego 2019, 15:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony