Zapowiedź 37. kolejki Premier League: Brighton & Hove Albion vs Manchester United

» 3 maja 2018, 11:40 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, ManUtd.com
Manchester United ostatni miesiąc rywalizacji w sezonie 2017/2018 zaczyna wyjazdowym spotkaniem z Brighton & Hove Albion. Czerwone Diabły na południu Anglii mogą zapewnić sobie tytuł wicemistrza kraju.
Zapowiedź 37. kolejki Premier League: Brighton & Hove Albion vs Manchester United
» Manchester United w meczu 37. kolejki Premier League zmierzy się na wyjeździe z Brighton
Ile bramek padnie w meczu Brighton - Manchester United?
Trzy punkty z murawy Amex Stadium, tak samo jak piłkarze Manchesteru United, będą chcieli podnieść gracze Brighton. Piłkarze Chrisa Hughtona wciąż nie są jeszcze pewni utrzymania w angielskiej ekstraklasie. Wygrana pozwoliłaby im spokojnie myśleć o pozostałych kolejkach obecnego sezonu.

Kto? Brighton & Hove Albion vs Manchester United
Kiedy? 04.05.2018, 21:00
Gdzie? Amex Stadium
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


Manchester United w piątek będzie mógł skompletować hat-tricka przeciwko Brighton w sezonie 2017/2018. Czerwone Diabły w obecnych rozgrywkach dwukrotnie mierzyły się z Mewami. Ligowe spotkanie na Old Trafford zakończyło się zwycięstwem 1:0, a w Pucharze Anglii piłkarze Jose Mourinho pokonali rywala na własnym stadionie 2:0.

United do piątkowego spotkania przystąpią podbudowani zwycięstwem z Arsenalem (2:1) w ostatniej kolejce. Mourinho na Amex Stadium raczej nie wystawi takiej samej jedenastki, jak przeciwko Kanonierom. Urazu kostki nabawił się Romelu Lukaku i prawdopodobnie odpocznie z Mewami, aby być w pełni zdrowia na finał FA Cup (19 maja). Szansę na dziewiątce dostanie więc Marcus Rashford lub Anthony Martial.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Young, Lindelof, Smalling, Valencia – Pogba, Matić, Herrera – Sanchez, Rashford, Mata

Brighton: Ryan – Bong, Dunk, Duffy, Schelotto – Izquierdo, Propper, Stephens, Knockaert – Gross – Murray

Przedmeczowe wypowiedzi:
Chris Hughton – W piątek będziemy mieli możliwość wyświadczyć samym sobie ogromną przysługę. Czeka nas wielkie starcie z kolejnym czołowym klubem. Jeśli zaprezentujemy się tak dobrze, jak w dwóch poprzednich meczach z United, to będziemy mieli spore szanse.


Juan Mata – Czekają nas dwa wyjazdowe spotkania z rzędu i zamkniemy sezon u siebie. Najpierw odwiedzimy Brighton. Notują mecze godne pochwały, ale mimo to walczą o to, aby uniknąć spadku. To daje nam wyobrażenie, jak trudny będzie piątkowy mecz. Postaramy się zdobyć trzy punkty, które pozwolą nam zapewnić sobie drugie miejsce bez względu na okoliczności.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w dotychczasowej historii spotykał się z Brighton osiemnastokrotnie. Czerwone Diabły wygrały 12 spotkań i przegrały tylko raz. W tym sezonie drużyny zagrają ze sobą po raz trzeci. Dwa poprzednie starcia wygrali piłkarze Jose Mourinho.

– Manchester United zamelduje się na stadionie Brighton, aby walczyć o ligowe punkty, po raz pierwszy od 1982 roku.

– Dla kibiców Czerwonych Diabłów będzie to pierwsza okazja, aby odwiedzić Falmer Stadium, znany pod sponsorską nazwą The Amex. Został on oddany do użytku w 2011 roku.

– Manchester United po raz pierwszy w tym sezonie rozegra ligowe spotkanie w piątek.

– Obecny sezon jest dla Brighton & Hove Albion pierwszym w historii klubu w Premier League. Mewy na powrót do najwyższej klasy rozgrywkowej czekały aż 34 lata.

– Manchester United wygrał sześć z ostatnich siedmiu spotkań we wszystkich rozgrywkach. W ostatnich ośmiu ligowych spotkaniach piłkarze Jose Mourinho zdobyli 21 punktów.

– Czerwone Diabły w tym sezonie przegrały na wyjazdach dwa spotkania z beniaminkami. Wyjazd do Huddersfield zakończył się porażką 1:2, a do Newcastle porażką 0:1.

– Brighton zremisował 3 z ostatnich 4 ligowych spotkań. Piłkarze Mew nie zanotowali zwycięstwa w żadnym z ostatnich 7 meczów we wszystkich rozgrywkach.

– Brighton na swoim stadionie potrafi grać z rywalami z TOP 6. Gracze Hughtona pokonali Arsenal 2:1, a także całkiem niedawno zremisowali z Tottenhamem 1:1.

– Arbitrem spotkania będzie Craig Pawson, który sędziował pięć spotkań Manchesteru w tym sezonie. Trzy z tych meczów wygrali piłkarze Jose Mourinho, jeden przegrali i jeden zremisowali.

Spotkanie Brighton & Hove Albion vs Manchester United rozpocznie się w piątek 4 maja o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy też do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Dla kibica United awans Liverpoolu jest przerażający
Następny news »
Lukaku przejdzie w Belgii rehabilitację kontuzjowanej kostki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (224)


GGMU1991: Brighton będą zmotywowani jak wygrają mają pewne utrzymanie,my natomiast na 99% tak zajmiemy 2 miejsce ,mamy pewną ligę mistrzów kolejnym sezonie więc i tak praktycznie o nic nie gramy.Zapowiada się ciężki mecz bo i ciężki teren,ale jak zawsze wierzę w naszych i kolejne 3 pkt.

GGMU!!
» 4 maja 2018, 18:38 #157
Blau: Gramy o złote rękawice dla Davida.
» 4 maja 2018, 19:13 #156
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2018 17:29

Ja coś czuje ze to będzie trudny mecz. Brighton walczy o utrzymanie, na swoim terenie są mocni, a na dodatek Mou lubi grać w takich meczach najmniejszym nakładem sił. Mimo wszystko wiadomo, liczę na wygrana.

Martial coś wsadzi dzisiaj, musi!!
2:0 dla nas No i kolejne czyste konto dla naszego najlepszego gracza sezonu! GGMU;)
» 4 maja 2018, 17:27 #155
rizx: Zarząd Rangers chyba zbyt dosłownie potraktował stwierdzenie "potrzebujemy kogoś kto zatrzyma Rodgersa w drodze po tytuł" i zatrudnił Steviego G :D
» 4 maja 2018, 15:33 #154
kckMU: +milion
» 4 maja 2018, 16:51 #153
dawid27154: Bez przesady, jest lub będzie po zakończeniu sezonu parę trenerów z głośnym nazwiskiem. Ancelotti którego ja osobiście bardzo cenię, nie wiadomo jak sytuacja z Conte w Chelsea jest spore prawdopodobieństwo, że będzie dostępny w lecie. Maurizzio Sarri również słyszy się o tym że miałby go zastąpić choćby wspomniany Ancelotti, także Włoch również może być dostępny. Unai Emery również może opuścić swój klub, obiło mi się o uszy, że Luis Enrique także wymianiany jest w kontekście nowego trenera kanonierow. Tak zywiolowo się pytasz także Ci odpowiadam, choćby Ancelotti czy Enrique którzy są bezrobotni i do wzięcia w każdej chwili. Moim zdaniem Arsenal jest w uprzywilejowanej sytuacji co do wyboru nowego trenera, tym bardziej, że kończy sezon na miejscu którym kończy także każdy następny trener który tam przejdzie i zakwalifikuje się z tą kadra i możliwościami finansowymi do top 4 będzie sukcesem.
» 4 maja 2018, 16:52 #152
RedRevolta: Mam takie pytanie do wszystkich, nie śmieszy was ta cała sytuacja z Fellainim i jego łaskawym podisaniem nowego kontraktu? on się tak wypowiadach w mediach jakby jego odejśćie oznaczało koniec Manchesteru United xd normalnie Messi nam się znalazł w klubie, uważam, że taki piłkarz/ średniego pokroju 30 letni raczej powinien być dumny i wdzieczny, że nosi jeszcze takie barwy a on jeszcze robi łaske, przyznam się szczerze, że mocno trzymam kciuki za Chińczyków żeby go wyciągnęli.
» 4 maja 2018, 14:09 #151
Sancho: Tymczasem UEFA dalej się kompromituje, właśnie na stronie ogłosiła że LM wygrał liverpool
» 4 maja 2018, 11:52 #150
mateo444: Co ? :D
» 4 maja 2018, 11:56 #149
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2018 12:04

Czyli wiemy komu będą kibicować sędziowie. And the winner is UEFA :)
» 4 maja 2018, 11:56 #148
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2018 11:58

uefa. com/uefachampionsleague/history/season=2018/matches/#/all polecam póki nie poprawią :)
» 4 maja 2018, 11:58 #147
lukiton0589: No i te ,,wielbłądy" na niekorzyść City w 1/4 i Romy w 1/2 w meczach z LFC już nikogo nie powinny dziwić.
» 4 maja 2018, 12:48 #146
szpilman1990: Perez już smaruje, że Salah, Can i chyba Mane nie mogą grać, bo jest ramadan
» 4 maja 2018, 13:12 #145
Cavron: Właśnie zobaczyłem, jakiś gość na Facebook'u dał tą informację, nie wiem co o tym myśleć
» 4 maja 2018, 13:13 #144
RememberMe: Jeśli faktycznie wygra Liverpool to to będzie już druga taka sytuacja w przeciągu jednego miesiąca. Wtedy chuba nikt nie będzie miał wątpliwości.
» 4 maja 2018, 13:15 #143
Magik1990MU: To działa na podobnej zasadzie, co negocjowanie nowego kontraktu przez piłkarza. Wówczas częstą praktyką jest puszczanie fałszywej plotki, że ktoś inny da więcej i piłkarz odejdzie. Tutaj pewnie UEFA celowo wrzuciła coś takiego, by wywrzeć na Perezie presję, by dał więcej od Liverpoolu. Negocjacje trwają,a UEFĘ pewnie dotychczasowa stawka nie satysfakcjonuje.

Róbcie więc screeny, jak to wypłynie to chcę działkę za upublicznienie tej informacji.
» 4 maja 2018, 13:27 #142
RememberMe: De Gea - Valencia, Bailly, Jones, Shaw - Matić, Herrera - Mata, Pogba, Rashford - Martial
» 4 maja 2018, 11:35 #141
mielan92: Tak wszystko fajnie z tym, że ta strona jest związana ze sympatykami ManU nie Arsenalu. Więc spróbuj na kanonierzy albo podobnym szicie :)
» 4 maja 2018, 10:18 #140
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2018 10:40

1.Dostaliście od nas 3:1 u siebie i 2:1 u nas. 2 W lidze wyprzedzi was Burnley niedługo i skonczycie na 6-7 miejscu bez szans na LM. Tylko kibic Arsenalu moze powiedziec, ze Ramsey jest lepszy od Pogby, a odnośnie Monreala to jak patrzylem na jego gre na przestrzeni calego sezonu to facet jest na poziomie Blinda , Pozdrawiam :D
» 4 maja 2018, 10:38 #139
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2018 11:25

A 2 lata temu jak my gralismy drugim garniturem i zadebiutowal Rashford i wpakował im 2 bramy to kadrowo bylismy gorsi niz Arsenal i ich rozwalilismy 3;2 po pieknym meczu . To ze ci mlodzi graja slabo z Brighton czy Newcastle nie znaczy ze wyjda na United z takim samym podejsciem . To jest innym mecz i tak naprawde kazdy zawodnik sie tam staral zeby chociaz wywiezc remis . Oni gralii na remis i nawet nie mysleli o tym zeby wygrac . Mysle ze nawet jesli wyszedlby Ozil i Koscielny to by tego meczu niewygrali . Takie gadanie bezsensowne gdyby grał Miki to by wygrali . A co ten Miki taki wspanialy ? ze slabszymi zespolami moze wyglada dobrze ale z Atletico wydaje mi sie zeby za wiele rowniez nie pomogl ...
» 4 maja 2018, 11:25 #138
mikon70: Gościu, nie ma nawet sensu dyskutować skoro twierdzisz, ze jesteśmy kadrowo na równi z Arsenalem. W United na każdej pozycji jest lepszy zawodnik niż u Kanonierow, DOSŁOWNIE NA KAŻDEJ. To, ze odpadliśmy z Sevilla, a Arsenal z Atletico, tez o niczym nie świadczy. W takim razie skoro masz taki tok myślenia, to uważasz, ze Bayern tez nie jest za dobry. Bo powiedzmy sobie szczerze, ale z Sevilla wymęczyli awans i była nerwówka do końca. Arsenal z każdym rokiem jest coraz słabszy i taka jest prawda. Naprawdę, lepszym osiągnięciem jest odpaść w 1/8 LM z Sevilla niż w marnej LE z Atletico w półfinale. Dlaczego? Bo, żeby fajnie było w lidze Europy to trzeba ją wygrać dla takiego klubu, w lidze mistrzów o sukcesie mówi się już nawet, jak dochodzi się do półfinału. Naprawdę nie ma się czym popisywać, bo Arsenal pokazał, ze nie ma pomysłu na Atletico i wcześniej lali samych ogórków. United przytrafił się kryzys i zagrali słaby dwumecz z Sevilla, co nie oznacza, ze nie stukneliby Atletico. Arsenal natomiast nie wygrałby nawet z Sevilla bo są słabi. Tak, są slabi i to bardzo. Tam trzeba przebudować cały skład, bo koscielnymi, holdingami i welbeckami daleko nie zajada. Natomiast liga Europy będzie dla nich rutyna, a może nawet dojdzie do tego, ze będą się bić tylko i wyłącznie o ligę Europy
» 4 maja 2018, 11:58 #137
dlabigt23: Haha , Ozil jak to Ozil oczywiscie gra z kims lepszym to nie ma gościa tak jak wczoraj i w meczu z nami . Takze jesli nawet wyszedlby z nami Auba , Ozil i Lacazzette to mysle ze nawet i tak ciezkobylo by wam zremisowac ten mecz ... Smiem stwierdzic nawet ze lepiej chyba wystawiac tych mlodych ktorych macie niz tych Koscielnych i Oezilów z ktorymi by lepiej nam sie gralo wlasnie jak z tymi mlodymi :D
» 4 maja 2018, 12:12 #136
ZielonySmok: To jakaś prowokacja? :D Arsenal z roku na rok jest co raz bardziej żenujący. Całe szczęście, że już nie grają w LM bo to wstyd dla Premier League był. Jeśli natomiast wierzysz, że nowy menago przyjdzie i z marszu ogarnie ten bezjajeczny bajzel to popatrz co dzieje się na Old Trafford po odejściu Fergusona. 5 lat i dalej szału nie ma, a wpakowali w tym czasie tyle kasy co Arsenal wyda przez następnych 10. Także jak to teraz mówią - Good luck, have fun :D
» 4 maja 2018, 13:22 #135
Magik1990MU: Oho, widzę, że nasz drogi kamrat Gunner powrócił. Aż się normalnie stęskniłem za tobą po ostatnich meczach Arsenalu. Tak więc po kolei:

"A nie jest? Odpadli z duzo lepszym zespolem od Sevilli z ktorym przegrali tylko przez nieudolnosc taktyczna Wengera i przyblede z Manchesteru znana jako czlowiek, ktory nie umie strzelic bramki bez przewrocenia sie"

A dla ciebie tabela ligowa nic nadal nie znaczy. Poza tym odpali w gorszym stylu niż United, bo grając prawie cały pierwszy mecz z przewagą jednego zawodnika i tak nie potrafili wygrać. Odnośnie Welbecka to właśnie jego obecność idealnie pokazuje jak słaba jest kadra Arsenalu.

"Gdyby Miki gral od 1 minuty to Arsenal pewnie w tym momencie swietowalby awans"

A no tak, zapomniałem, że Miki jest game changerem, który w tym roku pewnie zmierza po Złotą Piłkę.

"Bezposredni mecz pomiedzy naszymi zespolami pokazal, ze nawet Arsenal w drugim czy tam trzecim garniturze nie odstaje od United."

Eee... że co? Ja w tym meczu widziałem niemal cały podstawy skład Arsenalu. No chyba, że Auba, Miki czy Ramsey to rezerwowi.

"(50 mln na transfery to pewnie prawda, ale pieniadze za szrot, ktory odejdzie to tez prawda, wiec ze 150 pewnie nowy menago wyda)"

Nie ogarniam, skąd ci się wzięło 150 baniek?

"Z perspektywy calego sezonu nadal jest"

Aha, te piękne bramki i asysty Ramseya w wielkich meczach... oh, wait!

"Monreal to najlepszy lewy obrońca w PL w tym sezonie. Ktos uwaza inaczej?"

Ilość bramek straconych przez Arsenal pokazuje, że w tym klubie NIE MA dobrych obrońców. Nacho w którymś w meczu z nami (chyba w poprzednim sezonie) już pokazał klasę.

"O dziwo Wenger zostawia duzo lepszy zespol z genialnym atakiem"

Genialny atak to ma Liverpool obecnie (niestety), Arsenal co najwyżej dobry. Zresztą wczorajszy mecz pokazał, że dobrze zorganizowany w obronie zespół poradzi sobie łatwo z tym niby genialnym atakiem.
» 4 maja 2018, 13:47 #134
DevoMartinez: No ja bym nie oddal jednak Pogby za Ramseya, Lukaku za Lacazette czy Sancheza za Mchitariana. ;) Tak apropo takiej samej sily kadrowej.
» 4 maja 2018, 17:33 #133
WujekGizmo: Po 3 pkt !
» 4 maja 2018, 09:42 #132
Michal88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2018 09:28

O ile dobrze pamiętam nasz pierwszy mecz w sezonie byl tez rozgrywany w piątek ale moge sie mylić... Piatek niedziela wtorek United musza mieć 3 punkty
» 4 maja 2018, 09:26 #131
dzilu96: A czy to wina United że trafiliśmy na takich przeciwników? Sukces, trofeum to się liczy.
» 4 maja 2018, 09:08 #130
lukiton0589: No tak. United wygrało Ligę Europy tylko dzięki słabej obsadzie. Ale jak LFC doszedł do finału LM właśnie dzięki słabej obsadzie to na devilpage ,,jaki ten Kloop fantastyczny", a w grupie miał Maribor i Spartak. W 1/4 Porto w 1/2 Roma. Typowe zespoły z Ligi Europy. Beka normalnie. Real to pierwszy poważny zespół z jakim zagrają (City akurat w okresie 1/4 złapało największą zadyszkę w sezonie + sędziowanie pod LFC) i pokaże im miejsce w szeregu.
» 4 maja 2018, 09:25 #129
dlabigt23: Lukiton no jedyny ktory mysli podobnie . Mysle tak samo moze nie tyle ze City złapało zadyszke ale również nie lubią grać poprostu z Liverpoolem i juz w 1 meczu polegli na Anfield bo tam poprostu nielubia grac . Liverpool zostanie wyjasniony przez Real .
» 4 maja 2018, 10:03 #128
Blau: Nie zapominajmy, że dzisiaj stoczą się dwa arcyważne pojedynki - jeden na boisku, a drugi w szkolnych ławkach, powodzenia dla wszystkich diabelskich maturzystów!
» 4 maja 2018, 07:47 #127
WujekGizmo: Kiedy to było...
» 4 maja 2018, 09:41 #126
szubik: Dzisiaj czeka nas kolejne spotkanie,
gdzie Brighton dostanie porządne lanie.
Jednak gdy tak się nie stanie,
oj jakież ciężkie będzie lamentowanie,
naszego Menago ponowne zwalnianie.
hejterzy chyba puste macie banie!
Bo widać, że nie interesuje was wygrywanie
tylko ciągłe pomyj wylewanie.
Nie tak wygląda sportem zainteresowanie,
a United znowu będzie niepokonane!
» 4 maja 2018, 06:30 #125
demektczew: Dla takich chwil odpalam devilpage z rana
» 4 maja 2018, 08:08 #124
Wirus: Szubik Szacunek :)
» 4 maja 2018, 09:17 #123
Kasjusz: Czysto matematycznie, to zwycięstwo nie dam nam jeszcze 2 miejsca. Tottenham może zdobyć jeszcze 9pnkt i uzbierać łącznie 80. My mamy 77.
» 4 maja 2018, 00:29 #122
vanderToki: Salzburg mimo wszystko natrzepał masę punktów do rankingu - dla siebie i dla federacji. Austria na ósmym miejscu, tuż za Portugalią i nieco ponad pół punktu za Niemcami. Daje to Austriakom awans z piętnastego miejsce na jedenaste - na miarę mistrza w fazie play off eliminacji LM za rok (w najbliższym sezonie Salzburg będzie musiał zaczynać jeszcze od drugiej rundy, czyli dwa poziomy wcześniej).
Na czwartym miejscu w tym sezonie Rosja, też nieźle. Francji jednak nie wyprzedzą, jedynie skrócą dystans. Mogą to łatwo utracić, bo za rok odpadają wyniki z bardzo dobrego dla nich sezonu 2013/14.
Cypr, Słowenia, Azerbejdżan, Kazachstan, Norwegia, Bułgaria, Białoruś, Macedonia - te futbolowe potęgi w tym sezonie uzbierały w ligowym rankingu więcej punktów niż Eredivisie. Naturalnie, jeszcze za ligą holenderską jest Ekstraklapa, na swoim miejscu - tzn. w okolicach Mołdawii oraz Albanii. Natomiast gorzej od klubów z tych państw w tym sezonie wypadły... belgijskie, które do tej pory zajmowały dziewiąte miejsce w rankingu.

Manchester United jest na tę chwilę trzynastym klubem sezonu, może to miejsce jeszcze utracić na rzecz Marsylii. W klasyfikacji ogólnej przesunął się z piętnastego miejsca na dwunaste, które zajmuje razem z Chelsea (dla the Blues to spadek z dziesiątego).
» 3 maja 2018, 23:50 #121
karpiu87: Sędziowanie w tych czasach to dramat. Ktoś musi coś z tym zrobić!
» 3 maja 2018, 23:41 #120
BrodaUTD: każdy ma swoją cenę więc nie wiem czy tu masz rację "Blau" lecz drugą sprawą jest to czy Saul jest wart każdych pieniędzy.
» 3 maja 2018, 23:40 #119
DjTED: Brawo. Jeszcze trener w pysk powinien dać sedziemu. Ja bym po takim czymś (po tej decyzji i bramce) kazal zejsc piłkarzom do szatni....
» 3 maja 2018, 23:39 #118
luki1852: Zgadzam się, że sędziowanie to dramat, natomiast na niekorzyść Marsylii też arbiter podjął dużo decyzji ot choćby ewidentna ręka w polu karnym Calety
» 3 maja 2018, 23:47 #117
KMWTW: Fajny też rzut różny...
» 3 maja 2018, 23:34 #116
sisinho: Bramka po rożnym, którego nie powinno byc :O
» 3 maja 2018, 23:31 #115
sisinho: o LM nie ma co gadać, już wcześniej pisałem ze drużyny z Gran Derby są przepychane przez sędziów a w drugim dwumeczu sędzia równiez się nie popisał.
» 3 maja 2018, 23:40 #114
sisinho: Powinien ale czasu nie cofniesz ani tego czy ktoś coś brał $$ czy były to tylko przypadki (jak co roku :O)
» 3 maja 2018, 23:48 #113
Janek: Nie tylko Real i Barca, w dwumeczu Live-Roma też kontrowersji nie brakowało
» 3 maja 2018, 23:49 #112
DjTED: Szczur z west hamu asysta
» 3 maja 2018, 23:30 #111
Janek: A koledzy uprzedzali, że Marsylia w finale :)
» 3 maja 2018, 23:32 #110
DjTED: Zwracam honor. Mieli nosa
» 3 maja 2018, 23:35 #109
BrodaUTD: Tak poza tematem co myślicie o "Saulu" z Atletico? razem z pogba i maticiem mogło by to ładnie wyglądać ewentualnie Thomas też według mnie ciekawy gracz jak na swój wiek i funkcjonalnośc ciekaw jest waszego zdania. pozdrawiam
» 3 maja 2018, 23:30 #108
Blau: Saul bardzo dobry piłkarz, ale Atleti nigdy w życiu go nie puści.
» 3 maja 2018, 23:33 #107
Blau: Pamiętacie genialny pomysł Lorda ([*]) o wyeliminowaniu Armatek z walki o najważniejsze cele poprzez wykupienie ich zawodników? Cóż, obyło się nawet bez podkupowania (no chyba, że zaliczymy Alexisa) :D
» 3 maja 2018, 23:30 #106
DjTED: Oj nie ;)
» 3 maja 2018, 23:30 #105
DjTED: Karne sie szykują
» 3 maja 2018, 23:29 #104
DjTED: "Ramsey jest lepszy niż Pogba" to jest lepsze
» 3 maja 2018, 23:25 #103
Janek: Może zapomnieli dopisać, że rezerw United
» 3 maja 2018, 23:26 #102
rizx: Przecież po pierwszych meczach Xhaki, na kanonierach mówili, że jest lepszy niż Pogba
» 3 maja 2018, 23:27 #101
Diabelred: chwile po transferze:

,,Xhaka jest lepszy niz jakis Herrera i bedzie rozrzucal swietne pilki za plecy obroncow" :D
» 3 maja 2018, 23:39 #100
DjTED: "Myślę od wielu lat, że gorzej być nie może, a jest coraz gorzej. Mam nadzieję że trafimy od razu za pierwszym strzałem menago który nas wyciągnie z równi pochyłej." kanonierzy... i tak to u nich wygląda... U nas to wyglądało całkowicie inaczej. Wiadomo było, że Fergiego nie da sie zastąpić i ,że bedzie to długi proces :D
i filozofia... My mogliśmy tylko obniżyć loty....
» 3 maja 2018, 23:23 #99
AFC07: Krótką pamięć masz, u Was to wyglądało bardzo podobnie. Poza tym jako kibic co ma pisac, że spali koszulkę i zacznie kibicować Farsie ?
» 3 maja 2018, 23:26 #98
DjTED: AFC07: Nie widzę podobienstw. Fergie odchodził jako mistrz nie jako sztuczny nabijacz statystyk rozegranych meczy. My mogliśmy tylko obnizyć loty. Wy możecie awansować jak i popaść w otchłań.
» 3 maja 2018, 23:53 #97
dzilu96: U nas też każdy (a przynajmniej ja) mocno wierzył w Moyesa
» 4 maja 2018, 09:11 #96
Blau: Coś poważnego z tą kontuzją Kościelnego?
» 3 maja 2018, 23:16 #95
awe: Tak. zerwane ścięgno Achillesa czyli ma po mundialu
» 3 maja 2018, 23:18 #94
luki1852: w komentarzach na kanonierach pisali nawet o 6 miesiącach przerwy
» 3 maja 2018, 23:19 #93
DjTED: Evans, O shea itp . Nikt normalny nie przyjdzie na strzelnice
» 3 maja 2018, 23:24 #92
AFC07: O to się akurat nie martwię, zawsze kogoś dobrego się ściągnie
» 4 maja 2018, 07:15 #91
Mariusz199012: Jeszcze tak zeby Liverpool spadł z top 4 w pl i bedzie git .i baty od Realu w finale
» 3 maja 2018, 23:16 #90
Michux3: By musieli przegrać z Chelsea i zremisować z Brighton a chelsea wygrać wszystko
» 3 maja 2018, 23:21 #89
sisinho: Po ostatnich spotkaniach ze Stoke czy WBA to mnie nic nie zdziwi, zwłaszcza gdyby z Brighton stracili punkty.
» 3 maja 2018, 23:34 #88
AFC07: Atletico zasłużenie wygrało a Wenger tym meczem podsumował swoje ostatnie lata w klubie, nic dodać nic ująć. Jedyny pozytyw tego sezonu dla kibiców AFC to właśnie zwolnienie trenera ;)
» 3 maja 2018, 23:13 #87
RedRevolta: Ale też wszystko jest zwalane na tego wengera, przyjdzie nowy trener i zacznie nagle wygrywać z tym składem? no raczej nie, połowa składu to marni kopacze...
» 3 maja 2018, 23:15 #86
DjTED: To nie wina Papcia, że piłkarze nie mają jaj, ale jego wina , że takich sobie sprowadzał...
» 3 maja 2018, 23:17 #85
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:20

Red Revolta: Ja tam się nie zgodzę z Tobą bo z 6-7 zawodników pierwszego składu jest na dobrym poziomie tylko grają totalnie bez zaangażowania a to w głównej mierze zasługa trenera który zabił w nich ducha rywalizacji.
» 3 maja 2018, 23:18 #84
AFC07: Właśnie ze wina Wengera ze nie maja jaj
» 3 maja 2018, 23:19 #83
Janek: 6-7? Auba, Laca, Miki, leń Ozil i kto tam jeszcze?
» 3 maja 2018, 23:21 #82
RedRevolta: Przyjdzie nowy menadżer i zacznie budować skład na nowo, oparty na Aubie Lacca Mikim i Ozilu i w jednym sezonie nie wprowadzi drastycznych rewolucji z tym zapleczem finansowym, formacja defensywna w Afc nie istnieje, nie wiem skąd wziąłes tych dobrych zawodników 6-7?
» 3 maja 2018, 23:27 #81
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:28

Janek - Monreal, Ramsey czy Elneny spokojnie mogą zostać. Przecież nie wymienisz całego składu w jednym okienku transferowym
» 3 maja 2018, 23:28 #80
DjTED: Przecież jak Wy dostaniecie 100 na transfery to bedzie cud... Jak Ty za to kupisz obrone+bramkarza + środek? Jak Drewniany obronca kosztuje w tych czasach 80 mln??
» 3 maja 2018, 23:44 #79
AFC07: Będzie szukanie dobrych grajków za friko xD tzw panic buy
» 4 maja 2018, 07:16 #78
Mariusz199012: I tak zawsze w 1/8 odpadali po batach od Barcy i Bayernu .moze jak zmienią trenera to cos w tym Arsenalu sie tchnie
» 3 maja 2018, 23:13 #77
Assault: Ktoś jeszcze pamięta jak Welbeck odchodził i kanonierzy wjeżdżali jaki to błąd życia United popełnilo? O ironio xD
» 3 maja 2018, 23:08 #76
Janek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:23

I niech mi ktoś wytłumaczy jak to jest możliwe, że on tyle lat się utrzymuje w klubie, który walczy na ogół o Top 4
» 3 maja 2018, 23:23 #75
mikon70: Bardzo dobrze, kolejny sezon bez słabego arsenalu w lidze mistrzów. Żeby się nie okazało, ze będą jeszcze gorsi z nowym trenerem. Składu nie mają mocnego poza 3 może zawodnikami. Arsenal z takim składem nie ma czego szukać w rywalizacji z mocnymi rywalami
» 3 maja 2018, 23:08 #74
DjTED: Jak trzeba miec nie po kolei w głowie by odejsc z bardzo dobrej Borussi do ligowego średniaka? Spadek z półfinału LM do 2 lat w LE....
» 3 maja 2018, 23:03 #73
DjTED: Bo odszedł napastnik. I tak mają 3 miejsce... Lepsze to niż 10 (czy które tam aktualnie zajmuje arsenal)
» 3 maja 2018, 23:09 #72
DjTED: ? Jak nie grywa?
» 3 maja 2018, 23:12 #71
Janek: No racja, nie da się ukryć, że Borussia ma gorszy okres, ale ta przeprowadzka to tak czy siak irracjonalny pomysł. Odbudowa Arsenalu to raczej długoterminowy temat.
» 3 maja 2018, 23:13 #70
DjTED: "Ł" na koncy zgubiłeś i myślałem, że czarny nie grywa :D
» 3 maja 2018, 23:18 #69
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:28

- Wieksza kasa.
- Fajniejsze miasto do zycia.
- Sam Auba podobnie jak Sanchez chcial koniecznie odejsc, a ze tylko Arsenal byl nim zaiteresowany to poszedl do nich.
- Obecnie BVB to zblizony poziom do Arsenalu, co pokazuje chocby ilosc punktow jakie zdobyli w swoich ligac, gdzie Arsenal 1,6 na mecz, a BVB 1,7 mecz. Co prawda BVB jest na lepszej pozycji swojej lidze i raczej zagra w LM w przyszlym sezonie, jednak to nie dlatego ze oni sa tak mocni, tylko efekt slabej ligi, gdzie jest jeden bardzo silny Bayern(ktory niedawno pokazal miejsce w szeregu BVB wygrywajac z nimi az 6-0), a reszta to sredniaki, gdzie raz takie BVB potrafi pokonac Leverkusen 4-0, by w kolejnej kolejce zremisowac z Brema.
- Majac Bayern w lidze, to nawet o Puchar Niemiec jest ciezko(taki Reus od kiedy u nich gra, czyli od 6 sezonow, to wygral tylko jeden Puchar Niemiec rok temu), ze o lidze nie wspominam. W Arsenalu chociaz o te FA Cup moze powalczyc.
» 3 maja 2018, 23:23 #68
DjTED: Diabelred: bo właśnie odszedł ich "bog". Chyba wszyscy się ze mną zgodzą że transfer tego zawodnika to jest tykajaca bomba...
» 3 maja 2018, 23:28 #67
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:33

Co do napastnika, to przeciez wypozyczyli tego Batshuayia, ktory swietnie sobie radzi u nich(7 bramek i asysta w 10 meczach, w nowej lidze, w nowym zespole, to swietny wynik)
» 3 maja 2018, 23:31 #66
is200second: No co no. Wygrala druzyna z duzo wiekszym europejskim doswiadczeniem plus dochodzi do tego ze Arsenal to sa poprostu miekkie fajki i tyle.

Co do Griezza? Swietny pilkarz bez dwoch zdan tylko ze zwykly (b)uc i cwaniak.
» 3 maja 2018, 23:02 #65
Michux3: Dlaczego?
» 3 maja 2018, 23:05 #64
DjTED: Walić grizzmana. Kupować Czarne złoto na obrone
» 3 maja 2018, 23:12 #63
DjTED: Za czarnego, dzika, byka co moze grać na pomocy, srodku obrony i na prawej zamiata Valencie to i 109,90 mln bym dał. Kto da więcej?
» 3 maja 2018, 23:15 #62
Mariusz199012: Bay Bay Arsenal . mysle ze dobrze ze ich nie bd w Lm .. Po co patrzec jak ciągle odpadają w 1/8 z Barceloną lub z Bayernem
» 3 maja 2018, 23:01 #61
rizx: Szkoda Wengera, że nie wygra trofeum na zakończenie kariery, ale przynajmniej Torres ma szansę na zdobycie trofeum z Atleti przed odejściem
» 3 maja 2018, 23:01 #60
Sideswipe: Ojej jak mi przykro, że Wenger nie wygrał LE na koniec jego przygody z Arsenalem... :D
» 3 maja 2018, 23:00 #59
Assault: Wenger podsumowany jak cała jego kariera w tym klubie
» 3 maja 2018, 22:59 #58
kckMU: Cała kariera ta? Pamiętasz dziecko coś więcej niż ostatnie lata?
» 3 maja 2018, 23:01 #57
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:02

Pochyła w dół, od 2004 nic konkretnego nie wygrał i tyle. Jego czas powinien się skończyć jakies 5-6 lat temu a nie teraz, bo teraz to nowy treneiro musiałby wymienić pół składu.
» 3 maja 2018, 23:02 #56
DjTED: Oni go trzymali tylko po to by pobił rekord Fergiego w ilosci meczy. Tylko w tym mógł być lepszy...
» 3 maja 2018, 23:05 #55
Assault: Dziecko to tam do swojego bachora jak już a jeżeli 3x wygranie premier lg 7 pucharów angli xD i 7 talerzy dobroczynnosci to jest osiągnięcie to zbijcie se piątki
» 3 maja 2018, 23:06 #54
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 23:07

Mhm, zobaczymy co wymyśli z tym zarządem nowy trener. Stadion dawno spłacili (który bez Wengera by nie powstał), a Kroenke jak pluł na ten klub tak pluje dalej. Ważne, że biją rekordy w kwestiach ekonomicznych.

Nie zawsze trzeba spaść jak my po odejściu Fergusona, żeby tęsknić. Arsenal zapłacze i jestem o tym przekonany.

Pochyła od 2004? W 2006 byli jeszcze w finale LM, co Ty?
» 3 maja 2018, 23:07 #53
sisinho: Finał to nie sukces. Sukcesem jest zdobycie pucharu. I tak 3/4 tego finału to zasługa Henry'ego.
» 3 maja 2018, 23:39 #52
kckMU: Każdy na to patrzy inaczej, ale szanuje taką mentalność.

Niemniej, drużyna która teoretycznie od 2 lat zalicza spadek w dół, nie melduje się w finale LM którego o mały włos nie wygrywa. I tu się zgodzisz.

Naprawdę nie jest tak, że wzruszyłem się przy pożegnaniu Wengera na OT i mi się we łbie poprzestawiało, ale chłop tak jak zabierze na emeryturę spore kompromitacje, tak weźmie też nadludzkie wyczyny, których w takim Arsenalu i w takich - co sezon to gorszych - warunkach nie wyczarowałby żaden trener na świecie.
» 4 maja 2018, 01:17 #51
RedRevolta: Kompletny brak argumentów ze strony arsenalu, zasłużenie przegrali.
» 3 maja 2018, 22:59 #50
DjTED: Oni nawet lagi do przodu nie umiejo... Na lekcje do Mou i Lukaku
» 3 maja 2018, 22:57 #49
DjTED: Ale to jest bezjajeczna drużyna. My nawet za Moyesa prawie Bayern przeszliśmy i nie byliśmy tak bezjajeczni... Tu nowy trener nie pomoże. Cały skład by musieli zmienic
» 3 maja 2018, 22:53 #48
Janek: Zaangażowanie jak u nas z Sevillą do momentu utraty drugiej bramki, a obrona to dramat u nich. No i Welbeck tyle lat się w tym klubie utrzymuję, to są jaja jakieś
» 3 maja 2018, 23:02 #47
Assault: Chciałem, żeby arsenal wygrał to spotkanie ale to co oni grają to jest żenada roku xD Atleti w pełni zasłużenie awansuje
» 3 maja 2018, 22:52 #46
rizx: Nasz sabotażysta Welbeck robi świetną robotę w Arsenalu :D
» 3 maja 2018, 22:48 #45
EmilCioran: A tymczasem Salzburg odrobił straty z pierwszego spotkania.
» 3 maja 2018, 22:36 #44
DjTED: Czyli kolejna druzyna zamyka japy ekspertom z devilpage. Przypomnę "nieważne, która drużyna z pary arsenal-atleti przejdzie do finału nie ma szans w finale z marsylią..." - słowa jednego eksperinio
» 3 maja 2018, 22:44 #43
Sideswipe: Co ten Costa matko boska
» 3 maja 2018, 22:34 #42
EmilCioran: Co za rym!
» 3 maja 2018, 22:37 #41
sisinho: Mi tam nie szkoda, niech pograją 3-4 sezony w LE to poczują się w koncu na swoim miejscu, bo daleko im do LM i top 4.
» 3 maja 2018, 22:54 #40
DjTED: Ten mudżyn bedzie rozpierdzielał prawą stronę... Toż to najwiekszy dzik jakiego widziałem na bocznej obronie
» 3 maja 2018, 22:00 #39
DEPE: przeciez on gra tam dzis z musu, to srodkowy pomocnik
» 3 maja 2018, 22:07 #38
DjTED: On wszystko zamiata na prawej. Jak to jest środkowy i tak gra na prawej to 100 mln za niego leciutko bym dał.
» 3 maja 2018, 22:12 #37
DjTED: To jest Black Panther :D
» 3 maja 2018, 22:18 #36
RedRevolta: Bellerin tragedia, nie chce tego gościa tu widzieć, jest dużo lepszych opcji na tą pozycje.
» 3 maja 2018, 22:00 #35
DjTED: Przez Bellerina oni dzisiaj nie prowadza
» 3 maja 2018, 22:14 #34
DjTED: No to 1:0. Nic nikomu ta bramka nie daje bo i tak Arsenal musi strzelić...
» 3 maja 2018, 21:55 #33
RedRevolta: Bramka do szatni, najgorzej... jeszcze Costa.
» 3 maja 2018, 21:54 #32
Janek: Costa :)
» 3 maja 2018, 21:54 #31
DjTED: Walić tego Grizmana. Brać jak najszybciej tego Thomasa
» 3 maja 2018, 21:51 #30
Janek: Go Go Gunners!
angielski klub gra, także zakładamy koszulki Arsenalu, otwieramy browarki i lecimy :)
» 3 maja 2018, 21:03 #29
EmilCioran: Co zakładamy?
» 3 maja 2018, 21:06 #28
Janek: Myślałem, że wszyscy przygotowani na mecz naszych przyjaciół z Londynu
» 3 maja 2018, 21:19 #27
rizx: Przyjaciele to trochę za dużo powiedziane ;)
» 3 maja 2018, 21:49 #26
DjTED: Koszulke arsenalu to ja moge sobie na fotel pod tyłek założyć... ;D
» 3 maja 2018, 21:52 #25
Janek: DjTED, ooo, w końcu jakiś kibic Man Utd na tej stronie :)
» 3 maja 2018, 21:56 #24
EmilCioran: Jak myślicie, Arsenal da rade przejść Atletico? Ja stawiam że raczej się nie uda. Ale dopóki piłka w grze...
» 3 maja 2018, 21:03 #23
Domelo: Ciekawe czy jeszcze kiedykolwiek będziemy liczyć się w walce o LM i dochodzić do finałów. Maszyna Kloppa ruszyła na dobre, jak to pisałem jakiś czas temu to zostałem wyśmiany przez wszystkich, a póki co to możemy im tylko pozazdrościć, bo to oni są w finale LM, a my gdzieś daleko w tyle.
» 3 maja 2018, 20:18 #22
Blau: No tak, ten przepotężny Liverpool jest w finale LM, a ten słabiutki Manchester odpadł ze słabiutką Sevillą. Te dwa mecze z nimi były (obok drugiego meczu z Totkami) najgorszymi jakie rozegraliśmy w tym sezonie. Odpadliśmy, bo zlekceważyliśmy rywala i wyszliśmy bez żadnej woli walki, jakby nam w ogóle nie zależało, albo jakby uważali, że za samo wyjście na boisko należy nam się wygrana. Ja Liverpool oceniam po tym, jak grają w lidze i jak zaprezentowali się przeciwko nam, w obu tych przypadkach górujemy nad nimi i finał LM tego nie zmieni.
» 3 maja 2018, 20:45 #21
ZielonySmok: Ale ciebie nikt nie będzie próbował ściągnąć do klubu, a najlepszych piłkarzy interesuje pozycja na arenie europejskiej a nie w lidze. Po tym co robi Liverpool w LM z pewnością zyskał sobie w oczach wielu z nich. Niestety United ma tylko jeden atut. Cyc z którego się doi wielka kasę na przereklamowane nazwiska.
» 3 maja 2018, 21:28 #20
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 21:47

Domelo,

Do finalu to ciezko(bo duzo zalezy od losowania, a co by nie mowic, bo zarowno Roma jak i LFC mieli szczescie, ze trafili na siebie, bo w innym wypadku final Real - Bayern bylby dosc prawdopodobny), ale 1/2 jak najbardziej jest w zasiegu. Pojedyncze mecze w tym sezonie pokazaly, ze potecjal mamy spory, kwestia odpowiedniego wykorzystania go. Skoro Roma(ktora kadrowo ma porownywalna do nas kadre) potrafila dojsc do 1/2, to czemu my bysmy nie mogli ?By jednak dojsc do 1/2 badz nawet finalu musielibysmy spelnic kilka punktow:

1. Przede wszystkim wzmocnic prawe skrzydlo(Bale/Mahrez), lewa obrone(Sandro), kupic jakiegos rywala dla Valencii na PO i nastepce Carricka.

2. Miec fart w losowaniu i nie trafic na Real, bo jednak na ta chwile, trafiasz na Real = odpadasz...

3. Mourinho koniecznie musi zmienic swoje podejscie do meczu. Nie moze byc tak, ze z zespolami nastawionymi na ofensywe tylko murujemy, a ofensywnie zaczynamy grac dopiero jak nam sie tylek pali(mecz z City, czy Sevilla, gdzie w obu meczach zaczelismy normalnie grac, jak juz byly 2 bramki w plecy). Po cichu ludze sie, ze jak juz Mourinho wzmocni nasza obrone(np. Sandro na lewy bok i moze Alderweireld na srodek obrony), to uzna, ze obrona jest juz duzo pewniejsza i mocniejsza niz obecnie, dzieki czemu zaczniemy grac bardziej ofensywnie.

4. Nie mozemy przyjezdzac na obcy stadion tylko po to 0-0, liczac, ze u siebie zalatwimy sobie awans, bo co pokazal ten sezon takie myslenie moze byc zgubne. Skoro taka Sevilla potrafila wygrac na OT, to tym bardziej beda moglby tego dokonac jakies topowe zespoly. Na wyjazdach trzeba zawsze walczyc przynajmniej o tego 1 gola. Juz nawet bramkowy remis bedzie lepszym wynikiem niz 0-0.
» 3 maja 2018, 21:46 #19
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 21:52

ZielonySmok
Liverpool to klub z którego topowi gracze odchodzą, a nie przychodzą, dlatego szybciej Salah przejdzie do Realu/Barcy etc niż oni sprowadzą jakąś gwiazdę z tych klubów. Co do reszty się zgadzam, staliśmy się klubem, który przyciągał zawodników jedynie wysoką pensją i dużą kwotą transferu.
» 3 maja 2018, 21:50 #18
Michux3: Ja obstawiam Martial-lewa
Sanchez - napastnik
Rashford - prawa
» 3 maja 2018, 19:38 #17
karolmanu3: Z lewej Sanchez. Środek Martial, a na prawej ktoś z trójki Rash/mata/lingard ;)
» 3 maja 2018, 16:52 #16
GandiGanda: Troche z cyklu transfery na lato,
Jak juz chyba wszyscy wiemy potrzebny Nam jest prawo skrzydlowy. Przygladam sie temu Florenzi'emu z Romy I mysle bylo by to lepsza opcja niz lingard czy mata na skrzydle.
Koszty zakmnely by sie w max 35mln euro.

Jak juz mowa o Rzymie to Chetnie bym u Nas widzial naingolana. Przecinak I walczak jak Roy Keane. I jak mialbym wybierac z tego duo to wolalbym jego. Pewnie sa to Malo realne opcja ze strony Mourinho ale mam nadzieje ze chociaz sie przygladamy takim wlasnie graczom.
» 3 maja 2018, 15:34 #15
GandiGanda: Skoro dawal rade na wachadle to na PP rowniez mysle ze dawal by odpowiednia jakosc. Valencia tez przez to przechodzil tylko w odwrotnom strone. Czasami dalby odetchnac ekwadorczykowi ale mniejsza o to.
Co do Herrery to sie oczywiscie zgadzam ze jest to pilkarz z topu ale trzeba pomyslec nad zastepstwem za Carricka.
» 3 maja 2018, 16:26 #14
wedel242: Dobre z tym Herrerą XD
» 3 maja 2018, 18:19 #13
Mariusz199012: Liverpool to szkodnik dlatego niech Real wygra .byla by beka gdyby liverpool spadł poza top for w pl a jest to Mozliwe
» 3 maja 2018, 13:59 #12
Magik1990MU: wczoraj wrzuciłem do kuponu mecz Atleti z Arsenalem under 3,5. Jak myślicie? Wejdzie? Ma to ręce i nogi?
» 3 maja 2018, 12:22 #11
karol100: Niby ma
» 3 maja 2018, 12:48 #10
Javi9203: Ostatni filmik Footroll to trochę filmik o was płaczki i PRAWDZIWI KIBICE ;D
» 3 maja 2018, 12:20 #9
EmilCioran: A kogo interesuje co ma do powiedzenia gość z płaskostopiem mózgowym, którego "żart" jest na poziomie kału pływającego w basenie? Widocznie Ciebie skoro oglądasz jego filmy. Ja dałem radę obejrzeć jeden i kawałek drugiego i gość jest żałosny.
» 3 maja 2018, 13:51 #8
Javi9203: To jest właśnie ten dojrzały poziom żeby tylko zwyzywać obrazić zmieszać z błotem ;D
kij w dupie i jazda
» 3 maja 2018, 16:08 #7
EmilCioran: Stary chłop śpiewa i tańczy przed kamerką i robi z siebie pośmiewisko. Jeszcze jakby on od czasu do czasu powiedział coś mądrego, ciekawego albo chociaż śmiesznego to ok. Pajac który zapewne ma widownię której średnia wieku to 15 lat. I ty jeszcze wyskakujesz że on jakiś film zrobił o płaczkacz, kibicach czy czymkolwiek innym. Zacytuj coś jakiegoś fachowca, piłkarza, trenera itp a nie takie intelektualne dno.
» 3 maja 2018, 16:31 #6
NexaT: Gość zarabia na youtube i mówi w sumie mądrze, a ciebie chyba hemoroidy zaczęły piec.
Lepiej posłuchać jego niż takich ekspertów jak np. ty
» 3 maja 2018, 16:44 #5
EmilCioran: "Mówi w sumie mądrze". Nie no, jebłem. Może on i kogoś śmieszy, może nawet i was ale jak wy twierdzicie że on mądrze gada to mam dla was jedną rade. Nigdy nie nazywajcie tutaj nikogo trolem. Bo tutejsze trole czy też "trole" mają dużo więcej do przekazania niż ten wasz troll z YT.
» 3 maja 2018, 19:35 #4
dlabigt23: No jak Martial jutro od poczatku nie zagra to juz powinien sie chyba pakowac . Skoro Lukaku jest kontuzjowany i on znow niewybiegnie na boisko od pierwszych minut to wydaje mi sie ze pewnie odejdzie ...
» 3 maja 2018, 11:48 #3
RedsFan: No zobacz, odrazu tyle emocji, a to są tylko przypuszczenia Matheo co do składu :)
» 3 maja 2018, 11:50 #2
kckMU: Dobrze wiedzieć, że to matheo przypuszczalne składy wypisuje ^^
» 3 maja 2018, 13:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.