Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FA Cup: Yeovil 0:4 Manchester United. Debiut i asysta Sancheza!

» 26 stycznia 2018, 22:49 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United z łatwością pokonał ekipę Yeovil Town w wyjazdowym spotkaniu IV rundy Pucharu Anglii na Huish Park. Bramki dla ekipy Jose Mourinho strzelali Rashford, Herrera, Lingard oraz Lukaku. Swój debiut oraz pierwszą asystę w barwach United zaliczył Alexis Sanchez.
FA Cup: Yeovil 0:4 Manchester United. Debiut i asysta Sancheza!
» Alexis Sanchez zadebiutował w piątek w barwach Manchesteru United
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Matteo Darmian
Victor Lindelof
Marcos Rojo
Luke Shaw
Michael Carrick
Ander Herrera
Juan Mata
Scott McTominay
Alexis Sanchez
Marcus Rashford
Jesse Lingard
Romelu Lukaku
Angel Gomes

Oddano 95 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
To Yeovil jako pierwsze dało o sobie znać w piątkowym starciu na Huish Park. W szesnastkę Czerwonych Diabłów wpadł Jordan Green, uderzył z ostrego kąta, ale dobrą interwencję zanotował Sergio Romero.

Po kwadransie gry gospodarze ponownie zaatakowali. Dobrym wejściem w pole karne po dośrodkowaniu z rzutu wolnego popisał się Sowunmi, który oddał strzał głową. Stopera Yeovil nie zdołał upilnować o głowę niższy Luke Shaw. Romero nie dał się jednak zaskoczyć niezbyt silnym uderzeniem.

Odpowiedzią Manchesteru United był kontratak z 24. minuty meczu. Sanchez wyparzył i zagrał po ziemi do McTominaya, a ten uderzył technicznie przy słupku. Krysiak wybił instynktownie ręką na korner.

Alexis Sanchez w 30. Minucie celnie uderzał z rzutu wolnego. Piłka przeleciała nad murem, ale opadając wpadła w objęcia Artura Krysiaka tuż przy murawie.

37. minuta to rzut wolny dla Yeovil po faulu Carricka przed polem karnym. Do piłki podszedł James, strzelił siłowo na bramkę Romero, a Argentyńczyk spokojnie wypiąstkował piłkę przed siebie. Chwilę potem Sanchez uderzał mocno po ziemi po podaniu od Juana Maty ze skrzydła. Futbolówka jednak nie trafiła w światło bramki.

Manchester United wyszedł na prowadzenie w 41. minucie meczu. Rozpędzony Marcus Rashford wykorzystał chwilę zawahania Jamesa, który zasłaniając piłkę czekał na interwencję Krysiaka. Zza pleców wyskoczył wtedy Marcus i celnym strzałem pokonał zaskoczoną defensywę Yeovil.

Po przerwie pod bramką Polaka zrobiło się groźnie dwukrotnie w okolicy 50. minuty. Najpierw Rashford schodząc z boku pola karnego do środka oddał strzał wślizgiem po ziemi. Piłka po rykoszecie wyleciała na rzut rożny. Po dośrodkowaniu niespodziewanie z ostrego kąta uderzał Juan Mata. Delikatnie opadająca futbolówka odbiła się szczęśliwie od poprzeczki bramki gospodarzy.

Prowadzenie Czerwonych Diabłów po szybkim kontrataku w 61. minucie podwyższył Ander Herrera. Hiszpan otrzymał podanie w tempo w polu karnym od Alexisa Sancheza i mocnym strzałem lewą nogą tuż przy słupku nie dał szans Arturowi Krysiakowi.

Na ostatnie 20 minut meczu Jose Mourinho wprowadził w miejsce debiutującego Sancheza Jessego Lingarda. Anglik był bliski oddania groźnego uderzenia w sytuacji sam na sam po przepięknym zagraniu Herrery z prawej strony boiska za plecy obrońców. Jesse zamachnął się do uderzenia, jednak minął się delikatnie z futbolówką.

W końcówce spotkania na murawie zameldował się jeszcze wychowanek Manchesteru United – Angel Gomes, który zastąpił Marcusa Rashforda. Młody napastnik popisał się dobrym dryblingiem i mocnym strzałem z ostrego kąta. Trafił jednak w siatkę boczną.

Wynik spotkania w 89. minucie na 3:0 podwyższył Jesse Lingard. Anglik rozpędził się na prawej flance i po prostym dryblingu oddał niespodziewanie strzał w kierunku długiego słupka. Krysiak był całkowicie zaskoczony i nie zdołał nawet zareagować.

Ostatnie słowo należało jednak do Romelu Lukaku. Belg został perfekcyjnie obsłużony w ofensywie przez... Marcosa Rojo. Argentyńczyk podał piłkę wzdłuż pola karnego, a Lukaku strzałem z pierwszej piłki pokonał Krysiaka z bliskiej odległości.

Yeovil Town - Manchester United 0:4 (0:1)

Bramki: Marcus Rashford 41', Ander Herrera 61', Jesse Lingard 89’, Romelu Lukaku 90'

Yeovil Town: Krysiak - N. Smith, Brid (Browne 55'), Wing (C. Smith 83'), Gray, Dickson, Zoko, Surridge, Green (Fisher 69'), Sowunmi, James

Manchester United: Romero - Darmian, Lindelöf, Rojo, Shaw, Carrick, Herrera, Mata (Lukaku 65'), McTominay, Sánchez (Lingard 72'), Rashford (Gomes 88')


TAGI


« Poprzedni news
Carrick wraca do gry po długiej przerwie
Następny news »
Statystyki: Yeovil Town - Manchester United 0:4

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (203)


ferdas: twitter.com/IamKharunah10/status/957305049918648320/photo/1

BUAHAHAHAHAHA :) Z dedykacją dla fanów CR7 :)
» 28 stycznia 2018, 22:12 #202
Luke88: W sumie nie od dziś chodzą plotki, że Cris jest jedynej słusznej orientacji, ja tam nie oceniam
» 28 stycznia 2018, 23:03 #201
vieeeri: Uważacie, że Pep dostanie karę za to, że nawrzucał sędziom?
» 28 stycznia 2018, 21:08 #200
NoGiveUpUnited: Mou by z miejsca dostał ale że to wielki Gep Puardiola to pewnie mu sie uda
» 28 stycznia 2018, 21:29 #199
DjTED: Guardiola powinien dostać karę, ale nie dziwię mu się. Sedziowie dymali go dzisiaj ostro. Kit, że MC , ale ja nie chciałbym ogladać takiego sędziowania nigdy przeciwko MU. Mourinho już po pierwszej połowie siedziałby chyba na trybunach
» 28 stycznia 2018, 22:42 #198
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 19:05

Barcelona robi dobre transfery
FC Barcelona nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa w trakcie zimowego okna transferowego. Po sprowadzeniu Philippe Coutinho z Liverpoolu za 120 mln euro (i 40 mln euro zmiennych), a także Yerriego Miny z Palmeiras za 12 mln euro, Katalończycy ruszyli do walki po Arthura Henrique Ramosa. 21-latek jest jednym z najbardziej utalentowanych pomocników na świecie. Poza Barçą zainteresowanie jego sprowadzeniem wykazywały w przeszłości m.in. Paris Saint-Germain czy Real Madryt, a teraz głównym rywalem Blaugrany jest Inter Mediolan.
» 28 stycznia 2018, 19:04 #197
DjTED: Ja nie wiem czy oni robią dobre transfery, ale jak przejdzie tam Griezzman to jakaś gwiazdeczka (albo ta za 120, albo ta za 140 mln) bedzie musiała usiaść na ławce.... Dla kogoś nie bedzie miejsca w składzie... I jak można dać 140 mln za kolesia który rozegrał 1 , słownie jeden dobry sezon w bundeslidze?
» 28 stycznia 2018, 23:08 #196
DjTED: City bramke ukradli :D
» 28 stycznia 2018, 17:27 #195
NoGiveUpUnited: dobrze im tak
» 28 stycznia 2018, 19:32 #194
RedRevolta: Jak myślicie, Sanchez od pierwszych minut z Tottenhamem? jestem ciekaw gdzie go Jose widzi, oczywiście z Martialem w pierwszym składzie, pewnie w różnych formacjach będzie grał gdzie indziej, oby to prawe skrzydło zaczęło funkcjonować jak należy, może tam zobaczymy Chilijczyka już w nabliższej kolejce.
» 28 stycznia 2018, 16:15 #193
Daro1336: Albo z Matą na PP a Alexis w środku. Wymienność pozycji wtedy :) Alexis zejdzie na PP to Mata do środa. A i Alexis na lewo może schodzić w miejsce Martiala. Albo zastąpić Lukaku na 9 jak ten zejdzie do boku :)
Myslę, że Lingard zacznie na ławce :)
» 28 stycznia 2018, 16:30 #192
trezegram: A ja myślę, że jednak zagra Jesse. Mata w ostatnich miesiącach daje drużynie niewiele, na bank mniej niż Lingard.
» 28 stycznia 2018, 17:09 #191
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 20:01

Taa na pewno Alexis przyszedł tu żeby się marnować na prawym skrzydle gdzie nie będzie mógł robić swojego popisowego zagrania polegającego na schodzeniu do prawej nogi w poszukiwaniu strzału. Może jeszcze chcesz żeby Jose rzucał go co mecz po wszystkich możliwych pozycjach we wszystkich możliwych formacjach jak niegdyś Van Down Di Marię? Zapomnij.
» 28 stycznia 2018, 20:01 #190
masnyy: Mattias ale znowu jak Martiala posadzi to troche słabo ;d
» 28 stycznia 2018, 21:07 #189
Daro1336: Dlatego Alexis na środku niech zagra a Martial Lewa :) Lingarda ustawić na PP i będą się pozycjami zmieniać z Alexisem :)
» 28 stycznia 2018, 21:55 #188
JudoHonor: > bądz liverpoolem
> kup obrońce za 75 milonów
> strać 3 bramki z west bromem ( prawie 4 )
> west brom w klasyfikacji strzelonych bramek jest 3 od końca xdddddddd
» 28 stycznia 2018, 15:35 #187
walentos: ale obecni tu fanboye Kloppa i tak wychwalą Liverpool za styl :)
» 28 stycznia 2018, 16:48 #186
RyannMistrz: Wole murowac kazdy mecz chocby nawet z jakims tam yeovil (nie no, az tak to nie) i wygrywac po jeden do zera niz frajerzyc sie jak liverpool
» 28 stycznia 2018, 20:13 #185
seto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 15:34

haha widzieliscie te flage podczas skokow w Zakopanem?
» 28 stycznia 2018, 15:32 #184
rizx: A tymczasem w Australii Federer po raz 20 :)
» 28 stycznia 2018, 12:43 #183
Karolsanchez: No a dziś Stoch przeleci wszystkich :)
» 28 stycznia 2018, 15:06 #182
BartkoGGMU: Przeleciał samego siebie chyba.
» 28 stycznia 2018, 18:39 #181
iMarMU: Witam. Pisałem ze mecz z tottenham może być przełożony z powodu rewanżu który musza zagrać w pucharze. Mecz będzie normalnie 31.01 a rewanże przeniesiono na 6-7.02.
Losowanie w poniedziałek do 1/8.
Przepraszam za błąd ;) pozdrawiam
» 28 stycznia 2018, 11:40 #180
dlabigt23: to dobrze , bo myslalem ze bedzie przelozony , a to by byla zla wiadomosc dla kibiców... myśle :)
» 28 stycznia 2018, 11:44 #179
iMarMU: ENGLAND: PREMIER LEAGUE
31.01 Tottenham Manchester United 04.02. Tottenham -Liverpool
ENGLAND: FA CUP
07.02 Tottenham Newport
ENGLAND: PREMIER LEAGUE
10.02 Tottenham -Arsenal
EUROPE: CHAMPIONS LEAGUE PLAY OFFS
13.02 Juventus-Tottenham

No będą mieli troszkę ciężko ;)
» 28 stycznia 2018, 12:17 #178
Daro1336: Chelsea też ma fajny terminarz :)
» 28 stycznia 2018, 15:15 #177
dlabigt23: Jak myslicie , Zlatan wroci do pelnej sprawnosci i odzyska forme ? podobno ma wrocic w lutym i ciekawe jak sie bedzie prezentowac :) Jesli odzyskalby forme to w ataku Sanchez z Ibra moze to fajnie wygladac bo dwoch bardzo dobrych doswiadczonych walczakow w ataku to by bylo cos :) Ciekawe czy by to wypalilo , bo jesli tak to na Lige mistrzow mozemy miec ładny skladzic i cos tam zdzialac :) Tak naprawde to tylko Bayern i Barca wydaja sie na ten moment najmocniejsi jak narazie . PSG to cos mi sie wydaje ze odpadna jak nie teraz to w 1/4 jak trafia na Barce czy Bayern . Jesli chodzi o Juve to nie daje tez im szans bo tez im troche brakuje zawsze do tych druzyn wymienionych wyzej
» 28 stycznia 2018, 11:37 #176
ferdas: Ja nie wiązałbym dużych nadziei co do niego. Może strzeli pare jakiś bramek, porobi trochę zamieszania ale nic więcej. Obym się mylił, ale nie ma co napalać się na jego cudowny powrót do wielkiej formy.
» 28 stycznia 2018, 11:40 #175
dzilu96: Obawiam się, że Zlatan będzie miał ciężko wrócić do formy, bo Mourinho raczej nie zaryzykuje teraz dając mu dużo minut kosztem Lukaku, a powiedzmy sobie szczerze - wystawianie Ibry na innej pozycji niż ŚN nie ma większego sensu. Nie mniej jednak myślę, że będzie grał końcówki i FA
» 28 stycznia 2018, 11:40 #174
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 15:12

Farcelona
Fayern
Zemsta Sithów Łysego
Paris $zejk Germain / Prześcieradła
Calciopoli Turyn

Naprawdę myślisz że mamy szansę w starciu z tymi drużynami? Zdajesz sobie sprawę że oni mają w swoich szeregach starych wyjadaczy wyspecjalizowanych w padaniu na murawę po każdym najmniejszym podmuchu wiatru?
» 28 stycznia 2018, 15:12 #173
man1717: Ja bym jeszcze pokusił sie o Garetha Bale w ostatni dzień okienka. 70mln funtów w gotówce i bierzemy go. Umówić sie z Realem, że zgodzimy sie za to na rozmowy z De Gea a koniec końców ich wydymamy pod koniec sierpnia. W letnie okienku skupić sie na transferach młodych i perspektywicznych graczy. Zacząć sie żegnać z Darmianem, Youngiem, Mata, Fellainim, Blindem. Rashforda dac od nowego sezonu na roczne wypożyczenie np. Arsenal. Od lipca skupić sie na młodych graczach np. mundial może ktoś sie pokaże.
» 28 stycznia 2018, 10:46 #172
vieeeri: Na pewno Real bedac w takiej dupie odda Bale zimą
» 28 stycznia 2018, 11:01 #171
NoGiveUpUnited: W United płacą grube pieniądze za zarządzanie klubem i planowanie działań transferowych i innych a man1717 zrobił to za darmo na DevilPage
» 28 stycznia 2018, 11:14 #170
man1717: Każdy normlany fan powienien to widzieć. Chyba ze się jest kibiecem Realu lub Barcy. Tam panuje inna mentalność wśród sezonowcow. :D
» 28 stycznia 2018, 11:21 #169
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 11:25

noo np po wczorajszym zwyciestwie Realu to juz same pozytywne komentarze a jak nastepny mecz zremisuja to bedzie znow gadanie zeby wszystkich wywalic :) takie cos mnie dobija wsrod kibicow . Czasem lubie wejsc sobie na dana strone klubu np jak rozgrywaja mecz i nagle przegrywaja 1;0 :D wtedy sie dzieje ze druzna jest beznadziejna razem z trenerem i czytam sobie takie wypociny :D w drugiej polowie jest juz 2;1 dla nich to nagle komentarze odwracaja sie o 180 stopni i sa pozytywne :D
» 28 stycznia 2018, 11:22 #168
man1717: Real potrzebuje kasy na transfery. Musi kogoś sprzedać a z nami zawsze dobrze na tym wychodzili.
» 28 stycznia 2018, 11:23 #167
rizx: Real nie musi nikogo sprzedawać, bo to jeden z najbogatszych klubów na świecie. Jeśli Florentino będzie miał kaprys, to bez problemu wyciągnie kwotę z kieszeni, jak już nie raz robił
» 28 stycznia 2018, 11:45 #166
BajtiMU: Umówić się z Realem,że zgodzimy się za to na rozmowy z De Gea a koniec końców ich wydymamy pod koniec sierpnia.

Przecież nawet głupi by w to nie poszedł a co dopiero zarząd Realu.
» 28 stycznia 2018, 12:38 #165
Wave: tak nakupywac gwiazd i spi.. sobie szatnie, gratuluje pomyslu
» 28 stycznia 2018, 14:05 #164
NoGiveUpUnited: Ostatnie 6 meczów:
-Manchester City w każdym z nich traci co najmniej 1 bramkę
-Manchester United zachowuje 6 czystych kont
» 28 stycznia 2018, 00:27 #163
zylkos1988: Sorki panowie ale skad wy bierzecie to, ze kurczaki powtarzaja mecz w srode? gdzies wyczytalem ze powtorzone mecze 6-7 luty
» 28 stycznia 2018, 00:02 #162
RedRevolta: No właśnie, na flashscore podane jest, że rewanż 31 a gdzieś w komentarzach na zagranicznych forach wyczytałem, ze 6-7 luty, to już nie wiem...
» 28 stycznia 2018, 00:22 #161
GeorgeBest: Graja 7 lutego
» 28 stycznia 2018, 01:24 #160
kckMU: @zylkos1988

Tutaj nikt w to nie uwierzył. iMar po prostu nie wie, w jakich okolicznościach i rundach mecze mogą być przekładane. Niemniej, jego pewność nieustannie podziwiam.
» 28 stycznia 2018, 06:05 #159
nautiri: Panowie sorry za wzmianke na nie temat ale czy ma ktos jakies info na temat akcji na Nanga Parbat pomijajac to z interii?? Tam przeciez dwóch bohaterów walczy żeby ocalic dwa życia
» 27 stycznia 2018, 23:12 #158
RedRevolta: Chyba każdy kto interesuje się przebiegiem tej pomocy dla Francuzki i Polaka posiada tylko i wyłącznie informacje jakie podaje onet/interia, skąd można brać inne? raczej cięzko, trzeba być dobrej myśli, że uda im się również uratować naszego rodaka, ale wielki szacun dla takich ludzi jak Pan Adam i Denis, ryzykują własne życie, coś pięknego.
» 28 stycznia 2018, 00:04 #157
RedRevolta: " The rescue for Tomasz is unfortunately not possible - because of the weather and altitude it would put the life of rescuers in extreme danger. it's a terrible and painful decision. We are in deep saddeness. All our thoughts go out to Tomek's family and friends. We are crying" wiadomość sprzed paru minut; NIESTETY :(
» 28 stycznia 2018, 00:07 #156
nautiri: własnie czytalem, teraz pytanie czy to te pieprzone żabojady nakrecaja takie info żeby tylko uratowac Revol czy faktycznie sa az takie prognozy pogody zeby nie dało sie isc po naszego.
» 28 stycznia 2018, 00:19 #155
nautiri: Jeżeli faktycznie nic nie dalo sie juz zrobic to i tak wielki szacun dla Bieleckiego i Urubko, uratowali jedno ludzkie życie, u mnie maja dożywotni props i skrzynke wódki jeżeli kiedykolwiek spotkam któregoś z nich
» 28 stycznia 2018, 00:25 #154
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 00:26

Tą informacje podał Ludovic Giambiasi, nie wiem podobno to jej mąż, tak wywnioskowałem na fb, i piszą, że info od niego cechuje się raczej dużą sprawdzalnością, ale tak czy inaczej trzeba czekać bo to nic pewnego raczej.
» 28 stycznia 2018, 00:25 #153
Romek1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 02:21

Ja się trochę zainteresowałem tematem.

W skrócie

Wchodzili na ten ośmiotysiecznik. Nie wiem czy weszli (ponoć tak) ale polak dostal choroby wysokościowej i śnieżnej ślepoty i znajduje sie na wysokości około 7.2km ona podjęła decyzję (nie wiem czy z Polakiem) że będzie schodzić w dół.
Temperatura odczuwalna- 60 wiatr 90-130km/h w dodtatku noc.

Ekipa ratunkowa miała podejmować właśnie k2 (jedyny szczyt +8k który nie został zdobyt zimą) ruszyła na ratunek tych co "umknęli" na Nanga Parbat.

Mieli helikopter którym mieli wylądować na wysokośći +6km niestety wylądowali coś około 4,8-5km. Ona znajdowała się na wysokości 6.1-6.3 km.
Akcja rozpoczęła się około 14 szli w zawrotnym tepmie (są to najszybciej wspominający się ludzie na takie gory) odległość do niej pokonali właśnie w jakieś 8 godzin a zakładano że zajmie im to dzień, 1.5 dnia.

Zastali ją i muszą ją teraz eskortowac na dół na wysokość około 4.8-5km tam gdzie mają obóz bo tam czeka dwójka innych ratowników. Z tego co wiem mieli zrobić kotki odpoczynek 1-2h i zacząć z nią schodzić. Nie wiem w jakim tempie to zrobią ale biorąc pod uwagę fakt że kobieta ma odmrozone stopy i dłonie to będą musieli ją opuszczać na linie? Nie wiem tak wnioskuje. No i wtedy powrót po Polaka do którego ma nie dojść. Musieli by wchodzić od nowa tylko ze ponad kilometr wyżej.


Pewnie są zmęczeni i w dodatku o godzinie 11 ich czasu ma tam byc jeszcze gorzej jesli chodzi o pogodę dlatego przerwą akcję ratowniczą.

Niestety dla Tomka prawdopodobnie nie ma ratunku chociaż ja nadal wierzę jak w nasz triumf w PL.


A ten gość to ponoć jej przyjaciel.

Dodam że ta góra "zabiła" już około 60 osób z tego co czytałem . Jedynego jak do tej pory (udokumentowanego) wejścia zimą dokonało 3 śmiałków w 2016 roku.
» 28 stycznia 2018, 02:17 #152
Ekspertinio: Pamiętam jak było gadanie, że jak Klopp porobi transfery i przepracuje co najmniej pełny sezon z Liverpoolem to stworzy potężny zespół xDDDDDDDD gość najprawdopodobniej kończy kolejny sezon bez trofeum i jak tak dalej pójdzie to zostanie trenerem memem jak Wenger.
» 27 stycznia 2018, 23:10 #151
Wave: Kurcze jednak szkoda ze nie mamy u nas trenera Kloppa :d
» 27 stycznia 2018, 22:51 #150
NoGiveUpUnited: no pszynajmniej bysmy grali ofensywnom pilke
» 27 stycznia 2018, 22:52 #149
champione2013: przynajmniej ? ofensywnom ? SERIO KUR...
» 27 stycznia 2018, 22:53 #148
kckMU: serio champione? :D
» 27 stycznia 2018, 22:58 #147
NoGiveUpUnited: no niestety
» 28 stycznia 2018, 00:28 #146
Cavron: Są i tacy ludzie bez wyczucia :D
» 28 stycznia 2018, 10:32 #145
cropps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 22:27

Ja tam lubię Liverpool. Z city wygrywają, a póżniej w dupę z innymi. Czemu ich nie lubić ;D
» 27 stycznia 2018, 22:22 #144
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 22:29

Wydaje mi sie ze bez Coutinho troche im sie pogorszy ... Zobaczcie sobie ze oni nawet Fa Cup albo Carling Cup nie potrafia wygrac i odpadaja odrazu w 1 albo 2 rundzie tych rozgrywek. Nawet jesli dojda do finalu to tez w trąbke
» 27 stycznia 2018, 22:28 #143
sisinho: Gdyby nie Salah to by ich nie było w tym sezonie. Gosc mega ich ciągnie, nawet Mane ma znizke formy.
» 27 stycznia 2018, 22:35 #142
transik1985: Mane w obecnej formie to przeciętniak.Początek sezonu dobry,później zawieszenie za faul w meczu z City,kontuzja i chłop zgasł
» 27 stycznia 2018, 22:38 #141
jassaj: A po meczu Z City był płacz, że są lepsi od nas i tak naprawdę tylko oni grają ciekawą piłkę poza City a my jesteśmy na równi pochyłej xDDD Liverpool to taka trochę "frajerska" drużyna, nic nie wygrają bo nie potrafią zagrać 2 dobrych meczy z rzędu. Najpierw wygrywają jakąś mega batalię a potem dają tyłka, który to już raz, najbardziej pamiętny to jest mecze z Sevilla czyli negatywne odbicie Stambułu, Swansea też niezła padaka, koncertowe lanie od City i Totków- no sory oni mogą mieć serię 10 wygranych a i tak nie będą wg mnie poważną konkurencją bo sami sobie po stopach strzelają
» 27 stycznia 2018, 22:40 #140
Wave: Evans z taka forma to by mogl isc do city :d
» 27 stycznia 2018, 22:07 #139
Borrk: City zrezygnowalo z Evansa
» 27 stycznia 2018, 22:44 #138
RuudVN: taki Balotelli, materiał na napastnika klasy Lewandowskiego a przez trociny w głowie musi błąkać się gdzieś po średniakach L1
» 27 stycznia 2018, 22:03 #137
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 22:20

Któryś super napastnik kiedyś powiedział, ze ma potencjał by być najlepszym na świecie, ale powiedzieć, że ma siano w głowie to za dużo
» 27 stycznia 2018, 22:17 #136
ferdas: Cytat z innej strony:
"VAR has saved more goals than Mignolet and Karius in 2018" :)
» 27 stycznia 2018, 21:42 #135
Wave: Co tam sie wyprawia na Anfield :d
» 27 stycznia 2018, 21:37 #134
Visegard: A ja nadal nie jestem przekonany co do transferu Sancheza do nas owszem to znakomity zawodnik z dobrym wykończeniem i techniką ale nie widzicie że jest to po prostu NAJEMNIK ... ? Nie chce krakać ale coś czuje że będzie tak samo jak z di marią jeden sezon mu nie wyjdzie u nas i sobie pójdzie i tyle tak samo jak w Arsenalu z tego co widziałem to zarabia na tydzień 500 tyś funtów tygodniowo ... dla mnie to niepojęte zaraz niektórzy zawodnicy też się będą domagali podwyżek w związku z kontraktem Sancheza
» 27 stycznia 2018, 21:37 #133
ferdas: Van Persie też był najemnikiem i co z tego? Mistrza nam zdobył. Poza tym w tych czasach wszyscy prawie są najemnikami, szukasz problemu na siłe
» 27 stycznia 2018, 21:40 #132
kckMU: Skończ bredzić Vise.

"jeden sezon mu nie wyjdzie u nas i sobie pójdzie i tyle tak samo jak w Arsenalu"

Przez 3,5 roku w Arsenalu prezentował 110% zaangażowania, pasji i chęci. Robił ogromną różnicę na boisku i miotał ligą. Jak go można porównywać z Di Marią? Na mózg padło?

"że jest to po prostu NAJEMNIK"

To się narobiło! Najemnik numer 92131231 w dzisiejszej piłce. Ja pieprze.
» 27 stycznia 2018, 21:44 #131
dziobko: Choćby nawet sobie poszedł to i tak pieniędzy nie tracimy, dostaliśmy zawodnika za bezcen (miki odszedł ale jakoś nie robił różnicy zbyt często) sancheza możemy sprzedać za kupę siana chociaż wątpię że do tego dojdzie.BTW Sanchez zarabia 350k a 100k jest za wykorzystanie jego wizerunku w celach marketingowych typu reklama itp.Takie pytanie dlaczego ludzie zaglądają innym do portfela ? Czy ktoś wam zagląda ile zarabiacie w ciągu miesiąca? Jedni więcej drudzy mnie nosz Kurka bez przesady.Sanchez jest topowym zawodnikiem co udowadniał nie raz i mam nadzieje że szybko się przekonasz do tego a propo ADM to większość wiedziała że przechodzi do UTD tylko po to by szybko zmienić klub chyba o ile się nie mylę PSG musiało kogoś sprzedać by go kupić czy jakoś tak.
» 27 stycznia 2018, 21:46 #130
dlabigt23: nawet jesli jeden sezon mu nie wyjdzie i go sprzedamy to stracimy na nim ? conajmiej 30 mln za niego dostaniemy z pocalowaniem reki nawet do Chin czy ciul wie gdzie to zarobimy jeszcze na nim :) ale jakos jestem pozytywnie nastawiony na ten transfer i jestem pewny ze ten zawodnik da nam sporo jakosci w Ataku :) on wcale strzelac nie musi ... Wystarczy ze bedzie bral gre na siebie i odciagal rywali albo dawal rzuty wolne czy asystowal :)
» 27 stycznia 2018, 21:49 #129
Zer0: A kto do cholery nie jest we współczesnym świecie najemnikiem? Era piłkarzy takich jak Totti, Del Piero, Scholes czy Gerrard już się skończyła i we współczesnej piłce takich piłkarzy można policzyć na palcach jednej ręki [przesadzam, ale takich graczy jest naprawdę niewielu]. Myślę, że nawet Messi gdyby nie dostawał takich horrendalnych pieniędzy, a Barcelona nie wygrywałaby tytułu za tytułem to prędzej czy później odszedłby, gdyby ktoś zaoferowałby mu większą tygodniówkę i szansę na mistrzostwo. Aktualnie dla praktycznie każdego zawodnika liczą się głównie dwie kwestie: nagrody/puchary oraz pieniądze i jeśli zgłosi się po nich klub, który oferuje ich więcej niż aktualny zespół to bardzo prawdopodobne, że do nich przejdzie. Jeśli nie chcesz mieć tzw. 'najemników' w klubie to radziłbym Ci przerzucić się na mecze A klasy, bo MU od zawsze [przynajmniej od ery SAFa] sprowadzało wielkie gwiazdy za gigantyczne pieniądze i będzie tak robić dopóki będzie jednym z najbogatszych klubów na świecie.
» 27 stycznia 2018, 22:00 #128
SiYamabushi: Brak Coutinho i Liverpool nie istnieje, czyli kolejny sezon bez trofeum......
» 27 stycznia 2018, 21:35 #127
RedRevolta: Czyli mecz z Tottenhamem zostanie przełożony?... może i dobrze bo od razu w tym samym tygodniu w weekend jest kolejna kolejka Premier League gdzie gramy z Huddersfield, będziemy wypoczęci.
» 27 stycznia 2018, 21:25 #126
iMarMU: Na pewno będzie przełożony bo tottnham ma termin na rewanż 31.01 a mieli grać z nami ;)
» 27 stycznia 2018, 21:29 #125
dlabigt23: kuzwa to mogli to przegrac albo wygrac ;/ szkoda ... nie lubie przekladanych meczy
» 27 stycznia 2018, 21:32 #124
kckMU: iMar, podziwiam pewność.
» 27 stycznia 2018, 21:34 #123
iMarMU: Również Arsenal będzie miał mecz przełożony ze Swanse. A wiem bo mówili w tv oraz pisze już w terminarzu ; pozdro
» 27 stycznia 2018, 21:37 #122
Borrk: I karny pewni bedzie
» 27 stycznia 2018, 21:10 #121
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 21:12

Sędzia frajer
x2
» 27 stycznia 2018, 21:07 #120
Borrk: Przynajmniej nie ma bramy
» 27 stycznia 2018, 21:13 #119
Borrk: Hahaha
» 27 stycznia 2018, 21:05 #118
Borrk: I co , ten Virgil taki świetny xD?
» 27 stycznia 2018, 21:01 #117
transik1985: A zawalił brame?Bo nie oglądam meczu
» 27 stycznia 2018, 22:24 #116
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 20:57

Ale początek w meczu LFC - WBA, już 1-1 :) Szybki i ofensywny mecz się zapowiada a wielu spodziewało się nudnej żmudnej gry

EDIT: 1-2 :)
» 27 stycznia 2018, 20:56 #115
iMarMU: To mecz z Totkami będzie przełożony bo maja rewanż :)
» 27 stycznia 2018, 20:52 #114
GeorgeBest: O czym ty opowiadasz? Rewanz KFC z Newport 7 luty
» 28 stycznia 2018, 01:25 #113
Kalina: Domyslam sie ze jestes z tych ktorzy sa albo hurraoptymistami albo narzekajacymi na wszystko przy byle slabszym momencie w zaleznosci od tego jak wiatr zawieje?
» 27 stycznia 2018, 19:57 #112
sisinho: Ma jakiś wirus. Razem z Llorisem więc nie wiadomo czy zdąży się wykurować za 3 dni, zwłaszcza ze nawet na ławce ich nie było ostatnio.
» 27 stycznia 2018, 20:24 #111
dawid27154: Nie ma co popadać w huraoptymizm, musimy robić swoje mecz po meczu bez zbędnego "rozgłosu" nie od dziś wiadomo, że drużyny czasami potrafią złapać wiatr w żagle w najmniej spodziewanym momencie i z teoretycznie dużo silniejszym przeciwnikiem, a jak wszyscy wiemy przeciwko United każdy daje z Sb 110%
» 27 stycznia 2018, 20:50 #110
Daro1336: Dokładnie. Nie ma co mówić, że wygramy 3-0... to PL. Może być różnie :)

PS. Real też niby słabszy okres a Valencia gra świetną piłkę. Dzisiaj boisko zweryfikowało, 4-1 dla realu :)
» 27 stycznia 2018, 21:05 #109
Borrk: Perez posmarował to i wygrali :)
» 27 stycznia 2018, 21:28 #108
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 18:22

Real może mieć poważne problemy z podniesieniem się z kolan. Przespali dwa ostatnie okienka i potrzebują porządnych wzmocnień latem a UEFA przygotowuje sie do wprowadzenia finansowego fair play 2.0 które możliwe że będzie obowiązywać już od letniego okienka.

Dla tych co nie wiedzą pozwoli ono na wydanie na zawodników maksymalnie 100 mln euro więcej niż zarobiło się z sprzedaży swoich zawodników. Bardzo ograniczy to zapędy gigantów w kupowaniu i trafi w szczególności w taki Real który ma wiekową kadre i nie weźmie wiele za swoich zawodników. Tymczasem ich cele transferowe Hazard + De Gea + 2-3 tańszych grajków są wyceniane na ponad 400 mln.

Ciekawe co świat powie wtedy o Zidane który jest głównym sprawcą takiego stanu rzeczy. Przecież takiego Hazarda powinien był kupić już ostatniego lata z otwarciem okienka gdy cena wynosiła ok 120-150mln. Bramkarza należało kupić rok wcześniej i skoro nie udało się z De Geą którego nie chcemy puścić to powinni wyciągnąć Courtois czy Donnarumme. Jestem pewien że z takimi wzmocnieniami Real byłby teraz w zupełnie innej sytuacji niż jest i latem zamiast wzmacnianiem składu zajęliby się jego odmładzaniem co nie wiązałoby się z takimi kosztami.
» 27 stycznia 2018, 18:17 #107
dlabigt23: a przedewszystkim moze ceny zawodnikow nie beda az tak wygorowane ? moze to do tego doprawdzi :) bo jesli ktos bedzie chcial kogos sprzedac a bedzie mogl wydac zalozmy 60 mln tylko a bedzie juz ostatnia szansa na jakis zarobek bo zawodnikowi sie bedzie konczyl kontrakt to kluby beda sprzedawali po mniejszych cenach na tyle ile stac dany klub . Do tego dochodzi ze letnie okienko w Anglii bedzie tylko do 9 sierpnia .
» 27 stycznia 2018, 18:22 #106
walentos: Serio wierzysz że Chelsea sprzeda Hazarda za 60 mln w sytuacji gdy w styczniu barca zapłaciła za Coutinho 140 mln ? Bardziej spodziewam się tego że zawodnicy tego formatu będą siedzieli w swoich obecnych klubach do czasu wygaśnięcia umowy lub ostatniego okienka przed jej wygaśnięciem. Hazard ma umowę do 2020 , De Gea do 2019 i klub już chce ją przedłużyć do 2022.
» 27 stycznia 2018, 18:26 #105
DjTED: Serio myślisz, że np takie PSG nie obejdzie przepisów? Przecież już teraz wydymali cały świat i się cieszą....
» 27 stycznia 2018, 18:28 #104
walentos: Tak wydymali że grozi im wykluczenie z LM i muszą sprzedawać zawodników :) wiadomo że sobie z tym poradzą ale przyszłe wzmocnienia nie będą już takie łatwe nawet jeśli atak mają na lata.
» 27 stycznia 2018, 18:31 #103
dawid27154: DjTED Masz sporo racji, teraz PSG w bezczelny sposób obeszło przepisy. Myślę, że znajdzie sposób na nowe, to doprowadzi do takich fikcyjnych wypożyczeń typu Mbappe czy podpisywaniu np jakiś lewych umów sponsorskich, by tylko mieć podkładkę, że do kluby wpłynęły jakieś pieniądze. Najłatwiej będą mieli takie twory jak PSG czy City...
» 27 stycznia 2018, 18:33 #102
vanderToki: Zainspirowany jednym z tematów tutaj, wziąłem sobie pod lupę ligowe dokonania nowego nabytku United, najlepszego strzelca, dwóch rzekomych celów transferowych oraz niejakiego Kryszciano (bez dzisiejszego spotkania). Pozycje czy zadania nie do końca te same, więc wiadomo, że liczby wyszły różne. Oto one.

Gole / 90 min.: Dybala 0,97 Lukaku 0,5 Sanchez 0,42 Ronaldo 0,4 Griezmann 0,39
Asysty / 90 min.: Griezmann 0,32 Lukaku 0,23 Dybala 0,21 Ronaldo 0,2 Sanchez 0,18
Kluczowe podania / 90 min.: Sanchez 2,81 Dybala 1,88 Ronaldo 1,62 Griezmann 1,41 Lukaku 0,86
Stworzone sytuacje / 90 min.: Sanchez 2,99 Dybala 2,09 Ronaldo 1,82 Griezmann 1,73 Lukaku 1,08
Celność strzałów: Griezmann 67% Lukaku 58% Sanchez 57% Dybala 56% Ronaldo 45%
Udane dryblingi / 90 min.: Dybala 3,2 Sanchez 2,4 Lukaku 1,22 Ronaldo 0,94 Griezmann 0,77
Procent udanych dryblingów: Dybala 69,7 Sanchez 66,67 Lukaku 62,79 Ronaldo 60,87 Griezmann 54,55
Wygrane pojedynki główkowe / 90 min.: Lukaku 3,43 Ronaldo 1,69 Griezmann 0,96 Sanchez 0,84 Dybala 0,35
Procent wygranych pojedynków powietrznych: Ronaldo 60,98 Dybala 55,56 Lukaku 51,01 Sanchez 35,9 Griezmann 27,27
Faulowany / 90 min.: Dybala 2,65 Sanchez 2,63 Griezmann 1,93 Ronaldo 0,81 Lukaku 0,54
Kartki za nurkowanie: tylko Griezmann - jedna.
Czerwona też tylko u Griezmanna.
Żółte kartki / 90 min.: Dybala - 0 Ronaldo 0,07 Lukaku 0,14 Sanchez 0,24 Griezmann 0,26
Udane podania / 90 min.: Dybala 42,25 Sanchez 37,72 Griezmann 26,45 Ronaldo 22,72 Lukaku 15,4
Procent celnych podań: Dybala 85 Ronaldo 81 Griezmann 80 Sanchez 73 Lukaku 69
» 27 stycznia 2018, 17:20 #101
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 17:52

Ronaldo jest bez formy w tym sezonie, zreszta jak i caly Real, ja to go nie cierpie za ta jego placzkowatosc i jaka jest osoba, tez nie chce go u nas juz widziec, ale pilkarzem jest znakomitym
» 27 stycznia 2018, 17:51 #100
JkaPumbaTkiShab: wow niezłe liczby wykręca Dybala, 120mln + Darmian i mamy deal z Juve
» 27 stycznia 2018, 18:48 #99
vanderToki: Owszem, robi wrażenie. Z Dybalą jest jednak taki problem, że on te liczby wykręcał do września-października mniej więcej, a potem było coraz słabiej. Im bliżej końca roku, tym częściej grał piach. Niestety nie udało mi się znaleźć (i nie mam czasu ani ochoty szukać dokładniej) żadnych danych z rozbiciem na miesiące na przykład.
» 27 stycznia 2018, 21:43 #98
walentos: Moura w Tottenhamie w przyszłym tygodniu 22 mln funtów i 75 tys funtów tygodniowo... można go było kupić do rotacji i w końcu nie męczylibyśmy się z Rashfordem na skrzydle tylko wystawiali go na szpicy jako zmiennika dla Lukaku.
» 27 stycznia 2018, 17:14 #97
Wave: Za duza rywalizacja w skladzie wprowadza zla atmosfere, tez spowalnia rozwoj mlodych graczy.
Lingard ladnie blyszczy ostatnio, a jechalismy po nim przez poltora roku ile tylko szlo, zrobil ogromny postep, Rashford tez potrzebuje minut i to niekoniecznie na szpicy, wazne by gral.
Juz przyjscie Sancheza zdecydowanie wplynie na ilosc wystepow Martiala, Rashforda, Lingarda, Maty, a pierwsza trojka caly czas sie rozwija i potrzebuje wystepow, a jest jeszcze Gomes, Mctominay
» 27 stycznia 2018, 18:35 #96
dawid27154: Jeśli to prawda to pokazuję tylko jak nierozważnie zarządzamy tygodniówkami, pisałem już o tym jakiś czas temu. Mianowicie mam wrażenie, że kompletnie nie bierzemy pod uwagę ile ktoś zarabiał w swoim poprzednim klubie. Jeśli np Lukaku dostaje 250 i staje się jednym z najlepiej opłacanych zawodników ligi (np Hazard +/- 220, Aguero 240) a warto powiedzieć ze to nie są ich pierwsze kontrakty w klubie to naprawdę słabo zarządzamy kasą. Powiedzmy, że Lukaku dostawał 100 może trochę więcej w Evertonie, ilu było na niego chętnych? Mówiło się o Chelsea ile tam mógł dostać 200? Myślę, ze więcej nie, to skąd ta reszta. Trochę ciężko mi to wyjaśnić ale na przykładzie rzekomego transferu Lucasa, powiedzmy że walczymy o niego my i Totki Oni mogą mu dać 75 tyś brak tytułów, cieżko z LM i niekoniecznie pierwszy skład, My natomiast LM, walkę o tytuły i kto wie czy nie pewniejsze miejsce na PP niż w Londynie i teraz temat kasy jeśli Totki dają mu 75 i my powiedzmy, że 90 to każdy logicznie myślący gracz w jego sytuacji wybiera Nas i bierze 90 tyś tygodniowo, tymczasem my pewnie dalibyśmy mu 150 z miejsca tylko dlatego, że nazywamy sie United a nikt nie weźmie pod uwagę, że nastepny klub chetny go pozyskać płaci mu połowe mniej, w jego przypadku to jeszcze może zrozumiałe bo pewnie w PSG zarabia dużo. Ale zapłacenie 2,5 razy więcej Lukaku czy takie płacenie nowym zawodnikom pieniedzy gdzie nawet o kilkadziesiąt tysiecy mniej nie dostaliby w innym klubie jest trochę dziwne. Nie to, że im żałuję tylko chodzi mi o zdrowy rozsadek bo o ile np transfer Pogby jego tygodniówka jest ok, najdroższy transfer w historii to i płaca duża wiadomo czy De Gei najlepszy bramkarz świata też bez zastrzeżeń nawet 400 tyś, tylko czasami mam wrażenie że przepłacamy na zawodnikach którzy mieliby problem z dostaniem gdziekolwiek tygodniówek kilkadziesiąt tyś niższych...
» 27 stycznia 2018, 19:07 #95
DjTED: Sedzia Realowi pomaga...
» 27 stycznia 2018, 17:05 #94
Daro1336: Dwa oczywiste karne , nie ma do czego się przyczepić :)
Jedynie może brak karnego dla Valencii, no ale wg mnie słuszna decyzja :)
» 27 stycznia 2018, 19:47 #93
ferdas: Drugi karny przecież z kapelusza moim zdaniem, mocno naciągany.
» 27 stycznia 2018, 20:28 #92
dev13: DZ Football
‏ @DZFootball_en
5 min.5 minut temu

BREAKING: Manchester United willing to pay the ÂŁ52.6m release clause for Napoli defender Faouzi Ghoulam.
» 27 stycznia 2018, 16:52 #91
sisinho: Bajeczki :P Chłop ma zerwane więzadła i do końca lutego nie pogra w piłkę a my dajemy 50 mln funtów za LO? Juz to widze :D
» 27 stycznia 2018, 20:27 #90
Maciekk2021: Hehe ogląda ktoś skoki ? Po skoku Kamila pokazywali flagi w tłumie i najlepszą od razu wylapali , " Wenger Out " :D oni nigdy nie odpuszczą :D
» 27 stycznia 2018, 16:44 #89
Keymil: kurde zapomnialem o skokach... dzieki za przypomnienie:D
» 27 stycznia 2018, 17:10 #88
Maciekk2021: W porę przypomniałem. :D
» 27 stycznia 2018, 18:01 #87
Davide: To trzeba być kibicem Arsenalu, że takie bzdety pisać na polskiej fladze.
» 27 stycznia 2018, 20:44 #86
historia: TVP 1 pokaże mecz Ligi Mistrzów. Sevilla vs Manchester United
» 27 stycznia 2018, 16:13 #85
kamilpe: Joshua Kimmich z Bayernu byłby dobrym rozwiązaniem na obronę
» 27 stycznia 2018, 16:09 #84
dev13: Ja mysle ze jeszcze jeden transfer bedzie albo przynajmmiej przyklepany na lato ;)
» 27 stycznia 2018, 16:01 #83
kckMU: Informacyjnie - losowanie 1/8 FA Cup w poniedziałek o 20:10 na Eleven Sports 2.
» 27 stycznia 2018, 15:57 #82
Cobra8282: Moura w Totkach za 25 mln euro
» 27 stycznia 2018, 15:29 #81
walentos: Będziemy tego żałować :/
» 27 stycznia 2018, 16:09 #80
vieeeri: A ja Wam powiem, że gęba mi się cieszy jak patrzę na tabelkę z bramkami piłkarzy Man Utd. 4 graczy którzy już zdobyli przynajmniej 10 bramek we wszystkich rozgrywkach. Do tego jestem niemal pewien, że jeśli Pogba dyszki nie ustrzeli to te 7-8 też w sezonie będzie miał. Fajnie, że to już nie jest tak, że Ibra i długo długo nic. Zaciął się nam Lukaku w tym sezonie, ale swoje 17 wsadził i gdy miał zadyszkę inni strzelali :)
» 27 stycznia 2018, 13:40 #79
Klimaa: Początkowo ciężko oglądało się mecz ale potem rzeczywiście chłopaki się ogarnęły i mecz wyglądał lepiej. Występ Sancheza nie był fenomenalny ale jest z drużyną dopiero od kilku dni także spokojnie - pomimo tego że nie był to spektakularny występ zaliczył asystę i miał sporo fajnych podań (oczywiście były też niecelne).
» 27 stycznia 2018, 13:19 #78
vanderToki: Zawsze podobały mi się wypowiedzi w rodzaju "takie mecze trzeba wygrywać 4:0". Szkoda, że Fergusonowi nikt najwyraźniej nie przekazał tej podstawowej prawdy. Uniknąłby może tak częstego męczenia się z zespołami z niższych lig i mniej razy dostałby od nich w cymbał.
» 27 stycznia 2018, 13:01 #77
Domelo: Do Fergusona radzę się nie czepiać.
» 27 stycznia 2018, 13:59 #76
demektczew: Dokladnie kolego lepiej sobie uwazaj nie chcemy przeciez zeby cos zlego ci sie stalo lub twoim bliskim
» 27 stycznia 2018, 14:21 #75
Kalina: Na prawde uwazaacie ze chodzi tutaj o czepianie sie Fergusona? Nie widac kompletnie zadnego innego przekazu w tym komentarzu?
» 27 stycznia 2018, 14:40 #74
vanderToki: Akurat ze strony Domelo nie oczekiwałbym zrozumienia. ;)
» 27 stycznia 2018, 15:15 #73
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 11:45

Prawdziwy kibic nie ma prawa powiedzieć złego słowa o naszej największej legendzie, dzięki której mamy tyle sukcesów. Nie obchodzą mnie żadne przekazy.
» 28 stycznia 2018, 11:44 #72
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 12:48

Mówiłem. :D Cóż, do Domelo trzeba podchodzić z pobłażliwością. On ma swój własny świat, w którym do 2013 r. United zdobywali same Poczwórne Korony, lejąc wszystkich po 4:0 co najmniej. :D Oczywiście, robili to samymi wychowankami, młodzikami przeważnie, nie kupując nikogo drogiego, a już z pewnością nie bijąc żadnych transferowych rekordów. :) Fakty wskazują inaczej? Tym gorzej dla faktów! Kto twierdzi inaczej, ten heretyk, zdrajca, nieprawdziwy kibic, pijak i złodziej, a pewnie do tego, TFU! Żyd albo mason. Przekaz? Kogo obchodzi przekaz? Po co wysilać szare komórki? Nie zrozumiałem? Co z tego? NA STOS!! :D Tu nie ma z czym dyskutować, tu pozostaje się śmiać. Złote myśli Domelo (wybór, cytaty niekoniecznie dosłowne, ale taki był sens):
"Jesteśmy na poziomie Stoke".
"Nigdy nie dogonimy Liverpoolu. Nigdy."
"Marzyłem o Kloppie. Teraz marzę o Simeone".
Jak widać, niektórzy marzą o walce o 3.-4. miejsce i przegranych finałach, trofea nie są im do szczęścia potrzebne. : )
PS Wybacz złośliwości, dobry człowieku. Kiedy czyta się takie dyrdymały, ciężko zdzierżyć.
» 28 stycznia 2018, 12:44 #71
JasnaLiryka: Zwycięstwo było oczywiste :) przechodzimy dalej i to jest najważniejsze. Swoją drogą chciałbym, żeby Puchar Anglii, najstarszy na Świecie trafił ostatecznie właśnie do Nas :)
Co do samego meczu to bardzo dobry trening przed spotkaniem z Totkami :) i wszyscy zdajemy sobie sprawę, że to będzie prawdziwy sprawdzian.
Aczkolwiek nie zakladajcie z góry, że to będzie zła gra Naszej drużyny.
» 27 stycznia 2018, 09:49 #70
mikon70: No , ale kto zakłada, ze będzie zła gra?
» 27 stycznia 2018, 10:37 #69
JasnaLiryka: Może źle zinterpretowałem niektóre komentarze bo sam swój zamieściłem 5 minut po otworzeniu oczu :D jako, że w meczu z Tottenhamem Sanchez się zdziwi jaki styl może przyjąć drużyna i może nie być tak pięknie. Choć wiadomo to był mecz z dużo niżej notowaną drużyną i każdy to w United wie.
A tak poza tym to w sumie przy okazji ku przestrodze to zdanie z mojej strony :D
Pozdrawiam
» 27 stycznia 2018, 11:35 #68
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 11:45

ale taktyke ustala Mourinho i Sanchez sie do niej dostosuje i bedzie ustawial sie jak mu Mourinho rozrysuje :) Sanchez to nie jest mlody 17 latek tylko doswiadczony zawodnik ktory gral juz u boku paru menagerow wiec czemu nie ma sie dostosowac takze tutaj ? a nie zdziwie sie jak teraz wlasnie po tym transferze nasza jakos w ataku globalnie wzrosnie i bedziemy cisnac rywala . Moze nie co mecz ale w wiekszosci meczy :) Sanchez juz ma za soba debiut po drugie odbedzie juz sporo treningow z kolegami z zespolu i o to ze sie zaskoczy jesli bedziemy grac np defensywnie to takie glupie gadanie . Bo jak jzu napisalem przed meczem bedzie wiedzial jak jego zespol bedzie podchodzil do tego spotkania :) Zreszta mowisz tak jakby ten zawodnik opuscil najlepszy klub na Świecie i przyszedl do jakiegos beniaminka i grali tam sami uposledzeni zawodnicy
» 27 stycznia 2018, 11:44 #67
JasnaLiryka: Zgodzę się z Tobą ale... W ostatniej części wypowiedzi nie - to Ty tak to odebrales przy czym mega błędnie bo jestem daleko od takiego myślenia :)
Wierze w Nasz zespół zawsze.
» 27 stycznia 2018, 13:44 #66
trezegram: BRAWO! Niech tylko w środę nie zagra Mata bo ostatnio jest tragedia.
» 27 stycznia 2018, 07:32 #65
Magicole: RASHFORD znowu się sępi
» 27 stycznia 2018, 06:53 #64
zbyszek7: Alexis dozna szoku jak w srode wyjdzie na boisko z 10cioma innymi pilkarzami jak wczoraj :D
» 27 stycznia 2018, 05:24 #63
JebikMUTD95: A większość jeszcze wyższa od poprzednich :D
» 27 stycznia 2018, 08:13 #62
Diabelred: Patrzac na sklad i stan murawy, to te 4-0 mozna uznac za sukces. Co Mourinho zrobil z Lingardem to na prawde szacun dla Portugalczyka. Dla Jessego bylo to juz 12 trafienie w tym sezonie, czyli strzeli juz tyle samo bramek i ile w sumie mial w dwoch poprzednich sezonach, a przeciez mamy zaraz dopiero poczatek lutego i przy takiej formie Anglika przynajmniej do tych 15 do konca sezonu raczej powinien dojsc. Co do Sancheza, to nie za bardzo mial z kim grac, takze ocieniac go na powaznie bedzie mozna po meczu z Tottenhamem, gdy zagramy najsilniejszym mozliwym skladem. Jestem ciekaw jego wspolpracy z Pogba, w wyobrazni juz widze te pileczki grane przez Francuza na wolne pole do wbiegajacego Sancheza hehe. Mam nadzieje, ze gra Alexisa na lewym skrzydle w tym spotkaniu , nie oznacza, ze w meczu ze Spurs Martial wyladuje na prawym, badz co gorsza na lawce... Bardziej od samego wysokiego wyniku cieszy powrot Carricka do skladu, przyda sie jego opanowanie i doswiadczenie na 2 czesc sezonu, gdzie pewnie w niejednym meczu bedziemy bronili wyniku. :)
» 27 stycznia 2018, 03:39 #61
zbyszek7: Juz chyba zapomniales jak to ostatnio byli z MK Dons i Midtylland czy jakos tak nigdy nie moglem zapamietac nazwy
» 27 stycznia 2018, 05:27 #60
trezegram: No, no. Nie będziemy się ciszyć bo zabraniasz...
» 27 stycznia 2018, 07:33 #59
JebikMUTD95: Jakbyś nie pisał takich głupot, to nikt by nie skomentował.

777Ronaldo777
" Z takimi druzynami trzeba wygrywac i na dodatek wysoko skoro reprezentuje sie wiekszy poziom ma lepszych zawodnikow itd!"

Idz przypomnij o tym w Madrycie, bo po tym co napisałeś wychodzi, że Zidane po prostu zapomniał że Real musi wygrywać.
» 27 stycznia 2018, 08:19 #58
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2018 01:21

Przed meczem, w tunelu Mourinho spotkal się z menadzerem Bristol City - Lee Johnsonem. Panowie wymienili pare uśmiechów I jestem prawie pewien ze z okazji urodzin Mourinho wypili po meczu to zaległe wino które Lee kupił przed meczem zManchesterem United.

Kolejny raz powtórzę ze bardzo podoba mi się etyka pracy Lee Johnsona. Gość ma talent, charyzmę, potrafi się zachować i nawet z takiego Bristolu wyciągnąć bardzo dużo. Zyczylbym sobie by za kilka ( kilkanaście lat) został następca Mourinho. Do tego czasu niech się pnie, znajdzie posadę w PL i zdobywa doświadczenie ewentualnie niech za pare lat zostanie asystentem Jose.

Za pare lat świat o nim usłyszy i lepiej mieć go bliżej nas.
» 27 stycznia 2018, 01:15 #57
Diabelred: Juz AVB mial byc nowym Mourinho, tez wrozona mu byla wielka kariera i gdzie dzis jest? co wielkiego osiagnal oprocz sukcesow w Porto? Nad zachwytami nad tym Lee Johnsonem ja bym poczekal przynajmniej ze 2-3 sezony, bo rownie dobrze w kolejnym sezonie Bristol, moze walczyc nie o awans do PL, a o utrzymanie... W pilce duzo latwiej jest wejsc na bardzo dobry poziom niz go na dluzej utrzymac, czego najepszym przykladem bylo Leicester Ranierego, gdzie w jednym sezonie byl mistrz, by w kolejnym byla walka o utrzymanie, a takich jednosezonowych druzyn
bylo juz sporo.

Mi sie z kolei marzy jako nastepca Mourinho Pochettino. Argentyczyk wyciagal maksa z Southampton, to samo robi teraz z Tottenhamem. Do tego stylowo Spurs grali najladniejsza pilke w Anglii w ostatnich 2 sezonach.
» 27 stycznia 2018, 02:57 #56
DjTED: Mourinho Pochettino to wieczny przegrany. Tak samo jak Klopp. Jak można się nimi podniecać jak oni zawsze są "2" ... klopp przegrał prawie wszystkie finały które mógł przegrać... My potrzebujemy zwycięzcy. Takiego kolesia jak MOU. Mou nie przegrywa finałów
» 27 stycznia 2018, 04:24 #55
kckMU: Może dajmy Lee Johnsonowi popracować i coś osiągnąć? Niech wprowadzi Bristol do PL, niech jeszcze raz ogra giganta, niech jeszcze raz przegra 0-5 z Aston Villą - to wszystko daje doświadczenie. Ja wiem, że zaskoczył Mou i wyeliminował United, a potem walczył jak lew z City, ale to magia chwili i przede wszystkim pucharowa.

Marco Silva - czemu jego temat ucichł? A, no tak, to proste.

"Juz AVB mial byc nowym Mourinho, tez wrozona mu byla wielka kariera i gdzie dzis jest? co wielkiego osiagnal oprocz sukcesow w Porto?"

Osiągnął 4 etap rajdu Dakar. Teraz się leczy po wypadku. To prawdopodobnie i tak więcej niż zdobędzie dziesiątka trenerów, która się przewija w komentarzach jako kandydaci do poprowadzenia United.

Dobrze, że Mou przedłużył kontrakt. I niech zrobi to jeszcze raz i kolejny. Jeśli nie pomoże nam ogromna stabilizacja pod wodzą najlepszego trenera na świecie (transfermarkt.pl/jose-mourinho/erfolge/trainer/781) to ciężko powiedzieć, co będzie dalej.
» 27 stycznia 2018, 05:43 #54
PogromcaTroli: Poczetino haha chyba sobie żartujesz! Najpierw niech cokolwiek ugra z kurczakami a wtedy zaczniemy temat.
» 27 stycznia 2018, 09:24 #53
ess: Jest parę fajnych trenerów, którzy mogliby zastąpić Mourinho: Pochettino, Allegri, Ancelotti czy Emery i pewnie pojawią się nowi, ale na tę chwilę Portugalczyk jest najlepszym wyborem i nie ma co na razie myśleć nad zmianą trenera
» 27 stycznia 2018, 10:56 #52
Diabelred: DjTED,

Z Kloppem to racja, przegral 2 finaly, przez co nic jeszcze nie wygral z Liverpoolem, do tego progres w porownaniu do Rodgersa jest niewielki, do tego to co bylo pieta achillesowa, czyli obrona, nadal jest na poziomie srodka tabeli, a nie druzyny, ktora aspiruje do top4. Co do Pochettino, to zupelnie sie nie zgadzam. Zobacz sobie jakie miejsca zajmowal Tottenham przed jego przyjsciem, a jakie gdy do nich przyszedl. Poprzedni sezon to wicemajster, co przy waskim skladzie Tottenhamu, ograniczonych mozliwosciach finansowych w porownaniu do takiego LFC, ze o nas juz nie wspominam, jest super osiagnieciem, maksymalnym jakie moze osiagnac z tak waskim skladem i przy takiej mocnej i znacznie bogatszej konkurencji jaka jest w PL. W tym sezonie w LM wyszli z grupy smierci przed Realem(wygrywajac i remisujac z nimi, gdzie my dla porwnania przegralismy z nimi w Super Pucharze) , a w ostatnich 2 sezonach Tottenham konczyl lige przed nami.

PogromcaTroli,

Juz ugral w poprzednim sezonie gdy zakonczyl sezon na 2 miejscu z 86 pkt zostawiajac w tyle Kloppa, Mourinho czy Guardiole to malo? Patrzac na mozliwosci Spurs, to dla nich ten wicemistrz z az 86 zdobytymi punktami ma taka sama wartosc, jak dla nas mistrzostwo.
» 27 stycznia 2018, 19:39 #51
geslysy: To teraz środa!! 3-0 I jest Ok
» 27 stycznia 2018, 00:24 #50
kylokylo: Najbardziej podobało mi się zachowanie Carricka, który "wspierał" Alexisa. Prawdziwy LIDER !!
» 27 stycznia 2018, 00:00 #49
Krycha98591: Ale co Gomez poszedł to nie mam pytań :O
» 26 stycznia 2018, 23:49 #48
Sideswipe: Gomes.
» 27 stycznia 2018, 09:58 #47
RedRevolta: Kupujemy piłkarza Arsenalu i w pierwszym meczu strzelamy 4 bramki! przypadek?.... nie sądze :V
» 26 stycznia 2018, 23:28 #46
ferdas: Żarty z "4" już raczej nieaktualne :)
» 26 stycznia 2018, 23:30 #45
RedRevolta: Nieaktualne?! chyba żartujesz, mnie zawsze śmieszy tak samo xd
» 26 stycznia 2018, 23:31 #44
maticr7: Wincyj Arsenalu.
» 26 stycznia 2018, 23:31 #43
jassaj: Wiesz, nieaktualne, bo kiedyś to były żarty, dziś to jest marzenie kibiców AFC
» 26 stycznia 2018, 23:32 #42
trojanc: o 4 miejscu to oni teraz mogą pomarzyć :D
» 26 stycznia 2018, 23:32 #41
RedRevolta: haha w sumie macie racje xd
» 26 stycznia 2018, 23:34 #40
WiemWszystko: Rozumiem, żarty żartami, ale chyba jako kibice United nie powinniśmy specjalnie się śmiać z tego, że Arsenal jest w tym miejscu w którym my przez ostatnie 4 sezony. Ja im życzę jak najlepiej, jest to jedyny klub, któremu należy się szacunek, za to jak pracują, i jak dbają o piłkarską etykę.
» 27 stycznia 2018, 03:25 #39
Maciekk2021: Piękny prezent urodzinowy dla Mou , Nowy kontrakt i stare dobre 4:0 :) ci to go znają dopiero :D
» 26 stycznia 2018, 23:21 #38
DelPiero: Nie wiem czy tylko ja to poczułem, ale wielka moc przepelnia tego chlopaka. Mowa o Angelu Gomezie. Niewiele razy widzialem go w akcji, ale za kazdym razem gdy jest przy pilce, mam wrazenie ze ten chlopak moze zrobic z pilka co tylko zechce. W przyszlosci to moze byc CRACK NAD CRACKAMI. Ostatni raz czulem coś takiego gdy ogladalem Messiego debiutującego w pierwszych meczach Barcy. Wielko potencjał, nieskonczony talent.
» 26 stycznia 2018, 23:17 #37
ferdas: Oby tylko nie poszedł do realu :)
» 26 stycznia 2018, 23:18 #36
mattCK: Przepraszam, że się czepiam ale nie rozumiem jak można nie znać nazwiska zawodnika klubu któremu się kibicuje?! Gomez? Jaki Gomez? Mario?
» 26 stycznia 2018, 23:25 #35
ferdas: @mattCK, oj już nie czepiaj się tak, ten piłkarz dopiero co rozpoczyna wielką karierę, ludzie dopiero będą się uczyć jego nazwiska :)
» 26 stycznia 2018, 23:27 #34
RedsFan: Mnie tez chlopak strasznie zaimponowal a gral raptem pare minut. Doszlifowac djament i nie wypuszczac poza ManUnited bedzie mega kocur z niego kiedys!
» 27 stycznia 2018, 01:13 #33
Vamp: 2 ale do tego meczu.
1. Sedzia - za wysokie progi do sędziowania
2. Alexis - jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś tyle razy w jednym meczu niecelnie podał :D mam nadzieje ze to kwestia zgrania^^
» 26 stycznia 2018, 23:16 #32
gol400: Bo dawno nie widziałeś, żeby ktoś z naszej drużyny tyle razy prosił o piłkę i starał się posłać ciekawe zagranie do przodu i do tego dosyć ryzykowne :D
» 27 stycznia 2018, 01:15 #31
Alexis7: To jest styl Sancheza, celność podań na poziomie 74%, więc nie wiem o jakich niecelnych podaniach mówisz? Może chciałeś widzieć tylko te niecelne... Swoja drogą to dlaczego Alexis jest tak dobry? Bo właśnie próbuje zagrań, których mało kto się spodziewa. Gra na dużym ryzyku, dlatego czasem straci piłkę lub źle poda. Jak ktoś chce oglądać klepanie do najbliższego do niech sobie do Barcelony idzie, choć tam też Messi ma straty i niedokładne podania, podobnie jak Neymar...
» 27 stycznia 2018, 12:30 #30
DelPiero: Propsik ziomeczku. Czuje dokladnie to samo.
» 26 stycznia 2018, 23:18 #29
Barbaryan: Prowadzenie piłki jak Messi XDD
» 27 stycznia 2018, 00:20 #28
RedsFan: Gomes naszmlody kolorowy Messi heh chciałbym czesciej widywac go w pierwszym skladzie ma chlopak talent.
» 27 stycznia 2018, 01:31 #27
FcManU: Teraz Totki w środę podstawowym składem. Swoją drogą to ciekawi mnie gra Pogby z Sanchezem obaj lubią być przy piłce rozgrywać, strzelać ..... Jak nie zgubimy głupich punktów to derby będą decydujące bo "obywatele " coś zgubią
» 26 stycznia 2018, 23:12 #26
dreju90: Wszystko pieknie ladnie, lecz jak juz niektorzy zauwazyli... Sanchez ma zmysl do gry kombinacyjnej. Bylo to dzis widac az za bardzo, a nasi chlopcy mimo fajnego wyniku graja niestety topornie. Majac jednak do wyboru puchary i kolejne 3 pkt w ligowej tabeli a piekna gre, to chyba wybieram to pierwsze. Wiadomo ze gra sie dla zwyciestwa, choc fajnie by i oni cieszyli sie gra na boisku a nietylko tym ze strzelili gdzies farfocla i kolejne 3 pkt w kieszeni.
» 26 stycznia 2018, 23:12 #25
ferdas: Czyli jest dobrze, bo za Van Gaala czy Moyesa marzyliśmy żeby mieć takie problemy jak teraz :)
» 26 stycznia 2018, 23:15 #24
ferdas: Wysoka wygrana i cenne 3 punkty :)
» 26 stycznia 2018, 23:11 #23
Pakol: To był mecz pucharowy:)
» 26 stycznia 2018, 23:14 #22
ferdas: To był prank broo :)
» 26 stycznia 2018, 23:16 #21
m4c1eq1991: faktycznie bro
» 26 stycznia 2018, 23:17 #20
dreju90: mowie ogolnie o zwycestwach w meczu niezaleznie czy to puchar czy liga :)
» 26 stycznia 2018, 23:22 #19
maticr7: Ten Romero to ma tak prze-dziwaczny styl obronienia że zawsze się tylko uśmiecham jak widzę jego interwencje.Nadawał by się do galactic football..
» 26 stycznia 2018, 23:08 #18
Po6BOOM: Taaak. Idealne porównanie :D
» 26 stycznia 2018, 23:09 #17
Maciekk2021: Widzę ktoś tu oglądał :0 Romero to taki bramkarz Wambas :D pozdro dla kumatych ;)
» 26 stycznia 2018, 23:17 #16
kckMU: 4:0, bez niepotrzebnych nerwów, bez ogromnego wysiłku, z asystą Sancheza i golem Rashforda. Potrzeba było czegoś więcej przed środą?
» 26 stycznia 2018, 23:07 #15
ferdas: Gola Sancheza :)
» 26 stycznia 2018, 23:09 #14
kckMU: To już w środę przyjacielu towarzyszu ferdasie!
» 26 stycznia 2018, 23:11 #13
Po6BOOM: Szczerze to nie wiem kto usiądzie na ławce. Mata gra bardzo dobrze a Jesse... takiego luzu u niego nigdy nie widziałem. Już nawet nie chodzi o bramki ale to jak on wszystko płynnie wykonuje... Forma życia.
» 26 stycznia 2018, 23:05 #12
Vamp: Mata nie gra dobrze ...
» 26 stycznia 2018, 23:12 #11
Po6BOOM: Tu bym się kłócił, bo gra bardzo kombinacyjnie i z Sanchezem wyglądało to bardzo dobrze, ale fakt na skrzydło to zdecydowanie nie jest to. Tylko co wtedy Alexis na prawej i Lingard "10"
» 26 stycznia 2018, 23:15 #10
mattCK: Mata po raz kolejny udowadnia, że jeśli ma nadal grać w tym klubie to jedynie na pozycji nr 10. Na prawej stronie nie istnieje mimo że kilka ciekawych podań z Alexisem wymienił, jednakże to zdecydowanie na mało.
» 26 stycznia 2018, 23:21 #9
maticr7: Mata najlepiej właśnie gra na skrzydle.Na środek jest zbyt wątły.A ze skrzydła zawsze może sobie schodzić do środka i grać jako wolny elektron i rozgrywać.Ale teraz kiedy jest Alexis to raczej Mata będzie częściej na rezerwie.
» 26 stycznia 2018, 23:28 #8
mattCK: Rzeczywiście Gomesowi przydałoby się więcej minut na tle takiego przeciwnika ale nie przesadzajmy z tymi zachwytami, już nie raz pompowaliśmy balonik który szybko pękał. Dajmy Mou powoli wprowadzać chłopaka do drużyny.
» 26 stycznia 2018, 23:23 #7
ferdas: W ocenach dałem Sanchezowi 9tkę na zachęte :)
» 26 stycznia 2018, 23:01 #6
Michux3: Jesse to nasz mały messi 6 zawodników wokól niego a ten sie przeciska i strzela bramke
» 26 stycznia 2018, 23:00 #5
Cavron: Czy tylko ja mam taki problem, że nie mogę ocenić naszych graczy, bo nie pokazują mi się te gwiazdki?
» 26 stycznia 2018, 22:55 #4
Michux3: Już działa
» 26 stycznia 2018, 22:56 #3
Michux3: Herrera dobrze zagral:)
» 26 stycznia 2018, 22:54 #2
maticr7: Ale jak widziałem komentarze w trakcie meczu to kilku miało inne zdanie.Chyba mają tak z przyzwyczajania.
» 26 stycznia 2018, 23:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.