Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zapowiedź 22. kolejki Premier League: Everton vs Manchester United

» 31 grudnia 2017, 14:52 - Autor: matheo - Źródło: DevilPage.pl, BBC
Manchester United szybko musi pozbierać się po niepowodzeniu w meczu z Southampton. Czerwone Diabły już w Nowy Rok zmierzą się na wyjeździe z Evertonem w 22. kolejce Premier League.
Zapowiedź 22. kolejki Premier League: Everton vs Manchester United
» Manchester United w pierwszym meczu 2018 roku zagra na wyjeździe z Evertonem
Czy Manchester United rozpocznie rok 2018 od zwycięstwa?
Manchester United w grudniowym maratonie meczowym miał konsekwentnie punktować i zmniejszać dystans do Manchesteru City, licząc na potknięcia rywala zza miedzy. Rzeczywistość zweryfikowała jednak plany Jose Mourinho. Manchester United w ostatnich trzech ligowych spotkaniach zanotował trzy remisy i na koniec 2017 roku stracił pozycję wicelidera angielskiej ekstraklasy.

Kto? Everton vs Manchester United
Kiedy? 01.01.2017, 18:30
Gdzie? Goodison Park
Sędzia? Andre Marriner
Transmisja? CANAL+ SPORT


Czerwone Diabły w sezonie 2017/2018 nie miały jeszcze tak kiepskiej serii jak obecnie. Piłkarze Jose Mourinho nie potrafią wygrać od czterech spotkań, jeśli wliczymy w to pucharowe starcie z Bristol City. Morale w drużynie nie są najwyższe, a ta dodatkowo wkracza w nowy rok zdziesiątkowana przez kontuzje.

W meczu z Southampton urazu głowy nabawił się Romelu Lukaku. Belg nie będzie do dyspozycji Jose Mourinho przez najbliższe 2-3 spotkania. Na miesiąc z gry wyleciał również Zlatan Ibrahimović. Lista kontuzjowanych wydaje się nie mieć końca, bo z urazami zmagają się także Michael Carrick, Marouane Fellaini, Matteo Darmian, Antonio Valencia i Eric Bailly. Komisja dyscyplinarna Angielskiej Federacji Piłkarskiej zawiesi także Ashleya Younga. Kamery telewizyjne wyłapały, jak Anglik uderzył łokciem Dušana Tadicia. Incydent ten umknął sędziemu, co otworzyło drogę do retrospektywnego ukarania gracza United.

Przewidywane składy:

Everton: Pickford – Martina, Williams, Keane, Kenny – Gueye – Sigurdsson, Davies, Rooney, Bolasie – Calvert-Lewin

Manchester United: De Gea – Blind, Rojo, Jones, Lindelof – Pogba, Matić, Herrera – Martial, Rashford, Lingard

Wypowiedzi przedmeczowe
Jordan Pickford – Kolejne mecze nadchodzą naprawdę szybko. Musimy się zrehabilitować w spotkaniu z United i pokazać się z dobrej strony dla kibiców. Uniknęliśmy porażki w czterech spotkaniach z rzędu. Porażka z Bournemouth będzie dla nas bodźcem do lepszej gry.


Paul Pogba – Poprzednie trzy remisy powinny być zwycięstwami i możemy obwiniać samych siebie. Czegoś nam brakuje i potrzebujemy zmian, żeby wrócić do zwycięstw. Musimy odpocząć, bo za dwa dni gramy z Evertonem. Taka jest piłka nożna w Anglii i trzeba się do tego przyzwyczaić. Chcemy jednak wygrać ten mecz. Ciało nie zdąży się w pełni zregenerować, lecz musimy być gotowi.


Przedmeczowe ciekawostki
– Manchester United jest niepokonany w ostatnich sześciu ligowych i pucharowych starciach z Evertonem (4 wygrane, 2 remisy).

– Everton po raz ostatni wygrał z Manchesterem United w kwietniu 2015 roku. The Toffees pokonali wówczas ekipę Czerwonych Diabłów 3:0.

– Everton przegrał zaledwie 1 z 5 spotkań na własnym stadionie z Manchesterem United w Premier League. Trzy z tych meczów zakończyły się wygraną liverpoolczyków.

– Wygrana z Evertonem byłaby dla Manchesteru United 35. zwycięstwem z The Toffees w Premier League. Byłby to nowy rekord United przeciwko jednemu rywalowi.

– Everton jest niepokonany w Premier League w ostatnich pięciu ligowych meczach u siebie. Cztery z nich The Toffees wygrali.

– Liverpoolczycy ostatnią porażkę w angielskiej ekstraklasie na Goodison Park zanotowali 22 października (2:5 z Arsenalem).

– Sam Allardyce, menadżer Evertonu, ma wyjątkowo kiepski bilans z Manchesterem United. Big Sam wygrał zaledwie 1 z ostatnich 21 meczów z Czerwonymi Diabłami w Premier League (5 remisów, 15 porażek).

– Manchester United po raz ostatni zachował czyste konto na wyjeździe w Premier League w meczu z Liverpoolem (0:0), który odbył się 14 października.

– Manchester United jest niepokonany w lidze od pięciu spotkań, ale trzy ostatnie mecze Czerwonych Diabłów kończyły się remisami.

– Jose Mourinho jest niepokonany w starciach z drużynami Sama Allardyce’a. Portugalczyk wygrał 8 spotkań i 3 zremisował.

Spotkanie Everton vs Manchester United rozpocznie się w poniedziałek 1 stycznia o godzinie 18:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+SPORT. Zapraszamy też do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.

« Poprzedni news
Diabelska Szopka Noworoczna
Następny news »
Manchester United bez Younga w 3 najbliższych meczach


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (217)


bartjast: Przyjdzie nasz czas!
» 1 stycznia 2018, 00:58 #147
collina: Piję wasze zdrowie Glory Glory MU
» 31 grudnia 2017, 23:28 #146
Domelo: Z taką grą i z takimi zasobami piłkarzy to będzie męka jutro.
» 31 grudnia 2017, 21:42 #145
Gallacher: Ja grywam w FM'a 18 i jestem bliski zdobycia mistrza Anglii z United ha Happy New Year 2018
» 31 grudnia 2017, 21:28 #144
Altacet: Koledzy czy jest ktoś na stronie? Ja zostałem w domu nie poszedłem do kolegi, fana city na sylwestra bo go nie lubie. Glory Glory Man Utd
» 31 grudnia 2017, 20:43 #143
Altacet: Ide na koncert Mietka Szcześniaka, jest w moim mieście. Glory Glory Man Utd Nie przesadzajcie z alkoholem bo jutro mecz
» 31 grudnia 2017, 21:11 #142
medaliku22: Ja też jestem w domu ale nie spędzę tu Sylwka życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku
» 31 grudnia 2017, 21:27 #141
cinek26: Fani City gadają od rzeczy, pochwalam decyzję☺ Ja zostaję w domu z tym, że u mnie godzina do tyłu względem Polski
» 31 grudnia 2017, 21:58 #140
Sheep: Wczoraj czytałem komentarz kibica kanonierów, że jak oni mogli przegrać z nami 3-1, a dzis sami remisują i to z west bromem. Oni są w jeszcze gorszym bagnie od nas, a chyba sobie z tego nie zdają sprawy. Po tym sezonie będzie z nimi jeszcze gorzej jak ozil i sanchez odejda, jeszcze niech kupia benzeme za 60 mln, ten to im bramki będzie strzelał.
» 31 grudnia 2017, 20:42 #139
kckMU: Wicemistrzostwa ligi, co najmniej przejścia Sevilli w LM, ambitnej walki o FA Cup i wytępienia wszystkich trolli na DevilPage. Oby wszystko się powiodło w ten nowy rok!
» 31 grudnia 2017, 20:37 #138
Fugas: Życzę wszystkim (nawet adminom którzy dają warny za pierdoły) Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkim kibicom Manchesteru United żeby nadchodzący rok był równie obfity o trofea jak poprzedni.
» 31 grudnia 2017, 20:31 #137
Walnuts: Szczęśliwego Nowego Roku! Oby 2018 był dla nas kibiców wyjątkowy. Życzę trofeów i udanych transferów.
» 31 grudnia 2017, 20:23 #136
Romek1981: De gea
Lindelof - Jones - Rojo - Shaw
Matic - Pogba
Lingard - Dybala :D - Martial
Rash
» 31 grudnia 2017, 19:57 #135
Kalina: Tak ale na Dybale to chyba wszystkie pieniadze poszly patrzac na pozycje prawego obroncy :P
» 31 grudnia 2017, 20:30 #134
Romek1981: No a kogo tam damy? AY prawdopodobnie zawieszony antek kontuzja nadal więc wolę lindelofa tam niż Damiana czy blinda
» 31 grudnia 2017, 20:32 #133
Blau: Dopóki zawodnicy nie będą grać w pełni zaangażowani, dopóty nic z tego nie będzie. Co nam da Dybala czy Griezmann, skoro po kilku meczach zaczną dreptać po boisku jak wszyscy inni ? SAF potrafił odnosić sukcesy nawet z przeciętnymi zawodnikami, ale u niego każdy mecz był traktowany jak finał LM, a każdy zawodnik gryzł trawę i wypruwał sobie flaki. Nasz młody wilczek za kadencji Fergusona byłby prawdopodobnie gwiazdą światowego formatu, bo tylko on w tej drużynie pokazuje, że mu zależy (i De Gea). Nam potrzeba zawodników, którzy są głodni sukcesów i chcą grać, a nie takich, których interesuje lukratywny kontrakt i rekord transferowy (idealny przykład to Van Persie, jemu nie zależało na kasie, sławie ect. przyszedł tu po jedną rzecz - wygrać ligę - i to zrobił) W nowym roku życzę naszym przede wszystkim zaangażowania, koncentracji i walki, walki, walki.
» 31 grudnia 2017, 19:29 #132
RedRevolta: Mam nadzieje, że w tej lidze nie spadniemy poniżej Arsenalu, tego życze wam i sobie w tym nowym mam nadzieje lepszy roku dla nas, pozdrawiam, ide pić.
» 31 grudnia 2017, 19:25 #131
Altacet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 19:18

Hahahaha karny 1-1 :)
» 31 grudnia 2017, 19:17 #130
dlabigt23: To jest caly Arsenal nic nie graja a kulaja sie ...
» 31 grudnia 2017, 19:13 #129
Altacet: Ale ten Iwobi to crack, co byście powiedzieli o nim w kontekście transferu do United? :)
» 31 grudnia 2017, 19:03 #128
Fugas: Ale ten Arsenal gra kaszane.
» 31 grudnia 2017, 18:41 #127
RedRevolta: My nie lepsi jesteśmy xd
» 31 grudnia 2017, 18:45 #126
dlabigt23: i pewnie wbija na 1;0 i beda 3 pkt :D
» 31 grudnia 2017, 18:52 #125
RedRevolta: Na spokoju myśle wygrają to, jedną bramką pewnie...
» 31 grudnia 2017, 18:53 #124
Altacet: 1:0 ....
» 31 grudnia 2017, 19:13 #123
dlabigt23: tak jak mowilem :D
» 31 grudnia 2017, 19:16 #122
Lookasinho: To jak panowie? Za lepszy kibicowsko nowy 2018 rok? Pyk
» 31 grudnia 2017, 18:37 #121
tragikomixpl: musimy zacząć odrabiać stracone punkty. Na tą chwilę jesteśmy słabszym zespołem od Liverpoolu, Chelsea i City oczywiście.
» 31 grudnia 2017, 18:07 #120
Altacet: Nie jesteśmy od nich słabsi, tylko oni są lepsi od nas.
» 31 grudnia 2017, 18:10 #119
tragikomixpl: jak patrze na to co robi LFC w ataku (tak wiem, atak nadrabia im za obronę) to mnie mdli. Nie wspominam o zespołach nad nami. To trzeba zmienić, tylko jak?
» 31 grudnia 2017, 18:18 #118
Altacet: Ciężka praca na treningach, dobre transfery a przede wszystkim zmiana trenera.
» 31 grudnia 2017, 18:19 #117
tom93: Altacet ty jajcarzu hehe :D
» 31 grudnia 2017, 18:20 #116
Domelo: Maszyna Kloppa ruszyła na dobre.
» 31 grudnia 2017, 23:45 #115
walentos: Tak jak Cech wychodzi do piłki za pole karne żeby wybić tak De Gea stałby na linii i takie WBA już miałoby sytuację sam na sam...
» 31 grudnia 2017, 17:49 #114
Altacet: Czyli De Gea popełnia błąd ?
» 31 grudnia 2017, 17:51 #113
Carlitozz: De Gea jest mistrzem gry na linii ale czasami nie wie czy wyjsc czy zostac , nie mowie za pole karne tylko ogolnie .
» 31 grudnia 2017, 17:53 #112
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 18:00

Kiedy to ostatnio DDG nie wyszedł opdowiednio do piłki?Czy tak sobie po prostu piszecie,bo nie ma czego innego napisać?
» 31 grudnia 2017, 17:54 #111
Ekspertinio: I tak by obronił to sam na sam.
» 31 grudnia 2017, 17:55 #110
AFC07: akurat Cech z wiekiem popełnia coraz więcej błędów ..
» 31 grudnia 2017, 17:57 #109
walentos: UnitedFan. Wczoraj gdy piłkę mu Matic asekurował. David nie wyszedł i Matic musiał walczyć z rywalem przy linii końcowej , został nabity i rywal dostał rożny. Pytanie brzmi kiedy ostatnio DDG wyszedł w ogóle do piłki? Odpowiesz czy tak napisałeś żeby komentarzy ponabijać jak to robisz od paru dni?
» 31 grudnia 2017, 18:07 #108
Altacet: Jak to zripostujesz UnitedFan ?
» 31 grudnia 2017, 18:13 #107
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 18:20

Przeanalizowałem sytuacje i faktycznie nie wyszedł,popełniając błąd.Myślałem,że tutaj niektórzy wracają do tej sytuacji z Lisami,gdzie wielu ludzi mówiło że DDG popełnił błąd mimo,że go nie popełnił.

A co do DGG każdy wie,że Hiszpan się nie lubi ruszać z lini końcowej i to już jest wiadomo od dawna.Jak wam się nie podoba,to go sprzedajcie i kupcie sobie nowego.
» 31 grudnia 2017, 18:19 #106
Altacet: Celna riposta, walentos dopowiesz coś na ten temat? Czy starcie kończy się wynikiem 2:1 dla UnitedFan ?
» 31 grudnia 2017, 18:20 #105
walentos: fullmatchesandshows.com/2017/12/10/manchester-united-vs-manchester-city-highlights/

92 minuta, daleki przerzut do Silvy, nie dosc ze De Gea nie wychodzi od razy by uprzedzić Bernardo to jeszcze przeciwnik sie do niego zbliza a on zamiast skracać dystans i nie dać przeciwnikowi przygotować sie do strzału i przymierzyć to cofa sie w bramkę....

fullmatchesandshows.com/2017/12/23/leicester-city-vs-manchester-united-highlights-2/

to samo tutaj, pierwzy gol Leicester Mahrez biegnie do piłki a De Gea sie cofa, no i co lepsze Mahrez zatrzymuje sie przed polem karnym i czeka na pędzącego Vardyego a David zamiast wczesniej wyjsc z bramki to zaczyna wychodzic dopiero gdy Vardy przyjmuje sobie piłkę
» 31 grudnia 2017, 18:23 #104
walentos: Haha rozbawiłeś mnie tym 2:1 dla Unitedfan... to nie jest żadne starcie zwłaszcza ze rozmówcy brakuje argumentów.
» 31 grudnia 2017, 18:26 #103
Altacet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 18:30

Walentos jestem w szoku. Akurat uczepiłeś się zawodnika który zawsze nas ratuje i jest bezsprzecznie najlepszy w United od wielu lat. Ale za to uparcie bronisz wielu partaczy z Jose na czele. Nie rozumiem Cię. Co takiego Ci ten De Gea zrobił? Dalej masz do niego żal za te romanse z Realem ??

UnitedFan, wracasz do gry? Czy Walentos triumfuje w tym starciu?
» 31 grudnia 2017, 18:27 #102
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 18:32

No to sobie zrób stopklatke w meczu z lisami,gdzie był mahrez,a gdzie DDG,a gdzie piłka.Przecież to już nawet nie pierwszy rzut oka widać,że rozpędzony Francuz był bliżej niż bramkarz.Jakby wyszedł to by i tak nie zdąrzył przed Mahrezem,zostałby ominięty.Jest taki bramkarz nazywa się Enderson.On za to często lubi wychodzić z bramki.Pamiętasz sytuacje jak mu strzelił gola Lukaku,bo nie zdąrzył do piłki.Albo w meczu z Szachtarem,kiedy też sobie wyszedł i też pad gol.W tej sytuacji byłoby tak samo.
» 31 grudnia 2017, 18:30 #101
EmilCioran: David już pewnie się nie nauczy wychodzenia do wielu piłek do których powinien wychodzic. Ile przez to stracimy bramek w sezonie? 3? 4? 5? Nadrobi to z nawiązką broniąc w nieprawdopodobnych sytuacjach i nie raz ratując nam mecz. Suma sumarum wychodzi zdecydowanie na plus.
» 31 grudnia 2017, 18:34 #100
Altacet: Czyli jeszcze nic nie jest rozstrzygnięte. Ja zgadzam się z Emilem Cioran
» 31 grudnia 2017, 18:36 #99
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 18:44

Czyli rozumiem że skoro De Gea nas ratuje to jest juz bezbłędny i nie mamy prawa mu nic wytykać a na wszelkie partactwa będziemy przymykać oko tak? Oceniam obiektywnie jego gre bo on też ma pare elementów do poprawy.

To Ty sobie zrób stopklatke tylko weź pod uwagę że piłka leciała w strone De Gei a później zobacz w którym miejscu Mahrez miał nad nią pełną kontrolę. Tuż przed polem karnym. Gdyby David wyszedł to Algierczyk nie miałby najmniejszych szans minąć De Gei. Hiszpan wybiłby to głową przed polem karnym i tyle z akcji...

Emil zgadzam sie ze nie jest to dużo bramek ale ten element możnaby zawsze poprawić zwłaszcza przy stałych fragmentach. Ja przyznam że z zazdrością patrzę jak taki Cech czy Courtois wychodzą z bramki i łapią bez problemu wysoko i miękko grane balony podczas gdy nasz David stoi na linii i czeka aż przeciwnik uderzy po czym każdy chwali go za interwencje.

Jeśli chodzi o bramkarza to jestem zdania ze powinien równie dobrze zapobiegać co bronić a jeśli chodzi o to pierwsze to David jest fatalny.
» 31 grudnia 2017, 18:38 #98
Altacet: Walentos widzę że nie jesteś obiektywny. W takim razie ja zripostuję to w ten sposób. Skoro mamy 3 miejsce to nie można nić powiedzieć na Jose ? Skoro Lukaku zdobył w tym sezonie nawet sporo bramek to też nie można go skrytykować? Ty bardzo często i gęsto broniłeś te dwie osoby.
» 31 grudnia 2017, 18:41 #97
walentos: Można wiele powiedzieć i nawet ja mógłbym to robić poruszając kwestie które rzeczywiście stanowią problem w przypadku Jose i Lukaku. Jednak to co sie tutaj wyprawia i obwinianie Jose za partactwo zawodników albo Lukaku o to że nie wykorzysta jedynej sytuacji w meczu bo koledzy nie potrafia mu dac wiecej szans jest zwyczajnie śmieszne dlatego przed taką krytyką ich bronie.
» 31 grudnia 2017, 18:47 #96
Altacet: Czyli twoja postawa jest taka że bronisz hejtowanych , ale najlepszemu wytkniesz błąd bo nikt inny nie będzie miał odwagi tego zrobić? Ciekawa postawa przyznaję. Ma to sens.
» 31 grudnia 2017, 18:51 #95
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 18:56

Bronie hejtowanych przed niezasadną krytyką. Można słusznie krytykować Jose za wiele innych rzeczy , tak samo Lukaku. Wiele kwestii nawet sam poruszałem. Co do De Gei to nawet gdyby był najlepszym bramkarzem świata to nie jest tutaj na specjalnych warunkach i nie znaczy że ma sobie odpuszczać w poprawianiu swojej gry.
» 31 grudnia 2017, 18:55 #94
Altacet: Słuszna uwaga.
» 31 grudnia 2017, 19:00 #93
EmilCioran: Jeśli De Gea nie czuje że może wyjść i złapać piłkę to niech lepiej zostanie na lini. W takich sytuacjach trzeba mieć wewnętrzną pewność że taką piłkę się złapie czy wypiastkuje. Może lepiej że David zna swoje ograniczenia i możliwości. Bo w przypadku niepewnych wyjść może być więcej strat niż zysków. Mieliśmy kiedyś Bartheza który wychodził do wielu piłek, tylko szkoda że mijał się z co trzecią.
» 31 grudnia 2017, 19:13 #92
Michal1997: Przecież oczywistym jest to, że DDG nie wychodzi do piłek bo Mou zakazał. Taki jest styl bronienia stałych fragmentów gry (być może z uwagi na to by David kontuzji nie doznał)
» 31 grudnia 2017, 19:22 #91
UnitedFan1985: Goretzka na szczęście w Bayernie,a nie w LFC
» 31 grudnia 2017, 17:38 #90
Altacet: Ale jednak nie u nas.
» 31 grudnia 2017, 17:39 #89
UnitedFan1985: U nas nigdy nie miał być.
» 31 grudnia 2017, 17:41 #88
KSPR2017: No dla niego to najlepiej tak, zostaje w kraju
» 31 grudnia 2017, 17:41 #87
Altacet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 17:18

Oglada ktos Kanonierów ?? Chyba wazne dla nas zeby nie wygrali ??
» 31 grudnia 2017, 17:16 #86
Kamcio01: Ja oglądam 😉
» 31 grudnia 2017, 17:17 #85
KSPR2017: A po co Arsenal oglądać
» 31 grudnia 2017, 17:17 #84
Altacet: Dla hecy
» 31 grudnia 2017, 17:20 #83
DEPE: co do dzisiejszych wydarzen w Croydon:
De Bruyne - wyszedl cało, bedzie gotowy na nastepny mecz
Jesus Gabriel - przerwa 4-5 tygodni
» 31 grudnia 2017, 16:56 #82
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 17:03

Szkoda, skad to info? Bo nic takiego nie widze. Mecz sie dopiero skonczyl a oni wiedza ze zagra w kolejnym? "Nie wydaje mnie sie"
» 31 grudnia 2017, 16:57 #81
EricKing: Bajki Guardioli wyczuwam :)
» 31 grudnia 2017, 17:02 #80
joker20: tak jak szybciej napisalem ze de bruyne symuluje jak wszyscy gracze city i zespoly prowadzone przez pepika to aktorzyny za 10 zl
» 31 grudnia 2017, 17:40 #79
walentos: On go wystawi nawet bez nogi :) bo bez niego polegnie
» 31 grudnia 2017, 17:41 #78
kckMU: Szkoda tego karnego Milivojevica. Nie chodzi rzecz jasna o gonienie City, ale nie mogą oni powtórzyć wyczynu Arsenalu.
» 31 grudnia 2017, 16:52 #77
KSPR2017: ja raczej nie widze szans na powtórzenie
» 31 grudnia 2017, 16:59 #76
kckMU: 21 kolejek już za nami. To sporo. Mam jednak nadzieje na tę 1 lub 2 porażki, bo jak skończą sezon bez niej, to reakcji piłkarskiego świata nawet nie chce sobie wyobrażać.
» 31 grudnia 2017, 17:07 #75
majcherr427: Sto lat dla SAFa!! Jak widać nie zastąpionego do dziś :(
» 31 grudnia 2017, 16:51 #74
MANUskrypt: Ja chyba dzisiaj popełnię samobójstwo i nie doczekam nowego roku. Nienawidzę swojego życia.
» 31 grudnia 2017, 16:50 #73
UnitedFan1985: Rudy z City przed chwilą powiedział,że jest "ok",więc tak się nie podniecajsie tą jego kontzują.
» 31 grudnia 2017, 16:47 #72
KSPR2017: Źródło?
» 31 grudnia 2017, 16:49 #71
UnitedFan1985: Chciażby James Robson
» 31 grudnia 2017, 16:51 #70
UniteDKanzaS: Pakują typa 5 minut na nosze, zabezpieczają nogę jakby była połamana w dwóch miejscach, gość się trzyma za łeb, jakby sezon właśnie się skończył, a teraz info, że będzie gotowy za 2 dni.
» 31 grudnia 2017, 17:30 #69
Erazm: Rudy w City ma kontuzje, ciekawe, jak teraz będą wyglądali, szału dzisiaj nie grali, a tylko szczęście sprawiło, że nie doznali porażki. W ostatnim meczu, chyba z Newcastle, też się już dławili, kto wie, może idzie obniżka formy, Walker pierwsza klasa na PO, ale Valencia lepszy. Jutrzejszy mecz jest kluczowy, będzie ciężko, ryszawy Romni może być rozjudzony po Sylwestrze, że nie mógł sobie wypić, jak przymierzy do sieci to Lindelofy będą płakać, jak dzieci. Na Pogbę nie liczę, jeśli dzisiaj zawalcuje, to jutro padakę zaprezentuje. Ten Martial mnie jeszcze jakimś optymizem napawa, jedyny piłkarz, który jeśli ma piłkę, to można liczyć, że coś się wydarzy.
» 31 grudnia 2017, 16:46 #68
KSPR2017: ale jednak życie piłkarza nie łatwe, nawet na sylwka sobie spokojnie zabawić nie mogą
» 31 grudnia 2017, 16:48 #67
dev13: Wzajemnie all :D
» 31 grudnia 2017, 16:40 #66
KSPR2017: Bez Ozila w 18 meczowej na WBA. Jeśli nie kontuzja, to może to sugerować transfer.
» 31 grudnia 2017, 16:40 #65
iMarMU: No wychodzi ze transfer do United. We wtorek będzie głośno
» 31 grudnia 2017, 16:50 #64
UnitedFan1985: Oby!!
» 31 grudnia 2017, 16:52 #63
UnitedFan1985: A jednak nie.Ozil ma kontuzje kolana
» 31 grudnia 2017, 16:54 #62
collina: Wszystkiego Najlepszego w nadchodzącym Roku 2018 dla wszystkich fanów MU
» 31 grudnia 2017, 16:32 #61
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 16:29

ja to bym chcial zobaczyc ogolnie taktyke 4-3-3 z srodkiem pomocy Herrera - Matic i wysunietym Pogbą i do tego mamy Fellainiego ktory wroci po kontuzji i moze grac jako Defensywny a takze SPO , a oczywiscie skrzydla i atak to juz wiadomo ze Martial Rash/Lukaku - Lingard/ Miki mozna pokombinowac bo Miki moze rowniez grac jako SPO za napastnikiem albo Lingard czy Mata dla mnie 4231 jest bez sensu ustawienie . Bardzo duzo mozliwosci mamy co do tej taktyki :) mozemy sobie zmieniac ludzi na kazdej jednej pozycji raz jeden tutaj a drugi raz inaczej :)
» 31 grudnia 2017, 16:28 #60
KSPR2017: Zgadzam się, najbardziej w 4-2-3-1 denerwuje mnie Martial marnujący się i schodzący do środka pola i ciągłe wrzutki... Przecież już w samej repce Francji widać jak to wygląda z nim na skrzydle. A w 4-3-3 widziałbym to też z Maticiem na środku i Pogba z Mata po bokach, byłoby to bardzo podobne to trio City - Fernandinho, KDB, Silva. Na skrzydłach Martial no i ten Mkhitaryan bo narazie nie ma kogo innego dać i napastnik Rash.
» 31 grudnia 2017, 16:32 #59
dlabigt23: No jest sporo mozliwosci i mamy duzo pilkarzy ktorych mozna zmieniac pozycjami i bysmy byli bardzo niieprzewidywalni bo raz by moglbyc Mata jako PP a raz jako SPO albo z Mikim to samo . Pogba raz by mogl sobie zagrac z MAticiem a wysuniety Herrera/ Mata / Fellaini ... duzo opcji i w zaleznosci oczywiscie od taktyki na danego rywala :)
» 31 grudnia 2017, 16:35 #58
dlabigt23: i Oczywiscie Martial czy Lingard caly czas z przodu nie cofający sie najbardziej wysunieci i robiacy dym w ataku a nie ze sie cofaja i pozniej z obrony musza przeprowadzac ataki co jest wedlug mnie bez sensu i traci to na ich wartosci bo u nas nawet typowa 9-tka wraca sie do obrony i pozniej tak to wlasnie wyglada
» 31 grudnia 2017, 16:36 #57
KSPR2017: Na pewno nie wysunięty Herrera, bo to już właściwie nominalnie defensywny pomocnik, a Pogba to ofensywny, tylkojest duszony przez Mou na defensywnym.
» 31 grudnia 2017, 16:37 #56
dlabigt23: myslalem ze jak kupilismy Maticia to bedziemy grac wlasnie z wysunietym bardziej Pogba . Skoro podobno po to go sciagnal zeby Pogba mial wiecej mozliwosci w ataku a tutaj widac ze nic sie nie zmienia ;)
» 31 grudnia 2017, 16:39 #55
KSPR2017: @dlabigt23 Wygląda to tak, że Matić i Pogba grają w jednej linii, a tak na prawde obaj w końcu wybiegają do ataku sami widząc co robią ci parodyści w ofensywie, a w obronie zostaje duet środkowych obrońców. Jest to beznadziejne, już lepiej jakby Matić zostawał sam w obronie i tylko rozegrał do przodu zamiast udzielać się dryblingiem w ataku.
» 31 grudnia 2017, 16:42 #54
karol100: Gdyby nie te glupie 3 remisy teraz byloby 9 pkt i city bez de bruyne.
» 31 grudnia 2017, 16:10 #53
DjTED: Spokojnie Guardiola kogoś kupi zamiast niego... My straciliśmy jedynego napastnika i pewnie Mou nikogo nie kupi
» 31 grudnia 2017, 16:15 #52
KSPR2017: mamy 4 napastników
» 31 grudnia 2017, 16:16 #51
duncaneedwards: co to daje ze mamy 4 napastnikow jak i tak caly sezon mourinho gral tylko lukaku poo 90min.ten trener ma czesto zacme mozgu
» 31 grudnia 2017, 16:22 #50
KSPR2017: no że mamy trenera dinozaura to inna sprawa
» 31 grudnia 2017, 16:23 #49
karol100: Sam jestes dinozaur. Mou juz wiele razy udowadnial ze wie co robi. Okey city jest bardzo mocne kto wie czy w tej chwili nie najmocniejsze w europie, ale rok temu z tymi samymi punktami bylibysmy na pierwszym miejscu, wtedy bys tego samego Mou chwalil i chwalil. Patrzymy na Mou przez pryzmat genialnego sezonu City, a City w tej chwili nie jest tylko lepsze od nas ale pewnie rowniez od 99,99procent druzyn w europie w tym np " wielkiego "Realu Madryt.
» 31 grudnia 2017, 16:40 #48
karol100: De Bruyne dostal chyba jakiejs kontuzji powaznej bo go znosili z boiska. Modly Pogby sie spelnily.
» 31 grudnia 2017, 16:09 #47
DjTED: Jakbyśmy mieli już zaklepanego Dybałe to jutro już by mógł zagrać....
» 31 grudnia 2017, 16:06 #46
is200second: Ludzie Szczesliwego Nowego Roku. Gdzie imprezujecie? Domowki, dyskoteki, remizy, plener, karczmy? ;D
» 31 grudnia 2017, 16:05 #45
Erazm: Ja będę analizował piłkę meczową w spotkaniu z Leicester, a potem jakaś domówka.
» 31 grudnia 2017, 16:27 #44
Luke88: Ech sam bym się pobawił w takiej oldskulowej remizie. Ale mam nadzieję, że pozbyliście się tych polackich nawyków typu domówka na 55m2 w bloku na 3 piętrze i nie przeszkadzacie somsiadom jak podludzie. No chyba, że domówka we własnym domu. Ale ogólnie cywilizowani ludzie bawią się poza domem. Taka lekcyjka na nowy rok. Szczęśliwego Nowego! I United na czele.
» 31 grudnia 2017, 16:30 #43
is200second: Cywilizowani ludzie bawia sie poza domem? Bo?
» 31 grudnia 2017, 16:34 #42
UnitedFan1985: Bo nie muszą za sobą sprzątać.A Pan Luke88 ma dzięki nim prace,bo sprząta za nimi mopem w jakiś Angli czy innej Holandi.
» 31 grudnia 2017, 16:36 #41
Luke88: Nie pracuję w europie, ale w sumie tak, płaci się za sprzątanie meksykom.
» 31 grudnia 2017, 16:42 #40
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 15:59

Obawiam sie jutro bedzie -3pkt realia panowie ;)
P.S Tak skrycie licze ze wygramy niewazne jak ale wygramy :)
» 31 grudnia 2017, 15:58 #39
Gallacher: Może admini powinni dać tytuł na koniec roku jak na stronie Realu pt. nigdy nie zapomnimy tak smutnych świąt.
» 31 grudnia 2017, 15:56 #38
Altacet: Czyli jutro Rooney nie wystąmpi?? :) Pewnie dzisiaj przybaluje. Dla nas to lepiej bo to wciąż jeden z najlepszych napastników w lidze.
» 31 grudnia 2017, 15:53 #37
Carlitozz: Zeby nie zagral na kacu jak kiedys Hazard w Lille :P
» 31 grudnia 2017, 16:08 #36
Erazm: Romni dzisiaj na hacjendówce u Pogbinio, ostre tańce i balety do białego rana!
» 31 grudnia 2017, 16:30 #35
Giggs2311: Mou zawsze może powiedzieć po meczu że piłkarze mieli za mało czasu na regeneracje po sylwestrze.
» 31 grudnia 2017, 15:51 #34
Giggs2311: Panowie dziś sobie nie pochleją, może jak gracze Evertonu chlapną o pare drinów za dużo to zgarniemy 3 pkt.
» 31 grudnia 2017, 15:50 #33
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 15:51

Może jak terner łyknaie sobie wiśniówki ,to wreszcie dostanie odwagi
» 31 grudnia 2017, 15:51 #32
Luke88: Znając Wayne'a to nie można tego wykluczyć. Inna sprawa, że i na kacu może strzelić xD
» 31 grudnia 2017, 15:57 #31
Luke88: Crystal niestrzelony karny w 92 minucie. Szkoda, że to już nieważne.
» 31 grudnia 2017, 15:33 #30
Altacet: Ale na pewno jest to ważne dla kibiców Arsenalu którym zależy żeby City przegrało chociaż jeden mecz.
» 31 grudnia 2017, 15:37 #29
Luke88: a co mnie kibice Arsenalu
» 31 grudnia 2017, 15:42 #28
Altacet: To nasi przyjaciele. Są tutaj też na stronie bo widziałem jak się udzielali.
» 31 grudnia 2017, 15:44 #27
sisinho: Jesli City ma wygrac to niech to zrobi bez porażki i tyle. Przynajmniej dzieciaki z Arsenalu nie będą paplać jaki to oni mają swietny skład i x lat temu nie zaznali porażki.
» 31 grudnia 2017, 15:51 #26
Luke88: Z przyjaciółmi bym nie przesadzał. No ale Papę Wengera szanuję. Jeden fan Arsenalu tu jest na pewno.
» 31 grudnia 2017, 15:53 #25
KSPR2017: De Gea - Rojo, Jones, Lindelof - Shaw, Matić, Herrera, Darmian - Pogba - Rashford, Martial
» 31 grudnia 2017, 15:32 #24
UniteDKanzaS: De Bruyne wypada prawdopodobnie na dłuższy czas. Ciekawe jak się City odnajdą w nowej rzeczywistości.
» 31 grudnia 2017, 15:23 #23
Altacet: wypracowali sobie taką przewagę punktową że tylko kataklizm odbierze im mistrzostwo
» 31 grudnia 2017, 15:26 #22
UniteDKanzaS: Nie chodzi mi tu już nawet o sytuację w tabeli, tylko na ile obniży się ich jakość gry. Zawsze jak oglądałem ich mecze, miałem wrażenie, że wyjąć im De Bruyne i będą mieć poważny problem z kontrolą spotkań. Choć może to myślenie bardziej życzeniowe. Przyznam, choć to bardzo zawistne, że liczyłem na jakiś drobny uraz Belga, żeby się o tym przekonać..
» 31 grudnia 2017, 15:32 #21
walentos: Altacet takie komentarze jak Twój tylko potęgują skutki tego co będzie jeśli jakimś cudem City wypuści mistrza :) Czy to niemożliwe? Czas pokaże.
» 31 grudnia 2017, 15:32 #20
Altacet: walentos nie rozumiem o co Ci chodzi. Mógłbyś precyzjniej?
» 31 grudnia 2017, 15:34 #19
Wave: Co nas City patrzmy na siebie
» 31 grudnia 2017, 15:36 #18
walentos: Mniej wiecej o to że bardzo wielu kibiców juz przyznało City mistrza i okrzyknęło Pepa wirtuozem. Jeśli CIty mając teraz taka przewagę ostatecznie ją roztrwoni i wypusci majstra to fala krytyki jaka spłynie na klub, zawodników a przede wszystkim Pepa będzie nie do zniesienia i szejki bez mrugnięcia okiem zwolnią Guardiolę.
» 31 grudnia 2017, 15:42 #17
KSPR2017: Atlacet chodzi o to, że jeśli City jakimś cudem wypuściło by mistrza, to bedzie to jeszcze większa katastrofa
» 31 grudnia 2017, 15:42 #16
Altacet: I bardzo dobrze, ja chciałbym żeby tak sie stało, ale jestem realistą i wolę się nie napalać na taki scenariusz
» 31 grudnia 2017, 15:45 #15
Wave: City pewnie wygra tego mistrza, mnie wkurza to ze takie decyzje o niepodyktowaniu karnego na Herrarze troche zabily sezon, nasi grali by na innych emocjach strata punktowa bylaby mniejsza, wystarczylo gwizdnac wtedy, calkiem inaczej bysmy teraz wszyscy pisali
» 31 grudnia 2017, 15:48 #14
walentos: Druga taka decyzja miała miejsce wczoraj. Gdybyśmy dzięki karnym zremisowali z City i wczoraj wygrali z Southampton to dziś strata punktowa wynosiłaby 9 punktów.
» 31 grudnia 2017, 15:53 #13
Wave: Dokladnie, a oni sie Youngiem zajmuja, bez sensu
» 31 grudnia 2017, 16:26 #12
Gallacher: Wyczuwam kolejny remis na dodatek gola Roo przeciwko nam.
» 31 grudnia 2017, 15:22 #11
UnitedFan1985: Hat tric Roo
» 31 grudnia 2017, 15:27 #10
Aircolo23: True!
» 31 grudnia 2017, 15:32 #9
sisinho: 6 bramek a na koncu zradzi kolejny raz żone jadąc autem po pijaku. Potwierdzone !
» 31 grudnia 2017, 15:52 #8
LukaPawlo: DeGea
Darmian Jones Lindelof Shaw
Matic Herrera
Miki Pogba Rash
Martial
» 31 grudnia 2017, 15:15 #7
Wawrzu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 15:23

Mata za Mikiego, Pogba na 6, 10 Lingard i Rashford zamieniony pozycją z Martialem.
» 31 grudnia 2017, 15:22 #6
walentos: Gdyby wkleić Lingarda za Rasha i Mate za Mikiego to możnaby rzec że mamy optymalny skład na ten moment. Jednak patrząc realnie to nie zobaczymy Herrery , w jego miejscu zagra Pogba. Na 10 wybiegnie Mata a z prawej strony Lingard. Na szpicy trudno cokolwiek przewidzieć bo częściej gra tam Rash ale ostatnio nie zachwyca wiec moze Martial w końcu dostanie swoją szanse.

No chyba że
» 31 grudnia 2017, 15:37 #5
skowronek30: teraz licze na lekkie 2-0 3-1 dla Nas;)
» 31 grudnia 2017, 15:00 #4
Carlitozz: Z Soton liczyles chyba na gladkie 3/4 do 0 dla Nas :P
» 31 grudnia 2017, 15:43 #3
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2017 14:55

No i kolejna kolejka... po jednym dniu odpoczynku... sylwestrowym.
» 31 grudnia 2017, 14:54 #2
KSPR2017: Czyli bez odpoczynku xD i to jeszcze na kacu
» 31 grudnia 2017, 15:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony