Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Mistrzów: FC Basel - Man Utd 1:0. Czerwone Diabły wciąż bez awansu

» 22 listopada 2017, 22:40 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United poległ w wyjazdowym spotkaniu z FC Basel na St. Jakob-Park w ramach 5. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów. Gospodarze strzelili bramkę na wagę trzech punktów w końcówce spotkania po składnej akcji i uderzeniu z bliskiej odległości Michael Langa.
Liga Mistrzów: FC Basel - Man Utd 1:0. Czerwone Diabły wciąż bez awansu
» Manchester United przegrał wyjazdowe spotkanie z FC Basel 1:0 (0:0)
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Matteo Darmian
Chris Smalling
Marcos Rojo
Daley Blind
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Jesse Lingard
Paul Pogba
Anthony Martial
Romelu Lukaku
Marcus Rashford
Nemanja Matić
Zlatan Ibrahimović

Oddano 64 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Starcie rozpoczęło się nieźle dla podopiecznych Jose Mourinho. W pierwszym kwadransie szansę miał Romelu Lukaku, który po świetnym podaniu Pogby uderzył z jedenastu metrów. Dobrze interweniował jednak Vaclik. Niedługo potem dwa groźne strzały głową oddał Marouane Fellaini. Belg niestety dwukrotnie chybił.

Kolejne akcje warte uwagi miały miejsce dopiero w ostatnich minutach pierwszej połowy. Najpierw w 43. minucie Martial miękko dośrodkował, ale Fellaini minął się o kilka centymetrów z futbolówką, która następnie uderzyła w słupek bramki gospodarzy.

Przed gwizdkiem ogłaszającym przerwę Manchester United miał jeszcze dwie świetne okazje. Najpierw Martial znalazł się w sytuacji sam na sam, lecz po oddaniu strzału goalkeeper FC Bazylei skutecznie zablokował uderzenie ręką.

Na koniec niespodziewany strzał z dystansu posłał Marcos Rojo, który zgarnął piłkę przed polem karnym. Uderzenie defensora po rykoszecie z impetem odbiło się od poprzeczki bramki gospodarzy.

W drugiej odsłonie meczu to FC Bazylea była wyraźnie groźniejszą drużyną, która regularnie stwarzała sobie sytuacje bramkowe. Strzelanie w 49. minucie rozpoczął Derey Die pięknym uderzeniem wolejem. Piłka przeleciała jednak obok bramki.

W 63. minucie Renato Steffen minął Daleya Blinda niczym młodszego kolegę z akademii, zbiegł ze skrzydła w stronę środka i uderzył mocno lewą nogą. Futbolówka mocno zakręciła, ale na szczęście Romero minęła ono światło bramki o kilka centymetrów.

Kilka minut później poprzeczka uratowała Manchester United przed stratą bramki. Po kiepskim dograniu Lindelofa, futbolówka poleciała w stronę Langa, który z miejsca uderzył głową i trafił w konstrukcję bramki United.

72. minuta to udana interwencja Marcosa Rojo, który wślizgiem zablokował strzał Oberlina w sytuacji sam na sam z bramkarzem. Kilka minut potem Serey Die posłał prawdziwą bombę w stronę Sergio Romero z około 25 metrów. Argentyńczyk świetnie sparował piłkę dłońmi do boku.

W odpowiedzi kąśliwe uderzenie w krótki róg posłał Marcus Rashford. Było blisko, ale Vaclik nie musiał interweniować i odprowadził piłkę bez kontaktu, która uderzyła w boczną siatkę.

Ataki gospodarzy przyniosły oczekiwany rezultat w 89. minucie spotkania. Petretta wystawił futbolówkę z lewej flanki wzdłuż bramki, a przy długim słupku po ziemi do siatki wbił ją Michael Lang.

FC Basel 1:0 (0:0) Manchester United

Bramka: Michael Lang 89’

FC Basel: Vaclik, Akanji, Suchy, Balanta, Die (Fransson 80'), Zuffi, Lang, Petretta, Steffen, Elyounoussi, Oberlin

Manchester United: Romero – Darmian, Smalling, Rojo, Blind – Herrera, Fellaini, Lingard (Rashford 64'), Pogba (Matić 66'), Martial (Ibrahimović 74') – Lukaku 


TAGI


« Poprzedni news
Składy: FC Basel vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: FC Basel - Manchester United 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (285)


lukasz1985: ogolnie bardzko kiepski wystep , oprocz rojo wszyscy zasluguja na pare cierpkich slow, oby takie mecze nie powrocily, nie mam nic do fc basel, ale powinnismy ich zjesc i nawet nie beknac
» 24 listopada 2017, 20:43 #261
CJQualls: Generalnie, nasz problem tkwi w mocno przeciętnej kadrze, za dużo piłkarzy średnich stanowi trzon naszego zespołu, plus co roku dochodzą kontuzję. I tu pozostaje pytanie czy Mou naprawdę myślał w sierpniu, iż dokonując tylko 3 transferów zapewni nam w tym roku walkę o mistrzostwo? Jak sami widzimy geneza naszych problemów nie tyczy się tylko ostatnich meczy, ale sięga dużo wcześniej. Ten sezon jest w zasadzie bardzo podobny do poprzedniego, fakt mamy kilka oczek więcej(dokładnie 6), ale obraz jest mniej więcej podobny. Czyli golimy leszczy, z czołówką nadal grać nie potrafimy(Tottenham zawsze laliśmy na OT, obojętnie z kim i czy z formą). Styl nadal pozostaje mocno nieprzekonujący.Co gorsza, nasi rywale zza miedzy już 2 okienko dokonali masowego kupna, co w tym roku zaowocowało im liderem i bezpieczną przewagą nad resztą stawki. Ewidentnie maximum na co nas stać w tym roku to walka o 4 z Chelsea, Arsenalem, Liverpoolem i Totkami. Dopóki wielki Manchester United, nie zorientuje się, że piłkarze pokroju Lingarda, Blinda, Darmiana, Herrery czy Fellainiego nie gwarantuje walki o najwyższe trofea dopóty będziemy bić się o inne cele. Liczę na rehabilitację w okienku zimowym i przyjście co najmniej jednego zawodnika najlepiej LO, choć skrzydłowy również byłby w cenie oraz nieco większe zaangażowanie w meczach z czołówką bo wychodzenie autobusem na każdy wyjazd to nieco wstyd Panie Mourinhio. Pragnę również zwrócić uwagę iż w tym roku Portugalczyka, brak TOP 4 nie usprawiedliwi i Pucharem niższej kategorii nie zapewni sobie uznania na Old Trafford.
» 24 listopada 2017, 10:50 #260
Devil78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2017 11:03

100% racji.

Smalling (głównie przez elektryczność i fatalne operowanie piłką), Darmian, Blind, Herrera, Fellaini, Lingard, Young, Mata, Miki, Shaw (głównie przez to, że nie wiadomo jak gra, bo mou o nim zapomniał), - to są piłkarze, którzy powinni co najwyżej otrzymywać szanse rotacyjnie i to sporadycznie, a jednak na wielu z nich bazujemy z bardzo dużą częstotliwością.

Oczywiście wychodzi tu słaba polityka transferowa United w ostatnich latach

DDG, Valenica, Bailly, Rojo (pod warunkiem gry, jak w ostatnim sezonie), Jones (gdy się nie łamie), Matic, Pogba, Martial (młodzian, który dopiero wchodzi na odpowiedni poziom), Rasford (młodzian, który dopiero wchodzi na odpowiedni poziom), Lukaku - o nich można powiedzieć, że wpisują się jakościowo w ten klub, przy czym jak widać, dwójka z nich to bardzo młodzi piłkarze, którzy dopier będą stanowić o sile United, ale to za 2-3 lata zakładam (już teraz ciorają na naprawdę wysokim poziomie).

Nie da się mieć kadry 20 osobowej złozonej z topu. Ale ta pierwsza 11 powinna być topowa, a i na zmianę powinniśmy mieć ludzi, którzy mogą coś zmienić w trakcie spotkania. Wpuszczając Lingarda, Herrerę czy nawet Matę - nie ma co liczyć na odmienienie losów spotkania.
» 24 listopada 2017, 10:59 #259
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2017 11:40

Ja zgadzam się tak w 50%.

1. W żadnym wypadku nie wymieniłbym Darmiana, Herrery, Maty i Younga (zwłaszcza w obecnej formie ) wśród średniaków. To są solidni zawodnicy którzy może nie błyszczą ale ale do rotacji składem nadają się idealnie. Nie licz że będziemy mieć w składzie same gwiazdy bo nie zadowolimy wtedy połowy z nich.
2. Mou swoimi transferami wzmocnił te pozycje które wymagały wzmocnienia, dokupił defensywnego pomocnika jakiego potrzebowaliśmy, jednego z najlepszych napastników w lidze i obrońcę zmiennika oraz na przyszłość. Sam po zamknięciu okienka powiedział że nie jest w 100% zadowolony bo nie udało mu się ściągnąć skrzydłowego. Sami wiecie jaka była sytuacja Griezmann który był z nami praktycznie ugadany został w Athletico przez ban transferowy, próbowaliśmy z Perisicem ale Inter śpiewał za dużo, chcieliśmy też Bale ale on nie chciał sie ruszać z Madrytu. Innych skrzydłowych Mou nie miał w planach a nie będzie kupował bez sensu żeby tylko kupić tak jak Moyes.
3. Nikt nie mógł przewidzieć tego że kontuzje dotkną jednocześnie 3 z naszych środkowych pomocników ( Fellaini Pogba Carrick) a to w tej formacji mielismy największe problemy. Równie dobrze mogło się zdarzyć że z gry wypadliby De Gea, Romero i tracilibyśmy punkty przez babole Pereiry. Pisałbyś wtedy że Mou nie kupił bramkarza? No właśnie.
4. Myślę że o top 4 powinniśmy być raczej spokojni. Co do walki o mistrzostwo to nadal mamy duże szanse. Mou wystarczy że będzie w top 3 , zajdzie w LM do 1/4 i dorzuci jakiś puchar i posadę zachowa chociaż my jako kibice wiadomo że chcielibyśmy więcej.
5. Co do City to czy oni się rzeczywiście wzmocnili? Pellegrini jak wylatywał skończył ligę na drugim miejscu a sezon wcześniej ją wygrał. Przyszedł Pep , wywalił kupe kasy na transfery i zakończył na 3 miejscu co było bez wątpienia krokiem w tył. W tym sezonie po wydaniu kolejnych setek milionów jeśli nie zdobędzie mistrza to powinien polecieć. Pellegrini nie musiał wydawać 400 mln żeby coś osiągnąć.
6. Jeśli chcemy w tym sezonie walczyć o mistrza to zimą musimy dokupić 2 zawodników ofensywnych+ kogoś do rotacji za Pogbę. Potrzeba bez wątpienia kogoś na 10 ( bo Miki zbyt często zawodzi), prawe skrzydło którego w ogóle nie mamy oraz środkowego pomocnika bo niestety wobec nieobecności Carricka brakuje nam kreatywnych ludzi na tej pozycji.

Powinniśmy też wyjaśnić sprawę lewej obrony, albo stawiamy na Shawa i przez miesiąc, dwa znosimy jego przeciętniactwo żeby się chłopak w końcu przełamał i wrócił do formy albo wymieniamy go na kogoś sprawdzonego.
» 24 listopada 2017, 11:30 #258
dlabigt23: Mourniho mogl sciagnac Auriera byl do wyjecia za male pieniadze i chcial do nas dolaczyc , wypozyczyl Fosu Mesaha, a zostal przy Darmianie ? no hellloooO00o ?
» 24 listopada 2017, 11:42 #257
walentos: Przede wszystkim Aurier jest prawym obrońcą , my mamy Antka który nie potrzebuje zastępstwa a do rotacji wystarczy mu Darmian. Nie było pewne czy Aurier będzie mógł grać w Anglii no i jest to ryzykowny zawodnik bo ma trochę nierówno pod sufitem. Umiejętnościami zgodzę się że byłby wzmocnieniem nawet jako zmiennik ale związane z nim było zbyt duże ryzyko.
» 24 listopada 2017, 11:56 #256
tracer11: Kolejny raz mecz z United wygrał zespół o wiele bardziej słabszy piłkarsko, za to 5x bardziej ambitniejszy.
Takich wtop będzie jeszcze w tym sezonie co najmniej kilka.
Żenada, tyle w temacie.
» 24 listopada 2017, 07:38 #255
Devil78: Mi akurat się nie mieści w głowie, że klub pokroju United, gdzie przelewają się tak ogromne pieniądze, jest jednym z najsłabszych pod kątem biegania czy sprintów w meczach ligowych (co za pewne ma się tak samo do ligi mistrzów).

Ale jaka myśl szkoleniowa, taka gra.
» 24 listopada 2017, 08:09 #254
kckMU: Everton jedzie konkret. Jeszcze tam van Gaala brakuje i Rooneya na defensywnym pomocniku.
» 23 listopada 2017, 22:58 #253
Devil78: Obejrzałem pierwszą połowe i powiem Ci, że byłem w szoku. Nie wiedziałem, że ten klub aż tak się cofnął w rozwoju.
» 24 listopada 2017, 09:05 #252
kckMU: Pierwsza połowa pokazała ich poziom, natomiast sama końcówka meczu przedstawiła ich mentalność kapcia podłogowego od początku 17/18.
» 24 listopada 2017, 10:11 #251
BajtiMU: Moim zdaniem gdybyśmy chcieli to ten mecz byśmy spokojnie wygrali i chyba nawet nie ma co tego meczu oceniać bo po wyjściu z grupy taki mecz na pewno się nie powtórzy,na pewno nie zagramy z takim małym zaangażowaniem.To było oczywiste już przed pierwszym gwizdkiem,że nie będziemy się w tym meczu zrywać kiedy awans mamy już praktycznie zapewniony.Ten mecz się odbył bo musiał się odbyć i tyle.Mi osobiście też się takie nastawienie nie podoba.Uważam,że w każdym meczu powinno się walczyć o pełną pulą ale Naszym trenerem jest Mourinho i Ja do takich meczy chyba się już przyzwyczaiłem a po za tym po czterech zwycięstwach tak samo czekaliście na ten mecz jak w pierwszej czy w drugiej kolejce Ligi Mistrzów ? jakie wyczekiwanie,taki mecz.Najważniejszy jest tak naprawdę awans a to na pewno będzie,wiec zadanie wykonane.Ten mecz dał najbardziej do zrozumienia,że niektórzy piłkarze są za słabi do gry w Manchester United.
» 23 listopada 2017, 21:35 #250
janpal1: Właśnie czytałem wypowiedź Cantony, który mówił, że priorytetem w zimowym okienku powinien być Pastore. Co o tym myślicie?

Oprócz tego dużo ostatnimi czasy słyszałem o transferze Dybali, a co myślicie żeby zamiast niego za tą samą cenę ściągnąć Griezmanna, Pastore i Moure już w zimowym okienku transferowym? Czy to wogole realne?

Według mnie Pastore napewno przydałby się jako kreatywny pomocnik, nie licząc Pogby. Do tego Lucas Moura, który mógłby zrobić robotę na prawym skrzydle, gdzie mamy pustkę. A Griezmann to wiadome klasa światowa, może nie ma formy, ale u nas wszystko możliwe. I wtedy problem 10 byłby z głowy.
» 23 listopada 2017, 21:05 #249
RuudVN: ja chcę Perisicia bo Mourinho w niego wieży i gra z roku na rok coraz lepiej, sram na jego wiek bo brak nam niewiele do kompletnego składu i trzeba w lato ostatecznie połatać LO i PP
i tak wiem, że gra na LP ale dla niego to mała różnica przy obunożnym stylu

co do 10 to tu nie ma innego wyjścia jak piłkarz pokroju Griezmanna (w formie), mamy w składzie Mkhitaryana czy Matę, których wartość to spokojnie 40M na łeb i jak któryś trenerowi nie pasuje to pa pa
» 23 listopada 2017, 21:17 #248
JINKS: "wieży" hahaha
» 23 listopada 2017, 21:32 #247
RuudVN: niech zostanie
nikt nie jest idealny
» 23 listopada 2017, 21:36 #246
DiMaryja: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 20:50

Siema paździochy. Poniżej wstawiam wam filmik ze strony ArsenalFanTv. Niech obejrzą go wszyscy, którzy uważają, że krytykowanie swojego klubu to coś złego. W linku macie wypowiedź DT - jednego z najpopularniejszych fanów Arsenalu, który nie boi się mówić co myśli i zrównuje Arsenal i Wengera z ziemią kiedy na to zasługują.

[link usunięty]
» 23 listopada 2017, 20:49 #245
JINKS: No to sobie obejrzelismy :]
» 23 listopada 2017, 20:51 #244
DiMaryja: Nie mogę wkleić z jakiegoś powodu, wpiszcie na YouTube "Arsene Wenger is Finished!!" i wyciągnijcie wnioski.
» 23 listopada 2017, 20:52 #243
JINKS: A co to jakiś zakompleksiony fan Arsenalu to jakaś wyrocznia jest? Ludzie trzymajcie mnie bo nie wyrobie.
» 23 listopada 2017, 20:53 #242
Kalina: A rob se gosciu co chcesz, ja nie zamierzam obrazac (wg wielu krytykowac) ludzi ktorzy tworza ten klub
» 23 listopada 2017, 20:59 #241
DevoMartinez: wywal z linka http i www i tyle
» 23 listopada 2017, 21:02 #240
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 21:17

Obrazac i krytykowac to kazdy potrafi. Czy wy nie rozumiecie, ze to sa pilkarze, a nie maszyny? A nawet jesli byliby to maszyny to i tak jakas druzyna musialaby przegrac lub odpasc. Czy wy jestescie wszyscy zawsze tacy idealni i nie popelniacie bledow? Zawsze robicie wszystko dobrze i doskonale w pracy czy w szkole? Nie macie gorszych dni? Kiedy uprawiacie jakies, hobby czy sport zawsze jestescie najlepsi i bezbledni? ... Co...? To co sie dzieje w polskiej sieci to wola o pomstwe do nieba. Jak czytam wasze komentarze to mi womit podchodzi do gardla. Jestescie jak pusty wiersz idioty odbity przez kalke. Banda zalosnych i sfrustrowanych nieudacznukow i niedorajdow zyciowych z przerosnietym ego szukajacych wyladowania frustracji w internecie. Popracujcie troche nad soba, a potem patrzcie na innych. zacznijcie krytyke od siebie. Bo zniewazacie cos tak wielkiego(,,United´´) gdzie nawet w najglebszych marzeniach sennych nigdy nie bedziecie.
» 23 listopada 2017, 21:13 #239
Fugas: Masz chore podejście do tematu, to że goście haratają w gałe za ogromne pieniądze to nie znaczy że są to święte krowy, nie chcesz nie krytykuj ale jak krytykujesz ludzi którzy krytykują piłkarzy to nie jesteś lepszy. Pracujesz albo chodzisz do szkoły i tam też cię krytykują przełożeni, znajomi lub nauczyciele, zawsze im mówisz że nie jesteś maszynom? A jak coś odwalasz to pewnie też jesteś obrażany, więc nie dziw się że ktoś kogoś obraża bo to jest część życia.
» 23 listopada 2017, 21:25 #238
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 21:59

Nie pisz tego do Tom535 czy do mnie bo w twoim slabym porownaniu uczniem jest pilkarz MU. Oni wiedza kiedy robia cos slabo i zle, staraja sie byc lepsi poprzez prace na treningu. Moge krytykowac zawodnikow kazdej innej druzyny klubowej czy reprezentacyjnej ale na MU zlego i obrazliwego slowa nie powiem tak juz jest i nie zamierzam tego zmieniac
» 23 listopada 2017, 21:58 #237
Fugas: Jak z mojej wypowiedzi jedyne co wywnioskowałeś to porównanie do uczniów to szkoda mi ciebie, biedny jesteś.
» 24 listopada 2017, 06:09 #236
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2017 08:02

Litosci a co tu wnioskowac skoro porownanie jest bledne? Wiecej nic nie napisales poza tekstem z pupy o pieniadzach
» 24 listopada 2017, 08:00 #235
DiMaryja: Ta strona powstała żeby wyrażać swoją opinie i czasami krytykować. Ja bym chciał, żeby nie nazywano mnie pseudokibicem tylko dlatego, że cos mi się w klubie nie podoba. Kibicuje United od wielu lat i będę oglądał każdy mecz nieważne czy będą grali źle czy dobrze ale nie zamierzam nikogo bronić na siłę jeśli na to nie zasługuje.
» 24 listopada 2017, 14:20 #234
Tom535: Nie wiem nad czym wy marudzicie? Wiecie jaki mamy bilans u siebie w tym sezonie? 8 zwyciestw, 0 remisow i 0 porazek. Czego chciec wiecej. Old Trafford to nasza twierdza!
» 23 listopada 2017, 20:20 #233
mataderPL: Imo nie możemy zasłaniać się "drugim składem" (że niby obrona była nie ta itd) no bo szanujmy się: to man utd! Tutaj nawet drugim składem powinnyśmy rozmieść jakaś śmieszna fc Basel.... To nie jest żadna wymówka, pokazuje to tylko brak jakichkolwiek umiejętności w "drugim garniturze". Co to ma być że pogba odstaje na kilometr umiejętnościami i jego koledzy po prostu nie mają takiego skilla aby zagrać zgodnie z jego wizją! Jak dla mnie to jest dramat i dlatego man city skupiło mnóstwo pomocników aby grali na podobnym, swietnym poziomie! A jak u nas tylko pogba w pomocy coś potrafi, matic jest od.destrukcji, a miki ma przebłyski raz na ruski rok to ja nie wiem jak my mamy w tym rejonie boiska coś ugrać...

Pzdr
» 23 listopada 2017, 19:05 #232
SWAT: jest, tylko pytam się dlaczego nie ma live. To jest skandal
» 23 listopada 2017, 17:50 #231
kolor: Jest wieczorem na C+ retransmisja naszego meczu w sobotę?
» 23 listopada 2017, 17:18 #230
kckMU: 21:00 Canal+ Sport2
» 23 listopada 2017, 17:56 #229
kolor: dzięki
» 23 listopada 2017, 18:47 #228
is200second: Co ten nc+ oszalal? United gra w sobote o 16 u siebie. Mecz nie kest transmitowany za to na c+s2 leci Tottenham. To jeszcze zrozumiem, ale o 15 : 30 na c+s jest transmitowany mecz Pogon Szczecin Piast Gliwice do tego ten sam mecz leci na nsport i sport klub. SP jest opcja od jakiegos czasu wiec ok. Natomiast nsport jest ogolnodostepnym kanalem w kazdym abonamencie i jaki to sens jak praktycznie dwa blizniacze kanaly transmituja ten sam mecz. Jescze doszla bundeswera na c+- gdzie ostatnio slyszalem komentarz jakigos redaktorka ze to obecnie najsilniejsza liga bo najbardziej wyrownana
» 23 listopada 2017, 17:06 #227
SWAT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 17:52

Też jestem tym zbulwersowany, i bardzo mnie boli to...
» 23 listopada 2017, 17:51 #226
is200second: Farsiarze juz podbija do Ozila
» 23 listopada 2017, 16:51 #225
Xrokis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 16:43

Więc tak.. Myślałem że z Newcastle przełamaliśmy lody i będzie dobrze, jednak mylilem sie. Lukaku dalej zablokowany i coś mi sie nie podoba ogólnie w nim, lindelof koszmar dalej, nwm co on robi u nas w drużynie, to zawodnik pokroju ekstraklasy.. Blind żenada. Boje się że Ibra jest już za stary i sie nie odnajdzie po tej kontuzji.Sam Pogba tez nic nie osiągnie, ogólnie nie mowie ze była tragedia bo powinno być z 5:0 do pierwszej połowy, ale takie drużyny Jak MU muszą, podkreślam MUSZĄ mieć przynajmniej połowe skuteczności.. Szkoda też że Miki znów i dalej nie umie grać. (prosze sie nie spinać bo jest to tylka moja indywidualna opinia;) miłego dnia GGMU
» 23 listopada 2017, 16:41 #224
maxi7777: Tak się dzieje jak się gra na remis . Mourinho chciał przetrwać ten mecz . Jemu bardziej zależy na PL .
» 23 listopada 2017, 16:33 #223
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 16:24

Mourinho musi rotowac skladem . Jezeli zagral by Valencia, Young, Matic to by musieli zagrac sporo meczy przez nastepne 2 tygodnie a wczesniej juz grali z Newcastle. W sobote gramy z Brighton a we wtorek bodajze z Watfordem , a pozniej wiadomo jakie nas jeszcze mecze czekaja wiec bez Valencii czy Younga wychodzic na City czy Arsenal to troche niewporzadku patrzac na ich gre . Wydaje mi sie ze bardziej wolal tutaj zaryzykowac i zremisowac w najgorszym wypadku ( mysle ze porazki nie bral w ogole pod uwage , zreszta jak kazdy z nas... ewentualny najgorszy remis ktory by nam nie zaszkodzil .
» 23 listopada 2017, 16:23 #222
DevoMartinez: Właściwie z podstawy to zagrlai tylko Lukaku, Pogba i Martial .Reszta to zmiennicy więc szkoda czasu na bicie piany czy wyciaganie wnioskow po tym meczu.
» 23 listopada 2017, 16:32 #221
dlabigt23: Taki Valencia za Darmiana,Young za Blinda , Matic za Herrere i odrazu gra wyglada o niebo lepiej bo wiadomo jak nasi boczni rezerwowi wygladaja na tle naszych podstawowych . Moim skrzydla tutaj zawalily ten mecz czyli Darmian , Blind i wieczny talent Lingard . Jakby gral jeszcze za Lingarda Mata czy Miki to napewno lepiej moglby to wygladac .
» 23 listopada 2017, 16:36 #220
walentos: Piszesz to samo drugi raz więc drugi raz Ci odpisze:

Jak można mieć komuś za złe przesadny optymizm jeśli chodzi o jego ulubiony klub? Przecież to jest Devilpage , tutaj nalezy się spodziewać fanów Manchesteru United którzy są z klubem na dobre i na złe. Troszkę się Cassidy zapędziłeś/aś bo o ile przesadne krytykowanie wygląda źle na tego typu fanpage o tyle przesadny optymizm wygląda tu zupełnie naturalnie i jeśli komuś to nie pasuje to niech idzie pisać sobie na neutralnych portalach o piłce nożnej.

Wyglądasz trochę na ateiste który wchodzi do kościoła i zaczyna tłumaczyć ludziom modlącym się że Bóg nie istnieje. Tak samo tutaj próbujesz tłumaczyć fanom Manchesteru United żeby nie byli przesadnie optymistyczni.
» 23 listopada 2017, 16:45 #219
JINKS: Cassidy popieram w 100%
» 23 listopada 2017, 16:47 #218
DiMaryja: To już nie wolno krytykować jak grają jak ostatnie ciołki? Mam się uśmiechać i pisać, że wszystko jest spoko? Krytyka jest częścią piłki nożnej, fani zawsze krytykowali i będą krytykować. Krytyka mój drogi ma być impulsem do poprawy, krytyka to nic złego. Miałem nie krytykować Darmiana i Blinda za wczorajszy mecz? Napisz proszę coś dobrego o tych zawodnikach skoro taki z Ciebie obrońca zawodników.
» 23 listopada 2017, 18:36 #217
Sideswipe: co taki DiMaryja może wiedzieć o krytyce jak on życzy piłkarzom United złamania nogi?
» 23 listopada 2017, 20:08 #216
Kalina: Zwykly prymitywizm nie krytyka
» 23 listopada 2017, 20:30 #215
DiMaryja: O, wreszcie są! Kalina i Sideswipe - pojawiają się zawsze w parze niczym para obwisłych damskich cycków :)
» 23 listopada 2017, 20:43 #214
Kalina: To samo moglbym napisac o tobie i innych cjquallsach ktorzy za chwile sie tu pojawia
» 23 listopada 2017, 20:45 #213
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 21:32

Szczekaj piesku dalej, jesteś zerem, który się zasłania "dobrem klubu" i krytyką a nie masz z tym nic wspólnego i tyle. I oczywiście nie obeszło się bez "krytyki" w kierunku mojej osoby, bo w sumie to jedyne co potrafisz.
» 23 listopada 2017, 21:32 #212
RedRevolta: Co myślicie, jak powinna wyglądać nasza para środkowych obrońców Bailly na pewno ale kto koło niego? Smalling czy jednak Rojo, wydaje mi się, że obaj są w dobrej dyscpozycji i mają warunki żeby zostać bardzo dobrymi obrońcami.
» 23 listopada 2017, 16:03 #211
DevoMartinez: Bailly i Rojo graja dosc podobnie, szybcy agresywni niezle grajacy piłką. Smoła za to to taki typowy defensor, wysoki, dobry w powietrzu, do tego dosc szybki, w wyprowadzaniu troche toporny. To juz zalezy z kim gramy i w jakiej kto jest w formie ja bym widział jednak Bailly Smoła.
» 23 listopada 2017, 16:23 #210
Niemiec: W tej druzynie potrzeba zmian. Dybala/Griezzman, Gelson Martins, Rose/Grimaldo. Na dodatek zakonczył bym wypozyczenie Perreiry. I pozostaje kwestia zastepstwa dla Pogby. Tutaj mózna by spróbować sciagnac Pastroe PSG potrzebuje kasy a Pastore w rozgrywaniu jest bardzo dobry. Sam Maradona powiedział, ze dla niego to jest "najlepszy" pilkarz na swiecie
» 23 listopada 2017, 15:51 #209
DevoMartinez: I Pastore zgodzi sie byc zmeinnikiem Pogby? ;) Ja przyszlosc widze w Pereirze, gosc ma dobra technike, drugi sezon łapie ogrnaie w dobrej lidze i radiz sobie dobrze.
» 23 listopada 2017, 16:26 #208
MatiasXD: Blind wczoraj znów zapomniał soczewek albo po prostu definitywnie potwierdził że jest najgorszym lewym obrońcą w historii tego klubu. Wolny, mało zwrotny, nic nie dający w ofensywie a w defensywie objeżdżany jak na autostradzie. Do tego ślepy...
» 23 listopada 2017, 15:21 #207
pietow: Nie wiem co oglądaliście za mecz, bo wczorajsza gra na stojąco się nie sprawdziła. Podobnie było na Anfild tylko tam się udało ugrać remis. Skoro 5 zawodników w podstawowym składzie tak grała jak grała to na derby można nie wychodzić przynajmniej będzie tylko 3:0.
» 23 listopada 2017, 15:19 #206
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 15:11

Już mam w głowie optymalną 11-stkę "Diabłów" na najbliższe mecze ;-)

Formacja 1-3-4-3

Bramka: Dr Gea
Obrona od lewej: Rojo Smalling Bailly
Wahadła: Lewe - Young, prawe - Valencia
Środek pomocy: Matic Pogba
Skrzydła: Lewe - Rashford (Martial z ławki), prawe - Mata
Atak: Lukaku/Ibra

Co sądzicie? :-)
» 23 listopada 2017, 15:10 #205
walentos: A później będzie że autobus stawiamy ;)
» 23 listopada 2017, 15:14 #204
DiMaryja: Ja bym dał Darmiana zamiast Valencii, Blinda za Younga i Herrere za Maticia
» 23 listopada 2017, 15:15 #203
Devil156PL: DiMaryja: Ja bym dał Darmiana zamiast Valencii, Blinda za Younga i Herrere za Maticia

Ja bym jeszcze wywalił De Gea , zamiast Baillego lindelof , i tego bezużytecznego Pogbę zamienić z Lingardem . I jeszcze Carrick zamiast Rashforda . Byłoby idealnie .
» 23 listopada 2017, 19:35 #202
Devil156PL: A tak już bez trollowania . To zgadzam się z tb (reggieynot) . Choć liczę na to , że po zimowym okienku Mata zniknie z tej 11.
» 23 listopada 2017, 19:37 #201
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 23:38

Cieszę się, że ktoś tu podziela moje zdanie i pomysł na wyjściowy skład :-)
Devil156PL, co do Maty, to uwielbiam tego gościa. Wiem, bycie pozytywnym człowiekiem nie wystarczy, żeby grać w Man Utd, tylko przede wszystkim liczy się gra (chociaż dobra atmosfera w szatni też jest ważna :))
Fakt, Mata jest dość wątłej budowy (szczególnie na Premier League), jednak techniki nie można mu odmówić, bo klej w nodze to on ma.. Rozegrać szybką akcję z klepki też potrafi. Ja bym mu jeszcze dał szanse. Meczów do końca sezonu sporo i trzeba będzie nieco porotować składem, więc myślę, że Hiszpan się przyda.
» 23 listopada 2017, 23:36 #200
Mariusz199012: Nawet jak Mourinho wystawi Rezerwy na cska to i tak nie powinnismy przegrac tego meczu ,nie chce mi sie wierzyc zeby Ruski mieli na tyle umiejetnosci zeby nas pokonac zwłaszcza ze muszą wygrac wysoko ! Wychodzimy z 1 miejsca i tyle A w 1/8 chciałbym Rome Lub juventus było by ciekawie a i tak jak chcemy walczyc o finał w kijowie to predzej czy pozniej zmierzymy sie z Barceloną ,psg czy Realem
» 23 listopada 2017, 13:18 #199
mario93: U siebie jesteśmy bardzo mocni
» 23 listopada 2017, 14:46 #198
szubik: Naprawdę żal ściska pewną cześć ciała na ten cały jad toczony na naszych zawodników czy naszą grę. Fella, Lingarda czy LindelĂśf są graczami naszej ukochanej drużyny i należy im się szacunek i konstruktywna krytyka, a nie ludzie plujący jadem i zabierający im pewność siebie i chęć gry dla takich kibiców. Jeżeli oni dostaną odpowiednie wsparcie z naszej strony to będą zostawiać jeszcze więcej serca na boisku. Docenicie ich prace, bo mimo iż zarabiają grube pieniądze, to cały czas ludzie, tacy jak my, a to znaczy że ich kondycja psychiczna odbija się na jakości gry. Jak wiadomo najbardziej ranią słowa.

Każdy gracz, każdy zespół może mieć słabszy okres, gorszy dzień. Wiadomo, że żaden z w/w zawodników to nie jest gracz z topu, jednak zawsze podkreślam jedną rzecz - piłka nożna to nie tylko kopanie po boisku, to jest całe mnóstwo różnych czynników, takich jak: szkoleniowcy, bezpośrednie relacje między piłkarzami i sztabem szkoleniowym itd.. To wszystko tworzy drużynę i oni się potrafią trzymać razem, potrafią docenić tych niedocenianych przez kibiców. To drużyna wygrywa mecze i to drużyna przegrywa mecze - nie Lingard, Martial czy Pogba - tylko oni razem. Zapamiętajcie to!

Na koniec krótkie podsumowanie meczu:
Trudny teren z kiepską murawą (proszę nie pisać, że to są ogóry, bo ogóry nie grają w lidze mistrzów), a zespoły przeciętne(to nie ogóry) wspinają się na wyżyny swoich umiejętności w meczach z GIGANTAMI piłki nożnej(dla przypomnienia mecz z 2012 roku Celticu z Barceloną zakończony 2:1 dla Celticu - zobaczcie sobie statystyki tego meczu :) ). Myślę, że plan Mou był taki: minimalizm przede wszystkim oraz uniknięcie kontuzji przed ciężkim okresem w PL - przecież tylko jakaś niesamowita katastrofa może nam zabrać 1/16 LM - a do niebieskich brakuje 8 oczek. Grudzień to najlepszy czas, żeby ich gonić.

GLORY GLORY MAN UTD
» 23 listopada 2017, 12:47 #197
JINKS: dokladnie znalezli sobie ofiary i hejtuja a nigdy nie osiagna tyle co oni
» 23 listopada 2017, 13:13 #196
walentos: To o czym piszesz nazywam kibicowaniem po Polsku. Wspieram drużynę i chodzę dumny jak paw gdy wygrywają. Cisnę po nich i narzekam na wszystko gdy przegrywają.

Tak jak kolega wyżej napisał to nie jest fifa gdzie wsztstko jest piękne, jest malo kontuzji, zawodnicy nie popełniają błędów i strzelają bramki na zawołanie. To jest prawdziwe życie , na boisko wybiega 11 zawodników i to co niektórych zaskoczy najbardziej przeciwników też wybiega 11. Mają tyle samo nóg i rąk w dodatku mają doping swojej publiczności. Nasi nie zaprezentowali się jakoś źle, przy odrobinie szczęścia mogliśmy w pierwszej połowie prowadzić 4-5ma bramkami tak jak powiedział Mou.

Szkoda że ostatnio naszego trenera potraficie krytykować i nie dostrzegacie jak przemyślanie wypowiada się w mediach. Jeśli wasz angielski wam na to pozwala to proponuje obejrzeć pare konferencji przedmeczowych. A jeśli wam nie pozwala to zamiast siać tu nienawiść proponuje wziąć się do książek bo akurat nasz trener odwala kawał dobrej roboty .
» 23 listopada 2017, 13:15 #195
szubik: @Cassidy
Nie powiedziałem ani słowa o tym że jestem fanem takiego stylu to po pierwsze. Po drugie nie bronie poszczególnych jednostek tylko rzucam konstruktywną krytykę dla osób nie potrafiących tego robić i obrażających innych ludzi. Każdy człowiek jest inny i obrażanie piłkarzy bo zagrali słabiej to tak jakbyś żonie powiedział że jest tępą dzidą bo jej obiad nie wyszedł, albo gotowała by przeciętnie a Ty przy każdym posiłku byś jest to wypominał, naprawdę uważasz że to jest w porządku?
» 23 listopada 2017, 14:44 #194
szubik: No i doszliśmy do konsensusu :)
Ja też mam sporo uwag do jakości poszczególnych meczy, ale poczekam z ocenianiem kogokolwiek/czegokolwiek do końca sezonu. Na razie opinie, konstruktywne, są mile widziane - na oceny radziłbym poczekać.
» 23 listopada 2017, 14:57 #193
walentos: Zapytam inaczej Cassidy. Czy Ty widzisz co się dzieje w komentarzach niżej? jaka fala krytyki spływa na Mou, Lukaku, Mikiego, Lingarda, Lindelofa i Herrere z byle powodu? Temu wszystkiemu jest bardzo daleko od obiektywizmu.

Obiektywnie patrząc to na gre zespołu nie ma co narzekać póki są wyniki. Mou nie ma co rozliczać przed końcem sezonu, Lindelofa ocenimy po dwóch sezonach a nie po 2 meczach, Miki nie spełnia oczekiwań i powinien posiedzieć na ławce, Lingard na United sie nie nadaje ale to wychowanek i powinen być w składzie by podtrzymywać tradycje a że dużo zarabia to dlatego że jest Anglikiem oni zawsze dostają 20-30 tys funtów więcej niż koledzy z zagranicy. Lukaku jest drugim strzelcem w lidze i skuteczność ma wcale nie taką złą jak ostatnio komuś wyliczyłem. Herrera nie błyszczy ale ma za sobą zaledwie kilka meczów bo został odstawiony od składu i biorąc pod uwagę jego formę z poprzedniego sezonu zasluguje na trochę czasu by złapał wiatr w żagle.
» 23 listopada 2017, 15:11 #192
CJQualls: Cassidy, mądrego to aż się miło słucha :)
» 23 listopada 2017, 15:24 #191
DiMaryja: Jesteście żałośni i śmieszni. Nasi zawodnicy zarabiają grube miliony, niektórzy kilkunastokrotnie więcej niż zawodnicy Bazylei. To jest po prostu niedorzecznie i niesłychane, że dostajemy oklep od takich ogórów! Czym oni są być w porównaniu dla tak bogatego klubu jak my? Powinni mieć zero szans w starciu z United a udaje im się wygrać! Ludzie, stuknijcie się mocno w łeb! Ludzie krytykują bo mają do tego prawo i mają powody! Za to wy biorąc w obronę te bandę patałachów ośmieszacie się! Był kiedyś taki paździesz jak cała wasze trójka - człowiek bez ambicji, który zawsze miał usprawiedliwienie, zawsze miał trochę pecha, murawę nie taką i inne tym podobne wymówki. Nazywał się David Moyes i zrobił z naszego klubu w jeden sezon przeciętniaków. Manchester United musi wygrywać z takim budżetem, tym bardziej z takimi leszczami jak Bazylea, zrozumcie to wreszcie cebulaki bez żadnych ambicji!
» 23 listopada 2017, 15:25 #190
walentos: Uderz w stół na nożyce się odezwą. To jest właśnie kwintesencja tego co robią na tej stronie pseudokibice. To powinien być już jego ostatni komentarz i gwóźdź do trumny bo skończyły mu się ostrzeżenia.

Ja jak czytam tą odpowiedź to widzę sandały i skarpety a Wy?
» 23 listopada 2017, 15:44 #189
szubik: @DiMaryja
Wiesz co się dzieje jak ktoś mało inteligenty zostaje miażdżony argumentami?
Albo "szczeka" albo używa pięści, bo inaczej nie potrafi uargumentować swojej racji.
Nie oceniam, tak tylko mi przyszło do głowy.
» 23 listopada 2017, 15:56 #188
walentos: Jak można mieć komuś za złe przesadny optymizm jeśli chodzi o jego ulubiony klub? Przecież to jest Devilpage , tutaj nalezy się spodziewać fanów Manchesteru United którzy są z klubem na dobre i na złe. Troszkę się Cassidy zapędziłeś/aś bo o ile przesadne krytykowanie wygląda źle na tego typu fanpage o tyle przesadny optymizm wygląda tu zupełnie naturalnie i jeśli komuś to nie pasuje to niech idzie pisać sobie na neutralnych portalach o piłce nożnej.
» 23 listopada 2017, 16:38 #187
DiMaryja: Mam inne zdanie, nie akceptuje porażek, których nie powinniśmy ponieść, bardzo mi przykro, że jestem inny niż wy. Nie zasługuje żeby mnie nazywać pseudokibicem, zresztą wielu kibiców myśli podobnie.
» 23 listopada 2017, 18:32 #186
walentos: Tylko waszym problemem jest to że wy nie akceptujecie żadnych porażek , wy oczekujecie samych zwycięstw. Jaka to jest według Ciebie porażka którą powinniśmy ponieść? no słucham.
» 23 listopada 2017, 18:44 #185
DiMaryja: Z Chelsea, z City, z Tottenhamem, z Arsenalem, Liverpoolem, ale nie z jakąś Bazyleą ludzie kochani!!
» 23 listopada 2017, 20:40 #184
szubik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 21:52

To podaj przykład sezonu gdzie jakkolwiek drużyna z topu nie miała porażki jak to mówią "ogórami". Nie ważne która liga, nie ważne który rok. Podaj jeden taki przykład. Arsenal w sezonie bez porażki przegrał dwa mecze w pucharach z Middlesbrough.
» 23 listopada 2017, 21:49 #183
Devil78: A krytkowany tak Griezmann wczoraj piękna brama + bardzo ładna asysta :)
» 23 listopada 2017, 12:17 #182
Fugas: Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, dlaczego nie strzeliliśmy co najmniej 4 bramek skoro grał nasz najlepszy zawodników który odmienia losy meczy w pojedynkę, bez którego nasza gra wyglądała fatalnie Paul, do tego noty zgarnął całkiem niezłe, czyżby aż taki ważny i niezastąpiony nie był?
» 23 listopada 2017, 10:56 #181
walentos: To może obejrzyj mecz na drugi raz. Mi wystarczył skrót żeby zobaczyć że sytuacji mieliśmy mnóstwo. Po prostu brakło skuteczności, obiliśmy słupek/poprzeczkę, bramkarza i nic nie wpadło. Nasza gra wyglądała dużo lepiej niż np w meczu z Huddersfield. Może brakło też odrobiny szczęścia.
» 23 listopada 2017, 12:00 #180
DevoMartinez: Wynik i miejsce sa dokładnie takie jak gra. Mamy najmmniej straconych bramek i drugi wynik w strzleonych. Bez Pogby gramy piach, stwarzamy znacznie mniej sytuacji bramkowych. i to sie odbiło na pare straconych pkt w lidze. W ogole jak sens sie podniecac meczem w ktorym zagrało 4 czy 5 zawodników z podstawowego składu? Serio na podtawie tego meczu chcecie wyciagac wnioski o taktyce JM?
» 23 listopada 2017, 16:20 #179
walentos: Oni na takie mecze tygodniami czekają żeby to wszystko napisać.
» 23 listopada 2017, 18:17 #178
DiMaryja: Walentos, to nie tak jak myślisz. Po dobrym meczu potrafię napisać coś miłego ale jak trzeba to skrytykuje, na tym polega kibicowanie.
» 23 listopada 2017, 18:38 #177
walentos: Taa, kilka komentarzy wyżej dałeś popis tej swojej krytyki. To zdecydowanie nie jest kibicowanie.
» 23 listopada 2017, 18:48 #176
Gallacher: Nie oglądałem,ale jak widać chyba nic nie straciłem,jedynie widziałem bramkę dla FC Basel pod końcówkę w skrótach.Nie oszukujmy się,ale jeśli wyjdziemy z grupy(?) i trafimy na PSG to będzie to zderzenie innych światów.Dlaczego PSG ? bo patrząc na ich siłę to aż strach pomyśleć co będzie(?) o MC też nie wspomnę bo też maja bardzo silną ekipę.Real Madryt również.Panowie,mamy przesrane jeśli dojdziemy do dalszej fazy.
» 23 listopada 2017, 10:25 #175
bedajaja: co z tego że ominiemy City i PSG, tak samo możemy trafić na Bayern, Juve, Seville, Napoli, cz Romę. Także nie ma że łatwo, szkoda ze Arsenal nie gra to wyeliminowałbym trafienie na Bayern, ale tak czy inaczej w 1/8 łatwo już nie będzie
» 23 listopada 2017, 13:00 #174
SweetDarkness: I znowu pokazali brak zaangażowania. Powinni być głodni Ligii Mistrzów, a w drugiej połowie wypięli się na swoich kibiców.
Naprawdę nie znalazłoby się 11 chłopa, którym by się chciało wygrać mecz w LM?!
» 23 listopada 2017, 10:16 #173
is200second: Najslabsza grupa naprawde gdzie takie ultra ofensywne PSG urzadziloby rzez niewiniatek. Tylko United albo wymecy albo przegra.
» 23 listopada 2017, 08:49 #172
Devil78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 07:21

No i najgorsze jest to, że Liverpool ma konkretny styl (trochę za słabą kadrę wynikającą z ostanich lat), City ma konkretny styl, Arsenal ma konkretny styl, Totki maja konkretny styl, nawet Chelsea ma swój jasno określony i widoczny styl gry.

Tylko u nas jest taka padaka, każdy biega nie na swojej pozycji, jak nie ma Pogby to nie ma gry, jak jest Pogba, to taktyka na zasadzie "Może Paul coś ogarnie". W jednej chwili na lewej stronie 4 naszych a na prawej nikogo Za chwilę odwrotnie. Zero obiegów na bokach. Największym paradoksem jest to, że gramy długie lagi, a nie wykonujemy żadnych sprintów. Wszystko na stojaka. Brawo Jose. Brawo.

Tak jak ktoś napisał, że Jose będzie ogrywali ogóry na OT, a na wyjazdach + z mocniejszymy zespołami będzie toporna średniowieczna gra, którą żal oglądać. Sero jesteśmy jedynym klubem top6, w którym zespół nie ma swojej osobowości, stylu który mu można przypisać etc.
» 23 listopada 2017, 07:19 #171
walnetos: No niestety taki urok Mourinho, że czesto gra jego klubów kaleczy oczy kibiców. W tamtym sezonie dwa puchary pocieszenia wygrane, ale wszyscy wiedzą, że to tylko krok. Mou przyszedł by wygrać PL i LM, jak przez najbliższe lata tego nie zrobi to nikt nie będzie się cieszył z tych wcześniejszych pucharów (i wspominał je tak dobrze jak po jego 1 sezonie). Moyes też zdobył tarczę wspólnoty a Luj FA Cup i niestety nie wspomina się ich jakoś super. Choć ja Van Gaala osobiście lubiłem.
» 23 listopada 2017, 08:30 #170
TrampD: Styl Jose to brak stylu,no może murarka,ale sukcesy opiera na fenomenie jednostek,które mu wygrywają mecze i tak samo było w Chelsea,miał Hazarda i Fabsa w mega formie,którzy mu wygrywali mecze,zajechał chłopaków i wszyscy wiemy jak się skończyło.W destrukcji może jest dobry, ale jest 21 wiek,czołówka Europy gra nowoczesny szybki futbol.
» 23 listopada 2017, 10:33 #169
Sideswipe: Żeby grać "nowoczesny szybki futbol" trzeba mieć odpowiednich zawodników, a nie Fellainiego, Blinda, Darmiana, Maticia i innych zadaniowców. Albo Jose nie potrafi z nich wydobyć tego, co najlepsze albo po prostu nie potrafią zrealizować jego taktyki.
Ale co do stylu to w sumie się zgodzę, mimo że nasz skład ma swoje atuty, choćby nawet przewagę wzrostu - nijak nie potrafią tego wykorzystać, bo oczekiwałoby się od nich czegoś więcej niż 2 niecelne główki przez cały mecz.
» 23 listopada 2017, 11:56 #168
walnetos: Sideswipe pełna racja, nie zawsze potrafią wykorzystać swoje atuty. Po części jest to wina menagera a po części ich samych. No ale nic zostaje kibicować i mocniejsze wnioski wyciągać dopiero po sezonie.
» 23 listopada 2017, 13:04 #167
TrampD: Matic i Fela to jego żołnierze w Chelsea miał Matica i Mikela
» 23 listopada 2017, 14:00 #166
Devil78: Dla mnie kilka wniosków po meczu:

- Darmian i Blind - mam nadzieję, że panowie definitywnie przekreślili swoje kariery w United. Nie mówię tego przez pryzmat przegranego meczu, bo nie każdy był wczoraj słaby. Ci dwaj pokazali typowych siebie, totalne dna jeśli chodzi o wsparcie ofensywy, a w defensywie nie różnią się niczym od bocznych obrońców Sunderlandu z zeszłego sezonu.

- Herrera - z każdym meczem przekonuje mnie, że ostatni niezły sezon to był top jego możliwości (jednorazowy). Chłop idzie na rekord bycia najbardziej bezproduktywnym piłkarzem w historii klubu. Już dawno zjadł Cleverleya w klepaniu w bok i do tyłu w każdej najprostszej sytuacji.

- Fellaini - poza tym, że wygrywa te główki stosunkowo często, jako ŚP jest niemal tak samo bezproduktywny jak Herrera. Belg nie ma nic wspólnego z kreowaniem i rozgrywaniem. A jeśli tak jest, to co, ma być na boisku tylko po to, żeby na niego wrzutki szły? Co to B klasa?

- Lingard to Lingard, co tu pisać. Wszędzie go pełno, a jakikolwiek efekt jest raz na 15 spotkań.

Jak widać połowa naszego składu była o jakości... w sumie nie wiem czy tu o jakości można mówić.

Druga połowa to już myślę personalna przegrana cyganeira. Tak jak przegrał personalnie Klopp w Sevilli, tak Jose przegrał tutaj. Drużyna wyszła na 2 połowę jak na sparing. Wspomniana wyżej piątka pomogła jeszcze gospodarzom i mecz zakończył się jak zakończył.

Myślę, że z CSKA nie będzie większych problemów na OT, no ale zobaczymy. Jose nie ogarnia tej drużyny, niech nakupuje sobie world classów, skoro bez takich piłkarzy sobie nie radzi w najmniejszym stopniu.
» 23 listopada 2017, 07:09 #165
skay21: Nie oglądałem meczu a wiedziałem że tak było ...przed chwilą zobaczyłem tylko skrót i aż mnie nosi. Lukaku ... który to już raz w sytuacji sam na sam wali prosto w bramkarza.Prawie co mecz ta sama sytuacja. Ciekawe jak to wygląda w statystkach ale pewnie z 50 % to strzał prosto w bramkarza.Wydaje mi się że ten piłkarz nie ma błysku , brak uderzeń z zaskoczenia.
» 23 listopada 2017, 07:05 #164
wrobel1992: Czy tylko ja uśmiechnąłem się pod nosem po golu dla Basel?? Po początku drugiej połowy można się było spodziewać takiego rozstrzygnięcia. W sumie to dobrze wyszło z tego względu, ze Mourinho nie będzie miał dennych wymówek typu „ o co chodzi mamy awans”. Nasza ofensywa ma straszny problem ze składną grą kombinacyjną. Śmiać mi się chciało jak Lingard wziął piłkę na siebie podciągnął na lewe skrzydło i pokazuje do Blina i Martiala, żeby któryś wyszedł na pozycję, a Ci stoją jak zaklęci- tragikomedia.Potrzeba na boisku Pogby, Maty i Henrika, żeby coś się ruszyło. Generalnie na plus Pogba, Rojo, Romero-po za tym Herrera chyba najlepszy mecz w tym sezonie. Po za tym słabiutko.
» 23 listopada 2017, 06:56 #163
SieLodreiP: Dinozaur Mou nic nie poprawi tutaj nigdy. Bedzie to samo przez lata,mecze z ogórami wygrana a mecze z top 5-6 pks i lagi na kudłatego. Kontry w stylu Mata zapier z piła,ale jak zerkniesz to koleś biegnie w miejscu. Wiecznie rozwijajacy sie Martial,Lingard elita i wilczek z vip pierwszego skladu haha. Dzis Ibra,kulaku i pogbuś razem z resztą nie potrafili nawet bramki ukuć? Hihi MURinho pomylil kluby,United atakuje a nie broni.
» 23 listopada 2017, 06:53 #162
walnetos: Mou to taki Tony Pulis z bogatszego klubu. Dla niego zawsze wynik>gra. Ale trzeba dać mu czas przynajmniej czas do końca kontraktu i zobaczyć wtedy na efekty. Van Gaal poleciał tylko dlatego, że nie udało mu się skończyć sezonu w top4 i dlatego poleciał. Mou na 90% wejdzie do LM 18/19 to i dostanie 3 sezon do przepracowania.
» 23 listopada 2017, 08:38 #161
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 06:54

Oglądałem tylko pierwsza polowe bo musialem isc na nocke . Spodziewalem sie po 1 polowie ze jednak wygramy ten mecz bo mielismy ten mecz praktycznie pod kontrolą , zabraklo skutecznosci ... Szkoda ze przynajmiej nie zremisowalismy . Niechce teraz niepotrzebnie wracac do przeszlosci ale Arsenal w zeszlym roku ogral Basel na ich terenie 4;1 wiec nie gadajcie ze to ciezki teren i ze kazda angielska druzyna tam przegrywala . Poprostu trzeba grac swoje i nie ma zadnych wymowek ze u nich sie ciezko gra czy cos bo to zadne usprawiedliwienie nawet baaa smieszne usprawiedliwienie .... to sie troche zaczyna u niektorych robic smieszne takie gadanie . A te wyjazdy w tym roku wiadomo ze wygladaja nie najlepiej . Miejmy nadzieje ze nasi kopacze odpokutuja ten mecz wygrana z Brighton i Watfordem. Prawda jest taka ze ten drugi mecz nie bedzie nalezal do łatwych, tylko PROSZE WAS nie mowcie po tym meczu jak wtopimy ze to ciezki teren i Arsenal z Liverpoolem tam stracili punkty ! nie ma zadnych wymowek oni musza zagrac na 100% i wywiezc z tamtad 3 pkt i nie ma innej opcji ... a po tych meczach wiadomo ze czekaja nas 2 ciezkie mecze z Arsenalem i City i watpie w to ze zdobedziemy w tych dwoch meczach 6 pkt.
» 23 listopada 2017, 06:50 #160
JasnaLiryka: Popieram, dlatego liczę na 6 punktów w najbliższych 2 meczach PL.
Tutaj nie mogą sobie pozwolić na głupie błędy. Wierzę, że wrócą na właściwy tor :)
» 23 listopada 2017, 12:16 #159
Magicole: Wina Blinda mało brakowało a byłoby 2:0 tez przy błędzie Blinda
Cieszyłem się ze Pogba i Zlatan wrócili i ze będzie latwiej ze wczoraj to będzie z 3:0
Awans i tak mamy po co gadać głupoty
» 23 listopada 2017, 06:14 #158
sinedd91: może mnie ktoś oświecić czemu bez awansu ??
mamy 12 oczek
jeżeli bazylea pokona benficę będzie miała 12 oczek tak samo jak CSKA jeżeli nas pokona.....
jednak od kiedy w sumie pamiętam o kolejności decyduje po punktach bilans bezpośredni.... zatem z Basel mamy bilans 3:1 dla nas .... biorąc to pod uwagę oni już nas nie mogę wyprzedzić... natomiast CSKA, żeby nas łyknąć musiałaby wygrać z nami 4:0 ....
no chyba, że w tym roku zmieniły się zasady?

w sumie nawet jeżeli się zmieniły to basel musi wygrać z benficą, a CSKA ograć nas bodaj 5:0 wiec ....
» 23 listopada 2017, 05:36 #157
vanderToki: Masz o tym artykuł na stronie, gdzie wszystko jest opisane, ale odniosę się do tego, mam nadzieję ostatni raz.
Zasady są takie same i przy takiej samej liczbie punktów decydują bezpośrednie mecze. Tylko że jeśli trzy drużyny są na równi, to będą bezpośrednie spotkania między nimi trzema, nie? Czyli nie bierzemy pod uwagę wyłącznie gier między MU a CSKA czy MU a Basel, ale wszystkich sześć meczów pomiędzy trzema klubami. Tworzy się mała tabela. I w tejże tabeli wszyscy będą mieli po 6 pkt., jeśli CSKA zwycięży w ostatniej kolejce. Dlatego trzeba by wziąć pod uwagę stosunek bramkowy, znów - pomiędzy tymi trzema zespołami. Obecnie United mają +5, Bazylea -1, Moskwicze -4. Stąd też Moskale potrzebują do awansu wygranej trzema bramkami (jeśli Basel pokona Benfikę i wszyscy zrównają się punktami), do zajęcia pierwszego miejsca - pięcioma, do wyeliminowania MU - siedmioma.
Tak jest zawsze w wypadku trzech lub więcej klubów. Gdyby brać pod uwagę osobno mecze MU z Basel, Basel z CSKA i CSKA z United i okazałoby się, że Manchester ma lepszy bilans z Bazyleą, oni z Moskwiczami, a Armiejcy z United to co wtedy, wychodzi cała trójka? Chyba nie? ;)
Możesz też zapytać kolegę karol100, on Ci wszystko wyjaśni. Powie, że awans już jest, że ziemia jest płaska i pewnie parę innych ciekawych historii.
» 23 listopada 2017, 12:48 #156
tomas0808: Mecz w naszym wykonaniu był tragiczny. Przez całe spotkanie mieliśmy może 3 szanse i to nie 100%. Wszyscy mówili że jak Lukaku do nas zawita to będzie strzelać jeszcze więcej goli bo w Evertonie nie miał z kim grać. Patrząc na to co wyprawia reszta jego kolegów śmiem twierdzić, że u nas ma jeszcze gorzej. Na plus dziś Romero, Rojo i Pogba.
Boki obrony? Blind miałby problem żeby się załapać do składu WBA. Jest zbyt wolny, zbyt słaby fizycznie na tę pozycję.
Darmian? Gra jakby myślał że piłka parzy... Wystarczy spojrzeć na Zapacoste z Chelsea. Nie boi się piłki, szuka kombinacyjnej gry, jest szybki i zadziorny. Zawsze jak ma piłke to podciągnie z nią parę metrów.
O wrzutkach obydwu nawet nie będę wspominać...

Srodek pola również tragedia...
Oprócz Pogby, oni wszyscy wyglądają jakby bali się dotknąć piłkę. A jeżeli nie daj któryś z nich ją dostanie to szybko oddać ją do najbliższego kolegi. Jedynie jak wychodzimy z kontrą to żaden się nie kwapi żeby ją szybko podać...

Skrzydła również słabo.
Lingard snuje się po boisku, Martial zanim zdecyduje się ruszyć z dryblingiem to ma już obok siebie 2,3 przeciwników.

Jose nie ma w ogóle pomysłu na ten zespół. Ewidentnie widać było że chce grać na remis i w sumie cieszę się że mu się to nie udało.
Gramy wolno, bardzo przejrzyście a przy presingu przeciwnika jedyne nasze rozwiązanie to laga na mikrofon albo Kaku. Z lepszymi przeciwnikami wychodzimy na mecz z pełnymi gaciami aby tylko dotrwać do 90 min z 0:0. Jose miał kupę czasu na to żeby to poukładać, może nie wszystko ale po tym okresie oczekiwałbym chociażby wizji zespołu. Czas minął a ja nadal nie wiem jaki ustawieniem domyślnie gramy, nadal nie rozumiem co ma robić Lukaku na prawym skrzydle, gdzie domyślnie ma grać Miki.

Pamiętam za Van Gaala jak graliśmy i... i żałuję że nie dostał więcej czasu. Widac było w drużynie pomysł na grę. Mimo że mecze z ogórkami często były nudne, to z drużynami z Topu które nie chowały się za podwójną gardą graliśmy bardzo dobrze. Uważam, że gdyby dostał więcej czasu nasza gra wyglądałaby o wiele lepiej niż teraz.

Ale sam Jose nie jest winny. Zawodnicy wyglądają jakby grali na pół-gwizdka. Mają problem z przyjęciem piłi, biegają wolniej i o wiele mniej niż przeciwnicy. Podają często za słabo, brakuje jakiegokolwiek ruchu.
Jest to dla mnie nie pojętę jak można takie rzeczy robić zarabiając miliony i trenując dzień w dzień!!
Oni grają jakby to wszystko mieli w dup*e.

Nie pamiętam kiedy widziałem ostatnio akcję w której boczny obrońca obiegałby skrzydłowego dostał podanie i wpadł w pole karne.
Wrzutki naszych zawodników są tragiczne. Oni wyglądają jakby zamykali przed tym oczy.
Stałe fragmenty to tragedia, mając takich dryblasów w składzie nie jesteśmy w stanie tego wykorzystać.
Nic dziwnego jak wrzutka ledwo do pierwszego słupka doleci.
Nie widać również żeby ćwiczyli jakiekolwiek schematy rożnych.
Absolutnie NIC.

Jak tak to ma wyglądać to wolę abyśmy przegrywali ale oglądali chociaż wychowanków bo oni chociażby będą gryźć trawę.

Wyjść z grupy wyjdziemy ale jak trafimy na Juve czy Bayern to bedziemy zniszczeni...
Ba nawet jak trafimy na trochę słabszy zespół to i tak nie wróżę sukcesów.
A trafić możemy nawet na drużyny z 1 miejsc bo nie wiadomo na którym miejscu wylądujemy.
W lidze jeżeli nic się nie zmieni a niestety nie zapowiada się na to, to będzie dobrze jak dowieziemy 4 miejsce.

Podsumowująć, mecz tragiczny, zero nawet przebłysku dobrej gry. Zawodnikom przydałaby się suszarka, trenerowi zimny prysznic.
Niestety wróżę sukcesów z Jose. Owszem wygramy jakiś puchar ligi lub anglii ale z nim wątpie że będziemy w stanie bić się o najważniejsze trofea. Według mnie czas Jose minął. Gra archaiczny i twardy futbol bez polotu i finezji na który w dzisiejszych czasach nie ma już miejsca.

Wybaczcie za błędy ortograficzne ale jest już późno.
Dobrej nocy wszystkim.
» 23 listopada 2017, 00:59 #155
tomas0808: O lol, ale się rozpisałem :D
» 23 listopada 2017, 01:00 #154
toja: Ale napisales prawde. Mou nie ma pomyslu na gre. Jest wypalony i chyba powinismy szukac nowego trenera
» 23 listopada 2017, 02:41 #153
walentos: Guzik a nie racja. Jose gra tak od lat i mimo wszystko wygrywa trofea. Mou nigdy nie stawiał na styl tylko na wyniki. Dodatkowo u nas dostał zespół przesiąknięty filozofia van gaala która zakładała długie klepanie piłki w okolicy środka i powolne podchodzenie pod pole karne. Widać już znaczna poprawę ale niektórzy zawodnicy nadal kontynuują dzieło Holendra.

Dlatego co do Jose to z ocena jego pracy proponowałbym się wstrzymać do końca sezonu i rozliczyć go z wyników a nie z gry. Póki co mamy drugie miejsce w lidze, dużo bramek zdobytych, mało straconych, prawie pewny awans w lm, zaszliśmy daleko w pucharze i na prawdę nie widzę tu powodów do pisania eseju o tym jakie to wszystko jest złe.
» 23 listopada 2017, 04:40 #152
pietow: Trafiłeś kolego w samo sedno!!
» 23 listopada 2017, 15:42 #151
Tykariew: Nie oglądałem meczu, choć wynik zaskakuje. Trzeba jednak pamiętać że Basel gra w tej grupie o życie, a my już tak na odpiernicz trochę...

Awans z 1. miejsca będziemy mieli po szóstej kolejce, bo jakoś nikt mi nie wmówi że nawet okrojonym składem przegramy u siebie z CSKA 0:4...

Dopiero w grudniu zrobi się ciekawie, bardzo możliwe że Real, Juventus, Roma, Bayern skończą grupę na drugim miejscu, czyli potencjalnie możemy na któregoś trafić, no ale zobaczymy.

Takie mecze jak ten z Basel, to można jeszcze kalkulować ze się je przegra, tragedia sie wielka nie stała...
» 23 listopada 2017, 00:48 #150
Domelo: Dlaczego po wydaniu tylu milionów my nadal nie potrafimy grać? Spójrzcie na takie PSG i City, to jest zupełnie inny świat.
» 23 listopada 2017, 00:44 #149
Diabelred: Mecz juz powinien sie rozstrzygnac po pierwszej polowie, no ale jak to w pilce czesto bywa, niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic i tak tez stalo sie tym razem. Jak tak obserwuje Lukaku, to nie dziwie sie, ze u Mourinho byl dopiero na 2/3(w zaleznosci od tego na jakiej pozycji mial grac Griezmann) miejscu na liscie. Belg nie dosc, ze sam nie potrafi sobie wypracowac sytuacji(o jakiejs kombinacyjnej akcji z kolegami juz nie wspominam, bo przy przecietnej technice Belga mozna jak na razie tylko o tym pomarzyc) to jeszcze marnuje na potege strzelajac ciagle na sile na zasadzie wejdzie albo nie. Oby ta jego skutecznosc to byl tylko chwilowy kryzys formy, a nie jego normalna dyspozycja(nie ogladalem go zbytnio w Evertonie w poprzednim sezonie), gdzie by cos strzelic musi najpierw kilka setek zmarnowac.

Zazdroszcze City, ze taki Pep przyszedl zobaczyl kogo ma na bokach obrony i po sezonie podziekowal Zabalecie czy Clichemu, ba nawet nie bal sie odstawic Bravo(na ktorego sam tak nalegal) i kupic mlodszego Edersona, ktory na razie gra bardzo dobrze, a u nas? My juz kolejny sezon musimy sie meczyc z Blindami czy Darmianami, pomimo tego ze ich max to jakies Southampton. Oby zima/latem doszlo w koncu do rewolucji na lewej obronie, bo to juz jest serio zalosne, ze 4 sezon z rzedu gramy bez klasowego obroncy. Na miejscu takiego Blinda, Shawa czy Darmiana byloby mi zwyczajnie wstyd, ze doswiadczony Young, skrzydlowy wywalczyl sobie miejsce na tej lewej obronie. Jakis zmiennik(a pozniej byc moze nastepca jak sie sprawdzi) tez by sie przydal dla Valencii, no ale wiadomo priorytet, to lewa strona.

Szkoda tego meczu, bo mozna by bylo zagrac calkowicie rezerwami w ostatnim meczu, a tak by ugrac przynajmniej ten jeden punkt bedzie musiala zagrac podstawa.
» 23 listopada 2017, 00:31 #148
soldier: Podsumowując: tak jak pisze vanderToki: aby nie awansować, to przy założeniu że Basel wygra swój ostatni mecz (dowolną liczbą goli), my musielibyśmy przegrać co najmniej różnicą siedmiu goli z CSKA.

Drobne wytłumaczenie ze swojej strony, bo mogłem kogoś wprowadzić w błąd: przedtem palnąłem głupstwo o 4 a potem 5 golach, bo najpierw źle dodałem a potem nieuprawnienie doliczyłem bramki Basel z ostatniego meczu do małej tabeli a przecież oni grają z benficą, z którą mecze się do małej tabeli nie liczą.
» 23 listopada 2017, 00:31 #147
flt32705: Niezla druga polowa w naszym wykonaniu...
» 23 listopada 2017, 00:23 #146
robertbham: Te nasze mecze są nudne jak flaki z olejem, a zwłaszcza na wyjazdach. Z Mourinho nigdy nie będziemy grać ofensywnie. Chyba że nakupuje takich gwiazdorów co i bez jego śmiesznej taktyki będą grać do przodu.
» 23 listopada 2017, 00:09 #145
slasher: Blind i Darmian to jakies nieporozumienie i nie bazuje na ich dzisiejszej dramatycznej grze lecz na całokształcie ich kunsztu piłkarskiego. Oboje sie świetnie podsumowali w pierwszej połowie gdy po dosrodkowaniu czy moze inaczej wkopnieciu sobie pilki przez Darmiana probowal poprawic Blind. W dzisiejszych czasach flanki na obronie to motorki napedowe ktore maja za zadanie nie tylko przerywac ataki rywali ale rowniez umiejetnie wchodzic pod pole karne przeciwnika i robić tam jakas korzysc. My nie mamy jej w ogole. Oboje sa zwyklymi sredniakami bez techniki, dryblingu czy szybkości. Niech uciekaja te ancymony Van Gaala do Ligi Europy i szukac solidnych bocznych.
» 22 listopada 2017, 23:57 #144
dawid27154: Potwierdzam sytuacja chyba z 68 minuty, wzorowa akcja Martiala minął obrońców skupił uwagę na Sb po czym wykłada piłkę Blindowi na dośrodkowanie w pełnym biegu a ten co robi? Zatrzymuje się, gdy to zobaczyłem nie mogłem uwierzyć.
» 23 listopada 2017, 00:15 #143
rubin: Tam Blind byl chyba na spalonym.
» 23 listopada 2017, 00:37 #142
tomekwietniu: Czyli ustalmy jedno.
Przy założeniu, że FCB wygrywa ostatni mecz, to my możemy przegrać nawet 4-0 i wyjść z 1 miejsca.
» 22 listopada 2017, 23:49 #141
vanderToki: Tak jest. ;) Dopiero 0:5 oznacza drugie miejsce, a 0:7 - trzecie. Tego chyba się nie ma co bać
» 23 listopada 2017, 00:04 #140
Davide: Ktoś wie dlaczego dzisiaj w Benfice nie bronił Mile Svilar?
» 22 listopada 2017, 23:42 #139
vanderToki: Ponoć jest chory.
» 23 listopada 2017, 00:12 #138
Mariusz199012: Pierwsze miejsce i tak mamy .spokojnie
» 22 listopada 2017, 23:42 #137
BajtiMU: Boczni obrońcy w dzisiejszym meczu to jakiś dosłownie dramat.W obronie jak pachołki a w ofensywie nie umiejący zrobic dobrej wrzutki.Pisząc,że jak najszybciej jak to możliwe potrzebni LO,PP i na pozycje 10 piłkarzy nie zaskoczę bo chyba każdy to widzi i wciąż jest powtarzane.Najpiewniejszy Nasz punkt na ten moment to chyba środek obrony,przyjemny ból głowy Mou ma na tą pozycje bo Bailly,Jones,Rojo grają bardzo dobrze a Smalling a nawet Lindelof aż tak bardzo tez od nich nie odstają.Tacy piłkarze jak Blind,Darmian czy Lingard nadają się ale wyłącznie na mecze do rotacji w Pucharze Anglii,na pewno nie aby wygrać PL czy LM.Szkoda bo mogliśmy zapewnić sobie awans a tak trzeba jeszcze walczyć.
» 22 listopada 2017, 23:38 #136
dawid27154: Smalling nie odstaje, ale Lindelofa na dzień dzisiejszy Rojo czy Jones zjadają na śniadanie, powiem wiecej Tuanzebe popełnia mniej błędów i gra pewniej, który w dorosłej piłce zagrał może z 10 meczy.
» 23 listopada 2017, 00:18 #135
vanderToki: To widać upadł już za Fergusona, który też nie potrafił wygrać w Bazylei.
» 22 listopada 2017, 23:32 #134
DevoMartinez: No jesli wyniki z Basil determinuja nasz upadek to ten klub upadł ale juz za Fergusona bo przegalsimy w 2002 1-3 a u siebie zremisiowalismy 1-1. W 2011 zremisowlaismy u siebie 3-3 i przegalismy u nich 2-1. So.... ;)
» 22 listopada 2017, 23:36 #133
DevoMartinez: Pomyłka 3-1 wygralismy, ogolnie bilans słaby mial z nimi SAF.
» 22 listopada 2017, 23:47 #132
walentos: Przestańcie karmić trolla. Przecież UtdTFT to dawny glorymufc. Jego komentarze są nic nie warte i nie ma w ogóle sensu ich czytania nie mówiąc już o odpowiadaniu. Zgłaszać trolla to może szybko poleci.
» 23 listopada 2017, 04:57 #131
Judas: Zaczął się płacz.
» 22 listopada 2017, 23:26 #130
Extratime: Ja zacząłem od śmiechu.
» 22 listopada 2017, 23:57 #129
JINKS: Czyli Karol myliles sie jednak, matematycznie sa szanse na 3 miejsce
» 22 listopada 2017, 23:21 #128
vanderToki: No widzę, że do jednego dotarło, gratulacje. Tamten idiota albo jest zbyt odporny ma wiedzę, albo schował się pod dywan.
» 22 listopada 2017, 23:24 #127
Maziarzu: Nie chce nadto pluć jadem , ale Blind i Damian to jakas porażka , co oni robią w takim klubie jak MU ? Czy my naprawdę nie mamy jakiejs zdolnej młodzieży na boki obrony ?
» 22 listopada 2017, 23:10 #126
pawbuk6: I to mnie u Mou wkurza - zamiast wpuścić ambitnych młodzików, woli grać beznadziejnie słabymi Blindami czy Darmianami, którzy zamiast się rozwijać, to już od dłuższego czasu cofają się w tylko w swoich umiejętnościach.
Nie mam pojęcia co taki Blind jeszcze robi w klubie - pamiętam mecz, w którym chyba przy 2 albo 3 golach dla przeciwnika zawinił. I to nie był wypadek przy pracy.
» 22 listopada 2017, 23:16 #125
Extratime: Ha, pięknym podsumowaniem ich występu jest sytuacja bodajże jeszcze z pierwszej połowy. Darmian dośrodkowuje bardzo źle, piłka jakimś cudem zostaje w obrębie boiska, do piłki nawet udało się dojść odpowiedzialnemu za tę strefę Blindowi, ten ,,dośrodkowuje" w swoim stylu - czyli na aut bramkowy. A tym czasem Luke ogląda z ławki rezerwowych i notuje jak musi grać żeby przypodobać się Jose.
» 22 listopada 2017, 23:17 #124
pawbuk6: I to mnie u Mou wkurza - zamiast wpuścić ambitnych młodzików, woli grać beznadziejnie słabymi Blindami czy Darmianami, którzy zamiast się rozwijać, to już od dłuższego czasu cofają się w tylko w swoich umiejętnościach.
Nie mam pojęcia co taki Blind jeszcze robi w klubie - pamiętam mecz, w którym chyba przy 2 albo 3 golach dla przeciwnika zawinił. I to nie był wypadek przy pracy.
» 22 listopada 2017, 23:22 #123
Diabloo797: A Luke będzie grzał ławę. Swoją drogą dziwi mnie jak taki Darmian dostaje powołania do repry jak on prawie nic nie gra u nas XD Ja jestem za powolnym wprowadzaniem do składu Demetriego Mitchella. Może być z niego kozak.
» 22 listopada 2017, 23:43 #122
Extratime: @Diabloo797 Nie wiem co tak Cię w tym dziwi? Z tego co wiem Włochy nie jadą do Rosji więc wnioski nasuwają się same. ;)
» 22 listopada 2017, 23:55 #121
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 23:10

Myślałem, że kompromitacja (nie chodzi o wynik, tylko styl gry i zaangażowanie) w meczu z Huddersfield to coś, co więcej nam się nie powtórzy, a tu miesiąc później jest dokładnie to samo. Miesiąc, nie pół roku czy rok.
» 22 listopada 2017, 23:09 #120
DevoMartinez: No tak sie konczy mieszanie składem i wystawianie zmienników. Cos za cos. Inni odpoczeli ale mecz w plecy. Do momentu zejscia Pogby powinnismy rozstrzygnac ten mecz, sie nie udało a po zejsciu przestalismy w ogole grać. Niestety widac czemu na bokuobrony gra Young, duza wieksza szybkosc, zdecydowanie, lepsza motoryka. Blind ma bardzo przecietna motoryke, slaba szybkosc, wyskok a niski wcale nie jest. Shaw to juz zamkenity rozdział jak dla mnie. Darmian też pewnego poziomu nigdy u nas nie osiągnał. Wygryzł go ze składu skrzydłowy to tez wielu mówi o przydatnosci włocha. Herrera chyba juz na dobre skupił sie na destrukcji bo w grze do przoodu juz nie isnietje niestety. Lingard słaby mecz, braki techniczne, problemy z przyjesciem piłki, chyb długa przerwa mu nie pomogła. Lukaku setka niestetyy znów na siłe. Martial fajny mecz, Fellaini przyzwoity chociaz tez powinnien wsadzic brame. Rojo po takiej przerwie naprawde dobrze. W najmocniejszym składzie bysmy ich rozniesli wiec nie ma co dramatyzowac. Zmiennicy udowodnili czemu sa zmiennikami.
» 22 listopada 2017, 23:09 #119
EricKing: jak wygląda ustalanie kolejności.

1. liczba zdobytych punktów w całej rundzie;
2. liczba punktów zdobyta w meczach bezpośrednich;
3. różnica bramek w meczach bezpośrednich;
4. różnica bramek w meczach bezpośrednich – podwójne liczenie bramek zdobytych na wyjeździe;
5. różnica bramek w całej rundzie;
6. liczba zdobytych bramek w całej rundzie;
7. współczynnik drużyny z poprzednich 5 sezonów.

w meczu bezpośrednim z Basel mamy 3:1. Więc na pewno oni nas nie wyprzedzą - ergo mamy awans. A pierwsze miejsce stracimy pod warunkiem, ż CSKA wygra z nami 4:0 u nas, bo teraz mamy 4:1 i 4 bramki wyjazdowe.
» 22 listopada 2017, 23:08 #118
vanderToki: Ile można... ja się poddaję, z wyobrażeniami nie da się dyskutować.
» 22 listopada 2017, 23:12 #117
soldier: "2. . liczba punktów zdobyta w meczach bezpośrednich;" Ale jak przegramy, a basel wygra to 3 drużyny będą miały tyle samo punktów, więc TEORETYCZNIE awans nie jest pewny! Dotarło?!
» 22 listopada 2017, 23:14 #116
Giggs88: I to jeszcze co niektórzy twierdzący, że mamy awans na 100% wyzywają innych od baranów...
» 22 listopada 2017, 23:15 #115
CJQualls: No nawet to ze mamy awans i co z tego?W Prawdopodobnie najsłabszej grupie i tak sie zdążyliśmy skompromitowac, wiec czekac tylko na Luty.
Przykro mi też stwierdzić ale Lukaku mimo że wcześniej to bronilem okazuje się niewypalowym klocem. Gosc potrzebuje miec z 20 setek aby gola strzelić. Sam bez podań nic nie zrobi, niestety ale to nie jest napastnik o poziomie światowym. Kupno choupy motinga i niasse wyszlo by nam jedynie taniej a efekt no cóż pewnie podobny. Zapomniałem jeszcze o naszym ormianskim bracie. Ktory zagrał raptem na palcach rak dobrych występów w tym klubie. Sorry ale obecnie przypominamy City z początku 2010, dużo nazwisk malo konkretow. A juz nie będę rozpisywał się jaka zenada sa nasi scouci i fizojoterapeuci co roku ani nie ściągamy żadnych młodych talentów a kontuzje co roku przesiewają sklad. Co roku to samo. No ten klub to istny cyrk na kolkach, na dodatek niesamowicie drogi.
» 22 listopada 2017, 23:08 #114
is200second: Jak to mowia niewykorzystane sytuacje sie mszcza
» 22 listopada 2017, 23:07 #113
vanantygaal: Pierwsza połowa pod naszą pełną kontrolą. Lukaku musi wykorzystywać sytuacje które ma. To samo tyczy się Martiala.
Druga połowa w naszym wykonaniu żenująca. Zagraliśmy jak za LvG. Do tego cały czas gra na Mikrofona licząc że strąci coś w kierunku bramki. Wejście Ibry za Martaila dla mnie nie zrozumiałe. Ibra i Lukaku to piłkarze o podobnej charakterystyce, jeden i drugi to 9.I nie nadają się na skrzydło, na 10 ,itp.
I po raz kolejny: na Boga, czy w tym zespole nie może rożnych wykonywać ktoś inny niż blind? Każdy rożny w jego wykonaniu to oddanie piłki rywalowi
» 22 listopada 2017, 23:06 #112
Extratime: Dokładnie. Te nasze rożne od pewnego czasu są tragiczne. Więcej mamy pożytku z autów w obrębie 15 metra niż z samych wrzutek z kornera...
» 22 listopada 2017, 23:10 #111
is200second: Lukaku to nie jest pilkarz na LM. Mou sciagnal Martiala i Pogbe czyli dwoch obecnie najlepszych pilkarzy w zespole i gra sie skonczyla.

Ps. Jutro powinna byc wyslana delegacja do Turynu z dwoma workami przedplaty za Dybale
» 22 listopada 2017, 23:10 #110
soldier: Pomijając fatalna grę, to o awans akurat martwić się nie powinniśmy. Basel musiałoby wygrać co najmniej dwoma bramakmi z Benfą (co akurat trudne nie jest), ale już CSKA musiałoby nas ograć co najmniej 4:0 na Old Trafford. Ktoś normalny wierzy w taki scenariusz?
» 22 listopada 2017, 23:06 #109
vanderToki: Nie, to nie tak.
Basel może wygrać nawet jedną bramką - CSKA musi nastukać tyle goli, żeby w małej tabeli United spadli za Bazyleę, czyli musi być np. 7:0 (wtedy CSKA miałoby 10:7, Basel 4:5, MU 7:9). Ale to jeszcze mniej realny scenariusz, więc co do zasady masz rację.
» 22 listopada 2017, 23:29 #108
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 00:02

Tak, oczywiście masz całkowitą rację (poza złym stosunkiem bramek dla Basel po ich wygranej 1:0 ale to szczególik). Może być 1:0 dla Basel, jeśli CSKA ogra nas większa różnicą bramek niż 5, bo wtedy nasz stosunek bramek i tak obniży się poniżej różnicy bramek od Szwajcarów. Dzięki za wyłapanie błędu.
» 23 listopada 2017, 00:01 #107
vanderToki: Stosunek bramek jest w porządku, bo do małej tabeli nie liczymy meczów z Benfiką. Gole, które wpisałem, są tylko ze spotkań między tymi trzema klubami.
» 23 listopada 2017, 00:15 #106
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 00:19

Tak, tak, nie licze już więcej o tej porze... ;)
» 23 listopada 2017, 00:18 #105
adi0220: Kurde ale jestem zły, że to przegraliśmy. Ja rozumiem, że mamy awans itd ale ta frajerska bramka w końcówce... serio ? Już bym nie narzekał na ten remis, a tak to wszystko zepsuli.
» 22 listopada 2017, 23:03 #104
karol100: "Diably bez awansu" bravo. Powtarzam, mamy awans
» 22 listopada 2017, 23:00 #103
Carlitozz: Awans będzie bo raczej nie dostaniemy wpierdzielu od Ruskich z 0:4 .
» 22 listopada 2017, 23:03 #102
karol100: Awans jest bo basylea nas nie wyprzedzi nawet jak przegramy 10000 do 0. Mamy z nimi lepszy bilans 3-1, a on decyduje przed ogolna roznica bramek
» 22 listopada 2017, 23:07 #101
soldier: Tak jak rzekł Carlitozz. Awans jest, chyba że na OT wystąpi Lingard na bramce.
» 22 listopada 2017, 23:07 #100
DiMaryja: Lingard to wystarczy, że w ogóle gdziekolwiek zagra.
» 22 listopada 2017, 23:08 #99
soldier: Karol mylisz się. 3 drużyny będą miały po 12 punktów jeśli przegramy a Basel wygra. Więc nie możesz się patrzeć tylko na nasze mecze z Basel. Liczy się wtedy mała tabela pomiędzy trzema drużynami. A w niej znajdziemy się na ostatniej pozycji tylko jeśli przy conajmniej dwubramkowej wygranej Basel, my przegramy z ruskimi co najmniej czterema golami.
» 22 listopada 2017, 23:09 #98
tomekwietniu: karol100 co Ty gadasz?
Ten czarny scenariusz to nasza przegrana i wygrana FCB z Benficą. Jeżeli Bazylea dajmy na to wygra 1-0, a Ruscy z nami wygrają 5-0 to odpadamy. Bo wtedy 3 drużyny mają po 12 punktów. My mamy lepszy bilans z Szwajcarami, oni z Ruskami, ale Ruscy z nami lepszy. Wtedy do gry wchodzi założenie która drużyna ma lepszą różnicę bramek. Czyli my +3, FCB +5, Ruscy +4
Ale wiadomo tak nie będzie, natomiast nie można powiedzieć, że mamy pewny awans, a tym bardziej z pierwszego miejsca.
» 22 listopada 2017, 23:28 #97
tomekwietniu: Sorry ja też się pomyliłem, CSKA musi wygrać z nami 7-0. Bo liczą się bezpośrednie mecze, a nie z całej grupy
» 22 listopada 2017, 23:41 #96
karol100: Ale wy jestescie tepi. Mamy awans. Banda baranow
» 22 listopada 2017, 23:00 #95
soldier: Nie ma to jak wyzwać od baranów, kiedy samemu się jest w błędzie.
» 22 listopada 2017, 23:10 #94
vanderToki: Zanim się zaczniesz wymądrzać i obrażać innych, a przy okazji ośmieszać siebie samego, tępy baranie, doedukuj się.
Teoretycznie - czysto TEORETYCZNIE - United mogą jeszcze zająć trzecie miejsce.
» 22 listopada 2017, 23:11 #93
piecia: to w końcu co decyduje przy równej liczbie pkt- dwumecz, czy bilans bramkowy?
» 22 listopada 2017, 22:58 #92
JINKS: dwumecz, MAMY AWANS !
» 22 listopada 2017, 22:58 #91
Carlitozz: Bilans a potem bezpośrednie starcia danych drużyn
» 22 listopada 2017, 22:59 #90
karol100: JINKS - co sie nagle stalo? Oswiecilo cie?
» 22 listopada 2017, 23:04 #89
JINKS: tym razem masz racje, a te oszolomy mysla ze ich trolujemy
» 22 listopada 2017, 23:05 #88
karol100: Aha, tym razem. Dobre. Jak redakcja tez napisala ze jestesmy bez awansu to sie nie ma co dziwic ze ludzie nie mysla tylko wierza
» 22 listopada 2017, 23:08 #87
soldier: Mała tabela, ignoranci!
» 22 listopada 2017, 23:10 #86
JINKS: tym razem, bo nie zgadzam sie z toba w paru kwestiach, nie rozumiem jak mozesz kibicowac naszym wrogom w innych meczach LM, ale to twoja sprawa ok. NIe bede sie z toba klocic po jestesmy po tej samej stronie a tutaj niektorzy nas wyzywaja od trolli to jest chore
» 22 listopada 2017, 23:10 #85
Extratime: Moi drodzy, tak właśnie kończy się gra na remis. Frajerską porażką. Jeśli ktoś próbował usilnie zapomnieć o tym co United prezentowało sobą za Van Gaala, czy może raczej Moyesa, to właśnie objawiła nam się piękna retrospekcja. Żenada. I co z tego ze graliśmy trójką w ataku skoro nie miał kto podać do napastników. Bez sensu.
» 22 listopada 2017, 22:57 #84
Wave: Dobry zimny prysznic i troche zimnej wody tez sie przyda i naszym zawodnikom i kibicom, bo niektorym juz sie wydaje, ze idziemy conajmniej po final :d
» 22 listopada 2017, 22:57 #83
Maesky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 22:59

Ludzie wieszają tu psy na Mourinho i zespole, a przypomnę tylko, że w 2011 roku Ferguson przegrał z Basel i nie awansował do kolejnej rundy...
» 22 listopada 2017, 22:57 #82
vanderToki: Najśmieszniejsze są słowa typu "z taką Bazyleą...". Z Bazyleą United wygrali dwa razy w historii, ale OK. Inna rzecz, że przegrali też dwa. Trzeba było chociaż ten punkt ugrać.
» 22 listopada 2017, 23:16 #81
vanderToki: Najśmieszniejsze są słowa typu "z taką Bazyleą...". Z Bazyleą United wygrali dwa razy w historii, ale OK. Inna rzecz, że przegrali też dwa. Trzeba było chociaż ten punkt ugrać.
» 22 listopada 2017, 23:18 #80
vanderToki: Najśmieszniejsze są słowa typu "z taką Bazyleą...". Z Bazyleą United wygrali dwa razy w historii, ale OK. Inna rzecz, że przegrali też dwa. Trzeba było chociaż ten punkt ugrać.
» 22 listopada 2017, 23:19 #79
vanderToki: Najśmieszniejsze są słowa typu "z taką Bazyleą...". Z Bazyleą United wygrali dwa razy w historii, ale OK. Inna rzecz, że przegrali też dwa. Trzeba było chociaż ten punkt ugrać.
» 22 listopada 2017, 23:20 #78
karol100: Mamy 100 % awans!! Prosze poprawic tytul newsa !! Bazylea nie moze nas wyprzedzic bo maja bilans z nami 3-1 !!
» 22 listopada 2017, 22:55 #77
Giggs88: Przemyśl to jeszcze raz, nie masz racji.
» 22 listopada 2017, 22:55 #76
JINKS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 22:57

karol ma wyjatkowo racje jednak , to prawda mamy awans
» 22 listopada 2017, 22:56 #75
mario93: nie mamy awansu, na flashscore widać w tabelach kto ma awans, wiec sprawdzcie cos wczesniej zanim zaczniecie sie madrowac...
» 22 listopada 2017, 22:59 #74
karol100: To mnie oswiec
» 22 listopada 2017, 22:59 #73
mario93: a ty jinks znajdz sobie jakies zainteresowanie, bo latka leca i z trollowania duzej kasy nie zarobisz...
» 22 listopada 2017, 23:00 #72
Giggs88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 23:04

Basel wygrywa z Benfiką, a CSKA z nami 6 bramkami. Wtedy odpadamy.
» 22 listopada 2017, 23:00 #71
JINKS: mario93 jestes glupi mamy awans ja nie troluje to prawda
» 22 listopada 2017, 23:02 #70
Giggs88: *Dziewięcioma, nie sześcioma.
» 22 listopada 2017, 23:07 #69
karol100: Rece opadaja
» 22 listopada 2017, 23:10 #68
Giggs88: Zrób sobie małą tabelę z bilansem bramkowym 3 drużyn.
» 22 listopada 2017, 23:13 #67
CJQualls: Nadal stoimy w miejscu w takim w ktorym to nawet Messi jak by przyszedl to nic nie zmieni. Połowa tych pataalchow do wywalenia. W tym klubie nie ma miejsca na piłkarzy pokroju Damiana, Blinda, Herrery, Lingarda, Fellainiego, I innych. YOUNG I Valencia to nie sa nominalni obrońcy. Smoła i rojo to elektryczni przeciętniacy. Lukaku marnuje setkę za setka. Na czym my tu chcemy rzeźbic. Cala masa przeplaconych średnich grajkow. Za słabych czesto I na WBA czy nufc dostaje dzis lekcje od żałośnie słabej Bazylei. Chyba na szczęście nie grozi nam porazka 5-0 Z CSKa wiec można powiedzieć że na 99 będzie awans pewnie i z 1 miejsca. W tym meczu nie chodzi o wynik, ale o marność jaka prezentujemy od września. Sorry ale dla mnie Mou, nie zrobi tu ani rewolucji ani wynikow. Z LM wylecimy z hukiem w 1/8 obojętnie z kim bo jesteśmy po prostu slabi i patetyczni. Ten zespół nie ma pomysłu na gre, wciąż nasza taktyka to gra długiej lagi, no rany za głowę sie mozna zlapac. Partacze wiecej o tych gosciach nie można powiedziec. W lidze gramy trzeba sobie powiedzieć o 4 i nasz ewentualny byt bedzie uzalezniony od frajerstwa innych zespołów. Ludzie potrzebowaliscie az do grudnia czasu aby ujrzeć jaka beznadzieja jesteśmy?, toż od 2 miesięcy widac bylo ze z tej maki chleba nie bedzie. Wstyd, zenada, kompromitacja. Kolejny frustrujacy sezon. Jeżeli Mou nie zacznie rewolucji to poleci nie pozniej niz Holender.
Czekać teraz na meczarnie z Brighton.
» 22 listopada 2017, 22:54 #66
DiMaryja: Z Brighton damy radę bo nie zagra Darmian, Blind, Herrera a Matić zagra od 1 minuty.
» 22 listopada 2017, 23:04 #65
ElectroRD: Żałośnie słaba Bazylea rozgromiła Benfikę 5-0, a my w dwumeczu tylko 3-0. Fakt, faktem, Benfika kończyła z Bazyleą w 10, ale czerwo złapali przy stanie 3-0 ;)
Zresztą, nawet SAF tam poległ i wyrzucił nas z LM, a i historycznie każda drużyna angielska tam traci gola, więc mniej narzekania proszę.
» 22 listopada 2017, 23:07 #64
DiMaryja: Elektro, różnica jest taka, że tamta Bazylea to był bardzo dobry zespół a dzisiejsza Bazylea to tylko średniaki i nie powinni nam w żadnym wypadku zagrozić.
» 22 listopada 2017, 23:11 #63
ElectroRD: No patrz, a jednak w drugiej połowie gnietli nas niemiłosiernie, więc może jednak to nie są takie średniaki, hmm...?
Poza tym, lamentujecie tutaj jakbyśmy przegrali finał CL, kompletnie olewając drugą połowę. A ja wolę przegrać sobie w grupie, ale w lidze wygrać, taka różnica. Zresztą, awans z grupy (podobno) już jest, więc po cholerę tak się spinać o jedną porażkę? Mou ochrzani swoich wojaków za leszczowatą drugą połowę i tyle.

A i przy okazji jak zwykle w tym sezonie psioczenie na Herrere. Szkoda, że miał on najwięcej kontaktów z piłką (drugi Rojo) i (uwaga!) był drugim najlepiej odbierającym piłkarzem w United. A Matić, który ostatnie mecze ma mierne, miał wejść i uspokoić grę (no bo hej, defensywny pomocnik) i... ani razu piłki nie odebrał, nie licząc łokcia w twarz (statystyki z whoscored).
» 22 listopada 2017, 23:29 #62
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2017 01:12

CJQualls, idź narzekać gdzie indziej.
» 23 listopada 2017, 01:08 #61
m4c1eq1991: Czy to jest żart
» 22 listopada 2017, 22:52 #60
karpiu87: W grudniu czeka nas niezła spina!
» 22 listopada 2017, 22:52 #59
robertbham: Kto zawinił? Jeśli taka była taktyka to definitywnie Mourinho, a jeśli taktyka była inna to drużyna. Proste. Tak jak pisałem wcześniej dla mnie taki zawodnik jak ever banege jest potrzebny bo herera to nic kompletnie nie daje
» 22 listopada 2017, 22:52 #58
soldier: Co komu chce Mourinho udowodnić znowu testując ustawienie w którym razem grają Lukaku i Ibra? Ten atak nie prawa działać, bo obaj to napastnicy tego samego typu, bazujący głównie na sile i przetrzymaniu piłki. A już wpuszczanie Lukaku na skrzydło to kompletny żart. Ibra może grać na szpicy tylko i wyłącznie mając obok siebie szybkich, zwrotnych i dobrze dryblujących piłkarzy: Martiala i Rashforda.
» 22 listopada 2017, 22:52 #57
Freddie: zeby odpasc musielibysmy przegrac 5 bramkami z CSKA... a zeby nie stracic 1 msc to Basel i MU w bramkach jest 6. wiec... 3-0 Basel, MU 0-3 nadal daje nam... 1 msc. w grupie. kataklizm bramkowy i Basel jak PSG wtedy tracimy 1 msc.
» 22 listopada 2017, 22:52 #56
whyalwaysme01: Cóż, mogę tylko powiedzieć że gorszy Basel miał farta, mieli ledwo kilka akcji. Nasze boki obrony niestety nie spisały się najlepiej w tym meczu. Ten mecz powinien się zakończyć innym wynikiem. Ale - nie ma co płakać, nie takie kłopoty mieliśmy w swojej historii.
» 22 listopada 2017, 22:51 #55
mateo444: Tacy gracze jak Blind czy Darmian nie powinni nawet łapać się na ławkę. W ataku mielismy dobrych zawodników tylko nie mieli od kogo dostawać podań. Herrera woli podać do tyłu niż czasami zaryzykować , Blinda wrzutki to wgl tragedia jakaś, nie wiem co ten gość robi w składzie i nie chodzi mi tylko o ten mecz. Gość się na ławkę nie nadaję a co dopiero pierwszy skład. Rojo moim zdaniem zagrał przyzwoicie jak na 1 mecz po kontuzji. Szkoda, że nie wywalczyliśmy awansu już dziś, ale jak gramy Blindami i Darmianami to się nie ma czemu dziwić. Mam nadzieję, że Mou w najbliższym okienku oczyści szatnie z tych miernych zawodników bo taki Fosu-Mensah zagrałby o wiele lepiej od Blinda i Darmiana razem wziętych
» 22 listopada 2017, 22:50 #54
whyalwaysme01: Cóż, mogę tylko powiedzieć że gorszy Basel miał farta, mieli ledwo kilka akcji. Nasze boki obrony niestety nie spisały się najlepiej. Ten mecz powinien się zakończyć innym wynikiem.
» 22 listopada 2017, 22:49 #53
edwin: Jak, pytam jak można wygrać mecz mając poprzeczki i słupki ? Sorki staranie się- zawiodło szczęścia zabrakło i co dalej? Czego tu nie było ? Generalnie remis nie był dobrym wynikiem a porażka może tylko pomóc wysnuć konkretne wnioski. Ibra raczej I połowa niż wstawianie pod koniec obrona w miarę choć brakowało Shawa. Po ostatnim ligowym meczu można było spodziewać się więcej ale że los tak chciał musimy pokonać Rosjan.
» 22 listopada 2017, 22:48 #52
DiMaryja: Dżesi taki zajebisty przebojowy skrzydłowy, czepiacie się :)
» 22 listopada 2017, 22:48 #51
JINKS: Jak osiagniesz tyle co on to daj znac.
» 22 listopada 2017, 22:48 #50
JINKS: HAHAHA polaczek cebulaczek, chcialbys byc takim Lingardem, a ty kim jestes ? zwyklym hejterem , troche szacunku dla wychowankow MU
» 22 listopada 2017, 22:52 #49
DiMaryja: Uwierz, że nie chciałbym, nienawidzą go 3/4 kibiców, czego tu zazdrościć, poza tym wygląda jak gimbus i tak też gra, boi się dryblingów, boi się dostawić nogę, powinien po sezonie wylecieć z hukiem do West Bromwich Albion albo innego średniaka, przejrzyj na oczy. Niczego mu nie zazdroszczę, nie wiem jak możesz go bronić po takiej żenadzie.
» 22 listopada 2017, 23:00 #48
JINKS: a ja bede go bronil bo go lubie widac ze chlopak jest ambitny i ma sporo dystansu do siebie, ja popieram wszystkich wychowankow MU
» 22 listopada 2017, 23:05 #47
Bylak: Kolejny słaby mecz. Taktyka JM niszczy ten klub. Gra na 0-0, druga połowa żenada, dostać gola w 90 minucie. Co by było jakbyśmy trafili na real, PSG?
» 22 listopada 2017, 22:47 #46
wander11: Tak tez nie mozemy patrzec bo mecz meczowi nie rowny ;)
» 22 listopada 2017, 22:49 #45
karol100: Ty niszczysz to fourum. Idz stad
» 22 listopada 2017, 22:49 #44
wander11: Karol on wyraza swoja opinie i ma do tego prawo :) nie wyganiaj go tylko dlatego bo ma inne zdanie od Ciebie :)
» 22 listopada 2017, 22:51 #43
Bylak: Chodzi mi o to, że był to kolejny mecz na 0-0. Ale niestety się nie udało
» 22 listopada 2017, 22:53 #42
karol100: Przeciez Basel juz nas nie wyprzedzi.bo maja gorszy bilans z nami. Wiec awans z drugiego miejsca mamy na 100 %. A jak nie przegramy wiecej jak 4-0 z cska to wchodzy z pierwszego
» 22 listopada 2017, 22:47 #41
mario93: a w sumie co za różnica, z którego wyjdziemy? Nie ma różnicy w trafieniu na Bayern/Real i Barce/PSG..
» 22 listopada 2017, 22:48 #40
Giggs88: Basel nas wyprzedzi, jak wygra z Benfiką, a CSKA wygra z nami 9:0.
» 22 listopada 2017, 22:51 #39
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 23:03

Tak dla ścisłości to Bazylea może jeszcze teoretycznie wyprzedzić MU. Jeśli wygra z Benfiką, a CSKA z United, trzy kluby będą miały po 12 pkt. i będą się liczyły spotkania bezpośrednie między nimi, czyli stworzy się mała tabela, bez Benfiki. Wszyscy będą mieli w niej po 6 pkt. i zadecyduje stosunek bramek. United mają teraz 7:2, FC Basel 4:5 i już go nie poprawią, CSKA zaś 3:7. Jeśli piłkarze CSKA wygrają np. 4:0, awansują z drugiego miejsca, United z pierwszego. Jeśli będzie np. 7:0, klub z Moskwy będzie pierwszy, Bazylea druga, MU na trzecim miejscu.
Ale to wszystko teoria, w praktyce pierwsze miejsce zajmą United, drugie FC Basel. Szkoda, liczyłem na awans CSKA.
» 22 listopada 2017, 23:02 #38
mrm86: Po meczu każdy w szatni powinien wyłapać szpica tak żeby but w dupie zostal....
» 22 listopada 2017, 22:47 #37
mrm86: Blind dramat
» 22 listopada 2017, 22:47 #36
mario93: Myślę, że w każdym klubie są zawsze nieco słabsi zawodnicy na kilku pozycjach, ale wspomniana czwórka rzeczywiście obecnie nie daje sobie rady w klubie pokroju Man United... Fergusona już nie ma i Gibsonem czy Evansem ligi nie wygramy
» 22 listopada 2017, 22:50 #35
MlodyWierny: Oglądałem mecz i z tej grupy Herrera chyba najbardziej się przydał co nie znaczy że zagrał dobrze, ale np wejście Matica moim zdaniem było większym problemem niż gra Herrery
» 22 listopada 2017, 22:52 #34
Diabloo797: Herrera nie zagrał aż tak tragicznie, problem z tym że gra zbyt asekuracyjnie. Brakowało po zejściu Paula kogoś kreatywnego, kto mógłby pokiwać, rozegrać piłkę do napastników.
» 23 listopada 2017, 00:14 #33
karol100: Jak to brak awansu? Ogarniacie? Czy ja nie ogarniam?
» 22 listopada 2017, 22:45 #32
JINKS: ty nie ogarniasz, naucz sie czytac, nie mamy jeszcze awansu i to jest najgorsze
» 22 listopada 2017, 22:46 #31
karol100: To ze ktos tak napisal nie znaczy ze tak jest. Jakim cudem ma nas basylea wyprzedzic?
» 22 listopada 2017, 22:48 #30
JINKS: wszystko jest mozliwe w futbolu, co ty wczoraj sie urodziles ?
» 22 listopada 2017, 22:50 #29
karol100: Co jest mozliwe? Czy ty umiesz liczyc?
» 22 listopada 2017, 22:50 #28
JINKS: jakby byl pewny awans to byloby w newsie o tym, a matematycznie sa szanse ze nie wyjdziemy z grupy ty jakis nieprzytomny jestes ?
» 22 listopada 2017, 22:52 #27
karol100: Chlopie, a jakby napisali ze obama bzykal jelcyna to bys uwierzyl? Mamy bilans z bazylea 3-1 wiec nawet przy rownej liczbie punktow nie wyprzedza nas. Mysl troche bo zginiesz
» 22 listopada 2017, 22:57 #26
Vampiro: No tylko matematycznie oba zespoly maja szanse nas wyprzedzic, Basel jak przegramy 2-0 z CSKA a Oni wygraja z Benfica 3-0, a CSKA jak nas pokona 5-0 na Old Trafford.
» 22 listopada 2017, 22:59 #25
michael18: Klątwa z Basel w LM wciąż trwa...
» 22 listopada 2017, 22:45 #24
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 22:45

Bazylea zasłużyła na wygraną bo grali do końca - my nie wiadomo dlaczego kompletnie daliśmy ciała w drugiej połowie. Do tego doszły nie do końca trafione zmiany Mou (po co na boisku pojawił się Zlatan?). Szkoda meczu i tego że próbowaliśmy wywieźć remis przy jak najmniejszym nakładzie sił.
» 22 listopada 2017, 22:45 #23
Mariusz199012: Pierwsze miejsce pewne .bo nie chce mi sie wierzyc ze bysmy dali ciała z Ruskami u siebie
» 22 listopada 2017, 22:44 #22
JINKS: Kto zawinił piłkarze czy trener ??
» 22 listopada 2017, 22:44 #21
soldier: Trener
» 22 listopada 2017, 22:45 #20
ponczok: zdecydowanie trener, te zmiany to jakaś kpina. Nasz świetny menago ściągnął Pogbe, okej rozumiem po kontuzji, ale wpuszcza Maticia przez co kreacji już nie ma, bo w środku Fela, Herrera, Matić. No spoko można grać, tylko, że taktyczny mistrz spuszcza naszego jedynego zadymiarza Anthonego i wpuszcza Ibre, przesuwając kloca na prawe skrzydło. Lubie Lukaku ale bez podania to nie ma go na boisku a na skrzydle tym bardziej, czyli gramy Ibra Lukaku - oboje żyją z podań a z takim środkiem pomocy ich nie dostaną. Genialne. Ibra za Herrere i gramy 4-2-3-1 z Ibra na 10 i Martial Rashford skrzydła, myślę, że sto razy lepiej by to wyszlo:)
» 22 listopada 2017, 22:52 #19
rreddevilss: To jakiś skandal kto u nas gra na bokach obrony , Blind od 3 lat widac ze się nie nadaje ,ale nadal gra ,Darmian to niewypal transferowy i nie boje się tego powiedzieć ,od środkowych pomocników takiego klubu wymaga się więcej niż gra w tym sezonie Herrera ,jakiś niesmieszny żart to wszystko ,mieć tyle kasy i nie zrobić z tym porządku ,za dzisiaj brawa dla Romero,Pogby i wielki ukłon w stronę Rojo ,reszty nawet nie skomentuje
» 22 listopada 2017, 22:44 #18
pawbuk6: Środek obrony zagrał solidnie, ale w sumie niewiele ostatnio pozytywów w grze. Lingard na swoim zwykłym poziomie, Herrera w tym sezonie wciąż bardzo słabo, o bokach obrony lepiej nie wspominać, są na sprzedaż, Martial miał jedynie przebłyski, Lukaku niestety nawet ich nie miał. Ogólnie trochę się zespoł posypał po dobrym początku sezonu.

Na razie na bokach obrony niezastąpieni są Valencia i Young, najlepiej wyglądają. Trzy transfery van Gaala powinny jak najszybciej odejść - Darmian, Blind i Shaw nic druzynie nie dają. Szkoda, że mourinho stawia na takich słabeuszy, a nie daje pograć młodzieży...
» 22 listopada 2017, 22:50 #17
Diabelred: Dlatego ja zazdroszcze City, ze taki Pep przyszedl zobaczyl kogo ma na bokach obrony i po sezonie podziekowal Zabalecie czy Clichemu, ba nawet nie bal sie odstawic Bravo(na ktorego sam tak nalegal) i kupic mlodszego Edersona, ktory na razie gra bardzo dobrze, a u nas? My juz kolejny sezon musimy sie meczyc z Blindami czy Darmianami, pomimo tego ze ich max to jakies Southampton.
» 22 listopada 2017, 22:54 #16
Mariusz199012: Szkoda porazki .Liczyłem na komplet zwyciestw w tej grupie ...
» 22 listopada 2017, 22:44 #15
Domelo: Żenujący mecz.
» 22 listopada 2017, 22:44 #14
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2017 22:44

Czy CSKA musi wygrać z nami 5 golami, żeby wyprzedzić United?
» 22 listopada 2017, 22:43 #13
Giggs88: Czterema.
» 22 listopada 2017, 22:47 #12
kendzi: Boje się pomyśleć co będzie jak trafimy na PSG BARCE REAL ITD ITD
» 22 listopada 2017, 22:43 #11
Pawlo: Koło 70-80min sobie myślałem, że to będzie cud, jeśli zachowamy czyste konto z Blindem i Darmianem w pierwszym składzie, tym bardziej w takiej dyspozycji, ale jak to bywa cuda rzadko się zdarzają i do tego nie doszło. Przekalkulowanie i słaba dyspozycja Lukaku dalej trwa.
» 22 listopada 2017, 22:43 #10
kendzi: Ważne że mamy więcej podań!!
» 22 listopada 2017, 22:42 #9
Sideswipe: Ale partacze, brak słów. Mniejsza z wynikiem bo i tak z grupy wyjdziemy ale styl gry i zaangażowanie (a raczej ich brak) to jakaś masakra.
» 22 listopada 2017, 22:42 #8
JINKS: Kto wedlug ciebie zawinil ? Pilkarze czy trener ?
» 22 listopada 2017, 22:43 #7
JINKS: Kto na boki obrony wedlug ciebie ??
» 22 listopada 2017, 22:42 #6
pawbuk6: Ktokolwiek... Blind i Darmian są tragiczni. Zresztą, to nie jedyne fatalne transfery van Gaala. Był jeszcze di Maria, Falcao, Shaw, Valdes, Depay, Bastian i Morgan. Setki milionów funtów wywalone w błoto.
» 22 listopada 2017, 22:46 #5
dawid27154: Akurat Di Maria był dobrym transferem tylko nie potrafił Holender z niego wyciągnąć co najlepsze. Prawdopodobnie miał najsłabszy sezon w życiu a i tak wykręcił w słabym wtedy United 12 asyst w 27 meczach w lidze. Zresztą nawet Jose sie wypowiadał, że nigdy nie sprzedałby Di Mari i Hernandeza.
» 23 listopada 2017, 00:12 #4
Daryo86: Mając taką siłę w ataku i nie móc strzelić bramki Bazylei...
» 22 listopada 2017, 22:42 #3
kendzi: Smutny mecz, smutna gra!
» 22 listopada 2017, 22:41 #2
JINKS: I co teraz ?? Jakie przypuszczenia macie ? Kto wedlug was zawinil?
» 22 listopada 2017, 22:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.